1. kolika je ovo besmislica govori I činjenica da se čak I u publici 99,9 posto ljudi hvata za glavu I niko ne protestvuje osim jednog lika u plavom koji pokazuje korake.nije bilo skoro nikakve reakcije ni sa klupe ni od igrača partizana.čim se oglasila sirena beron je poleteo u svlačionicu očekujući stampedo grobara,a u isto vreme su poleteli I predmeti.tek posle sat vremena su se grobari setili da bi mogli biti I koraci tek toliko da unesu dodatnu količinu haosa,mada je I njima bilo jasno da žalba ništa neće promeniti,a da ne bi bilo ni jednog sudije na svetu koji bi u datoj situaciji svirao korake beronu iz mnogo razloga,a pogotovu što je fokus bio na mogućem faulu kao I na tome hoće li šut biti upućen na vreme.čak I da su bili koraci oni su bili toliko skriveni da su se mogli videte tek pažljivim pregledanjem snimka
    (slobinator, 18. jun 2019 20:18)

    # Link komentara

  2. Престао сам да бројим после петог корака...
    (Србин 100%, 18. jun 2019 19:57)

    # Link komentara

  3. @Pri rezultatu 27:20 za partizan, velickovic pravi IDENTICNE korake i dobija dodatno slobodno bacanje.. komenar na ovo?
    (mirr, 18. jun 2019 16:08):

    Nije tacno. Novica tu pravi takozvani nulti korak, nesto sto je pod uticajem NBA uslo i u FIBA pravilnik.
    (Vuk, 18. jun 2019 19:03)

    # Link komentara

  4. Realno, napravili ste demonstraciju sile. pokazano je da u ovim uslovima ne mozemo racunati ni na sta osim na epizodnu ulogu. Sa druge strane, neka se niko ne ljuti kad nas brutalno pokradu u Kini na Mondobasketu.
     (hurricane, 18. jun 2019 16:30)

    # Link komentara

  5. @ oduzimanje lopte
    Najljepše bih te zamolio da ponovo pročitaš moj komentar, ali ovog puta do kraja, ili bar još sljedeću rečenicu, pa ćeš videti da sam već u narednoj rečenici, i ja rekao da je to aut. Tako da nema šta da mi kvariš, tim pre što verovatno navijamo za isti tim. Pozdrav
    (Vladan R, 18. jun 2019 16:29)

    # Link komentara

  6. bili koraci svi se slazu,ali pogledaj te da li je bio faul jankovica pre koraka.
     (peca, 18. jun 2019 16:10)

    # Link komentara

  7. Pri rezultatu 27:20 za partizan, velickovic pravi IDENTICNE korake i dobija dodatno slobodno bacanje.. komenar na ovo?
    (mirr, 18. jun 2019 16:08)

    # Link komentara

  8. Kao prvo, nije isto osvojiti očiglednim sudijskim previdom titulu, nego povesti sa 1:0. Kao drugo, ovi koraci su bili očigledniji i sudije su sigurno videle, na Drobnjaka verovatno nisu obratili pažnju jer je lopta bila na drugom kraju terena dok je on stajao u autu. I kao treće, svaki put se vadite na tu trojku Drobnjaka, po stoti put, i po 101. put opet ćete pominjati trojku Drobnjaka.
    (ja, 18. jun 2019 14:58)
    Ti što sebe zoveš ja,kao prvo potpuno je svejedno da li je previd sudije u prvoj,drugoj,trećoj ili četvrtoj utakmici.Da je Zvezda dobila tu prvu imala bi 2:2 i igrala bi se majstorica.Kapiraš?Da ste vi ovo sinoć dobili opet bi se igrala majstorica a sudijska greška je bila u četvrtoj utakmici. Dakle isto.Što se Drobnjaka tiče loptu jeste dobio sa druge strane terena ali je u trenutku prijema čvrsto stajao sa OBE noge van terena.I to verovao ili ne ispred sudije koji stoji na toj aut liniji udaljen od Drobnjaka CELIH 2 METRA koji nije imao šta da obraća pažnju, jer je to bilo nemoguće ne videti.Mada si verovatno u pravu jer je izgleda MORAO da baš ZAŽMURI.Argument neobraćanja pažnje je primenljiv kod ovih koraka jer je kompletna hala na čelu sa sudijama gledala da li će Bily pogoditi koš.Jedini ko je primetio da je nešto sumnjivo je bio Jaramaz koji čak i sam nije bio u to siguran inače bi mnogo žustrije reagovao.Pogotovu videvši da sa klupe Partizana nije bilo nikakve reakcije.
    (Tex Willer, 18. jun 2019 16:07)

    # Link komentara

  9. @ja
    Ne slažem se. Uz dužno poštovanje prema tvom stavu to je nagađanje. Kako možeš da znaš šta bi bilo u toj seriji 2007. da je Zvezda povela 1:0?

    Valjda je šteta i jedno i drugo ali si ti ubeđen da eto nije ništa strašno u vašem slučaju. Na osnovu čega je ovo gore?
    Daješ sebi za pravo redosledom utakmica tj njihovim br u seriji, što je tvoj lični osećaj a ne realno stanje. Gde piše da je veći greh prevideti u 4. a ne u prvoj?
    Potpuno isto su na neregularan način oštećene ekipe bez obzira da li je prva ili koja god po redu utakmica.
    Ni tada a ni sada ne mislim da je namerno napravljen propust, desilo se.
     (nemi posmatrač, 18. jun 2019 16:07)

    # Link komentara

  10. E sad mi titula jos sladja:-)))
    (Monarhista, 18. jun 2019 16:02)

    # Link komentara

  11. Samo jedno objasnjenje za one koji zameraju sudijama sto nisu gledali snimak. Ono sto nije svirano ne moze se preinaciti gledanjem ponovljenog snimka. Dakle ne mogu sudije naknadno dosuditi niti faul niti korake. U ovom slucaju sudije mogu samo proveriti koliko je vremena ostalo do kraja utakmice.
    (sax, 18. jun 2019 14:58)

    # Link komentara

  12. To što naskače iz auta i prima loptu u vazduhu,to je AUT,po tadašnjim i sadašnjim košarkaškim pravilima. 
    Tada ste u finalu pobedili sa 3:1,znači da ste pokrali titulu jer je trebalo da bude 2:2 i da se igra 5 meč. 
    Pitanje je šta bi bilo i da je Zvezda tada kao što je trebalo povela sa 1:0,da li bi igrali tako rasterećeno.
    (Jaza, 18. jun 2019 14:13)

    Kao prvo, nije isto osvojiti očiglednim sudijskim previdom titulu, nego povesti sa 1:0. Kao drugo, ovi koraci su bili očigledniji i sudije su sigurno videle, na Drobnjaka verovatno nisu obratili pažnju jer je lopta bila na drugom kraju terena dok je on stajao u autu. I kao treće, svaki put se vadite na tu trojku Drobnjaka, po stoti put, i po 101. put opet ćete pominjati trojku Drobnjaka.
     (ja, 18. jun 2019 14:58)

    # Link komentara

  13. Pa mi od svega napravimo parodiju i lakrdiju . Zar je toliko teško pustiti dva tima da igraju i da pobedi bolji ??? Ovakva titula liči na pravu isto koliko i kupljena diploma na pravu . Kome je isto , super , neka se raduje !!!
    (Luka, 18. jun 2019 14:56)

    # Link komentara

  14. Skaču kao i raduju se svi , šatro osvoji li su !? Nebojša Ilić , ozbiljan sportista , iz nekih drugih vremena - takođe skače ??? Šta je ovo ljudi moji , košarka i sport nisu sigurno !
    (Luka, 18. jun 2019 14:47)

    # Link komentara

  15. Ja sam zvezdas ovo nije smelo sudijama da promakne . Nijh trojica da ne vide korake , da ne pogledaju ponovljen snimak strasno . To je moralo da se pogleda ovaj prodor je odlucivao da li idemo u majstorici ili dobijamo sampiona .Za mnogo stvari se gledaju snimci od suta da li je za tri ili dva, da li je faul obican ili ima elemenata za nameran, koje napravio preksaj itd.
    Ne slazem da se ovo ne svira i uporedjivanju sa sviranim faulom u finalu kupa .
    Prvo faul je bio to sto je malo vremena ostalo to ne znaci da nemoze da se svira, sudije sviraju i poslednjim stotinkama meca
    Drugo koraci su bili iz aviona se vidi
    Trece C.Zvezda bi dobila Partizan u majstorici bez problema ima bolji i kvalitetniji tim.
    Sudije ne treba da staju na stranu C.Zvezde , ne zelim da mi prijatelji i drugovi prebacuju da smo postali sampioni uz gresku sudija.
    Kad cela kosarkaska javnost u Srbiji zna da C.Zvezda ima bolji tim ....
     (Nebojsa, 18. jun 2019 14:27)

    # Link komentara

  16. Nije faul ne igraju balet a i da igraju opet nije faul.
    (laza82, 18. jun 2019 14:15)

    # Link komentara

  17. Da porede drobnjakov kos iz auta u prvoj utakmici plej ofa (koji nadskace iz auta ali je sa obe noge u terenu prilikom suta) pri tom, to niko ziv nije video dva dana, sve do tegijeve emisije, sa ovom sramotom u vremenu kada se za svaku sitnicu pregledavaju snimci, narocito kada se odlucuje o namernim faulovima gde odluka uvek ide protiv partizana, a ne za situaciji koja odlucuje direktno o ishodu utakmice, titule, mogu samo ljudi koji ne prate kosarku i navijaju za fmp
    (DG, 18. jun 2019 13:40)

    To što naskače iz auta i prima loptu u vazduhu,to je AUT,po tadašnjim i sadašnjim košarkaškim pravilima.
    Tada ste u finalu pobedili sa 3:1,znači da ste pokrali titulu jer je trebalo da bude 2:2 i da se igra 5 meč.
    Pitanje je šta bi bilo i da je Zvezda tada kao što je trebalo povela sa 1:0,da li bi igrali tako rasterećeno.
     (Jaza, 18. jun 2019 14:13)

    # Link komentara

  18. Da li je ovo faul?

    [link]
    (Da li je dozvoljena ovakva odbrana rukama?, 18. jun 2019 14:02)

    # Link komentara

  19. Nista,cetvorokorak da udje u zvanicna pravila i mirna Backa.Kao kad se dize granica aflatoksina u mleku,sa 0,005 na 0,05.Pomeris jednu nulu,dodas jedan korak i sve regularno.Meni je zanimljivo da li je sudija bio u poziciji da vidi gresku u koracima i ako je video,zasto je nije sudio?Da li to neki dr nije verovao svojim igracima da mogu u petom mecu da dobiju ovaj Par?
    (analiza, 18. jun 2019 13:59)

    # Link komentara

  20. Takve stvari se ne sviraju u poslednjem napadu.
    (dxb, 17. jun 2019 21:49)

    Ајде, бре... Наравно да се сваки прекршај свира, без обзира кад је направљен.
     (Јабучило, 18. jun 2019 13:50)

    # Link komentara

  21. Da porede drobnjakov kos iz auta u prvoj utakmici plej ofa (koji nadskace iz auta ali je sa obe noge u terenu prilikom suta) pri tom, to niko ziv nije video dva dana, sve do tegijeve emisije, sa ovom sramotom u vremenu kada se za svaku sitnicu pregledavaju snimci, narocito kada se odlucuje o namernim faulovima gde odluka uvek ide protiv partizana, a ne za situaciji koja odlucuje direktno o ishodu utakmice, titule, mogu samo ljudi koji ne prate kosarku i navijaju za fmp
    (DG, 18. jun 2019 13:40)

    I Ooo boze nas prozivate da pratimo kosarku od 2011 i da ne znamo pravila ali vi ste pravi amateri. Jel kapiras da se to ne pregledava!!! Ne postoji mogucnost da se pregleda da li su bili koraci ili ne po pravilima kosarke!!! Moze da se gleda da li je bila namerna, da li je vreme isteklo ali ne može da se gleda da li su bili koraci...
     (petarczw, 18. jun 2019 13:49)

    # Link komentara

  22. Iskreno i ja koji sam aktivno igrao kosarku u prvi momenat nisam primetio korake. Tek na usporenom snimku se vidi da jesu. Zato mislim da ni sudije nisu mogle da reaguju na pravi nacin. Bilo kako bilo pobeda je malo na kvarno, gorak ukus u ustima. Za par godina se sve zaboravi samo se titule broje.
    (sax, 18. jun 2019 13:46)

    # Link komentara

  23. Da porede drobnjakov kos iz auta u prvoj utakmici plej ofa (koji nadskace iz auta ali je sa obe noge u terenu prilikom suta) pri tom, to niko ziv nije video dva dana, sve do tegijeve emisije, sa ovom sramotom u vremenu kada se za svaku sitnicu pregledavaju snimci, narocito kada se odlucuje o namernim faulovima gde odluka uvek ide protiv partizana, a ne za situaciji koja odlucuje direktno o ishodu utakmice, titule, mogu samo ljudi koji ne prate kosarku i navijaju za fmp
     (DG, 18. jun 2019 13:40)

    # Link komentara

  24. Grobari i obraz... Za korake renfroa nista je li?! Ćutimo!?
     (petarczw, 18. jun 2019 13:38)

    # Link komentara

  25. Ajd sto je dao kos iz koraka....ali gde je bila odbrana?Prazan reket....
     (LeoLajke, 18. jun 2019 13:32)

    # Link komentara

  26. Poslednji napad partizana renfro ide na ulaz pravi korake i daje kos za vođstvo... Pogledajte to...
     (petarczw, 18. jun 2019 13:07)

    # Link komentara

  27. Tim pre je titula sladja! I kos Kecmana je postignut dok je 20 ljudi bilo na parketu, sto ga čini neregularnim, pa?
    (veliki strumf, 17. jun 2019 21:01

    Trebalo je da dobiju tehnicku gresku za svaki ulazak, a sto implicira da je Partizan ostecen. Drugo - tehnicki posmatrano Kecman je izveo svoj potez pravilno za razliku od Berona koji je sa 4 koraka stekao prednost nad cuvarom. Zamisli da je Kecman promasio (a takav pogodak se desava jednom u 500 pokusaja). Cedevita bi slavila bez da je Partizan zbog tehnickih gresaka (nedosudjenih) izveo bacanja.

