Ponedeljak, 13.05.2019.

11:00

Jasna poruka UEFA: Fudbal se ne igra zbog navijača

Izvor: A. Kovaèeviæ

Jasna poruka UEFA: Fudbal se ne igra zbog navijaèa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

Negativni

pre 4 godine

Pa naravno da se fudbal ne igra zbog navijača. Fudbal je globalni fenomen, posebna grana privrede gde se vrti ogroman novac i ogroman marketinški uticaj. Preko milijardu ljudi plaća TV da bi gledala fudbal. Od TV prava klubovi žive. Ugovori za TV prava najvećih svetskih timova iznose preko milijardu evra godišnje. Takodje, 80% ljudi na stadion dodje da se zabavi. Oni najvatreniji, koji žive za klubove, broje tek oko 10% i nebitni su u tom svetu novca i šou-biznisa. To je jasno odavno. U Bakuu će kupiti karte lokalci, to im je dogadjaj godine...baš UEFU briga za par hiljada vatrenih navijača Čelsija i Arsenala. Samo kod nas su stadioni još poprišta "ljutih bojeva" istetoviranih alkoholičara i narkomana koji i ne gledaju utakmicu, već gledaju kako će da se pobiju sa policijom ili suprotnim taborom. Ko prati engleske lige vidi da medju gostujućim navijačima često ima žena i dece...i niko ih ne dira, niti se ko plaši da će dobiti batine jer je došao vozom od Šefilda do Lidsa. To je i bio cilj UEFA-e i fudbalskih saveza, da fudbal postane zabava masa, običnih ljudi koji putuju, kupuju dresove, zastavice, suvenire...a ne da se mlate kao pećinski ljudi.

Stiven k.

pre 4 godine

Uopšte ne mislim da će stadion u Baku-u da bude poluprazan, jer neće da dođu navijači iz Engleske. Ovi veliki klubovi imaju ogroman broj navijača i u drugim zemljama, pa tako i na Istoku. Mnogi od njih biće srećni što će jednom u životu da imaju priliku da uživo gledaju svoje ljubimce, jer da se igra u Londonu, recimo, oni ne bi imali takvu šansu.

Nebo

pre 4 godine

Kad su '82-ge u Beogradu igrali Zvezda-Barselona jednog mog poznanika neka devojka nekoliko puta pitala "Je l' su Maradona i Barselona braca?" Otprilike ce se na oba stadiona naci bar cetrvtina takvih, onih koji nece znati ni ko je igrao, ni koji je rezultat na kraju bio.
(Skywalker, 16. maj 2019 09:51)

A biće dosta i onih koji znaju da postave sledeće pitanje:”Iz kog je grada Mančester siti?”

Sale

pre 4 godine

@millennium Vidis oni vole fudbal i klub za koji navijaju.I oni se neki put ne slazu sa upravama ali uvek dodju na stadion.To samo u Srbiji ima.Da se navijaci mesaju u rad klubova,da imaju svoje predstavnike u skupstini kluba i da su na platnom spisku.kod njih vazi pravilo kupi kartu ili nemoj doci na stadion.

HARIS

pre 4 godine

Bolju ce atmosferu napraviti ti fanovi Arsenala i Celsija iz Azerbejdzana, nego ovi iz Engleske. Samo treba pogledati 'navijanje' na Stamford bridzu, a pogotovo na Emiratima, gdje je atmosfera pozorisna.

Tumbarajko

pre 4 godine

Čemu čuđenje?
Tržišna ekonomija, ponuda i potražnja. Fudbal je proizvod, kao i sve u savremenom svetu, i to veoma profitabilan.
Sam je čovek to stvorio, promovišući pseudonauku - ekonomiju.

Milan Banjaluka

pre 4 godine

Jao boze citam pa nemogu da vjerujem jeli moguce da su cjene ovako skocile.
Znate sta nije da sam neki mrzoljubac ali kad se ovakav bezobrazluk cuje onda mi i nebi bilo zao da englezi polupaju pola madrida . kako mogu da budu toliko prokleti ,!!!
poskupilo 840 % pa ljudi moji dali ima zdravog razuma ovdje.
A uefu samo zanima lova . katastrofa.!!!!

Aca iz Šapca

pre 4 godine

Treba preispitati granice Evrope. Kakve veze ima Azerbejdžan sa njom? Njima je bliski istok daleko bliži i kulturno i teritorijalno. Druga stvar, ako je Srbija u istočnoj Evropi, gde su onda oni? Daleko Istočnoj Evropi? Ja bih ceo taj Kavkaz dodelio Aziji, i tačka!

bojan

pre 4 godine

Pa ništa novo. Fudbal je tako i počeo kao zabava za bogataše,siromašni su igrali a bogataši gledali. Danas se promenilo samo da igraci nisu vise siromasni a gledaoci su i dalje ostali bogatasi u danasnje vreme to su sponzori tv prava itd

Dachazvezda

pre 4 godine

I gde se na kraju igra finale, u Bakuu ili u Madridu? Zbunjen sam.
(Bodibond, 16. maj 2019 12:19)

Ti samo cuti..Ne progovaraj.
Kad covek cuti, teze ga provaliti da li je g... Ili nije.
Ovako se odajes svakom recenicom :)))

Mile

pre 4 godine

Igra se zbog navijača koji nužno ne moraju da budu Englezi. Ja ovde ne vidim nikakav problem, ima mnogo drugih ljudi koji bi voleli da gledaju utakmicu a nisu iz Londona ili Liverpula.

Milan

pre 4 godine

Da se ja pitam, ja bih Madrid i Baku odlozio za sledecu godinu. Finala bi prebacio u Englesku i gotovo. Ustedelo bi se mnogo love, avionskog goriva, ludnica bi bila gde i treba da bude i tako.... Bio bi presedan, ali zar cetiri tima iz jedne zemlje u finalima to nisu. p.s. Srce me boli za Ajaks.

Osprey

pre 4 godine

Sve mi je to nekako i jasno, svi mi znamo radi cega se fudbal igra vec dugo, ali da u 21.vijeku igrac ne moze da nastupi u finalu za svoj tim radi nacionalnosti??? E to uefa nije smjela da dozvoli.

Stanko

pre 4 godine

Ne slazem se sa vecinom koji ovde komentarisu ni sa autorom ovog teksta. Pa ne igraju se ta finala samo zbog navijaca ucesnika tih finala nego i zbog svih onih koji vole fudbal. Prisustvovao sam finalu na Vembliju kada su igrali Bajern i Borusija. To je nezaboravno iskustvo za svakoga ko je bio tamo. Ne treba uskratiti to zadovoljstvo hiljadama navijaca i ljubitelja fudbala iz Azerbejdzana, Spanije i ostalih zemalja Evrope.

dzeronimo

pre 4 godine

Dzeronimo neka si mu rekao. Super komentar ;) Kako misliš u NBA-u ne može mali tim da igra finale kao što u Evropi moze?? To prvi put čujem.
(sava, 16. maj 2019 11:16)

@sava
nemaš drugu ligu u Americi kao u EU. gradovi lobiraju da hostuju timove. puno korupcije tu ima. kalifornija ima toliko timova pošto je najviše naseljena (ima potencijalno profitabilnije tržište) da neke države u Americi nemaju šanse da se izbore da dobiju tim. nećeš videti San Antonio Iguane da igraju NFL. igrači mogu da menjaju divizije, lige, ali timovi ne.

neko

pre 4 godine

Naravno, lova vrti, kao i slucaj SP u Kataru!? Na kraju ce se sve pretvoriti u veliki gej festival sa zastavicama i balonima, u stilu Evrovizije... Kazu da je Baku fenomenalan grad ali kakve veze on ima sa Evropom? AGAINST MODERN FOOTBALL!!!

MadMax

pre 4 godine

Ne pratim sa vecom paznjom fudbal vec par godina, a tek mi je 30 godina. Ovako ispratim cisto da sam u toku. Za mene je kolektivni profesionalni sport odavno mrtav. Jos moja generacija je samo razmisljala i gledala sport kao nacin zarade novca, tj roditelji su im to u glavu sami ubacivali zato 99% njih nista ni ne uradi od karijere. Mnogi posijede ili ocelave za 25 godina, izgledaju kao da im je 50 samo utegnutiji od matorih i kad zavrse karijeru radebu taksi ili trose zaradjenu crkavicu... Kad pogledate danasnje fudbalete (sportiste) vi vise tu ne vidite talente vec proizvedene igrace koji se svi vise manje isto ponasaju, kao da su iz fabrike izasli.

Downtown

pre 4 godine

Upropastis ljudima priliku da odu da gledaju svoj klub u finalu... Tesko je doci i do jedne od tih 10ak hiljada karata koje ce dobiti svaki klub... uefa mafia

kerosima

pre 4 godine

Nije skandal problem s kartama,nego s Mktarijanom.Zar Arsenal da ne igra bez jednog od najboljih igraca zbog sukoba Azerbejdzana i Jermenije,to je nevidjeni nonsens.Sta to njih briga,da je pameti treba i Arsenal i Celsi da odbiju da igraju u Bakuu,ako ne moze Mktarijan. Treba vise pokazati Azerbejdzanu koji se strasno osilio. A i mi lepo treba da vratimo 2 miliona evra Azerima i uklonimo lepo spomenik njihovom Alijevu iz Tasmajdanskog parka.Imamo spomenik diktatoru usred centra grada,da li smo mi normalni?
(Oliver, 16. maj 2019 11:28)

@oliver
mi smo imali slobu '92 i nije mogao ceo tim na evropsko, ne samo jedan igrač. rusi I amerikanci su bojkotovali takmičenja u kojima je drugi organizator. politika i sport idu zajedno nažalost. prilagodi se. uskoro bi slušali kosovsku himnu na jna da je po tvom ;)

sanja

pre 4 godine

dzeronimo@ Uefa midel je mafijaski model gde se pere ogroman novac i gde mali klubovi nemaju sanse, kad bu se to isto preskikalo na NBA, Lejkersi bi bili svake godine prvaci, a be suplji GSW ili Klivkend, primer Bajern, JUVE, Barsa, PSG itd, po 20 bodova vise i svake godine titula, nema neizvesnosti, jedan Betis recimo nikad nece biti prvak Evrooe, a seti se Notingema, Crvene zvezde, Steaue, Aston vile, Seltika, Fejenorda, u vreme kad je fudbal bio fudbal a ne masina za pranje para.
(pribil, 16. maj 2019 11:31)

pribil, sta bi ti; neizvesnost između Majnca i Franjburga ili praznik za oči između Bajerna i Dortmunda? Kijevo-Lece 1:1 ili Juventus-Palermo 5:0? U prirodi nam je da želimo kvalitet na prvom mestu, a kvalitet se plaća! ne slažem se sa tobom.

Zdravko

pre 4 godine

uefa treba da stane na put ogromne milione koji bogati klubovi placju igrace koji to nezasliuju tolike milione zato uefa ako moze da svede na skromne ugovore ali mislim da tesko moze da uradi jer i ona se sami upetliali u to kolo

dzeronimo

pre 4 godine

Dali neko moze da mi objasni kako moze da bude dva sampiona iz jedne drzave.
(goran, 16. maj 2019 11:25)

@goran
zašto moras da budeš nacionalista da bi bio navijač? golden stejt, lejkersi, portland, sakramento, klipersi... 5 šampiona sve jedna drzava - kalifornija. Razumeš?

Mikii

pre 4 godine

"Rekao sam svojoj gospođi da se spremi za promene na našem računu. Prodaću sve ako treba zbog finala", rekao je dotični navijač Totenhema.

I posle se pitate zasto Sancez ima 2 miliona evra mesecno...

