Sreda, 15.05.2019.

11:00

Anglosaksonska kuhinja

Izvor: Zoran Kecman

Anglosaksonska kuhinja IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

48 Komentari

Sortiraj po:

Nitro

pre 4 godine

Imas pitanje, uvrces odgovor, nije dobro. Ipak je Novak pretsednik tog saveta i kao takav ima obavezu da konunicira sa medijima pot pitanjima povezanih za sam savet. E sad ako imaju portparola onda bi jednostavno mogao da prebaci pitanje na njega, a posto nemaju, onda mora da odgovori.

Imam utisak da Novak nepotrebno izvrce odgovor na jednostavna pitanja koja traze jednostavan odgovor. “Sta trazute u kandidatu”. Moze da kaze “Ja licno trazim X Y and Z, al tu su I ostali koji se mozda neslazu “ i kraj price.

Ovako, stvara se dojam da je Novak vrlo rovit i nesiguran sto se tice njegovoj ulozi u svemu ovom. Bojim se da je postao i pomalo ranjiv sto moze da utice na njegovoj teniskoj formi ( pishicki pritisak na nesportskim temama moze da odvuce fokus od samog sporta)

Novi Grad

pre 4 godine

@Англосаксонска вечита мржња према Србији. Толико зла су нам нанели да је то немогуће.
(Вук, 15. maj 2019 11:26

Novaka napadaju bas zato sto navodno brani anglosaksonca

Dvorska budala

pre 4 godine

@Англосаксонска вечита мржња према Србији. Толико зла су нам нанели да је то немогуће. 
(Вук, 15. maj 2019 11:26 

Novaka napadaju bas zato sto navodno brani anglosaksonca
(Novi Grad, 15. maj 2019 17:15)

Da, ali anglosaksonca rusofila.

Kosare

pre 4 godine

Koliko sam shvatio novinari bi htjeli da se on izjasnjava o nekim stvarima za koje nije “ovlascen” odnosno koji se ticu drugih ljudi. To je u stvari tipicna zuta stampa. Na nekom nizem nivou svelo bi se na pitanje: sta mislis o ovome? On je za tebe reko da si los covjek?

Gajetano

pre 4 godine

Ja sam impresioniran. Pre svega Novakovom zreloscu i mudroscu sa kojom je odgovarao ovom agresivcu sa govornom manom, a zatim njegovom elokventnoscu na stranom jeziku. Perfektan internacionalni engleski, sa ciljem da te svi razumeju. A ne ko kod onog suskavca, koji je rafalno izgovarao polu-reci i polu-recenice (podla fora of english native speakers), a Novak sve to razume, obradi, i u sekundi slozi perfektan odgovor. Narocito mi se dopalo sto je Novak vise puta insistirao da se dijalog nastavi, iako je moderator konferencije zeleo da ga prekine.

Ne znam sta je sa vama ljudi, Novak se bavi teniskom politikom ne zbog sebe (samo ima stete od toga, nikakve koristi), vec hoce da pomogne drugima iz srednjeg i donjeg dela piramide, kad je vec u poziciji u kojoj jeste. Gleda globalno, a mi problem i sada vec vidimo, a to je da se teniska baza prosiri do maksimalno moguceg nivoa, a ne da 90% slaga ubire iskljucivo prva trojka-cetvorka. Zato sada imamo situaciju da "matorci" (velicanstveni doduse) i dalje vladaju, a klinci ni na po puta.

Pozdrav,

Novakfan

pre 4 godine

Nije tacno, novinar ga je pitao kakve karakteristike treba ima kandidat, Novak je odgovorio da se otprilike traži neko ko ima iskustva u tenisu kao igrač ali i neko ko je sposoban da se bavi i biznisom.

Srecko Sojic

pre 4 godine

Evo , po obicaju svi sad o tome kako se izmislja i pravi teorija zavere protiv Novaka.
Ajde samo da podsetim ko je sve od tenisera rekao "svoje"misljenje. 1.Federer 2.Rafa+Rafin trener Moya: Jel to Novak ima neke licne razloge za Kermodovu smenu?!Pa Wawrinka, nicim izazvan prosuo je salvu nekorekt.izjava protiv Novaka, pa na kraju i ovaj mali Zverev inace Rus sa Nemackim pasosem kog je Novak u finalu masters kupa u Londonu, pod pritiskom ATPa i MOCNIH SPONZORA, morao da pusti da pobedi, jer mocnici sad prave nove idole a Zverev kao Rus koji se odrekao svoje zemlje, za to mesto ima vrlo velike sanse!!! Morao je Novak prosle g.u Kanadi da iz istih razloga pusti i Cicipasa koji je takodje nova projetovana zvezda.
Evo jedva cekam RG. i nove podmetacine i kore od banane za Novaka, jer u Rimu nece ni igrati vise od kolo, dva.
Na RG vidjen je prvo raspored gde ce sa Novakove strane biti sve sto u Tenisu vredi osim Rafe koji je u drugom delu zreba. Ne bi me iznenadio npr.Delpo vec u 1. ili 2.kolu ili neko slicnog kvaliteta. O terminima da ni ne pricam. Bice sve najgore sto moze, pa i gore npr.kasni pocetci termina gde je verovatna mogucnost-pocnes danas-zavrsis sutra. Ili meteo tempuranje da igra pred kisu pa opet prekidi.... Zivo me zanima sta ce ta teniska mafija da radi ako Novak poludi i odigra preko svojih mogucnosti, sto vidim da on sam tempira tako formu.
Ne bi me iznenadilo da ga najure sa Wimbldona vec u 1.ili 2.kolu a da mu za US OPEN smisle neku povredu...

Miodrag

pre 4 godine

Nevezano, nema od Rima ništa.
Sad kad krenu sa odlaganjima, premeštanjima mečeva, nastaće cirkus. Zavisno od termina, kolo ili dva i toliko.
Nisu sasvim organizatori krivi, no jasno je da se više ne mogu u nebo uzdati i da se tereni moraju pokriti. Košta, ali mora.

Srecko Sojic

pre 4 godine

Prvo Bravo za naslov! Konacno je neko smogao snage da skine "ludacku kosulju srpske krivice po svaku cenu, koja se gura jos od 1945.g."
Ja bih rekao u naslovu ANGLOSAKSONSKA PODLA AKCIJA, u kojoj svi napadaju kao besni psi i imaju svoju ulogu pa tako i ovaj novinar Ben. Cela farsa pocne svake god.jos u Australiji na AO. Ideja je PROVOKACIJA I ZELJA DA SE NOVAK IZBACI IZ TENISKOG fokusa i to se posle nastavlja pred svaki vazan turnir.Ko je gledao Madrid on zna i zasto. Kad Novak udje u turnir da ga dobije to prosto nedolazi u pitanje a to smeta anglosaksonskoj sujeti. I ovo je nespretno i naivno potvrdio i Vajda:"Nevole ONI,ANGLOSAKSONCI DA NEKO SA ISTOKA NPR.SLOVAK, CEH, RUS ILI SRBIN BUDE NAJBOLJI U TENISU I POSTANE IKONA NJIHOVOG ELITNOG SNOBOVSKOG SPORTA"!!! Slicno je u vise navrata izjavio i Niki Pilic i jos neki, a mnogi drugi znaju ali smatraju da je pametnije da se precuti kao npr. Tipsa. Tipsa Novaku. Mani se politike igraj tenis. Nije Novak glup. Mozda jeste malo naivan, ali je to zato sto je kivan sto su ga bukvalno 2 god od 2016-18.silovali raznim zabranama i pretnjama da igra njegov tenis. Islo je toliko daleko da mu se pretilo brutalnim izbacivanjem sa ATP tura npr.laziranjem dopinga kao Viktoru. Strasno im je zasmetalo kad je uzeo 4 slema za redom a sada smo opet pred tim momentom i ANG.SAKS.pokusavaju da ga sprece!
Tenis je njihov i Novak event.moze da bude samo 3., prvi nikad.Znaju oni odlicno.da Kejmonda Nije niti je mogao da smeni Novak!

