1. Naslov L'Equipe-a : Sramotna vecer u Beogradu. Dobro je da ste vi ponosni...svaka cast.
    (bros, 24. april 2019 16:49)

    # Link komentara

  2. Pogrešna izjava...trebalo je da stoji "Zašto se igrao meč u kom će mo se blamirati i biti poniženi"
    (Padobranac, 24. april 2019 10:58)

    # Link komentara

  3. Grobar sam odmah da kažem na početku ali nakon svega sto se desilo u Pg trebali su vas dočekati sa kafom i ratlukom? Onaj na šuterskom treningu što gadja publiku loptom to je ponašanje jednog sportiste? Svaka čast kkmsijama demolirali su vas pokrijte se po ušima i mišija rupa...
    (Igor, 24. april 2019 09:55)

    # Link komentara

  4. Lepo kažu Slovenci i Oton Župančič:

    "...
    Plani čez Savo,
    plavaj čez Dravo,
    ZOB ZA ZOB
    IN GLAVO ZA GLAVO."
    (otpor!, 23. april 2019 22:31)

    # Link komentara

  5. Eee, moji Crnogorci. Kako je nama Grobarima zadnjih nekoliko godina. Moramo da trpimo razne Čoviće, Terziće, Kokeze i ostale. KK Partizan je jedini pravi košarkaški velikan sa ovih prostora koji je cenjen i u Evropi i u svetu. Da bi probali da Zvezdi, klubu koji je bio založio svoj grb i ime i kojem je otpisano 4,5 miliona evra duga koji su napravili njihove "košarkaške legende.", naprave ugled, rešili su da unište Partizan. Slično je i u fudbalu.
    (Bojan, 23. april 2019 19:59)

    Ti to zaista mislis ili tesis sebe iz nemoci,zavisnosti neke. Partizan zaigrao basket 1974te,pa se u Jugi par puta tacnije 3 okitio samo titulom? Momcino ima da placete jos minimum 15 godina...a znas sto,mi smo Srbija,70% navijaca je Zvezde u njoj,pametnom dosta. A Vi da kmecite i da izopaceno posmatrate realnost to vam je dijagnoza ala Tegeltija,Dulo,Pantic,Vuletic. probudite se jednom trgnite i krenite od nule. Nema zvecke vecito.
    (KmeKmeKme, 23. april 2019 22:08)

    # Link komentara

  6. Eee, moji Crnogorci. Kako je nama Grobarima zadnjih nekoliko godina. Moramo da trpimo razne Čoviće, Terziće, Kokeze i ostale. KK Partizan je jedini pravi košarkaški velikan sa ovih prostora koji je cenjen i u Evropi i u svetu. Da bi probali da Zvezdi, klubu koji je bio založio svoj grb i ime i kojem je otpisano 4,5 miliona evra duga koji su napravili njihove "košarkaške legende.", naprave ugled, rešili su da unište Partizan. Slično je i u fudbalu.
    (Bojan, 23. april 2019 19:59)

    # Link komentara

  7. Iako mislim da je u normalnim okolnostima odnos snaga 75% na strani Zvezde i da od Zvezde nema razloga za ovakvim divljaštvima i vređanjem - i iako navijam za Zvezdu od kad znam za sebe - oba kluba za sledeću sezonu izbaciti iz te lige ili je ukinuti! Ovo sve nije ličilo ninašta u finalnoj seriji. A pamtim dobro finale u Zagrebu, FMP dobio 2004. Cibonu, sve najnormalnije, još momci dobili i aplauz na kraju... šta je bre ovo sada?!
    (Saša, 23. april 2019 16:03)

    # Link komentara

  8. Otišli smo dođavola!
    (akros, 23. april 2019 13:57)

    # Link komentara

  9. Od sada 4 najbolje na final four i svake godine u Ljubljani tamo je najnormalnije i ako im Olimpija prođe nisu tako zadrti dok ovo Srbija Cg to je 15 vek. Drugačije ova liga nema smisla jer padaće glave. Sudije samo Iz Evrope platiti dobro jer ove sudije iz regiona mogu da podmite. Ili ukinuti ligu nije šteta nikakva.
    (Miljama daleko, 23. april 2019 13:18)

    # Link komentara

  10. Ala ste " junačine " !
     (Grada, 23. april 2019 13:11)

    # Link komentara

  11. meni nije jasno zašto Neša Ilić ili Čović posle nasrtaja tokom 3. utakmice u PG nisu povukli ekipu
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bijela, 22. april 2019 23:07)

    I meni to u pocetku nije bilo jasno ,ali sada vidim da se razmisljalo upravo o petoj utakmici ako se bude igrala i slucajno dodje do incidenta nekog nece biti prekinuta upravo iz tog razloga sto nije u Podgorici. A da su povukli ekipu u Podgorici verovatno nista ne bi uradili , a ovako smo ih ovde docekali kako smo ih docekali,vratili im milo za drago za razliku od prosle godine kada smo mogli samo da kukamo i na kraju krajeva ponizili ih na terenu. Tako da cestitke na ponasanju Crvene Zvezde u Podgorici a Buducnost nije ni zasluzila titulu ni prosle a kamoli ove godine
    (kjovo, 23. april 2019 12:24)

    # Link komentara

  12. Igrao Partizan finala, gubio i dobijao... Ne kažem da je y PG bilo bolje, ali Čovićev FMP izgleda ne može ništa regularno.
    (Zoran, 23. april 2019 10:51)

    Tačno tako. Ne može FMP regularno da izbaci Partizan iz polufinala play off - a KLS i igra finale sa Zvezdom , pa to ti je. :)
    (Sole, 23. april 2019 11:51)

    # Link komentara

  13. Srbija je najpostenija drzava na svetu .
     (gyms, 23. april 2019 11:50)

    # Link komentara

  14. roditelji Brisa Tatona najbolje pamte gostoprimstvo ovdasnjih ljudi . 
    (laza, 23. april 2019 08:09) 

    Не одобравам ни пребијање ни убиство, али распитај се мало шта је и како било.
    (Јабучило, 23. april 2019 09:24)

    cim tako pises znaci da odobravas .
     (velja, 23. april 2019 11:29)

    # Link komentara

  15. "Sramotno" ti si sramota.
     (miško, 23. april 2019 11:06)

    # Link komentara

  16. Zvezdini igrači su napravili propust što nisu zajedno sa igračima Budućnosti izašli na teren posle prekida. Pokazali bi veličinu. Ogadila mi se košarka posle ovakve serije. Stvarno bi trebalo pustiti Cedevitu da igra evroligu a nek se zamisle i jedni i drugi posle kako će na dalje.
     (đurađ kurijak, 23. april 2019 11:06)

    # Link komentara

  17. Zvezda je ubedljivo najbolja na Jadranu ,ABA ligi.U celom ciklusu samo jedan poraz,najviše dali najmanje primili,grobare sa najskupljim trenerom svih vremena u Srbiji ,demolirali u polufinalu i našu braću crnogorce sa pomešanim albancima i amerima rasturili.Nije za raspravu ovo je konstatacija.
     (miško, 23. april 2019 11:04)

    # Link komentara

  18. Kako seješ tako žanješ... A setva je bila u Podgorici ne znam kako vas nije sramota da pričate o linču posle 3 utakmice... šta ste drugo očekivali posle onakog gostoprimstva
     (veljko, 23. april 2019 11:03)

    # Link komentara

  19. Dobili ste vi i prvu i drugu utakmicu po tamburi.
    (Falcao, 23. april 2019 11:00)

    # Link komentara

  20. Milogorci zasto ulazite u frku kad ste slabiji??
     (969, 23. april 2019 10:58)

    # Link komentara

  21. ne bi dobili da se igralo tri dana
     (rivers, 23. april 2019 10:54)

    # Link komentara

  22. Igrao Partizan finala, gubio i dobijao... Ne kažem da je y PG bilo bolje, ali Čovićev FMP izgleda ne može ništa regularno.
     (Zoran, 23. april 2019 10:51)

    # Link komentara

  23. Da se vodilo računa o regularnim uslovima posle treće utakmice bi bilo 3:0 i nema dalje. Budućnost u normalnim uslovima i regularnom suđenju tesko moze ispod 20 razlike gde god da se igra.
     (boki, 23. april 2019 10:51)

    # Link komentara

  24. Stidite se NEsrbi i NEcrnogorci...svako ko podrzava ovaj varvarizam, nasilje i nekulturu treba da se stidi, ako ima bar toliko inteteligencije da se moze postiditi. Neke maloumne glavonje dozvoljavaju sebi da pljuju igrace, a maloumna drzava nije u stanju da zabrani divljanje na sportskim terenima.
    (Srbin iz RS, 23. april 2019 10:50)

    # Link komentara

  25. Bruka ste i jedni i drugi.
    Pozdrav od gospode!
    (Peca, 23. april 2019 10:49)

    # Link komentara

  26. Najbolje da se milogorska "Buducnost" sada prebaci u ALBA(nsku) LIGU, taman po meri i medju svojima.
    (realno, 23. april 2019 10:40)

    # Link komentara

  27. Slavite Crnogorci, izgubili ste samo sa 43 razlike, a to je priznaćete veliki uspeh !
     (PROFESOR, 23. april 2019 10:34)

    # Link komentara

  28. Pa u pravu su. U svakoj normalnoj zemlji ona utakmica i sve što joj je prethodilo bili bi vrhunski skandal. Samo u Stbiji je sve to normalno.
    (Oleg, 23. april 2019 10:27)

    # Link komentara

  29. Najvecu krivicu za desavanje u razigravanju finala ABA lige snose odgovorni ljudi ABA lige. Nakon trece utakmice, rukovodstvo je trebalo preduzeti mere i registrovti mec 2011/0 za Crvenu Zvezdu, I IZRECI ZABRANU IGRANJA za Buducnost 3 godine u ABA ligi. Takodje nadlezni iz kosarkaske organizacije FIBA, su trebali izreci meru zabrane igranja reprezentaciji Crne Gore i klubovima Crne Gore u svim takmicenjima godinu dana. Tako bi se dovele u red neke stvari u Crnoj Gori. Inace nije ovo jedini slucaj nepristojnosti crnogorske publike, on je prisutan od davnina kadaje sport u pitanju i kada su oni domacini, zato se moraju ljudi disciplinovati jer nemaju gen pristojnosti.
    (boki, 23. april 2019 10:20)

    # Link komentara

  30. Jeste izgubili su sada namerno. hahaha
    Bravo cigani!

    Pozdrav od Grobara
    (da, 23. april 2019 10:19)

    # Link komentara

  31. Uvek Srbija kriva.
     (jelica, 23. april 2019 10:18)

    # Link komentara

  32. Nikad nije kasno.
    Valjda su Srbi shvatili, da Milogorci zadnjih 30 godina uvek glasaju za sfercera Djukanovica od "prevelike ljubavi prema Srbe.
    Vreme je za reciprocitet.
     (Zoran, 23. april 2019 10:17)

    # Link komentara

  33. Ne,nije smeo, nego je razlika u klasi tolika da nije mogla Buducnost da dobije.
    (ljovisna, 23. april 2019 10:15)

    # Link komentara

  34. @Sramotno.

    ..navijaci u Podgorici nisu upali na teren? Jesi li ti gledao uopste utakmicu? Upali ste na klupu Zvezde, sin ministra je pljunuo svakog igraca po izlasku na teren, bacali ste eksere . .topovske udare...upaljace na teren...vikali ubi ubi cigana...jednog navijaca vas 100 je udaralo dok su ga izvlacili iz hale..djetici vi poceli ko hrvati..imate obraz kao djon. Sta si ti ocekivao posle takve trece utakmice, da ce da se desi u Beogradu? Lepo si sebi nadenuo nadimak djeticu, sramotan si i ti i tvoj klub.
     (bata, 23. april 2019 10:09)

    # Link komentara

  35. Sami ste krivi i sami ste zakuvali prosle godine u finalnoj seriji , nicim izazvani, gde ste bili izmanipulisani i docekali ste zvezdu kao krvne neprijatelje, sve ostalo je logican sled dogadjaja. Sto se tice utakmice sinoc, nista manje nije neregularna nego one dve u podgorici.
     (ernesto che, 23. april 2019 10:09)

    # Link komentara

  36. Braćo Crnogorci, sklanjajte tog Mila više. Čovek uništava sve nas.
     (Majkl Džondar, 23. april 2019 10:08)

    # Link komentara

  37. @cvrcko

    Ne bojkotuju navijači niti jednu utakmicu, a kamoli celo takmičenje. To rade ovi što sebe nazivaju Delijama. Koji su postali ultra vernici, pa sad slave i prazniku i na veliki četvrtak, pa čak bojkotovaše, svojevremeno i derbi, koji odlučuje o tituli, odnosno kao ultra "Srbi" prebrojavaju krvna zrnca, ili sopstvenim igračima ili celom takmičenju.
    (Vladan R, 23. april 2019 10:07)

    # Link komentara

  38. Bože zaludnog li naroda...
    (Lili, 23. april 2019 10:06)

    # Link komentara

  39. Izbaciti oba kluba i da se odigra novo, ali izmddju Partizana i Cedevite.
     (Mirko pazi.., 23. april 2019 10:05)

    # Link komentara

  40. ZAŠTO NISTE ISPRAZNILI TRIBINE NA TREĆOJ UTAKMICI POSLE PLJUVANJA KOŠARKAŠA I UPADANJEM "NEKIH" LJUDI NA TEREN???
     (Rajko, 23. april 2019 10:03)

    # Link komentara

  41. Kakva steta... a milogorci bas mogli da dobiju ovaj mec nego nisu smeli :-)))
     (Rocky, 23. april 2019 10:03)

    # Link komentara

  42. Cestitke na tituli.
    (Rad,Srbija,Bog, 23. april 2019 10:00)

    # Link komentara

  43. Živa istina, s tim da važi i za meč broj 3. Zato je ova serija morala da se završi u Podgorici, pražnjenjem tribina. A onda bi Zvezda dobila bez problema jer j eto trenutni odnos snaga.
    (RealDeal, 23. april 2019 09:59)

    # Link komentara

  44. Tacno, utakmica je pocela u neregularnim uslovima ali je sve ubrzo bilo smireno i proteklo normalno.

    Inace sve je pocelo jos prosle godine, kada su sudije pogurale Buducnost ka pobedi u Beogradu, a onda u Podgorici zavrsile posao uz isto tako neregularne uslove za igru.

