Utorak, 22.01.2019.

10:05

Vreme je za NBA – Nikola Milutinov je prerastao Evropu

Izvor: A. Kovaèeviæ

Vreme je za NBA – Nikola Milutinov je prerastao Evropu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

75 Komentari

Sortiraj po:

D1V1

pre 5 godina

@Marching on together

@hronicar ti je objasnio, posto nisi imao ni jedan kontraargument na njegove komentare u stilu iskusnih spinera iskoristavas nesto sto se zove ignoratio elenchi, procitaj o tome.

Sve najbolje a nadasve vise sposobnosti za argumentovanu diskusiju.

gf

pre 5 godina

kad ste toliko jaka skola zasto za ove cetiri godine niste stvorili ekipu od 15 igraca domacih koji su vasa deca nego ste doveli preko 20 stranaca u ove 4 sezone?
sram te bilo.
(hronicar, 22. januar 2019 12:02)

Zato sto Partizan nije imao para izgubio je i salu za treniranje ako se secas bio u blokadi svaki mesec. Naravno da nisu talentovani igraci hteli da dolaze u klub gde nece dobijati pare i nema gde da se trenira. Zvezda ima FMP i sve njihove hale, Mega gura klince. Iz Partizana su odlazili i talentovani kadeti otisli po Spanijama i Amerikama. Ako je i neko dolazio dolazio je zbog Duleta koji je bio doktor za rad sa mladima i njihovo afirmisanje. Njegovim teranjem nije bilo nikakvog razloga da dodju. Sada je drugacija situacija, ima hala ima strucni stab ima vrhunski trener i opet najtalentovaniji klinci dolaze. Ocekuj u buducim godinama Partizan izbacuje NBA igrace. A vi od silnih talenata sa velikim ugovorima, hala, sala, FMP niste nikoga.

Марко

pre 5 godina

Бићу поносан када репрезентацији донесу неку златну медаљу. За сада сам поносан само на генерације до Индијанаполиса.

Badi Hild

pre 5 godina

Napredovao je Milutinov neocekivano mnogo, sto je malo ko ocekivao. Igra u velikom klubu i radom se nametnuo. Da li je sve to dovoljno za uspesnu Nba karijeru, nisam siguran, videcemo.

antiDebil

pre 5 godina

Partizanov zadnji igrač koji je izašao iz njihove škole je Mića Berić, verovali ili ne
(Paki, 22. januar 2019 12:59)
Zadnji NBA trojac iz Zvezdine skole Danguba,Tejic i Rebron
(Sale, 22. januar 2019 13:24)

Zaboravio si Luku Klovana, mlafu nadu Zeleznika!
Nego panteru navedi mi jednog igraca iz cuvene skole fmp? Tolike akademije, hale, toliki mladi igraci pa mora da je odatle makar jedan izasao koji nesto vredi?

NM11

pre 5 godina

Moze Milutinov da ide u NBA odmah. Po mom skromnom misljenju on je za NBA odlican. Pogotovu sto igra na poziciji centra gde mnoge ekipe imaju ne bas preterano dobre igrace. Koliko sam mogao da ga ispratim, on je tip centra koji je negde izmedju onih starih centara i ovih novih koji mogu da sutiraju sa distance, da asistiraju itd. Znaci ima sasvim dobru ledjnu igru, moze da pogodi sa distance i sto je bitno ima odlican skok (ofanzivni i defanzivni). O atletskim sposobnostima je glupo i govoriti, mislim kad moze Jokic tamo uspesno da igra pa moze i Milutinov (koji je mnogo bolji sa tog aspekta). Milutinov je bolji sto se odbrane tice od Jokica, moze on dobro da lupa blokade. E sad kad malo bolje pogledamo ko sve igra na poziciji centra u NBA videcemo da za Milutinova ima itekako mesta tamo. Pogledajte npr. Kingse, oni na centru imaju onog Stajna koji po mom misljenju od Milutinova ima samo bolje atletske sposobnosti, dakle sto se tice suta, sl. bacanja, pikenrola, "mekane" ruke, dodavanja i generalno razumevanja za igru sve je na Milutinovoj strani. O Kufosu necu ni da pricam. Onda npr. imamo Lejkerse gde u zadnje vreme odlicno igra Zubac koji igra slican stil kao i Milutinov. Klipersi imaju Gortata koji je tolike godine u NBA a realno nije nista posebno. U Hornetsima igra i onaj Hernangomez, koji je solidan ali daleko od nekog vrhunskog centra. Eto to su neki evropski centri koji igraju u NBA i koji su nasli mesto tamo. Naravno imamo i one najbolje tamo Jokic, Vucevic i Nurkic. O njima ne treba nista ni govoriti, oni Milutinovu mogu da budu samo dodatna motivacija da uspe. I za kraj San Antonio, na centru ako se ne varam imaju onog Poltl koji belezi u proseku oko 5 poena i 5 skokova, imaju Gasola koji je mator (Lamarkus igra cetvorku ako se ne varam). Dakle mesta za Milutinova u NBA ima, samo je pitanje da li ce dobiti sansu, i da li ce imati razumevanje trenera.

marinko

pre 5 godina

Tako se strpljivo gradi karijera, svake sezone mali napredak i spreman je za nba, mada ne bi mu nista hvalilo da ostane još jednu sezonu u Evropi

realno

pre 5 godina

Na žalost, mislim da je njegov profil sve manje tražen u današnjoj NBA. Nedostatak dobrog šuta sa distance mu drastično obara cenu. Nisam dovoljno pratio u poslednje vreme kakav je u odbrani, pogotovo da li je dovoljno brz da čuva stretch 4ke i 5ice. Ako jeste, onda i može da prođe OK, ako ne, max je rezerva sa do 15 minuta u igri.

low kick po noga

pre 5 godina

ovaj milutinov se tamo nece zadrzati vise od jedne ili eventualno dvije sezone koje ce provesti na klupi... nije on skovan od nba materijala, iskreno.

WillyWonka

pre 5 godina

Ako misli ići, neka ide odmah, hitno. 25-ta je na leđima, bude li "sazrijevao" po Evropi, može u NBA otići onako da kaže da je bio, kao Bogdan Bogdanović, Teo, Teletović i mnogi drugi koji su kasno otišli.
Jednostavno, navike se stiču dok je igrač u razvoju. A kad te Evropa taktički uspori, teško ćeš biti neka velika faca u NBA.

Sale

pre 5 godina

Partizanov zadnji igrač koji je izašao iz njihove škole je Mića Berić, verovali ili ne
(Paki, 22. januar 2019 12:59)
Zadnji NBA trojac iz Zvezdine skole Danguba,Tejic i Rebron

stoler

pre 5 godina

Milutinov sigurno nije zakasnio za NBA kako neki strucnjaci ovde tvrde. Ovih par godina u EL,u jakom timu kao sto je Olimpijakos su mu svakako donele dosta toga dobrog. Svakako da ima jos prostora za napredak,a ja nekako verujem i da je sa 20 otisao u NBA da bi sigurno uspeo. Prosto videlo se jos kao klinac u Partizanu da ima to nesto sto ga odvaja od nekog proseka i da je materijal za fenomenalnog igraca. Rad sa dobrim trenerima i sav talenat koji ima su ga doveli ovde. A sledeci korak, SA i Greg Popovic je nesto sto igrac poput njega samo pozeleti moze. Ja se nadam da cemo ga od sledece sezone gledati u NBA.

Hajlo

pre 5 godina

Po meni malo bolja varianta Alena Omica, svaku loptu hoce da kucne. A drugo, pa covek daje 11 poena po mecu, a vi bi njega u NBA, ajde barem 17-18 pa da kazem..a u poslednjih par utakmica 50% dao sa mesta slobodnih bacanja, nema naravno nista lose u tome (cak i za svaku pohvalu) ali ipak malo razmislite pre nego kazete, da je decko za NBA.

Zju

pre 5 godina

Drago mi je zbog mog sugrađana Nikolice da je postao NBA kalibar i želim da ode i uveća našu koloniju tamo i da igra.Definitivno je br1 centar u EL.Ali i po igri moderan atletski centar što je retkost za belce.Novi Sad je rasadnik talenata da ne nabrajam od Bolića,Gurovića,Stanojevića,Lukovskog,Miličića,Tepića,Milutinova...i monogih drugih.Žalosno je da 2grad u zemlji sa bazom od skoro pola miliona i tradicijom,sa dvoranom od 9000mesta igra samo KLS sa polovičnim uspehom.

stoler

pre 5 godina

@hronicar,nalupeta se ti ovde ali hvala sto si nas podsetio kako je ko radio. Sve igrace koje si naveo smo doveli,ali si zaboravio da napomenes da su to sve mladi igraci,domaci ili strani,koji jesu bili talentovani u tom trenutku ali daleko od vrhunskih i proverenih EL igraca. Koji su, gle cuda, dolazili i dovodjeni u tvoj nakaradni klub,Vilijams,Sofo,Mekel,Stratos,Rocesti,Reglend pa ako hoces i domaci poput Kalinica,Marjanovica. I zato ne lupetaj ovde vise i batali tu pricu o sudijama a posebno nemojte vi o stvaranju igraca iole bitnih za nase i svetske okvire jer takvog niste imali jos od Moke.

