Nedelja, 24.06.2018.

15:22

Ćorić srušio Federera za titiulu u Haleu!

Hrvatski teniser Borna Ćorić pobedio je prvog tenisera sveta Rodžera Federera u finalu turnira u Haleu.

Izvor: B92

Æoriæ srušio Federera za titiulu u Haleu! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

98 Komentari

Sortiraj po:

Sportski pozdrav

pre 5 godina

Jovan@ Turnir u Hale-u osnovan 1993 godine. Znači postoji punih 25 godina. Atp World Serias od 1993-1999, 2000-2008 Atp International Serias, 2009-2014 Atp World Tour 250 tek od 2015 postaje zvanično Atp World Tour 500. Vrlo lako možeš proverit kad već voliš da se praviš pametan prema drugome.

Donekle poznavalac tenisa

pre 5 godina

Ćorić je pobedio Rodžera,Rafu,Mareja dakle fali mu još Novaka skalp čime bi se pridružio ostalim Hrvatskim teniserima bar što se tiče pobeda protiv svih najboljih. Jer pre njega su to uradili Ančić, Ljubićić i Čilić.

Jovan

pre 5 godina

@(Aha, 25. jun 2018 09:53)

Ti sine ako imas vise od 15 godina nije dobro. A to koliko pratis tenis jasno si potvrdio cinjenicom da poistovecujes turnire serije 250 i 500. Ne gotivis Novaka ali zato si krenuo da pratis tenis kada je on poceo da pravi rezultate, a ovde vec 2 dana baljezgas gluposti o igracu kojim uopste nisi opsednut haha. Pa ko normalan uopste moze da poredi H2H od 2 meca vs H2H od 45-50 meceva, da ne govorim o tome da komentarises nebitne rezultate Djokovica u godini kada se tek vraca posle povrede i operacije i kada nije ni na 50% mogucnosti. Vrhunac licemerja. Ma ti si obican trol foteljas, a u realnosti takvi sto samo baljezgaju nepovezano najcesce su operisani od sporta. Kazes meni koji sam u tenisu vise od 20 godina da pratis vise tenis haha, mozda jedino na tvu ali ni to ti ne vredi jer ne posedujes racionalnost. Za pocetak nauci koji turnir je 250 a koji 500 serija pa se javi. Zavrsio sam s' tobom, mozes da odgovoris sam sebi ako zelis.
P.S. Eno ti ga rodja na drugo mesto pao, neces ga videti vise nikad na prvom nazalost, tuzan dan zaista smrc smrc.

Aha

pre 5 godina

Jovan
Gubis koncetraciju? H2H je to, igrao 50 meceva, ili igrao 3. Sad ti mozes da tumacis kako god hoces. Drugo od AO do sad nije igrao sa Kirjosom, izbacivali su ga teniseri koji su iz kvalifikacija dosli u glavni zreb. Ovaj turnir je izuzetak. Vidi da li je 250, ili 500 isto je, jedino je razlika u poenima, rang je isti, sto ce reci nije Masters kategorije. A da li pratim tenis, pratim sigurno vise nego ti,ali istina je da ne peatim Novaka,niti gledam samo njegove meceve. Gledam tenis ko god da igra, imam svoje favorite. Ne spadam u grupu patolski opsednuti Novakom.

jafica

pre 5 godina

@Jovan
Ima istine sto se tice titula 250 jer ih Federer ima previse 25,ali se ne slazem sa tobom da je Djokovic rame uz rame sa Nadalom i Federerom,Nadal i Federer su dva najbolja igraca ikada,postoji velika dvojka a to su oni,Djokovic je mnogo ispod njih i to je cinjenica .

Jafica

pre 5 godina

@Gorane niko ne osporava Djokovica ono sto je on uradio,ali svakako je mnogo iza Nadala i Federera,pusti ti sta ESPN pise i kako svrstava igrace,ono sto je realno je da su Nadal i Federer dva najbolja igraca u istoriju tenisa i da samo postoji velika dvojka.

To je to.

pre 5 godina

Ljudi previše kanališu bespotrebnu negativnu energiju prema jednom od najboljeg svim vremena. On je čovek isto od krvi mesa i porazi su normalni u sportu pogotovo.

Goran

pre 5 godina

https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1409585#k27467271
Nadam se da si ovim komentarom samo zeleo da ispadnes maliciozan, jer neku drugu nameru ne mogu da komentarisem. Ne znam kako Novaka prvo mozes da poredis sa bilo kim iz ove generacije tenisera, a da to nisu Federer i Nadal. Al dobro ti verovatno bolje znas od Espn koji je Novaka stavio na 15. najdominantnijih sportista ovog veka (ispres Nadala) od sajta tennis koji je stavio na 5. mesto najboljih tenisera svih vremena itd. Pa cak i sam Nadal uvek kad igra sa njim spomene kako je Novak jedan od najboljih svih vremena.
E sad drugo je to sto u dve godine pokusavaju da izbrisu sve sto je Novak postigao razni mediji i strucnjaci, a koji nemaju ni pola Djokovicevic uspeha u tenisu. Zanimljivo je to pokusavanje izjednacavanja Djokovica i Mareja i ako je Nole ima 12 a ovaj 3 GS i isto tako jedno 4 godine vise na kao prvi na ATP listi (najbolji primer komentar na britanskom eurosportu tokom finala Aus 2016- Djokovic i Marej imaju zajedno 12 GS iako je bilo 10-2 tada). Al dobro njima i tebi na cast.
A sto se tice Borne izgleda da je konacno sazreo. Jedino sto njega razlikuje od Djokovica je to sto je Nole sa 19 godina naporno radio i stremio ka svom cilju, a ovaj uzeo da bude s nekom sponzorusom (kao i Dzumhur). Valjda se dozvao pameti. Inace jedan od najvecih juniorski potencijala bio 2. na tenniseurope do 14 sa samo 13 godina..

jovan

pre 5 godina

@(Aha, 24. jun 2018 18:07)
@(Aj, 24. jun 2018 17:16)

1/2
Nisi morao toliko da se mucis sa tim tvojim bistrim vijugama da bi smislio takva dva fantasticna i potpuno razlicita nick-a. Inace pocetak komentara i uopste nacin pisanja ti je identican u oba komentara i ocigledno je da je ista osoba u pitanju.

Kao prvo Halle i Queens su serije ATP 500 ne 250. Toliko o tvom znanju i pracenju tenisa.
Drugo, poistovecivati znacaj H2H izmedju Kirjosa vs Djokovic (2 meca) i Djokovic vs Nadal vs Federer, koji imaju po oko 40-50 odigranih meceva izmedju sebe, je fantasticno inteligentno. Da, potpuno je isti merodavni uzorak igrati 2 meca u par meseci (gde se Djokovic vracao posle povrede i pauze) i 50 meceva u 10 godina, bravo majstore. nastavak...

theman

pre 5 godina

Kakvo je to ime BORNA ? 
(a muškarac je u pitanju) 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (uefamafia, 24. jun 2018 17:29) 

Isto kao muško ime Nem-Anja.

Вељко

pre 5 godina

@Leptirica
Ti porediš međusobni skor od 3 i 60 mečeva?
Da li si nekada čuo za reprezentativni uzorak?
Inače,slažem se sa tobom da su titule najmerodavnije i za to kapa dole pred Federerom.
Isto tako stoji i istina da Đoković"ne leži"(to jest njegova igra)Federeru.Istina je i da Nadal "ne leži"(njegova igra)Zeki.
Ali zato Federer nema problema sa ostalim igračima(kroz karijeru)kakvih su imali Đoković i Nadal.I daleko manje povreda u odnosu na Rafu.
Iz tih razloga i igra ovako uspešno u 37.godini života!

jovan

pre 5 godina

2/2
I poslednje, neuspesno pokusavas da me uvredis govoreci da su Nadal i Federer klasa za sebe a da je Djokovic nebitan. Ja sam prvenstveno Nadalov veliki navijac. Nije mnogo bitno ali imam kucu na Majorci a i bratanac mi trenira na njegovoj akademiji vec 4 godine. Tako da ispao si smesan.
A drugo, Djokovic ce uvek biti pominjan uz Federera i Nadala, i ne samo on nego i Marej. Kada imas pozitivan H2H na toliko velikom broju meceva u toliko sirokom vremenskom rasponu, uz osvojenih 12GS i 30 masters (Federer 27), onda to definitivno znaci da si barem ista klasa igraca kao i njih dvojica. Tvoje misljenje i lupetanje ovde je totalno nebitno i ne moze promeniti cinjenicu je da je Djokovic vec odavno usao medju besmrtne legende svetskog tenisa i uvek ce biti pominjan rame uz rame sa Fed&Nad.

Sto se tice Federera i Nadala, Nadal je mnogo bolji i psihicki jaci igrac od Federera i to ce dokazati tako sto ce mu oboriti broj GS titula u naredne 3,4 godine. Imati 11GS na ubeljdivo najtezoj podlozi za igranje (sljaka) moze samo neko ko je apsolutno najkompletniji igrac ikada, i fizicki i mentalno. Imao sam priliku i cast da ga na kratko upoznam i razgovaram sa njim i samo mogu da potvrdim da je takodje i izvanredna osoba.

Boske

pre 5 godina

Kakvo je to ime BORNA ? 
(a muškarac je u pitanju) 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (uefamafia, 24. jun 2018 17:29) 

Staro hrvatsko muško ime, po prvom hrvatskom knezu iz 8. stoljeća.
(zg232, 24. jun 2018 18:34)

Borna, knez Guduscana i Timocana, kasnije Dalmacije i Liburnije, inace Srbin iz Timocke krajine. Hrvatska drzava je nastala 11 vijekova kasnije.

komnen barjaktar

pre 5 godina

Ako je po onoj narodnoj da se po jutru dan poznaje cini mi se da ce Vimbldon 2018. biti suzan za Rodju. Mali Borna ga je oducio da lako dodje do titule vec godinama unazad za koju se skoro pretplatio u Haleu a neposredno pred Vimbldon.E sad Rodji nije svejedno kako ce biti u Londonu.

Tatko na Martiana

pre 5 godina

Uvek ce biti da su svi ostali igrali u eri Federera i Nadala, moze da ti se svidja i ne mora, ali je tako.
(Aha, 24. jun 2018 18:07)

Bravo majstore, pogdio si Naravno da Novak igra u eri Federera i Nadala a i u svojoj eri, isto onako kao što recimo i Kližan igra u svojoj eri, pa ne može da njegova era bude ona u kojoj je igrao Rod Lejver ili Džimi Konors već ova sada era! Znači bravo za tebe! Uzgred, uspeo je Novak da u sopstvenoj eri i eri Federera i Nadala dotične pobedi čak čak 47 puta! Fantastično! Neponovljivo! Najbolju dvojicu svih vremena razbio je 47 puta batice! :-)

Tatko na Martiana

pre 5 godina

Novak kada udari vrljavu izvinjava se Cilicu sa dve ruke podignute, a Federer uopste to ne uradi. Nista, samo kazem.
(vidim sve, 24. jun 2018 16:42)

Ne samo to, nego Federer posle svojih pobeda nikome ne deli srca okrećući se oko svoje ose za 360 stepeni poput Noleta a opet publika u svetu ga daleko daleko više voli od Novaka i to je više nego evidentno! Samo kažem i ja! A ti se zapitaj zašto je to tako kako je! :-)

Рико

pre 5 godina

A taj sto je stariji 6 godina, koji u avgustu puni 37, je prvi na svetu zakljucno sa danasnjim danom. Zapitaj se malo
(kiklop, 24. jun 2018 17:42)
Али од сутра Бик са Мајорке се враћа тамо где му је место

MM17

pre 5 godina

Kakvo je to ime BORNA ?
(a muškarac je u pitanju)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (uefamafia, 24. jun 2018 17:29)

Ime isto kao i Nemanja npr...šta fali?

Giovanni

pre 5 godina

@Kakvo je to ime BORNA ?
(a muškarac je u pitanju)
(uefamafia, 24. jun 2018 17:29)
Objasnio je neko skoro iz Hrvatske ovde na sajtu.Borna je ime nekog kralja u hrvatskoj istoriji iz davne proslosti.

