Petak, 20.07.2018.

19:45

Zvezda sa 3:0 krenula u odbranu titule, sledi borba za Ligu šampiona

Crvena zvezda uspešno je započela odbranu titule ubedljivom pobedom nad Dinamom iz Vranja u prvom kolu nove sezone Superlige Srbije – 3:0 (1:0).

Izvor:

Zvezda sa 3:0 krenula u odbranu titule, sledi borba za Ligu šampiona IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

169 Komentari

Sortiraj po:

nikola

pre 5 godina

Da sam jutros umro nebih znao da je počela SLS, eto koliko je ono interesantno, a ranije ... koliko je bilo gledalaca ne računajući one bezvezne "Delije"?

slobinator

pre 5 godina

ne razumem ove iz zvezdine uprave.prvo prodaju glavnog napadača dan uoči početka kvalifikacija pa onda kreću u potragu za njim,a na drugoj strani imaju možda najtalentovanijeg napadača ikada malog joveljića.kažu mlad je.pa i mbape je sa 18 godina prešao u psg za 200 miliona a sa 19 je bio najveća zvezda mundijala.pele je sa 18 godina bio najveći hit mundijala u švedskoj.kad treba dati igraču šansu?možda sa 30?sa joveljićem od 1.minuta treba napasti suduvu.

zvezdaš

pre 5 godina

Lepo rece trener Dinama, Zvezda sto spremnija da doceka Suduvu, zato su Vranjanci uputili svega 2 suta za 90 minuta.
(Batko pamcenje mu kratko, 20. jul 2018 23:58)

Neki upute 2 šuta za 90 minuta, a NEKI ni jedan.

Milos

pre 5 godina

Enky, dobro kako te nije sramota? Pa pricas o ofsajdu kao da je bio kilometarski i vidljiv iz aviona(nesto poput onog vaseg protiv Napredka prosle sezone) a ne milimetarski i to ramenom? Ti bi ga kao i svi grobari video u toj brzini?

miško

pre 5 godina

Dobra utakmica i loš komentator na Areni1.Kod prve Dinamove šanse toliko se uzbudio da je podsetio na M.Pantića.Nebo se otvorilo,stadion je eksplodirao!Šteta i baš mi ga je žao.

marko

pre 5 godina

@pablo metalac ima u drugoj ligi bolje dreseve od pola superlige, među profesionalno dizajniranim za razliku od većine koji imaju kao za radničke igre.

Mirko

pre 5 godina

Pa ja mislim da je titula već odbranjena, samo gledajte šta ćete sa ligom šampiona. Ubedljiva pobeda protiv moćnih vranjanaca im novinarima daje za pravo da proglase šampiona već posle prvog kola

Dag Kristi

pre 5 godina

Nije baš tako prijatelju. Poznajem baš puno Vranjanaca i svi redom navijaju za dva beogradska blizanca, kao i Nišlije, Novosadjani, Cacani, Kragujevcani i mnogi drugi. 
Jedini grad u Srbiji gde se ne navija za Petokraku i Šumare, vec za svoj klub i svoj grad, je Novi Pazar. U ovom gradu se ne navija prvo za ove, pa posle za one, vec samo za svoj klub.
(TT001, 20. jul 2018 23:39)

Ozgleda da Pazarci navijaju za svoje samo kad im ide dobro.

zasto nemas mozak

pre 5 godina

Već na startu lige svima je dato na znanje da mezimica mora biti prvak, ofsajd koji bi se u svim ligama sudio ovde se ne sme suditi da bi se promovisala izvikana ekipa i izvikani talenat i onda internet stručnjaci objašnjavaju pravilo ofsajda.
(Enky, 20. jul 2018 23:45)

Vec na startu sibaju kompleksi, klasika...

Kontras

pre 5 godina

U ovakvim Zvezdinim prijateljskim trening utakmicama, osim utakmica sa Partizanom, Napretkom, Vozdovcem i jos par ekipa, Zvezda ce uvek da izadje sa manje-vise drugom postavom.

Zvezda igra maltene 60 posto utakmica u nasoj ligi koje su namestene. Dinamo V. je jos jedna u nizu tih ekipa.

Nije ni Partizan "zlatan", ali ovo sto radi Zvezda vec od prvog kola je blam. Cirkus je krenuo.

Mozzart

pre 5 godina

Dinamo Vranje treba izbaciti iz JSL jer je njihov stadion živi očaj,možda čak i najgori stadion u Srbiji (Dušan duks,20.jul 2018 19:58)

NE. Nikako. Pošto NAJVEĆI GRAD na jugu Srbije nema valjan stadion, država treba da u Vranju izgradi stadion baš kao što je izgradila stadione u Beogradu za Zvezdu i Partizan.
(bandiera rossa, 20. jul 2018 21:14)
Mali,a da malo naucis nesto? Vranje VECI grad od Leskovca???

the_nuts

pre 5 godina

Oterali su Hajdina izvrsnog igraca, a neko gura ovog malog Terzica koji ne lici na igraca, nema prijem lopte, lose postavljanje, bez duela i centarsuta. Jedino ima interesantno prezime. Znam da ce sada mediji da pumpaju prica kako je to zvezdino dete i buducnost, ali zapamtite to je nas greh da uvek imamo u klubu nekog Vukana, Mijailovica i slicne menadzerske prevare, koji posle odlaska iz Zvezde zavrse sa fudbalom.
(sever, 20. jul 2018 22:10)
Sve si pogresio u vezi Terzica,decko ima 18 god i veliki je potencijal...a ima i prijem i postavljanje, centarsut,duel,zna fudbal, brz je, sve kako treba za svoje godine,plus je danas debitovao,uostalom videces!

Rokelele

pre 5 godina

Sve kreće od ovoga Jovančića. Za sada izgleda kao ekstra pojačanje. Meleg je katastrofa. Špic nam treba kao ozeblo sunce.
(VVA, 20. jul 2018 20:58) 

Kaze se ozeb'o sunce. Pozz

Пазарац

pre 5 godina

,,тт001" у Пазару итекако има и навијача других клубова, али људи не смеју то да искажу на улици...ваљда је то нека врста демократије.:ужас

Zoran

pre 5 godina

Moderan fudbal , sad što svi nisu tehnički sposobni to je druga stvar , a Partizani igraju kao pre 15.godina kratki pasovi.
Bravo Zvezdo pokazi karakter od 45.
i igraj u koraku sa vremenom.
Cela Evropa prati Zvezdu, Real,Barsu,Ajaks....jednom recju fudbal.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Misa, 20. jul 2018 23:06)

O cemu dete ti pricas..? Ovaj Dinamo je nivo opshtinske lige ovde u Engleskoj, a Zvezda i Partizan su nivo 3. engleske lige.
Volim da gledam nase timove, jer sam emotivno naklonjen nasim sportskim ekipama, ali pricati o kvalitetu naseg klupskog fudbala nema apsolutno nikakvog smisla. Ovi ljudi, u dnasnjem mechu, ne mogu dve akcije da povezu, a ti dete (verovatno si srednja skola) pricas o nekom modernom fudbalu.

srb

pre 5 godina

@Enky
apsolutno netacno. Ofsajd nije postojao, bio je u liniji, cak i nakon povlacenja linije deluje kao da su u liniji, verujem da postoji mogucnost od par cm da se odluka odvuce na ovu ili onu stranu. Ono sto je vaznije to je da mi je drago da pratite zvezdu i vi sa druge strane brda, napokon da i komsija odgleda jedno lepo izdanje u reziji par tinejdzera. Cestitke na dovodjenju lole smiljanica, uvek je lepo videti da gurate mlade domace snage

komentator

pre 5 godina

Jedini grad u Srbiji gde se ne navija za Petokraku i Šumare, vec za svoj klub i svoj grad, je Novi Pazar. U ovom gradu se ne navija prvo za ove, pa posle za one, vec samo za svoj klub.
(TT001, 20. jul 2018 23:39)

Grešiš, Novi Pazar je jedini grad u Srbiji koji u većini navija protiv Srbije! Jedini grad u Srbiji koji je dobio superligaša za zelenim stolom a ne na terenu! Normalno je da se srpski ljubitelji fudbala dele na "zvezdaše" i "partizanovce", to je tradicija! U Vranju vole Dinamo, to je nesporno, ali se prate i dva najveća srpska kluba! Neće valjda da navijaju za Fener i Galatu?! Dinamo nema mnogo para, krpe se u klubu kako znaju i umeju, čak ni stadion nemaju! Svaka čast za upornost igrača i trenera, zaslužili su svoje mesto!

radijator

pre 5 godina

Jedini grad u Srbiji gde se ne navija za Petokraku i Šumare, vec za svoj klub i svoj grad, je Novi Pazar. U ovom gradu se ne navija prvo za ove, pa posle za one, vec samo za svoj klub.
(TT001, 20. jul 2018 23:39)

I ti mislis da to ima neke veze sa sportom? Pa oni navijaju i za Erdogana...Fenerbahce...i znamo svi vec celu pricu.

Darko KG

pre 5 godina

Nesto sam ubedjen da ce Zvezda ove godine igrati ligu sampiona! i ako sam partizanovac, ponavljam partizanovac, ne huligan i mafijas sa juzne tribine, zelim im iskreno da ostvare svoj cilj. A nama sa Djukicem neka je Bog u pomoci!

TT001

pre 5 godina

Vranje je jedini grad u Srbiji gde skoro ceo grad navija prvo za Dinamo pa za ostale klubove....
(Samo Dinamo, 20. jul 2018 20:29)

Nije baš tako prijatelju. Poznajem baš puno Vranjanaca i svi redom navijaju za dva beogradska blizanca, kao i Nišlije, Novosadjani, Cacani, Kragujevcani i mnogi drugi.
Jedini grad u Srbiji gde se ne navija za Petokraku i Šumare, vec za svoj klub i svoj grad, je Novi Pazar. U ovom gradu se ne navija prvo za ove, pa posle za one, vec samo za svoj klub.

zemunski kej

pre 5 godina

Ovaj sto pise da je Jovancic bolji od Jovicica ,veze nema, jOVICIC JE UZ kRSTICICA NAJODGOVORNIJI igrac Zvezde i mozes da se pouzdas u njega uvek ,Jovancic ume da kiksira videcete jos je rano ,mladi Joveljic je najveci potencijal na danasnjoj utakmici ,igrac za 20 plus miliona evra, sada ima 18 godina sa 23 ima da dere

Pedja

pre 5 godina

Koliki komentari na racun ofsajda. Tek na usporenom snimku s aiscrtanom linijom se moze pricati o ofsajdu i to ramenom. Verovatno bi ovi "strucnjaci" sto pisu o tome odmah to videli. Pritom Zvezda je vec vodila sa 1:0, imala je rezultat, Dinamo iz Vranja bezopasan, bas je taj gol bio presudan. Sve u svemu, vec mnogo bolja igra tj. ovde se radi i o slabijem protivniku, ali vidi se da se polako uigravaju igraci medjusobno. Ovaj Ebesilio, trebace mu nazalost do kraja jeseni da postane kakav treba. Po meni je bolje da Jovancic bude tu u igri. Sto se tice krila, na levo bih stavio Radonjica, na desno Jevtovica, obojica izuzetno brzi i opasni.

Nebojsa

pre 5 godina

Ova selekcija tima je napravljena da jedan igra Evropu , a nase prvenstvo drugi tim .
Ovo je danas bio drugi tim po meni dosta dobro . Treba ce im jos ovakih mecava da se uigraju i da ne igraju stegnuto.
Plasim se sta ce se desiti u koliko ne izborimo u Evropi grupnu fazu bilo koju?
Veliki broj igraca i to dobrih , a ima samo 10 igraca na terenu i tri izmene ?
Da li ce biti nezadovoljnih ili ce potegnuti sa prodajom igraca ? Treba i tome razmisljati ja ne bih zeleo ,ali sta ako se desi . Da li ce dobiti zeleno svetlo za prodaju Pavkova,Babica,Krsticica, Radonjica, Srnica, mozda i golmam Borjana ?
Ovaj tim koji ima C.Zvezda on ce se prosetati u JSL, ali bi bila steta da ne udje barem u LE, mada i LS nije nemoguce .

