Nedelja, 26.05.2019.

08:05

Toronto preokrenuo -15, Lenard doneo Reptorsima prvo NBA finale

Košarkaši Toronto Reptorsa pobedili su Milvoki Bakse 100:94 i sa 4-2 u seriji plasirali se u finale NBA lige.

Izvor: A. Kovaèeviæ

Toronto preokrenuo -15, Lenard doneo Reptorsima prvo NBA finale IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

84 Komentari

Sortiraj po:

JPR24

pre 4 godine

Ne razumem kako Toronto ima prednost domaceg terena u finalu kad je bio drugi na istoku a Golden prvi na zapadu u regularnom toku lige?(Losmi84, 26. maj 2019 16:37) Milvoki je zavrsio kao prvi, globalno, i samim tim je doneo prednost terena u velikom finalu, Istoku. A posto je Toronto dobio, oni preuzimaju tu prednost u svoje ruke.
(JPR24, 26. maj 2019 16:49)

Korekcija, posto napisah glupost. To je nekada pre bilo. Sada se u velikom finalu gleda ucinak ekipe koja ide u finale, a ne ko je gde bio u svojoj konferenciji. Toronto je imao 58 pobeda, Golde Stejt 57, tako da ide prednost domaćeg terena Torontu.

Losmi84

pre 4 godine

Ne razumem kako Toronto ima prednost domaceg terena u finalu kad je bio drugi na istoku a Golden prvi na zapadu u regularnom toku lige?

judas priest

pre 4 godine

@objektivno
Kanadjani nisu zaludjeni sportom? Istina,oni su zaludjeni hokejom!!! I ja zivim u Kanadi 24 godine i nigdje i nikada prije nisam vidio vecu zaludjenost jednim sportom(ice hockey)kao u Kanadi.24 sata dnevno hockey,hockey,hockey...
Evo sad je svjetsko prvenstvo i svaki dan prenose sve utakmice iz Slovacke,pa ih onda po dva puta repriziraju na 1o sportskih kanala TSN i Sportsnet."Objektivni" jarane nije u redu da dezinformises javnost,OK!
A Kawhi - vanzemaljac,treba da mu daju pola Toronta da ostane.Go Raptors!!!!!

JPR24

pre 4 godine

Ne razumem kako Toronto ima prednost domaceg terena u finalu kad je bio drugi na istoku a Golden prvi na zapadu u regularnom toku lige?
(Losmi84, 26. maj 2019 16:37)
Milvoki je zavrsio kao prvi, globalno, i samim tim je doneo prednost terena u velikom finalu, Istoku. A posto je Toronto dobio, oni preuzimaju tu prednost u svoje ruke.

The Unforgiven

pre 4 godine

Odlucila su slobodna bacanja i nista vise.
U 3. utakmici, u kojoj su igrana 2 produzetka, Milwaukee je promasio 11 slobodnih bacanja. U svim drugim utakmicama 9-10. Samo da su pogadjali slobodna bacanja koliko i Toronto dobili bi seriju 4:1.

Džo

pre 4 godine

Kojom je logikom izvršen trejd Kavaj za DeRozena da mi je znati.
(Petar, 26. maj 2019 08:22)

Kavaju ističe ugovor ovog leta, zbog toga mu je trejd vrednost znatno opala, jer je veliki rizik trejdovati za jednog igrača kome ističe ugovor. Posebno za Lenarda, koji je toliko gurao Sparse da ga trejduju u Lejkerse ili Kliperse i mnogi su verovali da će ova godina u Torontu biti njegova jedina tu. Po njegovoj igri i posvećenosti, mislim da će se tu duže zadržati.

Boris

pre 4 godine

Jaka mi istorija kluba 25 god! Ako zele Jenkiji da znaju sta znaci istorija kluba neka posete sajtove Zvezde,Partizana i ostalih klubova sa pravom istorijom!
(Atish, 26. maj 2019 10:25)

Komunisti se pojavili i na NBA vestima da pričaju o njihovim istorijama nameštanja...

Memfis

pre 4 godine

Капа доле за Кајла Лаурија. Показало се још једном да цела екипа почне да личи на свог лидера. До сада је у плејофу (па и почетком овог плејофа) цела екипа личила на Дероузана, сада на Каваја Ленарда. Лаури се борио као лав целу серију, свака част.

Strucnjak ekspertskog nivoa

pre 4 godine

Jeste, bas je Toronto blizu Finiksa. Lauri, Siakam, Gasol, Ibaka, Grin i VanVlit su jako dobra ekipa, uz nekoliko igraca kao sto su Pauel i Anunobi (povredjen), nije uopste cudno sto su u finalu. A u plej of bi otisli i bez Lenarda, pogotovo na ovakvom istoku, a Sansi nisu toliko losi, koliko zele da budu losi, imaju dobru ekipu, pogotovo za par godina...
(očigledno, 26. maj 2019 10:57)
Valjda ima podatak da bez Lenarda im je 17:4 skor ove godine. Znaci podjednako dobar skor s njim i bez njega.

bocko

pre 4 godine

Objektivno-nije mi jasna paralela izmedju vise rada i vise uzivanja.Mislim da to nije bas kompaktibilno.U finalu navijam za Toronto.Em nikada nisu bili prvaci, em imaju Lenarda, em su crveno- beli. Lebrone, mislim da razlog za uspeh Toronta nije odlazak Dzejmsa iz Klivlenda, vec dolazak Kawaia u Toronto.

sve je istina

pre 4 godine

@Objektivno Zamolio bih te da nastavis da zivis u Kanadi i ako je moguce, ne obracas nam se vise, nama Srbima, ama bas niko te nije pitao za misljenje, koje je, uzgred budi receno, potpuno glupo. Unapred zahvalan u u svoje ime i ime svih drugih.

FIlip

pre 4 godine

Wow, ne mogu da verujem da je Toronto prošao Milwaukee, svaka im čast, bio sam uveren da su gotovi nakon prve 2 utakmice!

S druge strane, mislim da bi Bucksi imali veće šanse u finalu protiv Golden Statea, teško će Toronto išta napraviti protiv njih, GS jednostavno ima previše shootera i opakih ofanzivnih igrača, Leonard je s druge strane jedini pouzdan igrač Toronta u ofanzivi.

Celtics Nation

pre 4 godine

Sada su svi mogli da se uvere koliko je Toronto ozbiljnija ekipa, kao što je i Lenard u ovom trenutku opasniji po GSW od Adetokumba. Janis je odličan igrač i šarmantan dečko, ali se još uvek nije razvio u pobednika i lidera koji bi mogao ozbiljnije da ugrozi Durenta i Karija. Nisu ni igrači Toronta neki rođeni pobednici osim Kavaja, ali sa ove 4 pobede zaredom dokazali su da su na Istoku ipak najjači. Ostaje žal što je Boston onako posustao nakon one prve ubedljive pobede protiv Milvokija, koji je sada pokazao koliko je ranjiv. Toronto bi realno mogao da uzme 2 pobede u Finalu, iako 90% planete navija za 4 pobede protiv najomraženijeg kluba današnjice. U regularnom delu sezone Toronto je dobio oba medjusobna meča, uz ubedljivu pobedu u Ouklendu.

Pogan

pre 4 godine

Kojom je logikom izvršen trejd Kavaj za DeRozena da mi je znati.
(Petar, 26. maj 2019 08:22)

Pa nije samo za njega. SA je dobio i Poeltl-a koji im je igrao startnog centra. A dobili su i pik prve runde. Plus, ne zaboravi da Kavaj nije hteo da igra za SA, bukvalno su morali da ga trejduju.

očigledno

pre 4 godine

Lenard bi i Finiks odveo u plej of.Paklen igrač!
(Jon Bon Jovi, 26. maj 2019 08:16)

Jeste, bas je Toronto blizu Finiksa. Lauri, Siakam, Gasol, Ibaka, Grin i VanVlit su jako dobra ekipa, uz nekoliko igraca kao sto su Pauel i Anunobi (povredjen), nije uopste cudno sto su u finalu. A u plej of bi otisli i bez Lenarda, pogotovo na ovakvom istoku, a Sansi nisu toliko losi, koliko zele da budu losi, imaju dobru ekipu, pogotovo za par godina...

Pseudoharms

pre 4 godine

Posle 4.predvideo ovaj razvoj situacije. Finale zavisi od prve dve utakmice, ako TOR pobedi obe, postoji neka sansa da se desi iznenadjenje. Mada, ici ce to vrlo tesko.

