Četvrtak, 29.11.2018.

18:46

Veni, vidi, al’ ne i vici

Izvor: M.Ljubisavljeviæ

Veni, vidi, al’ ne i vici IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

50 Komentari

Sortiraj po:

боле

pre 5 godina

Mravojed

Браво брале.
Управо то је суштина свега која се односи и на нашу репрезентацију.

Bora

pre 5 godina

Odličan komentar pogodio je u srž problema ali se ne bih složio sa autorom u jednoj stvari. Priprema i fizička sprema igrača nemaju ama baš nikakve veze sa jakim utakmicama. Fizička sprema se stiče individualnim treningom. Ako u tekstu pomenuti Ben nije spreman velika krivica je na njegovoj strani. Postoje i individualni treninzi a ne da snagu stiče kroz jake utakmice pošto to nije moguće čak i za one koji ih igraju.
Kao primer uzmite Šahtjor. Liga im je na nivou Prve beogradske lige ali trče i baš trče.
Znači samo ozbiljniji individualni rad i sledeća utakmica u LŠ ugostima 0:1.
Živela Zvezda

cvele

pre 5 godina

Ja i dalje tvrdim, da bi reprezentacija sastavljena od fudbalera iz domace lige bila bolja od ove aktuelne. Eto Jovancic je vrhunski fudbaler, ali nece imati mesto u reprezentaciji zbog nekih poznatijih imena.

Džoni

pre 5 godina

Brzina oslobađanja lopte prvom do sebe je naš najveći problem. Oni u momentu razmene nekoliko pasova uz pravi izbor i iznesu loptu dok mi carinimo istu a i kad dajemo pas veoma često ide pogrešnom čoveku koji je već pokriven i koji više nema opcija šta će sa njom nego da dribla i po pravilu izgubi.

neutralni felsh

pre 5 godina

lopta se igracima odbija, ja neznam gde su ucili osnove fudbala stopiranja lopte i predaju sve moze brze i spretnije.
(slaviša šmigič, 29. novembar 2018 22:34)


trema, majstore. to je normalno za nase uslove. na zalost.

kratko i jasno

pre 5 godina

Srbiji treba privatizacija u sportu ali da se uradi kako treba. Sređena infrastruktura. Superliga s 10 ili najviše 12 klubova. Prva liga isto. Zakon protiv huligana poput onog u Engleskoj koji će funkcionisati i sprovoditi se. Zašto Srbija to već nema, zaključite sami.

мики

pre 5 godina

ако може Шахтјор да буде врхунски, може и Звезда. немој бре да кукумавчиш.

Stiven k.

pre 5 godina

Posebno je zabrinjavajuće dešavanje sa Boaćijem. Doveden je i dosta plaćen upravo zbog Lige prvaka. A odigrao je dve utakmice od pet, nažalost slabo.
Posle toga povreda i od njega nije bilo baš nikakve koristi. Čak nije jasno kako i kad se povredio. Razumem da se dešava povreda, ali da skoro mesec dana ne mogu da doktori izleče povredu mladom i snažnom sportisti, nije mi baš logično. Neko je tu zakazao, zar ne? Očito je da je loša priprema u pitanju. Ko je za to odgovoran?

slaviša šmigič

pre 5 godina

istina ali to moze,da se nadomesti pravilnim istrcavanjem zadnjeg igraca utakmice u beogradu kad ide lopta prema nasem golu i igraci je izbacuju napamet niko sem marina neprima loptu vec se uspanice i lopta se konstantno vraca golmanu zbog neznanja da se primiri i preda loptu konstantno izbacuju napamet.ili vracaju golmanu nazalost 1.utakmicu nismo koristili pavkova koji dobiva duele snagom,slično mitroviču.problem su prespori i nejaki igraci zadnji igrac,desni bek i srnic nemogu igrati evropske utakmice.prvi nezna,da se postavlja,srnič spor i nejak gubi svaki duel.te 3.pozicije treba traziti.simic i marko marin uz joveljica nisu igrači za nase livade.dobri jos krsticicic,jovič.mali joveljič je suvo zlato ostale pozicije treba traziti.treba nam spretan igrac na stoperskoj poziciji i brzi bekovi.isto se vidi,da imamo probleme tokom markiranja gde je pobego igrac to se drzi i rukama ako je potrebno napravljen blok i 2.igraca sama na zadnjoj stativi to se uci jos u pionirima.nejaki i spori poput srnica koji moze igrati samo u srbskoj ligi.lopta se igracima odbija, ja neznam gde su ucili osnove fudbala stopiranja lopte i predaju sve moze brze i spretnije.

Dynamic

pre 5 godina

Sve dok naši klubovi ne budu imali zagarantovano mesto u grupnoj fazi biće ovako. Kad bi klub unapred znao gde igra, kakav zagarantovan budžet ima - lakše bi radio prelazni rok i sve. Ovako ti visi mač nad glavom, u zavisnosti od kvalifikacija, možeš da ispadneš odma ili da igraš LŠ. Zato je Zvezda tek zadnjeg dana potpisala Marina, Boaćija i Čaušića na mestu igrača koje je prethodno dovela spremajući se za LE. Nije lako raditi tako, dobro se i bore naše uprave. A konstantno moraš i da prodaješ.

Sledeća sezona je ključna za FK CZ, ako se uđe u grupnu fazu evro kupa (daj Bože LŠ) stvoriće se potreban kontinuitet i dodatna nadogradnja ekipe i igre. U suprotnom, kako zadržati Marka Marina ako se ispadne u avgustu? Dakle potreban je još jedan iskorak svih naših klubova kao ove i prošle godine.

Suba

pre 5 godina

(room 1408, 29. novembar 2018 19:28) 

Ajde na spavanje. Dosadio si Bogu i narodu...
(MM, 29. novembar 2018 19:36)

ajde ti na spavanje ... i utopli se dobro bice minus nocas ... pa ako iko pise objektivne komentare to je ovaj room 1408

sportski pozdrav ...

Herakle

pre 5 godina

Slazem se da je potrebna regionalna liga sto pre. I da se nakon nje igra mini domaca liga najboljih 4 iz domaceg prvensta i 4 iz regionalne za plasaman u regionalnu sledece sezone jednokruzno. Liga treba da ima 4 kluba iz Srbije (Zvezda, Partizan, Cukaricki, Radnicki Nis), 4 iz Rumunije (Cluz, Steaua, Vitorul, Univerzitatea), 5 iz Grcke (Olimpijakos, Panatinaikos, Aek, Paok, Aris), 3 iz Bugarske (Ludogorec, CSKA, Levski, ukupno 16..ovakva liga bi za pocetak trebalo da ima jednog direktnog ucesnika u ligi sampiona, jednog u kvalifikacijama, 1 direktan u ligu evrope i 2 u kvalifikacijama u ligi evrope. Ovo bi bio pun pogodak za sve zemlje, podigao bi sve kvalitet drasticno ako bi liga imala takmicarski znacaj i domaci play off nakon toga gde bi drugi klubovi imali sansu da dodju do ove lige. Isto bi trebalo da urade Holandija i Belgija, pa Poljaska, Ceska, Slovacka i Ukraina, zatim Austrija, svajcarska, madjarska, slovenija i hrvatska. pa Danska , svedska, Finska i Norveska zatim belorusija, litvanija, estonija, letonija itd. Jedino na ovaj nacin ove fudbalske nacije mogu da se oporave i da pariraju ligi petice. Ovo bih zaista voleo da vidim jer ovakav fudbal i jaz ne vodi nigde. Ove bi lige podigle kvalitet, posecenost, zaradu...ali bojim se da velikima ovo ne odgovara jer im trebaju slabi mali da bi oni bili sve veci. Voleo bih da gledma na marakani zvezdu protiv olimpijakosa, paoka, steaue, cluza, ludogoreca, partizana, Arisa...pa gostovanja.

Gazda Dojkan

pre 5 godina

(Xhodeh, 29. novembar 2018 19:35)

I sta ce biti kad sledece godine naletite na neki ozbiljan tim u kvalifikacijama?
Ajde ne pricaj bajke, molim te.
I Partizan i Zvezda su u LS ulazili samo uz mnogo, mnogo srece. I to ukupno 3 puta od kako se LS igra u ovom formatu.
Pises o "mudrim" potezima uprave koja svake sezone dovede po 14-15 novih fudbalera? Ili o "potpisu" trenera koji jedva na ludacku srecu prodje neke Suduve i Spartakuse?
Svake sezone se u LS nadje neki takav tim, potpuni nedorastao takmicenju. Malo ko uspe da ponovi taj uspeh. Na pamet mi pada jedino Rozenborg, o kome se opet vise nista ne cuje.
Da bi bilo koji nas klub redovno ucestvovao u LS, morali bi prvo da imamo pristojnu i regularnu ligu. I prvu i drugu. Ovako, corava koka...

Djuro

pre 5 godina

@ Bas tako!Sve potpisujem!Zamislimo ligu:C.Zvezda,Partizan,Vojvodina,Radnicki Nis,Steaua,Rapid Bukurest,Dinamo Bukurest,Kluz,Levski,Slavija Sofija,Ludogorec,Videoton,Olimpijakos,Panatinaikos,PAOK,AEK.Konkurencija za ove prostore sjajna za svaki klub pojedinacno,navijacki neredi skoro i da ne bi postojali sem eventualno veci oprez u duelima Zvezda-PAOK i Partizan-Olimpijakos.Ako bi ulazili u bilo kakve Regionalne lige,onda samo sa Madjarima,Rumunima,Bugarima i Grcima dolazi u obzir.Mada moze i bez Grka,ne verujem da bi oni hteli,iako iskreno,i njima treba mnogo jaca konkurencija od nekakvog Ksantija,Panetolikosa ili Lamije.Tako da jako lepa ideja.Ne verujem da bi ikad lopovi iz UEFA dozvolili,jedino to(Xhodeh, 29. novembar 2018 20:36)Ne bi ni oni s vama.Ne trebaju oni sparing partnere, nego prave protivnike poput Dinama.
(lol, 29. novembar 2018 20:52)





Pa rekao je covjek i Dinamo.. Bukurešt niko ne odvaja...

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

Mnogi ljudi nikako da shvate da Zvezda prvi put igra LS i takmicenje na najvisem nivou jos od 1992. i da dolazi iz zemlje koja ima nikakvu ligu,polu amatersku I da ne moze sve i odmah.
Ljudi,za sve treba vremena i daj boze da vezemo 5 godina grupe LS ili LE (kao i Partizan),jer sve ovo nista nece znaciti ako budemo igrali grupe na po 7,8,10 godina. Potreban je kontinuitet i onda ce se izroditi neki ozbiljniji rezultat. U odredjenu dozu srece naravno,da ne dobijamo uvek najteze protivnike i najtezu grupu.

Xhodeh

pre 5 godina

Ne bi ni oni s vama.
Ne trebaju oni sparing partnere, nego prave protivnike poput Dinama.
(lol, 29. novembar 2018 20:52)

Nauci da citas najpre. Dinamo Bukurest sam jasno stavio na spisak.Tako da najveci Dinamo na Balkanu nije zaboravljen

Spale

pre 5 godina

Dojkane@ ti misliš da Salzburg nije ozbiljan? Pet utakmica u Ligi Evrope i pet pobeda! Koliko je to teško izvesti, dovoljno je reći da to nije niko uspeo, ili još bolje nek tvoj tim pokuša da veže pet pobeda u našoj raspaloj ligi.

Gazda Dojkan

pre 5 godina

(Buraz, 29. novembar 2018 19:56)

Ma pusti ih. Vole da zive u bajkama. Slusaju ih svakog dana a sad su poceli da pisu svoje.
Takav nam je mentalitet. Nismo sposobni da prihvatimo realnost i zato se cesto sudaramo sa njom. Bolno i stetno.

