Utorak, 15.01.2019.

21:35

Trinkijeri: Moji igrači nemaju srce? Nemojte mi to više nikada reći!

Trener Partizana Andrea Trinkijeri stao je u odbranu svojih košarkaša posle izgubljenog meča od Monaka u top 16 fazi Evrokupa.

Izvor: PT

Trinkijeri: Moji igraèi nemaju srce? Nemojte mi to više nikada reæi! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

116 Komentari

Sortiraj po:

NoName

pre 5 godina

Niste terali Džikića? A zašto je onom liku odgovorio da ide da gleda FMP? Zato što ga je podržao. Oterali ste Džikića i te kako. 
(NoName, 16. januar 2019 09:54) 
Dzikic je odradio godinu do kraja ali na kraju se nisu dogovorili za nastavak sezone.Canak je sam podneo ostavku recima da je sve pokusao i da treba da proba neko drugi.Sto se tice Mute to je bila neozbiljna prica dosao je na par dana pred pocetak sezone i na kraju se dogovorio sa Ostojom da se povuce.Sto se tice ovog meca on je prselikan Zvezdin mec sa Unikahom.Zvezda sa ovim timom i evroligaskim iskustvom od par sezona bi trebala da prodje grupu.Za Partizan bi to bilo iznenadjenje.
(Partizan, 16. januar 2019 11:53)

Znači Džikić odradi ugovor i ode jer ne mogu da se dogovore. Dulo odradi ugovor i ode jer ga vlast otera. Jesi li razmišljao o tome da istu priču pričaš i za Džila? Vi ste očigledno zadovoljni kako vas je FMP tamburao u polufinalu kad vas je Džilo vodio, red je da počnete da pričate kako se Čović uplašio od njega pa ga vlast oterala. Mislim, veliki Grobar, avangarda, reper, opozicija, podrška navijača, a nije mogao da se dogovori. Nema logike. Ono teranje kad je bilo idi gledaj FMP se nije dogodilo. To je laž. Ipak je i njega vlast oterala.

Dr. Sisoje

pre 5 godina

I mi i oni dobro čuvali pik en rol. Njih služio vanjski šut kao druga opcija napada, nas ne u početku. Kasnije mi nadošli oni malo posustali sa vanjskim šutom. Na kraju poeni iz igre egal, a mi izgubili jer smo promašili četiri bacanja više od njih. Janković ima bacanja ko Veseli od prethodnih sezona, a vrlo dobar igrač. Veseli ove sezone ima bacanja oko 85 procenata, jedan od boljih u Evroligi. Samo mu je to nedostajalo da bude kompletan centar na visokom nivou i sve je to rešeno upornim radom na tom segmentu. Znači Jankovića na crtu i treniraj majstore, svakodnevno, ovo drugo ima skoro sve za poziciju.

Crazy dude

pre 5 godina

@Gde su im bila srca u prve tri četvrtine? 
Andrea, ovo je Srbija. Ne prolaze parole 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Muta Gonzales, 15. januar 2019 21:50) 

Napisa neko čiji je predsjednik AV???
(sasa pg, 16. januar 2019 10:38)

Pa vi grobari ste ga i izabrali za predsednika zato vam sad i unosi dzakove pune miliona u klub!

Dr. Sisoje

pre 5 godina

Renfro dosao iz najace lige u evropi Španije iz manrese u kojoj je bio najbolji igrac i strelac u sred sezone i pod ugovorom...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (petarczv, 15. januar 2019 22:32)

Renfru isticao ugovor sa 31. 12. 2018. Šta nije jasno?

Konferencija za medije

pre 5 godina

Obicno posle meca Partizana odgledam konfenciju za medije.I tamo stalno neki isti likovi.Prvo neki Rajko koji tako brzo prica da ga ni Trinkijeri koji solidno govori srpski ne razume.Glavno pitanje kako je moguce da tri niska igraca suteri Vanja i Renfro imaju 0/14 zajedno za 2 i 3 a Pejdz za 2 1/5.To je 1/19.Da li imate neke suterske treninge kad se promase toliko otvorenih suteva.Mislim ti ljudi treniraju 2-3 sata dnevno.Da dovedem 3 coveka sa ulice i da im dam da sutnu sa tih pozicija ja garantujem da bi pogodili 2 suta od 19.I drugo kako je moguce da profesionalni kosarkas ima 0/5 sa slobodnih bacanja.To je neshvaljivo.40% je neki minimum.Inace batali covece taj sport.

SrbinsonKruso

pre 5 godina

noname@
Terali smo Peru Božića(tada sam bio na meču), Džikića ne on je otišao između sezona. Čanka protiv Zadra su prozivali pojedinci ali nisu bile nikakave parole. Mutu neću oubiljno uzimati u obzir. Meni izgleda kao da se nadaju navijači czv da ćemo sad kao da se okrenemo protiv Trinkijerija, ali to je već sada nemoguće, jer se uvukao pod kožu. (mislim da je prelomio sa ulaskom u top 16 kod mnogih navijača, a i ima ogromnu harizmu) Opušteno ljudi odeš na meč uživaš il se nerviraš i odeš kući. I onda kako god bilo jedva čekaš novi meč.:)

lokos

pre 5 godina

Znaci niste nocas sutnuli 33 puta za 3?
(petarczv, 15. januar 2019 23:57)

Napisao si sutiraju 33 trojke PO MECU. Ja ti kazem da sutiramo nesto vise od 22 po mecu. Nisi u prvom komentaru napisao "na ovoj utakmici" ili nesto slicno u tom kontekstu, nego po mecu.

Partizan

pre 5 godina

Niste terali Džikića? A zašto je onom liku odgovorio da ide da gleda FMP? Zato što ga je podržao. Oterali ste Džikića i te kako.
(NoName, 16. januar 2019 09:54)
Dzikic je odradio godinu do kraja ali na kraju se nisu dogovorili za nastavak sezone.Canak je sam podneo ostavku recima da je sve pokusao i da treba da proba neko drugi.Sto se tice Mute to je bila neozbiljna prica dosao je na par dana pred pocetak sezone i na kraju se dogovorio sa Ostojom da se povuce.Sto se tice ovog meca on je prselikan Zvezdin mec sa Unikahom.Zvezda sa ovim timom i evroligaskim iskustvom od par sezona bi trebala da prodje grupu.Za Partizan bi to bilo iznenadjenje.

alcale

pre 5 godina

@MaxX

Sta je? zaledila se hala u zelezniku? Dule demagog? Da toliko ne pljuje po politicirama iz vlasti (Covic i Vucic) FMP bi i dalje bio na strogom postu kao i svi ostali iz aa lige!

Za vreme duleta ste se unakazili ( nije Dule sami ste lopovlukom) a u narednih 5g vas ocekuje vema tesko suocavanje sa realnoscu a to je da KKCZ vise i ne postoji, fakticki!

Ruku na srce, zao mi je jer nema vise KKZC, a zao mi je i sto su nase uprave unakazile KKP!

sasa pg

pre 5 godina

@Gde su im bila srca u prve tri četvrtine?
Andrea, ovo je Srbija. Ne prolaze parole
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Muta Gonzales, 15. januar 2019 21:50)

Napisa neko čiji je predsjednik AV😂😂😂

Petar

pre 5 godina

Sramota je da su sva 3 pleja u partizanu stranci. Dalje, ne znam iz kog razloga su nagomilani igraci na pozociji 4, Novica, Jankovici, Si, Pecarski, Lendejl. Zaista je zalosno da Novica dobija sansu ispred Pecarskog. Jos tragicnije od poraza je to sto ekipa nema igru, ne zna se ko sta radi, igra se presporo, partizan nema ni jednu akciju, Lendejl katastrofa u odbrani, Zagorac jedna velika Miskova prevara od igraca, Marinkovic nazaduje, Gagic ne zna gde je kos, Jankovici katastrofa, covek ne moze sl. Bacanje da pogodi, onaj drugi samo zna trojku da sutne, Remfro fizicki jako slab, trener preskup, ja jos uvek nijedan pick&roll nisam video od kako je trener dosao. Odbrana katastrofa, nepotrebno udvajanje igraca, katastrofalno preuzimanje. Sns uprava dovodi prosecne igrace za ogromne novce, verovatno neko pere pare. Da sam generalni direktor Nis ili Telekoma dinara ne bih ulozio u glupi sport gde dominiraju fizikalci sa 4 razreda osnovne, vec bi sponzorisao nauku!

lido

pre 5 godina

@gremlin, nije zadnja nego poslednja. Zadnja je ako ima i prednja, npr. vrata. Partizanova titula 2013/2014 je bila poslednja. A meni lepo ako kažeš i zadnja.

carafrikeiazije

pre 5 godina

Botino, u Evrokupu prosecno po mecu sutnete vise trojki od Partizana.
Partizan 22,54
Zvezda 24,92

Partizan na 13 utakmica ima 293 pokusaja za tri.
Zvezda na 12 utakmica ima 299 pokusaja za tri.
(lokos, 15. januar 2019 23:36)


Vređaš ljude a nemaš pojma
Zvezda 299 šuteva-118 pogodaka ,procenat 39,5
Partizan 293 -95 pogodaka-procenat 32,4

Jel kapiraš šta je 40% datih trojki?I treba da šutiraju.

Rajko

pre 5 godina

Prvu trojicu s razlogom, a Džileta niko. Čovek dobio ponudu koja se ne odbija, a to je najbolje osetio FMP Železnik u finalu ABA.
(Dr. Sisoje, 15. januar 2019 23:40)FMP vas je dobio u polufinalu srpske lige.

NoName

pre 5 godina

kažeš ne terate trenere? Pa ko je oterao Božića, Mutu, Canka, Dzikica u poslednje dve godine.. 
(Spale, 15. januar 2019 23:24) 

Prvu trojicu s razlogom, a Džileta niko. Čovek dobio ponudu koja se ne odbija, a to je najbolje osetio FMP Železnik u finalu ABA.
(Dr. Sisoje, 15. januar 2019 23:40)

Niste terali Džikića? A zašto je onom liku odgovorio da ide da gleda FMP? Zato što ga je podržao. Oterali ste Džikića i te kako.

Baneson

pre 5 godina

Vanja 0/4 za tri, 0/2 za dva
Renfro 0/6 za tri, 0/3 za dva
Jankovic 0/5 bacanja
To je ukupno 45 poena. Da je samo 20% uslo, sto i nije neki procenat, mi bi ih 5 razlike dobili

Pavle

pre 5 godina

Na stranu Partizanova forma itd. Ali ko vise gura Marinkovica? Kod svakog trenera prva postava, najvise minuta, uzima dosta suteva...zar ne moze da ima neku sporednu ulogu? Verujem da i zato ne igra onoliko dobro koliko ga cdne.

Smeh

pre 5 godina

@gremlin
Partizan tek treba da se plasira u plej of a ti porediš Partizan i CSKA? Na koju foru? Oni barem osvajaju titule i prvenstva dok Partizan odavno nije bio ni blizu da osvoji neku titulu.

