1. Teodosic
    Jovic
    Micic

    Bogdan
    Milosavljevic
    Guduric

    Bjelica
    Lucic
    Kalinic

    Jokic
    Boban
    Milutinov

    Ovaj tim mora ici 100% ako svi budu spremni i zdravi i ako Teodosic bude spreman!!!
    (Mika gušter iz Ritopeka, 26. maj 2019 13:40)

    # Link komentara

  2. sad je maj a prvenstvo je koliko znam tek krajem avgusta tj pocetkom septembra..znaci ne moze da sad kaze da imamo ceo tim na raspolaganju..ne baksuzirajte
    (Vaske, 25. maj 2019 23:23)

    # Link komentara

  3. Teodosic
    Micic
    Jovic
    Bogdanovic (ako obeca da nece sutirati vise od dve trojke po utakmici)
    Nedovic
    Guduric
    Simonovic
    Kalinic
    Bjelica
    Jokic
    Marjanovic
    Stimac
    (Tim za zlato 100%, 25. maj 2019 23:05)

    # Link komentara

  4. Ključ su Jokić i Bogdanović, naša 2 daleko nahbolja igrača koja se i jako dobro slažu na terenu. Vrlo bitni su i Bjelica i Milutinov, ali i ostali prije svih Lučić, Teodosić, Kalinić i još dosta jako dobrih igrača. Dobro bi nam došao i Micov, taj tip igrača nam fali.
    (Nbc, 25. maj 2019 19:58)

    # Link komentara

  5. Ja kao veliki Zvezdas bojkotujem ako ne ppzove Milosavljevica i Lučića!
    (nex, 25. maj 2019 17:46)

    # Link komentara

  6. Plasman u polufinale bi bio dobar rezultat. Ulazak u finale fantastičan uspeh.
    (Sremac, 25. maj 2019 15:20)

    # Link komentara

  7. Setvan Jelovac krestena cetvorka da zameni Bjelicu
    (kaDu, 25. maj 2019 10:40)

    # Link komentara

  8. Nikada manja razlika izmedju amera i nas, ali, ako izuzemo njihovih 12 najboljih. Onda bismo imali sanse da ih dobijemo. Prijatelji, Harden, Kari, Durent, Batler, Irving, Dejvis, Grifin, Grin. Ne moram da nabrajam dalje. Svako ko misli da ce biti manje od dvadeset razlike nije pri sebi. I to ako budemo raspolozeni. Lebrona sam izostavio.
    (Marko, 24. maj 2019 23:49)

    # Link komentara

  9. Teo, Jovic, Micic
    Bogi, Nedovic
    Kalinic, Guduric, Lucic
    Bjelica
    Dzoker, Milutinov, Bobi

    Mislim da su trenutno najbolji igraci i u najboljem formu. Naravno ima jos nekih kao Macvan, Raduljica, Milosavljevic ali forma i povrede uticu.
    (FV Sweden, 24. maj 2019 23:41)

    # Link komentara

  10. nedovica i jovica precrtati jer su devedeset posto povredjeni kad god nam je bilo gusto.lazica zvati samo ako moze da da 100%. hm vanja marinkovic je veliki znak pitanja jer je dobar kada je tim dobar.
     (da je baba deda, 24. maj 2019 22:27)

    # Link komentara

  11. Бориша, Тодоровић, Јеловац, Накић - бар двојица од ове четворице имају места.
    (Шенге Пенге, 24. maj 2019 21:34)

    # Link komentara

  12. Teodosic
    Jovic
    Micic
    Nedovic
    Bogdanovic
    Guduric
    Bjelica
    Kalinic
    Lucic
    Marjanovic
    Milutinov
    Jokic
    (Bojan95, 24. maj 2019 12:50) # Link komentara
    Preporučujem (+700)Ne preporučujem (-61)

    Na oko izgleda lepo,ali ovde je Kalinic jedina klasicna trojka. Verujem da ce se Djordjevic zbog toga odluciti za Milosavljevica koji moze da igra na "trojci", a da ce otpasti Guduric ili Nedovic.
    (Slobo, 24. maj 2019 21:31)

    # Link komentara

  13. @visnjevac. Hrvati se nisu plasirali...
     (Sinisa Mihajlovic, 24. maj 2019 21:28)

    # Link komentara

  14. Finale CRO-USA!
    (Visnjevac, 24. maj 2019 19:29)

    A šta je bilo kad si se probudila?
     (MarcoPolo, 24. maj 2019 21:17)

    # Link komentara

  15. idemo na zlato, vreme je!
     (Asd, 24. maj 2019 20:56)

    # Link komentara

  16. 4. Teodosic 5. Micic 6. Dragan 7. Bogdan 8. Bjelica 9. Lucic 10. Kalinic 11. Milutinov 12. 13. Raduljica 14. Bobi 15. Jokic ovo je z a c e m e n t i r a n o bukvalno. Ostaje samo pitanje jednog tog igraca sa brojem 12. Bukvalno z a c e m e n t i r a n je i raspored ovih brojeva na dresovima. Dakle, ostaje samo nepoznato jos ko ce biti taj dvanaesti igrac koga ce selektor voditi u Kinu. O tome vredi jedina polemika jer je ovo iznad z a c e m e n t i r a n o. Da li ce to biti neko mlad igrac, po meni mora mlad, ili neki od prekaljenih, videcemo. Posto ima 4 beka, beka nece voditi. Posto ima tri centra i jednog krilnog centra, nece voditi ni centra. Ostaje krilo da vodi. Da li ce to biti Simonovic stariji igrac, ili neko mladi, ja preporucujem da to bude, kao i u v e k sto je reprezentacija imala jednog mladog velikog talenta, koji se uvek morao voditi da gleda, Simanic koji je veliki talenat. Hvala. Srdacan pozdrav i do zlata.
    (Wqsdyui, 24. maj 2019 20:52)

    # Link komentara

  17. Trenutno smo na cetvorci samo sa Bjelicom. Ja bih tu poveo i Simanica. Izuzetne fizikalije. Uz jednog snaznog centra moze jako dobro da zatvori reket.
    Tako da je moj tim:
    1. Teodosic, Micic
    2. Bogdanovic, Nedovic, Milosavljevic,
    3. Kalinic, Lucic
    4. Bjelica, Simanic
    5. Jokic, Milutinov, Marjanovic

    Strasna ekipa koja treneru ostavlja razne mogucnosti. Ne vidim kako bi bilo ko sem USA mogao da exploatise bilo sta u nasoj ekipi, a da mi nemamo odgovor. Mada pored USA i Australija ima izuzetno jaku ekipu.
    (SIMANICA NA 4, 24. maj 2019 20:49)

    # Link komentara

  18. Ovaj tekst mi je trebao.. idem sad da citam.
     (Mirko pazi.., 24. maj 2019 20:47)

    # Link komentara

  19. ja mislim da uopšte nije izbor izmedju Gudure i sina Dragana , ovaj prvi ima najbolje procente suta u EL takav igrač nam treba a ovaj drugi isto ide zbog odbrane , odluka će biti izmedju Nedović i Jović jer su oboje povredjeni često, prednost bih dao Nedovicu zbog brzine i šuta .
     (Englez, 24. maj 2019 19:52)

    # Link komentara

  20. Drugo mesto kapa. Ja sam prezadovoljan, a protiv Amera da se ne izblamiramo
     (panco, 24. maj 2019 19:49)

    # Link komentara

  21. jokic 5, bjelica 4
    BEZ RIZIKA
     (nik, 24. maj 2019 19:33)

    # Link komentara

  22. Finale CRO-USA!
    (Visnjevac, 24. maj 2019 19:29)

    # Link komentara

  23. Da li ti pratis uopste NBA?? Pa kako ne vidis da Jokic u svakoj utakmici ima dvocifren broj skokova? Pogledaj njegovu statistiku pa onda komentarisi?
    (ccc?, 24. maj 2019 17:50)

    Po tvojoj logici je i Kari odličan "skakač" jer je četvrtoj utakmici protiv Portlanda imao čak 12 "skokova" . Rebound u košarci znači odbitak.
     (Dvorska budala, 24. maj 2019 19:27)

    # Link komentara

  24. I jos da se odljuti i pozove Micova
    (Bojan, 24. maj 2019 19:24)

    # Link komentara

  25. Teodosic, Lucic, Jovic i Bogdanovic su jedini koji se bore do kraja. Zato razmislite dobro koga birate, jer vam garantuje da ako dodjemo do finala bice ona standardna: "sta ima veze, imamo srebro".
    (Neko od normalnih, 24. maj 2019 19:23)

    # Link komentara

  26. .
    2. Jokic mora u ekipi imati igrace koji dobro utrcavaju u prazan prostor, inace njegova leprsava igra nece dolaziti do izrazaja. Od nasih igraca samo Kalinic ima dobro kretanje bez lopte, i pomalo Milosavljevic i Nedovic. Ostali bas i ne - Jovic, Bogdanovic, Guduric, Micic, Bjelica...
    Jedan je Jokic u Denveru gde svi zuje oko njega, a drugi ce biti Jokic u reprezentaciji gde se igra mahom poziciona igra.
    Voleo bih da nisam u pravu.
    (milos, 24. maj 2019 14:21) # Link komentara

    Sve si lepo rekao osim jedne gluposti, a to je sto si Bogdana stavio u ove koji ne znaju da se krecu bez lopte. Bogdan se od svih ovih igraca najbolje krece bez lopte, a od ove sezone je postao i najbrzi nas igrac posle Nedovica! Ocigledno je da nisi odgledao nijednu utakmicu Sacramenta ove sezone! Uz to, tvrdim da u organizaciji igre nimalo ne zaostaje ni za jednim nasim plejom, a mozda je cak i bolji od svih njih trenutno! Jedino sto mu je sut slabiji ove sezone, ali nije ni toliko los koliko ovde par hejtera zeli da predstavi! Posle Jokica, nas najbolji i najsvestraniji igrac!!!
    (Fluence, 24. maj 2019 19:21)

    # Link komentara

  27. Ne bih da crnjacim, ali nekako kad god smo imali velika ocekivanja, desavalo se da razocaramo (Bg 2005). Realno, Jokic je vrhunsko pojacanje, ali mozda ce ugusiti nekog od ostalih saigraca, koji bi dali 300% i izginuli za nacionalni dres.
    (danguba, 24. maj 2019

    Realno bolje da nam ne igra ubedljivo najbolji igrač koga imamo jer će se neko bez njega u timu truditi 300 posto
    (analiticar_ amater, 24. maj 2019 19:16)

    # Link komentara

  28. Ako sve protekne u najboljem redu i uzmemo medalju za koju svakako imamo kvalitet, na terasi bi trebalo da se pojave i svi momci koji su igrali u kvalifikacijama!
    (NNN, 24. maj 2019 19:16)

    # Link komentara

  29. Bogdanovic u kanalu?!? Prijatelju 14 poena po utakmici prosek u NBA u drugoj sezoni. Predrag Danilovic je u najboljoj sezoni u NBA imao 16 poena po tekmi. Divac je za celu karijeru samo tri puta imao takav prosek poena. Sta ti ocekujes od Bogdana, 20 poena po utakmici!? Toliko ima Klej Tompson....
    (Milan, 24. maj 2019 13:42)

    Тај податак од 16 поена по утакмици није меродаван . Те сезоне је трејдован у Далас из Мајамија и за Далас је одиграо око 12 утакмица где је забележио тих 16 ппу. Његов просек те целе сезоне је 12 поена, а његова најбоља сезона је 1996 са 13.4 поена.
     (T-mac, 24. maj 2019 19:15)

    # Link komentara

  30. Svi zaboravljate za dobar tim treba imati i dobrog trenera a mi ga,...
    (Ivan ponovo jase( umesto perice), 24. maj 2019 19:09)

    # Link komentara

  31. Mogu da kazem FIJASKO u najavi, evo videcete
    (Luvala, 24. maj 2019 18:36)

    # Link komentara

  32. Teodosic 
    Jovic 
    Micic 
    Nedovic 
    Bogdanovic 
    Guduric 
    Bjelica 
    Kalinic 
    Lucic 
    Marjanovic 
    Milutinov 
    Jokic
    (Bojan95, 24. maj 2019 12:50)
    To je to! Jedino da imamo još jednu klasičnu 4-ku uz Bjelicu bilo bi idealno... Al jbg, savršenstvo ne postoji :)
     (pdf, 24. maj 2019 18:33)

    # Link komentara

  33. Al smo jaki breeee... Koliko cela repka dobila na tezini igranjem Jokica,strasno..Samo se nadam da su nasi bekovi gledali njegove asistencije,da ne bude "onog po burek,a nas bek zajedno sa njim po burek"
     (zizu, 24. maj 2019 18:32)

    # Link komentara

  34. napokon u najjacem sastavu,mada tu nedostaju još neki.
     (Boži, 24. maj 2019 18:29)

    # Link komentara

  35. Ne bih da crnjacim, ali nekako kad god smo imali velika ocekivanja, desavalo se da razocaramo (Bg 2005). Realno, Jokic je vrhunsko pojacanje, ali mozda ce ugusiti nekog od ostalih saigraca, koji bi dali 300% i izginuli za nacionalni dres.
    (danguba, 24. maj 2019 18:27)

    # Link komentara

  36. Koji vam je djavo sa Teodosicem? Sto ste se navrzli na njega? Covek po prvi put umesto u maju zavrsi sezonu u februaru i vi odmah pricate kako je los, ne spreman, truba... Prvo, covek je izuzetno kreativan plej, sto je najvažnije, drugo, ima potrebno iskustvo, uigran je sa ovim timom itekako. Dalje, vec je poceo lagano sam da trenira, procice pripreme i uci ce u ritam, ponasate se kao da ce da kulira do pocetka SP. Nije uspeo u NBA, ali nikad on nije bio najspremniji igrac pa vam do sad nije smetalo. Vazno je da bude pravi na SP, sve pre toga je priprema.
    (Djole, 24. maj 2019 18:26)

    # Link komentara

  37. Uzi spisak od 16 kosarkasa bi trebalo da izgleda ovako: Teo, Bogdan, Beli, Jokic, Bobi, Micic, Guduric, Kalinic, Nedovic, Milutinov, Radulja, Jovic, Lucic, Macvan, Milosavljevic, Simonovic. To su najbolji i najstandardniji reprezentativci. Konacni izbor ce zavisiti od povreda, forme i potreba tima.
    U svakom slucaju odlican tim, medalja je realnost. A svi vi koji ocekujete zlato nikad niste pogledali utakmicu NBA i jako ste nerealnj. Isto vi koji ocekijete da ce Jokic da ima slobodu da igra pleja kao u Denveru i da ima brojke kao tamo se varate, jer je ovo potpuno druga prica. U svakom slucaju super je sto igra i stvarno imamo jako lep i kompletan tim, mada nismo jedini i ocekujem dobru borbu za medalje.
    (555, 24. maj 2019 18:26)

    # Link komentara

  38. Najbolji centar NBA, najbolji centar Evrope i najbolji centar Holivuda :)
     (aca, 24. maj 2019 18:25)

    # Link komentara

  39. Bitno je da se stvori tim... Nisu bitna imena... Moraju da imaju timski duh, i ljubav prema reprezentaciji...
     (bankar, 24. maj 2019 18:19)

    # Link komentara

  40. Nemam pojma o basketu ali mi se cini da sa ovakvim imenima pretendujemo na zlato.
    (021, 24. maj 2019 18:18)

    # Link komentara

  41. Svi pušu Teodosića kao prvog na pleju. Ako nam je on prvi plej ispadamo u prvoj fazi. On zaslužuje da ide na SP sa ekipom, nikako ne zaslužuje da igra, pa ljudi on ne igra več 2 godine ozboljnu košarku.
     (micaiz kafica, 24. maj 2019 18:16)

    # Link komentara

  42. mnogo smo jaki...
     (neko, 24. maj 2019 18:11)

    # Link komentara

  43. Vladimir Lučić je svojim zalaganjem i borbenošću tokom prošlog velikog takmičenja sigurno zaslužio poziv selektora Đorđevića.
    (Banzai, 24. maj 2019 18:11)

    # Link komentara

  44. Vidim otpisaše olako Birčevića, a poznato je da Sale izuzetno ceni igrače poput njega. Za Đorđevića je izuzetno bitnan minuli rad igrača u reprezentaciji, zato je uvek bilo mesta za igrače poput Birčevića i Štimca. One koji odnosom prema dresu reprezentacije i redovnim odazivanjem daju primer ostalima. Ne kžem da Birča treba da bude u 12, imamo zaista mnogo kvalitetnih igrača, ali sam siguran da će ga Sale uvrstiti na širi spisak.
     (Del Piero#10, 24. maj 2019 18:07)

    # Link komentara

  45. Igrace oni igraci koje odredi gospodin Raznatovic... zna se ko vedri i oblaci ... :-)
     (vlada, 24. maj 2019 18:07)

    # Link komentara

  46. A sto ne bi isli sa 4 centra?
    Nakica pozvati,decko ce biti bolji od Doncica!
     (C i n i k, 24. maj 2019 18:05)

    # Link komentara

  47. Jedan od najboljih plejmejkera današnjice?

    Bez nekog navijačkog opredeljenja, ali ovo jednostavno ne može da se tvrdi ako nije dve sezone uspeo da igra vise od 10min prosečno u svom timu. Smešno ds se tvrdi da je najbolji današnjice ili jedan od najboljih.