Paki

pre 5 godina

@hronicar,nalupeta se ti ovde ali hvala sto si nas podsetio kako je ko radio. Sve igrace koje si naveo smo doveli,ali si zaboravio da napomenes da su to sve mladi igraci,domaci ili strani,koji jesu bili talentovani u tom trenutku ali daleko od vrhunskih i proverenih EL igraca. Koji su, gle cuda, dolazili i dovodjeni u tvoj nakaradni klub,Vilijams,Sofo,Mekel,Stratos,Rocesti,Reglend pa ako hoces i domaci poput Kalinica,Marjanovica. I zato ne lupetaj ovde vise i batali tu pricu o sudijama a posebno nemojte vi o stvaranju igraca iole bitnih za nase i svetske okvire jer takvog niste imali jos od Moke.
(stoler, 22. januar 2019 12:32)
Partizanov zadnji igrač koji je izašao iz njihove škole je Mića Berić, verovali ili ne

Marching on together

pre 5 godina

@hronicar

Vrati se Pavkovu i fudbalu, nemoj oko košarke, molim te. Tamo vam je prirodno stanište, ostavi igru pod obručima.

hronicar

pre 5 godina

@marching on together
kako te nije sramota da napises laz i jos dobijes gomilu pluseva za to sto si napisao.ta ekipa jeste imala talenat,alinije se raspala zbog toga koga ti pominjes,vec zbog toga sto ste potpisivali ugovore koje niste mogli da placate.to je sam rekao u intervjuu upravo taj dule "drzavni neprijatelj".iz tvog komentara obican citalac stice utisak da je ta ekipa stasala u partizanu i da su ti igraci bili niko i nista pre partizana sto nije tacno.od svih tih koje si nabrojao tvoj klub je stvorio samo dva igraca,lucica i vanju koga 90% navijaca tera iz kluba.da krenem redom:
-bogdan doveden iz fmp posle turnira u spaniji gde je ubacio 99 poena na tri utakmice
-bertans bio draftovan cini mi se kao 11. pik od indijane
-lovernj mladi reprezentativac francuske
-vesterman je bio najbolji mladi plej u evropi
-gagi doveden iz radnickog kg kao jedan od najboljih igraca tog tima
-gordic dete buducnosti,doveden iz azovmasa,ali njega ste sami oterali jer ste hteli mladjeg pleja uz veztermana
-milutinov doveden kao veliki talenat iz hemofarma
-musli doveden iz fmp kao mvp juniorske evrolige koju je fmp osvojio.zvali ste ga drvo i balvan kao i vanju sto sad zovete
naravno kad imas talenat moras i da ga platis,a vi ste hteli sve za dzabe.trofeje ste izgubili kad je prestala podrska sudija.kad ste toliko jaka skola zasto za ove cetiri godine niste stvorili ekipu od 15 igraca domacih koji su vasa deca nego ste doveli preko 20 stranaca u ove 4 sezone?
sram te bilo.

jsx

pre 5 godina

@Xin Zhao
TAcno je da ne mozes imati vrhunsku karijeru ako ne odes mlad, ali mozes da prodjes i kao Hezonja, Zubac, Zizic, Zagorac (nije igrao koliko se secam, ali bio je valjda u letnjoj ligi ili tako necemu). I meni se cini da nema smisla cekati jos 2-3 godine, sa teze ce mu biti da se adaptira u svakom smislu, ne samo kosarkaski, ali ne moze se sa sigurnoscu reci da li je trebalo da ide, mozda se ne bi ovako razvio... Sad mislim da bi bilo pravo vreme.

ns

pre 5 godina

Mnogo je napredovao otakd je otisao iz Partizana, narocito fizicki. Mislim da bas zbog te bolje fizicke kondicije sad toliko i dominira pod kosem.
Ne znam da li je starter materijal za NBA, slazem se da je mozda malo zakasnio ali mislim da moze da bude dobar backup centar u ekipi poput San Antonia koji gaji pomalo taj evropski stil kosarke.
Skocan je i brz, to se ceni u NBA, dobar je u pick end roll, to za NBA je apsolutno nepohodno za centra. Popravio je sut sa poludistance, ume da pogodi i za 3 kad zatreba i slobodna bacanja su mu ok.
Jos nesto, kako je Karl Entoni Tauns ispred Jokica u bilo cemu sem u poenima? Pogledajte bilo koji advanced metrics, Jokic je igracina za njega.

Nenad

pre 5 godina

Mislim da moze i tekako da ide u NBA. Pogledaj te danas nasta lici ta liga, on bi cak tamo i dobro mogao da igra. Zavisi u koj tim bi otisao. Ali sa tom visinom i brzinom lagano moze. Ako ode, morao bi puno da radi na snazi ali bi za god dve bio top. Sta mu fali za neki veci domet, verovatno sut. Mislim da nema dobru ruku za sut sa distance. Ostalo ima za NBA. Potpisujem.

anbeast

pre 5 godina

@(S, 22. januar 2019 10:38):
Ko danas u NBA, kreira igru ledjima?! Embid, Jokic, Kazns i mozda jos neko... Da bi imao finu karijeru treba da bude dobar u piku, da ima relativno brze noge u odbrani (da koliko toliko moze moze da isprati beka u preuzimanju, jer se danas sve zivo preuzima) i da pogadja bacanja. Ne kazem da bi skodilo, ali danas je igra drugacija...
Nisam skoro gledao Milutinova, svojevremeno me malo podsecao na Tijaga Splitera (ako gresim, nek me neko ispravi), a taj je imao solidnu karijeru u NBA...

markokrle

pre 5 godina

ja iskreno mislim da ce dobro proci ako ode, da ode u neki slabiji tim, da ima minute, davace on i vise od 11 poena po mecu. sasvim dobar i u reprezentaciji podcenjen igrac (znam da je sam odbijao da igra, i da je bio pozvan skoro svako prvenstvo)

Nikola

pre 5 godina

tako se i u njegov zadnjoj sezoni u partizanu videlo da je prerastao aba ligu.

sve najbolje mu zelim u nastavku karijere
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (napred PARTIZAN, 22. januar 2019 10:12)

Kada je shvatio da moze da igra i za platu, otisao je iz nase kosarke :)

Xin Zhao

pre 5 godina

Sada 24 znaci kada pocne karijeru imace 25, to je vec pokasno. Trebao je otici iz Partizana pravo i onda bi imali strpljenja za njegov razvoj. Kao sto sada pruzaju na primer Doncicu ili kao sto su pruzili Jokicu. Ljudi moraju da shvate, ako zelis da budes nesto u NBA moras otici sa 20 i probiti se. Niko nece tamo graditi igraca da bi ga imao na 3-4 sezone. Gledaju su dugorocni planovi.

Mulitinov je na granici da je zakasnio.

aco

pre 5 godina

Може Милутинов већ сад да игра у НБА. Тамо би доста физички напредовао, тако да би могао бити и стартер. За Сакраменто би био одличан. Стајн би имао предност, а за сезону-две би Милутинов могао бити прва опција.

Н.И.К.

pre 5 godina

možemo da budemo ponosni jer su stvarani domaći igrači a danas u efenpeu, iz malog železnika, prva petorka belosvetskih najamnika. iz predgrađa udara zadnji ekser u les srpske košarke.
(efendija server, 22. januar 2019 10:20)

A ko vama brani da i dalje stvarate domaće igrače? Ako imate taj dobar sistem šta vam je fmp kriv?

ns22

pre 5 godina

sve najbolje nikola u daljoj karijeri zaista si postao odlican centar,mislio sam da od tebe i vase micica nikad igraca ali sam puno pogresio.Sjajni timski igraci i mogu se uklopiti bilo gde.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 5 godina

Koliko glupih i negativnih komentara.
Definitivno sam zgrožen i shvatam onu da se ovde USPEH NE PRAŠTA.
Jadni ste

Alessandro NESTA#13#

pre 5 godina

Haahahahhaah...Beli, Bogdan, Kalina, Gudurić, Milutinov, svi odavno otišli iz 'blizanaca' a ljudi se još uvek svađaju za koji tim su ovde igrali i s kim su se tukli na parketu, bez obzira što su ovi igrači te čarke odavno prevazišli (ako ih je uopšte i bilo), svađaju se ko je bio bolji i ko na osnovu igranja za Zvezdu/Partizan ima vise važnosti za nacionalni tim. Smešno do neke mere ali mnogo vise žalosno. Narigidnija stvar u našem košarkaškom svetu je veća popularnost malog Dončića od Nikole Jokića. Videćemo kada će se Luka odazvati da nosi dvoglavog orla na grudima...
...a da... neće...nikad. :)

dedza74

pre 5 godina

Možemo ali nismo,bar ne svi.
Mene na primer ne dotiču svi oni koji ne igraju za reprezentaciju,oni koji nose zastavu Srbije na velikim takmičenjima imaju moje od srca navijanje kako u zemlji tako i van nje.

poznavalac kosarke

pre 5 godina

Zelim ovom momku sve najbolje. Mislim da moze da igra u nba. Mislim, ako moze Kosta Koufos moze i on, barem 3 puta je bolje ali daleko od toga da moze da ima neku posebno uspesnu karijeru u nba.

efendija server

pre 5 godina

možemo da budemo ponosni jer su stvarani domaći igrači a danas u efenpeu, iz malog železnika, prva petorka belosvetskih najamnika. iz predgrađa udara zadnji ekser u les srpske košarke.

box

pre 5 godina

@Milutinov je u rangu Gortata i Mozgova. Moze u NBA, da igra bekap centra u nekom slabijem timu.

