Ponedeljak, 10.06.2019.

17:28

Partizan i isključenja kreirali dramu – Zvezdi prvi meč finala

Košarkaši Crvene zvezde savladali Partizan u prvoj utakmici finalne serije Superlige Srbije rezultatom 98:94.

Izvor: SN

Partizan i iskljuèenja kreirali dramu – Zvezdi prvi meè finala IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

281 Komentari

Sortiraj po:

Školobocna

pre 4 godine

Bio sam na utakmici , ogromna sparina na tribinama , kako su izdržali igrači svaka im čast . Nije mi jasno da ne mogu bar osnovni uslovi za igru da se naprave ili je bitno samo da se završi serija kako god ... Što se tiče meča , očekivana hrkljuš igra Partizana , po principu sude svaki 3,4 faul i za to se bunimo naravno . Novica je trebao da dobije bar 2 tehničke za onakve faulove , ono na kraju sa Davidovcem je neverovatno da je bio samo običan faul . 2 utakmica je ključna , ako Zvezda dobije , gotova je serija , mada će biti problematično . Više od navijača nego od toga šta Partizan može da odigra , ovo mu je plafon po meni .

Pedja

pre 4 godine

S obzirom na divljacku igru Partizana u odbrani 44 slobodna bacanja za Zvezdu je malo. Ko je gledao utakmicu a ima bar trunku zrelosti, znanja o kosarci i objektivnosti u sebi zna i vidi da su sudije odrzale Partizan u utakmici do kraja. Samo da je Velickovic adekvatno sankcionisan utakmica bi bila resena mnogo ranije. Ali moram i da vas pohvalim, bolji ste nego sto ste bili i bice zanimljiva finalna serija. Sportski pozdrav.

Ivan Veljković

pre 4 godine

Pobedila Zvezda Partizana zasluženo u prosečnoj košarci večeras, imala više koncentracije u završnici i odnela tesnu i tešku ali zasluženu pobedu. Na momente ova večerašnja prva finalna utakmica finala KLS je izgledala kao da je neko takmičenje u šutiranju trojki, toliko mnogo je bilo šuteva za tri poena, toliko mnogo ubačenih trojki da je na momente izgledalo da je revijalna utakmica, mada je drama u finišu dosegla vrhunac i lako je moglo da se desi da pobeda ode na strani Partizana ali eto Zvezda je uspela da u prosečnoj igri odnese pobedu. Ništa još se ne zna, ima još mnogo do kraja ove serije, treba pobediti tri puta, idemo napred crveno-beli do pobede.

Pedja

pre 4 godine

Druze, vama je Pesic vodio utakmice sa slobodnih bacanja 30 minuta
(1111, 10. jun 2019 21:57)
Druze, Dusko Vujosevic je vise vremena provodio na parketu nego neki vasi igraci.

Wllaxy

pre 4 godine

Ovako odavno nisu sudije bile na strani jednog kluba. Partizan treba da napusti ovo takmičenje jer nema smisla igrati dalje
(tomo, 10. jun 2019 19:50)

Apsolutno se slažem - kada naše možete da dobijete ni uz ovakvo suđenje koje je na vašoj strani i treba da napustite ligu!

ArDzej65

pre 4 godine

Да ли је неко од вас гледао зашта је Тринкијери добио другу техничку грешку? Зато што је погледао судију ни реч му није рекао и одмах техничка. Срамота а прву је добио зато што је скочио код прекршаја... За то се иначе прво даје опомена па техничка
(Dragan, 10. jun 2019 20:26)
Evo ja sam gledao, dobio je tehnicku zato sto je usao 2 metra u teren do samog sudije i zustro protestvovao a onda na dosudjenu tehnicku nedolicno reagovao te dobio isključenje, inace vec je imao opomenu tako da nije mogao da je dobije ponovo

eto

pre 4 godine

Navijač tima za koji igraju Branko Lazić i Majkl Odžo kaže nekome da igra ragbi...
(sgdp, 10. jun 2019 20:54)

Taj Branko Lazić je u Evroligi imao po tri faula, u grobarskoj ligi ima isključenja. Jer i kad vas mrko pogleda, to se svira.

Wllaxy

pre 4 godine

Renfro dobio tehničku jer je dao trojku.. a trojka nije dozvoljena kad je gust rezultat... jasno pravilo kss
(g-din Pavlovic, 10. jun 2019 20:02)

O čemu dalje diskutovati sa tobom kad ti uopšte nisi uspeo da shvatiš zbog čega je Renfro dobio tehničku...

Ja

pre 4 godine

Kad pobedite onda je Zvezda a kad izgubite tada je FMP. Ajde grobari usaglasite se već jednom.
(Balea, 10. jun 2019 20:47)

Sta ima mi da se usaglasavamo, vas gazda je rekao da je FMP!!!
E moj panteru!!!

Sabre

pre 4 godine

E moji Partizanovci, imali ste prilike poslije finala ABA lige i onoga što je preživjela Budućnost da podržite slobodne klubove ABA lige i završite s antisportom iz predgrađa jednom za svagda ali uprava je drugačije odlučila pa sad kusajte, čeka vas još dugo godina privida borbe za trofeje.
(mb, 10. jun 2019 21:18)

Bravo za trol 10/10. Bukvalno si uspeo da mi izazoves reakciju na jedno 2 ipo sekunde, pre nego sto sam skontao da toliko lobotomisan cak ni neko ko navija za Buducnost/Partizan jednostavno NE MOZE BITI. Skidam kapu, you got me.

Стара школа

pre 4 godine

Рутинска победа, вођство свих 40 минута. Само ме чуди да Величкковићево бацање Давидовца у рекламе са леђа није свирано као намерна лична. Тако нешто још мисам видео од када је уведена неспортска лична!

Dragan

pre 4 godine

Moglo je da bude i više od 42 slobodna kako grčko-rimsku košarku gaje grobari!

Trinki vinki odlučio da bude “zabavan”, ostavite ga dugo na klupi.

Lajavi krelac

pre 4 godine

Potpuno nebitno takmičenje, suđenje apsolutno užasavajuće, generalno loša košarka uz konstantno prangijanje trojki. Očekivao sam da će biti nekakvih akcija i zanimljivih situacija, ali sudije i njihove greške su upropastile utakmicu.

Wllaxy

pre 4 godine

Sramotno sudjenje.
(nik sloter, 10. jun 2019 21:11)

Slažem se.

Probali su da to malo iznivelišu onom tehničkom greškom slatkorečivom žabaru ali to nije bilo dovoljno...

Priznata trojka partizanu kod faula u napadu, lopta koja se prilikom izvođenja odbija od Vanjine noge u polje i pripada partizanu, faul Veličkovića na Davidovcu sa leđa koji nije nameran, faul na Marinkoviću za tri slobodna bacanja, faul Veličkovića na kraju treće četvrtine kada je odgurnuo Simanića pre šuta za tri poena, faul Odža u napadu kada je tri flopera palo i da ne nabrajam više ... stvarno sramota kako su sudili!

Admiral

pre 4 godine

@ Zamisli koliko je smesan trinkikikirikijeri kad ga smesni tomic stalno dobija a ovaj prima 800 hiljada za to hahahahahahaha
(petarczw, 10. jun 2019 20:29)

Druze da Trinkijeri ima igrace koje ima Tomic i obratno, Trinkijeri bi svaku dobijao sa minimum 25-30 razlike a ne sa 4 i to uz 20 bacanja vise...

ViscoSalejo

pre 4 godine

Partizan na isti broj poseda imao 9 suteva iz igre vise. I onda se dervis matematicar pita otkud razlika u bacanjima... To je cuvena matematika.

darko79

pre 4 godine

@ Zamisli koliko je smesan trinkikikirikijeri kad ga smesni tomic stalno dobija a ovaj prima 800 hiljada za to hahahahahahaha
(petarczw, 10. jun 2019 20:29)

Druze da Trinkijeri ima igrace koje ima Tomic i obratno, Trinkijeri bi svaku dobijao sa minimum 25-30 razlike a ne sa 4 i to uz 20 bacanja vise...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Admiral, 10. jun 2019 21:09)

Pa da je neka klasa od trenera sigurno bi vodio neki Evroligaški tim tipa Cska, Real itd.

Josarian

pre 4 godine

Tužno i sramno za nas koji košarku pratimo iz vremena Ducija Simonovića, Moke, Vučinića, Sarjanovića, Rakočevića (starijeg), igrača koji su bili Zvezde i igrali za Zvezdu! Za one koji poznaju samo makijavelistički pristup sadašnjeg vlasnika kluba koji se predstavlja kao Zvezda, srećno Vam bilo.

Нутрициониста, самоуки!

pre 4 godine

Грешка!!! У питању су 44 слободна бацања, а у ради се о ФМП 2 !!!!

42 SL bacanja za Fmp1. Uzas!
(NR, 10. jun 2019 20:35)

NO1E

pre 4 godine

Samo se vi tešite da smo mi FMP. Cela Evropa nam priznaje titule samo vi zbog vaših kompleksa ne možete. Uskoro vas prestižemo po broju trofeja i u košarci. Koji ćete onda sport pratiti, stoni tenis?

resistance

pre 4 godine

Sramotno za Zvezdu, koja pretenduje da bude veliki klub, da joj pobedu ipak donose sudije. Ima kvalitetnije igrače, dužu klupu... ali ipak logistika van terena uz pomoć sudija na terenu zapravo donose pobede. Večeras nije zaslužila pobedu definitivno svojom hit and run "taktikom", ali su sudije svojim tendencioznim navlačenjem dali vetar u leđa i odlučili. Faul Zagoraca koji je inicirao isključenje trenera Partizana - apsurd! To je detalj koji je odlučio utakmicu kao i izlazak Renfroa, koji je bio u seriji, nakon dobijenog lakta dok je rezultat bio egal. Neujednačen kriteruijum suđenja kada Odžo napada ili kada brani, kada je ovo drugo - onda je košarka grub muški sport pa je sve dozvoljeno, a kad je Odžo napadač onda ona floskula da je košarka inteligentan i prefinjen sport u kojem nema grubosti, u suprotnom "igrajte fudbal". E toga su se striktno "pridržavale" sudije i to je odlučilo utakmicu. Neobično da zvezdaši u svojim komentarima ovde apostrofiraju grubu igru Partizana, opet apsurd jer 99% faulova Zvezde je bilo na ivici namernog, a o reakcijama i gestikulacijama i skakanjima na sudije nakon sviranja istih samo potvrđuje moju tezu sa početka komentara da Zvezda samo pretenduje da bude veliki klub! Dobar tim možda ili da, ali veliki klub - nikada!!!

1111

pre 4 godine

Да ли је неко од вас гледао зашта је Тринкијери добио другу техничку грешку? Зато што је погледао судију ни реч му није рекао и одмах техничка. Срамота а прву је добио зато што је скочио код прекршаја... За то се иначе прво даје опомена па техничка
(Dragan, 10. jun 2019 20:26)
Evo ja sam gledao, dobio je tehnicku zato sto je usao 2 metra u teren do samog sudije i zustro protestvovao a onda na dosudjenu tehnicku nedolicno reagovao te dobio isključenje, inace vec je imao opomenu tako da nije mogao da je dobije ponovo
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ArDzej65, 10. jun 2019 21:42)

Druze, vama je Pesic vodio utakmice sa slobodnih bacanja 30 minuta

mb

pre 4 godine

E moji Partizanovci, imali ste prilike poslije finala ABA lige i onoga što je preživjela Budućnost da podržite slobodne klubove ABA lige i završite s antisportom iz predgrađa jednom za svagda ali uprava je drugačije odlučila pa sad kusajte, čeka vas još dugo godina privida borbe za trofeje.

Delije sa seRvera

pre 4 godine

@ Samo se vi tešite da smo mi FMP. Cela Evropa nam priznaje titule samo vi zbog vaših kompleksa ne možete. Uskoro vas prestižemo po broju trofeja i u košarci. Koji ćete onda sport pratiti, stoni tenis?

(NO1E, 10. jun 2019 21:00)

E ovako vam drugari moji igleda kompleks. Neko ko je poceo da igra kosarku pre 5 godina prica o trofejima i velicini, a pritom se decko ne navija za trofeje nego za tim. Ali vi to ne znate svakako. Sve je kod vas vestacki i na silu.

sale009

pre 4 godine

ragbi protiv košarke za malo da prođe..ali ipak je na kraju košarka pobedila,a vi kojima su čudna 44 sl.bacanja za zvezdu neka pogledaju ponovo snimak utakmice ali striktno sa nekim ko se razume u košarkaška pravila

neutralni fels

pre 4 godine

Samo 42 slobodna bacanja, malo brate malo, mora to vise bar 55 pa da nemamo ovakav stres do zadnjeg minuta, ocigledno je da su sudije na strani Partizana dosudili su im cak 23 slobodna bacanja naspram SAMO 42 slobodna bacanja za Zvezdu...

petarczw

pre 4 godine

kakva limena košarka, putni 60 puta za tri, pa šta bude :) 

Da probate 5 na 3 :)
(moca, 10. jun 2019 20:15)

A da probate nekad da pobedite ???

bvb

pre 4 godine

84:84 Evo tebi Jankoviću faul, jer ko je tebi dao za pravo na skok u napadu
(g-din Pavlovic, 10. jun 2019 20:08)

eno ti usporeni snimak gde se lepo vidi kako ga hvata za levu podlakticu i brze bolje pusta kao da se opekao.

Ivan

pre 4 godine

Grobari sta je sa nedosudjenim nesportskim faulom velickovica i klizanja jaramaza sa obe noge pre trojke pejdza, zbog kojih ste ostali aktivno u igri u poslednja dva minuta? Sve kompenzacija za one dve tehnicke trinkijeriju.

sgdp

pre 4 godine

42-24 bacanja. Sve je jasno.
(Zoki, 10. jun 2019 20:32)

Jeste. Igrate ragbi kad ne znate košarku.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (eto, 10. jun 2019 20:39)

Navijač tima za koji igraju Branko Lazić i Majkl Odžo kaže nekome da igra ragbi...

