Utorak, 16.07.2019.

09:55

ESPN: Jokićevi Nagetsi su najjači na Zapadu

Prestižni američki portal ESPN izbacio je prve procene "snage" NBA timova za narednu sezonu.

Izvor: AK

ESPN: Jokiæevi Nagetsi su najjaèi na Zapadu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

Vuki

pre 4 godine

Kao što recimo Niksima treba jedan superstar, Denveru treba malo sreće sa Michaelom Porterom i Bol Bolom i ŠTETA je što prelazni rok nisu iskoristili da dovedu jednog izrazito preciznog beka šutera ili nisko krilo - neki od Bogdanovića, J, J, Redik, K. Knox, H. Barns, D. Bertrans... Bol Bol im daje toliku širinu u napadu, da će stalno nakon pick an rolla Jokića i Murraya, ostajati sa znatno nižim igračem, preko koga će ili lagano gađati ili se spustati i igrati ispod koša. Ne zaboravimo da Bol Bol igra strašnu odbranu i podjednako može čuvati pozicije 3,4 i 5. Jokić kipti od samopouzdanja, neće se sada očekivati da samo Murray i on individualno rešavaju napade. U svakom slučaju nikad zanimljvija liga. Denver nikad jači to je definitivno.

веверица

pre 4 godine

откуд знам. јута паклена. сигурно бољи од бостона, портланда, хјустона и филаделфије.
1. клиперси
2. милвоки
3. јута
4. лејкерси
5. денвер
6. филаделфија
7. портланд
8. хјустон
9. бостон

Nba fan

pre 4 godine

Ove espn prognoze su neverovatno precizne! Prosle godine sam se smejao kada su Nju orleans stavili na neku 16 poziciju a ja prognozirao finale konferencije. I lejkerse su gurnuli dole. Sve je ispalo tacno

Mirko

pre 4 godine

Kako smo počeli da više i detaljnije pratimo NBA (ja zbog Jokića), tako su i teme na vestima sve brojnije. Ranije bi ovo bilo propušteno kao nezanimljivo a sada je vest - ali meni odgovara jer me zaista zanima.
Ipak, malo mi je bila čudna lista, ali sam prenoćio i razmislio i danas mi je još jasnije...
Radi se očigledno o posebnoj listi sa određenim parametrima, i naravno u ovom trenutku pred-sezone.
Naglasak je u kontinuitetu tima, kompaktnosti, uigranosti timova, uzimajući u obzir i sastav timova.
Neki timovi su izgubili bitne igrače, pa su zbog toga pali na listi, drugi su dobili jake igrače, ali još je timska hemija i uigranost još uvek nejasna i zato ista promena iako pozitivna ima i svoje nepoznanice odnosno moguće posledice neuigranosti tima.

Lenard je konkretno prošle godine došao u gotov tim, i savršeno se uklopio. LeBron je došao u tim sa gomilom rukija,koji je tek počeo da dobija fizionomiju,i on je svojim dolaskom praktično sve razbio da bi stvorio nešto novo,a to novo će tek ove godine možda početi da se pomalja.

GSW je izgubio Durenta i to je jak minus,iako su oni bili šampioni i bez njega - on je bio jezičak koji preteže na stranu trofeja (bez njega - videli smo...).
Otišao im je i Bugi.. Jesu oslabljeni, ali nikako za 10-to mesto - ispada da neće ući u PO, što je ludilo.

Dakle akcenat je na kontinuitetu a tu su Denver i Baksi u definitivnoj prednosti. Dal će to da se kapitalizuje - videćemo.

baron

pre 4 godine

Po kojoj je to logici Denver bolja ekipa od Portlanda?
Pretprosle sezone Portland ih izbacio iz pleyoffa, ove godine oslabljen, bez prvog centra, sa rovitim Kanterom, bez Hooda, sa povredjenim Harklesom, Portland dobija Denver u Pepsi centru. Protiv Golden State se videlo da su i Portland i Denver za klasu slabije ekipe, i opet neko stavi Denver ispred Golden State-a, koji je i bez Duranta i pola tima bolji od Denvera.

Clippersi, Hjuston, Lakersi, Juta, Portland, Golden State, tek onda Denver.
Znaci Denver ce biti max 6. na Zapadu, tu dileme nema. U playoffu prvi krug max. Kakav Denver, sta se lozite.

Jaran

pre 4 godine

DjeRemi
Ne lozi se, to namerno rade jer se pojedinim igracima uvlace kroz zadnja vrata zbog marketinga. On i Harden sa onom odbranom su morali da imaju nize ocene...

big

pre 4 godine

M.P. i Bol Bol, su kockanje Nagetsa. I jedan i drugi imaju talenta, ali je M.P. krhke gradje, a Bol Bol ima problema sa odbranom. Ovaj drugi se ove sezone neće naigrati, nije im neophodan a treba puno poraditi i na njegovom telu i na talentu. M.P.J. ako je zdrav igraće i to dosta, ali je ipak i on ruki i ne treba očekivati čuda od njih. Naravno da je Denver favorit na zapadu, tim na okupu, mlad, i samo mogu danapreduju.

CarloNS

pre 4 godine

Za ove sto Clipperse zovu klipovi (Vjerovatno su culi za njih kad je Leonard potpisao, a to su vjerovatno isti ljudi koji poslednjih 5-6 godina navijaju za GSW) Postoji jedan sat, zove se google translate, udjete tamo i ukucate klipovi i dobijete englesku rijec pistons, a to je Detroit (mada i za njih vjerovatno niste culi, niti cete osim ako nekim cudom Lebron, Davis ili neki treci superstar potrpise). Isto tako ako obrnete prevoditelj i ukucate rijec clippers dobicete srpsku rijec makaze (ili makazice, to zavisi od prevoda). Oduzio sam mnogo, uglavnom istrazite malo ako vec ne znate. Lijep pozdrav
(Aleksandar, 16. jul 2019 14:20)

LA Klipersi nemaju nikakve veze sa makazama. Clipper može biti sleng za pištolj (clip, šaržer, okvir), a u konkretnom slučaju ekipa je dobila ime po brzim brodićima (Clippers).

Istražite malo ako već ispravljate druge...

Saša

pre 4 godine

Denver je uzeo DŽeremi Granta i izgleda time izgubio Lajlsa.
Ja se ipak nadam da će im Lajls ostati, mlad je i deluje da će vremenom biti dobar.

Nisam Englez

pre 4 godine

@ Aleksandar (Clippers makazicar)

Nece Google prevodioc da ti objasni sta je Clipper, jer ces da dobijes samo bukvalni prevod, koji je pogresan! LA Clippers nema veze sa makazicama nego sa tipom jedrenjaka koji je zbog velikog broja jedara, predstavljao veličanstven prizor i plovio ogromnom brzinom od Portsmuta u Engleskoj pa sve do tropskih mora i same Kalifornije.

Mi nismo odrasli uz more, za razliku od stanovnika LA, pa i nemamo prikladno znanje, ali komsije uz jadransku obalu itekako znaju razliku izmedju Klipera, Kutera i Skune.

delboj

pre 4 godine

Nidje veze:
1. Lejkersi, Klipersi, Denver, Milvoki... A medju prve tri pozicije moze da se umijesa Hjuston, a moze i da ne udje u plej-of.

stefan

pre 4 godine

Za ove sto Clipperse zovu klipovi (Vjerovatno su culi za njih kad je Leonard potpisao, a to su vjerovatno isti ljudi koji poslednjih 5-6 godina navijaju za GSW) Postoji jedan sat, zove se google translate, udjete tamo i ukucate klipovi i dobijete englesku rijec pistons, a to je Detroit (mada i za njih vjerovatno niste culi, niti cete osim ako nekim cudom Lebron, Davis ili neki treci superstar potrpise). Isto tako ako obrnete prevoditelj i ukucate rijec clippers dobicete srpsku rijec makaze (ili makazice, to zavisi od prevoda). Oduzio sam mnogo, uglavnom istrazite malo ako vec ne znate. Lijep pozdrav
(Aleksandar, 16. jul 2019 14:20)

E ne pravi se pametan nego radi nesto.. Instagram dete jos da mi prodaje pamet...to vala ne moze.... Klipovi jezerasi razbijaci leda kelti... Ima da zovem timove kako ja hocu.... Napred GS.. Inace najveci nba utisak ovog leta posle zalosnih povreda ratnika i osvajanja titule od strane 2x slabijeg tima jeste to da sledece godine gledamo bukvalno neku drugu ligu... Prakticno sve zvezde i superzvezde koju su mogle promenile su sredinu... Bas bzvz... Vestbrik koji je izjavio kada je kd otisao da mu je odanost jako vazna pobeze i on... Davis sramno otisao u sluge kraljicinog ega... Kd je jedini razumno napustio gs da se afirmise sa drugim slabijim saigracima...Lenard svaka cast na igrama ali kao sportista razocarao sto nije ostao... Bravo za Denver sto nisu dovodili zvezde ali velika greska za mareja i cinjenica da barton ostaje izgleda.... Imaju veliki potencijal ali gore pomunute dve cinjenice im ne igraju u korist... Bice neizvesno... Samo da najbolji pobedi i da povrede nemaju nikakvu ulogu u po... Svaki navijac to zeli rekao bih...sportski pozdrav