Kimi

pre 5 godina

Da li je moguce da ovaj vrsni trener veruje da su oni zasluzni sto su se vratili posle -20, svakom i najmanjem poznavaocu kosarke je jasno da su se vratili samo zato sto je Monako "spustio gas" i odigrao u zadnjoj cetvrtini taman onoliko koliko je trebalo, Trinkijevi deckici se tu nista nisu pitali.
(Cubaka, 15. januar 2019 21:59)

Da, upravo su to hteli. Da na minut i po do kraja daju Partizanu sansu da smanji na 2 razlike. Bili su sigurni u to da ce na +5 Lendejl izgubiti loptu. Sami sebe pokopavate sa ovim izjavama.

lokos

pre 5 godina

Strasan trener ekipa mu puca 33 trojke po mecu...
(petarczv, 15. januar 2019 22:05)

Botino, u Evrokupu prosecno po mecu sutnete vise trojki od Partizana.
Partizan 22,54
Zvezda 24,92

Partizan na 13 utakmica ima 293 pokusaja za tri.
Zvezda na 12 utakmica ima 299 pokusaja za tri.

Dr. Sisoje

pre 5 godina

Ajde da zanemarim FMP botine, oni su ionako zalutali u ovaj sport, ali pitam svoje da mi objasne šta ovde nije jasno? Znači isključujem ovde Nikolića, bekovi i krila šut: Renfroe 0/9, Sy 2/5, Paige 3/9, Marinković 0/6, Zagorac 3/6 i 6 izgubljenih lopti. Centri ok, znamo da Nikola Janković ima loša bacanja tako je i bilo 0/5. Momci igrali sasvim solidnu odbranu, Monako na 72 poena, imali smo DEVET šuteva više na meču. Trinchieri u hodu sastavlja momčad uz dolaske dva nova igrača. Neke momke pojela atmosfera koja je bila sjajna, vrhunska. Momci se borili, na početku mi promašili šuteve, ovi pogađali dobili na samopouzdanju, a mi kontra. Hvataj ih ceo meč, na kraju na -5 mi uprskamo loptu, ovaj zavuče za -8 umesto da dođemo na jedan posed. Na kraju gledamo da zbog razlike izvučemo i izvučemo na -4. Ko kaže da momci ne mogu da dobiju meč u Francuskoj? Imamo solidan tim koji ima dobar prostor za napredak, dobili smo na širini i verujte da imamo vrhunskog trenera kojem treba vremena da posloži stvari. Imamo tim tipa ne očekojte ništa i očekujte puno. Bio je dobar meč, fajterski. Monako zasluženo dobio, gledaćemo da vratimo.

djorkaef

pre 5 godina

@petarczv Au...ti si definitivno covek sa najmanjim IQ od svih koji komentarisu...CUJ RENFRO DOSAO IZ NAJJACE LIGE U EVROPI KAO NAJBOLJI IGRAC, WTF?!?!?! Time si abolirao cene Perperoglua, Berona, Cirbesa, Reglenda?? Renfro, druze, nije imao jaku sezonu poslednjih pet godina...A sto se tice Norisa Kola, znas li ti koliko je fin jak Avelino i zbog cega je doveden Kol? Ne znas, tako sam i mislio. Sta ocekivati navijaca koji kazu da je kod njih u klubu sve transparentno :)

Kimi

pre 5 godina

Partizan tek treba da se plasira u plej of a ti porediš Partizan i CSKA? Na koju foru? Oni barem osvajaju titule i prvenstva dok Partizan odavno nije bio ni blizu da osvoji neku titulu.
(Smeh, 15. januar 2019 23:42)

Ako za Partizan koji 4 sezone nije osvojio titulu kazes 'odavno' sta li si mislio zasvoju Zvezdu koja je 15 godina nije osvojila?

Wllaxy

pre 5 godina

Pa taj Monako je vas razbio, koji ste 3x skuplji od nas.
(djorkaef, 15. januar 2019 22:11)

Ih, zar samo tri puta, neka bude bar pet puta ako će ti tako biti lakše...

gremlin

pre 5 godina

@smeh
Vidi ovako Trinkijeri NIJE SASTAVLJAO EKIPU,a rezultat sezone ODREDJUJE ZADNJA UTAKMICA...posebno u košarci...čak i zadnja sekunda ne neka igrana u januaru...

*

pre 5 godina

Ma i da izgubimo sve utakmice do kraja sezone, ti si mene ovom svojom izjavom odusevio i kupio za sva vremena.
(Djape96, 15. januar 2019 21:40)

Cime, izjavama, pa sve jace utakmice ste izgubili?

lokos

pre 5 godina

Da je srece ,posle ovakvog odgovora na pitanje NOVINARA,sve kolege i mediji bi reagovali na pretnje i diskriminaciju. 
Covek je novinar i to mu je posao da postavlja pitanja,a ne navijac,bar bi trebalo ,ili clan upravnog odbora,valjda nije,ili clan strucnog staba. 
U Italiji ili Nemackoj ovakve drske i vickaste odgovore sigurno nije i 
pokusavao da pomisli da da.
(r i n g i s p i l, 15. januar 2019 22:24)

Pretnja I diskriminacija??? Gde je on to pretio u svojoj izjavio, gde je diskriminisao?

Dr. Sisoje

pre 5 godina

kažeš ne terate trenere? Pa ko je oterao Božića, Mutu, Canka, Dzikica u poslednje dve godine..
(Spale, 15. januar 2019 23:24)

Prvu trojicu s razlogom, a Džileta niko. Čovek dobio ponudu koja se ne odbija, a to je najbolje osetio FMP Železnik u finalu ABA.

gremlin

pre 5 godina

Koliko komentara limenki šta vas briga šta Trinkijeri priča,nije ni sastavljao ekipu...KKP je napredovao a u play ofu ćemo da vidimo i prebrojimo pobede i poraze...i CSKA ima 5 poraza pa eno ga Itudis živ i zdrav i čeka F4

Neće slonče u lonče

pre 5 godina

Zvezda osvaja 26 titule u kosarci i 12 titule u fudbalu,dug mora duplo da se vrati!
(Goran, 15. januar 2019 22:47)

De ti prvo u osnovnu po padeže, lako ćemo za dugove

EUFORIJA

pre 5 godina

petarczv Au...ti si definitivno covek sa najmanjim IQ od svih koji komentarisu...CUJ RENFRO DOSAO IZ NAJJACE LIGE U EVROPI KAO NAJBOLJI IGRAC, WTF?!?!?! Time si abolirao cene Perperoglua, Berona, Cirbesa, Reglenda?? Renfro, druze, nije imao jaku sezonu poslednjih pet godina...A sto se tice Norisa Kola, znas li ti koliko je fin jak Avelino i zbog cega je doveden Kol? Ne znas, tako sam i mislio. Sta ocekivati navijaca koji kazu da je kod njih u klubu sve transparentno :)
(djorkaef, 15. januar 2019 23:09)
Covek ti je lepo rekao da je dosao iz najace lige u Evropi, iz Spanije. I, ako si gledao neku utakmicu Manrese ili pratio ucinak igraca, znao bi da je Renfro bio najbolji igrac toga tima. Manresa nije proglasila bankrot, kao ni Avelino(kako ste pricali) i skupo je prodala glavne igrace koji su bili pod ugovorom. Znaci, ti timovi nisu propali, vec su prodali te igrace.

petarczv

pre 5 godina

A što vi dozvoliste da puknete od ovog istog tima 20 razlike u vašoj kući ???
(Bumerang, 15. januar 2019 22:34)

Jer smo obezbedili prolaz 5 kola pre kraja

petarczv

pre 5 godina

Botino, u Evrokupu prosecno po mecu sutnete vise trojki od Partizana. 
Partizan 22,54 
Zvezda 24,92 

Partizan na 13 utakmica ima 293 pokusaja za tri. 
Zvezda na 12 utakmica ima 299 pokusaja za tri.
(lokos, 15. januar 2019 23:36)

Znaci niste nocas sutnuli 33 puta za 3?

duledudule

pre 5 godina

Pa dobro.Ja kao cigan kazem da je u pravu.Ne mozes da gubis 20 pa da se vratis na dve lopte bez da nemas srce i m...Sad.Ovi su odlicni.Gomila dobrih crnaca.Nas su isto resili.Bez veze kad izgubis na domacem terenu.Nadam se da cemo mi dobiti sve tri u pioniru i to vecom razlikom od konkurenata.Gledao sam celu tekmu.Zagorac totalna minus faza.Renfo je kk plej ali nije neki suter.Ostali promenljivo

Alen

pre 5 godina

bravo andrea, tako rade prava gospoda - ne daju na svoje igrace kakvi god bili...nismo mi skorojevici da posle svakog poraza teramo igrace i trenere...

bizmark

pre 5 godina

Trikineri je dosao pre oko mesec dana. U medjuvremenu dosla su dva igraca. On to polako sklapa.Ima tu oscilacija sto je i normalno.Al posle 1 utakmice kukati je uzas.Sto ce biti ako u Monaku bude brejk.Pa onda protiv Lietasa za prolaz. Podice Trikineri ekipu koja ce polazati pravo lice u Zadru pa potom u Francuskoj

Aleksej

pre 5 godina

Gde god je trener bio Trinki taj klub ili reprezentacija vise ne postoje na kosarkaskoj mapi..Ko mi ne veruje neka pogleda koga je sve trenirao.Ali svaka mu cast ume da naplati..

djorkaef

pre 5 godina

@maxx Drugi najskuplji tim u ABA? Jel to Renfro skuplji od Reglenda, Berona, Noris Kola, Pulena??? Ili je mozda Pejdz skuplji od Perperoglua, Murica, Dzeksona? Sta ti pises covece...Monako je duplo skuplji od nas i jesu jaci na papiru. Pa taj Monako je vas razbio, koji ste 3x skuplji od nas.

Aleksej

pre 5 godina

Da se razumemo zasto smo izgubili iz igre, Renfro 0-9(0-6 za 3), Vanja 0-6(0-4 za 3) za 20 i 25 minuta. Jankovic centar 0-5 bacanja.
(cekicar, 15. januar 2019 22:00)Ako cemo tako oduzmi 4. trojke u poslednjoj cetvrtini koje se davile u kos i dodaj neke promasene otvorene suteve Monaka..

Spale

pre 5 godina

Sve malo jače utakmice je izgubio. Zvezda, Cedevita, Budućnost, Ritas, Monaco, Valencia, Zenit..jedino Asvel u gostima se može smatrati bitnom pobedom, ali i to je diskutabilno, jer je za Asvel to bila nebitna utakmica.

A smejali ste se Divcu

pre 5 godina

Kako da se vratiš u ovakvoj utakmici, kao što smo mi uradili, bez srca?". Ispucavanjem sa 6.25, samo ste ovaj put 
imali srece i pogodili 7 trojki iz toliko napada, inace bi bilo 40 razlike, kakvo srce???
(Nemac, 15. januar 2019 21:43)nije li trica sada 6,75

MilanB

pre 5 godina

Prva cetvrtina sezone "dolazi ovaj, dolazi onaj". Druga cetvrtina sezone "samo da se uigramo". Treca cetvrtina sezone " sledece sezone". cetvrta cetvrtina sezone " i ovo ce jednom biti lani". Serija traje evo vec peta godina. Kako vam ne dosadi.

