1. Usijali se digitroni od racunanja koja ce kinia da se uzme.Polako bre, Terza se pita.
    (Vukan, 17. avgust 2018 20:03)

    # Link komentara

  2. ima da vas Salcburg spusti bolno na zemlju
    Crvena-Salcburg 0-3
    Salcburg-Crvena 5-0

    dosada ste imali srece sa nepoznatim timovima Trnjava koju ste jedbva izbacili na produzetak,pravi timovoi kao dinamo to razija peticom kao Hapoela ili lakih 0/2 u gostima kao Astanu,dok se vi mucite sa ovim anonimcima,Sudnica i Spartakus..a sada vam dolazi polufinalista Lige Uefa
    (rvat, 17. avgust 2018 00:49)

    # Link komentara

  3. Od 6 milki 30% ide Terzi,40 uprava 30 igraci , tehn. osoblje + tekuca rezija.
    (Djura, 16. avgust 2018 22:38)

    # Link komentara

  4. Grobari bež' te sa vesti o Zvezdi. Ko vas pita ko će i koliko da dominira ko je slab a ko će da nas odvali da li smo osvojili KEŠ a igrali grupu LŠ ili kako se zvala suština je da su to bili šampioni svojih zemalja. Mi uživamo u sadašnjosti u onom što nam pruža trener sa igračima. Ne zanima te nas vi, kako vam to nije jasno
    (Mirko, 16. avgust 2018 15:07)

    # Link komentara

  5. Kolika kolicina mrznje u komentarima. Tuzno je.
    (vladimir, 16. avgust 2018 08:08)

    # Link komentara

  6. @U redu. Zasto onda stalno dovode politicare na stadione?! Zasto ih pozivaju da urucuju priznanja, medalje, pehare?! Zasto politicari finansiraju sport?! Zasto non-stop uvlace politicare u sport (iole svestan zna zasto) a posle govore kako nema mesta politici u sportu?!! Moras jos mnogo da razmisljas.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ernesto che, 15. avgust 2018 11:16)

    Genije, zabranjene su političke poruke, a ne političari na utakmicama.
    Mi ili se pravimo ludi i glupi ili stvarno to jesmo.
    (Sava, 16. avgust 2018 00:06)

    # Link komentara

  7. @Cika Boki, samo da te podsetim da je NIS prodao tvoj imenjak. Ali tada ste "dominirali" pa vas nije bilo briga ni za penzionere ni za trudnice ni za vrtice.

    Zato sto niste mogli da cekate.

    Toliko o vlasti.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (severac, 15. avgust 2018 20:00)


    Sta je pesnik hteo da kaze?Da su grobari krivi za prodaju Gazproma ili da je vlast bila naklonjena Partizanu pa je Zvezdi dala 5 miliona godisnje dok su pokretali postupak za oduzimanje JNA?Najveci ugovor u istoriji Telekoma?O toj vlasti pricas?Ta vam nije valjala?Ne valja vam ni ova danas sto vam regulise dugove i daje blanko da dovodite pojacanja?I od nje bi da operete ruke lazni revolucionari?Kazu Terza madjija a Terza za 3 godine doveo i otpustio 100 igraca.Tako i ja mogu da vodim klub kad me vodja postavi klima glavom za sve sto treba.Ej vi pricate o vlasti,zamljo otvori se i progutaj me.
    (Strasne stvari, 15. avgust 2018 21:38)

    # Link komentara

  8. Мој кум се родио у Титовом Ужицу. Дакле, он сада живи у другом граду, у Ужицу. Не може да буде исти град посто се назив променио. Је л' тако?
    (Марко, 15. avgust 2018 20:35)

    Uzice ostalo bez Tita, imao sam druga koji je u vojsku dosao iz Titograda, a vratio se u Podgoricu.
     (severac, 15. avgust 2018 20:59)

    # Link komentara

  9. Hvala Delijama za pun stadion! Ovo ce biti nezaboravno.
    (Petar, 15. avgust 2018 20:35)

    # Link komentara

  10. Pretpostavljam da si hteo da napises "...laži Zvezda NIJE već učestvovala..", tako deluje iz ostatka komentara, I iz toga sto stoti put pises slican komentar, a nikako da okacis link koji to pokazuje.
    Sezona 1991/92 je I dalje bila European cup (KES), iako se sistem takmicenja razlikovao od prethodnih sezona.
    Sezona 1992/93 je prva sezona takmicenja pod imenom Champions league (LS).
    Na sajtu UEFA-e kada pogledas istoriju videces da svuda pise LS, cak I za sezone iz 50ih, 60ih, 70ih, 80ih godina
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stoti, 15. avgust 2018 14:31)

    Мој кум се родио у Титовом Ужицу. Дакле, он сада живи у другом граду, у Ужицу. Не може да буде исти град посто се назив променио. Је л' тако?
    (Марко, 15. avgust 2018 20:35)

    # Link komentara

  11. Nisu igrali Englezi
    (Vladan Milojevic, 15. avgust 2018 11:02)

    Kako je onda Zvezda kao osvajač KEŠ-a igrala Super kup sa Junajted iz Mančestera?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bobo mk, 15. avgust 2018 16:39)

    Сви енглески клубови су имали четворогодишњу забрану такмичења у европским куповима, а Ливерпул петогодишњу због Хејсела. Пошто је Ливерпул био шампион Енглеске у сезони 1989/90, он је изборио право за КЕШ, али није учествовао због своје пете године забране. Остали енглески клубови, одрадивши четворогодишњу казну, учествовали су у Купу УЕФА и у Купу победника купова. Манчестер Јунајтед је у сезони 1990/91. освојио Куп победника купова, па је са Црвеном звездом играо Суперкуп. Због санкција није одигран реванш у Београду. Играло се само у Манчестеру, где је Манчестер победио са 1:0. Због рата и санкција доста играча је отишло из Звезде, па је Звезда у Манчестеру играла без Просинечког, Шабанаџовића, Стојановића, Бинића и Маровића. Играчи који су доведени уместо њих нису били достојна замена.
    (Марко, 15. avgust 2018 20:28)

    # Link komentara

  12. (Sale, 15. avgust 2018 17:01)

    Ja i ne tvrdim da je Zvezda Real, ali nipodastavati svakog Zvezdinog protivnika prelazi u patologiju. Pre meceva "ovi ce vas... nisu oni kao oni pre njih nikakvi", i onda opet ispocetka kad predjemo i to.

    Da li treba umanjiti svaku Zvezdinu pobedu zato sto eto nije igrala protiv prvaka Engleske ili Spanije nego Litvanije? Pa ne zreba Zvezda (ni Partizan) nego UEFA. Mi igrali sa Litvancima, Partizan igrao sa Litvancima. U cemu je problem? I ako nipodastavate Suduvu, sta onda reci za Trakai (-21)?
     (severac, 15. avgust 2018 20:10)

    # Link komentara

  13. Sinoćnom pobedom zvezdana je obezbedila 5 miliona za poraz u 4.kolu kvalifikacija za LŠ i još 5 miliona od države Srbije (čitaj Gasproma) po Ugovoru o prodaji NIS Gaspromu (svake godine kada uđe u grupnu fazu evropskog takmičenja). Dakle, pobeda i prolaz u narednu rundu sinoć su doneli sigurnih 10 miliona, plus premije iz prethodna dva kola. Ako pobedi Salcburg, ovoj cifri dodajte novih 10 miliona evra! O premijama za pobede i nerešeno u grupi, drugom prilikom. Ako Partizan ne uđe u grupnu fazu LE, to znači da će zvezdana dominirati u Srbiji do promene vlasti, a možda i duže. Hvala Vučiću!
    (čika Boki, 15. avgust 2018 17:49)

    Cika Boki, samo da te podsetim da je NIS prodao tvoj imenjak. Ali tada ste "dominirali" pa vas nije bilo briga ni za penzionere ni za trudnice ni za vrtice.

    Zato sto niste mogli da cekate.

    Toliko o vlasti.
     (severac, 15. avgust 2018 20:00)

    # Link komentara

  14. @stoti U sezoni 91/92 igrala su se dva kola po starom sistemu, a zatim je osam najboljih klubova svrstano u dve grupe. Taj deo takmicenja je nosio naziv Liga kupa sampiona.
     (Vladimir, 15. avgust 2018 19:58)

    # Link komentara

  15. @sale Zvezda je do sada ostvarila 4 pobede i 2 remija.
     (Vladimir, 15. avgust 2018 19:53)

    # Link komentara

  16. Prošli bi mi ovaj Salzburg da nije ovih što sebe nazivaju "Delije", a u stvari su "stručnjaci" sa Severa..."kadar nevera" !!!

    Mada im ovo i nije najveći biser, ipak, je nedostižna scena kada su branili (???) ljudima da navijaju za svoju Zvezdu protiv njihovog Olimpijakosa !!!
    (VelikoSrbin Katai - ex Pera Pisar, 15. avgust 2018 19:51)

    # Link komentara

  17. @Nenad... Da UEFINI arsini nisu isti! A sta je tvoje resenje? Da tvrdoglavo ubedjujes Uefu da gresi namerno i da nastavis da radis isto. Kraj te tvoje price je petogodisnja suspenzija Zvezde iz Evrope. Ili da prihvatis situaciju takva kakva jeste i pocnes za promenu da navijas samo i iskljucivo za Zvezdu. Vidi nas 99% smo spremni za tu zrtvu ali bez vas patriJota to je malo. Evo ja te molim da navijas za Zvezdu i samo Zvezdu. Kada napustis stadion vici sta hoces...

    Aco, nisi razumeo poentu. Na Zvezdin stadion neću doći i neću skandirati političke parole, jer nisam navijač tog kluba. Ali se kao i svaki pravi "patrijota" radujem uspehu svakog srpskog kluba. Zar je danas sramota biti patriota? Život i ova nesretna politika koju naša politička oligarhija vodi, nam je valjda svima pokazala da pomirivanje sa odlukama medjunarodnih organizacija ne donosi ništa dobro ovom narodu. Možda treba i da priznamo Kosovo? Ili da ukinemo Republiku Srpsku? Ta lopovska organizacija (UEFA) namerno drastičnije kažnjava naše klubove kako bi smo i u fudbalu kao i u ekonomiji ostali zamlja trećeg sveta. I još jednom, ne podržavam ponašanje zvezdinih navijača, ali očekujem malo pravde (iste aršine) i za nas i za ostale u Evropi.
    (Nenad, 15. avgust 2018 19:44)

    # Link komentara

  18. Nekada su u ligu sampiona isli direktno samo aktuelni sampioni ....bez ikakvih kvalifakicija.
    I nokaut sistem na 2 meca....
    Ovako danas na primjer moze da se desi da ekipa koja NIKAD nije bila sampion svoje zemlje osvoji ligu sampiona...a da ne pricamo koliko je timova osvojilo
    LS, a da nisu te godine bili prvaci svojih zemalja tj.nisu uopste trebali da igraju ligu sampiona!
    Al dobro....danas je sve novac I marketing,a sistemi takmicenja i godisnji I dnevni termini se iz godine u godinu prilagodjavaju TV kucama kao i svetskim kladionicarskim lobijima ....
    Sto bi rekli.......
    ,,Show must go one"
     (valijant33-bar, 15. avgust 2018 19:04)