Nemanja

pre 4 godine

Dajte im odmah titulu, nemo da se brukaju sa 7 igrača na parketu, da nam povređuju igrače a Boga mi i inteligenciju...
(Bard Živa, 10. jun 2019 19:51)Da bi ti inteligencija bila povredjena moras da je posedujes.

boca

pre 4 godine

A da probate nekad da pobedite ???
(petarczw, 10. jun 2019 20:25)

42 bacanja i 3 tehničke, Golden Stejt bi dobili :)
Tata, reci im da mi daju da šutiram! :)

Što se pobjeđivanja tiče, vidim da pratiš basket od 2011. :)

sgdp

pre 4 godine

Partizan sa ovim limitiranim sastavom, danas je bio bolji po svemu od Zvezde, osim po slobodnim bacanjima (42-24 u šutnutim bacanjima za Zvezdu i znatno bolji procenat pogođenih). Ako sudije nastave ovako da sude, nema Partizan šta da traži u ovom finalu. A Zvezdi bi bolje bilo za sledeću sezonu da nađu drugog trenera koji će znati da postavi neku akciju, inače će biti brukanja u Evroligi. Da je malo manja razlika u kvalitetu igrača, čak i uz ovakvo suđenje, Partizan bi ovo glat dobio.

НФС

pre 4 godine

42-24 bacanja. Sve je jasno.
(Zoki, 10. jun 2019 20:32)

Jeste. Igrate ragbi kad ne znate košarku.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (eto, 10. jun 2019 20:39)

Не знам шта сте се онда ви исти бунили кад је Будућност имала тај број слободних бацања, испада да сте ви играли рагби?

brankopartizan

pre 4 godine

Kako je smešan ovaj Tomić.Tim mu ceo meč samo šuta za 3 i onda se nešto kao ljuti na igrače kada se Partizan primakne...Pa,druže,nauči ih nešto,taktiziraj...sve igrači individualno šta urade urade...
ŽIVEO PARTIZAN I MAJKA SRBIJA

moka

pre 4 godine

Velickovix gura igraca nije faul vec postize trojku. Jaramaz gura Fajea i dobija slobodna bacanja?!?!
(Gorki, 10. jun 2019 20:12)

Ti navijaš za Zvezdu, nije Zvezda već FMP :)

vp

pre 4 godine

Sudjenje generalno ocajno. Gresilo se i na Zvezdinu stetu, samo sto se Tomic nije brecao kao Trinki pa nije bilo i kod nas iskljucenja. Zvezdina igra ocajna, nadam se da cemo Tomiceva ledja videti bez obzira na ishod finala

zoran ivkovic

pre 4 godine

mnogo ljudi komentarise sudjenje i eto moracu i ja
-sudjenje lose bas lose i mislim da su sudije probale da nesto izbalansiraju posle neke greske i isli su u novu gresku i opet u gresku ....navijaci partizana ce reci da je sudjenje bilo u korist zvezde a zvezdini u korist partizana ,svako ce vuci na stranu svog tima .
-utakmica generalno mnogo losa ,brdo gresaka i kod jednih i drugih i jako bezidejna igra oba tima ....slaba igra oba tima, jako razocaravajuce za finale .bilo je tu borbe ali jako malo lepih poteza .

petarczw

pre 4 godine

Vidi ga dade trojku... evo tebi Renfroe tehnička!!!
(g-din Pavlovic, 10. jun 2019 19:57)

Da dobio je zbog toga sto je dao trojku??? a sto je usput opsovao sudiju to se ne računa. Klasicni duletovi dervisi nikad nisu krivi za poraz sami sebi nego uvek ili sudije ili cija ili bija

Zvezdaaaa

pre 4 godine

Zvezda 44 slobodna bacanja Partizan 22.Samo 22 poena poklonjena Zvezdi sa linije za slobodna bacanja za pobedu od 4 razlike HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH !!!
(Sramota Srbije, 10. jun 2019 20:34)

Decace niko ne trpi tucu.Samo tako mozete da dobijete

Sramota Srbije

pre 4 godine

Zvezda 44 slobodna bacanja Partizan 22.Samo 22 poena poklonjena Zvezdi sa linije za slobodna bacanja za pobedu od 4 razlike HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH !!!

спортски уметник

pre 4 godine

Kako Edin vristi na svaku trojku malog Vanjice i nebitno kucanje Jaramaza,cccccc... 
Smanji dozivljaj,provaljen si davno...
(Parter B, 10. jun 2019 18:56)

Зашто ниси у партеру б? Спречава радно време а? Колико плаћају за спин коментаре? Може ли од тога да се живи?

Regulator

pre 4 godine

Zvezda je bolji tim i to je jasno kao dan. Kada su videli da je vrag odneo salu, malo su pritegli i bez panike priveli utakmicu kraju. Ovi Partizanovci sto kukaju na sudije su sve samo ne objektivni.

Dragan

pre 4 godine

Да ли је неко од вас гледао зашта је Тринкијери добио другу техничку грешку? Зато што је погледао судију ни реч му није рекао и одмах техничка. Срамота а прву је добио зато што је скочио код прекршаја... За то се иначе прво даје опомена па техничка

g-din Pavlovic

pre 4 godine

Kaže Edin rekao sam da će trojke biti glavni faktor... A SVI SMO ZNALI DA ĆE SUDIJE BITI GLAVNI FAKTOR... napravili su efempeu bar 10 razlike

petarczw

pre 4 godine

Kako je smešan ovaj Tomić.Tim mu ceo meč samo šuta za 3 i onda se nešto kao ljuti na igrače kada se Partizan primakne...Pa,druže,nauči ih nešto,taktiziraj...sve igrači individualno šta urade urade... 
ŽIVEO PARTIZAN I MAJKA SRBIJA
(brankopartizan, 10. jun 2019 20:04)

Zamisli koliko je smesan trinkikikirikijeri kad ga smesni tomic stalno dobija a ovaj prima 800 hiljada za to hahahahahahaha

petarczw

pre 4 godine

Od 25 poena Zvezde u zadnjoj cetvrtini 14 sa slobodnih bacanja, ja razumem da ljudi koji vode Zvezdu nemaju obraza i sramote ali mi pravi Zvezdasi ne zelimo da ovako pobedjujemo, nama trebaju 44 slobodna bacanja da bi pobedili ovakav raspali Partizan, to samo govori koliko smo propali u odnosu na proslu i pretproslu sezonu, i netreba se zadovoljavati pobedom nad ovakvim Partizanom i reci super je jer takvim razmisljanjem necemo napredovati sigurno...
(Zvezdas u srcu..., 10. jun 2019 20:28)

Da ti si zvezdas sigurno... Pa kako da nemamo 44bacanja kad ovi igraju hrkljus od kosarke. Pa samo za dve tehnicke, iskljucujucu i faul nad odzom smo imali 5 zaredom! Jel nismo trebali da ih izvedemo?!

Нутрициониста, самоуки!

pre 4 godine

Грешка!!! У питању су 44 слободна бацања, а у ради се о ФМП 2 !!!!

42 SL bacanja za Fmp1. Uzas!
(NR, 10. jun 2019 20:35)

Zvezdas u srcu...

pre 4 godine

Od 25 poena Zvezde u zadnjoj cetvrtini 14 sa slobodnih bacanja, ja razumem da ljudi koji vode Zvezdu nemaju obraza i sramote ali mi pravi Zvezdasi ne zelimo da ovako pobedjujemo, nama trebaju 44 slobodna bacanja da bi pobedili ovakav raspali Partizan, to samo govori koliko smo propali u odnosu na proslu i pretproslu sezonu, i netreba se zadovoljavati pobedom nad ovakvim Partizanom i reci super je jer takvim razmisljanjem necemo napredovati sigurno...

Ivan

pre 4 godine

Neobjasnjivo malo lopti je islo na Odza koji je bolji centar od oba njihova. Upustati se u suterski obracun sa partizanom je lutriija. Sada je proslo ne znaci da ce uvek. Oni su cak imali i bolji procenat od nas za tri na kraju. Ne koristimo svoje prednosti dovoljno....

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

При крају се закомпликовало али смо нашли пут до побједе. Опет кажем, мора боље у одбрани. БРАВО ЗВЕЗДО! 🔴⚪👏👏👏

MT Vračar

pre 4 godine

skandalozno sudjenje na stetu Partizana. Barem 7-8 tendencioznih odluka
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mica, 10. jun 2019 20:10)

Vala baš, samo sam čekao da Jaramazovoj patici sviraju 3 sekunde u reketu... :)

Bela vrana

pre 4 godine

Opet navlacanje sudija kao u prvoj tekmi u Aba ligi. Na navlacenje dobijete prvu utakmicu i posle se mnogo lakse dise, ali nece ni ovo vase otimanje trajati doveka.

Slobodna bacanja kad god je neizvesno?!

pre 4 godine

A gde jetehnicka i iskljucujuca za odza kada je ufario dva igraca posle dosudjenog gaula u napadu?!
Jaramazu faul u napada,a rivers ga udara laktom u vilicu,gde je tu nesportska?!

otrovao vas dr

pre 4 godine

Tehničke greške
Partizan : Zvezda
3-4 : NULA
i posle se "navlaci" za Partizan. Partizanu se u skoro svakom napadu Zvezde svirao faul a Zvezda se odbrani ispod kosa "bez faula"iako je bilo istih situacija na obe strane. Toliko...

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Imas aktivan rezultat i napraviš glupost i daš protivniku 5 SLOBODNIH bacanja prosecni treneru.Mene licno najviše od svih ovih neznalica u Partizanu najviše iritira Vanja Marinković.Momak je zalutao u profesionalnu košarku!Sramota da covek nema snage da skoči,da iznese loptu na obruč.Pravi faulove u napadu,srlja...Jednom recju AMATER!

Sofronije

pre 4 godine

S kim ovo igra mlađi FMP?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (LorD, 10. jun 2019 18:49) # Link komentara


Od kad je lopta preskočila Drinu, sa Igokeoom gorom.

Parter B

pre 4 godine

Velickovic se gradi i desnom rukom odgurava igraca i pogadja trojku...
Po svim kosarkaskim pravilima se svira faul u napadu i bacanja za Zvezdu jer je Partizan u bonusu...
U jednom napadu Zvezda ostecena za 5 koseva...
Ovo je za Riplija sta sude ovi...

Baron

pre 4 godine

Kao veliki zvjezdas noćas navijam za jsdp zaista, pitate se zašto , pa ako osvojimo titularis ove i sledece sezone pa mi ćemo biti najtrofejni i u košarku pa onda neće imat rivalstva uopste jer ćemo u svaki sport bit trofejniji, kadar Nevera sa juga hehe
(Čovke mag Basketball, 10. jun 2019 18:57)

Imaš iste konstatacije kao Čović, čuj biće najtrofejniji, hahahahahaha. Zamoli redakciju da ti obriše komentar, nemoj se blamirati.

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 4 godine

Nije cudo sto je Trikijeri bas u Partizan dosao. To je taj mentalitet. Uvek su drugi krivi. Uvek treba praviti tenziju. Nikad sportski ne priznati da je protivnik bolji. Nije los trener ali...

mr.wolf

pre 4 godine

Strašno kako samo sudije navlače na Zvezdu..A ja se čudim zašto nema prenosa kad ono to je u pitanju.
(Jon Bon Jovi, 10. jun 2019 19:03)

Otkud znas da navlace za Zvezdu kad nema prenosa ?

bvb

pre 4 godine

Lepo je sto Odzu sviraju faul u napadu dok Vanja Marinkovic kao kaskader skace unazad i ako ga ovaj tako nije, pogotobo ne po glavi kako ke ovaj odglumio.

bvb

pre 4 godine

Samo u Srbiji ovakvu trojku kao sto je Novica dao na kraju trece mogu sudije da priznaju. Odgura Simanica rukom koliko mu je potrebno osta sam i dade je, a sudije pored njih stoji i gleda li gleda...

nenad

pre 4 godine

Veliki deo igraca Partizana igrao kao Jaramaz na kraju poluvremena kada se pred sut - okliznuo.Mnogo srpskih igraca, ali MALO TALENTA. Rade Zagorac do sada indeks korisnosti debela 0. Nikoja Jankovic, spore ruke spore noge. Stefan Jankovic? Sta igra cele sezone? Pejdz fizicki slab za napad a kamoli odbranu itd...Niko od njih i pored Trinkijerija i treninga ni u cemu nije napredovao. Limitirani su. Nema od njih leba, ako hoces rezultat. Partizanu treba cela nova prva postava, pa da MArinkovic bude bek 2, Renfro bek kec, Si bek trojka. Ovi ne mogu dobiti Zvezdu jer su objektivno osetno slabiji individualno. Prosto kada Rade Zagorac krene jedan na jedan ne gleda mi se dalje. Nikola Jankovic ni skoka ni zagradjivanja reketa, ni igre ledjima..Pa Gagic je za njega ozbiljan centar. Ili ce Ostoja nabaviti lovu i zaista dovesti pet ozbiljnih IGRACA ili ce ovaj derbi izgubiti svaki smisao.

Petar

pre 4 godine

Razbili Buducnost a ovi slabiji Partizan uvek egal, sta ti znaci doktor na klupi. Da je nama Trinkijeri u Zvezdi gazili bi Partizan po 60 razlike

Marko

pre 4 godine

Ubedljivo najgora ekipa Partizana u njegovoj novijoj istoriji...Klub u kome su nekada igrali Kica, Praja, Divac, Paspalj, Sale...A gledaj ovo danas...Gagic, ova dva izgubljena Jankovica, Jaramaz, Zagorac (zasto taj ne cepa drva umesto kosarke, zaista mi nije jasno..), Pejdz tesko da se izbori za basket na Adi..ma horor prica. Zasto se trude i bacaju pare da bi usli u EL..??? Ljudi, u bivsoj Jugo ligi vi bi maksimalno dobacili u neki klub srpske lige.

duledudule

pre 4 godine

Covicu resavaj se Riversa, covek je totalni promasaj.
(sever, 10. jun 2019 19:45)
ne lozi se.ne igra mu se.kad partizan bude bio domacin garantujem ti preko 12,3 poena

Njah

pre 4 godine

 vi pricate o sudjenju? 
Treneru suditi tehnicku a potom i iskljucenje zbog jedne recenice upucene sudiji je sramota
(PFC, 10. jun 2019 19:47)

Ma da,dobio je iskljucenje zato sto je rekao sudiji:"Gospodine,ja se izvinjavam,ali smatram da ste pogresili".