Марко

pre 5 godina

Svaka cast, ipak para vrti svuda. podsetimo samo da su do pre par godina bili u dugu od 50 miliona, koji su se kao gumicom brisali iz roka u rok, a igraci dolazili kao traci. nije tako lako dovesti 30ak papreno skupih igraca i od toga odabrati njih 15ak.
(el.kiddo, 29. novembar 2018 20:20)

Звезда је прошле године на почетку сезоне имала играчки кадар који је вредео 22 милиона евра, а на крају сезоне ти исти играчи без Боаћија, који је отишао у зимском прелазном року, вредели су 38 милиона евра. То је постигнуто захваљујући победама против Краснодара, Келна, добрим играма против Арсенала и ЦСКА. Звезда је само од продаја Боаћија и Радоњића зарадила 11 милиона евра, а за довођење свих играча у последња три прелазна рока је потрошила 7 милиона евра, и клуб је који је највише зарадио од трансфера у нашој лиги. Пристигао је ту и новац од Лиге Европе од прошле године, а сада ће још више од Лиге шампиона. Што се тиче дуга, сасвим је нормално данас да један клуб има дуг у вредности свог играчког кадра. Тако, на пример, Реал има играчки кадар од милијарду евра и има исти толики дуг. Звезда има тим од 43 милиона евра и исти толики дуг. Немој да се чудиш када на крају сезоне будеш видео да исти овај тим вреди најмање 70 милиона евра. Звезда је победила Ливерпул са 2:0. Звезда је са Наполијем играла 0:0 и изгубила 3:1, а неки губе у квалификацијама за Лигу Европе 1:1 и 3:0 од Бешикташа који је последњи у најслабијој групи лиге Европе.

Falcao

pre 5 godina

U ovako strašnoj grupi pobediti Liverpool i dati gol velikom PSG-u i Napoliju čini me vise nego ponosnim.Znam da je moja Zvezda na pravom putu i da će skupo prodati svoju kožu gde god da igra.Volim te najviše na svetu jedina!

svet

pre 5 godina

Odlican rezon. To vazi i druge nase klubove ko pribito. Ono sto mene nervira je fizicka sprema. Neki imaju motivaciju sto postotnu sa kime god i bilo kde da igraju dok kod drugih, moze se slobodno reci velikoj vecini igraca, kako stvari stoje vec godinama, treba motiv. Brez jake kondicije, đaba tehnika i taktika. Motivacija treba da bude konstantna, neko je dobije sa vremenom preko profesionalizma i iskustva, drugi nikako, a to je pitanje za struku i vođe. Neko ce reci lako je pricati, ali ajde to uradi!? Međutim ko i svaki poso kojim se covek bavi, treba u njemu da bude sto postotan inace nema vajde od uspeha, zato postoje vođe da ti pomognu i daju pravac sto postotan sa jasno merljivim rezultatom. Samo volja nece biti i nije dovoljna.

luka

pre 5 godina

Sedmi utisak - golman Milan Borjan. Najbolji golman u poslednjih desetak godina. Na svakoj utakmici daje 200% sebe i sa pravom je najbolji golman lige sampiona.

lol

pre 5 godina

Bas tako!Sve potpisujem!Zamislimo ligu:C.Zvezda,Partizan,Vojvodina,Radnicki Nis,Steaua,Rapid Bukurest,Dinamo Bukurest,Kluz,Levski,Slavija Sofija,Ludogorec,Videoton,Olimpijakos,Panatinaikos,PAOK,AEK.Konkurencija za ove prostore sjajna za svaki klub pojedinacno,navijacki neredi skoro i da ne bi postojali sem eventualno veci oprez u duelima Zvezda-PAOK i Partizan-Olimpijakos.Ako bi ulazili u bilo kakve Regionalne lige,onda samo sa Madjarima,Rumunima,Bugarima i Grcima dolazi u obzir.Mada moze i bez Grka,ne verujem da bi oni hteli,iako iskreno,i njima treba mnogo jaca konkurencija od nekakvog Ksantija,Panetolikosa ili Lamije.Tako da jako lepa ideja.Ne verujem da bi ikad lopovi iz UEFA dozvolili,jedino to
(Xhodeh, 29. novembar 2018 20:36)

Ne bi ni oni s vama.
Ne trebaju oni sparing partnere, nego prave protivnike poput Dinama.

VVA

pre 5 godina

Borjan - Novi desni bek, Degenek, Milunović, Rodić - Jovančić, Novi vezni igrač - Ben, Marin, Novi krilni napadač - Boćko/Pavkov. ... Ako mislimo da nešto radimo ozbiljnije, za sledeću sezonu nam trebaju 3 pojačanja + Milunović koji je valjda već potpisao. Imali smo ove sezone sreće dosta, sreća se zaslužuje naravno, ali plasman u LŠ/LE mora da se zasniva na kvalitetu.

nnn

pre 5 godina

Pet najbolje ocenjenih igrača Crvene Zvezde u svim dosadašnjim utakmicama Lige šampiona prema statistici sa sajta whoscored.com:

1. Borjan 7, 64
2. Marin 7, 32
3. Pavkov 7, 22
4. Rodić 7,00
5. Savić 6,99

Veci i od najveceg Zvezdasa ikad

pre 5 godina

Zvezda je igrom i zalaganjem zasluzila trece mesto. Ako Napoli postigne prvu pobedu u gostima, a PSG padne u Beogradu eto jos jednog evropskog proleca.
Najludje je sto ako Zvezda dobije PSG a Liverpul ne izgubi, Zvezda ispada sa cak 7 bodova u grupi.

lebovitz

pre 5 godina

Jedan Monaco, koji je prije 3 godine bio polufinalista LŠ, ima 1 bod i već je ispao u objektivno lakšoj grupi nego ovoj Zvezdinoj. Zvezda se nije obrukala, Zvezda je igrala časno. Meni je lično žao što se u prvoj utakmici protiv Napolija igrao bunker, nisam shvatao to tada, kao ni sad. Mislim da se moglo tada mnogo bolje da se igralo hrabro i drsko kao protiv Liverpoola, pogotovo što bi tada i Napoliju bio veći šok jer su došli u Beograd da odigraju rutinski za tri boda. Neka bude nauk za ubuduće, gristi svakoga, a protiv PSGa neka opet bude borba neprestana i bićemo svi zadovoljni.

Xhodeh

pre 5 godina

Што смо ми Срби мазохисти...Они тамо све раде да нас нема а ми би опет са њима у коло.Ако мора нека заједничка лига због подизања квалитета зар неби било боље да организујемо нешто са Румунима,Бугарима и Грцима.И њима је потребна јача конкуренција како би подигли квалитет.Рецимо једна лига са по 4 или 5 представника из сваке земље у почетку и Б лига за попуњавање прве.Чак и Грци посустају у задње вријеме у Европи,вјерујем да би и они пристали ако УЕФА дозволи регионалне лиге.Замислите лигу са тимовима попут Олимпијакоса,Звезде,Лудогореца,Стеауе,ПАО-а,Партизана,ЦСКА Софија,Клужа,ПАОК-а,АЕК-а...Квалитет загарантован а о безбедности у односу на дуеле са екс-Ју тимовима да не причамо.
(Востани Сербие, 29. novembar 2018 20:20)

Bas tako!Sve potpisujem!Zamislimo ligu:C.Zvezda,Partizan,Vojvodina,Radnicki Nis,Steaua,Rapid Bukurest,Dinamo Bukurest,Kluz,Levski,Slavija Sofija,Ludogorec,Videoton,Olimpijakos,Panatinaikos,PAOK,AEK.Konkurencija za ove prostore sjajna za svaki klub pojedinacno,navijacki neredi skoro i da ne bi postojali sem eventualno veci oprez u duelima Zvezda-PAOK i Partizan-Olimpijakos.Ako bi ulazili u bilo kakve Regionalne lige,onda samo sa Madjarima,Rumunima,Bugarima i Grcima dolazi u obzir.Mada moze i bez Grka,ne verujem da bi oni hteli,iako iskreno,i njima treba mnogo jaca konkurencija od nekakvog Ksantija,Panetolikosa ili Lamije.Tako da jako lepa ideja.Ne verujem da bi ikad lopovi iz UEFA dozvolili,jedino to

el.kiddo

pre 5 godina

Svaka cast, ipak para vrti svuda. podsetimo samo da su do pre par godina bili u dugu od 50 miliona, koji su se kao gumicom brisali iz roka u rok, a igraci dolazili kao traci. nije tako lako dovesti 30ak papreno skupih igraca i od toga odabrati njih 15ak.

Востани Сербие

pre 5 godina

Ex YU liga je jedino rešenje za podizanje kvaliteta.
(Petar, 29. novembar 2018 19:35)
Што смо ми Срби мазохисти...Они тамо све раде да нас нема а ми би опет са њима у коло.Ако мора нека заједничка лига због подизања квалитета зар неби било боље да организујемо нешто са Румунима,Бугарима и Грцима.И њима је потребна јача конкуренција како би подигли квалитет.Рецимо једна лига са по 4 или 5 представника из сваке земље у почетку и Б лига за попуњавање прве.Чак и Грци посустају у задње вријеме у Европи,вјерујем да би и они пристали ако УЕФА дозволи регионалне лиге.Замислите лигу са тимовима попут Олимпијакоса,Звезде,Лудогореца,Стеауе,ПАО-а,Партизана,ЦСКА Софија,Клужа,ПАОК-а,АЕК-а...Квалитет загарантован а о безбедности у односу на дуеле са екс-Ју тимовима да не причамо.

Aleksa

pre 5 godina

godinama se gleda kako klubovima iz manje atraktivnih liga (čitaj: tržišta) otežati plasman u grupnu fazu, sve zbog atraktivnosti i veće zarade... čak i u godini kada spominju evropsku superligu sa 16 najbogatijih Zvezda pregazi vicešampiona Evrope... odigrala je hrabro i srcem... želja i volja su nadoknadili sve milione, sve prednosti i svu snagu protivnika, ceo svet je sutradan pisao o tome... tog dana je pobedio fudbal, pa i neka se desi jednom u 100 godina, ipak se desilo... a ko ne vidi značaj ove pobede, taj nije istinski ljubitelj sporta, tog dana celu planetu da su pitali da se opredeli L'pool ili CZV, velika većina bi bila na našoj strani, jer pobeda Zvezde je pobeda fudbala...

Kokorayko

pre 5 godina

Dobra je igra bila,stvarno dosta dobra ali za LŠ,neophodni su kvalitetniji igrači,Stojković i Rodić nemaju taj kapacitet da igraju velike mečeve naročito (Rodič), Degenek i Savić bi mogli da budu zamena, nekom novom le taleku ili nekom sličnom. Iz sredine bi mogao da bude na klupi Jovančić i Krstičić eventualno Ebisilio ostali( Čaušić,Simić Jovičić prekobrojni su) i napad je Zvezdi možda i najbolji tu su Marin,Ben,Pavkov,Boaći kada se oporavi, Srnić može da Bude u rotaciji i Joveljić.
Otprilike trebaju 4 nova iz odbrane i zadnji i centralni vezni i jedan levokrilni napadač i to je to za dobar tim u LŠ.
Treba ukinuti ono glupo pravilo o broju stranih igrača jer na ovim pozicijama nema domaćih kvalitetnih igrača ili ako ih ima koštaju od nekoliko miliona Evra do nekoliko desetina miliona Evra.
Ako hoćete igrače koji su odlični po svom kvalitetu kao što su npr. Kolarov, Kostić, Milivojević i slične morate da kupujete strance zato što naših igrača takvog kvaliteta ili nema ili su preskupi.
Dovoljno je 4-5 naših igrača ili vam treba budžet od 100 miliona Evra ako hoćete naše kvalitne igrače i da igrate ravnopravno u LŠ.

Buraz

pre 5 godina

Poenta je da smo izasli 100% spremni mnogo bi drugaciji bio mec i bile bi vece sanse za bod/bodove...
(Realnost, 29. novembar 2018 19:34)

A da je Liverpul odigrao 100 posto spreman u BGu bilo bi makar 2:4. Fakat jedan od najvecih problema naseg drustva u svim sferama jeste neobjektivnost. Da su svi timovi odigrali protiv CZ sa 100 % kapaciteta, ucinak na 6 meceva bi bio 0-0-6 uz gol diferencijal 3-25 (Partizan, da se razumemo, 0-40).
Prosto, odnos kvaliteta implicira da nasi timovi mogu da sruse velikane ili odole istim jedino ako su ispunjena dva uslova:
1. dobra igra
2. igra rivala na ne vise od 50% ili promasaji dobrih sansi.

