Četvrtak, 23.05.2019.

11:42

Gvardiola preuzima Juventus 4. juna

Fudbalski klub Juventus imenovaće 4. juna Pepa Gvardiolu za novog trenera, preneli su danas italijanski mediji.

Izvor: SN

Gvardiola preuzima Juventus 4. juna IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

116 Komentari

Sortiraj po:

rogh

pre 4 godine

vince carter


nisam mislio da cu odgovorit al ipak

napoli nadigrao liverpul- slazem se, u prvom mecu cak trebali i ranije da rijese mec ali eto

na anfieldu potpuno druga prica, napoli imao zadatak da da 1 gol i da sve rijesi a jedinu sansu napravili nakon greske lovrena i fabinja u 91.minutu, btw svi pominju tu sansu milika a niko da se sjeti 3 ciste situacije 1na1 manea. uostalom i da su prosli grupu znamo krajnji domet napolija- i u doba maradone nisu gurali dalje od cetvrtfinala pa ne znam zasto bi sad

inace drag mi je klub taj napoli, nije im islo na ruku to sto je kilava benfika izbacila paok pa je liverpul morao na zrijeb iz treceg sesira jer 2 finala 2016 i 2018 nisu mogli da nadomjeste 3 prazne evro sezone lfc,inace neku drugu grupu bi lagano prosli

vince carter

pre 4 godine

Taj Napoli je apsolutno nadigrao Liverpul u Italiji,njih inace ne zanima previse liga evrope plus su preko lige imali obezbedjenu LS. Sad je znaci merilo liga evrope ;)) ajde onda da se podsetimo sta je Atalanta uradila Evertonu i sta su Spanci godinama radili Englezima u LE! Tad je Liga Evrope nebitna jel? :))

kenta

pre 4 godine

Prejadno sta covek radi samo da bi se upisao u istoriju kao najtrofejniji u Evropi... Sljam od trenera... Uzmi sine evo npr Everton pa se dokazi ili evo cak i Totenhem... Ma daj sto uopste i komentarisem ovog lika....

Ant

pre 4 godine

Ima dosta poprecnih vesti, mislio sam da je stvar sa Poketinom gotova, ali danas je koeficijent u kladionicama na Gvardioli pao drasticno i cini se da tu ima nesto. Sve ovo ima smisla pogotovo ako se uzme u obzir vrlo verovatno izbacivanje Citya iz LS , a s obzirom da je svakom treneru LS opsesija, sigurno da Gvardiola ne zeli sebi dovoliti sezonu bez tog takmicenja. Prizeljkivao sam najvise Poketinha iskreno, svidja mi se njegov rad i fudbal, ali ako zaista Gvardiola dodje, ne moze se ne pozdravit takav potez. Covek je sinonim za uspeh, stvaratelj mozda i najbolje ekipe u istoriji klupskog fudbala one barselone, svoj stil prezenttovao u Engleskoj, tj obrisao pod sa konkurencijom srusivsi sve moguce i nemoguce rekorde .Igraci mu napreduju , igra napadacki i ako vec Poketinjo nece dolazit, onda mi je on prvi izbor. Sigurno pre Murinha pa i Contea. Dolazak ovog coveka bi bila revolucija u talijanskom fudbalu i moguci povratak Kalca na puteve stare slave. Ronaldo pa Gvardiola, to su dva ogromna imena u svetu fudbala. Spominje se i povrataak Contea i liga se vraca pomalo. Potrebni su jaci i Inter i Milan ! Dobrodosao Pep !
(mali_buda, 23. maj 2019 12:07)

Samo jedna velika ispravka, nije on ni "S" od stvorio onu barselonu nego Klajvert koga vec svi zaboravljaju, on je doveo sve te fudbalere i sklopio sve sto smo onda gledali, posle njega je ostao sistem i igraci uz male promene do tek pre koju godinu kada su polako poceli da odlaze Pujol, Inijesta, Cavi...

bum bum

pre 4 godine

Samo jedna velika ispravka, nije on ni "S" od stvorio onu barselonu nego Klajvert koga vec svi zaboravljaju, on je doveo sve te fudbalere i sklopio sve sto smo onda gledali, posle njega je ostao sistem i igraci uz male promene do tek pre koju godinu kada su polako poceli da odlaze Pujol, Inijesta, Cavi...
(Ant, 23. maj 2019 17:15)nije Klajvert nego Rajkard.

Lilian Thuram

pre 4 godine

imace malo manju platu od Ronalda i jedno 3 puta vise od ostalih igraca poput Dybale ,Pjanica. neverujem u ovo , mozda Pochetino postane novi trener ali Guardiola tesko.

Bekinho

pre 4 godine

.Ako je Gvardiola prevara sa ovakvom karijerom ,titulama, igrom, svojevrsnim pecatom , onda se covek zapita sta su onda tek ovi gore nabrojani treneri ?Pa oni su dno dna, jer ne znam sta je nize od "prevare " ! I kako da takvi ljudi rade u takvim klubovima, neverovatno zar ne ?Sretno Pep u novoj avanturi, ako se dogodi !
(hool, 23. maj 2019 13:55) Druze jeste prevara. Sve gore nabrojani tvoji su uradili mnogo vise za fudbal nego sto ce ikad gvardiola,i wengera i fergusona u istu recenicu sa pepom ne ide nikako. Kada taj pep dovede nepoznate igrace i od njih napravi igracine,a ne plati sterlinga 80 mil i od njega pravi igraca. Kao i mnoge ostale.

ATG

pre 4 godine

Znaci nista od LS. Pa onaj mocni Bayern je unazadio i izgubise 3 godine. Da je bio neko drugi osvoji bi bar 2 LS za te tri godine. A posle su ih godine stigle.

mich

pre 4 godine

Sledece destinacije Gvardiole ce biti takodje, dobro prostudirane, Juve, PSG, Ajaks, Porto, Dinamo Z, CZV, Salzburg...covek ide samo u klubove koji apsolutno dominiraju, tako da bi mogao da postane trener sa najvise osvojenih sampionata u evropi...LS pokazuje kakav je u stvari trener...

bz

pre 4 godine

Alegri uzimao titule i ovaj ce i kokoska bi.
Da nece mozda ls osvojiti?Kad nije uspeo sa onakvim bayernom i sitijem,tesko da ce i sa juveom.

mr.wolf

pre 4 godine

Znaci Liverpul ce konacno moci da osvoji titulu u Engleskoj. 
(xyz, 23. maj 2019 13:26) 

Moci ce i ovako.Nece City zauvek imati ovoliko srece da uzme ligu sa bodom razlike. Ne traje zauvek tolika sreca.
(Santa C., 23. maj 2019 15:24)

Slazem se da sreca nije uvek prisutna. Ali i Liverpil je imao u minmum 5-6 utakmica ludu srecu. Zasto onda mislis da ce Liverpul i dalje imati tu srecu. I zasto mislis da ce Liverpul uspeti da ponovi ovu sezonu.
Ako Liverpul ne osvoji sledece godine titulu, nikad nece.

Corto

pre 4 godine

Valjda ce neko upravi Juventusa preneti ove reci strucnjaka, jer ocigledno ne znaju sta rade!
(Miskec, 23. maj 2019 12:59)

Naravno da ne znaju...Pojma nemaju.

Da znaju ne bi bacali pare za nesto sto kosta 20x manje. Cuj u Juventusu znaju sta rade :-) Sa Palermovim trenerom bi osvojili prvenstvo imajuci u vidu tim i ligu.

glisa

pre 4 godine

još jedna Pepova neuspešna avantura,covek maltene iste rezulatate kao Pelegrini a potrosio 400 miliona vise,nije uzeo LŠ zbog koje su ga doveli, u Bajernu ista priča,nije uzeo LŠ zbog koje je doveden,to maskira titulama u sampionatu u kome ide tri puta skuplju ekipu od prvog sledećeg.Sad u Juve,ekipu koja ima pet puta jacu ekipu od bilo koga u njihovoj ligi,nece uzeti LŠ,uzece ligu i opet priče da je najbolji trener ikad.

Santa C.

pre 4 godine

ha ha ha ha ..... najveca prevara u istoriji treniranja ... puci ce milijardu i nece osvojiti LS.

A.za skudeto bih im i ja bio dovoljan trener da ga osvoje... kao.i zadnjih 10 god.


Cuj Gvardiola.... pa on ne ume ni dobrog igraca da postavi na pravo mesto u timu.
(O3on, 23. maj 2019 12:46)
sta bi im pricao na treninzima majke ti?....kako bi pripremio utakmicu Roma -Juve ....sta bi reko Ronaldu da radi a sta ne? ...kako bi izgledali treninzi?....Gvardiola je velemajstor fudbala
(milan, 23. maj 2019 13:49)


Pa isto sto i Gvardiola, znaci nista :-)))


Sine, ako dobrog igraca postavis na pravo mesto tim funkcionise i bez puno price. Gvardiola ima dobre igrace ali ne ume bas da ih stavu na pravo mesto. I nikad nece vise bez Mesija uzeti LS.

O3on

pre 4 godine

(hool, 23. maj 2019 13:55)

Sa fondom od miljardu i vise € i ti bi osvojio nacionalno prvenstvo i LŠ. Takvim timovima trener i ne treba.

I zato je Gvardiola skup marketing i prevara a Ferguson i takvi kao on trenerski bogovi. Treneri prave igrace i tim pa zarade milijarde a Gvardiola kupuje, baca milijarde a ne ume takvom igracu ni mesto u timu da nadje.

Vise je sezona upropastio nego sto je trofeja osvojio. Cista prevara. Vise ne moze ni sa najskupljim timom da mrdne dalje od 1/4 finala. Smesan lik.

артиљерац

pre 4 godine

Пи,какви су Италијани.А лепо смо се договорили да ја тренирам Јуве.И кажем
жени,селимо се у Торино.Немо да кречимо,и да радимо столарију,пусти то.Кад...
А,ово нећу да им заборавим.Много су ме разочарали.

Liliputanac

pre 4 godine

Sa fondom od miljardu i vise € i ti bi osvojio nacionalno prvenstvo i LŠ. Takvim timovima trener i ne treba.

I zato je Gvardiola skup marketing i prevara a Ferguson i takvi kao on trenerski bogovi. Treneri prave igrace i tim pa zarade milijarde a Gvardiola kupuje, baca milijarde a ne ume takvom igracu ni mesto u timu da nadje.

Vise je sezona upropastio nego sto je trofeja osvojio. Cista prevara. Vise ne moze ni sa najskupljim timom da mrdne dalje od 1/4 finala. Smesan lik.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (O3on, 23. maj 2019 15:01

Ne znam zasto se ovakvi deciji komentari uopste pustaju. Covek da ne poveruje sta ce sve ovde procitat.Elem, nije ni bitno. Pep je dobrodosao, mada bi i ja najvise voleo Poketinja. U svakom slucaju hvala Alegriju na svemu. Ostace u lepom secanju svih juventina.

gremlin3

pre 4 godine

Molim lika koji mi krade nick da to ne radi ovde originalni gremlin ljubitelj serie A i ACM...p.s.sta vam to znači da kradete NICK...(ja sam ostavio za Di Marzia ne i drugi komentar)
(gremlin,

Ti kao da si 'patentirao' nick pa se ljutis sto je neko ostavio komentar
pod istim. Kako ti nije palo na um da ima ljudi koji ne 'vise'na b92 nego
dodju ovde s vremena na vreme i nisu videli da neko vec koristi nick pod
kojim su oni ostavili komentar. Ja svakodnevno citam vesti na b92 ali mi
se retko desi da procitam komentare vezane za fudbal a ni na ostalim
vestima se ne trudim da zapamtim neciji nick. Ja retko komentarisem i od 10 komentara mi objave 2 ili 3 i cesto menjam nick misleci da se moderatoru
prosli nick nije svideo pa nije hteo da pusti komentar a mozda mu se moji
komentari jednostavno ne svidjaju.

P.S. Kad bismo se javljali pod pravim imenom i prezimenom desilo bi se
isto kao i sa nick-om. Evo sad sam gremlin3, nema ljutis necu vise.

Santa C.

pre 4 godine

Znaci Liverpul ce konacno moci da osvoji titulu u Engleskoj.
(xyz, 23. maj 2019 13:26)

Moci ce i ovako.Nece City zauvek imati ovoliko srece da uzme ligu sa bodom razlike. Ne traje zauvek tolika sreca.

Santa C.

pre 4 godine

Konačno pada poslednja prepreka da Liverpul postane šampion Engleske. Nadam se.
(Željko, 23. maj 2019 14:15)

Nema te prepreke.

Vise je sreca odlucila. Nece City uvek imati toliku srecu.

Stara kuka

pre 4 godine

A mene doveo Mancester City al na menadzeru haha:)))
24 miliona za jednog fudbalakog trenera po sezoni?Juju,sta je ovo.Ali sta briga igrace,trenere,menadzere...moze im se.

Opsss

pre 4 godine

Ja u ovo ne vjerujem,mada ima logike da bi se Pep volio dokazati u Italiji pošto igrački nije nešto prošao.Zašto bi ga Siti bez obeštećenja pustio,izjavio je da ima još dve godine ugovora?!

Corto

pre 4 godine

Za skudeto im Gvardiola ne treba a LS da osvoji ne ume. A tek sa timom kao sto je raspali Juve on nece biti ni blizu titule LS.

Sto li bacaju pare?
(Rockx, 23. maj 2019 12:50)

Iz istog razloga zbog kog su doveli raspalog Ronalda. Imaju veru i imaju pare ali nemaju mozak i upravu.

I zato ce u finalu jos dugo ucestvocati kao navijaci sa tribina...

Gvardiola... ha ha ha

eric7

pre 4 godine

Najjace mi je kad coveka koji u 10 god profesinalne karijere ima vise toga u CV-u nego velika vecina "velikih" trenera za citavu karijeru nazovu "prevara". jedan Ferguson ima "samo" 2 lige sampiona u citavoj karijei. Danas jedan Klop, Conte, Alegri ,Venger vaze za velike strucanjke, trenere, znalce a recimo ni jedan od njih nema LS, nema iskreno ni prevelik br ostalih trofeja. Jel Anceloti prevara jer nije uspeo doneti LS prebogatom i prejakom PSG ? Ili BAyernu ? Je li Venger prevara sto nije onakvom Arsenalu uspeo doneti ni jednu LS za 20 i kusur godina ? Jel Klop prevara jer je izgubio dva finala LS, ima "samo" dve bundeslige u svojoj karijeri ? Jel Conte prevara jer ima "samo" par skudeta sa Juventusom, ni jedno finale LS, i premijerligu sa Chelsijem ? Mislim pitanje se namece samo po sebi i logicno je.Ako je Gvardiola prevara sa ovakvom karijerom ,titulama, igrom, svojevrsnim pecatom , onda se covek zapita sta su onda tek ovi gore nabrojani treneri ?Pa oni su dno dna, jer ne znam sta je nize od "prevare " ! I kako da takvi ljudi rade u takvim klubovima, neverovatno zar ne ?Sretno Pep u novoj avanturi, ako se dogodi !
(hool, 23. maj 2019 13:55)

Pobednik dana! Najbolji komentar! Pravo u centar.