Misa

pre 5 godina

Moderan fudbal , sad što svi nisu tehnički sposobni to je druga stvar , a Partizani igraju kao pre 15.godina kratki pasovi.
Bravo Zvezdo pokazi karakter od 45.
i igraj u koraku sa vremenom.
Cela Evropa prati Zvezdu, Real,Barsu,Ajaks....jednom recju fudbal.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 5 godina

Једни прецртани на задатку "одбрана титуле". БРАВО👏👏👏ЗВЕЗДО❤!

jako i do samog kraja

pre 5 godina

@sever, Većinu stvari si pogodio osim za malog Terzića. Nema nikakve veze sa Zvezdanom, dete je kluba, prošao sve selekcije i bio odličan na pripremama. Brz, konkretan, visok, dobra levica. Kod Vladana sigurno i dokazano nema protekcije. On ni rođenog sina nigde nije dovodio, i ako je mali Nemanja talenat a kamoli tuđe. Treba nam levi bek u perspektivi, Rodić će vrlo brzo možda i na zimu otići dalje. A bekovi su nam kritični, u celoj ligi nemaš dva krštena beka. Moramo i sami praviti, vreme je.

ljupce

pre 5 godina

prvo cestitke mojoj zvezdi na pobedi.drugo svaka cast za milojevica sto je ubacio terzica i joveljica u startnih 11.trece ne svidja mi se sto mali erakovic ne dobija sansu jos uvek,a pisao sam ovde da je zasluzuje i sto hajdin ne dobija sansu jer nam treba desno tako brz igrac protiv bunkera 5-4-1 kakav su igrali letonci.cetvrto sigurna igra i ubedljiva pobeda.peto odmoreni igraci za suduvu.sesto i najvaznije,a tice se ofsajda joveljica kod gola:covek je slep samo onda kada ne zeli da vidi ono sto mu se cak i na ekranu lepo pokaze.ruka joveljica je u liniji koja je povucena lepo u usporenom snimku,a svi znamo da linija nije ofsajd,vec upravo linija dozvoljenog pozicioniranja.obzirom da svi koji prate fudbal znaju(ili bi bar trebalo da znaju) pravilo ofsajda po kome ruka ne podleze istom jer se rukom ne moze dati gol(osim ako ste maradona ili raul) to znaci da ofsajda nema.vidim strah je poceo da se siri,kao i lazi od strane onih kojima je to specijalnost.nece vam pomoci to ni ove sezone,uzalud ste vratili bjeku legendu u odbor za hitna pitanja fudbalskog saveza.doveli ste i rankovica pocetnika pocetniku krstajicu pa svi smo videli kako smo prosli u rusiji.valjda ce neko napokon da shvati ko nam zakopava fudbal i zbog koga smo tu gde jesmo...

Enky

pre 5 godina

Već na startu lige svima je dato na znanje da mezimica mora biti prvak, ofsajd koji bi se u svim ligama sudio ovde se ne sme suditi da bi se promovisala izvikana ekipa i izvikani talenat i onda internet stručnjaci objašnjavaju pravilo ofsajda.

Konstatacija

pre 5 godina

Na osnovu vidjenog protiv Spartaksa i Dinama,tim protiv Suduve bi trebao biti:
Borjan-Stojkovic,Savic,Babic,Rodic-Krsticic,Jovancic,Ben,Jevtovic,Radonjic-Joveljic(Pavkov)(Milic)svejedno ko ce u spicu jer nijedan ne odskace i steta sto je Stojiljkovic povredjen jer je on klasa od napadaca.

Djordjevic Goran

pre 5 godina

Počelo je počelo,gol iz ofsajda mladog Joveljića .Ne može da krene prvenstvo bez pomoći sudija.
Igrala Zvezda protiv višestrukog evropskog prvaka ,prvaka Marsa i Venere zajedno pa su sudije morale malo da pripomognu.Bruka i sramota.

ebisilio

pre 5 godina

Celu utakmicu je problem centaršut i postavka za isti. Igrači igraju prvi put zajedno pa se vidi da se ne poznaju dobro. Preduzimljivost u igri odlična-timska ali postoji neravnoteža, više u odbrambenoj postavci i ponešto euforije umesto racionalne igre i pristupa. Napred Zvezda!

Srbin uz Srbina

pre 5 godina

@Djordjevic Goran - nazalost ovakvi likovi kasnije ispune rubrike hronike .., pun neke mrznje , podlosti , zavisti ...a zasto? pobedila Zvezda pa sta , jel bitno ?!!

fkcz

pre 5 godina

Moj zaključak posle ove utakmice je da ne treba dovoditi napadača. Naravno, ako Boaći dođe onda super, ali ako ne dođe ne treba dovoditi nikog drugog.

Zvezdas

pre 5 godina

Rano su pocele sudije da ne vide ofsajd kod golova zvezde..veceras drugi gol...ali dobro navika je to.
(Fix, 20. jul 2018 21:29)

Jeste.Zvezda izasla prva na teren.Pre igraca Dinama.Gledaj sta ce tvoji u Surdulici da urade

sever

pre 5 godina

Nekoliko licnih zapazanja.

Jovancic je reprezentativni kalibar i to zna svako ko je pratio srpsku ligu prethodnih godina. Odlican je bio i u Cacku i Vojvodini. Definitivno dostojna zamena za Donalda, cak i bolji.

Jevtovic je izuzetno brz i za razliku od Radonjica, koji zna pobeci samo u levu stranu, ima odlican ulaz unutra i dobru duel igru.

Joveljic upravo na ovakvim utakmicama mora igrati. Odlican osecaj za prostor, stalno u sansi i sto je najbitnije za samopuzdanje napadaca uvek daje gol.

Meleg i Ebicilio totalno nespremni. Trebace dva meseca da udju u formu. Degenek i golman Popovic bar meni ne ulevaju sigurnost.

I na kraju jedno pitanje, dokle vise protekcije i bezobrazluka. Oterali su Hajdina izvrsnog igraca, a neko gura ovog malog Terzica koji ne lici na igraca, nema prijem lopte, lose postavljanje, bez duela i centarsuta. Jedino ima interesantno prezime. Znam da ce sada mediji da pumpaju prica kako je to zvezdino dete i buducnost, ali zapamtite to je nas greh da uvek imamo u klubu nekog Vukana, Mijailovica i slicne menadzerske prevare, koji posle odlaska iz Zvezde zavrse sa fudbalom.

Wllaxy

pre 5 godina

Počelo je počelo,gol iz ofsajda mladog Joveljića .Ne može da krene prvenstvo bez pomoći sudija. 
Igrala Zvezda protiv višestrukog evropskog prvaka ,prvaka Marsa i Venere zajedno pa su sudije morale malo da pripomognu.Bruka i sramota.
(Djordjevic Goran, 20. jul 2018 22:14)

Naravno bez toga bi Zvezda izgubila bodove jer je u tom momentu imala izrazito nepovoljan rezultat u svoju korist... Jedina bruka i sramota je tvoj komentar, ništa više!

Admiral

pre 5 godina

@ A trener Dinama ubacio svog sina Antica jos kapiten, decko nezna ni da trci.Razumem da roditelji podrzavaju svoju decu ali i ne silom da ih guraju u necemu sto ne ide.
(Boki, 20. jul 2018 21:04)

A sta drugo ocekivati od Recka???

dzomozzartcolic@gmail.com

pre 5 godina

Joveljic mora da počne protiv Suduve! Pravi golgeterski gol, bas se radujem zbog tog deteta. Bravo mali, samo kidaj.

Za

pre 5 godina

Ja kad sam napisao za ovog Jevtovića da samo trčati zna toliko sam minusa dobio to nije bilo normalno, a sad vidim da svi pišu da čovek nema pojma. E tako mi je drago

trn u oku

pre 5 godina

@Фром Врање

Naravno da treba da kao rođeni Vranjanac pre podržiš klub iz svog grada. I drago mi je da Dinamo kome jw stadion uvek pun igra u prvoj ligi. Dosta nam je klubova bez navijača, kako ovih beogradskih tako i u unutrašnjosti.

Wllaxy

pre 5 godina

Sta bi trebalo da znaci ovo ,,zvezdina deca u postavi" ?
(antiDebil, 20. jul 2018 20:07)

I da ti nacrtaju teško da bi ti to shvatio.

vinjak18+

pre 5 godina

Браво мали! Само гурај, напредуј, надам се и да ће Милоје да те гура што више ове сезоне. Тип нападача које ценим, из прве-друге шансе/полушансе дају гол! Урођени њух и осећај да ураде оно што је најтеже, дати ГОЛ. Напред Звезда але!

Zuja

pre 5 godina

Rekli su da je ovo nikad bolji prelazni rok a u realnosti je ovako vecina novih igraca nije igrala ozbiljan fudbal dugo, Sumaila nije spreman ni za klupu, Meleg em sto nije spreman em sto je suvi prosek kao i Jevtovic, Stoiljkovic cim je zaigrao odmah gotov hoce to kad nisu sutnuo loptu dve sezone, Degenek strasno kako ispada, Jovancic cini se moze biti pojacanje, visok jak solidna i tehnika, Ebeciljo isto dobra tehnika no vidi se da i on nije spreman ali bice pojacanje, i onda najgore ulazis u kvalifikacije bez napadaca i nadas se cudu, ne dolazi Boaci prica se o Soldanu decko nikad nije igrao u Evropi znaci trebace mu 6 meseci adaptacije, suma sumarum ne najbolji no najgori prelazni rok, kada na to sve jos dodamo i Radonjica koji je sedenjem na klupi reprezentacije posmilio da je Ronaldo a realno decko jeste brz ali glava joj, nadam se nekim cudom bar ligi evrope
(E, 20. jul 2018 20:58)

Joj strucnjace sta ti napisa.Evo Argentina ostala bez selektora.Prijavi se mozda te izaberu

Ivan

pre 5 godina

Joveljic treba da pocinje i bitne utakmice u nastavku sezone. Ebesilio ce imati sve veci uticaj na igru. Vec danas je pokazao da je odlicno pojacanje.

somika_czv

pre 5 godina

Ko je doveo ovog Jevtovica u Zvezdu? Jel postoje neki kriterijumi da bi neko bio Zvezdin fudbaler ili smo ih srozali na najnize grane?
(kadinjaca ipak pala, 20. jul 2018 20:51)

Njegov gol je posvećen tebi ;)

Filip21

pre 5 godina

Ko je doveo ovog Jevtovica u Zvezdu? Jel postoje neki kriterijumi da bi neko bio Zvezdin fudbaler ili smo ih srozali na najnize grane?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kadinjaca ipak pala, 20. jul 2018 20:51)

Jebtovic je veoma ofanzivno krilo i postize mnogo golova potrebno je samo da udje u formu jer dugo nije igrao.
Golovi kao ovaj veceras su za njega normalni.

Фром Врање!

pre 5 godina

Имам четрдесет и кусур година, и увек сам се питао за кога ћу као заклети звездаш да навијам кад дође до овакве ситуације...
***
Да ли је нормално што сада навијам за Динамо, а не Звезду?
Искрено, појма немам, али не могу против клуба из родног града. Нема шансе за тако нешто!!!

Istina

pre 5 godina

Ko je doveo ovog Jevtovica u Zvezdu? Jel postoje neki kriterijumi da bi neko bio Zvezdin fudbaler ili smo ih srozali na najnize grane?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kadinjaca ipak pala, 20. jul 2018 20:51

Sta fali momku?Posle Jovancica,ubedljivo najbolji Zvezdin igrac u prvom poluvremenu.Ako se ne razumes u fudbal,nemoj da komentarises.

UGASEN JNA

pre 5 godina

Taman upalim tv ono Zvezdana povela odnosno Dinamo dao autogol, neverovatno.
(Batko pamcenje mu kratko, 20. jul 2018 20:48)

2:0 za Radnik na premijeri :)))

bata-jajce

pre 5 godina

Svakako sam za ocuvanje cirilice, ali kad vidim toliko cirilice na dresovima i na tribinama, shvatim koliko smo drugaciji od vecine evropljana. Pretpostavljam da svi misle kako smo cudni i izolovani istocnjaci.

Boki

pre 5 godina

A trener Dinama ubacio svog sina Antica jos kapiten, decko nezna ni da trci.Razumem da roditelji podrzavaju svoju decu ali i ne silom da ih guraju u necemu sto ne ide.

bandiera rossa

pre 5 godina

Dinamo Vranje treba izbaciti iz JSL jer je njihov stadion živi očaj,možda čak i najgori stadion u Srbiji (Dušan duks,20.jul 2018 19:58)

NE. Nikako. Pošto NAJVEĆI GRAD na jugu Srbije nema valjan stadion, država treba da u Vranju izgradi stadion baš kao što je izgradila stadione u Beogradu za Zvezdu i Partizan.

Dušan

pre 5 godina

Dušan Jovančić definitivno umesto Branka Jovičića među prvih 11, Na veliku žalost Jovičić od one povrede nije isti igrač, Jovančić je zver, a plus ima i sjajan šut i solidnu tehniku!

Zuksi smekerica kralj

pre 5 godina

Zasto je prazan stadion?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Batko pamcenje mu kratko, 20. jul 2018 20:47)

Vise navijaca danas nego na evropskoj partizana juce.Dosao izdominirao otisao

Ivan

pre 5 godina

Taman upalim tv ono Zvezdana povela odnosno Dinamo dao autogol, neverovatno.
 (Batko pamcenje mu kratko, 20. jul 2018 20:48)

Autogol si dao sam sebi ovim komentarom.

Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 5 godina

Taman upalim tv ono Zvezdana povela odnosno Dinamo dao autogol, neverovatno.
(Batko pamcenje mu kratko, 20. jul 2018 20:48)

Dade i partizan auto-gol u derbiju, da te podsetim Milan Obradović za 1:0 ... Batko, pamćenje ti kratko ... ;-)

Kontraš

pre 5 godina

Taman upalim tv ono Zvezdana povela odnosno Dinamo dao autogol, neverovatno.
(Batko pamcenje mu kratko, 20. jul 2018 20:48) Imaš TV?

Ljubisa livac

pre 5 godina

Bravo maaaali ! Bices ti nova Zvezdina legenda, kakav osecaj za gol ima klinac, svaka cast. Zagradio 10 godina starijeg i jaceg odbrambenog igraca kao da je ovaj petlic.

UGASEN JNA

pre 5 godina

Taman upalim tv ono Zvezdana povela odnosno Dinamo dao autogol, neverovatno.
(Batko pamcenje mu kratko, 20. jul 2018 20:48)

da cika Velja sendvic :)))

Ljubisa livac

pre 5 godina

Cisto jedno poredjenje : Zvezda - Spartaks 25.000 ljudi. Partizai - Rudar 5.000 ljudi. I vi imate dostojanstva da pominjete posetu? Nasa poseta protiv Letonaca je za vas misaona imenica.

