Petak, 19.04.2019.

19:55

Tri decenije od legendarnog zagrevanja Maradone u Minhenu VIDEO

Pre tačno 30 godina, 19. aprila 1989, Dijego Maradona oduševio je svojim zagrevanjem za meč Napolija sa Bajernom u Minhenu.

Izvor: B92

Tri decenije od legendarnog zagrevanja Maradone u Minhenu VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

gru

pre 4 godine

Za 7 godina postigao 81 gol?! Sad se vidi Koliko je Masi veliko, on svake sezone postigne po 50-60 golova zadnjih 10 godina
(Mirko, 19. april 2019 23:39)
Batice da je Maradona upola trenirao kao Mesi izrasle bi mu jos dve noge.Maradona je jedan od najboljih fudbalera svih vremena a covek je bio daleko od profesionalnog sportiste,jer je radio stvari u privatnom zivotu koje Mesi i Ronaldo ne mogu ni da zamisle.E sada mozes da zamislis kakav bi tek on igrac bio da je bio pravi profesionalac.
(Back in Black, 20. april 2019 15:57)

Za razliku od Mesija, Maradona je bio najbolji igrac i motor svake ekipe u kojoj je igrao.
Mesi se pokazao samo u Barseloni, dok je u reprezentaciji skoro pa neprimetan.
Tako da ni u snu, nije moguće porediti ova dva igrača.

mladen nis

pre 4 godine

Tih godina je i Verona bila prvak Italije sa Brigelom i Elkjer Larsenom. Maradona nije igrao “sam” u Napoliju, za drugu titulu je tu bio i Kakera, izmedju ostalih.

aleks

pre 4 godine

jedan jedini car kralj jacina snaga sila.... pa niko nikada kao djego armando maradona.... novi milenijum je sve pokvario ali bukvalno sve....

bocko

pre 4 godine

Oktobar 1982, jedan utorak.Autobus sa igracima Barselone dolazi na Zvezdin stadion da igraci osete teren pred sutrasnju utakmicu.Na pomocnom terenu kod severa Zvezdini igraci treniraju i u tom trenutku preko 20. 000! ljudi svih starosnih doba krece ka Barsinom busu da vide NJEGA!Stvara se neopisiva guzva, trening se prekida,dolazi milicija da uspostavi red, a na treningu na glavnom terenu Maradona je pravio nevidjena cuda.I sutra naravno onaj gol, i sada se najezim kada se setim trenutka grobne tisine, a onda nevidjenog aplauza protivniku.Bio je magnet, i to nekoliko godina pre pune snage.

max

pre 4 godine

Mene zanima zasto se neko sa loptom na glavi ne proseta od gola do gola. Otprilike samo faulom mozes nekome da skines loptu sa glave, zar ne? Ili se ipak dozvoljava gruba igra, guranje? Trebalo bi da mozes da startujes samo na loptu a na necije telo?

Back in Black

pre 4 godine

Za 7 godina postigao 81 gol?! Sad se vidi Koliko je Masi veliko, on svake sezone postigne po 50-60 golova zadnjih 10 godina
(Mirko, 19. april 2019 23:39)
Batice da je Maradona upola trenirao kao Mesi izrasle bi mu jos dve noge.Maradona je jedan od najboljih fudbalera svih vremena a covek je bio daleko od profesionalnog sportiste,jer je radio stvari u privatnom zivotu koje Mesi i Ronaldo ne mogu ni da zamisle.E sada mozes da zamislis kakav bi tek on igrac bio da je bio pravi profesionalac.

pope

pre 4 godine

za ove sto kazu koliko danas Mesi daje golova itd...tada je max broj stranaca u tomu bio 3. U Napoliju Maradona, Kareka i ne secam se treceg. Napoli bez njih samo Italijani i to goli prosek. Porediti broj golova Mesija ili Ronalda u timu sa sve samim superstarovima...?

Bilo jednom

pre 4 godine

Jedan od onih ljudi, cije ime cujes i znas tacno o kome je rec. Bilo je puno majstora u to vreme, ali za ovoga je svako cuo. Druga su to vremena bila. Ziveli smo u Jugoslaviji koja je bila u svom zenitu. Fino vreme, opusteno. Drugacija je bila perspektiva tada, bese i drugaciji fudbal. Igralo se obicno za vikend a ne ko sada. Mogao bih da ga poredim sa Mesijem, ali po pitanju visine, sto je Argentinac i debljine butina koje su brutalne. Ostalo se tesko moze porediti. Pricalo se da je Maradona klopao po tri kile secera pre utakmice. Ne bi bilo cudno kakva je zivotinja bio. Legenda koja zivi. A porici... Pa, zivot je jedan, zivot je zivot!

kladzom do bola

pre 4 godine

po meni najbolji ikada , po mom pokojnom ocu je pele , po mladjim generacijama ovaj moj kaze mesi , a neko kaze ronaldo . Sve u svemu ovi su tate fudbala ., sem sto kad je igrao pele i maradona tad su mesari igraii u odbbrani i bilo je teze i igrati i nabijati statistiku . kako maradona da nabije statistiku kad se tad nije igrala l.sampiona ili l.uefa i milijardu utakmica vec samo na izbacivanje od prvog kola bilo kog takmicenja .

Momak

pre 4 godine

U ono vreme u Italiji su igrali mesari. Slomili su mu nogu. Pored tih mesara, Messi i Ronaldo ne bi prosli ni vlakom. Tko se tada nije rodio, molio bih da ne komentira.

Broj

pre 4 godine

Klip o Maradoni, a pominje se Mesi, zbog cega? Neko kaze otac mi pricao Maradona najbolji, meni isto moj otac pricao da je gledao sve osim Pelea i da bolji od Mesija nema, Maradona je najveci Mesi najbolji.

Robijev gol sa autokomande

pre 4 godine

(Pirke, 20. april 2019 12:09)ovo kao da je pisao neko od 10 godina. Napoli je 80ih u bio u najbolju ruku 5. ekipa u Italiji po kvalitetu, na prvom mestu Sakijev Milan,na drugom Trapatonijev Juventus,Inter sa Nemackim triom,Lazio pa tek onda Napoli . Argentina 86' je bila prosecna reprezentacija, secam se da im niko pred pocetak turnira nije dao ni promila sanse da dodju u cetvrtfinale a kamoli da osvoje.uporedjivati Messija sa Maradonom je smesno , on je od 11. godine pripreman da igra u Krojfovom sistemu, ubrizgavani su mu hormoni rasta i ko zna sta jos ne. Maradona nije bio igrac sistema kao Messi. ima bar 10ak igraca vecih od njega od kada se kotrlja lopta. od ove dvojice danas ,Messi je svakako tehnicki potkovaniji ali je neprilagodljiv i pitanje je dal bi mogao igrati u nekom timu koji se brani sa 11 iza lopte , igra sa malo poseda i gde nema igre izmedju linije vec se napada iz tranzicije. zato glas dajem Portugalcu. kako god Maradona je najveci bez dileme.

Dachazvezda

pre 4 godine

Ovaj narkos nije bio ni najbolji igrac sveta, ligu sampiona nije osvojio, Mesi ima vise golova iz slobodnjaka nego ovaj za 5 godina u Napoliju
(Velicanstveni, 20. april 2019 12:30)

Daj breeee klinci, idite da pijete mleko!!!!
Poredite babe i zabe!!!!

80tih si u timu imao 3 stranca max. danas kad imas 3 domaca igraca u timu si slab i siromasan!!! Poredis Napoli sa 3 stranca i Barsu koja kupi SVE NA SVETU, a od malih nogu svi igraju zajedno!?!??? U timu po 25 stranaca!?!?
Tad se mesarilo, tek za izbijanje noge se davao zuti karton. Danas Mesiju i Ronaldu i duelu pokvare frizuru, dobiju zuti!!! Putovalo se 6 puta duze, komercijalnim letovima... Danas imaju timove nutricionista, lekare, jace nego bilo koje svetske bolnice... specijaliste, kuvare, psihologe,opremu, privatne avione... Internet, veze, kamere!!!
Vi ne znate svet bez neta!!! Maradona napravi magiju, ti to vidis za 3 dana, posle razmene evrokanala!!!! Danas Baloteli prenosi LIVE proslavu gola!?!?!? Tada je to bila ljubav i PRAVI FUDBAL, ovo danas KOMERCIJALA NA MAXIMUMU!!! STATISTICARI!! I u redu..
Vremena se menjaju, al pokazite malo postovanja!!!

tiberije

pre 4 godine

Ljudi ne brukajte se uporedjujuci Mesija i Maradonu. Pa u Argentino ne postoji jedan Argentinac koji će reci da je Mesi bolji. Držite se kladionice

Zvezda

pre 4 godine

pamtiti Mesijevu statistiku za 30 godina? Veliko pitanje, ali za Maradonu ce sigurno cuti.
(partizan, 20. april 2019 11:33)

Mesijevu statistiku ? Hahahahahahahah sto se uhvati bas za vanzemaljca Mesija, da Mesi hoce statistiku spavao bi u petrcu ko Ronaldo, pojesce te kompleks zvani Mesi. Uzivaj dok Mesi igra, jer to u buducnosti neces imati vise prilike da dozivljavas a verovatno si neki klinac, ti znas sta je Maradona radio i kakva je atmosfera bila ne brukaj se!

Pirke

pre 4 godine

El pibe je genije i igrac koji je odigrao najvecu turnisrku simultanku u istoriji velikih takmicenja. World cup 86-e je nesto neponovljivo. I po mojem misljenju jedan od 3 ili 4 najboljih koje je svet video, ali nije najbolji. Diego je mit , ima dosta stvari koje se preuvelicavaju. Izmedju ostalog Argèntina je bila itekako dobra ekipa te 86, i svi njegovi saigraci su odigrali sjajno i ispratili ga u njegovoj igri. Tu je i to igranje rukom i pitanje je sta bi bilo da je taj gol ponisten. Isto tako, 90-e recimo je odigrao katastrofalno tjrnir, ali je na grbaci saigraca a jos vise srece igrao finale. Napoli je tih godina bio sve samo ne prosecna ekipa. Imali su love i taj tim je bio jeda n od 3 ili 4 najjacih u italiji svih tih godina i logicno je bilo da su nesto i osvojili. Bas ove 89 ako se dobro secam, Maradoni se zvizdalo na Sao Paolu. I o tome se ne prica. Znao je biti van forme i bez gola ili neke dobre partije mesecima. Gledajuci danas Mesija, tog nema. Otprilike su tu negde kvalitetom i talentom, ali je Mesi mnogo mnogo konstantniji pa i uticajniji na igru svog tima. Ono sto radi Mesi danas, verujte mi Maradona nije radio. Tacno je to da je fudbal 80 ih bio grublji ali i znatno sporiji. U ocima argentinaca Maradona ce s pravom biti bozanstvo i najveci, ali u ocima ostatka sveta, po zavrstetku karijere, mislim da nece biti dileme . Mesi je cudo sporta uopste. Nismo mnogi svesni kakvog talenta gledamo i uz Pelea pa i Diega sigurno najbolje sto je svet video.

