1. Pa nemoze Jokic sam da pobedi Portland.Igrao je odlicno u svih sedam utakmica.
    (Vladimir, 14. maj 2019 19:19)

    # Link komentara

  2. ma mnogo mi je tesko pala eliminacija,ali tu je bar 120 miliona dolara,pa cemo preboleti i on i ja ...
    (aca, 14. maj 2019 13:18)

    # Link komentara

  3. (mbs, 13. maj 2019 10:56)

    Karl Entoni Tauns, 42% prošle sezone, 40% ove. Možda ne previše šuteva po utakmici, ali procenti su tu.
    (Powerslave, 14. maj 2019 03:02)

    # Link komentara

  4. Toni Kukoc je samo imao problem sto se rodio prerano, u dansnjoj ligi igrac visok 210 koji vodi loptu, vidi teren, sutira za 3, igra odbranu i skace je najcenjeniji igrac, vi stvarno verujete da je Porzingis talentovaniji od Tonija? Kukoc bi bio u top 20 igraca i nekoliko puta All Star.
    (paspalj chandler, 14. maj 2019 00:58)

    # Link komentara

  5. I ja sam razocaran porazom. Najvise sam razocaran Kukocom, jer je juce dao 0 poena, 0 skokova, ali u njegovu korist sto nije izgubio nijednu loptu. Mozda sledeci put da ubace Kresu...
    (Vremoplovac, 13. maj 2019 20:17)

    # Link komentara

  6. mladići borovi, devojke jele, SVAKA ČAST ZA KOMENTAR
     (Bilja, 13. maj 2019 16:45)

    # Link komentara

  7. Bože, oprosti ako grešim dušu, ali mislim da se ovo vratilo Jokiću zbog neigranja za reprezentaciju. Navijala sam za Denver ne zbog Jokića (ravnodušna prema njemu kao prema lanjskom snegu), a malo i protiv Portlanda zbog Nurkića i one njegove majice. Baš mi žao
     (Bilja, 13. maj 2019 16:36)

    # Link komentara

  8. Utakmica je pocela rano po ovom vremenu i gledao sam od pocetka. Verovao sam da posle prve polovine nema sanse da Denver izgubi. Medjutim kada sam video kako se polako ta prednost topi, da organizacija igre popusta, da se sutira na kos i masi ugasio sam TV, znao sam da ce da izgube.
    Steta pogotovu zbog Nikole koji je nosio ceo tim i najzasluzniji je sto su stigli dokle jesu. Kao pravi profesionalac, Jokic preuzima odgovornost na sebe, iz toga se vidi koliko je zreo i da ce da izraste u jednog od najboljih NBA igraca ikada.
    Organizacija Denvera treba da poradi na sastavu tima, ocigledno je da ako Nikola nije u igri tim ne igra kao tim. Ova ludacka minutaza koju je Jokic izdrzao u ovoj seriji nije dobra za njega, mlad je ali je brate previse, predstoji mu duga karijera, treba se cuvati.
    Posle toga gledam Raptors, luda utakmica sa neverovatnim sutem Leonarda na kraju za pobedu i okrsaj sa Milvokijem!
    Raptors do finala! Pozdrav iz Toronta.
    (Milosav, 13. maj 2019 16:12)

    # Link komentara

  9. Za neupucene Kukoc je posle Jordana bio druga opcija u napadu Bullsa.Koliko je bio bitan govori podatak da je Pippen umalo trejdovan za Kempa uoci drafta 29.06.1994 kako bi Toni bio vracen na prirodnu poziciju tri i postao nosilac fransize Chicago Bullsa.Siguran sam da bi se danas pisalo o njemu kao najboljem belom igracu svih vremena.Jokic je prva opcija u napadu Denvera i ujedno njihov najbolji igrac.Ok kada bi vratili Jokica u 90-te npr u Sparse pored Robinsona i Dankana verovatno bi igrao 10-15 minutai ne bi imao prostora za razvoj.Imao je srecu kao i Doncic da dodje u prosecnu ekipu bez zvucnih imena,ekipu koja ima sluha i veru u evropske igrace.Milicic na primer uopste nije imao tu srecu dosao je u Detroit koji je na njegovoj poziciji imao dva igraca koji po talentu nisu mu do kolena.Takodje nije verovao u njega ni Leri Braun.Naravno da je zamrzeo NBA jer igrao je dva minuta u proseku prve tri godine.Drazen Petrovic takodje nije imao srecu kada je dosao u Portland i nazalost igrao na kasicicu.Ali Drazen fajter kakav je bio znao je da vredi i da u prosecnoj ekipi pouput Netsa moze da bude medju tri najbolja beka sutera lige.Kakvo je vreme bilo govori podatak da nije imao mesta na all staru.Portland je zasluzeno prosao u finale iz prostog razloga sto ima dva vrhunska beka za koje Denver nije imao nikakva resenja.Denver ce graditi fransizu oko Nikole i ono sto je potrebno je da trejduju dva,tri igraca za nekog superstara koji uz Nikolu moze odvesti ekipu do same zavrsnice.
    (BULLS07, 13. maj 2019 15:49)

    # Link komentara

  10. I tvoji saigraci su jos vise..odradio je svoj posao I svaka mu cast na sezoni
     (gaja, 13. maj 2019 15:45)

    # Link komentara

  11. Ispali su jer nisu dobro koristili kontre. Glupirali su se kada je trebalo poentirati i to im se na kraju osvetilo. Maloun mora da radi na kontrama. Ne moze jedan igrac da nosi kontru, a da ostali trckaju i posmatraju.
    Inace pokazalo se da Jokic ima najbolju kondiciju i najvise snage u timu. Izgleda da u onoj narodnoj "Snaga na usta ulazi" ima dosta istine.
    (Dragan, 13. maj 2019 15:43)

    # Link komentara

  12. Ја сам разочаран поразом Денвера јер сам очекивао победу што би било реално. Денвер је изгледао солидно до синоћ. Стекао сам утисак да Денвер није желео ову победу, као да су једва чекали да више неиграју и да иду на одмор. Уколико грешим онда је ову утакмицу лоше припремио стручни тим са Малоуном. Осећам се помало превареним као и сви верни навијачи Денвера. Јокићу је најтеже. Није имао пратњу и сви његови киксеви последица су хаотичног курса екипе што је недопустиво за четвртфинале НБА. Једноставно, Денвер није хтео даље као што неки провинцијални клуб у већини лигашких такмичења у свету (без обзира на врсту спорта) не жели или не може. Денвер је могао али није желео! Јокићу желим све најбоље јер ме је анимирао после готово две деценије да поново пратим НБА.
    (обс, 13. maj 2019 15:34)

    # Link komentara

  13. @Aleksandar Kukoc je bio treca opcija Bullsa posle Jordana i Pippena a Rodman samo defanziva. Jokic bi verovatno bio glavni igrac pored Jordana i Pipena :)))
    (vince carter, 13. maj 2019 14:29)

    Smaras sa hejtom. .i meni je tesko zamislivo da jokic bude dominantan ali jeste i svaka mu cast. . .odusevi se umesto sto hejtujes .promeni misljenje jer ima i te kako razloga za to. .napred jokic
     (stefan, 13. maj 2019 15:19)

    # Link komentara

  14. (JPR24, 13. maj 2019 09:16)

    Ovo je ipak rukavica u lice onih kometanatora @ crna mamba Jokic je bolji od Novickog, u drustvu Cembrlena,Hakeema, O'Neala.
    Jokic je ovim partijama u playoffu dokazao da je all-star igrac 25p 13sk, 8as, i nabacio je malo mase, ovih 13 sk prosecno treba da mu bude i buducnosti primarno. Odbranu igra toplo- hladno. Ali sa iskustvom bice to samo bolje.

    Sta je najveci problem ovog Denvera?

    Jokic najbolje igra kad je druga opcija u napadu, odbrana se skupi na bekove, on pokupi otpadak u napadu. U pik en rolu sa Marejom kad mu ostave vise prostora pa lepo ubaci posle onu svoju frljoku sa dosta osecaja. Kad ga ostave samog na trojci. Jokic je do poslednje 4 sigurno imao preko 50% iz igre. I kad Jokic mora da forsira krecu promasaji. Ko to ne vidi nije objektivan.

    A druga stvar je sto je Denver mala fransiza. Za to je Jokic dobio sansu. Ako im ode Milsap, oni ce uci u sezonu bez 4. Porter iako je bas visok 208cm, sa samo 95 kg ce igrati poziciju sf. Nije on izabran zato sto je suter kao 14 pik, nego zato sto je trebao da bude 3 pik, ali zbog povrede dostao pao na draftu. Kakvi igraci dolaze sa drafta ne treba od njega ocekivati suterske sposbnosti, oni od njega tek moraju da prave igraca.
    Denver ocekuje burno leto, mogu da da budu jaci sledece sezone, ali isto tako i slabiji.
    (Beogradjanin, 13. maj 2019 14:59)

    # Link komentara

  15. @Aleksandar Kukoc je bio treca opcija Bullsa posle Jordana i Pippena a Rodman samo defanziva. Jokic bi verovatno bio glavni igrac pored Jordana i Pipena :)))
    (vince carter, 13. maj 2019 14:29)

    # Link komentara

  16. Kukoč je bio 6-7 igrač u Bulsima, nešto kao Livingston ili Kevon Luni u Voriorsima.

    nije bas isto. kukoc je sve 3 sampionske sezone bio treci strijelac. da se razumimo jokic ce sugurno u nba bit bolji od kukoca. samo sumnjam da ce jokic ikad bit mvp sp ( kukoc 1990), da ce bit mvp ep (kukoc 1991) , da ne spominjem da kukoc i danas drzi rekord sa 3 puta mvp eurolige...
    (mate, 13. maj 2019 14:09)

    # Link komentara

  17. Zavrsio je sezonu sad moze da se odmori do svetskog...vise nema izgovora
    (Hahp, 13. maj 2019 14:04)

    # Link komentara

  18. Ne znam sta ljudi ocekuju od ovako mladog tima. Jokic 24, Marej 22, Haris 24, Bizli 22, Moris 23, prosek vade Barton 28, Kreg 28, Plamli 29, Milsap 34. Veliki Dzordan je prvu titulu osvojio sa 28. Trentno je gorak ukus zbog poraza koji se mogao i morao izbeci, ali ovo je bila sjajna sezona. Ceo tim jos uvek uci, ukljucujuci trenera. Ovaj PO je bio sjajno iskustvo, Denver sad tacno zna sta mogu da ocekuju u buducnosti od igraca koje trenutno imaju, i koga treba da dovedu da bi napredovali.
    (Pozdrav iz Toronta, 13. maj 2019 13:43)

    # Link komentara

  19. Mislim da je ovo dobro sto se desilo Denveru. Kakav god trade da naprave nemogu da pogrese
    (Maki, 13. maj 2019 13:38)

    # Link komentara

  20. Pa on i jeste odgovoran za poraz... isto kao i ostatak ekipe... ali ko je kriv to je sad drugo pitanje, mozda bekovi da se zamisle malo
    (somix, 13. maj 2019 13:37)

    # Link komentara

  21. (nebojsa markovic, 13. maj 2019 12:33). Bravo za komentar !!! Ja sam istog misljenja da NBA je jedan cirkus !!! EL je mnogo uzbudljivija i mnogo sadrzajnija ima sta da se vidi
    (Crvena Zvezda ponos SR, 13. maj 2019 13:11)

    # Link komentara

  22. Odgovoran je zato sto su dotle i stigli.
     (Deda Kreza, 13. maj 2019 13:08)

    # Link komentara

  23. Ma super, taman mozed da odmoris do svetskog prvenstva.
     (zi, 13. maj 2019 12:59)

    # Link komentara

  24. Telo uvek izpostavi racun. Jokara je patio sada Taj racun videlo se kako pada. Ti prmasaji su cisto fizicke prirode. Sve te godine u detinjstvu unistavanja organizma losom ishranom dovele su sada do ovoga sinoc. Da su prosli dalje jos bi gore bilo protiv GSW nebi pokazo trecinu od onoga sto zna(puno vise zna nego sto moze)
    Citava ekipa limitirana sto fizicki(Jokara) , sto takticki(trener) sto inteligencijom(vecina igraca).
    Mislim da se Sa Thomasom moglo I moralo nesto napraviti!
    U gledaj se brate Jokara na Noleta I CR7 sto se Tice ishrane I fizike!
    (Deni, 13. maj 2019 12:57)

