Ponedeljak, 19.03.2018.

12:44

"Bez himne Srbije u Srbiji nije pobeda već ponižavanje zemlje"

Rukometni savez Vojvodine (RSV) reagovao je na situaciju u Kragujevcu, gde neće biti himne Srbije niti nacionalnih simbola zbog susreta sa takozvanim Kosovom.

Izvor: B92

"Bez himne Srbije u Srbiji nije pobeda veæ ponižavanje zemlje" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

236 Komentari

Sortiraj po:

Snežana Petrović

pre 6 godina

Meni se ne čini da smo ovim gestom izvojevali ikakvu pobedu. Sa jedne strane Kosovo nije posle ovoga postalo deo Srbije, a sa druge strane naša deca su izgubila šansu da se takmiče. Ko se posve ovoga oseća kao pobednik? Da li vi koji ste sedeli u fotelji i navijali za Srbiju, da li deca koja godinama trenirala i sada su im rekli da ne mogu da se takmiče? Da li se foteljaši sada osećaju bolje jer su deci izbili sve adute iz rukava? Da li se sad bolje osećate svi vi kojima je jedini cilj da uništavate, a ne umete ništa da napravite? Da li ste srećni svi vi koji Veliku Srbiju pravite komentarima na netu ili psovanjem i pevanjem BožepPravde?

psl

pre 6 godina

Neviđena sramota. Rukometni savez raspustiti sve do jednog i postaviti nove ljude. Nego nešto mislim pa kako je to naš veliki vođa dozvolio. Bilo bi interesantno čuti šta bi na ovo rekao onaj stari AV a šta ima da kaže ovaj novi AV. Sve u svemu ovakvu sramotu nijedna država na svetu nije doživela.

OxnaMoron

pre 6 godina

Gospodo ni na utakmicama zvezde ili partizana i vojvodine se ne intoniraju himne; zasto bito radili za susret sa kosovom'.
(Jugoslovenski srbin, 20. mart 2018 14:40)

Зато што је тако предвидео Закон о спорту републике Србије?
Иначе име ти је оксиморон. Југославија је појела Србију у сваком смислу...

MIKS

pre 6 godina

To bi bilo isto kao kad bi pozvao prijatelje na slavu pa posto je jedan od njih musliman e da bi mu udovoljio ti skines ikonu sa zida i stavis je pod krevet. E jesu mu udovoljio svaka ti cast ato sto si sebe obrukao nikom nista. Velika pobeda nema sta. BRUKA

Jugoslovenski srbin

pre 6 godina

Gospodo ni na utakmicama zvezde ili partizana i vojvodine se ne intoniraju himne; zasto bito radili za susret sa kosovom'.

nenad

pre 6 godina

Ova vest je za politicku rubriku, ne sport. A za rukomet je vest o tome da je odigrano finale kupa proslog vikenda, redakcijo, nijednu vest niste objavili o tome!

Igor

pre 6 godina

Hajde narode sad se digni na noge i brani svoju zemlju protestom zbog ovakvog ponizavanja u sopstvenoj drzavi. Takmicenje treba prepustiti da vodi druga drzava, tako bi smo culi BOŽE PRAVDE.

Antis

pre 6 godina

Ovo je postala nasa realnost jos 1999-te. Nego eto, sticajem okolnosti smo prolongirali to skoro 20god. Svakom ko je hteo da razmisli malo, bilo je jasno jos kad je DOS dosao na vlast da smo okupirani. Isto to smo i danas...a koliko moze da se primeti bicemo i narednih godina. Jedina pametna stvar koju mozemo da uradimo je da isposlujemo da ne priznajemo Kosovo (i Metohiju) zvanicno, vec da oni tako nastupaju pod nekim imenom vec koje mora da se prihvati. Na taj nacin neka igraju i u Beogradu,sta sad,mi ih nismo priznali i to nek ostane neko nadanje za buducnost da ce nesto da se promeni, ukoliko budemo uspeli ekonomski da ojacamo. Na nama je da im ne damo legitimitet. A da ce tek da igraju sa nama pod tim nazivom,igrace,nemojte da se zanosimo.
P.S. Antibot

Edvard

pre 6 godina

А шта ако публика отпева химну 'Боже правде', да ли ће полиција испразнити халу?

srb

pre 6 godina

@Igor
grkinje nisu htele da igraju protiv makedonki jer im je na dresu pisalo Makedonija...pa onda pricaj o uspehu srbije i razne gluposti, kad tad ce vam vucic otici a ti ces ostati sa takvim mozgom i teznjom da pratis "vodju"

Znamo mi gradjani, ali

pre 6 godina

Da li ovi nepatrioti mogu da vode Srbiju u pravom smeru? Sigurna Sam da ne mogu. Mogu samo da nas dalje ponizavaju,pljackaju, prodaju....

Кнез Мишкин

pre 6 godina

Нека се скупе навијачи у хали и нека запјевају химну у глас. То не може нико спријечити.

Srbenda

pre 6 godina

Ovo se ne sme dozvoliti, ovakvo poniženje!!! Ako se ovaj sportski događaj održi na ovakav nacin, pod hitno treba da se digne i narod i cela Srbija, jer dosta je vise izivljavanja i poniženja!!!!

Igor

pre 6 godina

To je itekako uspeh,mogla je da se svira samo himna takozvane drzave Kosova mi smo se izborili da se i ona ne svira,bravo za Srbiju.DOKLE VISE PONIZAVANJE SRBIJE.

Milns

pre 6 godina

Nije poenta ne igrati bez himne, mora se ne igrati uopšte, jer i sa himnom ti igraš sa takozvanom državom Kosovo, znači priznao si je. Tako se ulazi, tiho i na mala vrata!!! Sutra će neko reći niste se bunili kad su gostovali tu i tu, a sad se bunite za gudbalsko prvenstvo ili nršto veće. Sve je politika...

Miki

pre 6 godina

Po cenu da nas na 100 godina izbace iz svih takmičenja ne treba odigrati ovu utakmicu.
(nik sloter, 19. mart 2018 16:42)

Sredinom 1992. su bile uvedene takve sankcije. Milošević je u početku tvrdio da mogu sankcije da traju i 1000 godina, a u avgustu 1994. je on uveo sankcije Republici Srpskoj, kako bi našim sportistima bile ukinute sankcije.

Miloš

pre 6 godina

Rukometni savez Vojvodine brani Srbiju I Kosovo od nas u ostatku Srbije.
Strašno.
Svaka vam čast RSV, tako se bori za istinu i dostojanstvo zemlje.

национале

pre 6 godina

БРУКА за државу и нацију!
Ја више немам поштовања за овакву власт и нацију!

Kole

pre 6 godina

Ta bagra iz tih sportskih saveza bi pristala na sve samo da se ne odreknu svojih položaja i privilegija. Treba napraviti demonstracije i pokazati ovim izdajnicima da nam je dosta njihovih pobeda.

Oliver

pre 6 godina

Kakva himna,pa nedopustiv skandal je da Kosovo uopste igra na teritoriji Srbije.Vec je to nenormalno i sokantno.Sta,bilo bi normalno da "Kosovo" igra bez himne,a mi sa himnom? Ne mogu uopste da igraju na teritoriji Srbije.U svetu mogu da igraju,jer ne mozemo da im zabranimo,ali mozemo da ne igramo s njima ako nas zreb spoji.Resenje je da sportske federacije vode dirigovani zreb tako da se nikada ne sastajemo sa Kosovom ili Albanijom,kao sto je uradila UEFA,pogotovo sto su Albanci jako slabi u bilo kom ozbiljnom sportu pa je mala verovatnoca da se uopste sastajemo.A za ovo je resenje da se utakmica pod hitno otkaze,kao i "gostoprimstvo" "Kosovu".

Dare

pre 6 godina

Ja ne razumem Rusi vratili sportiste takozvane drzave kosovo jer ne priznaju kosovo pa samim tim ni njihove pasose kako moze sad da igra tim sa kosova ako mi ne priznajemo kosovo? ILI JE PRIZNATO A NIJE JAVLJENO NARODU!!!

Minja Subota

pre 6 godina

Zasto pisete tzv Kosovo,kada je to nazhalost priznata drzhava. Niko nam nije kriv sto smo prodali deo nashe zemlje. Kako je krenulo,vojvodina je sledeca.

milos

pre 6 godina

Da sam mestu igracica bojkotovao bih reprezentativni dres.Da se ne intonira himna to je katastrofa.Za koga da igraju?Za drzavu koja ne postuje sama sebe?Za vlast koja ponizava narod na svakom koraku.Nek igraju AV,vulin i ekipa sa botovima,taman da izadju iz kuce i zarade za sendvic

Petar Kandići

pre 6 godina

Nama beogradskim Crnogorcima je srce konačno na mestu.
Draži nam je Milo i dragi prijateljski Albanci sa Kosova nego vi Srbijanci.
Nemate se kome ni žaliti - ne vole vas više ni ruski ni grčki pravoslavci, jade nijedne...
A viđi nas, sve komentare protiv Srbijanaca nam ovde objavljuju, a vam - malo morgen.

Milos

pre 6 godina

Ja sam iz kg-a,ozici cu i poneti sal i obuci dres Srbije i zapevati himnu pa nek me izbace i pricedu zbog toga,a vrh drzave pocev od predsednika i rukometnog saveza treba da se stide i daju podhitnu ostavku na tom mesu.

Bili Piton

pre 6 godina

Bože ljudi šta sve neću čuti? U pravu su ti ljudi! Ne bih pristao to ni u tuđoj zemlji po bilo koju cenu, a kamoli svojoj! U tom RSS je sve u rasulu izgleda? Nisu više za smene nego za raspuštanje?

Maxymus

pre 6 godina

Ne provocirajte, ili igrajte u Beogradu bez himne ili ne igrajte uopste. Samo pokusavate da napravite skandal u drugom gradu, da neko drugi baci nesto sa tribina i slicno, da Beograd ne bude kriv. A kriv je, i to debelo.

drinska divizija

pre 6 godina

@Agim

umesto da sve uvozite, sto ne proizvodite nesto sami (osim droge, naravno). Da su ovi nasi pametni, kao sto nisu, dobili biste zabranu na "izvoz" bilo cega (ne znam ni kako se uopste izvozi roba na deo svoje teritorije). Posto se ne zna ko od ostalih drzava iz vaseg okruzenja (Alb, CG i Mak) ima jacu privredu i ko je veci izvoznik, zabranu bi vam skinuo tek kad prestanete da glumite drzavu. A do tada, na dijetu.

Ћира

pre 6 godina

Срамота за Рукометни Савез Србије кад су дозволили да у својој земљи не интонирају своју химну.

Sasa

pre 6 godina

Ako nema Srpske himne,nema ni utakmice.Siptarima neka stave tampone u usima.Oni njihovu himnu neka pustaju amerima kada igraju sa njima u Pristini ili Drenici.

Mladen Mladenovic

pre 6 godina

Da li je ovo istina?! Ne mogu da verujem kako nas neko svezuje kao svinje pred klanje? Da li zbog rukometa treba da se idreknemo sebe?! Za koga ovi igraju?!

Vesna Mrdović

pre 6 godina

Odluka da se meč rukometašica odvija bez himne i držacnih obeležja Sbije je u najmanjem - sramna.
A još više poražava i ponižava nas, građane, činjenica da se odluka dočekala kao spasonosno rešenje. Hedino bi bilo normalno da se ne igra, jer igra po cenu takve sramote, nema svrhu i ne doprinosi ničemu. Sve ima granice, a ovde ih očito nije bilo i sve sevl plašim da je jedini sveprisutan princip da bas niko ne može povrediti toliko kopiko mi možemo da izdržimo. Bojim se ishoda rakvog stava a i stidim se!
S poštovanjem, Vesna Mrdović

Петар

pre 6 godina

Најбоље би било два пута интонирати Боже правде. Једанпут за нас а други пут за њих јер је Косово СРБИЈА.

Beoman

pre 6 godina

@Znate kada bi u Hrvatskoj pristali da igraju u svojoj zemlji, bez svoje himne???????
Nikad.
Srbijo, u školu!!!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Tozzo, 19. mart 2018 18:05)
daj nevaljaj gluposti, Hrvatsku su svki put na prvenstvima u hrvatskoj diskriminirali sudie kao sto mi diskriminiramo rome. mogu kazniti koga hoce al jedino spaniju, nemacku i vrancusku nece sve ostalo mogu. Kad je vranzuska bila pokradena, nikad a mozda niti tad.

almir

pre 6 godina

Dodik i njegov entitet RS mogu ugovarati mec samo sa Juznom Osetijom i Abhazijom..., to je sve, a sto se tice Kosova, to pitanje postavite Vucicu, Dacicu i ranije Kostunici..., oni su doveli Srbiju u ovakvu situaciju

ja

pre 6 godina

nemojte da ste kreteni moji dragi zemljaci! Koliko god to vama delovalo neverovatno i nelogično, JESTE pobeda je. i ne, nisam BOT niti indoktrinirani penzioner, već jednostavno malo, ali makar malo mislim za razliku od vas. Vidim da pozivate na predaju organizacije turnira? Pa jel znate koliki je to gubitak za Kragujevac, a posredno i za Srbiju u pogledu finansija i investicija? A šta na primer da Srbija dobije organizaciju olompijskih igara i da j jedna od učesnika Kosovo? Šta odbicemo hiljade kilometara puta, nove hotele, stadione, hale i ogromni devizni priliv zbog.. Zbog čega? Pa jel moguće da smo toliko autodestruktivni?
(petarrrrrrrr, 19. mart 2018 14:37)
jesi bot i komentar ti je glup..kakve bre finansije i investicije za KG zbog ovog turnira, da se ne pominje kosovo, niko ne bi ni znao da se igra. olimpijske igre....to ti je vec komentar u rangu sa kvalitetom salame koju dobijas za obrok.

