Četvrtak, 22.11.2018.

10:45

Liga nacija nije besmislena

Izvor: B92

Liga nacija nije besmislena IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

БИЋЕМО ПРВАЦИ СВЕТА!

pre 5 godina

Ljudi moji, pa ovo je vec sizofrenija kod nasih susjeda.

Oni dolaze na srpski sajt i tvrde kako su bolji od jedne Francuske, Belgije, Spanije itd. Cak ni ova raspala Srbija ne bi primila 6 komada od Spanije, i to podmladjene.

Daj boze da se plasiraju na EP pa da ulete u grupu sa npr. Belgijom, ili neka taj susret bude u osmini finala. Ima da padne rekord svih evropskih prvenstava!

Mada, pitanje da li ce se doprvaci uopste plasirati na EP, Luka ima vec 33 godine a drugih srpskih igraca vise nemaju...

nije to za vas

pre 5 godina

@realna i mate i matilda , ono kad svako misli da nesto zna o nogometu pa pisete ovakve komentare, ovo je komedija i to je jedina istina

@nerealna

pre 5 godina

@realna haahahahah pa ti veze nemas, Srbija je vec imala reprezentacije s dobrim veznim redom, posebno ona generacija do 2000. god, ali ok iz vase perspektive Srbija je uvijek zla, losa itd. nije ni cudno koliko vam peru mozak u lijepoj vasoj, smijesni ste koliko setate po oblacima, a u stvvari ste mali

jedino ste po tome poznati

pre 5 godina

@mate i matilda pa Srbija ima daleko poznatije sportiste od vas, ako nista taj neutralni ce da zna Srbiju po Djokovicu, ali zato ce biti : Cro who?

Londoner

pre 5 godina

"poverenje navijača u "Gordi albion""

Zivim u Englekoj skoro 30 godina i menjao sam dosta radnih mesta i nisam naisao ni na jednog Engleza od onih rodjenih 1945 pa na ovamo ko zna za ovaj izraz. A redovno sam pitao za ovo "Gordi Albion".

The Bloody Alboz

pre 5 godina

Liga Nacija je bilo fantasticno, pa skoro na svakoj utakmici tribine su bile pune! Evo ja na primjer cuo sam da su igrali Francuska-Uruguaj, i Meksiko-Brazil ,nisam ni siguran, al ko je to pratio pored Lige Nacija!! Ocekujem neki novi sistem i za kvalifikacije za EP i SP da bude interesantnije!

sjasi vise

pre 5 godina

@realna po toj logici ako je Peru bio bolji, od vas su svi bili bolji, a ste se tice veznog reda Srbije , ne komentarisi to je pojma nemas

jos uvek ste

pre 5 godina

@mate i matilda hhahahh za vas veruj mi niko ziv nije cuo, jedino oni koji proucavaju istoriju pa znaju ko ste bili i šta ste radili

pa vi ste smejurija

pre 5 godina

@realna hahahah pa ti veze nemas o fudbalu, a vidim i tvoji sugradjani koji misle da mogu jednog Modrica da usporedjuju s Zvezdom prvakom Evrope i sveta, istina je samo jedna da su hrvati u svetu poznati po kompleksima i nacionalizmu

Tek onako usput...

pre 5 godina

Sve manje ima smisla reprezentativni fudbal i kad tad najjači klubovi nece dati svojim igračima da igraju za svoje države...

druga ligo

pre 5 godina

@realna Srbija je vec imala reprezentacije s vrhunskim veznim redom, posebno ona generacija iz 1998., a sto se tice usporedjivanja s uspesnim reprezentacijama vi u tu kategoriju ne spadate

@

pre 5 godina

Svasta, pa nisu ih dobili na penale niti u produzecima nego regularno u 90 minuta!
(Poplava mozga, 22. novembar 2018 16:28)

Prvi gol Belgije protiv Japana jeckpot

Realna

pre 5 godina

@ Poplava mozga

Navela sam utakmice u kojima su 1. i 3. reprezentacije svijeta imale srece, Belgija je imala i previse srece, jer je Brazil u utakmici protiv njih imao oko 20 udaraca na gol, za njih je ta utakmica mogla zavrsiti katastrofalno, ali imaju kvalitetnog golmana; pisalo se da je Hrvatska pobijedila nikad slabiju Argentinu, istu onu koja je Francuzima dala tri gola, ljudi malo manje ljubomore...

Kada Srbija bude imala malo kvalitetniji vezni red (a to joj kronicno nedostaje od raspada bivse drzave), tada ce doci i rezultati, pa cete se moci usporedjivati sa puno uspjesnijim reprezentacijama ...

Poplava mozga

pre 5 godina

Ovdje se i dalje neki prepiru, Hrvatska je daleko uspjesnija sto se tice reprezentativnog nogometa od Srbije, pisete ovdje kako je na srecu dosla do finala, prema tome je i Francuska na srecu pobijedila Peru (Peru bio daleko bolji u toj utakmici) u grupi, a Belgija na srecu pobijedila Japan (Japanci u toj utakmici pobijedili sami sebe) i Brazil (Belgije u drugom poluvremenu uopce nije bilo na utakmici)!
(Realna, 22. novembar 2018 16:18)


Svasta, pa nisu ih dobili na penale niti u produzecima nego regularno u 90 minuta!

strucnjak za sve sportove i religije ukljucujuci i scijentologiju

pre 5 godina

fun fact: zimbabve, vatikan, gibraltar i vaskrsnji otoci imaju duplo vise medalja sa svetskih fudbalskih prvenstava od srbije ?

Realna

pre 5 godina

Ovdje se i dalje neki prepiru, Hrvatska je daleko uspjesnija sto se tice reprezentativnog nogometa od Srbije, pisete ovdje kako je na srecu dosla do finala, prema tome je i Francuska na srecu pobijedila Peru (Peru bio daleko bolji u toj utakmici) u grupi, a Belgija na srecu pobijedila Japan (Japanci u toj utakmici pobijedili sami sebe) i Brazil (Belgije u drugom poluvremenu uopce nije bilo na utakmici)!

Mate i Matilda

pre 5 godina

"Xhodeh, 22. novembar 2018 12:06)"

Pet nastupa na SP-ma

Drugi
Treći
Zlatna lopta
Zlatna kopačka

Koliko nastupa na SP i EP ukupno, koliko pobjeda, režija i poraza, rezultati protiv "velikih", neću ni da uspoređujem.

Mnoogo jače reprezentacije nemaju 2 i 3 mjesto, i to u razmaku samo 5 SP.. Različite generacije...

Ajde da pitamo nekog neutralnog, može i Gvineja Bisao, koja nije priznala Kosovo. Pozovi radom broj, i pitaj ko je bolji, Hrvatska ili Srbija u nogometu.
Znaš i sam odgovor.. "Srbija, ko??!"

SV

pre 5 godina

Otvorire, npr. vikipediju i procitajte propozicije takmicenja, ko izdrzi do polovine svaka mu cast. Ni ovi sto su drugi uopste nisu bez sansi, a nisam siguran ni za treceplasirane, bar u grupama sa cetiri reprezentacije!

Trotters Independent Traders

pre 5 godina

Gdje tko spada najbolje se vidi po jakosnim skupinama za Euro 2020.
(21st Century Digitl Boy, 22. novembar 2018 13:37)


Ali zasto kazete "jakosne skupine"? Mogu da budu i "slabosne skupine", pogotovo ako se gledaju poslednji sesiri.

БИЋЕМО ПРВАЦИ СВЕТА!

pre 5 godina

(Xhodeh, 22. novembar 2018 11:24)

A pokazala je i tvoje komplekse u odnosu na hrvatsku reprezentaciju.
(ides, 22. novembar 2018 11:57)


Ne znam da li si svstan da vam se niko ne bi obratio, da ne dolazite na nase sajtove:)
Valjda imate potrebu da cujete istinu od nas, pa onda visite ovde po ceo dan i komentarisete.
Iz dana u dan se ukopavate sve vise i to je smesno gledati!

Zoni

pre 5 godina

Decko, da si bio ovo ljeto na Jadranu vidio bi desetine hiljada djece stranih turista kako mose dres hrvatske reprezentacije i uglavnom je bio Modric. Djeca pricaju eng. francuski, njemacki, kineski... i istovrrmeno nose dres Modrica, a ne Zvezde za koju nisu ni culi realno.

xxxx

pre 5 godina

Više ljudi na planetu zna ko je Modrić nego Zvezda. Toliko o tom uspjehu. Ti finale nekog kupa koje se igra svake godine porediš sa svjetskim prvenstvom koje se igra svake 4 godine. Razderaće te ljubomora.
(zoki, 22. novembar 2018 12:28)
Ali nazalost, samo se titule pamte. A Mondijal nema vise tezinu kao nekad. Najjaci timovi na svetu danas igraju ligu sampiona, a Zvezda bas taj trofej ima. A cak i da si u pravu, dzaba kad nemate titulu sa Mondijala.

Veci i od najveceg Zvezdasa ikad

pre 5 godina

Više ljudi na planetu zna ko je Modrić nego Zvezda. Toliko o tom uspjehu. Ti finale nekog kupa koje se igra svake godine porediš sa svjetskim prvenstvom koje se igra svake 4 godine. Razderaće te ljubomora.
(zoki, 22. novembar 2018 12:28)

Da, evo i pravi "king" košarke je kačio Modrićevu sliku na zid, evo vidi se desno od njega:
[link]/
(NastyB, 22. novembar 2018 12:48)


Kako je to lepo videti... I to jos 1983, dok nismo ni postali prvaci sveta.
Pobednici prepoznaju pobednike.

21st Century Digitl Boy

pre 5 godina

Da to sto su preko slucajnih penala prosli Dansku i Rusiju na SP ne znaci da odmah mogu da se porede sa najvecima.Vec da su rang nize,gde su ekspresno i ispali.Pokazala je da Srbija kvalitetom pripada isto rangu,iako nije imala da joj dosude penal protiv Svajcarske pa da i ona dobije priliku da prodje Svedsku na penale i dodje do makar cetvrtfinala.
(Xhodeh, 22. novembar 2018 11:24)

Gdje tko spada najbolje se vidi po jakosnim skupinama za Euro 2020. I nekako mi se čini da bi baš mogli gledati skupinu Hrvatska, BiH, Srbija, Slovenija, Kosovo gdje će se Hrvatska i BiH boriti za prvo mjesto a ostali za treće. U toj borbi najveće šanse dajem Sloveniji jer će na njihovoj klupi tada sjediti Kek koji je za Krstajića svemirski brod.
Jasno, nakon natjecanja po skupinama i završetka turnira za Srbiju očekuje se minimalno jednomjesečna kuknjava na temu a šta bi bilo da su svirali penal kad je Mitrović grčko-rimski porušio pola protivničke obrane te sci-fi dokazi poput ovog gore da je Srbiji mjesto u istoj skupini sa Hrvatskom.

abraxas

pre 5 godina

"malo su ne dorecena pravila...
primer liga A
recimo da sve reprezentacije iz Liga A obezbede EP ko ce igrati taj zreb? D
ili jos gore
sve reprezentacije i iz lige A i lige B obezbede kroz kvalifikacije :-D"
(aleksa, 22. novembar 2018 12:18)

Teoretski, moglo bi da se desi da sve ekipe iz Lige A prođu kvalifikacije. Ali, ne mogu sve ekipe i iz Lige A i iz Lige B da prođu, jer bi to bilo 24 ekipe (po 12 iz Lige A i iz Lige B), a zna se da 20 ekipa ide na EP kroz kvalifikacije.
Po meni, jedina nepoznanica je to, ako sve ekipe iz Lige A prođu dalje (a od tih 12 ekipa 10 su nosioci i dve su u drugom šeširu), ko popunjava mesto pobednika turnira Lige A na EP. Sve ostalo je suva teorija.

Deus

pre 5 godina

LN uopste nije besmisleno takmicenje. Cim ima rezultatski cilj nije besmisleno a prilika je za uigravanje reprezentacija. Utakmica je vise nego dovoljno. Ko posle ucesca u kvalifikacijama za SP/EP i LN ima problema sa uigranoscu tima taj pod hitno da menja selektora.

Xhodeh

pre 5 godina

Za mene je najveci sok ispadanje Hrvatske.

Informisem se preko sajta B92, citam komentare, i tu sam cuo da Hrvati igraju bolji fudbal ne samo od Engleske i Spanije, nego cak i od svetskog prvaka Francuske.

Tako da evo, u soku sam, mislio sam da je 0:6 u prvoj utakmici samo slucajnost, ali Hrvatska na kraju ispade iz Lige A.

Doduse, i dalje se moze primetiti da igra najbolji fudbal. Pa cak i ako bude 50. reprezentacija na svetu, i dalje ce igrati najbolji fudbal.
(Poplava mozga, 22. novembar 2018 11:45)

Veliki sok!Da ispadne tim koji je tako dominantno prosao Dansku i Rusiju na penale a Englesku kroz produzetke?!Tim koji je primio 4 komada u finalu (poslednji put 4 primila Italija jos 1970.godine),a mogao je i 8,da tako ispadne?! Zaista sokantno! Posle takve dominacije u Rusiji to niko nije ocekivao.Pogotovo kakav atomski fudbal su prikazali!Jeste da ih je Danska nadigrala u osmini a Engleska u polufinalu,jeste da od Rusije nisu bili bolji u cetvrtifinale,jeste da protiv Argentine dok ih Kabaljero nije castio onom gluposcu nisu prikazali nista,a ni protiv Nigerije dok ovi sami sebi nisu dali gol i skrivili idiotski penal,ali zato onih 15 minuta protiv Islanda,kakav je to fudbal bio!AU!Nepravda velika sto su ispali!Ukinuti Ligu Nacija?!Pa cemu sluzi to kad jedan doprvak slucajnih penala koji tako igra i dominatno pobedjuje ispada?Kakvi su onda tek ovi ispod njih kad oni najbolji ispadaju?Sramota!UKINITE SVE DOK LAZNI DOPRVAK NE DOBIJE PROLAZ NA PENALE!

Gospodin trezveni

pre 5 godina

Treba biti realan, obzirom da je B-rang evropskih fudbalskih reprezentacija ocekivan domet za domaci tim u ovom trenutku; sto niposto nije lose, niti osudjujuce. Naprotiv, za jednu tako malu zemlju, koja ima skromna ulaganja u najvecu sportsku industriju, to je fantastican ucinak. Osim toga, vise je nego ocigledno da bi u A-rangu reprezentacija Srbije (kao nedavno ona Hrvatske) bila samo ekipa za popravljanje gol razlike. Dakle, neka momci sto duze ostanu u B-rangu, stabilizuju svoje redove i ostvare prateci rezultatski kontinuitet, a potom neka pokusaju vise. Samo skromno - bez bahatosti, prenaglasavanja trenutnih dostignuca i forsiranja tenzija raznih vrsta.

