1. (Kangrga, 23. april 2018 14:48)
    (Bojan, 23. april 2018 14:56)

    Kad se vi uhvatite statistike, pa po tome „dokazujete“ da je LeBron najbolji igrač u istoriji, evo malo te „statistike“ i šta ona govori. Ko ove ima najveći procenat šuta iz igre (FG% - Field Goal Percentage) u istoriji NBA. Sve ima na internetu da se proveri - [link] . Toliko o tome koliko statistika govori.
    I nisam rekao da je LeBron dalo od NAJBOLJEG, već od NAJBOLJIH. Po meni ni Džordan nije bio najbolji ikada, već Vilt Čemberlen i Bil Rasel. Koliko rekorda i dan danas drži Čemberlen zaprepastila bi se ova deca kojoj se statistika servira preko fejsbuka i drugih gluposti.
    Ali to je samo statistika. Radije bi gledao deset najgorih utakmmica Čemberlena, Džordana, Džabara, Medžika, nego deset najboljih LeBronovih. LeBron jeste ljudska mašina i samo mašina, nema tu košarkaške lepote ni u tragovima.
    (NastyB, 24. april 2018 08:09)

    # Link komentara

  2. inace, to sto je igrac koga je lebron cuvao bio MvP to ne govori o tome da je Lebron radio los posao nego da je lebron preuzeo na sebe odgovornost da proba da uspori najboljeg protivnickog igraca. 
    I Majkl je cuvao Magica pa nista nije uradio, ali Cikago je bio bolji, pa naravno da je bio Majkl MVP. 
    Da se birao MVP finala istoka Ajzea Tomas bi ga dobio dva puta iako je Majkl pokusavao da ga zaustavi. 

    dajte ljudi malo objektivnosti.
    (Bojan, 23. april 2018 20:53)

    A najbolji protivnicki igraci su terri i igudala???
     (petarczv, 24. april 2018 01:11)

    # Link komentara

  3. Uff, meni je neugodno sto je Bojan napravio Peri. Ovo se zove demoliranje argumentima.
    I ovaj zadnji komentar je fantastican i govori ono sto malo ljudi zna, a ne smije se reci jer se od Jordana pravi idolopoklonstvo.

    Samarao ga je Bird, dok nije povrijedio leđa.

    Šamarali su ga Bad Boysi dok Thomas nije sredio Ahilovu tetivu...Ostalo je povijest. Dosao mu je Pippen top 30 igrača ikad, pa kasnije jos dva hall od famera, Rodman i Kukoc.

    I sad to usporedi s J.R.Smithom, Korverom, Loveom i Klarksonom;)
    (mj23, 23. april 2018 22:12)

    Velika je razlika da li gubiš od bad boys-a i Birdovog Bostona (bez all star saigrača) ili od Sofoklisa Skorcijanitisa (a igraš sa Melom, Vejdom, Polom itd) i Džejsona Terija (imaš uz sebe Boša i Vejda).
    (Memfis, 23. april 2018 23:22)

    # Link komentara

  4. To je mana Bojana Bogdanovica. Odigra jednu kako treba, a onda ga nema nekoliko. Takav je tokom citave karijere. Takav ce i ostati. Nikada od njega nece biti velikog igraca.
    (Za dzemper spremni!, 23. april 2018 23:03)

    # Link komentara

  5. Uff, meni je neugodno sto je Bojan napravio Peri. Ovo se zove demoliranje argumentima.
    I ovaj zadnji komentar je fantastican i govori ono sto malo ljudi zna, a ne smije se reci jer se od Jordana pravi idolopoklonstvo.

    Samarao ga je Bird, dok nije povrijedio leđa.

    Šamarali su ga Bad Boysi dok Thomas nije sredio Ahilovu tetivu...Ostalo je povijest. Dosao mu je Pippen top 30 igrača ikad, pa kasnije jos dva hall od famera, Rodman i Kukoc.

    I sad to usporedi s J.R.Smithom, Korverom, Loveom i Klarksonom;)
    (mj23, 23. april 2018 22:12)

    # Link komentara

  6. Dzordan je bar ulazio u plejof u svojim prvim sezonama... Neki nisu ni to. Znate li ko? :-)
    (@KOSTA1703, 23. april 2018 21:26, 23. april 2018 21:44)

    # Link komentara

  7. 1984/85 prva runda plej ofa Milvoki - Ćikago 3 - 1
    1985/86 prva runda plej ofa Boston - Čikago 3 - 0
    1986/87 prva runda plej ofa Boston - Čikago 3 - 0
    E, onda 1987 u Čikago dolazi Pipen i Horas Grant te Čikago prolazi prvu rundu plej ofa.
    I sa njima treba još tri sezone pre prvog prstena, tamburali ih Pistonsi sa Lejmbirom i Rikom Mahornom.
    I to je najbolji svih vremena?
    PS: Ja ne tvrdim da je to Lebron, ali DŽordan?
    Ma dajte, nemojte biti smešni.

    Trejsi Mek Grejdi da je imao takvu marketinšku mašineriju iza sebe, upravu same NBA lige sa sve sudijama, uzeo bi isto što i Džordan.
    (KOSTA1703, 23. april 2018 21:26)

    # Link komentara

  8. @M V P, 23. april 2018 20:05

    E, da, a uspeo je Spanulis da ga sredi na jednom Svetskom... Mada, dobro, Spanulis je igracina. Salim se, uspeo je i tu da osvoji bronzu.
    (Nikola, 23. april 2018 21:23)

    # Link komentara

  9. @M V P, 23. april 2018 20:05

    U pravu si, moja greska. Lose sam napisao. "Ciljao" sam na Dzejmsov poraz od Volkoviskog, Montekie i kompanije, pa htedoh reci da je i tu uspeo da izgubi. Al' dobro, uspeo je da uzme bronzu. Namoj toliko da se nerviras. Nisam ja nista rekao protiv tebe, vec samo da je Dzordan mnogo bolji kosarkas od Dzejmsa. P.S. Bolje da me drugi nazivaju carem, nego ja sebe kraljem. :-) Opusti se...
    (Nikola, 23. april 2018 21:18)

    # Link komentara

  10. (petarczv, 23. april 2018 20:43)
    kako smaras covece.
    Lebron 50% vise asistencija od Majkla, a samo 10% poena manje, kakav luzer ovaj Majkl ni do kolena nije Lebronu.

    tvoje se svodi na takva poredjenja. U kosarku se ocigledno ne razumes, samo nemas pametnija posla nego da hejtujes po portalima.

    ne treba biti mnogo pametan i shvatiti da su obojica u top 10 najboljih igraca u istoriji, e sad sto se Majkl vise snalazio u ulozi leading scorera a Lebron u ulozi all around igraca, to je sporedna stvar.
    (Bojan, 23. april 2018 21:07)

    # Link komentara

  11. (petarczv, 23. april 2018 20:40)
    i sto se tice nagrade za najbolje defanzivca, Lebron je bio dva puta drugi na tom glasanju. Zar stvarno mislis da je Majkl napravio toliku razliku time sto je osvojio jednom nagradu. I ta dva puta sto je bio drugi nije bila velika razlika izmedju njega i onog prvog (prvo Howarda i onda Gasola).
    (Bojan, 23. april 2018 21:03)

    # Link komentara

  12. (petarczv, 23. april 2018 20:40)
    rekao bih da je Majkl nesto bolji u 1-1 odbrani od Lebrona, ali opet nije prevelika razlika. Pri cemu ne racunam ovu poslednju sezonu. Odbranu ne cine samo ukradene lopte i blokade, jako je smesno kad se potenciraju ove brojke pa se onda za lebronovce tvrdi da su statisticari. Imali su i Magic i Bird veliki broj ukradenih lopti, pa nisu bili nimalo znacajni odbrambeni igraci, jednostavno, zaletis se da preseces dodavanje, ako uspes imas ukradenu loptu, ako ne uspes protivnicka ekipa ima autoput do kosa, ali to se ne vidi u licnoj statistici. postoje napredni parametri za to.

    inace, to sto je igrac koga je lebron cuvao bio MvP to ne govori o tome da je Lebron radio los posao nego da je lebron preuzeo na sebe odgovornost da proba da uspori najboljeg protivnickog igraca.
    I Majkl je cuvao Magica pa nista nije uradio, ali Cikago je bio bolji, pa naravno da je bio Majkl MVP.
    Da se birao MVP finala istoka Ajzea Tomas bi ga dobio dva puta iako je Majkl pokusavao da ga zaustavi.

    dajte ljudi malo objektivnosti.
    (Bojan, 23. april 2018 20:53)