Zvezda protiv Napolija u BGu nije presla polovinu cestito uz dobre sanse Italijana. Juce su ih na 80% snage gazili do 3:0 lagano bez po muke. No navijaci govore kako je Zvezda uz najjaci tim mogla i do npr. 3:3 pa cak i pobede dok je u BGu bila odlicna. Najveca tragedija je precenjivati sebe.
Liverpul je pao jer je Zvezda igrala dobro ali najvise zbog toga jer je sam engleski tim podbacio debelo.

Ni Partizan nije remizirao sa Galaktikosima onomad jer je igrao svetski nego su ovi bili neubedljivi. Jasno kao dan.

Lep je ovo komsije ucinak. Radost fakat. Slavlje apsolutno. Ponos do neba. Nema dileme, i ja bih se radovao na vasem mestu.
No ovo precenjivanje sebe ne razumem. Ovo laganje samog sebe da si npr. egal sa Italijanima ali eto, nije igrao najbolji tim.

Stefan

pre 5 godina

Zvezdi su u evropi ove sezone falili Hajduk, Dinamo, Rijeka, Zeljeznicar i ostala jugoslovenska ekipa. Ovako Zvezda odigra mozda nekoliko utakmica u prvenstvu protiv iole jakih timova koji grizu. Da zvezdin tim svaku utakmicu igra protiv timova koji grizu na normalnim stadionima koji imaju iole neki kvalitet druga bi pesma bila u evropskim utakmicama.

Realnost

pre 5 godina

Da je Zvezdi igrala najjaca postava mnogo bi drugaciji mec bio... Jedan od primera zasto je prvi gol,koji je primljen jer nismo imali visokog igraca na prvoj stativi(Pavkov obicno tu stoji)...Sledeci primer je zavrsnica,koja nam nazalost nije bila jaca strana(Simiceva sansa je primer,mada da je krenuo da sutira u drugi ugao sutnuo bi i igraca Napolia).Poenta je da smo izasli 100% spremni mnogo bi drugaciji bio mec i bile bi vece sanse za bod/bodove...

....

pre 5 godina

@xhodex

Ajde da budemo realni...zvezdi nije “stigla” za samo dve godine...nego je u zvezdu ulagan enorman novac za nas peu uslove i kada nije bilo rezultata a Ls je posledica tog ulaganja....kvaka je u tome da niko nema tu privilegiju da se ulaze velike pare svaki prelazni rok i da imas prava na toliko gresaka sa igracima a da ti se to ne obije o glavu ili finansije...

MM

pre 5 godina

Zvezda je dostojno prezentovala srpski fudbal u Evropi!Samo ostrašćeni navijači i nerealni navijači tog kluba mogu drugačije da misle.Sta bi sve dao da je Partizan bio na meatu Zvezde...Pa peske bi iz Loznice išao da gledam protiv Liverpula...Svaka čast tim momcima u Zvezdinom dresu.Voleo bi ove naše momke uskoro da vidim u dresu reprezentacije i da tako srčano igraju za svoju zemlju!!!
(room 1408, 29. novembar 2018 19:28)

Ajde na spavanje. Dosadio si Bogu i narodu...

mm

pre 5 godina

Apsolutno dala daleko više od očekivanog! Svaka čast! Samo još sačuvajte dostojanstvo u sledećoj tekmi, i više nego dovoljno! Bravo i hvala na uživanju, kao nekada! Zvezda!!!

room 1408

pre 5 godina

Zvezda je dostojno prezentovala srpski fudbal u Evropi!Samo ostrašćeni navijači i nerealni navijači tog kluba mogu drugačije da misle.Sta bi sve dao da je Partizan bio na meatu Zvezde...Pa peske bi iz Loznice išao da gledam protiv Liverpula...Svaka čast tim momcima u Zvezdinom dresu.Voleo bi ove naše momke uskoro da vidim u dresu reprezentacije i da tako srčano igraju za svoju zemlju!!!

jako i do samog kraja

pre 5 godina

Šesti utisak - dresovi. Najlepši, najjednostavniji, najelegantniji još od čuvenih širokih Kappa. Odišu onim najlepšim danima, svaka čast italijanima majstorima dizajna i estetike. Predivan osećaj je gledati umetnika poput Marka Marina kako pleše i miluje loptu u crvenom sa kragnicom. Sedmi utisak - kratko i jasno, tu smo i živi smo. Zvezda!

Xhodeh

pre 5 godina

Moramo biti krajnje objektivni.Za samo,podvlacim SAMO dve godine,Crvena zvezda je od kluba kojeg Ludogorec gazi sa 4 komada na Marakani,stigla do tima na Marakani najbolje klubove sveta dobija ili im odoleva.Pritom za taj period ukupno gledano klub je odigrao nekoliko veoma neizvesnih i tvrdih utakmica na samim kremom evropskog fudbala.Nesrecno se izgubilo od Arsenala minimalno na Marakani,tamo se odigrao sjajno uz bod,Napoliju se pruzio sjajan otpor na Marakani i otkinulo dva boda,Keln se pobedio dva puta,s CSKA se odigrala dva skoro egal meca,Salcburgu nije dozvoljena pobeda u dva,i naravno Liverpul se kao slag svih slagova torpedovao u Beogradu,tim koji je par meseci pre igrao finale LS.Mnogo,mnogo toga se uradilo za ove dve godine.Koliko se ukupno nije prakticno poslednjih 20 zajedno u Evropi.I to je sada ogroman korak napred.Da na Marakani padaju najveci ili ne odlaze s tri boda.Traziti ili ocekivati da budemo ravnopravni i u sred Enfilnd,ili u Parizu ili u Napulju,je u ovom trenutku bezobrazno mnogo i iznad svake granice srama.To mozemo ocekivati za koju godinu jos,ako bi klub nastavio sa konstantnim ucesce u grupnima fazama bilo LS bilo LE.Za sve ovo sto je Zvezda uradila za dve godine,moramo se svi iskreni navijaci pokloniti bez pardona.A to je rukopis vrlo mudrih poteza uprave,ali pre svega verovatno najboljeg trenera u domacem fudbalu od raspada Jugoslavije,gospodina Vladana Milojevica.Zato uzivajmo u ovom uspesnom periodu najveceg srpskog kluba

mahir

pre 5 godina

Ovo do sada je bilo izvrsno bez obzira sta se postigne u zadnjem kolu, samo ostaje zal zbog preteske grupe, u nekoj drugoj sa ovakvim pristupom i motivacijom nastavak takmicenja u LE bio bi skoro izvjestan.

Mravojed

pre 5 godina

Zvezda jeste objektivno najslabija ekipa u grupi, ali mora se raditi na psihološkom i psihičkom pristupu utakmici sa svakim igračem. Trener Juventusa Alegri je lepo rekao igračima prošle godine posle poraza od Reala u Torinu:"Ko ne misli da možemo pobediti u Madridu neka ne ulazi u avion". I Juventus je poveo sa 3:0 i uz malo sreće to je bio rezultat koji je Italijane vodio dalje. Posle je Real, mislim iz penala smanjio i prošli su zbog tog gola. E to je formula uspeha i samo zbog toga je Zvezda u Parizu primila 6 komada, jer su se predali pre utakmice i išli su na megdan PSŽ-u da prime što manje golova, a mogli su, ponavljam, zbog toga da prime 10. Verovati u sebe i svoje mogućnosti je velika stvar, ne pobedjuju uvek jači, bogatiji pa i bolji, nekad i slabiji pobedi, a Zvezda ima pitencijal bar za 1-3 utakmice. Poštovanje.

Oslo

pre 5 godina

Taj Liverpul koji igra stalno sa jakim protivnicima ima isti ucinak kao Zvezda u gostima ( citaj 0 bodova ).....S' obzirom da nismo igrali vise od 25 godina ovo je vise nego dobro....U ovakvoj grupi da se ti zadnje kolo boris za prolece u Evropi je malo ko ocekivao....Bravo Zvezdo

Xhodeh

pre 5 godina

Moramo biti krajnje objektivni.Za samo,podvlacim SAMO dve godine,Crvena zvezda je od kluba kojeg Ludogorec gazi sa 4 komada na Marakani,stigla do tima na Marakani najbolje klubove sveta dobija ili im odoleva.Pritom za taj period ukupno gledano klub je odigrao nekoliko veoma neizvesnih i tvrdih utakmica na samim kremom evropskog fudbala.Nesrecno se izgubilo od Arsenala minimalno na Marakani,tamo se odigrao sjajno uz bod,Napoliju se pruzio sjajan otpor na Marakani i otkinulo dva boda,Keln se pobedio dva puta,s CSKA se odigrala dva skoro egal meca,Salcburgu nije dozvoljena pobeda u dva,i naravno Liverpul se kao slag svih slagova torpedovao u Beogradu,tim koji je par meseci pre igrao finale LS.Mnogo,mnogo toga se uradilo za ove dve godine.Koliko se ukupno nije prakticno poslednjih 20 zajedno u Evropi.I to je sada ogroman korak napred.Da na Marakani padaju najveci ili ne odlaze s tri boda.Traziti ili ocekivati da budemo ravnopravni i u sred Enfilnd,ili u Parizu ili u Napulju,je u ovom trenutku bezobrazno mnogo i iznad svake granice srama.To mozemo ocekivati za koju godinu jos,ako bi klub nastavio sa konstantnim ucesce u grupnima fazama bilo LS bilo LE.Za sve ovo sto je Zvezda uradila za dve godine,moramo se svi iskreni navijaci pokloniti bez pardona.A to je rukopis vrlo mudrih poteza uprave,ali pre svega verovatno najboljeg trenera u domacem fudbalu od raspada Jugoslavije,gospodina Vladana Milojevica.Zato uzivajmo u ovom uspesnom periodu najveceg srpskog kluba

room 1408

pre 5 godina

Zvezda je dostojno prezentovala srpski fudbal u Evropi!Samo ostrašćeni navijači i nerealni navijači tog kluba mogu drugačije da misle.Sta bi sve dao da je Partizan bio na meatu Zvezde...Pa peske bi iz Loznice išao da gledam protiv Liverpula...Svaka čast tim momcima u Zvezdinom dresu.Voleo bi ove naše momke uskoro da vidim u dresu reprezentacije i da tako srčano igraju za svoju zemlju!!!

jako i do samog kraja

pre 5 godina

Šesti utisak - dresovi. Najlepši, najjednostavniji, najelegantniji još od čuvenih širokih Kappa. Odišu onim najlepšim danima, svaka čast italijanima majstorima dizajna i estetike. Predivan osećaj je gledati umetnika poput Marka Marina kako pleše i miluje loptu u crvenom sa kragnicom. Sedmi utisak - kratko i jasno, tu smo i živi smo. Zvezda!

Oslo

pre 5 godina

Taj Liverpul koji igra stalno sa jakim protivnicima ima isti ucinak kao Zvezda u gostima ( citaj 0 bodova ).....S' obzirom da nismo igrali vise od 25 godina ovo je vise nego dobro....U ovakvoj grupi da se ti zadnje kolo boris za prolece u Evropi je malo ko ocekivao....Bravo Zvezdo

luka

pre 5 godina

Sedmi utisak - golman Milan Borjan. Najbolji golman u poslednjih desetak godina. Na svakoj utakmici daje 200% sebe i sa pravom je najbolji golman lige sampiona.

mm

pre 5 godina

Apsolutno dala daleko više od očekivanog! Svaka čast! Samo još sačuvajte dostojanstvo u sledećoj tekmi, i više nego dovoljno! Bravo i hvala na uživanju, kao nekada! Zvezda!!!

