Sreda, 20.03.2019.

08:11

Blamaža Sakramenta – spektakularni Rasel "uništio" Kingse!

Košarkaši Sakramento Kingsa poraženi su pred domaćom publikom od Bruklin Netsa sa 123:121.

Izvor: PT

Blamaža Sakramenta – spektakularni Rasel "uništio" Kingse! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

A smejali ste se Divcu

pre 5 godina

Sramota je za bilo koju ekipu sa zapada da izgubi od bilo koga sa istoka.
(Stojakovic, 20. mart 2019 09:39)mnogo glup komentar.... Filadelfija naprimer rešava Lejkerse do poluvremena,o Finiksu i još mnogo njih neću da trošim reči....

Pera

pre 5 godina

Samo da zapusim usta ovim hejterima. Dok je Bogi igrao, oni su vodili 28 razlike. Na 25 razlike u cetvrtoj cetvrtini, Bogdan vise nije ni ulazio u igru!!! Tako da je ovde on najmanje kriv. I da, svaku neizvesnu utakmicu koju su dobili ove sezone, Bogdan je igrao do kraja.
@Sakaluda
Voleo bih da si u pravu, ali nisi. Dobro je poceo, pogodio valjda prva tri suta, ali dalje se ispromasivao. Na kraju trece cetvrtine imali su poslednji napad, Bogi je resio d to zavrsi sam, stajao 10 sec na vrhu reketa, onda krenuo da zavrsi... Vrteo se levo desno, ali nije kos video od odbrambenih igraca, na kraju se zavrsilo sa jump ball 0,7 sec pre kraja... Bilo je tuzno gledati ga, to nije njegova igra. Onda je u cetvrtoj promasio trojku, popio bananu i na kraju debelo promasio sut iz reketa (to mu je obicno jaca strana, udje u reket i ne ide do kosa jer ga tu cekaju nego nadje slobodan prostor i sutne sa 2-3 metra), pri tom protok lopte nije postojao, e tad je izveden, a u vazduhu se vec osecalo "nece valjda..."

Jaran

pre 5 godina

stefan
Dva puta bio MVP, najbolji suter ikada, najbolja kretnja bez lopte ikada,...

Ne treba mu bas mnogo da bi bio medju legendama. :)

Pera

pre 5 godina

Je l' ovo onaj Rasel, sto ga Lejkersi najurise? Covek uvede Bruklin u plej-of. Nego, nisam skoro pratio prognozu za zapad... Da l' je neko video, je l' Lebron ukljucio plej-of mod, ili...?
@Nikola
Jeste, i to vec za sledecu godinu: pravi spisak (sa)igraca trenera, sudija... Nije to lak zadatak, nista se ne sme prepustiti slucaju!

Jaran

pre 5 godina

petearczv
Pa i pre svih tih promena je Sakramento bio na boljoj poziciji od Dalasa. Glupo je sada voditi se onom sbbkbb logikom, i Begli i Doncic su veliki talenti i bice lideri svojih fransiza. Begli malo teze pored Foksa ali bice odlican.

petearczv

pre 5 godina

petearczv 
Tabela zapada: 



9. Sakramento 



14. Dalas
(Jaran, 20. mart 2019 12:58)

Dalas :prodao celu prvu petorku sem luke

Sacramento :sa celom ekipom + kupio barnsa iz dalasa + dao brueru 10mil nizašta..

Rezultat obe ekipe nece igrati u playoffu... A dalas ima mnogo bolju situaciju za narednu sezonu...

Jaran

pre 5 godina

ljupce
Jel tako tesko prihvatiti cinjenicu da je Kari najbolji suter ikada???

Sta tek reci o ovoj recenici: "zasto takve procente nisu imali dok je jedan brus boven igrao?"

ljupce

pre 5 godina

@nemke

ja sam samo napravio poredjenje coveka koji ima 42 godine i coveka od 29 i uporedio procente suta za tri jer obojica sutiraju trojke.konkretno na ovoj utakmici,harden 4/11 za tri,a karter 5/8 trojke.to je poenta.bez obzira na rekorde rej alen je za mene najbolji trojkas ikada.pedju i danas jos uvek smatraju jednim od najboljih sutera ikada u nba.kari,tompson,harden i ostali su iskoristili pravila jer sutiraju bez odbrane.zasto takve procente nisu imali dok je jedan brus boven igrao?to da je kari bolji od rej alena je isto kao da kazes da je lebron bolji od dzordana jer ga je pretekao na listi strelaca,a svi znamo da je leteci tata za pomenutog.hajde da vrate odbranu pa da vidimo te njihove procente.ajverson je sa onom brziinom enigma i za ove danas,a onda ga niko nije mogao stici,samo ga gledali kako prolazi.

Jaran

pre 5 godina

Nemke
Upravo to: nekada je bila era centara/velikih igraca, a ovo je era bekova. Nepravedno, jer danas imamo vrhunska niska krila poput Janisa, Lenarda, Dzordza, Durenta, LeBrona,... Ovo je njihova era.

stefan

pre 5 godina

#ljupce

Kari i voriorsi su prilicno promenili ovu igru. .ako mislis da je tako lako igrati odbranu na voriorsima idi u nba imas siguran posao. . .hjuston sa slicnim stilom melje. . .seti se samo 2014 kad su voriorsi prvi put kliknuli. .kari je sutirao bukvalno sa svih pozicija. .a onda shvata da je sut za tri efikasniji od suta za dva. .i sad samo sa vremena na vreme uputi sa distance sut. .obicno prodor ili trojka. .tri puta bolji igrac od reja alena. .kompletniji. . .atraktivniji. .spretniji. .ali treba jos mnogo da uradi da bi se poredio sa legendama. .videcemo kako ce nejako telo da izdrzi nba napore. .nosu svi lbj. . .od gvozda kovani .vec je sada najbolji suter ikada. . .go warriors

Jaran

pre 5 godina

palop
Jako je potcenjen Iman, igra lik odbranu za trojicu (kad hoce) na parketu i ima ono sto zovu "swag": tesko ces naci boljeg coveka za atmosferu u svlacionici.

Guduric sa 9 metara

pre 5 godina

dzejms harden 29 godina sezona 2018/19:utakmica 67,procenat suta za tri poena 35,5%.u karijeri 754 utakmice,procenat za tri poena 36,3%.

vins karter 42 godine sezona 2018/19:utakmica 67,procenat za tri poena 41%.u karijeri 1472 utakmice,procenat suta za tri poena 37,4%.

harden mvp nba lige?????think again...nikako stari igraci ne mogu da igraju sa hardenom,rasom,vejdom,lebronom,durentom,karijem,klejom...dirk,dankan,garnet,alen,pedja,karter,ti mek,ajverson,kobi,sek,mutombo,boven,manu,parker...20+ razlike laganih za matorce.a da ne idem jos vise unazad i da pocnem da nabrajam dzordana.medzika,hakima,birda,karima,barklija,admirala itd...sta kazete,danas se igra najbolja kosarka?
(ljupce, 20. mart 2019 12:14)

Majkl Dzordan 30% trojke ,u celoj karjeri 32% i sta sad ? Harden je ubacio preko 300 trojki.Kad se gledaju procenti obicno se gleda i "uzorak" uzetih i pogodjenih suteva.Mogu ja da sutnem 2 trojke i da ubacim jednu i da imam 50%? O cemu pricamo ovde...A opet coveku sa 36,5 poena po mecu da ne daju MVP...Atetokupmo igra opasno ,Milvoki najvise pobeda,ali Milvoki nije samo Atetokumpo,Milvoki ima opasnu ekipu,10ak vrhunskih igraca tako da nije samo Janis zasluzan za ovaj uspeh.

Nemke

pre 5 godina

dzejms harden 29 godina sezona 2018/19:utakmica 67,procenat suta za tri poena 35,5%.u karijeri 754 utakmice,procenat za tri poena 36,3%.

vins karter 42 godine sezona 2018/19:utakmica 67,procenat za tri poena 41%.u karijeri 1472 utakmice,procenat suta za tri poena 37,4%.

harden mvp nba lige?????think again...nikako stari igraci ne mogu da igraju sa hardenom,rasom,vejdom,lebronom,durentom,karijem,klejom...dirk,dankan,garnet,alen,pedja,karter,ti mek,ajverson,kobi,sek,mutombo,boven,manu,parker...20+ razlike laganih za matorce.a da ne idem jos vise unazad i da pocnem da nabrajam dzordana.medzika,hakima,birda,karima,barklija,admirala itd...sta kazete,danas se igra najbolja kosarka?
(ljupce, 20. mart 2019 12:14)

Majkl Dzordan 32,7% trojke u karijeri.Leri Bird 37,6% u karijeri.Ako vec hoces da govoris o najboljim suterima ikada onda moras da spomenes Pedju 40,1%,Kleja Tompsona 41,9,STEFA KARIJA 43,5 !!! ,JJ Ridik 41,5%,Novicki 38,1%,Kajl Korver 43%,Rej Alen 40,0%,Redzi Miler 39,5% itd...Jel znas da je rokord po broju ubacenih trojki u jednoj sezoni(bez PO)drzao Rej Alen sa 276 ubacenih uz nekih 40% uspesnosti.Jel znas da je taj rekord pao jos pre 4 godine,a pre 2 je Kari postavio novi rekord sa 402 ubacenih uz 45,5% uspesnosti.Ej.402 trojke od 886 suta.Na toliki broj suteva koji igrac moze da odrzi procenat od cak 45,5% ????????? Mani tu nostalgiju,pre je mozda bilo vise kvalitetnijih centara ,ali ostale pozicije ne.

ljupce

pre 5 godina

dzejms harden 29 godina sezona 2018/19:utakmica 67,procenat suta za tri poena 35,5%.u karijeri 754 utakmice,procenat za tri poena 36,3%.

vins karter 42 godine sezona 2018/19:utakmica 67,procenat za tri poena 41%.u karijeri 1472 utakmice,procenat suta za tri poena 37,4%.

harden mvp nba lige?????think again...nikako stari igraci ne mogu da igraju sa hardenom,rasom,vejdom,lebronom,durentom,karijem,klejom...dirk,dankan,garnet,alen,pedja,karter,ti mek,ajverson,kobi,sek,mutombo,boven,manu,parker...20+ razlike laganih za matorce.a da ne idem jos vise unazad i da pocnem da nabrajam dzordana.medzika,hakima,birda,karima,barklija,admirala itd...sta kazete,danas se igra najbolja kosarka?