    Jedan od najboljih u evropi. Mada i to je sad upitno jer je u godinama. Videćemo.
     (klu, 24. maj 2019 18:01)

    # Link komentara

  48. Ovo će biti verovatno jedno od najjačih svetskih prvenstava, Ameri će poslati jak tim i bez sumnje su favoriti, zatim tu idu Srbija i ne treba potceniti ekipe kao Kanada ili Australija (skoro celi NBA timovi, pritom sa par vrhunskih pojedinaca koji se ističu i u toj ligi), Italija, Španija, Grčka, Litvanija , Francuska možda za nijansu slabije od nas ali itekako jake selekcije.
     (Marko, 24. maj 2019 17:59)

    # Link komentara

  49. Sve je u redu, momci su sjajni, samo ako Boga znate ne zovite tog Teodosica. Covek je generalno truba u odbrani, treba mu 30 suteva da bi pogodio 5, los je primer mladjima (ne zivi sportski). Jedino sto je maher da se uvali u dobar tim pa onda izgleda da je bolji nego sto u stvari jeste. Gledao sam sve njegove meceve u Klipersima. Ni nakon dve godine u NBA covek nije imao snage za vise od 10 minuta. Katastrofa opsta da jedan profesionalac ne moze da trci vise od 10 minuta. I na kraju, uzece mesto u reprezentaciji nekom klincu (Nakic) koji je buducnost nase kosarke.
    (Petar, 24. maj 2019 17:50)

    # Link komentara

  50. sa jokicem dobijamo sirini i kreativnost a gubimo skok i odbranu..mislite o tome..
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ldjidji, 24. maj 2019 16:21)




    Da li ti pratis uopste NBA?? Pa kako ne vidis da Jokic u svakoj utakmici ima dvocifren broj skokova? Pogledaj njegovu statistiku pa onda komentarisi?
    (ccc?, 24. maj 2019 17:50)

    # Link komentara

  51. Imam osećaj da ce zvati Simonovića i da neko mnogo bolji zbog njega ne otputuje.
     (no1, 24. maj 2019 17:48)

    # Link komentara

  52. Alkos@Fenomenalan komentar.Svaka cast!
    (Jon Bon Jovi, 24. maj 2019 17:46)

    # Link komentara

  53. Miloš Teodosić
    Vasilije Micić
    Dragan Milosavljević
    Bogdan Bogdanović
    Marko Gudurić
    Vladimir Lučić
    Nikola Kalinić
    Milan Mačvan
    Nemanja Bjelica
    Nikola Jokić
    Boban Marjanović
    Nikola Milutinov
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Александар, 24. maj 2019 15:17)

    Jović umesto Teodosića i potpisujem.
    (Neko sa strane, 24. maj 2019 16:40)


    Ovo je TIM . Upravo sam na ovaj tim mislio gledajuci ovaj B92 spisak igraca. Jovic je odlican plej ali pored Tea i Micica koji je u izvanrednoj formi i koji je mnogo napredovao ipak nema sta da trazi. Uz sve to ko zna , cesto se povredjuje.Steta ali ova dva pleja po meni imaju prednost. Imacemo jak tim, jaku klupu, samo da svi prodju pripreme bez povreda.
    (323, 24. maj 2019 17:45)

    # Link komentara

  54. Iskreno ....
    Guduric igra dobro kod Zeljka?????
    hahahaha .Koji Guduric ima jos neki,ovog sto znamo iz Fenera je promasio sport,gledao si ga na F-4,bruka i sramota.Milosavljevicu nemoze patike da nosi.Sve ove gidine nazaduje,svi cekaju da odigra jednu dobru utakmicu,ali nikako da odigra.Kakava ,bre repka .
     (Dzakarta, 24. maj 2019 17:42)

    # Link komentara

  55. Teodosic
    Jovic
    Micic
    Nedovic
    Bogdanovic
    Guduric
    Bjelica
    Kalinic
    Lucic
    Marjanovic
    Milutinov
    Jokic
    (Bojan95, 24. maj 2019 12:50)

    Umesto Gudurica Gagi Milosavljevic i to bi bilo to. Znam da Gudura kida trenutno, ali Gagi je srcaniji igrac.

    No sve zavisi od toga kako prodju pripreme.
    (Aleks, 24. maj 2019 17:41)

    # Link komentara

  56. Какав је то тим кад један Васа Мицић нема места у првој петорци! Имамо суво злато, ови момци могу много, а Мицић ће играти НБА лигу једног дана. Пошто Мачван вероватно не може играти због повреде, позвати младог Марија Накића, да осети атмосферу и буде део тима. Срећно Сале и наши орлови!
    (срле, 24. maj 2019 17:38)

    # Link komentara

  57. koja bre četvorka, petica... 
    Jokić stoji na vrh reketa i deli asistencije a ostali ima da trče i šutiraju pa kom' opanci... 
    to je recept. Teodosić sigurno neće trčati oko reketa. nije to radio no kada je mogao a ne sad 
    prilagoditi igru i taktiku ovome. 
    lako, brzo, jednostavno
     (boaz, 24. maj 2019 16:31) 
    Ima vise igraca kod nas koji vole loptu u svojim rukama - Teo, Jokic, Bogdan, Micic, Jovic.
    Nece to da bude tako jednostavno kao sto ti mislis.
    Igras godinama sa loptom u rukama, pa sad treba naprasno da pocnes da pravis kretnje bez lopte ne bi li ti je Jokic urucio za polaganje ili sut.
    Posto je Teo ocigledno jos uvek lider, plasim se da ce Jokic na SP igrati klasicnog centra sa povremenim leprsavim dodavanjima.
    Nasa reprezentacija nema igrace kao Denver, koji zuje okolo kao osice, kod nas se vise igra poziciona kosarka. To ima veze sa mentalitetom, konceptom evropske kosarke i nedostatkom NBA kondicije.
    (milos, 24. maj 2019 17:35)

    # Link komentara

  58. Bojan95, 24. maj 2019 12:50)

    Mlad si momak vidim po niku, pa sta ces sa 3 pleja?
     (Nikola, 24. maj 2019 17:33)

    # Link komentara

  59. (Denis Rodman, 24. maj 2019 16:07)

    Posebno ce svoj djep da uklopi, " Ja nikad necu da vodim ni jedan klub dok vodim rep.,.." POZNATO ?
    (Perica jase ponovo, 24. maj 2019 17:32)

    # Link komentara

  60. Ja bi bio zadovoljan bilo kakvom medaljom pošto su Ameri nedodirljivi ako ozbijno shvate turnir. Nismo mi ništa veći favoriti od Australaca, Kanadjana i ili Grka koji mogu napraviti sjajnu ekipu. Po meni je problem što nemamo puno koševa izvana. Osim Bogdanovića i Gudure koji variraju sa šutem kao i Tea koji može imati ovakav ili onakav dan nema tu puno sigurnih poena pošto su ostali izvana većinom rudari. Medalja je uspjeh!
    (crveni horizonti, 24. maj 2019 17:30)

    # Link komentara

  61. A gde je Paspalj na listi?
    (ciga, 24. maj 2019 17:29)

    # Link komentara

  62. Teo ce odigrati ovo prvenstvo najbolje od svih prvenstva...do sada....zapamtite to!
    (MYNX, 24. maj 2019 17:24)

    # Link komentara

  63. sale moze da miksuje igru koliko hoce sa ovim igracima..
    bogdan 1, neda 2, lucic 3, kalina 4, jokic 5
    micic, bogi, kalina, bjeli, jokic
    jovic, miki, luce, bjeli, milutin
    teo, bogi, gudura, bjeli, jokic....
    do ujutru..
     (pant-L.A., 24. maj 2019 17:15)

    # Link komentara

  64. Možda da odmah zakažu finale USA : Srbija pa da se razilazimo.
     (Stevan, 24. maj 2019 17:14)

    # Link komentara

  65. Nisam zvezdas, ali bih na spisak dodao Branka Lazica, iskljucivo zbog defanzivnih zadataka.
     (Johnny Cash, 24. maj 2019 17:11)

    # Link komentara

  66. Ovo je tim za SP !
    1) Teodosić,Micić(Jović)
    2) Bogdanović,Milosavljević,Gudurić(Nedović)
    3) Kalinić,Lučić(Simonović)
    4) Bjelica,Mačvan
    5) Jokić,Milutinov,Marjanović(Raduljica)
    Idu dva pleja,tri beka,dva krila(prednost Miciću,Guduriću i Lučiću zbog
    bolje forme u odnosu na Jovića,Nedovića i Simonovića).
    Od visokih igrača na pozicijama 4 i 5 uvek ide pet igrača,a pošto je
    Bjelica jedina četvorka sa njim će verovatno i Mačvan ,ako bude u formi jer
    dugo je povređen,a onda automatski jedan centar otpada ,a to je verovatno
    Raduljica.
    Naravno Đorđević je taj koji odlučuje, jer moguće su povrede i taktičke
    zamisli Selektora .Iznenađenje bi samo bilo da upadne neko
    ko nije naveden na ovom spisku.
    A ako se neko možda pita zašto Milosavljević,odgovor je zbog odbrane jer je
    tu jednostavno najbolji.
    (Mi smo PARTIZAN,a ko ste vi?, 24. maj 2019 17:09)

    # Link komentara

  67. (nebaCar, 24. maj 2019 15:29

    Da, kada sam rekao da je Bogdanović prosečan igrač, odmah sam naveo "u vrhunskim okvirima". A to znači NBA. Evropska košarka je, trenutno, dve klase ispod toga.
    (Negativni, 24. maj 2019 17:08)

    # Link komentara

  68. Boban na zalost suvisan. Niko ne vodi tri teska centra i da, bez obzira sto je Jokic svestran na poziciji 4 u paru sa Milutinovim i POGOTOVO Bobanom apsolutno ne upotrebljiv. Svi bi nas pretrcali. Kljucni nas igrac na SP ce biti definitivno Bjelica. On je jedina donekle adekvatna 4 koja zna sve i pri tome moze da siri odbranu bilo kog protivnika jer neuporedivo ima bolji sut od Milsapa. Kalinic moze zamjeniti donekle ali protiv Amerima nema sanse. Steta za Macvana ali ko zna. Na svim pozicijama smo odlicni sem znaci 4 tu smo na Bjelici samo. Zato ga pristediti i ako bog da u finalu sa pametnom igrom da nedo bog ne udje rano u problem sa faulima mislim da pobjeda nece izostati.
    (Nesoje975, 24. maj 2019 17:03)

    # Link komentara

  69. Kako neko moze da stavi Raduljicu umesto Militinova? Pa decko je mozda i najbolji centar u evropi. Odlicne fizikalije, odlicno brani obruc i reket, u napadu dobar u pick and roll igri. Mislim da bi nase petice morale da budu Jokic i Milutinov a za treceg nek biraju izmedju Bobija i Radulje!
     (dzoni, 24. maj 2019 17:02)

    # Link komentara

  70. Teodosic, Micic, Jovic
    Bogdan, Milosavljevic
    Kalinic, Simonovic
    Bjelica
    Jokic,Bobi, Radulja, Milutinov

    Ovo je tim koji ce ici u Kinu.
     (milanche, 24. maj 2019 17:01)

    # Link komentara

  71. Pa Vasa Micic je trenutno bolji plej od Teodosica. Decko je neverovatno napredovao.
     (deputamadre, 24. maj 2019 17:00)

    # Link komentara

  72. Kakav crni Milosavljevic, Guduric odlicno igra u Feneru kod Zeljka, jednoj od cetiri najbolje ekipe u Evropi, dok Milosavljevic ni u Unikahi koja je igrala Evrokup nije glavni igrac. Pitanje je samo da li Saletu treba bolji odbrambeni igrac kao sto je Milosavljevic, ili kosgeter kao Guduric.
    (Vucko, 24. maj 2019 15:30)

    Kaze Guduric kosgeter a lik nema ni 9ppg
    (Iskreno?, 24. maj 2019 16:49)

    # Link komentara

  73. raduljica nezaboravite mnogo je dobro igrao sa reprezentaciju mnogo vise doprinost nego bobi
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (weros, 24. maj 2019 15:53) # Link komentara

    Kakav crni raduljica,nemoj da si smešan.
    (red, 24. maj 2019 16:47)

    # Link komentara

  74. Mi smo osvajali zlata kada smo to postavljali pred ekipu tj kada smo sa tim ciljem odlazili na prvenstvo. U zadnje vreme na Svetska i OI odlazimo sa ciljem da uđemo u finale. Ameri ne osvajaju zlata isključivo i samo zato jer su kvalitetniji(što svakako jesu) nego zbog toga što oni i dođu po to zlato i svaka druga opcija za njih je neuspeh. E sad zamisliš finale nas i njih, mi ulazimo u utakmicu prezadovoljni učinjenim i već ispražnjeni, dok oni u tu utakmicu ulaze maksimalno motivisani jer bi poraz za njih bio katastrofa i neuspeh. E zato u finalu izgubimo 40 razlike. Taj stav moramo da promenimo, a sada su tamo Jokić, Bogdan, Beli i Bobi a bio je i Teo i verujem da neće imati toliki respekt prema njima ako se eventualno sa njima susretnemo.
     (Džoni, 24. maj 2019 16:45)

    # Link komentara

  75. Ljudi mi trenutno imamo najboljeg centra NBA (ili sveta) i najboljeg centra Evrope !!!
    Sa ovakvim sastavom imamo realne šanse za srebro, jer ipak treba biti realan što se tiče Amerike, ali se nikad ne zna upravo zbog iskustva naših NBA igrača.
    (rođerer penzija, 24. maj 2019 16:43)

