Nedelja, 29.07.2018.

13:00

Uzalud "kraduckate", protiv Srbije ni to ne pomaže

Srbija je pobedom nad Španijom u finalu Evropskog prvenstva četvrti uzastopni put postala šampion.

Izvor: B92

Uzalud "kraduckate", protiv Srbije ni to ne pomaže IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

49 Komentari

Sortiraj po:

KliftonToni

pre 5 godina

а...да....за ове "шпанци су били бољи"

Спорт је врло егзактна ствар, "бољи" увек победи.
Никад не победи гори.

Можда победи мање квалитетан такмичар, али елементи спорта су умор, срећа, несрећа, срце, душа, жеља. Да је спорт само и искључиво квалитет, онда се не би ни играло.

Тако да, бољи тим је био наш тим. Шпанци су изгубили.

KliftonToni

pre 5 godina

Време је истекло кад се огласи сирена, не кад сат на телевизору покаже 0:00. И чему ово кад су јунаци развалили!!!!!

losmi

pre 5 godina

Sad pogledah reprizu. Što se tiče prve situacije i ulaska isključenog igrača pre vremena, to sam zapazio jos u direktnom prenosu i bilo mi je čudno kako se niko ne buni od naših. Ipak, vidi se da je španski igrac isključen na 2:45 a vraća se na 2:25 do kraja prve četvrtine. Znači, ipak je greška u grafici, a ne sudijska. Pozdrav

Dr.Mr.

pre 5 godina

Mnogo je iritantno u vaterpolu sto sudije kroje utakmicu kako pozele. Pored silnih kamera i tehnologije vaterpolo nema celendz u 2018oj godini. Ne priznaju se golovi koji su presli gol liniju, priznaju oni postignuti nakon isteka vremena, o iskljucenjima i faulovima da ne govorim - sude kako im ko plati verovatno. Celo EP dva ogromna reflektora se odbijaju od vode bas ispred gola i ne vidi se nista. Ovo je sve po meni sramota vaterpola i FINE, a sudije su samo par malih nebitnih pesaka. Steta za ovako lep i naporan sport koji zasluzuje mnogo vise. Ocigledno mnogo korupcije tu ima iako nema mnogo para.

Realno

pre 5 godina

Ово је једна од лошијих партија наших момака,пре свега у нападу. Наши могу боље бар за 30-40% ,а шпанци боље од овога не могу. Плус што им је признат непостојећи гол, време истекло. Ватерполо веле сила.

Sasa

pre 5 godina

Srbija je pobedila i Spaniju i sudije. Zasluzili su dve medalje. Kamo srece da su i politicari takvi. Ovako imaju samo batinase kao onaj Hrvat.

radnicke sportske igre

pre 5 godina

Kada si klasa moraju mnogo vise da te kradu kao npr. Srbija-Turska u kosarci u polufinalu Svetskog prvenstva 2010. Od prvog napada kradja i uspelo im je.

Jaran

pre 5 godina

Wllaxy, ajde
Nisam pricao o sudjenju koje OPET nije bilo na nivou. Ono sam napisao zbog ovih nasih "strucnjaka" koji pisu potcenjivacke komentare, a mislim da Spanci svojom igrom nisu zasluzili da pocne ovakvo lozenje na nivou: "Ponadali se; Pustamo ih malo pa gazimo" i slicni primeri. Tako smo se lozili i pre mooozda oko 10 godina (ne secam se tacno) kada su nas mislim bas Spanci pobedili u finalu.

Jaran

pre 5 godina

Wllaxy
Hahaha, pa kako si uspeo da shvatis ono kao potcenjivanje?! XD
Ja sam pricao objektivno o igri i bili su bolji, mi smo najgori mec sto se napada tice odigrali bas u finalu. Odlicno su Spanci igrali u odbrani, a i mozda je za nas to bio jedan od "onih" dana kada ti ne ide. Jako smo se lose snalazili kada smo imali igraca vise, ali smo sve to popravili nasom odlicnom odbranom (posebno oni blokovi Prlainovica i Randjelovica). E sad... Problem je sto ti ne uspevas da odvojis to lose sudjenje od same igre, po igri su Spanci bili bolji ALI bismo najverovatnije pobedili da nije bilo tog gola i 2-3 izmisljena kontra faula...

pox

pre 5 godina

U Srbiji veoma malo ljudi prati, a kamoli razume vaterpolo. Srbija igra najčvršći i najgrublji vaterpolo na svetu. Partizanova škola je nosilac toga. Primorci (čitaj: Hrvatska i CG) su slični, ali nešto manje grubi i igraju elegantnije. Na stranu razne sudijske odluke, sa razlogom smo repka sa najviše isključenja. Neke sudije više, a neke manje tolerišu čvrstu odbranu. Inače, Ratko Rudić, koji je klasičan Partizanov proizvod, je Hrvatima upravo doneo tu primesu i ostvario uspeh. Neki, poput Dobuda i Fatovića, nisu skapirali...