Oliver

pre 4 godine

Nije skandal problem s kartama,nego s Mktarijanom.Zar Arsenal da ne igra bez jednog od najboljih igraca zbog sukoba Azerbejdzana i Jermenije,to je nevidjeni nonsens.Sta to njih briga,da je pameti treba i Arsenal i Celsi da odbiju da igraju u Bakuu,ako ne moze Mktarijan. Treba vise pokazati Azerbejdzanu koji se strasno osilio. A i mi lepo treba da vratimo 2 miliona evra Azerima i uklonimo lepo spomenik njihovom Alijevu iz Tasmajdanskog parka.Imamo spomenik diktatoru usred centra grada,da li smo mi normalni?

pribil

pre 4 godine

dzeronimo@ Uefa midel je mafijaski model gde se pere ogroman novac i gde mali klubovi nemaju sanse, kad bu se to isto preskikalo na NBA, Lejkersi bi bili svake godine prvaci, a be suplji GSW ili Klivkend, primer Bajern, JUVE, Barsa, PSG itd, po 20 bodova vise i svake godine titula, nema neizvesnosti, jedan Betis recimo nikad nece biti prvak Evrooe, a seti se Notingema, Crvene zvezde, Steaue, Aston vile, Seltika, Fejenorda, u vreme kad je fudbal bio fudbal a ne masina za pranje para.

kerosava

pre 4 godine

Kad su '82-ge u Beogradu igrali Zvezda-Barselona jednog mog poznanika neka devojka nekoliko puta pitala "Je l' su Maradona i Barselona braca?" Otprilike ce se na oba stadiona naci bar cetrvtina takvih, onih koji nece znati ni ko je igrao, ni koji je rezultat na kraju bio.
(Skywalker, 16. maj 2019 09:51

@skywalker
a ti misliš da kad ljudi idu da gledaju tenis da svi gledaju da li će loptica da se obrće unapred ili unazad I pod kojim će uglom đoković da nakrivi reket? kad dođu da gledaju tajson meč od 30 sekundi I plate hiljade misliš da žele samo da vide kako je tajson izvukao aperkat? druže, idemo prvo na spektakl, pa da gledamo ljude oko nas, pa tek onda sta je na terenu. od nas 100, 20 je fudbalskih, 2 je teniska, 5 je kosarkaskih stručnjaka, ostalo je publika koja placa da sedne u gužvu, da bude viđena, da se proluftira malo.

hmm

pre 4 godine

@1Beogradjanin

pa dolaziće super brzim vozom preko Budimpešte do Prokopa, a odatle metroom do Nacionalnog stadiona.

Otprilike u isto vreme će sve biti završeno.

sava

pre 4 godine

Dzeronimo neka si mu rekao. Super komentar ;) Kako misliš u NBA-u ne može mali tim da igra finale kao što u Evropi moze?? To prvi put čujem.

NBGD

pre 4 godine

Da su pametni njihovi navijaci pa da sledece godine bojkotuju sve utakmice LS i LE dok se ne napravi drugacije. 1/3 karata bi trebalo da dobiju ostali,a ne oni koji hoce da vide svoj klub mozda jednom uzivotu u finalu. 
(NBGD, 16. maj 2019 09:42) 

то би баш било паметно. остале европске земље поздрављају твој мудри савет, о велики мудраче
(мики, 16. maj 2019 10:29)

Govorim o navijacima,da oni bojkotuju utakmice LS,ne klubovi.

CATAPA

pre 4 godine

Pa i ne igra se zbog publike na tribinama nego zbog TV gledalaca. Da nema TV prenosa, ne bi bilo reklama, ne bi bilo toliko para, a fudbaleri bi bili poluamateri kao što je i bilo pre televizije.

jojuff

pre 4 godine

Pa sta sad.. Samo prepotentni Englezi treba da gledaju finale? Ti klubovi imaju navijace sirom svijeta i ako je nekome to finale blize od Engleske ima svako pravo da dobije lakse kartu. Onaj iz Londona ima prilike svako kolo da ide na većinu stadiona u engl. I gleda svoj klub.
(jojuff, 16. maj 2019 10:10)

Nisam komentarisao cijene karata.. Ako hocete za svaku budalu platiti 50-100 mil. Dati malo boljem fudbaleru platu 10 mil. Eur eto vam reakcije..tv prava sve skuplja, karte sve skuplje.. Sportska oprema sve skuplja.. Itd

Globtroter

pre 4 godine

Ma jadni oni. Eto imaju samo 4 kluba u finalima pošto ista ta UEFA ima dirigovan žreb tako da se ne sretnu 2 kluba iz iste zemlje. A što se ne bi sreli? Na taj način se favorizuju jače lige, ali to im ne smeta.

Šta su očekivali od planetarno popularnog takmičenja? Krajnje je logična raspodela karata čiji je cilj popularizacija istog tog takmičenja širom sveta. Ne vidim da je Englezima problem da izdvoje 500 ili 1000 evra za kartu.

1Beogradjanin

pre 4 godine

Ja bih se samo , u ovom momentu, osvrnuo na nešto drugo! Aerodrom u Madridu će biti zakrčen! Aerodrom sa četiri piste će biti zakrčen zbog finala Lige Šampiona! Kakve šanse onda ima naš aerodrom Nikola Tesla u celoj priči oko dobijanja domaćinstva finala LŠ i opravdanosti izgradnje Nacionalnog stadiona? U startu se vidi da je priča "šuplja" sa svih strana i da Srbija nema ni približno kapaciteta da organizuje takav dogadjaj. U ostalom, kao što je i napisano, Azeri su keširali da bi dobili finale LE. Srbija nije fudbalska sila poput Španije, Engleske, Nemačke, Francuske, Italije. Ne igra atraktivan fudbal kao Holandija, Belgija, Portugal. Nije velika kao npr. Poljska! A infrastrukturu takodje nema. Dakle, na koji način Srbija može do domaćinstva? Pa kao Azeri, da odreši kesu i plati, novcem kojeg nema! Namerno se nisam nešto preterano obazirao na temu teksta jer je odavno već poznato da se fudbal ne igra zbog navijača već zbog profita i toga ko da više. Ko da više novca, naravno, ne golova!

Sunce Slobode

pre 4 godine

Pa kada su organizovali River - Boka u Madridu to je bilo ok? Ali su se Argentinci snašli i došli do Madrida.Što bi sada bilo drugačije, neka se snadju siroti Englezi.

мики

pre 4 godine

Da su pametni njihovi navijaci pa da sledece godine bojkotuju sve utakmice LS i LE dok se ne napravi drugacije. 1/3 karata bi trebalo da dobiju ostali,a ne oni koji hoce da vide svoj klub mozda jednom uzivotu u finalu.
(NBGD, 16. maj 2019 09:42)

то би баш било паметно. остале европске земље поздрављају твој мудри савет, о велики мудраче

Kalcokera

pre 4 godine

Kad su '82-ge u Beogradu igrali Zvezda-Barselona jednog mog poznanika neka devojka nekoliko puta pitala "Je l' su Maradona i Barselona braca?" Otprilike ce se na oba stadiona naci bar cetrvtina takvih, onih koji nece znati ni ko je igrao, ni koji je rezultat na kraju bio.
(Skywalker, 16. maj 2019 09:51)


Ta mu je bila zicer.

мики

pre 4 godine

Sve se to pretvorilo u pare, fudbal vise nema svrhu.
(pribil, 16. maj 2019 09:32)

Ајде! раније је фудбал служио за космичка истраживања, а сада никакве сврхе нема, јел' те

pribil

pre 4 godine

Dzeronimo@ Zasto ne ogranice budzete klubova kao u NBA? A da, a ko ce da pere silne milijarde... Fudbal se pretvorio u rasipanje para desetak klubova, i tako u krug. U NBA su Lejkersi i Boston najtrofejniji, ali ima seleri kap, pa ih nema nigde. Nema kaznih PSG i Sitija i arapa. Bolestan sistem.

jojuff

pre 4 godine

Pa sta sad.. Samo prepotentni Englezi treba da gledaju finale? Ti klubovi imaju navijace sirom svijeta i ako je nekome to finale blize od Engleske ima svako pravo da dobije lakse kartu. Onaj iz Londona ima prilike svako kolo da ide na većinu stadiona u engl. I gleda svoj klub.

ANTI blizanac-samo lokalpatriotizam

pre 4 godine

"Сва срећа" па ни Партизан ни Звезда неће још дуго играти финале неког еуро такмичења, иначе би карту могли приуштити само локални Срби.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (janDe99, 16. maj 2019 09:19)

Naravno da je sreca! Petokrake a Srbi hahahaha.

neutralni felsh

pre 4 godine

sta je vama ljudi. gledam fudbal 10sati dnevno, a plaćam 300din mesečno sport klub I arenu. kakvi lopovi I mafija. nema ništa jeftinije na svetu od gledanja fudbala. sad zato što ima ljudi koji imaju da plate hiljade evra karte uživo ja treba da uefu zovem lopovima? vi niste normalni.
(sima, 16. maj 2019 10:01)


kratko i jasno :)

dzeronimo

pre 4 godine

Dzeronimo@ Zasto ne ogranice budzete klubova kao u NBA? A da, a ko ce da pere silne milijarde... Fudbal se pretvorio u rasipanje para desetak klubova, i tako u krug. U NBA su Lejkersi i Boston najtrofejniji, ali ima seleri kap, pa ih nema nigde. Nema kaznih PSG i Sitija i arapa. Bolestan sistem.
(pribil, 16. maj 2019 10:05)

@pribil
ti nemaš veze s mozgom. kakve veze ima salary cap i nba budžet model sa uefa modelom. babe I žabe poredis. jedan I drugi model imaju prednosti I mane. mana NBA, a prednost UEFA je što smešni Austin Tornados ne mogu nikad da igraju finale NBA pošto se ni ne takmiče, a bedna Zvezda može da igra sa Liverpulom I čak da pobedi. NBA je liga zatvorenog tipa gde se igrači ne prodaju i ima plafon za budžet, a UEFA je otvoren model gde i Mali Mokri Lug može da igra finale s Liverpulom gde plafon budžeta je određen iznosom koji ulozis (po merit principu tj. ko više rizikuje više dobija). o pranju novca čitaj u informeru. to je list za vas zaverenike.

crvene male petokrakice

pre 4 godine

"Сва срећа" па ни Партизан ни Звезда неће још дуго играти финале неког еуро такмичења, иначе би карту могли приуштити само локални Срби.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (janDe99, 16. maj 2019 09:19)

Sektasi iz 1945 ni ne treba da igraju.

Millennium

pre 4 godine

Ne može da se kuka na cene karata a da stadion bude dupke pun. To je isto kao što se mi stalno žalimo na FSS i Krstajića a onda odemo da gledamo reprezentaciju. Umesto da bude pust stadion sa samo jednim transparentom na kome se traži ostavka. A finale LE i LŠ isto. Ma koliko bilo teško za navijače, nedolazak bi bio još teži za organizatore i samo takmičenje. I ne samo za finala, bojkot nastave i u regularnom prvenstvu. Pa kada bude dolazila slika sa polupraznih engleskih stadiona koji su uvek puni, možda se neko i zamisli šta radi. A i ovo astronomsko podizanje cena smeštaja je toliko jadno i bedno da nemam reči.

sima

pre 4 godine

sta je vama ljudi. gledam fudbal 10sati dnevno, a plaćam 300din mesečno sport klub I arenu. kakvi lopovi I mafija. nema ništa jeftinije na svetu od gledanja fudbala. sad zato što ima ljudi koji imaju da plate hiljade evra karte uživo ja treba da uefu zovem lopovima? vi niste normalni.

Milan

pre 4 godine

A koji to grad na svetu zeli / moze da ugosti 45'000 engleskih huligana!? I 15'000 Engleza je nemoguce kotrolisati. Englezi pricaju o navijacima, a ponasaju se kao stoka kada odu u inostranstvo.

