Ponedeljak, 20.05.2019.

10:23

Oštra reakcija iz Novog Sada zbog titule iz 1946. godine

Organizacija “Ujedinjeni navijači FK Vojvodina“ se oglasila saopštenjem zbog titule koja je priznata Crvenoj zvezdi iz 1946. godine.

Izvor: SV

Oštra reakcija iz Novog Sada zbog titule iz 1946. godine IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

181 Komentari

Sortiraj po:

Ramone

pre 4 godine

1946. država se zvala Jugoslavija!
Samo prvak Jugoslavije može da upiše da je osvojio titulu, sve ostalo su niži razredi, o sendvič republiko lažnih diploma i titula...

Kucamo na vrata ...

pre 4 godine

@ Blue Moon

Za ovo 28+1 = 30, stvarno nemam razumevanje i kao velikom Zvezdašu, takva titula mi ne treba! Kao ni Vama nekoliko titula u vreme Toleta Karadžića .
Ali ono , platiš 1 otpišu ti 5 miliona , je ZAJEDNIČKA ODLIKA BLIZANACA , slično je i KK Partizan smanjio dug Marfin banke ( i taj 1 milion Vam je dao SNS od poreza , penzija , gradske rasvete i sl. , dakle - od para gradjana ).
" Sve nedostatke koje prvo uočimo kod drugih , uvek možemo prepoznati i kod nas samih " !

"Surda"

pre 4 godine

Kobra
Pa ostala je petokraka od Kralja. Prvi grb FK Vojvodina je crveno beli kao i sada, pisalo je SK Vojvodina i imao je plavu petokraku na dnu. Klub osnovan 1914. godine.

istoričar

pre 4 godine

Srbija je bila samostalna država pre 73 godine! Tito je bio prvi srpski predsednik :)))))) Tužno je to što nam državu vode Megatrend stručnjaci, nisam iznenadjen odlukom saveza.

neko

pre 4 godine

Svim "zabrinutim za srpstvo" navijacima porucujem da se vise bave popunjavanjem svojih praznih tribina umesto da prosipaju mudrosti oko titule za koju stvarno nikog nije briga. Priznali su Zvezdi tu titulu, pa sta? Jedna manje-vise u ligi koja je inace vrlo uzbudljiva...

poznavalac prilika

pre 4 godine

U tome je fora. Nije bila prvak Srbije nego kvalifikacionog turnira od 4 kluba. Turnirsko takmicenje ne moze da se proglasi za drzavno prvenstvo. 
Aj zdravo.
(Sah-mat, 20. maj 2019 17:00)

Slabo poznaješ materiju batice. To prvenstvo je imalo vise klubova od svih prvenstava koja su se odigrala do sada, 6 najbolje plasiranih timova igralo je samu zavrsnicu ( kao sto danas igra najboljih 8) i Zvezda je pobedila pet utakmica a jednu izgubila. Nikakav turnir nije u pitanju.
Ne bih te vise zadržavao.

rajko

pre 4 godine

@lal
Za tebe i slične.Južna sršpska pokrajina je privremeno okupirana teritorija i ne može se porediti sa Vojvodinom iz 1946. gde su kvalifikacije iz uže Srbije i Vojvodine bile potpuno ravnopravne.

Kimi

pre 4 godine

Ovakve stvari, kao ova sa ovom titulom, ljudi moji, izazivaju gnev medj navijacima i ljudima generalno. Dobro zapamtite sta cu vam reci, Partizan osvaja kup u cetvrtak na Marakani, nece biti nista od njihovog velikog slavlja.

Sah-mat

pre 4 godine

Fudbalski savez Srbije priznao titulu prvaka Srbije, ekipi koja je te godine bila prvak Srbije. Sta tu nije jasno???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (poznavalac prilika, 20. maj 2019 16:34) # Link komentara

U tome je fora. Nije bila prvak Srbije nego kvalifikacionog turnira od 4 kluba. Turnirsko takmicenje ne moze da se proglasi za drzavno prvenstvo.
Aj zdravo.

Zdravko

pre 4 godine

sta lupate vi navijaci vojvodine kake veze ima zvezdina titula iz 46 sa pokrainom vojvodinom i spartakom spartak je tad bio sampion pokraine vojvodine i nista vise kao sto i sad ima pokrainska liga gde prvi ide u srpsku ligu grupa vojvodina mada vi mesto da nazivat pokrainska liga vi zovete vojvozjanska liga sever onda ima zapad istok sve zavisi od koi deo pokraine a po ustavu srbije treba uvek dase kaze pokraina srbije vojvodina a kako vi kazete navijaci vojvodine pomenilite prvo drzavu srbiju pa pokrainu tome zanima kad se pravite daste veci srbi od nas van pokraine srbije zato ostavite zvezdu na miru neka proslavi zasluzene titulu stoje osvojila na terenu

lal

pre 4 godine

ja cu ponovo postaviti jedno mnogo ozbiljnije pitanje... sta cemo sa titulama u poslednjih 20 godina??? u juznoj srpskoj pokrajini se igra paralelna liga...

Znamo otkuda ste

pre 4 godine

@Autonomas govori iskljucivo u svoje ime, Vojvodina ce uvek biti deo Srbije a ti ako zelis samostalnu regiju, predlazem ti da se odselis u Istru

Vanja

pre 4 godine

(Stela Rosa .Banja.L., 20. maj 2019 14:01)

Smanji sa mrznjom. Zasto bi iko pevao protiv protivnickog kluba? Onda nisi navijac nego obican hejter. Valjda pevas za svoj klub I boli te uvo ko je sa druge strane. I jos jedna stvar uvek voli svoj grad I svoj klub vise nego neku mitomaniju koju pogotovo vama iz RS plasiraju ceo zivot. Nije Beograd veci od tvoje Banja Luke niti si ti veci Srbin ako su ti Partizan ili Zvezda krune srpskog fudbala.

Karaburac

pre 4 godine

Opaaaaa, bato! Šta ćemo sad crnogorski Srbi?
(Aca iz Šapca, 20. maj 2019 14:18) # Link komentara

Evo ga jos jedan sto se odrice Vojvodine za rad lazne titule. Fuj!

miško

pre 4 godine

Vojvodina dva puta šampion ,jednom ukradena titula Zvezdi.Triviću priznat gol postignut iz mrtvog ugla kroz pocepanu malu mrežu.Poštenje na delu.Titulu,tridesetu ili prvu Zvezda je osvojila na terenu u prvenstvu nakon odigranog regionalnog prvenstva.U Beogradskij regiji prvak Mladost ,Zvezda druga.Zatim se igra prvenstvo svih okruga u kome Zvezda osvaja prvo mesto i to je ra titula.Za pametne ništa sporno.Mnogo profesora Rimskog prava koji zaglupljuju i svadjaju ovaj narod.Pa nisu komšije pametnije od nas.

Ramuš voli cz!

pre 4 godine

Bravo!
Moralnom srozavanju cz nikad kraja.
Pozivaju se na pravnu praksu Hr.
Prisvajaju titulu sa običnog kvalifikacionog turnira.
Bahatost, jednom riječju!

Мискалкулатор

pre 4 godine

FK Crvena zvezda Beograd
30 puta sampion
24 puta pobednik kupa
Prvak evrope 1991. godine
Prvak sveta 1991. godine

FK Vojvodina Novi Sad
2 puta sampion
1 put osvajac kupa

Pametnom dosta!
(Mihajlo, 20. maj 2019 11:46)

Кад бих ти ја рекао да имам:

-Сто милиона долара на рачуну.
-Осам аутомобила.
-Шест станова.
-Једну вилу у Мајамију.
-Три љубавнице.

Да ли бих, по твом схватању, ја био човек који вреди много више од тебе ?

kobra

pre 4 godine

Војводина је једини српски клуб у лиги. Све комунистички. Напредак, Рад, Раднички, ЦЗ, Партизан, Пролетер, Борац.. А испали смо пола Мађари пола усташе.. Сви мисле да смо аутономаши, а ми смо већи Срби него што ћете ви у Београду икад бити.
(Вукосав, 20. maj 2019 11:21)

A da vam nije ta petokraka u grbu od kralja ostala?

Duka

pre 4 godine

Grobarska uvrnuta logika.
Udavicete se u mrznji i zlobi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rale, 20. maj 2019 13:49)

A ti si upisao laznu titulu iz ljubavi.

GM

pre 4 godine

Vojvodinu boli izgleda sto je Spartak sampion Vojvodine za 1946.

Sto ne stanu u odbranu Dinama, sto je Hajduk sampion njihove zemlje za 1946?!

Ajmo nesto argumentovano.

Autonomas

pre 4 godine

Kao Autonomasu mi je drago sto su bas ovi iz tzv. "Stuba srpstva" prvi javno izasli i rekli da Vojvodina nije deo Srbije. Zelim Zvezdi jos mnogo titula, ali bez vojvodjanskih klubova koji ce igrati u svojoj ligi.

vojovodina ravna

pre 4 godine

Licemeri jedni! Godinama navijate protiv Srbije, zalažete se za odvajanje Vojvodine godinama, a sad se vi borite za srpstvo???
(Mirko, 20. maj 2019 12:55)

Lale, Banacani, Bacvani, Sremci su uvek bili Srbende. Canak Licanin ti je autonomas. Al dobro,od titovog blizanca iz 1945. sa ispranim mozogom ne mozes da ocekujes bolji komentar.

Sah-mat

pre 4 godine

Grobarska uvrnuta logika.
Udavicete se u mrznji i zlobi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rale, 20. maj 2019 13:49) # Link komentara

A vi ste maznulu laznu titulu iz ljubave.

Stela Rosa .Banja.L.

pre 4 godine

Navijaci Vojvodine ,,,mislite bivsi"
pokazaste se u banjaluci kada je borac igrao protiv Sarajeva,vi umjesto da pjevate protiv sarajeva vi vrijedjate zvezdu i partizan. pa toliko o vasem patriotizmu. samo da cutite.
kada cujete rijec zvezda i partizan ima da mirno stanete, sve ovo sto sam vam napiso je kasnije uticalo ma raspad navijaca borca,jer svi normalni momci su napustili navijanje,a zasto????
Dali ste se ikada upitali!!!!
Molim vas da ne SPOMINJETE PATRIOTIZAM.
VI NEZASLUZUJETE NISTA.!!!

tocka

pre 4 godine

Ovi navijači Vojvodine nemaju veze sa onom Firmom sa kraja osamdesetih. Zapravo ti tipovi nemaju veze ni sa većinom navijača Vojvodine. Medju navijačima Vojvodine ima isto toliko Majdjara, Slovaka, Nemaca , Rusina i ostalih koliko ima i Srba. To Srbovanje paradira jedna mala grupa krimosa ukrštenih sa bivšim skinhedima, ali njih niko u Vojvodini, niti u Novom Sadu ne zarezuje. Jako su glasni, ali samo to.
Inače ove stvari me uopšte ne čude, pa sutra da zabrane sve klubove koji nisu iz Beograda ne bi bila jedna zvanična reakcija u NS, Nišu, Kragujevcu. Toliko smo centralizovani da će se to sve obiti o glavu projektantima.

slanina i cvarci

pre 4 godine

@Stela Rosa .Banja.L.

Sta navijac crvene petokrake iz Banjaluke RADI na utakmicama Borca? Vidim ti vise "znas" o Vojvodini, Lesinarima, navijacima drugih klubova nego o Zvezdi. Zar vam Partizan nije veciti rival haha.

Tops

pre 4 godine

Svaka čast na saopstenju, sve je na mestu...Ovim je Zvezda jos jednom pokazala da nema veze sa srpstvom. Nisu njih za dzabe 50-ih prozvali "udbaši" i "krcunijaši"...

Ivan Veljković

pre 4 godine

Aman zaman ljudi ima li ovome besmislu kraja? Pa dobro dokle više kukanja i naricanja nad titulom koju je Zvezda zasluženo i regularno osvojila te davne 1946. godine? Zašto da se nekom timu ne upiše i prizna ona titula koju je taj tim regularno osvojio na terenu? Apsolutno svakom timu treba upisati ono što je sportski i pošteno zaradio na terenu. I Spartaku takođe treba upisati tu titulu iz 1946. godine i to onako kako se zvalo to takmičenje koje je Spartak te godine osvojio. Da li se zvalo Prvenstvo Srbije? Ako da onda nema problema, onda se i Spartaku treba pripisati titula prvaka Srbije. Ali vi dobro znate da se to takmičenje zvalo malo drugačije. I kakva je sada to ujdurma sa politikom, kakve veze za ime sveta ima Zvezdina titula koju su ljudi igrajući fudbal pošteno osvojili davne 1946. godine sa "Srpskim Vojvodstvom" i Srpstvom? Zašto opet brutalno mešate politiku i sport a druge okrivljujete za to? Zašto da Zvezdi ne bude pripisano ono što je igrajući fudbal zaslužila? Kukate da su zvezdaši nekakvi antisrbi i šta ja znam a ne zapitate se zašto Spartak tada nije sa Zvezdom igrao u istom prvenstvu pa da onda dobijemo JEDNOG šampiona NE dva iz te davne 1946. godine? Zašto su u Srbiji i "Srpskom Vojvodstvu" te davne godine igrana DVA prvenstva? Zašto se to ne zapitate najpre pre nego nama zvezdašima prišijete sramno etiketu da smo mi nekakvi antisrpski razjedinitelji? Pogledajte na koji način su Hrvati to rešili. Ljudi apsolutno regularno priznali titulu Hajduku naravno.

Duka

pre 4 godine

FK Crvena zvezda Beograd
30 puta sampion
24 puta pobednik kupa
Prvak evrope 1991. godine
Prvak sveta 1991. godine

FK Vojvodina Novi Sad
2 puta sampion
1 put osvajac kupa

Pametnom dosta!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mihajlo, 20. maj 2019 11:46)

Pa zar vi sampioni olovkom upisujete lazne titule?
Pi sramote jedne.

SImon Jaksic KG

pre 4 godine

Iskreno ova titula nam nije trebala. Zasto to, pojma nemam.
Pravno je skroz nejasno, samo otvaramo front protiv nas a ne trba nam to.
Kaljamo ugled velikog kluba.

Milan

pre 4 godine

Vi stvarno niste dobri.
o ovoj temi se prica vec godinama i vi ste sad nasli kad je sve gotovo.
Boli vas sto vi niste osvojili jeli tako.
pa zvezda je osvojila titulu u svojoj regiji i ta je titula i dodana. u cemu je problem vi velile patriote idite na kosovo pa dajte saopstenje ......
majko moja sta je ovo . vas 10 napisolo da se ne slazete a cjela srbija za to. !!!!