NastyB

pre 5 godina

Više ljudi na planetu zna ko je Modrić nego Zvezda. Toliko o tom uspjehu. Ti finale nekog kupa koje se igra svake godine porediš sa svjetskim prvenstvom koje se igra svake 4 godine. Razderaće te ljubomora.
(zoki, 22. novembar 2018 12:28)

Da, evo i pravi "king" košarke je kačio Modrićevu sliku na zid, evo vidi se desno od njega:
https://twistedsifter.com/2011/10/picture-of-the-day-michael-jordan-in-his-college-dorm-room-1983/

Xhodeh

pre 5 godina

A pokazala je i tvoje komplekse u odnosu na hrvatsku reprezentaciju. Osim prve utakmice sa Španjolskom koja se odigrala samo mjesec dana nakon finala svjetskog i gdje je Hrvatska odigrala bez pola prvog tima i gdje su igrači bili emotivno prazni nakon neviđenog uspjeha, sve ostale utakmice je igrala ravnopravno kada su se igrači konsolidirali i odmorili. Španjolce smo dobili u uzvratu, a s englezima je izgubljeno 1 razlike u dvije utakmice i do 85 min. zadnje utakmice u grupi, Hrvatska je bila na prvom mjestu. To pokazuje da je samo detalj odlučio i da Hrvatska igra posve ravnopravno čak i sa pomlađenim timom. Danska i Rusija koje pominješ, a ne Hrvatska su imale neviđenu sreću što su uopće došli do penala. Usprkos tome naši igrači su pokazali mentalnu snagu i prošli dalje. Tebi ostaje samo da živiš sa spoznajom da je najveći nogometni i sportski uspjeh ex Yu ostvarila Hrvatska!
(ides, 22. novembar 2018 11:57)

Najveci "nogometni uspjeh" na ovim prostorima ostvarila je Crvena zvezda,koja je postala prvak Evrope i sveta.A slucajni doprvaci i polufinalisti koji se redovno dogadjaju na EP i SP,poput Turske,Juzne Koreje,Svedske,Velsa i Hrvatske niti ko pamti niti ko uzima za nesto veliko.Uzimaju samo kompleksasi poput tebe,koji dolaze na tudje sajtove kako bi lecili komplekse,pa kad ih pogodi istina onda taj kompleks izbace.Pozdrav iz zemlje koja je imala u fudbalu prvaka evrope i sveta.Ono sto lazni doprvak u penalima nikad nece imati jer sreca dodje jednom i vise ne

probaj s dva normabela

pre 5 godina

Veliki sok!Da ispadne tim koji je tako dominantno prosao Dansku i Rusiju na penale a Englesku kroz produzetke?!Tim koji je primio 4 komada u finalu (poslednji put 4 primila Italija jos 1970.godine),a mogao je i 8,da tako ispadne?! Zaista sokantno! Posle takve dominacije u Rusiji to niko nije ocekivao.Pogotovo kakav atomski fudbal su prikazali!Jeste da ih je Danska nadigrala u osmini a Engleska u polufinalu,jeste da od Rusije nisu bili bolji u cetvrtifinale,jeste da protiv Argentine dok ih Kabaljero nije castio onom gluposcu nisu prikazali nista,a ni protiv Nigerije dok ovi sami sebi nisu dali gol i skrivili idiotski penal,ali zato onih 15 minuta protiv Islanda,kakav je to fudbal bio!AU!Nepravda velika sto su ispali!Ukinuti Ligu Nacija?!Pa cemu sluzi to kad jedan doprvak slucajnih penala koji tako igra i dominatno pobedjuje ispada?Kakvi su onda tek ovi ispod njih kad oni najbolji ispadaju?Sramota!UKINITE SVE DOK LAZNI DOPRVAK NE DOBIJE PROLAZ NA PENALE!
(Xhodeh, 22. novembar 2018 12:06)

Pet nastupa na SP-ma

Drugi
Treći
Zlatna lopta
Zlatna kopačka

zoki

pre 5 godina

Za mene je najveci sok ispadanje Hrvatske.

Informisem se preko sajta B92, citam komentare, i tu sam cuo da Hrvati igraju bolji fudbal ne samo od Engleske i Spanije, nego cak i od svetskog prvaka Francuske.

Tako da evo, u soku sam, mislio sam da je 0:6 u prvoj utakmici samo slucajnost, ali Hrvatska na kraju ispade iz Lige A.

Doduse, i dalje se moze primetiti da igra najbolji fudbal. Pa cak i ako bude 50. reprezentacija na svetu, i dalje ce igrati najbolji fudbal.
(Poplava mozga, 22. novembar 2018 11:45)

Sad će brzo krenuti i kvalifikacije. Hrvatska zbog svojih igara koje pruža nastupa kao nositelj i nastavit češ da gledaš njene dobre igre i dalje. Uživaj!

Dobronamerni komentator

pre 5 godina

Srbija se provukla u svojoj Grupi kroz iglene uši. U dva meča nije uspjela da dobije Rumuniju i to u jednojh utakmici s igračem više skoro čitavu utakmicu. Rumunija koja je čitavu ligu odigrala bez poraza je kiksala samo neriješeno s Crnom Gorom i tu se Srbija provukla, a ne svojom kvalitetom u odnosu na njih. Kada Srbija nije u stanju da dobije Rumuniju kako li će tek proći s jačim ekipama pogotovo nositeljima grupa za kvalifikacije EP.
(ides, 22. novembar 2018 12:10)


Rumunija je igrala najbolje sto moze, Srbiju su docekali kao da je svetski prvak - pun je bio stadion!
Zasluzili su plasman na EP, ako mi prodjemo kvalifikacije oni ce onda imati sansu kroz zavrsni turnir lige C.

aleksa

pre 5 godina

malo su ne dorecena pravila...
primer liga A
recimo da sve reprezentacije iz Liga A obezbede EP ko ce igrati taj zreb? D
ili jos gore
sve reprezentacije i iz lige A i lige B obezbede kroz kvalifikacije :-D
tek ce da se pokaze koliko je besmislena liga nacija.
na kraju u zreb ce ici oni sa vise srece
da na EP ide samo 16 reprezentacija mozda bi i imalo smisla.
dobili su samo da "jaki" igraju sa jakima
ko sisa azerbejdzan sto igra sa maltom...

ides

pre 5 godina

Srbija se provukla u svojoj Grupi kroz iglene uši. U dva meča nije uspjela da dobije Rumuniju i to u jednojh utakmici s igračem više skoro čitavu utakmicu. Rumunija koja je čitavu ligu odigrala bez poraza je kiksala samo neriješeno s Crnom Gorom i tu se Srbija provukla, a ne svojom kvalitetom u odnosu na njih. Kada Srbija nije u stanju da dobije Rumuniju kako li će tek proći s jačim ekipama pogotovo nositeljima grupa za kvalifikacije EP.

ojha

pre 5 godina

Domaca takmicenja kao i LP, liga evrope ce se odigrati kad tad. Kao cekao ja vikend za premier ligu kad ono liga nacija.. I sta sad? Pa to kolo ce se morati odigrati, neće ga prskociti.
Meni licno je ova liga malo osvjezenje sto se tice reprezentacija.. Bilo je zanimljivih utakmica i rezultata. Na kraju krajeva svi imaju cilj. Dosta bolje od dosadnih prijateljskih utakmcia gdje svi dolaze preko one stvari...

zoki

pre 5 godina

(Xhodeh, 22. novembar 2018 12:18)

Više ljudi na planetu zna ko je Modrić nego Zvezda. Toliko o tom uspjehu. Ti finale nekog kupa koje se igra svake godine porediš sa svjetskim prvenstvom koje se igra svake 4 godine. Razderaće te ljubomora.

.

pre 5 godina

Fun fact: od svih evropskih reprezentacija koje su prosle u 1/8 finala SP jedino HRVATSKA nije potvrdila kvalitet igrama u LN. Sve ostale reprezentacije su ili ostale u svojoj ligi, ili napredovale iz B u A. 
Hrvatska je, dakle, jedina medju pomenutim reprezentacijama koja ispada u nizi rang takmicenja. 

S druge strane, Srbija, kao JEDINA evropska reprezentacija sa SP u ligi C, pokazala je da se neopravdano nasla u tom drustvu, buduci da je prakticno bez igre, i bez mnogo truda osvojila svoju grupu. 
Direktni duel Srbije i Hrvatske moguc je vec u kvalifikacijama za EP, a on ce, nadamo se, razotkriti pravo stanje u ovim reprezentacijama. 

Stay tuned!
(Okolotrbusni pantalodrzac, 22. novembar 2018 11:01)

Zar te nije sramota, pet dana za redom pišeš isti komentar.

rogh

pre 5 godina

nex


dostao je komplikovano ali pokusacu da objasnim

20/24 reprezentacije ce ici na euro preko standardnih kvalifikacija...pobjednici grupa u A ligi finalni turnir igraju u junu 2019 a ostali tek u martu 2020 cini mi se...e sad preostale 4 ekipe ce se traziti medje pobjednicima ove 4 divizije s tim da oni koji su vec obezbijedili mjesto na euru nece ucestvovati na tom zavrsnom turniru a njihova zasluzena mjesta ce zauzeti najboljeplasirani sljedeci tim (jedino nisam siguran da li iz iste grupe ili od svih grupa iste lige...npr ako srbija ode preko kvalifikacija ne znam dal je prva na listi cekanja bugarska kao najbolja drugoplasirana ili rumunija kao druga u grupi srbije)


naravno igrace se u martu i turnir za A baraz ali je tesko ocekivati da na njemu ucestvuju ovi koji se bore za trofej u junu a evo i zasto

ako vecina timova iz najjace lige obezbijede ucesce preko kvalifikacija njihova mjesta zauzimaju oni iz B lige s tim sto pobjednici grupa ne bi igrali taj "baraz" sa onim iz A vec bi ostali na svom...tako recimo i srbija kao pobjednik grupe C ako ne prodje kvalifikacije taj zavrsni turnir ne bi mogla da igra sa recimo svedskom vec iskljucivo sa timovima iz C i D liga


nadam se da sam bio od neke pomoci

nesha

pre 5 godina

ja sam odusevljen ligom nacija. medjutim to sto se ovde kaze kao pohvalno da u poslednjem kolu od 23 utakmica je cak 21 bila odlucujuca je po meni lose. hteli smo ligu a dobili smo kup sistem gde se sve odlucuje u poslednjoj utakmici. evo uzmimo primer hrvata. vode protiv engleza za prvo mesto i odlazak na fajnal for i onda prime dva komada i budu poslednji u grupi i ispadnu iz a lige. to je po meni glupo, to ne ocekujem od lige

Poplava mozga

pre 5 godina

Za mene je najveci sok ispadanje Hrvatske.

Informisem se preko sajta B92, citam komentare, i tu sam cuo da Hrvati igraju bolji fudbal ne samo od Engleske i Spanije, nego cak i od svetskog prvaka Francuske.

Tako da evo, u soku sam, mislio sam da je 0:6 u prvoj utakmici samo slucajnost, ali Hrvatska na kraju ispade iz Lige A.

Doduse, i dalje se moze primetiti da igra najbolji fudbal. Pa cak i ako bude 50. reprezentacija na svetu, i dalje ce igrati najbolji fudbal.

Shut up

pre 5 godina

Glupo takmicenje.
(Heroj, 22. novembar 2018 10:48)
Glupo je samo za one koji ga ne kapiraju,pa u svakom kolu grupe A gledali smo derbije najboljih evropskih reprezentacija i to u dva meča,gde ćeš bolje ???? a sada u kvalifikacijama ko će da gleda jednu Francusku,Španiju,Belgiju... protiv neke tamo Gruzije,Ligtenštajna,Mađarske,Farskih otoka,e to je glupost za medalju!!!

toni bandera

pre 5 godina

Liga nacija postoji da bi dala polufinaliste baraža za evropsko na kom učestvuju 32 selekcije. Toliko sam do sad shvatio. Igranje za prelazak iz šešira u šešir je bespotrebno cepidlačenje, šeširi su se i do sada menjali po malo ili nimalo drugačijim kriterijumima, plus ćeš sad teže da odigraš protiv jakog protivnika ako i sam nisi jak, moraš da se mrcvariš neprestano sam sa sobom, nema inspirativnih protivnika, samo onih koji garantuju smaranje. Nivo fudbala u grupi koju je Srbija osvojila je poražavajući.
Konačno može li neko da objasni koji su termini igranja Lige nacija? Logično bi bilo da se sledeće godine ne igra, jer naš baraž se igra u martu 2020. Hoće li se i pre kvalifikacija za svetsko igrati Liga nacija po istom principu, u jesenjem delu sezone nakon svakog velikog takmičenja, ili se za svetsko nečće igrati, tako da je čitava pompa samo oko baraž utakmica za evropsko sa 32 selekcije na četiri godine. I s kim ćemo da igramo taj baraž ako se recimo Norvežani kvalifikuju kroz predstojeće kvbalifikacije?

Xhodeh

pre 5 godina

Nije besmislena.Bitno je to sto su ostale regularne kvalifikacije kao i do sada.One su i dalje glavni put do plasmana na EP.Pa ko voli nek izvoli.E sad ta LN je pruzila jos ta 4 dodatna mesta,prakticno je samo zamena za baraz.Umesto recimo proslih kvalifikacija za EP 2016.,gde su takodje prva dva isla direktno,a treci u grupi je igrao baraz,sada je taj baraz preko rezultata ostvarenih u LN.I to nije lose.Sto se samih rezultata tice LN je pokazala par stvari.Pokazala je da kriza Nemacke nije bila slucajna ni trenutna vec da je doslo do pada.Pokazala je da se Holandija vraca.Pokazala je da Italija jednostavno nema igrace za najvisi nivo trenutno.Pokazala je da su Island i lazni SESTardirani doprvak u penalima prevare.Pogotovo ovi drugi.Da to sto su preko slucajnih penala prosli Dansku i Rusiju na SP ne znaci da odmah mogu da se porede sa najvecima.Vec da su rang nize,gde su ekspresno i ispali.Pokazala je da Srbija kvalitetom pripada isto rangu,iako nije imala da joj dosude penal protiv Svajcarske pa da i ona dobije priliku da prodje Svedsku na penale i dodje do makar cetvrtfinala.Vidite koliko jedan detalj moze mnogo da promeni i znaci.Pokazala je i da su recimo Slovenija i Bugarska jako,jako daleko od nekadasnjeg nivoa.Kao i da Grcka sve vise tone,a nisu tako kratko bili rame uz rame sa najboljima plasmanima na velika takmicenja.Sve u svemu,LN nije losa,i moze da unese neizvesnost i zanimljivost.UEFA nije pogresila

делија нс

pre 5 godina

Многи спомињу игру са једним, два нападача. Ја сам стекао утисак да се у било којој формацији да играмо не знају конкретна задужења играча, поготово у одбрани. То бих припасао на душу селектора, јер код нас и јесте струка главни проблем у фудбалу (поред тога и у рукомету, рецимо, од колективних спортова). Кошаркашких, ватерполо и одбојкашких стручњака смо увијек имали и исти су цијењени у својој професији што и објашњава репрезентативне успјехе у наведеним спортовима.