Milan

pre 4 godine

Pa i ne igra se fudbal zbog navijača. Da li mislite da neki mali Perica koji kreće da trenira fudbal kreće sa idejom kako će da trenira da bi usrećio nekog navijača, ili zbog toga što želi da bude neki novi Mesi ili Ronaldo i/ili želi da zarađuje velike pare o kojima se stalno priča.
Slično je i sa ostalim "zvezdama". To što zbog PR ili šablonskih odgovora ljudi zaključuju da se igra (ili peva) zbog publike je obična glupost. To je kao kada bi čoban rekao da živi zbog ovaca, a ne da su mu ovce izvor zarade i hrane.

You'll never Walk Alone

pre 4 godine

Liverpul će dobiti "svega" 6 hiljada karata? To je otprilike isto kao prošle sezone (tu mislim na besplatno podeljene karte, a ne na broj navijača na stadionu).

Pre nedelju dana sam kupio kartu za 200eur. Jeste viša od predprodajne cene ali daleko od ovog što ste napisali. Za 6,7 hiljada evra se prodaju karte u ložama i VIP delu.

Nije zbog navijača? Pa ajde koliki to stadion treba da bude da primi sve navijače Liverpula? Samo u Beogradu u Liverpul fan klubu ima nas 300, a skoro milion u fan klubovima van Engleske.

Stara kuka

pre 4 godine

Vas to nesto cudi? Cek jos jednom, zar niste shvatili da je sve NOVAC i INTERES. Evo vam primer utakmice SP Brazil-Srbija. Isla je k i m, a ne oni koji vole ovu zemlju, fudbal, sport, koji se nerviraju kad igra reprezentacija u bilo kom sportu. A jos onako kao slag na tortu, mislite da su ta uslovno receno gospoda koja imaju para platili taj aranzman iz svog dzepa?

Neutralni posmatrac

pre 4 godine

Znaci, TI nekome das organizaciju dogadjaja a onda TI kazes da je procenjeno da nece moci da ugosti sve te navijace?
To znaci da bi trebalo da bude prazan stadion. A meni se cini da to nece biti tako. Nego ce biti sponzori

sima

pre 4 godine

Fudbal je odavno postao biznis, u kome se vrti ogroman novac, cesto se i peru pare sumnjivog porekla, velike mucke se desavaju..A sirotinja sirom sveta pasivno to gleda i time daje legitimet svemu tome..
(ovceUzivajte, 16. maj 2019 09:26)

@ovca
a ti si sirotinja?

Јабучило

pre 4 godine

Аууу, ала кукају Енглези. А око 3000е, колико може да их кошта одлазак, је као нама нпр. 450е. Није мало, али није недостижно.
Одавно се знало где су финала. Грешка Уефе је у броју карата. Требало је клубовима дати више.

Stara kuka

pre 4 godine

Vas to nesto cudi? Cek jos jednom, zar niste shvatili da je sve NOVAC i INTERES. Evo vam primer utakmice SP Brazil-Srbija. Isla je k i m, a ne oni koji vole ovu zemlju, fudbal, sport, koji se nerviraju kad igra reprezentacija u bilo kom sportu. A jos onako kao slag na tortu, mislite da su ta uslovno receno gospoda koja imaju para platili taj aranzman iz svog dzepa?

dzeronimo

pre 4 godine

Sve se to pretvorilo u pare, fudbal vise nema svrhu.
(pribil, 16. maj 2019 09:32)

@pribil
vidi se da si iz srbije, venecuele ili kube. zašto nema svrhu ako fudbaleri zarađuju, a mi možemo da gledamo 50 utakmica odjednom na kablovskoj? zasto moram da gledam komšiju kako igra protiv drugog komšije na omladinskom stadionu kad mogu da platim €1 mesečno kablovsku i ostalih milijardu ljudi takođe, a sa tim parama da okupimo mesije, neimare zajedno I da njih gledamo? zašto? zašto ne treba fudbal da bude biznis? reci mi jednu lepu stvar? zar biznis nije sport takođe? gledaš formulu nekad? takmičenje konstruktora i vozaca!

banat

pre 4 godine

Koja je poenta igrati finale u razlicitim zemljama ako ekipama ucesnicama budu isle sve karte. Znaci Baku treba da organizuje sve i plati za to kako bi na kraju video mali procenat karata. Onda je bolje da sve presele u London da se niko ne muci.

NBGD

pre 4 godine

Da su pametni njihovi navijaci pa da sledece godine bojkotuju sve utakmice LS i LE dok se ne napravi drugacije. 1/3 karata bi trebalo da dobiju ostali,a ne oni koji hoce da vide svoj klub mozda jednom uzivotu u finalu.

Šavi

pre 4 godine

Kako bih voleo da se oba tima dogovore i bojkotuju finale u zemlji koja u 21. veku velica ubijanje ljudi (Jermena). Nisam neki fan britanskih navijaca ali ovaj put puna podrska njima a narocito Mihtarijanu

janDe99

pre 4 godine

"Сва срећа" па ни Партизан ни Звезда неће још дуго играти финале неког еуро такмичења, иначе би карту могли приуштити само локални Срби.

Bane

pre 4 godine

Posle neka neko kaze da se u velikim takmicenjima u fudbalu ne namesta. Jeste da izgleda nestvarno ili nerealno, ali sta da je tim iz Jermenije uspeo da se plasira u finale Lige Evrope? I oni njihovi zrebovi i sve ostalo. Odavno je fudbal izgubio smisao, i pola od tih navijaca ce doci na stadion da bi uslikalo jedno 50 slika i okacilo na instagram.

Dachazvezda

pre 4 godine

Maaaaa nemoguce!!!?!?
jos mi recite da razni ruski oligarsi, nekakvi seici i bivsi premijeri i bizBismeni ne kupuju klubove zbog navijaca, nego zbog para, pa ja cu da se razocaram u zivot!!!
A tako verujem u ljudsku dobrotu!!!

Stara kuka

pre 4 godine

Vas to nesto cudi? Cek jos jednom, zar niste shvatili da je sve NOVAC i INTERES. Evo vam primer utakmice SP Brazil-Srbija. Isla je k i m, a ne oni koji vole ovu zemlju, fudbal, sport, koji se nerviraju kad igra reprezentacija u bilo kom sportu. A jos onako kao slag na tortu, mislite da su ta uslovno receno gospoda koja imaju para platili taj aranzman iz svog dzepa?

Skywalker

pre 4 godine

Kad su '82-ge u Beogradu igrali Zvezda-Barselona jednog mog poznanika neka devojka nekoliko puta pitala "Je l' su Maradona i Barselona braca?" Otprilike ce se na oba stadiona naci bar cetrvtina takvih, onih koji nece znati ni ko je igrao, ni koji je rezultat na kraju bio.

Sport

pre 4 godine

Baku nema smestajne kapacitete?! Malo sutra je ovo tačno! UEFA hoće skupo da zavali karte bogatim Azerbejdzancima i ostalima iz okolnih država, a ne interesuju je navijači Celzija i Arsenala. Jasno je da fudbal ide ka periodu u kojem će da postoje ti globalni klubovi njih 50ak, a ostali će biti u nekoj “drugoj” ligi koja će svakako biti zanimljivija.

ovceUzivajte

pre 4 godine

Fudbal je odavno postao biznis, u kome se vrti ogroman novac, cesto se i peru pare sumnjivog porekla, velike mucke se desavaju..A sirotinja sirom sveta pasivno to gleda i time daje legitimet svemu tome..

Jole

pre 4 godine

Pa i ostali koji budu na stadionu su navijaci. Ako neko misli da treba 100% karata da ode kluovima koji igraju onda bolje da predlozi da se ukine "neutralni" teren pa dve utakmice kao i tokom sezone. Ali sam cilj igranja na neutralnom terenu je sirenje fudbala.

kosarka

pre 4 godine

To sam i ja doziveo na svetskom kad za stadion od 45.000 ljudi, nasi i brazilci dobiju ukupno 10.000 karata. Nekako sam nasao kartu, ali sam naisao na gomilu azijata, indusa i slicnih u brazilskim dresovima...

kosarka

pre 4 godine

To sam i ja doziveo na svetskom kad za stadion od 45.000 ljudi, nasi i brazilci dobiju ukupno 10.000 karata. Nekako sam nasao kartu, ali sam naisao na gomilu azijata, indusa i slicnih u brazilskim dresovima...

Šavi

pre 4 godine

Kako bih voleo da se oba tima dogovore i bojkotuju finale u zemlji koja u 21. veku velica ubijanje ljudi (Jermena). Nisam neki fan britanskih navijaca ali ovaj put puna podrska njima a narocito Mihtarijanu

Sport

pre 4 godine

Baku nema smestajne kapacitete?! Malo sutra je ovo tačno! UEFA hoće skupo da zavali karte bogatim Azerbejdzancima i ostalima iz okolnih država, a ne interesuju je navijači Celzija i Arsenala. Jasno je da fudbal ide ka periodu u kojem će da postoje ti globalni klubovi njih 50ak, a ostali će biti u nekoj “drugoj” ligi koja će svakako biti zanimljivija.

Milan

pre 4 godine

Pa i ne igra se fudbal zbog navijača. Da li mislite da neki mali Perica koji kreće da trenira fudbal kreće sa idejom kako će da trenira da bi usrećio nekog navijača, ili zbog toga što želi da bude neki novi Mesi ili Ronaldo i/ili želi da zarađuje velike pare o kojima se stalno priča.
Slično je i sa ostalim "zvezdama". To što zbog PR ili šablonskih odgovora ljudi zaključuju da se igra (ili peva) zbog publike je obična glupost. To je kao kada bi čoban rekao da živi zbog ovaca, a ne da su mu ovce izvor zarade i hrane.

Јабучило

pre 4 godine

Аууу, ала кукају Енглези. А око 3000е, колико може да их кошта одлазак, је као нама нпр. 450е. Није мало, али није недостижно.
Одавно се знало где су финала. Грешка Уефе је у броју карата. Требало је клубовима дати више.

Skywalker

pre 4 godine

Kad su '82-ge u Beogradu igrali Zvezda-Barselona jednog mog poznanika neka devojka nekoliko puta pitala "Je l' su Maradona i Barselona braca?" Otprilike ce se na oba stadiona naci bar cetrvtina takvih, onih koji nece znati ni ko je igrao, ni koji je rezultat na kraju bio.

banat

pre 4 godine

Koja je poenta igrati finale u razlicitim zemljama ako ekipama ucesnicama budu isle sve karte. Znaci Baku treba da organizuje sve i plati za to kako bi na kraju video mali procenat karata. Onda je bolje da sve presele u London da se niko ne muci.

Oliver

pre 4 godine

Nije skandal problem s kartama,nego s Mktarijanom.Zar Arsenal da ne igra bez jednog od najboljih igraca zbog sukoba Azerbejdzana i Jermenije,to je nevidjeni nonsens.Sta to njih briga,da je pameti treba i Arsenal i Celsi da odbiju da igraju u Bakuu,ako ne moze Mktarijan. Treba vise pokazati Azerbejdzanu koji se strasno osilio. A i mi lepo treba da vratimo 2 miliona evra Azerima i uklonimo lepo spomenik njihovom Alijevu iz Tasmajdanskog parka.Imamo spomenik diktatoru usred centra grada,da li smo mi normalni?

ovceUzivajte

pre 4 godine

Fudbal je odavno postao biznis, u kome se vrti ogroman novac, cesto se i peru pare sumnjivog porekla, velike mucke se desavaju..A sirotinja sirom sveta pasivno to gleda i time daje legitimet svemu tome..

