Petak, 15.06.2018.

12:35

"Partizan zbog dugova ostaje bez Lige šampiona, a ne zbog mene"

Šampionu Srbije Partizanu najverovatnije biće oduzeta specijalna pozivnica za učešće u Ligi šampiona naredne sezone najavio je prvi čovek Saveza Viktor Jelenić.

Izvor:

"Partizan zbog dugova ostaje bez Lige šampiona, a ne zbog mene" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

Mozzart

pre 5 godina

E, taj period je, angazovanjem Dr Covica, gotov, i nece se, hvala Bogu, vise nikada vratiti. Srbija je opet prioritet ove zemlje i Srbija se sada vraca u vrh svetske kosarke, gde joj i mesto. Mesto koje joj je tokom pune decenije ukradeno zbog interesa jednog kluba i njegove tzv. dominacije...
(One night in May, 15. jun 2018 15:03)

Tako je, nabroji nam sve reprezentativce zvezde iz košarke i vaterpola koji su osvajali medalje, a onda uzmi odmor, pa nabroji reprezentativce Partizana koji su donosili medalje...
(Krle, 15. jun 2018 15:21)
Valjda si hteo da kazes sve OTETE reprezentativce? Znaju svi sta se desavalo, dok ste bili JEDINI...

bocko

pre 5 godina

Sebe,a i ljudi oko mene,smatram velikim Zvezdasem.I kao takav priznajem da je skola VK Partizan jedna od najboljih u svetu uopste u sportu.Medjutim,kada god se pojave neki dugovi u JSD,bilo koji klub da je u pitanju,odmahkrenu price o zaveri drzave protiv Partizana.Vrlo zanimljivo.Da ne pricam o imovinsko-pravnom statusu raznih objekata koje taj klub koristi.

stoler

pre 5 godina

Batalite me tih termina spinovanje i sta ti ja znam,covic vas naucio i sad svi ko papagaji,spinuje ovaj,spinuje onaj. Sam sebe si pobio kad si poceo da nabrajas igrace,pa si naravno posle 3 vasa morao da se cupas da Kukocem,Radjom i Vrankovicem. Ni najmanje ne poricem da su i oni jako bitni i veliki deo svih tih uspeha ali vasi nikad nisu bili bitni. Rakocevic,Tarlac,o cemu ti pricas?!?! Gurovic odigrao jednu dobru utakmicu i ispade najbitniji covek na prvenstvu. I manite se pozivanja na Ljubljanu i tamo ste imali 3 igraca sa vise nego skromnim doprinosom.

Istina

pre 5 godina

Sa 5 zvezdasa smo vicesampioni u kosarci i to je valjda veci uspeh nego sva zlata koja su nam doneli Kica,Praja,Divac,Paspalj Djordjevic,Danilovic Rebraca... Koliko moras biti ...... da to napises i pitas kakve smo to mi medalje osvajali?!? Uglavnom zlatne,da li kosarka da li vaterpolo. Nasi igraci su ovoj zemlji doneli najvise zlatnih odlicja,bilji kljucni i bitni u osvajanju istih. Daleko smo mi od vas.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stoler, 15. jun 2018 16:40)

Ma nemoj...kako ti zamenjujes teze i spinujes kako ti odgovara a ne sagledavas cinjenice i istinu.Dali su Kica,Praja,Divac,Danilovic i Djordjevic igrali sami ili je bilo sa njima mnogo vise igraca iz drugih klubova?Da li je osvojeno zlato i u Ljubljani kad partizan nije bio ni na mapi a Zvezda najbolji klub u velikoj drzavi...nisu li sa ovom mladjom trojkom bili i Stojakovic,Rakocevic,Tarlac,Gurovic ili mozda jos zasluzniji od njih Kukoc,Radja,Vrankovic,braca Petrovic...

neko iz mase

pre 5 godina

Čemu pljuvačine !?! Svako odgovara za svoje postupke tako bi treba li klubovi. I za ovog čoveka stoji rezultat da od kad je dobio predsednički mandat odveo je Zvezdu do krova Evrope. Mnogo je dao za reprezentaciju dve medalje sa Oly i jednu zlatnu sa Ep kao bronzanu na Sp i svetsko.

Objektivno

pre 5 godina

U pravu si,bio je ali vidis i sada koliki je zvezdas.Otimali ste svakog,iole talentovanijeg klinca iz svih klubova.Vasi ljudi su bili na celo saveza i selektori,tako da su ti decaci ucenjivani da nece videi reprezentaciju ako ne predju u partizan.Ako bi se pojavio neki klub,koji bi napravio neki uspeh,odmah bi ga po direktivi ugasili na razne kriminalne nacine,samo da bi vas klub bio na povrsini i vodeci u ovom sportu.Isti nacin su zeleli da prepisu i u KK,i uspevalo im je nesto duze od jedne decenije ali je dr.Nebojsa ugasio to zlo.

stoler

pre 5 godina

Sa 5 zvezdasa smo vicesampioni u kosarci i to je valjda veci uspeh nego sva zlata koja su nam doneli Kica,Praja,Divac,Paspalj Djordjevic,Danilovic Rebraca... Koliko moras biti ...... da to napises i pitas kakve smo to mi medalje osvajali?!? Uglavnom zlatne,da li kosarka da li vaterpolo. Nasi igraci su ovoj zemlji doneli najvise zlatnih odlicja,bilji kljucni i bitni u osvajanju istih. Daleko smo mi od vas.

ArtuDitu

pre 5 godina

@ Vaterpolista

Nemam razloga da dovodim u pitanje ono sto ste napisali. Ako se kod nas namesta u zenskom vaterpolu, uz duzno postovanje svim angazovanim ali potpuno besmislenom sportu (za mene), onda, bi trebalo potpuno ugasiti sport u Srbiji. Jer mozemo samo da se zapitamo sta se radi u fudbalu gde je jedan ozbiljniji transfer veci nego sto su visegodisnji budzeti svih muskih i zenskih vaterpolo klubova u Srbiji.

Rasha

pre 5 godina

Verovatno je ranije savez pokrivao/peglao gubitke partizana i garantovao za tu specijalnu pozivnicu. Zvezda kako prvak drzave i prvak evrope je morala da igra kvalifikacije, a partizan je isao direktno >:(

jedan od mnogih

pre 5 godina

citam i ne verujem ono sto procitah. AV i SNS su male mace spinovanja u poredjenju s grobarcicima...otvoreno, direktno i vrlo birano se govori o unistavanju 'institucije' koja je nastala kao pandan narodnom klubu i trebalo je istu ugasiti zajedno sa bivsom drzavom, jer ne nose oni dzaba ono JSD u nazivu....s obzirom da su bili vojni klub sve im je bilo dostupno i to besplatno. Dolaskom krajisnika Mirka Marjanovica na mesto premijera sve to dobija novi zalet jer se on osilio kao njegovi rodjaci '45 pa birao po BG samo najbolje za svoje mezimce, pa im tako prepisao i bazen iz drzavnog vlasnistva. Ni Tadic (bosanac) nije bio nista bolji po tom pitanju skrivanja pomoci i realnih troskova za JSD. Sada, kada sve to dolazi na naplatu, mnogi se pozivaju na ocigledno instruiranu istoriju i ostvarenja ranijih, ocigledno povlascenih, generacija sportista. Ne treba umanjivati njihove uspehe jer su vecinski postignuti na terenu, ali ovome treba konacno stati na kraj i pogasiti sve gubitase, kako u JSD tako i u Zvezdi. Ne moraju oni svukud da imaju klubove i predstavnike, bolje bi bilo za srpski sport generalno

Tidabudibuda

pre 5 godina

Što smo dočekivali ispred balkona, dočekivali... nema više.  
Dok je bilo Partizana, bilo je i vaterpolo medalja, i košarkaških medalja... sad okačite limene medalje i mašite glavama... 
(VardaPFK, 15. jun 2018 14:41) Kakve ste vi medalje osvajali?U kosarci smo viceprvaci Evrope sa 5 zvezdasa,u vaterpolu se ne gleda toliko ko je zvezdas a ko partizanovac jer je to jedini sport gdje momcima nije bitno ako igra za Zvezdu pa recimo predje u Partizan,vi niste gigant nikakav decko,bez vas se moze,i uijek se moglo,ja samo ne znam kako te nije sramota da nesto pricas kad ste VI Zvezdu direktno izbacili (citaj Sostar)posle poslednje evrospske krune nekog kluba u Srbiji,VK Crvena Zvezda!!!A sad si nasao da kmecis kad se kolo okrenulo!

Toto-ko-tunjo

pre 5 godina

O čemu pričate Zvezdaši?Pa valjda je 29 titula prvaka države više od 4 titule,i 7 prvaka LE više od jedne.To je ta trauma iz mladosti.
 (Dekameron, 15. jun 2018 15:01)

Zaista ne znam sta je uopste svrha ovog clanka? Dobar i uspesan sistem rada, puno ljubavi... Samo nastavite.

Marsovac

pre 5 godina

čemu pričate Zvezdaši?Pa valjda je 29 titula prvaka države više od 4 titule,i 7 prvaka LE više od jedne.To je ta trauma iz mladosti.
(Dekameron, 15. jun 2018 15:01)

Sto niste bili prvaci kada smo bili zajednica sa CG?

stoler

pre 5 godina

Evo sada ce nas ovaj one night in may i slicni ubediti da su zapravo njihovi igraci najzasluzniji za uspehe nasih reprezentacija u kosarci i vaterpolu. I da se udruze on i njegovi svi zajedno da mozgaju do veceras ne bi iskopali dva cela igraca u oba sporta iole bitna za doprinos u osvajanju medalja. Ne,pa vi ste stvarno cirkus. U vasim pokusajima da se predstavite bitnijim nego sto jeste. Kada se neko kune i poziva na covica sve mi je jasno.

Dekameron

pre 5 godina

O čemu pričate Zvezdaši?Pa valjda je 29 titula prvaka države više od 4 titule,i 7 prvaka LE više od jedne.To je ta trauma iz mladosti.

Rasa

pre 5 godina

Zvezdaši decenijama žive u frustraciji i nadanju da će se Partizan jednog dana ugasiti. I sve rade da se to dogodi. I nije im važno što su i sami u velikim problemima...