Ljubitelj sporta

pre 5 godina

Ćorić je vrlo mlad i željan da se dokazuje. Pobedio je Nadala i sad Federera znači dečko koji obećava sa svojim potencijalom još mora da radi. Zaslužio je ovu titulu svakako al Federer sa druge strane vrlo bled za svoje standardne tokom celog ovog turnira. Moraće dosta bolje da se popravi za Vimbldon. I nije kraj za kinga of grass zbog jednog poraza koliko ovde mnogi priželjkuju a minuse možete da lupate do sutra.

Aha

pre 5 godina

Jovan
Smejes se Federeru zbog titula, a trenutno se nadas da ce Novak posle 2 godine konacno negde pobediti, pa makar i turnir 250. Sad mi nije jasno, kako u jednom trenutku mozes da omalovazavas turnir serije 250, a da ga u drugom uzdizes? Mislim, mozes ti to slobodno, samo malo je smesno, bar onima koji koriste vijuge. Mozes ti i tebi slicni da pisete sta hocete, ali u svetu tenisa postoje Federer i Nadal, pa onda svi ostali. Mogu nasi novinari da izmisljaju prozivke, pisu ovde svasta, zamajavaju, ali to ostaje na tome. Uvek ce biti da su svi ostali igrali u eri Federera i Nadala, moze da ti se svidja i ne mora, ali je tako.

Davorek

pre 5 godina

Ljudi dajte vise prestanite sa ovim pitanjima odakle ime Borna,sta nije to zensko ime itd..U Hrvatskoj vjerovali ili ne ima djevojaka koje se zovu npr Matija,Šaša itd vjerovali ili ne.To su samo neka koja su mi pala na pamet.

zg232

pre 5 godina

Kakvo je to ime BORNA ?
(a muškarac je u pitanju)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (uefamafia, 24. jun 2018 17:29)

Staro hrvatsko muško ime, po prvom hrvatskom knezu iz 8. stoljeća.

RN

pre 5 godina

@Leptirica
Svakako je Nadal bolji od Federera.Nadal ima vise mastersa 1000,bolji h2h,zlato sa olimpijade,zlatni slem,jedini igrac koji ima preko 400 pobeda i na betonu i na sljaci,vise puta dobio Federera na betonu nego sto je on Nadala na sljaci,i Nadalova dominantnost na sljaci verovatno je najveca ne samo u tenisu vec u sportu,3 manje gs ali je 5 god mladji tako da i to moze da se stigne,Federer ima 25 turnira atp 250 sto je sramota,zato Federovci tisina,i taj isti Federer bezi sa sljake to pravi sampioni ne rade .

RF je dzentlmen kao i Nole. Igraju da pobede

pre 5 godina

@ "federer namerno igra na nekih 20 posto jer puni 38 sledece godine i nece da se previse trosi na malim turnirima."
(mile, 24. jun 2018 15:28)


Tipican komentar "onih" iz zverinjaka juga i severa fudbalskih stadiona: navija kao za Federera, a podmece mu da je prevarant - namesta meceve (nedovoljno se zalaze).

Aj

pre 5 godina

Jovan
Odakle crpis inspiraciju? Novak od svojih 68 titula 28 ima na nekim nebitnim turnirima 250 i 500, turnir slican ovom gde upravo igra finale, a ti si sav srecan zato sto posle godinu dana konacno igra finale nekog turnira. Pa je taj turnir 250 bitan, posto Novak igra, ali ostali koje Federer igra nisu. Ako je H2H bitan, nemoj da se vadis posle kad ljudi kazu da je Kirjos bolji, ili Rodik, ili Safin... Nigde nisi naveo da je H2H vazan samo u slucaji Novak, Federet, Rafa. Koje titule su tebi bitne i kako ti ocenjujes koliko je neko dobar, koliko vidim, ATP bas briga. Oni imaju svoju zvanicnu listu, svoje zvanicne kriterijume i ne osvrcu se previse na Srbiju. Ti mozes slobodno da nastavis da vodis svoju listu, da odredjene stvari priznajes, ostalo da odbacujes kako ti volja, da proglasis najboljeg tenisera kako se tebi svidja... Sve to mozes, niko ti ne brani, samo oslobodi nas ostale svega toga. Svega ti, pusti sve nas da zivimo u zabludi i uverenju da je 20>12. Znamo da je obrnuto, ali pusti...

Jafica

pre 5 godina

@Gerry Weber Open,Nadal je na RG ima mnogo jacu konkurenciju nego Federer i u Haleu i u Stutgartu,drugo Federer je izgubio vise seta na ova dva turnira koji su 250 i 500 nego Nadal na svim turnirima na sljaci.

Permi

pre 5 godina

"I really tried everything, but I'm sorry it was a close failure. Borna played well. He was a bit better in the most important moments and very constant. He did that very well and has won deservedly. The spectators were a dream again. I'll see you again next year“ - Roger Federer
Za one koji kazu da Fed nije rekao da js Borna bolji vec da je on los

Ahaaha

pre 5 godina

Kad ljudi shvate da je Federer velicina, izgibio, ili pobedio, bice im lakse sve. Do tad "prozivace", terati ga u penziju, pisati kako ne priznaju njegovu karijeru zbog toga i toga... Svasta nesto, a on, bez obzira na njihovu frustriranost, nemoc, legenda, bio i ostao. Sad nastavite da pronalazite razloge i pisete silne gluposti. Ziveli 😁😁😁😁

jovan

pre 5 godina

@ (leptirica, 24. jun 2018 16:21)

Te ukupne titule sto spominjes, Rodja ih je pola izlesinario na 250 turnircicima, tako da mozes da obesis to macku o rep. Gledaju se samo GS titule, Masters titule i H2H. Da, Fed ima 3 GS vise od Nadala KOJI JE PET GODINA MLADJI. Fed ima MANJE masters titula i od Djokovica i od Nadala a SEST/PET GODINA JE STARIJI. I Fed ima NEGATIVNI H2H sa svoja dva najveca protivnika. Znam tesko je suociti se da cinjenicom da ti je idol u stvari lesinar koji je iskoristio splet okolnosti slabe konkurencije da pokupi vise od pola svojih GS titula, ali na kraju mu ni to nece vredeti jer ce ga Nadal za par godina prestici i po tom parametru. Zivi bili pa videli.

Mala analiza.

pre 5 godina

Dobro ! Desilo se da je izgubio a neminovnost da je 37 na pragu. Neće moći da igra dva turnira zaredom pa onda iznova osvaja jer jednostavno drugi mladji kidaju i žele da se dokažu protiv starijih i iskusnijih. Ćorić je uspeo da pobedi kroz tri seta na tome svaka čast. Rodžer je manje više ne treba razočaran jer dalje na travi najbolji i jedan poraz ne znači smak sveta i kraj karijere. Vimbldonu očekujem reakciju pozitivnu jer prosto mora.

leptirica

pre 5 godina

Moze Federer da ima kolko hoce titula kada je najvise osvojio u veoma slaboj konkurenciji,kada je Nole krenuo da dominira Rodzernje i dalje bio na vrhuncu ali je pao cim je video da ne moze da se nosi sa Noletom,sad se kao vraca i igra jer Nole nije u formi,a kada se povrati Nole ocekujem da Federer polako sve manje igra,nije hteo da igra na sljaci samo zato sto je znao da ne moze sa pobedi Nadala. 
I jos jedanput ponavljam svi vrhunski analiticari i profesionalci tvrde da je Djokovic iz najboljih dana bolji od Rodzera iz svojih najboljih dana i da bi u tom mecu Nole bio povednik.
(Jack Sparrow, 24. jun 2018 15:48)

Čitaj šta si napisao. Rođer je bio u padu, evo sad je Novak u padu već duže vrijeme. Tko bi bio najbolji u meču između Novaka u najboljoj formi i Federera u najboljoj formi se svodi na nečija mišljenja. Trenutno je Federer najveći igrač svih vremena, kad i dali će ga Novak prestići ostaje za vidjeti. Federer ima 20 osvojenih GS turnira na Novakovih 12 i ukupno skoro 100 osvojenih atp turnira na Novakovih 54. Da bi proglasio nekog najvećim moraš gledati činjenice, a ne nečije mišljenje. Iskreno oduvijek cijenim Novaka i kao čovjeka i kao sportaša, ali s obzirom tko mu kroji prehranu i životnu filozofiju bojim se da nikad neće dostići Federera.

Pp

pre 5 godina

Ljudi se ladno raduju Federerovom porazu na nekom malom turniru. A Djokovic ako dobije danas odmah krece lozenje, titula, povratak na tron i slicno. 
Ajde da vidimo na Wimbldonu ko je ko a ne ovim turnircicima.
(Federer, 24. jun 2018 15:45)

Videće se sve ne brini :) A onda deda ide pravac u penziju

leptirica

pre 5 godina

leptirica 
Koliko godina ima i koliko igra Federer a koliko Đoković,samo polako ima Đoković dosta vremena i da stigne i prestigne
(urosRuma, 24. jun 2018 15:49)

Točno. Ali dok ga ne dostigne, nemože biti najbolji. Federer 20 GS titula vs Novak 12, Federer 98 ATP titula, Novak 54.

jovan

pre 5 godina

" Federer ovim porazom više neće biti svetski broj jedan, pošto nije uspeo da odbrani titulu, pa na njegovo mesto ponovo dolazi Rafael Nadal."

A Fedbotovi na aparatima svesni da imaju jos nekoliko sati da gledaju svog boga na prvom mestu jer od sutra njihov bog vise nikad nece biti prvi na zvanicnoj ATP listi. Bravo Bornice, zapoceo si proces penzionisanja naduvane loknice, a Nole i Nadal ce ga dovrsiti na naredna 3 GS.

Joe

pre 5 godina

@ John

” Takodje nije tu bilo iznenadnog tajmauta pred Federerov servis za 2. set, drzanja za nogu/ledja/lakat posle svakog izgubljenog poena itd. Dakle, fer pobeda u potpunosti. I lepo je videti da ovu mladju generaciju (Corica, Tima, Zvereva) krasi fer-plej, sto se ne moze reci za generaciju pre njih"

A sta krasi Federera? Godinama mu se stimalo da u 1/2 ide na Djokovica a ne na Nadala, na AO uporno dobija nocne termine kada je 10/15 stepeni hladnije. Ove godine su bez potrebe zatvorili krov jer Rogeru to vise odgovara.
Ako na Wimbledonu bude kisovito duel u kojem se odredjuje Rogerov protivnik u sljedećem kolu ce se igrat u 11h kako bi Roger mogao da igra redovno svoje meceve, da mu se ne bi pomjerali mecevi za dan jer njegov buduci protivnik zbog kise nije zavrsio mec.

kme

pre 5 godina

Prosle godine izgubio u stutgardu a pobedio u haleu i na kraju osvojio wimbledon. Ove godine osvojio stutgard a igubio u haleu, pa neka osvoji opet i wimbledon..Ovo su samo pripremni turniri, bitno da se nevikne na podlogu i spremi formu za najveci turnir u tenisu...

JPR24

pre 5 godina

Ljudi se ladno raduju Federerovom porazu na nekom malom turniru. A Djokovic ako dobije danas odmah krece lozenje, titula, povratak na tron i slicno.Ajde da vidimo na Wimbldonu ko je ko a ne ovim turnircicima.
(Federer, 24. jun 2018 15:45)

Turnircici od par miliona... nemoj da si smesan.
Sto se Federera tice, bas me briga da li je dobio ili izgubio, generalno, ali posto ga je Borna slomio u finalu, e pa onda : Neka ga je ! Cao zdravo, vidimo se u Bazelu...

JA

pre 5 godina

Najbolji je onaj koji ima deloko više osvojenih titula. Ogromna je razlika u broju osvojenih GS titula da bi uopće raspravljali. To što Novak ima bolji h2h, ne znači ništa jer za primjer Karlović ima bolji h2h sa Novakom. Jel to znači da je Karlović najbolji? Mislim da ne.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (leptirica, 24. jun 2018 15:38)

Pošto je Federer stariji od Novaka 6 godina, tek za šest godina možemo da prebrojavamo i upoređujemo broj titula.