Crno bela SNS trash limarija

pre 4 godine

Navijaju za KKCZ, a onda bez problema počnu da navijaju za FMP. 
Bojkotuju ABA ligu, a onda kad je gusto bez problema pune halu u polufinalu i finalu i još prave nerede. 
Srpski nacionalisti, a onda bez problema prisvoje "titulu" iz 1946. 
Ismevaju grobare zbog obrade "Dok palme nišu granje" urađene za vreme SFRJ krajem sedamdesetih, a onda bez problema 2019. obrade "Daj mi vina da se napijem" hrvatske grupe Dar Mar. 
Najhrabriji ne zato što se ničega ne boje, nego zato što se ničega ne stide.
(kolk, 20. maj 2019 10:40)

Samo vi Ostojini botovi nemojte da se javljate...moze reci ko sta hoce, ali vi se na javljajte!!
p.s. izreka s kraja tvog komentara se upravo odnosi na vas hrvate, izgleda da to nisi znao.

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Organizacija u rangu kucnog saveta zgrade u kojoj zivim sa sve pijanim Micom sa 6 sprata...nego sta kazu iz gradskog zelenila,to je dosta relevantnija ustanova za takva pitanja...
(Dejan CZ, 20. maj 2019 13:13)

Taj rad. :)))

Rale

pre 4 godine

Pametnom je dosta da shvati kako ste mnogo vise mazdisali.
(staro gvodje, stare akumulatore..., 20. maj 2019 13:32)

Sigurno smo i Tokio i Bari mazdisali.
Grobarska uvrnuta logika.
Udavicete se u mrznji i zlobi.

Only PFC

pre 4 godine

Kao navijač Partizana uvek sam poštovao večitog rivala, ali način na koji su prisvojili titulu koja im ne pripada i razlog zašto su to učinili je sramotan i baca ljagu na slavnu istoriju Crvene zvezde. Verujem da će se i mnogi navijači Zvezde složiti sa tim i da se nimalo ne ponose ovim.

Pitanje koje se posle svega postavlja jeste - da li je i sport u ovakvoj zemlji postao obesmišljen.

staro gvodje, stare akumulatore...

pre 4 godine

FK Crvena zvezda Beograd
30 puta sampion
24 puta pobednik kupa
Prvak evrope 1991. godine
Prvak sveta 1991. godine

FK Vojvodina Novi Sad
2 puta sampion
1 put osvajac kupa

Pametnom dosta!
(Mihajlo, 20. maj 2019 11:46)

Pametnom je dosta da shvati kako ste mnogo vise mazdisali.

sandor

pre 4 godine

ljudi, pitanje Vojvodine u sastavu Srbije se mora jednom rešavati...ovo naknadno davanje tiutule Zvezdi je jedan skroman početak, stidljivo ali opet je krenulo

Истина

pre 4 godine

Licemeri jedni! Godinama navijate protiv Srbije, zalažete se za odvajanje Vojvodine godinama, a sad se vi borite za srpstvo???
(Mirko, 20. maj 2019 12:55)
Срам те било, лицемеру и “патриЈото”. За разлику од удбашког пројекта, господски и српски клуб какав је Воша такве афере није имао (не рачунам данашње руковорство, то су ваши кадрови!). Дођи у Српску Атину па ћеш видети ко Србује а ко је аутономаш. За дивно чудо, више је “ваших” међу аутономашима. Живео једини српски клуб у Супер лиги и Српска Војводина!

Bob Sent Kler

pre 4 godine

@ detektiv kokni kol
Pa igralo se na nivou regiona. Ko je rekao da nije? Ali nije region centralna Srbija isto sto i drzava Srbija. Srbija je obuhvatala dva regiona ocigledno. Nije odluceno ko je prvak i tacka. Plus, gde pise da je drzava Srbija sukcesor Centralne Srbije? Nemojte bre, stvarno je sramota, ako ne zbog sporta onda zbog ove nase drzave koju kidate. A tek sto se pozivate na hrvatske odluke, to treba da vas je dodatno sramota.

Ivan4_2019

pre 4 godine

Upravo vi draga gospodo koji ste pisali ovo sramotno saopštenje stida nemate, nama je obraz čist, posle dugih decenija nepravde najzad smo dobili tu tiulu koju smo pošteno na terenu zaradili! I tačka!

zz

pre 4 godine

Slično je bilo i sa makedonijom i crnom gorom i kosovom. Možda ne zbog sporta, ali politika Beograda stalno smanjuje Srbiju. Nikad nisu razmišljali o drugim ljudima, nego su zbog svog sebičluka terali druge od sebe.
(Amater, 20. maj 2019 12:23)

To nije politika i nas Beograđana..
To su sve nečiji lični interesi..

Dejan CZ

pre 4 godine

Organizacija u rangu kucnog saveta zgrade u kojoj zivim sa sve pijanim Micom sa 6 sprata...nego sta kazu iz gradskog zelenila,to je dosta relevantnija ustanova za takva pitanja...

Sabre

pre 4 godine

Ovo je sjajno. Ja stvarno nisam mogao da pomislim da ce neko nesto gluplje besmislenije i licemernije od Vazure i ekipe moci da napise, ali evo, pogresio sam. Slavite, grobari, vise niste zvanicno najjadniji u zemlji... makar do sledeceg saopstenja.

Марко

pre 4 godine

Да ли сада треба да поништимо и све титуле првака Србије откада нема клубова са Косова? Мислим да би се у том случају једном клубу број титула драстично смањио.

Mirko

pre 4 godine

Da je ove godine titulu kojim slučajem osvojila Vojvodina, da li bi se njeni navijači odrekli te titule jer je osvojena na teritoriji i u takmičenju u kojem se ne takmiče klubovi sa Kosova koje je srpska pokrajina Ustavom i svim istorijskim i pravnim razlozima, uostalom kao što je i Vojvodina?
Ne bi? Bi?

I uopšte, zašto igraju ovo prvenstvo u kome se ne odražava Srpsko jedinstvo, rodoljublje i sve što je navedeno u saopštenju?
Odgovara vam što ima Vojvodine, ali vam ne smeta što nema Kosova?
Nemojte onda da igrate, ako se već držite tog stava koji ste izneli, nemojte biti licemeri!

Austrofil

pre 4 godine

Zvezdaš sam od rođenja.
Sjećam se suza mojih radosnica kad smo postali prvaci Evrope, skupljanja sličica sa licima Mihajlovića, Savićevića, Prosinečkog, Jugovića, Pančeva...

ALI POTPISUJEM OVAJ TEKST. OVO JE SRAMOTA!!!!

Ovim je moj FKCZ i što je još gore FSS kao državno tijelo u oblasti sporta (podvlačim DRŽAVNO) faktički priznao nezavisnost Vojvodine!!!! Tužno ali istinito. Druga je stvar Hrvatska koja je i tada imala iste granice kao danas i imala status posebne republike u okviru Federacije. Ali odvojiti faktički Autonomnu pokrajinu Vojvodinu od Srbije, to je nečuveno!

Šta onda uraditi sa Spartakom? Šta je sa njegovom titulom prvaka Vojvodine? Da se i on proglasi prvakom Srbije za 46, onako popola???!!!!!??? Ili sačekati da se i Vojvodina fino odvoji pa i oni sami sebi da priznaju titulu...

Ovo je skakanje u stomak svojoj državi i svome narodu, zarad sitnih interesa uskog kruga ljudi kojima odgovara malo sportsko-političke tenzije.

I tako će Srbi, bojim se, ovakvim i sličnim "akcijama" u svim sferama društveno-političkog života Srbiju svesti na Beogradski Pašaluk...

Karaburac

pre 4 godine

Neka upisuju zvezdice koliko hoce, to je njihova bruka, nego kada ce da se otvori pitanje osnivanje kluba u Tirani. Dokle ce da se cuti i po cijem nalogu? Zasto bas Tirana dok je rat jos trajao? I mnoga druga pitanja.

Тони Старк

pre 4 godine

Пашће онај због којег се прекидају фудбалске утакмице кад га народ помене и вратиће се све донекле у нормалу.

Maslac

pre 4 godine

Ljubomorni na titulu osvojenu na velicanstven nacin 1946 godine.Trebalo bi priznati titule u periodu od 1941-1945 godine jer se tad fudbal nije igrao zvanicno vec na poljanama. A kao i sad najbolje su ga igrali Zvezdasi.

Zvezdas

pre 4 godine

Naravno da delije bas briga. Ne okrecu ledja vodji zbog interesa a prodao je pokrajinu o kojoj su nam puna usta pesama i koreografije vec godinama. Mnogi od nas bi i javno na stadionu iskazali stav ali ne smemo zbog interesenata sa sipke koje on drzi pod kontrolom. Tuga i jad

LFC

pre 4 godine

Potpuno su u pravu, ovo da se zvezdi dodeli titula je najobicnija politicka odluka koja veze nema sa pravodm, da bi se gradjanima bar na kratko skrenula paznja sa stvarnih problema u kojima je ova drzava.

Mirko

pre 4 godine

Licemeri jedni! Godinama navijate protiv Srbije, zalažete se za odvajanje Vojvodine godinama, a sad se vi borite za srpstvo???

Da ste vi ove godine kojim slučajem osvojili prvenstvo (da niste tako očajni kao ove godine) da li biste se odrekli titule jer je ona osvojena u takmičenju u kome nema Ustavom, pravno i istorijski teritorije i pokrajine Kosovo i Metohija?

Bi? Ne bi?

Pa da, licemerno do kraja.

Udružili ste se sa nesposobnim grobarima. Samo udri, taman tol'ko i vredite - svi vi zajedno manje od nas samih.

lalo

pre 4 godine

Vojvodina i jeste tada , te godine, bila nezavisan jugoslovenski region od Srbije koja je takodje tek ponovo ustavovljena kao drzavam prvi put od 1918 kada je svoju drzavnost utopila u Kraljivinu SHS. Uprava C.Zveze je u prvu te godina je Zvezda bila prvak Srbije a Spartak iz Subotice prvak Vojvodine.

Amater

pre 4 godine

Slično je bilo i sa makedonijom i crnom gorom i kosovom. Možda ne zbog sporta, ali politika Beograda stalno smanjuje Srbiju. Nikad nisu razmišljali o drugim ljudima, nego su zbog svog sebičluka terali druge od sebe.

stanje pre i posle revolucije

pre 4 godine

Slično je bilo i sa makedonijom i crnom gorom i kosovom. Možda ne zbog sporta, ali politika Beograda stalno smanjuje Srbiju. Nikad nisu razmišljali o drugim ljudima, nego su zbog svog sebičluka terali druge od sebe.
(Amater, 20. maj 2019 12:23)
Nije se Srbija nikad odricala Srba drugih veroispovesti, pa 1918. je stvorena Kraljevina SHS gde su se u Srbe racunali muslimani a i dosta katolika su se izjasnjavali kao Srbi. Tek posle 1944. i dolaskom komunista na vlast napravljene su i od pravoslavaca druge nacije u Jugoslaviji a kamoli od ostalih.
Sto se tice saopstenja navijaci Vose su sve u pravu.

miki

pre 4 godine

Bravo za saopštenje! Svi se kunemo u nacionalne interese a padamo na sitnice koje kasnije zlonamerni iskoriste! Tipa, aha, Vojvodina Srbija, zastp onda nipodastavate rezultate tada Spartaka. Sramota Srbije!

Djalma

pre 4 godine

Ljudi moji, pa shvatite da oni obraza nemaju. Izgubili su ga kada su na fmp nakacili svoje dresove i ladno progutali prevaru. Zasto ne bi prisivali zvezdice.

Dama za sve

pre 4 godine

Spinovanje i gluposti sa ciljem da izazovu nove podele na koje bi iznova gubili vreme i energiju. FK Vojvodina je najodaniji saveznik C.Zvezde i nikada im nece napraviti nikakav problem ni na terenu ni izvan njega. Od zvanicnika kluba iz N.Sada nikada necete cuti nista protiv pripisivanja nepostojece titule iz 1946.

Rasha

pre 4 godine

Kao Zvezdas, iskreno mislim da nam nije trebala ova frka, bolje bi nam bilo da imamo neku titulu koja nam nije priznata nego ovako... 30. bi dobili sledece sezone . Ovako smo samo olosu dali priliku da pljuje i da mraci oko necega.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Sraman spin. Igralo se na nivou regiona, Vojvodina je imala fudbalski savez i to je sve. Ima i danas kao i svi regioni Srbije. Mnogo je lako, samo treba čitati istorijsku građu.

Djordje

pre 4 godine

Momci su upravu. Samoproklamovani stub srpstva odriče se Vojvodine u periodu 1946. da bi prigrabio lažnu titulu. Neko to odgore vidi sve, prošle godine im se zapalio autobus sa brojem 29. umesto 28. Ove godine neviđeno nevreme uz grad i grmljavinu i otkazano slavlje.

Zvezda, uža Srbija, nikad Kosovo i Vojvodina

pre 4 godine

Istorija će zapamtiti trenutnog predsednika Srbije po tome što je Kosovu dao jednu, a svom klubu 3*.

Mlan

pre 4 godine

Neka prvo odrede ti “navijaci” koja im je tarifa...ko o cemu...
Zbog tih navijaca je Vojvodina gde jeste...nece niko da preuzme klub znog njih...jer oni klub gledaju kroz pare.

Zez

pre 4 godine

Šta Terzu , crnogorca iz Lovćenca, briga za jedinstvo Srbije ? Stubovi pravoslavlja prišili treću zvezdicu, to je jedino bitno, boli njih uvo za Srbiju...

djdj

pre 4 godine

Delije lazne patriote. Uostalom kao I sve navijacke grupe (Grobari, Firma...).

Da li se patriotom mogu smatrati ljudi koju svrljaju grafit po saobracajnim znakovima npr??

Grobarchina

pre 4 godine

Sve je potpuno tacno. A jasni su i motivi tog sramnog cina. Normalni navijaci Zvezde se stide ove "titule" i uprave koja vodi njihov klub, a onim drugima neka je Bog u pomoci jer nemaju svesti.

Вукосав

pre 4 godine

Војводина је једини српски клуб у лиги. Све комунистички. Напредак, Рад, Раднички, ЦЗ, Партизан, Пролетер, Борац.. А испали смо пола Мађари пола усташе.. Сви мисле да смо аутономаши, а ми смо већи Срби него што ћете ви у Београду икад бити.

vracar

pre 4 godine

Meni ta titula nije trebala. Uzeli bismo je sledece godine i to je to. Ovako...samo bacena ljaga na navijace i klub...umesto da se prica o zvezdinom fudbalu prica se o toj neregularnoj trecoj zvezdici.

Доста више

pre 4 godine

Хајдуку из Сплита је исто тако призната титула из 1946. године иако се играо одвојени турнир у Истри. Kао код нас у Војводини што је победио ФК Спартак, тако је у Истри победила ФК Истра и нико тиме не доводи у питање јединство Р. Хрватске.

Одрастите мало! Звезда је била првак Србије 1946. и ту титулу је освојила поштено на терену!

udaviste

pre 4 godine

"Da li te takozvane srpske patriote, kojima ništa nije sveto pa ni otadžbina Srbija, u koju se deklarativno kunu, shvataju da se ovim činom, tačno na stogodišnjicu prisajedinjenja, odriču Srpskog Vojvodstva i generacija Srba koje su se decenijama borile za to prisajedinjenje. Nije vas sramota, jer obraza nemate", 

sve su u bobu pogod'li...

aclvavavav

pre 4 godine

Ovi su nebitni isto kao i ja sada da napravim obaveštenje. Žalosno je koliko su novosađani letargicni, i žalosno je da većina grada navija za Zvezdu i Partizan.