MP

pre 4 godine

Za 7 godina postigao 81 gol?! Sad se vidi Koliko je Masi veliko, on svake sezone postigne po 50-60 golova zadnjih 10 godina 
(Mirko, 19. april 2019 23:39) 

Nemas ti blage veze sa fudbalom. Od njega si udaljen par svetlosnih godina. Ti si klasican primer kladionicara koji ne gleda fudbal zato sto voli vec da bi pratio kojekave statistike. U ono vreme su odbrambeni igraci bili takvi mesari da je Pepe mala beba za njih. Zamisli sad Mesija ili C. Ronalda da igraju protiv takvih. A kakav bi bio Mesi golgeter da na primer igra za SPAL?

Cvarkov

pre 4 godine

(Pero, 20. april 2019 11:26

I onda dolazimo do stvari o kojoj su na jednoj talijanskoj televiziji diskutovali raznorazni strucnjaci. To je bilo za vreme svetskog u Rusiji a tema je bila zasto danasnje najvece zvezde na velikim turnirima ne pruzaju najbolje partije. I onda su kondicioni treneri, fizoterapeuti koji su radili izmedju ostalog i u Seriji A 80 ih izneli sl podatke. Maradona je pred svetsko u Meksiku 86 odigrao te sezone samo 40 utakmica! A uporedili su Mesija iz 2014 i 2018,i broj utakmica koje je Mesi odigrao je bio cak 61 odnosno 63 ! Preko 20 utakmica je imao npr Mesi u godini svetskog od Maradone.Isto je vazili i za Ronalda. Jel znas sta je odigrati 20 vise utakmica u sezoni? I zbog toga je kvalitet fudbal opao na najvecim tskmicenjima.Mnogo vise utakmica se igra, oni najbolji dolaze iscedjeni, preumorni, teskih nogu i nemaju dovoljno svezine da svetu prikazu najbolje. Lova je kriva za sve. Igraci, klubovi, reprezentacije se sve vise pritiscu da igraju dosta besmislenih utakmica. Isto tako formati mnogih takmicenja su prosireni i ljudsko telo po recima tih strucnjaka tada je sposobno odigrati toliki br utakmica u sezoni, ali sa posledicama. U vreme Maradone a posebno pre, svetsko je imalo vecu tezinu, danas ne. Klupski fudbal dominira. Zvezde su se stedile u godinama velikih takmicenja koje svakako nisu imale toliki utakmica u nogama. Ali bez obzira, Maradona ostaje veliki igrac i majstor, ali mislim da ima i boljih od njega.

Milan

pre 4 godine

Ove mladje generacije samo misle na statistiku, sta je ko osvojio, koliko je dao golova ili koseva, koliko asistencija i sl.
Sport je nesto vise, bar za mene, od same statistike. Sport je i opsti utisak koji neki atleta ostavlja na publiku, sport je i harizma igraca i njegova lucidnost...
Zato je Maradaona Bog fudbala a Mesi/Ronaldo samo najbolji po statistici.
Zato je Dzordan Bog kosarke, koliko god sad neki igraci imali bolje statistike.
Pa i kad smo kod nasih, zato je Dejo "genije" fudbala a Jugovic samo dobar u statistici. Zato je i Drazen "genije" evropske kosarke.

vince carter

pre 4 godine

@Partizan tvoj komentar je sustina..da li ces biti zapamcen za 30 godina ili ces izbledeti. Tome su do sad odoleli Pele,Maradona,Jordan,Muhamed Ali,Tajson i jos neki. Ronaldinjo i Ronaldo iz Brazila su isto postali neka vrsta fenomena samo ne u meri pobrojanih. Ronaldinjo 2002-2006 kakav Messi od 2004!

Velicanstveni

pre 4 godine

Ovaj narkos nije bio ni najbolji igrac sveta, ligu sampiona nije osvojio, Mesi ima vise golova iz slobodnjaka nego ovaj za 5 godina u Napoliju

Jegulja

pre 4 godine

fifa mafijasi su morali 1994. godine da ga uklone sa svetskog i tako sprecili argentinu da se proseta do titule.

jedinstven. najbolji. bog fudbala.

andreas kisser

pre 4 godine

neko je medju komentarima postavio link za ronaldinja i moram reci da sam mnogo vise impresioniran! ovo sto radi maradona stvarno izgleda smekerski, ali imate gomilu onih vunderkindova i zabavljaca po festivalima koji sirom sveta rade to isto u pauzama utakmica ili gde vec. ovo sto radi ronaldinjo je to isto, ALI na utakmici, svojim protivnicima! jedno je zabaviti publiku na treningu, a nesto sasvim drugo raditi to isto okruzen sa tri protivnika na kvadratnom metru, gde mozak mora da radi tri puta brze nego inace. takodje, ovde je dosta izrazena podela na starije koji pamte tek 80te, kada su u jugoslaviji pocele da se malo cesce prenose utakmice stranih prvenstava, i mladjih koji znaju samo za mesija i ronalda. ali zbog cega svi tako olako prelazite preko pelea, koji je igrao u vreme kada je on u jugoslaviji mogao da se gleda uzivo samo na svetskim prvenstvima!? argument da se fudbal tada igrao polu-profeisonalno ne stoji - jer vecina komentatora upravo zali za vremenima kad je fudbal bio "dusevniji". pa kud ces onda veceg uzivanja nego gledati fudbal 60ih, ne samo sa peleom, vec i sa nasim legendama poput dzaje, sekija, vasovica...!? drugo, u to vreme je brazilski klupski fudbal bio na nivou, ako ne i bolji od evropskog, a santos je vazio za najbolji klub na svetu! po svemu sto vidim na crno-belim snimcima, pele na terenu radi sve sto i mesi ili maradona. za mene su pele, dijego, zuba, ronaldinjo i mesi najbolji, a ko je najbolji medju njima je glupo raspravljati!

dragan

pre 4 godine

Sto ne zaveze pertle, moze da padne?!
(Svarozic, 20. april 2019 08:11)

Nece, nisu ravne patike nego su kopacke s kramponima. Plus sto mu je hod kao gazele, nem tu ni trenutak duzeg oslanjanja na jedno stopalo.

шумадинац

pre 4 godine

Од 1994 до 2002 Роналдо Назарио ,од 2002-2004 Роналдињо и од 2004 до данас Меси је наставак твог низа

Lesa

pre 4 godine

Ne mogu ni da zamislim kakav bi nivo dostigao da je bio zasticen kao danasnje zvezde i zvezdice, te da nije podlegao slavi i uzimao narkotike. Takva genijalnost nije vidjena, a vrlo verovatno jos dugo dugo nece ni biti, ako ikada i bude. Tehnicki najsavrseniji igrac koji je ikada dotakao fudbalsku loptu. Osecaj sa loptom, pregled, pas, slobodnjak, jedina mana, ako tako moze da se kaze, mu je bila desna noga, posto je za razliku, od recimo Zizua, bio izraziti levak. Mesi mu jeste nesto najblize po kretnji na terenu, i mozda je nesto brzi ali taj osecaj, i tehnicki nivo, nikada nije dostigao.
Danas neki porede njih dvojicu, izuzimajuci to da Mesi iza sebe ima masineriju moderne Barselone i podrsku nekih od najboljih pojedinaca koji postoje danasnjem u fudbalu. Namerno napominjem moderne, posto je i Maradona igrao za istu, ali Barsa nekada i Barsa nesto kasnije su nemerive. Bilo kako bilo, najveci i najbolji koji je dotakao fudbalsku loptu! Ko Vam je najtezi protivnik protiv kog ste igrali? Maldini: ubedljivo Maradona! Zatim je naveo Ronalda i Zidana, a igrao je protiv mnogih velikana preko dve decenije. Ali izgleda da neki znaju bolje od Maldinija.

dragan

pre 4 godine

Sto ne zaveze pertle, moze da padne?!
(Svarozic, 20. april 2019 08:11)

Nece, nisu ravne patike nego su kopacke s kramponima. Plus sto mu je hod kao gazele, nem tu ni trenutak duzeg oslanjanja na jedno stopalo.

Pero

pre 4 godine

Za 7 godina postigao 81 gol?! Sad se vidi Koliko je Masi veliko, on svake sezone postigne po 50-60 golova zadnjih 10 godina
(Mirko, 19. april 2019 23:39)

Druže već su ti drugi odgovorili zbog čega nisi u pravu, ali evo ti još jedan razlog: broj odigranih utakmica (i klupskih i reprezentativnih)je u Maradonino vreme bio mnogo, mnogo manji. Nije se igralo svaka tri dana, kao NBA.

mr

pre 4 godine

Од 1994 до 2002 Роналдо Назарио ,од 2002-2004 Роналдињо и од 2004 до данас Меси је наставак твог низа
(шумадинац, 20. april 2019 11:04)

Слажем се, само 2002-2007, је ера Роналдиња.

Lesa

pre 4 godine

Ne mogu ni da zamislim kakav bi nivo dostigao da je bio zasticen kao danasnje zvezde i zvezdice, te da nije podlegao slavi i uzimao narkotike. Takva genijalnost nije vidjena, a vrlo verovatno jos dugo dugo nece ni biti, ako ikada i bude. Tehnicki najsavrseniji igrac koji je ikada dotakao fudbalsku loptu. Osecaj sa loptom, pregled, pas, slobodnjak, jedina mana, ako tako moze da se kaze, mu je bila desna noga, posto je za razliku, od recimo Zizua, bio izraziti levak. Mesi mu jeste nesto najblize po kretnji na terenu, i mozda je nesto brzi ali taj osecaj, i tehnicki nivo, nikada nije dostigao.
Danas neki mere njega sa njim, a Mesi iza sebe ima masineriju moderne Barselone i podrsku nekih od najboljih pojedinaca koji postoje danas u fudbalu. Namerno napominjem moderne, posto je i Maradona igrao za nju, ali Barsa nekada i Barsa nesto kasnije su nemerive. Bilo kako bilo, najveci i najbolji koji je dotakao fudbalsku loptu. Ko Vam je njtezi protivnik protiv kog ste igrali, Maldini: ubedljivo Maradona! Pa je onda isao Ronaldo i Zizu, a igrao je protiv mnogih velikana dugo dugo. I onda neki znaju bolje od Maldinija.

partizan

pre 4 godine

Fudbal je danas toliko postao sterilan da je jedina stvar koja je ostala da impresionira ljude, statistika. Atmosfere su postale dosadne, svi timovi igraju jedan isti, trci, dodaj, trci u prostor fudbal, svi igraci su kao bezlicne masine, non stop jedni isti klubovi igraju jedni protiv drugih kao da je NBA. Dan danas se pamti Maradonina harizma i ruka protiv Engleza, a da li ce klinci ,koji jos nisu rodjeni, pamtiti Mesijevu statistiku za 30 godina? Veliko pitanje, ali za Maradonu ce sigurno cuti.

Bassista

pre 4 godine

Definitvno najbolji fudbaler koga sam uzivo gledao, a gledao sam i Mesija. Isto ovo je radio pred polufinale Italija - Argentina u njegovom Napulju 1990. To polufinale je trebala da igra Jugoslavija ali to je neka druga priča... Najlepši momenat u fudbalu kome sam uzivo prisustvovso je njegov gol Diki na Marakani i ovacije svih prisutnih!

agent mahoun

pre 4 godine

Koliko je fudbal nekad bio veliki.

Muzika je isto bila mnogooo bolja.

