Petak, 18.01.2019.

05:12

Denver demonstrirao silu nad Bulsima, Jokić je "osmo svetsko čudo"!

Srpski košarkaš Nikola Jokić nastavio je sa briljantnim partijama u NBA ligi i ponovo bio jedan od najzaslužnijih za pobedu Denvera.

Izvor: B92

Denver demonstrirao silu nad Bulsima, Jokiæ je "osmo svetsko èudo"! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

nba86

pre 5 godina

za ljude koji ne gledaju denver, pa ni ovu, jokic nije cuvao markanena, mozda jedan napad prilikom preuzimanja, cuvao ga milsap, dok je pak markanen cuvao jokica, tj pokusavao, cetiri licne dobio, a sudije mu oprostile jos pet sest jer jednostavno ne moze da sacuva jokica bez faula. sto se tice procenta, od 15-6 za dva poena, u prvom je u jednom napadu promasio tri puta ali je na kraju sviran faul pa je dao dva bacanja, zatim promasaj, of skok I kos, dakle iz dva napada sut 1-5 za dva a iz ta dva napada postigao 4 poena, dakle isto kao da je sutnuo2-2 samo sto je ovako upisao jos tri cetiri of skoka, I u drugom u jednom napadu sutnuo 0-3, dakle da rezimiram u tri napada je imao sut 1/8, a postigao 4 poena, dakle maltene nista tim nisu kostali ti nhegovi promasaji, pored njih je imao 5/7 za dva I od toga je dva puta postigao 2+1, za tri je imao 0/3, ali bacanja savrseno 6/6, od 25 def skokova dok je on bio u igri imao samo tri skoka jednostavno jedini igrac u ligi koga statistika uopste ne interesuje, voleo bih samo da vidim huanca, krejga I bizlija da probaju vestbruku da ovako skinu skok da igraju sa njim, popili bi lakat od njega svaki put, a ovaj lopta mu pada u ruke ali konstantno dolece neko od ovih I otima mu bukvalno iz ruke. meloun ga ne ispostuje nikad, ni kad mu jedan skok ili as fali za TD, ali zato marej igra do iznemoglosti kad treba da prebaci 50 poena.

lignjoslav

pre 5 godina

Samo da spomenem za Kazinsa....čovek je vrhunski centar, atletski izuzetan, sutira trojke odlično, asistira...iako ga je Jokic razbio u grupi na OI (i njega i Deandrea) bilo je i često i obrnuto posle u njihovim duelima...znaci bili su tu negde. Cinjenica da Kazins menja sredine često, govori da tu nešto ne štima da njegovim karakterom, plus Kazins stagnira (vec par godina), dok brat Jokic uči i napreduje i verujem da ga je davno ostavio iza sebe pogotovo što ovaj kuburi sa povredama.
znači ni ti ga treba podcenjivati (Kazinsa), ali ne treba ga više stavljati ni u istu ravan sa Jokicem. Bili su prosle godine, ali Jokic je i pored nepromenjene lucidnosti u igri, ove godine ipak mnogo bolji i konstsntniji igrač nego prošle, i u odbrani i u napadu. A ima jos mesta za napredak, a vec je vrv najbolji centar lige. Mislim da je bolji i od Embida jer embid zaista ima bolje igrace oko sebe i manju ulogu u svom timu, nebitno sto daje 25+prosek, Fila i bez njega je jak tim

lignjoslav

pre 5 godina

@fiat i pribojac
Ljudi moji....imate trku za mvp na zvanicnom sajtu NBA. mislim da je Jokic od pocetka u prvih 10. Tu ne ocenjuju laici i publika, vec stručnjaci koji vide malo više od statistike, trenutno je 7, a bio je najviše 5. igrac lige sto je realan pokazatelj.
Pa na toj listi recimo Dejvis svo vreme iza Jokica...iz proste činjenice da sopstveno nabijanje statistike, a pri tome si ekipi toliko koristan da su u kanalu i gotovo bez šansi za PO.
30 igraca koji su bolji od Jokića je zlonamerno preterivanje i zaista ispadate smešni. Niko od nas ga ne dize vise nego sto to rade americki strucnjaci i bivsi kosarkasi. Nisam ga ja stavio na 7 mesto, niti je moja ideja da bude u priči oko mvp, vec onih preko bare, a ja (mi) se tu samo slažemo. Tako da ne može niksko biti da mi preterujemo, jer niko ovde ništa ne izmišlja, vec se uglavnom prenose ocene iz američkih medija i zvaničnog sajta.

markokrle

pre 5 godina

Hogar, 18. januar 2019 10:09)
Tako je, od ove godine pratim tek. Ne pricam o celoj sezoni, vec o jednoj utakmici. Harden i da uzme 80 suteva po utakmici, ako pogodi 42-43, neka sutira, ja ne volim taj stol igre, ali brate, 50% nije malo.

markokrle

pre 5 godina

(el, 18. januar 2019 11:23)
Naravno da mi je drago,ne osporavam ja to da je on nas najbolji igrac, i ne kritikujem ga sto nije igrao za reprezentaciju, igrace, polako. Ima jokic bolje procente u sezoni, ali uzima manje suteva od hardena, sto mi se i svidja, nije tim jedan igrac, vise volim kad ima 15 asistencija nego 30 poena. Smetaju mi samo komentari, sto pljuju hardena, a jokica dizu u nebesa, osmo svetsko cudo, ajde... navijam za denver, ako ne ove, sledece bar da budu u finalu play offa

Tabić

pre 5 godina

Na par mesta sam pročitao da je važno da se Jokić pojavi na all-star utakmici iz jednog razloga: posle toga će ga sudije više poštovati - sviraće više faulova nad njim. Ne znam koliko je to tačno, može neko da potvrdi?

kuglager

pre 5 godina

@Jax Taller
Sa Markanen u igri, Bulsi nemaju klasicnu peticu, vec on igra i peticu i cetvorku, samim tim napada Jokica.
Bruk Lopez je jedini centar, koji ulazi u igru kada Markanen odmara.

@

pre 5 godina

ppstoji uvek promil, da recimo neko ppdvuče nogu, on stane nezgodno pri doskoku i eto s****. Najbolja odluka je ono izvođenje 3/4, a svejednp je proglašen za igrača utakmice
(mrgud, 18. januar 2019 11:37)

Jokiću je teško podvući i list papira ispod nogu pri skoku, a kamoli patiku :))) bez obzira, postoji još hiljadu načina da se igrač povredi i triple double, naročito ovakav devalviran kakav jeste danas, sigurno nije razlog da se igrač drži u igri.

Jax Teller

pre 5 godina

Demonstrirali silu nad najslabijim timom u ligi. Finiks i Klivelend dobiju nekog, ovi bas nikoga.
Markanen 27p , toliko o Jokicevoj odbrani. Mada , imao je nekoliko dobrih poteza.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kuglager, 18. januar 2019 12:43)

Markkanen = PF, Jokic = C! treba li jos vise, da ti se objasni?

Jax Teller

pre 5 godina

zar broj 32 nije zauvek povucen u Cikagu? izgleda da se danas sa novcem moze bas sve, sramota...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (as, 18. januar 2019 11:56)

u pravu si, ima da se Magic Johnson naljuti!

Kanidja PG

pre 5 godina

I dalje dosta ljudi ne kapira da recimo ako je kao nocas sut Jokicu 6-18 I 0-3 za 3 poena da je to sve zbirno nego ova tri suta za tri dodaju na 6-18.I kao prate kosarku a ne znaju osnovne stvari.
Jokic je Sam izjavio da ne juri tripl dabl tako da Meloun nije kriv sto to postuje na 30 razlike.
Svi znamo da Harden I Vestbruk to rade uvjek,dobro je sto nije u takvom drustvu sve na silu.
Ol star pozivnicu vec I'ma u dzepu po meni.

johnny

pre 5 godina

zar broj 32 nije zauvek povucen u Cikagu? izgleda da se danas sa novcem moze bas sve, sramota...
(as, 18. januar 2019 11:56)

Povucen je 23 a ne 32...

kuglager

pre 5 godina

Demonstrirali silu nad najslabijim timom u ligi. Finiks i Klivelend dobiju nekog, ovi bas nikoga.
Markanen 27p , toliko o Jokicevoj odbrani. Mada , imao je nekoliko dobrih poteza.

KOSTA1703

pre 5 godina

@marko

Svaki minut koji Jokić provede na klupi je dobit za Denver, jer ne postoji šansa da se povredi.
Denver može da igra bez bilo kog igrača u rosteru, sem bez Jokića.
On im je tamo sve, i povredom Jokića svi snovi Denvera oko plejofa bi nestali.
E, zato igra manje,a i treba tako.

MPP

pre 5 godina

"Ne postoji igrač u istoriji NBA koji je prosečno beležio najmanje 19 poena, 10 skokova, 7 asistencija i jednu ukradenu loptu po meču dok ima šut iz igre najmanje 50%." . .....Nismo to napisali mi "botovi" Nikole Jokića koji nas plaća za to i koji se uopšte ne razumemo u moderan basket.....to možete pročitati u čuvenom američkom Forbsu...... Ne znam čemu uopšte polemika ......
.

xxx

pre 5 godina

zar broj 32 nije zauvek povucen u Cikagu? izgleda da se danas sa novcem moze bas sve, sramota...
(as, 18. januar 2019 11:56). Pogrešio si grad i ekipu što se tiče dresa br 32.

Ku

pre 5 godina

Igra se 48 minuta, tako da je nemoguce da jedan centar ne dostigne bar dabl-dabl u NBA. Jokic je sjajan, stvarno stvarno sjajan, ali nemojte siriti besmislene vesti i velicati njegove prosecno odigrane meceve.

Raspored je gust, i nije realno da na svakom mecu odradi tripl-dabl sa 30-40 poena. Takodje, momak ima 23 godine i ovo mu je prakticno prva ozbiljna sezona. Za sada, ima talenat, to je sve. Da li ce biti vrhunska kosarkaska legenda, zavisi od narednih 5 sezona.

