Ponedeljak, 13.05.2019.

12:00

"Bolest" koja uzima maha – "tankovanje" u tenisu

Izvor: B92

"Bolest" koja uzima maha – "tankovanje" u tenisu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

Никола Р.

pre 4 godine

Свака, па и спортска, каријера има свој ток, успоне и падове и наравно крај. Сваки дан у каријери такође варира: некад јаче, некад слабије. Није каријера један поен, нити један меч па да даш све што имаш. Има милион разлога да стиснеш или попустиш гас и кад канале копаш, а камоли кад си врхунски спортиста. Посебно у данашње доба, кад су им зарада тако велике, природно је да планирају сваки ват потрошене енергије, сваки замах и удисај. Разлике су мулти-милионске, а каријера је дууууга (ако се пазиш). Ко даје 100% сваки дан цијели дан, тај неће доживјети пензију. Стара је филозофија знати улагати у оне што ти навише користи даје.

THE FINAL CUT

pre 4 godine

Танковање у тенису је другачије од танковања у осталим спортовима. У фудбалу тим танкује против слабијег противника зарад одмора играча за наредно, важније коло. У кошарци танкују зарад бољег пласмана за драфт итд. У тенису ако танкујете, изгубите меч и испадате са турнира, нема никакве користи. Тако да мотив може бити једино кладионица или једноставно мањак жеље за победом.

Djoksa

pre 4 godine

I još jedan vid tankovanja u tenisu, kad se meč na Grand Slemu otegne u trećem setu, bude 2:1, a onda jači teniser "skuplja snagu" u četvrtom setu pa ga izgubi 6:0 ili 6:1 i na kraju ubedljivo slavi u petom setu.

Isterivac botova

pre 4 godine

A nigde ni reci o motivu kod pravih sampiona? Pravi sampion kad je 100% motivisan, izadje na teren i pobedi. Kada nije, mozda pobedi, a mozda i izgubi ako ovaj slabiji ima dan i narocito vecu zelju. Prosto, ne moze Novak da ima isti motiv u Rimu nego u Parizu, a narocito posle osvojenog Madrida. Isto je bilo i prosle godine pre Sinsinatija kada je izgubio od Cicipasa. Sve su to vrhunski teniseri i nece gubiti namerno, ali nece davati 100 posto sebe ako nema motiv. To prosto nije tankovanje, nego su naleteli na nekoga ko moze da ih pobedi ako nisu na 100%.

Onako usput

pre 4 godine

Ja malopre natankovao evro dizel do vrha. Podleže li to kažnjavanju?
(Peca, 14. maj 2019 10:46) # Link
Jel bilo ono: sipaj mastore pun za 'iljadu dinara! Samo tankuj :D

Неедукован

pre 4 godine

A to što je Novak celu noć plaćao piće Marinu i natankovao ga da nije mogao ujutru da se probudi, ne primećuješ? Mladi Cicipas u finale dolazi posle pet mečeve, polufinale igra s Federerom u tri serta, tačno do ponoći, ovaj vaš Srbin u finale ulazi sa tri meča, daleko odmorniji, i tvrdim da je Cicipas izgubio zbog umora, jer je i neozbiljan pa je pre finala singla igrao istog dana finale dubla. A ako su Tim i Cicipaš dobili Federera i Nadala zbog tankovanja, što se onda toliko ponosite pobedama vašeg Srbina protiv dvojice tankera. Da li su klasa ili tankeri?
(Ode tripl-dabl, o čemu ćemo sad da pišemo?)

Ајде, не лупетај. Какав црни умор, дечко има 20 година и причаш нам како није способан за 3-4 сата тениса у два дана. Јел ти је познато да је Новак на 6 турнира за редом узимао пехар и у сваком финалу побеђивао ни мање ни више него Надала? И? Шта мислиш, јел био уморан или је био спреман? Финале АО игра 6 сати након што је претходно 6 мечева играо по Сунцу у три добијена сета. Ако је Циципас у Мадриду био уморан, онда треба да пређе на кликере, није тенис спорт за њега. А та глупост да је Новак наливао Марина је бајка за вас који мислите да би Марин могао да победи Новака. Новак је најспремнији тенисер који је икада играо тенис, тактички и интелектуално такође, зато ће се наузимати пехара, а да се практично и не озноји, а ви ћете причати да су му противници слаби (ко год био). Заправо и јесу слаби, јер он је лига за себе, сви остали су друга лига.

Putnik

pre 4 godine

Gledali smo skoro tankovanje u vidu vežbanja štop-lopti kroz mečeve jednog turnira. Očigledno da je Nole minimum dva turnira smatrao pripremnim vežbama za Rolan Garos, koji mu jeste bitan. Da je fer prema organizoatorima turnira - nije. Sa druge strane njemu je poslužilo svrsi. To ćemo tek videti kada se sretne sa Nadalom. Jel nameštao? Nije. Samo je stavljao veći naglasak na određene aspekte igre, u kojima na šljaci ima problem, pa šta bude. Ako pobedi, dobro je, ako ne, zabole ga, pripremao se za njemu bitniji turnir. Ne može trening nikada da bude tako dobra priprema kao takmičarski turnir. I ko to može da mu zabrani? Ako su organizatori nezadovoljni njegovim zalaganjem, mogu drugi put da ga preskoče i to je to. Ako hoćeš atraktivne učesnike na nekom za iste manje bitnom turniru platiš to time što im trpiš poneke bubice.

A.

pre 4 godine

Sada izraz za neočekivani poraz jedne strane (i pobedu druge strane) 'lopta je okrugla', u smislu, desilo se, nije unapred smišljeno, menjamo u 'tankovanje', u smislu, sa namerom, unapred smišljeno.

U ljudskim životima je sve više laži i prevara, tako da smo sve više nepoverljivi, pa sada i za nečiji poraz smatramo (i to u većini slučajeva, ako ne i svim) da je iz interesa. Zanemarujemo da igraju ljudi, a ne roboti.

PS: Zorane, stranica je isto što i ivica, zato (može samo da) knjiga ima 387 strana.

basket majstor NS

pre 4 godine

jednostavno je...
- tankovanje se ne isplati igračima ispod 100-tog mesta čak i kad ih NE UHVATE... (ti igrači "ginu" za svaki dolar da bi opstali na Turu);
- ATP namesti RIGIDNO pravilo da najboljih 30 moraju igrati sve Masterse (sezona je previše duga) i to stariji top30 igrači...

Dakle, problem je tankovanje top30 igrača, oni mogu priuštiti i da plate tih 20.000 penal dolara.

Treba dati SLOBODU starijim igračima da igraju šta žele. Tačka.

Bodibond

pre 4 godine

Ee pa sad kontam sta je tankovanje, ja bih to zestoko kaznjavao. Pa Juventus je zbog TANKOVANJA 2006. godine izbacen u drugu ligu.

dr. Roddick

pre 4 godine

Nas nole je tankovao celu 2017 i deo 2018 kako bi izbegao Feda i Nadala, kako bi sacuvao jedinu statistiku koja ide njemu u prilog H2H ! LOL

Ostin A

pre 4 godine

Postoji gomila pravila u NBA koji otežavaju tankovanje, ali nijedno nije 100% uspešno.

1. Pre svega najgori klub više ne dobija automatski prvi pik. Niti ima najviše šanse za prvog pika. Određuje se na osnovu procenata. Tri najgora tima imaju po 14% šanse za prvog pika, četvrti najgori 12 pa 10, 9...
2. Nagrade za pobede i plasman u plejof.
3. Zabranjeno odmaranje više igrača na utakmicama.
4. Igrač koji se odmara mora da bude prisutan na klupi.
5. Smanjivanje broja b2b utakmica.

Naravno, ovo je daleko od potpunog ukidanja mogućnosti tankovanja, ali u odnosu na '80 i '90 gde je stanje zaista bilo katastrofalno koliko je nezanimljiva bila liga zadnjih 15-20 utakmica, sada je super.

Ode tripl-dabl, o čemu ćemo sad da pišemo?

pre 4 godine

Tankovali su i Federer i Nadal u Madridu da ne igraju sa noletom
(prle, 14. maj 2019 10:04)

A to što je Novak celu noć plaćao piće Marinu i natankovao ga da nije mogao ujutru da se probudi, ne primećuješ? Mladi Cicipas u finale dolazi posle pet mečeve, polufinale igra s Federerom u tri serta, tačno do ponoći, ovaj vaš Srbin u finale ulazi sa tri meča, daleko odmorniji, i tvrdim da je Cicipas izgubio zbog umora, jer je i neozbiljan pa je pre finala singla igrao istog dana finale dubla. A ako su Tim i Cicipaš dobili Federera i Nadala zbog tankovanja, što se onda toliko ponosite pobedama vašeg Srbina protiv dvojice tankera. Da li su klasa ili tankeri?

hladnjacar

pre 4 godine

ne nego ce neka mastiljara da im kaze kad i koliko da se trude i igraju . ziva bica pod 1. a pod 2 njihova stvar kako igraju dok god nemaju finansijsku korist od tog "namestanja".

Download

pre 4 godine

To mi zvuci kao danas mi se ne radi i danas necu da radim. Pa ja bih uveo drasticne kazne kako tebe neko bi kaznio zato sto ne radis tako i sportistu treba da kaznis zato sto nece da igra. Pa ti radis za za 300e i tek u 65g odes u penziju a on igra za 30000e a u 35g ode u penziju.

