Utorak, 13.08.2019.

23:25

Skener B92: Svemoćni Milan Borjan!

Izvor: B92

Skener B92: Svemoæni Milan Borjan! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

141 Komentari

Sortiraj po:

carafrikeiazije

pre 4 godine

@Zoran

U pravu si u vezi svega sem da je Vukanovic "neosporno dobar igrac"...decko je ocigledno los igrac, izuzetno los, limitiran po svim pitanjima ne samo po pitanju izdrzljivosti...tragican...igrao je samo zato sto ga neko gura ocigledno...
(nego, 14. avgust 2019 09:22)

Očigledno je da nemaš pojma.
ono proturanje kroz noge je bilo majstorsko.
Izdržljivost-jesi video koliko je pretrčao.
Dečko je dobar fudbaler,ne vrhunski,ali dobar.
da je u partizanu poredili bi ga sa Zlatanom.

veliki strumf

pre 4 godine

1. Borjanu ovo nije prvi put da nas spasava u najvaznijim utakmicama. Setite se sta je radio u Salcburgu.2. Da li je neko obratio paznju na odlucnost i hladnokrvnost Pankova i tokom utakmice i prilikom izvodjenja penala?3. Sta sad kaze Vuletic o nebeskoj pravdi?(Uvek Zvezdas nikad Delija, 13. avgust 2019 23:38)Brale, seti se odbrane Borjana, protiv Krasnodara u 90-om minutu. Možda i najbitnija odbrana u poslednjoj dekadi, odbrana od koje je sve ovo lepo i počelo.
(Volej bajo moj, 14. avgust 2019 07:43) I dalje se najezim kada se setim te odbrane ili je vidim na snimku. Bio sam na zapadu, stajali na prepunim stepenicama levo prema severu. Imao sam idealan ugao. Videlo se odande da je mislim Grankvist napravio čist faul koji Nemac naravno nije sudio. Kad je lopta krenula prema golu već sam je video kako ulazi. Kako li se samo stvorila Borjanova ruka i izbacila je u korner - ni danas mi nije jasno. Sigurno odbrana decenije i odbrana koja je omogucila Zvezdi budućnost i 3 godine u Evropi. I sinoc je imao par onih izvanrednih odbrana, daleko od toga da je branio samo penale.

Srbi ne vole žandare

pre 4 godine

@ (Lajavi krelac, 14. avgust 2019 08:41)

Kako je dobro imati igrača koji "navlači žute na protivnika". Svašta se još IZNENAĐUJUĆE MUDRO može pročitati ovde a sociolozi propuštaju kolosalnu šansu da se proslave! Režiseri i dramaturzi ne gube vreme dok traje sezona vašara.

zombilend

pre 4 godine

Nepravedno se iz komentara izostavlja Gobelja! Čovek odigrao fenomenalnu utakmicu. Iskupio se za onaj crveni.
(absolutezero, 14. avgust 2019 00:19)

Slažem se s tobom, kako je odigrao utakmicu i hrabrio ekipu, jedan od najboljih

Lajavi krelac

pre 4 godine

(Srbi ne vole žandare, 14. avgust 2019 10:06)

Naravno da je "navlačio" žute kartone. Svaki školovan fudbaler koji ima mozga u glavi kad se nađe u onoj situaciji kao što je Žander bio sa Pepom, kada ga igrač prati, ako želi da iznudi faul utrčava mu u liniju kretanja, jer će igrač koji ga prati u trku će ga SIGURNO zakačiti nogama, osim ako se skroz ne zaustavi, čime ovaj ima otvoren prolaz. I još jedan igrač Kopenhagena je dobio žuti zato što mu se Žander ubacio u liniju kretnje, između lopte, ovaj ga malo povukao, Žander pao kao da ga je udario grom i, naravno, "navukao" sudiju da ovome pokaže žuti karton. Mnogi igrači to rade i ne vidim šta te to čudi i šta je tu "iznenađujuće mudro" pa da opišeš besmislenu tiradu o sociolozima i režiserima. Zbog takvih "pametniji sam od svih" priča niko neće ni pomisliti o umnosti tvog komentara, već suprotno.

dovlajoe

pre 4 godine

Evo za skener:
Borjan: i-z-v-a-n-r-e-d-a-n.
Gobeljić: Iako limitiran, očistio dve mrtve šanse u petercu. Doprineo.
Rodić: slab.
Žander: odličan. Iznudio ravnotežu. Presudan.
Milunović: prestrogo isključen.
Pankov: odličan. 'Ladan k'o špricer kod penala. Presudan.
Degenek: odličan.Štopovanje dubinske lopte na grudi za udžbenike.
Kanjas: ako ga svrstavaju u pojačanje-slab.
Jovančić: prosečan/slab. Iako dobar igrač, trenutno van forme.
Ivanić: solidan.Što je odlično kakav je bio do sad.
Marin: odličan. Mesi za siromašne.
Boaći: dovoljan.
Simić: skoro odličan. Treba više da igra.
Vukanović: solidan.
Jeftović: slab. I dalje neartikulisan.
Milojević: ovaj put skoro odličan. Ključni doprinos što je na crveni žrtvovao Kanjasa, a ne napadača.

nego

pre 4 godine

@Zoran

U pravu si u vezi svega sem da je Vukanovic "neosporno dobar igrac"...decko je ocigledno los igrac, izuzetno los, limitiran po svim pitanjima ne samo po pitanju izdrzljivosti...tragican...igrao je samo zato sto ga neko gura ocigledno...

Nije baš sve tako savršeno

pre 4 godine

Sve se dobro završilo, svaka čast svima, ALI... Svakom ko malo prati fudbal je bilo jasno da crevni Milunovića visi u vazduhu. To je sigurno bilo jasno i Milojeviću, pa ostaje nejasno zašto nije reagovao i zašto je dozvolio da ostanemo sa 10 igrača.

Milan

pre 4 godine

Voleo bih da se naša uprava drži onog pravila da neki igrači naprosto nisu na prodaju. Srce ovog tima su Borjan, Marin i Jovančić. Dajte ljudima uslove da ne razmišljaju o odlasku, vidi se da ginu na terenu. Beograd je super grad za život kada imaš lovu, ne verujem da bi žurili sa odlaskom.

Dramaturgija preuzima stvar

pre 4 godine

Koliko većina u Srbiji mnogo misli o Partizanu a malo o Zvezdi, ne bi verovao da nije ovakvih trenutaka. Ako su to stvarno deca i mladi, biće toga još i više. Kolektivna iščašenost uz monstruozan marketing i zaplet iz koga se nećemo izvući.

Lajavi krelac

pre 4 godine

Ima mesec dana kako sam pisao da Zvezda ima solidnu odbranu kad bi igrali Gajić, Degenek, Pankov i Rodić/Žander, ali Milojevo tvrdoglavo insistiranje na nekim igračima umalo nam je došlo glave sinoć. To što Milunović neće moći da igra sledećih par utakmica zbog crvenog je najveća pomoć UEFE Zvezdi, jer bi ga Milojević držao i dalje u timu, a Pankov bi mardeljisao klupu, iako je lično Maldini za onog panja.
Ja ne znam da li smo ja i ovaj što je pisao ovo gledali istu utakmicu? Jovančić spor, očajno se postavlja, imao je UKUPNO dva pravilna dodavanja i bar 15 najgluplje moguće izgubljenh lopti, pretrčavao ga je ko je stigao, na krajuje omašio i penal i zaista ne shvatam kako neko može da napiše išta lepo za njegovu igru??
Miloje je odlično zabranio Gobeljiću da ne prelazi centar pa nismo mogli da "uživamo" u njegovim Maljutkama i odigrao je iznad svojih uobičajenih katastrofalnih izdanja.
Ivanić ima "glavu" za fudbalera, odlično se postavlja i uvek je tamo gde treba, ali takav je kao da vetar može da ga oduva, a čim mu se igrač približi kao da se plaši i najmanjeg dodira i zbog toga prečesto gubi lopte. Da nabaci malo snage i hrabrosti za duele bio bi odličan igrač.
I ne znam zašto ljudi kritikuju Žandera, dečko odigrao odlično, pravilno se postavljao izlazio i preuzimao kad zatreba, izvlačio loptu iz odbrane pametno, čak je navlačio kartone za "Dance", a što nije više pokazao jeste to što smo igrali povučeno, pa nije izlazio u napadačke akcije u čemu je najbolji.

Aleksandar

pre 4 godine

Da li je još neko primetio da je trenutak pre šuta Jevtovića u penal seriji (kad je stupio levom nogom pred udarac desnom) lopta odskočila od zemlje?

Video sam nedavno snimak Ronalda kako to radi na utakmici, tj koristi 'anomaliju' terena da podigne loptu sa zemlje u vazduh kako bi je lakše zahvatio; al ovde se to Jevtoviću nenadano desilo i lopta je otišla tamo gde je morala. Pogledajte pažljivo snimak izvođenja (najbolje usporiti reprodukciju na 0.75)
(Nenad, 14. avgust 2019 00:59)

I meni se sinoć učinilo, ali pošto sam popio nekoliko piva rekoh bolje da ćutim :)

Друг Тито

pre 4 godine

Читајући имена играча, ( Радован,Марко, Немања, Милош......) Мени је пуно срце!
Паметноме доста.

nenad

pre 4 godine

Za komsije kad pocnu da zapomazu i filozofiraju:

- Milojevic los trener. NIJE izvlaci najbolje moguce iz ovog tima
- Branili smo se - vi bi ste se taticki povukli sa igracem manje u gostima pretpostavljam?
- Koliko sansi je Kopenhagen imao u 2 utakmice? - Ne bas puno rekao bih
- Da li smo pokradeni - pa ne znam. Nama stalno sviraju penale pa ne znam sta da kazem
- Da li su momci izginuli - jesu. I hvala im na tome
_ Da li je Borjan car? - Jeste
- Zvezda je sivi prosek - mozda. Ali 3.godinu igra u Evropi. A vas sjajni tim? Videcemo. Zelim vam da prodjete u LE.
BRAVO ZVEZDO

dachazvezda

pre 4 godine

Pratim fudbal od SP Italija'90!
U životu nisam video da ekipa koja 4/6 penala šalje preko prečke, dobije na penale?!
Ovo je nadrealno!
Zvezdi je mesto u LS!
Young Boys ćemo u BG da urnišemo!!!
(Pedja J7, 13. avgust 2019 23:43) # Link komentara

Javi se i ZAHVALI BOCKU!!!!
ZAMAGIJO BORJANA onim bajalicama, ovaj bi skidao do jutra penale!!! :)))))))
Danci nisu ni imali sanse hahahahaha ;)))))))

Cubaka

pre 4 godine

Onaj Hrvat iz Kopenhagena je u pravu, Marin i Ben, ostalo sve suvi prosek.
(ja, 13. avgust 2019 23:36)

A kakav je onda taj hrvat i ostali njegovi saigraci kada nisu mogli u dve utakmice pobediti "suvi prosek" cak ni uz pomoc sudija. A sto se tice tvog komentara on nije cak ni suvi prosek.

Volej bajo moj

pre 4 godine

1. Borjanu ovo nije prvi put da nas spasava u najvaznijim utakmicama. Setite se sta je radio u Salcburgu.
2. Da li je neko obratio paznju na odlucnost i hladnokrvnost Pankova i tokom utakmice i prilikom izvodjenja penala?
3. Sta sad kaze Vuletic o nebeskoj pravdi?
(Uvek Zvezdas nikad Delija, 13. avgust 2019 23:38)

Brale, seti se odbrane Borjana, protiv Krasnodara u 90-om minutu. Možda i najbitnija odbrana u poslednjoj dekadi, odbrana od koje je sve ovo lepo i počelo.

Jovan

pre 4 godine

Pratim fudbal od SP Italija'90!
U životu nisam video da ekipa koja 4/6 penala šalje preko prečke, dobije na penale?!
Ovo je nadrealno!
Zvezdi je mesto u LS!
Young Boys ćemo u BG da urnišemo!!!
(Pedja J7, 13. avgust 2019 23:43)

Timu koji ovoliko promašuje sigurno nije mesto u LŠ...

Džoni

pre 4 godine

Ali kolko imate srece pa to niko nikad nije imao prvo onda prodjete krasnodar sudija ne prizna cist gol risticu posle na silu prodjete trnavu pa salzburg dva gola za dva minuta ni vi nemate pojma kako ste dali gle sad ovo opet cete u ligu sampiona ni krivi ni duzni
(as, 13. avgust 2019 23:40)
Prijatelju, neko pametan je jednom rekao:"ako se nešto desi jednom i nikada više to je slučajnost, a ako se desi dva puta, desiće se i treći"!

ls

pre 4 godine

Ali kolko imate srece pa to niko nikad nije imao prvo onda prodjete krasnodar sudija ne prizna cist gol risticu posle na silu prodjete trnavu pa salzburg dva gola za dva minuta ni vi nemate pojma kako ste dali gle sad ovo opet cete u ligu sampiona ni krivi ni duzni
(as, 13. avgust 2019 23:40)

Oce centrala da pogresi jednom ali ne 100 puta.

Zoran

pre 4 godine

Zvezda je večeras dobila igrača u Radovanu Pankovu! Dečko je fenomenalan igrač. Greška Milojevića što izvodi Kanjasa kod crvenog kartona. Fenomenalana kretnja, sve je čovek zatvorio i vidi se da ima snage,a zadržava Vukanovića koji je neosporno dobar igrač ali limitiran sa snagom na 60 minuta. Sve u svemu odlična taktički odradjena utakmica. Igraš igru prema igračima kakve imaš. Zna Milojević šta je napadački fudbal ali igru praviš prema rosteru koji poseduješ.Za sada mu sve prolazi. Treća godina za redom se igra grupna faza. Za pametnog dosta!

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Daj nemojte se sprdati sa Žandericom. Lik je priučenjak, žoga bonito dribler sa plaže, dovoljan dokaz cela karijera na Kipru. Veze sa bekom nema, nije znao kud udara ni u Beogradu a tek sinoć. Rodić je za njega kosmički bek, u svakom smislu. Sreća ovi Danci mrsili letnji dan do podne, istripovali Španiju, 'oće ljudi se ušetaju u gol. Mora i Gobelja se pohvali, stajao je sasvim dobro i onog lažnog talenta Fišera skroz isključio.

Djorgo

pre 4 godine

Skener??? Pre, mračna komora, po "skeneru" igrali k'o da smo pobedili 5:0 ...
-Zvezda nema desnog beka
-Jovančića baš gotivim, ali večeras jako slab.
- Ivanić, pa i Milunović, deluje kao promašena investicija.
- "Žandar' po tehnici može i "veznjaka" da igra. Ako se pokaže da može da čuva i dobra krila, biće veliko pojačanje.
- Nedostaju bar 2 dobra vezna i bar jedno brzo krilo.
Sve u svemu nedostaje skoro pola tima - da se prodje grupa u Ligi evrope, a u LŠ da be primamo više od 3 po meču i opet osvojimo bar 4 boda.

