Četvrtak, 20.09.2018.

13:26

Borjan najbolji među golmanima elite

Meč sa Napolijem, završen bez pogodaka, bio je najozbiljniji test granitne odbrane crveno belih do sad.

Izvor: B92

Borjan najbolji meðu golmanima elite IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

56 Komentari

Sortiraj po:

Peđa

pre 5 godina

Lako je biti najbolji golman kad igraju bunker nad bunkerima!! 
(Grobar, 20. septembar 2018 13:37)
Kada bi znao bar nešto više od osnovnih pravila fudbala znao bi da je najteže igrati bunker. Tim koji igra bunker mora mnogo više da trči nego obično. Odbrana, sredina i napad moraju biti usklađeni i organizovani do perfekcije da bi bunker bio uspešno izveden. Golman ekipe koja igra bunker je pod konstantnim pritiskom. Za ceo tim važi da od prvog do poslednjeg minuta moraju biti 100% skoncentrisani da rešavaju i očekivane i neočekivane situacije. Niko ne igra bunker zato što voli nego zato što mora jer nema drugog načina da izbegne poraz. O ulozi trenera pri organizaciji bunkera ne treba trošiti reči, kao i stručnog štaba. Jedina šansa siromašnih protiv bogatih je taktika a ne unapred osuđeno na propast napadanje.

Grizlor

pre 5 godina

Gledam zvezdu vec vise od 30 godina i mogu sa sigurnošću da kazem da je Borjan najbolji golman koga smo imali.Stojkovic je bio odlican ali se kratko zadrzao u klubu,mada ljudi zaboravljaju da je bukvalno uveo zvezdu u ligu evrope protiv brage u gostima.Disljenkovic je takodje obecavao ali je isto brzo prodat.Od ovih ostalih Dike,Milojevica,Simeunovica,Jevrica,Kocica,Stamenkovica,Randjelovica itd da ne nabrajam dalje Borjan je po meni najbolji golman.Ima svoje mane ali nekako sam siguran kada je on na golu.Ako meni kao gledaocu uliva poverenje mogu misliti koliko znaci svojim saigračima.On je vec u nekim ozbiljnijim godinama i ja bih licno voleo da ostane u klubu i tu zavrsi karijeru.

Ljubisa livac

pre 5 godina

Borjan je golman sa sjajnim refleksom i odlican "linijski golman". Ali zato prilikom ispucavanja svaki 5-i put to uradi kako treba. Nejasno mi je kako to ne moze da usavrsi. Takodje kod istrcavanja i kontrole lopte je jako slab. To je i razlog zasto nije nikad otisao u neki jaci klub. U danasnje vreme se od golmana ocekuje da bude libero i ume sa loptom.

Miodrag +32 Bozovic Grof

pre 5 godina

Lako je biti najbolji golman kad igraju bunker nad bunkerima!!
(Grobar, 20. septembar 2018 13:37)

Zamijeni r sa l gdje je G, to je tvoj pravi nadimak

anica

pre 5 godina

Samo jedan grobar kojeg poznajem normalno razmislja, da mozes normalno da prozboris, pricam o grobarima ne Partizanovcima...ostatak bezobrazan, nepismen i vecito u senci.

zvezdaš

pre 5 godina

Da je bilo 1-0. drugačije bi se ponašali igrači Salzburga i rezultat sigurno ne bi povoljan za Zvezdu.
...
Ne možeš drugar porediti hipotetičku situaciji sa onom koja se desila.
...
(Bane, 20. septembar 2018 16:18)

Malo sam ti skratio komentar da se lakše vidi koliko si zbunjen.

Prvo počneš sa "da baba ima... bila bi deda", a onda "ne možeš porediti hipotetičku situaciju..."

Zvezda je odigrala dve nerešene sa Salcburgom i ušla u LŠ, sve ostalo je nevažno. Tekst je o golmanu (i odbrani), činjenica je da smo primili malo golova prošle i ove godine.
Da li je do golmana i odbrane ili do puke sreće, činjenice su činjenice.
Kvalifikacije prošle godine su bile malo kilave, u grupi smo dali 2, primili 2, u nokautu primili još jedan.
Ove godine smo tek protiv Trnave primili gol, protiv Salcburga tek u drugoj utakmici (iako su mnogi najavljivali cepanje), protiv Napolija nijedan od 5 najavljenih... šta nije jasno?

Bane

pre 5 godina

(Pedja, 20. septembar 2018 15:39)

Drugar izvini ali... Ti pričaš iz sasvim druge perspektive nego što bi bilo u realnosti. Da nije bio penal za Salzburg, oni bi igrali znatno drugačije jer moraš priznati drugačije igrati kad imaš 2 gola ili samo 1. Do situacije pre vašeg prvog gola vi se videli niste. I to nije preterivanje. Da je bilo 1-0. drugačije bi se ponašali igrači Salzburga i rezultat sigurno ne bi povoljan za Zvezdu. Bar ne do trenutka koji je bio do penala. Tako da još jednom ponovim pričaš koješta. Nemožeš drugar porediti hipotetičku situaciji sa onom koja se desila. Drugo penal ko vrata samo vama Zvezdašima to nije penal da je bio za vas ti bi naravno penio o Uefa mafiji. Eto ti opet situacija iz dve perspektive. Gde jedna u tvoju korist a a druga nije.

ja

pre 5 godina

Sad sam pogledao na transfermarktu - Zvezda je, pre plasmana u LŠ, sa Radonjićem vredela 34 miliona, a sada, bez njega, 44. Znači tržišna vrednost Zvezdinih igrača je porasla više od 30% samo plasmanom u LŠ! Mogu da zamislim šta bi bilo kada bismo uspeli 3-4 sezone uzastopce da igramo u grupnoj fazi...