Milan

pre 5 godina

Pratim vaterpolo, pa vec preko 20 godina. Kada god smo bili u situaciji da li da pobedimo nekog protivnika, tipa Madjarska, dok je bila dominantnija, brutalno smo osteceni od sudija, pa neretko i od svih selekcija koje su bile priblizno vrhu poput Crne Gore, Spanije, Hrvatske, Italije, tas na vagi sto se tice sudijskih odluka je uvek bio protiv nas. Da ne pricam o utakmicama u borbama za medalju... Evo videli smo juce kako to izgleda, tako je bilo npr. protiv Madjara u Budimpesti, pre 15-ak godina, protiv CG na OI, protiv Spanaca, cini mi se u nekom polufinalu SP, protiv Hrvata je sudjenje redovno na njihovu stranu i tako na svakom turniru... Sta je razlog, pa kao i u ostalim sportovima, ali i u drugim pravnim, ekonomskim, drustveno-politckim sferama, nismo miljenici prevashodno zapada, koji u vecini organizacija, gotovo po pravilu zauzimaju najvise pozicije i uglavnom su sedista organizacija u tim zemljama... Tako da ne zalimo se, ali eto cisto, dobro je da to znamo da se ne cudimo previse. Sigurno, imamo ljude u tim organizacionim telima i moramo da budemo jasni i precizni i da se borimo za svoja prava, ne treba da se plasimo, da bude ono pa mi smo mali, da budemo snishodljivi, treba da budemo mudri i istrajni u borbi za pravednost. To je najbolji nacin da se izborimo za sebe i svoje pozicije, a to sto nas neko manje voli ili ne ceni, to je vec problem tih ljudi. Volim da kazem, Srbija je jedna velika tajna za mnoge. Volim Srbiju!

Saša

pre 5 godina

Rečeno je pre meča da ćemo da ukalkulišemo suđenje i kriterijume i tako i bi. Dejan Viktore Dođi Vamo Savić apsolutno nije ni pogledao sudije na utakmici a penale posle neostvarenog šuta u poslednjem napadu (celih 20 sekundi) ka golu Španije je dočekao široko osmehnut.

ninepi

pre 5 godina

Ovome treba dodati i konstantna foliranja i simuliranja faulova, po kojima su Spanci godinama poznati, u svim sportovima, a na koja su sudije kao nasedale, da ne kazem da je to bio scenarijo.

estiar

pre 5 godina

U nasem zadnjem napadu, bilo je bar 3 faula ali su sudije samo pustile da vreme istekne. Videli ste reakciju Savica, koji inace nikad ne reaguje na sudiske odluke, samo se nasmejao.

Wllaxy

pre 5 godina

Ono sam napisao zbog ovih nasih "strucnjaka" koji pisu potcenjivacke komentare...
(Jaran, 29. jul 2018 15:07)

Pa si ti rešio da napišeš jedan potcenjivački tipa "Španci su bili bolji juče od nas", svesno zanemarivši ovaj gol, propust sa igračem više, silne faulove koji su nam suđeni u napadu i naposletku stative i prečke koje su pogodili naši igrači a kojih je takođe bilo podosta... I po čemu se ti onda razlikuješ od njih?

Komša

pre 5 godina

@Gavez
Naprotiv,sada je baš vreme jer kada izgubiš ispada da ne umeš da gubiš - "pa svi što gube se ljute, to je normalna stvar...".
Kad pobediš onda je pravo vreme i za trenera da ispegla nedostatke u ekipi,da prigovori gde treba...Tako bar kaže Željko Obradović a nema razloga da mu ne verujemo.
Neko je sinoć napisao - kada sam video da idu peterci ,laknulo mi je jer tu nema nameštsnja.
Nema,ali i tu su uspeli da "opomenu" golmana.
Sitnice su to ali dovoljne da se vidi "dobra volja" sudija da utiču.

Jeremija

pre 5 godina

Suđenje je bilo, što bi rekao pokojni Duško Korać, domaćinsko. Po meni najveća krađa je bila suđenje faula u napadu (mislim da je bilo 5 nama, a Špancima nijedan). Tako ti sudije uzmu loptu, ne možeš da završiš napad i postaješ nervozan. Uz pošteno suđenje sve bi bilo gotovo pre peteraca. Ali nije ni ovako loše. Naprotiv.

Džoni

pre 5 godina

Nema potrebe za ovim.
(Gavez, 29. jul 2018 13:40)

Ne slažem se, baš ima potrebe i baš sada kada smo šampioni. Sve im treba dokumentovati i poslati. Kad tako sude jednoj Srbiji čemu onda da se nadaju drugi, ako mi za ovolike godine nismo stekli neku reputaciju ko je onda?

Dag Kristi

pre 5 godina

Nakon 4:3 u poslednjoj sekundi i još neregularan gol, Španci odmah daju gol u nastavku za 5:3.Mnoge ekipe bi tada klonule duhom i izgubile glavu, ali ne i naši. Igrali su kao da se ništa nije dogodilo. Tada su me oduševili.

as roma

pre 5 godina

kad sam video da sudi slovenac margeta znao sam sta nas ceka ,pogotovu sto spancima nije na oi priznao cist gol prov hrvata ,spanci se zalili,margetu isterali s olimpijade ali rezultat je ostao ,ne bi hrvati nikad videli zlato na oi ,i drugo zasto sude sudije iz zemalja koje nemaju veze s vaterpolom ,nije mi bas najasnije

ajde

pre 5 godina

Mogli bismo i mi da budemo MALO objektivni? Stative su nas spasavale od starta utakmice pa sve do tog penala koji nisu iskoristili. U toku meca su pogodili barem 7 puta stativu, iskreno su bili bolji juce od nas...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Jaran, 29. jul 2018 14:22)
-------------

1. Ovde se govori o sudijskim greskama. Ako ti pogodis stativu, to znaci da nisi bio precizan i pogodio gol.

2. Glavni razlog zasto se broje golovi je da se vidi koji je tim bio bolji. Prema tome, te price o tome da je tim koji je izgubio (postigao manje golova) bio bolji mozes okaciti macku o rep.

room 1408

pre 5 godina

Ja sam i sinoć iskomentarisao.Vratio sam poslednji njihov napada još sinoć na poluvremenu.Isteklo je jedno 2 s dok nije Spanac šutnuo.Velika kradja,ali džabe kad igraju svi protiv dream team,..