Bane

pre 5 godina

Mogla bi i FIFA da napravi nesto slicno pred SP. Kako ne znam, ali sigurno da postoji nacin. Na kraju pa oni su placeni za taj posao pa nek smisle format.

Luke Babbitt gravedigger

pre 5 godina

liga nacija naš košta praćenja premijer lige i lige šampiona. tako da da, besmislica je.
(vanki, 22. novembar 2018 11:06)

Što, jel se ta kola LŠ i premijer lige neće odigrati do kraja godine ili šta? Gledaćeš druže Hadersfild i Bornmut celu zimu, ne kukaj. LŠ se ionako igra skoro jednom mesečno.

slebeG

pre 5 godina

Fun fact: od svih evropskih reprezentacija koje su prosle u 1/8 finala SP jedino HRVATSKA nije potvrdila kvalitet igrama u LN. Sve ostale reprezentacije su ili ostale u svojoj ligi, ili napredovale iz B u A.
Hrvatska je, dakle, jedina medju pomenutim reprezentacijama koja ispada u nizi rang takmicenja.

S druge strane, Srbija, kao JEDINA evropska reprezentacija sa SP u ligi C, pokazala je da se neopravdano nasla u tom drustvu, buduci da je prakticno bez igre, i bez mnogo truda osvojila svoju grupu.
Direktni duel Srbije i Hrvatske moguc je vec u kvalifikacijama za EP, a on ce, nadamo se, razotkriti pravo stanje u ovim reprezentacijama.

Stay tuned!
(Okolotrbusni pantalodrzac, 22. novembar 2018 11:01)

Zar te nije sramota, pet dana za redom pišeš isti komentar.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (., 22. novembar 2018 11:22)


Hiljadu puta ponovljena istina postaje DOBRO POZNATA ISTINA.

Okolotrbusni pantalodrzac

pre 5 godina

Fun fact: od svih evropskih reprezentacija koje su prosle u 1/8 finala SP jedino HRVATSKA nije potvrdila kvalitet igrama u LN. Sve ostale reprezentacije su ili ostale u svojoj ligi, ili napredovale iz B u A.
Hrvatska je, dakle, jedina medju pomenutim reprezentacijama koja ispada u nizi rang takmicenja.

S druge strane, Srbija, kao JEDINA evropska reprezentacija sa SP u ligi C, pokazala je da se neopravdano nasla u tom drustvu, buduci da je prakticno bez igre, i bez mnogo truda osvojila svoju grupu.
Direktni duel Srbije i Hrvatske moguc je vec u kvalifikacijama za EP, a on ce, nadamo se, razotkriti pravo stanje u ovim reprezentacijama.

Stay tuned!

Fotelja, kokice i pivo

pre 5 godina

E, super je ova liga, kako se beše zove ... nije bitno. Još toga treba, duga je godina, ima čak 365 dana, a skoro u pola od toga nema fudbala. Dajte fudbal i utakmice svaki dan. Makar jednu dnevno. Molim vas. Please.

Peaky Blinders

pre 5 godina

Sjajno takmicenje konacno nesto dobro od Uefe,bolje to nego one bezvezne prijatelske utakmice,super je sto na kraju takmicenja pobednici svih Grupa idu na Euro,po meni odlican sistem sad jedino gde vidim problem da ce neke ekipe mozda namerno ispadati u losije grupe da bi sledci put lakse dosli do Euro ,al ajde danas svi igraju fudbal tako da nigde nije lako pobediti pogotovo na strani !!!

Раде Кузма

pre 5 godina

У сваком случају је боље, него да се играју бесмислене пријатељске које "немају никаквог значаја".

fecalitades

pre 5 godina

Sustina je da kvalifikacije i dalje postoje, a umesto baraža su izmislili ovo takmičenje. Nema baraž, već ko je pobedio po ovim ligama igra dodatni mini kup. Znači umesto dodatne dve igraće 10 utakmica da se plasiraju na prvenstvo. Istina, mnogo slabije ekipe će imati veće šanse i gledaćemo dobre reprezentacije, ali da li iko razmižlja o igračima? Crći će ljudi. Imaju svoju ligu, jedan ili dva kupa, evropu, evropsko/svetsko i sad i ovu ligu. Očekujem dosta veći broj povreda igrača i da će polako oni početi da se žale na gust raspored.

soni

pre 5 godina

Ovo je bilo besmisleno, jer poenta prijateljskih utakmica je da se proba nesto, pa ako zadovolji da se polako ubaci u takmicarske, a ovako je ispalo kao kvalifikacije pa su se jurili bodovi, i jurio se rezultat, to se odnosi na sve sem na A grupu...
Ali recimo da su ovo bile obicne prijateljske moglo bi da se ekaperimentise sa Jovicem uz Mitra, i da vidimo da li imamo igru za 2 napadaca, pa se proba sa 3 pozadi i 2 napadaca. Imalo je toliko toga da se proba, a ovako se jurio rezultat, i igrali smo takmicarske utakmice...
Da ne govorimo o tome sto ce tim iz D grupe na evropsko, sto je samo po sebi skandalozno..

ides

pre 5 godina

(Xhodeh, 22. novembar 2018 11:24)

A pokazala je i tvoje komplekse u odnosu na hrvatsku reprezentaciju. Osim prve utakmice sa Španjolskom koja se odigrala samo mjesec dana nakon finala svjetskog i gdje je Hrvatska odigrala bez pola prvog tima i gdje su igrači bili emotivno prazni nakon neviđenog uspjeha, sve ostale utakmice je igrala ravnopravno kada su se igrači konsolidirali i odmorili. Španjolce smo dobili u uzvratu, a s englezima je izgubljeno 1 razlike u dvije utakmice i do 85 min. zadnje utakmice u grupi, Hrvatska je bila na prvom mjestu. To pokazuje da je samo detalj odlučio i da Hrvatska igra posve ravnopravno čak i sa pomlađenim timom. Danska i Rusija koje pominješ, a ne Hrvatska su imale neviđenu sreću što su uopće došli do penala. Usprkos tome naši igrači su pokazali mentalnu snagu i prošli dalje. Tebi ostaje samo da živiš sa spoznajom da je najveći nogometni i sportski uspjeh ex Yu ostvarila Hrvatska!

Edin

pre 5 godina

@nex

sad se ide u polufinale, svaka grupa ima 4 podgrupe i formira se polufinale pa finale. Sampion svake GRUPE ide na EC2020.

Ovo je po meni odlicno, jer na ovaj nacin moze i neka ekipa iz C, i neka ekipa iz D koja sigurno nikad ne bi prosla kroz kvalifikacije, da ode na EC

Sima

pre 5 godina

golman

milenković, veljković, rodić,

matic

sms

zivkovic, tadic, kolarov

mitrogol, prijovic

ovako mora! sa ovim sistemom osvajamo evropsko. živković i kolarov po krilima mogu sa svojim najboljim centarsutevima na svetu da gađaju najbolje skakace na svetu. tadić kao play iza u sredini, a ne po strani (ljajić zamena). sms kao centralni vezni poput pogbe (u zavisnosti sa kim se igra može maksimović, lukić, fejsa kao defanzivnija varijanta). matić standardni. zadnja trojka je dovoljna da deluje kao zadnja trojka u ManCitiju. Gvardiolin model je trenutno najbolji na svetu, a naša reprezentacija ima bolje sidrase i aranžere nego sam ManC.

nex

pre 5 godina

Meni jos uvek nije jasno kako i kojim sistemom se moze kvalifikovati ne EP,i koliko ekipa ukupno se iz ovog takmicenja moze kvalifikovati.
Ako neko zna tacno,molim da mi razjasni

iv13

pre 5 godina

Ima smisla, zato sto 21 utakmica besmislenog takmicenja odlucuju o nekom fiktivnom plasmanu?

Ok, dobija se neki vid kvalifikacija za EP. Tu je jedini, jedini smisao. I tu je jedina "pozitivna" stvar za reprezentacije kao sto smo mi, jer smo upali u kategoriju, gde smo za klasu bolji od ostalih, iako to rezultati ne pokazuju (sto je vec druga tema).

Mi igramo protiv ispodprosecnih ekipa. Na EP cemo videti gde stojimo, kad dodje neko iz A grupe....i rastavi nas. Jer cemo mi imati 2 "teske utakmice" u dve godine, dok oni imaju po 10.

Zato je besmisleno. Pogotovo za ekipe koje se "takmice" u slabijim kategorijama. Tj, nije besmisleno, jednostavno, stvara se jaz izmedju elite i ostalih, kao i svuda... I zna se kome to odgovara.

room 1408

pre 5 godina

Kako može biti loše takmičenje kroz koje je lakše doći do završnog turnira?Mi kroz kvalifikacije protiv velikih timova može samo da sanjamo plasman na završni turnir.Dobro je ovo takmicenje za “male” fudbalske nacije u koje pripadamo nažalost i mi....

room 1408

pre 5 godina

Kako može biti loše takmičenje kroz koje je lakše doći do završnog turnira?Mi kroz kvalifikacije protiv velikih timova može samo da sanjamo plasman na završni turnir.Dobro je ovo takmicenje za “male” fudbalske nacije u koje pripadamo nažalost i mi....

Раде Кузма

pre 5 godina

У сваком случају је боље, него да се играју бесмислене пријатељске које "немају никаквог значаја".

Shut up

pre 5 godina

Glupo takmicenje.
(Heroj, 22. novembar 2018 10:48)
Glupo je samo za one koji ga ne kapiraju,pa u svakom kolu grupe A gledali smo derbije najboljih evropskih reprezentacija i to u dva meča,gde ćeš bolje ???? a sada u kvalifikacijama ko će da gleda jednu Francusku,Španiju,Belgiju... protiv neke tamo Gruzije,Ligtenštajna,Mađarske,Farskih otoka,e to je glupost za medalju!!!

.

pre 5 godina

Fun fact: od svih evropskih reprezentacija koje su prosle u 1/8 finala SP jedino HRVATSKA nije potvrdila kvalitet igrama u LN. Sve ostale reprezentacije su ili ostale u svojoj ligi, ili napredovale iz B u A. 
Hrvatska je, dakle, jedina medju pomenutim reprezentacijama koja ispada u nizi rang takmicenja. 

S druge strane, Srbija, kao JEDINA evropska reprezentacija sa SP u ligi C, pokazala je da se neopravdano nasla u tom drustvu, buduci da je prakticno bez igre, i bez mnogo truda osvojila svoju grupu. 
Direktni duel Srbije i Hrvatske moguc je vec u kvalifikacijama za EP, a on ce, nadamo se, razotkriti pravo stanje u ovim reprezentacijama. 

Stay tuned!
(Okolotrbusni pantalodrzac, 22. novembar 2018 11:01)

Zar te nije sramota, pet dana za redom pišeš isti komentar.

Peaky Blinders

pre 5 godina

Sjajno takmicenje konacno nesto dobro od Uefe,bolje to nego one bezvezne prijatelske utakmice,super je sto na kraju takmicenja pobednici svih Grupa idu na Euro,po meni odlican sistem sad jedino gde vidim problem da ce neke ekipe mozda namerno ispadati u losije grupe da bi sledci put lakse dosli do Euro ,al ajde danas svi igraju fudbal tako da nigde nije lako pobediti pogotovo na strani !!!

Luke Babbitt gravedigger

pre 5 godina

liga nacija naš košta praćenja premijer lige i lige šampiona. tako da da, besmislica je.
(vanki, 22. novembar 2018 11:06)

Što, jel se ta kola LŠ i premijer lige neće odigrati do kraja godine ili šta? Gledaćeš druže Hadersfild i Bornmut celu zimu, ne kukaj. LŠ se ionako igra skoro jednom mesečno.

Xhodeh

pre 5 godina

Nije besmislena.Bitno je to sto su ostale regularne kvalifikacije kao i do sada.One su i dalje glavni put do plasmana na EP.Pa ko voli nek izvoli.E sad ta LN je pruzila jos ta 4 dodatna mesta,prakticno je samo zamena za baraz.Umesto recimo proslih kvalifikacija za EP 2016.,gde su takodje prva dva isla direktno,a treci u grupi je igrao baraz,sada je taj baraz preko rezultata ostvarenih u LN.I to nije lose.Sto se samih rezultata tice LN je pokazala par stvari.Pokazala je da kriza Nemacke nije bila slucajna ni trenutna vec da je doslo do pada.Pokazala je da se Holandija vraca.Pokazala je da Italija jednostavno nema igrace za najvisi nivo trenutno.Pokazala je da su Island i lazni SESTardirani doprvak u penalima prevare.Pogotovo ovi drugi.Da to sto su preko slucajnih penala prosli Dansku i Rusiju na SP ne znaci da odmah mogu da se porede sa najvecima.Vec da su rang nize,gde su ekspresno i ispali.Pokazala je da Srbija kvalitetom pripada isto rangu,iako nije imala da joj dosude penal protiv Svajcarske pa da i ona dobije priliku da prodje Svedsku na penale i dodje do makar cetvrtfinala.Vidite koliko jedan detalj moze mnogo da promeni i znaci.Pokazala je i da su recimo Slovenija i Bugarska jako,jako daleko od nekadasnjeg nivoa.Kao i da Grcka sve vise tone,a nisu tako kratko bili rame uz rame sa najboljima plasmanima na velika takmicenja.Sve u svemu,LN nije losa,i moze da unese neizvesnost i zanimljivost.UEFA nije pogresila

nex

pre 5 godina

Meni jos uvek nije jasno kako i kojim sistemom se moze kvalifikovati ne EP,i koliko ekipa ukupno se iz ovog takmicenja moze kvalifikovati.
Ako neko zna tacno,molim da mi razjasni

Dobronamerni komentator

pre 5 godina

Srbija se provukla u svojoj Grupi kroz iglene uši. U dva meča nije uspjela da dobije Rumuniju i to u jednojh utakmici s igračem više skoro čitavu utakmicu. Rumunija koja je čitavu ligu odigrala bez poraza je kiksala samo neriješeno s Crnom Gorom i tu se Srbija provukla, a ne svojom kvalitetom u odnosu na njih. Kada Srbija nije u stanju da dobije Rumuniju kako li će tek proći s jačim ekipama pogotovo nositeljima grupa za kvalifikacije EP.
(ides, 22. novembar 2018 12:10)


Rumunija je igrala najbolje sto moze, Srbiju su docekali kao da je svetski prvak - pun je bio stadion!
Zasluzili su plasman na EP, ako mi prodjemo kvalifikacije oni ce onda imati sansu kroz zavrsni turnir lige C.

xxxx

pre 5 godina

Više ljudi na planetu zna ko je Modrić nego Zvezda. Toliko o tom uspjehu. Ti finale nekog kupa koje se igra svake godine porediš sa svjetskim prvenstvom koje se igra svake 4 godine. Razderaće te ljubomora.
(zoki, 22. novembar 2018 12:28)
Ali nazalost, samo se titule pamte. A Mondijal nema vise tezinu kao nekad. Najjaci timovi na svetu danas igraju ligu sampiona, a Zvezda bas taj trofej ima. A cak i da si u pravu, dzaba kad nemate titulu sa Mondijala.