    # Link komentara

  19. @STA SVE GOSPODIN TERZIC URADI SA ZVEZDOM ZA PAR SEZONA,A SETIMO SE SAMO DA SU GA ONI ISTI NAVIJACI ZBOG KOJIH CE BITI PRAZNA MARAKANA TERALI POSLE PRVE SEZONE.HVALA TI TERZA ZA SVE STO SI URADIO SA ZVEZDOM DO SADA!!!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (PAJA, 15. avgust 2018 14:54)


    Zasto kazes Terza a mislis na Vucica?
    (Strasne stvari, 15. avgust 2018 18:50)

    # Link komentara

  20. sta kazes na zaradu?
     (dragan, 15. avgust 2018 18:49)

    # Link komentara

  21. Kvote su 2,75-1 i 2,65-2
    (Podgoricanin, 15.

    Rođo, Zvezda-S. Trnava kec 1.3......
     (CRVENA ZVEZDA 1913, 15. avgust 2018 18:08)

    # Link komentara

  22. Ako Partizan ne uđe u grupnu fazu LE, to znači da će zvezdana dominirati u Srbiji do promene vlasti, a možda i duže. Hvala Vučiću!
    (čika Boki, 15. avgust 2018 17:49)

    Vučela ti li si?
     (CRVENA ZVEZDA 1913, 15. avgust 2018 18:06)

    # Link komentara

  23. Kako je onda Zvezda kao osvajač KEŠ-a igrala Super kup sa Junajted iz Mančestera?
    (bobo mk, 15. avgust 2018 16:39). I izgubila.
     (xxx, 15. avgust 2018 18:03)

    # Link komentara

  24. Bravo MAJSTORI
     (Miloš, 15. avgust 2018 17:59)

    # Link komentara

  25. nadam se da nece proći...
    (Nesa, 15. avgust 2018 10:54

    Nadam se da ces ozdraviti...
     (draganO, 15. avgust 2018 17:57)

    # Link komentara

  26. Sinoćnom pobedom zvezdana je obezbedila 5 miliona za poraz u 4.kolu kvalifikacija za LŠ i još 5 miliona od države Srbije (čitaj Gasproma) po Ugovoru o prodaji NIS Gaspromu (svake godine kada uđe u grupnu fazu evropskog takmičenja). Dakle, pobeda i prolaz u narednu rundu sinoć su doneli sigurnih 10 miliona, plus premije iz prethodna dva kola. Ako pobedi Salcburg, ovoj cifri dodajte novih 10 miliona evra! O premijama za pobede i nerešeno u grupi, drugom prilikom. Ako Partizan ne uđe u grupnu fazu LE, to znači da će zvezdana dominirati u Srbiji do promene vlasti, a možda i duže. Hvala Vučiću!
     (čika Boki, 15. avgust 2018 17:49)

    # Link komentara

  27. Od ove cifre braca na vlasti uzece pola, jednu cetvrtinu Terzinjo mora da da Brani na ime kamata a cetvrtinu ce da razvuku sitni menadzeri kojima se odavno duguje.....I tako u krug......
     (mozzart, 15. avgust 2018 17:44)

    # Link komentara

  28. Ugasite domaci fudbal.
     (kagof, 15. avgust 2018 17:41)

    # Link komentara

  29. sad me zanima kako izgleda onaj bankar koji je potpisao otpis duga fk zvezdi zbog nemogucnosti naplate 
    (bokac, 15. avgust 2018 11:50) 

    Svrati do Marfi banke, sada Expo banka pa pitaj za oprostaj (ne otpis jer kod otpisa pravo potrazivanja i dalje postoji, otpis je racunovodstveni pojam) KK Partizan pa onda pisi komentare.
     (draganO, 15. avgust 2018 17:38)

    # Link komentara

  30. @severac Niste vi bas neka ekipa za pohvalu.Od sest meceva tri pobede i tri remija.To je npr. gubitak sest bodova za prvenstvo.Ali Zvezda igra zatvorene meceve.Slicno je bilo i sa reprezentacijom Srbije u kvalifikacijama.Od osam jakih dve pobede,poraz i cetiri remija.O Partizanu je smesno pricati.Ni igre ni igraca.Razlika izmedju Zvezde i Partizana osim u igrackom kadru je bolji trener Zvezde i bolja uprava.Znaci u svim elementima.Dok Partizan kupuje Zdjelara koji najmanje lici na fudbalera i Ozegovica,Sumu koji veze nema,Zvezda je dovela Bena i Ebisilija za manje novca nego sto je placen Suma.
    (Sale, 15. avgust 2018 17:01)

    # Link komentara

  31. Poklon kvota na Salcburg.
    (Rade, 15. avgust 2018 14:03)

    Prodaj stan i sve na njih.
     (severac, 15. avgust 2018 16:46)

    # Link komentara

  32. Nisu igrali Englezi
    (Vladan Milojevic, 15. avgust 2018 11:02)

    Kako je onda Zvezda kao osvajač KEŠ-a igrala Super kup sa Junajted iz Mančestera?
     (bobo mk, 15. avgust 2018 16:39)

    # Link komentara

  33. Navijač sam Kelna, Arsenala, BATE Borisova, CSKA, Suduve, Spartaksa, Trnave i Salcburga, ali svaka čast Zvezdi...
    (pošten, 15. avgust 2018 10:29)

    Nisi posten, zaboravio si Spartu i Krasnodar.

    :-)
     (severac, 15. avgust 2018 16:24)

    # Link komentara

  34. Nadam se da ce zvezda proci u LŠ ali se i plasim da ih Salzburg ne vrati na fabricka podesavanja, prolazak Spartka iz Trnave se slavi kao da je izbacena Barselona a ne ekipa iz Slovacke, zvezda je imala presmesne ekipe u kvalifikacijama ... 
    (bs, 15. avgust 2018 09:43) 

    Iz utakmice u utakmicu, od protivnika do protivnika "Ovi ce vas razbiti, oducice vas od fudbala".
    Posle utakmice "presmesan protivnik"?
    Sta mislite, da ih nije Zvezda napravila "presmesnim"?

    A vi ste prosli Trakai, koji u bodovima na tabeli u svojoj ligi zaostaje 21 bod (7 utakmica) za nasim presmesnim protivnikom.

    Evo pitanja: kakav je Salcburg? Dobar (ako nas izbaci) ili presmesan (ako mi prodjemo i udjemo u LS)? Izjasnite se.
     (severac, 15. avgust 2018 16:23)

    # Link komentara

  35. Kvote su 2,75-1 i 2,65-2
     (Podgoricanin, 15. avgust 2018 16:15)

    # Link komentara

  36. Anoniman

    Pa kako onda Real ima 13 titula LS, objasni mi molim te...
    Au kako ste vi grobari bolesni ccc sta vi poredite, Partizanovo ucesce u LS je po vama veci uspeh od osvajanja KES-a.
    Shvatite da je CZ u drustvu velikana i ostaje tu vecno, nijedan uspeh Partizana i bilo kog kluba iz Srbije bilo to polufinale LS - LE se ne moze porediti sa titulom KES svidelo se to nekome ili nr to je REALNOST.
     (mich, 15. avgust 2018 15:58)

    # Link komentara

  37. Poklon kvota na Salcburg.
    (Rade, 15. avgust 2018 14:03)

    prodaj stan I sve stavi na salcburg
     (laf, 15. avgust 2018 15:57)

    # Link komentara

  38. Meni je neverovatno da se zvezdasi loze da zaista ista mogu da urade sa ovim raspalim timom, protiv mocnog, milionerskog Salzburga, ali brzo ce se osvestiti, brzinom kojom se i Srbija osvestila na SP-u.
    (2CRAZY, 15. avgust 2018 15:03)

    Ti muko moja na svaku dansnju vest o Zvezdi copy-past , isti komentar?
    E to se zove frustracija
     (Tito-partija- crno bela armija, 15. avgust 2018 15:36)

    # Link komentara

  39. @2CRAZY
    A zasto ne bi brzinom Japana koji je osvestio njemacku ?
    Pa nakon sto je Hrvatska igrala finale i Lester uzeo titulu valjda je jasno da je sve moguce uz prosjecne fudbalere ali taktiku prilagodjenu svakom protivniku i odlicnu fizicku spremu..
     (nolov, 15. avgust 2018 15:34)

    # Link komentara

  40. Ovo koji govore o privatizaciji kao resenju,neka prvo sebe privatizuju.funkcionalnije je.ulazak u ligu sampiona nije samo iz razloga materijalne prirode.
    (Okolofudbola, 15. avgust 2018 15:25)

    # Link komentara

  41. Za poraz u 4. kolu kvalifikacija za ligu sampiona se dobija 5.000.000 i samim tim se ne dobija tih 2.920.000 za ligu evrope, te pare se dobijaju ako se u ligu evrope udje kroz kvalifikacije za ligu evrope, a Zvezda ulazi kroz kvalifikacije za ligu sampiona.

    Za ligu sampiona:

    Prvo kolo: 280.000
    Drugo kolo: 380.000
    Trece kolo: 480.000
    Play off poraz: 5.000.000 ulazak u ligu sampiona: 15.250.000

    za ligu evrope:

    Prvo kolo: 240.000
    Drugo kolo: 260.000
    Trece kolo: 280.000
    Play off poraz: 300.000 ulazak u ligu evrope: 2.920.000

    Tako da Zvezda ako udje ligu sampiona dobija: 16.390.000 dok za ligu evrope dobija: 6.140.000, Partizan ce za ulazak ligu evrope dobiti: 3.700.000, a Spartak: 780.000, ako ispadne veceras.
    (Marko, 15. avgust 2018 15:25)

    # Link komentara

  42. @prcko

    samo ucestvovanje u kvalifikacijama za ligu sampiona kosta 260 000 evra,a ostalih nepuna 2 miliona zvezda ce zaraditi od tv prava i ulaznica.
    za tvoju informaciju porazeni u plej ofu za ligu sampiona dobija 5 miliona evra plus tih 2 920 000 za grupnu fazu.sta nije jasno?
    (hronicar, 15. avgust 2018 15:07)

    # Link komentara

  43. Da se odgovori ovom liku sto pita kako 6 kao prvo nije 6 vec 9 i to na osnovu ispadanja od Salzburga u plej ofu dobijamo 5mil onda 3mil za ulazak u LE grupe i 1 mil na osnovu 10-godisnje uefa liste na kojoj cemo biti bolji od aeka ili njegovog protivnika zavisi koji ispadne.
    (Delija, 15. avgust 2018 15:06)

    # Link komentara

  44. Meni je neverovatno da se zvezdasi loze da zaista ista mogu da urade sa ovim raspalim timom, protiv mocnog, milionerskog Salzburga, ali brzo ce se osvestiti, brzinom kojom se i Srbija osvestila na SP-u.
    (2CRAZY, 15. avgust 2018 15:03)

    # Link komentara

  45. sportska drustva privatizovati samo tako mogu da napreduju.sportska drustva se finansiraju iz budzeta narocito zvezda i partizan kao nacionalni interes a gubici ogromni svake godine,novac se uzima bednom narodu da bi se zadovoljila necija zelja i popunili njihovi ionako teski bankovni racuni
    (nenad, 15. avgust 2018 14:57)