    # Link komentara

  13. @petarczv
    Lebron čuvao Iguadalu?
    Jeste, ali možda nekih 5-10 min po meču...
    U pravu si, LBJ ima i bronzu na OI. Isto tako 2016 godine nije želeo da zauzima mesto mlađima iako je imao otvoren poziv da igra. Tu bi uzeo još jedno zlato i po tvom rezonu onda bi automatski bio bolji od MJ jer 3 zlata su bolja od 2 zlata...
     (M V P, 23. april 2018 20:49)

    # Link komentara

  14. Realno ne postoji parametar po kome Majkl odskace mnogo od Lebrona, a po mnogima je iza. Stvar je samo ukusa koga vise volis.
    (Bojan, 23. april 2018 19:26)

    A sta kazes na parametar koji se zove broj titula?! Ali mozda 6 nije vise od 3 vama lebronovcima?! Sta mislis o parametru 10x najbolji strelac lige u odnosu na 1 koliko je bio lebron?! 3puta osvojio nagradu za najboljeg kradljivca lige lebron nula!!! U tome nije bolji jel tako?
     (petarczv, 23. april 2018 20:43)

    # Link komentara

  15. jako je zanimljiva ta statistika koju potenciras u trenutku kada ti odgovara. 
    Da, nesporno je da je Lebron bio los ove sezone u odbrani, ali, da li ces po tom istom defanzivnom rejtingu priznati da je najbolja Lebronova defanzivna sezona bila bolja od najbolje Majklove. Da, Majklov najbolji defanzivni rejting je bio 100, u sezoni kada je dobio DPOY bio je 101, a Lebron je imao sezone sa 97 i 99. 
    Prosecni na nivou karijere je obojici 103, znaci isti su (pre ove sezone je Lebronu bio 102, znaci bio je do te tacke bolji)
    (Bojan, 23. april 2018 19:31)

    Znaci po tvom misljenju su lebron i mj na iston nivou u odbrani?!? Jel to hoces da kazes? Osim sto je jordan bio dpoy i tri puta najbolji kradljivac lige a lebron nijedanput, jordan prvi defanzivni tim 9x lebron 5.. jordan je u svih 6 finala bio mvp dok su igraci koje je cuvao lebron bili svo do jednog mvp finala sem jejsona terija...Znaci igudala, leonard, durent...
     (petarczv, 23. april 2018 20:40)

    # Link komentara

  16. @Nikola 
    Care, Majkl Džordan i Lebron Džejms su po 2 puta bili olimpijski prvaci. Nema MJ vise titula na OI. 
    Molim te da proveriš činjenice pre nego što počneš da napamet prosipaš podatke...Pozdrav
    (M V P, 23. april 2018 20:05)

    Lebron je osvojio i bronzu...
     (petarczv, 23. april 2018 20:35)

    # Link komentara

  17. @Nikola
    Care, Majkl Džordan i Lebron Džejms su po 2 puta bili olimpijski prvaci. Nema MJ vise titula na OI.
    Molim te da proveriš činjenice pre nego što počneš da napamet prosipaš podatke...Pozdrav
     (M V P, 23. april 2018 20:05)

    # Link komentara

  18. Osim toga sto je bio vise puta mvp regularnog dela, vise puta mvp finala, vise puta najbolji kradljivac lige, vise puta najbolji strelac lige, vise puta olimpijski sampuion... I, da, osim toga sto ima duplo vise titula u manje sezona, sto nikada nije izgubio finale, sto ima 10 poraza i 16 pobeda u finalima, a Dzejms 27 poraza i 18 pobeda, u pravu si, i nema neke razlike.
    (Nikola, 23. april 2018 19:53)

    # Link komentara

  19. Ali glavna razlika i nepremostiva izmedju ova dva igraca je u odbrani!!! Ne mozes biti najbolji svih vremena ako si 367 u ligi u defanzivnoj statistici... Dok je sa druge strane majkl bio u top 5 odbrambenih igraca lige a u napadu prvi i to 10 puta!!!
    (petarczv, 23. april 2018 17:27)
    jako je zanimljiva ta statistika koju potenciras u trenutku kada ti odgovara.
    Da, nesporno je da je Lebron bio los ove sezone u odbrani, ali, da li ces po tom istom defanzivnom rejtingu priznati da je najbolja Lebronova defanzivna sezona bila bolja od najbolje Majklove. Da, Majklov najbolji defanzivni rejting je bio 100, u sezoni kada je dobio DPOY bio je 101, a Lebron je imao sezone sa 97 i 99.
    Prosecni na nivou karijere je obojici 103, znaci isti su (pre ove sezone je Lebronu bio 102, znaci bio je do te tacke bolji)
    (Bojan, 23. april 2018 19:31)

    # Link komentara

  20. (Nikola, 23. april 2018 16:51)
    ah, 42 razlicita plejof rekorda, a u te rekorde spadaju i stvari "jedini igrac koji je na dve uzastopne utakmice dao preko 50 poena". Impresivno, ali koga briga da li je dao u dve uzastopne pa naredne 4 nije, ili ako je dao u 3 od 6.
    Koga briga i koliko su puta ukupno igraci bili all star pre nego sto su se skupili u istu ekipu. Po toj logici Boston sa Shaqom, Garnetom, Rondom, Piercom i Alenom je trebao da pogazi sve redom, ali avaj, bili su matori i van forme. Vejd i Bosh 2014. nisu bili vrhunski kalibar, to je cinjenica.
    Uzgred, Majkl nije najbolji strelac u finalima, to je Rick Barry. Da, govorim o proseku.

    Inace u sutevima za pobedu u plejofu, bila je statistika pre 2-3 godine
    [link]
    izgleda da je Lebron i tu stigao Majkla.

    Realno ne postoji parametar po kome Majkl odskace mnogo od Lebrona, a po mnogima je iza. Stvar je samo ukusa koga vise volis.
    (Bojan, 23. april 2018 19:26)

    # Link komentara

  21. @Kangrga, 23. april 2018 17:19 

    Sto se tice ostatka, ja ne znam zasto Dzejms ne sutira toliko. Ako Dalas u finalu 2011. pravi jedno od najvecih iznenadjenja u istoriji lige, zasto Dzejms sutne samo po 2-3 puta u poslednjim cetvrtinama. Ako San Antonio pravi jos jedno veliko iznenadjenje 2014. i pobedjuje rekordnom razlikom u istoriji NBA finala (!), zasto on ne sutira vise, kad vec ima takve procente, zasto ne preuzima odgovornost? Zasto to moraju da mu rade Rej Alen, Dvejn Vejd, Kajri Irving...? Ako imas fenomenalne procente, kao sto ima, ako si najbolji strelac i igrac svoje ekipe, zasto ne sutiras vise, narocito kad je "stani-pani"?
    (Nikola, 23. april 2018 18:21)

    E sad me zivo zanima da li i sta ce da ti odgovori. Verovatno ce da zanemari ovo totalno logicno i pitanje na mestu i pomenuce neki rekord lebrona...
     (petarczv, 23. april 2018 19:21)

    # Link komentara

  22. Daj budimo realni. Nijedan od suigraca mu nije hall of famer. U Goldenu imas minimalno 4 hall of famera. Jesam vec jednom rekao rijec "jeza"?
    (mj23, 23. april 2018 18:00)
    LeBron, Bos, Vejd i Alen. Jeza?
    I zapitaj se kakav bi Drejmond postao igrac da je slucajno draftovan u ekipu sa LeBronom. Pa da mu uloga bude da rasiri i ceka da dobije loptu i sutne trojku iz coska. Lava nikad nisam voleo ali ovakva postavka igre ne izvlaci ni 50% iz njega.
    (eufrat, 23. april 2018 18:52)

    # Link komentara

  23. Molim vas ne stavljajte Kobija sa Lebronom i ostalim nba legendama. Pricate nesto o kobijevih vise titula a u tom istom plejofu Lebron ima 2,8 poena vise u proseku po mecu, vise asistencija,skokova,bolji procenat suta,i mnogo bolju odbranu od one koju je kobi igrao(ne uzimajte molim vas kao hejter petarczv samo ovu lebronovu sezonu koju je iskulirao u odbrani nego sve one preostale sezone u kojima je Lebron bio medju najboljim igracima lige po pitanju odbrane). Kad se sve to stavi na papir vidi se da je Lebron u svakom mogucem segmentu bolji od Kobija ali opet nije sve u toj jednoj individui tom jednom igracu. Kosaska je timski sport i nekad ti je tim jaci nekad slabiji a isto tako i protivnici.
    (azija, 23. april 2018 18:41)