1Beogradjanin

pre 4 godine

Ja bih se samo , u ovom momentu, osvrnuo na nešto drugo! Aerodrom u Madridu će biti zakrčen! Aerodrom sa četiri piste će biti zakrčen zbog finala Lige Šampiona! Kakve šanse onda ima naš aerodrom Nikola Tesla u celoj priči oko dobijanja domaćinstva finala LŠ i opravdanosti izgradnje Nacionalnog stadiona? U startu se vidi da je priča "šuplja" sa svih strana i da Srbija nema ni približno kapaciteta da organizuje takav dogadjaj. U ostalom, kao što je i napisano, Azeri su keširali da bi dobili finale LE. Srbija nije fudbalska sila poput Španije, Engleske, Nemačke, Francuske, Italije. Ne igra atraktivan fudbal kao Holandija, Belgija, Portugal. Nije velika kao npr. Poljska! A infrastrukturu takodje nema. Dakle, na koji način Srbija može do domaćinstva? Pa kao Azeri, da odreši kesu i plati, novcem kojeg nema! Namerno se nisam nešto preterano obazirao na temu teksta jer je odavno već poznato da se fudbal ne igra zbog navijača već zbog profita i toga ko da više. Ko da više novca, naravno, ne golova!

Bane

pre 4 godine

Posle neka neko kaze da se u velikim takmicenjima u fudbalu ne namesta. Jeste da izgleda nestvarno ili nerealno, ali sta da je tim iz Jermenije uspeo da se plasira u finale Lige Evrope? I oni njihovi zrebovi i sve ostalo. Odavno je fudbal izgubio smisao, i pola od tih navijaca ce doci na stadion da bi uslikalo jedno 50 slika i okacilo na instagram.

CATAPA

pre 4 godine

Pa i ne igra se zbog publike na tribinama nego zbog TV gledalaca. Da nema TV prenosa, ne bi bilo reklama, ne bi bilo toliko para, a fudbaleri bi bili poluamateri kao što je i bilo pre televizije.

MadMax

pre 4 godine

Ne pratim sa vecom paznjom fudbal vec par godina, a tek mi je 30 godina. Ovako ispratim cisto da sam u toku. Za mene je kolektivni profesionalni sport odavno mrtav. Jos moja generacija je samo razmisljala i gledala sport kao nacin zarade novca, tj roditelji su im to u glavu sami ubacivali zato 99% njih nista ni ne uradi od karijere. Mnogi posijede ili ocelave za 25 godina, izgledaju kao da im je 50 samo utegnutiji od matorih i kad zavrse karijeru radebu taksi ili trose zaradjenu crkavicu... Kad pogledate danasnje fudbalete (sportiste) vi vise tu ne vidite talente vec proizvedene igrace koji se svi vise manje isto ponasaju, kao da su iz fabrike izasli.

kerosava

pre 4 godine

Kad su '82-ge u Beogradu igrali Zvezda-Barselona jednog mog poznanika neka devojka nekoliko puta pitala "Je l' su Maradona i Barselona braca?" Otprilike ce se na oba stadiona naci bar cetrvtina takvih, onih koji nece znati ni ko je igrao, ni koji je rezultat na kraju bio.
(Skywalker, 16. maj 2019 09:51

@skywalker
a ti misliš da kad ljudi idu da gledaju tenis da svi gledaju da li će loptica da se obrće unapred ili unazad I pod kojim će uglom đoković da nakrivi reket? kad dođu da gledaju tajson meč od 30 sekundi I plate hiljade misliš da žele samo da vide kako je tajson izvukao aperkat? druže, idemo prvo na spektakl, pa da gledamo ljude oko nas, pa tek onda sta je na terenu. od nas 100, 20 je fudbalskih, 2 je teniska, 5 je kosarkaskih stručnjaka, ostalo je publika koja placa da sedne u gužvu, da bude viđena, da se proluftira malo.

pribil

pre 4 godine

Dzeronimo@ Zasto ne ogranice budzete klubova kao u NBA? A da, a ko ce da pere silne milijarde... Fudbal se pretvorio u rasipanje para desetak klubova, i tako u krug. U NBA su Lejkersi i Boston najtrofejniji, ali ima seleri kap, pa ih nema nigde. Nema kaznih PSG i Sitija i arapa. Bolestan sistem.

NBGD

pre 4 godine

Da su pametni njihovi navijaci pa da sledece godine bojkotuju sve utakmice LS i LE dok se ne napravi drugacije. 1/3 karata bi trebalo da dobiju ostali,a ne oni koji hoce da vide svoj klub mozda jednom uzivotu u finalu. 
(NBGD, 16. maj 2019 09:42) 

то би баш било паметно. остале европске земље поздрављају твој мудри савет, о велики мудраче
(мики, 16. maj 2019 10:29)

Govorim o navijacima,da oni bojkotuju utakmice LS,ne klubovi.

Dachazvezda

pre 4 godine

I gde se na kraju igra finale, u Bakuu ili u Madridu? Zbunjen sam.
(Bodibond, 16. maj 2019 12:19)

Ti samo cuti..Ne progovaraj.
Kad covek cuti, teze ga provaliti da li je g... Ili nije.
Ovako se odajes svakom recenicom :)))

Aca iz Šapca

pre 4 godine

Treba preispitati granice Evrope. Kakve veze ima Azerbejdžan sa njom? Njima je bliski istok daleko bliži i kulturno i teritorijalno. Druga stvar, ako je Srbija u istočnoj Evropi, gde su onda oni? Daleko Istočnoj Evropi? Ja bih ceo taj Kavkaz dodelio Aziji, i tačka!

janDe99

pre 4 godine

"Сва срећа" па ни Партизан ни Звезда неће још дуго играти финале неког еуро такмичења, иначе би карту могли приуштити само локални Срби.

Dachazvezda

pre 4 godine

Maaaaa nemoguce!!!?!?
jos mi recite da razni ruski oligarsi, nekakvi seici i bivsi premijeri i bizBismeni ne kupuju klubove zbog navijaca, nego zbog para, pa ja cu da se razocaram u zivot!!!
A tako verujem u ljudsku dobrotu!!!

Jole

pre 4 godine

Pa i ostali koji budu na stadionu su navijaci. Ako neko misli da treba 100% karata da ode kluovima koji igraju onda bolje da predlozi da se ukine "neutralni" teren pa dve utakmice kao i tokom sezone. Ali sam cilj igranja na neutralnom terenu je sirenje fudbala.

dzeronimo

pre 4 godine

Sve se to pretvorilo u pare, fudbal vise nema svrhu.
(pribil, 16. maj 2019 09:32)

@pribil
vidi se da si iz srbije, venecuele ili kube. zašto nema svrhu ako fudbaleri zarađuju, a mi možemo da gledamo 50 utakmica odjednom na kablovskoj? zasto moram da gledam komšiju kako igra protiv drugog komšije na omladinskom stadionu kad mogu da platim €1 mesečno kablovsku i ostalih milijardu ljudi takođe, a sa tim parama da okupimo mesije, neimare zajedno I da njih gledamo? zašto? zašto ne treba fudbal da bude biznis? reci mi jednu lepu stvar? zar biznis nije sport takođe? gledaš formulu nekad? takmičenje konstruktora i vozaca!

You'll never Walk Alone

pre 4 godine

Liverpul će dobiti "svega" 6 hiljada karata? To je otprilike isto kao prošle sezone (tu mislim na besplatno podeljene karte, a ne na broj navijača na stadionu).

Pre nedelju dana sam kupio kartu za 200eur. Jeste viša od predprodajne cene ali daleko od ovog što ste napisali. Za 6,7 hiljada evra se prodaju karte u ložama i VIP delu.

Nije zbog navijača? Pa ajde koliki to stadion treba da bude da primi sve navijače Liverpula? Samo u Beogradu u Liverpul fan klubu ima nas 300, a skoro milion u fan klubovima van Engleske.

jojuff

pre 4 godine

Pa sta sad.. Samo prepotentni Englezi treba da gledaju finale? Ti klubovi imaju navijace sirom svijeta i ako je nekome to finale blize od Engleske ima svako pravo da dobije lakse kartu. Onaj iz Londona ima prilike svako kolo da ide na većinu stadiona u engl. I gleda svoj klub.

Kalcokera

pre 4 godine

Kad su '82-ge u Beogradu igrali Zvezda-Barselona jednog mog poznanika neka devojka nekoliko puta pitala "Je l' su Maradona i Barselona braca?" Otprilike ce se na oba stadiona naci bar cetrvtina takvih, onih koji nece znati ni ko je igrao, ni koji je rezultat na kraju bio.
(Skywalker, 16. maj 2019 09:51)


Ta mu je bila zicer.

Mikii

pre 4 godine

"Rekao sam svojoj gospođi da se spremi za promene na našem računu. Prodaću sve ako treba zbog finala", rekao je dotični navijač Totenhema.

I posle se pitate zasto Sancez ima 2 miliona evra mesecno...

neutralni felsh

pre 4 godine

sta je vama ljudi. gledam fudbal 10sati dnevno, a plaćam 300din mesečno sport klub I arenu. kakvi lopovi I mafija. nema ništa jeftinije na svetu od gledanja fudbala. sad zato što ima ljudi koji imaju da plate hiljade evra karte uživo ja treba da uefu zovem lopovima? vi niste normalni.
(sima, 16. maj 2019 10:01)


kratko i jasno :)

Millennium

pre 4 godine

Ne može da se kuka na cene karata a da stadion bude dupke pun. To je isto kao što se mi stalno žalimo na FSS i Krstajića a onda odemo da gledamo reprezentaciju. Umesto da bude pust stadion sa samo jednim transparentom na kome se traži ostavka. A finale LE i LŠ isto. Ma koliko bilo teško za navijače, nedolazak bi bio još teži za organizatore i samo takmičenje. I ne samo za finala, bojkot nastave i u regularnom prvenstvu. Pa kada bude dolazila slika sa polupraznih engleskih stadiona koji su uvek puni, možda se neko i zamisli šta radi. A i ovo astronomsko podizanje cena smeštaja je toliko jadno i bedno da nemam reči.

pribil

pre 4 godine

dzeronimo@ Uefa midel je mafijaski model gde se pere ogroman novac i gde mali klubovi nemaju sanse, kad bu se to isto preskikalo na NBA, Lejkersi bi bili svake godine prvaci, a be suplji GSW ili Klivkend, primer Bajern, JUVE, Barsa, PSG itd, po 20 bodova vise i svake godine titula, nema neizvesnosti, jedan Betis recimo nikad nece biti prvak Evrooe, a seti se Notingema, Crvene zvezde, Steaue, Aston vile, Seltika, Fejenorda, u vreme kad je fudbal bio fudbal a ne masina za pranje para.

Milan

pre 4 godine

A koji to grad na svetu zeli / moze da ugosti 45'000 engleskih huligana!? I 15'000 Engleza je nemoguce kotrolisati. Englezi pricaju o navijacima, a ponasaju se kao stoka kada odu u inostranstvo.

neko

pre 4 godine

Naravno, lova vrti, kao i slucaj SP u Kataru!? Na kraju ce se sve pretvoriti u veliki gej festival sa zastavicama i balonima, u stilu Evrovizije... Kazu da je Baku fenomenalan grad ali kakve veze on ima sa Evropom? AGAINST MODERN FOOTBALL!!!

Stara kuka

pre 4 godine

Vas to nesto cudi? Cek jos jednom, zar niste shvatili da je sve NOVAC i INTERES. Evo vam primer utakmice SP Brazil-Srbija. Isla je k i m, a ne oni koji vole ovu zemlju, fudbal, sport, koji se nerviraju kad igra reprezentacija u bilo kom sportu. A jos onako kao slag na tortu, mislite da su ta uslovno receno gospoda koja imaju para platili taj aranzman iz svog dzepa?

sima

pre 4 godine

sta je vama ljudi. gledam fudbal 10sati dnevno, a plaćam 300din mesečno sport klub I arenu. kakvi lopovi I mafija. nema ništa jeftinije na svetu od gledanja fudbala. sad zato što ima ljudi koji imaju da plate hiljade evra karte uživo ja treba da uefu zovem lopovima? vi niste normalni.