    Ove godine su ih Zvezda i njeni navijaci docekali spremni. Pritiskom sa tribina u prve dve utakmice nije dozvoljena velika kradja sudija, i serija je sa 2:0 otisla dole gde je sve moglo biti zavrseno da nije dozvoljena ragbi odbrana domaceg tima u drugom poluvremenu obe utakmice.

    Nazalost na nemile scene iz Podgorice, neki su jedva cekali da odgovore u Beogradu, i na najmanju provokaciju, ovog slucaja Kola kada je loptom iz njemu poznatih razloga gadjao kamermana, pocela je erupcija vulkana koji je cele godine onako pomalo goreo...

    Inace Zvezda je daleko kvalitetniji tim od Buducnosti, sto se pokazalo tokom cele sezone a u plej ofu na sve tri utakmice u Beogradu ih je dobila sa 100 poena razlike.
    (direwolf, 23. april 2019 09:59)

    # Link komentara

  45. Jao, jao koliko patetike.....
     (Luke, 23. april 2019 09:58)

    # Link komentara

  46. majstore 5 miliona navija za Zvezdu tako da ovo je jedna manja grupa koja je bila raspolozena da dodje, cak je drugi deo ostao ispred hale jer nije bilo mesta
    (ArDzej65, 23. april 2019 09:35)

    Da je to zaista tako punili bi i rupu i Pionir svake nedelje. Ali to samo u teoriji.
     (Labud, 23. april 2019 09:58)

    # Link komentara

  47. Јесте било паклено , и није фино гледати све те моменте , али треба поштено рећи да је највећи излив мржње , зла , бијеса и уличарског понашања виђен у мечу бр 1 у морачи уз констатацију да је цз сасвим јасно најјачи тим на јадрану тренутно , да је будућност моћна играчки можда и јача , али и неуиграна , и да што су се играли момци у црвено и плаво бијелом играли су се , јер јасно је да догодине поред Партизна немају шта да траже !!!
     (Митар пфк, 23. april 2019 09:58)

    # Link komentara

  48. U Podgoricccuuuuuu je sve bilo ok,sram da vas bude
     (igor, 23. april 2019 09:57)

    # Link komentara

  49. izbaciti budicnost iz ABA lige, zbog fasistickih izjava. neka se ograju sa milom, na parkingu kosarke
     (vracarac, 23. april 2019 09:53)

    # Link komentara

  50. Milovi mediji.Kakav bre linc?U Podgorici ste ispred Zvezdinog hoteela u 3 ujutro topovske udarei bakljadu.Na utakmici ste srafovima gadjali igrace Zvezde.Policija je drzala momka dok su Varvari tukli jednog od navijaca Zvezde. Sta se desavalo u Beograduu svim utakmicama.Uvrede i navodno pljuvanje Repese.Pljuvacka ne moze da povredi.Zasto su navijaci bili sinoc na terenu? Zato sto je prilikom zagrevanja jedan igrac loptom gadjao kamermana.I tada se sve smirilo.Pravio se jos u Podgorici scenario da se utakmica ne igra.Kako su to povredjeni igraci.Da su bili povredjeni ne bi igrali.Ni jednog zavoja ili flastera.Zvezda vas je u tri utakmice izblamirala
    (Zvezdas, 23. april 2019 09:51)

    # Link komentara

  51. Ni u ludilu uslovi u Beogradu nisu bili isti kao u Podgorici. U Podgorici navijaci nisu uletili u teren i napadali gostujuce igrace. Navedeni navijaci nisu ni odstranjeni vec su opet zauzeli svoja mjesta u gledalistu. Stvorila se atmosfera linca za koju je kriv domaci tim. Nije lako igrati s mislima da svaki cas neko moze da uleti u teren i izbode te nozem ili pogodi ciglom u glavu. Takvu ste atmosferu stvorili dragi Srbi i jos imate obraza da se ponosite s tim. Cega se pametan stidi..
    (Sramotno, 23. april 2019 09:33)


    buuu…uu , kmeee…ee , smrc
    (vase ime upisite, 23. april 2019 09:46)

    # Link komentara

  52. Resenje za Buducnost je u angazovanju Vujosevica.
     (Limar nece doci., 23. april 2019 09:37)

    # Link komentara

  53. A sledeće sezone tek cirkus. Dolazi Olimpijakos (osvaja naravno). Cedevita neće više da ulaže u tim. Budućnost će sad sve da izmeni i da juri osvetu sa još većim budžetom. Partizan od ulaska u politiku dobija pare sa svih strana, kao i Zvezda što je počela od pre par godina...sve u svemu biće frke oko 4. mesta, jer će svi da beže od Olimpijakosa u play off-u.
    (Miloš, 23. april 2019 09:35)

    # Link komentara

  54. Nisam čitao naslove ali sam i bez toga znao da će krenuti u svesti CG sa pričom "linč,silovanje,nasilje" kako bi što više unizili pobednika a opravdali gubitika.Sto puta neka se ovo ponovi,a ponoviće se zbog pominjanja druga Mila,zbog "ubij,ubij Šiptara",zbog uletanja na teren tipova u crvenim majicama i zbog masakra sportskog na terenu- i to će postati jedina istina u svesti običnog CG.Dakle,običan CG će zaboraviti da je nešto slično napravila ekipa Bud toj istoj CZ,ali će pamtiti kao slon ovo iz Bg-jer je rezultatsko poniženje bilo preveliko.To se ne zaboravlja.Svi igrači-ovi tamne pute,pričaće da im je to bio najgori meč,da su za malo bili petučeni.da...-jer ko bi priznao da su se ...kao grlice(dobro,s razlogom-ali,na muci se poznaju junaci,zar ne).Ako je NČ čekao godinu dana da vrati m(M)ilo za drago,šta mislite da li će njegova meta uraditi nešto slično(valjda je to Bokan)?
    Naravno,postoji mogućnost da je ovo samo bila predstava za široke mase-mislim na prepucavanja-ali,s obzirom na tok i rezultat zadnje utakmice,ovo je lično i ne prašta se tako lako.
    (analiza, 23. april 2019 09:35)

    # Link komentara

  55. Ja koliko se sećam, zvezdani navijači bojkotuju ABA ligu, pod parolom Zvezda, Srbija, nikad Jugoslavija. Otkud sad sinoć na utakmici? Jel to bojkotovanje prestalo? Nek mi kaže neko, nisam u toku
    (cvrcko, 23. april 2019 09:22)
    majstore 5 miliona navija za Zvezdu tako da ovo je jedna manja grupa koja je bila raspolozena da dodje, cak je drugi deo ostao ispred hale jer nije bilo mesta
     (ArDzej65, 23. april 2019 09:35)

    # Link komentara

  56. A sledeće sezone tek cirkus. Dolazi Olimpijakos (osvaja naravno). Cedevita neće više da ulaže u tim. Budućnost će sad sve da izmeni i da juri osvetu sa još većim budžetom. Partizan od ulaska u politiku dobija pare sa svih strana, kao i Zvezda što je počela od pre par godina...sve u svemu biće frke oko 4. mesta, jer će svi da beže od Olimpijakosa u play off-u.
    (Miloš, 23. april 2019 09:35)

    # Link komentara

  57. Pogledi ljudi su bili ohrabrujuci sinoc. To mi je najjaci utisak. Pogledi moje brace okolo. Povlacenje je zaustavljeno. Nedvosmisleno. Ne samo u kosarci.
    (The King in the North, 23. april 2019 09:35)

    # Link komentara

  58. @Ja koliko se sećam, zvezdani navijači bojkotuju ABA ligu, pod parolom Zvezda, Srbija, nikad Jugoslavija. Otkud sad sinoć na utakmici? Jel to bojkotovanje prestalo? Nek mi kaže neko, nisam u toku
    (cvrcko, 23. april 2019 09:22)

    Lose se secas, Delije bojkotuju ABA ligu a ne navijaci Zvezde. Mi cigani i dalje dolazimo!
     (Andrej77, 23. april 2019 09:34)

    # Link komentara

  59. Zivela Crna Gora !
    (Samo Partizan, 23. april 2019 04:27)

    I ti s njima. Samo sto dalje od mene.
    (Toto-ko-tunjo, 23. april 2019 08:13)

    Takođe i od mene lepe želje da ste živi i zdravi, ali da proširim ovo "mene". Što dalje od nas, hvala
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (P76-ers, 23. april 2019 09:07)

    Nego šta nego dalje od vas!!!
    (sunđer voda raskrsnice, 23. april 2019 09:33)

    # Link komentara

  60. Sretno vam letovanje u Crnoj Gori lepo se provedite.Kada će ovi crnogorski sinovi svratiti u Beograd jer đe bi drugde išli.
     (max, 23. april 2019 09:33)

    # Link komentara

  61. Ni u ludilu uslovi u Beogradu nisu bili isti kao u Podgorici. U Podgorici navijaci nisu uletili u teren i napadali gostujuce igrace. Navedeni navijaci nisu ni odstranjeni vec su opet zauzeli svoja mjesta u gledalistu. Stvorila se atmosfera linca za koju je kriv domaci tim. Nije lako igrati s mislima da svaki cas neko moze da uleti u teren i izbode te nozem ili pogodi ciglom u glavu. Takvu ste atmosferu stvorili dragi Srbi i jos imate obraza da se ponosite s tim. Cega se pametan stidi..
    (Sramotno, 23. april 2019 09:33)

    # Link komentara

  62. Izgubis 100 razlike u 3 meca.. i onda imas obraza da trazis izgovore van terena.. Izlozio ih Repesa zestoko.. Majstor spina..
     (Realno, 23. april 2019 09:32)

    # Link komentara

  63. Napisao sam ovo na raznim portalima do sada makar tri puta - pravi Crnogorac bi izašao, i bez obzira na sve, zadnji atom snage dao da pobjedi, pa i u tom "neprijateljskom" okruženju. A oni izgubili 43 razlike. Tačka.
    (Toni, 23. april 2019 09:15)pa ovo su bili pravi pravcati Crnogorci!
    (Rajko Rajkovic, 23. april 2019 09:31)

    # Link komentara

  64. zašto samo o incidentu i nesportskom ponasalju dajte da pišemo i vratimo se sportu mada je tragično da ja kao navijač zvijezde koji sam gradjanin podgorice ne smijem poći da navijam za voljeni klub a isto tako ni neki navijač budućnosti ne smije u beogradu poći ajte mediji i mi sami da to mijenjamo i uzivamo u sportu a ne da se krijemo da bi navijali za svoj klub
     (mucenik, 23. april 2019 09:30)

    # Link komentara

  65. Citam ove komentare i niko da napomene,kaze da je Zvezda prvo sve u regularnoj ligi ubedljivo dobijala i imala samo jedan poraz.I sad kao prva koja startuje sa pozicije i ima prednost domaceg terena u odlucujucoj utakmici treba da spava i pusti Partizana ili Buducnost da dobiju,a kvalitetnij od i jednih i drugih duplo.Pa u istoriji playoffa dragi publikume samo je Zadar dobio Cibonu u finalu neke 1987 valjda i niko nikad vise ikoga do prosle godine,kad Buducnost dobila Zvezdu,mozda su mislili da se skola nije nacuila,mada iskreno Zvezda se malo i zasitila bila LS.Pa Partizan je sa Djordjevicem,Divcem,Paspaljem,Obradovicem,Danilovicem,
    Savovicem,Nakicem, ubedljivo gubio protiv Jugoplastike odlucujucu u Splitu,kao i Zvezda par puta protiv Cibone u Zagrebu isto. Kvalitet ipak dobija i famozno I mesto regularnog dela.
    (Secanje, 23. april 2019 09:29)

    # Link komentara

  66. Čemu to naša bivša pravoslavna braćo? Zar nam vaši "navijači" KK Budućnost nisu napravili još gori doček i proterivali sve što je srpsko iz MORAČE. Šta ste hteli to ste i dobili. Mislim da ste dobro prošli, samo -43 HA HA HA HA HA HA HA.
    (Aktuator, 23. april 2019 09:25)

    # Link komentara

  67. Poznat je identite lica koja su ušla na teren i napala igrače Budućnosti. KK Budućnost treba da podnese tužilaštvu u Srbiji krivične prijave protiv tih lica. Sramota je što ih žandarmerija nije pohapsila.
    (Peki, 23. april 2019 09:25)

    # Link komentara

  68. roditelji Brisa Tatona najbolje pamte gostoprimstvo ovdasnjih ljudi .
    (laza, 23. april 2019 08:09)

    Не одобравам ни пребијање ни убиство, али распитај се мало шта је и како било.
     (Јабучило, 23. april 2019 09:24)

    # Link komentara

  69. Биће да црногорски медији нису присуствовали двема утакмицама у Подгорици.
     (МАЛИ ЧОВЕК, 23. april 2019 09:23)

    # Link komentara

  70. Ja koliko se sećam, zvezdani navijači bojkotuju ABA ligu, pod parolom Zvezda, Srbija, nikad Jugoslavija. Otkud sad sinoć na utakmici? Jel to bojkotovanje prestalo? Nek mi kaže neko, nisam u toku
     (cvrcko, 23. april 2019 09:22)