Samo Dinamo

pre 5 godina

Pazi ovog sto trazi da se Dinamo izbaci iz lige.
Alo druze, pa nisu ni poceli ti bi da ih izbacis. Grad od 80 k ljudi. Klub sa najvecom posetom posle Zvezde i Partizana. Nisu oni krivi sto ih grad ne pomaze i nemaju odgovarajuci stadion. Da li je dobro za Srpski fudbal sto ligu ugraju Surdulica i Lucani?
Digao si mi pritisak 300/200 i secer 25.

Hulk

pre 5 godina

Sučim ćemo se pred Suduvu da mi je znati. Pa ovo je tragedija, a ne fudbal. Meleg zafantazirao da je nekakva zvezda, Degenek potpuni promašaj, Ebesili, Embisilio ila kako već mi sve više liči na Sumu. Jovančić pristojan.... Sve u svemu duplo golo.

Samo Dinamo

pre 5 godina

Vranje je jedini grad u Srbiji gde skoro ceo grad navija prvo za Dinamo pa za ostale klubove.
Steta sto gradska uprava iz nekog razloga ne pomaze klub. Ni stadion nisu zavrsili a kad ce ne zna se. Verovatno nikad. Kazem steta jer bi se svaka utakmica igrala pred desetak i vise hilada gledalaca.
Steta ili sramota sve jedno je.

Vranjanac

pre 5 godina

@Dinamo Vranje treba izbaciti iz JSL jer je njihov stadion zivi ocaj,mozda cak i najgori stadion u Srbiji

Da izbacimo Dinamo Vranje, a da ubacimo neko selo od 5 i po hiljada stanovnika, sto nije retkost sa nasom ligom. Ne mora Dinamo, na kraju krajeva da bude u ovoj ligi zbog stadiona, ali da se ja pitam, ne bih dozvolio da sela igraju u prvoj ligi. Dzabe skockan stadion ako je predvidjen za 1000 gledaoca i ako ce se videti orana njiva u okolini. A sto se tice Dinama, velika bi bila korist za nasu ligu od njega ako mu se posreci da ostane u ligi i napravi uskoro stadion jer je imao veliku posetu oduvek, cak i u drugoj ligi, a kako bi tek bilo u Super ligi... Radi se o gradu od oko 80 000 ljudi bez okoline.

Filip21

pre 5 godina

Fino igramo za sada buduci da pvih 11 igraca prvi put igraju zajedno i da su prosle sezone zajedno na terenu bili jedino Babic,Gobeljic,Jovicic i Joveljic. Jevtovic kad god dobije loptu nesto pokusa i ima veliku zelju,Meleg veoma siguran sa loptom za sada igra odlicno mislim da na desnoj strani moze da bude starter i sad sam cuo da tek ima 23 godine.
Jovelja pokazuje za sada kako bi spic treba da igra kada igra protiv ekipe koja se brani,ne da se zabije i ceka loptu vec i pridje na igru i odigra pas.
Jovancic fino pojacanje,Gobelja odlican.

E

pre 5 godina

Rekli su da je ovo nikad bolji prelazni rok a u realnosti je ovako vecina novih igraca nije igrala ozbiljan fudbal dugo, Sumaila nije spreman ni za klupu, Meleg em sto nije spreman em sto je suvi prosek kao i Jevtovic, Stoiljkovic cim je zaigrao odmah gotov hoce to kad nisu sutnuo loptu dve sezone, Degenek strasno kako ispada, Jovancic cini se moze biti pojacanje, visok jak solidna i tehnika, Ebeciljo isto dobra tehnika no vidi se da i on nije spreman ali bice pojacanje, i onda najgore ulazis u kvalifikacije bez napadaca i nadas se cudu, ne dolazi Boaci prica se o Soldanu decko nikad nije igrao u Evropi znaci trebace mu 6 meseci adaptacije, suma sumarum ne najbolji no najgori prelazni rok, kada na to sve jos dodamo i Radonjica koji je sedenjem na klupi reprezentacije posmilio da je Ronaldo a realno decko jeste brz ali glava joj, nadam se nekim cudom bar ligi evrope

Zuja

pre 5 godina

Panteri sto vas tako malo??? 

Au sta promasi Dinamo!!
(Grobar, 20. jul 2018 20:09)

Da bi ti pitao.Sto nisi bio sinoc na utakmici tvog kluba da povecas posecenost.Jak si na tastaturi ali te nema na fudbalu kosarci.Srbija nije velika zemlja.Za dva sata si u Beogradu

Pablo

pre 5 godina

Posle kažu Jovančić slabiji od Donalda. Ne bih rekao. Uvek je igrao u lošijim timovima, da, ali odlična tehnika, izboriće se on za startera. Stativa sa 27m i gol top za početak protiv koga god da igramo.

Lepi dresovi Dinama iz Vranja. Lakše se gleda, ne deluje prosijački kao Metalac, Mladost, Javor itd.

room 1408

pre 5 godina

Dinamo Vranje treba izbaciti iz JSL jer je njihov stadion živi očaj,možda čak i najgori stadion u Srbiji
(Dušan duks,20.jul 2018 19:58)


Bitno da Zvezda,Partizan,Vojvodina,...igraju svoje utakmice na Wembley-u,Anfield,Old Trafford-u,...Stvarno šta će mali Dinamo u toj ligi,..

kadinjaca ipak pala

pre 5 godina

Ko je doveo ovog Jevtovica u Zvezdu? Jel postoje neki kriterijumi da bi neko bio Zvezdin fudbaler ili smo ih srozali na najnize grane?

duledudule

pre 5 godina

Dinamo Vranje treba izbaciti iz JSL jer je njihov stadion živi očaj,možda čak i najgori stadion u Srbiji  
(Dušan duks,20.jul 2018 19:58)  


Bitno da Zvezda,Partizan,Vojvodina,...igraju svoje utakmice na Wembley-u,Anfield,Old Trafford-u,...Stvarno šta će mali Dinamo u toj ligi,.. 
(room 1408, 20. jul 2018 20:36) 

Dinamo Vranje će svoje utakmice igrati na stadionu Radnika iz Surdulice. Realno, prvo treba uložiti u infrastrukturu, stadion pa tek onda u tim koji će biti kompetentab, kod nas je sve obrnuto naravno. Koja je poenta igranja u prvoj ligi ako igraš u drugom gradu i niko neće doći da te gleda?
(konto, 20. jul 2018 20:47)
ja bi im dao da igraju u Vranju kakav god da im je stadion.5000 ljudi je lepo videti na tribinama

konto

pre 5 godina

Dinamo Vranje treba izbaciti iz JSL jer je njihov stadion živi očaj,možda čak i najgori stadion u Srbiji 
(Dušan duks,20.jul 2018 19:58) 


Bitno da Zvezda,Partizan,Vojvodina,...igraju svoje utakmice na Wembley-u,Anfield,Old Trafford-u,...Stvarno šta će mali Dinamo u toj ligi,..
(room 1408, 20. jul 2018 20:36)

Dinamo Vranje će svoje utakmice igrati na stadionu Radnika iz Surdulice. Realno, prvo treba uložiti u infrastrukturu, stadion pa tek onda u tim koji će biti kompetentab, kod nas je sve obrnuto naravno. Koja je poenta igranja u prvoj ligi ako igraš u drugom gradu i niko neće doći da te gleda?

Ili?

pre 5 godina

Evo, upravo je 30ti minut, Zvezda na severnoj tribini nije spomenuta. Kosovo, Hrvati... sta je sledece... mislim, navijaci su to, naravno da ce se pevati i o nefudbalskim stvarima, navikli smo, nista novo, ali red bi bio da de peva i Zvezdi

Kontraš

pre 5 godina

erenu bili jedino Babic,Gobeljic,Jovicic i Joveljic. Jevtovic kad god dobije loptu nesto pokusa i ima veliku zelju,Meleg veoma siguran sa loptom za sada igra odlicno mislim da na desnoj strani moze da bude starter i sad sam cuo da tek ima 23 godine.Jovelja pokazuje za sada kako bi spic treba da igra kada igra protiv ekipe koja se brani,ne da se zabije i ceka loptu vec i pridje na igru i odigra pas.Jovancic fino pojacanje,Gobelja odlican.
(Filip21, 20. jul 2018 20:32) Najviše pokazali Jovančić i Terzić, tako da smo dobili zamenu za Miča i Rodić može opušteno da odmara po potrebi.

C.Z

pre 5 godina

Šuraka je igrač kakvog nemamo ni mi ni ovi iz grobljanske.
Ovaj naš Degenek u odbrani pojma nema...na žalost ovo je više no skromno protiv ekipe koja bukvalno jednu akciju ne može da sastavi.

Filip21

pre 5 godina

Ocekivano pravimo dva tima kao prosle sezone,proveren sistem koji vodi do uspeha. Svaka cast za nasu Joveljicu i Terzicu ocekujem da sansu dobije i Stefan Cvetkovic bivsi kapiten onladinaca koji je uz ovu dvojicu momaka jedini omladinac koji teenutno radi sa prvim timom,mnogo podseca na Darka Lazovica. Meleg ce igrati desno kao sto sam i pretpostavio jer ima jak sut i odlican centarsut donece nam raznovrsnodt u igri.

Samo Dinamo

pre 5 godina

Vranje je jedini grad u Srbiji gde skoro ceo grad navija prvo za Dinamo pa za ostale klubove.
Steta sto gradska uprava iz nekog razloga ne pomaze klub. Ni stadion nisu zavrsili a kad ce ne zna se. Verovatno nikad. Kazem steta jer bi se svaka utakmica igrala pred desetak i vise hilada gledalaca.
Steta ili sramota sve jedno je.

Pablo

pre 5 godina

Posle kažu Jovančić slabiji od Donalda. Ne bih rekao. Uvek je igrao u lošijim timovima, da, ali odlična tehnika, izboriće se on za startera. Stativa sa 27m i gol top za početak protiv koga god da igramo.

Lepi dresovi Dinama iz Vranja. Lakše se gleda, ne deluje prosijački kao Metalac, Mladost, Javor itd.

Ljubisa livac

pre 5 godina

Cisto jedno poredjenje : Zvezda - Spartaks 25.000 ljudi. Partizai - Rudar 5.000 ljudi. I vi imate dostojanstva da pominjete posetu? Nasa poseta protiv Letonaca je za vas misaona imenica.

Istina

pre 5 godina

Ko je doveo ovog Jevtovica u Zvezdu? Jel postoje neki kriterijumi da bi neko bio Zvezdin fudbaler ili smo ih srozali na najnize grane?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kadinjaca ipak pala, 20. jul 2018 20:51

Sta fali momku?Posle Jovancica,ubedljivo najbolji Zvezdin igrac u prvom poluvremenu.Ako se ne razumes u fudbal,nemoj da komentarises.

Vranjanac

pre 5 godina

@Dinamo Vranje treba izbaciti iz JSL jer je njihov stadion zivi ocaj,mozda cak i najgori stadion u Srbiji

Da izbacimo Dinamo Vranje, a da ubacimo neko selo od 5 i po hiljada stanovnika, sto nije retkost sa nasom ligom. Ne mora Dinamo, na kraju krajeva da bude u ovoj ligi zbog stadiona, ali da se ja pitam, ne bih dozvolio da sela igraju u prvoj ligi. Dzabe skockan stadion ako je predvidjen za 1000 gledaoca i ako ce se videti orana njiva u okolini. A sto se tice Dinama, velika bi bila korist za nasu ligu od njega ako mu se posreci da ostane u ligi i napravi uskoro stadion jer je imao veliku posetu oduvek, cak i u drugoj ligi, a kako bi tek bilo u Super ligi... Radi se o gradu od oko 80 000 ljudi bez okoline.

Wllaxy

pre 5 godina

Počelo je počelo,gol iz ofsajda mladog Joveljića .Ne može da krene prvenstvo bez pomoći sudija. 
Igrala Zvezda protiv višestrukog evropskog prvaka ,prvaka Marsa i Venere zajedno pa su sudije morale malo da pripomognu.Bruka i sramota.
(Djordjevic Goran, 20. jul 2018 22:14)

Naravno bez toga bi Zvezda izgubila bodove jer je u tom momentu imala izrazito nepovoljan rezultat u svoju korist... Jedina bruka i sramota je tvoj komentar, ništa više!

Фром Врање!

pre 5 godina

Имам четрдесет и кусур година, и увек сам се питао за кога ћу као заклети звездаш да навијам кад дође до овакве ситуације...
***
Да ли је нормално што сада навијам за Динамо, а не Звезду?
Искрено, појма немам, али не могу против клуба из родног града. Нема шансе за тако нешто!!!

Zuja

pre 5 godina

Panteri sto vas tako malo??? 

Au sta promasi Dinamo!!
(Grobar, 20. jul 2018 20:09)

Da bi ti pitao.Sto nisi bio sinoc na utakmici tvog kluba da povecas posecenost.Jak si na tastaturi ali te nema na fudbalu kosarci.Srbija nije velika zemlja.Za dva sata si u Beogradu

Samo Dinamo

pre 5 godina

Pazi ovog sto trazi da se Dinamo izbaci iz lige.
Alo druze, pa nisu ni poceli ti bi da ih izbacis. Grad od 80 k ljudi. Klub sa najvecom posetom posle Zvezde i Partizana. Nisu oni krivi sto ih grad ne pomaze i nemaju odgovarajuci stadion. Da li je dobro za Srpski fudbal sto ligu ugraju Surdulica i Lucani?
Digao si mi pritisak 300/200 i secer 25.

sever

pre 5 godina

Nekoliko licnih zapazanja.