Najbolji igrač u istoriji igra kup uefa. Mislite o tome

Profesor BG

pre 4 godine

Svaka cast Peleu, tada je fudbal bio hobi, igrao se na poluprofesionalnom nivou. Svaka cast Mesiju i Ronaldu, gde danas pored njih u istoj ekipi postoji jos 10 vrhunskih preplacenih profesionalaca. Međutim, vreme Maradone, Van Bastena, pa sve do vremena Anrija, zasto ne reci i naseg Piksija, je bilo vreme apsolutnog fudbala, gde su iskljucivo fudbalerski kvaliteti bili prioritet. Zato Maradona, jeste najbolji fudbaler svih vremena. Otisao je u Napoli, jedan tada zaista prosecan evropski klub, gde je osim njega, postojao samo jos jedan igrac svetske klase, brazilac Kareka i osvojio je tada najbolju ligu na svetu - Kalco i to dva puta. Neko je u komentaru dobro primetio da je to kao kada bi danas otisao u Fulam i osvojio Peremijer ligu. Takođe, to sto je radio i u dresu Argentine, sa kolikom ljubavlju i strascu i neverovatnim kvalitetom je igrao tada, zaista je nemerljivo sa danasnjim super zvezdama. Uz sve to treba uzeti u obzir da su igraci, posebno napadaci, bili izlozeni jezivo grubim startovima protivnickih igraca zbog potpuno drugacijeg sudijskog kriterijuma. Zato je MARADONA najbolje sto je fudbal imao.

sican

pre 4 godine

Pokojni otac mi je pričao da je ovo jedini fudbaler koji je na Marakani dobio aplauz celog stadiona nakon što je Zvezda primila gol :-)
Umetnik!

Radijator

pre 4 godine

Najjaci utisak mi je to sto se vidi koliko voli fudbal...obucen isto kao i ostali..zagreva se sa loptom i zabavlja se. Bez nekih znakova rukama...poruka na majici i slicinih nebuloza.. samo lopta i Dijego.

misterX

pre 4 godine

Za 7 godina postigao 81 gol?! Sad se vidi Koliko je Masi veliko, on svake sezone postigne po 50-60 golova zadnjih 10 godina
(Mirko, 19. april 2019 23:39

Mirko;
Maradona je sa Napolijem sve osvojio SAM - on SAM je bio tim...dok pored Mesija u timu ima jos 15-ak NAJSKUPLJIH FUDBALERA SVETA !!!

Ili ovako (da ti olaksam);
Zamisli da Mesi ode u Fulham...da li bi Mesi mogao da im obezbedi Titulu u Premier ligi ???
E, upravo to je Maradona uradio - osvojio Titulu SAM !

Mr. White

pre 4 godine

Poezija i esencija fudbala a ne ovo danas... Jeste se drogirao, glupirao, slao losu poruku ali covek je sam osvojio Svetsko prvenstvo i zamalo sa raspalom reprezentacijim uzeo jos jedno

nebojša usa man

pre 4 godine

@ (Mirko, 19. april 2019 23:39)
Dečko, dao je toliko golova u ekipi Napolija u tada najjačoj ligi. Napoli do tada nije ništa osvojio. Da ne zaboravim, pogledaj šta je osvojio sa Argentinom (dosta slabiji saigrači nego danas).

Lazar

pre 4 godine

Postoje oni koji su golgeteri kao sto je cr7 i oni koji kreiraju i menjaju ovu igru kao sto je Maradona, Krojf, Pele, Mesi, Ronaldo, Ronaldinjo. Isto tako i sa trenerima na jednoj strani Murinjo, a na drugoj Saki, Krojf, Ferguson, Mihels. Danasnji fudbal je neuporediv po svemu osim po snazi, pa i to je upitno.

Rumunija '89 je ono sto nam nedostaje

pre 4 godine

Za 7 godina postigao 81 gol?! Sad se vidi Koliko je Masi veliko, on svake sezone postigne po 50-60 golova zadnjih 10 godina
(Mirko, 19. april 2019 23:39)

Gol u italijanskom prvenstvu tada i spanskom danas - kao kos preko celog terena i iz reketa! Porediti ovako nesto moze samo neki klinac koji je fudbal poceo da gleda pre 7-8 godina, ili neko ko odgleda 2-3 utakmice u dekadi!

bradina

pre 4 godine

Postoje 3 legendarna igraca koja su obelezila fudbalsku istoriju:

Pele od 1958 - 1970
Krajf od 1970 - 1982
Maradona od 1982 - 1994

Svi ostali su cetvrti!

PSG

pre 4 godine

Vreme kada su kup UEFA i kup kupova bili ozbiljna i kvalitetna takmičenja. Jedva ispod kup šampiona i bila je čast za bilo koji klub ih osvojiti. Danas veliki klubovi igraju ovu Europa ligu (ili kako se zove) preko one stvar jer moraju a Liga šampiona je postala super liga koju mogu stvarno da ciljaju desetak najbogatih klubova.

Jah

pre 4 godine

Majstor i to pravi. Jedan osrednji klub dovesti do svetskih visina, sa reprezentacijom osvojiti sve i na to su protivnički igrači stene koje smeju i mogu da te udaraju.
Najveći svih vremena bez premca , svaka čast ostalima ali svako ko ga je gledao zna šta znači imati magiju u nogama.
On , Pixi, Mesi, Ronaldo zuba, Ronaldinjo su jednostavno imali magiju kakvi drugi ne dobiju.
Kristijano Ronaldo je suv rad, ali i to se poštuje i zato je u top 10 ali ne i medju prvima.
A zamislite da je Maradona bio zaštićen ko Ronaldo, Mesi , Nejmar. Pa to onda ne bi imao ko da zaustavi

Srdjan

pre 4 godine

Ok Maradona, ali Life is life je soundtrack osamdesetih. Gde god je postojao neki razglas, pre nego što počne predstava ide Life is life. U bioskopu, na utakmicama, na dočeku štafete, pred live nastupe bilo čije obavezan je bio Life is life.
Ej, mladosti...

PSG

pre 4 godine

Za 7 godina postigao 81 gol?! Sad se vidi Koliko je Masi veliko, on svake sezone postigne po 50-60 golova zadnjih 10 godina
(Mirko, 19. april 2019 23:39)
Drugačija vremena. Broj stranaca po ekipama je bio ograničen tako da super timovi kao današnja Barsa nisu postojali. Mesi je čudo ali je lakše dati golove i imati brojke kad njegov klub melje sve redom jer na skoro svakoj poziciji ima najbolje igrače sveta. A i igra se ubrzala, zvezde su zaštićene od sudija... Maradonu ili Ronalda zubu su bukvalno mleli defanzivci.

Siniore Galente

pre 4 godine

Carobnjak umetnik u kopackama,kakva lakoca i lepota,svi istinski ljubitelji fudbala znaju da je najveci svih vremena,cast Peleu!

Ljubisa livac

pre 4 godine

Kakav madjionicar. Zao mi je sto sam bio bas klinac kada je igrao pa ga se i ne secam, osim sa snimaka, a voleo bih da sam tada bio dovoljno star da gledam svaki mec.

JALIJAŠ

pre 4 godine

Idealan... apsolutno svestan svojih mana i kvaliteta. Savršen tajming kad treba biti dobar, a kad đubre. Neće se skoro pojaviti ni sličan igrač.

123

pre 4 godine

Mali, nizak, nabijen, jake grudi, butine i noge...on ovde na ovom klipu uopste nije tu..On cuje samo muziku i u svom je svetu, misli samo na loptu i zagrevanje..Bio je stvarno strasan igrac..

ime

pre 4 godine

Secam se Pixijeve izjave, kad se jednom zaleteo u Maradonu, da se odbio ko od ivicnjak.
Tako izgleda ovaj snimak. Mix snage i umeca.

Da se danas bavi fudbalom, imao bi stilistu, menadzera, ugovor s Niveom, naslovnice u Timesu, fondacije... multimedijalna licnost i superstar ko aktuelni manekeni u kopackama.

ime

pre 4 godine

Secam se Pixijeve izjave, kad se jednom zaleteo u Maradonu, da se odbio ko od ivicnjak.
Tako izgleda ovaj snimak. Mix snage i umeca.

Da se danas bavi fudbalom, imao bi stilistu, menadzera, ugovor s Niveom, naslovnice u Timesu, fondacije... multimedijalna licnost i superstar ko aktuelni manekeni u kopackama.

misterX

pre 4 godine

Za 7 godina postigao 81 gol?! Sad se vidi Koliko je Masi veliko, on svake sezone postigne po 50-60 golova zadnjih 10 godina
(Mirko, 19. april 2019 23:39

Mirko;
Maradona je sa Napolijem sve osvojio SAM - on SAM je bio tim...dok pored Mesija u timu ima jos 15-ak NAJSKUPLJIH FUDBALERA SVETA !!!

Ili ovako (da ti olaksam);
Zamisli da Mesi ode u Fulham...da li bi Mesi mogao da im obezbedi Titulu u Premier ligi ???
E, upravo to je Maradona uradio - osvojio Titulu SAM !

Radijator

pre 4 godine

Najjaci utisak mi je to sto se vidi koliko voli fudbal...obucen isto kao i ostali..zagreva se sa loptom i zabavlja se. Bez nekih znakova rukama...poruka na majici i slicinih nebuloza.. samo lopta i Dijego.

Rumunija '89 je ono sto nam nedostaje

pre 4 godine

Za 7 godina postigao 81 gol?! Sad se vidi Koliko je Masi veliko, on svake sezone postigne po 50-60 golova zadnjih 10 godina
(Mirko, 19. april 2019 23:39)

Gol u italijanskom prvenstvu tada i spanskom danas - kao kos preko celog terena i iz reketa! Porediti ovako nesto moze samo neki klinac koji je fudbal poceo da gleda pre 7-8 godina, ili neko ko odgleda 2-3 utakmice u dekadi!

PSG

pre 4 godine

Za 7 godina postigao 81 gol?! Sad se vidi Koliko je Masi veliko, on svake sezone postigne po 50-60 golova zadnjih 10 godina
(Mirko, 19. april 2019 23:39)
Drugačija vremena. Broj stranaca po ekipama je bio ograničen tako da super timovi kao današnja Barsa nisu postojali. Mesi je čudo ali je lakše dati golove i imati brojke kad njegov klub melje sve redom jer na skoro svakoj poziciji ima najbolje igrače sveta. A i igra se ubrzala, zvezde su zaštićene od sudija... Maradonu ili Ronalda zubu su bukvalno mleli defanzivci.

123

pre 4 godine

Mali, nizak, nabijen, jake grudi, butine i noge...on ovde na ovom klipu uopste nije tu..On cuje samo muziku i u svom je svetu, misli samo na loptu i zagrevanje..Bio je stvarno strasan igrac..

Mr. White

pre 4 godine

Poezija i esencija fudbala a ne ovo danas... Jeste se drogirao, glupirao, slao losu poruku ali covek je sam osvojio Svetsko prvenstvo i zamalo sa raspalom reprezentacijim uzeo jos jedno

Jah

pre 4 godine

Majstor i to pravi. Jedan osrednji klub dovesti do svetskih visina, sa reprezentacijom osvojiti sve i na to su protivnički igrači stene koje smeju i mogu da te udaraju.
Najveći svih vremena bez premca , svaka čast ostalima ali svako ko ga je gledao zna šta znači imati magiju u nogama.
On , Pixi, Mesi, Ronaldo zuba, Ronaldinjo su jednostavno imali magiju kakvi drugi ne dobiju.
Kristijano Ronaldo je suv rad, ali i to se poštuje i zato je u top 10 ali ne i medju prvima.
A zamislite da je Maradona bio zaštićen ko Ronaldo, Mesi , Nejmar. Pa to onda ne bi imao ko da zaustavi

bradina

pre 4 godine

Postoje 3 legendarna igraca koja su obelezila fudbalsku istoriju:

Pele od 1958 - 1970
Krajf od 1970 - 1982
Maradona od 1982 - 1994

Svi ostali su cetvrti!