    # Link komentara

  71. Da li se ovi Milogorci šale?? Oni pričaju o atmosferi linča ili nekom neprofesionalnom okruženju?? Pa šta je bilo u prvoj utakmici u Morači?? Pa, zar misle da su u ovo doba tehnologije ljudi slepi i gluvi?? Šta je bilo ovo - [link] ili ovo - [link] ??? Da ih nisu navijači dočekali na terenu sa željom da osveže igrače Zvezde (sad što nisu imali vode, pa su koristili pljuvačku...) ?? Da li ova 3-4 klinca u plavim trenerkama istrčavaju da pokupe konfete kojima su obasipani igrači Zvezde, kada je jedna poveća pogodila Odža?? Da li su dočekani veselom pesmicom „Ljubi cigana“, pa se ono LJ nije čulo u masi??
    E, tada je trebala Zvezda da se povuče sa terena i da ne izlazi sve dok se ne isprazne tribine, jer uslovi nisu bili regularni. I niko se od ovih finih stranaca, niko iz upave, ama baš niko nije setio da kaže nešto o tome ili bar da uputi verbalno izvinjenje igračima i rukovodstvu Zvezde. I kad se to isto desi u Beogradu, odmah je krenula kuknjava o atmosferi linča, neregularnim uslovima, spašavanju glave i drugim glupostima. U Beogradu je bar obezbeđenje veoma brzo reagovalo i sprečilo veći nered kad su navijači upali, dok su se po Morači šetkali bez ikakvih problema.
    Licemerje na kvadrat.
    (Lajavi krelac, 23. april 2019 09:20)

    # Link komentara

  72. Napisao sam ovo na raznim portalima do sada makar tri puta - pravi Crnogorac bi izašao, i bez obzira na sve, zadnji atom snage dao da pobjedi, pa i u tom "neprijateljskom" okruženju. A oni izgubili 43 razlike. Tačka.
    (Toni, 23. april 2019 09:15)

    # Link komentara

  73. Ja da igram meč koji ne smem dobiti uradio bih sledeće : povedem 20ak razlike čisto da protivnik vidi o čemu se radi, krenem da šutiram sa centra i sa svoje polovine i tako dok ne preokrenu, svakako ne bih izgubio 43 razlike.
    (Djubre, 23. april 2019 09:13)

    # Link komentara

  74. Kao realni DELIJA, pokušao sam da razumem i prihvatim osude Bidućnosti... Iskreno, maltretiranje i iskakanje pojedinih navijača je nešto što ne sme da se više vidi na svakom budućem meču.
    Zaboravili ste Varvari i Volijevci da su igrači Zvezde u trećoj utakmici u Podgorici preživeli iste neprijatnosti, ali su se kao LAVOVI borili i umalo nisu i pobedili.
    Znači, u nekim trenucima ste imali ako ne istiono barem sličan tretman kao i MI.
    No, dovoljno je pogledati statistiku isvuma će sve biti sve jasno. Isti broj šuteva smo imali, ali vaš procenat je krš, zatim, imali smo 20 asistencija više, defanzivnih skokova 20 više, ofanzivnih ste vi bili za nijansu bolji.. Itd, ltd...
    Problem je što vi niste porodica, tim...već skup stranaca koji se nisu podredili kolektivu...
    Ko gubi, ima pravo da se ljuti i toliko vam možemo dozvoliti, a trulež u vašim redovima sami sređujte.
    Idemo DELIJE!!!
     (Veljmir, 23. april 2019 09:12)

    # Link komentara

  75. I onda se pitamo zbog cega smo najomiljeniji narod u Evropi .
     (Pedja, 23. april 2019 09:10)

    # Link komentara

  76. Milogorci su sinoć osetili svu moć srpske košarke! Da tačno da im nije bilo prijatno na parketu, da tačno je i da mi ih je na momente bilo žao, ali takođe je tačno da smo koristili ista, ponavljam ista sredstva kao i oni u podgorici... Jedina je razlika što smo mnooogo kvalitetnija ekipa, jer oni nas pod istim uslovima jedva dobiše na svom terenu a ove utakmice u beogradu... Uh demoliranje...
     (Aleksandar, 23. april 2019 09:09)

    # Link komentara

  77. Izađi mala, izađi mala...
     (aleks, 23. april 2019 09:09)

    # Link komentara

  78. a da im je krenuo sut.....izjave bi bile da je sladje pobediti u takvoj atmosferi i na gostujucem terenu....Svi sto gube se ljute
    (ognjan taslic, 23. april 2019 09:07)

    # Link komentara

  79. Zivela Crna Gora ! 
    (Samo Partizan, 23. april 2019 04:27) 

    I ti s njima. Samo sto dalje od mene.
    (Toto-ko-tunjo, 23. april 2019 08:13)

    Takođe i od mene lepe želje da ste živi i zdravi, ali da proširim ovo "mene". Što dalje od nas, hvala
     (P76-ers, 23. april 2019 09:07)

    # Link komentara

  80. ABA ligu treba ukinuti.
    Ovo je do sada najsmješnije i najcrnje finale.
    (ABA - BABA, 23. april 2019 09:07)

    # Link komentara

  81. Sve je pocelo u Podgorici prosle godine. Do tog meca, atmosfera na utakmicama ABA lige je bila pozorisna.
    (Goran, 23. april 2019 09:04)

    # Link komentara

  82. Da krenemo ispocetka, prve dvije utakmice bilo je pogrdnog skandiranja, ali niko nije fizicki napadnut. Onda je dosla podgorica i pljuvanje, pa udaranje pesnicom iz zaleta navijaca koji je priveden. I sta se moglo drugo ocekivati u BG?
     (kaokakao, 23. april 2019 09:02)

    # Link komentara

  83. Vijesti pisu kako bi bilo da su oni pobedili!!!He he he slatko sam see nasmejao!Vratite kosarku pravim navijacima I jedni I drugi!!!
     (Fabrika cipova Mubadala, 23. april 2019 09:02)

    # Link komentara

  84. Košarka nije gospodski sport još od:
    1. Jazina 70-tih godina i povika "Srbe na vrbe",
    2. Utakmice Cibona-Zvezda, kada Zufer Avdija u Zagrebu mora da lomi flaše od kisele vode u svojim rukama i tako odvrati napadačeod fizičkog napada. Početak osamdesetih.
    3. Utakmice Cibona-Zvezda, kada Zvezdini klinci eliminišu Draženovu "kaznenu ekspediciju" u Zagrebu, a Dražen, u poslednjim trenucima susreta gađa sudiju.
    4. Utakmice POP 41-Partizan u Splitu, kada DV sa ekipom Partizana napušta parket tokom 2. poluvremena treće utakmice finala.

    Koliko godina ima rezervni oficir pešadije, kada sve to ne zna?
    (činjenice, 23. april 2019 07:31)

    hahahhaha...našao se da prosipa činjenice samo sa HR strane...vi ste Dražena i ekipu cvijećem dočekivali :-))))))...od superiornosti i dominacije HR ekipa niste mogli ih žive vidjeti...ima jedna cijela knjiga o dočecima u BG...tipični politički ispisi,
    (purger, 23. april 2019 08:59)

    # Link komentara

  85. Junačine crnogorske... Kakav su naši doček imali kod vas? Bolje da ćutite...
     (Antiprotivan, 23. april 2019 08:59)

    # Link komentara

  86. Isto je bilo i dole ako ne i gore. Ne kukajte.
     (Giška, 23. april 2019 08:59)

    # Link komentara

  87. Ja sam se uključio u 3 minutu. Do kraja meča ništa nisam primetio kao nesportsku atmisferu. Ne razumem o čemu se sada priča?
     (Stratos Matos, 23. april 2019 08:58)

    # Link komentara

  88. Sve dok je tu Čović i liga neizvesna, biće ovako ili gore. Zbog njega se sve desava, nesmotren je u izjavama i optužbama a posle izdaje sopstenja. Izgubila je nazalost kosarka u nikad neizvesnijoj ABA ligi.
    (Tir, 23. april 2019 08:57)

    # Link komentara

  89. Iz gomile komentara saznajem da je pozitivno ako gadjas nekog .
     (Milan, 23. april 2019 08:57)

    # Link komentara

  90. divljina .
     (dzungla, 23. april 2019 08:54)

    # Link komentara

  91. Naravno da nije za pohvalu cela ova atmosfera i u BG i PG, ali ono sto je meni fascinantno, niko ne pominje Repesu i sinove tatine iz PG, koji su po meni i zakuvali sve ovo. Prve dve utakmice u BG su bile 100% regularne. Repesa da bi prikrio svoju sramotu gde je demoliran, poceo je kukati na atmosferu linca i ko zna cega... Onda tatini sinovi rade ono sto rade u PG i sta ste ocekivali? Da ce u 5. utakmici biti pozorisna atmosfera.
    (Danijel, 23. april 2019 08:54)

    # Link komentara

  92. Da nisu, bar bi bili pošteđeni dva od tri najgora sata u karijerama... 

    Poraz od 43 razlike u finalu svakako je nešto najgore u karijeri igrača, mada ovi Ameri totalno nezainteresovano deluju, oni vec sutra kad im se isplate plate zaboraviče da su i igrali za Budućnost, znaće šta je Budućnost kao što su znali pre nego što su došli! Zainteresovanost Amera se videlo kad Boriša lepi bananu Klarku i trči Boriša u napad i zakucava na asistenciju Čovića, a za to vreme Klark se vraća u odbranu lagano kao da je u šetnju krenuo! Tu treba tražiti razloge kao i u Repešinom dizanju tenzija posle druge utakmice da bi sebe zaštitio. Da su CG i Srbija normalne zemlje svako ko je i u PG i u BG ulazio na parket bio bi krivično kažnjen!
     (cukce, 23. april 2019 08:53)

    # Link komentara

  93. Košarka, koja je bila gospodski sport, za razliku od fudbala, postala je isto blato. To Čoviću nikad neću oprostiti,...
    (Rezervni oficir pešadije, 22. april 2019 23:39)

    Košarka nije gospodski sport još od:
    1. Jazina 70-tih godina i povika "Srbe na vrbe",
    2. Utakmice Cibona-Zvezda, kada Zufer Avdija u Zagrebu mora da lomi flaše od kisele vode u svojim rukama i tako odvrati napadačeod fizičkog napada. Početak osamdesetih.
    3. Utakmice Cibona-Zvezda, kada Zvezdini klinci eliminišu Draženovu "kaznenu ekspediciju" u Zagrebu, a Dražen, u poslednjim trenucima susreta gađa sudiju.
    4. Utakmice POP 41-Partizan u Splitu, kada DV sa ekipom Partizana napušta parket tokom 2. poluvremena treće utakmice finala.

    Koliko godina ima rezervni oficir pešadije, kada sve to ne zna?
    (činjenice, 23. april 2019 07:31)

    12 godina, druže. Gledaju Pantića i Tegetliju koji im ispiraju mozak pričama o ljubavi i slično. O budžetu od 380 000 evra, pa se ispostavi da samo trener ima 300 000, a tamo neki Klobučar 200 000. Inače, POP 84, a ne 41.
     (NoName, 23. april 2019 08:52)

    # Link komentara

  94. Zvezda je resila da ne prodje kao prosle godine kada je u Beogradu bilo sve OK, a u Podgorici sve neregularno. Nisu hteli da budu ovce. Da je Dzikic bio trener, bilo bi puno neizvesnije.
    (Djoka, 23. april 2019 08:50)

    # Link komentara

  95. Заборавили сте како је нама било прошле године...
     (jovan, 23. april 2019 08:47)

    # Link komentara

  96. Bilo je užasno, ali pravila igre su postavljena prošle godine u Pg....
     (dux, 23. april 2019 08:45)

    # Link komentara

  97. moglo je biti kao prosle godine. mi se zalimo na prevaru a vi igrate EL. ove godine se vi zalite
     (triplem, 23. april 2019 08:44)

    # Link komentara

  98. Mislim da će se ova Aba liga raspasti kao i bivša nam država, nažalost...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Topcina, 23. april 2019 07:51)

    Apsolutno tačno. Sve čega se dotaknemo - sve se raspada. Ovde se (ovo važi i za Crnu Goru) policajci sklanjaju siledžijama umesto da je obrnuto. Tu sreće nema.
    (Negativni, 23. april 2019 08:41)

    # Link komentara

  99. A pljuvanje u pg. samo da cutite . sram da vas je . Ljuta krajina .
     (Banja Luka, 23. april 2019 08:37)

    # Link komentara

  100. Cestitke Zvijezdi, zasluzeno je dobila a Buducnost cijele sezone ne moze naci igru. Medjutim psihoza i manjak svijesti o licnom primitivizmu u Srbiji je nevjerovatna. Prve dvije utakmice su bile katastrofalne, a ovo veceras je vec za dublju analizu. Poslije pocetnog linca uprava CZ poziva da se ne nasjeda na provokacije? a pjevanje cijelu utakmicu nacionalistickih pjesama? kakve veze Kosovo ima sa kosarkom? i natpisi na albasnskom na klupi Buducnosti... Srbija je crna rupa Evrope i ovim ste to jos jednom potvrdili
    (docelanus, 22. april 2019 23:06)

    To je začarani krug, matrica koja se ponavlja već trideset godina. Mi sve druge vredjamo, imamo pravo na to, sami smo sebi to pravo prisvojili, a kada nam neko kaže istinu u oči, onda kuknjava do neba, nebeski narod nariče nad samim sobom. Postali smo velika sramota. Pazi, da me ne razumeš pogrešno, i ono što se videlo u Podgorici jednako je užasno, ali ja volim da se bavim sopstvenim dvorištem. Mi smo u fekalijama do guše i udavićemo se u njima, jer nećemo to sebi da priznamo.
    (Negativni, 23. april 2019 08:37)