Dusan

pre 6 godina

Neverovatno je koliko smo nekreativni! Ako vec nema zastava na jarbolu, zar nije svaki gledalac mogao da ponese po jednu? Ako se himna ne intonira zvanicno, zar nisu mogle igracice pre utakmicu da stanu na sredinu terena i da Boze pravde otpevaju u jedan glas sa publikom? Da ne cekamo mozda da nam je gosce otpevaju?

-21g

pre 6 godina

Ovo je jedan od zadnjih, ako ne i zadnji test "prolaznosti" kod srpskog naroda pred konachnu vest o priznanju Kosova. Do sada je srpski narod polozio ispit sa chistom desetkom. Mi smo kao krokodili, shta god nam bacish u usta mi progutamo. Bash smo jadni, bedni i jeftini.

Coa 1986

pre 6 godina

To je isto kao da Baskija zakaze utakmicu sa Spanijom,a Spanija kaze,nema obiljezja,extra,pobijedili smo ih....a ustvari samim pristankom igranja si potpisao kapitulaciju!

Perperius

pre 6 godina

zar to nije mali znak paznje za gosce sa kosova. one su deca i svakako nisu odgovorne za zla nasih politicara. izostanak himni je lep gest.
(basketas, 19. mart 2018 14:38)

Dokle više sa tim glupostima o deci i "samo" sportu? Ovo je čista politika. Šta je decom Kurdistana, RS itd. Da li bi deca iz Španije igrala sa Katalonijom?
Uostalom ta deca sa Kosova mogu da igraju u reprezentaciji Srbije gde i pripadaju, ali kao što rekoh čista politika.

Mare

pre 6 godina

nemojte da ste kreteni moji dragi zemljaci! Koliko god to vama delovalo neverovatno i nelogično, JESTE pobeda je. i ne, nisam BOT niti indoktrinirani penzioner, već jednostavno malo, ali makar malo mislim za razliku od vas. Vidim da pozivate na predaju organizacije turnira? Pa jel znate koliki je to gubitak za Kragujevac, a posredno i za Srbiju u pogledu finansija i investicija? A šta na primer da Srbija dobije organizaciju olompijskih igara i da je jedna od učesnika Kosovo? Šta odbicemo hiljade kilometara puta, nove hotele, stadione, hale i ogromni devizni priliv zbog.. Zbog čega? Pa jel moguće da smo toliko autodestruktivni?
(petarrrrrrrr, 19. mart 2018 14:37)

A da li ti shvatas da mi pristajanjem na mec protiv Kosova pljujemo na najvisi pravni akt nase zemlje, Ustav? Ti pozivas na krsenje zakona sopstvene drzave, a ovamo se pravis pametan i pravedan.I da, mi kao organizatori OI, imali bi pravo da zabranimo Kosovu ucesce, zato sto nam Ustav ne bi dozvolio drugacije. Ako cemo zbog nekog takmicenja da ignorisemo Ustav, pa mi onda i nismo drzava.

BiH je prijateljska zemlja

pre 6 godina

BiH je prijateljska zemlja@
BiH nema himnu :(
(cobo, 19. mart 2018 14:21)

Nema reci, ali ima himnu. A zasto nema reci - zna se ko blokira.

basketas

pre 6 godina

zar to nije mali znak paznje za gosce sa kosova. one su deca i svakako nisu odgovorne za zla nasih politicara. izostanak himni je lep gest.

petarrrrrrrr

pre 6 godina

nemojte da ste kreteni moji dragi zemljaci! Koliko god to vama delovalo neverovatno i nelogično, JESTE pobeda je. i ne, nisam BOT niti indoktrinirani penzioner, već jednostavno malo, ali makar malo mislim za razliku od vas. Vidim da pozivate na predaju organizacije turnira? Pa jel znate koliki je to gubitak za Kragujevac, a posredno i za Srbiju u pogledu finansija i investicija? A šta na primer da Srbija dobije organizaciju olompijskih igara i da je jedna od učesnika Kosovo? Šta odbicemo hiljade kilometara puta, nove hotele, stadione, hale i ogromni devizni priliv zbog.. Zbog čega? Pa jel moguće da smo toliko autodestruktivni?

PALESTA

pre 6 godina

Predlog za himnu Srbije: Riblja čorba - "Zbogom, Srbijo" ili Bora Đorđević - "Tamna je noć". Sasvim adekvatno. Najbolji od nas, izginuli su u Prvom svetskom ratu. Mi smo samo njihovi krajnje nedostojni potomci. Moja jadna Srbijo...

DS97

pre 6 godina

Ajde vi iz RSV lepo u Đakovicu, Uroševac, Prištinu, Peć ili bilo koje drugo mesto koje liči nagrad na Kosovu, pa njima lepo objasnite da žive u republici Srbiji i da je njihova himna Bože pravde. Do tada pustite decu da igraju rukomet.

Albanac

pre 6 godina

Rukometni Savez Vojvodine ljut i nacionalistican a Rukometni Savez Srbije ispada tolerantniji!?!? Sta se desava? Jel i Vojvodina hoce da ucestvuje ili sta je u pitanju?

hm

pre 6 godina

Pazi sad ovaj Rukometni Savez Vojvodine! RS Srbije to prihvatio a oni nece?! U neko srecnije vreme kada je Vojvodina jos bil amultinacionalna i najtolerantniji deo bivse nam drzave, verovatno bi se borili za nesto drugo... A vidi ih sad, veci katolici od Pape!
(igop, 19. mart 2018 13:35)

Ne brini ti za nas Srbe u Vojvodini. Mi ovde ne mrzimo Slovake, Madjare, Hrvate i druge. Cak sta vise i druzimo se, imamo i seksualne i ljubavne odnose kao i brakove zajednicke. Jedino ovi Srbi sto su dosli od preko Drine prave malo problem.
Tako da, gledaj ti svoje dvoriste, mani se nas. Mi se ne bijemo sa komsama.

Bananamen

pre 6 godina

То вам је та државничка политика председника. Понижавање на сваком кораку, зарад чега???

cvarci i kavurma

pre 6 godina

EHF je ovo mogla laganica da resi, nikako da budemo u istim grupama, dirigovani ili poludirigovani zrebovi se odavno rade, ako postoji samo jedan jedini turnir sa ekipama onda domacini ne mogu biti niti Srbija niti Kosovo i stvar resena bez iole stresa 'naokolo', no ovde je upravo politika na sceni kao sto vidimo i mora da bude bas ovako da se Srbija jos vise ponizi, valjda misle da ce tako Srbija i ono malo sto nije 'dala' dati...

ej bre

pre 6 godina

I opet spominjete Bosnu i Rs, aman ljudi, pa dokle vise? Po ovome ispada da ne date Kosovo, ali da podrzavate dijeljenje drugih drzava.
(HARIS, 19. mart 2018 13:31)

Ne. Samo nas zanima kako to da Kosovo moze da bude nezavisno a RS ne? Kako Katalonija ne moze a Kosovo moze?
Ako se Srbija i slozi sa nezavisnoscu Kosova ne vidim ni jedan razlog zasto i RS ne bi bila samostalna. Ali koliko vidim bosnjaci su za nezavisno Kosovo pa ispada da se vi zalazete za deljenje drrugih drzava a protiv ste rasparcavanja svoje. Malo licemrno?

igop

pre 6 godina

Pazi sad ovaj Rukometni Savez Vojvodine! RS Srbije to prihvatio a oni nece?! U neko srecnije vreme kada je Vojvodina jos bil amultinacionalna i najtolerantniji deo bivse nam drzave, verovatno bi se borili za nesto drugo... A vidi ih sad, veci katolici od Pape!

Србија!

pre 6 godina

'ајмо сад да вас видим инаџије! Треба да преплавимо халу заставама! Има ли неко у овој земљи образа, части и поноса?
Ја ћу вам показати да има, а ко сме нек ме подржи. Сви дођите са заставама-ако треба и прекид, јер оваквко понижење не сме да прође!

Mikhail Tal

pre 6 godina

I onda smo mi Bačvani starosedeoci autonomaši.. Iznenadili biste se koliko nas je autohtonih pre seobe 1690. ovde čvrsto u svojim stavovima, ali se ovde sakupio bašibozluk (ne govorim o ratnim izbeglicama) koji je prisvojio grad Novi Sad juče i nama govore kako da se ophodimo.

bojan

pre 6 godina

Ne ulazeći u opravdanost ili neopravdanost odluke, kad je već takva kakva je - što bi nam bio problem? Ako neće organizatori, jel zabranjeno navijačima razviti zastavu Srbije preko cele tribine, ili poneti stotine malih zastava, ili se na kraju krajeva obući u crveno plavo i belo i onda otpevati Bože pravde na sav glas?

Pa išli smo na mostove sa targetom na čelu. Gde nam je taj inat?

Bari1991

pre 6 godina

kada igraju reprezentacije velsa ili skotske sa engleskom da li se cuje himna velike britanije? ajd ne glupirajte se vise.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (milodar, 19. mart 2018 12:50)


Slabo se ti razumes u ovu materiju.Samo u fudbalu delovi Velike Britanije nastupaju posebno.Oni inace zive u jednoj drzavi,niko nikog nije bombardovao,niko nikom tamo ne rusi crkve i sl.Tako da to,sto u fudbalu svaki savez nastupa posebno pod svojom zastavom i himnom,nema APSOLUTNO NIKAKVE veze sa Srbijom i pokrajinom!

mile

pre 6 godina

srbi precani nas i jesu doveli dovde, dok smo se mi Sumadinci pitali ova zemlja je bila cenjena u svetu i u svakom ratu bila pobednik. inace druga opcija je da izadjemo iz svih svetskih saveza, tako da ovo je tek pocetak.

MiIos

pre 6 godina

Iz protesta ne učestvovati na turnirima i sportovima gde učestvuje Kosovo. Tj na svim turnirima, u svim sportovima.

Prekinuti veze sa svim državama i ne dati njihovim građanima ulaz u Srbiju. Tj u prevodu zatvoriti sve granice.

I tako jedno 100 godina. Nakon toga, u Srbiji će ionako ostati samo popovi i političari, onda je i svejedno.

3210

pre 6 godina

Nadam se da će Kosovo u Kragujevcu imati i svoje navijače - recimo preko
1 300 srba koji su konkurisali za prijem u Vojsku Kosova a nezvanično ih je preko 700 već primljeno.
Početna zagarantovana plata će im biti 840 eura za razliku od 32 000 dinara koliko prima profesionalni vojnik Vojske Srbije.

Toliko o tome koliko smo "bitni" i koliko se mi nešto pitamo a moć i uticaj Srbije na stanje na Kosovu je isti kao i uticaj Vlasinskog jezera na vodostaj reke Misisipi.

SUbara

pre 6 godina

pustite decu da se loptaju. kakvo ponizenje?!? ponizenje je da ljudi gladuju, da za svoj posten rad ne mogu da prezive, da se sva moc slila u ruke male grupe ljudi, da nam bolnice i skole lice kao da su u 19. veku. to je ponizenje, a ne sport!

BBB

pre 6 godina

Pa ulaskom u MOK (gde se nasi nisu toliko angazovali da osproe clanstvo Kosova kao sto to rade u Unesku... koje su po meni mnogo nevaznije od MOK)Kosovu su se otvorila vrata clanstva u svim sportskim organizacijama od ove rukomentne, do FIFA, UEFA,FIBA,LEN... Vreme je da konacno presecemo sta hocemo sa Kosovom, il cemo igrati ovu igru zmurenja pa kao ne priznajemo ih a igramo utakmice sa njima....il da presecemo izolacija drzave , nema igranja sa Kosovom (po cenu izbacivanja iz MOK...)i prekid odnosa sa svim drzavama koje su priznale Kosovo, prekih pregovora sa EU. Pa da budemo jos gori od Severne Koreje najizolovanije drzave sveta.

Zmaj od Nocaja

pre 6 godina

Ej Srbijo medju sljivama...Pa bre sto je mnogo,mnogo je u svojoj zemlji bez himne.Postavlja se pitanje dali kao takvi treba da imamo drzavu za koju su milioni Srba dali zivote.Mozda su u pravu oni koji kazu da je vreme da nas migranti zamene jer kakvi smo postali klimoglavci i treba da nas je sramotam

Agim

pre 6 godina

@ Milos "Iz protesta ne učestvovati na turnirima i sportovima gde učestvuje Kosovo. Tj na svim turnirima, u svim sportovima.