Vlad Rad

pre 4 godine

Em nisu u pravu ovi sto su im dali titulu, em je proslo preko 70 godina od tada.. Znaci svi su bili ludi toliko godina dok nisu sad dosli pametni.

zzzz

pre 4 godine

Ju ju ju, šta su vam rekli. Aj da vidimo neki kontraargument. Ne racuna se ono Karasijevo: "zvezda je to zaslužila zbog svega što je uradila za srpski fudbal."

gde me nadje

pre 4 godine

Suze su mi krenule dok sam čitao ovo patrijotsko saopštenje ujedinjenih navijača Vojvodine(nisam znao da su bili razjedinjeni). Nisu se javili navijači FK Spartaka ali zato jesu ovi sa kojima ovo nema mnogo veze.

Nikad Jugoslavija zvezda Srbija bez Vojvodine.

pre 4 godine

Meni je sokantno da se niko ne oglasava iz Spartaka. Verovatno pouceni iskustvom kosarkasa Spartaka Djordja Tresaca da ce proci kao i on, cute i cuvaju fotelje. Zaboga, pa nije ta zvezdica sveto pismo, fotelja je fotelja.

my way

pre 4 godine

Ne moze jedna titula u fudbalu da ima drasticne nacionalno-politicke posledice, ali navijaci Vojvodine su principijalno potpuno u pravu. Zaista nam nije bilo potrebno ovo pripisivanje izmisljene titule. Jedino sto je zadovoljstvo bilo gledati reakciju onih kalimerovaca sto uzese stadion, a te 46. se po dekretu direktno plasirase u saveznu ligu kako kukaju.

ross

pre 4 godine

Ja razumem savez i vrh drzave jer su sve kriminalci, ali navijaci koji odobravaju ovo pokazuju da se ne razlikuju od njih. Sramota, nadam se da ce normalni zvezdasi ispraviti ovo

ezekjel

pre 4 godine

moja ekipa je osvojila turnir u malom fudbalu na Pečenjijadi u Mrčajevcima 2009. godine.

Može FSS i nama da dodeli nešto, neki Intertoto kup, glasaćemo de treba

mali kida

pre 4 godine

Budimo iskreni, nije trebala da im se prizna titula, ta sezona je bila kvalifikaciona i igrali su samo sa timovima iz centralne Srbije i ako se ne varam KiM. Da su igrali sa klubovima iz cele Srbije, pa da razumem (kao Hajduk koji je dobio osvojio titulu 1946. u Hrvatskoj), ali ovo uopste nije logicno. Priznajte onda lepo i Spartaku titulu ili lepo nek ne bude niko sampion, ko da je bitno na kraju krajeva, proslo je 73 godine.

ccc?

pre 4 godine

Ako se gradi tunel a kroz njega ne moze kamion da prodje, magistrala gde se zemlja 3 puta urusava, fontana koja peva a vise ne peva, sade plasticne palme, sticu doktorati koji su "samo маlо prepisivani " i da ne nabrajam dalje jer mi nebi stao komentar, zasto se ne bi prisila i treca zvezdica??

antiDebil

pre 4 godine

Nije ih sramota, ne kaze se za dzabe il' si covek il' si zvezdas, gori su od svih ostalih posasti iz komsiluka !!
stuBovi srBstva, cetnici sever, napredni svedoci !

1Beogradjanin

pre 4 godine

Ljudi, koje patriote i rodoljubi? Huligani sa tribine? To što su se oni samoproglasili za nekakve čuvare svega srpskog ne znači nužno da je to i istina. Huligani, narko dileri, kriminalci nisu i nikada neće biti ponos ove zemlje i svakako neće biti čuvari njene tradicije. A to što je Zvezdi priznata titula samo pokazuje ljudsku pohlepu i kratkovidost.

Mozga bez

pre 4 godine

Kakve veze ima prvenstvo u dokolici sa Ustavom i teritorijalnim integritetom države? Zasto je pitanje sampiona jednog fudbalskog prvenstva od znacaja za suverenitet drzave? Pa u ABA ligi su igrale ekipe koje nisu sa ovog podrucja pa niko nije postavljao pitanje suvereniteta drzava iz kojih poticu jer to je sport koji nema veze sa politikom...isto je u NBA ligi gde igraju kanadski klubovi. Hoce li neko da postavi pitanje suvereniteta Grcke nad Pirejom ako Olimpijakos stupi u ABA ligu!? Sportski savezi imaju svoja pravila i svoje arbitraze koji nemaju veze sa ustavima i zakonima bilo koje drzave, osim u delu koji se odnosi na osnivanje tih saveza. Redovni sudovi nemaju pravo da odlucuju sampiona drzave, a jedini izuzetak u svetu je bio partizan kome je sud udruzenog rada doneo 2 titule. Juventusu je sud oduzeo titule pa mu ih je UEFA vratila sa obrazlozenjem da redovni sudovi ne smeju da odlucuju o sportskim pitanjima. Mozda sutra u prvenstvo Srbije primimo Ludogorec ili Temisvar, ali to nece ni na koji nacin uticati na suverenitet Bugarske nad Razgradom ili Rumunije nad njihovim delom Banata. Opustite se, lep je dan, a Zvezda je sampion

Tuco Benedicto Pacifico

pre 4 godine

Aj bolan smarate vise, kako niko nebi priznao da je zvezda posteno osvojila titulu, kako niko ne spominje otete tituli zvezdi a pripisane partizanu, kako vas nije sramota??

Mihajlo

pre 4 godine

FK Crvena zvezda Beograd
30 puta sampion
24 puta pobednik kupa
Prvak evrope 1991. godine
Prvak sveta 1991. godine

FK Vojvodina Novi Sad
2 puta sampion
1 put osvajac kupa

Pametnom dosta!

Жаре

pre 4 godine

Браво. Потпуно се слажем са констатацијом. Много тога не ваља у овој земљи, а поготову у фудбалу тако да ме апсолутно ништа више не изненађује.

Maka

pre 4 godine

Pa u pravu su... Al nema veze,kad moze pobeda nad fasizmom da se slavi 10. umesto 9. maja da bi vodja mogao da se slika,zasto ne odvojiti vojvodinu radi titule iz '46..

Ivan, Nis

pre 4 godine

"Ujedinjani navijaci Vojvodine", koji, uzgred, i ne postoje, mogu da se zapitaju mozda koliko je delija, sto poznatih siroj javnosti, sto nepoznatih, dalo zivot u borbi za slobodu Srbije u svim ratovima koji su se u poslednjih 30 godina odigravali na ovom prostoru, koliko je pomoci Srbima sa Kosova odneseno u organizaciji istih tih delija koje "nemaju obraza". Sramotno saopstenje nepostojece grupe.

Marko

pre 4 godine

F.K Zvezda je najvece zlo kada osnovano na teritoriji bivse Jugoslavije i ovo odgovorno tvrdim, jer znam tacno, u detalje, kako je teklo osnivanje i koji kriminal je to pratio. Moj pokojni ujak je radio za bivsu UDBA organizaciju i rekao mi njihovu istoriju do detalja. Takvo zlo se retko radja. No, sve ima svoj kraj.

Истина

pre 4 godine

Воле комуњарске “титуле”, а на огради им окачени Дража и Калабић који су убијени исте године од стране њихових оснивача. Два близанца су канцери српског спорта и друштва.

kolk

pre 4 godine

Navijaju za KKCZ, a onda bez problema počnu da navijaju za FMP.
Bojkotuju ABA ligu, a onda kad je gusto bez problema pune halu u polufinalu i finalu i još prave nerede.
Srpski nacionalisti, a onda bez problema prisvoje "titulu" iz 1946.
Ismevaju grobare zbog obrade "Dok palme nišu granje" urađene za vreme SFRJ krajem sedamdesetih, a onda bez problema 2019. obrade "Daj mi vina da se napijem" hrvatske grupe Dar Mar.
Najhrabriji ne zato što se ničega ne boje, nego zato što se ničega ne stide.

zvezdale

pre 4 godine

Zašto se grupa, koja je ostala bez svih zastava na tribini, javno oglašava? Možda zato što su joj ih poskidali ti isti koje pominju u saopštenju?

Toplica

pre 4 godine

Daj ljudi ne preterujte molim vas. Pa nemojte od jedne takve gluposti da pravite nacionalno pitanje. Neki dekret nekog sportskog saveza da rastura drzavi. Ma nemoj. Ovo je samo pokusaj jedne male organizacije da dobije paznju u javnosti i da neko cuje za njih. Vojvodina je deo Srbije i tu cinjenicu nisu mogli da pobiju ni mnogo veci igraci ni mnogo znacajniji dogadjaji nego sto su FSS i neke dekretom dobijene titule.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Pa zbog takvih kakvi nam i vode ovu drzavu(sve na silu)i jeste nam tako kao nam je.Niko u svetu nas ne poštuje ni ceni.Nazalost komunizam je na ovim prostorima još uvek.Nije nikad ni zamro..Zvezda da je u Italiji,Spaniji,Engleskoj(zakonom uredjenim državama)bila bi u 7 ligi.Sa visedeceniskim
malverzacijama,muljavinama...Igrala bi amaterski fudbal.Nista bolji nije ni Partizan...

Runner

pre 4 godine

Мало закашњело ал' боље икада но никада. Међутим, индикативно је да је Фудбалски савез Војводине заједно са ФК Војводина и ФК Спартак остао нем на ову тиранију ФК Црвена звезда чак, напротив, њихови представници у ФСС су безрезервно подржали ову одлуку. Једино су представници "тима из Загреба" били против ове одлуке.

Pera sekretar KPJ

pre 4 godine

Ova "titula" je priznata,a tad je republičko takmičenje bilo samo kvalifikaciono,što i FSS priznaje u saopštenju.Koji pravni fakultet su završili ovi "pravnici"???

F89

pre 4 godine

Sve u centar ali ne znam cemu cudjenje , sa poslednjom recenicom je sve objasnjeno. Priznali su oni i Fmp za svoj klub, priznali su Covica za legendu i ako su ga vredjali dve godine pre toga ,priznali su i Terzica za gazdu ,i tortu Bajkovica i Ultra kop i sve ostalo....ovo im dodje kao nagrada

Тони Старк

pre 4 godine

Пашће онај због којег се прекидају фудбалске утакмице кад га народ помене и вратиће се све донекле у нормалу.

Austrofil

pre 4 godine

Zvezdaš sam od rođenja.
Sjećam se suza mojih radosnica kad smo postali prvaci Evrope, skupljanja sličica sa licima Mihajlovića, Savićevića, Prosinečkog, Jugovića, Pančeva...

ALI POTPISUJEM OVAJ TEKST. OVO JE SRAMOTA!!!!

Ovim je moj FKCZ i što je još gore FSS kao državno tijelo u oblasti sporta (podvlačim DRŽAVNO) faktički priznao nezavisnost Vojvodine!!!! Tužno ali istinito. Druga je stvar Hrvatska koja je i tada imala iste granice kao danas i imala status posebne republike u okviru Federacije. Ali odvojiti faktički Autonomnu pokrajinu Vojvodinu od Srbije, to je nečuveno!

Šta onda uraditi sa Spartakom? Šta je sa njegovom titulom prvaka Vojvodine? Da se i on proglasi prvakom Srbije za 46, onako popola???!!!!!??? Ili sačekati da se i Vojvodina fino odvoji pa i oni sami sebi da priznaju titulu...

Ovo je skakanje u stomak svojoj državi i svome narodu, zarad sitnih interesa uskog kruga ljudi kojima odgovara malo sportsko-političke tenzije.

I tako će Srbi, bojim se, ovakvim i sličnim "akcijama" u svim sferama društveno-političkog života Srbiju svesti na Beogradski Pašaluk...

Мискалкулатор

pre 4 godine

FK Crvena zvezda Beograd
30 puta sampion
24 puta pobednik kupa
Prvak evrope 1991. godine
Prvak sveta 1991. godine

FK Vojvodina Novi Sad
2 puta sampion
1 put osvajac kupa

Pametnom dosta!
(Mihajlo, 20. maj 2019 11:46)

Кад бих ти ја рекао да имам:

-Сто милиона долара на рачуну.
-Осам аутомобила.
-Шест станова.
-Једну вилу у Мајамију.
-Три љубавнице.

Да ли бих, по твом схватању, ја био човек који вреди много више од тебе ?

Amater

pre 4 godine

Slično je bilo i sa makedonijom i crnom gorom i kosovom. Možda ne zbog sporta, ali politika Beograda stalno smanjuje Srbiju. Nikad nisu razmišljali o drugim ljudima, nego su zbog svog sebičluka terali druge od sebe.

Djordje

pre 4 godine

Momci su upravu. Samoproklamovani stub srpstva odriče se Vojvodine u periodu 1946. da bi prigrabio lažnu titulu. Neko to odgore vidi sve, prošle godine im se zapalio autobus sa brojem 29. umesto 28. Ove godine neviđeno nevreme uz grad i grmljavinu i otkazano slavlje.

kolk

pre 4 godine

Navijaju za KKCZ, a onda bez problema počnu da navijaju za FMP.
Bojkotuju ABA ligu, a onda kad je gusto bez problema pune halu u polufinalu i finalu i još prave nerede.
Srpski nacionalisti, a onda bez problema prisvoje "titulu" iz 1946.
Ismevaju grobare zbog obrade "Dok palme nišu granje" urađene za vreme SFRJ krajem sedamdesetih, a onda bez problema 2019. obrade "Daj mi vina da se napijem" hrvatske grupe Dar Mar.
Najhrabriji ne zato što se ničega ne boje, nego zato što se ničega ne stide.

miki

pre 4 godine

Bravo za saopštenje! Svi se kunemo u nacionalne interese a padamo na sitnice koje kasnije zlonamerni iskoriste! Tipa, aha, Vojvodina Srbija, zastp onda nipodastavate rezultate tada Spartaka. Sramota Srbije!

Djalma

pre 4 godine

Ljudi moji, pa shvatite da oni obraza nemaju. Izgubili su ga kada su na fmp nakacili svoje dresove i ladno progutali prevaru. Zasto ne bi prisivali zvezdice.

Only PFC

pre 4 godine

Kao navijač Partizana uvek sam poštovao večitog rivala, ali način na koji su prisvojili titulu koja im ne pripada i razlog zašto su to učinili je sramotan i baca ljagu na slavnu istoriju Crvene zvezde. Verujem da će se i mnogi navijači Zvezde složiti sa tim i da se nimalo ne ponose ovim.

Pitanje koje se posle svega postavlja jeste - da li je i sport u ovakvoj zemlji postao obesmišljen.

Zvezda, uža Srbija, nikad Kosovo i Vojvodina

pre 4 godine

Istorija će zapamtiti trenutnog predsednika Srbije po tome što je Kosovu dao jednu, a svom klubu 3*.

