Utorak, 23.04.2019.

09:20

Partizan vraća Milosavljevića iz Unikahe

Košarkaški klub Partizan ima velike planove za narednu sezonu.

Izvor: B92

Partizan vraæa Milosavljeviæa iz Unikahe IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

115 Komentari

Sortiraj po:

Pustite Lordov komentar slobodno!

pre 4 godine

Rakocevic, vise puta najbolji strelac evrolige.
Milosavljevic nije ni blizu kvalitetan igrac kao Igor.
Rakocevic se vratio u czt.
Odakle vam pare?
Regland i Perperoglu dva izuzetno poznata igraca u evropi, odakle vam pare?
Milosavljevic je na nivou Cirbesa, kvalitet, cena, karijera.

Ramones

pre 4 godine

bvb.....
Lovernj bio reprezentativac Francuske kada je presao u Partizan????
Tako je brale , tipican panter ,kosarku prati par god ko po obicaju

Raki

pre 4 godine

Gagi odlican potez na poziciji dva, iskopati jednog pravog stranca poput Mc Caleba i jednog dobrog centra da rotira sa Lendejlom i bice to ok uz ovogodisnju okosnicu tima, Pecarskog i Trifunovica forsirati sad u KLS...

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Јел то онај што се није дао "пасјим синовима"... или је беше ипак попустио?

bvb

pre 4 godine

Vidim nova fora je postao Zeljko Obradovic. Sad sve pravdaju njime. Nigel Williams Goss jeste bio skup ali to je sredio Zeljko preko agencije. EL sredjuje Zeljko, sad citam da Zeljko sredjuje i sponzore... oce to...
Priznajte vise sebi da SNS sipa preko Ostoje samo tako u klub i da vam nista ne fali. Gagi sigurno nece doci za sicu iz jedne Unikahe. Sta njemu treba da se vraca u KKP?

bvb

pre 4 godine

Prošle godine sam još najavio da će se u jednom trenutku u Partizanu opet naći: Gagi, Lučić, Mačvan, Raduljica, Lovernj i verovatno i Veseli. Jednostavno postoji tradicija da se Prtizanova deca pred kraj karijere vraćaju kući.
(Vlada, 23. april 2019 11:04)

Inace... Macvan i Raduljica su deca FMPa, dok je pomenuti Milosavljevic igrao za Napredak i Radnicki pre vas. O Lovernju necu ni da pricam, covek je bio reprezentativac Francuske u trenutku kad je presao u KKP.

nenad

pre 4 godine

Okle pare?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kafir, 23. april 2019 15:11)
državni projekat. ali nije ni bitno. neko veliko muljanje je u pitanju.

MarcoPolo

pre 4 godine

Vidis Zvezda nema para da "vrati" nekog naseg reprezentativca kao Milosavljevica u najboljim godinama. Zvezda tek kada je igrala EL uspevala je da dovede kvalitetnije igrace a za partizan to ne vazi.
(Dexim, 23. april 2019 10:09)

Vidiš, Partizan nije imao da mu neko vrati dug od 16 miliona, uz godišnji budžet od 5-6 miliona... Partizan je godinama igrao EL, pa nije dovodio proverene strance, dok se kod vas utrkuju sve poznata imena EL. Ajde malo razmisli pre nego što skočiš sam sebi u stomak. Ne budi ljubomoran...

ja pa ja

pre 4 godine

Grobari koriste vremensku odrednicu “dogodine”, “iduce sezone”, “naredne sezone”, a mogu jednostavno napisati Sledeće Sezone. Ne znam zašto beže od tog izraza?
(Spale, 23. april 2019 13:59)

Pa to ime je odavno rezervisano.
Ko ga koristi 15+ godina ima trajno pravo na njega.

ja

pre 4 godine

@ (as, 23. april 2019 13:22)

Izvini, nisam te baš najbolje razumeo, jel pod privatnicima koji se tale sa našom državom tu podrazumevaš i Evroligu? Pošto je nama ona bila najveći izvor prihoda. A što se Čovića tiče, očigledno je da je mađioničar, jer, dok je vaš "mag" vodio klub, redovno je izjavljivao kako je partizan u finansijskom gubitku sa svakom utakmicom koju odigra u Evroligi. S druge strane, Zvezda je, u svakom svom učešću, samo od karata i premija za rezultat uspevala da pokrije budžet za plate igrača...

Konstatacija

pre 4 godine

Zvezdaš sam i jako mi je drago zbog Gagija.Partizan sprema ozbiljan tim i veliki su favorit sledeće godine za osvajanje ABA lige.Vidimo se dogodine ako bog da i u Evroligi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mufljuz, 23. april 2019 13:20

Ajde ne pisi budalastine jer prvo nisi zvezdas,vec ono kako si napisao u niku.Na osnovu cega je partizan favorit sledece sezone u Aba ligi,kada ekipe nisu ni na vidiku?Kao prvo,Zvezda ce igrati EL i logicno je da ce imati najbolje igrace,dovesce nekoliko vrhunskih i uz ove postojece,bar vecinu koja ce ostati,bice za klasu ispred svih.Drugo,ovi uplakani djetici ce opet sve uciniti da budu prvi a imace mnogo vise para od partizana,samim tim i ekipu.Cedevita je najavila smanjenje budzeta ali ne znaci da ce imati los tim jer i takva ce imati sigurno veci od partizana i po cemu ce on biti favorit i sa kojim igracima?

Spale

pre 4 godine

Grobari koriste vremensku odrednicu “dogodine”, “iduce sezone”, “naredne sezone”, a mogu jednostavno napisati Sledeće Sezone. Ne znam zašto beže od tog izraza?

Istina

pre 4 godine

Pa da kidamo fmpsns uskoro!!!
(Tamo daleko, 23. april 2019 11:24)

Koliko me pamcenje sluzi,FMP je u poslednje dve sezone pokidao partizan sns u polufinalu KLS i ne bi me iznenadilo da se to ponovi i ove sezone.Mozda vam bude zelja da ih uskoro izbacite ali bice tesko,tu ste negde po kvalitetu a sto se tice prvog mesta,ono je rezerisano jos minimum deceniju za najbolji tim na ovim prostorima,CRVENU ZVEZDU.

as

pre 4 godine

Promasio si poentu,nije nam bitno igranje u EL ove godine,bitnije je da napravimo konkurentan tim koji ce biti formiran nadam se na pocetku sezone a ne kao ove krpljen tokom sezone skim god se moglo i ko je bio dostupan u tom trenutku.Kao Zvezda ove godine,da imamo kvalitetan tim od pocetka koji ce se uigravati tokom sezone. 
(as, 23. april 2019 11:27) 

Samo nisi rekao od cijih para pravite konkurentan i kvalitetan tim?
(EUFORIJA, 23. april

Ja nisam dvolican kao neki od vas i odgovoricu ti jasno i posteno kao sto se trudim da to u kometarima uvek bude tako.Pare su od istog finansijera od koga ih i vi dobijate.Drzava,privatnici koji u talu sa drzavom finansiraju klub u zamenu za poslove od drzave,sve u svemu kad okrenes 90% para u nase klubove udje zbog drzave raznim dilovima.Vama daju vise,il mislis da je Covic madjionicar koji finansira dva kluba sa manje para nego li mi jedan.

mufljuz

pre 4 godine

Zvezdaš sam i jako mi je drago zbog Gagija.Partizan sprema ozbiljan tim i veliki su favorit sledeće godine za osvajanje ABA lige.Vidimo se dogodine ako bog da i u Evroligi.

EUFORIJA

pre 4 godine

Promasio si poentu,nije nam bitno igranje u EL ove godine,bitnije je da napravimo konkurentan tim koji ce biti formiran nadam se na pocetku sezone a ne kao ove krpljen tokom sezone skim god se moglo i ko je bio dostupan u tom trenutku.Kao Zvezda ove godine,da imamo kvalitetan tim od pocetka koji ce se uigravati tokom sezone.
(as, 23. april 2019 11:27)

Samo nisi rekao od cijih para pravite konkurentan i kvalitetan tim?

Milan

pre 4 godine

Bio je jedan od najpotcenjenijih igraca u Partizanu a takva mu je bila i plata.Progledao je otivsi iz kluba..Sada platite coveka onoliko kolko zasluzuje pa se nadajte necemu..

kopernik

pre 4 godine

Procitao sam 5-6 komentara... kako vam vise ne dosadi gadjati se ciframa i pisati o necemu o cemu apsolutno nemate pojma?!

Inace, Milosavljevic mi je najdrazi igrac Partizana u posljednjih 10-tak godina... a konkurencija je zaista velika. Ne najbolji, ali meni najdrazi

ArtuDitu

pre 4 godine

Kreće magija kluba bez novca. Treći najavljeni igrač. Kako bi tek bilo da imaju novca i da igrači kod njih ne igraju samo iz ljubavi?

EUFORIJA

pre 4 godine

Druže kako te nije sramota da pišeš ove gluposti. Pa ove godine ste igrali Eurocup, a imali Euroleague tim. Perperoglu, Regland, Rivers, Beron su čisti plaćenici koji samo jure pare, oni ti ispod 400k neće prići Železniku, sama činjenica da Simanić kao junior ima 280k je neverovatna, a kamo li stranci. Partizan da ima toliko novca igrao bi opet F4 jer za razliku od vas ima šlifa za košarku. Ovo što vi na silu idete to vam osim ABA neće ništa doneti zapamti.
(Luke Babbitt gravedigger, 23. april 2019 11:23)

Znaci opet ona prica da u Zvezdi nece igrati ispod pola miliona, a kod vas ce igrati za "casove ljubavi"!? Samo vi zivite u iluziji, zato ste tu gde i jeste.

deki

pre 4 godine

Nemojte se svadjati, i mi i grobari smo osudjeni na ovako nesto, Gagi je super momak ali je daleko od top igraca hocu reci, mnogo je on bio "veci "nego kad je odlazio iz Partizana sto znaci da mu ni cena nije visoka. Isto vazi za Stratosa i KC -ja, nekada veliki igraci, osvajaci svega ali sada u godinama, neinteresantni za Real, Fener , CSKA i nisu skupi, za Berona i Fajea niko nije cuo a oni se pokazali kao pun pogodak.Mislim da je skauting veoma bitan a tu u Zvezdi skoro da nisu gresili, primer Beron i Faje.Sa druge strane, u Partizanu nisu imali kontinuitet, promenili nekoliko trenera, ne mozes ti sa Gagicem da igras ozbiljno onaj Braun nije se ni oznojio uzeo pare i otisao. Buducnost ocito nije imala finansijskih problema ali se kod njih nije video sistem u radu, natrpali su se amerima koji igraju za sebe, unistili Gordica Danila Nikolica koji vrhunski potencijal sa vise minuta i boljim trenerom, on bi "ubijao" , ovako je morao da ceka da se Klark ispuca .Sve u svemu voleo bi sledece finale CZV-PAR

as

pre 4 godine

(Luke Babbitt gravedigger, 23. april 2019 11:23). O gde si, Luče, nema te nešto nedeljama. Jel prijalo aprilsko kupanje? Ako, ako blago meni. Nego, reci ti meni koliko godina ima Perper? Pa bema on 24 oa da igra za ozbiljne pare, već 34! Rivers - iz kog je kluba došao? Iz nekog italijanskog raspada koji će ispasti iz lige. Šta misliš koliko su ga placali? Ima 31 godinu. Za Berona garant čuo nisi, kao ni za Fajea starca Focu! Jedino je tu Reglend ozbiljnije plaćen pa i bez njega rasturismo i vas i ove Volijevce. A to ko koliko pata ima najbolje pokazuje Trinkijeri. Mi nismo mogli da ga platimo, vi - jeste! Tu je kraj cele priče. Da ne spominjem Renfroa i ostale, a prihodi su vam nula. 50 igrača ste doveli za 5 godina a prodali dvojicu, najviše trojicu i to za prilično sitne pare. A Zeljko? Ima on svojih briga sa Jasikevicijudom i kompanijom. Kome je Zeljko “pomogao” zadnjih godina zna se - po milionce za Kalinu i Guduru!
(veliki strumf, 23. april 2019 11:49)

Peper kako ga zoves nije ispod 500000.Sa 32 godine je igrao za 850000.Vas najveci strah je da Partizan ima isti budzet kao i CZ,vi od sponzora morate da finansirate i FMP,zamisli sve kad skupis kolko vise love imate.Lisac je Covic,zato se i gurao da uzme CZ,sad je prebrinuo finansije FMP a nesto i u dzep ode verovatno.Ne bi me zacudilo kada ga jednog dana oterate ako to i bude moguce da tada i FMP vaskrsne sa velikim budzetom i umesa se u pricu u EL.Covece dva kluba imate na budzetu,imate u ekipi dva visestruka osvajaca EL i vi kazete da nemate veci budzet od nas!Smesno.I da ima Trinkijeri 800000 a nema,placen je debelo ali daleko manje od te cifre mi imamo njega i kako ti racunas skupog i mladjanog Renfoa od 32 godine.Sam sebe potkopavas u svom komentaru kad kazes Peper mator i jeftin a onda Renfo skup.

