1. ..Markesu,Geteu,Lorki. Za razliku od tebe sine Bole ja sam jurcao lopte po celi dan ali citao i citao sve.Takvo vreme bilo. Gledali Hickoka,a iscekivali Kan i Fest. Idi sad kod Dula,generala,pa se isplaci.
    (KmeKme, 23. april 2018 23:48)

    Jadni taj Markes,Gete i Lorka podred tvog "Dula". Ko je ili šta je to "dulo"? Ako misliš na Duška Vujoševića njegov nadimak je Dule ,razumeš Duško-Dule, Dul-Dulo. Slabo si ti to čitao.
    (djoka, 24. april 2018 02:53)

    # Link komentara

  2. Mani se bre komentara.Nisi jos doraso da pises ovde.Nego,ajde knjige u ruke i ne bezi sa casova.Nauci prvo da citas i pises da te ceo svet razume kad hoces nesto da kazes.
    (bole, 23. april 2018 17:23)

    Bole,decace,za tebe sam Ivo Andric u elokventnosti,pismenosti i gramatici,ali posto sam bio u pokretu i guzvi napisao sam sine Bole sa nekim greskama dve tri reci,ali razumem ja tebe i tvoje muke to su simptomaticno zamene teze,nemoc odgovoriti na istinu. To je sine Bole,vasa Dulova skola. Npr.najvecem kolekcionaru slika i knjiga mozes da kazes da je nepismen,posto nikad nije znao da spoji dve reci,a kamoli recenice.Uvek bilo aa,pa zavijusa,pa nepovezanosti u njegovim komentarima. I tako sine Bole,mozemo jos o pismenosti, NIN-ovima nagradama o Markesu,Geteu,Lorki. Za razliku od tebe sine Bole ja sam jurcao lopte po celi dan ali citao i citao sve.Takvo vreme bilo. Gledali Hickoka,a iscekivali Kan i Fest. Idi sad kod Dula,generala,pa se isplaci.
    (KmeKme, 23. april 2018 23:48)

    # Link komentara

  3. @KmeKme

    A sta radis ovde ako te ne dotice gubitak ABA lige? I zasto Covic non stop kuka ako i njega, kao i "vecinu zvezdasa" ne dotice gubitak ABA lige? Mene kad nesto ne dotice, ja se time ne bavim. Mene dotice, igrali smo lose i za tu losu igru neko bi trebao da povuce konsekvence, ali posto su nam klubovi "svaciji i niciji" svi se prave ludi i pokazaju prstom na sudije, Bokana, Lisca, mracne sile...
    (mr.key, 23. april 2018 22:17)

    # Link komentara

  4. KmeKme, 23. april 2018 15:54)

    Mani se bre komentara.Nisi jos doraso da pises ovde.Nego,ajde knjige u ruke i ne bezi sa casova.Nauci prvo da citas i pises da te ceo svet razume kad hoces nesto da kazes.
    (bole, 23. april 2018 17:23)

    # Link komentara

  5. Ajde da se jednom slozimo. Da li je FMP pstao CZBG? Na ovo moras da odgovoris potvrdno. To je cinjenica! Gde je igrala CZ? Nigde, bila je u frizu. I na ovo moras da se slozis jer je to cinjenica.
    Da li je nakon 4 godine CZ odledjena? Jeste! Da li je nastavkom takmicenja tamo gde je stao FMP prekrsen statut KSS? Jeste! Da li je ovo prava Zvezda? Nije! Zato sto je nelegalno odmrznuta i nelegalno prisvaja trofeje FMPa. Zasto? Zato sto niko ne moze da zabrani FMPu kako ce da se zove ali moze da mu zabrani da poklanja trofeje. CZ je pravno i dalje u frizu. Moze da izadje iz njega kada vrati pare i trofeje. Do tada ste mutant i niko nama ne moze da zabrani da ga tako zovemo.
    Mozes li bar delic ovoga da razumes?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ej bre, 22. april 2018 19:32)

    Mutant je Ikokea Patlizan,zvanicno ime kluba.Danilovic neka Vam kaze. Drugo mi nismo ikada bili kao vi 6,7. Cak i tada smo bili drugi i igrali play off finale sa vama. A covic je u zvezdi od 2011. DS bio na vlasti. Klub kome istorija pocinje 1975,pa na froncle te tad,pa onomad,te od generala samozvanog treba da ucuti za vek vekova. Kme,kme.
    (KmeKme, 23. april 2018 17:05)

    # Link komentara

  6. Kme,Kme navijaci su posle ovih izjava tek u ludilu. Ionako u glavama 4 godina imaju non stop pijanstvo,alkoholno ludilo,ovo ih dotuce. A sta nije u pravu Covic,neka mi kazu.Ali realno. A men kazo i vecinu Zvezdasa za razliku od njih ne dotice gubitak aba lige ili sto necemo igrati tkz.LS. Nismo kme,kme kojima cucla drzana u ustima deceniju,pa kad se uzela momak place i dalje.
    (KmeKme, 23. april 2018 15:54)

    # Link komentara

  7. Ја рецимо не желим да Звезда игра ЕЛ следеће године. Не допада ми се тим, не допада ми се тренер, не допада ми се посета овегодине.
    А за душебрижнике који брину да ли ће Будућност играти или не:
    ЕЛ је ПРИВАТНО такмичење, у власништву акционарског друштва "Euroleague Basketball" S.L. и њихов управни одбор одлучује ко ће играти на основу неколико критеријума, од којих је један учествовање у одређеним првенствима, капацитет дворане, финансијски фер-плеј..итд. Кандидати који не испуњавају све услове за прелазну лиценцу могу бити позвани...Црвена Звезда, Дарушафака, Бајерн...итд...Носиоци А лиценце могу да не испуне услове 2 године заредом, а да им се лиценца уопште не разматра. То је приватно такмичење које за циљ има зарађивање пара. Зашто вама смета да се Човић бори да Црвена Звезда уђе?
    (Aleksa, 23. april 2018 13:55)

    # Link komentara

  8. Znači,neverovatni su..Šta reći..Izgube i po svaku cenu gledaju da miniraju pobedu Budućnosti samo da bi igrali euro ligu....
    Jadno,bedno,tužno....
    (boci, 23. april 2018 09:27)

    # Link komentara

  9. boli još a?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (veljo gegelj, 22. april 2018 17:18)

    Ni približno kao što još boli ono kad sveti Nolan Smit ubiva aždahu i najveće zlo na ovim prostorima.
    (Istina, 23. april 2018 09:11)

    # Link komentara

  10. U ZATVOR ZLOTVORA!
    (vuk, 23. april 2018 04:14)

    # Link komentara

  11. A ne brini oce li imat Moraca 5.000 mjesta.Oce lagano.Znam pouzdano,milion posto da je na obije protiv zvezde bilo po puno vise gledalaca od 5.000. I preko 7.000 cisto da znate.Lako vam je makar to provjeriti.
     (ogicg, 23. april 2018 03:08)

    # Link komentara

  12. Bolje da budemo i FMP, nego da imamo navijace iz splita!
    (Igor, 23. april 2018 02:02)

    # Link komentara

  13. zvezda ne moze da da nista Evroligi sem brukanja, zvizdanja, psovanja, praznih hala i matorih stranaca.
    Nek proba Buducnost mozda se ona plasira u to famozno doigravanje na koje zvezda ne moze.
    (Uros, 22. april 2018 23:44)

    # Link komentara

  14. Dule je kriv, što ga je skoro ishvalio?
     (UPPR!, 22. april 2018 23:24)

    # Link komentara

  15. Zanimljivo. Sa nepoznate e-mail adrese i nikad necemo saznati ? Ubedice prosecnog nesrecnog polupismenog Deliju i nijednog normalnog coveka sa vise od dva ipo grama mozga.
    (Aca, 22. april 2018 23:18)

    # Link komentara

  16. haha gledaj grobare!kapiram, covek vam stavio katanac na klub!
    (Igor, 22. april 2018 19:14)
    Pobrkao si.Covek je stavio katanac na tvoj klub, tj gurnuo ga u zamrzivac.


    Brate, zvezda ima da zivi dovjeka a vama je katanac tu!Nema Evrope nema prihoda!
    (Igor, 22. april 2018 21:56)

    # Link komentara

  17. nebojsa covic je ugasio kk crvena zvezda nikako partizan
     (muamua, 22. april 2018 20:53)

    # Link komentara

  18. 56 dinara za "gospodina
    (Public Enemy, 22. april 2018 20:39)

    # Link komentara

  19. Lični odnos Nebojša-Vodja utiču na KK CZ kako i šta dalje. Ostoja je uzviknuo 5x Hvala, i dobio sponzore. 
    (Dragan BL, 22. april 2018 16:45) 

    Tvoj licni utisak je komican. Vodja = Zvezda FMP Diva Zeleznik. Svi znaju da bata rukovodi ovim mutantom od kluba.
    (Nazalost Srbin, 22. april 2018 17:16)

    To znate vi u vašim iskrivljenim mozgovima jer ne možete da se suočite sa istinom. Da je tako zadržali bismo nekog igrača od prošle godine a ne bismo bili prinuđeni da pravimo novi tim. Zvezda je jedini transparentni klub sa ovih prostora i bas zato sto Covic nije dozvolio bati da vrslja u klubu je krenulo rušenje šampiona. Ali na vašu žalost to je ono što se neće desiti jer je Dr Covic napravio stabilan sistem a to sto je vas prodavac ljubavi pokrao i na kraju ugasio to je vaš problem, kod vas je najbitnije da neko mrzi Zvezdu i onda sve može. Btw pozdravio vas Ostoja, sns igokeo.
     (Bolest & bezobrazluk, 22. april 2018 20:32)

    # Link komentara

  20. Sta im to uradi crni Vujosevicu Dusko ?
    (antiDebil, 22. april 2018 16:08)

    Na Zvezdinu vest 90% splitskih komentara, padanje u trans kad vide sliku Dr. Covica, evo skoro 300. komentar a onda dođe neko i napise ovako nesto. Komentar ti je kontadiktoran kao i tvoj potpis, kao i vaše postojanje u Srbiji izmedju ostalog. Sva sreća pa nemate obraza i sramotu inače vam dobro ne bi bilo od vas samih, ovako možete da terate slobodno i da lažete i da otimate i da mrzite i da se blamirate ovde po komentarima, kad nema obraza sve može
     (Sub013, 22. april 2018 20:20)

    # Link komentara

  21. Pozdrav za sve grobare! Samo jako i do samog dna!
     (KK IgokeaZepter, 22. april 2018 20:15)

    # Link komentara

  22. Budućnost će igrati EL, pa makar u Bg Areni (imali bi više gledalaca no tvoj FMP) 
     (mkg, 22. april 2018 16:09) 
    A po kojoj to osnovi?
    (Karaburac, 22. april 2018 17:55)
    jer niko ne moze da im zabrani da igraju u stark areni
     (veterinar, 22. april 2018 18:55)
    Kao gostima, naravno da ne. Sto se domacinstva tice, neka ga traze po svom kamenjaru. Ovo je Srbija.
    (Toto-ko-tunjo-veterinaru-koji-izigrava-vevericu, 22. april 2018 20:14)

