Utorak, 02.07.2019.

09:00

Denver veruje u jezgro tima, Sakramento gradi pametno

Izvor: Petar Tadiæ

Denver veruje u jezgro tima, Sakramento gradi pametno IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

46 Komentari

Sortiraj po:

Иван

pre 4 godine

А зашто да Нагетси доводе звучна појачања, кад је њихово језгро теоретски довољно за титулу?

Имају ли суперстара? Имају у Јокићу.

Имају ли додатну, другу звезду? За сада не, али је Мареј врло близу да то постане већ ове сезоне. А и Портер је према најави калибар суперзвезде; нико не зна шта ће бити с тим момком, али ако само буде играо, већ сада је са својим шутерским способностима велико појачање. Прилична је вероватноћа да ће макар један од њих бити она друга звезда код Нагетса, као и да ће један од њих бити важна трећа нападачка опција.

Имају прекаљеног плеј-оф играча у Милсапу.

Имају два свестрана, захвална кошаркаша који играју у оба смера, Хериса и Грента.

То је 6 играча спремних за високе домете. А додај томе и да ће Морис бити мање плашљив него ове године, да би Бол могао да буде много кориснији од Пламлија, да више неће морати да трпе Бартона, осим као инјекцију с клупе, то је већ много боље од прошлогодишње ротације. Плус Бизли, Хуанчо, Вандербилт.

Јокић и Мареј нису Леброн и Дејвис или Каваи и Џорџ, али остатак тима гарантује продукцију у нападу. А одбрана ће са Грентом (и можда Болом) бити чвршћа. Наравно, могуће је да ће Милсапа трејдовати у јануару, све зависи од тога како ће се екипа дотле показати.

mojeime

pre 4 godine

@ dnevna doza prosecnog Srbende

Ne poredi se cela karijera naspram samo tri odigrane sezone Murraya... Ali, ako pogledas Curryevu statistiku iz prvih sezona, videces da je brojke slicne.
Prica se o talentu i potencijalu, a to Murray svakako ima.

google

pre 4 godine

Brogdon je genijalan igrac i jedini vredi svake pare, ne znam sto bi ga iko spominjao ovde kao losu investiciju. Midlton je surovo preplacen, Heris naravno (Fila racuna na njega da zameni Batlera kao kreatora i nisu imali neku posebno resenje, pokusavaju da promene paradigmu sa paklenom visokom petorkom, ko ce da se naigra u reketu pored Embida i Horforda?). Sve u svemu bilo je bas dobrih poteza uprava, fino su promesane karte pred sledecu sezonu. Da vidimo sta ce Leonard jos da odluci i to bi bilo to. Sakramento je bahato preplatio vrlo osrednje igrace, a sve ce to doci na naplatu vec sledece godine. Denver je ziheraska i skrta uprava koja je vec pocela da gleda kako da placa dodatni porez u narednim godinama, nazalost po Jokaru. Indijana mirise na obaveznu ekipu za league pass.

Kicko

pre 4 godine

Denver opet sa glavom u pesku. Cak se nigde i ne cuje da nesto pokusavaju, bar neki trac. Pukom srecom im se stvorio Jokic koji ne ume da odigra losu utakmicu. Cak je i mali Ajzea otisao, nadao sam se da ce bar njega zadrzati i pokusati da ga uklope. Nista i ne rade, a svakim danom situacija sve gora.

Extream

pre 4 godine

Sto se Denvera tice, generalno mislim da su ove godine propustili sansu da unaprede svoj roster i ozbiljno postave sebe kao ekipu koja ce u narednim godinama biti sposobna da napreduje korak po korak. U tekstu ima deo po kojem ce Millsapovih 30 miliona biti raspolozivo sledece sezone za pojacavanje ekipe. Kad sagledamo sva desavanja, to i nije bas tako. Millsapovih 30 MM ce se preliti u novi ugovor Murray-a, samim tim prostora u Salary Capu nece biti. Takodje dolaze na naplatu i novi ugovori za Juancha, Beasley-a, Craiga i Morrisa (svi su se ispostavili kao dobri role playeri kojima ce plata svakako skociti). Pitanje je naravno koliko ce moci da doprinese MPJ, koji ako se potpuno oporavi od povreda, moze biti sjajno pojacanje za ekipu, ali opet pitanje je ako... Plumliju sledece godine istice ugovor, Barton je i dalje tu sa svojim ozbiljnim primanjima, tako da ne vidim mesta za dovodjenje pojacanja, osim kroz neke tradeove, ali time se gubi na nukleusu ove ekipe.
Generalno, ja bih proslogodisnjoj ekipi dodao jedno kvalitetno 3&D nisko krilo (tipa Arize ili DeMare Carrola) i nekog solidnog back up PF da menja Millsapa (tipa Jabari Parker, JaMychal Green). To su mogli da pokriju samo da su se dogovorili sa Millsapom za manji ugovor ove godine, a nije da je bila prevelika potraznja za njim...
Sacramento uz ova pojacanja svakako i jeste PO ekipa, validni konkurent, ali nazalost tesko ista vise od prve runde... Ali polako neka grade ekipu, rezultati ce doci :)

milos

pre 4 godine

Sa ovoliko novih trojki i cetvorki, mislim da ce Bjelici biti drasticno smanjena minutaza.
Dzozef je preplacen, ne vredi 12-13m po sezoni, Ferel je slican, a 4 puta jeftiniji.
Bice kukanja sledeceg leta kada treba da potpisu Hild i Bogdan.
Denver radi pametno. Steta sto su propustili da trejduju Bartona za Dragica. Jos samo nekako da zavrse trejd sa njim i Plamlijem - bice bombona od tima.
Zao mi je sto su propustili nekoliko dobrih slobodnih igraca koji nisu skupi, npr. Hud.