Klaxon

pre 5 godina

@Lako je biti najbolji golman kad igraju bunker nad bunkerima!!
(Grobar, 20. septembar 2018 13:37)

Da li je zabranjeno igrati bunker u fudbalu, pogotovo protiv jaceg od sebe? Ako je odgovor NE, onda ne vidim svrhu stalnog ponavljanja Zvezdine taktike protiv Napolija u negativnom kontekstu.

ja

pre 5 godina

@ (Pero, 20. septembar 2018 13:37)

Izvini, Pero, ali šta je onda granitna odbrana, ako to nije ona odbrana koja nije primila gol na 42 od 72 utakmice? Pritom je bar trećina tih utakmica bila u evropskim takmičenjima...

Branko Stojanovic selo Sasilovac

pre 5 godina

Kako je branio Dmitrić protiv Atletika nisu mogli go da mu daju jedva na kraju o tome pričate on brani za nas a dijete Bitkama u nebesa.

Dare Care

pre 5 godina

polako . pricacemo posle pariza i liverpula
(veljo gegelj, 20. septembar 2018 14:43)
Tamo primaju i najbolji svetski golmani.Šta je to čudno

Nebojsa

pre 5 godina

Veoma siguran i pouzdan golman , sad je u najboljim godinama gde najvise moze da pokaze. Dosta je dobar liniski golman sto se tice istrcavanja ima malih problema , pogotovo kad kopta ide na drugu stativu mora na tome da radi. Jedinu malu zamerku koju bi mu dao je ispucavanje lopte nebitno dali je mu je vracena lopta ili ispucava sa peterca. Lopte mu idu u aut ili zavrsavaju kod protivnickih igraca na sredini terena, sto moze da bude opasno po svoj gol.
Kad bi ga ocenjivao od 5-10 , dao bi mu jaku osmicu .

Pedja

pre 5 godina

Borjan je odlican golman i sto je najvaznije, ume da komanduje u sesnaestercu. Ima dobrih golmana, ali nemaju dobru komunikaciju sa igracima. Borjan uliva sigurnost ostalima. Ovde neki komentari koji ga nipodastavaju, te odbranio samo 3 suta, sta je to, a ti isti pisu kako je Napoli razvalio Zvezdu. Nesto se tu ne slaze. UEFA sprovodi preciznu statistiku, Zvezda jejedini tim prosle godine koji je prosao cele kvalifikacije do lige Evrope ikada i jedini koji se izborio i za prolece, odbrana je bila druga po uspesnosti. Ove godine je takodje jedini tim koji se izborio za ligu sampiona kroz cele kvalifikacije u nikad tezem sistemu, gde je minimalan broj klubova prolazio i posle svega ima onih koji pisu o sreci. Srecu je imao CSKA proletos sto Pesic nije dao gol i sto su oni dali posle dodavanja rukom, a priznat je. Srecu je imao Salcburg koji je na 1:0 dobio poklon penal. E to je sreca, a Zvezda se za svaki rezultat izborila.

zvezdaš

pre 5 godina

Dobar je Borjan golman ali nikada nisam voleo ovakve 'nagrade'. Iz prostog razloga sto su njemu na gol sutirali Milik, Insinje i Ruiz npr. a golmanu Rome Benzema, Isko i Bejl. Uz sve to, realno, i nisu bili neki sutevi za branjenje. Dobro je sto je tako ispalo naravno ali mislim da ce i odbranu i Borjana pojesti i Lpool i PSG :/
(Lifeform, 20. septembar 2018 14:31)

E 'ajde sad da kukamo zato što Zvezda nije u grupi sa Realom, Barsom i MU...
Pazi, ako smatraš da je to Zvezdina mera, ja se slažem.
A ako bi to voleo samo zato da bude sigurno da će neko da "uništi" Zvezdu, šta da ti kažem... možda sledeće godine.

Strela

pre 5 godina

@@@Proglasen za najboljeg a odbranio svega 3 suta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BODIBOND, 20. septembar 2018 13:45)

Čekaj bre,ništa mi nije jasno.
Nije primio gol, odbranio, kako ti kažeš svega 3 šuta... a ovamo pričate kako nas je Napoli "razvalio".
Hoćete više da se dogovorite kako je bilo na utakmici ili i u komentarima imate 10-15 frakcija kao i u navijaju???

Lifeform

pre 5 godina

Dobar je Borjan golman ali nikada nisam voleo ovakve 'nagrade'. Iz prostog razloga sto su njemu na gol sutirali Milik, Insinje i Ruiz npr. a golmanu Rome Benzema, Isko i Bejl. Uz sve to, realno, i nisu bili neki sutevi za branjenje. Dobro je sto je tako ispalo naravno ali mislim da ce i odbranu i Borjana pojesti i Lpool i PSG :/

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 5 godina

Imali smo sreće, to je sve. Odličan je Borjan golman, ali govoriti o granitnoj odbrani Zvezde je urnebesno...
(Pero, 20. septembar 2018 13:37)

Konstantno da imamo sreće protiv mnogo sad već jakih timova sa kojima igramo dve godine sa Milojem teško da će biti.
Malo bolje gledaj fudbal pa ćeš videti kakvu doktorsku taktiku u odbrani imamo

Aleksandar I

pre 5 godina

(Drobnjak iz auta, 20. septembar 2018 14:05) 

Nikad ne komentarisem Vas, jel ste Vi za mene kao i bilo koji klub niko i nista, niti me zanimate kada igrate sa Zvezdom.Kazes da mi imamo srece, ok imamo je mozda ali da li mislis da nam se sada ne vracaju neke ranije nesrece...
Ekeren stativa, Celta greska administracije za parne kartone, Dinamo Kijev,Lion nismo mogli da igramo u Bgd,Bordo penal u zadnjoj sekundi, Strasbur gol u zadnjoj minuti...

Basketas

pre 5 godina

Ja ne znam kako ovaj covek nije dospeo bar do nekog solidnog kluba iz liga petica( na primer Bordo, Fiorentina, Valencia, Newcastle...) Covek je sjajan golman

Drobnjak iz auta

pre 5 godina

Bio je do sada srećan koliko je težak, setimo se BATE Borisov - stative, prečke, samo je pogledom pratio loptu. Protiv Salcburga isto, zatim sa Napolijem.