Nemke

pre 5 godina

Gde su oni sto su pricali da Barns nece uzeti minute Bogdanu jer nije "bek" ? A ne kapiraju da u celoj toj rotaciji sa pozicijama Bogdan gubi minute...i evo,igrao je samo 18 minuta.Reko bih da on polako gubi mesto,ne samo u kingsima vec i u celoj NBA ligi.Da je dosao Zek Levin (malo je falilo) tek onda ne bi imao sanse.Dobrodosao nazad u evropu.

petearczv

pre 5 godina

ako imas neki izvor prema kome Rendl i Rasel nisu otisli kao slobodni igraci slobodno okaci. Rendlu je isticao ruki ugovor i nisu hteli da mu daju veci. Rasel je imao problema sa snimanjem i objavljivanjem privatnog snimka saigraca koji se zbog toga cini mi se razveo a on je hteo da se sali. Takodje, da je Rasel tu Bol ne bi bio startni plej. 
Sve u svemu Lejkersi su pukli jer Dzejmsa nece oterati, a mladi igraci nece vise da igraju sa njim. Bice trejdova i celo tankovanje je ispalo skoro dzabe.
(Aca86, 20. mart 2019 10:16)

https://www.nba.com/amp/league/article/2017/06/20/dangelo-russell-brook-lopez-trade-los-angeles-lakers-brooklyn-nets

Izvoli...

palop

pre 5 godina

Ko je gledao Denver juče video je šta znači timski duh. Toga trenutno uopšte nema u Kingsima, i jasno se vidi na terenu. Broj prodora u 3 čoveka i nebulozan šut je ono što krasi ovu ekipu Kingsa, i što im je oduzelo plejof.
(bra nik, 20. mart 2019 08:42)

Koliko god je Sampert po meni nikakav igrac, izgleda da im je on mnogo znacio za hemiju i timski duh. Tacno se vidi promena od kako je on otisao.

Звездин весник

pre 5 godina

Што то уништио под знацима навода. Дечко их је развалио буквално. Па 27 поена у четвртој четвртини?

Lyon Boy

pre 5 godina

Posto vidim volite da pricate ,a niste ni gledali utakmicu,Bogdanovic je definitivno izasao iz igre na 25 razlike za svoju ekipu i 10 minuta do kraja.

mr.bot

pre 5 godina

(Goran, 20. mart 2019 08:31)

Druze, u NBA se igra 80 utakmica plus Plej Of. Normalno je da se desi da ispuste i toliku prednost. Tj nije normalno, ali o kakvoj sjeci knezova ti pricas? To i jeste nas problem ovde, cim neki trener napravi malo losiji rezultat odmah ide smena. Siguran sam da amerikanci znaju bolje od tebe i mene, na kraju krajeva koliko god nama to bilo tesko da priznamo, NBA je druga dimenzija od evrope, svaka cast Pesicu i Obradovicu ali ce npr Phil Jackson, Rik Karlajl itd biti mnogo vise upamceni

Đole

pre 5 godina

Imam neki osecaj da je Sakremento poceo da tankuje. Znam da zvuci ludo, ali mi se cini da je tako. Divac video da ne mogu u play off pa kao daj da do kraja budemo sto gori kako bi imali vece sanse za boljeg pika. Ista prica kao i kod Lejkersa.
(b., 20. mart 2019 09:36)

OVO JE PRIMER KO SVE KOMENTARIŠE. KINGSI OVE GODINE NEMAJU PIKA PRVE RUNDE I NEMAJU RAZLOG ZA TANKOVANJE!!! Bogdanović mora ovog leta da traži trejd inače se njegova NBA karijera bliži kraju. Nema šta da traži sa ovim sebičnim napaljenim klincima, koji su umislili da su zvezde! Idelani timovi za Bogdana su San Antonio i Dalas. Da se Hindus nije mešao Divcu u posao sad bi umesto glupavog Baglija i prosečnog Barnsa trojku igrao Luka Dončić a Kingsi bi se borili za šesto mesto Zapada. Shvatate li da su Foks, Bagli i Vili Koli-Stajn godinama učeni da igraju ran and gan košarku i da treba neliko sezona da prođe dok nauče timski da igraju??? Nema ni sledeće sezone plej ofa za Kingse - Lejkersi, Klipersi i San Antonio će se značajno pojačati. BEŽI BOGDANE IZ KINGSA KOLIKO TE NOGE NOSE!!!

Aca86

pre 5 godina

@ PetarCZV

ako imas neki izvor prema kome Rendl i Rasel nisu otisli kao slobodni igraci slobodno okaci. Rendlu je isticao ruki ugovor i nisu hteli da mu daju veci. Rasel je imao problema sa snimanjem i objavljivanjem privatnog snimka saigraca koji se zbog toga cini mi se razveo a on je hteo da se sali. Takodje, da je Rasel tu Bol ne bi bio startni plej.
Sve u svemu Lejkersi su pukli jer Dzejmsa nece oterati, a mladi igraci nece vise da igraju sa njim. Bice trejdova i celo tankovanje je ispalo skoro dzabe.

Mladen

pre 5 godina

Mr.Solidni uopste nije razocarao on covek igra u skladu sa svojim mogucnostima a ovo mu je maksimum. Ljudi pa igra 10g i uvek je bio ovakav koliko nekima treba da skapiraju da je decko samo prosek.

JPR24

pre 5 godina

Blam. I još zadnji šut uzima Hield koji nije vola mogao ubosti tokom utakmice... To bi bilo to sto se tiče plejfof priče.(JPR24, 20. mart 2019 08:30)Da, trebalo je Bogi da krene na ulaz i da se saplete
(Kukatilo, 20. mart 2019 08:41)

Fox.

petearczv

pre 5 godina

Covece, Sakramento se vise prati kod pantera nego njihov klub. Pa, oni u pioniru nemaju dve hiljade u proseku, a da Bogdan igra negde u okolini isli bi na svaku. Bogdan je uz Jokica najbolji igrac Srbije, to sto trenutno nije u Bog zna kakvoj formi nije nista strasno. Kada je trebalo uvek je bio najbolji. Partizan titula, Fenerbahce EL, Srbija srebro EP (sam ga je doneo ovom nezahvalnom narodu).
(danilovic, 20. mart 2019 08:36)

Daj bre ne sprdaj se on je bio najbolji kad je trebalo?! A kad to? Protiv litvanije? Ili protiv slovenije? Ili mozda u finalu EL gde su kalinic i ekpe udoh bili ubedljivo najbolji igraci i doneli titulu. Jedino gde je bio na nivou je bilo cuveno finale aba lige gde je bio ubedljivo najbolji sa 100+p i brojem slobodnih bacanja na kome bi mu harden licno pozavideo. Mislim da ih je bilo oko 50...

petearczv

pre 5 godina

Lejkersi su bili bas talentovani prosle sezone,uz Rasela bio je tu i Rendl. Da su ostali tako uz Kuzmu,Ingrama i Bola mozda bi bili u plej ofu ali i da ne sigurno bi imali igrace koji vrede i mogli bi i lagano da trejduju Dejvisa i da budu konkurentni
(blinkibile, 20. mart 2019 09:09)

Jel kapiras da balla kuzme ingrama i balla ne bu bilo da nisu trejdovani rendl i rasel?! Pa zasto mislis da ih je medzik trejdovao?!

Kukatilo

pre 5 godina

Па није се саплео када је решио неколико утакмица у овој сезони. Е сад мо?да си ти видовит па си још и јавио Дивцу.
(mr, 20. mart 2019 08:55)

Resio je jednu, protiv Lejkersa i od tada igra sve gore.

Sakaluda

pre 5 godina

Samo da zapusim usta ovim hejterima. Dok je Bogi igrao, oni su vodili 28 razlike. Na 25 razlike u cetvrtoj cetvrtini, Bogdan vise nije ni ulazio u igru!!! Tako da je ovde on najmanje kriv. I da, svaku neizvesnu utakmicu koju su dobili ove sezone, Bogdan je igrao do kraja.

Ostin A

pre 5 godina

Treba napomenuti katastrofalan šut Sakramenta u zadnjoj četvrtini, 18 poena, od toga polovina sa slobodnih bacanja... a do zadnje nisu mogli da promaše.

petearczv

pre 5 godina

Lejkersi su bili bas talentovani prosle sezone,uz Rasela bio je tu i Rendl. Da su ostali tako uz Kuzmu,Ingrama i Bola mozda bi bili u plej ofu ali i da ne sigurno bi imali igrace koji vrede i mogli bi i lagano da trejduju Dejvisa i da budu konkurentni
(blinkibile, 20. mart 2019 09:09)

Druže veze nemas

WillyWonka

pre 5 godina

Bitno je da je Divac izgradio autoritet otjeravši najboljeg igrača i forsirajući svoje pulene. Rezultat: Kazins prsten - Kingsi ni plej of. Slijedi otkaz.
Ali uvijek ima gore, šta reći za poteze koje su povukli u LA Lakersima? Rasturili onako potentnu ekipu, ali bitno je da je mladi Bol ostao da pravi društvo LeBronu. Inače jako poštujem Kralja, ali ovo što je rastjerao igrače svojim dolaskom u LA ne mogu mu tolerisati.

Nemanja

pre 5 godina

Kakva standardnost? Čovek ne pamti kad je zadnji put imao 50% iz igre.
(hajmajl, 20. mart 2019 08:27)Pa upravo je standardan u niskom procentu suta.

djaps

pre 5 godina

Kingsi nisu za plej of ove sezone i ok je ovo sto se desilo. Jos je rano... to je tim u izgradnji i bolje im je da nastave to da rade. Denver je dve godine zaredom za jednu pobedu ostajao bez plej ofa, a slicna je prica bila. Ocigledno su na dobrom putu, niko od njih ove sezone nije ocekivao da urade ovoliko kao do sada.