Osprey

pre 4 godine

Sve mi je to nekako i jasno, svi mi znamo radi cega se fudbal igra vec dugo, ali da u 21.vijeku igrac ne moze da nastupi u finalu za svoj tim radi nacionalnosti??? E to uefa nije smjela da dozvoli.

Sunce Slobode

pre 4 godine

Pa kada su organizovali River - Boka u Madridu to je bilo ok? Ali su se Argentinci snašli i došli do Madrida.Što bi sada bilo drugačije, neka se snadju siroti Englezi.

Tumbarajko

pre 4 godine

Čemu čuđenje?
Tržišna ekonomija, ponuda i potražnja. Fudbal je proizvod, kao i sve u savremenom svetu, i to veoma profitabilan.
Sam je čovek to stvorio, promovišući pseudonauku - ekonomiju.

мики

pre 4 godine

Sve se to pretvorilo u pare, fudbal vise nema svrhu.
(pribil, 16. maj 2019 09:32)

Ајде! раније је фудбал служио за космичка истраживања, а сада никакве сврхе нема, јел' те

Neutralni posmatrac

pre 4 godine

Znaci, TI nekome das organizaciju dogadjaja a onda TI kazes da je procenjeno da nece moci da ugosti sve te navijace?
To znaci da bi trebalo da bude prazan stadion. A meni se cini da to nece biti tako. Nego ce biti sponzori

crvene male petokrakice

pre 4 godine

"Сва срећа" па ни Партизан ни Звезда неће још дуго играти финале неког еуро такмичења, иначе би карту могли приуштити само локални Срби.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (janDe99, 16. maj 2019 09:19)

Sektasi iz 1945 ni ne treba da igraju.

dzeronimo

pre 4 godine

Dzeronimo@ Zasto ne ogranice budzete klubova kao u NBA? A da, a ko ce da pere silne milijarde... Fudbal se pretvorio u rasipanje para desetak klubova, i tako u krug. U NBA su Lejkersi i Boston najtrofejniji, ali ima seleri kap, pa ih nema nigde. Nema kaznih PSG i Sitija i arapa. Bolestan sistem.
(pribil, 16. maj 2019 10:05)

@pribil
ti nemaš veze s mozgom. kakve veze ima salary cap i nba budžet model sa uefa modelom. babe I žabe poredis. jedan I drugi model imaju prednosti I mane. mana NBA, a prednost UEFA je što smešni Austin Tornados ne mogu nikad da igraju finale NBA pošto se ni ne takmiče, a bedna Zvezda može da igra sa Liverpulom I čak da pobedi. NBA je liga zatvorenog tipa gde se igrači ne prodaju i ima plafon za budžet, a UEFA je otvoren model gde i Mali Mokri Lug može da igra finale s Liverpulom gde plafon budžeta je određen iznosom koji ulozis (po merit principu tj. ko više rizikuje više dobija). o pranju novca čitaj u informeru. to je list za vas zaverenike.

NBGD

pre 4 godine

Da su pametni njihovi navijaci pa da sledece godine bojkotuju sve utakmice LS i LE dok se ne napravi drugacije. 1/3 karata bi trebalo da dobiju ostali,a ne oni koji hoce da vide svoj klub mozda jednom uzivotu u finalu.

HARIS

pre 4 godine

Bolju ce atmosferu napraviti ti fanovi Arsenala i Celsija iz Azerbejdzana, nego ovi iz Engleske. Samo treba pogledati 'navijanje' na Stamford bridzu, a pogotovo na Emiratima, gdje je atmosfera pozorisna.

Milan Banjaluka

pre 4 godine

Jao boze citam pa nemogu da vjerujem jeli moguce da su cjene ovako skocile.
Znate sta nije da sam neki mrzoljubac ali kad se ovakav bezobrazluk cuje onda mi i nebi bilo zao da englezi polupaju pola madrida . kako mogu da budu toliko prokleti ,!!!
poskupilo 840 % pa ljudi moji dali ima zdravog razuma ovdje.
A uefu samo zanima lova . katastrofa.!!!!

Stara kuka

pre 4 godine

Vas to nesto cudi? Cek jos jednom, zar niste shvatili da je sve NOVAC i INTERES. Evo vam primer utakmice SP Brazil-Srbija. Isla je k i m, a ne oni koji vole ovu zemlju, fudbal, sport, koji se nerviraju kad igra reprezentacija u bilo kom sportu. A jos onako kao slag na tortu, mislite da su ta uslovno receno gospoda koja imaju para platili taj aranzman iz svog dzepa?

Stanko

pre 4 godine

Ne slazem se sa vecinom koji ovde komentarisu ni sa autorom ovog teksta. Pa ne igraju se ta finala samo zbog navijaca ucesnika tih finala nego i zbog svih onih koji vole fudbal. Prisustvovao sam finalu na Vembliju kada su igrali Bajern i Borusija. To je nezaboravno iskustvo za svakoga ko je bio tamo. Ne treba uskratiti to zadovoljstvo hiljadama navijaca i ljubitelja fudbala iz Azerbejdzana, Spanije i ostalih zemalja Evrope.

Milan

pre 4 godine

Da se ja pitam, ja bih Madrid i Baku odlozio za sledecu godinu. Finala bi prebacio u Englesku i gotovo. Ustedelo bi se mnogo love, avionskog goriva, ludnica bi bila gde i treba da bude i tako.... Bio bi presedan, ali zar cetiri tima iz jedne zemlje u finalima to nisu. p.s. Srce me boli za Ajaks.

sima

pre 4 godine

Fudbal je odavno postao biznis, u kome se vrti ogroman novac, cesto se i peru pare sumnjivog porekla, velike mucke se desavaju..A sirotinja sirom sveta pasivno to gleda i time daje legitimet svemu tome..
(ovceUzivajte, 16. maj 2019 09:26)

@ovca
a ti si sirotinja?

Downtown

pre 4 godine

Upropastis ljudima priliku da odu da gledaju svoj klub u finalu... Tesko je doci i do jedne od tih 10ak hiljada karata koje ce dobiti svaki klub... uefa mafia

Mile

pre 4 godine

Igra se zbog navijača koji nužno ne moraju da budu Englezi. Ja ovde ne vidim nikakav problem, ima mnogo drugih ljudi koji bi voleli da gledaju utakmicu a nisu iz Londona ili Liverpula.

ANTI blizanac-samo lokalpatriotizam

pre 4 godine

"Сва срећа" па ни Партизан ни Звезда неће још дуго играти финале неког еуро такмичења, иначе би карту могли приуштити само локални Срби.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (janDe99, 16. maj 2019 09:19)

Naravno da je sreca! Petokrake a Srbi hahahaha.

jojuff

pre 4 godine

Pa sta sad.. Samo prepotentni Englezi treba da gledaju finale? Ti klubovi imaju navijace sirom svijeta i ako je nekome to finale blize od Engleske ima svako pravo da dobije lakse kartu. Onaj iz Londona ima prilike svako kolo da ide na većinu stadiona u engl. I gleda svoj klub.
(jojuff, 16. maj 2019 10:10)

Nisam komentarisao cijene karata.. Ako hocete za svaku budalu platiti 50-100 mil. Dati malo boljem fudbaleru platu 10 mil. Eur eto vam reakcije..tv prava sve skuplja, karte sve skuplje.. Sportska oprema sve skuplja.. Itd

bojan

pre 4 godine

Pa ništa novo. Fudbal je tako i počeo kao zabava za bogataše,siromašni su igrali a bogataši gledali. Danas se promenilo samo da igraci nisu vise siromasni a gledaoci su i dalje ostali bogatasi u danasnje vreme to su sponzori tv prava itd

Sale

pre 4 godine

@millennium Vidis oni vole fudbal i klub za koji navijaju.I oni se neki put ne slazu sa upravama ali uvek dodju na stadion.To samo u Srbiji ima.Da se navijaci mesaju u rad klubova,da imaju svoje predstavnike u skupstini kluba i da su na platnom spisku.kod njih vazi pravilo kupi kartu ili nemoj doci na stadion.

мики

pre 4 godine

Da su pametni njihovi navijaci pa da sledece godine bojkotuju sve utakmice LS i LE dok se ne napravi drugacije. 1/3 karata bi trebalo da dobiju ostali,a ne oni koji hoce da vide svoj klub mozda jednom uzivotu u finalu.
(NBGD, 16. maj 2019 09:42)

то би баш било паметно. остале европске земље поздрављају твој мудри савет, о велики мудраче

hmm

pre 4 godine

@1Beogradjanin

pa dolaziće super brzim vozom preko Budimpešte do Prokopa, a odatle metroom do Nacionalnog stadiona.

Otprilike u isto vreme će sve biti završeno.

Globtroter

pre 4 godine

Ma jadni oni. Eto imaju samo 4 kluba u finalima pošto ista ta UEFA ima dirigovan žreb tako da se ne sretnu 2 kluba iz iste zemlje. A što se ne bi sreli? Na taj način se favorizuju jače lige, ali to im ne smeta.

Šta su očekivali od planetarno popularnog takmičenja? Krajnje je logična raspodela karata čiji je cilj popularizacija istog tog takmičenja širom sveta. Ne vidim da je Englezima problem da izdvoje 500 ili 1000 evra za kartu.

Stara kuka

pre 4 godine

Vas to nesto cudi? Cek jos jednom, zar niste shvatili da je sve NOVAC i INTERES. Evo vam primer utakmice SP Brazil-Srbija. Isla je k i m, a ne oni koji vole ovu zemlju, fudbal, sport, koji se nerviraju kad igra reprezentacija u bilo kom sportu. A jos onako kao slag na tortu, mislite da su ta uslovno receno gospoda koja imaju para platili taj aranzman iz svog dzepa?

kerosima

pre 4 godine

Nije skandal problem s kartama,nego s Mktarijanom.Zar Arsenal da ne igra bez jednog od najboljih igraca zbog sukoba Azerbejdzana i Jermenije,to je nevidjeni nonsens.Sta to njih briga,da je pameti treba i Arsenal i Celsi da odbiju da igraju u Bakuu,ako ne moze Mktarijan. Treba vise pokazati Azerbejdzanu koji se strasno osilio. A i mi lepo treba da vratimo 2 miliona evra Azerima i uklonimo lepo spomenik njihovom Alijevu iz Tasmajdanskog parka.Imamo spomenik diktatoru usred centra grada,da li smo mi normalni?
(Oliver, 16. maj 2019 11:28)

@oliver
mi smo imali slobu '92 i nije mogao ceo tim na evropsko, ne samo jedan igrač. rusi I amerikanci su bojkotovali takmičenja u kojima je drugi organizator. politika i sport idu zajedno nažalost. prilagodi se. uskoro bi slušali kosovsku himnu na jna da je po tvom ;)

sava

pre 4 godine

Dzeronimo neka si mu rekao. Super komentar ;) Kako misliš u NBA-u ne može mali tim da igra finale kao što u Evropi moze?? To prvi put čujem.

sanja

pre 4 godine

dzeronimo@ Uefa midel je mafijaski model gde se pere ogroman novac i gde mali klubovi nemaju sanse, kad bu se to isto preskikalo na NBA, Lejkersi bi bili svake godine prvaci, a be suplji GSW ili Klivkend, primer Bajern, JUVE, Barsa, PSG itd, po 20 bodova vise i svake godine titula, nema neizvesnosti, jedan Betis recimo nikad nece biti prvak Evrooe, a seti se Notingema, Crvene zvezde, Steaue, Aston vile, Seltika, Fejenorda, u vreme kad je fudbal bio fudbal a ne masina za pranje para.
(pribil, 16. maj 2019 11:31)

pribil, sta bi ti; neizvesnost između Majnca i Franjburga ili praznik za oči između Bajerna i Dortmunda? Kijevo-Lece 1:1 ili Juventus-Palermo 5:0? U prirodi nam je da želimo kvalitet na prvom mestu, a kvalitet se plaća! ne slažem se sa tobom.

dzeronimo

pre 4 godine

Dali neko moze da mi objasni kako moze da bude dva sampiona iz jedne drzave.
(goran, 16. maj 2019 11:25)

@goran
zašto moras da budeš nacionalista da bi bio navijač? golden stejt, lejkersi, portland, sakramento, klipersi... 5 šampiona sve jedna drzava - kalifornija. Razumeš?

dzeronimo

pre 4 godine

Dzeronimo neka si mu rekao. Super komentar ;) Kako misliš u NBA-u ne može mali tim da igra finale kao što u Evropi moze?? To prvi put čujem.
(sava, 16. maj 2019 11:16)

@sava
nemaš drugu ligu u Americi kao u EU. gradovi lobiraju da hostuju timove. puno korupcije tu ima. kalifornija ima toliko timova pošto je najviše naseljena (ima potencijalno profitabilnije tržište) da neke države u Americi nemaju šanse da se izbore da dobiju tim. nećeš videti San Antonio Iguane da igraju NFL. igrači mogu da menjaju divizije, lige, ali timovi ne.