"Objektivni novinar"

pre 4 godine

Kad se setim kako je Novak sate i sate proveo u razgovoru sa kolegama, propuštajući dragocene treninge, suza mi krene...

nebitan srbin

pre 4 godine

pa sta je mislio da ce ga ostaviti na miru. teniski svet je sve samo nije beo. kao prvo tenis je gospodski sport. kada to kazem ne mislim na tenisere vec na sve oko tenisa. pogledajte samo ko je sve prisutan najmocniji ljudi koji peru svoj kapital ogromne kompanije koje nude teniserima duplo veca primanja nego sto mogu da zarade od turnira. ogroman kapital na tako malo sportista.neko debelo profitira od ove ujdurme. ne biraju ljude za predsednika mesne zajednice nego biraju ljude da zastiti kapital bogatih da budu sutra jos bkgatiji.

ded

pre 4 godine

Pobogu, zar vi stvarno mislite da je u pitanju mržnja anglosaksonaca prema Srbima? Pa isto bi bilo i da savet vodi Švajcarac ili Japanac. Reč je o parama, mnogo para, čiji ttok Djoković planira da preusmeri na pravu stranu. Zašto se bune Rafa, Sten iRodžer? Isto zbog para. Ostaće uskraćeni za deo kolača. I Nole će takođe, ali on misli da podela treba da bude pravednija.

micika

pre 4 godine

E samo sam cekala kad ce
da krenu da spinuju,taman pred turnir,to znaci da je Nole opet mnogo jak...pa pokusavaju ba ovaj nacin da ga malo destabilizuju (ako moze).Ciji je to interes... nekih sponzora...ne znam

znanje-imanje

pre 4 godine

@Tanja @snupi ha ha ha tek sad vidim...
"novinar ga lepo pita" - e mnogo ste lukavi. To je pitanje vrste "jel bolje biti dobar čovek ili loš". Šta se može odgovoriti na to pitanje? Da treba da ima odlične kvalitete? Ili istinu: da treba da ima kvalitet da nije kao Kermod niti takav da radi za one koji se tebe uposlili, već da radi za nas? Još ga to nije pitao nikad dosad, nego nakon bizarnog Džimelstob razvoja događaja.
Uostalom, cenjeni snupi i Tanja, šta bi ste nam vi odgovorili na isto pitanje? Evo, pitam vas ne lepo nego najlepše i sa šlagom: koje po vama treba da ima kvalitete budući predsednik ATPa?

Veselin

pre 4 godine

Anglosaksonci su se ubudjali koliko su pokvareni ne vrti se vise sav svijet oko njih dosla su neka druga vremena ali oni nikako to da shvate .

мр

pre 4 godine

Autor ovog predugačkog teksta izgleda zaboravio da je sam Novak izjavio da nije imao vremena za razgovor sa Federerom i Nadalom prije smjene Krisa Kermuda, što je čudno.Naglasio je međutim da je bio raspoložen za razgovor sa njima nakon smjene Engleza ,na šta je Federer s pravom rekao da on poslije svega što se dogodilo,nema potrebuda razgovara sa Novakom.
(malo podsjećanje, 15. maj 2019 12:10)

Лепо сте ово сви навели, али сами извлачите погрешан закључак из сопствених речи. Пишете о процесу који је текао, о гласању и новом човеку, и процес за који су сви актери знали, и где је очигледно да Федерер и Надал нису били актери и још је очигледније да је то било њиховом вољом. Па нам сад објасните, која је поента причати са неким ко је искључен из процеса својм вољом? О чему то Новак треба да прича са њима ако су они сами пре неког времена рекли да их то не занима? Не личи вам ово мало на циничну игру и повређене сујете? И ја никад не питам оне који за нешто кажу да их не интересује, у ствари једва чекам да то кажу да могу опуштено да их откачим. Мислим овако је у реалном животу, а ако се надате да ће неко да моли за нешто, мало се варате. Тако да Новак је у праву, држи ствар под контролом, гледа да истера своје интересе, и то је то.

znanje-imanje

pre 4 godine

Svetski tenis je uprkos raznim "revolucijama" vođen iz par centara koji grčevito ne žele to da ispuste. Isto kao i u velikoj politici, i isto mediji se koriste ne za in nego za DEZinformisanje, i ista mentalna dresaža "političkom korektnošću". Isti grč da se drži novac i isto je sve pogrešno. Pogledajte samo nasilni boljševizam jednakog plaćanja muškaraca i žena - a pogledajte kako prirodno liberalni jer internacionalni, bez dominantnog centra, u odbojci nemaju nikakve nasilne "dobrote". I ženska odbojka cveta da se maltene nijedan drugi ženski sport globalno ne može porediti.
Zemlje koje drže Slamove daju svojim igračima wild cards, ili ih međusobno trejduju. Mnogo je takvih loših stvari a nove odluke su samo sve gore o gore. Kvote obaveznog igranja su oštetile tenis a ovih 25 sekundi dotuklo. Ničim izazvano hvaljeni Kermod je deo tog lošeg a ni najmanje nije promenio osnovni problem: nigde kao u tenisu novac nije tako loše raspoređen. Em ga igrači imaju procentualno najmanje od svih sportova em je distribucija šiljak a ne brdo - sve pogubno za razvoj sporta, i sve pomoć odvratnim kladionicma.
Na sve tu su potresi ubistva DK i selidbe Finals iz London plus sve u kontekstu izvesnog kraha kad 3 najbolja uskoro prestanu da igraju. Mnogo je u pitanju i nikakvo čudo da bujaju razno RotenBerg i sl. prezimena.
Loše osobine Novaka su za ovo odličan alat (da, biti veći englez od engleza) a celo akanje jeste loše i smor - ali mnogo bolje, manje štetno od metafizike čia semenki.

bosko simic

pre 4 godine

Ali POLITIKA JE U SVAKOJ PROKLETOJ PORI NAŠE STVARNOSTI! Oće li jedan dan proći bez uticanja, lobiranja, zavera, saveza i sl....