Atish

pre 4 godine

Jaka mi istorija kluba 25 god! Ako zele Jenkiji da znaju sta znaci istorija kluba neka posete sajtove Zvezde,Partizana i ostalih klubova sa pravom istorijom!

znanje-imanje

pre 4 godine

https://watch.nba.com/game/20190525/MILTOR#/boxscore highlights TOR 63-76 Leonard Floating Jump Shot 14pts
- pa još faul umesto kontrafaul od Ibake koji pred sudijom sa dve ruke ubacuje Iljasovu u Lenarda; da je tu bilo realno i koš ne važi i slobodna pa je 61-78... možda ovi ne bi stigli niti bi ovi pukli. Bukvalno tu kreće tobogan, ta odluka im je probudila ono "nećemo valjda i ovo da izgubimo".
Ključan je bio i novi kriterijum. Dok neki Harden i u PO dobija pola faulova koje mu daju u sezoni ovde od treće je Janis dobijao faul samo ako ga baš vidno udare trojica, a i to ponakad. Kad više nisu imali tu fortu i sav ostali napad, opasan ali kao pratnja Janis-forti, im više to nije bio.
I na 0-0 sam mislio da tesno ali Bucksi dobijaju zbog manje igranja, duže klupe i domaćeg terena. Da će pre svega imajući čak 3 igrača Lopez Mirotić Iljasova biti ili višlji pod košem ili boljeg šuta spolja i da Gasol Ibaka nije jednako njima. Nadao sam se da će Nikola biti džoker ali eto nema ga - biće da je seriju podbacio vukavši povredu, toliku da zadnju ni ne igra.
Ne, bočni heroj i prevaga je (a ko drugi... hahaha) freaking van Vleet; prošlu 7-9 za tri, ovu 4-5. (I trener koji je osetio small ball...) Zvezde nose timove ali prevage ključnih utakmica su najčešće takvi. Naravno i izbor kriterijuma suđenja pa još i neke odluke.
Da li je ikad drugi nakon 0-2 pobedio prvog u finalu konferencije sa 4-2? Milvokiju sledi leto u bedaku. Doduše duplo manjem nego Denveru...

oscar

pre 4 godine

Ko je gledao ovo, jasno mu je bilo o čemu se radi. Milvoki je pokazao da nema pojma, ALI, ova utakmica konkretno nema veze sa tim. Šta mislite zašto je u finalu tim iz Canade? Čisto zbog marketinga(čitaj para) 
Kao neko ko još od devedesetih živi u Kanadi, mogu reći da mi kao narod nismo toliko zaludjeni sportom kao vi Srbi. Elem, jasno je bilo da Toronto dobija. Na 10 za Milvoki komentator najavljuje 100i poraz Bucksa u PO, a kad su Raptorsi preokrenuli, kaže da li sad može Milvoki da preokrene - a zna da ne može. 
Malo o košarci. 23 trkača bez mozga i Kyle Lowry, o kome ne treba posebno pričati, sam krem svetske košarke, privilegija je bilo gledati ga. 

A vi Srbi malo manje da pratite sport i nervirate se, a više radite i više uživajte. 

Sportski pozdrav redakciji b92.
(Objektivno, 26. maj 2019 09:27)

Tebra kazi na cemu si da i nama bude tako dobro kao vama " Kanadjanima"

Туп туп

pre 4 godine

Čekaj, pobjednik finala ima mjesto u El ili?
(Neinformisan, 26. maj 2019 09:21)
Па зависи, Бокан се пита. Можда тражи поништење.

petarczw

pre 4 godine

Kojom je logikom izvršen trejd Kavaj za DeRozena da mi je znati.
(Petar, 26. maj 2019 08:22)

Logikom uzmi derozana ili na kraju sezone ništa

Smeh

pre 4 godine

@ mio
Izgleda da nisi čuo za onu izreku da je nekada ćutanje zlato. A i mogao bi nekada da koristiš mozak, čisto da vidiš kako je to. Torontu svaka čast na potezu veka trejdom Derozena za Lenarda. Od gubitničke franšize do finala NBA.

Re

pre 4 godine

@Petar Pa logikom da dečko više nije htio da igra za SAS.

Sinoć Srđan reče da Janis ima 18% u ovoj seriji sa udaljenosti većoj od 1.5m od koša u ovoj seriji. I kako je moguće da neko voli i da je nekome on MVP? Isto mišljenje imam i za preostala dva kandidata.
Pravi MVP se vidi u play off-u, a to je između Karija, Durenta i Lenarda.

P.S. GSW in 6.

Objektivno

pre 4 godine

Ko je gledao ovo, jasno mu je bilo o čemu se radi. Milvoki je pokazao da nema pojma, ALI, ova utakmica konkretno nema veze sa tim. Šta mislite zašto je u finalu tim iz Canade? Čisto zbog marketinga(čitaj para)
Kao neko ko još od devedesetih živi u Kanadi, mogu reći da mi kao narod nismo toliko zaludjeni sportom kao vi Srbi. Elem, jasno je bilo da Toronto dobija. Na 10 za Milvoki komentator najavljuje 100i poraz Bucksa u PO, a kad su Raptorsi preokrenuli, kaže da li sad može Milvoki da preokrene - a zna da ne može.
Malo o košarci. 23 trkača bez mozga i Kyle Lowry, o kome ne treba posebno pričati, sam krem svetske košarke, privilegija je bilo gledati ga.

A vi Srbi malo manje da pratite sport i nervirate se, a više radite i više uživajte.

Sportski pozdrav redakciji b92.

Strucnjak ekspertskog nivoa

pre 4 godine

Janis ni priblizno dobar kao Lenard u zadnje dve utakmice. To je kada se na silu pravi superstar. Mislim da je losija partija Janisa u obe zadnje utakmice kostala Milvoki finala. Iako su vodili celu utakmicu, igrali odlicnu odbranu, na kraju je Lenardovo umece prevagnulo naspram Janisovog silovanja kosa. Ako nastavi sa ovakvim partijama Kavaji moze komotno biti MVP, a da niko ne pocrveni ne takvu odluku.
(ljAXE, 26. maj 2019 08:21)
Ne samarajte. Bitno da Jokic je superstar. Ima Janis mana u igri ali je paklen igrac. Dovoljno je sto moraju trojica da napune reket kada krene, a to sto mu saigraci mase otvorene suteve... I one blokade sinoc, ona na Kavaiu... To su stvari podjednako velike kao odlucujuci kosevi.
Ovakav Milvoki bi pometlao svakog na zapadu, i ovaj GSW bez Durenta jer bi imao prednost domaceg terena. Ove nije mogao, malo falilo srece, malo sto su los match up jer imaju jake igrace u reketu. Tako je kako je. Samo pricati takve stvari o igracu kojem je losa partija 23p 15 skokova, 5 blokada i konstantno prisustvo u odbrani... Bas...

Zemunac

pre 4 godine

Bojim se da ce Stiv Ker u finalu ponovo da se drzi oprobane taktike od pre 2 godine, sto znaci da ce narediti nekom relativno beskorisnom igracu da povredi Kavaja vec u prvom mecu. Tako je i Zazi dao instrukcije u vreme kad je Kavaj igrao za Sparse.

Macijauskas

pre 4 godine

Janis ni priblizno dobar kao Lenard u zadnje dve utakmice. To je kada se na silu pravi superstar. Mislim da je losija partija Janisa u obe zadnje utakmice kostala Milvoki finala. Iako su vodili celu utakmicu, igrali odlicnu odbranu, na kraju je Lenardovo umece prevagnulo naspram Janisovog silovanja kosa. Ako nastavi sa ovakvim partijama Kavaji moze komotno biti MVP, a da niko ne pocrveni ne takvu odluku.
(ljAXE, 26. maj 2019 08:21) Iako to Kavaji u potpunosti zasluzuje partijama cijele sezone i pogotovo u PO, ipak to nece biti moguce jer je NBA u uzi krug izbora za MVP iazabrala Hardena, Dzordza i Janisa. Malo su pozurili poslije pocentih 2:0 jer su ocekivali da Baksi idu u finale i da imaju opravdanje da izaberu Janisa. Ipak ih je Kavaji malo zeznuo, ali ce Janis vjerovatno ponijeti tu titulu jer je ipak najdalje dogurao u PO od ove trojice...

petarczw

pre 4 godine

Toliko težak život, a momak samo ćuti, radi, ne osvrće se na izdaju koju je doživeo u SAS i pokazuje koliko su se ogresili o njega... A lik bio mvp finala kad su osvojili... Samo zbog njega navijam u finalu za Raptorse... Dečko je pravi sportista...
(SomiNis, 26. maj 2019 08:16)

A koju i kakvu izdaju je doživeo tačno od SAS!? Jedva čekam odgovor

Alija Sirotanović

pre 4 godine

@mio Slažem se da je Jokić rođeni gubitnik. Bio je gubitnik kao 42. pik na draftu, bio je gubitnik kada je isterao Nurkića iz tima, prošle godine protiv Minesote je pokazao pravo lice gubitnika, ove godine u plejofu je samo dokazao dubiozu svog gubitničkog stanja svesti...

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

Браво. У финалу дати све од себе да се добије велики противник. 🏀👏👏👏

kimi

pre 4 godine

16 hiljada ljudi je veceras bilo ispred Scotiabank Arene tokom utakmice. Zatvoren je bio kompletan centar grada. Ovde je veceras bila potpuna ludnica. Ovaj grad i ovi fanovi su zasluzili ovo. Idemo na GS sad pa ko ziv ko mrtav.
(Toronto, 26. maj 2019 08:35)

Come to Serbia, bro!

komentari iz fotelje naša specijalnost

pre 4 godine

Janis gubitnik kao i Jokic. S tim sto je Jokic jos gori, on je bukvalno poklonio pobedu Portlandu promasivsi ona slobodna bacanja, Janis umesto da vodi tim posle 2-0, nema ga nigde. To su igraci gubitnici.
(mio, 26. maj 2019 08:35)

A šta li si ti u životu?