St3fan KG

pre 5 godina

Najvise volim ove što komentarišu procenat šuta a nisu gledali utakmicu. U nekoliko napada je po 3-4 puta pokusao nakon odbitka iz odbojke da ugura u koš posle skoka u napadu izmedju 3 igraca ali nije htelo da udje, a naravno svaki pokusaj se racuna kao sut na koš tako da ispada da je iz 3-4 napada na koš šutnuo 10ak puta. Odličan je bio Jokić noćas, lagani triple-double da je makar na 2 min ušao u poslednjoj četvrtini a vi hejteri puni zlobe i zavisti nađite nešto drugo što ćete mu zameriti

mrgud

pre 5 godina

@yes
A Hjuston bez Hardena bi isto. Pa jedan GSW koji ima onakve igrače je zaredao sa porazima kad se Kari povredio.
A da ne bi Jokić usporio, tu je trener da ga vadi kada je garbage time i da ga sačuva da ne usppri pre vremena. (čitaj pre kraja sezone. TD ne dobijaju utakmice. Znam da brat Jokic ne skace mnogo i tesko ce se povrediti, ali ppstoji uvek promil, da recimo neko ppdvuče nogu, on stane nezgodno pri doskoku i eto s****. Najbolja odluka je ono izvođenje 3/4, a svejednp je proglašen za igrača utakmice

el

pre 5 godina

ali budite realni, harden sutira 17/33, a nas jokic 6/18,jokica hvale svi, a za hardena pricaju kako siluje loptu. Slazem se ja da siluje, ali on od 33 suta pogodi polovinu, a jokic trecinu. i kao jokic mvp, ajde molim te, decko je zver u to stoji, ali da je najbolji, nije... 
(markokrle, 18. januar 2019 08:52) 

Jokićev procenat šuta iz igre ove sezone je 52.4. 
Hardenov je 43.8.
(Denver Dinosaurus, 18. januar 2019 10:14)

Treba napomenuti i da Jokić ne tako mali broj poena pod košem daje pod "pravim" faulovima i protiv dosta grube odbrane uz mnogo veće fizičke napore. Takođe kada promaši koš, često se dešava da i 3-4 puta pokuša da je utapka što se i dalje računa kao promašaj što i jeste ali nije posledica nerezonskih i sebičnih šuteva. Naravno da Jokić nije najbolji ali kao stanovniku ove zemlje zar ti bar malo nije drago da može da bude? Ne bih pričao o potpunom negiranju dosadašnje filozofije košarke i sporta uopšte gde jedan centar igra kao plej a pritom je elegantno popunjeni Somborac a ne neka životinja koja je toliko fizički dominantna nad drugim igračima.

ljupce

pre 5 godina

razocaran sam jer sam ocekivao tripl-dabl i jednako sam besan kao i vecina sto je meloun jokicu skratio minute i tako ga direktno onemogucio da ima statistiku superstara kao sto zasluzuje.a opet sa druge strane ne postoji igrac superstar u nba sa ovoliko malo minuta da ima ovakve brojke.ako denver do kraja zadrzi drugo mesto na zapadu(nije realno da budu prvi) jokic bi trebalo da ipak bude proglasen za mvp igraca jer jeekipu bez plej ofa doveo do vrha sa brutalnom statistikom na ivici tripl-dabla sa malom minutazom za fransiznog igraca.drzimo mu palceve i glasamo za all star pa sta bude.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 5 godina

izvadio ga, šta ako trener hoče da ga sačuva, jer ovi Hardenovi i slični igraju do daske i može se neko povrediti, a ima još 4 meseca do kraja. Denver bez Jokića ne može u plej off. 

Očete nabijanje statistike i eventuelnu povredu bes plej offa, ili bi radije Jokića gledali u plej ofu ?
(ja, 18. januar 2019 09:57)

Iznervirao sam se dok sam Vas čitao

Denver Dinosaurus

pre 5 godina

ali budite realni, harden sutira 17/33, a nas jokic 6/18,jokica hvale svi, a za hardena pricaju kako siluje loptu. Slazem se ja da siluje, ali on od 33 suta pogodi polovinu, a jokic trecinu. i kao jokic mvp, ajde molim te, decko je zver u to stoji, ali da je najbolji, nije...
(markokrle, 18. januar 2019 08:52)

Jokićev procenat šuta iz igre ove sezone je 52.4.
Hardenov je 43.8.

nije nego

pre 5 godina

Srle, druze, brate, prijatelju idi komantarisi nesto drugo! Da si rekao Diandre Dzordan , Gober ili Dramond pa i ajd, ALI DAMARKUS KAZNS. Covek vodi loptu kao plej. Molim te pogledaj neki snimak gde igra licem kosu pa javi utiske.

Marko

pre 5 godina

"Ovaj Meloun je baa cudan trener.Trazi od nas da glasamo a on uporno sputava Jokica da nabije statistiku a pre svegada ostvari tripl-dabl ucinke.Ko zna koliko utakmica kada Jokicu fali asistenvija ili dve ili jedan skok,on ga izvede iz igre i ne vraca ga.Imao bi mnogo vise tripl-dabl ucinaka a samim tim bi bio i veca zvezda u NBA i lakse bi dosao do ALL-STARa"

Meloun je dobar trener, a to se vidi iz izvajava kada pominje da njegov tim igra 5 utakmica za 7 dana. jednostavno mora da odmara igrace i da tempira formu za plej of, koji se igra nakon 80 utakmica na nikad jacem zapadu (Harden i Vestbuk imaju statistiku ali kad dodje plej of izgore potpuno). P.S. Svi hejteri americke kosarke moraju da shvate da je filozofija njihovog basketa napad i brzina, naspram evropske odbrane i sporoijeg tempa na pun napad (*kao stil Barselone naspram Murinjovog Mancestera). Koji je stil bolji? Ja sam siguran koji je lepsi za gledanje, a i nesto ne vidim da smo mi te amere pobedjivali.

Hogar

pre 5 godina

Nisam protivnik Jokica, cak naprotiv, volim da pogledam utakmicu, i glasam za njega da igra na all staru, ali budite realni, harden sutira 17/33, a nas jokic 6/18,jokica hvale svi, a za hardena pricaju kako siluje loptu. Slazem se ja da siluje, ali on od 33 suta pogodi polovinu, a jokic trecinu. i kao jokic mvp, ajde molim te, decko je zver u to stoji, ali da je najbolji, nije...
(markokrle, 18. januar 2019 08:52)
Jokić iz igre ove godine 50 posto a Harden 43 posto. Jokić za 3 poena 31 posto Harden 37 posto.Jokić 10 skokova u proseku a Harden 6,3 skoka. Jokić ima 7,8 asistencija a Harden 8,5 asistencija. Harden i siluje loptu ali ti to ne vidiš jer košarku pratiš par meseci

Sir Giggs

pre 5 godina

Ja ne znam samo da li je moguće ući na komentare, a da većina ne bude očajno glupa, površna itd. Sad trener smeta jer hoće da odmori Jokića koji je 2 meseca vukao ekipu gotovo sam, a uz to pobeđuju. Bože, da li te ima negde?

WillyWonka

pre 5 godina

Da li ste glasali za Jokića i Vučevića na NBA.COM. Ukoliko niste, odmah to učinite, kako bi ova dva sjajna momka otišla na All Star utakmicu. Zaslužili su. Naravno, možete glasati i za ostale igrače, ali po meni ova dva čovjeka stvarno zaslužuju.

kiki

pre 5 godina

@flat...pa onda je po tebi jordan bio obican igrac ali eto... preko njega se odvijala igra bullsa... znas kosarka je cudan sport, timski ali pojedinac moze da resi sve...

SchOne

pre 5 godina

Marey nikad neće biti all star igrač jer lik jednostavno nije taj kalup dobar jeste ali nedovoljno ja bi ga trejdova i doveo ili kembu w. ili pola g. Milsap isto . Ova ekipa izgleda dobro ali jokiću je potreban bar još jedan all star igrač da bi mogli da pariraju gsw.

ja

pre 5 godina

izvadio ga, šta ako trener hoče da ga sačuva, jer ovi Hardenovi i slični igraju do daske i može se neko povrediti, a ima još 4 meseca do kraja. Denver bez Jokića ne može u plej off.

Očete nabijanje statistike i eventuelnu povredu bes plej offa, ili bi radije Jokića gledali u plej ofu ?

pribojac

pre 5 godina

Sto su hejteri svi koji kazu komentar koji se nekome ne svidja.....pa u pravu je neko ko je rekao da ima 30 boljih igraca.....koja je ovo fenomenalna partija 26%procenat suta 6 od 21....odlican je igrac sto nije sporno ali ima puno boljih u nba

@

pre 5 godina

@ N. N.

ček da vidim dal sam dobro razumeo! dakle Maloun je trebalo da ostavi Jokića u garbage time-u, pošto što su vodili 30 razlike posle 3 četvrtine protiv jednog od najgorih timova lige, rizikuje povredu svog najboljeg igrača i samim tim celu sezonu Denvera, a samo da bi Jokić pokupio još dva skoka za triple double, ne bi li povećao svoje šanse da se nađe na kako si i sam dobro primetio cirkus utakmici zvanoj all star, na kojoj će svakako igrati jer će ga treneri 100% izabrati kao rezervu?

logika klinca koji se mnogo loži na statistiku ili maestralan trol?

JPR24

pre 5 godina

Daj ne lozite se. Jokic je svakako dobar i specifican igrac, plej centarske visine. Ali po kvalitetu nije ni u top 30 u ligi. Stvar je u tome sto se oko njega sve vrti u igri Denvera pa ima takve brojke. Slicne ucinke i ulogu umaju i Vucevic i Doncic. Oni su dokaz moje tvrdnje da sve zavisi od uloge u timu, sve su to dobri igraci neki odskacu naravno. Setite se Kuzmica, Cirbesa , Bobija u Zvezdi imali su proseke oko 15p 8sk, a gde god su otisli u drugi EL tim ni pola toga. Eno onaj Furnije u Francuskoj 6ti igrac, a u NBA redovno prosek 15+ppg.Sve je do uloge u ekipi.
(Flat, 18. januar 2019 08:34)

Pa da. Po tvome je sve u ulozi. Ako ti je daju biće okej ako ne, onda si banana. Po toj logici dati istu rolu Gortatu i imace iste brojke... A nije ti palo na pamet da treba prvo zaslužiti ulogu !? Ne ?

x

pre 5 godina

Jeste atraktivno, ali ne znam zasto im je cudo zbog ovoga. Pa, svaki bolji plej u NBA ligi koristi ovaj dribling pri ulazu.
(Pera Magic Mitic, 18. januar 2019 08:27)


Sam si dao odgovor: Svaki bolji PLEJ...

gara

pre 5 godina

Gledao tekmu,kakav mastor,sa par promasenis zicera,oko 30 poena je mogao dati,ali i ovo je odlicno!
(Vox, 18. januar 2019 05:26)

Ma neeeee, da je šutnuo 50 puta, pa puta tri imao bi 150 poena. ahahahahaaaa

sprivel

pre 5 godina

Daj ne lozite se. Jokic je svakako dobar i specifican igrac, plej centarske visine. Ali po kvalitetu nije ni u top 30 u ligi. Stvar je u tome sto se oko njega sve vrti u igri Denvera pa ima takve brojke. Slicne ucinke i ulogu umaju i Vucevic i Doncic. Oni su dokaz moje tvrdnje da sve zavisi od uloge u timu, sve su to dobri igraci neki odskacu naravno. Setite se Kuzmica, Cirbesa , Bobija u Zvezdi imali su proseke oko 15p 8sk, a gde god su otisli u drugi EL tim ni pola toga. Eno onaj Furnije u Francuskoj 6ti igrac, a u NBA redovno prosek 15+ppg.Sve je do uloge u ekipi.
(Flat, 18. januar 2019 08:34)

Po kvalitetu nije u 30 u ligi? ahahahahahahah ili si hejter ili veze blage nemaš sa košarkom. jakoliko pratim espn i nba tv vidim da svi živi od novinara oa do bivših nba zvezda Jokera svrstavaju odmah iza Obrve i Embida. Pa Jokara ima bolje asistencije od 90% plejeva u ligi a još šutira i za 3, a finte koje im prodaje u reketu su tek druga priča.

ja

pre 5 godina

Potez Jokića kad je loptu provukao iza leđa, to je verujem misaona imenica za onakve centre snagatore poput Kazinsa.
(srle, 18. januar 2019 05:29)

A zakucavanje je misaona imenica za Jokića.

Flat

pre 5 godina

Daj ne lozite se. Jokic je svakako dobar i specifican igrac, plej centarske visine. Ali po kvalitetu nije ni u top 30 u ligi. Stvar je u tome sto se oko njega sve vrti u igri Denvera pa ima takve brojke. Slicne ucinke i ulogu umaju i Vucevic i Doncic. Oni su dokaz moje tvrdnje da sve zavisi od uloge u timu, sve su to dobri igraci neki odskacu naravno. Setite se Kuzmica, Cirbesa , Bobija u Zvezdi imali su proseke oko 15p 8sk, a gde god su otisli u drugi EL tim ni pola toga. Eno onaj Furnije u Francuskoj 6ti igrac, a u NBA redovno prosek 15+ppg.Sve je do uloge u ekipi.

Pera Magic Mitic

pre 5 godina

Jeste atraktivno, ali ne znam zasto im je cudo zbog ovoga. Pa, svaki bolji plej u NBA ligi koristi ovaj dribling pri ulazu.