Vlada

pre 4 godine

Prošle godine sam još najavio da će se u jednom trenutku u Partizanu opet naći: Gagi, Lučić, Mačvan, Raduljica, Lovernj i verovatno i Veseli. Jednostavno postoji tradicija da se Prtizanova deca pred kraj karijere vraćaju kući.

tjomi

pre 4 godine

Odakle prare? Evo ja im dao jer volim Partizan.
Sredio Zeljko? Normalno da jeste i da hoce da pomogne.
Partizan ima velikane u svetskoj i evropskoj kosarci koji vole svoj klub!
Na zvezdu prva neka asocijacija je Pesic ali on izgleda da se ne obazire bas puno na ove prostore,cak ima i Nemacko drzavljanstvo... Tako da na tron seda Nebojsa Covic,a dalje je suvisno bilo sta pricati...

veliki strumf

pre 4 godine

Druže kako te nije sramota da pišeš ove gluposti. Pa ove godine ste igrali Eurocup, a imali Euroleague tim. Perperoglu, Regland, Rivers, Beron su čisti plaćenici koji samo jure pare, oni ti ispod 400k neće prići Železniku, sama činjenica da Simanić kao junior ima 280k je neverovatna, a kamo li stranci. Partizan da ima toliko novca igrao bi opet F4 jer za razliku od vas ima šlifa za košarku. Ovo što vi na silu idete to vam osim ABA neće ništa doneti zapamti.
(Luke Babbitt gravedigger, 23. april 2019 11:23). O gde si, Luče, nema te nešto nedeljama. Jel prijalo aprilsko kupanje? Ako, ako blago meni. Nego, reci ti meni koliko godina ima Perper? Pa bema on 24 oa da igra za ozbiljne pare, već 34! Rivers - iz kog je kluba došao? Iz nekog italijanskog raspada koji će ispasti iz lige. Šta misliš koliko su ga placali? Ima 31 godinu. Za Berona garant čuo nisi, kao ni za Fajea starca Focu! Jedino je tu Reglend ozbiljnije plaćen pa i bez njega rasturismo i vas i ove Volijevce. A to ko koliko pata ima najbolje pokazuje Trinkijeri. Mi nismo mogli da ga platimo, vi - jeste! Tu je kraj cele priče. Da ne spominjem Renfroa i ostale, a prihodi su vam nula. 50 igrača ste doveli za 5 godina a prodali dvojicu, najviše trojicu i to za prilično sitne pare. A Zeljko? Ima on svojih briga sa Jasikevicijudom i kompanijom. Kome je Zeljko “pomogao” zadnjih godina zna se - po milionce za Kalinu i Guduru!

Slobodan

pre 4 godine

Licencu donosi jak sponzor, a u ovom slucaju to bi trebao biti Turkish Airlines, koga trenutno sredjuje Zeljko Obradovic. Tako da nemoj da mi spinujes tu, zna se ko je ovde drzavna mezimica vec godinama.(Nevera, 23. april 2019 10:13)

Ma znamo druze, ko ce drugi ako nece zeljko ...
Onomad kupi Gossa pa on ode bez obestecenja u Oly ...
Slusajte vi Tegeltiju i daleko cete dogurati ...
Nego, sjasite malo sa Zeljka, sta mislis da vam Divac sredi da igrate NBA ?!?!?
Da se ne lazemo, klub vam je na noge stavio Ostoja i zahvalite se njemu, nemojte biti licemeri ... covek je na vlasti i pare nisu problem a da vas vlast pomaze nije vam strano ...

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Sad krece zahvaljivanje svih frakcija, uprave, predsedika kluba...
Boga mi ON se vec zabrinuo, nije bilo ulizvanja pa skoro mesec i po dana...

EUFORIJA

pre 4 godine

tito partija..... 
Majstore odakle pare za Riversa,Berona,Reklanda,Cirbesa,Fajea...Da niste mozda zaradili od tri pobede u euroligi.Hajde ne lupetaj i pokrij se usima
(vlado, 23. april 2019 10:59)

Za Berona i Fajea nisi cuo u zivotu dok nisu dosli u Zvezdu, garantujem. Oni su postali bogatasi kada su potpisali za Zvezdu, tako razmislja vas grobarski mozak. Ali, zato Trinki od 800 000 evra je placen pobedama u Super ligi Srbije.

Mika

pre 4 godine

Odakle pare ljudi moji.Nista ne prodaju, samo kupuju, trenera skupo placaju. Ko ce to da plati.
(ko to puni kasu, 23. april 2019 10:54)

Odakle vama pare? Gde je 16 miliona duga? Jeste li vi sada Zvezda, FMP ili ILR ? Kako je moguće da jedan covek vodi dva kluba u istom takmicenju? Aj odgovori na ovo...sve dok je vama Covic “legenda” nemam sta sa vama da raspravljam...nemate obraza...

Срећко Несрећа

pre 4 godine

Kao navijac Crvene Zvezde, pozdravljam ovaj potez. I molio bih da ne komentarisete "otkud pare" i slicne fraze, jer ako ima za Zvezdu, mora da ima i za Partizan, a pa onda neka bolji (Zvezda :) pobedi na terenu. Mnogo mi je draze da derbi odluci ucesnika Evro-lige, nego mec protiv legije stranaca iz Podgorice. A ako bi jos Partizan dobio wild kartu, e onda bi bilo ludilo, 2 srpska tima u 18 odabranih. I da, Gagi je dobar momak (ne znam ga licno, ali mi tako deluje), plus dobar kosarkas.
(Divac, 23. april 2019 09:42)

Vidis Zvezda nema para da "vrati" nekog naseg reprezentativca kao Milosavljevica u najboljim godinama. Zvezda tek kada je igrala EL uspevala je da dovede kvalitetnije igrace a za partizan to ne vazi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dexim, 23. april 2019 10:00)

Ух каква танка информисаност о српској клубској кошарци.

Nemanja

pre 4 godine

Prošle godine sam još najavio da će se u jednom trenutku u Partizanu opet naći: Gagi, Lučić, Mačvan, Raduljica, Lovernj i verovatno i Veseli. Jednostavno postoji tradicija da se Prtizanova deca pred kraj karijere vraćaju kući.
(Vlada, 23. april 2019 11:04)
Naravno,evo Lovernj vec nekoliko godina dolazi na cetvrta utakmica...

as

pre 4 godine

Kad bi čelnici evrolige čitali ove tekstove i komentare bili bi sluđeni skroz, sigurno bi Partizanu dali pozivnicu. Šteta što ne čitaju...
(Miloš, 23. april 2019 10:40)

Promasio si poentu,nije nam bitno igranje u EL ove godine,bitnije je da napravimo konkurentan tim koji ce biti formiran nadam se na pocetku sezone a ne kao ove krpljen tokom sezone skim god se moglo i ko je bio dostupan u tom trenutku.Kao Zvezda ove godine,da imamo kvalitetan tim od pocetka koji ce se uigravati tokom sezone.

Luke Babbitt gravedigger

pre 4 godine

Vidis Zvezda nema para da "vrati" nekog naseg reprezentativca kao Milosavljevica u najboljim godinama. Zvezda tek kada je igrala EL uspevala je da dovede kvalitetnije igrace a za partizan to ne vazi.
(Dexim, 23. april 2019 10:09)

Druže kako te nije sramota da pišeš ove gluposti. Pa ove godine ste igrali Eurocup, a imali Euroleague tim. Perperoglu, Regland, Rivers, Beron su čisti plaćenici koji samo jure pare, oni ti ispod 400k neće prići Železniku, sama činjenica da Simanić kao junior ima 280k je neverovatna, a kamo li stranci. Partizan da ima toliko novca igrao bi opet F4 jer za razliku od vas ima šlifa za košarku. Ovo što vi na silu idete to vam osim ABA neće ništa doneti zapamti.

Dachazvezda

pre 4 godine

Pa sta ti pricas bre lazni navijacu Zvezde? pa zvezda je pravila reprezentativce nije imala para da ih vraca pogotovo kada nije igrala evroligu.
(Trancer, 23. april 2019 10:13)

???
Ovo veze nema sa onim sta sam ja rekao :))
"Pravi" navijacu Zvezde, ajde!!! TRK do komsijine ograde, vidi sta se radi tamo, pa se svadjaj sa njim :))))) Onda zajedni da gledate Zadrugu!

Trancer

pre 4 godine

Ajde!!! 
Grobari, najiskrenije vam zelim da se vrati Gagi!!! Da budete jaki kako valja i trebuje!! Izvucite i tu pozivnicu nekako, pa da imamo DVA TIMA U EL!!!!! Aj jednom da mislimo na SRBIJU!!! JEDNOM!!! 
A klincima, da ne smaraju odakle pare!!!! Jasno je kao dan da drzava daje, pa nek daje u oba tima!!!! Imajmo dva tima, igrajte za Srbiju, a onda da igramo DERBI U EL!!! 
Ajde JEDNOM da gledamo KO JE BOLJI, A NE KO JE GORI!!!!
(Dachazvezda, 23. april 2019 10:05)

Pa sta ti pricas bre lazni navijacu Zvezde? pa zvezda je pravila reprezentativce nije imala para da ih vraca pogotovo kada nije igrala evroligu.

Miloš

pre 4 godine

Kad bi čelnici evrolige čitali ove tekstove i komentare bili bi sluđeni skroz, sigurno bi Partizanu dali pozivnicu. Šteta što ne čitaju...

Osmoza dzons

pre 4 godine

Hahaha doveli milosavljevica i odmah ce da ih pozovu u el, sta sve necu procitati
A sto je najgore nisu ga jos ni doveli zvanicno
Ajd ugasite se vise

ja

pre 4 godine

Ovi se baš ubacili da će da dobiju wild card... Mislim, nemam ništa protiv. Štaviše, voleo bih da gledam Derbi u prepunoj Areni, u Evroligi. Ali, budimo realni... Trenutno u Evroligi imate samo po jedan tim iz Francuske i Italije (i iz Nemačke i Rusije, ali će oni dobiti još po jednog predstavnika), koje su, prvo, ozbiljna i bogata tržišta, a, drugo, takođe košarkaške nacije. Daleko je logičnije da WC dobije tim iz jedne od ove dve zemlje, nego iz Srbije. Mada... ove godine nije bilo predstavnika Francuske, a i bila je samo po jedna ekipa iz Italije i Nemačke, tako da možda Ostoja nešto i uspe da napravi (mada, ako je neko mogao da ubedi Bartomeua za WC, to je bio Čović prošle godine, a ponovo je nismo dobili...). Jedino što mi je drago u celoj ovoj priči je to što su Španci i zvanično ograničeni na 4 ekipe i što se Turcima smanjuje broj mesta u EL...

Dachazvezda

pre 4 godine

Ajde!!!
Grobari, najiskrenije vam zelim da se vrati Gagi!!! Da budete jaki kako valja i trebuje!! Izvucite i tu pozivnicu nekako, pa da imamo DVA TIMA U EL!!!!! Aj jednom da mislimo na SRBIJU!!! JEDNOM!!!
A klincima, da ne smaraju odakle pare!!!! Jasno je kao dan da drzava daje, pa nek daje u oba tima!!!! Imajmo dva tima, igrajte za Srbiju, a onda da igramo DERBI U EL!!!
Ajde JEDNOM da gledamo KO JE BOLJI, A NE KO JE GORI!!!!

Dexim

pre 4 godine

Kao navijac Crvene Zvezde, pozdravljam ovaj potez. I molio bih da ne komentarisete "otkud pare" i slicne fraze, jer ako ima za Zvezdu, mora da ima i za Partizan, a pa onda neka bolji (Zvezda :) pobedi na terenu. Mnogo mi je draze da derbi odluci ucesnika Evro-lige, nego mec protiv legije stranaca iz Podgorice. A ako bi jos Partizan dobio wild kartu, e onda bi bilo ludilo, 2 srpska tima u 18 odabranih. I da, Gagi je dobar momak (ne znam ga licno, ali mi tako deluje), plus dobar kosarkas.
(Divac, 23. april 2019 09:42)

Vidis Zvezda nema para da "vrati" nekog naseg reprezentativca kao Milosavljevica u najboljim godinama. Zvezda tek kada je igrala EL uspevala je da dovede kvalitetnije igrace a za partizan to ne vazi.

Millennium

pre 4 godine

Da je Budućnost osvojila ABA možda bi i imali čemu da se nadaju, mada ne znam kako, al ajde. Međutim teško da će EL hteti da dva kluba iz Beograda idu. Prvo, uopšte ne mislim da će WC dobiti neko sa ovih prostora, a i ako dobije to bi bila Budućnost.

haha

pre 4 godine

O navijacu zvezde preobjektivni, Zvezda je poslednjih godina pravila reprezentativce a ne vracala. Nismo imali para za to, to je velika razlika.
(Trancer, 23. april 2019 10:12)

Po tebi objektivnom Rivers i Grk su jeftiniji od Gagija.Grk je pre dve godine igrao u Barsi za 850000 evra,mislis da mu je za dve godine cena pala duplo?Nije sto posto.Nemojte vi o budzetu dva kluba odrzavate u ligi i vi jadni i siromasni nemate para.