Vlad Pešte

pre 4 godine

Sacramento da miriše na playoff? Pored Denvera, GSW, LAL, LAC, Oklahome, Portlanda, Houstona, Utaha, Dallasa, San Antonia. Svi navedeni timovi su bolje posloženi i veći favoriti za playoff od Sacramenta

ime

pre 4 godine

Znam da ću popiti puno minusa ali uporediti ovog Mareja sa Karijem je smesno hahahah
(dnevna doza prosecnog Srbende, 02. jul 2019 09:04)

Covece, sta god da napises davacemo ti minus , jer si na svakoj vesti i smaras sa nebitnim i glupim komentarima

A smejali ste se Divcu

pre 4 godine

Ubedljivo najveca glupost 16 miliona godisnje za Rudi Geja.
(Aleksandar, 02. jul 2019 09:18)kažeš.. a šta reći za Brogdona i Herisa i još gomilu likova

petarczv

pre 4 godine

Sta Kavai čeka? 

Nije korektno kako se ponaša, Klipersi, Toronto i Lejkersi propuštaju mnogo igrača čekajući da se Lenard smiluje i odgovori gde će igrati
(basketball reference, 02. jul 2019 09:

Sta je jeremija voleo bi da ti dofje lenard a bio si ga pljuvao... Klasican lebrot...

mighty banana

pre 4 godine

Mislim da SAC neće u PO ove godine, mada i dalje je to uglavnom mlada ekipa, koja može dosta da napreduje. Denverov ugovor Mareju nije nikakvo iznenađenje, mlad igrač, od koga oni puno očekuju i taj ugovor je u stvari njihovo viđenje šta on može a ne šta je do sad uradio. Vi koji povremeno pratite NBA ne znate šta znači malo tržište, a to je glavni razlog zašto mnogi neće u Kolorado, jer ih praktično nema na mapi. Džabe Denveru pare i salary cap mesto kad izvikani igrači jednostavno neće tamo.

Jaran

pre 4 godine

srbenda
Zapravo si ti taj koji nema pojma. Decko je dokazao da, ako je konstantan, moze bez problema da ubacuje preko 20p. Treba napomenuti i to tvoje glupo podsmevanje zbog poredjenja jer se ovde porede oba igraca u identicnom trenutku u karijeri. NE POREDE ONI MVP KARIJA SA MAREJEM U TRECOJ SEZONI U KARIJERI!

Ako si vec zapeo za statistiku; Marej ima prilicno jaci tim i nema prvu ulogu jer ima superstara pored sebe dok je Stef igrao posle Monte Elisa za prosek od ekipe.

Problem u Denveru je bio sut za 3 poena, a sta tek reci kada su od najbolje trojkaske ekipe posle GSW stigli do prosecne suterske ekipe za jednu sezonu... Smenili su tog trenera koji je bio zaduzen za taj segment igre, videcemo ih sledece sezone...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

@ (Goran, 2. jul 2019 09:46)
Vidim da ti ne pratiš NBA, amaterski komentar. Taj Marej u toku sezone nije napredovao, ostao je na istom nivou dok je Kari blistao i napravio veliki skok u svojoj karijeri. Bolje je da ne komentarišeš ako ne pratiš ovaj sport...

Walt

pre 4 godine

Nisam siguran da ce Marej napredovati kao što se misli,poredjenje sa Karijem ne stoji po meni.Kari je šuter koji se vidja jednom u sto godina,već od ranih dana u ligi je bio čudo a sa godinama je samo dobijao veću slobodu kako su mu treneri više verovali pa mu je i statistika rasla.Marej već sad ima svu slobodu ali je vrlo nekonstatan,on meni više liči na igrače tipa Baron Dejvis ili OJ Mejo,to su takozvani “high volume” šuteri koji uzimaju više šuteva nego što bi realno trebali,a i po limitiranoj fizici podseća na njih,Kari ima sličnu fiziku ali jedinstven po tome koliko je konstantan i ubojit šuter,sumnjam da će Marej ikada dostići taj nivo,ali videćemo.

ZZ

pre 4 godine

Svako gleda na svoj način.
Ja bih Sakramento gradio tako što bih sačuvao Baglija, Barnsa i Bogdanovića, a Foksa i Hilda menjao za druge igrače. Oni su vrlo popularni i taj trejd bi bio moguć. Sakramentu uz njihovu brzu igru bez asistencija i bez taktike nema šanse. Naročita važi za Foksa.

parx

pre 4 godine

Mislim da ce uskoro da se okupe 6-7 najboljih igraca i onda krenu od kluba do kluba, menjaju svake godine, i za svaki osvajaju titula, pa novih 6-7 i tako u krug. Svi zadovoljni. Strasno u sta se ovo pretvorilo. Ne mislim tu na Denver naravno, ali moda koja je postala normalna je katastrofa.