    # Link komentara

  23. Ovo je sramota sta se dopusta ovom coveku. Samo fali da jos izjavi da je to bio drzavni udar sve ostalo je rekao! Ide kao vodja.svaki drugi dan je ili na Pinku ili na Hepiju,a svi znamo kakve su to televizije i cemu sluze. Za ovakve govore pune mrznje trebali bi da budu izbaceni iz ABA ilige minimum 5 god i novcano debelo kaznjeni. Setite se Karposa kako su ljudi drasticno kaznjeni a nisu uradili ni promil ovoga sto radi Covic! Ali naravno za njega i Zvezdu nikakve kazne nece biti jer su oni privilegovani,samo mi nije jasno zasto svi ostali klubovi cute,sram da ih bude,dopustili da jedan Covic divlja i radi sta hoce niko rec ne sme da izusti!
    (Hell, 22. april 2018 19:56)

    # Link komentara

  24. ringo..pravo pitanje je sta se navijaci Zvezde javljaju na vesti o FMP-u?
    niste sampioni u kosarci,ali se zato takmicite,a ne...
    ali bar postojite,a ne...
    nema veze.
     (bot92, 22. april 2018 19:53)

    # Link komentara

  25. 56 hahahaha
    24000 hahahahaaaa
     (KEPEC, 22. april 2018 19:45)

    # Link komentara

  26. haha gledaj grobare!kapiram, covek vam stavio katanac na klub!
    (Igor, 22. april 2018 19:14)
    Pobrkao si.Covek je stavio katanac na tvoj klub, tj gurnuo ga u zamrzivac.
    (Gospodin, 22. april 2018 19:43)

    # Link komentara

  27. Pa i sada ga ne mrzimo. Pa on je ugasio originalnu CZ. Pa spomenik da mu dignemo sto je kosarku i nas resio bede.
    (ej bre, 22. april 2018 

    Sto puta izgovorena laz postaje istina.Ajde care objasni nama neukima kako je to Zvezda ugasio originalnu Zvezdu.Da li je Zvezda ikada menjala ime boju dresa. Da li je ikada imala dodatak FMP.Ali neki drugi klub je imao dodatak Igokea, Zepter uzimao grb, ispadao iz lige, prva titula 1977 a onda devedesetih SPS, JUL uzeo klub pod svoje Borisa Vukovic, Ivica Dacic
    (Sloba, 22. april 2018 18:35)

    Ajde da se jednom slozimo. Da li je FMP pstao CZBG? Na ovo moras da odgovoris potvrdno. To je cinjenica! Gde je igrala CZ? Nigde, bila je u frizu. I na ovo moras da se slozis jer je to cinjenica.
    Da li je nakon 4 godine CZ odledjena? Jeste! Da li je nastavkom takmicenja tamo gde je stao FMP prekrsen statut KSS? Jeste! Da li je ovo prava Zvezda? Nije! Zato sto je nelegalno odmrznuta i nelegalno prisvaja trofeje FMPa. Zasto? Zato sto niko ne moze da zabrani FMPu kako ce da se zove ali moze da mu zabrani da poklanja trofeje. CZ je pravno i dalje u frizu. Moze da izadje iz njega kada vrati pare i trofeje. Do tada ste mutant i niko nama ne moze da zabrani da ga tako zovemo.
    Mozes li bar delic ovoga da razumes?
     (ej bre, 22. april 2018 19:32)

    # Link komentara

  28. 4 najlosije utakmice odigrali ste u finalu ABA lige, i pride protiv Borca u kupu gde isto niste trebali da pobedite. Vas tim igra lose, nekompletni ste celu godinu, nemate pleja a setili ste ga se kad ste potrosili sve kredite u najvaznijem delu sezone. Prestanite da kukate,igraci Vam prave faulove na napadackoj polovini, ulazite u bonus na svakoj utakmici sa blago receno besmislenim greskama a pri tome niste bili u stanju da zaustavite Gordica i Ivanovica. Konstantno ponavljate lose stvari, od prve utakmice tim Vam je nazadovao i to debelo. Sve zivo ste obrnuli, prvo dovodite igrace pa trenera koji Vam je ispao potrosna roba za jednokratnu upotrebu. Skupili ste grupu momaka koji ne da nisu postali tim nego nisu bili ni blizu, i pri tome ste ih toliko opteretili da je to bilo mucno za gledanje...Samo me nervirate, a mogao bih ovako do sutra nabrajajuci sve sta nije valjalo :)...I na kraju, sta ce direktor kluba ispred i u svlacionici pre pocetka utakmice?!?
    (mmi, 22. april 2018 19:30)

    # Link komentara

  29. 1:5
     (dosta, 22. april 2018 19:26)

    # Link komentara

  30. Dovoljno je samo slika Covica da se pojavi i eto 200+ komentara u najavi.
     (mtd, 22. april 2018 19:23)

    # Link komentara

  31. sto se grobari bune ovoliko ne razumem, pa niste sampioni u kosarci sta sad...
    zato ste u fudbalu, a ne....
    dobro zato ste u odbojci , a ne....
    dobro zato ste u rukometu , a ne....
    pa dobro sta sad polako
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ringo, 22. april 2018 18:38)

    Ahahaha,... Kralj!
    (Mirko, 22. april 2018 19:23)

    # Link komentara

  32. jos jedan u nizu mitova....
     (Sta uradi to Nemanja Gordicu?!, 22. april 2018 19:16)

    # Link komentara

  33. Završne turnire juniora organizuje FMP koji se sada zove kk crvena zvezda TELEKOM.... gde je telekom sastavni deo imena a ne sponzor.
     (Kk mutant iz Železnika, 22. april 2018 19:14)

    # Link komentara

  34. haha gledaj grobare!kapiram, covek vam stavio katanac na klub!
    (Igor, 22. april 2018 19:14)

    # Link komentara

  35. @grr
    pa kad neko moze na kvarno eurocup...valjda i mi mozemo el...
    (sass, 22. april 2018 19:00)

    # Link komentara

  36. Moze li neko da ga skloni iz medija.
    Kao 90 e
     (Duka, 22. april 2018 18:56)

    # Link komentara

  37. fontane vs greske 54:56
     (exit, 22. april 2018 18:56)

    # Link komentara

  38. Znaci u jednom napadu po dve sudijske greske.
     (Zvezdas ili ne nije vazno., 22. april 2018 18:55)

    # Link komentara

  39. Budućnost će igrati EL, pa makar u Bg Areni (imali bi više gledalaca no tvoj FMP) 
     (mkg, 22. april 2018 16:09) 
    A po kojoj to osnovi?
    (Karaburac, 22. april 2018 17:55)
    jer niko ne moze da im zabrani da igraju u stark areni
     (veterinar, 22. april 2018 18:55)

    # Link komentara

  40. Frustrirane partizanke vise na Zvezdinim vestima, standardno. Čovke, Čovke šta im radiš hehehe. Ovi što kažu da je Zvezda igrala na kvarno u EL, pa bila je prva u reguralnom delu. To što Cibona nije imala para nije naš problem. I vi ste igrali kvalifikacije za LŠ pre dve godine umesto Zvezde, koja je osvojila titulu pa nikom ništa, To nije kvarno? To ste zaboravili? Pa nismo ispunjavali kriterijume, vi jeste i to je to. Nevidim problem. Ako Zvezda dobije pozivnicu za EL zašto da je ne igra? Inače u EL ne igraju samo prvaci država to valjda vidite. Igrala je i Cedevita kao poražena u finalu kada je ABA davala dve ekipe za EL.
     (DP1104, 22. april 2018 18:53)

    # Link komentara

  41. dokle ce ovaj da pekmeza?
    (djole, 22. april 2018 18:51)

    # Link komentara

  42. Ko ih je posetio, da nije Terza?
     (Maxmagnus, 22. april 2018 18:12)

    Mirkova dvadesetorica.
    (Toto-ko-tunjo-kralju-da-ne-mozga-previse, 22. april 2018 18:47)

    # Link komentara

  43. Panteri, mozete samo da mastate o EL. Bartomeu bas fali zvizdanje himne EL, bacanje urina, guslara i mizerne posete. I ne spavajte na to uvo da Buducnost, nece ispuniti uslove????? pa to je dzeparac za Bokana, a
    pogotovu za Mila koji obozava kosarku i navijac je KKB. A vi slepo verujte Covicu i nadajte se igranju u EL, mozda ste zeznuli Igokeju, platili Ciboni da igrate umesto nje, ovde necete uspeti ovi imaju para.
    (sakupljac, sekundarnih sirovina*, 22. april 2018

    U EL ligi niko nije bacao urin, Zaboravili ste bacanje bubrega u Podgoricu.Zvezda ima para i imace ih.Dvorana Moraca ne moze preko noci da namesti 5 hilada SEDECIH mesta. Da nece Milo ili brat Aco, Brano Micunovic, Ratko Knezevic iz svog dzepa da daju lovu.Da li mislis da za CG nije nista da pljune min 4 miliona. Vi grobari vise bi voleli da igrate FIBA razvojnu ligu sa timovima iz Luxemburga, Kosova, Islanda negi da Zvezda igra EL.Ne mora Zveda u EL igrace EC i nece se brukati kao neki sa skorom 1:9 sa gromadama iz Francuske Spanije.Ako su mogli Darusafaka, Lokomoti, Unics, Bayern moze i Zvezda
     (Istoricar, 22. april 2018 18:45)

    # Link komentara

  44. @@@(Mythbuster, 22. april 2018 18:28)
    Potpisujem!!!
     (Dejan, 22. april 2018 18:42)

    # Link komentara

  45. Znam onu,Igokea i partizan su od danas jedan tim iz 2007.god.kad je vas Danilovic izjavio.Znam i da ste prebijali sudije u svlacionicama,da promene nacin sudjenja,da ste otimali igrace drugim klubovima a posle vasi prodavci magle to nazivali dominacijom.
    (Istina, 22. april 2018 18:07). Za vreme te dominacije Partizan je igrao na F4, zamalo je i ušao u finale, a vaš najveći uspeh TOP 9...
    (xxx, 22. april 2018 18:40)

    # Link komentara

  46. sto se grobari bune ovoliko ne razumem, pa niste sampioni u kosarci sta sad...
    zato ste u fudbalu, a ne....
    dobro zato ste u odbojci , a ne....
    dobro zato ste u rukometu , a ne....
    pa dobro sta sad polako
     (ringo, 22. april 2018 18:38)

    # Link komentara

  47. @RS Vidi se da od skoro pratis kosarku.Partizan i Covic su zaratili u proslom milenijumu 1998.Partizan je dosao sa fajnal fora i igrao polufinale sa FMP-om.Rezultat je bio 1-1 i Covic je kao predsednik saveza funkcioner sps-a vrsio takav pritisak a odlucio je da i ne izadje na treci mec(to mi je nesto poznato)ne birajuci sredstva.To mu je tad upalilo a protiv Buducnosti ne.To je bila poslednja titula ugasene Zvezde.E od tada traje rat Partizana i Covica.
    (Sale, 22. april 2018 18:36)