    # Link komentara

  25. Vodja I glavni igrač ekipe uvek mora da preuzme odgovornost na sebe posle poraza. Svaka čast Jokicu. Izuzetna sezona
     (kejt winslet, 13. maj 2019 12:55)

    # Link komentara

  26. Kukoč je bio 6-7 igrač u Bulsima, nešto kao Livingston ili Kevon Luni u Voriorsima.
     (Aleksandar, 13. maj 2019 12:54)

    # Link komentara

  27. Ovaj iskompleksirani 'rvat da gleda malo ESPN i TNT pa da vidi šta pričaju o Jokiću u analizama, o Dončiću takođe, neka ih utipka u youtube search.
     (Marinko, 13. maj 2019 12:48)

    # Link komentara

  28. da li je postojao centar u nba koji je šutirao trojke 40%?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mbs, 13. maj 2019 10:56)
    Verovatno ne a to je zato sto centru i nije posao da sutira trojke.
    (pera, 13. maj 2019 12:38)

    # Link komentara

  29. "Jedan covek" - ne moze sve sam,mada kod nas izgleda da moze I mi svi mislimo da moze.Dobar je bio,cak I u PO-u,naravno da sinoc nije mogao da postigne 40 poena kad imaju jedan jedini napad.Vrteti njega I Mareja do iznemoglosti u pick & roll-u.Nije to dovoljno dobar tim za finale konferencije a cini mi se da im je zelja za pobedom bar 50% manja nego kod Evropljana.Ipak je to cirkus koji se dosta promenio u poslednjih 30-ak godina.Za sladokusce preporucujem finale iz 1994 Houston vs New York,da vidite sta je borba za svaku loptu(malo zapostavljeno finale u odnosu na Cikago - Juta).
    (ValterNBG, 13. maj 2019 12:35)

    # Link komentara

  30. Pratim koraku vise decenija, obozavam je, ali ovakva NBA zaista postaje dosadna. Postoje utakmice koje su odlicne, a rezultat je recimo 72:70. Jer se igraju kvalitetne odbrane, jer je tesko zabiti kos, jer su neizvesne..Istovremeno, postoje utkamice, a u NBA ih je sve vise i vise, gde se zabija ukupno po po 250 koseva, gde pršte zakucanjanja i trojke, a ja - zevam. Dosadno. Neinventivna kosarka u jednom smeru, kao da se igra "viktorije" na jedan kos/gol. Znam da ce me neki klinci ovde ismejati, ali Evroliga i utakmice najjacih evropskih ekipa su mi mnoooogo zanimljivije i sadrzajnije. A i njima ce biti - jednom kada odrastu. U doba Divca u Lejkersima i Sakramentu, Medzika i Dzordana - igrana je mnogo bolja i sadrzajnika kosraka u NBA. Mnogo. Ovo danas je bukvalno - čisto "rokanje". Teror trojki, pokazivanje misica. Hvala na tome. Jokic ne igra odbranu, jer je to u NBA - demode. Obradović ili Pesic napravili bi od njega zver na mestu centra. Ne bi zabijao 35, vec 20 ksoeva, ali bi zatvarao kos, igrao pik do savrsenstva (visok i pokretan igrac),a osecaj za asistenicu doveo bi ga mozda na mesto najboljeg evrspkog i belog centra uopste. Ovako, uklopio se u "rokacinu" i statistiku po svaku cenu. Nemam "Sport klub", pa se snalazim povremno na druge nacine, ali sve manje zbog NBA a sve više zbog evropske kosarke. To je, ne zaboravite,ipak, igra 5 na 5, 12 na 12, ponekad 1 na 1 ili dva na dva u toku igre, ali nikada 1 na pet.A tako se igra u NBA i to sve vise.
    (nebojsa markovic, 13. maj 2019 12:33)

    # Link komentara

  31. Samo Srbi mogu da se svađaju zbog utakmice Denver Portland ili Hjuston Golden Stejt, nije nama dobro.
    (Naša posla, 13. maj 2019 12:29)

    # Link komentara

  32. Nije sve jokiceva krivica ne moze sve sam mareh ih je ukanalio jokic je masio tek poneki sut dao te dve trojke vuce ih od pocetka.
    (Mane, 13. maj 2019 12:27)

    # Link komentara

  33. Jaooo…oo !!!
    (Oprem Higzli nabedjeni idiote., 13. maj 2019 12:24)

    # Link komentara

  34. Nije ovo ni lose,evo ga na svetskom
    (Cola, 13. maj 2019 11:47)




    to kad bi ti i miško bili selektori.

    ako je časti i morala, i ove i sve buduće reprezentativne mečeve - jokić može da gleda samo ako kupi kartu za njih!
    (mladići borovi, devojke jele, 13. maj 2019 12:20)

    # Link komentara

  35. Svaka cast za izjavu. To moze samo pravi lider.

    Ali ipak ne treba da stavi sav teret na sebe. Kosarka je timski sport. I kad se pobedjuje i kad se gubi sve je to timski.
    (Slovenija, EU, 13. maj 2019 12:20)

    # Link komentara

  36. Zavrsi i ta bajka o Jokicu.
    Mozda je dobro jer bilo je previse.
    (Vlado, 13. maj 2019 11:47)

    # Link komentara

    "Bajka" zvana Jokic je tek na pocetku i dugo se nece zavrsiti. Nikola je imao u proseku 25. poena tokom plej of serije. Mozda se ta bajka zavrsila za tebe, ali, samo u tvom svetu. U drugom nece jos dugo.
    (Satira, 13. maj 2019 12:18)

    # Link komentara

  37. Nema problema sto se mene tice, ako je Jokara odigrao samo malo slabije sta se moze reci za ceo Denver i jos za Lilarda?? Pa mozda moze i trener da malo uzme odgovornost, ili malo vise...

    Ni Dzordan nije uspeo da igra finale konferencije u svojim prvim plejof sezonama treba Jokic da dovede neku zver ili da ode u Boston i prstenje stize! Ali prvo medalja u bratskoj Kini rodjaci korak po korak najjaci smo posle Amera.
    (eX, 13. maj 2019 12:17)

    # Link komentara

  38. Svake godine po malo napredovanje ka prstenu i bice to ok! Srecno
     (sampion, 13. maj 2019 12:16)

    # Link komentara

  39. Nisi ti kriv, daleko od toga ali je ogromna stvar sto si preuzeo odgovornost, to je odlika velikih ljudi. Milsap i narocito Marej su totalno podbacili. Od Herisa i dalje nisam ocekivao mnogo dok Barton ne zna kud udara, ali i ostali. Nadam se da ce Denver dovesti kvalitetnog pleja kako bi smanjili pritisak na tebe. Popravio si odbranu dosta ali sa podizanjem misicne mase, smanjenjem masnih naslaga a nakon toga i kondicije i brzih reakcija i preuzimanja tvoja odbrana ce samo biti bolja i bolja iz sezone u sezonu. Naravno da ce sa fizickom transformacijom tvoj napad biti efikasniji. Nadam se da fitness treneri sa kojima radis imaju na umu slicnu tjelesnu transformaciju kao Mark Gasol sto je prosao. Na pocetku sezone playoff je bio cilj a vi ste stigli skoro do finala, sto je ogroman uspjeh za tako mlad tim i bez iskustva.
    (Ron, 13. maj 2019 12:16)

    # Link komentara

  40. @:(
    Bolje za Srbiju sto nisu prosli, sace da gazi na svetskom
    (Neka pati kome smeta, 13. maj 2019 12:11)

    # Link komentara

  41. Bravo nikola. . .odlican si. .fantastican. .odmor.pa sledece godine jos jace
     (stefan, 13. maj 2019 12:07)

    # Link komentara

  42. (Jokara izduvo :(, 13. maj 2019 11:56)

    Toliko si gluposti napisao da ću samo reći: Hrvati i košarka i
    gledao sam Kukoča u Bulsima, Toni je bio dobar igrač, ali igrač koji je bio bez nekog većeg uticaja u Chicagu, čist vodonoša i 7 igrač.
     (Deyan, 13. maj 2019 12:07)

    # Link komentara

  43. E aj sad pravo kući, kod doktora Saleta pa po svetsko zlato
     (ArmagedonSaMarakane, 13. maj 2019 12:05)

    # Link komentara

  44. Nije sve do Jokića...igrao je kolko je mogao ali ga ostali nisu dovoljno ispratili/sem G.herisa/.Uostalom nisu izgubili sa velikom razlikom.Znali su u regularnom delu da ispuste i mnogo veću prednost.Portlend je odlična ekipa a sada se pokazala i stabilnijom.Biće im mnogo teže protiv GS.
    (sasha, 13. maj 2019 12:01)

    # Link komentara

  45. Realno sve ekipe su priblizne po jacini rezultati govore uglavnom 4:2 ili 4:3. Jokula ostavio si srce na teren bravo velicina igracina bice dana za slavlje siguran sam. Tako su pljuvali i po Noletu a sad? Soguran sam vrlo ubrzo Jokic MVP!!!
     (Boban, 13. maj 2019 12:00)

    # Link komentara

  46. Denver i Portland su odigrali maksimum svoih mogućnosti i ovo je realno stanje. (U prošlom komentaru pri rezultatu 3;2 očekivao sam umorniji Portland ali je CJ ostao dovoljno priseban i svež) Dakle i jedan raspoložen i kršten igrač i trenerska strategije u kojoj igra ceo tim, je bila dovoljna, za umoran i potpuno dezorganizovan Denver. Nema spoljne igre bez unutrašnje i obratno a Denver nije imao ništa i nije znao kako da promeni ritam. Čudno da nije probao Azeju kad ništa nije išlo i da se odrekao takvog igrača...Ako se ništa ne promeni ovakav Denver je limitiran.
    (Dirty, 13. maj 2019 11:54)

    # Link komentara

  47. ali Denver je dao 96 poena. kako mislite nisu mogli da uvodu bazen? pa kod nas je prosek 50 poena.
     (mbs, 13. maj 2019 11:52)

    # Link komentara

  48. Zavrsi i ta bajka o Jokicu.
    Mozda je dobro jer bilo je previse.
    (Vlado, 13. maj 2019 11:47)

    # Link komentara

  49. Nije ovo ni lose,evo ga na svetskom....Bravo majstore...
    (Cola, 13. maj 2019 11:47)

    # Link komentara

  50. Denver mora dao ostavi vecinu tima zajedno za sledecu sezonu, bez obzira na sve. Imaju nesto jedinstveno, vrlo jedinstven nacina kako da igraju napad, nepohodno im je samo iskustvo. Barton mora da igra sa klupe, klupa koja je iznela dobar deo sezone usled povreda je unistena vracanjem herisa, bartona, marija iz povrede. Jedina konstanta Jokic. Iznenadjujuce dobro je vukao cele sezone tim i bukvalno sve cinio boljim. Milsap mora da ostane sledecu zbog MPJ. Voleo bih da dodje jedan krsten suter, eventualno neki trejd da se napravi sa timovima koji rade rebuild i to je to.
    Mislim da bi Plamli trebao da leti, ali je vrlo nezgodno naci drugog centra koji bi legao lepo na igru Denvera. On je drvo koje skače, i cak je u PO igrao kriminalniju odbranu od Jokica, koji je limitiran fizicki, ali su mu anticipacija i postavljanje u odbrani veelika pomoc (najbolji skakac u PO a covek ni ne skace).