    Ono sto je fakat jeste da verujem da bi Zvezda dobila i 5.mec bez problema i pride ova KLS nema mnogo znacaja.
     (Gari, 18. jun 2019 13:01)

    # Link komentara

  28. Nije me mrzelo i sada sam vraćao zadnji minut. Beron na ulazu kada je dao koš uz faul pravi tri koraka, Renfro u sledećem napadu daje koš isto pravi tri koraka i Beron u zadnjem opet pravi tri koraka. Naravučenije Beron i Renfro ne znaju da igraju košarku.
     (Džoni, 18. jun 2019 12:51)

    # Link komentara

  29. Pogledajte ulaz Renfroa u predhodnom napadu? Isto čovek usitni korak i napravi tri koraka.
     (Džoni, 18. jun 2019 12:38)

    # Link komentara

  30. Jel izlazio geometar da meri ? Hahahaha... sve se vraca drugovi partizani
    (shone bjelovacki, 18. jun 2019 12:33)

    # Link komentara

  31. Pa grobari pogledajte napad i ulazak Renfoa samo nesto ranije.Isto cisti koraci a kos priznat.Posto ni njemu nisu sudjeni nemate pravo da kukumavcete.
     (POPE, 18. jun 2019 12:28)

    # Link komentara

  32. Dokle više sa spinovanjem?

    Snimak kamerom ispod koša Partizana
    jasno ukazuje na faul Jankovićanad Beronom,
    još na prvom koraku.
    (faul čist kao suza, 18. jun 2019 12:27)

    # Link komentara

  33. @alek
    Normalno da je važan Drobnjak, to se pogotovu pokazalo fuzijom te iste godine sa Igokeom. Već tada ste bili finansijski mrtvi a da niste iz grupe u EL izašli 6 uzastopne godine. Zamisli koliko ste dobili i produžili "dominaciju". Usledili su potpisi kapitena Zvezde posle ponoći i slične majmunarije koje su obeležile vreme koje su "pojeli skakavci" u domaćoj košarci.

    Tada je to mnogo više značilo, kao sada ABA.
    Bilo pa prošlo, dešava se, mi smo se teško mirili sa tim ali evo koliko toliko doduše u nebitnom cirkusu nekog reciprociteta.
    (Smogovci, 18. jun 2019 12:21)

    # Link komentara

  34. Zvezdaš sam, ali ovo je sramota...
     (Chema, 18. jun 2019 12:16)

    # Link komentara

  35. Ajmo sada i za Renfroa napad pre toga..
    (Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”, 18. jun 2019 12:15)

    # Link komentara

  36. Zvezda SAMPION
     (Billy iz trokoraka, 18. jun 2019 12:12)

    # Link komentara

  37. Dobro i?
     (Markoni, 18. jun 2019 12:12)

    # Link komentara

  38. Sudije i da su gledale snimak, ne mogu da dosude korake, da l ste vi ljudi realni?
     (Ika, 18. jun 2019 12:11)

    # Link komentara

  39. Sve češće se u savremenoj košarci dešavaju ovakvi trokoraci, produženi koraci, step bekovi koji su na samoj ivici regularnosti, pomeranje u stranu kod šuta za 3, nastavak šetnje od čak nekoliko sitnih koraka pri prijemu lopte pre zaustavljanja i sl. U principu u Evropi se koraci sviraju isključivo na polasku u dribling, u zadnje vreme skoro uvek pri rolingu iako veoma često igrač i ne napravi korake i pri pivotiranju obično centra kada prebaci težište sa jedne na drigu stranu i odvoji stajnu nogu pre izbačaja lopte kao i kada mu protivnik izmakne "stolicu" pa ovaj izgubi ravnotežu i napravi nekoliko sitnih koraka u nazad. Ne znam da sam u skorije vreme video da sudije na dvokoraku pri polaganju dosude korake(ako nisu na polasku) iako se to prečesto dešava na svakoj utakmici. Da su Bili koraci Bili su.
     (Džoni, 18. jun 2019 12:11)

    # Link komentara

  40. Ušlo ljudima u krv!Prvo Gudurić , sada ovaj amer , pa gol sa atletske staze ... ali važno da je Drobnjak iz auta!!!Jadni ste , ali ničija nije do zore gorela , upamtite to!
    (alek, 18. jun 2019 11:29)


    Pa to ste vi zaboravili???
     (Nikola, 18. jun 2019 12:11)

    # Link komentara

  41. I sad I zauvek Partizan evropski šampion 92'
    F4, F8 ojhaha pride.
     (GOAT, 18. jun 2019 12:10)

    # Link komentara

  42. predlazem da se sledece sezone ukinu koraci za igrace cz-fmp. glupo je da se tolika kreativnost sputava nekakvim koracima. a treba i brojati...
    (viktor bezimeni, 18. jun 2019 11:53)

    ili da ukinu i trojku ixzauta, recimo...?
     (Tito partija crno bela SNS armija, 18. jun 2019 12:07)

    # Link komentara

  43. Beron se bukvalno prosetao do kosa, da je Dule tu, svima bi u ekipi pala berba usiju...
    (Covek po imenu Uve, 17. jun 2019 22:14)

    Ali bukvalno se prošetao!
    (jasno, 18. jun 2019 12:06)

    # Link komentara

  44. Ne znam sta ljudima nije jasno,iz aviona se vidi da su koraci.
    (Zoran LFC, 18. jun 2019 10:56)


    Ne znam šta je ljudima,
    iz aviona se vidi faul Jankovića na prvom koraku,
    samo se u medijima spinuje da je moguće napraviti korake
    pre faula na prvom koraku.

    U suštini, da Beron nije pogodio,
    Zvezda bi bila oštećena.
    (samo vi spinujte priču o koracima, 18. jun 2019 12:03)

    # Link komentara

  45. ... ali isto tako, par minuta ranije, Odzo nije napravio korake a svirao mu je sudija sa druge strane terena (10ak metara udaljen i sa nekoliko igraca izmedju njega i Odza), a ne sudija neposredno ispred njega!
    (Lefty, 17. jun 2019 21:02)
    i jedan i drugi su napravili gresku u koracima....ionako si gledao na tv-u....video si usporen snimak....ako znas pravila.....onda ti je jasno....
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (borivoje surdilovic, 17. jun 2019 21:16)

    Hajde mi ti objasni pravila... Pogledaj snimak za korake Odza. Hvata loptu, doskace na dve noge i pomera levu unazad. Dakle jedan kotak. Koraka ni i snu. Sudina na metar od njega ne sudi nista, a onaj usukani svira, a nema sanse iz ong polozaja da vidi.
    Ako treba jos neka pomoc, objasnjenje, bensedin, tu sam.
    (Lefty, 18. jun 2019 12:01)

    # Link komentara

  46. Tu fotografiju, da je Drobnjaku u trenutku prijema lopte jedna noga u autu, nigde nećeš naći, jer je i ne može biti, pošto je loptu primio u vazduhu i doskočio u teren.
    (Vladan R, 18. jun 2019 10:52)

    Da ti ne kvarim sneška, al to je aut
    (oduzimanje lopte, 18. jun 2019 12:01)

    # Link komentara

  47. Za ove što se pozivaju za naknadno gledanje snimka obaveštenje da su i pogledali snimak mogli bi samo interno da konstatuju da su pogrešili, ali se odluka ne bi mogla promeniti. Mogli su da gledaju jedino da li je šut upućen na vreme i ako jeste koliko je još vremena ostalo posle pogotka ako je ostalo? Ne može se pregledanjem snimka naknadno dodeliti prekršaj, odsvirati koraci i sl. Ako je prekršaj mogu da pogledaju snimak da vide koji je igrač napravio, da li je nameran, ali ne mogu na primer ako vide da nije bilo prekršaja da ga ponište. Ono što je svirano je svirano i to je tako.
     (Džoni, 18. jun 2019 11:55)

    # Link komentara

  48. predlazem da se sledece sezone ukinu koraci za igrace cz-fmp. glupo je da se tolika kreativnost sputava nekakvim koracima. a treba i brojati...
    (viktor bezimeni, 18. jun 2019 11:53)

    # Link komentara

  49. Naravno da su koraci i naravno da vase suzice, bol i patnja nemaju cenu!
     (Bili Troskok, 18. jun 2019 11:45)

    # Link komentara

  50. I u prethodnom napadu Beron je napravio korake.
     (Nikola Petrović, 18. jun 2019 11:44)

    # Link komentara

  51. Hahaha... zalosno i smesno u isto vreme. Pojedinci pisu "to je NBA stil"!? Koga to briga? Ako igras u Evropi onda igras po evropskim pravilima.Liga nam je sprdnja.Cestitke Covicu na izuzetnim krimi naporima.
    (Han_Solo, 18. jun 2019 11:44)

    # Link komentara

  52. a trojka drobnjaka za titulu iz auta , to se vec zaboravilo
     (dejan, 18. jun 2019 11:41)

    # Link komentara

  53. Jedan, dva...tri!
     (miroslav, 18. jun 2019 11:39)

    # Link komentara

  54. A Dule u fazonu : Secas li se lepi grome moj nekada je tlo pod nama pucalo ......reci gde je zapelo.
     (bobrock, 18. jun 2019 11:38)

    # Link komentara

  55. Gde su oni koji tvrde da je "NBA smejurija i cirkus"?
    (NS, 18. jun 2019 11:38)

    # Link komentara

  56. Poslednji napad koraci...Pretposlednji napad Berona ... KORACI.pogledajte snimak.Ne znam kako vas vise nije sramota!!!!
    (Marko Stojicevic, 18. jun 2019 11:33)

    # Link komentara

  57. Ušlo ljudima u krv!Prvo Gudurić , sada ovaj amer , pa gol sa atletske staze ... ali važno da je Drobnjak iz auta!!!Jadni ste , ali ničija nije do zore gorela , upamtite to!
    (alek, 18. jun 2019 11:29)

    # Link komentara

  58. Napravio je i kod koša pre toga, kada je imao i dodatno slobodno bacanje. Poslednjih pet poena Zvezde došli uz veliku pomoć sudija.
     (Del Piero#10, 18. jun 2019 11:28)

    # Link komentara

  59. Kako kazu, u poslednjih 15 sekundi se ne svira nista.
     (igor, 18. jun 2019 11:22)

    # Link komentara

  60. Dvojica sudija jedan levo drugi ispod koša. Nemoguće da nisu videli korake.
     (peca, 18. jun 2019 11:20)

    # Link komentara

  61. Svaka pobeda je pobeda. Porazeni ima pravo da se ljuti.
    (MG, 18. jun 2019 11:16)

    # Link komentara

  62. Auuuu,kakav trokorak,Beron je hibrid Ivana Balića i Nikole Karabatića. Kad ja,kao navijač Budućnosti,moram reći da ovakvu krađu nisam gledao. Onda vam je sve jasno.
    (Vedran, 18. jun 2019 11:13)

    # Link komentara

  63. Nije tačno, Jaramaz je odmah pokazao da su koraci i otišao kod sudije da se žali.
    (sgdp, 18. jun 2019 00:36)

    Hajde ponovo pogledaj snimak i vidi gde je otišao Jaramaz i zbog čega. Ako već lažeš sebe nemoj bar da lažeš nas ostale...
     (Wllaxy, 18. jun 2019 11:07)

