Sreda, 17.10.2018.

18:17

I po ovome je Novak uspešniji od Federera i Nadala

Najbolji srpski teniser Novak Đoković u mnogim statističkim parametrima je jednak ili čak bolji od svojih najvećih rivala – Rodžera Federera i Rafaela Nadala.

Izvor: B92

I po ovome je Novak uspešniji od Federera i Nadala IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

136 Komentari

Sortiraj po:

Miroslav

pre 5 godina

ako zaredja jos 3 ili tri GS sad u nizu, opet napravi cudesan zlatni slam, ili NOLO slam, a onako da ubaci i peti za redom, stavice tacku na to ko je najbolji ikada kao i bilo kada. na njemu je sve, a igra tako dobro, da se tu ne pita ni nadal, ni federer, pita se samo Nole, koliko je raspolozen i sta mu se mota po glavi. Noletova igra je sa druge planete, tu nema pogovora, on je jedini igrac koji moze da didgne nivo igre i za 40% u jednom mecu, ako mora i ako mu se sloze kockice. Nadal i Federer igraju kako igraju, i tu nema osciliacija puno.

drago

pre 5 godina

Ispravka

Znaci Federer na 1 Masters osvaja skoro 1 GS. Nadal i Djokovic na 2 Mastersa osvajaju 1 GS.
Jos jedan pokazatelj da je Federer najbolji, daleko je teze osvojiti GS, pa ima ih duplo manje a i potrebno je duplo vise setova. Za GS 21 a za Masters 10 (ako si slobodan 1. kolo kao sto jesu najbolji) do 12.

Darko

pre 5 godina

Open Era GOAT List 15-10-2018


[SUI] Roger Federer [Active] 893
[SRB] Novak Djokovic [Active] 736
[ESP] Rafael Nadal [Active] 730

Ali sta to vredi kad Nolobotovi kazu da je on najbolji,iako nije.Kazu ima bolji skor protiv Federera i zato je naj naj.Prevedeno na fudbalski teren,mozes biti prvi u prvenstvu,ali nisi najbolji jer drugoplasirani tim ima bolju gol razliku ??? Ili jos bolji primer,sta vredi Zvezdi sto ima tolike titule u SFRJ,sto je prvak Evrope i sveta,jer je,sledeci razmisljanje Nolobotova,Hajduk iz Splita je bolji od Zvezde u medjusobnim duelima Zvezda-Hajduk 92 32 25 35 125-128. I to je jedini klub sa kojim Zvezda ima negativan skor. Znaci Hajduk pa Zvezda,Novak pa Federer. Logicno zar ne? Ne broji se broj slemova,vreme provedeno kao br. 1, gledaju ono sto njima odgovara,medjusobni skor i gol razlika,ha ha ha. A Goat lista ,pa to je glupost,Nolo je najbolji bre.

Ben Dover

pre 5 godina

Što su neki zapeli za broj slemova i broj nedelja na prvom mestu.
I to su jedni od parametara koji zavise od toga kakva je konkurencija bila.
Upravo zbog toga ljudi i prave statistike pobeda u duelima sa najboljim igračima.
Po meni je najpoštenije odrediti najboljeg igrača na sledeći način:
- Novak, Rafa i Rodžer su bolji igrači od svih teniskih legendi (prosto i jednostavno, sada se igra vanzemaljski tenis u odnosu na onaj ranije...nešto slično kao i fudbal, košarka itd.)
- njihovu svetsku popularnost nije pošteno upoređivati jer tu jedan Srbin ne može da se izbori sa igračima kome je Nike bio sponzor toliko dugo (meni je Nole simpatičniji zbog humora koji ima i imam veće poštovanje prema njemu i zbog broja jezika koji govori, ponašanju, humanosti, itd., ali to nije bitno, jer sam subjektivan...on je naš i meni najbolji)
- tenis ima veliki broj parametara prema kojima se igrači mogu upoređivati
- prema tim parametrima se izdvajaju njih trojica (biće nam žao kad završe karijere i kvalitet tenisa će opasti...to je zbog toga što su i dalje najbolji, a imaju toliko godina)
- i na kraju najvažnije...ako su već trojica izdvojena, napravednije je (kako je već i tenis sport 1 na 1) upoređivati međusobni odnos pobeda
Pobednik: NOLE!

KOSTA1703

pre 5 godina

To kada je jednom Safinu, koji je bio i br.1 na ATP listi, najveće dostignuće u tenisu da vodi protiv Djokovića.
Tu tek vidiš koliki je Novak.
inače je za klasifikaciju tenisera jeidno merodavna i ispravna Elo lista, najvećeg dostignutog rejtinga igrača.
A na toj listi Novak je prvi Borg je drugi, pa ostali.

Ispravka

pre 5 godina

FEDERER, 37 godina, odigrao mečeva 1428, od toga 326 sa top 10 (22.8% )
20 GS+ 26 MS + 6 WF = 53 big titula

NADAL, 32 godine, mečeva 1.107, od toga 247 sa top 10 (22,3%)
17 GS+ 33 MS + 0 WF +OI = 51 big titula

ĐOKOVIĆ, 31 godina, 1.001 meč, od toga 279 sa top 10 (27,9%)
14 GS + 32 MS + 5WF = 51 big titula

uzaludan posao

pre 5 godina

Džaba se trudite -Federer i Nadal imaju više GS od njega ,a to je jedno od osnovnih mjerila uspješnosti tenisera /teniserki .Osim toga ,Federer je više sedmica proveo na 1.mjestu na ATP-a listi od njega ,a da ne govorimo da mu je stil igre najljepši u istoriji bijelog sporta ,a da ne govorimo je najplaćeniji i najomiljeniji teniser takođe u istoriji tenisa.

Vuja Neznalica

pre 5 godina

Federer ima ubedljivo najviše pobeda kada su turniri igrani u mesecima koji u nazivu imaju slovo ''R'' a da istovremeno tog dana u mestu odigravanja turnira nije palo više od 15 litara kiše po m2

TurboNator

pre 5 godina

@ novica, 17. oktobar 2018 21:30

I za tebe je sve izgleda relativno - posto Nadal ima 90, ne 88 meceva odigranih protiv Noleta i Federera.. 53,3%

mujo

pre 5 godina

Najbolji majstor u bilo kojoj majstoriji jeste onaj koji najbolje vlada svojom majstorijom i koji svojim majstorstvom nadmašuje sve konkurente. Broj titula, nagrada, navijača, klubova ljubitelja, zvanja, prvih mesta, zarađenog novca, priznanja, pohvala, divljenja itditd... to je sve relativno i da se lako namestiti, NAROČITO u sportu gde se vrti VELIKA lova. Tako da... taj najbolji majstor tenisa, crni pojas, osamnaesti dan...

Mare

pre 5 godina

Krle, 17. oktobar 2018 23:45)

Druze ajde idi gledaj vremensku prognozu na CNN, kad vec se u sport ne razumes, a vala ni o Kini nista ne znas.

ATP Sindikat

pre 5 godina

Ova priča oko GOAT najteže pada Noletu. Zamislite da vam stalno neko tvrdi da su od vas bolji oni koje oderete kao od šale. Takođe, za razliku od Feda i Nadala koji gube u H2H sa Noletom, mi svi komentatori ovde smo u egalu 0:0, tako da mogu da nam se jave za savet tek kada izjednače, a to će biti nikad...

Dr. Federer

pre 5 godina

Pa i Zverev, Nik, Safin, Rodik... su u nekim parametrima bolji od Djokovica. Bitne su titule. Zna se ko je najbolji teniser svih vremena.310 nedelja na prvom mestu, 20GS i ukupno 98 titula. Pametnom dosta.

Preuzeto iz knjiga

pre 5 godina

Federer, 37 godina, odigrao mečeva 1428, od toga 326 sa top 10 (22.8%
20 GS+ 26 MS + 6 WF = 27 big titula

Nadal, 32 godine, mečeva 1.107, od toga 247 sa top 10 (22,3%
17 GS+ 33 MS + 0 WF +OI = 51 big titula

Nole, 31 godina, 1.001 meč, od toga 279 sa top 10 (27,9%
14 GS + 32 MS + 5WF = 51 big titula

monden

pre 5 godina

krle, 17. oktobar 2018 20:19)

Pojma ti sa zivotom nemas. Novak im je tamo jedan od najpopularnijih stranih sportista. Ortak mi je bio u Kini, kaze majce sa njegovim likom se svuda prodaju, a cene ga kao kod nas kad pomenes npr Dzordana. Bukvalno.
(Mare, 17. oktobar 2018 21:12)

Ma, šlepa se na staru slavu Valtera, odnosno Bate Živojinovića, u Kini.

he he

pre 5 godina

Al je zato Roger 14 Slem uzeo sa 27 godina i 10 meseci, Nadal sa tacno 28 godina, a Novak sa cak 31 godinom i 4 meseca. Kao sto vidimo, Novak tu poprilicno zaostaje za Svajcarcem i Spancom.
(milos, 17. oktobar 2018 22:18)

Ali zato je Federer osvojio 12 slemova u periodu kada nije bilo Novaka i Nadala ili kad su oni bili klinci od 18 godina, protiv Ljubičića, Hjuita i ostale boranije. Osvojio je najviše slemova kao mlad, a kada je bio u najboljim godinama osvojio samo jedan. Nisu mu dali Rafa i Nole. Sve činjenice.

Krle

pre 5 godina

krle, 17. oktobar 2018 20:19) 

Pojma ti sa zivotom nemas. Novak im je tamo jedan od najpopularnijih stranih sportista. Ortak mi je bio u Kini, kaze majce sa njegovim likom se svuda prodaju, a cene ga kao kod nas kad pomenes npr Dzordana. Bukvalno.
(Mare, 17. oktobar 2018 21:12)

Da, da, kako da ne. Sto je babi milo, to joj se i snilo.

dabome

pre 5 godina

Meni je najjače da Novak ima ubedljivo bolji skor top10 pobeda/poraza od Federera i Rafe, a ima više takvih mečeva od Rafe, i malo manje odigranih od Federera iako Rodžer ima 6 sezona više od Novaka. E tu se vidi ko je najbolji teniser, u sudaru sa najboljima, ništa ne znači pobeđivati boraniju. Evo još jednog primera: Federerov rekord u broju top10 pobeda u sezoni je 19, u njegovoj najboljoj sezoni u karijeri 2006. Novak je taj rekord oborio četiri puta, igrajući po 24, 25 mečeva godinama, da bi u 2015. postavio nedostižan rekord od 31 pobede protiv top10 tenisera. E to najbolje govori ko je koliko dobar, bolji teniser. A da Federer pleše, lebdi po terenu, da je graciozana balerina kao niko nikada, to se slažem.

PS: Samo Borg u istoriji ima bolji % top10 pobeda od Novaka, ali treba se setiti da je Borg napustio tenis na vrhuncu karijere sa 26 godina, i time nije uspeo da pokvari statistiku sa manje uspeha u starijim godinama.

labrc

pre 5 godina

A zašto bi Kinezi voleli Djokovića? Ima li neko odgovor na tu misteriju? Ili je odgovor : ma ne znaju ni ko je on, to je sve propaganda nolobotova. Da izgleda da ga bar negde neko trpi.

ZVEZDA,jedna,jedina

pre 5 godina

broj osvojenih najvecih titula/broj ucestvovanja na istim:
N.Dj GS(14/55),ZM(5/10),Masters(32/105),Uk(51/170),pr 3,3
R.F GS(20/74),ZM(6/15),Masters(27/131),Uk(53/220),pr 4,2
znaci Novak ima 50 ucesca manje na velikim turnirima od Rodzera a samo dve titule manje,zato sacekajmo jos tih 50-ak turnira pa da svodimo racunicu ko je goat

lal

pre 5 godina

@milwood: zato sto je djokovic 7 puta igrao protiv nadala na rg... skor je 1-6... a nadalov ukupan skor je 86-2...
ovaj impresivan podatak ne umanjuje velicinu nadala, upravo suprotno, ali selektivno posmatrati necije rivalstvo nije dobro za sagledavanje ukupne slike... isto tako neki noletov navijac moze da zanemari sljaku i onda nadal ispada iz top 10, a realno je konkurent za najboljeg ikada...

novica

pre 5 godina

(knjaz Vičeslav)
Sa Federerom se može porediti u ovom trenutku samo Nadal, jer je na - 3 GS titula. Đoković treba prvo da skoči pa da kaže hop.

milos

pre 5 godina

Al je zato Roger 14 Slem uzeo sa 27 godina i 10 meseci, Nadal sa tacno 28 godina, a Novak sa cak 31 godinom i 4 meseca. Kao sto vidimo, Novak tu poprilicno zaostaje za Svajcarcem i Spancom.

lal

pre 5 godina

@a ti placi: ima zlato sa olimpijade... samo ako cemo da racunamo dubl, onda su braca brajan goat... imaju 23 i 22gs titule, sto u dublu sto u mesovitom dublu... a imaju i to isto zlato sa olimpijade... a i u jednom i u drugom je mogao i federer da ucestvuje... logika nula bodova...