Čoban

pre 4 godine

Tako je,domaci igraci treba da budu okosnica tima,a ne kao kod nekog iz predgradja da legija stranaca bude glavna. 
(Čoban, 23. april 2019 09:43) 

Buahahaha a partizan ima isto stranaca koliko i Zvezda...pa vi stvarno ne znate sta pricate.
(Kosjan, 23. april 2019 10:01)


Lepo sto se prepoznajete u reci "predgradje",dobro je da znate gde pripadate.

Matori

pre 4 godine

Ajde!!! 
Grobari, najiskrenije vam zelim da se vrati Gagi!!! Da budete jaki kako valja i trebuje!! Izvucite i tu pozivnicu nekako, pa da imamo DVA TIMA U EL!!!!! Aj jednom da mislimo na SRBIJU!!! JEDNOM!!! 
A klincima, da ne smaraju odakle pare!!!! Jasno je kao dan da drzava daje, pa nek daje u oba tima!!!! Imajmo dva tima, igrajte za Srbiju, a onda da igramo DERBI U EL!!! 
Ajde JEDNOM da gledamo KO JE BOLJI, A NE KO JE GORI!!!!
(Dachazvezda, 23. april 2019 10:05)

Meni su ovakvi slepi navijaci zvezde najvece zlo zvezde , pa sto Zvezda ne vrati Jovica, Nedovica i mnoge Srpske reprezentativce ? pa Zvezda nema para ali zato partizan ima...

vlado

pre 4 godine

@tito partija.....
Majstore odakle pare za Riversa,Berona,Reklanda,Cirbesa,Fajea...Da niste mozda zaradili od tri pobede u euroligi.Hajde ne lupetaj i pokrij se usima

Trancer

pre 4 godine

Kao navijac Crvene Zvezde, pozdravljam ovaj potez. I molio bih da ne komentarisete "otkud pare" i slicne fraze, jer ako ima za Zvezdu, mora da ima i za Partizan, a pa onda neka bolji (Zvezda :) pobedi na terenu. Mnogo mi je draze da derbi odluci ucesnika Evro-lige, nego mec protiv legije stranaca iz Podgorice. A ako bi jos Partizan dobio wild kartu, e onda bi bilo ludilo, 2 srpska tima u 18 odabranih. I da, Gagi je dobar momak (ne znam ga licno, ali mi tako deluje), plus dobar kosarkas.
(Divac, 23. april 2019 09:42)

O navijacu zvezde preobjektivni, Zvezda je poslednjih godina pravila reprezentativce a ne vracala. Nismo imali para za to, to je velika razlika.

Kosjan

pre 4 godine

Tako je,domaci igraci treba da budu okosnica tima,a ne kao kod nekog iz predgradja da legija stranaca bude glavna.
(Čoban, 23. april 2019 09:43)

Buahahaha a partizan ima isto stranaca koliko i Zvezda...pa vi stvarno ne znate sta pricate.

Kosta

pre 4 godine

Licencu donosi jak sponzor, a u ovom slucaju to bi trebao biti Turkish Airlines, koga trenutno sredjuje Zeljko Obradovic.
(Nevera, 23. april 2019 10:13)

Jel vam to Žeks sređuje isto kao što vam je plaćao Gossa da bi ga doveo kod sebe u Fener?

Nevera

pre 4 godine

Licensa ako se kupuje to se kupuje drzavnim novcem....zna se ko na silu pokusava da ostane na vlasti pa hoce da ublazi frustracije grobara
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kosjan, 23. april 2019 10:05)

Licencu donosi jak sponzor, a u ovom slucaju to bi trebao biti Turkish Airlines, koga trenutno sredjuje Zeljko Obradovic. Tako da nemoj da mi spinujes tu, zna se ko je ovde drzavna mezimica vec godinama.

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Licencu donosi jak sponzor, a u ovom slucaju to bi trebao biti Turkish Airlines, koga trenutno sredjuje Zeljko Obradovic. Tako da nemoj da mi spinujes tu, zna se ko je ovde drzavna mezimica vec godinama.
(Nevera, 23. april 2019 10:13)

Rece simpatizer KK SNS i osta ziv
Ali ok, partija ce to umeti da ceni...

zvezdas-rajvoSa

pre 4 godine

Dragana ce Dobric da odskoluje i da ga posalje u penziju, kao svojevremeno Lazic sto je poslao na pecanje Pavlovica. Pricacemo o ovome...

Kosjan

pre 4 godine

Licensa ako se kupuje to se kupuje drzavnim novcem....zna se ko na silu pokusava da ostane na vlasti pa hoce da ublazi frustracije grobara

PROFESOR

pre 4 godine

O čemu vi to pričate , ima ona izreka , šta je babi milo, to se babi i snilo. Tako da nije ovo muzička revija želja . Ništa od toga !

Sofronije

pre 4 godine

Svaka cast !!!
Milosavljevic je zasluzio da dobije MILIONSKI ugovor !!!
(Slobodan, 23. april 2019 09:27) # Link komentara

Pa dokle će se sipati u bure bez dna?

panda

pre 4 godine

Imam neki osećaj da dobijamo "wild card" od Evrolige, što bi bilo sjajno za nas i srpsku košarku (2 tima u EL), iako bi mi bilo draže da smo je izborili na terenu. Videćemo uskoro.

Miloš

pre 4 godine

Da je budžet 15 miliona, pa da Evroliga razmisli, a ovako nema ni teoretske šanse. Pre će u Evroligu neki tim i Engleske nego iz Srbija, iako kvalitet ne može da se poredi.

I taj budžet koji će imati Partizan, pravi se uticajem politike, samo prepisan Zvezdin recept od poslednje 4 godine.

Zvezdas

pre 4 godine

Kao navijac Crvene Zvezde, pozdravljam ovaj potez. I molio bih da ne komentarisete "otkud pare" i slicne fraze, jer ako ima za Zvezdu, mora da ima i za Partizan, a pa onda neka bolji (Zvezda :) pobedi na terenu. Mnogo mi je draze da derbi odluci ucesnika Evro-lige, nego mec protiv legije stranaca iz Podgorice. A ako bi jos Partizan dobio wild kartu, e onda bi bilo ludilo, 2 srpska tima u 18 odabranih. I da, Gagi je dobar momak (ne znam ga licno, ali mi tako deluje), plus dobar kosarkas.
(Divac, 23. april 2019 09:42)


O veliki navijacu zvezde pa gde to ima za Zvezdu reci nam??? Jesi lo ti video sponzore na dresu partizana???

Mirni !

pre 4 godine

Mislim da je to dobar potez i da je opravdan iz više razloga !
Očekujem se da će se i realizovati !

Nadam se, i to iskreno, da će do početka sledeće sezone biti napravljena i jasna, a posebno realna, finansijska konstrukcija !

Trebala bi da bude i javna i to, barem, za onaj deo koji se odnosi na sredstva koja klub dobija od državnih subjekata po svim osnovama !

Treba biti različit a naročito kada je u pitanju čuvanje časti kluba !

exe

pre 4 godine

Kao navijac Crvene Zvezde, pozdravljam ovaj potez. I molio bih da ne komentarisete "otkud pare" i slicne fraze, jer ako ima za Zvezdu, mora da ima i za Partizan, a pa onda neka bolji (Zvezda :) pobedi na terenu. Mnogo mi je draze da derbi odluci ucesnika Evro-lige, nego mec protiv legije stranaca iz Podgorice. A ako bi jos Partizan dobio wild kartu, e onda bi bilo ludilo, 2 srpska tima u 18 odabranih. I da, Gagi je dobar momak (ne znam ga licno, ali mi tako deluje), plus dobar kosarkas.
(Divac, 23. april 2019 09:42)

Zbog ovakvih navijaca zvezde nije osvajala titule tolike godine ... Sto ne smemo da pitamo odakle pare a ovamo kukaju kako su ugnjetavani .

Divac

pre 4 godine

Kao navijac Crvene Zvezde, pozdravljam ovaj potez. I molio bih da ne komentarisete "otkud pare" i slicne fraze, jer ako ima za Zvezdu, mora da ima i za Partizan, a pa onda neka bolji (Zvezda :) pobedi na terenu. Mnogo mi je draze da derbi odluci ucesnika Evro-lige, nego mec protiv legije stranaca iz Podgorice. A ako bi jos Partizan dobio wild kartu, e onda bi bilo ludilo, 2 srpska tima u 18 odabranih. I da, Gagi je dobar momak (ne znam ga licno, ali mi tako deluje), plus dobar kosarkas.

Zvezdas

pre 4 godine

"Veruje se da crno-beli planiraju ozbiljnu rekonstrukciju tima u nadi da bi mogli da dobiju vajld kartu za učešće u elitnom klupskom takmičenju, Evroligi"

Hvala predsedniku?

Aco.Rs

pre 4 godine

Partizan je kosarkaski velikan,pozivnica za Evroligu ne bi me iznenadila uopste.E sad naravno ako se taj finansijski dio sredi u sto ne sumnjam.Dolazkom Ostoje na celo Partizana novac sipa u klub.

Divac

pre 4 godine

Kao navijac Crvene Zvezde, pozdravljam ovaj potez. I molio bih da ne komentarisete "otkud pare" i slicne fraze, jer ako ima za Zvezdu, mora da ima i za Partizan, a pa onda neka bolji (Zvezda :) pobedi na terenu. Mnogo mi je draze da derbi odluci ucesnika Evro-lige, nego mec protiv legije stranaca iz Podgorice. A ako bi jos Partizan dobio wild kartu, e onda bi bilo ludilo, 2 srpska tima u 18 odabranih. I da, Gagi je dobar momak (ne znam ga licno, ali mi tako deluje), plus dobar kosarkas.

panda

pre 4 godine

Imam neki osećaj da dobijamo "wild card" od Evrolige, što bi bilo sjajno za nas i srpsku košarku (2 tima u EL), iako bi mi bilo draže da smo je izborili na terenu. Videćemo uskoro.

Sofronije

pre 4 godine

Svaka cast !!!
Milosavljevic je zasluzio da dobije MILIONSKI ugovor !!!
(Slobodan, 23. april 2019 09:27) # Link komentara

Pa dokle će se sipati u bure bez dna?

Kosjan

pre 4 godine

Tako je,domaci igraci treba da budu okosnica tima,a ne kao kod nekog iz predgradja da legija stranaca bude glavna.
(Čoban, 23. april 2019 09:43)

Buahahaha a partizan ima isto stranaca koliko i Zvezda...pa vi stvarno ne znate sta pricate.

Zvezdas

pre 4 godine

"Veruje se da crno-beli planiraju ozbiljnu rekonstrukciju tima u nadi da bi mogli da dobiju vajld kartu za učešće u elitnom klupskom takmičenju, Evroligi"

Hvala predsedniku?

Dachazvezda

pre 4 godine

Ajde!!!
Grobari, najiskrenije vam zelim da se vrati Gagi!!! Da budete jaki kako valja i trebuje!! Izvucite i tu pozivnicu nekako, pa da imamo DVA TIMA U EL!!!!! Aj jednom da mislimo na SRBIJU!!! JEDNOM!!!
A klincima, da ne smaraju odakle pare!!!! Jasno je kao dan da drzava daje, pa nek daje u oba tima!!!! Imajmo dva tima, igrajte za Srbiju, a onda da igramo DERBI U EL!!!
Ajde JEDNOM da gledamo KO JE BOLJI, A NE KO JE GORI!!!!

exe

pre 4 godine

Kao navijac Crvene Zvezde, pozdravljam ovaj potez. I molio bih da ne komentarisete "otkud pare" i slicne fraze, jer ako ima za Zvezdu, mora da ima i za Partizan, a pa onda neka bolji (Zvezda :) pobedi na terenu. Mnogo mi je draze da derbi odluci ucesnika Evro-lige, nego mec protiv legije stranaca iz Podgorice. A ako bi jos Partizan dobio wild kartu, e onda bi bilo ludilo, 2 srpska tima u 18 odabranih. I da, Gagi je dobar momak (ne znam ga licno, ali mi tako deluje), plus dobar kosarkas.
(Divac, 23. april 2019 09:42)

Zbog ovakvih navijaca zvezde nije osvajala titule tolike godine ... Sto ne smemo da pitamo odakle pare a ovamo kukaju kako su ugnjetavani .

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Licencu donosi jak sponzor, a u ovom slucaju to bi trebao biti Turkish Airlines, koga trenutno sredjuje Zeljko Obradovic. Tako da nemoj da mi spinujes tu, zna se ko je ovde drzavna mezimica vec godinama.
(Nevera, 23. april 2019 10:13)

Rece simpatizer KK SNS i osta ziv
Ali ok, partija ce to umeti da ceni...

ja

pre 4 godine

Ovi se baš ubacili da će da dobiju wild card... Mislim, nemam ništa protiv. Štaviše, voleo bih da gledam Derbi u prepunoj Areni, u Evroligi. Ali, budimo realni... Trenutno u Evroligi imate samo po jedan tim iz Francuske i Italije (i iz Nemačke i Rusije, ali će oni dobiti još po jednog predstavnika), koje su, prvo, ozbiljna i bogata tržišta, a, drugo, takođe košarkaške nacije. Daleko je logičnije da WC dobije tim iz jedne od ove dve zemlje, nego iz Srbije. Mada... ove godine nije bilo predstavnika Francuske, a i bila je samo po jedna ekipa iz Italije i Nemačke, tako da možda Ostoja nešto i uspe da napravi (mada, ako je neko mogao da ubedi Bartomeua za WC, to je bio Čović prošle godine, a ponovo je nismo dobili...). Jedino što mi je drago u celoj ovoj priči je to što su Španci i zvanično ograničeni na 4 ekipe i što se Turcima smanjuje broj mesta u EL...

