Utorak, 22.01.2019.

14:30

"Sudije za zatvor! A Hrvate, Srbe i Bosance bije glas da su nepošteni"

Ni dan nakon poraza od Nemačke (22:21) u Kelnu i oproštaja Hrvatske od polufinala SP, ne smiruju se reakcije na suđenje danskog para Hansen-Gejling.

Izvor: B92

"Sudije za zatvor! A Hrvate, Srbe i Bosance bije glas da su nepošteni" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

Stannis

pre 5 godina

Ma plakanje u sportu jest beskorisno ali da su suci ovaj put presudili, jesu. U rukometu, između 2 slične ekipe, presuđuje jedna lopta. A suci su u zadnjih 5 minuta Njemcima dali 3 ključne lopte. Meni greske sudaca nisu problem dok je ujednacen kriterij. Recimo zadnja tekma Srb- Hrv u vaterpolu. Suci su dopustili makljažu. Ali na obje strane. Oba izbornika su rekli da je to smiješno. Pa kad je Francuska 2 puta dobila našu zlatnu generaciju s Balićem. Suci su dopustili grubu igru mimo pravila. To jest više odgovaralo Francuskoj i zato su nas dobili ali to nije krađa jer je kriterij isti. Ali ono sto me zasmeta je kad istu stvar sudis na jednoj strani a na drugoj ne. Protiv Njemačke:
1) Vratili im loptu kod minus 1 i oni zabiju gol
2) Potom Duvnjaku ne sude identican kontakt i u kontri Njemci povedu( dakle umjesto plus 1 i lopta, imaš minus 1).
3) nepostojece probijanje nakon kojeg krilo ima čisti šut.
Uz sve to u toku utakmice Duvnjak, Karačić i Stepančić pucali pod faulom i lopta nije vraćena. Za iste kontakte Njemcima jest vraćena. U 2 navrata nedosuđena obrana iz prostora. Puno puno previše da bi dobio utakmicu protiv ravnopravnog protivnika.

Suci jesu izravno presudili pobjednika. I u toj priči je potpuno nebitan i poraz od Brazila, i naše greške u napadu i zašto taj i taj nije zabio itd..jer to je dio igre. Ako si loš, nesposoban ili nemaš svoj dan, to u bilo kojem sportu ne opravdava niti umanjuje bilo kakve greške sudaca.

Valter

pre 5 godina

Objavljena je snimka šta su sve radili Njemci uz naklonost sudaca.Lopta u rukama a rade 7 koraka,brane se iz 6 metara,daju gol iz 6 metara.Onih par isključenja na početku su bile samo priprema za sve ovo,da mogu reći da su bili pošteni.Na kraju,suci priznali da su pogrešili sudeći faul Karačića u napadu u 59.min kod 20-21...usledila je kontra za 20-22 i tu je bio kraj.Suci kažu da su snimku pogledali 15 puta i da nisu mogli oka noću sklopiti.To sada Hrvatskoj,sutra nekom drugom ništa ne znači!Pitam se čemu takva prvenstva?P.S.Svi koji se smiju porazu Hrvatske,pronađite te snimke prijatelji,pa bar u sebi priznajte da niste u pravu kada se radujete krađi!P.S.Da je Švabo Briks svirao onaj penal protiv Švicarske,samo Bog zna šta bi bilo dalje!Zdravi i veseli bili!

Jovo

pre 5 godina

Sudije su zadnja 3 minuta sa 3 odluke navukle za Nemacku to je sigurno ali je nestručno vodjenje i to sto nisu imali odgovor na presing Brazila kostalo Hrvate ispadanja. Ovako dobra ekipa ko Hrvatska zaslužuje polufinale ali je Lino trener za nas nivo a ne za takve igrače ko Dule Cindra Sego Strlek.

Владо

pre 5 godina

Суђење јесте било у корист домаћина, ни први ни задњи пут. ОногаШвабу из одбране што има баш типичну швапску фацу треба доживотно избацити из рукомета. Да ли жалим Хрвате? Па, исто онолико колико су они жалили нас кад су Чавићу одузели освојену златну медаљу због мајице "Косово је Србија" или кад му је Фелпс украо злато, а камере показале да је Чавић први, па кад су нам уТурској отели злато у кошарци јер судија неће да види да је Турчин пуном ногом нагазио на линију у посљедњем нападу из кога су дали кош за побједу итд (има тога још много али су ово највеће крађе). Е, толико их жалим!

Вељко

pre 5 godina

Mnogi su lepo primetili da u rukometu sudija može mnogo uticati na igru i konačan rezultat.
Neko je dodao(ispravno)i vaterpolo.
To su dva sporta koje ne pratim iz gore navedenih razloga.
Generalno u svakom timskom sportu(izuzev odbojke) sudije imaju veliki uticaj što nije dobro.
Moje mišljenje je da suđenje treba prepustiti mašinama(kompjuterima,robotima-nazovite ih kako hoćete).
U vreme naprednih softverskih i video tehnologija sudi ljudsko biće koje je poznato kao kvarljiva roba.
Naravno,sadašnje stanje favorizuje određene nacije i ekipe...

CROmanjonac

pre 5 godina

Evo suci priznali gresku https://sportnet.rtl.hr/vijesti/519864/rukomet-reprezentacija/danski-suci-pogresno-smo-dosudili-prekrsaj-u-napadu-nismo-se-nocas-naspavali/

malo bolje proveri, prosle godine 4. mesto na svetu

pre 5 godina

@lol ti provjerio hahahah jesi li provjerio ostalih 11 medalja i medalje u svetskoj ligi ? Jel znas uopste sta je svetska liga ?

Tiško

pre 5 godina

Iskreno gledao sam meč HR-Španija i to mi se zgadilo. Uporno su forsirali 7 igrača u napadu bez golmana a uz to krila nisu dobila 5 upotrebljivih lopti. Tako su nastavili i protiv Brazila i tom prilikom primili, čini mi se, 8 golova i izgubili meč. Da li su tu krive sudije? Ne baš. Sad se trebalo vaditi protiv domaćina. E to i nije neki plan ili bar nije baš pretjerano pametan plan. Gledaoci, sudije, bezobrazluk i ko zna šta još uz sve to. Lino je Ćro rukometa, morivator prve klase koji je sebe i druge uvjerio kako je vizionar i mađioničar. Jednostavno izgubio je utakmicu koju nije smio izgubiti a u prethodnim utakmicama trošio je ključne igrače poput Duvnjaka u utakmici sa Špancima. Sad su vizionaru i mađioničaru krivi svi osim njega. Na kraju sudije. Stvarno su svirali nepostojeci faul u ključnom trenutku i utjecali na rezultat ali za neigranje u polufinalu i vjerovatno propustanje OI kriv je LINO i niko drugi.

Fair-play

pre 5 godina

Ocekivali ste objektivnost? Pa SP je u Nemackoj koja i inace ima jak lobi i
ne samo u rukometu! Da bi ih pobedio tu moras mnogo jaci biti da sudije nemaju sansu da te izigraju! Na zalost,nije ovo ni prvi ni zadnji put!

Davor

pre 5 godina

Tijekom utakmice je suđenje bilo jako dobro. I onda kada je na kraju li-la eto ti ga na! Nije ovo čak i neka velika kritika jer nije niti sucima lako pred 20.000 ljudi ostati koncentriran. Tekmu smo izbubili jer nismo igrali na krila i razigravali ih. Trebala su oba krila utrčavati u sredinu, ići gore-dolje i napravili bi nešto. Ovako u prvom poluvremenu ništa, a što je najbolje krila su nam kvalitetna.

Ante

pre 5 godina

U suštini rukomet može biti jako zanimljiv sport ako ne i najinteresantniji ali nedefininirana pravila su ga uništila i zbog toga nikad neće imati ugled u svijetu kakav bi mogao imati.

lal

pre 5 godina

@kaligula: secam se pedersena u fudbalu... pada dejo u sred kaznenog... cuje se pistaljka... indirektan udarac umesto penala... ni dan danas mi nije jasno sta je tu moglo da se izmisli, pa da ne bude penal...

Rajko

pre 5 godina

Ne vidim nista sporno,blago sudjenje za domacina,realno u prvom poluvremenu cak za Hrvate,2 puta su imali po 2 igraca vise,ukupno mislim 14 minuta ..cinjenica je da je sporan onaj faul u napadu ali sudije za zatvor??Po meni jedino sporno je vas kvalitet za medalju vec par godina..pogotovo sad,realno ste peti i ja vam cestitam na tome,pomirite se da je to vasa realnost kao nasa u fudbalu na 34. mjestu.

76er

pre 5 godina

Balkanski mentalitet uvek neko drugi kriv. Mada jeste rukomet sport gde je najviše do sudija. Zato Katar, Srbija, Slovenija dođu do kraja kada su domaćini, u drugim sportovima nemoguće.
(wvw, 22. januar 2019 15:02)

Za Srbiju se to moze reci samo u rukometu, a i tu smo do 2000. i neke bili konstantni, posle toga raspad saveza i reprezentacije. Srbija je u mnogim ostalim sportovima neretko i do titula dolazila kada nije bila domacin, razmisli o tome, nikako u istu pricu sa Slovenijom i Katarom, sta sve pisu ljudi.

mica iz kafica

pre 5 godina

Sidije su sudile odlično, apsolutno u korist Hrvata, Hrvati (stručni štab i klupa), su 40 minuta napadali sudije i zapisnički sto, da su to uradili neki drugi iz bivše SFRJ, bili bi isterani sa terena.
Sada odjednom ispade, da sudije ne vole sve one koji su sa prostora bivše države, samo i isključivo, da bi se za poraz kockastih okrivio neko drugi.
Lako je biti veliki u pobedi, treba biti veliki kada gubiš, čestitati pobedniku i spremiti se, da prevaziđeš svoje slabosti.

lol

pre 5 godina

Duvnjak vise nije taj,ne zato sto nije kvalitet vec naprotiv,godine ga stigle i vise nije brz. 
U odbojci je veca konkurencija,Brazil,SAD,Rusija,Kuba,Poljska,Srbija,Francuska,Italija plus nekoliko jako nezgodnih reprezentacija.
(Stara kuka,,,Xnodeh 22. januar 2019 17:44)

Samo što je Srbija jedanaesta s dvije osvojene medalje na SP-ma, a ne šesta kako si napisao. ja provjerio

Pavle

pre 5 godina

Pa neka hrvati uzmu barem bod francuzima.ja ih nesto generalno ne mirisem ali za sport bi bilo dobro da oni odu na oi..barem sto se rukometa tice za nas su pojam
(duledudule, 22. januar 2019 14:49)
Za nas je i argentina pojam u rukometu...

брат Ђуро

pre 5 godina

Да ли су Хрвати толико наивни да су мислили да ће против домаћина пред 20 хиљада навијача имати фер суђење?