Milutinov je daleko talentovaniji od Gortata ili Mozgova. Mnogo bolje razume igru, ima dosta dobar povratni pas, tehnika mu je vise nego solidna. Videcemo kako ce se snaci preko bare ali ohrabruje to sto bi trebalo da dodje kod Grega gde se vrednuje kosarkaski iq i timska igra.

JPR24

pre 5 godina

Ovi specijalci negativci su smešni. To se isto pričalo i za Jokica... pa ? Neki su lupali i za Doncica ? I ? Kao i za Nurkica sto su neki ismejavali..

S

pre 5 godina

Dobar je igrac, samo mora da popravi igru ledjima, da bi mogao nešto sam da kreira. Ovako oslanjanje samo na pick and roll, to neće puno da mu donese

www.com

pre 5 godina

1. Milutinov igra neuporedivo bolje nego Jokic pre odlaska u NBA. Sta je to igrao Jokic pre NBA?
2. Znali ste kada je Jokic otisao u NBA da ce ovako da igra?
3. Znate da Milutinov ne moze da igra u NBA??
4. Milutinov odmah zakucava kada je ispod kosa a to najvise vole u NBA, ZAR NE?
5. Sve vi znate unapred.

Slobodan

pre 5 godina

Sta kaze covek igra pik enrol mu nece mnogo pomoci. Pa to ke vrhunac svih akcija u NBA, gledam ovaj higlight pa covek ce da bude u top 10 centara u NBA vec prve sezone, i imace dugu i uspesnu NBA karijeru. Savremen centar, brz, skocan i pritom dovoljno snazan.

ekonomista

pre 5 godina

možemo da budemo ponosni jer su stvarani domaći igrači a danas u efenpeu, iz malog železnika, prva petorka belosvetskih najamnika. iz predgrađa udara zadnji ekser u les srpske košarke.
(efendija server, 22. januar 2019 10:20)

Idi bre leči se....

SUPERMAN

pre 5 godina

Dtuže kakvi sve levati igraju preko bare to je neverovatno.Ako može jedan Kufos,Noa i drugi koji ne mogu ni obruc sa penala da potrefe da igraju zašto nebi mogao i Milutinov,još ako ode kod Grega koji je poznat po afirmaciji igrača nema brige za njega.Danas u Nba može svako igrati,pa pogledaj ove momke što su otišli iz Aba lige Zubac,Žižić,Bolden...ni jedan nije nesto bolji od njega pa igraju solidno,tako da manite se tih priča kao rano je i to,da je Jokić tek sada otišao u Nba nebi napravio ni upola karijeru,a ovako on sa 24 godine već ima 4 sezone iza sebe i puno iskustva i znanja,pa Doncic je imao u Realu prosek 12p a u Dalasu 20,samo treba da pogodi ekipu i super.

mr čović i dr terzić

pre 5 godina

Treći put pitate isto pitanje. Ovaj put ću reći DA, jer je zaista uhvatio konstantu i podigao nivo igre. Iako još ima dosta do kraja sezone, plus celo leto, mislim da će biti spreman za USA. S tim da, neće pogrešiti ako prolongira još jedno leto.

Marching on together

pre 5 godina

Duško je bio državni neprijatelj kada je izjavio da ima najtalentovaniju generaciju u Evropi. Bogdanovića u NBA pratimo, jedan od glavnih igrača Sakramenta, Bertans je igrač sa najboljim procentom trojki u NBA ove sezone .486, Lovernj se šali po Feneru, Vesterman evroligaški plej, Lučić dogodine ponovo zdrav u EL, Gagi odbrambena mašina sa napadačkim potencijalom, Gordić odveo jednu Budućnost u EL, Milutinov najbolji centar EL, Vanja i dalje mladi talenat, Musli igra ozbiljnu košarku..

Najbitnije od svega, ovo je izjavio pre više od 5 godina, svi ovi momci sada imaju po 25-26-27, putevi sudbine su nekome dali prostor nekome ne, ali da su zaista najtalentovaniji tim, govore njihove biografije.

No pokušao je jedan da stavlji tačku na crno-beli svet, ali je time, nakon par godina igranke, stavio tačku i na srpsku klupsku košarku, pa nakon 16 godina, Olimpijski, svetski i evropski vicešampion nema predstavnika u EL.

SUPERMAN

pre 5 godina

možemo da budemo ponosni jer su stvarani domaći igrači a danas u efenpeu, iz malog železnika, prva petorka belosvetskih najamnika. iz predgrađa udara zadnji ekser u les srpske košarke.
(efendija server, 22. januar 2019 10:20)

Pa šta bi ti,da ti klub i osvoji Aba ligu i da guraš mlade igrače,što onda Partizan ne gura Pecarskog pre Lendejla,jankovića i Gagića kad ste tako fini,što Trifunović ne igra,ne možeš ti sa decom igrati evroligu i ganjati titulu u Aba kad svi ostali imaju kvalitetne strance a ti stranci se moraju dovoditi jer nema dobrih domaćih igrača,imala je Zvezda Jovića,Mitrovića,Micića,Kalinića...ali oni odoše dalje i koga sad ti da nađeš od naših,Zvezda opet ima dosta domaćih i Radanov,Simanić,Dobrić,Lazić,Davidovac,Ristić...ali ti momci još uvek nemaju kvalitet da budu lideri i da oavajaju trofeje,zato se i dovode provereni stranci jer domaće kvalitetne svi odvedoše.

IndianaPacers

pre 5 godina

Jel Vi stvarno hoćete da kažete da nema mesta za Milutinova a ima za Plumlija, Gortata, Cody Zellera, Thomas Bryanta ili možda Zazu Pachuliu?

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 5 godina

Koliko glupih i negativnih komentara.
Definitivno sam zgrožen i shvatam onu da se ovde USPEH NE PRAŠTA.
Jadni ste

Marching on together

pre 5 godina

Duško je bio državni neprijatelj kada je izjavio da ima najtalentovaniju generaciju u Evropi. Bogdanovića u NBA pratimo, jedan od glavnih igrača Sakramenta, Bertans je igrač sa najboljim procentom trojki u NBA ove sezone .486, Lovernj se šali po Feneru, Vesterman evroligaški plej, Lučić dogodine ponovo zdrav u EL, Gagi odbrambena mašina sa napadačkim potencijalom, Gordić odveo jednu Budućnost u EL, Milutinov najbolji centar EL, Vanja i dalje mladi talenat, Musli igra ozbiljnu košarku..

Najbitnije od svega, ovo je izjavio pre više od 5 godina, svi ovi momci sada imaju po 25-26-27, putevi sudbine su nekome dali prostor nekome ne, ali da su zaista najtalentovaniji tim, govore njihove biografije.

No pokušao je jedan da stavlji tačku na crno-beli svet, ali je time, nakon par godina igranke, stavio tačku i na srpsku klupsku košarku, pa nakon 16 godina, Olimpijski, svetski i evropski vicešampion nema predstavnika u EL.

SUPERMAN

pre 5 godina

Dtuže kakvi sve levati igraju preko bare to je neverovatno.Ako može jedan Kufos,Noa i drugi koji ne mogu ni obruc sa penala da potrefe da igraju zašto nebi mogao i Milutinov,još ako ode kod Grega koji je poznat po afirmaciji igrača nema brige za njega.Danas u Nba može svako igrati,pa pogledaj ove momke što su otišli iz Aba lige Zubac,Žižić,Bolden...ni jedan nije nesto bolji od njega pa igraju solidno,tako da manite se tih priča kao rano je i to,da je Jokić tek sada otišao u Nba nebi napravio ni upola karijeru,a ovako on sa 24 godine već ima 4 sezone iza sebe i puno iskustva i znanja,pa Doncic je imao u Realu prosek 12p a u Dalasu 20,samo treba da pogodi ekipu i super.

poznavalac kosarke

pre 5 godina

Zelim ovom momku sve najbolje. Mislim da moze da igra u nba. Mislim, ako moze Kosta Koufos moze i on, barem 3 puta je bolje ali daleko od toga da moze da ima neku posebno uspesnu karijeru u nba.

box

pre 5 godina

@Milutinov je u rangu Gortata i Mozgova. Moze u NBA, da igra bekap centra u nekom slabijem timu.

Milutinov je daleko talentovaniji od Gortata ili Mozgova. Mnogo bolje razume igru, ima dosta dobar povratni pas, tehnika mu je vise nego solidna. Videcemo kako ce se snaci preko bare ali ohrabruje to sto bi trebalo da dodje kod Grega gde se vrednuje kosarkaski iq i timska igra.