Ali brate, kad počne bušenje... Sve dođe na naplatu kad tad. Počinje od derbija.

sitno

pre 5 godina

Ljudi ne preterujmo. Svaki put drhtim kad on treba da interevenise. Nesiguran je cesto, ispada mu lopta, lose procenjuje...

Protiv Napolija je ispustio loptu pored igraca Napolija, sva sreca da ovaj nije bio njemu okrenut.

limenka

pre 5 godina

Kako cemo Borjana da zavaljamo za jedno 5M. Ludilo je koliko ce svima porasti cena!
(Stankela, 20. septembar 2018 13:53)


NAROČITO POSLE 15 KOMADA OD PSG-A i 10ak OD LIVERPULA

nema sta

pre 5 godina

Ijaooooooooo... 

Videćemo ga u Parizu i Liverpulu... 

Primiće bar 10 komada ukupno u oba meča. 

"Borjan" ??! 
Da li ste realni?!
(solunski_front, 20. septembar 2018 14:14)

Pa 20 skuplji timovi primaju po 5 komada od Liverpula i psga ? pa?

Tito-partija- crno bela armija

pre 5 godina

Bio je do sada srećan koliko je težak, setimo se BATE Borisov - stative, prečke, samo je pogledom pratio loptu. Protiv Salcburga isto, zatim sa Napolijem. 

Ali brate, kad počne bušenje... Sve dođe na naplatu kad tad. Počinje od derbija.
(Drobnjak iz auta, 20. septembar 2018 14:05)

Pa, hahahaha...partizani se cepaju od muke... A, komentari na nivou "Nema, neks vidrcrs ti kada ti ja dovedem tatu..."
Da ih nema trebalo bi ih izmislliti !!!

fkcz

pre 5 godina

Smešni su mi ovi komentari tipa "Imali smo sreće". Već dve godine igramo fantastično u evropi. Ceo tim, pa i odbrana, je fenomenalno uigran. Sa Napolijem ne možemo da se nadigravamo, taktika je bila da ne primimo gol i pokušamo nešto iz kontre, sve je ispoštovano, i tako će biti u svakoj utakmici u grupi. Sreća može biti jedna utakmica, ovo je sistemski rad i to je to, a Borjan je vrhunski golman, što je pokazao već nebrojeno puta do sada.

Srbija

pre 5 godina

Grobar
E si ti svestan sta si napisao,,lako je biti najbolji golman kad igraju bunker" jel tebi toliko zao sto nas nisu pobedili da si poceo lupetati...

Fikio

pre 5 godina

Borjan zaista uliva samopouzdanje na golu svojim pravovemenim imtervencijama... Ima brze reflekse, skida zicere, visok je i kupi dosta lopti u vazduhu, sve u svemu bas nas je htelo s'njim od kako je dosao!

Srbija

pre 5 godina

Borjan kad je dosao bio vrlo ne siguran golman nije znao ni ispucati loptu sada je stvarno mnogo ozb i moze se sigurno prodati za 1-3 miliona evra (ne kazem da treba ici ali ako se bude prodavao ispod milion evra nista).

my way

pre 5 godina

Nego kako! Borjan je sjajan, ne znam kada smo poslednji put imali tako pouzdanog golmana. Koliko je vec u Zvezdi, ja sad da me ubijes ne mogu da navedem 1 gol za koji je on kriv.

Mare

pre 5 godina

Potpisujem da bi ovaj tim u najgorem slučaju dobio 0:1 Partizan ili odigrao 0:0

Borjan-Hajdin-Babić-Degenek-Stojković-Jovančić-Jovičić-Jevtović-Ebecilio-Cafu-Pavkov

A Zvezdin prvi tim bi dobio rutinski 0:3,ali videćemo ko će na teren,umorni su verovatno.

Naravno,žao mi je što je Partizan ispao od Bešiktaša,da su ušli u grupu smrti u Ligi Evrope,pa da zajedno dižemo koeficient i uživamo u spektaklima,ali realno gledano kombinovan sastav Zvezde je dovoljan da Partizan ne šutne više od 3-4 puta ka golu Borjana.

Lazio
Marselj
Partizan
Apolon

Bane

pre 5 godina

Kad gledaš statistiku dođe ti da ti bude žao likova kao što su Navas, De Hea i Nojer. Ni oni nisu primili gol ali eto nemaju ljudi toliko posla pa za njih i nema statistike.

my way

pre 5 godina

Nego kako! Borjan je sjajan, ne znam kada smo poslednji put imali tako pouzdanog golmana. Koliko je vec u Zvezdi, ja sad da me ubijes ne mogu da navedem 1 gol za koji je on kriv.

Fikio

pre 5 godina

Borjan zaista uliva samopouzdanje na golu svojim pravovemenim imtervencijama... Ima brze reflekse, skida zicere, visok je i kupi dosta lopti u vazduhu, sve u svemu bas nas je htelo s'njim od kako je dosao!

Strela

pre 5 godina

@@@Proglasen za najboljeg a odbranio svega 3 suta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BODIBOND, 20. septembar 2018 13:45)

Čekaj bre,ništa mi nije jasno.
Nije primio gol, odbranio, kako ti kažeš svega 3 šuta... a ovamo pričate kako nas je Napoli "razvalio".
Hoćete više da se dogovorite kako je bilo na utakmici ili i u komentarima imate 10-15 frakcija kao i u navijaju???

nema sta

pre 5 godina

Ijaooooooooo... 

Videćemo ga u Parizu i Liverpulu... 

Primiće bar 10 komada ukupno u oba meča. 

"Borjan" ??! 
Da li ste realni?!
(solunski_front, 20. septembar 2018 14:14)

Pa 20 skuplji timovi primaju po 5 komada od Liverpula i psga ? pa?

Srbija

pre 5 godina

Grobar
E si ti svestan sta si napisao,,lako je biti najbolji golman kad igraju bunker" jel tebi toliko zao sto nas nisu pobedili da si poceo lupetati...

Tito-partija- crno bela armija

pre 5 godina

Bio je do sada srećan koliko je težak, setimo se BATE Borisov - stative, prečke, samo je pogledom pratio loptu. Protiv Salcburga isto, zatim sa Napolijem. 