    # Link komentara

  64. A drobnjakova čuvena trojka pre 15 godina... Još nisam video ni jedan čvrst dokaz, fotografiju da u trenutku prijema lopte mu je bar jedna noga bila na liniji. Izjednacavanje sa ovim su babe i žabe.
    (srdan, 18. jun 2019 02:52)

    Bože, pa ti čak ne znaš ni pravila niti zbog čega je Drobnjakova "trojka" sporna!!! Ti sve ove godine živiš u ubeđenju da bi greška bila samo kad igrač gazi liniju! Strašno!
     (Wllaxy, 18. jun 2019 11:05)

    # Link komentara

  65. Napad ranije, Renfroe takodje pravi identican ulaz sa koracima pa sudije ne sviraju. To je NBA stil, ceo zivot su tako uceni, u NBA to nisu koraci. U Evropi jesu ali pod uticajem velikog broja NBA igraca se to vise ni u Evropi ne sudi..
    (Nele, 18. jun 2019 02:00)

    U NBA nisu koraci? Pa neverovatni ste stvarno. Dal ste samo pokvareni ili nemate pojma. Ili je oboje. Ako nisu koraci nek nose loptu od kosa do kosa ne moraju da je tapkaju uopste
    (bbROD, 18. jun 2019 10:58)

    # Link komentara

  66. Ne znam sta ljudima nije jasno,iz aviona se vidi da su koraci.
     (Zoran LFC, 18. jun 2019 10:56)

    # Link komentara

  67. Covek je samo unapred proslavio pobedu zu Uzicko kolo. Cestitajte i vezbajte dalje.
    Cetitke i pozdrav
    (Zuca, 18. jun 2019 10:53)

    # Link komentara

  68. Tu fotografiju, da je Drobnjaku u trenutku prijema lopte jedna noga u autu, nigde nećeš naći, jer je i ne može biti, pošto je loptu primio u vazduhu i doskočio u teren. Ali zato ima video snimak gde se jasno vidi da je pre prijema lopte gazio liniju i bio u autu. Ako makar malo poznaješ košarkaška pravila, jasno ti je da je to aut. Sinoć koraci jesu bili, ali isto tako i faul, na prvom koraku. Na neki način te dve greške se potiru, ali samo delimično, jer da je sviran faul Partizanu bi ostalo vremena da organizuje još jedan napad, a i pitanje je da li bi Beron pogodio oba bacanja.
    (Vladan R, 18. jun 2019 10:52)

    # Link komentara

  69. Brilijantna pobeda, samo što nisam znao da su uvedena nova pravila u košarci i da se priznaje koš iz troskoka?!
    Tuga, jad i beda a sramota da i grom udara!!!
     (Srb, 18. jun 2019 10:47)

    # Link komentara

  70. Ovo je previse cak i za rukomet..
     (Jeste i bice.., 18. jun 2019 10:46)

    # Link komentara

  71. Ako ste toliko veliki klub sa Malog Kalemegdana zašto na takav način osvajate "velike pobede"?!!! Sve ste drugo samo ne veliki klub.
     (Žika Pavlović, 18. jun 2019 10:45)

    # Link komentara

  72. A što u napadu malo pre tih koraka se sude koraci Odžu kada mu je mislim Janković izmakao "stolicu", ali je dodao loptu pre nego što je "pao" i odvojio se od zemlje? Sudije jesu pogrešile kod ovih koraka Berona koje je on odradio u NBA stilu ali velika većina sudijskih odluka u ovoj utakmici je bila više na štetu Zvezde.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Džoni, 18. jun 2019 09:40)

    Slažem se, većina sudijskih odluka u ovoj utakmici je bila više na štetu Zvezde, a posebno ova toliko beznačajna.
    (Grr, 18. jun 2019 10:44)

    # Link komentara

  73. Mogao ladno jos jedan korak. Gledate li vi ljudi Nba
    (pada, 18. jun 2019 09:45)

    Ma mogao je još koliko hoće ali maksimalno 7 po pravilima NBA. Čak i gol CZ46 sa atletske staze, malo dete za ovaj podvig.
    (view, 18. jun 2019 10:41)

    # Link komentara

  74. Svi vi što govorite o nameštanju, o sudijama i o ko zna čemu već prisetite se samo kako je Partizan osvojio Kup Srbije pre nekoliko meseci. Druge stvari iz prošlosti tipa koš iz auta možemo i da zanemarimo, bilo je tu svega i svačega ali kad su sudijske odluke u vašu korist pa makar bile očigledne greške vama je sve pošteno i zasluženo a kad su greške na Zvezdinu štetu tada vam je opet sve pošteno. Dakle kad gubite nepošteno je a kad pobedjujete sve je pošteno. Licemerje.
    Unapred obaveštavam one koji se "brinu" za moj ručak i šalju me u kuhinju da mi je ostalo od juče i za danas a oni nek se pobrinu za svoj, ha ha ha...
    (Dragana, 18. jun 2019 10:35)

    # Link komentara

  75. Nije lepo smejati se tuđoj nesreći.... Pa ipak Parazitizan je dobio šta je zasluzio.
    (Sale, 18. jun 2019 10:34)

    # Link komentara

  76. Niko se sa klupe Partizana nije bunio niti je bilo frke dok nije odgledan usporen snimak 5x. Jeste tamo Zagorac ili neko vec stidljivo pokazao kao da su koraci, ali Trinkijeri nije ni jednog momenta prisao sudijama ili nekome da trazi gledanje snimka. Ja sam odmah video da su bili koraci na prvom usporenom snimku, ali se taj "trokorak" pusta na veliko i u Evropi i u Americi. Kad bi se gledao video posle svakog kosa Hardena, on bi covek imao u proseku 10p po utakmici, tako da nije ovo uopste nesto sto se desava jednom u 100 godina, nego 10 puta na svakoj utakmici. Meni se to nikako ne svidja, ali su ocigledno pravila u celom svetu malo "popustena" zbog, sto bi Ameri rekli, dinamike i atraktivnosti. Pravila postoje da bi se sudilo po njima, ali kao sto rekoh, nije ovo nista neuobicajeno da danasnju kosarku, naprotiv. Problem je samo sto se halabuka dize onda kad je tesno, kad se resava utakmica, a ako je 20 razlike, to niko i ne pominje, sto onda apsolutno dozvoljava sudijma da to pustaju stalno.
    (Onako usput..., 18. jun 2019 10:32)

    # Link komentara

  77. Uh kako je grobarima od jutros...
    Pred njihovim navijačima, pibeda uz zvuk sirene, poslednji koš je bio koš za pobedu, Zvezda osvojila titulu, a na sve to, Bili napravio korake, hahahahah, nije lako danas biti grobar.
     (I ako, 18. jun 2019 10:32)

    # Link komentara

  78. Nista bez senzora. Verizon uvodi fiber optiku u NBA, kakve sudije.
    (ze kon, 18. jun 2019 10:31)

    # Link komentara

  79. Čović se kune u boga, Tomić ko da ga je poplava izbacila, Beron pošo na pijac, ...


    A Leonu Deleonići kazniće Partizan.
    (sram vas bilo, 18. jun 2019 10:20)

    # Link komentara

  80. Kakvi ovde koraci, ljudi, kakvo mlataranje!? Zao mi sto nisu, da s razlogom jos jace placu.
     (Toto-ko-tunjo, 18. jun 2019 10:16)

    # Link komentara

  81. Nemojte plakati mnogo :)))
    (Falcao, 18. jun 2019 10:09)

    # Link komentara

  82. Bambi je u suzama
    (Red Star, 18. jun 2019 10:02)

    # Link komentara

  83. Mali klub samo na neposten nacin moze da pobedi.
     (Drobnjak iz auta, 18. jun 2019 09:58)

    # Link komentara

  84. Beron može da postane ozbiljan, čak veliki igrač.
    Ne samo što je prihvatio i odlično nosio ulogu Zvezdinog vođe, nego je večeras bio i onaj koji rešava utakmicu i to je uradio izuzetno pametno - dok su svi očekivali šut - cela protivničku petorka na parketu, ceo njihov stručni štab, svi navijači, on se odlučio na ulaz! Genijalno rešenje.
    Beronov ulaz je potpuno iznenadio i toliko zbunio i igrače i trenere i navijače, pa i sudije (a rekao bih i igrače Zvezde) da već kada je krenuo na ulaz niko više nije ni gledao šta se dešava... Koraci u takvim okolnostima "nisu postojali", jer ih niko nije ni primetio.
    Naknadna pamet nije pamet, nego nemoć. Svi mi to znamo. Beronu svaka čast na ovom potezu, retki su igrači koji mogu da iznenade 7.000 ljudi.
    (Pera, 17. jun 2019 23:31)

    Aj ne mlati svega ti,iznenadio kaze 7000 ljudi:)...mozda tebe koji nekad nisi tapnuo kosarkasku loptu vjerovatno,a svako ko jeste vidio je "protrcavanje" momka kroz reket.E sad sto sam ja licno misljenja kao navijac partizana da zvezda ima bolji tim, i da bi svakako vjerovatno osvojila to je nesto drugo,ali ruzno je na ovakav nacin.Morali su da pogledaju snimak,gledaju ga zbog mnogo manjih gluposti a ne lopti koja odlucuje sampiona.
    (CisTo_onAKo, 18. jun 2019 09:58)

    # Link komentara

  85. Tri koraka hocu haaa,necu jedan,necu dva....ahahaha
     (Billy su koraci, 18. jun 2019 09:56)

    # Link komentara

  86. beronu drzavljanstvo bre!!! pa da srpski rukomet progleda.
    (levo krilo, 18. jun 2019 09:49)

    # Link komentara

  87. I u NBA sudije grese,Nema materijalne povrede pravila
    (NY, 18. jun 2019 09:45)

    # Link komentara

  88. Mogao ladno jos jedan korak. Gledate li vi ljudi Nba
    (pada, 18. jun 2019 09:45)

    # Link komentara

  89. Гробари, карма је чудо
    12 година сте певали "Дробњак из аута"
    Сад ћемо ми певати "Били трокорак"
     (Лала из Баната, 18. jun 2019 09:45)

    # Link komentara

  90. ma kakvi koraci predsednik upravo javio da nisu.mene je sramota njihove sramote.toliko
     (dejan, 18. jun 2019 09:42)

    # Link komentara

  91. A što u napadu malo pre tih koraka se sude koraci Odžu kada mu je mislim Janković izmakao "stolicu", ali je dodao loptu pre nego što je "pao" i odvojio se od zemlje? Sudije jesu pogrešile kod ovih koraka Berona koje je on odradio u NBA stilu ali velika većina sudijskih odluka u ovoj utakmici je bila više na štetu Zvezde.
     (Džoni, 18. jun 2019 09:40)

    # Link komentara

  92. Kao navijam za zvezdu ali sve je jasno, lepo se vidi.
     (Majkl Džondar, 18. jun 2019 09:39)

    # Link komentara

  93. U prvih nekoliko minuta Odzo i Faje ukupno 5 licnih (2+3),ko prati kosarku jasno mu je da li tu ima neke tendencije,a sta je to za Zvezdu znacilo videlo se posle nekoliko trenutaka kada je Partizan uzeo 7 lopti u napadu jer pomenutih nije bilo na parketu....Cisto da se ne pravimo blesavi kao i uvek.Koraci su bili ali je na prvom koraku biol faul koji je precutan i to je uticalo pri egzekuciji na sudije ( a i covek imao livadu ispred sebe, mogao je i 10 koraka da napravi-sta mu tesko ).Veliki pozdrav, ko gubi ima pravo da se ljuti .
    (pancevo, 18. jun 2019 09:20)

    # Link komentara

  94. "Kako osvojiti KLS u tri koraka"
    Billy Baron
     (objavite komentar jednom u zivotu, 18. jun 2019 08:56)

    # Link komentara

  95. A što je vreme isteklo ? Koraka je bilo mnogo za dve sekunde.
     (Valjda nije, naopako, 18. jun 2019 08:01)

    # Link komentara

  96. i sta, posle ovoga treba ponovi da pratim Srpsku kosarku? Budalastina.
     (Drakce, 18. jun 2019 06:40)

    # Link komentara

  97. Postavlja se pitanje ako su se bunili kosarkasi partizana zasto se nije gledao snimak i zasto su igraci zvezde pobegli sa terena
     (muamua, 18. jun 2019 06:02)

    # Link komentara

  98. Nije prvi put da mu je prošlo pa pa hajde opet. Samo da podsetim i na korake koje je beron napravio u finalu kupa kada je dao trojku pored novice u zadnjim minutama. Naravno navijačima je ostalo u sećanju samo da je covicev mali odgirnut I nije dosudjen faul u napadu. Kakvo licemerje...
    A drobnjakova čuvena trojka pre 15 godina... Još nisam video ni jedan čvrst dokaz, fotografiju da u trenutku prijema lopte mu je bar jedna noga bila na liniji. Izjednacavanje sa ovim su babe i žabe.
     (srdan, 18. jun 2019 02:52)