MP

pre 4 godine

Za 7 godina postigao 81 gol?! Sad se vidi Koliko je Masi veliko, on svake sezone postigne po 50-60 golova zadnjih 10 godina 
(Mirko, 19. april 2019 23:39) 

Nemas ti blage veze sa fudbalom. Od njega si udaljen par svetlosnih godina. Ti si klasican primer kladionicara koji ne gleda fudbal zato sto voli vec da bi pratio kojekave statistike. U ono vreme su odbrambeni igraci bili takvi mesari da je Pepe mala beba za njih. Zamisli sad Mesija ili C. Ronalda da igraju protiv takvih. A kakav bi bio Mesi golgeter da na primer igra za SPAL?

Profesor BG

pre 4 godine

Svaka cast Peleu, tada je fudbal bio hobi, igrao se na poluprofesionalnom nivou. Svaka cast Mesiju i Ronaldu, gde danas pored njih u istoj ekipi postoji jos 10 vrhunskih preplacenih profesionalaca. Međutim, vreme Maradone, Van Bastena, pa sve do vremena Anrija, zasto ne reci i naseg Piksija, je bilo vreme apsolutnog fudbala, gde su iskljucivo fudbalerski kvaliteti bili prioritet. Zato Maradona, jeste najbolji fudbaler svih vremena. Otisao je u Napoli, jedan tada zaista prosecan evropski klub, gde je osim njega, postojao samo jos jedan igrac svetske klase, brazilac Kareka i osvojio je tada najbolju ligu na svetu - Kalco i to dva puta. Neko je u komentaru dobro primetio da je to kao kada bi danas otisao u Fulam i osvojio Peremijer ligu. Takođe, to sto je radio i u dresu Argentine, sa kolikom ljubavlju i strascu i neverovatnim kvalitetom je igrao tada, zaista je nemerljivo sa danasnjim super zvezdama. Uz sve to treba uzeti u obzir da su igraci, posebno napadaci, bili izlozeni jezivo grubim startovima protivnickih igraca zbog potpuno drugacijeg sudijskog kriterijuma. Zato je MARADONA najbolje sto je fudbal imao.

PSG

pre 4 godine

Vreme kada su kup UEFA i kup kupova bili ozbiljna i kvalitetna takmičenja. Jedva ispod kup šampiona i bila je čast za bilo koji klub ih osvojiti. Danas veliki klubovi igraju ovu Europa ligu (ili kako se zove) preko one stvar jer moraju a Liga šampiona je postala super liga koju mogu stvarno da ciljaju desetak najbogatih klubova.

sican

pre 4 godine

Pokojni otac mi je pričao da je ovo jedini fudbaler koji je na Marakani dobio aplauz celog stadiona nakon što je Zvezda primila gol :-)
Umetnik!

Srdjan

pre 4 godine

Ok Maradona, ali Life is life je soundtrack osamdesetih. Gde god je postojao neki razglas, pre nego što počne predstava ide Life is life. U bioskopu, na utakmicama, na dočeku štafete, pred live nastupe bilo čije obavezan je bio Life is life.
Ej, mladosti...

Bassista

pre 4 godine

Definitvno najbolji fudbaler koga sam uzivo gledao, a gledao sam i Mesija. Isto ovo je radio pred polufinale Italija - Argentina u njegovom Napulju 1990. To polufinale je trebala da igra Jugoslavija ali to je neka druga priča... Najlepši momenat u fudbalu kome sam uzivo prisustvovso je njegov gol Diki na Marakani i ovacije svih prisutnih!

JALIJAŠ

pre 4 godine

Idealan... apsolutno svestan svojih mana i kvaliteta. Savršen tajming kad treba biti dobar, a kad đubre. Neće se skoro pojaviti ni sličan igrač.

nebojša usa man

pre 4 godine

@ (Mirko, 19. april 2019 23:39)
Dečko, dao je toliko golova u ekipi Napolija u tada najjačoj ligi. Napoli do tada nije ništa osvojio. Da ne zaboravim, pogledaj šta je osvojio sa Argentinom (dosta slabiji saigrači nego danas).

Siniore Galente

pre 4 godine

Carobnjak umetnik u kopackama,kakva lakoca i lepota,svi istinski ljubitelji fudbala znaju da je najveci svih vremena,cast Peleu!

Lesa

pre 4 godine

Ne mogu ni da zamislim kakav bi nivo dostigao da je bio zasticen kao danasnje zvezde i zvezdice, te da nije podlegao slavi i uzimao narkotike. Takva genijalnost nije vidjena, a vrlo verovatno jos dugo dugo nece ni biti, ako ikada i bude. Tehnicki najsavrseniji igrac koji je ikada dotakao fudbalsku loptu. Osecaj sa loptom, pregled, pas, slobodnjak, jedina mana, ako tako moze da se kaze, mu je bila desna noga, posto je za razliku, od recimo Zizua, bio izraziti levak. Mesi mu jeste nesto najblize po kretnji na terenu, i mozda je nesto brzi ali taj osecaj, i tehnicki nivo, nikada nije dostigao.
Danas neki mere njega sa njim, a Mesi iza sebe ima masineriju moderne Barselone i podrsku nekih od najboljih pojedinaca koji postoje danas u fudbalu. Namerno napominjem moderne, posto je i Maradona igrao za nju, ali Barsa nekada i Barsa nesto kasnije su nemerive. Bilo kako bilo, najveci i najbolji koji je dotakao fudbalsku loptu. Ko Vam je njtezi protivnik protiv kog ste igrali, Maldini: ubedljivo Maradona! Pa je onda isao Ronaldo i Zizu, a igrao je protiv mnogih velikana dugo dugo. I onda neki znaju bolje od Maldinija.

Jegulja

pre 4 godine

fifa mafijasi su morali 1994. godine da ga uklone sa svetskog i tako sprecili argentinu da se proseta do titule.

jedinstven. najbolji. bog fudbala.

agent mahoun

pre 4 godine

Koliko je fudbal nekad bio veliki.

Muzika je isto bila mnogooo bolja.

Najbolji igrač u istoriji igra kup uefa. Mislite o tome

Pero

pre 4 godine

Za 7 godina postigao 81 gol?! Sad se vidi Koliko je Masi veliko, on svake sezone postigne po 50-60 golova zadnjih 10 godina
(Mirko, 19. april 2019 23:39)

Druže već su ti drugi odgovorili zbog čega nisi u pravu, ali evo ti još jedan razlog: broj odigranih utakmica (i klupskih i reprezentativnih)je u Maradonino vreme bio mnogo, mnogo manji. Nije se igralo svaka tri dana, kao NBA.

partizan

pre 4 godine

Fudbal je danas toliko postao sterilan da je jedina stvar koja je ostala da impresionira ljude, statistika. Atmosfere su postale dosadne, svi timovi igraju jedan isti, trci, dodaj, trci u prostor fudbal, svi igraci su kao bezlicne masine, non stop jedni isti klubovi igraju jedni protiv drugih kao da je NBA. Dan danas se pamti Maradonina harizma i ruka protiv Engleza, a da li ce klinci ,koji jos nisu rodjeni, pamtiti Mesijevu statistiku za 30 godina? Veliko pitanje, ali za Maradonu ce sigurno cuti.

Ljubisa livac

pre 4 godine

Kakav madjionicar. Zao mi je sto sam bio bas klinac kada je igrao pa ga se i ne secam, osim sa snimaka, a voleo bih da sam tada bio dovoljno star da gledam svaki mec.

Milan

pre 4 godine

Ove mladje generacije samo misle na statistiku, sta je ko osvojio, koliko je dao golova ili koseva, koliko asistencija i sl.
Sport je nesto vise, bar za mene, od same statistike. Sport je i opsti utisak koji neki atleta ostavlja na publiku, sport je i harizma igraca i njegova lucidnost...
Zato je Maradaona Bog fudbala a Mesi/Ronaldo samo najbolji po statistici.
Zato je Dzordan Bog kosarke, koliko god sad neki igraci imali bolje statistike.
Pa i kad smo kod nasih, zato je Dejo "genije" fudbala a Jugovic samo dobar u statistici. Zato je i Drazen "genije" evropske kosarke.

Lazar

pre 4 godine

Postoje oni koji su golgeteri kao sto je cr7 i oni koji kreiraju i menjaju ovu igru kao sto je Maradona, Krojf, Pele, Mesi, Ronaldo, Ronaldinjo. Isto tako i sa trenerima na jednoj strani Murinjo, a na drugoj Saki, Krojf, Ferguson, Mihels. Danasnji fudbal je neuporediv po svemu osim po snazi, pa i to je upitno.

Back in Black

pre 4 godine

Za 7 godina postigao 81 gol?! Sad se vidi Koliko je Masi veliko, on svake sezone postigne po 50-60 golova zadnjih 10 godina
(Mirko, 19. april 2019 23:39)
Batice da je Maradona upola trenirao kao Mesi izrasle bi mu jos dve noge.Maradona je jedan od najboljih fudbalera svih vremena a covek je bio daleko od profesionalnog sportiste,jer je radio stvari u privatnom zivotu koje Mesi i Ronaldo ne mogu ni da zamisle.E sada mozes da zamislis kakav bi tek on igrac bio da je bio pravi profesionalac.

Lesa

pre 4 godine

Ne mogu ni da zamislim kakav bi nivo dostigao da je bio zasticen kao danasnje zvezde i zvezdice, te da nije podlegao slavi i uzimao narkotike. Takva genijalnost nije vidjena, a vrlo verovatno jos dugo dugo nece ni biti, ako ikada i bude. Tehnicki najsavrseniji igrac koji je ikada dotakao fudbalsku loptu. Osecaj sa loptom, pregled, pas, slobodnjak, jedina mana, ako tako moze da se kaze, mu je bila desna noga, posto je za razliku, od recimo Zizua, bio izraziti levak. Mesi mu jeste nesto najblize po kretnji na terenu, i mozda je nesto brzi ali taj osecaj, i tehnicki nivo, nikada nije dostigao.
Danas neki porede njih dvojicu, izuzimajuci to da Mesi iza sebe ima masineriju moderne Barselone i podrsku nekih od najboljih pojedinaca koji postoje danasnjem u fudbalu. Namerno napominjem moderne, posto je i Maradona igrao za istu, ali Barsa nekada i Barsa nesto kasnije su nemerive. Bilo kako bilo, najveci i najbolji koji je dotakao fudbalsku loptu! Ko Vam je najtezi protivnik protiv kog ste igrali? Maldini: ubedljivo Maradona! Zatim je naveo Ronalda i Zidana, a igrao je protiv mnogih velikana preko dve decenije. Ali izgleda da neki znaju bolje od Maldinija.