Zvezdas

pre 4 godine

Kao navijac Crvene Zvezde, pozdravljam ovaj potez. I molio bih da ne komentarisete "otkud pare" i slicne fraze, jer ako ima za Zvezdu, mora da ima i za Partizan, a pa onda neka bolji (Zvezda :) pobedi na terenu. Mnogo mi je draze da derbi odluci ucesnika Evro-lige, nego mec protiv legije stranaca iz Podgorice. A ako bi jos Partizan dobio wild kartu, e onda bi bilo ludilo, 2 srpska tima u 18 odabranih. I da, Gagi je dobar momak (ne znam ga licno, ali mi tako deluje), plus dobar kosarkas.
(Divac, 23. april 2019 09:42)


O veliki navijacu zvezde pa gde to ima za Zvezdu reci nam??? Jesi lo ti video sponzore na dresu partizana???

zvezdas-rajvoSa

pre 4 godine

Dragana ce Dobric da odskoluje i da ga posalje u penziju, kao svojevremeno Lazic sto je poslao na pecanje Pavlovica. Pricacemo o ovome...

Matori

pre 4 godine

Ajde!!! 
Grobari, najiskrenije vam zelim da se vrati Gagi!!! Da budete jaki kako valja i trebuje!! Izvucite i tu pozivnicu nekako, pa da imamo DVA TIMA U EL!!!!! Aj jednom da mislimo na SRBIJU!!! JEDNOM!!! 
A klincima, da ne smaraju odakle pare!!!! Jasno je kao dan da drzava daje, pa nek daje u oba tima!!!! Imajmo dva tima, igrajte za Srbiju, a onda da igramo DERBI U EL!!! 
Ajde JEDNOM da gledamo KO JE BOLJI, A NE KO JE GORI!!!!
(Dachazvezda, 23. april 2019 10:05)

Meni su ovakvi slepi navijaci zvezde najvece zlo zvezde , pa sto Zvezda ne vrati Jovica, Nedovica i mnoge Srpske reprezentativce ? pa Zvezda nema para ali zato partizan ima...

Nemanja

pre 4 godine

Prošle godine sam još najavio da će se u jednom trenutku u Partizanu opet naći: Gagi, Lučić, Mačvan, Raduljica, Lovernj i verovatno i Veseli. Jednostavno postoji tradicija da se Prtizanova deca pred kraj karijere vraćaju kući.
(Vlada, 23. april 2019 11:04)
Naravno,evo Lovernj vec nekoliko godina dolazi na cetvrta utakmica...

ja pa ja

pre 4 godine

Grobari koriste vremensku odrednicu “dogodine”, “iduce sezone”, “naredne sezone”, a mogu jednostavno napisati Sledeće Sezone. Ne znam zašto beže od tog izraza?
(Spale, 23. april 2019 13:59)

Pa to ime je odavno rezervisano.
Ko ga koristi 15+ godina ima trajno pravo na njega.

Miloš

pre 4 godine

Da je budžet 15 miliona, pa da Evroliga razmisli, a ovako nema ni teoretske šanse. Pre će u Evroligu neki tim i Engleske nego iz Srbija, iako kvalitet ne može da se poredi.

I taj budžet koji će imati Partizan, pravi se uticajem politike, samo prepisan Zvezdin recept od poslednje 4 godine.

Dexim

pre 4 godine

Kao navijac Crvene Zvezde, pozdravljam ovaj potez. I molio bih da ne komentarisete "otkud pare" i slicne fraze, jer ako ima za Zvezdu, mora da ima i za Partizan, a pa onda neka bolji (Zvezda :) pobedi na terenu. Mnogo mi je draze da derbi odluci ucesnika Evro-lige, nego mec protiv legije stranaca iz Podgorice. A ako bi jos Partizan dobio wild kartu, e onda bi bilo ludilo, 2 srpska tima u 18 odabranih. I da, Gagi je dobar momak (ne znam ga licno, ali mi tako deluje), plus dobar kosarkas.
(Divac, 23. april 2019 09:42)

Vidis Zvezda nema para da "vrati" nekog naseg reprezentativca kao Milosavljevica u najboljim godinama. Zvezda tek kada je igrala EL uspevala je da dovede kvalitetnije igrace a za partizan to ne vazi.

EUFORIJA

pre 4 godine

tito partija..... 
Majstore odakle pare za Riversa,Berona,Reklanda,Cirbesa,Fajea...Da niste mozda zaradili od tri pobede u euroligi.Hajde ne lupetaj i pokrij se usima
(vlado, 23. april 2019 10:59)

Za Berona i Fajea nisi cuo u zivotu dok nisu dosli u Zvezdu, garantujem. Oni su postali bogatasi kada su potpisali za Zvezdu, tako razmislja vas grobarski mozak. Ali, zato Trinki od 800 000 evra je placen pobedama u Super ligi Srbije.

MarcoPolo

pre 4 godine

Vidis Zvezda nema para da "vrati" nekog naseg reprezentativca kao Milosavljevica u najboljim godinama. Zvezda tek kada je igrala EL uspevala je da dovede kvalitetnije igrace a za partizan to ne vazi.
(Dexim, 23. april 2019 10:09)

Vidiš, Partizan nije imao da mu neko vrati dug od 16 miliona, uz godišnji budžet od 5-6 miliona... Partizan je godinama igrao EL, pa nije dovodio proverene strance, dok se kod vas utrkuju sve poznata imena EL. Ajde malo razmisli pre nego što skočiš sam sebi u stomak. Ne budi ljubomoran...

Kosta

pre 4 godine

Licencu donosi jak sponzor, a u ovom slucaju to bi trebao biti Turkish Airlines, koga trenutno sredjuje Zeljko Obradovic.
(Nevera, 23. april 2019 10:13)

Jel vam to Žeks sređuje isto kao što vam je plaćao Gossa da bi ga doveo kod sebe u Fener?

EUFORIJA

pre 4 godine

Druže kako te nije sramota da pišeš ove gluposti. Pa ove godine ste igrali Eurocup, a imali Euroleague tim. Perperoglu, Regland, Rivers, Beron su čisti plaćenici koji samo jure pare, oni ti ispod 400k neće prići Železniku, sama činjenica da Simanić kao junior ima 280k je neverovatna, a kamo li stranci. Partizan da ima toliko novca igrao bi opet F4 jer za razliku od vas ima šlifa za košarku. Ovo što vi na silu idete to vam osim ABA neće ništa doneti zapamti.
(Luke Babbitt gravedigger, 23. april 2019 11:23)

Znaci opet ona prica da u Zvezdi nece igrati ispod pola miliona, a kod vas ce igrati za "casove ljubavi"!? Samo vi zivite u iluziji, zato ste tu gde i jeste.

Slobodan

pre 4 godine

Licencu donosi jak sponzor, a u ovom slucaju to bi trebao biti Turkish Airlines, koga trenutno sredjuje Zeljko Obradovic. Tako da nemoj da mi spinujes tu, zna se ko je ovde drzavna mezimica vec godinama.(Nevera, 23. april 2019 10:13)

Ma znamo druze, ko ce drugi ako nece zeljko ...
Onomad kupi Gossa pa on ode bez obestecenja u Oly ...
Slusajte vi Tegeltiju i daleko cete dogurati ...
Nego, sjasite malo sa Zeljka, sta mislis da vam Divac sredi da igrate NBA ?!?!?
Da se ne lazemo, klub vam je na noge stavio Ostoja i zahvalite se njemu, nemojte biti licemeri ... covek je na vlasti i pare nisu problem a da vas vlast pomaze nije vam strano ...

Trancer

pre 4 godine

Ajde!!! 
Grobari, najiskrenije vam zelim da se vrati Gagi!!! Da budete jaki kako valja i trebuje!! Izvucite i tu pozivnicu nekako, pa da imamo DVA TIMA U EL!!!!! Aj jednom da mislimo na SRBIJU!!! JEDNOM!!! 
A klincima, da ne smaraju odakle pare!!!! Jasno je kao dan da drzava daje, pa nek daje u oba tima!!!! Imajmo dva tima, igrajte za Srbiju, a onda da igramo DERBI U EL!!! 
Ajde JEDNOM da gledamo KO JE BOLJI, A NE KO JE GORI!!!!
(Dachazvezda, 23. april 2019 10:05)

Pa sta ti pricas bre lazni navijacu Zvezde? pa zvezda je pravila reprezentativce nije imala para da ih vraca pogotovo kada nije igrala evroligu.

Mirni !

pre 4 godine

Mislim da je to dobar potez i da je opravdan iz više razloga !
Očekujem se da će se i realizovati !

Nadam se, i to iskreno, da će do početka sledeće sezone biti napravljena i jasna, a posebno realna, finansijska konstrukcija !

Trebala bi da bude i javna i to, barem, za onaj deo koji se odnosi na sredstva koja klub dobija od državnih subjekata po svim osnovama !

Treba biti različit a naročito kada je u pitanju čuvanje časti kluba !

Kosjan

pre 4 godine

Licensa ako se kupuje to se kupuje drzavnim novcem....zna se ko na silu pokusava da ostane na vlasti pa hoce da ublazi frustracije grobara

Mika

pre 4 godine

Odakle pare ljudi moji.Nista ne prodaju, samo kupuju, trenera skupo placaju. Ko ce to da plati.
(ko to puni kasu, 23. april 2019 10:54)

Odakle vama pare? Gde je 16 miliona duga? Jeste li vi sada Zvezda, FMP ili ILR ? Kako je moguće da jedan covek vodi dva kluba u istom takmicenju? Aj odgovori na ovo...sve dok je vama Covic “legenda” nemam sta sa vama da raspravljam...nemate obraza...

as

pre 4 godine

Promasio si poentu,nije nam bitno igranje u EL ove godine,bitnije je da napravimo konkurentan tim koji ce biti formiran nadam se na pocetku sezone a ne kao ove krpljen tokom sezone skim god se moglo i ko je bio dostupan u tom trenutku.Kao Zvezda ove godine,da imamo kvalitetan tim od pocetka koji ce se uigravati tokom sezone. 
(as, 23. april 2019 11:27) 

Samo nisi rekao od cijih para pravite konkurentan i kvalitetan tim?
(EUFORIJA, 23. april

Ja nisam dvolican kao neki od vas i odgovoricu ti jasno i posteno kao sto se trudim da to u kometarima uvek bude tako.Pare su od istog finansijera od koga ih i vi dobijate.Drzava,privatnici koji u talu sa drzavom finansiraju klub u zamenu za poslove od drzave,sve u svemu kad okrenes 90% para u nase klubove udje zbog drzave raznim dilovima.Vama daju vise,il mislis da je Covic madjionicar koji finansira dva kluba sa manje para nego li mi jedan.

Trancer

pre 4 godine

Kao navijac Crvene Zvezde, pozdravljam ovaj potez. I molio bih da ne komentarisete "otkud pare" i slicne fraze, jer ako ima za Zvezdu, mora da ima i za Partizan, a pa onda neka bolji (Zvezda :) pobedi na terenu. Mnogo mi je draze da derbi odluci ucesnika Evro-lige, nego mec protiv legije stranaca iz Podgorice. A ako bi jos Partizan dobio wild kartu, e onda bi bilo ludilo, 2 srpska tima u 18 odabranih. I da, Gagi je dobar momak (ne znam ga licno, ali mi tako deluje), plus dobar kosarkas.
(Divac, 23. april 2019 09:42)

O navijacu zvezde preobjektivni, Zvezda je poslednjih godina pravila reprezentativce a ne vracala. Nismo imali para za to, to je velika razlika.

veliki strumf

pre 4 godine

Druže kako te nije sramota da pišeš ove gluposti. Pa ove godine ste igrali Eurocup, a imali Euroleague tim. Perperoglu, Regland, Rivers, Beron su čisti plaćenici koji samo jure pare, oni ti ispod 400k neće prići Železniku, sama činjenica da Simanić kao junior ima 280k je neverovatna, a kamo li stranci. Partizan da ima toliko novca igrao bi opet F4 jer za razliku od vas ima šlifa za košarku. Ovo što vi na silu idete to vam osim ABA neće ništa doneti zapamti.
(Luke Babbitt gravedigger, 23. april 2019 11:23). O gde si, Luče, nema te nešto nedeljama. Jel prijalo aprilsko kupanje? Ako, ako blago meni. Nego, reci ti meni koliko godina ima Perper? Pa bema on 24 oa da igra za ozbiljne pare, već 34! Rivers - iz kog je kluba došao? Iz nekog italijanskog raspada koji će ispasti iz lige. Šta misliš koliko su ga placali? Ima 31 godinu. Za Berona garant čuo nisi, kao ni za Fajea starca Focu! Jedino je tu Reglend ozbiljnije plaćen pa i bez njega rasturismo i vas i ove Volijevce. A to ko koliko pata ima najbolje pokazuje Trinkijeri. Mi nismo mogli da ga platimo, vi - jeste! Tu je kraj cele priče. Da ne spominjem Renfroa i ostale, a prihodi su vam nula. 50 igrača ste doveli za 5 godina a prodali dvojicu, najviše trojicu i to za prilično sitne pare. A Zeljko? Ima on svojih briga sa Jasikevicijudom i kompanijom. Kome je Zeljko “pomogao” zadnjih godina zna se - po milionce za Kalinu i Guduru!

kopernik

pre 4 godine

Procitao sam 5-6 komentara... kako vam vise ne dosadi gadjati se ciframa i pisati o necemu o cemu apsolutno nemate pojma?!