Nikola J.

pre 5 godina

Da nije bilo ovog sudijskog guranja, ova vrlo prosecna ali borbena i dobro vodjena reprezentacija Spanije bila bi resena mnogo ranije. Reprezentacija Hrvatske je recimo za klasu bolja ekipa od njih. Pa samo u drugom poluvremenu, sudijski par je dosudio ukupno 5 kontrafaula nasem timu, dok je Spanija celu utakmicu odigrala a da joj nije dosudjen niti jedan kontrafaul, sto ne pamtim da sam ikad video. Sto se tice iskljucenja, sudije su to vesto iznivelisale tako da je broj maltene isti na obe strane. Medjutim, od 13 iskljucenja koje smo dobili na mecu, cak 10 smo dobili ne faulom na centru, nego faulom bez lopte. 10 do 13! 77%. Ukupno su pokusali samo 6 puta da uposle centra u celoj utakmici sto je neverovatan podatak. Ali su od toga dobili 3 iskljucenja i 1 faul posle kog je centar dao gol. Pa ni u vreme kad im je igrao Ivan Perez nisu bili toliko uspesni u razigravanju centra.

Drzim do toga da je kvalitet daleko bio na nasoj strani. Nesigurnost koju su Spanci pokazali u dodavanjima na svakih par napada je nesto sto se ne vidja kad igraju reprezentacije prve klase.

A sto se tice famoznog gola. Na usporenom snimku moze da se vidi da je ostala jedna sekunda do kraja kad je igrac sutirao s nezgodne strane. Lopta se odbila i vreme je vec isteklo i PRE nego sto je Perone pokupio loptu, a kamoli uputio sut s zgodne strane. To je bilo toliko ocigledno da se videlo u zivom prenosu. Da je razlika u kvalitetu bila manja, taj gol je mogao da odluci finale. Srecom nije.

Jaran

pre 5 godina

Mogli bismo i mi da budemo MALO objektivni? Stative su nas spasavale od starta utakmice pa sve do tog penala koji nisu iskoristili. U toku meca su pogodili barem 7 puta stativu, iskreno su bili bolji juce od nas...

Wllaxy

pre 5 godina

Mogli bismo i mi da budemo MALO objektivni? Stative su nas spasavale od starta utakmice pa sve do tog penala koji nisu iskoristili. U toku meca su pogodili barem 7 puta stativu, iskreno su bili bolji juce od nas...
(Jaran, 29. jul 2018 14:22)

Znači isto je kad protivnik pogodi stativu i kad te sudija krade tokom meča? Stvarno si jaran...

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

VAR u vaterpolo momentalno! Sudijiske greske u vaterpolu, slucajne ili namerne, iz takmicenja u takmicenje su sve drasticnije i skandaloznije.
Ima jos jedna situacija (slika) gde iskljuceni spanski igrac uplivava 6 ili 7 sekundi pre isteka kazne. Kada se tome doda nepriznat cist gol Italijana i pesnicenje Hrvata LEN i vaterpolo gube svaki kredibilitet.

Darko

pre 5 godina

Ima toga još. Na minut i nešto do kraja pri našem posedu sudije sviraju kontrafaul i daju loptu špancima a onda nam pred našim golom isključuju igrača, ali džabe.

Dzaba je

pre 5 godina

Na ovakvim previdima treba da se ukazuje upravo sada kad si sampion jer imas kredibiliteta za to ,VREME JE BILO ISTEKLO PRE UDARCA KA GOLU I GOL JE BIO NEREGULARAN...kad izgubis i zalis se onda se to gleda drugacije...
Nazalost nas mentalitet je povrsnost, zato nam se i otima na raznim poljima !

kIL

pre 5 godina

(BVB, 29. jul 2018 13:34)

Pa moze to tako kad si mnogo bolji od nekoga. Ali sta kad si samo malo bolji? Onda ovakve greske odlucuju pobednika.

kIL

pre 5 godina

(BVB, 29. jul 2018 13:34)

Pa moze to tako kad si mnogo bolji od nekoga. Ali sta kad si samo malo bolji? Onda ovakve greske odlucuju pobednika.

Dzaba je

pre 5 godina

Na ovakvim previdima treba da se ukazuje upravo sada kad si sampion jer imas kredibiliteta za to ,VREME JE BILO ISTEKLO PRE UDARCA KA GOLU I GOL JE BIO NEREGULARAN...kad izgubis i zalis se onda se to gleda drugacije...
Nazalost nas mentalitet je povrsnost, zato nam se i otima na raznim poljima !

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

VAR u vaterpolo momentalno! Sudijiske greske u vaterpolu, slucajne ili namerne, iz takmicenja u takmicenje su sve drasticnije i skandaloznije.
Ima jos jedna situacija (slika) gde iskljuceni spanski igrac uplivava 6 ili 7 sekundi pre isteka kazne. Kada se tome doda nepriznat cist gol Italijana i pesnicenje Hrvata LEN i vaterpolo gube svaki kredibilitet.

room 1408

pre 5 godina

Ja sam i sinoć iskomentarisao.Vratio sam poslednji njihov napada još sinoć na poluvremenu.Isteklo je jedno 2 s dok nije Spanac šutnuo.Velika kradja,ali džabe kad igraju svi protiv dream team,..

Dag Kristi

pre 5 godina

Nakon 4:3 u poslednjoj sekundi i još neregularan gol, Španci odmah daju gol u nastavku za 5:3.Mnoge ekipe bi tada klonule duhom i izgubile glavu, ali ne i naši. Igrali su kao da se ništa nije dogodilo. Tada su me oduševili.

