1. Kake veze ima samnom efpe nikad nisam pomenio zeleznik u komentaru vec samo piso o mojoj zvezdi. A to ko navija za zeleznik tome ne zanima. Drugo nemozes da lazes narod da zvezda nema evropski trofej. Prvo zvezda je prva osvojila kup kupova i prva donela evropski klupski trofej bivso jugoslavije. Pasmo bili polu finalisti kup sampiina pa zenski kosarkaski klub osvoio kup evrpski sampiona. Pasu osvili atleticari pa fudbaleri vaterpilisti.znaci u cetri razlicita sporta crvena zvezda je prvak evrope sto nema niko u evropi pa cak ni real za barselono samo znam da imaju u tri sporta fudbal kosarka i rukomet. a stose tice tvog brezobrazluka sa takvim pogrdnim recima ja ti necu odgovoriti lose. jer sam proso svet i u svajcerskoj sam naucio kulturu gde i sad ponekad boravim.da ti tvoji prosti izrazi zamene su strani.jasam naucio dase svakom kulturno obratim i da svakom na ulici kad sretnem da kazem dobar dan kao u svajcerskoj ali nazalost kodnas kad sretnes nepoznatog coveka i kazesmu dobar dan onte gleda belo dok tamo kad kazes prolazniku guten tag njemu to prija. ali ja to tebi nemogu objasniti ti mozda nisi iso dajle od beograda postosam prepozno kosi.znamte dasi navio za zvezdu a za jednu cokoladu od tvoje rodice si dobio ondasi poco da navijas za partizan. takodje o pismenosti si takodje jludi smeju o tvojoj gramatici zato cuti i komentarisi o sportu ako imas hrabrosti posle onog soka kad je tvoj klub izgubio od moje zvezde. Jesam ti lepo reko dace biti 3-1 u seriji
    (zdravko, 18. jun 2019 23:29)

    # Link komentara

  2. Zbog ovakvih utakmica ce Trinkijeri hteti najvise da ostane u KKP!
     (Coki pudla, 18. jun 2019 15:06)

    # Link komentara

  3. @ onako bez lupetanja
    Pošto si takav nebeski stručnjak pojasni da li su koraci bb postojali i da li je bio faul Jankovića koji se pomerio u stranu i sklonio ruke. Da BB nije pustio još jedan korak čak bi ga i kilavi Jankela blokirao. Zagoru se svira tehnička na prvu a čovek skočio na liniju pa se vratio u teren. U kupu Baron povukao za ruku Dzoka, čist faul za nesportsku a vi se bunite što je i faul sviran...
     (da nije tragicno bilo bi smešno, 18. jun 2019 13:30)

    # Link komentara

  4. Bilo kako bilo sadašnja KKCZ Železnik ostaje klub bez ikakvog rezultatskog značaja i renomea u Evropi. Čestitamo im još jedan pehar u rangu kupa Mitra Mirića. Oni vole da se pale na djindjuve slaviće do duboku u noć.
    (rados', 18. jun 2019 00:07)


    Sadasnji KK Partizan Igokea nema nijedan, bukvalno nijedan medjunarodni trofej...
    (One night in May, 18. jun 2019 10:48)

    Auuuu....koji kompleksi. KK Partizan Igokea je postojao jednu sezonu dok je Fabrika Namestaja Igokea bila sponzor kluba. Znaci Igokea samo kao sponzor.

    Nismo vam mi krivi sto vam se klub ugasio, pa sada svima zelite istu sudbinu.

    Partizan je prvak Evrope, to vi iz predgradja nikada necete biti. Pre ce Partizan opet biti prvak Evrope nego vi.

    Nista, radujte se, blizi se polako kraju ovo bahacenje.
    (Roki, 18. jun 2019 13:22)

    # Link komentara

  5. Postoji jedan sistem koji uvek funkcioniše i gde nema greške, a to je da ti Bog nekad uzme a nekad da... Drobnjak je nekad iz auta davao trojke i uzimali su titule ali to se jednostavno desi u sekundi i kraj... A Beronu se vratio onaj skoro svirani faul u zadnjoj sekundi protiv Partizana, faul što ga brat bratu ne bi svirao...
     (Markan, 18. jun 2019 12:47)

    # Link komentara

  6. @sasa
    Jedno sam naučio u ovoj seriji, a to je da svaki ili svaki drugi navijač Partizana potencira "pratite od 2011., ne znate pravila..." , ok rekao bi čovek. A onda sledi:

    -da ne znate da li igrač sme iz auta da igra loptom ako se iz istog odrazio(Drobnjak).
    -da ne znate da se izvođenje auta ne sme braniti gaženjem linije i da sledi obavezna tehnička (Zagorac).
    -da ne znate u kojim situacijama se gleda snimak (razlozi gledanja).
    -da ne znate kada se zaustavlja vreme(kada lopta prođe i mrežicu).

    Ovo su neoborive činjenice u komentarima od samo par dana iza nas, a tvoj ili negov subjektivni doživljaj faulova je posebna priča.
    Ponovo reko bi čovek da dok ste osvajali ništa niste ni morali da znate, prosto što bi se zamarali da znate pravila. Samo onda ne znam odakle ovolika bahatost za ovoliko neznanje.
    (onako bez lupetanja, 18. jun 2019 12:09)

    # Link komentara

  7. Zvezdaš sam, i naravno da se radujem tituli, ali ta sudijska greška kvari celokupan utisak. Zvezda je bolji tim i sa ovom postavom, ali Partizanov trener ima poseban šarm, i priznajem da mi ga je , pomalo, žao! Ne može novcem sve da se kupi. I , pričaće se i prepucavati zbog ovog koša Berona, iako je on to veoma vešto uradio.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mladen cg, 18. jun 2019 00:57)

    10 sekundi ranije , Renfro napravio iste korake. Isto potpuno.
    (smejurija, 18. jun 2019 12:08)

    # Link komentara

  8. Bilo kako bilo sadašnja KKCZ Železnik ostaje klub bez ikakvog rezultatskog značaja i renomea u Evropi. Čestitamo im još jedan pehar u rangu kupa Mitra Mirića. Oni vole da se pale na djindjuve slaviće do duboku u noć.
    (rados', 18. jun 2019 00:07)


    Sadasnji KK Partizan Igokea nema nijedan, bukvalno nijedan medjunarodni trofej...
    (One night in May, 18. jun 2019 10:48)

    # Link komentara

  9. Uživaj sve dok traje priča Carevo novo odelo, a onfa opet surova realnost.  
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Grr, 17. jun 2019 22:30)  
    A jel vas nije sramota te surove realnosti, neznam koliko godina inas ali ako je realnost da drzava sipa novac gradjana na to da bi ti bio zadovoljan, meni je svejedno jer neki TI je sada sretan u drugom dresu.Skinite se sa grbace gradjana i investirajte svoj novac u takozvani sport .800.000 razloga ima da ne pozelim da zivim u tvojoj realnosti.Isto je i za ove druge, trece i cetvrte, 
    (Laki, 17. jun 2019 23:02) 

    I ovaj tvoj finansijski komentar potvrđuje da živimo u omaginariju Let iznad kukavičijeg gnezda, ako razumeš šta to znači.
    (Grr, 17. jun 2019 23:41)

    Ajde ne preteruj na ovu vrucinu da mu se mozak skuva od razmisljanja, da je nesto oko prerade metalnih sirovina pa i da te razume :)
     (piiii, 18. jun 2019 10:19)

    # Link komentara

  10. ti rece da divac i djordjevic vasi asovi nije istina. prvo divac je bio u zvezdi kod zeravice i to iso na pripreme u australiju posle povratka sa priprema oteoga partizan. drugo onje igrao u zvezdi pola godine a u partizanu dve godine. kadsu pitali divca za koga navija on je reko da mu je bilo drago igrati u oba kluba.stose tice djordjevica onje poniko u zvezdi i ostobi da igra ali pametnjakovici u zvezdi su rrkli da nije talenat i tako otiso u partizan. mnogeste igrace iz zvezde oteli poput tomasevic dva bogdanovica vidacica vujanica ostojica katica .i mnogo drugi.
     (Zdravko, 18. jun 2019 10:19)

    # Link komentara

  11. man in black
     (milko, 18. jun 2019 10:04)

    # Link komentara

  12. Filip, 18. jun 2019 00:06)

    Apsolutno se slažem s tobom, da je sve bilo regularno kao što pišeš Partizan nebi igrao majstoricu nego bi pobijedio 3:1 mada i 3:0 nebi bilo ne zasluženo. Čestitam na tituli ali zapamti sve što je oteto postaje prokleto.
     (Danijel-RS, 18. jun 2019 09:50)

    # Link komentara

  13. Mislim da je Andrea zaslužio da ostane, pokazao je da je pravi trener za Partizan i sa ponosom ga nosi. Meni je čast da nam on bude trener i treba da ostane naravno i voleo bih da on bude naš trener narednih deceniju.
     (ko je ovde lud, 18. jun 2019 09:06)

    # Link komentara

  14. Meni je ovaj lik pravo osvezenje, neko ko ke iznad situacije i ko donosi dozu normalnosti... to je i Pesic pokusao kada je bio u zvezdi, ali nas sport vodi posebna sorta ljudi kao i drzavu uostalom. Ego je vazniji od zivota i buducnosti u ovoj drzavi. Iskreno kao neko ko je celo detinjstvo proveo u kk crvena zvezda i kao njen iskren navijac nadao sam se da ce partizan osvojiti prvenstvo jer bi to znacilo da je od kad ja znam za sebe sport pobedio politiku...
    (mare, 18. jun 2019 09:05)

    # Link komentara

  15. Najjači su komentari koji kritikuju druge vezano za gramatiku a oni sami ne umeju da pišu. ?
     (ko je ovde lud, 18. jun 2019 09:04)

    # Link komentara

  16. Ne sećam se da se oglašavao posle kupa. Niti posle druge utakmice. Niti nakon prvih 1m30s četvrte. Tad mu je sve bilo u redu. Ah, da na tu ljubav se pozivao pre meča.
    (cccc, 18. jun 2019 09:02)

    # Link komentara

  17. Sistem funkcionise savrseno...za podobne, e sad to sto si ti na njihovoj strani...
    (Bojan, 18. jun 2019 08:59)

    # Link komentara

  18. Ja se nadam da ce da ostane u Partizanu...
    (cvet, 18. jun 2019 08:58)

    # Link komentara

  19. uvesti pravilo da se u zadnji minut nista ne svira , ni faul, ni aut, koraci, dupla, kome to sve treba, ovako pustiti da igra tece i da lici na rukomet, posle odvirati kraj i eto ga resenje
    (ivan, 18. jun 2019 08:46)