    # Link komentara

  99. Ljudi pogledajte poslednji minut utakmice. Renfro je pre ovog kosa Berona napravio samo takve korake. Usitnio je toliko da ni sam nisam uspeo da izbrojim na kraju koliko ih je napravio. Sustina je da postoji tolerisanje od strane sudija kada su odlucujuci momenti u pitanju. Zvezdina pobeda je cista kao suza, nemojte se nikome pravdati.
     (Ivan, 18. jun 2019 02:21)

    # Link komentara

  100. Napad ranije, Renfroe takodje pravi identican ulaz sa koracima pa sudije ne sviraju. To je NBA stil, ceo zivot su tako uceni, u NBA to nisu koraci. U Evropi jesu ali pod uticajem velikog broja NBA igraca se to vise ni u Evropi ne sudi..
    (Nele, 18. jun 2019 02:00)

    # Link komentara

  101. Braco grobari samo opusteno,sve ce ovo doci na naplatu kad tad.Ziveo Partizan
    (Luke Babbitt gravedigger, 18. jun 2019 01:53)

    # Link komentara

  102. AUUU, Jankoviceva odbrana zasluzuje i 4 koraka..
    (sasa the red baron, 18. jun 2019 01:18)

    # Link komentara

  103. Zvezdas sam, ali ovo su cisti koraci... Iskusno su pobegli u svlacionicu odma da sudije ne mogu da pregledaju snimak.
    (tugabrate, 17. jun 2019 20:59)

    Pa, nisu poneli ekran u svlačionicu...
     (Ujka Žitko, 18. jun 2019 00:53)

    # Link komentara

  104. Čak i ako zanemarimo činjenicu da nije bilo četiri koraka, prosto je nezamislivo da niko od igrača Partizana koji su bili na terenu nije video te korake niti je reagovao na njih... Jel ti i to previše providno?
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Wllaxy, 17. jun 2019 22:13)

    Nije tačno, Jaramaz je odmah pokazao da su koraci i otišao kod sudije da se žali.
    (sgdp, 18. jun 2019 00:36)

    # Link komentara

  105. Zašto kradete, zašto kradeteee, zašto kradete, zašto kradete, p**** ciganskeee?!
     (zvezdoprc, 18. jun 2019 00:18)

    # Link komentara

  106. [link]
    cestitao bi tvojoj zvezdi ,cetrdeset godina navijas...za koga navijas od 2011.?
    (zufer avdija, 18. jun 2019 00:17)

    # Link komentara

  107. Aj sto je napravio deset koraka nego kada se igra preostali deo utakmice?

    Ma saaaaalim se, cestitam kalcopolisti. Sta ima veze sto kradete, navikli smo, nije prvi put.
    (Djalma, 17. jun 2019 23:05)


    Lele evo postideh se sve gledam u zemlju, kad nam vi lopovi kažete mi se stidimo
    (stidimo se, 18. jun 2019 00:06)

    # Link komentara

  108. Tako je, pricacemo o vasoj pobedi nakon trokoraka. Ne kako ste bili bolji od nas i zasluzeno pobedili vec kako ste na neposten nacin osvojili jos jednu titulu. Ali jos draze mi je sto se vi dicite time, to je ta razlika izmedju bas i nas. Obraza nemate.
    (MOE32, 17. jun 2019 23:16)

    A što misliš da je pošteno da Zagorac dobije (malo ranije od tog trokoraka), dva slobodna bacanja za faul koji je bio pri skoku, ne prilikom šuta, ne prilikom dvokoraka i van bonusa Zvezde? Faul Lazića koji je promenjen u faul Odža. Eto ti dva poena izmišljena u korist partizana, da ne pominjem suđenje u prvoj četvrtini.

    Na stranu sve, bolji smo od vas, 4 utakmica i nije trebala da se igra i za toliko smo bolji od vas. ova liga nema smisla da se više igra. Čisto mučenje za gledanje
    (ko bi tada pobedio, 18. jun 2019 00:01)

    # Link komentara

  109. @ koraci ili ne, svejedno, ali zasto sudije nisu pogledale snimak, a gledale su ga toliko puta zbog kojecega?
    (stena, 17. jun 2019 23:18)

    ... i ... šta će posle? Ovako se vade da nisu videli, da su mladi i neiskusni i da je Drobnjak kriv.
     (Jedini fer način, 17. jun 2019 23:59)

    # Link komentara

  110. Hahaha koraci iz aviona...i posle me pitaju zasto ne gledam nas sport hahaha
    (majstor, 17. jun 2019 22:19)

    a odakle ga gledas, iz aviona?
    (fartstarter, 17. jun 2019 23:54)

    # Link komentara

  111. Koliko sam ja razumeo Beron je namerno pravio korake zbog nekog Drobnjaka i da zvezdašima bude slađe.
     (Jer, tako smo u mogutjnosti, 17. jun 2019 23:39)

    # Link komentara

  112. Nova pravila, zvazdi i fmp se ne sviraju faulovi, koraci u stvari ništa se ne svira protiv njih.
    (Nbc, 17. jun 2019 23:37)

    # Link komentara

  113. Beron može da postane ozbiljan, čak veliki igrač.
    Ne samo što je prihvatio i odlično nosio ulogu Zvezdinog vođe, nego je večeras bio i onaj koji rešava utakmicu i to je uradio izuzetno pametno - dok su svi očekivali šut - cela protivničku petorka na parketu, ceo njihov stručni štab, svi navijači, on se odlučio na ulaz! Genijalno rešenje.
    Beronov ulaz je potpuno iznenadio i toliko zbunio i igrače i trenere i navijače, pa i sudije (a rekao bih i igrače Zvezde) da već kada je krenuo na ulaz niko više nije ni gledao šta se dešava... Koraci u takvim okolnostima "nisu postojali", jer ih niko nije ni primetio.
    Naknadna pamet nije pamet, nego nemoć. Svi mi to znamo. Beronu svaka čast na ovom potezu, retki su igrači koji mogu da iznenade 7.000 ljudi.
    (Pera, 17. jun 2019 23:31)

    # Link komentara

  114. I baš ga briga hahahahahhaha Rokaj Zvezdo!!!!
    (Falcao, 17. jun 2019 23:21)

    # Link komentara

  115. koraci ili ne, svejedno, ali zasto sudije nisu pogledale snimak, a gledale su ga toliko puta zbog kojecega?
    (stena, 17. jun 2019 23:18)

    # Link komentara

  116. Ovako ce da imaju o cemu da pricaju preko leta...
    (GM, 17. jun 2019 23:08)

    Tako je, pricacemo o vasoj pobedi nakon trokoraka. Ne kako ste bili bolji od nas i zasluzeno pobedili vec kako ste na neposten nacin osvojili jos jednu titulu. Ali jos draze mi je sto se vi dicite time, to je ta razlika izmedju bas i nas. Obraza nemate.
    (MOE32, 17. jun 2019 23:16)

    # Link komentara

  117. Koja bara od kosarke, a nekad su to bili respektabilni klubovi.
    (Milos, 17. jun 2019 23:11)

    # Link komentara

  118. Ovo je i bolje nego ih poniziti kao Buducnost u 5. mecu.

    Ovako ce da imaju o cemu da pricaju preko leta...
    (GM, 17. jun 2019 23:08)

    # Link komentara

  119. Koraci. I to baš očigledni. Bez potrebe nisu svirani. Ne razumem ni zašto ih je Beron napravio. Njega u ovom timu Partizana nema ko da čuva i mogao je da ih obilazi kako je hteo i čisto da koš. Mogli bi da se pozovemo na onaj koš Partizana iz auta i kažemo, kosmička pravda. Ali stvarno nije bilo potrebe. Prvo što bi Zvezda svakako sledeću utakmicu dobila. I drugo što ova titula nikom više ne treba. Potrebnija je svakako Partizanu, da bi njihova uprava nastavila da maže navijače kako dobro radi. Njima ovakav kraj više i odgovara nego da su igrali sledeću utakmicu. Sve u svemu, gore su prošli navijači Zvezde. Ko će oterati Tomića posle dve titule?! A sigurno je da je najnestručniji trener u ABA ligi. Nadam se nekoj timčini sledeće sezone, koja će moći da pobeđuje bez trenera bar u ABA ligi.
    (Đura, 17. jun 2019 23:05)

    # Link komentara

  120. Aj sto je napravio deset koraka nego kada se igra preostali deo utakmice?

    Ma saaaaalim se, cestitam kalcopolisti. Sta ima veze sto kradete, navikli smo, nije prvi put.
    (Djalma, 17. jun 2019 23:05)

    # Link komentara

  121. How yes know...hobotnica radi, pustila pipke. Samo kmecite kme kme
    (Brane, 17. jun 2019 22:58)

    # Link komentara

  122. treba napraviti respektabilan tim koji neće ulaziti u neizvesne finalne završnice sa ovakvim seljačkim klubovima poput ovog od večeras!
    (KAZNA KRU, 17. jun 2019 21:43)

    Kaže navijač kluba koje pripada sportskom društvu iz jednog sela na Ibarskoj magistrali! Ha, ha, ha...
    (Vasa, 17. jun 2019 22:53)

    # Link komentara

  123. Ovakvo navlacenje, kao za Zvezdu u kosarci u poslednjih par godina nije zapamceno, od sudija, guranja sponzora, podrske vlasti, dovodjenja preskupih pojacanja. ali neka ovo ce se jednom lane zvati...
     (Raki, 17. jun 2019 22:39)

    # Link komentara

  124. drobnjak bio u autu, ali pre dodavanja lopte..u trenutku dodavanja bio u terenu..ali ganima ne vredi pricati, oni misle kako im drugi kaze
     (goksi, 17. jun 2019 22:30)

    # Link komentara

  125. Ovi grobari vazda komedija bili, sta je problem sad ne kapiram? Sve cisto ko suza, dupli dvokorak za pobedu pa vi citajte pravila koliko se dvokoraka sme napraviti na utakmici hahahahaha trpaaaaaaj
    (Dupli dvokorak, 17. jun 2019 22:27)

    # Link komentara

  126. Koraci su bili. Tri koraka od hvatanja lopte. E sad, ne mogu da zalim ni KK Partizan, ni njihove navijace. Ne mogu da zalim klub koji se koristio mnogo gorim stvarima. Koji je otimao igrace protivnicima tako sto je dobijao pare od drzave koji drugi klubovi nisu dobijali. Koji je, davno to bese, pre zavrsetka finalne serije potpisao ugovor sa trenerom protivnika (Muta Nikolic) i onda nekim cudom dobio tri vezane utakmice protiv boljeg protivnika. Koji je imao trenera koji nekaznjeno fizicki nasrce na sudije u toku utakmice. Ciji predsednik tuce sudiju u svlacionici i opet prodju sa simbolicnom kaznom. Ciji igrac da trojku za pobedu tako sto uskace iz auta. I na tu nepravdu se prave ludi i klub i navijaci. Mnogi navijaci sebi nasladjuju. Jedan ima potpis "Drobnjak iz auta". Pri tom, ta serija je zavrsena rezultatom 3:2 za Partizan, znaci presudila je. Ovo sad je samo odlucilo da se ne ide u petu utakmicu. Pri tom je tad domaca titula donosila prolaz u EL, a ovo sad je vise stvar prestiza. Koraci jesu, nepravda jeste, nije mi ih zao.
    (Milan, 17. jun 2019 22:23)

    # Link komentara

  127. KORACI
    (rmfan, 17. jun 2019 22:23)

    # Link komentara

  128. Jankovic pustio Berona,ocigledno!(KRV NIJE VODA!!!)
    (Jedan od mnogih........, 17. jun 2019 22:20)

    # Link komentara

  129. Hahaha koraci iz aviona...i posle me pitaju zasto ne gledam nas sport hahaha
     (majstor, 17. jun 2019 22:19)

    # Link komentara

  130. Ma namestio Vucko samo opusteno.Znaci u zadnjoj sekundi iz cetvorokoraka pa trk u svlacionicu.Zbuniti protivnika , da koraci su Billy
     (casovi ljubavi, 17. jun 2019 22:17)

    # Link komentara

  131. Evo ja navijam za Partizan, one preko puta ne mogu da smislim, ali ekipa koja primi ovakav lagani kos u zadnjim sekundama utakmice za titulu, sve i da su bila 4, a ne 3 koraka, treba da se pokrije usima. Beron se bukvalno prosetao do kosa, da je Dule tu, svima bi u ekipi pala berba usiju...
     (Covek po imenu Uve, 17. jun 2019 22:14)