    # Link komentara

  76. Bobija umesto Raduljice! Mislim da može više toga da pruži!
     (Veljko, 24. maj 2019 16:42)

    # Link komentara

  77. Miloš Teodosić
    Vasilije Micić
    Dragan Milosavljević
    Bogdan Bogdanović
    Marko Gudurić
    Vladimir Lučić
    Nikola Kalinić
    Milan Mačvan
    Nemanja Bjelica
    Nikola Jokić
    Boban Marjanović
    Nikola Milutinov
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Александар, 24. maj 2019 15:17)

    Jović umesto Teodosića i potpisujem.
    (Neko sa strane, 24. maj 2019 16:40)

    # Link komentara

  78. Ima puno do prvenstva mogu stvari jos da se promene, neko otkaze ili se predomisli ili povredi. Ako Jokic igra onda Bobi,Raduljica ili Milutinov jedan ce morati da izvisi. Ako je Macvan i dalje povredjen i van forme nadam se da se krpimo Lucicem i Kalinom na 4 ne daj boze Bircha ili Jelovac kao zamene Bjelici. I na kraju Guduric ili Milosavljevic. Ostalo je poznato-Teo,Bogdan,Nedovic,Jovic i Micic.
    (Mladen, 24. maj 2019 16:35)

    # Link komentara

  79. @ What about the Dome
    Pa potrudi se oko svog života a ne da ovde "pametuješ". Eto ja bih voleo da osvajamo stalno zlata na takmičenjima i ne bi mi bilo teško da odem na doček. A za razliku od tebe imam i dobar posao, dobru platu, ispunjen život sa mojom lepšom polovinom i uživam u sportu. Zato mrači negde drugde.
     (Smeh, 24. maj 2019 16:35)

    # Link komentara

  80. koja bre četvorka, petica...
    Jokić stoji na vrh reketa i deli asistencije a ostali ima da trče i šutiraju pa kom' opanci...
    to je recept. Teodosić sigurno neće trčati oko reketa. nije to radio no kada je mogao a ne sad
    prilagoditi igru i taktiku ovome.
    lako, brzo, jednostavno
     (boaz, 24. maj 2019 16:31)

    # Link komentara

  81. Ko god bude u 12 treba spremiti lovu i pravac Kina. Bio sam u Slo 2013 u Spa 2014 i Berlinu 2015. Propustio Rio i Tursku. Kina na redu :)
    (santa justa, 24. maj 2019 16:30)

    # Link komentara

  82. Kada covek ima harizmu, i poverenje, onda je dovoljna samo rec. Bravo za Djordjevica, bravo za tim Srbije i sve igrace, bravo ZA SRBIJU!
     (marsovac, 24. maj 2019 16:28)

    # Link komentara

  83. Sad ce kao i uvek da pocnu povrede..otkazivanja..svađa sa selektorom..i onda stizu.. ..Bircevic..Kuzmic..i ekipa...
     (SUNĐER BOB, 24. maj 2019 16:26)

    # Link komentara

  84. Забранити коментаре
     (СОССД.ГИХСБпмг.амин, 24. maj 2019 16:22)

    # Link komentara

  85. sa jokicem dobijamo sirini i kreativnost a gubimo skok i odbranu..mislite o tome..
     (ldjidji, 24. maj 2019 16:21)

    # Link komentara

  86. zbog nedostatka rezervne cetvorke najviseg kvaliteta Jokic bi mogao povremeno igrati sa Bobanom i Milutinovim u petorci. Teodosic, Micic, Jovic, Bogdanovic, Nedovic, Guduric, Milosavljevic, Kalinic, Bjelica, Jokic, Milutinov, Marjanovic. Kalinic ponekad kao cetvorka Jokic isto, mislim da Raduljica ipak ne igra nivo kosarke kao nekad. naizgled previse bekova al ima tu mnogo sampiona i polivalentnih igraca sa mnogo iskustva. 2001 pod kos su bili Tomasevic Drobnjak Tarlac Milojevic i bili su neopisivo dominantni.
    (manda Pg, 24. maj 2019 16:21)

    # Link komentara

  87. Pišite predloge, ja vodim statistiku, svi se pitate, svi smo treneri zajedno! Povešću igrače sa najviše glasova. Vaš Sale Djordjević
    (Sale Djordjević, 24. maj 2019 16:20)

    # Link komentara

  88. nesto ne pratim,kako raduljica nije top,jel on u krizi.vidim da smo mnogo jaki na centrima posle dugo vremena,stari duh nase kosarke.idemo do medalje
     (ns boy, 24. maj 2019 16:19)

    # Link komentara

  89. Lepo da su svi spremni za pripreme.
    Po meni voditi realno najspremnije i igrače u formi.
    Na kecu :Micić, Jović
    Dvojka:Nedović, Bogdanović
    Tri i četiri:Bjelica, Milosavljevic, Lučić, Gudurić, Kalinić
    Petica:Jokić, Milutinov, Marjanović
    Objašnjenje za izostavljanje Tea i ostalih u drugoj rečenici.
    Mislim da je najveća snaga našeg tima sposobnost za improvizaciju i sposobnost igranja na više pozicija zavisno od protivnika.
    Umemo da stegnemo odbranu, umemo da reštamo iz daljine a možemo i da ulazimo u reket ili guramo pod koš.
    Više od tri teška centra nam ne trebaju jer Bjelica, Lučić, Kalinić umeju da odigraju lažne petice.
    Jedina nedoumica u eventualno finalu protiv Amera je da li mogu da žestoko utreniraju zagradjivanje koša i ofanzivni skok.
    To bi bilo presudno u meču za ostale segmente smo superiorni.
    Naravno, motivacija i energija se podrazumeva.
    Verujem u Saleta i stručni štab.
    Idemoooo.!
     (dekigrobar011, 24. maj 2019 16:18)

    # Link komentara

  90. Bobi moze da izdominira na ovom SP. U NBA ga mozda muci odbrana ali ovde nece, bice strasna dominacija u napadu. Tako da Milutinov tek treba se dokaze (u sta ne sumnjam) tamo kuda se Bobi vec bori.
     (Slobodan, 24. maj 2019 16:18)

    # Link komentara

  91. Видим овде стручњаци упорно стављају Јокића на четворку. Ало буразери, човек је најбољи центар НБА лиге, званично.
     (СОССД.ГИХСБпмг.амин, 24. maj 2019 16:18)

    # Link komentara

  92. Puno srece...ponovite ono sto je Hrvatska napravila u Rusiji
     (Torbica, 24. maj 2019 16:17)

    # Link komentara

  93. A samo nervira sto "mora" Raduljica da igra...
     (MJ, 24. maj 2019 16:15)

    # Link komentara

  94. Ljudi, koliko sam srećan. Jedva čekam SP i naše u punom sastavu. Nijednu utakmicu neću propustiti.

    Živela Srbija!
     (Heisenberg, 24. maj 2019 16:15)

    # Link komentara

  95. (What about the Dome, 24. maj 2019 15:30 )
    Da li pod normalne države, u kojima stanovništvo živi normalno, podrazumevaš u '' lude'' Islandjane ? Mislim, i oni sačekaše svoje fudbalere, posle Evropskog prvenstva, slično kao što mi sačekujemo naše sportiste, samo što smo mi malo razmaženi, pa sačekujemo prvake, a oni svoje fudbalere, koji pobediše Englesku, ništa više.
    (lecont, 24. maj 2019 16:10)

    # Link komentara

  96. Bravo Nikola!!
     (Si, 24. maj 2019 16:09)

    # Link komentara

  97. Alo stručnjaci jel neko sumnja u brend “Sale NACIONALE”?!?!... sve će to tata da uklopi...
    (Denis Rodman, 24. maj 2019 16:07)

    # Link komentara

  98. Toliko kuknjave za Jokarom sad kad ide svi ocekuju zlato. Molio bih ljude da malo spuste loptu da ne bude veliko razocarenje na SP!

    U centarskoj liniji smo prenatrpani, a realno najvise zasluzuju da idu Jokic i Milutinov! Brada i Bobi su okej ali brada nije onaj stari a Bobi ne moze dugo da igra.
    (toze, 24. maj 2019 15:35)


    Jokić bez problema može da odigra 30-35 minuta po utakmici (može i 65, ali nema potrebe). To praktično znači da se drugi i treći centar neće baš naigrati. Bobi može da odigra 5-10 jakih minuta, a posle da sedi (isto važi i za Mulutinova).
    (CarloNS, 24. maj 2019 16:06)

    # Link komentara

  99. Ma ljudi, da li je moguce da vi sumnjate u Teodosica??!!! Pa on sa 30% snage moze da igra na SP. I kakve veze ima sto nije imao takmicarske utakmice. I sam je rekao da je vreme da pocne da trenira i da se sprema za reprzentaciju. I ceo strucni stab mu veruje, jedino strucnjaci na komentarima ne veruju. Ne brinite se vi za njega.
    (Milan Kosanovic, 24. maj 2019 16:06)

    # Link komentara

  100. Jao ovih naših selektora. Ljudi, morate da shvatite, Jokic nije cetvorka, vec teski centar i prvenstveno zbog odbrane ne moze biti u isto vreme sa Bobanom na parketu. Neka prva petorka bi bila:
    Teo/Micic
    Bogdanovic
    Kalinic/Lucic
    Bjelica
    Jokic

    Mora biti balansa dobrih odbrambeno i ofanzivno orijentisanih igraca.
    (Markobrebrat, 24. maj 2019 16:04)

    # Link komentara

  101. Ekipa da se najezis! Verujem da ce sve reprezentacije osim SAD da pune gace od nase ekipe!
    (Marinko Magla, 24. maj 2019 16:01)

    # Link komentara

  102. Negativni@ Ajmo malo argumentovano, sta je presudilo u mozda najvecim utakmicaa nase kosarke? Da krenemo od Evropskog prvenstva u Grckoj i Saletovih x trojki, pa preko Bodoroginij trojki (tri bezane) protiv Argentine u polifinalu SP, pa Saletove troje protiv Huventuda, Hrvatske.....nemoj tako, sve je u kosarci bitno, i odbrana i napad, ali kada se mec lomi, razliku pravi par vezanih trojki, ili jedna na kraju!
    (sasa jokic, 24. maj 2019 15:35)

    Dobar ti je argument, ali ja nisam pisao o tome. Ja sam pisao o tome da dDražen, Bodiroga i Sale nisu trojkaši. Oni su kompletni igrači i pre svega vodje, koje preuzimaju odgovornost kada treba, da li je to šut za tri poena ili ulaz ili dobra asistencija...nebitno. A dobar je i argument da se pre tih odlučujućih trojki dešavalo svašta...dobre odbrane, asistencije, odlični ulazi...to ti je to u kompletu :-)
    (Negativni, 24. maj 2019 16:01)

    # Link komentara

  103. Samo da Kalinić ne bude iscrpljen.
     (Lale gator, 24. maj 2019 15:59)

    # Link komentara

  104. Djordjevic sad ne treba da se pravi pametan vec samo da obezbedi svima snimke Denvera i nek uce kretanje i uloge. Kad je neko toliko kvalitetom dominantan kao Jokic cela igra treba da se odredi njemu. Kljuc je Bjelica. On ima mnogo bolji sut spolja od Milsapa. On bi mogao da najvise iskoristi paznju odbrane na Jokicu.
     (Alkos, 24. maj 2019 15:56)

    # Link komentara

  105. Zvao je Teodosica a nije Dejana Tomasevica??!?!?!
    (Mr.Wolf, 24. maj 2019 15:56)

    # Link komentara

  106. [link]

    A kad to nije strasno da se propusti utakmica reprezentacije na velikom takmicenju za nekog ko voli srpsku kosarku? Pre dve godine kad nam je igrao treci tim? Ne znam kako neko postavlja ovakve komentare, treba smisliti nesto ovakvo, pa uci ovde kucati itd.

    Naravno, svima nam je draze da igra kvalitetniji sastav jer povecava mogucnost za visim plasmanom a samim tim i ocekivanja i naboj kod ljudi.

    Ali svaka cast svim momcima koji su ikad igrali za nasu reprezentaciju, i onda kad smo nizali zlata i onda kad smo bili pretposlednji na OI ili sl.
    (gtr, 24. maj 2019 15:56)

    # Link komentara

  107. hoces iskrenost) bez tea nije reprezentacija sta pricas bre covece
     (deki, 24. maj 2019 15:54)

    # Link komentara

  108. raduljica nezaboravite mnogo je dobro igrao sa reprezentaciju mnogo vise doprinost nego bobi
     (weros, 24. maj 2019 15:53)

    # Link komentara

  109. Ako je ovo tačno, neka svaki put budu ove " slatke muke "..
     (Bromazepam, 24. maj 2019 15:52)

    # Link komentara

  110. @ What about the Dome, 24. maj 2019 15:30

    Ne bih se slozio sa vama. Plata je plata, ali kosarka je vise od zivota! ZLATO BRE!!!
    (Samokazem, 24. maj 2019 15:46)

    # Link komentara

  111. Tako bese I pre dve godine, pa onda jedva skrpismo nesto...
    (Milos, 24. maj 2019 15:44)

    # Link komentara

  112. (Nenad, 24. maj 2019 15:28)

    BRAVO Legendo za komentar !
    Ovako razmisljaju ljudi koji zaista i prate kosarku detaljnije u poslednje 2 godine...
    (Goran, 24. maj 2019 15:42)

    # Link komentara

  113. Najnovija vest - Luka Doncic rešio da zaigra za Srbiju!!
     (Vac Ap, 24. maj 2019 15:37)

    # Link komentara

  114. Toliko kuknjave za Jokarom sad kad ide svi ocekuju zlato. Molio bih ljude da malo spuste loptu da ne bude veliko razocarenje na SP!

    U centarskoj liniji smo prenatrpani, a realno najvise zasluzuju da idu Jokic i Milutinov! Brada i Bobi su okej ali brada nije onaj stari a Bobi ne moze dugo da igra.
    (toze, 24. maj 2019 15:35)

    # Link komentara

  115. Negativni@ Ajmo malo argumentovano, sta je presudilo u mozda najvecim utakmicaa nase kosarke? Da krenemo od Evropskog prvenstva u Grckoj i Saletovih x trojki, pa preko Bodoroginij trojki (tri bezane) protiv Argentine u polifinalu SP, pa Saletove troje protiv Huventuda, Hrvatske.....nemoj tako, sve je u kosarci bitno, i odbrana i napad, ali kada se mec lomi, razliku pravi par vezanih trojki, ili jedna na kraju!
    (sasa jokic, 24. maj 2019 15:35)

    # Link komentara

  116. Nepotrebno nam je da vodimo 4 centra, pa ako Boban izvisi zbog Raduljice, onda stvarno sramota. Nije za startnu peticu, ali je naš najbolji džoker igrač koji može da preokrene tok utakmice jako brzo.

    Po meni, samo dve dileme postoje, a to su Lučić/Simonović na poziciji krila i Milosavljević/Gudurić na poziciji beka, ali kako stvari trenutno stoje u boljoj formi su Lučić i Gudurić.

    Uzimajući to u obzir najboljih 12 je:

    PG: Teodosić, Micić, Jović, Nedović (on može i beka)
    SG: Bogdanović, Gudurić
    SF: Kalinić, Lučić
    PF: Bjelica
    C: Jokić, Marjanović, Milutinov

    Jokić i Kalina mogu po potrebi i na 4, pa tu nismo slabi koliko deluje, a voditi Mačvana koji je cele sezone bio povređen je van svake pameti.