    # Link komentara

  20. Ocekuje se danas saopstenje gde ce biti konstatovano da ce partizan istupiti iz lige i do kraja godine nece odigrati vise nijedan mec...
     (Dejan CZ, 18. jun 2019 08:21)

    # Link komentara

  21. @rade aj priznaj da brises suze dok ovo pises :) i duboko u sebi znas da je ovo Zvezda, a ne Fmp ili kako vec krstis, jer ne bi te toliko bolelo i ne bi pisao ovako da nisi siguran da si izgubio od Zvezde :)
     (sinisa, 18. jun 2019 08:19)

    # Link komentara

  22. "Sistem ne funkcioniše." Rekao je čovek najveću istinu našeg društva, pa i sporta, koju svi znamo, ali nećemo svi to da priznamo. Ne beže ljudi odavde samo zbog para, nego zato što nema sistema.
    Ja sam zvezdaš, ali me je sramota kada vidim šta se dešava. Iz aviona se videlo da su koraci. Nema potrebe da tako dobijamo mečeve.
     (Che, 18. jun 2019 08:18)

    # Link komentara

  23. ovaj covek je iznad trenutnog nivoa srpske kosarke
    (oko, 18. jun 2019 08:09)

    # Link komentara

  24. Razlika izmedju dva kluba je velika. Nase su pobede pobede, a njihove su - "pobede". Samo maleni navodnici.
     (Drobnjak iz auta, 18. jun 2019 08:07)

    # Link komentara

  25. au
     (ne, 18. jun 2019 08:05)

    # Link komentara

  26. @rade, 17. jun 2019 23:59

    Hahahahah važi Partizan Igokea Vizura MTS...
     (sk, 18. jun 2019 07:59)

    # Link komentara

  27. @nik
    Uz faul nad Tripkovićem?
    (Marko, 18. jun 2019 07:58)

    # Link komentara

  28. (rade, 17. jun 2019 23:59)pa ako nije problem...cestitaj!!!...al samo kod vas postoji to, kako vi kazete: nemam problem da cestitam zvezdi ali onda ide magistarski rad obrazlozenja...vidi prijatelju, cestitka ide ovako: cestitam zvezdi na osvojenoj tituli! A ovo sto si ti napiso to nije cestitka to je demagogija! Pa dobro jutro!
    (lio18, 18. jun 2019 07:32)

    # Link komentara

  29. @copernicus Pa Branko Lazić jeste istinska legenda Zvezde.Ako je tebi legenda samo neko ko ti je donosio titule(sa sjajnim saigračima oko sebe)onda si ti jadan navijač.Meni je legenda svaki igrač koji gine za dres i grb na tom dresu.Blažić se kratko zadržao u Zvezdi,ali je i on ginuo na terenu.
    (Legenda, 18. jun 2019 07:28)

    # Link komentara

  30. Sada će ići klasično prepucavanje, a Trinkijeri doliva bespotrebno ulje na vatru. Sudije su bile katastrofalne tokom cele serije i od gresaka može 30 minuta video da se napravi. Koraci Berona su im i najmanja moguca greska jer niko u hali nije video korake sto se vidi u prenosu. Reakcije krecu tek nakon sto je neko dojavio šta se videlo u prenosu, ponovljenom snimku. Ako ne grešim čak ni gledanje snimka nije moguće u ovoj situaciji. Uglavnom slab nivo košarke, neverovatno slab nivo sudjenja i naravno ta cuvena mržnja ova dva kluba. Moje pitanje bi pre išlo Trinkijeriju, a tiče se poslednje tri odbrane upravo na Beronu. Kako je uspeo da trokira toliko i dozvoli mu tu slobodu kada znaš da je on taj koji će uzeti loptu?! Isto kao sto sam nakon kupa preskočio sudije i pitao kako je moguće da ti u poslednjem napadu ostaje Beron na visokom igraču. I u jednoj i drugoj situaciji treneri su postavili pogrešno odbranu i dozvolili povratak protivnika.
    (Sport, 18. jun 2019 07:27)

    # Link komentara

  31. @UPPR je laz, stecaj je istina 

    Ovim si pokazao svoje znanje, uppr je deo stecajnog postupka, nemoj da se frljas necim sto ne poznajes. :D
    (Joca, 17. jun 2019 23:01)
    UPPR je pripremljeni plan reorganizacije, da bi se izbegao stečaj. Ako ga prihvate svi poverioci onda se ulazi u UPPR, ako ne , stečaj. To jeste deo predstecajnog postupka, ali se veoma razlikuje od stečaja. Joco, Joco...
     (UPPR je laz, stecaj je istina, 18. jun 2019 07:18)

    # Link komentara

  32. Ја само знам да бих се стидео овакве победе. А наша брука је испуштено вођство.
     (Јабучило, 18. jun 2019 07:16)

    # Link komentara

  33. Aman ljudi izadjite iz Superlige. 
    Neka igraju sami, ovo je patoloska mrznja akumulirana trinaestogodisnjim frustracijama. 
    Nikada vise je ne moramo igrati sto se mene tice.
    (LorD, 17. jun 2019 23:00)

    Morate. Vama je bila slamka spasa, da se jos nesto, osim mucenog Kupa, osvoji.
    Zvezda ne mora. Izborili Evroligu pre dva meseca, dovoljno je.
     (pedja 71, 18. jun 2019 07:02)

    # Link komentara

  34. @rade
    Vidis, nemamo ni mi problem da navijamo bilo gde i u bilo kojoj ligi ali znas, kada neko pokusava da te unisti i ugasi, a sa tobom gasi i sve druge klubove koji nesto vrede u Srbiji zarad bolesne ambicije da bude kao Makabi, jedini klub i vecni sampion e onda to u tebi budi najgore, najdublje instinkte... O statusu kluba necu polemisati jer nema svrhe. Malo vremema kada prodje i kada malo svi vi razmislite(tu mislim na vas koji pamtite i drugu kosarku) shvaticete sta su za sve nas i srpsku kosarku uradile te Duletove bravure i koliko nas je to sve kostalo. A koraci jesu bili i to nije sporno...
    (Vetar u ledja.., 18. jun 2019 06:52)

    # Link komentara

  35. Srećno rođenje "Billija iz trokoraka" svima koji slave! :D
    (Radonjić Nemanja, 18. jun 2019 06:51)

    # Link komentara

  36. Nisi ništa naučio, to što pričaš, pričali su mnogi iz patlidžana pre tebe.
    Čitaj Dostojevskog.
     (micaiz kafica, 18. jun 2019 06:47)

    # Link komentara

  37. @ajde kako mislis nikad se ne svira???
     (muamua, 18. jun 2019 06:45)

    # Link komentara

  38. Ako sam dobro shvatio komentare, ova pobeda je sladja jer je odlučila kradja?
    (Josarian, 18. jun 2019 06:24)

    # Link komentara

  39. Da sistem funkcioniše, dobio bi tehničku posle reakcije nakon prvog napada, otprilike 35 sec utakmice.
    (neko iz mase, 18. jun 2019 06:14)

    # Link komentara

  40. Demagog sa jeftinim humorom koji se patetikom dodvorava frakcijasima. 
    (Mune, 17. jun 2019 22:45) 
    jeftin humor od 800 hiljada evra....
     (jaa, 18. jun 2019 05:32)

    # Link komentara

  41. Trinki je u pravu sistem ne valja nebitno ko za koga navija sistem je uzasan. Imamo utakmice u nehumanim uslovima sto za igrace sto za nas navijace, imamo sulude kazne posle svake utakmice, imamo halu gde krov prokisnjava, imamo sudjenje koje je katastrofa tokom citave serije gresaka koliko hoces a sto se tice pobede Zvezde sad smo 1:1, vi imate Drobnjaka mi Berona i to je to.
     (Blue Moon 1679, 18. jun 2019 05:24)

    # Link komentara

  42. Partizan je trebalo da pobedi, ali da li ste zaista bili spremni da gledate jos jednu utakmicu anti kosarke?
     (Laowai, 18. jun 2019 04:46)

    # Link komentara

  43. Brate koliko god ne voleli Partizan, ovome coveku kapu dole! SVAKU nam je odigrao u egal a ima slabiji tim ne samo od Zvezde nego i od Buducnosti koju smo gazili po 40 razlike, a Trinki doktore egal svaku. To je za postovanje
    (Dupli dvokorak, 17. jun 2019 22:25)

    Kako je prosao u majstorici aba lige? kakav crni doktor nema on nista slabije igrace od Zvezdinih..
     (dexim, 18. jun 2019 02:36)

    # Link komentara

  44. Олимпиакосов помоћни демолирао великог лимаревог тренера од милион евра.
     (Ноле, 18. jun 2019 02:15)

    # Link komentara

  45. Opste je poznato da sistem funkcionose samo kad Partizan pobedjuje.
    (Marko, 17. jun 2019 23:12)

    Nesto si pobrkao.
     (Petar, 18. jun 2019 01:58)

    # Link komentara

  46. Pa sta se ovi bune? Oni ionako istupili iz lige.
     (POPE, 18. jun 2019 01:56)

    # Link komentara

  47. серија звана ко ће кога више да покраде. нико ту не побеђује, само спорт губи... нисам погледао ни 5 минута ни једне утакмице. нема потребе. знам целу причу одавно...
     (веверица, 18. jun 2019 01:36)

    # Link komentara

  48. @rade
    Kada su ti mutanti igrali kosarku i osvajali titule u Jugoslaviji vi niste ni postojali niti znali sta je kosarka.
     (POPE, 18. jun 2019 01:16)

    # Link komentara

  49. Zvezdaš sam, i naravno da se radujem tituli, ali ta sudijska greška kvari celokupan utisak. Zvezda je bolji tim i sa ovom postavom, ali Partizanov trener ima poseban šarm, i priznajem da mi ga je , pomalo, žao! Ne može novcem sve da se kupi. I , pričaće se i prepucavati zbog ovog koša Berona, iako je on to veoma vešto uradio.
     (Mladen cg, 18. jun 2019 00:57)

    # Link komentara

  50. Dragi grobari koraci su bili ali se u pravilima pregledaju samo ako 1 sudija svira korake napadaca a drugi faul odbrambenog igraca u smislu sta je bilo pre
    Kkcz je fransiza ka MC Donald i svi klubovi nhl a
     (Vladimir, 18. jun 2019 00:55)