Stara kuka

pre 5 godina

@Milan

Duvnjak vise nije taj,ne zato sto nije kvalitet vec naprotiv,godine ga stigle i vise nije brz.
U odbojci je veca konkurencija,Brazil,SAD,Rusija,Kuba,Poljska,Srbija,Francuska,Italija plus nekoliko jako nezgodnih reprezentacija.

maketa F16

pre 5 godina

Ma srbi su kosarkaska velesila sa 4 srebrne medalje u zadnjih 17 godina he he
(Igor, 22. januar 2019 16:25)

Naravno da jesmo, tri poslednja finala : Evropsko i Svetsko prvenstvo i OI. A vi gde ste decenijama? Nema vas nigde, otkad ste sisli sa postolja, Holandija vas dere u kosarci. Jel se i dalje smejes?

Staka Zulu

pre 5 godina

Ljudi zar vam još od Olimpijskih igara u Pekingu nije jasno da sport više ne postoji, ako ga je ikad i bilo! Ona otimačina zlata Čaviću i pored svih snimaka vam je valjda dovoljan pokazatelj lažiranja rezultata! Ne mogu da navijam za Hrvate, ali sam siguran da su pokradeni!

Nexus

pre 5 godina

Sedam koraka u napadu u prvom poluvremenu, obrana iz prostora (blok unutar šesnaesterca) u drugom poluvremenu, vraćanje lopte Njemcima u napadu nakon nepostojećeg faula i šlag na tortu nepostojeće probijanje Karačića.

Točno da je u prvom dijelu bilo 5 isključenja za Njemačku i 2 za Hr (plus dva za Hr u drugom dijelu), ali to je stvar agresivne njemačke igre. Još barem dvaput su zaslužili isključenje međutim nisu ih dobili. 
Suci su pokrali Hr to je jasno, međutim nama nije nitko kriv što nismo otišli na 3,4 gola pa bi tada bilo daleko teže sucima vraćati Njemce. Ovako su povukli za Ger točno kad treba i kolko treba da ne bude drastično, ali dovoljno. Tako rade profesionalci i uglađeni zapadnjaci.
(Hr, 22. januar 2019 16:50)
Zar ima u rukometu SESNAESTERAC???

Nikola MNE

pre 5 godina

@ oko za oko... bio je crnogorski par sudija, Pavicevic i ovaj drugi zaboravio sam kako se preziva. Sudili su Srbiji jednu utakmicu.

Kaligula

pre 5 godina

Ko se seća sudije Sorensena kad je Juga igrala protiv Španije. Nisam gledao utakmicu ali skandinavci i nemci vladaju organizacijom rukometa jer imaju pare.

Ostin A

pre 5 godina

Ako su u nečemu najbolji hrvati, to je onda u kmečanju. Uvek se oni nešto žale, uvek je njih neko oštetio, uvek je njima nešto krivo, Bože ih sačuvaj.
(Sale, 22. januar 2019 15:04)

Isti smo. Pogledaj kakvu smo digli galamu zbog sporne situacije na Svetskom prvenstvu u fudbalu, ili protiv Turske na EP u Košarci... tj. za svaki poraz u košarci. Tipa od Francuske ili Grčke (čuvena džentlmenska izjava Miličića).

Još su ove stvari koje su mi prve pale na pamet...

Ali realno, suđenje kroz celu utakmicu bilo očajno, za obe strane, ali zadnja 3 minuta Hrvatsku su sudije urnisale.

Stara kuka

pre 5 godina

Ma srbi su kosarkaska velesila sa 4 srebrne medalje u zadnjih 17 godina he he
(Igor, 22. januar 2019 16:25)

Kada se spominje srpska kosarka mozete samo da cutite i ustanete.Pogotovi vi.

Zigzag

pre 5 godina

nas su hrvatske sudije uništile protiv Argentine i niko to ne pominje. a to da domaćine guraju sudije u rukometu, zašto Hrvatska nije dva puta kao domaćin ušla u polufinale već je igrala repesaž???
(Ivano Balić, 22. januar 2019 16:45)igrali smo finale 2009. u Zagrebu kada su nas sudci ostetili takodjer iz Danske..

Hr

pre 5 godina

Sedam koraka u napadu u prvom poluvremenu, obrana iz prostora (blok unutar šesnaesterca) u drugom poluvremenu, vraćanje lopte Njemcima u napadu nakon nepostojećeg faula i šlag na tortu nepostojeće probijanje Karačića.

Točno da je u prvom dijelu bilo 5 isključenja za Njemačku i 2 za Hr (plus dva za Hr u drugom dijelu), ali to je stvar agresivne njemačke igre. Još barem dvaput su zaslužili isključenje međutim nisu ih dobili.
Suci su pokrali Hr to je jasno, međutim nama nije nitko kriv što nismo otišli na 3,4 gola pa bi tada bilo daleko teže sucima vraćati Njemce. Ovako su povukli za Ger točno kad treba i kolko treba da ne bude drastično, ali dovoljno. Tako rade profesionalci i uglađeni zapadnjaci.
(Hr, 22. januar 2019 16:50)
Zar ima u rukometu SESNAESTERAC???
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nexus, 22. januar 2019 17:10)

@
Jasno da nema i da je lapsus calami.
Unutar 6 metara (ne 16).

Dakle, blokiran je šut prema golu blokom s cca 5m (jasno se vidi u snimci da je debelo unutar 6 metara ) i nikome ništa.

Kajverson

pre 5 godina

Lino ne trabunjaj ,,odkad znam za sebe gori rukomet nismo igrali ....svaki napad ruka je bila u zraku,,odradi to protiv Francuza i pali ....pa skandidavci Ce oderat njemce deset razlike kao i nas sto bi ....

Ivano Balić

pre 5 godina

nas su hrvatske sudije uništile protiv Argentine i niko to ne pominje. a to da domaćine guraju sudije u rukometu, zašto Hrvatska nije dva puta kao domaćin ušla u polufinale već je igrala repesaž???

Dragoljub

pre 5 godina

Jeste ta odluka bila sporna, ali i da nije suđeno probijanje, opet je golman odbranio.
Uostalom, vama su povreda najboljeg nemačkog igrača i nerazumljiva zamena golmana pred kraj utakmkce uopšte i dali šansu za pobedu. Jesu sudije krive i za gol koji ste primili jer ste igrali bez golmana, ili za neuspelu kontru Muse?

slobodan petrovic

pre 5 godina

Svemoćne sudije u rukometu. Crnogorke su uništile u finalu Olimpijade. Bukvalno zadnjih 8do 10 minuta stalno su izbacivale po jednu ili dve igračice.
Ali, toliko otvoreno, neviđeno. Trener Adžić je govori da Norveška ima uz sebe
sudije i da ih je teško pobedit. Mislio sam da pereteruje. Kasnije sam uvideo
da i na evropskim i svetskim prvenstvima oni imaju prednost. Tu nema leka ni spasa. Kad ih je Budućnost pobeđivala u ligi šampiona, morale su imati najmanje 4do 5 golova da bi pobedile. Toliko o sudijama.

Milan

pre 5 godina

Osnovni problem hrvatske reprezentacije je što osim Domagoja Duvnjaka nemaju igrača svetske klase. Realno su za 5-8 mesto koje poslednjih godina i osvajaju. Slično je sa srpskim odbojkašima koji imaju vrhunske Atanasijevića i Lisinca a lošije ostale pozicije

jojo

pre 5 godina

@Livno BiH ahahahahaha. Francuzi odigrali koliko im trebalo. Mogli još pet golova da daju da su hteli. Jadno sa vaše strane da ne poštujete nekog ko vas onako izdominira. Još vam i loptu dali, imali ste 70 posto posed, a oni u onih 30 posto dali 4 gola i mogli i peti kad pozele. Gubili ste 4:1 do pred kraj, da te podsetim. Od Islanda niste nikoga pošteno dobili i pričaš tako... U rukometu ste druga liga, što se i na ovom prventsvu pokazalo. Ali za utehu vam je da smo mi treća.

брат Ђуро

pre 5 godina

У рукомету су познате "домаћинске" судије, не знам шта је ту чудно?
И против Србије су, иако нису ни морали, благо додавали гас немцима...

Hr

pre 5 godina

Суде судије цијелу утакмицу за тебе и онда једна грешка против тебе и одмах напад. Како се ниси бунио у првом полувремену како суде против Њемачке?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Miroslav, 22. januar 2019 14:56)

Sedam koraka u napadu u prvom poluvremenu, obrana iz prostora (blok unutar šesnaesterca) u drugom poluvremenu, vraćanje lopte Njemcima u napadu nakon nepostojećeg faula i šlag na tortu nepostojeće probijanje Karačića.

Točno da je u prvom dijelu bilo 5 isključenja za Njemačku i 2 za Hr (plus dva za Hr u drugom dijelu), ali to je stvar agresivne njemačke igre. Još barem dvaput su zaslužili isključenje međutim nisu ih dobili.

Suci su pokrali Hr to je jasno, međutim nama nije nitko kriv što nismo otišli na 3,4 gola pa bi tada bilo daleko teže sucima vraćati Njemce. Ovako su povukli za Ger točno kad treba i kolko treba da ne bude drastično, ali dovoljno. Tako rade profesionalci i uglađeni zapadnjaci.

John Terry

pre 5 godina

Nije ovo nista ni cudno ni novo. Sudije odavno po pravilu forsiraju odredjene ekipe, najcesce one najjace i najuticajnije, a u rukometu je to bas ogoljeno i ocigledno. U rukometu smo cak i mi kao domacini stigli do finala 2012. godine kao domacini, a domacin uvek dodje bar do polufinala, upravo zbog sudija. Rukomet je najgori po pitanju sudjenja.

slobodan petrovic

pre 5 godina

Svemoćne sudije u rukometu. Crnogorke su uništile u finalu Olimpijade. Bukvalno zadnjih 8do 10 minuta stalno su izbacivale po jednu ili dve igračice.
Ali, toliko otvoreno, neviđeno. Trener Adžić je govori da Norveška ima uz sebe
sudije i da ih je teško pobedit. Mislio sam da pereteruje. Kasnije sam uvideo
da i na evropskim i svetskim prvenstvima oni imaju prednost. Tu nema leka ni spasa. Kad ih je Budućnost pobeđivala u ligi šampiona, morale su imati najmanje 4do 5 golova da bi pobedile. Toliko o sudijama.

Branislav

pre 5 godina

(Ivan Livno CRO, 22. januar 2019 15:58)

Drugar pomiri se da ste u finalu izgubili od boljeg protivinika. Neznam na šta se konretno oštećeni jer bio VAR jer pokazao da su sudije donele pravu odluku. Video bi ti komenar da sudije nisu konstatovale VAR kao što nama nisu u meču sa Švajcarskom.

Što se tiče rukomveta tu takođe postoji VAR ali ga oni očigledno koriste za sitnice tipa da li je prekršaj oštar za crveni i da li je prešla lopta liniju gola i to je to. Tako da sudije je taj koji i dalje diktira igru naročito sad pod tim novim pravilima suđenja koje je bilo na ovom prvenstvu.