Sabre

pre 5 godina

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Najbolji svih vremena naisao na prvog pristojnog protivnika, iako igra vec 10 godina Hale da bi iste na Queensu izbegao, i evo rezultata. Hah. Bravo Borna, konacno pocinjes da opravdavas taj silni potencijal koji imas!

Nebojša

pre 5 godina

Ne volim ni jednog ni drugog tako da ne mogu naročito da se radujem što je Federer izgubio ali mogu da čestitam malom na pobedi Federer je možda bio loš ali treba i to iskoristiti što je i uspeo i isto tako i da oboma poželim da na wimbldonu završe iza Novaka.

Federer

pre 5 godina

Ljudi se ladno raduju Federerovom porazu na nekom malom turniru. A Djokovic ako dobije danas odmah krece lozenje, titula, povratak na tron i slicno.
Ajde da vidimo na Wimbldonu ko je ko a ne ovim turnircicima.

Gerry weber open

pre 5 godina

Fan sam Rodzera još od 2002 i mogu da kažem da se tokom cele nedelje nije video onaj koji koji je imao u Stutgartu jer je tu bio svež, a već nakon osvojenog Stutgarta se videlo u Haleu kako se umor odražava na Rodzera nakon dva uzastopna turnira, ali ipak mora se čestitati i Borni koji je odigrao nadrealno pogotovo u trećem setu, kada je SAMO JEDNOM izbacio prvi servis koji mu prosečno ide 199kmh.Rodzeru ovo ide možda i u korist kao neki alarm koji mu govori da se previše ne opušta i ne misli da ostali ne znaju da igraju na travi (ipak je ovde paklena konkurencija, u odnosu na Nadalovu na RG-u),mada ipak je Federer prvi favorit i dalje, jel posle ovakvih,, šokova " (Hjuit, Has 2 puta) je uglavnom osvajao Wb.

Joe

pre 5 godina

@ Gerry Weber Open

Vidi se da si Rogerov fan, u clanku o Halleu i Federeru ti spominjes Nadala i RG.
Nadal na RG nije imao losiju konkurenciju, tamo su bili gotovo svi top 20 igraci. Nadal je jednostavno dominantniji i bolji na sljaci nego Federer na travi.

MasterMind

pre 5 godina

Zasluženo! Bravo Borna! Čitav turnir pokidao! Jednostavno, nametnuo je svoj ritam, Federer cijeli meč dosta klimav. Rodžer se provlačio i provlačio, i to previše.. Ulazi u top 20, mislim da njegovo vrijeme dolazi.

Duck Dodgers

pre 5 godina

Bravo za Bornu... Federer ušao pomalo potcenjivački u meč... i to pored loše forme i odlične igre Ćorića su doveli do poraza... ovakav nije veliki favorit na Vimbldonu... ali pošto izgleda da je forma namerno oborena onda ćemo morati da sačekamo prvu nedelju Vimbldona da vidimo kakvo je stanje... meni se sviđa igra Borne u ovom meču i može daleko na Vimbldonu... A Novak i Čilić takođe pokazuju da treba računati na njih... tu je i Rafa koji je nepoznanica ... Zverev i Kirios .. Endi? Biće odličan Vimbldon.

kme

pre 5 godina

Desava se, mali je odigrao mec zivota...Vec na Wimbledonu Coric ispada u prva tri kola, da se ne lazemo, dok Federer juri 9-tu titulu... Let's go!!

Fei Li

pre 5 godina

Federer prosečan cele nedelje, dosta gori nego u Študgartu.
Provlačio se i provlačio, i na kraju u finalu ostao bez gasa protiv protivnika koji je realno odigrao meč karijere.
Ipak se vidi da Federer ima skoro 37 godina, teško je očekivati da poveže 2 dobra turnira u 2 nedelje.

Na WB će međutim on igrati kako treba, prvi favorit je svakako.

Novak Djokovic - Nikad ne otpisujte Kralja

pre 5 godina

Koliko je samo srece imao Federer, sve lopte blizu linije su mu upadale u teren i opet nije mogao da pobedi.

leptirica

pre 5 godina

Novak Djokovic iz najboljih dana bi pobedio Federera iz najboljih dana,Nole drzi vise rekorda nego Federer,ima bolji medjusobni skor,ko je najbolji?
(Jack Sparrow, 24. jun 2018 15:32)

Najbolji je onaj koji ima deloko više osvojenih titula. Ogromna je razlika u broju osvojenih GS titula da bi uopće raspravljali. To što Novak ima bolji h2h, ne znači ništa jer za primjer Karlović ima bolji h2h sa Novakom. Jel to znači da je Karlović najbolji? Mislim da ne.

kme

pre 5 godina

@Djido
Maestro nije boranija da padne na 22 mesto sveta pa da mora da tempira formu za Halle, Kvins i slicne turnircice. To ostavlja Coricu, Nolu i slicnima

Jack Sparrow

pre 5 godina

Novak Djokovic iz najboljih dana bi pobedio Federera iz najboljih dana,Nole drzi vise rekorda nego Federer,ima bolji medjusobni skor,ko je najbolji?(Jack Sparrow, 24. jun 2018 15:32)Najbolji je onaj koji ima deloko više osvojenih titula. Ogromna je razlika u broju osvojenih GS titula da bi uopće raspravljali. To što Novak ima bolji h2h, ne znači ništa jer za primjer Karlović ima bolji h2h sa Novakom. Jel to znači da je Karlović najbolji? Mislim da ne.
(leptirica, 24. jun 2018 15:38)

Moze Federer da ima kolko hoce titula kada je najvise osvojio u veoma slaboj konkurenciji,kada je Nole krenuo da dominira Rodzernje i dalje bio na vrhuncu ali je pao cim je video da ne moze da se nosi sa Noletom,sad se kao vraca i igra jer Nole nije u formi,a kada se povrati Nole ocekujem da Federer polako sve manje igra,nije hteo da igra na sljaci samo zato sto je znao da ne moze sa pobedi Nadala.
I jos jedanput ponavljam svi vrhunski analiticari i profesionalci tvrde da je Djokovic iz najboljih dana bolji od Rodzera iz svojih najboljih dana i da bi u tom mecu Nole bio povednik.

Joker's Grin

pre 5 godina

U igri Federera, osim servisa, nista nije funkcionisalo. Bleda igra na citavom turniru. Ako ovako nastavi, nema nista od titule na Vimbldonu. Mislim da je ovo pocetak kraja, i da mladje generacije preuzimaju primat. Borni svaka cast! Velika stvar pobediti Federera u finalu nekog turnira na travi, pa imao on i 40 godina, ipak je to trava, i ipak je to najbolji na travi svih vremena.

Whatever

pre 5 godina

Možda ubode neki slam jednog dana, najveći problem je mu je što nema udarac koji mu daje lake poene. Al mi ga je drago gledat jer je uvijek pozitivan, borben i ponasa se gospodski.

Jack Sparrow

pre 5 godina

Novak Djokovic iz najboljih dana bi pobedio Federera iz najboljih dana,Nole drzi vise rekorda nego Federer,ima bolji medjusobni skor,ko je najbolji?

Djido

pre 5 godina

Čuveni Kingov bekhend u publiku i ode prvi set. I to posle dve set lopte.
Nakon toga bekhend u aut na Borninu brejk loptu u trećem setu i 4:2 i ode meč. Konačno, meč lopta koju mora da brani šalje u mrežu.

To je taj Maestro!

john

pre 5 godina

Coric je drzao visok nivo igre od pocetka do kraja, dok Federer nije bio na nivou (samo servis i to prva dva seta). Taktika je sjajno sprovedena u delo - drzati Federera na bekhendu i izabrati pravi trenutak da se napadne forhend. Naci balans u napadu i nametnuti svoj stil igre. Ono sto mi se posebno svidelo kod Borne je to, sto za razliku od nekih 10ak godina starijih kolega, nije pokusavao da poremeti Fderera nefer potezima, vec samo igrom. Dakle, u periodu kada je Roger igrao nesto bolje Borna nije pravio duge pauze izmedju servisa, prilazio sudiji da nesto pregovara, vikao kad izgubi poen. Takodje nije tu bilo iznenadnog tajmauta pred Federerov servis za 2. set, drzanja za nogu/ledja/lakat posle svakog izgubljenog poena itd. Dakle, fer pobeda u potpunosti. I lepo je videti da ovu mladju generaciju (Corica, Tima, Zvereva) krasi fer-plej, sto se ne moze reci za generaciju pre njih.

Sabre

pre 5 godina

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Najbolji svih vremena naisao na prvog pristojnog protivnika, iako igra vec 10 godina Hale da bi iste na Queensu izbegao, i evo rezultata. Hah. Bravo Borna, konacno pocinjes da opravdavas taj silni potencijal koji imas!

MasterMind

pre 5 godina

Zasluženo! Bravo Borna! Čitav turnir pokidao! Jednostavno, nametnuo je svoj ritam, Federer cijeli meč dosta klimav. Rodžer se provlačio i provlačio, i to previše.. Ulazi u top 20, mislim da njegovo vrijeme dolazi.

zg232

pre 5 godina

Kakvo je to ime BORNA ?
(a muškarac je u pitanju)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (uefamafia, 24. jun 2018 17:29)

Staro hrvatsko muško ime, po prvom hrvatskom knezu iz 8. stoljeća.

Jack Sparrow

pre 5 godina

Novak Djokovic iz najboljih dana bi pobedio Federera iz najboljih dana,Nole drzi vise rekorda nego Federer,ima bolji medjusobni skor,ko je najbolji?

Djido

pre 5 godina

Čuveni Kingov bekhend u publiku i ode prvi set. I to posle dve set lopte.
Nakon toga bekhend u aut na Borninu brejk loptu u trećem setu i 4:2 i ode meč. Konačno, meč lopta koju mora da brani šalje u mrežu.

To je taj Maestro!

Duck Dodgers

pre 5 godina

Bravo za Bornu... Federer ušao pomalo potcenjivački u meč... i to pored loše forme i odlične igre Ćorića su doveli do poraza... ovakav nije veliki favorit na Vimbldonu... ali pošto izgleda da je forma namerno oborena onda ćemo morati da sačekamo prvu nedelju Vimbldona da vidimo kakvo je stanje... meni se sviđa igra Borne u ovom meču i može daleko na Vimbldonu... A Novak i Čilić takođe pokazuju da treba računati na njih... tu je i Rafa koji je nepoznanica ... Zverev i Kirios .. Endi? Biće odličan Vimbldon.

jovan

pre 5 godina

@ (leptirica, 24. jun 2018 16:21)

Te ukupne titule sto spominjes, Rodja ih je pola izlesinario na 250 turnircicima, tako da mozes da obesis to macku o rep. Gledaju se samo GS titule, Masters titule i H2H. Da, Fed ima 3 GS vise od Nadala KOJI JE PET GODINA MLADJI. Fed ima MANJE masters titula i od Djokovica i od Nadala a SEST/PET GODINA JE STARIJI. I Fed ima NEGATIVNI H2H sa svoja dva najveca protivnika. Znam tesko je suociti se da cinjenicom da ti je idol u stvari lesinar koji je iskoristio splet okolnosti slabe konkurencije da pokupi vise od pola svojih GS titula, ali na kraju mu ni to nece vredeti jer ce ga Nadal za par godina prestici i po tom parametru. Zivi bili pa videli.

leptirica

pre 5 godina

Novak Djokovic iz najboljih dana bi pobedio Federera iz najboljih dana,Nole drzi vise rekorda nego Federer,ima bolji medjusobni skor,ko je najbolji?
(Jack Sparrow, 24. jun 2018 15:32)

Najbolji je onaj koji ima deloko više osvojenih titula. Ogromna je razlika u broju osvojenih GS titula da bi uopće raspravljali. To što Novak ima bolji h2h, ne znači ništa jer za primjer Karlović ima bolji h2h sa Novakom. Jel to znači da je Karlović najbolji? Mislim da ne.