Sto se tice Bogdana i Bjelice, mislim da su njihove partije potpuno u skladu sa mogucnostima. Problem je sa jedne strane sto masa ljudi to potcenjuje pa ih proziva, a sa druge strane neki ocekuju previse, a vise je nego jasno posle nekoliko godina da su oni igraci za NBA na ovom nivou na kome su. Nema tu zavere ili neke filozofije, jednostavno nisu za 20+ po mecu u kontinuitetu. 10+ je skroz ok.
Bice bolje za Kingse sledece sezone sa jos par pojacanja.

blinkibile

pre 5 godina

Lejkersi su bili bas talentovani prosle sezone,uz Rasela bio je tu i Rendl. Da su ostali tako uz Kuzmu,Ingrama i Bola mozda bi bili u plej ofu ali i da ne sigurno bi imali igrace koji vrede i mogli bi i lagano da trejduju Dejvisa i da budu konkurentni

b.

pre 5 godina

Imam neki osecaj da je Sakremento poceo da tankuje. Znam da zvuci ludo, ali mi se cini da je tako. Divac video da ne mogu u play off pa kao daj da do kraja budemo sto gori kako bi imali vece sanse za boljeg pika. Ista prica kao i kod Lejkersa.

CarloNS

pre 5 godina

Svi pričaju kako su Kingsi jako talentovan tim, a meni se baš ne čini tako. Fox i Bigli imaju potencijal da napreduju. Hild i Bogi imaju po 27 godina i sada bi trebali da daju svoj maksimum, ne verujem da će nešto mnogo napredovati. Beli je na zalasku karijere, a ostali su truba.

Henk Mudi

pre 5 godina

Ocekivao sam mnogo vise od Bogdana ove sezone, mislio sam da moze da bude igrac sa 20-ak poena u rukama, cini mi se da je kao ruki bolje igrao. Ove godine suvi prosek sa losim procentima suta. Vredan igrac sa dobrim fizikalijama, mislio sam da moze da bude rame uz rame sa Bojanom Bogdanovicem, ima vremena ali za sada ne obecava. I mani te se navijackih prepucavanja na svakoj vesti, prepucavacemo se na vestima o Zvezdi i Partizanu. Hejtujete Bogdana sa jedne strane, Bjelicu, Bobija, Tea sa druge strane, a momci su nas toliko puta odusevili!

Kukatilo

pre 5 godina

Koliko smo mi opcinjeni Bogdanovicem tj solidnim Bogdanovicem govori i cinjenica da se Bjelicin dabl-dabl ucinak od 13p 10s 3as 1ukr i sut iz igre 55%, i Bogdanovih 10p 1s i 1as uz sut iz igre 35% vode pod isto - SOLIDNO.
(kapak, 20. mart 2019 08:24)

Neki jos veruju i u Deda Mraza.

danilovic

pre 5 godina

Covece, Sakramento se vise prati kod pantera nego njihov klub. Pa, oni u pioniru nemaju dve hiljade u proseku, a da Bogdan igra negde u okolini isli bi na svaku. Bogdan je uz Jokica najbolji igrac Srbije, to sto trenutno nije u Bog zna kakvoj formi nije nista strasno. Kada je trebalo uvek je bio najbolji. Partizan titula, Fenerbahce EL, Srbija srebro EP (sam ga je doneo ovom nezahvalnom narodu).

A smejali ste se Divcu

pre 5 godina

Događa se mladim timovima, lično me brine gde je tu uloga Bogdana koji pruža loše partije, ako ne podigne nivo svoje igre, šuta pogotovo, ne vidim njegovu budućnost u kraljevima.

Samo čovek

pre 5 godina

Jedine neizvesne zavrsnice koje su dobili su bile one koje je Bogdan resavao, ali ovaj ga drzi na klupi u zadnjim minutima utakmice, ali ako, sam je kriv, mora mnogo vise da se potrudi, popustio je dosta poslednjih mesec dana.

Nikola

pre 5 godina

Je l' ovo onaj Rasel, sto ga Lejkersi najurise? Covek uvede Bruklin u plej-of. Nego, nisam skoro pratio prognozu za zapad... Da l' je neko video, je l' Lebron ukljucio plej-of mod, ili...?

mr

pre 5 godina

Da, trebalo je Bogi da krene na ulaz i da se saplete
(Kukatilo, 20. mart 2019 08:41)

Па није се саплео када је решио неколико утакмица у овој сезони. Е сад моѕда си ти видовит па си још и јавио Дивцу.

bra nik

pre 5 godina

Ko je gledao Denver juče video je šta znači timski duh. Toga trenutno uopšte nema u Kingsima, i jasno se vidi na terenu. Broj prodora u 3 čoveka i nebulozan šut je ono što krasi ovu ekipu Kingsa, i što im je oduzelo plejof.

Goran

pre 5 godina

U NBA je sve ili crno ili bijelo, ili nevjerovatno dobro ili uzasno lose. Oni nemaju ostalih nijansi. Da Obradoviceva ili Pesiceva ekipa ispusti 25 koseva prednosti u jednoj cetvrtini desila bi se "sjeca knezova".

Pravi Jon Bon Jovi hejetimajebseke

pre 5 godina

Šta reci drugo osim da je u NBA sve to normalno.U evropskoj košarci sto je nezamislivo u NBA je jako lako i ostvarljivo...

kapak

pre 5 godina

Koliko smo mi opcinjeni Bogdanovicem tj solidnim Bogdanovicem govori i cinjenica da se Bjelicin dabl-dabl ucinak od 13p 10s 3as 1ukr i sut iz igre 55%, i Bogdanovih 10p 1s i 1as uz sut iz igre 35% vode pod isto - SOLIDNO.

Defunctus82

pre 5 godina

Raspali su se, veliku su prednost imali, samo siluju, na momente su tim, a Rasel je baš batica, momak igra konstantno kao zver.

Blue Moon 1473

pre 5 godina

Rasel u transu poslednja cetvrtina 27 poena, veteran Dadli bitne trojke a mene najvise odusevljava klupa Bruklina koja slavi svaki poen i kad su bili na -28 i onda ludilo tokom preokreta. Bravo za Bruklin najprijatnije iznenadjenje ove sezone.

gari

pre 5 godina

previse utalmica sa kosem razlike su izgubili to je onda lose vodjenje ekipe i premalo tomskog fuha u ekipi u svakom slucaju ovo nisu smeli da izgube

Kukatilo

pre 5 godina

Blam. I još zadnji šut uzima Hield koji nije vola mogao ubosti tokom utakmice... To bi bilo to sto se tiče plejfof priče.
(JPR24, 20. mart 2019 08:30)

Da, trebalo je Bogi da krene na ulaz i da se saplete

Nikola

pre 5 godina

Je l' ovo onaj Rasel, sto ga Lejkersi najurise? Covek uvede Bruklin u plej-of. Nego, nisam skoro pratio prognozu za zapad... Da l' je neko video, je l' Lebron ukljucio plej-of mod, ili...?

kapak

pre 5 godina

Koliko smo mi opcinjeni Bogdanovicem tj solidnim Bogdanovicem govori i cinjenica da se Bjelicin dabl-dabl ucinak od 13p 10s 3as 1ukr i sut iz igre 55%, i Bogdanovih 10p 1s i 1as uz sut iz igre 35% vode pod isto - SOLIDNO.

Blue Moon 1473

pre 5 godina

Rasel u transu poslednja cetvrtina 27 poena, veteran Dadli bitne trojke a mene najvise odusevljava klupa Bruklina koja slavi svaki poen i kad su bili na -28 i onda ludilo tokom preokreta. Bravo za Bruklin najprijatnije iznenadjenje ove sezone.

Goran

pre 5 godina

U NBA je sve ili crno ili bijelo, ili nevjerovatno dobro ili uzasno lose. Oni nemaju ostalih nijansi. Da Obradoviceva ili Pesiceva ekipa ispusti 25 koseva prednosti u jednoj cetvrtini desila bi se "sjeca knezova".

Pravi Jon Bon Jovi hejetimajebseke

pre 5 godina

Šta reci drugo osim da je u NBA sve to normalno.U evropskoj košarci sto je nezamislivo u NBA je jako lako i ostvarljivo...

bra nik

pre 5 godina

Ko je gledao Denver juče video je šta znači timski duh. Toga trenutno uopšte nema u Kingsima, i jasno se vidi na terenu. Broj prodora u 3 čoveka i nebulozan šut je ono što krasi ovu ekipu Kingsa, i što im je oduzelo plejof.

Sakaluda

pre 5 godina

Samo da zapusim usta ovim hejterima. Dok je Bogi igrao, oni su vodili 28 razlike. Na 25 razlike u cetvrtoj cetvrtini, Bogdan vise nije ni ulazio u igru!!! Tako da je ovde on najmanje kriv. I da, svaku neizvesnu utakmicu koju su dobili ove sezone, Bogdan je igrao do kraja.

A smejali ste se Divcu

pre 5 godina

Događa se mladim timovima, lično me brine gde je tu uloga Bogdana koji pruža loše partije, ako ne podigne nivo svoje igre, šuta pogotovo, ne vidim njegovu budućnost u kraljevima.

danilovic

pre 5 godina

Covece, Sakramento se vise prati kod pantera nego njihov klub. Pa, oni u pioniru nemaju dve hiljade u proseku, a da Bogdan igra negde u okolini isli bi na svaku. Bogdan je uz Jokica najbolji igrac Srbije, to sto trenutno nije u Bog zna kakvoj formi nije nista strasno. Kada je trebalo uvek je bio najbolji. Partizan titula, Fenerbahce EL, Srbija srebro EP (sam ga je doneo ovom nezahvalnom narodu).