JAximus

pre 4 godine

Pa namesta se na najvecim turnirima,a kamoli na celendzerima,juce Edmund vodi 6-4 i 4-1 i onda lik gubi 8 ili 9 gemova zaredom a izgubio je i 16 poena u nizu cini mi se,pa to ne moze apsolutno nikom da se desi,osim ako ne zelis to!

reddragonSRB

pre 4 godine

Sve je to sastavni deo svakog takmicenja otkad je sveta,veka i otkad se ljudi kao svesna bica takmice ...razliciti pristupi i taktike sto je sasvim normalno..niti se izgubila sustina takmicenja...samo za takav pristup sada postiji izraz a to je "tankovanje"...glupost je neunistiva..evo primer: u odredjenim kolektivnim sportovima kosarka, rukomet ili odbojka pocne utakmica i jedna ekipa napravi ogromnu rezultatsku prednost npr. rukomet rezultat bude u prvom poluvremenu 22:5 za domacina, trener odluci da u drugon poluvremenu odmori standarde igrace i u ubaci rezerve da se dokazu ..da li je to "tankovanje" utakmice ili sta??

CJC

pre 4 godine

Tako nekako deluje i mec naseg Viktora Troickog koji je "uspeo" da izgubi mec koji je vodio sa 6:1 i 5:1 i imao 40:15 na svoj servis i dve mec lopte. 
Eto takav mec je on "uspeo" da izgubi. On je poznat kao nervozan i plah igrac koji se lako destabilizuje ali ipak ovakav poraz izgleda kao tankovanje. Mislim da u muskom tenisu do sada niko nije ispustio ovoliku prednost u mecu i to u istoriji tenisa.
(Vladimir, 14. maj 2019 11:53)

To nije tankovanje, tankovanje je da je izasao i glat izgubio 2-0 ili da je predao...to je najočitije moguće nameštanje što je uradio.

Tako znači

pre 4 godine

Ovi što tankuju zovu se tankeri, a Novak je tu "goat".
(Novak je najveću tanker, 14. maj 2019 11:49)

Neka si ti meni srecan, mali čoveče.
(realno, 14. maj 2019 12:11)

Što si se ti zbog mene rasplakao, kao da si Miljana Kuljić, šta ti dođe Novak? Kad ti je toliko blizak onda kaži ko je natankovao Marina one noći pa nije došao sutradan na meč? Ko mu je sve vreme plaćao piće?

Lik

pre 4 godine

Ako igrača čeka važan turnir na kome planira da da sve od sebe ne bi li ga osvojio a pre toga treba da odigra par "nevažnih" turnira, pa normalno je da će da se štedi, utoliko pre ako je stariji.
Novak je očigledan primer za to ali ne samo on nego i gotovo svi drugi iz vrha.
Kladionice najviše zarađuju na takvim, slabijim turnirima jer po pravilu navijači uvek u najvećem procentu tipuju na svog ljubimca.
Jedini za koga može da se kaže da uvek izgara je Nadal ali to ima svoju cenu, polako posustaje dok recimo Federer i dalje gura lagano bez obzira na godine dok Novak na GSovima pokazuje jedno sasvim drugo izdanje.

Bodibond

pre 4 godine

Ovi što tankuju zovu se tankeri, a Novak je tu "goat".
(Novak je najveću tanker, 14. maj 2019 11:49)

Naravno, samo to botovi nikako sa shvate.

realno

pre 4 godine

Ovi što tankuju zovu se tankeri, a Novak je tu "goat".
(Novak je najveću tanker, 14. maj 2019 11:49)

Neka si ti meni srecan, mali čoveče.

Cento

pre 4 godine

Федерер је задњих година више пута изгубио да се не би састао са Ђоковићем.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (СТ, 14. maj 2019 11:02) #

Rodjo zvani tanker.

Samo kažem

pre 4 godine

Novak tankuje isto, ali je teško primetno jer je trenutno u toliko boljoj formi da nema razloga da se sumnja. Evo u Rimu ima da ispadne taman na vreme kako bi se lepo pripremio za RG sa par dana odmora. Nema šanse da ide dalje od 1/4 finala. Realno i zašto bi sebe istrošio pred RG gde može da ostvari drugi put ono sto niko nije u open eri? Da ne pričamo o ulogu da nakon RG pojuri preostala dva GS i uđe u istoriju kao GOAT. Njemu više i ne treba u karijeri. Možda još koji masters da i tu bude najbolji plus OI za lični ćef.

Igor

pre 4 godine

Nole je nedavno gubio na dva turnira zaredom u 1. ili 2. kolu. Namerno je izgubio, nije hteo da se forsira da bi uzeo RG. Sad podize nivo igre za RG. Jos tad sam rekao. Kao sto su Federer i Nadal sad igrali sa manje zelje. Mada je Dominik Tim namucio i Novaka.

Vladimir

pre 4 godine

Tako nekako deluje i mec naseg Viktora Troickog koji je "uspeo" da izgubi mec koji je vodio sa 6:1 i 5:1 i imao 40:15 na svoj servis i dve mec lopte.
Eto takav mec je on "uspeo" da izgubi. On je poznat kao nervozan i plah igrac koji se lako destabilizuje ali ipak ovakav poraz izgleda kao tankovanje. Mislim da u muskom tenisu do sada niko nije ispustio ovoliku prednost u mecu i to u istoriji tenisa.

Duxlapovo

pre 4 godine

Bez obzira na komentare da namerno gubljenje nije sportski, i zelju da se novcano kaznjava(?!), mislim da to nije opravdano kritikovati jer teniseri su ljudi, a ne sredstvo za zabavu sirokih narodnih masa. Pa sta ako je menadzer turnira dao veliki novac da se neko pojavi - to je rizik koji je menadzer svesno prihvatio da bi povecao profit. Isto i za publiku - pravi ljubitelji sporta bi pre gledali voljnog veterana, nego nabedjenu zvezdu koja zeli da zaradi gubeci... Al izgleda da publika misli da su sportisi tu zbog njih, ne shvatajuci da su pravi sportisti tu zbog zelje da se casno nadmecu...
U sustini, "tankovanjem" u tenisu svi dobiju sta zasluzuju - pohlepni menadzer gubitak, slabije rangirani teniser priliku da pokaze klasu, a publika mogucnost da gleda pravu borbu... U drugim sportovima i nije bas tako...
Sportski pozdrav....

gogibreee

pre 4 godine

To je zato sto igraju neke bezveze turnire. Problem je u sistemu i u pravilima.
Ima previse turnire preko godine tako da svako gleda da dostigne vrhunsku formu za bitne „bitke“
A sa novin pravilama naprimer da kod servisa kada mora da udari loptu u roku 20 sekundi isto iscrpljuje igrace maksimalno.Tako da bi trebalo dase promeni celi kalendar i pravila!

boki

pre 4 godine

To nemoze da se dokaze. Moze da se sumnja ali dokaza za osudu nema. Mozes da izgubis od najslabijeg na svetu jer tog dana nisi bio u formi, ili si osetio bol, ili ti nije bilo dobro, i onda da ti kazu da si tankovao. To nema smisla. Nismo roboto vec ljudi od krvi i mesa.

Salute

pre 4 godine

Nije fer prema publici koja placa skupe karte da vidi tenisere?! Publika ih uvek vidi a kupovinom karte se ne dobija garancija i na dobar mec.

Bard Živa

pre 4 godine

Tankovanje je i kada tim u fudbalu odigra celu sezonu sa "podmladjenim" timom, da bi sledeće sezone ti momci stasali i ujedno uštedeli novac na plate i transfere, da u novoj sezoni mogu da dovedu skuplje igrače...

Dusan

pre 4 godine

Kod vrhunskih igraca to se zove periodizacija, odnosno ulazak u formu. Nece sigurno Novak da ulazi u formu mesec i po pre RG.. Desi se da osvoji taj turnir, ali opet nije u formi, jednostavno je previse dobar.

hit

pre 4 godine

Tankovanje u NBA je najefikasniji način da napraviš šampionski tim.
Namerno igraš loše par sezona pokupiš lutrijske pikove i onda se boriš za vrh, primer 76ersa. Na draftu pokupili Embilda, Simonsa, a za Fulca su promašili koji je bio pik broj 1. Sad su na jednu loptu izgibili finale Istoka. Kasnije kad pokupiš top igrače njima prirodaješ neke vetarane ili slobodne agente.

kraja

pre 4 godine

...bodovi na atp listi svake nove sezone od nule...
...nema "odbrane" pozicije iz prethodne godine...
...kad je djokovic dogurao do 17K bodova, nije postojao vise nikakav motiv da igra, bar sto se bodova tice, jer je u narednoj godine sve "branio" pa mu je svaki gubitak uzimao bodove...
...ako se primeni princip kretanja od nule u svakoj sezoni, samo neka tankuju, nece biti bodova, nece biti poziva na turnire, ode karijera...
...i da, nosioci se odredjuju prema uspehu u prethodnoj godini...

Keynes

pre 4 godine

Novak Tankuje tako sto masterse koristi kao pripreme za GS turnire... Nekad tako i u jeku priprema mazne koju masters titulu kao sad u Madridu, ali bez nekog preteranog napora. Predominantan je trenutno.

ŠOKI P.F.C. PRIJEDOR

pre 4 godine

Davidenko je jednom zaplakao kad ga je sudija upozorio da se ne trudi dovoljno. To se desilo nakon optuzbi da je igrao namjestene meceve.