Jovancic je reprezentativni kalibar i to zna svako ko je pratio srpsku ligu prethodnih godina. Odlican je bio i u Cacku i Vojvodini. Definitivno dostojna zamena za Donalda, cak i bolji.

Jevtovic je izuzetno brz i za razliku od Radonjica, koji zna pobeci samo u levu stranu, ima odlican ulaz unutra i dobru duel igru.

Joveljic upravo na ovakvim utakmicama mora igrati. Odlican osecaj za prostor, stalno u sansi i sto je najbitnije za samopuzdanje napadaca uvek daje gol.

Meleg i Ebicilio totalno nespremni. Trebace dva meseca da udju u formu. Degenek i golman Popovic bar meni ne ulevaju sigurnost.

I na kraju jedno pitanje, dokle vise protekcije i bezobrazluka. Oterali su Hajdina izvrsnog igraca, a neko gura ovog malog Terzica koji ne lici na igraca, nema prijem lopte, lose postavljanje, bez duela i centarsuta. Jedino ima interesantno prezime. Znam da ce sada mediji da pumpaju prica kako je to zvezdino dete i buducnost, ali zapamtite to je nas greh da uvek imamo u klubu nekog Vukana, Mijailovica i slicne menadzerske prevare, koji posle odlaska iz Zvezde zavrse sa fudbalom.

Nebojsa

pre 5 godina

Ova selekcija tima je napravljena da jedan igra Evropu , a nase prvenstvo drugi tim .
Ovo je danas bio drugi tim po meni dosta dobro . Treba ce im jos ovakih mecava da se uigraju i da ne igraju stegnuto.
Plasim se sta ce se desiti u koliko ne izborimo u Evropi grupnu fazu bilo koju?
Veliki broj igraca i to dobrih , a ima samo 10 igraca na terenu i tri izmene ?
Da li ce biti nezadovoljnih ili ce potegnuti sa prodajom igraca ? Treba i tome razmisljati ja ne bih zeleo ,ali sta ako se desi . Da li ce dobiti zeleno svetlo za prodaju Pavkova,Babica,Krsticica, Radonjica, Srnica, mozda i golmam Borjana ?
Ovaj tim koji ima C.Zvezda on ce se prosetati u JSL, ali bi bila steta da ne udje barem u LE, mada i LS nije nemoguce .

Zuja

pre 5 godina

Rekli su da je ovo nikad bolji prelazni rok a u realnosti je ovako vecina novih igraca nije igrala ozbiljan fudbal dugo, Sumaila nije spreman ni za klupu, Meleg em sto nije spreman em sto je suvi prosek kao i Jevtovic, Stoiljkovic cim je zaigrao odmah gotov hoce to kad nisu sutnuo loptu dve sezone, Degenek strasno kako ispada, Jovancic cini se moze biti pojacanje, visok jak solidna i tehnika, Ebeciljo isto dobra tehnika no vidi se da i on nije spreman ali bice pojacanje, i onda najgore ulazis u kvalifikacije bez napadaca i nadas se cudu, ne dolazi Boaci prica se o Soldanu decko nikad nije igrao u Evropi znaci trebace mu 6 meseci adaptacije, suma sumarum ne najbolji no najgori prelazni rok, kada na to sve jos dodamo i Radonjica koji je sedenjem na klupi reprezentacije posmilio da je Ronaldo a realno decko jeste brz ali glava joj, nadam se nekim cudom bar ligi evrope
(E, 20. jul 2018 20:58)

Joj strucnjace sta ti napisa.Evo Argentina ostala bez selektora.Prijavi se mozda te izaberu

Zvezdas

pre 5 godina

Rano su pocele sudije da ne vide ofsajd kod golova zvezde..veceras drugi gol...ali dobro navika je to.
(Fix, 20. jul 2018 21:29)

Jeste.Zvezda izasla prva na teren.Pre igraca Dinama.Gledaj sta ce tvoji u Surdulici da urade

Ili?

pre 5 godina

Evo, upravo je 30ti minut, Zvezda na severnoj tribini nije spomenuta. Kosovo, Hrvati... sta je sledece... mislim, navijaci su to, naravno da ce se pevati i o nefudbalskim stvarima, navikli smo, nista novo, ali red bi bio da de peva i Zvezdi

jako i do samog kraja

pre 5 godina

@sever, Većinu stvari si pogodio osim za malog Terzića. Nema nikakve veze sa Zvezdanom, dete je kluba, prošao sve selekcije i bio odličan na pripremama. Brz, konkretan, visok, dobra levica. Kod Vladana sigurno i dokazano nema protekcije. On ni rođenog sina nigde nije dovodio, i ako je mali Nemanja talenat a kamoli tuđe. Treba nam levi bek u perspektivi, Rodić će vrlo brzo možda i na zimu otići dalje. A bekovi su nam kritični, u celoj ligi nemaš dva krštena beka. Moramo i sami praviti, vreme je.

Ljubisa livac

pre 5 godina

Bravo maaaali ! Bices ti nova Zvezdina legenda, kakav osecaj za gol ima klinac, svaka cast. Zagradio 10 godina starijeg i jaceg odbrambenog igraca kao da je ovaj petlic.

ljupce

pre 5 godina

prvo cestitke mojoj zvezdi na pobedi.drugo svaka cast za milojevica sto je ubacio terzica i joveljica u startnih 11.trece ne svidja mi se sto mali erakovic ne dobija sansu jos uvek,a pisao sam ovde da je zasluzuje i sto hajdin ne dobija sansu jer nam treba desno tako brz igrac protiv bunkera 5-4-1 kakav su igrali letonci.cetvrto sigurna igra i ubedljiva pobeda.peto odmoreni igraci za suduvu.sesto i najvaznije,a tice se ofsajda joveljica kod gola:covek je slep samo onda kada ne zeli da vidi ono sto mu se cak i na ekranu lepo pokaze.ruka joveljica je u liniji koja je povucena lepo u usporenom snimku,a svi znamo da linija nije ofsajd,vec upravo linija dozvoljenog pozicioniranja.obzirom da svi koji prate fudbal znaju(ili bi bar trebalo da znaju) pravilo ofsajda po kome ruka ne podleze istom jer se rukom ne moze dati gol(osim ako ste maradona ili raul) to znaci da ofsajda nema.vidim strah je poceo da se siri,kao i lazi od strane onih kojima je to specijalnost.nece vam pomoci to ni ove sezone,uzalud ste vratili bjeku legendu u odbor za hitna pitanja fudbalskog saveza.doveli ste i rankovica pocetnika pocetniku krstajicu pa svi smo videli kako smo prosli u rusiji.valjda ce neko napokon da shvati ko nam zakopava fudbal i zbog koga smo tu gde jesmo...

Pedja

pre 5 godina

Koliki komentari na racun ofsajda. Tek na usporenom snimku s aiscrtanom linijom se moze pricati o ofsajdu i to ramenom. Verovatno bi ovi "strucnjaci" sto pisu o tome odmah to videli. Pritom Zvezda je vec vodila sa 1:0, imala je rezultat, Dinamo iz Vranja bezopasan, bas je taj gol bio presudan. Sve u svemu, vec mnogo bolja igra tj. ovde se radi i o slabijem protivniku, ali vidi se da se polako uigravaju igraci medjusobno. Ovaj Ebesilio, trebace mu nazalost do kraja jeseni da postane kakav treba. Po meni je bolje da Jovancic bude tu u igri. Sto se tice krila, na levo bih stavio Radonjica, na desno Jevtovica, obojica izuzetno brzi i opasni.

konto

pre 5 godina

Dinamo Vranje treba izbaciti iz JSL jer je njihov stadion živi očaj,možda čak i najgori stadion u Srbiji 
(Dušan duks,20.jul 2018 19:58) 


Bitno da Zvezda,Partizan,Vojvodina,...igraju svoje utakmice na Wembley-u,Anfield,Old Trafford-u,...Stvarno šta će mali Dinamo u toj ligi,..
(room 1408, 20. jul 2018 20:36)

Dinamo Vranje će svoje utakmice igrati na stadionu Radnika iz Surdulice. Realno, prvo treba uložiti u infrastrukturu, stadion pa tek onda u tim koji će biti kompetentab, kod nas je sve obrnuto naravno. Koja je poenta igranja u prvoj ligi ako igraš u drugom gradu i niko neće doći da te gleda?

Boki

pre 5 godina

A trener Dinama ubacio svog sina Antica jos kapiten, decko nezna ni da trci.Razumem da roditelji podrzavaju svoju decu ali i ne silom da ih guraju u necemu sto ne ide.

UGASEN JNA

pre 5 godina

Taman upalim tv ono Zvezdana povela odnosno Dinamo dao autogol, neverovatno.
(Batko pamcenje mu kratko, 20. jul 2018 20:48)

da cika Velja sendvic :)))

Konstatacija

pre 5 godina

Na osnovu vidjenog protiv Spartaksa i Dinama,tim protiv Suduve bi trebao biti:
Borjan-Stojkovic,Savic,Babic,Rodic-Krsticic,Jovancic,Ben,Jevtovic,Radonjic-Joveljic(Pavkov)(Milic)svejedno ko ce u spicu jer nijedan ne odskace i steta sto je Stojiljkovic povredjen jer je on klasa od napadaca.

Filip21

pre 5 godina

Ko je doveo ovog Jevtovica u Zvezdu? Jel postoje neki kriterijumi da bi neko bio Zvezdin fudbaler ili smo ih srozali na najnize grane?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kadinjaca ipak pala, 20. jul 2018 20:51)

Jebtovic je veoma ofanzivno krilo i postize mnogo golova potrebno je samo da udje u formu jer dugo nije igrao.
Golovi kao ovaj veceras su za njega normalni.

somika_czv

pre 5 godina

Ko je doveo ovog Jevtovica u Zvezdu? Jel postoje neki kriterijumi da bi neko bio Zvezdin fudbaler ili smo ih srozali na najnize grane?
(kadinjaca ipak pala, 20. jul 2018 20:51)

Njegov gol je posvećen tebi ;)

trn u oku

pre 5 godina

@Фром Врање

Naravno da treba da kao rođeni Vranjanac pre podržiš klub iz svog grada. I drago mi je da Dinamo kome jw stadion uvek pun igra u prvoj ligi. Dosta nam je klubova bez navijača, kako ovih beogradskih tako i u unutrašnjosti.

Wllaxy

pre 5 godina

Sta bi trebalo da znaci ovo ,,zvezdina deca u postavi" ?
(antiDebil, 20. jul 2018 20:07)

I da ti nacrtaju teško da bi ti to shvatio.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 5 godina

Једни прецртани на задатку "одбрана титуле". БРАВО👏👏👏ЗВЕЗДО❤!

duledudule

pre 5 godina

Dinamo Vranje treba izbaciti iz JSL jer je njihov stadion živi očaj,možda čak i najgori stadion u Srbiji  
(Dušan duks,20.jul 2018 19:58)  


Bitno da Zvezda,Partizan,Vojvodina,...igraju svoje utakmice na Wembley-u,Anfield,Old Trafford-u,...Stvarno šta će mali Dinamo u toj ligi,.. 
(room 1408, 20. jul 2018 20:36) 

Dinamo Vranje će svoje utakmice igrati na stadionu Radnika iz Surdulice. Realno, prvo treba uložiti u infrastrukturu, stadion pa tek onda u tim koji će biti kompetentab, kod nas je sve obrnuto naravno. Koja je poenta igranja u prvoj ligi ako igraš u drugom gradu i niko neće doći da te gleda?
(konto, 20. jul 2018 20:47)
ja bi im dao da igraju u Vranju kakav god da im je stadion.5000 ljudi je lepo videti na tribinama

Misa

pre 5 godina

Moderan fudbal , sad što svi nisu tehnički sposobni to je druga stvar , a Partizani igraju kao pre 15.godina kratki pasovi.
Bravo Zvezdo pokazi karakter od 45.
i igraj u koraku sa vremenom.
Cela Evropa prati Zvezdu, Real,Barsu,Ajaks....jednom recju fudbal.

room 1408

pre 5 godina

Dinamo Vranje treba izbaciti iz JSL jer je njihov stadion živi očaj,možda čak i najgori stadion u Srbiji
(Dušan duks,20.jul 2018 19:58)


Bitno da Zvezda,Partizan,Vojvodina,...igraju svoje utakmice na Wembley-u,Anfield,Old Trafford-u,...Stvarno šta će mali Dinamo u toj ligi,..

Ivan

pre 5 godina

Joveljic treba da pocinje i bitne utakmice u nastavku sezone. Ebesilio ce imati sve veci uticaj na igru. Vec danas je pokazao da je odlicno pojacanje.

Admiral

pre 5 godina

@ A trener Dinama ubacio svog sina Antica jos kapiten, decko nezna ni da trci.Razumem da roditelji podrzavaju svoju decu ali i ne silom da ih guraju u necemu sto ne ide.
(Boki, 20. jul 2018 21:04)

A sta drugo ocekivati od Recka???