Ali brate, kad počne bušenje... Sve dođe na naplatu kad tad. Počinje od derbija.
(Drobnjak iz auta, 20. septembar 2018 14:05)

Pa, hahahaha...partizani se cepaju od muke... A, komentari na nivou "Nema, neks vidrcrs ti kada ti ja dovedem tatu..."
Da ih nema trebalo bi ih izmislliti !!!

Mare

pre 5 godina

Potpisujem da bi ovaj tim u najgorem slučaju dobio 0:1 Partizan ili odigrao 0:0

Borjan-Hajdin-Babić-Degenek-Stojković-Jovančić-Jovičić-Jevtović-Ebecilio-Cafu-Pavkov

A Zvezdin prvi tim bi dobio rutinski 0:3,ali videćemo ko će na teren,umorni su verovatno.

Naravno,žao mi je što je Partizan ispao od Bešiktaša,da su ušli u grupu smrti u Ligi Evrope,pa da zajedno dižemo koeficient i uživamo u spektaklima,ali realno gledano kombinovan sastav Zvezde je dovoljan da Partizan ne šutne više od 3-4 puta ka golu Borjana.

Lazio
Marselj
Partizan
Apolon

Aleksandar I

pre 5 godina

(Drobnjak iz auta, 20. septembar 2018 14:05) 

Nikad ne komentarisem Vas, jel ste Vi za mene kao i bilo koji klub niko i nista, niti me zanimate kada igrate sa Zvezdom.Kazes da mi imamo srece, ok imamo je mozda ali da li mislis da nam se sada ne vracaju neke ranije nesrece...
Ekeren stativa, Celta greska administracije za parne kartone, Dinamo Kijev,Lion nismo mogli da igramo u Bgd,Bordo penal u zadnjoj sekundi, Strasbur gol u zadnjoj minuti...

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 5 godina

Imali smo sreće, to je sve. Odličan je Borjan golman, ali govoriti o granitnoj odbrani Zvezde je urnebesno...
(Pero, 20. septembar 2018 13:37)

Konstantno da imamo sreće protiv mnogo sad već jakih timova sa kojima igramo dve godine sa Milojem teško da će biti.
Malo bolje gledaj fudbal pa ćeš videti kakvu doktorsku taktiku u odbrani imamo

fkcz

pre 5 godina

Smešni su mi ovi komentari tipa "Imali smo sreće". Već dve godine igramo fantastično u evropi. Ceo tim, pa i odbrana, je fenomenalno uigran. Sa Napolijem ne možemo da se nadigravamo, taktika je bila da ne primimo gol i pokušamo nešto iz kontre, sve je ispoštovano, i tako će biti u svakoj utakmici u grupi. Sreća može biti jedna utakmica, ovo je sistemski rad i to je to, a Borjan je vrhunski golman, što je pokazao već nebrojeno puta do sada.

Pedja

pre 5 godina

Borjan je odlican golman i sto je najvaznije, ume da komanduje u sesnaestercu. Ima dobrih golmana, ali nemaju dobru komunikaciju sa igracima. Borjan uliva sigurnost ostalima. Ovde neki komentari koji ga nipodastavaju, te odbranio samo 3 suta, sta je to, a ti isti pisu kako je Napoli razvalio Zvezdu. Nesto se tu ne slaze. UEFA sprovodi preciznu statistiku, Zvezda jejedini tim prosle godine koji je prosao cele kvalifikacije do lige Evrope ikada i jedini koji se izborio i za prolece, odbrana je bila druga po uspesnosti. Ove godine je takodje jedini tim koji se izborio za ligu sampiona kroz cele kvalifikacije u nikad tezem sistemu, gde je minimalan broj klubova prolazio i posle svega ima onih koji pisu o sreci. Srecu je imao CSKA proletos sto Pesic nije dao gol i sto su oni dali posle dodavanja rukom, a priznat je. Srecu je imao Salcburg koji je na 1:0 dobio poklon penal. E to je sreca, a Zvezda se za svaki rezultat izborila.

Dare Care

pre 5 godina

polako . pricacemo posle pariza i liverpula
(veljo gegelj, 20. septembar 2018 14:43)
Tamo primaju i najbolji svetski golmani.Šta je to čudno

Basketas

pre 5 godina

Ja ne znam kako ovaj covek nije dospeo bar do nekog solidnog kluba iz liga petica( na primer Bordo, Fiorentina, Valencia, Newcastle...) Covek je sjajan golman

Bane

pre 5 godina

Kad gledaš statistiku dođe ti da ti bude žao likova kao što su Navas, De Hea i Nojer. Ni oni nisu primili gol ali eto nemaju ljudi toliko posla pa za njih i nema statistike.

Grizlor

pre 5 godina

Gledam zvezdu vec vise od 30 godina i mogu sa sigurnošću da kazem da je Borjan najbolji golman koga smo imali.Stojkovic je bio odlican ali se kratko zadrzao u klubu,mada ljudi zaboravljaju da je bukvalno uveo zvezdu u ligu evrope protiv brage u gostima.Disljenkovic je takodje obecavao ali je isto brzo prodat.Od ovih ostalih Dike,Milojevica,Simeunovica,Jevrica,Kocica,Stamenkovica,Randjelovica itd da ne nabrajam dalje Borjan je po meni najbolji golman.Ima svoje mane ali nekako sam siguran kada je on na golu.Ako meni kao gledaocu uliva poverenje mogu misliti koliko znaci svojim saigračima.On je vec u nekim ozbiljnijim godinama i ja bih licno voleo da ostane u klubu i tu zavrsi karijeru.

ja

pre 5 godina

Sad sam pogledao na transfermarktu - Zvezda je, pre plasmana u LŠ, sa Radonjićem vredela 34 miliona, a sada, bez njega, 44. Znači tržišna vrednost Zvezdinih igrača je porasla više od 30% samo plasmanom u LŠ! Mogu da zamislim šta bi bilo kada bismo uspeli 3-4 sezone uzastopce da igramo u grupnoj fazi...