Bob

pre 4 godine

Nikada nije dobro ulaziti u konfrontaciju sa novinarima i isterivati pravdu, posebno ako je novinar vest. To nije fer borba jer ce pre ili kasnije novinar izneti neku svoju pretpostavku kojom ce vas oblatiti, a za koju ce reci da je "dobio iz proverenih izvora", a vi se samo mozete pravdati iako znate da je tu malo istine. Takve stvari ostavljaju najveci utisak i niko nece pamtiti nekorektnost novinara nego preznojavanje lica koje se pravda. To su Englezi doktorirali, a mi to slabije razumemo jer smo rasli u nesto drugacijoj kulturi informisanja iako se polako i mi ukljucujemo u taj sistem.

malo podsjećanje

pre 4 godine

Autor ovog predugačkog teksta izgleda zaboravio da je sam Novak izjavio da nije imao vremena za razgovor sa Federerom i Nadalom prije smjene Krisa Kermuda, što je čudno.Naglasio je međutim da je bio raspoložen za razgovor sa njima nakon smjene Engleza ,na šta je Federer s pravom rekao da on poslije svega što se dogodilo,nema potrebuda razgovara sa Novakom.

Mealy

pre 4 godine

Novinari izuzetno forsiraju tu pricu, ali i Novak uvija odgovore za nesto sto jednostavno moze da objasni u par recenica. Uostalom, da je Novak sve jasno rekao, umesto da se bakce sa novinarima, ne bi bilo potrebe za ovim poslednjim "Epilog" delom clanka, gde novinar ovog sajta smatra da dodatno mora da objasnjava sta je Novak ustvari hteo da kaze

Federer je licemer

pre 4 godine

@saomi odlican komentar ,uvek je najlakse izvana komentarisati i pljuvati po necemu, a istovremeno izbegavati se uhvatiti srzi problema i raditi na tome

Ipak je Novak doživeo poraz na glasanju

pre 4 godine

Autor teksta zaslužuje pohvala za profesionalno urađen članak, nije morao, a mogao je, da primeti kako rezultat 5:5 govori da je Savet podeljen, da ne kažem raspolućen, i da Novak mora da razmisli kako da se izađe iz pat pozicije. Ako ovako ostane, oni nikad nikakvu odluku neće doneti. Srbin sam, odan zemlji, Novaku i njegovim navijačima, ali mislim da bi posle ovoga Novak trebalo da se povuče. U svetu se tako radi, i pored toga što svaki Srbin neće podržati moje mišljenje. Srbi se ne povlače!

Realno

pre 4 godine

Pocinje opet...pred Rolan Garos, mene ne iznenadjuje. Jedino mi Nole nije jasan, pa valjda je provalio do sada u cemu se radi?! Nole sto dalje od tog saveza, mislis da su Rafa i Roger ludi sto su otisli na vreme?

Вук

pre 4 godine

Англосаксонска вечита мржња према Србији. Толико зла су нам нанели да је то немогуће.

?!?

pre 4 godine

Izbor je posle svega pao na dvojicu kandidata, 64-godišnjeg Velera Evansa i Ekvadorca Nikolasa Lapentija... Nije bitno kolko ima godina Ekvadorac, a josh manje odakle je ovaj 64 godishnji...

Šaomi

pre 4 godine

Bravo Nole legendo!! Sad mi je kompletna slika jasna i nemam reči svaka čast. Cela slika mi je jasna i uplitanja ovih koji nisu članovi i njihov ego a Vavrinka ne može ni prvo kolo da prođe i Rođine manguparije a nije uopšte u savetu ATP-a a želi da mu ti dođeš na noge a gospodinu je mnogo teško da uđe u savet zašto, pa zato jer bi radio za džabe u korist svojih kolega a Rođi to neodgovara on bi da utiče iz senke e pa neće moći. Ili ti Nadalovo moralisanje bez ikakvog razloga i svrhe a pre svega koristi.

nepobitna činjenica

pre 4 godine

Novak je u svemu bio glavna mirođija jer se kao predsjednik Savjeta profesionalnih tenisera sa svojim velikim prijateljem Gimelstobom itekako trudio da osujete Krisa Kermuda u pokušaju da obnovi mandat predsjednika ATP-a.

mr

pre 4 godine

Anglosaksonska politika je takva, neokolonijalistička odvajkada. Nema to veze sa Srbima, nego sa svima koji ne pripadaju toj grupi. To ne sme da bude razlog za nervozu. Novak zna sa kim ima posla, tako da mora da bude veći Englez od Engleza, u toj igri. Mora da ih pobedi na njihov način.

Dragana

pre 4 godine

Da Novaku to ne odgovara, ili nekom ko stoji iza njega, on ne bi bio u tom Savetu. A on kao naši političari napriča gomilu stvari a zapravo ništa i ne kaže. Zar ne može da skrati te odgovore i prebaci loptu na drugu temu?

?!?

pre 4 godine

Izbor je posle svega pao na dvojicu kandidata, 64-godišnjeg Velera Evansa i Ekvadorca Nikolasa Lapentija... Nije bitno kolko ima godina Ekvadorac, a josh manje odakle je ovaj 64 godishnji...

Вук

pre 4 godine

Англосаксонска вечита мржња према Србији. Толико зла су нам нанели да је то немогуће.

Šaomi

pre 4 godine

Bravo Nole legendo!! Sad mi je kompletna slika jasna i nemam reči svaka čast. Cela slika mi je jasna i uplitanja ovih koji nisu članovi i njihov ego a Vavrinka ne može ni prvo kolo da prođe i Rođine manguparije a nije uopšte u savetu ATP-a a želi da mu ti dođeš na noge a gospodinu je mnogo teško da uđe u savet zašto, pa zato jer bi radio za džabe u korist svojih kolega a Rođi to neodgovara on bi da utiče iz senke e pa neće moći. Ili ti Nadalovo moralisanje bez ikakvog razloga i svrhe a pre svega koristi.

Mealy

pre 4 godine

Novinari izuzetno forsiraju tu pricu, ali i Novak uvija odgovore za nesto sto jednostavno moze da objasni u par recenica. Uostalom, da je Novak sve jasno rekao, umesto da se bakce sa novinarima, ne bi bilo potrebe za ovim poslednjim "Epilog" delom clanka, gde novinar ovog sajta smatra da dodatno mora da objasnjava sta je Novak ustvari hteo da kaze

mr

pre 4 godine

Anglosaksonska politika je takva, neokolonijalistička odvajkada. Nema to veze sa Srbima, nego sa svima koji ne pripadaju toj grupi. To ne sme da bude razlog za nervozu. Novak zna sa kim ima posla, tako da mora da bude veći Englez od Engleza, u toj igri. Mora da ih pobedi na njihov način.

Realno

pre 4 godine

Pocinje opet...pred Rolan Garos, mene ne iznenadjuje. Jedino mi Nole nije jasan, pa valjda je provalio do sada u cemu se radi?! Nole sto dalje od tog saveza, mislis da su Rafa i Roger ludi sto su otisli na vreme?