Lex

pre 4 godine

E moji Grobari mozemo mi da se bunimo na sudije koliko hocete,to sto ne znamo defanzivni skok da odbranimo i sto dozvoljavamo suterski trening zvezdinih bekova to nista?!

sgdp

pre 4 godine

Velickovic se gradi i desnom rukom odgurava igraca i pogadja trojku...
Po svim kosarkaskim pravilima se svira faul u napadu i bacanja za Zvezdu jer je Partizan u bonusu...
U jednom napadu Zvezda ostecena za 5 koseva...
Ovo je za Riplija sta sude ovi...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Parter B, 10. jun 2019 19:42)

Kad igrač sa loptom napravi faul u napadu, ne izvode se slobodna bacanja. Prvo nauči pravila, pa se onda pozivaj na ista.
Inače, trenutno odnos u izvedenim slobodnim bacanjima 31-12 za Zvezdu...

Ivan

pre 4 godine

Kako samo sudije u ovom sportu mogu da uticu na tok utakmice to je strasno. Umesto 13 razlike posle trojke berona, oni je ponistavaju, i onda partizan daje dve trojke u sledeca dva napada...

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

Ako stanu trojke, gotova je Zvezda. Ta jednodimenzionalna igra samo na trojke, obicno lose zavrsi..
(axiom, 10. jun 2019 19:04)
Kad imas samo jednog pleja u timu i taj je Filip Covic (uz puno postovanje za igre ove sezone) i nemas previse opcija...

veliki strumf

pre 4 godine

Da se ne okliznu Jaramaz u zadnjoj sekundi možda bismo i trojku primili. Pre toga primamo lagano polaganje. Vidi li ko na klupi da imamo DVA MALA FAULA a mi i pored toga puštamo suteve. Eeeee

Mika

pre 4 godine

Beron daje trojku ovi ponistavaju zbog nekog simuliranja faula u napadu... I umesto trojke nama jedan poen iz tog poseda....
(Ivan, 10. jun 2019 19:25)
Da trebali su da puste prednost...hehe

hh

pre 4 godine

Peyton Siva novi igrac Crvene Zvezde!!!

Možete komplet Golden Stejt dovesti pojačan Lebronom, kao što si vidio ove godine, uz pomoć "regularnog" navijanja i atmosfere, igrači iz druge kineske lige i tatini sinovi visoki 170 cm su sasvim regularno bolji od dvostrukih osvajača NBA lige, tako da ovu "titulu" dobro zapamtite, iduću ćete malo više čekati bez prednosti domaćeg terena.

MOE32

pre 4 godine

Pre neko vece kada je Partizan protiv FMP-a sutnuo 37 trojki za ceo mec prozivali su nas kako nemamo nikakvu igru.. Sta li onda misle o igri njihovog kluba koji je za poluvreme sutnuo 24 puta za tri poena?

brankopartizan

pre 4 godine

uca od strane igraca Partizana i svaki 4 faul se svira a svaka nicija lopta se dodjeljuje Partizanu.Sad da li sudije zele da ucine ovo finale interesantno nisam siguran al ovo je bas smjesno i sramotno. Utisak prvog poluvremena. 
(Borky, 10. jun 2019 18:45) 

Pa imaš li obraza da ovo napišeš? Pa jel te sramota makar malo?
(Mika, 10. jun 2019 18:56)

Eh,druže,pretera ga...Otkud oni znaju šta je sramota?!Budimo realni ???

Smeh

pre 4 godine

@ Sah-mat
Nije alibi već dobro pitanje je dečko postavio. Ionako je nebitno takmičenje jer donosi samo prestiz pa zar treba da bude što manja poseta i gledanost zato što je bilo teško igrati u drugom terminu? I da, ljudi rade za tvoju informaciju. Nisu svi lezilebovići poput nekih.

pp

pre 4 godine

Pitanje za upravu Partizana: jel nekome palo na pamet da baždari ove obruče? Malo je nerealno da u svakom finalu ovi levati šutiraju 85% za tri, da nije doktor mašinstva smislio način da daljinski uveća i smanji obruč za koji centimetar?

Borky

pre 4 godine

Tuca od strane igraca Partizana i svaki 4 faul se svira a svaka nicija lopta se dodjeljuje Partizanu.Sad da li sudije zele da ucine ovo finale interesantno nisam siguran al ovo je bas smjesno i sramotno. Utisak prvog poluvremena.

Mika

pre 4 godine

uca od strane igraca Partizana i svaki 4 faul se svira a svaka nicija lopta se dodjeljuje Partizanu.Sad da li sudije zele da ucine ovo finale interesantno nisam siguran al ovo je bas smjesno i sramotno. Utisak prvog poluvremena.
(Borky, 10. jun 2019 18:45)

Pa imaš li obraza da ovo napišeš? Pa jel te sramota makar malo?

Dušan

pre 4 godine

Evo gotova prva četvrtina,ne volim da pričam o suđenju ali ovo nije normalno...Očigledan faul u napadu se ne svira Marinkoviću ispod koša nakon čega daje trojku,posle toga ide faul u napadu a sudije priznaju trojku! Šta više reći...

A.J.

pre 4 godine

Zagor I dribling levom, kao I slobodna bacanja, uh. Jel ovaj Pejdz dao neki kos u poslednja 3 meseca? Nije bio on toliko los u prvom delu sezone.

Parter B

pre 4 godine

Skandalozno sudjenje na stetu Zvezde...
U analima nepoznata odluka da se posle faula u napadu svira kos Renfroa za 3,zatim se ne gleda ponovljeni snimak kod cistog kosa Davidovca u poslednjoj sekundi,Velickovic napravio xy faulova u napadu,i jos brdo sumnjivih odluka,presmesno vracanje raspaltizanke u zivot...
Sramota!!!

PFC

pre 4 godine

Dusan
Jos da znas pravila kosarke bilo bi dobro,prvo je data trojka pa je sviran faul,sto znaci ne mogu se ponistiti poeni,nego se priznaju poeni i svira se faul sto dovodi do slobodnih bacanja za Zvezdu

FMP2011

pre 4 godine

Koliko je bitno takmicenje pokazuju Zvezdini navijaci... Bitan protivnik takodje u rangu kupa Zorice Markovic..
(Ultra RS, 10. jun 2019 18:06)
Ne pokazuju navijaci Zvezde koliko je bitno takmicenje, nego koliko im je bitan klub.

Čovke mag Basketball

pre 4 godine

Kao veliki zvjezdas noćas navijam za jsdp zaista, pitate se zašto , pa ako osvojimo titularis ove i sledece sezone pa mi ćemo biti najtrofejni i u košarku pa onda neće imat rivalstva uopste jer ćemo u svaki sport bit trofejniji, kadar Nevera sa juga hehe

veliki strumf

pre 4 godine

Previše sutiramo trojke a premalo igramo. Kao po pravilu, stale su pocetkom druge četvrtine a i dalje samo paljba. A Lazić - ono sto on igra odavno je sramota. Pa kad ne znaš čoveče - ne šutiraju aman. Od 100 šuta pogodi 5 a igra košarku 25 godina.

Др Човке

pre 4 godine

Opaaaa pa jel ovo došlo vrijeme da ako osvojio ove i sledece godine postajemo najtrofejniji klub u Srbiji, pa u čemu će Jsdp imati najviše titula ako ih i u košarci stignemo hehehe nevera breeee!!!! Grobari na aparatima loool

Dule Pacov

pre 4 godine

21 vek a večeas igra se derbi za titulu koji će gledati nekih 10% Srbije i nacionalni tim u fudbalu koji će gledati 1% Srbije...Tužno i žalosno!A svi uredno plaćaju preplatu???!!!!???
(Jon Bon Jovi, 10. jun 2019 17:33)

I bolje da ne gleda...

Nemanja

pre 4 godine

*Tuca od strane igraca Partizana i svaki 4 faul se svira a svaka nicija lopta se dodjeljuje Partizanu.Sad da li sudije zele da ucine ovo finale interesantno nisam siguran al ovo je bas smjesno i sramotno. Utisak prvog poluvremena.

Daj sudija molim te sviraj sve zvezdi samo da ne slusamo ove price vise. Mucenici...

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

Cigani i grobari igraju za titulu prvaka drzave, 2.cetvrtina u toku, tridesetak komentara. I trolove su smorili, gasi ovaj aneks prvenstva.

Sah-mat

pre 4 godine

Mogli su u 17h da stave utakmicu! Pa ko ce od radnog sveta stici?? Niko.. bruka
(Dalibor Kokic, 10. jun 2019 17:48) # Link komentara

hahahahaha kakav alibi, strasan alibi.

swemir

pre 4 godine

nije valjda da ne placas oretplatu....haha....nek pobedi ko bude bolji i brzi i umesniji na terenu....svi su oni nashi momci....ajsmo sada neka pokaze svako svoje znanje i umece da uzhivamo...

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

21 vek a večeas igra se derbi za titulu koji će gledati nekih 10% Srbije i nacionalni tim u fudbalu koji će gledati 1% Srbije...Tužno i žalosno!A svi uredno plaćaju preplatu???!!!!???

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

21 vek a večeas igra se derbi za titulu koji će gledati nekih 10% Srbije i nacionalni tim u fudbalu koji će gledati 1% Srbije...Tužno i žalosno!A svi uredno plaćaju preplatu???!!!!???

mr.wolf

pre 4 godine

Strašno kako samo sudije navlače na Zvezdu..A ja se čudim zašto nema prenosa kad ono to je u pitanju.
(Jon Bon Jovi, 10. jun 2019 19:03)

Otkud znas da navlace za Zvezdu kad nema prenosa ?

Parter B

pre 4 godine

Skandalozno sudjenje na stetu Zvezde...
U analima nepoznata odluka da se posle faula u napadu svira kos Renfroa za 3,zatim se ne gleda ponovljeni snimak kod cistog kosa Davidovca u poslednjoj sekundi,Velickovic napravio xy faulova u napadu,i jos brdo sumnjivih odluka,presmesno vracanje raspaltizanke u zivot...
Sramota!!!

petarczw

pre 4 godine

Kako je smešan ovaj Tomić.Tim mu ceo meč samo šuta za 3 i onda se nešto kao ljuti na igrače kada se Partizan primakne...Pa,druže,nauči ih nešto,taktiziraj...sve igrači individualno šta urade urade... 
ŽIVEO PARTIZAN I MAJKA SRBIJA
(brankopartizan, 10. jun 2019 20:04)

Zamisli koliko je smesan trinkikikirikijeri kad ga smesni tomic stalno dobija a ovaj prima 800 hiljada za to hahahahahahaha

eto

pre 4 godine

Navijač tima za koji igraju Branko Lazić i Majkl Odžo kaže nekome da igra ragbi...
(sgdp, 10. jun 2019 20:54)

Taj Branko Lazić je u Evroligi imao po tri faula, u grobarskoj ligi ima isključenja. Jer i kad vas mrko pogleda, to se svira.

ArDzej65

pre 4 godine

Да ли је неко од вас гледао зашта је Тринкијери добио другу техничку грешку? Зато што је погледао судију ни реч му није рекао и одмах техничка. Срамота а прву је добио зато што је скочио код прекршаја... За то се иначе прво даје опомена па техничка
(Dragan, 10. jun 2019 20:26)
Evo ja sam gledao, dobio je tehnicku zato sto je usao 2 metra u teren do samog sudije i zustro protestvovao a onda na dosudjenu tehnicku nedolicno reagovao te dobio isključenje, inace vec je imao opomenu tako da nije mogao da je dobije ponovo

Regulator

pre 4 godine

Zvezda je bolji tim i to je jasno kao dan. Kada su videli da je vrag odneo salu, malo su pritegli i bez panike priveli utakmicu kraju. Ovi Partizanovci sto kukaju na sudije su sve samo ne objektivni.

petarczw

pre 4 godine

Od 25 poena Zvezde u zadnjoj cetvrtini 14 sa slobodnih bacanja, ja razumem da ljudi koji vode Zvezdu nemaju obraza i sramote ali mi pravi Zvezdasi ne zelimo da ovako pobedjujemo, nama trebaju 44 slobodna bacanja da bi pobedili ovakav raspali Partizan, to samo govori koliko smo propali u odnosu na proslu i pretproslu sezonu, i netreba se zadovoljavati pobedom nad ovakvim Partizanom i reci super je jer takvim razmisljanjem necemo napredovati sigurno...
(Zvezdas u srcu..., 10. jun 2019 20:28)

Da ti si zvezdas sigurno... Pa kako da nemamo 44bacanja kad ovi igraju hrkljus od kosarke. Pa samo za dve tehnicke, iskljucujucu i faul nad odzom smo imali 5 zaredom! Jel nismo trebali da ih izvedemo?!

Wllaxy

pre 4 godine

Renfro dobio tehničku jer je dao trojku.. a trojka nije dozvoljena kad je gust rezultat... jasno pravilo kss
(g-din Pavlovic, 10. jun 2019 20:02)

O čemu dalje diskutovati sa tobom kad ti uopšte nisi uspeo da shvatiš zbog čega je Renfro dobio tehničku...