Aleksej

pre 5 godina

Na konferenciji sve vreme pricao o 4. cetvrtini.Pa ona nije plod igre nego plod 7 pogodjenih trojki od koji se 4 davile 50%-50% da izadje lopta..

petarczv

pre 5 godina

Trikineri je dosao pre oko mesec dana. U medjuvremenu dosla su dva igraca. On to polako sklapa.Ima tu oscilacija sto je i normalno.Al posle 1 utakmice kukati je uzas.Sto ce biti ako u Monaku bude brejk.Pa onda protiv Lietasa za prolaz. Podice Trikineri ekipu koja ce polazati pravo lice u Zadru pa potom u Francuskoj
(bizmark, 15. januar 2019 22:02)

Pre mesec dana doso?! A mi smo veverice dosao je pre skoro 3 meseca.... Samo ga pravdajte i izmisljajte

Nemac

pre 5 godina

(Laćko, 15. januar 2019 22:01)

Zna se da uvek pisem protiv Partizana, to sto si mi ukrao nik pa sad sam sebi odgovaras da mene kao ponizis to je tvoja stvar, na sta sve niste spremni, pa nisam vam ja kriv sto vas Monačani gaze 20 razlike..

Borky

pre 5 godina

Covjek nema pojma a bio aam ubjedjen da je dobar trener,cisti marketing. To sto ste se vratili u utakmicu nema veze sa tobom i tvojim poslom vec jednostavno upalo 10 trojki u 4/4 a ovaj da je neki trener bi to iskoristio i dobio utakmicu.Jednostavno covjek nije dobio bi jednu jacu utakmicu.

corava koka

pre 5 godina

Marinkovic zalutao u kosarku, Zagorac posle povrede nemoze da se sastavi, Jankovic novi centar provaljen da nema sut i pustali ga samog a druge cuvali. Gagica zaboravio na klupi, Rendfroa stigao umor i vec 2 utakmice nemoze ni okean da pogodi. Kao sto rece Trinkijeri tesko je igrati 3 utakmice nedeljno, putovati, a nemati vremena za trening

r i n g i s p i l

pre 5 godina

Da je srece ,posle ovakvog odgovora na pitanje NOVINARA,sve kolege i mediji bi reagovali na pretnje i diskriminaciju.
Covek je novinar i to mu je posao da postavlja pitanja,a ne navijac,bar bi trebalo ,ili clan upravnog odbora,valjda nije,ili clan strucnog staba.
U Italiji ili Nemackoj ovakve drske i vickaste odgovore sigurno nije i
pokusavao da pomisli da da.

Neđo Valderama

pre 5 godina

Vala svaki dan po 10 vesti i saopstenja ovog nesrećnog sportskog drustva i njihovih trenera i rukovodstva...katanac bre da počinemo.

Marko

pre 5 godina

Odavno ne videh ovoliko neznalica na jednom mestu, a trener iz utakmice u utakmicu priča nekakve bajke, a evidentno je da nikakvog napretka nema, igra blagi užas, muka za gledati ...

Bumerang

pre 5 godina

Moj Trinkijeri pa vi niste ni smeli da dozvolite da oni dodju do 20 razlike i to u vasoj kuci...
(Milan, 15. januar 2019 21:41)

A što vi dozvoliste da puknete od ovog istog tima 20 razlike u vašoj kući ???

Terza

pre 5 godina

Ja i dalje verujem u trenera i ekipu. Koliko god mi loši bili, koliko god mi igrali toplo hladno. Uveren sam da komšije, top ekipe iz Aba lige a i sad u Evrokupu sa respekrom igraju protiv nas. Ima jos puno mesta za napredak, otom potom ovoj ekipi treba jos vremena. Spustite loptu. Da volim crno-bele, ponosno kazem svima!

petarczv

pre 5 godina

@maxx Drugi najskuplji tim u ABA? Jel to Renfro skuplji od Reglenda, Berona, Noris Kola, Pulena??? Ili je mozda Pejdz skuplji od Perperoglua, Murica, Dzeksona? Sta ti pises covece...Monako je duplo skuplji od nas i jesu jaci na papiru. Pa taj Monako je vas razbio, koji ste 3x skuplji od nas.
(djorkaef, 15. januar 2019 22:11)

Reglend dosao iz lokomotive kuban rusija
Beron dosao iz eskisehir basket turska
Noris cole dosao iz Avelina italija
Renfro dosao iz najace lige u evropi Španije iz manrese u kojoj je bio najbolji igrac i strelac u sred sezone i pod ugovorom...

MaxX

pre 5 godina

Mrtva trka ko je veci demagog,Vujosevic ili ovaj klovn.Vujosevic je makar imao rezultate i zaostavstinu pa je to njegovo trabunjanje imalo zaledjinu a ovaj kao pokvarena ploca.Svaka konferencija mu je u stilu slabi smo,igramo protiv GSW,nemamo sta da izgubimo,igramo se.Covece imate drugi najskuplji tim u ABA ligi,ubedljivo najskupljeg trenera,pleja koji je igra za masne pare u Spaniji,da bi u sred sezone dosao jod vas.A kada ga neko slusa svasta vi pomislio.

Aleksej

pre 5 godina

Covek daje populisticke izjave zato je placen 700.000 trener marketing.Dokaz prosla utakmica kad na nebitnoj utakmici protiv nesrecne Krke na 30 razlike kritikuje Vanju..

Nemac

pre 5 godina

Kako da se vratiš u ovakvoj utakmici, kao što smo mi uradili, bez srca?". Ispucavanjem sa 6.25, samo ste ovaj put
imali srece i pogodili 7 trojki iz toliko napada, inace bi bilo 40 razlike, kakvo srce???

Cubaka

pre 5 godina

Da li je moguce da ovaj vrsni trener veruje da su oni zasluzni sto su se vratili posle -20, svakom i najmanjem poznavaocu kosarke je jasno da su se vratili samo zato sto je Monako "spustio gas" i odigrao u zadnjoj cetvrtini taman onoliko koliko je trebalo, Trinkijevi deckici se tu nista nisu pitali.

room 1408

pre 5 godina

Trinkijeri nije problem izgubiti!Pa izgubi jedan Golden stejt sa Karijem & co.Nesporno je da si dobar trener.Problem je ko ti igra!Zasto ti igra Marinković ponovo 20 i kusur minuta?Pomeni ga!Ubaci ekonoma umesto njega...Može 1 losa utakmica,može 5 zaredom ali ne može 55!PROMENI COVECE IGRAČE!!!!!

qwert

pre 5 godina

Nemaju srce! Utakmica je bila izgubljena i tad su počeli da igraju.Kad smo došli u situaciju da pridjemo na 2 skratila se ruka.I to ne Vanji Marinkovicu.

Duck Dodgers

pre 5 godina

Да се не лажемо у првом полувремену су се наши уплашили Пионира, а у другом њихови. :) Е последња четвртина је право навијање. Једна од оних које не можеш да добијеш, јер је противник у сваком трену имао боље решење. Шта да се ради добра забава, одавно овако луд меч није био у Пиониру. Главу горе и назад да се ради.

Pojedinci nemaju blama

pre 5 godina

Partizan se fantasticno bori,to mi je izuzetno vazno i drago,dugo nisam gledao (jos od Duleta) Partizan da i kad nam ne ide nista, u egalu je u finisu meca sa jednom vrlo dobrom Evropskom ekipom kao sto Monako,docice i pobede polako samo,Trinkijeri je izuzetan trener i motivator,samo tako-samo jako Andrea!

room 1408

pre 5 godina

Trinkijeri nije problem izgubiti!Pa izgubi jedan Golden stejt sa Karijem & co.Nesporno je da si dobar trener.Problem je ko ti igra!Zasto ti igra Marinković ponovo 20 i kusur minuta?Pomeni ga!Ubaci ekonoma umesto njega...Može 1 losa utakmica,može 5 zaredom ali ne može 55!PROMENI COVECE IGRAČE!!!!!

MaxX

pre 5 godina

Mrtva trka ko je veci demagog,Vujosevic ili ovaj klovn.Vujosevic je makar imao rezultate i zaostavstinu pa je to njegovo trabunjanje imalo zaledjinu a ovaj kao pokvarena ploca.Svaka konferencija mu je u stilu slabi smo,igramo protiv GSW,nemamo sta da izgubimo,igramo se.Covece imate drugi najskuplji tim u ABA ligi,ubedljivo najskupljeg trenera,pleja koji je igra za masne pare u Spaniji,da bi u sred sezone dosao jod vas.A kada ga neko slusa svasta vi pomislio.

petarczv

pre 5 godina

Trikineri je dosao pre oko mesec dana. U medjuvremenu dosla su dva igraca. On to polako sklapa.Ima tu oscilacija sto je i normalno.Al posle 1 utakmice kukati je uzas.Sto ce biti ako u Monaku bude brejk.Pa onda protiv Lietasa za prolaz. Podice Trikineri ekipu koja ce polazati pravo lice u Zadru pa potom u Francuskoj
(bizmark, 15. januar 2019 22:02)

Pre mesec dana doso?! A mi smo veverice dosao je pre skoro 3 meseca.... Samo ga pravdajte i izmisljajte

Aleksej

pre 5 godina

Covek daje populisticke izjave zato je placen 700.000 trener marketing.Dokaz prosla utakmica kad na nebitnoj utakmici protiv nesrecne Krke na 30 razlike kritikuje Vanju..

Spale

pre 5 godina

Sve malo jače utakmice je izgubio. Zvezda, Cedevita, Budućnost, Ritas, Monaco, Valencia, Zenit..jedino Asvel u gostima se može smatrati bitnom pobedom, ali i to je diskutabilno, jer je za Asvel to bila nebitna utakmica.

MilanB

pre 5 godina

Prva cetvrtina sezone "dolazi ovaj, dolazi onaj". Druga cetvrtina sezone "samo da se uigramo". Treca cetvrtina sezone " sledece sezone". cetvrta cetvrtina sezone " i ovo ce jednom biti lani". Serija traje evo vec peta godina. Kako vam ne dosadi.

Nemac

pre 5 godina

Kako da se vratiš u ovakvoj utakmici, kao što smo mi uradili, bez srca?". Ispucavanjem sa 6.25, samo ste ovaj put
imali srece i pogodili 7 trojki iz toliko napada, inace bi bilo 40 razlike, kakvo srce???

Cubaka

pre 5 godina

Da li je moguce da ovaj vrsni trener veruje da su oni zasluzni sto su se vratili posle -20, svakom i najmanjem poznavaocu kosarke je jasno da su se vratili samo zato sto je Monako "spustio gas" i odigrao u zadnjoj cetvrtini taman onoliko koliko je trebalo, Trinkijevi deckici se tu nista nisu pitali.