Pontiac

pre 4 godine

dopuna slike, 23. maj 2019 14:13
Prva stvar ! Gvardiola nije izgubio od bayerna 7-0 ,vec Tito Vilanova.Dakle i to nesto govori.Takvi porazi se njemu nisu desavali u barseloni koja je pala posle njegovog odlaska.Taj dvomec je bio 2013 kad je Gvardiola bio na odmoru. Druga stavr ! U Bayernu nije dobio otkaz,dakle hteli su ga i rukovodstvo i navijaci ostaviti , sto znaci da je radio dobar posao. Tacno, ispao je 3x u polufinalu LS, protiv Barcelone je bio desetkovan mora se priznati i desio mu se onda Mesi sou pre kraj prve utakmice i on je sve resio. Sjajno se Bayern drzao u taoj utakmici. Protiv Atletica prosto je neverovatno da su sve ono promasili , pogledaj uzvrat i videces da su sve uradili,ali lopta nije hteal u gol.Dakle nisu imali srece.Protiv Real jessu zgazeni iskreno receno. Protiv Chelsea 2012, ubila ih barsa,prosto ih ubila,ali Mesijeva precka iz penala ih srpecila za novo finale. U engleskoj nista nije napravio ??? Druze ajde zavrati se i procitaj ponovo moj komentar ! Covek pomerio granice u engleskom fudbalu kao niko pre. I ako cemo nekog suditi po njegovim neuspesima, onda svakom treneru mozemo naci koliko hoces zamerki. Neko je napisao upravo dobar komentar vezano za to. I ako je smao LS merilo , on je opet veliki trener, ima vec 2 nakon 10 god rada. Kao sto isto neko rece, Ferguson ima za citavu karijeru 2, Venger cak ni jednu a smatraju se velikanima. Covek je najbolji na svetu u svom poslu i zato je toliko placen.Nisu budale ni u Bayernu ,Cityu ili Juveu.

Donn

pre 4 godine

Kako ce preuzeti kad ima ugovor na jos 2 godine sa Sitijem.Moze Siti raskinuti s njim ugovor al' da mu isplati sve sto duguje sto se naravno nece desiti, a on ne moze raskinuti ugovor s njima jer bi onda vjerovatno morao da placa ogromne penale tako da mu se ne bi isplatilo da ide tamo.

gremlin

pre 4 godine

@nikola
Šta je tužno?!Pitaj ljude sa B92 ko komentariše calcio,i sta je tebi problem AKO JE MENI NEKO UZEO NICK?!I izvinio se...

molim vas objavite komentar

pre 4 godine

Clanovi "uzasne" Serie A su imali isti broj bodova i jednak medjusobni omer sa "prejakim" finalistima LS Liverpulom i Totenhemom. I to je Totenhem prosao jer Inter nije dobio PSV kod kuce a Napoli je ispustio 2 boda golom Di Marie u 91 minutu u Parizu a i tako su imali isti broj bodova. Kad su Englezi ispadali rano do ove sezone,bilo je "jaka liga,preumorni su" a sada je posledica uspeha ta ista jaka liga. Mora sa je Holandska liga prejaka cim je Ajax bio egal sa svima i sto svaki igrac koji predje iz Holandije u Englesku postane zvezda. Mora da je do stilova igre zar ne! "Raspala serija a" "bajernliga" "spanija ima tri tima" a fudbal nikad jaci po njima :)) pa kako rodjaci :)) 2005 na primer su i englezi,italijani,spanci bili jaki kao zemlja!
(vince carter, 23. maj 2019 13:37)

nije uzasna italijanska liga i njihov fudbal?

ej..dodje im raspali arsenal sa mustafijem dzakom i slicnima, gde je pola igraca za surdulicu i jos navrh toga totalno su bili van forme jer su u engleskoj gubili utakmicu za utakmicom od mnogo losijih timova i raspameti jedan napoli koji je 2. u toj ligi..

pa anceloti se zamalo pod stare dane rasplakao na klupi jer mu tim u dve utakmice bio totalno nadigran..

Nikola

pre 4 godine

Ok,gremlin2 ja sam ovde baš dugo i gremlin mi je ime bar 10 godina možda i više...tako da ok...
(gremlin, 23. maj 2019 13:41)

Pa ovo je jako tužno...

dopuna slike

pre 4 godine

Eto zasto nam tako "dobro" ide..
(Pontiac, 23. maj 2019 13:28)

Vidim da dosta selektivno prikazuješ gvardiolu, ali evo par detalja da upotpunimo sliku.

2012 godine ispada u polufinalu kod kuće iako su vodili 2-0 i imali igrača više od omatorelog čelzija koji posle toga je bleda senka samog sebe (danas ima dva krštena igrača).

2013 bajern briše pod sa njima 4-0 i 3-0 u polufinalu.
2014 preuzima isti bajern koji je demolirao barsu i doživljava da ga dobije real u minhenu 4-0 (brisanje poda jel da).
2015 gubi od te barse 3-0 u ligi šampiona (pojeli su ih)
2017- ispada od monaka sa sitijem (strašno)
2018- rastura ga liverpul 3-0, 2-1
2019- ispada od totenhema koji je od njih duplo slabiji

Kada stiže u bajer, dolazi u najjači tim u evropi, mašineriju sa kojom nije ništa uradio u ligi šampiona 3 godine.

Siti je mnogo uložio i u pomoćne trenere i igrače i sve živo da bi ih on preuzeo kao na tacni i kako njemu treba, i opet ne može ništa da postigne.

Gvardiola je stvarno dobar trener, i to mu niko ne može osporiti, ali moraš shvatiti su murinjo i on pročitani. Murinjo od 2010 nema ligu šampiona a vodio je jedan real, a gvardiola ni sa bajernom ni sa sitijem u ligi šampiona ne pokazuje ništa (od 2011 kada je vodio supermoćnu barselonu).

mohikanac

pre 4 godine

(Negativni, 23. maj 2019 13:59)
Ako vec spominjes sudije, kako te nije sramota spomenuti Inter Murinha a upravo MIliot dao gol iz kilometarskog ofsajda i ponisten cist gol barsi u uzvratu za finale, plus sto je tada barselona morala busom na put jer vazdusni saobracaj bio zatvoren zbog vulkana .Sve je to ostavilo traga,ali se Gvardiola nije zalio kako se zali tvoj ljubimac specijal 5 na ptice,svemrice, fizoterapeute , macke, mesec itd.. Cistio pod s njim u Spaniji, uvalio mu petardu sa la masiom dok je Murinho imao najskupljim tim ,druge galaktikose ,plus sto je covek nasledio vec sampionsku ekipu,dakle Real pre Gvardioile bio 2 puta za redom sampion Spanije.i na sve to revansirao mu se za ls, dobivsi evropski el clasicko u polufinalu. Na sve to , kao da nije bilo dovoljno, pocistio pod s njim i murinhovom terenu , u Engleskoj. Izdominiro kao niko ! Ima duplo vise pobeda u direktnim okrsajima i vec sad vise trofeja iako je skoro 10 god manje na sceni od Murinha. A konkurencija tada je bila mnogo jaca nego danas. Mocni United jos uvek, Chelsea takodje, Arsenal jos uvek bio jak.Dakle jaci englezi nego zadnjih godina.O talijanima da ne pricam.Milan i INter bili sam vrh jos uvek, kao i Juve. Sveprisutni Bayern .Dakle, mozes prosipat tu pricu maloj deci, al ne nama matorim. U svakom slucaju , uzitak je citat komentare Murinhovih botova, kojima je ovaj genijalac unistio detinjsto :)

doom

pre 4 godine

познаје материју, играо са Иљиром Тареом у Бреши ономад, улазио са клупе... ту и завршио каријеру.

romanista

pre 4 godine

Juventusu je ogroman problem u nedostatku kvalitetnih takmičarskih mečeva u Serie A, to je ključ neuspeha u LŠ. U Pepovom slučaju, samo su pare motiv prelaska. Vodio je prebogat klub, pa nije uspeo da primiriše titulu LŠ. Državna titula je pod obavezno, a Juventus se nada da će im doneti LŠ, što podrazumeva period od minimum 4-5 godina rada...Juve apsolutno nije taj klub, da čeka toliko dugo, tako da je ovo pucanj u prazno za Juve, a Gvardiola će zaraditi pare i devalvirati karijeru...

gremlin2

pre 4 godine

Molim lika koji mi krade nick da to ne radi ovde originalni gremlin ljubitelj serie A i ACM...p.s.sta vam to znači da kradete NICK...(ja sam ostavio za Di Marzia ne i drugi komentar)
(gremlin, 23. maj 2019 13:18

Druze nije mi bila nikakva namera da "kradem" bilo kome nikakav nick. Niti sam znao da ima neko tu ko se potpisuje kao "gremlin" ,niti iskreno ne pridodajem tome neki znacaj. Ali eto, ako ti to nesto znaci i ako si se uvredio , izvini.Ja sam taj nick stavio iz nekih drugh razloga,al isto tako manje bitni.

Nikola

pre 4 godine

Deluje potpuno nerealno. Serija A je ocajna. Gledao sam ove sezone na desetine meceva. Napoli je imao nekoliko dobrih i lepih utakmica, Juve dve i to je to. Inter i Milan kad gledan smuci mi se fudbal. Ako dodje u takvu ligu napravice 5 koraka nazad u karijeri.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Minja, 23. maj 2019 12:26)

Nisi ti gledao na desetine meceva, cim tako pricas, jer da jesi video bi odlican fudbal, i to ne samo u ovoj sezoni nego i proslim. Ima tu jos ekipa sem te 3 koje si nabrojao. Sampa, Atalanta, Fiorentina, Torino, Lacio...odlicne utakmice sa puno sansi i dosta golova. U Kalcu je trenutno dato vise golova nego u Primeri, a ima jos jedno kolo da se odigra. A tu imas Barsu koja je dala skoro 100 golova, sto opet pokazuje nekvalitetnost ostatka timova. Tako da ne lupaj.

milan

pre 4 godine

Trener koji je vodio Barsu, Bajern, Siti i sve sto je osvojio osvojio bi verovatno i drugi trener, jer lako je napraviti pitu ako imas kvalitetan sir ili meso. Sa takvim budzet verovatno bih i ja osvojio makar neki liga kup.
(pribil, 23. maj 2019 12:48)
on je velemajstor fudbala a ti.... kad bi stao ispred aguera ,sta bi mu reko? a treba recimo da igra protiv Liverpula ....isto pitanje vazi i za ostale igrace da ih ne nabrajam....kako bi pripremio utakmicu? organizovao trening?

markokiki

pre 4 godine

Nisam Fan gvardiole, al jedno ljudi puno grese. Svi misle lako je sa barsom uzeti lš e pa da je tako neko vic uzeo. Al barsa kiksa, imaju igru al ne i jaku psihu kad treba. Tu je gvardiola poboljšao barsu. Ja volim Liverpool i klopa kao trenera. Al ovo sto je gvardiola uradio u engleskoj ligi sa sitijem je za rispekt. Liverpool je propustio svoje šanse a siti iskoristio i nije pokleklo do kroja. Sto nije lako.

Negativni

pre 4 godine

(Pontiac, 23. maj 2019 13:28)

Zaboravio si i "revoluciju" Ovreba. Hidink ga je odučio od fudbala u te dve utakmice. Da si gledao mečeve u to vreme, znao bi da Kaka zbog povreda skoro da i nije igrao. Mnogo ovde ima teoretičara i statističara, a niko fudbal gledao nije. Gvardiola je odličan trener, ali daleko od genijalca. Imao je sreće da ima fantastičan tim Barse u vreme kada su ostali veliki timovi imali smene generacija i polako su padali (Bajern, Mančester, Milan). Da je takav revolucionar, Monako mu ne bi bio problem. A taj "samoproglašeni Specijalni" kako ti kažeš, oduvao ga je sa Kivuom i Militom. Ne pomaže uvek Ovrebe, šta ćeš.

sef strucnog staba

pre 4 godine

gremlin se svadja sa gremlinom 2 i to je najzanimljivije od svega ovde..Gvardiola ako ode odlazi u ligu gde nema konkurenciju i gde ce trpsti male milanske klubove do iznemoglosti.

Fan Pennyja Hardawaya

pre 4 godine

Nisam nikada zamislio Gvardiolu kao Ronaldovog trenera. Mislim da je ce on biti prvi trener koji je trenirao i Messija i Ronalda

Pontiac

pre 4 godine

Covek koji nakon dve katastrofalne sezone Rajkarda, bez trofeja, dolazi u barsu i pravi totalnu revoluciju. Resava se hrabro kostura Rajkardovog tima, superzzvezda poput Ronaldinha,Etoa, Deca, Turea te vuce maestralne poteze kako bi osvezio ekipu i nasao izvor gladi za trofejima.Pozadi dovodi Alvesa i vraca Pikea, u sredini palicu predaje Xaviu ,Iniesti i novom decku Buskecu, a u napadu Mesi preuzima sve u svoje ruke.Ostalo je istorija..4 god za redom cistio pod sa Realom ,istim onim koji je bio 2x prvak pre Pepa. I to jos jaci sa Ronaldom, Kakom,Alonsom ..najskuplji tim tog doba na celu sa samoproglasenim gosp. Specijalnim. I tom realu ocita cas totalnog fudbala zdrobivsi ih sa 6-2 na Bernabeu i 5-0 na Nou Campu. 2 x u finalima se poigrao sa tada mocnim Unitedom , 2011 na Vembliju poceo sa 7 igraca iz La masije. ! U Engleskoj covek pomerio granice do nevidjenih visina.Niko nikad u istoriji engleskog fudbala nije u jednoj sezoni uzeo prvenstvo, FA cup i Liga kup! Niko nikad !!! Liverpool osvoji rekordan br bodova , i bio bi prvak u sve i jednoj sezoni u istoriji osim ove dve zadnje gde je City osvojio 100 odnosno 98 bod !! gotovo da nema igraca koji mu ne napreduje. Sta je napravio od mutavog Sterlinga npr? Da ne idem dalje ! Neko ulozi isto 500 mil al znamo kako je igrao, sta osvojio,koga dovodio i kako zavrsio...Dok Pep svoja ulaganj opravda rezultatima i igrom.I onda dodju "astrucnjaci" i kazu: " Prevara od trenera koja ne vredi toliko" ..Eto zasto nam tako "dobro" ide..

rogh

pre 4 godine

vince cartere, prosle godine 5 premierligasa je proslo grupu u ligi sampiona i arsenal u ligi evrope, ne znam o kom ranom ispadanju pricas? tacno je da su se mnoge stvari poklopile ove sezone ali zar je npr inter zasluzio da ide dalje iz grupe vise nego totenhem, hajde ovo oko napolija da ne komentarisem jer navijam za liverpul pa bih bio pristrasan

miko

pre 4 godine

@Minja

Druze to sto je serija a ocajna nema nikakve veze. Prvo uzece velike pare, drugo sitija se zasitio, od ls i dalje nista, i trece ovde ce uzeti jos jednu titulu iz 3 zemlje u kojoj radi, i velike sanse da uzme Ls

milan

pre 4 godine

ha ha ha ha ..... najveca prevara u istoriji treniranja ... puci ce milijardu i nece osvojiti LS. 

A.za skudeto bih im i ja bio dovoljan trener da ga osvoje... kao.i zadnjih 10 god. 


