Utorak, 16.10.2018.

08:41

Predsednik Napolija bi da izbaci Zvezdu jer mu fale bodovi

Aurelio De Laurentis, predsednik fudbalskog kluba Napoli, prokomentarisao je navode da je bilo "nelegalnih radnji" u vezi sa mečom PSŽ – Crvena zvezda.

Izvor: B92

Predsednik Napolija bi da izbaci Zvezdu jer mu fale bodovi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

149 Komentari

Sortiraj po:

Stevan

pre 5 godina

A ja bih rekao da u slucaju izbacivanja Zvezde, treba da izbace i PSG, pa onda da vi i Liverpool odigrate jedan mec za prvo mesto... to bi vam najvise odgovaralo, jel da? 🙄

Bilke

pre 5 godina

Ako je utakmica bila namestena, sto iskreno mislim da nije, onda treba da odgovaraju svi akteri namestanja, dakle oba kluba i posrednici a ne samo Zvezda.

Sabre

pre 5 godina

fale mu bodovi ? napoli dobio liverpool i ima 4 boda bod vise od pariza i liverpoola a 3 od zvezde! ko je kriv nek odgovara ako nije niko onda onaj ko pusta lazne informacije nek odgovara
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (rs, 16. oktobar 2018 14:07)

Da li si ti i tebi slicni malo spor ili samo mislis da si pametan? Ta cetiri boda je osvojio tako sto je DOBIO Liverpul a IZGUBIO dva boda od Zvezde zbog neresenog, na koje su sigurno racunali vise nego na ta 3 protiv Liverpula. Da li to stvarno mora da se crta, posto izgleda nisi jedini pametnjakovic ovde?!

Kvisko

pre 5 godina

Ma kakva Zvezda. Sistem namestenog kladjenja je duboko ukorenjen u svim ligama Evrope i Fifi i nece neki smesan klub iz zemlje treceg sveta sada da raskrinkava aferu u pozadini.
Pa je li se iko zapitao zasto FIFA ne ponistava golove nakon ociglednih sudijskih gresaka. Pa onaj mec kada je onaj Brih sto nas je ojadio na SP, dosudio gol kada je lopta usla u mrezu sa spoljne strane nije ponisten. Fifa je priznala gresku sudije, ali je ostavila rezultat zbog nekog nebuloznog razloga, koji je naravno ocigledan - utakmice se nikada ne ponistavaju jer ceo sistem kladjenja onda pada u problem u refundiranje novca onima koji se klade.

SamoSrbaSartiSpasava

pre 5 godina

Ispitati ovo do kraja, utvrditi sve činjenice i ako je Zvezda nepravedno optužena onda onog ko je sve ovo pokrenuo, mislim na "L EQIPUE" žestoko odrapiti na ime odšete. Kad mislim žestoko onda mislim na nekoliko desetina pa čak i na stotinak miliona evrića. Na kraju, ovde se radi o ugledu jednog od osvajača Kupa Šampiona - ovog što se sada zove Liga Šampiona. A radi se i o međunarodnom ugledu srpskog fudbala.
(Predrag M, 16. oktobar 2018 08:59)

Ако некога требате да тужите за нарушавање угледа клуба, онда је то Нејмар
(спортски уметник, 16. oktobar 2018 09:10)

Bolje Nejmara nego Radnik iz Surdulice.

rs

pre 5 godina

fale mu bodovi ? napoli dobio liverpool i ima 4 boda bod vise od pariza i liverpoola a 3 od zvezde! ko je kriv nek odgovara ako nije niko onda onaj ko pusta lazne informacije nek odgovara

M4R3

pre 5 godina

I onda si umislio da ce tvoj tim u LS.Tesko Care jer moras da osvojis prvenstvo Srbije. Nije moguce da kao drugoplasirani igras LS. Mesto ostaje upraznjeno
(demokrata, 16. oktobar 2018 12:46)

Ironija je što si opasno lupio. Ide sledeći tim po redu, pa makar to bio i Radnik iz Surdulice ako ima gde da igra LŠ.

B.Živković

pre 5 godina

Mnogi ne shvataju da istragu nije vršio L'Equipe i da oni samo prenose ono što su saznali iz Tužilaštva. Takođe, "pokušaj uplate" može da znači da je ipak izvršena uplata ali nije realizovana naplata ili da je uplata išla sa više naloga pa je proverom ustanovljeno o kome se radi ili da je izvršena delimična uplata pa onda blokirana zbog istrage. Istraga je počela dan pre odigravanja utakmice, a informacija o tome objavljena 10 dana kasnije, najverovatnije kada se došlo do bitnih dokaza i kada se više nije moglo uticati na sprovođenje istražnih radnji. Sećate li se da su Platini i Blater zbog oko 2 mil. švajcaraca izbačeni sa čelnih funkcija FIFA i UEFA (iako se pričalo o "poklonu" itd.) U slučaju Kalčopoli radilo se o Seriji A pa se nije mešala UEFA jer je sve sprovodila italijanska policija. Treba sačekati zvaničnu odluku UEFA i videti prikupljene dokaze pa onda donositi sud. Pozdrav!

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

Dok nije izgubio dva boda na Marakani kukao je o tome sta ce Liverpul u trecem sesiru. Vec je racunao na 6 bodova od meca sa nama. Sada kuka na Zvezdu. Kad ne bude nista od toga i kada ih PSZ odvali sa 3-4 komada kukace na PSZ u vezi kladjenja i istrage za finansjiski fer plej. Cak i da Zvezdu izbace ostace ovi bodovi do sada Sve u svemu klasican zabar.

Ivan

pre 5 godina

Ako je izbacujete, ostavite barem još 2-3 kola, volim da gledam golove, puno golova na utakmicama zvezde.
 (only fools and horses, 16. oktobar 2018 12:41)

Bice ti ispunjena zelja vec u sledecem derbiju. ceka vas nezapamcen debakl u derbijima u novijoj istoriji zbog cele ove hajke. Zivi bili pa videli.

demokrata

pre 5 godina

izbaciti ih zauvek ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milanche, 16. oktobar 2018 11:59)

I onda si umislio da ce tvoj tim u LS.Tesko Care jer moras da osvojis prvenstvo Srbije. Nije moguce da kao drugoplasirani igras LS. Mesto ostaje upraznjeno

Vladimir

pre 5 godina

@ Zoran
Jednostavno je jer će verovatno i Liverpul i PSG dobiti Zvezdu u oba meča a Napoli samo u jednom. Već kaskaju 2 boda za svojim rivalima. I verovatno će to odlučivati ko će ići dalje a ko u LE. Mada to je samo ako bi gledali kako treba da bude a ko zna, možda se još neko oklizne protiv Zvezde. A možda i u njihovim medjusobnim susretima bude iznenadjenja.

lulul

pre 5 godina

Zasto mu fale bodovi?pobedili su kuci liverpul I prvi su u grupi
(Srbin, 16. oktobar 2018 12:18)

Zato sto ce u liverpulu da izgube, a liverpul i psg ce da operu zvezdu u beogradu. Mislim da si to i sam znao.

Nemojte

pre 5 godina

Neeee, molim vas! Nemojte izbaciti Zvezdu!!
Želimo da gledamo taj moćni klub kako prima šestarde i sedmarde i od srca nasmije cijelu regiju...jer Europa ipak ne gleda žnj klubove...

srbenda

pre 5 godina

Kao stvarno ogromnog zvezdasa interesuje me jedna stvar, nas direktor Terzic na razne gluposti oglasavao se i po par puta dnevno, prepirao sa celnicima Partizana i slicno tome.Non stop po dnevnim novinama i televiziji.Sad ga jednostavno nema kao da je u zemlju propao, pa me stvarno zbunjuje to, mislim da je odavno morao da se oglasi i ostro odbaci sve napade na nasu Zvezdu! Moramo da budemo sveani da su naredni dani mozda i presudni za biducnost naseg kluba, Napred Zvezda
(Napred Zvezda, 16. oktobar 2018 11:22)

Oglasio se Dragan Dzajic

......i od priloga kajmak

pre 5 godina

Samo ogroman uticaj naseg predsednika Vucica u evropskim okvirima moze da spasi Crvenu Zvezdu od ogromne kazne UEFA! Nadajmo se da ce predsednik uspeti da spase ono sto su drugi upropastili!

Muta Gonzales

pre 5 godina

Nema veće ironije od ovoga da Napolitanac priča o nameštaju i nelegalnim radnjama.
Ako se bilo šta i dokaže, treba izbaciti i PSŽ kao učesnika.
Koliko god cifra od 5 miliona zvuči mnogo za običan svet, ipak je to sića za fudbalske klubove,..mada stoji da j?

Aleksa

pre 5 godina

Za ugrozavanje medjunarodnog ugleda Zvezde, sud bi dodelio odstetu od eventualno 175€. Prema ugledu i odsteta.
(Nazalost Srbin, 16. oktobar 2018 09:15)

A Zvezda kao nema ugled i istoriju?... istočnoevropski fudbal je generalno bačen u stranu od strane UEFA, pogledajte ruske klubove i njihov domet u LŠ, iako imaju gomilu love... Zvezda je svoje odradila, evropski i svetski prvak, koliko klubova će to uspeti u svojoj istoriji?... a ti Nažalost Srbine pali odavde, kad te već poreklo toliko žulja...

Napred Zvezda

pre 5 godina

Kao stvarno ogromnog zvezdasa interesuje me jedna stvar, nas direktor Terzic na razne gluposti oglasavao se i po par puta dnevno, prepirao sa celnicima Partizana i slicno tome.Non stop po dnevnim novinama i televiziji.Sad ga jednostavno nema kao da je u zemlju propao, pa me stvarno zbunjuje to, mislim da je odavno morao da se oglasi i ostro odbaci sve napade na nasu Zvezdu! Moramo da budemo sveani da su naredni dani mozda i presudni za biducnost naseg kluba, Napred Zvezda

Adriano_Galliani

pre 5 godina

ко теби даје плусеве? ако су могли да дају 12, онда је пет нереално. у сваком случају је било каква опклада на више од пет хиљада евра чиста будалаштина. такође је глупо увлачити Звезду у причу, ако фудбалери или тренери нису умешани.
(мики, 16. oktobar 2018 10:44)

Ali jeste funkcioner! Nisu ni igrači Juventusa bili krivi ali jeste Lucano Modji.

mich

pre 5 godina

hahaha ozda smo namestili i protiv Napolija iks kvota je bila 4 ajde bre ovo je cirkus...kakve smesne optuzbe da je CZV i malo ozbiljan klub sada bi uzela milione na tuzbu i to vise od ovih 20 za koje nas optuzuju PRESMESNA PRICA.

Zoran

pre 5 godina

Kakav naslov. Citate li vi sta rece ovaj covek. Da krene takmicenje u ovoj grupi od pocetka od NULE izmedju TRI tima. Kako onda mu fale bodovi. On cak gubi 3 boda protiv Liverpula. O cemu vi to pricate. Sta ti je mediji. Samo dezinformacija.

Ujka Žitko

pre 5 godina

A sto se tice Marjanovica ,koga ne vadite iz usta, podaci kazu sledece: 
4 titule Partizan 
3 titule zvezda 
1 titula Obilic 
U cemu je vas problem? Obraz nije, to i ne znate sta je!
(Djalma, 16. oktobar 2018 10:17)

Naš problem je što je realno trebalo da bude

8 titula Zvezda
0 titula Obilić
0 titula partizan

Da nije bilo tog istog Marjanovića...

Sah-mat

pre 5 godina

Skundric nam je doneo sponzora, Tadic ga je namenio vama, ali Skundra pravi dribling i eto.
(obrazovan, 16. oktobar 2018 10:30) # Link komentara

Skundric, dribling... ahahahahahahh bravo ti ga panteru.

Petar

pre 5 godina

(Zvezdas, 16. oktobar 2018 09:55)

Ajde daj link. Procitao sam sa 10 italijanskih sajtova njegovu izjavu i svuda pise samo ovo sto je napisano i ovde.

Nexus

pre 5 godina

Ne mogu da vjerujem koliko ima ljudi koji povrsno citaju. Kakav je interes Napolija ako bi sve bilo ponisteno i ponovo krenulo og NULE. Pa na taj nacin bi bila ponistena i njihova pobjeda protiv Liverpula, tako da negativne opaske protiv izjave vlasnika Napolija nemaju nikakav smisao.

Aleksandar Vučić

pre 5 godina

Kada je izbila afera "Kalčopoli", Milan nije izbačen iz evropskih takmičenja. Ne vidim zašto bi moja Zvezda trpela tako nešto.
UEFA MAFIA ! NAPOLI MAFIA !
Tišina tamo!