Pirke

pre 4 godine

El pibe je genije i igrac koji je odigrao najvecu turnisrku simultanku u istoriji velikih takmicenja. World cup 86-e je nesto neponovljivo. I po mojem misljenju jedan od 3 ili 4 najboljih koje je svet video, ali nije najbolji. Diego je mit , ima dosta stvari koje se preuvelicavaju. Izmedju ostalog Argèntina je bila itekako dobra ekipa te 86, i svi njegovi saigraci su odigrali sjajno i ispratili ga u njegovoj igri. Tu je i to igranje rukom i pitanje je sta bi bilo da je taj gol ponisten. Isto tako, 90-e recimo je odigrao katastrofalno tjrnir, ali je na grbaci saigraca a jos vise srece igrao finale. Napoli je tih godina bio sve samo ne prosecna ekipa. Imali su love i taj tim je bio jeda n od 3 ili 4 najjacih u italiji svih tih godina i logicno je bilo da su nesto i osvojili. Bas ove 89 ako se dobro secam, Maradoni se zvizdalo na Sao Paolu. I o tome se ne prica. Znao je biti van forme i bez gola ili neke dobre partije mesecima. Gledajuci danas Mesija, tog nema. Otprilike su tu negde kvalitetom i talentom, ali je Mesi mnogo mnogo konstantniji pa i uticajniji na igru svog tima. Ono sto radi Mesi danas, verujte mi Maradona nije radio. Tacno je to da je fudbal 80 ih bio grublji ali i znatno sporiji. U ocima argentinaca Maradona ce s pravom biti bozanstvo i najveci, ali u ocima ostatka sveta, po zavrstetku karijere, mislim da nece biti dileme . Mesi je cudo sporta uopste. Nismo mnogi svesni kakvog talenta gledamo i uz Pelea pa i Diega sigurno najbolje sto je svet video.

dragan

pre 4 godine

Sto ne zaveze pertle, moze da padne?!
(Svarozic, 20. april 2019 08:11)

Nece, nisu ravne patike nego su kopacke s kramponima. Plus sto mu je hod kao gazele, nem tu ni trenutak duzeg oslanjanja na jedno stopalo.

Dachazvezda

pre 4 godine

Ovaj narkos nije bio ni najbolji igrac sveta, ligu sampiona nije osvojio, Mesi ima vise golova iz slobodnjaka nego ovaj za 5 godina u Napoliju
(Velicanstveni, 20. april 2019 12:30)

Daj breeee klinci, idite da pijete mleko!!!!
Poredite babe i zabe!!!!

80tih si u timu imao 3 stranca max. danas kad imas 3 domaca igraca u timu si slab i siromasan!!! Poredis Napoli sa 3 stranca i Barsu koja kupi SVE NA SVETU, a od malih nogu svi igraju zajedno!?!??? U timu po 25 stranaca!?!?
Tad se mesarilo, tek za izbijanje noge se davao zuti karton. Danas Mesiju i Ronaldu i duelu pokvare frizuru, dobiju zuti!!! Putovalo se 6 puta duze, komercijalnim letovima... Danas imaju timove nutricionista, lekare, jace nego bilo koje svetske bolnice... specijaliste, kuvare, psihologe,opremu, privatne avione... Internet, veze, kamere!!!
Vi ne znate svet bez neta!!! Maradona napravi magiju, ti to vidis za 3 dana, posle razmene evrokanala!!!! Danas Baloteli prenosi LIVE proslavu gola!?!?!? Tada je to bila ljubav i PRAVI FUDBAL, ovo danas KOMERCIJALA NA MAXIMUMU!!! STATISTICARI!! I u redu..
Vremena se menjaju, al pokazite malo postovanja!!!

vince carter

pre 4 godine

@Partizan tvoj komentar je sustina..da li ces biti zapamcen za 30 godina ili ces izbledeti. Tome su do sad odoleli Pele,Maradona,Jordan,Muhamed Ali,Tajson i jos neki. Ronaldinjo i Ronaldo iz Brazila su isto postali neka vrsta fenomena samo ne u meri pobrojanih. Ronaldinjo 2002-2006 kakav Messi od 2004!

Momak

pre 4 godine

U ono vreme u Italiji su igrali mesari. Slomili su mu nogu. Pored tih mesara, Messi i Ronaldo ne bi prosli ni vlakom. Tko se tada nije rodio, molio bih da ne komentira.

Cvarkov

pre 4 godine

(Pero, 20. april 2019 11:26

I onda dolazimo do stvari o kojoj su na jednoj talijanskoj televiziji diskutovali raznorazni strucnjaci. To je bilo za vreme svetskog u Rusiji a tema je bila zasto danasnje najvece zvezde na velikim turnirima ne pruzaju najbolje partije. I onda su kondicioni treneri, fizoterapeuti koji su radili izmedju ostalog i u Seriji A 80 ih izneli sl podatke. Maradona je pred svetsko u Meksiku 86 odigrao te sezone samo 40 utakmica! A uporedili su Mesija iz 2014 i 2018,i broj utakmica koje je Mesi odigrao je bio cak 61 odnosno 63 ! Preko 20 utakmica je imao npr Mesi u godini svetskog od Maradone.Isto je vazili i za Ronalda. Jel znas sta je odigrati 20 vise utakmica u sezoni? I zbog toga je kvalitet fudbal opao na najvecim tskmicenjima.Mnogo vise utakmica se igra, oni najbolji dolaze iscedjeni, preumorni, teskih nogu i nemaju dovoljno svezine da svetu prikazu najbolje. Lova je kriva za sve. Igraci, klubovi, reprezentacije se sve vise pritiscu da igraju dosta besmislenih utakmica. Isto tako formati mnogih takmicenja su prosireni i ljudsko telo po recima tih strucnjaka tada je sposobno odigrati toliki br utakmica u sezoni, ali sa posledicama. U vreme Maradone a posebno pre, svetsko je imalo vecu tezinu, danas ne. Klupski fudbal dominira. Zvezde su se stedile u godinama velikih takmicenja koje svakako nisu imale toliki utakmica u nogama. Ali bez obzira, Maradona ostaje veliki igrac i majstor, ali mislim da ima i boljih od njega.

dragan

pre 4 godine

Sto ne zaveze pertle, moze da padne?!
(Svarozic, 20. april 2019 08:11)

Nece, nisu ravne patike nego su kopacke s kramponima. Plus sto mu je hod kao gazele, nem tu ni trenutak duzeg oslanjanja na jedno stopalo.

bocko

pre 4 godine

Oktobar 1982, jedan utorak.Autobus sa igracima Barselone dolazi na Zvezdin stadion da igraci osete teren pred sutrasnju utakmicu.Na pomocnom terenu kod severa Zvezdini igraci treniraju i u tom trenutku preko 20. 000! ljudi svih starosnih doba krece ka Barsinom busu da vide NJEGA!Stvara se neopisiva guzva, trening se prekida,dolazi milicija da uspostavi red, a na treningu na glavnom terenu Maradona je pravio nevidjena cuda.I sutra naravno onaj gol, i sada se najezim kada se setim trenutka grobne tisine, a onda nevidjenog aplauza protivniku.Bio je magnet, i to nekoliko godina pre pune snage.

Zvezda

pre 4 godine

pamtiti Mesijevu statistiku za 30 godina? Veliko pitanje, ali za Maradonu ce sigurno cuti.
(partizan, 20. april 2019 11:33)

Mesijevu statistiku ? Hahahahahahahah sto se uhvati bas za vanzemaljca Mesija, da Mesi hoce statistiku spavao bi u petrcu ko Ronaldo, pojesce te kompleks zvani Mesi. Uzivaj dok Mesi igra, jer to u buducnosti neces imati vise prilike da dozivljavas a verovatno si neki klinac, ti znas sta je Maradona radio i kakva je atmosfera bila ne brukaj se!

pope

pre 4 godine

za ove sto kazu koliko danas Mesi daje golova itd...tada je max broj stranaca u tomu bio 3. U Napoliju Maradona, Kareka i ne secam se treceg. Napoli bez njih samo Italijani i to goli prosek. Porediti broj golova Mesija ili Ronalda u timu sa sve samim superstarovima...?

tiberije

pre 4 godine

Ljudi ne brukajte se uporedjujuci Mesija i Maradonu. Pa u Argentino ne postoji jedan Argentinac koji će reci da je Mesi bolji. Držite se kladionice

шумадинац

pre 4 godine

Од 1994 до 2002 Роналдо Назарио ,од 2002-2004 Роналдињо и од 2004 до данас Меси је наставак твог низа

aleks

pre 4 godine

jedan jedini car kralj jacina snaga sila.... pa niko nikada kao djego armando maradona.... novi milenijum je sve pokvario ali bukvalno sve....

mr

pre 4 godine

Од 1994 до 2002 Роналдо Назарио ,од 2002-2004 Роналдињо и од 2004 до данас Меси је наставак твог низа
(шумадинац, 20. april 2019 11:04)

Слажем се, само 2002-2007, је ера Роналдиња.

Robijev gol sa autokomande

pre 4 godine

(Pirke, 20. april 2019 12:09)ovo kao da je pisao neko od 10 godina. Napoli je 80ih u bio u najbolju ruku 5. ekipa u Italiji po kvalitetu, na prvom mestu Sakijev Milan,na drugom Trapatonijev Juventus,Inter sa Nemackim triom,Lazio pa tek onda Napoli . Argentina 86' je bila prosecna reprezentacija, secam se da im niko pred pocetak turnira nije dao ni promila sanse da dodju u cetvrtfinale a kamoli da osvoje.uporedjivati Messija sa Maradonom je smesno , on je od 11. godine pripreman da igra u Krojfovom sistemu, ubrizgavani su mu hormoni rasta i ko zna sta jos ne. Maradona nije bio igrac sistema kao Messi. ima bar 10ak igraca vecih od njega od kada se kotrlja lopta. od ove dvojice danas ,Messi je svakako tehnicki potkovaniji ali je neprilagodljiv i pitanje je dal bi mogao igrati u nekom timu koji se brani sa 11 iza lopte , igra sa malo poseda i gde nema igre izmedju linije vec se napada iz tranzicije. zato glas dajem Portugalcu. kako god Maradona je najveci bez dileme.

kladzom do bola

pre 4 godine

po meni najbolji ikada , po mom pokojnom ocu je pele , po mladjim generacijama ovaj moj kaze mesi , a neko kaze ronaldo . Sve u svemu ovi su tate fudbala ., sem sto kad je igrao pele i maradona tad su mesari igraii u odbbrani i bilo je teze i igrati i nabijati statistiku . kako maradona da nabije statistiku kad se tad nije igrala l.sampiona ili l.uefa i milijardu utakmica vec samo na izbacivanje od prvog kola bilo kog takmicenja .