BgHQ

pre 4 godine

Ovo je za mene priznajem iznenadjenje.Ocekivao sam finale GSW I Milvoki.Drago mi je zbog Kanze.Strasan igrac.U Velikom Finalu vece sanse ima GSW ali ...

L E B R O N

pre 4 godine

Kada mačke nema miševi kolo vode:)

Mučeni Toronto dočekao da Lebron pređe na Zapad...

Zato sledi demontiranje od Voriorsa u Finalu.

Treće oko

pre 4 godine

Biće ogromno iznenađenje ako Toronto uzme više od 1 pobede u Finalu protiv Voriorsa.

Biće to masakr motornom testerom i to ako se ne vrati Durent...

Jednostavno je. Golden Stejt ima 3 brutalna igrača a Toronto jednog i tu sva rasprava počinje i prestaje. Ne može Lenard sam protiv braće snajperista.

bla

pre 4 godine

Leonard je medju 2 najbolja igraca lige. ja se nadam da ce se KD oporaviti da gledamo dvojcu najboljih kako igraju u finalu. to sto je Janis 'podbacio' znaci samo da je Leonard bolji igrac od njega (sto su mnogi mislili i pre ove serije), a ne da Janis nije odlican kosarkas. tu ne treba preterivati.

antiDebil

pre 4 godine

Janis gubitnik kao i Jokic. S tim sto je Jokic jos gori, on je bukvalno poklonio pobedu Portlandu promasivsi ona slobodna bacanja, Janis umesto da vodi tim posle 2-0, nema ga nigde. To su igraci gubitnici.
(mio, 26. maj 2019 08:35

Mislis? A ko su pobednici, navedi neke?? Mozda je Kari pobednik?

antiDebil

pre 4 godine

Janis gubitnik kao i Jokic. S tim sto je Jokic jos gori, on je bukvalno poklonio pobedu Portlandu promasivsi ona slobodna bacanja, Janis umesto da vodi tim posle 2-0, nema ga nigde. To su igraci gubitnici.
(mio, 26. maj 2019 08:35

Mislis? A ko su pobednici, navedi neke?? Mozda je Kari pobednik?

Direr

pre 4 godine

Odbrana je donijela pobjedu! Navijao sam za Reptorse. Lenard je rodjeni pobjednik, bravo momak. Jedina trojka Lenarda na mecu i to na kakav nacin i u kojem trenutku... U finalu tesko protiv Gsw, ali imaju kakve takve sanse! Prva dva meca su kljuc serije, Reptorsi moraju iskoristiti prednost domaceg terena i momentum.
P.s. Onaj Drejk me strasno nervira!

DukiNS

pre 4 godine

Mnogo je bolje odigrao odbranu Toronto zadnje dve utakmice i prevagu je odnela bolja igra igrača sa klupe, pre svega Van Vlita. Zaslužena pobeda skroz, ne gube glavu koliko god da su u minusu, za razliku od Milvokija. I dalje mislim da bi Milvoki bio bolji match up za Voriorse. Moraće Toronto da odigra u napadu bez greške ako želi da parira GSW.

mio

pre 4 godine

Janis gubitnik kao i Jokic. S tim sto je Jokic jos gori, on je bukvalno poklonio pobedu Portlandu promasivsi ona slobodna bacanja, Janis umesto da vodi tim posle 2-0, nema ga nigde. To su igraci gubitnici.

ljAXE

pre 4 godine

Janis ni priblizno dobar kao Lenard u zadnje dve utakmice. To je kada se na silu pravi superstar. Mislim da je losija partija Janisa u obe zadnje utakmice kostala Milvoki finala. Iako su vodili celu utakmicu, igrali odlicnu odbranu, na kraju je Lenardovo umece prevagnulo naspram Janisovog silovanja kosa. Ako nastavi sa ovakvim partijama Kavaji moze komotno biti MVP, a da niko ne pocrveni ne takvu odluku.

SomiNis

pre 4 godine

Toliko težak život, a momak samo ćuti, radi, ne osvrće se na izdaju koju je doživeo u SAS i pokazuje koliko su se ogresili o njega... A lik bio mvp finala kad su osvojili... Samo zbog njega navijam u finalu za Raptorse... Dečko je pravi sportista...

Vladimir

pre 4 godine

Kao što rekoh posle prve utakmice i 1:0 za Milvoki:

""Kavai i više nego prosečan. Gasol očajan - iznenadio ga Lopes. Obojica mogu samo bolje da igraju od ovoga.

I pored svega izgubili su tek na kraju a Milvoki ne može bolje od ovoga.

Toronto prolazi dalje 4-2.
(Vladimir, 16. maj 2019 16:26) ""

Bravo Toronto 😀😎

panda

pre 4 godine

Sad ce Bon Jovi aka Bruce aka room1408 da nam se javi, ako vec i nije, pa da nam kaze ono sto hocemo da cujemo. Bolji Toronto ali Janis je zver i slicno.

Dr Hitch

pre 4 godine

Kojom je logikom izvršen trejd Kavaj za DeRozena da mi je znati.
(Petar, 26. maj 2019 08:22)
Mislim da je tom logikom što Lenard na kraju sezone postaje neograničeno slobodan agent, a DeRozan je potpisao višegodišnji ugovor sa SAS, ako se ne varam.

oscar

pre 4 godine

Janis gubitnik kao i Jokic. S tim sto je Jokic jos gori, on je bukvalno poklonio pobedu Portlandu promasivsi ona slobodna bacanja, Janis umesto da vodi tim posle 2-0, nema ga nigde. To su igraci gubitnici.
(mio, 26. maj 2019 08:35)

Verujem da su uspeli manje cak i od tebe u zivotu.

Toronto

pre 4 godine

16 hiljada ljudi je veceras bilo ispred Scotiabank Arene tokom utakmice. Zatvoren je bio kompletan centar grada. Ovde je veceras bila potpuna ludnica. Ovaj grad i ovi fanovi su zasluzili ovo. Idemo na GS sad pa ko ziv ko mrtav.

Toronto

pre 4 godine

16 hiljada ljudi je veceras bilo ispred Scotiabank Arene tokom utakmice. Zatvoren je bio kompletan centar grada. Ovde je veceras bila potpuna ludnica. Ovaj grad i ovi fanovi su zasluzili ovo. Idemo na GS sad pa ko ziv ko mrtav.

Vladimir

pre 4 godine

Kao što rekoh posle prve utakmice i 1:0 za Milvoki:

""Kavai i više nego prosečan. Gasol očajan - iznenadio ga Lopes. Obojica mogu samo bolje da igraju od ovoga.

I pored svega izgubili su tek na kraju a Milvoki ne može bolje od ovoga.

Toronto prolazi dalje 4-2.
(Vladimir, 16. maj 2019 16:26) ""

Bravo Toronto 😀😎

Direr

pre 4 godine

Odbrana je donijela pobjedu! Navijao sam za Reptorse. Lenard je rodjeni pobjednik, bravo momak. Jedina trojka Lenarda na mecu i to na kakav nacin i u kojem trenutku... U finalu tesko protiv Gsw, ali imaju kakve takve sanse! Prva dva meca su kljuc serije, Reptorsi moraju iskoristiti prednost domaceg terena i momentum.
P.s. Onaj Drejk me strasno nervira!

SomiNis

pre 4 godine

Toliko težak život, a momak samo ćuti, radi, ne osvrće se na izdaju koju je doživeo u SAS i pokazuje koliko su se ogresili o njega... A lik bio mvp finala kad su osvojili... Samo zbog njega navijam u finalu za Raptorse... Dečko je pravi sportista...

oscar

pre 4 godine

Ko je gledao ovo, jasno mu je bilo o čemu se radi. Milvoki je pokazao da nema pojma, ALI, ova utakmica konkretno nema veze sa tim. Šta mislite zašto je u finalu tim iz Canade? Čisto zbog marketinga(čitaj para) 
Kao neko ko još od devedesetih živi u Kanadi, mogu reći da mi kao narod nismo toliko zaludjeni sportom kao vi Srbi. Elem, jasno je bilo da Toronto dobija. Na 10 za Milvoki komentator najavljuje 100i poraz Bucksa u PO, a kad su Raptorsi preokrenuli, kaže da li sad može Milvoki da preokrene - a zna da ne može. 
Malo o košarci. 23 trkača bez mozga i Kyle Lowry, o kome ne treba posebno pričati, sam krem svetske košarke, privilegija je bilo gledati ga. 

A vi Srbi malo manje da pratite sport i nervirate se, a više radite i više uživajte. 

