1. Bila je knjiga, pisana od strange dvojice sudija, o kradjama rezultata, namestanju utakmica, flertovnaju Sterna sa timovima ali I sudijama. Odstampano 30.000 prodato 5.000 I o da je povucena is prodaje.

    Pogledaje na YouTube analizu te serije koju su napravili Amerikanci (ne postojeci fauli, sutevi Lejkersa posle isteka vremena its...).
    (Mr X, 10. mart 2018 00:49)

    # Link komentara

  2. [link]
    Sudija priznao kradju !
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pedja, 9. mart 2018 11:15)

    Ne mogu da odgledam klip i da se prisecam teskog lopovluka. Znaci, teska kradja! Podignes ruke, taul. Pipnes igraca LA faul..probijanje igraca LA ..faul...Lopovluk.
    (323, 9. mart 2018 13:24)

    # Link komentara

  3. Meni je takođe iz te famozne utakmice, koju je Ori rešio trojkom u poslednjoj sekundi (a šta će krilni centar na trojci u poslednjem napadu?) zanimljiva i trojka Samakija Vokera, rezervnog centra LAL (2. trojka u karijeri!!!) sa skoro pola terena, posle isteka vremena na poluvremenu, kojom su LAL smanjili ogromno vođstvo SAC sa 27 na 24 poena na poluvremenu... tako je i krenuo preokret... jednostavno na toj utakmici je bio takav splet okolnosti da je to neverovatna nesreća za SAC i nas, tadašnje navijače. Pozdrav
    (Kad se samo setim..., 9. mart 2018 13:22)

    # Link komentara

  4. [link]
    Sudija priznao kradju !
     (Pedja, 9. mart 2018 11:15)

    # Link komentara

  5. [link]
    Sam sudija je priznao, kakve zavere?
    O ovome je vec pricano pre par godina.
     (Pedja, 9. mart 2018 11:14)

    # Link komentara

  6. Najbolji I najlepsi mi bio u Sakramentu.
    (anica, 08. mart 2018 20:20)

    A ja???
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dag Kristi, 8. mart 2018 22:54)

    Ćuti, ti si imao ljubomornu ženu, nijedna nije smela ni da te pogleda. A i nisi bio baš neki lepotan, ako ćemo pravo.
    (Moljac, 9. mart 2018 09:10)

    # Link komentara

  7. Što se tiče Lejkersa od 16 jedno bar 6 titula ne bi trebali da imaju. A pored finala protiv Jute Čikago je ne žestoko nego baš bestidno poguran i jedno SF Istoka protiv Hornetsa koje isto bez toga ne bi prošao. Glen Rajs, sezona života - ali kao prodavac patika nikako se nije mogao nositi sa Majkl Džordanom.
    E sad, samo da probam da shvatim - ja to tako mislim jer sam glupa "srbenda"? Nesimpatični Maluon mi je a da nisam ni svestan prirastao srcu pa sam neobjektivan? Verovatno posebno time što je tukao i povređivao naše igrače? Aha, da mi nisi objasnio ne bih to shvatio...
    I dan danas svi koji nešto znaju kažu da je za većinu timova Šek bio nezaustavljiv, ali su neki imali neke odlične igrače tako da je za njih Šek bio "samo" - skoro nezaustavljiv. Velika razlika, ti su timovi mogli pobediti Lejkerse ako imaju kvalitet i momenat inspiracije. Ali gle - ni oni nisu mogli ni tada, jer su tu bile sudije da izvrše korekciju! Donapumpavanje Super-zvezda, jer generišu super-interes, koji generiše super-novac. A Srbi su retko sa super-strane te šeme.
    Koliko je samo dosadna i smorna ova poplava antiSrspkih botova... Na uvek istu šemu; izmisle nekog Iliju Čvorovića pa ga onda (u svojoj glavi) napucaju i pobede, i još nas srećni o tome hitno obaveste. Ajde što su dosadni, pa i to što su glupi - ali to što misle da su pametni, pa nas još podučavaju...
    (znanje-imanje, 9. mart 2018 08:55)

    # Link komentara

  8. filipo, 8. mart 2018 22:35)

    Čuj da je tada postojao floping?! Je l znas zasto nije postojao, pa zato sto ga je upravo Divac izmislio da zaustavi Šeka. Kasnije je dobio toliku primenu da su počeli da ga zabranjuju. Da su zabranili floping u njihovo vreme izmislio bi Vlade nešto drugo - zato što je imao neverovatan talenat, košarkašku inteligeniju i zato što je rođeni šampion! Šakil je bio zver u svakom pogledu, kao i Kobe. Vlade, Peđa i ekipa su ih i pobeđivali i gubili. Ne možeš reći da su bili bolji, ali je sigurno da su bili ravnopravni i to bez gomile mišća. Samo mirna glava i mirna ruka.
    (Nba, 9. mart 2018 07:50)