    # Link komentara

  46. STA SVE GOSPODIN TERZIC URADI SA ZVEZDOM ZA PAR SEZONA,A SETIMO SE SAMO DA SU GA ONI ISTI NAVIJACI ZBOG KOJIH CE BITI PRAZNA MARAKANA TERALI POSLE PRVE SEZONE.HVALA TI TERZA ZA SVE STO SI URADIO SA ZVEZDOM DO SADA!!!
     (PAJA, 15. avgust 2018 14:54)

    # Link komentara

  47. Kako dodjoste do 6 miliona?
    Prva runda 280 000
    Druga runda 380 000
    Treca runda 480 000
    Liga Evrope 2 920 000 (ne 5 miliona)

    Ukupno 4 060 000 evra
     (prcko, 15. avgust 2018 14:48)

    # Link komentara

  48. Ma hajde,molim vas,ko je još profitirao od LŠ:)
    Evo,Par igrao dva puta i koliko se sećam,drugi put su mudraci iz Uprave ladno izjavili da je igranjem LŠ Par bio u minusu!
    (analiza, 15. avgust 2018 14:34)

    # Link komentara

  49. Prestanite da sirite laži Zvezda je već učestvovala u grupnoj fazi po novom sistemu. Ja ne znam zašto se konstantno širi neistina prepisujući neistinite izmišljotine. Imate tačan podatak na sajtu UEFA 

    CHAMPIONS LEAGUE 91/92Group Stage 
    Sampdoria, 
    RSC Anderlecht, 
    Panathinaikos, 
    FC RED STAR
    (Blacky, 15. avgust 2018 13:07)

    Pretpostavljam da si hteo da napises "...laži Zvezda NIJE već učestvovala..", tako deluje iz ostatka komentara, I iz toga sto stoti put pises slican komentar, a nikako da okacis link koji to pokazuje.
    Sezona 1991/92 je I dalje bila European cup (KES), iako se sistem takmicenja razlikovao od prethodnih sezona.
    Sezona 1992/93 je prva sezona takmicenja pod imenom Champions league (LS).
    Na sajtu UEFA-e kada pogledas istoriju videces da svuda pise LS, cak I za sezone iz 50ih, 60ih, 70ih, 80ih godina
     (stoti, 15. avgust 2018 14:31)

    # Link komentara

  50. malo li je na ovu skupocu....
     (Majakovski, 15. avgust 2018 14:26)

    # Link komentara

  51. kume aj u 100 dm da ce sledece godine u ovo vreme dug biti isti kao do sada!
     (Nislija 1389, 15. avgust 2018 14:24)

    # Link komentara

  52. (Grizlor, 15. avgust 2018 13:48)

    Apsolutno se slazem sa svim napisanim,da je Degenek tezak promasaj,da smo oslabljeni u spicu bez Boacija ali i on je masio mnoge zicere u Evropi i nadam se da ce Stojiljkovic konacno uci u formu.Onaj juce njgov centarsut iz trka,pravo u trepavicu,ne moze da izvede neko ne nije dobar igrac.Jedino se ne slazem o tvojoj konstataciji o Donaldu.Njegov odlazak se uopste ne oseca jer imamo bolje igrace na tom mestu.Ostao je Krsticic,kao i Jovicic a Jovancic ima vece znanje od Donalda.Tu poziciju bi mogao da pokrije i Simic,kao i Meleg u nekim utakmicama.Generalno,imamo dosta jaci tim od prethodne sezone ali se oseca nedostatak Le Taleka,koji je drzao citavu odbranu jer Degenek nije onaj pravi a trenutno slabije igraju i Stojkovic i Rodic na svojim pozicijama.
    (Objektivno, 15. avgust 2018 14:23)

    # Link komentara

  53. (Grizlor, 15. avgust 2018 13:48)

    Ko si bre ti da govoris sta jedan Milojevic treba da radi eeej ? Vec druga sezona da igramo Evropu i eto ga opet neki strucnjak da pametuje ? Lijepo da izradis fotku Milojevica u prirodnoj velicini i da je okacis po sred dnevne sobe, da ga gledas svaki dan i da mu se zahvaljujes ! Sram te bilo...
    (Piksel, 15. avgust 2018 14:19)

    # Link komentara

  54. Da bi dobio dzek pot moras da imas zetone za igru.A mi sa ovim losim prelaznim rokom nemamo prave zetone za dzek pot.
     (POPE, 15. avgust 2018 14:19)

    # Link komentara

  55. kraj sezone 2013/14 i dug koji je tad bio 51 milion evra.od tada je ovo peti prelazni rok i ovo su cifre:rashod(placeni transferi i pozajmice) ukupno 8,87 miliona evra.prihod(prodaja igraca) ukupno 48,8 miliona evra.na tu cifru prihoda dodajte 5,155 miliona od uefe prosle sezone,procente od spajica 350 000 evra i evo sad od uefe 6 miliona evra.u ovih 5 godina samo od prodaje igraca i uefe i tv prava i ulaznica zvezda ima prihod od preko 60 miliona evra.ali dug nije nestao,vec je samo prepolovljen,zasto?zato sto su mnogi igraci dosli besplatno ali moraju da se plate.dalje tu su treneri i ostali zaposleni u klubu koji takodje moraju da se plate.zatim odrzavanje prostorija i stadiona sve to kosta.omladinska skola je takodje trosak nista nije dzabei plus se vraca dug.za ovih 5 godina zvezda je svoj dug prepolovila dok je kod nekih stalno isti samo nikako da pokazu papire kako bi to opravdali.ove cifre prihoda i rashoda nisu izmisljene vec se mogu naci na transfermarketu gde sve lepo pise.tu pise i da radonjic vredi 6 miliona,da klub sad vredi skoro 41 milion evra sto je duplo vise u odnosu na proslu sezonu.
    (komedija od kluba ste i nista vise, 15. avgust 2018 14:12)

    # Link komentara

  56. Zvezda duguje 28 miliona (kod Zvezde se znaju cifre),i ako uđe u ligu šampiona dug će biti pepolovljen,a kad zavalimo Radonju za 15 milki neće biti više duga.
    (nosi fenjer,navija za fener, 15. avgust 2018 12:01)

    Није баш све тако, не иде све у дугове већ нешто иде и у буџет за нове играче, плате, стадион, струја итд. Али углавном ако све буде тако, дуг ће бити отприлике 10 милиона.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (србујем, 15. avgust 2018 12:42)

    Jeste to,ali nešto daje Gazprom,zarade se neke pare od ulaznica,prodaće se još neko za par miliona.....
    (nosi fenjer,navija za fener, 15. avgust 2018 14:12)

    # Link komentara

  57. Možda se Zvezdi i dogodi privatizacija. Tek bi to bio tim, prihod, svetla budućnost.
    (Slobodan-bg, 15. avgust 2018 12:58)

    Svetla budućnost za nekog srpskog Mamića, za Zvezdu sigurno ne.
    (Sada bar može da se postavi pitanje: "Gde su pare!", 15. avgust 2018 14:10)

    # Link komentara

  58. o tim parama mozete samo da sanjate...za to zahvalite svojim navijacima !!!
    (a u Beogradu muuuk, 15. avgust 2018 14:05)

    # Link komentara

  59. Poklon kvota na Salcburg.
     (Rade, 15. avgust 2018 14:03)

    # Link komentara

  60. Partizan nikada neće doživeti, da ga domaćini pozdrave, kao evropskog i svetskog šampiona.Jedna jedina na svetu.
     (miško, 15. avgust 2018 13:54)

    # Link komentara

  61. @Nenad... Da UEFINI arsini nisu isti! A sta je tvoje resenje? Da tvrdoglavo ubedjujes Uefu da gresi namerno i da nastavis da radis isto. Kraj te tvoje price je petogodisnja suspenzija Zvezde iz Evrope. Ili da prihvatis situaciju takva kakva jeste i pocnes za promenu da navijas samo i iskljucivo za Zvezdu. Vidi nas 99% smo spremni za tu zrtvu ali bez vas patriJota to je malo. Evo ja te molim da navijas za Zvezdu i samo Zvezdu. Kada napustis stadion vici sta hoces...
     (Aca, 15. avgust 2018 13:52)

    # Link komentara

  62. Ma ne vredi pred praznim tribinama nema sta da se igra
     (4k4.Dex, 15. avgust 2018 13:50)

    # Link komentara

  63. Super,u tom slučaju ne vidim razlog prodaje Radonjića,jer posle jos jedne evropske sezone cena moze samo veca da mu bude,zar ne.Drugo,molim upravu ili Milojevica da se prestane sa forsiranjem Degeneka jer ce nas to skupo koštati.Decko je jako tanak u odbrani a i ne razumem forsiranje jer on je centralni odbrambeni igrac a oni su posle bekova najjeftiniji na tržištu tako da tu ozbiljne zarade nema.Da je napadac razumeo bi ali ovako stvarno ne vidim smisao.Ako su vec otkupili Babica za 600000 onda neka igra.Ima bolje fizičke predispozicije ako nista drugo.Jaci je,vislji,a i bolje se postavlja mada je i on sklon gresci.Do decembra ne prodavati nikog jer vec smo ozbiljno oslabljeni u odnosu na proslu godinu.Odbrana trpi jer nema Lataleka,napad jer nema Boacija,sredina jer nema Donalda a zamene nisu jednostavno taj nivo.To vidi svako ko se razume u fudbal.Jedino smo jaci na krilnim pozicijama ali se tu napravila guzva.Radonjic,Kafu,Ben,Srnic,Jevtovic..5 igraca a mesta ima za dva u prvoj postavi.Jedino Srnic sme da se proda ali njega izgleda niko nece.Treba nam jos jedan srednji vezni vise kao zamena nego za ozbiljnu konkurenciju.Ebisilio striktno u vezni red a Simic ili Meleg iza napadaca..
    (Grizlor, 15. avgust 2018 13:48)

    # Link komentara

  64. Mislite u Terzinoj kasi. :)))
    (Branko, 15. avgust 2018 13:47)

    # Link komentara

  65. Klinci zasto se lozite toliko. Nisu vase pare niti cete bolje ziveti ako Zvezda profitira veslite se miionima a u dzepu nema te ni hijadu dinara. Uzalud trosite vreme a zivot prolazi
    (Petar mecen, 15. avgust 2018 13:46)

    # Link komentara

  66. Crvena Zvezda će uskoro biti najprofitabilnija firma u Srbiji.Stopedeset zaposlenih, izveze fudbalere za sto miliona €.Bilo bi i za veće penzije, da nije drugih klubova.
     (miško, 15. avgust 2018 13:46)

    # Link komentara

  67. Newcastla koji se te sezone borio za opstanak.Anderleh stvarno gromada evropskog fudbala.Vi niste uspeli da preskocite Artmediju, Petrzalku, Samprok, Apoel, Petah Tikvu
    (Marinkova bara, 15. avgust 2018 11:56)

    Njukasl je te sezone bio peti u Premijer ligi, nije se borio za opstanak
     (vip, 15. avgust 2018 13:42)

    # Link komentara

  68. (miško, 15. avgust 2018 13:16)

    Nisam grobar nikad bio,niti ću,samo sam realan
    (Draško, 15. avgust 2018 13:41)