Sportski pozdrav redakciji b92.
(Objektivno, 26. maj 2019 09:27)

Tebra kazi na cemu si da i nama bude tako dobro kao vama " Kanadjanima"

ljAXE

pre 4 godine

Janis ni priblizno dobar kao Lenard u zadnje dve utakmice. To je kada se na silu pravi superstar. Mislim da je losija partija Janisa u obe zadnje utakmice kostala Milvoki finala. Iako su vodili celu utakmicu, igrali odlicnu odbranu, na kraju je Lenardovo umece prevagnulo naspram Janisovog silovanja kosa. Ako nastavi sa ovakvim partijama Kavaji moze komotno biti MVP, a da niko ne pocrveni ne takvu odluku.

petarczw

pre 4 godine

Kojom je logikom izvršen trejd Kavaj za DeRozena da mi je znati.
(Petar, 26. maj 2019 08:22)

Logikom uzmi derozana ili na kraju sezone ništa

bla

pre 4 godine

Leonard je medju 2 najbolja igraca lige. ja se nadam da ce se KD oporaviti da gledamo dvojcu najboljih kako igraju u finalu. to sto je Janis 'podbacio' znaci samo da je Leonard bolji igrac od njega (sto su mnogi mislili i pre ove serije), a ne da Janis nije odlican kosarkas. tu ne treba preterivati.

panda

pre 4 godine

Sad ce Bon Jovi aka Bruce aka room1408 da nam se javi, ako vec i nije, pa da nam kaze ono sto hocemo da cujemo. Bolji Toronto ali Janis je zver i slicno.

sve je istina

pre 4 godine

@Objektivno Zamolio bih te da nastavis da zivis u Kanadi i ako je moguce, ne obracas nam se vise, nama Srbima, ama bas niko te nije pitao za misljenje, koje je, uzgred budi receno, potpuno glupo. Unapred zahvalan u u svoje ime i ime svih drugih.

oscar

pre 4 godine

Janis gubitnik kao i Jokic. S tim sto je Jokic jos gori, on je bukvalno poklonio pobedu Portlandu promasivsi ona slobodna bacanja, Janis umesto da vodi tim posle 2-0, nema ga nigde. To su igraci gubitnici.
(mio, 26. maj 2019 08:35)

Verujem da su uspeli manje cak i od tebe u zivotu.

Pogan

pre 4 godine

Kojom je logikom izvršen trejd Kavaj za DeRozena da mi je znati.
(Petar, 26. maj 2019 08:22)

Pa nije samo za njega. SA je dobio i Poeltl-a koji im je igrao startnog centra. A dobili su i pik prve runde. Plus, ne zaboravi da Kavaj nije hteo da igra za SA, bukvalno su morali da ga trejduju.

komentari iz fotelje naša specijalnost

pre 4 godine

Janis gubitnik kao i Jokic. S tim sto je Jokic jos gori, on je bukvalno poklonio pobedu Portlandu promasivsi ona slobodna bacanja, Janis umesto da vodi tim posle 2-0, nema ga nigde. To su igraci gubitnici.
(mio, 26. maj 2019 08:35)

A šta li si ti u životu?

Туп туп

pre 4 godine

Čekaj, pobjednik finala ima mjesto u El ili?
(Neinformisan, 26. maj 2019 09:21)
Па зависи, Бокан се пита. Можда тражи поништење.

Smeh

pre 4 godine

@ mio
Izgleda da nisi čuo za onu izreku da je nekada ćutanje zlato. A i mogao bi nekada da koristiš mozak, čisto da vidiš kako je to. Torontu svaka čast na potezu veka trejdom Derozena za Lenarda. Od gubitničke franšize do finala NBA.

Dr Hitch

pre 4 godine

Kojom je logikom izvršen trejd Kavaj za DeRozena da mi je znati.
(Petar, 26. maj 2019 08:22)
Mislim da je tom logikom što Lenard na kraju sezone postaje neograničeno slobodan agent, a DeRozan je potpisao višegodišnji ugovor sa SAS, ako se ne varam.

Memfis

pre 4 godine

Капа доле за Кајла Лаурија. Показало се још једном да цела екипа почне да личи на свог лидера. До сада је у плејофу (па и почетком овог плејофа) цела екипа личила на Дероузана, сада на Каваја Ленарда. Лаури се борио као лав целу серију, свака част.

bocko

pre 4 godine

Objektivno-nije mi jasna paralela izmedju vise rada i vise uzivanja.Mislim da to nije bas kompaktibilno.U finalu navijam za Toronto.Em nikada nisu bili prvaci, em imaju Lenarda, em su crveno- beli. Lebrone, mislim da razlog za uspeh Toronta nije odlazak Dzejmsa iz Klivlenda, vec dolazak Kawaia u Toronto.

kimi

pre 4 godine

16 hiljada ljudi je veceras bilo ispred Scotiabank Arene tokom utakmice. Zatvoren je bio kompletan centar grada. Ovde je veceras bila potpuna ludnica. Ovaj grad i ovi fanovi su zasluzili ovo. Idemo na GS sad pa ko ziv ko mrtav.
(Toronto, 26. maj 2019 08:35)

Come to Serbia, bro!

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

Браво. У финалу дати све од себе да се добије велики противник. 🏀👏👏👏

Re

pre 4 godine

@Petar Pa logikom da dečko više nije htio da igra za SAS.

Sinoć Srđan reče da Janis ima 18% u ovoj seriji sa udaljenosti većoj od 1.5m od koša u ovoj seriji. I kako je moguće da neko voli i da je nekome on MVP? Isto mišljenje imam i za preostala dva kandidata.
Pravi MVP se vidi u play off-u, a to je između Karija, Durenta i Lenarda.

P.S. GSW in 6.

BgHQ

pre 4 godine

Ovo je za mene priznajem iznenadjenje.Ocekivao sam finale GSW I Milvoki.Drago mi je zbog Kanze.Strasan igrac.U Velikom Finalu vece sanse ima GSW ali ...

Alija Sirotanović

pre 4 godine

@mio Slažem se da je Jokić rođeni gubitnik. Bio je gubitnik kao 42. pik na draftu, bio je gubitnik kada je isterao Nurkića iz tima, prošle godine protiv Minesote je pokazao pravo lice gubitnika, ove godine u plejofu je samo dokazao dubiozu svog gubitničkog stanja svesti...

Celtics Nation

pre 4 godine

Sada su svi mogli da se uvere koliko je Toronto ozbiljnija ekipa, kao što je i Lenard u ovom trenutku opasniji po GSW od Adetokumba. Janis je odličan igrač i šarmantan dečko, ali se još uvek nije razvio u pobednika i lidera koji bi mogao ozbiljnije da ugrozi Durenta i Karija. Nisu ni igrači Toronta neki rođeni pobednici osim Kavaja, ali sa ove 4 pobede zaredom dokazali su da su na Istoku ipak najjači. Ostaje žal što je Boston onako posustao nakon one prve ubedljive pobede protiv Milvokija, koji je sada pokazao koliko je ranjiv. Toronto bi realno mogao da uzme 2 pobede u Finalu, iako 90% planete navija za 4 pobede protiv najomraženijeg kluba današnjice. U regularnom delu sezone Toronto je dobio oba medjusobna meča, uz ubedljivu pobedu u Ouklendu.

mio

pre 4 godine

Janis gubitnik kao i Jokic. S tim sto je Jokic jos gori, on je bukvalno poklonio pobedu Portlandu promasivsi ona slobodna bacanja, Janis umesto da vodi tim posle 2-0, nema ga nigde. To su igraci gubitnici.

DukiNS

pre 4 godine

Mnogo je bolje odigrao odbranu Toronto zadnje dve utakmice i prevagu je odnela bolja igra igrača sa klupe, pre svega Van Vlita. Zaslužena pobeda skroz, ne gube glavu koliko god da su u minusu, za razliku od Milvokija. I dalje mislim da bi Milvoki bio bolji match up za Voriorse. Moraće Toronto da odigra u napadu bez greške ako želi da parira GSW.

očigledno

pre 4 godine

Lenard bi i Finiks odveo u plej of.Paklen igrač!
(Jon Bon Jovi, 26. maj 2019 08:16)

Jeste, bas je Toronto blizu Finiksa. Lauri, Siakam, Gasol, Ibaka, Grin i VanVlit su jako dobra ekipa, uz nekoliko igraca kao sto su Pauel i Anunobi (povredjen), nije uopste cudno sto su u finalu. A u plej of bi otisli i bez Lenarda, pogotovo na ovakvom istoku, a Sansi nisu toliko losi, koliko zele da budu losi, imaju dobru ekipu, pogotovo za par godina...