Mare

pre 5 godina

krle, 17. oktobar 2018 20:19)

Pojma ti sa zivotom nemas. Novak im je tamo jedan od najpopularnijih stranih sportista. Ortak mi je bio u Kini, kaze majce sa njegovim likom se svuda prodaju, a cene ga kao kod nas kad pomenes npr Dzordana. Bukvalno.

Don

pre 5 godina

Negde videh komentar kako Kinezi nisu ni culi za Novaka, a pre dve godine kad sam bio u Kini na sve strane Novakovi bilbordi, posteri itd... Ne pricajte stvari o kojima nemate pojma.

Laki

pre 5 godina

I šta na kraju kaže vaša statistika, naša dika, što poželiš to naslika? Laki je mnogo nervozan, smarate brate k'o julski dan na 40°C u hladu.

Hahahahahaha

pre 5 godina

Ili, možda ovo :
Federer-F.Gonzales 12:1
Nadal - F. Gonzales 7:3
Đoković - F. Gonzales 1:2?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (novica, 17. oktobar 2018 19:58)

A Dominik Hrbati?????? Hahhahahah

novica

pre 5 godina

Čim se spomene Nadal ide odgovor Đokista uvek isti :Da, ali šljaka!
A, da se kojim slučajem bar neki završni turnir igrao na šljaci, danas ne bismo imali nikakve dileme ko je najbolji svih vremena.

novica

pre 5 godina

Pošto je Safin za Boćka besmislica idemo na jednu "smislicu" :
Nadal, Federer, Đoković :
Procenat pobeda velike trojke u međusobnim susretima :
Nadal, 88 mečeva i 48 pobeda (54,54%)
Đoković,98 mečeva i 51 pobeda (52,04%)
Federer, 84 meča i 37 pobeda (44,05%)
Tako gledano Nadal je najbolji. Pored toga ima i 3 GS više od Đokovića i jednak broj mastersa sa Đokovićem, pa dubl mastersi, pa olimpijade...
Sve je relativno, dragi moj Ajnštajne.

Mare

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori : Safin - Federer 2:10 Safin - Nadal 0:2 E moj Novice,Safin je stariji od Novaka 7 godina,a prvi poraz protiv njega Novak je imao kao junior (18) a drugi kao dvadesetjednogodišnjak.
(oxydant, 17. oktobar 2018 20:23)

Jeste Federer ima bolji skor od Safina ali Djokovic ima bolji skor od Federera koji je bolji od Safina. Jeste Nadal ima bolji skor od Safina, ali Djokovic ima bolji skor od Nadala koji je bolji od Safina. Sto znaci sta? Znaci da je Safin potouno ne bitan izmedju ove trojce.

Tvoj komentar je nesto u stilu, e moja Barselona dzaba sve kad ste 2014 te izgubili od Real Sosijedada.

Ukratko

pre 5 godina

Samo jedan info, u muškom tenisu na 3 dobijena seta (GS I DK) Rafa vodi protiv Đokovića sa 10:5,što baca u mnogome drugačije svetlo na ovo rivalstvo.
(milwood)

Ako mozes da proveris, od tih 15 meceva koliko je bilo na sljaci?

PS. Broj Djokovicevih pobeda u prvih 1000 meceva je utoliko impresivniji kada se uzme u obzir da je igrao relativno redje manje turnire (250, 500) i cesce igrao protiv Top 10 igraca i Rodzera i Rafe.

Brother Cavil

pre 5 godina

U cemu nije....u bacanju kamena u dalj, Nordijskom trcanju, kuvanju rucka, sklekovima, fizici, matematici, skijanju...ova bacanje u dalj se popularno zove kamena s' ramena.

Sima

pre 5 godina

Vidim , neki tvrde da je Đoković najnepopularniji igrač od velike trojke.Rekao bih da je najpopularniji u Kini, zemlji sa milijardu i po stanovnika, najbrže rastućom ekonomijom i budućom ekonomskom silom br. 1 . Šta ćeš više..

antiDebil

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori :
Safin - Federer 2:10
Safin - Nadal 0:2
Safin - Đoković 2:0?
(novica, 17. oktobar 2018 19:36)

Interesantna logika. Ti si izgleda od onih koji Nadala i Federera posmatraju kao jednog igraca, kao simbiozu, kao paket, fuziju, mozda par, sindrom Cavinijesta ??

Pazi sad ovo:
Hrbaty-Nadal 3:1
Hrbaty-Federer 2:1
Hrbaty-Djokovic 0:1

Znam sta se sada pitas, ko je dodjavola Hrbaty hehehe hehehhehe...

Mada meni je ovo omiljeno
Djokovic - Nadal 27:25
Djokovic - Federer 25:22
tj Djokovic - Fedtardlina 52:47...
Rafaelo je igrac sa najvise izgubljenih meceva od drugog tenisera u open eri, a Roki poslednjih mesec dana uspesno odoleva da mu se prikljuci na toj brojci poraza, da zajedno dele taj rekord!

Inace omiljeni Federerov rekord mi je onaj od pre 3 godine, ako ne gresim, kada se na nedelju dana vratio na mesto broj 2 i to je tada postala najveca razlika izmedju 2 igraca u istoriji atp liste, preko 9000 poena je Roki zaostajao za Djokovicem, a recimo danas broj 1 ima nekih 7500 poena. To je Federerov rekord koji NIKO NIKADA NECE OBORITI i u vezi toga moze da bude potpuno miran !

antiDebil

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori :
Safin - Federer 2:10
Safin - Nadal 0:2
Safin - Đoković 2:0?
(novica, 17. oktobar 2018 19:36)

Interesantna logika. Ti si izgleda od onih koji Nadala i Federera posmatraju kaocjednkg igraca, kao simbiozu, kao paket, mozda par, sindrom Cavinijesta ??

Pazi sad ovo:
Hrbaty-Nadal 3:1
Hrbaty-Federer 2:1
Hrbaty-Djokovic 0:1

Znam sta se sada pitas, ko je dodjavola Hrbati hehehe hehehhehe...
Mada meni je ovo omiljeno
Djokovic - Nadal 27:25
Djokovic - Federer 25:22
tj Djokovic - Fedtardlina 52:47...
Rafaelo je igrac sa najvise izgibljenih meceva od drugog tenisera u open eri, a Roki poslednjih meseca dana uspesno odoleva da mu se prikljuci na toj brojci poraza, da zajedno dele taj rekord!

Toza

pre 5 godina

Iako Federer ima skoro 30 ATP titula vise od Novaka, kad se pogleda zbir najvecih turnira (GS i Masters), tu ga je Novak skoro stigao (a ubrzo ce ga i po svim prilikama prestici):

Federer 47 (20 GS + 27 Masters)
Djokovic 46 (14 GS + 32 Masters)

Jumko

pre 5 godina

Eto koliko glasaci veruju u bajke... Da li je razlika verovati u bajke koje nam servira jedan covek i bajke da je Djokovic voljen, naj u istoriji itd. Zahvaljujem.

oxydant

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori :
Safin - Federer 2:10
Safin - Nadal 0:2

E moj Novice,Safin je stariji od Novaka 7 godina,a prvi poraz protiv njega Novak je imao kao junior (18) a drugi kao dvadesetjednogodišnjak.

NIJE ISTO I NE MOŽE DA BUDE ISTO

pre 5 godina

To je toliko mala razlika na 1000 meceva da mislim da bi vam prvi Djokovic rekao da ne posvecujete celu vest ovakvom "rekordu"
(Filip, 17. oktobar 2018 18:34)

Ali da nije imao zadnje dve loše sezone razlika bi bila još veća

Maxymus

pre 5 godina

Ponekad bih voleo da Novak uzme koliko već slemova treba da bi bio bolji od Federera, i to olimpijsko zlato, cisto da bih video sta ce onda ova zlurada ekipa da kaze....

d

pre 5 godina

Nolo je sampion.
I ne samo to, nismo ni svesni da je on nas brend..
(C i n i k, 17. oktobar 2018 20:11)

C i n i č e, providan si, a i pamtim šta si pisao o Novaku protekle dve godine. Da ga zaista poštuješ ne bi ga nazivao Nolo. Sit sam takvih koji ga sada kao hvale. Uzgred, ja sam svestan da je Novak naš brend i uvek sam to bio.

veljko

pre 5 godina

Kalendarske pobede protiv top 10 igrača :

# Top 10 wins Year
31 Novak Djokovic 2015
24 Novak Djokovic 2012
Rafael Nadal 2013
Novak Djokovic 2013
21 Novak Djokovic 2011
Novak Djokovic 2016
19 Roger Federer 2006
Novak Djokovic 2014
18 Roger Federer 2004
17 Roger Federer 2007
Rafael Nadal 2008
Roger Federer 2014

Pojedinci nemaju blama

pre 5 godina

Kakav sampion,velemajstor svog zanata! Po zavrsetku profi karijere bice sigurno teniski goat,a uz Dzordana,LeBrona,Maradone,Pelea,Bolta i najveci sportista svih vremena,dalje nema! Naklon do poda od Grobara,bravo Novače!

krle

pre 5 godina

To pada u vodu, Kinezi ga vole (1/3 populacije) Rusi i ... Ova manjina ga postuje,da ne kazem da ga se plasi. Nisu USA i veci deo zapadne Evrope vise od pola Sveta. Daleko od toga. Na kraju njegove karijere ce svi da mu se poklone. Prosto,vec sad ima rezultate za veliko postovanje. Za par godina imace najbole brojke posto je to kao relativno merilo..
(mrvica, 17. oktobar 2018 20:03)

Da, da, samo širite tu propagandu. "u Kini ga vole"!!! Koja glupost. Niko u Kini nije ni cuo za tenis, a kamo li za Djokovića.
Zahvaljujemo se na glasu.

miodrag

pre 5 godina

Imati takvog sampiona u svojoj zemlji I navijati za strane igrace....mislim da je to neka nova mutirana vrsta ljudi na planeti Zemlja u zemlji Srbiji.

Boćko

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori : 
Safin - Federer 2:10 
Safin - Nadal 0:2 
Safin - Đoković 2:0?
(novica, 17. oktobar 2018 19:36)

Hahahahah kakva besmislica brate

mrvica

pre 5 godina

Vise od pola sveta ga ne voli.Sve ostalo su gluposti.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Slobodan na moru, 17. oktobar 2018 18:49) # Link komentara

To pada u vodu, Kinezi ga vole (1/3 populacije) Rusi i ... Ova manjina ga postuje,da ne kazem da ga se plasi. Nisu USA i veci deo zapadne Evrope vise od pola Sveta. Daleko od toga. Na kraju njegove karijere ce svi da mu se poklone. Prosto,vec sad ima rezultate za veliko postovanje. Za par godina imace najbole brojke posto je to kao relativno merilo..

Vladimir

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori : 
Safin - Federer 2:10 
Safin - Nadal 0:2 
Safin - Đoković 2:0?
(novica, 17. oktobar 2018 19:36)
Da, govori mi da mrzis Novaka. Jasno je ko dan.

a ti plači

pre 5 godina

Sreca pa je Goat u svetskim okvirima, van Srbije, Federer, uspesniji na svim Gs turnirima koji postoje! Kada se tome doda broj nedelja na 1. mestu, sveukupne titule, olimpijsko zlato, jasno dolazimo do zakljucka da je ipak Djokovic Goat! Hahahahahaha...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 17. oktobar 2018 19:29)

Pošto si poznavalac da te pitam kad je to Federer osvojio zlato na olimpijadi? Ja koliko se sećam poslednje dve olimpijade osvojio Mari a pre toga Nadal. Nikolas Masu 2004, Kafelnikov 2000, Agasi 1996.

Ovo što si nabrojao najviše nedelja i naviše GS, je sve dostižno za Djokovića u narednih 2,3 godine.

Uspešniji na svim turnirima? Federer ima mnogo osvojenih turnira iz 250 i 500 serije. A Đoković uglavnom masterse 1000 i 500, retko koji od 250.

Sve rekorde će oboriti Đoković

Djed Gavrilo

pre 5 godina

Sva troica su brutalno dobri.Na početku karijere Novak je startovao iz “podruma”,i to dubokog,i to je razlog zašto nije počeo slemove ranije sakupljati.Kasnio je zbog respekta i hvatanja samopouzdanja.Sad to sve ima,a ima i par godina za juriš na slemove.
PS.
Ovo podrum sam napisao,pezurativno,jer sam i sam u 51 otišao vani.Tad sam uočio da sam živeo sa teretima koji su mi još u detinjstvu,sticajem životnih okolnosti i okruženja,okačeni o vrat.E kad to imaš,moraš se prvo toga rešiti pa tek onda koracati slobodno ka ličnom prosperitetu.Mislim da je to i Novaka pratilo na početku.
Imamo puno prednosti i puno mana u mentalnom odgoju.Ako bi naše prednosti zadržali i prihvatili prednosti razvijenog sveta(i tamo ima puno mana)onda bi to bilo jako dobro.
Samopouzdanje i vera u sebe,težnja ka boljem,bez skromnosti kao kocnicara(skromnost je vrlina,ali samo radi obuzdavanja bahatosti) daju snagu i guraju napred.

neko

pre 5 godina

Novak je sam šampion za sebe ne vidim razlog da se ističe konstatno kao da se pomenutom dvojicom svrstava u isti koš. Svako od njih odlikuje neki parametar a sad non stop potenciranje iznalažanje ispade da je nacionalizma u glava zaluđenim Srbima usađen pa mora da se uvek pominje.