Velicanstveni

pre 4 godine

Ovaj narkos nije bio ni najbolji igrac sveta, ligu sampiona nije osvojio, Mesi ima vise golova iz slobodnjaka nego ovaj za 5 godina u Napoliju

Bilo jednom

pre 4 godine

Jedan od onih ljudi, cije ime cujes i znas tacno o kome je rec. Bilo je puno majstora u to vreme, ali za ovoga je svako cuo. Druga su to vremena bila. Ziveli smo u Jugoslaviji koja je bila u svom zenitu. Fino vreme, opusteno. Drugacija je bila perspektiva tada, bese i drugaciji fudbal. Igralo se obicno za vikend a ne ko sada. Mogao bih da ga poredim sa Mesijem, ali po pitanju visine, sto je Argentinac i debljine butina koje su brutalne. Ostalo se tesko moze porediti. Pricalo se da je Maradona klopao po tri kile secera pre utakmice. Ne bi bilo cudno kakva je zivotinja bio. Legenda koja zivi. A porici... Pa, zivot je jedan, zivot je zivot!

max

pre 4 godine

Mene zanima zasto se neko sa loptom na glavi ne proseta od gola do gola. Otprilike samo faulom mozes nekome da skines loptu sa glave, zar ne? Ili se ipak dozvoljava gruba igra, guranje? Trebalo bi da mozes da startujes samo na loptu a na necije telo?

gru

pre 4 godine

Za 7 godina postigao 81 gol?! Sad se vidi Koliko je Masi veliko, on svake sezone postigne po 50-60 golova zadnjih 10 godina
(Mirko, 19. april 2019 23:39)
Batice da je Maradona upola trenirao kao Mesi izrasle bi mu jos dve noge.Maradona je jedan od najboljih fudbalera svih vremena a covek je bio daleko od profesionalnog sportiste,jer je radio stvari u privatnom zivotu koje Mesi i Ronaldo ne mogu ni da zamisle.E sada mozes da zamislis kakav bi tek on igrac bio da je bio pravi profesionalac.
(Back in Black, 20. april 2019 15:57)

Za razliku od Mesija, Maradona je bio najbolji igrac i motor svake ekipe u kojoj je igrao.
Mesi se pokazao samo u Barseloni, dok je u reprezentaciji skoro pa neprimetan.
Tako da ni u snu, nije moguće porediti ova dva igrača.

andreas kisser

pre 4 godine

neko je medju komentarima postavio link za ronaldinja i moram reci da sam mnogo vise impresioniran! ovo sto radi maradona stvarno izgleda smekerski, ali imate gomilu onih vunderkindova i zabavljaca po festivalima koji sirom sveta rade to isto u pauzama utakmica ili gde vec. ovo sto radi ronaldinjo je to isto, ALI na utakmici, svojim protivnicima! jedno je zabaviti publiku na treningu, a nesto sasvim drugo raditi to isto okruzen sa tri protivnika na kvadratnom metru, gde mozak mora da radi tri puta brze nego inace. takodje, ovde je dosta izrazena podela na starije koji pamte tek 80te, kada su u jugoslaviji pocele da se malo cesce prenose utakmice stranih prvenstava, i mladjih koji znaju samo za mesija i ronalda. ali zbog cega svi tako olako prelazite preko pelea, koji je igrao u vreme kada je on u jugoslaviji mogao da se gleda uzivo samo na svetskim prvenstvima!? argument da se fudbal tada igrao polu-profeisonalno ne stoji - jer vecina komentatora upravo zali za vremenima kad je fudbal bio "dusevniji". pa kud ces onda veceg uzivanja nego gledati fudbal 60ih, ne samo sa peleom, vec i sa nasim legendama poput dzaje, sekija, vasovica...!? drugo, u to vreme je brazilski klupski fudbal bio na nivou, ako ne i bolji od evropskog, a santos je vazio za najbolji klub na svetu! po svemu sto vidim na crno-belim snimcima, pele na terenu radi sve sto i mesi ili maradona. za mene su pele, dijego, zuba, ronaldinjo i mesi najbolji, a ko je najbolji medju njima je glupo raspravljati!

Broj

pre 4 godine

Klip o Maradoni, a pominje se Mesi, zbog cega? Neko kaze otac mi pricao Maradona najbolji, meni isto moj otac pricao da je gledao sve osim Pelea i da bolji od Mesija nema, Maradona je najveci Mesi najbolji.

mladen nis

pre 4 godine

Tih godina je i Verona bila prvak Italije sa Brigelom i Elkjer Larsenom. Maradona nije igrao “sam” u Napoliju, za drugu titulu je tu bio i Kakera, izmedju ostalih.

Velicanstveni

pre 4 godine

Ovaj narkos nije bio ni najbolji igrac sveta, ligu sampiona nije osvojio, Mesi ima vise golova iz slobodnjaka nego ovaj za 5 godina u Napoliju

Zvezda

pre 4 godine

pamtiti Mesijevu statistiku za 30 godina? Veliko pitanje, ali za Maradonu ce sigurno cuti.
(partizan, 20. april 2019 11:33)

Mesijevu statistiku ? Hahahahahahahah sto se uhvati bas za vanzemaljca Mesija, da Mesi hoce statistiku spavao bi u petrcu ko Ronaldo, pojesce te kompleks zvani Mesi. Uzivaj dok Mesi igra, jer to u buducnosti neces imati vise prilike da dozivljavas a verovatno si neki klinac, ti znas sta je Maradona radio i kakva je atmosfera bila ne brukaj se!

Pirke

pre 4 godine

El pibe je genije i igrac koji je odigrao najvecu turnisrku simultanku u istoriji velikih takmicenja. World cup 86-e je nesto neponovljivo. I po mojem misljenju jedan od 3 ili 4 najboljih koje je svet video, ali nije najbolji. Diego je mit , ima dosta stvari koje se preuvelicavaju. Izmedju ostalog Argèntina je bila itekako dobra ekipa te 86, i svi njegovi saigraci su odigrali sjajno i ispratili ga u njegovoj igri. Tu je i to igranje rukom i pitanje je sta bi bilo da je taj gol ponisten. Isto tako, 90-e recimo je odigrao katastrofalno tjrnir, ali je na grbaci saigraca a jos vise srece igrao finale. Napoli je tih godina bio sve samo ne prosecna ekipa. Imali su love i taj tim je bio jeda n od 3 ili 4 najjacih u italiji svih tih godina i logicno je bilo da su nesto i osvojili. Bas ove 89 ako se dobro secam, Maradoni se zvizdalo na Sao Paolu. I o tome se ne prica. Znao je biti van forme i bez gola ili neke dobre partije mesecima. Gledajuci danas Mesija, tog nema. Otprilike su tu negde kvalitetom i talentom, ali je Mesi mnogo mnogo konstantniji pa i uticajniji na igru svog tima. Ono sto radi Mesi danas, verujte mi Maradona nije radio. Tacno je to da je fudbal 80 ih bio grublji ali i znatno sporiji. U ocima argentinaca Maradona ce s pravom biti bozanstvo i najveci, ali u ocima ostatka sveta, po zavrstetku karijere, mislim da nece biti dileme . Mesi je cudo sporta uopste. Nismo mnogi svesni kakvog talenta gledamo i uz Pelea pa i Diega sigurno najbolje sto je svet video.

misterX

pre 4 godine

Za 7 godina postigao 81 gol?! Sad se vidi Koliko je Masi veliko, on svake sezone postigne po 50-60 golova zadnjih 10 godina
(Mirko, 19. april 2019 23:39

Mirko;
Maradona je sa Napolijem sve osvojio SAM - on SAM je bio tim...dok pored Mesija u timu ima jos 15-ak NAJSKUPLJIH FUDBALERA SVETA !!!

Ili ovako (da ti olaksam);
Zamisli da Mesi ode u Fulham...da li bi Mesi mogao da im obezbedi Titulu u Premier ligi ???
E, upravo to je Maradona uradio - osvojio Titulu SAM !

Cvarkov

pre 4 godine

(Pero, 20. april 2019 11:26

I onda dolazimo do stvari o kojoj su na jednoj talijanskoj televiziji diskutovali raznorazni strucnjaci. To je bilo za vreme svetskog u Rusiji a tema je bila zasto danasnje najvece zvezde na velikim turnirima ne pruzaju najbolje partije. I onda su kondicioni treneri, fizoterapeuti koji su radili izmedju ostalog i u Seriji A 80 ih izneli sl podatke. Maradona je pred svetsko u Meksiku 86 odigrao te sezone samo 40 utakmica! A uporedili su Mesija iz 2014 i 2018,i broj utakmica koje je Mesi odigrao je bio cak 61 odnosno 63 ! Preko 20 utakmica je imao npr Mesi u godini svetskog od Maradone.Isto je vazili i za Ronalda. Jel znas sta je odigrati 20 vise utakmica u sezoni? I zbog toga je kvalitet fudbal opao na najvecim tskmicenjima.Mnogo vise utakmica se igra, oni najbolji dolaze iscedjeni, preumorni, teskih nogu i nemaju dovoljno svezine da svetu prikazu najbolje. Lova je kriva za sve. Igraci, klubovi, reprezentacije se sve vise pritiscu da igraju dosta besmislenih utakmica. Isto tako formati mnogih takmicenja su prosireni i ljudsko telo po recima tih strucnjaka tada je sposobno odigrati toliki br utakmica u sezoni, ali sa posledicama. U vreme Maradone a posebno pre, svetsko je imalo vecu tezinu, danas ne. Klupski fudbal dominira. Zvezde su se stedile u godinama velikih takmicenja koje svakako nisu imale toliki utakmica u nogama. Ali bez obzira, Maradona ostaje veliki igrac i majstor, ali mislim da ima i boljih od njega.

bradina

pre 4 godine

Postoje 3 legendarna igraca koja su obelezila fudbalsku istoriju:

Pele od 1958 - 1970
Krajf od 1970 - 1982
Maradona od 1982 - 1994

Svi ostali su cetvrti!

шумадинац

pre 4 godine

Од 1994 до 2002 Роналдо Назарио ,од 2002-2004 Роналдињо и од 2004 до данас Меси је наставак твог низа

Jegulja

pre 4 godine

fifa mafijasi su morali 1994. godine da ga uklone sa svetskog i tako sprecili argentinu da se proseta do titule.

jedinstven. najbolji. bog fudbala.

Rumunija '89 je ono sto nam nedostaje

pre 4 godine

Za 7 godina postigao 81 gol?! Sad se vidi Koliko je Masi veliko, on svake sezone postigne po 50-60 golova zadnjih 10 godina
(Mirko, 19. april 2019 23:39)

Gol u italijanskom prvenstvu tada i spanskom danas - kao kos preko celog terena i iz reketa! Porediti ovako nesto moze samo neki klinac koji je fudbal poceo da gleda pre 7-8 godina, ili neko ko odgleda 2-3 utakmice u dekadi!

mladen nis

pre 4 godine

Tih godina je i Verona bila prvak Italije sa Brigelom i Elkjer Larsenom. Maradona nije igrao “sam” u Napoliju, za drugu titulu je tu bio i Kakera, izmedju ostalih.

Jah

pre 4 godine

Majstor i to pravi. Jedan osrednji klub dovesti do svetskih visina, sa reprezentacijom osvojiti sve i na to su protivnički igrači stene koje smeju i mogu da te udaraju.
Najveći svih vremena bez premca , svaka čast ostalima ali svako ko ga je gledao zna šta znači imati magiju u nogama.
On , Pixi, Mesi, Ronaldo zuba, Ronaldinjo su jednostavno imali magiju kakvi drugi ne dobiju.
Kristijano Ronaldo je suv rad, ali i to se poštuje i zato je u top 10 ali ne i medju prvima.
A zamislite da je Maradona bio zaštićen ko Ronaldo, Mesi , Nejmar. Pa to onda ne bi imao ko da zaustavi

partizan

pre 4 godine

Fudbal je danas toliko postao sterilan da je jedina stvar koja je ostala da impresionira ljude, statistika. Atmosfere su postale dosadne, svi timovi igraju jedan isti, trci, dodaj, trci u prostor fudbal, svi igraci su kao bezlicne masine, non stop jedni isti klubovi igraju jedni protiv drugih kao da je NBA. Dan danas se pamti Maradonina harizma i ruka protiv Engleza, a da li ce klinci ,koji jos nisu rodjeni, pamtiti Mesijevu statistiku za 30 godina? Veliko pitanje, ali za Maradonu ce sigurno cuti.