Aleksej

pre 5 godina

Na konferenciji sve vreme pricao o 4. cetvrtini.Pa ona nije plod igre nego plod 7 pogodjenih trojki od koji se 4 davile 50%-50% da izadje lopta..

petarczv

pre 5 godina

A što vi dozvoliste da puknete od ovog istog tima 20 razlike u vašoj kući ???
(Bumerang, 15. januar 2019 22:34)

Jer smo obezbedili prolaz 5 kola pre kraja

Aleksej

pre 5 godina

Gde god je trener bio Trinki taj klub ili reprezentacija vise ne postoje na kosarkaskoj mapi..Ko mi ne veruje neka pogleda koga je sve trenirao.Ali svaka mu cast ume da naplati..

EUFORIJA

pre 5 godina

petarczv Au...ti si definitivno covek sa najmanjim IQ od svih koji komentarisu...CUJ RENFRO DOSAO IZ NAJJACE LIGE U EVROPI KAO NAJBOLJI IGRAC, WTF?!?!?! Time si abolirao cene Perperoglua, Berona, Cirbesa, Reglenda?? Renfro, druze, nije imao jaku sezonu poslednjih pet godina...A sto se tice Norisa Kola, znas li ti koliko je fin jak Avelino i zbog cega je doveden Kol? Ne znas, tako sam i mislio. Sta ocekivati navijaca koji kazu da je kod njih u klubu sve transparentno :)
(djorkaef, 15. januar 2019 23:09)
Covek ti je lepo rekao da je dosao iz najace lige u Evropi, iz Spanije. I, ako si gledao neku utakmicu Manrese ili pratio ucinak igraca, znao bi da je Renfro bio najbolji igrac toga tima. Manresa nije proglasila bankrot, kao ni Avelino(kako ste pricali) i skupo je prodala glavne igrace koji su bili pod ugovorom. Znaci, ti timovi nisu propali, vec su prodali te igrace.

petarczv

pre 5 godina

@maxx Drugi najskuplji tim u ABA? Jel to Renfro skuplji od Reglenda, Berona, Noris Kola, Pulena??? Ili je mozda Pejdz skuplji od Perperoglua, Murica, Dzeksona? Sta ti pises covece...Monako je duplo skuplji od nas i jesu jaci na papiru. Pa taj Monako je vas razbio, koji ste 3x skuplji od nas.
(djorkaef, 15. januar 2019 22:11)

Reglend dosao iz lokomotive kuban rusija
Beron dosao iz eskisehir basket turska
Noris cole dosao iz Avelina italija
Renfro dosao iz najace lige u evropi Španije iz manrese u kojoj je bio najbolji igrac i strelac u sred sezone i pod ugovorom...

duledudule

pre 5 godina

Pa dobro.Ja kao cigan kazem da je u pravu.Ne mozes da gubis 20 pa da se vratis na dve lopte bez da nemas srce i m...Sad.Ovi su odlicni.Gomila dobrih crnaca.Nas su isto resili.Bez veze kad izgubis na domacem terenu.Nadam se da cemo mi dobiti sve tri u pioniru i to vecom razlikom od konkurenata.Gledao sam celu tekmu.Zagorac totalna minus faza.Renfo je kk plej ali nije neki suter.Ostali promenljivo

petarczv

pre 5 godina

Botino, u Evrokupu prosecno po mecu sutnete vise trojki od Partizana. 
Partizan 22,54 
Zvezda 24,92 

Partizan na 13 utakmica ima 293 pokusaja za tri. 
Zvezda na 12 utakmica ima 299 pokusaja za tri.
(lokos, 15. januar 2019 23:36)

Znaci niste nocas sutnuli 33 puta za 3?

Dr. Sisoje

pre 5 godina

Ajde da zanemarim FMP botine, oni su ionako zalutali u ovaj sport, ali pitam svoje da mi objasne šta ovde nije jasno? Znači isključujem ovde Nikolića, bekovi i krila šut: Renfroe 0/9, Sy 2/5, Paige 3/9, Marinković 0/6, Zagorac 3/6 i 6 izgubljenih lopti. Centri ok, znamo da Nikola Janković ima loša bacanja tako je i bilo 0/5. Momci igrali sasvim solidnu odbranu, Monako na 72 poena, imali smo DEVET šuteva više na meču. Trinchieri u hodu sastavlja momčad uz dolaske dva nova igrača. Neke momke pojela atmosfera koja je bila sjajna, vrhunska. Momci se borili, na početku mi promašili šuteve, ovi pogađali dobili na samopouzdanju, a mi kontra. Hvataj ih ceo meč, na kraju na -5 mi uprskamo loptu, ovaj zavuče za -8 umesto da dođemo na jedan posed. Na kraju gledamo da zbog razlike izvučemo i izvučemo na -4. Ko kaže da momci ne mogu da dobiju meč u Francuskoj? Imamo solidan tim koji ima dobar prostor za napredak, dobili smo na širini i verujte da imamo vrhunskog trenera kojem treba vremena da posloži stvari. Imamo tim tipa ne očekojte ništa i očekujte puno. Bio je dobar meč, fajterski. Monako zasluženo dobio, gledaćemo da vratimo.

Marko

pre 5 godina

Odavno ne videh ovoliko neznalica na jednom mestu, a trener iz utakmice u utakmicu priča nekakve bajke, a evidentno je da nikakvog napretka nema, igra blagi užas, muka za gledati ...

Wllaxy

pre 5 godina

Pa taj Monako je vas razbio, koji ste 3x skuplji od nas.
(djorkaef, 15. januar 2019 22:11)

Ih, zar samo tri puta, neka bude bar pet puta ako će ti tako biti lakše...

Kimi

pre 5 godina

Da li je moguce da ovaj vrsni trener veruje da su oni zasluzni sto su se vratili posle -20, svakom i najmanjem poznavaocu kosarke je jasno da su se vratili samo zato sto je Monako "spustio gas" i odigrao u zadnjoj cetvrtini taman onoliko koliko je trebalo, Trinkijevi deckici se tu nista nisu pitali.
(Cubaka, 15. januar 2019 21:59)

Da, upravo su to hteli. Da na minut i po do kraja daju Partizanu sansu da smanji na 2 razlike. Bili su sigurni u to da ce na +5 Lendejl izgubiti loptu. Sami sebe pokopavate sa ovim izjavama.

Bumerang

pre 5 godina

Moj Trinkijeri pa vi niste ni smeli da dozvolite da oni dodju do 20 razlike i to u vasoj kuci...
(Milan, 15. januar 2019 21:41)

A što vi dozvoliste da puknete od ovog istog tima 20 razlike u vašoj kući ???

Neđo Valderama

pre 5 godina

Vala svaki dan po 10 vesti i saopstenja ovog nesrećnog sportskog drustva i njihovih trenera i rukovodstva...katanac bre da počinemo.

Pojedinci nemaju blama

pre 5 godina

Partizan se fantasticno bori,to mi je izuzetno vazno i drago,dugo nisam gledao (jos od Duleta) Partizan da i kad nam ne ide nista, u egalu je u finisu meca sa jednom vrlo dobrom Evropskom ekipom kao sto Monako,docice i pobede polako samo,Trinkijeri je izuzetan trener i motivator,samo tako-samo jako Andrea!

Borky

pre 5 godina

Covjek nema pojma a bio aam ubjedjen da je dobar trener,cisti marketing. To sto ste se vratili u utakmicu nema veze sa tobom i tvojim poslom vec jednostavno upalo 10 trojki u 4/4 a ovaj da je neki trener bi to iskoristio i dobio utakmicu.Jednostavno covjek nije dobio bi jednu jacu utakmicu.

r i n g i s p i l

pre 5 godina

Da je srece ,posle ovakvog odgovora na pitanje NOVINARA,sve kolege i mediji bi reagovali na pretnje i diskriminaciju.
Covek je novinar i to mu je posao da postavlja pitanja,a ne navijac,bar bi trebalo ,ili clan upravnog odbora,valjda nije,ili clan strucnog staba.
U Italiji ili Nemackoj ovakve drske i vickaste odgovore sigurno nije i
pokusavao da pomisli da da.

Kimi

pre 5 godina

Partizan tek treba da se plasira u plej of a ti porediš Partizan i CSKA? Na koju foru? Oni barem osvajaju titule i prvenstva dok Partizan odavno nije bio ni blizu da osvoji neku titulu.
(Smeh, 15. januar 2019 23:42)

Ako za Partizan koji 4 sezone nije osvojio titulu kazes 'odavno' sta li si mislio zasvoju Zvezdu koja je 15 godina nije osvojila?

Neće slonče u lonče

pre 5 godina

Zvezda osvaja 26 titule u kosarci i 12 titule u fudbalu,dug mora duplo da se vrati!
(Goran, 15. januar 2019 22:47)

De ti prvo u osnovnu po padeže, lako ćemo za dugove

*

pre 5 godina

Ma i da izgubimo sve utakmice do kraja sezone, ti si mene ovom svojom izjavom odusevio i kupio za sva vremena.
(Djape96, 15. januar 2019 21:40)

Cime, izjavama, pa sve jace utakmice ste izgubili?

Aleksej

pre 5 godina

Da se razumemo zasto smo izgubili iz igre, Renfro 0-9(0-6 za 3), Vanja 0-6(0-4 za 3) za 20 i 25 minuta. Jankovic centar 0-5 bacanja.
(cekicar, 15. januar 2019 22:00)Ako cemo tako oduzmi 4. trojke u poslednjoj cetvrtini koje se davile u kos i dodaj neke promasene otvorene suteve Monaka..

Duck Dodgers

pre 5 godina

Да се не лажемо у првом полувремену су се наши уплашили Пионира, а у другом њихови. :) Е последња четвртина је право навијање. Једна од оних које не можеш да добијеш, јер је противник у сваком трену имао боље решење. Шта да се ради добра забава, одавно овако луд меч није био у Пиониру. Главу горе и назад да се ради.

qwert

pre 5 godina

Nemaju srce! Utakmica je bila izgubljena i tad su počeli da igraju.Kad smo došli u situaciju da pridjemo na 2 skratila se ruka.I to ne Vanji Marinkovicu.