Zemunac

pre 4 godine

Bojim se da ce Stiv Ker u finalu ponovo da se drzi oprobane taktike od pre 2 godine, sto znaci da ce narediti nekom relativno beskorisnom igracu da povredi Kavaja vec u prvom mecu. Tako je i Zazi dao instrukcije u vreme kad je Kavaj igrao za Sparse.

petarczw

pre 4 godine

Toliko težak život, a momak samo ćuti, radi, ne osvrće se na izdaju koju je doživeo u SAS i pokazuje koliko su se ogresili o njega... A lik bio mvp finala kad su osvojili... Samo zbog njega navijam u finalu za Raptorse... Dečko je pravi sportista...
(SomiNis, 26. maj 2019 08:16)

A koju i kakvu izdaju je doživeo tačno od SAS!? Jedva čekam odgovor

Boris

pre 4 godine

Jaka mi istorija kluba 25 god! Ako zele Jenkiji da znaju sta znaci istorija kluba neka posete sajtove Zvezde,Partizana i ostalih klubova sa pravom istorijom!
(Atish, 26. maj 2019 10:25)

Komunisti se pojavili i na NBA vestima da pričaju o njihovim istorijama nameštanja...

FIlip

pre 4 godine

Wow, ne mogu da verujem da je Toronto prošao Milwaukee, svaka im čast, bio sam uveren da su gotovi nakon prve 2 utakmice!

S druge strane, mislim da bi Bucksi imali veće šanse u finalu protiv Golden Statea, teško će Toronto išta napraviti protiv njih, GS jednostavno ima previše shootera i opakih ofanzivnih igrača, Leonard je s druge strane jedini pouzdan igrač Toronta u ofanzivi.

Treće oko

pre 4 godine

Biće ogromno iznenađenje ako Toronto uzme više od 1 pobede u Finalu protiv Voriorsa.

Biće to masakr motornom testerom i to ako se ne vrati Durent...

Jednostavno je. Golden Stejt ima 3 brutalna igrača a Toronto jednog i tu sva rasprava počinje i prestaje. Ne može Lenard sam protiv braće snajperista.

Macijauskas

pre 4 godine

Janis ni priblizno dobar kao Lenard u zadnje dve utakmice. To je kada se na silu pravi superstar. Mislim da je losija partija Janisa u obe zadnje utakmice kostala Milvoki finala. Iako su vodili celu utakmicu, igrali odlicnu odbranu, na kraju je Lenardovo umece prevagnulo naspram Janisovog silovanja kosa. Ako nastavi sa ovakvim partijama Kavaji moze komotno biti MVP, a da niko ne pocrveni ne takvu odluku.
(ljAXE, 26. maj 2019 08:21) Iako to Kavaji u potpunosti zasluzuje partijama cijele sezone i pogotovo u PO, ipak to nece biti moguce jer je NBA u uzi krug izbora za MVP iazabrala Hardena, Dzordza i Janisa. Malo su pozurili poslije pocentih 2:0 jer su ocekivali da Baksi idu u finale i da imaju opravdanje da izaberu Janisa. Ipak ih je Kavaji malo zeznuo, ali ce Janis vjerovatno ponijeti tu titulu jer je ipak najdalje dogurao u PO od ove trojice...

Džo

pre 4 godine

Kojom je logikom izvršen trejd Kavaj za DeRozena da mi je znati.
(Petar, 26. maj 2019 08:22)

Kavaju ističe ugovor ovog leta, zbog toga mu je trejd vrednost znatno opala, jer je veliki rizik trejdovati za jednog igrača kome ističe ugovor. Posebno za Lenarda, koji je toliko gurao Sparse da ga trejduju u Lejkerse ili Kliperse i mnogi su verovali da će ova godina u Torontu biti njegova jedina tu. Po njegovoj igri i posvećenosti, mislim da će se tu duže zadržati.

Strucnjak ekspertskog nivoa

pre 4 godine

Jeste, bas je Toronto blizu Finiksa. Lauri, Siakam, Gasol, Ibaka, Grin i VanVlit su jako dobra ekipa, uz nekoliko igraca kao sto su Pauel i Anunobi (povredjen), nije uopste cudno sto su u finalu. A u plej of bi otisli i bez Lenarda, pogotovo na ovakvom istoku, a Sansi nisu toliko losi, koliko zele da budu losi, imaju dobru ekipu, pogotovo za par godina...
(očigledno, 26. maj 2019 10:57)
Valjda ima podatak da bez Lenarda im je 17:4 skor ove godine. Znaci podjednako dobar skor s njim i bez njega.

judas priest

pre 4 godine

@objektivno
Kanadjani nisu zaludjeni sportom? Istina,oni su zaludjeni hokejom!!! I ja zivim u Kanadi 24 godine i nigdje i nikada prije nisam vidio vecu zaludjenost jednim sportom(ice hockey)kao u Kanadi.24 sata dnevno hockey,hockey,hockey...
Evo sad je svjetsko prvenstvo i svaki dan prenose sve utakmice iz Slovacke,pa ih onda po dva puta repriziraju na 1o sportskih kanala TSN i Sportsnet."Objektivni" jarane nije u redu da dezinformises javnost,OK!
A Kawhi - vanzemaljac,treba da mu daju pola Toronta da ostane.Go Raptors!!!!!

Strucnjak ekspertskog nivoa

pre 4 godine

Janis ni priblizno dobar kao Lenard u zadnje dve utakmice. To je kada se na silu pravi superstar. Mislim da je losija partija Janisa u obe zadnje utakmice kostala Milvoki finala. Iako su vodili celu utakmicu, igrali odlicnu odbranu, na kraju je Lenardovo umece prevagnulo naspram Janisovog silovanja kosa. Ako nastavi sa ovakvim partijama Kavaji moze komotno biti MVP, a da niko ne pocrveni ne takvu odluku.
(ljAXE, 26. maj 2019 08:21)
Ne samarajte. Bitno da Jokic je superstar. Ima Janis mana u igri ali je paklen igrac. Dovoljno je sto moraju trojica da napune reket kada krene, a to sto mu saigraci mase otvorene suteve... I one blokade sinoc, ona na Kavaiu... To su stvari podjednako velike kao odlucujuci kosevi.
Ovakav Milvoki bi pometlao svakog na zapadu, i ovaj GSW bez Durenta jer bi imao prednost domaceg terena. Ove nije mogao, malo falilo srece, malo sto su los match up jer imaju jake igrace u reketu. Tako je kako je. Samo pricati takve stvari o igracu kojem je losa partija 23p 15 skokova, 5 blokada i konstantno prisustvo u odbrani... Bas...

JPR24

pre 4 godine

Ne razumem kako Toronto ima prednost domaceg terena u finalu kad je bio drugi na istoku a Golden prvi na zapadu u regularnom toku lige?(Losmi84, 26. maj 2019 16:37) Milvoki je zavrsio kao prvi, globalno, i samim tim je doneo prednost terena u velikom finalu, Istoku. A posto je Toronto dobio, oni preuzimaju tu prednost u svoje ruke.
(JPR24, 26. maj 2019 16:49)

Korekcija, posto napisah glupost. To je nekada pre bilo. Sada se u velikom finalu gleda ucinak ekipe koja ide u finale, a ne ko je gde bio u svojoj konferenciji. Toronto je imao 58 pobeda, Golde Stejt 57, tako da ide prednost domaćeg terena Torontu.

antiDebil

pre 4 godine

Janis gubitnik kao i Jokic. S tim sto je Jokic jos gori, on je bukvalno poklonio pobedu Portlandu promasivsi ona slobodna bacanja, Janis umesto da vodi tim posle 2-0, nema ga nigde. To su igraci gubitnici.
(mio, 26. maj 2019 08:35

Mislis? A ko su pobednici, navedi neke?? Mozda je Kari pobednik?

antiDebil

pre 4 godine

Janis gubitnik kao i Jokic. S tim sto je Jokic jos gori, on je bukvalno poklonio pobedu Portlandu promasivsi ona slobodna bacanja, Janis umesto da vodi tim posle 2-0, nema ga nigde. To su igraci gubitnici.
(mio, 26. maj 2019 08:35

Mislis? A ko su pobednici, navedi neke?? Mozda je Kari pobednik?

Pseudoharms

pre 4 godine

Posle 4.predvideo ovaj razvoj situacije. Finale zavisi od prve dve utakmice, ako TOR pobedi obe, postoji neka sansa da se desi iznenadjenje. Mada, ici ce to vrlo tesko.

L E B R O N

pre 4 godine

Kada mačke nema miševi kolo vode:)

Mučeni Toronto dočekao da Lebron pređe na Zapad...

Zato sledi demontiranje od Voriorsa u Finalu.

The Unforgiven

pre 4 godine

Odlucila su slobodna bacanja i nista vise.
U 3. utakmici, u kojoj su igrana 2 produzetka, Milwaukee je promasio 11 slobodnih bacanja. U svim drugim utakmicama 9-10. Samo da su pogadjali slobodna bacanja koliko i Toronto dobili bi seriju 4:1.

Objektivno

pre 4 godine

Ko je gledao ovo, jasno mu je bilo o čemu se radi. Milvoki je pokazao da nema pojma, ALI, ova utakmica konkretno nema veze sa tim. Šta mislite zašto je u finalu tim iz Canade? Čisto zbog marketinga(čitaj para)
Kao neko ko još od devedesetih živi u Kanadi, mogu reći da mi kao narod nismo toliko zaludjeni sportom kao vi Srbi. Elem, jasno je bilo da Toronto dobija. Na 10 za Milvoki komentator najavljuje 100i poraz Bucksa u PO, a kad su Raptorsi preokrenuli, kaže da li sad može Milvoki da preokrene - a zna da ne može.
Malo o košarci. 23 trkača bez mozga i Kyle Lowry, o kome ne treba posebno pričati, sam krem svetske košarke, privilegija je bilo gledati ga.