Goran

pre 4 godine

Sve, sve, ali Tobajas Heris 180 miliona...?
Jako solidan igrač i ništa više,, mislim da njegov menadžer bolje radi svoj posao nego on.

frosty

pre 4 godine

@ZZ
Foks ima 7.3 asistencija po mecu u proseku. Kari koji je plej Golden Stejta ima manje asistencija po utakmici. Hild je medju najboljim trojkasima u NBA. Znaci sve sto u modernoj NBA radi posao na visokom nivou ti bi da trejdujes jer hoces da Kingsi igraju preko Bogdanovica i Barnsa koji su gori suteri od pomenute dvojice.
Stvarno svasta covek ovde procita.

xexe

pre 4 godine

Denver je krs od tima..Spoljna linija kvaliteta Aba lige i centar razigravac...Nece oni nikad dalje od pocetnih rundi plej ofa, a i to nije sigurno..

nba

pre 4 godine

Njegov problem jer taj što nije konstantan. Ume da "poludi" da preko 40pts ali onda ga nema.
Nije elitni šuter, na primer trojke šutira jako slabih 35% danas kada najbolji trojkaši pogadjaju 50%, polu distancu nema. Voli da divlja i bolhoger je teški.
I onda ovaj ugovor?
Ne vredi on te pare, da je solidan igrač može da bude starter u dosta timova ali nije ol-star kalibar.

S

pre 4 godine

Denver ništa. Imaš prostora da dovedes igrače, ti čekaš sledeću godinu. Tako ništa neće da urade. Džabe im posle i jedan dobar igrač, kada su ostale ekipe napravile tim od više dobrih igrača.

Goran

pre 4 godine

Bobi se nada da ce ubosti jos jedan ugovor oko 20 miliona dolara i to je to. Bilo gdje samo da dobije te pare. Da li ce i kolioko igrati je manje vazno.

luNdilo

pre 4 godine

Kako troše timovi kao pijani Rusi ispucavaju salary cap ma kupuju bilo šta, precenjeni ugovori.
Cory Joseph 37 mil$ na 3 sezone?
Povredjeni Porzingis da dobije toliki ugovor?
Nikad bolje vreme za biti u NBA kao prosečan igrač možeš da se naplatiš bože sačuvaj.

Tundra

pre 4 godine

Nego, da vas pitam, a sta kazete na to da ce Bobi sad da ima nula minuta? Ne razumem zasto ne trazi transfer? Pa npr. Sakramentu bi legao samo tako, a i mnogim drugima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DrSofronijeTheGreat, 2. jul 2019 09:31)

Najsporiji igrač i ligi legao bi samo tako najbržem timu u ligi. Ima smisla.

DrSofronijeTheGreat

pre 4 godine

Nego, da vas pitam, a sta kazete na to da ce Bobi sad da ima nula minuta? Ne razumem zasto ne trazi transfer? Pa npr. Sakramentu bi legao samo tako, a i mnogim drugima.

montoya

pre 4 godine

iz ovih ugovora se vidi da nekada velike franchise Chikago I New York nece videti play off jos dugo..dugo. San Antonio I Houston su me iznenadili jer nema promena.

Goran

pre 4 godine

Denver radi pametno, imaju jako. mladu ekipu koja ce jos vise sazreti sl godine, ko ih je gledao celu proslu, a ne samo plej of kao ovaj dnevna doza srbende, to zna i oni su sigurni u plej ofu sto im je primarni cilj. I pomeni samo mogu sl godine da budu bolji jer su stariji iskusniji i uigraniji. A Marej je blago ali je jos mlad, mlad jer ni taj Kari do 24god nije nista pokaza, a onda je eksplodirao. Sakramento velika nepoznanica.

DexZ

pre 4 godine

Kakav tragican posao Niksa. Izvisili za Ziona Vilijamsa ostali bez Duranta, Irvinga... Ostaje nam samo da se secamo Juinga, Starksa, Ouklija, Masona. Pola veka tuge i bola za jedan od najpopularnijih NBA klubova.

Filip

pre 4 godine

jel to ode nurkic opet na back up centra?
(kocka2, 02. jul 2019 09:24)
Ne, posto je bolji centar vec par godina od Vajtsajda koji kako je dobio novi ugovor u Mia, nista vise nije pokazao.

basketball reference

pre 4 godine

Sta Kavai čeka?

Nije korektno kako se ponaša, Klipersi, Toronto i Lejkersi propuštaju mnogo igrača čekajući da se Lenard smiluje i odgovori gde će igrati

DexZ

pre 4 godine

Kakav tragican posao Niksa. Izvisili za Ziona Vilijamsa ostali bez Duranta, Irvinga... Ostaje nam samo da se secamo Juinga, Starksa, Ouklija, Masona. Pola veka tuge i bola za jedan od najpopularnijih NBA klubova.

Tundra

pre 4 godine

Nego, da vas pitam, a sta kazete na to da ce Bobi sad da ima nula minuta? Ne razumem zasto ne trazi transfer? Pa npr. Sakramentu bi legao samo tako, a i mnogim drugima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DrSofronijeTheGreat, 2. jul 2019 09:31)

Najsporiji igrač i ligi legao bi samo tako najbržem timu u ligi. Ima smisla.

Goran

pre 4 godine

Denver radi pametno, imaju jako. mladu ekipu koja ce jos vise sazreti sl godine, ko ih je gledao celu proslu, a ne samo plej of kao ovaj dnevna doza srbende, to zna i oni su sigurni u plej ofu sto im je primarni cilj. I pomeni samo mogu sl godine da budu bolji jer su stariji iskusniji i uigraniji. A Marej je blago ali je jos mlad, mlad jer ni taj Kari do 24god nije nista pokaza, a onda je eksplodirao. Sakramento velika nepoznanica.

luNdilo

pre 4 godine

Kako troše timovi kao pijani Rusi ispucavaju salary cap ma kupuju bilo šta, precenjeni ugovori.
Cory Joseph 37 mil$ na 3 sezone?
Povredjeni Porzingis da dobije toliki ugovor?
Nikad bolje vreme za biti u NBA kao prosečan igrač možeš da se naplatiš bože sačuvaj.