Milutin

pre 4 godine

Na sajtu UEFA CL pod treće kolo kvalifikacija rezultati obeležili su Kopenhagen kao da je prošao dalje. Što je UEFA-i milo na sajtu se snilo.

moca

pre 4 godine

(dnevna doza prosecnog Srbende) navijaš za partizan , a komentarises Zvezdu ?! Ja vas ni ne gledam.
(Lažni Srbenda, 14. avgust 2019 00:03)

ja u drustvu imam i jedne i druge i skoro uvek svi gledamo i jedne i druge zajedno i kako da ti kazem, to je normalna stvar

mrki

pre 4 godine

ja mislio da su tereni u jednoj od najrazvijenijih zemalja sveta bolji,i to drzavni prvak a ono kao ne vidi se bela tacka kao na nasim seoskim terenima,neocekivano...

Nele

pre 4 godine

Borjan-Svemocni; Gobelja jos trci. Borac i ima volje. Steta sto nema znanja. Ok je kao zamena i kvaritelj igre protivnika(Gatuzo); Milunovic-Ok za rezervu; Degenek-hvala sto si se vratio! Pankov-najbolji odbrambeni u Zvezdi; Rodic-on baca paru. Nekad odigra solidno nekad katastrofa. Prodati sto pre; Zander-kad je usao nekoliko kikseva, posle je bilo bolje. Jos nije siguran ni sta se od njega ocekuje; Vukanovic-totalno pogubljen. Nije toliko los kao sto je veceras odigrao. Ovo mu je prva veca utakmica u zivotu;? Jovancic-Odlican veceras; Kanjes-Solidna partija, bice pojacanje; Ivanic-prijatelju idi negde molim te. Ne znam kakav dil imas sa Terzom ali nemoguce da niko ne vidi da si najlosiji na svakoj utakmici. A jos gore sto se u tebi ne vidi nikakva zelja; Marin-Hvala!; Boaci-i dalje tvrdim da je najbolji napadac u Zvezdi od Zigica. Odlican igrac koji je na zalost van forme. Ali i tako van forme je vrhunski za nase uslove. Vleo bih da prodamo Pavkova, mislim da bi Boaci bolje igrao da nije pod presijom gubljenja mesta. Ono sto se oslobodio igraca i postigao pogodak je vrhunski odradjeno; Simic-odbrambeno je odradio fenomenalno. Nije imao previse ofanzivnih akcija; Jevtovic-Odradio posao korektno u produzetcima. Opet ofanzivno nije bilo nikakve igre Zvezde pa taj deo ne mogu da komentarisem;
Miloje- kukamo da igramo defanzivno ali covek pravi rezultate.Jasno mi je da vidi nesto u nekim igracima sto ja ne vidim ali IVANIC?? Aman Miloje, priznaj da si pogresio i nastavi dalje.

Марко

pre 4 godine

Zander u odnosu na Rodica mnogo supalj. I dalje mi nije jasno cemu takva izmena na poluvremenu.
(Bicu Slobodan, 13. avgust 2019 23:39)

Родић се повредио, Милојевић није имао избора. Слажем се да је веома лош у одбрани. С обзиром да не игра Бен, а да се Вукановић и не сналази најбоље, можда има смисла пробати га на левом крилу, испред Родића, само да нам безбедност по левој страни не зависи од њега. Играо је у прошлости на левом крилу. Генерално, није неки играч, али то нам је што нам је од ове лоповске управе.

Walt

pre 4 godine

I što kritikujete kao blesavi.... Pa mi smo brutalno pokradeni u oba meča. Pitanje je šta bi bilo kad bi bilo.
(devlinjo, 14. avgust 2019 00:05
Ma jašta,uvek je kod nas zavera u pitanju,baš me zanima sa li Danci sada kukaju o nedosudjenim penalima kad je igrač Zvezde igrao rukom u šesnastercu 2 puta a ladno je tobmoglo da se svira ili kad nije dosudjen čist faul na ivici šesnaesterca takodje. Pomirite se sa tim da sudije greše i da se to dešava.

Zvezda je zivot sve drugo su sitnice

pre 4 godine

Ove utakmice ostaju zauvek u secanju kao sto ce i Borjan zauvek biti upamcen kod svih Zvezdasa .Pankov me je odusevio kako je odigrao kada je usao,siguran i onaj njihov Ndoje se nije video u drugom poluvremenu.Zander isto dobar bio ,zna da povuce unapred ,dobar u skoku .Takticki Miloje odlicne odluke kada je uveo sveza i brza krila Simica i Jevtovica ne vezano sto su promasili penale,dobro su zatvarali bok kada su nas bas pritiskali.Simic je i spasio jedan siguran gol.Sve u svemu prelepo vece,bravooooo Zvezdo

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

svaka čast
al 4 igrača da promaše ceo gol sramota
bravo golmane silo
(rambo, 13. avgust 2019 23:42)
Pogledaj snimak drugog penala Pankova i shvatices zasto su svi cepali oblake. Stajna noga pri sutu im propadne u onu kaljugu.

devlinjo

pre 4 godine

Жандер изнудио три жута картона и црвени за најскупљег играча у историји Копенхагена....мислим да је он уз повратак Дегенека највеће појачање Звезде....Милуновић врло лимитиран играч...оба жута добио та мање од 10 минута од почетка полувремена...Панков много одговорнији ...пирам се на шта ћемо личити без Марина који неће играти у Швајцарској....
(kremen, 13. avgust 2019 23:51)

Milunovic je zver od igrača... Skače uklizava, iznosi loptu... Za mene sigurno posle dužeg vremena pouzdani štoper. Sad... Kiksao je i Vidić sa rukom za reprezentaciju pa zbog toga nije loš.

Mirko

pre 4 godine

Ali kolko imate srece pa to niko nikad nije imao prvo onda prodjete krasnodar sudija ne prizna cist gol risticu posle na silu prodjete trnavu pa salzburg dva gola za dva minuta ni vi nemate pojma kako ste dali gle sad ovo opet cete u ligu sampiona ni krivi ni duzni

I Liverpul slučajno otrsimo 2-0. Obožavam kad mi date ovakav šlagvort ;)

мики

pre 4 godine

svaka čast
al 4 igrača da promaše ceo gol sramota
bravo golmane silo
(rambo, 13. avgust 2019 23:42)

пенали су били криминал, али пре свега због судије. он је морао да својим корацима измери 11 метара негде пола метра даље, на чистој трави. сви промашени пенали си производ блата са леве стране лопте. лева нога упадне и мало отклиза тренутак пре шута, и лопта оде у три пм. што се фудбалера тиче, фалило им је интелигенције. лопту су морали да повуку да леве стране тачке пенала да би им лева (стајна) нога стала на траву при шуту, а не у блато. сви су стављали лопту са десне стране тачке.

Ivan

pre 4 godine

Sto bi rekao Bole Crnom Gruji u seriji, gazda hocete da pisem lepo, ili da pisem brzo? To je zvezda. Moze da igra lepo i da ispadne, ili da igra ruzno i da prodje. Koliko bi vas izabralo ovo prvo?

Звездин весник

pre 4 godine

Ljudi da se ne lazemo,ovo je skandalozno..Prelazni rok skandalozan..Bekova nema,krila nema,10-ka nam treba..Ne znam stvarno..Bog nas pogledao..
(zvezdas, 13. avgust 2019 23:41)

Како бре нема бека, гледај како је одиграо Жандер, хладан као лед!

мики

pre 4 godine

Борјан је већ прошле године показао и доказао да је најбољи играч Црвене звезде.
(Србија је срамота од фудбала, 13. avgust 2019 23:49)

немаш ти појма. молим те немој више да навијаш за Звезду, више је цене гробари

мики

pre 4 godine

Voleo bi I ja da zvezda ima igrace koji melju protivnika 90 minuta u evropi, ali nemojte fantazirati. Za to je potrebno 5 pojacanja od po 3-4 miliona evra svaki.
(Ivan, 13. avgust 2019 23:39)

чини се да екипа мора да плати барем 20 милиона по играчу у просеку да буде у конкуренцији у лиги шампиона, нажалост.

lucky strike

pre 4 godine

Veljko Simic spasao cist gol samo da znate. Decko odigrao za 5 nzm da li smo gledali istu tekmu ali zasluzuje bolju ocenu... Ako ste culi vi u zvezdi Wilfred Boni trenira u 4 ligi ima 25 god a bio je najbolji strekac premijer lige sa sitijem. Prilika za zvezdu da dovede igraca bez obestecenja. Ova utakmica za infarkt!!!

Walldorf

pre 4 godine

Milane, brate nas, HVALA TI!!! I na ovome sinoc, a i na tome sto,kada je gusto,uvek mozemo racunati na tvoj neverovatni kvalitet.Kao coveka i sportiste. Vec dve-tri sezone,kada je kriticno, Milan Borjan nas izvuce iz grozomornih problema.HVALA MILANE!!! P.S. Da li se pred "nokaut rundu" brisu kartoni? Pitam zbog Marina,koji se bas nakupio zutih karti. Unapred hvala na odgovoru. Napred ZVEZDA!!!

Mikica018

pre 4 godine

Pored Borjana i Marina, koji su klase, meni je utisak ocajan Kopenhagen. Sta ti ljudi igraju, ono besciljno kruzenje oko gola, anemicni napadi, nemastoviti igraci, potpuna katastrofa. I pored svega toga, ti imas nasuprot njih ekipu koja moze da im uvalja drugi gol i NECE BRE! Umesto da resis utakmicu u prvom poluvremenu, jer si za klasu bolji, imas Marina koji vredi kao svi igraci oba tima zajedno, ti se po ko zna koji put povlacis i prepustas inicijativu ovim vezarama i, naravno, primas gol. Zato mi nikada necemo biti fudbalska nacija. Prosli smo sa igracem koji dva put udara protivnika laktom u glavu (!), jer valjda posle zutog kartona nije skapirao da ne sme, onda imas igraca koji je tek usao, svez i brz, i umesto da trci dok ne padne od umora, on signalizira aut za nas dok je lopta jos u terenu (Jevtovic). Neopisiva kolicina srece i neka nada da ce neko iz strucnog staba da se uzme u pamet i skonta da ne moze doveka ovako sramotno da se igra i na srecu prolazi. Uz svu zelju i navijanje tokom utakmice, toliko su me na kraju nervirali da mi je bilo svejedno ko ce da prodje. Ajde sad, nema sibicarenja protiv YB, nego igrajte taj fudbal!

Nenad

pre 4 godine

Da li je još neko primetio da je trenutak pre šuta Jevtovića u penal seriji (kad je stupio levom nogom pred udarac desnom) lopta odskočila od zemlje?

Video sam nedavno snimak Ronalda kako to radi na utakmici, tj koristi 'anomaliju' terena da podigne loptu sa zemlje u vazduh kako bi je lakše zahvatio; al ovde se to Jevtoviću nenadano desilo i lopta je otišla tamo gde je morala. Pogledajte pažljivo snimak izvođenja (najbolje usporiti reprodukciju na 0.75)

мики

pre 4 godine

Zander u odnosu na Rodica mnogo supalj. I dalje mi nije jasno cemu takva izmena na poluvremenu.
(Bicu Slobodan, 13. avgust 2019 23:39)

ти си гледао неку другу утакмицу. жандер феноменалан

SudijaDredd

pre 4 godine

Skidam kapu našem treneru! Kad sam video da Jevtovića u 115-om minutu pretrčava bek koji igra od prvog,pomislio sam da ga je Milojević sigurno ubacio zbog penala. Kakav meč-viner! Ovi iz Kopenhagena posle njegovog penala nisu mogli da dođu sebi jedno dvaes minuta!

Звездин весник

pre 4 godine

Ali kolko imate srece pa to niko nikad nije imao prvo onda prodjete krasnodar sudija ne prizna cist gol risticu posle na silu prodjete trnavu pa salzburg dva gola za dva minuta ni vi nemate pojma kako ste dali gle sad ovo opet cete u ligu sampiona ni krivi ni duzni
(as, 13. avgust 2019 23:40)

Бог чува Звезду!

Višekruna

pre 4 godine

Brazilac Zander me odusevio! Nekoliko puta je odlicno skocio u odbrani. Istrcao je onu kontru i izvukao crveni karton...Kada su svi bili malodusni, odlicno je pogodio u penal seriji. Sjajan zaista! Hladnokrvan i snazan. Milojevic odlicno pogodio sa izmjenama Zanderom i Pankovim...
(Vlado Banja Luka, 13. avgust 2019 23:38)

Nemoj me držati za reč, ali mislim da je Žander izvukao tri žuta, od kojih je onaj poslednji bio i crveni za njihovog igrača. Baš ih je pretrčavao opasno.

мики

pre 4 godine

Pola Zvezdinog tima moze slobodno da okaci kopacke o klin.
U mom selu kaze se "kompletno vrljavi".
(Kobaja Grande, 13. avgust 2019 23:39)

сине, ти лопту ниси шутнуо на травнатом терену. сваки увидом у Звездин фудбалер би ти се чинио као да је Марадона лично да мораш да играш против њих. Копенхаген је одлична екипа коју је Звезда надиграла 11 на 11. да играчем више, Копенхаген је непрекидно претио.

мики

pre 4 godine

Milojevic odlicno pogodio sa izmjenama Zanderom i Pankovim...
(Vlado Banja Luka, 13. avgust 2019 23:38)

тако је Владо. Жандер и Панков ће сасвим сигурно бити откровења сезоне. обојица одлични, а сигурно ће бити још бољи када се устале у првих 11

as

pre 4 godine

Ali kolko imate srece pa to niko nikad nije imao prvo onda prodjete krasnodar sudija ne prizna cist gol risticu posle na silu prodjete trnavu pa salzburg dva gola za dva minuta ni vi nemate pojma kako ste dali gle sad ovo opet cete u ligu sampiona ni krivi ni duzni

Boka

pre 4 godine

Od 70og minuta pricam da će mladi hrvat biti taj koji ce promasiti penal za LŠ.. Cak sam bio stava i neka on promaši, da prodjemo Dance, ne moram sa Bojsima ni gledati.. Kako je to jedan poremećen gen, rodjeni su da provociraju, uopšte im nije bitno da li igraju za svoju zemlju ili TUDJE klubove.. Pograncic je direktno izbacio Salzburg.. A ovaj mali imao šut za LŠ.. Al strah ih negde zakuje..

Pedja J7

pre 4 godine

Pratim fudbal od SP Italija'90!
U životu nisam video da ekipa koja 4/6 penala šalje preko prečke, dobije na penale?!
Ovo je nadrealno!
Zvezdi je mesto u LS!
Young Boys ćemo u BG da urnišemo!!!

zvezdas

pre 4 godine

Ljudi da se ne lazemo,ovo je skandalozno..Prelazni rok skandalozan..Bekova nema,krila nema,10-ka nam treba..Ne znam stvarno..Bog nas pogledao..

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

A teren na nivou FK Donja Sipulja hahahaha...Gde su oni sto kažu da je samo na Balkanu katastrofa infrastruktura?