Djalma

pre 5 godina

Imali ste vi para i kod Marijanovica i kod Tadica... pa?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pancir, 16. oktobar 2018 10:00) # Link komentara

Zar te nije sramota da pljujete tog nesretnog Tadica koji vam je doveo najveceg sponzora u Istocnoj Evropi?
Nije!
Onda ok.
A sto se tice Marjanovica ,koga ne vadite iz usta, podaci kazu sledece:
4 titule Partizan
3 titule zvezda
1 titula Obilic
U cemu je vas problem? Obraz nije, to i ne znate sta je!

obrazovan

pre 5 godina

Imali ste vi para i kod Marijanovica i kod Tadica... pa?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pancir, 16. oktobar 2018 10:00) # Link komentara

Zar te nije sramota da pljujete tog nesretnog Tadica koji vam je doveo najveceg sponzora u Istocnoj Evropi?
Nije!
Onda ok.
A sto se tice Marjanovica ,koga ne vadite iz usta, podaci kazu sledece:
4 titule Partizan
3 titule zvezda
1 titula Obilic
U cemu je vas problem? Obraz nije, to i ne znate sta je!
(Djalma, 16. oktobar 2018 10:17)

Skundric nam je doneo sponzora, Tadic ga je namenio vama, ali Skundra pravi dribling i eto.

Bruka

pre 5 godina

Interpol je vec otvorio istragu...tesko da ce se to vratiti u fijoku.
Iskreno ja sam uplasen. Najvise me brine sto se jedan iz uprave ne oglasava nikako.

Zasto nemas mozak

pre 5 godina

Uzdaju se u svog glavnog sponzora, drzavni vrh na celu sa AV, da im resi problem.
(AlCapo, 16. oktobar 2018 10:14)

"Hvala presedniku"...

Star

pre 5 godina

Bruka i sramota Srbije. Mezimica.
(Quint, 16. oktobar 2018 09:34)

Mozda sramota one Srbije kojoj ti pripadas.

Mi Srbi smo u nekoj drugoj Srbiji. I Zvezda nam je ponos nacije.

Peti element

pre 5 godina

Zivim u Italiji i jutros sam prelistao gazsetu dello sport, njihove najcitanije sportske novine.Predsednik Napolija De Leurentis je doslovno citiracu do reci izjavio "Iz dobro obavestebih izvora stigla mi je informacija da nasa grupa nastavlja dalje sa 3 ekipe i da je to gotova stvar a u toj situaciji najbolje bi bilo da se bodovi resetuju i sve krene ispocetka". Ne bi voleo da je tacno ali mislim da nam je UEFA vec presudila
(Zvezdas, 16. oktobar 2018 09:55)

Ako tako kaže Gazeta iz proverenih izvora, onda je to gotova stvar i nema šta da se bilo ko nervira.
Nego, ako ne bude tako, hoćeš li dragi "Zvezdašu", opet da se javiš i preneseš neki demanti ili izvinjenje tog istog lista?
Nešto mi se javlja, da nećeš...

komedija

pre 5 godina

95% stanovnistva Srbije bas briga i za Zvezdu i za fudbal
(koga briga, 16. oktobar 2018 10:20)

Ali ih zato interesuju vesti o Zvezdi i fudbalu,
pa ne silaze sa portala i komentara.

fujifilm

pre 5 godina

kako bi oni ovo ekspresno da rese, a za Juventus i Milan su saznali tek posle nekoliko godina da namestaju, niko nije imao pojma o tome. ne mogu da ih smislim kad pocnu da kukaju o postenju.

Partizan u inat svima

pre 5 godina

Skenderbeg su lagano izbacili sa toliko jakim albanskim lobijem sirom sveta a pogotovo u Svici.
Tako da je ovo realna stvar i izbacivanje je na vidiku.

Samo me zanima ko li je taj sto ima 5 milona da da na kladjenje hmmm..to ima realno samo brailja i jos par ljudi, mozes ih na prste izbrojati...

RistaAlfista

pre 5 godina

Ovim (ukoliko se ispostavi da je bila laž) nije povređen samo ugled Zvezde, već i PSŽ-a, Lige šampiona, UEFE i, na kraju, FIFE...
(ja, 16. oktobar 2018 10:14)


Zar mislis da ce neko dozvoliti da se ukaljaju LŠ, UEFA, FIFA, PSŽ...?

ja

pre 5 godina

@ (Nazalost Srbin, 16. oktobar 2018 09:15)

Ovim (ukoliko se ispostavi da je bila laž) nije povređen samo ugled Zvezde, već i PSŽ-a, Lige šampiona, UEFE i, na kraju, FIFE...

ATG

pre 5 godina

Ova prica je toliko glupa da to nije normalno. Neko otisao sa 5 miliona evra u Pariz da se kladi na PSG, a zasto bi se kladio bas u Parizu. Ovo i dete od 5 godina konta da nema nigde veze.

Pancir

pre 5 godina

Kakvom crno izbacivanje...Zvezda je ipak EVROPSKI I SVETSKI PRVAK....doduse bivsi ali pare im ne trebaju jasno kao dan!

:)
(....Gavrilo Milentijevic(Pajovic)... @_*, 16. oktobar 2018 09:01)

Zvezda jeste. Jeste i Steaua... jeste i Real...jeste i Notingem.

Ali Partizan....hahahahahahaha...

Imali ste vi para i kod Marijanovica i kod Tadica... pa?

Sabre

pre 5 godina

Ako ovo dodatno ne motivise Zvezdu, ne znam sta ce. Naravno, pitanje da li to ista vredi imajuci u vidu kvalitet protivnika, ali ipak...

Ej, tim koji Kamora drzi u dzepu odmah nasao da se raduje da ce dobiti drugu priliku... nece moci, rodjaci.

Slobodan

pre 5 godina

Pa bolje vam je samo da se izbrisu mecevi sa Zvezdom. Jednom dodju do Lige sampiona, jedva sacekaju drugo kolo i odmah bi da muvaju. Pa nije im ovo Super liga...

Nazalost Srbin

pre 5 godina

Za ugrozavanje medjunarodnog ugleda Zvezde, sud bi dodelio odstetu od eventualno 175€. Prema ugledu i odsteta. 
(Nazalost Srbin, 16. oktobar 2018 09:15) 

Izvinjenje svim navijacima Crvene Zvezde - napravio sam gresku u kucanju. Mislio sam 175 din.

Mare

pre 5 godina

Ovaj bi da nas izbace,pa da se resetuju bodovi,i misli da bi prošli grupu,hahaha,ovo će biti rezultati Napolia u preostala 4 meča :

PSG-Napoli 4:0
Napoli-PSG 0:2
Napoli-Zvezda 1:0
Liverpool-Napoli 3:1

Dragan

pre 5 godina

Ova prica je toliko glupa da to nije normalno. Neko otisao sa 5 miliona evra u Pariz da se kladi na PSG, a zasto bi se kladio bas u Parizu. Ovo i dete od 5 godina konta da nema nigde veze.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ATG, 16. oktobar 2018 10:04) # Link komentara

Sigurno da jeste ali to ne vazi za vase vodje!

мики

pre 5 godina

Pa i da se kladio, to je bilo i vise nego realno. Mogli su lagano da nam daju 12 golova.
(misa, 16. oktobar 2018 09:05)

ко теби даје плусеве? ако су могли да дају 12, онда је пет нереално. у сваком случају је било каква опклада на више од пет хиљада евра чиста будалаштина. такође је глупо увлачити Звезду у причу, ако фудбалери или тренери нису умешани.

Zasto nemas mozak

pre 5 godina

Bruka i sramota Srbije. Mezimica. 
(Quint, 16. oktobar 2018 09:34) 

Zasto se vi partizani pozivate na Srbiju?
Kakve veze vi imate sa Srbijom?

Djalma

pre 5 godina

Za ugrozavanje medjunarodnog ugleda Zvezde, sud bi dodelio odstetu od eventualno 175€. Prema ugledu i odsteta.
(Nazalost Srbin, 16. oktobar 2018 09:15)

Hahahaahh, komentar godine, bravo druze
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sef strucnog staba, 16. oktobar 2018 09:19) # Link komentara

Meni samo nije jasno gde je nasao onih 5 mil. Ocigledno da je precizno kompjuterski dosao do cifre id 175 mil. Ulepsa mi dan covece.
(Karaburac, 16. oktobar 2018 09:32) # Link komentara

Ja sam racunao i racunao i nikako da dodjem do te cifre od 175 mil.
Meni uvek ispadne 172mil. Odkud tolika razlika? Pa nisu 3 mil za bacanje.

soren

pre 5 godina

Nema veze sa mozgom ova stvar, nemoguce je uplatiti 5miliona na neku utakmicu pogotovu ne na tako cudan ishod. A i ako uspes to da uradis potrebno ti je hiljade sitnih igraca koji ce to uplatiti. Ovo 99% sa siguran da nema veze sa istinom, jer ne mogu zamisliti nekog iz uprave kako ide kroz Pariz sa koferom punih para

Karaburac

pre 5 godina

Za ugrozavanje medjunarodnog ugleda Zvezde, sud bi dodelio odstetu od eventualno 175€. Prema ugledu i odsteta.
(Nazalost Srbin, 16. oktobar 2018 09:15)

Hahahaahh, komentar godine, bravo druze
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sef strucnog staba, 16. oktobar 2018 09:19) # Link komentara

Meni samo nije jasno gde je nasao onih 5 mil. Ocigledno da je precizno kompjuterski dosao do cifre id 175 mil. Ulepsa mi dan covece.

sretenko

pre 5 godina

Da bi Zvezdu kaznili moraće da dokažu da je utakmica bila nameštena, tj. da dokažu da su učestvovali i igrači i rukovodstvo kluba. A to nije lako. Što bi klub ispaštao zato što je neki neodgovorni pojedinac možda hteo da se kladsi i to na reaan ishod, a nije se ni kladio uopšte. Neka kazne njega, šta imaju igrači i navijači sa tim?

Objektivan

pre 5 godina

HAHAHA. Krivo vam je sto niste pobedili pa sad hocete da ponistite i pobedu PSG-a. Eto njih smo pustili a vas nismo. Gazicemo vas u Napulju.

Sudija Djokic centarfor sampiona

pre 5 godina

Zvezdu ne bi trebalo samo izbaciti iz Lige sampiona, nego je kazniti i zbog namestanja u domacem sampionatu izbacivanjem u nizi rang takmcenja.

Pravda je spora, ali dostizna. Kad - tad, morace da plate.

Sah-mat

pre 5 godina

Za ugrozavanje medjunarodnog ugleda Zvezde, sud bi dodelio odstetu od eventualno 175€. Prema ugledu i odsteta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nazalost Srbin, 16. oktobar 2018 09:15) # Link komentara

Ako se dokaze suprotno, a hoce, ti da mi platis 175 din sto sam morao da te trpim. OK ?

JPR24

pre 5 godina

A kolika je kvota da ce Zvezdu izbaciti iz Lige šampiona ?
(Davle, 16. oktobar 2018 09:15)
1,00067. Sa 5 miliona dobiješ nekih 3500 evrića, ne vredi ni da se mučiš...

green mile

pre 5 godina

,,Rekao bih da, u slučaju izbacivanja Zvezde, takmičenje u našoj grupi treba da krene od nule između tri tima i da ne važe dosadašnji bodovi"

hahhahahahahhahahha

Nexus

pre 5 godina

promijenit će priču kad odvalimo Liverpul u Liverpulu
(les lionceaux, 16. oktobar 2018 08:50)
Nemoj samo da ih odvalite kao sto ste odvalili PSG. Odvalite ih jos zesce.

nele

pre 5 godina

Cekaj, kako to da se sumnja da je samo Zvezda namestala utakmicu? Zar nije I PSG? I neko je "hteo" da se kladi, znaci nije se kladio? Ako je hteo, a nije se kladio, kako se zna cifra? Ne verujem da je hteo da stavi sve na jedan tiket.. Ako se neko kladio, onda postoji trag novca I to je lako dokazati.
Previse je nagadjanja novinara. Meni sve ovo lici na lov na vestice. Ne bi me cudilo da je pokusaj ovih "belgijanaca" da skrenu paznju sa sebe.

Grahovac

pre 5 godina

Kao navijacu Crvene Zvezde meni sve ovo zvuci grozno pa da se dokaze ili ne.Ako se dokaze najvise cemo ispastati bas mi koji volimo Zvezdu,jer ce nas izbaciti iz evrope na ko zna koliko godina,samim tim domace prvenstvo i kup ne znace nam nista,a sigurno bi i budzet kluba bio na nivou Spartaka iz Subotice otprilike jer ko ce da daje pare za nasu krs ligu.Ako se ne dokaze onda su puno ukaljali ugled kluba koji je ionako ponovo tesko stecen.Ali ako se ne dokaze onda treba da se tuzi za velike pare sve koji su ucestvovali u tome da se klub ukalja jer i da nije istina mnogi ce smatrati da jeste istina samo sto nije bilo dovoljno dokaza...

....Gavrilo Milentijevic(Pajovic)... @_*

pre 5 godina

Kakvom crno izbacivanje...Zvezda je ipak EVROPSKI I SVETSKI PRVAK....doduse bivsi ali pare im ne trebaju jasno kao dan!

:)

sef strucnog staba

pre 5 godina

Za ugrozavanje medjunarodnog ugleda Zvezde, sud bi dodelio odstetu od eventualno 175€. Prema ugledu i odsteta.
(Nazalost Srbin, 16. oktobar 2018 09:15)

Hahahaahh, komentar godine, bravo druze

Kit Karson

pre 5 godina

Postoji jedan problem u zemlji Srbiji - ljudi ne mogu da shvate da je samo u ovim rasparčanim republikama SFRJ pravilo da dnevna štampa tuži i presuđuje, dok u normalnim demokratskim državama možeš sto puta biti predsednik a kamoli neki fudbalski radnik, ako ima jedan dokaz, tužilaštvo te šalje iza rešetaka ili te momentalno smenjuje ako imaš imunitet.