Filip

pre 5 godina

Nadalu da nije sljake imao bi 35% pobjeda
(ja, 17. oktobar 2018 18:15)
Prvo to nije istina, uzmi pa izracunaj. Drugo jedna od tri podloge, zasto bi se iskljucivala kakva je to logika? Koliko bi imali Gs Fed bez trave i Djokovic bez betona?

kralj

pre 5 godina

Novice,prvi mec Safina I Djokovica je igran kad je Novak imao jedva 18 godina,Safin ga je pocistio na AO,nisam siguran ni dal Novak bio medju 200 najboljih I cini mi se prvi GS u karijeri.Ako vec volis da lupas I ako mrzis Novaka,onda mu nadji nesto drugo,Safin je te godine igrao tenis svog zivota.Izlisno bi bilo da govorimo da su se sreli kad je Novak igrao najbolji tenis a Safin da I'ma 18 godina I pocetak karijere.Novak je vise zaboravio tenis nego sto je Safin znao kad je bio najbolji.

GM

pre 5 godina

Novak se ne moze porediti sa Mesijem.

Novak je osvajao trofeje na svim kontinentima, na svim podlogama.
Dok je Mesi osvajao samo sa jednim timom i uz pomoc saigraca.

Novak ima i Dejvis Kup.

Smuleco

pre 5 godina

Novak Đoković nije u mnogim stvarima najbolji, ako se gledaju pojedinačno elementi igre, i ima svakako boljih od njega, u raznim segmentima. Ne igra ni najlepši tenis, pre bi se reklo efikasan. Ali zato je, najkompletniji teniser svih vremena(u skoro svemu, podjednako dobar), na svim podlogama, i u mentalnom smislu, najjači ikada!

ej bre

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori :
Safin - Federer 2:10
Safin - Nadal 0:2
Safin - Đoković 2:0?
(novica, 17. oktobar 2018 19:36

Meni to govori dosta toga o autoru komentara. Ne bi ti se svidelo sta.

dragan

pre 5 godina

Kada neko napise Najveci na Balkanu!, i dobije najvise pluseva!? To je omalovazavanje Novaka. Čovek je izbaran 3 puta za sportistu sveta! Takvih ljudi ima par na celom svetu.

Govori i da mu zavidiš...

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori :
Safin - Federer 2:10
Safin - Nadal 0:2
Safin - Đoković 2:0?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (novica, 17. oktobar 2018 19:36)

Govori da je Novak bio junior, Nadal senior, a Federer u najboljim godinama kad je igrao sa Safinom...

Ivica

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori :
Safin - Federer 2:10
Safin - Nadal 0:2
Safin - Đoković 2:0?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (novica, 17. oktobar 2018 19:36)
Mogao si da napises da je Safin dobio Novaka dobio na njegovom prvom grand slemu u Australiji,gde je Novak imao 17 godina,a drugi put 2008 u Wimbldonu posle se povukao te godine.To su 2 meca ovde je presek od 1000 meceva.2 meca od 1000 to je manje od statisticke greske

Slobodan na umoru

pre 5 godina

Vise od pola sveta ga ne voli.Sve ostalo su gluposti.
(Slobodan na moru, 17. oktobar 2018 18:49)

Nije valjda da ti predstavljaš više od pola sveta. Sve ostalo, pa i tvoj komentar, su...

Djed Gavrilo

pre 5 godina

@@@
Zbog trnovitog puta, svih prepreka, i fizickih i psihickih, zbog nacina na koji je nakupio preko 16000poena, zbog vezanih slemova, onoliko mastersa, zbog sunovata i povratka iz istog, zbog cistote duse i inteligencije, zbog pozitivnog skora sa najvecim rivalima, zbog agilnosti i talenta, zbog svih ovih godina...NAS CE NOVAK BITI NAJVECI U I STORIJI.
(anica, 17. oktobar 2018 18:38)
I zbog kompletnosti i svestranosti.
Ko zabavlja i animira,uporedo sa vrhunskim tenisom?
Ko može odmah na bilo koji posao a da znas da će uspeti?
Novak.

Jumko

pre 5 godina

Sreca pa je Goat u svetskim okvirima, van Srbije, Federer, uspesniji na svim Gs turnirima koji postoje! Kada se tome doda broj nedelja na 1. mestu, sveukupne titule, olimpijsko zlato, jasno dolazimo do zakljucka da je ipak Djokovic Goat! Hahahahahaha...

Djed Gavrilo

pre 5 godina

@@@
Vise od pola sveta ga ne voli.Sve ostalo su gluposti.
(Slobodan na moru, 17. oktobar 2018 18:49)

Pa ti ne poznaješ ni geografiju ni demografiju.
Hajde da te malo deda poduči:
-Južna Amerika,trecina Severne Amerike,četvrtina zapadne Evrope,cela Istočna Evropa,Rusija,Kina,Najveći deo Afrike,Indija i Najveći deo Bliskog Istoka su Novakova publika.
Ostavljam ti da izračunaš,da bi naučio neke stvari,koliko Novak ima onih koji ga vole.
Mediji i ti kao njihova žrtva,pokušavaju kreirati svoj svet.Ostani tamo i uzivaj.
I rastumaci nam šta je to ostalo,sto su gluposti.
PS.
Intimno svi misleći ljudi sveta(i na zapadu i na istoku)ne odobravaju i ne vole kreiranje poželjne volje. Bogati novcem drže medije i upravo pokušavaju praviti zombije.Ne ide to!
Pitaj se gde si ti tu.

alfabet

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori :
Safin - Federer 2:10
Safin - Nadal 0:2
Safin - Đoković 2:0?
(novica, 17. oktobar 2018 19:36)

Da, znači ovo:

Federer - Djoković 22:24
Nadal - Djoković 25:27

anica

pre 5 godina

Zbog trnovitog puta, svih prepreka, i fizickih i psihickih, zbog nacina na koji je nakupio preko 16000poena, zbog vezanih slemova, onoliko mastersa, zbog sunovata i povratka iz istog, zbog cistote duse i inteligencije, zbog pozitivnog skora sa najvecim rivalima, zbog agilnosti i talenta, zbog svih ovih godina...NAS CE NOVAK BITI NAJVECI U I STORIJI.

we are the champions

pre 5 godina

Samo jedan imfo,u muškom tenisu na 3 odbijena seta(GS i DK)Rafa vodi protiv Đokovica sa 10:5,što baca u mnogome drugačije svetlo na ovo rivalstvo.
(milwood,17,oktobar 2018 18:33)
Takodje treba dodati da Rafa nosi 2 broja vece patike od Djokovica,...

srle

pre 5 godina

Novak ce tek da melje. Ali idemo redom, prvo da bude broj 1 na kraju godine a onda napad na Australiju. Nole srpski sokole volim te ko rodjenog brata.

Toleranti, Peje

pre 5 godina

Kad Novak ima 17 GS moze da se poredi sa Nadalom, kad bude imao 21 GS moze da se poredi sa Federerom, i ja mislim da nije nemoguce, ali do tada je 3 ( treci), sto je vise nego veliki uspeh!

Xnodeh

pre 5 godina

Djokovic jeste najkompletniji teniser svih vremena. Najbolji ritern igrac svih vremena.Psiholoski najneprobojniji igrac svih vremena. Najraznovrsniji igrac svih vremena, ako gledamo sve podloge. Ostaje samo da joj u pukoj matematici postane najbolji svih vremena. Jedino tu nije.Nastavi li sa ovakvom motivacijom kao poslednja 4 meseca, i pre toga 5 godina 2011-2016.,postace i to-NAJBOLJI U SVEMU SVIH VREMENA!

we are the champions

pre 5 godina

Počinje da “pakuje” rekorde kao Mesi u fudbalu.U narednom periodu treba očekivati puno,puno novih rekorda.Sampion u svakom smislu.Najveci na Balkanu!

milwood

pre 5 godina

Samo jedan imfo, u muškom tenisu na 3 dobijena seta (GS I DK) Rafa vodi protiv Đokovića sa 10:5,što baca u mnogome drugačije svetlo na ovo rivalstvo.

Kole

pre 5 godina

Još jedna stvar: Noletu je finalni meč u Šangaju bio 400. po redu meč na turnirima kategorije Masters 1000, pa je tako dostigao tu okruglu cifru kao pre njega još samo Federer i Nadal, sa tendencijom da ih stigne i prestigne.

milwood

pre 5 godina

Samo jedan info, u muškom tenisu na 3 dobijena seta (GS I DK) Rafa vodi protiv Đokovića sa 10:5,što baca u mnogome drugačije svetlo na ovo rivalstvo.

anica

pre 5 godina

Zbog trnovitog puta, svih prepreka, i fizickih i psihickih, zbog nacina na koji je nakupio preko 16000poena, zbog vezanih slemova, onoliko mastersa, zbog sunovata i povratka iz istog, zbog cistote duse i inteligencije, zbog pozitivnog skora sa najvecim rivalima, zbog agilnosti i talenta, zbog svih ovih godina...NAS CE NOVAK BITI NAJVECI U I STORIJI.

we are the champions

pre 5 godina

Počinje da “pakuje” rekorde kao Mesi u fudbalu.U narednom periodu treba očekivati puno,puno novih rekorda.Sampion u svakom smislu.Najveci na Balkanu!

we are the champions

pre 5 godina

Samo jedan imfo,u muškom tenisu na 3 odbijena seta(GS i DK)Rafa vodi protiv Đokovica sa 10:5,što baca u mnogome drugačije svetlo na ovo rivalstvo.
(milwood,17,oktobar 2018 18:33)
Takodje treba dodati da Rafa nosi 2 broja vece patike od Djokovica,...

Xnodeh

pre 5 godina

Djokovic jeste najkompletniji teniser svih vremena. Najbolji ritern igrac svih vremena.Psiholoski najneprobojniji igrac svih vremena. Najraznovrsniji igrac svih vremena, ako gledamo sve podloge. Ostaje samo da joj u pukoj matematici postane najbolji svih vremena. Jedino tu nije.Nastavi li sa ovakvom motivacijom kao poslednja 4 meseca, i pre toga 5 godina 2011-2016.,postace i to-NAJBOLJI U SVEMU SVIH VREMENA!

srle

pre 5 godina

Novak ce tek da melje. Ali idemo redom, prvo da bude broj 1 na kraju godine a onda napad na Australiju. Nole srpski sokole volim te ko rodjenog brata.

dragan

pre 5 godina

Kada neko napise Najveci na Balkanu!, i dobije najvise pluseva!? To je omalovazavanje Novaka. Čovek je izbaran 3 puta za sportistu sveta! Takvih ljudi ima par na celom svetu.

Kole

pre 5 godina

Još jedna stvar: Noletu je finalni meč u Šangaju bio 400. po redu meč na turnirima kategorije Masters 1000, pa je tako dostigao tu okruglu cifru kao pre njega još samo Federer i Nadal, sa tendencijom da ih stigne i prestigne.

antiDebil

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori :
Safin - Federer 2:10
Safin - Nadal 0:2
Safin - Đoković 2:0?
(novica, 17. oktobar 2018 19:36)

Interesantna logika. Ti si izgleda od onih koji Nadala i Federera posmatraju kao jednog igraca, kao simbiozu, kao paket, fuziju, mozda par, sindrom Cavinijesta ??

Pazi sad ovo:
Hrbaty-Nadal 3:1
Hrbaty-Federer 2:1
Hrbaty-Djokovic 0:1

Znam sta se sada pitas, ko je dodjavola Hrbaty hehehe hehehhehe...

Mada meni je ovo omiljeno
Djokovic - Nadal 27:25
Djokovic - Federer 25:22
tj Djokovic - Fedtardlina 52:47...
Rafaelo je igrac sa najvise izgubljenih meceva od drugog tenisera u open eri, a Roki poslednjih mesec dana uspesno odoleva da mu se prikljuci na toj brojci poraza, da zajedno dele taj rekord!

Inace omiljeni Federerov rekord mi je onaj od pre 3 godine, ako ne gresim, kada se na nedelju dana vratio na mesto broj 2 i to je tada postala najveca razlika izmedju 2 igraca u istoriji atp liste, preko 9000 poena je Roki zaostajao za Djokovicem, a recimo danas broj 1 ima nekih 7500 poena. To je Federerov rekord koji NIKO NIKADA NECE OBORITI i u vezi toga moze da bude potpuno miran !

Slobodan na umoru

pre 5 godina

Vise od pola sveta ga ne voli.Sve ostalo su gluposti.
(Slobodan na moru, 17. oktobar 2018 18:49)

Nije valjda da ti predstavljaš više od pola sveta. Sve ostalo, pa i tvoj komentar, su...

ej bre

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori :
Safin - Federer 2:10
Safin - Nadal 0:2
Safin - Đoković 2:0?
(novica, 17. oktobar 2018 19:36

Meni to govori dosta toga o autoru komentara. Ne bi ti se svidelo sta.