Klaxon

pre 5 godina

@Lako je biti najbolji golman kad igraju bunker nad bunkerima!!
(Grobar, 20. septembar 2018 13:37)

Da li je zabranjeno igrati bunker u fudbalu, pogotovo protiv jaceg od sebe? Ako je odgovor NE, onda ne vidim svrhu stalnog ponavljanja Zvezdine taktike protiv Napolija u negativnom kontekstu.

zvezdaš

pre 5 godina

Dobar je Borjan golman ali nikada nisam voleo ovakve 'nagrade'. Iz prostog razloga sto su njemu na gol sutirali Milik, Insinje i Ruiz npr. a golmanu Rome Benzema, Isko i Bejl. Uz sve to, realno, i nisu bili neki sutevi za branjenje. Dobro je sto je tako ispalo naravno ali mislim da ce i odbranu i Borjana pojesti i Lpool i PSG :/
(Lifeform, 20. septembar 2018 14:31)

E 'ajde sad da kukamo zato što Zvezda nije u grupi sa Realom, Barsom i MU...
Pazi, ako smatraš da je to Zvezdina mera, ja se slažem.
A ako bi to voleo samo zato da bude sigurno da će neko da "uništi" Zvezdu, šta da ti kažem... možda sledeće godine.

anica

pre 5 godina

Samo jedan grobar kojeg poznajem normalno razmislja, da mozes normalno da prozboris, pricam o grobarima ne Partizanovcima...ostatak bezobrazan, nepismen i vecito u senci.

Nebojsa

pre 5 godina

Veoma siguran i pouzdan golman , sad je u najboljim godinama gde najvise moze da pokaze. Dosta je dobar liniski golman sto se tice istrcavanja ima malih problema , pogotovo kad kopta ide na drugu stativu mora na tome da radi. Jedinu malu zamerku koju bi mu dao je ispucavanje lopte nebitno dali je mu je vracena lopta ili ispucava sa peterca. Lopte mu idu u aut ili zavrsavaju kod protivnickih igraca na sredini terena, sto moze da bude opasno po svoj gol.
Kad bi ga ocenjivao od 5-10 , dao bi mu jaku osmicu .

zvezdaš

pre 5 godina

Da je bilo 1-0. drugačije bi se ponašali igrači Salzburga i rezultat sigurno ne bi povoljan za Zvezdu.
...
Ne možeš drugar porediti hipotetičku situaciji sa onom koja se desila.
...
(Bane, 20. septembar 2018 16:18)

Malo sam ti skratio komentar da se lakše vidi koliko si zbunjen.

Prvo počneš sa "da baba ima... bila bi deda", a onda "ne možeš porediti hipotetičku situaciju..."

Zvezda je odigrala dve nerešene sa Salcburgom i ušla u LŠ, sve ostalo je nevažno. Tekst je o golmanu (i odbrani), činjenica je da smo primili malo golova prošle i ove godine.
Da li je do golmana i odbrane ili do puke sreće, činjenice su činjenice.
Kvalifikacije prošle godine su bile malo kilave, u grupi smo dali 2, primili 2, u nokautu primili još jedan.
Ove godine smo tek protiv Trnave primili gol, protiv Salcburga tek u drugoj utakmici (iako su mnogi najavljivali cepanje), protiv Napolija nijedan od 5 najavljenih... šta nije jasno?

Peđa

pre 5 godina

Lako je biti najbolji golman kad igraju bunker nad bunkerima!! 
(Grobar, 20. septembar 2018 13:37)
Kada bi znao bar nešto više od osnovnih pravila fudbala znao bi da je najteže igrati bunker. Tim koji igra bunker mora mnogo više da trči nego obično. Odbrana, sredina i napad moraju biti usklađeni i organizovani do perfekcije da bi bunker bio uspešno izveden. Golman ekipe koja igra bunker je pod konstantnim pritiskom. Za ceo tim važi da od prvog do poslednjeg minuta moraju biti 100% skoncentrisani da rešavaju i očekivane i neočekivane situacije. Niko ne igra bunker zato što voli nego zato što mora jer nema drugog načina da izbegne poraz. O ulozi trenera pri organizaciji bunkera ne treba trošiti reči, kao i stručnog štaba. Jedina šansa siromašnih protiv bogatih je taktika a ne unapred osuđeno na propast napadanje.

ja

pre 5 godina

@ (Pero, 20. septembar 2018 13:37)

Izvini, Pero, ali šta je onda granitna odbrana, ako to nije ona odbrana koja nije primila gol na 42 od 72 utakmice? Pritom je bar trećina tih utakmica bila u evropskim takmičenjima...

Drobnjak iz auta

pre 5 godina

Bio je do sada srećan koliko je težak, setimo se BATE Borisov - stative, prečke, samo je pogledom pratio loptu. Protiv Salcburga isto, zatim sa Napolijem.

Ali brate, kad počne bušenje... Sve dođe na naplatu kad tad. Počinje od derbija.

sitno

pre 5 godina

Ljudi ne preterujmo. Svaki put drhtim kad on treba da interevenise. Nesiguran je cesto, ispada mu lopta, lose procenjuje...

Protiv Napolija je ispustio loptu pored igraca Napolija, sva sreca da ovaj nije bio njemu okrenut.

Ljubisa livac

pre 5 godina

Borjan je golman sa sjajnim refleksom i odlican "linijski golman". Ali zato prilikom ispucavanja svaki 5-i put to uradi kako treba. Nejasno mi je kako to ne moze da usavrsi. Takodje kod istrcavanja i kontrole lopte je jako slab. To je i razlog zasto nije nikad otisao u neki jaci klub. U danasnje vreme se od golmana ocekuje da bude libero i ume sa loptom.

limenka

pre 5 godina

Kako cemo Borjana da zavaljamo za jedno 5M. Ludilo je koliko ce svima porasti cena!
(Stankela, 20. septembar 2018 13:53)


NAROČITO POSLE 15 KOMADA OD PSG-A i 10ak OD LIVERPULA

Lifeform

pre 5 godina

Dobar je Borjan golman ali nikada nisam voleo ovakve 'nagrade'. Iz prostog razloga sto su njemu na gol sutirali Milik, Insinje i Ruiz npr. a golmanu Rome Benzema, Isko i Bejl. Uz sve to, realno, i nisu bili neki sutevi za branjenje. Dobro je sto je tako ispalo naravno ali mislim da ce i odbranu i Borjana pojesti i Lpool i PSG :/

Srbija

pre 5 godina

Borjan kad je dosao bio vrlo ne siguran golman nije znao ni ispucati loptu sada je stvarno mnogo ozb i moze se sigurno prodati za 1-3 miliona evra (ne kazem da treba ici ali ako se bude prodavao ispod milion evra nista).