Enky

pre 5 godina

Već na startu lige svima je dato na znanje da mezimica mora biti prvak, ofsajd koji bi se u svim ligama sudio ovde se ne sme suditi da bi se promovisala izvikana ekipa i izvikani talenat i onda internet stručnjaci objašnjavaju pravilo ofsajda.

bandiera rossa

pre 5 godina

Dinamo Vranje treba izbaciti iz JSL jer je njihov stadion živi očaj,možda čak i najgori stadion u Srbiji (Dušan duks,20.jul 2018 19:58)

NE. Nikako. Pošto NAJVEĆI GRAD na jugu Srbije nema valjan stadion, država treba da u Vranju izgradi stadion baš kao što je izgradila stadione u Beogradu za Zvezdu i Partizan.

vinjak18+

pre 5 godina

Браво мали! Само гурај, напредуј, надам се и да ће Милоје да те гура што више ове сезоне. Тип нападача које ценим, из прве-друге шансе/полушансе дају гол! Урођени њух и осећај да ураде оно што је најтеже, дати ГОЛ. Напред Звезда але!

ebisilio

pre 5 godina

Celu utakmicu je problem centaršut i postavka za isti. Igrači igraju prvi put zajedno pa se vidi da se ne poznaju dobro. Preduzimljivost u igri odlična-timska ali postoji neravnoteža, više u odbrambenoj postavci i ponešto euforije umesto racionalne igre i pristupa. Napred Zvezda!

zemunski kej

pre 5 godina

Ovaj sto pise da je Jovancic bolji od Jovicica ,veze nema, jOVICIC JE UZ kRSTICICA NAJODGOVORNIJI igrac Zvezde i mozes da se pouzdas u njega uvek ,Jovancic ume da kiksira videcete jos je rano ,mladi Joveljic je najveci potencijal na danasnjoj utakmici ,igrac za 20 plus miliona evra, sada ima 18 godina sa 23 ima da dere

fkcz

pre 5 godina

Moj zaključak posle ove utakmice je da ne treba dovoditi napadača. Naravno, ako Boaći dođe onda super, ali ako ne dođe ne treba dovoditi nikog drugog.

Dušan

pre 5 godina

Dušan Jovančić definitivno umesto Branka Jovičića među prvih 11, Na veliku žalost Jovičić od one povrede nije isti igrač, Jovančić je zver, a plus ima i sjajan šut i solidnu tehniku!

Ivan

pre 5 godina

Taman upalim tv ono Zvezdana povela odnosno Dinamo dao autogol, neverovatno.
 (Batko pamcenje mu kratko, 20. jul 2018 20:48)

Autogol si dao sam sebi ovim komentarom.

Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 5 godina

Taman upalim tv ono Zvezdana povela odnosno Dinamo dao autogol, neverovatno.
(Batko pamcenje mu kratko, 20. jul 2018 20:48)

Dade i partizan auto-gol u derbiju, da te podsetim Milan Obradović za 1:0 ... Batko, pamćenje ti kratko ... ;-)

Srbin uz Srbina

pre 5 godina

@Djordjevic Goran - nazalost ovakvi likovi kasnije ispune rubrike hronike .., pun neke mrznje , podlosti , zavisti ...a zasto? pobedila Zvezda pa sta , jel bitno ?!!

dzomozzartcolic@gmail.com

pre 5 godina

Joveljic mora da počne protiv Suduve! Pravi golgeterski gol, bas se radujem zbog tog deteta. Bravo mali, samo kidaj.

Filip21

pre 5 godina

Fino igramo za sada buduci da pvih 11 igraca prvi put igraju zajedno i da su prosle sezone zajedno na terenu bili jedino Babic,Gobeljic,Jovicic i Joveljic. Jevtovic kad god dobije loptu nesto pokusa i ima veliku zelju,Meleg veoma siguran sa loptom za sada igra odlicno mislim da na desnoj strani moze da bude starter i sad sam cuo da tek ima 23 godine.
Jovelja pokazuje za sada kako bi spic treba da igra kada igra protiv ekipe koja se brani,ne da se zabije i ceka loptu vec i pridje na igru i odigra pas.
Jovancic fino pojacanje,Gobelja odlican.

Zuksi smekerica kralj

pre 5 godina

Zasto je prazan stadion?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Batko pamcenje mu kratko, 20. jul 2018 20:47)

Vise navijaca danas nego na evropskoj partizana juce.Dosao izdominirao otisao

TT001

pre 5 godina

Vranje je jedini grad u Srbiji gde skoro ceo grad navija prvo za Dinamo pa za ostale klubove....
(Samo Dinamo, 20. jul 2018 20:29)

Nije baš tako prijatelju. Poznajem baš puno Vranjanaca i svi redom navijaju za dva beogradska blizanca, kao i Nišlije, Novosadjani, Cacani, Kragujevcani i mnogi drugi.
Jedini grad u Srbiji gde se ne navija za Petokraku i Šumare, vec za svoj klub i svoj grad, je Novi Pazar. U ovom gradu se ne navija prvo za ove, pa posle za one, vec samo za svoj klub.

Kontraš

pre 5 godina

Taman upalim tv ono Zvezdana povela odnosno Dinamo dao autogol, neverovatno.
(Batko pamcenje mu kratko, 20. jul 2018 20:48) Imaš TV?

UGASEN JNA

pre 5 godina

Taman upalim tv ono Zvezdana povela odnosno Dinamo dao autogol, neverovatno.
(Batko pamcenje mu kratko, 20. jul 2018 20:48)

2:0 za Radnik na premijeri :)))

Filip21

pre 5 godina

Ocekivano pravimo dva tima kao prosle sezone,proveren sistem koji vodi do uspeha. Svaka cast za nasu Joveljicu i Terzicu ocekujem da sansu dobije i Stefan Cvetkovic bivsi kapiten onladinaca koji je uz ovu dvojicu momaka jedini omladinac koji teenutno radi sa prvim timom,mnogo podseca na Darka Lazovica. Meleg ce igrati desno kao sto sam i pretpostavio jer ima jak sut i odlican centarsut donece nam raznovrsnodt u igri.

zasto nemas mozak

pre 5 godina

Već na startu lige svima je dato na znanje da mezimica mora biti prvak, ofsajd koji bi se u svim ligama sudio ovde se ne sme suditi da bi se promovisala izvikana ekipa i izvikani talenat i onda internet stručnjaci objašnjavaju pravilo ofsajda.
(Enky, 20. jul 2018 23:45)

Vec na startu sibaju kompleksi, klasika...

Djordjevic Goran

pre 5 godina

Počelo je počelo,gol iz ofsajda mladog Joveljića .Ne može da krene prvenstvo bez pomoći sudija.
Igrala Zvezda protiv višestrukog evropskog prvaka ,prvaka Marsa i Venere zajedno pa su sudije morale malo da pripomognu.Bruka i sramota.

radijator

pre 5 godina

Jedini grad u Srbiji gde se ne navija za Petokraku i Šumare, vec za svoj klub i svoj grad, je Novi Pazar. U ovom gradu se ne navija prvo za ove, pa posle za one, vec samo za svoj klub.
(TT001, 20. jul 2018 23:39)

I ti mislis da to ima neke veze sa sportom? Pa oni navijaju i za Erdogana...Fenerbahce...i znamo svi vec celu pricu.

Kontraš

pre 5 godina

erenu bili jedino Babic,Gobeljic,Jovicic i Joveljic. Jevtovic kad god dobije loptu nesto pokusa i ima veliku zelju,Meleg veoma siguran sa loptom za sada igra odlicno mislim da na desnoj strani moze da bude starter i sad sam cuo da tek ima 23 godine.Jovelja pokazuje za sada kako bi spic treba da igra kada igra protiv ekipe koja se brani,ne da se zabije i ceka loptu vec i pridje na igru i odigra pas.Jovancic fino pojacanje,Gobelja odlican.
(Filip21, 20. jul 2018 20:32) Najviše pokazali Jovančić i Terzić, tako da smo dobili zamenu za Miča i Rodić može opušteno da odmara po potrebi.

Darko KG

pre 5 godina

Nesto sam ubedjen da ce Zvezda ove godine igrati ligu sampiona! i ako sam partizanovac, ponavljam partizanovac, ne huligan i mafijas sa juzne tribine, zelim im iskreno da ostvare svoj cilj. A nama sa Djukicem neka je Bog u pomoci!

miško

pre 5 godina

Dobra utakmica i loš komentator na Areni1.Kod prve Dinamove šanse toliko se uzbudio da je podsetio na M.Pantića.Nebo se otvorilo,stadion je eksplodirao!Šteta i baš mi ga je žao.

the_nuts

pre 5 godina

Oterali su Hajdina izvrsnog igraca, a neko gura ovog malog Terzica koji ne lici na igraca, nema prijem lopte, lose postavljanje, bez duela i centarsuta. Jedino ima interesantno prezime. Znam da ce sada mediji da pumpaju prica kako je to zvezdino dete i buducnost, ali zapamtite to je nas greh da uvek imamo u klubu nekog Vukana, Mijailovica i slicne menadzerske prevare, koji posle odlaska iz Zvezde zavrse sa fudbalom.
(sever, 20. jul 2018 22:10)
Sve si pogresio u vezi Terzica,decko ima 18 god i veliki je potencijal...a ima i prijem i postavljanje, centarsut,duel,zna fudbal, brz je, sve kako treba za svoje godine,plus je danas debitovao,uostalom videces!

komentator

pre 5 godina

Jedini grad u Srbiji gde se ne navija za Petokraku i Šumare, vec za svoj klub i svoj grad, je Novi Pazar. U ovom gradu se ne navija prvo za ove, pa posle za one, vec samo za svoj klub.
(TT001, 20. jul 2018 23:39)

Grešiš, Novi Pazar je jedini grad u Srbiji koji u većini navija protiv Srbije! Jedini grad u Srbiji koji je dobio superligaša za zelenim stolom a ne na terenu! Normalno je da se srpski ljubitelji fudbala dele na "zvezdaše" i "partizanovce", to je tradicija! U Vranju vole Dinamo, to je nesporno, ali se prate i dva najveća srpska kluba! Neće valjda da navijaju za Fener i Galatu?! Dinamo nema mnogo para, krpe se u klubu kako znaju i umeju, čak ni stadion nemaju! Svaka čast za upornost igrača i trenera, zaslužili su svoje mesto!

kadinjaca ipak pala

pre 5 godina

Ko je doveo ovog Jevtovica u Zvezdu? Jel postoje neki kriterijumi da bi neko bio Zvezdin fudbaler ili smo ih srozali na najnize grane?

Dag Kristi

pre 5 godina

Nije baš tako prijatelju. Poznajem baš puno Vranjanaca i svi redom navijaju za dva beogradska blizanca, kao i Nišlije, Novosadjani, Cacani, Kragujevcani i mnogi drugi. 
Jedini grad u Srbiji gde se ne navija za Petokraku i Šumare, vec za svoj klub i svoj grad, je Novi Pazar. U ovom gradu se ne navija prvo za ove, pa posle za one, vec samo za svoj klub.
(TT001, 20. jul 2018 23:39)

Ozgleda da Pazarci navijaju za svoje samo kad im ide dobro.

Hulk

pre 5 godina

Sučim ćemo se pred Suduvu da mi je znati. Pa ovo je tragedija, a ne fudbal. Meleg zafantazirao da je nekakva zvezda, Degenek potpuni promašaj, Ebesili, Embisilio ila kako već mi sve više liči na Sumu. Jovančić pristojan.... Sve u svemu duplo golo.

C.Z

pre 5 godina

Šuraka je igrač kakvog nemamo ni mi ni ovi iz grobljanske.
Ovaj naš Degenek u odbrani pojma nema...na žalost ovo je više no skromno protiv ekipe koja bukvalno jednu akciju ne može da sastavi.

E

pre 5 godina

Rekli su da je ovo nikad bolji prelazni rok a u realnosti je ovako vecina novih igraca nije igrala ozbiljan fudbal dugo, Sumaila nije spreman ni za klupu, Meleg em sto nije spreman em sto je suvi prosek kao i Jevtovic, Stoiljkovic cim je zaigrao odmah gotov hoce to kad nisu sutnuo loptu dve sezone, Degenek strasno kako ispada, Jovancic cini se moze biti pojacanje, visok jak solidna i tehnika, Ebeciljo isto dobra tehnika no vidi se da i on nije spreman ali bice pojacanje, i onda najgore ulazis u kvalifikacije bez napadaca i nadas se cudu, ne dolazi Boaci prica se o Soldanu decko nikad nije igrao u Evropi znaci trebace mu 6 meseci adaptacije, suma sumarum ne najbolji no najgori prelazni rok, kada na to sve jos dodamo i Radonjica koji je sedenjem na klupi reprezentacije posmilio da je Ronaldo a realno decko jeste brz ali glava joj, nadam se nekim cudom bar ligi evrope

zvezdaš

pre 5 godina

Lepo rece trener Dinama, Zvezda sto spremnija da doceka Suduvu, zato su Vranjanci uputili svega 2 suta za 90 minuta.
(Batko pamcenje mu kratko, 20. jul 2018 23:58)

Neki upute 2 šuta za 90 minuta, a NEKI ni jedan.

Mozzart

pre 5 godina

Dinamo Vranje treba izbaciti iz JSL jer je njihov stadion živi očaj,možda čak i najgori stadion u Srbiji (Dušan duks,20.jul 2018 19:58)

NE. Nikako. Pošto NAJVEĆI GRAD na jugu Srbije nema valjan stadion, država treba da u Vranju izgradi stadion baš kao što je izgradila stadione u Beogradu za Zvezdu i Partizan.
(bandiera rossa, 20. jul 2018 21:14)
Mali,a da malo naucis nesto? Vranje VECI grad od Leskovca???