Zvezdaaaa

pre 4 godine

Zvezda 44 slobodna bacanja Partizan 22.Samo 22 poena poklonjena Zvezdi sa linije za slobodna bacanja za pobedu od 4 razlike HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH !!!
(Sramota Srbije, 10. jun 2019 20:34)

Decace niko ne trpi tucu.Samo tako mozete da dobijete

sale009

pre 4 godine

ragbi protiv košarke za malo da prođe..ali ipak je na kraju košarka pobedila,a vi kojima su čudna 44 sl.bacanja za zvezdu neka pogledaju ponovo snimak utakmice ali striktno sa nekim ko se razume u košarkaška pravila

Wllaxy

pre 4 godine

Sramotno sudjenje.
(nik sloter, 10. jun 2019 21:11)

Slažem se.

Probali su da to malo iznivelišu onom tehničkom greškom slatkorečivom žabaru ali to nije bilo dovoljno...

Priznata trojka partizanu kod faula u napadu, lopta koja se prilikom izvođenja odbija od Vanjine noge u polje i pripada partizanu, faul Veličkovića na Davidovcu sa leđa koji nije nameran, faul na Marinkoviću za tri slobodna bacanja, faul Veličkovića na kraju treće četvrtine kada je odgurnuo Simanića pre šuta za tri poena, faul Odža u napadu kada je tri flopera palo i da ne nabrajam više ... stvarno sramota kako su sudili!

Стара школа

pre 4 godine

Рутинска победа, вођство свих 40 минута. Само ме чуди да Величкковићево бацање Давидовца у рекламе са леђа није свирано као намерна лична. Тако нешто још мисам видео од када је уведена неспортска лична!

resistance

pre 4 godine

Sramotno za Zvezdu, koja pretenduje da bude veliki klub, da joj pobedu ipak donose sudije. Ima kvalitetnije igrače, dužu klupu... ali ipak logistika van terena uz pomoć sudija na terenu zapravo donose pobede. Večeras nije zaslužila pobedu definitivno svojom hit and run "taktikom", ali su sudije svojim tendencioznim navlačenjem dali vetar u leđa i odlučili. Faul Zagoraca koji je inicirao isključenje trenera Partizana - apsurd! To je detalj koji je odlučio utakmicu kao i izlazak Renfroa, koji je bio u seriji, nakon dobijenog lakta dok je rezultat bio egal. Neujednačen kriteruijum suđenja kada Odžo napada ili kada brani, kada je ovo drugo - onda je košarka grub muški sport pa je sve dozvoljeno, a kad je Odžo napadač onda ona floskula da je košarka inteligentan i prefinjen sport u kojem nema grubosti, u suprotnom "igrajte fudbal". E toga su se striktno "pridržavale" sudije i to je odlučilo utakmicu. Neobično da zvezdaši u svojim komentarima ovde apostrofiraju grubu igru Partizana, opet apsurd jer 99% faulova Zvezde je bilo na ivici namernog, a o reakcijama i gestikulacijama i skakanjima na sudije nakon sviranja istih samo potvrđuje moju tezu sa početka komentara da Zvezda samo pretenduje da bude veliki klub! Dobar tim možda ili da, ali veliki klub - nikada!!!

petarczw

pre 4 godine

Vidi ga dade trojku... evo tebi Renfroe tehnička!!!
(g-din Pavlovic, 10. jun 2019 19:57)

Da dobio je zbog toga sto je dao trojku??? a sto je usput opsovao sudiju to se ne računa. Klasicni duletovi dervisi nikad nisu krivi za poraz sami sebi nego uvek ili sudije ili cija ili bija

Sabre

pre 4 godine

E moji Partizanovci, imali ste prilike poslije finala ABA lige i onoga što je preživjela Budućnost da podržite slobodne klubove ABA lige i završite s antisportom iz predgrađa jednom za svagda ali uprava je drugačije odlučila pa sad kusajte, čeka vas još dugo godina privida borbe za trofeje.
(mb, 10. jun 2019 21:18)

Bravo za trol 10/10. Bukvalno si uspeo da mi izazoves reakciju na jedno 2 ipo sekunde, pre nego sto sam skontao da toliko lobotomisan cak ni neko ko navija za Buducnost/Partizan jednostavno NE MOZE BITI. Skidam kapu, you got me.

Ja

pre 4 godine

Kad pobedite onda je Zvezda a kad izgubite tada je FMP. Ajde grobari usaglasite se već jednom.
(Balea, 10. jun 2019 20:47)

Sta ima mi da se usaglasavamo, vas gazda je rekao da je FMP!!!
E moj panteru!!!

darko79

pre 4 godine

@ Zamisli koliko je smesan trinkikikirikijeri kad ga smesni tomic stalno dobija a ovaj prima 800 hiljada za to hahahahahahaha
(petarczw, 10. jun 2019 20:29)

Druze da Trinkijeri ima igrace koje ima Tomic i obratno, Trinkijeri bi svaku dobijao sa minimum 25-30 razlike a ne sa 4 i to uz 20 bacanja vise...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Admiral, 10. jun 2019 21:09)

Pa da je neka klasa od trenera sigurno bi vodio neki Evroligaški tim tipa Cska, Real itd.

neutralni fels

pre 4 godine

Samo 42 slobodna bacanja, malo brate malo, mora to vise bar 55 pa da nemamo ovakav stres do zadnjeg minuta, ocigledno je da su sudije na strani Partizana dosudili su im cak 23 slobodna bacanja naspram SAMO 42 slobodna bacanja za Zvezdu...

NO1E

pre 4 godine

Samo se vi tešite da smo mi FMP. Cela Evropa nam priznaje titule samo vi zbog vaših kompleksa ne možete. Uskoro vas prestižemo po broju trofeja i u košarci. Koji ćete onda sport pratiti, stoni tenis?

Wllaxy

pre 4 godine

Ovako odavno nisu sudije bile na strani jednog kluba. Partizan treba da napusti ovo takmičenje jer nema smisla igrati dalje
(tomo, 10. jun 2019 19:50)

Apsolutno se slažem - kada naše možete da dobijete ni uz ovakvo suđenje koje je na vašoj strani i treba da napustite ligu!

bvb

pre 4 godine

84:84 Evo tebi Jankoviću faul, jer ko je tebi dao za pravo na skok u napadu
(g-din Pavlovic, 10. jun 2019 20:08)

eno ti usporeni snimak gde se lepo vidi kako ga hvata za levu podlakticu i brze bolje pusta kao da se opekao.

Pedja

pre 4 godine

Druze, vama je Pesic vodio utakmice sa slobodnih bacanja 30 minuta
(1111, 10. jun 2019 21:57)
Druze, Dusko Vujosevic je vise vremena provodio na parketu nego neki vasi igraci.

petarczw

pre 4 godine

kakva limena košarka, putni 60 puta za tri, pa šta bude :) 

Da probate 5 na 3 :)
(moca, 10. jun 2019 20:15)

A da probate nekad da pobedite ???

Ivan

pre 4 godine

Grobari sta je sa nedosudjenim nesportskim faulom velickovica i klizanja jaramaza sa obe noge pre trojke pejdza, zbog kojih ste ostali aktivno u igri u poslednja dva minuta? Sve kompenzacija za one dve tehnicke trinkijeriju.

Ivan

pre 4 godine

Neobjasnjivo malo lopti je islo na Odza koji je bolji centar od oba njihova. Upustati se u suterski obracun sa partizanom je lutriija. Sada je proslo ne znaci da ce uvek. Oni su cak imali i bolji procenat od nas za tri na kraju. Ne koristimo svoje prednosti dovoljno....

sgdp

pre 4 godine

42-24 bacanja. Sve je jasno.
(Zoki, 10. jun 2019 20:32)

Jeste. Igrate ragbi kad ne znate košarku.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (eto, 10. jun 2019 20:39)

Navijač tima za koji igraju Branko Lazić i Majkl Odžo kaže nekome da igra ragbi...

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

При крају се закомпликовало али смо нашли пут до побједе. Опет кажем, мора боље у одбрани. БРАВО ЗВЕЗДО! 🔴⚪👏👏👏

Delije sa seRvera

pre 4 godine

@ Samo se vi tešite da smo mi FMP. Cela Evropa nam priznaje titule samo vi zbog vaših kompleksa ne možete. Uskoro vas prestižemo po broju trofeja i u košarci. Koji ćete onda sport pratiti, stoni tenis?

(NO1E, 10. jun 2019 21:00)

E ovako vam drugari moji igleda kompleks. Neko ko je poceo da igra kosarku pre 5 godina prica o trofejima i velicini, a pritom se decko ne navija za trofeje nego za tim. Ali vi to ne znate svakako. Sve je kod vas vestacki i na silu.

Pedja

pre 4 godine

S obzirom na divljacku igru Partizana u odbrani 44 slobodna bacanja za Zvezdu je malo. Ko je gledao utakmicu a ima bar trunku zrelosti, znanja o kosarci i objektivnosti u sebi zna i vidi da su sudije odrzale Partizan u utakmici do kraja. Samo da je Velickovic adekvatno sankcionisan utakmica bi bila resena mnogo ranije. Ali moram i da vas pohvalim, bolji ste nego sto ste bili i bice zanimljiva finalna serija. Sportski pozdrav.

Borky

pre 4 godine

Tuca od strane igraca Partizana i svaki 4 faul se svira a svaka nicija lopta se dodjeljuje Partizanu.Sad da li sudije zele da ucine ovo finale interesantno nisam siguran al ovo je bas smjesno i sramotno. Utisak prvog poluvremena.

Dragan

pre 4 godine

Moglo je da bude i više od 42 slobodna kako grčko-rimsku košarku gaje grobari!

Trinki vinki odlučio da bude “zabavan”, ostavite ga dugo na klupi.

Josarian

pre 4 godine

Tužno i sramno za nas koji košarku pratimo iz vremena Ducija Simonovića, Moke, Vučinića, Sarjanovića, Rakočevića (starijeg), igrača koji su bili Zvezde i igrali za Zvezdu! Za one koji poznaju samo makijavelistički pristup sadašnjeg vlasnika kluba koji se predstavlja kao Zvezda, srećno Vam bilo.

g-din Pavlovic

pre 4 godine

Kaže Edin rekao sam da će trojke biti glavni faktor... A SVI SMO ZNALI DA ĆE SUDIJE BITI GLAVNI FAKTOR... napravili su efempeu bar 10 razlike

Nemanja

pre 4 godine

Dajte im odmah titulu, nemo da se brukaju sa 7 igrača na parketu, da nam povređuju igrače a Boga mi i inteligenciju...
(Bard Živa, 10. jun 2019 19:51)Da bi ti inteligencija bila povredjena moras da je posedujes.

Sramota Srbije

pre 4 godine

Zvezda 44 slobodna bacanja Partizan 22.Samo 22 poena poklonjena Zvezdi sa linije za slobodna bacanja za pobedu od 4 razlike HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH !!!

MT Vračar

pre 4 godine

skandalozno sudjenje na stetu Partizana. Barem 7-8 tendencioznih odluka
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mica, 10. jun 2019 20:10)

Vala baš, samo sam čekao da Jaramazovoj patici sviraju 3 sekunde u reketu... :)

sgdp

pre 4 godine

Velickovic se gradi i desnom rukom odgurava igraca i pogadja trojku...
Po svim kosarkaskim pravilima se svira faul u napadu i bacanja za Zvezdu jer je Partizan u bonusu...
U jednom napadu Zvezda ostecena za 5 koseva...
Ovo je za Riplija sta sude ovi...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Parter B, 10. jun 2019 19:42)

Kad igrač sa loptom napravi faul u napadu, ne izvode se slobodna bacanja. Prvo nauči pravila, pa se onda pozivaj na ista.
Inače, trenutno odnos u izvedenim slobodnim bacanjima 31-12 za Zvezdu...

moka

pre 4 godine

Velickovix gura igraca nije faul vec postize trojku. Jaramaz gura Fajea i dobija slobodna bacanja?!?!
(Gorki, 10. jun 2019 20:12)

Ti navijaš za Zvezdu, nije Zvezda već FMP :)

Dragan

pre 4 godine

Да ли је неко од вас гледао зашта је Тринкијери добио другу техничку грешку? Зато што је погледао судију ни реч му није рекао и одмах техничка. Срамота а прву је добио зато што је скочио код прекршаја... За то се иначе прво даје опомена па техничка

НФС

pre 4 godine

42-24 bacanja. Sve je jasno.
(Zoki, 10. jun 2019 20:32)

Jeste. Igrate ragbi kad ne znate košarku.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (eto, 10. jun 2019 20:39)

Не знам шта сте се онда ви исти бунили кад је Будућност имала тај број слободних бацања, испада да сте ви играли рагби?

Školobocna

pre 4 godine

Bio sam na utakmici , ogromna sparina na tribinama , kako su izdržali igrači svaka im čast . Nije mi jasno da ne mogu bar osnovni uslovi za igru da se naprave ili je bitno samo da se završi serija kako god ... Što se tiče meča , očekivana hrkljuš igra Partizana , po principu sude svaki 3,4 faul i za to se bunimo naravno . Novica je trebao da dobije bar 2 tehničke za onakve faulove , ono na kraju sa Davidovcem je neverovatno da je bio samo običan faul . 2 utakmica je ključna , ako Zvezda dobije , gotova je serija , mada će biti problematično . Više od navijača nego od toga šta Partizan može da odigra , ovo mu je plafon po meni .

1111

pre 4 godine

Да ли је неко од вас гледао зашта је Тринкијери добио другу техничку грешку? Зато што је погледао судију ни реч му није рекао и одмах техничка. Срамота а прву је добио зато што је скочио код прекршаја... За то се иначе прво даје опомена па техничка
(Dragan, 10. jun 2019 20:26)
Evo ja sam gledao, dobio je tehnicku zato sto je usao 2 metra u teren do samog sudije i zustro protestvovao a onda na dosudjenu tehnicku nedolicno reagovao te dobio isključenje, inace vec je imao opomenu tako da nije mogao da je dobije ponovo
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ArDzej65, 10. jun 2019 21:42)

Druze, vama je Pesic vodio utakmice sa slobodnih bacanja 30 minuta

boca

pre 4 godine

A da probate nekad da pobedite ???
(petarczw, 10. jun 2019 20:25)

42 bacanja i 3 tehničke, Golden Stejt bi dobili :)
Tata, reci im da mi daju da šutiram! :)

Što se pobjeđivanja tiče, vidim da pratiš basket od 2011. :)

спортски уметник

pre 4 godine

Kako Edin vristi na svaku trojku malog Vanjice i nebitno kucanje Jaramaza,cccccc... 
Smanji dozivljaj,provaljen si davno...
(Parter B, 10. jun 2019 18:56)

Зашто ниси у партеру б? Спречава радно време а? Колико плаћају за спин коментаре? Може ли од тога да се живи?