Branko Stojanovic selo Sasilovac

pre 5 godina

Kako je branio Dmitrić protiv Atletika nisu mogli go da mu daju jedva na kraju o tome pričate on brani za nas a dijete Bitkama u nebesa.

Miodrag +32 Bozovic Grof

pre 5 godina

Lako je biti najbolji golman kad igraju bunker nad bunkerima!!
(Grobar, 20. septembar 2018 13:37)

Zamijeni r sa l gdje je G, to je tvoj pravi nadimak

Bane

pre 5 godina

(Pedja, 20. septembar 2018 15:39)

Drugar izvini ali... Ti pričaš iz sasvim druge perspektive nego što bi bilo u realnosti. Da nije bio penal za Salzburg, oni bi igrali znatno drugačije jer moraš priznati drugačije igrati kad imaš 2 gola ili samo 1. Do situacije pre vašeg prvog gola vi se videli niste. I to nije preterivanje. Da je bilo 1-0. drugačije bi se ponašali igrači Salzburga i rezultat sigurno ne bi povoljan za Zvezdu. Bar ne do trenutka koji je bio do penala. Tako da još jednom ponovim pričaš koješta. Nemožeš drugar porediti hipotetičku situaciji sa onom koja se desila. Drugo penal ko vrata samo vama Zvezdašima to nije penal da je bio za vas ti bi naravno penio o Uefa mafiji. Eto ti opet situacija iz dve perspektive. Gde jedna u tvoju korist a a druga nije.

Drobnjak iz auta

pre 5 godina

Bio je do sada srećan koliko je težak, setimo se BATE Borisov - stative, prečke, samo je pogledom pratio loptu. Protiv Salcburga isto, zatim sa Napolijem.

Ali brate, kad počne bušenje... Sve dođe na naplatu kad tad. Počinje od derbija.

limenka

pre 5 godina

Kako cemo Borjana da zavaljamo za jedno 5M. Ludilo je koliko ce svima porasti cena!
(Stankela, 20. septembar 2018 13:53)


NAROČITO POSLE 15 KOMADA OD PSG-A i 10ak OD LIVERPULA

sitno

pre 5 godina

Ljudi ne preterujmo. Svaki put drhtim kad on treba da interevenise. Nesiguran je cesto, ispada mu lopta, lose procenjuje...

Protiv Napolija je ispustio loptu pored igraca Napolija, sva sreca da ovaj nije bio njemu okrenut.

Srbija

pre 5 godina

Borjan kad je dosao bio vrlo ne siguran golman nije znao ni ispucati loptu sada je stvarno mnogo ozb i moze se sigurno prodati za 1-3 miliona evra (ne kazem da treba ici ali ako se bude prodavao ispod milion evra nista).

Lifeform

pre 5 godina

Dobar je Borjan golman ali nikada nisam voleo ovakve 'nagrade'. Iz prostog razloga sto su njemu na gol sutirali Milik, Insinje i Ruiz npr. a golmanu Rome Benzema, Isko i Bejl. Uz sve to, realno, i nisu bili neki sutevi za branjenje. Dobro je sto je tako ispalo naravno ali mislim da ce i odbranu i Borjana pojesti i Lpool i PSG :/

Bane

pre 5 godina

(Pedja, 20. septembar 2018 15:39)

Drugar izvini ali... Ti pričaš iz sasvim druge perspektive nego što bi bilo u realnosti. Da nije bio penal za Salzburg, oni bi igrali znatno drugačije jer moraš priznati drugačije igrati kad imaš 2 gola ili samo 1. Do situacije pre vašeg prvog gola vi se videli niste. I to nije preterivanje. Da je bilo 1-0. drugačije bi se ponašali igrači Salzburga i rezultat sigurno ne bi povoljan za Zvezdu. Bar ne do trenutka koji je bio do penala. Tako da još jednom ponovim pričaš koješta. Nemožeš drugar porediti hipotetičku situaciji sa onom koja se desila. Drugo penal ko vrata samo vama Zvezdašima to nije penal da je bio za vas ti bi naravno penio o Uefa mafiji. Eto ti opet situacija iz dve perspektive. Gde jedna u tvoju korist a a druga nije.

Mare

pre 5 godina

Potpisujem da bi ovaj tim u najgorem slučaju dobio 0:1 Partizan ili odigrao 0:0

Borjan-Hajdin-Babić-Degenek-Stojković-Jovančić-Jovičić-Jevtović-Ebecilio-Cafu-Pavkov

A Zvezdin prvi tim bi dobio rutinski 0:3,ali videćemo ko će na teren,umorni su verovatno.

Naravno,žao mi je što je Partizan ispao od Bešiktaša,da su ušli u grupu smrti u Ligi Evrope,pa da zajedno dižemo koeficient i uživamo u spektaklima,ali realno gledano kombinovan sastav Zvezde je dovoljan da Partizan ne šutne više od 3-4 puta ka golu Borjana.

Lazio
Marselj
Partizan
Apolon

Bane

pre 5 godina

Kad gledaš statistiku dođe ti da ti bude žao likova kao što su Navas, De Hea i Nojer. Ni oni nisu primili gol ali eto nemaju ljudi toliko posla pa za njih i nema statistike.

Srbija

pre 5 godina

Grobar
E si ti svestan sta si napisao,,lako je biti najbolji golman kad igraju bunker" jel tebi toliko zao sto nas nisu pobedili da si poceo lupetati...