    Trener Meloun mi je enigma. Citavu seruji CJ i Dejm cepaju centra i beka na pola i ulaze u reket desilo se jednom samo, cini mi se u prvoj utakmici da je Milsap izasao da pomogne i ostavio svog igraca, sad nocas Moris kad je iznudio faul u napadu. Ne kapiram kako 20 poena svaku utakmicu njih dvojica zavrse polaganjima bez reakcije.
    Dodatno, poslednji napad CJ -a Malone brani 1 na 1 a CJ ubacuje nestvarne suteve citavo vece, niko da pridje da udvoji, nema rizika a gubis. Malone je bas bas cudan trener i dobar deo PO je pravio opasne greske. Pop bi sa ovim timom igrao egal sa GSW-om u finalu
    (bobinjoo, 13. maj 2019 11:37)

    # Link komentara

  51. Pisete o Jokicu i losoj odbrani,nekoj njegovoj krivici i sl.,a kao da ste gledali sazetak sa samo njegovim defanzivno-ofanzivnim potezima?
    Mckalum je izgleda centar koji je u direktnom duelu napunio Nikolu?Ili ga je cuvao Marej,Barton i sl.??U pik igri su im izmedju bloka i cuvara prosli bar 10x,a Jokic je mozda jednom bio tu kriv,da je bio toliko los valjda bi njihovi visoki igraci bili zapazenijib,a ne svi zajedno imali 9 od 23 sut?Onda je on kriv i u napadu,a sta onda reci za sut Lilarda , Mareja,Milsapa, kakve li su to neznalice kosarkaske,Lilard mora da je neki vodonosa u Portlandu po vasem poimanju kosarke , pa ga ni ne pominjete.Eto Jokic je sve ukupno gledajuci bio najbolji igrac ovog duela u 7 meceva,to sto je preuzeo krivicu je isto kao kada Zeljko Obradovic preuzme krivicu za EP u SCG kada je bilo,a razni Rakocevici,Jarici i sl. cute,e to je sada slucaj sa Nikolom u odnosu na Mareja,a posebno Milsapa.Najiskusniji igrac , pa nije zicer umio ubaciti,Marej je samo slobodna dobro izvodio,ona blokada Mckaluma u kontri sa ledja mu se nije smjela dogoditi.Jokic je izbijao iz ruku loptu protivnicima,ni malo nije zasticen od sudija,bar 5 faulova je bilo koji mu nisu dati,koliko puta je bio sam,a nisu mu davali precizne i pravovremene pasove,a njegove pasove gdje saigrace ostavi kao duhove,oni su odreda promasivali.Haris je bio u dobrom ritmu i onda nestao u posljednjoj cetvrtini,Plamli u napadu ne postoji,klupa kriminalna iz meca u mec...i Nikola je kriv,ma ajte molim vas.
    (Bookie, 13. maj 2019 11:37)

    # Link komentara

  52. .... odvratna košarka, ako mogu tako da nazovem ovo divljanje sa loptom i koševima ...
    (Кики, 13. maj 2019 11:36)

    # Link komentara

  53. Najmanje si ti kriv, jedine dve trojke si ti dao, uzas veče za celu ekipu
     (dax, 13. maj 2019 11:36)

    # Link komentara

  54. šta nacisti traže na kosarkaskim komentarima?
     (mbs, 13. maj 2019 11:34)

    # Link komentara

  55. Iskreno sam priželjkivao da Denver ispadne, sad će se do kraja jula uželeti košarke i eto ga na pripremama reprezentacije....što bi rekli dok Denveru ne smrkne, Srbiji neće da svane....
     (ms, 13. maj 2019 11:31)

    # Link komentara

  56. Ma šta me briga za tamo nekog Jokića.
    (More begaj, 13. maj 2019 11:30)

    # Link komentara

  57. Ne može dečko sam da igra, on je promašio nešto ostali balvani su promašili sve...
     (gagi, 13. maj 2019 11:29)

    # Link komentara

  58. Kao da su namerno izgubili, bez želje za pobedom, bez trunke energije. Svima je jasno da je u sledećoj rundi kraj (za sve timove koji nalete na gsw). Možda su namerno rešili da odmore da ne bi došlo do povreda? Portland sa više srca u svakom slučaju iako im je centarska linija sačinjena od teških balvana. A za Denver zaslužen odmor. Najbolja sezona u nekoliko decenija za njih, nema za čime da se žali.
    (Djenka, 13. maj 2019 11:28)

    # Link komentara

  59. omasio bacanje na kraju, ali nije tu pogresio, vec su ga par puta ostavili na trojci samog, ali nije smeo da sutira, jer je bili 3 razliie za portland. Svaki put je dodao saigracima koji nisu mogli da pogode bazen...
     (stefan, 13. maj 2019 11:26)

    # Link komentara

  60. Mislim da je Jokic pravi lider, smatra sebe glavnim igracem i zeli da svaku odigra savrseno...Ali tesko covece polako tek si dosao u NBA.
    (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (blyze, 13. maj 2019 10:14)
    Ne bi se reklo da je lider. Mislim...lako je glumiti lidera, facu, kada ide sve kako treba. Ali kada je gusto..."Gde si Djuka kad je muka?" Nema ga nigde. On treba da je glavni u timu. On je taj koji treba da preuzme odgovornost. On je taj koji treba da trazi da svaka lopta ide njemu i on treba da resava utakmice. Zbog toga je i placen. Ima ogroman minus a to je nedostatak samopouzdanja. Dobro je sto je izjavio da je njegova krivica, a da li ce i da uradi nesto po tom pitanju, po pitanju pravog vodjenja tima i preuzimanja odgovornosti kada je najpotrebnije, tek ce se videti. Mora mnogo toga da popravi u svojoj igri, od skoka, do igre u odbrani. Jeste lepo za oko kada centar glumi pleja ali...centar koji ne moze da zakuca...bruka. Kada je najvaznije gresio je, bespotrebno je trazio saigrace koji su bili dobro cuvani umesto da resava kako zna i ume.
    (Hm, 13. maj 2019 11:20)

    # Link komentara

  61. lepo covek priznaje krivicu da snosi najvecu odgovornost...najvise je placen, najvise minuta igra, poeni skokovi asist...od lidera se ocekuje da povuce ekipu kad zagusti...medjutim ovde ima komentara i pored nikoline nedvosmislene izjave, istog brane od njega samog...e to je vec posebna pshilologija koju obican cevek ne razume...
    (bulake, 13. maj 2019 11:18)

    # Link komentara

  62. ma, "jokara naš", ne sekiraj se - kupi nešto guma i dobar tv, i sačekaj novu nba sezonu u kojoj će deca ovdašnja ponovo da i tebe i sebe lože da umeš...
    (antimiškobot, 13. maj 2019 11:10)

    # Link komentara

  63. Ako ti je za utehu i vas bi i Portland će u finalu GSW glatko da počisti 4-0 ili 4-1.
     (šmrk, 13. maj 2019 11:09)

    # Link komentara

  64. Pred pocetak playofa bila je prica Denver moze sa Golden State, kad su prosli San Antonio bila je prica, Portland hladno se prolazi.Nakon 3-2 za Denver, Durent se povrjedio i ide prica moze se prsten napasti, nakon 3-3, Denver u finalu jer imaju bolji tim.Sad od jednom oni imaju krs tim? A ovdje par ljudi i ja pisemo da je Portland bolji i da Nurkic igra ne bi vise od jedne utakmice uzeli.Znaci ovo je dokaz koliko vecina ljudi veze sa vezom nemaju.Cak su pisali, sta ce Portland 3-1 ih je Denver uzeo u sezoni. Zalutali ste def i pratite golf.Bekovski par blazersa su doktori kosarke,Jokic i ne igra odbranu i zato je adioooos.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mr_Melbourne, 13. maj 2019 09:11)

    Citao sam na jednom Hrvatskom sajtu, gde su ljudi bar objektivni, pre pocetka serije i covek je prognozirao pobede Milvokija(posle poraza od Bostona kuci) i Portlanda (posle poraza od Denvera).
    Bio sam skeptican, nisam verovao da Portland bez centra moze proci Denver, gde je na drugoj strani hvaljeni Jokic, ali on je naveo da Denver moze pobediti samo ako bude bolji i agresivniji u napadu od Portlanda, jer se iz aviona vidi koliko je Jokic limitiran centar u odbrani, a vremesni i niski Milsap mu i nije neka pomoc u reketu.
    Sigurno da je Nurkic igrao da bi ovo mucenje odavno bilo gotovo.
    Nije Nurkic neki igrac, sta vise zalutao u NBA, ali je i takav malo slabiji od Jokica ofanzivno, a defanzivno licno Robinson za Jokica.
    (baron, 13. maj 2019 11:08)

    # Link komentara

  65. Namesteno. Vodili 20 skoro Mialsap i Majrej nula. Ponovo 30 Jokic. Svaka mu cast! Bravo. Covek je neverovatan.
    (Milos, 13. maj 2019 09:50) # Link komentara

    Kome. Ko je nameatio. Zasto. Zavera. Zbog Srbina....?..Ajde, ma sta kazes....
    (Milan, 13. maj 2019 11:05)

    # Link komentara

  66. Nisi ti kriv marej je odigrao ocajno ti ih celu sezonu guras nisi ni ti masina svakako uspeh sta ste postigli....
    (Mane, 13. maj 2019 10:59)

    # Link komentara

  67. Denveru je potrebno: 

    -Trener sa pobednickim mentalitetom i izmenama u pravo vreme 
    -Da otera Mareja i Bartona i dovede nekog iole pismenog igraca koji ume da stane ako ga ne ide 
    -Da dovede nekoga umesto Milsapa 
    -Da nadje nekog umesto Plamlija
    (ultrasrbin, 13. maj 2019 09:59

    @ultra
    bolje da si rekao da je
    jokicu potrebno:
    da ode iz denvera u portland recimo
     (mbs, 13. maj 2019 10:59)

    # Link komentara

  68. dovedite mu mekkill'em-a I osvaja nba sledeće sezone
     (mbs, 13. maj 2019 10:57)

    # Link komentara

  69. da li je postojao centar u nba koji je šutirao trojke 40%?
     (mbs, 13. maj 2019 10:56)

    # Link komentara

  70. dizali ste ga u neba previse, zato
     (zoka, 13. maj 2019 10:54)

    # Link komentara

  71. Nista care...odmori se pa dodji u reprezentaciju da nam pomognes...sve u svemu ..svaka ti cast.
     (Gipki, 13. maj 2019 10:54)

    # Link komentara

  72. Lepo što si odgovoran. Dobar ste tim. Ostani preko leta i radi na svom telu. Ako bi bio još brži i prodorniji, bio bi legenda NBA. Meni nije bitno da li će igrati za reprezentaciju. Gledam nastupe Denvera kao da gledam reprezentaciju. A i lepše mi je.
    (Nenad, 13. maj 2019 10:53)

    # Link komentara

  73. Meni nije jasno sto su silovali Mareja kada su videli da ga ne ide, umesto Harisa koji je juce mec zavrsio sa 7/11. Takodje mi nije jasno sto su tako malo igrali p'n'r na centru, kao i sto Jokic nije bio ono sto jeste - plej-centar. Za Bartona se slazem, covek je rupa, ali Milsap je odigrao izuzetno dobru utakmicu u defanzivi, kao i Plamli. Medjutim, jasno mi je bilo na poluvremenu da Denver gubi samo jer onu igru koju su imali u prvom poluvremenu nisu krunisali sa barem 23-25 razlike bas zbog tog suta. Pad je bio ocekivan, i desio se bas kada nije trebalo, ali opet mislim da Denver ocekuje svetla buducnost ako Mareja i Harisa nauce da dodaju ekstra pas i da ne srljaju.
     (Aca, 13. maj 2019 10:53)

    # Link komentara

  74. Samokritičan, uviđa greške. Pohvalno i dobar stav i odlična osnova za dalji napredak. To je ono što pravi sportista treba da ima kako bi postao Velikan. Bilo je i njegovih grešaka, ali u poređenju sa ostalima je bio super. Mislim da je u prvom delu malo previše išao na to da iznudi faul nego da postigne koš. Moralo je energičnije. U drugom je bio malo brzoplet i utopio se u šutersko sivilo. Biće bolje, ovo je škola za naredni period.
    (Gde ja živim, 13. maj 2019 10:50)