    # Link komentara

  101. Linč, silovanje, nasilje...
     (Aleksandar, 23. april 2019 08:35)

    # Link komentara

  102. Zvezda je apslolutno zasluzeno pobedila tu nema price. Kada izgubis preko 40 razlike nemas izgovor pa makar igrao u Kabulu ili Mosulu. Druga stvar brine a to je odnos Aba lige prema Zvezdi i Buducnosti kojima je majka i prema svim ostalima kojima je maceha. Zbog ponasanja njihovih navijaca i jedan i drugi klub su zasluzili minimum po jedan mec pred praznim tribinama ali naravno nista od toga. Karpos zbog kritike Aba lige izbacen na 5 god, Partizan kaznjavan zbog skidanja sakoa DV, kaznjen praznim tribinama zbog meca protiv Cedevite i milion drugih primera a ovim klubovima se to nikad ne desava jer su zasticeni a prave haos!
     (Admiral, 23. april 2019 08:35)

    # Link komentara

  103. @aaaaaa
    Pa zato sto nismo ovce vise, opametili smo se valjda malo i batalili mantru, ko tebe kamenom ti njega hlebom. Zbog toga su nas sveli na 5-6 miliona.
     (kro-manjon, 23. april 2019 08:34)

    # Link komentara

  104. Ja bih najradije stavio katanac na fudbal a sada i na kosarku. Ljudi, ovo je igra, zabava, a ne rat. U toj IGRI/ZABAVI nekad pobedis, a nekad izgubis. 
    I mi i oni smo doveli do toga da jedna utakmica IGRA/ZABAVA, postane maltene ratno stanje: te gadjaju se stolicama, upaljacima, kokicama, pljuju se, ulecu u teren oni kojima tamo nije mesto. Moja cerkica od 5 godina me pita "tata a zasto to rade"? Nisam znao sta da joj odgovorim. Sramota. Sportska priredba? Ma ovo je vise od sramote. Ne znamo da boljem pruzimo ruku, cestitamo i sledeci put da se potrudimo. Bas me briga da je pobedila i Buducnost, seo sam da odgledam kosarku sa detetom, a ono... trebali su da stave gore u coaku zabranjeno za mladje od 18. Ili da emituju snimak i to posle ponoci. Znam da ta IGRA/ZABAVA nekome donosi dosta novca, ali ovo je prevrsilo svaku meru. Stid i sram da bude sve one koji od jedne u osnovi lepe sportske predstave prave varvarsko bojiste nedostojno coveka, kao i one koji su sve to dopustili ili nisu hteli ili mogli da sprece.

    najbolji komentar koji sam procitao u zadnjih godinu dana bravo
     (Japi dugogodisnji zvezdas, 23. april 2019 08:32)

    # Link komentara

  105. Izbacio bi i jedne i druge iz lige, a i svaki drugi klub kojem bi se na utakmicama ponavljali incidenti kao u PG i BG.
    Nema bre ovo veze sa sportom, ovo je samo potpirivanje mrzne i nasilja.
    FUJ !
    (Limun, 23. april 2019 08:31)

    # Link komentara

  106. ja nista lose nisam video u hali... osim Buducnosti
    po meni je sramota za bilo koju ligu da u finalu jedna ekipa izgubi dva puta sa po 40 razlike. kako su oni uopste pobedili dve utakmice??
    predpostavljam da su namerno provocirali znajuci kakva ce reakcija biti pa da nekako izvuku titulu na kvarno bez odigrane utakmice, jer na terenu nisu imali sanse. realno mogu da pobede samo u podgorici gde nikada nisu bili regularni uslovi. setimo se samo finala sa partizanom koje je buducnost onomad dobila. igrace su prskali mokracom spricevima u toku utakmice!!
    (kimi, 23. april 2019 08:27)

    # Link komentara

  107. "Hajde dođi, hajde vrati se Jasmina,

    Znam da mene još u tvome srcu ima,

    Hajde dođi, hajde vrati se Jasmina,

    Budi moja, budi kao što si bila..."
     (Srđan M, 23. april 2019 08:19)

    # Link komentara

  108. Zabrana igranja evrolige bila bi primerena kazna
    (marko, 23. april 2019 07:57)

    Ostoja, ti li si ?!
     (Tito partija crno bela SNS armija, 23. april 2019 08:19)

    # Link komentara

  109. Placi,voli,moli..tu pomoci nema..3tekme +100 i oni nesto pricaju,namate obraza ni mu..,plus to sto je "linc" bio i u Podgoricuuuu pa nismo kukali,plakali,trazili alibije..budite svesni da smo kao tim puno bolji..pa vi u EL u gostima niste nikog dobili,protiv tri najbolje ekipe u Aba ligi samo ste Cedevitu pobedili u gostima i to uz dosta srece..toliko o tome.
     (igor, 23. april 2019 08:17)

    # Link komentara

  110. Kakvi smo ljudi strasno. Evo citam komentare I vecina ih ih je kao "a sta je bilo u PG"," kakvi ste licemeri". Nikako mi nije jasno kako ljude ovde nije sramota da se desi nesto I slicno onome sto se desilo u PG. Umesto da ljudi dodju da navijaju ko ljudi da podrzavaju svoj tim oni su opet poslali onakvu sliku o nama u svet I to vazi I za navijace zvezde I buducnosti. Sve u svemu strasna organizacija I ovako nesto da se desilo u nekim ozbiljnim organizovanim ligama, lige bi odrale kozu s ledja I jednima I drugima, ali ovde ce reci to je Normalno tako treba da se navija.
     (aaaaa, 23. april 2019 08:13)

    # Link komentara

  111. Zivela Crna Gora !
    (Samo Partizan, 23. april 2019 04:27)

    I ti s njima. Samo sto dalje od mene.
     (Toto-ko-tunjo, 23. april 2019 08:13)

    # Link komentara

  112. Igralo se zato sto se i posle vaseg linca igralo eto zasto.
     (4k4.Dex, 23. april 2019 08:10)

    # Link komentara

  113. @Hala se morala isprazniti. Ovo je neregularno, jer igrači Budućnosti nisu mogli da igraju u atmosferi linča. Naročito strani igrači koji pre svega igraju za novac, a ne na život i smrt. 
    (ja, 22. april 2019 23:40) 
    A u Podgorici je bas bila mirna atmosfera, pustali su Zvezdi Baha i Mocarta da se opuste pred utakmicu, tako bese nekako ili...
    (cvarci i kavurma, 23. april 2019 01:27)
    Gazis, i ne objasnjavas. Najbolje tako uce.
     (Toto-ko-tunjo, 23. april 2019 08:10)

    # Link komentara

  114. Zivela Crna Gora !
    (Samo Partizan, 23. april 2019 04:27)

    Da znas da ste isti, š......i !!!
     (UGASENO JSD partizai, 23. april 2019 08:09)

    # Link komentara

  115. roditelji Brisa Tatona najbolje pamte gostoprimstvo ovdasnjih ljudi .
     (laza, 23. april 2019 08:09)

    # Link komentara

  116. Zbog ovakvih stvari vise ne idem na utakmice niti ih gledam na TV.
     (spinks, 23. april 2019 08:06)

    # Link komentara

  117. Utakmica se igrala iz istog razloga iz kog se igrala i treća.
    (ranac, 23. april 2019 08:05)

    # Link komentara

  118. Pa nije vam ovo Beovizija od pre 10 godina kad ste u sred Beograda mislili da ste pametniji
    (Maximus, 23. april 2019 08:03)

    # Link komentara

  119. Zar se tako brzo zaboravila treca utakmica, pljuvanje, pretnje, batinanje... prosla godina!!!! Dokle
    Da se pravdamo bilo kome!
    (pedja, 23. april 2019 08:02)

    # Link komentara

  120. Ljudi, Čović im obećao paklenu atmosferu i održao je obećanje....niko nije očekivao da će Zvezda ovakav protisak da izvrši sa tribina... Sa druge strane MORAČA je godinama bila neosvojiva tvđava samo zbog atmpsfere koja je bila na hranici regularnosti u nekim ne bitnim mečevima ali u važnim mečevima se prelazila granica, bilo je pčjuvanja,psovanja udaranja, sama hala ima neregularan kapacitet, parket se znoji kliže se....godinama je Budućnos bila nepobediva u Morači. Sad su osetili kako je kad dođeš u gostujuću halu i sve što možeš je samo da se namestiš i da ne misliš na bol. Sa druge strane sada su u ekipama poča igrača stranci, pogotovo ovi ameri momci koji skoro da ne osećaju tu srpsko/crnogorsko/bošnjačko/hrvatsku atmosferu, njima to ne znači ništa. Ćak šta više oni potpale masu svojim potezima...
    Jedna stvar upada u oči...Zvezda nije pobegla sa terena, stisli su zube, probali da odigraju ali su izgubili 3.meč.... Ovi su izašli na zagrevanje sa idejom da ako bude frke odustanu od igranja...
    (Miško, 23. april 2019 08:01)

    # Link komentara

  121. “Hrabri i posteni djetici”.
    (Rajko Rajkovic, 23. april 2019 08:01)

    # Link komentara

  122. Ovako: Došli ste s namerom da ne igrate. Provocirali ste s namerom da dodje do incidenta, da delegat i sudije odrade svoje i da su imali razloga oni bi prekinuli meč. Dobili ste 43 razlike. Tišina.
     (Non, 23. april 2019 07:59)

    # Link komentara

  123. Zabrana igranja evrolige bila bi primerena kazna
     (marko, 23. april 2019 07:57)

    # Link komentara

  124. Izađi mala, izađi mala, izaži bar na čas...
     (Mare, 23. april 2019 07:51)

    # Link komentara

  125. Mislim da će se ova Aba liga raspasti kao i bivša nam država, nažalost...
     (Topcina, 23. april 2019 07:51)

    # Link komentara

  126. A bilo je normalno da se igra treća utakmica !?
     (markan, 23. april 2019 07:47)

    # Link komentara

  127. Lepo kaze Carls Barkli- Sto ulazis u frku kad' si slabiji.
     (Mrki, 23. april 2019 07:42)

    # Link komentara

  128. Lincovali, ali rezultatski...
    (lio1881, 23. april 2019 07:40)

    # Link komentara

  129. Da se nisu dešavale razne stvari prošle godine u finalu i ove godine u finalu pa da čovek stvarno bude šokiran dešavanjima u petoj utakmici da razume razlog za neodigravanje utakmice, ali znajući sve prethodno ja ne razumem šta su iz Budućnosti očekivali? Na prvoj utakmici u Beogradu su trojica uklonjeni iz prvih redova zbog vredjanja. Sudije su imale kakvu takvu kontrolu. Na drugoj je proslo sve samo na verbalnim uvredama sa tribina uz prateće novcice. E onda dolazi treća u kojoj je liga toliko pogrešila jer ista nije niti jednog jedinog trenutka prekinuta, a bilo je previše elemenata za to. Budućnost se nije povodom te utakmice oglasila, ali je četvrta prošla znatno mirnije. Liga prosto nije mogla ništa uraditi sa petom utakmicom tojest incidentom pre početka jer nisu ništa ni ranije uradili. Posle utakmica prošla u najboljem redu od svih pet. Ovo sto Budućnost kuka sada je licemerno jer je finale odigrano po njihovoj meri samo nije bilo brejka u prve dve pa da se nadaju nečemu i to je njima ustvari problem jer u petoj sa svojom igrom na strani nisu imali šta da traže.
    (Igra, 23. april 2019 07:39)

    # Link komentara

  130. Atmosferu linča je potpalio Repeša svojim nepromišljenim izjavama novinarima posle prvog meča u Bg. Čovek ne shvata da on nije samo trener već i pedagog koji značajno utiče na ponašanje kako igrača, tako i publike. Izgleda da je negde kupio na trafici tu svoju nazovi trenersku diplomu.
    (Dejan, 23. april 2019 07:37)

    # Link komentara

  131. Kako je bilo u Pod Gorici g. novinari? Linč a.
     (mica iz kafica, 23. april 2019 07:35)

    # Link komentara

  132. Košarka, koja je bila gospodski sport, za razliku od fudbala, postala je isto blato. To Čoviću nikad neću oprostiti,...
    (Rezervni oficir pešadije, 22. april 2019 23:39)

    Košarka nije gospodski sport još od:
    1. Jazina 70-tih godina i povika "Srbe na vrbe",
    2. Utakmice Cibona-Zvezda, kada Zufer Avdija u Zagrebu mora da lomi flaše od kisele vode u svojim rukama i tako odvrati napadačeod fizičkog napada. Početak osamdesetih.
    3. Utakmice Cibona-Zvezda, kada Zvezdini klinci eliminišu Draženovu "kaznenu ekspediciju" u Zagrebu, a Dražen, u poslednjim trenucima susreta gađa sudiju.
    4. Utakmice POP 41-Partizan u Splitu, kada DV sa ekipom Partizana napušta parket tokom 2. poluvremena treće utakmice finala.