    To je neko moje mišljenje, ali dobro, Đorđević sigurno zna bolje i navijaću za koji god tim bude otišao u Kinu, naravno.
    (extremesportist, 24. maj 2019 15:33)

    # Link komentara

  117. Ja bih ovako: na jedinici Jovic, Micic, Teodosic, na dvojci Nedovic i Bogdanovic, na trojci Guduric i Kalinic, na cetvorci Jokic i Bjelica i na petici Raduljica, Milutinov i Marjanovic.Mora neko da ispasta, po meni neka to bude Lucic i ako bi i on trebao da igra.
     (bavarac, 24. maj 2019 15:30)

    # Link komentara

  118. Ok. Razbijemo Amere u finalu i nasa reprezentacija bude svetski sampion. I sta onda?
    Neki ce da trljaju ruke, a neki ce da se zadovoljavaju kucanjem komentara.
    A onda ce da izadju na balkon, podignu pehar i kazu hipnotisanoj masi: Ovo je za vaaaas!
    Za nas? Sta to?

    Vise bih voleo da nikad ne uzmemo ni jednu medalju, ali da normalno i dostojanstveno zivimo.
    Svajcarska, Svedska, Norveska, Irska...

    Jos uvek vazi (na zalost) rimska paradigma: Igara i hleba. Mada ovog prvo ima vise.

    Napreed Srbijaaaaa hahahahaaa...
    Probudimo se iz sna!
     (What about the Dome, 24. maj 2019 15:30)

    # Link komentara

  119. Teodosic Micic Jovic
    Bogdanovic Nedovic Milosavljevic
    Lucic Kalinic
    Bjelica Jokic
    Marjanovic Milutinov

    Pa da uzmemo to zlato vise, ovo je poezija
    (Mdad, 24. maj 2019 12:51)

    Kakav crni Milosavljevic, Guduric odlicno igra u Feneru kod Zeljka, jednoj od cetiri najbolje ekipe u Evropi, dok Milosavljevic ni u Unikahi koja je igrala Evrokup nije glavni igrac. Pitanje je samo da li Saletu treba bolji odbrambeni igrac kao sto je Milosavljevic, ili kosgeter kao Guduric.
    (Vucko, 24. maj 2019 15:30)

    # Link komentara

  120. Pratiš li ti uopšte košarku? Kakvo crno zlato, čoveče? Šansa za zlato je ispuštena prošlo evropsko prvenstvo, gde bi sa Jokićem, Bjelicom i Teodosićem glatko pobedili u finalu. Sada imamo samo Jokića u vrhunskoj formi, eventualno Micića. Teodosić je daleko od najbolje forme, Bogdanović je prosečan igrač u vrhunskim okvirima, a ostali baš i nisu neka top klasa. Ukoliko Amerima budu igrali igrači iz top dvadeset, niko nema šta da traži u finalu. Biće jaki i Španci i Francuzi, tako da će svaka medalja biti sjajan uspeh.
    (Negativni, 24. maj 2019 14:55)

    "Pratiš li ti uopšte košarku"
    i
    "Bogdanović je prosečan igrač"

    Dečko šta ti onda pratiš

    Ako misliš u odnosu na američke reprezentativne bekove, onda ok, ali osim njih on je izuzetno opasan i koristan igrač, popravio odbranu, šut mu je dobar, koliko god ga neki pljuvali, ima ulaz, ima zna da razigra, on je za prvih pet za bilo koju reprezentaciju na svetu, osim Amera jer su liga za sebe.
     (nebaCar, 24. maj 2019 15:29)

    # Link komentara

  121. "Naglasimo samo da su tu jedan od najboljih plejmejkera današnjice Teodosić..."
    Ja ne razumem šta je sa našim ljudima, čovek praktično ne igra 2 godine. Čemu ova epska preterivanja. Teo je bio dobar, ali sad je realno teret.
    I čemu to promeštanje Jokića na 4, samo da bi se našlo mesta za još nekog na 5. Jokić je petica i svako ko ga je u prošlosti premštao na 4 je zažalio. Čak su ga u Denver doveli za 4, pa kad su videli kako stoje stvari, Joku na 5, Nurkića out...
    (Nenad, 24. maj 2019 15:28)

    # Link komentara

  122. A stimac?!!!
     (tu smo gde smo, 24. maj 2019 15:24)

    # Link komentara

  123. Raduljicu ste stavili poslednjeg, a on dolazio iz Kine da igra prozore.
    (koki, 24. maj 2019 15:20)

    # Link komentara

  124. Ljudi, Teodosicevo vreme je proslo. Budite realni i iskreni. Hvala mu za sve ali on nije ni pola igraca kakav je bio.
    (Zumbul, 24. maj 2019 15:19)

    # Link komentara

  125. Miloš Teodosić  
    Vasilije Micić 
    Dragan Milosavljević 
    Bogdan Bogdanović 
    Marko Gudurić 
    Vladimir Lučić 
    Nikola Kalinić 
    Milan Mačvan 
    Nemanja Bjelica 
    Nikola Jokić 
    Boban Marjanović 
    Nikola Milutinov 
     (Александар, 24. maj 2019 15:17)

    # Link komentara

  126. A šta ako Tepić odbije poziv.
     (idman, 24. maj 2019 15:15)

    # Link komentara

  127. Glavni konkurenti:

    USA - sve zavisi sa kojim timom i entuzijazmom dođu, Greg je trener, tako da verujem da on zna i da motiviše i da izabere i spremi tim. Jako teško sa njima

    Australija - Mils, Bejns, Simons, Bogut, Delavedova, Ingls, Bolden, iako praksa pokazuje suprotno, mogu da budu jako nezgodni.

    Kanada - Wiggins, Tristan Thompson, Nik Stauskas, Mari i Lajls iz Denvera, Gilgeous-Alexander, Justin Jackson, Olinik, isto kao i za Kanadu

    Španci su prošli svoj zenit, ali je to iskusna ekipa, koja svakoga može da iznenadi, i to su nam konkurenti, Grci i sa Janisom ne verujem da mogu puno, iako je on prava zver, FIBA pravila ga puno sputavaju.
    (big, 24. maj 2019 15:12)

    # Link komentara

  128. Teodosic
    Jovic
    Micic
    Nedovic
    Bogdanovic
    Guduric
    Bjelica
    Kalinic
    Lucic
    Marjanovic
    Milutinov
    Jokic
    (Bojan95, 24. maj 2019 12:50)

    To je ono najbolje sto imamo. Steta samo za Macvana sto je povredjen. Samo da ostali ostanu zdravi i da odemo u najjacem mogucem sastavu. Nadam se da Sale nece ubaciti svoje ljubimce Raduljicu i Milosavljevica, na ustrb recimo Gudurica i Milutinova, mada se ne bih iznenadio. Uostalom god da odluci, dokazao je covek da zna i treba mu verovati.
    (Vucko, 24. maj 2019 15:12)

    # Link komentara

  129. ja mislim da je djordjevic najnesrecniji zbog ovakve odluke jokica... pa on je sada ubedljivo najlosiji deo reprezentacije... i svaki neuspeh ce biti iskljucivo njegova zasluga. a ovime je izgubio alibi u neigranju najboljih igraca.
    (rade, 24. maj 2019 15:08)

    # Link komentara

  130. Nadam se da Djordjevic nece zvati igrace zbog starih zasluga.
    Kome treba plej koji godinu i po dana nije odigrao jednu celu ozbiljnu utakmicu?
    Hvala Teo ,ali nisi vise za prvog pleja. Povuci se idi u penziju i nastavi da uzivas u zivotu. Osvojio si sve sto si mogao,uvek ginuo za drzavni dres 8 mnoge nas ucinio srecnim. Vreme je da se povuces. Hvala na svemu.
    Ziv bio. Treniraj preko leta,nabaci kondiciju pa nastavi svoju dominaciju u EL gde si stao pre nesrecne avanture u NBA.
    (Hoces iskreno?!, 24. maj 2019 15:06)

    # Link komentara

  131. Svi pisu hvalospjeve o Micicu, a pola vas nije odgledalo nijednu njegovu utakmicu ove sezone. Procitali statistiku i odjednom je on nas najbolji plej. Micica znamo dobro, to je igrac koji samo moze da odmijeni Tea. Teo je klasa i vodja ove reprezentacije poslednjih 10 godina. Dokaz njegove klase su i brojni negativni komentari u vezi njega, najkritikovaniji sportisti u Srbiji su Nole i Teo. To nesto govori.
    (Depaulo, 24. maj 2019 15:05)

    # Link komentara

  132. Sad kriticari koji do juce pljuvali Jokica....njefa ostavili na miru pa presli vidim na Tea standardno....ili na Amere kako su jaki i nemamo sanse s njima....ili Australija i Kanada....smesno juce sam pisao o njima....mibi njih odvalili sa igracima iz El....bez nba igraca....a tek ovako....ove godine je kraj za Amere....vasa manipulacija pada....zivi bili pa videli odvalicemo Amere ma u kojem sastavu bili....2019 godine pada Amerika....u kosarci....pada sns sa vlasti istog meseca zapamtite to!!!!
    (MYNX, 24. maj 2019 15:04)

    # Link komentara

  133. Nakica obavezno, bar na okupljanje ! Nemojte da propustite tu sansu.
    (Rade, 24. maj 2019 14:57)

    # Link komentara

  134. Bilo bi pošteno, sada kada je Nikola tu, da Đorđević izađe pred javnost i kaže: "Cilj je zlato i sve osim zlata je neuspeh koji povlači moju ostavku." Pa onda da se ljudski šibamo sa Amerima i ako izgubimo, da ne bude onog ljigavog: "Sija srebro kao zlato".
    Mnogo vrhuskih trenera čeka priliku u reprezentaciji (Kokoškov, Radonja, Đurović,...) i ne može se doveka čekati da se kockice slože.
    Sa ovakvim timom, nas par stučnjaka sa portala da se skupimo, došli bi do finala. E tu bi trebalo da dođe da izrađaja umeće selektora.
    (Poštovalac, 24. maj 2019 13:19)

    Pratiš li ti uopšte košarku? Kakvo crno zlato, čoveče? Šansa za zlato je ispuštena prošlo evropsko prvenstvo, gde bi sa Jokićem, Bjelicom i Teodosićem glatko pobedili u finalu. Sada imamo samo Jokića u vrhunskoj formi, eventualno Micića. Teodosić je daleko od najbolje forme, Bogdanović je prosečan igrač u vrhunskim okvirima, a ostali baš i nisu neka top klasa. Ukoliko Amerima budu igrali igrači iz top dvadeset, niko nema šta da traži u finalu. Biće jaki i Španci i Francuzi, tako da će svaka medalja biti sjajan uspeh.
    (Negativni, 24. maj 2019 14:55)

    # Link komentara

  135. Ono sto je najveci “hendikep”, mi nemamo klasicnog sutera, trojkasa. To je igrac koji pravi razliku, kao nekada Drazen, Sale Djordjevic/Obradovic, Zdovc, pa cak i Bodiroga. Mnogo znaci za tim kada neko “ubode 2-3 vezane trojke, pa se odvojimo, ili stignemo brzo. Sada kada se nasi dignu na trojku, ja se iznenadim kada pogode, a nekada je bio slucaj da se iznenadim kada promase. 
    (sasa jokic, 24. maj 2019 13:33) 

    NEMAMO ŠUTERA??? 
    LJUDI OVAJ JE LUD!
    (KoleCZ, 24. maj 2019 13:38)

    Pa realno i nemamo ovakvog igrača na kog možemo da se slobodno i kostanstno oslonimo na šutu za tri poena ..bogdanović nije konstantan čas pogađa čas promašuje , teodosić realno i nije nikad bio neki šuter za 3 poena ali ima tu lucidnost koja je urođena kao i kod bogdana da povuče i veže neke brze poene ali kad ih neće možemo samo da posmatramo kako nas deru. Ovde će najviše da igra igru odbrana za napad se ne brinem jokić je naš odgovor . Videće sve je sa ovom reprezentacijom moguće pa i da osvojen zlato jer iskreno nisu nama amerikanci nikad bili bauk više smo mi sami sebi bili.
     (SchOne, 24. maj 2019 14:55)

    # Link komentara

  136. najvise me brine Teo jer je dugo bez utakmica, ne znamo sta da ocekujemo od njega. Raduljica verovatno bez mesta u timu. Guduric je imao bolju sezonu od Milosavljevica, ali mislim da ce selektor pre povesti Milosavljevica, zbog kvalifikacija i toga sto zna sta da ocekuje od njega, pre svega odbranu. Steta za Guduru. Takodje bi voleo Simonovica, ali ni za njega nece biti mesta najverovatnije.
     (stefan, 24. maj 2019 14:51)

    # Link komentara

  137. @Pera Srbin
    I da se pozovu na doček kad budemo slavili medalju!
    (Srle, 24. maj 2019 14:50)

    # Link komentara

  138. Uvek kad smo krpili tim osvajali smo medalje. Teodosic je mator, treba mladjeg i brzeg na pleya. Igrati na Jokica ko pre litvanci sto su na Sabonisa. Peto mesto ko da vidim.
    (Apis, 24. maj 2019 14:49)

    # Link komentara

  139. Pa da li je moguce da u svoj ovoj ekstazi vi pisete da se pobijemo sa Amerikancima? To je pred svako takmicenje pa pred finale sa njima i onda laganih 30 razlike za njih. Stvarno za nepoverovati. Da li je moguce da smo bas toliko posvadjani sa realnoscu i istinom? I nema to veze sa frazom i pitanjem sta onda znaci, da ne treba da idemo i oatale gluposti. Amerikancima je zagarantovano prvo mesto i kraj. A mi sa ovom euforijom necemo ni do finala stici po praksi. Jos kada nam 3 4 igraca od ovih koje nabrajate ne budu igrala, bice kuku i lele
     (Goran, 24. maj 2019 14:48)

    # Link komentara

  140. Ne razumem što stavljate u timove 4 pleja kad pola tima može da igra na poziciji 1.

    Teo, Micić, Bjelica, Bogdanović, Nedović
    Kalinić, Milutinov, Jokić, Bobi to je najbolje što imamo, na to dodati još 2 igrača po izboru, a izbora hvala bogu ima, mozda neki defanzivac dobar...
    (Aleksa, 24. maj 2019 14:48)

    # Link komentara

  141. Najgora moguca vest igranje Jokica na Svetskom prvenstvu i za njega i za Kosarku Srbije i za Srbiju uopste a kad budenm raspolozniji objasnicu i zasto je to tako.
    (Ivan Jase Ponovo (umesto Perice), 24. maj 2019 14:41)

    Nemoj, molim te, da se oraspolozis... Sedi kuci i budi neraspolozen, molim te...
     (CZ99, 24. maj 2019 14:48)

    # Link komentara

  142. Upadljivo je da se Apića više nema ni listama a i u komentarima se ne pominje, a čovek je pre nekoliko meseci otišao u Lokomotivu Kubanj u sjajnoj formi i to kao MVP ABA lige. Ne znam da li je Apić povređen, ali ako nije, mislim da zaslužuje poziv na pripreme. Po imenima, radi se o jednom od najjačih mogućih sastava reprezentacije poslednjih godina, tako da se osvajanje medalje u Kini nameće kao cilj o kome nema nikakve diskusije.
    (PavleK, 24. maj 2019 14:48)