    # Link komentara

  9. [link]

    Koga zanima,ovde moze da pogleda kakva je to kradja bila.
    Bice vam jasnije o cemu prica Kris Veber.
     (hmm, 9. mart 2018 01:28)

    # Link komentara

  10. evo ga Jumko i kosarku objasnjava.
     (frog, 9. mart 2018 01:05)

    # Link komentara

  11. Kradja je bila u 6 utakmici kada crna mamba razbija nos Bibiju laktom a sudija sudi faul nad Kobijem?!?Posle toga sam i perstao da pratim NBA.6 utakmicu je definitivno odlucijo sudija.Koliko se secam LA je imao 40 slobodnih bacanja.Sacramento je bio najbolji tim te godine i to poprilicno ubedljivo.Jedino sto Divac nije mogao da cuva Seka ni na slici.
    (ivan78bg, 9. mart 2018 00:32)

    # Link komentara

  12. A trojka Orija? :)
    (Dinke, 8. mart 2018 21:03)

    I to na Divčevu asistenciju..
    (knjaz, 8. mart 2018 23:50)

    # Link komentara

  13. Prvo,zasto bi Kobi s sve obezbedjenjem u tom trenutku najveca svetska zvezda silovao ikoga?uzela pare....drugo:jel se secas da je Liga 2012 stopirala trade Kris Pola u lejkerse....trece,sudjenje protiv Finiksa 2007. i Sparsa 2003.2002.jeste bila kradja,onda se Raside cudi kako je Kobi kao 13.pik dosao u LA za sve Divca :)
     (realan, 8. mart 2018 22:58)

    # Link komentara

  14. Najbolji I najlepsi mi bio u Sakramentu.
    (anica, 08. mart 2018 20:20)

    A ja???
     (Dag Kristi, 8. mart 2018 22:54)

    # Link komentara

  15. HARIS

    Lejkersi imaju 16 titula a Boston 17 ali svejedno u pravu si. Ne mozes ti srbendama objasniti, uvek je neka zavera protiv njih. I dan danas mnooogo ljudi kazu da je jedino Divac uspeo da sacuva Seka. A Sek imao protiv Divca fazon 30 ppg, 12-13 skokova, 3 banane i oko 60% iz igre, tj unakazio ga. Sve tri godine bio MVP finala ali neee. Sve pokradeno, namesteno, krive sudije. To ti je takav narod, dzabe ista govoriti. Evo sada za Jokica koji je bez sumnje dobar igrac vec pricaju bajke kako ce biti medju najboljim ikada svih vremena. Ma ne vredi. Dobice ih Lejkersi prekosutra ima da placu
    (Usa, 8. mart 2018 22:38)

    # Link komentara

  16. Sećam se svake sekunde svih 7 utakmica,još nisam preboleo poraz kingsa,ali realno Divac je na svakoj utakmici pravio minimum 20-25 prekršaja nad Šekilom.Da je tada postojao floping Divac ne bi imao za avionsku kartu da se vrati kući.Inače Stojaković je tad bio povređen i Rik Adelman nije trebao da ga ubacuje u 7. utakmici.U 6. utakmici na nekoliko sekundi do kraj čist faul Kobija u napadu i sudija svira bacanja za lejkerse a bio je egal.
     (filipo, 8. mart 2018 22:35)

    # Link komentara

  17. legendarna ekipa sakramenta igrali li su najbolju kosarku...leprsavu..timski.steta sto nisu osvojili prstwn...Bibi.Kristi.Stojakovic.Veber.Divac...na klupi Bobi Dzekson.skot Polard...Turkoglu...itd...
     (Rej Alen, 8. mart 2018 22:32)

    # Link komentara

  18. Svako normalan zna da je bila teska kradja. Fakersi su najpovlasceniji tim u poslednjih 30 godina, na stetu timova iz manjih trzista - San Antonio, Sacramento, Portland.
    (Historicar, 8. mart 2018 22:16)

    # Link komentara

  19. Mala deca, kako je Utah pokradena protiv Chicago-a. Takvo navlacenje sudija u citavoj seriji nije vidjeno. Zapravo u obe serije sudjenje je bilo skandalozno, ali druga i sesta utakmica '98, to necu nikada zaboraviti. Ali veliki MJay nije mogao da ostane bez prstena...
    (m1k3, 8. mart 2018 22:15)

    # Link komentara

  20. legenda, sa Divcem, Pedjom, Bibijem, Polardom...da C-Webb
    (ja, 08. mart 2018 22:01)