    Koliko godina ima rezervni oficir pešadije, kada sve to ne zna?
    (činjenice, 23. april 2019 07:31)

    # Link komentara

  133. Isto su se trebali pitati za trecu itaimicu koju Zvezda nije smela nikako da pobedi... Čudno malo kako vladaju dvostruki aršini u Podgorici. Malo objektivnosti bi bilo dobro.
     (Tek onako usput..., 23. april 2019 07:31)

    # Link komentara

  134. Hala se morala isprazniti. Ovo je neregularno, jer igrači Budućnosti nisu mogli da igraju u atmosferi linča. Naročito strani igrači koji pre svega igraju za novac, a ne na život i smrt.
    (ja, 22. april 2019 23:40)

    Ispraznicemo prva 3 reda iza gostujuce klupe i sedista sa terena iduci put. To je posteno.
     (nista o nicemu, 23. april 2019 07:28)

    # Link komentara

  135. Igralo se iz istih razloga kao i prošle godine.
    (vidim sve, 23. april 2019 07:26)

    # Link komentara

  136. Repesa je kriv za sve,nije ni Bokan zlatan a tek u Podgorici sta se desilo.....
     (Rakun, 23. april 2019 07:24)

    # Link komentara

  137. ja kao navijač Partizana,sam navijao za zvezdu ovog puta..... posebno posle onih utakmica u PG... nisu to vise oni Crnogorci.....sad su nesto drugo.....
     (nellepb, 23. april 2019 07:22)

    # Link komentara

  138. Bitno je da ste vi nas u trećoj utakmici dočekali sa buketima cveća i šampanjcem na terenu. Milina je bila ući u halu u trećoj utakmici, svi te tapši po ramenu, padne i po koji poljubac. Stvarno doček kakav se teško moze ponoviti. To moze samo Milov klub iliti „Milka“
    (nikola1989, 23. april 2019 07:21)

    # Link komentara

  139. Bi u Podgorici - linč, a to je regularno. U Beogradu uzvratno gostoprimstvo i to je uzrok ovako teškog poraza. Naravno da ovo ne podržavam, ovo je bruka i sramota za sport i za jednu i za drugu stranu, ali za sve je kriv dotični trener Budućnosti,(hrvat) koji je na prvoj utakmici pozivao da se brukamo i Crnogorci i mi. Ispali smo glupi.
    (bi, 23. april 2019 07:18)

    # Link komentara

  140. Pitaju se zašto je Repeša izveo tim da igra?Razlog je vrlo jednostavan,izveo tim misleći da nemogu navijači da se smire i da moraju bacati predmete i da će sigurno biti prekid.Kad ono ništa zahvaljujući igri košarkaša i velikoj razlici.Smiriše igrači publiku svaka im čast.
     (Milan, 23. april 2019 06:55)

    # Link komentara

  141. Кад се двоје потуку и због тога стигну на суд, прво што судија пита је-ко је започео тучу! 
    Господо из Титограда што сте тражили то сте и добили! 
    Рекох ли да је Човић стара лисица и да га нећете два пута преварити на исту фору, ето, ко од мача живи од мача и умре! Научите лекцију па ко зна, можда једном опет победите!
    (Црвена звезда 1913, 22. april 2019 23:46)
    Znači, Čović je ovu titulu uzeo kao Bokan prošlu?
     (FMP 2011, 23. april 2019 06:53)

    # Link komentara

  142. @Rezervni oficir pešadije, 22. april 2019 23:39

    Vaš komentar treba upamtiti i citirati.
    (Predrag Zvedaš, 23. april 2019 06:46)

    # Link komentara

  143. Ovde nije rec o srpstvu, bratstvu ili slicnom. Ovde je rec o gomili huligina sa jedne i sa druge strane, o nespremnosti i nezelji i jednog i drugog organizatora da spreci ovakve dogadjaje.
    Huligani nisu patriote, oni su jednostavno huligani.
    Patriotizam se ne pokazuje, patriotizam se zivi i svedoci licnim primerom, a kako je to jedno uzviseno osecanje, ovakva budalastina nema veze sa njim.
     (Milanus - muzicki urednik fontane, 23. april 2019 06:44)

    # Link komentara

  144. ne zna se ko je gori.
     (nikola, 23. april 2019 06:40)

    # Link komentara

  145. Ne znaju da igraju.
     (Dragan, 23. april 2019 06:28)

    # Link komentara

  146. Zašti se nije igralo na neutralnom terenu?
    (zoran, 23. april 2019 06:23)

    # Link komentara

  147. Objektivnost podgorickih medija.Rang Crnogorca koji nije uspio u Beogradu , pa svoj neuspjeh pravda razocaranoj rodbini u nekoj zabiti , gdje se morao vratiti :D

    Da ima imalo obraza , kao sto nema , tekstopisac i njemu slicni , ovo bi pisali vezano za 3. mec.Tada da su uklonjeni iz Morace , svi koji su morali biti odstranjeni zbog ponasanja koje ne prilici sportu , ne bi vidjeli ni 4.utakmicu , samim time se ne bi vracao na mjesto neuspjeha , da dozivi jos jednu rezultatsku sramotu ;) Prvi mec u Podgorici je bio neglediv na RTCG.Prenosio ga ostrasceni navijac i politicki poltron vlasti.Kao da se radi o TV Buducnost , a ne televiziji i prenosu koji mozda mora gledati i neko ko nije njihov simpatizer!?Kako ukidaju sve srpske kanale i kada crnogorski ne prenose neki dogadjaj , dok vecina kablovskih operatera nema Arenu , simpatizeri Zvezde u CG su bili primorani gledati utakmicu i izgasiti ton , sem ako nisu mazohisticki nastrojeni , Sofranca da slusaju , da bi odgledali taj 3.mec!

    Ovako je , moram priznati , iz mog ugla sve ispalo sladje.Sve sto se desilo , velika vecina citalaca ova dva CG medija je apsolutno zasluzila , kao i oni koji se pitaju u ovom KK Komedija.Slobodno neka pisu ovakve tekstove , jer ih vecina u CG niti cita , niti razumije.
    Ovo mu dodje kao saopstenje zombijima koji su se nadali u svoj svojoj mrznji i nerealnosti , da ce biti sto biti ne moze :) Sigurno su uzivali kada su se povukli sa parketa i nadali ko zna cemu iz svega toga...
    (Bookie, 23. april 2019 06:16)

    # Link komentara

  148. Црна Гора и Србија, то је једна фамилија!
     (Вук, 23. april 2019 06:09)

    # Link komentara

  149. Zašto policija nije pohapsila navijače koji su uleteli na teren i napali igrače Budućnosti?
    (Predrag, 22. april 2019 23:50)

    Hajde da se igramo asocijacije. Ja ću napisati nekoliko reči, a ti sam formiraj odgovor. Karađorđe, beskućnik, P=A/t, "Uroš Mišić, jedan je od nas".
     (Zlatko, 23. april 2019 06:02)

    # Link komentara

  150. Pa nismo mi trebali igrati treću utakmicu!
     (Siniša, 23. april 2019 06:01)

    # Link komentara

  151. Ali stani zar I vi to isto niste priredili Zvezdi u PG, ko ono nasrnu na Covica.
     (rade, 23. april 2019 05:59)

    # Link komentara

  152. Kako vas bre nije sramota, pa vama su u trećoj utakmici na stranu pljuvanje, gađanje i sve ostalo sudije svirale kao da igrate rukomet samo da pobedite!
     (Siniša, 23. april 2019 05:59)

    # Link komentara

  153. ja sam crnogoraaac
    (repesa, 23. april 2019 05:53)

    # Link komentara

  154. Ako seješ tako žanješ, nema posle kukanja.
     (Огњен, 23. april 2019 05:19)

    # Link komentara

  155. Bolje se poklopite po usima. Kao Zvijezda je smjela dobit u Podgoricu. I tamo bi ve bar +30 untrecoj utakmici razvalili. Ali dali bi igraci prezivjeli to bi bila klanica. Vi se ne sjecate sto je bilo prije 7 dana slabo ve glava sluzi vas Podoricke novinare. Dje vi je obraz da pisete tako sto ste mislili da cete u BG biti docekani sa aplauzima i crvenim tepihom. Trebali ste prvo kod kuce odradit regularne uslove za odigravanje pa nebi bilo ni cetvrte ni pete utakmice. Ovako sto ste sami zakuvali to vi je samo u BG vraceno sto ste mislili da su se prepali od vase atmosfere u Moraci. E pa prevarili ste se Cikotici ne boji vas se niko jaki ste kad vas je 5-6 hilada protiv 12 igraca. Sramno da nemoze bit sramnije i jos se vi javljate iz Podgorice da komentarisete utakmicu u BG vi ste zbilja dno dna nema u vama nimalo stida a o obrazu necemo ni pricat!
    (Ratko, 23. april 2019 05:03)

    # Link komentara

  156. Ja mislim da su igrači Budućnosti jedini linc videli na terenu jer su pocisceni sa 43 razlike! Toliko od mene
     (marko, 23. april 2019 05:02)

    # Link komentara

  157. Trebali ste majroricu igrati na Islandu.
    (made in Serbia, 23. april 2019 04:42)

    # Link komentara

  158. Zivela Crna Gora !
     (Samo Partizan, 23. april 2019 04:27)

    # Link komentara

  159. "I Zvezda i Buducnost su pali na ispitu organizacije utakmica, a prozivanje na nivou trećeg razreda i unakrsno upiranje prstom ne znam šta treba da postigne. Koliko kod se to nekome ne sviđa, niko ovde nije čist, na ovaj ili onaj način.
    @Snazz"
    Zvezda pala na ogranizaciji utakmice?? Utakmica je FENOMENALNO organizovana. Vratili su im sve ali taman da ne mogu da budu kaznjeni praznjenjem hale. Za sve sto se dogadjalo u Pioniru su imali pokrice da se dogadjalo i u Moraci + tamo je bilo jos gore. U Bg niko nije povredjen a u Pg jeste. Na osnovu cega onda da praznis Pionir kad vec nisi Moracu??
    I kao jagodicu na slag ih oderes 40+ razlike bez svoja dva najbolja igraca!
    (Nele, 23. april 2019 02:46)

    # Link komentara

  160. @Rezervni oficir pešadije

    Majstore, ne lupaj. Dosta više tih bezveznih fora "ko tebe kamenom ti njega hlebom", dokazivanja da nismo isti na našu štetu i ostalih gluposti. Ko mi udari šamar dobiće letvu u glavu. Konačno smo se opametili. Atmosfera u hali nije bila lepa, nije bila sportska, ali to su zaslužili. Zaslužili su i tri puta gore. Ajde sad lepo, lagano u Milogorje.
    (u prolazu, 23. april 2019 02:31)

    # Link komentara

  161. Браћо...
    (Madelianis, 23. april 2019 02:02)

    # Link komentara

  162. Pa što onda ne izgubiste sa 2-3 razlike, šmekeru?
    (Runzo Objektivni, 23. april 2019 01:31)

    # Link komentara

  163. Pa sigurno biste rezultatski bolje prosli da niste izasli na teren (20:0). Nauk za sledeci put.
     (Lord of the Flies, 23. april 2019 01:28)

    # Link komentara

  164. Cestitam Zvezdi na novoj ABA tituli, iako sam navijacica Partizana drago mi je sto je klub iz Srbije ponovo prvak i sto je Evroliga "vracena" u Beograd. Medjutim mora se priznati da dogadjanja i u Beogradu i u POdgorici treba shvatiti krajnje ozbiljno ne samo zbog ABA Lige, vec i zbog cinjenice da uzasan srpski i crnogorski sovinizam iskazan na ovim utakmicama zapravo pokazuje koliko su losi odnosi izmedju Srbije i Crne Gore. Nadam se da ce pauza u takmicenju svima dobro doci, te da ce se ozbiljno razmotriti nacini da se ovakve grozne scene vise nikada ne ponove. Sto se tice politickih odnosa izmedju Beograda i Podgorice, to je druga jos teza i bolnija tema. Ipak da zavrsim post optimisticno, te shodno tome jos jednom cestitke Zvezdi.
    (ketiS, 23. april 2019 01:27)

    # Link komentara

  165. @Hala se morala isprazniti. Ovo je neregularno, jer igrači Budućnosti nisu mogli da igraju u atmosferi linča. Naročito strani igrači koji pre svega igraju za novac, a ne na život i smrt.
    (ja, 22. april 2019 23:40)
    A u Podgorici je bas bila mirna atmosfera, pustali su Zvezdi Baha i Mocarta da se opuste pred utakmicu, tako bese nekako ili...
     (cvarci i kavurma, 23. april 2019 01:27)

    # Link komentara

  166. Kad ste morali da izgubite, mogli ste da izgubite i 10 razlike, ne mora svaki put 40.
    (Komendija, 23. april 2019 01:26)

    # Link komentara

  167. A sta bi prosle godine u PG pa jedva zivu glavu izvukosmo, a ekipa vam je bila slabija za 50%, a nasa za toliko jaca ali nije se moglo ni protiv publike ni protiv sudija i jos koje cega.Ovo je vec vidjeno i na glasanju za evroviziju kad je trebao da ode Srpski a zahvaljujuci glasanju CG odose milogorci, e pa nema vise pojela maca.
    (Baba brka, 23. april 2019 01:13)

    # Link komentara

  168. ahaha, mogao si bar da pokusas da izgubis sa manje od 43 razlike, ako nista. :)
    (vrg, 23. april 2019 00:59)

    # Link komentara

  169. Svaki trener bi posle 100 RAZLIKE u 3 utakmice pobegao glavom bez obzira a ovaj jos drzi predavanje o atmosferi...Pa nisu Zvezdini navijaci davali koseve i drzali za ruke igrace Buducnosti.Znao sam da nije nikakav trener ali nisam znao da je nikakav covek...
     (petar, 23. april 2019 00:57)

    # Link komentara

  170. Sto se mene tice ne Buducnost nego Crna Gora je za vazda OUT . Niti sam fan Zvezde/Partizana niti stranacki orijentisan ali brate sada ste preterali . Sto je najgore nisam ni Srbin ali sam rodjen u Srbiji ali ovakva sr... iz CG nisam ocekivao . Cak i renomirani lekari iz CG sa kojima sam bio na strucnom sastanku 8h pre utakmice su podlegli ovoj kampanji . Ma NULA od cojstva i junastva . PRECRTANI za sva vremena .
    (Kosta, 23. april 2019 00:53)