Kukatilo

pre 5 godina

Blam. I još zadnji šut uzima Hield koji nije vola mogao ubosti tokom utakmice... To bi bilo to sto se tiče plejfof priče.
(JPR24, 20. mart 2019 08:30)

Da, trebalo je Bogi da krene na ulaz i da se saplete

CarloNS

pre 5 godina

Svi pričaju kako su Kingsi jako talentovan tim, a meni se baš ne čini tako. Fox i Bigli imaju potencijal da napreduju. Hild i Bogi imaju po 27 godina i sada bi trebali da daju svoj maksimum, ne verujem da će nešto mnogo napredovati. Beli je na zalasku karijere, a ostali su truba.

petearczv

pre 5 godina

Covece, Sakramento se vise prati kod pantera nego njihov klub. Pa, oni u pioniru nemaju dve hiljade u proseku, a da Bogdan igra negde u okolini isli bi na svaku. Bogdan je uz Jokica najbolji igrac Srbije, to sto trenutno nije u Bog zna kakvoj formi nije nista strasno. Kada je trebalo uvek je bio najbolji. Partizan titula, Fenerbahce EL, Srbija srebro EP (sam ga je doneo ovom nezahvalnom narodu).
(danilovic, 20. mart 2019 08:36)

Daj bre ne sprdaj se on je bio najbolji kad je trebalo?! A kad to? Protiv litvanije? Ili protiv slovenije? Ili mozda u finalu EL gde su kalinic i ekpe udoh bili ubedljivo najbolji igraci i doneli titulu. Jedino gde je bio na nivou je bilo cuveno finale aba lige gde je bio ubedljivo najbolji sa 100+p i brojem slobodnih bacanja na kome bi mu harden licno pozavideo. Mislim da ih je bilo oko 50...

mr

pre 5 godina

Da, trebalo je Bogi da krene na ulaz i da se saplete
(Kukatilo, 20. mart 2019 08:41)

Па није се саплео када је решио неколико утакмица у овој сезони. Е сад моѕда си ти видовит па си још и јавио Дивцу.

Henk Mudi

pre 5 godina

Ocekivao sam mnogo vise od Bogdana ove sezone, mislio sam da moze da bude igrac sa 20-ak poena u rukama, cini mi se da je kao ruki bolje igrao. Ove godine suvi prosek sa losim procentima suta. Vredan igrac sa dobrim fizikalijama, mislio sam da moze da bude rame uz rame sa Bojanom Bogdanovicem, ima vremena ali za sada ne obecava. I mani te se navijackih prepucavanja na svakoj vesti, prepucavacemo se na vestima o Zvezdi i Partizanu. Hejtujete Bogdana sa jedne strane, Bjelicu, Bobija, Tea sa druge strane, a momci su nas toliko puta odusevili!

Kukatilo

pre 5 godina

Koliko smo mi opcinjeni Bogdanovicem tj solidnim Bogdanovicem govori i cinjenica da se Bjelicin dabl-dabl ucinak od 13p 10s 3as 1ukr i sut iz igre 55%, i Bogdanovih 10p 1s i 1as uz sut iz igre 35% vode pod isto - SOLIDNO.
(kapak, 20. mart 2019 08:24)

Neki jos veruju i u Deda Mraza.

gari

pre 5 godina

previse utalmica sa kosem razlike su izgubili to je onda lose vodjenje ekipe i premalo tomskog fuha u ekipi u svakom slucaju ovo nisu smeli da izgube

Defunctus82

pre 5 godina

Raspali su se, veliku su prednost imali, samo siluju, na momente su tim, a Rasel je baš batica, momak igra konstantno kao zver.

Samo čovek

pre 5 godina

Jedine neizvesne zavrsnice koje su dobili su bile one koje je Bogdan resavao, ali ovaj ga drzi na klupi u zadnjim minutima utakmice, ali ako, sam je kriv, mora mnogo vise da se potrudi, popustio je dosta poslednjih mesec dana.

blinkibile

pre 5 godina

Lejkersi su bili bas talentovani prosle sezone,uz Rasela bio je tu i Rendl. Da su ostali tako uz Kuzmu,Ingrama i Bola mozda bi bili u plej ofu ali i da ne sigurno bi imali igrace koji vrede i mogli bi i lagano da trejduju Dejvisa i da budu konkurentni

Nemanja

pre 5 godina

Kakva standardnost? Čovek ne pamti kad je zadnji put imao 50% iz igre.
(hajmajl, 20. mart 2019 08:27)Pa upravo je standardan u niskom procentu suta.

Mladen

pre 5 godina

Mr.Solidni uopste nije razocarao on covek igra u skladu sa svojim mogucnostima a ovo mu je maksimum. Ljudi pa igra 10g i uvek je bio ovakav koliko nekima treba da skapiraju da je decko samo prosek.

djaps

pre 5 godina

Kingsi nisu za plej of ove sezone i ok je ovo sto se desilo. Jos je rano... to je tim u izgradnji i bolje im je da nastave to da rade. Denver je dve godine zaredom za jednu pobedu ostajao bez plej ofa, a slicna je prica bila. Ocigledno su na dobrom putu, niko od njih ove sezone nije ocekivao da urade ovoliko kao do sada.

Sto se tice Bogdana i Bjelice, mislim da su njihove partije potpuno u skladu sa mogucnostima. Problem je sa jedne strane sto masa ljudi to potcenjuje pa ih proziva, a sa druge strane neki ocekuju previse, a vise je nego jasno posle nekoliko godina da su oni igraci za NBA na ovom nivou na kome su. Nema tu zavere ili neke filozofije, jednostavno nisu za 20+ po mecu u kontinuitetu. 10+ je skroz ok.
Bice bolje za Kingse sledece sezone sa jos par pojacanja.

Đole

pre 5 godina

Imam neki osecaj da je Sakremento poceo da tankuje. Znam da zvuci ludo, ali mi se cini da je tako. Divac video da ne mogu u play off pa kao daj da do kraja budemo sto gori kako bi imali vece sanse za boljeg pika. Ista prica kao i kod Lejkersa.
(b., 20. mart 2019 09:36)

OVO JE PRIMER KO SVE KOMENTARIŠE. KINGSI OVE GODINE NEMAJU PIKA PRVE RUNDE I NEMAJU RAZLOG ZA TANKOVANJE!!! Bogdanović mora ovog leta da traži trejd inače se njegova NBA karijera bliži kraju. Nema šta da traži sa ovim sebičnim napaljenim klincima, koji su umislili da su zvezde! Idelani timovi za Bogdana su San Antonio i Dalas. Da se Hindus nije mešao Divcu u posao sad bi umesto glupavog Baglija i prosečnog Barnsa trojku igrao Luka Dončić a Kingsi bi se borili za šesto mesto Zapada. Shvatate li da su Foks, Bagli i Vili Koli-Stajn godinama učeni da igraju ran and gan košarku i da treba neliko sezona da prođe dok nauče timski da igraju??? Nema ni sledeće sezone plej ofa za Kingse - Lejkersi, Klipersi i San Antonio će se značajno pojačati. BEŽI BOGDANE IZ KINGSA KOLIKO TE NOGE NOSE!!!

Kukatilo

pre 5 godina

Па није се саплео када је решио неколико утакмица у овој сезони. Е сад мо?да си ти видовит па си још и јавио Дивцу.
(mr, 20. mart 2019 08:55)

Resio je jednu, protiv Lejkersa i od tada igra sve gore.

palop

pre 5 godina

Ko je gledao Denver juče video je šta znači timski duh. Toga trenutno uopšte nema u Kingsima, i jasno se vidi na terenu. Broj prodora u 3 čoveka i nebulozan šut je ono što krasi ovu ekipu Kingsa, i što im je oduzelo plejof.
(bra nik, 20. mart 2019 08:42)

Koliko god je Sampert po meni nikakav igrac, izgleda da im je on mnogo znacio za hemiju i timski duh. Tacno se vidi promena od kako je on otisao.

Ostin A

pre 5 godina

Treba napomenuti katastrofalan šut Sakramenta u zadnjoj četvrtini, 18 poena, od toga polovina sa slobodnih bacanja... a do zadnje nisu mogli da promaše.

JPR24

pre 5 godina

Blam. I još zadnji šut uzima Hield koji nije vola mogao ubosti tokom utakmice... To bi bilo to sto se tiče plejfof priče.(JPR24, 20. mart 2019 08:30)Da, trebalo je Bogi da krene na ulaz i da se saplete
(Kukatilo, 20. mart 2019 08:41)

Fox.

WillyWonka

pre 5 godina

Bitno je da je Divac izgradio autoritet otjeravši najboljeg igrača i forsirajući svoje pulene. Rezultat: Kazins prsten - Kingsi ni plej of. Slijedi otkaz.
Ali uvijek ima gore, šta reći za poteze koje su povukli u LA Lakersima? Rasturili onako potentnu ekipu, ali bitno je da je mladi Bol ostao da pravi društvo LeBronu. Inače jako poštujem Kralja, ali ovo što je rastjerao igrače svojim dolaskom u LA ne mogu mu tolerisati.

Nemke

pre 5 godina

dzejms harden 29 godina sezona 2018/19:utakmica 67,procenat suta za tri poena 35,5%.u karijeri 754 utakmice,procenat za tri poena 36,3%.

vins karter 42 godine sezona 2018/19:utakmica 67,procenat za tri poena 41%.u karijeri 1472 utakmice,procenat suta za tri poena 37,4%.

harden mvp nba lige?????think again...nikako stari igraci ne mogu da igraju sa hardenom,rasom,vejdom,lebronom,durentom,karijem,klejom...dirk,dankan,garnet,alen,pedja,karter,ti mek,ajverson,kobi,sek,mutombo,boven,manu,parker...20+ razlike laganih za matorce.a da ne idem jos vise unazad i da pocnem da nabrajam dzordana.medzika,hakima,birda,karima,barklija,admirala itd...sta kazete,danas se igra najbolja kosarka?
(ljupce, 20. mart 2019 12:14)

Majkl Dzordan 32,7% trojke u karijeri.Leri Bird 37,6% u karijeri.Ako vec hoces da govoris o najboljim suterima ikada onda moras da spomenes Pedju 40,1%,Kleja Tompsona 41,9,STEFA KARIJA 43,5 !!! ,JJ Ridik 41,5%,Novicki 38,1%,Kajl Korver 43%,Rej Alen 40,0%,Redzi Miler 39,5% itd...Jel znas da je rokord po broju ubacenih trojki u jednoj sezoni(bez PO)drzao Rej Alen sa 276 ubacenih uz nekih 40% uspesnosti.Jel znas da je taj rekord pao jos pre 4 godine,a pre 2 je Kari postavio novi rekord sa 402 ubacenih uz 45,5% uspesnosti.Ej.402 trojke od 886 suta.Na toliki broj suteva koji igrac moze da odrzi procenat od cak 45,5% ????????? Mani tu nostalgiju,pre je mozda bilo vise kvalitetnijih centara ,ali ostale pozicije ne.