JOBAH

pre 5 godina

Hrvati non stop kukaju na sudije, to je standardna prica, sta su mislili da ce u sportu gde je sudija glavni igrac pobediti domacina koja ima solidnu da ne kazemo vrhunsku ekipu... E pa malo morgen...

bigserb

pre 5 godina

Rukomet je postao najgluplji sport na svetu, prakticno to je sport bez pravila, o svemu odlucuju iskljucivo sudije po sopstvenom nahodjenju! Mozes da pravis korake, probijanja, pasivne napade, ulazak u 6m,..., sve sto pozelis, ako su ti sudije naklonjene, a o sedmercima i iskljucenjima necu ni da pricam! U tom sportu danas svega ima, a ponajmanje sporta, zato ga ni ne treba shvatati ozbiljno! Mnogo vise ozbiljnosti ima u badmingtonu, nego u rukometu!

Stef

pre 5 godina

Ako su u nečemu najbolji hrvati, to je onda u kmečanju. Uvek se oni nešto žale, uvek je njih neko oštetio, uvek je njima nešto krivo, Bože ih sačuvaj.
(Sale, 22. januar 2019 15:04)

Pošto mi ti ne radimo..

wvw

pre 5 godina

Balkanski mentalitet uvek neko drugi kriv. Mada jeste rukomet sport gde je najviše do sudija. Zato Katar, Srbija, Slovenija dođu do kraja kada su domaćini, u drugim sportovima nemoguće.

kimi

pre 5 godina

Nijedan sport sudije ne mogu uništiti kao što mogu rukomet... Bezbroj puta.
(Psycho, 22. januar 2019 14:49)

I sa vaterpolom je ista stvar.

Раде Кузма

pre 5 godina

Ситуација је била 50:50. На снимку се фино види да је њемачки играч са обје ноге на терену и да се не помијера када је на њега налетио хрватски играч. Пошто су судије доста тога свирале у корист Хрвата, онда су превагнули на страну Нијемаца. А осим тога врло добро знамо да увијек буде домаћинсло суђење у рукомету. По мени исправна одлука Данаца. Поздрав Хрватима и добро дошли у лигу 2.

dalibor79

pre 5 godina

a sada placete, a kada je brih nas pokrao protiv svajcarske u fudbalu, vi ste tvrdili kako je sve bilo kako treba i ako je brih dobio predlog da pogledao VAR, jer je bio penal.

Canadaboy

pre 5 godina

Hrvatima uvek sudije krive. I u finalu SP su ,po njihovom, bili puno bolji od francuza. Njih i dream team u kosarci pobedi uz pokoc sudija.....

Ivan Livno CRO

pre 5 godina

Ovo nije slučajno samo ne ovom prvenstvu, to se dešavala i prije na štetu Hrvatske, ipak kad ti iz EHF narede da pod svaku cijenu treba da Nijemci pobjede onda se ne biraju sredstva, tako je bilo i u nogometu na svjetskom prvenstvu odlukom sudaca i FIFE Hrvatska nije postala svjetskim prvakom!

Gunf

pre 5 godina

Domacinu se uvek malo gleda kroz prste ne samo u rukometu, sta se cudi trener,sporne situacije se najcesce sude u korist domacina,morali su biti dvaput bolji da bi pobedili ali nisu i to je to.

dragiša

pre 5 godina

@duledudule

Olimpijske igre u Londonu, i to finale. U jednom momentu u 10 vezanih minuta, Crnogorke osam igrale sa dve igračice manje!

Mirko Kojotovski

pre 5 godina

Rukomet je obična farsa postao.Jos od 1998 pa na ovamo.Sudije odlučuju ko će biti prvak.Uglavnom domaćini u finalu.Nas su oštetili na mnogim takmičenjima.Mislim da i zbog toga nema više interesa za ovaj sport.Secam se kad su finale 2003 otišli Nemci iako smo imali isto bodova ali nereseno su navukle sudije. Onda su ih Hrvati dobili u finalu.Tada smo bili najjači. Par meseci pre smo Hrvate dobili 13 razlike.
Onda protiv Sveđana kad nam sude tri isključenja da bi nas stigli.Ima toga koliko hoćeš da ne nabrajam.
Rukomet postao ne interesantno ne gledljivo

Bravo Lino.

pre 5 godina

Červar tvrdi da su Hrvatskoj ukradene tri zlatne medalje.

''Kažu, vi Hrvati prigovarate na suce kad god izgubite. Evo, kažem, mi smo pokradeni na prvenstvu protiv Danske, uskraćeni smo za zlato na Svjetskom prvenstvu u Zagrebu, uskraćeni smo za zlato u Austriji. Tri puta smo pokradeni za zlato. Neka mi kažu da nismo. Dobio sam nekoliko poruka podrške, nijedna nije drugačija. Ljudi iz drugih reprezentacija prilaze mi i govore da je to sramota.''

Antisha

pre 5 godina

Ako su u nečemu najbolji hrvati, to je onda u kmečanju. Uvek se oni nešto žale, uvek je njih neko oštetio, uvek je njima nešto krivo, Bože ih sačuvaj.
(Sale, 22. januar 2019 15:04)

hahahaha ali su Srbi bolji :) upravo si opisao mentalni sklop ovdasnjih naroda
zemljo otvori se.

Vule

pre 5 godina

Hrvatska 4 iskljucenja Nemci 7 i mislim da je 2 puta bilo sa po 2 igraca manje. Francuzi bez najboljeg beka vodili i sa 3 razlike. Ali to je balkanski mentalitet za sve su krive sudije daj da se operemo

Goran

pre 5 godina

Rukomet je sport gde sudije mogu mnogo da uticu na rezultat.Nisu definisana jasna pravila,nema vreme napada,nezna se kad je penal kad je probijanje,sudija moze da te iskljuci po svom uverenju i tako dalje.Mislim da treba velika reforma ako se zeli popularnost ovog sporta

Sale

pre 5 godina

Ako su u nečemu najbolji hrvati, to je onda u kmečanju. Uvek se oni nešto žale, uvek je njih neko oštetio, uvek je njima nešto krivo, Bože ih sačuvaj.

maketa F16

pre 5 godina

Ako su u nečemu najbolji hrvati, to je onda u kmečanju. Uvek se oni nešto žale, uvek je njih neko oštetio, uvek je njima nešto krivo, Bože ih sačuvaj.
(Sale, 22. januar 2019 15:04)

e to si u pravu, dok izgube odmah sudije krive..tako i u finalu SP , argument je bio da se u finalu ne svira penal ako te lopta udari u ruku u tvom 16-cu ??!! Nije im smetalo sto su 5 naspram 2 iskljucenja imali u prvom poluvremenu.

duledudule

pre 5 godina

Pa neka hrvati uzmu barem bod francuzima.ja ih nesto generalno ne mirisem ali za sport bi bilo dobro da oni odu na oi..barem sto se rukometa tice za nas su pojam

Psycho

pre 5 godina

Nijedan sport sudije ne mogu uništiti kao što mogu rukomet... Bezbroj puta. Sjećam se takođe jednog francuskog para, prije par godina, sestre su u pitanju. Žensku reprezentaciju Crne Gore, tada najjaču na svijetu, su pokrale naočigled svih... Katastrofa. Užasno.

Miroslav

pre 5 godina

Суде судије цијелу утакмицу за тебе и онда једна грешка против тебе и одмах напад. Како се ниси бунио у првом полувремену како суде против Њемачке?

.

pre 5 godina

"Ako mi nakon utakmice dođe Silvio Heinevetter, golman Nijemaca i kaže oprosti, onda je valjda sve samo po sebi rečeno. Ne znam kome tako nešto treba. Ako se zna da je Njemačka u polufinalu nek je odmah tamo stave pa da se ne trudimo, ovo nema smisla - rekao je Igor Vori nakon poraza.

Psycho

pre 5 godina

Nijedan sport sudije ne mogu uništiti kao što mogu rukomet... Bezbroj puta. Sjećam se takođe jednog francuskog para, prije par godina, sestre su u pitanju. Žensku reprezentaciju Crne Gore, tada najjaču na svijetu, su pokrale naočigled svih... Katastrofa. Užasno.

duledudule

pre 5 godina

Pa neka hrvati uzmu barem bod francuzima.ja ih nesto generalno ne mirisem ali za sport bi bilo dobro da oni odu na oi..barem sto se rukometa tice za nas su pojam

wvw

pre 5 godina

Balkanski mentalitet uvek neko drugi kriv. Mada jeste rukomet sport gde je najviše do sudija. Zato Katar, Srbija, Slovenija dođu do kraja kada su domaćini, u drugim sportovima nemoguće.

bigserb

pre 5 godina

Rukomet je postao najgluplji sport na svetu, prakticno to je sport bez pravila, o svemu odlucuju iskljucivo sudije po sopstvenom nahodjenju! Mozes da pravis korake, probijanja, pasivne napade, ulazak u 6m,..., sve sto pozelis, ako su ti sudije naklonjene, a o sedmercima i iskljucenjima necu ni da pricam! U tom sportu danas svega ima, a ponajmanje sporta, zato ga ni ne treba shvatati ozbiljno! Mnogo vise ozbiljnosti ima u badmingtonu, nego u rukometu!

kimi

pre 5 godina

Nijedan sport sudije ne mogu uništiti kao što mogu rukomet... Bezbroj puta.
(Psycho, 22. januar 2019 14:49)

I sa vaterpolom je ista stvar.

Staka Zulu

pre 5 godina

Ljudi zar vam još od Olimpijskih igara u Pekingu nije jasno da sport više ne postoji, ako ga je ikad i bilo! Ona otimačina zlata Čaviću i pored svih snimaka vam je valjda dovoljan pokazatelj lažiranja rezultata! Ne mogu da navijam za Hrvate, ali sam siguran da su pokradeni!

Sale

pre 5 godina

Ako su u nečemu najbolji hrvati, to je onda u kmečanju. Uvek se oni nešto žale, uvek je njih neko oštetio, uvek je njima nešto krivo, Bože ih sačuvaj.

Stara kuka

pre 5 godina

Ma srbi su kosarkaska velesila sa 4 srebrne medalje u zadnjih 17 godina he he
(Igor, 22. januar 2019 16:25)

Kada se spominje srpska kosarka mozete samo da cutite i ustanete.Pogotovi vi.

Miroslav

pre 5 godina

Суде судије цијелу утакмицу за тебе и онда једна грешка против тебе и одмах напад. Како се ниси бунио у првом полувремену како суде против Њемачке?

.

pre 5 godina

"Ako mi nakon utakmice dođe Silvio Heinevetter, golman Nijemaca i kaže oprosti, onda je valjda sve samo po sebi rečeno. Ne znam kome tako nešto treba. Ako se zna da je Njemačka u polufinalu nek je odmah tamo stave pa da se ne trudimo, ovo nema smisla - rekao je Igor Vori nakon poraza.