Grobar, pratim kosarku 40 godina

pre 4 godine

Ova embojej liga je cirkus ko je sve zvjezda stvarno strasno
Ja kad sam pratijo prije 20 godina nije ovako bilo
Da djordan igra danas davo bi 50 pojena u prosjeku
Kad vidim da neki baletani daju po 30 pojena smjesno neki kari samo sutira trojke
Znas kad bi pored bed bojsa iz deteoita nako trckaro pa nikad otkinuli bi mu ruku
Jos kad se sjetim naseg kice praje i duleta maga pa kosarka je bila tad ovo sade je cirkis

Jaran

pre 4 godine

Saša
Lajls je valjda u San Antoniju, decko je bio uzasan prosle sezone. Jestostavno se decko izgubio... Grent moze da igra 3 i 4 i bice sjajno pojacanje.

stefan

pre 4 godine

Vidim da GSW-a nema na spisku, kao da su Kari, Grin i Diandjelo Rasel sisali vesla i progutali čamac!
(KoleCZ, 16. jul 2019 12:00)

Kari po meni bio bi mvp sigirno bar jos jednom da kd nije dosao... Grin je jedsn od najboljih nba igraca uopste... Sigurno u top 10... Samo jako potcenjen... Rasel je solidan... Ali na zalost to je to... Niti solidan centar niti klupa... Koliko god da ih volim cak i da tompson zaigra savrseno pri kraju oni ne mogu mnogo... Ne mnogo jer nemaju centra i naju klupu... Igi i livingston nemaju adekvatnu zamenu na zalost... Tako da mrka kapa... Jajare od vlasnika koji su milione pa mozds i milijarde zaradili za ovih pet godina nisu hteli da placaju penale za ovakvu hemiju i ovakav tim.... Bednici

Alija Sirotanović

pre 4 godine

Ako Marej bude imao 23/6/6, a može pokazao u PO, uz dobre igre Granta i Herisa. Onda Jokić može bez problema da ima 20/11/9. Uz dobru timsku igru, i solidan učinak Bola i Potera, kao i dobru klupu... Ne vidim, tim sa većom dubinom. Jednostavno, moraju biti u konkurenciji za prvi mesto zapada.

Aleksandar

pre 4 godine

Za ove sto Clipperse zovu klipovi (Vjerovatno su culi za njih kad je Leonard potpisao, a to su vjerovatno isti ljudi koji poslednjih 5-6 godina navijaju za GSW) Postoji jedan sat, zove se google translate, udjete tamo i ukucate klipovi i dobijete englesku rijec pistons, a to je Detroit (mada i za njih vjerovatno niste culi, niti cete osim ako nekim cudom Lebron, Davis ili neki treci superstar potrpise). Isto tako ako obrnete prevoditelj i ukucate rijec clippers dobicete srpsku rijec makaze (ili makazice, to zavisi od prevoda). Oduzio sam mnogo, uglavnom istrazite malo ako vec ne znate. Lijep pozdrav

Jaran

pre 4 godine

Ako nekog zanima, evo ih ocene za NBA 2K20:
1. LeBron Dzejms 97
2. Kavaj Lenard 97
3. Janis Adetokumbo 96
4. Kevin Durent 96
5. Dzejms Harden 96
6. Stefen Kari 95
7. Entoni Dejvis 94
8. Pol Dzordz 93
9. Demian Lilard 92
10. Dzoel Embid 91
11. Kajri Irving 91
12. Nikola Jokic 90
13. Rasel Vestbruk 90
14. Klej Tompson 89
15. Karl-Entoni Tauns 89
16. Dzimi Batler 88
17. Kemba Volker 88
18. Donovan Micel 88
19. Rudi Gober 88
20. Blejk Grifin 88

GuGa

pre 4 godine

Taman posla, pitanje je jesu uopste medju 5. Klipersi i Lejkersi, Vorijorsi i Hjuston su sigurno ispred, slede Juta, Denver i Portland koji su tu negde, ali Juta ima mnogo sirok ruster tako da njima onda to 5. mesto zapada

skg

pre 4 godine

Trebalo bi zabraniti komentare svakom ko nije igrao bar 10 godina kosarku ili studirao na tu temu... Ovo je strasno, prosto sam zaboravio o cemu govori clanak koliko gluposti sam procitao. Eee moji vi

Bard Živa

pre 4 godine

GSW bez dobrog centra i još jednog krila kao Grin sa skoro do kraja sezone povređenim Tompsonom po meni nisu ni blizu plej ofa. Trenutno ono što valja kod njih su tri igrača Kari, Rasel i Grin. Ostalo do povratka Tompsona nije ni za plej-of... Hoće li tri igrača biti dovoljno? Mislim da ne...

Marko

pre 4 godine

Denver je prethodne 3 sezone svake pravio sve veći iskorak, mislim da će se to nastaviti ove sezone, Marej je tu ključ, ako bude dostigao konstantnost biće oni u finalu zapada bez problema (od njega tek treba očekivati najbolje za 2-3 sezone, ni Kari nije bio tako dominantan u njegovim godinama), Heris je u plej ofu već bio na veoma visokom nivou i mislim da će nastaviti u tom ritmu sledeće sezone, ipak je imao povredu, Jokara je u plej ofu bio nezaustavljiv i očekujem da sada u regularnoj sezoni još lakše igra nakon plej of iskustva. Tu su i Moris, Bizli i ostali mladi koji mogu eksplodirati ove sezone, a dovoljno je da samo za nijansu podignu igru od ranije. Ljudi potcenjuju koliko je u košarci bitna uigranost, timska hemija, Denver i Milvoki su pametno odradili ovo i isplatiće im se sigurno, sve ove ekipe sa gomilom pridošlica (i to ključnim igračima, ne nekim sporednim) trebaće minimum jednu sezonu da se uklope a pokazaće se tu sigurno dobar deo tih superstarova da uopšte ne može da funkcioniše zajedno (posebno hjuston će biti šou). golden stej isto namerno espn izbacuje iz priče zarad jeftinih trikova, znaju svi da su oni i dalje u top 5 ekipa ali prave senzaciju, malo i precenjuju ulogu duranta u timu, osvajali su oni prsten i bez njega i to protiv prejakog klivlenda.

MPP

pre 4 godine

Jedva čekam da počne ovogodišnja NBA. Imam OSEĆAJ kao da se PLAY OFF nastavlja - veliki kvalitet i konkurencija. Neizvesnije prvenstvo od ovog ....ja se ne sećam ...Denver ima hemiju koju ne mora da stvara i logično je da igraju iz godine u godinu sve bolje i bolje, mlad su tim a sad i iskusniji za jednu godinu. Nisu doveli neka zvučna imena ali imaju NIKOLU koji će ih obrni okreni "naterati" da igraju kao nikad do sad. Biće to vrhunski basket sigurno !

mija

pre 4 godine

Samo jedan dobar i pouzdan trojka fali Denveru. Mada verovatno će ovi mladi igrači da napreduju u sazre malo pa ce da nadoknade taj minus...