    # Link komentara

  51. Početak utakmice je bio skandalozan za Zvezdu. Odžu su suđena dva nepostojeća faula, Fajeu tri i to sve za dva minuta? Zvezda je odmah morala da meša karte i odustalo se od plana. Kad ti dva najbolja skakača budu praktično isključena iz utakmice već u drugom minutu nije ni čudo što je Partizan imao desetak ofanzivnih skokova na početku utakmice. Novica prilikom svakog skoka napravi faul u napadu a svira se svaki peti. I kod obostrane tehničke je držao Fajea za dres kada je Fajeu sviran prekršaj. Koraci Berona jesu bili, ali u tom momentu se to nije videlo i nema sudije koji bi za onakav dribling dosudio korake na prvu. Tek kada se pogleda snimak vidi se da su bili koraci, ali je tada već bilo kasno. Ovakvih situacija na utakmicama ima bezbroj i to se veoma retko sudi kad neko ovako usitni korak. Obično se koraci sude na polasku u dribling što je i očiglednije a ovo je dobro zamaskirano i teško je u deliću sekunde to proceniti. Bilo kako bilo Zvezda je bolja od Partizana i zasluženo je šampion.
    (Džoni, 17. jun 2019 23:15)
    Ko o čemu vojnik o skraćenju ... ima i nastavak . Da su tebe pitali zvezda realno nije napravila niti jedan faul , zar ne ? A Partizan bar jedno 25 više nego sto su svirali ( i siguran sam da svaku situaciju možeš da nabroiis). I mislite da ste realni . Ljudi vi pravila još niste naučili ... nikada se nije pričalo o sudjenju do zadnjih 4-5 godina . A pričate samo vi o tome . Opusti se gledaj , možda i skapiras pravila .
    (Sasa, 18. jun 2019 00:49)

    # Link komentara

  52. Ostoja te doveo da promenis sistem u Srbiji u kome ce samo Partizan da bude prvi i sve osvaja.Ali nije ti rekao da je taj sistem vec bio u Srbiji i to godinama.Pa nije fer da se vracamo na sistem koji je bio pokvaren i los.
     (POPE, 18. jun 2019 00:43)

    # Link komentara

  53. Brzo zaboraviste faul na Lendejlu 9,2 sec do kraja. Cccc...
    (nex, 18. jun 2019 00:31)

    # Link komentara

  54. A u prethodnoj utakmici ukrali nam 2 poena. Kada je bilo 7:2 za zvezdu proso je Renfro na polaganje a Gagic zakucao loptu u obruc na semaforu i dalje ostalo 7:2. Strasno
    (Marko, 18. jun 2019 00:29)

    # Link komentara

  55. Zdravko!
    Ili si trolina ( kako bi pokušao da dokažeš da su osobe koje navijaju za Zvezdu, FMP1 ili FMP2 (kako god ti drago), debilana), ili si blentav za trojicu.
    Živeli, i Bog ti dao zdravlja.
    Dvoumio sam se, ali ipak od mene nemaš ni +, a ni - na komentar.
    (Prosečni basketaš, 18. jun 2019 00:18)

    # Link komentara

  56. Bilo kako bilo sadašnja KKCZ Železnik ostaje klub bez ikakvog rezultatskog značaja i renomea u Evropi. Čestitamo im još jedan pehar u rangu kupa Mitra Mirića. Oni vole da se pale na djindjuve slaviće do duboku u noć.
    (rados', 18. jun 2019 00:07)

    # Link komentara

  57. Mozda su bili 3 koraka, mozda, ali definitifno niste zasluzili majstoricu jer...da je bilo sve kako treba, ne bi bila ni ova utakmica, zavrsilo bi se sve u 3, ali jbg brate, zelis da glumis ludilo i kao tu si posten, neki fraer...vazi, ali malo sutra :) #KKCZ
    (Filip, 18. jun 2019 00:06)

    # Link komentara

  58. Ponajviše ste se sami ubili nerezonskim trojkama i nerezonskim prodorima.
    U prvom poluvremenu ste imali i suđenje i igru, bacanje kad god stanete. U trećoj ste odigrali očajno. U četvrtoj je bilo par odluka na vašu štetu, uključujući trokorak. I pored loših uslova u Pioniru, trebala je da se igra peta.
    Tomić je izgubio tim na skoro 15 minuta. U Evroligi to je minus od 25 poena i debakl na kraju.
     (nehuman tip, 18. jun 2019 00:04)

    # Link komentara

  59. Uzeo si velike pare od jednog malog kluba sa zlatnom istorijom.
    Pare uzeo a rezultata nema, majstore to je problem koji zelis da prikrijes, isto kao i general koji je bio preplacen
     (Limar nece doci., 18. jun 2019 00:02)

    # Link komentara

  60. panteri ...cestitam,ali tek 5.u nizu,treba jos minimum 8...a da li ce vase legende jos toliko biti na vlasti, to je diskutabilno...
     (nišlija, 18. jun 2019 00:01)

    # Link komentara

  61. Prvo,navijate za mutant klub.Duboko u vama to cuci.Koliko god da ga potiskujete tu je.Znate i sami sto neko napisa gore trajacete koliko i novo carevo odelo.Ja nemam taj problem i da Partizan igra drugu ligu opet bi navijao za njega.Obelezio mi je detinjstvo.Vlade Divac,Predrag Danilovoc,Sale Djordjevic,Paspalj...To se ne moze kupiti parama.Bravure Dulete Vujosevica.Sta reci dalje.Ja nemam problem da cestitam navijacima Zvezdi na tituli.Dobar tim ima.Filip Covic se bori kao lav.Bili su Baronovi koraci ocigledno.Ali to se retko kad svira.Pogotovo ne u zadnjem napadu.Zato prestanite da kulate na Drobnjaka gde se i ne vidi da je nagazio liniju.Ali i ako jeste trojka je herojska.Kao i Saletova i Kecmanova.Kada budete dosegli deseti deo Kk Partizana onda moze da polemisimo.Ovako laku noc.
    (rade, 17. jun 2019 23:59)

    # Link komentara

  62. Izadji mala, izadji bar na cas...
     (EUFORIJA, 17. jun 2019 23:54)

    # Link komentara

  63. @(Zdravko, 17. jun 2019 23:29)

    imas google pa proveri da li je bilo 1:1 u seriji ili 2:1 za Zvezdu, i koji je bio konacni skor u tom finalu kada je Drobnjak dao kos iz quta. usput na google-u i stiva tipa "pravopis i gramatika..."
     (ja, 17. jun 2019 23:54)

    # Link komentara

  64. Tri koraka hocu ja, necu jedan, necu dva, tri hocu jer tri su za srecu, tri koraka hocu jaaaaaaa !!!!
     (UGASENO JSD partizai, 17. jun 2019 23:50)

    # Link komentara

  65. Neverovatno je da sudije nisu pregledale snimak.Kljucna lopta koja odlucuje titulu a ne samo pobednika meca.I ovaj Beron da je neki frajer pa da kaze jesu koraci nego bezi u svlacionicu.
    (Ivan, 17. jun 2019 23:46)

    # Link komentara

  66. Uživaj sve dok traje priča Carevo novo odelo, a onfa opet surova realnost. 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Grr, 17. jun 2019 22:30) 
    A jel vas nije sramota te surove realnosti, neznam koliko godina inas ali ako je realnost da drzava sipa novac gradjana na to da bi ti bio zadovoljan, meni je svejedno jer neki TI je sada sretan u drugom dresu.Skinite se sa grbace gradjana i investirajte svoj novac u takozvani sport .800.000 razloga ima da ne pozelim da zivim u tvojoj realnosti.Isto je i za ove druge, trece i cetvrte,
    (Laki, 17. jun 2019 23:02)

    I ovaj tvoj finansijski komentar potvrđuje da živimo u omaginariju Let iznad kukavičijeg gnezda, ako razumeš šta to znači.
     (Grr, 17. jun 2019 23:41)

    # Link komentara

  67. Bio dobar sistem dok je Tadic trpao titule?
    (One night in May, 17. jun 2019 23:17)

    To bese onaj sto nam doveo Gasprom sponzorstvo?
    (Bas taj, 17. jun 2019 23:25)

    Vi 6 titula mi gasprom morali smo i mi nešto da dobijemo kao i vi sad kupove.
    (geak, 17. jun 2019 23:37)

    # Link komentara

  68. Istupite iz lige a Ostoja da vrne pasos !!! :))))))
     (UGASENO JSD partizai, 17. jun 2019 23:36)

    # Link komentara

  69. Ovo bese onaj gospodin, bruko jedna kad gubis tad pokazujes svoje lice!!! 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Urke, 17. jun 2019 22:18) 

    U Evroligi je sutirao fotelje kad je gubio od Zvezde.
    (cosmo, 17. jun 2019 22:22)

    Verovatno mu se ni tamo nije svidjao sistem, pa je vise i ne igra.
     (EUFORIJA, 17. jun 2019 23:36)

    # Link komentara

  70. Šta je život par koraka, malo tuge i meraka...
     (Mjehur ubica, 17. jun 2019 23:36)

    # Link komentara

  71. Panteri na sav glas vicu o Drobnjakovom autu, a ne pominju OGROMAN faul nad Tripkovicem pre toga? Pominju Drobnjaka, a ne pominju Guduricev trokorak u finalu kupa. Pominju Drobnjaka, a veceras uz ova cetiri(3.5) koraka ne pominju vreme koje je ostalo na satu. Sustina je ipak da vi Drobnjaka jos niste zaboravili, mogu misliti koliko ce vekova proci dok zaboravite Bogdana i Duleta. Ziveo PARTIZAN!
    (danilovic, 17. jun 2019 22:24)

    Samo nam reci u kojem minutu utakmice kupa je Guduric napravio korake? Na kraju trece cetvrtine? Verovatno si pomesao sa "GUDURIC O TABLU", u zadnjoj sekundi finalne serije superlige.
     (EUFORIJA, 17. jun 2019 23:34)

    # Link komentara

  72. Isplaci se na grudim mojim.
     (Ljubisa livac, 17. jun 2019 23:33)

    # Link komentara

  73. Dosta! Pre pocetka finala je digao tenziju i pritisak, Na pocetku svake utaknice je prigovarao. Kada je iskljucen drugi sudija mu je rekao "non-stop prigovaras", Kada pobedi njegov tim tada je sve posteno, ne smrdi. On je svojim igracima dizao tenziju. Kada su u trecoj utakmici ABA polifinala gubili sa 30-ak razlike i tada su atmosfera i sudije uticali na rezultat. Neka konacno pogleda utakmice i analizira kada su i koji igraci uzimali suteve, kada su pravili faulove. Sta pominje ABA ligu, Unistili su prosle godine Crnogorci ABA ligu, osramotili ABA ligu u Evro ligi. Ponasa se kao i Repesa, koji je jedini krivac za tenzije u finalu, koji izlazi na koferenciju za stampu posle x vremena sa strategijom "velikog" stratega Bokana da su navijaci napucali 100 i nesto koseva. Sada mogu zagrljeni da odu na odmor i da prepricavaju svoju "muku", Basta Trinkijeri. Basta bre.
    (covek, 17. jun 2019 23:31)

    # Link komentara

  74. A za komentatore,koji kažu,jesu ili nisu bili koraci,jeste ili nije bio faul na Beronu,samo nam govori u kakvom nam je kanalu liga.Pa dobar dio tih sudija sudi na međunarodnim utakmicama,i najčešće uz mali broj grešaka.Ne mogu da zamislim kakv pritisak osjećaju?