2

pre 4 godine

до 54 мин док Милуновић није добио црвени све укупно са првим мечом 144 минута Звезда је за класу била боља... Копенхаген из прве озбиљне прилике дао гол...Звезда опет оштећена за пенал али мислим да је и у једној ситуацији за пенал и Копенхаген...Ипак кад се све узме у обзир и какво је суђење било апсолутно заслужено...Панкову свака част,онако млад дечко хладноркно два пенала исто изведена...Борјану свака част,иначе није нешто бранио пенал али вечерас на Максимуму...А овај Хрват који улази у 80 и неком минути,најдраже ми што је он промашио ух што ми драго,он као не битан играч нас да оцењу... Показао је какав је играч и у продужетку и на пеналима... Велика је ово мотивација за Звезду пред Јанг Бојс...

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 4 godine

1. Borjanu ovo nije prvi put da nas spasava u najvaznijim utakmicama. Setite se sta je radio u Salcburgu.
2. Da li je neko obratio paznju na odlucnost i hladnokrvnost Pankova i tokom utakmice i prilikom izvodjenja penala?
3. Sta sad kaze Vuletic o nebeskoj pravdi?

Fica10

pre 4 godine

Da je Borjan golmancina znalo se odavno,sada je to samo potvrdio. Ako iko posle ovakve partije Simica pre svega u odbrambenom delu i Ivanica u oba pravca,krene opet da ih kritikuje neka prestane sa navija za Zvezdu. Pankov prvi stoper!

sah 88

pre 4 godine

Utakmica za srčku i za uživanje u isto vreme! Ovo je fudbal i zbog ovoga je najpopularniji sport. A penali do besvesti nešto najlepše kada pobediš. Ovakve pobede najslađe.

ja

pre 4 godine

Skener? Zvezda ove godine uzasna. Zasto se ne dovedu jos dva krstena ograca? Do ovde smo dosli na srecu. Kako to Terzicu nije jasno? Onaj Hrvat iz Kopenhagena je u pravu, Marin i Ben, ostalo sve suvi prosek.

мерак

pre 4 godine

Поред борјана би издвојио и панкова. Остали ок, мора то боље. И ако може, пар појачања, једно крштено крило.

Ivan

pre 4 godine

Najsladje mi posle ovakvih prolaza zvezde da udjem u komentare i da se smejem ovim grobarima, opet su pali godinu, nista nisu naucili od Salzburga. Ne moramo mi da igramo lepo da prosli, igracemo ruzno, i dalje, ali cemo proci za razliku od njih. Oni tu razliku nikako da shvate.

kremen

pre 4 godine

Жандер изнудио три жута картона и црвени за најскупљег играча у историји Копенхагена....мислим да је он уз повратак Дегенека највеће појачање Звезде....Милуновић врло лимитиран играч...оба жута добио та мање од 10 минута од почетка полувремена...Панков много одговорнији ...пирам се на шта ћемо личити без Марина који неће играти у Швајцарској....

shiljooo

pre 4 godine

jedno pitanjce ako neko zna. kada se obrne krug penala (svi sutnuli po jedanput), jel po istom redosledu mora da se šutira drugi krug ili ne? njima je vind šutnuo 11i penal, a nama Pankov koji je šutnuo i 5i? Sve mi u glavi sad ide Marin opet pošto je on prvi šutirao ali bolje je što nije. svakako gazi zvezdo!!!!!

anica

pre 4 godine

Ja kad vidim Borjana i Degeneka nista mi vise ne treba...naravno sve cestitke i ostalim igracima...ali ova dvojica su Zvezdasi u dusi oseca se to.
Velika borba i zelja...puno mi je srce!
Ponosna sam Zvezdasica!

Vlado Banja Luka

pre 4 godine

Brazilac Zander me odusevio! Nekoliko puta je odlicno skocio u odbrani. Istrcao je onu kontru i izvukao crveni karton...Kada su svi bili malodusni, odlicno je pogodio u penal seriji. Sjajan zaista! Hladnokrvan i snazan. Milojevic odlicno pogodio sa izmjenama Zanderom i Pankovim...

I

pre 4 godine

Nisam navijač Zvezde niti pratim domaći fudbal, ali mogu reci:”svaka cast onome ko je Borjana doveo u Zvezdu.” Ipak je to reprezentativac Kanade, dakle nije sisao vesla, a doveden gratis. Procenjen na 3 miliona evrova, a posle ovoga cena može samo da raste. E takvi transferi su potrebni svakom klubu a pogotovu Zvezdi. Volim mudre poteze i transfere. Kada se ne bi manipulisalo i kralo, Zvezda bi bila solidan klub i mogla bi zaraditi dosta novca i sama sebi izgraditi novi stadion. Kad je nešto lose, prvi ću reci da je kanta. Kad je dobro, pohvalnicu iako nisam njihov pristalica. Samo realno.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Borjan je odigrao utakmicu života.Marin je maestralan na terenu.Realno najbolji igrač u zadnjih 15 možda i više godina što je igrao na ovim prostorima.Zvezda kada bi ga vezala na duži period završila bi posao decenije.Prevagu je napravio ponovo.Fenomenalan igrač.Ostali su bili jako borbeni.Milsim da je Milanoviću pao kamen sa srca jer bi dobio velike kritike javnosti....Mislim da će Zvezda i ove godine igrati ligu šampiona....

Deduktivna metoda

pre 4 godine

Ali da je ovakva ista kaljuga bila na "Rajku" garantujem da bi ovi danski plavusani odma udarili po zic "ah ali tako je to na Balkanu"... ali kad malo bolje razmislim... bol...znate gde... SAMO GAZI ZVEZDO! ZGAZI IH SVE!

мики

pre 4 godine

Onaj Hrvat iz Kopenhagena je u pravu, Marin i Ben, ostalo sve suvi prosek.
(ja, 13. avgust 2019 23:36)

који Хрват, који Копенхаген? што се Звездиних играча тиче, већина јесте просек лиге шампиона, али то је ваљда нормално за малу земљу и сиромашан клуб по европским мерилима.

severnjača

pre 4 godine

Tako je Borjane, grupna faza u Evropi je tvoja zasluga! Želim ti LŠ kao nagradu! A u Danskoj standard, je li? Bela tačka im propala u blato!

Србија је срамота од фудбала

pre 4 godine

Милуновић искључен, 3 жута картона због приговора (редовна појава током квалификација), примамо гол у 45. минуту (није први пут да примамо гол на почетку или при крају полувремена) - која смо ми неодговорна, недисциплинована, неозбиљна, неконцентрисана банда. Милојевићу, "стратеже", умишљена тренерска величино, укажи им на основне ствари.
Од 2 неквалитетне фудбалске екипе, не зна се која је мање заслужила да прође даље. Да не буде забуне, навијам за ЦЗ и све наше екипе у евро-куповима. А Борјан је већ прошле године показао и доказао да је најбољи играч Црвене звезде.

KoleCZ

pre 4 godine

Vidim opet se pominje da zvezda prolazi na srecu, protivnik ima loptu itd… Nista niste naucili od Salzburga. Pali ste godinu. Da vidim jedan nas klub u evropi da se otvori u ovoj fazi takmicenja kako bi prosao. Popio bi 4 komada bez probelema, i onda bi kukali kako nam je jadna odbrana. Ovo sto zvezda igra je u skladu sa njenim mogucnostima. Jak blok pozadi protiv jakih timova i to je to. Voleo bi I ja da zvezda ima igrace koji melju protivnika 90 minuta u evropi, ali nemojte fantazirati. Za to je potrebno 5 pojacanja od po 3-4 miliona evra svaki.

Mislis 30-40 miliona svaki

Bicu Slobodan

pre 4 godine

Ivanic kriminalan. Treba decka zakucati za klupu da se dozove sebi malo. Zander u odnosu na Rodica mnogo supalj. I dalje mi nije jasno cemu takva izmena na poluvremenu.

Vlado Lo

pre 4 godine

Po meni Zander najkorisniji (pored Marina i Borjana naravno) igrac, odlican pozadi, dobro se postavlja odlican osecaj za igru (presekao gomilu napada) napred brz uz dobru kontrolu lopte, mislim da ce biti odlican ofanzivno kad bude imao priliku za to. Tri klase iznad Rodica koji je kod gola stajao iza(?!?!?!) igraca.

crni_redstar

pre 4 godine

a neki kvazi novinar ga stalno pljuje i proziva, neki zeljko pantic. stvarno je ljudina i golmancina Borjan. blago majci koja te rodila i kolevci koja te zaljuljala.

Ivan

pre 4 godine

Vidim opet se pominje da zvezda prolazi na srecu, protivnik ima loptu itd… Nista niste naucili od Salzburga. Pali ste godinu. Da vidim jedan nas klub u evropi da se otvori u ovoj fazi takmicenja kako bi prosao. Popio bi 4 komada bez probelema, i onda bi kukali kako nam je jadna odbrana. Ovo sto zvezda igra je u skladu sa njenim mogucnostima. Jak blok pozadi protiv jakih timova i to je to. Voleo bi I ja da zvezda ima igrace koji melju protivnika 90 minuta u evropi, ali nemojte fantazirati. Za to je potrebno 5 pojacanja od po 3-4 miliona evra svaki.

dr mr

pre 4 godine

hahahahahahaha kako je tanka linija izmedju svi su bili dobri i svi su bili ocajni...da je ispala Zvezda na penale niko ne bi valjao (a realno vecina je danas bila takva) ali ovako sve je vrh, svi su top!

Coa'

pre 4 godine

Verovatno slomih palac na nozi, i uganuh ruku tokom penala, ali NIJE MI ZAO! Sto se tice Zvezdine igre, iz aviona se vidi da moze mnogo bolje. Svakako nismo favoriti protiv ekipe koja je prosle sezone imala ~20+ bodova vise od Bazela, ali ako pojedinici podignu nivo igre, i udjemo rastereceno u dvomec, mozemo da "igramo" protiv njih, pa neka bolji pobedi! P.S. Pankova u prvu, decko je zver!

Kobaja Grande

pre 4 godine

Sjaj i beda srpskog fudbala. Ono, kad prolaz dalje zavisi samo od golmana i nikoga vise...
Pola Zvezdinog tima moze slobodno da okaci kopacke o klin.
U mom selu kaze se "kompletno vrljavi".

Vlado Banja Luka

pre 4 godine

Brazilac Zander me odusevio! Nekoliko puta je odlicno skocio u odbrani. Istrcao je onu kontru i izvukao crveni karton...Kada su svi bili malodusni, odlicno je pogodio u penal seriji. Sjajan zaista! Hladnokrvan i snazan. Milojevic odlicno pogodio sa izmjenama Zanderom i Pankovim...

anica

pre 4 godine

Ja kad vidim Borjana i Degeneka nista mi vise ne treba...naravno sve cestitke i ostalim igracima...ali ova dvojica su Zvezdasi u dusi oseca se to.
Velika borba i zelja...puno mi je srce!
Ponosna sam Zvezdasica!

мики

pre 4 godine

Zander u odnosu na Rodica mnogo supalj. I dalje mi nije jasno cemu takva izmena na poluvremenu.
(Bicu Slobodan, 13. avgust 2019 23:39)

ти си гледао неку другу утакмицу. жандер феноменалан

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 4 godine

1. Borjanu ovo nije prvi put da nas spasava u najvaznijim utakmicama. Setite se sta je radio u Salcburgu.
2. Da li je neko obratio paznju na odlucnost i hladnokrvnost Pankova i tokom utakmice i prilikom izvodjenja penala?
3. Sta sad kaze Vuletic o nebeskoj pravdi?

Deduktivna metoda

pre 4 godine

Ali da je ovakva ista kaljuga bila na "Rajku" garantujem da bi ovi danski plavusani odma udarili po zic "ah ali tako je to na Balkanu"... ali kad malo bolje razmislim... bol...znate gde... SAMO GAZI ZVEZDO! ZGAZI IH SVE!

Pedja J7

pre 4 godine

Pratim fudbal od SP Italija'90!
U životu nisam video da ekipa koja 4/6 penala šalje preko prečke, dobije na penale?!
Ovo je nadrealno!
Zvezdi je mesto u LS!
Young Boys ćemo u BG da urnišemo!!!

dr mr

pre 4 godine

hahahahahahaha kako je tanka linija izmedju svi su bili dobri i svi su bili ocajni...da je ispala Zvezda na penale niko ne bi valjao (a realno vecina je danas bila takva) ali ovako sve je vrh, svi su top!

crni_redstar

pre 4 godine

a neki kvazi novinar ga stalno pljuje i proziva, neki zeljko pantic. stvarno je ljudina i golmancina Borjan. blago majci koja te rodila i kolevci koja te zaljuljala.

severnjača

pre 4 godine

Tako je Borjane, grupna faza u Evropi je tvoja zasluga! Želim ti LŠ kao nagradu! A u Danskoj standard, je li? Bela tačka im propala u blato!

Boka

pre 4 godine

Od 70og minuta pricam da će mladi hrvat biti taj koji ce promasiti penal za LŠ.. Cak sam bio stava i neka on promaši, da prodjemo Dance, ne moram sa Bojsima ni gledati.. Kako je to jedan poremećen gen, rodjeni su da provociraju, uopšte im nije bitno da li igraju za svoju zemlju ili TUDJE klubove.. Pograncic je direktno izbacio Salzburg.. A ovaj mali imao šut za LŠ.. Al strah ih negde zakuje..

sah 88

pre 4 godine

Utakmica za srčku i za uživanje u isto vreme! Ovo je fudbal i zbog ovoga je najpopularniji sport. A penali do besvesti nešto najlepše kada pobediš. Ovakve pobede najslađe.

I

pre 4 godine

Nisam navijač Zvezde niti pratim domaći fudbal, ali mogu reci:”svaka cast onome ko je Borjana doveo u Zvezdu.” Ipak je to reprezentativac Kanade, dakle nije sisao vesla, a doveden gratis. Procenjen na 3 miliona evrova, a posle ovoga cena može samo da raste. E takvi transferi su potrebni svakom klubu a pogotovu Zvezdi. Volim mudre poteze i transfere. Kada se ne bi manipulisalo i kralo, Zvezda bi bila solidan klub i mogla bi zaraditi dosta novca i sama sebi izgraditi novi stadion. Kad je nešto lose, prvi ću reci da je kanta. Kad je dobro, pohvalnicu iako nisam njihov pristalica. Samo realno.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Borjan je odigrao utakmicu života.Marin je maestralan na terenu.Realno najbolji igrač u zadnjih 15 možda i više godina što je igrao na ovim prostorima.Zvezda kada bi ga vezala na duži period završila bi posao decenije.Prevagu je napravio ponovo.Fenomenalan igrač.Ostali su bili jako borbeni.Milsim da je Milanoviću pao kamen sa srca jer bi dobio velike kritike javnosti....Mislim da će Zvezda i ove godine igrati ligu šampiona....