BaltazarSerbia100

pre 5 godina

Ovaj Meloun je baa cudan trener.Trazi od nas da glasamo a on uporno sputava Jokica da nabije statistiku a pre svegada ostvari tripl-dabl ucinke.Ko zna koliko utakmica kada Jokicu fali asistenvija ili dve ili jedan skok,on ga izvede iz igre i ne vraca ga.Imao bi mnogo vise tripl-dabl ucinaka a samim tim bi bio i veca zvezda u NBA i lakse bi dosao do ALL-STARa

Milan

pre 5 godina

Ako sam dobro razumeo komentatore, rekoše valjda da Jokić ima najviše asistencija u čitavoj ligi kada se gleda samo poziciona igra, dakle bez kontri.
Ostajem pri tvrdnji da su oni jedini iole ozbiljniji konkurent GSW na zapadu, onakvo šutersko veče Voriorsa se retko dešava, da baš svi budu ultra raspoloženi.

markokrle

pre 5 godina

Nisam protivnik Jokica, cak naprotiv, volim da pogledam utakmicu, i glasam za njega da igra na all staru, ali budite realni, harden sutira 17/33, a nas jokic 6/18,jokica hvale svi, a za hardena pricaju kako siluje loptu. Slazem se ja da siluje, ali on od 33 suta pogodi polovinu, a jokic trecinu. i kao jokic mvp, ajde molim te, decko je zver u to stoji, ali da je najbolji, nije...

N. N.

pre 5 godina

Nadam se da je bar trener Meloun sposoban da shvati zašto je ponovo Nikoli zakinuo 3Xdouble.
Denver je za Amere totalno dosadan i neatraktivan tim ali sada se zbog Jokića konačno nakon ko zna koliko vremena priča i piše o njima. Čak i on kao trener dobija pohvale sa svih strana. Umesto da isforsira svoju zlatnu koku koja mu je omogućila sve to, on izvodi Jokića pre kraja 3/4 i uništava mu statistiku koja je u Americi jedino važna.
Baš me zanima da li bi se ikada desilo da pre vremena iz igre izađu Harden, Vestbruk, Tauns ili recimo obrva. Glasanje za all-star traje još nekoliko dana, svi u Denveru bi želeli Jokića na toj "cirkus" utakmici a Meloun nije mogao da se strpi svega nekoliko minuta.
Ja stvarno ne mogu da razumem...

Dragan-Borca

pre 5 godina

Denver na kraju nece stici do playofa, njima cela igra zavisi od Jokica i ako ne daj boze malo uspori nema nista od njih.Mouda budu max 6ti.U drugom delu sezone svi povecavaju igru za 20% a mislim da su oni vec na maksimumu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (yes, 18. januar 2019 07:12) # Link komentara
Preporučujem (+1)Ne preporučujem (-14)


Koji si ti genije, Denver je vec 99% u PO, jedino da izgubi vise nego pobedi utakmica do kraja pa da ne odu u PO, pa cak i tada su verovatno u Plej Ofu. A pored 10-ak ekipa koje pocinju tankovati to je nemoguca misija da ne odu u Po, oni od ostalih 38 vec "imaju" 10-ak pobeda ekipe koje tankuju, da li je realno da si toliko g...covece sa 46-47 ce se ici u Plej Of, treba im jos 16-17 od 38, a imaju 10 tankerasa, cak mislim da su jako male sanse da ne budu drugi na kraju, idi umij se :)

ajzea

pre 5 godina

jako mi se svidja odnos Nikole i Mareja, ovaj je uvek prvi da ga podrzi posle svakog kosa, svi napadi idu preko njih dvojice, izgledaju kao buduci veliki tandem :)

očigledno

pre 5 godina

Da se ne lazemo, nije mu bilo sutersko vece i da su igrali protiv neke ozbiljnije ekipe, on bi bio krivac za poraz. Ali opet Jokic na lose (mada nije bilo lose sto se tice asistencija) vece bude bolji od vecine centara u ligi...

ljAXE

pre 5 godina

Lepa, ocekivana pobeda. Cikago je najmladja ekipa u NBA, prosek 24 godine i 10 meseci. Grade tim za buducnost i dosli su u Denver bez ikakve mogucnosti da pobede. Tako su se i ponasali na terenu. Slaba partija Lavine, ali i da je bio raspolozen, razlika bi bila preko 20 poena. Za unapredjenje igre, Denveru vise znaci jedna partija protiv Voriorsa, nego deset protiv ovakvog Cikaga. Bulsi ce tek za nekoliko godina igrati ozbiljnu plej-of kosarku, do tada, pobedi se u zube negleda.

yes

pre 5 godina

Denver na kraju nece stici do playofa, njima cela igra zavisi od Jokica i ako ne daj boze malo uspori nema nista od njih.Mouda budu max 6ti.U drugom delu sezone svi povecavaju igru za 20% a mislim da su oni vec na maksimumu.

JPR24

pre 5 godina

Laganica. Bulsi si pravi nulsi.
Denver malo iskalio bes posle poraza od GSW. Sad im sledi Klivlend pa da nastave i valjda Finiks posle... Finiks ke dobro namucio Toronto. A Westbrook opet majstorija, poezija, bacanje cigli, i izgubili...

Čovjek koji zna.

pre 5 godina

>to je verujem misaona imenica za onakve centre snagatore poput Kazinsa.

Razumijem šta hoćeš da kažeš, ali ajde sad da ne izmišljamo gluposti. Kazins nije centar snagator, nego mu se čak najviše kao mana uzima što kako Ameri to vole da kažu "ne može da preskoči rokovnik".

Lik ima sjajnu kontrolu lopte, u nekim segmentima i bolju od Jokica, samo zna previše da forsira loše trojke i pasove, i sto ga nesto oce da mu lupe ljudi blokadu, ja kapiram da je neki maler haha. Inace je definitivno više pametan igrač nego snagator... samo što zna biti sebičan jako, ali daleko od toga da je dugo vremena smatran za #1 centra na osnovu snage.

jedan od mnogih

pre 5 godina

nenene ne ne....pogresno komentarisete

Luka Doncic je u jednoj polovini sezone najbolji evropski igrac ikada i najbolji beli igrac ikada u NBA

morate da budete u hajpu novinara i citalaca do 25 godina starosti

Jokicu se ovo desava neplanirano, oce ga sto bi rekli ljudi

Austrofil

pre 5 godina

Nikola car!!!
All star!!!
I to ce biti desetostruki. I najveci ikad sa ovih prostora!!!
Pozdrav mrziteljima, niko ne moze mrzjeti kao Srbin Srbina!!!

Marko

pre 5 godina

Vadi Jokica 4 minuta pre kraja 3 cetvrtine Maloun, to se tako ne radi ostavi se do kraja da odigra cetvrtinu ako je blow out..
Jokic je all star koji igra ubedljivo najmanje minuta u nba, i to zato sto je trener zaljubljen u Plamlija i to je i sam rekao kad su ga pitali za Jokiceve skracene minute ako ti je Plamli miljenik krati minute nekom role igracu a ne tvom FRANSIZNOM IGEACU koji je MVP kandidat!!!
Pa ruki Doncic igra vise minuta od Jokica sta reci...kako mi ide na zivce ovaj debil od trenera...
I u intervju posle meca lik ladno kaze Gery Haris nas najbitniji igrac pa koji mu je problem...

mateka994

pre 5 godina

Lik je doktor ove godine je mogao da ima cini mi se bar jos 4-5 tripl dablova da je to stvarno hteo, ali njemu to nije toliko bitno ne forsira svoju statistiku nego dobrobit tima. Velika razlika u odnosu na "superstarove".

deki

pre 5 godina

bullsi su smijesna ekipa. Sta im napravise GSW prije neko vece, plasim se toga u PO, da ce svakoga da pociste , jos im Cousins krece igrati - kaznena ekspedicija.

Slavko Vrekic

pre 5 godina

Masina prava. Nikad mu više suteva nije izašlo iz obruca, čak je imao i dva do tri puta ponovljene suteve ali ga nije htelo. Jokic je 80 posto ove ekipe.

Slavko Vrekic

pre 5 godina

Masina prava. Nikad mu više suteva nije izašlo iz obruca, čak je imao i dva do tri puta ponovljene suteve ali ga nije htelo. Jokic je 80 posto ove ekipe.

Milan

pre 5 godina

Ako sam dobro razumeo komentatore, rekoše valjda da Jokić ima najviše asistencija u čitavoj ligi kada se gleda samo poziciona igra, dakle bez kontri.
Ostajem pri tvrdnji da su oni jedini iole ozbiljniji konkurent GSW na zapadu, onakvo šutersko veče Voriorsa se retko dešava, da baš svi budu ultra raspoloženi.

ajzea

pre 5 godina

jako mi se svidja odnos Nikole i Mareja, ovaj je uvek prvi da ga podrzi posle svakog kosa, svi napadi idu preko njih dvojice, izgledaju kao buduci veliki tandem :)

sprivel

pre 5 godina

Daj ne lozite se. Jokic je svakako dobar i specifican igrac, plej centarske visine. Ali po kvalitetu nije ni u top 30 u ligi. Stvar je u tome sto se oko njega sve vrti u igri Denvera pa ima takve brojke. Slicne ucinke i ulogu umaju i Vucevic i Doncic. Oni su dokaz moje tvrdnje da sve zavisi od uloge u timu, sve su to dobri igraci neki odskacu naravno. Setite se Kuzmica, Cirbesa , Bobija u Zvezdi imali su proseke oko 15p 8sk, a gde god su otisli u drugi EL tim ni pola toga. Eno onaj Furnije u Francuskoj 6ti igrac, a u NBA redovno prosek 15+ppg.Sve je do uloge u ekipi.
(Flat, 18. januar 2019 08:34)

Po kvalitetu nije u 30 u ligi? ahahahahahahah ili si hejter ili veze blage nemaš sa košarkom. jakoliko pratim espn i nba tv vidim da svi živi od novinara oa do bivših nba zvezda Jokera svrstavaju odmah iza Obrve i Embida. Pa Jokara ima bolje asistencije od 90% plejeva u ligi a još šutira i za 3, a finte koje im prodaje u reketu su tek druga priča.

JPR24

pre 5 godina

Daj ne lozite se. Jokic je svakako dobar i specifican igrac, plej centarske visine. Ali po kvalitetu nije ni u top 30 u ligi. Stvar je u tome sto se oko njega sve vrti u igri Denvera pa ima takve brojke. Slicne ucinke i ulogu umaju i Vucevic i Doncic. Oni su dokaz moje tvrdnje da sve zavisi od uloge u timu, sve su to dobri igraci neki odskacu naravno. Setite se Kuzmica, Cirbesa , Bobija u Zvezdi imali su proseke oko 15p 8sk, a gde god su otisli u drugi EL tim ni pola toga. Eno onaj Furnije u Francuskoj 6ti igrac, a u NBA redovno prosek 15+ppg.Sve je do uloge u ekipi.
(Flat, 18. januar 2019 08:34)

Pa da. Po tvome je sve u ulozi. Ako ti je daju biće okej ako ne, onda si banana. Po toj logici dati istu rolu Gortatu i imace iste brojke... A nije ti palo na pamet da treba prvo zaslužiti ulogu !? Ne ?