    Bilo nekad, dok je Belosevic bio "grobarski sudija" sudio je top evropske utakmice, F4 El. Sad kad je postao neutralan, nema ga nigde. A ni Jovcica nema nigde. Niko nije blesav.
    (Nena, 17. jun 2019 23:31)

    # Link komentara

  75. Mozete da pricate sta hocete ja i dalje volim Partizan
    (Merlin, 17. jun 2019 23:31)

    # Link komentara

  76. Alibi trenercina opet place !!!! :)))
     (UGASENO JSD partizai, 17. jun 2019 23:30)

    # Link komentara

  77. Na stranu koraci i preostalo vreme, nego ostaje zal za tim da se Partizan i Novica oprastaju od Pionira sa porazom....
     (ljuba, 17. jun 2019 23:30)

    # Link komentara

  78. Doslednost je teška stvar. Uz Duška Ivanovića, opcija koju je KK Crvena Zvezda tražila pred sezonu-Andrea Trinkijeri.
    (Gledalac, 17. jun 2019 23:29)

    # Link komentara

  79. triki kako lepo zvuci porazenismo a nismo izgubili. pa totije ko bokser koji celo vreme bije protivnika a onda ovaj ga opauci direk u bradu i patosiraga i posle brojanja sudije do pet ovaj ne ustane sudija prekida mec. pa triki koje od te dvojice pobedijo jeli onaj stoje svi 11 rundi bio ili onaj stoga je u 12 rundi poslo na patos i ovaj nije usto posle brojanja sudije . pa znase onaj stoje nokautiro e takoje i nas beron vas spustio gde vam je mest toje daste jos dugo iza zvezde. a stose tice korka beron je prvo bio odgurnut deje izgubio ravnotezu pase cinilo dasu koraci ali i da jesu koraci pre toga je bio faul ali sudije nisu svirale pa zato pustili berona da zavrsi akciju. tuje cisto kao suza . secatese grobari one utakmice kada je bilo 2-1 u finalu za zvezdu i kada je zvezda u cetvrtoj utakmici vodila vec skoro bila sampion. a onda drobnjak iz auta pogadja trojku i bedite izjednacujete na 2-2 seriju igrase peta utakmica i onda zvezda izgubila tu petu utakmicu i partizan bio sampion. a trebala da zvezda da bude prvak al drobnjak iz auta pokvario sve e zato nemojte da kmecite vec priznajte daje zvezda bojla za klasu govori i pobede ,u ovoj sezoni 7-3. zato triki mirno spavaj i o tituli sanjaj a micemo sa nasom zvezdom da ovih dana slsvimo i titulu srbije aba ligi i super aba ligj i ulazak u evro ligu kako ovo lepo zvuci bravo tomicu sto duze u zvezdi budi.ja neznam dalice ovaj komentar biti objavjlen ali sam sve lepo napiso slavimo ove veceri zvezdasi. zivela srbija i zvezda.
     (Zdravko, 17. jun 2019 23:29)

    # Link komentara

  80. Malo me poveo nervirati. Jeftine posalice za masu. Tanko kosarkasko znanje. Cestitke Zvezdi na tituli.
    Ceracemo se jos.
     (MarkoPFC, 17. jun 2019 23:28)

    # Link komentara

  81. Sudije nisu mogle ni da pogledaju snimak, jer ih je gospoda sa casova ljubavi zasula sa svim i svacim!
    (Dzeri, 17. jun 2019 23:27)

    # Link komentara

  82. Gospodin
    (Merlin, 17. jun 2019 23:25)

    # Link komentara

  83. Bio dobar sistem dok je Tadic trpao titule?
    (One night in May, 17. jun 2019 23:17)

    To bese onaj sto nam doveo Gasprom sponzorstvo?
    (Bas taj, 17. jun 2019 23:25)

    # Link komentara

  84. Nenad Čanak je takođe osvojio samo Kup Radivoja Koraća, a imao je platu 20 puta manju
    (Milion evra godišnje za prevaru od trenera, 17. jun 2019 23:24)

    # Link komentara

  85. Trinkiju je bilo vrucina, pa malo pobrkao. Aj sad na hladjenje. Poz.
     (Deda Kreza, 17. jun 2019 23:23)

    # Link komentara

  86. Davno sam pisao da je FMP SNS 1 a Partizan SNS 2 Na sledećim izborima da se svaki kandidat izjasni za koga navija da se zna šta koga očekuje u sportu.
     (Partizan 1917, 17. jun 2019 23:22)

    # Link komentara

  87. jeste bila ozbiljnija, sto govore imena timova kao sto su Zelena Gora, Opel Skajlajnersi, London Tauersi, megamocni Belgijanci /yaboravih ime/, potom Trefl Sopot, Nimburk...da, da, veoma ozbiljni timovi, koji sad nisu u EL jer verovatno igraju neku intergalakticku ligu vanvremenskih sampiona?
    (ja, 17. jun 2019 22:58)

    hahah...top 9 je uspeh cele vasione
     (zvezda nek se spremi za Napoli,a za nas neka ne brine, 17. jun 2019 23:22)

    # Link komentara

  88. "црвена је крвца што кипти у нама,
    црвена је муња што облак пролама,
    црвено је небо што се зором смије,
    црвен нам је барјак што се гордо вије,
    црвена је мржња у нашим грудима,
    па и гњев је црвен што нас обузима,
    О ТИРАНИ ЧУЈТЕ НЕ ТРЕБА ВАМ КРИТИ,
    И ОСВЕТА НАША ЦРВЕНА ЋЕ БИТИ !"
    (Коста Абрашевић, 1894 г.)
    🔴⚪🏀🏆⭐⭐
    (Коста Абрашевић, 17. jun 2019 23:21)

    # Link komentara

  89. U čemu je problem!?Imali ste publiku,imali ste i igru,vodili ste tokom većeg dela meča,i tačno je da ste izgubili na individualan kvalitet,isto tako ste mogli i da dobijete,bilo je tesno i neizvesno do poslednje sekunde.I koga ti sad kriviš za poraz?Sudije?Neverovatno je da jedan strani trener pronalazi izgovore u nekim besmislenim pojmovima i traži dlaku u jajetu.Krajnje bespotrebno a i ne priliči.
    (Gojko, 17. jun 2019 23:21)

    # Link komentara

  90. Svako ko iole gleda nasu kosarku zna da ce sudije da ukradu bar 4-6 poena za ovo sto sad zovu Zvezda. Zato nije smelo da se ispusti +14 u 15.minutu. Bili su razvaljeni a mi smo poceli da se glupiramo. Novica sutira 3 preko ruke u 11 sekundi napada, ko da ima 17 godina. Renfro dribla samog sebe, Jankovic se saplice u reketu i oni vaskrsnuse. Sve ostalo ispade rutina ako se zna da ce im sudije dati ono sto moraju. Dok je Partizan vodio kolo Belosevic je sudio F4. Sad vise nije ni i u prvih 20 EL sudija
    (matori 2, 17. jun 2019 22:44)

    Sve si okrivio, sama trenera sto vodi 14 razlike i izgubi utakmicu nisi.
     (EUFORIJA, 17. jun 2019 23:20)

    # Link komentara

  91. Ovaj cirkuzant me podseca na onog italijskog kapetana iz serije ALO ALO. Jos mu samo onaj sesir fali i da kaze JA VIDELA KORAKE !!!!!!
     (zvezdas, 17. jun 2019 23:19)

    # Link komentara

  92. Kad je Beron uhvatio loptu sa obe ruke, napravio je 2 koraka. Pa vi kako hocete.
     (Deda Kreza, 17. jun 2019 23:18)

    # Link komentara

  93. Bio dobar sistem dok je Tadic trpao titule?
    (One night in May, 17. jun 2019 23:17)

    # Link komentara

  94. Skuplji Čanak, više jede..
     (Lars, 17. jun 2019 23:16)

    # Link komentara

  95. Vise od pola navijaca ove zvezde nije razumelo sta je Trinkijeri ispricao i komentarisu ovde i pisu nebulozne stvari.
    (BokiPFC, 17. jun 2019 22:55)

    Vazno da ste vi razumeli kako za 800 000 eura se uzeo kup u najvecem aparthejdu prema partizanu.
     (EUFORIJA, 17. jun 2019 23:15)

    # Link komentara

  96. Beži Andrea odavde glavom bez obzira. Nije ovo za tebe, ovo je samo za nas ovde napaćene i nesretne.
    (Mirka, 17. jun 2019 23:15)

    # Link komentara

  97. Početak utakmice je bio skandalozan za Zvezdu. Odžu su suđena dva nepostojeća faula, Fajeu tri i to sve za dva minuta? Zvezda je odmah morala da meša karte i odustalo se od plana. Kad ti dva najbolja skakača budu praktično isključena iz utakmice već u drugom minutu nije ni čudo što je Partizan imao desetak ofanzivnih skokova na početku utakmice. Novica prilikom svakog skoka napravi faul u napadu a svira se svaki peti. I kod obostrane tehničke je držao Fajea za dres kada je Fajeu sviran prekršaj. Koraci Berona jesu bili, ali u tom momentu se to nije videlo i nema sudije koji bi za onakav dribling dosudio korake na prvu. Tek kada se pogleda snimak vidi se da su bili koraci, ali je tada već bilo kasno. Ovakvih situacija na utakmicama ima bezbroj i to se veoma retko sudi kad neko ovako usitni korak. Obično se koraci sude na polasku u dribling što je i očiglednije a ovo je dobro zamaskirano i teško je u deliću sekunde to proceniti. Bilo kako bilo Zvezda je bolja od Partizana i zasluženo je šampion.
     (Džoni, 17. jun 2019 23:15)

    # Link komentara

  98. Opste je poznato da sistem funkcionose samo kad Partizan pobedjuje.
     (Marko, 17. jun 2019 23:12)

    # Link komentara

  99. Maradonin gol su nazvali `Bozija ruka`, Beronov kos smo nazvali `Boziji korak` .... Koliko su nas sudije gazile citavu utakmicu, ovo mu dodje pravi zavrsetak, bas onako kako treba !!!
    (Trinki Vinki ``Na korak od pobjede``, 17. jun 2019 22:22

    Mislim da tvoj komentar odlicno pokazuje ko su zvezdasi. Nit` sram nit` oci. Obraz djon
    (bbROD, 17. jun 2019 23:11)

    # Link komentara

  100. životu nikad nije bilo lako ali je uvek lepo biti Partizanovac. 
    (B9, 17. jun 2019 22:21) 