Jeremija

pre 5 godina

Suđenje je bilo, što bi rekao pokojni Duško Korać, domaćinsko. Po meni najveća krađa je bila suđenje faula u napadu (mislim da je bilo 5 nama, a Špancima nijedan). Tako ti sudije uzmu loptu, ne možeš da završiš napad i postaješ nervozan. Uz pošteno suđenje sve bi bilo gotovo pre peteraca. Ali nije ni ovako loše. Naprotiv.

Wllaxy

pre 5 godina

Mogli bismo i mi da budemo MALO objektivni? Stative su nas spasavale od starta utakmice pa sve do tog penala koji nisu iskoristili. U toku meca su pogodili barem 7 puta stativu, iskreno su bili bolji juce od nas...
(Jaran, 29. jul 2018 14:22)

Znači isto je kad protivnik pogodi stativu i kad te sudija krade tokom meča? Stvarno si jaran...

Darko

pre 5 godina

Ima toga još. Na minut i nešto do kraja pri našem posedu sudije sviraju kontrafaul i daju loptu špancima a onda nam pred našim golom isključuju igrača, ali džabe.

as roma

pre 5 godina

kad sam video da sudi slovenac margeta znao sam sta nas ceka ,pogotovu sto spancima nije na oi priznao cist gol prov hrvata ,spanci se zalili,margetu isterali s olimpijade ali rezultat je ostao ,ne bi hrvati nikad videli zlato na oi ,i drugo zasto sude sudije iz zemalja koje nemaju veze s vaterpolom ,nije mi bas najasnije

Džoni

pre 5 godina

Nema potrebe za ovim.
(Gavez, 29. jul 2018 13:40)

Ne slažem se, baš ima potrebe i baš sada kada smo šampioni. Sve im treba dokumentovati i poslati. Kad tako sude jednoj Srbiji čemu onda da se nadaju drugi, ako mi za ovolike godine nismo stekli neku reputaciju ko je onda?

Nikola J.

pre 5 godina

Da nije bilo ovog sudijskog guranja, ova vrlo prosecna ali borbena i dobro vodjena reprezentacija Spanije bila bi resena mnogo ranije. Reprezentacija Hrvatske je recimo za klasu bolja ekipa od njih. Pa samo u drugom poluvremenu, sudijski par je dosudio ukupno 5 kontrafaula nasem timu, dok je Spanija celu utakmicu odigrala a da joj nije dosudjen niti jedan kontrafaul, sto ne pamtim da sam ikad video. Sto se tice iskljucenja, sudije su to vesto iznivelisale tako da je broj maltene isti na obe strane. Medjutim, od 13 iskljucenja koje smo dobili na mecu, cak 10 smo dobili ne faulom na centru, nego faulom bez lopte. 10 do 13! 77%. Ukupno su pokusali samo 6 puta da uposle centra u celoj utakmici sto je neverovatan podatak. Ali su od toga dobili 3 iskljucenja i 1 faul posle kog je centar dao gol. Pa ni u vreme kad im je igrao Ivan Perez nisu bili toliko uspesni u razigravanju centra.

Drzim do toga da je kvalitet daleko bio na nasoj strani. Nesigurnost koju su Spanci pokazali u dodavanjima na svakih par napada je nesto sto se ne vidja kad igraju reprezentacije prve klase.

A sto se tice famoznog gola. Na usporenom snimku moze da se vidi da je ostala jedna sekunda do kraja kad je igrac sutirao s nezgodne strane. Lopta se odbila i vreme je vec isteklo i PRE nego sto je Perone pokupio loptu, a kamoli uputio sut s zgodne strane. To je bilo toliko ocigledno da se videlo u zivom prenosu. Da je razlika u kvalitetu bila manja, taj gol je mogao da odluci finale. Srecom nije.

ajde

pre 5 godina

Mogli bismo i mi da budemo MALO objektivni? Stative su nas spasavale od starta utakmice pa sve do tog penala koji nisu iskoristili. U toku meca su pogodili barem 7 puta stativu, iskreno su bili bolji juce od nas...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Jaran, 29. jul 2018 14:22)
-------------

1. Ovde se govori o sudijskim greskama. Ako ti pogodis stativu, to znaci da nisi bio precizan i pogodio gol.

2. Glavni razlog zasto se broje golovi je da se vidi koji je tim bio bolji. Prema tome, te price o tome da je tim koji je izgubio (postigao manje golova) bio bolji mozes okaciti macku o rep.

estiar

pre 5 godina

U nasem zadnjem napadu, bilo je bar 3 faula ali su sudije samo pustile da vreme istekne. Videli ste reakciju Savica, koji inace nikad ne reaguje na sudiske odluke, samo se nasmejao.

Realno

pre 5 godina

Ово је једна од лошијих партија наших момака,пре свега у нападу. Наши могу боље бар за 30-40% ,а шпанци боље од овога не могу. Плус што им је признат непостојећи гол, време истекло. Ватерполо веле сила.

radnicke sportske igre

pre 5 godina

Kada si klasa moraju mnogo vise da te kradu kao npr. Srbija-Turska u kosarci u polufinalu Svetskog prvenstva 2010. Od prvog napada kradja i uspelo im je.

Sasa

pre 5 godina

Srbija je pobedila i Spaniju i sudije. Zasluzili su dve medalje. Kamo srece da su i politicari takvi. Ovako imaju samo batinase kao onaj Hrvat.