Cuj Gvardiola.... pa on ne ume ni dobrog igraca da postavi na pravo mesto u timu.
(O3on, 23. maj 2019 12:46)
sta bi im pricao na treninzima majke ti?....kako bi pripremio utakmicu Roma -Juve ....sta bi reko Ronaldu da radi a sta ne? ...kako bi izgledali treninzi?....Gvardiola je velemajstor fudbala

znalac

pre 4 godine

Proci ce kaou Bayernu.Italijanska kao i Nemacka liga nemaju jake timove.Tamo Bayern ovde Juventus.Nema para.Nema transfera velikih igraca. Ronaldo je vec na zalasku karijere

hool

pre 4 godine

Najjace mi je kad coveka koji u 10 god profesinalne karijere ima vise toga u CV-u nego velika vecina "velikih" trenera za citavu karijeru nazovu "prevara". jedan Ferguson ima "samo" 2 lige sampiona u citavoj karijei. Danas jedan Klop, Conte, Alegri ,Venger vaze za velike strucanjke, trenere, znalce a recimo ni jedan od njih nema LS, nema iskreno ni prevelik br ostalih trofeja. Jel Anceloti prevara jer nije uspeo doneti LS prebogatom i prejakom PSG ? Ili BAyernu ? Je li Venger prevara sto nije onakvom Arsenalu uspeo doneti ni jednu LS za 20 i kusur godina ? Jel Klop prevara jer je izgubio dva finala LS, ima "samo" dve bundeslige u svojoj karijeri ? Jel Conte prevara jer ima "samo" par skudeta sa Juventusom, ni jedno finale LS, i premijerligu sa Chelsijem ? Mislim pitanje se namece samo po sebi i logicno je.Ako je Gvardiola prevara sa ovakvom karijerom ,titulama, igrom, svojevrsnim pecatom , onda se covek zapita sta su onda tek ovi gore nabrojani treneri ?Pa oni su dno dna, jer ne znam sta je nize od "prevare " ! I kako da takvi ljudi rade u takvim klubovima, neverovatno zar ne ?Sretno Pep u novoj avanturi, ako se dogodi !

gremlin

pre 4 godine

Molim lika koji mi krade nick da to ne radi ovde originalni gremlin ljubitelj serie A i ACM...p.s.sta vam to znači da kradete NICK...(ja sam ostavio za Di Marzia ne i drugi komentar)

vince carter

pre 4 godine

Clanovi "uzasne" Serie A su imali isti broj bodova i jednak medjusobni omer sa "prejakim" finalistima LS Liverpulom i Totenhemom. I to je Totenhem prosao jer Inter nije dobio PSV kod kuce a Napoli je ispustio 2 boda golom Di Marie u 91 minutu u Parizu a i tako su imali isti broj bodova. Kad su Englezi ispadali rano do ove sezone,bilo je "jaka liga,preumorni su" a sada je posledica uspeha ta ista jaka liga. Mora sa je Holandska liga prejaka cim je Ajax bio egal sa svima i sto svaki igrac koji predje iz Holandije u Englesku postane zvezda. Mora da je do stilova igre zar ne! "Raspala serija a" "bajernliga" "spanija ima tri tima" a fudbal nikad jaci po njima :)) pa kako rodjaci :)) 2005 na primer su i englezi,italijani,spanci bili jaki kao zemlja!

badzan

pre 4 godine

Ovo bi bila velika stvar za talijansku ligu. Mozda i veca od samog dolaska Ronalda. Gvardiola po mnogima vazi za najboljeg strucnjaka na svetu zadnjih godina , neko ko je oznacen kao "revolucionar" i napadacki orjentisan trener. Sledbenik "krojfizma" i kao takav , njegov dolazak bi doneo mnogo na razvoju lige, same igre koja je iskreno receno zastarila na Apeninima. Potrebni su novi trenerei sa novim idejama kao sto su Gvardiola, Klop itd. Ovo bi privuklo sigurno veci broj jacih imena, igraca koji bi se rado razvijali kod takvih trenera. Gvardiola ima verujem ogroman uticaj i ugled i mislim da je to ta slagalica koja je nedostajala Juventusu da dodje do LS. Ali cak da se to i ne desi, ovo bi mogla biti prekretnica i kao sto neko rece , povratak starog dobrog kalca na sam vrh . Simpatizer sam Milana, ali bi u svakom slucaju pozdravio dolazak ovakve trenerske gromade u Seriu a ! Svi bi profitirali od toga !

Aca86

pre 4 godine

Budimo realni od ovoga nema nista. Jedino da City izbace iz LS, a to nije realno. Dobar marketing ima Juve, stvara spiku da najbolji dolaze kod njih a to nije slucaj. Jedino ostareli Ronaldo, koji je doduse i dalje top igrac.

Miskec

pre 4 godine

"E svasta 24 mil po sezoni a nece nista bolje voditi tim nego što je vodio Alegri.
Gvardiola samo izvikan trener. Neko ce reći ali ima gomilu trofeja da IMA ali sve sa najačim klubovima a LŠ je uspeo da osvoji samo sa Barsom. Hocu da kazem ko god da dodje u tako velike klubove bez problema uzima titule prvenstva a LŠ mnogo teže i jako retko.
Juventus bi super vodio i neki drugi trener sa platom od 2-3 mil po sezoni kao što bi vodio i bilo koji drugi najbogatiji klub u evropi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kec, 23. maj 2019 12:32)"
Valjda ce neko upravi Juventusa preneti ove reci strucnjaka, jer ocigledno ne znaju sta rade!

Rockx

pre 4 godine

Za skudeto im Gvardiola ne treba a LS da osvoji ne ume. A tek sa timom kao sto je raspali Juve on nece biti ni blizu titule LS.

Sto li bacaju pare?

gremlin

pre 4 godine

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kec, 23. maj 2019 12:32)

Pitam se sto onda tebe ne izaberu za trenera Juventusa kad si tako pametan i kad je sve to tako jednostavno i crno na belo? Mora da su svi ti ljudi u fudbalskim krugovima ludi i glupi pa takvog trenera toliko placaju. Dakle, verovatno ima sve svoje zasto i zato !

pribil

pre 4 godine

Trener koji je vodio Barsu, Bajern, Siti i sve sto je osvojio osvojio bi verovatno i drugi trener, jer lako je napraviti pitu ako imas kvalitetan sir ili meso. Sa takvim budzet verovatno bih i ja osvojio makar neki liga kup.

mali hronika skorašnjeg fudbala

pre 4 godine

Gvardiola je poznat po tome da dođe u najbolji klub u toj zemlji, potroši još soma miliona na pojačanja da bi odbranio domaću titulu, a u evropi ne može ništa već 8 godina da uradi. Isto će biti i sa juventusom, uzimaće skudeto, a u evropi vetar ništa.

kec

pre 4 godine

E svasta 24 mil po sezoni a nece nista bolje voditi tim nego što je vodio Alegri.
Gvardiola samo izvikan trener. Neko ce reći ali ima gomilu trofeja da IMA ali sve sa najačim klubovima a LŠ je uspeo da osvoji samo sa Barsom. Hocu da kazem ko god da dodje u tako velike klubove bez problema uzima titule prvenstva a LŠ mnogo teže i jako retko.
Juventus bi super vodio i neki drugi trener sa platom od 2-3 mil po sezoni kao što bi vodio i bilo koji drugi najbogatiji klub u evropi.

O3on

pre 4 godine

ha ha ha ha ha ..... najveca prevara u istoriji treniranja ... puci ce milijardu i nece osvojiti LS.

A.za skudeto bih im i ja bio dovoljan trener da ga osvoje... kao.i zadnjih 10 god.


Cuj Gvardiola.... pa on ne ume ni dobrog igraca da postavi na pravo mesto u timu.

Da se nezaborave lazi

pre 4 godine

Neverovatna mi je ova vest da Gvardiola ide u tako slabu ekipu posle onakve Barse i Citija. Da se razumemo Juve je jedan od najvećih klubova u svetu ali trenutno je slab u odnosu na ostale prehake ekipe. Samo će uzeti skudeto i to je to. A sa juvetom u prolaloj seriji A i ja bi uzo titulu lagano. Serija A je smešna liga u odnosu na spance i engleze.

mali_buda

pre 4 godine

Ima dosta poprecnih vesti, mislio sam da je stvar sa Poketinom gotova, ali danas je koeficijent u kladionicama na Gvardioli pao drasticno i cini se da tu ima nesto. Sve ovo ima smisla pogotovo ako se uzme u obzir vrlo verovatno izbacivanje Citya iz LS , a s obzirom da je svakom treneru LS opsesija, sigurno da Gvardiola ne zeli sebi dovoliti sezonu bez tog takmicenja. Prizeljkivao sam najvise Poketinha iskreno, svidja mi se njegov rad i fudbal, ali ako zaista Gvardiola dodje, ne moze se ne pozdravit takav potez. Covek je sinonim za uspeh, stvaratelj mozda i najbolje ekipe u istoriji klupskog fudbala one barselone, svoj stil prezenttovao u Engleskoj, tj obrisao pod sa konkurencijom srusivsi sve moguce i nemoguce rekorde .Igraci mu napreduju , igra napadacki i ako vec Poketinjo nece dolazit, onda mi je on prvi izbor. Sigurno pre Murinha pa i Contea. Dolazak ovog coveka bi bila revolucija u talijanskom fudbalu i moguci povratak Kalca na puteve stare slave. Ronaldo pa Gvardiola, to su dva ogromna imena u svetu fudbala. Spominje se i povrataak Contea i liga se vraca pomalo. Potrebni su jaci i Inter i Milan ! Dobrodosao Pep !

boban

pre 4 godine

potrosi pare i pobegne.Tikatake,to nije fudbal.Kupi koga hoce i igra "igrice".U fudbalu 90%igre lopta ide napred.Fudbal se igra za gol vise.Njegova filozofija nije fudbal.

Minja

pre 4 godine

Deluje potpuno nerealno. Serija A je ocajna. Gledao sam ove sezone na desetine meceva. Napoli je imao nekoliko dobrih i lepih utakmica, Juve dve i to je to. Inter i Milan kad gledan smuci mi se fudbal. Ako dodje u takvu ligu napravice 5 koraka nazad u karijeri.

Komandant Mrkela

pre 4 godine

Nista se ne postize na silu a ovo sve tako deluje u Juventusu... istorija je pokazala da tamo gde je ulagano najvise na brzinu, nije uspevalo da "rodi" kao sto su hteli... samo lagano! Sporcki uzdravzaponje

mali_buda

pre 4 godine

Ima dosta poprecnih vesti, mislio sam da je stvar sa Poketinom gotova, ali danas je koeficijent u kladionicama na Gvardioli pao drasticno i cini se da tu ima nesto. Sve ovo ima smisla pogotovo ako se uzme u obzir vrlo verovatno izbacivanje Citya iz LS , a s obzirom da je svakom treneru LS opsesija, sigurno da Gvardiola ne zeli sebi dovoliti sezonu bez tog takmicenja. Prizeljkivao sam najvise Poketinha iskreno, svidja mi se njegov rad i fudbal, ali ako zaista Gvardiola dodje, ne moze se ne pozdravit takav potez. Covek je sinonim za uspeh, stvaratelj mozda i najbolje ekipe u istoriji klupskog fudbala one barselone, svoj stil prezenttovao u Engleskoj, tj obrisao pod sa konkurencijom srusivsi sve moguce i nemoguce rekorde .Igraci mu napreduju , igra napadacki i ako vec Poketinjo nece dolazit, onda mi je on prvi izbor. Sigurno pre Murinha pa i Contea. Dolazak ovog coveka bi bila revolucija u talijanskom fudbalu i moguci povratak Kalca na puteve stare slave. Ronaldo pa Gvardiola, to su dva ogromna imena u svetu fudbala. Spominje se i povrataak Contea i liga se vraca pomalo. Potrebni su jaci i Inter i Milan ! Dobrodosao Pep !

mali hronika skorašnjeg fudbala

pre 4 godine

Gvardiola je poznat po tome da dođe u najbolji klub u toj zemlji, potroši još soma miliona na pojačanja da bi odbranio domaću titulu, a u evropi ne može ništa već 8 godina da uradi. Isto će biti i sa juventusom, uzimaće skudeto, a u evropi vetar ništa.

Miskec

pre 4 godine

"E svasta 24 mil po sezoni a nece nista bolje voditi tim nego što je vodio Alegri.
Gvardiola samo izvikan trener. Neko ce reći ali ima gomilu trofeja da IMA ali sve sa najačim klubovima a LŠ je uspeo da osvoji samo sa Barsom. Hocu da kazem ko god da dodje u tako velike klubove bez problema uzima titule prvenstva a LŠ mnogo teže i jako retko.
Juventus bi super vodio i neki drugi trener sa platom od 2-3 mil po sezoni kao što bi vodio i bilo koji drugi najbogatiji klub u evropi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kec, 23. maj 2019 12:32)"
Valjda ce neko upravi Juventusa preneti ove reci strucnjaka, jer ocigledno ne znaju sta rade!

Pontiac

pre 4 godine

Covek koji nakon dve katastrofalne sezone Rajkarda, bez trofeja, dolazi u barsu i pravi totalnu revoluciju. Resava se hrabro kostura Rajkardovog tima, superzzvezda poput Ronaldinha,Etoa, Deca, Turea te vuce maestralne poteze kako bi osvezio ekipu i nasao izvor gladi za trofejima.Pozadi dovodi Alvesa i vraca Pikea, u sredini palicu predaje Xaviu ,Iniesti i novom decku Buskecu, a u napadu Mesi preuzima sve u svoje ruke.Ostalo je istorija..4 god za redom cistio pod sa Realom ,istim onim koji je bio 2x prvak pre Pepa. I to jos jaci sa Ronaldom, Kakom,Alonsom ..najskuplji tim tog doba na celu sa samoproglasenim gosp. Specijalnim. I tom realu ocita cas totalnog fudbala zdrobivsi ih sa 6-2 na Bernabeu i 5-0 na Nou Campu. 2 x u finalima se poigrao sa tada mocnim Unitedom , 2011 na Vembliju poceo sa 7 igraca iz La masije. ! U Engleskoj covek pomerio granice do nevidjenih visina.Niko nikad u istoriji engleskog fudbala nije u jednoj sezoni uzeo prvenstvo, FA cup i Liga kup! Niko nikad !!! Liverpool osvoji rekordan br bodova , i bio bi prvak u sve i jednoj sezoni u istoriji osim ove dve zadnje gde je City osvojio 100 odnosno 98 bod !! gotovo da nema igraca koji mu ne napreduje. Sta je napravio od mutavog Sterlinga npr? Da ne idem dalje ! Neko ulozi isto 500 mil al znamo kako je igrao, sta osvojio,koga dovodio i kako zavrsio...Dok Pep svoja ulaganj opravda rezultatima i igrom.I onda dodju "astrucnjaci" i kazu: " Prevara od trenera koja ne vredi toliko" ..Eto zasto nam tako "dobro" ide..