MP

pre 4 godine

Za 7 godina postigao 81 gol?! Sad se vidi Koliko je Masi veliko, on svake sezone postigne po 50-60 golova zadnjih 10 godina 
(Mirko, 19. april 2019 23:39) 

Nemas ti blage veze sa fudbalom. Od njega si udaljen par svetlosnih godina. Ti si klasican primer kladionicara koji ne gleda fudbal zato sto voli vec da bi pratio kojekave statistike. U ono vreme su odbrambeni igraci bili takvi mesari da je Pepe mala beba za njih. Zamisli sad Mesija ili C. Ronalda da igraju protiv takvih. A kakav bi bio Mesi golgeter da na primer igra za SPAL?

ime

pre 4 godine

Secam se Pixijeve izjave, kad se jednom zaleteo u Maradonu, da se odbio ko od ivicnjak.
Tako izgleda ovaj snimak. Mix snage i umeca.

Da se danas bavi fudbalom, imao bi stilistu, menadzera, ugovor s Niveom, naslovnice u Timesu, fondacije... multimedijalna licnost i superstar ko aktuelni manekeni u kopackama.

Lazar

pre 4 godine

Postoje oni koji su golgeteri kao sto je cr7 i oni koji kreiraju i menjaju ovu igru kao sto je Maradona, Krojf, Pele, Mesi, Ronaldo, Ronaldinjo. Isto tako i sa trenerima na jednoj strani Murinjo, a na drugoj Saki, Krojf, Ferguson, Mihels. Danasnji fudbal je neuporediv po svemu osim po snazi, pa i to je upitno.

Pero

pre 4 godine

Za 7 godina postigao 81 gol?! Sad se vidi Koliko je Masi veliko, on svake sezone postigne po 50-60 golova zadnjih 10 godina
(Mirko, 19. april 2019 23:39)

Druže već su ti drugi odgovorili zbog čega nisi u pravu, ali evo ti još jedan razlog: broj odigranih utakmica (i klupskih i reprezentativnih)je u Maradonino vreme bio mnogo, mnogo manji. Nije se igralo svaka tri dana, kao NBA.

Radijator

pre 4 godine

Najjaci utisak mi je to sto se vidi koliko voli fudbal...obucen isto kao i ostali..zagreva se sa loptom i zabavlja se. Bez nekih znakova rukama...poruka na majici i slicinih nebuloza.. samo lopta i Dijego.

Broj

pre 4 godine

Klip o Maradoni, a pominje se Mesi, zbog cega? Neko kaze otac mi pricao Maradona najbolji, meni isto moj otac pricao da je gledao sve osim Pelea i da bolji od Mesija nema, Maradona je najveci Mesi najbolji.

agent mahoun

pre 4 godine

Koliko je fudbal nekad bio veliki.

Muzika je isto bila mnogooo bolja.

Najbolji igrač u istoriji igra kup uefa. Mislite o tome

vince carter

pre 4 godine

@Partizan tvoj komentar je sustina..da li ces biti zapamcen za 30 godina ili ces izbledeti. Tome su do sad odoleli Pele,Maradona,Jordan,Muhamed Ali,Tajson i jos neki. Ronaldinjo i Ronaldo iz Brazila su isto postali neka vrsta fenomena samo ne u meri pobrojanih. Ronaldinjo 2002-2006 kakav Messi od 2004!

nebojša usa man

pre 4 godine

@ (Mirko, 19. april 2019 23:39)
Dečko, dao je toliko golova u ekipi Napolija u tada najjačoj ligi. Napoli do tada nije ništa osvojio. Da ne zaboravim, pogledaj šta je osvojio sa Argentinom (dosta slabiji saigrači nego danas).

Milan

pre 4 godine

Ove mladje generacije samo misle na statistiku, sta je ko osvojio, koliko je dao golova ili koseva, koliko asistencija i sl.
Sport je nesto vise, bar za mene, od same statistike. Sport je i opsti utisak koji neki atleta ostavlja na publiku, sport je i harizma igraca i njegova lucidnost...
Zato je Maradaona Bog fudbala a Mesi/Ronaldo samo najbolji po statistici.
Zato je Dzordan Bog kosarke, koliko god sad neki igraci imali bolje statistike.
Pa i kad smo kod nasih, zato je Dejo "genije" fudbala a Jugovic samo dobar u statistici. Zato je i Drazen "genije" evropske kosarke.

Lesa

pre 4 godine

Ne mogu ni da zamislim kakav bi nivo dostigao da je bio zasticen kao danasnje zvezde i zvezdice, te da nije podlegao slavi i uzimao narkotike. Takva genijalnost nije vidjena, a vrlo verovatno jos dugo dugo nece ni biti, ako ikada i bude. Tehnicki najsavrseniji igrac koji je ikada dotakao fudbalsku loptu. Osecaj sa loptom, pregled, pas, slobodnjak, jedina mana, ako tako moze da se kaze, mu je bila desna noga, posto je za razliku, od recimo Zizua, bio izraziti levak. Mesi mu jeste nesto najblize po kretnji na terenu, i mozda je nesto brzi ali taj osecaj, i tehnicki nivo, nikada nije dostigao.
Danas neki mere njega sa njim, a Mesi iza sebe ima masineriju moderne Barselone i podrsku nekih od najboljih pojedinaca koji postoje danas u fudbalu. Namerno napominjem moderne, posto je i Maradona igrao za nju, ali Barsa nekada i Barsa nesto kasnije su nemerive. Bilo kako bilo, najveci i najbolji koji je dotakao fudbalsku loptu. Ko Vam je njtezi protivnik protiv kog ste igrali, Maldini: ubedljivo Maradona! Pa je onda isao Ronaldo i Zizu, a igrao je protiv mnogih velikana dugo dugo. I onda neki znaju bolje od Maldinija.

sican

pre 4 godine

Pokojni otac mi je pričao da je ovo jedini fudbaler koji je na Marakani dobio aplauz celog stadiona nakon što je Zvezda primila gol :-)
Umetnik!

Profesor BG

pre 4 godine

Svaka cast Peleu, tada je fudbal bio hobi, igrao se na poluprofesionalnom nivou. Svaka cast Mesiju i Ronaldu, gde danas pored njih u istoj ekipi postoji jos 10 vrhunskih preplacenih profesionalaca. Međutim, vreme Maradone, Van Bastena, pa sve do vremena Anrija, zasto ne reci i naseg Piksija, je bilo vreme apsolutnog fudbala, gde su iskljucivo fudbalerski kvaliteti bili prioritet. Zato Maradona, jeste najbolji fudbaler svih vremena. Otisao je u Napoli, jedan tada zaista prosecan evropski klub, gde je osim njega, postojao samo jos jedan igrac svetske klase, brazilac Kareka i osvojio je tada najbolju ligu na svetu - Kalco i to dva puta. Neko je u komentaru dobro primetio da je to kao kada bi danas otisao u Fulam i osvojio Peremijer ligu. Takođe, to sto je radio i u dresu Argentine, sa kolikom ljubavlju i strascu i neverovatnim kvalitetom je igrao tada, zaista je nemerljivo sa danasnjim super zvezdama. Uz sve to treba uzeti u obzir da su igraci, posebno napadaci, bili izlozeni jezivo grubim startovima protivnickih igraca zbog potpuno drugacijeg sudijskog kriterijuma. Zato je MARADONA najbolje sto je fudbal imao.

Srdjan

pre 4 godine

Ok Maradona, ali Life is life je soundtrack osamdesetih. Gde god je postojao neki razglas, pre nego što počne predstava ide Life is life. U bioskopu, na utakmicama, na dočeku štafete, pred live nastupe bilo čije obavezan je bio Life is life.
Ej, mladosti...

Mr. White

pre 4 godine

Poezija i esencija fudbala a ne ovo danas... Jeste se drogirao, glupirao, slao losu poruku ali covek je sam osvojio Svetsko prvenstvo i zamalo sa raspalom reprezentacijim uzeo jos jedno

Robijev gol sa autokomande

pre 4 godine

(Pirke, 20. april 2019 12:09)ovo kao da je pisao neko od 10 godina. Napoli je 80ih u bio u najbolju ruku 5. ekipa u Italiji po kvalitetu, na prvom mestu Sakijev Milan,na drugom Trapatonijev Juventus,Inter sa Nemackim triom,Lazio pa tek onda Napoli . Argentina 86' je bila prosecna reprezentacija, secam se da im niko pred pocetak turnira nije dao ni promila sanse da dodju u cetvrtfinale a kamoli da osvoje.uporedjivati Messija sa Maradonom je smesno , on je od 11. godine pripreman da igra u Krojfovom sistemu, ubrizgavani su mu hormoni rasta i ko zna sta jos ne. Maradona nije bio igrac sistema kao Messi. ima bar 10ak igraca vecih od njega od kada se kotrlja lopta. od ove dvojice danas ,Messi je svakako tehnicki potkovaniji ali je neprilagodljiv i pitanje je dal bi mogao igrati u nekom timu koji se brani sa 11 iza lopte , igra sa malo poseda i gde nema igre izmedju linije vec se napada iz tranzicije. zato glas dajem Portugalcu. kako god Maradona je najveci bez dileme.

max

pre 4 godine

Mene zanima zasto se neko sa loptom na glavi ne proseta od gola do gola. Otprilike samo faulom mozes nekome da skines loptu sa glave, zar ne? Ili se ipak dozvoljava gruba igra, guranje? Trebalo bi da mozes da startujes samo na loptu a na necije telo?

Siniore Galente

pre 4 godine

Carobnjak umetnik u kopackama,kakva lakoca i lepota,svi istinski ljubitelji fudbala znaju da je najveci svih vremena,cast Peleu!

PSG

pre 4 godine

Za 7 godina postigao 81 gol?! Sad se vidi Koliko je Masi veliko, on svake sezone postigne po 50-60 golova zadnjih 10 godina
(Mirko, 19. april 2019 23:39)
Drugačija vremena. Broj stranaca po ekipama je bio ograničen tako da super timovi kao današnja Barsa nisu postojali. Mesi je čudo ali je lakše dati golove i imati brojke kad njegov klub melje sve redom jer na skoro svakoj poziciji ima najbolje igrače sveta. A i igra se ubrzala, zvezde su zaštićene od sudija... Maradonu ili Ronalda zubu su bukvalno mleli defanzivci.