Vlad Rad

pre 4 godine

A nigde reci o tome da su to zivi ljudi i da prosto moze da naidje los dan na poslu..
Mi svi sudije kao da smo stalno maksinalno fokusirani na svoj posao... Budimo malo realni.

sdned

pre 4 godine

Ko može da dokaže da se neko nije trudio punom snagom? Ili da ima neku internu kalkulaciju? Uvek postoji i bezbroj izgovora: forma, povreda, prehlada, hrana, klima,... Nikakva pravila ne mogu to regulisati.

NN

pre 4 godine

Prvo, danas se svaki meč u bilo kom sportu igra na 100% koncetracije, snage, ishrane, taktike i itd. To jesnostavno nije normalno za jedan ljudski organizam. To bi bilo kao kada bi ajkula 100% svoga vremena provodila u trku za plenom. Jednostavno, to ne nije normalno.
Zbog tako visokog nivoa držanja organizma u napetom stanju i to kod većine sportista, pre ili kasnije mora da dodje da umora kako fizičkog, tako i mentalnog.
A drugo, po meni, to je sve taktika kako da budeš bolji od protivnika. Dakle, sve je to u duhu sporta

kuc kuc

pre 4 godine

Obaveznih turnira je jednostavno previše za ljudski organizam.
A na to tzv. tankovanje se žale isključivo mase koje ne izlaze iz kladionica.
Svačije je pravo da igra meč ili utakmicu kako hoće. Oduvek bilo i biće.

MikiSt.9

pre 4 godine

Sport je biznis kao i svaka druga grana privrede. To sto teniseri "tankuju" je, mozda, i najupadljivije jer je tenis individualni sport ali, sa druge strane, niko ne moze zabraniti bilo kome da odredjuje prioritete u svojoj karijeri!
Nema vise fair-play ni u amaterizmu a kamoli u vrhunskom sportu gde se vrte abnormalne sume novca, gde ucestvuje veliki deo ljudi, kladionice...
A ko zeli zaista, donekle, fair-play u sportu neka gleda fudbalicu ispred zgrade ili u parkicu, sve ostalo je puki zov prohujalih vremena a i nekog, vise postenog, vremena.

CSN&Y

pre 4 godine

Pa toga ima svuda, ne samo u sportu. Šta,zar mislite da svako od nas daje sve od sebe na svom poslu baš svakog dana?Pa, ne bih rekao, ako ćemo iskreno, a plata je uglavnom ista na kraju meseca.Tako da toga ima, bilo je i biće dokle god to rade ljudi, e kad sve pruzmu roboti...

paok

pre 4 godine

Pa svaki normalan covek moze da zakljuci da Nole tankuje na nekim turnirima. Evo na primer Monte Karlo, ili pre njega turnir gde nije branio mnogo bodova i onda iznenadno gubio u ranijim fazama. To se radi kako bi se nesto bodova sacuvalo i za narednu sezonu, jer vec ima veliku prednost u odnosu na drugog na listi. A tek sledi period kad brani mnogo bodova (Posle Rolan Garosa) I logicno je da ce neke turnire ta taktizira (bezbolno) kako bi u narednoj sezoni imao manje bodova za odbranu. U Monte Karlu nije branio mnogo bodova, zato je i ispao, evo videcete i u Rimu taktiziranje i ispadanje u cetvrtfinalu najdalje, pa onda rutinsko osvajanje Rolan Garosa. Pozdrav

Milan

pre 4 godine

Vezano za fudbal - mnogi timovi igraju "3 boda za 3 boda", čime sebi garantuju solidna 3 boda iz dva meča i minimalni napor na terenu, umesto da u dva meča "izginu" na terenu i rizikuju osvajanje samo 2 boda ili manje (2 remija, remi i pozraz).

Zar se ovo ne bi moglo jednostavno rešiti uvođenjem/vraćanjem pravila 2 boda pobeda, jedan bod remi?

sklek

pre 4 godine

Resenje moze biti...na primer...
kad izgubis od losije rangiranog skidaju ti novac sa tvog racuna u procentuma koja zavise koliko je losine rangiran taj igrac!!!!!
Recimi, rangirani bro 3 izgubi od rangiranog br 185! Radi se o turniru master 1000 gde je fond 1 milion. Ako izgubi prvu rundu od njega....skida mu se neki procenat zato sto je izgubio u prvoj rundi plus zato sto je izgubio od nosioca tenisera rangiranog na poziciji 185!!! Neka to bude 500.000 dollara.....jel znas kako bi igrali svi....ne bi bilo...ma bole me uvo....
Drugo...svako ko preskoci turnir a ucestvovao je prosle godine....placa kazne.
Kad vec toliko zaradjuju...pa mora da posotji neke mere..ne samo...videcu da li je to ok za mene!!!!

rs

pre 4 godine

@sklek
na mastersima i grend slemovima svi igraju ozbiljno to su najveci turniri,i rijetko ces vidjeti da neko iz top 10 ispadne od nekog anonimusa u prvom kolu,ovi manji turniri su problem (atp500,atp250)tu igraci uglavnom dodju da se spreme za iduci veci turnir,pa imas nekih neocekivanih poraza gdje se igracima ne igra

Srđan Stojković

pre 4 godine

Ako je neko u poziciji kao Nole,kad ima cilj (sasvim opravdan) da skine sve rekorde u tenisu,naravno da taktika zauzima važno mesto.Pa naravno da će žrtvovati masterse kojih ima sasvim dovoljno i koje može osvajati kad god mu se prohte.Ne juri broj,čuva snagu i zdravlje,ostavlja prostor da i sledeće godine ima gde da uzme bodove.Jer još uvek nekima nije jasno ko je GOAT.Treba po svim parametrima,pa i broju nedelja na vrhu,da bude najbolji da bi svima bilo jasno koliko je dominantan.

Kalkulus

pre 4 godine

Jedan rus teniski fanatik koji se bavi polupreofesionalno tenisom mi je objasnio da ima previse turnira na kojima kao profesionalac morate da ucestvujete. I da ne postoji niko ko bi to mogao fizicki da iznese, jer je gubljenje vremena i snage. E iz tog razloga svi teniseri foliraju povrede i pustaju nubove da ih pobede. U sustini treba promeniti pravilnik a ne primoravati tenisere da ucestvuju na svakom mogucem turniru.

rs

pre 4 godine

tenis je sport u kom ima najvise namjestanja,igra se puno turnira tokom citave godine i ako na jednom izgubis bodove vec iduce sedmice ima novi turnir na kojim mozes osvojiti nove,i tako sve u krug,a tesko se moze dokazati da je neki mec namjesten,uostalom kladionice su sponzori u svim sportovima normalno je da ima namjestanja

Kalkulus

pre 4 godine

Jedan rus teniski fanatik koji se bavi polupreofesionalno tenisom mi je objasnio da ima previse turnira na kojima kao profesionalac morate da ucestvujete. I da ne postoji niko ko bi to mogao fizicki da iznese, jer je gubljenje vremena i snage. E iz tog razloga svi teniseri foliraju povrede i pustaju nubove da ih pobede. U sustini treba promeniti pravilnik a ne primoravati tenisere da ucestvuju na svakom mogucem turniru.

Vlad Rad

pre 4 godine

A nigde reci o tome da su to zivi ljudi i da prosto moze da naidje los dan na poslu..
Mi svi sudije kao da smo stalno maksinalno fokusirani na svoj posao... Budimo malo realni.

Samo kažem

pre 4 godine

Novak tankuje isto, ali je teško primetno jer je trenutno u toliko boljoj formi da nema razloga da se sumnja. Evo u Rimu ima da ispadne taman na vreme kako bi se lepo pripremio za RG sa par dana odmora. Nema šanse da ide dalje od 1/4 finala. Realno i zašto bi sebe istrošio pred RG gde može da ostvari drugi put ono sto niko nije u open eri? Da ne pričamo o ulogu da nakon RG pojuri preostala dva GS i uđe u istoriju kao GOAT. Njemu više i ne treba u karijeri. Možda još koji masters da i tu bude najbolji plus OI za lični ćef.

Keynes

pre 4 godine

Novak Tankuje tako sto masterse koristi kao pripreme za GS turnire... Nekad tako i u jeku priprema mazne koju masters titulu kao sad u Madridu, ali bez nekog preteranog napora. Predominantan je trenutno.

Неедукован

pre 4 godine

A to što je Novak celu noć plaćao piće Marinu i natankovao ga da nije mogao ujutru da se probudi, ne primećuješ? Mladi Cicipas u finale dolazi posle pet mečeve, polufinale igra s Federerom u tri serta, tačno do ponoći, ovaj vaš Srbin u finale ulazi sa tri meča, daleko odmorniji, i tvrdim da je Cicipas izgubio zbog umora, jer je i neozbiljan pa je pre finala singla igrao istog dana finale dubla. A ako su Tim i Cicipaš dobili Federera i Nadala zbog tankovanja, što se onda toliko ponosite pobedama vašeg Srbina protiv dvojice tankera. Da li su klasa ili tankeri?
(Ode tripl-dabl, o čemu ćemo sad da pišemo?)

Ајде, не лупетај. Какав црни умор, дечко има 20 година и причаш нам како није способан за 3-4 сата тениса у два дана. Јел ти је познато да је Новак на 6 турнира за редом узимао пехар и у сваком финалу побеђивао ни мање ни више него Надала? И? Шта мислиш, јел био уморан или је био спреман? Финале АО игра 6 сати након што је претходно 6 мечева играо по Сунцу у три добијена сета. Ако је Циципас у Мадриду био уморан, онда треба да пређе на кликере, није тенис спорт за њега. А та глупост да је Новак наливао Марина је бајка за вас који мислите да би Марин могао да победи Новака. Новак је најспремнији тенисер који је икада играо тенис, тактички и интелектуално такође, зато ће се наузимати пехара, а да се практично и не озноји, а ви ћете причати да су му противници слаби (ко год био). Заправо и јесу слаби, јер он је лига за себе, сви остали су друга лига.