Da li se prisećati primera fudbalera Premier lige Engleske koji su kažnjavani i oduzimane dozvole zbog promila, pritvor Bostonovog rukija prošle godine jer je legitimisan u izlasku uveče a nije imao 21 god, porezi Mesija i Kristijana...

Ne pišem zbog ove vesti, već generalno. Francuskom tužilaštvu ni najmanje nije bitno mišljenje predsednika neke Srbije, mišljenje tabloida i "uglednih" sportskih novinara. Sa druge strane L'Ekip nije optužio, već izrazio sumnju, kod njih nema tužbe nekog novinara, već tužioca. Druga je stvar što taj, kod nas satanizovani, L'Ekip do sada ima 100% tačnosti u iznetim sumnjama.

Zvezdas

pre 5 godina

Zivim u Italiji i jutros sam prelistao gazsetu dello sport, njihove najcitanije sportske novine.Predsednik Napolija De Leurentis je doslovno citiracu do reci izjavio "Iz dobro obavestebih izvora stigla mi je informacija da nasa grupa nastavlja dalje sa 3 ekipe i da je to gotova stvar a u toj situaciji najbolje bi bilo da se bodovi resetuju i sve krene ispocetka". Ne bi voleo da je tacno ali mislim da nam je UEFA vec presudila

Pancir

pre 5 godina

Zbog ovoga vam Pavkov daje 3 komada na San Paolu.
(nista o nicemu, 16. oktobar 2018 08:58)

Pavkov ne moze da da 1 gol u Zemunu. Ili Lucanima.

Smesni su mi ovi klinci. Ko je vama rekao da je Pavkov napadac? D necemu vredi pokazao bi to. Trom, bezidejan, sporo razmislja i jos sporije trci.

Pavkov, Stojkovic, Degenek... To nije tim ni za prvenstvo.

Jos smo i dobri ko nam igra.

Dok nam Zvezda ima onakav stoperski par posle odlaska Letaleka ceka nas goleada sa brzim ekipama i napadacima, kao sa PSG. Jednostavno je, Miloje ili ne vidi ili tu ne moze nista.

спортски уметник

pre 5 godina

Ispitati ovo do kraja, utvrditi sve činjenice i ako je Zvezda nepravedno optužena onda onog ko je sve ovo pokrenuo, mislim na "L EQIPUE" žestoko odrapiti na ime odšete. Kad mislim žestoko onda mislim na nekoliko desetina pa čak i na stotinak miliona evrića. Na kraju, ovde se radi o ugledu jednog od osvajača Kupa Šampiona - ovog što se sada zove Liga Šampiona. A radi se i o međunarodnom ugledu srpskog fudbala.
(Predrag M, 16. oktobar 2018 08:59)

Ако некога требате да тужите за нарушавање угледа клуба, онда је то Нејмар

miodrag

pre 5 godina

Ako su ljudi iz CZV zaista to uradili onda podrzavam izbacivanje. Ako nisu onda CZV treba da tuzi te novine.
(Toni B., 16. oktobar 2018 08:48)
Meni I dalje nije jasno, sta su to ljudi iz CZV mogli da urade bez ucesca PSG!!!??? Kako samo jedan tim moze to da namesti, kako???????? O izjavi presednika Napulja je besmisleno i govoriti, jer je ona , u ovom momentu, cak I provokacija.

ArtuDitu

pre 5 godina

Ne bih imao nista protiv da se Zvezda izbaci iz Lige Sampiona i drasticno kazni ako se dokaze da se bilo ko iz kluba kladio. Cini mi se da je to jako tesko dokazivo. Ako se, na osnovu sumnje, izrekne takva kazna onda smo na pragu ozbiljnog presedana koji ce zanemariti zakon i cinjenice i dati mogucnost da se neko kazni, u ovom slucaju klubovi, bez valjanih dokaza. S druge strane imamo slucaj fudbalskog kluba Milan za koji se dokazalo da je ucestvovao u namestanjima ali UEFA tada nije nasla razlog da ih diskvalifikuje iz kvalifikacija za Ligu Sampiona koju su, kasnije, i osvojili.
Kada se pojavljuju ovakve izjave cini mi se da nije pitanje da li ce Zvezda biti kaznjena vec kako. Nekako mi se cini da ce PSŽ, kako dani budu prolazili, biti amnestiran iz te price. Ili mozda UEFA pokrene pitanje krsenja finansijskog fer pleja sto se stavlja na teret Parizana.
Liga Sampiona je takmicenje bogatih. Tu za Zvezdu i slicne klubove nema mesta. Jer, odavno tu nije fudbal najvazniji vec novac. U slucaju Zvezde UEFA nema nikakvu korist od njihovog ucesca. Samo zauzima mesto nekom platezno sposobnijem klubu.

Što je babi milo, to joj se i snilo

pre 5 godina

Za ugrozavanje medjunarodnog ugleda Zvezde, sud bi dodelio odstetu od eventualno 175€. Prema ugledu i odsteta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nazalost Srbin, 16. oktobar 2018 09:15)

Da, da, ugled Zvezde merimo samo trenutno, ali zato ugled Partizana samo od vremena Mirka Marjanovića na ovamo.
Sve što je bilo ranije obrišemo gumicom i srećni smo.
Problem je što se mržnja i pakost, nekako uvek vrate vlasniku, kao bumberang.
Što se tiče vlažnih snova koje imaju komšije evropskog i svetskog šampiona, kao i ovaj frustrirani vlasnik Napolija, ostaćete razočarani.

Nazalost Srbin

pre 5 godina

Ispitati ovo do kraja, utvrditi sve činjenice i ako je Zvezda nepravedno optužena onda onog ko je sve ovo pokrenuo, mislim na "L EQIPUE" žestoko odrapiti na ime odšete. Kad mislim žestoko onda mislim na nekoliko desetina pa čak i na stotinak miliona evrića. Na kraju, ovde se radi o ugledu jednog od osvajača Kupa Šampiona - ovog što se sada zove Liga Šampiona. A radi se i o međunarodnom ugledu srpskog fudbala. 
(Predrag M, 16. oktobar 2018 08:59) 

Za ugrozavanje medjunarodnog ugleda Zvezde, sud bi dodelio odstetu od eventualno 175€. Prema ugledu i odsteta.

komentator

pre 5 godina

zvezdu treba izbaciti ne samo zbog tog kladjenja već zbog dobrobiti ove države i fudbala u njoj ... naravno sve ovo važi i za ostale klubove koji žive na račun države

Džoni

pre 5 godina

Meni nije jasno što je toliko sumnjivo što smo izgubili toliko od PSG? Bilo bi puno sumnjivije da smo mi njih pobedili? Mnogi su se kladili na ubedljivu pobedu PSG?

šetač

pre 5 godina

@Toni B Šta misliš što ih nisu tužili do sada? Nego taj L Ekip da kaže ime i prezime pa da pa malo propitamo na Trerazijama par pitanja. Ako neće onda da tuže. Ovim je Zvezdino ime ozbiljno ukaljano.

Orion

pre 5 godina

ha ha ha .... a to tebe svrbi ;-))

Ono kad te Napolitanci prozivaju zbog namestanja.

Ne brini, L'Ekip je izmoslio citavu aferu zbog novca kako bi se paznja javnosti usmerila sa skandala u Belgiji i ista nije usmerena protiv malene Zvezde koju vi na Marakani nikada necete pobediti.

Mozes samo da sanjas te bodove. A ni Liverpul vise necete iznenaditi ni dobiti. Tako da.

XXX

pre 5 godina

Kakva nezavisna situacija za nase sampione, moraju da dokazu koliko su losi da ne bi pukla nevidjena bruka i da ne bi bili izbaceni na 10 god. Mogli bi da dokazu da su losi preko domaceg prvenstva, aliiiiiii

nikola

pre 5 godina

Gle čuda!
Kada sam u početku meča video ko igra za PSŽ, rekao sam da će biti 7:0.
I u čemu je onda problem sa čovekom koji ZNA fudbal bolje od mene! a i ima love!

Predrag M

pre 5 godina

Ispitati ovo do kraja, utvrditi sve činjenice i ako je Zvezda nepravedno optužena onda onog ko je sve ovo pokrenuo, mislim na "L EQIPUE" žestoko odrapiti na ime odšete. Kad mislim žestoko onda mislim na nekoliko desetina pa čak i na stotinak miliona evrića. Na kraju, ovde se radi o ugledu jednog od osvajača Kupa Šampiona - ovog što se sada zove Liga Šampiona. A radi se i o međunarodnom ugledu srpskog fudbala.

Meda

pre 5 godina

Da li bi istu pesmu pevao da smo otkinuli neki bod Liverpulu ili PSG, a da smo izgubili od Napolija? Nema ništa od izbacivanja, bar ne dok traje grupna faza...

Pera Zver

pre 5 godina

To bi im bio jedini nacin da uzmu od Zvezde bodove ;-)))

Ne brini, Dino. To nije jedini bod koji ce ti faliti za prolaz u 1/8.

Kakav smesan lik.

nikola

pre 5 godina

Gle čuda!
Kada sam u početku meča video ko igra za PSŽ, rekao sam da će biti 7:0.
I u čemu je onda problem sa čovekom koji ZNA fudbal bolje od mene! a i ima love!

Meda

pre 5 godina

Da li bi istu pesmu pevao da smo otkinuli neki bod Liverpulu ili PSG, a da smo izgubili od Napolija? Nema ništa od izbacivanja, bar ne dok traje grupna faza...

спортски уметник

pre 5 godina

Ispitati ovo do kraja, utvrditi sve činjenice i ako je Zvezda nepravedno optužena onda onog ko je sve ovo pokrenuo, mislim na "L EQIPUE" žestoko odrapiti na ime odšete. Kad mislim žestoko onda mislim na nekoliko desetina pa čak i na stotinak miliona evrića. Na kraju, ovde se radi o ugledu jednog od osvajača Kupa Šampiona - ovog što se sada zove Liga Šampiona. A radi se i o međunarodnom ugledu srpskog fudbala.
(Predrag M, 16. oktobar 2018 08:59)

Ако некога требате да тужите за нарушавање угледа клуба, онда је то Нејмар

Nazalost Srbin

pre 5 godina

Ispitati ovo do kraja, utvrditi sve činjenice i ako je Zvezda nepravedno optužena onda onog ko je sve ovo pokrenuo, mislim na "L EQIPUE" žestoko odrapiti na ime odšete. Kad mislim žestoko onda mislim na nekoliko desetina pa čak i na stotinak miliona evrića. Na kraju, ovde se radi o ugledu jednog od osvajača Kupa Šampiona - ovog što se sada zove Liga Šampiona. A radi se i o međunarodnom ugledu srpskog fudbala. 
(Predrag M, 16. oktobar 2018 08:59) 

Za ugrozavanje medjunarodnog ugleda Zvezde, sud bi dodelio odstetu od eventualno 175€. Prema ugledu i odsteta.

Orion

pre 5 godina

ha ha ha .... a to tebe svrbi ;-))

Ono kad te Napolitanci prozivaju zbog namestanja.

Ne brini, L'Ekip je izmoslio citavu aferu zbog novca kako bi se paznja javnosti usmerila sa skandala u Belgiji i ista nije usmerena protiv malene Zvezde koju vi na Marakani nikada necete pobediti.

Mozes samo da sanjas te bodove. A ni Liverpul vise necete iznenaditi ni dobiti. Tako da.

Sudija Djokic centarfor sampiona

pre 5 godina

Zvezdu ne bi trebalo samo izbaciti iz Lige sampiona, nego je kazniti i zbog namestanja u domacem sampionatu izbacivanjem u nizi rang takmcenja.

Pravda je spora, ali dostizna. Kad - tad, morace da plate.

Nexus

pre 5 godina

promijenit će priču kad odvalimo Liverpul u Liverpulu
(les lionceaux, 16. oktobar 2018 08:50)
Nemoj samo da ih odvalite kao sto ste odvalili PSG. Odvalite ih jos zesce.

Kit Karson

pre 5 godina

Postoji jedan problem u zemlji Srbiji - ljudi ne mogu da shvate da je samo u ovim rasparčanim republikama SFRJ pravilo da dnevna štampa tuži i presuđuje, dok u normalnim demokratskim državama možeš sto puta biti predsednik a kamoli neki fudbalski radnik, ako ima jedan dokaz, tužilaštvo te šalje iza rešetaka ili te momentalno smenjuje ako imaš imunitet.

Da li se prisećati primera fudbalera Premier lige Engleske koji su kažnjavani i oduzimane dozvole zbog promila, pritvor Bostonovog rukija prošle godine jer je legitimisan u izlasku uveče a nije imao 21 god, porezi Mesija i Kristijana...

Ne pišem zbog ove vesti, već generalno. Francuskom tužilaštvu ni najmanje nije bitno mišljenje predsednika neke Srbije, mišljenje tabloida i "uglednih" sportskih novinara. Sa druge strane L'Ekip nije optužio, već izrazio sumnju, kod njih nema tužbe nekog novinara, već tužioca. Druga je stvar što taj, kod nas satanizovani, L'Ekip do sada ima 100% tačnosti u iznetim sumnjama.