    # Link komentara

  75. Jokicu da li si normalan?
    Daj nam pauzu neku, da mozemo da zivimo normalno, da te ne gledamo jedan dan.
    Ajde odredi nam dan kada necemo da te gledamo, jer nam je muka da te gledamo.
    I samo pricas, baljezgas...
    (dr. velja, 13. maj 2019 10:50)

    # Link komentara

  76. Odličan stav, samokritički. Nije kao neki ,što govore: "Mi smo ili nismo", nego: "Ja sam ili nisam". To dovoljno govori da od njega ima šanse da postane šampion.
    (Porter, 13. maj 2019 10:49)

    # Link komentara

  77. Kazu neki da ovo nema veze sa kosarkom,da se igraju brzi napadi,sutira bez veze,trci bezglavo,slaba odbrana.Sad ce da vide Ameri sto je prava kosarka na SP u Kini.Koliko sam shvatio sa ovakvom antikosarkom nemaju sansu....Da mi pamet ovakvih sto pisu ovakve komentare pa da odmorim deset dana....
    (Darko, 13. maj 2019 10:47)

    # Link komentara

  78. sine imas mesec i po do kraja juna da blejis posle jedno mesec dana za tvoje individualne traktorske treninge i onda pravac pripreme reprezentacije 
    ako se sad ne odazoves vise te ne treba pozivati
    (bocko, 13. maj 2019 08:48)

    Njega to ne interesuje, sta tu nije jasno? Ni ja ne bih igrao za zemlju i ovakav narod. Pre desetak godina pa i ajde, sada? Nema šanse.
     (Adriano_Galliani, 13. maj 2019 10:47)

    # Link komentara

  79. Patetika high level.

    "Pa šta ako je plej-of, čemu nervoza?"
    Onda kada se od straha skrati ruka, smatra se kao odgovornim.
    Kao sifonjer na parketu. U napadu se gnjezdi celu utakmicu, u odbrani tuga.
    NBA je nekada imala filter kvaliteta, nije svako mogao biti zvezda.
    Ustvari, nije svako mogao igrati tamo. Kanter, Jokic su igraci za Evroligu, kakva crna NBA.
    Ja pratim NBA preko 25god. Bilo je uvek precenjenih igraca, laznih zvezda, ali Jokic je jedan od najvecih. Kriminalno los centar u odbrani, u napadu malo bolji od proseka. Vadi ga solidan sut i odsustvo dobre odbrane u NBA.
    Za odbranu su ponajvise krive sudije, jer im liga trazi da stite svoje najvece investicije, da one izgledaju superiorno na terenu.
    Ipak su novac i zarada ispred sporta u NBA.
    Njima je u interesu da izbacuju sto vise zvezda i ligu ucine jacom na papiru.
    Nazalost po one koji navijaju za sport i igru, u ligi ima 2-3 vrhunska igraca i gomila precenjenih.
    Sinoc svi igraci Toronta loptu bacaju samo Kawaiu, ne sme niko da sutne.
    Kao basket na ulici, gde jedan zna da igra, a ostali biju u odbrani.
    Ibaka pogadja trojke, ej kosarko kada te igra limitirani Ibaka.
    (al kapone, 13. maj 2019 10:45)

    # Link komentara

  80. Previše su se oslonili na njega, mada on nije jedini krivac za ovu eliminaciju. Ipak 29 poena nije malo za jednu ovakvu utakmicu. Ne može se reći da je imao loš dan, ali na žalost je trebalo da ubaci još koji koš da bi pobedili.
    (Više sreće drugi put, 13. maj 2019 10:44)

    # Link komentara

  81. A sad zamislite nekog naseg politicara da kaze ovako nesto i preuzme odgovornost za bilo sta. Jokic ima integritet, za razliku od mnogih
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milica S., 13. maj 2019 10:27)

    Ne razumem. Hoce mu smanjiti platu? Hoce traziti trejd? Kakav onda integritet? Isto tako neki politicar moze da ti kaze da je kriv za nesto i nastavi to da radi. Ne mesaj politiku i sport.
    (Nikola, 13. maj 2019 10:43)

    # Link komentara

  82. Desilo se upravo ono sto sam par puta najavio na pocetku plej ofa, da Denver nece videti Golden Stejt i finale zapada! 
    Sinoc se videlo koliko je ovo osrednja ekipa, cak i malo ispod proseka, a Jokic je i pored 29 poena bio podjednako los kao i citava ekipa Nagetsa! On u odbrani prakticno ne postoji, cini mi se da su vise od pola koseva primili upravo pored i preko njega! Suvise je trom da bi mogao da brani kos, setali su pored njega i punili kos kao da on i ne postoji! 
    Ni napad mu nije bio bolji, mislim da je 2/3 suteva promasio, dzabe 29 poena kada promasis 20 suteva, od toga mnogo lakih zicera! 
    Sve u svemu, svojom losom igrom se uklopio u jos goru igru citavog tima, jos su oni balavi za velika dela!
    (bigserb, 13. maj 2019 09:19)

    Izgubili na jednu loptu u sedmoj utakmici jer sun loša ispodprosečna ekipa, šta bi bilo da su bili dobri
    Pametnjaković
     (nebaCar, 13. maj 2019 10:43)

    # Link komentara

  83. Odvoj sad jedan dolar i iskoliraj se uz dvolitru crnog soka. Sta ces, zivot ide dalje.
    (Flat, 13. maj 2019 10:42)

    # Link komentara

  84. Iz njega sada progovara Srpska malodusnost prilikom frustracije kada date sve od sebe a nema rezultata.Ucinio je sve sto je do njega u ovom trenutku.Dao svoj gornji limit.Nije uspeo.Ekipa mu je prosecna toliko da cak i pojam "prosecna plata u Srbiji" dobija neki uzviseni Bozanski smisao.
    Kako god Jokic je jedan od retkih dobitnika ovog PO u NBA.Razlog jednostavan:samo nebo mu je gornja granica!
    (Roko Leni Ukic, 13. maj 2019 10:39)

    # Link komentara

  85. Ja mislim da se Melounu treba zahvaliti za sve što je uradio jer je evidentno da pod njegovom palicom ova ekipa ne može više. Golden Stejt je 2014 bio u sličnoj poziciji, ekipa pretalentovana ispali u plej ofu od jakih Klipersa i bilo je jasno da ih čeka ozbiljna buducnost ali naravno ne sa divljakom od trenera koji samo igračima zna da kaže da prangijaju dok ne crknu.
     (CJC, 13. maj 2019 10:37)

    # Link komentara

  86. Ja rece ,tragicar . . .
     (predrag, 13. maj 2019 10:37)

    # Link komentara

  87. bas mi je zao zbog Jokica, mnogo se trudio ove sezone. Sad ce imati priliku da nadje utehu u reprezentaciji i da donese zlato iz japana
     (ja, 13. maj 2019 10:37)

    # Link komentara

  88. Žali Bože para za Milsapa i bartona... Rupe neviđene.
     (MarcoPolo, 13. maj 2019 10:33)

    # Link komentara

  89. Jedine dve trojke koje je Denver dao su Jokićeve sa početka utakmice sve ostalo su promašili.Nema utakmice bez Bartonovog divljanja ili bez deset promašenih zicera.Milsap koji je plaćeniji od Jokića igra kao devojčica.
     (Badabing, 13. maj 2019 10:32)

    # Link komentara

  90. jao dusicka hahaha
     (Sta ucini to Bautisto Agute??!!??, 13. maj 2019 10:27)

    # Link komentara

  91. A sad zamislite nekog naseg politicara da kaze ovako nesto i preuzme odgovornost za bilo sta. Jokic ima integritet, za razliku od mnogih
     (Milica S., 13. maj 2019 10:27)

    # Link komentara

  92. @ivan gledao si #utisaknedelje kao i ja. U potpunosti se slazem. Videlo se od sredine 3. cetvrtine da ce da izgube.
     (flip-flop, 13. maj 2019 10:26)

    # Link komentara

  93. nije on kriv...inače prosečan igrač međ dosta krševa..kriv je trener...17 vodio..nemož centar da rešava a pun reket...moro je neko niži na prodor ili šut...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (tex viler, 13. maj 2019 08:57)
    Neko nizi na prodor u pun reket, bravo
    (spree 15, 13. maj 2019 10:26)

    # Link komentara

  94. Nije Jokic kriv sto ostali nisu mogli bazen da ubodu. Sramota za jednu NBA ekipu u play off-u!
     (Stanoje, 13. maj 2019 10:19)

    # Link komentara

  95. Ne da nisi kriv nego ne treba ni malo da se osecas lose .Idi lagano odmori i spremi se za svetsko itekako si nam potreban.Kriv je najvise trener koji te je iscedio do poslednje kapi a i oni indijanci tipa Marej.Ja tolike divljake u kosarci kao Marej dugo nisam video.Dzabe mu dve tekme 35p kad oet za redom igra kao divljak najveci.Tu se vidi velicina igraca.Dejm je sinoc katastrofa poceo i nije isao u krajnost da siluje loptu nego je rekao ok,ne ide mi i sve je podredio da razigrava saigrace.Video da je McCollum u zoni i pustio njega.A ti Jokara iskuliraj uradio si sve.Ionako bi te finale totalno iscrpilo a realno da takvim saigracima bi vas GS ometlao.Cenim da ce Portland pobediti jednu u finalu koliko god da ne volim GS
     (duledudule, 13. maj 2019 10:19)

    # Link komentara

  96. Realno, nekako Portland ima vece sanse protiv GSW-a nego Denver.
     (Atistotel, 13. maj 2019 10:15)

    # Link komentara

  97. Mislim da je Jokic pravi lider, smatra sebe glavnim igracem i zeli da svaku odigra savrseno...Ali tesko covece polako tek si dosao u NBA.
     (blyze, 13. maj 2019 10:14)

    # Link komentara

  98. Retko u kosarci mozes da pogodis sve, ipak se i promasuje. Niko nije sposoban da pogodi 100% ali je Jokic pruzio najvise, veliki svoj doprinos u odnosu na ostale u timu. Nije imao barem jos jednog saigraca pored sebe i dosao je poraz. Jokic je samokritican, ok ali sta onda drugi treba da kazu? Nije ih bilo nigde.Marej, nestabilan ali je mlad, Milsap brzo usao u 3 licne i sedeo je celu trecu cetvrtinu na klupi. Jedino Kreg je igrao odlicno odbranu ostali jako lose. Jokic dve asistencije? Znaci saigraci su promasivali. Na kraju poraz..normalno. Medjutim ne treba da zale jer bi ih GSW razbio . Isto ce da prodje i Portland. Realno, slabiji tim ide dalje..
    (ccc?, 13. maj 2019 10:13)

    # Link komentara

  99. Nema veze, sta je tu je, uzeces sa Srbijom svetsko zlato!
     (X, 13. maj 2019 10:11)

    # Link komentara

  100. Sta ostali da kazu...
    (Aleksej, 13. maj 2019 10:10)

    # Link komentara

  101. odlicna sezona denvera. falilo im je iskustvo da bi dobili ovu seriju. ne bi trebalo mnogo da menjaju posto su im se kockice sklopile i naravno trenera bi morali da zadrze. ako bi uspeli da dovedu nekog od vrhunskih slobodnih igraca ove godine mislim da bi to bilo dovoljno. recimo sa Leonardom bi se najverovaatnije borili za titulu, ali nisam siguran koliko je to realno posto njih niko ne pominje u tom kontekstu. fantastican igrac podredjen timu, koji bi im znatno popravio odbranu.
    (bla, 13. maj 2019 10:10)

    # Link komentara

  102. Da su ostali bili precizniji, ne bi ni bilo potrebe za slobodnim bacanjima, promasajima i izgubljenim loptama na samom kraju meca. Sve bi to odavno bilo reseno...
     (Brada, 13. maj 2019 10:08)