    # Link komentara

  69. Vidim puno se spominje neki dugovi pa koliko Ce ko zaraditi od ulaska u ligu prvaka koliko od liga uefe.....pa zar mislite da bi se nesto u kvaliteti kluba ,poboljsavanju igrackog kadra promijenilo ako bi zvezda financijski ojacala....pa sjeecam se kad je dinamo jedne sezone po izracunima nekim zaradio vise od 100 mil..eura!!!i danas opet sve iz pocetka ,jos slabiji roster....zar mislite da bi kod vas bilo drukcije s obzirom na društvo u kojem živite....
    (Kajverson, 15. avgust 2018 13:32)

    # Link komentara

  70. Tipičan primer nerazmevanja stvari. Nije bitno da li je pogrdno ili ne, bitno je da je to politička poruka, isto kao i klicanje Ratku Mladiću ili Draži Mihailoviću, a političke poruke su zabranjene. Mi sad možemo da se ljutimo do sutra, ali sami smo prihvatili da igramo evropske utakmice po pravilima koje određuje UEFA i moramo ih se pridržavati. Ako to nećemo, ajde onda da se dogovorimo da ne igramo UEFA takmičenja, ajde da se baziramo na domaće prvenstvo i da tamo pravimo koreografije kakve god hoćemo, skandiramo kome god hoćemo, tučemo se i sl. 
    Dakle, dokle god hoćemo da igramo Evropu, moramo shvatiti da pravila (kakva god da su) određuju drugi. 
    (sava, 15. avgust 2018 11:04)

    Vidi, prijatelju. Nije problem u poštovanju pravila koje je UEFA postavila. Niti u kazni za one koji ta pravila krše. Problem je u dvostrukim aršinima UEFE. Ako navijači susedne države naprave isti broj prekršaja kao i naši, ako iscrtaju kukasti krst na terenu, ako prekinu utakmicu u Italiji, ako njihov reprezentativac skandira ustaški pozdrav na uefinoj utakmici, itd... i budu kažnjeni novčano i opomenom. Ako Spartak mora da igra kao domaćin u N.Sadu i Bgd, a Severni Irci igraju na terenu (ne stadionu) koji je ranga beogradske zone... onda Uefini aršini definitivno nisu isti.
    (Nenad, 15. avgust 2018 13:27)

    # Link komentara

  71. bokac,znaš kako izgleda bankar koji je otpisao dug KK Partizanu.Taj klub nije taradio ni evrić a potrošio milione.
     (miško, 15. avgust 2018 13:19)

    # Link komentara

  72. Draško ja sam grobar ali nisi u pravu,košarku je tada igralo nekoliko zemalja,zanemarljivo u odnosu na fudbal a tek vaterpolo.Prvak sveta i evrope nikad više i niko sa ovih prostora, za vjek vjekova nažalost.Drago mi je da si zvezdaš,dosta si navijao za pogrešan klub tamnih boja.
     (miško, 15. avgust 2018 13:16)

    # Link komentara

  73. Gdje su oni vjerni navijaci da se oglase,imaju li makar malo obraza pa da objave saopstenje povodom toga sto ce nasa Zvezda,jedan od najvaznih meceva u zadnjih 10 godina,igrat vez pomoci navijaca.... A molio bi da prvo razmisle dobro sto ce reci,da se ne bi ostali navijaci sprdali sa nama!
     (BOSS, 15. avgust 2018 13:16)

    # Link komentara

  74. @ccc ...kakve pare od ulaznica za Play off kad smo kaznjeni dve utakmice bez publike, plus ona glasa na Slovaka, bice tri utakmice bez publike u najboljem slučaju.
     (istina, 15. avgust 2018 13:12)

    # Link komentara

  75. dug jos uvek 25-30 verovatno?
    (Mare, 15. avgust 2018 11:16)

    A koliki je Partizanov.Jos uvek pi Djurinom knjigovodstvu 15 miliona

    Ne shvatas neke stvari sine, nisam ti ja grobar kao prvo. Kao drugo Terza u dve godine kao prepolovio dug sa 50 na 25...a poslednju sezonu mozda i vise, i pored svih primanja dug izmedju 25-30? Pa me samo zanima kad se lagalo pre dve godine ili sada...
    (Mare, 15. avgust 2018 13:10)

    # Link komentara

  76. Eeeee taman sam hteo da vodim klinca na utakmicu, a ono prazne tribine!
     (Siniša, 15. avgust 2018 13:09)

    # Link komentara

  77. Vidim tu neki napisali koliki vam je sad dug 40 ili 50 miliona eura. Za razliku od vas koji ste 6 godina bili prvaci i jednu godinu umesto nas ušli u kvalifikacijama za ligu šampiona, igrali u grupama evropskih kupova, dug se vama povećavao a kod nas se smanjuje. Takva pitanja postavljajte vašima, jeste da i naši nešto uzmu ali vaši sve.
     (RZ-CZ, 15. avgust 2018 13:09)

    # Link komentara

  78. Prestanite da sirite laži Zvezda je već učestvovala u grupnoj fazi po novom sistemu. Ja ne znam zašto se konstantno širi neistina prepisujući neistinite izmišljotine. Imate tačan podatak na sajtu UEFA

    CHAMPIONS LEAGUE 91/92Group Stage
    Sampdoria,
    RSC Anderlecht,
    Panathinaikos,
    FC RED STAR
    (Blacky, 15. avgust 2018 13:07)

    # Link komentara

  79. Kako je lepo biti navijac Crvene Zvezde. Sedis na poslu cistas o Zvezdi i uzivas. Hvala Zvezdo.
     (Cica mica i gotova prica, 15. avgust 2018 13:02)

    # Link komentara

  80. Možda se Zvezdi i dogodi privatizacija. Tek bi to bio tim, prihod, svetla budućnost.
    (Slobodan-bg, 15. avgust 2018 12:58)

    # Link komentara

  81. Znaci bice jos pojacanja, (cujem hoce Mbokanija i onog iz Tondele) ali okej makar ce od svog novca to platiti a ne od nas, sirotog naroda.
     (Batko pamcenje mu kratko, 15. avgust 2018 12:56)

    # Link komentara

  82. Сада вам је УЕФА добра мафија? Наравно када постоје 6.000.000 разлога да јој се мало прогледа кроз прсте. Но, важно је да су "делије" дивљале тупећи о Косову, те тако ће Звезда играти испред празних трибина без подршке правих навијача. Толико о делијској љубави према своме тиму.
    (Vanja Petrović, 15. avgust 2018 12:47)

    # Link komentara

  83. Za Srpski sport ovo je lepo i uspeh je ali narod i dalje grca u dugovima i izumire.Sitni trenuci zadovoljstva.Samo je fudbaleruma lepo jer ne prezivljavaju a placeni su 100 puta vise od vrednosti Srbskog trzista .Realno je tako!
     (kloki, 15. avgust 2018 12:45)

    # Link komentara

  84. @Tito partija crno bela armija

    Koliki je na skali tvoj kompleks kada moras da imas ovakav nick?
     (Duka, 15. avgust 2018 12:44)

    # Link komentara

  85. Partizan jedini klub iz istocne Evrope koji je postigao gol u finalima KEŠ, Steaua i zvezda tri NULE u tri finala!! Yiveo Partiyan i majka Srbija!
     (sale xiaomi, 15. avgust 2018 12:43)

    # Link komentara

  86. Zvezda duguje 28 miliona (kod Zvezde se znaju cifre),i ako uđe u ligu šampiona dug će biti pepolovljen,a kad zavalimo Radonju za 15 milki neće biti više duga.
    (nosi fenjer,navija za fener, 15. avgust 2018 12:01)

    Није баш све тако, не иде све у дугове већ нешто иде и у буџет за нове играче, плате, стадион, струја итд. Али углавном ако све буде тако, дуг ће бити отприлике 10 милиона.
     (србујем, 15. avgust 2018 12:42)

    # Link komentara

  87. Samo pričajte da nećemo proći Salcburg, samo kmečite, samo hejtujte, biće nam još slađe kad se sve završi. Tananananananana Liga Šampiona, Liga Šampiona!!
     (Gde odoše novinari, 15. avgust 2018 12:38)

    # Link komentara

  88. jos kada legnu pare od ulaznica za play off to ce biti cirka oko 50 milki evra. iako se igra pred praznim tribinama. ipak su karte vec prodate
     (ccc, 15. avgust 2018 12:37)

    # Link komentara

  89. (Bot na kvadrat, 15. avgust 2018 11:09)

    Navijam za zvezdu,ali ti nije realno poređenje.Ipak su oni bili prvaci evrope u košarci a u vaterpolu čak 7 puta,dok mi jednom.
    (Draško, 15. avgust 2018 12:36)

    # Link komentara

  90. Bože, kakve nerealne cifre...
    (Milena, 15. avgust 2018 11:43)

    Sto nerealne? Plasman.u LS svakom timu donosi 16,5. U kfalifikacijama se svaka pobeda i nereseno placa.Plasman u LE donosi nesto manje novca od LS
     (NY, 15. avgust 2018 12:33)

    # Link komentara

  91. taman dok vrate drzavi
     (gox, 15. avgust 2018 12:32)

    # Link komentara

  92. sad me zanima kako izgleda onaj bankar koji je potpisao otpis duga fk zvezdi zbog nemogucnosti naplate
    (bokac, 15. avgust 2018 11:50)

    Otpis duga je bio pre cetiri godine.Svaka banka ima pravo da otpise dug.Stvar pregovaraca.Pariski i Lindonski klub otpisali 1,5 mlrd dolara SiCG
     (privrednik, 15. avgust 2018 12:30)

    # Link komentara

  93. nekada se u ligu šampiona stizalo preko anderlehta njukasla i sličnih ekipa a sada preko suduve spartaksa tranve...
    (boki, 15. avgust 2018 09:39

    Ma išlo se u Evropu i preko Dinama Zagreb, Makabi Petah Tikve, Petržalke, Videotona, Šamroka, Fljamurtarija, samo su rezultati tih mečeva bili nešto drugačiji!!!
    (Dejan, 15. avgust 2018 12:24)

    # Link komentara

  94. Kakva je bre ovo priča navijačka sada, te Zvezda ovoliko zaradila, te ako proda ovog još 5 miliona i slično? Zašto navijači žele da Zvezda ima što više para, a ne da recimo za par godina osvoji LE ili slično...Razumem da je delom to opravdano zbog ogromnog duga (ustvari ko uopšte zna koliki je dug bio i koliki je sada), ali otvoreno priželjkivati da se Radonjić proda što pre za što veće pare mi ne ide u glavu. Pa zar nije logično želeti da ostane bar dok Zvezda igra u Evropi ove sezone ako već ne može duže. I šta se uopšte dešava oko Pavkova, dečko udje, odmah dobije par duela, niko da kaže da je on skokom omogućio da lopta dodje do Bena pa Radonjića za 2:1. Kakav bi to napad bio Kafu-Radonjić-Pavkov...ali ne, priča navijačka ide kako smo kupili Kafua, pa Radonja može da ide. Nekad davno smo navijali da Zvezda zadrži najbolje igrače, a kojim parama...pa i ranije se mutilo...a tek Čelzi, PSŽ, Real nevinašca, ma da.
    (LN, 15. avgust 2018 12:24)