Пазарац

pre 5 godina

,,тт001" у Пазару итекако има и навијача других клубова, али људи не смеју то да искажу на улици...ваљда је то нека врста демократије.:ужас

Milos

pre 5 godina

Enky, dobro kako te nije sramota? Pa pricas o ofsajdu kao da je bio kilometarski i vidljiv iz aviona(nesto poput onog vaseg protiv Napredka prosle sezone) a ne milimetarski i to ramenom? Ti bi ga kao i svi grobari video u toj brzini?

slobinator

pre 5 godina

ne razumem ove iz zvezdine uprave.prvo prodaju glavnog napadača dan uoči početka kvalifikacija pa onda kreću u potragu za njim,a na drugoj strani imaju možda najtalentovanijeg napadača ikada malog joveljića.kažu mlad je.pa i mbape je sa 18 godina prešao u psg za 200 miliona a sa 19 je bio najveća zvezda mundijala.pele je sa 18 godina bio najveći hit mundijala u švedskoj.kad treba dati igraču šansu?možda sa 30?sa joveljićem od 1.minuta treba napasti suduvu.

Rokelele

pre 5 godina

Sve kreće od ovoga Jovančića. Za sada izgleda kao ekstra pojačanje. Meleg je katastrofa. Špic nam treba kao ozeblo sunce.
(VVA, 20. jul 2018 20:58) 

Kaze se ozeb'o sunce. Pozz

bata-jajce

pre 5 godina

Svakako sam za ocuvanje cirilice, ali kad vidim toliko cirilice na dresovima i na tribinama, shvatim koliko smo drugaciji od vecine evropljana. Pretpostavljam da svi misle kako smo cudni i izolovani istocnjaci.

srb

pre 5 godina

@Enky
apsolutno netacno. Ofsajd nije postojao, bio je u liniji, cak i nakon povlacenja linije deluje kao da su u liniji, verujem da postoji mogucnost od par cm da se odluka odvuce na ovu ili onu stranu. Ono sto je vaznije to je da mi je drago da pratite zvezdu i vi sa druge strane brda, napokon da i komsija odgleda jedno lepo izdanje u reziji par tinejdzera. Cestitke na dovodjenju lole smiljanica, uvek je lepo videti da gurate mlade domace snage

Kontras

pre 5 godina

U ovakvim Zvezdinim prijateljskim trening utakmicama, osim utakmica sa Partizanom, Napretkom, Vozdovcem i jos par ekipa, Zvezda ce uvek da izadje sa manje-vise drugom postavom.

Zvezda igra maltene 60 posto utakmica u nasoj ligi koje su namestene. Dinamo V. je jos jedna u nizu tih ekipa.

Nije ni Partizan "zlatan", ali ovo sto radi Zvezda vec od prvog kola je blam. Cirkus je krenuo.

Za

pre 5 godina

Ja kad sam napisao za ovog Jevtovića da samo trčati zna toliko sam minusa dobio to nije bilo normalno, a sad vidim da svi pišu da čovek nema pojma. E tako mi je drago

Mirko

pre 5 godina

Pa ja mislim da je titula već odbranjena, samo gledajte šta ćete sa ligom šampiona. Ubedljiva pobeda protiv moćnih vranjanaca im novinarima daje za pravo da proglase šampiona već posle prvog kola

Zoran

pre 5 godina

Moderan fudbal , sad što svi nisu tehnički sposobni to je druga stvar , a Partizani igraju kao pre 15.godina kratki pasovi.
Bravo Zvezdo pokazi karakter od 45.
i igraj u koraku sa vremenom.
Cela Evropa prati Zvezdu, Real,Barsu,Ajaks....jednom recju fudbal.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Misa, 20. jul 2018 23:06)

O cemu dete ti pricas..? Ovaj Dinamo je nivo opshtinske lige ovde u Engleskoj, a Zvezda i Partizan su nivo 3. engleske lige.
Volim da gledam nase timove, jer sam emotivno naklonjen nasim sportskim ekipama, ali pricati o kvalitetu naseg klupskog fudbala nema apsolutno nikakvog smisla. Ovi ljudi, u dnasnjem mechu, ne mogu dve akcije da povezu, a ti dete (verovatno si srednja skola) pricas o nekom modernom fudbalu.

nikola

pre 5 godina

Da sam jutros umro nebih znao da je počela SLS, eto koliko je ono interesantno, a ranije ... koliko je bilo gledalaca ne računajući one bezvezne "Delije"?

marko

pre 5 godina

@pablo metalac ima u drugoj ligi bolje dreseve od pola superlige, među profesionalno dizajniranim za razliku od većine koji imaju kao za radničke igre.

Enky

pre 5 godina

Već na startu lige svima je dato na znanje da mezimica mora biti prvak, ofsajd koji bi se u svim ligama sudio ovde se ne sme suditi da bi se promovisala izvikana ekipa i izvikani talenat i onda internet stručnjaci objašnjavaju pravilo ofsajda.

kadinjaca ipak pala

pre 5 godina

Ko je doveo ovog Jevtovica u Zvezdu? Jel postoje neki kriterijumi da bi neko bio Zvezdin fudbaler ili smo ih srozali na najnize grane?

Djordjevic Goran

pre 5 godina

Počelo je počelo,gol iz ofsajda mladog Joveljića .Ne može da krene prvenstvo bez pomoći sudija.
Igrala Zvezda protiv višestrukog evropskog prvaka ,prvaka Marsa i Venere zajedno pa su sudije morale malo da pripomognu.Bruka i sramota.

Hulk

pre 5 godina

Sučim ćemo se pred Suduvu da mi je znati. Pa ovo je tragedija, a ne fudbal. Meleg zafantazirao da je nekakva zvezda, Degenek potpuni promašaj, Ebesili, Embisilio ila kako već mi sve više liči na Sumu. Jovančić pristojan.... Sve u svemu duplo golo.

E

pre 5 godina

Rekli su da je ovo nikad bolji prelazni rok a u realnosti je ovako vecina novih igraca nije igrala ozbiljan fudbal dugo, Sumaila nije spreman ni za klupu, Meleg em sto nije spreman em sto je suvi prosek kao i Jevtovic, Stoiljkovic cim je zaigrao odmah gotov hoce to kad nisu sutnuo loptu dve sezone, Degenek strasno kako ispada, Jovancic cini se moze biti pojacanje, visok jak solidna i tehnika, Ebeciljo isto dobra tehnika no vidi se da i on nije spreman ali bice pojacanje, i onda najgore ulazis u kvalifikacije bez napadaca i nadas se cudu, ne dolazi Boaci prica se o Soldanu decko nikad nije igrao u Evropi znaci trebace mu 6 meseci adaptacije, suma sumarum ne najbolji no najgori prelazni rok, kada na to sve jos dodamo i Radonjica koji je sedenjem na klupi reprezentacije posmilio da je Ronaldo a realno decko jeste brz ali glava joj, nadam se nekim cudom bar ligi evrope

bata-jajce

pre 5 godina

Svakako sam za ocuvanje cirilice, ali kad vidim toliko cirilice na dresovima i na tribinama, shvatim koliko smo drugaciji od vecine evropljana. Pretpostavljam da svi misle kako smo cudni i izolovani istocnjaci.

Za

pre 5 godina

Ja kad sam napisao za ovog Jevtovića da samo trčati zna toliko sam minusa dobio to nije bilo normalno, a sad vidim da svi pišu da čovek nema pojma. E tako mi je drago

TT001

pre 5 godina

Vranje je jedini grad u Srbiji gde skoro ceo grad navija prvo za Dinamo pa za ostale klubove....
(Samo Dinamo, 20. jul 2018 20:29)

Nije baš tako prijatelju. Poznajem baš puno Vranjanaca i svi redom navijaju za dva beogradska blizanca, kao i Nišlije, Novosadjani, Cacani, Kragujevcani i mnogi drugi.
Jedini grad u Srbiji gde se ne navija za Petokraku i Šumare, vec za svoj klub i svoj grad, je Novi Pazar. U ovom gradu se ne navija prvo za ove, pa posle za one, vec samo za svoj klub.

C.Z

pre 5 godina

Šuraka je igrač kakvog nemamo ni mi ni ovi iz grobljanske.
Ovaj naš Degenek u odbrani pojma nema...na žalost ovo je više no skromno protiv ekipe koja bukvalno jednu akciju ne može da sastavi.

Фром Врање!

pre 5 godina

Имам четрдесет и кусур година, и увек сам се питао за кога ћу као заклети звездаш да навијам кад дође до овакве ситуације...
***
Да ли је нормално што сада навијам за Динамо, а не Звезду?
Искрено, појма немам, али не могу против клуба из родног града. Нема шансе за тако нешто!!!

Ili?

pre 5 godina

Evo, upravo je 30ti minut, Zvezda na severnoj tribini nije spomenuta. Kosovo, Hrvati... sta je sledece... mislim, navijaci su to, naravno da ce se pevati i o nefudbalskim stvarima, navikli smo, nista novo, ali red bi bio da de peva i Zvezdi

sever

pre 5 godina

Nekoliko licnih zapazanja.

Jovancic je reprezentativni kalibar i to zna svako ko je pratio srpsku ligu prethodnih godina. Odlican je bio i u Cacku i Vojvodini. Definitivno dostojna zamena za Donalda, cak i bolji.

Jevtovic je izuzetno brz i za razliku od Radonjica, koji zna pobeci samo u levu stranu, ima odlican ulaz unutra i dobru duel igru.

Joveljic upravo na ovakvim utakmicama mora igrati. Odlican osecaj za prostor, stalno u sansi i sto je najbitnije za samopuzdanje napadaca uvek daje gol.

Meleg i Ebicilio totalno nespremni. Trebace dva meseca da udju u formu. Degenek i golman Popovic bar meni ne ulevaju sigurnost.

I na kraju jedno pitanje, dokle vise protekcije i bezobrazluka. Oterali su Hajdina izvrsnog igraca, a neko gura ovog malog Terzica koji ne lici na igraca, nema prijem lopte, lose postavljanje, bez duela i centarsuta. Jedino ima interesantno prezime. Znam da ce sada mediji da pumpaju prica kako je to zvezdino dete i buducnost, ali zapamtite to je nas greh da uvek imamo u klubu nekog Vukana, Mijailovica i slicne menadzerske prevare, koji posle odlaska iz Zvezde zavrse sa fudbalom.

Misa

pre 5 godina

Moderan fudbal , sad što svi nisu tehnički sposobni to je druga stvar , a Partizani igraju kao pre 15.godina kratki pasovi.
Bravo Zvezdo pokazi karakter od 45.
i igraj u koraku sa vremenom.
Cela Evropa prati Zvezdu, Real,Barsu,Ajaks....jednom recju fudbal.

Ljubisa livac

pre 5 godina

Cisto jedno poredjenje : Zvezda - Spartaks 25.000 ljudi. Partizai - Rudar 5.000 ljudi. I vi imate dostojanstva da pominjete posetu? Nasa poseta protiv Letonaca je za vas misaona imenica.

Kontras

pre 5 godina

U ovakvim Zvezdinim prijateljskim trening utakmicama, osim utakmica sa Partizanom, Napretkom, Vozdovcem i jos par ekipa, Zvezda ce uvek da izadje sa manje-vise drugom postavom.

Zvezda igra maltene 60 posto utakmica u nasoj ligi koje su namestene. Dinamo V. je jos jedna u nizu tih ekipa.

Nije ni Partizan "zlatan", ali ovo sto radi Zvezda vec od prvog kola je blam. Cirkus je krenuo.

Nebojsa

pre 5 godina

Ova selekcija tima je napravljena da jedan igra Evropu , a nase prvenstvo drugi tim .
Ovo je danas bio drugi tim po meni dosta dobro . Treba ce im jos ovakih mecava da se uigraju i da ne igraju stegnuto.
Plasim se sta ce se desiti u koliko ne izborimo u Evropi grupnu fazu bilo koju?
Veliki broj igraca i to dobrih , a ima samo 10 igraca na terenu i tri izmene ?
Da li ce biti nezadovoljnih ili ce potegnuti sa prodajom igraca ? Treba i tome razmisljati ja ne bih zeleo ,ali sta ako se desi . Da li ce dobiti zeleno svetlo za prodaju Pavkova,Babica,Krsticica, Radonjica, Srnica, mozda i golmam Borjana ?
Ovaj tim koji ima C.Zvezda on ce se prosetati u JSL, ali bi bila steta da ne udje barem u LE, mada i LS nije nemoguce .

Dušan

pre 5 godina

Dušan Jovančić definitivno umesto Branka Jovičića među prvih 11, Na veliku žalost Jovičić od one povrede nije isti igrač, Jovančić je zver, a plus ima i sjajan šut i solidnu tehniku!