Prekinuti veze sa svim državama i ne dati njihovim građanima ulaz u Srbiju. Tj u prevodu zatvoriti sve granice.

I tako jedno 100 godina. Nakon toga, u Srbiji će ionako ostati samo popovi i političari, onda je i svejedno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MiIos, 19. mart 2018 13:03) # Link komentara

Tome se kao Albanac i molim jer bi u tom slucaju jednom zauvek ova vlada Kosova zatvorila vrata za Srpsku robu, jer na kraju najvise i uvozimo robu is Srbije - po meni Albanski uvoznici srpske robe su najveci izdajnici jer i dalje financiramo srbiju

harwy

pre 6 godina

U Velikoj Britaniji igraju se međunarodne službene kvalifikacijske nogometne utakmice pod okriljem UEFA i FIFA između Engleske, Škotske, Velsa i Sjeverne Irske. Ne postoji fudbalski savez Velike Britanije.

BiH je prijateljska zemlja

pre 6 godina

Ovo govori da Srbija nema ama bas nikakav uticaj u donosenju odluka,nego nam stranci kroje kapu i govore sta i kako cemo raditi.
(aco rs, 19. mart 2018 12:50)

A kako bi ti uradio? Ili obe himne, ili nijedna. Pa i vi u BiH imate jednu himnu, sta se pravis?

O RUCK

pre 6 godina

Ukoliko "nadlezne institucije" ODMAH NE OTKAZU OVU BLAMAZU SRPSKE DRZAVE, ocekujem da ce to uraditi odgovorni gradjani Srbije i rodoljubi iz Kragujevca i cele Sumadije(valjda je i Beograd deo Sumadije). Uostalom neka to organizuje neka druga drzava uostalom zar je rukomet uopste vazan kada se radi o opstanku i statusu nase drzave!!!!!!! Pa zar su ovi normalni da drzava igra protiv otcepljenog dela iste drzave??? Kakva podmuklost

Who cares?

pre 6 godina

Da vam nesto kazem, sve ovo su velike gluposti.Bez himni to ce biti kao neko skolsko takmicenje, mada sad mozda i tamo sviraju himnu, davno bese kad sam isla u skolu. Zvuci smesno da se na skoro svakoj utakmici u domacim takmicenjima svira nasa himna a na zvanicnom takmicenju reprezentacija da nema himni. Nije to nikakva pobeda sto se ne svira himna tzv.drzave Kosova jer se ne svira ni nasa a ni ostalih ucesnika. To je degradacija takmicenja ali takva odluka samo pokazuje koliko je tim evropskim celnicima bitno ovo takmicenje.A mi cemo uvek navoditi vodu na svoju vodenicu i predstavljati da su stvari onakve kakve se nama svidjaju.

Snađite se

pre 6 godina

Ne može niko da zabrani reprezentativnom timu Srbije da istakne državnu zastavu i intonira državnu himnu pred početak utakmice. Mogu to da urade i u svlačionici, bez prisustva javnosti. Politička odluka samo zabranjuje da se javno koriste himna i zastava Kosova, tako da ni reprezentacija Srbije ne može da javno istakne zastavu i intonira himnu u ovom slučaju.

323

pre 6 godina

Pa ulaskom u MOK (gde se nasi nisu toliko angazovali da osproe clanstvo Kosova kao sto to rade u Unesku... koje su po meni mnogo nevaznije od MOK)Kosovu su se otvorila vrata clanstva u svim sportskim organizacijama od ove rukomentne, do FIFA, UEFA,FIBA,LEN... Vreme je da konacno presecemo sta hocemo sa Kosovom, il cemo igrati ovu igru zmurenja pa kao ne priznajemo ih a igramo utakmice sa njima....il da presecemo izolacija drzave , nema igranja sa Kosovom (po cenu izbacivanja iz MOK...)i prekid odnosa sa svim drzavama koje su priznale Kosovo, prekih pregovora sa EU. Pa da budemo jos gori od Severne Koreje najizolovanije drzave sveta.
(BBB, 19. mart 2018 13:13)

To si mogao ukratko da kazes, da priznamo Kosovo? A posle toga, sta jos treba da priznamo? Nije ti jasno da se nece stati sa Kosovom? Kada te neko ucenjuje pa mu das sto trazi, da li tu on prestaje ili trazi jos? To svi znamo...

dragan

pre 6 godina

Sve ide svojim tokom, nestajemo kao drzava. Sve nas je manje ali to ce migranti da rese jer ce oni da nam prave decu. Na kraju, trazili ste, gledajte. Himna, grb...sta ce nam to...u EU ce da procvetamo. Ili ce mozda beogradski pasaluk da udje u EU jer ostatak Srbije nece ni biti. Sve u svemu, lepa nas buducnost ceka. Da budem precizniji, nasu decu lepa buducnos ceka.

ccc

pre 6 godina

Sramota za Srbiju i za sve nas.
(Vladimir NS, 19. mart 2018 13:14)

A zasto je sramota? Pa bitno je da su kadrovi SNSa zaposljeni, da imaju posao? A onda kukate na ovu vlast i kazes sramota?

srky8019

pre 6 godina

Formalno pravno, bolje je da se ne svira himna niti da ima državnih obeležija, iz prostog razloga jer to onda znači da to i nije međunarodna utakmica, već utakmica dva regiona u okviru iste države. Prema tome na taj način se državnost Kosova ne dovodi u pitanje jer njega u tom slučaju nema, a za Srbiju to je samo jedna utakmica od regionalnog značaja u okviru iste zemlje. Region koji pobedi ide u dalje takmičenje u Evropskom prvenstvu.

mister no

pre 6 godina

Ako vec treba da igramo protiv "Kosova" onda oni ne bi trebalo da isticu obelezja,intoniranje himne ( je l oni imaju himnu?) itd,a ne mi...Ovo je sramota za nas,velika sramota.Ne treba uopste da izlazimo na teren protiv njih,a kamoli ovo da radimo.

Jolando

pre 6 godina

RSV pokazuje zasto su Srbi Precani opet veci Srbi od Srbijanaca iz Sumadije. Sramota da u samom centru Srbije ne sme da se intonira nacionalna himna, kao da je nasa drzava kolonija ili neciji feud.

BoltonBastard

pre 6 godina

Iz Šumadije su krenula oba Srpska ustanka za oslobođenje Srba a u 21 veku, ne smemo da istaknemo nacionalnu zastavu, grb, himnu u istoj toj Šumadiji! Hvala RSS,uz ovakve "velike pobede" porazi nam nisu ni potrebni.

Alooo bree

pre 6 godina

Nemaš vojsku nemaš istu valutu imaš granicu to je već odavno druga država pa kome se svidi svidi kome ne nas problem to je istina i to su cinjenice

miloš

pre 6 godina

Sramna odluka naše zemlje što u opšte igra rukomet sa našom južnom pokrajnom. A ogromno poniženje naše zemlje što neće biti naše himne u našok zemlji. Mi smo toliko loš kao ljudi i bedni kao osobe da ne poštujemo sami sebe. Neka nas je sramota i neka nam je na čast!!!!

goblin

pre 6 godina

Ovo da pokusas da objasnis nekom strancu(igras u svojoj zemlji,nemas obeležje i himna ti ne svira),samo bi te nemo gledao i mislio bi da ga zezas.Kakvo poniženje,a predstavlja se kao pobeda,moj bože...I da ironija bude veća,sve to u sportu koji se odavno raspao u svim selekcijama i gde su ovi napredni poslali svoje "najgore vojnike".

Istinoljubac

pre 6 godina

Gde je predsednik AV da se oglasi povodom ovog ponizavanja rodjene zemlje.Uvek je tu da nesto kaze o svemu...cak i zasto su poksupele parike na pijaci!...a sad cuti ko zaliven.

strucnjak

pre 6 godina

Inace, za neupucene, RSS i RSV su u ratu oko podele fotelja, pa se medjusobno optuzuju ko je protiv interesa rukometa i Srbije, a zapravo i jedni i drugi rade u svom sopstvenom interesu. Ne zanima njih mnogo ni rukomet ni Srbija, vec samo i iskljucivo vlast i iskoriscavanje iste.

Frere Jacques

pre 6 godina

Čudno je kad navodite ime Kosova obavezno stavite tzv. a kad spomenete tzv. Republiku srpsku Krajinu to napišete kao da je to (bila) prava država.
Ima jedna "derastična" razlika kako bi se Nele izrazio, tzv. RSK niko nikad nije priznao, pa čak ni sama Srbija, dok s tzv. Republikom Kosovo to nije slučaj!

CzBg89!

pre 6 godina

RSS.. dno.. treba svi sto gledaju to da ustanu i pevaju himnu i pnesu srpske zastave.. mada da se ja pitam ne bi ni pristao da igram sa necim nepostojecim i nevazecim.. nije nasa pobeda ako se odigra tako jer mi postojimo i mi imamo tradiciju, a ne neko tamo izmisljen

miloš

pre 6 godina

Sramna odluka naše zemlje što u opšte igra rukomet sa našom južnom pokrajnom. A ogromno poniženje naše zemlje što neće biti naše himne u našok zemlji. Mi smo toliko loš kao ljudi i bedni kao osobe da ne poštujemo sami sebe. Neka nas je sramota i neka nam je na čast!!!!

PALESTA

pre 6 godina

Predlog za himnu Srbije: Riblja čorba - "Zbogom, Srbijo" ili Bora Đorđević - "Tamna je noć". Sasvim adekvatno. Najbolji od nas, izginuli su u Prvom svetskom ratu. Mi smo samo njihovi krajnje nedostojni potomci. Moja jadna Srbijo...

goblin

pre 6 godina

Ovo da pokusas da objasnis nekom strancu(igras u svojoj zemlji,nemas obeležje i himna ti ne svira),samo bi te nemo gledao i mislio bi da ga zezas.Kakvo poniženje,a predstavlja se kao pobeda,moj bože...I da ironija bude veća,sve to u sportu koji se odavno raspao u svim selekcijama i gde su ovi napredni poslali svoje "najgore vojnike".

ej bre

pre 6 godina

I opet spominjete Bosnu i Rs, aman ljudi, pa dokle vise? Po ovome ispada da ne date Kosovo, ali da podrzavate dijeljenje drugih drzava.
(HARIS, 19. mart 2018 13:31)

Ne. Samo nas zanima kako to da Kosovo moze da bude nezavisno a RS ne? Kako Katalonija ne moze a Kosovo moze?
Ako se Srbija i slozi sa nezavisnoscu Kosova ne vidim ni jedan razlog zasto i RS ne bi bila samostalna. Ali koliko vidim bosnjaci su za nezavisno Kosovo pa ispada da se vi zalazete za deljenje drrugih drzava a protiv ste rasparcavanja svoje. Malo licemrno?

strucnjak

pre 6 godina

Inace, za neupucene, RSS i RSV su u ratu oko podele fotelja, pa se medjusobno optuzuju ko je protiv interesa rukometa i Srbije, a zapravo i jedni i drugi rade u svom sopstvenom interesu. Ne zanima njih mnogo ni rukomet ni Srbija, vec samo i iskljucivo vlast i iskoriscavanje iste.

-21g

pre 6 godina

Ovo je jedan od zadnjih, ako ne i zadnji test "prolaznosti" kod srpskog naroda pred konachnu vest o priznanju Kosova. Do sada je srpski narod polozio ispit sa chistom desetkom. Mi smo kao krokodili, shta god nam bacish u usta mi progutamo. Bash smo jadni, bedni i jeftini.

ccc

pre 6 godina

Sramota za Srbiju i za sve nas.
(Vladimir NS, 19. mart 2018 13:14)

A zasto je sramota? Pa bitno je da su kadrovi SNSa zaposljeni, da imaju posao? A onda kukate na ovu vlast i kazes sramota?

3210

pre 6 godina

Nadam se da će Kosovo u Kragujevcu imati i svoje navijače - recimo preko
1 300 srba koji su konkurisali za prijem u Vojsku Kosova a nezvanično ih je preko 700 već primljeno.
Početna zagarantovana plata će im biti 840 eura za razliku od 32 000 dinara koliko prima profesionalni vojnik Vojske Srbije.

Toliko o tome koliko smo "bitni" i koliko se mi nešto pitamo a moć i uticaj Srbije na stanje na Kosovu je isti kao i uticaj Vlasinskog jezera na vodostaj reke Misisipi.

Bananamen

pre 6 godina

То вам је та државничка политика председника. Понижавање на сваком кораку, зарад чега???

BoltonBastard

pre 6 godina

Iz Šumadije su krenula oba Srpska ustanka za oslobođenje Srba a u 21 veku, ne smemo da istaknemo nacionalnu zastavu, grb, himnu u istoj toj Šumadiji! Hvala RSS,uz ovakve "velike pobede" porazi nam nisu ni potrebni.