Veselin

pre 4 godine

Anglosaksonci su se ubudjali koliko su pokvareni ne vrti se vise sav svijet oko njih dosla su neka druga vremena ali oni nikako to da shvate .

мр

pre 4 godine

Autor ovog predugačkog teksta izgleda zaboravio da je sam Novak izjavio da nije imao vremena za razgovor sa Federerom i Nadalom prije smjene Krisa Kermuda, što je čudno.Naglasio je međutim da je bio raspoložen za razgovor sa njima nakon smjene Engleza ,na šta je Federer s pravom rekao da on poslije svega što se dogodilo,nema potrebuda razgovara sa Novakom.
(malo podsjećanje, 15. maj 2019 12:10)

Лепо сте ово сви навели, али сами извлачите погрешан закључак из сопствених речи. Пишете о процесу који је текао, о гласању и новом човеку, и процес за који су сви актери знали, и где је очигледно да Федерер и Надал нису били актери и још је очигледније да је то било њиховом вољом. Па нам сад објасните, која је поента причати са неким ко је искључен из процеса својм вољом? О чему то Новак треба да прича са њима ако су они сами пре неког времена рекли да их то не занима? Не личи вам ово мало на циничну игру и повређене сујете? И ја никад не питам оне који за нешто кажу да их не интересује, у ствари једва чекам да то кажу да могу опуштено да их откачим. Мислим овако је у реалном животу, а ако се надате да ће неко да моли за нешто, мало се варате. Тако да Новак је у праву, држи ствар под контролом, гледа да истера своје интересе, и то је то.

Bob

pre 4 godine

Nikada nije dobro ulaziti u konfrontaciju sa novinarima i isterivati pravdu, posebno ako je novinar vest. To nije fer borba jer ce pre ili kasnije novinar izneti neku svoju pretpostavku kojom ce vas oblatiti, a za koju ce reci da je "dobio iz proverenih izvora", a vi se samo mozete pravdati iako znate da je tu malo istine. Takve stvari ostavljaju najveci utisak i niko nece pamtiti nekorektnost novinara nego preznojavanje lica koje se pravda. To su Englezi doktorirali, a mi to slabije razumemo jer smo rasli u nesto drugacijoj kulturi informisanja iako se polako i mi ukljucujemo u taj sistem.

ded

pre 4 godine

Pobogu, zar vi stvarno mislite da je u pitanju mržnja anglosaksonaca prema Srbima? Pa isto bi bilo i da savet vodi Švajcarac ili Japanac. Reč je o parama, mnogo para, čiji ttok Djoković planira da preusmeri na pravu stranu. Zašto se bune Rafa, Sten iRodžer? Isto zbog para. Ostaće uskraćeni za deo kolača. I Nole će takođe, ali on misli da podela treba da bude pravednija.

Dragana

pre 4 godine

Da Novaku to ne odgovara, ili nekom ko stoji iza njega, on ne bi bio u tom Savetu. A on kao naši političari napriča gomilu stvari a zapravo ništa i ne kaže. Zar ne može da skrati te odgovore i prebaci loptu na drugu temu?

micika

pre 4 godine

E samo sam cekala kad ce
da krenu da spinuju,taman pred turnir,to znaci da je Nole opet mnogo jak...pa pokusavaju ba ovaj nacin da ga malo destabilizuju (ako moze).Ciji je to interes... nekih sponzora...ne znam

bosko simic

pre 4 godine

Ali POLITIKA JE U SVAKOJ PROKLETOJ PORI NAŠE STVARNOSTI! Oće li jedan dan proći bez uticanja, lobiranja, zavera, saveza i sl....

znanje-imanje

pre 4 godine

Svetski tenis je uprkos raznim "revolucijama" vođen iz par centara koji grčevito ne žele to da ispuste. Isto kao i u velikoj politici, i isto mediji se koriste ne za in nego za DEZinformisanje, i ista mentalna dresaža "političkom korektnošću". Isti grč da se drži novac i isto je sve pogrešno. Pogledajte samo nasilni boljševizam jednakog plaćanja muškaraca i žena - a pogledajte kako prirodno liberalni jer internacionalni, bez dominantnog centra, u odbojci nemaju nikakve nasilne "dobrote". I ženska odbojka cveta da se maltene nijedan drugi ženski sport globalno ne može porediti.
Zemlje koje drže Slamove daju svojim igračima wild cards, ili ih međusobno trejduju. Mnogo je takvih loših stvari a nove odluke su samo sve gore o gore. Kvote obaveznog igranja su oštetile tenis a ovih 25 sekundi dotuklo. Ničim izazvano hvaljeni Kermod je deo tog lošeg a ni najmanje nije promenio osnovni problem: nigde kao u tenisu novac nije tako loše raspoređen. Em ga igrači imaju procentualno najmanje od svih sportova em je distribucija šiljak a ne brdo - sve pogubno za razvoj sporta, i sve pomoć odvratnim kladionicma.
Na sve tu su potresi ubistva DK i selidbe Finals iz London plus sve u kontekstu izvesnog kraha kad 3 najbolja uskoro prestanu da igraju. Mnogo je u pitanju i nikakvo čudo da bujaju razno RotenBerg i sl. prezimena.
Loše osobine Novaka su za ovo odličan alat (da, biti veći englez od engleza) a celo akanje jeste loše i smor - ali mnogo bolje, manje štetno od metafizike čia semenki.

znanje-imanje

pre 4 godine

@Tanja @snupi ha ha ha tek sad vidim...
"novinar ga lepo pita" - e mnogo ste lukavi. To je pitanje vrste "jel bolje biti dobar čovek ili loš". Šta se može odgovoriti na to pitanje? Da treba da ima odlične kvalitete? Ili istinu: da treba da ima kvalitet da nije kao Kermod niti takav da radi za one koji se tebe uposlili, već da radi za nas? Još ga to nije pitao nikad dosad, nego nakon bizarnog Džimelstob razvoja događaja.
Uostalom, cenjeni snupi i Tanja, šta bi ste nam vi odgovorili na isto pitanje? Evo, pitam vas ne lepo nego najlepše i sa šlagom: koje po vama treba da ima kvalitete budući predsednik ATPa?

nepobitna činjenica

pre 4 godine

Novak je u svemu bio glavna mirođija jer se kao predsjednik Savjeta profesionalnih tenisera sa svojim velikim prijateljem Gimelstobom itekako trudio da osujete Krisa Kermuda u pokušaju da obnovi mandat predsjednika ATP-a.