Wllaxy

pre 5 godina

Ono sam napisao zbog ovih nasih "strucnjaka" koji pisu potcenjivacke komentare...
(Jaran, 29. jul 2018 15:07)

Pa si ti rešio da napišeš jedan potcenjivački tipa "Španci su bili bolji juče od nas", svesno zanemarivši ovaj gol, propust sa igračem više, silne faulove koji su nam suđeni u napadu i naposletku stative i prečke koje su pogodili naši igrači a kojih je takođe bilo podosta... I po čemu se ti onda razlikuješ od njih?

ninepi

pre 5 godina

Ovome treba dodati i konstantna foliranja i simuliranja faulova, po kojima su Spanci godinama poznati, u svim sportovima, a na koja su sudije kao nasedale, da ne kazem da je to bio scenarijo.

Milan

pre 5 godina

Pratim vaterpolo, pa vec preko 20 godina. Kada god smo bili u situaciji da li da pobedimo nekog protivnika, tipa Madjarska, dok je bila dominantnija, brutalno smo osteceni od sudija, pa neretko i od svih selekcija koje su bile priblizno vrhu poput Crne Gore, Spanije, Hrvatske, Italije, tas na vagi sto se tice sudijskih odluka je uvek bio protiv nas. Da ne pricam o utakmicama u borbama za medalju... Evo videli smo juce kako to izgleda, tako je bilo npr. protiv Madjara u Budimpesti, pre 15-ak godina, protiv CG na OI, protiv Spanaca, cini mi se u nekom polufinalu SP, protiv Hrvata je sudjenje redovno na njihovu stranu i tako na svakom turniru... Sta je razlog, pa kao i u ostalim sportovima, ali i u drugim pravnim, ekonomskim, drustveno-politckim sferama, nismo miljenici prevashodno zapada, koji u vecini organizacija, gotovo po pravilu zauzimaju najvise pozicije i uglavnom su sedista organizacija u tim zemljama... Tako da ne zalimo se, ali eto cisto, dobro je da to znamo da se ne cudimo previse. Sigurno, imamo ljude u tim organizacionim telima i moramo da budemo jasni i precizni i da se borimo za svoja prava, ne treba da se plasimo, da bude ono pa mi smo mali, da budemo snishodljivi, treba da budemo mudri i istrajni u borbi za pravednost. To je najbolji nacin da se izborimo za sebe i svoje pozicije, a to sto nas neko manje voli ili ne ceni, to je vec problem tih ljudi. Volim da kazem, Srbija je jedna velika tajna za mnoge. Volim Srbiju!

Saša

pre 5 godina

Rečeno je pre meča da ćemo da ukalkulišemo suđenje i kriterijume i tako i bi. Dejan Viktore Dođi Vamo Savić apsolutno nije ni pogledao sudije na utakmici a penale posle neostvarenog šuta u poslednjem napadu (celih 20 sekundi) ka golu Španije je dočekao široko osmehnut.

Komša

pre 5 godina

@Gavez
Naprotiv,sada je baš vreme jer kada izgubiš ispada da ne umeš da gubiš - "pa svi što gube se ljute, to je normalna stvar...".
Kad pobediš onda je pravo vreme i za trenera da ispegla nedostatke u ekipi,da prigovori gde treba...Tako bar kaže Željko Obradović a nema razloga da mu ne verujemo.
Neko je sinoć napisao - kada sam video da idu peterci ,laknulo mi je jer tu nema nameštsnja.
Nema,ali i tu su uspeli da "opomenu" golmana.
Sitnice su to ali dovoljne da se vidi "dobra volja" sudija da utiču.

Dr.Mr.

pre 5 godina

Mnogo je iritantno u vaterpolu sto sudije kroje utakmicu kako pozele. Pored silnih kamera i tehnologije vaterpolo nema celendz u 2018oj godini. Ne priznaju se golovi koji su presli gol liniju, priznaju oni postignuti nakon isteka vremena, o iskljucenjima i faulovima da ne govorim - sude kako im ko plati verovatno. Celo EP dva ogromna reflektora se odbijaju od vode bas ispred gola i ne vidi se nista. Ovo je sve po meni sramota vaterpola i FINE, a sudije su samo par malih nebitnih pesaka. Steta za ovako lep i naporan sport koji zasluzuje mnogo vise. Ocigledno mnogo korupcije tu ima iako nema mnogo para.

pox

pre 5 godina

U Srbiji veoma malo ljudi prati, a kamoli razume vaterpolo. Srbija igra najčvršći i najgrublji vaterpolo na svetu. Partizanova škola je nosilac toga. Primorci (čitaj: Hrvatska i CG) su slični, ali nešto manje grubi i igraju elegantnije. Na stranu razne sudijske odluke, sa razlogom smo repka sa najviše isključenja. Neke sudije više, a neke manje tolerišu čvrstu odbranu. Inače, Ratko Rudić, koji je klasičan Partizanov proizvod, je Hrvatima upravo doneo tu primesu i ostvario uspeh. Neki, poput Dobuda i Fatovića, nisu skapirali...