Fan Pennyja Hardawaya

pre 4 godine

Nisam nikada zamislio Gvardiolu kao Ronaldovog trenera. Mislim da je ce on biti prvi trener koji je trenirao i Messija i Ronalda

eric7

pre 4 godine

Najjace mi je kad coveka koji u 10 god profesinalne karijere ima vise toga u CV-u nego velika vecina "velikih" trenera za citavu karijeru nazovu "prevara". jedan Ferguson ima "samo" 2 lige sampiona u citavoj karijei. Danas jedan Klop, Conte, Alegri ,Venger vaze za velike strucanjke, trenere, znalce a recimo ni jedan od njih nema LS, nema iskreno ni prevelik br ostalih trofeja. Jel Anceloti prevara jer nije uspeo doneti LS prebogatom i prejakom PSG ? Ili BAyernu ? Je li Venger prevara sto nije onakvom Arsenalu uspeo doneti ni jednu LS za 20 i kusur godina ? Jel Klop prevara jer je izgubio dva finala LS, ima "samo" dve bundeslige u svojoj karijeri ? Jel Conte prevara jer ima "samo" par skudeta sa Juventusom, ni jedno finale LS, i premijerligu sa Chelsijem ? Mislim pitanje se namece samo po sebi i logicno je.Ako je Gvardiola prevara sa ovakvom karijerom ,titulama, igrom, svojevrsnim pecatom , onda se covek zapita sta su onda tek ovi gore nabrojani treneri ?Pa oni su dno dna, jer ne znam sta je nize od "prevare " ! I kako da takvi ljudi rade u takvim klubovima, neverovatno zar ne ?Sretno Pep u novoj avanturi, ako se dogodi !
(hool, 23. maj 2019 13:55)

Pobednik dana! Najbolji komentar! Pravo u centar.

Aca86

pre 4 godine

Budimo realni od ovoga nema nista. Jedino da City izbace iz LS, a to nije realno. Dobar marketing ima Juve, stvara spiku da najbolji dolaze kod njih a to nije slucaj. Jedino ostareli Ronaldo, koji je doduse i dalje top igrac.

markokiki

pre 4 godine

Nisam Fan gvardiole, al jedno ljudi puno grese. Svi misle lako je sa barsom uzeti lš e pa da je tako neko vic uzeo. Al barsa kiksa, imaju igru al ne i jaku psihu kad treba. Tu je gvardiola poboljšao barsu. Ja volim Liverpool i klopa kao trenera. Al ovo sto je gvardiola uradio u engleskoj ligi sa sitijem je za rispekt. Liverpool je propustio svoje šanse a siti iskoristio i nije pokleklo do kroja. Sto nije lako.

hool

pre 4 godine

Najjace mi je kad coveka koji u 10 god profesinalne karijere ima vise toga u CV-u nego velika vecina "velikih" trenera za citavu karijeru nazovu "prevara". jedan Ferguson ima "samo" 2 lige sampiona u citavoj karijei. Danas jedan Klop, Conte, Alegri ,Venger vaze za velike strucanjke, trenere, znalce a recimo ni jedan od njih nema LS, nema iskreno ni prevelik br ostalih trofeja. Jel Anceloti prevara jer nije uspeo doneti LS prebogatom i prejakom PSG ? Ili BAyernu ? Je li Venger prevara sto nije onakvom Arsenalu uspeo doneti ni jednu LS za 20 i kusur godina ? Jel Klop prevara jer je izgubio dva finala LS, ima "samo" dve bundeslige u svojoj karijeri ? Jel Conte prevara jer ima "samo" par skudeta sa Juventusom, ni jedno finale LS, i premijerligu sa Chelsijem ? Mislim pitanje se namece samo po sebi i logicno je.Ako je Gvardiola prevara sa ovakvom karijerom ,titulama, igrom, svojevrsnim pecatom , onda se covek zapita sta su onda tek ovi gore nabrojani treneri ?Pa oni su dno dna, jer ne znam sta je nize od "prevare " ! I kako da takvi ljudi rade u takvim klubovima, neverovatno zar ne ?Sretno Pep u novoj avanturi, ako se dogodi !

bum bum

pre 4 godine

Samo jedna velika ispravka, nije on ni "S" od stvorio onu barselonu nego Klajvert koga vec svi zaboravljaju, on je doveo sve te fudbalere i sklopio sve sto smo onda gledali, posle njega je ostao sistem i igraci uz male promene do tek pre koju godinu kada su polako poceli da odlaze Pujol, Inijesta, Cavi...
(Ant, 23. maj 2019 17:15)nije Klajvert nego Rajkard.

Minja

pre 4 godine

Deluje potpuno nerealno. Serija A je ocajna. Gledao sam ove sezone na desetine meceva. Napoli je imao nekoliko dobrih i lepih utakmica, Juve dve i to je to. Inter i Milan kad gledan smuci mi se fudbal. Ako dodje u takvu ligu napravice 5 koraka nazad u karijeri.

bz

pre 4 godine

Alegri uzimao titule i ovaj ce i kokoska bi.
Da nece mozda ls osvojiti?Kad nije uspeo sa onakvim bayernom i sitijem,tesko da ce i sa juveom.

kec

pre 4 godine

E svasta 24 mil po sezoni a nece nista bolje voditi tim nego što je vodio Alegri.
Gvardiola samo izvikan trener. Neko ce reći ali ima gomilu trofeja da IMA ali sve sa najačim klubovima a LŠ je uspeo da osvoji samo sa Barsom. Hocu da kazem ko god da dodje u tako velike klubove bez problema uzima titule prvenstva a LŠ mnogo teže i jako retko.
Juventus bi super vodio i neki drugi trener sa platom od 2-3 mil po sezoni kao što bi vodio i bilo koji drugi najbogatiji klub u evropi.

gremlin

pre 4 godine

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kec, 23. maj 2019 12:32)

Pitam se sto onda tebe ne izaberu za trenera Juventusa kad si tako pametan i kad je sve to tako jednostavno i crno na belo? Mora da su svi ti ljudi u fudbalskim krugovima ludi i glupi pa takvog trenera toliko placaju. Dakle, verovatno ima sve svoje zasto i zato !

Da se nezaborave lazi

pre 4 godine

Neverovatna mi je ova vest da Gvardiola ide u tako slabu ekipu posle onakve Barse i Citija. Da se razumemo Juve je jedan od najvećih klubova u svetu ali trenutno je slab u odnosu na ostale prehake ekipe. Samo će uzeti skudeto i to je to. A sa juvetom u prolaloj seriji A i ja bi uzo titulu lagano. Serija A je smešna liga u odnosu na spance i engleze.

Komandant Mrkela

pre 4 godine

Nista se ne postize na silu a ovo sve tako deluje u Juventusu... istorija je pokazala da tamo gde je ulagano najvise na brzinu, nije uspevalo da "rodi" kao sto su hteli... samo lagano! Sporcki uzdravzaponje

gremlin2

pre 4 godine

Molim lika koji mi krade nick da to ne radi ovde originalni gremlin ljubitelj serie A i ACM...p.s.sta vam to znači da kradete NICK...(ja sam ostavio za Di Marzia ne i drugi komentar)
(gremlin, 23. maj 2019 13:18

Druze nije mi bila nikakva namera da "kradem" bilo kome nikakav nick. Niti sam znao da ima neko tu ko se potpisuje kao "gremlin" ,niti iskreno ne pridodajem tome neki znacaj. Ali eto, ako ti to nesto znaci i ako si se uvredio , izvini.Ja sam taj nick stavio iz nekih drugh razloga,al isto tako manje bitni.

miko

pre 4 godine

@Minja

Druze to sto je serija a ocajna nema nikakve veze. Prvo uzece velike pare, drugo sitija se zasitio, od ls i dalje nista, i trece ovde ce uzeti jos jednu titulu iz 3 zemlje u kojoj radi, i velike sanse da uzme Ls

pribil

pre 4 godine

Trener koji je vodio Barsu, Bajern, Siti i sve sto je osvojio osvojio bi verovatno i drugi trener, jer lako je napraviti pitu ako imas kvalitetan sir ili meso. Sa takvim budzet verovatno bih i ja osvojio makar neki liga kup.

badzan

pre 4 godine

Ovo bi bila velika stvar za talijansku ligu. Mozda i veca od samog dolaska Ronalda. Gvardiola po mnogima vazi za najboljeg strucnjaka na svetu zadnjih godina , neko ko je oznacen kao "revolucionar" i napadacki orjentisan trener. Sledbenik "krojfizma" i kao takav , njegov dolazak bi doneo mnogo na razvoju lige, same igre koja je iskreno receno zastarila na Apeninima. Potrebni su novi trenerei sa novim idejama kao sto su Gvardiola, Klop itd. Ovo bi privuklo sigurno veci broj jacih imena, igraca koji bi se rado razvijali kod takvih trenera. Gvardiola ima verujem ogroman uticaj i ugled i mislim da je to ta slagalica koja je nedostajala Juventusu da dodje do LS. Ali cak da se to i ne desi, ovo bi mogla biti prekretnica i kao sto neko rece , povratak starog dobrog kalca na sam vrh . Simpatizer sam Milana, ali bi u svakom slucaju pozdravio dolazak ovakve trenerske gromade u Seriu a ! Svi bi profitirali od toga !

Nikola

pre 4 godine

Deluje potpuno nerealno. Serija A je ocajna. Gledao sam ove sezone na desetine meceva. Napoli je imao nekoliko dobrih i lepih utakmica, Juve dve i to je to. Inter i Milan kad gledan smuci mi se fudbal. Ako dodje u takvu ligu napravice 5 koraka nazad u karijeri.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Minja, 23. maj 2019 12:26)

Nisi ti gledao na desetine meceva, cim tako pricas, jer da jesi video bi odlican fudbal, i to ne samo u ovoj sezoni nego i proslim. Ima tu jos ekipa sem te 3 koje si nabrojao. Sampa, Atalanta, Fiorentina, Torino, Lacio...odlicne utakmice sa puno sansi i dosta golova. U Kalcu je trenutno dato vise golova nego u Primeri, a ima jos jedno kolo da se odigra. A tu imas Barsu koja je dala skoro 100 golova, sto opet pokazuje nekvalitetnost ostatka timova. Tako da ne lupaj.

Negativni

pre 4 godine

(Pontiac, 23. maj 2019 13:28)

Zaboravio si i "revoluciju" Ovreba. Hidink ga je odučio od fudbala u te dve utakmice. Da si gledao mečeve u to vreme, znao bi da Kaka zbog povreda skoro da i nije igrao. Mnogo ovde ima teoretičara i statističara, a niko fudbal gledao nije. Gvardiola je odličan trener, ali daleko od genijalca. Imao je sreće da ima fantastičan tim Barse u vreme kada su ostali veliki timovi imali smene generacija i polako su padali (Bajern, Mančester, Milan). Da je takav revolucionar, Monako mu ne bi bio problem. A taj "samoproglašeni Specijalni" kako ti kažeš, oduvao ga je sa Kivuom i Militom. Ne pomaže uvek Ovrebe, šta ćeš.

kenta

pre 4 godine

Prejadno sta covek radi samo da bi se upisao u istoriju kao najtrofejniji u Evropi... Sljam od trenera... Uzmi sine evo npr Everton pa se dokazi ili evo cak i Totenhem... Ma daj sto uopste i komentarisem ovog lika....

dopuna slike

pre 4 godine

Eto zasto nam tako "dobro" ide..
(Pontiac, 23. maj 2019 13:28)

Vidim da dosta selektivno prikazuješ gvardiolu, ali evo par detalja da upotpunimo sliku.

2012 godine ispada u polufinalu kod kuće iako su vodili 2-0 i imali igrača više od omatorelog čelzija koji posle toga je bleda senka samog sebe (danas ima dva krštena igrača).

2013 bajern briše pod sa njima 4-0 i 3-0 u polufinalu.
2014 preuzima isti bajern koji je demolirao barsu i doživljava da ga dobije real u minhenu 4-0 (brisanje poda jel da).
2015 gubi od te barse 3-0 u ligi šampiona (pojeli su ih)
2017- ispada od monaka sa sitijem (strašno)
2018- rastura ga liverpul 3-0, 2-1
2019- ispada od totenhema koji je od njih duplo slabiji

Kada stiže u bajer, dolazi u najjači tim u evropi, mašineriju sa kojom nije ništa uradio u ligi šampiona 3 godine.

Siti je mnogo uložio i u pomoćne trenere i igrače i sve živo da bi ih on preuzeo kao na tacni i kako njemu treba, i opet ne može ništa da postigne.

Gvardiola je stvarno dobar trener, i to mu niko ne može osporiti, ali moraš shvatiti su murinjo i on pročitani. Murinjo od 2010 nema ligu šampiona a vodio je jedan real, a gvardiola ni sa bajernom ni sa sitijem u ligi šampiona ne pokazuje ništa (od 2011 kada je vodio supermoćnu barselonu).

gremlin3

pre 4 godine

Molim lika koji mi krade nick da to ne radi ovde originalni gremlin ljubitelj serie A i ACM...p.s.sta vam to znači da kradete NICK...(ja sam ostavio za Di Marzia ne i drugi komentar)
(gremlin,

Ti kao da si 'patentirao' nick pa se ljutis sto je neko ostavio komentar
pod istim. Kako ti nije palo na um da ima ljudi koji ne 'vise'na b92 nego
dodju ovde s vremena na vreme i nisu videli da neko vec koristi nick pod
kojim su oni ostavili komentar. Ja svakodnevno citam vesti na b92 ali mi
se retko desi da procitam komentare vezane za fudbal a ni na ostalim
vestima se ne trudim da zapamtim neciji nick. Ja retko komentarisem i od 10 komentara mi objave 2 ili 3 i cesto menjam nick misleci da se moderatoru
prosli nick nije svideo pa nije hteo da pusti komentar a mozda mu se moji
komentari jednostavno ne svidjaju.

P.S. Kad bismo se javljali pod pravim imenom i prezimenom desilo bi se
isto kao i sa nick-om. Evo sad sam gremlin3, nema ljutis necu vise.

sef strucnog staba

pre 4 godine

gremlin se svadja sa gremlinom 2 i to je najzanimljivije od svega ovde..Gvardiola ako ode odlazi u ligu gde nema konkurenciju i gde ce trpsti male milanske klubove do iznemoglosti.

ATG

pre 4 godine

Znaci nista od LS. Pa onaj mocni Bayern je unazadio i izgubise 3 godine. Da je bio neko drugi osvoji bi bar 2 LS za te tri godine. A posle su ih godine stigle.

milan

pre 4 godine

Trener koji je vodio Barsu, Bajern, Siti i sve sto je osvojio osvojio bi verovatno i drugi trener, jer lako je napraviti pitu ako imas kvalitetan sir ili meso. Sa takvim budzet verovatno bih i ja osvojio makar neki liga kup.
(pribil, 23. maj 2019 12:48)
on je velemajstor fudbala a ti.... kad bi stao ispred aguera ,sta bi mu reko? a treba recimo da igra protiv Liverpula ....isto pitanje vazi i za ostale igrace da ih ne nabrajam....kako bi pripremio utakmicu? organizovao trening?