Goran

pre 4 godine

Bobi se nada da ce ubosti jos jedan ugovor oko 20 miliona dolara i to je to. Bilo gdje samo da dobije te pare. Da li ce i kolioko igrati je manje vazno.

montoya

pre 4 godine

iz ovih ugovora se vidi da nekada velike franchise Chikago I New York nece videti play off jos dugo..dugo. San Antonio I Houston su me iznenadili jer nema promena.

Filip

pre 4 godine

jel to ode nurkic opet na back up centra?
(kocka2, 02. jul 2019 09:24)
Ne, posto je bolji centar vec par godina od Vajtsajda koji kako je dobio novi ugovor u Mia, nista vise nije pokazao.

frosty

pre 4 godine

@ZZ
Foks ima 7.3 asistencija po mecu u proseku. Kari koji je plej Golden Stejta ima manje asistencija po utakmici. Hild je medju najboljim trojkasima u NBA. Znaci sve sto u modernoj NBA radi posao na visokom nivou ti bi da trejdujes jer hoces da Kingsi igraju preko Bogdanovica i Barnsa koji su gori suteri od pomenute dvojice.
Stvarno svasta covek ovde procita.

Goran

pre 4 godine

Sve, sve, ali Tobajas Heris 180 miliona...?
Jako solidan igrač i ništa više,, mislim da njegov menadžer bolje radi svoj posao nego on.

basketball reference

pre 4 godine

Sta Kavai čeka?

Nije korektno kako se ponaša, Klipersi, Toronto i Lejkersi propuštaju mnogo igrača čekajući da se Lenard smiluje i odgovori gde će igrati

ime

pre 4 godine

Znam da ću popiti puno minusa ali uporediti ovog Mareja sa Karijem je smesno hahahah
(dnevna doza prosecnog Srbende, 02. jul 2019 09:04)

Covece, sta god da napises davacemo ti minus , jer si na svakoj vesti i smaras sa nebitnim i glupim komentarima

parx

pre 4 godine

Mislim da ce uskoro da se okupe 6-7 najboljih igraca i onda krenu od kluba do kluba, menjaju svake godine, i za svaki osvajaju titula, pa novih 6-7 i tako u krug. Svi zadovoljni. Strasno u sta se ovo pretvorilo. Ne mislim tu na Denver naravno, ali moda koja je postala normalna je katastrofa.

Walt

pre 4 godine

Nisam siguran da ce Marej napredovati kao što se misli,poredjenje sa Karijem ne stoji po meni.Kari je šuter koji se vidja jednom u sto godina,već od ranih dana u ligi je bio čudo a sa godinama je samo dobijao veću slobodu kako su mu treneri više verovali pa mu je i statistika rasla.Marej već sad ima svu slobodu ali je vrlo nekonstatan,on meni više liči na igrače tipa Baron Dejvis ili OJ Mejo,to su takozvani “high volume” šuteri koji uzimaju više šuteva nego što bi realno trebali,a i po limitiranoj fizici podseća na njih,Kari ima sličnu fiziku ali jedinstven po tome koliko je konstantan i ubojit šuter,sumnjam da će Marej ikada dostići taj nivo,ali videćemo.

nba

pre 4 godine

Njegov problem jer taj što nije konstantan. Ume da "poludi" da preko 40pts ali onda ga nema.
Nije elitni šuter, na primer trojke šutira jako slabih 35% danas kada najbolji trojkaši pogadjaju 50%, polu distancu nema. Voli da divlja i bolhoger je teški.
I onda ovaj ugovor?
Ne vredi on te pare, da je solidan igrač može da bude starter u dosta timova ali nije ol-star kalibar.

mighty banana

pre 4 godine

Mislim da SAC neće u PO ove godine, mada i dalje je to uglavnom mlada ekipa, koja može dosta da napreduje. Denverov ugovor Mareju nije nikakvo iznenađenje, mlad igrač, od koga oni puno očekuju i taj ugovor je u stvari njihovo viđenje šta on može a ne šta je do sad uradio. Vi koji povremeno pratite NBA ne znate šta znači malo tržište, a to je glavni razlog zašto mnogi neće u Kolorado, jer ih praktično nema na mapi. Džabe Denveru pare i salary cap mesto kad izvikani igrači jednostavno neće tamo.

DrSofronijeTheGreat

pre 4 godine

Nego, da vas pitam, a sta kazete na to da ce Bobi sad da ima nula minuta? Ne razumem zasto ne trazi transfer? Pa npr. Sakramentu bi legao samo tako, a i mnogim drugima.

milos

pre 4 godine

Sa ovoliko novih trojki i cetvorki, mislim da ce Bjelici biti drasticno smanjena minutaza.
Dzozef je preplacen, ne vredi 12-13m po sezoni, Ferel je slican, a 4 puta jeftiniji.
Bice kukanja sledeceg leta kada treba da potpisu Hild i Bogdan.
Denver radi pametno. Steta sto su propustili da trejduju Bartona za Dragica. Jos samo nekako da zavrse trejd sa njim i Plamlijem - bice bombona od tima.
Zao mi je sto su propustili nekoliko dobrih slobodnih igraca koji nisu skupi, npr. Hud.

xexe

pre 4 godine

Denver je krs od tima..Spoljna linija kvaliteta Aba lige i centar razigravac...Nece oni nikad dalje od pocetnih rundi plej ofa, a i to nije sigurno..