ViscoSalejo

pre 4 godine

Partizan na isti broj poseda imao 9 suteva iz igre vise. I onda se dervis matematicar pita otkud razlika u bacanjima... To je cuvena matematika.

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 4 godine

Nije cudo sto je Trikijeri bas u Partizan dosao. To je taj mentalitet. Uvek su drugi krivi. Uvek treba praviti tenziju. Nikad sportski ne priznati da je protivnik bolji. Nije los trener ali...

Slobodna bacanja kad god je neizvesno?!

pre 4 godine

A gde jetehnicka i iskljucujuca za odza kada je ufario dva igraca posle dosudjenog gaula u napadu?!
Jaramazu faul u napada,a rivers ga udara laktom u vilicu,gde je tu nesportska?!

Mika

pre 4 godine

uca od strane igraca Partizana i svaki 4 faul se svira a svaka nicija lopta se dodjeljuje Partizanu.Sad da li sudije zele da ucine ovo finale interesantno nisam siguran al ovo je bas smjesno i sramotno. Utisak prvog poluvremena.
(Borky, 10. jun 2019 18:45)

Pa imaš li obraza da ovo napišeš? Pa jel te sramota makar malo?

Admiral

pre 4 godine

@ Zamisli koliko je smesan trinkikikirikijeri kad ga smesni tomic stalno dobija a ovaj prima 800 hiljada za to hahahahahahaha
(petarczw, 10. jun 2019 20:29)

Druze da Trinkijeri ima igrace koje ima Tomic i obratno, Trinkijeri bi svaku dobijao sa minimum 25-30 razlike a ne sa 4 i to uz 20 bacanja vise...

Lajavi krelac

pre 4 godine

Potpuno nebitno takmičenje, suđenje apsolutno užasavajuće, generalno loša košarka uz konstantno prangijanje trojki. Očekivao sam da će biti nekakvih akcija i zanimljivih situacija, ali sudije i njihove greške su upropastile utakmicu.

bvb

pre 4 godine

Lepo je sto Odzu sviraju faul u napadu dok Vanja Marinkovic kao kaskader skace unazad i ako ga ovaj tako nije, pogotobo ne po glavi kako ke ovaj odglumio.

FMP2011

pre 4 godine

Koliko je bitno takmicenje pokazuju Zvezdini navijaci... Bitan protivnik takodje u rangu kupa Zorice Markovic..
(Ultra RS, 10. jun 2019 18:06)
Ne pokazuju navijaci Zvezde koliko je bitno takmicenje, nego koliko im je bitan klub.

Njah

pre 4 godine

 vi pricate o sudjenju? 
Treneru suditi tehnicku a potom i iskljucenje zbog jedne recenice upucene sudiji je sramota
(PFC, 10. jun 2019 19:47)

Ma da,dobio je iskljucenje zato sto je rekao sudiji:"Gospodine,ja se izvinjavam,ali smatram da ste pogresili".

sgdp

pre 4 godine

Partizan sa ovim limitiranim sastavom, danas je bio bolji po svemu od Zvezde, osim po slobodnim bacanjima (42-24 u šutnutim bacanjima za Zvezdu i znatno bolji procenat pogođenih). Ako sudije nastave ovako da sude, nema Partizan šta da traži u ovom finalu. A Zvezdi bi bolje bilo za sledeću sezonu da nađu drugog trenera koji će znati da postavi neku akciju, inače će biti brukanja u Evroligi. Da je malo manja razlika u kvalitetu igrača, čak i uz ovakvo suđenje, Partizan bi ovo glat dobio.

zoran ivkovic

pre 4 godine

mnogo ljudi komentarise sudjenje i eto moracu i ja
-sudjenje lose bas lose i mislim da su sudije probale da nesto izbalansiraju posle neke greske i isli su u novu gresku i opet u gresku ....navijaci partizana ce reci da je sudjenje bilo u korist zvezde a zvezdini u korist partizana ,svako ce vuci na stranu svog tima .
-utakmica generalno mnogo losa ,brdo gresaka i kod jednih i drugih i jako bezidejna igra oba tima ....slaba igra oba tima, jako razocaravajuce za finale .bilo je tu borbe ali jako malo lepih poteza .

otrovao vas dr

pre 4 godine

Tehničke greške
Partizan : Zvezda
3-4 : NULA
i posle se "navlaci" za Partizan. Partizanu se u skoro svakom napadu Zvezde svirao faul a Zvezda se odbrani ispod kosa "bez faula"iako je bilo istih situacija na obe strane. Toliko...

Bela vrana

pre 4 godine

Opet navlacanje sudija kao u prvoj tekmi u Aba ligi. Na navlacenje dobijete prvu utakmicu i posle se mnogo lakse dise, ali nece ni ovo vase otimanje trajati doveka.

brankopartizan

pre 4 godine

Kako je smešan ovaj Tomić.Tim mu ceo meč samo šuta za 3 i onda se nešto kao ljuti na igrače kada se Partizan primakne...Pa,druže,nauči ih nešto,taktiziraj...sve igrači individualno šta urade urade...
ŽIVEO PARTIZAN I MAJKA SRBIJA

Zvezdas u srcu...

pre 4 godine

Od 25 poena Zvezde u zadnjoj cetvrtini 14 sa slobodnih bacanja, ja razumem da ljudi koji vode Zvezdu nemaju obraza i sramote ali mi pravi Zvezdasi ne zelimo da ovako pobedjujemo, nama trebaju 44 slobodna bacanja da bi pobedili ovakav raspali Partizan, to samo govori koliko smo propali u odnosu na proslu i pretproslu sezonu, i netreba se zadovoljavati pobedom nad ovakvim Partizanom i reci super je jer takvim razmisljanjem necemo napredovati sigurno...

brankopartizan

pre 4 godine

uca od strane igraca Partizana i svaki 4 faul se svira a svaka nicija lopta se dodjeljuje Partizanu.Sad da li sudije zele da ucine ovo finale interesantno nisam siguran al ovo je bas smjesno i sramotno. Utisak prvog poluvremena. 
(Borky, 10. jun 2019 18:45) 

Pa imaš li obraza da ovo napišeš? Pa jel te sramota makar malo?
(Mika, 10. jun 2019 18:56)

Eh,druže,pretera ga...Otkud oni znaju šta je sramota?!Budimo realni ???

Др Човке

pre 4 godine

Opaaaa pa jel ovo došlo vrijeme da ako osvojio ove i sledece godine postajemo najtrofejniji klub u Srbiji, pa u čemu će Jsdp imati najviše titula ako ih i u košarci stignemo hehehe nevera breeee!!!! Grobari na aparatima loool

bvb

pre 4 godine

Samo u Srbiji ovakvu trojku kao sto je Novica dao na kraju trece mogu sudije da priznaju. Odgura Simanica rukom koliko mu je potrebno osta sam i dade je, a sudije pored njih stoji i gleda li gleda...

Ivan

pre 4 godine

Kako samo sudije u ovom sportu mogu da uticu na tok utakmice to je strasno. Umesto 13 razlike posle trojke berona, oni je ponistavaju, i onda partizan daje dve trojke u sledeca dva napada...

vp

pre 4 godine

Sudjenje generalno ocajno. Gresilo se i na Zvezdinu stetu, samo sto se Tomic nije brecao kao Trinki pa nije bilo i kod nas iskljucenja. Zvezdina igra ocajna, nadam se da cemo Tomiceva ledja videti bez obzira na ishod finala

Lex

pre 4 godine

E moji Grobari mozemo mi da se bunimo na sudije koliko hocete,to sto ne znamo defanzivni skok da odbranimo i sto dozvoljavamo suterski trening zvezdinih bekova to nista?!

Sofronije

pre 4 godine

S kim ovo igra mlađi FMP?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (LorD, 10. jun 2019 18:49) # Link komentara


Od kad je lopta preskočila Drinu, sa Igokeoom gorom.

Parter B

pre 4 godine

Velickovic se gradi i desnom rukom odgurava igraca i pogadja trojku...
Po svim kosarkaskim pravilima se svira faul u napadu i bacanja za Zvezdu jer je Partizan u bonusu...
U jednom napadu Zvezda ostecena za 5 koseva...
Ovo je za Riplija sta sude ovi...

Ivan Veljković

pre 4 godine

Pobedila Zvezda Partizana zasluženo u prosečnoj košarci večeras, imala više koncentracije u završnici i odnela tesnu i tešku ali zasluženu pobedu. Na momente ova večerašnja prva finalna utakmica finala KLS je izgledala kao da je neko takmičenje u šutiranju trojki, toliko mnogo je bilo šuteva za tri poena, toliko mnogo ubačenih trojki da je na momente izgledalo da je revijalna utakmica, mada je drama u finišu dosegla vrhunac i lako je moglo da se desi da pobeda ode na strani Partizana ali eto Zvezda je uspela da u prosečnoj igri odnese pobedu. Ništa još se ne zna, ima još mnogo do kraja ove serije, treba pobediti tri puta, idemo napred crveno-beli do pobede.

Dušan

pre 4 godine

Evo gotova prva četvrtina,ne volim da pričam o suđenju ali ovo nije normalno...Očigledan faul u napadu se ne svira Marinkoviću ispod koša nakon čega daje trojku,posle toga ide faul u napadu a sudije priznaju trojku! Šta više reći...

A.J.

pre 4 godine

Zagor I dribling levom, kao I slobodna bacanja, uh. Jel ovaj Pejdz dao neki kos u poslednja 3 meseca? Nije bio on toliko los u prvom delu sezone.

Mika

pre 4 godine

Beron daje trojku ovi ponistavaju zbog nekog simuliranja faula u napadu... I umesto trojke nama jedan poen iz tog poseda....
(Ivan, 10. jun 2019 19:25)
Da trebali su da puste prednost...hehe

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Imas aktivan rezultat i napraviš glupost i daš protivniku 5 SLOBODNIH bacanja prosecni treneru.Mene licno najviše od svih ovih neznalica u Partizanu najviše iritira Vanja Marinković.Momak je zalutao u profesionalnu košarku!Sramota da covek nema snage da skoči,da iznese loptu na obruč.Pravi faulove u napadu,srlja...Jednom recju AMATER!

nenad

pre 4 godine

Veliki deo igraca Partizana igrao kao Jaramaz na kraju poluvremena kada se pred sut - okliznuo.Mnogo srpskih igraca, ali MALO TALENTA. Rade Zagorac do sada indeks korisnosti debela 0. Nikoja Jankovic, spore ruke spore noge. Stefan Jankovic? Sta igra cele sezone? Pejdz fizicki slab za napad a kamoli odbranu itd...Niko od njih i pored Trinkijerija i treninga ni u cemu nije napredovao. Limitirani su. Nema od njih leba, ako hoces rezultat. Partizanu treba cela nova prva postava, pa da MArinkovic bude bek 2, Renfro bek kec, Si bek trojka. Ovi ne mogu dobiti Zvezdu jer su objektivno osetno slabiji individualno. Prosto kada Rade Zagorac krene jedan na jedan ne gleda mi se dalje. Nikola Jankovic ni skoka ni zagradjivanja reketa, ni igre ledjima..Pa Gagic je za njega ozbiljan centar. Ili ce Ostoja nabaviti lovu i zaista dovesti pet ozbiljnih IGRACA ili ce ovaj derbi izgubiti svaki smisao.

Нутрициониста, самоуки!

pre 4 godine

Грешка!!! У питању су 44 слободна бацања, а у ради се о ФМП 2 !!!!

42 SL bacanja za Fmp1. Uzas!
(NR, 10. jun 2019 20:35)

Marko

pre 4 godine

Ubedljivo najgora ekipa Partizana u njegovoj novijoj istoriji...Klub u kome su nekada igrali Kica, Praja, Divac, Paspalj, Sale...A gledaj ovo danas...Gagic, ova dva izgubljena Jankovica, Jaramaz, Zagorac (zasto taj ne cepa drva umesto kosarke, zaista mi nije jasno..), Pejdz tesko da se izbori za basket na Adi..ma horor prica. Zasto se trude i bacaju pare da bi usli u EL..??? Ljudi, u bivsoj Jugo ligi vi bi maksimalno dobacili u neki klub srpske lige.

Нутрициониста, самоуки!

pre 4 godine

Грешка!!! У питању су 44 слободна бацања, а у ради се о ФМП 2 !!!!

42 SL bacanja za Fmp1. Uzas!
(NR, 10. jun 2019 20:35)

Petar

pre 4 godine

Razbili Buducnost a ovi slabiji Partizan uvek egal, sta ti znaci doktor na klupi. Da je nama Trinkijeri u Zvezdi gazili bi Partizan po 60 razlike

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

Cigani i grobari igraju za titulu prvaka drzave, 2.cetvrtina u toku, tridesetak komentara. I trolove su smorili, gasi ovaj aneks prvenstva.

Smeh

pre 4 godine

@ Sah-mat
Nije alibi već dobro pitanje je dečko postavio. Ionako je nebitno takmičenje jer donosi samo prestiz pa zar treba da bude što manja poseta i gledanost zato što je bilo teško igrati u drugom terminu? I da, ljudi rade za tvoju informaciju. Nisu svi lezilebovići poput nekih.

veliki strumf

pre 4 godine

Previše sutiramo trojke a premalo igramo. Kao po pravilu, stale su pocetkom druge četvrtine a i dalje samo paljba. A Lazić - ono sto on igra odavno je sramota. Pa kad ne znaš čoveče - ne šutiraju aman. Od 100 šuta pogodi 5 a igra košarku 25 godina.