Vladimir

pre 4 godine

Tako nekako deluje i mec naseg Viktora Troickog koji je "uspeo" da izgubi mec koji je vodio sa 6:1 i 5:1 i imao 40:15 na svoj servis i dve mec lopte.
Eto takav mec je on "uspeo" da izgubi. On je poznat kao nervozan i plah igrac koji se lako destabilizuje ali ipak ovakav poraz izgleda kao tankovanje. Mislim da u muskom tenisu do sada niko nije ispustio ovoliku prednost u mecu i to u istoriji tenisa.

boki

pre 4 godine

To nemoze da se dokaze. Moze da se sumnja ali dokaza za osudu nema. Mozes da izgubis od najslabijeg na svetu jer tog dana nisi bio u formi, ili si osetio bol, ili ti nije bilo dobro, i onda da ti kazu da si tankovao. To nema smisla. Nismo roboto vec ljudi od krvi i mesa.

CJC

pre 4 godine

Tako nekako deluje i mec naseg Viktora Troickog koji je "uspeo" da izgubi mec koji je vodio sa 6:1 i 5:1 i imao 40:15 na svoj servis i dve mec lopte. 
Eto takav mec je on "uspeo" da izgubi. On je poznat kao nervozan i plah igrac koji se lako destabilizuje ali ipak ovakav poraz izgleda kao tankovanje. Mislim da u muskom tenisu do sada niko nije ispustio ovoliku prednost u mecu i to u istoriji tenisa.
(Vladimir, 14. maj 2019 11:53)

To nije tankovanje, tankovanje je da je izasao i glat izgubio 2-0 ili da je predao...to je najočitije moguće nameštanje što je uradio.

CSN&Y

pre 4 godine

Pa toga ima svuda, ne samo u sportu. Šta,zar mislite da svako od nas daje sve od sebe na svom poslu baš svakog dana?Pa, ne bih rekao, ako ćemo iskreno, a plata je uglavnom ista na kraju meseca.Tako da toga ima, bilo je i biće dokle god to rade ljudi, e kad sve pruzmu roboti...

NN

pre 4 godine

Prvo, danas se svaki meč u bilo kom sportu igra na 100% koncetracije, snage, ishrane, taktike i itd. To jesnostavno nije normalno za jedan ljudski organizam. To bi bilo kao kada bi ajkula 100% svoga vremena provodila u trku za plenom. Jednostavno, to ne nije normalno.
Zbog tako visokog nivoa držanja organizma u napetom stanju i to kod većine sportista, pre ili kasnije mora da dodje da umora kako fizičkog, tako i mentalnog.
A drugo, po meni, to je sve taktika kako da budeš bolji od protivnika. Dakle, sve je to u duhu sporta

ŠOKI P.F.C. PRIJEDOR

pre 4 godine

Davidenko je jednom zaplakao kad ga je sudija upozorio da se ne trudi dovoljno. To se desilo nakon optuzbi da je igrao namjestene meceve.

kuc kuc

pre 4 godine

Obaveznih turnira je jednostavno previše za ljudski organizam.
A na to tzv. tankovanje se žale isključivo mase koje ne izlaze iz kladionica.
Svačije je pravo da igra meč ili utakmicu kako hoće. Oduvek bilo i biće.

Dusan

pre 4 godine

Kod vrhunskih igraca to se zove periodizacija, odnosno ulazak u formu. Nece sigurno Novak da ulazi u formu mesec i po pre RG.. Desi se da osvoji taj turnir, ali opet nije u formi, jednostavno je previse dobar.

MikiSt.9

pre 4 godine

Sport je biznis kao i svaka druga grana privrede. To sto teniseri "tankuju" je, mozda, i najupadljivije jer je tenis individualni sport ali, sa druge strane, niko ne moze zabraniti bilo kome da odredjuje prioritete u svojoj karijeri!
Nema vise fair-play ni u amaterizmu a kamoli u vrhunskom sportu gde se vrte abnormalne sume novca, gde ucestvuje veliki deo ljudi, kladionice...
A ko zeli zaista, donekle, fair-play u sportu neka gleda fudbalicu ispred zgrade ili u parkicu, sve ostalo je puki zov prohujalih vremena a i nekog, vise postenog, vremena.

Salute

pre 4 godine

Nije fer prema publici koja placa skupe karte da vidi tenisere?! Publika ih uvek vidi a kupovinom karte se ne dobija garancija i na dobar mec.

hit

pre 4 godine

Tankovanje u NBA je najefikasniji način da napraviš šampionski tim.
Namerno igraš loše par sezona pokupiš lutrijske pikove i onda se boriš za vrh, primer 76ersa. Na draftu pokupili Embilda, Simonsa, a za Fulca su promašili koji je bio pik broj 1. Sad su na jednu loptu izgibili finale Istoka. Kasnije kad pokupiš top igrače njima prirodaješ neke vetarane ili slobodne agente.

sklek

pre 4 godine

Resenje moze biti...na primer...
kad izgubis od losije rangiranog skidaju ti novac sa tvog racuna u procentuma koja zavise koliko je losine rangiran taj igrac!!!!!
Recimi, rangirani bro 3 izgubi od rangiranog br 185! Radi se o turniru master 1000 gde je fond 1 milion. Ako izgubi prvu rundu od njega....skida mu se neki procenat zato sto je izgubio u prvoj rundi plus zato sto je izgubio od nosioca tenisera rangiranog na poziciji 185!!! Neka to bude 500.000 dollara.....jel znas kako bi igrali svi....ne bi bilo...ma bole me uvo....
Drugo...svako ko preskoci turnir a ucestvovao je prosle godine....placa kazne.
Kad vec toliko zaradjuju...pa mora da posotji neke mere..ne samo...videcu da li je to ok za mene!!!!

Srđan Stojković

pre 4 godine

Ako je neko u poziciji kao Nole,kad ima cilj (sasvim opravdan) da skine sve rekorde u tenisu,naravno da taktika zauzima važno mesto.Pa naravno da će žrtvovati masterse kojih ima sasvim dovoljno i koje može osvajati kad god mu se prohte.Ne juri broj,čuva snagu i zdravlje,ostavlja prostor da i sledeće godine ima gde da uzme bodove.Jer još uvek nekima nije jasno ko je GOAT.Treba po svim parametrima,pa i broju nedelja na vrhu,da bude najbolji da bi svima bilo jasno koliko je dominantan.

Cento

pre 4 godine

Федерер је задњих година више пута изгубио да се не би састао са Ђоковићем.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (СТ, 14. maj 2019 11:02) #

Rodjo zvani tanker.

Onako usput

pre 4 godine

Ja malopre natankovao evro dizel do vrha. Podleže li to kažnjavanju?
(Peca, 14. maj 2019 10:46) # Link
Jel bilo ono: sipaj mastore pun za 'iljadu dinara! Samo tankuj :D

sdned

pre 4 godine

Ko može da dokaže da se neko nije trudio punom snagom? Ili da ima neku internu kalkulaciju? Uvek postoji i bezbroj izgovora: forma, povreda, prehlada, hrana, klima,... Nikakva pravila ne mogu to regulisati.

realno

pre 4 godine

Ovi što tankuju zovu se tankeri, a Novak je tu "goat".
(Novak je najveću tanker, 14. maj 2019 11:49)

Neka si ti meni srecan, mali čoveče.

Putnik

pre 4 godine

Gledali smo skoro tankovanje u vidu vežbanja štop-lopti kroz mečeve jednog turnira. Očigledno da je Nole minimum dva turnira smatrao pripremnim vežbama za Rolan Garos, koji mu jeste bitan. Da je fer prema organizoatorima turnira - nije. Sa druge strane njemu je poslužilo svrsi. To ćemo tek videti kada se sretne sa Nadalom. Jel nameštao? Nije. Samo je stavljao veći naglasak na određene aspekte igre, u kojima na šljaci ima problem, pa šta bude. Ako pobedi, dobro je, ako ne, zabole ga, pripremao se za njemu bitniji turnir. Ne može trening nikada da bude tako dobra priprema kao takmičarski turnir. I ko to može da mu zabrani? Ako su organizatori nezadovoljni njegovim zalaganjem, mogu drugi put da ga preskoče i to je to. Ako hoćeš atraktivne učesnike na nekom za iste manje bitnom turniru platiš to time što im trpiš poneke bubice.

reddragonSRB

pre 4 godine

Sve je to sastavni deo svakog takmicenja otkad je sveta,veka i otkad se ljudi kao svesna bica takmice ...razliciti pristupi i taktike sto je sasvim normalno..niti se izgubila sustina takmicenja...samo za takav pristup sada postiji izraz a to je "tankovanje"...glupost je neunistiva..evo primer: u odredjenim kolektivnim sportovima kosarka, rukomet ili odbojka pocne utakmica i jedna ekipa napravi ogromnu rezultatsku prednost npr. rukomet rezultat bude u prvom poluvremenu 22:5 za domacina, trener odluci da u drugon poluvremenu odmori standarde igrace i u ubaci rezerve da se dokazu ..da li je to "tankovanje" utakmice ili sta??