мики

pre 4 godine

Milojevic odlicno pogodio sa izmjenama Zanderom i Pankovim...
(Vlado Banja Luka, 13. avgust 2019 23:38)

тако је Владо. Жандер и Панков ће сасвим сигурно бити откровења сезоне. обојица одлични, а сигурно ће бити још бољи када се устале у првих 11

2

pre 4 godine

до 54 мин док Милуновић није добио црвени све укупно са првим мечом 144 минута Звезда је за класу била боља... Копенхаген из прве озбиљне прилике дао гол...Звезда опет оштећена за пенал али мислим да је и у једној ситуацији за пенал и Копенхаген...Ипак кад се све узме у обзир и какво је суђење било апсолутно заслужено...Панкову свака част,онако млад дечко хладноркно два пенала исто изведена...Борјану свака част,иначе није нешто бранио пенал али вечерас на Максимуму...А овај Хрват који улази у 80 и неком минути,најдраже ми што је он промашио ух што ми драго,он као не битан играч нас да оцењу... Показао је какав је играч и у продужетку и на пеналима... Велика је ово мотивација за Звезду пред Јанг Бојс...

мики

pre 4 godine

Voleo bi I ja da zvezda ima igrace koji melju protivnika 90 minuta u evropi, ali nemojte fantazirati. Za to je potrebno 5 pojacanja od po 3-4 miliona evra svaki.
(Ivan, 13. avgust 2019 23:39)

чини се да екипа мора да плати барем 20 милиона по играчу у просеку да буде у конкуренцији у лиги шампиона, нажалост.

Ivan

pre 4 godine

Vidim opet se pominje da zvezda prolazi na srecu, protivnik ima loptu itd… Nista niste naucili od Salzburga. Pali ste godinu. Da vidim jedan nas klub u evropi da se otvori u ovoj fazi takmicenja kako bi prosao. Popio bi 4 komada bez probelema, i onda bi kukali kako nam je jadna odbrana. Ovo sto zvezda igra je u skladu sa njenim mogucnostima. Jak blok pozadi protiv jakih timova i to je to. Voleo bi I ja da zvezda ima igrace koji melju protivnika 90 minuta u evropi, ali nemojte fantazirati. Za to je potrebno 5 pojacanja od po 3-4 miliona evra svaki.

мики

pre 4 godine

Onaj Hrvat iz Kopenhagena je u pravu, Marin i Ben, ostalo sve suvi prosek.
(ja, 13. avgust 2019 23:36)

који Хрват, који Копенхаген? што се Звездиних играча тиче, већина јесте просек лиге шампиона, али то је ваљда нормално за малу земљу и сиромашан клуб по европским мерилима.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

A teren na nivou FK Donja Sipulja hahahaha...Gde su oni sto kažu da je samo na Balkanu katastrofa infrastruktura?

Ivan

pre 4 godine

Najsladje mi posle ovakvih prolaza zvezde da udjem u komentare i da se smejem ovim grobarima, opet su pali godinu, nista nisu naucili od Salzburga. Ne moramo mi da igramo lepo da prosli, igracemo ruzno, i dalje, ali cemo proci za razliku od njih. Oni tu razliku nikako da shvate.

kremen

pre 4 godine

Жандер изнудио три жута картона и црвени за најскупљег играча у историји Копенхагена....мислим да је он уз повратак Дегенека највеће појачање Звезде....Милуновић врло лимитиран играч...оба жута добио та мање од 10 минута од почетка полувремена...Панков много одговорнији ...пирам се на шта ћемо личити без Марина који неће играти у Швајцарској....

мерак

pre 4 godine

Поред борјана би издвојио и панкова. Остали ок, мора то боље. И ако може, пар појачања, једно крштено крило.

Vlado Lo

pre 4 godine

Po meni Zander najkorisniji (pored Marina i Borjana naravno) igrac, odlican pozadi, dobro se postavlja odlican osecaj za igru (presekao gomilu napada) napred brz uz dobru kontrolu lopte, mislim da ce biti odlican ofanzivno kad bude imao priliku za to. Tri klase iznad Rodica koji je kod gola stajao iza(?!?!?!) igraca.

мики

pre 4 godine

Pola Zvezdinog tima moze slobodno da okaci kopacke o klin.
U mom selu kaze se "kompletno vrljavi".
(Kobaja Grande, 13. avgust 2019 23:39)

сине, ти лопту ниси шутнуо на травнатом терену. сваки увидом у Звездин фудбалер би ти се чинио као да је Марадона лично да мораш да играш против њих. Копенхаген је одлична екипа коју је Звезда надиграла 11 на 11. да играчем више, Копенхаген је непрекидно претио.

Coa'

pre 4 godine

Verovatno slomih palac na nozi, i uganuh ruku tokom penala, ali NIJE MI ZAO! Sto se tice Zvezdine igre, iz aviona se vidi da moze mnogo bolje. Svakako nismo favoriti protiv ekipe koja je prosle sezone imala ~20+ bodova vise od Bazela, ali ako pojedinici podignu nivo igre, i udjemo rastereceno u dvomec, mozemo da "igramo" protiv njih, pa neka bolji pobedi! P.S. Pankova u prvu, decko je zver!

KoleCZ

pre 4 godine

Vidim opet se pominje da zvezda prolazi na srecu, protivnik ima loptu itd… Nista niste naucili od Salzburga. Pali ste godinu. Da vidim jedan nas klub u evropi da se otvori u ovoj fazi takmicenja kako bi prosao. Popio bi 4 komada bez probelema, i onda bi kukali kako nam je jadna odbrana. Ovo sto zvezda igra je u skladu sa njenim mogucnostima. Jak blok pozadi protiv jakih timova i to je to. Voleo bi I ja da zvezda ima igrace koji melju protivnika 90 minuta u evropi, ali nemojte fantazirati. Za to je potrebno 5 pojacanja od po 3-4 miliona evra svaki.

Mislis 30-40 miliona svaki

Fica10

pre 4 godine

Da je Borjan golmancina znalo se odavno,sada je to samo potvrdio. Ako iko posle ovakve partije Simica pre svega u odbrambenom delu i Ivanica u oba pravca,krene opet da ih kritikuje neka prestane sa navija za Zvezdu. Pankov prvi stoper!

devlinjo

pre 4 godine

Жандер изнудио три жута картона и црвени за најскупљег играча у историји Копенхагена....мислим да је он уз повратак Дегенека највеће појачање Звезде....Милуновић врло лимитиран играч...оба жута добио та мање од 10 минута од почетка полувремена...Панков много одговорнији ...пирам се на шта ћемо личити без Марина који неће играти у Швајцарској....
(kremen, 13. avgust 2019 23:51)

Milunovic je zver od igrača... Skače uklizava, iznosi loptu... Za mene sigurno posle dužeg vremena pouzdani štoper. Sad... Kiksao je i Vidić sa rukom za reprezentaciju pa zbog toga nije loš.

zvezdas

pre 4 godine

Ljudi da se ne lazemo,ovo je skandalozno..Prelazni rok skandalozan..Bekova nema,krila nema,10-ka nam treba..Ne znam stvarno..Bog nas pogledao..

Србија је срамота од фудбала

pre 4 godine

Милуновић искључен, 3 жута картона због приговора (редовна појава током квалификација), примамо гол у 45. минуту (није први пут да примамо гол на почетку или при крају полувремена) - која смо ми неодговорна, недисциплинована, неозбиљна, неконцентрисана банда. Милојевићу, "стратеже", умишљена тренерска величино, укажи им на основне ствари.
Од 2 неквалитетне фудбалске екипе, не зна се која је мање заслужила да прође даље. Да не буде забуне, навијам за ЦЗ и све наше екипе у евро-куповима. А Борјан је већ прошле године показао и доказао да је најбољи играч Црвене звезде.

Volej bajo moj

pre 4 godine

1. Borjanu ovo nije prvi put da nas spasava u najvaznijim utakmicama. Setite se sta je radio u Salcburgu.
2. Da li je neko obratio paznju na odlucnost i hladnokrvnost Pankova i tokom utakmice i prilikom izvodjenja penala?
3. Sta sad kaze Vuletic o nebeskoj pravdi?
(Uvek Zvezdas nikad Delija, 13. avgust 2019 23:38)

Brale, seti se odbrane Borjana, protiv Krasnodara u 90-om minutu. Možda i najbitnija odbrana u poslednjoj dekadi, odbrana od koje je sve ovo lepo i počelo.

nenad

pre 4 godine

Za komsije kad pocnu da zapomazu i filozofiraju:

- Milojevic los trener. NIJE izvlaci najbolje moguce iz ovog tima
- Branili smo se - vi bi ste se taticki povukli sa igracem manje u gostima pretpostavljam?
- Koliko sansi je Kopenhagen imao u 2 utakmice? - Ne bas puno rekao bih
- Da li smo pokradeni - pa ne znam. Nama stalno sviraju penale pa ne znam sta da kazem
- Da li su momci izginuli - jesu. I hvala im na tome
_ Da li je Borjan car? - Jeste
- Zvezda je sivi prosek - mozda. Ali 3.godinu igra u Evropi. A vas sjajni tim? Videcemo. Zelim vam da prodjete u LE.
BRAVO ZVEZDO

ls

pre 4 godine

Ali kolko imate srece pa to niko nikad nije imao prvo onda prodjete krasnodar sudija ne prizna cist gol risticu posle na silu prodjete trnavu pa salzburg dva gola za dva minuta ni vi nemate pojma kako ste dali gle sad ovo opet cete u ligu sampiona ni krivi ni duzni
(as, 13. avgust 2019 23:40)

Oce centrala da pogresi jednom ali ne 100 puta.

shiljooo

pre 4 godine

jedno pitanjce ako neko zna. kada se obrne krug penala (svi sutnuli po jedanput), jel po istom redosledu mora da se šutira drugi krug ili ne? njima je vind šutnuo 11i penal, a nama Pankov koji je šutnuo i 5i? Sve mi u glavi sad ide Marin opet pošto je on prvi šutirao ali bolje je što nije. svakako gazi zvezdo!!!!!

ja

pre 4 godine

Skener? Zvezda ove godine uzasna. Zasto se ne dovedu jos dva krstena ograca? Do ovde smo dosli na srecu. Kako to Terzicu nije jasno? Onaj Hrvat iz Kopenhagena je u pravu, Marin i Ben, ostalo sve suvi prosek.

Cubaka

pre 4 godine

Onaj Hrvat iz Kopenhagena je u pravu, Marin i Ben, ostalo sve suvi prosek.
(ja, 13. avgust 2019 23:36)

A kakav je onda taj hrvat i ostali njegovi saigraci kada nisu mogli u dve utakmice pobediti "suvi prosek" cak ni uz pomoc sudija. A sto se tice tvog komentara on nije cak ni suvi prosek.

Kobaja Grande

pre 4 godine

Sjaj i beda srpskog fudbala. Ono, kad prolaz dalje zavisi samo od golmana i nikoga vise...
Pola Zvezdinog tima moze slobodno da okaci kopacke o klin.
U mom selu kaze se "kompletno vrljavi".

Džoni

pre 4 godine

Ali kolko imate srece pa to niko nikad nije imao prvo onda prodjete krasnodar sudija ne prizna cist gol risticu posle na silu prodjete trnavu pa salzburg dva gola za dva minuta ni vi nemate pojma kako ste dali gle sad ovo opet cete u ligu sampiona ni krivi ni duzni
(as, 13. avgust 2019 23:40)
Prijatelju, neko pametan je jednom rekao:"ako se nešto desi jednom i nikada više to je slučajnost, a ako se desi dva puta, desiće se i treći"!

Zoran

pre 4 godine

Zvezda je večeras dobila igrača u Radovanu Pankovu! Dečko je fenomenalan igrač. Greška Milojevića što izvodi Kanjasa kod crvenog kartona. Fenomenalana kretnja, sve je čovek zatvorio i vidi se da ima snage,a zadržava Vukanovića koji je neosporno dobar igrač ali limitiran sa snagom na 60 minuta. Sve u svemu odlična taktički odradjena utakmica. Igraš igru prema igračima kakve imaš. Zna Milojević šta je napadački fudbal ali igru praviš prema rosteru koji poseduješ.Za sada mu sve prolazi. Treća godina za redom se igra grupna faza. Za pametnog dosta!

Друг Тито

pre 4 godine

Читајући имена играча, ( Радован,Марко, Немања, Милош......) Мени је пуно срце!
Паметноме доста.

mrki

pre 4 godine

ja mislio da su tereni u jednoj od najrazvijenijih zemalja sveta bolji,i to drzavni prvak a ono kao ne vidi se bela tacka kao na nasim seoskim terenima,neocekivano...

dachazvezda

pre 4 godine

Pratim fudbal od SP Italija'90!
U životu nisam video da ekipa koja 4/6 penala šalje preko prečke, dobije na penale?!
Ovo je nadrealno!
Zvezdi je mesto u LS!
Young Boys ćemo u BG da urnišemo!!!
(Pedja J7, 13. avgust 2019 23:43) # Link komentara

Javi se i ZAHVALI BOCKU!!!!
ZAMAGIJO BORJANA onim bajalicama, ovaj bi skidao do jutra penale!!! :)))))))
Danci nisu ni imali sanse hahahahaha ;)))))))

Višekruna

pre 4 godine

Brazilac Zander me odusevio! Nekoliko puta je odlicno skocio u odbrani. Istrcao je onu kontru i izvukao crveni karton...Kada su svi bili malodusni, odlicno je pogodio u penal seriji. Sjajan zaista! Hladnokrvan i snazan. Milojevic odlicno pogodio sa izmjenama Zanderom i Pankovim...
(Vlado Banja Luka, 13. avgust 2019 23:38)

Nemoj me držati za reč, ali mislim da je Žander izvukao tri žuta, od kojih je onaj poslednji bio i crveni za njihovog igrača. Baš ih je pretrčavao opasno.

Mikica018

pre 4 godine

Pored Borjana i Marina, koji su klase, meni je utisak ocajan Kopenhagen. Sta ti ljudi igraju, ono besciljno kruzenje oko gola, anemicni napadi, nemastoviti igraci, potpuna katastrofa. I pored svega toga, ti imas nasuprot njih ekipu koja moze da im uvalja drugi gol i NECE BRE! Umesto da resis utakmicu u prvom poluvremenu, jer si za klasu bolji, imas Marina koji vredi kao svi igraci oba tima zajedno, ti se po ko zna koji put povlacis i prepustas inicijativu ovim vezarama i, naravno, primas gol. Zato mi nikada necemo biti fudbalska nacija. Prosli smo sa igracem koji dva put udara protivnika laktom u glavu (!), jer valjda posle zutog kartona nije skapirao da ne sme, onda imas igraca koji je tek usao, svez i brz, i umesto da trci dok ne padne od umora, on signalizira aut za nas dok je lopta jos u terenu (Jevtovic). Neopisiva kolicina srece i neka nada da ce neko iz strucnog staba da se uzme u pamet i skonta da ne moze doveka ovako sramotno da se igra i na srecu prolazi. Uz svu zelju i navijanje tokom utakmice, toliko su me na kraju nervirali da mi je bilo svejedno ko ce da prodje. Ajde sad, nema sibicarenja protiv YB, nego igrajte taj fudbal!

as

pre 4 godine

Ali kolko imate srece pa to niko nikad nije imao prvo onda prodjete krasnodar sudija ne prizna cist gol risticu posle na silu prodjete trnavu pa salzburg dva gola za dva minuta ni vi nemate pojma kako ste dali gle sad ovo opet cete u ligu sampiona ni krivi ni duzni

SudijaDredd

pre 4 godine

Skidam kapu našem treneru! Kad sam video da Jevtovića u 115-om minutu pretrčava bek koji igra od prvog,pomislio sam da ga je Milojević sigurno ubacio zbog penala. Kakav meč-viner! Ovi iz Kopenhagena posle njegovog penala nisu mogli da dođu sebi jedno dvaes minuta!