O RUCK

pre 6 godina

Ukoliko "nadlezne institucije" ODMAH NE OTKAZU OVU BLAMAZU SRPSKE DRZAVE, ocekujem da ce to uraditi odgovorni gradjani Srbije i rodoljubi iz Kragujevca i cele Sumadije(valjda je i Beograd deo Sumadije). Uostalom neka to organizuje neka druga drzava uostalom zar je rukomet uopste vazan kada se radi o opstanku i statusu nase drzave!!!!!!! Pa zar su ovi normalni da drzava igra protiv otcepljenog dela iste drzave??? Kakva podmuklost

hm

pre 6 godina

Pazi sad ovaj Rukometni Savez Vojvodine! RS Srbije to prihvatio a oni nece?! U neko srecnije vreme kada je Vojvodina jos bil amultinacionalna i najtolerantniji deo bivse nam drzave, verovatno bi se borili za nesto drugo... A vidi ih sad, veci katolici od Pape!
(igop, 19. mart 2018 13:35)

Ne brini ti za nas Srbe u Vojvodini. Mi ovde ne mrzimo Slovake, Madjare, Hrvate i druge. Cak sta vise i druzimo se, imamo i seksualne i ljubavne odnose kao i brakove zajednicke. Jedino ovi Srbi sto su dosli od preko Drine prave malo problem.
Tako da, gledaj ti svoje dvoriste, mani se nas. Mi se ne bijemo sa komsama.

Frere Jacques

pre 6 godina

Čudno je kad navodite ime Kosova obavezno stavite tzv. a kad spomenete tzv. Republiku srpsku Krajinu to napišete kao da je to (bila) prava država.
Ima jedna "derastična" razlika kako bi se Nele izrazio, tzv. RSK niko nikad nije priznao, pa čak ni sama Srbija, dok s tzv. Republikom Kosovo to nije slučaj!

ja

pre 6 godina

nemojte da ste kreteni moji dragi zemljaci! Koliko god to vama delovalo neverovatno i nelogično, JESTE pobeda je. i ne, nisam BOT niti indoktrinirani penzioner, već jednostavno malo, ali makar malo mislim za razliku od vas. Vidim da pozivate na predaju organizacije turnira? Pa jel znate koliki je to gubitak za Kragujevac, a posredno i za Srbiju u pogledu finansija i investicija? A šta na primer da Srbija dobije organizaciju olompijskih igara i da j jedna od učesnika Kosovo? Šta odbicemo hiljade kilometara puta, nove hotele, stadione, hale i ogromni devizni priliv zbog.. Zbog čega? Pa jel moguće da smo toliko autodestruktivni?
(petarrrrrrrr, 19. mart 2018 14:37)
jesi bot i komentar ti je glup..kakve bre finansije i investicije za KG zbog ovog turnira, da se ne pominje kosovo, niko ne bi ni znao da se igra. olimpijske igre....to ti je vec komentar u rangu sa kvalitetom salame koju dobijas za obrok.

Mladen Mladenovic

pre 6 godina

Da li je ovo istina?! Ne mogu da verujem kako nas neko svezuje kao svinje pred klanje? Da li zbog rukometa treba da se idreknemo sebe?! Za koga ovi igraju?!

Dare

pre 6 godina

Ja ne razumem Rusi vratili sportiste takozvane drzave kosovo jer ne priznaju kosovo pa samim tim ni njihove pasose kako moze sad da igra tim sa kosova ako mi ne priznajemo kosovo? ILI JE PRIZNATO A NIJE JAVLJENO NARODU!!!

Miloš

pre 6 godina

Rukometni savez Vojvodine brani Srbiju I Kosovo od nas u ostatku Srbije.
Strašno.
Svaka vam čast RSV, tako se bori za istinu i dostojanstvo zemlje.

Србија!

pre 6 godina

'ајмо сад да вас видим инаџије! Треба да преплавимо халу заставама! Има ли неко у овој земљи образа, части и поноса?
Ја ћу вам показати да има, а ко сме нек ме подржи. Сви дођите са заставама-ако треба и прекид, јер оваквко понижење не сме да прође!

Ћира

pre 6 godina

Срамота за Рукометни Савез Србије кад су дозволили да у својој земљи не интонирају своју химну.

CzBg89!

pre 6 godina

RSS.. dno.. treba svi sto gledaju to da ustanu i pevaju himnu i pnesu srpske zastave.. mada da se ja pitam ne bi ni pristao da igram sa necim nepostojecim i nevazecim.. nije nasa pobeda ako se odigra tako jer mi postojimo i mi imamo tradiciju, a ne neko tamo izmisljen

Istinoljubac

pre 6 godina

Gde je predsednik AV da se oglasi povodom ovog ponizavanja rodjene zemlje.Uvek je tu da nesto kaze o svemu...cak i zasto su poksupele parike na pijaci!...a sad cuti ko zaliven.

dragan

pre 6 godina

Sve ide svojim tokom, nestajemo kao drzava. Sve nas je manje ali to ce migranti da rese jer ce oni da nam prave decu. Na kraju, trazili ste, gledajte. Himna, grb...sta ce nam to...u EU ce da procvetamo. Ili ce mozda beogradski pasaluk da udje u EU jer ostatak Srbije nece ni biti. Sve u svemu, lepa nas buducnost ceka. Da budem precizniji, nasu decu lepa buducnos ceka.

Bari1991

pre 6 godina

kada igraju reprezentacije velsa ili skotske sa engleskom da li se cuje himna velike britanije? ajd ne glupirajte se vise.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (milodar, 19. mart 2018 12:50)


Slabo se ti razumes u ovu materiju.Samo u fudbalu delovi Velike Britanije nastupaju posebno.Oni inace zive u jednoj drzavi,niko nikog nije bombardovao,niko nikom tamo ne rusi crkve i sl.Tako da to,sto u fudbalu svaki savez nastupa posebno pod svojom zastavom i himnom,nema APSOLUTNO NIKAKVE veze sa Srbijom i pokrajinom!

Mikhail Tal

pre 6 godina

I onda smo mi Bačvani starosedeoci autonomaši.. Iznenadili biste se koliko nas je autohtonih pre seobe 1690. ovde čvrsto u svojim stavovima, ali se ovde sakupio bašibozluk (ne govorim o ratnim izbeglicama) koji je prisvojio grad Novi Sad juče i nama govore kako da se ophodimo.

Oliver

pre 6 godina

Kakva himna,pa nedopustiv skandal je da Kosovo uopste igra na teritoriji Srbije.Vec je to nenormalno i sokantno.Sta,bilo bi normalno da "Kosovo" igra bez himne,a mi sa himnom? Ne mogu uopste da igraju na teritoriji Srbije.U svetu mogu da igraju,jer ne mozemo da im zabranimo,ali mozemo da ne igramo s njima ako nas zreb spoji.Resenje je da sportske federacije vode dirigovani zreb tako da se nikada ne sastajemo sa Kosovom ili Albanijom,kao sto je uradila UEFA,pogotovo sto su Albanci jako slabi u bilo kom ozbiljnom sportu pa je mala verovatnoca da se uopste sastajemo.A za ovo je resenje da se utakmica pod hitno otkaze,kao i "gostoprimstvo" "Kosovu".

cvarci i kavurma

pre 6 godina

EHF je ovo mogla laganica da resi, nikako da budemo u istim grupama, dirigovani ili poludirigovani zrebovi se odavno rade, ako postoji samo jedan jedini turnir sa ekipama onda domacini ne mogu biti niti Srbija niti Kosovo i stvar resena bez iole stresa 'naokolo', no ovde je upravo politika na sceni kao sto vidimo i mora da bude bas ovako da se Srbija jos vise ponizi, valjda misle da ce tako Srbija i ono malo sto nije 'dala' dati...

Петар

pre 6 godina

Најбоље би било два пута интонирати Боже правде. Једанпут за нас а други пут за њих јер је Косово СРБИЈА.

Кнез Мишкин

pre 6 godina

Нека се скупе навијачи у хали и нека запјевају химну у глас. То не може нико спријечити.

национале

pre 6 godina

БРУКА за државу и нацију!
Ја више немам поштовања за овакву власт и нацију!

Milns

pre 6 godina

Nije poenta ne igrati bez himne, mora se ne igrati uopšte, jer i sa himnom ti igraš sa takozvanom državom Kosovo, znači priznao si je. Tako se ulazi, tiho i na mala vrata!!! Sutra će neko reći niste se bunili kad su gostovali tu i tu, a sad se bunite za gudbalsko prvenstvo ili nršto veće. Sve je politika...

mister no

pre 6 godina

Ako vec treba da igramo protiv "Kosova" onda oni ne bi trebalo da isticu obelezja,intoniranje himne ( je l oni imaju himnu?) itd,a ne mi...Ovo je sramota za nas,velika sramota.Ne treba uopste da izlazimo na teren protiv njih,a kamoli ovo da radimo.

Coa 1986

pre 6 godina

To je isto kao da Baskija zakaze utakmicu sa Spanijom,a Spanija kaze,nema obiljezja,extra,pobijedili smo ih....a ustvari samim pristankom igranja si potpisao kapitulaciju!

Sasa

pre 6 godina

Ako nema Srpske himne,nema ni utakmice.Siptarima neka stave tampone u usima.Oni njihovu himnu neka pustaju amerima kada igraju sa njima u Pristini ili Drenici.

Srbenda

pre 6 godina

Ovo se ne sme dozvoliti, ovakvo poniženje!!! Ako se ovaj sportski događaj održi na ovakav nacin, pod hitno treba da se digne i narod i cela Srbija, jer dosta je vise izivljavanja i poniženja!!!!

Jolando

pre 6 godina

RSV pokazuje zasto su Srbi Precani opet veci Srbi od Srbijanaca iz Sumadije. Sramota da u samom centru Srbije ne sme da se intonira nacionalna himna, kao da je nasa drzava kolonija ili neciji feud.

bojan

pre 6 godina

Ne ulazeći u opravdanost ili neopravdanost odluke, kad je već takva kakva je - što bi nam bio problem? Ako neće organizatori, jel zabranjeno navijačima razviti zastavu Srbije preko cele tribine, ili poneti stotine malih zastava, ili se na kraju krajeva obući u crveno plavo i belo i onda otpevati Bože pravde na sav glas?

Pa išli smo na mostove sa targetom na čelu. Gde nam je taj inat?

Mare

pre 6 godina

nemojte da ste kreteni moji dragi zemljaci! Koliko god to vama delovalo neverovatno i nelogično, JESTE pobeda je. i ne, nisam BOT niti indoktrinirani penzioner, već jednostavno malo, ali makar malo mislim za razliku od vas. Vidim da pozivate na predaju organizacije turnira? Pa jel znate koliki je to gubitak za Kragujevac, a posredno i za Srbiju u pogledu finansija i investicija? A šta na primer da Srbija dobije organizaciju olompijskih igara i da je jedna od učesnika Kosovo? Šta odbicemo hiljade kilometara puta, nove hotele, stadione, hale i ogromni devizni priliv zbog.. Zbog čega? Pa jel moguće da smo toliko autodestruktivni?
(petarrrrrrrr, 19. mart 2018 14:37)

A da li ti shvatas da mi pristajanjem na mec protiv Kosova pljujemo na najvisi pravni akt nase zemlje, Ustav? Ti pozivas na krsenje zakona sopstvene drzave, a ovamo se pravis pametan i pravedan.I da, mi kao organizatori OI, imali bi pravo da zabranimo Kosovu ucesce, zato sto nam Ustav ne bi dozvolio drugacije. Ako cemo zbog nekog takmicenja da ignorisemo Ustav, pa mi onda i nismo drzava.

Vesna Mrdović

pre 6 godina

Odluka da se meč rukometašica odvija bez himne i držacnih obeležja Sbije je u najmanjem - sramna.
A još više poražava i ponižava nas, građane, činjenica da se odluka dočekala kao spasonosno rešenje. Hedino bi bilo normalno da se ne igra, jer igra po cenu takve sramote, nema svrhu i ne doprinosi ničemu. Sve ima granice, a ovde ih očito nije bilo i sve sevl plašim da je jedini sveprisutan princip da bas niko ne može povrediti toliko kopiko mi možemo da izdržimo. Bojim se ishoda rakvog stava a i stidim se!
S poštovanjem, Vesna Mrdović

Milos

pre 6 godina

Ja sam iz kg-a,ozici cu i poneti sal i obuci dres Srbije i zapevati himnu pa nek me izbace i pricedu zbog toga,a vrh drzave pocev od predsednika i rukometnog saveza treba da se stide i daju podhitnu ostavku na tom mesu.

Agim

pre 6 godina

@ Milos "Iz protesta ne učestvovati na turnirima i sportovima gde učestvuje Kosovo. Tj na svim turnirima, u svim sportovima.

Prekinuti veze sa svim državama i ne dati njihovim građanima ulaz u Srbiju. Tj u prevodu zatvoriti sve granice.