IndianaPacers

pre 5 godina

Jel Vi stvarno hoćete da kažete da nema mesta za Milutinova a ima za Plumlija, Gortata, Cody Zellera, Thomas Bryanta ili možda Zazu Pachuliu?

efendija server

pre 5 godina

možemo da budemo ponosni jer su stvarani domaći igrači a danas u efenpeu, iz malog železnika, prva petorka belosvetskih najamnika. iz predgrađa udara zadnji ekser u les srpske košarke.

www.com

pre 5 godina

1. Milutinov igra neuporedivo bolje nego Jokic pre odlaska u NBA. Sta je to igrao Jokic pre NBA?
2. Znali ste kada je Jokic otisao u NBA da ce ovako da igra?
3. Znate da Milutinov ne moze da igra u NBA??
4. Milutinov odmah zakucava kada je ispod kosa a to najvise vole u NBA, ZAR NE?
5. Sve vi znate unapred.

ekonomista

pre 5 godina

možemo da budemo ponosni jer su stvarani domaći igrači a danas u efenpeu, iz malog železnika, prva petorka belosvetskih najamnika. iz predgrađa udara zadnji ekser u les srpske košarke.
(efendija server, 22. januar 2019 10:20)

Idi bre leči se....

Slobodan

pre 5 godina

Sta kaze covek igra pik enrol mu nece mnogo pomoci. Pa to ke vrhunac svih akcija u NBA, gledam ovaj higlight pa covek ce da bude u top 10 centara u NBA vec prve sezone, i imace dugu i uspesnu NBA karijeru. Savremen centar, brz, skocan i pritom dovoljno snazan.

Nikola

pre 5 godina

tako se i u njegov zadnjoj sezoni u partizanu videlo da je prerastao aba ligu.

sve najbolje mu zelim u nastavku karijere
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (napred PARTIZAN, 22. januar 2019 10:12)

Kada je shvatio da moze da igra i za platu, otisao je iz nase kosarke :)

Alessandro NESTA#13#

pre 5 godina

Haahahahhaah...Beli, Bogdan, Kalina, Gudurić, Milutinov, svi odavno otišli iz 'blizanaca' a ljudi se još uvek svađaju za koji tim su ovde igrali i s kim su se tukli na parketu, bez obzira što su ovi igrači te čarke odavno prevazišli (ako ih je uopšte i bilo), svađaju se ko je bio bolji i ko na osnovu igranja za Zvezdu/Partizan ima vise važnosti za nacionalni tim. Smešno do neke mere ali mnogo vise žalosno. Narigidnija stvar u našem košarkaškom svetu je veća popularnost malog Dončića od Nikole Jokića. Videćemo kada će se Luka odazvati da nosi dvoglavog orla na grudima...
...a da... neće...nikad. :)

Zju

pre 5 godina

Drago mi je zbog mog sugrađana Nikolice da je postao NBA kalibar i želim da ode i uveća našu koloniju tamo i da igra.Definitivno je br1 centar u EL.Ali i po igri moderan atletski centar što je retkost za belce.Novi Sad je rasadnik talenata da ne nabrajam od Bolića,Gurovića,Stanojevića,Lukovskog,Miličića,Tepića,Milutinova...i monogih drugih.Žalosno je da 2grad u zemlji sa bazom od skoro pola miliona i tradicijom,sa dvoranom od 9000mesta igra samo KLS sa polovičnim uspehom.

anbeast

pre 5 godina

@(S, 22. januar 2019 10:38):
Ko danas u NBA, kreira igru ledjima?! Embid, Jokic, Kazns i mozda jos neko... Da bi imao finu karijeru treba da bude dobar u piku, da ima relativno brze noge u odbrani (da koliko toliko moze moze da isprati beka u preuzimanju, jer se danas sve zivo preuzima) i da pogadja bacanja. Ne kazem da bi skodilo, ali danas je igra drugacija...
Nisam skoro gledao Milutinova, svojevremeno me malo podsecao na Tijaga Splitera (ako gresim, nek me neko ispravi), a taj je imao solidnu karijeru u NBA...

hronicar

pre 5 godina

@marching on together
kako te nije sramota da napises laz i jos dobijes gomilu pluseva za to sto si napisao.ta ekipa jeste imala talenat,alinije se raspala zbog toga koga ti pominjes,vec zbog toga sto ste potpisivali ugovore koje niste mogli da placate.to je sam rekao u intervjuu upravo taj dule "drzavni neprijatelj".iz tvog komentara obican citalac stice utisak da je ta ekipa stasala u partizanu i da su ti igraci bili niko i nista pre partizana sto nije tacno.od svih tih koje si nabrojao tvoj klub je stvorio samo dva igraca,lucica i vanju koga 90% navijaca tera iz kluba.da krenem redom:
-bogdan doveden iz fmp posle turnira u spaniji gde je ubacio 99 poena na tri utakmice
-bertans bio draftovan cini mi se kao 11. pik od indijane
-lovernj mladi reprezentativac francuske
-vesterman je bio najbolji mladi plej u evropi
-gagi doveden iz radnickog kg kao jedan od najboljih igraca tog tima
-gordic dete buducnosti,doveden iz azovmasa,ali njega ste sami oterali jer ste hteli mladjeg pleja uz veztermana
-milutinov doveden kao veliki talenat iz hemofarma
-musli doveden iz fmp kao mvp juniorske evrolige koju je fmp osvojio.zvali ste ga drvo i balvan kao i vanju sto sad zovete
naravno kad imas talenat moras i da ga platis,a vi ste hteli sve za dzabe.trofeje ste izgubili kad je prestala podrska sudija.kad ste toliko jaka skola zasto za ove cetiri godine niste stvorili ekipu od 15 igraca domacih koji su vasa deca nego ste doveli preko 20 stranaca u ove 4 sezone?
sram te bilo.

JPR24

pre 5 godina

Ovi specijalci negativci su smešni. To se isto pričalo i za Jokica... pa ? Neki su lupali i za Doncica ? I ? Kao i za Nurkica sto su neki ismejavali..

jsx

pre 5 godina

@Xin Zhao
TAcno je da ne mozes imati vrhunsku karijeru ako ne odes mlad, ali mozes da prodjes i kao Hezonja, Zubac, Zizic, Zagorac (nije igrao koliko se secam, ali bio je valjda u letnjoj ligi ili tako necemu). I meni se cini da nema smisla cekati jos 2-3 godine, sa teze ce mu biti da se adaptira u svakom smislu, ne samo kosarkaski, ali ne moze se sa sigurnoscu reci da li je trebalo da ide, mozda se ne bi ovako razvio... Sad mislim da bi bilo pravo vreme.

ns

pre 5 godina

Mnogo je napredovao otakd je otisao iz Partizana, narocito fizicki. Mislim da bas zbog te bolje fizicke kondicije sad toliko i dominira pod kosem.
Ne znam da li je starter materijal za NBA, slazem se da je mozda malo zakasnio ali mislim da moze da bude dobar backup centar u ekipi poput San Antonia koji gaji pomalo taj evropski stil kosarke.
Skocan je i brz, to se ceni u NBA, dobar je u pick end roll, to za NBA je apsolutno nepohodno za centra. Popravio je sut sa poludistance, ume da pogodi i za 3 kad zatreba i slobodna bacanja su mu ok.
Jos nesto, kako je Karl Entoni Tauns ispred Jokica u bilo cemu sem u poenima? Pogledajte bilo koji advanced metrics, Jokic je igracina za njega.

Sale

pre 5 godina

Partizanov zadnji igrač koji je izašao iz njihove škole je Mića Berić, verovali ili ne
(Paki, 22. januar 2019 12:59)
Zadnji NBA trojac iz Zvezdine skole Danguba,Tejic i Rebron

S

pre 5 godina

Dobar je igrac, samo mora da popravi igru ledjima, da bi mogao nešto sam da kreira. Ovako oslanjanje samo na pick and roll, to neće puno da mu donese

stoler

pre 5 godina

Milutinov sigurno nije zakasnio za NBA kako neki strucnjaci ovde tvrde. Ovih par godina u EL,u jakom timu kao sto je Olimpijakos su mu svakako donele dosta toga dobrog. Svakako da ima jos prostora za napredak,a ja nekako verujem i da je sa 20 otisao u NBA da bi sigurno uspeo. Prosto videlo se jos kao klinac u Partizanu da ima to nesto sto ga odvaja od nekog proseka i da je materijal za fenomenalnog igraca. Rad sa dobrim trenerima i sav talenat koji ima su ga doveli ovde. A sledeci korak, SA i Greg Popovic je nesto sto igrac poput njega samo pozeleti moze. Ja se nadam da cemo ga od sledece sezone gledati u NBA.

ns22

pre 5 godina

sve najbolje nikola u daljoj karijeri zaista si postao odlican centar,mislio sam da od tebe i vase micica nikad igraca ali sam puno pogresio.Sjajni timski igraci i mogu se uklopiti bilo gde.