Jazz

pre 4 godine

1. Utah
2. Nets
3. Philadelphia
4. Golden State
5. Indiana
6. Lakers
7. Portland
8. Boston
9. Milwaukee
10. San Antonio
11. Houston
12. Clippers
13. Toronto
14. Miami
15. Denver
16. Orlando
17. Detroit
18. Minnesota
19. Washington
20. Atlanta
21. New Orleans
22. Dallas
23. Phoneix
24. Chicago
25. Cleveland
26. New York
27. Chatlotte
28. Oklahoma
29. Memphis
30. Sacramento

Mare lopina

pre 4 godine

Kakav užas da je najbolji igrač u najboljem timu kamenjar...
NBA je skroz izgubila neke stare vrednosti, čista fizika...
I hemija pride :)

Aleksa

pre 4 godine

Denveru se ove sezone prikljucio Bol Bol preko 40 i nekog pika u trejdu sa Majamijem. Manutov sin, koji me jako podseca na Durenta. Rizikuju sa povredjenim igracima koje niko drugi nece a bili su rangirani jako visoko u draft predvidjanjima pre povreda. Ove sezone im se debituje Michael Porter Jr. I obojica bi mogle da budu savrsene 4orke za uz Jokica da pokriju njegove slabosti...Uz dobar razvoj pokraj Milsapa, nije ta titula neosvojiva

Marko

pre 4 godine

Smesna lista. Bolje receno presmesna! Na osnovu cega je Golden Stejt sa najbolje ekipe spao da nije medju 10? U redu, otisao Durent ali dosao Rasel koji je izrastao u all star igraca. A i bez tog Durenta su Voriorsi osvajali sampionate. Kari, Klej Tompson, D Lo Rasel, Drejmond Grin...top 3. ekipe a vreme ce pokazati.

glisa

pre 4 godine

pratim sve poznate Američke emisije o NBA i svi su složni u tome da Voriorsi nisu ni u top 10 ekipa sto je meni suludo.Ne volim ih,ali ljudi imaju i dalje tri ol star igraca i solidnog Lunija,jeste Klej povredjen ali ce se vratiti.Ne znam,njih dvojica su najbolji suterski par u nba,ljudi koji mogu bilo koji minus da nadoknade jer sut im ne mozes braniti,jer sutiraju bez balansa,iz bilo koje kretnje,a na to,Grin je top 3 defanzivca u ligi.Ne bi me cudilo da budu u polufinalu zapada,pa mozda i u finalu.

đole

pre 4 godine

Pa i Čikago je posle poslednje titule nakon odlaska Džordana sezonu završio kao treći najgori tim u ligi. Odakle vam predstava da će GS na osnovu prethodnih uspeha bez Durenta i Iguadale i ko zna do kada bez Tomsona, biti bitan faktor? I ko zna kako će se Dianđelo uklopiti. Čak nemaju ni Kazinsa koji može da odigra kvalitetno oko 15 minuta. Pa ne mogu Dianđelo Rasel, Grin i Kari sami da igraju. Nekako kaže, njih trojica sa Tomsonom i dva veterana...pa najbolje da im menjaju krv posle svake utakmice. I Lebron u najjačoj snazi je morao da smanjuje minutažu da bi se čuvao za plejof. Tomson nije samo trojkaš, on je jedan od najboljih bekova defanzivaca u ligi. Da li će moći da igra odbranu na istom nivou nakon povratka?!

bob

pre 4 godine

Koji vi rezon imate u komentarima kada ovakve stvari predviđate? Da li je ikom od vas prošla kroz glavu činjenica da dok svi redom timovi tumbaju sastave tj. menjaju igrače sa druge strane Denver zadržao ceo tim, uzeli su jako interesantnog centra na draftu i na to sve imaju all star igrača Jokića. Dakle tim se poznaje. Prošle sezone su bili odlično uigrani ne smem ni da pomislim koliko dobro će funkcionisati sledeće sezone. Jer se praktično znaju u dušu. Košarka je kolektivan sport i nema ništa opasnije od ekipe koja duži niz godina igra u istom sastavu.

Majstor

pre 4 godine

Pa ljudi su ispali od oslabljenog Portlanda... o čemu pričate? Ako ništa Portland je jači od njih :D A igra na 2 igrača, gdje se Jokić pogubi zadnje 2 minute i sve spadne na Mareja je presmješna.

brm

pre 4 godine

A GSW ni u prvih 10? Pa oni su osvojili prsten protiv snsžnog Klivlenda bez KD-a. Vi se malo zezate sa nama?
(Malkom, 16. jul 2019 10:26)

Da, ali sad nemaju ni Tomsona sigurno do all-stars vikenda a ko zna koliko će mu trebati da se vrati uformu, a Iguadala je tad bio u punoj snazi, a i on je ove sezone otišao. I do sada su imali tanku klupu, a sad nemaju ni pet kvalitetnih igrača da popune prvu petorku.

555

pre 4 godine

Bilo bi sjajno, ali bojim se da je ovo jako nerealno. Cak i ako nakon regularne sezone budu na dobroj poziciji mnogi timovi bi bili snazniji u razigravanju. Da ovo postane tacno koraju Marej i Heris bas da postanu standardno dobri sa mnogo manje oscilacija, a Milsap makar kao prosle godine, i klupa malo jaca u odlucujucim utakmicama. Nije nemoguce ali tesko protiv 4 super tima. U svakom slucaju svim srcem uz njih. Nevezano za Jokica, jako su simpatican tim.

Jim Beam

pre 4 godine

GSW i dalje ima 4 allstara, Kari, Rasel, Klej i Grin. Klej je povredjen, ali vratiće se za kraj sezone. Da dovedu još 2-3 veterana da popune rotaciju i eto ih medju glavnim kandidatima za prsten. Ne znam na osnovu čega se neki Portland i Toronto stavljaju ispred njih. Govorimo o ekipi koja je 5 godina dominirala ligom, ima neverovatno iskustvo i sada ih kao nema nigde. Potcenjivanje, bez potrebe.

Ivan

pre 4 godine

ok, razumem zasto su izostavili gsw. slabiji su nego prosle godine ali ne znam kako mogu da stave hjuston i jutu isprednjih. pogotovo hjuston sa ona dva silovatelja.

kaligula

pre 4 godine

denver nece dohvatiti po sledece sezone... klipovi, lakersi, spursi, gsw, utah, portland, hou, dallas ili pelikani...svi su bolji od denvera trenutno... o kingsima ne vredi ni pricati.............

S

pre 4 godine

Nazalost Nema Sanse. Svi su doveli nekog igraca oni nista. Ne vidim po cemu su oni bolji od npr Hjustona, Gsw-a... cak I Lejkersi ce biti ispred njih

NNN

pre 4 godine

Sećam se kada su pred početak prošle sezone najavili da će Denver biti u vrhu Zapada, a "tastatura stručnjaci" se sprdali sa prognozama ljudi koji se godinama bave ovim poslom i za to su masno plaćeni.

Aca86

pre 4 godine

Ne moze to bez GSW. I dalje je to top 10 ekipa sa sampionskim mentalitetom. Toronto ce tesko biti top 10 bez pojacanja, a otisli Lenard i Grin.

Aca86

pre 4 godine

Ne moze to bez GSW. I dalje je to top 10 ekipa sa sampionskim mentalitetom. Toronto ce tesko biti top 10 bez pojacanja, a otisli Lenard i Grin.

NNN

pre 4 godine

Sećam se kada su pred početak prošle sezone najavili da će Denver biti u vrhu Zapada, a "tastatura stručnjaci" se sprdali sa prognozama ljudi koji se godinama bave ovim poslom i za to su masno plaćeni.

Jim Beam

pre 4 godine

GSW i dalje ima 4 allstara, Kari, Rasel, Klej i Grin. Klej je povredjen, ali vratiće se za kraj sezone. Da dovedu još 2-3 veterana da popune rotaciju i eto ih medju glavnim kandidatima za prsten. Ne znam na osnovu čega se neki Portland i Toronto stavljaju ispred njih. Govorimo o ekipi koja je 5 godina dominirala ligom, ima neverovatno iskustvo i sada ih kao nema nigde. Potcenjivanje, bez potrebe.

555

pre 4 godine

Bilo bi sjajno, ali bojim se da je ovo jako nerealno. Cak i ako nakon regularne sezone budu na dobroj poziciji mnogi timovi bi bili snazniji u razigravanju. Da ovo postane tacno koraju Marej i Heris bas da postanu standardno dobri sa mnogo manje oscilacija, a Milsap makar kao prosle godine, i klupa malo jaca u odlucujucim utakmicama. Nije nemoguce ali tesko protiv 4 super tima. U svakom slucaju svim srcem uz njih. Nevezano za Jokica, jako su simpatican tim.

bob

pre 4 godine

Koji vi rezon imate u komentarima kada ovakve stvari predviđate? Da li je ikom od vas prošla kroz glavu činjenica da dok svi redom timovi tumbaju sastave tj. menjaju igrače sa druge strane Denver zadržao ceo tim, uzeli su jako interesantnog centra na draftu i na to sve imaju all star igrača Jokića. Dakle tim se poznaje. Prošle sezone su bili odlično uigrani ne smem ni da pomislim koliko dobro će funkcionisati sledeće sezone. Jer se praktično znaju u dušu. Košarka je kolektivan sport i nema ništa opasnije od ekipe koja duži niz godina igra u istom sastavu.