    Zaboravio si meni omiljenog člana prve petorke - Daga Kristija. Najmanje atraktivan za širu publiku, ali možda i ključna karika u timu. Nešto kao Rodman u Bulsima 90-ih. Igrao je neverovatnu odbranu, a u napadu pravi timski igrač. Kod njega se bas videlo da mu je tim iznad lične statistike, što je retkost u NBA.
     (x, 8. mart 2018 22:15)

    # Link komentara

  21. Najveca kradja u istoriji kosarke.
     (Jahac apokalipse, 8. mart 2018 22:10)

    # Link komentara

  22. inace mislim da bi onaj Sakramento i Lejkrsi potukli ove klince danas. u nulu. kakav James...
     (ja, 8. mart 2018 22:09)

    # Link komentara

  23. Suci su navlačili za lakerse,no sacramento je chokao,to treba reći.Divac je bezveze izbijao onu loptu,a stojakovicev airball najbolje pokazuje da nisu bili spremni pobijediti.To su bila vremena,tada se igrala bolja košarka nego danas.
    (Topnik, 8. mart 2018 22:08)

    # Link komentara

  24. Znaci jedva cekam da izadje Uncle Drew!
     (True Batman Fan, 8. mart 2018 22:04)

    # Link komentara

  25. (sryugos, 8. mart 2018 21:19)

    Slazem se sa vecim delom tvog komentara, ali moram da te ispravim, ljudi shvatite vec jednom da liga nije zabranila Lejkersima da dovedu Krisa Pola, vec u tom trenutku Nju Orleans nije imao vlasnika, a posto po pravilima NBA lige neka fransiza nema pravo da promeni vlasnika u toku sezone vec samo u periodu izmedju dve sezone, do kraja te sezone vodjenje Nju Orleansa je preuzela sama liga i obavljala sve poslove u klubu ukljucujuci tu i kosarkaske operacije, tako da je liga obavljala i ulogu generalnog menadzera koji odlucuje o eventualnim transferima. Tako da kada je dosla ponuda Lejkersa za Krisa Pola generalni menadzer Nju Orleansa (u tom trenutku je to bila sama liga) je odlucila da taj trejd u tom trenutku nije povoljan po ekipu i odbili su ga. Dakle nije postojao nikakav dogovor izmedju dva kluba o trejdu pa da ga liga kasnije zabrani vec je liga upravljala Nju Orleansom i jednostavno su obili zahtev za trejd, sto je i bila ispravna odluka kako bi narednom vlasniku ostavili ekipu upravo onakvu kakva je bila. Toliko o tome, pozdrav.
    (Steamroller, 8. mart 2018 22:04)

    # Link komentara

  26. legenda, sa Divcem, Pedjom, Bibijem, Polardom...da C-Webb
     (ja, 8. mart 2018 22:01)

    # Link komentara

  27. @harise, pali druze. Svi smo bili coravi; samo ti si pametan.
     (The truth, 8. mart 2018 21:50)

    # Link komentara

  28. Tesko ce Kingsi imati tim kao nekada, tesko...
    (323, 8. mart 2018 21:40)

    # Link komentara

  29. @Mladen Hahaha, igra Divca protiv Seka za anale kosarke!? Ok, dobar duel, super serija, ali da je bas za anale kosarke... Ali dobro, tebi jeste, kad si vec plakao zbog toga!
     (Jumko, 8. mart 2018 21:26)

    # Link komentara

  30. (Usa, 08. mart 2018 20:25)

    Bas mi je zao Sakila, cuj tukli ga. A on kao nije druge igrace. Zamalo je izbacen iz osnovne jer je tukao vrsnjake. Zakucavao Ajversona i druge bekove za pod tako da su ih opet sastavljali.
    Covek je imao 216 cm, 142 kg odraz skoro do vrha table i igru ledjima ka kosu. Kako da ga zaustavis bez tuce je tema za doktorsku disertaciju i Nobela.
     (sryugos, 8. mart 2018 21:26)

    # Link komentara

  31. (Rašid, 08. mart 2018 20:31)

    Pazi ovako, jesu pokrali Kingse 2002. Ali nije im dozvoljeno da dovedu Krisa Pola 2011. pa je zavrsio u Klipersima.
    Trejd za Gasola uopste nije ispao toliko los, Mark je vodio Grizlise u finale konferencije. Generalno, trejd dva kluba je stvar ta dva kluba a ne cele lige i nema sta bilo ko makar to bio i Greg da zabranjuje i sl.
    I za kraj, jesu pokrali i Boston 2010. uzivo sam gledao sedmu utakmicu gde Gasol samo puca bacanja i uz onu trojku Artesta to im je bilo dovoljno.
     (sryugos, 8. mart 2018 21:19)