SUPERMAN

pre 5 godina

možemo da budemo ponosni jer su stvarani domaći igrači a danas u efenpeu, iz malog železnika, prva petorka belosvetskih najamnika. iz predgrađa udara zadnji ekser u les srpske košarke.
(efendija server, 22. januar 2019 10:20)

Pa šta bi ti,da ti klub i osvoji Aba ligu i da guraš mlade igrače,što onda Partizan ne gura Pecarskog pre Lendejla,jankovića i Gagića kad ste tako fini,što Trifunović ne igra,ne možeš ti sa decom igrati evroligu i ganjati titulu u Aba kad svi ostali imaju kvalitetne strance a ti stranci se moraju dovoditi jer nema dobrih domaćih igrača,imala je Zvezda Jovića,Mitrovića,Micića,Kalinića...ali oni odoše dalje i koga sad ti da nađeš od naših,Zvezda opet ima dosta domaćih i Radanov,Simanić,Dobrić,Lazić,Davidovac,Ristić...ali ti momci još uvek nemaju kvalitet da budu lideri i da oavajaju trofeje,zato se i dovode provereni stranci jer domaće kvalitetne svi odvedoše.

Marching on together

pre 5 godina

@hronicar

Vrati se Pavkovu i fudbalu, nemoj oko košarke, molim te. Tamo vam je prirodno stanište, ostavi igru pod obručima.

Н.И.К.

pre 5 godina

možemo da budemo ponosni jer su stvarani domaći igrači a danas u efenpeu, iz malog železnika, prva petorka belosvetskih najamnika. iz predgrađa udara zadnji ekser u les srpske košarke.
(efendija server, 22. januar 2019 10:20)

A ko vama brani da i dalje stvarate domaće igrače? Ako imate taj dobar sistem šta vam je fmp kriv?

Paki

pre 5 godina

@hronicar,nalupeta se ti ovde ali hvala sto si nas podsetio kako je ko radio. Sve igrace koje si naveo smo doveli,ali si zaboravio da napomenes da su to sve mladi igraci,domaci ili strani,koji jesu bili talentovani u tom trenutku ali daleko od vrhunskih i proverenih EL igraca. Koji su, gle cuda, dolazili i dovodjeni u tvoj nakaradni klub,Vilijams,Sofo,Mekel,Stratos,Rocesti,Reglend pa ako hoces i domaci poput Kalinica,Marjanovica. I zato ne lupetaj ovde vise i batali tu pricu o sudijama a posebno nemojte vi o stvaranju igraca iole bitnih za nase i svetske okvire jer takvog niste imali jos od Moke.
(stoler, 22. januar 2019 12:32)
Partizanov zadnji igrač koji je izašao iz njihove škole je Mića Berić, verovali ili ne

dedza74

pre 5 godina

Možemo ali nismo,bar ne svi.
Mene na primer ne dotiču svi oni koji ne igraju za reprezentaciju,oni koji nose zastavu Srbije na velikim takmičenjima imaju moje od srca navijanje kako u zemlji tako i van nje.

Xin Zhao

pre 5 godina

Sada 24 znaci kada pocne karijeru imace 25, to je vec pokasno. Trebao je otici iz Partizana pravo i onda bi imali strpljenja za njegov razvoj. Kao sto sada pruzaju na primer Doncicu ili kao sto su pruzili Jokicu. Ljudi moraju da shvate, ako zelis da budes nesto u NBA moras otici sa 20 i probiti se. Niko nece tamo graditi igraca da bi ga imao na 3-4 sezone. Gledaju su dugorocni planovi.

Mulitinov je na granici da je zakasnio.

stoler

pre 5 godina

@hronicar,nalupeta se ti ovde ali hvala sto si nas podsetio kako je ko radio. Sve igrace koje si naveo smo doveli,ali si zaboravio da napomenes da su to sve mladi igraci,domaci ili strani,koji jesu bili talentovani u tom trenutku ali daleko od vrhunskih i proverenih EL igraca. Koji su, gle cuda, dolazili i dovodjeni u tvoj nakaradni klub,Vilijams,Sofo,Mekel,Stratos,Rocesti,Reglend pa ako hoces i domaci poput Kalinica,Marjanovica. I zato ne lupetaj ovde vise i batali tu pricu o sudijama a posebno nemojte vi o stvaranju igraca iole bitnih za nase i svetske okvire jer takvog niste imali jos od Moke.

mr čović i dr terzić

pre 5 godina

Treći put pitate isto pitanje. Ovaj put ću reći DA, jer je zaista uhvatio konstantu i podigao nivo igre. Iako još ima dosta do kraja sezone, plus celo leto, mislim da će biti spreman za USA. S tim da, neće pogrešiti ako prolongira još jedno leto.

antiDebil

pre 5 godina

Partizanov zadnji igrač koji je izašao iz njihove škole je Mića Berić, verovali ili ne
(Paki, 22. januar 2019 12:59)
Zadnji NBA trojac iz Zvezdine skole Danguba,Tejic i Rebron
(Sale, 22. januar 2019 13:24)

Zaboravio si Luku Klovana, mlafu nadu Zeleznika!
Nego panteru navedi mi jednog igraca iz cuvene skole fmp? Tolike akademije, hale, toliki mladi igraci pa mora da je odatle makar jedan izasao koji nesto vredi?

Nenad

pre 5 godina

Mislim da moze i tekako da ide u NBA. Pogledaj te danas nasta lici ta liga, on bi cak tamo i dobro mogao da igra. Zavisi u koj tim bi otisao. Ali sa tom visinom i brzinom lagano moze. Ako ode, morao bi puno da radi na snazi ali bi za god dve bio top. Sta mu fali za neki veci domet, verovatno sut. Mislim da nema dobru ruku za sut sa distance. Ostalo ima za NBA. Potpisujem.

NM11

pre 5 godina

Moze Milutinov da ide u NBA odmah. Po mom skromnom misljenju on je za NBA odlican. Pogotovu sto igra na poziciji centra gde mnoge ekipe imaju ne bas preterano dobre igrace. Koliko sam mogao da ga ispratim, on je tip centra koji je negde izmedju onih starih centara i ovih novih koji mogu da sutiraju sa distance, da asistiraju itd. Znaci ima sasvim dobru ledjnu igru, moze da pogodi sa distance i sto je bitno ima odlican skok (ofanzivni i defanzivni). O atletskim sposobnostima je glupo i govoriti, mislim kad moze Jokic tamo uspesno da igra pa moze i Milutinov (koji je mnogo bolji sa tog aspekta). Milutinov je bolji sto se odbrane tice od Jokica, moze on dobro da lupa blokade. E sad kad malo bolje pogledamo ko sve igra na poziciji centra u NBA videcemo da za Milutinova ima itekako mesta tamo. Pogledajte npr. Kingse, oni na centru imaju onog Stajna koji po mom misljenju od Milutinova ima samo bolje atletske sposobnosti, dakle sto se tice suta, sl. bacanja, pikenrola, "mekane" ruke, dodavanja i generalno razumevanja za igru sve je na Milutinovoj strani. O Kufosu necu ni da pricam. Onda npr. imamo Lejkerse gde u zadnje vreme odlicno igra Zubac koji igra slican stil kao i Milutinov. Klipersi imaju Gortata koji je tolike godine u NBA a realno nije nista posebno. U Hornetsima igra i onaj Hernangomez, koji je solidan ali daleko od nekog vrhunskog centra. Eto to su neki evropski centri koji igraju u NBA i koji su nasli mesto tamo. Naravno imamo i one najbolje tamo Jokic, Vucevic i Nurkic. O njima ne treba nista ni govoriti, oni Milutinovu mogu da budu samo dodatna motivacija da uspe. I za kraj San Antonio, na centru ako se ne varam imaju onog Poltl koji belezi u proseku oko 5 poena i 5 skokova, imaju Gasola koji je mator (Lamarkus igra cetvorku ako se ne varam). Dakle mesta za Milutinova u NBA ima, samo je pitanje da li ce dobiti sansu, i da li ce imati razumevanje trenera.

markokrle

pre 5 godina

ja iskreno mislim da ce dobro proci ako ode, da ode u neki slabiji tim, da ima minute, davace on i vise od 11 poena po mecu. sasvim dobar i u reprezentaciji podcenjen igrac (znam da je sam odbijao da igra, i da je bio pozvan skoro svako prvenstvo)

realno

pre 5 godina

Na žalost, mislim da je njegov profil sve manje tražen u današnjoj NBA. Nedostatak dobrog šuta sa distance mu drastično obara cenu. Nisam dovoljno pratio u poslednje vreme kakav je u odbrani, pogotovo da li je dovoljno brz da čuva stretch 4ke i 5ice. Ako jeste, onda i može da prođe OK, ako ne, max je rezerva sa do 15 minuta u igri.

aco

pre 5 godina

Може Милутинов већ сад да игра у НБА. Тамо би доста физички напредовао, тако да би могао бити и стартер. За Сакраменто би био одличан. Стајн би имао предност, а за сезону-две би Милутинов могао бити прва опција.