CarloNS

pre 4 godine

Za ove sto Clipperse zovu klipovi (Vjerovatno su culi za njih kad je Leonard potpisao, a to su vjerovatno isti ljudi koji poslednjih 5-6 godina navijaju za GSW) Postoji jedan sat, zove se google translate, udjete tamo i ukucate klipovi i dobijete englesku rijec pistons, a to je Detroit (mada i za njih vjerovatno niste culi, niti cete osim ako nekim cudom Lebron, Davis ili neki treci superstar potrpise). Isto tako ako obrnete prevoditelj i ukucate rijec clippers dobicete srpsku rijec makaze (ili makazice, to zavisi od prevoda). Oduzio sam mnogo, uglavnom istrazite malo ako vec ne znate. Lijep pozdrav
(Aleksandar, 16. jul 2019 14:20)

LA Klipersi nemaju nikakve veze sa makazama. Clipper može biti sleng za pištolj (clip, šaržer, okvir), a u konkretnom slučaju ekipa je dobila ime po brzim brodićima (Clippers).

Istražite malo ako već ispravljate druge...

S

pre 4 godine

Nazalost Nema Sanse. Svi su doveli nekog igraca oni nista. Ne vidim po cemu su oni bolji od npr Hjustona, Gsw-a... cak I Lejkersi ce biti ispred njih

Marko

pre 4 godine

Denver je prethodne 3 sezone svake pravio sve veći iskorak, mislim da će se to nastaviti ove sezone, Marej je tu ključ, ako bude dostigao konstantnost biće oni u finalu zapada bez problema (od njega tek treba očekivati najbolje za 2-3 sezone, ni Kari nije bio tako dominantan u njegovim godinama), Heris je u plej ofu već bio na veoma visokom nivou i mislim da će nastaviti u tom ritmu sledeće sezone, ipak je imao povredu, Jokara je u plej ofu bio nezaustavljiv i očekujem da sada u regularnoj sezoni još lakše igra nakon plej of iskustva. Tu su i Moris, Bizli i ostali mladi koji mogu eksplodirati ove sezone, a dovoljno je da samo za nijansu podignu igru od ranije. Ljudi potcenjuju koliko je u košarci bitna uigranost, timska hemija, Denver i Milvoki su pametno odradili ovo i isplatiće im se sigurno, sve ove ekipe sa gomilom pridošlica (i to ključnim igračima, ne nekim sporednim) trebaće minimum jednu sezonu da se uklope a pokazaće se tu sigurno dobar deo tih superstarova da uopšte ne može da funkcioniše zajedno (posebno hjuston će biti šou). golden stej isto namerno espn izbacuje iz priče zarad jeftinih trikova, znaju svi da su oni i dalje u top 5 ekipa ali prave senzaciju, malo i precenjuju ulogu duranta u timu, osvajali su oni prsten i bez njega i to protiv prejakog klivlenda.

MPP

pre 4 godine

Jedva čekam da počne ovogodišnja NBA. Imam OSEĆAJ kao da se PLAY OFF nastavlja - veliki kvalitet i konkurencija. Neizvesnije prvenstvo od ovog ....ja se ne sećam ...Denver ima hemiju koju ne mora da stvara i logično je da igraju iz godine u godinu sve bolje i bolje, mlad su tim a sad i iskusniji za jednu godinu. Nisu doveli neka zvučna imena ali imaju NIKOLU koji će ih obrni okreni "naterati" da igraju kao nikad do sad. Biće to vrhunski basket sigurno !

Alija Sirotanović

pre 4 godine

Ako Marej bude imao 23/6/6, a može pokazao u PO, uz dobre igre Granta i Herisa. Onda Jokić može bez problema da ima 20/11/9. Uz dobru timsku igru, i solidan učinak Bola i Potera, kao i dobru klupu... Ne vidim, tim sa većom dubinom. Jednostavno, moraju biti u konkurenciji za prvi mesto zapada.

Marko

pre 4 godine

Smesna lista. Bolje receno presmesna! Na osnovu cega je Golden Stejt sa najbolje ekipe spao da nije medju 10? U redu, otisao Durent ali dosao Rasel koji je izrastao u all star igraca. A i bez tog Durenta su Voriorsi osvajali sampionate. Kari, Klej Tompson, D Lo Rasel, Drejmond Grin...top 3. ekipe a vreme ce pokazati.

Nba fan

pre 4 godine

Ove espn prognoze su neverovatno precizne! Prosle godine sam se smejao kada su Nju orleans stavili na neku 16 poziciju a ja prognozirao finale konferencije. I lejkerse su gurnuli dole. Sve je ispalo tacno

Nisam Englez

pre 4 godine

@ Aleksandar (Clippers makazicar)

Nece Google prevodioc da ti objasni sta je Clipper, jer ces da dobijes samo bukvalni prevod, koji je pogresan! LA Clippers nema veze sa makazicama nego sa tipom jedrenjaka koji je zbog velikog broja jedara, predstavljao veličanstven prizor i plovio ogromnom brzinom od Portsmuta u Engleskoj pa sve do tropskih mora i same Kalifornije.

Mi nismo odrasli uz more, za razliku od stanovnika LA, pa i nemamo prikladno znanje, ali komsije uz jadransku obalu itekako znaju razliku izmedju Klipera, Kutera i Skune.

skg

pre 4 godine

Trebalo bi zabraniti komentare svakom ko nije igrao bar 10 godina kosarku ili studirao na tu temu... Ovo je strasno, prosto sam zaboravio o cemu govori clanak koliko gluposti sam procitao. Eee moji vi

glisa

pre 4 godine

pratim sve poznate Američke emisije o NBA i svi su složni u tome da Voriorsi nisu ni u top 10 ekipa sto je meni suludo.Ne volim ih,ali ljudi imaju i dalje tri ol star igraca i solidnog Lunija,jeste Klej povredjen ali ce se vratiti.Ne znam,njih dvojica su najbolji suterski par u nba,ljudi koji mogu bilo koji minus da nadoknade jer sut im ne mozes braniti,jer sutiraju bez balansa,iz bilo koje kretnje,a na to,Grin je top 3 defanzivca u ligi.Ne bi me cudilo da budu u polufinalu zapada,pa mozda i u finalu.

đole

pre 4 godine

Pa i Čikago je posle poslednje titule nakon odlaska Džordana sezonu završio kao treći najgori tim u ligi. Odakle vam predstava da će GS na osnovu prethodnih uspeha bez Durenta i Iguadale i ko zna do kada bez Tomsona, biti bitan faktor? I ko zna kako će se Dianđelo uklopiti. Čak nemaju ni Kazinsa koji može da odigra kvalitetno oko 15 minuta. Pa ne mogu Dianđelo Rasel, Grin i Kari sami da igraju. Nekako kaže, njih trojica sa Tomsonom i dva veterana...pa najbolje da im menjaju krv posle svake utakmice. I Lebron u najjačoj snazi je morao da smanjuje minutažu da bi se čuvao za plejof. Tomson nije samo trojkaš, on je jedan od najboljih bekova defanzivaca u ligi. Da li će moći da igra odbranu na istom nivou nakon povratka?!

brm

pre 4 godine

A GSW ni u prvih 10? Pa oni su osvojili prsten protiv snsžnog Klivlenda bez KD-a. Vi se malo zezate sa nama?
(Malkom, 16. jul 2019 10:26)

Da, ali sad nemaju ni Tomsona sigurno do all-stars vikenda a ko zna koliko će mu trebati da se vrati uformu, a Iguadala je tad bio u punoj snazi, a i on je ove sezone otišao. I do sada su imali tanku klupu, a sad nemaju ni pet kvalitetnih igrača da popune prvu petorku.

Aleksandar

pre 4 godine

Za ove sto Clipperse zovu klipovi (Vjerovatno su culi za njih kad je Leonard potpisao, a to su vjerovatno isti ljudi koji poslednjih 5-6 godina navijaju za GSW) Postoji jedan sat, zove se google translate, udjete tamo i ukucate klipovi i dobijete englesku rijec pistons, a to je Detroit (mada i za njih vjerovatno niste culi, niti cete osim ako nekim cudom Lebron, Davis ili neki treci superstar potrpise). Isto tako ako obrnete prevoditelj i ukucate rijec clippers dobicete srpsku rijec makaze (ili makazice, to zavisi od prevoda). Oduzio sam mnogo, uglavnom istrazite malo ako vec ne znate. Lijep pozdrav

mija

pre 4 godine

Samo jedan dobar i pouzdan trojka fali Denveru. Mada verovatno će ovi mladi igrači da napreduju u sazre malo pa ce da nadoknade taj minus...

Ivan

pre 4 godine

ok, razumem zasto su izostavili gsw. slabiji su nego prosle godine ali ne znam kako mogu da stave hjuston i jutu isprednjih. pogotovo hjuston sa ona dva silovatelja.