    # Link komentara

  95. CZ duguje,ne zna se vise kome i od kada, preko 50 miliona evra pa ne vidim kako ce 5 ili 6 miliona da ih "obraduju"?
    Nema sanse da prodju Salcburg i to je jasno,mislim da ce biti zadovoljni ligom Evrope..
    Kako "fudbal" funkcionise kod nas to je cirkus. CZ kao klub duzna milione a u upravi CZ sede ljudi koji su svi puni "ko brodovi"...pa ne bi cudilo i to da ustvari CZ duguje njima ..
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (C i n i k, 15. avgust 2018 11:16)

    Uf, tebi je sve ovo tesko palo...
    (Tito-partija-crno bela armija, 15. avgust 2018 12:22)

    # Link komentara

  96. Moze li mi neko da koliko puta smo od '91 igrali play-off za grupnu fazu LŠ?Bas me interesuje....Hvala unaprijed...RED STAR ZAUVIJEK
    (mile, 15. avgust 2018 12:01)

    Dinamo Kijev, Leverkuzen, PSV, Milan, Rendzers i sada Salcburg.
     (BarbaDjole, 15. avgust 2018 12:13)

    # Link komentara

  97. Joj mene majko,biće prazan Rajko! :D
     (uefamafia, 15. avgust 2018 12:11)

    # Link komentara

  98. Jutro mi nije donelo olaksanje. Ja sam i dalje u agoniji.
     (xxx, 15. avgust 2018 12:08)

    # Link komentara

  99. @Janko kad pocne f-4 ti pogledaj sve prvake Evrope i obrati paznju na 1992.To si mogao da vidis npr 2010.kada je Partizan igrao F-4.
    (kompleksi su cudo, 15. avgust 2018 12:05)

    # Link komentara

  100. Sada samo trebate da se zadovoljite sićom i rasprodate tim kao što to radi Partizan. Kada će naši klubovi shvatiti da se više zarađuje igranjem u evropskim takmičenjima nego od prodaje igrača. Treba da postane pravilo da CZ i P svake godine igraju u evropskim ligama i za par godina možemo očekivati ozbiljniju ulogu u tim takmičenjima.
    (Mito, 15. avgust 2018 09:44)

    da,klubovi vise zarade od igranja u evropi,ali Terzic i kompanija vise zarade od prodaje igraca.
     (miki, 15. avgust 2018 12:02)

    # Link komentara

  101. Moze li mi neko da koliko puta smo od '91 igrali play-off za grupnu fazu LŠ?Bas me interesuje....Hvala unaprijed...RED STAR ZAUVIJEK
     (mile, 15. avgust 2018 12:01)

    # Link komentara

  102. HA HA hA kaiRAT JAci OD NJUKASTLA!!!HA HA HA BU HA HA PA ONI SU PROSLE GODINE ISPALI OD SKENDERBEGA! HA HA HA JOS BOLI KAIRAT!
    (tito partija zvezdina armija, 15. avgust 2018 12:01)

    # Link komentara

  103. CZ duguje,ne zna se vise kome i od kada, preko 50 miliona evra pa ne vidim kako ce 5 ili 6 miliona da ih "obraduju"?
    Nema sanse da prodju Salcburg i to je jasno,mislim da ce biti zadovoljni ligom Evrope..
    Kako "fudbal" funkcionise kod nas to je cirkus. CZ kao klub duzna milione a u upravi CZ sede ljudi koji su svi puni "ko brodovi"...pa ne bi cudilo i to da ustvari CZ duguje njima ..
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (C i n i k, 15. avgust 2018 11:16)

    Pomešao si klubove.
    To partizan duguje preko 30 miliona evra,možda ide ka 50 miliona duga.(kod njih nikad nema cifri)

    Zvezda duguje 28 miliona (kod Zvezde se znaju cifre),i ako uđe u ligu šampiona dug će biti pepolovljen,a kad zavalimo Radonju za 15 milki neće biti više duga.
    (nosi fenjer,navija za fener, 15. avgust 2018 12:01)

    # Link komentara

  104. dug jos uvek 25-30 verovatno?
    (Mare, 15. avgust 2018 11:16)

    A koliki je Partizanov.Jos uvek pi Djurinom knjigovodstvu 15 miliona
     (Zvezdas, 15. avgust 2018 11:58)

    # Link komentara

  105. @ nekada se u ligu šampiona stizalo preko anderlehta njukasla i sličnih ekipa a sada preko suduve spartaksa tranve... 
    (boki, 15. avgust 2018 09:39)Samo placi, tako je jos sladje... 

    Newcastla koji se te sezone borio za opstanak.Anderleh stvarno gromada evropskog fudbala.Vi niste uspeli da preskocite Artmediju, Petrzalku, Samprok, Apoel, Petah Tikvu
     (Marinkova bara, 15. avgust 2018 11:56)

    # Link komentara

  106. (C i n i k, 15. avgust 2018 11:16)

    Дужни су банкама камате, да су дужни играчима не би могли у квалификације за ЛШ. А банкама су главнице махом исплаћене па се за камату лако договара ( чека ).
     (?, 15. avgust 2018 11:55)

    # Link komentara

  107. nekada se u ligu šampiona stizalo preko anderlehta njukasla i sličnih ekipa a sada preko suduve spartaksa tranve...
    (boki, 15. avgust 2018 09:39)

    Petrzalka, makabi petah tikva, dinamo...
     (petarczv, 15. avgust 2018 11:53)

    # Link komentara

  108. Za one koji pričaju da je Zvezda imala lak žreb - u drugom kolu Apoel, u trećem Legija u četvrtom Salcburg.

    To što su ove dve ekipe ispale to naš problem nije - nama žreb uopšte bio naklonjen.
     (Navijač, 15. avgust 2018 11:52)

    # Link komentara

  109. Pa neće valjda CZ da uzme pare od UEFA mafije!
    U tim parama su i nepravedno oduzete pare od raznih klubova, a zbog navijanja njihovih hrabrih i ponosnih navijača.
    (Dragan, 15. avgust 2018 11:52)

    # Link komentara

  110. sad me zanima kako izgleda onaj bankar koji je potpisao otpis duga fk zvezdi zbog nemogucnosti naplate
     (bokac, 15. avgust 2018 11:50)

    # Link komentara

  111. Kako ovaj ekonomski mag ako vec nije dobio Nobela nije bar ministar finansija Srbije. 
    (Vlado, 15. avgust 2018 09:37) 
    Vidu ovako: realno, s obzirom ko nam je ministar finansija - ovaj je em strucnjak, em postenjacina.
     (Pera Magic Mitic, 15. avgust 2018 11:48)

    # Link komentara

  112. Samo da zahvalim navijacima CZ koji su nam omogucili pracenje meca ispred malih ekrana. Hvala!
    (Zokara, 15. avgust 2018 11:46)

    # Link komentara

  113. @anoniman, изгуглај мало имаш по нету, да ФКЦЗ је освојила КЕШ наследник КЕШа је ЛШ зато Звездино име и стоји угравирано на УШАТОМ!
     (Рударски техничар, 15. avgust 2018 11:45)

    # Link komentara

  114. Дођи у петак у Крушевац. Пут у Лигу шампиона води преко првог места у првенству. Свака утакмица је најважнија, а не само европске.
    (Beograd, 15. avgust 2018 10:39)

    Jel isto vazi i za kosarku?
     (Borky, 15. avgust 2018 11:43)

    # Link komentara

  115. Bože, kakve nerealne cifre...
     (Milena, 15. avgust 2018 11:43)

    # Link komentara

  116. Neka smo mi njima rekli da je Kaosovo Sbija i da je Mladić junak a Uefa mafija....pa koliko košta da da košta.I opet da im to kažemo čim nam otvore kapije stadiona.Ževela Srbija
     (BELI, 15. avgust 2018 11:40)

    # Link komentara

  117. LJUDI I POSLE 20 GODONA NE ZNAJU DA ZVAZDA NIJE OSVOJILA LIGU SAMPIONA VEC KEŠ
    (Anoniman, 15. avgust 2018 10:16)
    Ni Partizan Evroligu,samo što na peharu Lige šampiona stoji ugravirano Zvezdino ime kao osvajača a na peharu Evrolige ne stoji Partizan
     (Janko, 15. avgust 2018 11:38)

    # Link komentara

  118. i sada najbitnija utakmica ce se igrati pred prazan stadion, e moji paradajz navijaci zvezde.
     (Salerno, 15. avgust 2018 11:36)

    # Link komentara

  119. Ovo je sjajna prilika da se jedan srpski klub plasira u LS. Tim pre sto je glavni neprijatelj neutralisan, a to su "navijaci", koji su sve drugo, samo Navijaci nisu.
     (Aleksandar, 15. avgust 2018 11:36)

    # Link komentara

  120. Питање је да ли Звезда са оваквом игром и тимом, треба бити у ЛШ?
    Можда је због тога боље да игра ЛЕ и да се као тим постепено гради и напредује, унапређује и диже, а тек онда да као таква константно почне играти у друштву најбољих.
    А не само за "једно лето" да се игра ЛШ. Ако уђе и тамо је накантају, чему онда игра у ЛШ.
    Нисмо ми Динамо Загреб да служимо за поправљање гол разлике... Ми смо Звезда, а Звезда је првак Европе била!!!
     (Ајде@, 15. avgust 2018 11:31)

    # Link komentara

  121. Kako,pa zar nije UEFA mafija,a vi uzimate te miljune eura od mafije ako držite do principa onda nemojte uzimati te eure od mafije.
    (mario, 15. avgust 2018 11:31)

    # Link komentara

  122. Ne zaboravite Terzu...duševni bol i tako to....
    (Salle, 15. avgust 2018 11:28)

    # Link komentara

  123. Poslije prve utakmice i blagog razocarenja, napisah da se u revansu mora igrati pametnije protiv siledzijske ekipe, razvlacenjem. Reklo bi se da sam bio u pravu. Sad se mora spremiti dobro taktika protiv Salcburga, ozbiljna ekipa. potpuno drugaciji pristup u odnosu na prva 3 protivnika. Srecno!
     (Vrach, 15. avgust 2018 11:28)

    # Link komentara

  124. Idemo junaci!
    Znate, hocete i mozete.
     (Goran, 15. avgust 2018 11:26)

    # Link komentara

  125. Ne brinem ja za njihovu kasu, ona je neogranicena, tj drzavna!!
    (navijac, 15. avgust 2018 11:11)

    Mislis na period dominacije devedesetih?
    Mozda ipak mislis na period posle 5. oktobra?
     (Limar nece doci, 15. avgust 2018 11:21)

    # Link komentara

  126. @ nekada se u ligu šampiona stizalo preko anderlehta njukasla i sličnih ekipa a sada preko suduve spartaksa tranve...
    (boki, 15. avgust 2018 09:39)Samo placi, tako je jos sladje...


    PROMENILA su se vremena, nekad i sada... Sad je jedan Kairat bogatiji i jaci klub i od Anderlehta i od redovnog drugoligasa Njukasla zajedno, a neki litvanski Trakai je jaci klub od tih koji su odigrali tu Ligu, ponizava te koje pominjes.

    Recimo, jedan Apoel koji redovno igra tu LS ispadne od litvanske Suduve, koju Zvezda unakazi sa 5:0 u dvomecu.