Mirko Kojotovski

pre 5 godina

Rukomet je obična farsa postao.Jos od 1998 pa na ovamo.Sudije odlučuju ko će biti prvak.Uglavnom domaćini u finalu.Nas su oštetili na mnogim takmičenjima.Mislim da i zbog toga nema više interesa za ovaj sport.Secam se kad su finale 2003 otišli Nemci iako smo imali isto bodova ali nereseno su navukle sudije. Onda su ih Hrvati dobili u finalu.Tada smo bili najjači. Par meseci pre smo Hrvate dobili 13 razlike.
Onda protiv Sveđana kad nam sude tri isključenja da bi nas stigli.Ima toga koliko hoćeš da ne nabrajam.
Rukomet postao ne interesantno ne gledljivo

Goran

pre 5 godina

Rukomet je sport gde sudije mogu mnogo da uticu na rezultat.Nisu definisana jasna pravila,nema vreme napada,nezna se kad je penal kad je probijanje,sudija moze da te iskljuci po svom uverenju i tako dalje.Mislim da treba velika reforma ako se zeli popularnost ovog sporta

maketa F16

pre 5 godina

Ma srbi su kosarkaska velesila sa 4 srebrne medalje u zadnjih 17 godina he he
(Igor, 22. januar 2019 16:25)

Naravno da jesmo, tri poslednja finala : Evropsko i Svetsko prvenstvo i OI. A vi gde ste decenijama? Nema vas nigde, otkad ste sisli sa postolja, Holandija vas dere u kosarci. Jel se i dalje smejes?

брат Ђуро

pre 5 godina

Да ли су Хрвати толико наивни да су мислили да ће против домаћина пред 20 хиљада навијача имати фер суђење?

Ostin A

pre 5 godina

Ako su u nečemu najbolji hrvati, to je onda u kmečanju. Uvek se oni nešto žale, uvek je njih neko oštetio, uvek je njima nešto krivo, Bože ih sačuvaj.
(Sale, 22. januar 2019 15:04)

Isti smo. Pogledaj kakvu smo digli galamu zbog sporne situacije na Svetskom prvenstvu u fudbalu, ili protiv Turske na EP u Košarci... tj. za svaki poraz u košarci. Tipa od Francuske ili Grčke (čuvena džentlmenska izjava Miličića).

Još su ove stvari koje su mi prve pale na pamet...

Ali realno, suđenje kroz celu utakmicu bilo očajno, za obe strane, ali zadnja 3 minuta Hrvatsku su sudije urnisale.

Fair-play

pre 5 godina

Ocekivali ste objektivnost? Pa SP je u Nemackoj koja i inace ima jak lobi i
ne samo u rukometu! Da bi ih pobedio tu moras mnogo jaci biti da sudije nemaju sansu da te izigraju! Na zalost,nije ovo ni prvi ni zadnji put!

Kaligula

pre 5 godina

Ko se seća sudije Sorensena kad je Juga igrala protiv Španije. Nisam gledao utakmicu ali skandinavci i nemci vladaju organizacijom rukometa jer imaju pare.

John Terry

pre 5 godina

Nije ovo nista ni cudno ni novo. Sudije odavno po pravilu forsiraju odredjene ekipe, najcesce one najjace i najuticajnije, a u rukometu je to bas ogoljeno i ocigledno. U rukometu smo cak i mi kao domacini stigli do finala 2012. godine kao domacini, a domacin uvek dodje bar do polufinala, upravo zbog sudija. Rukomet je najgori po pitanju sudjenja.

Antisha

pre 5 godina

Ako su u nečemu najbolji hrvati, to je onda u kmečanju. Uvek se oni nešto žale, uvek je njih neko oštetio, uvek je njima nešto krivo, Bože ih sačuvaj.
(Sale, 22. januar 2019 15:04)

hahahaha ali su Srbi bolji :) upravo si opisao mentalni sklop ovdasnjih naroda
zemljo otvori se.

Pavle

pre 5 godina

Pa neka hrvati uzmu barem bod francuzima.ja ih nesto generalno ne mirisem ali za sport bi bilo dobro da oni odu na oi..barem sto se rukometa tice za nas su pojam
(duledudule, 22. januar 2019 14:49)
Za nas je i argentina pojam u rukometu...

Hr

pre 5 godina

Sedam koraka u napadu u prvom poluvremenu, obrana iz prostora (blok unutar šesnaesterca) u drugom poluvremenu, vraćanje lopte Njemcima u napadu nakon nepostojećeg faula i šlag na tortu nepostojeće probijanje Karačića.

Točno da je u prvom dijelu bilo 5 isključenja za Njemačku i 2 za Hr (plus dva za Hr u drugom dijelu), ali to je stvar agresivne njemačke igre. Još barem dvaput su zaslužili isključenje međutim nisu ih dobili.
Suci su pokrali Hr to je jasno, međutim nama nije nitko kriv što nismo otišli na 3,4 gola pa bi tada bilo daleko teže sucima vraćati Njemce. Ovako su povukli za Ger točno kad treba i kolko treba da ne bude drastično, ali dovoljno. Tako rade profesionalci i uglađeni zapadnjaci.
(Hr, 22. januar 2019 16:50)
Zar ima u rukometu SESNAESTERAC???
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nexus, 22. januar 2019 17:10)

@
Jasno da nema i da je lapsus calami.
Unutar 6 metara (ne 16).

Dakle, blokiran je šut prema golu blokom s cca 5m (jasno se vidi u snimci da je debelo unutar 6 metara ) i nikome ništa.

Ante

pre 5 godina

U suštini rukomet može biti jako zanimljiv sport ako ne i najinteresantniji ali nedefininirana pravila su ga uništila i zbog toga nikad neće imati ugled u svijetu kakav bi mogao imati.

CROmanjonac

pre 5 godina

Evo suci priznali gresku https://sportnet.rtl.hr/vijesti/519864/rukomet-reprezentacija/danski-suci-pogresno-smo-dosudili-prekrsaj-u-napadu-nismo-se-nocas-naspavali/

dalibor79

pre 5 godina

a sada placete, a kada je brih nas pokrao protiv svajcarske u fudbalu, vi ste tvrdili kako je sve bilo kako treba i ako je brih dobio predlog da pogledao VAR, jer je bio penal.

Stef

pre 5 godina

Ako su u nečemu najbolji hrvati, to je onda u kmečanju. Uvek se oni nešto žale, uvek je njih neko oštetio, uvek je njima nešto krivo, Bože ih sačuvaj.
(Sale, 22. januar 2019 15:04)

Pošto mi ti ne radimo..

Davor

pre 5 godina

Tijekom utakmice je suđenje bilo jako dobro. I onda kada je na kraju li-la eto ti ga na! Nije ovo čak i neka velika kritika jer nije niti sucima lako pred 20.000 ljudi ostati koncentriran. Tekmu smo izbubili jer nismo igrali na krila i razigravali ih. Trebala su oba krila utrčavati u sredinu, ići gore-dolje i napravili bi nešto. Ovako u prvom poluvremenu ništa, a što je najbolje krila su nam kvalitetna.

lal

pre 5 godina

@kaligula: secam se pedersena u fudbalu... pada dejo u sred kaznenog... cuje se pistaljka... indirektan udarac umesto penala... ni dan danas mi nije jasno sta je tu moglo da se izmisli, pa da ne bude penal...

брат Ђуро

pre 5 godina

У рукомету су познате "домаћинске" судије, не знам шта је ту чудно?
И против Србије су, иако нису ни морали, благо додавали гас немцима...

Hr

pre 5 godina

Суде судије цијелу утакмицу за тебе и онда једна грешка против тебе и одмах напад. Како се ниси бунио у првом полувремену како суде против Њемачке?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Miroslav, 22. januar 2019 14:56)

Sedam koraka u napadu u prvom poluvremenu, obrana iz prostora (blok unutar šesnaesterca) u drugom poluvremenu, vraćanje lopte Njemcima u napadu nakon nepostojećeg faula i šlag na tortu nepostojeće probijanje Karačića.

Točno da je u prvom dijelu bilo 5 isključenja za Njemačku i 2 za Hr (plus dva za Hr u drugom dijelu), ali to je stvar agresivne njemačke igre. Još barem dvaput su zaslužili isključenje međutim nisu ih dobili.

Suci su pokrali Hr to je jasno, međutim nama nije nitko kriv što nismo otišli na 3,4 gola pa bi tada bilo daleko teže sucima vraćati Njemce. Ovako su povukli za Ger točno kad treba i kolko treba da ne bude drastično, ali dovoljno. Tako rade profesionalci i uglađeni zapadnjaci.

slobodan petrovic

pre 5 godina

Svemoćne sudije u rukometu. Crnogorke su uništile u finalu Olimpijade. Bukvalno zadnjih 8do 10 minuta stalno su izbacivale po jednu ili dve igračice.
Ali, toliko otvoreno, neviđeno. Trener Adžić je govori da Norveška ima uz sebe
sudije i da ih je teško pobedit. Mislio sam da pereteruje. Kasnije sam uvideo
da i na evropskim i svetskim prvenstvima oni imaju prednost. Tu nema leka ni spasa. Kad ih je Budućnost pobeđivala u ligi šampiona, morale su imati najmanje 4do 5 golova da bi pobedile. Toliko o sudijama.

lol

pre 5 godina

Duvnjak vise nije taj,ne zato sto nije kvalitet vec naprotiv,godine ga stigle i vise nije brz. 
U odbojci je veca konkurencija,Brazil,SAD,Rusija,Kuba,Poljska,Srbija,Francuska,Italija plus nekoliko jako nezgodnih reprezentacija.
(Stara kuka,,,Xnodeh 22. januar 2019 17:44)

Samo što je Srbija jedanaesta s dvije osvojene medalje na SP-ma, a ne šesta kako si napisao. ja provjerio

Zigzag

pre 5 godina

nas su hrvatske sudije uništile protiv Argentine i niko to ne pominje. a to da domaćine guraju sudije u rukometu, zašto Hrvatska nije dva puta kao domaćin ušla u polufinale već je igrala repesaž???
(Ivano Balić, 22. januar 2019 16:45)igrali smo finale 2009. u Zagrebu kada su nas sudci ostetili takodjer iz Danske..

Вељко

pre 5 godina

Mnogi su lepo primetili da u rukometu sudija može mnogo uticati na igru i konačan rezultat.
Neko je dodao(ispravno)i vaterpolo.
To su dva sporta koje ne pratim iz gore navedenih razloga.
Generalno u svakom timskom sportu(izuzev odbojke) sudije imaju veliki uticaj što nije dobro.
Moje mišljenje je da suđenje treba prepustiti mašinama(kompjuterima,robotima-nazovite ih kako hoćete).
U vreme naprednih softverskih i video tehnologija sudi ljudsko biće koje je poznato kao kvarljiva roba.
Naravno,sadašnje stanje favorizuje određene nacije i ekipe...

dragiša

pre 5 godina

@duledudule

Olimpijske igre u Londonu, i to finale. U jednom momentu u 10 vezanih minuta, Crnogorke osam igrale sa dve igračice manje!