A vi Srbi malo manje da pratite sport i nervirate se, a više radite i više uživajte.

Sportski pozdrav redakciji b92.

znanje-imanje

pre 4 godine

https://watch.nba.com/game/20190525/MILTOR#/boxscore highlights TOR 63-76 Leonard Floating Jump Shot 14pts
- pa još faul umesto kontrafaul od Ibake koji pred sudijom sa dve ruke ubacuje Iljasovu u Lenarda; da je tu bilo realno i koš ne važi i slobodna pa je 61-78... možda ovi ne bi stigli niti bi ovi pukli. Bukvalno tu kreće tobogan, ta odluka im je probudila ono "nećemo valjda i ovo da izgubimo".
Ključan je bio i novi kriterijum. Dok neki Harden i u PO dobija pola faulova koje mu daju u sezoni ovde od treće je Janis dobijao faul samo ako ga baš vidno udare trojica, a i to ponakad. Kad više nisu imali tu fortu i sav ostali napad, opasan ali kao pratnja Janis-forti, im više to nije bio.
I na 0-0 sam mislio da tesno ali Bucksi dobijaju zbog manje igranja, duže klupe i domaćeg terena. Da će pre svega imajući čak 3 igrača Lopez Mirotić Iljasova biti ili višlji pod košem ili boljeg šuta spolja i da Gasol Ibaka nije jednako njima. Nadao sam se da će Nikola biti džoker ali eto nema ga - biće da je seriju podbacio vukavši povredu, toliku da zadnju ni ne igra.
Ne, bočni heroj i prevaga je (a ko drugi... hahaha) freaking van Vleet; prošlu 7-9 za tri, ovu 4-5. (I trener koji je osetio small ball...) Zvezde nose timove ali prevage ključnih utakmica su najčešće takvi. Naravno i izbor kriterijuma suđenja pa još i neke odluke.
Da li je ikad drugi nakon 0-2 pobedio prvog u finalu konferencije sa 4-2? Milvokiju sledi leto u bedaku. Doduše duplo manjem nego Denveru...

Atish

pre 4 godine

Jaka mi istorija kluba 25 god! Ako zele Jenkiji da znaju sta znaci istorija kluba neka posete sajtove Zvezde,Partizana i ostalih klubova sa pravom istorijom!

JPR24

pre 4 godine

Ne razumem kako Toronto ima prednost domaceg terena u finalu kad je bio drugi na istoku a Golden prvi na zapadu u regularnom toku lige?
(Losmi84, 26. maj 2019 16:37)
Milvoki je zavrsio kao prvi, globalno, i samim tim je doneo prednost terena u velikom finalu, Istoku. A posto je Toronto dobio, oni preuzimaju tu prednost u svoje ruke.

Losmi84

pre 4 godine

Ne razumem kako Toronto ima prednost domaceg terena u finalu kad je bio drugi na istoku a Golden prvi na zapadu u regularnom toku lige?

mio

pre 4 godine

Janis gubitnik kao i Jokic. S tim sto je Jokic jos gori, on je bukvalno poklonio pobedu Portlandu promasivsi ona slobodna bacanja, Janis umesto da vodi tim posle 2-0, nema ga nigde. To su igraci gubitnici.

Objektivno

pre 4 godine

Ko je gledao ovo, jasno mu je bilo o čemu se radi. Milvoki je pokazao da nema pojma, ALI, ova utakmica konkretno nema veze sa tim. Šta mislite zašto je u finalu tim iz Canade? Čisto zbog marketinga(čitaj para)
Kao neko ko još od devedesetih živi u Kanadi, mogu reći da mi kao narod nismo toliko zaludjeni sportom kao vi Srbi. Elem, jasno je bilo da Toronto dobija. Na 10 za Milvoki komentator najavljuje 100i poraz Bucksa u PO, a kad su Raptorsi preokrenuli, kaže da li sad može Milvoki da preokrene - a zna da ne može.
Malo o košarci. 23 trkača bez mozga i Kyle Lowry, o kome ne treba posebno pričati, sam krem svetske košarke, privilegija je bilo gledati ga.

A vi Srbi malo manje da pratite sport i nervirate se, a više radite i više uživajte.

Sportski pozdrav redakciji b92.

L E B R O N

pre 4 godine

Kada mačke nema miševi kolo vode:)

Mučeni Toronto dočekao da Lebron pređe na Zapad...

Zato sledi demontiranje od Voriorsa u Finalu.

Atish

pre 4 godine

Jaka mi istorija kluba 25 god! Ako zele Jenkiji da znaju sta znaci istorija kluba neka posete sajtove Zvezde,Partizana i ostalih klubova sa pravom istorijom!

Strucnjak ekspertskog nivoa

pre 4 godine

Janis ni priblizno dobar kao Lenard u zadnje dve utakmice. To je kada se na silu pravi superstar. Mislim da je losija partija Janisa u obe zadnje utakmice kostala Milvoki finala. Iako su vodili celu utakmicu, igrali odlicnu odbranu, na kraju je Lenardovo umece prevagnulo naspram Janisovog silovanja kosa. Ako nastavi sa ovakvim partijama Kavaji moze komotno biti MVP, a da niko ne pocrveni ne takvu odluku.
(ljAXE, 26. maj 2019 08:21)
Ne samarajte. Bitno da Jokic je superstar. Ima Janis mana u igri ali je paklen igrac. Dovoljno je sto moraju trojica da napune reket kada krene, a to sto mu saigraci mase otvorene suteve... I one blokade sinoc, ona na Kavaiu... To su stvari podjednako velike kao odlucujuci kosevi.
Ovakav Milvoki bi pometlao svakog na zapadu, i ovaj GSW bez Durenta jer bi imao prednost domaceg terena. Ove nije mogao, malo falilo srece, malo sto su los match up jer imaju jake igrace u reketu. Tako je kako je. Samo pricati takve stvari o igracu kojem je losa partija 23p 15 skokova, 5 blokada i konstantno prisustvo u odbrani... Bas...

Zemunac

pre 4 godine

Bojim se da ce Stiv Ker u finalu ponovo da se drzi oprobane taktike od pre 2 godine, sto znaci da ce narediti nekom relativno beskorisnom igracu da povredi Kavaja vec u prvom mecu. Tako je i Zazi dao instrukcije u vreme kad je Kavaj igrao za Sparse.

znanje-imanje

pre 4 godine

https://watch.nba.com/game/20190525/MILTOR#/boxscore highlights TOR 63-76 Leonard Floating Jump Shot 14pts
- pa još faul umesto kontrafaul od Ibake koji pred sudijom sa dve ruke ubacuje Iljasovu u Lenarda; da je tu bilo realno i koš ne važi i slobodna pa je 61-78... možda ovi ne bi stigli niti bi ovi pukli. Bukvalno tu kreće tobogan, ta odluka im je probudila ono "nećemo valjda i ovo da izgubimo".
Ključan je bio i novi kriterijum. Dok neki Harden i u PO dobija pola faulova koje mu daju u sezoni ovde od treće je Janis dobijao faul samo ako ga baš vidno udare trojica, a i to ponakad. Kad više nisu imali tu fortu i sav ostali napad, opasan ali kao pratnja Janis-forti, im više to nije bio.
I na 0-0 sam mislio da tesno ali Bucksi dobijaju zbog manje igranja, duže klupe i domaćeg terena. Da će pre svega imajući čak 3 igrača Lopez Mirotić Iljasova biti ili višlji pod košem ili boljeg šuta spolja i da Gasol Ibaka nije jednako njima. Nadao sam se da će Nikola biti džoker ali eto nema ga - biće da je seriju podbacio vukavši povredu, toliku da zadnju ni ne igra.
Ne, bočni heroj i prevaga je (a ko drugi... hahaha) freaking van Vleet; prošlu 7-9 za tri, ovu 4-5. (I trener koji je osetio small ball...) Zvezde nose timove ali prevage ključnih utakmica su najčešće takvi. Naravno i izbor kriterijuma suđenja pa još i neke odluke.
Da li je ikad drugi nakon 0-2 pobedio prvog u finalu konferencije sa 4-2? Milvokiju sledi leto u bedaku. Doduše duplo manjem nego Denveru...

SomiNis

pre 4 godine

Toliko težak život, a momak samo ćuti, radi, ne osvrće se na izdaju koju je doživeo u SAS i pokazuje koliko su se ogresili o njega... A lik bio mvp finala kad su osvojili... Samo zbog njega navijam u finalu za Raptorse... Dečko je pravi sportista...

Treće oko

pre 4 godine

Biće ogromno iznenađenje ako Toronto uzme više od 1 pobede u Finalu protiv Voriorsa.

Biće to masakr motornom testerom i to ako se ne vrati Durent...