Mare

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori : Safin - Federer 2:10 Safin - Nadal 0:2 E moj Novice,Safin je stariji od Novaka 7 godina,a prvi poraz protiv njega Novak je imao kao junior (18) a drugi kao dvadesetjednogodišnjak.
(oxydant, 17. oktobar 2018 20:23)

Jeste Federer ima bolji skor od Safina ali Djokovic ima bolji skor od Federera koji je bolji od Safina. Jeste Nadal ima bolji skor od Safina, ali Djokovic ima bolji skor od Nadala koji je bolji od Safina. Sto znaci sta? Znaci da je Safin potouno ne bitan izmedju ove trojce.

Tvoj komentar je nesto u stilu, e moja Barselona dzaba sve kad ste 2014 te izgubili od Real Sosijedada.

miodrag

pre 5 godina

Imati takvog sampiona u svojoj zemlji I navijati za strane igrace....mislim da je to neka nova mutirana vrsta ljudi na planeti Zemlja u zemlji Srbiji.

Hahahahahaha

pre 5 godina

Ili, možda ovo :
Federer-F.Gonzales 12:1
Nadal - F. Gonzales 7:3
Đoković - F. Gonzales 1:2?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (novica, 17. oktobar 2018 19:58)

A Dominik Hrbati?????? Hahhahahah

he he

pre 5 godina

Al je zato Roger 14 Slem uzeo sa 27 godina i 10 meseci, Nadal sa tacno 28 godina, a Novak sa cak 31 godinom i 4 meseca. Kao sto vidimo, Novak tu poprilicno zaostaje za Svajcarcem i Spancom.
(milos, 17. oktobar 2018 22:18)

Ali zato je Federer osvojio 12 slemova u periodu kada nije bilo Novaka i Nadala ili kad su oni bili klinci od 18 godina, protiv Ljubičića, Hjuita i ostale boranije. Osvojio je najviše slemova kao mlad, a kada je bio u najboljim godinama osvojio samo jedan. Nisu mu dali Rafa i Nole. Sve činjenice.

Ukratko

pre 5 godina

Samo jedan info, u muškom tenisu na 3 dobijena seta (GS I DK) Rafa vodi protiv Đokovića sa 10:5,što baca u mnogome drugačije svetlo na ovo rivalstvo.
(milwood)

Ako mozes da proveris, od tih 15 meceva koliko je bilo na sljaci?

PS. Broj Djokovicevih pobeda u prvih 1000 meceva je utoliko impresivniji kada se uzme u obzir da je igrao relativno redje manje turnire (250, 500) i cesce igrao protiv Top 10 igraca i Rodzera i Rafe.

Maxymus

pre 5 godina

Ponekad bih voleo da Novak uzme koliko već slemova treba da bi bio bolji od Federera, i to olimpijsko zlato, cisto da bih video sta ce onda ova zlurada ekipa da kaze....

Vladimir

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori : 
Safin - Federer 2:10 
Safin - Nadal 0:2 
Safin - Đoković 2:0?
(novica, 17. oktobar 2018 19:36)
Da, govori mi da mrzis Novaka. Jasno je ko dan.

dabome

pre 5 godina

Meni je najjače da Novak ima ubedljivo bolji skor top10 pobeda/poraza od Federera i Rafe, a ima više takvih mečeva od Rafe, i malo manje odigranih od Federera iako Rodžer ima 6 sezona više od Novaka. E tu se vidi ko je najbolji teniser, u sudaru sa najboljima, ništa ne znači pobeđivati boraniju. Evo još jednog primera: Federerov rekord u broju top10 pobeda u sezoni je 19, u njegovoj najboljoj sezoni u karijeri 2006. Novak je taj rekord oborio četiri puta, igrajući po 24, 25 mečeva godinama, da bi u 2015. postavio nedostižan rekord od 31 pobede protiv top10 tenisera. E to najbolje govori ko je koliko dobar, bolji teniser. A da Federer pleše, lebdi po terenu, da je graciozana balerina kao niko nikada, to se slažem.

PS: Samo Borg u istoriji ima bolji % top10 pobeda od Novaka, ali treba se setiti da je Borg napustio tenis na vrhuncu karijere sa 26 godina, i time nije uspeo da pokvari statistiku sa manje uspeha u starijim godinama.

Don

pre 5 godina

Negde videh komentar kako Kinezi nisu ni culi za Novaka, a pre dve godine kad sam bio u Kini na sve strane Novakovi bilbordi, posteri itd... Ne pricajte stvari o kojima nemate pojma.

a ti plači

pre 5 godina

Sreca pa je Goat u svetskim okvirima, van Srbije, Federer, uspesniji na svim Gs turnirima koji postoje! Kada se tome doda broj nedelja na 1. mestu, sveukupne titule, olimpijsko zlato, jasno dolazimo do zakljucka da je ipak Djokovic Goat! Hahahahahaha...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 17. oktobar 2018 19:29)

Pošto si poznavalac da te pitam kad je to Federer osvojio zlato na olimpijadi? Ja koliko se sećam poslednje dve olimpijade osvojio Mari a pre toga Nadal. Nikolas Masu 2004, Kafelnikov 2000, Agasi 1996.

Ovo što si nabrojao najviše nedelja i naviše GS, je sve dostižno za Djokovića u narednih 2,3 godine.

Uspešniji na svim turnirima? Federer ima mnogo osvojenih turnira iz 250 i 500 serije. A Đoković uglavnom masterse 1000 i 500, retko koji od 250.

Sve rekorde će oboriti Đoković

veljko

pre 5 godina

Kalendarske pobede protiv top 10 igrača :

# Top 10 wins Year
31 Novak Djokovic 2015
24 Novak Djokovic 2012
Rafael Nadal 2013
Novak Djokovic 2013
21 Novak Djokovic 2011
Novak Djokovic 2016
19 Roger Federer 2006
Novak Djokovic 2014
18 Roger Federer 2004
17 Roger Federer 2007
Rafael Nadal 2008
Roger Federer 2014

Sima

pre 5 godina

Vidim , neki tvrde da je Đoković najnepopularniji igrač od velike trojke.Rekao bih da je najpopularniji u Kini, zemlji sa milijardu i po stanovnika, najbrže rastućom ekonomijom i budućom ekonomskom silom br. 1 . Šta ćeš više..

Pojedinci nemaju blama

pre 5 godina

Kakav sampion,velemajstor svog zanata! Po zavrsetku profi karijere bice sigurno teniski goat,a uz Dzordana,LeBrona,Maradone,Pelea,Bolta i najveci sportista svih vremena,dalje nema! Naklon do poda od Grobara,bravo Novače!

Toleranti, Peje

pre 5 godina

Kad Novak ima 17 GS moze da se poredi sa Nadalom, kad bude imao 21 GS moze da se poredi sa Federerom, i ja mislim da nije nemoguce, ali do tada je 3 ( treci), sto je vise nego veliki uspeh!

Boćko

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori : 
Safin - Federer 2:10 
Safin - Nadal 0:2 
Safin - Đoković 2:0?
(novica, 17. oktobar 2018 19:36)

Hahahahah kakva besmislica brate

GM

pre 5 godina

Novak se ne moze porediti sa Mesijem.

Novak je osvajao trofeje na svim kontinentima, na svim podlogama.
Dok je Mesi osvajao samo sa jednim timom i uz pomoc saigraca.

Novak ima i Dejvis Kup.

antiDebil

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori :
Safin - Federer 2:10
Safin - Nadal 0:2
Safin - Đoković 2:0?
(novica, 17. oktobar 2018 19:36)

Interesantna logika. Ti si izgleda od onih koji Nadala i Federera posmatraju kaocjednkg igraca, kao simbiozu, kao paket, mozda par, sindrom Cavinijesta ??

Pazi sad ovo:
Hrbaty-Nadal 3:1
Hrbaty-Federer 2:1
Hrbaty-Djokovic 0:1

Znam sta se sada pitas, ko je dodjavola Hrbati hehehe hehehhehe...
Mada meni je ovo omiljeno
Djokovic - Nadal 27:25
Djokovic - Federer 25:22
tj Djokovic - Fedtardlina 52:47...
Rafaelo je igrac sa najvise izgibljenih meceva od drugog tenisera u open eri, a Roki poslednjih meseca dana uspesno odoleva da mu se prikljuci na toj brojci poraza, da zajedno dele taj rekord!

Preuzeto iz knjiga

pre 5 godina

Federer, 37 godina, odigrao mečeva 1428, od toga 326 sa top 10 (22.8%
20 GS+ 26 MS + 6 WF = 27 big titula

Nadal, 32 godine, mečeva 1.107, od toga 247 sa top 10 (22,3%
17 GS+ 33 MS + 0 WF +OI = 51 big titula

Nole, 31 godina, 1.001 meč, od toga 279 sa top 10 (27,9%
14 GS + 32 MS + 5WF = 51 big titula

Smuleco

pre 5 godina

Novak Đoković nije u mnogim stvarima najbolji, ako se gledaju pojedinačno elementi igre, i ima svakako boljih od njega, u raznim segmentima. Ne igra ni najlepši tenis, pre bi se reklo efikasan. Ali zato je, najkompletniji teniser svih vremena(u skoro svemu, podjednako dobar), na svim podlogama, i u mentalnom smislu, najjači ikada!

Govori i da mu zavidiš...

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori :
Safin - Federer 2:10
Safin - Nadal 0:2
Safin - Đoković 2:0?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (novica, 17. oktobar 2018 19:36)

Govori da je Novak bio junior, Nadal senior, a Federer u najboljim godinama kad je igrao sa Safinom...

Toza

pre 5 godina

Iako Federer ima skoro 30 ATP titula vise od Novaka, kad se pogleda zbir najvecih turnira (GS i Masters), tu ga je Novak skoro stigao (a ubrzo ce ga i po svim prilikama prestici):

Federer 47 (20 GS + 27 Masters)
Djokovic 46 (14 GS + 32 Masters)

alfabet

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori :
Safin - Federer 2:10
Safin - Nadal 0:2
Safin - Đoković 2:0?
(novica, 17. oktobar 2018 19:36)

Da, znači ovo:

Federer - Djoković 22:24
Nadal - Djoković 25:27

d

pre 5 godina

Nolo je sampion.
I ne samo to, nismo ni svesni da je on nas brend..
(C i n i k, 17. oktobar 2018 20:11)

C i n i č e, providan si, a i pamtim šta si pisao o Novaku protekle dve godine. Da ga zaista poštuješ ne bi ga nazivao Nolo. Sit sam takvih koji ga sada kao hvale. Uzgred, ja sam svestan da je Novak naš brend i uvek sam to bio.

Filip

pre 5 godina

Nadalu da nije sljake imao bi 35% pobjeda
(ja, 17. oktobar 2018 18:15)
Prvo to nije istina, uzmi pa izracunaj. Drugo jedna od tri podloge, zasto bi se iskljucivala kakva je to logika? Koliko bi imali Gs Fed bez trave i Djokovic bez betona?

Ivica

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori :
Safin - Federer 2:10
Safin - Nadal 0:2
Safin - Đoković 2:0?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (novica, 17. oktobar 2018 19:36)
Mogao si da napises da je Safin dobio Novaka dobio na njegovom prvom grand slemu u Australiji,gde je Novak imao 17 godina,a drugi put 2008 u Wimbldonu posle se povukao te godine.To su 2 meca ovde je presek od 1000 meceva.2 meca od 1000 to je manje od statisticke greske

Mare

pre 5 godina

krle, 17. oktobar 2018 20:19)

Pojma ti sa zivotom nemas. Novak im je tamo jedan od najpopularnijih stranih sportista. Ortak mi je bio u Kini, kaze majce sa njegovim likom se svuda prodaju, a cene ga kao kod nas kad pomenes npr Dzordana. Bukvalno.

oxydant

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori :
Safin - Federer 2:10
Safin - Nadal 0:2

E moj Novice,Safin je stariji od Novaka 7 godina,a prvi poraz protiv njega Novak je imao kao junior (18) a drugi kao dvadesetjednogodišnjak.

Djed Gavrilo

pre 5 godina

@@@
Vise od pola sveta ga ne voli.Sve ostalo su gluposti.
(Slobodan na moru, 17. oktobar 2018 18:49)

Pa ti ne poznaješ ni geografiju ni demografiju.
Hajde da te malo deda poduči:
-Južna Amerika,trecina Severne Amerike,četvrtina zapadne Evrope,cela Istočna Evropa,Rusija,Kina,Najveći deo Afrike,Indija i Najveći deo Bliskog Istoka su Novakova publika.
Ostavljam ti da izračunaš,da bi naučio neke stvari,koliko Novak ima onih koji ga vole.
Mediji i ti kao njihova žrtva,pokušavaju kreirati svoj svet.Ostani tamo i uzivaj.
I rastumaci nam šta je to ostalo,sto su gluposti.
PS.
Intimno svi misleći ljudi sveta(i na zapadu i na istoku)ne odobravaju i ne vole kreiranje poželjne volje. Bogati novcem drže medije i upravo pokušavaju praviti zombije.Ne ide to!
Pitaj se gde si ti tu.