Aca86

pre 5 godina

@ PetarCZV

ako imas neki izvor prema kome Rendl i Rasel nisu otisli kao slobodni igraci slobodno okaci. Rendlu je isticao ruki ugovor i nisu hteli da mu daju veci. Rasel je imao problema sa snimanjem i objavljivanjem privatnog snimka saigraca koji se zbog toga cini mi se razveo a on je hteo da se sali. Takodje, da je Rasel tu Bol ne bi bio startni plej.
Sve u svemu Lejkersi su pukli jer Dzejmsa nece oterati, a mladi igraci nece vise da igraju sa njim. Bice trejdova i celo tankovanje je ispalo skoro dzabe.

Pera

pre 5 godina

Samo da zapusim usta ovim hejterima. Dok je Bogi igrao, oni su vodili 28 razlike. Na 25 razlike u cetvrtoj cetvrtini, Bogdan vise nije ni ulazio u igru!!! Tako da je ovde on najmanje kriv. I da, svaku neizvesnu utakmicu koju su dobili ove sezone, Bogdan je igrao do kraja.
@Sakaluda
Voleo bih da si u pravu, ali nisi. Dobro je poceo, pogodio valjda prva tri suta, ali dalje se ispromasivao. Na kraju trece cetvrtine imali su poslednji napad, Bogi je resio d to zavrsi sam, stajao 10 sec na vrhu reketa, onda krenuo da zavrsi... Vrteo se levo desno, ali nije kos video od odbrambenih igraca, na kraju se zavrsilo sa jump ball 0,7 sec pre kraja... Bilo je tuzno gledati ga, to nije njegova igra. Onda je u cetvrtoj promasio trojku, popio bananu i na kraju debelo promasio sut iz reketa (to mu je obicno jaca strana, udje u reket i ne ide do kosa jer ga tu cekaju nego nadje slobodan prostor i sutne sa 2-3 metra), pri tom protok lopte nije postojao, e tad je izveden, a u vazduhu se vec osecalo "nece valjda..."

Nemke

pre 5 godina

Gde su oni sto su pricali da Barns nece uzeti minute Bogdanu jer nije "bek" ? A ne kapiraju da u celoj toj rotaciji sa pozicijama Bogdan gubi minute...i evo,igrao je samo 18 minuta.Reko bih da on polako gubi mesto,ne samo u kingsima vec i u celoj NBA ligi.Da je dosao Zek Levin (malo je falilo) tek onda ne bi imao sanse.Dobrodosao nazad u evropu.

A smejali ste se Divcu

pre 5 godina

Sramota je za bilo koju ekipu sa zapada da izgubi od bilo koga sa istoka.
(Stojakovic, 20. mart 2019 09:39)mnogo glup komentar.... Filadelfija naprimer rešava Lejkerse do poluvremena,o Finiksu i još mnogo njih neću da trošim reči....

b.

pre 5 godina

Imam neki osecaj da je Sakremento poceo da tankuje. Znam da zvuci ludo, ali mi se cini da je tako. Divac video da ne mogu u play off pa kao daj da do kraja budemo sto gori kako bi imali vece sanse za boljeg pika. Ista prica kao i kod Lejkersa.

petearczv

pre 5 godina

petearczv 
Tabela zapada: 



9. Sakramento 



14. Dalas
(Jaran, 20. mart 2019 12:58)

Dalas :prodao celu prvu petorku sem luke

Sacramento :sa celom ekipom + kupio barnsa iz dalasa + dao brueru 10mil nizašta..

Rezultat obe ekipe nece igrati u playoffu... A dalas ima mnogo bolju situaciju za narednu sezonu...

petearczv

pre 5 godina

Lejkersi su bili bas talentovani prosle sezone,uz Rasela bio je tu i Rendl. Da su ostali tako uz Kuzmu,Ingrama i Bola mozda bi bili u plej ofu ali i da ne sigurno bi imali igrace koji vrede i mogli bi i lagano da trejduju Dejvisa i da budu konkurentni
(blinkibile, 20. mart 2019 09:09)

Druže veze nemas

Звездин весник

pre 5 godina

Што то уништио под знацима навода. Дечко их је развалио буквално. Па 27 поена у четвртој четвртини?

mr.bot

pre 5 godina

(Goran, 20. mart 2019 08:31)

Druze, u NBA se igra 80 utakmica plus Plej Of. Normalno je da se desi da ispuste i toliku prednost. Tj nije normalno, ali o kakvoj sjeci knezova ti pricas? To i jeste nas problem ovde, cim neki trener napravi malo losiji rezultat odmah ide smena. Siguran sam da amerikanci znaju bolje od tebe i mene, na kraju krajeva koliko god nama to bilo tesko da priznamo, NBA je druga dimenzija od evrope, svaka cast Pesicu i Obradovicu ali ce npr Phil Jackson, Rik Karlajl itd biti mnogo vise upamceni

Jaran

pre 5 godina

ljupce
Jel tako tesko prihvatiti cinjenicu da je Kari najbolji suter ikada???

Sta tek reci o ovoj recenici: "zasto takve procente nisu imali dok je jedan brus boven igrao?"

Pera

pre 5 godina

Je l' ovo onaj Rasel, sto ga Lejkersi najurise? Covek uvede Bruklin u plej-of. Nego, nisam skoro pratio prognozu za zapad... Da l' je neko video, je l' Lebron ukljucio plej-of mod, ili...?
@Nikola
Jeste, i to vec za sledecu godinu: pravi spisak (sa)igraca trenera, sudija... Nije to lak zadatak, nista se ne sme prepustiti slucaju!

Jaran

pre 5 godina

palop
Jako je potcenjen Iman, igra lik odbranu za trojicu (kad hoce) na parketu i ima ono sto zovu "swag": tesko ces naci boljeg coveka za atmosferu u svlacionici.

Jaran

pre 5 godina

Nemke
Upravo to: nekada je bila era centara/velikih igraca, a ovo je era bekova. Nepravedno, jer danas imamo vrhunska niska krila poput Janisa, Lenarda, Dzordza, Durenta, LeBrona,... Ovo je njihova era.

Jaran

pre 5 godina

petearczv
Pa i pre svih tih promena je Sakramento bio na boljoj poziciji od Dalasa. Glupo je sada voditi se onom sbbkbb logikom, i Begli i Doncic su veliki talenti i bice lideri svojih fransiza. Begli malo teze pored Foksa ali bice odlican.

Jaran

pre 5 godina

stefan
Dva puta bio MVP, najbolji suter ikada, najbolja kretnja bez lopte ikada,...

Ne treba mu bas mnogo da bi bio medju legendama. :)

Lyon Boy

pre 5 godina

Posto vidim volite da pricate ,a niste ni gledali utakmicu,Bogdanovic je definitivno izasao iz igre na 25 razlike za svoju ekipu i 10 minuta do kraja.

petearczv

pre 5 godina

Lejkersi su bili bas talentovani prosle sezone,uz Rasela bio je tu i Rendl. Da su ostali tako uz Kuzmu,Ingrama i Bola mozda bi bili u plej ofu ali i da ne sigurno bi imali igrace koji vrede i mogli bi i lagano da trejduju Dejvisa i da budu konkurentni
(blinkibile, 20. mart 2019 09:09)

Jel kapiras da balla kuzme ingrama i balla ne bu bilo da nisu trejdovani rendl i rasel?! Pa zasto mislis da ih je medzik trejdovao?!

petearczv

pre 5 godina

ako imas neki izvor prema kome Rendl i Rasel nisu otisli kao slobodni igraci slobodno okaci. Rendlu je isticao ruki ugovor i nisu hteli da mu daju veci. Rasel je imao problema sa snimanjem i objavljivanjem privatnog snimka saigraca koji se zbog toga cini mi se razveo a on je hteo da se sali. Takodje, da je Rasel tu Bol ne bi bio startni plej. 
Sve u svemu Lejkersi su pukli jer Dzejmsa nece oterati, a mladi igraci nece vise da igraju sa njim. Bice trejdova i celo tankovanje je ispalo skoro dzabe.
(Aca86, 20. mart 2019 10:16)

https://www.nba.com/amp/league/article/2017/06/20/dangelo-russell-brook-lopez-trade-los-angeles-lakers-brooklyn-nets

Izvoli...

ljupce

pre 5 godina

dzejms harden 29 godina sezona 2018/19:utakmica 67,procenat suta za tri poena 35,5%.u karijeri 754 utakmice,procenat za tri poena 36,3%.

vins karter 42 godine sezona 2018/19:utakmica 67,procenat za tri poena 41%.u karijeri 1472 utakmice,procenat suta za tri poena 37,4%.

harden mvp nba lige?????think again...nikako stari igraci ne mogu da igraju sa hardenom,rasom,vejdom,lebronom,durentom,karijem,klejom...dirk,dankan,garnet,alen,pedja,karter,ti mek,ajverson,kobi,sek,mutombo,boven,manu,parker...20+ razlike laganih za matorce.a da ne idem jos vise unazad i da pocnem da nabrajam dzordana.medzika,hakima,birda,karima,barklija,admirala itd...sta kazete,danas se igra najbolja kosarka?

