Sreda, 07.03.2018.

20:30

Stolica: Svesni smo šta se dešava oko nas. Samo napred

Trener Vojvodine Ilija Stolica rezočaran je zbog ishoda meča sa Crvenom zvezdom.

Izvor: AK

Stolica: Svesni smo šta se dešava oko nas. Samo napred IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

140 Komentari

Sortiraj po:

Milos

pre 6 godina

Samo domace sudije, u Cacku pored spornog penal je sporan i faul u napadu Tosica koji je sudija svirao kao faul igraca Borca iz koga je partizan dao gol u 97 minutu. Napredak se igrao na stadionu partizana i ofsajd je bio vise nego ocigledan. Protiv Mladosti je drugi crveni smesan. Protiv Macve su i penal i crveni za partizan smesni. Ajmo dalje u proslost, partizan je bio jedini klub u istoriji fudbala ciji su upravu cinili predsednici drugi klubova. Da se podsetimo: Dzomba Hajduk Kula, Sekulic Javor, Metalac, BSK Radovanovic, Vucurevic Buducnost Banatski dvor,Sartid. Svako prvenostvo se pocinjali sa +36. Tako da zaista nismo isti jer u Zvezdi nikada nisu predsednici drugih klubova bili u upravi.

tmpttn

pre 6 godina

Partizanska propaganda! 
Zar je moguće da ste spinovanje doveli do savršenstva?
(Crvena Zvezda 1913, 07. mart 2018 23:27)

Rece lik koji u potpisu ima laž kojom pokušava svoj klub predstaviti starijim nego jeste pozivajući se na kontinuitet sa klubom koji je komunističkim dekretom uništen a imovina i igrači prisiljeni da igraju za Krcunovo komunističko mezimče. Jadno. Stubovi srBstva sa 2 Srbina u Bariju.....

miško

pre 6 godina

Zvezda je za klasu iznad svih,danas u Srbiji a nekada i na Svetu."Kad si Zvezdo bila iznad svih.....".Ovo sve oko čega se raspravlja je trange frange.Najbolji smo i kao klub,najbolje organizovani,najbolji tim imamo,struka najbolja(neka žive Džaja,Terza i Mihailović),najveći stadion pa normalno je budemo šampioni.Ostali neka se poredjaju,nemam ništa protiv da to bude Partizan sa Stolicom ili foteljom.

nele

pre 6 godina

@borky,
za povlacenje, odgurivanje sudija procenjuje intezitet za odluku da li je prekrsaj. U ovom slucaju ga definitivno nema. Pri kontaktu po nogama se ne procenjuje intezitet, svaki kontakt je faul osim u slucaju da napadac inicira the trazi kontakt. Ovde to nije slucaj a gontakt postoji = faul = penal

cobi

pre 6 godina

kakav licimer,strašno. što se nije bunio prošle godine kada je vodio Voždovac kada je suđen penal za JSD zbog Jankovićevog delfinskog skoka u bazen. tada je sve bilo ok. Vučela ga naložio, kao dovešće ga u JSD ali prvo pogine protiv Zvezde.

Leopold82

pre 6 godina

Napadac kontrolise loptu u svakom trenutku, odbrambeni igrac nijednog moneta nije ni blizu da uzme posed. I onda se vracamo na gorenavedeno.
E, sad - da li je kontakt nogama postojao - neka procene oni koji gledaju snimak.
(Leopold82, 07. mart 2018 22:51)

Cek cek znaci mogao ga je povuci za dres ili npr. udariti sakom i to je sve ok dok ne postoji kontakt nogama?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Borky, 7. mart 2018 23:17)

Pisao sam o konkretnoj situaciji...Ako ces tako bukvalno - mogao je i glavom da ga udari...ocigledno da ga nije ni vukao za dres ni udario sakom (ni udario glavom)...pricam o konkretnoj situaciji...

NENAD

pre 6 godina

GROBARI ZABORAVILI STE DA JE VOJVODINA ZBOG VAS HTJELA NAPUSTITI UTAKMICU, TJ. NJENI IGRACI, DA SE DALJE NE NABRAJA, PROSLE GODINE STE VRSILI PRITISAK I CEKALI ZVEZDIN KIKS, A VI KAO DA STE IMALI UGOVOR DA SVE UTAKMICE DOBIJATE DO KRAJA I DOBILI STE. PA PRICATE KAKO STE BOLJI U DERBIJU SAMO DA ZNATE TITULA NE OSVAJA U DERBIJU BODOVI SE SKUPLJAJU U SVAKOM KOLU, NISTE NAM OVE GODINE NI DO KOLJENA, CEMU SE BUNITE

aalborg

pre 6 godina

Znas sta se isto desava? Branis se 90 minuta i das gol iz jedne kontre i onda places sto je posle kontakta tvog igraca sa protivnikom u 16 metara sviran penal.
(Sabre, 07. mart 2018 22:57)

Sine nisi gledao utakmicu... Sve smo radili, samo se nismo branili celu utakmicu. Imali smo veći posed lopte, i više šuteva na gol od zvezde

Djomla

pre 6 godina

Stolice, smaras, smaras. Nas narod kaze, uvek podji prvo od sebe i razmisli o tome sta ti radis. A ti si Stolice, veoma, veoma neispravan, dvolican i sve radis po nalogu. Ukratko, kontakta je bilo, penal je ispravno dosudjen a ti se konstantno reklamiras i nudis partizanu, bilo izjavama, bilo sklanjanjem tvojih igraca na terenu.