Vlad Pešte

pre 4 godine

Sacramento da miriše na playoff? Pored Denvera, GSW, LAL, LAC, Oklahome, Portlanda, Houstona, Utaha, Dallasa, San Antonia. Svi navedeni timovi su bolje posloženi i veći favoriti za playoff od Sacramenta

S

pre 4 godine

Denver ništa. Imaš prostora da dovedes igrače, ti čekaš sledeću godinu. Tako ništa neće da urade. Džabe im posle i jedan dobar igrač, kada su ostale ekipe napravile tim od više dobrih igrača.

petarczv

pre 4 godine

Sta Kavai čeka? 

Nije korektno kako se ponaša, Klipersi, Toronto i Lejkersi propuštaju mnogo igrača čekajući da se Lenard smiluje i odgovori gde će igrati
(basketball reference, 02. jul 2019 09:

Sta je jeremija voleo bi da ti dofje lenard a bio si ga pljuvao... Klasican lebrot...

Jaran

pre 4 godine

srbenda
Zapravo si ti taj koji nema pojma. Decko je dokazao da, ako je konstantan, moze bez problema da ubacuje preko 20p. Treba napomenuti i to tvoje glupo podsmevanje zbog poredjenja jer se ovde porede oba igraca u identicnom trenutku u karijeri. NE POREDE ONI MVP KARIJA SA MAREJEM U TRECOJ SEZONI U KARIJERI!

Ako si vec zapeo za statistiku; Marej ima prilicno jaci tim i nema prvu ulogu jer ima superstara pored sebe dok je Stef igrao posle Monte Elisa za prosek od ekipe.

Problem u Denveru je bio sut za 3 poena, a sta tek reci kada su od najbolje trojkaske ekipe posle GSW stigli do prosecne suterske ekipe za jednu sezonu... Smenili su tog trenera koji je bio zaduzen za taj segment igre, videcemo ih sledece sezone...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

@ (Goran, 2. jul 2019 09:46)
Vidim da ti ne pratiš NBA, amaterski komentar. Taj Marej u toku sezone nije napredovao, ostao je na istom nivou dok je Kari blistao i napravio veliki skok u svojoj karijeri. Bolje je da ne komentarišeš ako ne pratiš ovaj sport...

A smejali ste se Divcu

pre 4 godine

Ubedljivo najveca glupost 16 miliona godisnje za Rudi Geja.
(Aleksandar, 02. jul 2019 09:18)kažeš.. a šta reći za Brogdona i Herisa i još gomilu likova

google

pre 4 godine

Brogdon je genijalan igrac i jedini vredi svake pare, ne znam sto bi ga iko spominjao ovde kao losu investiciju. Midlton je surovo preplacen, Heris naravno (Fila racuna na njega da zameni Batlera kao kreatora i nisu imali neku posebno resenje, pokusavaju da promene paradigmu sa paklenom visokom petorkom, ko ce da se naigra u reketu pored Embida i Horforda?). Sve u svemu bilo je bas dobrih poteza uprava, fino su promesane karte pred sledecu sezonu. Da vidimo sta ce Leonard jos da odluci i to bi bilo to. Sakramento je bahato preplatio vrlo osrednje igrace, a sve ce to doci na naplatu vec sledece godine. Denver je ziheraska i skrta uprava koja je vec pocela da gleda kako da placa dodatni porez u narednim godinama, nazalost po Jokaru. Indijana mirise na obaveznu ekipu za league pass.

Extream

pre 4 godine

Sto se Denvera tice, generalno mislim da su ove godine propustili sansu da unaprede svoj roster i ozbiljno postave sebe kao ekipu koja ce u narednim godinama biti sposobna da napreduje korak po korak. U tekstu ima deo po kojem ce Millsapovih 30 miliona biti raspolozivo sledece sezone za pojacavanje ekipe. Kad sagledamo sva desavanja, to i nije bas tako. Millsapovih 30 MM ce se preliti u novi ugovor Murray-a, samim tim prostora u Salary Capu nece biti. Takodje dolaze na naplatu i novi ugovori za Juancha, Beasley-a, Craiga i Morrisa (svi su se ispostavili kao dobri role playeri kojima ce plata svakako skociti). Pitanje je naravno koliko ce moci da doprinese MPJ, koji ako se potpuno oporavi od povreda, moze biti sjajno pojacanje za ekipu, ali opet pitanje je ako... Plumliju sledece godine istice ugovor, Barton je i dalje tu sa svojim ozbiljnim primanjima, tako da ne vidim mesta za dovodjenje pojacanja, osim kroz neke tradeove, ali time se gubi na nukleusu ove ekipe.
Generalno, ja bih proslogodisnjoj ekipi dodao jedno kvalitetno 3&D nisko krilo (tipa Arize ili DeMare Carrola) i nekog solidnog back up PF da menja Millsapa (tipa Jabari Parker, JaMychal Green). To su mogli da pokriju samo da su se dogovorili sa Millsapom za manji ugovor ove godine, a nije da je bila prevelika potraznja za njim...
Sacramento uz ova pojacanja svakako i jeste PO ekipa, validni konkurent, ali nazalost tesko ista vise od prve runde... Ali polako neka grade ekipu, rezultati ce doci :)

Kicko

pre 4 godine

Denver opet sa glavom u pesku. Cak se nigde i ne cuje da nesto pokusavaju, bar neki trac. Pukom srecom im se stvorio Jokic koji ne ume da odigra losu utakmicu. Cak je i mali Ajzea otisao, nadao sam se da ce bar njega zadrzati i pokusati da ga uklope. Nista i ne rade, a svakim danom situacija sve gora.

mojeime

pre 4 godine

@ dnevna doza prosecnog Srbende

Ne poredi se cela karijera naspram samo tri odigrane sezone Murraya... Ali, ako pogledas Curryevu statistiku iz prvih sezona, videces da je brojke slicne.
Prica se o talentu i potencijalu, a to Murray svakako ima.