A smejali ste se Divcu

pre 5 godina

Kako da se vratiš u ovakvoj utakmici, kao što smo mi uradili, bez srca?". Ispucavanjem sa 6.25, samo ste ovaj put 
imali srece i pogodili 7 trojki iz toliko napada, inace bi bilo 40 razlike, kakvo srce???
(Nemac, 15. januar 2019 21:43)nije li trica sada 6,75

Dr. Sisoje

pre 5 godina

kažeš ne terate trenere? Pa ko je oterao Božića, Mutu, Canka, Dzikica u poslednje dve godine..
(Spale, 15. januar 2019 23:24)

Prvu trojicu s razlogom, a Džileta niko. Čovek dobio ponudu koja se ne odbija, a to je najbolje osetio FMP Železnik u finalu ABA.

corava koka

pre 5 godina

Marinkovic zalutao u kosarku, Zagorac posle povrede nemoze da se sastavi, Jankovic novi centar provaljen da nema sut i pustali ga samog a druge cuvali. Gagica zaboravio na klupi, Rendfroa stigao umor i vec 2 utakmice nemoze ni okean da pogodi. Kao sto rece Trinkijeri tesko je igrati 3 utakmice nedeljno, putovati, a nemati vremena za trening

lokos

pre 5 godina

Da je srece ,posle ovakvog odgovora na pitanje NOVINARA,sve kolege i mediji bi reagovali na pretnje i diskriminaciju. 
Covek je novinar i to mu je posao da postavlja pitanja,a ne navijac,bar bi trebalo ,ili clan upravnog odbora,valjda nije,ili clan strucnog staba. 
U Italiji ili Nemackoj ovakve drske i vickaste odgovore sigurno nije i 
pokusavao da pomisli da da.
(r i n g i s p i l, 15. januar 2019 22:24)

Pretnja I diskriminacija??? Gde je on to pretio u svojoj izjavio, gde je diskriminisao?

lokos

pre 5 godina

Strasan trener ekipa mu puca 33 trojke po mecu...
(petarczv, 15. januar 2019 22:05)

Botino, u Evrokupu prosecno po mecu sutnete vise trojki od Partizana.
Partizan 22,54
Zvezda 24,92

Partizan na 13 utakmica ima 293 pokusaja za tri.
Zvezda na 12 utakmica ima 299 pokusaja za tri.

Alen

pre 5 godina

bravo andrea, tako rade prava gospoda - ne daju na svoje igrace kakvi god bili...nismo mi skorojevici da posle svakog poraza teramo igrace i trenere...

gremlin

pre 5 godina

@smeh
Vidi ovako Trinkijeri NIJE SASTAVLJAO EKIPU,a rezultat sezone ODREDJUJE ZADNJA UTAKMICA...posebno u košarci...čak i zadnja sekunda ne neka igrana u januaru...

Nemac

pre 5 godina

(Laćko, 15. januar 2019 22:01)

Zna se da uvek pisem protiv Partizana, to sto si mi ukrao nik pa sad sam sebi odgovaras da mene kao ponizis to je tvoja stvar, na sta sve niste spremni, pa nisam vam ja kriv sto vas Monačani gaze 20 razlike..

djorkaef

pre 5 godina

@maxx Drugi najskuplji tim u ABA? Jel to Renfro skuplji od Reglenda, Berona, Noris Kola, Pulena??? Ili je mozda Pejdz skuplji od Perperoglua, Murica, Dzeksona? Sta ti pises covece...Monako je duplo skuplji od nas i jesu jaci na papiru. Pa taj Monako je vas razbio, koji ste 3x skuplji od nas.

Terza

pre 5 godina

Ja i dalje verujem u trenera i ekipu. Koliko god mi loši bili, koliko god mi igrali toplo hladno. Uveren sam da komšije, top ekipe iz Aba lige a i sad u Evrokupu sa respekrom igraju protiv nas. Ima jos puno mesta za napredak, otom potom ovoj ekipi treba jos vremena. Spustite loptu. Da volim crno-bele, ponosno kazem svima!

Smeh

pre 5 godina

@gremlin
Partizan tek treba da se plasira u plej of a ti porediš Partizan i CSKA? Na koju foru? Oni barem osvajaju titule i prvenstva dok Partizan odavno nije bio ni blizu da osvoji neku titulu.

Pavle

pre 5 godina

Na stranu Partizanova forma itd. Ali ko vise gura Marinkovica? Kod svakog trenera prva postava, najvise minuta, uzima dosta suteva...zar ne moze da ima neku sporednu ulogu? Verujem da i zato ne igra onoliko dobro koliko ga cdne.

Petar

pre 5 godina

Sramota je da su sva 3 pleja u partizanu stranci. Dalje, ne znam iz kog razloga su nagomilani igraci na pozociji 4, Novica, Jankovici, Si, Pecarski, Lendejl. Zaista je zalosno da Novica dobija sansu ispred Pecarskog. Jos tragicnije od poraza je to sto ekipa nema igru, ne zna se ko sta radi, igra se presporo, partizan nema ni jednu akciju, Lendejl katastrofa u odbrani, Zagorac jedna velika Miskova prevara od igraca, Marinkovic nazaduje, Gagic ne zna gde je kos, Jankovici katastrofa, covek ne moze sl. Bacanje da pogodi, onaj drugi samo zna trojku da sutne, Remfro fizicki jako slab, trener preskup, ja jos uvek nijedan pick&roll nisam video od kako je trener dosao. Odbrana katastrofa, nepotrebno udvajanje igraca, katastrofalno preuzimanje. Sns uprava dovodi prosecne igrace za ogromne novce, verovatno neko pere pare. Da sam generalni direktor Nis ili Telekoma dinara ne bih ulozio u glupi sport gde dominiraju fizikalci sa 4 razreda osnovne, vec bi sponzorisao nauku!

gremlin

pre 5 godina

Koliko komentara limenki šta vas briga šta Trinkijeri priča,nije ni sastavljao ekipu...KKP je napredovao a u play ofu ćemo da vidimo i prebrojimo pobede i poraze...i CSKA ima 5 poraza pa eno ga Itudis živ i zdrav i čeka F4

djorkaef

pre 5 godina

@petarczv Au...ti si definitivno covek sa najmanjim IQ od svih koji komentarisu...CUJ RENFRO DOSAO IZ NAJJACE LIGE U EVROPI KAO NAJBOLJI IGRAC, WTF?!?!?! Time si abolirao cene Perperoglua, Berona, Cirbesa, Reglenda?? Renfro, druze, nije imao jaku sezonu poslednjih pet godina...A sto se tice Norisa Kola, znas li ti koliko je fin jak Avelino i zbog cega je doveden Kol? Ne znas, tako sam i mislio. Sta ocekivati navijaca koji kazu da je kod njih u klubu sve transparentno :)

carafrikeiazije

pre 5 godina

Botino, u Evrokupu prosecno po mecu sutnete vise trojki od Partizana.
Partizan 22,54
Zvezda 24,92

Partizan na 13 utakmica ima 293 pokusaja za tri.
Zvezda na 12 utakmica ima 299 pokusaja za tri.
(lokos, 15. januar 2019 23:36)


Vređaš ljude a nemaš pojma
Zvezda 299 šuteva-118 pogodaka ,procenat 39,5
Partizan 293 -95 pogodaka-procenat 32,4

Jel kapiraš šta je 40% datih trojki?I treba da šutiraju.

Konferencija za medije

pre 5 godina

Obicno posle meca Partizana odgledam konfenciju za medije.I tamo stalno neki isti likovi.Prvo neki Rajko koji tako brzo prica da ga ni Trinkijeri koji solidno govori srpski ne razume.Glavno pitanje kako je moguce da tri niska igraca suteri Vanja i Renfro imaju 0/14 zajedno za 2 i 3 a Pejdz za 2 1/5.To je 1/19.Da li imate neke suterske treninge kad se promase toliko otvorenih suteva.Mislim ti ljudi treniraju 2-3 sata dnevno.Da dovedem 3 coveka sa ulice i da im dam da sutnu sa tih pozicija ja garantujem da bi pogodili 2 suta od 19.I drugo kako je moguce da profesionalni kosarkas ima 0/5 sa slobodnih bacanja.To je neshvaljivo.40% je neki minimum.Inace batali covece taj sport.

Rajko

pre 5 godina

Prvu trojicu s razlogom, a Džileta niko. Čovek dobio ponudu koja se ne odbija, a to je najbolje osetio FMP Železnik u finalu ABA.
(Dr. Sisoje, 15. januar 2019 23:40)FMP vas je dobio u polufinalu srpske lige.

bizmark

pre 5 godina

Trikineri je dosao pre oko mesec dana. U medjuvremenu dosla su dva igraca. On to polako sklapa.Ima tu oscilacija sto je i normalno.Al posle 1 utakmice kukati je uzas.Sto ce biti ako u Monaku bude brejk.Pa onda protiv Lietasa za prolaz. Podice Trikineri ekipu koja ce polazati pravo lice u Zadru pa potom u Francuskoj

SrbinsonKruso

pre 5 godina

noname@
Terali smo Peru Božića(tada sam bio na meču), Džikića ne on je otišao između sezona. Čanka protiv Zadra su prozivali pojedinci ali nisu bile nikakave parole. Mutu neću oubiljno uzimati u obzir. Meni izgleda kao da se nadaju navijači czv da ćemo sad kao da se okrenemo protiv Trinkijerija, ali to je već sada nemoguće, jer se uvukao pod kožu. (mislim da je prelomio sa ulaskom u top 16 kod mnogih navijača, a i ima ogromnu harizmu) Opušteno ljudi odeš na meč uživaš il se nerviraš i odeš kući. I onda kako god bilo jedva čekaš novi meč.:)

NoName

pre 5 godina

kažeš ne terate trenere? Pa ko je oterao Božića, Mutu, Canka, Dzikica u poslednje dve godine.. 
(Spale, 15. januar 2019 23:24) 

Prvu trojicu s razlogom, a Džileta niko. Čovek dobio ponudu koja se ne odbija, a to je najbolje osetio FMP Železnik u finalu ABA.
(Dr. Sisoje, 15. januar 2019 23:40)

Niste terali Džikića? A zašto je onom liku odgovorio da ide da gleda FMP? Zato što ga je podržao. Oterali ste Džikića i te kako.

sasa pg

pre 5 godina

@Gde su im bila srca u prve tri četvrtine?
Andrea, ovo je Srbija. Ne prolaze parole
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Muta Gonzales, 15. januar 2019 21:50)

Napisa neko čiji je predsjednik AV😂😂😂

Crazy dude

pre 5 godina

@Gde su im bila srca u prve tri četvrtine? 
Andrea, ovo je Srbija. Ne prolaze parole 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Muta Gonzales, 15. januar 2019 21:50) 

Napisa neko čiji je predsjednik AV???
(sasa pg, 16. januar 2019 10:38)

Pa vi grobari ste ga i izabrali za predsednika zato vam sad i unosi dzakove pune miliona u klub!

NoName

pre 5 godina

Niste terali Džikića? A zašto je onom liku odgovorio da ide da gleda FMP? Zato što ga je podržao. Oterali ste Džikića i te kako. 
(NoName, 16. januar 2019 09:54) 
Dzikic je odradio godinu do kraja ali na kraju se nisu dogovorili za nastavak sezone.Canak je sam podneo ostavku recima da je sve pokusao i da treba da proba neko drugi.Sto se tice Mute to je bila neozbiljna prica dosao je na par dana pred pocetak sezone i na kraju se dogovorio sa Ostojom da se povuce.Sto se tice ovog meca on je prselikan Zvezdin mec sa Unikahom.Zvezda sa ovim timom i evroligaskim iskustvom od par sezona bi trebala da prodje grupu.Za Partizan bi to bilo iznenadjenje.
(Partizan, 16. januar 2019 11:53)

Znači Džikić odradi ugovor i ode jer ne mogu da se dogovore. Dulo odradi ugovor i ode jer ga vlast otera. Jesi li razmišljao o tome da istu priču pričaš i za Džila? Vi ste očigledno zadovoljni kako vas je FMP tamburao u polufinalu kad vas je Džilo vodio, red je da počnete da pričate kako se Čović uplašio od njega pa ga vlast oterala. Mislim, veliki Grobar, avangarda, reper, opozicija, podrška navijača, a nije mogao da se dogovori. Nema logike. Ono teranje kad je bilo idi gledaj FMP se nije dogodilo. To je laž. Ipak je i njega vlast oterala.