Djed Gavrilo

pre 5 godina

Sva troica su brutalno dobri.Na početku karijere Novak je startovao iz “podruma”,i to dubokog,i to je razlog zašto nije počeo slemove ranije sakupljati.Kasnio je zbog respekta i hvatanja samopouzdanja.Sad to sve ima,a ima i par godina za juriš na slemove.
PS.
Ovo podrum sam napisao,pezurativno,jer sam i sam u 51 otišao vani.Tad sam uočio da sam živeo sa teretima koji su mi još u detinjstvu,sticajem životnih okolnosti i okruženja,okačeni o vrat.E kad to imaš,moraš se prvo toga rešiti pa tek onda koracati slobodno ka ličnom prosperitetu.Mislim da je to i Novaka pratilo na početku.
Imamo puno prednosti i puno mana u mentalnom odgoju.Ako bi naše prednosti zadržali i prihvatili prednosti razvijenog sveta(i tamo ima puno mana)onda bi to bilo jako dobro.
Samopouzdanje i vera u sebe,težnja ka boljem,bez skromnosti kao kocnicara(skromnost je vrlina,ali samo radi obuzdavanja bahatosti) daju snagu i guraju napred.

ZVEZDA,jedna,jedina

pre 5 godina

broj osvojenih najvecih titula/broj ucestvovanja na istim:
N.Dj GS(14/55),ZM(5/10),Masters(32/105),Uk(51/170),pr 3,3
R.F GS(20/74),ZM(6/15),Masters(27/131),Uk(53/220),pr 4,2
znaci Novak ima 50 ucesca manje na velikim turnirima od Rodzera a samo dve titule manje,zato sacekajmo jos tih 50-ak turnira pa da svodimo racunicu ko je goat

kralj

pre 5 godina

Novice,prvi mec Safina I Djokovica je igran kad je Novak imao jedva 18 godina,Safin ga je pocistio na AO,nisam siguran ni dal Novak bio medju 200 najboljih I cini mi se prvi GS u karijeri.Ako vec volis da lupas I ako mrzis Novaka,onda mu nadji nesto drugo,Safin je te godine igrao tenis svog zivota.Izlisno bi bilo da govorimo da su se sreli kad je Novak igrao najbolji tenis a Safin da I'ma 18 godina I pocetak karijere.Novak je vise zaboravio tenis nego sto je Safin znao kad je bio najbolji.

lal

pre 5 godina

@milwood: zato sto je djokovic 7 puta igrao protiv nadala na rg... skor je 1-6... a nadalov ukupan skor je 86-2...
ovaj impresivan podatak ne umanjuje velicinu nadala, upravo suprotno, ali selektivno posmatrati necije rivalstvo nije dobro za sagledavanje ukupne slike... isto tako neki noletov navijac moze da zanemari sljaku i onda nadal ispada iz top 10, a realno je konkurent za najboljeg ikada...

mrvica

pre 5 godina

Vise od pola sveta ga ne voli.Sve ostalo su gluposti.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Slobodan na moru, 17. oktobar 2018 18:49) # Link komentara

To pada u vodu, Kinezi ga vole (1/3 populacije) Rusi i ... Ova manjina ga postuje,da ne kazem da ga se plasi. Nisu USA i veci deo zapadne Evrope vise od pola Sveta. Daleko od toga. Na kraju njegove karijere ce svi da mu se poklone. Prosto,vec sad ima rezultate za veliko postovanje. Za par godina imace najbole brojke posto je to kao relativno merilo..

NIJE ISTO I NE MOŽE DA BUDE ISTO

pre 5 godina

To je toliko mala razlika na 1000 meceva da mislim da bi vam prvi Djokovic rekao da ne posvecujete celu vest ovakvom "rekordu"
(Filip, 17. oktobar 2018 18:34)

Ali da nije imao zadnje dve loše sezone razlika bi bila još veća

Djed Gavrilo

pre 5 godina

@@@
Zbog trnovitog puta, svih prepreka, i fizickih i psihickih, zbog nacina na koji je nakupio preko 16000poena, zbog vezanih slemova, onoliko mastersa, zbog sunovata i povratka iz istog, zbog cistote duse i inteligencije, zbog pozitivnog skora sa najvecim rivalima, zbog agilnosti i talenta, zbog svih ovih godina...NAS CE NOVAK BITI NAJVECI U I STORIJI.
(anica, 17. oktobar 2018 18:38)
I zbog kompletnosti i svestranosti.
Ko zabavlja i animira,uporedo sa vrhunskim tenisom?
Ko može odmah na bilo koji posao a da znas da će uspeti?
Novak.

milos

pre 5 godina

Al je zato Roger 14 Slem uzeo sa 27 godina i 10 meseci, Nadal sa tacno 28 godina, a Novak sa cak 31 godinom i 4 meseca. Kao sto vidimo, Novak tu poprilicno zaostaje za Svajcarcem i Spancom.

milwood

pre 5 godina

Samo jedan info, u muškom tenisu na 3 dobijena seta (GS I DK) Rafa vodi protiv Đokovića sa 10:5,što baca u mnogome drugačije svetlo na ovo rivalstvo.

lal

pre 5 godina

@a ti placi: ima zlato sa olimpijade... samo ako cemo da racunamo dubl, onda su braca brajan goat... imaju 23 i 22gs titule, sto u dublu sto u mesovitom dublu... a imaju i to isto zlato sa olimpijade... a i u jednom i u drugom je mogao i federer da ucestvuje... logika nula bodova...

novica

pre 5 godina

(knjaz Vičeslav)
Sa Federerom se može porediti u ovom trenutku samo Nadal, jer je na - 3 GS titula. Đoković treba prvo da skoči pa da kaže hop.

Jumko

pre 5 godina

Sreca pa je Goat u svetskim okvirima, van Srbije, Federer, uspesniji na svim Gs turnirima koji postoje! Kada se tome doda broj nedelja na 1. mestu, sveukupne titule, olimpijsko zlato, jasno dolazimo do zakljucka da je ipak Djokovic Goat! Hahahahahaha...

novica

pre 5 godina

Pošto je Safin za Boćka besmislica idemo na jednu "smislicu" :
Nadal, Federer, Đoković :
Procenat pobeda velike trojke u međusobnim susretima :
Nadal, 88 mečeva i 48 pobeda (54,54%)
Đoković,98 mečeva i 51 pobeda (52,04%)
Federer, 84 meča i 37 pobeda (44,05%)
Tako gledano Nadal je najbolji. Pored toga ima i 3 GS više od Đokovića i jednak broj mastersa sa Đokovićem, pa dubl mastersi, pa olimpijade...
Sve je relativno, dragi moj Ajnštajne.

milwood

pre 5 godina

Samo jedan imfo, u muškom tenisu na 3 dobijena seta (GS I DK) Rafa vodi protiv Đokovića sa 10:5,što baca u mnogome drugačije svetlo na ovo rivalstvo.

Laki

pre 5 godina

I šta na kraju kaže vaša statistika, naša dika, što poželiš to naslika? Laki je mnogo nervozan, smarate brate k'o julski dan na 40°C u hladu.

novica

pre 5 godina

Čim se spomene Nadal ide odgovor Đokista uvek isti :Da, ali šljaka!
A, da se kojim slučajem bar neki završni turnir igrao na šljaci, danas ne bismo imali nikakve dileme ko je najbolji svih vremena.

monden

pre 5 godina

krle, 17. oktobar 2018 20:19)

Pojma ti sa zivotom nemas. Novak im je tamo jedan od najpopularnijih stranih sportista. Ortak mi je bio u Kini, kaze majce sa njegovim likom se svuda prodaju, a cene ga kao kod nas kad pomenes npr Dzordana. Bukvalno.
(Mare, 17. oktobar 2018 21:12)

Ma, šlepa se na staru slavu Valtera, odnosno Bate Živojinovića, u Kini.

Krle

pre 5 godina

krle, 17. oktobar 2018 20:19) 

Pojma ti sa zivotom nemas. Novak im je tamo jedan od najpopularnijih stranih sportista. Ortak mi je bio u Kini, kaze majce sa njegovim likom se svuda prodaju, a cene ga kao kod nas kad pomenes npr Dzordana. Bukvalno.
(Mare, 17. oktobar 2018 21:12)

Da, da, kako da ne. Sto je babi milo, to joj se i snilo.

krle

pre 5 godina

To pada u vodu, Kinezi ga vole (1/3 populacije) Rusi i ... Ova manjina ga postuje,da ne kazem da ga se plasi. Nisu USA i veci deo zapadne Evrope vise od pola Sveta. Daleko od toga. Na kraju njegove karijere ce svi da mu se poklone. Prosto,vec sad ima rezultate za veliko postovanje. Za par godina imace najbole brojke posto je to kao relativno merilo..
(mrvica, 17. oktobar 2018 20:03)

Da, da, samo širite tu propagandu. "u Kini ga vole"!!! Koja glupost. Niko u Kini nije ni cuo za tenis, a kamo li za Djokovića.
Zahvaljujemo se na glasu.

Ispravka

pre 5 godina

FEDERER, 37 godina, odigrao mečeva 1428, od toga 326 sa top 10 (22.8% )
20 GS+ 26 MS + 6 WF = 53 big titula

NADAL, 32 godine, mečeva 1.107, od toga 247 sa top 10 (22,3%)
17 GS+ 33 MS + 0 WF +OI = 51 big titula

ĐOKOVIĆ, 31 godina, 1.001 meč, od toga 279 sa top 10 (27,9%)
14 GS + 32 MS + 5WF = 51 big titula

Brother Cavil

pre 5 godina

U cemu nije....u bacanju kamena u dalj, Nordijskom trcanju, kuvanju rucka, sklekovima, fizici, matematici, skijanju...ova bacanje u dalj se popularno zove kamena s' ramena.

KOSTA1703

pre 5 godina

To kada je jednom Safinu, koji je bio i br.1 na ATP listi, najveće dostignuće u tenisu da vodi protiv Djokovića.
Tu tek vidiš koliki je Novak.
inače je za klasifikaciju tenisera jeidno merodavna i ispravna Elo lista, najvećeg dostignutog rejtinga igrača.
A na toj listi Novak je prvi Borg je drugi, pa ostali.

labrc

pre 5 godina

A zašto bi Kinezi voleli Djokovića? Ima li neko odgovor na tu misteriju? Ili je odgovor : ma ne znaju ni ko je on, to je sve propaganda nolobotova. Da izgleda da ga bar negde neko trpi.

ATP Sindikat

pre 5 godina

Ova priča oko GOAT najteže pada Noletu. Zamislite da vam stalno neko tvrdi da su od vas bolji oni koje oderete kao od šale. Takođe, za razliku od Feda i Nadala koji gube u H2H sa Noletom, mi svi komentatori ovde smo u egalu 0:0, tako da mogu da nam se jave za savet tek kada izjednače, a to će biti nikad...

Vuja Neznalica

pre 5 godina

Federer ima ubedljivo najviše pobeda kada su turniri igrani u mesecima koji u nazivu imaju slovo ''R'' a da istovremeno tog dana u mestu odigravanja turnira nije palo više od 15 litara kiše po m2

Ben Dover

pre 5 godina

Što su neki zapeli za broj slemova i broj nedelja na prvom mestu.
I to su jedni od parametara koji zavise od toga kakva je konkurencija bila.
Upravo zbog toga ljudi i prave statistike pobeda u duelima sa najboljim igračima.
Po meni je najpoštenije odrediti najboljeg igrača na sledeći način:
- Novak, Rafa i Rodžer su bolji igrači od svih teniskih legendi (prosto i jednostavno, sada se igra vanzemaljski tenis u odnosu na onaj ranije...nešto slično kao i fudbal, košarka itd.)
- njihovu svetsku popularnost nije pošteno upoređivati jer tu jedan Srbin ne može da se izbori sa igračima kome je Nike bio sponzor toliko dugo (meni je Nole simpatičniji zbog humora koji ima i imam veće poštovanje prema njemu i zbog broja jezika koji govori, ponašanju, humanosti, itd., ali to nije bitno, jer sam subjektivan...on je naš i meni najbolji)
- tenis ima veliki broj parametara prema kojima se igrači mogu upoređivati
- prema tim parametrima se izdvajaju njih trojica (biće nam žao kad završe karijere i kvalitet tenisa će opasti...to je zbog toga što su i dalje najbolji, a imaju toliko godina)
- i na kraju najvažnije...ako su već trojica izdvojena, napravednije je (kako je već i tenis sport 1 na 1) upoređivati međusobni odnos pobeda
Pobednik: NOLE!