Dule Pacov

pre 4 godine

21 vek a večeas igra se derbi za titulu koji će gledati nekih 10% Srbije i nacionalni tim u fudbalu koji će gledati 1% Srbije...Tužno i žalosno!A svi uredno plaćaju preplatu???!!!!???
(Jon Bon Jovi, 10. jun 2019 17:33)

I bolje da ne gleda...

Nemanja

pre 4 godine

*Tuca od strane igraca Partizana i svaki 4 faul se svira a svaka nicija lopta se dodjeljuje Partizanu.Sad da li sudije zele da ucine ovo finale interesantno nisam siguran al ovo je bas smjesno i sramotno. Utisak prvog poluvremena.

Daj sudija molim te sviraj sve zvezdi samo da ne slusamo ove price vise. Mucenici...

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

Ako stanu trojke, gotova je Zvezda. Ta jednodimenzionalna igra samo na trojke, obicno lose zavrsi..
(axiom, 10. jun 2019 19:04)
Kad imas samo jednog pleja u timu i taj je Filip Covic (uz puno postovanje za igre ove sezone) i nemas previse opcija...

duledudule

pre 4 godine

Covicu resavaj se Riversa, covek je totalni promasaj.
(sever, 10. jun 2019 19:45)
ne lozi se.ne igra mu se.kad partizan bude bio domacin garantujem ti preko 12,3 poena

mb

pre 4 godine

E moji Partizanovci, imali ste prilike poslije finala ABA lige i onoga što je preživjela Budućnost da podržite slobodne klubove ABA lige i završite s antisportom iz predgrađa jednom za svagda ali uprava je drugačije odlučila pa sad kusajte, čeka vas još dugo godina privida borbe za trofeje.

MOE32

pre 4 godine

Pre neko vece kada je Partizan protiv FMP-a sutnuo 37 trojki za ceo mec prozivali su nas kako nemamo nikakvu igru.. Sta li onda misle o igri njihovog kluba koji je za poluvreme sutnuo 24 puta za tri poena?

Čovke mag Basketball

pre 4 godine

Kao veliki zvjezdas noćas navijam za jsdp zaista, pitate se zašto , pa ako osvojimo titularis ove i sledece sezone pa mi ćemo biti najtrofejni i u košarku pa onda neće imat rivalstva uopste jer ćemo u svaki sport bit trofejniji, kadar Nevera sa juga hehe

Baron

pre 4 godine

Kao veliki zvjezdas noćas navijam za jsdp zaista, pitate se zašto , pa ako osvojimo titularis ove i sledece sezone pa mi ćemo biti najtrofejni i u košarku pa onda neće imat rivalstva uopste jer ćemo u svaki sport bit trofejniji, kadar Nevera sa juga hehe
(Čovke mag Basketball, 10. jun 2019 18:57)

Imaš iste konstatacije kao Čović, čuj biće najtrofejniji, hahahahahaha. Zamoli redakciju da ti obriše komentar, nemoj se blamirati.

swemir

pre 4 godine

nije valjda da ne placas oretplatu....haha....nek pobedi ko bude bolji i brzi i umesniji na terenu....svi su oni nashi momci....ajsmo sada neka pokaze svako svoje znanje i umece da uzhivamo...

Sah-mat

pre 4 godine

Mogli su u 17h da stave utakmicu! Pa ko ce od radnog sveta stici?? Niko.. bruka
(Dalibor Kokic, 10. jun 2019 17:48) # Link komentara

hahahahaha kakav alibi, strasan alibi.

hh

pre 4 godine

Peyton Siva novi igrac Crvene Zvezde!!!

Možete komplet Golden Stejt dovesti pojačan Lebronom, kao što si vidio ove godine, uz pomoć "regularnog" navijanja i atmosfere, igrači iz druge kineske lige i tatini sinovi visoki 170 cm su sasvim regularno bolji od dvostrukih osvajača NBA lige, tako da ovu "titulu" dobro zapamtite, iduću ćete malo više čekati bez prednosti domaćeg terena.

PFC

pre 4 godine

Dusan
Jos da znas pravila kosarke bilo bi dobro,prvo je data trojka pa je sviran faul,sto znaci ne mogu se ponistiti poeni,nego se priznaju poeni i svira se faul sto dovodi do slobodnih bacanja za Zvezdu

veliki strumf

pre 4 godine

Da se ne okliznu Jaramaz u zadnjoj sekundi možda bismo i trojku primili. Pre toga primamo lagano polaganje. Vidi li ko na klupi da imamo DVA MALA FAULA a mi i pored toga puštamo suteve. Eeeee

pp

pre 4 godine

Pitanje za upravu Partizana: jel nekome palo na pamet da baždari ove obruče? Malo je nerealno da u svakom finalu ovi levati šutiraju 85% za tri, da nije doktor mašinstva smislio način da daljinski uveća i smanji obruč za koji centimetar?

Parter B

pre 4 godine

Skandalozno sudjenje na stetu Zvezde...
U analima nepoznata odluka da se posle faula u napadu svira kos Renfroa za 3,zatim se ne gleda ponovljeni snimak kod cistog kosa Davidovca u poslednjoj sekundi,Velickovic napravio xy faulova u napadu,i jos brdo sumnjivih odluka,presmesno vracanje raspaltizanke u zivot...
Sramota!!!

Josarian

pre 4 godine

Tužno i sramno za nas koji košarku pratimo iz vremena Ducija Simonovića, Moke, Vučinića, Sarjanovića, Rakočevića (starijeg), igrača koji su bili Zvezde i igrali za Zvezdu! Za one koji poznaju samo makijavelistički pristup sadašnjeg vlasnika kluba koji se predstavlja kao Zvezda, srećno Vam bilo.

resistance

pre 4 godine

Sramotno za Zvezdu, koja pretenduje da bude veliki klub, da joj pobedu ipak donose sudije. Ima kvalitetnije igrače, dužu klupu... ali ipak logistika van terena uz pomoć sudija na terenu zapravo donose pobede. Večeras nije zaslužila pobedu definitivno svojom hit and run "taktikom", ali su sudije svojim tendencioznim navlačenjem dali vetar u leđa i odlučili. Faul Zagoraca koji je inicirao isključenje trenera Partizana - apsurd! To je detalj koji je odlučio utakmicu kao i izlazak Renfroa, koji je bio u seriji, nakon dobijenog lakta dok je rezultat bio egal. Neujednačen kriteruijum suđenja kada Odžo napada ili kada brani, kada je ovo drugo - onda je košarka grub muški sport pa je sve dozvoljeno, a kad je Odžo napadač onda ona floskula da je košarka inteligentan i prefinjen sport u kojem nema grubosti, u suprotnom "igrajte fudbal". E toga su se striktno "pridržavale" sudije i to je odlučilo utakmicu. Neobično da zvezdaši u svojim komentarima ovde apostrofiraju grubu igru Partizana, opet apsurd jer 99% faulova Zvezde je bilo na ivici namernog, a o reakcijama i gestikulacijama i skakanjima na sudije nakon sviranja istih samo potvrđuje moju tezu sa početka komentara da Zvezda samo pretenduje da bude veliki klub! Dobar tim možda ili da, ali veliki klub - nikada!!!

Ja

pre 4 godine

Kad pobedite onda je Zvezda a kad izgubite tada je FMP. Ajde grobari usaglasite se već jednom.
(Balea, 10. jun 2019 20:47)

Sta ima mi da se usaglasavamo, vas gazda je rekao da je FMP!!!
E moj panteru!!!

petarczw

pre 4 godine

Kako je smešan ovaj Tomić.Tim mu ceo meč samo šuta za 3 i onda se nešto kao ljuti na igrače kada se Partizan primakne...Pa,druže,nauči ih nešto,taktiziraj...sve igrači individualno šta urade urade... 
ŽIVEO PARTIZAN I MAJKA SRBIJA
(brankopartizan, 10. jun 2019 20:04)

Zamisli koliko je smesan trinkikikirikijeri kad ga smesni tomic stalno dobija a ovaj prima 800 hiljada za to hahahahahahaha

moka

pre 4 godine

Velickovix gura igraca nije faul vec postize trojku. Jaramaz gura Fajea i dobija slobodna bacanja?!?!
(Gorki, 10. jun 2019 20:12)

Ti navijaš za Zvezdu, nije Zvezda već FMP :)

1111

pre 4 godine

Да ли је неко од вас гледао зашта је Тринкијери добио другу техничку грешку? Зато што је погледао судију ни реч му није рекао и одмах техничка. Срамота а прву је добио зато што је скочио код прекршаја... За то се иначе прво даје опомена па техничка
(Dragan, 10. jun 2019 20:26)
Evo ja sam gledao, dobio je tehnicku zato sto je usao 2 metra u teren do samog sudije i zustro protestvovao a onda na dosudjenu tehnicku nedolicno reagovao te dobio isključenje, inace vec je imao opomenu tako da nije mogao da je dobije ponovo
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ArDzej65, 10. jun 2019 21:42)

Druze, vama je Pesic vodio utakmice sa slobodnih bacanja 30 minuta

g-din Pavlovic

pre 4 godine

Kaže Edin rekao sam da će trojke biti glavni faktor... A SVI SMO ZNALI DA ĆE SUDIJE BITI GLAVNI FAKTOR... napravili su efempeu bar 10 razlike

Sramota Srbije

pre 4 godine

Zvezda 44 slobodna bacanja Partizan 22.Samo 22 poena poklonjena Zvezdi sa linije za slobodna bacanja za pobedu od 4 razlike HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH !!!

Delije sa seRvera

pre 4 godine

@ Samo se vi tešite da smo mi FMP. Cela Evropa nam priznaje titule samo vi zbog vaših kompleksa ne možete. Uskoro vas prestižemo po broju trofeja i u košarci. Koji ćete onda sport pratiti, stoni tenis?

(NO1E, 10. jun 2019 21:00)

E ovako vam drugari moji igleda kompleks. Neko ko je poceo da igra kosarku pre 5 godina prica o trofejima i velicini, a pritom se decko ne navija za trofeje nego za tim. Ali vi to ne znate svakako. Sve je kod vas vestacki i na silu.

Zvezdas u srcu...

pre 4 godine

Od 25 poena Zvezde u zadnjoj cetvrtini 14 sa slobodnih bacanja, ja razumem da ljudi koji vode Zvezdu nemaju obraza i sramote ali mi pravi Zvezdasi ne zelimo da ovako pobedjujemo, nama trebaju 44 slobodna bacanja da bi pobedili ovakav raspali Partizan, to samo govori koliko smo propali u odnosu na proslu i pretproslu sezonu, i netreba se zadovoljavati pobedom nad ovakvim Partizanom i reci super je jer takvim razmisljanjem necemo napredovati sigurno...

Regulator

pre 4 godine

Zvezda je bolji tim i to je jasno kao dan. Kada su videli da je vrag odneo salu, malo su pritegli i bez panike priveli utakmicu kraju. Ovi Partizanovci sto kukaju na sudije su sve samo ne objektivni.

sale009

pre 4 godine

ragbi protiv košarke za malo da prođe..ali ipak je na kraju košarka pobedila,a vi kojima su čudna 44 sl.bacanja za zvezdu neka pogledaju ponovo snimak utakmice ali striktno sa nekim ko se razume u košarkaška pravila

mr.wolf

pre 4 godine

Strašno kako samo sudije navlače na Zvezdu..A ja se čudim zašto nema prenosa kad ono to je u pitanju.
(Jon Bon Jovi, 10. jun 2019 19:03)

Otkud znas da navlace za Zvezdu kad nema prenosa ?

vp

pre 4 godine

Sudjenje generalno ocajno. Gresilo se i na Zvezdinu stetu, samo sto se Tomic nije brecao kao Trinki pa nije bilo i kod nas iskljucenja. Zvezdina igra ocajna, nadam se da cemo Tomiceva ledja videti bez obzira na ishod finala

Zvezdaaaa

pre 4 godine

Zvezda 44 slobodna bacanja Partizan 22.Samo 22 poena poklonjena Zvezdi sa linije za slobodna bacanja za pobedu od 4 razlike HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH !!!
(Sramota Srbije, 10. jun 2019 20:34)

Decace niko ne trpi tucu.Samo tako mozete da dobijete

otrovao vas dr

pre 4 godine

Tehničke greške
Partizan : Zvezda
3-4 : NULA
i posle se "navlaci" za Partizan. Partizanu se u skoro svakom napadu Zvezde svirao faul a Zvezda se odbrani ispod kosa "bez faula"iako je bilo istih situacija na obe strane. Toliko...

sgdp

pre 4 godine

42-24 bacanja. Sve je jasno.
(Zoki, 10. jun 2019 20:32)

Jeste. Igrate ragbi kad ne znate košarku.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (eto, 10. jun 2019 20:39)

Navijač tima za koji igraju Branko Lazić i Majkl Odžo kaže nekome da igra ragbi...

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

21 vek a večeas igra se derbi za titulu koji će gledati nekih 10% Srbije i nacionalni tim u fudbalu koji će gledati 1% Srbije...Tužno i žalosno!A svi uredno plaćaju preplatu???!!!!???

спортски уметник

pre 4 godine

Kako Edin vristi na svaku trojku malog Vanjice i nebitno kucanje Jaramaza,cccccc... 
Smanji dozivljaj,provaljen si davno...
(Parter B, 10. jun 2019 18:56)

Зашто ниси у партеру б? Спречава радно време а? Колико плаћају за спин коментаре? Може ли од тога да се живи?