    # Link komentara

  171. Kako ste sejali tako i žanjete...... 
    (srdjan, 22. april 2019 22:55) 
    Majstore, onda smo isti. Nije pobeda biti veći seronja od njih, već biti gospodin. Košarka, koja je bila gospodski sport, za razliku od fudbala, postala je isto blato. To Čoviću nikad neću oprostiti, može da osvoji i NBA. Košarka je iznad pojedinca, ona je životna filozofija, a najbolje je igraju inteligentni ljudi. Košarka je, ustvari, religija, koja spaja ljude istih vrednosnih sistema i ne prihvata muljatore. Košarka je igra pametnih i iskrenih, a ne varalica i prevaranata. Košarka je karakterna osobina. Košarka je, bezmalo, životni stil. Košarka je ljubav, a ne posao. Košarka je filozofija. Košarka je porodica. Košarka je život.
    (Rezervni oficir pešadije, 22. april 2019 23:39)
    Ja bih da popijem kafu sa tobom i ispričam se a za ove pfff :)))))
     (Dr Dlok, 23. april 2019 00:52)

    # Link komentara

  172. U normalnim uslovima, ne bi uopste bilo pete utakmice, a ni cetvrte. Zvezda je pobedila Buducnost ove sezone i u prijateljskim i u ligi i u finalu. 2 utakmice ovde su dobijene po 40 razlike, sto dovoljno govori o kvalitetu. Tokom lige je taj isti kvalitet dosao do izrazaja i u Podgorici, medjutim u finalu, sampion NBA ne bi pobedio u Podgorici. Znaci prvo tamo zavesti red, izbaciti varvare napolje (cak sami sebe nazivaju varvarima i ponose se time), postaviti regularne uslove i onda igrati. Zvezda je recimo sa Cedevitom igrala gospodske utakmice, zato sto se igralo cisto i isto tako i sudilo. Partizna je sa Vujosevicem isto pokusao na siledzijstvo da dobije, setite se samo kako pecaros udara Dzenkinsa u kontru pesnicom u glavu sa ledja, a sudije ladno sviraju obican faul. Ili onog Murica koji pretrcava pola terena ne bi li udario igraca Zvezde. Kad ABA resi te Indijance, onda cemo moci da gledamo normalne utakmice.
    (Pedja, 23. april 2019 00:49)

    # Link komentara

  173. Ja bih najradije stavio katanac na fudbal a sada i na kosarku. Ljudi, ovo je igra, zabava, a ne rat. U toj IGRI/ZABAVI nekad pobedis, a nekad izgubis.
    I mi i oni smo doveli do toga da jedna utakmica IGRA/ZABAVA, postane maltene ratno stanje: te gadjaju se stolicama, upaljacima, kokicama, pljuju se, ulecu u teren oni kojima tamo nije mesto. Moja cerkica od 5 godina me pita "tata a zasto to rade"? Nisam znao sta da joj odgovorim. Sramota. Sportska priredba? Ma ovo je vise od sramote. Ne znamo da boljem pruzimo ruku, cestitamo i sledeci put da se potrudimo. Bas me briga da je pobedila i Buducnost, seo sam da odgledam kosarku sa detetom, a ono... trebali su da stave gore u coaku zabranjeno za mladje od 18. Ili da emituju snimak i to posle ponoci. Znam da ta IGRA/ZABAVA nekome donosi dosta novca, ali ovo je prevrsilo svaku meru. Stid i sram da bude sve one koji od jedne u osnovi lepe sportske predstave prave varvarsko bojiste nedostojno coveka, kao i one koji su sve to dopustili ili nisu hteli ili mogli da sprece.
     (What about the Dome, 23. april 2019 00:49)

    # Link komentara

  174. placite dusmani!
     (walserberg, 23. april 2019 00:40)

    # Link komentara

  175. DALI STE NORMALNI .... KAKVI STE DOMACINI U PODGORICI ..... DEKLASIRANI STE
     (varga stevan, 23. april 2019 00:40)

    # Link komentara

  176. Naravno da niste smeli. Ko sto mi nismo u podgorici vi ne smete ovde sve je to isto samo je razlika u time sto mi ocepimo 40 razlike a vi nas jedva i da pobedite.
     (4k4.Dex, 23. april 2019 00:38)

    # Link komentara

  177. Znali su oni odlično pre utakmice kako će proći na terenu. Sve ove priče su samo izgovori, koje treba da umilostive sponzora.
    (Millennium, 23. april 2019 00:37)

    # Link komentara

  178. a sta su ocekivali posle onog u podgorici
     (zicer, 23. april 2019 00:37)

    # Link komentara

  179. Zašto policija nije pohapsila navijače koji su uleteli na teren i napali igrače Budućnosti?
    (Predrag, 22. april 2019 23:50)

    Pitaj sina crnogorskog ministra policije.
     (Toto-ko-tunjo, 23. april 2019 00:35)

    # Link komentara

  180. A u Podgorici bilo fenomenalno?Koji kompleksi!
    (Jon Bon Jovi, 22. april 2019 22:56)

    Не. Само лицемерје.
     (Јабучило, 23. april 2019 00:32)

    # Link komentara

  181. Hahahahah Linc linc, njih svaki put lincuju kad je preko cetrdeset
     (rcgmne100, 23. april 2019 00:31)

    # Link komentara

  182. ko zna sta bi bilo mozda ali u podgorici.
     (boban, 23. april 2019 00:29)

    # Link komentara

  183. Nemojte mene ja sam Crnogorac!!!
     (maremare, 23. april 2019 00:29)

    # Link komentara

  184. Svima je jasno šta se ovde desilo. Budućnost je, sem na centru, pojedinačno jača na svim pozicijama, Tomić još nije ni blizu vrhunskog trenera. Tu dolazimo do toga kolika je neznalica Jasmin Repeša i kako su posle prošlogodišnje krađe skupili ekipu, koja ne može da igra ozbiljnu košarku. To su problemi Budućnosti i to što će narednih par dana da pričaju o linču i ostalim glupostima, ne treba nikog da nervira. Naprotiv, treba da nas zabavlja. Ne znam zašto serija nije završena u Podgorici. Sigurno nije zato što Zvezda nije mogla da ih dobije. Malo zamaraju ovakve gluposti, pa predlažem da ako sledeće sezone Zvezda i Partizan mogu da nameste da ne igraju pre finala, to i urade. Bolje da se krljamo između sebe. A i lakše je, ne putuje se. I na kraju, pozdrav za sve srbe iz Crne Gore. Od ovih milogoraca se ništa bolje nije moglo ni očekivati.
    (Đura, 23. april 2019 00:29)

    # Link komentara

  185. Ko vas je lincovao u prvih 5 utakmica koje je Zvezda dobila ove sezone?
     (Ljubisa livac, 23. april 2019 00:28)

    # Link komentara

  186. Dičite se "Čojstvom" i "Junaštvom" ali samo u Podgorici. Van Podgorice ste mali.
    (Predrag Drugi, 23. april 2019 00:24)

    # Link komentara

  187. Nisam srecan zbog ovakve atmosfere, ali realno, sami ste je trazili, uradivsi isto ovo u prvoj utakmici u Podgorici.Sta ste ocekivali, cvece??
     (Mare, 23. april 2019 00:21)

    # Link komentara

  188. @Vele
    I čemu onda regularni deo? Celu sezonu možeš izgubiti u jednoj utakmici, da ne govorimo o tome da CZ ili partizan na terenu zarade domaćinstvo i za najvećeg rivala. Ko će sprečiti neregularnosti i na fajnal foru?
    Ovaj sistem je dobar, ali kada je sve počelo prošle godine trebalo je poništiti krađu u trećoj utakmici , ili bar igrati četvrtu bez publike i uz regularno suđenje . Za iduću sezonu uvesti odlaganje utakmica i igranje pred praznim tribinama. Vratiti regularnost u takmičenje
     (Milan, 23. april 2019 00:19)

    # Link komentara

  189. Samo ste služili da se odigra maksimalam broj utakmica. Kao i Partizan.Brutalno je Zvezda bolja od obe ekipe.
     (VUK, 23. april 2019 00:18)

    # Link komentara

  190. Ti crnogorski novinari očigledno imaju amneziju. Pa šta je bilo u petak veče u morači. Najgnusnije vredjanje srpskog roda. Treba da se stidite sram vas bilo
     (kiza1, 23. april 2019 00:17)

    # Link komentara

  191. Ja više u Beograd ne bi dolazio. Žao mi je samo što ću službeni auto morati da vratim.
    (Božo, 23. april 2019 00:16)

    # Link komentara

  192. @Predrag
    Pa jos jure da pohapse one sto su upal u Podgorici.
     (POPE, 23. april 2019 00:15)

    # Link komentara

  193. Plačite plačite, muzika za moje uši
    (Hehhehe, 23. april 2019 00:14)

    # Link komentara

  194. Ово није био покушај линча, ово је стварно био линч, Јаско Фијаско је потпуно у праву, јер кад те Звезда напуни са +43 разлике ништа друго није него линч...... кме кме кме ????
    (Кики, 23. april 2019 00:13)

    # Link komentara

  195. Predrag, Tisina tamo grobari!
    (Zvezdasica, 23. april 2019 00:12)

    # Link komentara

  196. A sta ste drugo ocekivali?
    (AlCapo, 23. april 2019 00:11)

    # Link komentara

  197. Jel ovaj to priča o trećoj i četvrtoj utakmici?
     (Bojan, 23. april 2019 00:10)

    # Link komentara

  198. Ne treba braniti huligane koji god da su.
     (doctorWho, 23. april 2019 00:04)

    # Link komentara

  199. ovakve utakmice se igraju na neutralom terenu npr u zagrebu ili skoplju i to bez publike...
    (adje, 23. april 2019 00:04)

    # Link komentara

  200. (Snazz, 22. april 2019 23:22)

    Bitno je ko je prvi počeo, a zna se da su oni prvi počeli sa krađom od prošle godine.
    E ove to nije moglo da prođe jer smo ih razbili sa +40 i to ne jednom nego više puta.
    (Mirko, 23. april 2019 00:03)

    # Link komentara

  201. Pa vi milogorci lepo budite prvi u ligaškom delu, pobedite nas jedno pet puta zaredom, obezbedite prednost domaćeg terena i onda organizuje peti, odlučujući meč u vašoj dvorani (onako lepo, kao što se organizovali prethodna dva. Treći pogotovo). Ne znam gde je problem? ??
     (Zemun79, 23. april 2019 00:03)

    # Link komentara

  202. Bolje da niste izlazili bilo bi samo 20 razlike
     (ljubitelj sudjenja, 23. april 2019 00:03)

    # Link komentara

  203. Dragan J. Vučićević like this.
    (Millennium, 23. april 2019 00:03)

    # Link komentara

  204. Bolje da niste ni izlazili... bilo bi samo 20 razlike :)
     (t-mac, 23. april 2019 00:00)

    # Link komentara

  205. (Subotica, 22. april 2019 23:42) 
    Ti znas da l su se odrekli Srpstva, jesi to procitao u Informeru, Kuriru, saznao na kosarkaskoj utakmici ili ti Salo Pavlovic reko?
    (anica, 22. april 2019 23:49)

    Imali ste Đukanovićev intervju u mnogim novinama pre neki dan, ako te vas nije mrzelo da čitate.
     (Stefan, 22. april 2019 23:59)

    # Link komentara

  206. Zivjele Srbija I Crna Gora!Zivjelo nase milo Srbstvo!!!!
     (mrzovici pljevlja crnogorac, 22. april 2019 23:58)

    # Link komentara

  207. Tri utakmice u Beogradu skoro 100 poena razlike za Zvezdu,toliko o vasem kvalitetu! (Losmi, 22. april 2019 23:11)

    Шта каже дигитрон на твом мобилном? Да ли је 19+38+43=скоро 100 или округло 100?
    (Професор, 22. april 2019 23:58)

    # Link komentara

  208. Možda se meč nije smeo dobiti, ali se smeo izgubiti i sa 5, 10 razlike... međutim nije se moglo.
     (Stefan, 22. april 2019 23:57)

    # Link komentara

  209. Ма шта кажу господа из ЦГ, а зашто се онда играо трећи меч? Наши су остали на терену а не ко ови што провоцирају (гађају лоптом камермана и публику) па онда беже.
     (Воип, 22. april 2019 23:52)

    # Link komentara

  210. Zašto policija nije pohapsila navijače koji su uleteli na teren i napali igrače Budućnosti?
    (Predrag, 22. april 2019 23:50)

    # Link komentara

  211. (Subotica, 22. april 2019 23:42)
    Ti znas da l su se odrekli Srpstva, jesi to procitao u Informeru, Kuriru, saznao na kosarkaskoj utakmici ili ti Salo Pavlovic reko?
     (anica, 22. april 2019 23:49)

    # Link komentara

  212. Кад се двоје потуку и због тога стигну на суд, прво што судија пита је-ко је започео тучу!
    Господо из Титограда што сте тражили то сте и добили!
    Рекох ли да је Човић стара лисица и да га нећете два пута преварити на исту фору, ето, ко од мача живи од мача и умре! Научите лекцију па ко зна, можда једном опет победите!
     (Црвена звезда 1913, 22. april 2019 23:46)

    # Link komentara

  213. Niko iz ABA ( sudijski deo ) ili iz Podgorice nije očekivao da će Zvezda , N.Čović i Beograd pokazati zube !
    O tome se radi - nadali su se reprizi od prošle godine ...
    Ali , eto - čak i Srbi uče na sopstvenim greškama !
    Ima nade za nas , kada na svaki šamar odgovorimo sa DVA,a po mogućstvu i više ! Tek onda će prestati da nas kinje ...ovo bi trebalo da primenimo u svim oblastima života !
    (Treba znati i hteti, 22. april 2019 23:44)

    # Link komentara

  214. reče Njegoš "zlo činiti, od zla se braneći. Tu zločinstva nema nikakvoga"
    (Bijela, 22. april 2019 23:20)