Okolotrbusni pantalodrzac

pre 5 godina

Fun fact: od svih evropskih reprezentacija koje su prosle u 1/8 finala SP jedino HRVATSKA nije potvrdila kvalitet igrama u LN. Sve ostale reprezentacije su ili ostale u svojoj ligi, ili napredovale iz B u A.
Hrvatska je, dakle, jedina medju pomenutim reprezentacijama koja ispada u nizi rang takmicenja.

S druge strane, Srbija, kao JEDINA evropska reprezentacija sa SP u ligi C, pokazala je da se neopravdano nasla u tom drustvu, buduci da je prakticno bez igre, i bez mnogo truda osvojila svoju grupu.
Direktni duel Srbije i Hrvatske moguc je vec u kvalifikacijama za EP, a on ce, nadamo se, razotkriti pravo stanje u ovim reprezentacijama.

Stay tuned!

Xhodeh

pre 5 godina

Za mene je najveci sok ispadanje Hrvatske.

Informisem se preko sajta B92, citam komentare, i tu sam cuo da Hrvati igraju bolji fudbal ne samo od Engleske i Spanije, nego cak i od svetskog prvaka Francuske.

Tako da evo, u soku sam, mislio sam da je 0:6 u prvoj utakmici samo slucajnost, ali Hrvatska na kraju ispade iz Lige A.

Doduse, i dalje se moze primetiti da igra najbolji fudbal. Pa cak i ako bude 50. reprezentacija na svetu, i dalje ce igrati najbolji fudbal.
(Poplava mozga, 22. novembar 2018 11:45)

Veliki sok!Da ispadne tim koji je tako dominantno prosao Dansku i Rusiju na penale a Englesku kroz produzetke?!Tim koji je primio 4 komada u finalu (poslednji put 4 primila Italija jos 1970.godine),a mogao je i 8,da tako ispadne?! Zaista sokantno! Posle takve dominacije u Rusiji to niko nije ocekivao.Pogotovo kakav atomski fudbal su prikazali!Jeste da ih je Danska nadigrala u osmini a Engleska u polufinalu,jeste da od Rusije nisu bili bolji u cetvrtifinale,jeste da protiv Argentine dok ih Kabaljero nije castio onom gluposcu nisu prikazali nista,a ni protiv Nigerije dok ovi sami sebi nisu dali gol i skrivili idiotski penal,ali zato onih 15 minuta protiv Islanda,kakav je to fudbal bio!AU!Nepravda velika sto su ispali!Ukinuti Ligu Nacija?!Pa cemu sluzi to kad jedan doprvak slucajnih penala koji tako igra i dominatno pobedjuje ispada?Kakvi su onda tek ovi ispod njih kad oni najbolji ispadaju?Sramota!UKINITE SVE DOK LAZNI DOPRVAK NE DOBIJE PROLAZ NA PENALE!

БИЋЕМО ПРВАЦИ СВЕТА!

pre 5 godina

(Xhodeh, 22. novembar 2018 11:24)

A pokazala je i tvoje komplekse u odnosu na hrvatsku reprezentaciju.
(ides, 22. novembar 2018 11:57)


Ne znam da li si svstan da vam se niko ne bi obratio, da ne dolazite na nase sajtove:)
Valjda imate potrebu da cujete istinu od nas, pa onda visite ovde po ceo dan i komentarisete.
Iz dana u dan se ukopavate sve vise i to je smesno gledati!

Xhodeh

pre 5 godina

A pokazala je i tvoje komplekse u odnosu na hrvatsku reprezentaciju. Osim prve utakmice sa Španjolskom koja se odigrala samo mjesec dana nakon finala svjetskog i gdje je Hrvatska odigrala bez pola prvog tima i gdje su igrači bili emotivno prazni nakon neviđenog uspjeha, sve ostale utakmice je igrala ravnopravno kada su se igrači konsolidirali i odmorili. Španjolce smo dobili u uzvratu, a s englezima je izgubljeno 1 razlike u dvije utakmice i do 85 min. zadnje utakmice u grupi, Hrvatska je bila na prvom mjestu. To pokazuje da je samo detalj odlučio i da Hrvatska igra posve ravnopravno čak i sa pomlađenim timom. Danska i Rusija koje pominješ, a ne Hrvatska su imale neviđenu sreću što su uopće došli do penala. Usprkos tome naši igrači su pokazali mentalnu snagu i prošli dalje. Tebi ostaje samo da živiš sa spoznajom da je najveći nogometni i sportski uspjeh ex Yu ostvarila Hrvatska!
(ides, 22. novembar 2018 11:57)

Najveci "nogometni uspjeh" na ovim prostorima ostvarila je Crvena zvezda,koja je postala prvak Evrope i sveta.A slucajni doprvaci i polufinalisti koji se redovno dogadjaju na EP i SP,poput Turske,Juzne Koreje,Svedske,Velsa i Hrvatske niti ko pamti niti ko uzima za nesto veliko.Uzimaju samo kompleksasi poput tebe,koji dolaze na tudje sajtove kako bi lecili komplekse,pa kad ih pogodi istina onda taj kompleks izbace.Pozdrav iz zemlje koja je imala u fudbalu prvaka evrope i sveta.Ono sto lazni doprvak u penalima nikad nece imati jer sreca dodje jednom i vise ne

Trotters Independent Traders

pre 5 godina

Gdje tko spada najbolje se vidi po jakosnim skupinama za Euro 2020.
(21st Century Digitl Boy, 22. novembar 2018 13:37)


Ali zasto kazete "jakosne skupine"? Mogu da budu i "slabosne skupine", pogotovo ako se gledaju poslednji sesiri.

ides

pre 5 godina

(Xhodeh, 22. novembar 2018 11:24)

A pokazala je i tvoje komplekse u odnosu na hrvatsku reprezentaciju. Osim prve utakmice sa Španjolskom koja se odigrala samo mjesec dana nakon finala svjetskog i gdje je Hrvatska odigrala bez pola prvog tima i gdje su igrači bili emotivno prazni nakon neviđenog uspjeha, sve ostale utakmice je igrala ravnopravno kada su se igrači konsolidirali i odmorili. Španjolce smo dobili u uzvratu, a s englezima je izgubljeno 1 razlike u dvije utakmice i do 85 min. zadnje utakmice u grupi, Hrvatska je bila na prvom mjestu. To pokazuje da je samo detalj odlučio i da Hrvatska igra posve ravnopravno čak i sa pomlađenim timom. Danska i Rusija koje pominješ, a ne Hrvatska su imale neviđenu sreću što su uopće došli do penala. Usprkos tome naši igrači su pokazali mentalnu snagu i prošli dalje. Tebi ostaje samo da živiš sa spoznajom da je najveći nogometni i sportski uspjeh ex Yu ostvarila Hrvatska!

Zoni

pre 5 godina

Decko, da si bio ovo ljeto na Jadranu vidio bi desetine hiljada djece stranih turista kako mose dres hrvatske reprezentacije i uglavnom je bio Modric. Djeca pricaju eng. francuski, njemacki, kineski... i istovrrmeno nose dres Modrica, a ne Zvezde za koju nisu ni culi realno.

ojha

pre 5 godina

Domaca takmicenja kao i LP, liga evrope ce se odigrati kad tad. Kao cekao ja vikend za premier ligu kad ono liga nacija.. I sta sad? Pa to kolo ce se morati odigrati, neće ga prskociti.
Meni licno je ova liga malo osvjezenje sto se tice reprezentacija.. Bilo je zanimljivih utakmica i rezultata. Na kraju krajeva svi imaju cilj. Dosta bolje od dosadnih prijateljskih utakmcia gdje svi dolaze preko one stvari...

iv13

pre 5 godina

Ima smisla, zato sto 21 utakmica besmislenog takmicenja odlucuju o nekom fiktivnom plasmanu?

Ok, dobija se neki vid kvalifikacija za EP. Tu je jedini, jedini smisao. I tu je jedina "pozitivna" stvar za reprezentacije kao sto smo mi, jer smo upali u kategoriju, gde smo za klasu bolji od ostalih, iako to rezultati ne pokazuju (sto je vec druga tema).

Mi igramo protiv ispodprosecnih ekipa. Na EP cemo videti gde stojimo, kad dodje neko iz A grupe....i rastavi nas. Jer cemo mi imati 2 "teske utakmice" u dve godine, dok oni imaju po 10.

Zato je besmisleno. Pogotovo za ekipe koje se "takmice" u slabijim kategorijama. Tj, nije besmisleno, jednostavno, stvara se jaz izmedju elite i ostalih, kao i svuda... I zna se kome to odgovara.

zoki

pre 5 godina

Za mene je najveci sok ispadanje Hrvatske.

Informisem se preko sajta B92, citam komentare, i tu sam cuo da Hrvati igraju bolji fudbal ne samo od Engleske i Spanije, nego cak i od svetskog prvaka Francuske.

Tako da evo, u soku sam, mislio sam da je 0:6 u prvoj utakmici samo slucajnost, ali Hrvatska na kraju ispade iz Lige A.

Doduse, i dalje se moze primetiti da igra najbolji fudbal. Pa cak i ako bude 50. reprezentacija na svetu, i dalje ce igrati najbolji fudbal.
(Poplava mozga, 22. novembar 2018 11:45)

Sad će brzo krenuti i kvalifikacije. Hrvatska zbog svojih igara koje pruža nastupa kao nositelj i nastavit češ da gledaš njene dobre igre i dalje. Uživaj!

zoki

pre 5 godina

(Xhodeh, 22. novembar 2018 12:18)

Više ljudi na planetu zna ko je Modrić nego Zvezda. Toliko o tom uspjehu. Ti finale nekog kupa koje se igra svake godine porediš sa svjetskim prvenstvom koje se igra svake 4 godine. Razderaće te ljubomora.

rogh

pre 5 godina

nex


dostao je komplikovano ali pokusacu da objasnim

20/24 reprezentacije ce ici na euro preko standardnih kvalifikacija...pobjednici grupa u A ligi finalni turnir igraju u junu 2019 a ostali tek u martu 2020 cini mi se...e sad preostale 4 ekipe ce se traziti medje pobjednicima ove 4 divizije s tim da oni koji su vec obezbijedili mjesto na euru nece ucestvovati na tom zavrsnom turniru a njihova zasluzena mjesta ce zauzeti najboljeplasirani sljedeci tim (jedino nisam siguran da li iz iste grupe ili od svih grupa iste lige...npr ako srbija ode preko kvalifikacija ne znam dal je prva na listi cekanja bugarska kao najbolja drugoplasirana ili rumunija kao druga u grupi srbije)


naravno igrace se u martu i turnir za A baraz ali je tesko ocekivati da na njemu ucestvuju ovi koji se bore za trofej u junu a evo i zasto

ako vecina timova iz najjace lige obezbijede ucesce preko kvalifikacija njihova mjesta zauzimaju oni iz B lige s tim sto pobjednici grupa ne bi igrali taj "baraz" sa onim iz A vec bi ostali na svom...tako recimo i srbija kao pobjednik grupe C ako ne prodje kvalifikacije taj zavrsni turnir ne bi mogla da igra sa recimo svedskom vec iskljucivo sa timovima iz C i D liga


nadam se da sam bio od neke pomoci

Gospodin trezveni

pre 5 godina

Treba biti realan, obzirom da je B-rang evropskih fudbalskih reprezentacija ocekivan domet za domaci tim u ovom trenutku; sto niposto nije lose, niti osudjujuce. Naprotiv, za jednu tako malu zemlju, koja ima skromna ulaganja u najvecu sportsku industriju, to je fantastican ucinak. Osim toga, vise je nego ocigledno da bi u A-rangu reprezentacija Srbije (kao nedavno ona Hrvatske) bila samo ekipa za popravljanje gol razlike. Dakle, neka momci sto duze ostanu u B-rangu, stabilizuju svoje redove i ostvare prateci rezultatski kontinuitet, a potom neka pokusaju vise. Samo skromno - bez bahatosti, prenaglasavanja trenutnih dostignuca i forsiranja tenzija raznih vrsta.