NO1E

pre 4 godine

Samo se vi tešite da smo mi FMP. Cela Evropa nam priznaje titule samo vi zbog vaših kompleksa ne možete. Uskoro vas prestižemo po broju trofeja i u košarci. Koji ćete onda sport pratiti, stoni tenis?

eto

pre 4 godine

Navijač tima za koji igraju Branko Lazić i Majkl Odžo kaže nekome da igra ragbi...
(sgdp, 10. jun 2019 20:54)

Taj Branko Lazić je u Evroligi imao po tri faula, u grobarskoj ligi ima isključenja. Jer i kad vas mrko pogleda, to se svira.

brankopartizan

pre 4 godine

Kako je smešan ovaj Tomić.Tim mu ceo meč samo šuta za 3 i onda se nešto kao ljuti na igrače kada se Partizan primakne...Pa,druže,nauči ih nešto,taktiziraj...sve igrači individualno šta urade urade...
ŽIVEO PARTIZAN I MAJKA SRBIJA

mb

pre 4 godine

E moji Partizanovci, imali ste prilike poslije finala ABA lige i onoga što je preživjela Budućnost da podržite slobodne klubove ABA lige i završite s antisportom iz predgrađa jednom za svagda ali uprava je drugačije odlučila pa sad kusajte, čeka vas još dugo godina privida borbe za trofeje.

Dragan

pre 4 godine

Да ли је неко од вас гледао зашта је Тринкијери добио другу техничку грешку? Зато што је погледао судију ни реч му није рекао и одмах техничка. Срамота а прву је добио зато што је скочио код прекршаја... За то се иначе прво даје опомена па техничка

darko79

pre 4 godine

@ Zamisli koliko je smesan trinkikikirikijeri kad ga smesni tomic stalno dobija a ovaj prima 800 hiljada za to hahahahahahaha
(petarczw, 10. jun 2019 20:29)

Druze da Trinkijeri ima igrace koje ima Tomic i obratno, Trinkijeri bi svaku dobijao sa minimum 25-30 razlike a ne sa 4 i to uz 20 bacanja vise...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Admiral, 10. jun 2019 21:09)

Pa da je neka klasa od trenera sigurno bi vodio neki Evroligaški tim tipa Cska, Real itd.

sgdp

pre 4 godine

Partizan sa ovim limitiranim sastavom, danas je bio bolji po svemu od Zvezde, osim po slobodnim bacanjima (42-24 u šutnutim bacanjima za Zvezdu i znatno bolji procenat pogođenih). Ako sudije nastave ovako da sude, nema Partizan šta da traži u ovom finalu. A Zvezdi bi bolje bilo za sledeću sezonu da nađu drugog trenera koji će znati da postavi neku akciju, inače će biti brukanja u Evroligi. Da je malo manja razlika u kvalitetu igrača, čak i uz ovakvo suđenje, Partizan bi ovo glat dobio.

neutralni fels

pre 4 godine

Samo 42 slobodna bacanja, malo brate malo, mora to vise bar 55 pa da nemamo ovakav stres do zadnjeg minuta, ocigledno je da su sudije na strani Partizana dosudili su im cak 23 slobodna bacanja naspram SAMO 42 slobodna bacanja za Zvezdu...

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 4 godine

Nije cudo sto je Trikijeri bas u Partizan dosao. To je taj mentalitet. Uvek su drugi krivi. Uvek treba praviti tenziju. Nikad sportski ne priznati da je protivnik bolji. Nije los trener ali...

Admiral

pre 4 godine

@ Zamisli koliko je smesan trinkikikirikijeri kad ga smesni tomic stalno dobija a ovaj prima 800 hiljada za to hahahahahahaha
(petarczw, 10. jun 2019 20:29)

Druze da Trinkijeri ima igrace koje ima Tomic i obratno, Trinkijeri bi svaku dobijao sa minimum 25-30 razlike a ne sa 4 i to uz 20 bacanja vise...

Wllaxy

pre 4 godine

Sramotno sudjenje.
(nik sloter, 10. jun 2019 21:11)

Slažem se.

Probali su da to malo iznivelišu onom tehničkom greškom slatkorečivom žabaru ali to nije bilo dovoljno...

Priznata trojka partizanu kod faula u napadu, lopta koja se prilikom izvođenja odbija od Vanjine noge u polje i pripada partizanu, faul Veličkovića na Davidovcu sa leđa koji nije nameran, faul na Marinkoviću za tri slobodna bacanja, faul Veličkovića na kraju treće četvrtine kada je odgurnuo Simanića pre šuta za tri poena, faul Odža u napadu kada je tri flopera palo i da ne nabrajam više ... stvarno sramota kako su sudili!

ArDzej65

pre 4 godine

Да ли је неко од вас гледао зашта је Тринкијери добио другу техничку грешку? Зато што је погледао судију ни реч му није рекао и одмах техничка. Срамота а прву је добио зато што је скочио код прекршаја... За то се иначе прво даје опомена па техничка
(Dragan, 10. jun 2019 20:26)
Evo ja sam gledao, dobio je tehnicku zato sto je usao 2 metra u teren do samog sudije i zustro protestvovao a onda na dosudjenu tehnicku nedolicno reagovao te dobio isključenje, inace vec je imao opomenu tako da nije mogao da je dobije ponovo

Стара школа

pre 4 godine

Рутинска победа, вођство свих 40 минута. Само ме чуди да Величкковићево бацање Давидовца у рекламе са леђа није свирано као намерна лична. Тако нешто још мисам видео од када је уведена неспортска лична!

Mika

pre 4 godine

uca od strane igraca Partizana i svaki 4 faul se svira a svaka nicija lopta se dodjeljuje Partizanu.Sad da li sudije zele da ucine ovo finale interesantno nisam siguran al ovo je bas smjesno i sramotno. Utisak prvog poluvremena.
(Borky, 10. jun 2019 18:45)

Pa imaš li obraza da ovo napišeš? Pa jel te sramota makar malo?

petarczw

pre 4 godine

Od 25 poena Zvezde u zadnjoj cetvrtini 14 sa slobodnih bacanja, ja razumem da ljudi koji vode Zvezdu nemaju obraza i sramote ali mi pravi Zvezdasi ne zelimo da ovako pobedjujemo, nama trebaju 44 slobodna bacanja da bi pobedili ovakav raspali Partizan, to samo govori koliko smo propali u odnosu na proslu i pretproslu sezonu, i netreba se zadovoljavati pobedom nad ovakvim Partizanom i reci super je jer takvim razmisljanjem necemo napredovati sigurno...
(Zvezdas u srcu..., 10. jun 2019 20:28)

Da ti si zvezdas sigurno... Pa kako da nemamo 44bacanja kad ovi igraju hrkljus od kosarke. Pa samo za dve tehnicke, iskljucujucu i faul nad odzom smo imali 5 zaredom! Jel nismo trebali da ih izvedemo?!

НФС

pre 4 godine

42-24 bacanja. Sve je jasno.
(Zoki, 10. jun 2019 20:32)

Jeste. Igrate ragbi kad ne znate košarku.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (eto, 10. jun 2019 20:39)

Не знам шта сте се онда ви исти бунили кад је Будућност имала тај број слободних бацања, испада да сте ви играли рагби?

Wllaxy

pre 4 godine

Renfro dobio tehničku jer je dao trojku.. a trojka nije dozvoljena kad je gust rezultat... jasno pravilo kss
(g-din Pavlovic, 10. jun 2019 20:02)

O čemu dalje diskutovati sa tobom kad ti uopšte nisi uspeo da shvatiš zbog čega je Renfro dobio tehničku...

petarczw

pre 4 godine

Vidi ga dade trojku... evo tebi Renfroe tehnička!!!
(g-din Pavlovic, 10. jun 2019 19:57)

Da dobio je zbog toga sto je dao trojku??? a sto je usput opsovao sudiju to se ne računa. Klasicni duletovi dervisi nikad nisu krivi za poraz sami sebi nego uvek ili sudije ili cija ili bija

Borky

pre 4 godine

Tuca od strane igraca Partizana i svaki 4 faul se svira a svaka nicija lopta se dodjeljuje Partizanu.Sad da li sudije zele da ucine ovo finale interesantno nisam siguran al ovo je bas smjesno i sramotno. Utisak prvog poluvremena.

Bela vrana

pre 4 godine

Opet navlacanje sudija kao u prvoj tekmi u Aba ligi. Na navlacenje dobijete prvu utakmicu i posle se mnogo lakse dise, ali nece ni ovo vase otimanje trajati doveka.

boca

pre 4 godine

A da probate nekad da pobedite ???
(petarczw, 10. jun 2019 20:25)

42 bacanja i 3 tehničke, Golden Stejt bi dobili :)
Tata, reci im da mi daju da šutiram! :)

Što se pobjeđivanja tiče, vidim da pratiš basket od 2011. :)

Slobodna bacanja kad god je neizvesno?!

pre 4 godine

A gde jetehnicka i iskljucujuca za odza kada je ufario dva igraca posle dosudjenog gaula u napadu?!
Jaramazu faul u napada,a rivers ga udara laktom u vilicu,gde je tu nesportska?!

Pedja

pre 4 godine

S obzirom na divljacku igru Partizana u odbrani 44 slobodna bacanja za Zvezdu je malo. Ko je gledao utakmicu a ima bar trunku zrelosti, znanja o kosarci i objektivnosti u sebi zna i vidi da su sudije odrzale Partizan u utakmici do kraja. Samo da je Velickovic adekvatno sankcionisan utakmica bi bila resena mnogo ranije. Ali moram i da vas pohvalim, bolji ste nego sto ste bili i bice zanimljiva finalna serija. Sportski pozdrav.

Ivan

pre 4 godine

Grobari sta je sa nedosudjenim nesportskim faulom velickovica i klizanja jaramaza sa obe noge pre trojke pejdza, zbog kojih ste ostali aktivno u igri u poslednja dva minuta? Sve kompenzacija za one dve tehnicke trinkijeriju.

Wllaxy

pre 4 godine

Ovako odavno nisu sudije bile na strani jednog kluba. Partizan treba da napusti ovo takmičenje jer nema smisla igrati dalje
(tomo, 10. jun 2019 19:50)

Apsolutno se slažem - kada naše možete da dobijete ni uz ovakvo suđenje koje je na vašoj strani i treba da napustite ligu!

hh

pre 4 godine

Peyton Siva novi igrac Crvene Zvezde!!!

Možete komplet Golden Stejt dovesti pojačan Lebronom, kao što si vidio ove godine, uz pomoć "regularnog" navijanja i atmosfere, igrači iz druge kineske lige i tatini sinovi visoki 170 cm su sasvim regularno bolji od dvostrukih osvajača NBA lige, tako da ovu "titulu" dobro zapamtite, iduću ćete malo više čekati bez prednosti domaćeg terena.

FMP2011

pre 4 godine

Koliko je bitno takmicenje pokazuju Zvezdini navijaci... Bitan protivnik takodje u rangu kupa Zorice Markovic..
(Ultra RS, 10. jun 2019 18:06)
Ne pokazuju navijaci Zvezde koliko je bitno takmicenje, nego koliko im je bitan klub.

Čovke mag Basketball

pre 4 godine

Kao veliki zvjezdas noćas navijam za jsdp zaista, pitate se zašto , pa ako osvojimo titularis ove i sledece sezone pa mi ćemo biti najtrofejni i u košarku pa onda neće imat rivalstva uopste jer ćemo u svaki sport bit trofejniji, kadar Nevera sa juga hehe

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

При крају се закомпликовало али смо нашли пут до побједе. Опет кажем, мора боље у одбрани. БРАВО ЗВЕЗДО! 🔴⚪👏👏👏

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Imas aktivan rezultat i napraviš glupost i daš protivniku 5 SLOBODNIH bacanja prosecni treneru.Mene licno najviše od svih ovih neznalica u Partizanu najviše iritira Vanja Marinković.Momak je zalutao u profesionalnu košarku!Sramota da covek nema snage da skoči,da iznese loptu na obruč.Pravi faulove u napadu,srlja...Jednom recju AMATER!

Dragan

pre 4 godine

Moglo je da bude i više od 42 slobodna kako grčko-rimsku košarku gaje grobari!

Trinki vinki odlučio da bude “zabavan”, ostavite ga dugo na klupi.

Sah-mat

pre 4 godine

Mogli su u 17h da stave utakmicu! Pa ko ce od radnog sveta stici?? Niko.. bruka
(Dalibor Kokic, 10. jun 2019 17:48) # Link komentara

hahahahaha kakav alibi, strasan alibi.

Нутрициониста, самоуки!

pre 4 godine

Грешка!!! У питању су 44 слободна бацања, а у ради се о ФМП 2 !!!!

42 SL bacanja za Fmp1. Uzas!
(NR, 10. jun 2019 20:35)

Nemanja

pre 4 godine

*Tuca od strane igraca Partizana i svaki 4 faul se svira a svaka nicija lopta se dodjeljuje Partizanu.Sad da li sudije zele da ucine ovo finale interesantno nisam siguran al ovo je bas smjesno i sramotno. Utisak prvog poluvremena.

Daj sudija molim te sviraj sve zvezdi samo da ne slusamo ove price vise. Mucenici...

pp

pre 4 godine

Pitanje za upravu Partizana: jel nekome palo na pamet da baždari ove obruče? Malo je nerealno da u svakom finalu ovi levati šutiraju 85% za tri, da nije doktor mašinstva smislio način da daljinski uveća i smanji obruč za koji centimetar?

brankopartizan

pre 4 godine

uca od strane igraca Partizana i svaki 4 faul se svira a svaka nicija lopta se dodjeljuje Partizanu.Sad da li sudije zele da ucine ovo finale interesantno nisam siguran al ovo je bas smjesno i sramotno. Utisak prvog poluvremena. 
(Borky, 10. jun 2019 18:45) 

Pa imaš li obraza da ovo napišeš? Pa jel te sramota makar malo?
(Mika, 10. jun 2019 18:56)

Eh,druže,pretera ga...Otkud oni znaju šta je sramota?!Budimo realni ???

bvb

pre 4 godine

84:84 Evo tebi Jankoviću faul, jer ko je tebi dao za pravo na skok u napadu
(g-din Pavlovic, 10. jun 2019 20:08)

eno ti usporeni snimak gde se lepo vidi kako ga hvata za levu podlakticu i brze bolje pusta kao da se opekao.

petarczw

pre 4 godine

kakva limena košarka, putni 60 puta za tri, pa šta bude :) 

Da probate 5 na 3 :)
(moca, 10. jun 2019 20:15)

A da probate nekad da pobedite ???