N. N.

pre 5 godina

Nadam se da je bar trener Meloun sposoban da shvati zašto je ponovo Nikoli zakinuo 3Xdouble.
Denver je za Amere totalno dosadan i neatraktivan tim ali sada se zbog Jokića konačno nakon ko zna koliko vremena priča i piše o njima. Čak i on kao trener dobija pohvale sa svih strana. Umesto da isforsira svoju zlatnu koku koja mu je omogućila sve to, on izvodi Jokića pre kraja 3/4 i uništava mu statistiku koja je u Americi jedino važna.
Baš me zanima da li bi se ikada desilo da pre vremena iz igre izađu Harden, Vestbruk, Tauns ili recimo obrva. Glasanje za all-star traje još nekoliko dana, svi u Denveru bi želeli Jokića na toj "cirkus" utakmici a Meloun nije mogao da se strpi svega nekoliko minuta.
Ja stvarno ne mogu da razumem...

jedan od mnogih

pre 5 godina

nenene ne ne....pogresno komentarisete

Luka Doncic je u jednoj polovini sezone najbolji evropski igrac ikada i najbolji beli igrac ikada u NBA

morate da budete u hajpu novinara i citalaca do 25 godina starosti

Jokicu se ovo desava neplanirano, oce ga sto bi rekli ljudi

Austrofil

pre 5 godina

Nikola car!!!
All star!!!
I to ce biti desetostruki. I najveci ikad sa ovih prostora!!!
Pozdrav mrziteljima, niko ne moze mrzjeti kao Srbin Srbina!!!

mateka994

pre 5 godina

Lik je doktor ove godine je mogao da ima cini mi se bar jos 4-5 tripl dablova da je to stvarno hteo, ali njemu to nije toliko bitno ne forsira svoju statistiku nego dobrobit tima. Velika razlika u odnosu na "superstarove".

Dragan-Borca

pre 5 godina

Denver na kraju nece stici do playofa, njima cela igra zavisi od Jokica i ako ne daj boze malo uspori nema nista od njih.Mouda budu max 6ti.U drugom delu sezone svi povecavaju igru za 20% a mislim da su oni vec na maksimumu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (yes, 18. januar 2019 07:12) # Link komentara
Preporučujem (+1)Ne preporučujem (-14)


Koji si ti genije, Denver je vec 99% u PO, jedino da izgubi vise nego pobedi utakmica do kraja pa da ne odu u PO, pa cak i tada su verovatno u Plej Ofu. A pored 10-ak ekipa koje pocinju tankovati to je nemoguca misija da ne odu u Po, oni od ostalih 38 vec "imaju" 10-ak pobeda ekipe koje tankuju, da li je realno da si toliko g...covece sa 46-47 ce se ici u Plej Of, treba im jos 16-17 od 38, a imaju 10 tankerasa, cak mislim da su jako male sanse da ne budu drugi na kraju, idi umij se :)

x

pre 5 godina

Jeste atraktivno, ali ne znam zasto im je cudo zbog ovoga. Pa, svaki bolji plej u NBA ligi koristi ovaj dribling pri ulazu.
(Pera Magic Mitic, 18. januar 2019 08:27)


Sam si dao odgovor: Svaki bolji PLEJ...

WillyWonka

pre 5 godina

Da li ste glasali za Jokića i Vučevića na NBA.COM. Ukoliko niste, odmah to učinite, kako bi ova dva sjajna momka otišla na All Star utakmicu. Zaslužili su. Naravno, možete glasati i za ostale igrače, ali po meni ova dva čovjeka stvarno zaslužuju.

Denver Dinosaurus

pre 5 godina

ali budite realni, harden sutira 17/33, a nas jokic 6/18,jokica hvale svi, a za hardena pricaju kako siluje loptu. Slazem se ja da siluje, ali on od 33 suta pogodi polovinu, a jokic trecinu. i kao jokic mvp, ajde molim te, decko je zver u to stoji, ali da je najbolji, nije...
(markokrle, 18. januar 2019 08:52)

Jokićev procenat šuta iz igre ove sezone je 52.4.
Hardenov je 43.8.

ljAXE

pre 5 godina

Lepa, ocekivana pobeda. Cikago je najmladja ekipa u NBA, prosek 24 godine i 10 meseci. Grade tim za buducnost i dosli su u Denver bez ikakve mogucnosti da pobede. Tako su se i ponasali na terenu. Slaba partija Lavine, ali i da je bio raspolozen, razlika bi bila preko 20 poena. Za unapredjenje igre, Denveru vise znaci jedna partija protiv Voriorsa, nego deset protiv ovakvog Cikaga. Bulsi ce tek za nekoliko godina igrati ozbiljnu plej-of kosarku, do tada, pobedi se u zube negleda.

St3fan KG

pre 5 godina

Najvise volim ove što komentarišu procenat šuta a nisu gledali utakmicu. U nekoliko napada je po 3-4 puta pokusao nakon odbitka iz odbojke da ugura u koš posle skoka u napadu izmedju 3 igraca ali nije htelo da udje, a naravno svaki pokusaj se racuna kao sut na koš tako da ispada da je iz 3-4 napada na koš šutnuo 10ak puta. Odličan je bio Jokić noćas, lagani triple-double da je makar na 2 min ušao u poslednjoj četvrtini a vi hejteri puni zlobe i zavisti nađite nešto drugo što ćete mu zameriti

BaltazarSerbia100

pre 5 godina

Ovaj Meloun je baa cudan trener.Trazi od nas da glasamo a on uporno sputava Jokica da nabije statistiku a pre svegada ostvari tripl-dabl ucinke.Ko zna koliko utakmica kada Jokicu fali asistenvija ili dve ili jedan skok,on ga izvede iz igre i ne vraca ga.Imao bi mnogo vise tripl-dabl ucinaka a samim tim bi bio i veca zvezda u NBA i lakse bi dosao do ALL-STARa

Sir Giggs

pre 5 godina

Ja ne znam samo da li je moguće ući na komentare, a da većina ne bude očajno glupa, površna itd. Sad trener smeta jer hoće da odmori Jokića koji je 2 meseca vukao ekipu gotovo sam, a uz to pobeđuju. Bože, da li te ima negde?

JPR24

pre 5 godina

Laganica. Bulsi si pravi nulsi.
Denver malo iskalio bes posle poraza od GSW. Sad im sledi Klivlend pa da nastave i valjda Finiks posle... Finiks ke dobro namucio Toronto. A Westbrook opet majstorija, poezija, bacanje cigli, i izgubili...

Marko

pre 5 godina

Vadi Jokica 4 minuta pre kraja 3 cetvrtine Maloun, to se tako ne radi ostavi se do kraja da odigra cetvrtinu ako je blow out..
Jokic je all star koji igra ubedljivo najmanje minuta u nba, i to zato sto je trener zaljubljen u Plamlija i to je i sam rekao kad su ga pitali za Jokiceve skracene minute ako ti je Plamli miljenik krati minute nekom role igracu a ne tvom FRANSIZNOM IGEACU koji je MVP kandidat!!!
Pa ruki Doncic igra vise minuta od Jokica sta reci...kako mi ide na zivce ovaj debil od trenera...
I u intervju posle meca lik ladno kaze Gery Haris nas najbitniji igrac pa koji mu je problem...

ja

pre 5 godina

izvadio ga, šta ako trener hoče da ga sačuva, jer ovi Hardenovi i slični igraju do daske i može se neko povrediti, a ima još 4 meseca do kraja. Denver bez Jokića ne može u plej off.

Očete nabijanje statistike i eventuelnu povredu bes plej offa, ili bi radije Jokića gledali u plej ofu ?

Čovjek koji zna.

pre 5 godina

>to je verujem misaona imenica za onakve centre snagatore poput Kazinsa.

Razumijem šta hoćeš da kažeš, ali ajde sad da ne izmišljamo gluposti. Kazins nije centar snagator, nego mu se čak najviše kao mana uzima što kako Ameri to vole da kažu "ne može da preskoči rokovnik".

Lik ima sjajnu kontrolu lopte, u nekim segmentima i bolju od Jokica, samo zna previše da forsira loše trojke i pasove, i sto ga nesto oce da mu lupe ljudi blokadu, ja kapiram da je neki maler haha. Inace je definitivno više pametan igrač nego snagator... samo što zna biti sebičan jako, ali daleko od toga da je dugo vremena smatran za #1 centra na osnovu snage.

@

pre 5 godina

@ N. N.

ček da vidim dal sam dobro razumeo! dakle Maloun je trebalo da ostavi Jokića u garbage time-u, pošto što su vodili 30 razlike posle 3 četvrtine protiv jednog od najgorih timova lige, rizikuje povredu svog najboljeg igrača i samim tim celu sezonu Denvera, a samo da bi Jokić pokupio još dva skoka za triple double, ne bi li povećao svoje šanse da se nađe na kako si i sam dobro primetio cirkus utakmici zvanoj all star, na kojoj će svakako igrati jer će ga treneri 100% izabrati kao rezervu?

logika klinca koji se mnogo loži na statistiku ili maestralan trol?

MPP

pre 5 godina

"Ne postoji igrač u istoriji NBA koji je prosečno beležio najmanje 19 poena, 10 skokova, 7 asistencija i jednu ukradenu loptu po meču dok ima šut iz igre najmanje 50%." . .....Nismo to napisali mi "botovi" Nikole Jokića koji nas plaća za to i koji se uopšte ne razumemo u moderan basket.....to možete pročitati u čuvenom američkom Forbsu...... Ne znam čemu uopšte polemika ......
.

el

pre 5 godina

ali budite realni, harden sutira 17/33, a nas jokic 6/18,jokica hvale svi, a za hardena pricaju kako siluje loptu. Slazem se ja da siluje, ali on od 33 suta pogodi polovinu, a jokic trecinu. i kao jokic mvp, ajde molim te, decko je zver u to stoji, ali da je najbolji, nije... 
(markokrle, 18. januar 2019 08:52) 

Jokićev procenat šuta iz igre ove sezone je 52.4. 
Hardenov je 43.8.
(Denver Dinosaurus, 18. januar 2019 10:14)

Treba napomenuti i da Jokić ne tako mali broj poena pod košem daje pod "pravim" faulovima i protiv dosta grube odbrane uz mnogo veće fizičke napore. Takođe kada promaši koš, često se dešava da i 3-4 puta pokuša da je utapka što se i dalje računa kao promašaj što i jeste ali nije posledica nerezonskih i sebičnih šuteva. Naravno da Jokić nije najbolji ali kao stanovniku ove zemlje zar ti bar malo nije drago da može da bude? Ne bih pričao o potpunom negiranju dosadašnje filozofije košarke i sporta uopšte gde jedan centar igra kao plej a pritom je elegantno popunjeni Somborac a ne neka životinja koja je toliko fizički dominantna nad drugim igračima.

deki

pre 5 godina

bullsi su smijesna ekipa. Sta im napravise GSW prije neko vece, plasim se toga u PO, da ce svakoga da pociste , jos im Cousins krece igrati - kaznena ekspedicija.

Marko

pre 5 godina

"Ovaj Meloun je baa cudan trener.Trazi od nas da glasamo a on uporno sputava Jokica da nabije statistiku a pre svegada ostvari tripl-dabl ucinke.Ko zna koliko utakmica kada Jokicu fali asistenvija ili dve ili jedan skok,on ga izvede iz igre i ne vraca ga.Imao bi mnogo vise tripl-dabl ucinaka a samim tim bi bio i veca zvezda u NBA i lakse bi dosao do ALL-STARa"

Meloun je dobar trener, a to se vidi iz izvajava kada pominje da njegov tim igra 5 utakmica za 7 dana. jednostavno mora da odmara igrace i da tempira formu za plej of, koji se igra nakon 80 utakmica na nikad jacem zapadu (Harden i Vestbuk imaju statistiku ali kad dodje plej of izgore potpuno). P.S. Svi hejteri americke kosarke moraju da shvate da je filozofija njihovog basketa napad i brzina, naspram evropske odbrane i sporoijeg tempa na pun napad (*kao stil Barselone naspram Murinjovog Mancestera). Koji je stil bolji? Ja sam siguran koji je lepsi za gledanje, a i nesto ne vidim da smo mi te amere pobedjivali.