SV

pre 5 godina

Otvorire, npr. vikipediju i procitajte propozicije takmicenja, ko izdrzi do polovine svaka mu cast. Ni ovi sto su drugi uopste nisu bez sansi, a nisam siguran ni za treceplasirane, bar u grupama sa cetiri reprezentacije!

probaj s dva normabela

pre 5 godina

Veliki sok!Da ispadne tim koji je tako dominantno prosao Dansku i Rusiju na penale a Englesku kroz produzetke?!Tim koji je primio 4 komada u finalu (poslednji put 4 primila Italija jos 1970.godine),a mogao je i 8,da tako ispadne?! Zaista sokantno! Posle takve dominacije u Rusiji to niko nije ocekivao.Pogotovo kakav atomski fudbal su prikazali!Jeste da ih je Danska nadigrala u osmini a Engleska u polufinalu,jeste da od Rusije nisu bili bolji u cetvrtifinale,jeste da protiv Argentine dok ih Kabaljero nije castio onom gluposcu nisu prikazali nista,a ni protiv Nigerije dok ovi sami sebi nisu dali gol i skrivili idiotski penal,ali zato onih 15 minuta protiv Islanda,kakav je to fudbal bio!AU!Nepravda velika sto su ispali!Ukinuti Ligu Nacija?!Pa cemu sluzi to kad jedan doprvak slucajnih penala koji tako igra i dominatno pobedjuje ispada?Kakvi su onda tek ovi ispod njih kad oni najbolji ispadaju?Sramota!UKINITE SVE DOK LAZNI DOPRVAK NE DOBIJE PROLAZ NA PENALE!
(Xhodeh, 22. novembar 2018 12:06)

Pet nastupa na SP-ma

Drugi
Treći
Zlatna lopta
Zlatna kopačka

Deus

pre 5 godina

LN uopste nije besmisleno takmicenje. Cim ima rezultatski cilj nije besmisleno a prilika je za uigravanje reprezentacija. Utakmica je vise nego dovoljno. Ko posle ucesca u kvalifikacijama za SP/EP i LN ima problema sa uigranoscu tima taj pod hitno da menja selektora.

делија нс

pre 5 godina

Многи спомињу игру са једним, два нападача. Ја сам стекао утисак да се у било којој формацији да играмо не знају конкретна задужења играча, поготово у одбрани. То бих припасао на душу селектора, јер код нас и јесте струка главни проблем у фудбалу (поред тога и у рукомету, рецимо, од колективних спортова). Кошаркашких, ватерполо и одбојкашких стручњака смо увијек имали и исти су цијењени у својој професији што и објашњава репрезентативне успјехе у наведеним спортовима.

БИЋЕМО ПРВАЦИ СВЕТА!

pre 5 godina

Ljudi moji, pa ovo je vec sizofrenija kod nasih susjeda.

Oni dolaze na srpski sajt i tvrde kako su bolji od jedne Francuske, Belgije, Spanije itd. Cak ni ova raspala Srbija ne bi primila 6 komada od Spanije, i to podmladjene.

Daj boze da se plasiraju na EP pa da ulete u grupu sa npr. Belgijom, ili neka taj susret bude u osmini finala. Ima da padne rekord svih evropskih prvenstava!

Mada, pitanje da li ce se doprvaci uopste plasirati na EP, Luka ima vec 33 godine a drugih srpskih igraca vise nemaju...

Londoner

pre 5 godina

"poverenje navijača u "Gordi albion""

Zivim u Englekoj skoro 30 godina i menjao sam dosta radnih mesta i nisam naisao ni na jednog Engleza od onih rodjenih 1945 pa na ovamo ko zna za ovaj izraz. A redovno sam pitao za ovo "Gordi Albion".

soni

pre 5 godina

Ovo je bilo besmisleno, jer poenta prijateljskih utakmica je da se proba nesto, pa ako zadovolji da se polako ubaci u takmicarske, a ovako je ispalo kao kvalifikacije pa su se jurili bodovi, i jurio se rezultat, to se odnosi na sve sem na A grupu...
Ali recimo da su ovo bile obicne prijateljske moglo bi da se ekaperimentise sa Jovicem uz Mitra, i da vidimo da li imamo igru za 2 napadaca, pa se proba sa 3 pozadi i 2 napadaca. Imalo je toliko toga da se proba, a ovako se jurio rezultat, i igrali smo takmicarske utakmice...
Da ne govorimo o tome sto ce tim iz D grupe na evropsko, sto je samo po sebi skandalozno..

ides

pre 5 godina

Srbija se provukla u svojoj Grupi kroz iglene uši. U dva meča nije uspjela da dobije Rumuniju i to u jednojh utakmici s igračem više skoro čitavu utakmicu. Rumunija koja je čitavu ligu odigrala bez poraza je kiksala samo neriješeno s Crnom Gorom i tu se Srbija provukla, a ne svojom kvalitetom u odnosu na njih. Kada Srbija nije u stanju da dobije Rumuniju kako li će tek proći s jačim ekipama pogotovo nositeljima grupa za kvalifikacije EP.

Bane

pre 5 godina

Mogla bi i FIFA da napravi nesto slicno pred SP. Kako ne znam, ali sigurno da postoji nacin. Na kraju pa oni su placeni za taj posao pa nek smisle format.

21st Century Digitl Boy

pre 5 godina

Da to sto su preko slucajnih penala prosli Dansku i Rusiju na SP ne znaci da odmah mogu da se porede sa najvecima.Vec da su rang nize,gde su ekspresno i ispali.Pokazala je da Srbija kvalitetom pripada isto rangu,iako nije imala da joj dosude penal protiv Svajcarske pa da i ona dobije priliku da prodje Svedsku na penale i dodje do makar cetvrtfinala.
(Xhodeh, 22. novembar 2018 11:24)

Gdje tko spada najbolje se vidi po jakosnim skupinama za Euro 2020. I nekako mi se čini da bi baš mogli gledati skupinu Hrvatska, BiH, Srbija, Slovenija, Kosovo gdje će se Hrvatska i BiH boriti za prvo mjesto a ostali za treće. U toj borbi najveće šanse dajem Sloveniji jer će na njihovoj klupi tada sjediti Kek koji je za Krstajića svemirski brod.
Jasno, nakon natjecanja po skupinama i završetka turnira za Srbiju očekuje se minimalno jednomjesečna kuknjava na temu a šta bi bilo da su svirali penal kad je Mitrović grčko-rimski porušio pola protivničke obrane te sci-fi dokazi poput ovog gore da je Srbiji mjesto u istoj skupini sa Hrvatskom.

fecalitades

pre 5 godina

Sustina je da kvalifikacije i dalje postoje, a umesto baraža su izmislili ovo takmičenje. Nema baraž, već ko je pobedio po ovim ligama igra dodatni mini kup. Znači umesto dodatne dve igraće 10 utakmica da se plasiraju na prvenstvo. Istina, mnogo slabije ekipe će imati veće šanse i gledaćemo dobre reprezentacije, ali da li iko razmižlja o igračima? Crći će ljudi. Imaju svoju ligu, jedan ili dva kupa, evropu, evropsko/svetsko i sad i ovu ligu. Očekujem dosta veći broj povreda igrača i da će polako oni početi da se žale na gust raspored.

NastyB

pre 5 godina

Više ljudi na planetu zna ko je Modrić nego Zvezda. Toliko o tom uspjehu. Ti finale nekog kupa koje se igra svake godine porediš sa svjetskim prvenstvom koje se igra svake 4 godine. Razderaće te ljubomora.
(zoki, 22. novembar 2018 12:28)

Da, evo i pravi "king" košarke je kačio Modrićevu sliku na zid, evo vidi se desno od njega:
https://twistedsifter.com/2011/10/picture-of-the-day-michael-jordan-in-his-college-dorm-room-1983/

Mate i Matilda

pre 5 godina

"Xhodeh, 22. novembar 2018 12:06)"

Pet nastupa na SP-ma

Drugi
Treći
Zlatna lopta
Zlatna kopačka

Koliko nastupa na SP i EP ukupno, koliko pobjeda, režija i poraza, rezultati protiv "velikih", neću ni da uspoređujem.

Mnoogo jače reprezentacije nemaju 2 i 3 mjesto, i to u razmaku samo 5 SP.. Različite generacije...

Ajde da pitamo nekog neutralnog, može i Gvineja Bisao, koja nije priznala Kosovo. Pozovi radom broj, i pitaj ko je bolji, Hrvatska ili Srbija u nogometu.
Znaš i sam odgovor.. "Srbija, ko??!"

Poplava mozga

pre 5 godina

Ovdje se i dalje neki prepiru, Hrvatska je daleko uspjesnija sto se tice reprezentativnog nogometa od Srbije, pisete ovdje kako je na srecu dosla do finala, prema tome je i Francuska na srecu pobijedila Peru (Peru bio daleko bolji u toj utakmici) u grupi, a Belgija na srecu pobijedila Japan (Japanci u toj utakmici pobijedili sami sebe) i Brazil (Belgije u drugom poluvremenu uopce nije bilo na utakmici)!
(Realna, 22. novembar 2018 16:18)


Svasta, pa nisu ih dobili na penale niti u produzecima nego regularno u 90 minuta!

@nerealna

pre 5 godina

@realna haahahahah pa ti veze nemas, Srbija je vec imala reprezentacije s dobrim veznim redom, posebno ona generacija do 2000. god, ali ok iz vase perspektive Srbija je uvijek zla, losa itd. nije ni cudno koliko vam peru mozak u lijepoj vasoj, smijesni ste koliko setate po oblacima, a u stvvari ste mali

nesha

pre 5 godina

ja sam odusevljen ligom nacija. medjutim to sto se ovde kaze kao pohvalno da u poslednjem kolu od 23 utakmica je cak 21 bila odlucujuca je po meni lose. hteli smo ligu a dobili smo kup sistem gde se sve odlucuje u poslednjoj utakmici. evo uzmimo primer hrvata. vode protiv engleza za prvo mesto i odlazak na fajnal for i onda prime dva komada i budu poslednji u grupi i ispadnu iz a lige. to je po meni glupo, to ne ocekujem od lige

Edin

pre 5 godina

@nex

sad se ide u polufinale, svaka grupa ima 4 podgrupe i formira se polufinale pa finale. Sampion svake GRUPE ide na EC2020.

Ovo je po meni odlicno, jer na ovaj nacin moze i neka ekipa iz C, i neka ekipa iz D koja sigurno nikad ne bi prosla kroz kvalifikacije, da ode na EC

Veci i od najveceg Zvezdasa ikad

pre 5 godina

Više ljudi na planetu zna ko je Modrić nego Zvezda. Toliko o tom uspjehu. Ti finale nekog kupa koje se igra svake godine porediš sa svjetskim prvenstvom koje se igra svake 4 godine. Razderaće te ljubomora.
(zoki, 22. novembar 2018 12:28)

Da, evo i pravi "king" košarke je kačio Modrićevu sliku na zid, evo vidi se desno od njega:
[link]/
(NastyB, 22. novembar 2018 12:48)


Kako je to lepo videti... I to jos 1983, dok nismo ni postali prvaci sveta.
Pobednici prepoznaju pobednike.

Fotelja, kokice i pivo

pre 5 godina

E, super je ova liga, kako se beše zove ... nije bitno. Još toga treba, duga je godina, ima čak 365 dana, a skoro u pola od toga nema fudbala. Dajte fudbal i utakmice svaki dan. Makar jednu dnevno. Molim vas. Please.

Realna

pre 5 godina

@ Poplava mozga

Navela sam utakmice u kojima su 1. i 3. reprezentacije svijeta imale srece, Belgija je imala i previse srece, jer je Brazil u utakmici protiv njih imao oko 20 udaraca na gol, za njih je ta utakmica mogla zavrsiti katastrofalno, ali imaju kvalitetnog golmana; pisalo se da je Hrvatska pobijedila nikad slabiju Argentinu, istu onu koja je Francuzima dala tri gola, ljudi malo manje ljubomore...

Kada Srbija bude imala malo kvalitetniji vezni red (a to joj kronicno nedostaje od raspada bivse drzave), tada ce doci i rezultati, pa cete se moci usporedjivati sa puno uspjesnijim reprezentacijama ...

Sima

pre 5 godina

golman

milenković, veljković, rodić,

matic

sms

zivkovic, tadic, kolarov

mitrogol, prijovic

ovako mora! sa ovim sistemom osvajamo evropsko. živković i kolarov po krilima mogu sa svojim najboljim centarsutevima na svetu da gađaju najbolje skakace na svetu. tadić kao play iza u sredini, a ne po strani (ljajić zamena). sms kao centralni vezni poput pogbe (u zavisnosti sa kim se igra može maksimović, lukić, fejsa kao defanzivnija varijanta). matić standardni. zadnja trojka je dovoljna da deluje kao zadnja trojka u ManCitiju. Gvardiolin model je trenutno najbolji na svetu, a naša reprezentacija ima bolje sidrase i aranžere nego sam ManC.

Poplava mozga

pre 5 godina

Za mene je najveci sok ispadanje Hrvatske.

Informisem se preko sajta B92, citam komentare, i tu sam cuo da Hrvati igraju bolji fudbal ne samo od Engleske i Spanije, nego cak i od svetskog prvaka Francuske.

Tako da evo, u soku sam, mislio sam da je 0:6 u prvoj utakmici samo slucajnost, ali Hrvatska na kraju ispade iz Lige A.

Doduse, i dalje se moze primetiti da igra najbolji fudbal. Pa cak i ako bude 50. reprezentacija na svetu, i dalje ce igrati najbolji fudbal.

toni bandera

pre 5 godina

Liga nacija postoji da bi dala polufinaliste baraža za evropsko na kom učestvuju 32 selekcije. Toliko sam do sad shvatio. Igranje za prelazak iz šešira u šešir je bespotrebno cepidlačenje, šeširi su se i do sada menjali po malo ili nimalo drugačijim kriterijumima, plus ćeš sad teže da odigraš protiv jakog protivnika ako i sam nisi jak, moraš da se mrcvariš neprestano sam sa sobom, nema inspirativnih protivnika, samo onih koji garantuju smaranje. Nivo fudbala u grupi koju je Srbija osvojila je poražavajući.
Konačno može li neko da objasni koji su termini igranja Lige nacija? Logično bi bilo da se sledeće godine ne igra, jer naš baraž se igra u martu 2020. Hoće li se i pre kvalifikacija za svetsko igrati Liga nacija po istom principu, u jesenjem delu sezone nakon svakog velikog takmičenja, ili se za svetsko nečće igrati, tako da je čitava pompa samo oko baraž utakmica za evropsko sa 32 selekcije na četiri godine. I s kim ćemo da igramo taj baraž ako se recimo Norvežani kvalifikuju kroz predstojeće kvbalifikacije?

slebeG

pre 5 godina

Fun fact: od svih evropskih reprezentacija koje su prosle u 1/8 finala SP jedino HRVATSKA nije potvrdila kvalitet igrama u LN. Sve ostale reprezentacije su ili ostale u svojoj ligi, ili napredovale iz B u A.
Hrvatska je, dakle, jedina medju pomenutim reprezentacijama koja ispada u nizi rang takmicenja.

S druge strane, Srbija, kao JEDINA evropska reprezentacija sa SP u ligi C, pokazala je da se neopravdano nasla u tom drustvu, buduci da je prakticno bez igre, i bez mnogo truda osvojila svoju grupu.
Direktni duel Srbije i Hrvatske moguc je vec u kvalifikacijama za EP, a on ce, nadamo se, razotkriti pravo stanje u ovim reprezentacijama.