Tiško

pre 5 godina

Iskreno gledao sam meč HR-Španija i to mi se zgadilo. Uporno su forsirali 7 igrača u napadu bez golmana a uz to krila nisu dobila 5 upotrebljivih lopti. Tako su nastavili i protiv Brazila i tom prilikom primili, čini mi se, 8 golova i izgubili meč. Da li su tu krive sudije? Ne baš. Sad se trebalo vaditi protiv domaćina. E to i nije neki plan ili bar nije baš pretjerano pametan plan. Gledaoci, sudije, bezobrazluk i ko zna šta još uz sve to. Lino je Ćro rukometa, morivator prve klase koji je sebe i druge uvjerio kako je vizionar i mađioničar. Jednostavno izgubio je utakmicu koju nije smio izgubiti a u prethodnim utakmicama trošio je ključne igrače poput Duvnjaka u utakmici sa Špancima. Sad su vizionaru i mađioničaru krivi svi osim njega. Na kraju sudije. Stvarno su svirali nepostojeci faul u ključnom trenutku i utjecali na rezultat ali za neigranje u polufinalu i vjerovatno propustanje OI kriv je LINO i niko drugi.

76er

pre 5 godina

Balkanski mentalitet uvek neko drugi kriv. Mada jeste rukomet sport gde je najviše do sudija. Zato Katar, Srbija, Slovenija dođu do kraja kada su domaćini, u drugim sportovima nemoguće.
(wvw, 22. januar 2019 15:02)

Za Srbiju se to moze reci samo u rukometu, a i tu smo do 2000. i neke bili konstantni, posle toga raspad saveza i reprezentacije. Srbija je u mnogim ostalim sportovima neretko i do titula dolazila kada nije bila domacin, razmisli o tome, nikako u istu pricu sa Slovenijom i Katarom, sta sve pisu ljudi.

Canadaboy

pre 5 godina

Hrvatima uvek sudije krive. I u finalu SP su ,po njihovom, bili puno bolji od francuza. Njih i dream team u kosarci pobedi uz pokoc sudija.....

Valter

pre 5 godina

Objavljena je snimka šta su sve radili Njemci uz naklonost sudaca.Lopta u rukama a rade 7 koraka,brane se iz 6 metara,daju gol iz 6 metara.Onih par isključenja na početku su bile samo priprema za sve ovo,da mogu reći da su bili pošteni.Na kraju,suci priznali da su pogrešili sudeći faul Karačića u napadu u 59.min kod 20-21...usledila je kontra za 20-22 i tu je bio kraj.Suci kažu da su snimku pogledali 15 puta i da nisu mogli oka noću sklopiti.To sada Hrvatskoj,sutra nekom drugom ništa ne znači!Pitam se čemu takva prvenstva?P.S.Svi koji se smiju porazu Hrvatske,pronađite te snimke prijatelji,pa bar u sebi priznajte da niste u pravu kada se radujete krađi!P.S.Da je Švabo Briks svirao onaj penal protiv Švicarske,samo Bog zna šta bi bilo dalje!Zdravi i veseli bili!

Stannis

pre 5 godina

Ma plakanje u sportu jest beskorisno ali da su suci ovaj put presudili, jesu. U rukometu, između 2 slične ekipe, presuđuje jedna lopta. A suci su u zadnjih 5 minuta Njemcima dali 3 ključne lopte. Meni greske sudaca nisu problem dok je ujednacen kriterij. Recimo zadnja tekma Srb- Hrv u vaterpolu. Suci su dopustili makljažu. Ali na obje strane. Oba izbornika su rekli da je to smiješno. Pa kad je Francuska 2 puta dobila našu zlatnu generaciju s Balićem. Suci su dopustili grubu igru mimo pravila. To jest više odgovaralo Francuskoj i zato su nas dobili ali to nije krađa jer je kriterij isti. Ali ono sto me zasmeta je kad istu stvar sudis na jednoj strani a na drugoj ne. Protiv Njemačke:
1) Vratili im loptu kod minus 1 i oni zabiju gol
2) Potom Duvnjaku ne sude identican kontakt i u kontri Njemci povedu( dakle umjesto plus 1 i lopta, imaš minus 1).
3) nepostojece probijanje nakon kojeg krilo ima čisti šut.
Uz sve to u toku utakmice Duvnjak, Karačić i Stepančić pucali pod faulom i lopta nije vraćena. Za iste kontakte Njemcima jest vraćena. U 2 navrata nedosuđena obrana iz prostora. Puno puno previše da bi dobio utakmicu protiv ravnopravnog protivnika.

Suci jesu izravno presudili pobjednika. I u toj priči je potpuno nebitan i poraz od Brazila, i naše greške u napadu i zašto taj i taj nije zabio itd..jer to je dio igre. Ako si loš, nesposoban ili nemaš svoj dan, to u bilo kojem sportu ne opravdava niti umanjuje bilo kakve greške sudaca.

Vule

pre 5 godina

Hrvatska 4 iskljucenja Nemci 7 i mislim da je 2 puta bilo sa po 2 igraca manje. Francuzi bez najboljeg beka vodili i sa 3 razlike. Ali to je balkanski mentalitet za sve su krive sudije daj da se operemo

Branislav

pre 5 godina

(Ivan Livno CRO, 22. januar 2019 15:58)

Drugar pomiri se da ste u finalu izgubili od boljeg protivinika. Neznam na šta se konretno oštećeni jer bio VAR jer pokazao da su sudije donele pravu odluku. Video bi ti komenar da sudije nisu konstatovale VAR kao što nama nisu u meču sa Švajcarskom.

Što se tiče rukomveta tu takođe postoji VAR ali ga oni očigledno koriste za sitnice tipa da li je prekršaj oštar za crveni i da li je prešla lopta liniju gola i to je to. Tako da sudije je taj koji i dalje diktira igru naročito sad pod tim novim pravilima suđenja koje je bilo na ovom prvenstvu.

Rajko

pre 5 godina

Ne vidim nista sporno,blago sudjenje za domacina,realno u prvom poluvremenu cak za Hrvate,2 puta su imali po 2 igraca vise,ukupno mislim 14 minuta ..cinjenica je da je sporan onaj faul u napadu ali sudije za zatvor??Po meni jedino sporno je vas kvalitet za medalju vec par godina..pogotovo sad,realno ste peti i ja vam cestitam na tome,pomirite se da je to vasa realnost kao nasa u fudbalu na 34. mjestu.

jojo

pre 5 godina

@Livno BiH ahahahahaha. Francuzi odigrali koliko im trebalo. Mogli još pet golova da daju da su hteli. Jadno sa vaše strane da ne poštujete nekog ko vas onako izdominira. Još vam i loptu dali, imali ste 70 posto posed, a oni u onih 30 posto dali 4 gola i mogli i peti kad pozele. Gubili ste 4:1 do pred kraj, da te podsetim. Od Islanda niste nikoga pošteno dobili i pričaš tako... U rukometu ste druga liga, što se i na ovom prventsvu pokazalo. Ali za utehu vam je da smo mi treća.

Kajverson

pre 5 godina

Lino ne trabunjaj ,,odkad znam za sebe gori rukomet nismo igrali ....svaki napad ruka je bila u zraku,,odradi to protiv Francuza i pali ....pa skandidavci Ce oderat njemce deset razlike kao i nas sto bi ....

Ivan Livno CRO

pre 5 godina

Ovo nije slučajno samo ne ovom prvenstvu, to se dešavala i prije na štetu Hrvatske, ipak kad ti iz EHF narede da pod svaku cijenu treba da Nijemci pobjede onda se ne biraju sredstva, tako je bilo i u nogometu na svjetskom prvenstvu odlukom sudaca i FIFE Hrvatska nije postala svjetskim prvakom!

slobodan petrovic

pre 5 godina

Svemoćne sudije u rukometu. Crnogorke su uništile u finalu Olimpijade. Bukvalno zadnjih 8do 10 minuta stalno su izbacivale po jednu ili dve igračice.
Ali, toliko otvoreno, neviđeno. Trener Adžić je govori da Norveška ima uz sebe
sudije i da ih je teško pobedit. Mislio sam da pereteruje. Kasnije sam uvideo
da i na evropskim i svetskim prvenstvima oni imaju prednost. Tu nema leka ni spasa. Kad ih je Budućnost pobeđivala u ligi šampiona, morale su imati najmanje 4do 5 golova da bi pobedile. Toliko o sudijama.

Gunf

pre 5 godina

Domacinu se uvek malo gleda kroz prste ne samo u rukometu, sta se cudi trener,sporne situacije se najcesce sude u korist domacina,morali su biti dvaput bolji da bi pobedili ali nisu i to je to.

Jovo

pre 5 godina

Sudije su zadnja 3 minuta sa 3 odluke navukle za Nemacku to je sigurno ali je nestručno vodjenje i to sto nisu imali odgovor na presing Brazila kostalo Hrvate ispadanja. Ovako dobra ekipa ko Hrvatska zaslužuje polufinale ali je Lino trener za nas nivo a ne za takve igrače ko Dule Cindra Sego Strlek.

maketa F16

pre 5 godina

Ako su u nečemu najbolji hrvati, to je onda u kmečanju. Uvek se oni nešto žale, uvek je njih neko oštetio, uvek je njima nešto krivo, Bože ih sačuvaj.
(Sale, 22. januar 2019 15:04)

e to si u pravu, dok izgube odmah sudije krive..tako i u finalu SP , argument je bio da se u finalu ne svira penal ako te lopta udari u ruku u tvom 16-cu ??!! Nije im smetalo sto su 5 naspram 2 iskljucenja imali u prvom poluvremenu.

Stara kuka

pre 5 godina

@Milan

Duvnjak vise nije taj,ne zato sto nije kvalitet vec naprotiv,godine ga stigle i vise nije brz.
U odbojci je veca konkurencija,Brazil,SAD,Rusija,Kuba,Poljska,Srbija,Francuska,Italija plus nekoliko jako nezgodnih reprezentacija.

Bravo Lino.

pre 5 godina

Červar tvrdi da su Hrvatskoj ukradene tri zlatne medalje.

''Kažu, vi Hrvati prigovarate na suce kad god izgubite. Evo, kažem, mi smo pokradeni na prvenstvu protiv Danske, uskraćeni smo za zlato na Svjetskom prvenstvu u Zagrebu, uskraćeni smo za zlato u Austriji. Tri puta smo pokradeni za zlato. Neka mi kažu da nismo. Dobio sam nekoliko poruka podrške, nijedna nije drugačija. Ljudi iz drugih reprezentacija prilaze mi i govore da je to sramota.''

Milan

pre 5 godina

Osnovni problem hrvatske reprezentacije je što osim Domagoja Duvnjaka nemaju igrača svetske klase. Realno su za 5-8 mesto koje poslednjih godina i osvajaju. Slično je sa srpskim odbojkašima koji imaju vrhunske Atanasijevića i Lisinca a lošije ostale pozicije

Ivano Balić

pre 5 godina

nas su hrvatske sudije uništile protiv Argentine i niko to ne pominje. a to da domaćine guraju sudije u rukometu, zašto Hrvatska nije dva puta kao domaćin ušla u polufinale već je igrala repesaž???

mica iz kafica

pre 5 godina

Sidije su sudile odlično, apsolutno u korist Hrvata, Hrvati (stručni štab i klupa), su 40 minuta napadali sudije i zapisnički sto, da su to uradili neki drugi iz bivše SFRJ, bili bi isterani sa terena.
Sada odjednom ispade, da sudije ne vole sve one koji su sa prostora bivše države, samo i isključivo, da bi se za poraz kockastih okrivio neko drugi.
Lako je biti veliki u pobedi, treba biti veliki kada gubiš, čestitati pobedniku i spremiti se, da prevaziđeš svoje slabosti.