    Ah, nekad i sad.... jos ces se ti nagledati promena u modernom fudbalu :-))))
    (MC HAMMER, 15. avgust 2018 11:19)

    # Link komentara

  127. Pa kako kada je uefa mafia????
    (pop, 15. avgust 2018 11:18)

    # Link komentara

  128. "Navijač sam Kelna, Arsenala, BATE Borisova, CSKA, Suduve, Spartaksa, Trnave i Salcburga, ali svaka čast Zvezdi..."
    (pošten, 15. avgust 2018 10:29)

    -au bre majstore, kako postizes? ne pobrkas sve te timove, igrace? a sta radis kad igraju medjusobno? a radis jos nesto u zivotu?
    (majtimajk, 15. avgust 2018 11:17)

    # Link komentara

  129. Niste morali da kvarite slavlje Miloja i momaka ovom slikom. Mada, rec je o lovi.
     (Toto-ko-tunjo, 15. avgust 2018 11:17)

    # Link komentara

  130. Tipičan primer nerazmevanja stvari. Nije bitno da li je pogrdno ili ne, bitno je da je to politička poruka, isto kao i klicanje Ratku Mladiću ili Draži Mihailoviću, a političke poruke su zabranjene. Mi sad možemo da se ljutimo do sutra, ali sami smo prihvatili da igramo evropske utakmice po pravilima koje određuje UEFA i moramo ih se pridržavati. Ako to nećemo, ajde onda da se dogovorimo da ne igramo UEFA takmičenja, ajde da se baziramo na domaće prvenstvo i da tamo pravimo koreografije kakve god hoćemo, skandiramo kome god hoćemo, tučemo se i sl.
    Dakle, dokle god hoćemo da igramo Evropu, moramo shvatiti da pravila (kakva god da su) određuju drugi.
    (sava, 15. avgust 2018 11:04)

    U redu. Zasto onda stalno dovode politicare na stadione?! Zasto ih pozivaju da urucuju priznanja, medalje, pehare?! Zasto politicari finansiraju sport?! Zasto non-stop uvlace politicare u sport (iole svestan zna zasto) a posle govore kako nema mesta politici u sportu?!! Moras jos mnogo da razmisljas.
     (ernesto che, 15. avgust 2018 11:16)

    # Link komentara

  131. A dug jos uvek 25-30 verovatno?
    (Mare, 15. avgust 2018 11:16)

    # Link komentara

  132. CZ duguje,ne zna se vise kome i od kada, preko 50 miliona evra pa ne vidim kako ce 5 ili 6 miliona da ih "obraduju"?
    Nema sanse da prodju Salcburg i to je jasno,mislim da ce biti zadovoljni ligom Evrope..
    Kako "fudbal" funkcionise kod nas to je cirkus. CZ kao klub duzna milione a u upravi CZ sede ljudi koji su svi puni "ko brodovi"...pa ne bi cudilo i to da ustvari CZ duguje njima ..
     (C i n i k, 15. avgust 2018 11:16)

    # Link komentara

  133. koliko od tih para ide na porez ovoj ojadjenoj drzavi? da li je tu uracunat i prihod od ulaznica za salzburg? da li ce svi zainteresovani uspeti da se naplate? toliko pitanja...
     (grucho, 15. avgust 2018 11:16)

    # Link komentara

  134. Za te pare da kupite jednog dobrog centarfora, ima jedan u holandskom Hagu ali je u nemilosti trenera, pa je zadnjih godina stalno na klupi. Onaj sto ga "Delije" stalno prizivaju.
    (stranger, 15. avgust 2018 11:12)

    # Link komentara

  135. nekada se u ligu šampiona stizalo preko anderlehta njukasla i sličnih ekipa a sada preko suduve spartaksa tranve...
    (boki, 15. avgust 2018 09:39)

    Nekad su nekom poslednja prepreka za ulazak u LŠ bili Bajern iz Minhena, Rendžers, PSV, Dinamo Kijev, svi osvajači evrokupova a nekom Anderleht, Njukasl i da ne zaboravimo Artmediju Petržalku i slične ekipe... O velikanima tipa Pjunik, Zrinjski, Slijema sa kojima se neko susretao na tom putu tek ne bih trošio reči...
     (Wllaxy, 15. avgust 2018 11:11)

    # Link komentara

  136. Ne brinem ja za njihovu kasu, ona je neogranicena, tj drzavna!!
     (navijac, 15. avgust 2018 11:11)

    # Link komentara

  137. #TeamTerza nije bombas ali je doktor!
     (poznavalac, 15. avgust 2018 11:10)

    # Link komentara

  138. Pre par godina bi rekao ovim malicioznim grobarima da se manu vesti o Zvezdi,prvacima Evrope i Sveta,fudbalu i da se drze kosarke,ali u medjuvremenu kosarka se vratila kuci na Mali Kalemegdan gde i pripada,pa bi im onda rekao manite fudbal i kosarku drzite se vi vaterpola,ali u medjuvremenu Zvezda postala prvak Evrope i u vaterpolu,a ove godine dobila specijalnu pozivnicu za vaterpolo ligu sampiona dok VK Partizan igra LEN kup Mijaila Grusanovica,tako da sad vise ne znam sta da im kazem,mozda da se okanu oni sporta uopste.
    (Bot na kvadrat, 15. avgust 2018 11:09)

    # Link komentara

  139. Mene iskreno zanima samo jedno: Kada će CZ raskrstiti sa ''navijačima'' koji guraju klub sa ivice u ambis??????

    Uskratili su nam navijanje na utakmici decenije!!!!!!!

    Verovatno izbili iz kase 20 miliona i ko zna jos koliko na osnovu porasta cene igracima.

    SRAMOTAAAAAA!!!!!
    (MaironDrake, 15. avgust 2018 10:33)

    Дођи у петак у Крушевац. Пут у Лигу шампиона води преко првог места у првенству. Свака утакмица је најважнија, а не само европске.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Beograd, 15. avgust 2018 10:39)

    Vidi momče, postoje ljudi koji rade, imaju posao, nije im jedina zanimacija u zivotu zakopati svoj klub sa jadnim potezima...
    Zvezdu gledam moglo bi se reći dosta često, za razliku od vas ''navijača'' sa plaćenom ulaznicom.
    (MaironDrake, 15. avgust 2018 11:06)

    # Link komentara

  140. @ Au tebra, tebi je "Kosovo je Srbija" pogrdna poruka??? Kakav autosovinizam.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kole, 15. avgust 2018 10:36)

    Tipičan primer nerazmevanja stvari. Nije bitno da li je pogrdno ili ne, bitno je da je to politička poruka, isto kao i klicanje Ratku Mladiću ili Draži Mihailoviću, a političke poruke su zabranjene. Mi sad možemo da se ljutimo do sutra, ali sami smo prihvatili da igramo evropske utakmice po pravilima koje određuje UEFA i moramo ih se pridržavati. Ako to nećemo, ajde onda da se dogovorimo da ne igramo UEFA takmičenja, ajde da se baziramo na domaće prvenstvo i da tamo pravimo koreografije kakve god hoćemo, skandiramo kome god hoćemo, tučemo se i sl.
    Dakle, dokle god hoćemo da igramo Evropu, moramo shvatiti da pravila (kakva god da su) određuju drugi.
    (sava, 15. avgust 2018 11:04)

    # Link komentara

  141. Sve je ovo lepo ali na papiru. I Partizan je deset godina igrao Evro takmicenja, prodavao igrace, zaradio verovatno stotine miliona evra pa opet klub duzan 15 miliona. Zvezda isto... Klub duzan preko pedeset miliona evra (trideset prema recima gospodina sa slike) i dovodis milionska pojačanja. Kako, odakle i cijim parama? Da ne omalovazavam niciji uspeh, svaka cast momcima, ali nikakvoj euforiji ovde nema mesta, sve dok nam je ovakvo stanje u drzavi a samim tim i u fudbalu. Sportski pozdrav!!!
     (Django, 15. avgust 2018 11:02)

    # Link komentara

  142. Nisu igrali Englezi
     (Vladan Milojevic, 15. avgust 2018 11:02)

    # Link komentara

  143. Kako ovaj ekonomski mag ako vec nije dobio Nobela nije bar ministar finansija Srbije.
    (Vlado, 15. avgust 2018 09:37)

    nemoj dvaput to da pitaš...
    (žarko, 15. avgust 2018 11:00)

    # Link komentara

  144. nekada se u ligu šampiona stizalo preko anderlehta njukasla i sličnih ekipa a sada preko suduve spartaksa tranve...
    (boki, 15. avgust 2018 09:39)

    Некад се у Лигу Европе стизало преко Шамрока и Туна а данас преко Спарте и Краснодара. А, да...
     (Чава, 15. avgust 2018 10:59)

    # Link komentara

  145. Koliko novca sleduje za ekipe koje se plasiraju u intertoto kup...
    (Dejan CZ, 15. avgust 2018 10:01)

    evo ti nam reci, ipak je tvoj klub godinama igrao tamo...
     (grucho, 15. avgust 2018 10:58)

    # Link komentara

  146. nadam se da nece proći...
     (Nesa, 15. avgust 2018 10:54)

    # Link komentara

  147. LJUDI I POSLE 20 GODONA NE ZNAJU DA ZVAZDA NIJE OSVOJILA LIGU SAMPIONA VEC KEŠ
    (Anoniman, 15. avgust 2018 10:16)

    Tacno!!! I na "usatom" nikada nije pisalo "Crvena Zvezda" ! To ovi cigani lazu i samo obmanjuju narod
    A tek sto lazu da su bili prvaci SVETA...

    Ps. Sada barem za nijansu lakse?!
     (Tito-partija- crno bela armija, 15. avgust 2018 10:53)

    # Link komentara

  148. Grobarcici i jutros u agoniji...procice ih...valjda u toku dana
     (Tito-partija- crno bela armija, 15. avgust 2018 10:50)

    # Link komentara

  149. trnje trnava je bas jak klub kao i onaj sudoku , ovaj salcburg tek nesto bolje.slaviti toliko je smesno od ovih klubova gde se igra hokej.
     (mibi, 15. avgust 2018 10:49)

    # Link komentara

  150. nekada se u ligu šampiona stizalo preko anderlehta njukasla i sličnih ekipa a sada preko suduve spartaksa tranve...
    (boki, 15. avgust 2018 09:39

    Njukastl je tad bio samo solidna ekipa,a npr.Zvezda je morala igrati kvalifikacije za LS protiv Milana,PSV tadasnjeg polufinaliste KES,Dinama Kijeva i Rendzersa koji te godine igrao finale kupa UEFA.Pricam ti za zadnje 10 godina. A Petrzalke i Kiprane razne zna se ko je imao,pa je pucao.
    Drugo Salcburg je momce zavrsio ovu sezonu sa polufinalom lige evrope gde na mufte izgubio od Marselja. Nisam znao da je polufinalista LE losa ekipa.
    Kad ce te Vi grobari jednom imati znanja i secanja duza od dva dana ili da je nije po Vasem kalendaru. I Za kraj 1966 ste igrali prolece,pa protiv Rome krajem devedesetih i to je sve,do Dnjepra neke 2007 valjda. Toliko o Kme,Kme Zagorcima.
    (KmekavciTisina, 15. avgust 2018 10:49)