Igor

pre 4 godine

Nole je nedavno gubio na dva turnira zaredom u 1. ili 2. kolu. Namerno je izgubio, nije hteo da se forsira da bi uzeo RG. Sad podize nivo igre za RG. Jos tad sam rekao. Kao sto su Federer i Nadal sad igrali sa manje zelje. Mada je Dominik Tim namucio i Novaka.

Lik

pre 4 godine

Ako igrača čeka važan turnir na kome planira da da sve od sebe ne bi li ga osvojio a pre toga treba da odigra par "nevažnih" turnira, pa normalno je da će da se štedi, utoliko pre ako je stariji.
Novak je očigledan primer za to ali ne samo on nego i gotovo svi drugi iz vrha.
Kladionice najviše zarađuju na takvim, slabijim turnirima jer po pravilu navijači uvek u najvećem procentu tipuju na svog ljubimca.
Jedini za koga može da se kaže da uvek izgara je Nadal ali to ima svoju cenu, polako posustaje dok recimo Federer i dalje gura lagano bez obzira na godine dok Novak na GSovima pokazuje jedno sasvim drugo izdanje.

Duxlapovo

pre 4 godine

Bez obzira na komentare da namerno gubljenje nije sportski, i zelju da se novcano kaznjava(?!), mislim da to nije opravdano kritikovati jer teniseri su ljudi, a ne sredstvo za zabavu sirokih narodnih masa. Pa sta ako je menadzer turnira dao veliki novac da se neko pojavi - to je rizik koji je menadzer svesno prihvatio da bi povecao profit. Isto i za publiku - pravi ljubitelji sporta bi pre gledali voljnog veterana, nego nabedjenu zvezdu koja zeli da zaradi gubeci... Al izgleda da publika misli da su sportisi tu zbog njih, ne shvatajuci da su pravi sportisti tu zbog zelje da se casno nadmecu...
U sustini, "tankovanjem" u tenisu svi dobiju sta zasluzuju - pohlepni menadzer gubitak, slabije rangirani teniser priliku da pokaze klasu, a publika mogucnost da gleda pravu borbu... U drugim sportovima i nije bas tako...
Sportski pozdrav....

gogibreee

pre 4 godine

To je zato sto igraju neke bezveze turnire. Problem je u sistemu i u pravilima.
Ima previse turnire preko godine tako da svako gleda da dostigne vrhunsku formu za bitne „bitke“
A sa novin pravilama naprimer da kod servisa kada mora da udari loptu u roku 20 sekundi isto iscrpljuje igrace maksimalno.Tako da bi trebalo dase promeni celi kalendar i pravila!

paok

pre 4 godine

Pa svaki normalan covek moze da zakljuci da Nole tankuje na nekim turnirima. Evo na primer Monte Karlo, ili pre njega turnir gde nije branio mnogo bodova i onda iznenadno gubio u ranijim fazama. To se radi kako bi se nesto bodova sacuvalo i za narednu sezonu, jer vec ima veliku prednost u odnosu na drugog na listi. A tek sledi period kad brani mnogo bodova (Posle Rolan Garosa) I logicno je da ce neke turnire ta taktizira (bezbolno) kako bi u narednoj sezoni imao manje bodova za odbranu. U Monte Karlu nije branio mnogo bodova, zato je i ispao, evo videcete i u Rimu taktiziranje i ispadanje u cetvrtfinalu najdalje, pa onda rutinsko osvajanje Rolan Garosa. Pozdrav

basket majstor NS

pre 4 godine

jednostavno je...
- tankovanje se ne isplati igračima ispod 100-tog mesta čak i kad ih NE UHVATE... (ti igrači "ginu" za svaki dolar da bi opstali na Turu);
- ATP namesti RIGIDNO pravilo da najboljih 30 moraju igrati sve Masterse (sezona je previše duga) i to stariji top30 igrači...

Dakle, problem je tankovanje top30 igrača, oni mogu priuštiti i da plate tih 20.000 penal dolara.

Treba dati SLOBODU starijim igračima da igraju šta žele. Tačka.

JAximus

pre 4 godine

Pa namesta se na najvecim turnirima,a kamoli na celendzerima,juce Edmund vodi 6-4 i 4-1 i onda lik gubi 8 ili 9 gemova zaredom a izgubio je i 16 poena u nizu cini mi se,pa to ne moze apsolutno nikom da se desi,osim ako ne zelis to!

rs

pre 4 godine

tenis je sport u kom ima najvise namjestanja,igra se puno turnira tokom citave godine i ako na jednom izgubis bodove vec iduce sedmice ima novi turnir na kojim mozes osvojiti nove,i tako sve u krug,a tesko se moze dokazati da je neki mec namjesten,uostalom kladionice su sponzori u svim sportovima normalno je da ima namjestanja

rs

pre 4 godine

@sklek
na mastersima i grend slemovima svi igraju ozbiljno to su najveci turniri,i rijetko ces vidjeti da neko iz top 10 ispadne od nekog anonimusa u prvom kolu,ovi manji turniri su problem (atp500,atp250)tu igraci uglavnom dodju da se spreme za iduci veci turnir,pa imas nekih neocekivanih poraza gdje se igracima ne igra

hladnjacar

pre 4 godine

ne nego ce neka mastiljara da im kaze kad i koliko da se trude i igraju . ziva bica pod 1. a pod 2 njihova stvar kako igraju dok god nemaju finansijsku korist od tog "namestanja".

kraja

pre 4 godine

...bodovi na atp listi svake nove sezone od nule...
...nema "odbrane" pozicije iz prethodne godine...
...kad je djokovic dogurao do 17K bodova, nije postojao vise nikakav motiv da igra, bar sto se bodova tice, jer je u narednoj godine sve "branio" pa mu je svaki gubitak uzimao bodove...
...ako se primeni princip kretanja od nule u svakoj sezoni, samo neka tankuju, nece biti bodova, nece biti poziva na turnire, ode karijera...
...i da, nosioci se odredjuju prema uspehu u prethodnoj godini...

Djoksa

pre 4 godine

I još jedan vid tankovanja u tenisu, kad se meč na Grand Slemu otegne u trećem setu, bude 2:1, a onda jači teniser "skuplja snagu" u četvrtom setu pa ga izgubi 6:0 ili 6:1 i na kraju ubedljivo slavi u petom setu.

A.

pre 4 godine

Sada izraz za neočekivani poraz jedne strane (i pobedu druge strane) 'lopta je okrugla', u smislu, desilo se, nije unapred smišljeno, menjamo u 'tankovanje', u smislu, sa namerom, unapred smišljeno.

U ljudskim životima je sve više laži i prevara, tako da smo sve više nepoverljivi, pa sada i za nečiji poraz smatramo (i to u većini slučajeva, ako ne i svim) da je iz interesa. Zanemarujemo da igraju ljudi, a ne roboti.

PS: Zorane, stranica je isto što i ivica, zato (može samo da) knjiga ima 387 strana.

Ostin A

pre 4 godine

Postoji gomila pravila u NBA koji otežavaju tankovanje, ali nijedno nije 100% uspešno.

1. Pre svega najgori klub više ne dobija automatski prvi pik. Niti ima najviše šanse za prvog pika. Određuje se na osnovu procenata. Tri najgora tima imaju po 14% šanse za prvog pika, četvrti najgori 12 pa 10, 9...
2. Nagrade za pobede i plasman u plejof.
3. Zabranjeno odmaranje više igrača na utakmicama.
4. Igrač koji se odmara mora da bude prisutan na klupi.
5. Smanjivanje broja b2b utakmica.

Naravno, ovo je daleko od potpunog ukidanja mogućnosti tankovanja, ali u odnosu na '80 i '90 gde je stanje zaista bilo katastrofalno koliko je nezanimljiva bila liga zadnjih 15-20 utakmica, sada je super.

Isterivac botova

pre 4 godine

A nigde ni reci o motivu kod pravih sampiona? Pravi sampion kad je 100% motivisan, izadje na teren i pobedi. Kada nije, mozda pobedi, a mozda i izgubi ako ovaj slabiji ima dan i narocito vecu zelju. Prosto, ne moze Novak da ima isti motiv u Rimu nego u Parizu, a narocito posle osvojenog Madrida. Isto je bilo i prosle godine pre Sinsinatija kada je izgubio od Cicipasa. Sve su to vrhunski teniseri i nece gubiti namerno, ali nece davati 100 posto sebe ako nema motiv. To prosto nije tankovanje, nego su naleteli na nekoga ko moze da ih pobedi ako nisu na 100%.

Milan

pre 4 godine

Vezano za fudbal - mnogi timovi igraju "3 boda za 3 boda", čime sebi garantuju solidna 3 boda iz dva meča i minimalni napor na terenu, umesto da u dva meča "izginu" na terenu i rizikuju osvajanje samo 2 boda ili manje (2 remija, remi i pozraz).

Zar se ovo ne bi moglo jednostavno rešiti uvođenjem/vraćanjem pravila 2 boda pobeda, jedan bod remi?

Tako znači

pre 4 godine

Ovi što tankuju zovu se tankeri, a Novak je tu "goat".
(Novak je najveću tanker, 14. maj 2019 11:49)

Neka si ti meni srecan, mali čoveče.
(realno, 14. maj 2019 12:11)

Što si se ti zbog mene rasplakao, kao da si Miljana Kuljić, šta ti dođe Novak? Kad ti je toliko blizak onda kaži ko je natankovao Marina one noći pa nije došao sutradan na meč? Ko mu je sve vreme plaćao piće?