Inace, Milosavljevic mi je najdrazi igrac Partizana u posljednjih 10-tak godina... a konkurencija je zaista velika. Ne najbolji, ali meni najdrazi

haha

pre 4 godine

O navijacu zvezde preobjektivni, Zvezda je poslednjih godina pravila reprezentativce a ne vracala. Nismo imali para za to, to je velika razlika.
(Trancer, 23. april 2019 10:12)

Po tebi objektivnom Rivers i Grk su jeftiniji od Gagija.Grk je pre dve godine igrao u Barsi za 850000 evra,mislis da mu je za dve godine cena pala duplo?Nije sto posto.Nemojte vi o budzetu dva kluba odrzavate u ligi i vi jadni i siromasni nemate para.

Osmoza dzons

pre 4 godine

Hahaha doveli milosavljevica i odmah ce da ih pozovu u el, sta sve necu procitati
A sto je najgore nisu ga jos ni doveli zvanicno
Ajd ugasite se vise

Millennium

pre 4 godine

Da je Budućnost osvojila ABA možda bi i imali čemu da se nadaju, mada ne znam kako, al ajde. Međutim teško da će EL hteti da dva kluba iz Beograda idu. Prvo, uopšte ne mislim da će WC dobiti neko sa ovih prostora, a i ako dobije to bi bila Budućnost.

ArtuDitu

pre 4 godine

Kreće magija kluba bez novca. Treći najavljeni igrač. Kako bi tek bilo da imaju novca i da igrači kod njih ne igraju samo iz ljubavi?

deki

pre 4 godine

Nemojte se svadjati, i mi i grobari smo osudjeni na ovako nesto, Gagi je super momak ali je daleko od top igraca hocu reci, mnogo je on bio "veci "nego kad je odlazio iz Partizana sto znaci da mu ni cena nije visoka. Isto vazi za Stratosa i KC -ja, nekada veliki igraci, osvajaci svega ali sada u godinama, neinteresantni za Real, Fener , CSKA i nisu skupi, za Berona i Fajea niko nije cuo a oni se pokazali kao pun pogodak.Mislim da je skauting veoma bitan a tu u Zvezdi skoro da nisu gresili, primer Beron i Faje.Sa druge strane, u Partizanu nisu imali kontinuitet, promenili nekoliko trenera, ne mozes ti sa Gagicem da igras ozbiljno onaj Braun nije se ni oznojio uzeo pare i otisao. Buducnost ocito nije imala finansijskih problema ali se kod njih nije video sistem u radu, natrpali su se amerima koji igraju za sebe, unistili Gordica Danila Nikolica koji vrhunski potencijal sa vise minuta i boljim trenerom, on bi "ubijao" , ovako je morao da ceka da se Klark ispuca .Sve u svemu voleo bi sledece finale CZV-PAR

Miloš

pre 4 godine

Kad bi čelnici evrolige čitali ove tekstove i komentare bili bi sluđeni skroz, sigurno bi Partizanu dali pozivnicu. Šteta što ne čitaju...

Aco.Rs

pre 4 godine

Partizan je kosarkaski velikan,pozivnica za Evroligu ne bi me iznenadila uopste.E sad naravno ako se taj finansijski dio sredi u sto ne sumnjam.Dolazkom Ostoje na celo Partizana novac sipa u klub.

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Sad krece zahvaljivanje svih frakcija, uprave, predsedika kluba...
Boga mi ON se vec zabrinuo, nije bilo ulizvanja pa skoro mesec i po dana...

Čoban

pre 4 godine

Tako je,domaci igraci treba da budu okosnica tima,a ne kao kod nekog iz predgradja da legija stranaca bude glavna. 
(Čoban, 23. april 2019 09:43) 

Buahahaha a partizan ima isto stranaca koliko i Zvezda...pa vi stvarno ne znate sta pricate.
(Kosjan, 23. april 2019 10:01)


Lepo sto se prepoznajete u reci "predgradje",dobro je da znate gde pripadate.

Vlada

pre 4 godine

Prošle godine sam još najavio da će se u jednom trenutku u Partizanu opet naći: Gagi, Lučić, Mačvan, Raduljica, Lovernj i verovatno i Veseli. Jednostavno postoji tradicija da se Prtizanova deca pred kraj karijere vraćaju kući.

bvb

pre 4 godine

Prošle godine sam još najavio da će se u jednom trenutku u Partizanu opet naći: Gagi, Lučić, Mačvan, Raduljica, Lovernj i verovatno i Veseli. Jednostavno postoji tradicija da se Prtizanova deca pred kraj karijere vraćaju kući.
(Vlada, 23. april 2019 11:04)

Inace... Macvan i Raduljica su deca FMPa, dok je pomenuti Milosavljevic igrao za Napredak i Radnicki pre vas. O Lovernju necu ni da pricam, covek je bio reprezentativac Francuske u trenutku kad je presao u KKP.

Nevera

pre 4 godine

Licensa ako se kupuje to se kupuje drzavnim novcem....zna se ko na silu pokusava da ostane na vlasti pa hoce da ublazi frustracije grobara
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kosjan, 23. april 2019 10:05)

Licencu donosi jak sponzor, a u ovom slucaju to bi trebao biti Turkish Airlines, koga trenutno sredjuje Zeljko Obradovic. Tako da nemoj da mi spinujes tu, zna se ko je ovde drzavna mezimica vec godinama.

Dachazvezda

pre 4 godine

Pa sta ti pricas bre lazni navijacu Zvezde? pa zvezda je pravila reprezentativce nije imala para da ih vraca pogotovo kada nije igrala evroligu.
(Trancer, 23. april 2019 10:13)

???
Ovo veze nema sa onim sta sam ja rekao :))
"Pravi" navijacu Zvezde, ajde!!! TRK do komsijine ograde, vidi sta se radi tamo, pa se svadjaj sa njim :))))) Onda zajedni da gledate Zadrugu!

as

pre 4 godine

(Luke Babbitt gravedigger, 23. april 2019 11:23). O gde si, Luče, nema te nešto nedeljama. Jel prijalo aprilsko kupanje? Ako, ako blago meni. Nego, reci ti meni koliko godina ima Perper? Pa bema on 24 oa da igra za ozbiljne pare, već 34! Rivers - iz kog je kluba došao? Iz nekog italijanskog raspada koji će ispasti iz lige. Šta misliš koliko su ga placali? Ima 31 godinu. Za Berona garant čuo nisi, kao ni za Fajea starca Focu! Jedino je tu Reglend ozbiljnije plaćen pa i bez njega rasturismo i vas i ove Volijevce. A to ko koliko pata ima najbolje pokazuje Trinkijeri. Mi nismo mogli da ga platimo, vi - jeste! Tu je kraj cele priče. Da ne spominjem Renfroa i ostale, a prihodi su vam nula. 50 igrača ste doveli za 5 godina a prodali dvojicu, najviše trojicu i to za prilično sitne pare. A Zeljko? Ima on svojih briga sa Jasikevicijudom i kompanijom. Kome je Zeljko “pomogao” zadnjih godina zna se - po milionce za Kalinu i Guduru!
(veliki strumf, 23. april 2019 11:49)

Peper kako ga zoves nije ispod 500000.Sa 32 godine je igrao za 850000.Vas najveci strah je da Partizan ima isti budzet kao i CZ,vi od sponzora morate da finansirate i FMP,zamisli sve kad skupis kolko vise love imate.Lisac je Covic,zato se i gurao da uzme CZ,sad je prebrinuo finansije FMP a nesto i u dzep ode verovatno.Ne bi me zacudilo kada ga jednog dana oterate ako to i bude moguce da tada i FMP vaskrsne sa velikim budzetom i umesa se u pricu u EL.Covece dva kluba imate na budzetu,imate u ekipi dva visestruka osvajaca EL i vi kazete da nemate veci budzet od nas!Smesno.I da ima Trinkijeri 800000 a nema,placen je debelo ali daleko manje od te cifre mi imamo njega i kako ti racunas skupog i mladjanog Renfoa od 32 godine.Sam sebe potkopavas u svom komentaru kad kazes Peper mator i jeftin a onda Renfo skup.

Spale

pre 4 godine

Grobari koriste vremensku odrednicu “dogodine”, “iduce sezone”, “naredne sezone”, a mogu jednostavno napisati Sledeće Sezone. Ne znam zašto beže od tog izraza?

tjomi

pre 4 godine

Odakle prare? Evo ja im dao jer volim Partizan.
Sredio Zeljko? Normalno da jeste i da hoce da pomogne.
Partizan ima velikane u svetskoj i evropskoj kosarci koji vole svoj klub!
Na zvezdu prva neka asocijacija je Pesic ali on izgleda da se ne obazire bas puno na ove prostore,cak ima i Nemacko drzavljanstvo... Tako da na tron seda Nebojsa Covic,a dalje je suvisno bilo sta pricati...

EUFORIJA

pre 4 godine

Promasio si poentu,nije nam bitno igranje u EL ove godine,bitnije je da napravimo konkurentan tim koji ce biti formiran nadam se na pocetku sezone a ne kao ove krpljen tokom sezone skim god se moglo i ko je bio dostupan u tom trenutku.Kao Zvezda ove godine,da imamo kvalitetan tim od pocetka koji ce se uigravati tokom sezone.
(as, 23. april 2019 11:27)

Samo nisi rekao od cijih para pravite konkurentan i kvalitetan tim?

Istina

pre 4 godine

Pa da kidamo fmpsns uskoro!!!
(Tamo daleko, 23. april 2019 11:24)

Koliko me pamcenje sluzi,FMP je u poslednje dve sezone pokidao partizan sns u polufinalu KLS i ne bi me iznenadilo da se to ponovi i ove sezone.Mozda vam bude zelja da ih uskoro izbacite ali bice tesko,tu ste negde po kvalitetu a sto se tice prvog mesta,ono je rezerisano jos minimum deceniju za najbolji tim na ovim prostorima,CRVENU ZVEZDU.

Luke Babbitt gravedigger

pre 4 godine

Vidis Zvezda nema para da "vrati" nekog naseg reprezentativca kao Milosavljevica u najboljim godinama. Zvezda tek kada je igrala EL uspevala je da dovede kvalitetnije igrace a za partizan to ne vazi.
(Dexim, 23. april 2019 10:09)

Druže kako te nije sramota da pišeš ove gluposti. Pa ove godine ste igrali Eurocup, a imali Euroleague tim. Perperoglu, Regland, Rivers, Beron su čisti plaćenici koji samo jure pare, oni ti ispod 400k neće prići Železniku, sama činjenica da Simanić kao junior ima 280k je neverovatna, a kamo li stranci. Partizan da ima toliko novca igrao bi opet F4 jer za razliku od vas ima šlifa za košarku. Ovo što vi na silu idete to vam osim ABA neće ništa doneti zapamti.

Konstatacija

pre 4 godine

Zvezdaš sam i jako mi je drago zbog Gagija.Partizan sprema ozbiljan tim i veliki su favorit sledeće godine za osvajanje ABA lige.Vidimo se dogodine ako bog da i u Evroligi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mufljuz, 23. april 2019 13:20

Ajde ne pisi budalastine jer prvo nisi zvezdas,vec ono kako si napisao u niku.Na osnovu cega je partizan favorit sledece sezone u Aba ligi,kada ekipe nisu ni na vidiku?Kao prvo,Zvezda ce igrati EL i logicno je da ce imati najbolje igrace,dovesce nekoliko vrhunskih i uz ove postojece,bar vecinu koja ce ostati,bice za klasu ispred svih.Drugo,ovi uplakani djetici ce opet sve uciniti da budu prvi a imace mnogo vise para od partizana,samim tim i ekipu.Cedevita je najavila smanjenje budzeta ali ne znaci da ce imati los tim jer i takva ce imati sigurno veci od partizana i po cemu ce on biti favorit i sa kojim igracima?