ZZ

pre 4 godine

Svako gleda na svoj način.
Ja bih Sakramento gradio tako što bih sačuvao Baglija, Barnsa i Bogdanovića, a Foksa i Hilda menjao za druge igrače. Oni su vrlo popularni i taj trejd bi bio moguć. Sakramentu uz njihovu brzu igru bez asistencija i bez taktike nema šanse. Naročita važi za Foksa.

Иван

pre 4 godine

А зашто да Нагетси доводе звучна појачања, кад је њихово језгро теоретски довољно за титулу?

Имају ли суперстара? Имају у Јокићу.

Имају ли додатну, другу звезду? За сада не, али је Мареј врло близу да то постане већ ове сезоне. А и Портер је према најави калибар суперзвезде; нико не зна шта ће бити с тим момком, али ако само буде играо, већ сада је са својим шутерским способностима велико појачање. Прилична је вероватноћа да ће макар један од њих бити она друга звезда код Нагетса, као и да ће један од њих бити важна трећа нападачка опција.

Имају прекаљеног плеј-оф играча у Милсапу.

Имају два свестрана, захвална кошаркаша који играју у оба смера, Хериса и Грента.

То је 6 играча спремних за високе домете. А додај томе и да ће Морис бити мање плашљив него ове године, да би Бол могао да буде много кориснији од Пламлија, да више неће морати да трпе Бартона, осим као инјекцију с клупе, то је већ много боље од прошлогодишње ротације. Плус Бизли, Хуанчо, Вандербилт.

Јокић и Мареј нису Леброн и Дејвис или Каваи и Џорџ, али остатак тима гарантује продукцију у нападу. А одбрана ће са Грентом (и можда Болом) бити чвршћа. Наравно, могуће је да ће Милсапа трејдовати у јануару, све зависи од тога како ће се екипа дотле показати.

xexe

pre 4 godine

Denver je krs od tima..Spoljna linija kvaliteta Aba lige i centar razigravac...Nece oni nikad dalje od pocetnih rundi plej ofa, a i to nije sigurno..

basketball reference

pre 4 godine

Sta Kavai čeka?

Nije korektno kako se ponaša, Klipersi, Toronto i Lejkersi propuštaju mnogo igrača čekajući da se Lenard smiluje i odgovori gde će igrati

DrSofronijeTheGreat

pre 4 godine

Nego, da vas pitam, a sta kazete na to da ce Bobi sad da ima nula minuta? Ne razumem zasto ne trazi transfer? Pa npr. Sakramentu bi legao samo tako, a i mnogim drugima.

S

pre 4 godine

Denver ništa. Imaš prostora da dovedes igrače, ti čekaš sledeću godinu. Tako ništa neće da urade. Džabe im posle i jedan dobar igrač, kada su ostale ekipe napravile tim od više dobrih igrača.

nba

pre 4 godine

Njegov problem jer taj što nije konstantan. Ume da "poludi" da preko 40pts ali onda ga nema.
Nije elitni šuter, na primer trojke šutira jako slabih 35% danas kada najbolji trojkaši pogadjaju 50%, polu distancu nema. Voli da divlja i bolhoger je teški.
I onda ovaj ugovor?
Ne vredi on te pare, da je solidan igrač može da bude starter u dosta timova ali nije ol-star kalibar.

ZZ

pre 4 godine

Svako gleda na svoj način.
Ja bih Sakramento gradio tako što bih sačuvao Baglija, Barnsa i Bogdanovića, a Foksa i Hilda menjao za druge igrače. Oni su vrlo popularni i taj trejd bi bio moguć. Sakramentu uz njihovu brzu igru bez asistencija i bez taktike nema šanse. Naročita važi za Foksa.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

@ (Goran, 2. jul 2019 09:46)
Vidim da ti ne pratiš NBA, amaterski komentar. Taj Marej u toku sezone nije napredovao, ostao je na istom nivou dok je Kari blistao i napravio veliki skok u svojoj karijeri. Bolje je da ne komentarišeš ako ne pratiš ovaj sport...

DexZ

pre 4 godine

Kakav tragican posao Niksa. Izvisili za Ziona Vilijamsa ostali bez Duranta, Irvinga... Ostaje nam samo da se secamo Juinga, Starksa, Ouklija, Masona. Pola veka tuge i bola za jedan od najpopularnijih NBA klubova.

Filip

pre 4 godine

jel to ode nurkic opet na back up centra?
(kocka2, 02. jul 2019 09:24)
Ne, posto je bolji centar vec par godina od Vajtsajda koji kako je dobio novi ugovor u Mia, nista vise nije pokazao.

Goran

pre 4 godine

Denver radi pametno, imaju jako. mladu ekipu koja ce jos vise sazreti sl godine, ko ih je gledao celu proslu, a ne samo plej of kao ovaj dnevna doza srbende, to zna i oni su sigurni u plej ofu sto im je primarni cilj. I pomeni samo mogu sl godine da budu bolji jer su stariji iskusniji i uigraniji. A Marej je blago ali je jos mlad, mlad jer ni taj Kari do 24god nije nista pokaza, a onda je eksplodirao. Sakramento velika nepoznanica.

Tundra

pre 4 godine

Nego, da vas pitam, a sta kazete na to da ce Bobi sad da ima nula minuta? Ne razumem zasto ne trazi transfer? Pa npr. Sakramentu bi legao samo tako, a i mnogim drugima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DrSofronijeTheGreat, 2. jul 2019 09:31)

Najsporiji igrač i ligi legao bi samo tako najbržem timu u ligi. Ima smisla.