Stay tuned!
(Okolotrbusni pantalodrzac, 22. novembar 2018 11:01)

Zar te nije sramota, pet dana za redom pišeš isti komentar.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (., 22. novembar 2018 11:22)


Hiljadu puta ponovljena istina postaje DOBRO POZNATA ISTINA.

aleksa

pre 5 godina

malo su ne dorecena pravila...
primer liga A
recimo da sve reprezentacije iz Liga A obezbede EP ko ce igrati taj zreb? D
ili jos gore
sve reprezentacije i iz lige A i lige B obezbede kroz kvalifikacije :-D
tek ce da se pokaze koliko je besmislena liga nacija.
na kraju u zreb ce ici oni sa vise srece
da na EP ide samo 16 reprezentacija mozda bi i imalo smisla.
dobili su samo da "jaki" igraju sa jakima
ko sisa azerbejdzan sto igra sa maltom...

strucnjak za sve sportove i religije ukljucujuci i scijentologiju

pre 5 godina

fun fact: zimbabve, vatikan, gibraltar i vaskrsnji otoci imaju duplo vise medalja sa svetskih fudbalskih prvenstava od srbije ?

Realna

pre 5 godina

Ovdje se i dalje neki prepiru, Hrvatska je daleko uspjesnija sto se tice reprezentativnog nogometa od Srbije, pisete ovdje kako je na srecu dosla do finala, prema tome je i Francuska na srecu pobijedila Peru (Peru bio daleko bolji u toj utakmici) u grupi, a Belgija na srecu pobijedila Japan (Japanci u toj utakmici pobijedili sami sebe) i Brazil (Belgije u drugom poluvremenu uopce nije bilo na utakmici)!

pa vi ste smejurija

pre 5 godina

@realna hahahah pa ti veze nemas o fudbalu, a vidim i tvoji sugradjani koji misle da mogu jednog Modrica da usporedjuju s Zvezdom prvakom Evrope i sveta, istina je samo jedna da su hrvati u svetu poznati po kompleksima i nacionalizmu

druga ligo

pre 5 godina

@realna Srbija je vec imala reprezentacije s vrhunskim veznim redom, posebno ona generacija iz 1998., a sto se tice usporedjivanja s uspesnim reprezentacijama vi u tu kategoriju ne spadate

jedino ste po tome poznati

pre 5 godina

@mate i matilda pa Srbija ima daleko poznatije sportiste od vas, ako nista taj neutralni ce da zna Srbiju po Djokovicu, ali zato ce biti : Cro who?

abraxas

pre 5 godina

"malo su ne dorecena pravila...
primer liga A
recimo da sve reprezentacije iz Liga A obezbede EP ko ce igrati taj zreb? D
ili jos gore
sve reprezentacije i iz lige A i lige B obezbede kroz kvalifikacije :-D"
(aleksa, 22. novembar 2018 12:18)

Teoretski, moglo bi da se desi da sve ekipe iz Lige A prođu kvalifikacije. Ali, ne mogu sve ekipe i iz Lige A i iz Lige B da prođu, jer bi to bilo 24 ekipe (po 12 iz Lige A i iz Lige B), a zna se da 20 ekipa ide na EP kroz kvalifikacije.
Po meni, jedina nepoznanica je to, ako sve ekipe iz Lige A prođu dalje (a od tih 12 ekipa 10 su nosioci i dve su u drugom šeširu), ko popunjava mesto pobednika turnira Lige A na EP. Sve ostalo je suva teorija.

jos uvek ste

pre 5 godina

@mate i matilda hhahahh za vas veruj mi niko ziv nije cuo, jedino oni koji proucavaju istoriju pa znaju ko ste bili i šta ste radili

@

pre 5 godina

Svasta, pa nisu ih dobili na penale niti u produzecima nego regularno u 90 minuta!
(Poplava mozga, 22. novembar 2018 16:28)

Prvi gol Belgije protiv Japana jeckpot

nije to za vas

pre 5 godina

@realna i mate i matilda , ono kad svako misli da nesto zna o nogometu pa pisete ovakve komentare, ovo je komedija i to je jedina istina

Tek onako usput...

pre 5 godina

Sve manje ima smisla reprezentativni fudbal i kad tad najjači klubovi nece dati svojim igračima da igraju za svoje države...

sjasi vise

pre 5 godina

@realna po toj logici ako je Peru bio bolji, od vas su svi bili bolji, a ste se tice veznog reda Srbije , ne komentarisi to je pojma nemas

The Bloody Alboz

pre 5 godina

Liga Nacija je bilo fantasticno, pa skoro na svakoj utakmici tribine su bile pune! Evo ja na primjer cuo sam da su igrali Francuska-Uruguaj, i Meksiko-Brazil ,nisam ni siguran, al ko je to pratio pored Lige Nacija!! Ocekujem neki novi sistem i za kvalifikacije za EP i SP da bude interesantnije!

Okolotrbusni pantalodrzac

pre 5 godina

Fun fact: od svih evropskih reprezentacija koje su prosle u 1/8 finala SP jedino HRVATSKA nije potvrdila kvalitet igrama u LN. Sve ostale reprezentacije su ili ostale u svojoj ligi, ili napredovale iz B u A.
Hrvatska je, dakle, jedina medju pomenutim reprezentacijama koja ispada u nizi rang takmicenja.

S druge strane, Srbija, kao JEDINA evropska reprezentacija sa SP u ligi C, pokazala je da se neopravdano nasla u tom drustvu, buduci da je prakticno bez igre, i bez mnogo truda osvojila svoju grupu.
Direktni duel Srbije i Hrvatske moguc je vec u kvalifikacijama za EP, a on ce, nadamo se, razotkriti pravo stanje u ovim reprezentacijama.

Stay tuned!

iv13

pre 5 godina

Ima smisla, zato sto 21 utakmica besmislenog takmicenja odlucuju o nekom fiktivnom plasmanu?

Ok, dobija se neki vid kvalifikacija za EP. Tu je jedini, jedini smisao. I tu je jedina "pozitivna" stvar za reprezentacije kao sto smo mi, jer smo upali u kategoriju, gde smo za klasu bolji od ostalih, iako to rezultati ne pokazuju (sto je vec druga tema).

Mi igramo protiv ispodprosecnih ekipa. Na EP cemo videti gde stojimo, kad dodje neko iz A grupe....i rastavi nas. Jer cemo mi imati 2 "teske utakmice" u dve godine, dok oni imaju po 10.

Zato je besmisleno. Pogotovo za ekipe koje se "takmice" u slabijim kategorijama. Tj, nije besmisleno, jednostavno, stvara se jaz izmedju elite i ostalih, kao i svuda... I zna se kome to odgovara.

Sima

pre 5 godina

golman

milenković, veljković, rodić,

matic

sms

zivkovic, tadic, kolarov

mitrogol, prijovic

ovako mora! sa ovim sistemom osvajamo evropsko. živković i kolarov po krilima mogu sa svojim najboljim centarsutevima na svetu da gađaju najbolje skakace na svetu. tadić kao play iza u sredini, a ne po strani (ljajić zamena). sms kao centralni vezni poput pogbe (u zavisnosti sa kim se igra može maksimović, lukić, fejsa kao defanzivnija varijanta). matić standardni. zadnja trojka je dovoljna da deluje kao zadnja trojka u ManCitiju. Gvardiolin model je trenutno najbolji na svetu, a naša reprezentacija ima bolje sidrase i aranžere nego sam ManC.

soni

pre 5 godina

Ovo je bilo besmisleno, jer poenta prijateljskih utakmica je da se proba nesto, pa ako zadovolji da se polako ubaci u takmicarske, a ovako je ispalo kao kvalifikacije pa su se jurili bodovi, i jurio se rezultat, to se odnosi na sve sem na A grupu...
Ali recimo da su ovo bile obicne prijateljske moglo bi da se ekaperimentise sa Jovicem uz Mitra, i da vidimo da li imamo igru za 2 napadaca, pa se proba sa 3 pozadi i 2 napadaca. Imalo je toliko toga da se proba, a ovako se jurio rezultat, i igrali smo takmicarske utakmice...
Da ne govorimo o tome sto ce tim iz D grupe na evropsko, sto je samo po sebi skandalozno..

Xhodeh

pre 5 godina

Za mene je najveci sok ispadanje Hrvatske.

Informisem se preko sajta B92, citam komentare, i tu sam cuo da Hrvati igraju bolji fudbal ne samo od Engleske i Spanije, nego cak i od svetskog prvaka Francuske.

Tako da evo, u soku sam, mislio sam da je 0:6 u prvoj utakmici samo slucajnost, ali Hrvatska na kraju ispade iz Lige A.

Doduse, i dalje se moze primetiti da igra najbolji fudbal. Pa cak i ako bude 50. reprezentacija na svetu, i dalje ce igrati najbolji fudbal.
(Poplava mozga, 22. novembar 2018 11:45)

Veliki sok!Da ispadne tim koji je tako dominantno prosao Dansku i Rusiju na penale a Englesku kroz produzetke?!Tim koji je primio 4 komada u finalu (poslednji put 4 primila Italija jos 1970.godine),a mogao je i 8,da tako ispadne?! Zaista sokantno! Posle takve dominacije u Rusiji to niko nije ocekivao.Pogotovo kakav atomski fudbal su prikazali!Jeste da ih je Danska nadigrala u osmini a Engleska u polufinalu,jeste da od Rusije nisu bili bolji u cetvrtifinale,jeste da protiv Argentine dok ih Kabaljero nije castio onom gluposcu nisu prikazali nista,a ni protiv Nigerije dok ovi sami sebi nisu dali gol i skrivili idiotski penal,ali zato onih 15 minuta protiv Islanda,kakav je to fudbal bio!AU!Nepravda velika sto su ispali!Ukinuti Ligu Nacija?!Pa cemu sluzi to kad jedan doprvak slucajnih penala koji tako igra i dominatno pobedjuje ispada?Kakvi su onda tek ovi ispod njih kad oni najbolji ispadaju?Sramota!UKINITE SVE DOK LAZNI DOPRVAK NE DOBIJE PROLAZ NA PENALE!

Xhodeh

pre 5 godina

A pokazala je i tvoje komplekse u odnosu na hrvatsku reprezentaciju. Osim prve utakmice sa Španjolskom koja se odigrala samo mjesec dana nakon finala svjetskog i gdje je Hrvatska odigrala bez pola prvog tima i gdje su igrači bili emotivno prazni nakon neviđenog uspjeha, sve ostale utakmice je igrala ravnopravno kada su se igrači konsolidirali i odmorili. Španjolce smo dobili u uzvratu, a s englezima je izgubljeno 1 razlike u dvije utakmice i do 85 min. zadnje utakmice u grupi, Hrvatska je bila na prvom mjestu. To pokazuje da je samo detalj odlučio i da Hrvatska igra posve ravnopravno čak i sa pomlađenim timom. Danska i Rusija koje pominješ, a ne Hrvatska su imale neviđenu sreću što su uopće došli do penala. Usprkos tome naši igrači su pokazali mentalnu snagu i prošli dalje. Tebi ostaje samo da živiš sa spoznajom da je najveći nogometni i sportski uspjeh ex Yu ostvarila Hrvatska!
(ides, 22. novembar 2018 11:57)

Najveci "nogometni uspjeh" na ovim prostorima ostvarila je Crvena zvezda,koja je postala prvak Evrope i sveta.A slucajni doprvaci i polufinalisti koji se redovno dogadjaju na EP i SP,poput Turske,Juzne Koreje,Svedske,Velsa i Hrvatske niti ko pamti niti ko uzima za nesto veliko.Uzimaju samo kompleksasi poput tebe,koji dolaze na tudje sajtove kako bi lecili komplekse,pa kad ih pogodi istina onda taj kompleks izbace.Pozdrav iz zemlje koja je imala u fudbalu prvaka evrope i sveta.Ono sto lazni doprvak u penalima nikad nece imati jer sreca dodje jednom i vise ne

Poplava mozga

pre 5 godina

Za mene je najveci sok ispadanje Hrvatske.

Informisem se preko sajta B92, citam komentare, i tu sam cuo da Hrvati igraju bolji fudbal ne samo od Engleske i Spanije, nego cak i od svetskog prvaka Francuske.

Tako da evo, u soku sam, mislio sam da je 0:6 u prvoj utakmici samo slucajnost, ali Hrvatska na kraju ispade iz Lige A.