Aleksa

pre 4 godine

Denveru se ove sezone prikljucio Bol Bol preko 40 i nekog pika u trejdu sa Majamijem. Manutov sin, koji me jako podseca na Durenta. Rizikuju sa povredjenim igracima koje niko drugi nece a bili su rangirani jako visoko u draft predvidjanjima pre povreda. Ove sezone im se debituje Michael Porter Jr. I obojica bi mogle da budu savrsene 4orke za uz Jokica da pokriju njegove slabosti...Uz dobar razvoj pokraj Milsapa, nije ta titula neosvojiva

Jaran

pre 4 godine

Ako nekog zanima, evo ih ocene za NBA 2K20:
1. LeBron Dzejms 97
2. Kavaj Lenard 97
3. Janis Adetokumbo 96
4. Kevin Durent 96
5. Dzejms Harden 96
6. Stefen Kari 95
7. Entoni Dejvis 94
8. Pol Dzordz 93
9. Demian Lilard 92
10. Dzoel Embid 91
11. Kajri Irving 91
12. Nikola Jokic 90
13. Rasel Vestbruk 90
14. Klej Tompson 89
15. Karl-Entoni Tauns 89
16. Dzimi Batler 88
17. Kemba Volker 88
18. Donovan Micel 88
19. Rudi Gober 88
20. Blejk Grifin 88

Mirko

pre 4 godine

Kako smo počeli da više i detaljnije pratimo NBA (ja zbog Jokića), tako su i teme na vestima sve brojnije. Ranije bi ovo bilo propušteno kao nezanimljivo a sada je vest - ali meni odgovara jer me zaista zanima.
Ipak, malo mi je bila čudna lista, ali sam prenoćio i razmislio i danas mi je još jasnije...
Radi se očigledno o posebnoj listi sa određenim parametrima, i naravno u ovom trenutku pred-sezone.
Naglasak je u kontinuitetu tima, kompaktnosti, uigranosti timova, uzimajući u obzir i sastav timova.
Neki timovi su izgubili bitne igrače, pa su zbog toga pali na listi, drugi su dobili jake igrače, ali još je timska hemija i uigranost još uvek nejasna i zato ista promena iako pozitivna ima i svoje nepoznanice odnosno moguće posledice neuigranosti tima.

Lenard je konkretno prošle godine došao u gotov tim, i savršeno se uklopio. LeBron je došao u tim sa gomilom rukija,koji je tek počeo da dobija fizionomiju,i on je svojim dolaskom praktično sve razbio da bi stvorio nešto novo,a to novo će tek ove godine možda početi da se pomalja.

GSW je izgubio Durenta i to je jak minus,iako su oni bili šampioni i bez njega - on je bio jezičak koji preteže na stranu trofeja (bez njega - videli smo...).
Otišao im je i Bugi.. Jesu oslabljeni, ali nikako za 10-to mesto - ispada da neće ući u PO, što je ludilo.

Dakle akcenat je na kontinuitetu a tu su Denver i Baksi u definitivnoj prednosti. Dal će to da se kapitalizuje - videćemo.

big

pre 4 godine

M.P. i Bol Bol, su kockanje Nagetsa. I jedan i drugi imaju talenta, ali je M.P. krhke gradje, a Bol Bol ima problema sa odbranom. Ovaj drugi se ove sezone neće naigrati, nije im neophodan a treba puno poraditi i na njegovom telu i na talentu. M.P.J. ako je zdrav igraće i to dosta, ali je ipak i on ruki i ne treba očekivati čuda od njih. Naravno da je Denver favorit na zapadu, tim na okupu, mlad, i samo mogu danapreduju.

Bard Živa

pre 4 godine

GSW bez dobrog centra i još jednog krila kao Grin sa skoro do kraja sezone povređenim Tompsonom po meni nisu ni blizu plej ofa. Trenutno ono što valja kod njih su tri igrača Kari, Rasel i Grin. Ostalo do povratka Tompsona nije ni za plej-of... Hoće li tri igrača biti dovoljno? Mislim da ne...

Grobar, pratim kosarku 40 godina

pre 4 godine

Ova embojej liga je cirkus ko je sve zvjezda stvarno strasno
Ja kad sam pratijo prije 20 godina nije ovako bilo
Da djordan igra danas davo bi 50 pojena u prosjeku
Kad vidim da neki baletani daju po 30 pojena smjesno neki kari samo sutira trojke
Znas kad bi pored bed bojsa iz deteoita nako trckaro pa nikad otkinuli bi mu ruku
Jos kad se sjetim naseg kice praje i duleta maga pa kosarka je bila tad ovo sade je cirkis

stefan

pre 4 godine

Vidim da GSW-a nema na spisku, kao da su Kari, Grin i Diandjelo Rasel sisali vesla i progutali čamac!
(KoleCZ, 16. jul 2019 12:00)

Kari po meni bio bi mvp sigirno bar jos jednom da kd nije dosao... Grin je jedsn od najboljih nba igraca uopste... Sigurno u top 10... Samo jako potcenjen... Rasel je solidan... Ali na zalost to je to... Niti solidan centar niti klupa... Koliko god da ih volim cak i da tompson zaigra savrseno pri kraju oni ne mogu mnogo... Ne mnogo jer nemaju centra i naju klupu... Igi i livingston nemaju adekvatnu zamenu na zalost... Tako da mrka kapa... Jajare od vlasnika koji su milione pa mozds i milijarde zaradili za ovih pet godina nisu hteli da placaju penale za ovakvu hemiju i ovakav tim.... Bednici

Jaran

pre 4 godine

Saša
Lajls je valjda u San Antoniju, decko je bio uzasan prosle sezone. Jestostavno se decko izgubio... Grent moze da igra 3 i 4 i bice sjajno pojacanje.

Jaran

pre 4 godine

DjeRemi
Ne lozi se, to namerno rade jer se pojedinim igracima uvlace kroz zadnja vrata zbog marketinga. On i Harden sa onom odbranom su morali da imaju nize ocene...

GuGa

pre 4 godine

Taman posla, pitanje je jesu uopste medju 5. Klipersi i Lejkersi, Vorijorsi i Hjuston su sigurno ispred, slede Juta, Denver i Portland koji su tu negde, ali Juta ima mnogo sirok ruster tako da njima onda to 5. mesto zapada

baron

pre 4 godine

Po kojoj je to logici Denver bolja ekipa od Portlanda?
Pretprosle sezone Portland ih izbacio iz pleyoffa, ove godine oslabljen, bez prvog centra, sa rovitim Kanterom, bez Hooda, sa povredjenim Harklesom, Portland dobija Denver u Pepsi centru. Protiv Golden State se videlo da su i Portland i Denver za klasu slabije ekipe, i opet neko stavi Denver ispred Golden State-a, koji je i bez Duranta i pola tima bolji od Denvera.

Clippersi, Hjuston, Lakersi, Juta, Portland, Golden State, tek onda Denver.
Znaci Denver ce biti max 6. na Zapadu, tu dileme nema. U playoffu prvi krug max. Kakav Denver, sta se lozite.

Jazz

pre 4 godine

1. Utah
2. Nets
3. Philadelphia
4. Golden State
5. Indiana
6. Lakers
7. Portland
8. Boston
9. Milwaukee
10. San Antonio
11. Houston
12. Clippers
13. Toronto
14. Miami
15. Denver
16. Orlando
17. Detroit
18. Minnesota
19. Washington
20. Atlanta
21. New Orleans
22. Dallas
23. Phoneix
24. Chicago
25. Cleveland
26. New York
27. Chatlotte
28. Oklahoma
29. Memphis
30. Sacramento

Majstor

pre 4 godine

Pa ljudi su ispali od oslabljenog Portlanda... o čemu pričate? Ako ništa Portland je jači od njih :D A igra na 2 igrača, gdje se Jokić pogubi zadnje 2 minute i sve spadne na Mareja je presmješna.

Saša

pre 4 godine

Denver je uzeo DŽeremi Granta i izgleda time izgubio Lajlsa.
Ja se ipak nadam da će im Lajls ostati, mlad je i deluje da će vremenom biti dobar.