Stefan

pre 5 godina

Zvezdi su u evropi ove sezone falili Hajduk, Dinamo, Rijeka, Zeljeznicar i ostala jugoslovenska ekipa. Ovako Zvezda odigra mozda nekoliko utakmica u prvenstvu protiv iole jakih timova koji grizu. Da zvezdin tim svaku utakmicu igra protiv timova koji grizu na normalnim stadionima koji imaju iole neki kvalitet druga bi pesma bila u evropskim utakmicama.

Mravojed

pre 5 godina

Zvezda jeste objektivno najslabija ekipa u grupi, ali mora se raditi na psihološkom i psihičkom pristupu utakmici sa svakim igračem. Trener Juventusa Alegri je lepo rekao igračima prošle godine posle poraza od Reala u Torinu:"Ko ne misli da možemo pobediti u Madridu neka ne ulazi u avion". I Juventus je poveo sa 3:0 i uz malo sreće to je bio rezultat koji je Italijane vodio dalje. Posle je Real, mislim iz penala smanjio i prošli su zbog tog gola. E to je formula uspeha i samo zbog toga je Zvezda u Parizu primila 6 komada, jer su se predali pre utakmice i išli su na megdan PSŽ-u da prime što manje golova, a mogli su, ponavljam, zbog toga da prime 10. Verovati u sebe i svoje mogućnosti je velika stvar, ne pobedjuju uvek jači, bogatiji pa i bolji, nekad i slabiji pobedi, a Zvezda ima pitencijal bar za 1-3 utakmice. Poštovanje.

Востани Сербие

pre 5 godina

Ex YU liga je jedino rešenje za podizanje kvaliteta.
(Petar, 29. novembar 2018 19:35)
Што смо ми Срби мазохисти...Они тамо све раде да нас нема а ми би опет са њима у коло.Ако мора нека заједничка лига због подизања квалитета зар неби било боље да организујемо нешто са Румунима,Бугарима и Грцима.И њима је потребна јача конкуренција како би подигли квалитет.Рецимо једна лига са по 4 или 5 представника из сваке земље у почетку и Б лига за попуњавање прве.Чак и Грци посустају у задње вријеме у Европи,вјерујем да би и они пристали ако УЕФА дозволи регионалне лиге.Замислите лигу са тимовима попут Олимпијакоса,Звезде,Лудогореца,Стеауе,ПАО-а,Партизана,ЦСКА Софија,Клужа,ПАОК-а,АЕК-а...Квалитет загарантован а о безбедности у односу на дуеле са екс-Ју тимовима да не причамо.

Falcao

pre 5 godina

U ovako strašnoj grupi pobediti Liverpool i dati gol velikom PSG-u i Napoliju čini me vise nego ponosnim.Znam da je moja Zvezda na pravom putu i da će skupo prodati svoju kožu gde god da igra.Volim te najviše na svetu jedina!

Buraz

pre 5 godina

Poenta je da smo izasli 100% spremni mnogo bi drugaciji bio mec i bile bi vece sanse za bod/bodove...
(Realnost, 29. novembar 2018 19:34)

A da je Liverpul odigrao 100 posto spreman u BGu bilo bi makar 2:4. Fakat jedan od najvecih problema naseg drustva u svim sferama jeste neobjektivnost. Da su svi timovi odigrali protiv CZ sa 100 % kapaciteta, ucinak na 6 meceva bi bio 0-0-6 uz gol diferencijal 3-25 (Partizan, da se razumemo, 0-40).
Prosto, odnos kvaliteta implicira da nasi timovi mogu da sruse velikane ili odole istim jedino ako su ispunjena dva uslova:
1. dobra igra
2. igra rivala na ne vise od 50% ili promasaji dobrih sansi.

Zvezda protiv Napolija u BGu nije presla polovinu cestito uz dobre sanse Italijana. Juce su ih na 80% snage gazili do 3:0 lagano bez po muke. No navijaci govore kako je Zvezda uz najjaci tim mogla i do npr. 3:3 pa cak i pobede dok je u BGu bila odlicna. Najveca tragedija je precenjivati sebe.
Liverpul je pao jer je Zvezda igrala dobro ali najvise zbog toga jer je sam engleski tim podbacio debelo.

Ni Partizan nije remizirao sa Galaktikosima onomad jer je igrao svetski nego su ovi bili neubedljivi. Jasno kao dan.

Lep je ovo komsije ucinak. Radost fakat. Slavlje apsolutno. Ponos do neba. Nema dileme, i ja bih se radovao na vasem mestu.
No ovo precenjivanje sebe ne razumem. Ovo laganje samog sebe da si npr. egal sa Italijanima ali eto, nije igrao najbolji tim.

Марко

pre 5 godina

Svaka cast, ipak para vrti svuda. podsetimo samo da su do pre par godina bili u dugu od 50 miliona, koji su se kao gumicom brisali iz roka u rok, a igraci dolazili kao traci. nije tako lako dovesti 30ak papreno skupih igraca i od toga odabrati njih 15ak.
(el.kiddo, 29. novembar 2018 20:20)

Звезда је прошле године на почетку сезоне имала играчки кадар који је вредео 22 милиона евра, а на крају сезоне ти исти играчи без Боаћија, који је отишао у зимском прелазном року, вредели су 38 милиона евра. То је постигнуто захваљујући победама против Краснодара, Келна, добрим играма против Арсенала и ЦСКА. Звезда је само од продаја Боаћија и Радоњића зарадила 11 милиона евра, а за довођење свих играча у последња три прелазна рока је потрошила 7 милиона евра, и клуб је који је највише зарадио од трансфера у нашој лиги. Пристигао је ту и новац од Лиге Европе од прошле године, а сада ће још више од Лиге шампиона. Што се тиче дуга, сасвим је нормално данас да један клуб има дуг у вредности свог играчког кадра. Тако, на пример, Реал има играчки кадар од милијарду евра и има исти толики дуг. Звезда има тим од 43 милиона евра и исти толики дуг. Немој да се чудиш када на крају сезоне будеш видео да исти овај тим вреди најмање 70 милиона евра. Звезда је победила Ливерпул са 2:0. Звезда је са Наполијем играла 0:0 и изгубила 3:1, а неки губе у квалификацијама за Лигу Европе 1:1 и 3:0 од Бешикташа који је последњи у најслабијој групи лиге Европе.

mahir

pre 5 godina

Ovo do sada je bilo izvrsno bez obzira sta se postigne u zadnjem kolu, samo ostaje zal zbog preteske grupe, u nekoj drugoj sa ovakvim pristupom i motivacijom nastavak takmicenja u LE bio bi skoro izvjestan.

lebovitz

pre 5 godina

Jedan Monaco, koji je prije 3 godine bio polufinalista LŠ, ima 1 bod i već je ispao u objektivno lakšoj grupi nego ovoj Zvezdinoj. Zvezda se nije obrukala, Zvezda je igrala časno. Meni je lično žao što se u prvoj utakmici protiv Napolija igrao bunker, nisam shvatao to tada, kao ni sad. Mislim da se moglo tada mnogo bolje da se igralo hrabro i drsko kao protiv Liverpoola, pogotovo što bi tada i Napoliju bio veći šok jer su došli u Beograd da odigraju rutinski za tri boda. Neka bude nauk za ubuduće, gristi svakoga, a protiv PSGa neka opet bude borba neprestana i bićemo svi zadovoljni.

Dynamic

pre 5 godina

Sve dok naši klubovi ne budu imali zagarantovano mesto u grupnoj fazi biće ovako. Kad bi klub unapred znao gde igra, kakav zagarantovan budžet ima - lakše bi radio prelazni rok i sve. Ovako ti visi mač nad glavom, u zavisnosti od kvalifikacija, možeš da ispadneš odma ili da igraš LŠ. Zato je Zvezda tek zadnjeg dana potpisala Marina, Boaćija i Čaušića na mestu igrača koje je prethodno dovela spremajući se za LE. Nije lako raditi tako, dobro se i bore naše uprave. A konstantno moraš i da prodaješ.

Sledeća sezona je ključna za FK CZ, ako se uđe u grupnu fazu evro kupa (daj Bože LŠ) stvoriće se potreban kontinuitet i dodatna nadogradnja ekipe i igre. U suprotnom, kako zadržati Marka Marina ako se ispadne u avgustu? Dakle potreban je još jedan iskorak svih naših klubova kao ove i prošle godine.

Spale

pre 5 godina

Dojkane@ ti misliš da Salzburg nije ozbiljan? Pet utakmica u Ligi Evrope i pet pobeda! Koliko je to teško izvesti, dovoljno je reći da to nije niko uspeo, ili još bolje nek tvoj tim pokuša da veže pet pobeda u našoj raspaloj ligi.

Veci i od najveceg Zvezdasa ikad

pre 5 godina

Zvezda je igrom i zalaganjem zasluzila trece mesto. Ako Napoli postigne prvu pobedu u gostima, a PSG padne u Beogradu eto jos jednog evropskog proleca.
Najludje je sto ako Zvezda dobije PSG a Liverpul ne izgubi, Zvezda ispada sa cak 7 bodova u grupi.

Aleksa

pre 5 godina

godinama se gleda kako klubovima iz manje atraktivnih liga (čitaj: tržišta) otežati plasman u grupnu fazu, sve zbog atraktivnosti i veće zarade... čak i u godini kada spominju evropsku superligu sa 16 najbogatijih Zvezda pregazi vicešampiona Evrope... odigrala je hrabro i srcem... želja i volja su nadoknadili sve milione, sve prednosti i svu snagu protivnika, ceo svet je sutradan pisao o tome... tog dana je pobedio fudbal, pa i neka se desi jednom u 100 godina, ipak se desilo... a ko ne vidi značaj ove pobede, taj nije istinski ljubitelj sporta, tog dana celu planetu da su pitali da se opredeli L'pool ili CZV, velika većina bi bila na našoj strani, jer pobeda Zvezde je pobeda fudbala...

Herakle

pre 5 godina

Slazem se da je potrebna regionalna liga sto pre. I da se nakon nje igra mini domaca liga najboljih 4 iz domaceg prvensta i 4 iz regionalne za plasaman u regionalnu sledece sezone jednokruzno. Liga treba da ima 4 kluba iz Srbije (Zvezda, Partizan, Cukaricki, Radnicki Nis), 4 iz Rumunije (Cluz, Steaua, Vitorul, Univerzitatea), 5 iz Grcke (Olimpijakos, Panatinaikos, Aek, Paok, Aris), 3 iz Bugarske (Ludogorec, CSKA, Levski, ukupno 16..ovakva liga bi za pocetak trebalo da ima jednog direktnog ucesnika u ligi sampiona, jednog u kvalifikacijama, 1 direktan u ligu evrope i 2 u kvalifikacijama u ligi evrope. Ovo bi bio pun pogodak za sve zemlje, podigao bi sve kvalitet drasticno ako bi liga imala takmicarski znacaj i domaci play off nakon toga gde bi drugi klubovi imali sansu da dodju do ove lige. Isto bi trebalo da urade Holandija i Belgija, pa Poljaska, Ceska, Slovacka i Ukraina, zatim Austrija, svajcarska, madjarska, slovenija i hrvatska. pa Danska , svedska, Finska i Norveska zatim belorusija, litvanija, estonija, letonija itd. Jedino na ovaj nacin ove fudbalske nacije mogu da se oporave i da pariraju ligi petice. Ovo bih zaista voleo da vidim jer ovakav fudbal i jaz ne vodi nigde. Ove bi lige podigle kvalitet, posecenost, zaradu...ali bojim se da velikima ovo ne odgovara jer im trebaju slabi mali da bi oni bili sve veci. Voleo bih da gledma na marakani zvezdu protiv olimpijakosa, paoka, steaue, cluza, ludogoreca, partizana, Arisa...pa gostovanja.

Realnost

pre 5 godina

Da je Zvezdi igrala najjaca postava mnogo bi drugaciji mec bio... Jedan od primera zasto je prvi gol,koji je primljen jer nismo imali visokog igraca na prvoj stativi(Pavkov obicno tu stoji)...Sledeci primer je zavrsnica,koja nam nazalost nije bila jaca strana(Simiceva sansa je primer,mada da je krenuo da sutira u drugi ugao sutnuo bi i igraca Napolia).Poenta je da smo izasli 100% spremni mnogo bi drugaciji bio mec i bile bi vece sanse za bod/bodove...