Darko

pre 5 godina

Open Era GOAT List 15-10-2018


[SUI] Roger Federer [Active] 893
[SRB] Novak Djokovic [Active] 736
[ESP] Rafael Nadal [Active] 730

Ali sta to vredi kad Nolobotovi kazu da je on najbolji,iako nije.Kazu ima bolji skor protiv Federera i zato je naj naj.Prevedeno na fudbalski teren,mozes biti prvi u prvenstvu,ali nisi najbolji jer drugoplasirani tim ima bolju gol razliku ??? Ili jos bolji primer,sta vredi Zvezdi sto ima tolike titule u SFRJ,sto je prvak Evrope i sveta,jer je,sledeci razmisljanje Nolobotova,Hajduk iz Splita je bolji od Zvezde u medjusobnim duelima Zvezda-Hajduk 92 32 25 35 125-128. I to je jedini klub sa kojim Zvezda ima negativan skor. Znaci Hajduk pa Zvezda,Novak pa Federer. Logicno zar ne? Ne broji se broj slemova,vreme provedeno kao br. 1, gledaju ono sto njima odgovara,medjusobni skor i gol razlika,ha ha ha. A Goat lista ,pa to je glupost,Nolo je najbolji bre.

Jumko

pre 5 godina

Eto koliko glasaci veruju u bajke... Da li je razlika verovati u bajke koje nam servira jedan covek i bajke da je Djokovic voljen, naj u istoriji itd. Zahvaljujem.

neko

pre 5 godina

Novak je sam šampion za sebe ne vidim razlog da se ističe konstatno kao da se pomenutom dvojicom svrstava u isti koš. Svako od njih odlikuje neki parametar a sad non stop potenciranje iznalažanje ispade da je nacionalizma u glava zaluđenim Srbima usađen pa mora da se uvek pominje.

mujo

pre 5 godina

Najbolji majstor u bilo kojoj majstoriji jeste onaj koji najbolje vlada svojom majstorijom i koji svojim majstorstvom nadmašuje sve konkurente. Broj titula, nagrada, navijača, klubova ljubitelja, zvanja, prvih mesta, zarađenog novca, priznanja, pohvala, divljenja itditd... to je sve relativno i da se lako namestiti, NAROČITO u sportu gde se vrti VELIKA lova. Tako da... taj najbolji majstor tenisa, crni pojas, osamnaesti dan...

Miroslav

pre 5 godina

ako zaredja jos 3 ili tri GS sad u nizu, opet napravi cudesan zlatni slam, ili NOLO slam, a onako da ubaci i peti za redom, stavice tacku na to ko je najbolji ikada kao i bilo kada. na njemu je sve, a igra tako dobro, da se tu ne pita ni nadal, ni federer, pita se samo Nole, koliko je raspolozen i sta mu se mota po glavi. Noletova igra je sa druge planete, tu nema pogovora, on je jedini igrac koji moze da didgne nivo igre i za 40% u jednom mecu, ako mora i ako mu se sloze kockice. Nadal i Federer igraju kako igraju, i tu nema osciliacija puno.

Mare

pre 5 godina

Krle, 17. oktobar 2018 23:45)

Druze ajde idi gledaj vremensku prognozu na CNN, kad vec se u sport ne razumes, a vala ni o Kini nista ne znas.

drago

pre 5 godina

Ispravka

Znaci Federer na 1 Masters osvaja skoro 1 GS. Nadal i Djokovic na 2 Mastersa osvajaju 1 GS.
Jos jedan pokazatelj da je Federer najbolji, daleko je teze osvojiti GS, pa ima ih duplo manje a i potrebno je duplo vise setova. Za GS 21 a za Masters 10 (ako si slobodan 1. kolo kao sto jesu najbolji) do 12.

Dr. Federer

pre 5 godina

Pa i Zverev, Nik, Safin, Rodik... su u nekim parametrima bolji od Djokovica. Bitne su titule. Zna se ko je najbolji teniser svih vremena.310 nedelja na prvom mestu, 20GS i ukupno 98 titula. Pametnom dosta.

TurboNator

pre 5 godina

@ novica, 17. oktobar 2018 21:30

I za tebe je sve izgleda relativno - posto Nadal ima 90, ne 88 meceva odigranih protiv Noleta i Federera.. 53,3%

uzaludan posao

pre 5 godina

Džaba se trudite -Federer i Nadal imaju više GS od njega ,a to je jedno od osnovnih mjerila uspješnosti tenisera /teniserki .Osim toga ,Federer je više sedmica proveo na 1.mjestu na ATP-a listi od njega ,a da ne govorimo da mu je stil igre najljepši u istoriji bijelog sporta ,a da ne govorimo je najplaćeniji i najomiljeniji teniser takođe u istoriji tenisa.

Toleranti, Peje

pre 5 godina

Kad Novak ima 17 GS moze da se poredi sa Nadalom, kad bude imao 21 GS moze da se poredi sa Federerom, i ja mislim da nije nemoguce, ali do tada je 3 ( treci), sto je vise nego veliki uspeh!

milwood

pre 5 godina

Samo jedan info, u muškom tenisu na 3 dobijena seta (GS I DK) Rafa vodi protiv Đokovića sa 10:5,što baca u mnogome drugačije svetlo na ovo rivalstvo.

milwood

pre 5 godina

Samo jedan imfo, u muškom tenisu na 3 dobijena seta (GS I DK) Rafa vodi protiv Đokovića sa 10:5,što baca u mnogome drugačije svetlo na ovo rivalstvo.

novica

pre 5 godina

(knjaz Vičeslav)
Sa Federerom se može porediti u ovom trenutku samo Nadal, jer je na - 3 GS titula. Đoković treba prvo da skoči pa da kaže hop.

milos

pre 5 godina

Al je zato Roger 14 Slem uzeo sa 27 godina i 10 meseci, Nadal sa tacno 28 godina, a Novak sa cak 31 godinom i 4 meseca. Kao sto vidimo, Novak tu poprilicno zaostaje za Svajcarcem i Spancom.

Jumko

pre 5 godina

Sreca pa je Goat u svetskim okvirima, van Srbije, Federer, uspesniji na svim Gs turnirima koji postoje! Kada se tome doda broj nedelja na 1. mestu, sveukupne titule, olimpijsko zlato, jasno dolazimo do zakljucka da je ipak Djokovic Goat! Hahahahahaha...

krle

pre 5 godina

To pada u vodu, Kinezi ga vole (1/3 populacije) Rusi i ... Ova manjina ga postuje,da ne kazem da ga se plasi. Nisu USA i veci deo zapadne Evrope vise od pola Sveta. Daleko od toga. Na kraju njegove karijere ce svi da mu se poklone. Prosto,vec sad ima rezultate za veliko postovanje. Za par godina imace najbole brojke posto je to kao relativno merilo..
(mrvica, 17. oktobar 2018 20:03)

Da, da, samo širite tu propagandu. "u Kini ga vole"!!! Koja glupost. Niko u Kini nije ni cuo za tenis, a kamo li za Djokovića.
Zahvaljujemo se na glasu.

Krle

pre 5 godina

krle, 17. oktobar 2018 20:19) 

Pojma ti sa zivotom nemas. Novak im je tamo jedan od najpopularnijih stranih sportista. Ortak mi je bio u Kini, kaze majce sa njegovim likom se svuda prodaju, a cene ga kao kod nas kad pomenes npr Dzordana. Bukvalno.
(Mare, 17. oktobar 2018 21:12)

Da, da, kako da ne. Sto je babi milo, to joj se i snilo.

novica

pre 5 godina

Čim se spomene Nadal ide odgovor Đokista uvek isti :Da, ali šljaka!
A, da se kojim slučajem bar neki završni turnir igrao na šljaci, danas ne bismo imali nikakve dileme ko je najbolji svih vremena.

labrc

pre 5 godina

A zašto bi Kinezi voleli Djokovića? Ima li neko odgovor na tu misteriju? Ili je odgovor : ma ne znaju ni ko je on, to je sve propaganda nolobotova. Da izgleda da ga bar negde neko trpi.

novica

pre 5 godina

Pošto je Safin za Boćka besmislica idemo na jednu "smislicu" :
Nadal, Federer, Đoković :
Procenat pobeda velike trojke u međusobnim susretima :
Nadal, 88 mečeva i 48 pobeda (54,54%)
Đoković,98 mečeva i 51 pobeda (52,04%)
Federer, 84 meča i 37 pobeda (44,05%)
Tako gledano Nadal je najbolji. Pored toga ima i 3 GS više od Đokovića i jednak broj mastersa sa Đokovićem, pa dubl mastersi, pa olimpijade...
Sve je relativno, dragi moj Ajnštajne.

Laki

pre 5 godina

I šta na kraju kaže vaša statistika, naša dika, što poželiš to naslika? Laki je mnogo nervozan, smarate brate k'o julski dan na 40°C u hladu.

monden

pre 5 godina

krle, 17. oktobar 2018 20:19)

Pojma ti sa zivotom nemas. Novak im je tamo jedan od najpopularnijih stranih sportista. Ortak mi je bio u Kini, kaze majce sa njegovim likom se svuda prodaju, a cene ga kao kod nas kad pomenes npr Dzordana. Bukvalno.
(Mare, 17. oktobar 2018 21:12)

Ma, šlepa se na staru slavu Valtera, odnosno Bate Živojinovića, u Kini.

Jumko

pre 5 godina

Eto koliko glasaci veruju u bajke... Da li je razlika verovati u bajke koje nam servira jedan covek i bajke da je Djokovic voljen, naj u istoriji itd. Zahvaljujem.

anica

pre 5 godina

Zbog trnovitog puta, svih prepreka, i fizickih i psihickih, zbog nacina na koji je nakupio preko 16000poena, zbog vezanih slemova, onoliko mastersa, zbog sunovata i povratka iz istog, zbog cistote duse i inteligencije, zbog pozitivnog skora sa najvecim rivalima, zbog agilnosti i talenta, zbog svih ovih godina...NAS CE NOVAK BITI NAJVECI U I STORIJI.

Brother Cavil

pre 5 godina

U cemu nije....u bacanju kamena u dalj, Nordijskom trcanju, kuvanju rucka, sklekovima, fizici, matematici, skijanju...ova bacanje u dalj se popularno zove kamena s' ramena.

uzaludan posao

pre 5 godina

Džaba se trudite -Federer i Nadal imaju više GS od njega ,a to je jedno od osnovnih mjerila uspješnosti tenisera /teniserki .Osim toga ,Federer je više sedmica proveo na 1.mjestu na ATP-a listi od njega ,a da ne govorimo da mu je stil igre najljepši u istoriji bijelog sporta ,a da ne govorimo je najplaćeniji i najomiljeniji teniser takođe u istoriji tenisa.

Xnodeh

pre 5 godina

Djokovic jeste najkompletniji teniser svih vremena. Najbolji ritern igrac svih vremena.Psiholoski najneprobojniji igrac svih vremena. Najraznovrsniji igrac svih vremena, ako gledamo sve podloge. Ostaje samo da joj u pukoj matematici postane najbolji svih vremena. Jedino tu nije.Nastavi li sa ovakvom motivacijom kao poslednja 4 meseca, i pre toga 5 godina 2011-2016.,postace i to-NAJBOLJI U SVEMU SVIH VREMENA!

neko

pre 5 godina

Novak je sam šampion za sebe ne vidim razlog da se ističe konstatno kao da se pomenutom dvojicom svrstava u isti koš. Svako od njih odlikuje neki parametar a sad non stop potenciranje iznalažanje ispade da je nacionalizma u glava zaluđenim Srbima usađen pa mora da se uvek pominje.

we are the champions

pre 5 godina

Počinje da “pakuje” rekorde kao Mesi u fudbalu.U narednom periodu treba očekivati puno,puno novih rekorda.Sampion u svakom smislu.Najveci na Balkanu!

we are the champions

pre 5 godina

Samo jedan imfo,u muškom tenisu na 3 odbijena seta(GS i DK)Rafa vodi protiv Đokovica sa 10:5,što baca u mnogome drugačije svetlo na ovo rivalstvo.
(milwood,17,oktobar 2018 18:33)
Takodje treba dodati da Rafa nosi 2 broja vece patike od Djokovica,...

GM

pre 5 godina

Novak se ne moze porediti sa Mesijem.

Novak je osvajao trofeje na svim kontinentima, na svim podlogama.
Dok je Mesi osvajao samo sa jednim timom i uz pomoc saigraca.

Novak ima i Dejvis Kup.

Filip

pre 5 godina

Nadalu da nije sljake imao bi 35% pobjeda
(ja, 17. oktobar 2018 18:15)
Prvo to nije istina, uzmi pa izracunaj. Drugo jedna od tri podloge, zasto bi se iskljucivala kakva je to logika? Koliko bi imali Gs Fed bez trave i Djokovic bez betona?

Dr. Federer

pre 5 godina

Pa i Zverev, Nik, Safin, Rodik... su u nekim parametrima bolji od Djokovica. Bitne su titule. Zna se ko je najbolji teniser svih vremena.310 nedelja na prvom mestu, 20GS i ukupno 98 titula. Pametnom dosta.