THE FINAL CUT

pre 4 godine

Танковање у тенису је другачије од танковања у осталим спортовима. У фудбалу тим танкује против слабијег противника зарад одмора играча за наредно, важније коло. У кошарци танкују зарад бољег пласмана за драфт итд. У тенису ако танкујете, изгубите меч и испадате са турнира, нема никакве користи. Тако да мотив може бити једино кладионица или једноставно мањак жеље за победом.

Bard Živa

pre 4 godine

Tankovanje je i kada tim u fudbalu odigra celu sezonu sa "podmladjenim" timom, da bi sledeće sezone ti momci stasali i ujedno uštedeli novac na plate i transfere, da u novoj sezoni mogu da dovedu skuplje igrače...

Download

pre 4 godine

To mi zvuci kao danas mi se ne radi i danas necu da radim. Pa ja bih uveo drasticne kazne kako tebe neko bi kaznio zato sto ne radis tako i sportistu treba da kaznis zato sto nece da igra. Pa ti radis za za 300e i tek u 65g odes u penziju a on igra za 30000e a u 35g ode u penziju.

dr. Roddick

pre 4 godine

Nas nole je tankovao celu 2017 i deo 2018 kako bi izbegao Feda i Nadala, kako bi sacuvao jedinu statistiku koja ide njemu u prilog H2H ! LOL

Ode tripl-dabl, o čemu ćemo sad da pišemo?

pre 4 godine

Tankovali su i Federer i Nadal u Madridu da ne igraju sa noletom
(prle, 14. maj 2019 10:04)

A to što je Novak celu noć plaćao piće Marinu i natankovao ga da nije mogao ujutru da se probudi, ne primećuješ? Mladi Cicipas u finale dolazi posle pet mečeve, polufinale igra s Federerom u tri serta, tačno do ponoći, ovaj vaš Srbin u finale ulazi sa tri meča, daleko odmorniji, i tvrdim da je Cicipas izgubio zbog umora, jer je i neozbiljan pa je pre finala singla igrao istog dana finale dubla. A ako su Tim i Cicipaš dobili Federera i Nadala zbog tankovanja, što se onda toliko ponosite pobedama vašeg Srbina protiv dvojice tankera. Da li su klasa ili tankeri?

Bodibond

pre 4 godine

Ovi što tankuju zovu se tankeri, a Novak je tu "goat".
(Novak je najveću tanker, 14. maj 2019 11:49)

Naravno, samo to botovi nikako sa shvate.

Bodibond

pre 4 godine

Ee pa sad kontam sta je tankovanje, ja bih to zestoko kaznjavao. Pa Juventus je zbog TANKOVANJA 2006. godine izbacen u drugu ligu.

Никола Р.

pre 4 godine

Свака, па и спортска, каријера има свој ток, успоне и падове и наравно крај. Сваки дан у каријери такође варира: некад јаче, некад слабије. Није каријера један поен, нити један меч па да даш све што имаш. Има милион разлога да стиснеш или попустиш гас и кад канале копаш, а камоли кад си врхунски спортиста. Посебно у данашње доба, кад су им зарада тако велике, природно је да планирају сваки ват потрошене енергије, сваки замах и удисај. Разлике су мулти-милионске, а каријера је дууууга (ако се пазиш). Ко даје 100% сваки дан цијели дан, тај неће доживјети пензију. Стара је филозофија знати улагати у оне што ти навише користи даје.

sklek

pre 4 godine

Resenje moze biti...na primer...
kad izgubis od losije rangiranog skidaju ti novac sa tvog racuna u procentuma koja zavise koliko je losine rangiran taj igrac!!!!!
Recimi, rangirani bro 3 izgubi od rangiranog br 185! Radi se o turniru master 1000 gde je fond 1 milion. Ako izgubi prvu rundu od njega....skida mu se neki procenat zato sto je izgubio u prvoj rundi plus zato sto je izgubio od nosioca tenisera rangiranog na poziciji 185!!! Neka to bude 500.000 dollara.....jel znas kako bi igrali svi....ne bi bilo...ma bole me uvo....
Drugo...svako ko preskoci turnir a ucestvovao je prosle godine....placa kazne.
Kad vec toliko zaradjuju...pa mora da posotji neke mere..ne samo...videcu da li je to ok za mene!!!!

dr. Roddick

pre 4 godine

Nas nole je tankovao celu 2017 i deo 2018 kako bi izbegao Feda i Nadala, kako bi sacuvao jedinu statistiku koja ide njemu u prilog H2H ! LOL

Ode tripl-dabl, o čemu ćemo sad da pišemo?

pre 4 godine

Tankovali su i Federer i Nadal u Madridu da ne igraju sa noletom
(prle, 14. maj 2019 10:04)

A to što je Novak celu noć plaćao piće Marinu i natankovao ga da nije mogao ujutru da se probudi, ne primećuješ? Mladi Cicipas u finale dolazi posle pet mečeve, polufinale igra s Federerom u tri serta, tačno do ponoći, ovaj vaš Srbin u finale ulazi sa tri meča, daleko odmorniji, i tvrdim da je Cicipas izgubio zbog umora, jer je i neozbiljan pa je pre finala singla igrao istog dana finale dubla. A ako su Tim i Cicipaš dobili Federera i Nadala zbog tankovanja, što se onda toliko ponosite pobedama vašeg Srbina protiv dvojice tankera. Da li su klasa ili tankeri?

Tako znači

pre 4 godine

Ovi što tankuju zovu se tankeri, a Novak je tu "goat".
(Novak je najveću tanker, 14. maj 2019 11:49)

Neka si ti meni srecan, mali čoveče.
(realno, 14. maj 2019 12:11)

Što si se ti zbog mene rasplakao, kao da si Miljana Kuljić, šta ti dođe Novak? Kad ti je toliko blizak onda kaži ko je natankovao Marina one noći pa nije došao sutradan na meč? Ko mu je sve vreme plaćao piće?

Bodibond

pre 4 godine

Ovi što tankuju zovu se tankeri, a Novak je tu "goat".
(Novak je najveću tanker, 14. maj 2019 11:49)

Naravno, samo to botovi nikako sa shvate.

kraja

pre 4 godine

...bodovi na atp listi svake nove sezone od nule...
...nema "odbrane" pozicije iz prethodne godine...
...kad je djokovic dogurao do 17K bodova, nije postojao vise nikakav motiv da igra, bar sto se bodova tice, jer je u narednoj godine sve "branio" pa mu je svaki gubitak uzimao bodove...
...ako se primeni princip kretanja od nule u svakoj sezoni, samo neka tankuju, nece biti bodova, nece biti poziva na turnire, ode karijera...
...i da, nosioci se odredjuju prema uspehu u prethodnoj godini...

Bodibond

pre 4 godine

Ee pa sad kontam sta je tankovanje, ja bih to zestoko kaznjavao. Pa Juventus je zbog TANKOVANJA 2006. godine izbacen u drugu ligu.

Kalkulus

pre 4 godine

Jedan rus teniski fanatik koji se bavi polupreofesionalno tenisom mi je objasnio da ima previse turnira na kojima kao profesionalac morate da ucestvujete. I da ne postoji niko ko bi to mogao fizicki da iznese, jer je gubljenje vremena i snage. E iz tog razloga svi teniseri foliraju povrede i pustaju nubove da ih pobede. U sustini treba promeniti pravilnik a ne primoravati tenisere da ucestvuju na svakom mogucem turniru.

Vlad Rad

pre 4 godine

A nigde reci o tome da su to zivi ljudi i da prosto moze da naidje los dan na poslu..
Mi svi sudije kao da smo stalno maksinalno fokusirani na svoj posao... Budimo malo realni.

paok

pre 4 godine

Pa svaki normalan covek moze da zakljuci da Nole tankuje na nekim turnirima. Evo na primer Monte Karlo, ili pre njega turnir gde nije branio mnogo bodova i onda iznenadno gubio u ranijim fazama. To se radi kako bi se nesto bodova sacuvalo i za narednu sezonu, jer vec ima veliku prednost u odnosu na drugog na listi. A tek sledi period kad brani mnogo bodova (Posle Rolan Garosa) I logicno je da ce neke turnire ta taktizira (bezbolno) kako bi u narednoj sezoni imao manje bodova za odbranu. U Monte Karlu nije branio mnogo bodova, zato je i ispao, evo videcete i u Rimu taktiziranje i ispadanje u cetvrtfinalu najdalje, pa onda rutinsko osvajanje Rolan Garosa. Pozdrav

Download

pre 4 godine

To mi zvuci kao danas mi se ne radi i danas necu da radim. Pa ja bih uveo drasticne kazne kako tebe neko bi kaznio zato sto ne radis tako i sportistu treba da kaznis zato sto nece da igra. Pa ti radis za za 300e i tek u 65g odes u penziju a on igra za 30000e a u 35g ode u penziju.

Bard Živa

pre 4 godine

Tankovanje je i kada tim u fudbalu odigra celu sezonu sa "podmladjenim" timom, da bi sledeće sezone ti momci stasali i ujedno uštedeli novac na plate i transfere, da u novoj sezoni mogu da dovedu skuplje igrače...

Samo kažem

pre 4 godine

Novak tankuje isto, ali je teško primetno jer je trenutno u toliko boljoj formi da nema razloga da se sumnja. Evo u Rimu ima da ispadne taman na vreme kako bi se lepo pripremio za RG sa par dana odmora. Nema šanse da ide dalje od 1/4 finala. Realno i zašto bi sebe istrošio pred RG gde može da ostvari drugi put ono sto niko nije u open eri? Da ne pričamo o ulogu da nakon RG pojuri preostala dva GS i uđe u istoriju kao GOAT. Njemu više i ne treba u karijeri. Možda još koji masters da i tu bude najbolji plus OI za lični ćef.