    # Link komentara

  48. Pa i sada ga ne mrzimo. Pa on je ugasio originalnu CZ. Pa spomenik da mu dignemo sto je kosarku i nas resio bede.
    (ej bre, 22. april 2018 

    Sto puta izgovorena laz postaje istina.Ajde care objasni nama neukima kako je to Zvezda ugasio originalnu Zvezdu.Da li je Zvezda ikada menjala ime boju dresa. Da li je ikada imala dodatak FMP.Ali neki drugi klub je imao dodatak Igokea, Zepter uzimao grb, ispadao iz lige, prva titula 1977 a onda devedesetih SPS, JUL uzeo klub pod svoje Borisa Vukovic, Ivica Dacic
     (Sloba, 22. april 2018 18:35)

    # Link komentara

  49. (Zli Zo)
    Pa kako je zagrabio fabriku
    zaradio nije, para ? odakle,
    pa je uložio u klub FMP pa u Zvezdu. Jel on sad
    da se mirno pomiri sa gubitkom para.
    A baš zanimljivo - kako je došao do fabrike - pa galamio o nacionalnim pravima,
    isto kao i Šešelj 'rvao se sa 4-5 pripadnika obezbeđenja oko neke zastave za koje niko ne zna ko su ( nn lica njih 4-5 ). Ovde svako može da laže a da ne odgovara i ne plati.
     (DrEurić, 22. april 2018 18:29)

    # Link komentara

  50. kuka groblje kuka.. 
    znaju i oni da Zvezda igra el i ove godine
    (ringo, 22. april 2018 18:08)

    Koji to vi?
    Ivo Lola?
    Refleks?
    Radnički?
    Rotokoš?
    FMP?
    :)
     (mili, 22. april 2018 18:28)

    # Link komentara

  51. Eto zasto svi mrze zvezdu a ne dozivljavaju kao teskog protivnika.
    Neverovatan je broj ljudi nasih sugradjana ,komsija,brace koji ce ladno gledajuci te u oci reci " da bilo je 56 gresaka" , to je ono sto najvise zabrinjava.
    Ne postoji šansa da taj klub u fudbalu i u kosarci posteno izgubi i da cestitaju odmah titulu, pa čak i kad izgube prvenstvo njima namenjeno. Taj klub u fudbalu je jedini koji do sada nema nijedan zvanican prigovor na sudjenje.
    Taj klub nema sirom Evrope nijedan bratski ili klub sa dobrim odnosima, tamo u Železniku a i na Rajku je sport izgubio smisao jer je pakost nadvladala pamet i srce.
    (Mythbuster, 22. april 2018 18:28)

    # Link komentara

  52. FMP bi da igra trći put EL na kvarno.
     (Grr, 22. april 2018 18:16)

    # Link komentara

  53. Zasto se igra ABA liga ako samo dva kluba ispunjavaju uslove?Ja predlazem da samo oni koji ispunjavaju uslove odigrajupar utakmica i da se tako odredi ko ce da igr
    (zozo, 22. april 2018 18:15)

    # Link komentara

  54. Ko ih je posetio, da nije Terza?
     (Maxmagnus, 22. april 2018 18:12)

    # Link komentara

  55. Covic je bre covek koji ce napraviti,ako Zvezda ne igra u Evroligu,da niko drugi iz ABA ne ide,sa svojim ponasanjem.Prvo mu bio Partizan kriv,pa Lisac,sad Buducnost,ne plasi se on za sledece godine,boji se zato sto zna da Olimpija sprema povratak,Buducnost mora jos vise da ulozi ako hoce u Evroligi,Cedevita svake godine ima dobar budzet,mozda i Partizan napravi solidan tim.Zna on da ce sve teze biti da se osvoji ABA,zato posle mene potop.Ali nije svestan da mu nece proci ovi spinovi..
    (Hogar, 22. april 2018 18:09)

    # Link komentara

  56. kuka groblje kuka..
    znaju i oni da Zvezda igra el i ove godine
     (ringo, 22. april 2018 18:08)

    # Link komentara

  57. @Koliko isfrustriranih,iskompleksiranih navijaca komsije malog na komentarima gde se ne pominje njihov klub,vec samo covek koji je stavio tacku na taj svet.Covek je izrekao apsolutnu istinu i realno stanje stvari kakve su bile ali mrznja cini svoje.
    (Istina, 22. april 2018 15:13)


    A znas li jos neku istinu tipa "niko ne moze da zabrani FMP-u kako cemo mi da se zovemo?" Ima i ona jos bolnija,jedina tacka koja je stavljena je ona na Crvenu Zvezdu 2011 godine,Partizan bogu hvala i dalje ziv,ranjen ali ziv,a sto se mrznje tice,ona vam je vodilja inace nikada ne bi navijali za FMP,pozdav.
    (Tango, 22. april 2018 16:48)

    Znam onu,Igokea i partizan su od danas jedan tim iz 2007.god.kad je vas Danilovic izjavio.Znam i da ste prebijali sudije u svlacionicama,da promene nacin sudjenja,da ste otimali igrace drugim klubovima a posle vasi prodavci magle to nazivali dominacijom.
    (Istina, 22. april 2018 18:07)

    # Link komentara

  58. Svi su krivi sem njega, uvek neka zavera protiv stuba srBstva koji je trenutno u vlasništvu porodice Čović.
    (Peki, 22. april 2018 18:05)

    # Link komentara

  59. Nikada ni jedan grobar nije rekao nista protiv Covica dok je bio u FMP-u, nikada! Naprotiv, velicali su ga zbog rezultata, pravljenja igraca od kojih je i nastao partizan, a u fazonu "svaka mu cast" ! Ali cim je dosao u klub zbog koga je partizan uvek bio mali i nebitan, Covic ne valja ?! Nista vise ne treba dodati, sve jasno..
    (RS, 22. april 2018 16:33)

    Pa i sada ga ne mrzimo. Pa on je ugasio originalnu CZ. Pa spomenik da mu dignemo sto je kosarku i nas resio bede.
     (ej bre, 22. april 2018 18:00)

    # Link komentara

  60. Grešaka ko fontana, bokte!
     (ozymandias, 22. april 2018 17:58)

    # Link komentara

  61. Panteri, mozete samo da mastate o EL. Bartomeu bas fali zvizdanje himne EL, bacanje urina, guslara i mizerne posete. I ne spavajte na to uvo da Buducnost, nece ispuniti uslove????? pa to je dzeparac za Bokana, a pogotovu za Mila koji obozava kosarku i navijac je KKB. A vi slepo verujte Covicu i nadajte se igranju u EL, mozda ste zeznuli Igokeju, platili Ciboni da igrate umesto nje, ovde necete uspeti ovi imaju para.
     (sakupljac, sekundarnih sirovina*, 22. april 2018 17:57)

    # Link komentara

  62. Ako ćemo realno Budućnost je bila više puta oštećena u toj seriji.
    (Nema više EL, gasi se mali privatni klub, 22. april 2018 17:47)

    Ako cemo realno,ti bi trebalo da kupis naocare sa najvecom dioptrijom sto postoji i da njime ubuduce gledas utakmice jer ti te sadasnje ocigledno ne pomazu ili nisi uopste gledao.Buducnost je imala pomoc sudija u prvoj
    utakmici,ogromnu pomoc u trecoj i realno sudjenje u drugoj i poslednjoj utakmici.Problem je u tome sto je Covic ugasio tvoj mali klub i tvoje,kao i vecine ovde zastupljenih,frustracije,dolaze do izrazaja.Oko EL isto to je rekao i Dzikic i njegova izjava je ok ali kad isto to izjavi Covic,vi se nakacite na njega i osujete paljbu kao da je nesto neistinito izneo.
    (Objasnjenje, 22. april 2018 17:57)

    # Link komentara

  63. Bar da su vam dozvolili da bacate kese sa mokracom i drmate koseve, kao onomad. Secas li se..??
    Ovako sacekao si ekspertizu u exelu sa nepoznatog e-maila, od nepoznatih sudija, veoma poznatom Covicu.
    (Partizan, 22. april 2018 17:38)

    Ma samo da su im dozvolili da biraju protivnickog trenera ili makar da se ovaj dzile opet otruje, slucajno naravno.
    Neposteno igraju ovi iz Buducnosti.
     (ej bre, 22. april 2018 17:56)

    # Link komentara

  64. Budućnost će igrati EL, pa makar u Bg Areni (imali bi više gledalaca no tvoj FMP)
     (mkg, 22. april 2018 16:09)
    A po kojoj to osnovi?
    (Karaburac, 22. april 2018 17:55)

    # Link komentara

  65. Dobili nas ljudi pošteno pa ti opet prodaji tim i trenera da vidimo dokle cemo da doguramo, ustalom ako nisi uspio da napraviš profit u EL ne treba ni da radiš taj posao.
    (Dambldor, 22. april 2018 17:54)

    # Link komentara

  66. Ako ćemo realno Budućnost je bila više puta oštećena u toj seriji.
    (Nema više EL, gasi se mali privatni klub, 22. april 2018 17:47)

    # Link komentara

  67. Budućnost će igrati EL, pa makar u Bg Areni (imali bi više gledalaca no tvoj FMP)
     (mkg, 22. april 2018 16:09)

    Pretpostavljam i da bi Bar ustupio dvoranu Zvezdi da je pobedila Buducnost... Znamo da niste gadljivi na tudje. I opet braca ako treba, zar ne?
    (Toto-ko-tunjo-o-retko-odvratnom-narodu, 22. april 2018 17:47)

    # Link komentara

  68. ja sam izbrojao 58 gresaka..
     (sax, 22. april 2018 17:46)

    # Link komentara

  69. da mislimo i isto mislimo da i ti posecujes. sta cemo sad postenjacino?
     (pinoche, 22. april 2018 17:45)

    # Link komentara

  70. Covek, nema ni srama ni stida, hoce na silu u EL.Ako Bartolomeu procita ovo kmecanje, garant ce im dati pozivnicu za EL. Sto i nebi bilo tako lose, skupili bi opet dvadesetak poraza.
     (limene trube*, 22. april 2018 17:44)

    # Link komentara

  71. Daj nek neko odgovori vise ovom , svadja se sam sa sobom vec godinu dana...covek se hrani mrznjom a svi ga kuliraju...
    (Hahah, 22. april 2018 12:09
    evo ja te kao zvezdas molim da mu niko ne odgovara. samo kulijana.
     (musmulac, 22. april 2018 17:43)

    # Link komentara

  72. Ajde bre,dosta skvičanja više...Već sedam osam dana se brukaš.
    Ljudi vas bili 5:1!!u medjusobnim susretima.Sramota.
     (Dušan, 22. april 2018 17:42)