    # Link komentara

  24. (mj23, 23. april 2018 18:00)
    Ja nijednog trenutka nisam hteo da osporim da GSV (kada je Kari spreman) ima 3 puta jači tim od Klivlenda, nervira me preuveličavanje. Klarkson nije lošiji od Livingstona koji je u seriji sa Sparsima 6. igrač ekipe, trojke ne šutira, daleke dvojke takođe, većinu poena daje iz reketa na asistencije Grina/Durenta a opet je na ispod 50% realizacije u ovom plej-ofu. U odbrani se isto dosta gubi. Sa klupe još ulaze matori Vest, Kuk, Luni i ponekad Jang koji ne može da se sastavi. Ne baš impresivna klupa? Lošija od Klivlendove.
    (Memfis, 23. april 2018 18:39)

    # Link komentara

  25. @Kangrga, 23. april 2018 17:19

    Sto se tice ostatka, ja ne znam zasto Dzejms ne sutira toliko. Ako Dalas u finalu 2011. pravi jedno od najvecih iznenadjenja u istoriji lige, zasto Dzejms sutne samo po 2-3 puta u poslednjim cetvrtinama. Ako San Antonio pravi jos jedno veliko iznenadjenje 2014. i pobedjuje rekordnom razlikom u istoriji NBA finala (!), zasto on ne sutira vise, kad vec ima takve procente, zasto ne preuzima odgovornost? Zasto to moraju da mu rade Rej Alen, Dvejn Vejd, Kajri Irving...? Ako imas fenomenalne procente, kao sto ima, ako si najbolji strelac i igrac svoje ekipe, zasto ne sutiras vise, narocito kad je "stani-pani"?
    (Nikola, 23. april 2018 18:21)

    # Link komentara

  26. @M V P, 23. april 2018 17:21

    U poredjenju sa ovim sto sam ja napisao, u pravu si, svakako jezivo zvuci.
    (Nikola, 23. april 2018 18:01)

    # Link komentara

  27. @mj23 Ti si rekao da Klarkson ne bi mogao da maše peškirima u GSV, a ne da ne bi bio najbolji igrač sa klupe. To znamo svi, ne zamenjuj teze sad, ružno je.
    PS Igudala nije onaj isti igrač kao 2015. čisto da te obavestim i to.
    Nema na čemu.
    (Memfis, 23. april 2018 17:15)

    Da. Klarkson je smjesan igrac. Obrambeno neinteligentan. Klasican 1 na 1 igrac sa horor sutom. U seriji protiv Indiane ima 39 posto sut. 28 posto za tricu. manje od jedne asistencije a bek je. Igra 20 minuta u prosjeku za 5 koseva po utakmici uz kao sto sam naveo katastrofalne postotke suta.

    I to je Jamesu glavni igrac s klupe. Jeza.

    Kazes Iguodala nije isti igrac kao 2012. Slazem se. Sto tek reci za leseve Korvera (36 godina) i Calderona (36 godina) 25 posto suta za tricu, 34 posto iz igre u ovoj seriji. Smith je samo mrvicu bolji sa katastrofalnim suterskim ucincima za beka. Love 48 suteva za 47koseva u seriji. Eto to ti je zadnju utakmicu petorka s kojom James igra.

    Daj budimo realni. Nijedan od suigraca mu nije hall of famer. U Goldenu imas minimalno 4 hall of famera. Jesam vec jednom rekao rijec "jeza"?

    Inace kad smo kod rekorda. James u ovom playoffu stize jos jedan Jordanov rekord, kao igrac sa najvise 30+ koseva u doigravanju. Jordan ima 108 takvih utakmica, James 100.

    Naravno da nije bolji od Jordana, da opet krivo ne interpretiras moj komentar. Ali da je top 3, tomu nitko ne moze osporiti.
    (mj23, 23. april 2018 18:00)

    # Link komentara

  28. @Crni Isus, 23. april 2018 17:22

    U prvoj recenici sam bio precizniji, ali, u pravu si, u drugoj nisam, mada sam mislio na isto... Mislio sam na prosek poena.
    (Nikola, 23. april 2018 17:56)

    # Link komentara

  29. @Kangrga, 23. april 2018 17:19

    Sto se tice saigraca, ocigledno nisi procitao moj prvi komentar i deo vezan za all star nastupe Lebronovih i Majklovih saigraca u prve 3 titule. To, valjda, najvise govori o kvalitetu saigraca. Jos nesto... Sa izuzetkom Rodmana, kog je retko koja ekpia htela, sto zbog godina, sto zbog odredjenih navika (San Antonio ga dao Cikagu za Vila Perdjua?1?), niko nije dolazio u Cikago (pricamo o zvezdama). Pipen je draftovan (trejd na draftu za Polinajsa, ako se dobro secam kako se zove lik), dosao kao klinac i rastao i razvijao se uz Majkla. Kukoc je draftovan. S obzirom na pikove koje je Cikago imao, niko nije tukao po usima druge timove da ih ne uzmu. Valjda nema potrebe da pricamo o Harperu, Longliju, Welingtonu, Simpkinsu, Braunu... Svaka njima cast, ali, realono, nisu bas NBA krem. Dzejms ne samo da je imao neuporedivo bolje saigrace, vec je on odlazio kod njih. Nije mu dzabe svaki navijac Klivlenda palio dres. Takav tretman Majkl nikada nece imati. Zapitaj se sto je to tako. Uostalom, ne znam da li znas zasto Dzejms nije mogao da nosi 23 u Majamiju? Nekome njegovi timovi pale dres, a nekome protivnicki povlace broj! Sto se tice broja upucenih suteva, nikad nisam razumeo zasto je problem da neko ko je citave karijere (pri tom je igrao "dvojku") imao 50% sut iz igre, sutira do besvesti, ako treba i 100 puta, kad celi timovi imaju oko 40%? Bez sale, ne razumem sta je tu problem. Da je sutirao vise, njegova ekipa bi imala jos bolji procenat.
    (Nikola, 23. april 2018 17:50)

    # Link komentara

  30. Jel znaš možda ko drži rekord u broju pogođenih bacanja? Na kome se najviše faulova sviralo?
    (Kangrga, 23. april 2018 17:19)

    Ajde molim te reci nam ko je sutirao najvise bacanja u nba ali kad te molim mozes brzo da nadjes na google. Reci cu ti samo da jordan nije ni u prva tri a da je razlika izmedju njega i nowitckog oko 100 bacanja...
     (petarczv, 23. april 2018 17:38)

    # Link komentara

  31. Majkl Dzordan: 

    6 finala, 6 titula, 6 puta mvp finala, 2 Olimpjijade, 2 zlata 

    Sto se tice toga koliko su "opasni" Dzordanovi timovi bili, govori sledeci podatak... U toku osvajanja prve 3 titule, Dzordanovi saigraci su svi zajedno imali 3 all star nastupa! Svi zajedno, u karijeri! Saberite to sad kod Dzejmsa. Saberite koliko je njemu bilo potrebno za 3 titule. Saberite all star nastupe Reja Alena, Dvejna Vejda, Krisa Bosa, Kevina Lava, Kajrija Irvinga i ostalih, pa procenite ko je igrao u "napucanijim" timovima i ko je imao vise pomoci. 

    Majkl Dzordan drzi 42 razlicita plejof rekorda! Drugi na toj listi je Bil Rasel sa 15! 

    Majkl Dzordan, u proseku, ima najvise poena u regularnoj sezoni, u plejofu i u finalima. 

    U proseku ima najvise MVP naslova, po odigranoj sezoni. 

    Jedini je igrac koji je u istoj sezoni bio prvi strelac i najbolji odbrambeni igrac lige. 

    Jedini je igrac koji je uzeo titulu, bio prvi strelac i kradljivac lige, u istoj sezoni. 

    Najvise poena u istoriji plejofa, najveci prosek u istoriji plejofa, najvise 50, 40, i 30+ utakmica u plejofu, jedini koji je u svakoj plejof utakmici dao 15+ poena. 

    U plejofu, prilkom suta za pobedu ili produzeteke - 9/18! 50%!
    (Nikola, 23. april 2018 16:51)

    Dodao bi jos par stvari koje je bio dzordan a leflop nije niti ce.
    2x All Star pobednik u zakucavanju!!!
    Najbolji odbrambeni igrac lige! DPOY!!!
    3x najbolji kradljivac lige!!!
    10x najbolji strelac lige!!!
    Osvajac koledz NCCA lige!!!
    2x tri titule za redom.
    sut koji za pobedu koji je direktno odlucio novog sampiona nba lige!!!