    # Link komentara

  132. Ali nezamislivo mi je da trojica sudija,3 razlicita ugla,nijedan od njih ne vidi 4 KORAKA Barona.Providno,previse.
    (Lex, 17. jun 2019 21:01)

    Čak i ako zanemarimo činjenicu da nije bilo četiri koraka, prosto je nezamislivo da niko od igrača Partizana koji su bili na terenu nije video te korake niti je reagovao na njih... Jel ti i to previše providno?
     (Wllaxy, 17. jun 2019 22:13)

    # Link komentara

  133. ja izbrojah četiri!
    (Dragan, 17. jun 2019 22:12)

    # Link komentara

  134. Kawhi likes this...
     (Wllaxy, 17. jun 2019 22:10)

    # Link komentara

  135. Grobar sam kao što znate, ali razbio nas Bili, inače ovo veze nema s koracima i sve je regularno!
    (room 1408, 17. jun 2019 22:09)

    # Link komentara

  136. Samo glupo bi bilo da ubuduće kreneš da morališeš o nečemu. Drži do sebe.
    isto kao sad se javljas ili si samo promenuo nik buhaaaa.
    (slaviša šmigič, 17. jun 2019 22:08)

    # Link komentara

  137. Koraci ko laki oblaci..
     (23, 17. jun 2019 22:08)

    # Link komentara

  138. Kad smo vas otresli 20razlike u polufinalu aba jel ti to bilo dovoljno posteno?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczw, 17. jun 2019 21:52)

    Jeste, to je bilo posteno i jedino ta utakmica je bila sa velikom razlikom ove sezone. Sve ostale su na par lopti i sa koracima kao veceras. Sta mislis, da li ce to jos dugo da traje? Nemoj da se ponosis ovom pobedom. Pobedili ste ne na kvalitet vec zahvaljujuci cistim koracima koje su odlucile pobednika. Jos Beron laze? On odlicno zna. To nije sportski i nije sportista vec lazov. Bez obzira sto je kvalitetan igrac. Obican lazov.
    (777, 17. jun 2019 22:05)

    # Link komentara

  139. Čestitam lažnom šampionu CZB još jednu naprednu titulu.
     (Grr, 17. jun 2019 22:05)

    # Link komentara

  140. Prvo bih čestitao mojoj Zvezdi titulu. Koraci su bili "kao vrata". Ali... Za mojih 40 godina intenzivnog praćenja košarke, nisam nikada video da je to nekom suđeno... L. B. James.... Jordan onomad itd... Ljudi, to je samo sport... Kao što je u finalu Kupa sviran faul u zadnjoj sekundi, koji takođe se nas retko sudi, tako sada nije suđeno. Nije smak sveta, realno jesmo bolji. A i nije oteta titula Partizanu, jer je ovo četvrta utakmica....sportski pozdrav i čestitke na fer i korektoj borbi košarkašima Partizana...
    (Neko iz mase, 17. jun 2019 22:04)

    # Link komentara

  141. za Renfra i faul u napadu u kupu koji ste morali da uzmete...čestitajte sportski ko svi stari pravi grobari sa nama sada u kafani a ne ko p
     (BMX, 17. jun 2019 22:04)

    # Link komentara

  142. sudija napravio mnogo previda na štetu zvezde pa je slucajno prevideo i tu situaciju kao i svi ostali igraci inace bi partizan odmah trazio gledanje snimka sad sledi samo cekajte saopstenje iz tabora crno belih kad jednom oštete partizan onda to sudije vracaju godinama.
    (slaviša šmigič, 17. jun 2019 22:04)

    # Link komentara

  143. cist faul na prvom koraku
     (vesele devedesete, 17. jun 2019 21:57)

    # Link komentara

  144. Koš nije bio kontraverzan, kako ja autor tetksta napisao i pobegao od suštine, već je koš bio neregularan! A pošto se radi o neregularnom košu, o košu koji je direktno odlučio pobednika onda je normalno,logično i shodno pravilima da je rezultat nevažeći i da se utakmica treba ponoviti. Naravno, ovo važi za normalnu i pravnu zemlju i pravu i normalnu košarkašku ligu, ali pošto je u ovoj zemlji, pa tako i u ligi, sve podređeno jednom klubu, čiji vlasnik preko KSS-a sprovodi svoje ideje,želje i zamisli, bira sudije,određuje domaćina ... onda je sasvim i svima jasno da od žalbe Partizana i nove utakmice nema ništa!
    (resistance, 17. jun 2019 21:56)

    # Link komentara

  145. Aj bogati,i u Nisu je igrao moravac,rekli mu da je sve dozvoljeno pa sta ima onda da vodi racuna o pravilima.
     (Sapunja Kalina macora, 17. jun 2019 21:55)

    # Link komentara

  146. a ovi sto spominju drobnjakovu trojku nisu tada ni znali sta je kosarka, a pri tom ne postoji ni jedan snimak koji potkrepljuje ovu pantersku laz...
    (duh koji lebdi, 17. jun 2019 21:21)

    Naravno da smo i tada znali šta je košarka,
    jer mi smo, ako se malo prisetite, između ostalog

    i Kraljevi (kalemegdanske) šljake.
    (bar vi tako tvrdite, 17. jun 2019 21:55)

    # Link komentara

  147. Ocigledni koraci.Od danas ne spominjem Drobnjakovu trojku iz auta. Dug je vracen.
    (bocko, 17. jun 2019 21:55)

    # Link komentara

  148. Ako su bili koraci, zašto se niko nije bunio i tražio da se pogleda snimak? 
    (jeste, 17. jun 2019 21:25) 

    Jeste Jaramaz i pokazivao jednom od sudija a ovaj odbio da gleda snimak..
    (Petar, 17. jun 2019 21:40)

    E ako je jaramaz pokazivao onda treba da se ponisti???
     (petarczw, 17. jun 2019 21:53)

    # Link komentara

  149. Znaci, komentari, Drobnjak iz auta? To je argument. Pa vidite niti je meni drag taj kos niti mogu da podrzim ovu vasu pobedu. To je sramota. Treba pobediti posteno. A vi od kada ste mutant klub, samo kroz muljanje , pritiske i zakulisnih radnji mozete nesto da uradite. Treba da vas je sramota posle ovakve pobede a ne da velicate Berona? Novak priznaje poen jer ne zeli da dobije na neposten nacin? Vi ste dobili na neposten nacin i time se jos hvalite??Sramota.
    (777, 17. jun 2019 21:41)

    Kad smo vas otresli 20razlike u polufinalu aba jel ti to bilo dovoljno posteno?
     (petarczw, 17. jun 2019 21:52)

    # Link komentara

  150. Ovo nisu bila tri koraka. Ovo su bila cetri koraka. Harden gleda i ne veruje. Da je ovo uradio Partizan, ovde bi citali o sistemskoj kradji koja traje godinama protiv zvezde. Covic bi vec izasao sa tri izjave. Ali posto nije bio Partizan, onda nema veze. Sve je u redu...
    (Nemanja, 17. jun 2019 21:51)

    # Link komentara

  151. Hahaha, finale kupa.
    Hoce li neko od vas da pogledamo tu utakmicu zajedno i da vidite da je Partizan duplo vise ostecen.
     (RGL, 17. jun 2019 21:50)

    # Link komentara

  152. Napravi covek korake, dade kos istrcase svi iz hale i igraci i sudije i to je to... Pa i da nisu koraci opet bi mogao da pogleda snimak jer je ostalo bar nekoliko desetina sekundi za napad Partizana. Al bez obzira ne mogu da se otrgnem utisku da trojica sudija ovo, pa aj kazemo ne vide. I vidim vec neki pominju, vraca se za drobnjaka, likuju, pa u ovakvom kanalu cemo biti sve dok se ovakve stvari budu ponavljale a mi se pravili ludi u zavisnosti kome u tom trenutku odgovara. Strasno. Sportski pozdrav.
    (123, 17. jun 2019 21:00)

    Takve stvari se ne sviraju u poslednjem napadu.
    (dxb, 17. jun 2019 21:49)

    # Link komentara

  153. Cekamo Covicevo saopstenje o tome da li se ovo sudi u zadnjim sekundama.
     (RGL, 17. jun 2019 21:48)

    # Link komentara

  154. Nešto si pobrkao. Ovo je vraćanje, za Drobnjakovu trojku iz auta. Karma je čudo.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ujka Žitko, 17. jun 2019 21:18)


    Pokazi mi taj snimak da je Drobnjak dao kos iz auta..Ovde vidis ciste korake, tu je snimak.
    (ccc?, 17. jun 2019 21:46)

    # Link komentara

  155. U NBA je to normalno
     (lekauskas, 17. jun 2019 21:46)

    # Link komentara

  156. @veliki strumf
    Ajde pročitaj pravila, pa reci da li sme iko da ulazi na teren tokom meča. Svi koji su bili u terenu kod trojke Kecmana trebalo je da dobiju tehničku, tako da bi Partizan imao 10ak bacanja. Čestitam ti titulu...

    Зашто ли се неки од нас уплићу у тумачење финала које нисмо играли??? Кога брига за Кецмана? Свака част на том кошу, за шпице је, и требало га је признати све и да јесте било нешто проблематично са њим (а није), али, какву ми ту бригу треба да бринемо? Цедевита и Партизан...осим феноменалног коша, шта ми имамо са тим?

    И хвала за честитке...
    (KliftonToni, 17. jun 2019 21:46)

    # Link komentara

  157. Pa dobro. Kako drugacije bi zvedakkfmpbgd i pobedio drugacije. To je njihov manir. Hahahahahahahahah
    (Vlajzi, 17. jun 2019 21:46)

    # Link komentara

  158. Ovako je samo ostala mrlja...
    (spinmasters, 17. jun 2019 21:23)

    Nije mrlja, oni se time dice. Kao papagaji ponavljaju za Drobnjaka...

    cega se pametan stidi, budala se ponosi...
     (..., 17. jun 2019 21:45)

    # Link komentara

  159. Ovo nije karma za Drobnjaka iz auta, nego za Renfroa i njegov faul u napadu u finalu kupa iz ove godine! Karma za trojku iz auta tek treba da usledi, u narednoj godini uzimamo svih 4 trofeja, a možda i čitavih 5, treba napraviti respektabilan tim koji neće ulaziti u neizvesne finalne završnice sa ovakvim seljačkim klubovima poput ovog od večeras!
    (KAZNA KRU, 17. jun 2019 21:43)

    # Link komentara

  160. Slatko da sladje ne moze da bude :)
    (Silja, 17. jun 2019 21:00)

    Ok slatkišu, neka je slađe.

    Samo glupo bi bilo da ubuduće kreneš da morališeš o nečemu. Drži do sebe.
     (General War, 17. jun 2019 21:42)

    # Link komentara

  161. Ej bre gani, da li ćete ikad nešto bez krađe osvojiti. I ovako igrate u svakom takmičenju sa dva tima.
     (Grr, 17. jun 2019 21:42)

    # Link komentara

  162. Znaci, komentari, Drobnjak iz auta? To je argument. Pa vidite niti je meni drag taj kos niti mogu da podrzim ovu vasu pobedu. To je sramota. Treba pobediti posteno. A vi od kada ste mutant klub, samo kroz muljanje , pritiske i zakulisnih radnji mozete nesto da uradite. Treba da vas je sramota posle ovakve pobede a ne da velicate Berona? Novak priznaje poen jer ne zeli da dobije na neposten nacin? Vi ste dobili na neposten nacin i time se jos hvalite??Sramota.
    (777, 17. jun 2019 21:41)

    # Link komentara

  163. Nekada Maradonina ruka, a danas Bilijeve noge. Tako je to sa velikanima. Bravo Zvezdo, bravo Bili.
    (Milos, 17. jun 2019 21:09)kakav komentar.za bacanje pegle izmisljen
    (KKP, 17. jun 2019 21:41)

    # Link komentara

  164. Harden u fazonu: Mogao je jos dva koraka lagano
     (Аспера, 17. jun 2019 21:41)

    # Link komentara

  165. Krstić: To se ne sudi.....
    (made in Serbia, 17. jun 2019 21:41)

    # Link komentara

  166. Za ove što pišu da je ovako slađe i seire - od kad se to ponosi otetim? Pošto se stalno pozivate na srpstvo, jel' to u srpskoj tradiciji? Mada, kad vam ne smeta da navijate za preimenovani klub iz predgrađa, što bi polemisali o moralu?
     (DrN, 17. jun 2019 21:40)

    # Link komentara

  167. Meni se odmah ucinilo da su koraci preko TV-a. Kako niko od sudija nije video, ne znam... Kako niko sa klupe Partizana nije video je jos veca misterija, vidim da su relativno lako prihvatili ovo. Da je samo neko otisao do sudija, verujem da bi se gledao snimak (ako su to uopste i smeli/hteli, necu da ulazim u taj deo price).
    (hmm, 17. jun 2019 21:05)