I tako jedno 100 godina. Nakon toga, u Srbiji će ionako ostati samo popovi i političari, onda je i svejedno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MiIos, 19. mart 2018 13:03) # Link komentara

Tome se kao Albanac i molim jer bi u tom slucaju jednom zauvek ova vlada Kosova zatvorila vrata za Srpsku robu, jer na kraju najvise i uvozimo robu is Srbije - po meni Albanski uvoznici srpske robe su najveci izdajnici jer i dalje financiramo srbiju

Kole

pre 6 godina

Ta bagra iz tih sportskih saveza bi pristala na sve samo da se ne odreknu svojih položaja i privilegija. Treba napraviti demonstracije i pokazati ovim izdajnicima da nam je dosta njihovih pobeda.

Alooo bree

pre 6 godina

Nemaš vojsku nemaš istu valutu imaš granicu to je već odavno druga država pa kome se svidi svidi kome ne nas problem to je istina i to su cinjenice

Igor

pre 6 godina

To je itekako uspeh,mogla je da se svira samo himna takozvane drzave Kosova mi smo se izborili da se i ona ne svira,bravo za Srbiju.DOKLE VISE PONIZAVANJE SRBIJE.

MIKS

pre 6 godina

To bi bilo isto kao kad bi pozvao prijatelje na slavu pa posto je jedan od njih musliman e da bi mu udovoljio ti skines ikonu sa zida i stavis je pod krevet. E jesu mu udovoljio svaka ti cast ato sto si sebe obrukao nikom nista. Velika pobeda nema sta. BRUKA

Zmaj od Nocaja

pre 6 godina

Ej Srbijo medju sljivama...Pa bre sto je mnogo,mnogo je u svojoj zemlji bez himne.Postavlja se pitanje dali kao takvi treba da imamo drzavu za koju su milioni Srba dali zivote.Mozda su u pravu oni koji kazu da je vreme da nas migranti zamene jer kakvi smo postali klimoglavci i treba da nas je sramotam

Perperius

pre 6 godina

zar to nije mali znak paznje za gosce sa kosova. one su deca i svakako nisu odgovorne za zla nasih politicara. izostanak himni je lep gest.
(basketas, 19. mart 2018 14:38)

Dokle više sa tim glupostima o deci i "samo" sportu? Ovo je čista politika. Šta je decom Kurdistana, RS itd. Da li bi deca iz Španije igrala sa Katalonijom?
Uostalom ta deca sa Kosova mogu da igraju u reprezentaciji Srbije gde i pripadaju, ali kao što rekoh čista politika.

Dusan

pre 6 godina

Neverovatno je koliko smo nekreativni! Ako vec nema zastava na jarbolu, zar nije svaki gledalac mogao da ponese po jednu? Ako se himna ne intonira zvanicno, zar nisu mogle igracice pre utakmicu da stanu na sredinu terena i da Boze pravde otpevaju u jedan glas sa publikom? Da ne cekamo mozda da nam je gosce otpevaju?

srb

pre 6 godina

@Igor
grkinje nisu htele da igraju protiv makedonki jer im je na dresu pisalo Makedonija...pa onda pricaj o uspehu srbije i razne gluposti, kad tad ce vam vucic otici a ti ces ostati sa takvim mozgom i teznjom da pratis "vodju"

BBB

pre 6 godina

Pa ulaskom u MOK (gde se nasi nisu toliko angazovali da osproe clanstvo Kosova kao sto to rade u Unesku... koje su po meni mnogo nevaznije od MOK)Kosovu su se otvorila vrata clanstva u svim sportskim organizacijama od ove rukomentne, do FIFA, UEFA,FIBA,LEN... Vreme je da konacno presecemo sta hocemo sa Kosovom, il cemo igrati ovu igru zmurenja pa kao ne priznajemo ih a igramo utakmice sa njima....il da presecemo izolacija drzave , nema igranja sa Kosovom (po cenu izbacivanja iz MOK...)i prekid odnosa sa svim drzavama koje su priznale Kosovo, prekih pregovora sa EU. Pa da budemo jos gori od Severne Koreje najizolovanije drzave sveta.

basketas

pre 6 godina

zar to nije mali znak paznje za gosce sa kosova. one su deca i svakako nisu odgovorne za zla nasih politicara. izostanak himni je lep gest.

almir

pre 6 godina

Dodik i njegov entitet RS mogu ugovarati mec samo sa Juznom Osetijom i Abhazijom..., to je sve, a sto se tice Kosova, to pitanje postavite Vucicu, Dacicu i ranije Kostunici..., oni su doveli Srbiju u ovakvu situaciju

SUbara

pre 6 godina

pustite decu da se loptaju. kakvo ponizenje?!? ponizenje je da ljudi gladuju, da za svoj posten rad ne mogu da prezive, da se sva moc slila u ruke male grupe ljudi, da nam bolnice i skole lice kao da su u 19. veku. to je ponizenje, a ne sport!

milos

pre 6 godina

Da sam mestu igracica bojkotovao bih reprezentativni dres.Da se ne intonira himna to je katastrofa.Za koga da igraju?Za drzavu koja ne postuje sama sebe?Za vlast koja ponizava narod na svakom koraku.Nek igraju AV,vulin i ekipa sa botovima,taman da izadju iz kuce i zarade za sendvic

mile

pre 6 godina

srbi precani nas i jesu doveli dovde, dok smo se mi Sumadinci pitali ova zemlja je bila cenjena u svetu i u svakom ratu bila pobednik. inace druga opcija je da izadjemo iz svih svetskih saveza, tako da ovo je tek pocetak.

323

pre 6 godina

Pa ulaskom u MOK (gde se nasi nisu toliko angazovali da osproe clanstvo Kosova kao sto to rade u Unesku... koje su po meni mnogo nevaznije od MOK)Kosovu su se otvorila vrata clanstva u svim sportskim organizacijama od ove rukomentne, do FIFA, UEFA,FIBA,LEN... Vreme je da konacno presecemo sta hocemo sa Kosovom, il cemo igrati ovu igru zmurenja pa kao ne priznajemo ih a igramo utakmice sa njima....il da presecemo izolacija drzave , nema igranja sa Kosovom (po cenu izbacivanja iz MOK...)i prekid odnosa sa svim drzavama koje su priznale Kosovo, prekih pregovora sa EU. Pa da budemo jos gori od Severne Koreje najizolovanije drzave sveta.
(BBB, 19. mart 2018 13:13)

To si mogao ukratko da kazes, da priznamo Kosovo? A posle toga, sta jos treba da priznamo? Nije ti jasno da se nece stati sa Kosovom? Kada te neko ucenjuje pa mu das sto trazi, da li tu on prestaje ili trazi jos? To svi znamo...

DS97

pre 6 godina

Ajde vi iz RSV lepo u Đakovicu, Uroševac, Prištinu, Peć ili bilo koje drugo mesto koje liči nagrad na Kosovu, pa njima lepo objasnite da žive u republici Srbiji i da je njihova himna Bože pravde. Do tada pustite decu da igraju rukomet.

MiIos

pre 6 godina

Iz protesta ne učestvovati na turnirima i sportovima gde učestvuje Kosovo. Tj na svim turnirima, u svim sportovima.

Prekinuti veze sa svim državama i ne dati njihovim građanima ulaz u Srbiju. Tj u prevodu zatvoriti sve granice.

I tako jedno 100 godina. Nakon toga, u Srbiji će ionako ostati samo popovi i političari, onda je i svejedno.

Igor

pre 6 godina

Hajde narode sad se digni na noge i brani svoju zemlju protestom zbog ovakvog ponizavanja u sopstvenoj drzavi. Takmicenje treba prepustiti da vodi druga drzava, tako bi smo culi BOŽE PRAVDE.

igop

pre 6 godina

Pazi sad ovaj Rukometni Savez Vojvodine! RS Srbije to prihvatio a oni nece?! U neko srecnije vreme kada je Vojvodina jos bil amultinacionalna i najtolerantniji deo bivse nam drzave, verovatno bi se borili za nesto drugo... A vidi ih sad, veci katolici od Pape!

Bili Piton

pre 6 godina

Bože ljudi šta sve neću čuti? U pravu su ti ljudi! Ne bih pristao to ni u tuđoj zemlji po bilo koju cenu, a kamoli svojoj! U tom RSS je sve u rasulu izgleda? Nisu više za smene nego za raspuštanje?

Miki

pre 6 godina

Po cenu da nas na 100 godina izbace iz svih takmičenja ne treba odigrati ovu utakmicu.
(nik sloter, 19. mart 2018 16:42)

Sredinom 1992. su bile uvedene takve sankcije. Milošević je u početku tvrdio da mogu sankcije da traju i 1000 godina, a u avgustu 1994. je on uveo sankcije Republici Srpskoj, kako bi našim sportistima bile ukinute sankcije.

Albanac

pre 6 godina

Rukometni Savez Vojvodine ljut i nacionalistican a Rukometni Savez Srbije ispada tolerantniji!?!? Sta se desava? Jel i Vojvodina hoce da ucestvuje ili sta je u pitanju?

petarrrrrrrr

pre 6 godina

nemojte da ste kreteni moji dragi zemljaci! Koliko god to vama delovalo neverovatno i nelogično, JESTE pobeda je. i ne, nisam BOT niti indoktrinirani penzioner, već jednostavno malo, ali makar malo mislim za razliku od vas. Vidim da pozivate na predaju organizacije turnira? Pa jel znate koliki je to gubitak za Kragujevac, a posredno i za Srbiju u pogledu finansija i investicija? A šta na primer da Srbija dobije organizaciju olompijskih igara i da je jedna od učesnika Kosovo? Šta odbicemo hiljade kilometara puta, nove hotele, stadione, hale i ogromni devizni priliv zbog.. Zbog čega? Pa jel moguće da smo toliko autodestruktivni?

Maxymus

pre 6 godina

Ne provocirajte, ili igrajte u Beogradu bez himne ili ne igrajte uopste. Samo pokusavate da napravite skandal u drugom gradu, da neko drugi baci nesto sa tribina i slicno, da Beograd ne bude kriv. A kriv je, i to debelo.

drinska divizija

pre 6 godina

@Agim

umesto da sve uvozite, sto ne proizvodite nesto sami (osim droge, naravno). Da su ovi nasi pametni, kao sto nisu, dobili biste zabranu na "izvoz" bilo cega (ne znam ni kako se uopste izvozi roba na deo svoje teritorije). Posto se ne zna ko od ostalih drzava iz vaseg okruzenja (Alb, CG i Mak) ima jacu privredu i ko je veci izvoznik, zabranu bi vam skinuo tek kad prestanete da glumite drzavu. A do tada, na dijetu.

Edvard

pre 6 godina

А шта ако публика отпева химну 'Боже правде', да ли ће полиција испразнити халу?

Minja Subota

pre 6 godina

Zasto pisete tzv Kosovo,kada je to nazhalost priznata drzhava. Niko nam nije kriv sto smo prodali deo nashe zemlje. Kako je krenulo,vojvodina je sledeca.

Znamo mi gradjani, ali

pre 6 godina

Da li ovi nepatrioti mogu da vode Srbiju u pravom smeru? Sigurna Sam da ne mogu. Mogu samo da nas dalje ponizavaju,pljackaju, prodaju....

Who cares?

pre 6 godina

Da vam nesto kazem, sve ovo su velike gluposti.Bez himni to ce biti kao neko skolsko takmicenje, mada sad mozda i tamo sviraju himnu, davno bese kad sam isla u skolu. Zvuci smesno da se na skoro svakoj utakmici u domacim takmicenjima svira nasa himna a na zvanicnom takmicenju reprezentacija da nema himni. Nije to nikakva pobeda sto se ne svira himna tzv.drzave Kosova jer se ne svira ni nasa a ni ostalih ucesnika. To je degradacija takmicenja ali takva odluka samo pokazuje koliko je tim evropskim celnicima bitno ovo takmicenje.A mi cemo uvek navoditi vodu na svoju vodenicu i predstavljati da su stvari onakve kakve se nama svidjaju.

BiH je prijateljska zemlja

pre 6 godina

Ovo govori da Srbija nema ama bas nikakav uticaj u donosenju odluka,nego nam stranci kroje kapu i govore sta i kako cemo raditi.
(aco rs, 19. mart 2018 12:50)

A kako bi ti uradio? Ili obe himne, ili nijedna. Pa i vi u BiH imate jednu himnu, sta se pravis?

nenad

pre 6 godina

Ova vest je za politicku rubriku, ne sport. A za rukomet je vest o tome da je odigrano finale kupa proslog vikenda, redakcijo, nijednu vest niste objavili o tome!

OxnaMoron

pre 6 godina

Gospodo ni na utakmicama zvezde ili partizana i vojvodine se ne intoniraju himne; zasto bito radili za susret sa kosovom'.
(Jugoslovenski srbin, 20. mart 2018 14:40)

Зато што је тако предвидео Закон о спорту републике Србије?
Иначе име ти је оксиморон. Југославија је појела Србију у сваком смислу...