Jaran

pre 4 godine

srbenda
Zapravo si ti taj koji nema pojma. Decko je dokazao da, ako je konstantan, moze bez problema da ubacuje preko 20p. Treba napomenuti i to tvoje glupo podsmevanje zbog poredjenja jer se ovde porede oba igraca u identicnom trenutku u karijeri. NE POREDE ONI MVP KARIJA SA MAREJEM U TRECOJ SEZONI U KARIJERI!

Ako si vec zapeo za statistiku; Marej ima prilicno jaci tim i nema prvu ulogu jer ima superstara pored sebe dok je Stef igrao posle Monte Elisa za prosek od ekipe.

Problem u Denveru je bio sut za 3 poena, a sta tek reci kada su od najbolje trojkaske ekipe posle GSW stigli do prosecne suterske ekipe za jednu sezonu... Smenili su tog trenera koji je bio zaduzen za taj segment igre, videcemo ih sledece sezone...

petarczv

pre 4 godine

Sta Kavai čeka? 

Nije korektno kako se ponaša, Klipersi, Toronto i Lejkersi propuštaju mnogo igrača čekajući da se Lenard smiluje i odgovori gde će igrati
(basketball reference, 02. jul 2019 09:

Sta je jeremija voleo bi da ti dofje lenard a bio si ga pljuvao... Klasican lebrot...

Vlad Pešte

pre 4 godine

Sacramento da miriše na playoff? Pored Denvera, GSW, LAL, LAC, Oklahome, Portlanda, Houstona, Utaha, Dallasa, San Antonia. Svi navedeni timovi su bolje posloženi i veći favoriti za playoff od Sacramenta

luNdilo

pre 4 godine

Kako troše timovi kao pijani Rusi ispucavaju salary cap ma kupuju bilo šta, precenjeni ugovori.
Cory Joseph 37 mil$ na 3 sezone?
Povredjeni Porzingis da dobije toliki ugovor?
Nikad bolje vreme za biti u NBA kao prosečan igrač možeš da se naplatiš bože sačuvaj.

Goran

pre 4 godine

Bobi se nada da ce ubosti jos jedan ugovor oko 20 miliona dolara i to je to. Bilo gdje samo da dobije te pare. Da li ce i kolioko igrati je manje vazno.

parx

pre 4 godine

Mislim da ce uskoro da se okupe 6-7 najboljih igraca i onda krenu od kluba do kluba, menjaju svake godine, i za svaki osvajaju titula, pa novih 6-7 i tako u krug. Svi zadovoljni. Strasno u sta se ovo pretvorilo. Ne mislim tu na Denver naravno, ali moda koja je postala normalna je katastrofa.

Kicko

pre 4 godine

Denver opet sa glavom u pesku. Cak se nigde i ne cuje da nesto pokusavaju, bar neki trac. Pukom srecom im se stvorio Jokic koji ne ume da odigra losu utakmicu. Cak je i mali Ajzea otisao, nadao sam se da ce bar njega zadrzati i pokusati da ga uklope. Nista i ne rade, a svakim danom situacija sve gora.

Walt

pre 4 godine

Nisam siguran da ce Marej napredovati kao što se misli,poredjenje sa Karijem ne stoji po meni.Kari je šuter koji se vidja jednom u sto godina,već od ranih dana u ligi je bio čudo a sa godinama je samo dobijao veću slobodu kako su mu treneri više verovali pa mu je i statistika rasla.Marej već sad ima svu slobodu ali je vrlo nekonstatan,on meni više liči na igrače tipa Baron Dejvis ili OJ Mejo,to su takozvani “high volume” šuteri koji uzimaju više šuteva nego što bi realno trebali,a i po limitiranoj fizici podseća na njih,Kari ima sličnu fiziku ali jedinstven po tome koliko je konstantan i ubojit šuter,sumnjam da će Marej ikada dostići taj nivo,ali videćemo.

Extream

pre 4 godine

Sto se Denvera tice, generalno mislim da su ove godine propustili sansu da unaprede svoj roster i ozbiljno postave sebe kao ekipu koja ce u narednim godinama biti sposobna da napreduje korak po korak. U tekstu ima deo po kojem ce Millsapovih 30 miliona biti raspolozivo sledece sezone za pojacavanje ekipe. Kad sagledamo sva desavanja, to i nije bas tako. Millsapovih 30 MM ce se preliti u novi ugovor Murray-a, samim tim prostora u Salary Capu nece biti. Takodje dolaze na naplatu i novi ugovori za Juancha, Beasley-a, Craiga i Morrisa (svi su se ispostavili kao dobri role playeri kojima ce plata svakako skociti). Pitanje je naravno koliko ce moci da doprinese MPJ, koji ako se potpuno oporavi od povreda, moze biti sjajno pojacanje za ekipu, ali opet pitanje je ako... Plumliju sledece godine istice ugovor, Barton je i dalje tu sa svojim ozbiljnim primanjima, tako da ne vidim mesta za dovodjenje pojacanja, osim kroz neke tradeove, ali time se gubi na nukleusu ove ekipe.
Generalno, ja bih proslogodisnjoj ekipi dodao jedno kvalitetno 3&D nisko krilo (tipa Arize ili DeMare Carrola) i nekog solidnog back up PF da menja Millsapa (tipa Jabari Parker, JaMychal Green). To su mogli da pokriju samo da su se dogovorili sa Millsapom za manji ugovor ove godine, a nije da je bila prevelika potraznja za njim...
Sacramento uz ova pojacanja svakako i jeste PO ekipa, validni konkurent, ali nazalost tesko ista vise od prve runde... Ali polako neka grade ekipu, rezultati ce doci :)