Владо

pre 5 godina

Суђење јесте било у корист домаћина, ни први ни задњи пут. ОногаШвабу из одбране што има баш типичну швапску фацу треба доживотно избацити из рукомета. Да ли жалим Хрвате? Па, исто онолико колико су они жалили нас кад су Чавићу одузели освојену златну медаљу због мајице "Косово је Србија" или кад му је Фелпс украо злато, а камере показале да је Чавић први, па кад су нам уТурској отели злато у кошарци јер судија неће да види да је Турчин пуном ногом нагазио на линију у посљедњем нападу из кога су дали кош за побједу итд (има тога још много али су ово највеће крађе). Е, толико их жалим!

Раде Кузма

pre 5 godina

Ситуација је била 50:50. На снимку се фино види да је њемачки играч са обје ноге на терену и да се не помијера када је на њега налетио хрватски играч. Пошто су судије доста тога свирале у корист Хрвата, онда су превагнули на страну Нијемаца. А осим тога врло добро знамо да увијек буде домаћинсло суђење у рукомету. По мени исправна одлука Данаца. Поздрав Хрватима и добро дошли у лигу 2.

Dragoljub

pre 5 godina

Jeste ta odluka bila sporna, ali i da nije suđeno probijanje, opet je golman odbranio.
Uostalom, vama su povreda najboljeg nemačkog igrača i nerazumljiva zamena golmana pred kraj utakmkce uopšte i dali šansu za pobedu. Jesu sudije krive i za gol koji ste primili jer ste igrali bez golmana, ili za neuspelu kontru Muse?

Nexus

pre 5 godina

Sedam koraka u napadu u prvom poluvremenu, obrana iz prostora (blok unutar šesnaesterca) u drugom poluvremenu, vraćanje lopte Njemcima u napadu nakon nepostojećeg faula i šlag na tortu nepostojeće probijanje Karačića.

Točno da je u prvom dijelu bilo 5 isključenja za Njemačku i 2 za Hr (plus dva za Hr u drugom dijelu), ali to je stvar agresivne njemačke igre. Još barem dvaput su zaslužili isključenje međutim nisu ih dobili. 
Suci su pokrali Hr to je jasno, međutim nama nije nitko kriv što nismo otišli na 3,4 gola pa bi tada bilo daleko teže sucima vraćati Njemce. Ovako su povukli za Ger točno kad treba i kolko treba da ne bude drastično, ali dovoljno. Tako rade profesionalci i uglađeni zapadnjaci.
(Hr, 22. januar 2019 16:50)
Zar ima u rukometu SESNAESTERAC???

Nikola MNE

pre 5 godina

@ oko za oko... bio je crnogorski par sudija, Pavicevic i ovaj drugi zaboravio sam kako se preziva. Sudili su Srbiji jednu utakmicu.

JOBAH

pre 5 godina

Hrvati non stop kukaju na sudije, to je standardna prica, sta su mislili da ce u sportu gde je sudija glavni igrac pobediti domacina koja ima solidnu da ne kazemo vrhunsku ekipu... E pa malo morgen...

malo bolje proveri, prosle godine 4. mesto na svetu

pre 5 godina

@lol ti provjerio hahahah jesi li provjerio ostalih 11 medalja i medalje u svetskoj ligi ? Jel znas uopste sta je svetska liga ?

Sale

pre 5 godina

Ako su u nečemu najbolji hrvati, to je onda u kmečanju. Uvek se oni nešto žale, uvek je njih neko oštetio, uvek je njima nešto krivo, Bože ih sačuvaj.

mica iz kafica

pre 5 godina

Sidije su sudile odlično, apsolutno u korist Hrvata, Hrvati (stručni štab i klupa), su 40 minuta napadali sudije i zapisnički sto, da su to uradili neki drugi iz bivše SFRJ, bili bi isterani sa terena.
Sada odjednom ispade, da sudije ne vole sve one koji su sa prostora bivše države, samo i isključivo, da bi se za poraz kockastih okrivio neko drugi.
Lako je biti veliki u pobedi, treba biti veliki kada gubiš, čestitati pobedniku i spremiti se, da prevaziđeš svoje slabosti.

Ivan Livno CRO

pre 5 godina

Ovo nije slučajno samo ne ovom prvenstvu, to se dešavala i prije na štetu Hrvatske, ipak kad ti iz EHF narede da pod svaku cijenu treba da Nijemci pobjede onda se ne biraju sredstva, tako je bilo i u nogometu na svjetskom prvenstvu odlukom sudaca i FIFE Hrvatska nije postala svjetskim prvakom!

wvw

pre 5 godina

Balkanski mentalitet uvek neko drugi kriv. Mada jeste rukomet sport gde je najviše do sudija. Zato Katar, Srbija, Slovenija dođu do kraja kada su domaćini, u drugim sportovima nemoguće.

Miroslav

pre 5 godina

Суде судије цијелу утакмицу за тебе и онда једна грешка против тебе и одмах напад. Како се ниси бунио у првом полувремену како суде против Њемачке?

maketa F16

pre 5 godina

Ako su u nečemu najbolji hrvati, to je onda u kmečanju. Uvek se oni nešto žale, uvek je njih neko oštetio, uvek je njima nešto krivo, Bože ih sačuvaj.
(Sale, 22. januar 2019 15:04)

e to si u pravu, dok izgube odmah sudije krive..tako i u finalu SP , argument je bio da se u finalu ne svira penal ako te lopta udari u ruku u tvom 16-cu ??!! Nije im smetalo sto su 5 naspram 2 iskljucenja imali u prvom poluvremenu.

.

pre 5 godina

"Ako mi nakon utakmice dođe Silvio Heinevetter, golman Nijemaca i kaže oprosti, onda je valjda sve samo po sebi rečeno. Ne znam kome tako nešto treba. Ako se zna da je Njemačka u polufinalu nek je odmah tamo stave pa da se ne trudimo, ovo nema smisla - rekao je Igor Vori nakon poraza.

duledudule

pre 5 godina

Pa neka hrvati uzmu barem bod francuzima.ja ih nesto generalno ne mirisem ali za sport bi bilo dobro da oni odu na oi..barem sto se rukometa tice za nas su pojam

maketa F16

pre 5 godina

Ma srbi su kosarkaska velesila sa 4 srebrne medalje u zadnjih 17 godina he he
(Igor, 22. januar 2019 16:25)

Naravno da jesmo, tri poslednja finala : Evropsko i Svetsko prvenstvo i OI. A vi gde ste decenijama? Nema vas nigde, otkad ste sisli sa postolja, Holandija vas dere u kosarci. Jel se i dalje smejes?

jojo

pre 5 godina

@Livno BiH ahahahahaha. Francuzi odigrali koliko im trebalo. Mogli još pet golova da daju da su hteli. Jadno sa vaše strane da ne poštujete nekog ko vas onako izdominira. Još vam i loptu dali, imali ste 70 posto posed, a oni u onih 30 posto dali 4 gola i mogli i peti kad pozele. Gubili ste 4:1 do pred kraj, da te podsetim. Od Islanda niste nikoga pošteno dobili i pričaš tako... U rukometu ste druga liga, što se i na ovom prventsvu pokazalo. Ali za utehu vam je da smo mi treća.

Psycho

pre 5 godina

Nijedan sport sudije ne mogu uništiti kao što mogu rukomet... Bezbroj puta. Sjećam se takođe jednog francuskog para, prije par godina, sestre su u pitanju. Žensku reprezentaciju Crne Gore, tada najjaču na svijetu, su pokrale naočigled svih... Katastrofa. Užasno.

Canadaboy

pre 5 godina

Hrvatima uvek sudije krive. I u finalu SP su ,po njihovom, bili puno bolji od francuza. Njih i dream team u kosarci pobedi uz pokoc sudija.....

malo bolje proveri, prosle godine 4. mesto na svetu

pre 5 godina

@lol ti provjerio hahahah jesi li provjerio ostalih 11 medalja i medalje u svetskoj ligi ? Jel znas uopste sta je svetska liga ?

Vule

pre 5 godina

Hrvatska 4 iskljucenja Nemci 7 i mislim da je 2 puta bilo sa po 2 igraca manje. Francuzi bez najboljeg beka vodili i sa 3 razlike. Ali to je balkanski mentalitet za sve su krive sudije daj da se operemo

Milan

pre 5 godina

Osnovni problem hrvatske reprezentacije je što osim Domagoja Duvnjaka nemaju igrača svetske klase. Realno su za 5-8 mesto koje poslednjih godina i osvajaju. Slično je sa srpskim odbojkašima koji imaju vrhunske Atanasijevića i Lisinca a lošije ostale pozicije

Stara kuka

pre 5 godina

Ma srbi su kosarkaska velesila sa 4 srebrne medalje u zadnjih 17 godina he he
(Igor, 22. januar 2019 16:25)

Kada se spominje srpska kosarka mozete samo da cutite i ustanete.Pogotovi vi.

lol

pre 5 godina

Duvnjak vise nije taj,ne zato sto nije kvalitet vec naprotiv,godine ga stigle i vise nije brz. 
U odbojci je veca konkurencija,Brazil,SAD,Rusija,Kuba,Poljska,Srbija,Francuska,Italija plus nekoliko jako nezgodnih reprezentacija.
(Stara kuka,,,Xnodeh 22. januar 2019 17:44)

Samo što je Srbija jedanaesta s dvije osvojene medalje na SP-ma, a ne šesta kako si napisao. ja provjerio

Bravo Lino.

pre 5 godina

Červar tvrdi da su Hrvatskoj ukradene tri zlatne medalje.

''Kažu, vi Hrvati prigovarate na suce kad god izgubite. Evo, kažem, mi smo pokradeni na prvenstvu protiv Danske, uskraćeni smo za zlato na Svjetskom prvenstvu u Zagrebu, uskraćeni smo za zlato u Austriji. Tri puta smo pokradeni za zlato. Neka mi kažu da nismo. Dobio sam nekoliko poruka podrške, nijedna nije drugačija. Ljudi iz drugih reprezentacija prilaze mi i govore da je to sramota.''

Раде Кузма

pre 5 godina

Ситуација је била 50:50. На снимку се фино види да је њемачки играч са обје ноге на терену и да се не помијера када је на њега налетио хрватски играч. Пошто су судије доста тога свирале у корист Хрвата, онда су превагнули на страну Нијемаца. А осим тога врло добро знамо да увијек буде домаћинсло суђење у рукомету. По мени исправна одлука Данаца. Поздрав Хрватима и добро дошли у лигу 2.