PROFESOR

pre 4 godine

O čemu vi to pričate , ima ona izreka , šta je babi milo, to se babi i snilo. Tako da nije ovo muzička revija želja . Ništa od toga !

vlado

pre 4 godine

@tito partija.....
Majstore odakle pare za Riversa,Berona,Reklanda,Cirbesa,Fajea...Da niste mozda zaradili od tri pobede u euroligi.Hajde ne lupetaj i pokrij se usima

mufljuz

pre 4 godine

Zvezdaš sam i jako mi je drago zbog Gagija.Partizan sprema ozbiljan tim i veliki su favorit sledeće godine za osvajanje ABA lige.Vidimo se dogodine ako bog da i u Evroligi.

bvb

pre 4 godine

Vidim nova fora je postao Zeljko Obradovic. Sad sve pravdaju njime. Nigel Williams Goss jeste bio skup ali to je sredio Zeljko preko agencije. EL sredjuje Zeljko, sad citam da Zeljko sredjuje i sponzore... oce to...
Priznajte vise sebi da SNS sipa preko Ostoje samo tako u klub i da vam nista ne fali. Gagi sigurno nece doci za sicu iz jedne Unikahe. Sta njemu treba da se vraca u KKP?

Milan

pre 4 godine

Bio je jedan od najpotcenjenijih igraca u Partizanu a takva mu je bila i plata.Progledao je otivsi iz kluba..Sada platite coveka onoliko kolko zasluzuje pa se nadajte necemu..

Срећко Несрећа

pre 4 godine

Kao navijac Crvene Zvezde, pozdravljam ovaj potez. I molio bih da ne komentarisete "otkud pare" i slicne fraze, jer ako ima za Zvezdu, mora da ima i za Partizan, a pa onda neka bolji (Zvezda :) pobedi na terenu. Mnogo mi je draze da derbi odluci ucesnika Evro-lige, nego mec protiv legije stranaca iz Podgorice. A ako bi jos Partizan dobio wild kartu, e onda bi bilo ludilo, 2 srpska tima u 18 odabranih. I da, Gagi je dobar momak (ne znam ga licno, ali mi tako deluje), plus dobar kosarkas.
(Divac, 23. april 2019 09:42)

Vidis Zvezda nema para da "vrati" nekog naseg reprezentativca kao Milosavljevica u najboljim godinama. Zvezda tek kada je igrala EL uspevala je da dovede kvalitetnije igrace a za partizan to ne vazi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dexim, 23. april 2019 10:00)

Ух каква танка информисаност о српској клубској кошарци.

ja

pre 4 godine

@ (as, 23. april 2019 13:22)

Izvini, nisam te baš najbolje razumeo, jel pod privatnicima koji se tale sa našom državom tu podrazumevaš i Evroligu? Pošto je nama ona bila najveći izvor prihoda. A što se Čovića tiče, očigledno je da je mađioničar, jer, dok je vaš "mag" vodio klub, redovno je izjavljivao kako je partizan u finansijskom gubitku sa svakom utakmicom koju odigra u Evroligi. S druge strane, Zvezda je, u svakom svom učešću, samo od karata i premija za rezultat uspevala da pokrije budžet za plate igrača...

nenad

pre 4 godine

Okle pare?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kafir, 23. april 2019 15:11)
državni projekat. ali nije ni bitno. neko veliko muljanje je u pitanju.

Raki

pre 4 godine

Gagi odlican potez na poziciji dva, iskopati jednog pravog stranca poput Mc Caleba i jednog dobrog centra da rotira sa Lendejlom i bice to ok uz ovogodisnju okosnicu tima, Pecarskog i Trifunovica forsirati sad u KLS...

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Јел то онај што се није дао "пасјим синовима"... или је беше ипак попустио?

Ramones

pre 4 godine

bvb.....
Lovernj bio reprezentativac Francuske kada je presao u Partizan????
Tako je brale , tipican panter ,kosarku prati par god ko po obicaju

as

pre 4 godine

Kad bi čelnici evrolige čitali ove tekstove i komentare bili bi sluđeni skroz, sigurno bi Partizanu dali pozivnicu. Šteta što ne čitaju...
(Miloš, 23. april 2019 10:40)

Promasio si poentu,nije nam bitno igranje u EL ove godine,bitnije je da napravimo konkurentan tim koji ce biti formiran nadam se na pocetku sezone a ne kao ove krpljen tokom sezone skim god se moglo i ko je bio dostupan u tom trenutku.Kao Zvezda ove godine,da imamo kvalitetan tim od pocetka koji ce se uigravati tokom sezone.

Pustite Lordov komentar slobodno!

pre 4 godine

Rakocevic, vise puta najbolji strelac evrolige.
Milosavljevic nije ni blizu kvalitetan igrac kao Igor.
Rakocevic se vratio u czt.
Odakle vam pare?
Regland i Perperoglu dva izuzetno poznata igraca u evropi, odakle vam pare?
Milosavljevic je na nivou Cirbesa, kvalitet, cena, karijera.

Sofronije

pre 4 godine

Svaka cast !!!
Milosavljevic je zasluzio da dobije MILIONSKI ugovor !!!
(Slobodan, 23. april 2019 09:27) # Link komentara

Pa dokle će se sipati u bure bez dna?

exe

pre 4 godine

Kao navijac Crvene Zvezde, pozdravljam ovaj potez. I molio bih da ne komentarisete "otkud pare" i slicne fraze, jer ako ima za Zvezdu, mora da ima i za Partizan, a pa onda neka bolji (Zvezda :) pobedi na terenu. Mnogo mi je draze da derbi odluci ucesnika Evro-lige, nego mec protiv legije stranaca iz Podgorice. A ako bi jos Partizan dobio wild kartu, e onda bi bilo ludilo, 2 srpska tima u 18 odabranih. I da, Gagi je dobar momak (ne znam ga licno, ali mi tako deluje), plus dobar kosarkas.
(Divac, 23. april 2019 09:42)

Zbog ovakvih navijaca zvezde nije osvajala titule tolike godine ... Sto ne smemo da pitamo odakle pare a ovamo kukaju kako su ugnjetavani .

panda

pre 4 godine

Imam neki osećaj da dobijamo "wild card" od Evrolige, što bi bilo sjajno za nas i srpsku košarku (2 tima u EL), iako bi mi bilo draže da smo je izborili na terenu. Videćemo uskoro.

Divac

pre 4 godine

Kao navijac Crvene Zvezde, pozdravljam ovaj potez. I molio bih da ne komentarisete "otkud pare" i slicne fraze, jer ako ima za Zvezdu, mora da ima i za Partizan, a pa onda neka bolji (Zvezda :) pobedi na terenu. Mnogo mi je draze da derbi odluci ucesnika Evro-lige, nego mec protiv legije stranaca iz Podgorice. A ako bi jos Partizan dobio wild kartu, e onda bi bilo ludilo, 2 srpska tima u 18 odabranih. I da, Gagi je dobar momak (ne znam ga licno, ali mi tako deluje), plus dobar kosarkas.

Zvezdas

pre 4 godine

Kao navijac Crvene Zvezde, pozdravljam ovaj potez. I molio bih da ne komentarisete "otkud pare" i slicne fraze, jer ako ima za Zvezdu, mora da ima i za Partizan, a pa onda neka bolji (Zvezda :) pobedi na terenu. Mnogo mi je draze da derbi odluci ucesnika Evro-lige, nego mec protiv legije stranaca iz Podgorice. A ako bi jos Partizan dobio wild kartu, e onda bi bilo ludilo, 2 srpska tima u 18 odabranih. I da, Gagi je dobar momak (ne znam ga licno, ali mi tako deluje), plus dobar kosarkas.
(Divac, 23. april 2019 09:42)


O veliki navijacu zvezde pa gde to ima za Zvezdu reci nam??? Jesi lo ti video sponzore na dresu partizana???

Matori

pre 4 godine

Ajde!!! 
Grobari, najiskrenije vam zelim da se vrati Gagi!!! Da budete jaki kako valja i trebuje!! Izvucite i tu pozivnicu nekako, pa da imamo DVA TIMA U EL!!!!! Aj jednom da mislimo na SRBIJU!!! JEDNOM!!! 
A klincima, da ne smaraju odakle pare!!!! Jasno je kao dan da drzava daje, pa nek daje u oba tima!!!! Imajmo dva tima, igrajte za Srbiju, a onda da igramo DERBI U EL!!! 
Ajde JEDNOM da gledamo KO JE BOLJI, A NE KO JE GORI!!!!
(Dachazvezda, 23. april 2019 10:05)

Meni su ovakvi slepi navijaci zvezde najvece zlo zvezde , pa sto Zvezda ne vrati Jovica, Nedovica i mnoge Srpske reprezentativce ? pa Zvezda nema para ali zato partizan ima...

Aco.Rs

pre 4 godine

Partizan je kosarkaski velikan,pozivnica za Evroligu ne bi me iznenadila uopste.E sad naravno ako se taj finansijski dio sredi u sto ne sumnjam.Dolazkom Ostoje na celo Partizana novac sipa u klub.

Kosjan

pre 4 godine

Tako je,domaci igraci treba da budu okosnica tima,a ne kao kod nekog iz predgradja da legija stranaca bude glavna.
(Čoban, 23. april 2019 09:43)

Buahahaha a partizan ima isto stranaca koliko i Zvezda...pa vi stvarno ne znate sta pricate.

Miloš

pre 4 godine

Da je budžet 15 miliona, pa da Evroliga razmisli, a ovako nema ni teoretske šanse. Pre će u Evroligu neki tim i Engleske nego iz Srbija, iako kvalitet ne može da se poredi.

I taj budžet koji će imati Partizan, pravi se uticajem politike, samo prepisan Zvezdin recept od poslednje 4 godine.

Zvezdas

pre 4 godine

"Veruje se da crno-beli planiraju ozbiljnu rekonstrukciju tima u nadi da bi mogli da dobiju vajld kartu za učešće u elitnom klupskom takmičenju, Evroligi"

Hvala predsedniku?

Nevera

pre 4 godine

Licensa ako se kupuje to se kupuje drzavnim novcem....zna se ko na silu pokusava da ostane na vlasti pa hoce da ublazi frustracije grobara
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kosjan, 23. april 2019 10:05)

Licencu donosi jak sponzor, a u ovom slucaju to bi trebao biti Turkish Airlines, koga trenutno sredjuje Zeljko Obradovic. Tako da nemoj da mi spinujes tu, zna se ko je ovde drzavna mezimica vec godinama.

Čoban

pre 4 godine

Tako je,domaci igraci treba da budu okosnica tima,a ne kao kod nekog iz predgradja da legija stranaca bude glavna. 
(Čoban, 23. april 2019 09:43) 

Buahahaha a partizan ima isto stranaca koliko i Zvezda...pa vi stvarno ne znate sta pricate.
(Kosjan, 23. april 2019 10:01)


Lepo sto se prepoznajete u reci "predgradje",dobro je da znate gde pripadate.

Trancer

pre 4 godine

Kao navijac Crvene Zvezde, pozdravljam ovaj potez. I molio bih da ne komentarisete "otkud pare" i slicne fraze, jer ako ima za Zvezdu, mora da ima i za Partizan, a pa onda neka bolji (Zvezda :) pobedi na terenu. Mnogo mi je draze da derbi odluci ucesnika Evro-lige, nego mec protiv legije stranaca iz Podgorice. A ako bi jos Partizan dobio wild kartu, e onda bi bilo ludilo, 2 srpska tima u 18 odabranih. I da, Gagi je dobar momak (ne znam ga licno, ali mi tako deluje), plus dobar kosarkas.
(Divac, 23. april 2019 09:42)

O navijacu zvezde preobjektivni, Zvezda je poslednjih godina pravila reprezentativce a ne vracala. Nismo imali para za to, to je velika razlika.

Trancer

pre 4 godine

Ajde!!! 
Grobari, najiskrenije vam zelim da se vrati Gagi!!! Da budete jaki kako valja i trebuje!! Izvucite i tu pozivnicu nekako, pa da imamo DVA TIMA U EL!!!!! Aj jednom da mislimo na SRBIJU!!! JEDNOM!!! 
A klincima, da ne smaraju odakle pare!!!! Jasno je kao dan da drzava daje, pa nek daje u oba tima!!!! Imajmo dva tima, igrajte za Srbiju, a onda da igramo DERBI U EL!!! 
Ajde JEDNOM da gledamo KO JE BOLJI, A NE KO JE GORI!!!!
(Dachazvezda, 23. april 2019 10:05)

Pa sta ti pricas bre lazni navijacu Zvezde? pa zvezda je pravila reprezentativce nije imala para da ih vraca pogotovo kada nije igrala evroligu.

bvb

pre 4 godine

Prošle godine sam još najavio da će se u jednom trenutku u Partizanu opet naći: Gagi, Lučić, Mačvan, Raduljica, Lovernj i verovatno i Veseli. Jednostavno postoji tradicija da se Prtizanova deca pred kraj karijere vraćaju kući.
(Vlada, 23. april 2019 11:04)

Inace... Macvan i Raduljica su deca FMPa, dok je pomenuti Milosavljevic igrao za Napredak i Radnicki pre vas. O Lovernju necu ni da pricam, covek je bio reprezentativac Francuske u trenutku kad je presao u KKP.

vlado

pre 4 godine

@tito partija.....
Majstore odakle pare za Riversa,Berona,Reklanda,Cirbesa,Fajea...Da niste mozda zaradili od tri pobede u euroligi.Hajde ne lupetaj i pokrij se usima

Mika

pre 4 godine

Odakle pare ljudi moji.Nista ne prodaju, samo kupuju, trenera skupo placaju. Ko ce to da plati.
(ko to puni kasu, 23. april 2019 10:54)

Odakle vama pare? Gde je 16 miliona duga? Jeste li vi sada Zvezda, FMP ili ILR ? Kako je moguće da jedan covek vodi dva kluba u istom takmicenju? Aj odgovori na ovo...sve dok je vama Covic “legenda” nemam sta sa vama da raspravljam...nemate obraza...

zvezdas-rajvoSa

pre 4 godine

Dragana ce Dobric da odskoluje i da ga posalje u penziju, kao svojevremeno Lazic sto je poslao na pecanje Pavlovica. Pricacemo o ovome...