    Ali glavna razlika i nepremostiva izmedju ova dva igraca je u odbrani!!! Ne mozes biti najbolji svih vremena ako si 367 u ligi u defanzivnoj statistici... Dok je sa druge strane majkl bio u top 5 odbrambenih igraca lige a u napadu prvi i to 10 puta!!!
     (petarczv, 23. april 2018 17:27)

    # Link komentara

  32. @Nikola
    Najviše poena u istoriji plej ofa ima LBJ a ne MJ. Odavno ga je Lebron pretekao. Proveri ti to još jednom:)
     (Crni Isus, 23. april 2018 17:22)

    # Link komentara

  33. @Nikola
    "MJ je bio jedini igrač koji je osvojio titulu i bio prvi strelac i kradljivac u sezoni"

    Samo ću reći da je Lebron Džejms jedini igrač koji je osvojio titulu i bio najbolji strelac, skakač i asistent u NBA Finalu uključujići igrače OBA tima!
    Jeziv podatak, jeziv.
     (M V P, 23. april 2018 17:21)

    # Link komentara

  34. @Nikola
    Pošto vidim da voliš statističke podatke bilo bi lepo da podeliš sa nama informaciju koliko je puta Džordanov Čikago bio favorit u NBA finalu. Kakve je protivnike imao? Ko mu je bio konkurencija? Kakve je saigrače imao?
    Kažeš da ima najveći prosek poena? Potpuno tačno osim što si "zaboravio" da navedeš da je ubedljivo najviše i šutirao ( 23 puta po meču tokom cele karijere) Taj broj je frapantan. Odličan je strelac bio, to stoji, ali je mnogo i šutirao. Sa tolikim brojem pokušaja isto bi poena dali i Kari, KD i LBJ. Ajmo malo o zaštićenosgi kod sudija. Jel znaš možda ko drži rekord u broju pogođenih bacanja? Na kome se najviše faulova sviralo?
     (Kangrga, 23. april 2018 17:19)

    # Link komentara

  35. @mj23 Ti si rekao da Klarkson ne bi mogao da maše peškirima u GSV, a ne da ne bi bio najbolji igrač sa klupe. To znamo svi, ne zamenjuj teze sad, ružno je.
    PS Igudala nije onaj isti igrač kao 2015. čisto da te obavestim i to.
    Nema na čemu.
    (Memfis, 23. april 2018 17:15)

    # Link komentara

  36. Neverniče okaj grehe! 
    Sumnjaš u crnog Isusa Džordana?! 
    Nedopustivo. 
    Sad će pera i ekipa da ti objasne da je MJ bezgrešno začet i da je mogao da ima 15 titula samo da je hteo( a nije iz nepoznatog razloga) 
    Isto kao što je mogao da ubaci koliko hoće trojki jer je bio vrstan šuter ali ni to nije hteo...
    (Kangrga, 23. april 2018 16:52)

    Pa da i lebron je mogao da pobedi u svim finalima ali nije namerno je izgubio pet!!!

    Hahahahahahahaha
     (petarczv, 23. april 2018 17:13)

    # Link komentara

  37. (Memfis, 23. april 2018 16:25)

    Glavni igrač s klupe Goldenu nije Cook, nego Iguodala, mvp finala i dokazana obrambena klasa.
    Hvala. Ćao.
    (mj23, 23. april 2018 16:58)

    # Link komentara

  38. @KOSTA1703
    Neverniče okaj grehe!
    Sumnjaš u crnog Isusa Džordana?!
    Nedopustivo.
    Sad će pera i ekipa da ti objasne da je MJ bezgrešno začet i da je mogao da ima 15 titula samo da je hteo( a nije iz nepoznatog razloga)
    Isto kao što je mogao da ubaci koliko hoće trojki jer je bio vrstan šuter ali ni to nije hteo...
     (Kangrga, 23. april 2018 16:52)

    # Link komentara

  39. Majkl Dzordan:

    6 finala, 6 titula, 6 puta mvp finala, 2 Olimpjijade, 2 zlata

    Sto se tice toga koliko su "opasni" Dzordanovi timovi bili, govori sledeci podatak... U toku osvajanja prve 3 titule, Dzordanovi saigraci su svi zajedno imali 3 all star nastupa! Svi zajedno, u karijeri! Saberite to sad kod Dzejmsa. Saberite koliko je njemu bilo potrebno za 3 titule. Saberite all star nastupe Reja Alena, Dvejna Vejda, Krisa Bosa, Kevina Lava, Kajrija Irvinga i ostalih, pa procenite ko je igrao u "napucanijim" timovima i ko je imao vise pomoci.

    Majkl Dzordan drzi 42 razlicita plejof rekorda! Drugi na toj listi je Bil Rasel sa 15!

    Majkl Dzordan, u proseku, ima najvise poena u regularnoj sezoni, u plejofu i u finalima.

    U proseku ima najvise MVP naslova, po odigranoj sezoni.

    Jedini je igrac koji je u istoj sezoni bio prvi strelac i najbolji odbrambeni igrac lige.

    Jedini je igrac koji je uzeo titulu, bio prvi strelac i kradljivac lige, u istoj sezoni.

    Najvise poena u istoriji plejofa, najveci prosek u istoriji plejofa, najvise 50, 40, i 30+ utakmica u plejofu, jedini koji je u svakoj plejof utakmici dao 15+ poena.

    U plejofu, prilkom suta za pobedu ili produzeteke - 9/18! 50%!
    (Nikola, 23. april 2018 16:51)

    # Link komentara

  40. Clarkson, Smith, ne bi Goldenu peskirima mahali, a ovdje su starter i glavni igrač s klupe.

    Time je sve rečeno.

    Ako ovu limitiranu grupu dovee do finala, to je ko da je osvojio.
    (mj23, 23. april 2018 09:51)

    Na osnovu čega je Klarkson lošiji od Livingstona ili Kuka? U prvom poluvremenu Klarkson je imao 5/5 šut i 14 poena. Sve iz situacija 1 na 1. A Smit 3 utakmice u nizu igra sjajnu odbranu na Oladipu, sinoć je dao nekoliko trojki od kojih je jedna bila sa svoje polovine. Ma amateri...
    (Memfis, 23. april 2018 16:25)

    # Link komentara

  41. Ja se potpuno slažem sa petromczv da je poredjenje Lebrona sa Džordanom poptuno neumesno.
    Džordan nije video finala dok se Lari Bird i društvo nisu povukli, pa ih je onda prangijao Detroit, a oni su ratovali u nivou sa Juingom i Džonom Starksom.
    E, kad je pored sebe dovukao Pipena, pa Granta, pa Kukoča, pa Rodmana, i ond aje tek video finala.
    I onda u tom finalu, prvo sekirica preko ruku Melouna, pa sedam koraka bez spuštanja uz faul u napadu, i eto titule......Baš vrhunski zar ne?
    Ili neke sledeće sezone Stiv Ker za pobedu i tutulu, takodje vrhunski zar ne?
    NBA liga je pre Magica i Birda bila na ivici ukidanja, loši rezultati poslovanja doveli su do toga da je jedan BobMcaadu otišao da igra košarku u Evropi.
    Onda je na čelo lige došao Dejvid Štern, koji je još godinu dve ranije kao funkcioner lige zadrtao Džordana kao markatinški projekat.
    Onda je 1984.godine jedan košarfkaš postao veliki skoro kao Olimpijske igre, jer se prvi put desilo da jedan turnir u košarci bude potpuno podredjen marketingu oko Džordana.
    E onda je ušao u ligu, ali na klupu za rezerve, jer je profit već pravio Magic, Bird i družina.
    Kada su omatorili, ušao je na veliku pozornicu maksimalno podržan od strane marketinga NBA, a sve zarad profita.
    Svi današnji košarkaši mogu samo da mu kažu veliko hvala, jer da nije bilo njega ne bi bilo ovako astronomskih cifara koje danas uzimaju.
    Košarkaški, on je bio daleko od najboljih svih vremena.
    Nivo Klajda Drekslera,Nejta Arčibalda...
    (KOSTA1703, 23. april 2018 16:21)

    # Link komentara

  42. (petarczv, 23. april 2018 15:19)
    ti pricas o ljudima koji gledaju samo statistiku, a onda pricas o dve Korverove vezane trojke, pa i da je dao dve, je l Korver izgradio sebi poziciju, svi znamo da je Korver isti Curry i iz driblinga sutira.
    Bilo je 2 poena Lebrona, pa trojka Korvera na asistenciju Lava, pa opet 2 Lebron pa trojka Korvera na asistenciju Lebrona.
    I ti tu vidis samo 2 vezane trojke Korvera, a totalno zanemarujes 7 poena koje je izgradio Lebron
    (Bojan, 23. april 2018 16:02)