Zdravko

pre 4 godine

uefa treba da stane na put ogromne milione koji bogati klubovi placju igrace koji to nezasliuju tolike milione zato uefa ako moze da svede na skromne ugovore ali mislim da tesko moze da uradi jer i ona se sami upetliali u to kolo

Nebo

pre 4 godine

Kad su '82-ge u Beogradu igrali Zvezda-Barselona jednog mog poznanika neka devojka nekoliko puta pitala "Je l' su Maradona i Barselona braca?" Otprilike ce se na oba stadiona naci bar cetrvtina takvih, onih koji nece znati ni ko je igrao, ni koji je rezultat na kraju bio.
(Skywalker, 16. maj 2019 09:51)

A biće dosta i onih koji znaju da postave sledeće pitanje:”Iz kog je grada Mančester siti?”

Stiven k.

pre 4 godine

Uopšte ne mislim da će stadion u Baku-u da bude poluprazan, jer neće da dođu navijači iz Engleske. Ovi veliki klubovi imaju ogroman broj navijača i u drugim zemljama, pa tako i na Istoku. Mnogi od njih biće srećni što će jednom u životu da imaju priliku da uživo gledaju svoje ljubimce, jer da se igra u Londonu, recimo, oni ne bi imali takvu šansu.

Negativni

pre 4 godine

Pa naravno da se fudbal ne igra zbog navijača. Fudbal je globalni fenomen, posebna grana privrede gde se vrti ogroman novac i ogroman marketinški uticaj. Preko milijardu ljudi plaća TV da bi gledala fudbal. Od TV prava klubovi žive. Ugovori za TV prava najvećih svetskih timova iznose preko milijardu evra godišnje. Takodje, 80% ljudi na stadion dodje da se zabavi. Oni najvatreniji, koji žive za klubove, broje tek oko 10% i nebitni su u tom svetu novca i šou-biznisa. To je jasno odavno. U Bakuu će kupiti karte lokalci, to im je dogadjaj godine...baš UEFU briga za par hiljada vatrenih navijača Čelsija i Arsenala. Samo kod nas su stadioni još poprišta "ljutih bojeva" istetoviranih alkoholičara i narkomana koji i ne gledaju utakmicu, već gledaju kako će da se pobiju sa policijom ili suprotnim taborom. Ko prati engleske lige vidi da medju gostujućim navijačima često ima žena i dece...i niko ih ne dira, niti se ko plaši da će dobiti batine jer je došao vozom od Šefilda do Lidsa. To je i bio cilj UEFA-e i fudbalskih saveza, da fudbal postane zabava masa, običnih ljudi koji putuju, kupuju dresove, zastavice, suvenire...a ne da se mlate kao pećinski ljudi.

You'll never Walk Alone

pre 4 godine

Liverpul će dobiti "svega" 6 hiljada karata? To je otprilike isto kao prošle sezone (tu mislim na besplatno podeljene karte, a ne na broj navijača na stadionu).

Pre nedelju dana sam kupio kartu za 200eur. Jeste viša od predprodajne cene ali daleko od ovog što ste napisali. Za 6,7 hiljada evra se prodaju karte u ložama i VIP delu.

Nije zbog navijača? Pa ajde koliki to stadion treba da bude da primi sve navijače Liverpula? Samo u Beogradu u Liverpul fan klubu ima nas 300, a skoro milion u fan klubovima van Engleske.

dzeronimo

pre 4 godine

Sve se to pretvorilo u pare, fudbal vise nema svrhu.
(pribil, 16. maj 2019 09:32)

@pribil
vidi se da si iz srbije, venecuele ili kube. zašto nema svrhu ako fudbaleri zarađuju, a mi možemo da gledamo 50 utakmica odjednom na kablovskoj? zasto moram da gledam komšiju kako igra protiv drugog komšije na omladinskom stadionu kad mogu da platim €1 mesečno kablovsku i ostalih milijardu ljudi takođe, a sa tim parama da okupimo mesije, neimare zajedno I da njih gledamo? zašto? zašto ne treba fudbal da bude biznis? reci mi jednu lepu stvar? zar biznis nije sport takođe? gledaš formulu nekad? takmičenje konstruktora i vozaca!

jojuff

pre 4 godine

Pa sta sad.. Samo prepotentni Englezi treba da gledaju finale? Ti klubovi imaju navijace sirom svijeta i ako je nekome to finale blize od Engleske ima svako pravo da dobije lakse kartu. Onaj iz Londona ima prilike svako kolo da ide na većinu stadiona u engl. I gleda svoj klub.

kosarka

pre 4 godine

To sam i ja doziveo na svetskom kad za stadion od 45.000 ljudi, nasi i brazilci dobiju ukupno 10.000 karata. Nekako sam nasao kartu, ali sam naisao na gomilu azijata, indusa i slicnih u brazilskim dresovima...

kerosava

pre 4 godine

Kad su '82-ge u Beogradu igrali Zvezda-Barselona jednog mog poznanika neka devojka nekoliko puta pitala "Je l' su Maradona i Barselona braca?" Otprilike ce se na oba stadiona naci bar cetrvtina takvih, onih koji nece znati ni ko je igrao, ni koji je rezultat na kraju bio.
(Skywalker, 16. maj 2019 09:51

@skywalker
a ti misliš da kad ljudi idu da gledaju tenis da svi gledaju da li će loptica da se obrće unapred ili unazad I pod kojim će uglom đoković da nakrivi reket? kad dođu da gledaju tajson meč od 30 sekundi I plate hiljade misliš da žele samo da vide kako je tajson izvukao aperkat? druže, idemo prvo na spektakl, pa da gledamo ljude oko nas, pa tek onda sta je na terenu. od nas 100, 20 je fudbalskih, 2 je teniska, 5 je kosarkaskih stručnjaka, ostalo je publika koja placa da sedne u gužvu, da bude viđena, da se proluftira malo.

sima

pre 4 godine

Fudbal je odavno postao biznis, u kome se vrti ogroman novac, cesto se i peru pare sumnjivog porekla, velike mucke se desavaju..A sirotinja sirom sveta pasivno to gleda i time daje legitimet svemu tome..
(ovceUzivajte, 16. maj 2019 09:26)

@ovca
a ti si sirotinja?

dzeronimo

pre 4 godine

Dzeronimo@ Zasto ne ogranice budzete klubova kao u NBA? A da, a ko ce da pere silne milijarde... Fudbal se pretvorio u rasipanje para desetak klubova, i tako u krug. U NBA su Lejkersi i Boston najtrofejniji, ali ima seleri kap, pa ih nema nigde. Nema kaznih PSG i Sitija i arapa. Bolestan sistem.
(pribil, 16. maj 2019 10:05)

@pribil
ti nemaš veze s mozgom. kakve veze ima salary cap i nba budžet model sa uefa modelom. babe I žabe poredis. jedan I drugi model imaju prednosti I mane. mana NBA, a prednost UEFA je što smešni Austin Tornados ne mogu nikad da igraju finale NBA pošto se ni ne takmiče, a bedna Zvezda može da igra sa Liverpulom I čak da pobedi. NBA je liga zatvorenog tipa gde se igrači ne prodaju i ima plafon za budžet, a UEFA je otvoren model gde i Mali Mokri Lug može da igra finale s Liverpulom gde plafon budžeta je određen iznosom koji ulozis (po merit principu tj. ko više rizikuje više dobija). o pranju novca čitaj u informeru. to je list za vas zaverenike.

sanja

pre 4 godine

dzeronimo@ Uefa midel je mafijaski model gde se pere ogroman novac i gde mali klubovi nemaju sanse, kad bu se to isto preskikalo na NBA, Lejkersi bi bili svake godine prvaci, a be suplji GSW ili Klivkend, primer Bajern, JUVE, Barsa, PSG itd, po 20 bodova vise i svake godine titula, nema neizvesnosti, jedan Betis recimo nikad nece biti prvak Evrooe, a seti se Notingema, Crvene zvezde, Steaue, Aston vile, Seltika, Fejenorda, u vreme kad je fudbal bio fudbal a ne masina za pranje para.
(pribil, 16. maj 2019 11:31)

pribil, sta bi ti; neizvesnost između Majnca i Franjburga ili praznik za oči između Bajerna i Dortmunda? Kijevo-Lece 1:1 ili Juventus-Palermo 5:0? U prirodi nam je da želimo kvalitet na prvom mestu, a kvalitet se plaća! ne slažem se sa tobom.

dzeronimo

pre 4 godine

Dali neko moze da mi objasni kako moze da bude dva sampiona iz jedne drzave.
(goran, 16. maj 2019 11:25)

@goran
zašto moras da budeš nacionalista da bi bio navijač? golden stejt, lejkersi, portland, sakramento, klipersi... 5 šampiona sve jedna drzava - kalifornija. Razumeš?

Šavi

pre 4 godine

Kako bih voleo da se oba tima dogovore i bojkotuju finale u zemlji koja u 21. veku velica ubijanje ljudi (Jermena). Nisam neki fan britanskih navijaca ali ovaj put puna podrska njima a narocito Mihtarijanu

ANTI blizanac-samo lokalpatriotizam

pre 4 godine

"Сва срећа" па ни Партизан ни Звезда неће још дуго играти финале неког еуро такмичења, иначе би карту могли приуштити само локални Срби.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (janDe99, 16. maj 2019 09:19)

Naravno da je sreca! Petokrake a Srbi hahahaha.

sima

pre 4 godine

sta je vama ljudi. gledam fudbal 10sati dnevno, a plaćam 300din mesečno sport klub I arenu. kakvi lopovi I mafija. nema ništa jeftinije na svetu od gledanja fudbala. sad zato što ima ljudi koji imaju da plate hiljade evra karte uživo ja treba da uefu zovem lopovima? vi niste normalni.

Јабучило

pre 4 godine

Аууу, ала кукају Енглези. А око 3000е, колико може да их кошта одлазак, је као нама нпр. 450е. Није мало, али није недостижно.
Одавно се знало где су финала. Грешка Уефе је у броју карата. Требало је клубовима дати више.

crvene male petokrakice

pre 4 godine

"Сва срећа" па ни Партизан ни Звезда неће још дуго играти финале неког еуро такмичења, иначе би карту могли приуштити само локални Срби.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (janDe99, 16. maj 2019 09:19)

Sektasi iz 1945 ni ne treba da igraju.