Jaran

pre 5 godina

Wllaxy
Hahaha, pa kako si uspeo da shvatis ono kao potcenjivanje?! XD
Ja sam pricao objektivno o igri i bili su bolji, mi smo najgori mec sto se napada tice odigrali bas u finalu. Odlicno su Spanci igrali u odbrani, a i mozda je za nas to bio jedan od "onih" dana kada ti ne ide. Jako smo se lose snalazili kada smo imali igraca vise, ali smo sve to popravili nasom odlicnom odbranom (posebno oni blokovi Prlainovica i Randjelovica). E sad... Problem je sto ti ne uspevas da odvojis to lose sudjenje od same igre, po igri su Spanci bili bolji ALI bismo najverovatnije pobedili da nije bilo tog gola i 2-3 izmisljena kontra faula...

losmi

pre 5 godina

Sad pogledah reprizu. Što se tiče prve situacije i ulaska isključenog igrača pre vremena, to sam zapazio jos u direktnom prenosu i bilo mi je čudno kako se niko ne buni od naših. Ipak, vidi se da je španski igrac isključen na 2:45 a vraća se na 2:25 do kraja prve četvrtine. Znači, ipak je greška u grafici, a ne sudijska. Pozdrav

Jaran

pre 5 godina

Mogli bismo i mi da budemo MALO objektivni? Stative su nas spasavale od starta utakmice pa sve do tog penala koji nisu iskoristili. U toku meca su pogodili barem 7 puta stativu, iskreno su bili bolji juce od nas...

Jaran

pre 5 godina

Wllaxy, ajde
Nisam pricao o sudjenju koje OPET nije bilo na nivou. Ono sam napisao zbog ovih nasih "strucnjaka" koji pisu potcenjivacke komentare, a mislim da Spanci svojom igrom nisu zasluzili da pocne ovakvo lozenje na nivou: "Ponadali se; Pustamo ih malo pa gazimo" i slicni primeri. Tako smo se lozili i pre mooozda oko 10 godina (ne secam se tacno) kada su nas mislim bas Spanci pobedili u finalu.

KliftonToni

pre 5 godina

а...да....за ове "шпанци су били бољи"

Спорт је врло егзактна ствар, "бољи" увек победи.
Никад не победи гори.

Можда победи мање квалитетан такмичар, али елементи спорта су умор, срећа, несрећа, срце, душа, жеља. Да је спорт само и искључиво квалитет, онда се не би ни играло.

Тако да, бољи тим је био наш тим. Шпанци су изгубили.

KliftonToni

pre 5 godina

Време је истекло кад се огласи сирена, не кад сат на телевизору покаже 0:00. И чему ово кад су јунаци развалили!!!!!

Jaran

pre 5 godina

Mogli bismo i mi da budemo MALO objektivni? Stative su nas spasavale od starta utakmice pa sve do tog penala koji nisu iskoristili. U toku meca su pogodili barem 7 puta stativu, iskreno su bili bolji juce od nas...

pox

pre 5 godina

U Srbiji veoma malo ljudi prati, a kamoli razume vaterpolo. Srbija igra najčvršći i najgrublji vaterpolo na svetu. Partizanova škola je nosilac toga. Primorci (čitaj: Hrvatska i CG) su slični, ali nešto manje grubi i igraju elegantnije. Na stranu razne sudijske odluke, sa razlogom smo repka sa najviše isključenja. Neke sudije više, a neke manje tolerišu čvrstu odbranu. Inače, Ratko Rudić, koji je klasičan Partizanov proizvod, je Hrvatima upravo doneo tu primesu i ostvario uspeh. Neki, poput Dobuda i Fatovića, nisu skapirali...

Jaran

pre 5 godina

Wllaxy, ajde
Nisam pricao o sudjenju koje OPET nije bilo na nivou. Ono sam napisao zbog ovih nasih "strucnjaka" koji pisu potcenjivacke komentare, a mislim da Spanci svojom igrom nisu zasluzili da pocne ovakvo lozenje na nivou: "Ponadali se; Pustamo ih malo pa gazimo" i slicni primeri. Tako smo se lozili i pre mooozda oko 10 godina (ne secam se tacno) kada su nas mislim bas Spanci pobedili u finalu.

Jaran

pre 5 godina

Wllaxy
Hahaha, pa kako si uspeo da shvatis ono kao potcenjivanje?! XD
Ja sam pricao objektivno o igri i bili su bolji, mi smo najgori mec sto se napada tice odigrali bas u finalu. Odlicno su Spanci igrali u odbrani, a i mozda je za nas to bio jedan od "onih" dana kada ti ne ide. Jako smo se lose snalazili kada smo imali igraca vise, ali smo sve to popravili nasom odlicnom odbranom (posebno oni blokovi Prlainovica i Randjelovica). E sad... Problem je sto ti ne uspevas da odvojis to lose sudjenje od same igre, po igri su Spanci bili bolji ALI bismo najverovatnije pobedili da nije bilo tog gola i 2-3 izmisljena kontra faula...

Dzaba je

pre 5 godina

Na ovakvim previdima treba da se ukazuje upravo sada kad si sampion jer imas kredibiliteta za to ,VREME JE BILO ISTEKLO PRE UDARCA KA GOLU I GOL JE BIO NEREGULARAN...kad izgubis i zalis se onda se to gleda drugacije...
Nazalost nas mentalitet je povrsnost, zato nam se i otima na raznim poljima !

Jeremija

pre 5 godina

Suđenje je bilo, što bi rekao pokojni Duško Korać, domaćinsko. Po meni najveća krađa je bila suđenje faula u napadu (mislim da je bilo 5 nama, a Špancima nijedan). Tako ti sudije uzmu loptu, ne možeš da završiš napad i postaješ nervozan. Uz pošteno suđenje sve bi bilo gotovo pre peteraca. Ali nije ni ovako loše. Naprotiv.