Нутрициониста, самоуки!

pre 4 godine

Грешка!!! У питању су 44 слободна бацања, а у ради се о ФМП 2 !!!!

42 SL bacanja za Fmp1. Uzas!
(NR, 10. jun 2019 20:35)

Nemanja

pre 4 godine

Dajte im odmah titulu, nemo da se brukaju sa 7 igrača na parketu, da nam povređuju igrače a Boga mi i inteligenciju...
(Bard Živa, 10. jun 2019 19:51)Da bi ti inteligencija bila povredjena moras da je posedujes.

Školobocna

pre 4 godine

Bio sam na utakmici , ogromna sparina na tribinama , kako su izdržali igrači svaka im čast . Nije mi jasno da ne mogu bar osnovni uslovi za igru da se naprave ili je bitno samo da se završi serija kako god ... Što se tiče meča , očekivana hrkljuš igra Partizana , po principu sude svaki 3,4 faul i za to se bunimo naravno . Novica je trebao da dobije bar 2 tehničke za onakve faulove , ono na kraju sa Davidovcem je neverovatno da je bio samo običan faul . 2 utakmica je ključna , ako Zvezda dobije , gotova je serija , mada će biti problematično . Više od navijača nego od toga šta Partizan može da odigra , ovo mu je plafon po meni .

Parter B

pre 4 godine

Velickovic se gradi i desnom rukom odgurava igraca i pogadja trojku...
Po svim kosarkaskim pravilima se svira faul u napadu i bacanja za Zvezdu jer je Partizan u bonusu...
U jednom napadu Zvezda ostecena za 5 koseva...
Ovo je za Riplija sta sude ovi...

MT Vračar

pre 4 godine

skandalozno sudjenje na stetu Partizana. Barem 7-8 tendencioznih odluka
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mica, 10. jun 2019 20:10)

Vala baš, samo sam čekao da Jaramazovoj patici sviraju 3 sekunde u reketu... :)

PFC

pre 4 godine

Dusan
Jos da znas pravila kosarke bilo bi dobro,prvo je data trojka pa je sviran faul,sto znaci ne mogu se ponistiti poeni,nego se priznaju poeni i svira se faul sto dovodi do slobodnih bacanja za Zvezdu

bvb

pre 4 godine

Lepo je sto Odzu sviraju faul u napadu dok Vanja Marinkovic kao kaskader skace unazad i ako ga ovaj tako nije, pogotobo ne po glavi kako ke ovaj odglumio.

Др Човке

pre 4 godine

Opaaaa pa jel ovo došlo vrijeme da ako osvojio ove i sledece godine postajemo najtrofejniji klub u Srbiji, pa u čemu će Jsdp imati najviše titula ako ih i u košarci stignemo hehehe nevera breeee!!!! Grobari na aparatima loool

Ivan

pre 4 godine

Kako samo sudije u ovom sportu mogu da uticu na tok utakmice to je strasno. Umesto 13 razlike posle trojke berona, oni je ponistavaju, i onda partizan daje dve trojke u sledeca dva napada...

Mika

pre 4 godine

Beron daje trojku ovi ponistavaju zbog nekog simuliranja faula u napadu... I umesto trojke nama jedan poen iz tog poseda....
(Ivan, 10. jun 2019 19:25)
Da trebali su da puste prednost...hehe

Baron

pre 4 godine

Kao veliki zvjezdas noćas navijam za jsdp zaista, pitate se zašto , pa ako osvojimo titularis ove i sledece sezone pa mi ćemo biti najtrofejni i u košarku pa onda neće imat rivalstva uopste jer ćemo u svaki sport bit trofejniji, kadar Nevera sa juga hehe
(Čovke mag Basketball, 10. jun 2019 18:57)

Imaš iste konstatacije kao Čović, čuj biće najtrofejniji, hahahahahaha. Zamoli redakciju da ti obriše komentar, nemoj se blamirati.

Njah

pre 4 godine

 vi pricate o sudjenju? 
Treneru suditi tehnicku a potom i iskljucenje zbog jedne recenice upucene sudiji je sramota
(PFC, 10. jun 2019 19:47)

Ma da,dobio je iskljucenje zato sto je rekao sudiji:"Gospodine,ja se izvinjavam,ali smatram da ste pogresili".

MOE32

pre 4 godine

Pre neko vece kada je Partizan protiv FMP-a sutnuo 37 trojki za ceo mec prozivali su nas kako nemamo nikakvu igru.. Sta li onda misle o igri njihovog kluba koji je za poluvreme sutnuo 24 puta za tri poena?

Petar

pre 4 godine

Razbili Buducnost a ovi slabiji Partizan uvek egal, sta ti znaci doktor na klupi. Da je nama Trinkijeri u Zvezdi gazili bi Partizan po 60 razlike

Ivan Veljković

pre 4 godine

Pobedila Zvezda Partizana zasluženo u prosečnoj košarci večeras, imala više koncentracije u završnici i odnela tesnu i tešku ali zasluženu pobedu. Na momente ova večerašnja prva finalna utakmica finala KLS je izgledala kao da je neko takmičenje u šutiranju trojki, toliko mnogo je bilo šuteva za tri poena, toliko mnogo ubačenih trojki da je na momente izgledalo da je revijalna utakmica, mada je drama u finišu dosegla vrhunac i lako je moglo da se desi da pobeda ode na strani Partizana ali eto Zvezda je uspela da u prosečnoj igri odnese pobedu. Ništa još se ne zna, ima još mnogo do kraja ove serije, treba pobediti tri puta, idemo napred crveno-beli do pobede.

Dušan

pre 4 godine

Evo gotova prva četvrtina,ne volim da pričam o suđenju ali ovo nije normalno...Očigledan faul u napadu se ne svira Marinkoviću ispod koša nakon čega daje trojku,posle toga ide faul u napadu a sudije priznaju trojku! Šta više reći...

Sabre

pre 4 godine

E moji Partizanovci, imali ste prilike poslije finala ABA lige i onoga što je preživjela Budućnost da podržite slobodne klubove ABA lige i završite s antisportom iz predgrađa jednom za svagda ali uprava je drugačije odlučila pa sad kusajte, čeka vas još dugo godina privida borbe za trofeje.
(mb, 10. jun 2019 21:18)

Bravo za trol 10/10. Bukvalno si uspeo da mi izazoves reakciju na jedno 2 ipo sekunde, pre nego sto sam skontao da toliko lobotomisan cak ni neko ko navija za Buducnost/Partizan jednostavno NE MOZE BITI. Skidam kapu, you got me.

ViscoSalejo

pre 4 godine

Partizan na isti broj poseda imao 9 suteva iz igre vise. I onda se dervis matematicar pita otkud razlika u bacanjima... To je cuvena matematika.

Sofronije

pre 4 godine

S kim ovo igra mlađi FMP?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (LorD, 10. jun 2019 18:49) # Link komentara


Od kad je lopta preskočila Drinu, sa Igokeoom gorom.

sgdp

pre 4 godine

Velickovic se gradi i desnom rukom odgurava igraca i pogadja trojku...
Po svim kosarkaskim pravilima se svira faul u napadu i bacanja za Zvezdu jer je Partizan u bonusu...
U jednom napadu Zvezda ostecena za 5 koseva...
Ovo je za Riplija sta sude ovi...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Parter B, 10. jun 2019 19:42)

Kad igrač sa loptom napravi faul u napadu, ne izvode se slobodna bacanja. Prvo nauči pravila, pa se onda pozivaj na ista.
Inače, trenutno odnos u izvedenim slobodnim bacanjima 31-12 za Zvezdu...

Lajavi krelac

pre 4 godine

Potpuno nebitno takmičenje, suđenje apsolutno užasavajuće, generalno loša košarka uz konstantno prangijanje trojki. Očekivao sam da će biti nekakvih akcija i zanimljivih situacija, ali sudije i njihove greške su upropastile utakmicu.

Pedja

pre 4 godine

Druze, vama je Pesic vodio utakmice sa slobodnih bacanja 30 minuta
(1111, 10. jun 2019 21:57)
Druze, Dusko Vujosevic je vise vremena provodio na parketu nego neki vasi igraci.

bvb

pre 4 godine

Samo u Srbiji ovakvu trojku kao sto je Novica dao na kraju trece mogu sudije da priznaju. Odgura Simanica rukom koliko mu je potrebno osta sam i dade je, a sudije pored njih stoji i gleda li gleda...

Lex

pre 4 godine

E moji Grobari mozemo mi da se bunimo na sudije koliko hocete,to sto ne znamo defanzivni skok da odbranimo i sto dozvoljavamo suterski trening zvezdinih bekova to nista?!

zoran ivkovic

pre 4 godine

mnogo ljudi komentarise sudjenje i eto moracu i ja
-sudjenje lose bas lose i mislim da su sudije probale da nesto izbalansiraju posle neke greske i isli su u novu gresku i opet u gresku ....navijaci partizana ce reci da je sudjenje bilo u korist zvezde a zvezdini u korist partizana ,svako ce vuci na stranu svog tima .
-utakmica generalno mnogo losa ,brdo gresaka i kod jednih i drugih i jako bezidejna igra oba tima ....slaba igra oba tima, jako razocaravajuce za finale .bilo je tu borbe ali jako malo lepih poteza .

veliki strumf

pre 4 godine

Previše sutiramo trojke a premalo igramo. Kao po pravilu, stale su pocetkom druge četvrtine a i dalje samo paljba. A Lazić - ono sto on igra odavno je sramota. Pa kad ne znaš čoveče - ne šutiraju aman. Od 100 šuta pogodi 5 a igra košarku 25 godina.

duledudule

pre 4 godine

Covicu resavaj se Riversa, covek je totalni promasaj.
(sever, 10. jun 2019 19:45)
ne lozi se.ne igra mu se.kad partizan bude bio domacin garantujem ti preko 12,3 poena

swemir

pre 4 godine

nije valjda da ne placas oretplatu....haha....nek pobedi ko bude bolji i brzi i umesniji na terenu....svi su oni nashi momci....ajsmo sada neka pokaze svako svoje znanje i umece da uzhivamo...

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

Cigani i grobari igraju za titulu prvaka drzave, 2.cetvrtina u toku, tridesetak komentara. I trolove su smorili, gasi ovaj aneks prvenstva.

Dule Pacov

pre 4 godine

21 vek a večeas igra se derbi za titulu koji će gledati nekih 10% Srbije i nacionalni tim u fudbalu koji će gledati 1% Srbije...Tužno i žalosno!A svi uredno plaćaju preplatu???!!!!???
(Jon Bon Jovi, 10. jun 2019 17:33)

I bolje da ne gleda...

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

Ako stanu trojke, gotova je Zvezda. Ta jednodimenzionalna igra samo na trojke, obicno lose zavrsi..
(axiom, 10. jun 2019 19:04)
Kad imas samo jednog pleja u timu i taj je Filip Covic (uz puno postovanje za igre ove sezone) i nemas previse opcija...

Smeh

pre 4 godine

@ Sah-mat
Nije alibi već dobro pitanje je dečko postavio. Ionako je nebitno takmičenje jer donosi samo prestiz pa zar treba da bude što manja poseta i gledanost zato što je bilo teško igrati u drugom terminu? I da, ljudi rade za tvoju informaciju. Nisu svi lezilebovići poput nekih.

veliki strumf

pre 4 godine

Da se ne okliznu Jaramaz u zadnjoj sekundi možda bismo i trojku primili. Pre toga primamo lagano polaganje. Vidi li ko na klupi da imamo DVA MALA FAULA a mi i pored toga puštamo suteve. Eeeee

Marko

pre 4 godine

Ubedljivo najgora ekipa Partizana u njegovoj novijoj istoriji...Klub u kome su nekada igrali Kica, Praja, Divac, Paspalj, Sale...A gledaj ovo danas...Gagic, ova dva izgubljena Jankovica, Jaramaz, Zagorac (zasto taj ne cepa drva umesto kosarke, zaista mi nije jasno..), Pejdz tesko da se izbori za basket na Adi..ma horor prica. Zasto se trude i bacaju pare da bi usli u EL..??? Ljudi, u bivsoj Jugo ligi vi bi maksimalno dobacili u neki klub srpske lige.

nenad

pre 4 godine

Veliki deo igraca Partizana igrao kao Jaramaz na kraju poluvremena kada se pred sut - okliznuo.Mnogo srpskih igraca, ali MALO TALENTA. Rade Zagorac do sada indeks korisnosti debela 0. Nikoja Jankovic, spore ruke spore noge. Stefan Jankovic? Sta igra cele sezone? Pejdz fizicki slab za napad a kamoli odbranu itd...Niko od njih i pored Trinkijerija i treninga ni u cemu nije napredovao. Limitirani su. Nema od njih leba, ako hoces rezultat. Partizanu treba cela nova prva postava, pa da MArinkovic bude bek 2, Renfro bek kec, Si bek trojka. Ovi ne mogu dobiti Zvezdu jer su objektivno osetno slabiji individualno. Prosto kada Rade Zagorac krene jedan na jedan ne gleda mi se dalje. Nikola Jankovic ni skoka ni zagradjivanja reketa, ni igre ledjima..Pa Gagic je za njega ozbiljan centar. Ili ce Ostoja nabaviti lovu i zaista dovesti pet ozbiljnih IGRACA ili ce ovaj derbi izgubiti svaki smisao.

A.J.

pre 4 godine

Zagor I dribling levom, kao I slobodna bacanja, uh. Jel ovaj Pejdz dao neki kos u poslednja 3 meseca? Nije bio on toliko los u prvom delu sezone.

Ivan

pre 4 godine

Neobjasnjivo malo lopti je islo na Odza koji je bolji centar od oba njihova. Upustati se u suterski obracun sa partizanom je lutriija. Sada je proslo ne znaci da ce uvek. Oni su cak imali i bolji procenat od nas za tri na kraju. Ne koristimo svoje prednosti dovoljno....