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

Mnogi ljudi nikako da shvate da Zvezda prvi put igra LS i takmicenje na najvisem nivou jos od 1992. i da dolazi iz zemlje koja ima nikakvu ligu,polu amatersku I da ne moze sve i odmah.
Ljudi,za sve treba vremena i daj boze da vezemo 5 godina grupe LS ili LE (kao i Partizan),jer sve ovo nista nece znaciti ako budemo igrali grupe na po 7,8,10 godina. Potreban je kontinuitet i onda ce se izroditi neki ozbiljniji rezultat. U odredjenu dozu srece naravno,da ne dobijamo uvek najteze protivnike i najtezu grupu.

Djuro

pre 5 godina

@ Bas tako!Sve potpisujem!Zamislimo ligu:C.Zvezda,Partizan,Vojvodina,Radnicki Nis,Steaua,Rapid Bukurest,Dinamo Bukurest,Kluz,Levski,Slavija Sofija,Ludogorec,Videoton,Olimpijakos,Panatinaikos,PAOK,AEK.Konkurencija za ove prostore sjajna za svaki klub pojedinacno,navijacki neredi skoro i da ne bi postojali sem eventualno veci oprez u duelima Zvezda-PAOK i Partizan-Olimpijakos.Ako bi ulazili u bilo kakve Regionalne lige,onda samo sa Madjarima,Rumunima,Bugarima i Grcima dolazi u obzir.Mada moze i bez Grka,ne verujem da bi oni hteli,iako iskreno,i njima treba mnogo jaca konkurencija od nekakvog Ksantija,Panetolikosa ili Lamije.Tako da jako lepa ideja.Ne verujem da bi ikad lopovi iz UEFA dozvolili,jedino to(Xhodeh, 29. novembar 2018 20:36)Ne bi ni oni s vama.Ne trebaju oni sparing partnere, nego prave protivnike poput Dinama.
(lol, 29. novembar 2018 20:52)





Pa rekao je covjek i Dinamo.. Bukurešt niko ne odvaja...

Xhodeh

pre 5 godina

Што смо ми Срби мазохисти...Они тамо све раде да нас нема а ми би опет са њима у коло.Ако мора нека заједничка лига због подизања квалитета зар неби било боље да организујемо нешто са Румунима,Бугарима и Грцима.И њима је потребна јача конкуренција како би подигли квалитет.Рецимо једна лига са по 4 или 5 представника из сваке земље у почетку и Б лига за попуњавање прве.Чак и Грци посустају у задње вријеме у Европи,вјерујем да би и они пристали ако УЕФА дозволи регионалне лиге.Замислите лигу са тимовима попут Олимпијакоса,Звезде,Лудогореца,Стеауе,ПАО-а,Партизана,ЦСКА Софија,Клужа,ПАОК-а,АЕК-а...Квалитет загарантован а о безбедности у односу на дуеле са екс-Ју тимовима да не причамо.
(Востани Сербие, 29. novembar 2018 20:20)

Bas tako!Sve potpisujem!Zamislimo ligu:C.Zvezda,Partizan,Vojvodina,Radnicki Nis,Steaua,Rapid Bukurest,Dinamo Bukurest,Kluz,Levski,Slavija Sofija,Ludogorec,Videoton,Olimpijakos,Panatinaikos,PAOK,AEK.Konkurencija za ove prostore sjajna za svaki klub pojedinacno,navijacki neredi skoro i da ne bi postojali sem eventualno veci oprez u duelima Zvezda-PAOK i Partizan-Olimpijakos.Ako bi ulazili u bilo kakve Regionalne lige,onda samo sa Madjarima,Rumunima,Bugarima i Grcima dolazi u obzir.Mada moze i bez Grka,ne verujem da bi oni hteli,iako iskreno,i njima treba mnogo jaca konkurencija od nekakvog Ksantija,Panetolikosa ili Lamije.Tako da jako lepa ideja.Ne verujem da bi ikad lopovi iz UEFA dozvolili,jedino to

Xhodeh

pre 5 godina

Ne bi ni oni s vama.
Ne trebaju oni sparing partnere, nego prave protivnike poput Dinama.
(lol, 29. novembar 2018 20:52)

Nauci da citas najpre. Dinamo Bukurest sam jasno stavio na spisak.Tako da najveci Dinamo na Balkanu nije zaboravljen

nnn

pre 5 godina

Pet najbolje ocenjenih igrača Crvene Zvezde u svim dosadašnjim utakmicama Lige šampiona prema statistici sa sajta whoscored.com:

1. Borjan 7, 64
2. Marin 7, 32
3. Pavkov 7, 22
4. Rodić 7,00
5. Savić 6,99

kratko i jasno

pre 5 godina

Srbiji treba privatizacija u sportu ali da se uradi kako treba. Sređena infrastruktura. Superliga s 10 ili najviše 12 klubova. Prva liga isto. Zakon protiv huligana poput onog u Engleskoj koji će funkcionisati i sprovoditi se. Zašto Srbija to već nema, zaključite sami.

....

pre 5 godina

@xhodex

Ajde da budemo realni...zvezdi nije “stigla” za samo dve godine...nego je u zvezdu ulagan enorman novac za nas peu uslove i kada nije bilo rezultata a Ls je posledica tog ulaganja....kvaka je u tome da niko nema tu privilegiju da se ulaze velike pare svaki prelazni rok i da imas prava na toliko gresaka sa igracima a da ti se to ne obije o glavu ili finansije...

Gazda Dojkan

pre 5 godina

(Xhodeh, 29. novembar 2018 19:35)

I sta ce biti kad sledece godine naletite na neki ozbiljan tim u kvalifikacijama?
Ajde ne pricaj bajke, molim te.
I Partizan i Zvezda su u LS ulazili samo uz mnogo, mnogo srece. I to ukupno 3 puta od kako se LS igra u ovom formatu.
Pises o "mudrim" potezima uprave koja svake sezone dovede po 14-15 novih fudbalera? Ili o "potpisu" trenera koji jedva na ludacku srecu prodje neke Suduve i Spartakuse?
Svake sezone se u LS nadje neki takav tim, potpuni nedorastao takmicenju. Malo ko uspe da ponovi taj uspeh. Na pamet mi pada jedino Rozenborg, o kome se opet vise nista ne cuje.
Da bi bilo koji nas klub redovno ucestvovao u LS, morali bi prvo da imamo pristojnu i regularnu ligu. I prvu i drugu. Ovako, corava koka...

MM

pre 5 godina

Zvezda je dostojno prezentovala srpski fudbal u Evropi!Samo ostrašćeni navijači i nerealni navijači tog kluba mogu drugačije da misle.Sta bi sve dao da je Partizan bio na meatu Zvezde...Pa peske bi iz Loznice išao da gledam protiv Liverpula...Svaka čast tim momcima u Zvezdinom dresu.Voleo bi ove naše momke uskoro da vidim u dresu reprezentacije i da tako srčano igraju za svoju zemlju!!!
(room 1408, 29. novembar 2018 19:28)

Ajde na spavanje. Dosadio si Bogu i narodu...

Stiven k.

pre 5 godina

Posebno je zabrinjavajuće dešavanje sa Boaćijem. Doveden je i dosta plaćen upravo zbog Lige prvaka. A odigrao je dve utakmice od pet, nažalost slabo.
Posle toga povreda i od njega nije bilo baš nikakve koristi. Čak nije jasno kako i kad se povredio. Razumem da se dešava povreda, ali da skoro mesec dana ne mogu da doktori izleče povredu mladom i snažnom sportisti, nije mi baš logično. Neko je tu zakazao, zar ne? Očito je da je loša priprema u pitanju. Ko je za to odgovoran?

neutralni felsh

pre 5 godina

lopta se igracima odbija, ja neznam gde su ucili osnove fudbala stopiranja lopte i predaju sve moze brze i spretnije.
(slaviša šmigič, 29. novembar 2018 22:34)


trema, majstore. to je normalno za nase uslove. na zalost.

el.kiddo

pre 5 godina

Svaka cast, ipak para vrti svuda. podsetimo samo da su do pre par godina bili u dugu od 50 miliona, koji su se kao gumicom brisali iz roka u rok, a igraci dolazili kao traci. nije tako lako dovesti 30ak papreno skupih igraca i od toga odabrati njih 15ak.

мики

pre 5 godina

ако може Шахтјор да буде врхунски, може и Звезда. немој бре да кукумавчиш.

VVA

pre 5 godina

Borjan - Novi desni bek, Degenek, Milunović, Rodić - Jovančić, Novi vezni igrač - Ben, Marin, Novi krilni napadač - Boćko/Pavkov. ... Ako mislimo da nešto radimo ozbiljnije, za sledeću sezonu nam trebaju 3 pojačanja + Milunović koji je valjda već potpisao. Imali smo ove sezone sreće dosta, sreća se zaslužuje naravno, ali plasman u LŠ/LE mora da se zasniva na kvalitetu.

svet

pre 5 godina

Odlican rezon. To vazi i druge nase klubove ko pribito. Ono sto mene nervira je fizicka sprema. Neki imaju motivaciju sto postotnu sa kime god i bilo kde da igraju dok kod drugih, moze se slobodno reci velikoj vecini igraca, kako stvari stoje vec godinama, treba motiv. Brez jake kondicije, đaba tehnika i taktika. Motivacija treba da bude konstantna, neko je dobije sa vremenom preko profesionalizma i iskustva, drugi nikako, a to je pitanje za struku i vođe. Neko ce reci lako je pricati, ali ajde to uradi!? Međutim ko i svaki poso kojim se covek bavi, treba u njemu da bude sto postotan inace nema vajde od uspeha, zato postoje vođe da ti pomognu i daju pravac sto postotan sa jasno merljivim rezultatom. Samo volja nece biti i nije dovoljna.

Gazda Dojkan

pre 5 godina

(Buraz, 29. novembar 2018 19:56)

Ma pusti ih. Vole da zive u bajkama. Slusaju ih svakog dana a sad su poceli da pisu svoje.
Takav nam je mentalitet. Nismo sposobni da prihvatimo realnost i zato se cesto sudaramo sa njom. Bolno i stetno.

slaviša šmigič

pre 5 godina

istina ali to moze,da se nadomesti pravilnim istrcavanjem zadnjeg igraca utakmice u beogradu kad ide lopta prema nasem golu i igraci je izbacuju napamet niko sem marina neprima loptu vec se uspanice i lopta se konstantno vraca golmanu zbog neznanja da se primiri i preda loptu konstantno izbacuju napamet.ili vracaju golmanu nazalost 1.utakmicu nismo koristili pavkova koji dobiva duele snagom,slično mitroviču.problem su prespori i nejaki igraci zadnji igrac,desni bek i srnic nemogu igrati evropske utakmice.prvi nezna,da se postavlja,srnič spor i nejak gubi svaki duel.te 3.pozicije treba traziti.simic i marko marin uz joveljica nisu igrači za nase livade.dobri jos krsticicic,jovič.mali joveljič je suvo zlato ostale pozicije treba traziti.treba nam spretan igrac na stoperskoj poziciji i brzi bekovi.isto se vidi,da imamo probleme tokom markiranja gde je pobego igrac to se drzi i rukama ako je potrebno napravljen blok i 2.igraca sama na zadnjoj stativi to se uci jos u pionirima.nejaki i spori poput srnica koji moze igrati samo u srbskoj ligi.lopta se igracima odbija, ja neznam gde su ucili osnove fudbala stopiranja lopte i predaju sve moze brze i spretnije.