Doduse, i dalje se moze primetiti da igra najbolji fudbal. Pa cak i ako bude 50. reprezentacija na svetu, i dalje ce igrati najbolji fudbal.

probaj s dva normabela

pre 5 godina

Veliki sok!Da ispadne tim koji je tako dominantno prosao Dansku i Rusiju na penale a Englesku kroz produzetke?!Tim koji je primio 4 komada u finalu (poslednji put 4 primila Italija jos 1970.godine),a mogao je i 8,da tako ispadne?! Zaista sokantno! Posle takve dominacije u Rusiji to niko nije ocekivao.Pogotovo kakav atomski fudbal su prikazali!Jeste da ih je Danska nadigrala u osmini a Engleska u polufinalu,jeste da od Rusije nisu bili bolji u cetvrtifinale,jeste da protiv Argentine dok ih Kabaljero nije castio onom gluposcu nisu prikazali nista,a ni protiv Nigerije dok ovi sami sebi nisu dali gol i skrivili idiotski penal,ali zato onih 15 minuta protiv Islanda,kakav je to fudbal bio!AU!Nepravda velika sto su ispali!Ukinuti Ligu Nacija?!Pa cemu sluzi to kad jedan doprvak slucajnih penala koji tako igra i dominatno pobedjuje ispada?Kakvi su onda tek ovi ispod njih kad oni najbolji ispadaju?Sramota!UKINITE SVE DOK LAZNI DOPRVAK NE DOBIJE PROLAZ NA PENALE!
(Xhodeh, 22. novembar 2018 12:06)

Pet nastupa na SP-ma

Drugi
Treći
Zlatna lopta
Zlatna kopačka

Zoni

pre 5 godina

Decko, da si bio ovo ljeto na Jadranu vidio bi desetine hiljada djece stranih turista kako mose dres hrvatske reprezentacije i uglavnom je bio Modric. Djeca pricaju eng. francuski, njemacki, kineski... i istovrrmeno nose dres Modrica, a ne Zvezde za koju nisu ni culi realno.

nesha

pre 5 godina

ja sam odusevljen ligom nacija. medjutim to sto se ovde kaze kao pohvalno da u poslednjem kolu od 23 utakmica je cak 21 bila odlucujuca je po meni lose. hteli smo ligu a dobili smo kup sistem gde se sve odlucuje u poslednjoj utakmici. evo uzmimo primer hrvata. vode protiv engleza za prvo mesto i odlazak na fajnal for i onda prime dva komada i budu poslednji u grupi i ispadnu iz a lige. to je po meni glupo, to ne ocekujem od lige

21st Century Digitl Boy

pre 5 godina

Da to sto su preko slucajnih penala prosli Dansku i Rusiju na SP ne znaci da odmah mogu da se porede sa najvecima.Vec da su rang nize,gde su ekspresno i ispali.Pokazala je da Srbija kvalitetom pripada isto rangu,iako nije imala da joj dosude penal protiv Svajcarske pa da i ona dobije priliku da prodje Svedsku na penale i dodje do makar cetvrtfinala.
(Xhodeh, 22. novembar 2018 11:24)

Gdje tko spada najbolje se vidi po jakosnim skupinama za Euro 2020. I nekako mi se čini da bi baš mogli gledati skupinu Hrvatska, BiH, Srbija, Slovenija, Kosovo gdje će se Hrvatska i BiH boriti za prvo mjesto a ostali za treće. U toj borbi najveće šanse dajem Sloveniji jer će na njihovoj klupi tada sjediti Kek koji je za Krstajića svemirski brod.
Jasno, nakon natjecanja po skupinama i završetka turnira za Srbiju očekuje se minimalno jednomjesečna kuknjava na temu a šta bi bilo da su svirali penal kad je Mitrović grčko-rimski porušio pola protivničke obrane te sci-fi dokazi poput ovog gore da je Srbiji mjesto u istoj skupini sa Hrvatskom.

room 1408

pre 5 godina

Kako može biti loše takmičenje kroz koje je lakše doći do završnog turnira?Mi kroz kvalifikacije protiv velikih timova može samo da sanjamo plasman na završni turnir.Dobro je ovo takmicenje za “male” fudbalske nacije u koje pripadamo nažalost i mi....

nex

pre 5 godina

Meni jos uvek nije jasno kako i kojim sistemom se moze kvalifikovati ne EP,i koliko ekipa ukupno se iz ovog takmicenja moze kvalifikovati.
Ako neko zna tacno,molim da mi razjasni

ides

pre 5 godina

(Xhodeh, 22. novembar 2018 11:24)

A pokazala je i tvoje komplekse u odnosu na hrvatsku reprezentaciju. Osim prve utakmice sa Španjolskom koja se odigrala samo mjesec dana nakon finala svjetskog i gdje je Hrvatska odigrala bez pola prvog tima i gdje su igrači bili emotivno prazni nakon neviđenog uspjeha, sve ostale utakmice je igrala ravnopravno kada su se igrači konsolidirali i odmorili. Španjolce smo dobili u uzvratu, a s englezima je izgubljeno 1 razlike u dvije utakmice i do 85 min. zadnje utakmice u grupi, Hrvatska je bila na prvom mjestu. To pokazuje da je samo detalj odlučio i da Hrvatska igra posve ravnopravno čak i sa pomlađenim timom. Danska i Rusija koje pominješ, a ne Hrvatska su imale neviđenu sreću što su uopće došli do penala. Usprkos tome naši igrači su pokazali mentalnu snagu i prošli dalje. Tebi ostaje samo da živiš sa spoznajom da je najveći nogometni i sportski uspjeh ex Yu ostvarila Hrvatska!

zoki

pre 5 godina

Za mene je najveci sok ispadanje Hrvatske.

Informisem se preko sajta B92, citam komentare, i tu sam cuo da Hrvati igraju bolji fudbal ne samo od Engleske i Spanije, nego cak i od svetskog prvaka Francuske.

Tako da evo, u soku sam, mislio sam da je 0:6 u prvoj utakmici samo slucajnost, ali Hrvatska na kraju ispade iz Lige A.

Doduse, i dalje se moze primetiti da igra najbolji fudbal. Pa cak i ako bude 50. reprezentacija na svetu, i dalje ce igrati najbolji fudbal.
(Poplava mozga, 22. novembar 2018 11:45)

Sad će brzo krenuti i kvalifikacije. Hrvatska zbog svojih igara koje pruža nastupa kao nositelj i nastavit češ da gledaš njene dobre igre i dalje. Uživaj!

zoki

pre 5 godina

(Xhodeh, 22. novembar 2018 12:18)

Više ljudi na planetu zna ko je Modrić nego Zvezda. Toliko o tom uspjehu. Ti finale nekog kupa koje se igra svake godine porediš sa svjetskim prvenstvom koje se igra svake 4 godine. Razderaće te ljubomora.

Xhodeh

pre 5 godina

Nije besmislena.Bitno je to sto su ostale regularne kvalifikacije kao i do sada.One su i dalje glavni put do plasmana na EP.Pa ko voli nek izvoli.E sad ta LN je pruzila jos ta 4 dodatna mesta,prakticno je samo zamena za baraz.Umesto recimo proslih kvalifikacija za EP 2016.,gde su takodje prva dva isla direktno,a treci u grupi je igrao baraz,sada je taj baraz preko rezultata ostvarenih u LN.I to nije lose.Sto se samih rezultata tice LN je pokazala par stvari.Pokazala je da kriza Nemacke nije bila slucajna ni trenutna vec da je doslo do pada.Pokazala je da se Holandija vraca.Pokazala je da Italija jednostavno nema igrace za najvisi nivo trenutno.Pokazala je da su Island i lazni SESTardirani doprvak u penalima prevare.Pogotovo ovi drugi.Da to sto su preko slucajnih penala prosli Dansku i Rusiju na SP ne znaci da odmah mogu da se porede sa najvecima.Vec da su rang nize,gde su ekspresno i ispali.Pokazala je da Srbija kvalitetom pripada isto rangu,iako nije imala da joj dosude penal protiv Svajcarske pa da i ona dobije priliku da prodje Svedsku na penale i dodje do makar cetvrtfinala.Vidite koliko jedan detalj moze mnogo da promeni i znaci.Pokazala je i da su recimo Slovenija i Bugarska jako,jako daleko od nekadasnjeg nivoa.Kao i da Grcka sve vise tone,a nisu tako kratko bili rame uz rame sa najboljima plasmanima na velika takmicenja.Sve u svemu,LN nije losa,i moze da unese neizvesnost i zanimljivost.UEFA nije pogresila

xxxx

pre 5 godina

Više ljudi na planetu zna ko je Modrić nego Zvezda. Toliko o tom uspjehu. Ti finale nekog kupa koje se igra svake godine porediš sa svjetskim prvenstvom koje se igra svake 4 godine. Razderaće te ljubomora.
(zoki, 22. novembar 2018 12:28)
Ali nazalost, samo se titule pamte. A Mondijal nema vise tezinu kao nekad. Najjaci timovi na svetu danas igraju ligu sampiona, a Zvezda bas taj trofej ima. A cak i da si u pravu, dzaba kad nemate titulu sa Mondijala.

Mate i Matilda

pre 5 godina

"Xhodeh, 22. novembar 2018 12:06)"

Pet nastupa na SP-ma

Drugi
Treći
Zlatna lopta
Zlatna kopačka

Koliko nastupa na SP i EP ukupno, koliko pobjeda, režija i poraza, rezultati protiv "velikih", neću ni da uspoređujem.

Mnoogo jače reprezentacije nemaju 2 i 3 mjesto, i to u razmaku samo 5 SP.. Različite generacije...

Ajde da pitamo nekog neutralnog, može i Gvineja Bisao, koja nije priznala Kosovo. Pozovi radom broj, i pitaj ko je bolji, Hrvatska ili Srbija u nogometu.
Znaš i sam odgovor.. "Srbija, ko??!"

slebeG

pre 5 godina

Fun fact: od svih evropskih reprezentacija koje su prosle u 1/8 finala SP jedino HRVATSKA nije potvrdila kvalitet igrama u LN. Sve ostale reprezentacije su ili ostale u svojoj ligi, ili napredovale iz B u A.
Hrvatska je, dakle, jedina medju pomenutim reprezentacijama koja ispada u nizi rang takmicenja.

S druge strane, Srbija, kao JEDINA evropska reprezentacija sa SP u ligi C, pokazala je da se neopravdano nasla u tom drustvu, buduci da je prakticno bez igre, i bez mnogo truda osvojila svoju grupu.
Direktni duel Srbije i Hrvatske moguc je vec u kvalifikacijama za EP, a on ce, nadamo se, razotkriti pravo stanje u ovim reprezentacijama.

Stay tuned!
(Okolotrbusni pantalodrzac, 22. novembar 2018 11:01)

Zar te nije sramota, pet dana za redom pišeš isti komentar.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (., 22. novembar 2018 11:22)


Hiljadu puta ponovljena istina postaje DOBRO POZNATA ISTINA.

ides

pre 5 godina

Srbija se provukla u svojoj Grupi kroz iglene uši. U dva meča nije uspjela da dobije Rumuniju i to u jednojh utakmici s igračem više skoro čitavu utakmicu. Rumunija koja je čitavu ligu odigrala bez poraza je kiksala samo neriješeno s Crnom Gorom i tu se Srbija provukla, a ne svojom kvalitetom u odnosu na njih. Kada Srbija nije u stanju da dobije Rumuniju kako li će tek proći s jačim ekipama pogotovo nositeljima grupa za kvalifikacije EP.

Shut up

pre 5 godina

Glupo takmicenje.
(Heroj, 22. novembar 2018 10:48)
Glupo je samo za one koji ga ne kapiraju,pa u svakom kolu grupe A gledali smo derbije najboljih evropskih reprezentacija i to u dva meča,gde ćeš bolje ???? a sada u kvalifikacijama ko će da gleda jednu Francusku,Španiju,Belgiju... protiv neke tamo Gruzije,Ligtenštajna,Mađarske,Farskih otoka,e to je glupost za medalju!!!

Realna

pre 5 godina

@ Poplava mozga

Navela sam utakmice u kojima su 1. i 3. reprezentacije svijeta imale srece, Belgija je imala i previse srece, jer je Brazil u utakmici protiv njih imao oko 20 udaraca na gol, za njih je ta utakmica mogla zavrsiti katastrofalno, ali imaju kvalitetnog golmana; pisalo se da je Hrvatska pobijedila nikad slabiju Argentinu, istu onu koja je Francuzima dala tri gola, ljudi malo manje ljubomore...

Kada Srbija bude imala malo kvalitetniji vezni red (a to joj kronicno nedostaje od raspada bivse drzave), tada ce doci i rezultati, pa cete se moci usporedjivati sa puno uspjesnijim reprezentacijama ...

Gospodin trezveni

pre 5 godina

Treba biti realan, obzirom da je B-rang evropskih fudbalskih reprezentacija ocekivan domet za domaci tim u ovom trenutku; sto niposto nije lose, niti osudjujuce. Naprotiv, za jednu tako malu zemlju, koja ima skromna ulaganja u najvecu sportsku industriju, to je fantastican ucinak. Osim toga, vise je nego ocigledno da bi u A-rangu reprezentacija Srbije (kao nedavno ona Hrvatske) bila samo ekipa za popravljanje gol razlike. Dakle, neka momci sto duze ostanu u B-rangu, stabilizuju svoje redove i ostvare prateci rezultatski kontinuitet, a potom neka pokusaju vise. Samo skromno - bez bahatosti, prenaglasavanja trenutnih dostignuca i forsiranja tenzija raznih vrsta.

.

pre 5 godina

Fun fact: od svih evropskih reprezentacija koje su prosle u 1/8 finala SP jedino HRVATSKA nije potvrdila kvalitet igrama u LN. Sve ostale reprezentacije su ili ostale u svojoj ligi, ili napredovale iz B u A. 
Hrvatska je, dakle, jedina medju pomenutim reprezentacijama koja ispada u nizi rang takmicenja. 

S druge strane, Srbija, kao JEDINA evropska reprezentacija sa SP u ligi C, pokazala je da se neopravdano nasla u tom drustvu, buduci da je prakticno bez igre, i bez mnogo truda osvojila svoju grupu. 
Direktni duel Srbije i Hrvatske moguc je vec u kvalifikacijama za EP, a on ce, nadamo se, razotkriti pravo stanje u ovim reprezentacijama. 

Stay tuned!
(Okolotrbusni pantalodrzac, 22. novembar 2018 11:01)

Zar te nije sramota, pet dana za redom pišeš isti komentar.

NastyB

pre 5 godina

Više ljudi na planetu zna ko je Modrić nego Zvezda. Toliko o tom uspjehu. Ti finale nekog kupa koje se igra svake godine porediš sa svjetskim prvenstvom koje se igra svake 4 godine. Razderaće te ljubomora.
(zoki, 22. novembar 2018 12:28)

Da, evo i pravi "king" košarke je kačio Modrićevu sliku na zid, evo vidi se desno od njega:
https://twistedsifter.com/2011/10/picture-of-the-day-michael-jordan-in-his-college-dorm-room-1983/

Realna

pre 5 godina

Ovdje se i dalje neki prepiru, Hrvatska je daleko uspjesnija sto se tice reprezentativnog nogometa od Srbije, pisete ovdje kako je na srecu dosla do finala, prema tome je i Francuska na srecu pobijedila Peru (Peru bio daleko bolji u toj utakmici) u grupi, a Belgija na srecu pobijedila Japan (Japanci u toj utakmici pobijedili sami sebe) i Brazil (Belgije u drugom poluvremenu uopce nije bilo na utakmici)!

БИЋЕМО ПРВАЦИ СВЕТА!

pre 5 godina

(Xhodeh, 22. novembar 2018 11:24)

A pokazala je i tvoje komplekse u odnosu na hrvatsku reprezentaciju.
(ides, 22. novembar 2018 11:57)


Ne znam da li si svstan da vam se niko ne bi obratio, da ne dolazite na nase sajtove:)
Valjda imate potrebu da cujete istinu od nas, pa onda visite ovde po ceo dan i komentarisete.
Iz dana u dan se ukopavate sve vise i to je smesno gledati!