Jax Teller

pre 5 godina

zar broj 32 nije zauvek povucen u Cikagu? izgleda da se danas sa novcem moze bas sve, sramota...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (as, 18. januar 2019 11:56)

u pravu si, ima da se Magic Johnson naljuti!

ja

pre 5 godina

Potez Jokića kad je loptu provukao iza leđa, to je verujem misaona imenica za onakve centre snagatore poput Kazinsa.
(srle, 18. januar 2019 05:29)

A zakucavanje je misaona imenica za Jokića.

Hogar

pre 5 godina

Nisam protivnik Jokica, cak naprotiv, volim da pogledam utakmicu, i glasam za njega da igra na all staru, ali budite realni, harden sutira 17/33, a nas jokic 6/18,jokica hvale svi, a za hardena pricaju kako siluje loptu. Slazem se ja da siluje, ali on od 33 suta pogodi polovinu, a jokic trecinu. i kao jokic mvp, ajde molim te, decko je zver u to stoji, ali da je najbolji, nije...
(markokrle, 18. januar 2019 08:52)
Jokić iz igre ove godine 50 posto a Harden 43 posto. Jokić za 3 poena 31 posto Harden 37 posto.Jokić 10 skokova u proseku a Harden 6,3 skoka. Jokić ima 7,8 asistencija a Harden 8,5 asistencija. Harden i siluje loptu ali ti to ne vidiš jer košarku pratiš par meseci

nije nego

pre 5 godina

Srle, druze, brate, prijatelju idi komantarisi nesto drugo! Da si rekao Diandre Dzordan , Gober ili Dramond pa i ajd, ALI DAMARKUS KAZNS. Covek vodi loptu kao plej. Molim te pogledaj neki snimak gde igra licem kosu pa javi utiske.

KOSTA1703

pre 5 godina

@marko

Svaki minut koji Jokić provede na klupi je dobit za Denver, jer ne postoji šansa da se povredi.
Denver može da igra bez bilo kog igrača u rosteru, sem bez Jokića.
On im je tamo sve, i povredom Jokića svi snovi Denvera oko plejofa bi nestali.
E, zato igra manje,a i treba tako.

SchOne

pre 5 godina

Marey nikad neće biti all star igrač jer lik jednostavno nije taj kalup dobar jeste ali nedovoljno ja bi ga trejdova i doveo ili kembu w. ili pola g. Milsap isto . Ova ekipa izgleda dobro ali jokiću je potreban bar još jedan all star igrač da bi mogli da pariraju gsw.

xxx

pre 5 godina

zar broj 32 nije zauvek povucen u Cikagu? izgleda da se danas sa novcem moze bas sve, sramota...
(as, 18. januar 2019 11:56). Pogrešio si grad i ekipu što se tiče dresa br 32.

ljupce

pre 5 godina

razocaran sam jer sam ocekivao tripl-dabl i jednako sam besan kao i vecina sto je meloun jokicu skratio minute i tako ga direktno onemogucio da ima statistiku superstara kao sto zasluzuje.a opet sa druge strane ne postoji igrac superstar u nba sa ovoliko malo minuta da ima ovakve brojke.ako denver do kraja zadrzi drugo mesto na zapadu(nije realno da budu prvi) jokic bi trebalo da ipak bude proglasen za mvp igraca jer jeekipu bez plej ofa doveo do vrha sa brutalnom statistikom na ivici tripl-dabla sa malom minutazom za fransiznog igraca.drzimo mu palceve i glasamo za all star pa sta bude.

johnny

pre 5 godina

zar broj 32 nije zauvek povucen u Cikagu? izgleda da se danas sa novcem moze bas sve, sramota...
(as, 18. januar 2019 11:56)

Povucen je 23 a ne 32...

mrgud

pre 5 godina

@yes
A Hjuston bez Hardena bi isto. Pa jedan GSW koji ima onakve igrače je zaredao sa porazima kad se Kari povredio.
A da ne bi Jokić usporio, tu je trener da ga vadi kada je garbage time i da ga sačuva da ne usppri pre vremena. (čitaj pre kraja sezone. TD ne dobijaju utakmice. Znam da brat Jokic ne skace mnogo i tesko ce se povrediti, ali ppstoji uvek promil, da recimo neko ppdvuče nogu, on stane nezgodno pri doskoku i eto s****. Najbolja odluka je ono izvođenje 3/4, a svejednp je proglašen za igrača utakmice

očigledno

pre 5 godina

Da se ne lazemo, nije mu bilo sutersko vece i da su igrali protiv neke ozbiljnije ekipe, on bi bio krivac za poraz. Ali opet Jokic na lose (mada nije bilo lose sto se tice asistencija) vece bude bolji od vecine centara u ligi...

kiki

pre 5 godina

@flat...pa onda je po tebi jordan bio obican igrac ali eto... preko njega se odvijala igra bullsa... znas kosarka je cudan sport, timski ali pojedinac moze da resi sve...

Jax Teller

pre 5 godina

Demonstrirali silu nad najslabijim timom u ligi. Finiks i Klivelend dobiju nekog, ovi bas nikoga.
Markanen 27p , toliko o Jokicevoj odbrani. Mada , imao je nekoliko dobrih poteza.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kuglager, 18. januar 2019 12:43)

Markkanen = PF, Jokic = C! treba li jos vise, da ti se objasni?

markokrle

pre 5 godina

Nisam protivnik Jokica, cak naprotiv, volim da pogledam utakmicu, i glasam za njega da igra na all staru, ali budite realni, harden sutira 17/33, a nas jokic 6/18,jokica hvale svi, a za hardena pricaju kako siluje loptu. Slazem se ja da siluje, ali on od 33 suta pogodi polovinu, a jokic trecinu. i kao jokic mvp, ajde molim te, decko je zver u to stoji, ali da je najbolji, nije...

Tabić

pre 5 godina

Na par mesta sam pročitao da je važno da se Jokić pojavi na all-star utakmici iz jednog razloga: posle toga će ga sudije više poštovati - sviraće više faulova nad njim. Ne znam koliko je to tačno, može neko da potvrdi?

lignjoslav

pre 5 godina

Samo da spomenem za Kazinsa....čovek je vrhunski centar, atletski izuzetan, sutira trojke odlično, asistira...iako ga je Jokic razbio u grupi na OI (i njega i Deandrea) bilo je i često i obrnuto posle u njihovim duelima...znaci bili su tu negde. Cinjenica da Kazins menja sredine često, govori da tu nešto ne štima da njegovim karakterom, plus Kazins stagnira (vec par godina), dok brat Jokic uči i napreduje i verujem da ga je davno ostavio iza sebe pogotovo što ovaj kuburi sa povredama.
znači ni ti ga treba podcenjivati (Kazinsa), ali ne treba ga više stavljati ni u istu ravan sa Jokicem. Bili su prosle godine, ali Jokic je i pored nepromenjene lucidnosti u igri, ove godine ipak mnogo bolji i konstsntniji igrač nego prošle, i u odbrani i u napadu. A ima jos mesta za napredak, a vec je vrv najbolji centar lige. Mislim da je bolji i od Embida jer embid zaista ima bolje igrace oko sebe i manju ulogu u svom timu, nebitno sto daje 25+prosek, Fila i bez njega je jak tim

Flat

pre 5 godina

Daj ne lozite se. Jokic je svakako dobar i specifican igrac, plej centarske visine. Ali po kvalitetu nije ni u top 30 u ligi. Stvar je u tome sto se oko njega sve vrti u igri Denvera pa ima takve brojke. Slicne ucinke i ulogu umaju i Vucevic i Doncic. Oni su dokaz moje tvrdnje da sve zavisi od uloge u timu, sve su to dobri igraci neki odskacu naravno. Setite se Kuzmica, Cirbesa , Bobija u Zvezdi imali su proseke oko 15p 8sk, a gde god su otisli u drugi EL tim ni pola toga. Eno onaj Furnije u Francuskoj 6ti igrac, a u NBA redovno prosek 15+ppg.Sve je do uloge u ekipi.

gara

pre 5 godina

Gledao tekmu,kakav mastor,sa par promasenis zicera,oko 30 poena je mogao dati,ali i ovo je odlicno!
(Vox, 18. januar 2019 05:26)

Ma neeeee, da je šutnuo 50 puta, pa puta tri imao bi 150 poena. ahahahahaaaa

lignjoslav

pre 5 godina

@fiat i pribojac
Ljudi moji....imate trku za mvp na zvanicnom sajtu NBA. mislim da je Jokic od pocetka u prvih 10. Tu ne ocenjuju laici i publika, vec stručnjaci koji vide malo više od statistike, trenutno je 7, a bio je najviše 5. igrac lige sto je realan pokazatelj.
Pa na toj listi recimo Dejvis svo vreme iza Jokica...iz proste činjenice da sopstveno nabijanje statistike, a pri tome si ekipi toliko koristan da su u kanalu i gotovo bez šansi za PO.
30 igraca koji su bolji od Jokića je zlonamerno preterivanje i zaista ispadate smešni. Niko od nas ga ne dize vise nego sto to rade americki strucnjaci i bivsi kosarkasi. Nisam ga ja stavio na 7 mesto, niti je moja ideja da bude u priči oko mvp, vec onih preko bare, a ja (mi) se tu samo slažemo. Tako da ne može niksko biti da mi preterujemo, jer niko ovde ništa ne izmišlja, vec se uglavnom prenose ocene iz američkih medija i zvaničnog sajta.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 5 godina

izvadio ga, šta ako trener hoče da ga sačuva, jer ovi Hardenovi i slični igraju do daske i može se neko povrediti, a ima još 4 meseca do kraja. Denver bez Jokića ne može u plej off. 

Očete nabijanje statistike i eventuelnu povredu bes plej offa, ili bi radije Jokića gledali u plej ofu ?
(ja, 18. januar 2019 09:57)

Iznervirao sam se dok sam Vas čitao

Kanidja PG

pre 5 godina

I dalje dosta ljudi ne kapira da recimo ako je kao nocas sut Jokicu 6-18 I 0-3 za 3 poena da je to sve zbirno nego ova tri suta za tri dodaju na 6-18.I kao prate kosarku a ne znaju osnovne stvari.
Jokic je Sam izjavio da ne juri tripl dabl tako da Meloun nije kriv sto to postuje na 30 razlike.
Svi znamo da Harden I Vestbruk to rade uvjek,dobro je sto nije u takvom drustvu sve na silu.
Ol star pozivnicu vec I'ma u dzepu po meni.

nba86

pre 5 godina

za ljude koji ne gledaju denver, pa ni ovu, jokic nije cuvao markanena, mozda jedan napad prilikom preuzimanja, cuvao ga milsap, dok je pak markanen cuvao jokica, tj pokusavao, cetiri licne dobio, a sudije mu oprostile jos pet sest jer jednostavno ne moze da sacuva jokica bez faula. sto se tice procenta, od 15-6 za dva poena, u prvom je u jednom napadu promasio tri puta ali je na kraju sviran faul pa je dao dva bacanja, zatim promasaj, of skok I kos, dakle iz dva napada sut 1-5 za dva a iz ta dva napada postigao 4 poena, dakle isto kao da je sutnuo2-2 samo sto je ovako upisao jos tri cetiri of skoka, I u drugom u jednom napadu sutnuo 0-3, dakle da rezimiram u tri napada je imao sut 1/8, a postigao 4 poena, dakle maltene nista tim nisu kostali ti nhegovi promasaji, pored njih je imao 5/7 za dva I od toga je dva puta postigao 2+1, za tri je imao 0/3, ali bacanja savrseno 6/6, od 25 def skokova dok je on bio u igri imao samo tri skoka jednostavno jedini igrac u ligi koga statistika uopste ne interesuje, voleo bih samo da vidim huanca, krejga I bizlija da probaju vestbruku da ovako skinu skok da igraju sa njim, popili bi lakat od njega svaki put, a ovaj lopta mu pada u ruke ali konstantno dolece neko od ovih I otima mu bukvalno iz ruke. meloun ga ne ispostuje nikad, ni kad mu jedan skok ili as fali za TD, ali zato marej igra do iznemoglosti kad treba da prebaci 50 poena.