    Dzaba im citiras Njegosa. Njegos je Srbin. Srpstva su se odrekli
     (Subotica, 22. april 2019 23:42)

    # Link komentara

  215. ovoliko halabuke a i jedni drugi u EL mogu samo da budu statisti...ali naravno koga je to jos briga u zemlji kosarke
     (Japi, 22. april 2019 23:41)

    # Link komentara

  216. Pa da se utakmica odigra dozvolio je isti onaj koji je dozvolo da se odigra i treca u Podgorici.
     (POPE, 22. april 2019 23:41)

    # Link komentara

  217. A SAD ADIO !!!
     (mich, 22. april 2019 23:41)

    # Link komentara

  218. Hala se morala isprazniti. Ovo je neregularno, jer igrači Budućnosti nisu mogli da igraju u atmosferi linča. Naročito strani igrači koji pre svega igraju za novac, a ne na život i smrt.
     (ja, 22. april 2019 23:40)

    # Link komentara

  219. Kako ste sejali tako i žanjete......
    (srdjan, 22. april 2019 22:55)
    Majstore, onda smo isti. Nije pobeda biti veći seronja od njih, već biti gospodin. Košarka, koja je bila gospodski sport, za razliku od fudbala, postala je isto blato. To Čoviću nikad neću oprostiti, može da osvoji i NBA. Košarka je iznad pojedinca, ona je životna filozofija, a najbolje je igraju inteligentni ljudi. Košarka je, ustvari, religija, koja spaja ljude istih vrednosnih sistema i ne prihvata muljatore. Košarka je igra pametnih i iskrenih, a ne varalica i prevaranata. Košarka je karakterna osobina. Košarka je, bezmalo, životni stil. Košarka je ljubav, a ne posao. Košarka je filozofija. Košarka je porodica. Košarka je život.
     (Rezervni oficir pešadije, 22. april 2019 23:39)

    # Link komentara

  220. Sto bi rekla moja baba ''ko gubi ima pravo da se ljuti...''
    (Basketas, 22. april 2019 23:39)

    # Link komentara

  221. Ipak, mnogo gore je bilo u Podgorici.
    (Dj, 22. april 2019 23:36)

    # Link komentara

  222. Ovo nije nista u odnosu na ono sto se desavalo prosle godine u Podgorici ne samo u hali vec i hotelu.Pravdaju se da su to radili Bjelopoljci, nebitno je koje bitno je da su radili i da je ove godine vraceno milo za drago.Nije im se zaboravilo.
    (MILOJKO, 22. april 2019 23:34)

    # Link komentara

  223. Neka sad i nas “žestoko” kazne kao vas za 3 utakmicu - sledeće domaćinstvo u ABA ligi da igramo bez prva tri reda publike...
    (Milan, 22. april 2019 23:34)

    # Link komentara

  224. Zvezdini igrači su u istoj atmosferi u Podgorici sve vreme bili na terenu, a junaci su u Beogradu pobegli u svlačionicu i kukali. Tretman je bio isti, a delije su demolirale takozvane junacine. Dobili su istu sportsku atmosferu koju su sami pružili u Podgorici. Tj. Kako seješ, tako i žanješ.
    (Miki, 22. april 2019 23:33)

    # Link komentara

  225. Ja mogu da razumem novinarsko navijanje i sve je to ok dok je pristojno,ali pisati da su uslovi bili neregularni je glupost i glupo opravdanje.
    Sta je bilo neregularno?
    Pa u Titogradu su navijaci usli u teren i krenuli da se obracunaju sa igracima CZ,posekli su nekog iz strucnog staba,sve vreme pljuvali igrace, ali CZ je izasla na teren i odigrala obe utakmice.
    A sta je to bilo u Bgd?
    Ko je uopste u Bgd usao u teren,ko je napao bilo koga iz Titograda?
    Niko.
    A ako nmz da istrpite navijanje onda ne treba ni da dolazite na utakmicu,slazem se,bolje je izgubiti sl.rezultatom - 20, nego skoro 50.
    To sto razlika na semaforu boli i sto Titograd sada to pravda neregularnim uslovima je glupost,nije vredno pomena,ovakve iste uslove,bez ikakve razlike, su imali i Real iil Barsa,Fener,Asvel,Partizan ili Valensija...
    Niko vama nije branio da igrate a i kako sam gledao,igrali ste, samo sto ste lose igrali...
    Prosto ste nadigrani i demolirani i to bez 2 igraca CZ koji daju oko 20 do 30 p po utakmici...
     (C i n i k, 22. april 2019 23:33)

    # Link komentara

  226. Nije mi jasno sta ste ocekivali nakon utakmice broj 3 u podgorici da budete docekani sa cvecem mozda. Ne opravdavam ni jedne i druge, ali ako vec hoces da moralises o atmosferi, nije u redu da se ponasas kao da je u podgorici bilo nesto bolje. Na kraju krajeva, ako izgubis utakmicu 43 razlike, po meni nemas pravo ni na jedno opravdanje.
    (Zvezda, 22. april 2019 23:31)

    # Link komentara

  227. Treba da se na neki nacin opravda debakl ubedljivo najskupljeg tima u ABA ligi.
    (Zvezdasica, 22. april 2019 23:31)

    # Link komentara

  228. Umesto da bude spektakl ova finalna serija se pretvorila u ogavnu nesportsku atmosferu i ovde i u Podgorici strasno. Da se peta utakmica dole igrala Buducnost bi pobedila jer gostujuci igraci ne mogu dati svoj maksimum zbog svega oko terena izgubi se fokus koncetracija i ne mogu nista da pogode videli ste Zvezdu dolenije licila na sebe. Zbog svega ovoga najpametnije je vratiti final four jeste nepravedno prema prvoplasiranom tokom regularnog dela sezone ali bi se izbeglo ovo divljastvo
    (Vele, 22. april 2019 23:30)

    # Link komentara

  229. Ovo je samo reakcija na vaše poteze sa treće utakmice,čisto da znate sa kim imate posla.A to što niste smeli da dobijete...niste smeli ni 3. ni 4.pa ste dobili,svi znamo kako a ovde da ste igrali do 1.maja ne bi dobili,kao što ne bi ni bilo gde na neutralnom terenu.Ako te neko nakanta u tri utakmice sa 100 razlike,tu nema priče,ni žalopojki jer je kvalitet itekako vidljiv.
    (Realno, 22. april 2019 23:30)

    # Link komentara

  230. Prijatelju moj razbili smo vas, kraj price... Mani se navijaca i ne peri sebe...43 razlike aloooooo
     (boki sm, 22. april 2019 23:29)

    # Link komentara

  231. Mnogo nesto koristite tu rec linc, nisam siguran da znate sta znaci.
     (Azer, 22. april 2019 23:27)

    # Link komentara

  232. Kad u Podgorici policija drzi navijaca kako bi ga drugi bili je verovatno regularno. Ok, ko gubi ima pravo da se ljuti ali me nervira cinjenica da danas u eri modernih tehnologija kad smo svi mogli da vidimo sta se desavalo u Beogradu a sta u Podgorici neko moze da izgovori takve lazi. Ni u Beogradu ni u Podgorici nije sve bilo cisto ali nije ni neregularno. Pobedniku cestitke porazenom vise srece sledece godine i tacka.
    (Aca, 22. april 2019 23:26)

    # Link komentara

  233. Gde ste bili sa saopstenjem posle 3 utakmice, eee moji Titogradjani... Bruka ste i sramota.. A za ovu danasnju atmosferu ste sami krivi.. Trazili ste, dobili ste
     (sin ministra koji pljuje, 22. april 2019 23:23)

    # Link komentara

  234. U gorim uslovima igrana treća utakmica pa opet Zvezda ne izgubi 43 razlike. Kako to? Isto je bilo pitanje da li će moći živi da izađu iz hale ako pobede pa opet grizli. Znači može se. Najlakše je sada pravdati klub koji nije uspeo da dobije niti jednu utakmicu na strani sem jedne protiv Cedevite. Jedna utakmica za celu sezonu kada se igrala ozbiljna košarka. Nema opravdanja za ovih 43 poena pa koliko god sada pričali i pisali svašta. Sada je dole problem opravdati toliki bačeni novac u klub koji da je bilo pravde ni Cedevitu ne bi prošao...
    (Ono, 22. april 2019 23:22)

    # Link komentara

  235. (docelanus, 22. april 2019 23:06)

    I Zvezda i Buducnost su pali na ispitu organizacije utakmica, a prozivanje na nivou trećeg razreda i unakrsno upiranje prstom ne znam šta treba da postigne. Koliko kod se to nekome ne sviđa, niko ovde nije čist, na ovaj ili onaj način.
    (Snazz, 22. april 2019 23:22)

    # Link komentara

  236. mene ko srbina sramota
     (nemirko, 22. april 2019 23:22)

    # Link komentara

  237. Prvo, 43 razlike ne sme da izgubi nijedna evroligaska ekipa, drugo, ja ne znam sta je sa ovim hrvatskim trenerima, njima ni jedna ekipa nema srca?!
     (pedja, 22. april 2019 23:21)

    # Link komentara

  238. reče Njegoš "zlo činiti, od zla se braneći. Tu zločinstva nema nikakvoga"
     (Bijela, 22. april 2019 23:20)

    # Link komentara

  239. sve je ovo napravio Repesa u pokusaju da se " spase" posle beogradskih -38
    kada je govorio o pljuvanju.itd..o time pobudjujuci sve najgore na obe strane
    sto se kosarke tice u ovoj seriji nista nije sporno jasno je ko je bolji
     (boris, 22. april 2019 23:20)

    # Link komentara

  240. Ako se zagledate u BUDUCNOST, doci ce te do ZVEZDA...
     (dusan, 22. april 2019 23:18)

    # Link komentara

  241. Izadji mala izadji mala...Buducnost skup bandita sa najgorim poznatim trenerom Evrope.
    Obraz djon!
    Sad se fino Milu pravdajte iz aviona pravo na raport gazdi.
     (Kanidja PG, 22. april 2019 23:17)

    # Link komentara

  242. Legionari s Morace....nema vadjevine,cim maknete iz Podgorice,igrate ko strine..i pucate u rasponu 30 do 50 razlike..Incidente je krenuo NBA Coll...gadjao kamermama...Zvezda nije smela da pusti one supljoglave vajne navijace da prave nered na parketu..No,sto se same utakmice tice..sve bilo max.regularno i cisto..Srbi u Zvezdi..odigrali top..Covic,Simanic,Davidovac,Dobric..od stranaca Odjo,posebno Faje a i srecom Rivers..Beron celo finale u seriji..drzao nivo..zasluzen MVP..
    (Jovan Vukadinovic, 22. april 2019 23:16)

    # Link komentara

  243. Kad uključim auto-tune digne se prašina...
     (Zoran Smederevac, 22. april 2019 23:13)

    # Link komentara

  244. Za razliku od atmosfere i uslova u Podgorici...jelte? he he he
     (Rocky, 22. april 2019 23:12)

    # Link komentara

  245. Izadji mala, izadji mala ojha
    (Milos, 22. april 2019 23:12)

    # Link komentara

  246. Da ste izgubili 4 razlike pa i da shvatim ali 43! Repeša je sam zakuvao u drugoj utakmici kad je potučen do kolena, žalio se na navodni linč da bi skrenuo pažnju sa katastrofalnog poraza i sa svoje odgovornosti! Onda je linč krenuo u prvoj u Podgorici! Daleko da pravdam reakcije Zvezdinih navijača, ali prvi koji treba da se izvini je Repeša a onda boljima da pruži ruku i čestita ovo razmontiranje!
     (cukce, 22. april 2019 23:12)

    # Link komentara

  247. Poslata je jasna poruka svima večeras, nismo dozvolili sebi da nam ukradu titulu i ove godine. Dakle, gospodo, možemo i ovako, uz sve svinjarije oko terena, ili da se samo igra košarka, bez pokušaja sudijskih kradja. Na vama je da odlučite kako ćemo ubuduće.
    Do tada, puno pozdrava svima, Zvezda ode u EL!
    Sportski pozdrav!
    (Sunce Slobode, 22. april 2019 23:12)

    # Link komentara

  248. jer ko zna šta bi bilo i da je do završnice bilo rezultatski uzbudljivo...
    Звезда је добила са 50 разлике. Остале током сеѕоне 20+. Изгубили смо у Титограду пошто смо обе водили са 12+. Дакле, у квалитативном смислу, шансе није имало да нас добијете а камоли да играте неизвесну завршницу.
    И још нешто, мало ме било срамота вечерас али кад сам погледао снимке из Титограда, све ме прошло. Убиј Србина, неопростиво. Браћо, ко нас посвађа?
    (Капетан Мики, 22. april 2019 23:12)

    # Link komentara

  249. ko gubi ima pravo da se ljuti
     (neko, 22. april 2019 23:11)

    # Link komentara

  250. Nimalo objektivnosti. Znaci atmosfera u PG je bila samo PAKLENA iako je bio vatromet ispred hotela u 3 ujutru, igraci pljvani, psovani dok su izlazili na teren, gadjani loptama, likovi se unosili u lice Filipu Covicu i pom. treneru Topicu, ljudi iz uprave gadjani tiplima i srafovima a u BG je PAKLENA i NEREGULARNA jer se dogodilo gotovo isto to.
    (Galpirajuca Pogacica, 22. april 2019 23:11)

    # Link komentara

  251. Ja ne mogu da verujem koliko ljudi ne shvataju Repešino neznanje. Da je Džile imao ovu ekipu odr'o bi nas. Repeša je sve i zakuvao kad je digao frku posle poraza nepričajući o igri gde je isključivi krivac za poraz on sam.
     (Kafir, 22. april 2019 23:11)

    # Link komentara

  252. Линч? Тешка је то ријеч...Искрено спрам онога што је у прошлости знало да се деси на мечевима између Звезде и Партизана ово је ситница...Проблем је овдје што су сукоби етничког (националног) карактера па је све добило још једну додатну димензију.Наравно томе су допринијели Човић и Бокан саопштењима а прије свега Репеша који је циљано потенцирао пљување и линч како би Варвари и ДПС симпатизери у ПГ дочекали на нож играче Звезде и створили исте услове као у БГД.Нажалост било је још и горе него у прва два меча.Вечерас је све то достигло неки врхунац...И све то јер Репеша није људски могао да честита победу и прихвати одговорност за лошу игру своје екипе...Како је све почело? Ма колико медији у ЦГ бранили свој клуб,играче и навијаче повод за сву негативну атмосферу био је напад на ону породицу само зато што је дијете гласно навијало за Звезду.То је било једино што би се могло назвати линчом у свој овој поремећеној атмосфери...
    (psssst,it is i, Leclerc, 22. april 2019 23:11)

    # Link komentara

  253. Slažem se sa onim delom da im je ovo bilo najgorih dva sata u karijeri - nije lako kada provedeš dva sata u mešalici!
     (Wllaxy, 22. april 2019 23:11)

    # Link komentara

  254. Tri utakmice u Beogradu skoro 100 poena razlike za Zvezdu,toliko o vasem kvalitetu! Sto se tice tribina opet je bila blaza atmosfera za razliku od prve utakmice u Podgorici... Tako da odrzan vam je cas kosarke,vezbajte za dogodine i u medjuvremenu dovedite jos 3-4 nba propaliteta naravno uz pomoc predsednika,pa se vidimo...
     (Losmi, 22. april 2019 23:11)

    # Link komentara

  255. Jel to ovi pricaju o trecem mecu u Podgorici? Znate, onom kada su igraci pljuvani na zagrevanju a strucni stab gadjan SRAFOVIMA?