Stara kuka

pre 4 godine

A mene doveo Mancester City al na menadzeru haha:)))
24 miliona za jednog fudbalakog trenera po sezoni?Juju,sta je ovo.Ali sta briga igrace,trenere,menadzere...moze im se.

vince carter

pre 4 godine

Clanovi "uzasne" Serie A su imali isti broj bodova i jednak medjusobni omer sa "prejakim" finalistima LS Liverpulom i Totenhemom. I to je Totenhem prosao jer Inter nije dobio PSV kod kuce a Napoli je ispustio 2 boda golom Di Marie u 91 minutu u Parizu a i tako su imali isti broj bodova. Kad su Englezi ispadali rano do ove sezone,bilo je "jaka liga,preumorni su" a sada je posledica uspeha ta ista jaka liga. Mora sa je Holandska liga prejaka cim je Ajax bio egal sa svima i sto svaki igrac koji predje iz Holandije u Englesku postane zvezda. Mora da je do stilova igre zar ne! "Raspala serija a" "bajernliga" "spanija ima tri tima" a fudbal nikad jaci po njima :)) pa kako rodjaci :)) 2005 na primer su i englezi,italijani,spanci bili jaki kao zemlja!

Nikola

pre 4 godine

Ok,gremlin2 ja sam ovde baš dugo i gremlin mi je ime bar 10 godina možda i više...tako da ok...
(gremlin, 23. maj 2019 13:41)

Pa ovo je jako tužno...

Rockx

pre 4 godine

Za skudeto im Gvardiola ne treba a LS da osvoji ne ume. A tek sa timom kao sto je raspali Juve on nece biti ni blizu titule LS.

Sto li bacaju pare?

glisa

pre 4 godine

još jedna Pepova neuspešna avantura,covek maltene iste rezulatate kao Pelegrini a potrosio 400 miliona vise,nije uzeo LŠ zbog koje su ga doveli, u Bajernu ista priča,nije uzeo LŠ zbog koje je doveden,to maskira titulama u sampionatu u kome ide tri puta skuplju ekipu od prvog sledećeg.Sad u Juve,ekipu koja ima pet puta jacu ekipu od bilo koga u njihovoj ligi,nece uzeti LŠ,uzece ligu i opet priče da je najbolji trener ikad.

Bekinho

pre 4 godine

.Ako je Gvardiola prevara sa ovakvom karijerom ,titulama, igrom, svojevrsnim pecatom , onda se covek zapita sta su onda tek ovi gore nabrojani treneri ?Pa oni su dno dna, jer ne znam sta je nize od "prevare " ! I kako da takvi ljudi rade u takvim klubovima, neverovatno zar ne ?Sretno Pep u novoj avanturi, ako se dogodi !
(hool, 23. maj 2019 13:55) Druze jeste prevara. Sve gore nabrojani tvoji su uradili mnogo vise za fudbal nego sto ce ikad gvardiola,i wengera i fergusona u istu recenicu sa pepom ne ide nikako. Kada taj pep dovede nepoznate igrace i od njih napravi igracine,a ne plati sterlinga 80 mil i od njega pravi igraca. Kao i mnoge ostale.

boban

pre 4 godine

potrosi pare i pobegne.Tikatake,to nije fudbal.Kupi koga hoce i igra "igrice".U fudbalu 90%igre lopta ide napred.Fudbal se igra za gol vise.Njegova filozofija nije fudbal.

Pontiac

pre 4 godine

dopuna slike, 23. maj 2019 14:13
Prva stvar ! Gvardiola nije izgubio od bayerna 7-0 ,vec Tito Vilanova.Dakle i to nesto govori.Takvi porazi se njemu nisu desavali u barseloni koja je pala posle njegovog odlaska.Taj dvomec je bio 2013 kad je Gvardiola bio na odmoru. Druga stavr ! U Bayernu nije dobio otkaz,dakle hteli su ga i rukovodstvo i navijaci ostaviti , sto znaci da je radio dobar posao. Tacno, ispao je 3x u polufinalu LS, protiv Barcelone je bio desetkovan mora se priznati i desio mu se onda Mesi sou pre kraj prve utakmice i on je sve resio. Sjajno se Bayern drzao u taoj utakmici. Protiv Atletica prosto je neverovatno da su sve ono promasili , pogledaj uzvrat i videces da su sve uradili,ali lopta nije hteal u gol.Dakle nisu imali srece.Protiv Real jessu zgazeni iskreno receno. Protiv Chelsea 2012, ubila ih barsa,prosto ih ubila,ali Mesijeva precka iz penala ih srpecila za novo finale. U engleskoj nista nije napravio ??? Druze ajde zavrati se i procitaj ponovo moj komentar ! Covek pomerio granice u engleskom fudbalu kao niko pre. I ako cemo nekog suditi po njegovim neuspesima, onda svakom treneru mozemo naci koliko hoces zamerki. Neko je napisao upravo dobar komentar vezano za to. I ako je smao LS merilo , on je opet veliki trener, ima vec 2 nakon 10 god rada. Kao sto isto neko rece, Ferguson ima za citavu karijeru 2, Venger cak ni jednu a smatraju se velikanima. Covek je najbolji na svetu u svom poslu i zato je toliko placen.Nisu budale ni u Bayernu ,Cityu ili Juveu.

O3on

pre 4 godine

ha ha ha ha ha ..... najveca prevara u istoriji treniranja ... puci ce milijardu i nece osvojiti LS.

A.za skudeto bih im i ja bio dovoljan trener da ga osvoje... kao.i zadnjih 10 god.


Cuj Gvardiola.... pa on ne ume ni dobrog igraca da postavi na pravo mesto u timu.

mr.wolf

pre 4 godine

Znaci Liverpul ce konacno moci da osvoji titulu u Engleskoj. 
(xyz, 23. maj 2019 13:26) 

Moci ce i ovako.Nece City zauvek imati ovoliko srece da uzme ligu sa bodom razlike. Ne traje zauvek tolika sreca.
(Santa C., 23. maj 2019 15:24)

Slazem se da sreca nije uvek prisutna. Ali i Liverpil je imao u minmum 5-6 utakmica ludu srecu. Zasto onda mislis da ce Liverpul i dalje imati tu srecu. I zasto mislis da ce Liverpul uspeti da ponovi ovu sezonu.
Ako Liverpul ne osvoji sledece godine titulu, nikad nece.

znalac

pre 4 godine

Proci ce kaou Bayernu.Italijanska kao i Nemacka liga nemaju jake timove.Tamo Bayern ovde Juventus.Nema para.Nema transfera velikih igraca. Ronaldo je vec na zalasku karijere

milan

pre 4 godine

ha ha ha ha ..... najveca prevara u istoriji treniranja ... puci ce milijardu i nece osvojiti LS. 

A.za skudeto bih im i ja bio dovoljan trener da ga osvoje... kao.i zadnjih 10 god. 


Cuj Gvardiola.... pa on ne ume ni dobrog igraca da postavi na pravo mesto u timu.
(O3on, 23. maj 2019 12:46)
sta bi im pricao na treninzima majke ti?....kako bi pripremio utakmicu Roma -Juve ....sta bi reko Ronaldu da radi a sta ne? ...kako bi izgledali treninzi?....Gvardiola je velemajstor fudbala

O3on

pre 4 godine

(hool, 23. maj 2019 13:55)

Sa fondom od miljardu i vise € i ti bi osvojio nacionalno prvenstvo i LŠ. Takvim timovima trener i ne treba.

I zato je Gvardiola skup marketing i prevara a Ferguson i takvi kao on trenerski bogovi. Treneri prave igrace i tim pa zarade milijarde a Gvardiola kupuje, baca milijarde a ne ume takvom igracu ni mesto u timu da nadje.

Vise je sezona upropastio nego sto je trofeja osvojio. Cista prevara. Vise ne moze ni sa najskupljim timom da mrdne dalje od 1/4 finala. Smesan lik.

mohikanac

pre 4 godine

(Negativni, 23. maj 2019 13:59)
Ako vec spominjes sudije, kako te nije sramota spomenuti Inter Murinha a upravo MIliot dao gol iz kilometarskog ofsajda i ponisten cist gol barsi u uzvratu za finale, plus sto je tada barselona morala busom na put jer vazdusni saobracaj bio zatvoren zbog vulkana .Sve je to ostavilo traga,ali se Gvardiola nije zalio kako se zali tvoj ljubimac specijal 5 na ptice,svemrice, fizoterapeute , macke, mesec itd.. Cistio pod s njim u Spaniji, uvalio mu petardu sa la masiom dok je Murinho imao najskupljim tim ,druge galaktikose ,plus sto je covek nasledio vec sampionsku ekipu,dakle Real pre Gvardioile bio 2 puta za redom sampion Spanije.i na sve to revansirao mu se za ls, dobivsi evropski el clasicko u polufinalu. Na sve to , kao da nije bilo dovoljno, pocistio pod s njim i murinhovom terenu , u Engleskoj. Izdominiro kao niko ! Ima duplo vise pobeda u direktnim okrsajima i vec sad vise trofeja iako je skoro 10 god manje na sceni od Murinha. A konkurencija tada je bila mnogo jaca nego danas. Mocni United jos uvek, Chelsea takodje, Arsenal jos uvek bio jak.Dakle jaci englezi nego zadnjih godina.O talijanima da ne pricam.Milan i INter bili sam vrh jos uvek, kao i Juve. Sveprisutni Bayern .Dakle, mozes prosipat tu pricu maloj deci, al ne nama matorim. U svakom slucaju , uzitak je citat komentare Murinhovih botova, kojima je ovaj genijalac unistio detinjsto :)

Donn

pre 4 godine

Kako ce preuzeti kad ima ugovor na jos 2 godine sa Sitijem.Moze Siti raskinuti s njim ugovor al' da mu isplati sve sto duguje sto se naravno nece desiti, a on ne moze raskinuti ugovor s njima jer bi onda vjerovatno morao da placa ogromne penale tako da mu se ne bi isplatilo da ide tamo.

doom

pre 4 godine

познаје материју, играо са Иљиром Тареом у Бреши ономад, улазио са клупе... ту и завршио каријеру.

rogh

pre 4 godine

vince cartere, prosle godine 5 premierligasa je proslo grupu u ligi sampiona i arsenal u ligi evrope, ne znam o kom ranom ispadanju pricas? tacno je da su se mnoge stvari poklopile ove sezone ali zar je npr inter zasluzio da ide dalje iz grupe vise nego totenhem, hajde ovo oko napolija da ne komentarisem jer navijam za liverpul pa bih bio pristrasan

артиљерац

pre 4 godine

Пи,какви су Италијани.А лепо смо се договорили да ја тренирам Јуве.И кажем
жени,селимо се у Торино.Немо да кречимо,и да радимо столарију,пусти то.Кад...
А,ово нећу да им заборавим.Много су ме разочарали.

mich

pre 4 godine

Sledece destinacije Gvardiole ce biti takodje, dobro prostudirane, Juve, PSG, Ajaks, Porto, Dinamo Z, CZV, Salzburg...covek ide samo u klubove koji apsolutno dominiraju, tako da bi mogao da postane trener sa najvise osvojenih sampionata u evropi...LS pokazuje kakav je u stvari trener...

Liliputanac

pre 4 godine

Sa fondom od miljardu i vise € i ti bi osvojio nacionalno prvenstvo i LŠ. Takvim timovima trener i ne treba.

I zato je Gvardiola skup marketing i prevara a Ferguson i takvi kao on trenerski bogovi. Treneri prave igrace i tim pa zarade milijarde a Gvardiola kupuje, baca milijarde a ne ume takvom igracu ni mesto u timu da nadje.

Vise je sezona upropastio nego sto je trofeja osvojio. Cista prevara. Vise ne moze ni sa najskupljim timom da mrdne dalje od 1/4 finala. Smesan lik.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (O3on, 23. maj 2019 15:01

Ne znam zasto se ovakvi deciji komentari uopste pustaju. Covek da ne poveruje sta ce sve ovde procitat.Elem, nije ni bitno. Pep je dobrodosao, mada bi i ja najvise voleo Poketinja. U svakom slucaju hvala Alegriju na svemu. Ostace u lepom secanju svih juventina.

Santa C.

pre 4 godine

ha ha ha ha ..... najveca prevara u istoriji treniranja ... puci ce milijardu i nece osvojiti LS.

A.za skudeto bih im i ja bio dovoljan trener da ga osvoje... kao.i zadnjih 10 god.


Cuj Gvardiola.... pa on ne ume ni dobrog igraca da postavi na pravo mesto u timu.
(O3on, 23. maj 2019 12:46)
sta bi im pricao na treninzima majke ti?....kako bi pripremio utakmicu Roma -Juve ....sta bi reko Ronaldu da radi a sta ne? ...kako bi izgledali treninzi?....Gvardiola je velemajstor fudbala
(milan, 23. maj 2019 13:49)


Pa isto sto i Gvardiola, znaci nista :-)))


Sine, ako dobrog igraca postavis na pravo mesto tim funkcionise i bez puno price. Gvardiola ima dobre igrace ali ne ume bas da ih stavu na pravo mesto. I nikad nece vise bez Mesija uzeti LS.

Opsss

pre 4 godine

Ja u ovo ne vjerujem,mada ima logike da bi se Pep volio dokazati u Italiji pošto igrački nije nešto prošao.Zašto bi ga Siti bez obeštećenja pustio,izjavio je da ima još dve godine ugovora?!

Ant

pre 4 godine

Ima dosta poprecnih vesti, mislio sam da je stvar sa Poketinom gotova, ali danas je koeficijent u kladionicama na Gvardioli pao drasticno i cini se da tu ima nesto. Sve ovo ima smisla pogotovo ako se uzme u obzir vrlo verovatno izbacivanje Citya iz LS , a s obzirom da je svakom treneru LS opsesija, sigurno da Gvardiola ne zeli sebi dovoliti sezonu bez tog takmicenja. Prizeljkivao sam najvise Poketinha iskreno, svidja mi se njegov rad i fudbal, ali ako zaista Gvardiola dodje, ne moze se ne pozdravit takav potez. Covek je sinonim za uspeh, stvaratelj mozda i najbolje ekipe u istoriji klupskog fudbala one barselone, svoj stil prezenttovao u Engleskoj, tj obrisao pod sa konkurencijom srusivsi sve moguce i nemoguce rekorde .Igraci mu napreduju , igra napadacki i ako vec Poketinjo nece dolazit, onda mi je on prvi izbor. Sigurno pre Murinha pa i Contea. Dolazak ovog coveka bi bila revolucija u talijanskom fudbalu i moguci povratak Kalca na puteve stare slave. Ronaldo pa Gvardiola, to su dva ogromna imena u svetu fudbala. Spominje se i povrataak Contea i liga se vraca pomalo. Potrebni su jaci i Inter i Milan ! Dobrodosao Pep !
(mali_buda, 23. maj 2019 12:07)

Samo jedna velika ispravka, nije on ni "S" od stvorio onu barselonu nego Klajvert koga vec svi zaboravljaju, on je doveo sve te fudbalere i sklopio sve sto smo onda gledali, posle njega je ostao sistem i igraci uz male promene do tek pre koju godinu kada su polako poceli da odlaze Pujol, Inijesta, Cavi...

molim vas objavite komentar

pre 4 godine

Clanovi "uzasne" Serie A su imali isti broj bodova i jednak medjusobni omer sa "prejakim" finalistima LS Liverpulom i Totenhemom. I to je Totenhem prosao jer Inter nije dobio PSV kod kuce a Napoli je ispustio 2 boda golom Di Marie u 91 minutu u Parizu a i tako su imali isti broj bodova. Kad su Englezi ispadali rano do ove sezone,bilo je "jaka liga,preumorni su" a sada je posledica uspeha ta ista jaka liga. Mora sa je Holandska liga prejaka cim je Ajax bio egal sa svima i sto svaki igrac koji predje iz Holandije u Englesku postane zvezda. Mora da je do stilova igre zar ne! "Raspala serija a" "bajernliga" "spanija ima tri tima" a fudbal nikad jaci po njima :)) pa kako rodjaci :)) 2005 na primer su i englezi,italijani,spanci bili jaki kao zemlja!
(vince carter, 23. maj 2019 13:37)

nije uzasna italijanska liga i njihov fudbal?

ej..dodje im raspali arsenal sa mustafijem dzakom i slicnima, gde je pola igraca za surdulicu i jos navrh toga totalno su bili van forme jer su u engleskoj gubili utakmicu za utakmicom od mnogo losijih timova i raspameti jedan napoli koji je 2. u toj ligi..

pa anceloti se zamalo pod stare dane rasplakao na klupi jer mu tim u dve utakmice bio totalno nadigran..