Kokorayko

pre 5 godina

Dobra je igra bila,stvarno dosta dobra ali za LŠ,neophodni su kvalitetniji igrači,Stojković i Rodić nemaju taj kapacitet da igraju velike mečeve naročito (Rodič), Degenek i Savić bi mogli da budu zamena, nekom novom le taleku ili nekom sličnom. Iz sredine bi mogao da bude na klupi Jovančić i Krstičić eventualno Ebisilio ostali( Čaušić,Simić Jovičić prekobrojni su) i napad je Zvezdi možda i najbolji tu su Marin,Ben,Pavkov,Boaći kada se oporavi, Srnić može da Bude u rotaciji i Joveljić.
Otprilike trebaju 4 nova iz odbrane i zadnji i centralni vezni i jedan levokrilni napadač i to je to za dobar tim u LŠ.
Treba ukinuti ono glupo pravilo o broju stranih igrača jer na ovim pozicijama nema domaćih kvalitetnih igrača ili ako ih ima koštaju od nekoliko miliona Evra do nekoliko desetina miliona Evra.
Ako hoćete igrače koji su odlični po svom kvalitetu kao što su npr. Kolarov, Kostić, Milivojević i slične morate da kupujete strance zato što naših igrača takvog kvaliteta ili nema ili su preskupi.
Dovoljno je 4-5 naših igrača ili vam treba budžet od 100 miliona Evra ako hoćete naše kvalitne igrače i da igrate ravnopravno u LŠ.

cvele

pre 5 godina

Ja i dalje tvrdim, da bi reprezentacija sastavljena od fudbalera iz domace lige bila bolja od ove aktuelne. Eto Jovancic je vrhunski fudbaler, ali nece imati mesto u reprezentaciji zbog nekih poznatijih imena.

lol

pre 5 godina

Bas tako!Sve potpisujem!Zamislimo ligu:C.Zvezda,Partizan,Vojvodina,Radnicki Nis,Steaua,Rapid Bukurest,Dinamo Bukurest,Kluz,Levski,Slavija Sofija,Ludogorec,Videoton,Olimpijakos,Panatinaikos,PAOK,AEK.Konkurencija za ove prostore sjajna za svaki klub pojedinacno,navijacki neredi skoro i da ne bi postojali sem eventualno veci oprez u duelima Zvezda-PAOK i Partizan-Olimpijakos.Ako bi ulazili u bilo kakve Regionalne lige,onda samo sa Madjarima,Rumunima,Bugarima i Grcima dolazi u obzir.Mada moze i bez Grka,ne verujem da bi oni hteli,iako iskreno,i njima treba mnogo jaca konkurencija od nekakvog Ksantija,Panetolikosa ili Lamije.Tako da jako lepa ideja.Ne verujem da bi ikad lopovi iz UEFA dozvolili,jedino to
(Xhodeh, 29. novembar 2018 20:36)

Ne bi ni oni s vama.
Ne trebaju oni sparing partnere, nego prave protivnike poput Dinama.

Džoni

pre 5 godina

Brzina oslobađanja lopte prvom do sebe je naš najveći problem. Oni u momentu razmene nekoliko pasova uz pravi izbor i iznesu loptu dok mi carinimo istu a i kad dajemo pas veoma često ide pogrešnom čoveku koji je već pokriven i koji više nema opcija šta će sa njom nego da dribla i po pravilu izgubi.

Suba

pre 5 godina

(room 1408, 29. novembar 2018 19:28) 

Ajde na spavanje. Dosadio si Bogu i narodu...
(MM, 29. novembar 2018 19:36)

ajde ti na spavanje ... i utopli se dobro bice minus nocas ... pa ako iko pise objektivne komentare to je ovaj room 1408

sportski pozdrav ...

Bora

pre 5 godina

Odličan komentar pogodio je u srž problema ali se ne bih složio sa autorom u jednoj stvari. Priprema i fizička sprema igrača nemaju ama baš nikakve veze sa jakim utakmicama. Fizička sprema se stiče individualnim treningom. Ako u tekstu pomenuti Ben nije spreman velika krivica je na njegovoj strani. Postoje i individualni treninzi a ne da snagu stiče kroz jake utakmice pošto to nije moguće čak i za one koji ih igraju.
Kao primer uzmite Šahtjor. Liga im je na nivou Prve beogradske lige ali trče i baš trče.
Znači samo ozbiljniji individualni rad i sledeća utakmica u LŠ ugostima 0:1.
Živela Zvezda

боле

pre 5 godina

Mravojed

Браво брале.
Управо то је суштина свега која се односи и на нашу репрезентацију.

MM

pre 5 godina

Zvezda je dostojno prezentovala srpski fudbal u Evropi!Samo ostrašćeni navijači i nerealni navijači tog kluba mogu drugačije da misle.Sta bi sve dao da je Partizan bio na meatu Zvezde...Pa peske bi iz Loznice išao da gledam protiv Liverpula...Svaka čast tim momcima u Zvezdinom dresu.Voleo bi ove naše momke uskoro da vidim u dresu reprezentacije i da tako srčano igraju za svoju zemlju!!!
(room 1408, 29. novembar 2018 19:28)

Ajde na spavanje. Dosadio si Bogu i narodu...

....

pre 5 godina

@xhodex

Ajde da budemo realni...zvezdi nije “stigla” za samo dve godine...nego je u zvezdu ulagan enorman novac za nas peu uslove i kada nije bilo rezultata a Ls je posledica tog ulaganja....kvaka je u tome da niko nema tu privilegiju da se ulaze velike pare svaki prelazni rok i da imas prava na toliko gresaka sa igracima a da ti se to ne obije o glavu ili finansije...

Buraz

pre 5 godina

Poenta je da smo izasli 100% spremni mnogo bi drugaciji bio mec i bile bi vece sanse za bod/bodove...
(Realnost, 29. novembar 2018 19:34)

A da je Liverpul odigrao 100 posto spreman u BGu bilo bi makar 2:4. Fakat jedan od najvecih problema naseg drustva u svim sferama jeste neobjektivnost. Da su svi timovi odigrali protiv CZ sa 100 % kapaciteta, ucinak na 6 meceva bi bio 0-0-6 uz gol diferencijal 3-25 (Partizan, da se razumemo, 0-40).
Prosto, odnos kvaliteta implicira da nasi timovi mogu da sruse velikane ili odole istim jedino ako su ispunjena dva uslova:
1. dobra igra
2. igra rivala na ne vise od 50% ili promasaji dobrih sansi.

Zvezda protiv Napolija u BGu nije presla polovinu cestito uz dobre sanse Italijana. Juce su ih na 80% snage gazili do 3:0 lagano bez po muke. No navijaci govore kako je Zvezda uz najjaci tim mogla i do npr. 3:3 pa cak i pobede dok je u BGu bila odlicna. Najveca tragedija je precenjivati sebe.
Liverpul je pao jer je Zvezda igrala dobro ali najvise zbog toga jer je sam engleski tim podbacio debelo.

Ni Partizan nije remizirao sa Galaktikosima onomad jer je igrao svetski nego su ovi bili neubedljivi. Jasno kao dan.

Lep je ovo komsije ucinak. Radost fakat. Slavlje apsolutno. Ponos do neba. Nema dileme, i ja bih se radovao na vasem mestu.
No ovo precenjivanje sebe ne razumem. Ovo laganje samog sebe da si npr. egal sa Italijanima ali eto, nije igrao najbolji tim.

el.kiddo

pre 5 godina

Svaka cast, ipak para vrti svuda. podsetimo samo da su do pre par godina bili u dugu od 50 miliona, koji su se kao gumicom brisali iz roka u rok, a igraci dolazili kao traci. nije tako lako dovesti 30ak papreno skupih igraca i od toga odabrati njih 15ak.

lol

pre 5 godina

Bas tako!Sve potpisujem!Zamislimo ligu:C.Zvezda,Partizan,Vojvodina,Radnicki Nis,Steaua,Rapid Bukurest,Dinamo Bukurest,Kluz,Levski,Slavija Sofija,Ludogorec,Videoton,Olimpijakos,Panatinaikos,PAOK,AEK.Konkurencija za ove prostore sjajna za svaki klub pojedinacno,navijacki neredi skoro i da ne bi postojali sem eventualno veci oprez u duelima Zvezda-PAOK i Partizan-Olimpijakos.Ako bi ulazili u bilo kakve Regionalne lige,onda samo sa Madjarima,Rumunima,Bugarima i Grcima dolazi u obzir.Mada moze i bez Grka,ne verujem da bi oni hteli,iako iskreno,i njima treba mnogo jaca konkurencija od nekakvog Ksantija,Panetolikosa ili Lamije.Tako da jako lepa ideja.Ne verujem da bi ikad lopovi iz UEFA dozvolili,jedino to
(Xhodeh, 29. novembar 2018 20:36)

Ne bi ni oni s vama.
Ne trebaju oni sparing partnere, nego prave protivnike poput Dinama.

Gazda Dojkan

pre 5 godina

(Xhodeh, 29. novembar 2018 19:35)

I sta ce biti kad sledece godine naletite na neki ozbiljan tim u kvalifikacijama?
Ajde ne pricaj bajke, molim te.
I Partizan i Zvezda su u LS ulazili samo uz mnogo, mnogo srece. I to ukupno 3 puta od kako se LS igra u ovom formatu.
Pises o "mudrim" potezima uprave koja svake sezone dovede po 14-15 novih fudbalera? Ili o "potpisu" trenera koji jedva na ludacku srecu prodje neke Suduve i Spartakuse?
Svake sezone se u LS nadje neki takav tim, potpuni nedorastao takmicenju. Malo ko uspe da ponovi taj uspeh. Na pamet mi pada jedino Rozenborg, o kome se opet vise nista ne cuje.
Da bi bilo koji nas klub redovno ucestvovao u LS, morali bi prvo da imamo pristojnu i regularnu ligu. I prvu i drugu. Ovako, corava koka...

room 1408

pre 5 godina

Zvezda je dostojno prezentovala srpski fudbal u Evropi!Samo ostrašćeni navijači i nerealni navijači tog kluba mogu drugačije da misle.Sta bi sve dao da je Partizan bio na meatu Zvezde...Pa peske bi iz Loznice išao da gledam protiv Liverpula...Svaka čast tim momcima u Zvezdinom dresu.Voleo bi ove naše momke uskoro da vidim u dresu reprezentacije i da tako srčano igraju za svoju zemlju!!!

Xhodeh

pre 5 godina

Moramo biti krajnje objektivni.Za samo,podvlacim SAMO dve godine,Crvena zvezda je od kluba kojeg Ludogorec gazi sa 4 komada na Marakani,stigla do tima na Marakani najbolje klubove sveta dobija ili im odoleva.Pritom za taj period ukupno gledano klub je odigrao nekoliko veoma neizvesnih i tvrdih utakmica na samim kremom evropskog fudbala.Nesrecno se izgubilo od Arsenala minimalno na Marakani,tamo se odigrao sjajno uz bod,Napoliju se pruzio sjajan otpor na Marakani i otkinulo dva boda,Keln se pobedio dva puta,s CSKA se odigrala dva skoro egal meca,Salcburgu nije dozvoljena pobeda u dva,i naravno Liverpul se kao slag svih slagova torpedovao u Beogradu,tim koji je par meseci pre igrao finale LS.Mnogo,mnogo toga se uradilo za ove dve godine.Koliko se ukupno nije prakticno poslednjih 20 zajedno u Evropi.I to je sada ogroman korak napred.Da na Marakani padaju najveci ili ne odlaze s tri boda.Traziti ili ocekivati da budemo ravnopravni i u sred Enfilnd,ili u Parizu ili u Napulju,je u ovom trenutku bezobrazno mnogo i iznad svake granice srama.To mozemo ocekivati za koju godinu jos,ako bi klub nastavio sa konstantnim ucesce u grupnima fazama bilo LS bilo LE.Za sve ovo sto je Zvezda uradila za dve godine,moramo se svi iskreni navijaci pokloniti bez pardona.A to je rukopis vrlo mudrih poteza uprave,ali pre svega verovatno najboljeg trenera u domacem fudbalu od raspada Jugoslavije,gospodina Vladana Milojevica.Zato uzivajmo u ovom uspesnom periodu najveceg srpskog kluba

Kokorayko

pre 5 godina

Dobra je igra bila,stvarno dosta dobra ali za LŠ,neophodni su kvalitetniji igrači,Stojković i Rodić nemaju taj kapacitet da igraju velike mečeve naročito (Rodič), Degenek i Savić bi mogli da budu zamena, nekom novom le taleku ili nekom sličnom. Iz sredine bi mogao da bude na klupi Jovančić i Krstičić eventualno Ebisilio ostali( Čaušić,Simić Jovičić prekobrojni su) i napad je Zvezdi možda i najbolji tu su Marin,Ben,Pavkov,Boaći kada se oporavi, Srnić može da Bude u rotaciji i Joveljić.
Otprilike trebaju 4 nova iz odbrane i zadnji i centralni vezni i jedan levokrilni napadač i to je to za dobar tim u LŠ.
Treba ukinuti ono glupo pravilo o broju stranih igrača jer na ovim pozicijama nema domaćih kvalitetnih igrača ili ako ih ima koštaju od nekoliko miliona Evra do nekoliko desetina miliona Evra.
Ako hoćete igrače koji su odlični po svom kvalitetu kao što su npr. Kolarov, Kostić, Milivojević i slične morate da kupujete strance zato što naših igrača takvog kvaliteta ili nema ili su preskupi.
Dovoljno je 4-5 naših igrača ili vam treba budžet od 100 miliona Evra ako hoćete naše kvalitne igrače i da igrate ravnopravno u LŠ.

jako i do samog kraja

pre 5 godina

Šesti utisak - dresovi. Najlepši, najjednostavniji, najelegantniji još od čuvenih širokih Kappa. Odišu onim najlepšim danima, svaka čast italijanima majstorima dizajna i estetike. Predivan osećaj je gledati umetnika poput Marka Marina kako pleše i miluje loptu u crvenom sa kragnicom. Sedmi utisak - kratko i jasno, tu smo i živi smo. Zvezda!