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Licencu donosi jak sponzor, a u ovom slucaju to bi trebao biti Turkish Airlines, koga trenutno sredjuje Zeljko Obradovic. Tako da nemoj da mi spinujes tu, zna se ko je ovde drzavna mezimica vec godinama.
(Nevera, 23. april 2019 10:13)

Rece simpatizer KK SNS i osta ziv
Ali ok, partija ce to umeti da ceni...

haha

pre 4 godine

O navijacu zvezde preobjektivni, Zvezda je poslednjih godina pravila reprezentativce a ne vracala. Nismo imali para za to, to je velika razlika.
(Trancer, 23. april 2019 10:12)

Po tebi objektivnom Rivers i Grk su jeftiniji od Gagija.Grk je pre dve godine igrao u Barsi za 850000 evra,mislis da mu je za dve godine cena pala duplo?Nije sto posto.Nemojte vi o budzetu dva kluba odrzavate u ligi i vi jadni i siromasni nemate para.

Dexim

pre 4 godine

Kao navijac Crvene Zvezde, pozdravljam ovaj potez. I molio bih da ne komentarisete "otkud pare" i slicne fraze, jer ako ima za Zvezdu, mora da ima i za Partizan, a pa onda neka bolji (Zvezda :) pobedi na terenu. Mnogo mi je draze da derbi odluci ucesnika Evro-lige, nego mec protiv legije stranaca iz Podgorice. A ako bi jos Partizan dobio wild kartu, e onda bi bilo ludilo, 2 srpska tima u 18 odabranih. I da, Gagi je dobar momak (ne znam ga licno, ali mi tako deluje), plus dobar kosarkas.
(Divac, 23. april 2019 09:42)

Vidis Zvezda nema para da "vrati" nekog naseg reprezentativca kao Milosavljevica u najboljim godinama. Zvezda tek kada je igrala EL uspevala je da dovede kvalitetnije igrace a za partizan to ne vazi.

Vlada

pre 4 godine

Prošle godine sam još najavio da će se u jednom trenutku u Partizanu opet naći: Gagi, Lučić, Mačvan, Raduljica, Lovernj i verovatno i Veseli. Jednostavno postoji tradicija da se Prtizanova deca pred kraj karijere vraćaju kući.

Luke Babbitt gravedigger

pre 4 godine

Vidis Zvezda nema para da "vrati" nekog naseg reprezentativca kao Milosavljevica u najboljim godinama. Zvezda tek kada je igrala EL uspevala je da dovede kvalitetnije igrace a za partizan to ne vazi.
(Dexim, 23. april 2019 10:09)

Druže kako te nije sramota da pišeš ove gluposti. Pa ove godine ste igrali Eurocup, a imali Euroleague tim. Perperoglu, Regland, Rivers, Beron su čisti plaćenici koji samo jure pare, oni ti ispod 400k neće prići Železniku, sama činjenica da Simanić kao junior ima 280k je neverovatna, a kamo li stranci. Partizan da ima toliko novca igrao bi opet F4 jer za razliku od vas ima šlifa za košarku. Ovo što vi na silu idete to vam osim ABA neće ništa doneti zapamti.

Osmoza dzons

pre 4 godine

Hahaha doveli milosavljevica i odmah ce da ih pozovu u el, sta sve necu procitati
A sto je najgore nisu ga jos ni doveli zvanicno
Ajd ugasite se vise

as

pre 4 godine

(Luke Babbitt gravedigger, 23. april 2019 11:23). O gde si, Luče, nema te nešto nedeljama. Jel prijalo aprilsko kupanje? Ako, ako blago meni. Nego, reci ti meni koliko godina ima Perper? Pa bema on 24 oa da igra za ozbiljne pare, već 34! Rivers - iz kog je kluba došao? Iz nekog italijanskog raspada koji će ispasti iz lige. Šta misliš koliko su ga placali? Ima 31 godinu. Za Berona garant čuo nisi, kao ni za Fajea starca Focu! Jedino je tu Reglend ozbiljnije plaćen pa i bez njega rasturismo i vas i ove Volijevce. A to ko koliko pata ima najbolje pokazuje Trinkijeri. Mi nismo mogli da ga platimo, vi - jeste! Tu je kraj cele priče. Da ne spominjem Renfroa i ostale, a prihodi su vam nula. 50 igrača ste doveli za 5 godina a prodali dvojicu, najviše trojicu i to za prilično sitne pare. A Zeljko? Ima on svojih briga sa Jasikevicijudom i kompanijom. Kome je Zeljko “pomogao” zadnjih godina zna se - po milionce za Kalinu i Guduru!
(veliki strumf, 23. april 2019 11:49)

Peper kako ga zoves nije ispod 500000.Sa 32 godine je igrao za 850000.Vas najveci strah je da Partizan ima isti budzet kao i CZ,vi od sponzora morate da finansirate i FMP,zamisli sve kad skupis kolko vise love imate.Lisac je Covic,zato se i gurao da uzme CZ,sad je prebrinuo finansije FMP a nesto i u dzep ode verovatno.Ne bi me zacudilo kada ga jednog dana oterate ako to i bude moguce da tada i FMP vaskrsne sa velikim budzetom i umesa se u pricu u EL.Covece dva kluba imate na budzetu,imate u ekipi dva visestruka osvajaca EL i vi kazete da nemate veci budzet od nas!Smesno.I da ima Trinkijeri 800000 a nema,placen je debelo ali daleko manje od te cifre mi imamo njega i kako ti racunas skupog i mladjanog Renfoa od 32 godine.Sam sebe potkopavas u svom komentaru kad kazes Peper mator i jeftin a onda Renfo skup.

Spale

pre 4 godine

Grobari koriste vremensku odrednicu “dogodine”, “iduce sezone”, “naredne sezone”, a mogu jednostavno napisati Sledeće Sezone. Ne znam zašto beže od tog izraza?

Millennium

pre 4 godine

Da je Budućnost osvojila ABA možda bi i imali čemu da se nadaju, mada ne znam kako, al ajde. Međutim teško da će EL hteti da dva kluba iz Beograda idu. Prvo, uopšte ne mislim da će WC dobiti neko sa ovih prostora, a i ako dobije to bi bila Budućnost.

Istina

pre 4 godine

Pa da kidamo fmpsns uskoro!!!
(Tamo daleko, 23. april 2019 11:24)

Koliko me pamcenje sluzi,FMP je u poslednje dve sezone pokidao partizan sns u polufinalu KLS i ne bi me iznenadilo da se to ponovi i ove sezone.Mozda vam bude zelja da ih uskoro izbacite ali bice tesko,tu ste negde po kvalitetu a sto se tice prvog mesta,ono je rezerisano jos minimum deceniju za najbolji tim na ovim prostorima,CRVENU ZVEZDU.

MarcoPolo

pre 4 godine

Vidis Zvezda nema para da "vrati" nekog naseg reprezentativca kao Milosavljevica u najboljim godinama. Zvezda tek kada je igrala EL uspevala je da dovede kvalitetnije igrace a za partizan to ne vazi.
(Dexim, 23. april 2019 10:09)

Vidiš, Partizan nije imao da mu neko vrati dug od 16 miliona, uz godišnji budžet od 5-6 miliona... Partizan je godinama igrao EL, pa nije dovodio proverene strance, dok se kod vas utrkuju sve poznata imena EL. Ajde malo razmisli pre nego što skočiš sam sebi u stomak. Ne budi ljubomoran...

tjomi

pre 4 godine

Odakle prare? Evo ja im dao jer volim Partizan.
Sredio Zeljko? Normalno da jeste i da hoce da pomogne.
Partizan ima velikane u svetskoj i evropskoj kosarci koji vole svoj klub!
Na zvezdu prva neka asocijacija je Pesic ali on izgleda da se ne obazire bas puno na ove prostore,cak ima i Nemacko drzavljanstvo... Tako da na tron seda Nebojsa Covic,a dalje je suvisno bilo sta pricati...

Срећко Несрећа

pre 4 godine

Kao navijac Crvene Zvezde, pozdravljam ovaj potez. I molio bih da ne komentarisete "otkud pare" i slicne fraze, jer ako ima za Zvezdu, mora da ima i za Partizan, a pa onda neka bolji (Zvezda :) pobedi na terenu. Mnogo mi je draze da derbi odluci ucesnika Evro-lige, nego mec protiv legije stranaca iz Podgorice. A ako bi jos Partizan dobio wild kartu, e onda bi bilo ludilo, 2 srpska tima u 18 odabranih. I da, Gagi je dobar momak (ne znam ga licno, ali mi tako deluje), plus dobar kosarkas.
(Divac, 23. april 2019 09:42)

Vidis Zvezda nema para da "vrati" nekog naseg reprezentativca kao Milosavljevica u najboljim godinama. Zvezda tek kada je igrala EL uspevala je da dovede kvalitetnije igrace a za partizan to ne vazi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dexim, 23. april 2019 10:00)

Ух каква танка информисаност о српској клубској кошарци.

Konstatacija

pre 4 godine

Zvezdaš sam i jako mi je drago zbog Gagija.Partizan sprema ozbiljan tim i veliki su favorit sledeće godine za osvajanje ABA lige.Vidimo se dogodine ako bog da i u Evroligi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mufljuz, 23. april 2019 13:20

Ajde ne pisi budalastine jer prvo nisi zvezdas,vec ono kako si napisao u niku.Na osnovu cega je partizan favorit sledece sezone u Aba ligi,kada ekipe nisu ni na vidiku?Kao prvo,Zvezda ce igrati EL i logicno je da ce imati najbolje igrace,dovesce nekoliko vrhunskih i uz ove postojece,bar vecinu koja ce ostati,bice za klasu ispred svih.Drugo,ovi uplakani djetici ce opet sve uciniti da budu prvi a imace mnogo vise para od partizana,samim tim i ekipu.Cedevita je najavila smanjenje budzeta ali ne znaci da ce imati los tim jer i takva ce imati sigurno veci od partizana i po cemu ce on biti favorit i sa kojim igracima?

mufljuz

pre 4 godine

Zvezdaš sam i jako mi je drago zbog Gagija.Partizan sprema ozbiljan tim i veliki su favorit sledeće godine za osvajanje ABA lige.Vidimo se dogodine ako bog da i u Evroligi.

Kosjan

pre 4 godine

Licensa ako se kupuje to se kupuje drzavnim novcem....zna se ko na silu pokusava da ostane na vlasti pa hoce da ublazi frustracije grobara

ja pa ja

pre 4 godine

Grobari koriste vremensku odrednicu “dogodine”, “iduce sezone”, “naredne sezone”, a mogu jednostavno napisati Sledeće Sezone. Ne znam zašto beže od tog izraza?
(Spale, 23. april 2019 13:59)

Pa to ime je odavno rezervisano.
Ko ga koristi 15+ godina ima trajno pravo na njega.

Mirni !

pre 4 godine

Mislim da je to dobar potez i da je opravdan iz više razloga !
Očekujem se da će se i realizovati !

Nadam se, i to iskreno, da će do početka sledeće sezone biti napravljena i jasna, a posebno realna, finansijska konstrukcija !

Trebala bi da bude i javna i to, barem, za onaj deo koji se odnosi na sredstva koja klub dobija od državnih subjekata po svim osnovama !

Treba biti različit a naročito kada je u pitanju čuvanje časti kluba !

Dachazvezda

pre 4 godine

Ajde!!!
Grobari, najiskrenije vam zelim da se vrati Gagi!!! Da budete jaki kako valja i trebuje!! Izvucite i tu pozivnicu nekako, pa da imamo DVA TIMA U EL!!!!! Aj jednom da mislimo na SRBIJU!!! JEDNOM!!!
A klincima, da ne smaraju odakle pare!!!! Jasno je kao dan da drzava daje, pa nek daje u oba tima!!!! Imajmo dva tima, igrajte za Srbiju, a onda da igramo DERBI U EL!!!
Ajde JEDNOM da gledamo KO JE BOLJI, A NE KO JE GORI!!!!

as

pre 4 godine

Kad bi čelnici evrolige čitali ove tekstove i komentare bili bi sluđeni skroz, sigurno bi Partizanu dali pozivnicu. Šteta što ne čitaju...
(Miloš, 23. april 2019 10:40)

Promasio si poentu,nije nam bitno igranje u EL ove godine,bitnije je da napravimo konkurentan tim koji ce biti formiran nadam se na pocetku sezone a ne kao ove krpljen tokom sezone skim god se moglo i ko je bio dostupan u tom trenutku.Kao Zvezda ove godine,da imamo kvalitetan tim od pocetka koji ce se uigravati tokom sezone.

ja

pre 4 godine

@ (as, 23. april 2019 13:22)

Izvini, nisam te baš najbolje razumeo, jel pod privatnicima koji se tale sa našom državom tu podrazumevaš i Evroligu? Pošto je nama ona bila najveći izvor prihoda. A što se Čovića tiče, očigledno je da je mađioničar, jer, dok je vaš "mag" vodio klub, redovno je izjavljivao kako je partizan u finansijskom gubitku sa svakom utakmicom koju odigra u Evroligi. S druge strane, Zvezda je, u svakom svom učešću, samo od karata i premija za rezultat uspevala da pokrije budžet za plate igrača...