    Ta kao da ne znaš ko je Ostoja, Vučićev čovek i član GO SNS, danas mu Vučić javno rekao, bio prenos sednice GO uživo, Ostoja, idi na utakmicu. Ostoja zna da Partizan nije ugašen i to plaća poklonom - drugim mestom. Partizan još dugo neće biti prvi, niti će imati para za Abu, a CZ će i dalje kupovati ove polovnjake, jer drugi ne mogu ni to.
    (Nikad više medalja "u istoriji", rekao danas Vučić, kao i sport nam cveta, 17. jun 2019 21:40)

    # Link komentara

  168. Ako su bili koraci, zašto se niko nije bunio i tražio da se pogleda snimak?
    (jeste, 17. jun 2019 21:25)

    Jeste Jaramaz i pokazivao jednom od sudija a ovaj odbio da gleda snimak..
     (Petar, 17. jun 2019 21:40)

    # Link komentara

  169. Nema ponistavanja. Na prvom mestu nije dokazano da je kos neregularan. druga stvar, partizanu nije ukradena nikakva titula kao sto mnogi hoce da predstave. Zaboravljate da je ovo bila cetvrta utakmica, a ne majstorica. Zvezda bi svakako imala mec loptu, tako da polako sto laganje..
     (Ivan, 17. jun 2019 21:38)

    # Link komentara

  170. Dao bi vam Bili i iz 2 koraka ali ovako je sladje hahah
    (Serbo, 17. jun 2019 21:37)

    # Link komentara

  171. ...17.jun....a jel to ne sme?
    (SAMO KONSTATUJEM, 17. jun 2019 21:37)

    # Link komentara

  172. Bravo Bili, Bravo Zvezdo, ovako više boli! Samo se nešto ne sećam naslova od 5+ godina na primer: Bogdanović imao 20 slobodnih bacanja nakon nepostojećih faulova, Drobnjak doneo titulu iz auta, sudijama prećeno ko zna čime sve, Partizan u sezoni 94/95 došao do titule tako što je pre kraja finala plejofa potpisao ugovor sa protivničkim trenerom (Mutom), a zatim dobio sve tri utakmice do kraja (iako je bio daleko gori tim od BFC-a), da je decenijama iz budžeta (a i dan danas) dobijao više para od svih ostalih timova u Srbiji zajedno...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (René Artois, 17. jun 2019 21:10)

    Bravo? Ti se ponosis? Nemojte onda ako je bravo da tvoj mutant pise saopstenja. Posle ovoga Covicu bi izasla pena na usta..Za mene je bitno da smo mnogo blizu i samo na ovakav nacin mozete da nas pobedite.
    (bravo? ponosan si?, 17. jun 2019 21:36)

    # Link komentara

  173. koraci iz aviona ccc bruka znaci jedino tako mogu i da dobiju nazalost sramota zasto nisu proveravali snimak ove tkzv sudije smesno
    (Milo, 17. jun 2019 21:35)

    # Link komentara

  174. Zašto pominjete finale Kupa? Faul na Lendejlom je bio čist kao suza, bez obzira što je bio u poslednjoj sekundi! Isto kao što je ovdje bio trokorak! Čist kao suza!
     (Dovla, 17. jun 2019 21:34)

    # Link komentara

  175. Nidje veze.
     (ernesto che, 17. jun 2019 21:34)

    # Link komentara

  176. Zvezdas sam, ali ovo su cisti koraci... Iskusno su pobegli u svlacionicu odma da sudije ne mogu da pregledaju snimak.
    (tugabrate, 17. jun 2019 20:59)

    Pet godina poslednjih beže u svlačionicu :) Baš kako kažeš, iskusno.
     (Mirko, 17. jun 2019 21:34)

    # Link komentara

  177. Navijacima Zvezde je lepse da se posle njihove pobede prica o koracima kojima su osvojili titulu nego da se prica o tome kako su pobedili zato sto su bolji. To su ti primitivni maniri koji pokazuju da im sport nije na prvom mestu.
    (MOE32, 17. jun 2019 21:34)

    # Link komentara

  178. Bilijev omaž Drobnjwkovoj trojki iz auta...

    Naravno tada im nije smetala neregularost...
     (Wllaxy, 17. jun 2019 21:33)

    # Link komentara

  179. Pogledao sam spornu situaciju na snimku i odgovorno tvrdim da je lopta ušla u koš.
    (Rob74, 17. jun 2019 21:32)

    # Link komentara

  180. Ja sam u soku. Vratice vam se sve. 
    (Nemanja, 17. jun 2019 21:02)
    Pa vidis da nam se vratilo za onu trojku iz prvih redova.
     (Back in Black, 17. jun 2019 21:32)

    # Link komentara

  181. svima jasno da su koraci, i opet svima jasno da nece niko da se zali, dajte im vise tu titulu i da se zavrsi ova mucna sezona
    (ivan, 17. jun 2019 21:32)

    # Link komentara

  182. Ovo boli....ali bas
    (Charles Smith, 17. jun 2019 21:31)

    # Link komentara

  183. Salu na stranu, Drobnjakova trojka iz auta je donela partizanu Evroligu, a ovi koraci su doneli jedno veliko nista, osim nekog prestiza.

    Tako da i dalje ste nam duzni za trojku iz auta, poyy
     (hours of love, 17. jun 2019 21:30)

    # Link komentara

  184. Geometar duradi nesto !
     (hours of love, 17. jun 2019 21:29)

    # Link komentara

  185. Priručnik: Kako osvojiti KSL u tri koraka  
    Autor: Billy Baron (teeth) 
    (Mox Partizanovac, 17. jun 2019 20:58) 

    A možemo i Mateusa da pitamo

    a i kuzmana babeua o tituli izvezde iz 2000-te
     (zvezda nek se spremi za Napoli,a za nas neka ne brine, 17. jun 2019 21:29)

    # Link komentara

  186. Bili Koraci.
     (NoName, 17. jun 2019 21:29)

    # Link komentara

  187. Četvorokorak, pogledajte bolje....
    (MS, 17. jun 2019 21:28)

    # Link komentara

  188. dobro da je kraj
    totalno ne zdrava atmosfera
    samo sda je zavrsilo, da nisu bili koraci bilo bi nesto drugo ili trece i opet ponovo
    (boco, 17. jun 2019 21:28)

    # Link komentara

  189. Drobnjak je dao trojku iz terena ali je u primanju lopte uskočio u teren i to se često dešava i retko ko to primeti. I to je samo Tegeltija primetio jer je gledao usporen snimak milion puta. Kad je koš postignut nikome ni na pamet nije palo da je bilo šta bilo neregularno. A ovi koraci su bili očigledni i sramota je za sudije da nisu videli. Vama je to isto. Uopšte me ne čudi. Obraza bez kao i uvek.
    (Lesser watch, 17. jun 2019 21:28)

    # Link komentara

  190. Ovaj medju korak se po novim pravilima ne sudi, tako da je kos regularan!
     (horhe, 17. jun 2019 21:27)

    # Link komentara

  191. “Tim pre je titula sladja! I kos Kecmana je postignut dok je 20 ljudi bilo na parketu, sto ga čini neregularnim, pa?” Hahahaha, neverovatno :) Pa jel znaš ti uopšte išta o pravilima? U toj situaciji sa Kecmanovim šutem, opcija je bila ili da Partizan dobije “mali milion” slobodnih bacanja i posed lopte zbog utrčavanja Ciboninih igrača i osoblja u teren pre isteka utakmice, što bi značilo u tom momentu 100% pobedu Partizana, ili da se sudije prave da to nisu videle i da dozvole šut sa celog terena Kecmanu, u fazonu “nema šanse da ga da”. Al’ ga je dao. Onako, regularno.
    (Zoki, 17. jun 2019 21:27)

    # Link komentara

  192. Napravio korake, a onda svestan da ih je napravio, pobegao u svlačionicu da sudije ne gledaju snimak? To heroj? To sportsmen? Ne znam...
     (Par, 17. jun 2019 21:27)

    # Link komentara

  193. Poslednjih pet - šest godina
    Situacija se načisto menja
    Sad Zvezda titule osvaja
    A Partizan piše saopštenja
     (Som Tojer, 17. jun 2019 21:27)

    # Link komentara

  194. NeLePFC

    Cuj kaze ovi iz predgradja... hahHa i to kazu CA grobari, pa za vas navija samo OvCA, BorCA, KrnjaCA, VinCA...
     (mich, 17. jun 2019 21:27)

    # Link komentara

  195. Ali zbunjene face prevare Trinkijerija, Novice i Gagica, hahahhahahah... Kao onomad Dule posle kosa Kalinica nakon promasenog bacanja ili Gudurine trojke.
     (bvb, 17. jun 2019 21:26)

    # Link komentara

  196. Decku treba kapu skinuti. Niko u hali nije provalio, ali niko, otrca u tunel cao, zdravo hahahaha...
     (To je Majstor, 17. jun 2019 21:26)

    # Link komentara

  197. Najjacia su mi ovi sto navijaju za klub (oni ga zovu Crvena zvezda) ne znam mu vise ni ime, sto govore bili su koraci i ovako je jos sladje.
    Sa tim izjavama drago mi je sto sam navijac Partizana!
     (Stefan, 17. jun 2019 21:25)

    # Link komentara

  198. Nisu koraci, ovo je LeBeron dvokorak :)
    (Dvokorak, 17. jun 2019 21:25)

    # Link komentara

  199. Тоооо, има Бога!
    Освета за- Дробњак из аута, јер смо тако у могућности...
    (Погледај дом свој анђеле, 17. jun 2019 21:25)

    # Link komentara

  200. Ako su bili koraci, zašto se niko nije bunio i tražio da se pogleda snimak?
     (jeste, 17. jun 2019 21:25)

    # Link komentara

  201. Polako ljudi,dugacka njiva za oranje...sad zalba,pa materijalna povreda pravila,kos se ponistava i nek donose pehar na petu utakmicu. Prosto
    (Milan, 17. jun 2019 21:25)

    # Link komentara

  202. Jel moze kod vas nesto normalno?Mislim regularno da pobedite,osvojite a ne da ukradete pehar,drmate koseve,pravite korake za pobedu...spisak je predugacak za komentar.I pored toga sto ste jaci za klasu postoji taj strah ili je to vec po navici. Strasno...
    (Realno, 17. jun 2019 21:25)

    # Link komentara

  203. Ja sam u soku. Vratice vam se sve.
    (Nemanja, 17. jun 2019 21:02)

    Ne razumes, vratilo vam se sve :) xoxo
    (redstar_girl, 17. jun 2019 21:24)

    # Link komentara

  204. Za sve "Drobnjake"!!!
    Tada se snimak nije vracao. Zato je i uvedeno to pravilo.
    Kada je sporna situacija da sudije mogu da vrate snimak. Prekinite sa SNS mantrom i pricom o proslosti. Stvari se menjaju i tehnika napreduje. Sudije su morale da vrate snimak. Zasto nisu?
    (Drobnjak, 17. jun 2019 21:24)

    # Link komentara

  205. Kad ti sviraju 5 faulova 1. centru i 1. krilu za 2 prva minuta, onda imaš jedne korake fore... A titulu ćete da uzmete... kad naučite bacanja... Aj zdra'o, vidimo se sledeće sezone...
    (Palo zingaro, 17. jun 2019 21:24)

    # Link komentara

  206. Ako moze Lebron zasto ne i Blii.Konacno je dosla na naplatu Drobnjakova trojka iz auta na pravi nacin.
    Karma je cudo!
     (Kanidja PG, 17. jun 2019 21:24)

    # Link komentara

  207. I Jordan je napravio korake 1998 kada je pogodio za titulu....To se ne svira realno :)
     (Pozdrav iz Minhena, 17. jun 2019 21:23)

    # Link komentara

  208. lex

    Pa kako da vide 4 koraka, kada je bilo 3...bravo Bili, hvala za ovo grobarsko kukanje u narednim danima...Zvezdo samo gazi.
     (mich, 17. jun 2019 21:23)

    # Link komentara

  209. Cekamo da se javi onaj grobar sto se potpisuje "Drobnjak iz auta".
     (EUFORIJA, 17. jun 2019 21:23)

    # Link komentara

  210. To je sve zato sto smo napustili postolje u finalu kupa
    (Mi smo sremci vise nam stomaci, 17. jun 2019 21:23)

    # Link komentara

  211. @veliki strumf
    Ajde pročitaj pravila, pa reci da li sme iko da ulazi na teren tokom meča. Svi koji su bili u terenu kod trojke Kecmana trebalo je da dobiju tehničku, tako da bi Partizan imao 10ak bacanja. Čestitam ti titulu...
     (Par, 17. jun 2019 21:23)