    Kao i ljudima sa odredjenim problemima. Lepo im, a nije lako. 
    (Toto-ko-tunjo, 17. jun 2019 22:45) 

    To je ono kada vidiš duha iznad Marakane. Nije lako a nije ni lepo.
    (komesarijat, 17. jun 2019 23:01)

    Jos kada pricas o casovima ljubavi, koje kasnije debelo naplatis.
     (EUFORIJA, 17. jun 2019 23:11)

    # Link komentara

  101. Brate koliko god ne voleli Partizan, ovome coveku kapu dole! SVAKU nam je odigrao u egal a ima slabiji tim ne samo od Zvezde nego i od Buducnosti koju smo gazili po 40 razlike, a Trinki doktore egal svaku. To je za postovanje
    (Dupli dvokorak, 17. jun 2019 22:25)

    O cemu ti ? Mijesas ABA ligu koja donosi Evroligu sa ovim takmicenjem koje ne donosi nista ? Vidjelo se kako je Partizan prosao u ABA ligi kad je BITNO. Druga stvar i ona NAJBITNIJA, Zvezda igra bez Reglanda, Zvezda igra bez Perperoglua, znas li koliko ta dva igraca donose poena ? A da ne pricam o sudijama koje su zakopavale Zvezdu, u vecerasnjoj utakmici su nam posle minut ipo zakucali za klupu Odza i Fajea, proslu tekmu smo bili dominantni u skoku i naravno sudije su znale kako momentalno da poguraju mali Partizan.... Kakav crni egal.. Nema ovo veze sa egalom...
    (Trinki Vinki ``Na korak od pobjede``, 17. jun 2019 23:10)

    # Link komentara

  102. kako se ćovek adaptirao na grobarsku logiku..neverovatno..kaže ne funkcioniše sistem....funkcioniše,nego treba malo vremena da skapiraš..nama je trebalo trinaest titula partizana da shvatimo,i zahvaljujući čovketu shvatili smo kako radi sistem.....pitaj dula,danilovića,i todorića kako radi sistem...mi ništa nismo menjali,samo preuzeli...radi sistem.....i radiće još dugo....
    (zoran69, 17. jun 2019 23:09)

    # Link komentara

  103. Brate koliko god ne voleli Partizan, ovome coveku kapu dole! SVAKU nam je odigrao u egal a ima slabiji tim ne samo od Zvezde nego i od Buducnosti koju smo gazili po 40 razlike, a Trinki doktore egal svaku. To je za postovanje
    (Dupli dvokorak, 17. jun 2019 22:25)
    Po cemu ima slabiji tim?! U cemu je poenta, da igrace Partizana pokazemo kao neznalice, a Andreu kao maga? Sto je najgore, to forsiraju i grobari, nije fer id njih prema njihovim igracima. Postujem Trinkijerija inace, ali izgubio je finalnu seriju protiv ekipe sa 1 plejom (Covicem, uz svo postovanje za ovu sezonu, limitaranim igracem fiz.predispozicijama za kosarku) i pomocnim Davidovcem i Beronom. Ljudi dvojke-trojke. Nasuprot njemu imao je na raspolaganju Renfroa, Pejdza Nikolica i Jaramaza. Losi igraci? Ne bih se bas slozio, poprilicno kvalitetni, svi do jednoga.
    Takodje, od ekipe sa jednim centrom, simpaticno nezgrapnim Odzom. Danas su najzad shvatili kakva je rupa Ristic, pa pokusali da iskoriste.
    Borisa da ima Novicino kosarkasko znanje vec bi bio, barem, najbolji mladi igrac Evrope. Ali, mlad je, niko se naucen nije rodio.
    Slazem se da je Zvezda ove sezone individualno bila kvalitetnija, sa Stratosom, Reglendom i Cirbesom. Bez njih nema price o velikom favoritu Zvezdi i podvigu Trinkijerija sa slabom ekipom.
     (Drobnjak iz auta, 17. jun 2019 23:08)

    # Link komentara

  104. Dante iz auta.
     (Maki, 17. jun 2019 23:08)

    # Link komentara

  105. Kakav sistem undrzavi takwv i sistem i u sportu. Kao navijac zvezde ono su bili cisti koraci i realno trebalo jenda se igra 5-ta utakmica i na individualni kvalitet dobila bi je zvezda ne sumnjam... ovako mi malo sramotno da se slavi titula i vaditi se na neku trojku lre nove ere od Drobnjaka.
    (Vlada, 17. jun 2019 23:06)

    # Link komentara

  106. Kad ćete ukapirati da KLS nema veze sa KSS. Kad spominjete ime Danilovića, trebalo bi da stojite mirno i ne trepćete. Znate, neki klubovi imaju stvarne legende, a neki Blažiča i Lazića.
     (Copernicus, 17. jun 2019 23:05)

    # Link komentara

  107. Maradonin gol su nazvali `Bozija ruka`, Beronov kos smo nazvali `Boziji korak` .... Koliko su nas sudije gazile citavu utakmicu, ovo mu dodje pravi zavrsetak, bas onako kako treba !!!
    (Trinki Vinki ``Na korak od pobjede``, 17. jun 2019 22:22)

    Neka Beron zavrsi kao Maradona, nemam nista protiv...
    (Nikad kao Bane . . ., 17. jun 2019 23:05)

    # Link komentara

  108. Ja bih da pohvalim Partizanov rad zaista. Sad bez ikakvog sarkazma. Oni ukoliko ovako nastave, osvojice neku titulu, za 5 godina, nebitno...Ali ovo je put.
    (Dule Pacov, 17. jun 2019 22:19)

    Uživaj sve dok traje priča Carevo novo odelo, a onfa opet surova realnost.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Grr, 17. jun 2019 22:30)
    A jel vas nije sramota te surove realnosti, neznam koliko godina inas ali ako je realnost da drzava sipa novac gradjana na to da bi ti bio zadovoljan, meni je svejedno jer neki TI je sada sretan u drugom dresu.Skinite se sa grbace gradjana i investirajte svoj novac u takozvani sport .800.000 razloga ima da ne pozelim da zivim u tvojoj realnosti.Isto je i za ove druge, trece i cetvrte,
    (Laki, 17. jun 2019 23:02)

    # Link komentara

  109. Je moguće da ovako socno lažeš kikirikijeri? Uneo si se sudiji u lice posle prve tehničke i nastavio da ga paujes i dobio si drugu! Šta ti nije jasno? Vratilo nam se od kup Radivoja Koraća kada su vam sudije dodelile pehar tako sto su dunuli nešto sto se nikada ne svira! Sto se tada nisi bunio? Ona drobnjak ova trojka je posebna orica a za nju ćemo vam vraćati još, sledećih deset godina nećete videti titule!
    (Ajde, 17. jun 2019 23:02)

    # Link komentara

  110. Ovaj kao da je karijeru proveo u instituciji. Kad god gube svi im krivi, kada pobedjuju jaci su od sistema. Smejurija. Nivo zrelosti - skola kod uciteljice.
    (Nikola, 17. jun 2019 23:01)

    # Link komentara

  111. @UPPR je laz, stecaj je istina

    Ovim si pokazao svoje znanje, uppr je deo stecajnog postupka, nemoj da se frljas necim sto ne poznajes. :D
     (Joca, 17. jun 2019 23:01)

    # Link komentara

  112. U životu nikad nije bilo lako ali je uvek lepo biti Partizanovac.
    (B9, 17. jun 2019 22:21)

    Kao i ljudima sa odredjenim problemima. Lepo im, a nije lako.
    (Toto-ko-tunjo, 17. jun 2019 22:45)
    @
    To je ono kada vidiš duha iznad Marakane. Nije lako a nije ni lepo.
    (komesarijat, 17. jun 2019 23:01)

    # Link komentara

  113. Aman ljudi izadjite iz Superlige.
    Neka igraju sami, ovo je patoloska mrznja akumulirana trinaestogodisnjim frustracijama.
    Nikada vise je ne moramo igrati sto se mene tice.
     (LorD, 17. jun 2019 23:00)

    # Link komentara

  114. Najlepsi moguci nacin da se pobedi Partizan. Kao kad bi u fudbalu svirali nepostojeci penal u nadoknadi vremena. Da se nerviraju kao sto smo se mi nervirali vise od decenije. Da vide kako je.
    (Toplica, 17. jun 2019 22:58)

    # Link komentara

  115. Feminizirana verzija Duleta. Njah.
     (detektiv kokni kol, 17. jun 2019 22:58)

    # Link komentara

  116. Da sam predsednik nakon svega, vređanja, ponašanja, zavrnuo bih vam sve državne sponzore koje vam je dodelio poslednjih godina, pa igrajte 2. ABA ligu i 1. srpsku, jer vi ste "institucija". Zvezda osvojila ABA i KLS sa Davidovcem, Čovićem, Dobrićem, Lazićem, Simanićem, svi zajedno plaćeni 100.000 eura možda, a još važnije svi ponikli ili se razvijali u Zvezdi. I sad šta? 5 titula u nizu vredi samo na papiru, zna se šta donosi pravu košarku, tako da ne znam zašto se uopšte i nešto komentarišemo sa.....
     (Evroliga, 17. jun 2019 22:58)

    # Link komentara

  117. Aj cao.
     (Deda Kreza, 17. jun 2019 22:58)

    # Link komentara

  118. Jedno obavestenje za neznalice i pratioce kosarke od cuvene fuzije: Kad su Trinkijeri i Vujosevic igrali protiv najjacih evroligaskih klubova kada je el bila daleko ozbiljnija, vas je Nemanja Nedovic spasavao da ne ispadnete iz lige a na tribinama prijatelji i uza rodbina.
    (sef strucnog staba, 17. jun 2019 22:31)
    jeste bila ozbiljnija, sto govore imena timova kao sto su Zelena Gora, Opel Skajlajnersi, London Tauersi, megamocni Belgijanci /yaboravih ime/, potom Trefl Sopot, Nimburk...da, da, veoma ozbiljni timovi, koji sad nisu u EL jer verovatno igraju neku intergalakticku ligu vanvremenskih sampiona?
    (ja, 17. jun 2019 22:58)

    # Link komentara

  119. A jel izašlo autolimarsko saopštenje ???
     (baki r.s., 17. jun 2019 22:57)

    # Link komentara

  120. Koje odluke su odlucile kup?
    Noga Davidovca u kontri, Cirbes povlaci mrezicu pri sutu Dobrica, prestup Dobrica kod bacanja, koraci Berona kod trojke, Cirbes rvackim zahvatom sklanja Gagica...
    Da cujem vas, Renfro Covic, situacija ili ili?
    Da li je Covic stojao s dvije noge ili ne?
    Obraz đončina.
    Lepo se vidi na snimku da Beron pravi 4 koraka.
    Zasto sudije ne pogledase snimak?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (KD, 17. jun 2019 22:47)

    Pa odlučila je ruka Renfroa koja odguruje Čovića? Nemaju noge veze sa tim odgurivanjem.