VVA

pre 5 godina

Borjan - Novi desni bek, Degenek, Milunović, Rodić - Jovančić, Novi vezni igrač - Ben, Marin, Novi krilni napadač - Boćko/Pavkov. ... Ako mislimo da nešto radimo ozbiljnije, za sledeću sezonu nam trebaju 3 pojačanja + Milunović koji je valjda već potpisao. Imali smo ove sezone sreće dosta, sreća se zaslužuje naravno, ali plasman u LŠ/LE mora da se zasniva na kvalitetu.

Gazda Dojkan

pre 5 godina

(Buraz, 29. novembar 2018 19:56)

Ma pusti ih. Vole da zive u bajkama. Slusaju ih svakog dana a sad su poceli da pisu svoje.
Takav nam je mentalitet. Nismo sposobni da prihvatimo realnost i zato se cesto sudaramo sa njom. Bolno i stetno.

Realnost

pre 5 godina

Da je Zvezdi igrala najjaca postava mnogo bi drugaciji mec bio... Jedan od primera zasto je prvi gol,koji je primljen jer nismo imali visokog igraca na prvoj stativi(Pavkov obicno tu stoji)...Sledeci primer je zavrsnica,koja nam nazalost nije bila jaca strana(Simiceva sansa je primer,mada da je krenuo da sutira u drugi ugao sutnuo bi i igraca Napolia).Poenta je da smo izasli 100% spremni mnogo bi drugaciji bio mec i bile bi vece sanse za bod/bodove...

Oslo

pre 5 godina

Taj Liverpul koji igra stalno sa jakim protivnicima ima isti ucinak kao Zvezda u gostima ( citaj 0 bodova ).....S' obzirom da nismo igrali vise od 25 godina ovo je vise nego dobro....U ovakvoj grupi da se ti zadnje kolo boris za prolece u Evropi je malo ko ocekivao....Bravo Zvezdo

Falcao

pre 5 godina

U ovako strašnoj grupi pobediti Liverpool i dati gol velikom PSG-u i Napoliju čini me vise nego ponosnim.Znam da je moja Zvezda na pravom putu i da će skupo prodati svoju kožu gde god da igra.Volim te najviše na svetu jedina!

Herakle

pre 5 godina

Slazem se da je potrebna regionalna liga sto pre. I da se nakon nje igra mini domaca liga najboljih 4 iz domaceg prvensta i 4 iz regionalne za plasaman u regionalnu sledece sezone jednokruzno. Liga treba da ima 4 kluba iz Srbije (Zvezda, Partizan, Cukaricki, Radnicki Nis), 4 iz Rumunije (Cluz, Steaua, Vitorul, Univerzitatea), 5 iz Grcke (Olimpijakos, Panatinaikos, Aek, Paok, Aris), 3 iz Bugarske (Ludogorec, CSKA, Levski, ukupno 16..ovakva liga bi za pocetak trebalo da ima jednog direktnog ucesnika u ligi sampiona, jednog u kvalifikacijama, 1 direktan u ligu evrope i 2 u kvalifikacijama u ligi evrope. Ovo bi bio pun pogodak za sve zemlje, podigao bi sve kvalitet drasticno ako bi liga imala takmicarski znacaj i domaci play off nakon toga gde bi drugi klubovi imali sansu da dodju do ove lige. Isto bi trebalo da urade Holandija i Belgija, pa Poljaska, Ceska, Slovacka i Ukraina, zatim Austrija, svajcarska, madjarska, slovenija i hrvatska. pa Danska , svedska, Finska i Norveska zatim belorusija, litvanija, estonija, letonija itd. Jedino na ovaj nacin ove fudbalske nacije mogu da se oporave i da pariraju ligi petice. Ovo bih zaista voleo da vidim jer ovakav fudbal i jaz ne vodi nigde. Ove bi lige podigle kvalitet, posecenost, zaradu...ali bojim se da velikima ovo ne odgovara jer im trebaju slabi mali da bi oni bili sve veci. Voleo bih da gledma na marakani zvezdu protiv olimpijakosa, paoka, steaue, cluza, ludogoreca, partizana, Arisa...pa gostovanja.

Stefan

pre 5 godina

Zvezdi su u evropi ove sezone falili Hajduk, Dinamo, Rijeka, Zeljeznicar i ostala jugoslovenska ekipa. Ovako Zvezda odigra mozda nekoliko utakmica u prvenstvu protiv iole jakih timova koji grizu. Da zvezdin tim svaku utakmicu igra protiv timova koji grizu na normalnim stadionima koji imaju iole neki kvalitet druga bi pesma bila u evropskim utakmicama.

slaviša šmigič

pre 5 godina

istina ali to moze,da se nadomesti pravilnim istrcavanjem zadnjeg igraca utakmice u beogradu kad ide lopta prema nasem golu i igraci je izbacuju napamet niko sem marina neprima loptu vec se uspanice i lopta se konstantno vraca golmanu zbog neznanja da se primiri i preda loptu konstantno izbacuju napamet.ili vracaju golmanu nazalost 1.utakmicu nismo koristili pavkova koji dobiva duele snagom,slično mitroviču.problem su prespori i nejaki igraci zadnji igrac,desni bek i srnic nemogu igrati evropske utakmice.prvi nezna,da se postavlja,srnič spor i nejak gubi svaki duel.te 3.pozicije treba traziti.simic i marko marin uz joveljica nisu igrači za nase livade.dobri jos krsticicic,jovič.mali joveljič je suvo zlato ostale pozicije treba traziti.treba nam spretan igrac na stoperskoj poziciji i brzi bekovi.isto se vidi,da imamo probleme tokom markiranja gde je pobego igrac to se drzi i rukama ako je potrebno napravljen blok i 2.igraca sama na zadnjoj stativi to se uci jos u pionirima.nejaki i spori poput srnica koji moze igrati samo u srbskoj ligi.lopta se igracima odbija, ja neznam gde su ucili osnove fudbala stopiranja lopte i predaju sve moze brze i spretnije.

Veci i od najveceg Zvezdasa ikad

pre 5 godina

Zvezda je igrom i zalaganjem zasluzila trece mesto. Ako Napoli postigne prvu pobedu u gostima, a PSG padne u Beogradu eto jos jednog evropskog proleca.
Najludje je sto ako Zvezda dobije PSG a Liverpul ne izgubi, Zvezda ispada sa cak 7 bodova u grupi.

Suba

pre 5 godina

(room 1408, 29. novembar 2018 19:28) 

Ajde na spavanje. Dosadio si Bogu i narodu...
(MM, 29. novembar 2018 19:36)

ajde ti na spavanje ... i utopli se dobro bice minus nocas ... pa ako iko pise objektivne komentare to je ovaj room 1408

sportski pozdrav ...

Aleksa

pre 5 godina

godinama se gleda kako klubovima iz manje atraktivnih liga (čitaj: tržišta) otežati plasman u grupnu fazu, sve zbog atraktivnosti i veće zarade... čak i u godini kada spominju evropsku superligu sa 16 najbogatijih Zvezda pregazi vicešampiona Evrope... odigrala je hrabro i srcem... želja i volja su nadoknadili sve milione, sve prednosti i svu snagu protivnika, ceo svet je sutradan pisao o tome... tog dana je pobedio fudbal, pa i neka se desi jednom u 100 godina, ipak se desilo... a ko ne vidi značaj ove pobede, taj nije istinski ljubitelj sporta, tog dana celu planetu da su pitali da se opredeli L'pool ili CZV, velika većina bi bila na našoj strani, jer pobeda Zvezde je pobeda fudbala...

mm

pre 5 godina

Apsolutno dala daleko više od očekivanog! Svaka čast! Samo još sačuvajte dostojanstvo u sledećoj tekmi, i više nego dovoljno! Bravo i hvala na uživanju, kao nekada! Zvezda!!!

svet

pre 5 godina

Odlican rezon. To vazi i druge nase klubove ko pribito. Ono sto mene nervira je fizicka sprema. Neki imaju motivaciju sto postotnu sa kime god i bilo kde da igraju dok kod drugih, moze se slobodno reci velikoj vecini igraca, kako stvari stoje vec godinama, treba motiv. Brez jake kondicije, đaba tehnika i taktika. Motivacija treba da bude konstantna, neko je dobije sa vremenom preko profesionalizma i iskustva, drugi nikako, a to je pitanje za struku i vođe. Neko ce reci lako je pricati, ali ajde to uradi!? Međutim ko i svaki poso kojim se covek bavi, treba u njemu da bude sto postotan inace nema vajde od uspeha, zato postoje vođe da ti pomognu i daju pravac sto postotan sa jasno merljivim rezultatom. Samo volja nece biti i nije dovoljna.

Марко

pre 5 godina

Svaka cast, ipak para vrti svuda. podsetimo samo da su do pre par godina bili u dugu od 50 miliona, koji su se kao gumicom brisali iz roka u rok, a igraci dolazili kao traci. nije tako lako dovesti 30ak papreno skupih igraca i od toga odabrati njih 15ak.
(el.kiddo, 29. novembar 2018 20:20)

Звезда је прошле године на почетку сезоне имала играчки кадар који је вредео 22 милиона евра, а на крају сезоне ти исти играчи без Боаћија, који је отишао у зимском прелазном року, вредели су 38 милиона евра. То је постигнуто захваљујући победама против Краснодара, Келна, добрим играма против Арсенала и ЦСКА. Звезда је само од продаја Боаћија и Радоњића зарадила 11 милиона евра, а за довођење свих играча у последња три прелазна рока је потрошила 7 милиона евра, и клуб је који је највише зарадио од трансфера у нашој лиги. Пристигао је ту и новац од Лиге Европе од прошле године, а сада ће још више од Лиге шампиона. Што се тиче дуга, сасвим је нормално данас да један клуб има дуг у вредности свог играчког кадра. Тако, на пример, Реал има играчки кадар од милијарду евра и има исти толики дуг. Звезда има тим од 43 милиона евра и исти толики дуг. Немој да се чудиш када на крају сезоне будеш видео да исти овај тим вреди најмање 70 милиона евра. Звезда је победила Ливерпул са 2:0. Звезда је са Наполијем играла 0:0 и изгубила 3:1, а неки губе у квалификацијама за Лигу Европе 1:1 и 3:0 од Бешикташа који је последњи у најслабијој групи лиге Европе.

luka

pre 5 godina

Sedmi utisak - golman Milan Borjan. Najbolji golman u poslednjih desetak godina. Na svakoj utakmici daje 200% sebe i sa pravom je najbolji golman lige sampiona.

mahir

pre 5 godina

Ovo do sada je bilo izvrsno bez obzira sta se postigne u zadnjem kolu, samo ostaje zal zbog preteske grupe, u nekoj drugoj sa ovakvim pristupom i motivacijom nastavak takmicenja u LE bio bi skoro izvjestan.