Baneson

pre 5 godina

Vanja 0/4 za tri, 0/2 za dva
Renfro 0/6 za tri, 0/3 za dva
Jankovic 0/5 bacanja
To je ukupno 45 poena. Da je samo 20% uslo, sto i nije neki procenat, mi bi ih 5 razlike dobili

lokos

pre 5 godina

Znaci niste nocas sutnuli 33 puta za 3?
(petarczv, 15. januar 2019 23:57)

Napisao si sutiraju 33 trojke PO MECU. Ja ti kazem da sutiramo nesto vise od 22 po mecu. Nisi u prvom komentaru napisao "na ovoj utakmici" ili nesto slicno u tom kontekstu, nego po mecu.

lido

pre 5 godina

@gremlin, nije zadnja nego poslednja. Zadnja je ako ima i prednja, npr. vrata. Partizanova titula 2013/2014 je bila poslednja. A meni lepo ako kažeš i zadnja.

alcale

pre 5 godina

@MaxX

Sta je? zaledila se hala u zelezniku? Dule demagog? Da toliko ne pljuje po politicirama iz vlasti (Covic i Vucic) FMP bi i dalje bio na strogom postu kao i svi ostali iz aa lige!

Za vreme duleta ste se unakazili ( nije Dule sami ste lopovlukom) a u narednih 5g vas ocekuje vema tesko suocavanje sa realnoscu a to je da KKCZ vise i ne postoji, fakticki!

Ruku na srce, zao mi je jer nema vise KKZC, a zao mi je i sto su nase uprave unakazile KKP!

Partizan

pre 5 godina

Niste terali Džikića? A zašto je onom liku odgovorio da ide da gleda FMP? Zato što ga je podržao. Oterali ste Džikića i te kako.
(NoName, 16. januar 2019 09:54)
Dzikic je odradio godinu do kraja ali na kraju se nisu dogovorili za nastavak sezone.Canak je sam podneo ostavku recima da je sve pokusao i da treba da proba neko drugi.Sto se tice Mute to je bila neozbiljna prica dosao je na par dana pred pocetak sezone i na kraju se dogovorio sa Ostojom da se povuce.Sto se tice ovog meca on je prselikan Zvezdin mec sa Unikahom.Zvezda sa ovim timom i evroligaskim iskustvom od par sezona bi trebala da prodje grupu.Za Partizan bi to bilo iznenadjenje.

Dr. Sisoje

pre 5 godina

Renfro dosao iz najace lige u evropi Španije iz manrese u kojoj je bio najbolji igrac i strelac u sred sezone i pod ugovorom...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (petarczv, 15. januar 2019 22:32)

Renfru isticao ugovor sa 31. 12. 2018. Šta nije jasno?

Dr. Sisoje

pre 5 godina

I mi i oni dobro čuvali pik en rol. Njih služio vanjski šut kao druga opcija napada, nas ne u početku. Kasnije mi nadošli oni malo posustali sa vanjskim šutom. Na kraju poeni iz igre egal, a mi izgubili jer smo promašili četiri bacanja više od njih. Janković ima bacanja ko Veseli od prethodnih sezona, a vrlo dobar igrač. Veseli ove sezone ima bacanja oko 85 procenata, jedan od boljih u Evroligi. Samo mu je to nedostajalo da bude kompletan centar na visokom nivou i sve je to rešeno upornim radom na tom segmentu. Znači Jankovića na crtu i treniraj majstore, svakodnevno, ovo drugo ima skoro sve za poziciju.

MaxX

pre 5 godina

Mrtva trka ko je veci demagog,Vujosevic ili ovaj klovn.Vujosevic je makar imao rezultate i zaostavstinu pa je to njegovo trabunjanje imalo zaledjinu a ovaj kao pokvarena ploca.Svaka konferencija mu je u stilu slabi smo,igramo protiv GSW,nemamo sta da izgubimo,igramo se.Covece imate drugi najskuplji tim u ABA ligi,ubedljivo najskupljeg trenera,pleja koji je igra za masne pare u Spaniji,da bi u sred sezone dosao jod vas.A kada ga neko slusa svasta vi pomislio.

room 1408

pre 5 godina

Trinkijeri nije problem izgubiti!Pa izgubi jedan Golden stejt sa Karijem & co.Nesporno je da si dobar trener.Problem je ko ti igra!Zasto ti igra Marinković ponovo 20 i kusur minuta?Pomeni ga!Ubaci ekonoma umesto njega...Može 1 losa utakmica,može 5 zaredom ali ne može 55!PROMENI COVECE IGRAČE!!!!!

Aleksej

pre 5 godina

Covek daje populisticke izjave zato je placen 700.000 trener marketing.Dokaz prosla utakmica kad na nebitnoj utakmici protiv nesrecne Krke na 30 razlike kritikuje Vanju..

bizmark

pre 5 godina

Trikineri je dosao pre oko mesec dana. U medjuvremenu dosla su dva igraca. On to polako sklapa.Ima tu oscilacija sto je i normalno.Al posle 1 utakmice kukati je uzas.Sto ce biti ako u Monaku bude brejk.Pa onda protiv Lietasa za prolaz. Podice Trikineri ekipu koja ce polazati pravo lice u Zadru pa potom u Francuskoj

Dr. Sisoje

pre 5 godina

kažeš ne terate trenere? Pa ko je oterao Božića, Mutu, Canka, Dzikica u poslednje dve godine..
(Spale, 15. januar 2019 23:24)

Prvu trojicu s razlogom, a Džileta niko. Čovek dobio ponudu koja se ne odbija, a to je najbolje osetio FMP Železnik u finalu ABA.

Pojedinci nemaju blama

pre 5 godina

Partizan se fantasticno bori,to mi je izuzetno vazno i drago,dugo nisam gledao (jos od Duleta) Partizan da i kad nam ne ide nista, u egalu je u finisu meca sa jednom vrlo dobrom Evropskom ekipom kao sto Monako,docice i pobede polako samo,Trinkijeri je izuzetan trener i motivator,samo tako-samo jako Andrea!

Nemac

pre 5 godina

Kako da se vratiš u ovakvoj utakmici, kao što smo mi uradili, bez srca?". Ispucavanjem sa 6.25, samo ste ovaj put
imali srece i pogodili 7 trojki iz toliko napada, inace bi bilo 40 razlike, kakvo srce???

djorkaef

pre 5 godina

@maxx Drugi najskuplji tim u ABA? Jel to Renfro skuplji od Reglenda, Berona, Noris Kola, Pulena??? Ili je mozda Pejdz skuplji od Perperoglua, Murica, Dzeksona? Sta ti pises covece...Monako je duplo skuplji od nas i jesu jaci na papiru. Pa taj Monako je vas razbio, koji ste 3x skuplji od nas.

Kimi

pre 5 godina

Partizan tek treba da se plasira u plej of a ti porediš Partizan i CSKA? Na koju foru? Oni barem osvajaju titule i prvenstva dok Partizan odavno nije bio ni blizu da osvoji neku titulu.
(Smeh, 15. januar 2019 23:42)

Ako za Partizan koji 4 sezone nije osvojio titulu kazes 'odavno' sta li si mislio zasvoju Zvezdu koja je 15 godina nije osvojila?

Terza

pre 5 godina

Ja i dalje verujem u trenera i ekipu. Koliko god mi loši bili, koliko god mi igrali toplo hladno. Uveren sam da komšije, top ekipe iz Aba lige a i sad u Evrokupu sa respekrom igraju protiv nas. Ima jos puno mesta za napredak, otom potom ovoj ekipi treba jos vremena. Spustite loptu. Da volim crno-bele, ponosno kazem svima!

Bumerang

pre 5 godina

Moj Trinkijeri pa vi niste ni smeli da dozvolite da oni dodju do 20 razlike i to u vasoj kuci...
(Milan, 15. januar 2019 21:41)

A što vi dozvoliste da puknete od ovog istog tima 20 razlike u vašoj kući ???

MilanB

pre 5 godina

Prva cetvrtina sezone "dolazi ovaj, dolazi onaj". Druga cetvrtina sezone "samo da se uigramo". Treca cetvrtina sezone " sledece sezone". cetvrta cetvrtina sezone " i ovo ce jednom biti lani". Serija traje evo vec peta godina. Kako vam ne dosadi.

Dr. Sisoje

pre 5 godina

Ajde da zanemarim FMP botine, oni su ionako zalutali u ovaj sport, ali pitam svoje da mi objasne šta ovde nije jasno? Znači isključujem ovde Nikolića, bekovi i krila šut: Renfroe 0/9, Sy 2/5, Paige 3/9, Marinković 0/6, Zagorac 3/6 i 6 izgubljenih lopti. Centri ok, znamo da Nikola Janković ima loša bacanja tako je i bilo 0/5. Momci igrali sasvim solidnu odbranu, Monako na 72 poena, imali smo DEVET šuteva više na meču. Trinchieri u hodu sastavlja momčad uz dolaske dva nova igrača. Neke momke pojela atmosfera koja je bila sjajna, vrhunska. Momci se borili, na početku mi promašili šuteve, ovi pogađali dobili na samopouzdanju, a mi kontra. Hvataj ih ceo meč, na kraju na -5 mi uprskamo loptu, ovaj zavuče za -8 umesto da dođemo na jedan posed. Na kraju gledamo da zbog razlike izvučemo i izvučemo na -4. Ko kaže da momci ne mogu da dobiju meč u Francuskoj? Imamo solidan tim koji ima dobar prostor za napredak, dobili smo na širini i verujte da imamo vrhunskog trenera kojem treba vremena da posloži stvari. Imamo tim tipa ne očekojte ništa i očekujte puno. Bio je dobar meč, fajterski. Monako zasluženo dobio, gledaćemo da vratimo.

lokos

pre 5 godina

Strasan trener ekipa mu puca 33 trojke po mecu...
(petarczv, 15. januar 2019 22:05)

Botino, u Evrokupu prosecno po mecu sutnete vise trojki od Partizana.
Partizan 22,54
Zvezda 24,92

Partizan na 13 utakmica ima 293 pokusaja za tri.
Zvezda na 12 utakmica ima 299 pokusaja za tri.

petarczv

pre 5 godina

@maxx Drugi najskuplji tim u ABA? Jel to Renfro skuplji od Reglenda, Berona, Noris Kola, Pulena??? Ili je mozda Pejdz skuplji od Perperoglua, Murica, Dzeksona? Sta ti pises covece...Monako je duplo skuplji od nas i jesu jaci na papiru. Pa taj Monako je vas razbio, koji ste 3x skuplji od nas.
(djorkaef, 15. januar 2019 22:11)

Reglend dosao iz lokomotive kuban rusija
Beron dosao iz eskisehir basket turska
Noris cole dosao iz Avelina italija
Renfro dosao iz najace lige u evropi Španije iz manrese u kojoj je bio najbolji igrac i strelac u sred sezone i pod ugovorom...

r i n g i s p i l

pre 5 godina

Da je srece ,posle ovakvog odgovora na pitanje NOVINARA,sve kolege i mediji bi reagovali na pretnje i diskriminaciju.
Covek je novinar i to mu je posao da postavlja pitanja,a ne navijac,bar bi trebalo ,ili clan upravnog odbora,valjda nije,ili clan strucnog staba.
U Italiji ili Nemackoj ovakve drske i vickaste odgovore sigurno nije i
pokusavao da pomisli da da.