Federer je licemer

pre 4 godine

@saomi odlican komentar ,uvek je najlakse izvana komentarisati i pljuvati po necemu, a istovremeno izbegavati se uhvatiti srzi problema i raditi na tome

Ipak je Novak doživeo poraz na glasanju

pre 4 godine

Autor teksta zaslužuje pohvala za profesionalno urađen članak, nije morao, a mogao je, da primeti kako rezultat 5:5 govori da je Savet podeljen, da ne kažem raspolućen, i da Novak mora da razmisli kako da se izađe iz pat pozicije. Ako ovako ostane, oni nikad nikakvu odluku neće doneti. Srbin sam, odan zemlji, Novaku i njegovim navijačima, ali mislim da bi posle ovoga Novak trebalo da se povuče. U svetu se tako radi, i pored toga što svaki Srbin neće podržati moje mišljenje. Srbi se ne povlače!

malo podsjećanje

pre 4 godine

Autor ovog predugačkog teksta izgleda zaboravio da je sam Novak izjavio da nije imao vremena za razgovor sa Federerom i Nadalom prije smjene Krisa Kermuda, što je čudno.Naglasio je međutim da je bio raspoložen za razgovor sa njima nakon smjene Engleza ,na šta je Federer s pravom rekao da on poslije svega što se dogodilo,nema potrebuda razgovara sa Novakom.

Miodrag

pre 4 godine

Nevezano, nema od Rima ništa.
Sad kad krenu sa odlaganjima, premeštanjima mečeva, nastaće cirkus. Zavisno od termina, kolo ili dva i toliko.
Nisu sasvim organizatori krivi, no jasno je da se više ne mogu u nebo uzdati i da se tereni moraju pokriti. Košta, ali mora.

Gajetano

pre 4 godine

Ja sam impresioniran. Pre svega Novakovom zreloscu i mudroscu sa kojom je odgovarao ovom agresivcu sa govornom manom, a zatim njegovom elokventnoscu na stranom jeziku. Perfektan internacionalni engleski, sa ciljem da te svi razumeju. A ne ko kod onog suskavca, koji je rafalno izgovarao polu-reci i polu-recenice (podla fora of english native speakers), a Novak sve to razume, obradi, i u sekundi slozi perfektan odgovor. Narocito mi se dopalo sto je Novak vise puta insistirao da se dijalog nastavi, iako je moderator konferencije zeleo da ga prekine.

Ne znam sta je sa vama ljudi, Novak se bavi teniskom politikom ne zbog sebe (samo ima stete od toga, nikakve koristi), vec hoce da pomogne drugima iz srednjeg i donjeg dela piramide, kad je vec u poziciji u kojoj jeste. Gleda globalno, a mi problem i sada vec vidimo, a to je da se teniska baza prosiri do maksimalno moguceg nivoa, a ne da 90% slaga ubire iskljucivo prva trojka-cetvorka. Zato sada imamo situaciju da "matorci" (velicanstveni doduse) i dalje vladaju, a klinci ni na po puta.

Pozdrav,

Srecko Sojic

pre 4 godine

Prvo Bravo za naslov! Konacno je neko smogao snage da skine "ludacku kosulju srpske krivice po svaku cenu, koja se gura jos od 1945.g."
Ja bih rekao u naslovu ANGLOSAKSONSKA PODLA AKCIJA, u kojoj svi napadaju kao besni psi i imaju svoju ulogu pa tako i ovaj novinar Ben. Cela farsa pocne svake god.jos u Australiji na AO. Ideja je PROVOKACIJA I ZELJA DA SE NOVAK IZBACI IZ TENISKOG fokusa i to se posle nastavlja pred svaki vazan turnir.Ko je gledao Madrid on zna i zasto. Kad Novak udje u turnir da ga dobije to prosto nedolazi u pitanje a to smeta anglosaksonskoj sujeti. I ovo je nespretno i naivno potvrdio i Vajda:"Nevole ONI,ANGLOSAKSONCI DA NEKO SA ISTOKA NPR.SLOVAK, CEH, RUS ILI SRBIN BUDE NAJBOLJI U TENISU I POSTANE IKONA NJIHOVOG ELITNOG SNOBOVSKOG SPORTA"!!! Slicno je u vise navrata izjavio i Niki Pilic i jos neki, a mnogi drugi znaju ali smatraju da je pametnije da se precuti kao npr. Tipsa. Tipsa Novaku. Mani se politike igraj tenis. Nije Novak glup. Mozda jeste malo naivan, ali je to zato sto je kivan sto su ga bukvalno 2 god od 2016-18.silovali raznim zabranama i pretnjama da igra njegov tenis. Islo je toliko daleko da mu se pretilo brutalnim izbacivanjem sa ATP tura npr.laziranjem dopinga kao Viktoru. Strasno im je zasmetalo kad je uzeo 4 slema za redom a sada smo opet pred tim momentom i ANG.SAKS.pokusavaju da ga sprece!
Tenis je njihov i Novak event.moze da bude samo 3., prvi nikad.Znaju oni odlicno.da Kejmonda Nije niti je mogao da smeni Novak!

"Objektivni novinar"

pre 4 godine

Kad se setim kako je Novak sate i sate proveo u razgovoru sa kolegama, propuštajući dragocene treninge, suza mi krene...

Srecko Sojic

pre 4 godine

Evo , po obicaju svi sad o tome kako se izmislja i pravi teorija zavere protiv Novaka.
Ajde samo da podsetim ko je sve od tenisera rekao "svoje"misljenje. 1.Federer 2.Rafa+Rafin trener Moya: Jel to Novak ima neke licne razloge za Kermodovu smenu?!Pa Wawrinka, nicim izazvan prosuo je salvu nekorekt.izjava protiv Novaka, pa na kraju i ovaj mali Zverev inace Rus sa Nemackim pasosem kog je Novak u finalu masters kupa u Londonu, pod pritiskom ATPa i MOCNIH SPONZORA, morao da pusti da pobedi, jer mocnici sad prave nove idole a Zverev kao Rus koji se odrekao svoje zemlje, za to mesto ima vrlo velike sanse!!! Morao je Novak prosle g.u Kanadi da iz istih razloga pusti i Cicipasa koji je takodje nova projetovana zvezda.
Evo jedva cekam RG. i nove podmetacine i kore od banane za Novaka, jer u Rimu nece ni igrati vise od kolo, dva.
Na RG vidjen je prvo raspored gde ce sa Novakove strane biti sve sto u Tenisu vredi osim Rafe koji je u drugom delu zreba. Ne bi me iznenadio npr.Delpo vec u 1. ili 2.kolu ili neko slicnog kvaliteta. O terminima da ni ne pricam. Bice sve najgore sto moze, pa i gore npr.kasni pocetci termina gde je verovatna mogucnost-pocnes danas-zavrsis sutra. Ili meteo tempuranje da igra pred kisu pa opet prekidi.... Zivo me zanima sta ce ta teniska mafija da radi ako Novak poludi i odigra preko svojih mogucnosti, sto vidim da on sam tempira tako formu.
Ne bi me iznenadilo da ga najure sa Wimbldona vec u 1.ili 2.kolu a da mu za US OPEN smisle neku povredu...

nebitan srbin

pre 4 godine

pa sta je mislio da ce ga ostaviti na miru. teniski svet je sve samo nije beo. kao prvo tenis je gospodski sport. kada to kazem ne mislim na tenisere vec na sve oko tenisa. pogledajte samo ko je sve prisutan najmocniji ljudi koji peru svoj kapital ogromne kompanije koje nude teniserima duplo veca primanja nego sto mogu da zarade od turnira. ogroman kapital na tako malo sportista.neko debelo profitira od ove ujdurme. ne biraju ljude za predsednika mesne zajednice nego biraju ljude da zastiti kapital bogatih da budu sutra jos bkgatiji.