Peaky Blinders

pre 5 godina

Sjajno takmicenje konacno nesto dobro od Uefe,bolje to nego one bezvezne prijatelske utakmice,super je sto na kraju takmicenja pobednici svih Grupa idu na Euro,po meni odlican sistem sad jedino gde vidim problem da ce neke ekipe mozda namerno ispadati u losije grupe da bi sledci put lakse dosli do Euro ,al ajde danas svi igraju fudbal tako da nigde nije lako pobediti pogotovo na strani !!!

fecalitades

pre 5 godina

Sustina je da kvalifikacije i dalje postoje, a umesto baraža su izmislili ovo takmičenje. Nema baraž, već ko je pobedio po ovim ligama igra dodatni mini kup. Znači umesto dodatne dve igraće 10 utakmica da se plasiraju na prvenstvo. Istina, mnogo slabije ekipe će imati veće šanse i gledaćemo dobre reprezentacije, ali da li iko razmižlja o igračima? Crći će ljudi. Imaju svoju ligu, jedan ili dva kupa, evropu, evropsko/svetsko i sad i ovu ligu. Očekujem dosta veći broj povreda igrača i da će polako oni početi da se žale na gust raspored.

БИЋЕМО ПРВАЦИ СВЕТА!

pre 5 godina

Ljudi moji, pa ovo je vec sizofrenija kod nasih susjeda.

Oni dolaze na srpski sajt i tvrde kako su bolji od jedne Francuske, Belgije, Spanije itd. Cak ni ova raspala Srbija ne bi primila 6 komada od Spanije, i to podmladjene.

Daj boze da se plasiraju na EP pa da ulete u grupu sa npr. Belgijom, ili neka taj susret bude u osmini finala. Ima da padne rekord svih evropskih prvenstava!

Mada, pitanje da li ce se doprvaci uopste plasirati na EP, Luka ima vec 33 godine a drugih srpskih igraca vise nemaju...

Fotelja, kokice i pivo

pre 5 godina

E, super je ova liga, kako se beše zove ... nije bitno. Još toga treba, duga je godina, ima čak 365 dana, a skoro u pola od toga nema fudbala. Dajte fudbal i utakmice svaki dan. Makar jednu dnevno. Molim vas. Please.

strucnjak za sve sportove i religije ukljucujuci i scijentologiju

pre 5 godina

fun fact: zimbabve, vatikan, gibraltar i vaskrsnji otoci imaju duplo vise medalja sa svetskih fudbalskih prvenstava od srbije ?

Veci i od najveceg Zvezdasa ikad

pre 5 godina

Više ljudi na planetu zna ko je Modrić nego Zvezda. Toliko o tom uspjehu. Ti finale nekog kupa koje se igra svake godine porediš sa svjetskim prvenstvom koje se igra svake 4 godine. Razderaće te ljubomora.
(zoki, 22. novembar 2018 12:28)

Da, evo i pravi "king" košarke je kačio Modrićevu sliku na zid, evo vidi se desno od njega:
[link]/
(NastyB, 22. novembar 2018 12:48)


Kako je to lepo videti... I to jos 1983, dok nismo ni postali prvaci sveta.
Pobednici prepoznaju pobednike.

pa vi ste smejurija

pre 5 godina

@realna hahahah pa ti veze nemas o fudbalu, a vidim i tvoji sugradjani koji misle da mogu jednog Modrica da usporedjuju s Zvezdom prvakom Evrope i sveta, istina je samo jedna da su hrvati u svetu poznati po kompleksima i nacionalizmu

toni bandera

pre 5 godina

Liga nacija postoji da bi dala polufinaliste baraža za evropsko na kom učestvuju 32 selekcije. Toliko sam do sad shvatio. Igranje za prelazak iz šešira u šešir je bespotrebno cepidlačenje, šeširi su se i do sada menjali po malo ili nimalo drugačijim kriterijumima, plus ćeš sad teže da odigraš protiv jakog protivnika ako i sam nisi jak, moraš da se mrcvariš neprestano sam sa sobom, nema inspirativnih protivnika, samo onih koji garantuju smaranje. Nivo fudbala u grupi koju je Srbija osvojila je poražavajući.
Konačno može li neko da objasni koji su termini igranja Lige nacija? Logično bi bilo da se sledeće godine ne igra, jer naš baraž se igra u martu 2020. Hoće li se i pre kvalifikacija za svetsko igrati Liga nacija po istom principu, u jesenjem delu sezone nakon svakog velikog takmičenja, ili se za svetsko nečće igrati, tako da je čitava pompa samo oko baraž utakmica za evropsko sa 32 selekcije na četiri godine. I s kim ćemo da igramo taj baraž ako se recimo Norvežani kvalifikuju kroz predstojeće kvbalifikacije?

Edin

pre 5 godina

@nex

sad se ide u polufinale, svaka grupa ima 4 podgrupe i formira se polufinale pa finale. Sampion svake GRUPE ide na EC2020.

Ovo je po meni odlicno, jer na ovaj nacin moze i neka ekipa iz C, i neka ekipa iz D koja sigurno nikad ne bi prosla kroz kvalifikacije, da ode na EC

aleksa

pre 5 godina

malo su ne dorecena pravila...
primer liga A
recimo da sve reprezentacije iz Liga A obezbede EP ko ce igrati taj zreb? D
ili jos gore
sve reprezentacije i iz lige A i lige B obezbede kroz kvalifikacije :-D
tek ce da se pokaze koliko je besmislena liga nacija.
na kraju u zreb ce ici oni sa vise srece
da na EP ide samo 16 reprezentacija mozda bi i imalo smisla.
dobili su samo da "jaki" igraju sa jakima
ko sisa azerbejdzan sto igra sa maltom...

abraxas

pre 5 godina

"malo su ne dorecena pravila...
primer liga A
recimo da sve reprezentacije iz Liga A obezbede EP ko ce igrati taj zreb? D
ili jos gore
sve reprezentacije i iz lige A i lige B obezbede kroz kvalifikacije :-D"
(aleksa, 22. novembar 2018 12:18)

Teoretski, moglo bi da se desi da sve ekipe iz Lige A prođu kvalifikacije. Ali, ne mogu sve ekipe i iz Lige A i iz Lige B da prođu, jer bi to bilo 24 ekipe (po 12 iz Lige A i iz Lige B), a zna se da 20 ekipa ide na EP kroz kvalifikacije.
Po meni, jedina nepoznanica je to, ako sve ekipe iz Lige A prođu dalje (a od tih 12 ekipa 10 su nosioci i dve su u drugom šeširu), ko popunjava mesto pobednika turnira Lige A na EP. Sve ostalo je suva teorija.

Poplava mozga

pre 5 godina

Ovdje se i dalje neki prepiru, Hrvatska je daleko uspjesnija sto se tice reprezentativnog nogometa od Srbije, pisete ovdje kako je na srecu dosla do finala, prema tome je i Francuska na srecu pobijedila Peru (Peru bio daleko bolji u toj utakmici) u grupi, a Belgija na srecu pobijedila Japan (Japanci u toj utakmici pobijedili sami sebe) i Brazil (Belgije u drugom poluvremenu uopce nije bilo na utakmici)!
(Realna, 22. novembar 2018 16:18)


Svasta, pa nisu ih dobili na penale niti u produzecima nego regularno u 90 minuta!

Раде Кузма

pre 5 godina

У сваком случају је боље, него да се играју бесмислене пријатељске које "немају никаквог значаја".

Luke Babbitt gravedigger

pre 5 godina

liga nacija naš košta praćenja premijer lige i lige šampiona. tako da da, besmislica je.
(vanki, 22. novembar 2018 11:06)

Što, jel se ta kola LŠ i premijer lige neće odigrati do kraja godine ili šta? Gledaćeš druže Hadersfild i Bornmut celu zimu, ne kukaj. LŠ se ionako igra skoro jednom mesečno.

jedino ste po tome poznati

pre 5 godina

@mate i matilda pa Srbija ima daleko poznatije sportiste od vas, ako nista taj neutralni ce da zna Srbiju po Djokovicu, ali zato ce biti : Cro who?

Dobronamerni komentator

pre 5 godina

Srbija se provukla u svojoj Grupi kroz iglene uši. U dva meča nije uspjela da dobije Rumuniju i to u jednojh utakmici s igračem više skoro čitavu utakmicu. Rumunija koja je čitavu ligu odigrala bez poraza je kiksala samo neriješeno s Crnom Gorom i tu se Srbija provukla, a ne svojom kvalitetom u odnosu na njih. Kada Srbija nije u stanju da dobije Rumuniju kako li će tek proći s jačim ekipama pogotovo nositeljima grupa za kvalifikacije EP.
(ides, 22. novembar 2018 12:10)


Rumunija je igrala najbolje sto moze, Srbiju su docekali kao da je svetski prvak - pun je bio stadion!
Zasluzili su plasman na EP, ako mi prodjemo kvalifikacije oni ce onda imati sansu kroz zavrsni turnir lige C.

@nerealna

pre 5 godina

@realna haahahahah pa ti veze nemas, Srbija je vec imala reprezentacije s dobrim veznim redom, posebno ona generacija do 2000. god, ali ok iz vase perspektive Srbija je uvijek zla, losa itd. nije ni cudno koliko vam peru mozak u lijepoj vasoj, smijesni ste koliko setate po oblacima, a u stvvari ste mali

druga ligo

pre 5 godina

@realna Srbija je vec imala reprezentacije s vrhunskim veznim redom, posebno ona generacija iz 1998., a sto se tice usporedjivanja s uspesnim reprezentacijama vi u tu kategoriju ne spadate

nije to za vas

pre 5 godina

@realna i mate i matilda , ono kad svako misli da nesto zna o nogometu pa pisete ovakve komentare, ovo je komedija i to je jedina istina

rogh

pre 5 godina

nex


dostao je komplikovano ali pokusacu da objasnim

20/24 reprezentacije ce ici na euro preko standardnih kvalifikacija...pobjednici grupa u A ligi finalni turnir igraju u junu 2019 a ostali tek u martu 2020 cini mi se...e sad preostale 4 ekipe ce se traziti medje pobjednicima ove 4 divizije s tim da oni koji su vec obezbijedili mjesto na euru nece ucestvovati na tom zavrsnom turniru a njihova zasluzena mjesta ce zauzeti najboljeplasirani sljedeci tim (jedino nisam siguran da li iz iste grupe ili od svih grupa iste lige...npr ako srbija ode preko kvalifikacija ne znam dal je prva na listi cekanja bugarska kao najbolja drugoplasirana ili rumunija kao druga u grupi srbije)


naravno igrace se u martu i turnir za A baraz ali je tesko ocekivati da na njemu ucestvuju ovi koji se bore za trofej u junu a evo i zasto

ako vecina timova iz najjace lige obezbijede ucesce preko kvalifikacija njihova mjesta zauzimaju oni iz B lige s tim sto pobjednici grupa ne bi igrali taj "baraz" sa onim iz A vec bi ostali na svom...tako recimo i srbija kao pobjednik grupe C ako ne prodje kvalifikacije taj zavrsni turnir ne bi mogla da igra sa recimo svedskom vec iskljucivo sa timovima iz C i D liga


nadam se da sam bio od neke pomoci

Bane

pre 5 godina

Mogla bi i FIFA da napravi nesto slicno pred SP. Kako ne znam, ali sigurno da postoji nacin. Na kraju pa oni su placeni za taj posao pa nek smisle format.

делија нс

pre 5 godina

Многи спомињу игру са једним, два нападача. Ја сам стекао утисак да се у било којој формацији да играмо не знају конкретна задужења играча, поготово у одбрани. То бих припасао на душу селектора, јер код нас и јесте струка главни проблем у фудбалу (поред тога и у рукомету, рецимо, од колективних спортова). Кошаркашких, ватерполо и одбојкашких стручњака смо увијек имали и исти су цијењени у својој професији што и објашњава репрезентативне успјехе у наведеним спортовима.

Trotters Independent Traders

pre 5 godina

Gdje tko spada najbolje se vidi po jakosnim skupinama za Euro 2020.
(21st Century Digitl Boy, 22. novembar 2018 13:37)


Ali zasto kazete "jakosne skupine"? Mogu da budu i "slabosne skupine", pogotovo ako se gledaju poslednji sesiri.

The Bloody Alboz

pre 5 godina

Liga Nacija je bilo fantasticno, pa skoro na svakoj utakmici tribine su bile pune! Evo ja na primjer cuo sam da su igrali Francuska-Uruguaj, i Meksiko-Brazil ,nisam ni siguran, al ko je to pratio pored Lige Nacija!! Ocekujem neki novi sistem i za kvalifikacije za EP i SP da bude interesantnije!

sjasi vise

pre 5 godina

@realna po toj logici ako je Peru bio bolji, od vas su svi bili bolji, a ste se tice veznog reda Srbije , ne komentarisi to je pojma nemas

jos uvek ste

pre 5 godina

@mate i matilda hhahahh za vas veruj mi niko ziv nije cuo, jedino oni koji proucavaju istoriju pa znaju ko ste bili i šta ste radili

Tek onako usput...

pre 5 godina

Sve manje ima smisla reprezentativni fudbal i kad tad najjači klubovi nece dati svojim igračima da igraju za svoje države...

@

pre 5 godina

Svasta, pa nisu ih dobili na penale niti u produzecima nego regularno u 90 minuta!
(Poplava mozga, 22. novembar 2018 16:28)

Prvi gol Belgije protiv Japana jeckpot

Londoner

pre 5 godina

"poverenje navijača u "Gordi albion""

Zivim u Englekoj skoro 30 godina i menjao sam dosta radnih mesta i nisam naisao ni na jednog Engleza od onih rodjenih 1945 pa na ovamo ko zna za ovaj izraz. A redovno sam pitao za ovo "Gordi Albion".

Deus

pre 5 godina

LN uopste nije besmisleno takmicenje. Cim ima rezultatski cilj nije besmisleno a prilika je za uigravanje reprezentacija. Utakmica je vise nego dovoljno. Ko posle ucesca u kvalifikacijama za SP/EP i LN ima problema sa uigranoscu tima taj pod hitno da menja selektora.

ojha

pre 5 godina

Domaca takmicenja kao i LP, liga evrope ce se odigrati kad tad. Kao cekao ja vikend za premier ligu kad ono liga nacija.. I sta sad? Pa to kolo ce se morati odigrati, neće ga prskociti.
Meni licno je ova liga malo osvjezenje sto se tice reprezentacija.. Bilo je zanimljivih utakmica i rezultata. Na kraju krajeva svi imaju cilj. Dosta bolje od dosadnih prijateljskih utakmcia gdje svi dolaze preko one stvari...

SV

pre 5 godina

Otvorire, npr. vikipediju i procitajte propozicije takmicenja, ko izdrzi do polovine svaka mu cast. Ni ovi sto su drugi uopste nisu bez sansi, a nisam siguran ni za treceplasirane, bar u grupama sa cetiri reprezentacije!