Branko Stojanovic selo Sasilovac

pre 5 godina

Kako je branio Dmitrić protiv Atletika nisu mogli go da mu daju jedva na kraju o tome pričate on brani za nas a dijete Bitkama u nebesa.

Strela

pre 5 godina

@@@Proglasen za najboljeg a odbranio svega 3 suta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BODIBOND, 20. septembar 2018 13:45)

Čekaj bre,ništa mi nije jasno.
Nije primio gol, odbranio, kako ti kažeš svega 3 šuta... a ovamo pričate kako nas je Napoli "razvalio".
Hoćete više da se dogovorite kako je bilo na utakmici ili i u komentarima imate 10-15 frakcija kao i u navijaju???

my way

pre 5 godina

Nego kako! Borjan je sjajan, ne znam kada smo poslednji put imali tako pouzdanog golmana. Koliko je vec u Zvezdi, ja sad da me ubijes ne mogu da navedem 1 gol za koji je on kriv.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 5 godina

Imali smo sreće, to je sve. Odličan je Borjan golman, ali govoriti o granitnoj odbrani Zvezde je urnebesno...
(Pero, 20. septembar 2018 13:37)

Konstantno da imamo sreće protiv mnogo sad već jakih timova sa kojima igramo dve godine sa Milojem teško da će biti.
Malo bolje gledaj fudbal pa ćeš videti kakvu doktorsku taktiku u odbrani imamo

Aleksandar I

pre 5 godina

(Drobnjak iz auta, 20. septembar 2018 14:05) 

Nikad ne komentarisem Vas, jel ste Vi za mene kao i bilo koji klub niko i nista, niti me zanimate kada igrate sa Zvezdom.Kazes da mi imamo srece, ok imamo je mozda ali da li mislis da nam se sada ne vracaju neke ranije nesrece...
Ekeren stativa, Celta greska administracije za parne kartone, Dinamo Kijev,Lion nismo mogli da igramo u Bgd,Bordo penal u zadnjoj sekundi, Strasbur gol u zadnjoj minuti...

Ljubisa livac

pre 5 godina

Borjan je golman sa sjajnim refleksom i odlican "linijski golman". Ali zato prilikom ispucavanja svaki 5-i put to uradi kako treba. Nejasno mi je kako to ne moze da usavrsi. Takodje kod istrcavanja i kontrole lopte je jako slab. To je i razlog zasto nije nikad otisao u neki jaci klub. U danasnje vreme se od golmana ocekuje da bude libero i ume sa loptom.

Miodrag +32 Bozovic Grof

pre 5 godina

Lako je biti najbolji golman kad igraju bunker nad bunkerima!!
(Grobar, 20. septembar 2018 13:37)

Zamijeni r sa l gdje je G, to je tvoj pravi nadimak

Tito-partija- crno bela armija

pre 5 godina

Bio je do sada srećan koliko je težak, setimo se BATE Borisov - stative, prečke, samo je pogledom pratio loptu. Protiv Salcburga isto, zatim sa Napolijem. 

Ali brate, kad počne bušenje... Sve dođe na naplatu kad tad. Počinje od derbija.
(Drobnjak iz auta, 20. septembar 2018 14:05)

Pa, hahahaha...partizani se cepaju od muke... A, komentari na nivou "Nema, neks vidrcrs ti kada ti ja dovedem tatu..."
Da ih nema trebalo bi ih izmislliti !!!

nema sta

pre 5 godina

Ijaooooooooo... 

Videćemo ga u Parizu i Liverpulu... 

Primiće bar 10 komada ukupno u oba meča. 

"Borjan" ??! 
Da li ste realni?!
(solunski_front, 20. septembar 2018 14:14)

Pa 20 skuplji timovi primaju po 5 komada od Liverpula i psga ? pa?

Pedja

pre 5 godina

Borjan je odlican golman i sto je najvaznije, ume da komanduje u sesnaestercu. Ima dobrih golmana, ali nemaju dobru komunikaciju sa igracima. Borjan uliva sigurnost ostalima. Ovde neki komentari koji ga nipodastavaju, te odbranio samo 3 suta, sta je to, a ti isti pisu kako je Napoli razvalio Zvezdu. Nesto se tu ne slaze. UEFA sprovodi preciznu statistiku, Zvezda jejedini tim prosle godine koji je prosao cele kvalifikacije do lige Evrope ikada i jedini koji se izborio i za prolece, odbrana je bila druga po uspesnosti. Ove godine je takodje jedini tim koji se izborio za ligu sampiona kroz cele kvalifikacije u nikad tezem sistemu, gde je minimalan broj klubova prolazio i posle svega ima onih koji pisu o sreci. Srecu je imao CSKA proletos sto Pesic nije dao gol i sto su oni dali posle dodavanja rukom, a priznat je. Srecu je imao Salcburg koji je na 1:0 dobio poklon penal. E to je sreca, a Zvezda se za svaki rezultat izborila.

Fikio

pre 5 godina

Borjan zaista uliva samopouzdanje na golu svojim pravovemenim imtervencijama... Ima brze reflekse, skida zicere, visok je i kupi dosta lopti u vazduhu, sve u svemu bas nas je htelo s'njim od kako je dosao!

fkcz

pre 5 godina

Smešni su mi ovi komentari tipa "Imali smo sreće". Već dve godine igramo fantastično u evropi. Ceo tim, pa i odbrana, je fenomenalno uigran. Sa Napolijem ne možemo da se nadigravamo, taktika je bila da ne primimo gol i pokušamo nešto iz kontre, sve je ispoštovano, i tako će biti u svakoj utakmici u grupi. Sreća može biti jedna utakmica, ovo je sistemski rad i to je to, a Borjan je vrhunski golman, što je pokazao već nebrojeno puta do sada.