Joker's Grin

pre 5 godina

U igri Federera, osim servisa, nista nije funkcionisalo. Bleda igra na citavom turniru. Ako ovako nastavi, nema nista od titule na Vimbldonu. Mislim da je ovo pocetak kraja, i da mladje generacije preuzimaju primat. Borni svaka cast! Velika stvar pobediti Federera u finalu nekog turnira na travi, pa imao on i 40 godina, ipak je to trava, i ipak je to najbolji na travi svih vremena.

john

pre 5 godina

Coric je drzao visok nivo igre od pocetka do kraja, dok Federer nije bio na nivou (samo servis i to prva dva seta). Taktika je sjajno sprovedena u delo - drzati Federera na bekhendu i izabrati pravi trenutak da se napadne forhend. Naci balans u napadu i nametnuti svoj stil igre. Ono sto mi se posebno svidelo kod Borne je to, sto za razliku od nekih 10ak godina starijih kolega, nije pokusavao da poremeti Fderera nefer potezima, vec samo igrom. Dakle, u periodu kada je Roger igrao nesto bolje Borna nije pravio duge pauze izmedju servisa, prilazio sudiji da nesto pregovara, vikao kad izgubi poen. Takodje nije tu bilo iznenadnog tajmauta pred Federerov servis za 2. set, drzanja za nogu/ledja/lakat posle svakog izgubljenog poena itd. Dakle, fer pobeda u potpunosti. I lepo je videti da ovu mladju generaciju (Corica, Tima, Zvereva) krasi fer-plej, sto se ne moze reci za generaciju pre njih.

JA

pre 5 godina

Najbolji je onaj koji ima deloko više osvojenih titula. Ogromna je razlika u broju osvojenih GS titula da bi uopće raspravljali. To što Novak ima bolji h2h, ne znači ništa jer za primjer Karlović ima bolji h2h sa Novakom. Jel to znači da je Karlović najbolji? Mislim da ne.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (leptirica, 24. jun 2018 15:38)

Pošto je Federer stariji od Novaka 6 godina, tek za šest godina možemo da prebrojavamo i upoređujemo broj titula.

Aha

pre 5 godina

Jovan
Smejes se Federeru zbog titula, a trenutno se nadas da ce Novak posle 2 godine konacno negde pobediti, pa makar i turnir 250. Sad mi nije jasno, kako u jednom trenutku mozes da omalovazavas turnir serije 250, a da ga u drugom uzdizes? Mislim, mozes ti to slobodno, samo malo je smesno, bar onima koji koriste vijuge. Mozes ti i tebi slicni da pisete sta hocete, ali u svetu tenisa postoje Federer i Nadal, pa onda svi ostali. Mogu nasi novinari da izmisljaju prozivke, pisu ovde svasta, zamajavaju, ali to ostaje na tome. Uvek ce biti da su svi ostali igrali u eri Federera i Nadala, moze da ti se svidja i ne mora, ali je tako.

Whatever

pre 5 godina

Možda ubode neki slam jednog dana, najveći problem je mu je što nema udarac koji mu daje lake poene. Al mi ga je drago gledat jer je uvijek pozitivan, borben i ponasa se gospodski.

Joe

pre 5 godina

@ Gerry Weber Open

Vidi se da si Rogerov fan, u clanku o Halleu i Federeru ti spominjes Nadala i RG.
Nadal na RG nije imao losiju konkurenciju, tamo su bili gotovo svi top 20 igraci. Nadal je jednostavno dominantniji i bolji na sljaci nego Federer na travi.

Permi

pre 5 godina

"I really tried everything, but I'm sorry it was a close failure. Borna played well. He was a bit better in the most important moments and very constant. He did that very well and has won deservedly. The spectators were a dream again. I'll see you again next year“ - Roger Federer
Za one koji kazu da Fed nije rekao da js Borna bolji vec da je on los

RN

pre 5 godina

@Leptirica
Svakako je Nadal bolji od Federera.Nadal ima vise mastersa 1000,bolji h2h,zlato sa olimpijade,zlatni slem,jedini igrac koji ima preko 400 pobeda i na betonu i na sljaci,vise puta dobio Federera na betonu nego sto je on Nadala na sljaci,i Nadalova dominantnost na sljaci verovatno je najveca ne samo u tenisu vec u sportu,3 manje gs ali je 5 god mladji tako da i to moze da se stigne,Federer ima 25 turnira atp 250 sto je sramota,zato Federovci tisina,i taj isti Federer bezi sa sljake to pravi sampioni ne rade .

Ljubitelj sporta

pre 5 godina

Ćorić je vrlo mlad i željan da se dokazuje. Pobedio je Nadala i sad Federera znači dečko koji obećava sa svojim potencijalom još mora da radi. Zaslužio je ovu titulu svakako al Federer sa druge strane vrlo bled za svoje standardne tokom celog ovog turnira. Moraće dosta bolje da se popravi za Vimbldon. I nije kraj za kinga of grass zbog jednog poraza koliko ovde mnogi priželjkuju a minuse možete da lupate do sutra.

Jack Sparrow

pre 5 godina

Novak Djokovic iz najboljih dana bi pobedio Federera iz najboljih dana,Nole drzi vise rekorda nego Federer,ima bolji medjusobni skor,ko je najbolji?(Jack Sparrow, 24. jun 2018 15:32)Najbolji je onaj koji ima deloko više osvojenih titula. Ogromna je razlika u broju osvojenih GS titula da bi uopće raspravljali. To što Novak ima bolji h2h, ne znači ništa jer za primjer Karlović ima bolji h2h sa Novakom. Jel to znači da je Karlović najbolji? Mislim da ne.
(leptirica, 24. jun 2018 15:38)

Moze Federer da ima kolko hoce titula kada je najvise osvojio u veoma slaboj konkurenciji,kada je Nole krenuo da dominira Rodzernje i dalje bio na vrhuncu ali je pao cim je video da ne moze da se nosi sa Noletom,sad se kao vraca i igra jer Nole nije u formi,a kada se povrati Nole ocekujem da Federer polako sve manje igra,nije hteo da igra na sljaci samo zato sto je znao da ne moze sa pobedi Nadala.
I jos jedanput ponavljam svi vrhunski analiticari i profesionalci tvrde da je Djokovic iz najboljih dana bolji od Rodzera iz svojih najboljih dana i da bi u tom mecu Nole bio povednik.

Ahaaha

pre 5 godina

Kad ljudi shvate da je Federer velicina, izgibio, ili pobedio, bice im lakse sve. Do tad "prozivace", terati ga u penziju, pisati kako ne priznaju njegovu karijeru zbog toga i toga... Svasta nesto, a on, bez obzira na njihovu frustriranost, nemoc, legenda, bio i ostao. Sad nastavite da pronalazite razloge i pisete silne gluposti. Ziveli 😁😁😁😁

kme

pre 5 godina

Desava se, mali je odigrao mec zivota...Vec na Wimbledonu Coric ispada u prva tri kola, da se ne lazemo, dok Federer juri 9-tu titulu... Let's go!!

Gerry weber open

pre 5 godina

Fan sam Rodzera još od 2002 i mogu da kažem da se tokom cele nedelje nije video onaj koji koji je imao u Stutgartu jer je tu bio svež, a već nakon osvojenog Stutgarta se videlo u Haleu kako se umor odražava na Rodzera nakon dva uzastopna turnira, ali ipak mora se čestitati i Borni koji je odigrao nadrealno pogotovo u trećem setu, kada je SAMO JEDNOM izbacio prvi servis koji mu prosečno ide 199kmh.Rodzeru ovo ide možda i u korist kao neki alarm koji mu govori da se previše ne opušta i ne misli da ostali ne znaju da igraju na travi (ipak je ovde paklena konkurencija, u odnosu na Nadalovu na RG-u),mada ipak je Federer prvi favorit i dalje, jel posle ovakvih,, šokova " (Hjuit, Has 2 puta) je uglavnom osvajao Wb.

theman

pre 5 godina

Kakvo je to ime BORNA ? 
(a muškarac je u pitanju) 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (uefamafia, 24. jun 2018 17:29) 

Isto kao muško ime Nem-Anja.

Fei Li

pre 5 godina

Federer prosečan cele nedelje, dosta gori nego u Študgartu.
Provlačio se i provlačio, i na kraju u finalu ostao bez gasa protiv protivnika koji je realno odigrao meč karijere.
Ipak se vidi da Federer ima skoro 37 godina, teško je očekivati da poveže 2 dobra turnira u 2 nedelje.

Na WB će međutim on igrati kako treba, prvi favorit je svakako.

Federer

pre 5 godina

Ljudi se ladno raduju Federerovom porazu na nekom malom turniru. A Djokovic ako dobije danas odmah krece lozenje, titula, povratak na tron i slicno.
Ajde da vidimo na Wimbldonu ko je ko a ne ovim turnircicima.

Joe

pre 5 godina

@ John

” Takodje nije tu bilo iznenadnog tajmauta pred Federerov servis za 2. set, drzanja za nogu/ledja/lakat posle svakog izgubljenog poena itd. Dakle, fer pobeda u potpunosti. I lepo je videti da ovu mladju generaciju (Corica, Tima, Zvereva) krasi fer-plej, sto se ne moze reci za generaciju pre njih"

A sta krasi Federera? Godinama mu se stimalo da u 1/2 ide na Djokovica a ne na Nadala, na AO uporno dobija nocne termine kada je 10/15 stepeni hladnije. Ove godine su bez potrebe zatvorili krov jer Rogeru to vise odgovara.
Ako na Wimbledonu bude kisovito duel u kojem se odredjuje Rogerov protivnik u sljedećem kolu ce se igrat u 11h kako bi Roger mogao da igra redovno svoje meceve, da mu se ne bi pomjerali mecevi za dan jer njegov buduci protivnik zbog kise nije zavrsio mec.

jovan

pre 5 godina

" Federer ovim porazom više neće biti svetski broj jedan, pošto nije uspeo da odbrani titulu, pa na njegovo mesto ponovo dolazi Rafael Nadal."

A Fedbotovi na aparatima svesni da imaju jos nekoliko sati da gledaju svog boga na prvom mestu jer od sutra njihov bog vise nikad nece biti prvi na zvanicnoj ATP listi. Bravo Bornice, zapoceo si proces penzionisanja naduvane loknice, a Nole i Nadal ce ga dovrsiti na naredna 3 GS.

Novak Djokovic - Nikad ne otpisujte Kralja

pre 5 godina

Koliko je samo srece imao Federer, sve lopte blizu linije su mu upadale u teren i opet nije mogao da pobedi.

JPR24

pre 5 godina

Ljudi se ladno raduju Federerovom porazu na nekom malom turniru. A Djokovic ako dobije danas odmah krece lozenje, titula, povratak na tron i slicno.Ajde da vidimo na Wimbldonu ko je ko a ne ovim turnircicima.
(Federer, 24. jun 2018 15:45)

Turnircici od par miliona... nemoj da si smesan.
Sto se Federera tice, bas me briga da li je dobio ili izgubio, generalno, ali posto ga je Borna slomio u finalu, e pa onda : Neka ga je ! Cao zdravo, vidimo se u Bazelu...

leptirica

pre 5 godina

leptirica 
Koliko godina ima i koliko igra Federer a koliko Đoković,samo polako ima Đoković dosta vremena i da stigne i prestigne
(urosRuma, 24. jun 2018 15:49)

Točno. Ali dok ga ne dostigne, nemože biti najbolji. Federer 20 GS titula vs Novak 12, Federer 98 ATP titula, Novak 54.