Goran

pre 4 godine

Sve, sve, ali Tobajas Heris 180 miliona...?
Jako solidan igrač i ništa više,, mislim da njegov menadžer bolje radi svoj posao nego on.

montoya

pre 4 godine

iz ovih ugovora se vidi da nekada velike franchise Chikago I New York nece videti play off jos dugo..dugo. San Antonio I Houston su me iznenadili jer nema promena.

frosty

pre 4 godine

@ZZ
Foks ima 7.3 asistencija po mecu u proseku. Kari koji je plej Golden Stejta ima manje asistencija po utakmici. Hild je medju najboljim trojkasima u NBA. Znaci sve sto u modernoj NBA radi posao na visokom nivou ti bi da trejdujes jer hoces da Kingsi igraju preko Bogdanovica i Barnsa koji su gori suteri od pomenute dvojice.
Stvarno svasta covek ovde procita.

A smejali ste se Divcu

pre 4 godine

Ubedljivo najveca glupost 16 miliona godisnje za Rudi Geja.
(Aleksandar, 02. jul 2019 09:18)kažeš.. a šta reći za Brogdona i Herisa i još gomilu likova

milos

pre 4 godine

Sa ovoliko novih trojki i cetvorki, mislim da ce Bjelici biti drasticno smanjena minutaza.
Dzozef je preplacen, ne vredi 12-13m po sezoni, Ferel je slican, a 4 puta jeftiniji.
Bice kukanja sledeceg leta kada treba da potpisu Hild i Bogdan.
Denver radi pametno. Steta sto su propustili da trejduju Bartona za Dragica. Jos samo nekako da zavrse trejd sa njim i Plamlijem - bice bombona od tima.
Zao mi je sto su propustili nekoliko dobrih slobodnih igraca koji nisu skupi, npr. Hud.

google

pre 4 godine

Brogdon je genijalan igrac i jedini vredi svake pare, ne znam sto bi ga iko spominjao ovde kao losu investiciju. Midlton je surovo preplacen, Heris naravno (Fila racuna na njega da zameni Batlera kao kreatora i nisu imali neku posebno resenje, pokusavaju da promene paradigmu sa paklenom visokom petorkom, ko ce da se naigra u reketu pored Embida i Horforda?). Sve u svemu bilo je bas dobrih poteza uprava, fino su promesane karte pred sledecu sezonu. Da vidimo sta ce Leonard jos da odluci i to bi bilo to. Sakramento je bahato preplatio vrlo osrednje igrace, a sve ce to doci na naplatu vec sledece godine. Denver je ziheraska i skrta uprava koja je vec pocela da gleda kako da placa dodatni porez u narednim godinama, nazalost po Jokaru. Indijana mirise na obaveznu ekipu za league pass.

Иван

pre 4 godine

А зашто да Нагетси доводе звучна појачања, кад је њихово језгро теоретски довољно за титулу?

Имају ли суперстара? Имају у Јокићу.

Имају ли додатну, другу звезду? За сада не, али је Мареј врло близу да то постане већ ове сезоне. А и Портер је према најави калибар суперзвезде; нико не зна шта ће бити с тим момком, али ако само буде играо, већ сада је са својим шутерским способностима велико појачање. Прилична је вероватноћа да ће макар један од њих бити она друга звезда код Нагетса, као и да ће један од њих бити важна трећа нападачка опција.

Имају прекаљеног плеј-оф играча у Милсапу.

Имају два свестрана, захвална кошаркаша који играју у оба смера, Хериса и Грента.

То је 6 играча спремних за високе домете. А додај томе и да ће Морис бити мање плашљив него ове године, да би Бол могао да буде много кориснији од Пламлија, да више неће морати да трпе Бартона, осим као инјекцију с клупе, то је већ много боље од прошлогодишње ротације. Плус Бизли, Хуанчо, Вандербилт.

Јокић и Мареј нису Леброн и Дејвис или Каваи и Џорџ, али остатак тима гарантује продукцију у нападу. А одбрана ће са Грентом (и можда Болом) бити чвршћа. Наравно, могуће је да ће Милсапа трејдовати у јануару, све зависи од тога како ће се екипа дотле показати.

mighty banana

pre 4 godine

Mislim da SAC neće u PO ove godine, mada i dalje je to uglavnom mlada ekipa, koja može dosta da napreduje. Denverov ugovor Mareju nije nikakvo iznenađenje, mlad igrač, od koga oni puno očekuju i taj ugovor je u stvari njihovo viđenje šta on može a ne šta je do sad uradio. Vi koji povremeno pratite NBA ne znate šta znači malo tržište, a to je glavni razlog zašto mnogi neće u Kolorado, jer ih praktično nema na mapi. Džabe Denveru pare i salary cap mesto kad izvikani igrači jednostavno neće tamo.

mojeime

pre 4 godine

@ dnevna doza prosecnog Srbende

Ne poredi se cela karijera naspram samo tri odigrane sezone Murraya... Ali, ako pogledas Curryevu statistiku iz prvih sezona, videces da je brojke slicne.
Prica se o talentu i potencijalu, a to Murray svakako ima.

ime

pre 4 godine

Znam da ću popiti puno minusa ali uporediti ovog Mareja sa Karijem je smesno hahahah
(dnevna doza prosecnog Srbende, 02. jul 2019 09:04)

Covece, sta god da napises davacemo ti minus , jer si na svakoj vesti i smaras sa nebitnim i glupim komentarima