Aleksandar Vučić

pre 5 godina

Kada je izbila afera "Kalčopoli", Milan nije izbačen iz evropskih takmičenja. Ne vidim zašto bi moja Zvezda trpela tako nešto.
UEFA MAFIA ! NAPOLI MAFIA !
Tišina tamo!

sef strucnog staba

pre 5 godina

Za ugrozavanje medjunarodnog ugleda Zvezde, sud bi dodelio odstetu od eventualno 175€. Prema ugledu i odsteta.
(Nazalost Srbin, 16. oktobar 2018 09:15)

Hahahaahh, komentar godine, bravo druze

miodrag

pre 5 godina

Ako su ljudi iz CZV zaista to uradili onda podrzavam izbacivanje. Ako nisu onda CZV treba da tuzi te novine.
(Toni B., 16. oktobar 2018 08:48)
Meni I dalje nije jasno, sta su to ljudi iz CZV mogli da urade bez ucesca PSG!!!??? Kako samo jedan tim moze to da namesti, kako???????? O izjavi presednika Napulja je besmisleno i govoriti, jer je ona , u ovom momentu, cak I provokacija.

Bruka

pre 5 godina

Interpol je vec otvorio istragu...tesko da ce se to vratiti u fijoku.
Iskreno ja sam uplasen. Najvise me brine sto se jedan iz uprave ne oglasava nikako.

ArtuDitu

pre 5 godina

Ne bih imao nista protiv da se Zvezda izbaci iz Lige Sampiona i drasticno kazni ako se dokaze da se bilo ko iz kluba kladio. Cini mi se da je to jako tesko dokazivo. Ako se, na osnovu sumnje, izrekne takva kazna onda smo na pragu ozbiljnog presedana koji ce zanemariti zakon i cinjenice i dati mogucnost da se neko kazni, u ovom slucaju klubovi, bez valjanih dokaza. S druge strane imamo slucaj fudbalskog kluba Milan za koji se dokazalo da je ucestvovao u namestanjima ali UEFA tada nije nasla razlog da ih diskvalifikuje iz kvalifikacija za Ligu Sampiona koju su, kasnije, i osvojili.
Kada se pojavljuju ovakve izjave cini mi se da nije pitanje da li ce Zvezda biti kaznjena vec kako. Nekako mi se cini da ce PSŽ, kako dani budu prolazili, biti amnestiran iz te price. Ili mozda UEFA pokrene pitanje krsenja finansijskog fer pleja sto se stavlja na teret Parizana.
Liga Sampiona je takmicenje bogatih. Tu za Zvezdu i slicne klubove nema mesta. Jer, odavno tu nije fudbal najvazniji vec novac. U slucaju Zvezde UEFA nema nikakvu korist od njihovog ucesca. Samo zauzima mesto nekom platezno sposobnijem klubu.

Ujka Žitko

pre 5 godina

A sto se tice Marjanovica ,koga ne vadite iz usta, podaci kazu sledece: 
4 titule Partizan 
3 titule zvezda 
1 titula Obilic 
U cemu je vas problem? Obraz nije, to i ne znate sta je!
(Djalma, 16. oktobar 2018 10:17)

Naš problem je što je realno trebalo da bude

8 titula Zvezda
0 titula Obilić
0 titula partizan

Da nije bilo tog istog Marjanovića...

XXX

pre 5 godina

Kakva nezavisna situacija za nase sampione, moraju da dokazu koliko su losi da ne bi pukla nevidjena bruka i da ne bi bili izbaceni na 10 god. Mogli bi da dokazu da su losi preko domaceg prvenstva, aliiiiiii

komentator

pre 5 godina

zvezdu treba izbaciti ne samo zbog tog kladjenja već zbog dobrobiti ove države i fudbala u njoj ... naravno sve ovo važi i za ostale klubove koji žive na račun države

Napred Zvezda

pre 5 godina

Kao stvarno ogromnog zvezdasa interesuje me jedna stvar, nas direktor Terzic na razne gluposti oglasavao se i po par puta dnevno, prepirao sa celnicima Partizana i slicno tome.Non stop po dnevnim novinama i televiziji.Sad ga jednostavno nema kao da je u zemlju propao, pa me stvarno zbunjuje to, mislim da je odavno morao da se oglasi i ostro odbaci sve napade na nasu Zvezdu! Moramo da budemo sveani da su naredni dani mozda i presudni za biducnost naseg kluba, Napred Zvezda

Aleksa

pre 5 godina

Za ugrozavanje medjunarodnog ugleda Zvezde, sud bi dodelio odstetu od eventualno 175€. Prema ugledu i odsteta.
(Nazalost Srbin, 16. oktobar 2018 09:15)

A Zvezda kao nema ugled i istoriju?... istočnoevropski fudbal je generalno bačen u stranu od strane UEFA, pogledajte ruske klubove i njihov domet u LŠ, iako imaju gomilu love... Zvezda je svoje odradila, evropski i svetski prvak, koliko klubova će to uspeti u svojoj istoriji?... a ti Nažalost Srbine pali odavde, kad te već poreklo toliko žulja...

Pera Zver

pre 5 godina

To bi im bio jedini nacin da uzmu od Zvezde bodove ;-)))

Ne brini, Dino. To nije jedini bod koji ce ti faliti za prolaz u 1/8.

Kakav smesan lik.

Grahovac

pre 5 godina

Kao navijacu Crvene Zvezde meni sve ovo zvuci grozno pa da se dokaze ili ne.Ako se dokaze najvise cemo ispastati bas mi koji volimo Zvezdu,jer ce nas izbaciti iz evrope na ko zna koliko godina,samim tim domace prvenstvo i kup ne znace nam nista,a sigurno bi i budzet kluba bio na nivou Spartaka iz Subotice otprilike jer ko ce da daje pare za nasu krs ligu.Ako se ne dokaze onda su puno ukaljali ugled kluba koji je ionako ponovo tesko stecen.Ali ako se ne dokaze onda treba da se tuzi za velike pare sve koji su ucestvovali u tome da se klub ukalja jer i da nije istina mnogi ce smatrati da jeste istina samo sto nije bilo dovoljno dokaza...

Džoni

pre 5 godina

Meni nije jasno što je toliko sumnjivo što smo izgubili toliko od PSG? Bilo bi puno sumnjivije da smo mi njih pobedili? Mnogi su se kladili na ubedljivu pobedu PSG?

Nazalost Srbin

pre 5 godina

Za ugrozavanje medjunarodnog ugleda Zvezde, sud bi dodelio odstetu od eventualno 175€. Prema ugledu i odsteta. 
(Nazalost Srbin, 16. oktobar 2018 09:15) 

Izvinjenje svim navijacima Crvene Zvezde - napravio sam gresku u kucanju. Mislio sam 175 din.

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

Dok nije izgubio dva boda na Marakani kukao je o tome sta ce Liverpul u trecem sesiru. Vec je racunao na 6 bodova od meca sa nama. Sada kuka na Zvezdu. Kad ne bude nista od toga i kada ih PSZ odvali sa 3-4 komada kukace na PSZ u vezi kladjenja i istrage za finansjiski fer plej. Cak i da Zvezdu izbace ostace ovi bodovi do sada Sve u svemu klasican zabar.

Zvezdas

pre 5 godina

Zivim u Italiji i jutros sam prelistao gazsetu dello sport, njihove najcitanije sportske novine.Predsednik Napolija De Leurentis je doslovno citiracu do reci izjavio "Iz dobro obavestebih izvora stigla mi je informacija da nasa grupa nastavlja dalje sa 3 ekipe i da je to gotova stvar a u toj situaciji najbolje bi bilo da se bodovi resetuju i sve krene ispocetka". Ne bi voleo da je tacno ali mislim da nam je UEFA vec presudila

Peti element

pre 5 godina

Zivim u Italiji i jutros sam prelistao gazsetu dello sport, njihove najcitanije sportske novine.Predsednik Napolija De Leurentis je doslovno citiracu do reci izjavio "Iz dobro obavestebih izvora stigla mi je informacija da nasa grupa nastavlja dalje sa 3 ekipe i da je to gotova stvar a u toj situaciji najbolje bi bilo da se bodovi resetuju i sve krene ispocetka". Ne bi voleo da je tacno ali mislim da nam je UEFA vec presudila
(Zvezdas, 16. oktobar 2018 09:55)

Ako tako kaže Gazeta iz proverenih izvora, onda je to gotova stvar i nema šta da se bilo ko nervira.
Nego, ako ne bude tako, hoćeš li dragi "Zvezdašu", opet da se javiš i preneseš neki demanti ili izvinjenje tog istog lista?
Nešto mi se javlja, da nećeš...

Predrag M

pre 5 godina

Ispitati ovo do kraja, utvrditi sve činjenice i ako je Zvezda nepravedno optužena onda onog ko je sve ovo pokrenuo, mislim na "L EQIPUE" žestoko odrapiti na ime odšete. Kad mislim žestoko onda mislim na nekoliko desetina pa čak i na stotinak miliona evrića. Na kraju, ovde se radi o ugledu jednog od osvajača Kupa Šampiona - ovog što se sada zove Liga Šampiona. A radi se i o međunarodnom ugledu srpskog fudbala.

Star

pre 5 godina

Bruka i sramota Srbije. Mezimica.
(Quint, 16. oktobar 2018 09:34)

Mozda sramota one Srbije kojoj ti pripadas.

Mi Srbi smo u nekoj drugoj Srbiji. I Zvezda nam je ponos nacije.

B.Živković

pre 5 godina

Mnogi ne shvataju da istragu nije vršio L'Equipe i da oni samo prenose ono što su saznali iz Tužilaštva. Takođe, "pokušaj uplate" može da znači da je ipak izvršena uplata ali nije realizovana naplata ili da je uplata išla sa više naloga pa je proverom ustanovljeno o kome se radi ili da je izvršena delimična uplata pa onda blokirana zbog istrage. Istraga je počela dan pre odigravanja utakmice, a informacija o tome objavljena 10 dana kasnije, najverovatnije kada se došlo do bitnih dokaza i kada se više nije moglo uticati na sprovođenje istražnih radnji. Sećate li se da su Platini i Blater zbog oko 2 mil. švajcaraca izbačeni sa čelnih funkcija FIFA i UEFA (iako se pričalo o "poklonu" itd.) U slučaju Kalčopoli radilo se o Seriji A pa se nije mešala UEFA jer je sve sprovodila italijanska policija. Treba sačekati zvaničnu odluku UEFA i videti prikupljene dokaze pa onda donositi sud. Pozdrav!

Zasto nemas mozak

pre 5 godina

Bruka i sramota Srbije. Mezimica. 
(Quint, 16. oktobar 2018 09:34) 

Zasto se vi partizani pozivate na Srbiju?
Kakve veze vi imate sa Srbijom?

Objektivan

pre 5 godina

HAHAHA. Krivo vam je sto niste pobedili pa sad hocete da ponistite i pobedu PSG-a. Eto njih smo pustili a vas nismo. Gazicemo vas u Napulju.

Sah-mat

pre 5 godina

Za ugrozavanje medjunarodnog ugleda Zvezde, sud bi dodelio odstetu od eventualno 175€. Prema ugledu i odsteta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nazalost Srbin, 16. oktobar 2018 09:15) # Link komentara

Ako se dokaze suprotno, a hoce, ti da mi platis 175 din sto sam morao da te trpim. OK ?

green mile

pre 5 godina

,,Rekao bih da, u slučaju izbacivanja Zvezde, takmičenje u našoj grupi treba da krene od nule između tri tima i da ne važe dosadašnji bodovi"

hahhahahahahhahahha

RistaAlfista

pre 5 godina

Ovim (ukoliko se ispostavi da je bila laž) nije povređen samo ugled Zvezde, već i PSŽ-a, Lige šampiona, UEFE i, na kraju, FIFE...
(ja, 16. oktobar 2018 10:14)


Zar mislis da ce neko dozvoliti da se ukaljaju LŠ, UEFA, FIFA, PSŽ...?

Sah-mat

pre 5 godina

Skundric nam je doneo sponzora, Tadic ga je namenio vama, ali Skundra pravi dribling i eto.
(obrazovan, 16. oktobar 2018 10:30) # Link komentara

Skundric, dribling... ahahahahahahh bravo ti ga panteru.

ATG

pre 5 godina

Ova prica je toliko glupa da to nije normalno. Neko otisao sa 5 miliona evra u Pariz da se kladi na PSG, a zasto bi se kladio bas u Parizu. Ovo i dete od 5 godina konta da nema nigde veze.

Partizan u inat svima

pre 5 godina

Skenderbeg su lagano izbacili sa toliko jakim albanskim lobijem sirom sveta a pogotovo u Svici.
Tako da je ovo realna stvar i izbacivanje je na vidiku.

Samo me zanima ko li je taj sto ima 5 milona da da na kladjenje hmmm..to ima realno samo brailja i jos par ljudi, mozes ih na prste izbrojati...

Zasto nemas mozak

pre 5 godina

Uzdaju se u svog glavnog sponzora, drzavni vrh na celu sa AV, da im resi problem.
(AlCapo, 16. oktobar 2018 10:14)

"Hvala presedniku"...