JOBAH

pre 5 godina

Hrvati non stop kukaju na sudije, to je standardna prica, sta su mislili da ce u sportu gde je sudija glavni igrac pobediti domacina koja ima solidnu da ne kazemo vrhunsku ekipu... E pa malo morgen...

dalibor79

pre 5 godina

a sada placete, a kada je brih nas pokrao protiv svajcarske u fudbalu, vi ste tvrdili kako je sve bilo kako treba i ako je brih dobio predlog da pogledao VAR, jer je bio penal.

Rajko

pre 5 godina

Ne vidim nista sporno,blago sudjenje za domacina,realno u prvom poluvremenu cak za Hrvate,2 puta su imali po 2 igraca vise,ukupno mislim 14 minuta ..cinjenica je da je sporan onaj faul u napadu ali sudije za zatvor??Po meni jedino sporno je vas kvalitet za medalju vec par godina..pogotovo sad,realno ste peti i ja vam cestitam na tome,pomirite se da je to vasa realnost kao nasa u fudbalu na 34. mjestu.

Antisha

pre 5 godina

Ako su u nečemu najbolji hrvati, to je onda u kmečanju. Uvek se oni nešto žale, uvek je njih neko oštetio, uvek je njima nešto krivo, Bože ih sačuvaj.
(Sale, 22. januar 2019 15:04)

hahahaha ali su Srbi bolji :) upravo si opisao mentalni sklop ovdasnjih naroda
zemljo otvori se.

Dragoljub

pre 5 godina

Jeste ta odluka bila sporna, ali i da nije suđeno probijanje, opet je golman odbranio.
Uostalom, vama su povreda najboljeg nemačkog igrača i nerazumljiva zamena golmana pred kraj utakmkce uopšte i dali šansu za pobedu. Jesu sudije krive i za gol koji ste primili jer ste igrali bez golmana, ili za neuspelu kontru Muse?

Ivano Balić

pre 5 godina

nas su hrvatske sudije uništile protiv Argentine i niko to ne pominje. a to da domaćine guraju sudije u rukometu, zašto Hrvatska nije dva puta kao domaćin ušla u polufinale već je igrala repesaž???

Nexus

pre 5 godina

Sedam koraka u napadu u prvom poluvremenu, obrana iz prostora (blok unutar šesnaesterca) u drugom poluvremenu, vraćanje lopte Njemcima u napadu nakon nepostojećeg faula i šlag na tortu nepostojeće probijanje Karačića.

Točno da je u prvom dijelu bilo 5 isključenja za Njemačku i 2 za Hr (plus dva za Hr u drugom dijelu), ali to je stvar agresivne njemačke igre. Još barem dvaput su zaslužili isključenje međutim nisu ih dobili. 
Suci su pokrali Hr to je jasno, međutim nama nije nitko kriv što nismo otišli na 3,4 gola pa bi tada bilo daleko teže sucima vraćati Njemce. Ovako su povukli za Ger točno kad treba i kolko treba da ne bude drastično, ali dovoljno. Tako rade profesionalci i uglađeni zapadnjaci.
(Hr, 22. januar 2019 16:50)
Zar ima u rukometu SESNAESTERAC???

Zigzag

pre 5 godina

nas su hrvatske sudije uništile protiv Argentine i niko to ne pominje. a to da domaćine guraju sudije u rukometu, zašto Hrvatska nije dva puta kao domaćin ušla u polufinale već je igrala repesaž???
(Ivano Balić, 22. januar 2019 16:45)igrali smo finale 2009. u Zagrebu kada su nas sudci ostetili takodjer iz Danske..

Stara kuka

pre 5 godina

@Milan

Duvnjak vise nije taj,ne zato sto nije kvalitet vec naprotiv,godine ga stigle i vise nije brz.
U odbojci je veca konkurencija,Brazil,SAD,Rusija,Kuba,Poljska,Srbija,Francuska,Italija plus nekoliko jako nezgodnih reprezentacija.

Mirko Kojotovski

pre 5 godina

Rukomet je obična farsa postao.Jos od 1998 pa na ovamo.Sudije odlučuju ko će biti prvak.Uglavnom domaćini u finalu.Nas su oštetili na mnogim takmičenjima.Mislim da i zbog toga nema više interesa za ovaj sport.Secam se kad su finale 2003 otišli Nemci iako smo imali isto bodova ali nereseno su navukle sudije. Onda su ih Hrvati dobili u finalu.Tada smo bili najjači. Par meseci pre smo Hrvate dobili 13 razlike.
Onda protiv Sveđana kad nam sude tri isključenja da bi nas stigli.Ima toga koliko hoćeš da ne nabrajam.
Rukomet postao ne interesantno ne gledljivo

Hr

pre 5 godina

Суде судије цијелу утакмицу за тебе и онда једна грешка против тебе и одмах напад. Како се ниси бунио у првом полувремену како суде против Њемачке?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Miroslav, 22. januar 2019 14:56)

Sedam koraka u napadu u prvom poluvremenu, obrana iz prostora (blok unutar šesnaesterca) u drugom poluvremenu, vraćanje lopte Njemcima u napadu nakon nepostojećeg faula i šlag na tortu nepostojeće probijanje Karačića.

Točno da je u prvom dijelu bilo 5 isključenja za Njemačku i 2 za Hr (plus dva za Hr u drugom dijelu), ali to je stvar agresivne njemačke igre. Još barem dvaput su zaslužili isključenje međutim nisu ih dobili.

Suci su pokrali Hr to je jasno, međutim nama nije nitko kriv što nismo otišli na 3,4 gola pa bi tada bilo daleko teže sucima vraćati Njemce. Ovako su povukli za Ger točno kad treba i kolko treba da ne bude drastično, ali dovoljno. Tako rade profesionalci i uglađeni zapadnjaci.

Stef

pre 5 godina

Ako su u nečemu najbolji hrvati, to je onda u kmečanju. Uvek se oni nešto žale, uvek je njih neko oštetio, uvek je njima nešto krivo, Bože ih sačuvaj.
(Sale, 22. januar 2019 15:04)

Pošto mi ti ne radimo..

Nikola MNE

pre 5 godina

@ oko za oko... bio je crnogorski par sudija, Pavicevic i ovaj drugi zaboravio sam kako se preziva. Sudili su Srbiji jednu utakmicu.

76er

pre 5 godina

Balkanski mentalitet uvek neko drugi kriv. Mada jeste rukomet sport gde je najviše do sudija. Zato Katar, Srbija, Slovenija dođu do kraja kada su domaćini, u drugim sportovima nemoguće.
(wvw, 22. januar 2019 15:02)

Za Srbiju se to moze reci samo u rukometu, a i tu smo do 2000. i neke bili konstantni, posle toga raspad saveza i reprezentacije. Srbija je u mnogim ostalim sportovima neretko i do titula dolazila kada nije bila domacin, razmisli o tome, nikako u istu pricu sa Slovenijom i Katarom, sta sve pisu ljudi.

Branislav

pre 5 godina

(Ivan Livno CRO, 22. januar 2019 15:58)

Drugar pomiri se da ste u finalu izgubili od boljeg protivinika. Neznam na šta se konretno oštećeni jer bio VAR jer pokazao da su sudije donele pravu odluku. Video bi ti komenar da sudije nisu konstatovale VAR kao što nama nisu u meču sa Švajcarskom.

Što se tiče rukomveta tu takođe postoji VAR ali ga oni očigledno koriste za sitnice tipa da li je prekršaj oštar za crveni i da li je prešla lopta liniju gola i to je to. Tako da sudije je taj koji i dalje diktira igru naročito sad pod tim novim pravilima suđenja koje je bilo na ovom prvenstvu.

Staka Zulu

pre 5 godina

Ljudi zar vam još od Olimpijskih igara u Pekingu nije jasno da sport više ne postoji, ako ga je ikad i bilo! Ona otimačina zlata Čaviću i pored svih snimaka vam je valjda dovoljan pokazatelj lažiranja rezultata! Ne mogu da navijam za Hrvate, ali sam siguran da su pokradeni!

Kajverson

pre 5 godina

Lino ne trabunjaj ,,odkad znam za sebe gori rukomet nismo igrali ....svaki napad ruka je bila u zraku,,odradi to protiv Francuza i pali ....pa skandidavci Ce oderat njemce deset razlike kao i nas sto bi ....

slobodan petrovic

pre 5 godina

Svemoćne sudije u rukometu. Crnogorke su uništile u finalu Olimpijade. Bukvalno zadnjih 8do 10 minuta stalno su izbacivale po jednu ili dve igračice.
Ali, toliko otvoreno, neviđeno. Trener Adžić je govori da Norveška ima uz sebe
sudije i da ih je teško pobedit. Mislio sam da pereteruje. Kasnije sam uvideo
da i na evropskim i svetskim prvenstvima oni imaju prednost. Tu nema leka ni spasa. Kad ih je Budućnost pobeđivala u ligi šampiona, morale su imati najmanje 4do 5 golova da bi pobedile. Toliko o sudijama.

Ostin A

pre 5 godina

Ako su u nečemu najbolji hrvati, to je onda u kmečanju. Uvek se oni nešto žale, uvek je njih neko oštetio, uvek je njima nešto krivo, Bože ih sačuvaj.
(Sale, 22. januar 2019 15:04)

Isti smo. Pogledaj kakvu smo digli galamu zbog sporne situacije na Svetskom prvenstvu u fudbalu, ili protiv Turske na EP u Košarci... tj. za svaki poraz u košarci. Tipa od Francuske ili Grčke (čuvena džentlmenska izjava Miličića).

Još su ove stvari koje su mi prve pale na pamet...

Ali realno, suđenje kroz celu utakmicu bilo očajno, za obe strane, ali zadnja 3 minuta Hrvatsku su sudije urnisale.

Hr

pre 5 godina

Sedam koraka u napadu u prvom poluvremenu, obrana iz prostora (blok unutar šesnaesterca) u drugom poluvremenu, vraćanje lopte Njemcima u napadu nakon nepostojećeg faula i šlag na tortu nepostojeće probijanje Karačića.

Točno da je u prvom dijelu bilo 5 isključenja za Njemačku i 2 za Hr (plus dva za Hr u drugom dijelu), ali to je stvar agresivne njemačke igre. Još barem dvaput su zaslužili isključenje međutim nisu ih dobili.
Suci su pokrali Hr to je jasno, međutim nama nije nitko kriv što nismo otišli na 3,4 gola pa bi tada bilo daleko teže sucima vraćati Njemce. Ovako su povukli za Ger točno kad treba i kolko treba da ne bude drastično, ali dovoljno. Tako rade profesionalci i uglađeni zapadnjaci.
(Hr, 22. januar 2019 16:50)
Zar ima u rukometu SESNAESTERAC???
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nexus, 22. januar 2019 17:10)

@
Jasno da nema i da je lapsus calami.
Unutar 6 metara (ne 16).