    # Link komentara

  143. Jokić na četvorci, pa jel pratite vi Nba? Sad ćete najboljeg centra Nba lige da stavite na drugu poziciju u odnosu na onu koju igra, bože sačuvaj. Na Saletu je da odluči koju ce košarku da igra, novu, brzu bez pravog centra ili staromodnu sa dva visoka igrača. Ja bih lično kopirao igru Denvera gde Jokić igra plaja a ostali trče u krug i oko njega, karikiram. U ovoj varijanti Teo je na žalost višak isto kao i Bobi i Raduljica. Neki drugi igrači bi mogli da iskoče i profitiraju od ove vrste igre. Videćemo na šta će se selektor odlučiti i da li ima ono što je potrebno da preseče i napravi iskorak napred.
     (Ex X, 24. maj 2019 14:47)

    # Link komentara

  144. Svojevremeno je Milojevic je rekao da je najvaznija stvar koju svaki Jokicev trener treba da zna ta da Jokic nije cetvorka. Malone se pravio pametan i gurao ga neko vremena na cetvorku pa se taj eksperiment neslavno zavrsio. Nadam se da Dordjevic nece ponoviti tu gresku i da petorke nece sastavljati po imenima vec po tome koliko ko kome odgovara. Ako se igra protiv tima koji ima dominantnog centra onda je neophodno da nasa cetvorka bude visoka i dobra u odbrani, a ako nema jaceg centra onda treba da igramo sa nizom i brzom postavom. Teodosiceva odbrana je slaba i zato dvojka mora da bude defanzivac. Pored svega toga bitno je da na parketu u svakom trenutku budu i barem dva dobra sutera. Mislim da sa Jokicem na parketu reprezentacija veci deo utakmice treba da igra slicno Denveru, sa Jokicem kao glavnim plejom, a da Teodosic organizuje igru kada Jokic nije na parketu. Teodosic je slab u odbrani kao i Murrey, tako da cemo imati slicne probleme kao i Denver. Uglavnom, Jokicu su manje potrebni umetnici, a vise igraci koji igraju dobro bez lopte, tj. koji se puno krecu.
    (bskfan, 24. maj 2019 14:46)

    # Link komentara

  145. Ajoj kakav tim i to mislim sa sve trenerom i celom ekipom u pozadini. Samo da svi budu zdravi do svetskog a da zdravi sa njega i odu
    (Oki, 24. maj 2019 14:45)

    # Link komentara

  146. Ono sto je najveci “hendikep”, mi nemamo klasicnog sutera, trojkasa. To je igrac koji pravi razliku, kao nekada Drazen, Sale Djordjevic/Obradovic, Zdovc, pa cak i Bodiroga. Mnogo znaci za tim kada neko “ubode 2-3 vezane trojke, pa se odvojimo, ili stignemo brzo. Sada kada se nasi dignu na trojku, ja se iznenadim kada pogode, a nekada je bio slucaj da se iznenadim kada promase.
    (sasa jokic, 24. maj 2019 13:33

    Ne znam da li si imao prilike da ove igrače koje si pobrojao gledaš uživo. Ja sam imao tu čast da ih gledam i to mnogo puta. Prvo, niko od njih nije "trojkaš", već su to kompletni igrači fenomenalni upravo u šutu sa poludistance i u ulazima, kao i asistencijama. Neki od njih su bili i vrhunski odbrambeni igrači kao Obradović, Zdovc i Bodiroga. Od kada je u evropskoj košarci počelo sa "trojkašima" od tada je ona propala. Meč se dobija u drugim segmentima a ne trojkama. Sale, Bodiroga i Dražen bili su majstori te igre a ne "trojkaši". Imali su fenomenalnu ruku pa su često pogadjali trojke, ali bili su nešto sasvim drugo od toga.
    (Negativni, 24. maj 2019 14:45)

    # Link komentara

  147. Realno, Jokic sad ima znatno bolje saigrače nego u Denveru. Svašta može da bude ako budu bili svi zdravi i "kliknu" u pravom momentu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mitke, 24. maj 2019 13:03)
    A zapravo nema.
    Realno jel Teo bolji od Mareja - nije
    Jel Bogdan bolji od Herisa - tu su negde
    Jel Kalina bolji od Bartona - tjah, korisniji da, bolji...
    Jel Bjelica bolji od Milsapa - nije nikako.
    Jel Jokić bolji od Jokića - :)

    Teo je van forme, ali kad igraju Jokić i Bogdan praktično je nebitno ko je plej.
    Nemamo jako malo krilo, to je isto bolje Bogdan da pokriva.
    Bjelica dobar PF, ali nema zamene.
    Centri odlični.
    Klupa odlična.

    Trebalo bi sve da gazimo osim Amera.
    Španci mogu biti standardno nezgodni, Francuzi nako, Letonci ako im igra Porzingis i Grci ako im igra Janis... ovo ostalo stvarno ne pratim, verovatno ima ekipa kao Kanada i slično.

    U svakom slučaju lepa ekipa. Bilo bi super da je ovog puta i Kokoškov nešto u stručnom štabu, ono bar za tu utakmicu protiv Amera jer ih dobro poznaje.
    (tocka, 24. maj 2019 14:45)

    # Link komentara

  148. Dalibor Ilic ili Borisa Simanic u prvih 12 (prednost bih ipak dao Borisi). Aleksa Avramovic i Nakic i Filip Petrusev na siri spisak. O Kalinicu dobro razmisliti nakon pros**avanja da li je uopste zasluzio poziv (da se ja pitam ne bih ga pozvao). Slazem se da je Gagi zasluzio mesto, ali mislim da je vreme da se sansa da nekom mladjem (mislim tu na Avramovica ili mozda bi bas fazon bio da puste Nakica). Po meni, Vanja Marinkovic, Zagorac, Jaramaz, Radanov, a narocito Branko Lazic, Simonovic, Bircevic, Jelovac apsolutno nisu zasluzili poziv cak ni na siri spisak. Mozda treba pozvatai Davidovca, ali mi se cini da osim celicnih mu*a nema sta da ponudi reprezentacije. Zaboravili smo i na Paunica koji ima iskustvo i fizikalije (ne znam, uvek mi je bio sumnjivih kvalieta u napadu, mada kazu da je popravio sut za tri poena). Obavezno zvati Filipa Petruseva na siri spisak.
    Evo predloga:
    Teo
    Micic
    Avramovic
    Nedovic
    Bogdanovic
    Guduric
    Lucic
    Bjelica
    Borisa (ili Dalibor Ilic)
    Jokic
    Milutinov
    Bobi (ako nece Bobi, zvao bih Filipa Petruseva)
    (Dule, 24. maj 2019 14:44)

    # Link komentara

  149. Najgora moguca vest igranje Jokica na Svetskom prvenstvu i za njega i za Kosarku Srbije i za Srbiju uopste a kad budenm raspolozniji objasnicu i zasto je to tako.
    (Ivan Jase Ponovo (umesto Perice), 24. maj 2019 14:41)

    # Link komentara

  150. Teodosic 
    Jovic 
    Micic 
    Nedovic 
    Bogdanovic 
    Guduric 
    Bjelica 
    Kalinic 
    Lucic 
    Marjanovic 
    Milutinov 
    Jokic
    (Bojan95, 24. maj 2019 12:50)

    Milosavljevića si izostavio a pojeo bi sa formom u kompletu teodosića i jovića.
     (SchOne, 24. maj 2019 14:40)

    # Link komentara

  151. aj pa poslednji ?
     (Bojan, 24. maj 2019 14:39)

    # Link komentara

  152. Jokic na cetvorci funkcionise samo ako je centar u napadu, a u odbrani cetvorka. Videli smo vise puta kako to odlicno izvodi sa Plamlijem, a secamo se i kako je to uzasno izgledalo sa jusufom u petorci.
     (Jaran, 24. maj 2019 14:39)

    # Link komentara

  153. Kakva momčad, ČUDO.
    Mislim da je ovo zadnja prilika Teodosicu i Bjelici da naprave veliki rezultat i pokušaju ponovit 2002.
    Ameri nikad ne igraju SP sa strascu kao OI, a i zasiceni su jer stalno sa pola gasa osvajaju sve zadnjih 15 godina.

    U krajnju ruku minimum ove momčadi mora bit finale i epska bitka sa Amerima kao što su Španjolci uspijevali u Londonu 2012.
    Sve ispod toga je neuspjeh za ovako jaku i silnu ekipu jer kad čovjek pogleda ova imena koja igraju za Srbiju samo zlato je granica
    (Hrvat, 24. maj 2019 14:39)

    # Link komentara

  154. Realno, Jokic sad ima znatno bolje saigrače nego u Denveru. Svašta može da bude ako budu bili svi zdravi i "kliknu" u pravom momentu.
    (mitke, 24. maj 2019 13:03)

    Ovo je vrlo smela izjava.. Budite sigurni da bi I Heris i Marej u Evropi napravili haos.. Plamli bi bio jedan od dominantnijih centara..
     (zz, 24. maj 2019 14:37)

    # Link komentara

  155. Sada lepo navedete sastav SAD pa onda vidite da nemamo sanse za vise od srebra.
    (Vladimir, 24. maj 2019 14:23)

    I?? Je l to znači da ne treba da gledamo i uživamo u košarci?
    (beogradski, 24. maj 2019 14:36)

    # Link komentara

  156. Idu momci po ZLATO. SRBIJA
     (realan, 24. maj 2019 14:36)

    # Link komentara

  157. Treba biti realan. Ako budemo kompletni verovatno će nas staviti kao druge favorite prvenstva ali isključivo zbog predhodnih rezultata. U praksi će biti teško ponoviti taj uspeh.Tu je Kanada sa vrhunskim timom željna medalje. Australija isto tako. Španija i naravno Francuska. Janis će izgleda igrati pa je onda i Grčka jaka. Dobro je da je Beli tu. On mi uliva najviše poverenja. Teo svakako treba da bude tu pa makar i kao druga opcija. Nadati se da će Kalinić i Nedović biti zategnuti. Tri različita tipa centra što Saletu može itekako da odgovara. Bogdan će sada biti rasterećen pa će i šut biti na nivou. I sve ako se i posloži biće preznojavanje za medalju. Utakmice na ispadanje su nezgodne i ne pobedi uvek bolji tim. Ipak sam optimista u realnim granicama. Vreme u Kini je 6h prije nas. Kod njih 21h, kod nas 15h, Ne verujem da će u rasporedu biti one pre 15h (kod nas 9h). To je OK. Biće to izgleda po svemu najbolje SP do sada.
    (pop, 24. maj 2019 14:34)

    # Link komentara

  158. Jaaaoooo,ajde nek Sale da sastavi tim.A mi da uživamo a!?
     (mufljuz, 24. maj 2019 14:34)

    # Link komentara

  159. Kyrie Irving,LeBrom James,James Harden,Stephen Curry,Antony Davis,Demar Derozan,Blake Griffin,Kevin Durant,Draymon Green,Kawhi Leonard,Damian Lillard,Chris Paul,Klay Thompson,Russell Westbrook....ljudi pa ameri imaju igraca za tri vrhunska tima sad neka neko i malo realan kaze ko moze da pobedi Amere ako posalju ove igrace. Velik ce uspeh biti i srebro i bronza po meni. Sve u svemu nema predaje napred Srbija!!!
     (s&j, 24. maj 2019 14:34)

    # Link komentara

  160. Raduljicu ne voditi, koliko god bio dobar, on nije za ovaj tim...
     (Sjeberina, 24. maj 2019 14:33)

    # Link komentara

  161. Jedan od najboljih plejmejkera danasnjice??? Toliko godina gledamo vrhunsku kosarku i jos nismo naucili da je ono sto igra Teodosic samo za slikanje? Milos "vecito drugo mesto" Teodosic? Milos "ja vicem preko trenera na tajmautu" Teodosic? Milos "rekorder evrobasketa po broju izgubljenih lopti na jednoj utakmici" Teodosic? Milos "napravim tri dobre asistencije,bacim tri lopte u aut" Teodosic? Ne znam,mozda novinar pise o nekom drugom Teodosicu. Ovaj nas Teodosic trenutno ne moze da otrci do do susedne zgrade u prodavnicu.
    (Antis, 24. maj 2019 14:31)

    # Link komentara

  162. svi zaboravljaju Stimca, jednog od najkorisnijih igraca u turskom sampionatu, motivator ogromni...
     (nn, 24. maj 2019 14:30)

    # Link komentara

  163. Realno ovo svetsko bi po imenima trebalo da bude najkvalitetnije do sada. Mi dolazimo sa nasim dream team-om ali realno i ostali ... pre svega Kanada ,Australija i Italija ... nista manje nisu opasni Grci, Španci,Litvanci i itekako Francuzi... A svi ostali imaju kvalitet da iznenade! Znaci imamo bar deset kandidata za postolje! Ocekuje nas stvarno top turnir!
     (sars, 24. maj 2019 14:29)

    # Link komentara

  164. Teo Vasa Bogi Beli Kalina Joka Bobi i Milutinov sigurni. Jos 4 mjesta upraznjena!
     (Hercegovac, 24. maj 2019 14:28)

    # Link komentara

  165. Gledao sam Micica u Novom Sadu protiv Nemacke kada je imao 1 od 13 suteva iz igre i kada je promasio svako slobodno bacanje i prosto ne mogu da zamislim da taj covek uopste moze biti u nekoj zavidnoj formi. Drago mi je sto jeste ali kada god bude imao loptu u rukama nadacu se da ce je dodati nekom. :D
    (Nedjo, 24. maj 2019 14:28)

    # Link komentara

  166. Jokicu dobrodoslica u reprezentaciju ? Ako hocemo da pariramo Amerima, onda kakav crni plej Teodosic, Jokic je najbolji u NBA zato sto Denver gradi igru na njemu i oko njega. Decko je i plej i bek i centar ... Trebao bi i Djordjevic da primeni istu taktiku
     (vladimir, 24. maj 2019 14:28)

    # Link komentara

  167. @milos
    Svašta.
     (Smogovci, 24. maj 2019 14:27)

    # Link komentara

  168. Teodosic 
    Jovic 
    Micic 
    Nedovic 
    Bogdanovic 
    Guduric 
    Bjelica 
    Kalinic 
    Lucic 
    Marjanovic 
    Milutinov 
    Jokic
    (Bojan95, 24. maj 2019 12:50)

    Sve se slažem, jedino Milosavljević umesto Nedovića. Mora neki od bekova da bude defanzivac, ne mogu svi biti napadači.
     (ja, 24. maj 2019 14:27)

    # Link komentara

  169. Beži bre, kakvi Simonović, Todorović i Jelovac. Nemojte da se zezate.
     (ja, 24. maj 2019 14:25)

    # Link komentara

  170. Može li tekst o pregledu sezona potencijalnih reprezentativaca?
    (Boris, 24. maj 2019 14:23)

    # Link komentara

  171. Sada lepo navedete sastav SAD pa onda vidite da nemamo sanse za vise od srebra.
    (Vladimir, 24. maj 2019 14:23)

    # Link komentara

  172. Imate odlicne predloge. Sve pomno čitam i zapisujem. Pozdrav i hvala.
    (Sale Đorđević, 24. maj 2019 14:22)

    # Link komentara

  173. Stavite Jokica na 4 i upropastite igru...(kao Tadica u fudbalu na desno krilo)...
    Mora igrati 5 sto i igra u Denveru i da se prica vrti oko njega...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan CZ, 24. maj 2019 13:39)
    Slazem se.
    No, da bi Jokic igrao svoju igru vazna su jos dva faktora, od kojih je jedan resiv, a drugi neresiv:
    1. Teo ne treba da bude u ekipi. U suprotnom, Jokic ce se svesti na najobicnijeg centra i nece moci da dodje do izrazaja. Teo nije igrao ozbiljnu kosarku dve godine, ima 32 godine i mislim da treba da se oprosti od reprezentacije.
    2. Jokic mora u ekipi imati igrace koji dobro utrcavaju u prazan prostor, inace njegova leprsava igra nece dolaziti do izrazaja. Od nasih igraca samo Kalinic ima dobro kretanje bez lopte, i pomalo Milosavljevic i Nedovic. Ostali bas i ne - Jovic, Bogdanovic, Guduric, Micic, Bjelica...
    Jedan je Jokic u Denveru gde svi zuje oko njega, a drugi ce biti Jokic u reprezentaciji gde se igra mahom poziciona igra.
    Voleo bih da nisam u pravu.
    (milos, 24. maj 2019 14:21)