Krle

pre 5 godina

E, taj period je, angazovanjem Dr Covica, gotov, i nece se, hvala Bogu, vise nikada vratiti. Srbija je opet prioritet ove zemlje i Srbija se sada vraca u vrh svetske kosarke, gde joj i mesto. Mesto koje joj je tokom pune decenije ukradeno zbog interesa jednog kluba i njegove tzv. dominacije...
(One night in May, 15. jun 2018 15:03)

Tako je, nabroji nam sve reprezentativce zvezde iz košarke i vaterpola koji su osvajali medalje, a onda uzmi odmor, pa nabroji reprezentativce Partizana koji su donosili medalje...

Zvezdas

pre 5 godina

Što smo dočekivali ispred balkona, dočekivali... nema više. 
Dok je bilo Partizana, bilo je i vaterpolo medalja, i košarkaških medalja... sad okačite limene medalje i mašite glavama...
(VardaPFK, 15. jun 2018 14:41)

O cemu ti care pises? Da li su braca Pjetlovic, Radjen, Prlainovic, Mandic, B.Mitrovic,Subotic ... poniklii u Partizanu? Igra se vaterpolo i u Viojvodini,Nisu , Sapcu , Zvezdi.Najbolji selektor nije iz Partizana. Sto se tice balkona i kosarke pogledaj tezultate i sastav tima sa SP.OI i EP. Kosarka je za vas davno proslo vrems

One night in May

pre 5 godina

Dok je bilo Partizana, bilo je i vaterpolo medalja, i košarkaških medalja... sad okačite limene medalje i mašite glavama...
(VardaPFK, 15. jun 2018 14:41)

Znam da ces ti i svi ostali navijaci Partizana sada da placete, ali ovo su cinjenice:

1. Kosarkaska reprezentacija je ovog momenta, posle decenije tuge, olimpijski, svetski i evropski vicesampion

2. U vreme samozvanog maga i tzv. dominacije reprezentaciju su na najsuroviji nacin ponizavali Novi Zeland, Kina, Nigerija, Estonija, Makedonija, Crna Gora vise puta...

3. U vreme tzv. dominacije osvojili smo 1 evropsko srebro - zahvaljujuci ingenioznosti Dude Ivkovica

4. Pre toga je zlata donosio Kari Pesic, a onda je za nas nacionalni tim nastupio mrak, jer je reprezentacija zrtvovana za interese jednog kluba


E, taj period je, angazovanjem Dr Covica, gotov, i nece se, hvala Bogu, vise nikada vratiti. Srbija je opet prioritet ove zemlje i Srbija se sada vraca u vrh svetske kosarke, gde joj i mesto. Mesto koje joj je tokom pune decenije ukradeno zbog interesa jednog kluba i njegove tzv. dominacije...

Che

pre 5 godina

Bez Partizana nema srpskog vaterpola, nema sigurne medalje na olimpijskim igrama, nema medalja na svetskim i evropskim prvenstvima. Pa vi gledajte. VK Partizan je srpski vaterpolo, sve ostalo su samo slucajnosti.

Donekle poznavaoc vaterpola

pre 5 godina

Šostar je bio na čelu saveza baš kao što je sad ovaj čovek koji doveo Zvezdu do predsedničkog mandata do krova Evrope a doneo medalju iz Sidneja i Atine 2000 i 2004 godine. Sa tim da je ovaj prvi daleko uspešniji al'opet nemaju pravo pričaju bilo šta jer vaterpol u Srbiji bukvalno da ne postoji koji klub osim Vojvodine večitih kontiutet u neku ruku Radnički koji su ima li veće uspehe u ovom sportu naravno V.k Niš i V.k Beograd odnosno V.k Šabac koji morao da trenira i igra po drugim gradovima jer im je bio zatvoren bazen do 2005 godine. Tek 2015 je završena rekonstrukcija i tad se vratio u najviši rang. Učestovao u LEN 2004 /2005 godine. Finalisti kupa za ovu sezonu. V.k bečej dobro poznat klub koji se ugasio 2002 godine i osvojio ligu šampiona. Mnogi asovi i legende su tamo igra li.

Roki

pre 5 godina

Stoler@. Zasto ti stalno nesto uporedjujes “ kako ste vi, zasto ste vi”? Pa jel moze Atletiko da se zali zasto nesto Real moze a on ne moze? Zvezda je voljeni klub ovoga naroda, Partizan to nikada biti nece, vi klicete i bojama koje vam je nametnuo neprijatelj srpskog naroda, ne uporedjuj se sa nama, mi smo veliki za vas.

Partizanovac

pre 5 godina

Zamolio bih predsednika ako nije problem da dekretom zabrani rad SD Partizan da se prekine vise agonija,optuzbe,svadje,ko kome daje i koliko,sta je cije,cija je proslost slavnija i sl.Da konacno pocnemo da zivimo ko ljudi jer je ocigledno da SD Partizan stoji na putu srece Srbiji...

Dace bog mrezu da im pocepas.

pre 5 godina

Nekontam ove pljuvace...
Pa i bazen dzaba samo da i dalje radi fabrika reprezentativnih medalja!!!
Sta je tu sporno???

Nenad

pre 5 godina

Teške su to traume iz mladosti za Viktora,jer je tada kada je on igrao vaterpolo Partizan bio toliko jak, da je bez muke osvajao i prvenstvo Jugoslavije i Evropu.I sada kada Srbijom vlada osvetoljubivi napredni duh,Viktor ima priliku da kao predsednik vaterpolo saveza rasturi takvu veličinu evropskog vaterpola. Napred junačino Viktore,uradi ono što nisi nikada uspeo u bazenu na sportskom takmičenju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dekameron, 15. jun 2018 13:54)
Pusti te price o velicini Partizana. Da su svi klubovi u Jugoslaviji funkcionisali pod jednakim uslovima, tj da Partizan nije guran od strane vlasti, veliko je pitanje koliki broj trofeja bi danas imao. Uvek ste u svome SD-u imali politicare iz vlasti, opozicije, generale, direktore najjacih drzavnih firmi... dakle klasican klub drzavnog aparata, veze vi nemate sa zdravom pricom, ali veze nemate.

stoler

pre 5 godina

Mi smo uvek u svom SD imali politicare?!? A vi niste??!?!?! Da li je moguce da neko ovoliko lupeta? Kao ovaj Nenad i Roki. Nas je osnovao neprijatelj bla bla bla,kad se nema argumenata onda obicno tu pricu potezete. A vi ste brze bolje posle svega sto je bilo doveli Robija iz neprijateljske zemlje za trenera. To se valjda ne vazi.

Ivan

pre 5 godina

Bez Partizana nema srpskog vaterpola, nema sigurne medalje na olimpijskim igrama, nema medalja na svetskim i evropskim prvenstvima. Pa vi gledajte. VK Partizan je srpski vaterpolo, sve ostalo su samo slucajnosti.
(Che, 15. jun 2018 14:05)

To je klasicno ucenjivanje. Taj klub ne zna gde bije, i sada, ako nema nas, nema ovoga onoga... Zasto nema vaterpola bez partizana? Ko hoce da trenira vaterpolo trenirace ga u drugom organizovanijem klubu, i ako deca imaju talenta uvek cemo imati dobru reprezentaciju, bez obzira u kom klubu trenirali.

Konstatacija

pre 5 godina

Teške su to traume iz mladosti za Viktora,jer je tada kada je on igrao vaterpolo Partizan bio toliko jak, da je bez muke osvajao i prvenstvo Jugoslavije i Evropu.I sada kada Srbijom vlada osvetoljubivi napredni duh,Viktor ima priliku da kao predsednik vaterpolo saveza rasturi takvu veličinu evropskog vaterpola. Napred junačino Viktore,uradi ono što nisi nikada uspeo u bazenu na sportskom takmičenju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dekameron, 15. jun 2018 13:54)

On je kao vaterpolista osvojio dve titule sa Zvezdom i ko zna koliko sa reprezentacijom,tako da nema sanse za nekim traumama.Izuzetan sportista i posten covek.

Ivan

pre 5 godina

Zvezda je ostala bez LS zbog Sostara, Partizan ostaje bez LS zbog istog - Sostara. Bazen pod hitno vratiti drzavi.
(Dex, 15. jun 2018 13:03)

Zvezda je ostala i bez sredstava samim tim da nastavi normalno da funkcionise u toj sezoni kao aktuelni sampion evrope. Rashodi su bili ogromni, a bez LS nema prihoda, igraci koji su morali od necega da zive su napustili klub, i tako je unisten vaterpolo klub Crvena Zvezda.

Istina

pre 5 godina

Zvezda je ostala bez LS zbog Sostara, Partizan ostaje bez LS zbog istog - Sostara. Bazen pod hitno vratiti drzavi.
(Dex, 15. jun 2018 13:03)

Zvezda je ostala i bez sredstava samim tim da nastavi normalno da funkcionise u toj sezoni kao aktuelni sampion evrope. Rashodi su bili ogromni, a bez LS nema prihoda, igraci koji su morali od necega da zive su napustili klub, i tako je unisten vaterpolo klub Crvena Zvezda.
(Ivan, 15. jun 2018 14:02)

Apsolutno netacno.Ostala je bez LS iskljucivo zbog Sostara jer je progurao odluku te sezone da se racunaju poslednje tri sezone ucesca u Evropi i po tome,Zvezda kao evropski prvak nije direktno usla u LS,vec je morala u kvalifikacije gde se sastala sa Pro Rekom i u teskom dvomecu ispala.Inace su u to vreme to bile dve najjace ekipe u Evropi a igrale su kvalifikacije,zahvaljujuci sujetnom Sostaru,koji nije mogao podneti da Zvezda jos koji put bude prvak Evrope. Sad mu se to vraca kao bumerang ali ne Jelenicevom krivicom.Igraci su tek nakon toga otisli iz Zvezde i nisu svi odjednom.