    # Link komentara

  212. Sudije ne smeju da gledaju snimak jer bi videli ćetiri korka. Kao ono deca u obdaništu kada nose loptu. Sve je tužno u ovoj zemlji nameštaljki. Beron čija je dužina koraka max 1,5m prešao 10m sadvokorakom i sudij sviraju kraj.
    (Zlatan, 17. jun 2019 21:23)

    # Link komentara

  213. I Drobnjak je dao pobedonosnu trojku iz auta, pa šta?
    [link]
    (Sofronije, 17. jun 2019 21:02)

    Sudije grese, nije sporno. I tada su pogresile... Zbog takvih situacija je od skoro uvedena mogucnost da se pogleda snimak kako bi sudije donele pravu odluku u odlucujucim momentima! To je cela poenta price!
    Zasto se nije pogledao snimak??? Ono makar sto je ostalo vise od 1sec do kraja.... Ovako je samo ostala mrlja...
    (spinmasters, 17. jun 2019 21:23)

    # Link komentara

  214. Drobnjak iz auta
    a
    Bily iz tri koraka..
    (Brick Majors, 17. jun 2019 21:22)

    # Link komentara

  215. ustv su bila cetri, a ja jos za zvezdu navijam... posto nisam gledao ne znam dal su se igraci partizana bunili za korake
     (iceman, 17. jun 2019 21:22)

    # Link komentara

  216. I treba da izgube kad slatkorecivi saljivdzija ne ume da odbrani pet na cetiri..
    (MilanSpanac, 17. jun 2019 21:21)

    # Link komentara

  217. Jel svirao sudija???
    ...nije, pa onda nisu koraci.
     (mich, 17. jun 2019 21:21)

    # Link komentara

  218. a ovi sto spominju drobnjakovu trojku nisu tada ni znali sta je kosarka, a pri tom ne postoji ni jedan snimak koji potkrepljuje ovu pantersku laz...
     (duh koji lebdi, 17. jun 2019 21:21)

    # Link komentara

  219. Šta ima sudije da gledaju nije to njihov posao. Ovamo imaš u štabu 20 ljudi i niko se ne buni. Dakle regularno, čestitaj boljem, i čekaj da se oporavi Duško Vujošević za regularnija vremena...
     (Marko Niš, 17. jun 2019 21:20)

    # Link komentara

  220. Koraci ili ne ljudi su zasluženo osvojili titulu.10 puta kvalitetniji tim,imaju trenera koji ne prima milione ali kvalitetnijeg na klupi.Naosvajace se oni još titula u narednim decenijama....Potpuno zasluženo.Da smo vodili 10 razlike ne bi gledali šta je Beron uradio u zadnjem napadu...
    (dnevna doza prosecne Srbende, 17. jun 2019 21:20)

    # Link komentara

  221. i cemu vi to?
    čist euro-step dvokorak!
     (che, 17. jun 2019 21:20)

    # Link komentara

  222. Ja sam u soku. Vratice vam se sve.
    (Nemanja, 17. jun 2019 21:02)

    Ne nego se vama vraća sve... trojka iz auta još nije ali i to će... Daće Bog...
     (Som Tojer, 17. jun 2019 21:20)

    # Link komentara

  223. Kosjan
    U finalu kupa imali ste srece sto nije svirana nesportska a ne obican faul,kao sto su naglasile svetske sudije,ali dobro,ne poznajete pravila,oprasta vam se
    (PFC, 17. jun 2019 21:19)

    # Link komentara

  224. Koraci ko laki oblaci...
     (step, 17. jun 2019 21:19)

    # Link komentara

  225. Ja sam u soku. Vratice vam se sve.
    (Nemanja, 17. jun 2019 21:02)

    Nešto si pobrkao. Ovo je vraćanje, za Drobnjakovu trojku iz auta. Karma je čudo.
     (Ujka Žitko, 17. jun 2019 21:18)

    # Link komentara

  226. sta je ovde neregularno???
     (Milan, 17. jun 2019 21:18)

    # Link komentara

  227. Veliki strumf
    20 ljudi na parketu=20 tehnickih gresaka,sto znaci u tadasnje vreme 40 slobodnih bacanja
    (PFC, 17. jun 2019 21:18)

    # Link komentara

  228. jos jedna šecerna titulica.
     (mezimica moja mala, 17. jun 2019 21:17)

    # Link komentara

  229. Doći će vam glave ova demonstracija sile.
     (Jord4nnnn, 17. jun 2019 21:17)

    # Link komentara

  230. Školski dvokorak, ništa sporno.
    (Benisio, 17. jun 2019 21:17)

    # Link komentara

  231. Koraci?Vi pojma o kosarci nemate!
     (wolf, 17. jun 2019 21:17)

    # Link komentara

  232. Nestvarna kradja. Nestvarno je sto pominjete Drobnjakovu trojku koja je bila potpuno regularna po svim pravilima igre.
     (Oliver Nedeljkovic, 17. jun 2019 21:16)

    # Link komentara

  233. ... ali isto tako, par minuta ranije, Odzo nije napravio korake a svirao mu je sudija sa druge strane terena (10ak metara udaljen i sa nekoliko igraca izmedju njega i Odza), a ne sudija neposredno ispred njega!
    (Lefty, 17. jun 2019 21:02)
    i jedan i drugi su napravili gresku u koracima....ionako si gledao na tv-u....video si usporen snimak....ako znas pravila.....onda ti je jasno....
     (borivoje surdilovic, 17. jun 2019 21:16)

    # Link komentara

  234. Ovakvi koravi se ne sude pri prijemu loote na svojoj polovini, ali je ovde reč o koracima kojima je stekao prednost u odnosu na igrača odbrane, pa je koš svakako potpuno neregularan. Da li će Trenkijeri ako pomene da sudije nisu primenile pravila biti kažnjen? Kako samo u Srbiji ukradeno može biti “sladje”? Da li shvatate da je ovim prvenstvena finalna serija neregularna, naravno, pod uslovom da se uopšte igra po pravilima?
    (Josarian, 17. jun 2019 21:16)

    # Link komentara

  235. Ovo je pre svega sramota za ligu. Realno Zvezda je bolja i zasluzeno odbranila titulu! Mom Partizanu vise srece i pameti sledece sezone...
    (Denko, 17. jun 2019 21:16)

    # Link komentara

  236. Ja ne znam kako se oseća taj čovek. Zna da je doneo titulu iz trokoraka. Da li stvarno može da joj se raduje?
    (Par, 17. jun 2019 21:01)

    Zamisli samo kako se oseca Vucic !

    Upucao 6 miliona evra u partizan ove sezone, a dobili samo kup :(
     (hours of love, 17. jun 2019 21:15)

    # Link komentara

  237. Bili napravio pet koraka, ne tri!
    (Milo Minderbinder, 17. jun 2019 21:15)

    # Link komentara

  238. Koraci kao kuca, ali trebalo je to izvesti a da sudije ne primete
     (bot bole, 17. jun 2019 21:14)

    # Link komentara

  239. Billy su koraci!
     (Ursa, 17. jun 2019 21:14)

    # Link komentara

  240. Zalba, komisija i materijalna povreda pravila... Ponistavali su i druge utakmice i koseve.
    (Realan, 17. jun 2019 21:14)

    # Link komentara

  241. @Nemanja,sine jesi li bio ovako "sokiran" i posle Drobnjakove trojke iz auta za titulu??? Zvezda vas dobila bez skoro cele prve petorke i bez krstenog pleja...
     (Komunalac, 17. jun 2019 21:14)

    # Link komentara

  242. Jos i Aleka da smenimo sa vlasti i to je to 😊
    (Aleksandra, 17. jun 2019 21:14)

    # Link komentara

  243. Tako je i u NBA, trokorak je dozvoljen, a sve preko toga se svira...
     (..., 17. jun 2019 21:14)

    # Link komentara

  244. Vidi ceremonije, smehotres. Tačno je sve bilo spremno da Partizan povedi veceras. Ovome se nisu nadali pa se niko nije ni organizovao. Nikog iz KSS pa glumac od stotinu ljeta daje medalje i trofeje! Jedva su i devojke našli koje će držati posluzavnike.
    (veliki strumf, 17. jun 2019 21:13)

    # Link komentara

  245. Dokle više da pominjete Drobnjaka, svake godine ga pominjete. Za Drobnjaka ono, ovo. Mislim da je krajnje vreme da se preseče i krene pošteno. Šta bi trebalo u fudbalu da se radi zbog 25 godina nedosuđenog penala i mnogih drugih stvari.
    A o bolesnim komentarima tipa: "Ovako je slađe", bolje da ne govorim.
    Srbi prizovite se pameti i jednom nešto neka bude pošteno, da ne bude uvek svi samo nas mrze i kradu nas ovde i onde.
    (Brando, 17. jun 2019 21:13)

    # Link komentara

  246. Drobnjak iz auta,navlacenje cele utakmice za Partizan,kup ove godine...
    (Aleksej:,,Trinkikirikijeri uzrok pada zivotnog standarda”, 17. jun 2019 21:13)

    # Link komentara

  247. HAHAHAHAH PREVELIKA LJUBAV ZA NAS SPORT I SVE SAVEZE
     (Šone, 17. jun 2019 21:13)

    # Link komentara

  248. ovo su BILI koraci ili ??
    (Sta to uradi Berone Bili ?, 17. jun 2019 21:12)

    # Link komentara

  249. Jesu bili, pa šta?
    To se ne svira :)
     (bane, 17. jun 2019 21:11)

    # Link komentara

  250. Slatko da sladje ne moze da bude :)
    (Silja, 17. jun 2019 21:00)

    ne brini, i vama ce se vratiti kroz sudijske greske...onda ce biti jos sladje
     (ja, 17. jun 2019 21:11)

    # Link komentara

  251. bili beron>drobnjak iz auta
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (subzero, 17. jun 2019 20:58)

    Признај да ниси ни гледао ту утакмицу, него причаш јер се прича.
    (НФС, 17. jun 2019 21:11)

    # Link komentara

  252. Drobnjak like this!
     (CzBg1989!, 17. jun 2019 21:11)

    # Link komentara

  253. Dvokorak cista kao suza
    (Nislija, 17. jun 2019 20:59)

    Dva koraka su sigurno bila, e sad plus još jedan ili dva nisam siguran...
     (ja, 17. jun 2019 21:11)

    # Link komentara

  254. Drobnjak iz auta nije cak ni liniju nagazio
     (ArDzej65, 17. jun 2019 21:11)

    # Link komentara

  255. Navijam za Zvezdu,čisti koraci,naravno.Međutim najjači utisak je reakcija Berona posle postignutog koša,mislim da je bio svestan da je napravio korake i odmah je otišao u svlačionicu(plašio se verovatno da Belosevic ne pogleda snimak),ostavljajući sudije bez reakcije.Ljudi smanjite strasti,nadam se da će i Partizan igrati EL sledeće sezone,da će se smiriti tenzije,pa da derbiji budu normalni,ovo se pretvorilo sve u haos.
     (goran, 17. jun 2019 21:10)

    # Link komentara

  256. Bravo Bili, Bravo Zvezdo, ovako više boli! Samo se nešto ne sećam naslova od 5+ godina na primer: Bogdanović imao 20 slobodnih bacanja nakon nepostojećih faulova, Drobnjak doneo titulu iz auta, sudijama prećeno ko zna čime sve, Partizan u sezoni 94/95 došao do titule tako što je pre kraja finala plejofa potpisao ugovor sa protivničkim trenerom (Mutom), a zatim dobio sve tri utakmice do kraja (iako je bio daleko gori tim od BFC-a), da je decenijama iz budžeta (a i dan danas) dobijao više para od svih ostalih timova u Srbiji zajedno...
     (René Artois, 17. jun 2019 21:10)

    # Link komentara

  257. Novo pravilo, trokorak!
     (Grobar ...., 17. jun 2019 21:10)

    # Link komentara

  258. Zvezdas sam, ali ovo su cisti koraci... Iskusno su pobegli u svlacionicu odma da sudije ne mogu da pregledaju snimak.
    (tugabrate, 17. jun 2019 20:59)

    И да су остали играчи, судије ништа не би могле код корака, само би се гледало да ли је остало времена, што и мислим да јесте.
     (Звездин весник, 17. jun 2019 21:10)

    # Link komentara

  259. Pozdrav za sve koji su slavili Drobnjakov aut sve ove godine, ovo je za vas momci.
     (Veverac, 17. jun 2019 21:10)

    # Link komentara

  260. Ovo se videlo odmah
     (Sarkasticni mladic, 17. jun 2019 21:10)

    # Link komentara

  261. Nekada Maradonina ruka, a danas Bilijeve noge. Tako je to sa velikanima. Bravo Zvezdo, bravo Bili.
    (Milos, 17. jun 2019 21:09)