Sah-mat

pre 4 godine

Fudbalski savez Srbije priznao titulu prvaka Srbije, ekipi koja je te godine bila prvak Srbije. Sta tu nije jasno???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (poznavalac prilika, 20. maj 2019 16:34) # Link komentara

U tome je fora. Nije bila prvak Srbije nego kvalifikacionog turnira od 4 kluba. Turnirsko takmicenje ne moze da se proglasi za drzavno prvenstvo.
Aj zdravo.

Вукосав

pre 4 godine

Војводина је једини српски клуб у лиги. Све комунистички. Напредак, Рад, Раднички, ЦЗ, Партизан, Пролетер, Борац.. А испали смо пола Мађари пола усташе.. Сви мисле да смо аутономаши, а ми смо већи Срби него што ћете ви у Београду икад бити.

Zvezdas

pre 4 godine

Naravno da delije bas briga. Ne okrecu ledja vodji zbog interesa a prodao je pokrajinu o kojoj su nam puna usta pesama i koreografije vec godinama. Mnogi od nas bi i javno na stadionu iskazali stav ali ne smemo zbog interesenata sa sipke koje on drzi pod kontrolom. Tuga i jad

Истина

pre 4 godine

Licemeri jedni! Godinama navijate protiv Srbije, zalažete se za odvajanje Vojvodine godinama, a sad se vi borite za srpstvo???
(Mirko, 20. maj 2019 12:55)
Срам те било, лицемеру и “патриЈото”. За разлику од удбашког пројекта, господски и српски клуб какав је Воша такве афере није имао (не рачунам данашње руковорство, то су ваши кадрови!). Дођи у Српску Атину па ћеш видети ко Србује а ко је аутономаш. За дивно чудо, више је “ваших” међу аутономашима. Живео једини српски клуб у Супер лиги и Српска Војводина!

vojovodina ravna

pre 4 godine

Licemeri jedni! Godinama navijate protiv Srbije, zalažete se za odvajanje Vojvodine godinama, a sad se vi borite za srpstvo???
(Mirko, 20. maj 2019 12:55)

Lale, Banacani, Bacvani, Sremci su uvek bili Srbende. Canak Licanin ti je autonomas. Al dobro,od titovog blizanca iz 1945. sa ispranim mozogom ne mozes da ocekujes bolji komentar.

Tops

pre 4 godine

Svaka čast na saopstenju, sve je na mestu...Ovim je Zvezda jos jednom pokazala da nema veze sa srpstvom. Nisu njih za dzabe 50-ih prozvali "udbaši" i "krcunijaši"...

LFC

pre 4 godine

Potpuno su u pravu, ovo da se zvezdi dodeli titula je najobicnija politicka odluka koja veze nema sa pravodm, da bi se gradjanima bar na kratko skrenula paznja sa stvarnih problema u kojima je ova drzava.

Ramuš voli cz!

pre 4 godine

Bravo!
Moralnom srozavanju cz nikad kraja.
Pozivaju se na pravnu praksu Hr.
Prisvajaju titulu sa običnog kvalifikacionog turnira.
Bahatost, jednom riječju!

F89

pre 4 godine

Sve u centar ali ne znam cemu cudjenje , sa poslednjom recenicom je sve objasnjeno. Priznali su oni i Fmp za svoj klub, priznali su Covica za legendu i ako su ga vredjali dve godine pre toga ,priznali su i Terzica za gazdu ,i tortu Bajkovica i Ultra kop i sve ostalo....ovo im dodje kao nagrada

Duka

pre 4 godine

Grobarska uvrnuta logika.
Udavicete se u mrznji i zlobi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rale, 20. maj 2019 13:49)

A ti si upisao laznu titulu iz ljubavi.

staro gvodje, stare akumulatore...

pre 4 godine

FK Crvena zvezda Beograd
30 puta sampion
24 puta pobednik kupa
Prvak evrope 1991. godine
Prvak sveta 1991. godine

FK Vojvodina Novi Sad
2 puta sampion
1 put osvajac kupa

Pametnom dosta!
(Mihajlo, 20. maj 2019 11:46)

Pametnom je dosta da shvati kako ste mnogo vise mazdisali.

Bob Sent Kler

pre 4 godine

@ detektiv kokni kol
Pa igralo se na nivou regiona. Ko je rekao da nije? Ali nije region centralna Srbija isto sto i drzava Srbija. Srbija je obuhvatala dva regiona ocigledno. Nije odluceno ko je prvak i tacka. Plus, gde pise da je drzava Srbija sukcesor Centralne Srbije? Nemojte bre, stvarno je sramota, ako ne zbog sporta onda zbog ove nase drzave koju kidate. A tek sto se pozivate na hrvatske odluke, to treba da vas je dodatno sramota.

Runner

pre 4 godine

Мало закашњело ал' боље икада но никада. Међутим, индикативно је да је Фудбалски савез Војводине заједно са ФК Војводина и ФК Спартак остао нем на ову тиранију ФК Црвена звезда чак, напротив, њихови представници у ФСС су безрезервно подржали ову одлуку. Једино су представници "тима из Загреба" били против ове одлуке.

SImon Jaksic KG

pre 4 godine

Iskreno ova titula nam nije trebala. Zasto to, pojma nemam.
Pravno je skroz nejasno, samo otvaramo front protiv nas a ne trba nam to.
Kaljamo ugled velikog kluba.

Duka

pre 4 godine

FK Crvena zvezda Beograd
30 puta sampion
24 puta pobednik kupa
Prvak evrope 1991. godine
Prvak sveta 1991. godine

FK Vojvodina Novi Sad
2 puta sampion
1 put osvajac kupa

Pametnom dosta!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mihajlo, 20. maj 2019 11:46)

Pa zar vi sampioni olovkom upisujete lazne titule?
Pi sramote jedne.

zz

pre 4 godine

Slično je bilo i sa makedonijom i crnom gorom i kosovom. Možda ne zbog sporta, ali politika Beograda stalno smanjuje Srbiju. Nikad nisu razmišljali o drugim ljudima, nego su zbog svog sebičluka terali druge od sebe.
(Amater, 20. maj 2019 12:23)

To nije politika i nas Beograđana..
To su sve nečiji lični interesi..

lal

pre 4 godine

ja cu ponovo postaviti jedno mnogo ozbiljnije pitanje... sta cemo sa titulama u poslednjih 20 godina??? u juznoj srpskoj pokrajini se igra paralelna liga...

Marko

pre 4 godine

F.K Zvezda je najvece zlo kada osnovano na teritoriji bivse Jugoslavije i ovo odgovorno tvrdim, jer znam tacno, u detalje, kako je teklo osnivanje i koji kriminal je to pratio. Moj pokojni ujak je radio za bivsu UDBA organizaciju i rekao mi njihovu istoriju do detalja. Takvo zlo se retko radja. No, sve ima svoj kraj.

ccc?

pre 4 godine

Ako se gradi tunel a kroz njega ne moze kamion da prodje, magistrala gde se zemlja 3 puta urusava, fontana koja peva a vise ne peva, sade plasticne palme, sticu doktorati koji su "samo маlо prepisivani " i da ne nabrajam dalje jer mi nebi stao komentar, zasto se ne bi prisila i treca zvezdica??

Karaburac

pre 4 godine

Neka upisuju zvezdice koliko hoce, to je njihova bruka, nego kada ce da se otvori pitanje osnivanje kluba u Tirani. Dokle ce da se cuti i po cijem nalogu? Zasto bas Tirana dok je rat jos trajao? I mnoga druga pitanja.

Autonomas

pre 4 godine

Kao Autonomasu mi je drago sto su bas ovi iz tzv. "Stuba srpstva" prvi javno izasli i rekli da Vojvodina nije deo Srbije. Zelim Zvezdi jos mnogo titula, ali bez vojvodjanskih klubova koji ce igrati u svojoj ligi.

Vanja

pre 4 godine

(Stela Rosa .Banja.L., 20. maj 2019 14:01)

Smanji sa mrznjom. Zasto bi iko pevao protiv protivnickog kluba? Onda nisi navijac nego obican hejter. Valjda pevas za svoj klub I boli te uvo ko je sa druge strane. I jos jedna stvar uvek voli svoj grad I svoj klub vise nego neku mitomaniju koju pogotovo vama iz RS plasiraju ceo zivot. Nije Beograd veci od tvoje Banja Luke niti si ti veci Srbin ako su ti Partizan ili Zvezda krune srpskog fudbala.

sandor

pre 4 godine

ljudi, pitanje Vojvodine u sastavu Srbije se mora jednom rešavati...ovo naknadno davanje tiutule Zvezdi je jedan skroman početak, stidljivo ali opet je krenulo

Истина

pre 4 godine

Воле комуњарске “титуле”, а на огради им окачени Дража и Калабић који су убијени исте године од стране њихових оснивача. Два близанца су канцери српског спорта и друштва.

udaviste

pre 4 godine

"Da li te takozvane srpske patriote, kojima ništa nije sveto pa ni otadžbina Srbija, u koju se deklarativno kunu, shvataju da se ovim činom, tačno na stogodišnjicu prisajedinjenja, odriču Srpskog Vojvodstva i generacija Srba koje su se decenijama borile za to prisajedinjenje. Nije vas sramota, jer obraza nemate", 

sve su u bobu pogod'li...

stanje pre i posle revolucije

pre 4 godine

Slično je bilo i sa makedonijom i crnom gorom i kosovom. Možda ne zbog sporta, ali politika Beograda stalno smanjuje Srbiju. Nikad nisu razmišljali o drugim ljudima, nego su zbog svog sebičluka terali druge od sebe.
(Amater, 20. maj 2019 12:23)
Nije se Srbija nikad odricala Srba drugih veroispovesti, pa 1918. je stvorena Kraljevina SHS gde su se u Srbe racunali muslimani a i dosta katolika su se izjasnjavali kao Srbi. Tek posle 1944. i dolaskom komunista na vlast napravljene su i od pravoslavaca druge nacije u Jugoslaviji a kamoli od ostalih.
Sto se tice saopstenja navijaci Vose su sve u pravu.

antiDebil

pre 4 godine

Nije ih sramota, ne kaze se za dzabe il' si covek il' si zvezdas, gori su od svih ostalih posasti iz komsiluka !!
stuBovi srBstva, cetnici sever, napredni svedoci !

Karaburac

pre 4 godine

Opaaaaa, bato! Šta ćemo sad crnogorski Srbi?
(Aca iz Šapca, 20. maj 2019 14:18) # Link komentara

Evo ga jos jedan sto se odrice Vojvodine za rad lazne titule. Fuj!

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Pa zbog takvih kakvi nam i vode ovu drzavu(sve na silu)i jeste nam tako kao nam je.Niko u svetu nas ne poštuje ni ceni.Nazalost komunizam je na ovim prostorima još uvek.Nije nikad ni zamro..Zvezda da je u Italiji,Spaniji,Engleskoj(zakonom uredjenim državama)bila bi u 7 ligi.Sa visedeceniskim
malverzacijama,muljavinama...Igrala bi amaterski fudbal.Nista bolji nije ni Partizan...

Zez

pre 4 godine

Šta Terzu , crnogorca iz Lovćenca, briga za jedinstvo Srbije ? Stubovi pravoslavlja prišili treću zvezdicu, to je jedino bitno, boli njih uvo za Srbiju...

Kimi

pre 4 godine

Ovakve stvari, kao ova sa ovom titulom, ljudi moji, izazivaju gnev medj navijacima i ljudima generalno. Dobro zapamtite sta cu vam reci, Partizan osvaja kup u cetvrtak na Marakani, nece biti nista od njihovog velikog slavlja.

Znamo otkuda ste

pre 4 godine

@Autonomas govori iskljucivo u svoje ime, Vojvodina ce uvek biti deo Srbije a ti ako zelis samostalnu regiju, predlazem ti da se odselis u Istru

ezekjel

pre 4 godine

moja ekipa je osvojila turnir u malom fudbalu na Pečenjijadi u Mrčajevcima 2009. godine.

Može FSS i nama da dodeli nešto, neki Intertoto kup, glasaćemo de treba

Sah-mat

pre 4 godine

Grobarska uvrnuta logika.
Udavicete se u mrznji i zlobi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rale, 20. maj 2019 13:49) # Link komentara

A vi ste maznulu laznu titulu iz ljubave.

Maka

pre 4 godine

Pa u pravu su... Al nema veze,kad moze pobeda nad fasizmom da se slavi 10. umesto 9. maja da bi vodja mogao da se slika,zasto ne odvojiti vojvodinu radi titule iz '46..

1Beogradjanin

pre 4 godine

Ljudi, koje patriote i rodoljubi? Huligani sa tribine? To što su se oni samoproglasili za nekakve čuvare svega srpskog ne znači nužno da je to i istina. Huligani, narko dileri, kriminalci nisu i nikada neće biti ponos ove zemlje i svakako neće biti čuvari njene tradicije. A to što je Zvezdi priznata titula samo pokazuje ljudsku pohlepu i kratkovidost.

kobra

pre 4 godine

Војводина је једини српски клуб у лиги. Све комунистички. Напредак, Рад, Раднички, ЦЗ, Партизан, Пролетер, Борац.. А испали смо пола Мађари пола усташе.. Сви мисле да смо аутономаши, а ми смо већи Срби него што ћете ви у Београду икад бити.
(Вукосав, 20. maj 2019 11:21)

A da vam nije ta petokraka u grbu od kralja ostala?

Vlad Rad

pre 4 godine

Em nisu u pravu ovi sto su im dali titulu, em je proslo preko 70 godina od tada.. Znaci svi su bili ludi toliko godina dok nisu sad dosli pametni.

tocka

pre 4 godine

Ovi navijači Vojvodine nemaju veze sa onom Firmom sa kraja osamdesetih. Zapravo ti tipovi nemaju veze ni sa većinom navijača Vojvodine. Medju navijačima Vojvodine ima isto toliko Majdjara, Slovaka, Nemaca , Rusina i ostalih koliko ima i Srba. To Srbovanje paradira jedna mala grupa krimosa ukrštenih sa bivšim skinhedima, ali njih niko u Vojvodini, niti u Novom Sadu ne zarezuje. Jako su glasni, ali samo to.
Inače ove stvari me uopšte ne čude, pa sutra da zabrane sve klubove koji nisu iz Beograda ne bi bila jedna zvanična reakcija u NS, Nišu, Kragujevcu. Toliko smo centralizovani da će se to sve obiti o glavu projektantima.

mali kida

pre 4 godine

Budimo iskreni, nije trebala da im se prizna titula, ta sezona je bila kvalifikaciona i igrali su samo sa timovima iz centralne Srbije i ako se ne varam KiM. Da su igrali sa klubovima iz cele Srbije, pa da razumem (kao Hajduk koji je dobio osvojio titulu 1946. u Hrvatskoj), ali ovo uopste nije logicno. Priznajte onda lepo i Spartaku titulu ili lepo nek ne bude niko sampion, ko da je bitno na kraju krajeva, proslo je 73 godine.