    # Link komentara

  43. Zasto ljudi ove toliko mrze Lebrona i uvek ga porede sa MJ? Ja obozavam MJ, ali isto tako uzivam i u Lebronovoj igri! Covek nije elegantan kao Jordan, ali igra da pobedi, veoma je efikasan kroz celu svoju karijeru (da pravi sebi timove i da uvek ima najjaci tim su ciste gluposti, primer: Clevlend 2007- tim koji bez Lebrona bi verovatno imao gori skor od Charlotta 2011 cini mi se), a uz sve to covek sa takvim telom razume kosarku kao retko koji igrac u istoriji, ogroman kosarkaski mozak i kroz godine dokazan odbrambeni igrac. U odnosu na MJ-a igra na drugacijoj poziciji i stvarno su ove preporke ovde glupe i klinacke! Uzivajte ljudi u kosarci, pogotovo u igrama igraca koji se pojavljuju jednom u 15-20 godina. I samo za one koji mrze Lebrona ( kosarkaski, bez razloga) jedno pitanje. Kako igraju igraci iz njegove draft generacije i draft generacija 2-3 godine +/-? E toliko on ulaze u sebe i svoju igru.
    (bundes, 23. april 2018 15:57)

    # Link komentara

  44. Korver, JR Smit, Klarkson...Izuzetak je legenda Korver, ali sa kakvim indijancima igra Kralj I drzi 2-2...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mairondrake, 23. april 2018 08:36)

    Pa on je sam selektovao taj tim...
    (Joca, 23. april 2018 15:36)

    # Link komentara

  45. I treba Klivlend da udje u veliko finale.Da kralj zabetonira poziciju br1 kao igrač sa najviše poraza u finalima NBA lige.I ova tri pehara što ima mnogo mu je.Realno je zaslužan za dva,bez Rej Alena i trice za produžetke u zadnjoj sekundi protiv San Antonia treci ne bi imao.A baš on prije te trojke Alena promašio je šut za 3p i produžetke taj veliki klač igrač.
     (Kanidja, 23. april 2018 15:36)

    # Link komentara

  46. Nema druge, Lebron treba da postigne sve poene svoje ekipe, naravno bez promašaja iz igre, po mogućstvu da u poslednjoj sekundi pogodi trojku sa 10 metara preko dvojice za pobedu. Jedino bi tada možda petarczv pohvalio njegovu igru?! A ne, pa tada bi glavna zamerka bila kako nema ni jednu asistenciju i da je sebičan! 
    Takvi Džordanovi fanovi svojim nebuloznim komentarima čine više štete nego koristi Džordanu jer se vidi da su nesigurni i koriste ama baš svaki momenat (čak i brutalne Lebronove partije tokom cele sezone i evo sada u plej ofu ) kako bi obesmislili svakog igrača koji se usudi da priđe MJ.
    (M V P, 23. april 2018 12:17)

    Problem vas lebrotova je taj sto vi mislite da mi uporedjujemo lebrona sa jordanom. To je neuporedivo kako ne razumes. Najbolji igracbsvih vremena ne moze da uz svoje ime ima pet izgubljenih finala!!! Nikako ne ide tako da sto se tice uporedjenja ta dva igraca suvisno je a to sto ga vi konstantno poredite sa najvecim mnogo govori...
     (petarczv, 23. april 2018 15:23)

    # Link komentara

  47. i smesno je sto zasluge za pobedu pokusavaju da se mature Korveru. Solidan igrac, vrhunski suter, ali porediti njegov ucinak i Lebronov, smejurija.
    (Bojan, 23. april 2018 15:23)

    # Link komentara

  48. Proce ovo Klivlend ali sa teskom mukom evo Lebron sinoc igrao 46 minuta ne ide to tako oni uopste nemaju igru lopta je konstantno kod Lebrona i naravno da ce da ima odlicnu statistiku a odbranu neigra.Smetaju mi ovakvi naslovi kad Klivlend pobedi pisete Lebron doneo pobedu kad izgube onda Lebron nema podrsku saigraca i saigraci krivi za poraz i jos da dodam da sudije guraju Klivlend u ovoj seriji.
    (Rašid, 23. april 2018 13:25)

    To svakom normalnom coveku smeta ali masa ljudi je potpalo pod medijsku masinu... 90% ljudi ni ne odgleda utakmicu procita text baci pogled na statistiku i krenu da pisu to sto pisu i jos ulaze u raspravu... Juce u trecoj cetvrtini lebron za 12min jedan poen! Ali on ke najzasluzniji. Kada se lomilo korver dve vezane trojke opet niko njega ne pominje samo lebrona a kad izgube nema sa kim da igra...
     (petarczv, 23. april 2018 15:19)

    # Link komentara

  49. Jel moze neko od lebrotova da mi objasni posto lebron nema sa kim da igra i da zato gubi utakmice sa indijanom a sa kojim to igracima igra indijana?!? Nemaju nijednu super zvezdu oladipo je jos zelen ostali su suvi prosek...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 23. april 2018 14:20)

    Kad ti nama objasnis kako je Manu evropljanin.
    (Milan, 23. april 2018 15:07)

    # Link komentara

  50. Neverovatno da ljudi i dalje misle da su Korver, Hood, Smith neki dobri igrači, kad oni teško i da su average players kako se kaže. Provuče se ponekad i komentar da LeBron igra sa superstarom Lavom, dok nije otišao Irving bilo je 2 superstara. Lav ima 48 poena na 47 šuteva za sad, to teško da je i all star. Jedino što može Jamesu da se zameri je vrlo loš pristup kad krene 3. četvrtina i nonšalantno neangažovanje u napadu, već daje Klarksonu, Smitu, Lavu i ostalima da se igraju. Game 5 bi trebao da bude blowout, pogotovo ako se Lav pojavi sa bar 15 poena.
    (Pavle, 23. april 2018 14:58)

    # Link komentara

  51. (petarczv, 23. april 2018 14:20

    Pero izađi vani, prilipo je vrime. Ja sam u Dalmaciji, sve je puno zivota, a posto sam bija u BG-u u vrime prolića,znam da tamo sad sve cvita.

    Pronađi smisao u zivotu,a ne samo u hejtanju Jamesa. Nije te Bog stvorio da hejtas, vec da uzivas. Eto dobronamjeran savjet.
    (mj23, 23. april 2018 14:57)

    # Link komentara

  52. (NastyB, 23. april 2018 14:19)
    I know you know better then this. od kada se najbolji shooter odredjuje na osnovu procenta suta iz igre?
    svako ko ume da analizira brojke se nece sloziti sa tim...
    (Bojan, 23. april 2018 14:56)

    # Link komentara

  53. Upravo zato sto Indijana nema super zvezdu igraju ovako mogu reci dobro...svaki mec iskoci neki novi igrac koji doprinese maksimalno ekipi...prvi mec Victor,treci Bojan,sinoc Sabonis,pa onda Kolison...nesto dobiju,nesto izgube ali su pravi tim,kolektiv...ovamo imas Jamesa(svaka mu cast)dok ostali maltene stagniraju...tako da ajmo Pacers do iznenadjenja(ako bi i bilo to)s obzirom na prikazano u ova 4 meca...
     (Ivan pg, 23. april 2018 14:53)

    # Link komentara

  54. @NastyB
    Izjava da je Lebron DALEKO od najvećeg govori o tvom nepoznavanju košarke.
    Nemoj da uplićeš statistiku u to.
    ps. DeAndre nije najprecizniji šuter u istoriji NBA, to je klasična zamena teza o čemu pišeš
     (Kangrga, 23. april 2018 14:48)

    # Link komentara

  55. Jel moze neko od lebrotova da mi objasni posto lebron nema sa kim da igra i da zato gubi utakmice sa indijanom a sa kojim to igracima igra indijana?!? Nemaju nijednu super zvezdu oladipo je jos zelen ostali su suvi prosek...
     (petarczv, 23. april 2018 14:20)

    # Link komentara

  56. (Zoki, 23. april 2018 09:58)

    Ti da si zaista 1969. i da pratiš NBA od sredine 80-ih ovako nešto ne bi napisao ni u ludilu.
    Zašto? To dečurliji kao što si ti i Jezekilj ne vredi objašnjavati. Svako ko iole bolje i duže prati NBA LeBron je daleko od najvećeg. Osim STATISTIČKI. Ali, po statistici najprecizniji šut u istoriji NBA ima DeAndre Džordan. Znači da je on najbolji šuter u NBA ikada??
    A da si jednom odgledao bilo koju utakmicu Majkla Džordana bilo bi te sramota da ovako nešto napišeš.
    (NastyB, 23. april 2018 14:19)

    # Link komentara

  57. kako sam se slatko nasmejao...
    jedan dole napisao da je Zizic na nivou Gortata i Valanciunasa :-) dal moguce ovo uporedjenje? haha
    (el magico, 23. april 2018 14:08)

    # Link komentara

  58. Normalno je da je zahtevan, ako je neko strog, to samo po sebi nije loše. Ne verujem da LeBron pokušava da ponizi svoje kolege, niti im govori da su nesposobni itd. Čovek ima porodicu i kao takav pretpostavljam da ima drugačiji i zreliji pogled na svet, pogotovo kad mu je u timu JR Smith. Čovek je mašina, nije mi jasno zašto ne isprangija onog šarlatana Stivensona koji se pali na LeBrona kao da je u teranju. Ustvari, isprangija ga košgeterski, ali očekujem da na kraju Klivlend pobedi i možda Stivenson popije neki lakat u toku igre. Čovek je mašina, nije najbolji, nije najelegantniji svih vremena, ali recite mi ko će da ga sačuva ? Najveći igrač današnjice, jedan od najvećih ikada, grande LeBron !
     (Felipe, 23. april 2018 13:40)