    Pa sudije su gledale snimak.

    A koliko puta su u ovom meću sudije pogrešile na štetu Zvezde? Koliko puta?
    (Koliko puta, 17. jun 2019 22:57)

    # Link komentara

  121. Треба разумети човека. Паре које је добио од Партизана треба оправдати, а он то није успео. Једино куп, где је све три утакмице победио, мислим три различита ривала. Догодине, ако остане, желим му више среће. А вино нека пије наше, а не италијанско, ипак прима плату код нас.
     (Lule, 17. jun 2019 22:57)

    # Link komentara

  122. A za komentatore,koji kažu,jesu ili nisu bili koraci,jeste ili nije bio faul na Beronu,samo nam govori u kakvom nam je kanalu liga.Pa dobar dio tih sudija sudi na međunarodnim utakmicama,i najčešće uz mali broj grešaka.Ne mogu da zamislim kakv pritisak osjećaju?
     (War Inside My Head, 17. jun 2019 22:56)

    # Link komentara

  123. Laku noć Tinki nisi ti kriv.... Respect za tebe ali mi smo navikli da gazimo grobare.
    (Falcao, 17. jun 2019 22:56)

    # Link komentara

  124. Nema ozbiljne igre kad je u dvorani 50 stepeni i vlažnost vazduha 100%! Ovo je sramota kakvi su uslovi u Pioniru!
     (Ogi, 17. jun 2019 22:55)

    # Link komentara

  125. Vise od pola navijaca ove zvezde nije razumelo sta je Trinkijeri ispricao i komentarisu ovde i pisu nebulozne stvari.
     (BokiPFC, 17. jun 2019 22:55)

    # Link komentara

  126. Sistem baš funkcioniše, zvezda ne sme da izgubi.
     (Darko, 17. jun 2019 22:55)

    # Link komentara

  127. nije lepo to što lažeš
    (sramota u tvojim godinama, 17. jun 2019 22:54)

    # Link komentara

  128. @moskri Svi ste takvi.
    (Author, 17. jun 2019 22:53)

    # Link komentara

  129. pozdravi Drobnjaka ako je izašao iz auta.... drago mi je da nas sada razumete
     (nik, 17. jun 2019 22:53)

    # Link komentara

  130. @anonimus

    Sledeće sezone a?

    Tooo maalaa AHAHAHAHAH
     (detektiv kokni kol, 17. jun 2019 22:52)

    # Link komentara

  131. Naravno da funkcioniše. Onaj što se tuče po kafanama sa kumovima a predsednik je KSS nije bio na dodeli medalja ni bilo ko od kolega.
    Snašlo vas je ono što ste drugima želeli.
    (cmok Karma, 17. jun 2019 22:51)

    # Link komentara

  132. Demagog sa jeftinim humorom koji se patetikom dodvorava frakcijasima.
    (Mune, 17. jun 2019 22:45)

    Da je jeftin humor, i nije. ;))
     (Toto-ko-tunjo, 17. jun 2019 22:51)

    # Link komentara

  133. Jedno obavestenje za neznalice i pratioce kosarke od cuvene fuzije: Kad su Trinkijeri i Vujosevic igrali protiv najjacih evroligaskih klubova kada je el bila daleko ozbiljnija, vas je Nemanja Nedovic spasavao da ne ispadnete iz lige a na tribinama prijatelji i uza rodbina.
    (sef strucnog staba, 17. jun 2019 22:31)

    Tako je, a sad pomenuta dvojica kmeče dok mi vladamo na svim poljima. Ne živi se od prošlosti
     (Veverac, 17. jun 2019 22:50)

    # Link komentara

  134. Više mrzim zvezdu nego što volim Partizan.
     (moskri, 17. jun 2019 22:50)

    # Link komentara

  135. Panteri sve znaju, samo NIKO ne zna da nam kaze kolika je plata Tomica!?
    (Delije sa seRvera, 17. jun 2019 22:50)

    # Link komentara

  136. Neka Trinki, kad je fer pobedjuje Zvezda, a svaku kradju opravdavaju. Spominju trojku Drobnjaka od pre 100 godina, jer nemaju šta drugo. Samo u ovoj seriji su se nakrali za ceo zivot. Koriste se lažima tipa gepekovanje! Sve su to glavni akteri devedesetih i oni koji im veruju!
     (UPPR je laz, stecaj je istina, 17. jun 2019 22:49)

    # Link komentara

  137. Koje odluke su odlucile kup?
    Noga Davidovca u kontri, Cirbes povlaci mrezicu pri sutu Dobrica, prestup Dobrica kod bacanja, koraci Berona kod trojke, Cirbes rvackim zahvatom sklanja Gagica...
    Da cujem vas, Renfro Covic, situacija ili ili?
    Da li je Covic stojao s dvije noge ili ne?
    Obraz đončina.
    Lepo se vidi na snimku da Beron pravi 4 koraka.
    Zasto sudije ne pogledase snimak?
     (KD, 17. jun 2019 22:47)

    # Link komentara

  138. joj Trinki, treba opravdati platu...
     (Veverac, 17. jun 2019 22:47)

    # Link komentara

  139. Sistem je funkcionisao kada je Dulo skakao sudijama po kicmi.
     (Maki, 17. jun 2019 22:47)

    # Link komentara

  140. Trinkijeri pre utakmice: Ljubav ce pobediti! Tomic pre utakmice: Imamo meč loptu. .... Tomić posle utakmice: Pobedili smo zbog ljubavi prema klubu! Ja: polivanje :)
     (poznavalac 30a titula ©®, 17. jun 2019 22:47)

    # Link komentara

  141. Sistem je valjao u finalu kupa??? Mnogo jadno ali ocekivano od strane spin sistema kk partizan
     (Kosjan, 17. jun 2019 22:47)

    # Link komentara

  142. Vlada i dnevna doza prosečnog Srbende,trolate li trolate,ako ste vi navijači partizana,ja sam Sv.Petar.Porediti trenersku stručnost Čanka i Trinkijerija je na nivou klinca iz šestog razreda,koji je prvi put uspio da dobaci s trojke i pogodi!
     (War Inside My Head, 17. jun 2019 22:46)

    # Link komentara

  143. Sta je problem?
    (Koraci su Billy, 17. jun 2019 22:46)

    # Link komentara

  144. Znači ako dobro kapiram njegov rezon, pošteno je 3:1 za Partizan? :-))))))))
     (Veverac, 17. jun 2019 22:46)

    # Link komentara

  145. Iz ovih voda sam. Mislim da je Branko Jovanović izborom sudija rešio utakmicu. Svi znamo čije su ovo sudije, posebno Obrknežević. Boco takođe, ali je velemajstor. Nikolić ne bi uhvatio korake da je Beron napravio i peti korak,nije on kriv.
    (Vukša Čović, 17. jun 2019 22:46)

    # Link komentara

  146. Dobar je Trinki sve se vise i bolje uklapa u klub koji je svetski sampion u lelekanju i kukumavcenju.
    (Papilon, 17. jun 2019 22:22)

    Reče bot Čovketa legende...
     (Vitez Lukić od lamburginija, 17. jun 2019 22:46)

    # Link komentara

  147. Predje grobarima u naviku '' sledeće godine ''
     (he he, 17. jun 2019 22:46)

    # Link komentara

  148. Ma vazna je maica odnosno odgovarajuca garderoba koga briga za cetiri koraka berona!
    (ZOI, 17. jun 2019 22:46)

    # Link komentara

  149. Sistem je valjao u finalu kupa??? Mnogo jadno ali ocekivano od strane spin sistema kk partizan
     (Kosjan, 17. jun 2019 22:45)

    # Link komentara

  150. Verovatno si dobar trener.Videcemo,ako dodju uspesi.
    (zasto, 17. jun 2019 22:45)

    # Link komentara

  151. U životu nikad nije bilo lako ali je uvek lepo biti Partizanovac.
    (B9, 17. jun 2019 22:21)

    Kao i ljudima sa odredjenim problemima. Lepo im, a nije lako.
     (Toto-ko-tunjo, 17. jun 2019 22:45)

    # Link komentara

  152. Demagog sa jeftinim humorom koji se patetikom dodvorava frakcijasima.
     (Mune, 17. jun 2019 22:45)

    # Link komentara

  153. Sistem je valjao u finalu kupa??? Mnogo jadno ali ocekivano od strane spin sistema kk partizan
     (Kosjan, 17. jun 2019 22:45)

    # Link komentara

  154. Titula dogodine!
     (Šumadinac pali topa!, 17. jun 2019 22:44)

    # Link komentara

  155. Sistem je valjao u finalu kupa??? Mnogo jadno ali ocekivano od strane spin sistema kk partizan
     (Kosjan, 17. jun 2019 22:44)

    # Link komentara

  156. Kada vidim Zagorca, pomislim da ipak nisu tako losi odnosi izmedju Saleta i Miska kao sto se prica. Razumem selektora, ipak mora od neceg da se zivi.
    (bocko, 17. jun 2019 22:44)

    # Link komentara

  157. Svako ko iole gleda nasu kosarku zna da ce sudije da ukradu bar 4-6 poena za ovo sto sad zovu Zvezda. Zato nije smelo da se ispusti +14 u 15.minutu. Bili su razvaljeni a mi smo poceli da se glupiramo. Novica sutira 3 preko ruke u 11 sekundi napada, ko da ima 17 godina. Renfro dribla samog sebe, Jankovic se saplice u reketu i oni vaskrsnuse. Sve ostalo ispade rutina ako se zna da ce im sudije dati ono sto moraju. Dok je Partizan vodio kolo Belosevic je sudio F4. Sad vise nije ni i u prvih 20 EL sudija
     (matori 2, 17. jun 2019 22:44)

    # Link komentara

  158. Ovo nama svi kazu kad se bunimo posle sudijske kradje, pa da kazem i ja vama danas. Koraci jesu bili ocigledno. Bilo je jos gresaka, i na jednu i na drugu stranu. Ali 'ajde da kazemo da je trebalo da sude korake i da Partizan pobedi veceras. OK.