    # Link komentara

  174. Niko mi nikad nije pokidao toliko živaca kao naša košarkaška reprezentacija, ali uvek se radujem novim prvenstvima - to je za mene praznik, nešto posebno.
    Moram nešto da primetim - nikad nismo "visoko leteli" kao 2005. na prvenstvu u Srbiji, kad smo imali tim superstarova i opasno se opekli zbog spostvene prepotentnosti. Nemojte to da ponovite! Srbija je uz vas, ali svakog protivnika morate da shvatite ozbiljno!
    (Dušan, 24. maj 2019 14:20)

    # Link komentara

  175. Ne moze ova petorka da funkcionise zajedno....mozd par minuta mora Kalinic u prvoj....a najacih 12 sigurno trenutno Teodosic,Micic,Jovic,Nedovic,Bogd.Bogdanovic,Guduric,Lucic,Kalinic,Bjelica,Jokic,Bobi,Milutinov....širi spisak....Avramovic,Milosavljevic,Lazic,Davidovac,Dobric,Nakic,Miskovic,Simonovic,Simanic,Jelovac,Apic,Raduljica,Kuzmic,Musli,Ristic,Kravic.....28 igraca ukupno....idemo po zlato!
    (MYNX, 24. maj 2019 14:20)

    # Link komentara

  176. Boga mi, najviše problema imaće na bekovskim pozicijama... Mislim da će tu da otpadne Jović, jer na kecu ima Teodosića (za one što pričaju kako Teo treba da otpadne, jer nema klub i nije u formi, reći ću samo da pređu na neki drugi sport. Teo, polumrtva i bez jedne noge i ruke bi i dalje pravio magiju i činio svoje saigrače duplo boljima nego sa bilo kojim drugim plejem) i fenomenalnog Vasu Micića, a tu poziciju mogu da pokrivaju i sva tri beka za koje sam siguran da će da idu - Bogdan (NBA bek), Nedović (verovatno naš "najfizičkiji" igrač - samo da se ne povredi) i Gagi (kog obožavam, iako sam Zvezdaš). Takođe otpada i Gudurić.

    Na krilu verovatno otpada Simon, roviti Mačvan (iako bi sigurno išao na SP da je u formi), Todorović i Jelovac (dobri su, ali, realno, nemaju šta da traže pored Belog, Lučića i Kalinića).

    Centri idu svi, jer Đorđević je stara škola koja vodi 4 centra uvek, iako smatram da Raduljic nema šta da traži u timu (sem možda da im bude vodič, pošto igra u Kini).

    Ako se ipak odluči da liferuje jednog centra, onda će biti mesta za Jovića, Simonovića ili Gudurića...
    (ja, 24. maj 2019 14:19)

    # Link komentara

  177. Biće mnogo dobrih utakmica, jedva čekam! Napred Plavi!
     (CileCar, 24. maj 2019 14:17)

    # Link komentara

  178. Vidim dobijamo SAD. HAHAHHA
     (Deki, 24. maj 2019 14:15)

    # Link komentara

  179. Ja bih se prvo javno zahvalio momcima koji su izneli kvalifikacije, jer smo za dlaku izbegli eliminaciju. To bi nam košarku unazadilo nebrojeno puta. Momci Hvala!
     (Pera Srbin, 24. maj 2019 14:13)

    # Link komentara

  180. ima da bude magija na terenu sa jokicem, ovaj tim ko god da igra ima da isprati one njegove fantazije
     (walserberg, 24. maj 2019 14:12)

    # Link komentara

  181. Strasna centarska linija !!!
    (dzoli, 24. maj 2019 14:12)

    # Link komentara

  182. Realno gledano imamo najjaci tim posle amerikanaca, ali svakako ne treba praviti euforiju jer tu je jos dosta dobrih ekipa i nagaznih mina koje nikako ne treba potceniti.Potrebno je sve to lepo uklopiti i stici do zeljenog finala sa amerima.Bjelica ne igra trojku odavno, Teodosic nema takmicarskih utakmica i nije u formi tako da od njega ocekujem da ulazi sa klupe po 15-20 munuta. Prva petorka su Micic, Bogdan, Kalinic, Bjelica i Jokic mada to nije bitno jer mislim da imamo podjednako jaku i klupu. Ukoliko svi budu zdravi najverovatnije ide sledeca ekipa
    1.Micic,Teodosic,Jovic
    2.Bogdan,Nedovic
    3.Kalinic, Lucic
    4.Bjelica
    5.Jokic, Milutinov, Marjanovic, Raduljica

    Raduljica je trenutno 4. centar i realno nema mesta u ekipi ali ce sigurno ici zbog ranijih zasluga, tako da cemo ici samo sa jednom klasicnom cetvorkom. Ostalo standardno, 5 igraca na poziciji 1 i 2 s tim sto ce Teo dosta provoditi vremena na poziciji 2 na ovom prvenstvu. Za Gudurica i Milosavljevica nazalost ukolio su svi fit nema mesta.
    (SRB, 24. maj 2019 14:12)

    # Link komentara

  183. "Bilo bi pošteno, sada kada je Nikola tu, da Đorđević izađe pred javnost i kaže: "Cilj je zlato i sve osim zlata je neuspeh koji povlači moju ostavku." Pa onda da se ljudski šibamo sa Amerima i ako izgubimo, da ne bude onog ljigavog: "Sija srebro kao zlato"."

    A to finale zagarantovano? Nema utakmica i reprezentacija do finala?
    (Serpico, 24. maj 2019 14:11)

    # Link komentara

  184. Milutinov pre Bobija???
     (Kovalski, 24. maj 2019 14:10)

    # Link komentara

  185. @Lošmi Delom se slazem, ali Radonjic i Kokoskov u istoj recenici - ovaj drugi je dve klase iznad (i bar jednu ispod npr. Obradovica)
     (marsovac, 24. maj 2019 14:10)

    # Link komentara

  186. (mladost, 24. maj 2019 13:57) Iskreno i da nije igrao tri godine, Tea da stavis u istoj rečenici sa Vasom je zabluda. Bez Teodosica verujem da nismo ista reprezentacija iskreno, mnogo je važan.
     (djura, 24. maj 2019 14:09)

    # Link komentara

  187. Micić, Teodosić i Jović su u drugom planu, kada igra Jokić je prvi plejmejker ekipe.
     (Aleksa, 24. maj 2019 14:08)

    # Link komentara

  188. ne pretjeruj te
    imamo možda 15 igrača
    nažalost najbolji neće ići jer će ići igrači za zasluge kroz kvalifikacije a ti igrači su totalno inferiorni na SP. Sa skraćenom rotacijom nećemo doći do medalje.
    (bojan, 24. maj 2019 14:08)

    # Link komentara

  189. Sad ćemo po komentarima da vidimo koliko selektora imamo, za sada 90.
    (mixa, 24. maj 2019 14:07)

    # Link komentara

  190. Auuuuuuu mraaak.
    (CND, 24. maj 2019 14:06)

    # Link komentara

  191. Bilo bi pošteno, sada kada je Nikola tu, da Đorđević izađe pred javnost i kaže: "Cilj je zlato i sve osim zlata je neuspeh koji povlači moju ostavku." Pa onda da se ljudski šibamo sa Amerima i ako izgubimo, da ne bude onog ljigavog: "Sija srebro kao zlato". 
    Mnogo vrhuskih trenera čeka priliku u reprezentaciji (Kokoškov, Radonja, Đurović,...) i ne može se doveka čekati da se kockice slože. 
    Sa ovakvim timom, nas par stučnjaka sa portala da se skupimo, došli bi do finala. E tu bi trebalo da dođe da izrađaja umeće selektora. 
    (Poštovalac, 24. maj 2019 13:19) 
    Daj covece sleti na zemlju. Sa cim da se posibas? Sa Milosavljevicem? Milutinovim? Teodosicem koji vodu nije mogao da im nosi u NBA?
     (Lošmi, 24. maj 2019 14:05)

    # Link komentara

  192. Opušteno, Sale zna najbolje.
    (@202, 24. maj 2019 14:05)

    # Link komentara

  193. Nažalost, ja mislim da Teodosić više ne može biti prvi plej, čak je upitno da li je za prvih 12, on treba da se penzioniše makar što se reprezentacije tiče.
    (pupa, 24. maj 2019 14:04)

    # Link komentara

  194. "Na žalost po većinu momaka koji su izneli teret kvalifikacija... "
    Na koju crnu žalost, igra nam je bila u kvalifikacijama blagi užas. Treba li napomenuti da smo se na jedvite jade i srećno kvalifikovali? Da me ne shvati neko pogrešno, svaka čast tim momcima što su igrali kada najbolji nisu mogli, ali svetsko prvenstvo je ozbiljno takmičenje. Svi idu sa najboljima na to takmičenje, bez obzira na kvalifikacije. Nema tu mesta ljutnji, zavisti ili ljubomori.
     (MarcoPolo, 24. maj 2019 14:03)

    # Link komentara

  195. nema mesta za teodosića, samo što niko ne sme da kaže...
    (realno, 24. maj 2019 14:01)

    # Link komentara

  196. @Alien Realno smo sa Jokicem jaci jedno 30-40%
     (Jastreb, 24. maj 2019 14:01)

    # Link komentara

  197. Ijaoj! baaaaam
    (dusan, 24. maj 2019 14:00)

    # Link komentara

  198. Kole centralni zatvor@ Navedi mi jednog? Nemoj samo da kazes Bogdanovic. Pravi suter je 40+ %. Mi takvog nemamo, na zalost.
    (sasa jokic, 24. maj 2019 13:59)

    # Link komentara

  199. Micic i Teodosic se trenutno ne mogu porediti, dok jedan mjesecima ne igra utakmice, drugi je u top 3 plejeva Evrope. Morace Teo mnogo da trenira ovo ljeto. Petorka: Vasa, Bogdan, Beli, Joker i Milutinov
     (mladost, 24. maj 2019 13:57)

    # Link komentara

  200. Ljudi mi vec pricamo o medalji i kako smo najjaci. Kako bi bilo da igramo iz utakmice u utakmicu i gledamo da stignemo sto dalje. Naravno da je cilj medalja ali polako, tim je odlican ali ponovo polako, jedna utakmica menja sve.
    (braca, 24. maj 2019 13:57)

    # Link komentara

  201. Imaomo odlican tim ali kao sto ozbiljni ljudi ovde primecuju imaju ga I jos nekoliko zemalja. Da li treba da vas podsetim na Grke ako se svi okupe? Spanci koji bi nam tako rado zavalili ako im se ukaze I najmanja prilika. Uigran I proveren tim. Francuzi, atlete sa kojima se retko ko od nashi moze da nosi. Onda ovi "sa strane" sto mogu da nas isprase ako im se desi dan: Litvanija, Canada, Italija pa I Australija.
    Sto se Amera tice tu je apsurdna svaka prica da mi sa njima imamo ikakve realne sanse. Mi u slucaju da dodjemo do finala imamo sanse ali vrlo nerealne. Znaci da njima bas ne ide a da ovi nasi "polude" ali napominjem to je u domenu teoretskih mogucnosti.
    Pojedinacno, uklopiti ovo sto imamo u dobar tim nece biti bas lako. Bice tu dosta "prvih violina" tako da Sale treba da bude mnogo mudriji nego sto inace jeste. Voleo bih da ON dobije nekog od ovih matorih iskusnijih trenera za savetnika jel sam cesto imao utisak da pravi sumnjive poteze u kriticnim situacijama. Sve pocinje od pleja a od ovih nashi Jedino Jovicu verujem da ce uraditi tacno to sto treba. Teo moze da ode iz jedne u drugu krajnjost a Micic moze I da izglupira bitnu akciju prem da imam utisak da bi upravo on mogao da odradi dobar posao.
    Treba razradjivati opcije sa 2-3 tima sacuvati svezinu najboljih igraca za glavne utakmice na kraju. Ovo je takmicenje najacih ekipa od kad ja pamtim.
    (Djura, 24. maj 2019 13:57)

    # Link komentara

  202. Od viska ne boli glava...
     (Srbija, 24. maj 2019 13:54)

    # Link komentara

  203. Bilo bi pošteno, sada kada je Nikola tu, da Đorđević izađe pred javnost i kaže: "Cilj je zlato i sve osim zlata je neuspeh koji povlači moju ostavku." Pa onda da se ljudski šibamo sa Amerima i ako izgubimo, da ne bude onog ljigavog: "Sija srebro kao zlato".
    Mnogo vrhuskih trenera čeka priliku u reprezentaciji (Kokoškov, Radonja, Đurović,...) i ne može se doveka čekati da se kockice slože.
    Sa ovakvim timom, nas par stučnjaka sa portala da se skupimo, došli bi do finala. E tu bi trebalo da dođe da izrađaja umeće selektora.
    (Poštovalac, 24. maj 2019 13:19)

    Da da, bas svi jedva cekaju da preuzmu reprezentaciju ciji navijaci ovako komentarisu. Treba biti mnogo hrabar kao Djordjevic ili mnogo lud pa voditi tu ekipu dok te narod razapinje kao ovaj komentator.
    (neko iz mase, 24. maj 2019 13:53)

    # Link komentara

  204. guduric minus
    milosavljevic plus
     (mile, 24. maj 2019 13:52)

    # Link komentara

  205. Realno nam ne treba Jokic
     (Alien, 24. maj 2019 13:52)

    # Link komentara

  206. Teo treba da igra. Iako nije u top formi on je covek koji uvek digne moral u reprezentaciji. Setite se utakmice na sp 2014 protiv spanaca i scene posle kalininog kucanja preko borusisa. Covek je uvek najbolje igrao u reprezentaciji i kad nikog nece on je taj koji povuce.
    (Wesely, 24. maj 2019 13:52)

    # Link komentara

  207. Slab trener, dobar tim...
    (HumanBeing, 24. maj 2019 13:51)

    # Link komentara

  208. @(ana, 24. maj 2019 13:28)

    ti mora da si na nekim drogama. Teo je poslednju sezonu u CSKA, sa kojim je osvojio Euroligu, čisto da te podsetim,imao 6.8 asistencija po meču i 17.1 poen. To ti zoves zebičlukom? Lipiš pa ostaneš živa.