To je to.

pre 5 godina

Ljudi previše kanališu bespotrebnu negativnu energiju prema jednom od najboljeg svim vremena. On je čovek isto od krvi mesa i porazi su normalni u sportu pogotovo.

leptirica

pre 5 godina

Moze Federer da ima kolko hoce titula kada je najvise osvojio u veoma slaboj konkurenciji,kada je Nole krenuo da dominira Rodzernje i dalje bio na vrhuncu ali je pao cim je video da ne moze da se nosi sa Noletom,sad se kao vraca i igra jer Nole nije u formi,a kada se povrati Nole ocekujem da Federer polako sve manje igra,nije hteo da igra na sljaci samo zato sto je znao da ne moze sa pobedi Nadala. 
I jos jedanput ponavljam svi vrhunski analiticari i profesionalci tvrde da je Djokovic iz najboljih dana bolji od Rodzera iz svojih najboljih dana i da bi u tom mecu Nole bio povednik.
(Jack Sparrow, 24. jun 2018 15:48)

Čitaj šta si napisao. Rođer je bio u padu, evo sad je Novak u padu već duže vrijeme. Tko bi bio najbolji u meču između Novaka u najboljoj formi i Federera u najboljoj formi se svodi na nečija mišljenja. Trenutno je Federer najveći igrač svih vremena, kad i dali će ga Novak prestići ostaje za vidjeti. Federer ima 20 osvojenih GS turnira na Novakovih 12 i ukupno skoro 100 osvojenih atp turnira na Novakovih 54. Da bi proglasio nekog najvećim moraš gledati činjenice, a ne nečije mišljenje. Iskreno oduvijek cijenim Novaka i kao čovjeka i kao sportaša, ali s obzirom tko mu kroji prehranu i životnu filozofiju bojim se da nikad neće dostići Federera.

kme

pre 5 godina

@Djido
Maestro nije boranija da padne na 22 mesto sveta pa da mora da tempira formu za Halle, Kvins i slicne turnircice. To ostavlja Coricu, Nolu i slicnima

Giovanni

pre 5 godina

@Kakvo je to ime BORNA ?
(a muškarac je u pitanju)
(uefamafia, 24. jun 2018 17:29)
Objasnio je neko skoro iz Hrvatske ovde na sajtu.Borna je ime nekog kralja u hrvatskoj istoriji iz davne proslosti.

Davorek

pre 5 godina

Ljudi dajte vise prestanite sa ovim pitanjima odakle ime Borna,sta nije to zensko ime itd..U Hrvatskoj vjerovali ili ne ima djevojaka koje se zovu npr Matija,Šaša itd vjerovali ili ne.To su samo neka koja su mi pala na pamet.

Nebojša

pre 5 godina

Ne volim ni jednog ni drugog tako da ne mogu naročito da se radujem što je Federer izgubio ali mogu da čestitam malom na pobedi Federer je možda bio loš ali treba i to iskoristiti što je i uspeo i isto tako i da oboma poželim da na wimbldonu završe iza Novaka.

Pp

pre 5 godina

Ljudi se ladno raduju Federerovom porazu na nekom malom turniru. A Djokovic ako dobije danas odmah krece lozenje, titula, povratak na tron i slicno. 
Ajde da vidimo na Wimbldonu ko je ko a ne ovim turnircicima.
(Federer, 24. jun 2018 15:45)

Videće se sve ne brini :) A onda deda ide pravac u penziju

MM17

pre 5 godina

Kakvo je to ime BORNA ?
(a muškarac je u pitanju)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (uefamafia, 24. jun 2018 17:29)

Ime isto kao i Nemanja npr...šta fali?

Jafica

pre 5 godina

@Gerry Weber Open,Nadal je na RG ima mnogo jacu konkurenciju nego Federer i u Haleu i u Stutgartu,drugo Federer je izgubio vise seta na ova dva turnira koji su 250 i 500 nego Nadal na svim turnirima na sljaci.

Aj

pre 5 godina

Jovan
Odakle crpis inspiraciju? Novak od svojih 68 titula 28 ima na nekim nebitnim turnirima 250 i 500, turnir slican ovom gde upravo igra finale, a ti si sav srecan zato sto posle godinu dana konacno igra finale nekog turnira. Pa je taj turnir 250 bitan, posto Novak igra, ali ostali koje Federer igra nisu. Ako je H2H bitan, nemoj da se vadis posle kad ljudi kazu da je Kirjos bolji, ili Rodik, ili Safin... Nigde nisi naveo da je H2H vazan samo u slucaji Novak, Federet, Rafa. Koje titule su tebi bitne i kako ti ocenjujes koliko je neko dobar, koliko vidim, ATP bas briga. Oni imaju svoju zvanicnu listu, svoje zvanicne kriterijume i ne osvrcu se previse na Srbiju. Ti mozes slobodno da nastavis da vodis svoju listu, da odredjene stvari priznajes, ostalo da odbacujes kako ti volja, da proglasis najboljeg tenisera kako se tebi svidja... Sve to mozes, niko ti ne brani, samo oslobodi nas ostale svega toga. Svega ti, pusti sve nas da zivimo u zabludi i uverenju da je 20>12. Znamo da je obrnuto, ali pusti...

Mala analiza.

pre 5 godina

Dobro ! Desilo se da je izgubio a neminovnost da je 37 na pragu. Neće moći da igra dva turnira zaredom pa onda iznova osvaja jer jednostavno drugi mladji kidaju i žele da se dokažu protiv starijih i iskusnijih. Ćorić je uspeo da pobedi kroz tri seta na tome svaka čast. Rodžer je manje više ne treba razočaran jer dalje na travi najbolji i jedan poraz ne znači smak sveta i kraj karijere. Vimbldonu očekujem reakciju pozitivnu jer prosto mora.

jafica

pre 5 godina

@Jovan
Ima istine sto se tice titula 250 jer ih Federer ima previse 25,ali se ne slazem sa tobom da je Djokovic rame uz rame sa Nadalom i Federerom,Nadal i Federer su dva najbolja igraca ikada,postoji velika dvojka a to su oni,Djokovic je mnogo ispod njih i to je cinjenica .

kme

pre 5 godina

Prosle godine izgubio u stutgardu a pobedio u haleu i na kraju osvojio wimbledon. Ove godine osvojio stutgard a igubio u haleu, pa neka osvoji opet i wimbledon..Ovo su samo pripremni turniri, bitno da se nevikne na podlogu i spremi formu za najveci turnir u tenisu...

jovan

pre 5 godina

2/2
I poslednje, neuspesno pokusavas da me uvredis govoreci da su Nadal i Federer klasa za sebe a da je Djokovic nebitan. Ja sam prvenstveno Nadalov veliki navijac. Nije mnogo bitno ali imam kucu na Majorci a i bratanac mi trenira na njegovoj akademiji vec 4 godine. Tako da ispao si smesan.
A drugo, Djokovic ce uvek biti pominjan uz Federera i Nadala, i ne samo on nego i Marej. Kada imas pozitivan H2H na toliko velikom broju meceva u toliko sirokom vremenskom rasponu, uz osvojenih 12GS i 30 masters (Federer 27), onda to definitivno znaci da si barem ista klasa igraca kao i njih dvojica. Tvoje misljenje i lupetanje ovde je totalno nebitno i ne moze promeniti cinjenicu je da je Djokovic vec odavno usao medju besmrtne legende svetskog tenisa i uvek ce biti pominjan rame uz rame sa Fed&Nad.

Sto se tice Federera i Nadala, Nadal je mnogo bolji i psihicki jaci igrac od Federera i to ce dokazati tako sto ce mu oboriti broj GS titula u naredne 3,4 godine. Imati 11GS na ubeljdivo najtezoj podlozi za igranje (sljaka) moze samo neko ko je apsolutno najkompletniji igrac ikada, i fizicki i mentalno. Imao sam priliku i cast da ga na kratko upoznam i razgovaram sa njim i samo mogu da potvrdim da je takodje i izvanredna osoba.

RF je dzentlmen kao i Nole. Igraju da pobede

pre 5 godina

@ "federer namerno igra na nekih 20 posto jer puni 38 sledece godine i nece da se previse trosi na malim turnirima."
(mile, 24. jun 2018 15:28)


Tipican komentar "onih" iz zverinjaka juga i severa fudbalskih stadiona: navija kao za Federera, a podmece mu da je prevarant - namesta meceve (nedovoljno se zalaze).

Tatko na Martiana

pre 5 godina

Novak kada udari vrljavu izvinjava se Cilicu sa dve ruke podignute, a Federer uopste to ne uradi. Nista, samo kazem.
(vidim sve, 24. jun 2018 16:42)

Ne samo to, nego Federer posle svojih pobeda nikome ne deli srca okrećući se oko svoje ose za 360 stepeni poput Noleta a opet publika u svetu ga daleko daleko više voli od Novaka i to je više nego evidentno! Samo kažem i ja! A ti se zapitaj zašto je to tako kako je! :-)

Вељко

pre 5 godina

@Leptirica
Ti porediš međusobni skor od 3 i 60 mečeva?
Da li si nekada čuo za reprezentativni uzorak?
Inače,slažem se sa tobom da su titule najmerodavnije i za to kapa dole pred Federerom.
Isto tako stoji i istina da Đoković"ne leži"(to jest njegova igra)Federeru.Istina je i da Nadal "ne leži"(njegova igra)Zeki.
Ali zato Federer nema problema sa ostalim igračima(kroz karijeru)kakvih su imali Đoković i Nadal.I daleko manje povreda u odnosu na Rafu.
Iz tih razloga i igra ovako uspešno u 37.godini života!

Boske

pre 5 godina

Kakvo je to ime BORNA ? 
(a muškarac je u pitanju) 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (uefamafia, 24. jun 2018 17:29) 

Staro hrvatsko muško ime, po prvom hrvatskom knezu iz 8. stoljeća.
(zg232, 24. jun 2018 18:34)

Borna, knez Guduscana i Timocana, kasnije Dalmacije i Liburnije, inace Srbin iz Timocke krajine. Hrvatska drzava je nastala 11 vijekova kasnije.

Goran

pre 5 godina

https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1409585#k27467271
Nadam se da si ovim komentarom samo zeleo da ispadnes maliciozan, jer neku drugu nameru ne mogu da komentarisem. Ne znam kako Novaka prvo mozes da poredis sa bilo kim iz ove generacije tenisera, a da to nisu Federer i Nadal. Al dobro ti verovatno bolje znas od Espn koji je Novaka stavio na 15. najdominantnijih sportista ovog veka (ispres Nadala) od sajta tennis koji je stavio na 5. mesto najboljih tenisera svih vremena itd. Pa cak i sam Nadal uvek kad igra sa njim spomene kako je Novak jedan od najboljih svih vremena.
E sad drugo je to sto u dve godine pokusavaju da izbrisu sve sto je Novak postigao razni mediji i strucnjaci, a koji nemaju ni pola Djokovicevic uspeha u tenisu. Zanimljivo je to pokusavanje izjednacavanja Djokovica i Mareja i ako je Nole ima 12 a ovaj 3 GS i isto tako jedno 4 godine vise na kao prvi na ATP listi (najbolji primer komentar na britanskom eurosportu tokom finala Aus 2016- Djokovic i Marej imaju zajedno 12 GS iako je bilo 10-2 tada). Al dobro njima i tebi na cast.
A sto se tice Borne izgleda da je konacno sazreo. Jedino sto njega razlikuje od Djokovica je to sto je Nole sa 19 godina naporno radio i stremio ka svom cilju, a ovaj uzeo da bude s nekom sponzorusom (kao i Dzumhur). Valjda se dozvao pameti. Inace jedan od najvecih juniorski potencijala bio 2. na tenniseurope do 14 sa samo 13 godina..

Jafica

pre 5 godina

@Gorane niko ne osporava Djokovica ono sto je on uradio,ali svakako je mnogo iza Nadala i Federera,pusti ti sta ESPN pise i kako svrstava igrace,ono sto je realno je da su Nadal i Federer dva najbolja igraca u istoriju tenisa i da samo postoji velika dvojka.

Tatko na Martiana

pre 5 godina

Uvek ce biti da su svi ostali igrali u eri Federera i Nadala, moze da ti se svidja i ne mora, ali je tako.
(Aha, 24. jun 2018 18:07)

Bravo majstore, pogdio si Naravno da Novak igra u eri Federera i Nadala a i u svojoj eri, isto onako kao što recimo i Kližan igra u svojoj eri, pa ne može da njegova era bude ona u kojoj je igrao Rod Lejver ili Džimi Konors već ova sada era! Znači bravo za tebe! Uzgred, uspeo je Novak da u sopstvenoj eri i eri Federera i Nadala dotične pobedi čak čak 47 puta! Fantastično! Neponovljivo! Najbolju dvojicu svih vremena razbio je 47 puta batice! :-)

Donekle poznavalac tenisa

pre 5 godina

Ćorić je pobedio Rodžera,Rafu,Mareja dakle fali mu još Novaka skalp čime bi se pridružio ostalim Hrvatskim teniserima bar što se tiče pobeda protiv svih najboljih. Jer pre njega su to uradili Ančić, Ljubićić i Čilić.

komnen barjaktar

pre 5 godina

Ako je po onoj narodnoj da se po jutru dan poznaje cini mi se da ce Vimbldon 2018. biti suzan za Rodju. Mali Borna ga je oducio da lako dodje do titule vec godinama unazad za koju se skoro pretplatio u Haleu a neposredno pred Vimbldon.E sad Rodji nije svejedno kako ce biti u Londonu.