Corto

pre 4 godine

Za skudeto im Gvardiola ne treba a LS da osvoji ne ume. A tek sa timom kao sto je raspali Juve on nece biti ni blizu titule LS.

Sto li bacaju pare?
(Rockx, 23. maj 2019 12:50)

Iz istog razloga zbog kog su doveli raspalog Ronalda. Imaju veru i imaju pare ali nemaju mozak i upravu.

I zato ce u finalu jos dugo ucestvocati kao navijaci sa tribina...

Gvardiola... ha ha ha

romanista

pre 4 godine

Juventusu je ogroman problem u nedostatku kvalitetnih takmičarskih mečeva u Serie A, to je ključ neuspeha u LŠ. U Pepovom slučaju, samo su pare motiv prelaska. Vodio je prebogat klub, pa nije uspeo da primiriše titulu LŠ. Državna titula je pod obavezno, a Juventus se nada da će im doneti LŠ, što podrazumeva period od minimum 4-5 godina rada...Juve apsolutno nije taj klub, da čeka toliko dugo, tako da je ovo pucanj u prazno za Juve, a Gvardiola će zaraditi pare i devalvirati karijeru...

vince carter

pre 4 godine

Taj Napoli je apsolutno nadigrao Liverpul u Italiji,njih inace ne zanima previse liga evrope plus su preko lige imali obezbedjenu LS. Sad je znaci merilo liga evrope ;)) ajde onda da se podsetimo sta je Atalanta uradila Evertonu i sta su Spanci godinama radili Englezima u LE! Tad je Liga Evrope nebitna jel? :))

Lilian Thuram

pre 4 godine

imace malo manju platu od Ronalda i jedno 3 puta vise od ostalih igraca poput Dybale ,Pjanica. neverujem u ovo , mozda Pochetino postane novi trener ali Guardiola tesko.

Corto

pre 4 godine

Valjda ce neko upravi Juventusa preneti ove reci strucnjaka, jer ocigledno ne znaju sta rade!
(Miskec, 23. maj 2019 12:59)

Naravno da ne znaju...Pojma nemaju.

Da znaju ne bi bacali pare za nesto sto kosta 20x manje. Cuj u Juventusu znaju sta rade :-) Sa Palermovim trenerom bi osvojili prvenstvo imajuci u vidu tim i ligu.

Santa C.

pre 4 godine

Znaci Liverpul ce konacno moci da osvoji titulu u Engleskoj.
(xyz, 23. maj 2019 13:26)

Moci ce i ovako.Nece City zauvek imati ovoliko srece da uzme ligu sa bodom razlike. Ne traje zauvek tolika sreca.

Santa C.

pre 4 godine

Konačno pada poslednja prepreka da Liverpul postane šampion Engleske. Nadam se.
(Željko, 23. maj 2019 14:15)

Nema te prepreke.

Vise je sreca odlucila. Nece City uvek imati toliku srecu.

rogh

pre 4 godine

vince carter


nisam mislio da cu odgovorit al ipak

napoli nadigrao liverpul- slazem se, u prvom mecu cak trebali i ranije da rijese mec ali eto

na anfieldu potpuno druga prica, napoli imao zadatak da da 1 gol i da sve rijesi a jedinu sansu napravili nakon greske lovrena i fabinja u 91.minutu, btw svi pominju tu sansu milika a niko da se sjeti 3 ciste situacije 1na1 manea. uostalom i da su prosli grupu znamo krajnji domet napolija- i u doba maradone nisu gurali dalje od cetvrtfinala pa ne znam zasto bi sad

inace drag mi je klub taj napoli, nije im islo na ruku to sto je kilava benfika izbacila paok pa je liverpul morao na zrijeb iz treceg sesira jer 2 finala 2016 i 2018 nisu mogli da nadomjeste 3 prazne evro sezone lfc,inace neku drugu grupu bi lagano prosli

gremlin

pre 4 godine

@nikola
Šta je tužno?!Pitaj ljude sa B92 ko komentariše calcio,i sta je tebi problem AKO JE MENI NEKO UZEO NICK?!I izvinio se...

gremlin

pre 4 godine

Molim lika koji mi krade nick da to ne radi ovde originalni gremlin ljubitelj serie A i ACM...p.s.sta vam to znači da kradete NICK...(ja sam ostavio za Di Marzia ne i drugi komentar)

kec

pre 4 godine

E svasta 24 mil po sezoni a nece nista bolje voditi tim nego što je vodio Alegri.
Gvardiola samo izvikan trener. Neko ce reći ali ima gomilu trofeja da IMA ali sve sa najačim klubovima a LŠ je uspeo da osvoji samo sa Barsom. Hocu da kazem ko god da dodje u tako velike klubove bez problema uzima titule prvenstva a LŠ mnogo teže i jako retko.
Juventus bi super vodio i neki drugi trener sa platom od 2-3 mil po sezoni kao što bi vodio i bilo koji drugi najbogatiji klub u evropi.

Da se nezaborave lazi

pre 4 godine

Neverovatna mi je ova vest da Gvardiola ide u tako slabu ekipu posle onakve Barse i Citija. Da se razumemo Juve je jedan od najvećih klubova u svetu ali trenutno je slab u odnosu na ostale prehake ekipe. Samo će uzeti skudeto i to je to. A sa juvetom u prolaloj seriji A i ja bi uzo titulu lagano. Serija A je smešna liga u odnosu na spance i engleze.

boban

pre 4 godine

potrosi pare i pobegne.Tikatake,to nije fudbal.Kupi koga hoce i igra "igrice".U fudbalu 90%igre lopta ide napred.Fudbal se igra za gol vise.Njegova filozofija nije fudbal.

mali_buda

pre 4 godine

Ima dosta poprecnih vesti, mislio sam da je stvar sa Poketinom gotova, ali danas je koeficijent u kladionicama na Gvardioli pao drasticno i cini se da tu ima nesto. Sve ovo ima smisla pogotovo ako se uzme u obzir vrlo verovatno izbacivanje Citya iz LS , a s obzirom da je svakom treneru LS opsesija, sigurno da Gvardiola ne zeli sebi dovoliti sezonu bez tog takmicenja. Prizeljkivao sam najvise Poketinha iskreno, svidja mi se njegov rad i fudbal, ali ako zaista Gvardiola dodje, ne moze se ne pozdravit takav potez. Covek je sinonim za uspeh, stvaratelj mozda i najbolje ekipe u istoriji klupskog fudbala one barselone, svoj stil prezenttovao u Engleskoj, tj obrisao pod sa konkurencijom srusivsi sve moguce i nemoguce rekorde .Igraci mu napreduju , igra napadacki i ako vec Poketinjo nece dolazit, onda mi je on prvi izbor. Sigurno pre Murinha pa i Contea. Dolazak ovog coveka bi bila revolucija u talijanskom fudbalu i moguci povratak Kalca na puteve stare slave. Ronaldo pa Gvardiola, to su dva ogromna imena u svetu fudbala. Spominje se i povrataak Contea i liga se vraca pomalo. Potrebni su jaci i Inter i Milan ! Dobrodosao Pep !

mali hronika skorašnjeg fudbala

pre 4 godine

Gvardiola je poznat po tome da dođe u najbolji klub u toj zemlji, potroši još soma miliona na pojačanja da bi odbranio domaću titulu, a u evropi ne može ništa već 8 godina da uradi. Isto će biti i sa juventusom, uzimaće skudeto, a u evropi vetar ništa.

O3on

pre 4 godine

ha ha ha ha ha ..... najveca prevara u istoriji treniranja ... puci ce milijardu i nece osvojiti LS.

A.za skudeto bih im i ja bio dovoljan trener da ga osvoje... kao.i zadnjih 10 god.


Cuj Gvardiola.... pa on ne ume ni dobrog igraca da postavi na pravo mesto u timu.

Corto

pre 4 godine

Za skudeto im Gvardiola ne treba a LS da osvoji ne ume. A tek sa timom kao sto je raspali Juve on nece biti ni blizu titule LS.

Sto li bacaju pare?
(Rockx, 23. maj 2019 12:50)

Iz istog razloga zbog kog su doveli raspalog Ronalda. Imaju veru i imaju pare ali nemaju mozak i upravu.

I zato ce u finalu jos dugo ucestvocati kao navijaci sa tribina...

Gvardiola... ha ha ha

pribil

pre 4 godine

Trener koji je vodio Barsu, Bajern, Siti i sve sto je osvojio osvojio bi verovatno i drugi trener, jer lako je napraviti pitu ako imas kvalitetan sir ili meso. Sa takvim budzet verovatno bih i ja osvojio makar neki liga kup.

kenta

pre 4 godine

Prejadno sta covek radi samo da bi se upisao u istoriju kao najtrofejniji u Evropi... Sljam od trenera... Uzmi sine evo npr Everton pa se dokazi ili evo cak i Totenhem... Ma daj sto uopste i komentarisem ovog lika....

Pontiac

pre 4 godine

Covek koji nakon dve katastrofalne sezone Rajkarda, bez trofeja, dolazi u barsu i pravi totalnu revoluciju. Resava se hrabro kostura Rajkardovog tima, superzzvezda poput Ronaldinha,Etoa, Deca, Turea te vuce maestralne poteze kako bi osvezio ekipu i nasao izvor gladi za trofejima.Pozadi dovodi Alvesa i vraca Pikea, u sredini palicu predaje Xaviu ,Iniesti i novom decku Buskecu, a u napadu Mesi preuzima sve u svoje ruke.Ostalo je istorija..4 god za redom cistio pod sa Realom ,istim onim koji je bio 2x prvak pre Pepa. I to jos jaci sa Ronaldom, Kakom,Alonsom ..najskuplji tim tog doba na celu sa samoproglasenim gosp. Specijalnim. I tom realu ocita cas totalnog fudbala zdrobivsi ih sa 6-2 na Bernabeu i 5-0 na Nou Campu. 2 x u finalima se poigrao sa tada mocnim Unitedom , 2011 na Vembliju poceo sa 7 igraca iz La masije. ! U Engleskoj covek pomerio granice do nevidjenih visina.Niko nikad u istoriji engleskog fudbala nije u jednoj sezoni uzeo prvenstvo, FA cup i Liga kup! Niko nikad !!! Liverpool osvoji rekordan br bodova , i bio bi prvak u sve i jednoj sezoni u istoriji osim ove dve zadnje gde je City osvojio 100 odnosno 98 bod !! gotovo da nema igraca koji mu ne napreduje. Sta je napravio od mutavog Sterlinga npr? Da ne idem dalje ! Neko ulozi isto 500 mil al znamo kako je igrao, sta osvojio,koga dovodio i kako zavrsio...Dok Pep svoja ulaganj opravda rezultatima i igrom.I onda dodju "astrucnjaci" i kazu: " Prevara od trenera koja ne vredi toliko" ..Eto zasto nam tako "dobro" ide..

Nikola

pre 4 godine

Deluje potpuno nerealno. Serija A je ocajna. Gledao sam ove sezone na desetine meceva. Napoli je imao nekoliko dobrih i lepih utakmica, Juve dve i to je to. Inter i Milan kad gledan smuci mi se fudbal. Ako dodje u takvu ligu napravice 5 koraka nazad u karijeri.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Minja, 23. maj 2019 12:26)

Nisi ti gledao na desetine meceva, cim tako pricas, jer da jesi video bi odlican fudbal, i to ne samo u ovoj sezoni nego i proslim. Ima tu jos ekipa sem te 3 koje si nabrojao. Sampa, Atalanta, Fiorentina, Torino, Lacio...odlicne utakmice sa puno sansi i dosta golova. U Kalcu je trenutno dato vise golova nego u Primeri, a ima jos jedno kolo da se odigra. A tu imas Barsu koja je dala skoro 100 golova, sto opet pokazuje nekvalitetnost ostatka timova. Tako da ne lupaj.

romanista

pre 4 godine

Juventusu je ogroman problem u nedostatku kvalitetnih takmičarskih mečeva u Serie A, to je ključ neuspeha u LŠ. U Pepovom slučaju, samo su pare motiv prelaska. Vodio je prebogat klub, pa nije uspeo da primiriše titulu LŠ. Državna titula je pod obavezno, a Juventus se nada da će im doneti LŠ, što podrazumeva period od minimum 4-5 godina rada...Juve apsolutno nije taj klub, da čeka toliko dugo, tako da je ovo pucanj u prazno za Juve, a Gvardiola će zaraditi pare i devalvirati karijeru...

Miskec

pre 4 godine

"E svasta 24 mil po sezoni a nece nista bolje voditi tim nego što je vodio Alegri.
Gvardiola samo izvikan trener. Neko ce reći ali ima gomilu trofeja da IMA ali sve sa najačim klubovima a LŠ je uspeo da osvoji samo sa Barsom. Hocu da kazem ko god da dodje u tako velike klubove bez problema uzima titule prvenstva a LŠ mnogo teže i jako retko.
Juventus bi super vodio i neki drugi trener sa platom od 2-3 mil po sezoni kao što bi vodio i bilo koji drugi najbogatiji klub u evropi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kec, 23. maj 2019 12:32)"
Valjda ce neko upravi Juventusa preneti ove reci strucnjaka, jer ocigledno ne znaju sta rade!

Negativni

pre 4 godine

(Pontiac, 23. maj 2019 13:28)

Zaboravio si i "revoluciju" Ovreba. Hidink ga je odučio od fudbala u te dve utakmice. Da si gledao mečeve u to vreme, znao bi da Kaka zbog povreda skoro da i nije igrao. Mnogo ovde ima teoretičara i statističara, a niko fudbal gledao nije. Gvardiola je odličan trener, ali daleko od genijalca. Imao je sreće da ima fantastičan tim Barse u vreme kada su ostali veliki timovi imali smene generacija i polako su padali (Bajern, Mančester, Milan). Da je takav revolucionar, Monako mu ne bi bio problem. A taj "samoproglašeni Specijalni" kako ti kažeš, oduvao ga je sa Kivuom i Militom. Ne pomaže uvek Ovrebe, šta ćeš.

Rockx

pre 4 godine

Za skudeto im Gvardiola ne treba a LS da osvoji ne ume. A tek sa timom kao sto je raspali Juve on nece biti ni blizu titule LS.

Sto li bacaju pare?