Zoran

pre 5 godina

Kakav naslov. Citate li vi sta rece ovaj covek. Da krene takmicenje u ovoj grupi od pocetka od NULE izmedju TRI tima. Kako onda mu fale bodovi. On cak gubi 3 boda protiv Liverpula. O cemu vi to pricate. Sta ti je mediji. Samo dezinformacija.

sretenko

pre 5 godina

Da bi Zvezdu kaznili moraće da dokažu da je utakmica bila nameštena, tj. da dokažu da su učestvovali i igrači i rukovodstvo kluba. A to nije lako. Što bi klub ispaštao zato što je neki neodgovorni pojedinac možda hteo da se kladsi i to na reaan ishod, a nije se ni kladio uopšte. Neka kazne njega, šta imaju igrači i navijači sa tim?

nele

pre 5 godina

Cekaj, kako to da se sumnja da je samo Zvezda namestala utakmicu? Zar nije I PSG? I neko je "hteo" da se kladi, znaci nije se kladio? Ako je hteo, a nije se kladio, kako se zna cifra? Ne verujem da je hteo da stavi sve na jedan tiket.. Ako se neko kladio, onda postoji trag novca I to je lako dokazati.
Previse je nagadjanja novinara. Meni sve ovo lici na lov na vestice. Ne bi me cudilo da je pokusaj ovih "belgijanaca" da skrenu paznju sa sebe.

Nexus

pre 5 godina

Ne mogu da vjerujem koliko ima ljudi koji povrsno citaju. Kakav je interes Napolija ako bi sve bilo ponisteno i ponovo krenulo og NULE. Pa na taj nacin bi bila ponistena i njihova pobjeda protiv Liverpula, tako da negativne opaske protiv izjave vlasnika Napolija nemaju nikakav smisao.

srbenda

pre 5 godina

Kao stvarno ogromnog zvezdasa interesuje me jedna stvar, nas direktor Terzic na razne gluposti oglasavao se i po par puta dnevno, prepirao sa celnicima Partizana i slicno tome.Non stop po dnevnim novinama i televiziji.Sad ga jednostavno nema kao da je u zemlju propao, pa me stvarno zbunjuje to, mislim da je odavno morao da se oglasi i ostro odbaci sve napade na nasu Zvezdu! Moramo da budemo sveani da su naredni dani mozda i presudni za biducnost naseg kluba, Napred Zvezda
(Napred Zvezda, 16. oktobar 2018 11:22)

Oglasio se Dragan Dzajic

Ivan

pre 5 godina

Ako je izbacujete, ostavite barem još 2-3 kola, volim da gledam golove, puno golova na utakmicama zvezde.
 (only fools and horses, 16. oktobar 2018 12:41)

Bice ti ispunjena zelja vec u sledecem derbiju. ceka vas nezapamcen debakl u derbijima u novijoj istoriji zbog cele ove hajke. Zivi bili pa videli.

JPR24

pre 5 godina

A kolika je kvota da ce Zvezdu izbaciti iz Lige šampiona ?
(Davle, 16. oktobar 2018 09:15)
1,00067. Sa 5 miliona dobiješ nekih 3500 evrića, ne vredi ni da se mučiš...

Dragan

pre 5 godina

Ova prica je toliko glupa da to nije normalno. Neko otisao sa 5 miliona evra u Pariz da se kladi na PSG, a zasto bi se kladio bas u Parizu. Ovo i dete od 5 godina konta da nema nigde veze.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ATG, 16. oktobar 2018 10:04) # Link komentara

Sigurno da jeste ali to ne vazi za vase vodje!

Što je babi milo, to joj se i snilo

pre 5 godina

Za ugrozavanje medjunarodnog ugleda Zvezde, sud bi dodelio odstetu od eventualno 175€. Prema ugledu i odsteta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nazalost Srbin, 16. oktobar 2018 09:15)

Da, da, ugled Zvezde merimo samo trenutno, ali zato ugled Partizana samo od vremena Mirka Marjanovića na ovamo.
Sve što je bilo ranije obrišemo gumicom i srećni smo.
Problem je što se mržnja i pakost, nekako uvek vrate vlasniku, kao bumberang.
Što se tiče vlažnih snova koje imaju komšije evropskog i svetskog šampiona, kao i ovaj frustrirani vlasnik Napolija, ostaćete razočarani.

Pancir

pre 5 godina

Zbog ovoga vam Pavkov daje 3 komada na San Paolu.
(nista o nicemu, 16. oktobar 2018 08:58)

Pavkov ne moze da da 1 gol u Zemunu. Ili Lucanima.

Smesni su mi ovi klinci. Ko je vama rekao da je Pavkov napadac? D necemu vredi pokazao bi to. Trom, bezidejan, sporo razmislja i jos sporije trci.

Pavkov, Stojkovic, Degenek... To nije tim ni za prvenstvo.

Jos smo i dobri ko nam igra.

Dok nam Zvezda ima onakav stoperski par posle odlaska Letaleka ceka nas goleada sa brzim ekipama i napadacima, kao sa PSG. Jednostavno je, Miloje ili ne vidi ili tu ne moze nista.

SamoSrbaSartiSpasava

pre 5 godina

Ispitati ovo do kraja, utvrditi sve činjenice i ako je Zvezda nepravedno optužena onda onog ko je sve ovo pokrenuo, mislim na "L EQIPUE" žestoko odrapiti na ime odšete. Kad mislim žestoko onda mislim na nekoliko desetina pa čak i na stotinak miliona evrića. Na kraju, ovde se radi o ugledu jednog od osvajača Kupa Šampiona - ovog što se sada zove Liga Šampiona. A radi se i o međunarodnom ugledu srpskog fudbala.
(Predrag M, 16. oktobar 2018 08:59)

Ако некога требате да тужите за нарушавање угледа клуба, онда је то Нејмар
(спортски уметник, 16. oktobar 2018 09:10)

Bolje Nejmara nego Radnik iz Surdulice.

fujifilm

pre 5 godina

kako bi oni ovo ekspresno da rese, a za Juventus i Milan su saznali tek posle nekoliko godina da namestaju, niko nije imao pojma o tome. ne mogu da ih smislim kad pocnu da kukaju o postenju.

Djalma

pre 5 godina

Imali ste vi para i kod Marijanovica i kod Tadica... pa?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pancir, 16. oktobar 2018 10:00) # Link komentara

Zar te nije sramota da pljujete tog nesretnog Tadica koji vam je doveo najveceg sponzora u Istocnoj Evropi?
Nije!
Onda ok.
A sto se tice Marjanovica ,koga ne vadite iz usta, podaci kazu sledece:
4 titule Partizan
3 titule zvezda
1 titula Obilic
U cemu je vas problem? Obraz nije, to i ne znate sta je!

komedija

pre 5 godina

95% stanovnistva Srbije bas briga i za Zvezdu i za fudbal
(koga briga, 16. oktobar 2018 10:20)

Ali ih zato interesuju vesti o Zvezdi i fudbalu,
pa ne silaze sa portala i komentara.

Nemojte

pre 5 godina

Neeee, molim vas! Nemojte izbaciti Zvezdu!!
Želimo da gledamo taj moćni klub kako prima šestarde i sedmarde i od srca nasmije cijelu regiju...jer Europa ipak ne gleda žnj klubove...

Vladimir

pre 5 godina

@ Zoran
Jednostavno je jer će verovatno i Liverpul i PSG dobiti Zvezdu u oba meča a Napoli samo u jednom. Već kaskaju 2 boda za svojim rivalima. I verovatno će to odlučivati ko će ići dalje a ko u LE. Mada to je samo ako bi gledali kako treba da bude a ko zna, možda se još neko oklizne protiv Zvezde. A možda i u njihovim medjusobnim susretima bude iznenadjenja.

Pancir

pre 5 godina

Kakvom crno izbacivanje...Zvezda je ipak EVROPSKI I SVETSKI PRVAK....doduse bivsi ali pare im ne trebaju jasno kao dan!

:)
(....Gavrilo Milentijevic(Pajovic)... @_*, 16. oktobar 2018 09:01)

Zvezda jeste. Jeste i Steaua... jeste i Real...jeste i Notingem.

Ali Partizan....hahahahahahaha...

Imali ste vi para i kod Marijanovica i kod Tadica... pa?

Muta Gonzales

pre 5 godina

Nema veće ironije od ovoga da Napolitanac priča o nameštaju i nelegalnim radnjama.
Ako se bilo šta i dokaže, treba izbaciti i PSŽ kao učesnika.
Koliko god cifra od 5 miliona zvuči mnogo za običan svet, ipak je to sića za fudbalske klubove,..mada stoji da j?

Sabre

pre 5 godina

Ako ovo dodatno ne motivise Zvezdu, ne znam sta ce. Naravno, pitanje da li to ista vredi imajuci u vidu kvalitet protivnika, ali ipak...

Ej, tim koji Kamora drzi u dzepu odmah nasao da se raduje da ce dobiti drugu priliku... nece moci, rodjaci.

......i od priloga kajmak

pre 5 godina

Samo ogroman uticaj naseg predsednika Vucica u evropskim okvirima moze da spasi Crvenu Zvezdu od ogromne kazne UEFA! Nadajmo se da ce predsednik uspeti da spase ono sto su drugi upropastili!

Sabre

pre 5 godina

fale mu bodovi ? napoli dobio liverpool i ima 4 boda bod vise od pariza i liverpoola a 3 od zvezde! ko je kriv nek odgovara ako nije niko onda onaj ko pusta lazne informacije nek odgovara
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (rs, 16. oktobar 2018 14:07)

Da li si ti i tebi slicni malo spor ili samo mislis da si pametan? Ta cetiri boda je osvojio tako sto je DOBIO Liverpul a IZGUBIO dva boda od Zvezde zbog neresenog, na koje su sigurno racunali vise nego na ta 3 protiv Liverpula. Da li to stvarno mora da se crta, posto izgleda nisi jedini pametnjakovic ovde?!

obrazovan

pre 5 godina

Imali ste vi para i kod Marijanovica i kod Tadica... pa?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pancir, 16. oktobar 2018 10:00) # Link komentara

Zar te nije sramota da pljujete tog nesretnog Tadica koji vam je doveo najveceg sponzora u Istocnoj Evropi?
Nije!
Onda ok.
A sto se tice Marjanovica ,koga ne vadite iz usta, podaci kazu sledece:
4 titule Partizan
3 titule zvezda
1 titula Obilic
U cemu je vas problem? Obraz nije, to i ne znate sta je!
(Djalma, 16. oktobar 2018 10:17)

Skundric nam je doneo sponzora, Tadic ga je namenio vama, ali Skundra pravi dribling i eto.

мики

pre 5 godina

Pa i da se kladio, to je bilo i vise nego realno. Mogli su lagano da nam daju 12 golova.
(misa, 16. oktobar 2018 09:05)

ко теби даје плусеве? ако су могли да дају 12, онда је пет нереално. у сваком случају је било каква опклада на више од пет хиљада евра чиста будалаштина. такође је глупо увлачити Звезду у причу, ако фудбалери или тренери нису умешани.

Adriano_Galliani

pre 5 godina

ко теби даје плусеве? ако су могли да дају 12, онда је пет нереално. у сваком случају је било каква опклада на више од пет хиљада евра чиста будалаштина. такође је глупо увлачити Звезду у причу, ако фудбалери или тренери нису умешани.
(мики, 16. oktobar 2018 10:44)

Ali jeste funkcioner! Nisu ni igrači Juventusa bili krivi ali jeste Lucano Modji.

mich

pre 5 godina

hahaha ozda smo namestili i protiv Napolija iks kvota je bila 4 ajde bre ovo je cirkus...kakve smesne optuzbe da je CZV i malo ozbiljan klub sada bi uzela milione na tuzbu i to vise od ovih 20 za koje nas optuzuju PRESMESNA PRICA.

lulul

pre 5 godina

Zasto mu fale bodovi?pobedili su kuci liverpul I prvi su u grupi
(Srbin, 16. oktobar 2018 12:18)

Zato sto ce u liverpulu da izgube, a liverpul i psg ce da operu zvezdu u beogradu. Mislim da si to i sam znao.

demokrata

pre 5 godina

izbaciti ih zauvek ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milanche, 16. oktobar 2018 11:59)

I onda si umislio da ce tvoj tim u LS.Tesko Care jer moras da osvojis prvenstvo Srbije. Nije moguce da kao drugoplasirani igras LS. Mesto ostaje upraznjeno

Slobodan

pre 5 godina

Pa bolje vam je samo da se izbrisu mecevi sa Zvezdom. Jednom dodju do Lige sampiona, jedva sacekaju drugo kolo i odmah bi da muvaju. Pa nije im ovo Super liga...

Petar

pre 5 godina

(Zvezdas, 16. oktobar 2018 09:55)

Ajde daj link. Procitao sam sa 10 italijanskih sajtova njegovu izjavu i svuda pise samo ovo sto je napisano i ovde.

M4R3

pre 5 godina

I onda si umislio da ce tvoj tim u LS.Tesko Care jer moras da osvojis prvenstvo Srbije. Nije moguce da kao drugoplasirani igras LS. Mesto ostaje upraznjeno
(demokrata, 16. oktobar 2018 12:46)

Ironija je što si opasno lupio. Ide sledeći tim po redu, pa makar to bio i Radnik iz Surdulice ako ima gde da igra LŠ.