Рико

pre 5 godina

A taj sto je stariji 6 godina, koji u avgustu puni 37, je prvi na svetu zakljucno sa danasnjim danom. Zapitaj se malo
(kiklop, 24. jun 2018 17:42)
Али од сутра Бик са Мајорке се враћа тамо где му је место

Jovan

pre 5 godina

@(Aha, 25. jun 2018 09:53)

Ti sine ako imas vise od 15 godina nije dobro. A to koliko pratis tenis jasno si potvrdio cinjenicom da poistovecujes turnire serije 250 i 500. Ne gotivis Novaka ali zato si krenuo da pratis tenis kada je on poceo da pravi rezultate, a ovde vec 2 dana baljezgas gluposti o igracu kojim uopste nisi opsednut haha. Pa ko normalan uopste moze da poredi H2H od 2 meca vs H2H od 45-50 meceva, da ne govorim o tome da komentarises nebitne rezultate Djokovica u godini kada se tek vraca posle povrede i operacije i kada nije ni na 50% mogucnosti. Vrhunac licemerja. Ma ti si obican trol foteljas, a u realnosti takvi sto samo baljezgaju nepovezano najcesce su operisani od sporta. Kazes meni koji sam u tenisu vise od 20 godina da pratis vise tenis haha, mozda jedino na tvu ali ni to ti ne vredi jer ne posedujes racionalnost. Za pocetak nauci koji turnir je 250 a koji 500 serija pa se javi. Zavrsio sam s' tobom, mozes da odgovoris sam sebi ako zelis.
P.S. Eno ti ga rodja na drugo mesto pao, neces ga videti vise nikad na prvom nazalost, tuzan dan zaista smrc smrc.

jovan

pre 5 godina

@(Aha, 24. jun 2018 18:07)
@(Aj, 24. jun 2018 17:16)

1/2
Nisi morao toliko da se mucis sa tim tvojim bistrim vijugama da bi smislio takva dva fantasticna i potpuno razlicita nick-a. Inace pocetak komentara i uopste nacin pisanja ti je identican u oba komentara i ocigledno je da je ista osoba u pitanju.

Kao prvo Halle i Queens su serije ATP 500 ne 250. Toliko o tvom znanju i pracenju tenisa.
Drugo, poistovecivati znacaj H2H izmedju Kirjosa vs Djokovic (2 meca) i Djokovic vs Nadal vs Federer, koji imaju po oko 40-50 odigranih meceva izmedju sebe, je fantasticno inteligentno. Da, potpuno je isti merodavni uzorak igrati 2 meca u par meseci (gde se Djokovic vracao posle povrede i pauze) i 50 meceva u 10 godina, bravo majstore. nastavak...

Aha

pre 5 godina

Jovan
Gubis koncetraciju? H2H je to, igrao 50 meceva, ili igrao 3. Sad ti mozes da tumacis kako god hoces. Drugo od AO do sad nije igrao sa Kirjosom, izbacivali su ga teniseri koji su iz kvalifikacija dosli u glavni zreb. Ovaj turnir je izuzetak. Vidi da li je 250, ili 500 isto je, jedino je razlika u poenima, rang je isti, sto ce reci nije Masters kategorije. A da li pratim tenis, pratim sigurno vise nego ti,ali istina je da ne peatim Novaka,niti gledam samo njegove meceve. Gledam tenis ko god da igra, imam svoje favorite. Ne spadam u grupu patolski opsednuti Novakom.

Sportski pozdrav

pre 5 godina

Jovan@ Turnir u Hale-u osnovan 1993 godine. Znači postoji punih 25 godina. Atp World Serias od 1993-1999, 2000-2008 Atp International Serias, 2009-2014 Atp World Tour 250 tek od 2015 postaje zvanično Atp World Tour 500. Vrlo lako možeš proverit kad već voliš da se praviš pametan prema drugome.

kme

pre 5 godina

Desava se, mali je odigrao mec zivota...Vec na Wimbledonu Coric ispada u prva tri kola, da se ne lazemo, dok Federer juri 9-tu titulu... Let's go!!

Jack Sparrow

pre 5 godina

Novak Djokovic iz najboljih dana bi pobedio Federera iz najboljih dana,Nole drzi vise rekorda nego Federer,ima bolji medjusobni skor,ko je najbolji?

Sabre

pre 5 godina

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Najbolji svih vremena naisao na prvog pristojnog protivnika, iako igra vec 10 godina Hale da bi iste na Queensu izbegao, i evo rezultata. Hah. Bravo Borna, konacno pocinjes da opravdavas taj silni potencijal koji imas!

kme

pre 5 godina

@Djido
Maestro nije boranija da padne na 22 mesto sveta pa da mora da tempira formu za Halle, Kvins i slicne turnircice. To ostavlja Coricu, Nolu i slicnima

Djido

pre 5 godina

Čuveni Kingov bekhend u publiku i ode prvi set. I to posle dve set lopte.
Nakon toga bekhend u aut na Borninu brejk loptu u trećem setu i 4:2 i ode meč. Konačno, meč lopta koju mora da brani šalje u mrežu.

To je taj Maestro!

jovan

pre 5 godina

@ (leptirica, 24. jun 2018 16:21)

Te ukupne titule sto spominjes, Rodja ih je pola izlesinario na 250 turnircicima, tako da mozes da obesis to macku o rep. Gledaju se samo GS titule, Masters titule i H2H. Da, Fed ima 3 GS vise od Nadala KOJI JE PET GODINA MLADJI. Fed ima MANJE masters titula i od Djokovica i od Nadala a SEST/PET GODINA JE STARIJI. I Fed ima NEGATIVNI H2H sa svoja dva najveca protivnika. Znam tesko je suociti se da cinjenicom da ti je idol u stvari lesinar koji je iskoristio splet okolnosti slabe konkurencije da pokupi vise od pola svojih GS titula, ali na kraju mu ni to nece vredeti jer ce ga Nadal za par godina prestici i po tom parametru. Zivi bili pa videli.

Boske

pre 5 godina

Kakvo je to ime BORNA ? 
(a muškarac je u pitanju) 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (uefamafia, 24. jun 2018 17:29) 

Staro hrvatsko muško ime, po prvom hrvatskom knezu iz 8. stoljeća.
(zg232, 24. jun 2018 18:34)

Borna, knez Guduscana i Timocana, kasnije Dalmacije i Liburnije, inace Srbin iz Timocke krajine. Hrvatska drzava je nastala 11 vijekova kasnije.

leptirica

pre 5 godina

Novak Djokovic iz najboljih dana bi pobedio Federera iz najboljih dana,Nole drzi vise rekorda nego Federer,ima bolji medjusobni skor,ko je najbolji?
(Jack Sparrow, 24. jun 2018 15:32)

Najbolji je onaj koji ima deloko više osvojenih titula. Ogromna je razlika u broju osvojenih GS titula da bi uopće raspravljali. To što Novak ima bolji h2h, ne znači ništa jer za primjer Karlović ima bolji h2h sa Novakom. Jel to znači da je Karlović najbolji? Mislim da ne.

Federer

pre 5 godina

Ljudi se ladno raduju Federerovom porazu na nekom malom turniru. A Djokovic ako dobije danas odmah krece lozenje, titula, povratak na tron i slicno.
Ajde da vidimo na Wimbldonu ko je ko a ne ovim turnircicima.

RN

pre 5 godina

@Leptirica
Svakako je Nadal bolji od Federera.Nadal ima vise mastersa 1000,bolji h2h,zlato sa olimpijade,zlatni slem,jedini igrac koji ima preko 400 pobeda i na betonu i na sljaci,vise puta dobio Federera na betonu nego sto je on Nadala na sljaci,i Nadalova dominantnost na sljaci verovatno je najveca ne samo u tenisu vec u sportu,3 manje gs ali je 5 god mladji tako da i to moze da se stigne,Federer ima 25 turnira atp 250 sto je sramota,zato Federovci tisina,i taj isti Federer bezi sa sljake to pravi sampioni ne rade .

Jack Sparrow

pre 5 godina

Novak Djokovic iz najboljih dana bi pobedio Federera iz najboljih dana,Nole drzi vise rekorda nego Federer,ima bolji medjusobni skor,ko je najbolji?(Jack Sparrow, 24. jun 2018 15:32)Najbolji je onaj koji ima deloko više osvojenih titula. Ogromna je razlika u broju osvojenih GS titula da bi uopće raspravljali. To što Novak ima bolji h2h, ne znači ništa jer za primjer Karlović ima bolji h2h sa Novakom. Jel to znači da je Karlović najbolji? Mislim da ne.
(leptirica, 24. jun 2018 15:38)

Moze Federer da ima kolko hoce titula kada je najvise osvojio u veoma slaboj konkurenciji,kada je Nole krenuo da dominira Rodzernje i dalje bio na vrhuncu ali je pao cim je video da ne moze da se nosi sa Noletom,sad se kao vraca i igra jer Nole nije u formi,a kada se povrati Nole ocekujem da Federer polako sve manje igra,nije hteo da igra na sljaci samo zato sto je znao da ne moze sa pobedi Nadala.
I jos jedanput ponavljam svi vrhunski analiticari i profesionalci tvrde da je Djokovic iz najboljih dana bolji od Rodzera iz svojih najboljih dana i da bi u tom mecu Nole bio povednik.

Ahaaha

pre 5 godina

Kad ljudi shvate da je Federer velicina, izgibio, ili pobedio, bice im lakse sve. Do tad "prozivace", terati ga u penziju, pisati kako ne priznaju njegovu karijeru zbog toga i toga... Svasta nesto, a on, bez obzira na njihovu frustriranost, nemoc, legenda, bio i ostao. Sad nastavite da pronalazite razloge i pisete silne gluposti. Ziveli 😁😁😁😁

jovan

pre 5 godina

" Federer ovim porazom više neće biti svetski broj jedan, pošto nije uspeo da odbrani titulu, pa na njegovo mesto ponovo dolazi Rafael Nadal."

A Fedbotovi na aparatima svesni da imaju jos nekoliko sati da gledaju svog boga na prvom mestu jer od sutra njihov bog vise nikad nece biti prvi na zvanicnoj ATP listi. Bravo Bornice, zapoceo si proces penzionisanja naduvane loknice, a Nole i Nadal ce ga dovrsiti na naredna 3 GS.

Nebojša

pre 5 godina

Ne volim ni jednog ni drugog tako da ne mogu naročito da se radujem što je Federer izgubio ali mogu da čestitam malom na pobedi Federer je možda bio loš ali treba i to iskoristiti što je i uspeo i isto tako i da oboma poželim da na wimbldonu završe iza Novaka.

leptirica

pre 5 godina

leptirica 
Koliko godina ima i koliko igra Federer a koliko Đoković,samo polako ima Đoković dosta vremena i da stigne i prestigne
(urosRuma, 24. jun 2018 15:49)

Točno. Ali dok ga ne dostigne, nemože biti najbolji. Federer 20 GS titula vs Novak 12, Federer 98 ATP titula, Novak 54.

Aha

pre 5 godina

Jovan
Smejes se Federeru zbog titula, a trenutno se nadas da ce Novak posle 2 godine konacno negde pobediti, pa makar i turnir 250. Sad mi nije jasno, kako u jednom trenutku mozes da omalovazavas turnir serije 250, a da ga u drugom uzdizes? Mislim, mozes ti to slobodno, samo malo je smesno, bar onima koji koriste vijuge. Mozes ti i tebi slicni da pisete sta hocete, ali u svetu tenisa postoje Federer i Nadal, pa onda svi ostali. Mogu nasi novinari da izmisljaju prozivke, pisu ovde svasta, zamajavaju, ali to ostaje na tome. Uvek ce biti da su svi ostali igrali u eri Federera i Nadala, moze da ti se svidja i ne mora, ali je tako.