    # Link komentara

  151. Taman da se vrate neki novci, jer dug je dug, a sud je... da se ne ljubimo.
     (dking, 15. avgust 2018 10:48)

    # Link komentara

  152. nekada se u ligu šampiona stizalo preko anderlehta njukasla i sličnih ekipa a sada preko suduve spartaksa tranve...
    (boki, 15. avgust 2018 09:39)

    Da secam se,prvo ste izbacili Anderleht,pa onda Njukasl...pa ste onda razbili u grupi...
    Hehehe...kakva kuknjava...
    Zvezda je plejof gubila od Dinama iz Kijeva,Glazgov Rendzersa,Bajera iz Leverkuzena(koji je igrao finale te godine),pa protiv Milana(koji je osvojio te godine),PSV-a(polufinalista)...
    A vi ste ispadali od Artmedije(penali),Kroacije(1-5),Spartaka iz Moskve(1-5),Bajerna(1-6),Apoela,Genka,AELa iz Limasola,BATEa,...
    Ali ste zato razbili na penale nikad jače Anderleht i Njukasl...sto ipak postujem...a ne umanjujem uspeh...kaonsto vi grobari pokusavate to nama danuradite.
    Uostalom,svaki navijac Zvezde je prezadovoljan i sa LE,a LŠ je ostvarenje sna...Iz stalnog igranja u LE,doći će i ta LŠ...samo polako...bitan je kontinuitet...
     (Hmm, 15. avgust 2018 10:47)

    # Link komentara

  153. Al će tu neko lepo da omasti brk!!!
     (darth vader sa B.Brda!!!, 15. avgust 2018 10:46)

    # Link komentara

  154. nekada se u ligu šampiona stizalo preko anderlehta njukasla i sličnih ekipa a sada preko suduve spartaksa tranve... 
    (boki, 15. avgust 2018 09:39) 

    Zar noc nije pomogla? I dalje ne mozes da prihvais realnost da je Zvezda prosla?!
    Izgleda da lazu u onij pesmi "jutro ce promeniti sve..." ...agonija se nastavlja
     (Tito-partija- crno bela armija, 15. avgust 2018 10:45)

    # Link komentara

  155. Ajd,ako ne igramo Euroligu u basketu daj bar ovu Ligu Sampiona u fudbalu.Hihihi
     (Pokondirena tikvica, 15. avgust 2018 10:45)

    # Link komentara

  156. vi bre vise mrzite Zvezdu nego sto volite partizan...
    (jsd, 15. avgust 2018 10:45)

    # Link komentara

  157. Za sta se na ovom svetu daju grdne pare, to je za ne verovati. Hajde da igraju dobro, pa sve ocaraju, nego blage veze nemaju. Fudbal je pranje para i mafija na drzavnom nivou. Sramota.
    (Petar, 15. avgust 2018 10:41)

    # Link komentara

  158. РСБ пише да је 8 милиона сад... И ко је сад у праву
     (србујем, 15. avgust 2018 10:40)

    # Link komentara

  159. Mene iskreno zanima samo jedno: Kada će CZ raskrstiti sa ''navijačima'' koji guraju klub sa ivice u ambis?????? 

    Uskratili su nam navijanje na utakmici decenije!!!!!!! 

    Verovatno izbili iz kase 20 miliona i ko zna jos koliko na osnovu porasta cene igracima. 

    SRAMOTAAAAAA!!!!!
    (MaironDrake, 15. avgust 2018 10:33)

    Дођи у петак у Крушевац. Пут у Лигу шампиона води преко првог места у првенству. Свака утакмица је најважнија, а не само европске.
     (Beograd, 15. avgust 2018 10:39)

    # Link komentara

  160. Koliko od toga ide u stranku?
     (Leb, salama i novinari, 15. avgust 2018 10:38)

    # Link komentara

  161. nekada se u ligu šampiona stizalo preko anderlehta njukasla i sličnih ekipa a sada preko suduve spartaksa tranve...
    (boki, 15. avgust 2018 09:39)

    Pa šta hoćeš time da kažeš? Šta znači to "nekada"? Nekad je i Notingem Forest bio višestruki prvak Evrope, pa gdje je sad? Za Mančester Siti se nije ni znalo da postoji do unazad 10-15 godina, pa vidi gdje su sad. A Njukasl? Pa šta je taj Njukasl ikad osvojio u zadnjih 40 godina? Drugu ligu pretprošle sezone, i jedan Intertoto kup nekad tamo.
    I da znaš, Zvezda je šampion Srbije, i kroz kvalifikacije napreduje kroz tzv. "trasu šampiona". Kad Njukasl bude šampion Engleske, onda se možda i sretne sa Zvezdom.
     (lebovitz, 15. avgust 2018 10:37)

    # Link komentara

  162. sve te pare će da odu u plaćanje kazni zbog "navijača" koji pevaju rasističke pesme i imaju pogrdne poruke za UEFA i Kosovo.
    (Nishwille, 15. avgust 2018 10:16)

    Au tebra, tebi je "Kosovo je Srbija" pogrdna poruka??? Kakav autosovinizam.
     (Kole, 15. avgust 2018 10:36)

    # Link komentara

  163. Hvala navijačima na podršci koju će dati na marakani protiv Salcburga.
    (Aleks, 15. avgust 2018 10:34)

    # Link komentara

  164. Realno ni jedan srpski klub nikad nije imao laksi zreb za ligu sampiona.Ovo se vise nikad nece posloziti.
    (aco rs, 15. avgust 2018 10:28)

    Eh da Zvezda igra za LS protiv Artmedije ili Batea to se nikad nece dogoditi...
     (tuzni grobari, 15. avgust 2018 10:34)

    # Link komentara

  165. Odakle pare kmeeee
     (tuzni grobari, 15. avgust 2018 10:33)

    # Link komentara

  166. Mene iskreno zanima samo jedno: Kada će CZ raskrstiti sa ''navijačima'' koji guraju klub sa ivice u ambis??????

    Uskratili su nam navijanje na utakmici decenije!!!!!!!

    Verovatno izbili iz kase 20 miliona i ko zna jos koliko na osnovu porasta cene igracima.

    SRAMOTAAAAAA!!!!!
    (MaironDrake, 15. avgust 2018 10:33)

    # Link komentara

  167. Звеуда и када би ушла у ЛШ и узела тих 15-20 милиона, плус ових 6 милки, на крају би опет била дужна неких 20-30 милки. Слично као у партизану претходних година. А где оду паре,можемо да нађагамо...
     (Баба Роска, 15. avgust 2018 10:31)

    # Link komentara

  168. Navijač sam Kelna, Arsenala, BATE Borisova, CSKA, Suduve, Spartaksa, Trnave i Salcburga, ali svaka čast Zvezdi...
    (pošten, 15. avgust 2018 10:29)

    # Link komentara

  169. @Anoniman
    Bitno je da vi znate razliku..
    (Vetar u ledja..., 15. avgust 2018 10:29)

    # Link komentara

  170. Realno ni jedan srpski klub nikad nije imao laksi zreb za ligu sampiona.Ovo se vise nikad nece posloziti.
     (aco rs, 15. avgust 2018 10:28)

    # Link komentara

  171. Bravo Terza majstore!
     (GeneralShockwave, 15. avgust 2018 10:27)

    # Link komentara

  172. Nadam se da ce zvezda proci u LŠ ali se i plasim da ih Salzburg ne vrati na fabricka podesavanja, prolazak Spartka iz Trnave se slavi kao da je izbacena Barselona a ne ekipa iz Slovacke, zvezda je imala presmesne ekipe u kvalifikacijama ...
    (bs, 15. avgust 2018 09:43)

    I opet nisu igrali Englezi.
     (zvzd, 15. avgust 2018 10:26)

    # Link komentara

  173. Ne zaboravi da se zahvalis i da prolaz posvetis predsedniku.
    (tito partija zvezdina armija, 15. avgust 2018 10:25)

    # Link komentara

  174. Ma to je od penzionera od bankomata kmeeee
     (tuzni grobari, 15. avgust 2018 10:23)

    # Link komentara

  175. Sever je ceo crveno beo, Radović Aca njega je deo. Za tebe, nismo te zaboravili.
    (Pablo, 15. avgust 2018 10:22)

    # Link komentara

  176. Najveći deo ide osobi sa fotografije.
    (Braindead, 15. avgust 2018 09:36)

    Наравна ствар, зна он за шта се смешка. Сад ће да нам објави да смо у ѕадњих 8 месеци зарадили 30 милиона евра, али да нам је дуг ипак порастао са 25 на 30 милиона.
    (xyz, 15. avgust 2018 10:20)

    # Link komentara

  177. Sigurno ce platiti porez drzavi😁
    (Darko, 15. avgust 2018 10:20)

    # Link komentara

  178. Nije to nikakva zarada, vec cupanje iz mrtvih i pokusaj vracanja dela dugova, a mozda se nadje i pokoji evric za neke dzepove. Ko me ubedi u suprotno, dacu mu jos toliko!
     (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime!, 15. avgust 2018 10:20)

    # Link komentara

  179. Odlicno gospodine Terzicu. Sada mi samo recite kada pocinje prodaja karata za Salcburg i po kojoj ceni? Bas cemo lepo da napunimo kasu...
     (Mile, 15. avgust 2018 10:19)

    # Link komentara

  180. У каси 6 мил. - дуг смањен за 15 мил....
    Терзина Напредна математика.
     (Папи, 15. avgust 2018 10:19)

    # Link komentara

  181. Ето на најважнијој утакмици у последњих десет година играмо пред празним трибинама а знамо колики су навијачи ветар у леђа. Политика ће опет скупо да нас кошта. Докле више?!
    (мики, 15. avgust 2018 10:19)

    # Link komentara

  182. Šta bih dao da tih 6 milliona stvarno ode u Zvezdinu kasu
    (bill, 15. avgust 2018 09:40)

    Pa sta tu fali zadnje dve sezone, Zvezda nikad jaca, prestanite vise bre sa teorijama zavere, dosadili ste i Bogu i narodu, ne valja kad pobedjujemo ne valja kad gubimo, dosta vise!
     (Janko, 15. avgust 2018 10:18)

    # Link komentara

  183. Sto bi rekli Grobari nismo dobili od Uefe 6-9 miliona nego nam to Vucic dao...
     (matori, 15. avgust 2018 10:18)

    # Link komentara

  184. Navijam za Zvezdu oduvek ali ovog Terzića kada vidim loše mi je.
    (Simon, 15. avgust 2018 10:17)

    # Link komentara

  185. Terzicu koliki je dug?
     (kimi, 15. avgust 2018 10:17)

    # Link komentara

  186. A, hoćete li taj novac usmeriti na servisiranje delića dugova? Ono, čisto kao mali znak pažnje.
    (poreski obveznik, prisilni finansijer, 15. avgust 2018 10:17)

    # Link komentara

  187. LJUDI I POSLE 20 GODONA NE ZNAJU DA ZVAZDA NIJE OSVOJILA LIGU SAMPIONA VEC KEŠ
    (Anoniman, 15. avgust 2018 10:16)

    # Link komentara

  188. Ako je sa jednom sezonom u evropi terza&co smanjio dug za 30 miliona, posle ove bićete u plusu
    (Vale, 15. avgust 2018 10:16)