    # Link komentara

  73. A 2015. godine u 1/2 plefofa, jel bila poseta posle druge utakmice? Sve se placa, sve se vraca.
    (ddd, 22. april 2018 17:41)

    # Link komentara

  74. Buducnost ce igrati EL,ako ispune uslove. I neka igraju.
    Ali,igrace i Zvezda,pa kome se svidelo ili ne.
    Arhivirajte ovaj komantar!
    (too low, 22. april 2018 17:39)

    # Link komentara

  75. Bar da su vam dozvolili da bacate kese sa mokracom i drmate koseve, kao onomad. Secas li se..??
    Ovako sacekao si ekspertizu u exelu sa nepoznatog e-maila, od nepoznatih sudija, veoma poznatom Covicu.
    (Partizan, 22. april 2018 17:38)

    # Link komentara

  76. Ljudi kao Čović sa srpske strane su suštinski uništili bivšu državu. Za druge ne znam, njihova stvar ,ali za ove domaće znam.Koja osionost, bahatost, cinizam , udbaške zavere. I ovakvi nam 30 godina upravljaju životima. Ništa nije slučajno. Prvo mi je poraz Zvezde kao partizanovcu bio zabavan. Sada ovo već sve postaje mučno. Verujem da je i sa pravim zvezdašima to slučaj. Nažalost , neki preko naših klubova truju ovo društvo do granice nepodnošljivosti. Pretvaraju sport u borbu na život i smrt , ne prezaju čak ni od korisćenja nacionalizma u te svrhe. Istinski užas.
    (Zli Zo, 22. april 2018 17:36)

    # Link komentara

  77. A ne znam.. meni ovaj čika cist penal..
     (zinjo, 22. april 2018 17:35)

    # Link komentara

  78. Covicu sta im radis bre? Opet nece moci mirno da spavaju, a taman se ponadali..
    (Bubamara, 22. april 2018 17:34)

    # Link komentara

  79. 56 gresaka.
    Eksel formulom dolazimo do prave istine koja glas:
    Ako uzmemo da je mpg 40% a od toga bar 5 trojki trebalo je da pobede sa 43 razlike.
     (Nikad od vas tim nece biti., 22. april 2018 17:34)

    # Link komentara

  80. Manje komentarisanja, decki, rad, rad... Stize i gradja iz Bg. Zdravo drvo, prva liga (cim crvi ne beze), za mocnu karatavansku lozu.
    (Toto-ko-tunjo-zaduzen-za-statiku-u-Moraci, 22. april 2018 17:31)

    # Link komentara

  81. Jugosloveni dosli da odaju postu doktoru koji ih je utisao. Sad je vreme da ih dokrajci.
    (Grobari traze prekidac, 22. april 2018 17:30)

    # Link komentara

  82. Prepošteni Čović! Bože spasi nas ovakvih likova kada pravosudni sistem, očigledno, neće.
     (Igor, 22. april 2018 17:25)

    # Link komentara

  83. Sto se tice Covica o svemu se moze pricati al niko miseve ne izvuce iz rupe ko on.
     (Borky, 22. april 2018 17:25)

    # Link komentara

  84. klasičan govor mržnje, kazniti ovog lika.
    (dalje, 22. april 2018 17:24)

    # Link komentara

  85. Dovoljno je bilo sačekati da privatni projekat porodice Čović naiđe na prvu prepreku, pa da se u ovom čovjeku probudi njegovo najomiljenije zanimanje - političar. Klasična demagogija sklona jednom političaru u jeku predizborne kampanje. Nudi neke opskurne "dokaze", začini se malo "svi nas mrze pričom", proziva za one iste stvari koje je on radio, i koje su bile ok dok su njemu prolazile, a uz sve to ima uz sebe armiju ostrašćenih likova, koji u njega gledaju kao u boga. Mora se priznati da je ABA liga uz sve svoje mane, ipak jedini pravi protivotrov za ovakve likove, jer protiv drugih država ne mogu. Zamislite da ovaj mašinsko-političko-ekonomsko-sportski radnik ima odriješene ruke u srpskoj ligi, bez slovenaca, crnogoraca i ostalih. Prestigao bi Miljanića po uticaju.
     (moralni gmizavac, 22. april 2018 17:23)

    # Link komentara

  86. Ko vjeruje liku koji kaze da mu je budzet 3 mil a uslov za el je 4!!!! Predsjednik lige koji tvrdi da liga radi protiv njegove elipe?!?...... Na stranu sto bokan vec ima 7 miliona za pojacanja!!!!
    (ivan, 22. april 2018 17:22)

    # Link komentara

  87. Ovako UDBA funkcioniše . " Neki ljudi" , " neki klubovi" , " mi znamo sve" ... Razne prikrivene i manje prikrivene pretnje, podmetanja, cinizam. Sve ostale eks YU republike su napustile tu staljinističku, totalitarnu matricu, taj otrovni,maligni sistem koji razara.. Samo se ovde to neguje i zaliva. I onda imaš likove kao Čović svuda. Politika, sport, mediji, ekonomija. Jedan užas , začarani krug. LimbOvako UDBA funkcionise . " Neki ljudi" , " neki klubovi" , " mi znamo sve" , razne prikrivene i manje prikrivene pretnje, podmetanja, cinizam. Sve ostale eks YU republike su napustile tu staljinističku, totalitarnu matricu, taj otrovni,maligni sistem koji razara.. Samo se ovde to neguje i zaliva. I onda imaš likove kao Čović svuda. Politika, sport, mediji, ekonomija. Jedan užas , začarani krug. Limbo.
    (MiloS, 22. april 2018 17:22)

    # Link komentara

  88. Grobar sam, ali je Covic potpuno u pravu, ono je bila bas teska kradja u trecoj kakvu ne pamtim. 
    (Djuka, 22. april 2018 16:35) 

    Kako vi lako menjate identitet. Prešlo u naviku. Delija sam, Panter sam, sad bi malo da budeš Grobar :)
    (komrac, 22. april 2018 16:57)

    Jel i ti mislis da ne postoje normalni i realni grobar?
     (Borky, 22. april 2018 17:21)

    # Link komentara

  89. Zvezdas sam, i povrsno pratim ovu mucnu sagu gubitnika, ali ovaj Covic je glavni krivac ovog debskla. Vise sezona pritisak na igrace i ceo trenerski stab da je jedna final a serija u jadranskoj ligi biti ili ne biti. Zasto? Zbog championship league!!! Pa valjda je naj bitnije da udjes u top 8 ili final 4???
    (gubernija, 22. april 2018 17:20)

    # Link komentara

  90. komrac@. Ne moramo svi isto da mislimo, da se nama ovakva kradja desila ti bi prvi ovde mesecima plakao. Kradju treba nazvati kradjom ko god bio onako pokraden, jer ce se inace ponavljati.
    (Djuka, 22. april 2018 17:19)

    # Link komentara

  91. Ajmo grobari. Nebojšina slika i tekst, mislim da možete bar 300 komentara.
    (Spale, 22. april 2018 17:18)

    # Link komentara

  92. boli još a?
     (veljo gegelj, 22. april 2018 17:18)

    # Link komentara

  93. nebojsa je verovatno nudio lovu sudijama....al malo....i onda je buducnost zgazila proslost.
     (borivoje surdilovic, 22. april 2018 17:17)

    # Link komentara

  94. Kakav demagog. Zvezdas sam ali ne pada mi na pamet da idem da gledam. Tacno se vidi da je njegov klub, mnogo je bila bolja ona stara zvezda
    (Ivan, 22. april 2018 15:01)
    Ma najbolja je bila ta stara Zvezda. Da je sa Drčom, Mrčom i ostalom Srčom nabijate sa po 40 razlike. To je bila dobra Zvezda. Ova ne valja. Vratice se Zvezda ubrzo na tron i to bas sa Alimpijevicem i Covicem, jer jedina ima podlogu, odnosno omladinsku skolu na prostoru bivse SFRJ. Ko ce doneti titule narednih godina? Svi oni klinci koji stasavaju u mladjim kategorijama. Ne brinem za Zvezdu, sve dok dobro radi omladinski pogon.
     (zvezdas-RajvoSa, 22. april 2018 17:16)

    # Link komentara

  95. Moj lični utisak: 
    Nebojša ima mogućnost da obezbedi Zvezdi EL i za novu sezonu, ako Vodja popusti i pusti sponzore u Zvezdu. 
    Lični odnos Nebojša-Vodja utiču na KK CZ kako i šta dalje. Ostoja je uzviknuo 5x Hvala, i dobio sponzore.
    (Dragan BL, 22. april 2018 16:45)

    Tvoj licni utisak je komican. Vodja = Zvezda FMP Diva Zeleznik. Svi znaju da bata rukovodi ovim mutantom od kluba.
     (Nazalost Srbin, 22. april 2018 17:16)

    # Link komentara

  96. kakav je grobarski interes finale abe?
    javljaju se kao da su oni pobedili umesto da vredno treniraju.
     (63, 22. april 2018 17:15)

    # Link komentara

  97. Grobar sam, ali je Covic potpuno u pravu, ono je bila bas teska kradja u trecoj kakvu ne pamtim.
    (Djuka, 22. april 2018 16:35)

    A, JA SA BATMAN
     (Nazalost Srbin, 22. april 2018 17:14)

    # Link komentara

  98. Podrska Doktoru Nebojsi !
    (bg41, 22. april 2018 17:03)

    # Link komentara

  99. Grobar sam, ali je Covic potpuno u pravu, ono je bila bas teska kradja u trecoj kakvu ne pamtim.
    (Djuka, 22. april 2018 16:35)

    Kako vi lako menjate identitet. Prešlo u naviku. Delija sam, Panter sam, sad bi malo da budeš Grobar :)
     (komrac, 22. april 2018 16:57)

    # Link komentara

  100. Čovke doktore!
    (antiSplićanin, 22. april 2018 16:56)

    # Link komentara

  101. Ne pamte vas u Evroligi po 24.000 navijača !!! Pamti se 22.567!
     (vladika, 22. april 2018 16:52)

    # Link komentara

  102. Evo ga još jedan koji ne jede i ne spava noćima...
     (Marlon, 22. april 2018 16:52)

    # Link komentara

  103. Covicu, Covicu nema od price nista odresi kesu i napravi respektivan tim za sledecu sezonu, vec ti beze igraci. Trebalo bi tim zadrzati i pojacati a ne svake godine ista priča svi odu pa ko da osvaja titule.
    Nije budućnost kriva niti bokan nego ljudi u zvezdi .
    (biscottino, 22. april 2018 16:51)

    # Link komentara

  104. Pa ovaj jos PLACE!?? HAHA HAHAH HAH HaHAH :))) Covke, ljudi su stavili TACKU na crveno-beli panterski svet! TACKU BRE! STA TI NIJE JASNO!?
    (navijac, 22. april 2018 12:08)
    Onda je na vas stavljen uzvičnik ako je ovo tačka.
    (olio, 22. april 2018 16:51)