Pera sekretar KPJ

pre 4 godine

Ova "titula" je priznata,a tad je republičko takmičenje bilo samo kvalifikaciono,što i FSS priznaje u saopštenju.Koji pravni fakultet su završili ovi "pravnici"???

vracar

pre 4 godine

Meni ta titula nije trebala. Uzeli bismo je sledece godine i to je to. Ovako...samo bacena ljaga na navijace i klub...umesto da se prica o zvezdinom fudbalu prica se o toj neregularnoj trecoj zvezdici.

rajko

pre 4 godine

@lal
Za tebe i slične.Južna sršpska pokrajina je privremeno okupirana teritorija i ne može se porediti sa Vojvodinom iz 1946. gde su kvalifikacije iz uže Srbije i Vojvodine bile potpuno ravnopravne.

istoričar

pre 4 godine

Srbija je bila samostalna država pre 73 godine! Tito je bio prvi srpski predsednik :)))))) Tužno je to što nam državu vode Megatrend stručnjaci, nisam iznenadjen odlukom saveza.

Nikad Jugoslavija zvezda Srbija bez Vojvodine.

pre 4 godine

Meni je sokantno da se niko ne oglasava iz Spartaka. Verovatno pouceni iskustvom kosarkasa Spartaka Djordja Tresaca da ce proci kao i on, cute i cuvaju fotelje. Zaboga, pa nije ta zvezdica sveto pismo, fotelja je fotelja.

zzzz

pre 4 godine

Ju ju ju, šta su vam rekli. Aj da vidimo neki kontraargument. Ne racuna se ono Karasijevo: "zvezda je to zaslužila zbog svega što je uradila za srpski fudbal."

slanina i cvarci

pre 4 godine

@Stela Rosa .Banja.L.

Sta navijac crvene petokrake iz Banjaluke RADI na utakmicama Borca? Vidim ti vise "znas" o Vojvodini, Lesinarima, navijacima drugih klubova nego o Zvezdi. Zar vam Partizan nije veciti rival haha.

djdj

pre 4 godine

Delije lazne patriote. Uostalom kao I sve navijacke grupe (Grobari, Firma...).

Da li se patriotom mogu smatrati ljudi koju svrljaju grafit po saobracajnim znakovima npr??

Жаре

pre 4 godine

Браво. Потпуно се слажем са констатацијом. Много тога не ваља у овој земљи, а поготову у фудбалу тако да ме апсолутно ништа више не изненађује.

Dama za sve

pre 4 godine

Spinovanje i gluposti sa ciljem da izazovu nove podele na koje bi iznova gubili vreme i energiju. FK Vojvodina je najodaniji saveznik C.Zvezde i nikada im nece napraviti nikakav problem ni na terenu ni izvan njega. Od zvanicnika kluba iz N.Sada nikada necete cuti nista protiv pripisivanja nepostojece titule iz 1946.

ross

pre 4 godine

Ja razumem savez i vrh drzave jer su sve kriminalci, ali navijaci koji odobravaju ovo pokazuju da se ne razlikuju od njih. Sramota, nadam se da ce normalni zvezdasi ispraviti ovo

Марко

pre 4 godine

Да ли сада треба да поништимо и све титуле првака Србије откада нема клубова са Косова? Мислим да би се у том случају једном клубу број титула драстично смањио.

Grobarchina

pre 4 godine

Sve je potpuno tacno. A jasni su i motivi tog sramnog cina. Normalni navijaci Zvezde se stide ove "titule" i uprave koja vodi njihov klub, a onim drugima neka je Bog u pomoci jer nemaju svesti.

"Surda"

pre 4 godine

Kobra
Pa ostala je petokraka od Kralja. Prvi grb FK Vojvodina je crveno beli kao i sada, pisalo je SK Vojvodina i imao je plavu petokraku na dnu. Klub osnovan 1914. godine.

Maslac

pre 4 godine

Ljubomorni na titulu osvojenu na velicanstven nacin 1946 godine.Trebalo bi priznati titule u periodu od 1941-1945 godine jer se tad fudbal nije igrao zvanicno vec na poljanama. A kao i sad najbolje su ga igrali Zvezdasi.

Rale

pre 4 godine

Pametnom je dosta da shvati kako ste mnogo vise mazdisali.
(staro gvodje, stare akumulatore..., 20. maj 2019 13:32)

Sigurno smo i Tokio i Bari mazdisali.
Grobarska uvrnuta logika.
Udavicete se u mrznji i zlobi.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Sraman spin. Igralo se na nivou regiona, Vojvodina je imala fudbalski savez i to je sve. Ima i danas kao i svi regioni Srbije. Mnogo je lako, samo treba čitati istorijsku građu.

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Organizacija u rangu kucnog saveta zgrade u kojoj zivim sa sve pijanim Micom sa 6 sprata...nego sta kazu iz gradskog zelenila,to je dosta relevantnija ustanova za takva pitanja...
(Dejan CZ, 20. maj 2019 13:13)

Taj rad. :)))

Rasha

pre 4 godine

Kao Zvezdas, iskreno mislim da nam nije trebala ova frka, bolje bi nam bilo da imamo neku titulu koja nam nije priznata nego ovako... 30. bi dobili sledece sezone . Ovako smo samo olosu dali priliku da pljuje i da mraci oko necega.

poznavalac prilika

pre 4 godine

U tome je fora. Nije bila prvak Srbije nego kvalifikacionog turnira od 4 kluba. Turnirsko takmicenje ne moze da se proglasi za drzavno prvenstvo. 
Aj zdravo.
(Sah-mat, 20. maj 2019 17:00)

Slabo poznaješ materiju batice. To prvenstvo je imalo vise klubova od svih prvenstava koja su se odigrala do sada, 6 najbolje plasiranih timova igralo je samu zavrsnicu ( kao sto danas igra najboljih 8) i Zvezda je pobedila pet utakmica a jednu izgubila. Nikakav turnir nije u pitanju.
Ne bih te vise zadržavao.

Stela Rosa .Banja.L.

pre 4 godine

Navijaci Vojvodine ,,,mislite bivsi"
pokazaste se u banjaluci kada je borac igrao protiv Sarajeva,vi umjesto da pjevate protiv sarajeva vi vrijedjate zvezdu i partizan. pa toliko o vasem patriotizmu. samo da cutite.
kada cujete rijec zvezda i partizan ima da mirno stanete, sve ovo sto sam vam napiso je kasnije uticalo ma raspad navijaca borca,jer svi normalni momci su napustili navijanje,a zasto????
Dali ste se ikada upitali!!!!
Molim vas da ne SPOMINJETE PATRIOTIZAM.
VI NEZASLUZUJETE NISTA.!!!

miško

pre 4 godine

Vojvodina dva puta šampion ,jednom ukradena titula Zvezdi.Triviću priznat gol postignut iz mrtvog ugla kroz pocepanu malu mrežu.Poštenje na delu.Titulu,tridesetu ili prvu Zvezda je osvojila na terenu u prvenstvu nakon odigranog regionalnog prvenstva.U Beogradskij regiji prvak Mladost ,Zvezda druga.Zatim se igra prvenstvo svih okruga u kome Zvezda osvaja prvo mesto i to je ra titula.Za pametne ništa sporno.Mnogo profesora Rimskog prava koji zaglupljuju i svadjaju ovaj narod.Pa nisu komšije pametnije od nas.

Ramone

pre 4 godine

1946. država se zvala Jugoslavija!
Samo prvak Jugoslavije može da upiše da je osvojio titulu, sve ostalo su niži razredi, o sendvič republiko lažnih diploma i titula...

Crno bela SNS trash limarija

pre 4 godine

Navijaju za KKCZ, a onda bez problema počnu da navijaju za FMP. 
Bojkotuju ABA ligu, a onda kad je gusto bez problema pune halu u polufinalu i finalu i još prave nerede. 
Srpski nacionalisti, a onda bez problema prisvoje "titulu" iz 1946. 
Ismevaju grobare zbog obrade "Dok palme nišu granje" urađene za vreme SFRJ krajem sedamdesetih, a onda bez problema 2019. obrade "Daj mi vina da se napijem" hrvatske grupe Dar Mar. 
Najhrabriji ne zato što se ničega ne boje, nego zato što se ničega ne stide.
(kolk, 20. maj 2019 10:40)

Samo vi Ostojini botovi nemojte da se javljate...moze reci ko sta hoce, ali vi se na javljajte!!
p.s. izreka s kraja tvog komentara se upravo odnosi na vas hrvate, izgleda da to nisi znao.

Zdravko

pre 4 godine

sta lupate vi navijaci vojvodine kake veze ima zvezdina titula iz 46 sa pokrainom vojvodinom i spartakom spartak je tad bio sampion pokraine vojvodine i nista vise kao sto i sad ima pokrainska liga gde prvi ide u srpsku ligu grupa vojvodina mada vi mesto da nazivat pokrainska liga vi zovete vojvozjanska liga sever onda ima zapad istok sve zavisi od koi deo pokraine a po ustavu srbije treba uvek dase kaze pokraina srbije vojvodina a kako vi kazete navijaci vojvodine pomenilite prvo drzavu srbiju pa pokrainu tome zanima kad se pravite daste veci srbi od nas van pokraine srbije zato ostavite zvezdu na miru neka proslavi zasluzene titulu stoje osvojila na terenu

neko

pre 4 godine

Svim "zabrinutim za srpstvo" navijacima porucujem da se vise bave popunjavanjem svojih praznih tribina umesto da prosipaju mudrosti oko titule za koju stvarno nikog nije briga. Priznali su Zvezdi tu titulu, pa sta? Jedna manje-vise u ligi koja je inace vrlo uzbudljiva...

Sabre

pre 4 godine

Ovo je sjajno. Ja stvarno nisam mogao da pomislim da ce neko nesto gluplje besmislenije i licemernije od Vazure i ekipe moci da napise, ali evo, pogresio sam. Slavite, grobari, vise niste zvanicno najjadniji u zemlji... makar do sledeceg saopstenja.

Mirko

pre 4 godine

Licemeri jedni! Godinama navijate protiv Srbije, zalažete se za odvajanje Vojvodine godinama, a sad se vi borite za srpstvo???

Da ste vi ove godine kojim slučajem osvojili prvenstvo (da niste tako očajni kao ove godine) da li biste se odrekli titule jer je ona osvojena u takmičenju u kome nema Ustavom, pravno i istorijski teritorije i pokrajine Kosovo i Metohija?

Bi? Ne bi?

Pa da, licemerno do kraja.

Udružili ste se sa nesposobnim grobarima. Samo udri, taman tol'ko i vredite - svi vi zajedno manje od nas samih.

Dejan CZ

pre 4 godine

Organizacija u rangu kucnog saveta zgrade u kojoj zivim sa sve pijanim Micom sa 6 sprata...nego sta kazu iz gradskog zelenila,to je dosta relevantnija ustanova za takva pitanja...

Kucamo na vrata ...

pre 4 godine

@ Blue Moon

Za ovo 28+1 = 30, stvarno nemam razumevanje i kao velikom Zvezdašu, takva titula mi ne treba! Kao ni Vama nekoliko titula u vreme Toleta Karadžića .
Ali ono , platiš 1 otpišu ti 5 miliona , je ZAJEDNIČKA ODLIKA BLIZANACA , slično je i KK Partizan smanjio dug Marfin banke ( i taj 1 milion Vam je dao SNS od poreza , penzija , gradske rasvete i sl. , dakle - od para gradjana ).
" Sve nedostatke koje prvo uočimo kod drugih , uvek možemo prepoznati i kod nas samih " !

Ivan Veljković

pre 4 godine

Aman zaman ljudi ima li ovome besmislu kraja? Pa dobro dokle više kukanja i naricanja nad titulom koju je Zvezda zasluženo i regularno osvojila te davne 1946. godine? Zašto da se nekom timu ne upiše i prizna ona titula koju je taj tim regularno osvojio na terenu? Apsolutno svakom timu treba upisati ono što je sportski i pošteno zaradio na terenu. I Spartaku takođe treba upisati tu titulu iz 1946. godine i to onako kako se zvalo to takmičenje koje je Spartak te godine osvojio. Da li se zvalo Prvenstvo Srbije? Ako da onda nema problema, onda se i Spartaku treba pripisati titula prvaka Srbije. Ali vi dobro znate da se to takmičenje zvalo malo drugačije. I kakva je sada to ujdurma sa politikom, kakve veze za ime sveta ima Zvezdina titula koju su ljudi igrajući fudbal pošteno osvojili davne 1946. godine sa "Srpskim Vojvodstvom" i Srpstvom? Zašto opet brutalno mešate politiku i sport a druge okrivljujete za to? Zašto da Zvezdi ne bude pripisano ono što je igrajući fudbal zaslužila? Kukate da su zvezdaši nekakvi antisrbi i šta ja znam a ne zapitate se zašto Spartak tada nije sa Zvezdom igrao u istom prvenstvu pa da onda dobijemo JEDNOG šampiona NE dva iz te davne 1946. godine? Zašto su u Srbiji i "Srpskom Vojvodstvu" te davne godine igrana DVA prvenstva? Zašto se to ne zapitate najpre pre nego nama zvezdašima prišijete sramno etiketu da smo mi nekakvi antisrpski razjedinitelji? Pogledajte na koji način su Hrvati to rešili. Ljudi apsolutno regularno priznali titulu Hajduku naravno.

Ivan4_2019

pre 4 godine

Upravo vi draga gospodo koji ste pisali ovo sramotno saopštenje stida nemate, nama je obraz čist, posle dugih decenija nepravde najzad smo dobili tu tiulu koju smo pošteno na terenu zaradili! I tačka!

GM

pre 4 godine

Vojvodinu boli izgleda sto je Spartak sampion Vojvodine za 1946.

Sto ne stanu u odbranu Dinama, sto je Hajduk sampion njihove zemlje za 1946?!

Ajmo nesto argumentovano.

Доста више

pre 4 godine

Хајдуку из Сплита је исто тако призната титула из 1946. године иако се играо одвојени турнир у Истри. Kао код нас у Војводини што је победио ФК Спартак, тако је у Истри победила ФК Истра и нико тиме не доводи у питање јединство Р. Хрватске.

Одрастите мало! Звезда је била првак Србије 1946. и ту титулу је освојила поштено на терену!

Toplica

pre 4 godine

Daj ljudi ne preterujte molim vas. Pa nemojte od jedne takve gluposti da pravite nacionalno pitanje. Neki dekret nekog sportskog saveza da rastura drzavi. Ma nemoj. Ovo je samo pokusaj jedne male organizacije da dobije paznju u javnosti i da neko cuje za njih. Vojvodina je deo Srbije i tu cinjenicu nisu mogli da pobiju ni mnogo veci igraci ni mnogo znacajniji dogadjaji nego sto su FSS i neke dekretom dobijene titule.

my way

pre 4 godine

Ne moze jedna titula u fudbalu da ima drasticne nacionalno-politicke posledice, ali navijaci Vojvodine su principijalno potpuno u pravu. Zaista nam nije bilo potrebno ovo pripisivanje izmisljene titule. Jedino sto je zadovoljstvo bilo gledati reakciju onih kalimerovaca sto uzese stadion, a te 46. se po dekretu direktno plasirase u saveznu ligu kako kukaju.