Bilke

pre 5 godina

Ako je utakmica bila namestena, sto iskreno mislim da nije, onda treba da odgovaraju svi akteri namestanja, dakle oba kluba i posrednici a ne samo Zvezda.

soren

pre 5 godina

Nema veze sa mozgom ova stvar, nemoguce je uplatiti 5miliona na neku utakmicu pogotovu ne na tako cudan ishod. A i ako uspes to da uradis potrebno ti je hiljade sitnih igraca koji ce to uplatiti. Ovo 99% sa siguran da nema veze sa istinom, jer ne mogu zamisliti nekog iz uprave kako ide kroz Pariz sa koferom punih para

rs

pre 5 godina

fale mu bodovi ? napoli dobio liverpool i ima 4 boda bod vise od pariza i liverpoola a 3 od zvezde! ko je kriv nek odgovara ako nije niko onda onaj ko pusta lazne informacije nek odgovara

šetač

pre 5 godina

@Toni B Šta misliš što ih nisu tužili do sada? Nego taj L Ekip da kaže ime i prezime pa da pa malo propitamo na Trerazijama par pitanja. Ako neće onda da tuže. Ovim je Zvezdino ime ozbiljno ukaljano.

....Gavrilo Milentijevic(Pajovic)... @_*

pre 5 godina

Kakvom crno izbacivanje...Zvezda je ipak EVROPSKI I SVETSKI PRVAK....doduse bivsi ali pare im ne trebaju jasno kao dan!

:)

Djalma

pre 5 godina

Za ugrozavanje medjunarodnog ugleda Zvezde, sud bi dodelio odstetu od eventualno 175€. Prema ugledu i odsteta.
(Nazalost Srbin, 16. oktobar 2018 09:15)

Hahahaahh, komentar godine, bravo druze
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sef strucnog staba, 16. oktobar 2018 09:19) # Link komentara

Meni samo nije jasno gde je nasao onih 5 mil. Ocigledno da je precizno kompjuterski dosao do cifre id 175 mil. Ulepsa mi dan covece.
(Karaburac, 16. oktobar 2018 09:32) # Link komentara

Ja sam racunao i racunao i nikako da dodjem do te cifre od 175 mil.
Meni uvek ispadne 172mil. Odkud tolika razlika? Pa nisu 3 mil za bacanje.

Kvisko

pre 5 godina

Ma kakva Zvezda. Sistem namestenog kladjenja je duboko ukorenjen u svim ligama Evrope i Fifi i nece neki smesan klub iz zemlje treceg sveta sada da raskrinkava aferu u pozadini.
Pa je li se iko zapitao zasto FIFA ne ponistava golove nakon ociglednih sudijskih gresaka. Pa onaj mec kada je onaj Brih sto nas je ojadio na SP, dosudio gol kada je lopta usla u mrezu sa spoljne strane nije ponisten. Fifa je priznala gresku sudije, ali je ostavila rezultat zbog nekog nebuloznog razloga, koji je naravno ocigledan - utakmice se nikada ne ponistavaju jer ceo sistem kladjenja onda pada u problem u refundiranje novca onima koji se klade.

Mare

pre 5 godina

Ovaj bi da nas izbace,pa da se resetuju bodovi,i misli da bi prošli grupu,hahaha,ovo će biti rezultati Napolia u preostala 4 meča :

PSG-Napoli 4:0
Napoli-PSG 0:2
Napoli-Zvezda 1:0
Liverpool-Napoli 3:1

Karaburac

pre 5 godina

Za ugrozavanje medjunarodnog ugleda Zvezde, sud bi dodelio odstetu od eventualno 175€. Prema ugledu i odsteta.
(Nazalost Srbin, 16. oktobar 2018 09:15)

Hahahaahh, komentar godine, bravo druze
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sef strucnog staba, 16. oktobar 2018 09:19) # Link komentara

Meni samo nije jasno gde je nasao onih 5 mil. Ocigledno da je precizno kompjuterski dosao do cifre id 175 mil. Ulepsa mi dan covece.

ja

pre 5 godina

@ (Nazalost Srbin, 16. oktobar 2018 09:15)

Ovim (ukoliko se ispostavi da je bila laž) nije povređen samo ugled Zvezde, već i PSŽ-a, Lige šampiona, UEFE i, na kraju, FIFE...

Stevan

pre 5 godina

A ja bih rekao da u slucaju izbacivanja Zvezde, treba da izbace i PSG, pa onda da vi i Liverpool odigrate jedan mec za prvo mesto... to bi vam najvise odgovaralo, jel da? 🙄

Nazalost Srbin

pre 5 godina

Ispitati ovo do kraja, utvrditi sve činjenice i ako je Zvezda nepravedno optužena onda onog ko je sve ovo pokrenuo, mislim na "L EQIPUE" žestoko odrapiti na ime odšete. Kad mislim žestoko onda mislim na nekoliko desetina pa čak i na stotinak miliona evrića. Na kraju, ovde se radi o ugledu jednog od osvajača Kupa Šampiona - ovog što se sada zove Liga Šampiona. A radi se i o međunarodnom ugledu srpskog fudbala. 
(Predrag M, 16. oktobar 2018 08:59) 

Za ugrozavanje medjunarodnog ugleda Zvezde, sud bi dodelio odstetu od eventualno 175€. Prema ugledu i odsteta.

Sudija Djokic centarfor sampiona

pre 5 godina

Zvezdu ne bi trebalo samo izbaciti iz Lige sampiona, nego je kazniti i zbog namestanja u domacem sampionatu izbacivanjem u nizi rang takmcenja.

Pravda je spora, ali dostizna. Kad - tad, morace da plate.

Ujka Žitko

pre 5 godina

A sto se tice Marjanovica ,koga ne vadite iz usta, podaci kazu sledece: 
4 titule Partizan 
3 titule zvezda 
1 titula Obilic 
U cemu je vas problem? Obraz nije, to i ne znate sta je!
(Djalma, 16. oktobar 2018 10:17)

Naš problem je što je realno trebalo da bude

8 titula Zvezda
0 titula Obilić
0 titula partizan

Da nije bilo tog istog Marjanovića...

Star

pre 5 godina

Bruka i sramota Srbije. Mezimica.
(Quint, 16. oktobar 2018 09:34)

Mozda sramota one Srbije kojoj ti pripadas.

Mi Srbi smo u nekoj drugoj Srbiji. I Zvezda nam je ponos nacije.

спортски уметник

pre 5 godina

Ispitati ovo do kraja, utvrditi sve činjenice i ako je Zvezda nepravedno optužena onda onog ko je sve ovo pokrenuo, mislim na "L EQIPUE" žestoko odrapiti na ime odšete. Kad mislim žestoko onda mislim na nekoliko desetina pa čak i na stotinak miliona evrića. Na kraju, ovde se radi o ugledu jednog od osvajača Kupa Šampiona - ovog što se sada zove Liga Šampiona. A radi se i o međunarodnom ugledu srpskog fudbala.
(Predrag M, 16. oktobar 2018 08:59)

Ако некога требате да тужите за нарушавање угледа клуба, онда је то Нејмар

Nemojte

pre 5 godina

Neeee, molim vas! Nemojte izbaciti Zvezdu!!
Želimo da gledamo taj moćni klub kako prima šestarde i sedmarde i od srca nasmije cijelu regiju...jer Europa ipak ne gleda žnj klubove...

Ivan

pre 5 godina

Ako je izbacujete, ostavite barem još 2-3 kola, volim da gledam golove, puno golova na utakmicama zvezde.
 (only fools and horses, 16. oktobar 2018 12:41)

Bice ti ispunjena zelja vec u sledecem derbiju. ceka vas nezapamcen debakl u derbijima u novijoj istoriji zbog cele ove hajke. Zivi bili pa videli.

......i od priloga kajmak

pre 5 godina

Samo ogroman uticaj naseg predsednika Vucica u evropskim okvirima moze da spasi Crvenu Zvezdu od ogromne kazne UEFA! Nadajmo se da ce predsednik uspeti da spase ono sto su drugi upropastili!

Nazalost Srbin

pre 5 godina

Za ugrozavanje medjunarodnog ugleda Zvezde, sud bi dodelio odstetu od eventualno 175€. Prema ugledu i odsteta. 
(Nazalost Srbin, 16. oktobar 2018 09:15) 

Izvinjenje svim navijacima Crvene Zvezde - napravio sam gresku u kucanju. Mislio sam 175 din.

obrazovan

pre 5 godina

Imali ste vi para i kod Marijanovica i kod Tadica... pa?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pancir, 16. oktobar 2018 10:00) # Link komentara

Zar te nije sramota da pljujete tog nesretnog Tadica koji vam je doveo najveceg sponzora u Istocnoj Evropi?
Nije!
Onda ok.
A sto se tice Marjanovica ,koga ne vadite iz usta, podaci kazu sledece:
4 titule Partizan
3 titule zvezda
1 titula Obilic
U cemu je vas problem? Obraz nije, to i ne znate sta je!
(Djalma, 16. oktobar 2018 10:17)

Skundric nam je doneo sponzora, Tadic ga je namenio vama, ali Skundra pravi dribling i eto.

miodrag

pre 5 godina

Ako su ljudi iz CZV zaista to uradili onda podrzavam izbacivanje. Ako nisu onda CZV treba da tuzi te novine.
(Toni B., 16. oktobar 2018 08:48)
Meni I dalje nije jasno, sta su to ljudi iz CZV mogli da urade bez ucesca PSG!!!??? Kako samo jedan tim moze to da namesti, kako???????? O izjavi presednika Napulja je besmisleno i govoriti, jer je ona , u ovom momentu, cak I provokacija.

komentator

pre 5 godina

zvezdu treba izbaciti ne samo zbog tog kladjenja već zbog dobrobiti ove države i fudbala u njoj ... naravno sve ovo važi i za ostale klubove koji žive na račun države

sef strucnog staba

pre 5 godina

Za ugrozavanje medjunarodnog ugleda Zvezde, sud bi dodelio odstetu od eventualno 175€. Prema ugledu i odsteta.
(Nazalost Srbin, 16. oktobar 2018 09:15)

Hahahaahh, komentar godine, bravo druze

Pancir

pre 5 godina

Kakvom crno izbacivanje...Zvezda je ipak EVROPSKI I SVETSKI PRVAK....doduse bivsi ali pare im ne trebaju jasno kao dan!

:)
(....Gavrilo Milentijevic(Pajovic)... @_*, 16. oktobar 2018 09:01)

Zvezda jeste. Jeste i Steaua... jeste i Real...jeste i Notingem.

Ali Partizan....hahahahahahaha...

Imali ste vi para i kod Marijanovica i kod Tadica... pa?

....Gavrilo Milentijevic(Pajovic)... @_*

pre 5 godina

Kakvom crno izbacivanje...Zvezda je ipak EVROPSKI I SVETSKI PRVAK....doduse bivsi ali pare im ne trebaju jasno kao dan!

:)

nikola

pre 5 godina

Gle čuda!
Kada sam u početku meča video ko igra za PSŽ, rekao sam da će biti 7:0.
I u čemu je onda problem sa čovekom koji ZNA fudbal bolje od mene! a i ima love!

Orion

pre 5 godina

ha ha ha .... a to tebe svrbi ;-))

Ono kad te Napolitanci prozivaju zbog namestanja.

Ne brini, L'Ekip je izmoslio citavu aferu zbog novca kako bi se paznja javnosti usmerila sa skandala u Belgiji i ista nije usmerena protiv malene Zvezde koju vi na Marakani nikada necete pobediti.

Mozes samo da sanjas te bodove. A ni Liverpul vise necete iznenaditi ni dobiti. Tako da.

soren

pre 5 godina

Nema veze sa mozgom ova stvar, nemoguce je uplatiti 5miliona na neku utakmicu pogotovu ne na tako cudan ishod. A i ako uspes to da uradis potrebno ti je hiljade sitnih igraca koji ce to uplatiti. Ovo 99% sa siguran da nema veze sa istinom, jer ne mogu zamisliti nekog iz uprave kako ide kroz Pariz sa koferom punih para

Zasto nemas mozak

pre 5 godina

Bruka i sramota Srbije. Mezimica. 
(Quint, 16. oktobar 2018 09:34) 

Zasto se vi partizani pozivate na Srbiju?
Kakve veze vi imate sa Srbijom?

Zvezdas

pre 5 godina

Zivim u Italiji i jutros sam prelistao gazsetu dello sport, njihove najcitanije sportske novine.Predsednik Napolija De Leurentis je doslovno citiracu do reci izjavio "Iz dobro obavestebih izvora stigla mi je informacija da nasa grupa nastavlja dalje sa 3 ekipe i da je to gotova stvar a u toj situaciji najbolje bi bilo da se bodovi resetuju i sve krene ispocetka". Ne bi voleo da je tacno ali mislim da nam je UEFA vec presudila

Objektivan

pre 5 godina

HAHAHA. Krivo vam je sto niste pobedili pa sad hocete da ponistite i pobedu PSG-a. Eto njih smo pustili a vas nismo. Gazicemo vas u Napulju.