Wllaxy

pre 5 godina

Mogli bismo i mi da budemo MALO objektivni? Stative su nas spasavale od starta utakmice pa sve do tog penala koji nisu iskoristili. U toku meca su pogodili barem 7 puta stativu, iskreno su bili bolji juce od nas...
(Jaran, 29. jul 2018 14:22)

Znači isto je kad protivnik pogodi stativu i kad te sudija krade tokom meča? Stvarno si jaran...

ninepi

pre 5 godina

Ovome treba dodati i konstantna foliranja i simuliranja faulova, po kojima su Spanci godinama poznati, u svim sportovima, a na koja su sudije kao nasedale, da ne kazem da je to bio scenarijo.

as roma

pre 5 godina

kad sam video da sudi slovenac margeta znao sam sta nas ceka ,pogotovu sto spancima nije na oi priznao cist gol prov hrvata ,spanci se zalili,margetu isterali s olimpijade ali rezultat je ostao ,ne bi hrvati nikad videli zlato na oi ,i drugo zasto sude sudije iz zemalja koje nemaju veze s vaterpolom ,nije mi bas najasnije

Milan

pre 5 godina

Pratim vaterpolo, pa vec preko 20 godina. Kada god smo bili u situaciji da li da pobedimo nekog protivnika, tipa Madjarska, dok je bila dominantnija, brutalno smo osteceni od sudija, pa neretko i od svih selekcija koje su bile priblizno vrhu poput Crne Gore, Spanije, Hrvatske, Italije, tas na vagi sto se tice sudijskih odluka je uvek bio protiv nas. Da ne pricam o utakmicama u borbama za medalju... Evo videli smo juce kako to izgleda, tako je bilo npr. protiv Madjara u Budimpesti, pre 15-ak godina, protiv CG na OI, protiv Spanaca, cini mi se u nekom polufinalu SP, protiv Hrvata je sudjenje redovno na njihovu stranu i tako na svakom turniru... Sta je razlog, pa kao i u ostalim sportovima, ali i u drugim pravnim, ekonomskim, drustveno-politckim sferama, nismo miljenici prevashodno zapada, koji u vecini organizacija, gotovo po pravilu zauzimaju najvise pozicije i uglavnom su sedista organizacija u tim zemljama... Tako da ne zalimo se, ali eto cisto, dobro je da to znamo da se ne cudimo previse. Sigurno, imamo ljude u tim organizacionim telima i moramo da budemo jasni i precizni i da se borimo za svoja prava, ne treba da se plasimo, da bude ono pa mi smo mali, da budemo snishodljivi, treba da budemo mudri i istrajni u borbi za pravednost. To je najbolji nacin da se izborimo za sebe i svoje pozicije, a to sto nas neko manje voli ili ne ceni, to je vec problem tih ljudi. Volim da kazem, Srbija je jedna velika tajna za mnoge. Volim Srbiju!

Realno

pre 5 godina

Ово је једна од лошијих партија наших момака,пре свега у нападу. Наши могу боље бар за 30-40% ,а шпанци боље од овога не могу. Плус што им је признат непостојећи гол, време истекло. Ватерполо веле сила.

kIL

pre 5 godina

(BVB, 29. jul 2018 13:34)

Pa moze to tako kad si mnogo bolji od nekoga. Ali sta kad si samo malo bolji? Onda ovakve greske odlucuju pobednika.

room 1408

pre 5 godina

Ja sam i sinoć iskomentarisao.Vratio sam poslednji njihov napada još sinoć na poluvremenu.Isteklo je jedno 2 s dok nije Spanac šutnuo.Velika kradja,ali džabe kad igraju svi protiv dream team,..

Džoni

pre 5 godina

Nema potrebe za ovim.
(Gavez, 29. jul 2018 13:40)

Ne slažem se, baš ima potrebe i baš sada kada smo šampioni. Sve im treba dokumentovati i poslati. Kad tako sude jednoj Srbiji čemu onda da se nadaju drugi, ako mi za ovolike godine nismo stekli neku reputaciju ko je onda?

ajde

pre 5 godina

Mogli bismo i mi da budemo MALO objektivni? Stative su nas spasavale od starta utakmice pa sve do tog penala koji nisu iskoristili. U toku meca su pogodili barem 7 puta stativu, iskreno su bili bolji juce od nas...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Jaran, 29. jul 2018 14:22)
-------------

1. Ovde se govori o sudijskim greskama. Ako ti pogodis stativu, to znaci da nisi bio precizan i pogodio gol.

2. Glavni razlog zasto se broje golovi je da se vidi koji je tim bio bolji. Prema tome, te price o tome da je tim koji je izgubio (postigao manje golova) bio bolji mozes okaciti macku o rep.

Nikola J.

pre 5 godina

Da nije bilo ovog sudijskog guranja, ova vrlo prosecna ali borbena i dobro vodjena reprezentacija Spanije bila bi resena mnogo ranije. Reprezentacija Hrvatske je recimo za klasu bolja ekipa od njih. Pa samo u drugom poluvremenu, sudijski par je dosudio ukupno 5 kontrafaula nasem timu, dok je Spanija celu utakmicu odigrala a da joj nije dosudjen niti jedan kontrafaul, sto ne pamtim da sam ikad video. Sto se tice iskljucenja, sudije su to vesto iznivelisale tako da je broj maltene isti na obe strane. Medjutim, od 13 iskljucenja koje smo dobili na mecu, cak 10 smo dobili ne faulom na centru, nego faulom bez lopte. 10 do 13! 77%. Ukupno su pokusali samo 6 puta da uposle centra u celoj utakmici sto je neverovatan podatak. Ali su od toga dobili 3 iskljucenja i 1 faul posle kog je centar dao gol. Pa ni u vreme kad im je igrao Ivan Perez nisu bili toliko uspesni u razigravanju centra.

Drzim do toga da je kvalitet daleko bio na nasoj strani. Nesigurnost koju su Spanci pokazali u dodavanjima na svakih par napada je nesto sto se ne vidja kad igraju reprezentacije prve klase.