Mlan

pre 4 godine

Neka prvo odrede ti “navijaci” koja im je tarifa...ko o cemu...
Zbog tih navijaca je Vojvodina gde jeste...nece niko da preuzme klub znog njih...jer oni klub gledaju kroz pare.

aclvavavav

pre 4 godine

Ovi su nebitni isto kao i ja sada da napravim obaveštenje. Žalosno je koliko su novosađani letargicni, i žalosno je da većina grada navija za Zvezdu i Partizan.

Ivan, Nis

pre 4 godine

"Ujedinjani navijaci Vojvodine", koji, uzgred, i ne postoje, mogu da se zapitaju mozda koliko je delija, sto poznatih siroj javnosti, sto nepoznatih, dalo zivot u borbi za slobodu Srbije u svim ratovima koji su se u poslednjih 30 godina odigravali na ovom prostoru, koliko je pomoci Srbima sa Kosova odneseno u organizaciji istih tih delija koje "nemaju obraza". Sramotno saopstenje nepostojece grupe.

Mirko

pre 4 godine

Da je ove godine titulu kojim slučajem osvojila Vojvodina, da li bi se njeni navijači odrekli te titule jer je osvojena na teritoriji i u takmičenju u kojem se ne takmiče klubovi sa Kosova koje je srpska pokrajina Ustavom i svim istorijskim i pravnim razlozima, uostalom kao što je i Vojvodina?
Ne bi? Bi?

I uopšte, zašto igraju ovo prvenstvo u kome se ne odražava Srpsko jedinstvo, rodoljublje i sve što je navedeno u saopštenju?
Odgovara vam što ima Vojvodine, ali vam ne smeta što nema Kosova?
Nemojte onda da igrate, ako se već držite tog stava koji ste izneli, nemojte biti licemeri!

lalo

pre 4 godine

Vojvodina i jeste tada , te godine, bila nezavisan jugoslovenski region od Srbije koja je takodje tek ponovo ustavovljena kao drzavam prvi put od 1918 kada je svoju drzavnost utopila u Kraljivinu SHS. Uprava C.Zveze je u prvu te godina je Zvezda bila prvak Srbije a Spartak iz Subotice prvak Vojvodine.

Milan

pre 4 godine

Vi stvarno niste dobri.
o ovoj temi se prica vec godinama i vi ste sad nasli kad je sve gotovo.
Boli vas sto vi niste osvojili jeli tako.
pa zvezda je osvojila titulu u svojoj regiji i ta je titula i dodana. u cemu je problem vi velile patriote idite na kosovo pa dajte saopstenje ......
majko moja sta je ovo . vas 10 napisolo da se ne slazete a cjela srbija za to. !!!!

Mozga bez

pre 4 godine

Kakve veze ima prvenstvo u dokolici sa Ustavom i teritorijalnim integritetom države? Zasto je pitanje sampiona jednog fudbalskog prvenstva od znacaja za suverenitet drzave? Pa u ABA ligi su igrale ekipe koje nisu sa ovog podrucja pa niko nije postavljao pitanje suvereniteta drzava iz kojih poticu jer to je sport koji nema veze sa politikom...isto je u NBA ligi gde igraju kanadski klubovi. Hoce li neko da postavi pitanje suvereniteta Grcke nad Pirejom ako Olimpijakos stupi u ABA ligu!? Sportski savezi imaju svoja pravila i svoje arbitraze koji nemaju veze sa ustavima i zakonima bilo koje drzave, osim u delu koji se odnosi na osnivanje tih saveza. Redovni sudovi nemaju pravo da odlucuju sampiona drzave, a jedini izuzetak u svetu je bio partizan kome je sud udruzenog rada doneo 2 titule. Juventusu je sud oduzeo titule pa mu ih je UEFA vratila sa obrazlozenjem da redovni sudovi ne smeju da odlucuju o sportskim pitanjima. Mozda sutra u prvenstvo Srbije primimo Ludogorec ili Temisvar, ali to nece ni na koji nacin uticati na suverenitet Bugarske nad Razgradom ili Rumunije nad njihovim delom Banata. Opustite se, lep je dan, a Zvezda je sampion

Tuco Benedicto Pacifico

pre 4 godine

Aj bolan smarate vise, kako niko nebi priznao da je zvezda posteno osvojila titulu, kako niko ne spominje otete tituli zvezdi a pripisane partizanu, kako vas nije sramota??

Mihajlo

pre 4 godine

FK Crvena zvezda Beograd
30 puta sampion
24 puta pobednik kupa
Prvak evrope 1991. godine
Prvak sveta 1991. godine

FK Vojvodina Novi Sad
2 puta sampion
1 put osvajac kupa

Pametnom dosta!

gde me nadje

pre 4 godine

Suze su mi krenule dok sam čitao ovo patrijotsko saopštenje ujedinjenih navijača Vojvodine(nisam znao da su bili razjedinjeni). Nisu se javili navijači FK Spartaka ali zato jesu ovi sa kojima ovo nema mnogo veze.

zvezdale

pre 4 godine

Zašto se grupa, koja je ostala bez svih zastava na tribini, javno oglašava? Možda zato što su joj ih poskidali ti isti koje pominju u saopštenju?

Zdravko

pre 4 godine

sta lupate vi navijaci vojvodine kake veze ima zvezdina titula iz 46 sa pokrainom vojvodinom i spartakom spartak je tad bio sampion pokraine vojvodine i nista vise kao sto i sad ima pokrainska liga gde prvi ide u srpsku ligu grupa vojvodina mada vi mesto da nazivat pokrainska liga vi zovete vojvozjanska liga sever onda ima zapad istok sve zavisi od koi deo pokraine a po ustavu srbije treba uvek dase kaze pokraina srbije vojvodina a kako vi kazete navijaci vojvodine pomenilite prvo drzavu srbiju pa pokrainu tome zanima kad se pravite daste veci srbi od nas van pokraine srbije zato ostavite zvezdu na miru neka proslavi zasluzene titulu stoje osvojila na terenu

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Sraman spin. Igralo se na nivou regiona, Vojvodina je imala fudbalski savez i to je sve. Ima i danas kao i svi regioni Srbije. Mnogo je lako, samo treba čitati istorijsku građu.

Ivan4_2019

pre 4 godine

Upravo vi draga gospodo koji ste pisali ovo sramotno saopštenje stida nemate, nama je obraz čist, posle dugih decenija nepravde najzad smo dobili tu tiulu koju smo pošteno na terenu zaradili! I tačka!

Ivan Veljković

pre 4 godine

Aman zaman ljudi ima li ovome besmislu kraja? Pa dobro dokle više kukanja i naricanja nad titulom koju je Zvezda zasluženo i regularno osvojila te davne 1946. godine? Zašto da se nekom timu ne upiše i prizna ona titula koju je taj tim regularno osvojio na terenu? Apsolutno svakom timu treba upisati ono što je sportski i pošteno zaradio na terenu. I Spartaku takođe treba upisati tu titulu iz 1946. godine i to onako kako se zvalo to takmičenje koje je Spartak te godine osvojio. Da li se zvalo Prvenstvo Srbije? Ako da onda nema problema, onda se i Spartaku treba pripisati titula prvaka Srbije. Ali vi dobro znate da se to takmičenje zvalo malo drugačije. I kakva je sada to ujdurma sa politikom, kakve veze za ime sveta ima Zvezdina titula koju su ljudi igrajući fudbal pošteno osvojili davne 1946. godine sa "Srpskim Vojvodstvom" i Srpstvom? Zašto opet brutalno mešate politiku i sport a druge okrivljujete za to? Zašto da Zvezdi ne bude pripisano ono što je igrajući fudbal zaslužila? Kukate da su zvezdaši nekakvi antisrbi i šta ja znam a ne zapitate se zašto Spartak tada nije sa Zvezdom igrao u istom prvenstvu pa da onda dobijemo JEDNOG šampiona NE dva iz te davne 1946. godine? Zašto su u Srbiji i "Srpskom Vojvodstvu" te davne godine igrana DVA prvenstva? Zašto se to ne zapitate najpre pre nego nama zvezdašima prišijete sramno etiketu da smo mi nekakvi antisrpski razjedinitelji? Pogledajte na koji način su Hrvati to rešili. Ljudi apsolutno regularno priznali titulu Hajduku naravno.

poznavalac prilika

pre 4 godine

U tome je fora. Nije bila prvak Srbije nego kvalifikacionog turnira od 4 kluba. Turnirsko takmicenje ne moze da se proglasi za drzavno prvenstvo. 
Aj zdravo.
(Sah-mat, 20. maj 2019 17:00)

Slabo poznaješ materiju batice. To prvenstvo je imalo vise klubova od svih prvenstava koja su se odigrala do sada, 6 najbolje plasiranih timova igralo je samu zavrsnicu ( kao sto danas igra najboljih 8) i Zvezda je pobedila pet utakmica a jednu izgubila. Nikakav turnir nije u pitanju.
Ne bih te vise zadržavao.

Mirko

pre 4 godine

Licemeri jedni! Godinama navijate protiv Srbije, zalažete se za odvajanje Vojvodine godinama, a sad se vi borite za srpstvo???

Da ste vi ove godine kojim slučajem osvojili prvenstvo (da niste tako očajni kao ove godine) da li biste se odrekli titule jer je ona osvojena u takmičenju u kome nema Ustavom, pravno i istorijski teritorije i pokrajine Kosovo i Metohija?

Bi? Ne bi?

Pa da, licemerno do kraja.

Udružili ste se sa nesposobnim grobarima. Samo udri, taman tol'ko i vredite - svi vi zajedno manje od nas samih.

Stela Rosa .Banja.L.

pre 4 godine

Navijaci Vojvodine ,,,mislite bivsi"
pokazaste se u banjaluci kada je borac igrao protiv Sarajeva,vi umjesto da pjevate protiv sarajeva vi vrijedjate zvezdu i partizan. pa toliko o vasem patriotizmu. samo da cutite.
kada cujete rijec zvezda i partizan ima da mirno stanete, sve ovo sto sam vam napiso je kasnije uticalo ma raspad navijaca borca,jer svi normalni momci su napustili navijanje,a zasto????
Dali ste se ikada upitali!!!!
Molim vas da ne SPOMINJETE PATRIOTIZAM.
VI NEZASLUZUJETE NISTA.!!!

Rale

pre 4 godine

Pametnom je dosta da shvati kako ste mnogo vise mazdisali.
(staro gvodje, stare akumulatore..., 20. maj 2019 13:32)

Sigurno smo i Tokio i Bari mazdisali.
Grobarska uvrnuta logika.
Udavicete se u mrznji i zlobi.

GM

pre 4 godine

Vojvodinu boli izgleda sto je Spartak sampion Vojvodine za 1946.

Sto ne stanu u odbranu Dinama, sto je Hajduk sampion njihove zemlje za 1946?!

Ajmo nesto argumentovano.

kobra

pre 4 godine

Војводина је једини српски клуб у лиги. Све комунистички. Напредак, Рад, Раднички, ЦЗ, Партизан, Пролетер, Борац.. А испали смо пола Мађари пола усташе.. Сви мисле да смо аутономаши, а ми смо већи Срби него што ћете ви у Београду икад бити.
(Вукосав, 20. maj 2019 11:21)

A da vam nije ta petokraka u grbu od kralja ostala?

miško

pre 4 godine

Vojvodina dva puta šampion ,jednom ukradena titula Zvezdi.Triviću priznat gol postignut iz mrtvog ugla kroz pocepanu malu mrežu.Poštenje na delu.Titulu,tridesetu ili prvu Zvezda je osvojila na terenu u prvenstvu nakon odigranog regionalnog prvenstva.U Beogradskij regiji prvak Mladost ,Zvezda druga.Zatim se igra prvenstvo svih okruga u kome Zvezda osvaja prvo mesto i to je ra titula.Za pametne ništa sporno.Mnogo profesora Rimskog prava koji zaglupljuju i svadjaju ovaj narod.Pa nisu komšije pametnije od nas.

Crno bela SNS trash limarija

pre 4 godine

Navijaju za KKCZ, a onda bez problema počnu da navijaju za FMP. 
Bojkotuju ABA ligu, a onda kad je gusto bez problema pune halu u polufinalu i finalu i još prave nerede. 
Srpski nacionalisti, a onda bez problema prisvoje "titulu" iz 1946. 
Ismevaju grobare zbog obrade "Dok palme nišu granje" urađene za vreme SFRJ krajem sedamdesetih, a onda bez problema 2019. obrade "Daj mi vina da se napijem" hrvatske grupe Dar Mar. 
Najhrabriji ne zato što se ničega ne boje, nego zato što se ničega ne stide.
(kolk, 20. maj 2019 10:40)

Samo vi Ostojini botovi nemojte da se javljate...moze reci ko sta hoce, ali vi se na javljajte!!
p.s. izreka s kraja tvog komentara se upravo odnosi na vas hrvate, izgleda da to nisi znao.

Mihajlo

pre 4 godine

FK Crvena zvezda Beograd
30 puta sampion
24 puta pobednik kupa
Prvak evrope 1991. godine
Prvak sveta 1991. godine

FK Vojvodina Novi Sad
2 puta sampion
1 put osvajac kupa

Pametnom dosta!

Sabre

pre 4 godine

Ovo je sjajno. Ja stvarno nisam mogao da pomislim da ce neko nesto gluplje besmislenije i licemernije od Vazure i ekipe moci da napise, ali evo, pogresio sam. Slavite, grobari, vise niste zvanicno najjadniji u zemlji... makar do sledeceg saopstenja.

Autonomas

pre 4 godine

Kao Autonomasu mi je drago sto su bas ovi iz tzv. "Stuba srpstva" prvi javno izasli i rekli da Vojvodina nije deo Srbije. Zelim Zvezdi jos mnogo titula, ali bez vojvodjanskih klubova koji ce igrati u svojoj ligi.

Доста више

pre 4 godine

Хајдуку из Сплита је исто тако призната титула из 1946. године иако се играо одвојени турнир у Истри. Kао код нас у Војводини што је победио ФК Спартак, тако је у Истри победила ФК Истра и нико тиме не доводи у питање јединство Р. Хрватске.

Одрастите мало! Звезда је била првак Србије 1946. и ту титулу је освојила поштено на терену!

Toplica

pre 4 godine

Daj ljudi ne preterujte molim vas. Pa nemojte od jedne takve gluposti da pravite nacionalno pitanje. Neki dekret nekog sportskog saveza da rastura drzavi. Ma nemoj. Ovo je samo pokusaj jedne male organizacije da dobije paznju u javnosti i da neko cuje za njih. Vojvodina je deo Srbije i tu cinjenicu nisu mogli da pobiju ni mnogo veci igraci ni mnogo znacajniji dogadjaji nego sto su FSS i neke dekretom dobijene titule.