Cubaka

pre 5 godina

Da li je moguce da ovaj vrsni trener veruje da su oni zasluzni sto su se vratili posle -20, svakom i najmanjem poznavaocu kosarke je jasno da su se vratili samo zato sto je Monako "spustio gas" i odigrao u zadnjoj cetvrtini taman onoliko koliko je trebalo, Trinkijevi deckici se tu nista nisu pitali.

djorkaef

pre 5 godina

@petarczv Au...ti si definitivno covek sa najmanjim IQ od svih koji komentarisu...CUJ RENFRO DOSAO IZ NAJJACE LIGE U EVROPI KAO NAJBOLJI IGRAC, WTF?!?!?! Time si abolirao cene Perperoglua, Berona, Cirbesa, Reglenda?? Renfro, druze, nije imao jaku sezonu poslednjih pet godina...A sto se tice Norisa Kola, znas li ti koliko je fin jak Avelino i zbog cega je doveden Kol? Ne znas, tako sam i mislio. Sta ocekivati navijaca koji kazu da je kod njih u klubu sve transparentno :)

Alen

pre 5 godina

bravo andrea, tako rade prava gospoda - ne daju na svoje igrace kakvi god bili...nismo mi skorojevici da posle svakog poraza teramo igrace i trenere...

gremlin

pre 5 godina

Koliko komentara limenki šta vas briga šta Trinkijeri priča,nije ni sastavljao ekipu...KKP je napredovao a u play ofu ćemo da vidimo i prebrojimo pobede i poraze...i CSKA ima 5 poraza pa eno ga Itudis živ i zdrav i čeka F4

Kimi

pre 5 godina

Da li je moguce da ovaj vrsni trener veruje da su oni zasluzni sto su se vratili posle -20, svakom i najmanjem poznavaocu kosarke je jasno da su se vratili samo zato sto je Monako "spustio gas" i odigrao u zadnjoj cetvrtini taman onoliko koliko je trebalo, Trinkijevi deckici se tu nista nisu pitali.
(Cubaka, 15. januar 2019 21:59)

Da, upravo su to hteli. Da na minut i po do kraja daju Partizanu sansu da smanji na 2 razlike. Bili su sigurni u to da ce na +5 Lendejl izgubiti loptu. Sami sebe pokopavate sa ovim izjavama.

Spale

pre 5 godina

Sve malo jače utakmice je izgubio. Zvezda, Cedevita, Budućnost, Ritas, Monaco, Valencia, Zenit..jedino Asvel u gostima se može smatrati bitnom pobedom, ali i to je diskutabilno, jer je za Asvel to bila nebitna utakmica.

petarczv

pre 5 godina

A što vi dozvoliste da puknete od ovog istog tima 20 razlike u vašoj kući ???
(Bumerang, 15. januar 2019 22:34)

Jer smo obezbedili prolaz 5 kola pre kraja

Marko

pre 5 godina

Odavno ne videh ovoliko neznalica na jednom mestu, a trener iz utakmice u utakmicu priča nekakve bajke, a evidentno je da nikakvog napretka nema, igra blagi užas, muka za gledati ...

Neđo Valderama

pre 5 godina

Vala svaki dan po 10 vesti i saopstenja ovog nesrećnog sportskog drustva i njihovih trenera i rukovodstva...katanac bre da počinemo.

petarczv

pre 5 godina

Trikineri je dosao pre oko mesec dana. U medjuvremenu dosla su dva igraca. On to polako sklapa.Ima tu oscilacija sto je i normalno.Al posle 1 utakmice kukati je uzas.Sto ce biti ako u Monaku bude brejk.Pa onda protiv Lietasa za prolaz. Podice Trikineri ekipu koja ce polazati pravo lice u Zadru pa potom u Francuskoj
(bizmark, 15. januar 2019 22:02)

Pre mesec dana doso?! A mi smo veverice dosao je pre skoro 3 meseca.... Samo ga pravdajte i izmisljajte

Borky

pre 5 godina

Covjek nema pojma a bio aam ubjedjen da je dobar trener,cisti marketing. To sto ste se vratili u utakmicu nema veze sa tobom i tvojim poslom vec jednostavno upalo 10 trojki u 4/4 a ovaj da je neki trener bi to iskoristio i dobio utakmicu.Jednostavno covjek nije dobio bi jednu jacu utakmicu.

Aleksej

pre 5 godina

Gde god je trener bio Trinki taj klub ili reprezentacija vise ne postoje na kosarkaskoj mapi..Ko mi ne veruje neka pogleda koga je sve trenirao.Ali svaka mu cast ume da naplati..

EUFORIJA

pre 5 godina

petarczv Au...ti si definitivno covek sa najmanjim IQ od svih koji komentarisu...CUJ RENFRO DOSAO IZ NAJJACE LIGE U EVROPI KAO NAJBOLJI IGRAC, WTF?!?!?! Time si abolirao cene Perperoglua, Berona, Cirbesa, Reglenda?? Renfro, druze, nije imao jaku sezonu poslednjih pet godina...A sto se tice Norisa Kola, znas li ti koliko je fin jak Avelino i zbog cega je doveden Kol? Ne znas, tako sam i mislio. Sta ocekivati navijaca koji kazu da je kod njih u klubu sve transparentno :)
(djorkaef, 15. januar 2019 23:09)
Covek ti je lepo rekao da je dosao iz najace lige u Evropi, iz Spanije. I, ako si gledao neku utakmicu Manrese ili pratio ucinak igraca, znao bi da je Renfro bio najbolji igrac toga tima. Manresa nije proglasila bankrot, kao ni Avelino(kako ste pricali) i skupo je prodala glavne igrace koji su bili pod ugovorom. Znaci, ti timovi nisu propali, vec su prodali te igrace.

Aleksej

pre 5 godina

Na konferenciji sve vreme pricao o 4. cetvrtini.Pa ona nije plod igre nego plod 7 pogodjenih trojki od koji se 4 davile 50%-50% da izadje lopta..

Nemac

pre 5 godina

(Laćko, 15. januar 2019 22:01)

Zna se da uvek pisem protiv Partizana, to sto si mi ukrao nik pa sad sam sebi odgovaras da mene kao ponizis to je tvoja stvar, na sta sve niste spremni, pa nisam vam ja kriv sto vas Monačani gaze 20 razlike..

gremlin

pre 5 godina

@smeh
Vidi ovako Trinkijeri NIJE SASTAVLJAO EKIPU,a rezultat sezone ODREDJUJE ZADNJA UTAKMICA...posebno u košarci...čak i zadnja sekunda ne neka igrana u januaru...

Smeh

pre 5 godina

@gremlin
Partizan tek treba da se plasira u plej of a ti porediš Partizan i CSKA? Na koju foru? Oni barem osvajaju titule i prvenstva dok Partizan odavno nije bio ni blizu da osvoji neku titulu.

Duck Dodgers

pre 5 godina

Да се не лажемо у првом полувремену су се наши уплашили Пионира, а у другом њихови. :) Е последња четвртина је право навијање. Једна од оних које не можеш да добијеш, јер је противник у сваком трену имао боље решење. Шта да се ради добра забава, одавно овако луд меч није био у Пиониру. Главу горе и назад да се ради.

Wllaxy

pre 5 godina

Pa taj Monako je vas razbio, koji ste 3x skuplji od nas.
(djorkaef, 15. januar 2019 22:11)

Ih, zar samo tri puta, neka bude bar pet puta ako će ti tako biti lakše...

*

pre 5 godina

Ma i da izgubimo sve utakmice do kraja sezone, ti si mene ovom svojom izjavom odusevio i kupio za sva vremena.
(Djape96, 15. januar 2019 21:40)

Cime, izjavama, pa sve jace utakmice ste izgubili?

petarczv

pre 5 godina

Botino, u Evrokupu prosecno po mecu sutnete vise trojki od Partizana. 
Partizan 22,54 
Zvezda 24,92 

Partizan na 13 utakmica ima 293 pokusaja za tri. 
Zvezda na 12 utakmica ima 299 pokusaja za tri.
(lokos, 15. januar 2019 23:36)

Znaci niste nocas sutnuli 33 puta za 3?

Neće slonče u lonče

pre 5 godina

Zvezda osvaja 26 titule u kosarci i 12 titule u fudbalu,dug mora duplo da se vrati!
(Goran, 15. januar 2019 22:47)

De ti prvo u osnovnu po padeže, lako ćemo za dugove

alcale

pre 5 godina

@MaxX

Sta je? zaledila se hala u zelezniku? Dule demagog? Da toliko ne pljuje po politicirama iz vlasti (Covic i Vucic) FMP bi i dalje bio na strogom postu kao i svi ostali iz aa lige!

Za vreme duleta ste se unakazili ( nije Dule sami ste lopovlukom) a u narednih 5g vas ocekuje vema tesko suocavanje sa realnoscu a to je da KKCZ vise i ne postoji, fakticki!

Ruku na srce, zao mi je jer nema vise KKZC, a zao mi je i sto su nase uprave unakazile KKP!

Aleksej

pre 5 godina

Da se razumemo zasto smo izgubili iz igre, Renfro 0-9(0-6 za 3), Vanja 0-6(0-4 za 3) za 20 i 25 minuta. Jankovic centar 0-5 bacanja.
(cekicar, 15. januar 2019 22:00)Ako cemo tako oduzmi 4. trojke u poslednjoj cetvrtini koje se davile u kos i dodaj neke promasene otvorene suteve Monaka..

corava koka

pre 5 godina

Marinkovic zalutao u kosarku, Zagorac posle povrede nemoze da se sastavi, Jankovic novi centar provaljen da nema sut i pustali ga samog a druge cuvali. Gagica zaboravio na klupi, Rendfroa stigao umor i vec 2 utakmice nemoze ni okean da pogodi. Kao sto rece Trinkijeri tesko je igrati 3 utakmice nedeljno, putovati, a nemati vremena za trening

Baneson

pre 5 godina

Vanja 0/4 za tri, 0/2 za dva
Renfro 0/6 za tri, 0/3 za dva
Jankovic 0/5 bacanja
To je ukupno 45 poena. Da je samo 20% uslo, sto i nije neki procenat, mi bi ih 5 razlike dobili

lokos

pre 5 godina

Da je srece ,posle ovakvog odgovora na pitanje NOVINARA,sve kolege i mediji bi reagovali na pretnje i diskriminaciju. 
Covek je novinar i to mu je posao da postavlja pitanja,a ne navijac,bar bi trebalo ,ili clan upravnog odbora,valjda nije,ili clan strucnog staba. 
U Italiji ili Nemackoj ovakve drske i vickaste odgovore sigurno nije i 
pokusavao da pomisli da da.
(r i n g i s p i l, 15. januar 2019 22:24)

Pretnja I diskriminacija??? Gde je on to pretio u svojoj izjavio, gde je diskriminisao?