    # Link komentara

  103. Sinoc sam se podsetio zasto od NBA vredi gledati samo hajlajtse
     (Kukatilo, 13. maj 2019 10:05)

    # Link komentara

  104. Ono kad naši hejteri znaju više od bivših NBA zvezda i stručnih komentatora koji se dive Jokari. Samo nama Srbima Đoković i on ne valjaju.
    Kapa dole, majstore!
    (Ben Dover, 13. maj 2019 10:03)

    # Link komentara

  105. Jokic fenomenalan celu sezonu i jos bolji u PO. Stavite bilo kog centra iz cele NBA lige umesto Jokica u Denver i garantujem nebi videli PO. Nadam se da ce sledece godine dovesti nekog u zamenu za Milsapa jer ga godine stizu i bice sve losiji.Ako se ovaj Porter 100% oporavi bice veliko pojacanje jer je zaista nevidjen talenat.
    Jos nesto - Jokic se u zadnjih 2-3 meseca ugojio i postao dosta sporiji. Mislim da bi trebao da skine najmanje 5 kg, bio bi za korak brzi jer mu je to bas falilo u PO da ono bas totalno izdominira.
     (Guromir, 13. maj 2019 10:00)

    # Link komentara

  106. Nidzo svaka tebi cast.Sa toliko godina ovo uraditi u NBA ne moze svako.Dobrodosao u Sombor.
    (Postman, 13. maj 2019 10:00)

    # Link komentara

  107. Denveru je potrebno:

    -Trener sa pobednickim mentalitetom i izmenama u pravo vreme
    -Da otera Mareja i Bartona i dovede nekog iole pismenog igraca koji ume da stane ako ga ne ide
    -Da dovede nekoga umesto Milsapa
    -Da nadje nekog umesto Plamlija
    (ultrasrbin, 13. maj 2019 09:59)

    # Link komentara

  108. Neverovatno je da je Denver u najbinijom utakmici sezone odigraotoliko neodgovorno pre svega bekovska linija na celu sa marejem herisom bartonom nerezonski sutevi zaletanja u reket umesto forsiranja loptu u srce reketa za Jokica previse oslanjannja na sut spolja i nedostatak plana a.Sto se tice same buducnosti ekipe ocigledno da su neki igraci limitirani i da bi denver ako zeli koirak napred trebao neke trejdove da uradi i da se resi nekih igraca broj 1 Plamli 12 milki za bekap centra sa ovim ucinkom je previse Milsap za ovu lovu nekonstantan tu je 30 milki barton dodati Tomasa..Denveru je ako Milsap ostaje potreban rez centar koji ce da menja Jokica i jos jedna cetvorka mada bi se ja resio Milsapa bekovska linija marej heris moris i bizli ok ali onda tomasa trejdovati kao i bartona tu je krejg +kad se oporav porter junior.Sto se tice dolaska Lebrona po meni pogresna investicija daleko bolje gadjati Kleja a mesto u budzetu otvoriti dovodjenjem jeftinijih igraca na poz 4 i 5
    (aleksa 076, 13. maj 2019 09:58)

    # Link komentara

  109. Jokić apsolutno treba samo i jedino da nastavi da u medjusezoni radi na svom telu. Sve ostalo je tu, samo fizička sprema. U naredne 2-3 sezone koliko uspe da se "dotera" i to je to. Prostora svakako ima, i to ne malo. A to mu i kolegi Mareju treba, neka pogleda samo Lilarda i CJ kako probijaju reket i kako ramenima "krče" put.
    Ne mogu da se otmem utisku da je ovo silovanje po svaku cenu da se od Mareja napravi franšizni igrač nekako gurnulo Gerija Herisa potpuno u drugi plan. A verujem da je mogao više da pruži.
    (Milan, 13. maj 2019 09:56)

    # Link komentara

  110. Jedini krivac za poraz je Majk Meloun I niko više. Čovek ne zna da obuzda ekipu, kada da igraju pametno, a ne da žure. Ne zna da nacrta akciju u zadnjim minutima već ih podiže 'moralno' i priča kako moraju da budu agresivni. Ta agresivnost im se obila o glavu. Ne zna da kaže Bartonu da se smiri. Ne zna da kaže Mareju da prekine da ide na ulaz ako ne ide. Čim CENTAR nema 5-10 asistencija, ekipa gubi. To je posao pleja, a ne centra.
     (goran, 13. maj 2019 09:53)

    # Link komentara

  111. Браво за сезону Никола. Ти си одрадио шта је било до тебе, е сад тренер да види како надоградити екипу јер је квалитет остатка екипе упитан. Постао си звезда НБА лиге, стигао до полуфинала конференције, мало ли је. Ај сад одмори Србија те чека.
     (Воип, 13. maj 2019 09:53)

    # Link komentara

  112. Gospode Boze.. kakvi komentari. J...a vas reprezentacija
    Covek opravdava poverenje i novac ulozen u njega. Ne opravdava VAS novac i poverenje. Decko je "prodigy" dobio status superstara i po igrama u 24 godine lici na igru Dankana. Citam kako je za njega jbn Kina i tamo da igra. Jbm ti Istok i gde se umesao u ovo podrucije ovde. Toliko ste ljubomorni sto jedan obican izuzetno vaspitan momak pored sna koji zivi je obema nogama na zemlji da ne mozete klasicnu komunjarsku mrznju da sakrijete. A sta ces ne pomazu partijske knjizice pored cistog kvaliteta u svakom slucaju ako vam nije jasno. Decko je vec sada potencijal za kucu slavnih!
    (Milan, 13. maj 2019 09:51)

    # Link komentara

  113. Sezona se ipak moze smatrati uspesnom, imali su prilike , ali eto tim se nije dobro snasao pod pritiskom..
     (Usamljeni vuk, 13. maj 2019 09:51)

    # Link komentara

  114. @tocka
    Posmatrajuci stil igre Denvera i njegove karakteristike, ne postoji igrac koji bi vise unapredio Denver od Klaya Tompsona. Na ovo sto Jokic radi, strasni egzekutor, koji uz to igra strasnu odbranu, legao bi kao budali samar. Trejdovati Bartona i/ili Bartona, radi salary capa i dati coveku max ugovor. Klay bi u Denveru bio prvi strelac lige, a Denver top3 tim lige.
     (Nerazuman, 13. maj 2019 09:51)

    # Link komentara

  115. Milsap sut 3 od 13
    Murray sut 4 od 18

    Ceo tim izuzev Jokica 0 trojki!!!

    Pa kako da pobede? Da li je Denver u celoj sezoni imao utakmicu sa 0 trojki svih igraca osim Jokica???
    On je nejmanje kriv u celoj ekipi.
    (Doktor Pera, 13. maj 2019 09:50)

    # Link komentara

  116. Namesteno. Vodili 20 skoro Mialsap i Majrej nula. Ponovo 30 Jokic. Svaka mu cast! Bravo. Covek je neverovatan.
    (Milos, 13. maj 2019 09:50)

    # Link komentara

  117. Sad može da odmori i da igra za reprezentaciju
     (Pivke, 13. maj 2019 09:49)

    # Link komentara

  118. Celi meč Meloun je samo posmatrao divljanje svoje spoljne linije - pa to je nedopustivo i katastrofalno. Jokić je trebao da ima svojih uobičajnih 10,12,15...asistencija,a nije ih imao jer su njegovi saigrači promašivali zicere-katastrofa od nediscipline u igri !!!
     (Nenad, 13. maj 2019 09:48)

    # Link komentara

  119. Jokic 5 blokada u ukradenìh a samo 2 asistencije, ova utakmica je bila sve naopako, vodili su i preko 15 razlika sa pocetka totalno se glupo utakmica okrenula i to najvise zahvaljujuci seriji losih suteva Milsapa i Mareja. Ali mislim da je Maloun najveci krivac, Plamli ne bi ni u nasoj ligi bio neki dobar igrac, a Treja drzi na klupi. Barton je katastrofa, 33% suta u Plej Ofu on i Plamli ih ubili generalno u seriji. Da ih je odstranio lagano 4-1..
    (Dragan-Borca, 13. maj 2019 09:48)

    # Link komentara

  120. Nista sad opet u reprezentaciju i opet individualno treniraj
    (Mare, 13. maj 2019 09:48)

    # Link komentara

  121. U ovakvoj ekipi Jokic je dominantan i tu nema sta da se ospori. Pitanje je kako bi se u nekoj kompletnijoj ekipi snasao, to je definitivno. Ali dobar igrac svakako.
     (FM4, 13. maj 2019 09:47)

    # Link komentara

  122. Čitam komentare i svi nešto ulaze u ulogu tešitelja! Kao, "pa nisi bio loš", "drugi su krivi", "bekovi omanuli" itd.

    Ako ćemo pošteno, u drugom poluvremenu si bio očajan.
    Silovao si preko mere, šutirao za 2, za 3 i za 4 (dobro, metafora! ) , a nije te išlo.
    Da li je do trenera, možda?

    Ne razumem se dovoljno u trenerski posao, ali mislim da si i ti morao da bekneš koju, da kažeš i treneru i kolegama da se onakvom pravolinijskom, jednosmernom igrom (daj Jokiću, pa šta bude) NE OSVAJA NIŠTA!

    Pogledaj statistiku: ti si imao 11 od 26, dakle 42%.
    McCollum 17 od 29, u prevodu 59% !!!

    Imao si 13 uhvaćenih (rebounds), ISTO koliko i onaj nesretni Kanter kojeg si redovno u džep pakovao!

    A asistencija, koje su tvoje najjače oružje (za jednog centra) si imao ukupno DVE! Za celu utakmicu ?!?!

    Nemam ja ništa protiv tebe, mladiću, niti mislim da bi iko trebalo nešto da se na tebi sad "ispucava". Ali, ovu utakmicu si odigrao loše. Posebno drugo poluvreme.
    I od toga ne treba bežati. Zašto, uostalom?

    I iz poraza valja izvući lekcije. A ovaj poraz bi trebalo da bude veliki nauk za ceo tim Nuggetsa.
    (Joker, 13. maj 2019 09:44)

    # Link komentara

  123. Katastrofa od meča.....cela igra se svela šta će Jokić da uradi.Marej i ostali bekovi su tako divljali i ne rezonski ulazili u reket i šutirali iz ne izrađenih pozicija da je to neverovatno,a trener Meloun to sve samo posmatra-neverovatno! Jokić da ima samo par asistencija,a prosek mu je oko 10,pa to pokazuje koliko su njegovi saigrači promašivali zicere! Jokić pod hitno da ode u jaču ekipu ili da Denver dovede dva ozbiljna pojačanja,barem!
     (Nenad, 13. maj 2019 09:43)

    # Link komentara

  124. Fer od njega. Kako napucavaju price nakon pobeda "Jokic sam izvukao mec, dominantni Jokic doneo trijimf" i slicno, nema logike distancirati se od poraza. Ako si vodja i uzimas zasluge kada se pobedjuje, treba umeti preuzeti i krivicu nakon neuspeha. Jos jednom, bravo za njega. Nije poput prosecne Srbende.
     (Robert, 13. maj 2019 09:43)

    # Link komentara

  125. Ovo je izjava pravog lidera. Sad na (mali) odmor i onda te čekamo u reprezentaciji. Trebaš nam!
    (Blackman, 13. maj 2019 09:42)

    # Link komentara

  126. Smejanje
    (maliperica, 13. maj 2019 09:40)

    # Link komentara

  127. Taktika Denvera je bila prosta. Jokic je oslobodjen defanzivnih zadataka kako bi isporučio na drugoj strani i kako bi uspeo da završi 14tu utakmicu sa više od 40 minuta na parketu u vrlo kratkom periodu. On je poene isporučio, ali ovog puta nije imao niti jednog jedinog raspoloženog saigrača. U jednom trenutku trece četvrtine komentator konstatuje kako je Jokic udelio osam lopti nakon kojih saigrači iz otvorenih pozicija mase i kako se kod Jokica kolona sa asistencijama ne puni zbog lošeg šuta. Navijači Denvera su manje više mirno preživeli sve ovo jer su ubedjeni da će sledeće godine biti mnogo bolji. Prvo svi iskusniji za sezonu, drugo desiće se sigurno neke promene u timu jer uz Jokica je preko potreban još jedan igrač koji je konstantan. Ovaj period između dve sezone je najbitniji za Denver jer sada određuju sebi narednih pet do sedam godina pametnim sklapanjem kockica.
    (Samo kažem, 13. maj 2019 09:37)