stefan

pre 5 godina

#ljupce

Kari i voriorsi su prilicno promenili ovu igru. .ako mislis da je tako lako igrati odbranu na voriorsima idi u nba imas siguran posao. . .hjuston sa slicnim stilom melje. . .seti se samo 2014 kad su voriorsi prvi put kliknuli. .kari je sutirao bukvalno sa svih pozicija. .a onda shvata da je sut za tri efikasniji od suta za dva. .i sad samo sa vremena na vreme uputi sa distance sut. .obicno prodor ili trojka. .tri puta bolji igrac od reja alena. .kompletniji. . .atraktivniji. .spretniji. .ali treba jos mnogo da uradi da bi se poredio sa legendama. .videcemo kako ce nejako telo da izdrzi nba napore. .nosu svi lbj. . .od gvozda kovani .vec je sada najbolji suter ikada. . .go warriors

ljupce

pre 5 godina

@nemke

ja sam samo napravio poredjenje coveka koji ima 42 godine i coveka od 29 i uporedio procente suta za tri jer obojica sutiraju trojke.konkretno na ovoj utakmici,harden 4/11 za tri,a karter 5/8 trojke.to je poenta.bez obzira na rekorde rej alen je za mene najbolji trojkas ikada.pedju i danas jos uvek smatraju jednim od najboljih sutera ikada u nba.kari,tompson,harden i ostali su iskoristili pravila jer sutiraju bez odbrane.zasto takve procente nisu imali dok je jedan brus boven igrao?to da je kari bolji od rej alena je isto kao da kazes da je lebron bolji od dzordana jer ga je pretekao na listi strelaca,a svi znamo da je leteci tata za pomenutog.hajde da vrate odbranu pa da vidimo te njihove procente.ajverson je sa onom brziinom enigma i za ove danas,a onda ga niko nije mogao stici,samo ga gledali kako prolazi.

Guduric sa 9 metara

pre 5 godina

dzejms harden 29 godina sezona 2018/19:utakmica 67,procenat suta za tri poena 35,5%.u karijeri 754 utakmice,procenat za tri poena 36,3%.

vins karter 42 godine sezona 2018/19:utakmica 67,procenat za tri poena 41%.u karijeri 1472 utakmice,procenat suta za tri poena 37,4%.

harden mvp nba lige?????think again...nikako stari igraci ne mogu da igraju sa hardenom,rasom,vejdom,lebronom,durentom,karijem,klejom...dirk,dankan,garnet,alen,pedja,karter,ti mek,ajverson,kobi,sek,mutombo,boven,manu,parker...20+ razlike laganih za matorce.a da ne idem jos vise unazad i da pocnem da nabrajam dzordana.medzika,hakima,birda,karima,barklija,admirala itd...sta kazete,danas se igra najbolja kosarka?
(ljupce, 20. mart 2019 12:14)

Majkl Dzordan 30% trojke ,u celoj karjeri 32% i sta sad ? Harden je ubacio preko 300 trojki.Kad se gledaju procenti obicno se gleda i "uzorak" uzetih i pogodjenih suteva.Mogu ja da sutnem 2 trojke i da ubacim jednu i da imam 50%? O cemu pricamo ovde...A opet coveku sa 36,5 poena po mecu da ne daju MVP...Atetokupmo igra opasno ,Milvoki najvise pobeda,ali Milvoki nije samo Atetokumpo,Milvoki ima opasnu ekipu,10ak vrhunskih igraca tako da nije samo Janis zasluzan za ovaj uspeh.

danilovic

pre 5 godina

Covece, Sakramento se vise prati kod pantera nego njihov klub. Pa, oni u pioniru nemaju dve hiljade u proseku, a da Bogdan igra negde u okolini isli bi na svaku. Bogdan je uz Jokica najbolji igrac Srbije, to sto trenutno nije u Bog zna kakvoj formi nije nista strasno. Kada je trebalo uvek je bio najbolji. Partizan titula, Fenerbahce EL, Srbija srebro EP (sam ga je doneo ovom nezahvalnom narodu).

Kukatilo

pre 5 godina

Blam. I još zadnji šut uzima Hield koji nije vola mogao ubosti tokom utakmice... To bi bilo to sto se tiče plejfof priče.
(JPR24, 20. mart 2019 08:30)

Da, trebalo je Bogi da krene na ulaz i da se saplete

WillyWonka

pre 5 godina

Bitno je da je Divac izgradio autoritet otjeravši najboljeg igrača i forsirajući svoje pulene. Rezultat: Kazins prsten - Kingsi ni plej of. Slijedi otkaz.
Ali uvijek ima gore, šta reći za poteze koje su povukli u LA Lakersima? Rasturili onako potentnu ekipu, ali bitno je da je mladi Bol ostao da pravi društvo LeBronu. Inače jako poštujem Kralja, ali ovo što je rastjerao igrače svojim dolaskom u LA ne mogu mu tolerisati.

petearczv

pre 5 godina

Covece, Sakramento se vise prati kod pantera nego njihov klub. Pa, oni u pioniru nemaju dve hiljade u proseku, a da Bogdan igra negde u okolini isli bi na svaku. Bogdan je uz Jokica najbolji igrac Srbije, to sto trenutno nije u Bog zna kakvoj formi nije nista strasno. Kada je trebalo uvek je bio najbolji. Partizan titula, Fenerbahce EL, Srbija srebro EP (sam ga je doneo ovom nezahvalnom narodu).
(danilovic, 20. mart 2019 08:36)

Daj bre ne sprdaj se on je bio najbolji kad je trebalo?! A kad to? Protiv litvanije? Ili protiv slovenije? Ili mozda u finalu EL gde su kalinic i ekpe udoh bili ubedljivo najbolji igraci i doneli titulu. Jedino gde je bio na nivou je bilo cuveno finale aba lige gde je bio ubedljivo najbolji sa 100+p i brojem slobodnih bacanja na kome bi mu harden licno pozavideo. Mislim da ih je bilo oko 50...

b.

pre 5 godina

Imam neki osecaj da je Sakremento poceo da tankuje. Znam da zvuci ludo, ali mi se cini da je tako. Divac video da ne mogu u play off pa kao daj da do kraja budemo sto gori kako bi imali vece sanse za boljeg pika. Ista prica kao i kod Lejkersa.

Pravi Jon Bon Jovi hejetimajebseke

pre 5 godina

Šta reci drugo osim da je u NBA sve to normalno.U evropskoj košarci sto je nezamislivo u NBA je jako lako i ostvarljivo...

kapak

pre 5 godina

Koliko smo mi opcinjeni Bogdanovicem tj solidnim Bogdanovicem govori i cinjenica da se Bjelicin dabl-dabl ucinak od 13p 10s 3as 1ukr i sut iz igre 55%, i Bogdanovih 10p 1s i 1as uz sut iz igre 35% vode pod isto - SOLIDNO.

Nikola

pre 5 godina

Je l' ovo onaj Rasel, sto ga Lejkersi najurise? Covek uvede Bruklin u plej-of. Nego, nisam skoro pratio prognozu za zapad... Da l' je neko video, je l' Lebron ukljucio plej-of mod, ili...?

petearczv

pre 5 godina

Lejkersi su bili bas talentovani prosle sezone,uz Rasela bio je tu i Rendl. Da su ostali tako uz Kuzmu,Ingrama i Bola mozda bi bili u plej ofu ali i da ne sigurno bi imali igrace koji vrede i mogli bi i lagano da trejduju Dejvisa i da budu konkurentni
(blinkibile, 20. mart 2019 09:09)

Druže veze nemas

Đole

pre 5 godina

Imam neki osecaj da je Sakremento poceo da tankuje. Znam da zvuci ludo, ali mi se cini da je tako. Divac video da ne mogu u play off pa kao daj da do kraja budemo sto gori kako bi imali vece sanse za boljeg pika. Ista prica kao i kod Lejkersa.
(b., 20. mart 2019 09:36)

OVO JE PRIMER KO SVE KOMENTARIŠE. KINGSI OVE GODINE NEMAJU PIKA PRVE RUNDE I NEMAJU RAZLOG ZA TANKOVANJE!!! Bogdanović mora ovog leta da traži trejd inače se njegova NBA karijera bliži kraju. Nema šta da traži sa ovim sebičnim napaljenim klincima, koji su umislili da su zvezde! Idelani timovi za Bogdana su San Antonio i Dalas. Da se Hindus nije mešao Divcu u posao sad bi umesto glupavog Baglija i prosečnog Barnsa trojku igrao Luka Dončić a Kingsi bi se borili za šesto mesto Zapada. Shvatate li da su Foks, Bagli i Vili Koli-Stajn godinama učeni da igraju ran and gan košarku i da treba neliko sezona da prođe dok nauče timski da igraju??? Nema ni sledeće sezone plej ofa za Kingse - Lejkersi, Klipersi i San Antonio će se značajno pojačati. BEŽI BOGDANE IZ KINGSA KOLIKO TE NOGE NOSE!!!

Kukatilo

pre 5 godina

Koliko smo mi opcinjeni Bogdanovicem tj solidnim Bogdanovicem govori i cinjenica da se Bjelicin dabl-dabl ucinak od 13p 10s 3as 1ukr i sut iz igre 55%, i Bogdanovih 10p 1s i 1as uz sut iz igre 35% vode pod isto - SOLIDNO.
(kapak, 20. mart 2019 08:24)

Neki jos veruju i u Deda Mraza.

Samo čovek

pre 5 godina

Jedine neizvesne zavrsnice koje su dobili su bile one koje je Bogdan resavao, ali ovaj ga drzi na klupi u zadnjim minutima utakmice, ali ako, sam je kriv, mora mnogo vise da se potrudi, popustio je dosta poslednjih mesec dana.

mr

pre 5 godina

Da, trebalo je Bogi da krene na ulaz i da se saplete
(Kukatilo, 20. mart 2019 08:41)

Па није се саплео када је решио неколико утакмица у овој сезони. Е сад моѕда си ти видовит па си још и јавио Дивцу.