Mare

pre 5 godina

krle, 17. oktobar 2018 20:19)

Pojma ti sa zivotom nemas. Novak im je tamo jedan od najpopularnijih stranih sportista. Ortak mi je bio u Kini, kaze majce sa njegovim likom se svuda prodaju, a cene ga kao kod nas kad pomenes npr Dzordana. Bukvalno.

Sima

pre 5 godina

Vidim , neki tvrde da je Đoković najnepopularniji igrač od velike trojke.Rekao bih da je najpopularniji u Kini, zemlji sa milijardu i po stanovnika, najbrže rastućom ekonomijom i budućom ekonomskom silom br. 1 . Šta ćeš više..

srle

pre 5 godina

Novak ce tek da melje. Ali idemo redom, prvo da bude broj 1 na kraju godine a onda napad na Australiju. Nole srpski sokole volim te ko rodjenog brata.

oxydant

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori :
Safin - Federer 2:10
Safin - Nadal 0:2

E moj Novice,Safin je stariji od Novaka 7 godina,a prvi poraz protiv njega Novak je imao kao junior (18) a drugi kao dvadesetjednogodišnjak.

Ukratko

pre 5 godina

Samo jedan info, u muškom tenisu na 3 dobijena seta (GS I DK) Rafa vodi protiv Đokovića sa 10:5,što baca u mnogome drugačije svetlo na ovo rivalstvo.
(milwood)

Ako mozes da proveris, od tih 15 meceva koliko je bilo na sljaci?

PS. Broj Djokovicevih pobeda u prvih 1000 meceva je utoliko impresivniji kada se uzme u obzir da je igrao relativno redje manje turnire (250, 500) i cesce igrao protiv Top 10 igraca i Rodzera i Rafe.

miodrag

pre 5 godina

Imati takvog sampiona u svojoj zemlji I navijati za strane igrace....mislim da je to neka nova mutirana vrsta ljudi na planeti Zemlja u zemlji Srbiji.

Mare

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori : Safin - Federer 2:10 Safin - Nadal 0:2 E moj Novice,Safin je stariji od Novaka 7 godina,a prvi poraz protiv njega Novak je imao kao junior (18) a drugi kao dvadesetjednogodišnjak.
(oxydant, 17. oktobar 2018 20:23)

Jeste Federer ima bolji skor od Safina ali Djokovic ima bolji skor od Federera koji je bolji od Safina. Jeste Nadal ima bolji skor od Safina, ali Djokovic ima bolji skor od Nadala koji je bolji od Safina. Sto znaci sta? Znaci da je Safin potouno ne bitan izmedju ove trojce.

Tvoj komentar je nesto u stilu, e moja Barselona dzaba sve kad ste 2014 te izgubili od Real Sosijedada.

Toza

pre 5 godina

Iako Federer ima skoro 30 ATP titula vise od Novaka, kad se pogleda zbir najvecih turnira (GS i Masters), tu ga je Novak skoro stigao (a ubrzo ce ga i po svim prilikama prestici):

Federer 47 (20 GS + 27 Masters)
Djokovic 46 (14 GS + 32 Masters)

Don

pre 5 godina

Negde videh komentar kako Kinezi nisu ni culi za Novaka, a pre dve godine kad sam bio u Kini na sve strane Novakovi bilbordi, posteri itd... Ne pricajte stvari o kojima nemate pojma.

lal

pre 5 godina

@milwood: zato sto je djokovic 7 puta igrao protiv nadala na rg... skor je 1-6... a nadalov ukupan skor je 86-2...
ovaj impresivan podatak ne umanjuje velicinu nadala, upravo suprotno, ali selektivno posmatrati necije rivalstvo nije dobro za sagledavanje ukupne slike... isto tako neki noletov navijac moze da zanemari sljaku i onda nadal ispada iz top 10, a realno je konkurent za najboljeg ikada...

Darko

pre 5 godina

Open Era GOAT List 15-10-2018


[SUI] Roger Federer [Active] 893
[SRB] Novak Djokovic [Active] 736
[ESP] Rafael Nadal [Active] 730

Ali sta to vredi kad Nolobotovi kazu da je on najbolji,iako nije.Kazu ima bolji skor protiv Federera i zato je naj naj.Prevedeno na fudbalski teren,mozes biti prvi u prvenstvu,ali nisi najbolji jer drugoplasirani tim ima bolju gol razliku ??? Ili jos bolji primer,sta vredi Zvezdi sto ima tolike titule u SFRJ,sto je prvak Evrope i sveta,jer je,sledeci razmisljanje Nolobotova,Hajduk iz Splita je bolji od Zvezde u medjusobnim duelima Zvezda-Hajduk 92 32 25 35 125-128. I to je jedini klub sa kojim Zvezda ima negativan skor. Znaci Hajduk pa Zvezda,Novak pa Federer. Logicno zar ne? Ne broji se broj slemova,vreme provedeno kao br. 1, gledaju ono sto njima odgovara,medjusobni skor i gol razlika,ha ha ha. A Goat lista ,pa to je glupost,Nolo je najbolji bre.

mrvica

pre 5 godina

Vise od pola sveta ga ne voli.Sve ostalo su gluposti.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Slobodan na moru, 17. oktobar 2018 18:49) # Link komentara

To pada u vodu, Kinezi ga vole (1/3 populacije) Rusi i ... Ova manjina ga postuje,da ne kazem da ga se plasi. Nisu USA i veci deo zapadne Evrope vise od pola Sveta. Daleko od toga. Na kraju njegove karijere ce svi da mu se poklone. Prosto,vec sad ima rezultate za veliko postovanje. Za par godina imace najbole brojke posto je to kao relativno merilo..

veljko

pre 5 godina

Kalendarske pobede protiv top 10 igrača :

# Top 10 wins Year
31 Novak Djokovic 2015
24 Novak Djokovic 2012
Rafael Nadal 2013
Novak Djokovic 2013
21 Novak Djokovic 2011
Novak Djokovic 2016
19 Roger Federer 2006
Novak Djokovic 2014
18 Roger Federer 2004
17 Roger Federer 2007
Rafael Nadal 2008
Roger Federer 2014

drago

pre 5 godina

Ispravka

Znaci Federer na 1 Masters osvaja skoro 1 GS. Nadal i Djokovic na 2 Mastersa osvajaju 1 GS.
Jos jedan pokazatelj da je Federer najbolji, daleko je teze osvojiti GS, pa ima ih duplo manje a i potrebno je duplo vise setova. Za GS 21 a za Masters 10 (ako si slobodan 1. kolo kao sto jesu najbolji) do 12.

Slobodan na umoru

pre 5 godina

Vise od pola sveta ga ne voli.Sve ostalo su gluposti.
(Slobodan na moru, 17. oktobar 2018 18:49)

Nije valjda da ti predstavljaš više od pola sveta. Sve ostalo, pa i tvoj komentar, su...

antiDebil

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori :
Safin - Federer 2:10
Safin - Nadal 0:2
Safin - Đoković 2:0?
(novica, 17. oktobar 2018 19:36)

Interesantna logika. Ti si izgleda od onih koji Nadala i Federera posmatraju kao jednog igraca, kao simbiozu, kao paket, fuziju, mozda par, sindrom Cavinijesta ??

Pazi sad ovo:
Hrbaty-Nadal 3:1
Hrbaty-Federer 2:1
Hrbaty-Djokovic 0:1

Znam sta se sada pitas, ko je dodjavola Hrbaty hehehe hehehhehe...

Mada meni je ovo omiljeno
Djokovic - Nadal 27:25
Djokovic - Federer 25:22
tj Djokovic - Fedtardlina 52:47...
Rafaelo je igrac sa najvise izgubljenih meceva od drugog tenisera u open eri, a Roki poslednjih mesec dana uspesno odoleva da mu se prikljuci na toj brojci poraza, da zajedno dele taj rekord!

Inace omiljeni Federerov rekord mi je onaj od pre 3 godine, ako ne gresim, kada se na nedelju dana vratio na mesto broj 2 i to je tada postala najveca razlika izmedju 2 igraca u istoriji atp liste, preko 9000 poena je Roki zaostajao za Djokovicem, a recimo danas broj 1 ima nekih 7500 poena. To je Federerov rekord koji NIKO NIKADA NECE OBORITI i u vezi toga moze da bude potpuno miran !

Djed Gavrilo

pre 5 godina

@@@
Zbog trnovitog puta, svih prepreka, i fizickih i psihickih, zbog nacina na koji je nakupio preko 16000poena, zbog vezanih slemova, onoliko mastersa, zbog sunovata i povratka iz istog, zbog cistote duse i inteligencije, zbog pozitivnog skora sa najvecim rivalima, zbog agilnosti i talenta, zbog svih ovih godina...NAS CE NOVAK BITI NAJVECI U I STORIJI.
(anica, 17. oktobar 2018 18:38)
I zbog kompletnosti i svestranosti.
Ko zabavlja i animira,uporedo sa vrhunskim tenisom?
Ko može odmah na bilo koji posao a da znas da će uspeti?
Novak.

Boćko

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori : 
Safin - Federer 2:10 
Safin - Nadal 0:2 
Safin - Đoković 2:0?
(novica, 17. oktobar 2018 19:36)

Hahahahah kakva besmislica brate

Maxymus

pre 5 godina

Ponekad bih voleo da Novak uzme koliko već slemova treba da bi bio bolji od Federera, i to olimpijsko zlato, cisto da bih video sta ce onda ova zlurada ekipa da kaze....

Pojedinci nemaju blama

pre 5 godina

Kakav sampion,velemajstor svog zanata! Po zavrsetku profi karijere bice sigurno teniski goat,a uz Dzordana,LeBrona,Maradone,Pelea,Bolta i najveci sportista svih vremena,dalje nema! Naklon do poda od Grobara,bravo Novače!

Hahahahahaha

pre 5 godina

Ili, možda ovo :
Federer-F.Gonzales 12:1
Nadal - F. Gonzales 7:3
Đoković - F. Gonzales 1:2?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (novica, 17. oktobar 2018 19:58)

A Dominik Hrbati?????? Hahhahahah

Preuzeto iz knjiga

pre 5 godina

Federer, 37 godina, odigrao mečeva 1428, od toga 326 sa top 10 (22.8%
20 GS+ 26 MS + 6 WF = 27 big titula

Nadal, 32 godine, mečeva 1.107, od toga 247 sa top 10 (22,3%
17 GS+ 33 MS + 0 WF +OI = 51 big titula

Nole, 31 godina, 1.001 meč, od toga 279 sa top 10 (27,9%
14 GS + 32 MS + 5WF = 51 big titula

dragan

pre 5 godina

Kada neko napise Najveci na Balkanu!, i dobije najvise pluseva!? To je omalovazavanje Novaka. Čovek je izbaran 3 puta za sportistu sveta! Takvih ljudi ima par na celom svetu.

d

pre 5 godina

Nolo je sampion.
I ne samo to, nismo ni svesni da je on nas brend..
(C i n i k, 17. oktobar 2018 20:11)

C i n i č e, providan si, a i pamtim šta si pisao o Novaku protekle dve godine. Da ga zaista poštuješ ne bi ga nazivao Nolo. Sit sam takvih koji ga sada kao hvale. Uzgred, ja sam svestan da je Novak naš brend i uvek sam to bio.

NIJE ISTO I NE MOŽE DA BUDE ISTO

pre 5 godina

To je toliko mala razlika na 1000 meceva da mislim da bi vam prvi Djokovic rekao da ne posvecujete celu vest ovakvom "rekordu"
(Filip, 17. oktobar 2018 18:34)

Ali da nije imao zadnje dve loše sezone razlika bi bila još veća

he he

pre 5 godina

Al je zato Roger 14 Slem uzeo sa 27 godina i 10 meseci, Nadal sa tacno 28 godina, a Novak sa cak 31 godinom i 4 meseca. Kao sto vidimo, Novak tu poprilicno zaostaje za Svajcarcem i Spancom.
(milos, 17. oktobar 2018 22:18)

Ali zato je Federer osvojio 12 slemova u periodu kada nije bilo Novaka i Nadala ili kad su oni bili klinci od 18 godina, protiv Ljubičića, Hjuita i ostale boranije. Osvojio je najviše slemova kao mlad, a kada je bio u najboljim godinama osvojio samo jedan. Nisu mu dali Rafa i Nole. Sve činjenice.

Djed Gavrilo

pre 5 godina

@@@
Vise od pola sveta ga ne voli.Sve ostalo su gluposti.
(Slobodan na moru, 17. oktobar 2018 18:49)

Pa ti ne poznaješ ni geografiju ni demografiju.
Hajde da te malo deda poduči:
-Južna Amerika,trecina Severne Amerike,četvrtina zapadne Evrope,cela Istočna Evropa,Rusija,Kina,Najveći deo Afrike,Indija i Najveći deo Bliskog Istoka su Novakova publika.
Ostavljam ti da izračunaš,da bi naučio neke stvari,koliko Novak ima onih koji ga vole.
Mediji i ti kao njihova žrtva,pokušavaju kreirati svoj svet.Ostani tamo i uzivaj.
I rastumaci nam šta je to ostalo,sto su gluposti.
PS.
Intimno svi misleći ljudi sveta(i na zapadu i na istoku)ne odobravaju i ne vole kreiranje poželjne volje. Bogati novcem drže medije i upravo pokušavaju praviti zombije.Ne ide to!
Pitaj se gde si ti tu.