    # Link komentara

  189. I sve te pare će da odu u plaćanje kazni zbog "navijača" koji pevaju rasističke pesme i imaju pogrdne poruke za UEFA i Kosovo.
     (Nishwille, 15. avgust 2018 10:16)

    # Link komentara

  190. Pola para odma Milojevicu i svi na koljena da ga molite da ostane jos koju godinu, kao sto neko rece, pravi put za uspjeh bilo nase Zvezde ili Partizana je igranje u Evropi, a ne cim se pokaze neki igrac u domacoj ligi prodaj ga za milion, dva i aj zdravo... Znaci ozbiljno ulaganje u tim i naravno jos bitnije zadrzavanje kostura tima iz godine u godinu, a ne rasprodaja svih, pa dovodjenje novih 11 skupih, to nikud ne vodi... Hvala Miloje do neba za sve ovo !!! A sto se tice ovog `navijaci` daj ljudi ne vrijedjajte normalne navijace, ne mijesajte ih sa onim nazovi `delijama` krimosima koji rade protiv kluba, to nisu navijaci ...
    (Piksel, 15. avgust 2018 10:16)

    # Link komentara

  191. @bokac

    Zvezda je izgubila od Samroka u prijateljskoj utakmici koja je igrana u S.A.D. Igraci su tu turneju shvatili kao soping turu. Zapravo kao i sve turneje na koje su isli.
     (dex, 15. avgust 2018 10:14)

    # Link komentara

  192. Jel grobari opet pitaju odakle pare :)))) Nije vam lako :)))
    (Falcao, 15. avgust 2018 10:10)

    # Link komentara

  193. braindead
    Ne, ne.
    najveći deo ide "jednom čoveku"
    koji nije na slici.
     (cojans, 15. avgust 2018 10:09)

    # Link komentara

  194. Zvezda je sinoc imala najvaznijih 90 minuta. Ovo naredno je samo premija. Sve ukazuje na to da cemo svake godine ovako...
     (goksi, 15. avgust 2018 10:07)

    # Link komentara

  195. mito
    pa ovo je brža lova. ovde postoji interni dogovor. radi se u ličnu korist. ovo o čemu ti pričaš je već nešto drugo....
     (cojans, 15. avgust 2018 10:07)

    # Link komentara

  196. Ala Terza vs co. sad trljaju rukama,..
    (the shining, 15. avgust 2018 10:06)

    # Link komentara

  197. drago mi je da se govori i pise o sumi novca, cini se da moze nesto ostati klubu. zivi bili pa videli. samo ove izjave...potcenjivanje salcburga...setite se delije, apoela, ludogoreca i silnih serifa.
     (surovina, 15. avgust 2018 10:05)

    # Link komentara

  198. Sad će tek biti grobarskih suza. Zamislite kakve ćemo tek igrače dovoditi, kad imamo pare.
    (Spale, 15. avgust 2018 10:05)

    # Link komentara

  199. @gabriel bl pa i zvezda je gubila od samroka...mpozz
     (bokac, 15. avgust 2018 10:03)

    # Link komentara

  200. Najvaznije je da smo prosli i da cemo igrati i ove godine u Evropi. Ne znam koliko je Salcburg jak, ali sto se igre tice, mnogo smo slabiji od prosle godine. Protok lopte prema napred predvidiv,svaka lopta mora ici na levo Radonjicu, centralni bekovi nesigurni. Spartak jeste igrao grubo, i sudija je sudio lose po nas, ali svakako moramo mnogo mnogo bolje.
    (Slobo, 15. avgust 2018 10:03)

    # Link komentara

  201. Drugu godinu u nizu igramo grupnu fazu nekog takmičenja. Još imamo šansu za Lš. Nismo u istoj poziciji kao pre nekoliko godina kada se redovno ispadalo u sezoni kupanja. Znači ipak se ide napred. O Terziću kao njemu svakako nemam dobro mišljenje, ali za sada rade dobar posao u klubu svi.
    (Millennium, 15. avgust 2018 10:03)

    # Link komentara

  202. najzalije mi je sto za ovih sest miliona necemo dovesti ekstra fudbalera i dati za dugove ko i od novca od prosle godine
     (Zvezdas, 15. avgust 2018 10:02)

    # Link komentara

  203. Terza gospodin covek sa manirima..napravio triling snova sa Mrkelom i Milojem..samo da ovako nastave da se ne posvadjaju,kod nas srba je to najveca mana,ako ovoko budu radili i dovodili igrace a ujedno i prodavali i na sve to se igrala evropa i uzimale titule onda smo na konju..smao da ovaj triling radi sto duze u zvezdi minimun 20 godina kao tandem djaja i cvele,oni nisu imali triling jer su menjali trenere..ljupko je posle prve godine osvojio bari a ovde je sada situacija drugacija..Miloje je postao ja mislim jedini trener kome je sever u Trnavi skandirao ime..ispravite me ako gresim..Lljupku se nikada nije skandiralo ..nikome,,,Terza je pokazao svoju sposobnost kada je Miloju podigao platu i produzio ugovor,,Dobijamo guaranu,,idemo u LS,,kakav red bull i imaces krila,guarana je to za nas,..prosle godine ih Rijeka izbacila..
    (nesabg, 15. avgust 2018 10:02)

    # Link komentara

  204. Koliko novca sleduje za ekipe koje se plasiraju u intertoto kup...
     (Dejan CZ, 15. avgust 2018 10:01)

    # Link komentara

  205. Izgleda kao euforija posle slučajne pobede naših balerina na SP protiv Kostarike. Već se računalo koliko će se zaraditi od prolaska grupe i ko će biti protivnik u 1/8 finala. Onda dodje odlučujuća utakmica posle koje je redovno kriv sudija ili nešto treće.
    (prvo skoči, 15. avgust 2018 09:59)

    # Link komentara

  206. Znači glupost navijača ima cenu od preko 10 milona€.Normalan svet vam se smeje samo što vas to ne dotiče.Šta je s mozgom?
     (BELI, 15. avgust 2018 09:58)

    # Link komentara

  207. @boki
    Zaboravio si Pjunik, HJK, Djurgargden? Preko njih se stizalo u LS.
    Grobar = licemer
    Sta vas briga, igrali ste najlepse finale KESa ikad. Kako ste prosli?
    (Max, 15. avgust 2018 09:55)

    # Link komentara

  208. @nekada se u ligu šampiona stizalo preko anderlehta njukasla i sličnih ekipa a sada preko suduve spartaksa tranve...
    (boki, 15. avgust 2018 09:39)

    Ja bih pre voleo Anderleht ili Njukasl u poslednjem kolu za LS, nego Salcburg, bogatu ekipu, proslogodisnjeg polufinalistu lige evrope...
     (Klaxon, 15. avgust 2018 09:53)

    # Link komentara

  209. nekada se u ligu šampiona stizalo preko anderlehta njukasla i sličnih ekipa a sada preko suduve spartaksa tranve...
    (boki, 15. avgust 2018 09:39

    Nekada se osvajala liga sampiona i pobjedjivao se Bayern,Milan,Marsej itd....A danas komsije tih istih sampiona gube od Fljamurtarija,Samroka itd,...
    (gabriel-BL, 15. avgust 2018 09:52)

    # Link komentara

  210. Nije Zvezda mali partizan pa da ispada od slovacke Artmedije Petrzalke. Zar postoji taj klub?
     (zvezdas-RajvoSa, 15. avgust 2018 09:51)

    # Link komentara

  211. nekada se u ligu šampiona stizalo preko anderlehta njukasla i sličnih ekipa a sada preko suduve spartaksa tranve...
    (boki, 15. avgust 2018 09:39)Samo placi, tako je jos sladje...
    (xxx-ov tata, 15. avgust 2018 09:50)

    # Link komentara

  212. za dva dana kad objave da nece uzeti ni milion zbog dugovanja a bivsim igracima za kazne itd....
     (zzzz, 15. avgust 2018 09:49)

    # Link komentara

  213. Ja bi' te pare podelio zaslužnim ljudima iz uprave kluba, još bi' im dodao neko milionče od prodaje bi-bip-Radonjića, a u napad prekomandovao Mirkinog muža Vujadina (da se ne trošimo za nekog špica).
    (ZLOBEX, 15. avgust 2018 09:48)

    # Link komentara

  214. Terzić je čarobnjak.
     (Srbija Danas, 15. avgust 2018 09:48)

    # Link komentara

  215. koliko bi zaradili tek od pune marakane!
     (Predrag, 15. avgust 2018 09:48)

    # Link komentara

  216. I koliki je sada dug jel i dalje 40 miliona...
    (Bokaaa, 15. avgust 2018 09:47)

    # Link komentara

  217. A jel bar nekog sramota što ce Zvezda igrati pred pratnim tribinama ??? A o odgovornosti i eventualnim kaznama za počinioce nema ni govora u ovoj banana državi...
     (Alan Ford, 15. avgust 2018 09:45)

    # Link komentara

  218. Sada samo trebate da se zadovoljite sićom i rasprodate tim kao što to radi Partizan. Kada će naši klubovi shvatiti da se više zarađuje igranjem u evropskim takmičenjima nego od prodaje igrača. Treba da postane pravilo da CZ i P svake godine igraju u evropskim ligama i za par godina možemo očekivati ozbiljniju ulogu u tim takmičenjima.
    (Mito, 15. avgust 2018 09:44)

    # Link komentara

  219. Od tih 6 mil, odmah ponuditi Milojeviću 3 miliona, za produžetak ugovora na još 3 godine.
    (drasko, 15. avgust 2018 09:43)

    # Link komentara

  220. Nadam se da ce zvezda proci u LŠ ali se i plasim da ih Salzburg ne vrati na fabricka podesavanja, prolazak Spartka iz Trnave se slavi kao da je izbacena Barselona a ne ekipa iz Slovacke, zvezda je imala presmesne ekipe u kvalifikacijama ...
     (bs, 15. avgust 2018 09:43)

    # Link komentara

  221. Nisam neki ljubitelj Terzića, ali svaka čast care njemu, Mrkeli i Miloju na svemu što rade! Bravo Zvezdo!
    (Родољуб, 15. avgust 2018 09:43)

    # Link komentara

  222. Šta bih dao da tih 6 milliona stvarno ode u Zvezdinu kasu
    (bill, 15. avgust 2018 09:40)

    # Link komentara

  223. Sve je ovo lepo, al kad vidimo ko nam je na celu Zvezde (Terzic), Partizana (Vucelic), Radnickog iz Nisa (Toncev), Radnika (drugi Toncev), FSS-a (Kokeza, potpredsednik Bjekovic).... dodjes do zakljucka da nema nade za nas fudbal!
     (cukce, 15. avgust 2018 09:39)

    # Link komentara

  224. nekada se u ligu šampiona stizalo preko anderlehta njukasla i sličnih ekipa a sada preko suduve spartaksa tranve...
    (boki, 15. avgust 2018 09:39)

    # Link komentara

  225. uplakana marakana?
    (Aca iz Šabca, 15. avgust 2018 09:38)

    # Link komentara

  226. Kako ovaj ekonomski mag ako vec nije dobio Nobela nije bar ministar finansija Srbije.
    (Vlado, 15. avgust 2018 09:37)

    # Link komentara

  227. Najveći deo ide osobi sa fotografije.
     (Braindead, 15. avgust 2018 09:36)

    # Link komentara