    # Link komentara

  59. Mislim da ako Kevin Love ne pocinje da doda po barem 15-20 poena po igri...ispadaju skoro...Korver je super ali nije stabilan moze jednu igra da pogadja a sledecu podbacuje...
     (Benny Hill, 23. april 2018 13:29)

    # Link komentara

  60. Proce ovo Klivlend ali sa teskom mukom evo Lebron sinoc igrao 46 minuta ne ide to tako oni uopste nemaju igru lopta je konstantno kod Lebrona i naravno da ce da ima odlicnu statistiku a odbranu neigra.Smetaju mi ovakvi naslovi kad Klivlend pobedi pisete Lebron doneo pobedu kad izgube onda Lebron nema podrsku saigraca i saigraci krivi za poraz i jos da dodam da sudije guraju Klivlend u ovoj seriji.
    (Rašid, 23. april 2018 13:25)

    # Link komentara

  61. The King..
     (alex, 23. april 2018 13:21)

    # Link komentara

  62. Rocky Balboa, komentar ti ke kontradiktoran, kad se priča o raspali sakramentu onda on malo daje koševa, a o reprezentaciji su bitni. Bogdan je ostavio veći trag u Turskoj i tamo ima Le, sa Fenerom a Bojan nema. Bogdan je na evropskom bio bitan u reprezentaciji kao i Bojan na olimpijski igrama za Hrvatsku. Jesu obojica odlični, ali i pozicije u timu su im malo drugačije. Bogdan bože da igra i pleja, Bojan to ipak ne može.
     (Gile, 23. april 2018 13:20)

    # Link komentara

  63. Nije LBJ izjednačio nego Korver.Indijana izgubila dobijenu utakmicu.
     (filipo, 23. april 2018 13:04)

    # Link komentara

  64. Jamesa nije nigdje bilo kad se lomilo? Super tezak skok sut od table preko Stephensona, roling preko Bogdanovica i polaganje jedan na jedan protiv Turnera. 6 super, super bitnih poena kad se tekma lomila. To se valjda ne racuna?
    (Ivan, 23. april 2018 12:49)

    # Link komentara

  65. Nema druge, Lebron treba da postigne sve poene svoje ekipe, naravno bez promašaja iz igre, po mogućstvu da u poslednjoj sekundi pogodi trojku sa 10 metara preko dvojice za pobedu. Jedino bi tada možda petarczv pohvalio njegovu igru?! A ne, pa tada bi glavna zamerka bila kako nema ni jednu asistenciju i da je sebičan!
    Takvi Džordanovi fanovi svojim nebuloznim komentarima čine više štete nego koristi Džordanu jer se vidi da su nesigurni i koriste ama baš svaki momenat (čak i brutalne Lebronove partije tokom cele sezone i evo sada u plej ofu ) kako bi obesmislili svakog igrača koji se usudi da priđe MJ.
     (M V P, 23. april 2018 12:17)

    # Link komentara

  66. pratim američke sajtove i svi ocenjuju da koliko kralj pomaže ekipi toliko i šteti jer psihički zlostavlja saigrače. . jako težak čovek kažu. . bukvalno imaju tremu zbog njega uključujući i trenera
    (pier, 23. april 2018 10:20)

    Ne bih se složio sa tobom a pratim ESPN. Jedino ako Pratiš Skip Bejlisa, on je večiti hejter.
    (glen rajs, 23. april 2018 12:01)

    # Link komentara

  67. Zoki
    Sta si se uzbudio? Znam da je Lebron jedan od najdominantnijih kosarkasa ikada. Ja ga licno ne gotovim zbog stila igre i ponasanja ali sam svestan njegovog ucinka i velicine. Samo sam hteo da proverim koliko Jeekilj ima godina, jer su mu komentari na nivou deteta od 14-16 godina.
    (555, 23. april 2018 12:01)

    # Link komentara

  68. utakmicu dobio Kajl Korver i šut za tri poena, što se neće ponoviti u naredne dve. Tako da, doviđenja Klivlende
    (VMP, 23. april 2018 11:57)

    # Link komentara

  69. Evo ja cu ti reci koje sam godiste, 1969. i NBA pratim od sredine 80-ih. NIKAD NIKO nije bio dominantan kao Lebron James i to ukljucuje Jordana o kojem na ovom sajtu vlada neka religiozna mitomanija. LBJ-u se nisu sklopile kockice kao Jordanu (dobri saigraci, laki protivnici, tadasnja pravila koja su mu dozvoljavala da stalno igra 1-1) pa zato jos uvek postoje dileme, inace bi bilo svima jasno da je LBJ najbolji igrac ikada.
    (Zoki, 23. april 2018 09:58)

    A da odeš ti Zoki malo da sklapaš kockice?
    (varljivo leto 69., 23. april 2018 11:51)

    # Link komentara

  70. @samba tako ti je i u suprotnom slucaju kad izgube nece reci krivi su korver i lebron vec samo lebron zato mu se u neku ruku i pripisuju uspesi jer je nad njim najveci pritisak saigraci imaju pritisak uglavnom samo od njega a on prvenstveno od celog klivlenda i miliona fanova sirom sveta
     (zvezda, 23. april 2018 11:46)

    # Link komentara

  71. Oladipo iz meča u meč sve gori. On je razlog poraza. Šteta za Indijanu, simpatična ekipa. A u poraze je vuče najbolji igrač.
    (Memfis, 23. april 2018 11:23)

    # Link komentara

  72. zoki
    Mozes ti da napises i da si 60' godiste ali dzaba kada odvalis takvu glupost od koje coveku pripadne muka. Pokazujes samo neznanje i povrsnost u shvatanju kosarke. Upotrebio si hiperbolu "najdominantniji" igrac ikada za jednog Dzejmsa, a ne znas ni ko je igrao od pocetka NBA lige i sta je radio na terenima. Tuga zaista ko ostavlja komentare. Ne znas ti ni za Wilta, ni za Karima, ni za Dzordana, Magica, Kobija. Bitno da si zaljubljen u Jamesa.
     (Dragan, 23. april 2018 11:15)

    # Link komentara

  73. Konačno malo pravog plej-ofa, izjednačane i uzbudljive utakmice i serije
    (+ legenda Đinobili koji se verovatno časno oprostio od svoje dvorane)
    (NNN, 23. april 2018 11:10)

    # Link komentara

  74. Prevara Lebron na nikad slabijem istoku opet ce se dovuci do finala, usput ce imati polovnog Sabonisa, smotanog Valencijunasa i tako neke tek solidne igrace do finala, komedija! I Lebronovci imaju da se dive prevari koja ceo zivot na slabom istoku igra, da se ne lazemo treba biti posten i reci da je Lebron iskoristio rupe u svojoj karijeri, i da je veci nego sto realno jeste, da bi na zapadu popio ranu eliminaciju! Tenk koji hiperbaricnim komorama odrzava svoje mocno telo, i koji rusi sve pred sobom u prodoru gurajuci rukom igrace jer nema stila i osecaja za dribling! Lebron je 80% fizikalija, 20% znanje, da se ne lazemo!
    (Dragan Borca, 23. april 2018 11:01)

    # Link komentara

  75. Nije Djejkob, vec Jakob, jer je austrijanac, a ne merikana ili sl.
     (bob, 23. april 2018 11:00)

    # Link komentara

  76. @petarczv
    Nisi čak više ni zanimljiv...
     (Kangrga, 23. april 2018 10:59)

    # Link komentara

  77. @petarczv
    Da li ti stvarno visiš ovde i čekaš vesti o Klivlendu da prozivaš LeBrona. Ajde to, nego i na vestima koje nemaju veze sa njim ti pišeš o njemu. I ti glupi nadimci LeFlop, LeChoke, šta ti je on skrivio u životu? Sigurno ima nešto pametnije da se radi u životu nego da se visi na b92 i proziva LeBron
     (Bogdan, 23. april 2018 10:58)

    # Link komentara

  78. Džejms je top 5 igrača svih vremena i to je to.
    Ostalo je stvar ukusa, al niko ne može da kaže da je bio dominantniji od Džordana, Karima, Rasela, Vilta, Brajanta, Medžika... Tu su dalje detalji koji odlučuju o broju titula..... Al na svako za, može da se kaže 5 protiv...