Kosare

pre 4 godine

Koliko sam shvatio novinari bi htjeli da se on izjasnjava o nekim stvarima za koje nije “ovlascen” odnosno koji se ticu drugih ljudi. To je u stvari tipicna zuta stampa. Na nekom nizem nivou svelo bi se na pitanje: sta mislis o ovome? On je za tebe reko da si los covjek?

Novakfan

pre 4 godine

Nije tacno, novinar ga je pitao kakve karakteristike treba ima kandidat, Novak je odgovorio da se otprilike traži neko ko ima iskustva u tenisu kao igrač ali i neko ko je sposoban da se bavi i biznisom.

Dvorska budala

pre 4 godine

@Англосаксонска вечита мржња према Србији. Толико зла су нам нанели да је то немогуће. 
(Вук, 15. maj 2019 11:26 

Novaka napadaju bas zato sto navodno brani anglosaksonca
(Novi Grad, 15. maj 2019 17:15)

Da, ali anglosaksonca rusofila.

Nitro

pre 4 godine

Imas pitanje, uvrces odgovor, nije dobro. Ipak je Novak pretsednik tog saveta i kao takav ima obavezu da konunicira sa medijima pot pitanjima povezanih za sam savet. E sad ako imaju portparola onda bi jednostavno mogao da prebaci pitanje na njega, a posto nemaju, onda mora da odgovori.

Imam utisak da Novak nepotrebno izvrce odgovor na jednostavna pitanja koja traze jednostavan odgovor. “Sta trazute u kandidatu”. Moze da kaze “Ja licno trazim X Y and Z, al tu su I ostali koji se mozda neslazu “ i kraj price.

Ovako, stvara se dojam da je Novak vrlo rovit i nesiguran sto se tice njegovoj ulozi u svemu ovom. Bojim se da je postao i pomalo ranjiv sto moze da utice na njegovoj teniskoj formi ( pishicki pritisak na nesportskim temama moze da odvuce fokus od samog sporta)

Novi Grad

pre 4 godine

@Англосаксонска вечита мржња према Србији. Толико зла су нам нанели да је то немогуће.
(Вук, 15. maj 2019 11:26

Novaka napadaju bas zato sto navodno brani anglosaksonca

Вук

pre 4 godine

Англосаксонска вечита мржња према Србији. Толико зла су нам нанели да је то немогуће.

nepobitna činjenica

pre 4 godine

Novak je u svemu bio glavna mirođija jer se kao predsjednik Savjeta profesionalnih tenisera sa svojim velikim prijateljem Gimelstobom itekako trudio da osujete Krisa Kermuda u pokušaju da obnovi mandat predsjednika ATP-a.

malo podsjećanje

pre 4 godine

Autor ovog predugačkog teksta izgleda zaboravio da je sam Novak izjavio da nije imao vremena za razgovor sa Federerom i Nadalom prije smjene Krisa Kermuda, što je čudno.Naglasio je međutim da je bio raspoložen za razgovor sa njima nakon smjene Engleza ,na šta je Federer s pravom rekao da on poslije svega što se dogodilo,nema potrebuda razgovara sa Novakom.

Dragana

pre 4 godine

Da Novaku to ne odgovara, ili nekom ko stoji iza njega, on ne bi bio u tom Savetu. A on kao naši političari napriča gomilu stvari a zapravo ništa i ne kaže. Zar ne može da skrati te odgovore i prebaci loptu na drugu temu?

Ipak je Novak doživeo poraz na glasanju

pre 4 godine

Autor teksta zaslužuje pohvala za profesionalno urađen članak, nije morao, a mogao je, da primeti kako rezultat 5:5 govori da je Savet podeljen, da ne kažem raspolućen, i da Novak mora da razmisli kako da se izađe iz pat pozicije. Ako ovako ostane, oni nikad nikakvu odluku neće doneti. Srbin sam, odan zemlji, Novaku i njegovim navijačima, ali mislim da bi posle ovoga Novak trebalo da se povuče. U svetu se tako radi, i pored toga što svaki Srbin neće podržati moje mišljenje. Srbi se ne povlače!

Mealy

pre 4 godine

Novinari izuzetno forsiraju tu pricu, ali i Novak uvija odgovore za nesto sto jednostavno moze da objasni u par recenica. Uostalom, da je Novak sve jasno rekao, umesto da se bakce sa novinarima, ne bi bilo potrebe za ovim poslednjim "Epilog" delom clanka, gde novinar ovog sajta smatra da dodatno mora da objasnjava sta je Novak ustvari hteo da kaze

Veselin

pre 4 godine

Anglosaksonci su se ubudjali koliko su pokvareni ne vrti se vise sav svijet oko njih dosla su neka druga vremena ali oni nikako to da shvate .

mr

pre 4 godine

Anglosaksonska politika je takva, neokolonijalistička odvajkada. Nema to veze sa Srbima, nego sa svima koji ne pripadaju toj grupi. To ne sme da bude razlog za nervozu. Novak zna sa kim ima posla, tako da mora da bude veći Englez od Engleza, u toj igri. Mora da ih pobedi na njihov način.

ded

pre 4 godine

Pobogu, zar vi stvarno mislite da je u pitanju mržnja anglosaksonaca prema Srbima? Pa isto bi bilo i da savet vodi Švajcarac ili Japanac. Reč je o parama, mnogo para, čiji ttok Djoković planira da preusmeri na pravu stranu. Zašto se bune Rafa, Sten iRodžer? Isto zbog para. Ostaće uskraćeni za deo kolača. I Nole će takođe, ali on misli da podela treba da bude pravednija.

"Objektivni novinar"

pre 4 godine

Kad se setim kako je Novak sate i sate proveo u razgovoru sa kolegama, propuštajući dragocene treninge, suza mi krene...

znanje-imanje

pre 4 godine

Svetski tenis je uprkos raznim "revolucijama" vođen iz par centara koji grčevito ne žele to da ispuste. Isto kao i u velikoj politici, i isto mediji se koriste ne za in nego za DEZinformisanje, i ista mentalna dresaža "političkom korektnošću". Isti grč da se drži novac i isto je sve pogrešno. Pogledajte samo nasilni boljševizam jednakog plaćanja muškaraca i žena - a pogledajte kako prirodno liberalni jer internacionalni, bez dominantnog centra, u odbojci nemaju nikakve nasilne "dobrote". I ženska odbojka cveta da se maltene nijedan drugi ženski sport globalno ne može porediti.
Zemlje koje drže Slamove daju svojim igračima wild cards, ili ih međusobno trejduju. Mnogo je takvih loših stvari a nove odluke su samo sve gore o gore. Kvote obaveznog igranja su oštetile tenis a ovih 25 sekundi dotuklo. Ničim izazvano hvaljeni Kermod je deo tog lošeg a ni najmanje nije promenio osnovni problem: nigde kao u tenisu novac nije tako loše raspoređen. Em ga igrači imaju procentualno najmanje od svih sportova em je distribucija šiljak a ne brdo - sve pogubno za razvoj sporta, i sve pomoć odvratnim kladionicma.
Na sve tu su potresi ubistva DK i selidbe Finals iz London plus sve u kontekstu izvesnog kraha kad 3 najbolja uskoro prestanu da igraju. Mnogo je u pitanju i nikakvo čudo da bujaju razno RotenBerg i sl. prezimena.
Loše osobine Novaka su za ovo odličan alat (da, biti veći englez od engleza) a celo akanje jeste loše i smor - ali mnogo bolje, manje štetno od metafizike čia semenki.