Globtroter

pre 4 godine

Ma jadni oni. Eto imaju samo 4 kluba u finalima pošto ista ta UEFA ima dirigovan žreb tako da se ne sretnu 2 kluba iz iste zemlje. A što se ne bi sreli? Na taj način se favorizuju jače lige, ali to im ne smeta.

Šta su očekivali od planetarno popularnog takmičenja? Krajnje je logična raspodela karata čiji je cilj popularizacija istog tog takmičenja širom sveta. Ne vidim da je Englezima problem da izdvoje 500 ili 1000 evra za kartu.

Mile

pre 4 godine

Igra se zbog navijača koji nužno ne moraju da budu Englezi. Ja ovde ne vidim nikakav problem, ima mnogo drugih ljudi koji bi voleli da gledaju utakmicu a nisu iz Londona ili Liverpula.

kerosima

pre 4 godine

Nije skandal problem s kartama,nego s Mktarijanom.Zar Arsenal da ne igra bez jednog od najboljih igraca zbog sukoba Azerbejdzana i Jermenije,to je nevidjeni nonsens.Sta to njih briga,da je pameti treba i Arsenal i Celsi da odbiju da igraju u Bakuu,ako ne moze Mktarijan. Treba vise pokazati Azerbejdzanu koji se strasno osilio. A i mi lepo treba da vratimo 2 miliona evra Azerima i uklonimo lepo spomenik njihovom Alijevu iz Tasmajdanskog parka.Imamo spomenik diktatoru usred centra grada,da li smo mi normalni?
(Oliver, 16. maj 2019 11:28)

@oliver
mi smo imali slobu '92 i nije mogao ceo tim na evropsko, ne samo jedan igrač. rusi I amerikanci su bojkotovali takmičenja u kojima je drugi organizator. politika i sport idu zajedno nažalost. prilagodi se. uskoro bi slušali kosovsku himnu na jna da je po tvom ;)

Bane

pre 4 godine

Posle neka neko kaze da se u velikim takmicenjima u fudbalu ne namesta. Jeste da izgleda nestvarno ili nerealno, ali sta da je tim iz Jermenije uspeo da se plasira u finale Lige Evrope? I oni njihovi zrebovi i sve ostalo. Odavno je fudbal izgubio smisao, i pola od tih navijaca ce doci na stadion da bi uslikalo jedno 50 slika i okacilo na instagram.

Skywalker

pre 4 godine

Kad su '82-ge u Beogradu igrali Zvezda-Barselona jednog mog poznanika neka devojka nekoliko puta pitala "Je l' su Maradona i Barselona braca?" Otprilike ce se na oba stadiona naci bar cetrvtina takvih, onih koji nece znati ni ko je igrao, ni koji je rezultat na kraju bio.

banat

pre 4 godine

Koja je poenta igrati finale u razlicitim zemljama ako ekipama ucesnicama budu isle sve karte. Znaci Baku treba da organizuje sve i plati za to kako bi na kraju video mali procenat karata. Onda je bolje da sve presele u London da se niko ne muci.

neutralni felsh

pre 4 godine

sta je vama ljudi. gledam fudbal 10sati dnevno, a plaćam 300din mesečno sport klub I arenu. kakvi lopovi I mafija. nema ništa jeftinije na svetu od gledanja fudbala. sad zato što ima ljudi koji imaju da plate hiljade evra karte uživo ja treba da uefu zovem lopovima? vi niste normalni.
(sima, 16. maj 2019 10:01)


kratko i jasno :)

janDe99

pre 4 godine

"Сва срећа" па ни Партизан ни Звезда неће још дуго играти финале неког еуро такмичења, иначе би карту могли приуштити само локални Срби.

Stara kuka

pre 4 godine

Vas to nesto cudi? Cek jos jednom, zar niste shvatili da je sve NOVAC i INTERES. Evo vam primer utakmice SP Brazil-Srbija. Isla je k i m, a ne oni koji vole ovu zemlju, fudbal, sport, koji se nerviraju kad igra reprezentacija u bilo kom sportu. A jos onako kao slag na tortu, mislite da su ta uslovno receno gospoda koja imaju para platili taj aranzman iz svog dzepa?

Stara kuka

pre 4 godine

Vas to nesto cudi? Cek jos jednom, zar niste shvatili da je sve NOVAC i INTERES. Evo vam primer utakmice SP Brazil-Srbija. Isla je k i m, a ne oni koji vole ovu zemlju, fudbal, sport, koji se nerviraju kad igra reprezentacija u bilo kom sportu. A jos onako kao slag na tortu, mislite da su ta uslovno receno gospoda koja imaju para platili taj aranzman iz svog dzepa?

ovceUzivajte

pre 4 godine

Fudbal je odavno postao biznis, u kome se vrti ogroman novac, cesto se i peru pare sumnjivog porekla, velike mucke se desavaju..A sirotinja sirom sveta pasivno to gleda i time daje legitimet svemu tome..

мики

pre 4 godine

Sve se to pretvorilo u pare, fudbal vise nema svrhu.
(pribil, 16. maj 2019 09:32)

Ајде! раније је фудбал служио за космичка истраживања, а сада никакве сврхе нема, јел' те

мики

pre 4 godine

Da su pametni njihovi navijaci pa da sledece godine bojkotuju sve utakmice LS i LE dok se ne napravi drugacije. 1/3 karata bi trebalo da dobiju ostali,a ne oni koji hoce da vide svoj klub mozda jednom uzivotu u finalu.
(NBGD, 16. maj 2019 09:42)

то би баш било паметно. остале европске земље поздрављају твој мудри савет, о велики мудраче

Milan

pre 4 godine

Da se ja pitam, ja bih Madrid i Baku odlozio za sledecu godinu. Finala bi prebacio u Englesku i gotovo. Ustedelo bi se mnogo love, avionskog goriva, ludnica bi bila gde i treba da bude i tako.... Bio bi presedan, ali zar cetiri tima iz jedne zemlje u finalima to nisu. p.s. Srce me boli za Ajaks.

bojan

pre 4 godine

Pa ništa novo. Fudbal je tako i počeo kao zabava za bogataše,siromašni su igrali a bogataši gledali. Danas se promenilo samo da igraci nisu vise siromasni a gledaoci su i dalje ostali bogatasi u danasnje vreme to su sponzori tv prava itd

Aca iz Šapca

pre 4 godine

Treba preispitati granice Evrope. Kakve veze ima Azerbejdžan sa njom? Njima je bliski istok daleko bliži i kulturno i teritorijalno. Druga stvar, ako je Srbija u istočnoj Evropi, gde su onda oni? Daleko Istočnoj Evropi? Ja bih ceo taj Kavkaz dodelio Aziji, i tačka!

1Beogradjanin

pre 4 godine

Ja bih se samo , u ovom momentu, osvrnuo na nešto drugo! Aerodrom u Madridu će biti zakrčen! Aerodrom sa četiri piste će biti zakrčen zbog finala Lige Šampiona! Kakve šanse onda ima naš aerodrom Nikola Tesla u celoj priči oko dobijanja domaćinstva finala LŠ i opravdanosti izgradnje Nacionalnog stadiona? U startu se vidi da je priča "šuplja" sa svih strana i da Srbija nema ni približno kapaciteta da organizuje takav dogadjaj. U ostalom, kao što je i napisano, Azeri su keširali da bi dobili finale LE. Srbija nije fudbalska sila poput Španije, Engleske, Nemačke, Francuske, Italije. Ne igra atraktivan fudbal kao Holandija, Belgija, Portugal. Nije velika kao npr. Poljska! A infrastrukturu takodje nema. Dakle, na koji način Srbija može do domaćinstva? Pa kao Azeri, da odreši kesu i plati, novcem kojeg nema! Namerno se nisam nešto preterano obazirao na temu teksta jer je odavno već poznato da se fudbal ne igra zbog navijača već zbog profita i toga ko da više. Ko da više novca, naravno, ne golova!

Milan

pre 4 godine

Pa i ne igra se fudbal zbog navijača. Da li mislite da neki mali Perica koji kreće da trenira fudbal kreće sa idejom kako će da trenira da bi usrećio nekog navijača, ili zbog toga što želi da bude neki novi Mesi ili Ronaldo i/ili želi da zarađuje velike pare o kojima se stalno priča.
Slično je i sa ostalim "zvezdama". To što zbog PR ili šablonskih odgovora ljudi zaključuju da se igra (ili peva) zbog publike je obična glupost. To je kao kada bi čoban rekao da živi zbog ovaca, a ne da su mu ovce izvor zarade i hrane.

NBGD

pre 4 godine

Da su pametni njihovi navijaci pa da sledece godine bojkotuju sve utakmice LS i LE dok se ne napravi drugacije. 1/3 karata bi trebalo da dobiju ostali,a ne oni koji hoce da vide svoj klub mozda jednom uzivotu u finalu.

pribil

pre 4 godine

Dzeronimo@ Zasto ne ogranice budzete klubova kao u NBA? A da, a ko ce da pere silne milijarde... Fudbal se pretvorio u rasipanje para desetak klubova, i tako u krug. U NBA su Lejkersi i Boston najtrofejniji, ali ima seleri kap, pa ih nema nigde. Nema kaznih PSG i Sitija i arapa. Bolestan sistem.

CATAPA

pre 4 godine

Pa i ne igra se zbog publike na tribinama nego zbog TV gledalaca. Da nema TV prenosa, ne bi bilo reklama, ne bi bilo toliko para, a fudbaleri bi bili poluamateri kao što je i bilo pre televizije.

Zdravko

pre 4 godine

uefa treba da stane na put ogromne milione koji bogati klubovi placju igrace koji to nezasliuju tolike milione zato uefa ako moze da svede na skromne ugovore ali mislim da tesko moze da uradi jer i ona se sami upetliali u to kolo

Milan Banjaluka

pre 4 godine

Jao boze citam pa nemogu da vjerujem jeli moguce da su cjene ovako skocile.
Znate sta nije da sam neki mrzoljubac ali kad se ovakav bezobrazluk cuje onda mi i nebi bilo zao da englezi polupaju pola madrida . kako mogu da budu toliko prokleti ,!!!
poskupilo 840 % pa ljudi moji dali ima zdravog razuma ovdje.
A uefu samo zanima lova . katastrofa.!!!!

Stara kuka

pre 4 godine

Vas to nesto cudi? Cek jos jednom, zar niste shvatili da je sve NOVAC i INTERES. Evo vam primer utakmice SP Brazil-Srbija. Isla je k i m, a ne oni koji vole ovu zemlju, fudbal, sport, koji se nerviraju kad igra reprezentacija u bilo kom sportu. A jos onako kao slag na tortu, mislite da su ta uslovno receno gospoda koja imaju para platili taj aranzman iz svog dzepa?

sava

pre 4 godine

Dzeronimo neka si mu rekao. Super komentar ;) Kako misliš u NBA-u ne može mali tim da igra finale kao što u Evropi moze?? To prvi put čujem.

MadMax

pre 4 godine

Ne pratim sa vecom paznjom fudbal vec par godina, a tek mi je 30 godina. Ovako ispratim cisto da sam u toku. Za mene je kolektivni profesionalni sport odavno mrtav. Jos moja generacija je samo razmisljala i gledala sport kao nacin zarade novca, tj roditelji su im to u glavu sami ubacivali zato 99% njih nista ni ne uradi od karijere. Mnogi posijede ili ocelave za 25 godina, izgledaju kao da im je 50 samo utegnutiji od matorih i kad zavrse karijeru radebu taksi ili trose zaradjenu crkavicu... Kad pogledate danasnje fudbalete (sportiste) vi vise tu ne vidite talente vec proizvedene igrace koji se svi vise manje isto ponasaju, kao da su iz fabrike izasli.