Djalma

pre 5 godina

Imali ste vi para i kod Marijanovica i kod Tadica... pa?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pancir, 16. oktobar 2018 10:00) # Link komentara

Zar te nije sramota da pljujete tog nesretnog Tadica koji vam je doveo najveceg sponzora u Istocnoj Evropi?
Nije!
Onda ok.
A sto se tice Marjanovica ,koga ne vadite iz usta, podaci kazu sledece:
4 titule Partizan
3 titule zvezda
1 titula Obilic
U cemu je vas problem? Obraz nije, to i ne znate sta je!

Aleksandar Vučić

pre 5 godina

Kada je izbila afera "Kalčopoli", Milan nije izbačen iz evropskih takmičenja. Ne vidim zašto bi moja Zvezda trpela tako nešto.
UEFA MAFIA ! NAPOLI MAFIA !
Tišina tamo!

Slobodan

pre 5 godina

Pa bolje vam je samo da se izbrisu mecevi sa Zvezdom. Jednom dodju do Lige sampiona, jedva sacekaju drugo kolo i odmah bi da muvaju. Pa nije im ovo Super liga...

XXX

pre 5 godina

Kakva nezavisna situacija za nase sampione, moraju da dokazu koliko su losi da ne bi pukla nevidjena bruka i da ne bi bili izbaceni na 10 god. Mogli bi da dokazu da su losi preko domaceg prvenstva, aliiiiiii

Što je babi milo, to joj se i snilo

pre 5 godina

Za ugrozavanje medjunarodnog ugleda Zvezde, sud bi dodelio odstetu od eventualno 175€. Prema ugledu i odsteta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nazalost Srbin, 16. oktobar 2018 09:15)

Da, da, ugled Zvezde merimo samo trenutno, ali zato ugled Partizana samo od vremena Mirka Marjanovića na ovamo.
Sve što je bilo ranije obrišemo gumicom i srećni smo.
Problem je što se mržnja i pakost, nekako uvek vrate vlasniku, kao bumberang.
Što se tiče vlažnih snova koje imaju komšije evropskog i svetskog šampiona, kao i ovaj frustrirani vlasnik Napolija, ostaćete razočarani.

demokrata

pre 5 godina

izbaciti ih zauvek ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milanche, 16. oktobar 2018 11:59)

I onda si umislio da ce tvoj tim u LS.Tesko Care jer moras da osvojis prvenstvo Srbije. Nije moguce da kao drugoplasirani igras LS. Mesto ostaje upraznjeno

Nexus

pre 5 godina

promijenit će priču kad odvalimo Liverpul u Liverpulu
(les lionceaux, 16. oktobar 2018 08:50)
Nemoj samo da ih odvalite kao sto ste odvalili PSG. Odvalite ih jos zesce.

sretenko

pre 5 godina

Da bi Zvezdu kaznili moraće da dokažu da je utakmica bila nameštena, tj. da dokažu da su učestvovali i igrači i rukovodstvo kluba. A to nije lako. Što bi klub ispaštao zato što je neki neodgovorni pojedinac možda hteo da se kladsi i to na reaan ishod, a nije se ni kladio uopšte. Neka kazne njega, šta imaju igrači i navijači sa tim?

ATG

pre 5 godina

Ova prica je toliko glupa da to nije normalno. Neko otisao sa 5 miliona evra u Pariz da se kladi na PSG, a zasto bi se kladio bas u Parizu. Ovo i dete od 5 godina konta da nema nigde veze.

Predrag M

pre 5 godina

Ispitati ovo do kraja, utvrditi sve činjenice i ako je Zvezda nepravedno optužena onda onog ko je sve ovo pokrenuo, mislim na "L EQIPUE" žestoko odrapiti na ime odšete. Kad mislim žestoko onda mislim na nekoliko desetina pa čak i na stotinak miliona evrića. Na kraju, ovde se radi o ugledu jednog od osvajača Kupa Šampiona - ovog što se sada zove Liga Šampiona. A radi se i o međunarodnom ugledu srpskog fudbala.

Dragan

pre 5 godina

Ova prica je toliko glupa da to nije normalno. Neko otisao sa 5 miliona evra u Pariz da se kladi na PSG, a zasto bi se kladio bas u Parizu. Ovo i dete od 5 godina konta da nema nigde veze.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ATG, 16. oktobar 2018 10:04) # Link komentara

Sigurno da jeste ali to ne vazi za vase vodje!

Meda

pre 5 godina

Da li bi istu pesmu pevao da smo otkinuli neki bod Liverpulu ili PSG, a da smo izgubili od Napolija? Nema ništa od izbacivanja, bar ne dok traje grupna faza...

Sah-mat

pre 5 godina

Za ugrozavanje medjunarodnog ugleda Zvezde, sud bi dodelio odstetu od eventualno 175€. Prema ugledu i odsteta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nazalost Srbin, 16. oktobar 2018 09:15) # Link komentara

Ako se dokaze suprotno, a hoce, ti da mi platis 175 din sto sam morao da te trpim. OK ?

Nexus

pre 5 godina

Ne mogu da vjerujem koliko ima ljudi koji povrsno citaju. Kakav je interes Napolija ako bi sve bilo ponisteno i ponovo krenulo og NULE. Pa na taj nacin bi bila ponistena i njihova pobjeda protiv Liverpula, tako da negativne opaske protiv izjave vlasnika Napolija nemaju nikakav smisao.

Aleksa

pre 5 godina

Za ugrozavanje medjunarodnog ugleda Zvezde, sud bi dodelio odstetu od eventualno 175€. Prema ugledu i odsteta.
(Nazalost Srbin, 16. oktobar 2018 09:15)

A Zvezda kao nema ugled i istoriju?... istočnoevropski fudbal je generalno bačen u stranu od strane UEFA, pogledajte ruske klubove i njihov domet u LŠ, iako imaju gomilu love... Zvezda je svoje odradila, evropski i svetski prvak, koliko klubova će to uspeti u svojoj istoriji?... a ti Nažalost Srbine pali odavde, kad te već poreklo toliko žulja...

šetač

pre 5 godina

@Toni B Šta misliš što ih nisu tužili do sada? Nego taj L Ekip da kaže ime i prezime pa da pa malo propitamo na Trerazijama par pitanja. Ako neće onda da tuže. Ovim je Zvezdino ime ozbiljno ukaljano.

Kit Karson

pre 5 godina

Postoji jedan problem u zemlji Srbiji - ljudi ne mogu da shvate da je samo u ovim rasparčanim republikama SFRJ pravilo da dnevna štampa tuži i presuđuje, dok u normalnim demokratskim državama možeš sto puta biti predsednik a kamoli neki fudbalski radnik, ako ima jedan dokaz, tužilaštvo te šalje iza rešetaka ili te momentalno smenjuje ako imaš imunitet.

Da li se prisećati primera fudbalera Premier lige Engleske koji su kažnjavani i oduzimane dozvole zbog promila, pritvor Bostonovog rukija prošle godine jer je legitimisan u izlasku uveče a nije imao 21 god, porezi Mesija i Kristijana...

Ne pišem zbog ove vesti, već generalno. Francuskom tužilaštvu ni najmanje nije bitno mišljenje predsednika neke Srbije, mišljenje tabloida i "uglednih" sportskih novinara. Sa druge strane L'Ekip nije optužio, već izrazio sumnju, kod njih nema tužbe nekog novinara, već tužioca. Druga je stvar što taj, kod nas satanizovani, L'Ekip do sada ima 100% tačnosti u iznetim sumnjama.

Karaburac

pre 5 godina

Za ugrozavanje medjunarodnog ugleda Zvezde, sud bi dodelio odstetu od eventualno 175€. Prema ugledu i odsteta.
(Nazalost Srbin, 16. oktobar 2018 09:15)

Hahahaahh, komentar godine, bravo druze
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sef strucnog staba, 16. oktobar 2018 09:19) # Link komentara

Meni samo nije jasno gde je nasao onih 5 mil. Ocigledno da je precizno kompjuterski dosao do cifre id 175 mil. Ulepsa mi dan covece.

Pancir

pre 5 godina

Zbog ovoga vam Pavkov daje 3 komada na San Paolu.
(nista o nicemu, 16. oktobar 2018 08:58)

Pavkov ne moze da da 1 gol u Zemunu. Ili Lucanima.

Smesni su mi ovi klinci. Ko je vama rekao da je Pavkov napadac? D necemu vredi pokazao bi to. Trom, bezidejan, sporo razmislja i jos sporije trci.

Pavkov, Stojkovic, Degenek... To nije tim ni za prvenstvo.

Jos smo i dobri ko nam igra.

Dok nam Zvezda ima onakav stoperski par posle odlaska Letaleka ceka nas goleada sa brzim ekipama i napadacima, kao sa PSG. Jednostavno je, Miloje ili ne vidi ili tu ne moze nista.

Partizan u inat svima

pre 5 godina

Skenderbeg su lagano izbacili sa toliko jakim albanskim lobijem sirom sveta a pogotovo u Svici.
Tako da je ovo realna stvar i izbacivanje je na vidiku.

Samo me zanima ko li je taj sto ima 5 milona da da na kladjenje hmmm..to ima realno samo brailja i jos par ljudi, mozes ih na prste izbrojati...

nele

pre 5 godina

Cekaj, kako to da se sumnja da je samo Zvezda namestala utakmicu? Zar nije I PSG? I neko je "hteo" da se kladi, znaci nije se kladio? Ako je hteo, a nije se kladio, kako se zna cifra? Ne verujem da je hteo da stavi sve na jedan tiket.. Ako se neko kladio, onda postoji trag novca I to je lako dokazati.
Previse je nagadjanja novinara. Meni sve ovo lici na lov na vestice. Ne bi me cudilo da je pokusaj ovih "belgijanaca" da skrenu paznju sa sebe.

lulul

pre 5 godina

Zasto mu fale bodovi?pobedili su kuci liverpul I prvi su u grupi
(Srbin, 16. oktobar 2018 12:18)

Zato sto ce u liverpulu da izgube, a liverpul i psg ce da operu zvezdu u beogradu. Mislim da si to i sam znao.

srbenda

pre 5 godina

Kao stvarno ogromnog zvezdasa interesuje me jedna stvar, nas direktor Terzic na razne gluposti oglasavao se i po par puta dnevno, prepirao sa celnicima Partizana i slicno tome.Non stop po dnevnim novinama i televiziji.Sad ga jednostavno nema kao da je u zemlju propao, pa me stvarno zbunjuje to, mislim da je odavno morao da se oglasi i ostro odbaci sve napade na nasu Zvezdu! Moramo da budemo sveani da su naredni dani mozda i presudni za biducnost naseg kluba, Napred Zvezda
(Napred Zvezda, 16. oktobar 2018 11:22)

Oglasio se Dragan Dzajic

Mare

pre 5 godina

Ovaj bi da nas izbace,pa da se resetuju bodovi,i misli da bi prošli grupu,hahaha,ovo će biti rezultati Napolia u preostala 4 meča :

PSG-Napoli 4:0
Napoli-PSG 0:2
Napoli-Zvezda 1:0
Liverpool-Napoli 3:1

Sah-mat

pre 5 godina

Skundric nam je doneo sponzora, Tadic ga je namenio vama, ali Skundra pravi dribling i eto.
(obrazovan, 16. oktobar 2018 10:30) # Link komentara

Skundric, dribling... ahahahahahahh bravo ti ga panteru.

Adriano_Galliani

pre 5 godina

ко теби даје плусеве? ако су могли да дају 12, онда је пет нереално. у сваком случају је било каква опклада на више од пет хиљада евра чиста будалаштина. такође је глупо увлачити Звезду у причу, ако фудбалери или тренери нису умешани.
(мики, 16. oktobar 2018 10:44)

Ali jeste funkcioner! Nisu ni igrači Juventusa bili krivi ali jeste Lucano Modji.

SamoSrbaSartiSpasava

pre 5 godina

Ispitati ovo do kraja, utvrditi sve činjenice i ako je Zvezda nepravedno optužena onda onog ko je sve ovo pokrenuo, mislim na "L EQIPUE" žestoko odrapiti na ime odšete. Kad mislim žestoko onda mislim na nekoliko desetina pa čak i na stotinak miliona evrića. Na kraju, ovde se radi o ugledu jednog od osvajača Kupa Šampiona - ovog što se sada zove Liga Šampiona. A radi se i o međunarodnom ugledu srpskog fudbala.
(Predrag M, 16. oktobar 2018 08:59)

Ако некога требате да тужите за нарушавање угледа клуба, онда је то Нејмар
(спортски уметник, 16. oktobar 2018 09:10)

Bolje Nejmara nego Radnik iz Surdulice.

JPR24

pre 5 godina

A kolika je kvota da ce Zvezdu izbaciti iz Lige šampiona ?
(Davle, 16. oktobar 2018 09:15)
1,00067. Sa 5 miliona dobiješ nekih 3500 evrića, ne vredi ni da se mučiš...