Šaomi

pre 4 godine

Bravo Nole legendo!! Sad mi je kompletna slika jasna i nemam reči svaka čast. Cela slika mi je jasna i uplitanja ovih koji nisu članovi i njihov ego a Vavrinka ne može ni prvo kolo da prođe i Rođine manguparije a nije uopšte u savetu ATP-a a želi da mu ti dođeš na noge a gospodinu je mnogo teško da uđe u savet zašto, pa zato jer bi radio za džabe u korist svojih kolega a Rođi to neodgovara on bi da utiče iz senke e pa neće moći. Ili ti Nadalovo moralisanje bez ikakvog razloga i svrhe a pre svega koristi.

Srecko Sojic

pre 4 godine

Prvo Bravo za naslov! Konacno je neko smogao snage da skine "ludacku kosulju srpske krivice po svaku cenu, koja se gura jos od 1945.g."
Ja bih rekao u naslovu ANGLOSAKSONSKA PODLA AKCIJA, u kojoj svi napadaju kao besni psi i imaju svoju ulogu pa tako i ovaj novinar Ben. Cela farsa pocne svake god.jos u Australiji na AO. Ideja je PROVOKACIJA I ZELJA DA SE NOVAK IZBACI IZ TENISKOG fokusa i to se posle nastavlja pred svaki vazan turnir.Ko je gledao Madrid on zna i zasto. Kad Novak udje u turnir da ga dobije to prosto nedolazi u pitanje a to smeta anglosaksonskoj sujeti. I ovo je nespretno i naivno potvrdio i Vajda:"Nevole ONI,ANGLOSAKSONCI DA NEKO SA ISTOKA NPR.SLOVAK, CEH, RUS ILI SRBIN BUDE NAJBOLJI U TENISU I POSTANE IKONA NJIHOVOG ELITNOG SNOBOVSKOG SPORTA"!!! Slicno je u vise navrata izjavio i Niki Pilic i jos neki, a mnogi drugi znaju ali smatraju da je pametnije da se precuti kao npr. Tipsa. Tipsa Novaku. Mani se politike igraj tenis. Nije Novak glup. Mozda jeste malo naivan, ali je to zato sto je kivan sto su ga bukvalno 2 god od 2016-18.silovali raznim zabranama i pretnjama da igra njegov tenis. Islo je toliko daleko da mu se pretilo brutalnim izbacivanjem sa ATP tura npr.laziranjem dopinga kao Viktoru. Strasno im je zasmetalo kad je uzeo 4 slema za redom a sada smo opet pred tim momentom i ANG.SAKS.pokusavaju da ga sprece!
Tenis je njihov i Novak event.moze da bude samo 3., prvi nikad.Znaju oni odlicno.da Kejmonda Nije niti je mogao da smeni Novak!

micika

pre 4 godine

E samo sam cekala kad ce
da krenu da spinuju,taman pred turnir,to znaci da je Nole opet mnogo jak...pa pokusavaju ba ovaj nacin da ga malo destabilizuju (ako moze).Ciji je to interes... nekih sponzora...ne znam

мр

pre 4 godine

Autor ovog predugačkog teksta izgleda zaboravio da je sam Novak izjavio da nije imao vremena za razgovor sa Federerom i Nadalom prije smjene Krisa Kermuda, što je čudno.Naglasio je međutim da je bio raspoložen za razgovor sa njima nakon smjene Engleza ,na šta je Federer s pravom rekao da on poslije svega što se dogodilo,nema potrebuda razgovara sa Novakom.
(malo podsjećanje, 15. maj 2019 12:10)

Лепо сте ово сви навели, али сами извлачите погрешан закључак из сопствених речи. Пишете о процесу који је текао, о гласању и новом човеку, и процес за који су сви актери знали, и где је очигледно да Федерер и Надал нису били актери и још је очигледније да је то било њиховом вољом. Па нам сад објасните, која је поента причати са неким ко је искључен из процеса својм вољом? О чему то Новак треба да прича са њима ако су они сами пре неког времена рекли да их то не занима? Не личи вам ово мало на циничну игру и повређене сујете? И ја никад не питам оне који за нешто кажу да их не интересује, у ствари једва чекам да то кажу да могу опуштено да их откачим. Мислим овако је у реалном животу, а ако се надате да ће неко да моли за нешто, мало се варате. Тако да Новак је у праву, држи ствар под контролом, гледа да истера своје интересе, и то је то.

Gajetano

pre 4 godine

Ja sam impresioniran. Pre svega Novakovom zreloscu i mudroscu sa kojom je odgovarao ovom agresivcu sa govornom manom, a zatim njegovom elokventnoscu na stranom jeziku. Perfektan internacionalni engleski, sa ciljem da te svi razumeju. A ne ko kod onog suskavca, koji je rafalno izgovarao polu-reci i polu-recenice (podla fora of english native speakers), a Novak sve to razume, obradi, i u sekundi slozi perfektan odgovor. Narocito mi se dopalo sto je Novak vise puta insistirao da se dijalog nastavi, iako je moderator konferencije zeleo da ga prekine.

Ne znam sta je sa vama ljudi, Novak se bavi teniskom politikom ne zbog sebe (samo ima stete od toga, nikakve koristi), vec hoce da pomogne drugima iz srednjeg i donjeg dela piramide, kad je vec u poziciji u kojoj jeste. Gleda globalno, a mi problem i sada vec vidimo, a to je da se teniska baza prosiri do maksimalno moguceg nivoa, a ne da 90% slaga ubire iskljucivo prva trojka-cetvorka. Zato sada imamo situaciju da "matorci" (velicanstveni doduse) i dalje vladaju, a klinci ni na po puta.

Pozdrav,

znanje-imanje

pre 4 godine

@Tanja @snupi ha ha ha tek sad vidim...
"novinar ga lepo pita" - e mnogo ste lukavi. To je pitanje vrste "jel bolje biti dobar čovek ili loš". Šta se može odgovoriti na to pitanje? Da treba da ima odlične kvalitete? Ili istinu: da treba da ima kvalitet da nije kao Kermod niti takav da radi za one koji se tebe uposlili, već da radi za nas? Još ga to nije pitao nikad dosad, nego nakon bizarnog Džimelstob razvoja događaja.
Uostalom, cenjeni snupi i Tanja, šta bi ste nam vi odgovorili na isto pitanje? Evo, pitam vas ne lepo nego najlepše i sa šlagom: koje po vama treba da ima kvalitete budući predsednik ATPa?