Ivan, Nis

pre 4 godine

"Ujedinjani navijaci Vojvodine", koji, uzgred, i ne postoje, mogu da se zapitaju mozda koliko je delija, sto poznatih siroj javnosti, sto nepoznatih, dalo zivot u borbi za slobodu Srbije u svim ratovima koji su se u poslednjih 30 godina odigravali na ovom prostoru, koliko je pomoci Srbima sa Kosova odneseno u organizaciji istih tih delija koje "nemaju obraza". Sramotno saopstenje nepostojece grupe.

Mirko

pre 4 godine

Da je ove godine titulu kojim slučajem osvojila Vojvodina, da li bi se njeni navijači odrekli te titule jer je osvojena na teritoriji i u takmičenju u kojem se ne takmiče klubovi sa Kosova koje je srpska pokrajina Ustavom i svim istorijskim i pravnim razlozima, uostalom kao što je i Vojvodina?
Ne bi? Bi?

I uopšte, zašto igraju ovo prvenstvo u kome se ne odražava Srpsko jedinstvo, rodoljublje i sve što je navedeno u saopštenju?
Odgovara vam što ima Vojvodine, ali vam ne smeta što nema Kosova?
Nemojte onda da igrate, ako se već držite tog stava koji ste izneli, nemojte biti licemeri!

Milan

pre 4 godine

Vi stvarno niste dobri.
o ovoj temi se prica vec godinama i vi ste sad nasli kad je sve gotovo.
Boli vas sto vi niste osvojili jeli tako.
pa zvezda je osvojila titulu u svojoj regiji i ta je titula i dodana. u cemu je problem vi velile patriote idite na kosovo pa dajte saopstenje ......
majko moja sta je ovo . vas 10 napisolo da se ne slazete a cjela srbija za to. !!!!

neko

pre 4 godine

Svim "zabrinutim za srpstvo" navijacima porucujem da se vise bave popunjavanjem svojih praznih tribina umesto da prosipaju mudrosti oko titule za koju stvarno nikog nije briga. Priznali su Zvezdi tu titulu, pa sta? Jedna manje-vise u ligi koja je inace vrlo uzbudljiva...

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Organizacija u rangu kucnog saveta zgrade u kojoj zivim sa sve pijanim Micom sa 6 sprata...nego sta kazu iz gradskog zelenila,to je dosta relevantnija ustanova za takva pitanja...
(Dejan CZ, 20. maj 2019 13:13)

Taj rad. :)))

lalo

pre 4 godine

Vojvodina i jeste tada , te godine, bila nezavisan jugoslovenski region od Srbije koja je takodje tek ponovo ustavovljena kao drzavam prvi put od 1918 kada je svoju drzavnost utopila u Kraljivinu SHS. Uprava C.Zveze je u prvu te godina je Zvezda bila prvak Srbije a Spartak iz Subotice prvak Vojvodine.

Dejan CZ

pre 4 godine

Organizacija u rangu kucnog saveta zgrade u kojoj zivim sa sve pijanim Micom sa 6 sprata...nego sta kazu iz gradskog zelenila,to je dosta relevantnija ustanova za takva pitanja...

Tuco Benedicto Pacifico

pre 4 godine

Aj bolan smarate vise, kako niko nebi priznao da je zvezda posteno osvojila titulu, kako niko ne spominje otete tituli zvezdi a pripisane partizanu, kako vas nije sramota??

zvezdale

pre 4 godine

Zašto se grupa, koja je ostala bez svih zastava na tribini, javno oglašava? Možda zato što su joj ih poskidali ti isti koje pominju u saopštenju?

Mozga bez

pre 4 godine

Kakve veze ima prvenstvo u dokolici sa Ustavom i teritorijalnim integritetom države? Zasto je pitanje sampiona jednog fudbalskog prvenstva od znacaja za suverenitet drzave? Pa u ABA ligi su igrale ekipe koje nisu sa ovog podrucja pa niko nije postavljao pitanje suvereniteta drzava iz kojih poticu jer to je sport koji nema veze sa politikom...isto je u NBA ligi gde igraju kanadski klubovi. Hoce li neko da postavi pitanje suvereniteta Grcke nad Pirejom ako Olimpijakos stupi u ABA ligu!? Sportski savezi imaju svoja pravila i svoje arbitraze koji nemaju veze sa ustavima i zakonima bilo koje drzave, osim u delu koji se odnosi na osnivanje tih saveza. Redovni sudovi nemaju pravo da odlucuju sampiona drzave, a jedini izuzetak u svetu je bio partizan kome je sud udruzenog rada doneo 2 titule. Juventusu je sud oduzeo titule pa mu ih je UEFA vratila sa obrazlozenjem da redovni sudovi ne smeju da odlucuju o sportskim pitanjima. Mozda sutra u prvenstvo Srbije primimo Ludogorec ili Temisvar, ali to nece ni na koji nacin uticati na suverenitet Bugarske nad Razgradom ili Rumunije nad njihovim delom Banata. Opustite se, lep je dan, a Zvezda je sampion

Марко

pre 4 godine

Да ли сада треба да поништимо и све титуле првака Србије откада нема клубова са Косова? Мислим да би се у том случају једном клубу број титула драстично смањио.

Maslac

pre 4 godine

Ljubomorni na titulu osvojenu na velicanstven nacin 1946 godine.Trebalo bi priznati titule u periodu od 1941-1945 godine jer se tad fudbal nije igrao zvanicno vec na poljanama. A kao i sad najbolje su ga igrali Zvezdasi.

gde me nadje

pre 4 godine

Suze su mi krenule dok sam čitao ovo patrijotsko saopštenje ujedinjenih navijača Vojvodine(nisam znao da su bili razjedinjeni). Nisu se javili navijači FK Spartaka ali zato jesu ovi sa kojima ovo nema mnogo veze.

Mlan

pre 4 godine

Neka prvo odrede ti “navijaci” koja im je tarifa...ko o cemu...
Zbog tih navijaca je Vojvodina gde jeste...nece niko da preuzme klub znog njih...jer oni klub gledaju kroz pare.

Znamo otkuda ste

pre 4 godine

@Autonomas govori iskljucivo u svoje ime, Vojvodina ce uvek biti deo Srbije a ti ako zelis samostalnu regiju, predlazem ti da se odselis u Istru

staro gvodje, stare akumulatore...

pre 4 godine

FK Crvena zvezda Beograd
30 puta sampion
24 puta pobednik kupa
Prvak evrope 1991. godine
Prvak sveta 1991. godine

FK Vojvodina Novi Sad
2 puta sampion
1 put osvajac kupa

Pametnom dosta!
(Mihajlo, 20. maj 2019 11:46)

Pametnom je dosta da shvati kako ste mnogo vise mazdisali.

Sah-mat

pre 4 godine

Fudbalski savez Srbije priznao titulu prvaka Srbije, ekipi koja je te godine bila prvak Srbije. Sta tu nije jasno???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (poznavalac prilika, 20. maj 2019 16:34) # Link komentara

U tome je fora. Nije bila prvak Srbije nego kvalifikacionog turnira od 4 kluba. Turnirsko takmicenje ne moze da se proglasi za drzavno prvenstvo.
Aj zdravo.

my way

pre 4 godine

Ne moze jedna titula u fudbalu da ima drasticne nacionalno-politicke posledice, ali navijaci Vojvodine su principijalno potpuno u pravu. Zaista nam nije bilo potrebno ovo pripisivanje izmisljene titule. Jedino sto je zadovoljstvo bilo gledati reakciju onih kalimerovaca sto uzese stadion, a te 46. se po dekretu direktno plasirase u saveznu ligu kako kukaju.

stanje pre i posle revolucije

pre 4 godine

Slično je bilo i sa makedonijom i crnom gorom i kosovom. Možda ne zbog sporta, ali politika Beograda stalno smanjuje Srbiju. Nikad nisu razmišljali o drugim ljudima, nego su zbog svog sebičluka terali druge od sebe.
(Amater, 20. maj 2019 12:23)
Nije se Srbija nikad odricala Srba drugih veroispovesti, pa 1918. je stvorena Kraljevina SHS gde su se u Srbe racunali muslimani a i dosta katolika su se izjasnjavali kao Srbi. Tek posle 1944. i dolaskom komunista na vlast napravljene su i od pravoslavaca druge nacije u Jugoslaviji a kamoli od ostalih.
Sto se tice saopstenja navijaci Vose su sve u pravu.

kolk

pre 4 godine

Navijaju za KKCZ, a onda bez problema počnu da navijaju za FMP.
Bojkotuju ABA ligu, a onda kad je gusto bez problema pune halu u polufinalu i finalu i još prave nerede.
Srpski nacionalisti, a onda bez problema prisvoje "titulu" iz 1946.
Ismevaju grobare zbog obrade "Dok palme nišu granje" urađene za vreme SFRJ krajem sedamdesetih, a onda bez problema 2019. obrade "Daj mi vina da se napijem" hrvatske grupe Dar Mar.
Najhrabriji ne zato što se ničega ne boje, nego zato što se ničega ne stide.

Djordje

pre 4 godine

Momci su upravu. Samoproklamovani stub srpstva odriče se Vojvodine u periodu 1946. da bi prigrabio lažnu titulu. Neko to odgore vidi sve, prošle godine im se zapalio autobus sa brojem 29. umesto 28. Ove godine neviđeno nevreme uz grad i grmljavinu i otkazano slavlje.

Djalma

pre 4 godine

Ljudi moji, pa shvatite da oni obraza nemaju. Izgubili su ga kada su na fmp nakacili svoje dresove i ladno progutali prevaru. Zasto ne bi prisivali zvezdice.

Dama za sve

pre 4 godine

Spinovanje i gluposti sa ciljem da izazovu nove podele na koje bi iznova gubili vreme i energiju. FK Vojvodina je najodaniji saveznik C.Zvezde i nikada im nece napraviti nikakav problem ni na terenu ni izvan njega. Od zvanicnika kluba iz N.Sada nikada necete cuti nista protiv pripisivanja nepostojece titule iz 1946.

Тони Старк

pre 4 godine

Пашће онај због којег се прекидају фудбалске утакмице кад га народ помене и вратиће се све донекле у нормалу.

Мискалкулатор

pre 4 godine

FK Crvena zvezda Beograd
30 puta sampion
24 puta pobednik kupa
Prvak evrope 1991. godine
Prvak sveta 1991. godine

FK Vojvodina Novi Sad
2 puta sampion
1 put osvajac kupa

Pametnom dosta!
(Mihajlo, 20. maj 2019 11:46)

Кад бих ти ја рекао да имам:

-Сто милиона долара на рачуну.
-Осам аутомобила.
-Шест станова.
-Једну вилу у Мајамију.
-Три љубавнице.

Да ли бих, по твом схватању, ја био човек који вреди много више од тебе ?

Only PFC

pre 4 godine

Kao navijač Partizana uvek sam poštovao večitog rivala, ali način na koji su prisvojili titulu koja im ne pripada i razlog zašto su to učinili je sramotan i baca ljagu na slavnu istoriju Crvene zvezde. Verujem da će se i mnogi navijači Zvezde složiti sa tim i da se nimalo ne ponose ovim.

Pitanje koje se posle svega postavlja jeste - da li je i sport u ovakvoj zemlji postao obesmišljen.

aclvavavav

pre 4 godine

Ovi su nebitni isto kao i ja sada da napravim obaveštenje. Žalosno je koliko su novosađani letargicni, i žalosno je da većina grada navija za Zvezdu i Partizan.

Austrofil

pre 4 godine

Zvezdaš sam od rođenja.
Sjećam se suza mojih radosnica kad smo postali prvaci Evrope, skupljanja sličica sa licima Mihajlovića, Savićevića, Prosinečkog, Jugovića, Pančeva...

ALI POTPISUJEM OVAJ TEKST. OVO JE SRAMOTA!!!!

Ovim je moj FKCZ i što je još gore FSS kao državno tijelo u oblasti sporta (podvlačim DRŽAVNO) faktički priznao nezavisnost Vojvodine!!!! Tužno ali istinito. Druga je stvar Hrvatska koja je i tada imala iste granice kao danas i imala status posebne republike u okviru Federacije. Ali odvojiti faktički Autonomnu pokrajinu Vojvodinu od Srbije, to je nečuveno!

Šta onda uraditi sa Spartakom? Šta je sa njegovom titulom prvaka Vojvodine? Da se i on proglasi prvakom Srbije za 46, onako popola???!!!!!??? Ili sačekati da se i Vojvodina fino odvoji pa i oni sami sebi da priznaju titulu...

Ovo je skakanje u stomak svojoj državi i svome narodu, zarad sitnih interesa uskog kruga ljudi kojima odgovara malo sportsko-političke tenzije.

I tako će Srbi, bojim se, ovakvim i sličnim "akcijama" u svim sferama društveno-političkog života Srbiju svesti na Beogradski Pašaluk...

Kimi

pre 4 godine

Ovakve stvari, kao ova sa ovom titulom, ljudi moji, izazivaju gnev medj navijacima i ljudima generalno. Dobro zapamtite sta cu vam reci, Partizan osvaja kup u cetvrtak na Marakani, nece biti nista od njihovog velikog slavlja.

Amater

pre 4 godine

Slično je bilo i sa makedonijom i crnom gorom i kosovom. Možda ne zbog sporta, ali politika Beograda stalno smanjuje Srbiju. Nikad nisu razmišljali o drugim ljudima, nego su zbog svog sebičluka terali druge od sebe.

tocka

pre 4 godine

Ovi navijači Vojvodine nemaju veze sa onom Firmom sa kraja osamdesetih. Zapravo ti tipovi nemaju veze ni sa većinom navijača Vojvodine. Medju navijačima Vojvodine ima isto toliko Majdjara, Slovaka, Nemaca , Rusina i ostalih koliko ima i Srba. To Srbovanje paradira jedna mala grupa krimosa ukrštenih sa bivšim skinhedima, ali njih niko u Vojvodini, niti u Novom Sadu ne zarezuje. Jako su glasni, ali samo to.
Inače ove stvari me uopšte ne čude, pa sutra da zabrane sve klubove koji nisu iz Beograda ne bi bila jedna zvanična reakcija u NS, Nišu, Kragujevcu. Toliko smo centralizovani da će se to sve obiti o glavu projektantima.

Duka

pre 4 godine

Grobarska uvrnuta logika.
Udavicete se u mrznji i zlobi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rale, 20. maj 2019 13:49)

A ti si upisao laznu titulu iz ljubavi.

sandor

pre 4 godine

ljudi, pitanje Vojvodine u sastavu Srbije se mora jednom rešavati...ovo naknadno davanje tiutule Zvezdi je jedan skroman početak, stidljivo ali opet je krenulo

Ramuš voli cz!

pre 4 godine

Bravo!
Moralnom srozavanju cz nikad kraja.
Pozivaju se na pravnu praksu Hr.
Prisvajaju titulu sa običnog kvalifikacionog turnira.
Bahatost, jednom riječju!

Rasha

pre 4 godine

Kao Zvezdas, iskreno mislim da nam nije trebala ova frka, bolje bi nam bilo da imamo neku titulu koja nam nije priznata nego ovako... 30. bi dobili sledece sezone . Ovako smo samo olosu dali priliku da pljuje i da mraci oko necega.