Milutin

pre 4 godine

Na sajtu UEFA CL pod treće kolo kvalifikacija rezultati obeležili su Kopenhagen kao da je prošao dalje. Što je UEFA-i milo na sajtu se snilo.

Bicu Slobodan

pre 4 godine

Ivanic kriminalan. Treba decka zakucati za klupu da se dozove sebi malo. Zander u odnosu na Rodica mnogo supalj. I dalje mi nije jasno cemu takva izmena na poluvremenu.

Mirko

pre 4 godine

Ali kolko imate srece pa to niko nikad nije imao prvo onda prodjete krasnodar sudija ne prizna cist gol risticu posle na silu prodjete trnavu pa salzburg dva gola za dva minuta ni vi nemate pojma kako ste dali gle sad ovo opet cete u ligu sampiona ni krivi ni duzni

I Liverpul slučajno otrsimo 2-0. Obožavam kad mi date ovakav šlagvort ;)

мики

pre 4 godine

svaka čast
al 4 igrača da promaše ceo gol sramota
bravo golmane silo
(rambo, 13. avgust 2019 23:42)

пенали су били криминал, али пре свега због судије. он је морао да својим корацима измери 11 метара негде пола метра даље, на чистој трави. сви промашени пенали си производ блата са леве стране лопте. лева нога упадне и мало отклиза тренутак пре шута, и лопта оде у три пм. што се фудбалера тиче, фалило им је интелигенције. лопту су морали да повуку да леве стране тачке пенала да би им лева (стајна) нога стала на траву при шуту, а не у блато. сви су стављали лопту са десне стране тачке.

Lajavi krelac

pre 4 godine

Ima mesec dana kako sam pisao da Zvezda ima solidnu odbranu kad bi igrali Gajić, Degenek, Pankov i Rodić/Žander, ali Milojevo tvrdoglavo insistiranje na nekim igračima umalo nam je došlo glave sinoć. To što Milunović neće moći da igra sledećih par utakmica zbog crvenog je najveća pomoć UEFE Zvezdi, jer bi ga Milojević držao i dalje u timu, a Pankov bi mardeljisao klupu, iako je lično Maldini za onog panja.
Ja ne znam da li smo ja i ovaj što je pisao ovo gledali istu utakmicu? Jovančić spor, očajno se postavlja, imao je UKUPNO dva pravilna dodavanja i bar 15 najgluplje moguće izgubljenh lopti, pretrčavao ga je ko je stigao, na krajuje omašio i penal i zaista ne shvatam kako neko može da napiše išta lepo za njegovu igru??
Miloje je odlično zabranio Gobeljiću da ne prelazi centar pa nismo mogli da "uživamo" u njegovim Maljutkama i odigrao je iznad svojih uobičajenih katastrofalnih izdanja.
Ivanić ima "glavu" za fudbalera, odlično se postavlja i uvek je tamo gde treba, ali takav je kao da vetar može da ga oduva, a čim mu se igrač približi kao da se plaši i najmanjeg dodira i zbog toga prečesto gubi lopte. Da nabaci malo snage i hrabrosti za duele bio bi odličan igrač.
I ne znam zašto ljudi kritikuju Žandera, dečko odigrao odlično, pravilno se postavljao izlazio i preuzimao kad zatreba, izvlačio loptu iz odbrane pametno, čak je navlačio kartone za "Dance", a što nije više pokazao jeste to što smo igrali povučeno, pa nije izlazio u napadačke akcije u čemu je najbolji.

Звездин весник

pre 4 godine

Ljudi da se ne lazemo,ovo je skandalozno..Prelazni rok skandalozan..Bekova nema,krila nema,10-ka nam treba..Ne znam stvarno..Bog nas pogledao..
(zvezdas, 13. avgust 2019 23:41)

Како бре нема бека, гледај како је одиграо Жандер, хладан као лед!

Aleksandar

pre 4 godine

Da li je još neko primetio da je trenutak pre šuta Jevtovića u penal seriji (kad je stupio levom nogom pred udarac desnom) lopta odskočila od zemlje?

Video sam nedavno snimak Ronalda kako to radi na utakmici, tj koristi 'anomaliju' terena da podigne loptu sa zemlje u vazduh kako bi je lakše zahvatio; al ovde se to Jevtoviću nenadano desilo i lopta je otišla tamo gde je morala. Pogledajte pažljivo snimak izvođenja (najbolje usporiti reprodukciju na 0.75)
(Nenad, 14. avgust 2019 00:59)

I meni se sinoć učinilo, ali pošto sam popio nekoliko piva rekoh bolje da ćutim :)

Ivan

pre 4 godine

Sto bi rekao Bole Crnom Gruji u seriji, gazda hocete da pisem lepo, ili da pisem brzo? To je zvezda. Moze da igra lepo i da ispadne, ili da igra ruzno i da prodje. Koliko bi vas izabralo ovo prvo?

Djorgo

pre 4 godine

Skener??? Pre, mračna komora, po "skeneru" igrali k'o da smo pobedili 5:0 ...
-Zvezda nema desnog beka
-Jovančića baš gotivim, ali večeras jako slab.
- Ivanić, pa i Milunović, deluje kao promašena investicija.
- "Žandar' po tehnici može i "veznjaka" da igra. Ako se pokaže da može da čuva i dobra krila, biće veliko pojačanje.
- Nedostaju bar 2 dobra vezna i bar jedno brzo krilo.
Sve u svemu nedostaje skoro pola tima - da se prodje grupa u Ligi evrope, a u LŠ da be primamo više od 3 po meču i opet osvojimo bar 4 boda.

Nije baš sve tako savršeno

pre 4 godine

Sve se dobro završilo, svaka čast svima, ALI... Svakom ko malo prati fudbal je bilo jasno da crevni Milunovića visi u vazduhu. To je sigurno bilo jasno i Milojeviću, pa ostaje nejasno zašto nije reagovao i zašto je dozvolio da ostanemo sa 10 igrača.

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

svaka čast
al 4 igrača da promaše ceo gol sramota
bravo golmane silo
(rambo, 13. avgust 2019 23:42)
Pogledaj snimak drugog penala Pankova i shvatices zasto su svi cepali oblake. Stajna noga pri sutu im propadne u onu kaljugu.

Walldorf

pre 4 godine

Milane, brate nas, HVALA TI!!! I na ovome sinoc, a i na tome sto,kada je gusto,uvek mozemo racunati na tvoj neverovatni kvalitet.Kao coveka i sportiste. Vec dve-tri sezone,kada je kriticno, Milan Borjan nas izvuce iz grozomornih problema.HVALA MILANE!!! P.S. Da li se pred "nokaut rundu" brisu kartoni? Pitam zbog Marina,koji se bas nakupio zutih karti. Unapred hvala na odgovoru. Napred ZVEZDA!!!

Zvezda je zivot sve drugo su sitnice

pre 4 godine

Ove utakmice ostaju zauvek u secanju kao sto ce i Borjan zauvek biti upamcen kod svih Zvezdasa .Pankov me je odusevio kako je odigrao kada je usao,siguran i onaj njihov Ndoje se nije video u drugom poluvremenu.Zander isto dobar bio ,zna da povuce unapred ,dobar u skoku .Takticki Miloje odlicne odluke kada je uveo sveza i brza krila Simica i Jevtovica ne vezano sto su promasili penale,dobro su zatvarali bok kada su nas bas pritiskali.Simic je i spasio jedan siguran gol.Sve u svemu prelepo vece,bravooooo Zvezdo

moca

pre 4 godine

(dnevna doza prosecnog Srbende) navijaš za partizan , a komentarises Zvezdu ?! Ja vas ni ne gledam.
(Lažni Srbenda, 14. avgust 2019 00:03)

ja u drustvu imam i jedne i druge i skoro uvek svi gledamo i jedne i druge zajedno i kako da ti kazem, to je normalna stvar

nego

pre 4 godine

@Zoran

U pravu si u vezi svega sem da je Vukanovic "neosporno dobar igrac"...decko je ocigledno los igrac, izuzetno los, limitiran po svim pitanjima ne samo po pitanju izdrzljivosti...tragican...igrao je samo zato sto ga neko gura ocigledno...

Марко

pre 4 godine

Zander u odnosu na Rodica mnogo supalj. I dalje mi nije jasno cemu takva izmena na poluvremenu.
(Bicu Slobodan, 13. avgust 2019 23:39)

Родић се повредио, Милојевић није имао избора. Слажем се да је веома лош у одбрани. С обзиром да не игра Бен, а да се Вукановић и не сналази најбоље, можда има смисла пробати га на левом крилу, испред Родића, само да нам безбедност по левој страни не зависи од њега. Играо је у прошлости на левом крилу. Генерално, није неки играч, али то нам је што нам је од ове лоповске управе.

Nele

pre 4 godine

Borjan-Svemocni; Gobelja jos trci. Borac i ima volje. Steta sto nema znanja. Ok je kao zamena i kvaritelj igre protivnika(Gatuzo); Milunovic-Ok za rezervu; Degenek-hvala sto si se vratio! Pankov-najbolji odbrambeni u Zvezdi; Rodic-on baca paru. Nekad odigra solidno nekad katastrofa. Prodati sto pre; Zander-kad je usao nekoliko kikseva, posle je bilo bolje. Jos nije siguran ni sta se od njega ocekuje; Vukanovic-totalno pogubljen. Nije toliko los kao sto je veceras odigrao. Ovo mu je prva veca utakmica u zivotu;? Jovancic-Odlican veceras; Kanjes-Solidna partija, bice pojacanje; Ivanic-prijatelju idi negde molim te. Ne znam kakav dil imas sa Terzom ali nemoguce da niko ne vidi da si najlosiji na svakoj utakmici. A jos gore sto se u tebi ne vidi nikakva zelja; Marin-Hvala!; Boaci-i dalje tvrdim da je najbolji napadac u Zvezdi od Zigica. Odlican igrac koji je na zalost van forme. Ali i tako van forme je vrhunski za nase uslove. Vleo bih da prodamo Pavkova, mislim da bi Boaci bolje igrao da nije pod presijom gubljenja mesta. Ono sto se oslobodio igraca i postigao pogodak je vrhunski odradjeno; Simic-odbrambeno je odradio fenomenalno. Nije imao previse ofanzivnih akcija; Jevtovic-Odradio posao korektno u produzetcima. Opet ofanzivno nije bilo nikakve igre Zvezde pa taj deo ne mogu da komentarisem;
Miloje- kukamo da igramo defanzivno ali covek pravi rezultate.Jasno mi je da vidi nesto u nekim igracima sto ja ne vidim ali IVANIC?? Aman Miloje, priznaj da si pogresio i nastavi dalje.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Daj nemojte se sprdati sa Žandericom. Lik je priučenjak, žoga bonito dribler sa plaže, dovoljan dokaz cela karijera na Kipru. Veze sa bekom nema, nije znao kud udara ni u Beogradu a tek sinoć. Rodić je za njega kosmički bek, u svakom smislu. Sreća ovi Danci mrsili letnji dan do podne, istripovali Španiju, 'oće ljudi se ušetaju u gol. Mora i Gobelja se pohvali, stajao je sasvim dobro i onog lažnog talenta Fišera skroz isključio.

lucky strike

pre 4 godine

Veljko Simic spasao cist gol samo da znate. Decko odigrao za 5 nzm da li smo gledali istu tekmu ali zasluzuje bolju ocenu... Ako ste culi vi u zvezdi Wilfred Boni trenira u 4 ligi ima 25 god a bio je najbolji strekac premijer lige sa sitijem. Prilika za zvezdu da dovede igraca bez obestecenja. Ova utakmica za infarkt!!!

Jovan

pre 4 godine

Pratim fudbal od SP Italija'90!
U životu nisam video da ekipa koja 4/6 penala šalje preko prečke, dobije na penale?!
Ovo je nadrealno!
Zvezdi je mesto u LS!
Young Boys ćemo u BG da urnišemo!!!
(Pedja J7, 13. avgust 2019 23:43)

Timu koji ovoliko promašuje sigurno nije mesto u LŠ...

Lajavi krelac

pre 4 godine

(Srbi ne vole žandare, 14. avgust 2019 10:06)

Naravno da je "navlačio" žute kartone. Svaki školovan fudbaler koji ima mozga u glavi kad se nađe u onoj situaciji kao što je Žander bio sa Pepom, kada ga igrač prati, ako želi da iznudi faul utrčava mu u liniju kretanja, jer će igrač koji ga prati u trku će ga SIGURNO zakačiti nogama, osim ako se skroz ne zaustavi, čime ovaj ima otvoren prolaz. I još jedan igrač Kopenhagena je dobio žuti zato što mu se Žander ubacio u liniju kretnje, između lopte, ovaj ga malo povukao, Žander pao kao da ga je udario grom i, naravno, "navukao" sudiju da ovome pokaže žuti karton. Mnogi igrači to rade i ne vidim šta te to čudi i šta je tu "iznenađujuće mudro" pa da opišeš besmislenu tiradu o sociolozima i režiserima. Zbog takvih "pametniji sam od svih" priča niko neće ni pomisliti o umnosti tvog komentara, već suprotno.

Nenad

pre 4 godine

Da li je još neko primetio da je trenutak pre šuta Jevtovića u penal seriji (kad je stupio levom nogom pred udarac desnom) lopta odskočila od zemlje?

Video sam nedavno snimak Ronalda kako to radi na utakmici, tj koristi 'anomaliju' terena da podigne loptu sa zemlje u vazduh kako bi je lakše zahvatio; al ovde se to Jevtoviću nenadano desilo i lopta je otišla tamo gde je morala. Pogledajte pažljivo snimak izvođenja (najbolje usporiti reprodukciju na 0.75)

zombilend

pre 4 godine

Nepravedno se iz komentara izostavlja Gobelja! Čovek odigrao fenomenalnu utakmicu. Iskupio se za onaj crveni.
(absolutezero, 14. avgust 2019 00:19)

Slažem se s tobom, kako je odigrao utakmicu i hrabrio ekipu, jedan od najboljih

Звездин весник

pre 4 godine

Ali kolko imate srece pa to niko nikad nije imao prvo onda prodjete krasnodar sudija ne prizna cist gol risticu posle na silu prodjete trnavu pa salzburg dva gola za dva minuta ni vi nemate pojma kako ste dali gle sad ovo opet cete u ligu sampiona ni krivi ni duzni
(as, 13. avgust 2019 23:40)

Бог чува Звезду!