Duka

pre 5 godina

Cela Srbija zna da je odluceno da se unisti SD PARTIZAN, a u zvezdu se ulazu milioni eura u svim sportovima.Kolo srece se okrece.
(dok, 15. jun 2018 13:54)

Ma cela Evropa zna...ma šta evropa, ceo svet zna...hahahaha Cela Evropa i svet su protiv vas....ma ceo univerzum je protiv vas...hahahaha

stoler

pre 5 godina

Odgovoricu kada vi meni odgovorite kako ste vratili te silne milione u kosarci,fudbalu,kako ste gasili i palili VK ne bi li se prethodni dugovi brisali? Posteno ste sve vratili verujem posto nema postenijih od vas. Nemojte samo vi o pravdi i postenju. Koliko god da je VK Partizan prihodovao za 20 godina to sigurno nije ni blizu drzavnim ulaganjima u razne projekte evropske zvezde u svim sportovima. I koliko god da je prihodovao,malo je u odnosu na to da je jedan od najtrofejnijih evropskih klubova i malo je za sve ono sto je ucinio za nas vaterpolo.

VardaPFK

pre 5 godina

Što smo dočekivali ispred balkona, dočekivali... nema više.
Dok je bilo Partizana, bilo je i vaterpolo medalja, i košarkaških medalja... sad okačite limene medalje i mašite glavama...

Mora da je neciji...

pre 5 godina

Kompleks je cudo a ovaj ih vuce ceo zivot...i neverovatno da pored svih ljudi koji su proslavili srpski vaterpolo bas ovaj bude na celu vaterpolo saveza koliko vec godina za redom....

pixi10

pre 5 godina

Sigurno nije do doticnog, on je mali srafic u sns sistemu.
(Vlado, 15. jun 2018 12:57) izadji na izbore i srusi taj sistem... lakse je za tastaturom...

Big Salamy

pre 5 godina

Svaki sportski klub treba da posluje u plusu. Kao i svako privredno društvo.
Ako nisi sposoban da upravljaš klubom i ne znaš kako da napraviš novac zašto si još uvek tu?
Ne samo Jelenić nego bilo ko!
Svi bi da vode Zvezdu i Partizan i da dobijaju pare od države. Pa to može i moja baba da radi i bude direktor.

Naviklo to da krade

pre 5 godina

Vlado, 15. jun 2018 12:57
A šraf je i Ostoja sns iz kk-a ili???
I bazen za dzabe,a sad i dugove treba da vam oproste pa vi ste hit!!!

Sofronije

pre 5 godina

Sigurno nije do doticnog, on je mali srafic u sns sistemu.
(Vlado, 15. jun 2018 12:57)

A u košarci i fudbalu vam SNS ne smeta, samo ovde gde ste se bahatili godinama?

Dekameron

pre 5 godina

Teške su to traume iz mladosti za Viktora,jer je tada kada je on igrao vaterpolo Partizan bio toliko jak, da je bez muke osvajao i prvenstvo Jugoslavije i Evropu.I sada kada Srbijom vlada osvetoljubivi napredni duh,Viktor ima priliku da kao predsednik vaterpolo saveza rasturi takvu veličinu evropskog vaterpola. Napred junačino Viktore,uradi ono što nisi nikada uspeo u bazenu na sportskom takmičenju.

MRMOT

pre 5 godina

Tri hiljde članarina(radio bazen ili ne), tri hiljade "donacija" za trenere? mesečno, gomila dece koja to plaća. Besplatan bazen na korišćenje.Dobro, gde su te pare? Samo nemoj da mi pričate o tekućem održavanju i skupom mazutu za grejanje.

POPE

pre 5 godina

@stoler
Kad toliko insistiras na tih 15 miliona duga Zvezde ja imam pitanje za tebe.Koliko je prihodovao VK Partizannod drzave za zadnjih 20 godina?1.Besplatni treninzi i utakmice za sve selekcije.Ostali klubovi sve to placali.
2.Uzimanje para od izdavanja lokala koja je klub sebi uzimao.
3.Naplata ulaznica za kupanje.
4.Vise puta oprostena struja i ostale obaveze.
5.Od svih VK najvise drzavnih para upumpavano u VK Partizan.
I sada bi da vam jos i ceo Sportski centar poklone i da i dalje nista ne placate a da ubirate i da vam i dugove oproste?
Pa brate sto je mnogo mnogo je!
Ostale sportove da ne pominjem jer koliko samo kosta stadion JNA itd. Pa ne moze vise samo vama sve dzabe!

DarioHubner

pre 5 godina

Da li je ikada, barem jednom neko iz Partizana, a mislim na sve klubove iz SD, bio kriv zbog situacije u kojoj se on nasao... Ne! Oni nikada nisu krivi za nista, oni sve rade posteno i transparentno, imaju fantasticne rezultate na svim poljima, ali eto, uvek neko hoce da ih unisti...

Vaterpolista

pre 5 godina

A niste bili tako revnosni kada ste krsili LENove zakone i statut Vaterpolo saveza Srbije i dozvolili igracicama koje su registrovane i igrale u Holandskoj ligi da usred prvenstva predju bez preregistracije u Zvezdu kako bi Zvezda osvojila prvenstvo protiv tada jace Sente koja je te godine zasluzila titulu?

Te igracice nisu mogle igrati ni po osnovu statuta vaterpolo saveza Srbije koji jasno kaze da igracice koje nisu registrovane pred pocetak sezone ne mogu se naknadno registrovati i igrati u prvenstvu niti mogu igrati istovremeno za 2 kluba u dve drzave u istoj sezoni.
A imali ste i obavezu da platite preregistraciju sto je direktna kradja od LENa.

Kad ste upoznati sa time da krsite LENov pravilnik pravili ste se ludi ali Vas je bila uhvatila teska frka nekoliko dana. Samo dobra volja ljudi koji nisu hteli da Vas prijave i time prouzrokuju kaznu LENa i mogucu zabranu reprezentaciji Srbije da ucestvuje na medjunarodnim takmicenjima vas je spasila.

Podrzavate namestaljke u prvenstvu. U zenskoj vaterpolo ligi od 8 timova sa 4 upravljaju isti ljudi iz Zvezde i iz drugih timova prebacuju igracice.
Shvatate da je liga neregularna i da te titule nista ne vrede?
Oterali ste svu decu koja su htela da treniraju.

Kod vas radi gomila ljudi koji skoro nikada nisu na svojim radnim mestima u radno vreme. Jel za to dobijate plate?

Vama treba jedna dobra inspekcija i cistka od strane ministarstva ali i LENa na koji se pozivate. Vi se pozivate na LEN?

gg

pre 5 godina

Koliko zavisti iz kluba koji je vise puta gasen. Kad nemogu oni da postoje,onda makar Partizan da uniste.Nagradno pitanje ,koliko puta je fmp menjao ime,i koliko puta je vaterpolo klub zvezda gasen pa ozivljavan.

deki

pre 5 godina

Zar nije Jelenic kukao pre par godina zato Partizan dobio pozivnicu a zasto ne .... (i onda navodi neke random klubove iz inostranstva)
Eto koloko on vodi racuna o srpskom vaterpolu i koliko (ne)voli Partizan

stoler

pre 5 godina

Neko ovde rece da li treba da nam otpisu dugove?!? Ne treba,zato sto mi nismo kao vi,koji ste VK gasili i palili sto puta,menjali imena,u kosarci je cuveni UPPR zapravo cista pljacka i pritisak na one kojima se duguje da otpisu dugove i ne traze vise nista,pa je tako i vraceno sitnih 17 miliona evra duga,a ustvari ni dinara niste dali.

DarioHubner

pre 5 godina

Da li je ikada, barem jednom neko iz Partizana, a mislim na sve klubove iz SD, bio kriv zbog situacije u kojoj se on nasao... Ne! Oni nikada nisu krivi za nista, oni sve rade posteno i transparentno, imaju fantasticne rezultate na svim poljima, ali eto, uvek neko hoce da ih unisti...

deki

pre 5 godina

Zar nije Jelenic kukao pre par godina zato Partizan dobio pozivnicu a zasto ne .... (i onda navodi neke random klubove iz inostranstva)
Eto koloko on vodi racuna o srpskom vaterpolu i koliko (ne)voli Partizan

pixi10

pre 5 godina

Sigurno nije do doticnog, on je mali srafic u sns sistemu.
(Vlado, 15. jun 2018 12:57) izadji na izbore i srusi taj sistem... lakse je za tastaturom...

gg

pre 5 godina

Koliko zavisti iz kluba koji je vise puta gasen. Kad nemogu oni da postoje,onda makar Partizan da uniste.Nagradno pitanje ,koliko puta je fmp menjao ime,i koliko puta je vaterpolo klub zvezda gasen pa ozivljavan.

Naviklo to da krade

pre 5 godina

Vlado, 15. jun 2018 12:57
A šraf je i Ostoja sns iz kk-a ili???
I bazen za dzabe,a sad i dugove treba da vam oproste pa vi ste hit!!!

Sofronije

pre 5 godina

Sigurno nije do doticnog, on je mali srafic u sns sistemu.
(Vlado, 15. jun 2018 12:57)

A u košarci i fudbalu vam SNS ne smeta, samo ovde gde ste se bahatili godinama?

MRMOT

pre 5 godina

Tri hiljde članarina(radio bazen ili ne), tri hiljade "donacija" za trenere? mesečno, gomila dece koja to plaća. Besplatan bazen na korišćenje.Dobro, gde su te pare? Samo nemoj da mi pričate o tekućem održavanju i skupom mazutu za grejanje.

Big Salamy

pre 5 godina

Svaki sportski klub treba da posluje u plusu. Kao i svako privredno društvo.
Ako nisi sposoban da upravljaš klubom i ne znaš kako da napraviš novac zašto si još uvek tu?
Ne samo Jelenić nego bilo ko!
Svi bi da vode Zvezdu i Partizan i da dobijaju pare od države. Pa to može i moja baba da radi i bude direktor.

POPE

pre 5 godina

@stoler
Kad toliko insistiras na tih 15 miliona duga Zvezde ja imam pitanje za tebe.Koliko je prihodovao VK Partizannod drzave za zadnjih 20 godina?1.Besplatni treninzi i utakmice za sve selekcije.Ostali klubovi sve to placali.
2.Uzimanje para od izdavanja lokala koja je klub sebi uzimao.
3.Naplata ulaznica za kupanje.
4.Vise puta oprostena struja i ostale obaveze.
5.Od svih VK najvise drzavnih para upumpavano u VK Partizan.
I sada bi da vam jos i ceo Sportski centar poklone i da i dalje nista ne placate a da ubirate i da vam i dugove oproste?
Pa brate sto je mnogo mnogo je!
Ostale sportove da ne pominjem jer koliko samo kosta stadion JNA itd. Pa ne moze vise samo vama sve dzabe!