Karaburac

pre 4 godine

Opaaaaa, bato! Šta ćemo sad crnogorski Srbi?
(Aca iz Šapca, 20. maj 2019 14:18) # Link komentara

Evo ga jos jedan sto se odrice Vojvodine za rad lazne titule. Fuj!

Karaburac

pre 4 godine

Neka upisuju zvezdice koliko hoce, to je njihova bruka, nego kada ce da se otvori pitanje osnivanje kluba u Tirani. Dokle ce da se cuti i po cijem nalogu? Zasto bas Tirana dok je rat jos trajao? I mnoga druga pitanja.

Bob Sent Kler

pre 4 godine

@ detektiv kokni kol
Pa igralo se na nivou regiona. Ko je rekao da nije? Ali nije region centralna Srbija isto sto i drzava Srbija. Srbija je obuhvatala dva regiona ocigledno. Nije odluceno ko je prvak i tacka. Plus, gde pise da je drzava Srbija sukcesor Centralne Srbije? Nemojte bre, stvarno je sramota, ako ne zbog sporta onda zbog ove nase drzave koju kidate. A tek sto se pozivate na hrvatske odluke, to treba da vas je dodatno sramota.

lal

pre 4 godine

ja cu ponovo postaviti jedno mnogo ozbiljnije pitanje... sta cemo sa titulama u poslednjih 20 godina??? u juznoj srpskoj pokrajini se igra paralelna liga...

Истина

pre 4 godine

Licemeri jedni! Godinama navijate protiv Srbije, zalažete se za odvajanje Vojvodine godinama, a sad se vi borite za srpstvo???
(Mirko, 20. maj 2019 12:55)
Срам те било, лицемеру и “патриЈото”. За разлику од удбашког пројекта, господски и српски клуб какав је Воша такве афере није имао (не рачунам данашње руковорство, то су ваши кадрови!). Дођи у Српску Атину па ћеш видети ко Србује а ко је аутономаш. За дивно чудо, више је “ваших” међу аутономашима. Живео једини српски клуб у Супер лиги и Српска Војводина!

Tops

pre 4 godine

Svaka čast na saopstenju, sve je na mestu...Ovim je Zvezda jos jednom pokazala da nema veze sa srpstvom. Nisu njih za dzabe 50-ih prozvali "udbaši" i "krcunijaši"...

SImon Jaksic KG

pre 4 godine

Iskreno ova titula nam nije trebala. Zasto to, pojma nemam.
Pravno je skroz nejasno, samo otvaramo front protiv nas a ne trba nam to.
Kaljamo ugled velikog kluba.

vojovodina ravna

pre 4 godine

Licemeri jedni! Godinama navijate protiv Srbije, zalažete se za odvajanje Vojvodine godinama, a sad se vi borite za srpstvo???
(Mirko, 20. maj 2019 12:55)

Lale, Banacani, Bacvani, Sremci su uvek bili Srbende. Canak Licanin ti je autonomas. Al dobro,od titovog blizanca iz 1945. sa ispranim mozogom ne mozes da ocekujes bolji komentar.

Zvezdas

pre 4 godine

Naravno da delije bas briga. Ne okrecu ledja vodji zbog interesa a prodao je pokrajinu o kojoj su nam puna usta pesama i koreografije vec godinama. Mnogi od nas bi i javno na stadionu iskazali stav ali ne smemo zbog interesenata sa sipke koje on drzi pod kontrolom. Tuga i jad

miki

pre 4 godine

Bravo za saopštenje! Svi se kunemo u nacionalne interese a padamo na sitnice koje kasnije zlonamerni iskoriste! Tipa, aha, Vojvodina Srbija, zastp onda nipodastavate rezultate tada Spartaka. Sramota Srbije!

slanina i cvarci

pre 4 godine

@Stela Rosa .Banja.L.

Sta navijac crvene petokrake iz Banjaluke RADI na utakmicama Borca? Vidim ti vise "znas" o Vojvodini, Lesinarima, navijacima drugih klubova nego o Zvezdi. Zar vam Partizan nije veciti rival haha.

LFC

pre 4 godine

Potpuno su u pravu, ovo da se zvezdi dodeli titula je najobicnija politicka odluka koja veze nema sa pravodm, da bi se gradjanima bar na kratko skrenula paznja sa stvarnih problema u kojima je ova drzava.

Zvezda, uža Srbija, nikad Kosovo i Vojvodina

pre 4 godine

Istorija će zapamtiti trenutnog predsednika Srbije po tome što je Kosovu dao jednu, a svom klubu 3*.

Duka

pre 4 godine

FK Crvena zvezda Beograd
30 puta sampion
24 puta pobednik kupa
Prvak evrope 1991. godine
Prvak sveta 1991. godine

FK Vojvodina Novi Sad
2 puta sampion
1 put osvajac kupa

Pametnom dosta!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mihajlo, 20. maj 2019 11:46)

Pa zar vi sampioni olovkom upisujete lazne titule?
Pi sramote jedne.

Runner

pre 4 godine

Мало закашњело ал' боље икада но никада. Међутим, индикативно је да је Фудбалски савез Војводине заједно са ФК Војводина и ФК Спартак остао нем на ову тиранију ФК Црвена звезда чак, напротив, њихови представници у ФСС су безрезервно подржали ову одлуку. Једино су представници "тима из Загреба" били против ове одлуке.

F89

pre 4 godine

Sve u centar ali ne znam cemu cudjenje , sa poslednjom recenicom je sve objasnjeno. Priznali su oni i Fmp za svoj klub, priznali su Covica za legendu i ako su ga vredjali dve godine pre toga ,priznali su i Terzica za gazdu ,i tortu Bajkovica i Ultra kop i sve ostalo....ovo im dodje kao nagrada

Marko

pre 4 godine

F.K Zvezda je najvece zlo kada osnovano na teritoriji bivse Jugoslavije i ovo odgovorno tvrdim, jer znam tacno, u detalje, kako je teklo osnivanje i koji kriminal je to pratio. Moj pokojni ujak je radio za bivsu UDBA organizaciju i rekao mi njihovu istoriju do detalja. Takvo zlo se retko radja. No, sve ima svoj kraj.

Вукосав

pre 4 godine

Војводина је једини српски клуб у лиги. Све комунистички. Напредак, Рад, Раднички, ЦЗ, Партизан, Пролетер, Борац.. А испали смо пола Мађари пола усташе.. Сви мисле да смо аутономаши, а ми смо већи Срби него што ћете ви у Београду икад бити.

ccc?

pre 4 godine

Ako se gradi tunel a kroz njega ne moze kamion da prodje, magistrala gde se zemlja 3 puta urusava, fontana koja peva a vise ne peva, sade plasticne palme, sticu doktorati koji su "samo маlо prepisivani " i da ne nabrajam dalje jer mi nebi stao komentar, zasto se ne bi prisila i treca zvezdica??

rajko

pre 4 godine

@lal
Za tebe i slične.Južna sršpska pokrajina je privremeno okupirana teritorija i ne može se porediti sa Vojvodinom iz 1946. gde su kvalifikacije iz uže Srbije i Vojvodine bile potpuno ravnopravne.

Sah-mat

pre 4 godine

Grobarska uvrnuta logika.
Udavicete se u mrznji i zlobi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rale, 20. maj 2019 13:49) # Link komentara

A vi ste maznulu laznu titulu iz ljubave.

Истина

pre 4 godine

Воле комуњарске “титуле”, а на огради им окачени Дража и Калабић који су убијени исте године од стране њихових оснивача. Два близанца су канцери српског спорта и друштва.

udaviste

pre 4 godine

"Da li te takozvane srpske patriote, kojima ništa nije sveto pa ni otadžbina Srbija, u koju se deklarativno kunu, shvataju da se ovim činom, tačno na stogodišnjicu prisajedinjenja, odriču Srpskog Vojvodstva i generacija Srba koje su se decenijama borile za to prisajedinjenje. Nije vas sramota, jer obraza nemate", 

sve su u bobu pogod'li...

zz

pre 4 godine

Slično je bilo i sa makedonijom i crnom gorom i kosovom. Možda ne zbog sporta, ali politika Beograda stalno smanjuje Srbiju. Nikad nisu razmišljali o drugim ljudima, nego su zbog svog sebičluka terali druge od sebe.
(Amater, 20. maj 2019 12:23)

To nije politika i nas Beograđana..
To su sve nečiji lični interesi..

istoričar

pre 4 godine

Srbija je bila samostalna država pre 73 godine! Tito je bio prvi srpski predsednik :)))))) Tužno je to što nam državu vode Megatrend stručnjaci, nisam iznenadjen odlukom saveza.

antiDebil

pre 4 godine

Nije ih sramota, ne kaze se za dzabe il' si covek il' si zvezdas, gori su od svih ostalih posasti iz komsiluka !!
stuBovi srBstva, cetnici sever, napredni svedoci !

Vanja

pre 4 godine

(Stela Rosa .Banja.L., 20. maj 2019 14:01)

Smanji sa mrznjom. Zasto bi iko pevao protiv protivnickog kluba? Onda nisi navijac nego obican hejter. Valjda pevas za svoj klub I boli te uvo ko je sa druge strane. I jos jedna stvar uvek voli svoj grad I svoj klub vise nego neku mitomaniju koju pogotovo vama iz RS plasiraju ceo zivot. Nije Beograd veci od tvoje Banja Luke niti si ti veci Srbin ako su ti Partizan ili Zvezda krune srpskog fudbala.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Pa zbog takvih kakvi nam i vode ovu drzavu(sve na silu)i jeste nam tako kao nam je.Niko u svetu nas ne poštuje ni ceni.Nazalost komunizam je na ovim prostorima još uvek.Nije nikad ni zamro..Zvezda da je u Italiji,Spaniji,Engleskoj(zakonom uredjenim državama)bila bi u 7 ligi.Sa visedeceniskim
malverzacijama,muljavinama...Igrala bi amaterski fudbal.Nista bolji nije ni Partizan...

1Beogradjanin

pre 4 godine

Ljudi, koje patriote i rodoljubi? Huligani sa tribine? To što su se oni samoproglasili za nekakve čuvare svega srpskog ne znači nužno da je to i istina. Huligani, narko dileri, kriminalci nisu i nikada neće biti ponos ove zemlje i svakako neće biti čuvari njene tradicije. A to što je Zvezdi priznata titula samo pokazuje ljudsku pohlepu i kratkovidost.

Pera sekretar KPJ

pre 4 godine

Ova "titula" je priznata,a tad je republičko takmičenje bilo samo kvalifikaciono,što i FSS priznaje u saopštenju.Koji pravni fakultet su završili ovi "pravnici"???

Nikad Jugoslavija zvezda Srbija bez Vojvodine.

pre 4 godine

Meni je sokantno da se niko ne oglasava iz Spartaka. Verovatno pouceni iskustvom kosarkasa Spartaka Djordja Tresaca da ce proci kao i on, cute i cuvaju fotelje. Zaboga, pa nije ta zvezdica sveto pismo, fotelja je fotelja.

Zez

pre 4 godine

Šta Terzu , crnogorca iz Lovćenca, briga za jedinstvo Srbije ? Stubovi pravoslavlja prišili treću zvezdicu, to je jedino bitno, boli njih uvo za Srbiju...

Grobarchina

pre 4 godine

Sve je potpuno tacno. A jasni su i motivi tog sramnog cina. Normalni navijaci Zvezde se stide ove "titule" i uprave koja vodi njihov klub, a onim drugima neka je Bog u pomoci jer nemaju svesti.

Vlad Rad

pre 4 godine

Em nisu u pravu ovi sto su im dali titulu, em je proslo preko 70 godina od tada.. Znaci svi su bili ludi toliko godina dok nisu sad dosli pametni.

Maka

pre 4 godine

Pa u pravu su... Al nema veze,kad moze pobeda nad fasizmom da se slavi 10. umesto 9. maja da bi vodja mogao da se slika,zasto ne odvojiti vojvodinu radi titule iz '46..

ezekjel

pre 4 godine

moja ekipa je osvojila turnir u malom fudbalu na Pečenjijadi u Mrčajevcima 2009. godine.

Može FSS i nama da dodeli nešto, neki Intertoto kup, glasaćemo de treba

ross

pre 4 godine

Ja razumem savez i vrh drzave jer su sve kriminalci, ali navijaci koji odobravaju ovo pokazuju da se ne razlikuju od njih. Sramota, nadam se da ce normalni zvezdasi ispraviti ovo

mali kida

pre 4 godine

Budimo iskreni, nije trebala da im se prizna titula, ta sezona je bila kvalifikaciona i igrali su samo sa timovima iz centralne Srbije i ako se ne varam KiM. Da su igrali sa klubovima iz cele Srbije, pa da razumem (kao Hajduk koji je dobio osvojio titulu 1946. u Hrvatskoj), ali ovo uopste nije logicno. Priznajte onda lepo i Spartaku titulu ili lepo nek ne bude niko sampion, ko da je bitno na kraju krajeva, proslo je 73 godine.

Kucamo na vrata ...

pre 4 godine

@ Blue Moon

Za ovo 28+1 = 30, stvarno nemam razumevanje i kao velikom Zvezdašu, takva titula mi ne treba! Kao ni Vama nekoliko titula u vreme Toleta Karadžića .
Ali ono , platiš 1 otpišu ti 5 miliona , je ZAJEDNIČKA ODLIKA BLIZANACA , slično je i KK Partizan smanjio dug Marfin banke ( i taj 1 milion Vam je dao SNS od poreza , penzija , gradske rasvete i sl. , dakle - od para gradjana ).
" Sve nedostatke koje prvo uočimo kod drugih , uvek možemo prepoznati i kod nas samih " !

vracar

pre 4 godine

Meni ta titula nije trebala. Uzeli bismo je sledece godine i to je to. Ovako...samo bacena ljaga na navijace i klub...umesto da se prica o zvezdinom fudbalu prica se o toj neregularnoj trecoj zvezdici.

zzzz

pre 4 godine

Ju ju ju, šta su vam rekli. Aj da vidimo neki kontraargument. Ne racuna se ono Karasijevo: "zvezda je to zaslužila zbog svega što je uradila za srpski fudbal."

Жаре

pre 4 godine

Браво. Потпуно се слажем са констатацијом. Много тога не ваља у овој земљи, а поготову у фудбалу тако да ме апсолутно ништа више не изненађује.

djdj

pre 4 godine

Delije lazne patriote. Uostalom kao I sve navijacke grupe (Grobari, Firma...).

Da li se patriotom mogu smatrati ljudi koju svrljaju grafit po saobracajnim znakovima npr??

Ramone

pre 4 godine

1946. država se zvala Jugoslavija!
Samo prvak Jugoslavije može da upiše da je osvojio titulu, sve ostalo su niži razredi, o sendvič republiko lažnih diploma i titula...

"Surda"

pre 4 godine

Kobra
Pa ostala je petokraka od Kralja. Prvi grb FK Vojvodina je crveno beli kao i sada, pisalo je SK Vojvodina i imao je plavu petokraku na dnu. Klub osnovan 1914. godine.