Milan

pre 4 godine

Voleo bih da se naša uprava drži onog pravila da neki igrači naprosto nisu na prodaju. Srce ovog tima su Borjan, Marin i Jovančić. Dajte ljudima uslove da ne razmišljaju o odlasku, vidi se da ginu na terenu. Beograd je super grad za život kada imaš lovu, ne verujem da bi žurili sa odlaskom.

dovlajoe

pre 4 godine

Evo za skener:
Borjan: i-z-v-a-n-r-e-d-a-n.
Gobeljić: Iako limitiran, očistio dve mrtve šanse u petercu. Doprineo.
Rodić: slab.
Žander: odličan. Iznudio ravnotežu. Presudan.
Milunović: prestrogo isključen.
Pankov: odličan. 'Ladan k'o špricer kod penala. Presudan.
Degenek: odličan.Štopovanje dubinske lopte na grudi za udžbenike.
Kanjas: ako ga svrstavaju u pojačanje-slab.
Jovančić: prosečan/slab. Iako dobar igrač, trenutno van forme.
Ivanić: solidan.Što je odlično kakav je bio do sad.
Marin: odličan. Mesi za siromašne.
Boaći: dovoljan.
Simić: skoro odličan. Treba više da igra.
Vukanović: solidan.
Jeftović: slab. I dalje neartikulisan.
Milojević: ovaj put skoro odličan. Ključni doprinos što je na crveni žrtvovao Kanjasa, a ne napadača.

Walt

pre 4 godine

I što kritikujete kao blesavi.... Pa mi smo brutalno pokradeni u oba meča. Pitanje je šta bi bilo kad bi bilo.
(devlinjo, 14. avgust 2019 00:05
Ma jašta,uvek je kod nas zavera u pitanju,baš me zanima sa li Danci sada kukaju o nedosudjenim penalima kad je igrač Zvezde igrao rukom u šesnastercu 2 puta a ladno je tobmoglo da se svira ili kad nije dosudjen čist faul na ivici šesnaesterca takodje. Pomirite se sa tim da sudije greše i da se to dešava.

мики

pre 4 godine

Борјан је већ прошле године показао и доказао да је најбољи играч Црвене звезде.
(Србија је срамота од фудбала, 13. avgust 2019 23:49)

немаш ти појма. молим те немој више да навијаш за Звезду, више је цене гробари

Dramaturgija preuzima stvar

pre 4 godine

Koliko većina u Srbiji mnogo misli o Partizanu a malo o Zvezdi, ne bi verovao da nije ovakvih trenutaka. Ako su to stvarno deca i mladi, biće toga još i više. Kolektivna iščašenost uz monstruozan marketing i zaplet iz koga se nećemo izvući.

veliki strumf

pre 4 godine

1. Borjanu ovo nije prvi put da nas spasava u najvaznijim utakmicama. Setite se sta je radio u Salcburgu.2. Da li je neko obratio paznju na odlucnost i hladnokrvnost Pankova i tokom utakmice i prilikom izvodjenja penala?3. Sta sad kaze Vuletic o nebeskoj pravdi?(Uvek Zvezdas nikad Delija, 13. avgust 2019 23:38)Brale, seti se odbrane Borjana, protiv Krasnodara u 90-om minutu. Možda i najbitnija odbrana u poslednjoj dekadi, odbrana od koje je sve ovo lepo i počelo.
(Volej bajo moj, 14. avgust 2019 07:43) I dalje se najezim kada se setim te odbrane ili je vidim na snimku. Bio sam na zapadu, stajali na prepunim stepenicama levo prema severu. Imao sam idealan ugao. Videlo se odande da je mislim Grankvist napravio čist faul koji Nemac naravno nije sudio. Kad je lopta krenula prema golu već sam je video kako ulazi. Kako li se samo stvorila Borjanova ruka i izbacila je u korner - ni danas mi nije jasno. Sigurno odbrana decenije i odbrana koja je omogucila Zvezdi budućnost i 3 godine u Evropi. I sinoc je imao par onih izvanrednih odbrana, daleko od toga da je branio samo penale.

Srbi ne vole žandare

pre 4 godine

@ (Lajavi krelac, 14. avgust 2019 08:41)

Kako je dobro imati igrača koji "navlači žute na protivnika". Svašta se još IZNENAĐUJUĆE MUDRO može pročitati ovde a sociolozi propuštaju kolosalnu šansu da se proslave! Režiseri i dramaturzi ne gube vreme dok traje sezona vašara.

carafrikeiazije

pre 4 godine

@Zoran

U pravu si u vezi svega sem da je Vukanovic "neosporno dobar igrac"...decko je ocigledno los igrac, izuzetno los, limitiran po svim pitanjima ne samo po pitanju izdrzljivosti...tragican...igrao je samo zato sto ga neko gura ocigledno...
(nego, 14. avgust 2019 09:22)

Očigledno je da nemaš pojma.
ono proturanje kroz noge je bilo majstorsko.
Izdržljivost-jesi video koliko je pretrčao.
Dečko je dobar fudbaler,ne vrhunski,ali dobar.
da je u partizanu poredili bi ga sa Zlatanom.

Bicu Slobodan

pre 4 godine

Ivanic kriminalan. Treba decka zakucati za klupu da se dozove sebi malo. Zander u odnosu na Rodica mnogo supalj. I dalje mi nije jasno cemu takva izmena na poluvremenu.

Србија је срамота од фудбала

pre 4 godine

Милуновић искључен, 3 жута картона због приговора (редовна појава током квалификација), примамо гол у 45. минуту (није први пут да примамо гол на почетку или при крају полувремена) - која смо ми неодговорна, недисциплинована, неозбиљна, неконцентрисана банда. Милојевићу, "стратеже", умишљена тренерска величино, укажи им на основне ствари.
Од 2 неквалитетне фудбалске екипе, не зна се која је мање заслужила да прође даље. Да не буде забуне, навијам за ЦЗ и све наше екипе у евро-куповима. А Борјан је већ прошле године показао и доказао да је најбољи играч Црвене звезде.

as

pre 4 godine

Ali kolko imate srece pa to niko nikad nije imao prvo onda prodjete krasnodar sudija ne prizna cist gol risticu posle na silu prodjete trnavu pa salzburg dva gola za dva minuta ni vi nemate pojma kako ste dali gle sad ovo opet cete u ligu sampiona ni krivi ni duzni

ja

pre 4 godine

Skener? Zvezda ove godine uzasna. Zasto se ne dovedu jos dva krstena ograca? Do ovde smo dosli na srecu. Kako to Terzicu nije jasno? Onaj Hrvat iz Kopenhagena je u pravu, Marin i Ben, ostalo sve suvi prosek.

Kobaja Grande

pre 4 godine

Sjaj i beda srpskog fudbala. Ono, kad prolaz dalje zavisi samo od golmana i nikoga vise...
Pola Zvezdinog tima moze slobodno da okaci kopacke o klin.
U mom selu kaze se "kompletno vrljavi".

zvezdas

pre 4 godine

Ljudi da se ne lazemo,ovo je skandalozno..Prelazni rok skandalozan..Bekova nema,krila nema,10-ka nam treba..Ne znam stvarno..Bog nas pogledao..

Jovan

pre 4 godine

Pratim fudbal od SP Italija'90!
U životu nisam video da ekipa koja 4/6 penala šalje preko prečke, dobije na penale?!
Ovo je nadrealno!
Zvezdi je mesto u LS!
Young Boys ćemo u BG da urnišemo!!!
(Pedja J7, 13. avgust 2019 23:43)

Timu koji ovoliko promašuje sigurno nije mesto u LŠ...

devlinjo

pre 4 godine

Жандер изнудио три жута картона и црвени за најскупљег играча у историји Копенхагена....мислим да је он уз повратак Дегенека највеће појачање Звезде....Милуновић врло лимитиран играч...оба жута добио та мање од 10 минута од почетка полувремена...Панков много одговорнији ...пирам се на шта ћемо личити без Марина који неће играти у Швајцарској....
(kremen, 13. avgust 2019 23:51)

Milunovic je zver od igrača... Skače uklizava, iznosi loptu... Za mene sigurno posle dužeg vremena pouzdani štoper. Sad... Kiksao je i Vidić sa rukom za reprezentaciju pa zbog toga nije loš.

dr mr

pre 4 godine

hahahahahahaha kako je tanka linija izmedju svi su bili dobri i svi su bili ocajni...da je ispala Zvezda na penale niko ne bi valjao (a realno vecina je danas bila takva) ali ovako sve je vrh, svi su top!

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Daj nemojte se sprdati sa Žandericom. Lik je priučenjak, žoga bonito dribler sa plaže, dovoljan dokaz cela karijera na Kipru. Veze sa bekom nema, nije znao kud udara ni u Beogradu a tek sinoć. Rodić je za njega kosmički bek, u svakom smislu. Sreća ovi Danci mrsili letnji dan do podne, istripovali Španiju, 'oće ljudi se ušetaju u gol. Mora i Gobelja se pohvali, stajao je sasvim dobro i onog lažnog talenta Fišera skroz isključio.

shiljooo

pre 4 godine

jedno pitanjce ako neko zna. kada se obrne krug penala (svi sutnuli po jedanput), jel po istom redosledu mora da se šutira drugi krug ili ne? njima je vind šutnuo 11i penal, a nama Pankov koji je šutnuo i 5i? Sve mi u glavi sad ide Marin opet pošto je on prvi šutirao ali bolje je što nije. svakako gazi zvezdo!!!!!

Walt

pre 4 godine

I što kritikujete kao blesavi.... Pa mi smo brutalno pokradeni u oba meča. Pitanje je šta bi bilo kad bi bilo.
(devlinjo, 14. avgust 2019 00:05
Ma jašta,uvek je kod nas zavera u pitanju,baš me zanima sa li Danci sada kukaju o nedosudjenim penalima kad je igrač Zvezde igrao rukom u šesnastercu 2 puta a ladno je tobmoglo da se svira ili kad nije dosudjen čist faul na ivici šesnaesterca takodje. Pomirite se sa tim da sudije greše i da se to dešava.

anica

pre 4 godine

Ja kad vidim Borjana i Degeneka nista mi vise ne treba...naravno sve cestitke i ostalim igracima...ali ova dvojica su Zvezdasi u dusi oseca se to.
Velika borba i zelja...puno mi je srce!
Ponosna sam Zvezdasica!

мики

pre 4 godine

Zander u odnosu na Rodica mnogo supalj. I dalje mi nije jasno cemu takva izmena na poluvremenu.
(Bicu Slobodan, 13. avgust 2019 23:39)

ти си гледао неку другу утакмицу. жандер феноменалан

мики

pre 4 godine

Pola Zvezdinog tima moze slobodno da okaci kopacke o klin.
U mom selu kaze se "kompletno vrljavi".
(Kobaja Grande, 13. avgust 2019 23:39)

сине, ти лопту ниси шутнуо на травнатом терену. сваки увидом у Звездин фудбалер би ти се чинио као да је Марадона лично да мораш да играш против њих. Копенхаген је одлична екипа коју је Звезда надиграла 11 на 11. да играчем више, Копенхаген је непрекидно претио.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Borjan je odigrao utakmicu života.Marin je maestralan na terenu.Realno najbolji igrač u zadnjih 15 možda i više godina što je igrao na ovim prostorima.Zvezda kada bi ga vezala na duži period završila bi posao decenije.Prevagu je napravio ponovo.Fenomenalan igrač.Ostali su bili jako borbeni.Milsim da je Milanoviću pao kamen sa srca jer bi dobio velike kritike javnosti....Mislim da će Zvezda i ove godine igrati ligu šampiona....

kremen

pre 4 godine

Жандер изнудио три жута картона и црвени за најскупљег играча у историји Копенхагена....мислим да је он уз повратак Дегенека највеће појачање Звезде....Милуновић врло лимитиран играч...оба жута добио та мање од 10 минута од почетка полувремена...Панков много одговорнији ...пирам се на шта ћемо личити без Марина који неће играти у Швајцарској....

Boka

pre 4 godine

Od 70og minuta pricam da će mladi hrvat biti taj koji ce promasiti penal za LŠ.. Cak sam bio stava i neka on promaši, da prodjemo Dance, ne moram sa Bojsima ni gledati.. Kako je to jedan poremećen gen, rodjeni su da provociraju, uopšte im nije bitno da li igraju za svoju zemlju ili TUDJE klubove.. Pograncic je direktno izbacio Salzburg.. A ovaj mali imao šut za LŠ.. Al strah ih negde zakuje..

Ivan

pre 4 godine

Najsladje mi posle ovakvih prolaza zvezde da udjem u komentare i da se smejem ovim grobarima, opet su pali godinu, nista nisu naucili od Salzburga. Ne moramo mi da igramo lepo da prosli, igracemo ruzno, i dalje, ali cemo proci za razliku od njih. Oni tu razliku nikako da shvate.

Pedja J7

pre 4 godine

Pratim fudbal od SP Italija'90!
U životu nisam video da ekipa koja 4/6 penala šalje preko prečke, dobije na penale?!
Ovo je nadrealno!
Zvezdi je mesto u LS!
Young Boys ćemo u BG da urnišemo!!!

Deduktivna metoda

pre 4 godine

Ali da je ovakva ista kaljuga bila na "Rajku" garantujem da bi ovi danski plavusani odma udarili po zic "ah ali tako je to na Balkanu"... ali kad malo bolje razmislim... bol...znate gde... SAMO GAZI ZVEZDO! ZGAZI IH SVE!

Fica10

pre 4 godine

Da je Borjan golmancina znalo se odavno,sada je to samo potvrdio. Ako iko posle ovakve partije Simica pre svega u odbrambenom delu i Ivanica u oba pravca,krene opet da ih kritikuje neka prestane sa navija za Zvezdu. Pankov prvi stoper!

Djorgo

pre 4 godine

Skener??? Pre, mračna komora, po "skeneru" igrali k'o da smo pobedili 5:0 ...
-Zvezda nema desnog beka
-Jovančića baš gotivim, ali večeras jako slab.
- Ivanić, pa i Milunović, deluje kao promašena investicija.
- "Žandar' po tehnici može i "veznjaka" da igra. Ako se pokaže da može da čuva i dobra krila, biće veliko pojačanje.
- Nedostaju bar 2 dobra vezna i bar jedno brzo krilo.
Sve u svemu nedostaje skoro pola tima - da se prodje grupa u Ligi evrope, a u LŠ da be primamo više od 3 po meču i opet osvojimo bar 4 boda.

Ivan

pre 4 godine

Vidim opet se pominje da zvezda prolazi na srecu, protivnik ima loptu itd… Nista niste naucili od Salzburga. Pali ste godinu. Da vidim jedan nas klub u evropi da se otvori u ovoj fazi takmicenja kako bi prosao. Popio bi 4 komada bez probelema, i onda bi kukali kako nam je jadna odbrana. Ovo sto zvezda igra je u skladu sa njenim mogucnostima. Jak blok pozadi protiv jakih timova i to je to. Voleo bi I ja da zvezda ima igrace koji melju protivnika 90 minuta u evropi, ali nemojte fantazirati. Za to je potrebno 5 pojacanja od po 3-4 miliona evra svaki.