Vaterpolista

pre 5 godina

A niste bili tako revnosni kada ste krsili LENove zakone i statut Vaterpolo saveza Srbije i dozvolili igracicama koje su registrovane i igrale u Holandskoj ligi da usred prvenstva predju bez preregistracije u Zvezdu kako bi Zvezda osvojila prvenstvo protiv tada jace Sente koja je te godine zasluzila titulu?

Te igracice nisu mogle igrati ni po osnovu statuta vaterpolo saveza Srbije koji jasno kaze da igracice koje nisu registrovane pred pocetak sezone ne mogu se naknadno registrovati i igrati u prvenstvu niti mogu igrati istovremeno za 2 kluba u dve drzave u istoj sezoni.
A imali ste i obavezu da platite preregistraciju sto je direktna kradja od LENa.

Kad ste upoznati sa time da krsite LENov pravilnik pravili ste se ludi ali Vas je bila uhvatila teska frka nekoliko dana. Samo dobra volja ljudi koji nisu hteli da Vas prijave i time prouzrokuju kaznu LENa i mogucu zabranu reprezentaciji Srbije da ucestvuje na medjunarodnim takmicenjima vas je spasila.

Podrzavate namestaljke u prvenstvu. U zenskoj vaterpolo ligi od 8 timova sa 4 upravljaju isti ljudi iz Zvezde i iz drugih timova prebacuju igracice.
Shvatate da je liga neregularna i da te titule nista ne vrede?
Oterali ste svu decu koja su htela da treniraju.

Kod vas radi gomila ljudi koji skoro nikada nisu na svojim radnim mestima u radno vreme. Jel za to dobijate plate?

Vama treba jedna dobra inspekcija i cistka od strane ministarstva ali i LENa na koji se pozivate. Vi se pozivate na LEN?

Istina

pre 5 godina

Zvezda je ostala bez LS zbog Sostara, Partizan ostaje bez LS zbog istog - Sostara. Bazen pod hitno vratiti drzavi.
(Dex, 15. jun 2018 13:03)

Zvezda je ostala i bez sredstava samim tim da nastavi normalno da funkcionise u toj sezoni kao aktuelni sampion evrope. Rashodi su bili ogromni, a bez LS nema prihoda, igraci koji su morali od necega da zive su napustili klub, i tako je unisten vaterpolo klub Crvena Zvezda.
(Ivan, 15. jun 2018 14:02)

Apsolutno netacno.Ostala je bez LS iskljucivo zbog Sostara jer je progurao odluku te sezone da se racunaju poslednje tri sezone ucesca u Evropi i po tome,Zvezda kao evropski prvak nije direktno usla u LS,vec je morala u kvalifikacije gde se sastala sa Pro Rekom i u teskom dvomecu ispala.Inace su u to vreme to bile dve najjace ekipe u Evropi a igrale su kvalifikacije,zahvaljujuci sujetnom Sostaru,koji nije mogao podneti da Zvezda jos koji put bude prvak Evrope. Sad mu se to vraca kao bumerang ali ne Jelenicevom krivicom.Igraci su tek nakon toga otisli iz Zvezde i nisu svi odjednom.

One night in May

pre 5 godina

Dok je bilo Partizana, bilo je i vaterpolo medalja, i košarkaških medalja... sad okačite limene medalje i mašite glavama...
(VardaPFK, 15. jun 2018 14:41)

Znam da ces ti i svi ostali navijaci Partizana sada da placete, ali ovo su cinjenice:

1. Kosarkaska reprezentacija je ovog momenta, posle decenije tuge, olimpijski, svetski i evropski vicesampion

2. U vreme samozvanog maga i tzv. dominacije reprezentaciju su na najsuroviji nacin ponizavali Novi Zeland, Kina, Nigerija, Estonija, Makedonija, Crna Gora vise puta...

3. U vreme tzv. dominacije osvojili smo 1 evropsko srebro - zahvaljujuci ingenioznosti Dude Ivkovica

4. Pre toga je zlata donosio Kari Pesic, a onda je za nas nacionalni tim nastupio mrak, jer je reprezentacija zrtvovana za interese jednog kluba


E, taj period je, angazovanjem Dr Covica, gotov, i nece se, hvala Bogu, vise nikada vratiti. Srbija je opet prioritet ove zemlje i Srbija se sada vraca u vrh svetske kosarke, gde joj i mesto. Mesto koje joj je tokom pune decenije ukradeno zbog interesa jednog kluba i njegove tzv. dominacije...

Che

pre 5 godina

Bez Partizana nema srpskog vaterpola, nema sigurne medalje na olimpijskim igrama, nema medalja na svetskim i evropskim prvenstvima. Pa vi gledajte. VK Partizan je srpski vaterpolo, sve ostalo su samo slucajnosti.

stoler

pre 5 godina

Odgovoricu kada vi meni odgovorite kako ste vratili te silne milione u kosarci,fudbalu,kako ste gasili i palili VK ne bi li se prethodni dugovi brisali? Posteno ste sve vratili verujem posto nema postenijih od vas. Nemojte samo vi o pravdi i postenju. Koliko god da je VK Partizan prihodovao za 20 godina to sigurno nije ni blizu drzavnim ulaganjima u razne projekte evropske zvezde u svim sportovima. I koliko god da je prihodovao,malo je u odnosu na to da je jedan od najtrofejnijih evropskih klubova i malo je za sve ono sto je ucinio za nas vaterpolo.

stoler

pre 5 godina

Neko ovde rece da li treba da nam otpisu dugove?!? Ne treba,zato sto mi nismo kao vi,koji ste VK gasili i palili sto puta,menjali imena,u kosarci je cuveni UPPR zapravo cista pljacka i pritisak na one kojima se duguje da otpisu dugove i ne traze vise nista,pa je tako i vraceno sitnih 17 miliona evra duga,a ustvari ni dinara niste dali.

Partizanovac

pre 5 godina

Zamolio bih predsednika ako nije problem da dekretom zabrani rad SD Partizan da se prekine vise agonija,optuzbe,svadje,ko kome daje i koliko,sta je cije,cija je proslost slavnija i sl.Da konacno pocnemo da zivimo ko ljudi jer je ocigledno da SD Partizan stoji na putu srece Srbiji...

Konstatacija

pre 5 godina

Teške su to traume iz mladosti za Viktora,jer je tada kada je on igrao vaterpolo Partizan bio toliko jak, da je bez muke osvajao i prvenstvo Jugoslavije i Evropu.I sada kada Srbijom vlada osvetoljubivi napredni duh,Viktor ima priliku da kao predsednik vaterpolo saveza rasturi takvu veličinu evropskog vaterpola. Napred junačino Viktore,uradi ono što nisi nikada uspeo u bazenu na sportskom takmičenju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dekameron, 15. jun 2018 13:54)

On je kao vaterpolista osvojio dve titule sa Zvezdom i ko zna koliko sa reprezentacijom,tako da nema sanse za nekim traumama.Izuzetan sportista i posten covek.

Dekameron

pre 5 godina

Teške su to traume iz mladosti za Viktora,jer je tada kada je on igrao vaterpolo Partizan bio toliko jak, da je bez muke osvajao i prvenstvo Jugoslavije i Evropu.I sada kada Srbijom vlada osvetoljubivi napredni duh,Viktor ima priliku da kao predsednik vaterpolo saveza rasturi takvu veličinu evropskog vaterpola. Napred junačino Viktore,uradi ono što nisi nikada uspeo u bazenu na sportskom takmičenju.

Zvezdas

pre 5 godina

Što smo dočekivali ispred balkona, dočekivali... nema više. 
Dok je bilo Partizana, bilo je i vaterpolo medalja, i košarkaških medalja... sad okačite limene medalje i mašite glavama...
(VardaPFK, 15. jun 2018 14:41)

O cemu ti care pises? Da li su braca Pjetlovic, Radjen, Prlainovic, Mandic, B.Mitrovic,Subotic ... poniklii u Partizanu? Igra se vaterpolo i u Viojvodini,Nisu , Sapcu , Zvezdi.Najbolji selektor nije iz Partizana. Sto se tice balkona i kosarke pogledaj tezultate i sastav tima sa SP.OI i EP. Kosarka je za vas davno proslo vrems

Duka

pre 5 godina

Cela Srbija zna da je odluceno da se unisti SD PARTIZAN, a u zvezdu se ulazu milioni eura u svim sportovima.Kolo srece se okrece.
(dok, 15. jun 2018 13:54)

Ma cela Evropa zna...ma šta evropa, ceo svet zna...hahahaha Cela Evropa i svet su protiv vas....ma ceo univerzum je protiv vas...hahahaha

Rasa

pre 5 godina

Zvezdaši decenijama žive u frustraciji i nadanju da će se Partizan jednog dana ugasiti. I sve rade da se to dogodi. I nije im važno što su i sami u velikim problemima...

Nenad

pre 5 godina

Teške su to traume iz mladosti za Viktora,jer je tada kada je on igrao vaterpolo Partizan bio toliko jak, da je bez muke osvajao i prvenstvo Jugoslavije i Evropu.I sada kada Srbijom vlada osvetoljubivi napredni duh,Viktor ima priliku da kao predsednik vaterpolo saveza rasturi takvu veličinu evropskog vaterpola. Napred junačino Viktore,uradi ono što nisi nikada uspeo u bazenu na sportskom takmičenju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dekameron, 15. jun 2018 13:54)
Pusti te price o velicini Partizana. Da su svi klubovi u Jugoslaviji funkcionisali pod jednakim uslovima, tj da Partizan nije guran od strane vlasti, veliko je pitanje koliki broj trofeja bi danas imao. Uvek ste u svome SD-u imali politicare iz vlasti, opozicije, generale, direktore najjacih drzavnih firmi... dakle klasican klub drzavnog aparata, veze vi nemate sa zdravom pricom, ali veze nemate.

Ivan

pre 5 godina

Zvezda je ostala bez LS zbog Sostara, Partizan ostaje bez LS zbog istog - Sostara. Bazen pod hitno vratiti drzavi.
(Dex, 15. jun 2018 13:03)

Zvezda je ostala i bez sredstava samim tim da nastavi normalno da funkcionise u toj sezoni kao aktuelni sampion evrope. Rashodi su bili ogromni, a bez LS nema prihoda, igraci koji su morali od necega da zive su napustili klub, i tako je unisten vaterpolo klub Crvena Zvezda.