Spale

pre 5 godina

Dojkane@ ti misliš da Salzburg nije ozbiljan? Pet utakmica u Ligi Evrope i pet pobeda! Koliko je to teško izvesti, dovoljno je reći da to nije niko uspeo, ili još bolje nek tvoj tim pokuša da veže pet pobeda u našoj raspaloj ligi.

neutralni felsh

pre 5 godina

lopta se igracima odbija, ja neznam gde su ucili osnove fudbala stopiranja lopte i predaju sve moze brze i spretnije.
(slaviša šmigič, 29. novembar 2018 22:34)


trema, majstore. to je normalno za nase uslove. na zalost.

Mravojed

pre 5 godina

Zvezda jeste objektivno najslabija ekipa u grupi, ali mora se raditi na psihološkom i psihičkom pristupu utakmici sa svakim igračem. Trener Juventusa Alegri je lepo rekao igračima prošle godine posle poraza od Reala u Torinu:"Ko ne misli da možemo pobediti u Madridu neka ne ulazi u avion". I Juventus je poveo sa 3:0 i uz malo sreće to je bio rezultat koji je Italijane vodio dalje. Posle je Real, mislim iz penala smanjio i prošli su zbog tog gola. E to je formula uspeha i samo zbog toga je Zvezda u Parizu primila 6 komada, jer su se predali pre utakmice i išli su na megdan PSŽ-u da prime što manje golova, a mogli su, ponavljam, zbog toga da prime 10. Verovati u sebe i svoje mogućnosti je velika stvar, ne pobedjuju uvek jači, bogatiji pa i bolji, nekad i slabiji pobedi, a Zvezda ima pitencijal bar za 1-3 utakmice. Poštovanje.

Востани Сербие

pre 5 godina

Ex YU liga je jedino rešenje za podizanje kvaliteta.
(Petar, 29. novembar 2018 19:35)
Што смо ми Срби мазохисти...Они тамо све раде да нас нема а ми би опет са њима у коло.Ако мора нека заједничка лига због подизања квалитета зар неби било боље да организујемо нешто са Румунима,Бугарима и Грцима.И њима је потребна јача конкуренција како би подигли квалитет.Рецимо једна лига са по 4 или 5 представника из сваке земље у почетку и Б лига за попуњавање прве.Чак и Грци посустају у задње вријеме у Европи,вјерујем да би и они пристали ако УЕФА дозволи регионалне лиге.Замислите лигу са тимовима попут Олимпијакоса,Звезде,Лудогореца,Стеауе,ПАО-а,Партизана,ЦСКА Софија,Клужа,ПАОК-а,АЕК-а...Квалитет загарантован а о безбедности у односу на дуеле са екс-Ју тимовима да не причамо.

Xhodeh

pre 5 godina

Ne bi ni oni s vama.
Ne trebaju oni sparing partnere, nego prave protivnike poput Dinama.
(lol, 29. novembar 2018 20:52)

Nauci da citas najpre. Dinamo Bukurest sam jasno stavio na spisak.Tako da najveci Dinamo na Balkanu nije zaboravljen

Stiven k.

pre 5 godina

Posebno je zabrinjavajuće dešavanje sa Boaćijem. Doveden je i dosta plaćen upravo zbog Lige prvaka. A odigrao je dve utakmice od pet, nažalost slabo.
Posle toga povreda i od njega nije bilo baš nikakve koristi. Čak nije jasno kako i kad se povredio. Razumem da se dešava povreda, ali da skoro mesec dana ne mogu da doktori izleče povredu mladom i snažnom sportisti, nije mi baš logično. Neko je tu zakazao, zar ne? Očito je da je loša priprema u pitanju. Ko je za to odgovoran?

kratko i jasno

pre 5 godina

Srbiji treba privatizacija u sportu ali da se uradi kako treba. Sređena infrastruktura. Superliga s 10 ili najviše 12 klubova. Prva liga isto. Zakon protiv huligana poput onog u Engleskoj koji će funkcionisati i sprovoditi se. Zašto Srbija to već nema, zaključite sami.

мики

pre 5 godina

ако може Шахтјор да буде врхунски, може и Звезда. немој бре да кукумавчиш.

Xhodeh

pre 5 godina

Што смо ми Срби мазохисти...Они тамо све раде да нас нема а ми би опет са њима у коло.Ако мора нека заједничка лига због подизања квалитета зар неби било боље да организујемо нешто са Румунима,Бугарима и Грцима.И њима је потребна јача конкуренција како би подигли квалитет.Рецимо једна лига са по 4 или 5 представника из сваке земље у почетку и Б лига за попуњавање прве.Чак и Грци посустају у задње вријеме у Европи,вјерујем да би и они пристали ако УЕФА дозволи регионалне лиге.Замислите лигу са тимовима попут Олимпијакоса,Звезде,Лудогореца,Стеауе,ПАО-а,Партизана,ЦСКА Софија,Клужа,ПАОК-а,АЕК-а...Квалитет загарантован а о безбедности у односу на дуеле са екс-Ју тимовима да не причамо.
(Востани Сербие, 29. novembar 2018 20:20)

Bas tako!Sve potpisujem!Zamislimo ligu:C.Zvezda,Partizan,Vojvodina,Radnicki Nis,Steaua,Rapid Bukurest,Dinamo Bukurest,Kluz,Levski,Slavija Sofija,Ludogorec,Videoton,Olimpijakos,Panatinaikos,PAOK,AEK.Konkurencija za ove prostore sjajna za svaki klub pojedinacno,navijacki neredi skoro i da ne bi postojali sem eventualno veci oprez u duelima Zvezda-PAOK i Partizan-Olimpijakos.Ako bi ulazili u bilo kakve Regionalne lige,onda samo sa Madjarima,Rumunima,Bugarima i Grcima dolazi u obzir.Mada moze i bez Grka,ne verujem da bi oni hteli,iako iskreno,i njima treba mnogo jaca konkurencija od nekakvog Ksantija,Panetolikosa ili Lamije.Tako da jako lepa ideja.Ne verujem da bi ikad lopovi iz UEFA dozvolili,jedino to

Dynamic

pre 5 godina

Sve dok naši klubovi ne budu imali zagarantovano mesto u grupnoj fazi biće ovako. Kad bi klub unapred znao gde igra, kakav zagarantovan budžet ima - lakše bi radio prelazni rok i sve. Ovako ti visi mač nad glavom, u zavisnosti od kvalifikacija, možeš da ispadneš odma ili da igraš LŠ. Zato je Zvezda tek zadnjeg dana potpisala Marina, Boaćija i Čaušića na mestu igrača koje je prethodno dovela spremajući se za LE. Nije lako raditi tako, dobro se i bore naše uprave. A konstantno moraš i da prodaješ.

Sledeća sezona je ključna za FK CZ, ako se uđe u grupnu fazu evro kupa (daj Bože LŠ) stvoriće se potreban kontinuitet i dodatna nadogradnja ekipe i igre. U suprotnom, kako zadržati Marka Marina ako se ispadne u avgustu? Dakle potreban je još jedan iskorak svih naših klubova kao ove i prošle godine.

Bora

pre 5 godina

Odličan komentar pogodio je u srž problema ali se ne bih složio sa autorom u jednoj stvari. Priprema i fizička sprema igrača nemaju ama baš nikakve veze sa jakim utakmicama. Fizička sprema se stiče individualnim treningom. Ako u tekstu pomenuti Ben nije spreman velika krivica je na njegovoj strani. Postoje i individualni treninzi a ne da snagu stiče kroz jake utakmice pošto to nije moguće čak i za one koji ih igraju.
Kao primer uzmite Šahtjor. Liga im je na nivou Prve beogradske lige ali trče i baš trče.
Znači samo ozbiljniji individualni rad i sledeća utakmica u LŠ ugostima 0:1.
Živela Zvezda

nnn

pre 5 godina

Pet najbolje ocenjenih igrača Crvene Zvezde u svim dosadašnjim utakmicama Lige šampiona prema statistici sa sajta whoscored.com:

1. Borjan 7, 64
2. Marin 7, 32
3. Pavkov 7, 22
4. Rodić 7,00
5. Savić 6,99

lebovitz

pre 5 godina

Jedan Monaco, koji je prije 3 godine bio polufinalista LŠ, ima 1 bod i već je ispao u objektivno lakšoj grupi nego ovoj Zvezdinoj. Zvezda se nije obrukala, Zvezda je igrala časno. Meni je lično žao što se u prvoj utakmici protiv Napolija igrao bunker, nisam shvatao to tada, kao ni sad. Mislim da se moglo tada mnogo bolje da se igralo hrabro i drsko kao protiv Liverpoola, pogotovo što bi tada i Napoliju bio veći šok jer su došli u Beograd da odigraju rutinski za tri boda. Neka bude nauk za ubuduće, gristi svakoga, a protiv PSGa neka opet bude borba neprestana i bićemo svi zadovoljni.

Djuro

pre 5 godina

@ Bas tako!Sve potpisujem!Zamislimo ligu:C.Zvezda,Partizan,Vojvodina,Radnicki Nis,Steaua,Rapid Bukurest,Dinamo Bukurest,Kluz,Levski,Slavija Sofija,Ludogorec,Videoton,Olimpijakos,Panatinaikos,PAOK,AEK.Konkurencija za ove prostore sjajna za svaki klub pojedinacno,navijacki neredi skoro i da ne bi postojali sem eventualno veci oprez u duelima Zvezda-PAOK i Partizan-Olimpijakos.Ako bi ulazili u bilo kakve Regionalne lige,onda samo sa Madjarima,Rumunima,Bugarima i Grcima dolazi u obzir.Mada moze i bez Grka,ne verujem da bi oni hteli,iako iskreno,i njima treba mnogo jaca konkurencija od nekakvog Ksantija,Panetolikosa ili Lamije.Tako da jako lepa ideja.Ne verujem da bi ikad lopovi iz UEFA dozvolili,jedino to(Xhodeh, 29. novembar 2018 20:36)Ne bi ni oni s vama.Ne trebaju oni sparing partnere, nego prave protivnike poput Dinama.
(lol, 29. novembar 2018 20:52)





Pa rekao je covjek i Dinamo.. Bukurešt niko ne odvaja...

cvele

pre 5 godina

Ja i dalje tvrdim, da bi reprezentacija sastavljena od fudbalera iz domace lige bila bolja od ove aktuelne. Eto Jovancic je vrhunski fudbaler, ali nece imati mesto u reprezentaciji zbog nekih poznatijih imena.

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

Mnogi ljudi nikako da shvate da Zvezda prvi put igra LS i takmicenje na najvisem nivou jos od 1992. i da dolazi iz zemlje koja ima nikakvu ligu,polu amatersku I da ne moze sve i odmah.
Ljudi,za sve treba vremena i daj boze da vezemo 5 godina grupe LS ili LE (kao i Partizan),jer sve ovo nista nece znaciti ako budemo igrali grupe na po 7,8,10 godina. Potreban je kontinuitet i onda ce se izroditi neki ozbiljniji rezultat. U odredjenu dozu srece naravno,da ne dobijamo uvek najteze protivnike i najtezu grupu.

Džoni

pre 5 godina

Brzina oslobađanja lopte prvom do sebe je naš najveći problem. Oni u momentu razmene nekoliko pasova uz pravi izbor i iznesu loptu dok mi carinimo istu a i kad dajemo pas veoma često ide pogrešnom čoveku koji je već pokriven i koji više nema opcija šta će sa njom nego da dribla i po pravilu izgubi.

боле

pre 5 godina

Mravojed

Браво брале.
Управо то је суштина свега која се односи и на нашу репрезентацију.