Nitro

pre 4 godine

Imas pitanje, uvrces odgovor, nije dobro. Ipak je Novak pretsednik tog saveta i kao takav ima obavezu da konunicira sa medijima pot pitanjima povezanih za sam savet. E sad ako imaju portparola onda bi jednostavno mogao da prebaci pitanje na njega, a posto nemaju, onda mora da odgovori.

Imam utisak da Novak nepotrebno izvrce odgovor na jednostavna pitanja koja traze jednostavan odgovor. “Sta trazute u kandidatu”. Moze da kaze “Ja licno trazim X Y and Z, al tu su I ostali koji se mozda neslazu “ i kraj price.

Ovako, stvara se dojam da je Novak vrlo rovit i nesiguran sto se tice njegovoj ulozi u svemu ovom. Bojim se da je postao i pomalo ranjiv sto moze da utice na njegovoj teniskoj formi ( pishicki pritisak na nesportskim temama moze da odvuce fokus od samog sporta)

Srecko Sojic

pre 4 godine

Evo , po obicaju svi sad o tome kako se izmislja i pravi teorija zavere protiv Novaka.
Ajde samo da podsetim ko je sve od tenisera rekao "svoje"misljenje. 1.Federer 2.Rafa+Rafin trener Moya: Jel to Novak ima neke licne razloge za Kermodovu smenu?!Pa Wawrinka, nicim izazvan prosuo je salvu nekorekt.izjava protiv Novaka, pa na kraju i ovaj mali Zverev inace Rus sa Nemackim pasosem kog je Novak u finalu masters kupa u Londonu, pod pritiskom ATPa i MOCNIH SPONZORA, morao da pusti da pobedi, jer mocnici sad prave nove idole a Zverev kao Rus koji se odrekao svoje zemlje, za to mesto ima vrlo velike sanse!!! Morao je Novak prosle g.u Kanadi da iz istih razloga pusti i Cicipasa koji je takodje nova projetovana zvezda.
Evo jedva cekam RG. i nove podmetacine i kore od banane za Novaka, jer u Rimu nece ni igrati vise od kolo, dva.
Na RG vidjen je prvo raspored gde ce sa Novakove strane biti sve sto u Tenisu vredi osim Rafe koji je u drugom delu zreba. Ne bi me iznenadio npr.Delpo vec u 1. ili 2.kolu ili neko slicnog kvaliteta. O terminima da ni ne pricam. Bice sve najgore sto moze, pa i gore npr.kasni pocetci termina gde je verovatna mogucnost-pocnes danas-zavrsis sutra. Ili meteo tempuranje da igra pred kisu pa opet prekidi.... Zivo me zanima sta ce ta teniska mafija da radi ako Novak poludi i odigra preko svojih mogucnosti, sto vidim da on sam tempira tako formu.
Ne bi me iznenadilo da ga najure sa Wimbldona vec u 1.ili 2.kolu a da mu za US OPEN smisle neku povredu...

Realno

pre 4 godine

Pocinje opet...pred Rolan Garos, mene ne iznenadjuje. Jedino mi Nole nije jasan, pa valjda je provalio do sada u cemu se radi?! Nole sto dalje od tog saveza, mislis da su Rafa i Roger ludi sto su otisli na vreme?

nebitan srbin

pre 4 godine

pa sta je mislio da ce ga ostaviti na miru. teniski svet je sve samo nije beo. kao prvo tenis je gospodski sport. kada to kazem ne mislim na tenisere vec na sve oko tenisa. pogledajte samo ko je sve prisutan najmocniji ljudi koji peru svoj kapital ogromne kompanije koje nude teniserima duplo veca primanja nego sto mogu da zarade od turnira. ogroman kapital na tako malo sportista.neko debelo profitira od ove ujdurme. ne biraju ljude za predsednika mesne zajednice nego biraju ljude da zastiti kapital bogatih da budu sutra jos bkgatiji.

Novi Grad

pre 4 godine

@Англосаксонска вечита мржња према Србији. Толико зла су нам нанели да је то немогуће.
(Вук, 15. maj 2019 11:26

Novaka napadaju bas zato sto navodno brani anglosaksonca

?!?

pre 4 godine

Izbor je posle svega pao na dvojicu kandidata, 64-godišnjeg Velera Evansa i Ekvadorca Nikolasa Lapentija... Nije bitno kolko ima godina Ekvadorac, a josh manje odakle je ovaj 64 godishnji...

Federer je licemer

pre 4 godine

@saomi odlican komentar ,uvek je najlakse izvana komentarisati i pljuvati po necemu, a istovremeno izbegavati se uhvatiti srzi problema i raditi na tome

bosko simic

pre 4 godine

Ali POLITIKA JE U SVAKOJ PROKLETOJ PORI NAŠE STVARNOSTI! Oće li jedan dan proći bez uticanja, lobiranja, zavera, saveza i sl....

Dvorska budala

pre 4 godine

@Англосаксонска вечита мржња према Србији. Толико зла су нам нанели да је то немогуће. 
(Вук, 15. maj 2019 11:26 

Novaka napadaju bas zato sto navodno brani anglosaksonca
(Novi Grad, 15. maj 2019 17:15)

Da, ali anglosaksonca rusofila.

Bob

pre 4 godine

Nikada nije dobro ulaziti u konfrontaciju sa novinarima i isterivati pravdu, posebno ako je novinar vest. To nije fer borba jer ce pre ili kasnije novinar izneti neku svoju pretpostavku kojom ce vas oblatiti, a za koju ce reci da je "dobio iz proverenih izvora", a vi se samo mozete pravdati iako znate da je tu malo istine. Takve stvari ostavljaju najveci utisak i niko nece pamtiti nekorektnost novinara nego preznojavanje lica koje se pravda. To su Englezi doktorirali, a mi to slabije razumemo jer smo rasli u nesto drugacijoj kulturi informisanja iako se polako i mi ukljucujemo u taj sistem.

Miodrag

pre 4 godine

Nevezano, nema od Rima ništa.
Sad kad krenu sa odlaganjima, premeštanjima mečeva, nastaće cirkus. Zavisno od termina, kolo ili dva i toliko.
Nisu sasvim organizatori krivi, no jasno je da se više ne mogu u nebo uzdati i da se tereni moraju pokriti. Košta, ali mora.

Kosare

pre 4 godine

Koliko sam shvatio novinari bi htjeli da se on izjasnjava o nekim stvarima za koje nije “ovlascen” odnosno koji se ticu drugih ljudi. To je u stvari tipicna zuta stampa. Na nekom nizem nivou svelo bi se na pitanje: sta mislis o ovome? On je za tebe reko da si los covjek?

Novakfan

pre 4 godine

Nije tacno, novinar ga je pitao kakve karakteristike treba ima kandidat, Novak je odgovorio da se otprilike traži neko ko ima iskustva u tenisu kao igrač ali i neko ko je sposoban da se bavi i biznisom.