Objektivno

pre 5 godina

U pravu si,bio je ali vidis i sada koliki je zvezdas.Otimali ste svakog,iole talentovanijeg klinca iz svih klubova.Vasi ljudi su bili na celo saveza i selektori,tako da su ti decaci ucenjivani da nece videi reprezentaciju ako ne predju u partizan.Ako bi se pojavio neki klub,koji bi napravio neki uspeh,odmah bi ga po direktivi ugasili na razne kriminalne nacine,samo da bi vas klub bio na povrsini i vodeci u ovom sportu.Isti nacin su zeleli da prepisu i u KK,i uspevalo im je nesto duze od jedne decenije ali je dr.Nebojsa ugasio to zlo.

Ivan

pre 5 godina

Bez Partizana nema srpskog vaterpola, nema sigurne medalje na olimpijskim igrama, nema medalja na svetskim i evropskim prvenstvima. Pa vi gledajte. VK Partizan je srpski vaterpolo, sve ostalo su samo slucajnosti.
(Che, 15. jun 2018 14:05)

To je klasicno ucenjivanje. Taj klub ne zna gde bije, i sada, ako nema nas, nema ovoga onoga... Zasto nema vaterpola bez partizana? Ko hoce da trenira vaterpolo trenirace ga u drugom organizovanijem klubu, i ako deca imaju talenta uvek cemo imati dobru reprezentaciju, bez obzira u kom klubu trenirali.

VardaPFK

pre 5 godina

Što smo dočekivali ispred balkona, dočekivali... nema više.
Dok je bilo Partizana, bilo je i vaterpolo medalja, i košarkaških medalja... sad okačite limene medalje i mašite glavama...

stoler

pre 5 godina

Evo sada ce nas ovaj one night in may i slicni ubediti da su zapravo njihovi igraci najzasluzniji za uspehe nasih reprezentacija u kosarci i vaterpolu. I da se udruze on i njegovi svi zajedno da mozgaju do veceras ne bi iskopali dva cela igraca u oba sporta iole bitna za doprinos u osvajanju medalja. Ne,pa vi ste stvarno cirkus. U vasim pokusajima da se predstavite bitnijim nego sto jeste. Kada se neko kune i poziva na covica sve mi je jasno.

bocko

pre 5 godina

Sebe,a i ljudi oko mene,smatram velikim Zvezdasem.I kao takav priznajem da je skola VK Partizan jedna od najboljih u svetu uopste u sportu.Medjutim,kada god se pojave neki dugovi u JSD,bilo koji klub da je u pitanju,odmahkrenu price o zaveri drzave protiv Partizana.Vrlo zanimljivo.Da ne pricam o imovinsko-pravnom statusu raznih objekata koje taj klub koristi.

Dekameron

pre 5 godina

O čemu pričate Zvezdaši?Pa valjda je 29 titula prvaka države više od 4 titule,i 7 prvaka LE više od jedne.To je ta trauma iz mladosti.

Krle

pre 5 godina

E, taj period je, angazovanjem Dr Covica, gotov, i nece se, hvala Bogu, vise nikada vratiti. Srbija je opet prioritet ove zemlje i Srbija se sada vraca u vrh svetske kosarke, gde joj i mesto. Mesto koje joj je tokom pune decenije ukradeno zbog interesa jednog kluba i njegove tzv. dominacije...
(One night in May, 15. jun 2018 15:03)

Tako je, nabroji nam sve reprezentativce zvezde iz košarke i vaterpola koji su osvajali medalje, a onda uzmi odmor, pa nabroji reprezentativce Partizana koji su donosili medalje...

Tidabudibuda

pre 5 godina

Što smo dočekivali ispred balkona, dočekivali... nema više.  
Dok je bilo Partizana, bilo je i vaterpolo medalja, i košarkaških medalja... sad okačite limene medalje i mašite glavama... 
(VardaPFK, 15. jun 2018 14:41) Kakve ste vi medalje osvajali?U kosarci smo viceprvaci Evrope sa 5 zvezdasa,u vaterpolu se ne gleda toliko ko je zvezdas a ko partizanovac jer je to jedini sport gdje momcima nije bitno ako igra za Zvezdu pa recimo predje u Partizan,vi niste gigant nikakav decko,bez vas se moze,i uijek se moglo,ja samo ne znam kako te nije sramota da nesto pricas kad ste VI Zvezdu direktno izbacili (citaj Sostar)posle poslednje evrospske krune nekog kluba u Srbiji,VK Crvena Zvezda!!!A sad si nasao da kmecis kad se kolo okrenulo!

Roki

pre 5 godina

Stoler@. Zasto ti stalno nesto uporedjujes “ kako ste vi, zasto ste vi”? Pa jel moze Atletiko da se zali zasto nesto Real moze a on ne moze? Zvezda je voljeni klub ovoga naroda, Partizan to nikada biti nece, vi klicete i bojama koje vam je nametnuo neprijatelj srpskog naroda, ne uporedjuj se sa nama, mi smo veliki za vas.

Marsovac

pre 5 godina

čemu pričate Zvezdaši?Pa valjda je 29 titula prvaka države više od 4 titule,i 7 prvaka LE više od jedne.To je ta trauma iz mladosti.
(Dekameron, 15. jun 2018 15:01)

Sto niste bili prvaci kada smo bili zajednica sa CG?

Rasha

pre 5 godina

Verovatno je ranije savez pokrivao/peglao gubitke partizana i garantovao za tu specijalnu pozivnicu. Zvezda kako prvak drzave i prvak evrope je morala da igra kvalifikacije, a partizan je isao direktno >:(

Mora da je neciji...

pre 5 godina

Kompleks je cudo a ovaj ih vuce ceo zivot...i neverovatno da pored svih ljudi koji su proslavili srpski vaterpolo bas ovaj bude na celu vaterpolo saveza koliko vec godina za redom....

Dace bog mrezu da im pocepas.

pre 5 godina

Nekontam ove pljuvace...
Pa i bazen dzaba samo da i dalje radi fabrika reprezentativnih medalja!!!
Sta je tu sporno???

stoler

pre 5 godina

Batalite me tih termina spinovanje i sta ti ja znam,covic vas naucio i sad svi ko papagaji,spinuje ovaj,spinuje onaj. Sam sebe si pobio kad si poceo da nabrajas igrace,pa si naravno posle 3 vasa morao da se cupas da Kukocem,Radjom i Vrankovicem. Ni najmanje ne poricem da su i oni jako bitni i veliki deo svih tih uspeha ali vasi nikad nisu bili bitni. Rakocevic,Tarlac,o cemu ti pricas?!?! Gurovic odigrao jednu dobru utakmicu i ispade najbitniji covek na prvenstvu. I manite se pozivanja na Ljubljanu i tamo ste imali 3 igraca sa vise nego skromnim doprinosom.

jedan od mnogih

pre 5 godina

citam i ne verujem ono sto procitah. AV i SNS su male mace spinovanja u poredjenju s grobarcicima...otvoreno, direktno i vrlo birano se govori o unistavanju 'institucije' koja je nastala kao pandan narodnom klubu i trebalo je istu ugasiti zajedno sa bivsom drzavom, jer ne nose oni dzaba ono JSD u nazivu....s obzirom da su bili vojni klub sve im je bilo dostupno i to besplatno. Dolaskom krajisnika Mirka Marjanovica na mesto premijera sve to dobija novi zalet jer se on osilio kao njegovi rodjaci '45 pa birao po BG samo najbolje za svoje mezimce, pa im tako prepisao i bazen iz drzavnog vlasnistva. Ni Tadic (bosanac) nije bio nista bolji po tom pitanju skrivanja pomoci i realnih troskova za JSD. Sada, kada sve to dolazi na naplatu, mnogi se pozivaju na ocigledno instruiranu istoriju i ostvarenja ranijih, ocigledno povlascenih, generacija sportista. Ne treba umanjivati njihove uspehe jer su vecinski postignuti na terenu, ali ovome treba konacno stati na kraj i pogasiti sve gubitase, kako u JSD tako i u Zvezdi. Ne moraju oni svukud da imaju klubove i predstavnike, bolje bi bilo za srpski sport generalno

Toto-ko-tunjo

pre 5 godina

O čemu pričate Zvezdaši?Pa valjda je 29 titula prvaka države više od 4 titule,i 7 prvaka LE više od jedne.To je ta trauma iz mladosti.
 (Dekameron, 15. jun 2018 15:01)

Zaista ne znam sta je uopste svrha ovog clanka? Dobar i uspesan sistem rada, puno ljubavi... Samo nastavite.

stoler

pre 5 godina

Mi smo uvek u svom SD imali politicare?!? A vi niste??!?!?! Da li je moguce da neko ovoliko lupeta? Kao ovaj Nenad i Roki. Nas je osnovao neprijatelj bla bla bla,kad se nema argumenata onda obicno tu pricu potezete. A vi ste brze bolje posle svega sto je bilo doveli Robija iz neprijateljske zemlje za trenera. To se valjda ne vazi.

neko iz mase

pre 5 godina

Čemu pljuvačine !?! Svako odgovara za svoje postupke tako bi treba li klubovi. I za ovog čoveka stoji rezultat da od kad je dobio predsednički mandat odveo je Zvezdu do krova Evrope. Mnogo je dao za reprezentaciju dve medalje sa Oly i jednu zlatnu sa Ep kao bronzanu na Sp i svetsko.

Istina

pre 5 godina

Sa 5 zvezdasa smo vicesampioni u kosarci i to je valjda veci uspeh nego sva zlata koja su nam doneli Kica,Praja,Divac,Paspalj Djordjevic,Danilovic Rebraca... Koliko moras biti ...... da to napises i pitas kakve smo to mi medalje osvajali?!? Uglavnom zlatne,da li kosarka da li vaterpolo. Nasi igraci su ovoj zemlji doneli najvise zlatnih odlicja,bilji kljucni i bitni u osvajanju istih. Daleko smo mi od vas.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stoler, 15. jun 2018 16:40)

Ma nemoj...kako ti zamenjujes teze i spinujes kako ti odgovara a ne sagledavas cinjenice i istinu.Dali su Kica,Praja,Divac,Danilovic i Djordjevic igrali sami ili je bilo sa njima mnogo vise igraca iz drugih klubova?Da li je osvojeno zlato i u Ljubljani kad partizan nije bio ni na mapi a Zvezda najbolji klub u velikoj drzavi...nisu li sa ovom mladjom trojkom bili i Stojakovic,Rakocevic,Tarlac,Gurovic ili mozda jos zasluzniji od njih Kukoc,Radja,Vrankovic,braca Petrovic...