    # Link komentara

  32. Luda serija grmela je Arko arena u 7. meču. Šek i Kobi sjajni pojedinačno, ali Sakramento je kao tim bio zaista kvalitetniji. U 6. meču su ih pokrali, u 7. je isto bilo odluka u korist LAL samo mnogo manje. Izgubiše Kingsi zbog Kristija (imao je šut oko 1/10 tako nešto), a i Peđa je trojku za pobedu šutnuo kao Dramond... A to što su Kobi i Šek bili sjajni u 7. meču, a Sakrametno i pored ovakve utakmice Kristija imao šut za pobedu dovoljno govori kako je igrao Sakramento.
    (Memfis, 8. mart 2018 21:19)

    # Link komentara

  33. To su bili dani.....
     (nikola, 8. mart 2018 21:18)

    # Link komentara

  34. Po strucnim komentarima, reklo bi se da su Lejkersi namjestili svih 17 titula. To u Americi ne znaju, ali se na Balkanu sve zna.
     (HARIS, 8. mart 2018 21:05)

    # Link komentara

  35. A trojka Orija? :)
    (Dinke, 8. mart 2018 21:03)

    # Link komentara

  36. Kakav je to bio "sudar" titana. S jedne strane dva najdominantnija igraca na svojim pozicijama, istinske legende NBA Sek I Kobe, a sa druge nasi momci. Za razliku od ovog cirkusa danas, sto nam nudi NBA, tada se jos igrala ozbiljna kosarka. Niko nije mogao ni da pretpostavi, da neko moze da se suprostavi Lejkersima, izgledali su kao da su sa druge planete, ali Eto. Kako je Divac igrao protiv Seka, ono je za anale kosarke. Pedja, Veber, Viliams, ... Suze su mi isle, posle poraza Kings-a. Ko da mi je otac igrao. :) Daje Boze da ove mladje generacije, ikada budu bile u prilici da gledaju takav duel.
     (Mladen, 8. mart 2018 20:50)

    # Link komentara

  37. A članak je extremno važna vest sa sportsku rubliku! Da ovo nisam procitao...
     (Dzo, 8. mart 2018 20:47)

    # Link komentara

  38. Isto se desilo i u sedmoj utakmici finala 2010. kad su pokrali Celticse. Lakersi su i tada sutirali 20+ slobodnih u poslednjoj cetvrtini, a faulovi su bili u najmanju ruku smesni. Da ne pominjemo Laimbeerov faul nad Worthyjem '88.
     (Valkarin, 8. mart 2018 20:35)

    # Link komentara

  39. Lejkersi su ekipa koja ima naj vise protekcije u celom NBA evo samo nekih primera.
    1.Pokupili su na Draftu Medzika na sumnjiv nacin neki kazu da je draft bio nameste.
    2.Serija 2000g protiv Portlanda u 7 mecu 4/4 sudije unistile Portland.
    3.Cuvena kradja protiv Kingsa.
    4.Silovanje Brajanta koje se zavrsilo van sudski.
    5.Neverovatno glup trejd u kojem su dobili Gasola za nista i svi su se cudili tome cak je i Popovic rekao da ce biti predsednik komisije da ne dolazi do ovako nelogicnih trejdova gde dobijes odlicnog igraca za nista prakticno.
    6.Kradja jos jedan u korist Lejkersa protiv Denvera u plej ofu.
    7.Finale protiv Bostona 2010g velika kradja pogotovo u 7 mecu u 4/4 kada su sudije dosudile brdo slobodnjaka za Lejkerse i na stetu Bostona.
    8.Ima tu jos primera jednostavno velika fransiza sa velikim i atraktivnim trzistem bice toga jos u buducnosti.
    (Rašid, 8. mart 2018 20:31)

    # Link komentara

  40. A bilo je fer sto su Šeka em tukli ko konja em pravili faulove nad njim kada nije imao loptu, cuveno hek a sek? Pa to su sve bili namerni faulovi jer ako fauliras igraca koji nema loptu, koja je tu namera sem faula? Sakramento je tada imao vrhunsku ekipu, ali Shaq je bio tata, Bryant odlican, ostali taman koliko treba za titulu.
    (Usa, 8. mart 2018 20:25)

    # Link komentara

  41. Najbolji I najlepsi mi bio u Sakramentu.
     (anica, 8. mart 2018 20:20)

    # Link komentara

  42. @HARIS Sudije
     (Piki, 8. mart 2018 20:16)

    # Link komentara

  43. kad tad nisu osvojili sampionat verujem da ce jos dugo vremena proci dok opet dobiju takvu priliku
     (baksooz, 8. mart 2018 20:06)

    # Link komentara

  44. Ko im je kriv sto su igrali grubo u 4/4 i pravili ogroman broj faulova i to upravo na Seku, jer su kontali da ce sve izmasit.
     (HARIS, 8. mart 2018 20:06)

    # Link komentara