    # Link komentara

  105. Kakva glava ! Pa pobogu niste bolji ništa od grobara čim izgubite samo kukate. Naučite već jednom poraz prihvatite muški bez da omalovažavate protivnika ili se bavite spoljnim stvarima u ovoj magičnoj igri.
    (Simpatizer, 22. april 2018 16:51)

    # Link komentara

  106. tejkitizi, take it easy...
     (stoler, 22. april 2018 16:50)

    # Link komentara

  107. @Koliko isfrustriranih,iskompleksiranih navijaca komsije malog na komentarima gde se ne pominje njihov klub,vec samo covek koji je stavio tacku na taj svet.Covek je izrekao apsolutnu istinu i realno stanje stvari kakve su bile ali mrznja cini svoje.
    (Istina, 22. april 2018 15:13)


    A znas li jos neku istinu tipa "niko ne moze da zabrani FMP-u kako cemo mi da se zovemo?" Ima i ona jos bolnija,jedina tacka koja je stavljena je ona na Crvenu Zvezdu 2011 godine,Partizan bogu hvala i dalje ziv,ranjen ali ziv,a sto se mrznje tice,ona vam je vodilja inace nikada ne bi navijali za FMP,pozdav.
    (Tango, 22. april 2018 16:48)

    # Link komentara

  108. A grobara gomila... Neprocenjivo!
     (dado, 22. april 2018 16:47)

    # Link komentara

  109. Moj lični utisak:
    Nebojša ima mogućnost da obezbedi Zvezdi EL i za novu sezonu, ako Vodja popusti i pusti sponzore u Zvezdu.
    Lični odnos Nebojša-Vodja utiču na KK CZ kako i šta dalje. Ostoja je uzviknuo 5x Hvala, i dobio sponzore.
    (Dragan BL, 22. april 2018 16:45)

    # Link komentara

  110. Buducnost te je dobila pet puta ove godine, i nemogice da su sudije svaki put ostetile tvoj tim... A kad protiv Partizana imate tri puta vise bacanja onda cutis...
     (djraki, 22. april 2018 16:43)

    # Link komentara

  111. Istina je da je bilo 1.560 grešaka na štetu Zvezde po Čoviću i navijačima Zvezde.Ali ko i malo gleda sa strane vidi daleko objektivnije.Grešaka je bilo na štetu oba kluba i tako će uvek i biti.I sudije su ljudi i nemoguće je odsuditi bilo koju utakmicu bez greške.Bitno je da to nije tendenciozno i da je to greška koja donosi pobednički koš . Uostalom nisu sudije promašile zicer u poslednjoj sekundi treće utakmice već košarkaši Zvezde.
     (Dekameron, 22. april 2018 16:43)

    # Link komentara

  112. Гробари чим виде Човића, одморе на пословима узимају да би смишљали и куцкали бесмислене коментаре, то је, види се из авиона, чињеница !
    А разлог томе ? Ајде није тешко погодити !
    Вишегодишње лупање чворуга на сваком могућем кораку, плус још једна чињеница, да је ставио тачку на њихов клуб !
    Све у свему, бесмислени коментари још бесмисленијих навијача најбесмисленијег клуба у АБА лиги !
    (Рикверц бригада испред југа ЈНА, 22. april 2018 15:16). Lupnuo vam je prvo Partizan čvrgu, a zatim Budućnost šamar, da ne znate gde se nalazite, i koji ste klub...
    (xxx, 22. april 2018 16:42)

    # Link komentara

  113. Kakva je legenda ovaj čovjek u košarkaškom smislu,kapa dole i hvala za sve i za FMP i za Zvezdu.Sustav koji je ovaj gospodin uradio je garant uspijeha i sporta.
    (Riječanin, 22. april 2018 16:36)

    # Link komentara

  114. Grobar sam, ali je Covic potpuno u pravu, ono je bila bas teska kradja u trecoj kakvu ne pamtim.
    (Djuka, 22. april 2018 16:35)

    # Link komentara

  115. Ovaj gori huskac od Vulina. Ovo veze nema sa sportom. Cista veliko-srpska politika.
    (urban, 22. april 2018 16:34)

    # Link komentara

  116. Borjan je dobar golman.
     (Ljubisa Tumbakovic, 22. april 2018 16:33)

    # Link komentara

  117. Nikada ni jedan grobar nije rekao nista protiv Covica dok je bio u FMP-u, nikada! Naprotiv, velicali su ga zbog rezultata, pravljenja igraca od kojih je i nastao partizan, a u fazonu "svaka mu cast" ! Ali cim je dosao u klub zbog koga je partizan uvek bio mali i nebitan, Covic ne valja ?! Nista vise ne treba dodati, sve jasno..
     (RS, 22. april 2018 16:33)

    # Link komentara

  118. Lako ti je kad si mali čovek, onda možes da udješ i na mala vrata, svugde, pa i u EL. A ne bi bilo ni prvi put.
    (Veliki, 22. april 2018 16:27)

    # Link komentara

  119. Ovaj brat je izgubio od Buducnosti 5 puta u sezoni a dobio jedan mec, i on i dalje ima obraza da prica da mu je neko nesto ukrao, drugari da vas neko nije u regularnom delu krao, nije?? Pa sto ih onda u regularnom delu niste jednom dobili kad ste toliko bolji ??
    (marko, 22. april 2018 16:27)

    # Link komentara

  120. Nije on nikakav "kralj demagogije", ne znate vi šta je demagogija, a ovo što on govori i radi to je govor mržnje, to su lažne optužbe tipične za totalitarni ideologiju. U totalitarnom sistemu, u kome se i politički i sportski protivnici tretiraju kao neprijatelji, ima mesta za jednog Čovića, on je tu kao voda u ribi, mene podseća na Beriju, i likom, i delom, i pogledom.
    (Molim vas objavite ovo, 22. april 2018 16:26)

    # Link komentara

  121. Katastrofa od coveka. Za dalje nemam reci.
     (DD, 22. april 2018 16:25)

    # Link komentara

  122. A jesu krive sudije sto igraci ne znaju bacanje da pogode...
    (milan, 22. april 2018 12:12)

    Ma imaju crveno bele botine i za to opravdanje. Kažu, namerno im sudije svirale faulove nad igračima koji ne znaju da izvode slobodna bacanja.
     (djoka, 22. april 2018 16:24)

    # Link komentara

  123. Prvi covek lige ubacio dva kluba u istom takmicenju.TO SE ZOVE NEREGULARNOST.Pusti pricu o sudjenju,skor 5-1.
    (Dzile, 22. april 2018 16:21)

    # Link komentara

  124. Covicu imas obezbijedjeno mjesto u loži Morače minimum narednih 5 godina da gledas uzivo EL.
     (ogicg, 22. april 2018 16:21)

    # Link komentara

  125. E dokle više! Dal će mo se nekad otarasiti ovih iz 90-tih koji nikako da analiziraju sebe i svoj rad, uspeh, neuspeh, nego samo kuknjava i teorija zavera protiv njih i institucija koje vode.
    Idi bre čoveče i uživaj u životu. Pusti malo da drugi rade.
     (Dunster, 22. april 2018 16:18)

    # Link komentara

  126. Covic je ugasio Partizan ugasice i Buducnost.
    @Jh

    Ugasili ste ga vi 2011 panteru.
     (Duka, 22. april 2018 16:18)

    # Link komentara

  127. Drago mi je što ne navijam za klub koji gospodin predstavlja.
     (vlajko, 22. april 2018 16:17)

    # Link komentara

  128. xaxaxxxaxaxaxaxxa crni nebojsa, pa zar zvezda nema bolje ljude od tebe, zar je na ovo spala. Buducnost - Zvezda 5 - 1
     (omar cook, 22. april 2018 16:16)

    # Link komentara

  129. Odlazi.
     (zvezdaš, 22. april 2018 16:16)

    # Link komentara

  130. Zasto ABA cuti i kad ce kazna za Covica i FMP? Da podsetim,Partizan je kaznjen zbog komentarisanja promene termina utakmice,a Leonu Deleonu ponovo smetaju helanke...
    (Strasne stvari, 22. april 2018 16:16)

    # Link komentara

  131. Covicu cestitaj 5-1 su nas dobili ove sezone!
     (dragan, 22. april 2018 16:15)

    # Link komentara

  132. Ovaj kao Sojic dobija mejlove sa nepoznate mail adrese.

    Boze ovo postaje opasno po zdravlje....
    (Realno, 22. april 2018 16:14)

    # Link komentara

  133. Budućnost će igrati EL, pa makar u Bg Areni (imali bi više gledalaca no tvoj FMP)
     (mkg, 22. april 2018 16:09)

    # Link komentara

  134. Mislimo...
     (Tatko, 22. april 2018 16:09)

    # Link komentara

  135. Sta im to uradi crni Vujosevicu Dusko ?
    (antiDebil, 22. april 2018 16:08)

    # Link komentara

  136. Sa NN mejla u eksel tabelama.
    Pa ljudi moji ovce (izvinjavam se ovim divnim zivotinjama) ne bi sledile ovog covjeka i njegovo nebiranje sredstava za dolazak na cilj.
    Tvoj tim je igrao kosarku 5 na 3.
    Da li pamtis to, ili selektivno biras cinjenice koje samo tebi vode u prilog?
     (ICX, 22. april 2018 16:07)

    # Link komentara

  137. Ja uzivam dok ti places i tugujes..places i tugujes..
     (Srbin, 22. april 2018 16:07)

    # Link komentara

  138. Da nije Terzic posetio sudije u poluvremenu? Em se ne volite, em ima obicaj to da radi.

    Nego nesto mi ne pije vodu tu. Zasto bi Javora koji vas po tvojim recima toliko "mrzi", neko terao da sudi protiv vas? On bi to uradio onako iz zadovoljstva.

    Da je neko stvarno vrsio pritisak na sudije da Buducnost mora da pobedi, u zadnjoj minuti bio oni imali desetak prednosti, a ne bi Feldin i Lesor imali otvorene suteve za vasu pobedu.