Неедукован

pre 4 godine

A to što je Novak celu noć plaćao piće Marinu i natankovao ga da nije mogao ujutru da se probudi, ne primećuješ? Mladi Cicipas u finale dolazi posle pet mečeve, polufinale igra s Federerom u tri serta, tačno do ponoći, ovaj vaš Srbin u finale ulazi sa tri meča, daleko odmorniji, i tvrdim da je Cicipas izgubio zbog umora, jer je i neozbiljan pa je pre finala singla igrao istog dana finale dubla. A ako su Tim i Cicipaš dobili Federera i Nadala zbog tankovanja, što se onda toliko ponosite pobedama vašeg Srbina protiv dvojice tankera. Da li su klasa ili tankeri?
(Ode tripl-dabl, o čemu ćemo sad da pišemo?)

Ајде, не лупетај. Какав црни умор, дечко има 20 година и причаш нам како није способан за 3-4 сата тениса у два дана. Јел ти је познато да је Новак на 6 турнира за редом узимао пехар и у сваком финалу побеђивао ни мање ни више него Надала? И? Шта мислиш, јел био уморан или је био спреман? Финале АО игра 6 сати након што је претходно 6 мечева играо по Сунцу у три добијена сета. Ако је Циципас у Мадриду био уморан, онда треба да пређе на кликере, није тенис спорт за њега. А та глупост да је Новак наливао Марина је бајка за вас који мислите да би Марин могао да победи Новака. Новак је најспремнији тенисер који је икада играо тенис, тактички и интелектуално такође, зато ће се наузимати пехара, а да се практично и не озноји, а ви ћете причати да су му противници слаби (ко год био). Заправо и јесу слаби, јер он је лига за себе, сви остали су друга лига.

Igor

pre 4 godine

Nole je nedavno gubio na dva turnira zaredom u 1. ili 2. kolu. Namerno je izgubio, nije hteo da se forsira da bi uzeo RG. Sad podize nivo igre za RG. Jos tad sam rekao. Kao sto su Federer i Nadal sad igrali sa manje zelje. Mada je Dominik Tim namucio i Novaka.

Vladimir

pre 4 godine

Tako nekako deluje i mec naseg Viktora Troickog koji je "uspeo" da izgubi mec koji je vodio sa 6:1 i 5:1 i imao 40:15 na svoj servis i dve mec lopte.
Eto takav mec je on "uspeo" da izgubi. On je poznat kao nervozan i plah igrac koji se lako destabilizuje ali ipak ovakav poraz izgleda kao tankovanje. Mislim da u muskom tenisu do sada niko nije ispustio ovoliku prednost u mecu i to u istoriji tenisa.

Duxlapovo

pre 4 godine

Bez obzira na komentare da namerno gubljenje nije sportski, i zelju da se novcano kaznjava(?!), mislim da to nije opravdano kritikovati jer teniseri su ljudi, a ne sredstvo za zabavu sirokih narodnih masa. Pa sta ako je menadzer turnira dao veliki novac da se neko pojavi - to je rizik koji je menadzer svesno prihvatio da bi povecao profit. Isto i za publiku - pravi ljubitelji sporta bi pre gledali voljnog veterana, nego nabedjenu zvezdu koja zeli da zaradi gubeci... Al izgleda da publika misli da su sportisi tu zbog njih, ne shvatajuci da su pravi sportisti tu zbog zelje da se casno nadmecu...
U sustini, "tankovanjem" u tenisu svi dobiju sta zasluzuju - pohlepni menadzer gubitak, slabije rangirani teniser priliku da pokaze klasu, a publika mogucnost da gleda pravu borbu... U drugim sportovima i nije bas tako...
Sportski pozdrav....

boki

pre 4 godine

To nemoze da se dokaze. Moze da se sumnja ali dokaza za osudu nema. Mozes da izgubis od najslabijeg na svetu jer tog dana nisi bio u formi, ili si osetio bol, ili ti nije bilo dobro, i onda da ti kazu da si tankovao. To nema smisla. Nismo roboto vec ljudi od krvi i mesa.

hit

pre 4 godine

Tankovanje u NBA je najefikasniji način da napraviš šampionski tim.
Namerno igraš loše par sezona pokupiš lutrijske pikove i onda se boriš za vrh, primer 76ersa. Na draftu pokupili Embilda, Simonsa, a za Fulca su promašili koji je bio pik broj 1. Sad su na jednu loptu izgibili finale Istoka. Kasnije kad pokupiš top igrače njima prirodaješ neke vetarane ili slobodne agente.

Cento

pre 4 godine

Федерер је задњих година више пута изгубио да се не би састао са Ђоковићем.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (СТ, 14. maj 2019 11:02) #

Rodjo zvani tanker.

Milan

pre 4 godine

Vezano za fudbal - mnogi timovi igraju "3 boda za 3 boda", čime sebi garantuju solidna 3 boda iz dva meča i minimalni napor na terenu, umesto da u dva meča "izginu" na terenu i rizikuju osvajanje samo 2 boda ili manje (2 remija, remi i pozraz).

Zar se ovo ne bi moglo jednostavno rešiti uvođenjem/vraćanjem pravila 2 boda pobeda, jedan bod remi?

Keynes

pre 4 godine

Novak Tankuje tako sto masterse koristi kao pripreme za GS turnire... Nekad tako i u jeku priprema mazne koju masters titulu kao sad u Madridu, ali bez nekog preteranog napora. Predominantan je trenutno.

realno

pre 4 godine

Ovi što tankuju zovu se tankeri, a Novak je tu "goat".
(Novak je najveću tanker, 14. maj 2019 11:49)

Neka si ti meni srecan, mali čoveče.

Lik

pre 4 godine

Ako igrača čeka važan turnir na kome planira da da sve od sebe ne bi li ga osvojio a pre toga treba da odigra par "nevažnih" turnira, pa normalno je da će da se štedi, utoliko pre ako je stariji.
Novak je očigledan primer za to ali ne samo on nego i gotovo svi drugi iz vrha.
Kladionice najviše zarađuju na takvim, slabijim turnirima jer po pravilu navijači uvek u najvećem procentu tipuju na svog ljubimca.
Jedini za koga može da se kaže da uvek izgara je Nadal ali to ima svoju cenu, polako posustaje dok recimo Federer i dalje gura lagano bez obzira na godine dok Novak na GSovima pokazuje jedno sasvim drugo izdanje.

Isterivac botova

pre 4 godine

A nigde ni reci o motivu kod pravih sampiona? Pravi sampion kad je 100% motivisan, izadje na teren i pobedi. Kada nije, mozda pobedi, a mozda i izgubi ako ovaj slabiji ima dan i narocito vecu zelju. Prosto, ne moze Novak da ima isti motiv u Rimu nego u Parizu, a narocito posle osvojenog Madrida. Isto je bilo i prosle godine pre Sinsinatija kada je izgubio od Cicipasa. Sve su to vrhunski teniseri i nece gubiti namerno, ali nece davati 100 posto sebe ako nema motiv. To prosto nije tankovanje, nego su naleteli na nekoga ko moze da ih pobedi ako nisu na 100%.

Srđan Stojković

pre 4 godine

Ako je neko u poziciji kao Nole,kad ima cilj (sasvim opravdan) da skine sve rekorde u tenisu,naravno da taktika zauzima važno mesto.Pa naravno da će žrtvovati masterse kojih ima sasvim dovoljno i koje može osvajati kad god mu se prohte.Ne juri broj,čuva snagu i zdravlje,ostavlja prostor da i sledeće godine ima gde da uzme bodove.Jer još uvek nekima nije jasno ko je GOAT.Treba po svim parametrima,pa i broju nedelja na vrhu,da bude najbolji da bi svima bilo jasno koliko je dominantan.

reddragonSRB

pre 4 godine

Sve je to sastavni deo svakog takmicenja otkad je sveta,veka i otkad se ljudi kao svesna bica takmice ...razliciti pristupi i taktike sto je sasvim normalno..niti se izgubila sustina takmicenja...samo za takav pristup sada postiji izraz a to je "tankovanje"...glupost je neunistiva..evo primer: u odredjenim kolektivnim sportovima kosarka, rukomet ili odbojka pocne utakmica i jedna ekipa napravi ogromnu rezultatsku prednost npr. rukomet rezultat bude u prvom poluvremenu 22:5 za domacina, trener odluci da u drugon poluvremenu odmori standarde igrace i u ubaci rezerve da se dokazu ..da li je to "tankovanje" utakmice ili sta??

Putnik

pre 4 godine

Gledali smo skoro tankovanje u vidu vežbanja štop-lopti kroz mečeve jednog turnira. Očigledno da je Nole minimum dva turnira smatrao pripremnim vežbama za Rolan Garos, koji mu jeste bitan. Da je fer prema organizoatorima turnira - nije. Sa druge strane njemu je poslužilo svrsi. To ćemo tek videti kada se sretne sa Nadalom. Jel nameštao? Nije. Samo je stavljao veći naglasak na određene aspekte igre, u kojima na šljaci ima problem, pa šta bude. Ako pobedi, dobro je, ako ne, zabole ga, pripremao se za njemu bitniji turnir. Ne može trening nikada da bude tako dobra priprema kao takmičarski turnir. I ko to može da mu zabrani? Ako su organizatori nezadovoljni njegovim zalaganjem, mogu drugi put da ga preskoče i to je to. Ako hoćeš atraktivne učesnike na nekom za iste manje bitnom turniru platiš to time što im trpiš poneke bubice.