    # Link komentara

  128. Kronkeove ekipe nisu za velika dela. Arsenal se ukantao za LŠ a nudila se kao i finale zapada Denveru. Ipak doklen Kronke uzima pare baš ga briga za sportski uspeh i slavu.
     (Labud, 13. maj 2019 09:37)

    # Link komentara

  129. Ministar odbrane
    (Cecina ćerka, 13. maj 2019 09:37)

    # Link komentara

  130. ma ljudi to Jokara namerno promasio da bi denver ispao i da bi stigao da se spremi s reprezentacijom za svetsko :D
    (sun tzu, 13. maj 2019 09:36)

    # Link komentara

  131. Nikola nisi imao skim da igraš , ti to naravno nećeš da kažeš jer si pametan ! Ali je fakat da si bio precizniji na slobodnim bacanjima i još jedan koš da si uterao...... Za toliko si "kriv" ! I ona presečena asistencija ! Ali brate ostatak ekipe ti je igrao jako loše i , kome oni treba da se izvine ....možda TEBI !
    (MPP, 13. maj 2019 09:36)

    # Link komentara

  132. On u odbrani prakticno ne postoji, cini mi se da su vise od pola koseva primili upravo pored i preko njega! Suvise je trom da bi mogao da brani kos, setali su pored njega i punili kos kao da on i ne postoji! 
    Ni napad mu nije bio bolji, mislim da je 2/3 suteva promasio, dzabe 29 poena kada promasis 20 suteva, od toga mnogo lakih zicera! 
    Sve u svemu, svojom losom igrom se uklopio u jos goru igru citavog tima, jos su oni balavi za velika dela!
    (bigserb, 13. maj 2019 09:19)

    Odbrana mu jeste upitna ali reci da su kosevi isli preko njega to je nepoznavanje sporta uopste.
    Bek i plej probiji dva igraca koji su izasli da udvoje, pod kosem Jokic koji cuva centra. Stvara se 2 na 1 pod kosem i naravno to su laki poeni. Tako barem 10 puta. Ne moze Jokic da bude krivac kada osim njega NIKO u polifinalu konferencije najjace lige na svetu nije pogodio za 3 poena. Tacka. Jokic nije bio odlican to stoji, ali da su Marej i jos jedan odigrali srednje, poput Nikole, nosta vise, Denver bi dobio 10ak razlike.
    Odlicna sezona za njih, odlicna za Nikolu, jos jedno iskustvo od kojeg ce dobro napredovati ceo tim.
     (Indoktrinacija, 13. maj 2019 09:36)

    # Link komentara

  133. U pravu si. Eto, imaš našu podršku. Slažemo se sa tobom.
    (Dobric na SP, 13. maj 2019 09:20)

    Ne, znam koliko mu je bitna tvoja podrska iz hrvatske
     (ja, 13. maj 2019 09:35)

    # Link komentara

  134. Nikola je ostao bez snage pri kraju ove serije protiv Blejzersa. Videlo se to u igri na niskom postu gde je ostao bez goriva a svojim kvalitetom je trebao tu da izdominira, takodje i pri građenju skoka. On jedini u Nagetsima igra bez pauze celu sezonu, svi ostali su pravili iste zbog povreda.
    (Milan, 13. maj 2019 09:35)

    # Link komentara

  135. Kosarka je kolektivni sport,a ne individualni.Osim Jokica sinoc svi igraci Denvera su podbacili.Pardon Craig je bio dobar u odbrani,ostali teske rupe,trube.Tako se ne ulazi u finale konferencije.Ni Jordan nije mogao bez pomoci Pipena,Rodmana,Kukoca pa ne moze ni Jokic.Cestitke za fenomenalnu sezonu u kojoj se lansirao medju najvece zvijezde NBA lige.
    (Darko, 13. maj 2019 09:31)

    # Link komentara

  136. Jokić: odgovoran sam
    komentatori sa B92: nisi
    Jokić: jesam
    komentatori sa B92: nisi
    Jokić: kažem jesam, valjda ja bolje znam
    komentatori sa B92: nisi
    Jokić: jesam
    komentatori sa B92: nisi
    .
    .
    .
    (luda kuća, 13. maj 2019 09:30)

    # Link komentara

  137. Dodji na pripreme reprezentacije i vežbaj...
    (Dejan Smederevo, 13. maj 2019 08:45)

    Ma kako da ne. Da li si video reklamu od John Deer by Nikola Jokić? Kad prevrće gumu preko brda i dolina, reka i jezera i na kraju je montira na traktor, seda i počinje da ore. Jesi li ti svestan koliko para on dobija od John Deer-a da prevrće bas njihovu traktorske gume?
    (Gavzi, 13. maj 2019 09:29)

    # Link komentara

  138. Bravo Somborac ,svaka cast...Bole te uvo za ove hejtere ko ih j*** oni sede u fotelji i bleje kako treba ovo treba ono ,a video bi njih da im se tamo neki crnac od preko 2 metra i 120 kg zaleti ,pa upisali bi se u gace...Nikola svaka cast i voleli bi da te vidimo u repre.Srecno brate ....
    (boban, 13. maj 2019 09:12)

    Na sve igrače u NBA se zaleću crnci od preko dva metra i 120 kg ili samo na Somborca?
     (bobi, 13. maj 2019 09:26)

    # Link komentara

  139. vise lopti potrosio nego bek suter
     (ff, 13. maj 2019 09:24)

    # Link komentara

  140. Kriv vam je suterski trener. Svako svoju tehniku suta, a u Portlandu svi pod konac sem Turcina koji je stigao naknadno.
    Mega ima boljeg trenera za sut nego vi.
    (Eto, 13. maj 2019 09:23)

    # Link komentara

  141. U pravu si. Eto, imaš našu podršku. Slažemo se sa tobom.
     (Dobric na SP, 13. maj 2019 09:20)

    # Link komentara

  142. Nije imao ko da ga isprati... Ovi njegovi su sve promašili.
     (It iz Aj LeKler, 13. maj 2019 09:19)

    # Link komentara

  143. Desilo se upravo ono sto sam par puta najavio na pocetku plej ofa, da Denver nece videti Golden Stejt i finale zapada!
    Sinoc se videlo koliko je ovo osrednja ekipa, cak i malo ispod proseka, a Jokic je i pored 29 poena bio podjednako los kao i citava ekipa Nagetsa! On u odbrani prakticno ne postoji, cini mi se da su vise od pola koseva primili upravo pored i preko njega! Suvise je trom da bi mogao da brani kos, setali su pored njega i punili kos kao da on i ne postoji!
    Ni napad mu nije bio bolji, mislim da je 2/3 suteva promasio, dzabe 29 poena kada promasis 20 suteva, od toga mnogo lakih zicera!
    Sve u svemu, svojom losom igrom se uklopio u jos goru igru citavog tima, jos su oni balavi za velika dela!
    (bigserb, 13. maj 2019 09:19)

    # Link komentara

  144. Shvatate li da niko ništa nije pogađao, pa se onda krenulo na forsiranje Nikole, jer je on jedini koji je igrao na nivou?!
     (Gong, 13. maj 2019 09:17)

    # Link komentara

  145. Daleko da je on “krivac”. Preuzeo je odgovornost kako i dolikuje lideru ekipe. Ali nažalost, bekovi su tu najveći krivci, kao i Meloun koji nema autoritet da smiri divljanje. Milsap je bio loš Novas, ali tokom serije je bio najveća pomoć Jokicu, tako da njega ne mogu toliko da krivim. I naravno tu ide i neiskustvo, ne sinoc, promasiti toliko šuteva to nije pitanje iskustva, ali tokom serije. Dok Portland ima iskusnijeg trenera, zna da spremi akciju, uzimao je racionalnije tajm aute, a i Lilarda je ostavio na klupi u zadnjim sekundama, MekKolum je bio u ritmu i njemu su dali odgovornost, kao u onoj u 4 produžetka kad su dali odgovornost Hudu. Portland globaln nije igrao nešto posebno bolje, ali iskusnije, organizovanije, i zasluženo idu dalje. Denver je na dobrom putu, ali ima tu još rada, pametnih trejdova, naći pametnog pleja, videćemo i Portera da li je dobar suter kako je najavljeno posto im je to potrebno itd. da bi dosli stepen dalje, ili pak mislili na titulu. A za sada GSW ne bi trebao imati neke poteškoće u finalu zapada, ne bi ni sa Denverom imao naravno. Na istoku pak, biće Toronto-Milvoki interesantno, i mislim neizvesnije.
    (JPR24, 13. maj 2019 09:16)

    # Link komentara

  146. Problem je trener. Čovek je šutnou Ijzeu Tomasa. Ali zato čovek forsira Bartona, Mateja i Plambija. Ljudi su sahranili ekipu. Kada ekipa sa klupe uzima prvu postavu, ti ih vraćaš na klupu zbog paljotke Mareja. Što se Jokića tiče on nema podršku u prvoj petorci, nema zamenu na klupi.
     (cvele, 13. maj 2019 09:15)

    # Link komentara

  147. Cela serija im je nudjena i nisu je uzeli.
    Iskreno, po meni je nedopustivo da im jedan igrač (iskreno, odigrao je kao vanzemaljac) celu utakmicu trpa koš...
    Takodje mislim da je nedopustivo da posle 17 poena u sedmoj utakmici kod kuće izgubiš utakmicu...
    i mislim da je prošla disciplinovanija ekipa...
    (robin hud, 13. maj 2019 09:14)

    # Link komentara

  148. Zao mi je, naravno, sto su izgubili, ali ionako bi GSW lako prosli obe ove ekipe... pa kad je vec tako, iz ovog poraza mogu da nauce mnogo vise nego da su prosli dalje. Neka pociste par igraca iz ekipe, dovedu nekog super-stara, par njih da zestoko treniraju preko leta, pa ce opet biti uspesni i sledece sezone. Previse im je neozbiljna ekipa (osim Jokica) za finale, iskreno.
    (Djordje P, 13. maj 2019 09:14)

    # Link komentara

  149. Ne,Nikola.Neće biti bolje ni sledeće,ni za 5 sezona u ovakvom Denveru sa ovim kantama od igrača.Odigraj još sezonu i traži trejd u šampionski potencijalni tim.Jako si kvalitetan i možeš da biraš tim.Greota od Boga da ovakav igrač u ovakvom timu služi samo da narednih godina bude sparing partner nekim novim šampionima.Budi šampion Nikola.Rođen si za to druže.
    (Tamo daleko, 13. maj 2019 09:14)

    # Link komentara

  150. Čovek je skoro celu sezonu igrao sa rezervama, uz neverovatne partije i imao bi impozantniju statistiku da nije bilo onog "no homo" incidenta. Propustio je samo jednu utakmicu i to zbog suspenzije zarađene protiv Jute. On je razlog što je Denver uopšte i došao do po a šta reći od tad?! U svom prvom plej ofu nestvarno jake partije sa takvim prosekom minuta... Kada ti Šek i Barkli kažu da je za njih ovo tripl dabl prosek bez obzira na brojke... Svi mediji bruje o njegovoj igri i to je za sada dovoljan uspeh a finala, nadam se i titule će doći. Neka ga povrede zaobiđu i ostaviće dubok trag u ligi preko bare.
     (el, 13. maj 2019 09:12)