    Nema tu dve jake petorke. Ne znam zašto Nedovića, Jovića, Mašvana uopšte stavljate na spisak kada su više od pola sezone presedi zbog povreda. Radulja, svaka mu čast, ali igra u Kini, gde je slaba konkurencija. Milutinov bi trebalo pre njega da bude u timu, ali verovatno će Marjanović otpasti, ako ne uspe na vreme da obezbedi sebi novi ugovor. Simonović slabu sezonu je odigrao, imao je jedan dobar meč kada je dao 21 poen. Milosavljević ove sezone očajan, Todorovic, ništa posebno...
    (Lee Kas, 24. maj 2019 13:51)

    # Link komentara

  209. Odusevljen sam što ćemo igrati u punom sastavu i što smo veoma moćni (po imenima odmah iza USA), ali mi se ne sviđa što sebe olako vidimo minimum u finalu bez imalo muke, dok su druge repke takođe veoma dobre (neračunam Amere koji su bez konkurencije).
    Kanada (sve ozbiljni NBA igrači)
    Endru Vigins (Minesota), Nik Stauskas i Tristan Tompson (Klivlend), Jamal Marej i Trej Lajls (Denver), Keli Olinik (Majami), Dvajt Pauel (Dalas), Šai Alexander (Klipersi), Dilan Bruks (Menfis), Kevin Pangos (Barselona) itd.

    Australia (9 NBA igrača)
    Ben Simons i Džona Bolden (Filadelfija), Peti Mils (San Antonio), Džo Ingliš (Juta), Endru Bogut (Golden Stejt), Aron Bejns (Boston), Metju Delavedova (Klivlend), Ton Maker (Detroit) + Lendjel, Motum (Efes) itd.

    Mnogo lako smo precrtali Špance, Francuze, Litvance, Grke plus nimalo prijatni Brazil, Argentina, Italija (svi se odazvali - Galinari, Belineli, Haket, Datome, Meli, Đentile, Džef Bruks, Dela Vale), Turska i Nemačka...svi oni nisu nimalo najvni i nece se sami pobediti.

    Ne smemo nikoga da potcenimo, ako to uradimo naje**ali smo.
    (Mixxer, 24. maj 2019 13:51)

    # Link komentara

  210. realno najboljih 12 su:
    teo, micic, jovic
    bogdan, nedovic, guduric
    bjelica, kalinic, lucic
    jokic, bobi, milutinov
    ali ko zna da li ce se bobi odazvati, da li ce kalina biti zdrav, ko zna ko ce jos biti povredjen... plus sto sale voli gagija, a ne voli guduru, tako da u trogulu gudura gagi nedovic jedan ispada, a to nece biti gagi. onda i ovamo na centru kako da ne povede radulju koji kvalitetom to ne zasluzuje, ali odazivao se za svaki prozor kvalifikacija, ne bih bio saletu u kozi, opet ce morati nekom da se zameri... a teo, ne igra celu sezonu, ne trenira, ali ajde videcemo u svakom slucaju ovo je ono sto smo hteli da se po ko zna otkad svi najbolji odazovu, jos samo da svi budu zdravi, pa cemo ih podrzati koga god da povede u Kinu.
    (nba86, 24. maj 2019 13:50)

    # Link komentara

  211. У овој ситуацији реално места за Радуљицу нема, свидело се то некоме или не и Милутинов и Боби и Јокић су далеко бољи од њега!
    (Курјак, 24. maj 2019 13:49)

    # Link komentara

  212. Bilo bi pošteno, sada kada je Nikola tu, da Đorđević izađe pred javnost i kaže: "Cilj je zlato i sve osim zlata je neuspeh koji povlači moju ostavku." Pa onda da se ljudski šibamo sa Amerima i ako izgubimo, da ne bude onog ljigavog: "Sija srebro kao zlato".
    Mnogo vrhuskih trenera čeka priliku u reprezentaciji (Kokoškov, Radonja, Đurović,...) i ne može se doveka čekati da se kockice slože.
    Sa ovakvim timom, nas par stučnjaka sa portala da se skupimo, došli bi do finala. E tu bi trebalo da dođe da izrađaja umeće selektora.
    (Poštovalac, 24. maj 2019 13:19

    Koji bre Radonjic?!?!

    On je Milogorac, nema sta on da trenira najbolji tim evrope i drugi tim sveta! Ima Srbija dovoljno odlicnih trenera, a po trofejima Radonjic ne moze da pridje Djordjevicu!!! Kako ste vi efempeovci nerealni, pa to nije normalno. Po vama je Radonja bolji od Zeljka Obradovica i Grega Popovica zajedno!!! ccc
    (Fluence, 24. maj 2019 13:49)

    # Link komentara

  213. Ako svi budu zdravi :
    1.Micic,Jovic,Nedovic(Teo)
    2.Bogdan,Gagi(Nedovic)
    3.Lucic,Kalina(Gagi)
    4.Bjelica,Jelovac(kalina,Lucic,Jokic)
    5.Jokic,Bobi,Milutinov
    Alternativa : Simonovic,Guduric,Borisa..
     (nikola, 24. maj 2019 13:48)

    # Link komentara

  214. Da i ja budem "selektor" malo: Teodosić, Micić,Jović, Bogdanović, Nedović( ukoliko bude zdrav, a ako ne ja bih pozvao Nakića, ako je toliki talenat), Gudurić,Kalinić, Bjelica, Simanić, Jokić, Milutinov, Marjanović.
    (Miško, 24. maj 2019 13:47)

    # Link komentara

  215. Dežurni pljuvači Jokića, učitelji srpstva i gurui pravoslavlja, moralne gromade i pravni savetodavci, koga će te sad da pljujete i kome delite lekcije iz patriotizma i lepog ponašanja?
     (djo, 24. maj 2019 13:45)

    # Link komentara

  216. Sad počinju Srbi da budu selektori. Baš zanimljivo i sita se nasmejem. SREĆNO ORLOVI! ŽIVELA SRBIJA!
    (eh, 24. maj 2019 13:44)

    # Link komentara

  217. (Obren, 24. maj 2019 12:54)

    Bogdanovic u kanalu?!? Prijatelju 14 poena po utakmici prosek u NBA u drugoj sezoni. Predrag Danilovic je u najboljoj sezoni u NBA imao 16 poena po tekmi. Divac je za celu karijeru samo tri puta imao takav prosek poena. Sta ti ocekujes od Bogdana, 20 poena po utakmici!? Toliko ima Klej Tompson....
    (Milan, 24. maj 2019 13:42)

    # Link komentara

  218. ana, Ma verovatno Sale ne treba da Zove ni Gudurica,Jovica,Kalinica i ostale Zvezdine igrace.
    (Aleka, 24. maj 2019 13:42)

    # Link komentara

  219. Potencijalni spisak nista slabiji od onog iz 2002uge. Zna se ko je favorit za zlato, ali nista nije nemoguce, pa i Ameri povremeno kiksiraju, gubili su od Argentine, Spanije, Grcke, a svakako i od nas. Nema plej ofa, jedno lose vece da odigraju i moze biti nova senzacija
    (Midland/Odessa, 24. maj 2019 13:41)

    # Link komentara

  220. Ljudi, dal neko razmišlja kako ćemo bez Vladimira Štimca na klupi?
    (Bojan, 24. maj 2019 13:41)

    # Link komentara

  221. Ako bude kemije u timu, medalja vam ne gine
    (CroFed, 24. maj 2019 13:41)

    # Link komentara

  222. Stavite Jokica na 4 i upropastite igru...(kao Tadica u fudbalu na desno krilo)...
    Mora igrati 5 sto i igra u Denveru i da se prica vrti oko njega...
     (Dejan CZ, 24. maj 2019 13:39)

    # Link komentara

  223. Ono sto je najveci “hendikep”, mi nemamo klasicnog sutera, trojkasa. To je igrac koji pravi razliku, kao nekada Drazen, Sale Djordjevic/Obradovic, Zdovc, pa cak i Bodiroga. Mnogo znaci za tim kada neko “ubode 2-3 vezane trojke, pa se odvojimo, ili stignemo brzo. Sada kada se nasi dignu na trojku, ja se iznenadim kada pogode, a nekada je bio slucaj da se iznenadim kada promase.
    (sasa jokic, 24. maj 2019 13:33)

    NEMAMO ŠUTERA???
    LJUDI OVAJ JE LUD!
     (KoleCZ, 24. maj 2019 13:38)

    # Link komentara

  224. Teo, Micic, Jovic
    Guduric, Bogdanovic
    Kalina, Milosavljevic
    Bjelica, Lucic
    Bobi, Jokic, Milutinov

    Dragan umesto Nedovica, zbog povreda i nekonstantnosti. Milosavlkevic je srcan, borben, moze da pogodi, a u odbrani je zver. S druge strane Neda moze da izmisli poene sam, tako da koga kod izabere, bice opravdano. Steta sto je Macvan povredjen, nasao bi svoje mesto u ekipi.
    Imamo dosta igraca koji mogu da igraji na pozicijama 1,2 2,3 3,4 i Jokoc 4,5. Samo da svi budu zdravi. Ne mora Sale da zalaze pripreme za 1. jul bas, neka da oduska ljudima malo ?
     (nfl zaludjenik, 24. maj 2019 13:37)

    # Link komentara

  225. Ne znam odakle ideja da Jokić treba da ide na 4. Pa to je i Meloun pokušavao, pa video da ne ide. Na 4 smo najslabiji, Beli i Jelovac, možda Simanić da se kali orotiv slabijih... na ostalim poziciijama slatke muke

    Teo
    Micić
    Bogdan
    nedovic
    guduric
    lucic
    kalinic
    bjelica
    jelovac
    milutinov
    bobi/raduljica
    jokic

    baš gusto, jedan dobar centar otpada...
     (big, 24. maj 2019 13:37)

    # Link komentara

  226. na petici Marjanovic. Milutinov, Jokic (4 /5), Bjelica i Simanic (sazreo ove godine) na 4ci, Kalinic Lucic na trojci, (Guduric ako zatreba), Bogdan Nedovic na 2. na pleju Teodosic Micic i Nakic (overiti za buducnost)
    u zavisnosti od forme, povreda ili motivacije racunati na Milosavljevica, Jelovca, Raduljicu, Gudurica, Jovica.
    Tim treba da se uvede u smenu generacija pa zato malo i rizikovati.
    Podela na zvezdase i partizanovce nemaju smisla ovde. Jovica bih pre nego Micica zbog bolje saradnje sa centrima. Gudurica zbog spoljne igre pre nego Lucica. ali Lucic je stabilniji pa niko ne moze zameriti Djordjevicu ako njega izbere.
    Jaki aduti bi u tom slucaju bili spoljni sut ( i Jokic i Simanic i Bjelica i Guduric Bogdan Teo svi mogu po 2 ili 3 u seriji) i pick and rol opcije sa takvom centarskom linijom.
    milina...
     (triplem, 24. maj 2019 13:36)

    # Link komentara

  227. Teo Jović Micić
    Bogdan Nedović Gudurić
    Kalinić Lučić
    Bjelica Mačvan
    Jokić Milutinov Bobi

    I preptostavljam Gagi kao 14.(toliko može). Ako Mačvan ne prođe zbog povrede Simanić. Ta 4. streč je uvek problematična, ali Bjelica je tu, Mačvan igra uvek svim srcem i to poštujem a Simanić je budućnost i u dobroj formi.

    Ali ajde da prođu pripreme, možda neko iskoči iz drugog plana. Samo ne Simonović, Birčević i Raduljica, oni su dali svoje.
    U svakom slučaju evo svi su tu tako da ispod finala je neuspeh realno. Sve je na selektoru.
    Ko god bude otišao a ima izbor na svakoj poziciji, Saletova je odgovornost, nema opravdanja više.
     (mohikanac, 24. maj 2019 13:35)

    # Link komentara

  228. slatke muke ali... samo na prvi pogled. Micić se povredio, nije naivno, tek će se vidjeti šta je. Teo izabrao da ne igra ovu polusezonu i tako se bukvalno oprostio od nade da nude u kakvoj takvoj formi za SP. Jovič i Nedović više utakmica propustili nego što su odigrali. Ima tu dosta problema.
     (../\.., 24. maj 2019 13:34)

    # Link komentara

  229. Ono sto je najveci “hendikep”, mi nemamo klasicnog sutera, trojkasa. To je igrac koji pravi razliku, kao nekada Drazen, Sale Djordjevic/Obradovic, Zdovc, pa cak i Bodiroga. Mnogo znaci za tim kada neko “ubode 2-3 vezane trojke, pa se odvojimo, ili stignemo brzo. Sada kada se nasi dignu na trojku, ja se iznenadim kada pogode, a nekada je bio slucaj da se iznenadim kada promase.
    (sasa jokic, 24. maj 2019 13:33)

    # Link komentara

  230. Mi imamo Jokica, supertara.

    Ameri imaju 5 jokica, superstara.

    Svako ko poredi Micica i Teodosica sa NBA igracima je na nekim drogama.

    Taj Teodosic nije mogao da sastabi par poena u NBA a sad ce da oduva tim najboljih iz tog NBA?

    Srebro je max, mada licno mislim da ispadamo u cetvrt finalu
    (dragan, 24. maj 2019 13:33)

    # Link komentara

  231. teodosic jedan od najboljih ?
    pa ne igra ozbiljnu kosarku vec 2 god
     (srđan, 24. maj 2019 13:32)

    # Link komentara

  232. Kad vidim komentar za selektora najezim se... Covek je osvojio srebra na najjacim takmicenjima... Imamo ekipu za vrhunski rezultat samo zdravlje da nas posluzi..
    (Mare, 24. maj 2019 13:29)

    # Link komentara

  233. Teodosic ne zasluzuje da bude u reprezentaciji.Blago timu kog on zaobidje.Najveca fama od igraca koji nikada nije doneo srecu timu za koji je igrao.Sebicni igrac koji bezrezonski trosi lopte i od gotovog pravi veresiju.
     (ana, 24. maj 2019 13:28)

    # Link komentara

  234. Tim nikada gori.Prvi put nemamo vodju na pleju. Bice ovo divljanje na terenu pa sta se uradi.
     (Cvele, 24. maj 2019 13:25)

    # Link komentara

  235. Bilo bi pošteno, sada kada je Nikola tu, da Đorđević izađe pred javnost i kaže: "Cilj je zlato i sve osim zlata je neuspeh koji povlači moju ostavku." Pa onda da se ljudski šibamo sa Amerima i ako izgubimo, da ne bude onog ljigavog: "Sija srebro kao zlato".
    Mnogo vrhuskih trenera čeka priliku u reprezentaciji (Kokoškov, Radonja, Đurović,...) i ne može se doveka čekati da se kockice slože. 
    Sa ovakvim timom, nas par stučnjaka sa portala da se skupimo, došli bi do finala. E tu bi trebalo da dođe da izrađaja umeće selektora.
    (Poštovalac, 24. maj 2019 13:19)

    Druže, osvajanje zlata pored USA ekipe zavisi od toga kako oni igraju, oni su ti od čije igre zavisi da li će uzeti ili ne zlato. Đorđević treba da obeća da će spremiti ekipu kako treba i da će igrati najbolju košarku koju može, a medalja pa i zlatna, zavisi od mnogo faktora od kojih je najvažniji kako će Amerikanci igrati.
     (dux, 24. maj 2019 13:25)

    # Link komentara

  236. E sad da se ne odazovu Kari,Lebron,Durant... i eto nama zlata. :) Mada i da odu svi ameri, mozemo da im konkurisemo sa ovakvim nasim timom. SRECNO MOMCI.
    (Rina, 24. maj 2019 13:24)