Sakaluda

pre 5 godina

Samo da zapusim usta ovim hejterima. Dok je Bogi igrao, oni su vodili 28 razlike. Na 25 razlike u cetvrtoj cetvrtini, Bogdan vise nije ni ulazio u igru!!! Tako da je ovde on najmanje kriv. I da, svaku neizvesnu utakmicu koju su dobili ove sezone, Bogdan je igrao do kraja.

Nemanja

pre 5 godina

Kakva standardnost? Čovek ne pamti kad je zadnji put imao 50% iz igre.
(hajmajl, 20. mart 2019 08:27)Pa upravo je standardan u niskom procentu suta.

Mladen

pre 5 godina

Mr.Solidni uopste nije razocarao on covek igra u skladu sa svojim mogucnostima a ovo mu je maksimum. Ljudi pa igra 10g i uvek je bio ovakav koliko nekima treba da skapiraju da je decko samo prosek.

petearczv

pre 5 godina

Lejkersi su bili bas talentovani prosle sezone,uz Rasela bio je tu i Rendl. Da su ostali tako uz Kuzmu,Ingrama i Bola mozda bi bili u plej ofu ali i da ne sigurno bi imali igrace koji vrede i mogli bi i lagano da trejduju Dejvisa i da budu konkurentni
(blinkibile, 20. mart 2019 09:09)

Jel kapiras da balla kuzme ingrama i balla ne bu bilo da nisu trejdovani rendl i rasel?! Pa zasto mislis da ih je medzik trejdovao?!

ljupce

pre 5 godina

@nemke

ja sam samo napravio poredjenje coveka koji ima 42 godine i coveka od 29 i uporedio procente suta za tri jer obojica sutiraju trojke.konkretno na ovoj utakmici,harden 4/11 za tri,a karter 5/8 trojke.to je poenta.bez obzira na rekorde rej alen je za mene najbolji trojkas ikada.pedju i danas jos uvek smatraju jednim od najboljih sutera ikada u nba.kari,tompson,harden i ostali su iskoristili pravila jer sutiraju bez odbrane.zasto takve procente nisu imali dok je jedan brus boven igrao?to da je kari bolji od rej alena je isto kao da kazes da je lebron bolji od dzordana jer ga je pretekao na listi strelaca,a svi znamo da je leteci tata za pomenutog.hajde da vrate odbranu pa da vidimo te njihove procente.ajverson je sa onom brziinom enigma i za ove danas,a onda ga niko nije mogao stici,samo ga gledali kako prolazi.

Henk Mudi

pre 5 godina

Ocekivao sam mnogo vise od Bogdana ove sezone, mislio sam da moze da bude igrac sa 20-ak poena u rukama, cini mi se da je kao ruki bolje igrao. Ove godine suvi prosek sa losim procentima suta. Vredan igrac sa dobrim fizikalijama, mislio sam da moze da bude rame uz rame sa Bojanom Bogdanovicem, ima vremena ali za sada ne obecava. I mani te se navijackih prepucavanja na svakoj vesti, prepucavacemo se na vestima o Zvezdi i Partizanu. Hejtujete Bogdana sa jedne strane, Bjelicu, Bobija, Tea sa druge strane, a momci su nas toliko puta odusevili!

Goran

pre 5 godina

U NBA je sve ili crno ili bijelo, ili nevjerovatno dobro ili uzasno lose. Oni nemaju ostalih nijansi. Da Obradoviceva ili Pesiceva ekipa ispusti 25 koseva prednosti u jednoj cetvrtini desila bi se "sjeca knezova".

blinkibile

pre 5 godina

Lejkersi su bili bas talentovani prosle sezone,uz Rasela bio je tu i Rendl. Da su ostali tako uz Kuzmu,Ingrama i Bola mozda bi bili u plej ofu ali i da ne sigurno bi imali igrace koji vrede i mogli bi i lagano da trejduju Dejvisa i da budu konkurentni

ljupce

pre 5 godina

dzejms harden 29 godina sezona 2018/19:utakmica 67,procenat suta za tri poena 35,5%.u karijeri 754 utakmice,procenat za tri poena 36,3%.

vins karter 42 godine sezona 2018/19:utakmica 67,procenat za tri poena 41%.u karijeri 1472 utakmice,procenat suta za tri poena 37,4%.

harden mvp nba lige?????think again...nikako stari igraci ne mogu da igraju sa hardenom,rasom,vejdom,lebronom,durentom,karijem,klejom...dirk,dankan,garnet,alen,pedja,karter,ti mek,ajverson,kobi,sek,mutombo,boven,manu,parker...20+ razlike laganih za matorce.a da ne idem jos vise unazad i da pocnem da nabrajam dzordana.medzika,hakima,birda,karima,barklija,admirala itd...sta kazete,danas se igra najbolja kosarka?

Nemke

pre 5 godina

Gde su oni sto su pricali da Barns nece uzeti minute Bogdanu jer nije "bek" ? A ne kapiraju da u celoj toj rotaciji sa pozicijama Bogdan gubi minute...i evo,igrao je samo 18 minuta.Reko bih da on polako gubi mesto,ne samo u kingsima vec i u celoj NBA ligi.Da je dosao Zek Levin (malo je falilo) tek onda ne bi imao sanse.Dobrodosao nazad u evropu.

Kukatilo

pre 5 godina

Па није се саплео када је решио неколико утакмица у овој сезони. Е сад мо?да си ти видовит па си још и јавио Дивцу.
(mr, 20. mart 2019 08:55)

Resio je jednu, protiv Lejkersa i od tada igra sve gore.

petearczv

pre 5 godina

petearczv 
Tabela zapada: 



9. Sakramento 



14. Dalas
(Jaran, 20. mart 2019 12:58)

Dalas :prodao celu prvu petorku sem luke

Sacramento :sa celom ekipom + kupio barnsa iz dalasa + dao brueru 10mil nizašta..

Rezultat obe ekipe nece igrati u playoffu... A dalas ima mnogo bolju situaciju za narednu sezonu...

bra nik

pre 5 godina

Ko je gledao Denver juče video je šta znači timski duh. Toga trenutno uopšte nema u Kingsima, i jasno se vidi na terenu. Broj prodora u 3 čoveka i nebulozan šut je ono što krasi ovu ekipu Kingsa, i što im je oduzelo plejof.

Guduric sa 9 metara

pre 5 godina

dzejms harden 29 godina sezona 2018/19:utakmica 67,procenat suta za tri poena 35,5%.u karijeri 754 utakmice,procenat za tri poena 36,3%.

vins karter 42 godine sezona 2018/19:utakmica 67,procenat za tri poena 41%.u karijeri 1472 utakmice,procenat suta za tri poena 37,4%.

harden mvp nba lige?????think again...nikako stari igraci ne mogu da igraju sa hardenom,rasom,vejdom,lebronom,durentom,karijem,klejom...dirk,dankan,garnet,alen,pedja,karter,ti mek,ajverson,kobi,sek,mutombo,boven,manu,parker...20+ razlike laganih za matorce.a da ne idem jos vise unazad i da pocnem da nabrajam dzordana.medzika,hakima,birda,karima,barklija,admirala itd...sta kazete,danas se igra najbolja kosarka?
(ljupce, 20. mart 2019 12:14)

Majkl Dzordan 30% trojke ,u celoj karjeri 32% i sta sad ? Harden je ubacio preko 300 trojki.Kad se gledaju procenti obicno se gleda i "uzorak" uzetih i pogodjenih suteva.Mogu ja da sutnem 2 trojke i da ubacim jednu i da imam 50%? O cemu pricamo ovde...A opet coveku sa 36,5 poena po mecu da ne daju MVP...Atetokupmo igra opasno ,Milvoki najvise pobeda,ali Milvoki nije samo Atetokumpo,Milvoki ima opasnu ekipu,10ak vrhunskih igraca tako da nije samo Janis zasluzan za ovaj uspeh.

A smejali ste se Divcu

pre 5 godina

Događa se mladim timovima, lično me brine gde je tu uloga Bogdana koji pruža loše partije, ako ne podigne nivo svoje igre, šuta pogotovo, ne vidim njegovu budućnost u kraljevima.

CarloNS

pre 5 godina

Svi pričaju kako su Kingsi jako talentovan tim, a meni se baš ne čini tako. Fox i Bigli imaju potencijal da napreduju. Hild i Bogi imaju po 27 godina i sada bi trebali da daju svoj maksimum, ne verujem da će nešto mnogo napredovati. Beli je na zalasku karijere, a ostali su truba.

mr.bot

pre 5 godina

(Goran, 20. mart 2019 08:31)

Druze, u NBA se igra 80 utakmica plus Plej Of. Normalno je da se desi da ispuste i toliku prednost. Tj nije normalno, ali o kakvoj sjeci knezova ti pricas? To i jeste nas problem ovde, cim neki trener napravi malo losiji rezultat odmah ide smena. Siguran sam da amerikanci znaju bolje od tebe i mene, na kraju krajeva koliko god nama to bilo tesko da priznamo, NBA je druga dimenzija od evrope, svaka cast Pesicu i Obradovicu ali ce npr Phil Jackson, Rik Karlajl itd biti mnogo vise upamceni

Lyon Boy

pre 5 godina

Posto vidim volite da pricate ,a niste ni gledali utakmicu,Bogdanovic je definitivno izasao iz igre na 25 razlike za svoju ekipu i 10 minuta do kraja.

petearczv

pre 5 godina

ako imas neki izvor prema kome Rendl i Rasel nisu otisli kao slobodni igraci slobodno okaci. Rendlu je isticao ruki ugovor i nisu hteli da mu daju veci. Rasel je imao problema sa snimanjem i objavljivanjem privatnog snimka saigraca koji se zbog toga cini mi se razveo a on je hteo da se sali. Takodje, da je Rasel tu Bol ne bi bio startni plej. 
Sve u svemu Lejkersi su pukli jer Dzejmsa nece oterati, a mladi igraci nece vise da igraju sa njim. Bice trejdova i celo tankovanje je ispalo skoro dzabe.
(Aca86, 20. mart 2019 10:16)

https://www.nba.com/amp/league/article/2017/06/20/dangelo-russell-brook-lopez-trade-los-angeles-lakers-brooklyn-nets