    # Link komentara

  151. Bravo Somborac ,svaka cast...Bole te uvo za ove hejtere ko ih j*** oni sede u fotelji i bleje kako treba ovo treba ono ,a video bi njih da im se tamo neki crnac od preko 2 metra i 120 kg zaleti ,pa upisali bi se u gace...Nikola svaka cast i voleli bi da te vidimo u repre.Srecno brate ....
     (boban, 13. maj 2019 09:12)

    # Link komentara

  152. Pred pocetak playofa bila je prica Denver moze sa Golden State, kad su prosli San Antonio bila je prica, Portland hladno se prolazi.Nakon 3-2 za Denver, Durent se povrjedio i ide prica moze se prsten napasti, nakon 3-3, Denver u finalu jer imaju bolji tim.Sad od jednom oni imaju krs tim? A ovdje par ljudi i ja pisemo da je Portland bolji i da Nurkic igra ne bi vise od jedne utakmice uzeli.Znaci ovo je dokaz koliko vecina ljudi veze sa vezom nemaju.Cak su pisali, sta ce Portland 3-1 ih je Denver uzeo u sezoni. Zalutali ste def i pratite golf.Bekovski par blazersa su doktori kosarke,Jokic i ne igra odbranu i zato je adioooos.
     (Mr_Melbourne, 13. maj 2019 09:11)

    # Link komentara

  153. Denver mora da ga proda. Upropastio im je sezonu. Sav trud u plej ofu.
    (Maršal, 13. maj 2019 09:11)

    # Link komentara

  154. otkud sad to? 400+ komentatora na prethodnoj vesti je penilo da su odgovorni svi sem Jokića 😂
    (dekii, 13. maj 2019 09:10)

    # Link komentara

  155. ... lepo si igrao, trudio se, rezultati rada više nego pristojni, dobar ugovor imaš... aj' sad malo odmaraj, pa kod Saše na pripreme, da osetiš pravu slast pobede...
     (andrak, 13. maj 2019 09:08)

    # Link komentara

  156. Decko (Jokicu), koliko god da me nervira femkanje oko reprezentacije i voleo bih da izadjes na cistac sa time pa da svi znamo, mislim da si sjajan igrac. Hocu da ti kazem da ovo nema veze sa istinom sto si rekao. Da je jos neko igrao konstantno dobro osim tebe prosli bi ste u 4 utakmice. Ne svodi se tim na jednog coveka u pobedi, ali ni u porazu. Sto bi rekli tvoji sugradjani "get over it and move on". A nek se Denver zapita koga to jos placa osim tebe.
    (Aleksandar, 13. maj 2019 09:08)

    # Link komentara

  157. NIkada Ovaj Denever nece uraditi nista. Oni su cirkuski tim, od Beovuka bi dobili 100 koseva. Samo rokaj! To je sva njihova kosarkasa filozofija. Jokic nije kriv zbog promasenih slobodnih, vec zbog odbrane koju uopste ne igra. Pustite uhvacene lopte. Pogledajte tu nonsalanciju u cuvanju igraca,te kretnje..A takav je i ostatak tima. U kosarci se moras odbraniti da bi zabio. u NORMALNOJ kosarci.Portland je slican tim, a bogami sve vise cijela NBA liga igra tako - na "130: 120".
    (mladen, 13. maj 2019 09:06)

    # Link komentara

  158. Bome, ja bih ipak pre istakao Melounov doprinos.
    (Siniša, 13. maj 2019 09:05)

    # Link komentara

  159. Svaka cast za sezonu, takodje i hvala na promovisanju imena Srbije, hvala i za ekstra poteze i sve ostalo. Bice steta ako ga ne budemo videli u drzavnom dresu, odluka nije u potpunosti njegova ali ipak jeste vise nego sto nije, realno je sramota ako za taj odmor nisu dovoljni pola maja, jun i jul... Voleo bih da svoje ime uvelica ucescem na predstojecem SP-u i nisam jedini. Ziv bio :D
     (Alessandro NESTA#13#, 13. maj 2019 09:04)

    # Link komentara

  160. Mareju je verovatno trener rekao da "siluje" pa se silno ispromašivao.
    Da li neko ima podatak koliko je Denver utakmica izgubio sa manje koševa razlike nego što su promašili slobodna bacanja?
    Procenti šuta u NBA su takvi kakvi jesu, zato je ta igra i zanimljiva ali..
    Više uspeha sledeće godine.
    (Boki, 13. maj 2019 09:03)

    # Link komentara

  161. Iskreno kaze Jokic promasio je i samokritican je preuzima odgovornost na sebe zato sto je lider ekipe. Ali isto tako u sinocnoj utakmici jedino je on zabio one trice. Nesvatljivo je da su saigraci bili katastrofalni u sutu za tri poena.
     (Beograd, 13. maj 2019 09:00)

    # Link komentara

  162. Najbolja priprema za sledeću sezonu bi ti bila reprezentacija, pa ti vidi
     (rizzzz, 13. maj 2019 09:00)

    # Link komentara

  163. Kao tim ste celo drugo poluvreme napadački, a poslednju četvrtinu i odbrambeno igrali loše.
    A jedino što ti se može zameriti je onaj suludi i bespotrebni visoki i spori pas kada si uhvatio loptu na -4 koji su oni presekli, ubacili trojku i tada otišli na pokazaće se nedostižnih +7.
    (dragiša, 13. maj 2019 09:00)

    # Link komentara

  164. Kriv je menadžment što nemate samo bar jednog krštenog šutera. Neko ko će imati 10ak poena, dovoljno, ali koji će kad ostane sam na trojci i da pogodi nešto. 17-0 za tri, šta reći a ne zaplakati.
     (DukiNS, 13. maj 2019 09:00)

    # Link komentara

  165. Ti promasio njih par a tvoji saigraci njih desetina odlucujucih tokom sezone. Ti jesi odgovoran da ste uopste dogurali do tu a za sta više brate potrebna je kvalitetnija klupa. Nijedna ekipa ne osvaja gde se sve svodi na jednog igraca. Fact!
     (šefina, 13. maj 2019 08:59)

    # Link komentara

  166. Samo napred, ovo je skola i veliki uspeh i za tebe i za klub.
     (Joka MVP, 13. maj 2019 08:59)

    # Link komentara

  167. Da nije bilo tebe Denver bi bio na zacelju zapada, glavu gore legendo. Dobro se odmori pa za repku da pokidas!
     (majstor, 13. maj 2019 08:59)

    # Link komentara

  168. Svaka tebi čast momče. Jedini si kršten igrač u svojoj ekipi. Nisi ti kriv što je NBA postao običan cirkus, bez ikakve organizacije igre. 15 sekundi ostalo do kraja četvrtine, a Marej šutira preko ruke. Totalna neinteligencija. Niko ne zna trojku da pogodi, i to sve dok Lillard bukvalno nije na utakmici. Portland na kraju rutinski. Jokić nek ode u neki ozbiljniji tim, Nuggetsi su tuga..
    (Petar, 13. maj 2019 08:58)

    # Link komentara

  169. Druze, bolje sutiras trojke nego vasa bekovska linija. Nemas zasto da se osecas odgovornim za poraz.
     (frank_castle, 13. maj 2019 08:58)

    # Link komentara

  170. Svaka cast na stavu. Ovako se stice respekt kod saigraca. I van terena je MVP.
     (Retro, 13. maj 2019 08:58)

    # Link komentara

  171. ja sam pre kukao što Jokić ne igra za reprezentacuju sad ga molim da ne igra.
    Iskoristiti samo 11 suteva od 25 biti neprimetan u odbrani, izgubiti lopte u ključnim momentima utakmice, nije to igrač kakav nama treba za reprezentaciju. Ovakav igrač može zvezda da bude samo u američkom cirkusu zvanom NBA.
     (K.G., 13. maj 2019 08:58)

    # Link komentara

  172. glavu gore Jokara!!
    (beogradski vozac, 13. maj 2019 08:58)

    # Link komentara

  173. Bez Jokica oni ne bi bili u konkurenciji za PO. Marej je pokazao da jos nije sazreo a Jokic je sad vec realno superstar i po ugovoru i po tome sto je lice fransize i po ucinku kad je najbitnije. Promasio je neke suteve ali to se desava i boljima od njega. Sad Denver mora da dovede bolje igrace kako bi bili realno u prici Finale sledece godine jer Barton, Haris, Plamli pa i Milsap nisu PO igraci. Marej je mnogo razocarao.
     (Randy Marsh, 13. maj 2019 08:57)

    # Link komentara

  174. nije on kriv...inače prosečan igrač međ dosta krševa..kriv je trener...17 vodio..nemož centar da rešava a pun reket...moro je neko niži na prodor ili šut...
     (tex viler, 13. maj 2019 08:57)

    # Link komentara

  175. zal ostaje ali za sledecu sezonu naci igraca umjesto milsapa koji suta odllicno i igra odbranu, otjerati bartona mante moris i natjerati plamlija da popravi sut slobodnih...

    ostaviti herisa, mareja i tony krega koji je odbranuo igrao za 10..

    ljudi imaju prostora da zamjene igraca dosta i naprave pravu ekipu
     (bl, 13. maj 2019 08:57)

    # Link komentara

  176. Realno Denver je klasicna luzerska ekipa. Prosle godine napad u Minesoti za play off i nista. Ove godine toliko propustenih sansi protiv Portlanda. Pazite nijedna trojka sem Jokica (dve) koji je centar u poslednjem mecu. NBA ekipa ljudi, ne ispred zgrade. Sto je mnogo, mnogo je.
    (Stara kuka, 13. maj 2019 08:57)

    # Link komentara

  177. Ma pusti to, bio si na nivou, bice bolje sl. godine. Denver je usao u playoff i dosao do polufinala konf. sto je ogroman korak u odnosu na proslu godinu. A ti si vec postao legenda.
    Nego, sad imas vremena razmisli o reprezentaciji pa nam javi ovih dana, ok?
     (pope, 13. maj 2019 08:57)

    # Link komentara

  178. Ma uzivaj bre.
     (zex, 13. maj 2019 08:56)

    # Link komentara

  179. e jest ti si kriv što si šutao šuteve iz očaja kad je trebalo da se stiže a milsap i marej sa šutem 7/30 nisu. i kad je bilo odlučujuće nema ih nigdje.
    (owen, 13. maj 2019 08:55)

    # Link komentara

  180. Sada imas mesec dana do priprema da se lepo odmoris na Maldivima, u Somboru, na Mesecu, gde god zelis... A onda pripreme. Ako tako ne bude, stvarno nema potrebe za hajpovanjem ovog igraca, neka njegova melanholija bude sto dalje od nas.
    (Ralee, 13. maj 2019 08:55)

    # Link komentara

  181. Ubeđen sam da je Nikola Jokić nije u potpunosti razočaran ishodom sedme utakmice, jer je za njegov tim i njega takmičarska sezona gotova, tako da će moći da se sprema za naredni poduhvat reprezentacije Srbije i da tamo da svoj maksimum. Jokiću samo napred, cela Srbija je uz tebe!
    (Posmatrač sa strane, 13. maj 2019 08:54)

    # Link komentara

  182. Ma ne sekiraj se previse, zavrsilo se i idi odmaraj. Kad su vec Murray, Millsap, i cela klupa mogli da odu na odmor pre utakmice, mozes i ti sada.
    (stojan, 13. maj 2019 08:54)

    # Link komentara

  183. Onaj ko preuzima krivicu za poraz namerava da ispravlja svoje greske i samim tim napreduje.
    (srba, 13. maj 2019 08:54)

    # Link komentara

  184. Od Jokica na licnom planu ocekujem da obori Wiltov rekord triple dablova za visoke igrace(79).I da bude blizu triple dablova sezone I MVP ....za titulu Ako se namesti
     (Where is my sendvic?, 13. maj 2019 08:53)

    # Link komentara

  185. jokic direktan krivac u porazu!
    Da je ubacio 40 poena i da nisu ubacili gomilu koseva preko njega denver bi lagano pobedio !
    (dr. Roddick, 13. maj 2019 08:53)