Dakle, blokiran je šut prema golu blokom s cca 5m (jasno se vidi u snimci da je debelo unutar 6 metara ) i nikome ništa.

slobodan petrovic

pre 5 godina

Svemoćne sudije u rukometu. Crnogorke su uništile u finalu Olimpijade. Bukvalno zadnjih 8do 10 minuta stalno su izbacivale po jednu ili dve igračice.
Ali, toliko otvoreno, neviđeno. Trener Adžić je govori da Norveška ima uz sebe
sudije i da ih je teško pobedit. Mislio sam da pereteruje. Kasnije sam uvideo
da i na evropskim i svetskim prvenstvima oni imaju prednost. Tu nema leka ni spasa. Kad ih je Budućnost pobeđivala u ligi šampiona, morale su imati najmanje 4do 5 golova da bi pobedile. Toliko o sudijama.

брат Ђуро

pre 5 godina

Да ли су Хрвати толико наивни да су мислили да ће против домаћина пред 20 хиљада навијача имати фер суђење?

Pavle

pre 5 godina

Pa neka hrvati uzmu barem bod francuzima.ja ih nesto generalno ne mirisem ali za sport bi bilo dobro da oni odu na oi..barem sto se rukometa tice za nas su pojam
(duledudule, 22. januar 2019 14:49)
Za nas je i argentina pojam u rukometu...

Tiško

pre 5 godina

Iskreno gledao sam meč HR-Španija i to mi se zgadilo. Uporno su forsirali 7 igrača u napadu bez golmana a uz to krila nisu dobila 5 upotrebljivih lopti. Tako su nastavili i protiv Brazila i tom prilikom primili, čini mi se, 8 golova i izgubili meč. Da li su tu krive sudije? Ne baš. Sad se trebalo vaditi protiv domaćina. E to i nije neki plan ili bar nije baš pretjerano pametan plan. Gledaoci, sudije, bezobrazluk i ko zna šta još uz sve to. Lino je Ćro rukometa, morivator prve klase koji je sebe i druge uvjerio kako je vizionar i mađioničar. Jednostavno izgubio je utakmicu koju nije smio izgubiti a u prethodnim utakmicama trošio je ključne igrače poput Duvnjaka u utakmici sa Špancima. Sad su vizionaru i mađioničaru krivi svi osim njega. Na kraju sudije. Stvarno su svirali nepostojeci faul u ključnom trenutku i utjecali na rezultat ali za neigranje u polufinalu i vjerovatno propustanje OI kriv je LINO i niko drugi.

kimi

pre 5 godina

Nijedan sport sudije ne mogu uništiti kao što mogu rukomet... Bezbroj puta.
(Psycho, 22. januar 2019 14:49)

I sa vaterpolom je ista stvar.

bigserb

pre 5 godina

Rukomet je postao najgluplji sport na svetu, prakticno to je sport bez pravila, o svemu odlucuju iskljucivo sudije po sopstvenom nahodjenju! Mozes da pravis korake, probijanja, pasivne napade, ulazak u 6m,..., sve sto pozelis, ako su ti sudije naklonjene, a o sedmercima i iskljucenjima necu ni da pricam! U tom sportu danas svega ima, a ponajmanje sporta, zato ga ni ne treba shvatati ozbiljno! Mnogo vise ozbiljnosti ima u badmingtonu, nego u rukometu!

lal

pre 5 godina

@kaligula: secam se pedersena u fudbalu... pada dejo u sred kaznenog... cuje se pistaljka... indirektan udarac umesto penala... ni dan danas mi nije jasno sta je tu moglo da se izmisli, pa da ne bude penal...

dragiša

pre 5 godina

@duledudule

Olimpijske igre u Londonu, i to finale. U jednom momentu u 10 vezanih minuta, Crnogorke osam igrale sa dve igračice manje!

Gunf

pre 5 godina

Domacinu se uvek malo gleda kroz prste ne samo u rukometu, sta se cudi trener,sporne situacije se najcesce sude u korist domacina,morali su biti dvaput bolji da bi pobedili ali nisu i to je to.

John Terry

pre 5 godina

Nije ovo nista ni cudno ni novo. Sudije odavno po pravilu forsiraju odredjene ekipe, najcesce one najjace i najuticajnije, a u rukometu je to bas ogoljeno i ocigledno. U rukometu smo cak i mi kao domacini stigli do finala 2012. godine kao domacini, a domacin uvek dodje bar do polufinala, upravo zbog sudija. Rukomet je najgori po pitanju sudjenja.

Davor

pre 5 godina

Tijekom utakmice je suđenje bilo jako dobro. I onda kada je na kraju li-la eto ti ga na! Nije ovo čak i neka velika kritika jer nije niti sucima lako pred 20.000 ljudi ostati koncentriran. Tekmu smo izbubili jer nismo igrali na krila i razigravali ih. Trebala su oba krila utrčavati u sredinu, ići gore-dolje i napravili bi nešto. Ovako u prvom poluvremenu ništa, a što je najbolje krila su nam kvalitetna.

Fair-play

pre 5 godina

Ocekivali ste objektivnost? Pa SP je u Nemackoj koja i inace ima jak lobi i
ne samo u rukometu! Da bi ih pobedio tu moras mnogo jaci biti da sudije nemaju sansu da te izigraju! Na zalost,nije ovo ni prvi ni zadnji put!

Jovo

pre 5 godina

Sudije su zadnja 3 minuta sa 3 odluke navukle za Nemacku to je sigurno ali je nestručno vodjenje i to sto nisu imali odgovor na presing Brazila kostalo Hrvate ispadanja. Ovako dobra ekipa ko Hrvatska zaslužuje polufinale ali je Lino trener za nas nivo a ne za takve igrače ko Dule Cindra Sego Strlek.

Valter

pre 5 godina

Objavljena je snimka šta su sve radili Njemci uz naklonost sudaca.Lopta u rukama a rade 7 koraka,brane se iz 6 metara,daju gol iz 6 metara.Onih par isključenja na početku su bile samo priprema za sve ovo,da mogu reći da su bili pošteni.Na kraju,suci priznali da su pogrešili sudeći faul Karačića u napadu u 59.min kod 20-21...usledila je kontra za 20-22 i tu je bio kraj.Suci kažu da su snimku pogledali 15 puta i da nisu mogli oka noću sklopiti.To sada Hrvatskoj,sutra nekom drugom ništa ne znači!Pitam se čemu takva prvenstva?P.S.Svi koji se smiju porazu Hrvatske,pronađite te snimke prijatelji,pa bar u sebi priznajte da niste u pravu kada se radujete krađi!P.S.Da je Švabo Briks svirao onaj penal protiv Švicarske,samo Bog zna šta bi bilo dalje!Zdravi i veseli bili!

Stannis

pre 5 godina

Ma plakanje u sportu jest beskorisno ali da su suci ovaj put presudili, jesu. U rukometu, između 2 slične ekipe, presuđuje jedna lopta. A suci su u zadnjih 5 minuta Njemcima dali 3 ključne lopte. Meni greske sudaca nisu problem dok je ujednacen kriterij. Recimo zadnja tekma Srb- Hrv u vaterpolu. Suci su dopustili makljažu. Ali na obje strane. Oba izbornika su rekli da je to smiješno. Pa kad je Francuska 2 puta dobila našu zlatnu generaciju s Balićem. Suci su dopustili grubu igru mimo pravila. To jest više odgovaralo Francuskoj i zato su nas dobili ali to nije krađa jer je kriterij isti. Ali ono sto me zasmeta je kad istu stvar sudis na jednoj strani a na drugoj ne. Protiv Njemačke:
1) Vratili im loptu kod minus 1 i oni zabiju gol
2) Potom Duvnjaku ne sude identican kontakt i u kontri Njemci povedu( dakle umjesto plus 1 i lopta, imaš minus 1).
3) nepostojece probijanje nakon kojeg krilo ima čisti šut.
Uz sve to u toku utakmice Duvnjak, Karačić i Stepančić pucali pod faulom i lopta nije vraćena. Za iste kontakte Njemcima jest vraćena. U 2 navrata nedosuđena obrana iz prostora. Puno puno previše da bi dobio utakmicu protiv ravnopravnog protivnika.

Suci jesu izravno presudili pobjednika. I u toj priči je potpuno nebitan i poraz od Brazila, i naše greške u napadu i zašto taj i taj nije zabio itd..jer to je dio igre. Ako si loš, nesposoban ili nemaš svoj dan, to u bilo kojem sportu ne opravdava niti umanjuje bilo kakve greške sudaca.

Kaligula

pre 5 godina

Ko se seća sudije Sorensena kad je Juga igrala protiv Španije. Nisam gledao utakmicu ali skandinavci i nemci vladaju organizacijom rukometa jer imaju pare.

CROmanjonac

pre 5 godina

Evo suci priznali gresku https://sportnet.rtl.hr/vijesti/519864/rukomet-reprezentacija/danski-suci-pogresno-smo-dosudili-prekrsaj-u-napadu-nismo-se-nocas-naspavali/

Владо

pre 5 godina

Суђење јесте било у корист домаћина, ни први ни задњи пут. ОногаШвабу из одбране што има баш типичну швапску фацу треба доживотно избацити из рукомета. Да ли жалим Хрвате? Па, исто онолико колико су они жалили нас кад су Чавићу одузели освојену златну медаљу због мајице "Косово је Србија" или кад му је Фелпс украо злато, а камере показале да је Чавић први, па кад су нам уТурској отели злато у кошарци јер судија неће да види да је Турчин пуном ногом нагазио на линију у посљедњем нападу из кога су дали кош за побједу итд (има тога још много али су ово највеће крађе). Е, толико их жалим!

Goran

pre 5 godina

Rukomet je sport gde sudije mogu mnogo da uticu na rezultat.Nisu definisana jasna pravila,nema vreme napada,nezna se kad je penal kad je probijanje,sudija moze da te iskljuci po svom uverenju i tako dalje.Mislim da treba velika reforma ako se zeli popularnost ovog sporta

Вељко

pre 5 godina

Mnogi su lepo primetili da u rukometu sudija može mnogo uticati na igru i konačan rezultat.
Neko je dodao(ispravno)i vaterpolo.
To su dva sporta koje ne pratim iz gore navedenih razloga.
Generalno u svakom timskom sportu(izuzev odbojke) sudije imaju veliki uticaj što nije dobro.
Moje mišljenje je da suđenje treba prepustiti mašinama(kompjuterima,robotima-nazovite ih kako hoćete).
U vreme naprednih softverskih i video tehnologija sudi ljudsko biće koje je poznato kao kvarljiva roba.
Naravno,sadašnje stanje favorizuje određene nacije i ekipe...

брат Ђуро

pre 5 godina

У рукомету су познате "домаћинске" судије, не знам шта је ту чудно?
И против Србије су, иако нису ни морали, благо додавали гас немцима...

Ante

pre 5 godina

U suštini rukomet može biti jako zanimljiv sport ako ne i najinteresantniji ali nedefininirana pravila su ga uništila i zbog toga nikad neće imati ugled u svijetu kakav bi mogao imati.