    Da, sigurno o tome pricaju, nemoguce da je o mecu gde apsolutno niko nije zadobio nikakvu povredu, iako je Kol pokusao jos na zagrevanju da napravi incident i povredi naseg kamermana.

    Iskreno, od svega mi je najvise drago sto ovog puta ni na +40 nismo stali.
    (Sabre, 22. april 2019 23:10)

    # Link komentara

  256. Prva utakmica + 19, druga + 38 obe manje vise bez velikih problema i sada + 43. Ova utakmica jeste bila problematicna zbog onakvog pocetka ali sta da ocekujes posle proslogodisnje serije i trece utakmice u Podgorici? Prosto, prosle godine smo ih docekali kao pravi domacini i dobili sta smo dobili. Ove godine su prve dve prosle isto bez incidenata,bilo je pljuvanja ali nije bilo napada na igrace i onda opet Podgorica... Ruzno i jedno i drugo.....
    (Vetar u ledja.., 22. april 2019 23:09)

    # Link komentara

  257. Koji retard treba da budeš pa da nalaziš opravdnje za ovakvo ponašanje i jednih i drugih. Zvezdaš sam, ali bih pozdravio odluku da u EL ide Cedevita.
    Ni Zvezdini, ni Futurini navijači ne zaslužuju da ugoste najbolje evropske timove!
    (Sremac, 22. april 2019 23:09)

    # Link komentara

  258. Pa nisu morali toliko da se trude da izgube sa 40+, ako se meč nije smeo dobiti.
     (paxy, 22. april 2019 23:09)

    # Link komentara

  259. A igrači Zvezde su kao smeli da dobiju u Titogradu? Već treći meč serije a prvi u Titogradu nije smeo da počne da se igra ali sami ste napisali scenario za film, samo što se promenio režiser dok jure šablon ostao isti.

    Btw ako tako kvalitetni niste smeli dobiti mogli ste bar izgubiti sa nekom pristojnom razlikom...
     (Wllaxy, 22. april 2019 23:09)

    # Link komentara

  260. Pa ako ga već niste smjeli dobiti, niste ga morali ni izgubiti 40 razlike...
    (Faruk Hadžibegić, 22. april 2019 23:07)

    # Link komentara

  261. "Predali su krunu Aba lige" nakon - 100??? Predali nakon -100??? Predali??? -100??? Isplacite se, bice vam lakse!
    (brigate, 22. april 2019 23:07)

    # Link komentara

  262. meni nije jasno zašto Neša Ilić ili Čović posle nasrtaja tokom 3. utakmice u PG nisu povukli ekipu
     (Bijela, 22. april 2019 23:07)

    # Link komentara

  263. Izadji mala, izadji mala... 100 mu gromova ili košova!!!
    (Spale, 22. april 2019 23:07)

    # Link komentara

  264. Cestitke Zvijezdi, zasluzeno je dobila a Buducnost cijele sezone ne moze naci igru. Medjutim psihoza i manjak svijesti o licnom primitivizmu u Srbiji je nevjerovatna. Prve dvije utakmice su bile katastrofalne, a ovo veceras je vec za dublju analizu. Poslije pocetnog linca uprava CZ poziva da se ne nasjeda na provokacije? a pjevanje cijelu utakmicu nacionalistickih pjesama? kakve veze Kosovo ima sa kosarkom? i natpisi na albasnskom na klupi Buducnosti... Srbija je crna rupa Evrope i ovim ste to jos jednom potvrdili
    (docelanus, 22. april 2019 23:06)

    # Link komentara

  265. Da niste izašli,bilo bi samo 20 razlike.
     (nemesis, 22. april 2019 23:06)

    # Link komentara

  266. Koje licemerje. Au Podgorici navijači bacali cveće pred igrače Zvezde! Zvezdina je greška što tad nije završila utakmicu i povukla igrače sa terena, kao što su ovi.
     (sk, 22. april 2019 23:06)

    # Link komentara

  267. Реално, Ефемпе вас је кошаркашки понизио. Од вас нисмо видели ништа осим лоших, нерезонских шутева. Основна грешка је отпуштање Џикића. Он овакву дечију кошарку не дозвољава.
     (сећање меморије памћења, 22. april 2019 23:05)

    # Link komentara

  268. Pa kako to isto pitanje niste postavili posle treće utakmice u Podgorici.
     (Šaomi, 22. april 2019 23:05)

    # Link komentara

  269. Nije ih sramota da pišu ovo posle onoga u Podgorici???
    Znači živimo u vreme apsurda
     (zz, 22. april 2019 23:05)

    # Link komentara

  270. Kada izgubis 100 razlike samo o zemeni pelena mozes da pises.
     (Dragon, 22. april 2019 23:04)

    # Link komentara

  271. A zato je Zvezda osvojila titulu??? Ja mislio da je zato sto su u tri meca u BG izgubili sa 100 razlike. Bukvalno!
     (Tanja bomba, 22. april 2019 23:04)

    # Link komentara

  272. ocigledno smo samo mi videli ono u trecoj utakmici gde se unosilo covicu topicu i ostalima u lice i pljuvalo .. skakalo preko ograde
    ne opravdam ni jedne ni fruge otisle je sve ovo van grabica sporta ali najgore je lazno moralisanje .. izgubili ste 100 razlike alo 100 u 3 tekme .. dovidjenja prijatno da se ne ljubimo
     (bocko, 22. april 2019 23:04)

    # Link komentara

  273. mogu da zamislim sta se desavalo u Podgorici, kada su Zvezdine strance uspeli da motivisu da ovako odigraju.
    (dzivdzan, 22. april 2019 23:03)

    # Link komentara

  274. Sinovi moji sokolovi, izgubili ste u tri utakmice preko 100 razlike.... tacka. Slazem se da se to moze nazvati lincom, ali imajte milosti prema vasim pulenima i sjajnom strucnjaku koji zna da napravi atmosferu svuda osim u svojoj ekipi. Momci, sto se kaze opuvani ste i kraj. Vidimo se sledece godine.
     (aleksaczv, 22. april 2019 23:03)

    # Link komentara

  275. iz CG sam...sve ovo je posledica kao prvo prosle sezone znamo sta je bilo,skandalozne konferencije Repese posle drugog meca i na kraj znamo sto se desavalo u treci mec...na zalost ovo je bilo ocekivano
     (ZPG, 22. april 2019 23:03)

    # Link komentara

  276. Nikakva atmosfera ne moze da bude opravdanje za poraze od 38 i 43 razlike. Zaista je sramota da se to desi u finalu, pogotovo jednoj evroligaskoj ekipi. Mogu navijaci i mediji da kukaju i da se zale koliko god hoce, kao sto je prosle godine Buducnost pokazala da je bolja ukupnim skorom 4:1 za celu sezonu, tako je ove godine i Zvezda pokazala da je ubedljivo jaca - krajnji skor je 6:2 sa kos razlikom skoro +150 u korist CZV. Tu se svaka prica zavrsava. A navijaci i jednih i drugih bespotrebno su divljali i pravili probleme i time bacili veliku senku na ovu finalnu seriju i neverovatnu igru Zvezde, ali sve je zapocelo jos prosle godine u Podgorici.
    (A.J., 22. april 2019 23:03)

    # Link komentara

  277. Primitivizmom na primitivizam primitivaca ka primitivcima i tako to ode život...
     (bob, 22. april 2019 23:03)

    # Link komentara

  278. A ko je sve prvi počeo prošle godine a i večeras? Pa vi Crnogorci, zar ste zaboravili? Ne sećate se prošlogodišnjeg iživljavanja vaše publike u dvomeču u Podgorici. A ne sećete se, izgleda ni ovoga večeras kada je vaš igrač gađao kamermana loptom 45 minuta pre početka meča? Vi ste došli u Beograd da provocirate i da ako se ukaže prilika napustite teren, pošto ste na terenu amateri!
    (Aleksandar, Beograd, 22. april 2019 23:03)

    # Link komentara

  279. Balkansko blato i mulj, na obe strane.
     (adio, 22. april 2019 23:02)

    # Link komentara

  280. Ovi uporno prećutkuju da je sve počelo prošlogodišnjim utakmicama u Podgorici. A ove godine je tamo bilo sve divno i krasno bar po njima.
     (Darbo, 22. april 2019 23:01)

    # Link komentara

  281. e ali ovi samo sto ne napisu da bi dobili mec da nije bilo kasnjenja,a ono izgubili 43 razlike...djetici djetici
    (KingJames, 22. april 2019 23:01)

    # Link komentara

  282. Pa zato sto su se igrali 3 i 4 koji nisu smeli da se dobiju...
     (mich, 22. april 2019 23:01)

    # Link komentara

  283. Da je bilo uzbudljive zavrsnice ili da su eventualno pobedili.. haha pa sinovi u 3 utakmice smo vas oducili od kosarke :)
    (4444, 22. april 2019 23:00)

    # Link komentara

  284. Tužni zvuk najmanje violine na svjet. Pahuljice nežne, Bečki dečaci naši.

    +19 +38 +43 ja više u Beograd ne bi ni dolazio, samo služeni rezultat i aj polako.

    Sve najbolje u ljutoj ali časnoj Miloligi.
     (detektiv kokni kol, 22. april 2019 22:59)

    # Link komentara

  285. ovo moze pisati samo covjek bez stida i srama,nista se nije desilo sto nije vec vidjeno u podgorici zato milogorci sjedite i placite
     (rs, 22. april 2019 22:59)

    # Link komentara

  286. Inace, ovaj nikad skuplji projekat nije pobjedio nijednom u Evropi...
    (Sasa NS, 22. april 2019 22:59)

    # Link komentara

  287. Zašto se igrao treći meč? Prvo to pitanje da se postavi? Zvezda nije smela dole da podigne pehar! Ali bolje vam je posle -100 samo da se pokrijete i gledate vaše dvorište (trener i igrači prvo).
    (Mikula, 22. april 2019 22:59)

    # Link komentara

  288. O kako je dobro, videti vas opet... :)
     (dr Arčibald Rajs, 22. april 2019 22:59)

    # Link komentara

  289. Ne zna se da li ste bili smešniji na utakmici ili posle utakmice.
     (Đura, 22. april 2019 22:59)

    # Link komentara

  290. Prenosite vijest od portala koji je prije meca napisao da je `Sehovic pogodjen sa ciglom` eeej sa ciglom i izbacili neki snimak i sad posle meca su IPAK izbacili obavjestenje uz izvinjenje da to ipak nije bila cigla vec kesa kokica aloooo !? Evo linka [link] To dovoljno govori o objektivnosti tog portala, tacka.
    (Sequla, 22. april 2019 22:59)

    # Link komentara

  291. zasto se igrao treci, odnosno prvi mec u Podgorici posle svega sto se desavalo pre pocetka utakmice, sta kazu mediji iz Podgorice?
    (kum zorzo, 22. april 2019 22:58)

    # Link komentara

  292. U Podgorici bilo fenomenalno.Docek sa cvecem,pogačom i so...
    (Jon Bon Jovi, 22. april 2019 22:58)

    # Link komentara

  293. Kako su podmladak DPS i sinovi ministra policije i ostalih finkcionera Crne Gore docekali kosarkase Zvezde, tako im se i vraca.
    (Milos, 22. april 2019 22:58)

    # Link komentara

  294. Nismo ni mi smeli da pobedimo u Podgorici, pa nismo izgubili 40 razlike, vec dostojanstveno.
    (Jones, 22. april 2019 22:58)

    # Link komentara

  295. U pravu su.
    (Jord4nnnn, 22. april 2019 22:57)

    # Link komentara

  296. A u Podgorici bilo fenomenalno?Koji kompleksi!
    (Jon Bon Jovi, 22. april 2019 22:56)

    # Link komentara

  297. Kako ste sejali tako i žanjete......
     (srdjan, 22. april 2019 22:55)

    # Link komentara