Mare lopina

pre 4 godine

Kakav užas da je najbolji igrač u najboljem timu kamenjar...
NBA je skroz izgubila neke stare vrednosti, čista fizika...
I hemija pride :)

stefan

pre 4 godine

Za ove sto Clipperse zovu klipovi (Vjerovatno su culi za njih kad je Leonard potpisao, a to su vjerovatno isti ljudi koji poslednjih 5-6 godina navijaju za GSW) Postoji jedan sat, zove se google translate, udjete tamo i ukucate klipovi i dobijete englesku rijec pistons, a to je Detroit (mada i za njih vjerovatno niste culi, niti cete osim ako nekim cudom Lebron, Davis ili neki treci superstar potrpise). Isto tako ako obrnete prevoditelj i ukucate rijec clippers dobicete srpsku rijec makaze (ili makazice, to zavisi od prevoda). Oduzio sam mnogo, uglavnom istrazite malo ako vec ne znate. Lijep pozdrav
(Aleksandar, 16. jul 2019 14:20)

E ne pravi se pametan nego radi nesto.. Instagram dete jos da mi prodaje pamet...to vala ne moze.... Klipovi jezerasi razbijaci leda kelti... Ima da zovem timove kako ja hocu.... Napred GS.. Inace najveci nba utisak ovog leta posle zalosnih povreda ratnika i osvajanja titule od strane 2x slabijeg tima jeste to da sledece godine gledamo bukvalno neku drugu ligu... Prakticno sve zvezde i superzvezde koju su mogle promenile su sredinu... Bas bzvz... Vestbrik koji je izjavio kada je kd otisao da mu je odanost jako vazna pobeze i on... Davis sramno otisao u sluge kraljicinog ega... Kd je jedini razumno napustio gs da se afirmise sa drugim slabijim saigracima...Lenard svaka cast na igrama ali kao sportista razocarao sto nije ostao... Bravo za Denver sto nisu dovodili zvezde ali velika greska za mareja i cinjenica da barton ostaje izgleda.... Imaju veliki potencijal ali gore pomunute dve cinjenice im ne igraju u korist... Bice neizvesno... Samo da najbolji pobedi i da povrede nemaju nikakvu ulogu u po... Svaki navijac to zeli rekao bih...sportski pozdrav

Vuki

pre 4 godine

Kao što recimo Niksima treba jedan superstar, Denveru treba malo sreće sa Michaelom Porterom i Bol Bolom i ŠTETA je što prelazni rok nisu iskoristili da dovedu jednog izrazito preciznog beka šutera ili nisko krilo - neki od Bogdanovića, J, J, Redik, K. Knox, H. Barns, D. Bertrans... Bol Bol im daje toliku širinu u napadu, da će stalno nakon pick an rolla Jokića i Murraya, ostajati sa znatno nižim igračem, preko koga će ili lagano gađati ili se spustati i igrati ispod koša. Ne zaboravimo da Bol Bol igra strašnu odbranu i podjednako može čuvati pozicije 3,4 i 5. Jokić kipti od samopouzdanja, neće se sada očekivati da samo Murray i on individualno rešavaju napade. U svakom slučaju nikad zanimljvija liga. Denver nikad jači to je definitivno.

kaligula

pre 4 godine

denver nece dohvatiti po sledece sezone... klipovi, lakersi, spursi, gsw, utah, portland, hou, dallas ili pelikani...svi su bolji od denvera trenutno... o kingsima ne vredi ni pricati.............

веверица

pre 4 godine

откуд знам. јута паклена. сигурно бољи од бостона, портланда, хјустона и филаделфије.
1. клиперси
2. милвоки
3. јута
4. лејкерси
5. денвер
6. филаделфија
7. портланд
8. хјустон
9. бостон

delboj

pre 4 godine

Nidje veze:
1. Lejkersi, Klipersi, Denver, Milvoki... A medju prve tri pozicije moze da se umijesa Hjuston, a moze i da ne udje u plej-of.

S

pre 4 godine

Nazalost Nema Sanse. Svi su doveli nekog igraca oni nista. Ne vidim po cemu su oni bolji od npr Hjustona, Gsw-a... cak I Lejkersi ce biti ispred njih

Jazz

pre 4 godine

1. Utah
2. Nets
3. Philadelphia
4. Golden State
5. Indiana
6. Lakers
7. Portland
8. Boston
9. Milwaukee
10. San Antonio
11. Houston
12. Clippers
13. Toronto
14. Miami
15. Denver
16. Orlando
17. Detroit
18. Minnesota
19. Washington
20. Atlanta
21. New Orleans
22. Dallas
23. Phoneix
24. Chicago
25. Cleveland
26. New York
27. Chatlotte
28. Oklahoma
29. Memphis
30. Sacramento

kaligula

pre 4 godine

denver nece dohvatiti po sledece sezone... klipovi, lakersi, spursi, gsw, utah, portland, hou, dallas ili pelikani...svi su bolji od denvera trenutno... o kingsima ne vredi ni pricati.............

Majstor

pre 4 godine

Pa ljudi su ispali od oslabljenog Portlanda... o čemu pričate? Ako ništa Portland je jači od njih :D A igra na 2 igrača, gdje se Jokić pogubi zadnje 2 minute i sve spadne na Mareja je presmješna.

Aleksandar

pre 4 godine

Za ove sto Clipperse zovu klipovi (Vjerovatno su culi za njih kad je Leonard potpisao, a to su vjerovatno isti ljudi koji poslednjih 5-6 godina navijaju za GSW) Postoji jedan sat, zove se google translate, udjete tamo i ukucate klipovi i dobijete englesku rijec pistons, a to je Detroit (mada i za njih vjerovatno niste culi, niti cete osim ako nekim cudom Lebron, Davis ili neki treci superstar potrpise). Isto tako ako obrnete prevoditelj i ukucate rijec clippers dobicete srpsku rijec makaze (ili makazice, to zavisi od prevoda). Oduzio sam mnogo, uglavnom istrazite malo ako vec ne znate. Lijep pozdrav

baron

pre 4 godine

Po kojoj je to logici Denver bolja ekipa od Portlanda?
Pretprosle sezone Portland ih izbacio iz pleyoffa, ove godine oslabljen, bez prvog centra, sa rovitim Kanterom, bez Hooda, sa povredjenim Harklesom, Portland dobija Denver u Pepsi centru. Protiv Golden State se videlo da su i Portland i Denver za klasu slabije ekipe, i opet neko stavi Denver ispred Golden State-a, koji je i bez Duranta i pola tima bolji od Denvera.

Clippersi, Hjuston, Lakersi, Juta, Portland, Golden State, tek onda Denver.
Znaci Denver ce biti max 6. na Zapadu, tu dileme nema. U playoffu prvi krug max. Kakav Denver, sta se lozite.

Aca86

pre 4 godine

Ne moze to bez GSW. I dalje je to top 10 ekipa sa sampionskim mentalitetom. Toronto ce tesko biti top 10 bez pojacanja, a otisli Lenard i Grin.

GuGa

pre 4 godine

Taman posla, pitanje je jesu uopste medju 5. Klipersi i Lejkersi, Vorijorsi i Hjuston su sigurno ispred, slede Juta, Denver i Portland koji su tu negde, ali Juta ima mnogo sirok ruster tako da njima onda to 5. mesto zapada

Jim Beam

pre 4 godine

GSW i dalje ima 4 allstara, Kari, Rasel, Klej i Grin. Klej je povredjen, ali vratiće se za kraj sezone. Da dovedu još 2-3 veterana da popune rotaciju i eto ih medju glavnim kandidatima za prsten. Ne znam na osnovu čega se neki Portland i Toronto stavljaju ispred njih. Govorimo o ekipi koja je 5 godina dominirala ligom, ima neverovatno iskustvo i sada ih kao nema nigde. Potcenjivanje, bez potrebe.

Mare lopina

pre 4 godine

Kakav užas da je najbolji igrač u najboljem timu kamenjar...
NBA je skroz izgubila neke stare vrednosti, čista fizika...
I hemija pride :)

Grobar, pratim kosarku 40 godina

pre 4 godine

Ova embojej liga je cirkus ko je sve zvjezda stvarno strasno
Ja kad sam pratijo prije 20 godina nije ovako bilo
Da djordan igra danas davo bi 50 pojena u prosjeku
Kad vidim da neki baletani daju po 30 pojena smjesno neki kari samo sutira trojke
Znas kad bi pored bed bojsa iz deteoita nako trckaro pa nikad otkinuli bi mu ruku
Jos kad se sjetim naseg kice praje i duleta maga pa kosarka je bila tad ovo sade je cirkis

stefan

pre 4 godine

Za ove sto Clipperse zovu klipovi (Vjerovatno su culi za njih kad je Leonard potpisao, a to su vjerovatno isti ljudi koji poslednjih 5-6 godina navijaju za GSW) Postoji jedan sat, zove se google translate, udjete tamo i ukucate klipovi i dobijete englesku rijec pistons, a to je Detroit (mada i za njih vjerovatno niste culi, niti cete osim ako nekim cudom Lebron, Davis ili neki treci superstar potrpise). Isto tako ako obrnete prevoditelj i ukucate rijec clippers dobicete srpsku rijec makaze (ili makazice, to zavisi od prevoda). Oduzio sam mnogo, uglavnom istrazite malo ako vec ne znate. Lijep pozdrav
(Aleksandar, 16. jul 2019 14:20)

E ne pravi se pametan nego radi nesto.. Instagram dete jos da mi prodaje pamet...to vala ne moze.... Klipovi jezerasi razbijaci leda kelti... Ima da zovem timove kako ja hocu.... Napred GS.. Inace najveci nba utisak ovog leta posle zalosnih povreda ratnika i osvajanja titule od strane 2x slabijeg tima jeste to da sledece godine gledamo bukvalno neku drugu ligu... Prakticno sve zvezde i superzvezde koju su mogle promenile su sredinu... Bas bzvz... Vestbrik koji je izjavio kada je kd otisao da mu je odanost jako vazna pobeze i on... Davis sramno otisao u sluge kraljicinog ega... Kd je jedini razumno napustio gs da se afirmise sa drugim slabijim saigracima...Lenard svaka cast na igrama ali kao sportista razocarao sto nije ostao... Bravo za Denver sto nisu dovodili zvezde ali velika greska za mareja i cinjenica da barton ostaje izgleda.... Imaju veliki potencijal ali gore pomunute dve cinjenice im ne igraju u korist... Bice neizvesno... Samo da najbolji pobedi i da povrede nemaju nikakvu ulogu u po... Svaki navijac to zeli rekao bih...sportski pozdrav

Saša

pre 4 godine

Denver je uzeo DŽeremi Granta i izgleda time izgubio Lajlsa.
Ja se ipak nadam da će im Lajls ostati, mlad je i deluje da će vremenom biti dobar.