Petar Kandići

pre 6 godina

Nama beogradskim Crnogorcima je srce konačno na mestu.
Draži nam je Milo i dragi prijateljski Albanci sa Kosova nego vi Srbijanci.
Nemate se kome ni žaliti - ne vole vas više ni ruski ni grčki pravoslavci, jade nijedne...
A viđi nas, sve komentare protiv Srbijanaca nam ovde objavljuju, a vam - malo morgen.

harwy

pre 6 godina

U Velikoj Britaniji igraju se međunarodne službene kvalifikacijske nogometne utakmice pod okriljem UEFA i FIFA između Engleske, Škotske, Velsa i Sjeverne Irske. Ne postoji fudbalski savez Velike Britanije.

BiH je prijateljska zemlja

pre 6 godina

BiH je prijateljska zemlja@
BiH nema himnu :(
(cobo, 19. mart 2018 14:21)

Nema reci, ali ima himnu. A zasto nema reci - zna se ko blokira.

srky8019

pre 6 godina

Formalno pravno, bolje je da se ne svira himna niti da ima državnih obeležija, iz prostog razloga jer to onda znači da to i nije međunarodna utakmica, već utakmica dva regiona u okviru iste države. Prema tome na taj način se državnost Kosova ne dovodi u pitanje jer njega u tom slučaju nema, a za Srbiju to je samo jedna utakmica od regionalnog značaja u okviru iste zemlje. Region koji pobedi ide u dalje takmičenje u Evropskom prvenstvu.

Antis

pre 6 godina

Ovo je postala nasa realnost jos 1999-te. Nego eto, sticajem okolnosti smo prolongirali to skoro 20god. Svakom ko je hteo da razmisli malo, bilo je jasno jos kad je DOS dosao na vlast da smo okupirani. Isto to smo i danas...a koliko moze da se primeti bicemo i narednih godina. Jedina pametna stvar koju mozemo da uradimo je da isposlujemo da ne priznajemo Kosovo (i Metohiju) zvanicno, vec da oni tako nastupaju pod nekim imenom vec koje mora da se prihvati. Na taj nacin neka igraju i u Beogradu,sta sad,mi ih nismo priznali i to nek ostane neko nadanje za buducnost da ce nesto da se promeni, ukoliko budemo uspeli ekonomski da ojacamo. Na nama je da im ne damo legitimitet. A da ce tek da igraju sa nama pod tim nazivom,igrace,nemojte da se zanosimo.
P.S. Antibot

Beoman

pre 6 godina

@Znate kada bi u Hrvatskoj pristali da igraju u svojoj zemlji, bez svoje himne???????
Nikad.
Srbijo, u školu!!!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Tozzo, 19. mart 2018 18:05)
daj nevaljaj gluposti, Hrvatsku su svki put na prvenstvima u hrvatskoj diskriminirali sudie kao sto mi diskriminiramo rome. mogu kazniti koga hoce al jedino spaniju, nemacku i vrancusku nece sve ostalo mogu. Kad je vranzuska bila pokradena, nikad a mozda niti tad.

Snađite se

pre 6 godina

Ne može niko da zabrani reprezentativnom timu Srbije da istakne državnu zastavu i intonira državnu himnu pred početak utakmice. Mogu to da urade i u svlačionici, bez prisustva javnosti. Politička odluka samo zabranjuje da se javno koriste himna i zastava Kosova, tako da ni reprezentacija Srbije ne može da javno istakne zastavu i intonira himnu u ovom slučaju.

Jugoslovenski srbin

pre 6 godina

Gospodo ni na utakmicama zvezde ili partizana i vojvodine se ne intoniraju himne; zasto bito radili za susret sa kosovom'.

psl

pre 6 godina

Neviđena sramota. Rukometni savez raspustiti sve do jednog i postaviti nove ljude. Nego nešto mislim pa kako je to naš veliki vođa dozvolio. Bilo bi interesantno čuti šta bi na ovo rekao onaj stari AV a šta ima da kaže ovaj novi AV. Sve u svemu ovakvu sramotu nijedna država na svetu nije doživela.

Snežana Petrović

pre 6 godina

Meni se ne čini da smo ovim gestom izvojevali ikakvu pobedu. Sa jedne strane Kosovo nije posle ovoga postalo deo Srbije, a sa druge strane naša deca su izgubila šansu da se takmiče. Ko se posve ovoga oseća kao pobednik? Da li vi koji ste sedeli u fotelji i navijali za Srbiju, da li deca koja godinama trenirala i sada su im rekli da ne mogu da se takmiče? Da li se foteljaši sada osećaju bolje jer su deci izbili sve adute iz rukava? Da li se sad bolje osećate svi vi kojima je jedini cilj da uništavate, a ne umete ništa da napravite? Da li ste srećni svi vi koji Veliku Srbiju pravite komentarima na netu ili psovanjem i pevanjem BožepPravde?

petarrrrrrrr

pre 6 godina

nemojte da ste kreteni moji dragi zemljaci! Koliko god to vama delovalo neverovatno i nelogično, JESTE pobeda je. i ne, nisam BOT niti indoktrinirani penzioner, već jednostavno malo, ali makar malo mislim za razliku od vas. Vidim da pozivate na predaju organizacije turnira? Pa jel znate koliki je to gubitak za Kragujevac, a posredno i za Srbiju u pogledu finansija i investicija? A šta na primer da Srbija dobije organizaciju olompijskih igara i da je jedna od učesnika Kosovo? Šta odbicemo hiljade kilometara puta, nove hotele, stadione, hale i ogromni devizni priliv zbog.. Zbog čega? Pa jel moguće da smo toliko autodestruktivni?

basketas

pre 6 godina

zar to nije mali znak paznje za gosce sa kosova. one su deca i svakako nisu odgovorne za zla nasih politicara. izostanak himni je lep gest.

Frere Jacques

pre 6 godina

Čudno je kad navodite ime Kosova obavezno stavite tzv. a kad spomenete tzv. Republiku srpsku Krajinu to napišete kao da je to (bila) prava država.
Ima jedna "derastična" razlika kako bi se Nele izrazio, tzv. RSK niko nikad nije priznao, pa čak ni sama Srbija, dok s tzv. Republikom Kosovo to nije slučaj!

igop

pre 6 godina

Pazi sad ovaj Rukometni Savez Vojvodine! RS Srbije to prihvatio a oni nece?! U neko srecnije vreme kada je Vojvodina jos bil amultinacionalna i najtolerantniji deo bivse nam drzave, verovatno bi se borili za nesto drugo... A vidi ih sad, veci katolici od Pape!

Agim

pre 6 godina

@ Milos "Iz protesta ne učestvovati na turnirima i sportovima gde učestvuje Kosovo. Tj na svim turnirima, u svim sportovima.

Prekinuti veze sa svim državama i ne dati njihovim građanima ulaz u Srbiju. Tj u prevodu zatvoriti sve granice.

I tako jedno 100 godina. Nakon toga, u Srbiji će ionako ostati samo popovi i političari, onda je i svejedno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MiIos, 19. mart 2018 13:03) # Link komentara

Tome se kao Albanac i molim jer bi u tom slucaju jednom zauvek ova vlada Kosova zatvorila vrata za Srpsku robu, jer na kraju najvise i uvozimo robu is Srbije - po meni Albanski uvoznici srpske robe su najveci izdajnici jer i dalje financiramo srbiju

DS97

pre 6 godina

Ajde vi iz RSV lepo u Đakovicu, Uroševac, Prištinu, Peć ili bilo koje drugo mesto koje liči nagrad na Kosovu, pa njima lepo objasnite da žive u republici Srbiji i da je njihova himna Bože pravde. Do tada pustite decu da igraju rukomet.

Albanac

pre 6 godina

Rukometni Savez Vojvodine ljut i nacionalistican a Rukometni Savez Srbije ispada tolerantniji!?!? Sta se desava? Jel i Vojvodina hoce da ucestvuje ili sta je u pitanju?

mile

pre 6 godina

srbi precani nas i jesu doveli dovde, dok smo se mi Sumadinci pitali ova zemlja je bila cenjena u svetu i u svakom ratu bila pobednik. inace druga opcija je da izadjemo iz svih svetskih saveza, tako da ovo je tek pocetak.

SUbara

pre 6 godina

pustite decu da se loptaju. kakvo ponizenje?!? ponizenje je da ljudi gladuju, da za svoj posten rad ne mogu da prezive, da se sva moc slila u ruke male grupe ljudi, da nam bolnice i skole lice kao da su u 19. veku. to je ponizenje, a ne sport!

Beoman

pre 6 godina

@Znate kada bi u Hrvatskoj pristali da igraju u svojoj zemlji, bez svoje himne???????
Nikad.
Srbijo, u školu!!!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Tozzo, 19. mart 2018 18:05)
daj nevaljaj gluposti, Hrvatsku su svki put na prvenstvima u hrvatskoj diskriminirali sudie kao sto mi diskriminiramo rome. mogu kazniti koga hoce al jedino spaniju, nemacku i vrancusku nece sve ostalo mogu. Kad je vranzuska bila pokradena, nikad a mozda niti tad.

strucnjak

pre 6 godina

Inace, za neupucene, RSS i RSV su u ratu oko podele fotelja, pa se medjusobno optuzuju ko je protiv interesa rukometa i Srbije, a zapravo i jedni i drugi rade u svom sopstvenom interesu. Ne zanima njih mnogo ni rukomet ni Srbija, vec samo i iskljucivo vlast i iskoriscavanje iste.

Petar Kandići

pre 6 godina

Nama beogradskim Crnogorcima je srce konačno na mestu.
Draži nam je Milo i dragi prijateljski Albanci sa Kosova nego vi Srbijanci.
Nemate se kome ni žaliti - ne vole vas više ni ruski ni grčki pravoslavci, jade nijedne...
A viđi nas, sve komentare protiv Srbijanaca nam ovde objavljuju, a vam - malo morgen.

BiH je prijateljska zemlja

pre 6 godina

Ovo govori da Srbija nema ama bas nikakav uticaj u donosenju odluka,nego nam stranci kroje kapu i govore sta i kako cemo raditi.
(aco rs, 19. mart 2018 12:50)

A kako bi ti uradio? Ili obe himne, ili nijedna. Pa i vi u BiH imate jednu himnu, sta se pravis?

srky8019

pre 6 godina

Formalno pravno, bolje je da se ne svira himna niti da ima državnih obeležija, iz prostog razloga jer to onda znači da to i nije međunarodna utakmica, već utakmica dva regiona u okviru iste države. Prema tome na taj način se državnost Kosova ne dovodi u pitanje jer njega u tom slučaju nema, a za Srbiju to je samo jedna utakmica od regionalnog značaja u okviru iste zemlje. Region koji pobedi ide u dalje takmičenje u Evropskom prvenstvu.

Jugoslovenski srbin

pre 6 godina

Gospodo ni na utakmicama zvezde ili partizana i vojvodine se ne intoniraju himne; zasto bito radili za susret sa kosovom'.

harwy

pre 6 godina

U Velikoj Britaniji igraju se međunarodne službene kvalifikacijske nogometne utakmice pod okriljem UEFA i FIFA između Engleske, Škotske, Velsa i Sjeverne Irske. Ne postoji fudbalski savez Velike Britanije.

Snađite se

pre 6 godina

Ne može niko da zabrani reprezentativnom timu Srbije da istakne državnu zastavu i intonira državnu himnu pred početak utakmice. Mogu to da urade i u svlačionici, bez prisustva javnosti. Politička odluka samo zabranjuje da se javno koriste himna i zastava Kosova, tako da ni reprezentacija Srbije ne može da javno istakne zastavu i intonira himnu u ovom slučaju.

ej bre

pre 6 godina

I opet spominjete Bosnu i Rs, aman ljudi, pa dokle vise? Po ovome ispada da ne date Kosovo, ali da podrzavate dijeljenje drugih drzava.
(HARIS, 19. mart 2018 13:31)

Ne. Samo nas zanima kako to da Kosovo moze da bude nezavisno a RS ne? Kako Katalonija ne moze a Kosovo moze?
Ako se Srbija i slozi sa nezavisnoscu Kosova ne vidim ni jedan razlog zasto i RS ne bi bila samostalna. Ali koliko vidim bosnjaci su za nezavisno Kosovo pa ispada da se vi zalazete za deljenje drrugih drzava a protiv ste rasparcavanja svoje. Malo licemrno?

miloš

pre 6 godina

Sramna odluka naše zemlje što u opšte igra rukomet sa našom južnom pokrajnom. A ogromno poniženje naše zemlje što neće biti naše himne u našok zemlji. Mi smo toliko loš kao ljudi i bedni kao osobe da ne poštujemo sami sebe. Neka nas je sramota i neka nam je na čast!!!!

BBB

pre 6 godina

Pa ulaskom u MOK (gde se nasi nisu toliko angazovali da osproe clanstvo Kosova kao sto to rade u Unesku... koje su po meni mnogo nevaznije od MOK)Kosovu su se otvorila vrata clanstva u svim sportskim organizacijama od ove rukomentne, do FIFA, UEFA,FIBA,LEN... Vreme je da konacno presecemo sta hocemo sa Kosovom, il cemo igrati ovu igru zmurenja pa kao ne priznajemo ih a igramo utakmice sa njima....il da presecemo izolacija drzave , nema igranja sa Kosovom (po cenu izbacivanja iz MOK...)i prekid odnosa sa svim drzavama koje su priznale Kosovo, prekih pregovora sa EU. Pa da budemo jos gori od Severne Koreje najizolovanije drzave sveta.