Hajlo

pre 5 godina

Po meni malo bolja varianta Alena Omica, svaku loptu hoce da kucne. A drugo, pa covek daje 11 poena po mecu, a vi bi njega u NBA, ajde barem 17-18 pa da kazem..a u poslednjih par utakmica 50% dao sa mesta slobodnih bacanja, nema naravno nista lose u tome (cak i za svaku pohvalu) ali ipak malo razmislite pre nego kazete, da je decko za NBA.

Badi Hild

pre 5 godina

Napredovao je Milutinov neocekivano mnogo, sto je malo ko ocekivao. Igra u velikom klubu i radom se nametnuo. Da li je sve to dovoljno za uspesnu Nba karijeru, nisam siguran, videcemo.

low kick po noga

pre 5 godina

ovaj milutinov se tamo nece zadrzati vise od jedne ili eventualno dvije sezone koje ce provesti na klupi... nije on skovan od nba materijala, iskreno.

marinko

pre 5 godina

Tako se strpljivo gradi karijera, svake sezone mali napredak i spreman je za nba, mada ne bi mu nista hvalilo da ostane još jednu sezonu u Evropi

WillyWonka

pre 5 godina

Ako misli ići, neka ide odmah, hitno. 25-ta je na leđima, bude li "sazrijevao" po Evropi, može u NBA otići onako da kaže da je bio, kao Bogdan Bogdanović, Teo, Teletović i mnogi drugi koji su kasno otišli.
Jednostavno, navike se stiču dok je igrač u razvoju. A kad te Evropa taktički uspori, teško ćeš biti neka velika faca u NBA.

gf

pre 5 godina

kad ste toliko jaka skola zasto za ove cetiri godine niste stvorili ekipu od 15 igraca domacih koji su vasa deca nego ste doveli preko 20 stranaca u ove 4 sezone?
sram te bilo.
(hronicar, 22. januar 2019 12:02)

Zato sto Partizan nije imao para izgubio je i salu za treniranje ako se secas bio u blokadi svaki mesec. Naravno da nisu talentovani igraci hteli da dolaze u klub gde nece dobijati pare i nema gde da se trenira. Zvezda ima FMP i sve njihove hale, Mega gura klince. Iz Partizana su odlazili i talentovani kadeti otisli po Spanijama i Amerikama. Ako je i neko dolazio dolazio je zbog Duleta koji je bio doktor za rad sa mladima i njihovo afirmisanje. Njegovim teranjem nije bilo nikakvog razloga da dodju. Sada je drugacija situacija, ima hala ima strucni stab ima vrhunski trener i opet najtalentovaniji klinci dolaze. Ocekuj u buducim godinama Partizan izbacuje NBA igrace. A vi od silnih talenata sa velikim ugovorima, hala, sala, FMP niste nikoga.

Марко

pre 5 godina

Бићу поносан када репрезентацији донесу неку златну медаљу. За сада сам поносан само на генерације до Индијанаполиса.

D1V1

pre 5 godina

@Marching on together

@hronicar ti je objasnio, posto nisi imao ni jedan kontraargument na njegove komentare u stilu iskusnih spinera iskoristavas nesto sto se zove ignoratio elenchi, procitaj o tome.

Sve najbolje a nadasve vise sposobnosti za argumentovanu diskusiju.

efendija server

pre 5 godina

možemo da budemo ponosni jer su stvarani domaći igrači a danas u efenpeu, iz malog železnika, prva petorka belosvetskih najamnika. iz predgrađa udara zadnji ekser u les srpske košarke.

Marching on together

pre 5 godina

Duško je bio državni neprijatelj kada je izjavio da ima najtalentovaniju generaciju u Evropi. Bogdanovića u NBA pratimo, jedan od glavnih igrača Sakramenta, Bertans je igrač sa najboljim procentom trojki u NBA ove sezone .486, Lovernj se šali po Feneru, Vesterman evroligaški plej, Lučić dogodine ponovo zdrav u EL, Gagi odbrambena mašina sa napadačkim potencijalom, Gordić odveo jednu Budućnost u EL, Milutinov najbolji centar EL, Vanja i dalje mladi talenat, Musli igra ozbiljnu košarku..

Najbitnije od svega, ovo je izjavio pre više od 5 godina, svi ovi momci sada imaju po 25-26-27, putevi sudbine su nekome dali prostor nekome ne, ali da su zaista najtalentovaniji tim, govore njihove biografije.

No pokušao je jedan da stavlji tačku na crno-beli svet, ali je time, nakon par godina igranke, stavio tačku i na srpsku klupsku košarku, pa nakon 16 godina, Olimpijski, svetski i evropski vicešampion nema predstavnika u EL.

dedza74

pre 5 godina

Možemo ali nismo,bar ne svi.
Mene na primer ne dotiču svi oni koji ne igraju za reprezentaciju,oni koji nose zastavu Srbije na velikim takmičenjima imaju moje od srca navijanje kako u zemlji tako i van nje.

hronicar

pre 5 godina

@marching on together
kako te nije sramota da napises laz i jos dobijes gomilu pluseva za to sto si napisao.ta ekipa jeste imala talenat,alinije se raspala zbog toga koga ti pominjes,vec zbog toga sto ste potpisivali ugovore koje niste mogli da placate.to je sam rekao u intervjuu upravo taj dule "drzavni neprijatelj".iz tvog komentara obican citalac stice utisak da je ta ekipa stasala u partizanu i da su ti igraci bili niko i nista pre partizana sto nije tacno.od svih tih koje si nabrojao tvoj klub je stvorio samo dva igraca,lucica i vanju koga 90% navijaca tera iz kluba.da krenem redom:
-bogdan doveden iz fmp posle turnira u spaniji gde je ubacio 99 poena na tri utakmice
-bertans bio draftovan cini mi se kao 11. pik od indijane
-lovernj mladi reprezentativac francuske
-vesterman je bio najbolji mladi plej u evropi
-gagi doveden iz radnickog kg kao jedan od najboljih igraca tog tima
-gordic dete buducnosti,doveden iz azovmasa,ali njega ste sami oterali jer ste hteli mladjeg pleja uz veztermana
-milutinov doveden kao veliki talenat iz hemofarma
-musli doveden iz fmp kao mvp juniorske evrolige koju je fmp osvojio.zvali ste ga drvo i balvan kao i vanju sto sad zovete
naravno kad imas talenat moras i da ga platis,a vi ste hteli sve za dzabe.trofeje ste izgubili kad je prestala podrska sudija.kad ste toliko jaka skola zasto za ove cetiri godine niste stvorili ekipu od 15 igraca domacih koji su vasa deca nego ste doveli preko 20 stranaca u ove 4 sezone?
sram te bilo.

Hajlo

pre 5 godina

Po meni malo bolja varianta Alena Omica, svaku loptu hoce da kucne. A drugo, pa covek daje 11 poena po mecu, a vi bi njega u NBA, ajde barem 17-18 pa da kazem..a u poslednjih par utakmica 50% dao sa mesta slobodnih bacanja, nema naravno nista lose u tome (cak i za svaku pohvalu) ali ipak malo razmislite pre nego kazete, da je decko za NBA.

ekonomista

pre 5 godina

možemo da budemo ponosni jer su stvarani domaći igrači a danas u efenpeu, iz malog železnika, prva petorka belosvetskih najamnika. iz predgrađa udara zadnji ekser u les srpske košarke.
(efendija server, 22. januar 2019 10:20)

Idi bre leči se....

Xin Zhao

pre 5 godina

Sada 24 znaci kada pocne karijeru imace 25, to je vec pokasno. Trebao je otici iz Partizana pravo i onda bi imali strpljenja za njegov razvoj. Kao sto sada pruzaju na primer Doncicu ili kao sto su pruzili Jokicu. Ljudi moraju da shvate, ako zelis da budes nesto u NBA moras otici sa 20 i probiti se. Niko nece tamo graditi igraca da bi ga imao na 3-4 sezone. Gledaju su dugorocni planovi.

Mulitinov je na granici da je zakasnio.

Paki

pre 5 godina

@hronicar,nalupeta se ti ovde ali hvala sto si nas podsetio kako je ko radio. Sve igrace koje si naveo smo doveli,ali si zaboravio da napomenes da su to sve mladi igraci,domaci ili strani,koji jesu bili talentovani u tom trenutku ali daleko od vrhunskih i proverenih EL igraca. Koji su, gle cuda, dolazili i dovodjeni u tvoj nakaradni klub,Vilijams,Sofo,Mekel,Stratos,Rocesti,Reglend pa ako hoces i domaci poput Kalinica,Marjanovica. I zato ne lupetaj ovde vise i batali tu pricu o sudijama a posebno nemojte vi o stvaranju igraca iole bitnih za nase i svetske okvire jer takvog niste imali jos od Moke.
(stoler, 22. januar 2019 12:32)
Partizanov zadnji igrač koji je izašao iz njihove škole je Mića Berić, verovali ili ne

Sale

pre 5 godina

Partizanov zadnji igrač koji je izašao iz njihove škole je Mića Berić, verovali ili ne
(Paki, 22. januar 2019 12:59)
Zadnji NBA trojac iz Zvezdine skole Danguba,Tejic i Rebron

Н.И.К.

pre 5 godina

možemo da budemo ponosni jer su stvarani domaći igrači a danas u efenpeu, iz malog železnika, prva petorka belosvetskih najamnika. iz predgrađa udara zadnji ekser u les srpske košarke.
(efendija server, 22. januar 2019 10:20)

A ko vama brani da i dalje stvarate domaće igrače? Ako imate taj dobar sistem šta vam je fmp kriv?

www.com

pre 5 godina

1. Milutinov igra neuporedivo bolje nego Jokic pre odlaska u NBA. Sta je to igrao Jokic pre NBA?
2. Znali ste kada je Jokic otisao u NBA da ce ovako da igra?
3. Znate da Milutinov ne moze da igra u NBA??
4. Milutinov odmah zakucava kada je ispod kosa a to najvise vole u NBA, ZAR NE?
5. Sve vi znate unapred.