Zvezdas

pre 5 godina

Rano su pocele sudije da ne vide ofsajd kod golova zvezde..veceras drugi gol...ali dobro navika je to.
(Fix, 20. jul 2018 21:29)

Jeste.Zvezda izasla prva na teren.Pre igraca Dinama.Gledaj sta ce tvoji u Surdulici da urade

Wllaxy

pre 5 godina

Počelo je počelo,gol iz ofsajda mladog Joveljića .Ne može da krene prvenstvo bez pomoći sudija. 
Igrala Zvezda protiv višestrukog evropskog prvaka ,prvaka Marsa i Venere zajedno pa su sudije morale malo da pripomognu.Bruka i sramota.
(Djordjevic Goran, 20. jul 2018 22:14)

Naravno bez toga bi Zvezda izgubila bodove jer je u tom momentu imala izrazito nepovoljan rezultat u svoju korist... Jedina bruka i sramota je tvoj komentar, ništa više!

room 1408

pre 5 godina

Dinamo Vranje treba izbaciti iz JSL jer je njihov stadion živi očaj,možda čak i najgori stadion u Srbiji
(Dušan duks,20.jul 2018 19:58)


Bitno da Zvezda,Partizan,Vojvodina,...igraju svoje utakmice na Wembley-u,Anfield,Old Trafford-u,...Stvarno šta će mali Dinamo u toj ligi,..

Vranjanac

pre 5 godina

@Dinamo Vranje treba izbaciti iz JSL jer je njihov stadion zivi ocaj,mozda cak i najgori stadion u Srbiji

Da izbacimo Dinamo Vranje, a da ubacimo neko selo od 5 i po hiljada stanovnika, sto nije retkost sa nasom ligom. Ne mora Dinamo, na kraju krajeva da bude u ovoj ligi zbog stadiona, ali da se ja pitam, ne bih dozvolio da sela igraju u prvoj ligi. Dzabe skockan stadion ako je predvidjen za 1000 gledaoca i ako ce se videti orana njiva u okolini. A sto se tice Dinama, velika bi bila korist za nasu ligu od njega ako mu se posreci da ostane u ligi i napravi uskoro stadion jer je imao veliku posetu oduvek, cak i u drugoj ligi, a kako bi tek bilo u Super ligi... Radi se o gradu od oko 80 000 ljudi bez okoline.

ljupce

pre 5 godina

prvo cestitke mojoj zvezdi na pobedi.drugo svaka cast za milojevica sto je ubacio terzica i joveljica u startnih 11.trece ne svidja mi se sto mali erakovic ne dobija sansu jos uvek,a pisao sam ovde da je zasluzuje i sto hajdin ne dobija sansu jer nam treba desno tako brz igrac protiv bunkera 5-4-1 kakav su igrali letonci.cetvrto sigurna igra i ubedljiva pobeda.peto odmoreni igraci za suduvu.sesto i najvaznije,a tice se ofsajda joveljica kod gola:covek je slep samo onda kada ne zeli da vidi ono sto mu se cak i na ekranu lepo pokaze.ruka joveljica je u liniji koja je povucena lepo u usporenom snimku,a svi znamo da linija nije ofsajd,vec upravo linija dozvoljenog pozicioniranja.obzirom da svi koji prate fudbal znaju(ili bi bar trebalo da znaju) pravilo ofsajda po kome ruka ne podleze istom jer se rukom ne moze dati gol(osim ako ste maradona ili raul) to znaci da ofsajda nema.vidim strah je poceo da se siri,kao i lazi od strane onih kojima je to specijalnost.nece vam pomoci to ni ove sezone,uzalud ste vratili bjeku legendu u odbor za hitna pitanja fudbalskog saveza.doveli ste i rankovica pocetnika pocetniku krstajicu pa svi smo videli kako smo prosli u rusiji.valjda ce neko napokon da shvati ko nam zakopava fudbal i zbog koga smo tu gde jesmo...

Mirko

pre 5 godina

Pa ja mislim da je titula već odbranjena, samo gledajte šta ćete sa ligom šampiona. Ubedljiva pobeda protiv moćnih vranjanaca im novinarima daje za pravo da proglase šampiona već posle prvog kola

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 5 godina

Једни прецртани на задатку "одбрана титуле". БРАВО👏👏👏ЗВЕЗДО❤!

Zoran

pre 5 godina

Moderan fudbal , sad što svi nisu tehnički sposobni to je druga stvar , a Partizani igraju kao pre 15.godina kratki pasovi.
Bravo Zvezdo pokazi karakter od 45.
i igraj u koraku sa vremenom.
Cela Evropa prati Zvezdu, Real,Barsu,Ajaks....jednom recju fudbal.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Misa, 20. jul 2018 23:06)

O cemu dete ti pricas..? Ovaj Dinamo je nivo opshtinske lige ovde u Engleskoj, a Zvezda i Partizan su nivo 3. engleske lige.
Volim da gledam nase timove, jer sam emotivno naklonjen nasim sportskim ekipama, ali pricati o kvalitetu naseg klupskog fudbala nema apsolutno nikakvog smisla. Ovi ljudi, u dnasnjem mechu, ne mogu dve akcije da povezu, a ti dete (verovatno si srednja skola) pricas o nekom modernom fudbalu.

Samo Dinamo

pre 5 godina

Vranje je jedini grad u Srbiji gde skoro ceo grad navija prvo za Dinamo pa za ostale klubove.
Steta sto gradska uprava iz nekog razloga ne pomaze klub. Ni stadion nisu zavrsili a kad ce ne zna se. Verovatno nikad. Kazem steta jer bi se svaka utakmica igrala pred desetak i vise hilada gledalaca.
Steta ili sramota sve jedno je.

jako i do samog kraja

pre 5 godina

@sever, Većinu stvari si pogodio osim za malog Terzića. Nema nikakve veze sa Zvezdanom, dete je kluba, prošao sve selekcije i bio odličan na pripremama. Brz, konkretan, visok, dobra levica. Kod Vladana sigurno i dokazano nema protekcije. On ni rođenog sina nigde nije dovodio, i ako je mali Nemanja talenat a kamoli tuđe. Treba nam levi bek u perspektivi, Rodić će vrlo brzo možda i na zimu otići dalje. A bekovi su nam kritični, u celoj ligi nemaš dva krštena beka. Moramo i sami praviti, vreme je.

zemunski kej

pre 5 godina

Ovaj sto pise da je Jovancic bolji od Jovicica ,veze nema, jOVICIC JE UZ kRSTICICA NAJODGOVORNIJI igrac Zvezde i mozes da se pouzdas u njega uvek ,Jovancic ume da kiksira videcete jos je rano ,mladi Joveljic je najveci potencijal na danasnjoj utakmici ,igrac za 20 plus miliona evra, sada ima 18 godina sa 23 ima da dere

Zuja

pre 5 godina

Panteri sto vas tako malo??? 

Au sta promasi Dinamo!!
(Grobar, 20. jul 2018 20:09)

Da bi ti pitao.Sto nisi bio sinoc na utakmici tvog kluba da povecas posecenost.Jak si na tastaturi ali te nema na fudbalu kosarci.Srbija nije velika zemlja.Za dva sata si u Beogradu

Boki

pre 5 godina

A trener Dinama ubacio svog sina Antica jos kapiten, decko nezna ni da trci.Razumem da roditelji podrzavaju svoju decu ali i ne silom da ih guraju u necemu sto ne ide.

Istina

pre 5 godina

Ko je doveo ovog Jevtovica u Zvezdu? Jel postoje neki kriterijumi da bi neko bio Zvezdin fudbaler ili smo ih srozali na najnize grane?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kadinjaca ipak pala, 20. jul 2018 20:51

Sta fali momku?Posle Jovancica,ubedljivo najbolji Zvezdin igrac u prvom poluvremenu.Ako se ne razumes u fudbal,nemoj da komentarises.

UGASEN JNA

pre 5 godina

Taman upalim tv ono Zvezdana povela odnosno Dinamo dao autogol, neverovatno.
(Batko pamcenje mu kratko, 20. jul 2018 20:48)

da cika Velja sendvic :)))

Zuja

pre 5 godina

Rekli su da je ovo nikad bolji prelazni rok a u realnosti je ovako vecina novih igraca nije igrala ozbiljan fudbal dugo, Sumaila nije spreman ni za klupu, Meleg em sto nije spreman em sto je suvi prosek kao i Jevtovic, Stoiljkovic cim je zaigrao odmah gotov hoce to kad nisu sutnuo loptu dve sezone, Degenek strasno kako ispada, Jovancic cini se moze biti pojacanje, visok jak solidna i tehnika, Ebeciljo isto dobra tehnika no vidi se da i on nije spreman ali bice pojacanje, i onda najgore ulazis u kvalifikacije bez napadaca i nadas se cudu, ne dolazi Boaci prica se o Soldanu decko nikad nije igrao u Evropi znaci trebace mu 6 meseci adaptacije, suma sumarum ne najbolji no najgori prelazni rok, kada na to sve jos dodamo i Radonjica koji je sedenjem na klupi reprezentacije posmilio da je Ronaldo a realno decko jeste brz ali glava joj, nadam se nekim cudom bar ligi evrope
(E, 20. jul 2018 20:58)

Joj strucnjace sta ti napisa.Evo Argentina ostala bez selektora.Prijavi se mozda te izaberu

fkcz

pre 5 godina

Moj zaključak posle ove utakmice je da ne treba dovoditi napadača. Naravno, ako Boaći dođe onda super, ali ako ne dođe ne treba dovoditi nikog drugog.

Pedja

pre 5 godina

Koliki komentari na racun ofsajda. Tek na usporenom snimku s aiscrtanom linijom se moze pricati o ofsajdu i to ramenom. Verovatno bi ovi "strucnjaci" sto pisu o tome odmah to videli. Pritom Zvezda je vec vodila sa 1:0, imala je rezultat, Dinamo iz Vranja bezopasan, bas je taj gol bio presudan. Sve u svemu, vec mnogo bolja igra tj. ovde se radi i o slabijem protivniku, ali vidi se da se polako uigravaju igraci medjusobno. Ovaj Ebesilio, trebace mu nazalost do kraja jeseni da postane kakav treba. Po meni je bolje da Jovancic bude tu u igri. Sto se tice krila, na levo bih stavio Radonjica, na desno Jevtovica, obojica izuzetno brzi i opasni.

Filip21

pre 5 godina

Fino igramo za sada buduci da pvih 11 igraca prvi put igraju zajedno i da su prosle sezone zajedno na terenu bili jedino Babic,Gobeljic,Jovicic i Joveljic. Jevtovic kad god dobije loptu nesto pokusa i ima veliku zelju,Meleg veoma siguran sa loptom za sada igra odlicno mislim da na desnoj strani moze da bude starter i sad sam cuo da tek ima 23 godine.
Jovelja pokazuje za sada kako bi spic treba da igra kada igra protiv ekipe koja se brani,ne da se zabije i ceka loptu vec i pridje na igru i odigra pas.
Jovancic fino pojacanje,Gobelja odlican.

Pablo

pre 5 godina

Posle kažu Jovančić slabiji od Donalda. Ne bih rekao. Uvek je igrao u lošijim timovima, da, ali odlična tehnika, izboriće se on za startera. Stativa sa 27m i gol top za početak protiv koga god da igramo.

Lepi dresovi Dinama iz Vranja. Lakše se gleda, ne deluje prosijački kao Metalac, Mladost, Javor itd.

Konstatacija

pre 5 godina

Na osnovu vidjenog protiv Spartaksa i Dinama,tim protiv Suduve bi trebao biti:
Borjan-Stojkovic,Savic,Babic,Rodic-Krsticic,Jovancic,Ben,Jevtovic,Radonjic-Joveljic(Pavkov)(Milic)svejedno ko ce u spicu jer nijedan ne odskace i steta sto je Stojiljkovic povredjen jer je on klasa od napadaca.

nikola

pre 5 godina

Da sam jutros umro nebih znao da je počela SLS, eto koliko je ono interesantno, a ranije ... koliko je bilo gledalaca ne računajući one bezvezne "Delije"?

bandiera rossa

pre 5 godina

Dinamo Vranje treba izbaciti iz JSL jer je njihov stadion živi očaj,možda čak i najgori stadion u Srbiji (Dušan duks,20.jul 2018 19:58)

NE. Nikako. Pošto NAJVEĆI GRAD na jugu Srbije nema valjan stadion, država treba da u Vranju izgradi stadion baš kao što je izgradila stadione u Beogradu za Zvezdu i Partizan.

Samo Dinamo

pre 5 godina

Pazi ovog sto trazi da se Dinamo izbaci iz lige.
Alo druze, pa nisu ni poceli ti bi da ih izbacis. Grad od 80 k ljudi. Klub sa najvecom posetom posle Zvezde i Partizana. Nisu oni krivi sto ih grad ne pomaze i nemaju odgovarajuci stadion. Da li je dobro za Srpski fudbal sto ligu ugraju Surdulica i Lucani?
Digao si mi pritisak 300/200 i secer 25.

Filip21

pre 5 godina

Ocekivano pravimo dva tima kao prosle sezone,proveren sistem koji vodi do uspeha. Svaka cast za nasu Joveljicu i Terzicu ocekujem da sansu dobije i Stefan Cvetkovic bivsi kapiten onladinaca koji je uz ovu dvojicu momaka jedini omladinac koji teenutno radi sa prvim timom,mnogo podseca na Darka Lazovica. Meleg ce igrati desno kao sto sam i pretpostavio jer ima jak sut i odlican centarsut donece nam raznovrsnodt u igri.

konto

pre 5 godina

Dinamo Vranje treba izbaciti iz JSL jer je njihov stadion živi očaj,možda čak i najgori stadion u Srbiji 
(Dušan duks,20.jul 2018 19:58) 


Bitno da Zvezda,Partizan,Vojvodina,...igraju svoje utakmice na Wembley-u,Anfield,Old Trafford-u,...Stvarno šta će mali Dinamo u toj ligi,..
(room 1408, 20. jul 2018 20:36)

Dinamo Vranje će svoje utakmice igrati na stadionu Radnika iz Surdulice. Realno, prvo treba uložiti u infrastrukturu, stadion pa tek onda u tim koji će biti kompetentab, kod nas je sve obrnuto naravno. Koja je poenta igranja u prvoj ligi ako igraš u drugom gradu i niko neće doći da te gleda?

dzomozzartcolic@gmail.com

pre 5 godina

Joveljic mora da počne protiv Suduve! Pravi golgeterski gol, bas se radujem zbog tog deteta. Bravo mali, samo kidaj.

Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 5 godina

Taman upalim tv ono Zvezdana povela odnosno Dinamo dao autogol, neverovatno.
(Batko pamcenje mu kratko, 20. jul 2018 20:48)

Dade i partizan auto-gol u derbiju, da te podsetim Milan Obradović za 1:0 ... Batko, pamćenje ti kratko ... ;-)

trn u oku

pre 5 godina

@Фром Врање

Naravno da treba da kao rođeni Vranjanac pre podržiš klub iz svog grada. I drago mi je da Dinamo kome jw stadion uvek pun igra u prvoj ligi. Dosta nam je klubova bez navijača, kako ovih beogradskih tako i u unutrašnjosti.

Srbin uz Srbina

pre 5 godina

@Djordjevic Goran - nazalost ovakvi likovi kasnije ispune rubrike hronike .., pun neke mrznje , podlosti , zavisti ...a zasto? pobedila Zvezda pa sta , jel bitno ?!!

Zuksi smekerica kralj

pre 5 godina

Zasto je prazan stadion?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Batko pamcenje mu kratko, 20. jul 2018 20:47)

Vise navijaca danas nego na evropskoj partizana juce.Dosao izdominirao otisao

UGASEN JNA

pre 5 godina

Taman upalim tv ono Zvezdana povela odnosno Dinamo dao autogol, neverovatno.
(Batko pamcenje mu kratko, 20. jul 2018 20:48)

2:0 za Radnik na premijeri :)))

Admiral

pre 5 godina

@ A trener Dinama ubacio svog sina Antica jos kapiten, decko nezna ni da trci.Razumem da roditelji podrzavaju svoju decu ali i ne silom da ih guraju u necemu sto ne ide.
(Boki, 20. jul 2018 21:04)

A sta drugo ocekivati od Recka???

ebisilio

pre 5 godina

Celu utakmicu je problem centaršut i postavka za isti. Igrači igraju prvi put zajedno pa se vidi da se ne poznaju dobro. Preduzimljivost u igri odlična-timska ali postoji neravnoteža, više u odbrambenoj postavci i ponešto euforije umesto racionalne igre i pristupa. Napred Zvezda!

Kontraš

pre 5 godina

erenu bili jedino Babic,Gobeljic,Jovicic i Joveljic. Jevtovic kad god dobije loptu nesto pokusa i ima veliku zelju,Meleg veoma siguran sa loptom za sada igra odlicno mislim da na desnoj strani moze da bude starter i sad sam cuo da tek ima 23 godine.Jovelja pokazuje za sada kako bi spic treba da igra kada igra protiv ekipe koja se brani,ne da se zabije i ceka loptu vec i pridje na igru i odigra pas.Jovancic fino pojacanje,Gobelja odlican.
(Filip21, 20. jul 2018 20:32) Najviše pokazali Jovančić i Terzić, tako da smo dobili zamenu za Miča i Rodić može opušteno da odmara po potrebi.

Kontraš

pre 5 godina

Taman upalim tv ono Zvezdana povela odnosno Dinamo dao autogol, neverovatno.
(Batko pamcenje mu kratko, 20. jul 2018 20:48) Imaš TV?

Rokelele

pre 5 godina

Sve kreće od ovoga Jovančića. Za sada izgleda kao ekstra pojačanje. Meleg je katastrofa. Špic nam treba kao ozeblo sunce.
(VVA, 20. jul 2018 20:58) 

Kaze se ozeb'o sunce. Pozz

Darko KG

pre 5 godina

Nesto sam ubedjen da ce Zvezda ove godine igrati ligu sampiona! i ako sam partizanovac, ponavljam partizanovac, ne huligan i mafijas sa juzne tribine, zelim im iskreno da ostvare svoj cilj. A nama sa Djukicem neka je Bog u pomoci!

vinjak18+

pre 5 godina

Браво мали! Само гурај, напредуј, надам се и да ће Милоје да те гура што више ове сезоне. Тип нападача које ценим, из прве-друге шансе/полушансе дају гол! Урођени њух и осећај да ураде оно што је најтеже, дати ГОЛ. Напред Звезда але!

Ljubisa livac

pre 5 godina

Bravo maaaali ! Bices ti nova Zvezdina legenda, kakav osecaj za gol ima klinac, svaka cast. Zagradio 10 godina starijeg i jaceg odbrambenog igraca kao da je ovaj petlic.

somika_czv

pre 5 godina

Ko je doveo ovog Jevtovica u Zvezdu? Jel postoje neki kriterijumi da bi neko bio Zvezdin fudbaler ili smo ih srozali na najnize grane?
(kadinjaca ipak pala, 20. jul 2018 20:51)

Njegov gol je posvećen tebi ;)

zasto nemas mozak

pre 5 godina

Već na startu lige svima je dato na znanje da mezimica mora biti prvak, ofsajd koji bi se u svim ligama sudio ovde se ne sme suditi da bi se promovisala izvikana ekipa i izvikani talenat i onda internet stručnjaci objašnjavaju pravilo ofsajda.
(Enky, 20. jul 2018 23:45)

Vec na startu sibaju kompleksi, klasika...

duledudule

pre 5 godina

Dinamo Vranje treba izbaciti iz JSL jer je njihov stadion živi očaj,možda čak i najgori stadion u Srbiji  
(Dušan duks,20.jul 2018 19:58)  


Bitno da Zvezda,Partizan,Vojvodina,...igraju svoje utakmice na Wembley-u,Anfield,Old Trafford-u,...Stvarno šta će mali Dinamo u toj ligi,.. 
(room 1408, 20. jul 2018 20:36) 

Dinamo Vranje će svoje utakmice igrati na stadionu Radnika iz Surdulice. Realno, prvo treba uložiti u infrastrukturu, stadion pa tek onda u tim koji će biti kompetentab, kod nas je sve obrnuto naravno. Koja je poenta igranja u prvoj ligi ako igraš u drugom gradu i niko neće doći da te gleda?
(konto, 20. jul 2018 20:47)
ja bi im dao da igraju u Vranju kakav god da im je stadion.5000 ljudi je lepo videti na tribinama

Ivan

pre 5 godina

Joveljic treba da pocinje i bitne utakmice u nastavku sezone. Ebesilio ce imati sve veci uticaj na igru. Vec danas je pokazao da je odlicno pojacanje.

Ivan

pre 5 godina

Taman upalim tv ono Zvezdana povela odnosno Dinamo dao autogol, neverovatno.
 (Batko pamcenje mu kratko, 20. jul 2018 20:48)

Autogol si dao sam sebi ovim komentarom.

Wllaxy

pre 5 godina

Sta bi trebalo da znaci ovo ,,zvezdina deca u postavi" ?
(antiDebil, 20. jul 2018 20:07)

I da ti nacrtaju teško da bi ti to shvatio.

srb

pre 5 godina

@Enky
apsolutno netacno. Ofsajd nije postojao, bio je u liniji, cak i nakon povlacenja linije deluje kao da su u liniji, verujem da postoji mogucnost od par cm da se odluka odvuce na ovu ili onu stranu. Ono sto je vaznije to je da mi je drago da pratite zvezdu i vi sa druge strane brda, napokon da i komsija odgleda jedno lepo izdanje u reziji par tinejdzera. Cestitke na dovodjenju lole smiljanica, uvek je lepo videti da gurate mlade domace snage

Пазарац

pre 5 godina

,,тт001" у Пазару итекако има и навијача других клубова, али људи не смеју то да искажу на улици...ваљда је то нека врста демократије.:ужас

radijator

pre 5 godina

Jedini grad u Srbiji gde se ne navija za Petokraku i Šumare, vec za svoj klub i svoj grad, je Novi Pazar. U ovom gradu se ne navija prvo za ove, pa posle za one, vec samo za svoj klub.
(TT001, 20. jul 2018 23:39)

I ti mislis da to ima neke veze sa sportom? Pa oni navijaju i za Erdogana...Fenerbahce...i znamo svi vec celu pricu.

Dag Kristi

pre 5 godina

Nije baš tako prijatelju. Poznajem baš puno Vranjanaca i svi redom navijaju za dva beogradska blizanca, kao i Nišlije, Novosadjani, Cacani, Kragujevcani i mnogi drugi. 
Jedini grad u Srbiji gde se ne navija za Petokraku i Šumare, vec za svoj klub i svoj grad, je Novi Pazar. U ovom gradu se ne navija prvo za ove, pa posle za one, vec samo za svoj klub.
(TT001, 20. jul 2018 23:39)

Ozgleda da Pazarci navijaju za svoje samo kad im ide dobro.

Filip21

pre 5 godina

Ko je doveo ovog Jevtovica u Zvezdu? Jel postoje neki kriterijumi da bi neko bio Zvezdin fudbaler ili smo ih srozali na najnize grane?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kadinjaca ipak pala, 20. jul 2018 20:51)

Jebtovic je veoma ofanzivno krilo i postize mnogo golova potrebno je samo da udje u formu jer dugo nije igrao.
Golovi kao ovaj veceras su za njega normalni.

the_nuts

pre 5 godina

Oterali su Hajdina izvrsnog igraca, a neko gura ovog malog Terzica koji ne lici na igraca, nema prijem lopte, lose postavljanje, bez duela i centarsuta. Jedino ima interesantno prezime. Znam da ce sada mediji da pumpaju prica kako je to zvezdino dete i buducnost, ali zapamtite to je nas greh da uvek imamo u klubu nekog Vukana, Mijailovica i slicne menadzerske prevare, koji posle odlaska iz Zvezde zavrse sa fudbalom.
(sever, 20. jul 2018 22:10)
Sve si pogresio u vezi Terzica,decko ima 18 god i veliki je potencijal...a ima i prijem i postavljanje, centarsut,duel,zna fudbal, brz je, sve kako treba za svoje godine,plus je danas debitovao,uostalom videces!

miško

pre 5 godina

Dobra utakmica i loš komentator na Areni1.Kod prve Dinamove šanse toliko se uzbudio da je podsetio na M.Pantića.Nebo se otvorilo,stadion je eksplodirao!Šteta i baš mi ga je žao.

Milos

pre 5 godina

Enky, dobro kako te nije sramota? Pa pricas o ofsajdu kao da je bio kilometarski i vidljiv iz aviona(nesto poput onog vaseg protiv Napredka prosle sezone) a ne milimetarski i to ramenom? Ti bi ga kao i svi grobari video u toj brzini?

zvezdaš

pre 5 godina

Lepo rece trener Dinama, Zvezda sto spremnija da doceka Suduvu, zato su Vranjanci uputili svega 2 suta za 90 minuta.
(Batko pamcenje mu kratko, 20. jul 2018 23:58)

Neki upute 2 šuta za 90 minuta, a NEKI ni jedan.

komentator

pre 5 godina

Jedini grad u Srbiji gde se ne navija za Petokraku i Šumare, vec za svoj klub i svoj grad, je Novi Pazar. U ovom gradu se ne navija prvo za ove, pa posle za one, vec samo za svoj klub.
(TT001, 20. jul 2018 23:39)

Grešiš, Novi Pazar je jedini grad u Srbiji koji u većini navija protiv Srbije! Jedini grad u Srbiji koji je dobio superligaša za zelenim stolom a ne na terenu! Normalno je da se srpski ljubitelji fudbala dele na "zvezdaše" i "partizanovce", to je tradicija! U Vranju vole Dinamo, to je nesporno, ali se prate i dva najveća srpska kluba! Neće valjda da navijaju za Fener i Galatu?! Dinamo nema mnogo para, krpe se u klubu kako znaju i umeju, čak ni stadion nemaju! Svaka čast za upornost igrača i trenera, zaslužili su svoje mesto!

Mozzart

pre 5 godina

Dinamo Vranje treba izbaciti iz JSL jer je njihov stadion živi očaj,možda čak i najgori stadion u Srbiji (Dušan duks,20.jul 2018 19:58)

NE. Nikako. Pošto NAJVEĆI GRAD na jugu Srbije nema valjan stadion, država treba da u Vranju izgradi stadion baš kao što je izgradila stadione u Beogradu za Zvezdu i Partizan.
(bandiera rossa, 20. jul 2018 21:14)
Mali,a da malo naucis nesto? Vranje VECI grad od Leskovca???

marko

pre 5 godina

@pablo metalac ima u drugoj ligi bolje dreseve od pola superlige, među profesionalno dizajniranim za razliku od većine koji imaju kao za radničke igre.

slobinator

pre 5 godina

ne razumem ove iz zvezdine uprave.prvo prodaju glavnog napadača dan uoči početka kvalifikacija pa onda kreću u potragu za njim,a na drugoj strani imaju možda najtalentovanijeg napadača ikada malog joveljića.kažu mlad je.pa i mbape je sa 18 godina prešao u psg za 200 miliona a sa 19 je bio najveća zvezda mundijala.pele je sa 18 godina bio najveći hit mundijala u švedskoj.kad treba dati igraču šansu?možda sa 30?sa joveljićem od 1.minuta treba napasti suduvu.