    Sve su to vrhunski igrači i predlažem ljudima da uživaju u ovome što imaju, a da poštuju ono što su imali.
    (PapaSle, 23. april 2018 10:49)

    # Link komentara

  79. Kad izgube saigraci krivi a kad pobede Dzejms doneo pobedu... strasno
     (Milos, 23. april 2018 10:45)

    # Link komentara

  80. Ali sto se LeBronovi fanovi loze kao da lik igra protiv 4 all stara, a ne tuzne Indijane. Da LeBron kojim slucajem igra sa ovim likovima iz Indijane sad bismo slusali kako su najgora ekipa i kako bi bili poslednji bez njega.
    Opet, odlicno je odigrao ali dajte malo realnosti.
    (eufrat, 23. april 2018 10:35)

    # Link komentara

  81. o kakoj lestvici pričaš drago? Koliko ja vidim 40+ poena ide preko Bojana svako veče, LeBron ga obilazi kad hoće, kao i Korver ako ga preuzme
     (dečko koji je zapalio, 23. april 2018 10:34)

    # Link komentara

  82. Kako ovaj Toronto potone u plejofu, to je neverovatno...
    Klupa im je bila glavni adut u regularnom delu i onda se sve raspadne jer igraju izolacije...
    Navijam za njih ali mislim da ovakvom igrom neće daleko.
    (???, 23. april 2018 10:31)

    # Link komentara

  83. e cus dzejms a kad se lomilo nista korver sa trojkama..
     (kevin gar, 23. april 2018 10:28)

    # Link komentara

  84. Dobra muska kosarka u doigravanju, malo da se popravi utisak divljanja u toku sezone. Mozemo da ne simpatisemo Djejmsa ali svakako je uspeh sa 2,5 saigraca pobediti i Sacramento, a ne i Indijanu.
    Sve u svemu pored Filadellfije i Pobednika Boston/milvoki nemaju sta da traze u borbi za finale.
    Covicu reaguj i dovedi nam Lava malo je bolji od Blejice valjda cemo sa njim dobiti grobare u ovoj nasoj jadnoj ligi.
    (mali grga, 23. april 2018 10:26)

    # Link komentara

  85. Ja mislim da Klivlend nije toliko los koliko tu postoji strukturni problem jer Kralj "krade" svaku poziciju. Sticem utisak da je jako tesko igrati s njim jer svi treba njemu da se prilagode, zato za njega i jesu ovi likovi koji ne rade nista osim sutiranja iz kretnje kao sto su Korver ili recimo Redik iz Filadelfije. Uz to dodas recimo Dzordana iz Klipersa za rim protekt i eto ekipe koja moze da obitava oko njegovog visocanstva. Ne osciluje Lav zato sto nije dobar nego zato sto svi njihovi nastupi zavise od Kralja i gde je izdominirao a gde je zakazao, a ja mislim da je nezahvalna pozicija gde se od igraca ocekuje da eto pokupe rupe koje je iza sebe ostavio Kralj.
     (Moo, 23. april 2018 10:22)

    # Link komentara

  86. Opet Lechoka spasavaju saigraci posle prvog poluvremena i 23postignuta poena u drugom poluvremenu ga opet nema nigde indijana opet stize ogromnu razliku i da nije bilo korvera i njegove dve trojke zaredom clevlend bi vec mogao da se oprasta od sezone...
     (petarczv, 23. april 2018 10:21)

    # Link komentara

  87. pratim američke sajtove i svi ocenjuju da koliko kralj pomaže ekipi toliko i šteti jer psihički zlostavlja saigrače. . jako težak čovek kažu. . bukvalno imaju tremu zbog njega uključujući i trenera
    (pier, 23. april 2018 10:20)

    # Link komentara

  88. I zamislite sada nezadovoljnog Džejmsa koji bojkotuje plej-of.

    Prošle sezone kad je bilo priča o trejdu Entonija, čovek podigao granicu proseka na 30 poena.

    Ne postoji to opravdanje ostaviti ekipu na cedilu ako si ti taj glavni igrač, ma koliko bio ljut ili šta već, jer Lenard povređen nije.
    (Superstar, 23. april 2018 10:19)

    # Link komentara

  89. Drago mi je zbog Vasingtona. Mislio sam da su izgubljeni. Sinoc San Antonio konacno pokazao malo volje i zelje. Klivlend - Indijana, nista tu jos nije reseno... Navijam samo da se ne vrati onaj zvaljavi Kari ni u drugom krugu, da bude zanimljivo...
    (Milan Kosanovic, 23. april 2018 10:17)

    # Link komentara

  90. Nije James izjednacio seriju nego korver koji je pogodio 2 odlucujuce trojke dok jamesa u drugom poluvremenu kao i obicno nigde nije bilo...
     (petarczv, 23. april 2018 10:16)

    # Link komentara

  91. Lebron jos jednom pobjedio...
     (Kalou, 23. april 2018 10:13)

    # Link komentara

  92. hhehehe kralj ima hooda, lovea, korvera i jr smitha, i igra 2-2 protiv oladipa i bogdanovica ehehehhe, uvek je ekipa bila kriva jbg... dajte mu all star tim !
     (31. minut, 23. april 2018 10:02)

    # Link komentara

  93. Jezekilj
    Ja nisam od ovih sto pljuju Lebrona, ali moram da te pitam koje si godiste?
    (555, 23. april 2018 09:09)

    Evo ja cu ti reci koje sam godiste, 1969. i NBA pratim od sredine 80-ih. NIKAD NIKO nije bio dominantan kao Lebron James i to ukljucuje Jordana o kojem na ovom sajtu vlada neka religiozna mitomanija. LBJ-u se nisu sklopile kockice kao Jordanu (dobri saigraci, laki protivnici, tadasnja pravila koja su mu dozvoljavala da stalno igra 1-1) pa zato jos uvek postoje dileme, inace bi bilo svima jasno da je LBJ najbolji igrac ikada.
    (Zoki, 23. april 2018 09:58)

    # Link komentara

  94. Džejms bukvalno igra sa polovnim igračima. Da je bar jedan konstantan, prošao bi u finale. Ovako, ukoliko nekako prođe do kraja, sto je jako teško jer ne može izvuci sam, gubi u finalu glat od GS.
    (nemalebausrbiji, 23. april 2018 09:04)

    Igra sa onim sto je odabrao.
     (nista o nicemu, 23. april 2018 09:58)

    # Link komentara

  95. Bodzan ima prosek od 14,3 poena, a Bogdan (u svojoj ruki sezoni) 11,8, plus sto Bogi ima brdo reprezentativnih medalja, a Bodzan jedno veliko nista :)
    (LesMiserables, 23. april 2018 09:21)Bogi je nadimak od Bojana, Bogdan je klasa ali prosijek od 11 poena u raspalom Sacramentu i nije neko postignuće za minutažu koju je imao, i da, zamjenimo Bogdanoviće u reprezentacijama, rezultati će ostati isti("nešto" je i do suigrača)
     (Rocky Balboa, 23. april 2018 09:54)

    # Link komentara

  96. Naslov sve govori. Covjek sam igra. Sa 34godine,odigrao je 46minuta.

    Jedva je disao na kraju, doslovno je bez zraka ostao. Cim izađe na jednu minutu, ekipa se raspada. Kakva grupa beskarakternih polovnjaka. Nevjerojatno.

    Clarkson, Smith, ne bi Goldenu peskirima mahali, a ovdje su starter i glavni igrač s klupe.

    Time je sve rečeno.

    Ako ovu limitiranu grupu dovee do finala, to je ko da je osvojio.
    (mj23, 23. april 2018 09:51)

    # Link komentara

  97. Netko je napisao posle treće utakmice da će Bogdanović iduću šutirati 4/13, mogli smo da se obogatimo:)
     (Kića, 23. april 2018 09:49)

    # Link komentara

  98. A vidi cak su i Sparsi pobedili jednom GSW i mucena Minesota Roketse, samo Blejzersi popili metlu.
    (Pavle, 23. april 2018 09:47)

    # Link komentara

  99. Bez Lebrona, Indijana bi svaku dobila 30 i više razlike!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (who, 23. april 2018 08:39)

    Moguce. Takodje, bez Paculije u Golden State-u, oni bi opet osvojili prsten.
    To je to poredjenje.
    Lebron jeste pokretac, igrac koji ce da isporuci 30p jer se nad njim ne sme igrati odbrana, ali Korver ce da pogodi, kao nocas 4 neverovatne trojke i niko nece reci Korver je zasluzan nego Lebron. Bar da kazu Lebron i Korver bilo bi posteno, Lebron i Ray Allen, a ne samo Lebron.