    Ali zasto majstore ne priznas da je sramota igrati egal na svom terenu protiv Zvezde koja je vec mesec ipo desetkovana, a poslednja dva susreta jos vise? Trebalo je sa makar 6-7 razlike da se udje u taj poslednji napad na utakmici a ne u egalu. I proslu utakmicu kod kuce ste isto tako jedva iscupali a ako je i bilo gresaka tada bilo je na stetu Zvezde. Prema tome, nadjite bolje igrace za sledecu sezonu; trener vam je sasvim OK.
    (prekoOkeanskeDelije, 17. jun 2019 22:44)

    # Link komentara

  159. Uzmi najbolju bocu, za pkatu od 800 000 eura, mozes i vise vina.
     (EUFORIJA, 17. jun 2019 22:44)

    # Link komentara

  160. Bas si nas utesio.Velike novce smo ti dali.Kao kada bi rekli ,,Rezultata ima ali nema uspeha".
    (da da, 17. jun 2019 22:43)

    # Link komentara

  161. Sistem je funkcionisao Samo u drugoj utakmici ta je bila jedina postena I da Ima ona jedna u aba ligi u polufinalu . Partizan ne moze da izgubi utakmicu posteno Jedino mogu izgubiti ako sudije pomognu drugom timu Jel tako grobari sta tegi kaze Jel napisao saopstenje
    (bambi, 17. jun 2019 22:43)

    # Link komentara

  162. Bez jakog Partizana nema ni jake Zvezde. Manite se, braćo prepucavanja. Ne služi nam na čast, Srbija iznad svega. Čestitke Tinkijeriju, čovek je gospodin za razliku od Duleta. Svaka čast.
    (Delija Milan, 17. jun 2019 22:38)

    ovo gospodin? procitaj tekst...
     (ejjj, 17. jun 2019 22:43)

    # Link komentara

  163. nista meni ovde nije jasno...
     (Vaske, 17. jun 2019 22:43)

    # Link komentara

  164. Verovatno je najpostenija druga utakmica!Ha,ha,ha...
     (Delija26, 17. jun 2019 22:43)

    # Link komentara

  165. Nije njemu problem, uzeo je masne novce, koje niko i nikad neće, barem ne na ovim prostorima. A mi? Šta ćemo mi?
    Nadam se da ćemo pametnije rasporediti novce za sl sezonu. Iskreno, on je dobar trener ali za milion možemo uzeti dobrog trenera i još jednog iskusnog, a dobrog, igrača, a takav nam je trebao u ovoj seriji.
    (Ma da, 17. jun 2019 22:42)

    # Link komentara

  166. Veliki covek i veliki trener. Jesam zvezdas, ali to se mora priznati.
     (zoran, 17. jun 2019 22:42)

    # Link komentara

  167. Tacno Trinkijeri sistem ne valja, secamo se svi da je sistem funkcionisao odlicno dok su svi dobri kosarkasi morali da igraju u Partizanu,kad su se pare sipale u Partizan lopatama.Tacno sistem ne valja, treva to sve prodati pa nek neko drugi sipa SVOJE pare i u Partitan i u Zvezdu , ali napokon ne moje.Tvoju platu cela tribina iz Pionira nemoze da zaradi, ali ti se i dalhe divi i guli go pasulj i hleb od tri dana.
    (Lovra Verebi, 17. jun 2019 22:42)

    # Link komentara

  168. Grobarskom logikom gledano, samo je poslednji napad na mecu merodavan da li je neko ostecen, a ovo pre toga kao da se nista nije igralo. Takvom logikom, iz zvezde mogu da se pozovu na jednu od mnogih spornih odluku na svoju stetu, i to je zacaran krug. Svako moze da se zali na sve.
    (Ivan, 17. jun 2019 22:42)

    # Link komentara

  169. Spinovanje...u grobarsko dulovom stilu...
     (ejjj, 17. jun 2019 22:42)

    # Link komentara

  170. Istina je da će ostati mrlja na ovoj tituli za sva vremena ! Ako ima pravde, treba usvojiti žalbu Partizana, registrovati im pobedu i u 5.utakmici da se reši prvak ! Ovo govorim kao Zvezdin pionir, kadet i junior '70-tih godina !
     (Boris Banović, 17. jun 2019 22:39)

    # Link komentara

  171. kralju jedam, grobari te vole!
    (dzon bon dzovi, 17. jun 2019 22:18)
    i on vas, za svih 800.000 evra, voli.
    (ja, 17. jun 2019 22:39)

    # Link komentara

  172. kralju jedam, grobari te vole!
    (dzon bon dzovi, 17. jun 2019 22:18)
    i on vas, za svih 800.000 evra, voli.
    (ja, 17. jun 2019 22:39)

    # Link komentara

  173. (danilovic, 17. jun 2019 22:24)
    Izvini, šta je to bogdan? Šta je to dulo?
    ("Vi lažete", 17. jun 2019 22:39)

    # Link komentara

  174. Bez jakog Partizana nema ni jake Zvezde. Manite se, braćo prepucavanja. Ne služi nam na čast, Srbija iznad svega. Čestitke Tinkijeriju, čovek je gospodin za razliku od Duleta. Svaka čast.
    (Delija Milan, 17. jun 2019 22:38)

    # Link komentara

  175. Demagog, pun mrznje prema Zvezdi.
     (Popov, 17. jun 2019 22:38)

    # Link komentara

  176. Kako zure da opljunu jer imaju strah, sa ovakvim timom sudije su morale pokrasti i prvu polufinalnu aba i prvu za trofej srbije i sad cetvrtu vise pokrali nego sto su posteno dobili, a njihov trener od pocetka sa igracima i sam birao igrace a nas sta je zatekao i opet egal uz silne kradje, ako ostane bicemo minimum egal sa njima a ja verujem i bolji
     (Who???, 17. jun 2019 22:36)

    # Link komentara

  177. Sta ovo znaci da nije zeleo da igra 5 utakmicu? Meni se cini da trener sebe stavlja u prvi plan,igraci ga ne slede to se vidi posle svakog Teimout oni induvidualno se dogovaraju na terenu.Licno mislim da on nije pravi trener za ove prilike jer u sve tri utakmice Partizan je bio u prilici da poveca vodcstvo a on postavi 5-torku koja to greskama anulira,mladji igraci ga ne interesuju,Zagorac je najgori u 4 utakmici ali za njega im mesta.
    (Max von Laaberg, 17. jun 2019 22:36)

    # Link komentara

  178. Trinkijeri je u ove 4 utakmice napravio samo jednu gresku. Nije trebao Jankovica da postavi bez kosmodiska da brani Bilija poslednji napad...
     (Kole, 17. jun 2019 22:36)

    # Link komentara

  179. Jel mu neko rekao da je ovaj baja, sto mu je tutnuo 800 somica u dzep, deo sistema?
    Da mu je u stvari isti taj sistem napunio dzepice.
    Kako to svako ko dodje u Partizan dolazi iz ljubavi i borac je protiv sistema? Jel to ima neko uputstvo, neki zadaci sta pricati i kako se ponasati?
    Mnogo mi ovo lici na onog majstora iz Buducnosti, koji nije znao kako da opravda bacene pare pa se uhvatio za sve sto nije kosarka.
    Vidi ovako Trinki, imas najdeblju platu u istoriji kosarkaskog trenerskog posla u Srbiji, doveo si Renfroa, Jaramaza, Jankovica, dali ste pasos coveku koji do juce nije znao sta je to Srbija... i puko od skoro pa druge postave Zvezde.
    Spinujes perfektno, zabavan si ali si kao trener zestoko preplacen.
    (Milanche...ge..., 17. jun 2019 22:35)

    # Link komentara

  180. Svaka cast Andrea..ja volim jos vise partizan..jaki smo
    (Prim, 17. jun 2019 22:35)

    # Link komentara

  181. @Trinki vinki

    ...i ostaće zapisano, u "njegovo doba", baš onako kako treba.
     (revolting cock, 17. jun 2019 22:34)

    # Link komentara

  182. Sramna konferecija, alibi, I samo jos dolivanja ulja na vec buktecu vatru. Grof Bozovic=A. Trinkijeri. Dok je islo, bilo je smeka , sale, forice za mase. Sada kada je lose....Trinkijeri razocarenje.
     (sava444, 17. jun 2019 22:34)

    # Link komentara

  183. Ostani, pa se dogodine revanširaj. Skockaj tim od početka, a onda rad, rad, rad! Nadam se da ostaje. Oni koji porede Čanka i njega, niđe veze. Pa da je pravde, trebalo je da bude 2-2. I sad vi kažete, Zvezda desetkovana. Rivers, Beron, Odžo, Faje. Ej, jedva dobijete tim sa matorim i buckastim Novicom, neartikulisanim Gagićem i Radetom "minus" Zagorcem. Pa da je bio Čanak, Zvezda bi ovo dobila 3-0 sa ukulno razlikom +60.
     (Par, 17. jun 2019 22:34)

    # Link komentara

  184. 2010 god. sam rekao da se kolo srece okrece i da ce doci vreme da uzimamo titula na isti ili slicsn nacin kako su to radili ljudi iz Partizana.Dzabe kukanje morace te jos da cekate na titulu barem jos 4 god.
     (vlada, 17. jun 2019 22:34)

    # Link komentara

  185. kada krenu ovi strucnjaci da pisu da je kao Canak, da bi Canak ovo isto uradio....Pa ljudi moji da je Canak ostao mi ne bismo videli prvo majstoricu u aba ligi, a kasnije ni finale kls jer bi puko od fmpa...Podrska Trinkijeriju i momcima, sledece sezone jos jace!
    (anonimus,17.jun 2019 22:26)
    Živim za dan da vidim političkim botovima ledja sa sportske rubrike....
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 17. jun 2019 22:34)

    # Link komentara

  186. I oni znaju da imaju kvaliteta za tri tima mi ni za jedan ceo a svaka utakmica na jedan napad.
     (Trinki kralj car!, 17. jun 2019 22:33)

    # Link komentara

  187. Navijam za Partizan 41 godinu iako imam 40 godina Trinkijeri je sve u pravu
     (Bg, 17. jun 2019 22:33)

    # Link komentara

  188. Druze moj, pa Dule bi onaj poslednji napad branio pa sve da igra ispred zgrade sa klincima, a ne finale KLS.
    Pa onda neka neki mudonja ubode prvo oba bacanja u tom trenutku, a onda imas poslednji napad i sam odlucujes o svojoj sudbini.
    Ali razumem te jer nemas igraca kao oni Berona, kome bi poverio taj poslednji napad.
    Ako nista drugo Dule bi posle onako ociglednih koraka otisao po sudije u svlačionicu i za vrat bi ih dovukao da pogledaju snimak poslednjeg napada.
    O odbrani poslednjeg napada gde Janković kao cetvorka brani najboljeg protivnickog igraca koji je pritom bek, a reket ti prazan da moze traktor sa prikolicom da ti prodje necemo ovaj put...
    Ove godine u novoj sezoni sam selektiras ekipu pa mozemo da ti sudimo.
    Sa ovakvim igracima koje si nasledio se bolje nije moglo.
    Falio je Sy da brani mrtvog Davidovca koji nas je zatrpao trojkama celu seriju, a pritom lik sutira sa zemlje.
    Falio je i Lendejl na petici koji ima procenat bacanja od 90 posto umesto Jankovića koji ima 40 posto...
    O neigranju Pusice i Pecarskog takodje moze da se prica.
    Ali dobro, sad dovesti Gordica ili Ivanovica na drugog pleja, za prvog nekog crnju ubicu tipa Pulena ili Kola, a to kosta.
    I da, konačno nekog krstenog centra jer bez toga ozbiljne kosarke nema!
    Mozda Bitadze ako ne ode u NBA.
    Naravno sve to dolazi u obzir ako se dobije ta famozna pozivnica za EL, pa ima smisla ulagati u igracki kadar, ali se realno pored bogatih Rusa to svodi na nekih 1 posto.
     (Srdjan Djumic, 17. jun 2019 22:33)