EUFORIJA

pre 4 godine

tito partija..... 
Majstore odakle pare za Riversa,Berona,Reklanda,Cirbesa,Fajea...Da niste mozda zaradili od tri pobede u euroligi.Hajde ne lupetaj i pokrij se usima
(vlado, 23. april 2019 10:59)

Za Berona i Fajea nisi cuo u zivotu dok nisu dosli u Zvezdu, garantujem. Oni su postali bogatasi kada su potpisali za Zvezdu, tako razmislja vas grobarski mozak. Ali, zato Trinki od 800 000 evra je placen pobedama u Super ligi Srbije.

EUFORIJA

pre 4 godine

Druže kako te nije sramota da pišeš ove gluposti. Pa ove godine ste igrali Eurocup, a imali Euroleague tim. Perperoglu, Regland, Rivers, Beron su čisti plaćenici koji samo jure pare, oni ti ispod 400k neće prići Železniku, sama činjenica da Simanić kao junior ima 280k je neverovatna, a kamo li stranci. Partizan da ima toliko novca igrao bi opet F4 jer za razliku od vas ima šlifa za košarku. Ovo što vi na silu idete to vam osim ABA neće ništa doneti zapamti.
(Luke Babbitt gravedigger, 23. april 2019 11:23)

Znaci opet ona prica da u Zvezdi nece igrati ispod pola miliona, a kod vas ce igrati za "casove ljubavi"!? Samo vi zivite u iluziji, zato ste tu gde i jeste.

bvb

pre 4 godine

Vidim nova fora je postao Zeljko Obradovic. Sad sve pravdaju njime. Nigel Williams Goss jeste bio skup ali to je sredio Zeljko preko agencije. EL sredjuje Zeljko, sad citam da Zeljko sredjuje i sponzore... oce to...
Priznajte vise sebi da SNS sipa preko Ostoje samo tako u klub i da vam nista ne fali. Gagi sigurno nece doci za sicu iz jedne Unikahe. Sta njemu treba da se vraca u KKP?

PROFESOR

pre 4 godine

O čemu vi to pričate , ima ona izreka , šta je babi milo, to se babi i snilo. Tako da nije ovo muzička revija želja . Ništa od toga !

Kosta

pre 4 godine

Licencu donosi jak sponzor, a u ovom slucaju to bi trebao biti Turkish Airlines, koga trenutno sredjuje Zeljko Obradovic.
(Nevera, 23. april 2019 10:13)

Jel vam to Žeks sređuje isto kao što vam je plaćao Gossa da bi ga doveo kod sebe u Fener?

Ramones

pre 4 godine

bvb.....
Lovernj bio reprezentativac Francuske kada je presao u Partizan????
Tako je brale , tipican panter ,kosarku prati par god ko po obicaju

Slobodan

pre 4 godine

Licencu donosi jak sponzor, a u ovom slucaju to bi trebao biti Turkish Airlines, koga trenutno sredjuje Zeljko Obradovic. Tako da nemoj da mi spinujes tu, zna se ko je ovde drzavna mezimica vec godinama.(Nevera, 23. april 2019 10:13)

Ma znamo druze, ko ce drugi ako nece zeljko ...
Onomad kupi Gossa pa on ode bez obestecenja u Oly ...
Slusajte vi Tegeltiju i daleko cete dogurati ...
Nego, sjasite malo sa Zeljka, sta mislis da vam Divac sredi da igrate NBA ?!?!?
Da se ne lazemo, klub vam je na noge stavio Ostoja i zahvalite se njemu, nemojte biti licemeri ... covek je na vlasti i pare nisu problem a da vas vlast pomaze nije vam strano ...

Nemanja

pre 4 godine

Prošle godine sam još najavio da će se u jednom trenutku u Partizanu opet naći: Gagi, Lučić, Mačvan, Raduljica, Lovernj i verovatno i Veseli. Jednostavno postoji tradicija da se Prtizanova deca pred kraj karijere vraćaju kući.
(Vlada, 23. april 2019 11:04)
Naravno,evo Lovernj vec nekoliko godina dolazi na cetvrta utakmica...

EUFORIJA

pre 4 godine

Promasio si poentu,nije nam bitno igranje u EL ove godine,bitnije je da napravimo konkurentan tim koji ce biti formiran nadam se na pocetku sezone a ne kao ove krpljen tokom sezone skim god se moglo i ko je bio dostupan u tom trenutku.Kao Zvezda ove godine,da imamo kvalitetan tim od pocetka koji ce se uigravati tokom sezone.
(as, 23. april 2019 11:27)

Samo nisi rekao od cijih para pravite konkurentan i kvalitetan tim?

as

pre 4 godine

Promasio si poentu,nije nam bitno igranje u EL ove godine,bitnije je da napravimo konkurentan tim koji ce biti formiran nadam se na pocetku sezone a ne kao ove krpljen tokom sezone skim god se moglo i ko je bio dostupan u tom trenutku.Kao Zvezda ove godine,da imamo kvalitetan tim od pocetka koji ce se uigravati tokom sezone. 
(as, 23. april 2019 11:27) 

Samo nisi rekao od cijih para pravite konkurentan i kvalitetan tim?
(EUFORIJA, 23. april

Ja nisam dvolican kao neki od vas i odgovoricu ti jasno i posteno kao sto se trudim da to u kometarima uvek bude tako.Pare su od istog finansijera od koga ih i vi dobijate.Drzava,privatnici koji u talu sa drzavom finansiraju klub u zamenu za poslove od drzave,sve u svemu kad okrenes 90% para u nase klubove udje zbog drzave raznim dilovima.Vama daju vise,il mislis da je Covic madjionicar koji finansira dva kluba sa manje para nego li mi jedan.

ja

pre 4 godine

Ovi se baš ubacili da će da dobiju wild card... Mislim, nemam ništa protiv. Štaviše, voleo bih da gledam Derbi u prepunoj Areni, u Evroligi. Ali, budimo realni... Trenutno u Evroligi imate samo po jedan tim iz Francuske i Italije (i iz Nemačke i Rusije, ali će oni dobiti još po jednog predstavnika), koje su, prvo, ozbiljna i bogata tržišta, a, drugo, takođe košarkaške nacije. Daleko je logičnije da WC dobije tim iz jedne od ove dve zemlje, nego iz Srbije. Mada... ove godine nije bilo predstavnika Francuske, a i bila je samo po jedna ekipa iz Italije i Nemačke, tako da možda Ostoja nešto i uspe da napravi (mada, ako je neko mogao da ubedi Bartomeua za WC, to je bio Čović prošle godine, a ponovo je nismo dobili...). Jedino što mi je drago u celoj ovoj priči je to što su Španci i zvanično ograničeni na 4 ekipe i što se Turcima smanjuje broj mesta u EL...

Miloš

pre 4 godine

Kad bi čelnici evrolige čitali ove tekstove i komentare bili bi sluđeni skroz, sigurno bi Partizanu dali pozivnicu. Šteta što ne čitaju...

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Sad krece zahvaljivanje svih frakcija, uprave, predsedika kluba...
Boga mi ON se vec zabrinuo, nije bilo ulizvanja pa skoro mesec i po dana...

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Јел то онај што се није дао "пасјим синовима"... или је беше ипак попустио?

Dachazvezda

pre 4 godine

Pa sta ti pricas bre lazni navijacu Zvezde? pa zvezda je pravila reprezentativce nije imala para da ih vraca pogotovo kada nije igrala evroligu.
(Trancer, 23. april 2019 10:13)

???
Ovo veze nema sa onim sta sam ja rekao :))
"Pravi" navijacu Zvezde, ajde!!! TRK do komsijine ograde, vidi sta se radi tamo, pa se svadjaj sa njim :))))) Onda zajedni da gledate Zadrugu!

veliki strumf

pre 4 godine

Druže kako te nije sramota da pišeš ove gluposti. Pa ove godine ste igrali Eurocup, a imali Euroleague tim. Perperoglu, Regland, Rivers, Beron su čisti plaćenici koji samo jure pare, oni ti ispod 400k neće prići Železniku, sama činjenica da Simanić kao junior ima 280k je neverovatna, a kamo li stranci. Partizan da ima toliko novca igrao bi opet F4 jer za razliku od vas ima šlifa za košarku. Ovo što vi na silu idete to vam osim ABA neće ništa doneti zapamti.
(Luke Babbitt gravedigger, 23. april 2019 11:23). O gde si, Luče, nema te nešto nedeljama. Jel prijalo aprilsko kupanje? Ako, ako blago meni. Nego, reci ti meni koliko godina ima Perper? Pa bema on 24 oa da igra za ozbiljne pare, već 34! Rivers - iz kog je kluba došao? Iz nekog italijanskog raspada koji će ispasti iz lige. Šta misliš koliko su ga placali? Ima 31 godinu. Za Berona garant čuo nisi, kao ni za Fajea starca Focu! Jedino je tu Reglend ozbiljnije plaćen pa i bez njega rasturismo i vas i ove Volijevce. A to ko koliko pata ima najbolje pokazuje Trinkijeri. Mi nismo mogli da ga platimo, vi - jeste! Tu je kraj cele priče. Da ne spominjem Renfroa i ostale, a prihodi su vam nula. 50 igrača ste doveli za 5 godina a prodali dvojicu, najviše trojicu i to za prilično sitne pare. A Zeljko? Ima on svojih briga sa Jasikevicijudom i kompanijom. Kome je Zeljko “pomogao” zadnjih godina zna se - po milionce za Kalinu i Guduru!

ArtuDitu

pre 4 godine

Kreće magija kluba bez novca. Treći najavljeni igrač. Kako bi tek bilo da imaju novca i da igrači kod njih ne igraju samo iz ljubavi?

nenad

pre 4 godine

Okle pare?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kafir, 23. april 2019 15:11)
državni projekat. ali nije ni bitno. neko veliko muljanje je u pitanju.

Pustite Lordov komentar slobodno!

pre 4 godine

Rakocevic, vise puta najbolji strelac evrolige.
Milosavljevic nije ni blizu kvalitetan igrac kao Igor.
Rakocevic se vratio u czt.
Odakle vam pare?
Regland i Perperoglu dva izuzetno poznata igraca u evropi, odakle vam pare?
Milosavljevic je na nivou Cirbesa, kvalitet, cena, karijera.

Raki

pre 4 godine

Gagi odlican potez na poziciji dva, iskopati jednog pravog stranca poput Mc Caleba i jednog dobrog centra da rotira sa Lendejlom i bice to ok uz ovogodisnju okosnicu tima, Pecarskog i Trifunovica forsirati sad u KLS...

deki

pre 4 godine

Nemojte se svadjati, i mi i grobari smo osudjeni na ovako nesto, Gagi je super momak ali je daleko od top igraca hocu reci, mnogo je on bio "veci "nego kad je odlazio iz Partizana sto znaci da mu ni cena nije visoka. Isto vazi za Stratosa i KC -ja, nekada veliki igraci, osvajaci svega ali sada u godinama, neinteresantni za Real, Fener , CSKA i nisu skupi, za Berona i Fajea niko nije cuo a oni se pokazali kao pun pogodak.Mislim da je skauting veoma bitan a tu u Zvezdi skoro da nisu gresili, primer Beron i Faje.Sa druge strane, u Partizanu nisu imali kontinuitet, promenili nekoliko trenera, ne mozes ti sa Gagicem da igras ozbiljno onaj Braun nije se ni oznojio uzeo pare i otisao. Buducnost ocito nije imala finansijskih problema ali se kod njih nije video sistem u radu, natrpali su se amerima koji igraju za sebe, unistili Gordica Danila Nikolica koji vrhunski potencijal sa vise minuta i boljim trenerom, on bi "ubijao" , ovako je morao da ceka da se Klark ispuca .Sve u svemu voleo bi sledece finale CZV-PAR

Milan

pre 4 godine

Bio je jedan od najpotcenjenijih igraca u Partizanu a takva mu je bila i plata.Progledao je otivsi iz kluba..Sada platite coveka onoliko kolko zasluzuje pa se nadajte necemu..

kopernik

pre 4 godine

Procitao sam 5-6 komentara... kako vam vise ne dosadi gadjati se ciframa i pisati o necemu o cemu apsolutno nemate pojma?!

Inace, Milosavljevic mi je najdrazi igrac Partizana u posljednjih 10-tak godina... a konkurencija je zaista velika. Ne najbolji, ali meni najdrazi