Vladimir

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori : 
Safin - Federer 2:10 
Safin - Nadal 0:2 
Safin - Đoković 2:0?
(novica, 17. oktobar 2018 19:36)
Da, govori mi da mrzis Novaka. Jasno je ko dan.

a ti plači

pre 5 godina

Sreca pa je Goat u svetskim okvirima, van Srbije, Federer, uspesniji na svim Gs turnirima koji postoje! Kada se tome doda broj nedelja na 1. mestu, sveukupne titule, olimpijsko zlato, jasno dolazimo do zakljucka da je ipak Djokovic Goat! Hahahahahaha...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 17. oktobar 2018 19:29)

Pošto si poznavalac da te pitam kad je to Federer osvojio zlato na olimpijadi? Ja koliko se sećam poslednje dve olimpijade osvojio Mari a pre toga Nadal. Nikolas Masu 2004, Kafelnikov 2000, Agasi 1996.

Ovo što si nabrojao najviše nedelja i naviše GS, je sve dostižno za Djokovića u narednih 2,3 godine.

Uspešniji na svim turnirima? Federer ima mnogo osvojenih turnira iz 250 i 500 serije. A Đoković uglavnom masterse 1000 i 500, retko koji od 250.

Sve rekorde će oboriti Đoković

antiDebil

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori :
Safin - Federer 2:10
Safin - Nadal 0:2
Safin - Đoković 2:0?
(novica, 17. oktobar 2018 19:36)

Interesantna logika. Ti si izgleda od onih koji Nadala i Federera posmatraju kaocjednkg igraca, kao simbiozu, kao paket, mozda par, sindrom Cavinijesta ??

Pazi sad ovo:
Hrbaty-Nadal 3:1
Hrbaty-Federer 2:1
Hrbaty-Djokovic 0:1

Znam sta se sada pitas, ko je dodjavola Hrbati hehehe hehehhehe...
Mada meni je ovo omiljeno
Djokovic - Nadal 27:25
Djokovic - Federer 25:22
tj Djokovic - Fedtardlina 52:47...
Rafaelo je igrac sa najvise izgibljenih meceva od drugog tenisera u open eri, a Roki poslednjih meseca dana uspesno odoleva da mu se prikljuci na toj brojci poraza, da zajedno dele taj rekord!

kralj

pre 5 godina

Novice,prvi mec Safina I Djokovica je igran kad je Novak imao jedva 18 godina,Safin ga je pocistio na AO,nisam siguran ni dal Novak bio medju 200 najboljih I cini mi se prvi GS u karijeri.Ako vec volis da lupas I ako mrzis Novaka,onda mu nadji nesto drugo,Safin je te godine igrao tenis svog zivota.Izlisno bi bilo da govorimo da su se sreli kad je Novak igrao najbolji tenis a Safin da I'ma 18 godina I pocetak karijere.Novak je vise zaboravio tenis nego sto je Safin znao kad je bio najbolji.

dabome

pre 5 godina

Meni je najjače da Novak ima ubedljivo bolji skor top10 pobeda/poraza od Federera i Rafe, a ima više takvih mečeva od Rafe, i malo manje odigranih od Federera iako Rodžer ima 6 sezona više od Novaka. E tu se vidi ko je najbolji teniser, u sudaru sa najboljima, ništa ne znači pobeđivati boraniju. Evo još jednog primera: Federerov rekord u broju top10 pobeda u sezoni je 19, u njegovoj najboljoj sezoni u karijeri 2006. Novak je taj rekord oborio četiri puta, igrajući po 24, 25 mečeva godinama, da bi u 2015. postavio nedostižan rekord od 31 pobede protiv top10 tenisera. E to najbolje govori ko je koliko dobar, bolji teniser. A da Federer pleše, lebdi po terenu, da je graciozana balerina kao niko nikada, to se slažem.

PS: Samo Borg u istoriji ima bolji % top10 pobeda od Novaka, ali treba se setiti da je Borg napustio tenis na vrhuncu karijere sa 26 godina, i time nije uspeo da pokvari statistiku sa manje uspeha u starijim godinama.

Govori i da mu zavidiš...

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori :
Safin - Federer 2:10
Safin - Nadal 0:2
Safin - Đoković 2:0?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (novica, 17. oktobar 2018 19:36)

Govori da je Novak bio junior, Nadal senior, a Federer u najboljim godinama kad je igrao sa Safinom...

Ivica

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori :
Safin - Federer 2:10
Safin - Nadal 0:2
Safin - Đoković 2:0?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (novica, 17. oktobar 2018 19:36)
Mogao si da napises da je Safin dobio Novaka dobio na njegovom prvom grand slemu u Australiji,gde je Novak imao 17 godina,a drugi put 2008 u Wimbldonu posle se povukao te godine.To su 2 meca ovde je presek od 1000 meceva.2 meca od 1000 to je manje od statisticke greske

Kole

pre 5 godina

Još jedna stvar: Noletu je finalni meč u Šangaju bio 400. po redu meč na turnirima kategorije Masters 1000, pa je tako dostigao tu okruglu cifru kao pre njega još samo Federer i Nadal, sa tendencijom da ih stigne i prestigne.

Smuleco

pre 5 godina

Novak Đoković nije u mnogim stvarima najbolji, ako se gledaju pojedinačno elementi igre, i ima svakako boljih od njega, u raznim segmentima. Ne igra ni najlepši tenis, pre bi se reklo efikasan. Ali zato je, najkompletniji teniser svih vremena(u skoro svemu, podjednako dobar), na svim podlogama, i u mentalnom smislu, najjači ikada!

ej bre

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori :
Safin - Federer 2:10
Safin - Nadal 0:2
Safin - Đoković 2:0?
(novica, 17. oktobar 2018 19:36

Meni to govori dosta toga o autoru komentara. Ne bi ti se svidelo sta.

Djed Gavrilo

pre 5 godina

Sva troica su brutalno dobri.Na početku karijere Novak je startovao iz “podruma”,i to dubokog,i to je razlog zašto nije počeo slemove ranije sakupljati.Kasnio je zbog respekta i hvatanja samopouzdanja.Sad to sve ima,a ima i par godina za juriš na slemove.
PS.
Ovo podrum sam napisao,pezurativno,jer sam i sam u 51 otišao vani.Tad sam uočio da sam živeo sa teretima koji su mi još u detinjstvu,sticajem životnih okolnosti i okruženja,okačeni o vrat.E kad to imaš,moraš se prvo toga rešiti pa tek onda koracati slobodno ka ličnom prosperitetu.Mislim da je to i Novaka pratilo na početku.
Imamo puno prednosti i puno mana u mentalnom odgoju.Ako bi naše prednosti zadržali i prihvatili prednosti razvijenog sveta(i tamo ima puno mana)onda bi to bilo jako dobro.
Samopouzdanje i vera u sebe,težnja ka boljem,bez skromnosti kao kocnicara(skromnost je vrlina,ali samo radi obuzdavanja bahatosti) daju snagu i guraju napred.

alfabet

pre 5 godina

Da li možda i ovo nešto govori :
Safin - Federer 2:10
Safin - Nadal 0:2
Safin - Đoković 2:0?
(novica, 17. oktobar 2018 19:36)

Da, znači ovo:

Federer - Djoković 22:24
Nadal - Djoković 25:27

ZVEZDA,jedna,jedina

pre 5 godina

broj osvojenih najvecih titula/broj ucestvovanja na istim:
N.Dj GS(14/55),ZM(5/10),Masters(32/105),Uk(51/170),pr 3,3
R.F GS(20/74),ZM(6/15),Masters(27/131),Uk(53/220),pr 4,2
znaci Novak ima 50 ucesca manje na velikim turnirima od Rodzera a samo dve titule manje,zato sacekajmo jos tih 50-ak turnira pa da svodimo racunicu ko je goat

Vuja Neznalica

pre 5 godina

Federer ima ubedljivo najviše pobeda kada su turniri igrani u mesecima koji u nazivu imaju slovo ''R'' a da istovremeno tog dana u mestu odigravanja turnira nije palo više od 15 litara kiše po m2

mujo

pre 5 godina

Najbolji majstor u bilo kojoj majstoriji jeste onaj koji najbolje vlada svojom majstorijom i koji svojim majstorstvom nadmašuje sve konkurente. Broj titula, nagrada, navijača, klubova ljubitelja, zvanja, prvih mesta, zarađenog novca, priznanja, pohvala, divljenja itditd... to je sve relativno i da se lako namestiti, NAROČITO u sportu gde se vrti VELIKA lova. Tako da... taj najbolji majstor tenisa, crni pojas, osamnaesti dan...

KOSTA1703

pre 5 godina

To kada je jednom Safinu, koji je bio i br.1 na ATP listi, najveće dostignuće u tenisu da vodi protiv Djokovića.
Tu tek vidiš koliki je Novak.
inače je za klasifikaciju tenisera jeidno merodavna i ispravna Elo lista, najvećeg dostignutog rejtinga igrača.
A na toj listi Novak je prvi Borg je drugi, pa ostali.

lal

pre 5 godina

@a ti placi: ima zlato sa olimpijade... samo ako cemo da racunamo dubl, onda su braca brajan goat... imaju 23 i 22gs titule, sto u dublu sto u mesovitom dublu... a imaju i to isto zlato sa olimpijade... a i u jednom i u drugom je mogao i federer da ucestvuje... logika nula bodova...

Ben Dover

pre 5 godina

Što su neki zapeli za broj slemova i broj nedelja na prvom mestu.
I to su jedni od parametara koji zavise od toga kakva je konkurencija bila.
Upravo zbog toga ljudi i prave statistike pobeda u duelima sa najboljim igračima.
Po meni je najpoštenije odrediti najboljeg igrača na sledeći način:
- Novak, Rafa i Rodžer su bolji igrači od svih teniskih legendi (prosto i jednostavno, sada se igra vanzemaljski tenis u odnosu na onaj ranije...nešto slično kao i fudbal, košarka itd.)
- njihovu svetsku popularnost nije pošteno upoređivati jer tu jedan Srbin ne može da se izbori sa igračima kome je Nike bio sponzor toliko dugo (meni je Nole simpatičniji zbog humora koji ima i imam veće poštovanje prema njemu i zbog broja jezika koji govori, ponašanju, humanosti, itd., ali to nije bitno, jer sam subjektivan...on je naš i meni najbolji)
- tenis ima veliki broj parametara prema kojima se igrači mogu upoređivati
- prema tim parametrima se izdvajaju njih trojica (biće nam žao kad završe karijere i kvalitet tenisa će opasti...to je zbog toga što su i dalje najbolji, a imaju toliko godina)
- i na kraju najvažnije...ako su već trojica izdvojena, napravednije je (kako je već i tenis sport 1 na 1) upoređivati međusobni odnos pobeda
Pobednik: NOLE!

Miroslav

pre 5 godina

ako zaredja jos 3 ili tri GS sad u nizu, opet napravi cudesan zlatni slam, ili NOLO slam, a onako da ubaci i peti za redom, stavice tacku na to ko je najbolji ikada kao i bilo kada. na njemu je sve, a igra tako dobro, da se tu ne pita ni nadal, ni federer, pita se samo Nole, koliko je raspolozen i sta mu se mota po glavi. Noletova igra je sa druge planete, tu nema pogovora, on je jedini igrac koji moze da didgne nivo igre i za 40% u jednom mecu, ako mora i ako mu se sloze kockice. Nadal i Federer igraju kako igraju, i tu nema osciliacija puno.

Mare

pre 5 godina

Krle, 17. oktobar 2018 23:45)

Druze ajde idi gledaj vremensku prognozu na CNN, kad vec se u sport ne razumes, a vala ni o Kini nista ne znas.

ATP Sindikat

pre 5 godina

Ova priča oko GOAT najteže pada Noletu. Zamislite da vam stalno neko tvrdi da su od vas bolji oni koje oderete kao od šale. Takođe, za razliku od Feda i Nadala koji gube u H2H sa Noletom, mi svi komentatori ovde smo u egalu 0:0, tako da mogu da nam se jave za savet tek kada izjednače, a to će biti nikad...

TurboNator

pre 5 godina

@ novica, 17. oktobar 2018 21:30

I za tebe je sve izgleda relativno - posto Nadal ima 90, ne 88 meceva odigranih protiv Noleta i Federera.. 53,3%

Ispravka

pre 5 godina

FEDERER, 37 godina, odigrao mečeva 1428, od toga 326 sa top 10 (22.8% )
20 GS+ 26 MS + 6 WF = 53 big titula

NADAL, 32 godine, mečeva 1.107, od toga 247 sa top 10 (22,3%)
17 GS+ 33 MS + 0 WF +OI = 51 big titula

ĐOKOVIĆ, 31 godina, 1.001 meč, od toga 279 sa top 10 (27,9%)
14 GS + 32 MS + 5WF = 51 big titula