Pp

pre 5 godina

Ljudi se ladno raduju Federerovom porazu na nekom malom turniru. A Djokovic ako dobije danas odmah krece lozenje, titula, povratak na tron i slicno. 
Ajde da vidimo na Wimbldonu ko je ko a ne ovim turnircicima.
(Federer, 24. jun 2018 15:45)

Videće se sve ne brini :) A onda deda ide pravac u penziju

Joe

pre 5 godina

@ John

” Takodje nije tu bilo iznenadnog tajmauta pred Federerov servis za 2. set, drzanja za nogu/ledja/lakat posle svakog izgubljenog poena itd. Dakle, fer pobeda u potpunosti. I lepo je videti da ovu mladju generaciju (Corica, Tima, Zvereva) krasi fer-plej, sto se ne moze reci za generaciju pre njih"

A sta krasi Federera? Godinama mu se stimalo da u 1/2 ide na Djokovica a ne na Nadala, na AO uporno dobija nocne termine kada je 10/15 stepeni hladnije. Ove godine su bez potrebe zatvorili krov jer Rogeru to vise odgovara.
Ako na Wimbledonu bude kisovito duel u kojem se odredjuje Rogerov protivnik u sljedećem kolu ce se igrat u 11h kako bi Roger mogao da igra redovno svoje meceve, da mu se ne bi pomjerali mecevi za dan jer njegov buduci protivnik zbog kise nije zavrsio mec.

kme

pre 5 godina

Prosle godine izgubio u stutgardu a pobedio u haleu i na kraju osvojio wimbledon. Ove godine osvojio stutgard a igubio u haleu, pa neka osvoji opet i wimbledon..Ovo su samo pripremni turniri, bitno da se nevikne na podlogu i spremi formu za najveci turnir u tenisu...

leptirica

pre 5 godina

Moze Federer da ima kolko hoce titula kada je najvise osvojio u veoma slaboj konkurenciji,kada je Nole krenuo da dominira Rodzernje i dalje bio na vrhuncu ali je pao cim je video da ne moze da se nosi sa Noletom,sad se kao vraca i igra jer Nole nije u formi,a kada se povrati Nole ocekujem da Federer polako sve manje igra,nije hteo da igra na sljaci samo zato sto je znao da ne moze sa pobedi Nadala. 
I jos jedanput ponavljam svi vrhunski analiticari i profesionalci tvrde da je Djokovic iz najboljih dana bolji od Rodzera iz svojih najboljih dana i da bi u tom mecu Nole bio povednik.
(Jack Sparrow, 24. jun 2018 15:48)

Čitaj šta si napisao. Rođer je bio u padu, evo sad je Novak u padu već duže vrijeme. Tko bi bio najbolji u meču između Novaka u najboljoj formi i Federera u najboljoj formi se svodi na nečija mišljenja. Trenutno je Federer najveći igrač svih vremena, kad i dali će ga Novak prestići ostaje za vidjeti. Federer ima 20 osvojenih GS turnira na Novakovih 12 i ukupno skoro 100 osvojenih atp turnira na Novakovih 54. Da bi proglasio nekog najvećim moraš gledati činjenice, a ne nečije mišljenje. Iskreno oduvijek cijenim Novaka i kao čovjeka i kao sportaša, ali s obzirom tko mu kroji prehranu i životnu filozofiju bojim se da nikad neće dostići Federera.

Mala analiza.

pre 5 godina

Dobro ! Desilo se da je izgubio a neminovnost da je 37 na pragu. Neće moći da igra dva turnira zaredom pa onda iznova osvaja jer jednostavno drugi mladji kidaju i žele da se dokažu protiv starijih i iskusnijih. Ćorić je uspeo da pobedi kroz tri seta na tome svaka čast. Rodžer je manje više ne treba razočaran jer dalje na travi najbolji i jedan poraz ne znači smak sveta i kraj karijere. Vimbldonu očekujem reakciju pozitivnu jer prosto mora.

Gerry weber open

pre 5 godina

Fan sam Rodzera još od 2002 i mogu da kažem da se tokom cele nedelje nije video onaj koji koji je imao u Stutgartu jer je tu bio svež, a već nakon osvojenog Stutgarta se videlo u Haleu kako se umor odražava na Rodzera nakon dva uzastopna turnira, ali ipak mora se čestitati i Borni koji je odigrao nadrealno pogotovo u trećem setu, kada je SAMO JEDNOM izbacio prvi servis koji mu prosečno ide 199kmh.Rodzeru ovo ide možda i u korist kao neki alarm koji mu govori da se previše ne opušta i ne misli da ostali ne znaju da igraju na travi (ipak je ovde paklena konkurencija, u odnosu na Nadalovu na RG-u),mada ipak je Federer prvi favorit i dalje, jel posle ovakvih,, šokova " (Hjuit, Has 2 puta) je uglavnom osvajao Wb.

zg232

pre 5 godina

Kakvo je to ime BORNA ?
(a muškarac je u pitanju)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (uefamafia, 24. jun 2018 17:29)

Staro hrvatsko muško ime, po prvom hrvatskom knezu iz 8. stoljeća.

Novak Djokovic - Nikad ne otpisujte Kralja

pre 5 godina

Koliko je samo srece imao Federer, sve lopte blizu linije su mu upadale u teren i opet nije mogao da pobedi.

jovan

pre 5 godina

2/2
I poslednje, neuspesno pokusavas da me uvredis govoreci da su Nadal i Federer klasa za sebe a da je Djokovic nebitan. Ja sam prvenstveno Nadalov veliki navijac. Nije mnogo bitno ali imam kucu na Majorci a i bratanac mi trenira na njegovoj akademiji vec 4 godine. Tako da ispao si smesan.
A drugo, Djokovic ce uvek biti pominjan uz Federera i Nadala, i ne samo on nego i Marej. Kada imas pozitivan H2H na toliko velikom broju meceva u toliko sirokom vremenskom rasponu, uz osvojenih 12GS i 30 masters (Federer 27), onda to definitivno znaci da si barem ista klasa igraca kao i njih dvojica. Tvoje misljenje i lupetanje ovde je totalno nebitno i ne moze promeniti cinjenicu je da je Djokovic vec odavno usao medju besmrtne legende svetskog tenisa i uvek ce biti pominjan rame uz rame sa Fed&Nad.

Sto se tice Federera i Nadala, Nadal je mnogo bolji i psihicki jaci igrac od Federera i to ce dokazati tako sto ce mu oboriti broj GS titula u naredne 3,4 godine. Imati 11GS na ubeljdivo najtezoj podlozi za igranje (sljaka) moze samo neko ko je apsolutno najkompletniji igrac ikada, i fizicki i mentalno. Imao sam priliku i cast da ga na kratko upoznam i razgovaram sa njim i samo mogu da potvrdim da je takodje i izvanredna osoba.

Joker's Grin

pre 5 godina

U igri Federera, osim servisa, nista nije funkcionisalo. Bleda igra na citavom turniru. Ako ovako nastavi, nema nista od titule na Vimbldonu. Mislim da je ovo pocetak kraja, i da mladje generacije preuzimaju primat. Borni svaka cast! Velika stvar pobediti Federera u finalu nekog turnira na travi, pa imao on i 40 godina, ipak je to trava, i ipak je to najbolji na travi svih vremena.

jafica

pre 5 godina

@Jovan
Ima istine sto se tice titula 250 jer ih Federer ima previse 25,ali se ne slazem sa tobom da je Djokovic rame uz rame sa Nadalom i Federerom,Nadal i Federer su dva najbolja igraca ikada,postoji velika dvojka a to su oni,Djokovic je mnogo ispod njih i to je cinjenica .

Fei Li

pre 5 godina

Federer prosečan cele nedelje, dosta gori nego u Študgartu.
Provlačio se i provlačio, i na kraju u finalu ostao bez gasa protiv protivnika koji je realno odigrao meč karijere.
Ipak se vidi da Federer ima skoro 37 godina, teško je očekivati da poveže 2 dobra turnira u 2 nedelje.

Na WB će međutim on igrati kako treba, prvi favorit je svakako.

Joe

pre 5 godina

@ Gerry Weber Open

Vidi se da si Rogerov fan, u clanku o Halleu i Federeru ti spominjes Nadala i RG.
Nadal na RG nije imao losiju konkurenciju, tamo su bili gotovo svi top 20 igraci. Nadal je jednostavno dominantniji i bolji na sljaci nego Federer na travi.

Jafica

pre 5 godina

@Gerry Weber Open,Nadal je na RG ima mnogo jacu konkurenciju nego Federer i u Haleu i u Stutgartu,drugo Federer je izgubio vise seta na ova dva turnira koji su 250 i 500 nego Nadal na svim turnirima na sljaci.

Ljubitelj sporta

pre 5 godina

Ćorić je vrlo mlad i željan da se dokazuje. Pobedio je Nadala i sad Federera znači dečko koji obećava sa svojim potencijalom još mora da radi. Zaslužio je ovu titulu svakako al Federer sa druge strane vrlo bled za svoje standardne tokom celog ovog turnira. Moraće dosta bolje da se popravi za Vimbldon. I nije kraj za kinga of grass zbog jednog poraza koliko ovde mnogi priželjkuju a minuse možete da lupate do sutra.

Aj

pre 5 godina

Jovan
Odakle crpis inspiraciju? Novak od svojih 68 titula 28 ima na nekim nebitnim turnirima 250 i 500, turnir slican ovom gde upravo igra finale, a ti si sav srecan zato sto posle godinu dana konacno igra finale nekog turnira. Pa je taj turnir 250 bitan, posto Novak igra, ali ostali koje Federer igra nisu. Ako je H2H bitan, nemoj da se vadis posle kad ljudi kazu da je Kirjos bolji, ili Rodik, ili Safin... Nigde nisi naveo da je H2H vazan samo u slucaji Novak, Federet, Rafa. Koje titule su tebi bitne i kako ti ocenjujes koliko je neko dobar, koliko vidim, ATP bas briga. Oni imaju svoju zvanicnu listu, svoje zvanicne kriterijume i ne osvrcu se previse na Srbiju. Ti mozes slobodno da nastavis da vodis svoju listu, da odredjene stvari priznajes, ostalo da odbacujes kako ti volja, da proglasis najboljeg tenisera kako se tebi svidja... Sve to mozes, niko ti ne brani, samo oslobodi nas ostale svega toga. Svega ti, pusti sve nas da zivimo u zabludi i uverenju da je 20>12. Znamo da je obrnuto, ali pusti...

JA

pre 5 godina

Najbolji je onaj koji ima deloko više osvojenih titula. Ogromna je razlika u broju osvojenih GS titula da bi uopće raspravljali. To što Novak ima bolji h2h, ne znači ništa jer za primjer Karlović ima bolji h2h sa Novakom. Jel to znači da je Karlović najbolji? Mislim da ne.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (leptirica, 24. jun 2018 15:38)

Pošto je Federer stariji od Novaka 6 godina, tek za šest godina možemo da prebrojavamo i upoređujemo broj titula.

Jafica

pre 5 godina

@Gorane niko ne osporava Djokovica ono sto je on uradio,ali svakako je mnogo iza Nadala i Federera,pusti ti sta ESPN pise i kako svrstava igrace,ono sto je realno je da su Nadal i Federer dva najbolja igraca u istoriju tenisa i da samo postoji velika dvojka.

MasterMind

pre 5 godina

Zasluženo! Bravo Borna! Čitav turnir pokidao! Jednostavno, nametnuo je svoj ritam, Federer cijeli meč dosta klimav. Rodžer se provlačio i provlačio, i to previše.. Ulazi u top 20, mislim da njegovo vrijeme dolazi.

john

pre 5 godina

Coric je drzao visok nivo igre od pocetka do kraja, dok Federer nije bio na nivou (samo servis i to prva dva seta). Taktika je sjajno sprovedena u delo - drzati Federera na bekhendu i izabrati pravi trenutak da se napadne forhend. Naci balans u napadu i nametnuti svoj stil igre. Ono sto mi se posebno svidelo kod Borne je to, sto za razliku od nekih 10ak godina starijih kolega, nije pokusavao da poremeti Fderera nefer potezima, vec samo igrom. Dakle, u periodu kada je Roger igrao nesto bolje Borna nije pravio duge pauze izmedju servisa, prilazio sudiji da nesto pregovara, vikao kad izgubi poen. Takodje nije tu bilo iznenadnog tajmauta pred Federerov servis za 2. set, drzanja za nogu/ledja/lakat posle svakog izgubljenog poena itd. Dakle, fer pobeda u potpunosti. I lepo je videti da ovu mladju generaciju (Corica, Tima, Zvereva) krasi fer-plej, sto se ne moze reci za generaciju pre njih.