Izvoli...

stefan

pre 5 godina

#ljupce

Kari i voriorsi su prilicno promenili ovu igru. .ako mislis da je tako lako igrati odbranu na voriorsima idi u nba imas siguran posao. . .hjuston sa slicnim stilom melje. . .seti se samo 2014 kad su voriorsi prvi put kliknuli. .kari je sutirao bukvalno sa svih pozicija. .a onda shvata da je sut za tri efikasniji od suta za dva. .i sad samo sa vremena na vreme uputi sa distance sut. .obicno prodor ili trojka. .tri puta bolji igrac od reja alena. .kompletniji. . .atraktivniji. .spretniji. .ali treba jos mnogo da uradi da bi se poredio sa legendama. .videcemo kako ce nejako telo da izdrzi nba napore. .nosu svi lbj. . .od gvozda kovani .vec je sada najbolji suter ikada. . .go warriors

gari

pre 5 godina

previse utalmica sa kosem razlike su izgubili to je onda lose vodjenje ekipe i premalo tomskog fuha u ekipi u svakom slucaju ovo nisu smeli da izgube

djaps

pre 5 godina

Kingsi nisu za plej of ove sezone i ok je ovo sto se desilo. Jos je rano... to je tim u izgradnji i bolje im je da nastave to da rade. Denver je dve godine zaredom za jednu pobedu ostajao bez plej ofa, a slicna je prica bila. Ocigledno su na dobrom putu, niko od njih ove sezone nije ocekivao da urade ovoliko kao do sada.

Sto se tice Bogdana i Bjelice, mislim da su njihove partije potpuno u skladu sa mogucnostima. Problem je sa jedne strane sto masa ljudi to potcenjuje pa ih proziva, a sa druge strane neki ocekuju previse, a vise je nego jasno posle nekoliko godina da su oni igraci za NBA na ovom nivou na kome su. Nema tu zavere ili neke filozofije, jednostavno nisu za 20+ po mecu u kontinuitetu. 10+ je skroz ok.
Bice bolje za Kingse sledece sezone sa jos par pojacanja.

Aca86

pre 5 godina

@ PetarCZV

ako imas neki izvor prema kome Rendl i Rasel nisu otisli kao slobodni igraci slobodno okaci. Rendlu je isticao ruki ugovor i nisu hteli da mu daju veci. Rasel je imao problema sa snimanjem i objavljivanjem privatnog snimka saigraca koji se zbog toga cini mi se razveo a on je hteo da se sali. Takodje, da je Rasel tu Bol ne bi bio startni plej.
Sve u svemu Lejkersi su pukli jer Dzejmsa nece oterati, a mladi igraci nece vise da igraju sa njim. Bice trejdova i celo tankovanje je ispalo skoro dzabe.

Nemke

pre 5 godina

dzejms harden 29 godina sezona 2018/19:utakmica 67,procenat suta za tri poena 35,5%.u karijeri 754 utakmice,procenat za tri poena 36,3%.

vins karter 42 godine sezona 2018/19:utakmica 67,procenat za tri poena 41%.u karijeri 1472 utakmice,procenat suta za tri poena 37,4%.

harden mvp nba lige?????think again...nikako stari igraci ne mogu da igraju sa hardenom,rasom,vejdom,lebronom,durentom,karijem,klejom...dirk,dankan,garnet,alen,pedja,karter,ti mek,ajverson,kobi,sek,mutombo,boven,manu,parker...20+ razlike laganih za matorce.a da ne idem jos vise unazad i da pocnem da nabrajam dzordana.medzika,hakima,birda,karima,barklija,admirala itd...sta kazete,danas se igra najbolja kosarka?
(ljupce, 20. mart 2019 12:14)

Majkl Dzordan 32,7% trojke u karijeri.Leri Bird 37,6% u karijeri.Ako vec hoces da govoris o najboljim suterima ikada onda moras da spomenes Pedju 40,1%,Kleja Tompsona 41,9,STEFA KARIJA 43,5 !!! ,JJ Ridik 41,5%,Novicki 38,1%,Kajl Korver 43%,Rej Alen 40,0%,Redzi Miler 39,5% itd...Jel znas da je rokord po broju ubacenih trojki u jednoj sezoni(bez PO)drzao Rej Alen sa 276 ubacenih uz nekih 40% uspesnosti.Jel znas da je taj rekord pao jos pre 4 godine,a pre 2 je Kari postavio novi rekord sa 402 ubacenih uz 45,5% uspesnosti.Ej.402 trojke od 886 suta.Na toliki broj suteva koji igrac moze da odrzi procenat od cak 45,5% ????????? Mani tu nostalgiju,pre je mozda bilo vise kvalitetnijih centara ,ali ostale pozicije ne.

Defunctus82

pre 5 godina

Raspali su se, veliku su prednost imali, samo siluju, na momente su tim, a Rasel je baš batica, momak igra konstantno kao zver.

Blue Moon 1473

pre 5 godina

Rasel u transu poslednja cetvrtina 27 poena, veteran Dadli bitne trojke a mene najvise odusevljava klupa Bruklina koja slavi svaki poen i kad su bili na -28 i onda ludilo tokom preokreta. Bravo za Bruklin najprijatnije iznenadjenje ove sezone.

Ostin A

pre 5 godina

Treba napomenuti katastrofalan šut Sakramenta u zadnjoj četvrtini, 18 poena, od toga polovina sa slobodnih bacanja... a do zadnje nisu mogli da promaše.

Jaran

pre 5 godina

palop
Jako je potcenjen Iman, igra lik odbranu za trojicu (kad hoce) na parketu i ima ono sto zovu "swag": tesko ces naci boljeg coveka za atmosferu u svlacionici.

Pera

pre 5 godina

Je l' ovo onaj Rasel, sto ga Lejkersi najurise? Covek uvede Bruklin u plej-of. Nego, nisam skoro pratio prognozu za zapad... Da l' je neko video, je l' Lebron ukljucio plej-of mod, ili...?
@Nikola
Jeste, i to vec za sledecu godinu: pravi spisak (sa)igraca trenera, sudija... Nije to lak zadatak, nista se ne sme prepustiti slucaju!

Pera

pre 5 godina

Samo da zapusim usta ovim hejterima. Dok je Bogi igrao, oni su vodili 28 razlike. Na 25 razlike u cetvrtoj cetvrtini, Bogdan vise nije ni ulazio u igru!!! Tako da je ovde on najmanje kriv. I da, svaku neizvesnu utakmicu koju su dobili ove sezone, Bogdan je igrao do kraja.
@Sakaluda
Voleo bih da si u pravu, ali nisi. Dobro je poceo, pogodio valjda prva tri suta, ali dalje se ispromasivao. Na kraju trece cetvrtine imali su poslednji napad, Bogi je resio d to zavrsi sam, stajao 10 sec na vrhu reketa, onda krenuo da zavrsi... Vrteo se levo desno, ali nije kos video od odbrambenih igraca, na kraju se zavrsilo sa jump ball 0,7 sec pre kraja... Bilo je tuzno gledati ga, to nije njegova igra. Onda je u cetvrtoj promasio trojku, popio bananu i na kraju debelo promasio sut iz reketa (to mu je obicno jaca strana, udje u reket i ne ide do kosa jer ga tu cekaju nego nadje slobodan prostor i sutne sa 2-3 metra), pri tom protok lopte nije postojao, e tad je izveden, a u vazduhu se vec osecalo "nece valjda..."

JPR24

pre 5 godina

Blam. I još zadnji šut uzima Hield koji nije vola mogao ubosti tokom utakmice... To bi bilo to sto se tiče plejfof priče.(JPR24, 20. mart 2019 08:30)Da, trebalo je Bogi da krene na ulaz i da se saplete
(Kukatilo, 20. mart 2019 08:41)

Fox.

Jaran

pre 5 godina

Nemke
Upravo to: nekada je bila era centara/velikih igraca, a ovo je era bekova. Nepravedno, jer danas imamo vrhunska niska krila poput Janisa, Lenarda, Dzordza, Durenta, LeBrona,... Ovo je njihova era.

A smejali ste se Divcu

pre 5 godina

Sramota je za bilo koju ekipu sa zapada da izgubi od bilo koga sa istoka.
(Stojakovic, 20. mart 2019 09:39)mnogo glup komentar.... Filadelfija naprimer rešava Lejkerse do poluvremena,o Finiksu i još mnogo njih neću da trošim reči....

Звездин весник

pre 5 godina

Што то уништио под знацима навода. Дечко их је развалио буквално. Па 27 поена у четвртој четвртини?

palop

pre 5 godina

Ko je gledao Denver juče video je šta znači timski duh. Toga trenutno uopšte nema u Kingsima, i jasno se vidi na terenu. Broj prodora u 3 čoveka i nebulozan šut je ono što krasi ovu ekipu Kingsa, i što im je oduzelo plejof.
(bra nik, 20. mart 2019 08:42)

Koliko god je Sampert po meni nikakav igrac, izgleda da im je on mnogo znacio za hemiju i timski duh. Tacno se vidi promena od kako je on otisao.

Jaran

pre 5 godina

ljupce
Jel tako tesko prihvatiti cinjenicu da je Kari najbolji suter ikada???

Sta tek reci o ovoj recenici: "zasto takve procente nisu imali dok je jedan brus boven igrao?"

Jaran

pre 5 godina

petearczv
Pa i pre svih tih promena je Sakramento bio na boljoj poziciji od Dalasa. Glupo je sada voditi se onom sbbkbb logikom, i Begli i Doncic su veliki talenti i bice lideri svojih fransiza. Begli malo teze pored Foksa ali bice odlican.

Jaran

pre 5 godina

stefan
Dva puta bio MVP, najbolji suter ikada, najbolja kretnja bez lopte ikada,...

Ne treba mu bas mnogo da bi bio medju legendama. :)