ArtuDitu

pre 5 godina

@ Vaterpolista

Nemam razloga da dovodim u pitanje ono sto ste napisali. Ako se kod nas namesta u zenskom vaterpolu, uz duzno postovanje svim angazovanim ali potpuno besmislenom sportu (za mene), onda, bi trebalo potpuno ugasiti sport u Srbiji. Jer mozemo samo da se zapitamo sta se radi u fudbalu gde je jedan ozbiljniji transfer veci nego sto su visegodisnji budzeti svih muskih i zenskih vaterpolo klubova u Srbiji.

stoler

pre 5 godina

Sa 5 zvezdasa smo vicesampioni u kosarci i to je valjda veci uspeh nego sva zlata koja su nam doneli Kica,Praja,Divac,Paspalj Djordjevic,Danilovic Rebraca... Koliko moras biti ...... da to napises i pitas kakve smo to mi medalje osvajali?!? Uglavnom zlatne,da li kosarka da li vaterpolo. Nasi igraci su ovoj zemlji doneli najvise zlatnih odlicja,bilji kljucni i bitni u osvajanju istih. Daleko smo mi od vas.

Mozzart

pre 5 godina

E, taj period je, angazovanjem Dr Covica, gotov, i nece se, hvala Bogu, vise nikada vratiti. Srbija je opet prioritet ove zemlje i Srbija se sada vraca u vrh svetske kosarke, gde joj i mesto. Mesto koje joj je tokom pune decenije ukradeno zbog interesa jednog kluba i njegove tzv. dominacije...
(One night in May, 15. jun 2018 15:03)

Tako je, nabroji nam sve reprezentativce zvezde iz košarke i vaterpola koji su osvajali medalje, a onda uzmi odmor, pa nabroji reprezentativce Partizana koji su donosili medalje...
(Krle, 15. jun 2018 15:21)
Valjda si hteo da kazes sve OTETE reprezentativce? Znaju svi sta se desavalo, dok ste bili JEDINI...

Donekle poznavaoc vaterpola

pre 5 godina

Šostar je bio na čelu saveza baš kao što je sad ovaj čovek koji doveo Zvezdu do predsedničkog mandata do krova Evrope a doneo medalju iz Sidneja i Atine 2000 i 2004 godine. Sa tim da je ovaj prvi daleko uspešniji al'opet nemaju pravo pričaju bilo šta jer vaterpol u Srbiji bukvalno da ne postoji koji klub osim Vojvodine večitih kontiutet u neku ruku Radnički koji su ima li veće uspehe u ovom sportu naravno V.k Niš i V.k Beograd odnosno V.k Šabac koji morao da trenira i igra po drugim gradovima jer im je bio zatvoren bazen do 2005 godine. Tek 2015 je završena rekonstrukcija i tad se vratio u najviši rang. Učestovao u LEN 2004 /2005 godine. Finalisti kupa za ovu sezonu. V.k bečej dobro poznat klub koji se ugasio 2002 godine i osvojio ligu šampiona. Mnogi asovi i legende su tamo igra li.

gg

pre 5 godina

Koliko zavisti iz kluba koji je vise puta gasen. Kad nemogu oni da postoje,onda makar Partizan da uniste.Nagradno pitanje ,koliko puta je fmp menjao ime,i koliko puta je vaterpolo klub zvezda gasen pa ozivljavan.

DarioHubner

pre 5 godina

Da li je ikada, barem jednom neko iz Partizana, a mislim na sve klubove iz SD, bio kriv zbog situacije u kojoj se on nasao... Ne! Oni nikada nisu krivi za nista, oni sve rade posteno i transparentno, imaju fantasticne rezultate na svim poljima, ali eto, uvek neko hoce da ih unisti...

deki

pre 5 godina

Zar nije Jelenic kukao pre par godina zato Partizan dobio pozivnicu a zasto ne .... (i onda navodi neke random klubove iz inostranstva)
Eto koloko on vodi racuna o srpskom vaterpolu i koliko (ne)voli Partizan

Sofronije

pre 5 godina

Sigurno nije do doticnog, on je mali srafic u sns sistemu.
(Vlado, 15. jun 2018 12:57)

A u košarci i fudbalu vam SNS ne smeta, samo ovde gde ste se bahatili godinama?

stoler

pre 5 godina

Neko ovde rece da li treba da nam otpisu dugove?!? Ne treba,zato sto mi nismo kao vi,koji ste VK gasili i palili sto puta,menjali imena,u kosarci je cuveni UPPR zapravo cista pljacka i pritisak na one kojima se duguje da otpisu dugove i ne traze vise nista,pa je tako i vraceno sitnih 17 miliona evra duga,a ustvari ni dinara niste dali.

Vaterpolista

pre 5 godina

A niste bili tako revnosni kada ste krsili LENove zakone i statut Vaterpolo saveza Srbije i dozvolili igracicama koje su registrovane i igrale u Holandskoj ligi da usred prvenstva predju bez preregistracije u Zvezdu kako bi Zvezda osvojila prvenstvo protiv tada jace Sente koja je te godine zasluzila titulu?

Te igracice nisu mogle igrati ni po osnovu statuta vaterpolo saveza Srbije koji jasno kaze da igracice koje nisu registrovane pred pocetak sezone ne mogu se naknadno registrovati i igrati u prvenstvu niti mogu igrati istovremeno za 2 kluba u dve drzave u istoj sezoni.
A imali ste i obavezu da platite preregistraciju sto je direktna kradja od LENa.

Kad ste upoznati sa time da krsite LENov pravilnik pravili ste se ludi ali Vas je bila uhvatila teska frka nekoliko dana. Samo dobra volja ljudi koji nisu hteli da Vas prijave i time prouzrokuju kaznu LENa i mogucu zabranu reprezentaciji Srbije da ucestvuje na medjunarodnim takmicenjima vas je spasila.

Podrzavate namestaljke u prvenstvu. U zenskoj vaterpolo ligi od 8 timova sa 4 upravljaju isti ljudi iz Zvezde i iz drugih timova prebacuju igracice.
Shvatate da je liga neregularna i da te titule nista ne vrede?
Oterali ste svu decu koja su htela da treniraju.

Kod vas radi gomila ljudi koji skoro nikada nisu na svojim radnim mestima u radno vreme. Jel za to dobijate plate?

Vama treba jedna dobra inspekcija i cistka od strane ministarstva ali i LENa na koji se pozivate. Vi se pozivate na LEN?

Dekameron

pre 5 godina

Teške su to traume iz mladosti za Viktora,jer je tada kada je on igrao vaterpolo Partizan bio toliko jak, da je bez muke osvajao i prvenstvo Jugoslavije i Evropu.I sada kada Srbijom vlada osvetoljubivi napredni duh,Viktor ima priliku da kao predsednik vaterpolo saveza rasturi takvu veličinu evropskog vaterpola. Napred junačino Viktore,uradi ono što nisi nikada uspeo u bazenu na sportskom takmičenju.

Che

pre 5 godina

Bez Partizana nema srpskog vaterpola, nema sigurne medalje na olimpijskim igrama, nema medalja na svetskim i evropskim prvenstvima. Pa vi gledajte. VK Partizan je srpski vaterpolo, sve ostalo su samo slucajnosti.

One night in May

pre 5 godina

Dok je bilo Partizana, bilo je i vaterpolo medalja, i košarkaških medalja... sad okačite limene medalje i mašite glavama...
(VardaPFK, 15. jun 2018 14:41)

Znam da ces ti i svi ostali navijaci Partizana sada da placete, ali ovo su cinjenice:

1. Kosarkaska reprezentacija je ovog momenta, posle decenije tuge, olimpijski, svetski i evropski vicesampion

2. U vreme samozvanog maga i tzv. dominacije reprezentaciju su na najsuroviji nacin ponizavali Novi Zeland, Kina, Nigerija, Estonija, Makedonija, Crna Gora vise puta...

3. U vreme tzv. dominacije osvojili smo 1 evropsko srebro - zahvaljujuci ingenioznosti Dude Ivkovica

4. Pre toga je zlata donosio Kari Pesic, a onda je za nas nacionalni tim nastupio mrak, jer je reprezentacija zrtvovana za interese jednog kluba


E, taj period je, angazovanjem Dr Covica, gotov, i nece se, hvala Bogu, vise nikada vratiti. Srbija je opet prioritet ove zemlje i Srbija se sada vraca u vrh svetske kosarke, gde joj i mesto. Mesto koje joj je tokom pune decenije ukradeno zbog interesa jednog kluba i njegove tzv. dominacije...

VardaPFK

pre 5 godina

Što smo dočekivali ispred balkona, dočekivali... nema više.
Dok je bilo Partizana, bilo je i vaterpolo medalja, i košarkaških medalja... sad okačite limene medalje i mašite glavama...

Nenad

pre 5 godina

Teške su to traume iz mladosti za Viktora,jer je tada kada je on igrao vaterpolo Partizan bio toliko jak, da je bez muke osvajao i prvenstvo Jugoslavije i Evropu.I sada kada Srbijom vlada osvetoljubivi napredni duh,Viktor ima priliku da kao predsednik vaterpolo saveza rasturi takvu veličinu evropskog vaterpola. Napred junačino Viktore,uradi ono što nisi nikada uspeo u bazenu na sportskom takmičenju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dekameron, 15. jun 2018 13:54)
Pusti te price o velicini Partizana. Da su svi klubovi u Jugoslaviji funkcionisali pod jednakim uslovima, tj da Partizan nije guran od strane vlasti, veliko je pitanje koliki broj trofeja bi danas imao. Uvek ste u svome SD-u imali politicare iz vlasti, opozicije, generale, direktore najjacih drzavnih firmi... dakle klasican klub drzavnog aparata, veze vi nemate sa zdravom pricom, ali veze nemate.