Aca86

pre 4 godine

Budimo realni od ovoga nema nista. Jedino da City izbace iz LS, a to nije realno. Dobar marketing ima Juve, stvara spiku da najbolji dolaze kod njih a to nije slucaj. Jedino ostareli Ronaldo, koji je doduse i dalje top igrac.

mich

pre 4 godine

Sledece destinacije Gvardiole ce biti takodje, dobro prostudirane, Juve, PSG, Ajaks, Porto, Dinamo Z, CZV, Salzburg...covek ide samo u klubove koji apsolutno dominiraju, tako da bi mogao da postane trener sa najvise osvojenih sampionata u evropi...LS pokazuje kakav je u stvari trener...

gremlin

pre 4 godine

Molim lika koji mi krade nick da to ne radi ovde originalni gremlin ljubitelj serie A i ACM...p.s.sta vam to znači da kradete NICK...(ja sam ostavio za Di Marzia ne i drugi komentar)

eric7

pre 4 godine

Najjace mi je kad coveka koji u 10 god profesinalne karijere ima vise toga u CV-u nego velika vecina "velikih" trenera za citavu karijeru nazovu "prevara". jedan Ferguson ima "samo" 2 lige sampiona u citavoj karijei. Danas jedan Klop, Conte, Alegri ,Venger vaze za velike strucanjke, trenere, znalce a recimo ni jedan od njih nema LS, nema iskreno ni prevelik br ostalih trofeja. Jel Anceloti prevara jer nije uspeo doneti LS prebogatom i prejakom PSG ? Ili BAyernu ? Je li Venger prevara sto nije onakvom Arsenalu uspeo doneti ni jednu LS za 20 i kusur godina ? Jel Klop prevara jer je izgubio dva finala LS, ima "samo" dve bundeslige u svojoj karijeri ? Jel Conte prevara jer ima "samo" par skudeta sa Juventusom, ni jedno finale LS, i premijerligu sa Chelsijem ? Mislim pitanje se namece samo po sebi i logicno je.Ako je Gvardiola prevara sa ovakvom karijerom ,titulama, igrom, svojevrsnim pecatom , onda se covek zapita sta su onda tek ovi gore nabrojani treneri ?Pa oni su dno dna, jer ne znam sta je nize od "prevare " ! I kako da takvi ljudi rade u takvim klubovima, neverovatno zar ne ?Sretno Pep u novoj avanturi, ako se dogodi !
(hool, 23. maj 2019 13:55)

Pobednik dana! Najbolji komentar! Pravo u centar.

Santa C.

pre 4 godine

Konačno pada poslednja prepreka da Liverpul postane šampion Engleske. Nadam se.
(Željko, 23. maj 2019 14:15)

Nema te prepreke.

Vise je sreca odlucila. Nece City uvek imati toliku srecu.

dopuna slike

pre 4 godine

Eto zasto nam tako "dobro" ide..
(Pontiac, 23. maj 2019 13:28)

Vidim da dosta selektivno prikazuješ gvardiolu, ali evo par detalja da upotpunimo sliku.

2012 godine ispada u polufinalu kod kuće iako su vodili 2-0 i imali igrača više od omatorelog čelzija koji posle toga je bleda senka samog sebe (danas ima dva krštena igrača).

2013 bajern briše pod sa njima 4-0 i 3-0 u polufinalu.
2014 preuzima isti bajern koji je demolirao barsu i doživljava da ga dobije real u minhenu 4-0 (brisanje poda jel da).
2015 gubi od te barse 3-0 u ligi šampiona (pojeli su ih)
2017- ispada od monaka sa sitijem (strašno)
2018- rastura ga liverpul 3-0, 2-1
2019- ispada od totenhema koji je od njih duplo slabiji

Kada stiže u bajer, dolazi u najjači tim u evropi, mašineriju sa kojom nije ništa uradio u ligi šampiona 3 godine.

Siti je mnogo uložio i u pomoćne trenere i igrače i sve živo da bi ih on preuzeo kao na tacni i kako njemu treba, i opet ne može ništa da postigne.

Gvardiola je stvarno dobar trener, i to mu niko ne može osporiti, ali moraš shvatiti su murinjo i on pročitani. Murinjo od 2010 nema ligu šampiona a vodio je jedan real, a gvardiola ni sa bajernom ni sa sitijem u ligi šampiona ne pokazuje ništa (od 2011 kada je vodio supermoćnu barselonu).

O3on

pre 4 godine

(hool, 23. maj 2019 13:55)

Sa fondom od miljardu i vise € i ti bi osvojio nacionalno prvenstvo i LŠ. Takvim timovima trener i ne treba.

I zato je Gvardiola skup marketing i prevara a Ferguson i takvi kao on trenerski bogovi. Treneri prave igrace i tim pa zarade milijarde a Gvardiola kupuje, baca milijarde a ne ume takvom igracu ni mesto u timu da nadje.

Vise je sezona upropastio nego sto je trofeja osvojio. Cista prevara. Vise ne moze ni sa najskupljim timom da mrdne dalje od 1/4 finala. Smesan lik.

Minja

pre 4 godine

Deluje potpuno nerealno. Serija A je ocajna. Gledao sam ove sezone na desetine meceva. Napoli je imao nekoliko dobrih i lepih utakmica, Juve dve i to je to. Inter i Milan kad gledan smuci mi se fudbal. Ako dodje u takvu ligu napravice 5 koraka nazad u karijeri.

milan

pre 4 godine

Trener koji je vodio Barsu, Bajern, Siti i sve sto je osvojio osvojio bi verovatno i drugi trener, jer lako je napraviti pitu ako imas kvalitetan sir ili meso. Sa takvim budzet verovatno bih i ja osvojio makar neki liga kup.
(pribil, 23. maj 2019 12:48)
on je velemajstor fudbala a ti.... kad bi stao ispred aguera ,sta bi mu reko? a treba recimo da igra protiv Liverpula ....isto pitanje vazi i za ostale igrace da ih ne nabrajam....kako bi pripremio utakmicu? organizovao trening?

milan

pre 4 godine

ha ha ha ha ..... najveca prevara u istoriji treniranja ... puci ce milijardu i nece osvojiti LS. 

A.za skudeto bih im i ja bio dovoljan trener da ga osvoje... kao.i zadnjih 10 god. 


Cuj Gvardiola.... pa on ne ume ni dobrog igraca da postavi na pravo mesto u timu.
(O3on, 23. maj 2019 12:46)
sta bi im pricao na treninzima majke ti?....kako bi pripremio utakmicu Roma -Juve ....sta bi reko Ronaldu da radi a sta ne? ...kako bi izgledali treninzi?....Gvardiola je velemajstor fudbala

mohikanac

pre 4 godine

(Negativni, 23. maj 2019 13:59)
Ako vec spominjes sudije, kako te nije sramota spomenuti Inter Murinha a upravo MIliot dao gol iz kilometarskog ofsajda i ponisten cist gol barsi u uzvratu za finale, plus sto je tada barselona morala busom na put jer vazdusni saobracaj bio zatvoren zbog vulkana .Sve je to ostavilo traga,ali se Gvardiola nije zalio kako se zali tvoj ljubimac specijal 5 na ptice,svemrice, fizoterapeute , macke, mesec itd.. Cistio pod s njim u Spaniji, uvalio mu petardu sa la masiom dok je Murinho imao najskupljim tim ,druge galaktikose ,plus sto je covek nasledio vec sampionsku ekipu,dakle Real pre Gvardioile bio 2 puta za redom sampion Spanije.i na sve to revansirao mu se za ls, dobivsi evropski el clasicko u polufinalu. Na sve to , kao da nije bilo dovoljno, pocistio pod s njim i murinhovom terenu , u Engleskoj. Izdominiro kao niko ! Ima duplo vise pobeda u direktnim okrsajima i vec sad vise trofeja iako je skoro 10 god manje na sceni od Murinha. A konkurencija tada je bila mnogo jaca nego danas. Mocni United jos uvek, Chelsea takodje, Arsenal jos uvek bio jak.Dakle jaci englezi nego zadnjih godina.O talijanima da ne pricam.Milan i INter bili sam vrh jos uvek, kao i Juve. Sveprisutni Bayern .Dakle, mozes prosipat tu pricu maloj deci, al ne nama matorim. U svakom slucaju , uzitak je citat komentare Murinhovih botova, kojima je ovaj genijalac unistio detinjsto :)

hool

pre 4 godine

Najjace mi je kad coveka koji u 10 god profesinalne karijere ima vise toga u CV-u nego velika vecina "velikih" trenera za citavu karijeru nazovu "prevara". jedan Ferguson ima "samo" 2 lige sampiona u citavoj karijei. Danas jedan Klop, Conte, Alegri ,Venger vaze za velike strucanjke, trenere, znalce a recimo ni jedan od njih nema LS, nema iskreno ni prevelik br ostalih trofeja. Jel Anceloti prevara jer nije uspeo doneti LS prebogatom i prejakom PSG ? Ili BAyernu ? Je li Venger prevara sto nije onakvom Arsenalu uspeo doneti ni jednu LS za 20 i kusur godina ? Jel Klop prevara jer je izgubio dva finala LS, ima "samo" dve bundeslige u svojoj karijeri ? Jel Conte prevara jer ima "samo" par skudeta sa Juventusom, ni jedno finale LS, i premijerligu sa Chelsijem ? Mislim pitanje se namece samo po sebi i logicno je.Ako je Gvardiola prevara sa ovakvom karijerom ,titulama, igrom, svojevrsnim pecatom , onda se covek zapita sta su onda tek ovi gore nabrojani treneri ?Pa oni su dno dna, jer ne znam sta je nize od "prevare " ! I kako da takvi ljudi rade u takvim klubovima, neverovatno zar ne ?Sretno Pep u novoj avanturi, ako se dogodi !

Santa C.

pre 4 godine

ha ha ha ha ..... najveca prevara u istoriji treniranja ... puci ce milijardu i nece osvojiti LS.

A.za skudeto bih im i ja bio dovoljan trener da ga osvoje... kao.i zadnjih 10 god.


Cuj Gvardiola.... pa on ne ume ni dobrog igraca da postavi na pravo mesto u timu.
(O3on, 23. maj 2019 12:46)
sta bi im pricao na treninzima majke ti?....kako bi pripremio utakmicu Roma -Juve ....sta bi reko Ronaldu da radi a sta ne? ...kako bi izgledali treninzi?....Gvardiola je velemajstor fudbala
(milan, 23. maj 2019 13:49)


Pa isto sto i Gvardiola, znaci nista :-)))


Sine, ako dobrog igraca postavis na pravo mesto tim funkcionise i bez puno price. Gvardiola ima dobre igrace ali ne ume bas da ih stavu na pravo mesto. I nikad nece vise bez Mesija uzeti LS.

ATG

pre 4 godine

Znaci nista od LS. Pa onaj mocni Bayern je unazadio i izgubise 3 godine. Da je bio neko drugi osvoji bi bar 2 LS za te tri godine. A posle su ih godine stigle.

Pontiac

pre 4 godine

dopuna slike, 23. maj 2019 14:13
Prva stvar ! Gvardiola nije izgubio od bayerna 7-0 ,vec Tito Vilanova.Dakle i to nesto govori.Takvi porazi se njemu nisu desavali u barseloni koja je pala posle njegovog odlaska.Taj dvomec je bio 2013 kad je Gvardiola bio na odmoru. Druga stavr ! U Bayernu nije dobio otkaz,dakle hteli su ga i rukovodstvo i navijaci ostaviti , sto znaci da je radio dobar posao. Tacno, ispao je 3x u polufinalu LS, protiv Barcelone je bio desetkovan mora se priznati i desio mu se onda Mesi sou pre kraj prve utakmice i on je sve resio. Sjajno se Bayern drzao u taoj utakmici. Protiv Atletica prosto je neverovatno da su sve ono promasili , pogledaj uzvrat i videces da su sve uradili,ali lopta nije hteal u gol.Dakle nisu imali srece.Protiv Real jessu zgazeni iskreno receno. Protiv Chelsea 2012, ubila ih barsa,prosto ih ubila,ali Mesijeva precka iz penala ih srpecila za novo finale. U engleskoj nista nije napravio ??? Druze ajde zavrati se i procitaj ponovo moj komentar ! Covek pomerio granice u engleskom fudbalu kao niko pre. I ako cemo nekog suditi po njegovim neuspesima, onda svakom treneru mozemo naci koliko hoces zamerki. Neko je napisao upravo dobar komentar vezano za to. I ako je smao LS merilo , on je opet veliki trener, ima vec 2 nakon 10 god rada. Kao sto isto neko rece, Ferguson ima za citavu karijeru 2, Venger cak ni jednu a smatraju se velikanima. Covek je najbolji na svetu u svom poslu i zato je toliko placen.Nisu budale ni u Bayernu ,Cityu ili Juveu.

bz

pre 4 godine

Alegri uzimao titule i ovaj ce i kokoska bi.
Da nece mozda ls osvojiti?Kad nije uspeo sa onakvim bayernom i sitijem,tesko da ce i sa juveom.

molim vas objavite komentar

pre 4 godine

Clanovi "uzasne" Serie A su imali isti broj bodova i jednak medjusobni omer sa "prejakim" finalistima LS Liverpulom i Totenhemom. I to je Totenhem prosao jer Inter nije dobio PSV kod kuce a Napoli je ispustio 2 boda golom Di Marie u 91 minutu u Parizu a i tako su imali isti broj bodova. Kad su Englezi ispadali rano do ove sezone,bilo je "jaka liga,preumorni su" a sada je posledica uspeha ta ista jaka liga. Mora sa je Holandska liga prejaka cim je Ajax bio egal sa svima i sto svaki igrac koji predje iz Holandije u Englesku postane zvezda. Mora da je do stilova igre zar ne! "Raspala serija a" "bajernliga" "spanija ima tri tima" a fudbal nikad jaci po njima :)) pa kako rodjaci :)) 2005 na primer su i englezi,italijani,spanci bili jaki kao zemlja!
(vince carter, 23. maj 2019 13:37)

nije uzasna italijanska liga i njihov fudbal?

ej..dodje im raspali arsenal sa mustafijem dzakom i slicnima, gde je pola igraca za surdulicu i jos navrh toga totalno su bili van forme jer su u engleskoj gubili utakmicu za utakmicom od mnogo losijih timova i raspameti jedan napoli koji je 2. u toj ligi..

pa anceloti se zamalo pod stare dane rasplakao na klupi jer mu tim u dve utakmice bio totalno nadigran..

Santa C.

pre 4 godine

Znaci Liverpul ce konacno moci da osvoji titulu u Engleskoj.
(xyz, 23. maj 2019 13:26)

Moci ce i ovako.Nece City zauvek imati ovoliko srece da uzme ligu sa bodom razlike. Ne traje zauvek tolika sreca.

glisa

pre 4 godine

još jedna Pepova neuspešna avantura,covek maltene iste rezulatate kao Pelegrini a potrosio 400 miliona vise,nije uzeo LŠ zbog koje su ga doveli, u Bajernu ista priča,nije uzeo LŠ zbog koje je doveden,to maskira titulama u sampionatu u kome ide tri puta skuplju ekipu od prvog sledećeg.Sad u Juve,ekipu koja ima pet puta jacu ekipu od bilo koga u njihovoj ligi,nece uzeti LŠ,uzece ligu i opet priče da je najbolji trener ikad.