PALESTA

pre 6 godina

Predlog za himnu Srbije: Riblja čorba - "Zbogom, Srbijo" ili Bora Đorđević - "Tamna je noć". Sasvim adekvatno. Najbolji od nas, izginuli su u Prvom svetskom ratu. Mi smo samo njihovi krajnje nedostojni potomci. Moja jadna Srbijo...

ja

pre 6 godina

nemojte da ste kreteni moji dragi zemljaci! Koliko god to vama delovalo neverovatno i nelogično, JESTE pobeda je. i ne, nisam BOT niti indoktrinirani penzioner, već jednostavno malo, ali makar malo mislim za razliku od vas. Vidim da pozivate na predaju organizacije turnira? Pa jel znate koliki je to gubitak za Kragujevac, a posredno i za Srbiju u pogledu finansija i investicija? A šta na primer da Srbija dobije organizaciju olompijskih igara i da j jedna od učesnika Kosovo? Šta odbicemo hiljade kilometara puta, nove hotele, stadione, hale i ogromni devizni priliv zbog.. Zbog čega? Pa jel moguće da smo toliko autodestruktivni?
(petarrrrrrrr, 19. mart 2018 14:37)
jesi bot i komentar ti je glup..kakve bre finansije i investicije za KG zbog ovog turnira, da se ne pominje kosovo, niko ne bi ni znao da se igra. olimpijske igre....to ti je vec komentar u rangu sa kvalitetom salame koju dobijas za obrok.

MiIos

pre 6 godina

Iz protesta ne učestvovati na turnirima i sportovima gde učestvuje Kosovo. Tj na svim turnirima, u svim sportovima.

Prekinuti veze sa svim državama i ne dati njihovim građanima ulaz u Srbiju. Tj u prevodu zatvoriti sve granice.

I tako jedno 100 godina. Nakon toga, u Srbiji će ionako ostati samo popovi i političari, onda je i svejedno.

almir

pre 6 godina

Dodik i njegov entitet RS mogu ugovarati mec samo sa Juznom Osetijom i Abhazijom..., to je sve, a sto se tice Kosova, to pitanje postavite Vucicu, Dacicu i ranije Kostunici..., oni su doveli Srbiju u ovakvu situaciju

Alooo bree

pre 6 godina

Nemaš vojsku nemaš istu valutu imaš granicu to je već odavno druga država pa kome se svidi svidi kome ne nas problem to je istina i to su cinjenice

hm

pre 6 godina

Pazi sad ovaj Rukometni Savez Vojvodine! RS Srbije to prihvatio a oni nece?! U neko srecnije vreme kada je Vojvodina jos bil amultinacionalna i najtolerantniji deo bivse nam drzave, verovatno bi se borili za nesto drugo... A vidi ih sad, veci katolici od Pape!
(igop, 19. mart 2018 13:35)

Ne brini ti za nas Srbe u Vojvodini. Mi ovde ne mrzimo Slovake, Madjare, Hrvate i druge. Cak sta vise i druzimo se, imamo i seksualne i ljubavne odnose kao i brakove zajednicke. Jedino ovi Srbi sto su dosli od preko Drine prave malo problem.
Tako da, gledaj ti svoje dvoriste, mani se nas. Mi se ne bijemo sa komsama.

Antis

pre 6 godina

Ovo je postala nasa realnost jos 1999-te. Nego eto, sticajem okolnosti smo prolongirali to skoro 20god. Svakom ko je hteo da razmisli malo, bilo je jasno jos kad je DOS dosao na vlast da smo okupirani. Isto to smo i danas...a koliko moze da se primeti bicemo i narednih godina. Jedina pametna stvar koju mozemo da uradimo je da isposlujemo da ne priznajemo Kosovo (i Metohiju) zvanicno, vec da oni tako nastupaju pod nekim imenom vec koje mora da se prihvati. Na taj nacin neka igraju i u Beogradu,sta sad,mi ih nismo priznali i to nek ostane neko nadanje za buducnost da ce nesto da se promeni, ukoliko budemo uspeli ekonomski da ojacamo. Na nama je da im ne damo legitimitet. A da ce tek da igraju sa nama pod tim nazivom,igrace,nemojte da se zanosimo.
P.S. Antibot

Bari1991

pre 6 godina

kada igraju reprezentacije velsa ili skotske sa engleskom da li se cuje himna velike britanije? ajd ne glupirajte se vise.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (milodar, 19. mart 2018 12:50)


Slabo se ti razumes u ovu materiju.Samo u fudbalu delovi Velike Britanije nastupaju posebno.Oni inace zive u jednoj drzavi,niko nikog nije bombardovao,niko nikom tamo ne rusi crkve i sl.Tako da to,sto u fudbalu svaki savez nastupa posebno pod svojom zastavom i himnom,nema APSOLUTNO NIKAKVE veze sa Srbijom i pokrajinom!

Perperius

pre 6 godina

zar to nije mali znak paznje za gosce sa kosova. one su deca i svakako nisu odgovorne za zla nasih politicara. izostanak himni je lep gest.
(basketas, 19. mart 2018 14:38)

Dokle više sa tim glupostima o deci i "samo" sportu? Ovo je čista politika. Šta je decom Kurdistana, RS itd. Da li bi deca iz Španije igrala sa Katalonijom?
Uostalom ta deca sa Kosova mogu da igraju u reprezentaciji Srbije gde i pripadaju, ali kao što rekoh čista politika.

Minja Subota

pre 6 godina

Zasto pisete tzv Kosovo,kada je to nazhalost priznata drzhava. Niko nam nije kriv sto smo prodali deo nashe zemlje. Kako je krenulo,vojvodina je sledeca.

Miki

pre 6 godina

Po cenu da nas na 100 godina izbace iz svih takmičenja ne treba odigrati ovu utakmicu.
(nik sloter, 19. mart 2018 16:42)

Sredinom 1992. su bile uvedene takve sankcije. Milošević je u početku tvrdio da mogu sankcije da traju i 1000 godina, a u avgustu 1994. je on uveo sankcije Republici Srpskoj, kako bi našim sportistima bile ukinute sankcije.

Igor

pre 6 godina

To je itekako uspeh,mogla je da se svira samo himna takozvane drzave Kosova mi smo se izborili da se i ona ne svira,bravo za Srbiju.DOKLE VISE PONIZAVANJE SRBIJE.

O RUCK

pre 6 godina

Ukoliko "nadlezne institucije" ODMAH NE OTKAZU OVU BLAMAZU SRPSKE DRZAVE, ocekujem da ce to uraditi odgovorni gradjani Srbije i rodoljubi iz Kragujevca i cele Sumadije(valjda je i Beograd deo Sumadije). Uostalom neka to organizuje neka druga drzava uostalom zar je rukomet uopste vazan kada se radi o opstanku i statusu nase drzave!!!!!!! Pa zar su ovi normalni da drzava igra protiv otcepljenog dela iste drzave??? Kakva podmuklost

3210

pre 6 godina

Nadam se da će Kosovo u Kragujevcu imati i svoje navijače - recimo preko
1 300 srba koji su konkurisali za prijem u Vojsku Kosova a nezvanično ih je preko 700 već primljeno.
Početna zagarantovana plata će im biti 840 eura za razliku od 32 000 dinara koliko prima profesionalni vojnik Vojske Srbije.

Toliko o tome koliko smo "bitni" i koliko se mi nešto pitamo a moć i uticaj Srbije na stanje na Kosovu je isti kao i uticaj Vlasinskog jezera na vodostaj reke Misisipi.

Србија!

pre 6 godina

'ајмо сад да вас видим инаџије! Треба да преплавимо халу заставама! Има ли неко у овој земљи образа, части и поноса?
Ја ћу вам показати да има, а ко сме нек ме подржи. Сви дођите са заставама-ако треба и прекид, јер оваквко понижење не сме да прође!

Maxymus

pre 6 godina

Ne provocirajte, ili igrajte u Beogradu bez himne ili ne igrajte uopste. Samo pokusavate da napravite skandal u drugom gradu, da neko drugi baci nesto sa tribina i slicno, da Beograd ne bude kriv. A kriv je, i to debelo.

Jolando

pre 6 godina

RSV pokazuje zasto su Srbi Precani opet veci Srbi od Srbijanaca iz Sumadije. Sramota da u samom centru Srbije ne sme da se intonira nacionalna himna, kao da je nasa drzava kolonija ili neciji feud.

CzBg89!

pre 6 godina

RSS.. dno.. treba svi sto gledaju to da ustanu i pevaju himnu i pnesu srpske zastave.. mada da se ja pitam ne bi ni pristao da igram sa necim nepostojecim i nevazecim.. nije nasa pobeda ako se odigra tako jer mi postojimo i mi imamo tradiciju, a ne neko tamo izmisljen

mister no

pre 6 godina

Ako vec treba da igramo protiv "Kosova" onda oni ne bi trebalo da isticu obelezja,intoniranje himne ( je l oni imaju himnu?) itd,a ne mi...Ovo je sramota za nas,velika sramota.Ne treba uopste da izlazimo na teren protiv njih,a kamoli ovo da radimo.

Sasa

pre 6 godina

Ako nema Srpske himne,nema ni utakmice.Siptarima neka stave tampone u usima.Oni njihovu himnu neka pustaju amerima kada igraju sa njima u Pristini ili Drenici.

ccc

pre 6 godina

Sramota za Srbiju i za sve nas.
(Vladimir NS, 19. mart 2018 13:14)

A zasto je sramota? Pa bitno je da su kadrovi SNSa zaposljeni, da imaju posao? A onda kukate na ovu vlast i kazes sramota?

Dusan

pre 6 godina

Neverovatno je koliko smo nekreativni! Ako vec nema zastava na jarbolu, zar nije svaki gledalac mogao da ponese po jednu? Ako se himna ne intonira zvanicno, zar nisu mogle igracice pre utakmicu da stanu na sredinu terena i da Boze pravde otpevaju u jedan glas sa publikom? Da ne cekamo mozda da nam je gosce otpevaju?

-21g

pre 6 godina

Ovo je jedan od zadnjih, ako ne i zadnji test "prolaznosti" kod srpskog naroda pred konachnu vest o priznanju Kosova. Do sada je srpski narod polozio ispit sa chistom desetkom. Mi smo kao krokodili, shta god nam bacish u usta mi progutamo. Bash smo jadni, bedni i jeftini.

dragan

pre 6 godina

Sve ide svojim tokom, nestajemo kao drzava. Sve nas je manje ali to ce migranti da rese jer ce oni da nam prave decu. Na kraju, trazili ste, gledajte. Himna, grb...sta ce nam to...u EU ce da procvetamo. Ili ce mozda beogradski pasaluk da udje u EU jer ostatak Srbije nece ni biti. Sve u svemu, lepa nas buducnost ceka. Da budem precizniji, nasu decu lepa buducnos ceka.

bojan

pre 6 godina

Ne ulazeći u opravdanost ili neopravdanost odluke, kad je već takva kakva je - što bi nam bio problem? Ako neće organizatori, jel zabranjeno navijačima razviti zastavu Srbije preko cele tribine, ili poneti stotine malih zastava, ili se na kraju krajeva obući u crveno plavo i belo i onda otpevati Bože pravde na sav glas?

Pa išli smo na mostove sa targetom na čelu. Gde nam je taj inat?

BiH je prijateljska zemlja

pre 6 godina

BiH je prijateljska zemlja@
BiH nema himnu :(
(cobo, 19. mart 2018 14:21)

Nema reci, ali ima himnu. A zasto nema reci - zna se ko blokira.

Mare

pre 6 godina

nemojte da ste kreteni moji dragi zemljaci! Koliko god to vama delovalo neverovatno i nelogično, JESTE pobeda je. i ne, nisam BOT niti indoktrinirani penzioner, već jednostavno malo, ali makar malo mislim za razliku od vas. Vidim da pozivate na predaju organizacije turnira? Pa jel znate koliki je to gubitak za Kragujevac, a posredno i za Srbiju u pogledu finansija i investicija? A šta na primer da Srbija dobije organizaciju olompijskih igara i da je jedna od učesnika Kosovo? Šta odbicemo hiljade kilometara puta, nove hotele, stadione, hale i ogromni devizni priliv zbog.. Zbog čega? Pa jel moguće da smo toliko autodestruktivni?
(petarrrrrrrr, 19. mart 2018 14:37)

A da li ti shvatas da mi pristajanjem na mec protiv Kosova pljujemo na najvisi pravni akt nase zemlje, Ustav? Ti pozivas na krsenje zakona sopstvene drzave, a ovamo se pravis pametan i pravedan.I da, mi kao organizatori OI, imali bi pravo da zabranimo Kosovu ucesce, zato sto nam Ustav ne bi dozvolio drugacije. Ako cemo zbog nekog takmicenja da ignorisemo Ustav, pa mi onda i nismo drzava.