Sport

pre 4 godine

Baku nema smestajne kapacitete?! Malo sutra je ovo tačno! UEFA hoće skupo da zavali karte bogatim Azerbejdzancima i ostalima iz okolnih država, a ne interesuju je navijači Celzija i Arsenala. Jasno je da fudbal ide ka periodu u kojem će da postoje ti globalni klubovi njih 50ak, a ostali će biti u nekoj “drugoj” ligi koja će svakako biti zanimljivija.

Jole

pre 4 godine

Pa i ostali koji budu na stadionu su navijaci. Ako neko misli da treba 100% karata da ode kluovima koji igraju onda bolje da predlozi da se ukine "neutralni" teren pa dve utakmice kao i tokom sezone. Ali sam cilj igranja na neutralnom terenu je sirenje fudbala.

Millennium

pre 4 godine

Ne može da se kuka na cene karata a da stadion bude dupke pun. To je isto kao što se mi stalno žalimo na FSS i Krstajića a onda odemo da gledamo reprezentaciju. Umesto da bude pust stadion sa samo jednim transparentom na kome se traži ostavka. A finale LE i LŠ isto. Ma koliko bilo teško za navijače, nedolazak bi bio još teži za organizatore i samo takmičenje. I ne samo za finala, bojkot nastave i u regularnom prvenstvu. Pa kada bude dolazila slika sa polupraznih engleskih stadiona koji su uvek puni, možda se neko i zamisli šta radi. A i ovo astronomsko podizanje cena smeštaja je toliko jadno i bedno da nemam reči.

NBGD

pre 4 godine

Da su pametni njihovi navijaci pa da sledece godine bojkotuju sve utakmice LS i LE dok se ne napravi drugacije. 1/3 karata bi trebalo da dobiju ostali,a ne oni koji hoce da vide svoj klub mozda jednom uzivotu u finalu. 
(NBGD, 16. maj 2019 09:42) 

то би баш било паметно. остале европске земље поздрављају твој мудри савет, о велики мудраче
(мики, 16. maj 2019 10:29)

Govorim o navijacima,da oni bojkotuju utakmice LS,ne klubovi.

hmm

pre 4 godine

@1Beogradjanin

pa dolaziće super brzim vozom preko Budimpešte do Prokopa, a odatle metroom do Nacionalnog stadiona.

Otprilike u isto vreme će sve biti završeno.

pribil

pre 4 godine

dzeronimo@ Uefa midel je mafijaski model gde se pere ogroman novac i gde mali klubovi nemaju sanse, kad bu se to isto preskikalo na NBA, Lejkersi bi bili svake godine prvaci, a be suplji GSW ili Klivkend, primer Bajern, JUVE, Barsa, PSG itd, po 20 bodova vise i svake godine titula, nema neizvesnosti, jedan Betis recimo nikad nece biti prvak Evrooe, a seti se Notingema, Crvene zvezde, Steaue, Aston vile, Seltika, Fejenorda, u vreme kad je fudbal bio fudbal a ne masina za pranje para.

Neutralni posmatrac

pre 4 godine

Znaci, TI nekome das organizaciju dogadjaja a onda TI kazes da je procenjeno da nece moci da ugosti sve te navijace?
To znaci da bi trebalo da bude prazan stadion. A meni se cini da to nece biti tako. Nego ce biti sponzori

Milan

pre 4 godine

A koji to grad na svetu zeli / moze da ugosti 45'000 engleskih huligana!? I 15'000 Engleza je nemoguce kotrolisati. Englezi pricaju o navijacima, a ponasaju se kao stoka kada odu u inostranstvo.

jojuff

pre 4 godine

Pa sta sad.. Samo prepotentni Englezi treba da gledaju finale? Ti klubovi imaju navijace sirom svijeta i ako je nekome to finale blize od Engleske ima svako pravo da dobije lakse kartu. Onaj iz Londona ima prilike svako kolo da ide na većinu stadiona u engl. I gleda svoj klub.
(jojuff, 16. maj 2019 10:10)

Nisam komentarisao cijene karata.. Ako hocete za svaku budalu platiti 50-100 mil. Dati malo boljem fudbaleru platu 10 mil. Eur eto vam reakcije..tv prava sve skuplja, karte sve skuplje.. Sportska oprema sve skuplja.. Itd

Oliver

pre 4 godine

Nije skandal problem s kartama,nego s Mktarijanom.Zar Arsenal da ne igra bez jednog od najboljih igraca zbog sukoba Azerbejdzana i Jermenije,to je nevidjeni nonsens.Sta to njih briga,da je pameti treba i Arsenal i Celsi da odbiju da igraju u Bakuu,ako ne moze Mktarijan. Treba vise pokazati Azerbejdzanu koji se strasno osilio. A i mi lepo treba da vratimo 2 miliona evra Azerima i uklonimo lepo spomenik njihovom Alijevu iz Tasmajdanskog parka.Imamo spomenik diktatoru usred centra grada,da li smo mi normalni?

neko

pre 4 godine

Naravno, lova vrti, kao i slucaj SP u Kataru!? Na kraju ce se sve pretvoriti u veliki gej festival sa zastavicama i balonima, u stilu Evrovizije... Kazu da je Baku fenomenalan grad ali kakve veze on ima sa Evropom? AGAINST MODERN FOOTBALL!!!

Tumbarajko

pre 4 godine

Čemu čuđenje?
Tržišna ekonomija, ponuda i potražnja. Fudbal je proizvod, kao i sve u savremenom svetu, i to veoma profitabilan.
Sam je čovek to stvorio, promovišući pseudonauku - ekonomiju.

HARIS

pre 4 godine

Bolju ce atmosferu napraviti ti fanovi Arsenala i Celsija iz Azerbejdzana, nego ovi iz Engleske. Samo treba pogledati 'navijanje' na Stamford bridzu, a pogotovo na Emiratima, gdje je atmosfera pozorisna.

Dachazvezda

pre 4 godine

Maaaaa nemoguce!!!?!?
jos mi recite da razni ruski oligarsi, nekakvi seici i bivsi premijeri i bizBismeni ne kupuju klubove zbog navijaca, nego zbog para, pa ja cu da se razocaram u zivot!!!
A tako verujem u ljudsku dobrotu!!!

Sunce Slobode

pre 4 godine

Pa kada su organizovali River - Boka u Madridu to je bilo ok? Ali su se Argentinci snašli i došli do Madrida.Što bi sada bilo drugačije, neka se snadju siroti Englezi.

Kalcokera

pre 4 godine

Kad su '82-ge u Beogradu igrali Zvezda-Barselona jednog mog poznanika neka devojka nekoliko puta pitala "Je l' su Maradona i Barselona braca?" Otprilike ce se na oba stadiona naci bar cetrvtina takvih, onih koji nece znati ni ko je igrao, ni koji je rezultat na kraju bio.
(Skywalker, 16. maj 2019 09:51)


Ta mu je bila zicer.

Stanko

pre 4 godine

Ne slazem se sa vecinom koji ovde komentarisu ni sa autorom ovog teksta. Pa ne igraju se ta finala samo zbog navijaca ucesnika tih finala nego i zbog svih onih koji vole fudbal. Prisustvovao sam finalu na Vembliju kada su igrali Bajern i Borusija. To je nezaboravno iskustvo za svakoga ko je bio tamo. Ne treba uskratiti to zadovoljstvo hiljadama navijaca i ljubitelja fudbala iz Azerbejdzana, Spanije i ostalih zemalja Evrope.

Downtown

pre 4 godine

Upropastis ljudima priliku da odu da gledaju svoj klub u finalu... Tesko je doci i do jedne od tih 10ak hiljada karata koje ce dobiti svaki klub... uefa mafia

dzeronimo

pre 4 godine

Dzeronimo neka si mu rekao. Super komentar ;) Kako misliš u NBA-u ne može mali tim da igra finale kao što u Evropi moze?? To prvi put čujem.
(sava, 16. maj 2019 11:16)

@sava
nemaš drugu ligu u Americi kao u EU. gradovi lobiraju da hostuju timove. puno korupcije tu ima. kalifornija ima toliko timova pošto je najviše naseljena (ima potencijalno profitabilnije tržište) da neke države u Americi nemaju šanse da se izbore da dobiju tim. nećeš videti San Antonio Iguane da igraju NFL. igrači mogu da menjaju divizije, lige, ali timovi ne.

Mikii

pre 4 godine

"Rekao sam svojoj gospođi da se spremi za promene na našem računu. Prodaću sve ako treba zbog finala", rekao je dotični navijač Totenhema.

I posle se pitate zasto Sancez ima 2 miliona evra mesecno...

Dachazvezda

pre 4 godine

I gde se na kraju igra finale, u Bakuu ili u Madridu? Zbunjen sam.
(Bodibond, 16. maj 2019 12:19)

Ti samo cuti..Ne progovaraj.
Kad covek cuti, teze ga provaliti da li je g... Ili nije.
Ovako se odajes svakom recenicom :)))

Sale

pre 4 godine

@millennium Vidis oni vole fudbal i klub za koji navijaju.I oni se neki put ne slazu sa upravama ali uvek dodju na stadion.To samo u Srbiji ima.Da se navijaci mesaju u rad klubova,da imaju svoje predstavnike u skupstini kluba i da su na platnom spisku.kod njih vazi pravilo kupi kartu ili nemoj doci na stadion.

Stiven k.

pre 4 godine

Uopšte ne mislim da će stadion u Baku-u da bude poluprazan, jer neće da dođu navijači iz Engleske. Ovi veliki klubovi imaju ogroman broj navijača i u drugim zemljama, pa tako i na Istoku. Mnogi od njih biće srećni što će jednom u životu da imaju priliku da uživo gledaju svoje ljubimce, jer da se igra u Londonu, recimo, oni ne bi imali takvu šansu.

Osprey

pre 4 godine

Sve mi je to nekako i jasno, svi mi znamo radi cega se fudbal igra vec dugo, ali da u 21.vijeku igrac ne moze da nastupi u finalu za svoj tim radi nacionalnosti??? E to uefa nije smjela da dozvoli.

Negativni

pre 4 godine

Pa naravno da se fudbal ne igra zbog navijača. Fudbal je globalni fenomen, posebna grana privrede gde se vrti ogroman novac i ogroman marketinški uticaj. Preko milijardu ljudi plaća TV da bi gledala fudbal. Od TV prava klubovi žive. Ugovori za TV prava najvećih svetskih timova iznose preko milijardu evra godišnje. Takodje, 80% ljudi na stadion dodje da se zabavi. Oni najvatreniji, koji žive za klubove, broje tek oko 10% i nebitni su u tom svetu novca i šou-biznisa. To je jasno odavno. U Bakuu će kupiti karte lokalci, to im je dogadjaj godine...baš UEFU briga za par hiljada vatrenih navijača Čelsija i Arsenala. Samo kod nas su stadioni još poprišta "ljutih bojeva" istetoviranih alkoholičara i narkomana koji i ne gledaju utakmicu, već gledaju kako će da se pobiju sa policijom ili suprotnim taborom. Ko prati engleske lige vidi da medju gostujućim navijačima često ima žena i dece...i niko ih ne dira, niti se ko plaši da će dobiti batine jer je došao vozom od Šefilda do Lidsa. To je i bio cilj UEFA-e i fudbalskih saveza, da fudbal postane zabava masa, običnih ljudi koji putuju, kupuju dresove, zastavice, suvenire...a ne da se mlate kao pećinski ljudi.

Nebo

pre 4 godine

Kad su '82-ge u Beogradu igrali Zvezda-Barselona jednog mog poznanika neka devojka nekoliko puta pitala "Je l' su Maradona i Barselona braca?" Otprilike ce se na oba stadiona naci bar cetrvtina takvih, onih koji nece znati ni ko je igrao, ni koji je rezultat na kraju bio.
(Skywalker, 16. maj 2019 09:51)

A biće dosta i onih koji znaju da postave sledeće pitanje:”Iz kog je grada Mančester siti?”