    A sta reci o K.Lov-u? Stalno sam govorio da je on najveca prevara od igraca u NBA. Fali T.Thompson koji je uvek u play-offu bio vazan igrac za Cleveland. Ne znam da li je povredjen ili je u svadji sa trenerom, mada, bez njega Cleveland je busan ispod obruca. Love da se nije povredio u onoj cuvenoj seriji protiv GSW Cleveland nikada ne bi osvojio prsten.
    Istok je izjednacen, moze Cleveland u finale ako se ostali malo razigraju, ako trener konacno iskoristi Zizica koji je igrac na nivou Gortata, Valanciunasa i dok ovi igraju on sedi na klupi, kako bi ocajni K.Love igrao. Smesno.
    (samba, 23. april 2018 09:47)

    # Link komentara

  100. Ali šta reći za Toronto?Ljudi se muče sa očajnim Vašingtonom...Mislio sam da su sazreli čak i za veliko finale NBA lige,ali onda Derozan i Lauri uključuju PO mod.Klivlend očekivano teško.Dobio sam 100 minusa kada sam pre 20-ak dana napisao ovde da sam mišljenja da Indijana može da prodje ili Filadelfiju ili Klivlend,ko god bude bio 4. na istoku.
     (Dag Kristi, 23. april 2018 09:38)

    # Link komentara

  101. Kao sto rekoh 2-4!!!!
    Fk the north,rep the district!
    (Djordjo Zid, 23. april 2018 09:35)

    # Link komentara

  102. Dzejms igra neverovatno zrelo, radi sve sto treba, postize poena, proigrava saigrace, skace...
    Nisam siguran da u ovom ritmu moze da izdrzi do kraja, buduci da se na momente previse trosi, plus je odigrao sve utakmice u regularnom delu.
    U svakom slucaju, covek na svakom mecu pise istoriju. Respect!
     (LesMiserables, 23. april 2018 09:25)

    # Link komentara

  103. a hrvati nevera
     (NecuZvaku, 23. april 2018 09:22)

    # Link komentara

  104. @drago
    Bodzan ima prosek od 14,3 poena, a Bogdan (u svojoj ruki sezoni) 11,8, plus sto Bogi ima brdo reprezentativnih medalja, a Bodzan jedno veliko nista :)
     (LesMiserables, 23. april 2018 09:21)

    # Link komentara

  105. 46 minuta od LeBrona !?!?!?! Taj bi mogao jos 3 utakmice da odigra, koliko je covek spreman, glupo je o trositi reci. Imam osecaj kao da Lens ne moze da izbaci iz takta LeBrona, ipak je ovaj jedan od najboljih. Zasluzena pobeda Klivlenda, 4:2 za njih.
    Sesti faul Bredli Bila je sramota za sve ljubitelje kosarke, ali sreca pa je bio Dzon Vol da resi utakmicu. Ide ova serija na 7 utakmica.
    (VladoMajstor, 23. april 2018 09:10)

    # Link komentara

  106. Na osnovu iskustva vam kazem - sledeci mec James triple-double, pobeda Cavsa 10 razlike. Zivi bili pa videli!
    (IRONemke, 23. april 2018 08:26)
    Lako je tebi da govoris iz iskustva kad si igrao sa Lebronom. Ja mogu samo da nagadjam
     (Janko, 23. april 2018 09:09)

    # Link komentara

  107. Jezekilj
    Ja nisam od ovih sto pljuju Lebrona, ali moram da te pitam koje si godiste?
    (555, 23. april 2018 09:09)

    # Link komentara

  108. Džejms bukvalno igra sa polovnim igračima. Da je bar jedan konstantan, prošao bi u finale. Ovako, ukoliko nekako prođe do kraja, sto je jako teško jer ne može izvuci sam, gubi u finalu glat od GS.
    (nemalebausrbiji, 23. april 2018 09:04)

    # Link komentara

  109. Sve sve, ali Love ! Izgubljen lik.
    (JPR24, 23. april 2018 08:56)

    # Link komentara

  110. Lowry je smesan igrac i to je cinjenica, ali DeRozan da je ovoliko isforsiran, to je meni neverovatno. Vec dugo je u ligi i lider je fransize, ali nikad nece postati top 10 igraca lige, jer nema to nesto. 10/29? Daj molim te, kakav crni Toronto. Mnogo mi je zao sto Boston nije citav ili sto Clevlend ne igra brutalno, samo da neko ovom Torontu da metlu! Ne volim ih, pa ih ne volim. Bas nema nijedan igrac tamo da mi se nesto specijalno svidja, pa cak ni Jonas.
    (bundes, 23. april 2018 08:53)

    # Link komentara

  111. Idemo kralju i istinski n°2 svih vremena ....
     (masterkg, 23. april 2018 08:51)

    # Link komentara

  112. Ali neuništivi LeBron Džeeeeeejms.... a ponadali se neki da će Klivlend ispasti od tamo neke Indijane hahahahhahhahahaha
    Sad će se vidjeti kako ih nema sa komentarima, nemaju šta da hejtaju sada. Vjerovatno će tako frustrirani meni lupati minuse na ova moj komentar. Ćute do novog LeBronovog poraza. Ali sad ćete se malo načekati.
    Go Cavs. Defend the land.
     (Jezekilj, 23. april 2018 08:51)

    # Link komentara

  113. Ne pamtim ovako izjednačen plejof uz par izuzetaka.Tvrde utakmice za gledanje sa punim uživanjem.
     (Quincy Miller, 23. april 2018 08:49)

    # Link komentara

  114. Lebron - Sef stanice!
     (Šta uradi to Alane Džagoeve?!, 23. april 2018 08:47)

    # Link komentara

  115. Tipicni Derozan u plejofu 10-29 i poraz njegovog tima zbog njegovog silovanja.A eto Toronto ima klupu...
    (Milan, 23. april 2018 08:42)

    # Link komentara

  116. Ekipa Clevelanda je jad,da nema Kinga bili bi u rangu Sacramenta,čovjek mora igrati nadljudski cijelu sezone da bi ove amatere uopšte dovukao do playofa
    (nbalive, 23. april 2018 08:40)

    # Link komentara

  117. Bez Lebrona, Indijana bi svaku dobila 30 i više razlike!
     (who, 23. april 2018 08:39)

    # Link komentara

  118. anderson, janis, lbj, simons i teo za asist godine
     (dr, 23. april 2018 08:38)

    # Link komentara

  119. Korver, JR Smit, Klarkson...Izuzetak je legenda Korver, ali sa kakvim indijancima igra Kralj I drzi 2-2...
     (mairondrake, 23. april 2018 08:36)

    # Link komentara

  120. Sudije bas pogurale Kavse na kraju... 9 sekunde pre kraja umesto bacanje za Indijanu i mrtvu loptu dali njima slobodna bacanja. A i pre toga su gurali na njih. Ne isplati se da Lebron ispadne odmah. Ali istok je smesan. Minesota bi ga lagano osvojila.
    (Nathan, 23. april 2018 08:35)

    # Link komentara

  121. Da je drugi Bogdanovic kojim slucajem zabio toliki broj poena, koliko je dao Bodzan, u jednoj plejof utakmici to bi bila vrhunska partija ovako je tek samo 10 poena... koliko je samo air Bodzan podigao lestvicu kada su njegovi nastupi u pitanju, ceka se jos samo gejm viner pa da se napise hvalospev, prognoziram u 7oj utakmici ove serije!
     (drago, 23. april 2018 08:34)

    # Link komentara

  122. i ajmo, Lebron ne ume da igra u poslednjoj cetvrtini, sudije navlace i nije covek odluke :D
    (Bojan, 23. april 2018 08:32)

    # Link komentara

  123. Au kakav meč, prštalo je na sve strane!
    Stivenson je po hiljaditi put pokušavao da isprovocira Džejmsa i po hiljaditi put nije uspeo. Klasika.
    Još uvek se čeka dobra partija Kevina Lava...Valjda će proraditi u sledećem kolu.
    Lebron je odigrao majstorski, ne samo u napadu. Ko je gledao meč - zna o čemu pišem. Tvrd je orah Indijana ali oni imaju jedan nepremostiv problem koji se zove Lebron Džejms!
     (M V P, 23. april 2018 08:28)

    # Link komentara

  124. Ništa bez Korvera.
     (Blue Moon 878, 23. april 2018 08:28)

    # Link komentara

  125. Samo 5 poena Lava... Ako neko ne isprati Dzejmsa pitanje i za ovu seriju a kamoli finale istoka. Za titulu protiv GSW nemaju nikakvih sansi osim da ih neko izbaci pre finala.
     (Chelios, 23. april 2018 08:27)

    # Link komentara

  126. Na osnovu iskustva vam kazem - sledeci mec James triple-double, pobeda Cavsa 10 razlike. Zivi bili pa videli!
    (IRONemke, 23. april 2018 08:26)

    # Link komentara

  127. Kevin Lav,kakac les od igraca.
     (stefan, 23. april 2018 08:23)

    # Link komentara