    # Link komentara

  189. Hvala Trinki.
    Sledeće dve godine se vraćamo gde nam je mesto.
    Samo jos to izdržati, pa će ovi da prestanu da prate ovaj divni sport, kao što ga nisu pratili do pre 5 godina.
     (Vlad Rad, 17. jun 2019 22:32)

    # Link komentara

  190. Dobro,niste porazeni.I?
    (aca, 17. jun 2019 22:32)

    # Link komentara

  191. Jedno obavestenje za neznalice i pratioce kosarke od cuvene fuzije: Kad su Trinkijeri i Vujosevic igrali protiv najjacih evroligaskih klubova kada je el bila daleko ozbiljnija, vas je Nemanja Nedovic spasavao da ne ispadnete iz lige a na tribinama prijatelji i uza rodbina.
    (sef strucnog staba, 17. jun 2019 22:31)

    # Link komentara

  192. Ili da menjas sistem il Partizan da promeni trenera.
    (realno, 17. jun 2019 22:31)

    # Link komentara

  193. Ja bih da pohvalim Partizanov rad zaista. Sad bez ikakvog sarkazma. Oni ukoliko ovako nastave, osvojice neku titulu, za 5 godina, nebitno...Ali ovo je put.
    (Dule Pacov, 17. jun 2019 22:19)

    Uživaj sve dok traje priča Carevo novo odelo, a onfa opet surova realnost.
     (Grr, 17. jun 2019 22:30)

    # Link komentara

  194. Inteligentan i duhovit čovek, pravi Italijan. Kako njega da razume ovaj crveno-beli delijski bašibozluk, koji ga vređa jer mu je majka, navodno, iz Hrvatske, kad ta bratija ni osnovnu nije završila, a nacionalizam im je sastavni deo života.
    (Lorger, 17. jun 2019 22:29)

    # Link komentara

  195. Eto i Tomic nekom da pokaze izlazna brata! Srecno trinkirinki, vareze te ceka!
     (Ne dajte se prevariti braco Srbi, 17. jun 2019 22:29)

    # Link komentara

  196. A boli kao i drobnjakova trojka? Neka boli,treba da boli da vidis kako je nas tada bolelo..jesu koraci ali i trojka iz auta...poyyyy
    (boki, 17. jun 2019 22:28)

    # Link komentara

  197. Hahahah…ahah aahahaha
    (Billy The Destroyer!!!, 17. jun 2019 22:28)

    # Link komentara

  198. Gospodin. Razlika izmedju nas i njih - nebo i zemlja. Zna se ko ovde voli da krade.
     (Grobarchina, 17. jun 2019 22:27)

    # Link komentara

  199. kad krenu ovi strucnjaci da pisu da je kao Canak, da bi Canak ovo isto uradio....Pa ljudi moji da je Canak ostao mi ne bismo videli prvo majstoricu u aba ligi, a kasnije ni finale kls jer bi puko od fmpa...Podrska Trinkijeriju i momcima, sledece sezone jos jace!
     (anonimus, 17. jun 2019 22:26)

    # Link komentara

  200. Ni u Aba ne funkcionise?
     (ejjj, 17. jun 2019 22:26)

    # Link komentara

  201. Никако да спомене фаул над Бероном на првом кораку... Али добро, знамо да сте кукумавке и плачљивци!
     (Црвена звезда 1913, 17. jun 2019 22:26)

    # Link komentara

  202. Ovo bese onaj gospodin, bruko jedna kad gubis tad pokazujes svoje lice!!!
    (Urke, 17. jun 2019 22:18)Sevkaj
    (pavle, 17. jun 2019 22:26)

    # Link komentara

  203. @vlada bezi botu sa vesti
     (danilovic, 17. jun 2019 22:25)

    # Link komentara

  204. Brate koliko god ne voleli Partizan, ovome coveku kapu dole! SVAKU nam je odigrao u egal a ima slabiji tim ne samo od Zvezde nego i od Buducnosti koju smo gazili po 40 razlike, a Trinki doktore egal svaku. To je za postovanje
    (Dupli dvokorak, 17. jun 2019 22:25)

    # Link komentara

  205. Skoro je sve tacno sto je Trnkijeri rekao sem jednog detalja - niko od nas ne zna sta je sudija xy napisao u izvestaju kod davanja dve thenicke greske, ali prva je data zbog prigovora, sto on ne spori a druga tehnicka mu je data jer je imao nameru (tako je izgledalo i u hali i na snimku na TV-u) da udari sudiju (verovatno iz besa zbog prve tehnicke) sto do sada NI JEDAN TRNER NIKADA NIJE URADIO NA UTAKMICI. Sta je sudija "slagao" u izvestaju bilo bi sjajno da se javno objavi.
    (pedja, 17. jun 2019 22:25)

    # Link komentara

  206. Panteri na sav glas vicu o Drobnjakovom autu, a ne pominju OGROMAN faul nad Tripkovicem pre toga? Pominju Drobnjaka, a ne pominju Guduricev trokorak u finalu kupa. Pominju Drobnjaka, a veceras uz ova cetiri(3.5) koraka ne pominju vreme koje je ostalo na satu. Sustina je ipak da vi Drobnjaka jos niste zaboravili, mogu misliti koliko ce vekova proci dok zaboravite Bogdana i Duleta. Ziveo PARTIZAN!
     (danilovic, 17. jun 2019 22:24)

    # Link komentara

  207. Trinki, ti izgleda jos ne znas u kakvu si “drzavu“ dosao..
     (nais, 17. jun 2019 22:24)

    # Link komentara

  208. Ovo sto je ova neznalica uradila mogao je i Canak, i prosle godine ko bese trener pa je Partizan uzeo kup, a bio 50 puta jeftiniji, ovaj da je neki trener vodio bi neki evroligaski tim, posle ove bruke tek nece da vodi neki ozbiljan tim
    (Vlada, 17. jun 2019 22:20)

    Ti sve ovo pises a da vam nije sudija. Izgubili bi 3-0
     (logican sled okolnosti, 17. jun 2019 22:24)

    # Link komentara

  209. prave košarke i mirisa Pionira.

    "Večeras malo smrdi."



    sta vam rece grobari...
     (pravo pitanje, 17. jun 2019 22:24)

    # Link komentara

  210. Mani se demagogije. Nisi nista bolji od Canka.
     (PFC, 17. jun 2019 22:24)

    # Link komentara

  211. Obozavam ovog coveka.
     (budimo realni, 17. jun 2019 22:24)

    # Link komentara

  212. Ajde trokorak, ali zasto se ne zaustavi vrijeme?
    U cemu je problem?
    Sta je ovo ljudi?
    Kradja stida bez.
    Mene bi bilo sramota, kukaju za kup Koje odluke su odlucile kup?
    Noga Davidovca u kontri, Cirbes povlaci mrezicu pri sutu Dobrica, prestup Dobrica kod bacanja, koraci Berona kod trojke, Cirbes rvackim zahvatom sklanja Gagica...
    Da cujem vas, Renfro Covic, situacija ili ili?
    Da li je Covic stojao s dvije noge ili ne?
    Imate li bar malo dostojanstva?
    Ne znate ni vi sami za koga navijate, bitno je samo da svrgnete Partizan.
     (RGL, 17. jun 2019 22:23)

    # Link komentara

  213. Maradonin gol su nazvali `Bozija ruka`, Beronov kos smo nazvali `Boziji korak` .... Koliko su nas sudije gazile citavu utakmicu, ovo mu dodje pravi zavrsetak, bas onako kako treba !!!
    (Trinki Vinki ``Na korak od pobjede``, 17. jun 2019 22:22)

    # Link komentara

  214. Ovo bese onaj gospodin, bruko jedna kad gubis tad pokazujes svoje lice!!!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Urke, 17. jun 2019 22:18)

    U Evroligi je sutirao fotelje kad je gubio od Zvezde.
    (cosmo, 17. jun 2019 22:22)

    # Link komentara

  215. Dobar je Trinki sve se vise i bolje uklapa u klub koji je svetski sampion u lelekanju i kukumavcenju.
    (Papilon, 17. jun 2019 22:22)

    # Link komentara

  216. Meni još nije jasno zašto smo zaposlili za toliki novac ovu neznalicu a imali smo naseg coveka odanog vojnika na klupi Partizana?!Nista mi nije jasno!!!!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 17. jun 2019 22:22)

    # Link komentara

  217. U životu nikad nije bilo lako ali je uvek lepo biti Partizanovac.
     (B9, 17. jun 2019 22:21)

    # Link komentara

  218. Sve je krivo drugo samo on i njegovi nikada, ali NIKDA nisu.
    Bole vas....samo neka vam sipaju lovu ko do sada i vama je extra
     (BMX, 17. jun 2019 22:21)

    # Link komentara

  219. “Kaže naučio sam za 7 dana vise nego za celu karijeru..” i takav covek prima ogroman novac za košarkaške uslove kod nas???!!!???Jos nisi ponudio ostavku?Sta se čeka?!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 17. jun 2019 22:21)

    # Link komentara

  220. Ovo sto je ova neznalica uradila mogao je i Canak, i prosle godine ko bese trener pa je Partizan uzeo kup, a bio 50 puta jeftiniji, ovaj da je neki trener vodio bi neki evroligaski tim, posle ove bruke tek nece da vodi neki ozbiljan tim
     (Vlada, 17. jun 2019 22:20)

    # Link komentara

  221. Ja bih da pohvalim Partizanov rad zaista. Sad bez ikakvog sarkazma. Oni ukoliko ovako nastave, osvojice neku titulu, za 5 godina, nebitno...Ali ovo je put.
     (Dule Pacov, 17. jun 2019 22:19)

    # Link komentara

  222. Ovo bese onaj gospodin, bruko jedna kad gubis tad pokazujes svoje lice!!!
     (Urke, 17. jun 2019 22:18)

    # Link komentara

  223. kralju jedam, grobari te vole!
     (dzon bon dzovi, 17. jun 2019 22:18)

    # Link komentara