Nenad

pre 5 godina

Mislim da moze i tekako da ide u NBA. Pogledaj te danas nasta lici ta liga, on bi cak tamo i dobro mogao da igra. Zavisi u koj tim bi otisao. Ali sa tom visinom i brzinom lagano moze. Ako ode, morao bi puno da radi na snazi ali bi za god dve bio top. Sta mu fali za neki veci domet, verovatno sut. Mislim da nema dobru ruku za sut sa distance. Ostalo ima za NBA. Potpisujem.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 5 godina

Koliko glupih i negativnih komentara.
Definitivno sam zgrožen i shvatam onu da se ovde USPEH NE PRAŠTA.
Jadni ste

stoler

pre 5 godina

@hronicar,nalupeta se ti ovde ali hvala sto si nas podsetio kako je ko radio. Sve igrace koje si naveo smo doveli,ali si zaboravio da napomenes da su to sve mladi igraci,domaci ili strani,koji jesu bili talentovani u tom trenutku ali daleko od vrhunskih i proverenih EL igraca. Koji su, gle cuda, dolazili i dovodjeni u tvoj nakaradni klub,Vilijams,Sofo,Mekel,Stratos,Rocesti,Reglend pa ako hoces i domaci poput Kalinica,Marjanovica. I zato ne lupetaj ovde vise i batali tu pricu o sudijama a posebno nemojte vi o stvaranju igraca iole bitnih za nase i svetske okvire jer takvog niste imali jos od Moke.

Marching on together

pre 5 godina

@hronicar

Vrati se Pavkovu i fudbalu, nemoj oko košarke, molim te. Tamo vam je prirodno stanište, ostavi igru pod obručima.

poznavalac kosarke

pre 5 godina

Zelim ovom momku sve najbolje. Mislim da moze da igra u nba. Mislim, ako moze Kosta Koufos moze i on, barem 3 puta je bolje ali daleko od toga da moze da ima neku posebno uspesnu karijeru u nba.

WillyWonka

pre 5 godina

Ako misli ići, neka ide odmah, hitno. 25-ta je na leđima, bude li "sazrijevao" po Evropi, može u NBA otići onako da kaže da je bio, kao Bogdan Bogdanović, Teo, Teletović i mnogi drugi koji su kasno otišli.
Jednostavno, navike se stiču dok je igrač u razvoju. A kad te Evropa taktički uspori, teško ćeš biti neka velika faca u NBA.

S

pre 5 godina

Dobar je igrac, samo mora da popravi igru ledjima, da bi mogao nešto sam da kreira. Ovako oslanjanje samo na pick and roll, to neće puno da mu donese

aco

pre 5 godina

Може Милутинов већ сад да игра у НБА. Тамо би доста физички напредовао, тако да би могао бити и стартер. За Сакраменто би био одличан. Стајн би имао предност, а за сезону-две би Милутинов могао бити прва опција.

low kick po noga

pre 5 godina

ovaj milutinov se tamo nece zadrzati vise od jedne ili eventualno dvije sezone koje ce provesti na klupi... nije on skovan od nba materijala, iskreno.

Марко

pre 5 godina

Бићу поносан када репрезентацији донесу неку златну медаљу. За сада сам поносан само на генерације до Индијанаполиса.

antiDebil

pre 5 godina

Partizanov zadnji igrač koji je izašao iz njihove škole je Mića Berić, verovali ili ne
(Paki, 22. januar 2019 12:59)
Zadnji NBA trojac iz Zvezdine skole Danguba,Tejic i Rebron
(Sale, 22. januar 2019 13:24)

Zaboravio si Luku Klovana, mlafu nadu Zeleznika!
Nego panteru navedi mi jednog igraca iz cuvene skole fmp? Tolike akademije, hale, toliki mladi igraci pa mora da je odatle makar jedan izasao koji nesto vredi?

Alessandro NESTA#13#

pre 5 godina

Haahahahhaah...Beli, Bogdan, Kalina, Gudurić, Milutinov, svi odavno otišli iz 'blizanaca' a ljudi se još uvek svađaju za koji tim su ovde igrali i s kim su se tukli na parketu, bez obzira što su ovi igrači te čarke odavno prevazišli (ako ih je uopšte i bilo), svađaju se ko je bio bolji i ko na osnovu igranja za Zvezdu/Partizan ima vise važnosti za nacionalni tim. Smešno do neke mere ali mnogo vise žalosno. Narigidnija stvar u našem košarkaškom svetu je veća popularnost malog Dončića od Nikole Jokića. Videćemo kada će se Luka odazvati da nosi dvoglavog orla na grudima...
...a da... neće...nikad. :)

Nikola

pre 5 godina

tako se i u njegov zadnjoj sezoni u partizanu videlo da je prerastao aba ligu.

sve najbolje mu zelim u nastavku karijere
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (napred PARTIZAN, 22. januar 2019 10:12)

Kada je shvatio da moze da igra i za platu, otisao je iz nase kosarke :)

SUPERMAN

pre 5 godina

možemo da budemo ponosni jer su stvarani domaći igrači a danas u efenpeu, iz malog železnika, prva petorka belosvetskih najamnika. iz predgrađa udara zadnji ekser u les srpske košarke.
(efendija server, 22. januar 2019 10:20)

Pa šta bi ti,da ti klub i osvoji Aba ligu i da guraš mlade igrače,što onda Partizan ne gura Pecarskog pre Lendejla,jankovića i Gagića kad ste tako fini,što Trifunović ne igra,ne možeš ti sa decom igrati evroligu i ganjati titulu u Aba kad svi ostali imaju kvalitetne strance a ti stranci se moraju dovoditi jer nema dobrih domaćih igrača,imala je Zvezda Jovića,Mitrovića,Micića,Kalinića...ali oni odoše dalje i koga sad ti da nađeš od naših,Zvezda opet ima dosta domaćih i Radanov,Simanić,Dobrić,Lazić,Davidovac,Ristić...ali ti momci još uvek nemaju kvalitet da budu lideri i da oavajaju trofeje,zato se i dovode provereni stranci jer domaće kvalitetne svi odvedoše.

box

pre 5 godina

@Milutinov je u rangu Gortata i Mozgova. Moze u NBA, da igra bekap centra u nekom slabijem timu.

Milutinov je daleko talentovaniji od Gortata ili Mozgova. Mnogo bolje razume igru, ima dosta dobar povratni pas, tehnika mu je vise nego solidna. Videcemo kako ce se snaci preko bare ali ohrabruje to sto bi trebalo da dodje kod Grega gde se vrednuje kosarkaski iq i timska igra.

Slobodan

pre 5 godina

Sta kaze covek igra pik enrol mu nece mnogo pomoci. Pa to ke vrhunac svih akcija u NBA, gledam ovaj higlight pa covek ce da bude u top 10 centara u NBA vec prve sezone, i imace dugu i uspesnu NBA karijeru. Savremen centar, brz, skocan i pritom dovoljno snazan.