Djoksa

pre 4 godine

I još jedan vid tankovanja u tenisu, kad se meč na Grand Slemu otegne u trećem setu, bude 2:1, a onda jači teniser "skuplja snagu" u četvrtom setu pa ga izgubi 6:0 ili 6:1 i na kraju ubedljivo slavi u petom setu.

Salute

pre 4 godine

Nije fer prema publici koja placa skupe karte da vidi tenisere?! Publika ih uvek vidi a kupovinom karte se ne dobija garancija i na dobar mec.

gogibreee

pre 4 godine

To je zato sto igraju neke bezveze turnire. Problem je u sistemu i u pravilima.
Ima previse turnire preko godine tako da svako gleda da dostigne vrhunsku formu za bitne „bitke“
A sa novin pravilama naprimer da kod servisa kada mora da udari loptu u roku 20 sekundi isto iscrpljuje igrace maksimalno.Tako da bi trebalo dase promeni celi kalendar i pravila!

hladnjacar

pre 4 godine

ne nego ce neka mastiljara da im kaze kad i koliko da se trude i igraju . ziva bica pod 1. a pod 2 njihova stvar kako igraju dok god nemaju finansijsku korist od tog "namestanja".

Ostin A

pre 4 godine

Postoji gomila pravila u NBA koji otežavaju tankovanje, ali nijedno nije 100% uspešno.

1. Pre svega najgori klub više ne dobija automatski prvi pik. Niti ima najviše šanse za prvog pika. Određuje se na osnovu procenata. Tri najgora tima imaju po 14% šanse za prvog pika, četvrti najgori 12 pa 10, 9...
2. Nagrade za pobede i plasman u plejof.
3. Zabranjeno odmaranje više igrača na utakmicama.
4. Igrač koji se odmara mora da bude prisutan na klupi.
5. Smanjivanje broja b2b utakmica.

Naravno, ovo je daleko od potpunog ukidanja mogućnosti tankovanja, ali u odnosu na '80 i '90 gde je stanje zaista bilo katastrofalno koliko je nezanimljiva bila liga zadnjih 15-20 utakmica, sada je super.

THE FINAL CUT

pre 4 godine

Танковање у тенису је другачије од танковања у осталим спортовима. У фудбалу тим танкује против слабијег противника зарад одмора играча за наредно, важније коло. У кошарци танкују зарад бољег пласмана за драфт итд. У тенису ако танкујете, изгубите меч и испадате са турнира, нема никакве користи. Тако да мотив може бити једино кладионица или једноставно мањак жеље за победом.

NN

pre 4 godine

Prvo, danas se svaki meč u bilo kom sportu igra na 100% koncetracije, snage, ishrane, taktike i itd. To jesnostavno nije normalno za jedan ljudski organizam. To bi bilo kao kada bi ajkula 100% svoga vremena provodila u trku za plenom. Jednostavno, to ne nije normalno.
Zbog tako visokog nivoa držanja organizma u napetom stanju i to kod većine sportista, pre ili kasnije mora da dodje da umora kako fizičkog, tako i mentalnog.
A drugo, po meni, to je sve taktika kako da budeš bolji od protivnika. Dakle, sve je to u duhu sporta

kuc kuc

pre 4 godine

Obaveznih turnira je jednostavno previše za ljudski organizam.
A na to tzv. tankovanje se žale isključivo mase koje ne izlaze iz kladionica.
Svačije je pravo da igra meč ili utakmicu kako hoće. Oduvek bilo i biće.

ŠOKI P.F.C. PRIJEDOR

pre 4 godine

Davidenko je jednom zaplakao kad ga je sudija upozorio da se ne trudi dovoljno. To se desilo nakon optuzbi da je igrao namjestene meceve.

CJC

pre 4 godine

Tako nekako deluje i mec naseg Viktora Troickog koji je "uspeo" da izgubi mec koji je vodio sa 6:1 i 5:1 i imao 40:15 na svoj servis i dve mec lopte. 
Eto takav mec je on "uspeo" da izgubi. On je poznat kao nervozan i plah igrac koji se lako destabilizuje ali ipak ovakav poraz izgleda kao tankovanje. Mislim da u muskom tenisu do sada niko nije ispustio ovoliku prednost u mecu i to u istoriji tenisa.
(Vladimir, 14. maj 2019 11:53)

To nije tankovanje, tankovanje je da je izasao i glat izgubio 2-0 ili da je predao...to je najočitije moguće nameštanje što je uradio.

A.

pre 4 godine

Sada izraz za neočekivani poraz jedne strane (i pobedu druge strane) 'lopta je okrugla', u smislu, desilo se, nije unapred smišljeno, menjamo u 'tankovanje', u smislu, sa namerom, unapred smišljeno.

U ljudskim životima je sve više laži i prevara, tako da smo sve više nepoverljivi, pa sada i za nečiji poraz smatramo (i to u većini slučajeva, ako ne i svim) da je iz interesa. Zanemarujemo da igraju ljudi, a ne roboti.

PS: Zorane, stranica je isto što i ivica, zato (može samo da) knjiga ima 387 strana.

Onako usput

pre 4 godine

Ja malopre natankovao evro dizel do vrha. Podleže li to kažnjavanju?
(Peca, 14. maj 2019 10:46) # Link
Jel bilo ono: sipaj mastore pun za 'iljadu dinara! Samo tankuj :D

CSN&Y

pre 4 godine

Pa toga ima svuda, ne samo u sportu. Šta,zar mislite da svako od nas daje sve od sebe na svom poslu baš svakog dana?Pa, ne bih rekao, ako ćemo iskreno, a plata je uglavnom ista na kraju meseca.Tako da toga ima, bilo je i biće dokle god to rade ljudi, e kad sve pruzmu roboti...

rs

pre 4 godine

tenis je sport u kom ima najvise namjestanja,igra se puno turnira tokom citave godine i ako na jednom izgubis bodove vec iduce sedmice ima novi turnir na kojim mozes osvojiti nove,i tako sve u krug,a tesko se moze dokazati da je neki mec namjesten,uostalom kladionice su sponzori u svim sportovima normalno je da ima namjestanja

Dusan

pre 4 godine

Kod vrhunskih igraca to se zove periodizacija, odnosno ulazak u formu. Nece sigurno Novak da ulazi u formu mesec i po pre RG.. Desi se da osvoji taj turnir, ali opet nije u formi, jednostavno je previse dobar.

basket majstor NS

pre 4 godine

jednostavno je...
- tankovanje se ne isplati igračima ispod 100-tog mesta čak i kad ih NE UHVATE... (ti igrači "ginu" za svaki dolar da bi opstali na Turu);
- ATP namesti RIGIDNO pravilo da najboljih 30 moraju igrati sve Masterse (sezona je previše duga) i to stariji top30 igrači...

Dakle, problem je tankovanje top30 igrača, oni mogu priuštiti i da plate tih 20.000 penal dolara.

Treba dati SLOBODU starijim igračima da igraju šta žele. Tačka.

MikiSt.9

pre 4 godine

Sport je biznis kao i svaka druga grana privrede. To sto teniseri "tankuju" je, mozda, i najupadljivije jer je tenis individualni sport ali, sa druge strane, niko ne moze zabraniti bilo kome da odredjuje prioritete u svojoj karijeri!
Nema vise fair-play ni u amaterizmu a kamoli u vrhunskom sportu gde se vrte abnormalne sume novca, gde ucestvuje veliki deo ljudi, kladionice...
A ko zeli zaista, donekle, fair-play u sportu neka gleda fudbalicu ispred zgrade ili u parkicu, sve ostalo je puki zov prohujalih vremena a i nekog, vise postenog, vremena.

sdned

pre 4 godine

Ko može da dokaže da se neko nije trudio punom snagom? Ili da ima neku internu kalkulaciju? Uvek postoji i bezbroj izgovora: forma, povreda, prehlada, hrana, klima,... Nikakva pravila ne mogu to regulisati.

Никола Р.

pre 4 godine

Свака, па и спортска, каријера има свој ток, успоне и падове и наравно крај. Сваки дан у каријери такође варира: некад јаче, некад слабије. Није каријера један поен, нити један меч па да даш све што имаш. Има милион разлога да стиснеш или попустиш гас и кад канале копаш, а камоли кад си врхунски спортиста. Посебно у данашње доба, кад су им зарада тако велике, природно је да планирају сваки ват потрошене енергије, сваки замах и удисај. Разлике су мулти-милионске, а каријера је дууууга (ако се пазиш). Ко даје 100% сваки дан цијели дан, тај неће доживјети пензију. Стара је филозофија знати улагати у оне што ти навише користи даје.

rs

pre 4 godine

@sklek
na mastersima i grend slemovima svi igraju ozbiljno to su najveci turniri,i rijetko ces vidjeti da neko iz top 10 ispadne od nekog anonimusa u prvom kolu,ovi manji turniri su problem (atp500,atp250)tu igraci uglavnom dodju da se spreme za iduci veci turnir,pa imas nekih neocekivanih poraza gdje se igracima ne igra

JAximus

pre 4 godine

Pa namesta se na najvecim turnirima,a kamoli na celendzerima,juce Edmund vodi 6-4 i 4-1 i onda lik gubi 8 ili 9 gemova zaredom a izgubio je i 16 poena u nizu cini mi se,pa to ne moze apsolutno nikom da se desi,osim ako ne zelis to!