KoleCZ

pre 4 godine

Vidim opet se pominje da zvezda prolazi na srecu, protivnik ima loptu itd… Nista niste naucili od Salzburga. Pali ste godinu. Da vidim jedan nas klub u evropi da se otvori u ovoj fazi takmicenja kako bi prosao. Popio bi 4 komada bez probelema, i onda bi kukali kako nam je jadna odbrana. Ovo sto zvezda igra je u skladu sa njenim mogucnostima. Jak blok pozadi protiv jakih timova i to je to. Voleo bi I ja da zvezda ima igrace koji melju protivnika 90 minuta u evropi, ali nemojte fantazirati. Za to je potrebno 5 pojacanja od po 3-4 miliona evra svaki.

Mislis 30-40 miliona svaki

мики

pre 4 godine

Voleo bi I ja da zvezda ima igrace koji melju protivnika 90 minuta u evropi, ali nemojte fantazirati. Za to je potrebno 5 pojacanja od po 3-4 miliona evra svaki.
(Ivan, 13. avgust 2019 23:39)

чини се да екипа мора да плати барем 20 милиона по играчу у просеку да буде у конкуренцији у лиги шампиона, нажалост.

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 4 godine

1. Borjanu ovo nije prvi put da nas spasava u najvaznijim utakmicama. Setite se sta je radio u Salcburgu.
2. Da li je neko obratio paznju na odlucnost i hladnokrvnost Pankova i tokom utakmice i prilikom izvodjenja penala?
3. Sta sad kaze Vuletic o nebeskoj pravdi?

Друг Тито

pre 4 godine

Читајући имена играча, ( Радован,Марко, Немања, Милош......) Мени је пуно срце!
Паметноме доста.

sah 88

pre 4 godine

Utakmica za srčku i za uživanje u isto vreme! Ovo je fudbal i zbog ovoga je najpopularniji sport. A penali do besvesti nešto najlepše kada pobediš. Ovakve pobede najslađe.

мики

pre 4 godine

Onaj Hrvat iz Kopenhagena je u pravu, Marin i Ben, ostalo sve suvi prosek.
(ja, 13. avgust 2019 23:36)

који Хрват, који Копенхаген? што се Звездиних играча тиче, већина јесте просек лиге шампиона, али то је ваљда нормално за малу земљу и сиромашан клуб по европским мерилима.

мики

pre 4 godine

Milojevic odlicno pogodio sa izmjenama Zanderom i Pankovim...
(Vlado Banja Luka, 13. avgust 2019 23:38)

тако је Владо. Жандер и Панков ће сасвим сигурно бити откровења сезоне. обојица одлични, а сигурно ће бити још бољи када се устале у првих 11

Nele

pre 4 godine

Borjan-Svemocni; Gobelja jos trci. Borac i ima volje. Steta sto nema znanja. Ok je kao zamena i kvaritelj igre protivnika(Gatuzo); Milunovic-Ok za rezervu; Degenek-hvala sto si se vratio! Pankov-najbolji odbrambeni u Zvezdi; Rodic-on baca paru. Nekad odigra solidno nekad katastrofa. Prodati sto pre; Zander-kad je usao nekoliko kikseva, posle je bilo bolje. Jos nije siguran ni sta se od njega ocekuje; Vukanovic-totalno pogubljen. Nije toliko los kao sto je veceras odigrao. Ovo mu je prva veca utakmica u zivotu;? Jovancic-Odlican veceras; Kanjes-Solidna partija, bice pojacanje; Ivanic-prijatelju idi negde molim te. Ne znam kakav dil imas sa Terzom ali nemoguce da niko ne vidi da si najlosiji na svakoj utakmici. A jos gore sto se u tebi ne vidi nikakva zelja; Marin-Hvala!; Boaci-i dalje tvrdim da je najbolji napadac u Zvezdi od Zigica. Odlican igrac koji je na zalost van forme. Ali i tako van forme je vrhunski za nase uslove. Vleo bih da prodamo Pavkova, mislim da bi Boaci bolje igrao da nije pod presijom gubljenja mesta. Ono sto se oslobodio igraca i postigao pogodak je vrhunski odradjeno; Simic-odbrambeno je odradio fenomenalno. Nije imao previse ofanzivnih akcija; Jevtovic-Odradio posao korektno u produzetcima. Opet ofanzivno nije bilo nikakve igre Zvezde pa taj deo ne mogu da komentarisem;
Miloje- kukamo da igramo defanzivno ali covek pravi rezultate.Jasno mi je da vidi nesto u nekim igracima sto ja ne vidim ali IVANIC?? Aman Miloje, priznaj da si pogresio i nastavi dalje.

2

pre 4 godine

до 54 мин док Милуновић није добио црвени све укупно са првим мечом 144 минута Звезда је за класу била боља... Копенхаген из прве озбиљне прилике дао гол...Звезда опет оштећена за пенал али мислим да је и у једној ситуацији за пенал и Копенхаген...Ипак кад се све узме у обзир и какво је суђење било апсолутно заслужено...Панкову свака част,онако млад дечко хладноркно два пенала исто изведена...Борјану свака част,иначе није нешто бранио пенал али вечерас на Максимуму...А овај Хрват који улази у 80 и неком минути,најдраже ми што је он промашио ух што ми драго,он као не битан играч нас да оцењу... Показао је какав је играч и у продужетку и на пеналима... Велика је ово мотивација за Звезду пред Јанг Бојс...

Vlado Lo

pre 4 godine

Po meni Zander najkorisniji (pored Marina i Borjana naravno) igrac, odlican pozadi, dobro se postavlja odlican osecaj za igru (presekao gomilu napada) napred brz uz dobru kontrolu lopte, mislim da ce biti odlican ofanzivno kad bude imao priliku za to. Tri klase iznad Rodica koji je kod gola stajao iza(?!?!?!) igraca.

Vlado Banja Luka

pre 4 godine

Brazilac Zander me odusevio! Nekoliko puta je odlicno skocio u odbrani. Istrcao je onu kontru i izvukao crveni karton...Kada su svi bili malodusni, odlicno je pogodio u penal seriji. Sjajan zaista! Hladnokrvan i snazan. Milojevic odlicno pogodio sa izmjenama Zanderom i Pankovim...

dovlajoe

pre 4 godine

Evo za skener:
Borjan: i-z-v-a-n-r-e-d-a-n.
Gobeljić: Iako limitiran, očistio dve mrtve šanse u petercu. Doprineo.
Rodić: slab.
Žander: odličan. Iznudio ravnotežu. Presudan.
Milunović: prestrogo isključen.
Pankov: odličan. 'Ladan k'o špricer kod penala. Presudan.
Degenek: odličan.Štopovanje dubinske lopte na grudi za udžbenike.
Kanjas: ako ga svrstavaju u pojačanje-slab.
Jovančić: prosečan/slab. Iako dobar igrač, trenutno van forme.
Ivanić: solidan.Što je odlično kakav je bio do sad.
Marin: odličan. Mesi za siromašne.
Boaći: dovoljan.
Simić: skoro odličan. Treba više da igra.
Vukanović: solidan.
Jeftović: slab. I dalje neartikulisan.
Milojević: ovaj put skoro odličan. Ključni doprinos što je na crveni žrtvovao Kanjasa, a ne napadača.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

A teren na nivou FK Donja Sipulja hahahaha...Gde su oni sto kažu da je samo na Balkanu katastrofa infrastruktura?

Milan

pre 4 godine

Voleo bih da se naša uprava drži onog pravila da neki igrači naprosto nisu na prodaju. Srce ovog tima su Borjan, Marin i Jovančić. Dajte ljudima uslove da ne razmišljaju o odlasku, vidi se da ginu na terenu. Beograd je super grad za život kada imaš lovu, ne verujem da bi žurili sa odlaskom.

I

pre 4 godine

Nisam navijač Zvezde niti pratim domaći fudbal, ali mogu reci:”svaka cast onome ko je Borjana doveo u Zvezdu.” Ipak je to reprezentativac Kanade, dakle nije sisao vesla, a doveden gratis. Procenjen na 3 miliona evrova, a posle ovoga cena može samo da raste. E takvi transferi su potrebni svakom klubu a pogotovu Zvezdi. Volim mudre poteze i transfere. Kada se ne bi manipulisalo i kralo, Zvezda bi bila solidan klub i mogla bi zaraditi dosta novca i sama sebi izgraditi novi stadion. Kad je nešto lose, prvi ću reci da je kanta. Kad je dobro, pohvalnicu iako nisam njihov pristalica. Samo realno.

мерак

pre 4 godine

Поред борјана би издвојио и панкова. Остали ок, мора то боље. И ако може, пар појачања, једно крштено крило.

crni_redstar

pre 4 godine

a neki kvazi novinar ga stalno pljuje i proziva, neki zeljko pantic. stvarno je ljudina i golmancina Borjan. blago majci koja te rodila i kolevci koja te zaljuljala.

Lajavi krelac

pre 4 godine

(Srbi ne vole žandare, 14. avgust 2019 10:06)

Naravno da je "navlačio" žute kartone. Svaki školovan fudbaler koji ima mozga u glavi kad se nađe u onoj situaciji kao što je Žander bio sa Pepom, kada ga igrač prati, ako želi da iznudi faul utrčava mu u liniju kretanja, jer će igrač koji ga prati u trku će ga SIGURNO zakačiti nogama, osim ako se skroz ne zaustavi, čime ovaj ima otvoren prolaz. I još jedan igrač Kopenhagena je dobio žuti zato što mu se Žander ubacio u liniju kretnje, između lopte, ovaj ga malo povukao, Žander pao kao da ga je udario grom i, naravno, "navukao" sudiju da ovome pokaže žuti karton. Mnogi igrači to rade i ne vidim šta te to čudi i šta je tu "iznenađujuće mudro" pa da opišeš besmislenu tiradu o sociolozima i režiserima. Zbog takvih "pametniji sam od svih" priča niko neće ni pomisliti o umnosti tvog komentara, već suprotno.

Coa'

pre 4 godine

Verovatno slomih palac na nozi, i uganuh ruku tokom penala, ali NIJE MI ZAO! Sto se tice Zvezdine igre, iz aviona se vidi da moze mnogo bolje. Svakako nismo favoriti protiv ekipe koja je prosle sezone imala ~20+ bodova vise od Bazela, ali ako pojedinici podignu nivo igre, i udjemo rastereceno u dvomec, mozemo da "igramo" protiv njih, pa neka bolji pobedi! P.S. Pankova u prvu, decko je zver!

Mikica018

pre 4 godine

Pored Borjana i Marina, koji su klase, meni je utisak ocajan Kopenhagen. Sta ti ljudi igraju, ono besciljno kruzenje oko gola, anemicni napadi, nemastoviti igraci, potpuna katastrofa. I pored svega toga, ti imas nasuprot njih ekipu koja moze da im uvalja drugi gol i NECE BRE! Umesto da resis utakmicu u prvom poluvremenu, jer si za klasu bolji, imas Marina koji vredi kao svi igraci oba tima zajedno, ti se po ko zna koji put povlacis i prepustas inicijativu ovim vezarama i, naravno, primas gol. Zato mi nikada necemo biti fudbalska nacija. Prosli smo sa igracem koji dva put udara protivnika laktom u glavu (!), jer valjda posle zutog kartona nije skapirao da ne sme, onda imas igraca koji je tek usao, svez i brz, i umesto da trci dok ne padne od umora, on signalizira aut za nas dok je lopta jos u terenu (Jevtovic). Neopisiva kolicina srece i neka nada da ce neko iz strucnog staba da se uzme u pamet i skonta da ne moze doveka ovako sramotno da se igra i na srecu prolazi. Uz svu zelju i navijanje tokom utakmice, toliko su me na kraju nervirali da mi je bilo svejedno ko ce da prodje. Ajde sad, nema sibicarenja protiv YB, nego igrajte taj fudbal!

Марко

pre 4 godine

Zander u odnosu na Rodica mnogo supalj. I dalje mi nije jasno cemu takva izmena na poluvremenu.
(Bicu Slobodan, 13. avgust 2019 23:39)

Родић се повредио, Милојевић није имао избора. Слажем се да је веома лош у одбрани. С обзиром да не игра Бен, а да се Вукановић и не сналази најбоље, можда има смисла пробати га на левом крилу, испред Родића, само да нам безбедност по левој страни не зависи од њега. Играо је у прошлости на левом крилу. Генерално, није неки играч, али то нам је што нам је од ове лоповске управе.

nenad

pre 4 godine

Za komsije kad pocnu da zapomazu i filozofiraju:

- Milojevic los trener. NIJE izvlaci najbolje moguce iz ovog tima
- Branili smo se - vi bi ste se taticki povukli sa igracem manje u gostima pretpostavljam?
- Koliko sansi je Kopenhagen imao u 2 utakmice? - Ne bas puno rekao bih
- Da li smo pokradeni - pa ne znam. Nama stalno sviraju penale pa ne znam sta da kazem
- Da li su momci izginuli - jesu. I hvala im na tome
_ Da li je Borjan car? - Jeste
- Zvezda je sivi prosek - mozda. Ali 3.godinu igra u Evropi. A vas sjajni tim? Videcemo. Zelim vam da prodjete u LE.
BRAVO ZVEZDO

Cubaka

pre 4 godine

Onaj Hrvat iz Kopenhagena je u pravu, Marin i Ben, ostalo sve suvi prosek.
(ja, 13. avgust 2019 23:36)

A kakav je onda taj hrvat i ostali njegovi saigraci kada nisu mogli u dve utakmice pobediti "suvi prosek" cak ni uz pomoc sudija. A sto se tice tvog komentara on nije cak ni suvi prosek.

Volej bajo moj

pre 4 godine

1. Borjanu ovo nije prvi put da nas spasava u najvaznijim utakmicama. Setite se sta je radio u Salcburgu.
2. Da li je neko obratio paznju na odlucnost i hladnokrvnost Pankova i tokom utakmice i prilikom izvodjenja penala?
3. Sta sad kaze Vuletic o nebeskoj pravdi?
(Uvek Zvezdas nikad Delija, 13. avgust 2019 23:38)

Brale, seti se odbrane Borjana, protiv Krasnodara u 90-om minutu. Možda i najbitnija odbrana u poslednjoj dekadi, odbrana od koje je sve ovo lepo i počelo.

Dramaturgija preuzima stvar

pre 4 godine

Koliko većina u Srbiji mnogo misli o Partizanu a malo o Zvezdi, ne bi verovao da nije ovakvih trenutaka. Ako su to stvarno deca i mladi, biće toga još i više. Kolektivna iščašenost uz monstruozan marketing i zaplet iz koga se nećemo izvući.

nego

pre 4 godine

@Zoran

U pravu si u vezi svega sem da je Vukanovic "neosporno dobar igrac"...decko je ocigledno los igrac, izuzetno los, limitiran po svim pitanjima ne samo po pitanju izdrzljivosti...tragican...igrao je samo zato sto ga neko gura ocigledno...