Ku

pre 5 godina

Igra se 48 minuta, tako da je nemoguce da jedan centar ne dostigne bar dabl-dabl u NBA. Jokic je sjajan, stvarno stvarno sjajan, ali nemojte siriti besmislene vesti i velicati njegove prosecno odigrane meceve.

Raspored je gust, i nije realno da na svakom mecu odradi tripl-dabl sa 30-40 poena. Takodje, momak ima 23 godine i ovo mu je prakticno prva ozbiljna sezona. Za sada, ima talenat, to je sve. Da li ce biti vrhunska kosarkaska legenda, zavisi od narednih 5 sezona.

yes

pre 5 godina

Denver na kraju nece stici do playofa, njima cela igra zavisi od Jokica i ako ne daj boze malo uspori nema nista od njih.Mouda budu max 6ti.U drugom delu sezone svi povecavaju igru za 20% a mislim da su oni vec na maksimumu.

Pera Magic Mitic

pre 5 godina

Jeste atraktivno, ali ne znam zasto im je cudo zbog ovoga. Pa, svaki bolji plej u NBA ligi koristi ovaj dribling pri ulazu.

pribojac

pre 5 godina

Sto su hejteri svi koji kazu komentar koji se nekome ne svidja.....pa u pravu je neko ko je rekao da ima 30 boljih igraca.....koja je ovo fenomenalna partija 26%procenat suta 6 od 21....odlican je igrac sto nije sporno ali ima puno boljih u nba

markokrle

pre 5 godina

(el, 18. januar 2019 11:23)
Naravno da mi je drago,ne osporavam ja to da je on nas najbolji igrac, i ne kritikujem ga sto nije igrao za reprezentaciju, igrace, polako. Ima jokic bolje procente u sezoni, ali uzima manje suteva od hardena, sto mi se i svidja, nije tim jedan igrac, vise volim kad ima 15 asistencija nego 30 poena. Smetaju mi samo komentari, sto pljuju hardena, a jokica dizu u nebesa, osmo svetsko cudo, ajde... navijam za denver, ako ne ove, sledece bar da budu u finalu play offa

@

pre 5 godina

ppstoji uvek promil, da recimo neko ppdvuče nogu, on stane nezgodno pri doskoku i eto s****. Najbolja odluka je ono izvođenje 3/4, a svejednp je proglašen za igrača utakmice
(mrgud, 18. januar 2019 11:37)

Jokiću je teško podvući i list papira ispod nogu pri skoku, a kamoli patiku :))) bez obzira, postoji još hiljadu načina da se igrač povredi i triple double, naročito ovakav devalviran kakav jeste danas, sigurno nije razlog da se igrač drži u igri.

kuglager

pre 5 godina

Demonstrirali silu nad najslabijim timom u ligi. Finiks i Klivelend dobiju nekog, ovi bas nikoga.
Markanen 27p , toliko o Jokicevoj odbrani. Mada , imao je nekoliko dobrih poteza.

kuglager

pre 5 godina

@Jax Taller
Sa Markanen u igri, Bulsi nemaju klasicnu peticu, vec on igra i peticu i cetvorku, samim tim napada Jokica.
Bruk Lopez je jedini centar, koji ulazi u igru kada Markanen odmara.

markokrle

pre 5 godina

Hogar, 18. januar 2019 10:09)
Tako je, od ove godine pratim tek. Ne pricam o celoj sezoni, vec o jednoj utakmici. Harden i da uzme 80 suteva po utakmici, ako pogodi 42-43, neka sutira, ja ne volim taj stol igre, ali brate, 50% nije malo.

ja

pre 5 godina

Potez Jokića kad je loptu provukao iza leđa, to je verujem misaona imenica za onakve centre snagatore poput Kazinsa.
(srle, 18. januar 2019 05:29)

A zakucavanje je misaona imenica za Jokića.

Flat

pre 5 godina

Daj ne lozite se. Jokic je svakako dobar i specifican igrac, plej centarske visine. Ali po kvalitetu nije ni u top 30 u ligi. Stvar je u tome sto se oko njega sve vrti u igri Denvera pa ima takve brojke. Slicne ucinke i ulogu umaju i Vucevic i Doncic. Oni su dokaz moje tvrdnje da sve zavisi od uloge u timu, sve su to dobri igraci neki odskacu naravno. Setite se Kuzmica, Cirbesa , Bobija u Zvezdi imali su proseke oko 15p 8sk, a gde god su otisli u drugi EL tim ni pola toga. Eno onaj Furnije u Francuskoj 6ti igrac, a u NBA redovno prosek 15+ppg.Sve je do uloge u ekipi.

yes

pre 5 godina

Denver na kraju nece stici do playofa, njima cela igra zavisi od Jokica i ako ne daj boze malo uspori nema nista od njih.Mouda budu max 6ti.U drugom delu sezone svi povecavaju igru za 20% a mislim da su oni vec na maksimumu.

markokrle

pre 5 godina

Nisam protivnik Jokica, cak naprotiv, volim da pogledam utakmicu, i glasam za njega da igra na all staru, ali budite realni, harden sutira 17/33, a nas jokic 6/18,jokica hvale svi, a za hardena pricaju kako siluje loptu. Slazem se ja da siluje, ali on od 33 suta pogodi polovinu, a jokic trecinu. i kao jokic mvp, ajde molim te, decko je zver u to stoji, ali da je najbolji, nije...

gara

pre 5 godina

Gledao tekmu,kakav mastor,sa par promasenis zicera,oko 30 poena je mogao dati,ali i ovo je odlicno!
(Vox, 18. januar 2019 05:26)

Ma neeeee, da je šutnuo 50 puta, pa puta tri imao bi 150 poena. ahahahahaaaa

Marko

pre 5 godina

Vadi Jokica 4 minuta pre kraja 3 cetvrtine Maloun, to se tako ne radi ostavi se do kraja da odigra cetvrtinu ako je blow out..
Jokic je all star koji igra ubedljivo najmanje minuta u nba, i to zato sto je trener zaljubljen u Plamlija i to je i sam rekao kad su ga pitali za Jokiceve skracene minute ako ti je Plamli miljenik krati minute nekom role igracu a ne tvom FRANSIZNOM IGEACU koji je MVP kandidat!!!
Pa ruki Doncic igra vise minuta od Jokica sta reci...kako mi ide na zivce ovaj debil od trenera...
I u intervju posle meca lik ladno kaze Gery Haris nas najbitniji igrac pa koji mu je problem...

Pera Magic Mitic

pre 5 godina

Jeste atraktivno, ali ne znam zasto im je cudo zbog ovoga. Pa, svaki bolji plej u NBA ligi koristi ovaj dribling pri ulazu.

pribojac

pre 5 godina

Sto su hejteri svi koji kazu komentar koji se nekome ne svidja.....pa u pravu je neko ko je rekao da ima 30 boljih igraca.....koja je ovo fenomenalna partija 26%procenat suta 6 od 21....odlican je igrac sto nije sporno ali ima puno boljih u nba

N. N.

pre 5 godina

Nadam se da je bar trener Meloun sposoban da shvati zašto je ponovo Nikoli zakinuo 3Xdouble.
Denver je za Amere totalno dosadan i neatraktivan tim ali sada se zbog Jokića konačno nakon ko zna koliko vremena priča i piše o njima. Čak i on kao trener dobija pohvale sa svih strana. Umesto da isforsira svoju zlatnu koku koja mu je omogućila sve to, on izvodi Jokića pre kraja 3/4 i uništava mu statistiku koja je u Americi jedino važna.
Baš me zanima da li bi se ikada desilo da pre vremena iz igre izađu Harden, Vestbruk, Tauns ili recimo obrva. Glasanje za all-star traje još nekoliko dana, svi u Denveru bi želeli Jokića na toj "cirkus" utakmici a Meloun nije mogao da se strpi svega nekoliko minuta.
Ja stvarno ne mogu da razumem...

BaltazarSerbia100

pre 5 godina

Ovaj Meloun je baa cudan trener.Trazi od nas da glasamo a on uporno sputava Jokica da nabije statistiku a pre svegada ostvari tripl-dabl ucinke.Ko zna koliko utakmica kada Jokicu fali asistenvija ili dve ili jedan skok,on ga izvede iz igre i ne vraca ga.Imao bi mnogo vise tripl-dabl ucinaka a samim tim bi bio i veca zvezda u NBA i lakse bi dosao do ALL-STARa

SchOne

pre 5 godina

Marey nikad neće biti all star igrač jer lik jednostavno nije taj kalup dobar jeste ali nedovoljno ja bi ga trejdova i doveo ili kembu w. ili pola g. Milsap isto . Ova ekipa izgleda dobro ali jokiću je potreban bar još jedan all star igrač da bi mogli da pariraju gsw.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 5 godina

izvadio ga, šta ako trener hoče da ga sačuva, jer ovi Hardenovi i slični igraju do daske i može se neko povrediti, a ima još 4 meseca do kraja. Denver bez Jokića ne može u plej off. 

Očete nabijanje statistike i eventuelnu povredu bes plej offa, ili bi radije Jokića gledali u plej ofu ?
(ja, 18. januar 2019 09:57)

Iznervirao sam se dok sam Vas čitao

kuglager

pre 5 godina

Demonstrirali silu nad najslabijim timom u ligi. Finiks i Klivelend dobiju nekog, ovi bas nikoga.
Markanen 27p , toliko o Jokicevoj odbrani. Mada , imao je nekoliko dobrih poteza.

očigledno

pre 5 godina

Da se ne lazemo, nije mu bilo sutersko vece i da su igrali protiv neke ozbiljnije ekipe, on bi bio krivac za poraz. Ali opet Jokic na lose (mada nije bilo lose sto se tice asistencija) vece bude bolji od vecine centara u ligi...

WillyWonka

pre 5 godina

Da li ste glasali za Jokića i Vučevića na NBA.COM. Ukoliko niste, odmah to učinite, kako bi ova dva sjajna momka otišla na All Star utakmicu. Zaslužili su. Naravno, možete glasati i za ostale igrače, ali po meni ova dva čovjeka stvarno zaslužuju.

Slavko Vrekic

pre 5 godina

Masina prava. Nikad mu više suteva nije izašlo iz obruca, čak je imao i dva do tri puta ponovljene suteve ali ga nije htelo. Jokic je 80 posto ove ekipe.

sprivel

pre 5 godina

Daj ne lozite se. Jokic je svakako dobar i specifican igrac, plej centarske visine. Ali po kvalitetu nije ni u top 30 u ligi. Stvar je u tome sto se oko njega sve vrti u igri Denvera pa ima takve brojke. Slicne ucinke i ulogu umaju i Vucevic i Doncic. Oni su dokaz moje tvrdnje da sve zavisi od uloge u timu, sve su to dobri igraci neki odskacu naravno. Setite se Kuzmica, Cirbesa , Bobija u Zvezdi imali su proseke oko 15p 8sk, a gde god su otisli u drugi EL tim ni pola toga. Eno onaj Furnije u Francuskoj 6ti igrac, a u NBA redovno prosek 15+ppg.Sve je do uloge u ekipi.
(Flat, 18. januar 2019 08:34)

Po kvalitetu nije u 30 u ligi? ahahahahahahah ili si hejter ili veze blage nemaš sa košarkom. jakoliko pratim espn i nba tv vidim da svi živi od novinara oa do bivših nba zvezda Jokera svrstavaju odmah iza Obrve i Embida. Pa Jokara ima bolje asistencije od 90% plejeva u ligi a još šutira i za 3, a finte koje im prodaje u reketu su tek druga priča.