Ant

pre 4 godine

Ima dosta poprecnih vesti, mislio sam da je stvar sa Poketinom gotova, ali danas je koeficijent u kladionicama na Gvardioli pao drasticno i cini se da tu ima nesto. Sve ovo ima smisla pogotovo ako se uzme u obzir vrlo verovatno izbacivanje Citya iz LS , a s obzirom da je svakom treneru LS opsesija, sigurno da Gvardiola ne zeli sebi dovoliti sezonu bez tog takmicenja. Prizeljkivao sam najvise Poketinha iskreno, svidja mi se njegov rad i fudbal, ali ako zaista Gvardiola dodje, ne moze se ne pozdravit takav potez. Covek je sinonim za uspeh, stvaratelj mozda i najbolje ekipe u istoriji klupskog fudbala one barselone, svoj stil prezenttovao u Engleskoj, tj obrisao pod sa konkurencijom srusivsi sve moguce i nemoguce rekorde .Igraci mu napreduju , igra napadacki i ako vec Poketinjo nece dolazit, onda mi je on prvi izbor. Sigurno pre Murinha pa i Contea. Dolazak ovog coveka bi bila revolucija u talijanskom fudbalu i moguci povratak Kalca na puteve stare slave. Ronaldo pa Gvardiola, to su dva ogromna imena u svetu fudbala. Spominje se i povrataak Contea i liga se vraca pomalo. Potrebni su jaci i Inter i Milan ! Dobrodosao Pep !
(mali_buda, 23. maj 2019 12:07)

Samo jedna velika ispravka, nije on ni "S" od stvorio onu barselonu nego Klajvert koga vec svi zaboravljaju, on je doveo sve te fudbalere i sklopio sve sto smo onda gledali, posle njega je ostao sistem i igraci uz male promene do tek pre koju godinu kada su polako poceli da odlaze Pujol, Inijesta, Cavi...

badzan

pre 4 godine

Ovo bi bila velika stvar za talijansku ligu. Mozda i veca od samog dolaska Ronalda. Gvardiola po mnogima vazi za najboljeg strucnjaka na svetu zadnjih godina , neko ko je oznacen kao "revolucionar" i napadacki orjentisan trener. Sledbenik "krojfizma" i kao takav , njegov dolazak bi doneo mnogo na razvoju lige, same igre koja je iskreno receno zastarila na Apeninima. Potrebni su novi trenerei sa novim idejama kao sto su Gvardiola, Klop itd. Ovo bi privuklo sigurno veci broj jacih imena, igraca koji bi se rado razvijali kod takvih trenera. Gvardiola ima verujem ogroman uticaj i ugled i mislim da je to ta slagalica koja je nedostajala Juventusu da dodje do LS. Ali cak da se to i ne desi, ovo bi mogla biti prekretnica i kao sto neko rece , povratak starog dobrog kalca na sam vrh . Simpatizer sam Milana, ali bi u svakom slucaju pozdravio dolazak ovakve trenerske gromade u Seriu a ! Svi bi profitirali od toga !

gremlin

pre 4 godine

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kec, 23. maj 2019 12:32)

Pitam se sto onda tebe ne izaberu za trenera Juventusa kad si tako pametan i kad je sve to tako jednostavno i crno na belo? Mora da su svi ti ljudi u fudbalskim krugovima ludi i glupi pa takvog trenera toliko placaju. Dakle, verovatno ima sve svoje zasto i zato !

znalac

pre 4 godine

Proci ce kaou Bayernu.Italijanska kao i Nemacka liga nemaju jake timove.Tamo Bayern ovde Juventus.Nema para.Nema transfera velikih igraca. Ronaldo je vec na zalasku karijere

Liliputanac

pre 4 godine

Sa fondom od miljardu i vise € i ti bi osvojio nacionalno prvenstvo i LŠ. Takvim timovima trener i ne treba.

I zato je Gvardiola skup marketing i prevara a Ferguson i takvi kao on trenerski bogovi. Treneri prave igrace i tim pa zarade milijarde a Gvardiola kupuje, baca milijarde a ne ume takvom igracu ni mesto u timu da nadje.

Vise je sezona upropastio nego sto je trofeja osvojio. Cista prevara. Vise ne moze ni sa najskupljim timom da mrdne dalje od 1/4 finala. Smesan lik.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (O3on, 23. maj 2019 15:01

Ne znam zasto se ovakvi deciji komentari uopste pustaju. Covek da ne poveruje sta ce sve ovde procitat.Elem, nije ni bitno. Pep je dobrodosao, mada bi i ja najvise voleo Poketinja. U svakom slucaju hvala Alegriju na svemu. Ostace u lepom secanju svih juventina.

doom

pre 4 godine

познаје материју, играо са Иљиром Тареом у Бреши ономад, улазио са клупе... ту и завршио каријеру.

sef strucnog staba

pre 4 godine

gremlin se svadja sa gremlinom 2 i to je najzanimljivije od svega ovde..Gvardiola ako ode odlazi u ligu gde nema konkurenciju i gde ce trpsti male milanske klubove do iznemoglosti.

mr.wolf

pre 4 godine

Znaci Liverpul ce konacno moci da osvoji titulu u Engleskoj. 
(xyz, 23. maj 2019 13:26) 

Moci ce i ovako.Nece City zauvek imati ovoliko srece da uzme ligu sa bodom razlike. Ne traje zauvek tolika sreca.
(Santa C., 23. maj 2019 15:24)

Slazem se da sreca nije uvek prisutna. Ali i Liverpil je imao u minmum 5-6 utakmica ludu srecu. Zasto onda mislis da ce Liverpul i dalje imati tu srecu. I zasto mislis da ce Liverpul uspeti da ponovi ovu sezonu.
Ako Liverpul ne osvoji sledece godine titulu, nikad nece.

Bekinho

pre 4 godine

.Ako je Gvardiola prevara sa ovakvom karijerom ,titulama, igrom, svojevrsnim pecatom , onda se covek zapita sta su onda tek ovi gore nabrojani treneri ?Pa oni su dno dna, jer ne znam sta je nize od "prevare " ! I kako da takvi ljudi rade u takvim klubovima, neverovatno zar ne ?Sretno Pep u novoj avanturi, ako se dogodi !
(hool, 23. maj 2019 13:55) Druze jeste prevara. Sve gore nabrojani tvoji su uradili mnogo vise za fudbal nego sto ce ikad gvardiola,i wengera i fergusona u istu recenicu sa pepom ne ide nikako. Kada taj pep dovede nepoznate igrace i od njih napravi igracine,a ne plati sterlinga 80 mil i od njega pravi igraca. Kao i mnoge ostale.

markokiki

pre 4 godine

Nisam Fan gvardiole, al jedno ljudi puno grese. Svi misle lako je sa barsom uzeti lš e pa da je tako neko vic uzeo. Al barsa kiksa, imaju igru al ne i jaku psihu kad treba. Tu je gvardiola poboljšao barsu. Ja volim Liverpool i klopa kao trenera. Al ovo sto je gvardiola uradio u engleskoj ligi sa sitijem je za rispekt. Liverpool je propustio svoje šanse a siti iskoristio i nije pokleklo do kroja. Sto nije lako.

артиљерац

pre 4 godine

Пи,какви су Италијани.А лепо смо се договорили да ја тренирам Јуве.И кажем
жени,селимо се у Торино.Немо да кречимо,и да радимо столарију,пусти то.Кад...
А,ово нећу да им заборавим.Много су ме разочарали.

Opsss

pre 4 godine

Ja u ovo ne vjerujem,mada ima logike da bi se Pep volio dokazati u Italiji pošto igrački nije nešto prošao.Zašto bi ga Siti bez obeštećenja pustio,izjavio je da ima još dve godine ugovora?!

bum bum

pre 4 godine

Samo jedna velika ispravka, nije on ni "S" od stvorio onu barselonu nego Klajvert koga vec svi zaboravljaju, on je doveo sve te fudbalere i sklopio sve sto smo onda gledali, posle njega je ostao sistem i igraci uz male promene do tek pre koju godinu kada su polako poceli da odlaze Pujol, Inijesta, Cavi...
(Ant, 23. maj 2019 17:15)nije Klajvert nego Rajkard.

miko

pre 4 godine

@Minja

Druze to sto je serija a ocajna nema nikakve veze. Prvo uzece velike pare, drugo sitija se zasitio, od ls i dalje nista, i trece ovde ce uzeti jos jednu titulu iz 3 zemlje u kojoj radi, i velike sanse da uzme Ls

gremlin2

pre 4 godine

Molim lika koji mi krade nick da to ne radi ovde originalni gremlin ljubitelj serie A i ACM...p.s.sta vam to znači da kradete NICK...(ja sam ostavio za Di Marzia ne i drugi komentar)
(gremlin, 23. maj 2019 13:18

Druze nije mi bila nikakva namera da "kradem" bilo kome nikakav nick. Niti sam znao da ima neko tu ko se potpisuje kao "gremlin" ,niti iskreno ne pridodajem tome neki znacaj. Ali eto, ako ti to nesto znaci i ako si se uvredio , izvini.Ja sam taj nick stavio iz nekih drugh razloga,al isto tako manje bitni.

vince carter

pre 4 godine

Clanovi "uzasne" Serie A su imali isti broj bodova i jednak medjusobni omer sa "prejakim" finalistima LS Liverpulom i Totenhemom. I to je Totenhem prosao jer Inter nije dobio PSV kod kuce a Napoli je ispustio 2 boda golom Di Marie u 91 minutu u Parizu a i tako su imali isti broj bodova. Kad su Englezi ispadali rano do ove sezone,bilo je "jaka liga,preumorni su" a sada je posledica uspeha ta ista jaka liga. Mora sa je Holandska liga prejaka cim je Ajax bio egal sa svima i sto svaki igrac koji predje iz Holandije u Englesku postane zvezda. Mora da je do stilova igre zar ne! "Raspala serija a" "bajernliga" "spanija ima tri tima" a fudbal nikad jaci po njima :)) pa kako rodjaci :)) 2005 na primer su i englezi,italijani,spanci bili jaki kao zemlja!

rogh

pre 4 godine

vince cartere, prosle godine 5 premierligasa je proslo grupu u ligi sampiona i arsenal u ligi evrope, ne znam o kom ranom ispadanju pricas? tacno je da su se mnoge stvari poklopile ove sezone ali zar je npr inter zasluzio da ide dalje iz grupe vise nego totenhem, hajde ovo oko napolija da ne komentarisem jer navijam za liverpul pa bih bio pristrasan

Nikola

pre 4 godine

Ok,gremlin2 ja sam ovde baš dugo i gremlin mi je ime bar 10 godina možda i više...tako da ok...
(gremlin, 23. maj 2019 13:41)

Pa ovo je jako tužno...

Donn

pre 4 godine

Kako ce preuzeti kad ima ugovor na jos 2 godine sa Sitijem.Moze Siti raskinuti s njim ugovor al' da mu isplati sve sto duguje sto se naravno nece desiti, a on ne moze raskinuti ugovor s njima jer bi onda vjerovatno morao da placa ogromne penale tako da mu se ne bi isplatilo da ide tamo.

Lilian Thuram

pre 4 godine

imace malo manju platu od Ronalda i jedno 3 puta vise od ostalih igraca poput Dybale ,Pjanica. neverujem u ovo , mozda Pochetino postane novi trener ali Guardiola tesko.

vince carter

pre 4 godine

Taj Napoli je apsolutno nadigrao Liverpul u Italiji,njih inace ne zanima previse liga evrope plus su preko lige imali obezbedjenu LS. Sad je znaci merilo liga evrope ;)) ajde onda da se podsetimo sta je Atalanta uradila Evertonu i sta su Spanci godinama radili Englezima u LE! Tad je Liga Evrope nebitna jel? :))

Corto

pre 4 godine

Valjda ce neko upravi Juventusa preneti ove reci strucnjaka, jer ocigledno ne znaju sta rade!
(Miskec, 23. maj 2019 12:59)

Naravno da ne znaju...Pojma nemaju.

Da znaju ne bi bacali pare za nesto sto kosta 20x manje. Cuj u Juventusu znaju sta rade :-) Sa Palermovim trenerom bi osvojili prvenstvo imajuci u vidu tim i ligu.

Komandant Mrkela

pre 4 godine

Nista se ne postize na silu a ovo sve tako deluje u Juventusu... istorija je pokazala da tamo gde je ulagano najvise na brzinu, nije uspevalo da "rodi" kao sto su hteli... samo lagano! Sporcki uzdravzaponje

gremlin3

pre 4 godine

Molim lika koji mi krade nick da to ne radi ovde originalni gremlin ljubitelj serie A i ACM...p.s.sta vam to znači da kradete NICK...(ja sam ostavio za Di Marzia ne i drugi komentar)
(gremlin,

Ti kao da si 'patentirao' nick pa se ljutis sto je neko ostavio komentar
pod istim. Kako ti nije palo na um da ima ljudi koji ne 'vise'na b92 nego
dodju ovde s vremena na vreme i nisu videli da neko vec koristi nick pod
kojim su oni ostavili komentar. Ja svakodnevno citam vesti na b92 ali mi
se retko desi da procitam komentare vezane za fudbal a ni na ostalim
vestima se ne trudim da zapamtim neciji nick. Ja retko komentarisem i od 10 komentara mi objave 2 ili 3 i cesto menjam nick misleci da se moderatoru
prosli nick nije svideo pa nije hteo da pusti komentar a mozda mu se moji
komentari jednostavno ne svidjaju.

P.S. Kad bismo se javljali pod pravim imenom i prezimenom desilo bi se
isto kao i sa nick-om. Evo sad sam gremlin3, nema ljutis necu vise.

Fan Pennyja Hardawaya

pre 4 godine

Nisam nikada zamislio Gvardiolu kao Ronaldovog trenera. Mislim da je ce on biti prvi trener koji je trenirao i Messija i Ronalda

gremlin

pre 4 godine

@nikola
Šta je tužno?!Pitaj ljude sa B92 ko komentariše calcio,i sta je tebi problem AKO JE MENI NEKO UZEO NICK?!I izvinio se...

Stara kuka

pre 4 godine

A mene doveo Mancester City al na menadzeru haha:)))
24 miliona za jednog fudbalakog trenera po sezoni?Juju,sta je ovo.Ali sta briga igrace,trenere,menadzere...moze im se.

rogh

pre 4 godine

vince carter


nisam mislio da cu odgovorit al ipak

napoli nadigrao liverpul- slazem se, u prvom mecu cak trebali i ranije da rijese mec ali eto

na anfieldu potpuno druga prica, napoli imao zadatak da da 1 gol i da sve rijesi a jedinu sansu napravili nakon greske lovrena i fabinja u 91.minutu, btw svi pominju tu sansu milika a niko da se sjeti 3 ciste situacije 1na1 manea. uostalom i da su prosli grupu znamo krajnji domet napolija- i u doba maradone nisu gurali dalje od cetvrtfinala pa ne znam zasto bi sad

inace drag mi je klub taj napoli, nije im islo na ruku to sto je kilava benfika izbacila paok pa je liverpul morao na zrijeb iz treceg sesira jer 2 finala 2016 i 2018 nisu mogli da nadomjeste 3 prazne evro sezone lfc,inace neku drugu grupu bi lagano prosli