A sto se tice famoznog gola. Na usporenom snimku moze da se vidi da je ostala jedna sekunda do kraja kad je igrac sutirao s nezgodne strane. Lopta se odbila i vreme je vec isteklo i PRE nego sto je Perone pokupio loptu, a kamoli uputio sut s zgodne strane. To je bilo toliko ocigledno da se videlo u zivom prenosu. Da je razlika u kvalitetu bila manja, taj gol je mogao da odluci finale. Srecom nije.

Sasa

pre 5 godina

Srbija je pobedila i Spaniju i sudije. Zasluzili su dve medalje. Kamo srece da su i politicari takvi. Ovako imaju samo batinase kao onaj Hrvat.

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

VAR u vaterpolo momentalno! Sudijiske greske u vaterpolu, slucajne ili namerne, iz takmicenja u takmicenje su sve drasticnije i skandaloznije.
Ima jos jedna situacija (slika) gde iskljuceni spanski igrac uplivava 6 ili 7 sekundi pre isteka kazne. Kada se tome doda nepriznat cist gol Italijana i pesnicenje Hrvata LEN i vaterpolo gube svaki kredibilitet.

Dag Kristi

pre 5 godina

Nakon 4:3 u poslednjoj sekundi i još neregularan gol, Španci odmah daju gol u nastavku za 5:3.Mnoge ekipe bi tada klonule duhom i izgubile glavu, ali ne i naši. Igrali su kao da se ništa nije dogodilo. Tada su me oduševili.

Komša

pre 5 godina

@Gavez
Naprotiv,sada je baš vreme jer kada izgubiš ispada da ne umeš da gubiš - "pa svi što gube se ljute, to je normalna stvar...".
Kad pobediš onda je pravo vreme i za trenera da ispegla nedostatke u ekipi,da prigovori gde treba...Tako bar kaže Željko Obradović a nema razloga da mu ne verujemo.
Neko je sinoć napisao - kada sam video da idu peterci ,laknulo mi je jer tu nema nameštsnja.
Nema,ali i tu su uspeli da "opomenu" golmana.
Sitnice su to ali dovoljne da se vidi "dobra volja" sudija da utiču.

estiar

pre 5 godina

U nasem zadnjem napadu, bilo je bar 3 faula ali su sudije samo pustile da vreme istekne. Videli ste reakciju Savica, koji inace nikad ne reaguje na sudiske odluke, samo se nasmejao.

radnicke sportske igre

pre 5 godina

Kada si klasa moraju mnogo vise da te kradu kao npr. Srbija-Turska u kosarci u polufinalu Svetskog prvenstva 2010. Od prvog napada kradja i uspelo im je.

Darko

pre 5 godina

Ima toga još. Na minut i nešto do kraja pri našem posedu sudije sviraju kontrafaul i daju loptu špancima a onda nam pred našim golom isključuju igrača, ali džabe.

Wllaxy

pre 5 godina

Ono sam napisao zbog ovih nasih "strucnjaka" koji pisu potcenjivacke komentare...
(Jaran, 29. jul 2018 15:07)

Pa si ti rešio da napišeš jedan potcenjivački tipa "Španci su bili bolji juče od nas", svesno zanemarivši ovaj gol, propust sa igračem više, silne faulove koji su nam suđeni u napadu i naposletku stative i prečke koje su pogodili naši igrači a kojih je takođe bilo podosta... I po čemu se ti onda razlikuješ od njih?

Saša

pre 5 godina

Rečeno je pre meča da ćemo da ukalkulišemo suđenje i kriterijume i tako i bi. Dejan Viktore Dođi Vamo Savić apsolutno nije ni pogledao sudije na utakmici a penale posle neostvarenog šuta u poslednjem napadu (celih 20 sekundi) ka golu Španije je dočekao široko osmehnut.

Dr.Mr.

pre 5 godina

Mnogo je iritantno u vaterpolu sto sudije kroje utakmicu kako pozele. Pored silnih kamera i tehnologije vaterpolo nema celendz u 2018oj godini. Ne priznaju se golovi koji su presli gol liniju, priznaju oni postignuti nakon isteka vremena, o iskljucenjima i faulovima da ne govorim - sude kako im ko plati verovatno. Celo EP dva ogromna reflektora se odbijaju od vode bas ispred gola i ne vidi se nista. Ovo je sve po meni sramota vaterpola i FINE, a sudije su samo par malih nebitnih pesaka. Steta za ovako lep i naporan sport koji zasluzuje mnogo vise. Ocigledno mnogo korupcije tu ima iako nema mnogo para.

losmi

pre 5 godina

Sad pogledah reprizu. Što se tiče prve situacije i ulaska isključenog igrača pre vremena, to sam zapazio jos u direktnom prenosu i bilo mi je čudno kako se niko ne buni od naših. Ipak, vidi se da je španski igrac isključen na 2:45 a vraća se na 2:25 do kraja prve četvrtine. Znači, ipak je greška u grafici, a ne sudijska. Pozdrav

KliftonToni

pre 5 godina

Време је истекло кад се огласи сирена, не кад сат на телевизору покаже 0:00. И чему ово кад су јунаци развалили!!!!!

KliftonToni

pre 5 godina

а...да....за ове "шпанци су били бољи"

Спорт је врло егзактна ствар, "бољи" увек победи.
Никад не победи гори.

Можда победи мање квалитетан такмичар, али елементи спорта су умор, срећа, несрећа, срце, душа, жеља. Да је спорт само и искључиво квалитет, онда се не би ни играло.

Тако да, бољи тим је био наш тим. Шпанци су изгубили.