Ku

pre 5 godina

Igra se 48 minuta, tako da je nemoguce da jedan centar ne dostigne bar dabl-dabl u NBA. Jokic je sjajan, stvarno stvarno sjajan, ali nemojte siriti besmislene vesti i velicati njegove prosecno odigrane meceve.

Raspored je gust, i nije realno da na svakom mecu odradi tripl-dabl sa 30-40 poena. Takodje, momak ima 23 godine i ovo mu je prakticno prva ozbiljna sezona. Za sada, ima talenat, to je sve. Da li ce biti vrhunska kosarkaska legenda, zavisi od narednih 5 sezona.

Milan

pre 5 godina

Ako sam dobro razumeo komentatore, rekoše valjda da Jokić ima najviše asistencija u čitavoj ligi kada se gleda samo poziciona igra, dakle bez kontri.
Ostajem pri tvrdnji da su oni jedini iole ozbiljniji konkurent GSW na zapadu, onakvo šutersko veče Voriorsa se retko dešava, da baš svi budu ultra raspoloženi.

Austrofil

pre 5 godina

Nikola car!!!
All star!!!
I to ce biti desetostruki. I najveci ikad sa ovih prostora!!!
Pozdrav mrziteljima, niko ne moze mrzjeti kao Srbin Srbina!!!

ljupce

pre 5 godina

razocaran sam jer sam ocekivao tripl-dabl i jednako sam besan kao i vecina sto je meloun jokicu skratio minute i tako ga direktno onemogucio da ima statistiku superstara kao sto zasluzuje.a opet sa druge strane ne postoji igrac superstar u nba sa ovoliko malo minuta da ima ovakve brojke.ako denver do kraja zadrzi drugo mesto na zapadu(nije realno da budu prvi) jokic bi trebalo da ipak bude proglasen za mvp igraca jer jeekipu bez plej ofa doveo do vrha sa brutalnom statistikom na ivici tripl-dabla sa malom minutazom za fransiznog igraca.drzimo mu palceve i glasamo za all star pa sta bude.

ljAXE

pre 5 godina

Lepa, ocekivana pobeda. Cikago je najmladja ekipa u NBA, prosek 24 godine i 10 meseci. Grade tim za buducnost i dosli su u Denver bez ikakve mogucnosti da pobede. Tako su se i ponasali na terenu. Slaba partija Lavine, ali i da je bio raspolozen, razlika bi bila preko 20 poena. Za unapredjenje igre, Denveru vise znaci jedna partija protiv Voriorsa, nego deset protiv ovakvog Cikaga. Bulsi ce tek za nekoliko godina igrati ozbiljnu plej-of kosarku, do tada, pobedi se u zube negleda.

deki

pre 5 godina

bullsi su smijesna ekipa. Sta im napravise GSW prije neko vece, plasim se toga u PO, da ce svakoga da pociste , jos im Cousins krece igrati - kaznena ekspedicija.

jedan od mnogih

pre 5 godina

nenene ne ne....pogresno komentarisete

Luka Doncic je u jednoj polovini sezone najbolji evropski igrac ikada i najbolji beli igrac ikada u NBA

morate da budete u hajpu novinara i citalaca do 25 godina starosti

Jokicu se ovo desava neplanirano, oce ga sto bi rekli ljudi

Čovjek koji zna.

pre 5 godina

>to je verujem misaona imenica za onakve centre snagatore poput Kazinsa.

Razumijem šta hoćeš da kažeš, ali ajde sad da ne izmišljamo gluposti. Kazins nije centar snagator, nego mu se čak najviše kao mana uzima što kako Ameri to vole da kažu "ne može da preskoči rokovnik".

Lik ima sjajnu kontrolu lopte, u nekim segmentima i bolju od Jokica, samo zna previše da forsira loše trojke i pasove, i sto ga nesto oce da mu lupe ljudi blokadu, ja kapiram da je neki maler haha. Inace je definitivno više pametan igrač nego snagator... samo što zna biti sebičan jako, ali daleko od toga da je dugo vremena smatran za #1 centra na osnovu snage.

kuglager

pre 5 godina

@Jax Taller
Sa Markanen u igri, Bulsi nemaju klasicnu peticu, vec on igra i peticu i cetvorku, samim tim napada Jokica.
Bruk Lopez je jedini centar, koji ulazi u igru kada Markanen odmara.

mateka994

pre 5 godina

Lik je doktor ove godine je mogao da ima cini mi se bar jos 4-5 tripl dablova da je to stvarno hteo, ali njemu to nije toliko bitno ne forsira svoju statistiku nego dobrobit tima. Velika razlika u odnosu na "superstarove".

JPR24

pre 5 godina

Daj ne lozite se. Jokic je svakako dobar i specifican igrac, plej centarske visine. Ali po kvalitetu nije ni u top 30 u ligi. Stvar je u tome sto se oko njega sve vrti u igri Denvera pa ima takve brojke. Slicne ucinke i ulogu umaju i Vucevic i Doncic. Oni su dokaz moje tvrdnje da sve zavisi od uloge u timu, sve su to dobri igraci neki odskacu naravno. Setite se Kuzmica, Cirbesa , Bobija u Zvezdi imali su proseke oko 15p 8sk, a gde god su otisli u drugi EL tim ni pola toga. Eno onaj Furnije u Francuskoj 6ti igrac, a u NBA redovno prosek 15+ppg.Sve je do uloge u ekipi.
(Flat, 18. januar 2019 08:34)

Pa da. Po tvome je sve u ulozi. Ako ti je daju biće okej ako ne, onda si banana. Po toj logici dati istu rolu Gortatu i imace iste brojke... A nije ti palo na pamet da treba prvo zaslužiti ulogu !? Ne ?

Hogar

pre 5 godina

Nisam protivnik Jokica, cak naprotiv, volim da pogledam utakmicu, i glasam za njega da igra na all staru, ali budite realni, harden sutira 17/33, a nas jokic 6/18,jokica hvale svi, a za hardena pricaju kako siluje loptu. Slazem se ja da siluje, ali on od 33 suta pogodi polovinu, a jokic trecinu. i kao jokic mvp, ajde molim te, decko je zver u to stoji, ali da je najbolji, nije...
(markokrle, 18. januar 2019 08:52)
Jokić iz igre ove godine 50 posto a Harden 43 posto. Jokić za 3 poena 31 posto Harden 37 posto.Jokić 10 skokova u proseku a Harden 6,3 skoka. Jokić ima 7,8 asistencija a Harden 8,5 asistencija. Harden i siluje loptu ali ti to ne vidiš jer košarku pratiš par meseci

Marko

pre 5 godina

"Ovaj Meloun je baa cudan trener.Trazi od nas da glasamo a on uporno sputava Jokica da nabije statistiku a pre svegada ostvari tripl-dabl ucinke.Ko zna koliko utakmica kada Jokicu fali asistenvija ili dve ili jedan skok,on ga izvede iz igre i ne vraca ga.Imao bi mnogo vise tripl-dabl ucinaka a samim tim bi bio i veca zvezda u NBA i lakse bi dosao do ALL-STARa"

Meloun je dobar trener, a to se vidi iz izvajava kada pominje da njegov tim igra 5 utakmica za 7 dana. jednostavno mora da odmara igrace i da tempira formu za plej of, koji se igra nakon 80 utakmica na nikad jacem zapadu (Harden i Vestbuk imaju statistiku ali kad dodje plej of izgore potpuno). P.S. Svi hejteri americke kosarke moraju da shvate da je filozofija njihovog basketa napad i brzina, naspram evropske odbrane i sporoijeg tempa na pun napad (*kao stil Barselone naspram Murinjovog Mancestera). Koji je stil bolji? Ja sam siguran koji je lepsi za gledanje, a i nesto ne vidim da smo mi te amere pobedjivali.

Dragan-Borca

pre 5 godina

Denver na kraju nece stici do playofa, njima cela igra zavisi od Jokica i ako ne daj boze malo uspori nema nista od njih.Mouda budu max 6ti.U drugom delu sezone svi povecavaju igru za 20% a mislim da su oni vec na maksimumu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (yes, 18. januar 2019 07:12) # Link komentara
Preporučujem (+1)Ne preporučujem (-14)


Koji si ti genije, Denver je vec 99% u PO, jedino da izgubi vise nego pobedi utakmica do kraja pa da ne odu u PO, pa cak i tada su verovatno u Plej Ofu. A pored 10-ak ekipa koje pocinju tankovati to je nemoguca misija da ne odu u Po, oni od ostalih 38 vec "imaju" 10-ak pobeda ekipe koje tankuju, da li je realno da si toliko g...covece sa 46-47 ce se ici u Plej Of, treba im jos 16-17 od 38, a imaju 10 tankerasa, cak mislim da su jako male sanse da ne budu drugi na kraju, idi umij se :)

JPR24

pre 5 godina

Laganica. Bulsi si pravi nulsi.
Denver malo iskalio bes posle poraza od GSW. Sad im sledi Klivlend pa da nastave i valjda Finiks posle... Finiks ke dobro namucio Toronto. A Westbrook opet majstorija, poezija, bacanje cigli, i izgubili...

Denver Dinosaurus

pre 5 godina

ali budite realni, harden sutira 17/33, a nas jokic 6/18,jokica hvale svi, a za hardena pricaju kako siluje loptu. Slazem se ja da siluje, ali on od 33 suta pogodi polovinu, a jokic trecinu. i kao jokic mvp, ajde molim te, decko je zver u to stoji, ali da je najbolji, nije...
(markokrle, 18. januar 2019 08:52)

Jokićev procenat šuta iz igre ove sezone je 52.4.
Hardenov je 43.8.

markokrle

pre 5 godina

Hogar, 18. januar 2019 10:09)
Tako je, od ove godine pratim tek. Ne pricam o celoj sezoni, vec o jednoj utakmici. Harden i da uzme 80 suteva po utakmici, ako pogodi 42-43, neka sutira, ja ne volim taj stol igre, ali brate, 50% nije malo.

@

pre 5 godina

@ N. N.

ček da vidim dal sam dobro razumeo! dakle Maloun je trebalo da ostavi Jokića u garbage time-u, pošto što su vodili 30 razlike posle 3 četvrtine protiv jednog od najgorih timova lige, rizikuje povredu svog najboljeg igrača i samim tim celu sezonu Denvera, a samo da bi Jokić pokupio još dva skoka za triple double, ne bi li povećao svoje šanse da se nađe na kako si i sam dobro primetio cirkus utakmici zvanoj all star, na kojoj će svakako igrati jer će ga treneri 100% izabrati kao rezervu?

logika klinca koji se mnogo loži na statistiku ili maestralan trol?