NNN

pre 4 godine

Sećam se kada su pred početak prošle sezone najavili da će Denver biti u vrhu Zapada, a "tastatura stručnjaci" se sprdali sa prognozama ljudi koji se godinama bave ovim poslom i za to su masno plaćeni.

skg

pre 4 godine

Trebalo bi zabraniti komentare svakom ko nije igrao bar 10 godina kosarku ili studirao na tu temu... Ovo je strasno, prosto sam zaboravio o cemu govori clanak koliko gluposti sam procitao. Eee moji vi

Aleksa

pre 4 godine

Denveru se ove sezone prikljucio Bol Bol preko 40 i nekog pika u trejdu sa Majamijem. Manutov sin, koji me jako podseca na Durenta. Rizikuju sa povredjenim igracima koje niko drugi nece a bili su rangirani jako visoko u draft predvidjanjima pre povreda. Ove sezone im se debituje Michael Porter Jr. I obojica bi mogle da budu savrsene 4orke za uz Jokica da pokriju njegove slabosti...Uz dobar razvoj pokraj Milsapa, nije ta titula neosvojiva

555

pre 4 godine

Bilo bi sjajno, ali bojim se da je ovo jako nerealno. Cak i ako nakon regularne sezone budu na dobroj poziciji mnogi timovi bi bili snazniji u razigravanju. Da ovo postane tacno koraju Marej i Heris bas da postanu standardno dobri sa mnogo manje oscilacija, a Milsap makar kao prosle godine, i klupa malo jaca u odlucujucim utakmicama. Nije nemoguce ali tesko protiv 4 super tima. U svakom slucaju svim srcem uz njih. Nevezano za Jokica, jako su simpatican tim.

glisa

pre 4 godine

pratim sve poznate Američke emisije o NBA i svi su složni u tome da Voriorsi nisu ni u top 10 ekipa sto je meni suludo.Ne volim ih,ali ljudi imaju i dalje tri ol star igraca i solidnog Lunija,jeste Klej povredjen ali ce se vratiti.Ne znam,njih dvojica su najbolji suterski par u nba,ljudi koji mogu bilo koji minus da nadoknade jer sut im ne mozes braniti,jer sutiraju bez balansa,iz bilo koje kretnje,a na to,Grin je top 3 defanzivca u ligi.Ne bi me cudilo da budu u polufinalu zapada,pa mozda i u finalu.

delboj

pre 4 godine

Nidje veze:
1. Lejkersi, Klipersi, Denver, Milvoki... A medju prve tri pozicije moze da se umijesa Hjuston, a moze i da ne udje u plej-of.

Bard Živa

pre 4 godine

GSW bez dobrog centra i još jednog krila kao Grin sa skoro do kraja sezone povređenim Tompsonom po meni nisu ni blizu plej ofa. Trenutno ono što valja kod njih su tri igrača Kari, Rasel i Grin. Ostalo do povratka Tompsona nije ni za plej-of... Hoće li tri igrača biti dovoljno? Mislim da ne...

веверица

pre 4 godine

откуд знам. јута паклена. сигурно бољи од бостона, портланда, хјустона и филаделфије.
1. клиперси
2. милвоки
3. јута
4. лејкерси
5. денвер
6. филаделфија
7. портланд
8. хјустон
9. бостон

Marko

pre 4 godine

Smesna lista. Bolje receno presmesna! Na osnovu cega je Golden Stejt sa najbolje ekipe spao da nije medju 10? U redu, otisao Durent ali dosao Rasel koji je izrastao u all star igraca. A i bez tog Durenta su Voriorsi osvajali sampionate. Kari, Klej Tompson, D Lo Rasel, Drejmond Grin...top 3. ekipe a vreme ce pokazati.

Alija Sirotanović

pre 4 godine

Ako Marej bude imao 23/6/6, a može pokazao u PO, uz dobre igre Granta i Herisa. Onda Jokić može bez problema da ima 20/11/9. Uz dobru timsku igru, i solidan učinak Bola i Potera, kao i dobru klupu... Ne vidim, tim sa većom dubinom. Jednostavno, moraju biti u konkurenciji za prvi mesto zapada.

đole

pre 4 godine

Pa i Čikago je posle poslednje titule nakon odlaska Džordana sezonu završio kao treći najgori tim u ligi. Odakle vam predstava da će GS na osnovu prethodnih uspeha bez Durenta i Iguadale i ko zna do kada bez Tomsona, biti bitan faktor? I ko zna kako će se Dianđelo uklopiti. Čak nemaju ni Kazinsa koji može da odigra kvalitetno oko 15 minuta. Pa ne mogu Dianđelo Rasel, Grin i Kari sami da igraju. Nekako kaže, njih trojica sa Tomsonom i dva veterana...pa najbolje da im menjaju krv posle svake utakmice. I Lebron u najjačoj snazi je morao da smanjuje minutažu da bi se čuvao za plejof. Tomson nije samo trojkaš, on je jedan od najboljih bekova defanzivaca u ligi. Da li će moći da igra odbranu na istom nivou nakon povratka?!

Jaran

pre 4 godine

Ako nekog zanima, evo ih ocene za NBA 2K20:
1. LeBron Dzejms 97
2. Kavaj Lenard 97
3. Janis Adetokumbo 96
4. Kevin Durent 96
5. Dzejms Harden 96
6. Stefen Kari 95
7. Entoni Dejvis 94
8. Pol Dzordz 93
9. Demian Lilard 92
10. Dzoel Embid 91
11. Kajri Irving 91
12. Nikola Jokic 90
13. Rasel Vestbruk 90
14. Klej Tompson 89
15. Karl-Entoni Tauns 89
16. Dzimi Batler 88
17. Kemba Volker 88
18. Donovan Micel 88
19. Rudi Gober 88
20. Blejk Grifin 88

stefan

pre 4 godine

Vidim da GSW-a nema na spisku, kao da su Kari, Grin i Diandjelo Rasel sisali vesla i progutali čamac!
(KoleCZ, 16. jul 2019 12:00)

Kari po meni bio bi mvp sigirno bar jos jednom da kd nije dosao... Grin je jedsn od najboljih nba igraca uopste... Sigurno u top 10... Samo jako potcenjen... Rasel je solidan... Ali na zalost to je to... Niti solidan centar niti klupa... Koliko god da ih volim cak i da tompson zaigra savrseno pri kraju oni ne mogu mnogo... Ne mnogo jer nemaju centra i naju klupu... Igi i livingston nemaju adekvatnu zamenu na zalost... Tako da mrka kapa... Jajare od vlasnika koji su milione pa mozds i milijarde zaradili za ovih pet godina nisu hteli da placaju penale za ovakvu hemiju i ovakav tim.... Bednici

bob

pre 4 godine

Koji vi rezon imate u komentarima kada ovakve stvari predviđate? Da li je ikom od vas prošla kroz glavu činjenica da dok svi redom timovi tumbaju sastave tj. menjaju igrače sa druge strane Denver zadržao ceo tim, uzeli su jako interesantnog centra na draftu i na to sve imaju all star igrača Jokića. Dakle tim se poznaje. Prošle sezone su bili odlično uigrani ne smem ni da pomislim koliko dobro će funkcionisati sledeće sezone. Jer se praktično znaju u dušu. Košarka je kolektivan sport i nema ništa opasnije od ekipe koja duži niz godina igra u istom sastavu.