    # Link komentara

  262. I u fudbalu i kosarci posebno je i interesantno kada god nesto ide u korist partizana pustaju se ovakve vesti , kada zvezdu ostete to se nikad ne desi da se radi ova analiza uvek se pitam zasto.
     (pravo pitanje, 17. jun 2019 21:09)

    # Link komentara

  263. Jeste...bilo i bice sudijskih gresaka...evo dve na prvu...Drobnjak iz auta...i druga poraz Srbije od Turske iz auta...
    Da nije koraka ko bi upamtio ovu utakmicu...Ovako ona je sa sve Beronom usla u legendu...
     (Dejan CZ, 17. jun 2019 21:09)

    # Link komentara

  264. Auu, al' me ukanali ovaj vas Bili...
     (Drobnjak iz auta, 17. jun 2019 21:09)

    # Link komentara

  265. Jer smo tako u mogucnosti!
     (Fake, 17. jun 2019 21:08)

    # Link komentara

  266. Oj Srbijo, zemljo Nedodjijo. Kakva zemlja takav sport, kakva vlast takva demokratija. I sve tako redom. Zato nam mladi i odose u beli svet. JEDAN OD PET MILIONA.
     (ban, 17. jun 2019 21:07)

    # Link komentara

  267. Ovo treba poništiti. Ako ima pravde.
     (peca, 17. jun 2019 21:07)

    # Link komentara

  268. Bolje napravite analizu celog meča pa odgledajte gde su sve sudije grešile i koliko su koga oštetile.
    (Ja, 17. jun 2019 21:07)

    # Link komentara

  269. Da, sad kad su stavili takav natpis, odmah kao bili koraci. Pogledajte snimak vise puta i nadjite da li je bilo koraka. Mozete jos da dodate da je izasao van terena i da je sutnuo nakon isteka vremena. Kako da ne.
    (Pedja, 17. jun 2019 21:07)

    # Link komentara

  270. Cist dvokorak... Idemo Zvezdo!
     (Bg, 17. jun 2019 21:06)

    # Link komentara

  271. Ni K od koraka, ovo na svakoj utakmici ina po 10 puta...
    (S’ tobom je lepši svaki dan..., 17. jun 2019 21:06)

    # Link komentara

  272. A finale kupa??? jel tu sve bilo posteno?
     (pravo pitanje, 17. jun 2019 21:06)

    # Link komentara

  273. Znači, vama ide titula moralnih pobednika. Opet :)
    (Lampedusa & Pantaleria, 17. jun 2019 21:06)

    # Link komentara

  274. Bravo za B92, i za klip i za naslov, jesu bili koraci. Novica je odmah pokazao to sudijama, ali ko je smeo da sudi korake? Šta mislite da li će onaj predsednik Partizana, član GO SNS, što ga je Vučić danas sa sednice pustio da sa Glavnog odbora ide na utakmicu, smeti da traži "veštačenje", kao što to radi Čović? Mi smo se odavno pomirili s tim da nam klub vodi Vučić, inače bi nas ugasio.
    (Mi smo se odavno pomirili da nam klub vodi Vučić, inače bi nas ugasio., 17. jun 2019 21:06)

    # Link komentara

  275. Ne mogu da lazem da nisam srecan zbog titule, ali ako su bili koraci, zao mi je sto smo na taj nacin pobedili. Sa druge strane bilo je i dosta situacija u kojima smo namerno ili ne, drasticno osteceni, samo sto to sve pada u drugi plan kada je poslednji kos na mecu problematican.
     (Ivan, 17. jun 2019 21:06)

    # Link komentara

  276. Cisti koraci, ali ovako je jos sladje. To im je karma za Drobnjaka iz auta. Bravo Zvezdo. Razbio ih Bili u zadnoj lagano.
    (Milos, 17. jun 2019 21:06)

    # Link komentara

  277. Meni se odmah ucinilo da su koraci preko TV-a. Kako niko od sudija nije video, ne znam... Kako niko sa klupe Partizana nije video je jos veca misterija, vidim da su relativno lako prihvatili ovo. Da je samo neko otisao do sudija, verujem da bi se gledao snimak (ako su to uopste i smeli/hteli, necu da ulazim u taj deo price).
    (hmm, 17. jun 2019 21:05)

    # Link komentara

  278. Ne moze sledece
    (qqlele, 17. jun 2019 21:05)

    # Link komentara

  279. Jesu koraci ali nema veze, ovako je slađe.
    (Mijalko, 17. jun 2019 20:59)

    Jeste, vama je na prevaru uvek sladje.
    (Lorimer, 17. jun 2019 21:05)

    # Link komentara

  280. Priručnik: Kako osvojiti KSL u tri koraka 
    Autor: Billy Baron (teeth)
    (Mox Partizanovac, 17. jun 2019 20:58)

    A možemo i Mateusa da pitamo!
     (MomaSRB, 17. jun 2019 21:05)

    # Link komentara

  281. Kakav potez Berona. Znao da napravio korake i trk u svlačionicu.
    Ostalo još 0,4 do kraja.
    Aparthejd traje već godinama...
    (Napredno, 17. jun 2019 21:04)

    # Link komentara

  282. U 23h. Dodela pehara na Kalisu
     (Bg, 17. jun 2019 21:04)

    # Link komentara

  283. Ne vidi se na snimku
     (Velja, 17. jun 2019 21:04)

    # Link komentara

  284. Ma, najsladji moguci kos.
    Bravo, Bili.
     (pedja 71, 17. jun 2019 21:04)

    # Link komentara

  285. Gde je vest da su centri Zvezde u prva 2 minuta dobili 3 i 2 licne?!
    (..., 17. jun 2019 21:04)

    # Link komentara

  286. Cisti koraci, definitivno najdraza titula ikad !
    (Sta to uradi Berone Bili ?, 17. jun 2019 21:04)

    # Link komentara

  287. A finale kupa? ili kada samo partizan izgubi krece kuknjava..
     (matori, 17. jun 2019 21:04)

    # Link komentara

  288. Pozvati geometre da izmere linije i pozvati sve astrologe da utvrde vreme !!
    (Sta to uradi Berone Bili ?, 17. jun 2019 21:03)

    # Link komentara

  289. Jel su sve sudijske odluke u finalu kupa bile super?
     (matori, 17. jun 2019 21:03)

    # Link komentara

  290. Cist kos kao iDrobnjakov iz auta
     (Dr. Covic, 17. jun 2019 21:03)

    # Link komentara

  291. Pogledas ovaj drugi klip, pola tribine iza kosa pokazuje da su bili koraci al ae, sudije valjda znaju....
     (pf, 17. jun 2019 21:03)

    # Link komentara

  292. Drobnjak iz auta
    (Sta to uradi Berone Bili ?, 17. jun 2019 21:02)

    # Link komentara

  293. Чекамо експертизу...
     (Лепи Цане, 17. jun 2019 21:02)

    # Link komentara

  294. sve ima ravnotezu, sladili su se kad je drobnjak gazio liniju. ja se ovome.ne radujem puno, svakako bi ih tukli u petoj...
     (h, 17. jun 2019 21:02)

    # Link komentara

  295. Ja sam u soku. Vratice vam se sve.
    (Nemanja, 17. jun 2019 21:02)

    # Link komentara

  296. ... ali isto tako, par minuta ranije, Odzo nije napravio korake a svirao mu je sudija sa druge strane terena (10ak metara udaljen i sa nekoliko igraca izmedju njega i Odza), a ne sudija neposredno ispred njega!
    (Lefty, 17. jun 2019 21:02)

    # Link komentara

  297. I Drobnjak je dao pobedonosnu trojku iz auta, pa šta?
    [link]
    (Sofronije, 17. jun 2019 21:02)

    # Link komentara

  298. Čist kao suza
    (Kalimero partizan, 17. jun 2019 21:02)

    # Link komentara

  299. A finale kupa je sve bilo ok?
     (Kosjan, 17. jun 2019 21:02)

    # Link komentara

  300. Ljudi koji su drobnjakovu trojku pominjali poslednjih 15 godina kao sprdnju a Zvezdin racun imaju obraza da pominju nekakve korake ???
     (hours of love, 17. jun 2019 21:02)

    # Link komentara

  301. Tim pre je titula sladja! I kos Kecmana je postignut dok je 20 ljudi bilo na parketu, sto ga čini neregularnim, pa? I Drobnjak je dao trojku iz auta, pa??? Da nabrajam dalje? Tada su se grobari sladili ali sve se vraća! I tek će se vraćati, još ni do pola karma nije stigla.
    (veliki strumf, 17. jun 2019 21:01)

    # Link komentara

  302. Nije 3, nego 4.
    (kosarka, 17. jun 2019 21:01)

    # Link komentara

  303. Jok, vi ste :)
    (Suze sina razmetnoga, 17. jun 2019 21:01)

    # Link komentara

  304. Ja ne znam kako se oseća taj čovek. Zna da je doneo titulu iz trokoraka. Da li stvarno može da joj se raduje?
     (Par, 17. jun 2019 21:01)

    # Link komentara

  305. Ali nezamislivo mi je da trojica sudija,3 razlicita ugla,nijedan od njih ne vidi 4 KORAKA Barona.Providno,previse.
     (Lex, 17. jun 2019 21:01)

    # Link komentara

  306. A Drobnjak iz auta - kadar nevera.
    (Rastko, 17. jun 2019 21:01)

    # Link komentara

  307. Samo mi nije jasno zasto su sudije odbile da gledaju snimak?
     (Downtown, 17. jun 2019 21:01)

    # Link komentara

  308. Napravi covek korake, dade kos istrcase svi iz hale i igraci i sudije i to je to... Pa i da nisu koraci opet bi mogao da pogleda snimak jer je ostalo bar nekoliko desetina sekundi za napad Partizana. Al bez obzira ne mogu da se otrgnem utisku da trojica sudija ovo, pa aj kazemo ne vide. I vidim vec neki pominju, vraca se za drobnjaka, likuju, pa u ovakvom kanalu cemo biti sve dok se ovakve stvari budu ponavljale a mi se pravili ludi u zavisnosti kome u tom trenutku odgovara. Strasno. Sportski pozdrav.
     (123, 17. jun 2019 21:00)

    # Link komentara

  309. Koš nije uopšte kontroverzan,greška u koracima čista kao suza.Suma sumarum ...kao otprilike sve u nasoj dragoj Srbiji
    (NS neutralni, 17. jun 2019 21:00)

    # Link komentara

  310. Dao bi i iz dva ali ovako je sladje hahahaha
    (Serbo, 17. jun 2019 21:00)

    # Link komentara

  311. pitanje je dal je napravio 4, 3 je sigueno, a jos vece pitanje je zasto sudije nisu gledale pojovljeni snimak???
     (Crnogorac, 17. jun 2019 21:00)

    # Link komentara

  312. Sramota. Ali sta i ocekivati od ovih iz predgradja posle svega...
     (NeLePFC, 17. jun 2019 21:00)

    # Link komentara

  313. je l' nagazio i aut liniju hahaha
     (karamazovstina, 17. jun 2019 21:00)

    # Link komentara

  314. Slatko da sladje ne moze da bude :)
    (Silja, 17. jun 2019 21:00)

    # Link komentara

  315. to se ne sudi po novim pravilima kada je u poslednjoj sekundi u korist zvezde hahah
     (Sta ucini to matias lesore, 17. jun 2019 20:59)

    # Link komentara

  316. Zvezdas sam, ali ovo su cisti koraci... Iskusno su pobegli u svlacionicu odma da sudije ne mogu da pregledaju snimak.
    (tugabrate, 17. jun 2019 20:59)

    # Link komentara

  317. Ovo nisu koraci!
    (Svi smo mi Jon Bon Jovi, 17. jun 2019 20:59)

    # Link komentara

  318. Jesu koraci ali nema veze, ovako je slađe.
    (Mijalko, 17. jun 2019 20:59)

    # Link komentara

  319. Zvezda bi ionako dobila petu.
    Cak i pored Lovernja u publici...
     (hours of love, 17. jun 2019 20:59)

    # Link komentara

  320. Dvokorak cista kao suza
     (Nislija, 17. jun 2019 20:59)

    # Link komentara

  321. bili prošetao do titule :)
    bili beron>drobnjak iz auta
     (subzero, 17. jun 2019 20:58)

    # Link komentara

  322. Priručnik: Kako osvojiti KSL u tri koraka
    Autor: Billy Baron (teeth)
    (Mox Partizanovac, 17. jun 2019 20:58)

    # Link komentara

  323. Ma ljudi to se ne sudi u poslednoj sekundi.
     (Baron, 17. jun 2019 20:57)

    # Link komentara