Jednostavno je. Golden Stejt ima 3 brutalna igrača a Toronto jednog i tu sva rasprava počinje i prestaje. Ne može Lenard sam protiv braće snajperista.

ljAXE

pre 4 godine

Janis ni priblizno dobar kao Lenard u zadnje dve utakmice. To je kada se na silu pravi superstar. Mislim da je losija partija Janisa u obe zadnje utakmice kostala Milvoki finala. Iako su vodili celu utakmicu, igrali odlicnu odbranu, na kraju je Lenardovo umece prevagnulo naspram Janisovog silovanja kosa. Ako nastavi sa ovakvim partijama Kavaji moze komotno biti MVP, a da niko ne pocrveni ne takvu odluku.

Alija Sirotanović

pre 4 godine

@mio Slažem se da je Jokić rođeni gubitnik. Bio je gubitnik kao 42. pik na draftu, bio je gubitnik kada je isterao Nurkića iz tima, prošle godine protiv Minesote je pokazao pravo lice gubitnika, ove godine u plejofu je samo dokazao dubiozu svog gubitničkog stanja svesti...

Vladimir

pre 4 godine

Kao što rekoh posle prve utakmice i 1:0 za Milvoki:

""Kavai i više nego prosečan. Gasol očajan - iznenadio ga Lopes. Obojica mogu samo bolje da igraju od ovoga.

I pored svega izgubili su tek na kraju a Milvoki ne može bolje od ovoga.

Toronto prolazi dalje 4-2.
(Vladimir, 16. maj 2019 16:26) ""

Bravo Toronto 😀😎

Macijauskas

pre 4 godine

Janis ni priblizno dobar kao Lenard u zadnje dve utakmice. To je kada se na silu pravi superstar. Mislim da je losija partija Janisa u obe zadnje utakmice kostala Milvoki finala. Iako su vodili celu utakmicu, igrali odlicnu odbranu, na kraju je Lenardovo umece prevagnulo naspram Janisovog silovanja kosa. Ako nastavi sa ovakvim partijama Kavaji moze komotno biti MVP, a da niko ne pocrveni ne takvu odluku.
(ljAXE, 26. maj 2019 08:21) Iako to Kavaji u potpunosti zasluzuje partijama cijele sezone i pogotovo u PO, ipak to nece biti moguce jer je NBA u uzi krug izbora za MVP iazabrala Hardena, Dzordza i Janisa. Malo su pozurili poslije pocentih 2:0 jer su ocekivali da Baksi idu u finale i da imaju opravdanje da izaberu Janisa. Ipak ih je Kavaji malo zeznuo, ali ce Janis vjerovatno ponijeti tu titulu jer je ipak najdalje dogurao u PO od ove trojice...

JPR24

pre 4 godine

Ne razumem kako Toronto ima prednost domaceg terena u finalu kad je bio drugi na istoku a Golden prvi na zapadu u regularnom toku lige?
(Losmi84, 26. maj 2019 16:37)
Milvoki je zavrsio kao prvi, globalno, i samim tim je doneo prednost terena u velikom finalu, Istoku. A posto je Toronto dobio, oni preuzimaju tu prednost u svoje ruke.

petarczw

pre 4 godine

Toliko težak život, a momak samo ćuti, radi, ne osvrće se na izdaju koju je doživeo u SAS i pokazuje koliko su se ogresili o njega... A lik bio mvp finala kad su osvojili... Samo zbog njega navijam u finalu za Raptorse... Dečko je pravi sportista...
(SomiNis, 26. maj 2019 08:16)

A koju i kakvu izdaju je doživeo tačno od SAS!? Jedva čekam odgovor

sve je istina

pre 4 godine

@Objektivno Zamolio bih te da nastavis da zivis u Kanadi i ako je moguce, ne obracas nam se vise, nama Srbima, ama bas niko te nije pitao za misljenje, koje je, uzgred budi receno, potpuno glupo. Unapred zahvalan u u svoje ime i ime svih drugih.

panda

pre 4 godine

Sad ce Bon Jovi aka Bruce aka room1408 da nam se javi, ako vec i nije, pa da nam kaze ono sto hocemo da cujemo. Bolji Toronto ali Janis je zver i slicno.

Toronto

pre 4 godine

16 hiljada ljudi je veceras bilo ispred Scotiabank Arene tokom utakmice. Zatvoren je bio kompletan centar grada. Ovde je veceras bila potpuna ludnica. Ovaj grad i ovi fanovi su zasluzili ovo. Idemo na GS sad pa ko ziv ko mrtav.

Losmi84

pre 4 godine

Ne razumem kako Toronto ima prednost domaceg terena u finalu kad je bio drugi na istoku a Golden prvi na zapadu u regularnom toku lige?

Celtics Nation

pre 4 godine

Sada su svi mogli da se uvere koliko je Toronto ozbiljnija ekipa, kao što je i Lenard u ovom trenutku opasniji po GSW od Adetokumba. Janis je odličan igrač i šarmantan dečko, ali se još uvek nije razvio u pobednika i lidera koji bi mogao ozbiljnije da ugrozi Durenta i Karija. Nisu ni igrači Toronta neki rođeni pobednici osim Kavaja, ali sa ove 4 pobede zaredom dokazali su da su na Istoku ipak najjači. Ostaje žal što je Boston onako posustao nakon one prve ubedljive pobede protiv Milvokija, koji je sada pokazao koliko je ranjiv. Toronto bi realno mogao da uzme 2 pobede u Finalu, iako 90% planete navija za 4 pobede protiv najomraženijeg kluba današnjice. U regularnom delu sezone Toronto je dobio oba medjusobna meča, uz ubedljivu pobedu u Ouklendu.

Re

pre 4 godine

@Petar Pa logikom da dečko više nije htio da igra za SAS.

Sinoć Srđan reče da Janis ima 18% u ovoj seriji sa udaljenosti većoj od 1.5m od koša u ovoj seriji. I kako je moguće da neko voli i da je nekome on MVP? Isto mišljenje imam i za preostala dva kandidata.
Pravi MVP se vidi u play off-u, a to je između Karija, Durenta i Lenarda.

P.S. GSW in 6.

bla

pre 4 godine

Leonard je medju 2 najbolja igraca lige. ja se nadam da ce se KD oporaviti da gledamo dvojcu najboljih kako igraju u finalu. to sto je Janis 'podbacio' znaci samo da je Leonard bolji igrac od njega (sto su mnogi mislili i pre ove serije), a ne da Janis nije odlican kosarkas. tu ne treba preterivati.

Direr

pre 4 godine

Odbrana je donijela pobjedu! Navijao sam za Reptorse. Lenard je rodjeni pobjednik, bravo momak. Jedina trojka Lenarda na mecu i to na kakav nacin i u kojem trenutku... U finalu tesko protiv Gsw, ali imaju kakve takve sanse! Prva dva meca su kljuc serije, Reptorsi moraju iskoristiti prednost domaceg terena i momentum.
P.s. Onaj Drejk me strasno nervira!

FIlip

pre 4 godine

Wow, ne mogu da verujem da je Toronto prošao Milwaukee, svaka im čast, bio sam uveren da su gotovi nakon prve 2 utakmice!

S druge strane, mislim da bi Bucksi imali veće šanse u finalu protiv Golden Statea, teško će Toronto išta napraviti protiv njih, GS jednostavno ima previše shootera i opakih ofanzivnih igrača, Leonard je s druge strane jedini pouzdan igrač Toronta u ofanzivi.

očigledno

pre 4 godine

Lenard bi i Finiks odveo u plej of.Paklen igrač!
(Jon Bon Jovi, 26. maj 2019 08:16)

Jeste, bas je Toronto blizu Finiksa. Lauri, Siakam, Gasol, Ibaka, Grin i VanVlit su jako dobra ekipa, uz nekoliko igraca kao sto su Pauel i Anunobi (povredjen), nije uopste cudno sto su u finalu. A u plej of bi otisli i bez Lenarda, pogotovo na ovakvom istoku, a Sansi nisu toliko losi, koliko zele da budu losi, imaju dobru ekipu, pogotovo za par godina...

Pseudoharms

pre 4 godine

Posle 4.predvideo ovaj razvoj situacije. Finale zavisi od prve dve utakmice, ako TOR pobedi obe, postoji neka sansa da se desi iznenadjenje. Mada, ici ce to vrlo tesko.

bocko

pre 4 godine

Objektivno-nije mi jasna paralela izmedju vise rada i vise uzivanja.Mislim da to nije bas kompaktibilno.U finalu navijam za Toronto.Em nikada nisu bili prvaci, em imaju Lenarda, em su crveno- beli. Lebrone, mislim da razlog za uspeh Toronta nije odlazak Dzejmsa iz Klivlenda, vec dolazak Kawaia u Toronto.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

Браво. У финалу дати све од себе да се добије велики противник. 🏀👏👏👏

Strucnjak ekspertskog nivoa

pre 4 godine

Jeste, bas je Toronto blizu Finiksa. Lauri, Siakam, Gasol, Ibaka, Grin i VanVlit su jako dobra ekipa, uz nekoliko igraca kao sto su Pauel i Anunobi (povredjen), nije uopste cudno sto su u finalu. A u plej of bi otisli i bez Lenarda, pogotovo na ovakvom istoku, a Sansi nisu toliko losi, koliko zele da budu losi, imaju dobru ekipu, pogotovo za par godina...
(očigledno, 26. maj 2019 10:57)
Valjda ima podatak da bez Lenarda im je 17:4 skor ove godine. Znaci podjednako dobar skor s njim i bez njega.

komentari iz fotelje naša specijalnost

pre 4 godine

Janis gubitnik kao i Jokic. S tim sto je Jokic jos gori, on je bukvalno poklonio pobedu Portlandu promasivsi ona slobodna bacanja, Janis umesto da vodi tim posle 2-0, nema ga nigde. To su igraci gubitnici.
(mio, 26. maj 2019 08:35)

A šta li si ti u životu?