Whatever

pre 5 godina

Možda ubode neki slam jednog dana, najveći problem je mu je što nema udarac koji mu daje lake poene. Al mi ga je drago gledat jer je uvijek pozitivan, borben i ponasa se gospodski.

JPR24

pre 5 godina

Ljudi se ladno raduju Federerovom porazu na nekom malom turniru. A Djokovic ako dobije danas odmah krece lozenje, titula, povratak na tron i slicno.Ajde da vidimo na Wimbldonu ko je ko a ne ovim turnircicima.
(Federer, 24. jun 2018 15:45)

Turnircici od par miliona... nemoj da si smesan.
Sto se Federera tice, bas me briga da li je dobio ili izgubio, generalno, ali posto ga je Borna slomio u finalu, e pa onda : Neka ga je ! Cao zdravo, vidimo se u Bazelu...

jovan

pre 5 godina

@(Aha, 24. jun 2018 18:07)
@(Aj, 24. jun 2018 17:16)

1/2
Nisi morao toliko da se mucis sa tim tvojim bistrim vijugama da bi smislio takva dva fantasticna i potpuno razlicita nick-a. Inace pocetak komentara i uopste nacin pisanja ti je identican u oba komentara i ocigledno je da je ista osoba u pitanju.

Kao prvo Halle i Queens su serije ATP 500 ne 250. Toliko o tvom znanju i pracenju tenisa.
Drugo, poistovecivati znacaj H2H izmedju Kirjosa vs Djokovic (2 meca) i Djokovic vs Nadal vs Federer, koji imaju po oko 40-50 odigranih meceva izmedju sebe, je fantasticno inteligentno. Da, potpuno je isti merodavni uzorak igrati 2 meca u par meseci (gde se Djokovic vracao posle povrede i pauze) i 50 meceva u 10 godina, bravo majstore. nastavak...

Aha

pre 5 godina

Jovan
Gubis koncetraciju? H2H je to, igrao 50 meceva, ili igrao 3. Sad ti mozes da tumacis kako god hoces. Drugo od AO do sad nije igrao sa Kirjosom, izbacivali su ga teniseri koji su iz kvalifikacija dosli u glavni zreb. Ovaj turnir je izuzetak. Vidi da li je 250, ili 500 isto je, jedino je razlika u poenima, rang je isti, sto ce reci nije Masters kategorije. A da li pratim tenis, pratim sigurno vise nego ti,ali istina je da ne peatim Novaka,niti gledam samo njegove meceve. Gledam tenis ko god da igra, imam svoje favorite. Ne spadam u grupu patolski opsednuti Novakom.

Tatko na Martiana

pre 5 godina

Novak kada udari vrljavu izvinjava se Cilicu sa dve ruke podignute, a Federer uopste to ne uradi. Nista, samo kazem.
(vidim sve, 24. jun 2018 16:42)

Ne samo to, nego Federer posle svojih pobeda nikome ne deli srca okrećući se oko svoje ose za 360 stepeni poput Noleta a opet publika u svetu ga daleko daleko više voli od Novaka i to je više nego evidentno! Samo kažem i ja! A ti se zapitaj zašto je to tako kako je! :-)

Tatko na Martiana

pre 5 godina

Uvek ce biti da su svi ostali igrali u eri Federera i Nadala, moze da ti se svidja i ne mora, ali je tako.
(Aha, 24. jun 2018 18:07)

Bravo majstore, pogdio si Naravno da Novak igra u eri Federera i Nadala a i u svojoj eri, isto onako kao što recimo i Kližan igra u svojoj eri, pa ne može da njegova era bude ona u kojoj je igrao Rod Lejver ili Džimi Konors već ova sada era! Znači bravo za tebe! Uzgred, uspeo je Novak da u sopstvenoj eri i eri Federera i Nadala dotične pobedi čak čak 47 puta! Fantastično! Neponovljivo! Najbolju dvojicu svih vremena razbio je 47 puta batice! :-)

komnen barjaktar

pre 5 godina

Ako je po onoj narodnoj da se po jutru dan poznaje cini mi se da ce Vimbldon 2018. biti suzan za Rodju. Mali Borna ga je oducio da lako dodje do titule vec godinama unazad za koju se skoro pretplatio u Haleu a neposredno pred Vimbldon.E sad Rodji nije svejedno kako ce biti u Londonu.

RF je dzentlmen kao i Nole. Igraju da pobede

pre 5 godina

@ "federer namerno igra na nekih 20 posto jer puni 38 sledece godine i nece da se previse trosi na malim turnirima."
(mile, 24. jun 2018 15:28)


Tipican komentar "onih" iz zverinjaka juga i severa fudbalskih stadiona: navija kao za Federera, a podmece mu da je prevarant - namesta meceve (nedovoljno se zalaze).

Goran

pre 5 godina

https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1409585#k27467271
Nadam se da si ovim komentarom samo zeleo da ispadnes maliciozan, jer neku drugu nameru ne mogu da komentarisem. Ne znam kako Novaka prvo mozes da poredis sa bilo kim iz ove generacije tenisera, a da to nisu Federer i Nadal. Al dobro ti verovatno bolje znas od Espn koji je Novaka stavio na 15. najdominantnijih sportista ovog veka (ispres Nadala) od sajta tennis koji je stavio na 5. mesto najboljih tenisera svih vremena itd. Pa cak i sam Nadal uvek kad igra sa njim spomene kako je Novak jedan od najboljih svih vremena.
E sad drugo je to sto u dve godine pokusavaju da izbrisu sve sto je Novak postigao razni mediji i strucnjaci, a koji nemaju ni pola Djokovicevic uspeha u tenisu. Zanimljivo je to pokusavanje izjednacavanja Djokovica i Mareja i ako je Nole ima 12 a ovaj 3 GS i isto tako jedno 4 godine vise na kao prvi na ATP listi (najbolji primer komentar na britanskom eurosportu tokom finala Aus 2016- Djokovic i Marej imaju zajedno 12 GS iako je bilo 10-2 tada). Al dobro njima i tebi na cast.
A sto se tice Borne izgleda da je konacno sazreo. Jedino sto njega razlikuje od Djokovica je to sto je Nole sa 19 godina naporno radio i stremio ka svom cilju, a ovaj uzeo da bude s nekom sponzorusom (kao i Dzumhur). Valjda se dozvao pameti. Inace jedan od najvecih juniorski potencijala bio 2. na tenniseurope do 14 sa samo 13 godina..

Jovan

pre 5 godina

@(Aha, 25. jun 2018 09:53)

Ti sine ako imas vise od 15 godina nije dobro. A to koliko pratis tenis jasno si potvrdio cinjenicom da poistovecujes turnire serije 250 i 500. Ne gotivis Novaka ali zato si krenuo da pratis tenis kada je on poceo da pravi rezultate, a ovde vec 2 dana baljezgas gluposti o igracu kojim uopste nisi opsednut haha. Pa ko normalan uopste moze da poredi H2H od 2 meca vs H2H od 45-50 meceva, da ne govorim o tome da komentarises nebitne rezultate Djokovica u godini kada se tek vraca posle povrede i operacije i kada nije ni na 50% mogucnosti. Vrhunac licemerja. Ma ti si obican trol foteljas, a u realnosti takvi sto samo baljezgaju nepovezano najcesce su operisani od sporta. Kazes meni koji sam u tenisu vise od 20 godina da pratis vise tenis haha, mozda jedino na tvu ali ni to ti ne vredi jer ne posedujes racionalnost. Za pocetak nauci koji turnir je 250 a koji 500 serija pa se javi. Zavrsio sam s' tobom, mozes da odgovoris sam sebi ako zelis.
P.S. Eno ti ga rodja na drugo mesto pao, neces ga videti vise nikad na prvom nazalost, tuzan dan zaista smrc smrc.

Permi

pre 5 godina

"I really tried everything, but I'm sorry it was a close failure. Borna played well. He was a bit better in the most important moments and very constant. He did that very well and has won deservedly. The spectators were a dream again. I'll see you again next year“ - Roger Federer
Za one koji kazu da Fed nije rekao da js Borna bolji vec da je on los

Рико

pre 5 godina

A taj sto je stariji 6 godina, koji u avgustu puni 37, je prvi na svetu zakljucno sa danasnjim danom. Zapitaj se malo
(kiklop, 24. jun 2018 17:42)
Али од сутра Бик са Мајорке се враћа тамо где му је место

Duck Dodgers

pre 5 godina

Bravo za Bornu... Federer ušao pomalo potcenjivački u meč... i to pored loše forme i odlične igre Ćorića su doveli do poraza... ovakav nije veliki favorit na Vimbldonu... ali pošto izgleda da je forma namerno oborena onda ćemo morati da sačekamo prvu nedelju Vimbldona da vidimo kakvo je stanje... meni se sviđa igra Borne u ovom meču i može daleko na Vimbldonu... A Novak i Čilić takođe pokazuju da treba računati na njih... tu je i Rafa koji je nepoznanica ... Zverev i Kirios .. Endi? Biće odličan Vimbldon.

theman

pre 5 godina

Kakvo je to ime BORNA ? 
(a muškarac je u pitanju) 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (uefamafia, 24. jun 2018 17:29) 

Isto kao muško ime Nem-Anja.

Giovanni

pre 5 godina

@Kakvo je to ime BORNA ?
(a muškarac je u pitanju)
(uefamafia, 24. jun 2018 17:29)
Objasnio je neko skoro iz Hrvatske ovde na sajtu.Borna je ime nekog kralja u hrvatskoj istoriji iz davne proslosti.

Вељко

pre 5 godina

@Leptirica
Ti porediš međusobni skor od 3 i 60 mečeva?
Da li si nekada čuo za reprezentativni uzorak?
Inače,slažem se sa tobom da su titule najmerodavnije i za to kapa dole pred Federerom.
Isto tako stoji i istina da Đoković"ne leži"(to jest njegova igra)Federeru.Istina je i da Nadal "ne leži"(njegova igra)Zeki.
Ali zato Federer nema problema sa ostalim igračima(kroz karijeru)kakvih su imali Đoković i Nadal.I daleko manje povreda u odnosu na Rafu.
Iz tih razloga i igra ovako uspešno u 37.godini života!

To je to.

pre 5 godina

Ljudi previše kanališu bespotrebnu negativnu energiju prema jednom od najboljeg svim vremena. On je čovek isto od krvi mesa i porazi su normalni u sportu pogotovo.

Davorek

pre 5 godina

Ljudi dajte vise prestanite sa ovim pitanjima odakle ime Borna,sta nije to zensko ime itd..U Hrvatskoj vjerovali ili ne ima djevojaka koje se zovu npr Matija,Šaša itd vjerovali ili ne.To su samo neka koja su mi pala na pamet.

MM17

pre 5 godina

Kakvo je to ime BORNA ?
(a muškarac je u pitanju)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (uefamafia, 24. jun 2018 17:29)

Ime isto kao i Nemanja npr...šta fali?

Donekle poznavalac tenisa

pre 5 godina

Ćorić je pobedio Rodžera,Rafu,Mareja dakle fali mu još Novaka skalp čime bi se pridružio ostalim Hrvatskim teniserima bar što se tiče pobeda protiv svih najboljih. Jer pre njega su to uradili Ančić, Ljubićić i Čilić.

Sportski pozdrav

pre 5 godina

Jovan@ Turnir u Hale-u osnovan 1993 godine. Znači postoji punih 25 godina. Atp World Serias od 1993-1999, 2000-2008 Atp International Serias, 2009-2014 Atp World Tour 250 tek od 2015 postaje zvanično Atp World Tour 500. Vrlo lako možeš proverit kad već voliš da se praviš pametan prema drugome.