    # Link komentara

  237. Jokić
    Bjelica
    Bogdanović
    Kalinić
    Teodosić
    Marjanović
    Jelovac
    Nedović
    Gudurić
    Jović
    Micić
    Milutinov
    Na poziciji 4 šta znam Mačvan dugo nije igrao povreda je teška bila možda Lučić umesto Jelovca s'tim što se Jokić može spustiti na 4-ku.
     (Jevdja, 24. maj 2019 13:24)

    # Link komentara

  238. Zastrašujuća repka po imenima (repka br 2 bi bila jača od većine malih reprezentacija na tom SP). Ako ne kiksate do finala, srebro je sigurno, a dalje tko zna.....
    (zgtom, 24. maj 2019 13:23)

    # Link komentara

  239. Sad kad svi očekuju da ćemo da rasturamo bila bi fora da ne budemo među prve 3 reprezentacije. Pitam se samo koga bi pljuvali, Đorđevića?
    (Neko iz mase, 24. maj 2019 13:21)

    # Link komentara

  240. Sad bi bila najjaca fora da Djordjevic ne pozove Jokica ;))))
    (Milan, 24. maj 2019 13:20)

    # Link komentara

  241. Odlicne vesti od jutros svaka cast savezu, koga god da pozove na siri spisak podrzavam!
    (Petar, 24. maj 2019 13:20)

    # Link komentara

  242. Bilo bi pošteno, sada kada je Nikola tu, da Đorđević izađe pred javnost i kaže: "Cilj je zlato i sve osim zlata je neuspeh koji povlači moju ostavku." Pa onda da se ljudski šibamo sa Amerima i ako izgubimo, da ne bude onog ljigavog: "Sija srebro kao zlato".
    Mnogo vrhuskih trenera čeka priliku u reprezentaciji (Kokoškov, Radonja, Đurović,...) i ne može se doveka čekati da se kockice slože.
    Sa ovakvim timom, nas par stučnjaka sa portala da se skupimo, došli bi do finala. E tu bi trebalo da dođe da izrađaja umeće selektora.
    (Poštovalac, 24. maj 2019 13:19)

    # Link komentara

  243. Simanica isforsirati na SP po cenu da ne ode apsolutno nespremni Teodosic....znam da nisu iste pozicije ali od Simanica ocekujemo buducnost a od Tea da ne pusi i pije do Kine... Jokic je veliki plus svakako, ali je sistem igre malo drugaciji i nece biti TD kao u NBA ali ce svakako vuci dvokici na sebe tako da nam post ostaje otvoren

    trebalo bi da bude dobro, a nek doguraju sto dalje....Spanija, Kanada i Australija takodje nece biti u full sastavu....za Grke nisam siguran
     (jedan od mnogih, 24. maj 2019 13:18)

    # Link komentara

  244. Ja sam vise za Stefana Jovica nego Micica....
    vrhunska ekipa... neka nam Bog da srece
     (Stex, 24. maj 2019 13:17)

    # Link komentara

  245. Još samo da se pređe preko raznih eggoa i uspostavi kontakt i pozove Micov uz jedan opušten pristup i dobru atmosferu tada bi bilo sve na mestu, ne vidim razlog da se to ne uradi a dobit bi bila VRHHH.
    (Dragan, 24. maj 2019 13:17)

    # Link komentara

  246. jokic selektor na terenu! ne sme sale da ga guši!
     (dzeronimo, 24. maj 2019 13:16)

    # Link komentara

  247. alek
    Ko treba da igra po tebi?
    Borisa Simanic?Dobric mozda?
     (Mhm, 24. maj 2019 13:16)

    # Link komentara

  248. Ђорђевић има слатке муке, али зато неки други горке... Ово су неки коментари са вести да ће Јокић да игра за нашу репрезентацију у Кини:
    ---…--
    Ako te Sale pozove. (aca, 24. maj 2019 10:12)
    И шта сад, да му се клањамо? (Данијел, 24. maj 2019 10:35)
    Ako si razmisljao nisi nam ni trebao. (Zoran, 24. maj 2019 11:34)
    Џабе сад, нећкао си се и ломио. Није то то. (бгд, 24. maj 2019 10:23)
    Jokicu, velika greska. (Dule, 24. maj 2019 10:52)
    pa da promasuje i kod nas slobodna bacanja, neka hvala! (jadranko, 24. maj 2019 11:18)
    Gde je bio kad su bile kvalifikacije? Da sam selektor nikad ga ne bih zvala, pa makar bili zadnji. (Bilja, 24. maj 2019 12:33)
    ---…--

    Није вам лако, види се. Вама што се нисте квалификовали завист изједа душу, а вама што јесте, страх улази полако у кости.
    Драго ми је што се потписујете српским именима, а још више што се неки труде чак и да пишу ћирилицом. То су и ваши преци радили.
    Само наставите да вежбате, крв није вода, ипак негде у дубини чучи потиснути Србин - а самим тим и потенцијално добар кошаркаш.
    (Комшијско меко ћ, трвдо ч, 24. maj 2019 13:16)

    # Link komentara

  249. nikad nismo bili jači, ali ne zaboravite, ni ostale reprezentacije nikad nisu bile jače! Španija, Italija, Australija, Kanada, Grčka, Argentina, Rusija, Litvanija, Francuska... Haos.
     (sanja, 24. maj 2019 13:15)

    # Link komentara

  250. 2014 SP Srebro - Bircevic u timu2015 EP 4. mesto - Bircevic nije igrao2016 OI Srebro - Bircevic u timu2017 EP Srebro - Bircevic u timuZnaci Bircevic je kljuc za uspeh... :)
    (mcvc, 24. maj 2019 12:51) Birčević je ključ srebra..ovaj put idemo na ZLATO :))
    (grobar 007, 24. maj 2019 13:14)

    # Link komentara

  251. Ljudi, ovako se i pred Euro nabrajalo pa je 60% tima odustalo zbog povreda. To su vec igraci u godinama, roviti, a vec su osvojili svoj maksimum na Sp i Oi pored Amera pa i na najmanji rizik nece ici na Sp. Nemoguce je u najjacem sastavu da odemo...
     (Jumko, 24. maj 2019 13:13)

    # Link komentara

  252. Joj utakmice uglavnom ujutru po nasem vremenu,kad se radi.
    (Mitar, 24. maj 2019 13:10)

    # Link komentara

  253. Teodosic ako bude spreman,na ime ne moze da igra,jako je los bio u kvalifikacijama...Micic ispred njega
    (Nikola, 24. maj 2019 13:10)

    # Link komentara

  254. Teo, jovic, micic, gudura, nedovic, kalinic, bjelica, lucic, bobi, milutinov, jokic i naravno BIRCEVIC. Znaci svi vi koji pisete, da znate, mora da ide jedan kojeg niko nije ocekivao, to nam istorija od 2014 kaze da tako mora. A bircevic je amajlija, i on ce da ide. E sad salu na stranu, mislim da ce raduljica sigurno ici kako ne znam ni sam, ali on je djordjeviceva pored tea desna ruka, bio je na svim okupljanjima pa nece ni ovo propustiti.
     (Goran, 24. maj 2019 13:09)

    # Link komentara

  255. Kakav Lucic,kakav Milosavljevic?
    Iskreno,dobri momci,borbeni,ali za prosecne klubove u kojima igraju.Nista vise.
     (alek, 24. maj 2019 13:08)

    # Link komentara

  256. Usa: A ko si ti i šta si postigao u životu?
     (Krajnje nebitan lik, 24. maj 2019 13:08)

    # Link komentara

  257. E kada bi imali i trenera stvarno bi bilo nesto.
    (paja,24.maj 2019 12:48)Rece Paja. Covece Djordjevic je zvanično olimpijski vicesampion i 2 u Evropi i na svetu!Sto si prespavao zadnje 4 godine?!
    (Jon Bon Jovi, 24. maj 2019 13:05)

    # Link komentara

  258. Žao mi Braduljice, verovatno ispada
    (Marčulionis, 24. maj 2019 13:04)

    # Link komentara

  259. Teodosic nije dugo igrao, Macvan nije dugo igrao i izlazi iz povrede, Bobi Marjanovic je nesiguran jer mu se zavrsava ugovor...

    Treba videti kakav ce tim biti na kraju
    (Zoran, 24. maj 2019 13:04)

    # Link komentara

  260. Mačvan tek izašao iz dve teške povrede.
     (Dag Kristi, 24. maj 2019 13:04)

    # Link komentara

  261. Realno, Jokic sad ima znatno bolje saigrače nego u Denveru. Svašta može da bude ako budu bili svi zdravi i "kliknu" u pravom momentu.
     (mitke, 24. maj 2019 13:03)

    # Link komentara

  262. Opasan tim imamo. Ako iskoriste Jokica na pravi nacin bicemo bas jaki. Ne treba ocekivati od Jokica brojke kao u NBA...jer je tekma i kraca i manje minuta i drugacija je igra.
     (majstor, 24. maj 2019 13:03)

    # Link komentara

  263. Jedan od ove dvojice ide sto posto u Kinu Bircevic ili Simonovic jer ih Djordjevic obozava kao igrace.Ja bi voleo da ne ide ni jedan jer imamo mnogo boljih igraca ali sta se ja tu pitam.Teo,Jovic,Micic___Milosavljevic,Bogi___Kalinic,Guduric___Bjelica,Bircevic____Jokic,Milutinov,Marjanovic___ Steta za Nedovica jedino ako ovaj Jovic bude rovit pa uleti umesto njega.
    (Moe, 24. maj 2019 13:01)

    # Link komentara

  264. Raduljica nema sta da trazi u reprezentaciji.
    (sasa jokic, 24. maj 2019 12:58)

    # Link komentara

  265. I opet ce moja USA da vas raznese sa 30+ razlike. Jedva cekam
    (Usa, 24. maj 2019 12:58)

    # Link komentara

  266. @mcvc
    Dobro vam je zapazanje, ali ste me lepo nasmejali, nemojte bas da preterujete sa Bircom, u smislu da se bas sve vrti oko njega.
     (Demar De Rosen, 24. maj 2019 12:57)

    # Link komentara

  267. Ekipa za sam vrh ali cini mi se da ovde od navedenih asova nema mesta za Lucica i Milosavljevica. Mislim da su visak.
     (Beograd, 24. maj 2019 12:56)

    # Link komentara

  268. Dali ikada Srbi mogu da budu realni?Tacno je da posle duzeg vremena imamo odlican tim na papiru pre svega centarska linija i pozicija pleja ostalo je sasvim prosecno ali...

    Osim Jokica i Micica koji imaju nestvarne sezone ostali su bar trenutno u kanalu ili sa nekim povredama ili igraju sasvim prosecne sezone.Prvo Bjelica je totalno propao u drugom delu sezone Bogdanovic isto mislim da je Bogdan i najvece razocarenje ocekivalo se mnogo vise pa i da bude lider ovog Sakramenta ali ne vredi decko nema glavu.Nedovic je konstantno povredjen 2 utakmice nije sastavio,Kalinic se povredio Guduric je dobar ali nije jos na nivou da resava utakmice mada njih dvojica imaju solidne sezone u Feneru kao i Milutinov u Oliju koji je nas treci najspremniji igrac trenutno.

    Teodosic je na nivou rekreativca sreca pa imamo Micia i Jovica.Ostali svi igraju ok Lucic je nesto iznad proseka Macvan je povredjen cele sezone Micov je dobar ali se ne zove a lego bi nam samo tako tu smo tanki...Osim Micica mi nemamo igraca koji resava bitne utakmice ove sezone u Evropi nekada smo ih imali vise a sav ovaj hajp je zbog Jokica.

    Realno Francuska,Australija,Kanada,Spanija pa i Grcka imaju odlicne ekipe nista slabije od nase ako im igraju svi a bar jedno 6-7 ekipa moze da iznenadi ukoliko budu u ful sastavu.Tako da dobri smo al te price o zlatu su glupost.
    (Obren, 24. maj 2019 12:54)

    # Link komentara

  269. Mislim da će i Boriša Simanić konkurisati za najboljih 12 iz više razloga. Kao prvo mlad je i strašan je potencijal koji prestavlja budućnost reprezentacije na poziciji 4. Svakako će proći pripreme ali eventualni njegov odlazak u Kinu imao bi veliki značaj, kao Kalina 2014.
    (Chodex, 24. maj 2019 12:52)

    # Link komentara

  270. Teo, Vasa, Jovke, Ned, Bogi, Gudura, Lučo, Kalinoglu, Bjeli, Joker, Milutin, Bobinator
     (KoleCZ, 24. maj 2019 12:52)

    # Link komentara

  271. Teodosic,Micic,Jovic,Nedovic,Bogdanovic,Guduric,Kalinic,Bjelica,Lucic,Milutinov i Jokic :))
    (Aleksandar, 24. maj 2019 12:51)

    # Link komentara

  272. Prvih 12: Teo, Vasa, Jovke, Bogdan, Gagi, Gudura (ili Simon), Beli, Kalina, Lucic, Joka, Bobi, Milutinov
     (Demar De Rosen, 24. maj 2019 12:51)

    # Link komentara

  273. Teodosic Micic Jovic
    Bogdanovic Nedovic Milosavljevic
    Lucic Kalinic
    Bjelica Jokic
    Marjanovic Milutinov

    Pa da uzmemo to zlato vise, ovo je poezija
    (Mdad, 24. maj 2019 12:51)

    # Link komentara

  274. 2014 SP Srebro - Bircevic u timu
    2015 EP 4. mesto - Bircevic nije igrao
    2016 OI Srebro - Bircevic u timu
    2017 EP Srebro - Bircevic u timu

    Znaci Bircevic je kljuc za uspeh... :)
    (mcvc, 24. maj 2019 12:51)

    # Link komentara

  275. Teodosic
    Jovic
    Micic
    Nedovic
    Bogdanovic
    Guduric
    Bjelica
    Kalinic
    Lucic
    Marjanovic
    Milutinov
    Jokic
    (Bojan95, 24. maj 2019 12:50)

    # Link komentara

  276. Sto se tice centara i krila tu je stvar jasna Bobi,Jokic, Milutinov i Bjelica , Lucic i Kalinic... E sad na bekovima treba da otpadne jedan , a on ce biti izmedju Gagija, Nedovica i Gudurica dok su Teo,Micic,Jovic i Bogdan sigurni
    (Cigani Ludaci, 24. maj 2019 12:50)

    # Link komentara

  277. Teodosic moze biti velika greska. Teo je legenda ali potpuno van forme, trebao bi da ustupi mesto nekom drugom.
    (Saguenay Lac St-Jean, 24. maj 2019 12:49)

    # Link komentara

  278. E kad bi imali i trenera stvarno bi bilo nesto.
    (paja, 24. maj 2019 12:48)

    # Link komentara

  279. Hahaha, ono kao vrhunski tim pa ispadamo u grupnoj fazi.
    (Jon Bon Jovi, 24. maj 2019 12:48)

    # Link komentara

  280. Možda naša i najjača centarska linija u istoriji.Mnogo kvaliteta i talenta.Ovo ne treba propustiti ni jednu utakmicu....
    (Jon Bon Jovi, 24. maj 2019 12:46)

    # Link komentara

  281. Macvan nije realno da ide. Tek je izasao iz povrede, nije igrao vise od godinu dana. A bio bi siguran putnik da je zdrav.
     (Bicu Slobodan, 24. maj 2019 12:44)

    # Link komentara

  282. увек смо и имали два врхунска тима, увек најјачу клупу у европи!!! са или без младе, којој желим да ипак не заигра. спортски поздрав свим правим љубитељима спорта
     (мнг, 24. maj 2019 12:42)

    # Link komentara