St3fan KG

pre 5 godina

Najvise volim ove što komentarišu procenat šuta a nisu gledali utakmicu. U nekoliko napada je po 3-4 puta pokusao nakon odbitka iz odbojke da ugura u koš posle skoka u napadu izmedju 3 igraca ali nije htelo da udje, a naravno svaki pokusaj se racuna kao sut na koš tako da ispada da je iz 3-4 napada na koš šutnuo 10ak puta. Odličan je bio Jokić noćas, lagani triple-double da je makar na 2 min ušao u poslednjoj četvrtini a vi hejteri puni zlobe i zavisti nađite nešto drugo što ćete mu zameriti

Kanidja PG

pre 5 godina

I dalje dosta ljudi ne kapira da recimo ako je kao nocas sut Jokicu 6-18 I 0-3 za 3 poena da je to sve zbirno nego ova tri suta za tri dodaju na 6-18.I kao prate kosarku a ne znaju osnovne stvari.
Jokic je Sam izjavio da ne juri tripl dabl tako da Meloun nije kriv sto to postuje na 30 razlike.
Svi znamo da Harden I Vestbruk to rade uvjek,dobro je sto nije u takvom drustvu sve na silu.
Ol star pozivnicu vec I'ma u dzepu po meni.

markokrle

pre 5 godina

(el, 18. januar 2019 11:23)
Naravno da mi je drago,ne osporavam ja to da je on nas najbolji igrac, i ne kritikujem ga sto nije igrao za reprezentaciju, igrace, polako. Ima jokic bolje procente u sezoni, ali uzima manje suteva od hardena, sto mi se i svidja, nije tim jedan igrac, vise volim kad ima 15 asistencija nego 30 poena. Smetaju mi samo komentari, sto pljuju hardena, a jokica dizu u nebesa, osmo svetsko cudo, ajde... navijam za denver, ako ne ove, sledece bar da budu u finalu play offa

ajzea

pre 5 godina

jako mi se svidja odnos Nikole i Mareja, ovaj je uvek prvi da ga podrzi posle svakog kosa, svi napadi idu preko njih dvojice, izgledaju kao buduci veliki tandem :)

x

pre 5 godina

Jeste atraktivno, ali ne znam zasto im je cudo zbog ovoga. Pa, svaki bolji plej u NBA ligi koristi ovaj dribling pri ulazu.
(Pera Magic Mitic, 18. januar 2019 08:27)


Sam si dao odgovor: Svaki bolji PLEJ...

Sir Giggs

pre 5 godina

Ja ne znam samo da li je moguće ući na komentare, a da većina ne bude očajno glupa, površna itd. Sad trener smeta jer hoće da odmori Jokića koji je 2 meseca vukao ekipu gotovo sam, a uz to pobeđuju. Bože, da li te ima negde?

@

pre 5 godina

ppstoji uvek promil, da recimo neko ppdvuče nogu, on stane nezgodno pri doskoku i eto s****. Najbolja odluka je ono izvođenje 3/4, a svejednp je proglašen za igrača utakmice
(mrgud, 18. januar 2019 11:37)

Jokiću je teško podvući i list papira ispod nogu pri skoku, a kamoli patiku :))) bez obzira, postoji još hiljadu načina da se igrač povredi i triple double, naročito ovakav devalviran kakav jeste danas, sigurno nije razlog da se igrač drži u igri.

ja

pre 5 godina

izvadio ga, šta ako trener hoče da ga sačuva, jer ovi Hardenovi i slični igraju do daske i može se neko povrediti, a ima još 4 meseca do kraja. Denver bez Jokića ne može u plej off.

Očete nabijanje statistike i eventuelnu povredu bes plej offa, ili bi radije Jokića gledali u plej ofu ?

mrgud

pre 5 godina

@yes
A Hjuston bez Hardena bi isto. Pa jedan GSW koji ima onakve igrače je zaredao sa porazima kad se Kari povredio.
A da ne bi Jokić usporio, tu je trener da ga vadi kada je garbage time i da ga sačuva da ne usppri pre vremena. (čitaj pre kraja sezone. TD ne dobijaju utakmice. Znam da brat Jokic ne skace mnogo i tesko ce se povrediti, ali ppstoji uvek promil, da recimo neko ppdvuče nogu, on stane nezgodno pri doskoku i eto s****. Najbolja odluka je ono izvođenje 3/4, a svejednp je proglašen za igrača utakmice

MPP

pre 5 godina

"Ne postoji igrač u istoriji NBA koji je prosečno beležio najmanje 19 poena, 10 skokova, 7 asistencija i jednu ukradenu loptu po meču dok ima šut iz igre najmanje 50%." . .....Nismo to napisali mi "botovi" Nikole Jokića koji nas plaća za to i koji se uopšte ne razumemo u moderan basket.....to možete pročitati u čuvenom američkom Forbsu...... Ne znam čemu uopšte polemika ......
.

Jax Teller

pre 5 godina

zar broj 32 nije zauvek povucen u Cikagu? izgleda da se danas sa novcem moze bas sve, sramota...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (as, 18. januar 2019 11:56)

u pravu si, ima da se Magic Johnson naljuti!

Jax Teller

pre 5 godina

Demonstrirali silu nad najslabijim timom u ligi. Finiks i Klivelend dobiju nekog, ovi bas nikoga.
Markanen 27p , toliko o Jokicevoj odbrani. Mada , imao je nekoliko dobrih poteza.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kuglager, 18. januar 2019 12:43)

Markkanen = PF, Jokic = C! treba li jos vise, da ti se objasni?

kiki

pre 5 godina

@flat...pa onda je po tebi jordan bio obican igrac ali eto... preko njega se odvijala igra bullsa... znas kosarka je cudan sport, timski ali pojedinac moze da resi sve...

el

pre 5 godina

ali budite realni, harden sutira 17/33, a nas jokic 6/18,jokica hvale svi, a za hardena pricaju kako siluje loptu. Slazem se ja da siluje, ali on od 33 suta pogodi polovinu, a jokic trecinu. i kao jokic mvp, ajde molim te, decko je zver u to stoji, ali da je najbolji, nije... 
(markokrle, 18. januar 2019 08:52) 

Jokićev procenat šuta iz igre ove sezone je 52.4. 
Hardenov je 43.8.
(Denver Dinosaurus, 18. januar 2019 10:14)

Treba napomenuti i da Jokić ne tako mali broj poena pod košem daje pod "pravim" faulovima i protiv dosta grube odbrane uz mnogo veće fizičke napore. Takođe kada promaši koš, često se dešava da i 3-4 puta pokuša da je utapka što se i dalje računa kao promašaj što i jeste ali nije posledica nerezonskih i sebičnih šuteva. Naravno da Jokić nije najbolji ali kao stanovniku ove zemlje zar ti bar malo nije drago da može da bude? Ne bih pričao o potpunom negiranju dosadašnje filozofije košarke i sporta uopšte gde jedan centar igra kao plej a pritom je elegantno popunjeni Somborac a ne neka životinja koja je toliko fizički dominantna nad drugim igračima.

KOSTA1703

pre 5 godina

@marko

Svaki minut koji Jokić provede na klupi je dobit za Denver, jer ne postoji šansa da se povredi.
Denver može da igra bez bilo kog igrača u rosteru, sem bez Jokića.
On im je tamo sve, i povredom Jokića svi snovi Denvera oko plejofa bi nestali.
E, zato igra manje,a i treba tako.

lignjoslav

pre 5 godina

@fiat i pribojac
Ljudi moji....imate trku za mvp na zvanicnom sajtu NBA. mislim da je Jokic od pocetka u prvih 10. Tu ne ocenjuju laici i publika, vec stručnjaci koji vide malo više od statistike, trenutno je 7, a bio je najviše 5. igrac lige sto je realan pokazatelj.
Pa na toj listi recimo Dejvis svo vreme iza Jokica...iz proste činjenice da sopstveno nabijanje statistike, a pri tome si ekipi toliko koristan da su u kanalu i gotovo bez šansi za PO.
30 igraca koji su bolji od Jokića je zlonamerno preterivanje i zaista ispadate smešni. Niko od nas ga ne dize vise nego sto to rade americki strucnjaci i bivsi kosarkasi. Nisam ga ja stavio na 7 mesto, niti je moja ideja da bude u priči oko mvp, vec onih preko bare, a ja (mi) se tu samo slažemo. Tako da ne može niksko biti da mi preterujemo, jer niko ovde ništa ne izmišlja, vec se uglavnom prenose ocene iz američkih medija i zvaničnog sajta.

nije nego

pre 5 godina

Srle, druze, brate, prijatelju idi komantarisi nesto drugo! Da si rekao Diandre Dzordan , Gober ili Dramond pa i ajd, ALI DAMARKUS KAZNS. Covek vodi loptu kao plej. Molim te pogledaj neki snimak gde igra licem kosu pa javi utiske.

xxx

pre 5 godina

zar broj 32 nije zauvek povucen u Cikagu? izgleda da se danas sa novcem moze bas sve, sramota...
(as, 18. januar 2019 11:56). Pogrešio si grad i ekipu što se tiče dresa br 32.

johnny

pre 5 godina

zar broj 32 nije zauvek povucen u Cikagu? izgleda da se danas sa novcem moze bas sve, sramota...
(as, 18. januar 2019 11:56)

Povucen je 23 a ne 32...

Tabić

pre 5 godina

Na par mesta sam pročitao da je važno da se Jokić pojavi na all-star utakmici iz jednog razloga: posle toga će ga sudije više poštovati - sviraće više faulova nad njim. Ne znam koliko je to tačno, može neko da potvrdi?

nba86

pre 5 godina

za ljude koji ne gledaju denver, pa ni ovu, jokic nije cuvao markanena, mozda jedan napad prilikom preuzimanja, cuvao ga milsap, dok je pak markanen cuvao jokica, tj pokusavao, cetiri licne dobio, a sudije mu oprostile jos pet sest jer jednostavno ne moze da sacuva jokica bez faula. sto se tice procenta, od 15-6 za dva poena, u prvom je u jednom napadu promasio tri puta ali je na kraju sviran faul pa je dao dva bacanja, zatim promasaj, of skok I kos, dakle iz dva napada sut 1-5 za dva a iz ta dva napada postigao 4 poena, dakle isto kao da je sutnuo2-2 samo sto je ovako upisao jos tri cetiri of skoka, I u drugom u jednom napadu sutnuo 0-3, dakle da rezimiram u tri napada je imao sut 1/8, a postigao 4 poena, dakle maltene nista tim nisu kostali ti nhegovi promasaji, pored njih je imao 5/7 za dva I od toga je dva puta postigao 2+1, za tri je imao 0/3, ali bacanja savrseno 6/6, od 25 def skokova dok je on bio u igri imao samo tri skoka jednostavno jedini igrac u ligi koga statistika uopste ne interesuje, voleo bih samo da vidim huanca, krejga I bizlija da probaju vestbruku da ovako skinu skok da igraju sa njim, popili bi lakat od njega svaki put, a ovaj lopta mu pada u ruke ali konstantno dolece neko od ovih I otima mu bukvalno iz ruke. meloun ga ne ispostuje nikad, ni kad mu jedan skok ili as fali za TD, ali zato marej igra do iznemoglosti kad treba da prebaci 50 poena.

lignjoslav

pre 5 godina

Samo da spomenem za Kazinsa....čovek je vrhunski centar, atletski izuzetan, sutira trojke odlično, asistira...iako ga je Jokic razbio u grupi na OI (i njega i Deandrea) bilo je i često i obrnuto posle u njihovim duelima...znaci bili su tu negde. Cinjenica da Kazins menja sredine često, govori da tu nešto ne štima da njegovim karakterom, plus Kazins stagnira (vec par godina), dok brat Jokic uči i napreduje i verujem da ga je davno ostavio iza sebe pogotovo što ovaj kuburi sa povredama.
znači ni ti ga treba podcenjivati (Kazinsa), ali ne treba ga više stavljati ni u istu ravan sa Jokicem. Bili su prosle godine, ali Jokic je i pored nepromenjene lucidnosti u igri, ove godine ipak mnogo bolji i konstsntniji igrač nego prošle, i u odbrani i u napadu. A ima jos mesta za napredak, a vec je vrv najbolji centar lige. Mislim da je bolji i od Embida jer embid zaista ima bolje igrace oko sebe i manju ulogu u svom timu, nebitno sto daje 25+prosek, Fila i bez njega je jak tim