    # Link komentara

  186. Tako radi lider. Iako svi znamo da Jokic nije krivac on ce preuzeti odgovornost jer ima i najvise kredita. Tako ce postedeti Marija, Bartona&Co barazne paljbe. Meloun je nadmudren. Nije pripremio ekipu za sedmu utakmicu koja se u drugom poluvremenu raspala. Mislio sam da se ekipa stedi za cetvrtu cetvrtinu. Ocekivao sam brutalnu odbranu, flastere. Mislio sam da ce da grizu kao buldozi na samom pocetku zadnje cetvrtine znajuci koliki je ulog. Igras pred svojom publikom dvanaest minuta zivota. Nesmes ni jedan sekund da budes letargican. Grizi, trci, skaci, radi sta znas. U svakom slucaju, Nikola, odigrao si sezonu zivota i sve nas ucinio ponosnim. Cekamo te u reprezentaciji.
    (ljAXE, 13. maj 2019 08:52)

    # Link komentara

  187. Dobar ali izdignut u nebesa ovde iako nipocemu nije zasluzio
    (miki, 13. maj 2019 08:52)

    # Link komentara

  188. Ne znam baš, lepo je što preuzima odgovornost, ali konkretno juče nije bio kriv. Meni je najjači utisak kada se lomila utakmica, Jokić zvekne blokadu, uzme loptu, baci pas preko celog terena, i Mareja zalepe kao slepca u kontri. Ne može Jokić sam igrati. da ne pominjem da niko sem Jokića nije trojku ubacio celu utakmicu (?!).
     (Kecman, 13. maj 2019 08:51)

    # Link komentara

  189. Odgovoran si sto nisi sutnuo dovoljno suteva nego dozvoljavas da se oni indijanci tipa Mareja izivljavaju. Ako si lider uzmi im loptu, ne dozvoljavaj da se oni ispucavaju. Ali ne, ti hoces da budes i prijatelj Mareju, a on te toliko postuje da promasuje do iznemoglosti radije nego da tebi da loptu... Dzordanu na terenu niko nije bio prijatelj. Ali shvatices ti, dovoljno si pametan i imas vremena.
    (Milan, 13. maj 2019 08:50)

    # Link komentara

  190. Бар ће да се одмори пред почетак Светског првенства. Нека одмара мало више, целу сезону игра без прекида и боље што је ова серија завршила.
     (Вук, 13. maj 2019 08:50)

    # Link komentara

  191. Kakve saigrace ima bolje da sutira ceo mec sam.Realno Denver nema osim njega konstantnog igraca a i on je juce promasio u zadnjoj cetvrtini mnogo suteva.
     (yes, 13. maj 2019 08:50)

    # Link komentara

  192. ali su nakon Jokićeve dve trojke u prva četiri minuta promašili narednih 17 šuteva sa distance

    Nista dalje ne treba dodati. Ekipa koja promasi 17 vezanih suteva za tri poena ne treba da igra fiale konferencije. Jokara care tebi svaka cast na nestvarnoj sezoni i playoffu. Ovaj poraz nije tvoja krivica. Odmori koliko mozes pa pravac kina po nove pobede!!!
    (Pro, 13. maj 2019 08:50)

    # Link komentara

  193. Obzirom na kvalitet ostatka ekipe, ovo je sjajan rezultat, da ne kazem ravan cudu. Mada je juce Meloun kumovao porazu sa nerazumnim izmenama.
    (sasa jokic, 13. maj 2019 08:49)

    # Link komentara

  194. Odlično postupa Nikola, ali se vara ako misli da će ova grupa nedokazanih uličara biti zahvalna za to, izuzmimo tu Milsapa.
    16/0 šut za tri u ekipi gde se bekovski duo Marej i Heris predstavljaju kao svetla budućnost ekipe... komedija.
    Barton mora da ide, a išao bih svom snagom na dovodjenje nekog kao što je Klej Tomson, stravičan skorer i defanzivac. Krila će biti jača za Porter Jr-a koji je stvarni talenat i novi KD. Milsap mora da ostane. Ona dvojica imaju celo leto da treniraju šut. IT može da ide.
    (tocka, 13. maj 2019 08:49)

    # Link komentara

  195. Vidjelo se u posljednjih par utakmica da nije "clutch" igrac ali to je nesto sto se stice vremenom i iskustvom. Ali i pored toga ubjedljivo najbolji igrac Denvera. Sa kakvom ekipom igra dobro su dogurali ove sezone. Zna li neko sta je sa malog Isiah Tomasa ?? Povreda il sta je u pitanju?? Nemoguce da nema mjesta u ovakvom Denveru ??
     (Bosanac, 13. maj 2019 08:49)

    # Link komentara

  196. sine imas mesec i po do kraja juna da blejis posle jedno mesec dana za tvoje individualne traktorske treninge i onda pravac pripreme reprezentacije
    ako se sad ne odazoves vise te ne treba pozivati
     (bocko, 13. maj 2019 08:48)

    # Link komentara

  197. Ma ajde bre da nije tebe playoff videli ne bi a kamoli igrali majstoricu za finale zapada. Lebron sa jednako kvalitetnim saigracima nije Lejkerse uveo u doigravanje.
    (Corleone, 13. maj 2019 08:48)

    # Link komentara

  198. sad na letovanje na maldivima !
     (niksicko, 13. maj 2019 08:47)

    # Link komentara

  199. Dodji na pripreme reprezentacije i vežbaj...
     (Dejan Smederevo, 13. maj 2019 08:45)

    # Link komentara

  200. prvo poluvreme nisam gledao, u drugom poluvremenu sam video samo jednu timsku akciju koja se zavrsila otvorenim sutom za tri i bacena je cigla. ostalo sve individualno. nula od košarke.
     (Ivan, 13. maj 2019 08:45)

    # Link komentara

  201. Svaki čovek treba da bude samokritičan bilo kojim poslom da se bavi.
    Kao jedan od bitnih igrača svog tima naravno da i on snosi deo krivice za poraz.To je sport.
    Nekada si heroj,nekada gubitnik.
    Život ide dalje,sledeća sezona-nova šansa.
    (Вељко, 13. maj 2019 08:45)

    # Link komentara

  202. Hm u neku ruku je u pravu ali davali su mu loptu tek kad vrag odneo šalu

    Nisu sazrela ekipa to se vidi odavde

    Mekolum me podsetio sinoć na Kobija ludu partiju je imao... Ne znam zašto ga nisu udvajali kad ih je sam razbijao celu utakmicu.

    Uglavnom Nidžo ovo je bio maksimum ove sezone treba ti jedno dobro pojačanje koje razume košarku.
     (agent mahoun, 13. maj 2019 08:45)

    # Link komentara

  203. Samo Srbi znaju da Jokić nije oupšte kriv i da su svi krivi osim njega... Murray, Barton, Millsap, Plumlee, Harris... I naravno Malone...
     (Đoda, 13. maj 2019 08:44)

    # Link komentara

  204. PROMASIO SI FRANSIZU.
    Svaka cast na dosadasnjim rezultatima, pa u Kini da imas vise srece :)
    (Skiper, 13. maj 2019 08:43)

    # Link komentara

  205. Roster Denvera sinoc ima devet igraca od kojih vrede 2.5 (pola je marej kada igra). Roster Raptorsa ima sedam igraca, ali zato jedan Kavaj Lenard vredi vise nego 8 igraca Denvera. Isto kao i Portland, vise vrede dva vrhunska sutera kao CJ i Lilard nego 5-6 nedorecenih "talenata" i istripovanih lokalnih zvezda tipa Moris, Marej, Bizli.

    Denver mora da ocisti roster, ove sezone se pokazalo sta valja, a sta ne, i dovede jednog vrhunskog, pouzdanog sutera. Ne mora to biti nivo Kavaja, takvi nece ni doci u malu fransizu, ali igraci nivoa CJ-a su dostupni. Danasnja spoljna linija Nagetsa je smejurija.
    (Milan, 13. maj 2019 08:43)

    # Link komentara

  206. 1 asistencija jokica sve govori
     (Aspirator, 13. maj 2019 08:42)

    # Link komentara

  207. Sad se malo odmori i spremaj se za reprezentaciju i bolje sto su ispali rizikovao bi povredu ionako u Denveru sve zavisi od Jokića.
     (Jevdja, 13. maj 2019 08:42)

    # Link komentara

  208. I mogao je samo biti haos, grč i duga mučna kafanska tuča.
    Portland nije zaslužio pobedu ali je Denver zaslužio poraz. Ovo su umalo uspeli i protiv SA: strahom i nekorišćenjem tima nekako ipak u glup, težak i bolan krah. NBA je vratio malo suđenjem mada ne koliko su tamo Denver pokrali; ali uplašeni ovi su slobodna mašili taman za poraz.
    Elementarno: u PO prevaga su najčešće bolji bočni heroji. Denver je sistematski loše vođen još od povreda na pripremama; ali ove - ?!? - sve kraće i kraće rotacije tima u PO su pomračenje mozga. Portlandu je prevagu doneo Hud, tj. OK trener. Ako vodiš tim OK desiće se izvesno neki Hud ili zadnju neki Turner. Bez njih ni Lilard i super CJ nisu dovoljni. Denver ima ovog dunstera koji ih je preteranim igranjem startne postave na kraju ukopao. Bez ijednog bočnog heroja u PO neće da oće. A Denver ih ima 7-8-9 potencijalnih - i nijednog nijednom u 14 utakmica?! Ne, kao što je bilo očito cele sezone - i Barton-propast i opadanje šuta celog tima i samo jedna OK a čak 13 utakmica u grču itd. su sve posledice neprolazno lošeg trenera, kao i nemoć Marija i Nikole u finišu. Počeo sam da ga pljujem od Nove Godine - zakasnelo, jer me omelo što je VAN TERENA simpa i pametan.
    Sezona Nikole na nivou najbolje Peđe Stojakovića. Retko je da max ugovor sebe opravda, pogotovu odmah. Nažalost umesto da se i da ga modeluju kao npr. Bobija oni ga pokarabasiše masom, nadam se (kao i ceo tim) ne trajno. Menjam stav - treba često da BEŽI u reprezentaciju na relax.
    (znanje-imanje, 13. maj 2019 08:42)

    # Link komentara

  209. LOL.On i Heris jedini koji su pogadjali ostali blagi ocaj.Marej i Misap ocajni kompletno.Barton mora da leti iz ekipe covek igra 1 na 5 ne uklapa se u koncepciju Denvera.
    (ivan78bg, 13. maj 2019 08:42)

    # Link komentara

  210. Pa bekovi su šutirali 0/13 za 3 poena.Jedini si koji je pogodio 2 trojke.Imao si 29 poena,13 skokova.Da su isuviše prosecni bekovi pogodili bar 2 trojke ne bi sad pricali o slobodnim bacanjima.Bruka je koliko su prosecni.Ispod evroligaskog proseka.Je ne pamtim a pratim košarku na najvišem nivou da je neki centar napravio toliko otvorenih trojki a da svi bekovi ni jednu ne pogode osim tebe!Bilo bi me sramota da sam profesionalni košarkaš a a ne mogu pogoditi 13 otvorenih trojki!
    (Jon Bon Jovi, 13. maj 2019 08:41)

    # Link komentara

  211. Ma daj covece...pa najbolje da sam igras....
    (kikimusampa, 13. maj 2019 08:41)

    # Link komentara

  212. Jokicu da li si svestan da trofeje mozes da osvojis samo ako igras za repku? U Denveru neces nikad nista napraviti.
     (Mita, 13. maj 2019 08:40)

    # Link komentara

  213. uzasno kretanje sinoc skoro celo drugo poluvreme ...
     (MirosLAV, 13. maj 2019 08:40)

    # Link komentara

  214. marej i milsap su odgovorni, ti si bio vrlodobar
     (bob, 13. maj 2019 08:39)

    # Link komentara

  215. Jokic je solidan bio, vrci problem su ofanzivni skokovi. Maunten i haund upali zajedno u vatru posle tuce. Varisa ubila Deni i bas je poludela krenula pali grad.
     (KingsLandingGori, 13. maj 2019 08:38)

    # Link komentara