Peti element

pre 5 godina

Zivim u Italiji i jutros sam prelistao gazsetu dello sport, njihove najcitanije sportske novine.Predsednik Napolija De Leurentis je doslovno citiracu do reci izjavio "Iz dobro obavestebih izvora stigla mi je informacija da nasa grupa nastavlja dalje sa 3 ekipe i da je to gotova stvar a u toj situaciji najbolje bi bilo da se bodovi resetuju i sve krene ispocetka". Ne bi voleo da je tacno ali mislim da nam je UEFA vec presudila
(Zvezdas, 16. oktobar 2018 09:55)

Ako tako kaže Gazeta iz proverenih izvora, onda je to gotova stvar i nema šta da se bilo ko nervira.
Nego, ako ne bude tako, hoćeš li dragi "Zvezdašu", opet da se javiš i preneseš neki demanti ili izvinjenje tog istog lista?
Nešto mi se javlja, da nećeš...

Zasto nemas mozak

pre 5 godina

Uzdaju se u svog glavnog sponzora, drzavni vrh na celu sa AV, da im resi problem.
(AlCapo, 16. oktobar 2018 10:14)

"Hvala presedniku"...

komedija

pre 5 godina

95% stanovnistva Srbije bas briga i za Zvezdu i za fudbal
(koga briga, 16. oktobar 2018 10:20)

Ali ih zato interesuju vesti o Zvezdi i fudbalu,
pa ne silaze sa portala i komentara.

Bruka

pre 5 godina

Interpol je vec otvorio istragu...tesko da ce se to vratiti u fijoku.
Iskreno ja sam uplasen. Najvise me brine sto se jedan iz uprave ne oglasava nikako.

ja

pre 5 godina

@ (Nazalost Srbin, 16. oktobar 2018 09:15)

Ovim (ukoliko se ispostavi da je bila laž) nije povređen samo ugled Zvezde, već i PSŽ-a, Lige šampiona, UEFE i, na kraju, FIFE...

Pera Zver

pre 5 godina

To bi im bio jedini nacin da uzmu od Zvezde bodove ;-)))

Ne brini, Dino. To nije jedini bod koji ce ti faliti za prolaz u 1/8.

Kakav smesan lik.

Džoni

pre 5 godina

Meni nije jasno što je toliko sumnjivo što smo izgubili toliko od PSG? Bilo bi puno sumnjivije da smo mi njih pobedili? Mnogi su se kladili na ubedljivu pobedu PSG?

M4R3

pre 5 godina

I onda si umislio da ce tvoj tim u LS.Tesko Care jer moras da osvojis prvenstvo Srbije. Nije moguce da kao drugoplasirani igras LS. Mesto ostaje upraznjeno
(demokrata, 16. oktobar 2018 12:46)

Ironija je što si opasno lupio. Ide sledeći tim po redu, pa makar to bio i Radnik iz Surdulice ako ima gde da igra LŠ.

Sabre

pre 5 godina

Ako ovo dodatno ne motivise Zvezdu, ne znam sta ce. Naravno, pitanje da li to ista vredi imajuci u vidu kvalitet protivnika, ali ipak...

Ej, tim koji Kamora drzi u dzepu odmah nasao da se raduje da ce dobiti drugu priliku... nece moci, rodjaci.

ArtuDitu

pre 5 godina

Ne bih imao nista protiv da se Zvezda izbaci iz Lige Sampiona i drasticno kazni ako se dokaze da se bilo ko iz kluba kladio. Cini mi se da je to jako tesko dokazivo. Ako se, na osnovu sumnje, izrekne takva kazna onda smo na pragu ozbiljnog presedana koji ce zanemariti zakon i cinjenice i dati mogucnost da se neko kazni, u ovom slucaju klubovi, bez valjanih dokaza. S druge strane imamo slucaj fudbalskog kluba Milan za koji se dokazalo da je ucestvovao u namestanjima ali UEFA tada nije nasla razlog da ih diskvalifikuje iz kvalifikacija za Ligu Sampiona koju su, kasnije, i osvojili.
Kada se pojavljuju ovakve izjave cini mi se da nije pitanje da li ce Zvezda biti kaznjena vec kako. Nekako mi se cini da ce PSŽ, kako dani budu prolazili, biti amnestiran iz te price. Ili mozda UEFA pokrene pitanje krsenja finansijskog fer pleja sto se stavlja na teret Parizana.
Liga Sampiona je takmicenje bogatih. Tu za Zvezdu i slicne klubove nema mesta. Jer, odavno tu nije fudbal najvazniji vec novac. U slucaju Zvezde UEFA nema nikakvu korist od njihovog ucesca. Samo zauzima mesto nekom platezno sposobnijem klubu.

Zoran

pre 5 godina

Kakav naslov. Citate li vi sta rece ovaj covek. Da krene takmicenje u ovoj grupi od pocetka od NULE izmedju TRI tima. Kako onda mu fale bodovi. On cak gubi 3 boda protiv Liverpula. O cemu vi to pricate. Sta ti je mediji. Samo dezinformacija.

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

Dok nije izgubio dva boda na Marakani kukao je o tome sta ce Liverpul u trecem sesiru. Vec je racunao na 6 bodova od meca sa nama. Sada kuka na Zvezdu. Kad ne bude nista od toga i kada ih PSZ odvali sa 3-4 komada kukace na PSZ u vezi kladjenja i istrage za finansjiski fer plej. Cak i da Zvezdu izbace ostace ovi bodovi do sada Sve u svemu klasican zabar.

green mile

pre 5 godina

,,Rekao bih da, u slučaju izbacivanja Zvezde, takmičenje u našoj grupi treba da krene od nule između tri tima i da ne važe dosadašnji bodovi"

hahhahahahahhahahha

мики

pre 5 godina

Pa i da se kladio, to je bilo i vise nego realno. Mogli su lagano da nam daju 12 golova.
(misa, 16. oktobar 2018 09:05)

ко теби даје плусеве? ако су могли да дају 12, онда је пет нереално. у сваком случају је било каква опклада на више од пет хиљада евра чиста будалаштина. такође је глупо увлачити Звезду у причу, ако фудбалери или тренери нису умешани.

Muta Gonzales

pre 5 godina

Nema veće ironije od ovoga da Napolitanac priča o nameštaju i nelegalnim radnjama.
Ako se bilo šta i dokaže, treba izbaciti i PSŽ kao učesnika.
Koliko god cifra od 5 miliona zvuči mnogo za običan svet, ipak je to sića za fudbalske klubove,..mada stoji da j?

mich

pre 5 godina

hahaha ozda smo namestili i protiv Napolija iks kvota je bila 4 ajde bre ovo je cirkus...kakve smesne optuzbe da je CZV i malo ozbiljan klub sada bi uzela milione na tuzbu i to vise od ovih 20 za koje nas optuzuju PRESMESNA PRICA.

rs

pre 5 godina

fale mu bodovi ? napoli dobio liverpool i ima 4 boda bod vise od pariza i liverpoola a 3 od zvezde! ko je kriv nek odgovara ako nije niko onda onaj ko pusta lazne informacije nek odgovara

Sabre

pre 5 godina

fale mu bodovi ? napoli dobio liverpool i ima 4 boda bod vise od pariza i liverpoola a 3 od zvezde! ko je kriv nek odgovara ako nije niko onda onaj ko pusta lazne informacije nek odgovara
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (rs, 16. oktobar 2018 14:07)

Da li si ti i tebi slicni malo spor ili samo mislis da si pametan? Ta cetiri boda je osvojio tako sto je DOBIO Liverpul a IZGUBIO dva boda od Zvezde zbog neresenog, na koje su sigurno racunali vise nego na ta 3 protiv Liverpula. Da li to stvarno mora da se crta, posto izgleda nisi jedini pametnjakovic ovde?!

Grahovac

pre 5 godina

Kao navijacu Crvene Zvezde meni sve ovo zvuci grozno pa da se dokaze ili ne.Ako se dokaze najvise cemo ispastati bas mi koji volimo Zvezdu,jer ce nas izbaciti iz evrope na ko zna koliko godina,samim tim domace prvenstvo i kup ne znace nam nista,a sigurno bi i budzet kluba bio na nivou Spartaka iz Subotice otprilike jer ko ce da daje pare za nasu krs ligu.Ako se ne dokaze onda su puno ukaljali ugled kluba koji je ionako ponovo tesko stecen.Ali ako se ne dokaze onda treba da se tuzi za velike pare sve koji su ucestvovali u tome da se klub ukalja jer i da nije istina mnogi ce smatrati da jeste istina samo sto nije bilo dovoljno dokaza...

fujifilm

pre 5 godina

kako bi oni ovo ekspresno da rese, a za Juventus i Milan su saznali tek posle nekoliko godina da namestaju, niko nije imao pojma o tome. ne mogu da ih smislim kad pocnu da kukaju o postenju.

Djalma

pre 5 godina

Za ugrozavanje medjunarodnog ugleda Zvezde, sud bi dodelio odstetu od eventualno 175€. Prema ugledu i odsteta.
(Nazalost Srbin, 16. oktobar 2018 09:15)

Hahahaahh, komentar godine, bravo druze
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sef strucnog staba, 16. oktobar 2018 09:19) # Link komentara

Meni samo nije jasno gde je nasao onih 5 mil. Ocigledno da je precizno kompjuterski dosao do cifre id 175 mil. Ulepsa mi dan covece.
(Karaburac, 16. oktobar 2018 09:32) # Link komentara

Ja sam racunao i racunao i nikako da dodjem do te cifre od 175 mil.
Meni uvek ispadne 172mil. Odkud tolika razlika? Pa nisu 3 mil za bacanje.

Napred Zvezda

pre 5 godina

Kao stvarno ogromnog zvezdasa interesuje me jedna stvar, nas direktor Terzic na razne gluposti oglasavao se i po par puta dnevno, prepirao sa celnicima Partizana i slicno tome.Non stop po dnevnim novinama i televiziji.Sad ga jednostavno nema kao da je u zemlju propao, pa me stvarno zbunjuje to, mislim da je odavno morao da se oglasi i ostro odbaci sve napade na nasu Zvezdu! Moramo da budemo sveani da su naredni dani mozda i presudni za biducnost naseg kluba, Napred Zvezda

B.Živković

pre 5 godina

Mnogi ne shvataju da istragu nije vršio L'Equipe i da oni samo prenose ono što su saznali iz Tužilaštva. Takođe, "pokušaj uplate" može da znači da je ipak izvršena uplata ali nije realizovana naplata ili da je uplata išla sa više naloga pa je proverom ustanovljeno o kome se radi ili da je izvršena delimična uplata pa onda blokirana zbog istrage. Istraga je počela dan pre odigravanja utakmice, a informacija o tome objavljena 10 dana kasnije, najverovatnije kada se došlo do bitnih dokaza i kada se više nije moglo uticati na sprovođenje istražnih radnji. Sećate li se da su Platini i Blater zbog oko 2 mil. švajcaraca izbačeni sa čelnih funkcija FIFA i UEFA (iako se pričalo o "poklonu" itd.) U slučaju Kalčopoli radilo se o Seriji A pa se nije mešala UEFA jer je sve sprovodila italijanska policija. Treba sačekati zvaničnu odluku UEFA i videti prikupljene dokaze pa onda donositi sud. Pozdrav!

Bilke

pre 5 godina

Ako je utakmica bila namestena, sto iskreno mislim da nije, onda treba da odgovaraju svi akteri namestanja, dakle oba kluba i posrednici a ne samo Zvezda.

RistaAlfista

pre 5 godina

Ovim (ukoliko se ispostavi da je bila laž) nije povređen samo ugled Zvezde, već i PSŽ-a, Lige šampiona, UEFE i, na kraju, FIFE...
(ja, 16. oktobar 2018 10:14)


Zar mislis da ce neko dozvoliti da se ukaljaju LŠ, UEFA, FIFA, PSŽ...?

Vladimir

pre 5 godina

@ Zoran
Jednostavno je jer će verovatno i Liverpul i PSG dobiti Zvezdu u oba meča a Napoli samo u jednom. Već kaskaju 2 boda za svojim rivalima. I verovatno će to odlučivati ko će ići dalje a ko u LE. Mada to je samo ako bi gledali kako treba da bude a ko zna, možda se još neko oklizne protiv Zvezde. A možda i u njihovim medjusobnim susretima bude iznenadjenja.

Kvisko

pre 5 godina

Ma kakva Zvezda. Sistem namestenog kladjenja je duboko ukorenjen u svim ligama Evrope i Fifi i nece neki smesan klub iz zemlje treceg sveta sada da raskrinkava aferu u pozadini.
Pa je li se iko zapitao zasto FIFA ne ponistava golove nakon ociglednih sudijskih gresaka. Pa onaj mec kada je onaj Brih sto nas je ojadio na SP, dosudio gol kada je lopta usla u mrezu sa spoljne strane nije ponisten. Fifa je priznala gresku sudije, ali je ostavila rezultat zbog nekog nebuloznog razloga, koji je naravno ocigledan - utakmice se nikada ne ponistavaju jer ceo sistem kladjenja onda pada u problem u refundiranje novca onima koji se klade.

Petar

pre 5 godina

(Zvezdas, 16. oktobar 2018 09:55)

Ajde daj link. Procitao sam sa 10 italijanskih sajtova njegovu izjavu i svuda pise samo ovo sto je napisano i ovde.

Stevan

pre 5 godina

A ja bih rekao da u slucaju izbacivanja Zvezde, treba da izbace i PSG, pa onda da vi i Liverpool odigrate jedan mec za prvo mesto... to bi vam najvise odgovaralo, jel da? 🙄