IndianaPacers

pre 5 godina

Jel Vi stvarno hoćete da kažete da nema mesta za Milutinova a ima za Plumlija, Gortata, Cody Zellera, Thomas Bryanta ili možda Zazu Pachuliu?

realno

pre 5 godina

Na žalost, mislim da je njegov profil sve manje tražen u današnjoj NBA. Nedostatak dobrog šuta sa distance mu drastično obara cenu. Nisam dovoljno pratio u poslednje vreme kakav je u odbrani, pogotovo da li je dovoljno brz da čuva stretch 4ke i 5ice. Ako jeste, onda i može da prođe OK, ako ne, max je rezerva sa do 15 minuta u igri.

markokrle

pre 5 godina

ja iskreno mislim da ce dobro proci ako ode, da ode u neki slabiji tim, da ima minute, davace on i vise od 11 poena po mecu. sasvim dobar i u reprezentaciji podcenjen igrac (znam da je sam odbijao da igra, i da je bio pozvan skoro svako prvenstvo)

marinko

pre 5 godina

Tako se strpljivo gradi karijera, svake sezone mali napredak i spreman je za nba, mada ne bi mu nista hvalilo da ostane još jednu sezonu u Evropi

SUPERMAN

pre 5 godina

Dtuže kakvi sve levati igraju preko bare to je neverovatno.Ako može jedan Kufos,Noa i drugi koji ne mogu ni obruc sa penala da potrefe da igraju zašto nebi mogao i Milutinov,još ako ode kod Grega koji je poznat po afirmaciji igrača nema brige za njega.Danas u Nba može svako igrati,pa pogledaj ove momke što su otišli iz Aba lige Zubac,Žižić,Bolden...ni jedan nije nesto bolji od njega pa igraju solidno,tako da manite se tih priča kao rano je i to,da je Jokić tek sada otišao u Nba nebi napravio ni upola karijeru,a ovako on sa 24 godine već ima 4 sezone iza sebe i puno iskustva i znanja,pa Doncic je imao u Realu prosek 12p a u Dalasu 20,samo treba da pogodi ekipu i super.

mr čović i dr terzić

pre 5 godina

Treći put pitate isto pitanje. Ovaj put ću reći DA, jer je zaista uhvatio konstantu i podigao nivo igre. Iako još ima dosta do kraja sezone, plus celo leto, mislim da će biti spreman za USA. S tim da, neće pogrešiti ako prolongira još jedno leto.

ns

pre 5 godina

Mnogo je napredovao otakd je otisao iz Partizana, narocito fizicki. Mislim da bas zbog te bolje fizicke kondicije sad toliko i dominira pod kosem.
Ne znam da li je starter materijal za NBA, slazem se da je mozda malo zakasnio ali mislim da moze da bude dobar backup centar u ekipi poput San Antonia koji gaji pomalo taj evropski stil kosarke.
Skocan je i brz, to se ceni u NBA, dobar je u pick end roll, to za NBA je apsolutno nepohodno za centra. Popravio je sut sa poludistance, ume da pogodi i za 3 kad zatreba i slobodna bacanja su mu ok.
Jos nesto, kako je Karl Entoni Tauns ispred Jokica u bilo cemu sem u poenima? Pogledajte bilo koji advanced metrics, Jokic je igracina za njega.

Badi Hild

pre 5 godina

Napredovao je Milutinov neocekivano mnogo, sto je malo ko ocekivao. Igra u velikom klubu i radom se nametnuo. Da li je sve to dovoljno za uspesnu Nba karijeru, nisam siguran, videcemo.

stoler

pre 5 godina

Milutinov sigurno nije zakasnio za NBA kako neki strucnjaci ovde tvrde. Ovih par godina u EL,u jakom timu kao sto je Olimpijakos su mu svakako donele dosta toga dobrog. Svakako da ima jos prostora za napredak,a ja nekako verujem i da je sa 20 otisao u NBA da bi sigurno uspeo. Prosto videlo se jos kao klinac u Partizanu da ima to nesto sto ga odvaja od nekog proseka i da je materijal za fenomenalnog igraca. Rad sa dobrim trenerima i sav talenat koji ima su ga doveli ovde. A sledeci korak, SA i Greg Popovic je nesto sto igrac poput njega samo pozeleti moze. Ja se nadam da cemo ga od sledece sezone gledati u NBA.

ns22

pre 5 godina

sve najbolje nikola u daljoj karijeri zaista si postao odlican centar,mislio sam da od tebe i vase micica nikad igraca ali sam puno pogresio.Sjajni timski igraci i mogu se uklopiti bilo gde.

JPR24

pre 5 godina

Ovi specijalci negativci su smešni. To se isto pričalo i za Jokica... pa ? Neki su lupali i za Doncica ? I ? Kao i za Nurkica sto su neki ismejavali..

Zju

pre 5 godina

Drago mi je zbog mog sugrađana Nikolice da je postao NBA kalibar i želim da ode i uveća našu koloniju tamo i da igra.Definitivno je br1 centar u EL.Ali i po igri moderan atletski centar što je retkost za belce.Novi Sad je rasadnik talenata da ne nabrajam od Bolića,Gurovića,Stanojevića,Lukovskog,Miličića,Tepića,Milutinova...i monogih drugih.Žalosno je da 2grad u zemlji sa bazom od skoro pola miliona i tradicijom,sa dvoranom od 9000mesta igra samo KLS sa polovičnim uspehom.

NM11

pre 5 godina

Moze Milutinov da ide u NBA odmah. Po mom skromnom misljenju on je za NBA odlican. Pogotovu sto igra na poziciji centra gde mnoge ekipe imaju ne bas preterano dobre igrace. Koliko sam mogao da ga ispratim, on je tip centra koji je negde izmedju onih starih centara i ovih novih koji mogu da sutiraju sa distance, da asistiraju itd. Znaci ima sasvim dobru ledjnu igru, moze da pogodi sa distance i sto je bitno ima odlican skok (ofanzivni i defanzivni). O atletskim sposobnostima je glupo i govoriti, mislim kad moze Jokic tamo uspesno da igra pa moze i Milutinov (koji je mnogo bolji sa tog aspekta). Milutinov je bolji sto se odbrane tice od Jokica, moze on dobro da lupa blokade. E sad kad malo bolje pogledamo ko sve igra na poziciji centra u NBA videcemo da za Milutinova ima itekako mesta tamo. Pogledajte npr. Kingse, oni na centru imaju onog Stajna koji po mom misljenju od Milutinova ima samo bolje atletske sposobnosti, dakle sto se tice suta, sl. bacanja, pikenrola, "mekane" ruke, dodavanja i generalno razumevanja za igru sve je na Milutinovoj strani. O Kufosu necu ni da pricam. Onda npr. imamo Lejkerse gde u zadnje vreme odlicno igra Zubac koji igra slican stil kao i Milutinov. Klipersi imaju Gortata koji je tolike godine u NBA a realno nije nista posebno. U Hornetsima igra i onaj Hernangomez, koji je solidan ali daleko od nekog vrhunskog centra. Eto to su neki evropski centri koji igraju u NBA i koji su nasli mesto tamo. Naravno imamo i one najbolje tamo Jokic, Vucevic i Nurkic. O njima ne treba nista ni govoriti, oni Milutinovu mogu da budu samo dodatna motivacija da uspe. I za kraj San Antonio, na centru ako se ne varam imaju onog Poltl koji belezi u proseku oko 5 poena i 5 skokova, imaju Gasola koji je mator (Lamarkus igra cetvorku ako se ne varam). Dakle mesta za Milutinova u NBA ima, samo je pitanje da li ce dobiti sansu, i da li ce imati razumevanje trenera.

jsx

pre 5 godina

@Xin Zhao
TAcno je da ne mozes imati vrhunsku karijeru ako ne odes mlad, ali mozes da prodjes i kao Hezonja, Zubac, Zizic, Zagorac (nije igrao koliko se secam, ali bio je valjda u letnjoj ligi ili tako necemu). I meni se cini da nema smisla cekati jos 2-3 godine, sa teze ce mu biti da se adaptira u svakom smislu, ne samo kosarkaski, ali ne moze se sa sigurnoscu reci da li je trebalo da ide, mozda se ne bi ovako razvio... Sad mislim da bi bilo pravo vreme.

anbeast

pre 5 godina

@(S, 22. januar 2019 10:38):
Ko danas u NBA, kreira igru ledjima?! Embid, Jokic, Kazns i mozda jos neko... Da bi imao finu karijeru treba da bude dobar u piku, da ima relativno brze noge u odbrani (da koliko toliko moze moze da isprati beka u preuzimanju, jer se danas sve zivo preuzima) i da pogadja bacanja. Ne kazem da bi skodilo, ali danas je igra drugacija...
Nisam skoro gledao Milutinova, svojevremeno me malo podsecao na Tijaga Splitera (ako gresim, nek me neko ispravi), a taj je imao solidnu karijeru u NBA...

gf

pre 5 godina

kad ste toliko jaka skola zasto za ove cetiri godine niste stvorili ekipu od 15 igraca domacih koji su vasa deca nego ste doveli preko 20 stranaca u ove 4 sezone?
sram te bilo.
(hronicar, 22. januar 2019 12:02)

Zato sto Partizan nije imao para izgubio je i salu za treniranje ako se secas bio u blokadi svaki mesec. Naravno da nisu talentovani igraci hteli da dolaze u klub gde nece dobijati pare i nema gde da se trenira. Zvezda ima FMP i sve njihove hale, Mega gura klince. Iz Partizana su odlazili i talentovani kadeti otisli po Spanijama i Amerikama. Ako je i neko dolazio dolazio je zbog Duleta koji je bio doktor za rad sa mladima i njihovo afirmisanje. Njegovim teranjem nije bilo nikakvog razloga da dodju. Sada je drugacija situacija, ima hala ima strucni stab ima vrhunski trener i opet najtalentovaniji klinci dolaze. Ocekuj u buducim godinama Partizan izbacuje NBA igrace. A vi od silnih talenata sa velikim ugovorima, hala, sala, FMP niste nikoga.

D1V1

pre 5 godina

@Marching on together

@hronicar ti je objasnio, posto nisi imao ni jedan kontraargument na njegove komentare u stilu iskusnih spinera iskoristavas nesto sto se zove ignoratio elenchi, procitaj o tome.

Sve najbolje a nadasve vise sposobnosti za argumentovanu diskusiju.