Džoni

pre 4 godine

Ali kolko imate srece pa to niko nikad nije imao prvo onda prodjete krasnodar sudija ne prizna cist gol risticu posle na silu prodjete trnavu pa salzburg dva gola za dva minuta ni vi nemate pojma kako ste dali gle sad ovo opet cete u ligu sampiona ni krivi ni duzni
(as, 13. avgust 2019 23:40)
Prijatelju, neko pametan je jednom rekao:"ako se nešto desi jednom i nikada više to je slučajnost, a ako se desi dva puta, desiće se i treći"!

lucky strike

pre 4 godine

Veljko Simic spasao cist gol samo da znate. Decko odigrao za 5 nzm da li smo gledali istu tekmu ali zasluzuje bolju ocenu... Ako ste culi vi u zvezdi Wilfred Boni trenira u 4 ligi ima 25 god a bio je najbolji strekac premijer lige sa sitijem. Prilika za zvezdu da dovede igraca bez obestecenja. Ova utakmica za infarkt!!!

мики

pre 4 godine

Борјан је већ прошле године показао и доказао да је најбољи играч Црвене звезде.
(Србија је срамота од фудбала, 13. avgust 2019 23:49)

немаш ти појма. молим те немој више да навијаш за Звезду, више је цене гробари

Звездин весник

pre 4 godine

Ali kolko imate srece pa to niko nikad nije imao prvo onda prodjete krasnodar sudija ne prizna cist gol risticu posle na silu prodjete trnavu pa salzburg dva gola za dva minuta ni vi nemate pojma kako ste dali gle sad ovo opet cete u ligu sampiona ni krivi ni duzni
(as, 13. avgust 2019 23:40)

Бог чува Звезду!

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

svaka čast
al 4 igrača da promaše ceo gol sramota
bravo golmane silo
(rambo, 13. avgust 2019 23:42)
Pogledaj snimak drugog penala Pankova i shvatices zasto su svi cepali oblake. Stajna noga pri sutu im propadne u onu kaljugu.

SudijaDredd

pre 4 godine

Skidam kapu našem treneru! Kad sam video da Jevtovića u 115-om minutu pretrčava bek koji igra od prvog,pomislio sam da ga je Milojević sigurno ubacio zbog penala. Kakav meč-viner! Ovi iz Kopenhagena posle njegovog penala nisu mogli da dođu sebi jedno dvaes minuta!

Nenad

pre 4 godine

Da li je još neko primetio da je trenutak pre šuta Jevtovića u penal seriji (kad je stupio levom nogom pred udarac desnom) lopta odskočila od zemlje?

Video sam nedavno snimak Ronalda kako to radi na utakmici, tj koristi 'anomaliju' terena da podigne loptu sa zemlje u vazduh kako bi je lakše zahvatio; al ovde se to Jevtoviću nenadano desilo i lopta je otišla tamo gde je morala. Pogledajte pažljivo snimak izvođenja (najbolje usporiti reprodukciju na 0.75)

Aleksandar

pre 4 godine

Da li je još neko primetio da je trenutak pre šuta Jevtovića u penal seriji (kad je stupio levom nogom pred udarac desnom) lopta odskočila od zemlje?

Video sam nedavno snimak Ronalda kako to radi na utakmici, tj koristi 'anomaliju' terena da podigne loptu sa zemlje u vazduh kako bi je lakše zahvatio; al ovde se to Jevtoviću nenadano desilo i lopta je otišla tamo gde je morala. Pogledajte pažljivo snimak izvođenja (najbolje usporiti reprodukciju na 0.75)
(Nenad, 14. avgust 2019 00:59)

I meni se sinoć učinilo, ali pošto sam popio nekoliko piva rekoh bolje da ćutim :)

Nije baš sve tako savršeno

pre 4 godine

Sve se dobro završilo, svaka čast svima, ALI... Svakom ko malo prati fudbal je bilo jasno da crevni Milunovića visi u vazduhu. To je sigurno bilo jasno i Milojeviću, pa ostaje nejasno zašto nije reagovao i zašto je dozvolio da ostanemo sa 10 igrača.

severnjača

pre 4 godine

Tako je Borjane, grupna faza u Evropi je tvoja zasluga! Želim ti LŠ kao nagradu! A u Danskoj standard, je li? Bela tačka im propala u blato!

Ivan

pre 4 godine

Sto bi rekao Bole Crnom Gruji u seriji, gazda hocete da pisem lepo, ili da pisem brzo? To je zvezda. Moze da igra lepo i da ispadne, ili da igra ruzno i da prodje. Koliko bi vas izabralo ovo prvo?

Milutin

pre 4 godine

Na sajtu UEFA CL pod treće kolo kvalifikacija rezultati obeležili su Kopenhagen kao da je prošao dalje. Što je UEFA-i milo na sajtu se snilo.

ls

pre 4 godine

Ali kolko imate srece pa to niko nikad nije imao prvo onda prodjete krasnodar sudija ne prizna cist gol risticu posle na silu prodjete trnavu pa salzburg dva gola za dva minuta ni vi nemate pojma kako ste dali gle sad ovo opet cete u ligu sampiona ni krivi ni duzni
(as, 13. avgust 2019 23:40)

Oce centrala da pogresi jednom ali ne 100 puta.

dachazvezda

pre 4 godine

Pratim fudbal od SP Italija'90!
U životu nisam video da ekipa koja 4/6 penala šalje preko prečke, dobije na penale?!
Ovo je nadrealno!
Zvezdi je mesto u LS!
Young Boys ćemo u BG da urnišemo!!!
(Pedja J7, 13. avgust 2019 23:43) # Link komentara

Javi se i ZAHVALI BOCKU!!!!
ZAMAGIJO BORJANA onim bajalicama, ovaj bi skidao do jutra penale!!! :)))))))
Danci nisu ni imali sanse hahahahaha ;)))))))

Lajavi krelac

pre 4 godine

Ima mesec dana kako sam pisao da Zvezda ima solidnu odbranu kad bi igrali Gajić, Degenek, Pankov i Rodić/Žander, ali Milojevo tvrdoglavo insistiranje na nekim igračima umalo nam je došlo glave sinoć. To što Milunović neće moći da igra sledećih par utakmica zbog crvenog je najveća pomoć UEFE Zvezdi, jer bi ga Milojević držao i dalje u timu, a Pankov bi mardeljisao klupu, iako je lično Maldini za onog panja.
Ja ne znam da li smo ja i ovaj što je pisao ovo gledali istu utakmicu? Jovančić spor, očajno se postavlja, imao je UKUPNO dva pravilna dodavanja i bar 15 najgluplje moguće izgubljenh lopti, pretrčavao ga je ko je stigao, na krajuje omašio i penal i zaista ne shvatam kako neko može da napiše išta lepo za njegovu igru??
Miloje je odlično zabranio Gobeljiću da ne prelazi centar pa nismo mogli da "uživamo" u njegovim Maljutkama i odigrao je iznad svojih uobičajenih katastrofalnih izdanja.
Ivanić ima "glavu" za fudbalera, odlično se postavlja i uvek je tamo gde treba, ali takav je kao da vetar može da ga oduva, a čim mu se igrač približi kao da se plaši i najmanjeg dodira i zbog toga prečesto gubi lopte. Da nabaci malo snage i hrabrosti za duele bio bi odličan igrač.
I ne znam zašto ljudi kritikuju Žandera, dečko odigrao odlično, pravilno se postavljao izlazio i preuzimao kad zatreba, izvlačio loptu iz odbrane pametno, čak je navlačio kartone za "Dance", a što nije više pokazao jeste to što smo igrali povučeno, pa nije izlazio u napadačke akcije u čemu je najbolji.

Srbi ne vole žandare

pre 4 godine

@ (Lajavi krelac, 14. avgust 2019 08:41)

Kako je dobro imati igrača koji "navlači žute na protivnika". Svašta se još IZNENAĐUJUĆE MUDRO može pročitati ovde a sociolozi propuštaju kolosalnu šansu da se proslave! Režiseri i dramaturzi ne gube vreme dok traje sezona vašara.

veliki strumf

pre 4 godine

1. Borjanu ovo nije prvi put da nas spasava u najvaznijim utakmicama. Setite se sta je radio u Salcburgu.2. Da li je neko obratio paznju na odlucnost i hladnokrvnost Pankova i tokom utakmice i prilikom izvodjenja penala?3. Sta sad kaze Vuletic o nebeskoj pravdi?(Uvek Zvezdas nikad Delija, 13. avgust 2019 23:38)Brale, seti se odbrane Borjana, protiv Krasnodara u 90-om minutu. Možda i najbitnija odbrana u poslednjoj dekadi, odbrana od koje je sve ovo lepo i počelo.
(Volej bajo moj, 14. avgust 2019 07:43) I dalje se najezim kada se setim te odbrane ili je vidim na snimku. Bio sam na zapadu, stajali na prepunim stepenicama levo prema severu. Imao sam idealan ugao. Videlo se odande da je mislim Grankvist napravio čist faul koji Nemac naravno nije sudio. Kad je lopta krenula prema golu već sam je video kako ulazi. Kako li se samo stvorila Borjanova ruka i izbacila je u korner - ni danas mi nije jasno. Sigurno odbrana decenije i odbrana koja je omogucila Zvezdi budućnost i 3 godine u Evropi. I sinoc je imao par onih izvanrednih odbrana, daleko od toga da je branio samo penale.

Višekruna

pre 4 godine

Brazilac Zander me odusevio! Nekoliko puta je odlicno skocio u odbrani. Istrcao je onu kontru i izvukao crveni karton...Kada su svi bili malodusni, odlicno je pogodio u penal seriji. Sjajan zaista! Hladnokrvan i snazan. Milojevic odlicno pogodio sa izmjenama Zanderom i Pankovim...
(Vlado Banja Luka, 13. avgust 2019 23:38)

Nemoj me držati za reč, ali mislim da je Žander izvukao tri žuta, od kojih je onaj poslednji bio i crveni za njihovog igrača. Baš ih je pretrčavao opasno.

Звездин весник

pre 4 godine

Ljudi da se ne lazemo,ovo je skandalozno..Prelazni rok skandalozan..Bekova nema,krila nema,10-ka nam treba..Ne znam stvarno..Bog nas pogledao..
(zvezdas, 13. avgust 2019 23:41)

Како бре нема бека, гледај како је одиграо Жандер, хладан као лед!

Mirko

pre 4 godine

Ali kolko imate srece pa to niko nikad nije imao prvo onda prodjete krasnodar sudija ne prizna cist gol risticu posle na silu prodjete trnavu pa salzburg dva gola za dva minuta ni vi nemate pojma kako ste dali gle sad ovo opet cete u ligu sampiona ni krivi ni duzni

I Liverpul slučajno otrsimo 2-0. Obožavam kad mi date ovakav šlagvort ;)

мики

pre 4 godine

svaka čast
al 4 igrača da promaše ceo gol sramota
bravo golmane silo
(rambo, 13. avgust 2019 23:42)

пенали су били криминал, али пре свега због судије. он је морао да својим корацима измери 11 метара негде пола метра даље, на чистој трави. сви промашени пенали си производ блата са леве стране лопте. лева нога упадне и мало отклиза тренутак пре шута, и лопта оде у три пм. што се фудбалера тиче, фалило им је интелигенције. лопту су морали да повуку да леве стране тачке пенала да би им лева (стајна) нога стала на траву при шуту, а не у блато. сви су стављали лопту са десне стране тачке.

Zoran

pre 4 godine

Zvezda je večeras dobila igrača u Radovanu Pankovu! Dečko je fenomenalan igrač. Greška Milojevića što izvodi Kanjasa kod crvenog kartona. Fenomenalana kretnja, sve je čovek zatvorio i vidi se da ima snage,a zadržava Vukanovića koji je neosporno dobar igrač ali limitiran sa snagom na 60 minuta. Sve u svemu odlična taktički odradjena utakmica. Igraš igru prema igračima kakve imaš. Zna Milojević šta je napadački fudbal ali igru praviš prema rosteru koji poseduješ.Za sada mu sve prolazi. Treća godina za redom se igra grupna faza. Za pametnog dosta!

zombilend

pre 4 godine

Nepravedno se iz komentara izostavlja Gobelja! Čovek odigrao fenomenalnu utakmicu. Iskupio se za onaj crveni.
(absolutezero, 14. avgust 2019 00:19)

Slažem se s tobom, kako je odigrao utakmicu i hrabrio ekipu, jedan od najboljih

Zvezda je zivot sve drugo su sitnice

pre 4 godine

Ove utakmice ostaju zauvek u secanju kao sto ce i Borjan zauvek biti upamcen kod svih Zvezdasa .Pankov me je odusevio kako je odigrao kada je usao,siguran i onaj njihov Ndoje se nije video u drugom poluvremenu.Zander isto dobar bio ,zna da povuce unapred ,dobar u skoku .Takticki Miloje odlicne odluke kada je uveo sveza i brza krila Simica i Jevtovica ne vezano sto su promasili penale,dobro su zatvarali bok kada su nas bas pritiskali.Simic je i spasio jedan siguran gol.Sve u svemu prelepo vece,bravooooo Zvezdo

Walldorf

pre 4 godine

Milane, brate nas, HVALA TI!!! I na ovome sinoc, a i na tome sto,kada je gusto,uvek mozemo racunati na tvoj neverovatni kvalitet.Kao coveka i sportiste. Vec dve-tri sezone,kada je kriticno, Milan Borjan nas izvuce iz grozomornih problema.HVALA MILANE!!! P.S. Da li se pred "nokaut rundu" brisu kartoni? Pitam zbog Marina,koji se bas nakupio zutih karti. Unapred hvala na odgovoru. Napred ZVEZDA!!!

moca

pre 4 godine

(dnevna doza prosecnog Srbende) navijaš za partizan , a komentarises Zvezdu ?! Ja vas ni ne gledam.
(Lažni Srbenda, 14. avgust 2019 00:03)

ja u drustvu imam i jedne i druge i skoro uvek svi gledamo i jedne i druge zajedno i kako da ti kazem, to je normalna stvar

mrki

pre 4 godine

ja mislio da su tereni u jednoj od najrazvijenijih zemalja sveta bolji,i to drzavni prvak a ono kao ne vidi se bela tacka kao na nasim seoskim terenima,neocekivano...

carafrikeiazije

pre 4 godine

@Zoran

U pravu si u vezi svega sem da je Vukanovic "neosporno dobar igrac"...decko je ocigledno los igrac, izuzetno los, limitiran po svim pitanjima ne samo po pitanju izdrzljivosti...tragican...igrao je samo zato sto ga neko gura ocigledno...
(nego, 14. avgust 2019 09:22)

Očigledno je da nemaš pojma.
ono proturanje kroz noge je bilo majstorsko.
Izdržljivost-jesi video koliko je pretrčao.
Dečko je dobar fudbaler,ne vrhunski,ali dobar.
da je u partizanu poredili bi ga sa Zlatanom.