    Zar je toliko tesko priznati kada je neko bolji od tebe?
    (Che, 22. april 2018 16:06)

    # Link komentara

  139. Puna podrška Čoviću!
     (Siniša, 22. april 2018 16:06)

    # Link komentara

  140. Zašto je ovaj članak pod rubrikom sport a ne pod zabava ili UFO ??
    (Zašto??, 22. april 2018 16:05)

    # Link komentara

  141. Crni Covicu 5-1 ove sezone protiv Buducnosti. Ti nisi ispunio osnovni uslov- nisi osvojio ABA ligu. Budi gospodin i cestitaj, cuti bre vise .
    (Chicago, 22. april 2018 16:04)

    # Link komentara

  142. koliko maloletnih grobara,neverovatno...cepaj covke...znas sta treba sa njima...
     (A3, 22. april 2018 16:00)

    # Link komentara

  143. Ovog coveka nista nije sramota.....
    (Kikivoje, 22. april 2018 15:58)

    # Link komentara

  144. Ti si predsjednik Aba lige i tvoj posao je da pomognes Sampionu Aba lige da igra u Evroligi..........zao mi je navijaca Zvezde kada vidim ko im je privatizovao klub!
     (Neutralac - ljubitelj kosarke, 22. april 2018 15:58)

    # Link komentara

  145. Jel to pricao na Pinku kod Dee i Sarape ili na Hepiju ?
    (..., 22. april 2018 12:10)

    Hteo je ali su svi termini na tim stanicama rezervisane za Ostoju, zna se čiji predsednik je u sns - u i zna se ko je državni klub, ali džabe vam sve i ovo kukanje i laganje i to što nemate obraza, sve vam je džabe, na kraju uvek dobro pobedi kao što se i dešava zadnjih godina a tako će i ostati jer smo mi stabilan klub za razliku od nekih koji su funkcionisali od časova ljubavi dok je prodavac ljubavi radio šta je hteo po klubu i na kraju je naplatio i poslao klub u smetliste istorije gde mu je i mesto. Mi ako ne igramo ove godine igracemo sledeće tako da neće dugo da traje ta vaša radost, pošto vas odavno ne zanima vas klub već samo Zvezda!
     (tejkitizi, 22. april 2018 15:57)

    # Link komentara

  146. Ha ha, dragi mi je što ne uđoše u EL,Sretno Budućnosti!
    (Mlx, 22. april 2018 15:54)

    # Link komentara

  147. B92, pa pustite i neki komentar koji nije pljuvacvi ka Covicu, ne volite ga ali malo profesionalizma vam nece naskoditi.
    (garda, 22. april 2018 15:52)

    # Link komentara

  148. Nas u Evroligi i Evrokupu pamte po 24.000 ljudi na tribinama, ne po upadu navijača, koji je napao igrača protivničke ekipe, ili rekordnom porazu u jednom malom prelepom italijanskom gradu zvanom Sijena.

    Nas u EL pamte po osvajanju iste. Pamte nas po tri odlaska na F4 (cetvrti je bio dok se takmicenje zvalo kup sampiona) pamte nas po atmosferi koju smo pravili 13 godina. Pa gde smo sad? Borimo se za neku specijalnu pozivnicu za Evrokup. Covic ili ne kapira (sto je malo verovatno jer bez obzira na sve smatram ga izuzetno pametnim covekom) ili se pravi malo naivan da EL ne gleda stare zasluge. Igraju oni koji su stekli pravo i imaju uslove. Buducnost jeste stekla pravo na terenu, uslove nema jos uvek ali mislim da ovu priliku nece propustiti da ih stvori.
     (Petar, 22. april 2018 15:52)

    # Link komentara

  149. Čović je legenda Jugo i Srpske košarke.Samo se poklonite vi mali mrzitelji, svega i svačega pa na kraju i sebe samih.
     (miško, 22. april 2018 15:46)

    # Link komentara

  150. Stigla ekspertiza !!!!
     (xxx, 22. april 2018 15:44)

    # Link komentara

  151. Kosarka je u Evropi jos uvek AMATERSKI SPORT.. U NBA sudije cuva FBI.. U sudijsku svlacionicu NE MOZE DA UDJE NI TRAMP.. Ovde kod nas moze EL da se igra i u OS Petar Petrovic Njegos.. CIST AMATERIZAM.. Zato je NBA najbolja kosarka na svetu i ostace ZAUVEK..
     (mnogo je kume, 22. april 2018 15:44)

    # Link komentara

  152. Od svih komentara objavljenih sve sami Grobari. Nije valjda da vam je Covic toliko unistio mladost.Ni jedan komentar kao podrska Covicu.Vama je u fokusu Zvezda a vas klub u kanalu
    (Marinkova bara, 22. april 2018 15:39)

    # Link komentara

  153. Pravila se znaju, upisana su u dokumentima Evrolige. Ko može da ih ispuni igraće, ko ne može, neće igrati, i to je to", zaključio je Čović. - Pa znaju se, naravno da se znaju. Evroligu igra prvak ABA lige.
    (Lorimer, 22. april 2018 13:02)

    Use of an arena with a minimum capacity for 5,000 seated
    spectators that is less than a four-hour commercial flight from
    Frankfurt (on the understanding that this city is considered as
    being in the geographical centre of the European Union territor
    (Samo guglaj, 22. april 2018 15:36)

    # Link komentara

  154. Covicu tvoja odgovornost je najveca. Ti si doveo trenera neznalicu to je svima savrseno jasno samo ti to neces da... Ne dozoljava ti tvoj ego...
     (Nikola, 22. april 2018 15:35)

    # Link komentara

  155. Ma ti sve znas!
     (marko, 22. april 2018 15:33)

    # Link komentara

  156. Al će biti plakanja kad saznaju da zvezda ponovo igra euroligu... Neki od sreće a ostali jer su se ponadali da su nam neki gordić i džilo preoteli mesto... Samo rokaj nebojša
     (želja, 22. april 2018 15:31)

    # Link komentara

  157. Jel jedna od tih gresaka Alimpijevic? Zatim Lesor, Bjelica, Jankovic, Lazic...
     (Bokan, 22. april 2018 15:31)

    # Link komentara

  158. Stigla "ekspertiza" sa anonimnog e-maila od anonimnih sudija, ali po zargonu znamo da su ipak to sudije kosarkaske. Koj lobanja ovo moze smisliti...udbasko komunisticka i niti jedna druga.
    (posmatrac, 22. april 2018 15:29)

    # Link komentara

  159. dokle više čoveče?!
     (Goran Stevanovski, 22. april 2018 15:28)

    # Link komentara

  160. Ovo nije nivo kojim treba klub poput Zvezde da se prezentuje.
    Ovo su vec pritisci politickih razmera, a svi se slazemo da politici nije mesto u sportu. Covic preteruje, pokusava da pritisne jednu Evroligu da ih prime naredne sezone argumentima da su ih sudje pokrale i da imaju 24 hiljade navijaca na tribinama. Ali zaboravlja da su ispred svega toga igraci! Igraci Buducnosti su svojom borbom i znojem izborili posteno trofej i sve ostalo je manje bitno!
     (Rema, 22. april 2018 15:28)

    # Link komentara

  161. Zaokruži na 100 Čovke, ne cepidlacimo...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (autoBOT, 22. april 2018 12:05)

    Kad bi zaokruzio na 100 bilo bi rekla-kazala. Ovako kad je 56 to je znak da je detaljna ekspertiza uradjena. Ja sam zvezdas al ovo sto Covic govori je smesno. "Ekspertiza poslata sa nepoznatog imejla, verovatno od sudija koji ne mogu da cute na degradaciju profesije al eto zele da budu anonimni." Mislim stvarno... gledao sam i ja utakmice i Zvezda je zasluzeno izgubila, nisu sudije krive sto je Rocesti izgubio onu loptu i sto je Lazic posle otisao iza konstrukcije na polaganje. Doziveli su poraz i tacka. U Evroligi isto slaba sezona, od Buducnosti 1:5... slabe partije u kupu... igra nikakva... jedna slaba Zvezdina sezona i neka im bude za nauk.
    (Ajon, 22. april 2018 15:28)

    # Link komentara

  162. A ta nepoznata adresa je
    belosevicvojinovicoberknezevic@fmpilr.com
    (pan, 22. april 2018 15:26)

    # Link komentara

  163. Haha, e grobari, Zvezda mozda i igra EL, mozda ali vi sigurno necete, vas ceka tzv. Liga sampiona . Mozete da placete do sutra, jeste bilo navlacenja za Buducnost i to cele sezone, i pored toga smo bili tu
     (deki, 22. april 2018 15:25)

    # Link komentara

  164. Hajde vise Covicu, batalite tu retoriku. Sami smo krivi sto smo izgubili u seriji, Lazic i Bjelica ocajni bili, Feldin kako koju utakmicu. O treneru diletantu tek ne treba trositi reci, on je ponajvise odgovoran. Napravili su brejk u BG i to je to. Nismo znali da zaustavimo Gordica i Ivanovica, dva igraca koja nam ubacuju po 20ak poena na jedan te isti nacin, svaku utakmicu. Nisu krive ni sudije ni bilo ko.
     (Ljubisa livac, 22. april 2018 15:24)

    # Link komentara

  165. Dr Nebojsa Covic je mozda stavio tacku na crno beli svet ali uskoro ce po svoj prilici i na crveno beli!
    (Goja, 22. april 2018 15:24)

    # Link komentara

  166. 40% - verovatnoca da aba liga nema predstavnika u EL
    35% - verovatnoca da zvezda igra EL
    25% - verovatnoca da buducnost igra EL.
    (Goblin, 22. april 2018 13:25)

    90% - verovatnoca da buducnost igra EL
    10% - verovatnoca da aba liga nema predstavnika u EL
    0% - verovatnoca da zvezda igra EL .
    (Realista, 22. april 2018 15:20)

    # Link komentara

  167. Kao što je u Morači bilo 6 ili 7 hiljada ljudi, kako tvrde crnogorci, tako je i u Areni bilo 24 hiljade... Sve se vraća, sve se plaća- "rekorderi"!!! HA-HA-HA!!!
     (fantom, 22. april 2018 15:17)

    # Link komentara

  168. Gledacu se "panteri" jos dugo dugo u EL.. spremite se da placete ponovo u maju
     (car81, 22. april 2018 15:17)

    # Link komentara

  169. Гробари чим виде Човића, одморе на пословима узимају да би смишљали и куцкали бесмислене коментаре, то је, види се из авиона, чињеница !
    А разлог томе ? Ајде није тешко погодити !
    Вишегодишње лупање чворуга на сваком могућем кораку, плус још једна чињеница, да је ставио тачку на њихов клуб !
    Све у свему, бесмислени коментари још бесмисленијих навијача најбесмисленијег клуба у АБА лиги !
    (Рикверц бригада испред југа ЈНА, 22. april 2018 15:16)

    # Link komentara

  170. Sve nam je jasno Čoviću, nisi ti kriv i tvoj Alimpijevic već Javor, Pera, Žika.....
    (Joja, 22. april 2018 15:15)

    # Link komentara

  171. Dokle bre vise ovo biće???
     (Jordan, 22. april 2018 15:15)

    # Link komentara

  172. Kao prvo cestitam Buducnosti na pobjedi, kakvoj takvoj. Ali da budemo malo realni, sudjenje je bilo katastrofa po Zvezdu, to ne moze da se ospori pa koliki ko Grobar bio. Jer cete i vi ako Bog da igradi f4 aba lige i nadam se u fer sudjenje....to je poenta svega...sporta. A Zvezda neka igra i euro kup, pa sta. Ne moze se uvijek bijediti. Shvatite, ovo nije samo borba za Zvezdu, vec i za vas. Sam vas predsednik je se oglasio prije par dana. Gubite i vi, necete igrati ni euro kup. A vama je to prijeko potrebno. I za kraj, nadam se da ce Rocesti otici iz Zvezde sto prije...Lp Ika.
    (Ika, 22. april 2018 15:14)