Basketas

pre 5 godina

Ja ne znam kako ovaj covek nije dospeo bar do nekog solidnog kluba iz liga petica( na primer Bordo, Fiorentina, Valencia, Newcastle...) Covek je sjajan golman

zvezdaš

pre 5 godina

Dobar je Borjan golman ali nikada nisam voleo ovakve 'nagrade'. Iz prostog razloga sto su njemu na gol sutirali Milik, Insinje i Ruiz npr. a golmanu Rome Benzema, Isko i Bejl. Uz sve to, realno, i nisu bili neki sutevi za branjenje. Dobro je sto je tako ispalo naravno ali mislim da ce i odbranu i Borjana pojesti i Lpool i PSG :/
(Lifeform, 20. septembar 2018 14:31)

E 'ajde sad da kukamo zato što Zvezda nije u grupi sa Realom, Barsom i MU...
Pazi, ako smatraš da je to Zvezdina mera, ja se slažem.
A ako bi to voleo samo zato da bude sigurno da će neko da "uništi" Zvezdu, šta da ti kažem... možda sledeće godine.

ja

pre 5 godina

Sad sam pogledao na transfermarktu - Zvezda je, pre plasmana u LŠ, sa Radonjićem vredela 34 miliona, a sada, bez njega, 44. Znači tržišna vrednost Zvezdinih igrača je porasla više od 30% samo plasmanom u LŠ! Mogu da zamislim šta bi bilo kada bismo uspeli 3-4 sezone uzastopce da igramo u grupnoj fazi...

anica

pre 5 godina

Samo jedan grobar kojeg poznajem normalno razmislja, da mozes normalno da prozboris, pricam o grobarima ne Partizanovcima...ostatak bezobrazan, nepismen i vecito u senci.

Dare Care

pre 5 godina

polako . pricacemo posle pariza i liverpula
(veljo gegelj, 20. septembar 2018 14:43)
Tamo primaju i najbolji svetski golmani.Šta je to čudno

Klaxon

pre 5 godina

@Lako je biti najbolji golman kad igraju bunker nad bunkerima!!
(Grobar, 20. septembar 2018 13:37)

Da li je zabranjeno igrati bunker u fudbalu, pogotovo protiv jaceg od sebe? Ako je odgovor NE, onda ne vidim svrhu stalnog ponavljanja Zvezdine taktike protiv Napolija u negativnom kontekstu.

Nebojsa

pre 5 godina

Veoma siguran i pouzdan golman , sad je u najboljim godinama gde najvise moze da pokaze. Dosta je dobar liniski golman sto se tice istrcavanja ima malih problema , pogotovo kad kopta ide na drugu stativu mora na tome da radi. Jedinu malu zamerku koju bi mu dao je ispucavanje lopte nebitno dali je mu je vracena lopta ili ispucava sa peterca. Lopte mu idu u aut ili zavrsavaju kod protivnickih igraca na sredini terena, sto moze da bude opasno po svoj gol.
Kad bi ga ocenjivao od 5-10 , dao bi mu jaku osmicu .

ja

pre 5 godina

@ (Pero, 20. septembar 2018 13:37)

Izvini, Pero, ali šta je onda granitna odbrana, ako to nije ona odbrana koja nije primila gol na 42 od 72 utakmice? Pritom je bar trećina tih utakmica bila u evropskim takmičenjima...

Peđa

pre 5 godina

Lako je biti najbolji golman kad igraju bunker nad bunkerima!! 
(Grobar, 20. septembar 2018 13:37)
Kada bi znao bar nešto više od osnovnih pravila fudbala znao bi da je najteže igrati bunker. Tim koji igra bunker mora mnogo više da trči nego obično. Odbrana, sredina i napad moraju biti usklađeni i organizovani do perfekcije da bi bunker bio uspešno izveden. Golman ekipe koja igra bunker je pod konstantnim pritiskom. Za ceo tim važi da od prvog do poslednjeg minuta moraju biti 100% skoncentrisani da rešavaju i očekivane i neočekivane situacije. Niko ne igra bunker zato što voli nego zato što mora jer nema drugog načina da izbegne poraz. O ulozi trenera pri organizaciji bunkera ne treba trošiti reči, kao i stručnog štaba. Jedina šansa siromašnih protiv bogatih je taktika a ne unapred osuđeno na propast napadanje.

Grizlor

pre 5 godina

Gledam zvezdu vec vise od 30 godina i mogu sa sigurnošću da kazem da je Borjan najbolji golman koga smo imali.Stojkovic je bio odlican ali se kratko zadrzao u klubu,mada ljudi zaboravljaju da je bukvalno uveo zvezdu u ligu evrope protiv brage u gostima.Disljenkovic je takodje obecavao ali je isto brzo prodat.Od ovih ostalih Dike,Milojevica,Simeunovica,Jevrica,Kocica,Stamenkovica,Randjelovica itd da ne nabrajam dalje Borjan je po meni najbolji golman.Ima svoje mane ali nekako sam siguran kada je on na golu.Ako meni kao gledaocu uliva poverenje mogu misliti koliko znaci svojim saigračima.On je vec u nekim ozbiljnijim godinama i ja bih licno voleo da ostane u klubu i tu zavrsi karijeru.

zvezdaš

pre 5 godina

Da je bilo 1-0. drugačije bi se ponašali igrači Salzburga i rezultat sigurno ne bi povoljan za Zvezdu.
...
Ne možeš drugar porediti hipotetičku situaciji sa onom koja se desila.
...
(Bane, 20. septembar 2018 16:18)

Malo sam ti skratio komentar da se lakše vidi koliko si zbunjen.

Prvo počneš sa "da baba ima... bila bi deda", a onda "ne možeš porediti hipotetičku situaciju..."

Zvezda je odigrala dve nerešene sa Salcburgom i ušla u LŠ, sve ostalo je nevažno. Tekst je o golmanu (i odbrani), činjenica je da smo primili malo golova prošle i ove godine.
Da li je do golmana i odbrane ili do puke sreće, činjenice su činjenice.
Kvalifikacije prošle godine su bile malo kilave, u grupi smo dali 2, primili 2, u nokautu primili još jedan.
Ove godine smo tek protiv Trnave primili gol, protiv Salcburga tek u drugoj utakmici (iako su mnogi najavljivali cepanje), protiv Napolija nijedan od 5 najavljenih... šta nije jasno?