Petar

pre 5 godina

Sramota je da su sva 3 pleja u partizanu stranci. Dalje, ne znam iz kog razloga su nagomilani igraci na pozociji 4, Novica, Jankovici, Si, Pecarski, Lendejl. Zaista je zalosno da Novica dobija sansu ispred Pecarskog. Jos tragicnije od poraza je to sto ekipa nema igru, ne zna se ko sta radi, igra se presporo, partizan nema ni jednu akciju, Lendejl katastrofa u odbrani, Zagorac jedna velika Miskova prevara od igraca, Marinkovic nazaduje, Gagic ne zna gde je kos, Jankovici katastrofa, covek ne moze sl. Bacanje da pogodi, onaj drugi samo zna trojku da sutne, Remfro fizicki jako slab, trener preskup, ja jos uvek nijedan pick&roll nisam video od kako je trener dosao. Odbrana katastrofa, nepotrebno udvajanje igraca, katastrofalno preuzimanje. Sns uprava dovodi prosecne igrace za ogromne novce, verovatno neko pere pare. Da sam generalni direktor Nis ili Telekoma dinara ne bih ulozio u glupi sport gde dominiraju fizikalci sa 4 razreda osnovne, vec bi sponzorisao nauku!

A smejali ste se Divcu

pre 5 godina

Kako da se vratiš u ovakvoj utakmici, kao što smo mi uradili, bez srca?". Ispucavanjem sa 6.25, samo ste ovaj put 
imali srece i pogodili 7 trojki iz toliko napada, inace bi bilo 40 razlike, kakvo srce???
(Nemac, 15. januar 2019 21:43)nije li trica sada 6,75

qwert

pre 5 godina

Nemaju srce! Utakmica je bila izgubljena i tad su počeli da igraju.Kad smo došli u situaciju da pridjemo na 2 skratila se ruka.I to ne Vanji Marinkovicu.

Pavle

pre 5 godina

Na stranu Partizanova forma itd. Ali ko vise gura Marinkovica? Kod svakog trenera prva postava, najvise minuta, uzima dosta suteva...zar ne moze da ima neku sporednu ulogu? Verujem da i zato ne igra onoliko dobro koliko ga cdne.

Dr. Sisoje

pre 5 godina

Renfro dosao iz najace lige u evropi Španije iz manrese u kojoj je bio najbolji igrac i strelac u sred sezone i pod ugovorom...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (petarczv, 15. januar 2019 22:32)

Renfru isticao ugovor sa 31. 12. 2018. Šta nije jasno?

sasa pg

pre 5 godina

@Gde su im bila srca u prve tri četvrtine?
Andrea, ovo je Srbija. Ne prolaze parole
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Muta Gonzales, 15. januar 2019 21:50)

Napisa neko čiji je predsjednik AV😂😂😂

lokos

pre 5 godina

Znaci niste nocas sutnuli 33 puta za 3?
(petarczv, 15. januar 2019 23:57)

Napisao si sutiraju 33 trojke PO MECU. Ja ti kazem da sutiramo nesto vise od 22 po mecu. Nisi u prvom komentaru napisao "na ovoj utakmici" ili nesto slicno u tom kontekstu, nego po mecu.

duledudule

pre 5 godina

Pa dobro.Ja kao cigan kazem da je u pravu.Ne mozes da gubis 20 pa da se vratis na dve lopte bez da nemas srce i m...Sad.Ovi su odlicni.Gomila dobrih crnaca.Nas su isto resili.Bez veze kad izgubis na domacem terenu.Nadam se da cemo mi dobiti sve tri u pioniru i to vecom razlikom od konkurenata.Gledao sam celu tekmu.Zagorac totalna minus faza.Renfo je kk plej ali nije neki suter.Ostali promenljivo

NoName

pre 5 godina

kažeš ne terate trenere? Pa ko je oterao Božića, Mutu, Canka, Dzikica u poslednje dve godine.. 
(Spale, 15. januar 2019 23:24) 

Prvu trojicu s razlogom, a Džileta niko. Čovek dobio ponudu koja se ne odbija, a to je najbolje osetio FMP Železnik u finalu ABA.
(Dr. Sisoje, 15. januar 2019 23:40)

Niste terali Džikića? A zašto je onom liku odgovorio da ide da gleda FMP? Zato što ga je podržao. Oterali ste Džikića i te kako.

Dr. Sisoje

pre 5 godina

I mi i oni dobro čuvali pik en rol. Njih služio vanjski šut kao druga opcija napada, nas ne u početku. Kasnije mi nadošli oni malo posustali sa vanjskim šutom. Na kraju poeni iz igre egal, a mi izgubili jer smo promašili četiri bacanja više od njih. Janković ima bacanja ko Veseli od prethodnih sezona, a vrlo dobar igrač. Veseli ove sezone ima bacanja oko 85 procenata, jedan od boljih u Evroligi. Samo mu je to nedostajalo da bude kompletan centar na visokom nivou i sve je to rešeno upornim radom na tom segmentu. Znači Jankovića na crtu i treniraj majstore, svakodnevno, ovo drugo ima skoro sve za poziciju.

carafrikeiazije

pre 5 godina

Botino, u Evrokupu prosecno po mecu sutnete vise trojki od Partizana.
Partizan 22,54
Zvezda 24,92

Partizan na 13 utakmica ima 293 pokusaja za tri.
Zvezda na 12 utakmica ima 299 pokusaja za tri.
(lokos, 15. januar 2019 23:36)


Vređaš ljude a nemaš pojma
Zvezda 299 šuteva-118 pogodaka ,procenat 39,5
Partizan 293 -95 pogodaka-procenat 32,4

Jel kapiraš šta je 40% datih trojki?I treba da šutiraju.

Partizan

pre 5 godina

Niste terali Džikića? A zašto je onom liku odgovorio da ide da gleda FMP? Zato što ga je podržao. Oterali ste Džikića i te kako.
(NoName, 16. januar 2019 09:54)
Dzikic je odradio godinu do kraja ali na kraju se nisu dogovorili za nastavak sezone.Canak je sam podneo ostavku recima da je sve pokusao i da treba da proba neko drugi.Sto se tice Mute to je bila neozbiljna prica dosao je na par dana pred pocetak sezone i na kraju se dogovorio sa Ostojom da se povuce.Sto se tice ovog meca on je prselikan Zvezdin mec sa Unikahom.Zvezda sa ovim timom i evroligaskim iskustvom od par sezona bi trebala da prodje grupu.Za Partizan bi to bilo iznenadjenje.

SrbinsonKruso

pre 5 godina

noname@
Terali smo Peru Božića(tada sam bio na meču), Džikića ne on je otišao između sezona. Čanka protiv Zadra su prozivali pojedinci ali nisu bile nikakave parole. Mutu neću oubiljno uzimati u obzir. Meni izgleda kao da se nadaju navijači czv da ćemo sad kao da se okrenemo protiv Trinkijerija, ali to je već sada nemoguće, jer se uvukao pod kožu. (mislim da je prelomio sa ulaskom u top 16 kod mnogih navijača, a i ima ogromnu harizmu) Opušteno ljudi odeš na meč uživaš il se nerviraš i odeš kući. I onda kako god bilo jedva čekaš novi meč.:)

NoName

pre 5 godina

Niste terali Džikića? A zašto je onom liku odgovorio da ide da gleda FMP? Zato što ga je podržao. Oterali ste Džikića i te kako. 
(NoName, 16. januar 2019 09:54) 
Dzikic je odradio godinu do kraja ali na kraju se nisu dogovorili za nastavak sezone.Canak je sam podneo ostavku recima da je sve pokusao i da treba da proba neko drugi.Sto se tice Mute to je bila neozbiljna prica dosao je na par dana pred pocetak sezone i na kraju se dogovorio sa Ostojom da se povuce.Sto se tice ovog meca on je prselikan Zvezdin mec sa Unikahom.Zvezda sa ovim timom i evroligaskim iskustvom od par sezona bi trebala da prodje grupu.Za Partizan bi to bilo iznenadjenje.
(Partizan, 16. januar 2019 11:53)

Znači Džikić odradi ugovor i ode jer ne mogu da se dogovore. Dulo odradi ugovor i ode jer ga vlast otera. Jesi li razmišljao o tome da istu priču pričaš i za Džila? Vi ste očigledno zadovoljni kako vas je FMP tamburao u polufinalu kad vas je Džilo vodio, red je da počnete da pričate kako se Čović uplašio od njega pa ga vlast oterala. Mislim, veliki Grobar, avangarda, reper, opozicija, podrška navijača, a nije mogao da se dogovori. Nema logike. Ono teranje kad je bilo idi gledaj FMP se nije dogodilo. To je laž. Ipak je i njega vlast oterala.

lido

pre 5 godina

@gremlin, nije zadnja nego poslednja. Zadnja je ako ima i prednja, npr. vrata. Partizanova titula 2013/2014 je bila poslednja. A meni lepo ako kažeš i zadnja.

Rajko

pre 5 godina

Prvu trojicu s razlogom, a Džileta niko. Čovek dobio ponudu koja se ne odbija, a to je najbolje osetio FMP Železnik u finalu ABA.
(Dr. Sisoje, 15. januar 2019 23:40)FMP vas je dobio u polufinalu srpske lige.

Crazy dude

pre 5 godina

@Gde su im bila srca u prve tri četvrtine? 
Andrea, ovo je Srbija. Ne prolaze parole 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Muta Gonzales, 15. januar 2019 21:50) 

Napisa neko čiji je predsjednik AV???
(sasa pg, 16. januar 2019 10:38)

Pa vi grobari ste ga i izabrali za predsednika zato vam sad i unosi dzakove pune miliona u klub!

Konferencija za medije

pre 5 godina

Obicno posle meca Partizana odgledam konfenciju za medije.I tamo stalno neki isti likovi.Prvo neki Rajko koji tako brzo prica da ga ni Trinkijeri koji solidno govori srpski ne razume.Glavno pitanje kako je moguce da tri niska igraca suteri Vanja i Renfro imaju 0/14 zajedno za 2 i 3 a Pejdz za 2 1/5.To je 1/19.Da li imate neke suterske treninge kad se promase toliko otvorenih suteva.Mislim ti ljudi treniraju 2-3 sata dnevno.Da dovedem 3 coveka sa ulice i da im dam da sutnu sa tih pozicija ja garantujem da bi pogodili 2 suta od 19.I drugo kako je moguce da profesionalni kosarkas ima 0/5 sa slobodnih bacanja.To je neshvaljivo.40% je neki minimum.Inace batali covece taj sport.