Ivan

pre 4 godine

ok, razumem zasto su izostavili gsw. slabiji su nego prosle godine ali ne znam kako mogu da stave hjuston i jutu isprednjih. pogotovo hjuston sa ona dva silovatelja.

MPP

pre 4 godine

Jedva čekam da počne ovogodišnja NBA. Imam OSEĆAJ kao da se PLAY OFF nastavlja - veliki kvalitet i konkurencija. Neizvesnije prvenstvo od ovog ....ja se ne sećam ...Denver ima hemiju koju ne mora da stvara i logično je da igraju iz godine u godinu sve bolje i bolje, mlad su tim a sad i iskusniji za jednu godinu. Nisu doveli neka zvučna imena ali imaju NIKOLU koji će ih obrni okreni "naterati" da igraju kao nikad do sad. Biće to vrhunski basket sigurno !

brm

pre 4 godine

A GSW ni u prvih 10? Pa oni su osvojili prsten protiv snsžnog Klivlenda bez KD-a. Vi se malo zezate sa nama?
(Malkom, 16. jul 2019 10:26)

Da, ali sad nemaju ni Tomsona sigurno do all-stars vikenda a ko zna koliko će mu trebati da se vrati uformu, a Iguadala je tad bio u punoj snazi, a i on je ove sezone otišao. I do sada su imali tanku klupu, a sad nemaju ni pet kvalitetnih igrača da popune prvu petorku.

mija

pre 4 godine

Samo jedan dobar i pouzdan trojka fali Denveru. Mada verovatno će ovi mladi igrači da napreduju u sazre malo pa ce da nadoknade taj minus...

Mirko

pre 4 godine

Kako smo počeli da više i detaljnije pratimo NBA (ja zbog Jokića), tako su i teme na vestima sve brojnije. Ranije bi ovo bilo propušteno kao nezanimljivo a sada je vest - ali meni odgovara jer me zaista zanima.
Ipak, malo mi je bila čudna lista, ali sam prenoćio i razmislio i danas mi je još jasnije...
Radi se očigledno o posebnoj listi sa određenim parametrima, i naravno u ovom trenutku pred-sezone.
Naglasak je u kontinuitetu tima, kompaktnosti, uigranosti timova, uzimajući u obzir i sastav timova.
Neki timovi su izgubili bitne igrače, pa su zbog toga pali na listi, drugi su dobili jake igrače, ali još je timska hemija i uigranost još uvek nejasna i zato ista promena iako pozitivna ima i svoje nepoznanice odnosno moguće posledice neuigranosti tima.

Lenard je konkretno prošle godine došao u gotov tim, i savršeno se uklopio. LeBron je došao u tim sa gomilom rukija,koji je tek počeo da dobija fizionomiju,i on je svojim dolaskom praktično sve razbio da bi stvorio nešto novo,a to novo će tek ove godine možda početi da se pomalja.

GSW je izgubio Durenta i to je jak minus,iako su oni bili šampioni i bez njega - on je bio jezičak koji preteže na stranu trofeja (bez njega - videli smo...).
Otišao im je i Bugi.. Jesu oslabljeni, ali nikako za 10-to mesto - ispada da neće ući u PO, što je ludilo.

Dakle akcenat je na kontinuitetu a tu su Denver i Baksi u definitivnoj prednosti. Dal će to da se kapitalizuje - videćemo.

Marko

pre 4 godine

Denver je prethodne 3 sezone svake pravio sve veći iskorak, mislim da će se to nastaviti ove sezone, Marej je tu ključ, ako bude dostigao konstantnost biće oni u finalu zapada bez problema (od njega tek treba očekivati najbolje za 2-3 sezone, ni Kari nije bio tako dominantan u njegovim godinama), Heris je u plej ofu već bio na veoma visokom nivou i mislim da će nastaviti u tom ritmu sledeće sezone, ipak je imao povredu, Jokara je u plej ofu bio nezaustavljiv i očekujem da sada u regularnoj sezoni još lakše igra nakon plej of iskustva. Tu su i Moris, Bizli i ostali mladi koji mogu eksplodirati ove sezone, a dovoljno je da samo za nijansu podignu igru od ranije. Ljudi potcenjuju koliko je u košarci bitna uigranost, timska hemija, Denver i Milvoki su pametno odradili ovo i isplatiće im se sigurno, sve ove ekipe sa gomilom pridošlica (i to ključnim igračima, ne nekim sporednim) trebaće minimum jednu sezonu da se uklope a pokazaće se tu sigurno dobar deo tih superstarova da uopšte ne može da funkcioniše zajedno (posebno hjuston će biti šou). golden stej isto namerno espn izbacuje iz priče zarad jeftinih trikova, znaju svi da su oni i dalje u top 5 ekipa ali prave senzaciju, malo i precenjuju ulogu duranta u timu, osvajali su oni prsten i bez njega i to protiv prejakog klivlenda.

CarloNS

pre 4 godine

Za ove sto Clipperse zovu klipovi (Vjerovatno su culi za njih kad je Leonard potpisao, a to su vjerovatno isti ljudi koji poslednjih 5-6 godina navijaju za GSW) Postoji jedan sat, zove se google translate, udjete tamo i ukucate klipovi i dobijete englesku rijec pistons, a to je Detroit (mada i za njih vjerovatno niste culi, niti cete osim ako nekim cudom Lebron, Davis ili neki treci superstar potrpise). Isto tako ako obrnete prevoditelj i ukucate rijec clippers dobicete srpsku rijec makaze (ili makazice, to zavisi od prevoda). Oduzio sam mnogo, uglavnom istrazite malo ako vec ne znate. Lijep pozdrav
(Aleksandar, 16. jul 2019 14:20)

LA Klipersi nemaju nikakve veze sa makazama. Clipper može biti sleng za pištolj (clip, šaržer, okvir), a u konkretnom slučaju ekipa je dobila ime po brzim brodićima (Clippers).

Istražite malo ako već ispravljate druge...

big

pre 4 godine

M.P. i Bol Bol, su kockanje Nagetsa. I jedan i drugi imaju talenta, ali je M.P. krhke gradje, a Bol Bol ima problema sa odbranom. Ovaj drugi se ove sezone neće naigrati, nije im neophodan a treba puno poraditi i na njegovom telu i na talentu. M.P.J. ako je zdrav igraće i to dosta, ali je ipak i on ruki i ne treba očekivati čuda od njih. Naravno da je Denver favorit na zapadu, tim na okupu, mlad, i samo mogu danapreduju.

Nba fan

pre 4 godine

Ove espn prognoze su neverovatno precizne! Prosle godine sam se smejao kada su Nju orleans stavili na neku 16 poziciju a ja prognozirao finale konferencije. I lejkerse su gurnuli dole. Sve je ispalo tacno

Nisam Englez

pre 4 godine

@ Aleksandar (Clippers makazicar)

Nece Google prevodioc da ti objasni sta je Clipper, jer ces da dobijes samo bukvalni prevod, koji je pogresan! LA Clippers nema veze sa makazicama nego sa tipom jedrenjaka koji je zbog velikog broja jedara, predstavljao veličanstven prizor i plovio ogromnom brzinom od Portsmuta u Engleskoj pa sve do tropskih mora i same Kalifornije.

Mi nismo odrasli uz more, za razliku od stanovnika LA, pa i nemamo prikladno znanje, ali komsije uz jadransku obalu itekako znaju razliku izmedju Klipera, Kutera i Skune.

Jaran

pre 4 godine

Saša
Lajls je valjda u San Antoniju, decko je bio uzasan prosle sezone. Jestostavno se decko izgubio... Grent moze da igra 3 i 4 i bice sjajno pojacanje.

Jaran

pre 4 godine

DjeRemi
Ne lozi se, to namerno rade jer se pojedinim igracima uvlace kroz zadnja vrata zbog marketinga. On i Harden sa onom odbranom su morali da imaju nize ocene...

Vuki

pre 4 godine

Kao što recimo Niksima treba jedan superstar, Denveru treba malo sreće sa Michaelom Porterom i Bol Bolom i ŠTETA je što prelazni rok nisu iskoristili da dovedu jednog izrazito preciznog beka šutera ili nisko krilo - neki od Bogdanovića, J, J, Redik, K. Knox, H. Barns, D. Bertrans... Bol Bol im daje toliku širinu u napadu, da će stalno nakon pick an rolla Jokića i Murraya, ostajati sa znatno nižim igračem, preko koga će ili lagano gađati ili se spustati i igrati ispod koša. Ne zaboravimo da Bol Bol igra strašnu odbranu i podjednako može čuvati pozicije 3,4 i 5. Jokić kipti od samopouzdanja, neće se sada očekivati da samo Murray i on individualno rešavaju napade. U svakom slučaju nikad zanimljvija liga. Denver nikad jači to je definitivno.