Boris

pre 4 godine

Jaka mi istorija kluba 25 god! Ako zele Jenkiji da znaju sta znaci istorija kluba neka posete sajtove Zvezde,Partizana i ostalih klubova sa pravom istorijom!
(Atish, 26. maj 2019 10:25)

Komunisti se pojavili i na NBA vestima da pričaju o njihovim istorijama nameštanja...

antiDebil

pre 4 godine

Janis gubitnik kao i Jokic. S tim sto je Jokic jos gori, on je bukvalno poklonio pobedu Portlandu promasivsi ona slobodna bacanja, Janis umesto da vodi tim posle 2-0, nema ga nigde. To su igraci gubitnici.
(mio, 26. maj 2019 08:35

Mislis? A ko su pobednici, navedi neke?? Mozda je Kari pobednik?

antiDebil

pre 4 godine

Janis gubitnik kao i Jokic. S tim sto je Jokic jos gori, on je bukvalno poklonio pobedu Portlandu promasivsi ona slobodna bacanja, Janis umesto da vodi tim posle 2-0, nema ga nigde. To su igraci gubitnici.
(mio, 26. maj 2019 08:35

Mislis? A ko su pobednici, navedi neke?? Mozda je Kari pobednik?

petarczw

pre 4 godine

Kojom je logikom izvršen trejd Kavaj za DeRozena da mi je znati.
(Petar, 26. maj 2019 08:22)

Logikom uzmi derozana ili na kraju sezone ništa

kimi

pre 4 godine

16 hiljada ljudi je veceras bilo ispred Scotiabank Arene tokom utakmice. Zatvoren je bio kompletan centar grada. Ovde je veceras bila potpuna ludnica. Ovaj grad i ovi fanovi su zasluzili ovo. Idemo na GS sad pa ko ziv ko mrtav.
(Toronto, 26. maj 2019 08:35)

Come to Serbia, bro!

oscar

pre 4 godine

Ko je gledao ovo, jasno mu je bilo o čemu se radi. Milvoki je pokazao da nema pojma, ALI, ova utakmica konkretno nema veze sa tim. Šta mislite zašto je u finalu tim iz Canade? Čisto zbog marketinga(čitaj para) 
Kao neko ko još od devedesetih živi u Kanadi, mogu reći da mi kao narod nismo toliko zaludjeni sportom kao vi Srbi. Elem, jasno je bilo da Toronto dobija. Na 10 za Milvoki komentator najavljuje 100i poraz Bucksa u PO, a kad su Raptorsi preokrenuli, kaže da li sad može Milvoki da preokrene - a zna da ne može. 
Malo o košarci. 23 trkača bez mozga i Kyle Lowry, o kome ne treba posebno pričati, sam krem svetske košarke, privilegija je bilo gledati ga. 

A vi Srbi malo manje da pratite sport i nervirate se, a više radite i više uživajte. 

Sportski pozdrav redakciji b92.
(Objektivno, 26. maj 2019 09:27)

Tebra kazi na cemu si da i nama bude tako dobro kao vama " Kanadjanima"

Туп туп

pre 4 godine

Čekaj, pobjednik finala ima mjesto u El ili?
(Neinformisan, 26. maj 2019 09:21)
Па зависи, Бокан се пита. Можда тражи поништење.

oscar

pre 4 godine

Janis gubitnik kao i Jokic. S tim sto je Jokic jos gori, on je bukvalno poklonio pobedu Portlandu promasivsi ona slobodna bacanja, Janis umesto da vodi tim posle 2-0, nema ga nigde. To su igraci gubitnici.
(mio, 26. maj 2019 08:35)

Verujem da su uspeli manje cak i od tebe u zivotu.

Dr Hitch

pre 4 godine

Kojom je logikom izvršen trejd Kavaj za DeRozena da mi je znati.
(Petar, 26. maj 2019 08:22)
Mislim da je tom logikom što Lenard na kraju sezone postaje neograničeno slobodan agent, a DeRozan je potpisao višegodišnji ugovor sa SAS, ako se ne varam.

Pogan

pre 4 godine

Kojom je logikom izvršen trejd Kavaj za DeRozena da mi je znati.
(Petar, 26. maj 2019 08:22)

Pa nije samo za njega. SA je dobio i Poeltl-a koji im je igrao startnog centra. A dobili su i pik prve runde. Plus, ne zaboravi da Kavaj nije hteo da igra za SA, bukvalno su morali da ga trejduju.

Smeh

pre 4 godine

@ mio
Izgleda da nisi čuo za onu izreku da je nekada ćutanje zlato. A i mogao bi nekada da koristiš mozak, čisto da vidiš kako je to. Torontu svaka čast na potezu veka trejdom Derozena za Lenarda. Od gubitničke franšize do finala NBA.

The Unforgiven

pre 4 godine

Odlucila su slobodna bacanja i nista vise.
U 3. utakmici, u kojoj su igrana 2 produzetka, Milwaukee je promasio 11 slobodnih bacanja. U svim drugim utakmicama 9-10. Samo da su pogadjali slobodna bacanja koliko i Toronto dobili bi seriju 4:1.

DukiNS

pre 4 godine

Mnogo je bolje odigrao odbranu Toronto zadnje dve utakmice i prevagu je odnela bolja igra igrača sa klupe, pre svega Van Vlita. Zaslužena pobeda skroz, ne gube glavu koliko god da su u minusu, za razliku od Milvokija. I dalje mislim da bi Milvoki bio bolji match up za Voriorse. Moraće Toronto da odigra u napadu bez greške ako želi da parira GSW.

BgHQ

pre 4 godine

Ovo je za mene priznajem iznenadjenje.Ocekivao sam finale GSW I Milvoki.Drago mi je zbog Kanze.Strasan igrac.U Velikom Finalu vece sanse ima GSW ali ...

judas priest

pre 4 godine

@objektivno
Kanadjani nisu zaludjeni sportom? Istina,oni su zaludjeni hokejom!!! I ja zivim u Kanadi 24 godine i nigdje i nikada prije nisam vidio vecu zaludjenost jednim sportom(ice hockey)kao u Kanadi.24 sata dnevno hockey,hockey,hockey...
Evo sad je svjetsko prvenstvo i svaki dan prenose sve utakmice iz Slovacke,pa ih onda po dva puta repriziraju na 1o sportskih kanala TSN i Sportsnet."Objektivni" jarane nije u redu da dezinformises javnost,OK!
A Kawhi - vanzemaljac,treba da mu daju pola Toronta da ostane.Go Raptors!!!!!

Džo

pre 4 godine

Kojom je logikom izvršen trejd Kavaj za DeRozena da mi je znati.
(Petar, 26. maj 2019 08:22)

Kavaju ističe ugovor ovog leta, zbog toga mu je trejd vrednost znatno opala, jer je veliki rizik trejdovati za jednog igrača kome ističe ugovor. Posebno za Lenarda, koji je toliko gurao Sparse da ga trejduju u Lejkerse ili Kliperse i mnogi su verovali da će ova godina u Torontu biti njegova jedina tu. Po njegovoj igri i posvećenosti, mislim da će se tu duže zadržati.

Memfis

pre 4 godine

Капа доле за Кајла Лаурија. Показало се још једном да цела екипа почне да личи на свог лидера. До сада је у плејофу (па и почетком овог плејофа) цела екипа личила на Дероузана, сада на Каваја Ленарда. Лаури се борио као лав целу серију, свака част.

JPR24

pre 4 godine

Ne razumem kako Toronto ima prednost domaceg terena u finalu kad je bio drugi na istoku a Golden prvi na zapadu u regularnom toku lige?(Losmi84, 26. maj 2019 16:37) Milvoki je zavrsio kao prvi, globalno, i samim tim je doneo prednost terena u velikom finalu, Istoku. A posto je Toronto dobio, oni preuzimaju tu prednost u svoje ruke.
(JPR24, 26. maj 2019 16:49)

Korekcija, posto napisah glupost. To je nekada pre bilo. Sada se u velikom finalu gleda ucinak ekipe koja ide u finale, a ne ko je gde bio u svojoj konferenciji. Toronto je imao 58 pobeda, Golde Stejt 57, tako da ide prednost domaćeg terena Torontu.