    # Link komentara

  173. Koliko isfrustriranih,iskompleksiranih navijaca komsije malog na komentarima gde se ne pominje njihov klub,vec samo covek koji je stavio tacku na taj svet.Covek je izrekao apsolutnu istinu i realno stanje stvari kakve su bile ali mrznja cini svoje.
    (Istina, 22. april 2018 15:13)

    # Link komentara

  174. Ovaj bi po gomili besmislica koje ispali mogao da prevazidje Vulina !
     (matori, 22. april 2018 15:13)

    # Link komentara

  175. Umesto sto si gubio vreme i brojao greske sudija mogo si da izgubis vreme i da prebrojis koliko je tvoja Zvezda imala greske u igri. Preterujes malo covece. Oladi malo.Tvoje izjave malo vise mi idu na zivce
     (Boban Vranje, 22. april 2018 15:12)

    # Link komentara

  176. Ono sto mom ekspertskom oko nije promaklo u ovoj vesti je sledeće: ‘Mnogi zaboravljaju da skoro 15 godina organizujemo završne kvalifikacione turnire juniorske Evrolige’! Za ove navijače crvene zvezde otrežnjenje, da znate za koga u stvari navijate: [link]
    (Milan, 22. april 2018 15:09)

    # Link komentara

  177. sa vama uvek komedija..
     (Sta uradi to Nemanja Gordicu?!, 22. april 2018 15:07)

    # Link komentara

  178. Ја Човићу верујем. Спасао је Звезду од гашења, вратио на шампионску стазу и заслужио је огромно и вечно поштовање.
     (Рајко, 22. april 2018 15:05)

    # Link komentara

  179. Stanite ljudi, kosarkaska utakmica traje 40 minuta, a ekspertiza koja je došla sa anonimne email adrese kaže da su sudije napravile tačno 56 gresaka na štetu zvezde! Pa čoveče to je 1,5 gresaka po minutu, jesu li oni uopste bilo šta dobro svirali? Računajući ovo dalje Budicnost koja je dala samo 78 poena ne bi dala ni poen da je bilo pošteno sudjenje (bar prema analizi anonimnih eksperata)! Nego jel se igra četvrta utakmica sada kada je konačno eksperiza stigla?!?
    (Milan, 22. april 2018 15:01)

    # Link komentara

  180. Kakav demagog. Zvezdas sam ali ne pada mi na pamet da idem da gledam. Tacno se vidi da je njegov klub, mnogo je bila bolja ona stara zvezda
    (Ivan, 22. april 2018 15:01)

    # Link komentara

  181. Mnogo je uradio za KK Crvenu Zvezdu, od klub "iduce godine" Zvezda je pobedila sve velikane u Evropi. Mi Zvezdaši trebamo biti zahvalni i setiti se Bosne, Jugoplastike i ...
     (Zoran, 22. april 2018 15:00)

    # Link komentara

  182. jesu im sudije pomagale ali nas je u sve tri utakmice unistio Alimpijevic....
    (KKP Igodinamik, 22. april 2018 12:19)

    Strasno koliko je nezahvalno biti trener na ovim prostorima. Ljudi ovde nikad nece shvatiti da je trener strateska odluka menadzmenta kluba tj. dugorocni posao i da nije trener masio slobodna i ciste trojke.
     (sryugos, 22. april 2018 14:55)

    # Link komentara

  183. Da smo promasivali bacanja, jesmo. Da smo bili van forme, jesmo. Da smo igrali lose i promasivali zicere, jesmo. Da smo i takvi bili na svakoj blizu pobede, jesmo. Da je u trecoj, najvaznijoj, na delu bilo tesko razbojnistvo i nevidjena otvorena sudiska pljacka, jeste. Da sudije nisu same od sebe odlucile da izvrse razbojnistvo, nisu sigurno. Sta ih je na to nateralo i “stimulisalo”, to je vec pisao za neke druge organe. Ko god da igra EL sledece sezone, ovo je svakako bruka za ABA i sudisku organizaciju. I koliko god da neko ne voli Covica, ovo sto je rekao neko je morao reci, jer desice se opet, Zvezdi, Partizanu, Cedeviti, mozda jedino ne Olimpiji jer nekako te sudije odatle uvek o svemu odlucuju. Na ovaj ili onaj nacin.
    (garda, 22. april 2018 14:54)

    # Link komentara

  184. Tipicni srpski politicar, kralj demagogije!
     (aco rs, 22. april 2018 13:59)

    # Link komentara

  185. Ko njemu moze da vjeruje?
     (Mr. Montenegro, 22. april 2018 13:55)

    # Link komentara

  186. Covke, ja sam izbrojao 134 greske, ne znam kako nisi video....
    (Mladen, 22. april 2018 13:48)

    # Link komentara

  187. Zar se Nebojsa nije onomad hvalio da je potpisao ugovor sa EL na 3 godine?
     (figuar, 22. april 2018 13:45)

    # Link komentara

  188. ko je ovaj?
     (prva ljubav, 22. april 2018 13:41)

    # Link komentara

  189. 40% - verovatnoca da aba liga nema predstavnika u EL
    35% - verovatnoca da zvezda igra EL
    25% - verovatnoca da buducnost igra EL.
    (Goblin, 22. april 2018 13:25)

    # Link komentara

  190. Euroliga, sezona 2002/03, 14. kolo:
    Montepaschi Siena - Budućnost Voli 112:49
    (M.Markovic, 22. april 2018 13:25)

    # Link komentara

  191. i zbog toga zvezda nece igrati petu utakmicu!
     (singer, 22. april 2018 13:21)

    # Link komentara

  192. Budućnosti nema u evro ligi....za pantere.
    (alempije nejaki, 22. april 2018 13:20)

    # Link komentara

  193. Plakala mala Vidica, Vidica,
    Njoj došla zlatna ribica :)
     (kole, 22. april 2018 13:20)

    # Link komentara

  194. Pa ti sigurno znaš najbolje kako to ide...
     (ja, 22. april 2018 13:15)

    # Link komentara

  195. Da nije Vujošević opet kriv?
    (Gogo, 22. april 2018 13:07)

    # Link komentara

  196. Ovaj me sa tim suludim iznosenjem brojki neodoljivo podseca na nekog! Neko ugrabi klub za sebe,a neko drzavu.. nema velikih razlike.
    (Gazimo....zastave.., 22. april 2018 13:05)

    # Link komentara

  197. @Jh

    A prvo je ugasio Zvezdu i njeno ime nadenuo svoj klubu iz predgradja.
    (Krs, 22. april 2018 13:05)

    # Link komentara

  198. Pravila se znaju, upisana su u dokumentima Evrolige. Ko može da ih ispuni igraće, ko ne može, neće igrati, i to je to", zaključio je Čović. - Pa znaju se, naravno da se znaju. Evroligu igra prvak ABA lige.
    (Lorimer, 22. april 2018 13:02)

    # Link komentara

  199. Ako pocne da twituje kao Tramp, ugasili smo ga. Dobro je dok se drzi medija....
    (CZBG, 22. april 2018 13:02)

    # Link komentara

  200. Godine tuge su ucinile svoje Andjuse reaguj
     (srdjanps, 22. april 2018 13:00)

    # Link komentara

  201. Oj Nebojša Ruski satelitu...
     (čubaka, 22. april 2018 13:00)

    # Link komentara

  202. Čović je ugasio Partizan, a ugasiće i Budućnost. Kada budu objavili da Zvezda igra Evroligu, tada ćemo videti epsko plakanje u komentarima.
    (Jh, 22. april 2018 13:00)

    # Link komentara

  203. I šta kažete, Dule Vujošević baca zlu krv?
    (Zeleni zub, 22. april 2018 12:58)

    # Link komentara

  204. Kad god Zvezda Idea izgubi sudije su krive. Covicu kako ocenjujes arbitriranje na onoj utakmici kad ste pobedili Buducnost i tom pobedom izjednacili?
     (Batko pamcenje mu kratko, 22. april 2018 12:58)

    # Link komentara

  205. Mozete samo da mu pljunete pod prozor.
    (ćiril stipsa, 22. april 2018 12:56)

    # Link komentara

  206. Ljudi, stigla ekspertiza i to sa anonimne email adrese! Cirkus! :)
     (navijac, 22. april 2018 12:56)

    # Link komentara

  207. Samo 56 gresaka, bilo je makar duplo vise i te sudije koje su radile ekspertizu su potplacene...
     (eugene, 22. april 2018 12:56)

    # Link komentara

  208. A je'l ti to iz iskustva?
    (okrece se kolo..., 22. april 2018 12:56)

    # Link komentara

  209. očekivao sam ranije da će se javiti, ali ni sad nije kasno za smeh.
     (milos, 22. april 2018 12:55)

    # Link komentara

  210. ljudi zvezda igra euroligu sl godine...
     (plapatase, 22. april 2018 12:54)

    # Link komentara

  211. Drži se Nebou, uz tebe smo
    (Kiki, 22. april 2018 12:47)

    # Link komentara

  212. ...zbog ovakvih izjava izbaciti Fmp iz Aba lige
     (paki, 22. april 2018 12:47)

    # Link komentara

  213. U svakoj iole uredjenoj zemlji bi bio zestoko kaznjen. Naravno da ne mozemo da se poredimo sa takvim zemljama ali treba barem da tezimo toj elementarnoj sportskoj kulturi.
     (marko, 22. april 2018 12:45)

    # Link komentara

  214. Ova osoba je sramota Srbije! Eh, da je jedini...
    (Deki, 22. april 2018 12:45)

    # Link komentara

  215. Када видим до које мере му је криво, мени је још више мило.
     (Aлександар, 22. april 2018 12:45)

    # Link komentara

  216. "...rekordnom porazu u jednom malom prelepom italijanskom gradu zvanom Sijena."
    O kom klubu se radi pitam se??
    (Miskec, 22. april 2018 12:43)

    # Link komentara

  217. Pošteno su nas dobili a ti pravi konzerve i nije ti mesto u sportu.
     (vlada Bgd, 22. april 2018 12:42)

    # Link komentara

  218. Nesto nije uredu sa ovim covekom !
    (Kiza, 22. april 2018 12:41)

    # Link komentara

  219. 54 fontane, 56 gresaka sudija...
    (Iko, 22. april 2018 12:41)

    # Link komentara

  220. Ko se mača lati, od mača i strada.
     (igor, 22. april 2018 12:40)

    # Link komentara

  221. Znaci gotova ekspertiza. Znaci li to da necete igrati cetvrtu utakmicu?
     (Bokan, 22. april 2018 12:39)

    # Link komentara

  222. Gotova ekspertiza?
     (dragi, 22. april 2018 12:39)

    # Link komentara

  223. Je l’ ce sad da nam izbace klub iz lige na 5 godina zbog teskih reci naseg doktora Nebojse?
    (dr, 22. april 2018 12:39)

    # Link komentara

  224. Kazu da je Vujosevic bio glavni problem. Nigde ne vidim njega sada. Pa ko je onda problem?
     (ciki, 22. april 2018 12:37)