Петар

pre 6 godina

Најбоље би било два пута интонирати Боже правде. Једанпут за нас а други пут за њих јер је Косово СРБИЈА.

drinska divizija

pre 6 godina

@Agim

umesto da sve uvozite, sto ne proizvodite nesto sami (osim droge, naravno). Da su ovi nasi pametni, kao sto nisu, dobili biste zabranu na "izvoz" bilo cega (ne znam ni kako se uopste izvozi roba na deo svoje teritorije). Posto se ne zna ko od ostalih drzava iz vaseg okruzenja (Alb, CG i Mak) ima jacu privredu i ko je veci izvoznik, zabranu bi vam skinuo tek kad prestanete da glumite drzavu. A do tada, na dijetu.

Oliver

pre 6 godina

Kakva himna,pa nedopustiv skandal je da Kosovo uopste igra na teritoriji Srbije.Vec je to nenormalno i sokantno.Sta,bilo bi normalno da "Kosovo" igra bez himne,a mi sa himnom? Ne mogu uopste da igraju na teritoriji Srbije.U svetu mogu da igraju,jer ne mozemo da im zabranimo,ali mozemo da ne igramo s njima ako nas zreb spoji.Resenje je da sportske federacije vode dirigovani zreb tako da se nikada ne sastajemo sa Kosovom ili Albanijom,kao sto je uradila UEFA,pogotovo sto su Albanci jako slabi u bilo kom ozbiljnom sportu pa je mala verovatnoca da se uopste sastajemo.A za ovo je resenje da se utakmica pod hitno otkaze,kao i "gostoprimstvo" "Kosovu".

323

pre 6 godina

Pa ulaskom u MOK (gde se nasi nisu toliko angazovali da osproe clanstvo Kosova kao sto to rade u Unesku... koje su po meni mnogo nevaznije od MOK)Kosovu su se otvorila vrata clanstva u svim sportskim organizacijama od ove rukomentne, do FIFA, UEFA,FIBA,LEN... Vreme je da konacno presecemo sta hocemo sa Kosovom, il cemo igrati ovu igru zmurenja pa kao ne priznajemo ih a igramo utakmice sa njima....il da presecemo izolacija drzave , nema igranja sa Kosovom (po cenu izbacivanja iz MOK...)i prekid odnosa sa svim drzavama koje su priznale Kosovo, prekih pregovora sa EU. Pa da budemo jos gori od Severne Koreje najizolovanije drzave sveta.
(BBB, 19. mart 2018 13:13)

To si mogao ukratko da kazes, da priznamo Kosovo? A posle toga, sta jos treba da priznamo? Nije ti jasno da se nece stati sa Kosovom? Kada te neko ucenjuje pa mu das sto trazi, da li tu on prestaje ili trazi jos? To svi znamo...

Bananamen

pre 6 godina

То вам је та државничка политика председника. Понижавање на сваком кораку, зарад чега???

Mladen Mladenovic

pre 6 godina

Da li je ovo istina?! Ne mogu da verujem kako nas neko svezuje kao svinje pred klanje? Da li zbog rukometa treba da se idreknemo sebe?! Za koga ovi igraju?!

BoltonBastard

pre 6 godina

Iz Šumadije su krenula oba Srpska ustanka za oslobođenje Srba a u 21 veku, ne smemo da istaknemo nacionalnu zastavu, grb, himnu u istoj toj Šumadiji! Hvala RSS,uz ovakve "velike pobede" porazi nam nisu ni potrebni.

Mikhail Tal

pre 6 godina

I onda smo mi Bačvani starosedeoci autonomaši.. Iznenadili biste se koliko nas je autohtonih pre seobe 1690. ovde čvrsto u svojim stavovima, ali se ovde sakupio bašibozluk (ne govorim o ratnim izbeglicama) koji je prisvojio grad Novi Sad juče i nama govore kako da se ophodimo.

Ћира

pre 6 godina

Срамота за Рукометни Савез Србије кад су дозволили да у својој земљи не интонирају своју химну.

goblin

pre 6 godina

Ovo da pokusas da objasnis nekom strancu(igras u svojoj zemlji,nemas obeležje i himna ti ne svira),samo bi te nemo gledao i mislio bi da ga zezas.Kakvo poniženje,a predstavlja se kao pobeda,moj bože...I da ironija bude veća,sve to u sportu koji se odavno raspao u svim selekcijama i gde su ovi napredni poslali svoje "najgore vojnike".

Milos

pre 6 godina

Ja sam iz kg-a,ozici cu i poneti sal i obuci dres Srbije i zapevati himnu pa nek me izbace i pricedu zbog toga,a vrh drzave pocev od predsednika i rukometnog saveza treba da se stide i daju podhitnu ostavku na tom mesu.

Coa 1986

pre 6 godina

To je isto kao da Baskija zakaze utakmicu sa Spanijom,a Spanija kaze,nema obiljezja,extra,pobijedili smo ih....a ustvari samim pristankom igranja si potpisao kapitulaciju!

Miloš

pre 6 godina

Rukometni savez Vojvodine brani Srbiju I Kosovo od nas u ostatku Srbije.
Strašno.
Svaka vam čast RSV, tako se bori za istinu i dostojanstvo zemlje.

Srbenda

pre 6 godina

Ovo se ne sme dozvoliti, ovakvo poniženje!!! Ako se ovaj sportski događaj održi na ovakav nacin, pod hitno treba da se digne i narod i cela Srbija, jer dosta je vise izivljavanja i poniženja!!!!

Zmaj od Nocaja

pre 6 godina

Ej Srbijo medju sljivama...Pa bre sto je mnogo,mnogo je u svojoj zemlji bez himne.Postavlja se pitanje dali kao takvi treba da imamo drzavu za koju su milioni Srba dali zivote.Mozda su u pravu oni koji kazu da je vreme da nas migranti zamene jer kakvi smo postali klimoglavci i treba da nas je sramotam

Кнез Мишкин

pre 6 godina

Нека се скупе навијачи у хали и нека запјевају химну у глас. То не може нико спријечити.

cvarci i kavurma

pre 6 godina

EHF je ovo mogla laganica da resi, nikako da budemo u istim grupama, dirigovani ili poludirigovani zrebovi se odavno rade, ako postoji samo jedan jedini turnir sa ekipama onda domacini ne mogu biti niti Srbija niti Kosovo i stvar resena bez iole stresa 'naokolo', no ovde je upravo politika na sceni kao sto vidimo i mora da bude bas ovako da se Srbija jos vise ponizi, valjda misle da ce tako Srbija i ono malo sto nije 'dala' dati...

Milns

pre 6 godina

Nije poenta ne igrati bez himne, mora se ne igrati uopšte, jer i sa himnom ti igraš sa takozvanom državom Kosovo, znači priznao si je. Tako se ulazi, tiho i na mala vrata!!! Sutra će neko reći niste se bunili kad su gostovali tu i tu, a sad se bunite za gudbalsko prvenstvo ili nršto veće. Sve je politika...

Kole

pre 6 godina

Ta bagra iz tih sportskih saveza bi pristala na sve samo da se ne odreknu svojih položaja i privilegija. Treba napraviti demonstracije i pokazati ovim izdajnicima da nam je dosta njihovih pobeda.

Istinoljubac

pre 6 godina

Gde je predsednik AV da se oglasi povodom ovog ponizavanja rodjene zemlje.Uvek je tu da nesto kaze o svemu...cak i zasto su poksupele parike na pijaci!...a sad cuti ko zaliven.

национале

pre 6 godina

БРУКА за државу и нацију!
Ја више немам поштовања за овакву власт и нацију!

Igor

pre 6 godina

Hajde narode sad se digni na noge i brani svoju zemlju protestom zbog ovakvog ponizavanja u sopstvenoj drzavi. Takmicenje treba prepustiti da vodi druga drzava, tako bi smo culi BOŽE PRAVDE.

Who cares?

pre 6 godina

Da vam nesto kazem, sve ovo su velike gluposti.Bez himni to ce biti kao neko skolsko takmicenje, mada sad mozda i tamo sviraju himnu, davno bese kad sam isla u skolu. Zvuci smesno da se na skoro svakoj utakmici u domacim takmicenjima svira nasa himna a na zvanicnom takmicenju reprezentacija da nema himni. Nije to nikakva pobeda sto se ne svira himna tzv.drzave Kosova jer se ne svira ni nasa a ni ostalih ucesnika. To je degradacija takmicenja ali takva odluka samo pokazuje koliko je tim evropskim celnicima bitno ovo takmicenje.A mi cemo uvek navoditi vodu na svoju vodenicu i predstavljati da su stvari onakve kakve se nama svidjaju.

Vesna Mrdović

pre 6 godina

Odluka da se meč rukometašica odvija bez himne i držacnih obeležja Sbije je u najmanjem - sramna.
A još više poražava i ponižava nas, građane, činjenica da se odluka dočekala kao spasonosno rešenje. Hedino bi bilo normalno da se ne igra, jer igra po cenu takve sramote, nema svrhu i ne doprinosi ničemu. Sve ima granice, a ovde ih očito nije bilo i sve sevl plašim da je jedini sveprisutan princip da bas niko ne može povrediti toliko kopiko mi možemo da izdržimo. Bojim se ishoda rakvog stava a i stidim se!
S poštovanjem, Vesna Mrdović

milos

pre 6 godina

Da sam mestu igracica bojkotovao bih reprezentativni dres.Da se ne intonira himna to je katastrofa.Za koga da igraju?Za drzavu koja ne postuje sama sebe?Za vlast koja ponizava narod na svakom koraku.Nek igraju AV,vulin i ekipa sa botovima,taman da izadju iz kuce i zarade za sendvic

Dare

pre 6 godina

Ja ne razumem Rusi vratili sportiste takozvane drzave kosovo jer ne priznaju kosovo pa samim tim ni njihove pasose kako moze sad da igra tim sa kosova ako mi ne priznajemo kosovo? ILI JE PRIZNATO A NIJE JAVLJENO NARODU!!!

Edvard

pre 6 godina

А шта ако публика отпева химну 'Боже правде', да ли ће полиција испразнити халу?

nenad

pre 6 godina

Ova vest je za politicku rubriku, ne sport. A za rukomet je vest o tome da je odigrano finale kupa proslog vikenda, redakcijo, nijednu vest niste objavili o tome!

Znamo mi gradjani, ali

pre 6 godina

Da li ovi nepatrioti mogu da vode Srbiju u pravom smeru? Sigurna Sam da ne mogu. Mogu samo da nas dalje ponizavaju,pljackaju, prodaju....

MIKS

pre 6 godina

To bi bilo isto kao kad bi pozvao prijatelje na slavu pa posto je jedan od njih musliman e da bi mu udovoljio ti skines ikonu sa zida i stavis je pod krevet. E jesu mu udovoljio svaka ti cast ato sto si sebe obrukao nikom nista. Velika pobeda nema sta. BRUKA

Bili Piton

pre 6 godina

Bože ljudi šta sve neću čuti? U pravu su ti ljudi! Ne bih pristao to ni u tuđoj zemlji po bilo koju cenu, a kamoli svojoj! U tom RSS je sve u rasulu izgleda? Nisu više za smene nego za raspuštanje?

srb

pre 6 godina

@Igor
grkinje nisu htele da igraju protiv makedonki jer im je na dresu pisalo Makedonija...pa onda pricaj o uspehu srbije i razne gluposti, kad tad ce vam vucic otici a ti ces ostati sa takvim mozgom i teznjom da pratis "vodju"

OxnaMoron

pre 6 godina

Gospodo ni na utakmicama zvezde ili partizana i vojvodine se ne intoniraju himne; zasto bito radili za susret sa kosovom'.
(Jugoslovenski srbin, 20. mart 2018 14:40)

Зато што је тако предвидео Закон о спорту републике Србије?
Иначе име ти је оксиморон. Југославија је појела Србију у сваком смислу...

Snežana Petrović

pre 6 godina

Meni se ne čini da smo ovim gestom izvojevali ikakvu pobedu. Sa jedne strane Kosovo nije posle ovoga postalo deo Srbije, a sa druge strane naša deca su izgubila šansu da se takmiče. Ko se posve ovoga oseća kao pobednik? Da li vi koji ste sedeli u fotelji i navijali za Srbiju, da li deca koja godinama trenirala i sada su im rekli da ne mogu da se takmiče? Da li se foteljaši sada osećaju bolje jer su deci izbili sve adute iz rukava? Da li se sad bolje osećate svi vi kojima je jedini cilj da uništavate, a ne umete ništa da napravite? Da li ste srećni svi vi koji Veliku Srbiju pravite komentarima na netu ili psovanjem i pevanjem BožepPravde?

psl

pre 6 godina

Neviđena sramota. Rukometni savez raspustiti sve do jednog i postaviti nove ljude. Nego nešto mislim pa kako je to naš veliki vođa dozvolio. Bilo bi interesantno čuti šta bi na ovo rekao onaj stari AV a šta ima da kaže ovaj novi AV. Sve u svemu ovakvu sramotu nijedna država na svetu nije doživela.