Bassista

pre 4 godine

Definitvno najbolji fudbaler koga sam uzivo gledao, a gledao sam i Mesija. Isto ovo je radio pred polufinale Italija - Argentina u njegovom Napulju 1990. To polufinale je trebala da igra Jugoslavija ali to je neka druga priča... Najlepši momenat u fudbalu kome sam uzivo prisustvovso je njegov gol Diki na Marakani i ovacije svih prisutnih!

dragan

pre 4 godine

Sto ne zaveze pertle, moze da padne?!
(Svarozic, 20. april 2019 08:11)

Nece, nisu ravne patike nego su kopacke s kramponima. Plus sto mu je hod kao gazele, nem tu ni trenutak duzeg oslanjanja na jedno stopalo.

mr

pre 4 godine

Од 1994 до 2002 Роналдо Назарио ,од 2002-2004 Роналдињо и од 2004 до данас Меси је наставак твог низа
(шумадинац, 20. april 2019 11:04)

Слажем се, само 2002-2007, је ера Роналдиња.

andreas kisser

pre 4 godine

neko je medju komentarima postavio link za ronaldinja i moram reci da sam mnogo vise impresioniran! ovo sto radi maradona stvarno izgleda smekerski, ali imate gomilu onih vunderkindova i zabavljaca po festivalima koji sirom sveta rade to isto u pauzama utakmica ili gde vec. ovo sto radi ronaldinjo je to isto, ALI na utakmici, svojim protivnicima! jedno je zabaviti publiku na treningu, a nesto sasvim drugo raditi to isto okruzen sa tri protivnika na kvadratnom metru, gde mozak mora da radi tri puta brze nego inace. takodje, ovde je dosta izrazena podela na starije koji pamte tek 80te, kada su u jugoslaviji pocele da se malo cesce prenose utakmice stranih prvenstava, i mladjih koji znaju samo za mesija i ronalda. ali zbog cega svi tako olako prelazite preko pelea, koji je igrao u vreme kada je on u jugoslaviji mogao da se gleda uzivo samo na svetskim prvenstvima!? argument da se fudbal tada igrao polu-profeisonalno ne stoji - jer vecina komentatora upravo zali za vremenima kad je fudbal bio "dusevniji". pa kud ces onda veceg uzivanja nego gledati fudbal 60ih, ne samo sa peleom, vec i sa nasim legendama poput dzaje, sekija, vasovica...!? drugo, u to vreme je brazilski klupski fudbal bio na nivou, ako ne i bolji od evropskog, a santos je vazio za najbolji klub na svetu! po svemu sto vidim na crno-belim snimcima, pele na terenu radi sve sto i mesi ili maradona. za mene su pele, dijego, zuba, ronaldinjo i mesi najbolji, a ko je najbolji medju njima je glupo raspravljati!

tiberije

pre 4 godine

Ljudi ne brukajte se uporedjujuci Mesija i Maradonu. Pa u Argentino ne postoji jedan Argentinac koji će reci da je Mesi bolji. Držite se kladionice

dragan

pre 4 godine

Sto ne zaveze pertle, moze da padne?!
(Svarozic, 20. april 2019 08:11)

Nece, nisu ravne patike nego su kopacke s kramponima. Plus sto mu je hod kao gazele, nem tu ni trenutak duzeg oslanjanja na jedno stopalo.

Lesa

pre 4 godine

Ne mogu ni da zamislim kakav bi nivo dostigao da je bio zasticen kao danasnje zvezde i zvezdice, te da nije podlegao slavi i uzimao narkotike. Takva genijalnost nije vidjena, a vrlo verovatno jos dugo dugo nece ni biti, ako ikada i bude. Tehnicki najsavrseniji igrac koji je ikada dotakao fudbalsku loptu. Osecaj sa loptom, pregled, pas, slobodnjak, jedina mana, ako tako moze da se kaze, mu je bila desna noga, posto je za razliku, od recimo Zizua, bio izraziti levak. Mesi mu jeste nesto najblize po kretnji na terenu, i mozda je nesto brzi ali taj osecaj, i tehnicki nivo, nikada nije dostigao.
Danas neki porede njih dvojicu, izuzimajuci to da Mesi iza sebe ima masineriju moderne Barselone i podrsku nekih od najboljih pojedinaca koji postoje danasnjem u fudbalu. Namerno napominjem moderne, posto je i Maradona igrao za istu, ali Barsa nekada i Barsa nesto kasnije su nemerive. Bilo kako bilo, najveci i najbolji koji je dotakao fudbalsku loptu! Ko Vam je najtezi protivnik protiv kog ste igrali? Maldini: ubedljivo Maradona! Zatim je naveo Ronalda i Zidana, a igrao je protiv mnogih velikana preko dve decenije. Ali izgleda da neki znaju bolje od Maldinija.

Back in Black

pre 4 godine

Za 7 godina postigao 81 gol?! Sad se vidi Koliko je Masi veliko, on svake sezone postigne po 50-60 golova zadnjih 10 godina
(Mirko, 19. april 2019 23:39)
Batice da je Maradona upola trenirao kao Mesi izrasle bi mu jos dve noge.Maradona je jedan od najboljih fudbalera svih vremena a covek je bio daleko od profesionalnog sportiste,jer je radio stvari u privatnom zivotu koje Mesi i Ronaldo ne mogu ni da zamisle.E sada mozes da zamislis kakav bi tek on igrac bio da je bio pravi profesionalac.

aleks

pre 4 godine

jedan jedini car kralj jacina snaga sila.... pa niko nikada kao djego armando maradona.... novi milenijum je sve pokvario ali bukvalno sve....

JALIJAŠ

pre 4 godine

Idealan... apsolutno svestan svojih mana i kvaliteta. Savršen tajming kad treba biti dobar, a kad đubre. Neće se skoro pojaviti ni sličan igrač.

123

pre 4 godine

Mali, nizak, nabijen, jake grudi, butine i noge...on ovde na ovom klipu uopste nije tu..On cuje samo muziku i u svom je svetu, misli samo na loptu i zagrevanje..Bio je stvarno strasan igrac..

Ljubisa livac

pre 4 godine

Kakav madjionicar. Zao mi je sto sam bio bas klinac kada je igrao pa ga se i ne secam, osim sa snimaka, a voleo bih da sam tada bio dovoljno star da gledam svaki mec.

PSG

pre 4 godine

Vreme kada su kup UEFA i kup kupova bili ozbiljna i kvalitetna takmičenja. Jedva ispod kup šampiona i bila je čast za bilo koji klub ih osvojiti. Danas veliki klubovi igraju ovu Europa ligu (ili kako se zove) preko one stvar jer moraju a Liga šampiona je postala super liga koju mogu stvarno da ciljaju desetak najbogatih klubova.

Dachazvezda

pre 4 godine

Ovaj narkos nije bio ni najbolji igrac sveta, ligu sampiona nije osvojio, Mesi ima vise golova iz slobodnjaka nego ovaj za 5 godina u Napoliju
(Velicanstveni, 20. april 2019 12:30)

Daj breeee klinci, idite da pijete mleko!!!!
Poredite babe i zabe!!!!

80tih si u timu imao 3 stranca max. danas kad imas 3 domaca igraca u timu si slab i siromasan!!! Poredis Napoli sa 3 stranca i Barsu koja kupi SVE NA SVETU, a od malih nogu svi igraju zajedno!?!??? U timu po 25 stranaca!?!?
Tad se mesarilo, tek za izbijanje noge se davao zuti karton. Danas Mesiju i Ronaldu i duelu pokvare frizuru, dobiju zuti!!! Putovalo se 6 puta duze, komercijalnim letovima... Danas imaju timove nutricionista, lekare, jace nego bilo koje svetske bolnice... specijaliste, kuvare, psihologe,opremu, privatne avione... Internet, veze, kamere!!!
Vi ne znate svet bez neta!!! Maradona napravi magiju, ti to vidis za 3 dana, posle razmene evrokanala!!!! Danas Baloteli prenosi LIVE proslavu gola!?!?!? Tada je to bila ljubav i PRAVI FUDBAL, ovo danas KOMERCIJALA NA MAXIMUMU!!! STATISTICARI!! I u redu..
Vremena se menjaju, al pokazite malo postovanja!!!

Momak

pre 4 godine

U ono vreme u Italiji su igrali mesari. Slomili su mu nogu. Pored tih mesara, Messi i Ronaldo ne bi prosli ni vlakom. Tko se tada nije rodio, molio bih da ne komentira.

bocko

pre 4 godine

Oktobar 1982, jedan utorak.Autobus sa igracima Barselone dolazi na Zvezdin stadion da igraci osete teren pred sutrasnju utakmicu.Na pomocnom terenu kod severa Zvezdini igraci treniraju i u tom trenutku preko 20. 000! ljudi svih starosnih doba krece ka Barsinom busu da vide NJEGA!Stvara se neopisiva guzva, trening se prekida,dolazi milicija da uspostavi red, a na treningu na glavnom terenu Maradona je pravio nevidjena cuda.I sutra naravno onaj gol, i sada se najezim kada se setim trenutka grobne tisine, a onda nevidjenog aplauza protivniku.Bio je magnet, i to nekoliko godina pre pune snage.

kladzom do bola

pre 4 godine

po meni najbolji ikada , po mom pokojnom ocu je pele , po mladjim generacijama ovaj moj kaze mesi , a neko kaze ronaldo . Sve u svemu ovi su tate fudbala ., sem sto kad je igrao pele i maradona tad su mesari igraii u odbbrani i bilo je teze i igrati i nabijati statistiku . kako maradona da nabije statistiku kad se tad nije igrala l.sampiona ili l.uefa i milijardu utakmica vec samo na izbacivanje od prvog kola bilo kog takmicenja .

Bilo jednom

pre 4 godine

Jedan od onih ljudi, cije ime cujes i znas tacno o kome je rec. Bilo je puno majstora u to vreme, ali za ovoga je svako cuo. Druga su to vremena bila. Ziveli smo u Jugoslaviji koja je bila u svom zenitu. Fino vreme, opusteno. Drugacija je bila perspektiva tada, bese i drugaciji fudbal. Igralo se obicno za vikend a ne ko sada. Mogao bih da ga poredim sa Mesijem, ali po pitanju visine, sto je Argentinac i debljine butina koje su brutalne. Ostalo se tesko moze porediti. Pricalo se da je Maradona klopao po tri kile secera pre utakmice. Ne bi bilo cudno kakva je zivotinja bio. Legenda koja zivi. A porici... Pa, zivot je jedan, zivot je zivot!

pope

pre 4 godine

za ove sto kazu koliko danas Mesi daje golova itd...tada je max broj stranaca u tomu bio 3. U Napoliju Maradona, Kareka i ne secam se treceg. Napoli bez njih samo Italijani i to goli prosek. Porediti broj golova Mesija ili Ronalda u timu sa sve samim superstarovima...?

gru

pre 4 godine

Za 7 godina postigao 81 gol?! Sad se vidi Koliko je Masi veliko, on svake sezone postigne po 50-60 golova zadnjih 10 godina
(Mirko, 19. april 2019 23:39)
Batice da je Maradona upola trenirao kao Mesi izrasle bi mu jos dve noge.Maradona je jedan od najboljih fudbalera svih vremena a covek je bio daleko od profesionalnog sportiste,jer je radio stvari u privatnom zivotu koje Mesi i Ronaldo ne mogu ni da zamisle.E sada mozes da zamislis kakav bi tek on igrac bio da je bio pravi profesionalac.
(Back in Black, 20. april 2019 15:57)

Za razliku od Mesija, Maradona je bio najbolji igrac i motor svake ekipe u kojoj je igrao.
Mesi se pokazao samo u Barseloni, dok je u reprezentaciji skoro pa neprimetan.
Tako da ni u snu, nije moguće porediti ova dva igrača.