Naviklo to da krade

pre 5 godina

Vlado, 15. jun 2018 12:57
A šraf je i Ostoja sns iz kk-a ili???
I bazen za dzabe,a sad i dugove treba da vam oproste pa vi ste hit!!!

Zvezdas

pre 5 godina

Što smo dočekivali ispred balkona, dočekivali... nema više. 
Dok je bilo Partizana, bilo je i vaterpolo medalja, i košarkaških medalja... sad okačite limene medalje i mašite glavama...
(VardaPFK, 15. jun 2018 14:41)

O cemu ti care pises? Da li su braca Pjetlovic, Radjen, Prlainovic, Mandic, B.Mitrovic,Subotic ... poniklii u Partizanu? Igra se vaterpolo i u Viojvodini,Nisu , Sapcu , Zvezdi.Najbolji selektor nije iz Partizana. Sto se tice balkona i kosarke pogledaj tezultate i sastav tima sa SP.OI i EP. Kosarka je za vas davno proslo vrems

stoler

pre 5 godina

Odgovoricu kada vi meni odgovorite kako ste vratili te silne milione u kosarci,fudbalu,kako ste gasili i palili VK ne bi li se prethodni dugovi brisali? Posteno ste sve vratili verujem posto nema postenijih od vas. Nemojte samo vi o pravdi i postenju. Koliko god da je VK Partizan prihodovao za 20 godina to sigurno nije ni blizu drzavnim ulaganjima u razne projekte evropske zvezde u svim sportovima. I koliko god da je prihodovao,malo je u odnosu na to da je jedan od najtrofejnijih evropskih klubova i malo je za sve ono sto je ucinio za nas vaterpolo.

Rasa

pre 5 godina

Zvezdaši decenijama žive u frustraciji i nadanju da će se Partizan jednog dana ugasiti. I sve rade da se to dogodi. I nije im važno što su i sami u velikim problemima...

Krle

pre 5 godina

E, taj period je, angazovanjem Dr Covica, gotov, i nece se, hvala Bogu, vise nikada vratiti. Srbija je opet prioritet ove zemlje i Srbija se sada vraca u vrh svetske kosarke, gde joj i mesto. Mesto koje joj je tokom pune decenije ukradeno zbog interesa jednog kluba i njegove tzv. dominacije...
(One night in May, 15. jun 2018 15:03)

Tako je, nabroji nam sve reprezentativce zvezde iz košarke i vaterpola koji su osvajali medalje, a onda uzmi odmor, pa nabroji reprezentativce Partizana koji su donosili medalje...

POPE

pre 5 godina

@stoler
Kad toliko insistiras na tih 15 miliona duga Zvezde ja imam pitanje za tebe.Koliko je prihodovao VK Partizannod drzave za zadnjih 20 godina?1.Besplatni treninzi i utakmice za sve selekcije.Ostali klubovi sve to placali.
2.Uzimanje para od izdavanja lokala koja je klub sebi uzimao.
3.Naplata ulaznica za kupanje.
4.Vise puta oprostena struja i ostale obaveze.
5.Od svih VK najvise drzavnih para upumpavano u VK Partizan.
I sada bi da vam jos i ceo Sportski centar poklone i da i dalje nista ne placate a da ubirate i da vam i dugove oproste?
Pa brate sto je mnogo mnogo je!
Ostale sportove da ne pominjem jer koliko samo kosta stadion JNA itd. Pa ne moze vise samo vama sve dzabe!

Roki

pre 5 godina

Stoler@. Zasto ti stalno nesto uporedjujes “ kako ste vi, zasto ste vi”? Pa jel moze Atletiko da se zali zasto nesto Real moze a on ne moze? Zvezda je voljeni klub ovoga naroda, Partizan to nikada biti nece, vi klicete i bojama koje vam je nametnuo neprijatelj srpskog naroda, ne uporedjuj se sa nama, mi smo veliki za vas.

Dekameron

pre 5 godina

O čemu pričate Zvezdaši?Pa valjda je 29 titula prvaka države više od 4 titule,i 7 prvaka LE više od jedne.To je ta trauma iz mladosti.

Duka

pre 5 godina

Cela Srbija zna da je odluceno da se unisti SD PARTIZAN, a u zvezdu se ulazu milioni eura u svim sportovima.Kolo srece se okrece.
(dok, 15. jun 2018 13:54)

Ma cela Evropa zna...ma šta evropa, ceo svet zna...hahahaha Cela Evropa i svet su protiv vas....ma ceo univerzum je protiv vas...hahahaha

Konstatacija

pre 5 godina

Teške su to traume iz mladosti za Viktora,jer je tada kada je on igrao vaterpolo Partizan bio toliko jak, da je bez muke osvajao i prvenstvo Jugoslavije i Evropu.I sada kada Srbijom vlada osvetoljubivi napredni duh,Viktor ima priliku da kao predsednik vaterpolo saveza rasturi takvu veličinu evropskog vaterpola. Napred junačino Viktore,uradi ono što nisi nikada uspeo u bazenu na sportskom takmičenju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dekameron, 15. jun 2018 13:54)

On je kao vaterpolista osvojio dve titule sa Zvezdom i ko zna koliko sa reprezentacijom,tako da nema sanse za nekim traumama.Izuzetan sportista i posten covek.

Istina

pre 5 godina

Zvezda je ostala bez LS zbog Sostara, Partizan ostaje bez LS zbog istog - Sostara. Bazen pod hitno vratiti drzavi.
(Dex, 15. jun 2018 13:03)

Zvezda je ostala i bez sredstava samim tim da nastavi normalno da funkcionise u toj sezoni kao aktuelni sampion evrope. Rashodi su bili ogromni, a bez LS nema prihoda, igraci koji su morali od necega da zive su napustili klub, i tako je unisten vaterpolo klub Crvena Zvezda.
(Ivan, 15. jun 2018 14:02)

Apsolutno netacno.Ostala je bez LS iskljucivo zbog Sostara jer je progurao odluku te sezone da se racunaju poslednje tri sezone ucesca u Evropi i po tome,Zvezda kao evropski prvak nije direktno usla u LS,vec je morala u kvalifikacije gde se sastala sa Pro Rekom i u teskom dvomecu ispala.Inace su u to vreme to bile dve najjace ekipe u Evropi a igrale su kvalifikacije,zahvaljujuci sujetnom Sostaru,koji nije mogao podneti da Zvezda jos koji put bude prvak Evrope. Sad mu se to vraca kao bumerang ali ne Jelenicevom krivicom.Igraci su tek nakon toga otisli iz Zvezde i nisu svi odjednom.

stoler

pre 5 godina

Evo sada ce nas ovaj one night in may i slicni ubediti da su zapravo njihovi igraci najzasluzniji za uspehe nasih reprezentacija u kosarci i vaterpolu. I da se udruze on i njegovi svi zajedno da mozgaju do veceras ne bi iskopali dva cela igraca u oba sporta iole bitna za doprinos u osvajanju medalja. Ne,pa vi ste stvarno cirkus. U vasim pokusajima da se predstavite bitnijim nego sto jeste. Kada se neko kune i poziva na covica sve mi je jasno.

MRMOT

pre 5 godina

Tri hiljde članarina(radio bazen ili ne), tri hiljade "donacija" za trenere? mesečno, gomila dece koja to plaća. Besplatan bazen na korišćenje.Dobro, gde su te pare? Samo nemoj da mi pričate o tekućem održavanju i skupom mazutu za grejanje.

Marsovac

pre 5 godina

čemu pričate Zvezdaši?Pa valjda je 29 titula prvaka države više od 4 titule,i 7 prvaka LE više od jedne.To je ta trauma iz mladosti.
(Dekameron, 15. jun 2018 15:01)

Sto niste bili prvaci kada smo bili zajednica sa CG?

pixi10

pre 5 godina

Sigurno nije do doticnog, on je mali srafic u sns sistemu.
(Vlado, 15. jun 2018 12:57) izadji na izbore i srusi taj sistem... lakse je za tastaturom...

Istina

pre 5 godina

Sa 5 zvezdasa smo vicesampioni u kosarci i to je valjda veci uspeh nego sva zlata koja su nam doneli Kica,Praja,Divac,Paspalj Djordjevic,Danilovic Rebraca... Koliko moras biti ...... da to napises i pitas kakve smo to mi medalje osvajali?!? Uglavnom zlatne,da li kosarka da li vaterpolo. Nasi igraci su ovoj zemlji doneli najvise zlatnih odlicja,bilji kljucni i bitni u osvajanju istih. Daleko smo mi od vas.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stoler, 15. jun 2018 16:40)

Ma nemoj...kako ti zamenjujes teze i spinujes kako ti odgovara a ne sagledavas cinjenice i istinu.Dali su Kica,Praja,Divac,Danilovic i Djordjevic igrali sami ili je bilo sa njima mnogo vise igraca iz drugih klubova?Da li je osvojeno zlato i u Ljubljani kad partizan nije bio ni na mapi a Zvezda najbolji klub u velikoj drzavi...nisu li sa ovom mladjom trojkom bili i Stojakovic,Rakocevic,Tarlac,Gurovic ili mozda jos zasluzniji od njih Kukoc,Radja,Vrankovic,braca Petrovic...

Objektivno

pre 5 godina

U pravu si,bio je ali vidis i sada koliki je zvezdas.Otimali ste svakog,iole talentovanijeg klinca iz svih klubova.Vasi ljudi su bili na celo saveza i selektori,tako da su ti decaci ucenjivani da nece videi reprezentaciju ako ne predju u partizan.Ako bi se pojavio neki klub,koji bi napravio neki uspeh,odmah bi ga po direktivi ugasili na razne kriminalne nacine,samo da bi vas klub bio na povrsini i vodeci u ovom sportu.Isti nacin su zeleli da prepisu i u KK,i uspevalo im je nesto duze od jedne decenije ali je dr.Nebojsa ugasio to zlo.

stoler

pre 5 godina

Mi smo uvek u svom SD imali politicare?!? A vi niste??!?!?! Da li je moguce da neko ovoliko lupeta? Kao ovaj Nenad i Roki. Nas je osnovao neprijatelj bla bla bla,kad se nema argumenata onda obicno tu pricu potezete. A vi ste brze bolje posle svega sto je bilo doveli Robija iz neprijateljske zemlje za trenera. To se valjda ne vazi.