    # Link komentara

  225. Sramno je izgubiti od ekipe koja nema nego jednog polovnog igraca Gordica.Ekipa koja dobije Real i Cska izgubi sve meceve sa poluamaterskom ekipom i pritom krivi sudije.Sramota
     (Luke, 22. april 2018 12:36)

    # Link komentara

  226. Aoooo "Sa nepoznate mail adrese"... Ovo je neozbiljno saopstenje i za neki treceligaski tim.
    (delboj, 22. april 2018 12:36)

    # Link komentara

  227. 57,da se ne lazemo
     (ne zaokruzujte broj 1, 22. april 2018 12:35)

    # Link komentara

  228. A podsjećanja radi, sve ovo priča Predsjednik ABA lige. Jer da ima lige i sporta i uprave, ova individua bi odavno bila doživotno suspendovana.
    (a, 22. april 2018 12:35)

    # Link komentara

  229. Gordic stavo tacku na mali klub iz predgradja
     (Sta ima uradi Gordicu Nemanja, 22. april 2018 12:34)

    # Link komentara

  230. 56 gresaka, 54 fontane ;)
    (mali grga, 22. april 2018 12:34)

    # Link komentara

  231. Ili presek lopte Ivanovica za totalni kolaps u predgradju?!
    (heroj predgradja, 22. april 2018 12:33)

    # Link komentara

  232. Je l’ je jedna od tih gresaka bilo promasivanje zicera Lesora??!
    (n.č. heroj predgradja, 22. april 2018 12:33)

    # Link komentara

  233. Intervju je sklopljen od pretpostavki, navijačkih zapažanja i insinuacija. Kao i obično ništa ozbiljno. Ali na to smo navikli.
     (Maratonac, 22. april 2018 12:32)

    # Link komentara

  234. Ma kakvu posetu... u Crnoj Gori nema šanse. Toga tamo nema niti je ikada bilo, šta vam je, ahahahahaaaa.
    (Saša, 22. april 2018 12:30)

    # Link komentara

  235. rade tabele
     (aleksandar, 22. april 2018 12:30)

    # Link komentara

  236. 3:1 ili ako ti je milije 5:1
    (BUDUCNOST, 22. april 2018 12:29)

    # Link komentara

  237. Plakaćete Vi na kraju,jer Voli neće igrati evroligu
    (Simpo, 22. april 2018 12:26)

    # Link komentara

  238. Samo ostani u Zvezdi i hvala ti na borbi !
     (hours of love, 22. april 2018 12:23)

    # Link komentara

  239. ovaj i vulin ko da su braca.
     (drug raja, 22. april 2018 12:23)

    # Link komentara

  240. Gledali smo doticnog gospodina u Insajderu.
     (Pivke, 22. april 2018 12:23)

    # Link komentara

  241. a ja mislio da je Dule problem... ovaj covek je neunistiv!
     (divlji bucak, 22. april 2018 12:23)

    # Link komentara

  242. Ekspert i ekspertiza?!
    (rudimental, 22. april 2018 12:22)

    # Link komentara

  243. Vreme je da dolazi Igor Rakocevic na njegovo mesto i da Sale Obradovic preuzima ekipu!
    Nemogu vise ovog coveka da vidim i da slusam. Nekako mije cela atmosfera lepsa kad vide bivsi igraci (legende) nase ili strane ekipe nego ta generacija. Hteli i ne ali nova generacija mora da preuzima klubove-tacka!
    (gogi bre, 22. april 2018 12:21)

    # Link komentara

  244. O "Borbi" nema potrebe, novine osnovane prije dva mjeseca s ciljem medijskog rata protiv Crne Gore.
    (gmizavac, 22. april 2018 12:21)

    # Link komentara

  245. ja ne znam ko stavlja javora da sudi nase utakmice kad je dokazano da kad god ima priliku da nas osteti to ce uraditi
     (rs, 22. april 2018 12:20)

    # Link komentara

  246. Aha ahah ahahaha. Kmee kmeee
    (NR, 22. april 2018 12:20)

    # Link komentara

  247. Zvezda igra EL sledece sezone!
     (Marko, 22. april 2018 12:20)

    # Link komentara

  248. 5:1...sram te bilo!
    (Marko, 22. april 2018 12:19)

    # Link komentara

  249. O čemu ovaj čovek priča?????
    Odlazi iz Zvezde!!!!!
     (dejandddddd, 22. april 2018 12:19)

    # Link komentara

  250. Au brate kako si poceo da smaras i nas zaklete Zvezdase ajde pre pali vise sa tim saopstenjima glavni krivac si ti, jesu im sudije pomagale ali nas je u sve tri utakmice unistio Alimpijevic....
    (KKP Igodinamik, 22. april 2018 12:19)

    # Link komentara

  251. Kako sejes tako zanjes? Onda Buducnost ne bi trebala da igra Evroligu po onome sto su svi videli u finalu, 3 utakmica je odlucila koja je bila najskandaloznija od svih ostalih.. zato ako ispune uslove neka igraju osvojili su ABA neka im je sve ugodno i neka naprave taj "strasan" tim pa se vidimo sledece godine u ABA, samo polako
     (CzBg89!, 22. april 2018 12:18)

    # Link komentara

  252. a dule? zar on nije faktor nestabilnosti?
    (udbaško kmečanje, 22. april 2018 12:18)

    # Link komentara

  253. Mislim da Covic i zna a i ima nesto sto mi ne, i mislim da ce CZ i do godine igrati EL....
    (sasa the red baron, 22. april 2018 12:18)

    # Link komentara

  254. Ocigledno da je poraz mnogo bolan.
     (bg, 22. april 2018 12:17)

    # Link komentara

  255. Što bi gani rekli DIK DILEA.
     (Parni Valjak, 22. april 2018 12:17)

    # Link komentara

  256. Ko kubizam došao.
    (gmizavac, 22. april 2018 12:17)

    # Link komentara

  257. Imam i excel tabelu koja to dokazuje.
    (Sta li bi rekla ekspertiza, 22. april 2018 12:17)

    # Link komentara

  258. Da je bilo pristrasno jeste.. Da smo mogli da dobijemo jesmo.. Da su nas pobedili 5 puta jesu...Mozemo sada da pricamo o svemu. Cinjenica je da si imao neiskusnog trenera koji nije znao da spremi ekipu za ovakve utakmice i da bi Radonja ovo resio.....
    (Vetar u ledja..., 22. april 2018 12:17)

    # Link komentara

  259. Isto matematika kao sto vas je u Areni prebrojao 27k
    (surovi, 22. april 2018 12:16)

    # Link komentara

  260. CZ je ovih godina casno predstavljala zemlju u EL.Ali ove godine ste jednostavno sve promasili.Od pojacanja(da ne nabrajam ima ih dosta) do trenera pa i zicera u moraci(trecem mecu). Buducnost je zasluzeno prva.
     (fidelio, 22. april 2018 12:16)

    # Link komentara

  261. Dokle vise bre?
     (sick, 22. april 2018 12:13)

    # Link komentara

  262. Jedan Bromazepan, pa dva vinjaka na svakih šest sati... I posle 15 godina bude ti bolje :)
     (loki, 22. april 2018 12:13)

    # Link komentara

  263. jaojjjjjj vise.....
    ucuti molim te
     (Rej Alen, 22. april 2018 12:13)

    # Link komentara

  264. Idemo Nebojsa samo jako. Verujemo u tebe!
     (zlatko, 22. april 2018 12:13)

    # Link komentara

  265. Kako uživam u skičanju.
    (..., 22. april 2018 12:12)

    # Link komentara

  266. A jesu krive sudije sto igraci ne znaju bacanje da pogode...
     (milan, 22. april 2018 12:12)

    # Link komentara

  267. Jel ima tabela u Excelu? Koliko puta u minutu gresi sudija? Brzo kod Lee Kis da objavis!!!
     (Luiz, 22. april 2018 12:12)

    # Link komentara

  268. Nije 56 nego 57 ...
     (Dobrica, 22. april 2018 12:12)

    # Link komentara

  269. Kosarka je u Srbiji neprofitabilan sport i odrzava se samo zahvaljujuci drzavnim donacijama. Pametnom dosta. Idite i igrajte iz zadovoljstva i nece biti gresaka! Ukinute profesionalni sport osim fudbala i eta spasa.
     (baba Vanga, 22. april 2018 12:11)

    # Link komentara

  270. Kao sećanje na ovaj tužan trenutak, za svaku sudijsku grešku treba izgraditi po jednu fontanu.
    (Talas, 22. april 2018 12:11)

    # Link komentara

  271. Država u kojoj NČ ima pravo da se medijski oglašava na svaka 2 dana nije drzava.
    (Objektivan fan, 22. april 2018 12:10)

    # Link komentara

  272. Jel to pricao na Pinku kod Dee i Sarape ili na Hepiju ?
    (..., 22. april 2018 12:10)

    # Link komentara

  273. Dule i Sale gepekovali
    (Gmizavac, 22. april 2018 12:09)

    # Link komentara

  274. Nije da nema istine u ovome...
     (gl, 22. april 2018 12:09)

    # Link komentara

  275. Daj nek neko odgovori vise ovom , svadja se sam sa sobom vec godinu dana...covek se hrani mrznjom a svi ga kuliraju...
    (Hahah, 22. april 2018 12:09)

    # Link komentara

  276. Pa ovaj jos PLACE!?? HAHA HAHAH HAH HaHAH :))) Covke, ljudi su stavili TACKU na crveno-beli panterski svet! TACKU BRE! STA TI NIJE JASNO!?
    (navijac, 22. april 2018 12:08)

    # Link komentara

  277. Da samo sudije su krive, ajde bre ne lupetaj, imali jaci ekipu od prosle godine a losiji score!
    (MyMoon, 22. april 2018 12:08)

    # Link komentara

  278. Aaa, evo je ekslertiza. Ti te uslove nisi ispunio osvajanjem ABA lige i sad možeš samo da plačeš.
    (Čeda, 22. april 2018 12:08)

    # Link komentara

  279. Gospodine Čoviću, stvar je prosta, kako seješ tako žanješ!
    (frka panika, 22. april 2018 12:07)

    # Link komentara

  280. Krive su sudije, Alimpijevic celu sezonu vodi perfektno ekipu i svaki put je nadigrao i dobio buducnost.
    (trsko, 22. april 2018 12:06)

    # Link komentara

  281. kme kme
    (SrboCrnogorac, 22. april 2018 12:06)

    # Link komentara

  282. Zaokruži na 100 Čovke, ne cepidlacimo...
     (autoBOT, 22. april 2018 12:05)

    # Link komentara

  283. Hahhahahaha, sa nepoznate e-mail adrese stigla ekspertiza.
     (Blue Moon 876, 22. april 2018 12:05)

    # Link komentara

  284. Srama bez... Izgubili ste Evroligu, aj plači još...
     (Leteći veverac, 22. april 2018 12:05)

    # Link komentara

  285. Hahaha placi!
     (Samo čovek, 22. april 2018 12:03)