Mora da je neciji...

pre 5 godina

Kompleks je cudo a ovaj ih vuce ceo zivot...i neverovatno da pored svih ljudi koji su proslavili srpski vaterpolo bas ovaj bude na celu vaterpolo saveza koliko vec godina za redom....

Tidabudibuda

pre 5 godina

Što smo dočekivali ispred balkona, dočekivali... nema više.  
Dok je bilo Partizana, bilo je i vaterpolo medalja, i košarkaških medalja... sad okačite limene medalje i mašite glavama... 
(VardaPFK, 15. jun 2018 14:41) Kakve ste vi medalje osvajali?U kosarci smo viceprvaci Evrope sa 5 zvezdasa,u vaterpolu se ne gleda toliko ko je zvezdas a ko partizanovac jer je to jedini sport gdje momcima nije bitno ako igra za Zvezdu pa recimo predje u Partizan,vi niste gigant nikakav decko,bez vas se moze,i uijek se moglo,ja samo ne znam kako te nije sramota da nesto pricas kad ste VI Zvezdu direktno izbacili (citaj Sostar)posle poslednje evrospske krune nekog kluba u Srbiji,VK Crvena Zvezda!!!A sad si nasao da kmecis kad se kolo okrenulo!

jedan od mnogih

pre 5 godina

citam i ne verujem ono sto procitah. AV i SNS su male mace spinovanja u poredjenju s grobarcicima...otvoreno, direktno i vrlo birano se govori o unistavanju 'institucije' koja je nastala kao pandan narodnom klubu i trebalo je istu ugasiti zajedno sa bivsom drzavom, jer ne nose oni dzaba ono JSD u nazivu....s obzirom da su bili vojni klub sve im je bilo dostupno i to besplatno. Dolaskom krajisnika Mirka Marjanovica na mesto premijera sve to dobija novi zalet jer se on osilio kao njegovi rodjaci '45 pa birao po BG samo najbolje za svoje mezimce, pa im tako prepisao i bazen iz drzavnog vlasnistva. Ni Tadic (bosanac) nije bio nista bolji po tom pitanju skrivanja pomoci i realnih troskova za JSD. Sada, kada sve to dolazi na naplatu, mnogi se pozivaju na ocigledno instruiranu istoriju i ostvarenja ranijih, ocigledno povlascenih, generacija sportista. Ne treba umanjivati njihove uspehe jer su vecinski postignuti na terenu, ali ovome treba konacno stati na kraj i pogasiti sve gubitase, kako u JSD tako i u Zvezdi. Ne moraju oni svukud da imaju klubove i predstavnike, bolje bi bilo za srpski sport generalno

Ivan

pre 5 godina

Zvezda je ostala bez LS zbog Sostara, Partizan ostaje bez LS zbog istog - Sostara. Bazen pod hitno vratiti drzavi.
(Dex, 15. jun 2018 13:03)

Zvezda je ostala i bez sredstava samim tim da nastavi normalno da funkcionise u toj sezoni kao aktuelni sampion evrope. Rashodi su bili ogromni, a bez LS nema prihoda, igraci koji su morali od necega da zive su napustili klub, i tako je unisten vaterpolo klub Crvena Zvezda.

Dace bog mrezu da im pocepas.

pre 5 godina

Nekontam ove pljuvace...
Pa i bazen dzaba samo da i dalje radi fabrika reprezentativnih medalja!!!
Sta je tu sporno???

Ivan

pre 5 godina

Bez Partizana nema srpskog vaterpola, nema sigurne medalje na olimpijskim igrama, nema medalja na svetskim i evropskim prvenstvima. Pa vi gledajte. VK Partizan je srpski vaterpolo, sve ostalo su samo slucajnosti.
(Che, 15. jun 2018 14:05)

To je klasicno ucenjivanje. Taj klub ne zna gde bije, i sada, ako nema nas, nema ovoga onoga... Zasto nema vaterpola bez partizana? Ko hoce da trenira vaterpolo trenirace ga u drugom organizovanijem klubu, i ako deca imaju talenta uvek cemo imati dobru reprezentaciju, bez obzira u kom klubu trenirali.

bocko

pre 5 godina

Sebe,a i ljudi oko mene,smatram velikim Zvezdasem.I kao takav priznajem da je skola VK Partizan jedna od najboljih u svetu uopste u sportu.Medjutim,kada god se pojave neki dugovi u JSD,bilo koji klub da je u pitanju,odmahkrenu price o zaveri drzave protiv Partizana.Vrlo zanimljivo.Da ne pricam o imovinsko-pravnom statusu raznih objekata koje taj klub koristi.

Partizanovac

pre 5 godina

Zamolio bih predsednika ako nije problem da dekretom zabrani rad SD Partizan da se prekine vise agonija,optuzbe,svadje,ko kome daje i koliko,sta je cije,cija je proslost slavnija i sl.Da konacno pocnemo da zivimo ko ljudi jer je ocigledno da SD Partizan stoji na putu srece Srbiji...

stoler

pre 5 godina

Sa 5 zvezdasa smo vicesampioni u kosarci i to je valjda veci uspeh nego sva zlata koja su nam doneli Kica,Praja,Divac,Paspalj Djordjevic,Danilovic Rebraca... Koliko moras biti ...... da to napises i pitas kakve smo to mi medalje osvajali?!? Uglavnom zlatne,da li kosarka da li vaterpolo. Nasi igraci su ovoj zemlji doneli najvise zlatnih odlicja,bilji kljucni i bitni u osvajanju istih. Daleko smo mi od vas.

stoler

pre 5 godina

Batalite me tih termina spinovanje i sta ti ja znam,covic vas naucio i sad svi ko papagaji,spinuje ovaj,spinuje onaj. Sam sebe si pobio kad si poceo da nabrajas igrace,pa si naravno posle 3 vasa morao da se cupas da Kukocem,Radjom i Vrankovicem. Ni najmanje ne poricem da su i oni jako bitni i veliki deo svih tih uspeha ali vasi nikad nisu bili bitni. Rakocevic,Tarlac,o cemu ti pricas?!?! Gurovic odigrao jednu dobru utakmicu i ispade najbitniji covek na prvenstvu. I manite se pozivanja na Ljubljanu i tamo ste imali 3 igraca sa vise nego skromnim doprinosom.

Big Salamy

pre 5 godina

Svaki sportski klub treba da posluje u plusu. Kao i svako privredno društvo.
Ako nisi sposoban da upravljaš klubom i ne znaš kako da napraviš novac zašto si još uvek tu?
Ne samo Jelenić nego bilo ko!
Svi bi da vode Zvezdu i Partizan i da dobijaju pare od države. Pa to može i moja baba da radi i bude direktor.

Mozzart

pre 5 godina

E, taj period je, angazovanjem Dr Covica, gotov, i nece se, hvala Bogu, vise nikada vratiti. Srbija je opet prioritet ove zemlje i Srbija se sada vraca u vrh svetske kosarke, gde joj i mesto. Mesto koje joj je tokom pune decenije ukradeno zbog interesa jednog kluba i njegove tzv. dominacije...
(One night in May, 15. jun 2018 15:03)

Tako je, nabroji nam sve reprezentativce zvezde iz košarke i vaterpola koji su osvajali medalje, a onda uzmi odmor, pa nabroji reprezentativce Partizana koji su donosili medalje...
(Krle, 15. jun 2018 15:21)
Valjda si hteo da kazes sve OTETE reprezentativce? Znaju svi sta se desavalo, dok ste bili JEDINI...

Rasha

pre 5 godina

Verovatno je ranije savez pokrivao/peglao gubitke partizana i garantovao za tu specijalnu pozivnicu. Zvezda kako prvak drzave i prvak evrope je morala da igra kvalifikacije, a partizan je isao direktno >:(

neko iz mase

pre 5 godina

Čemu pljuvačine !?! Svako odgovara za svoje postupke tako bi treba li klubovi. I za ovog čoveka stoji rezultat da od kad je dobio predsednički mandat odveo je Zvezdu do krova Evrope. Mnogo je dao za reprezentaciju dve medalje sa Oly i jednu zlatnu sa Ep kao bronzanu na Sp i svetsko.

Toto-ko-tunjo

pre 5 godina

O čemu pričate Zvezdaši?Pa valjda je 29 titula prvaka države više od 4 titule,i 7 prvaka LE više od jedne.To je ta trauma iz mladosti.
 (Dekameron, 15. jun 2018 15:01)

Zaista ne znam sta je uopste svrha ovog clanka? Dobar i uspesan sistem rada, puno ljubavi... Samo nastavite.

Donekle poznavaoc vaterpola

pre 5 godina

Šostar je bio na čelu saveza baš kao što je sad ovaj čovek koji doveo Zvezdu do predsedničkog mandata do krova Evrope a doneo medalju iz Sidneja i Atine 2000 i 2004 godine. Sa tim da je ovaj prvi daleko uspešniji al'opet nemaju pravo pričaju bilo šta jer vaterpol u Srbiji bukvalno da ne postoji koji klub osim Vojvodine večitih kontiutet u neku ruku Radnički koji su ima li veće uspehe u ovom sportu naravno V.k Niš i V.k Beograd odnosno V.k Šabac koji morao da trenira i igra po drugim gradovima jer im je bio zatvoren bazen do 2005 godine. Tek 2015 je završena rekonstrukcija i tad se vratio u najviši rang. Učestovao u LEN 2004 /2005 godine. Finalisti kupa za ovu sezonu. V.k bečej dobro poznat klub koji se ugasio 2002 godine i osvojio ligu šampiona. Mnogi asovi i legende su tamo igra li.

ArtuDitu

pre 5 godina

@ Vaterpolista

Nemam razloga da dovodim u pitanje ono sto ste napisali. Ako se kod nas namesta u zenskom vaterpolu, uz duzno postovanje svim angazovanim ali potpuno besmislenom sportu (za mene), onda, bi trebalo potpuno ugasiti sport u Srbiji. Jer mozemo samo da se zapitamo sta se radi u fudbalu gde je jedan ozbiljniji transfer veci nego sto su visegodisnji budzeti svih muskih i zenskih vaterpolo klubova u Srbiji.