Luke Babbitt gravedigger

pre 6 godina

Ovaj penal i ovo sve je maligno.Oni hoce titulu po svaku cenu i njihov strah je toliko veliki da i na +14 kradu bez blama.Ovo je lakrdija

gargamel

pre 6 godina

Uros Djurdjevic #32

dokle vise ti sa svojim nebuloznim komentarima? kamo srece da ovi sa b92 malo vise filtriraju da ne mracis teorijama zavere u koje samo ti verujes, na svakoj vesti te ima.

Rasha

pre 6 godina

Ne bi taj jedan bod resio probleme vojvodine, toliko su upropastili klub da iskreno i ne zasluzuju bolji tretman ...

Iskreno, mislim da je trenutno fkv na nivou prosecnog drugoligasa ...

Penal je mogao i nije morao da se svira, postojao je kontakt i igrac vojvodine je sprecio zvezdinog da prodje, nakon sto ga je driblingom izbacio iz igre ...

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

I mi smo svesni šta se dešavalo prošle godine u duelima Voždovca i Partizana dok si ih ti vodio, prelazi iz 2 u 1 i 1 u 2 i širenje nogu u živom zidu, pozdrav ...

devlagm

pre 6 godina

Gresi se mnogo... Ne samo na utakmicama Zvezde i Partizana. Nego sto narod ne prati ostale tekme. Ili su sudije ocaj ili ovo neko radi sa namerom da unisti srpski fudbal koji je vec dotakao samo dno.

arbitraža

pre 6 godina

(sta covek da kaze??, 7. mart 2018 23:03)

Potpuno se slažem s tobom ali kakav smo narod, takva nam i država, standard života, fudbal i stadioni! Sve je unapred dogovoreno, korumpirano, bahato i kriminalizovano! Zašto? Jer ne zaslužujemo bolje, nemamo taj nivo potrebne svesti za bolje društvo! Nije to od juče, ova agonija traje skoro već 30 godina! Ovo kažem kao Zvezdaš ali kao realni posmatrač!

Caps Lock

pre 6 godina

@Dokle bre to izjednacavanje. Kad god vam se svira smesan penal ili se protivniku ponisti cist gol, a to je skoro u svakom kolu, vi okrecete na penal u Cacku koji je 100% postojao, Mladost gde stvarno nema nista sporno jer su igraci Mladosti dobili sasvim opravdano po 2 zuta kartona i Napredak gde je po onoj njivi bilo nemoguce bez bar deset ponavljanja i usporavanja provaliti da je bio ofsajd. A koliko puta je Partizan ostecen u ovoj sezoni. Skoro svako kolo za poneki nesviran penal za ponisten cist gol ili penal za protivnika.
Pa za vas su svirani penali za koje se nikada nece utvrditi zbog cega su svirani a skoro u svakom kolu se protivnicima ponistavaju cisti golovi zbog nepostojecih ofsajda. Nicega se vi ne stidite zato i jeste protiv stranih sudija i var tehnologoje a Vosa takodje neka ponovo glasa protiv toga, pa joj posle djavo kriv.
(Samo domace sudije - kadije - delije, 7. mart 2018 21:48)


SVAKA CAST ZA KOMENTAR!

Nikola

pre 6 godina

Činjenica je da se u velikoj meri pomaže zvezdi i partizanu i to nije dobro ali je takodje činjenica da ova dva boda ništa ne bi promenila jer je zvezda do sada mnogo više pokazala.Takodje mišljenja sam da je zvezda u velikom padu u igri jer nema organizatora igre.Uporno se pljuje Pesic ali taj dečko ni ne dobija upotrebljive lopte koje bi mogao da koristi već pokušava sam da izgradi sebi poziciju sto mu nije jača strana.Veci problem po meni su igra radonjića i srnica uz pomenutog organizovana sto je mnogo bitno u stvaranju sansi.

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

@Dokle bre to izjednacavanje. Kad god vam se svira smesan penal ili se protivniku ponisti cist gol, a to je skoro u svakom kolu, vi okrecete na penal u Cacku koji je 100% postojao, Mladost gde stvarno nema nista sporno jer su igraci Mladosti dobili sasvim opravdano po 2 zuta kartona i Napredak gde je po onoj njivi bilo nemoguce bez bar deset ponavljanja i usporavanja provaliti da je bio ofsajd. A koliko puta je Partizan ostecen u ovoj sezoni. Skoro svako kolo za poneki nesviran penal za ponisten cist gol ili penal za protivnika. 
Pa za vas su svirani penali za koje se nikada nece utvrditi zbog cega su svirani a skoro u svakom kolu se protivnicima ponistavaju cisti golovi zbog nepostojecih ofsajda. Nicega se vi ne stidite zato i jeste protiv stranih sudija i var tehnologoje a Vosa takodje neka ponovo glasa protiv toga, pa joj posle djavo kriv. 
(Samo domace sudije - kadije - delije, 7. mart 2018 21:48) 


SVAKA CAST ZA KOMENTAR!
(Caps Lock, 07. mart 2018 23:09)

Partizanska propaganda!
Zar je moguće da ste spinovanje doveli do savršenstva?

sta covek da kaze??

pre 6 godina

Tuzno je u sta se ovaj narod pretvorio. Ovde se opravdava sudjenje jer se isto tako sudi i za Partizan?? Neverovatno? Ko je veci lopov taj pobedjuje?? Pa da li ste vi normalni? Pa da li vi vidite u sta se pretvorila ova liga i nas fudbal? I vi to opravdavate? Pa mi smo DNO. I ostacemo DNO sve dok ovi koji kradu i pune svoje dzepove vredjaju inteligenciju normalnih ljubitelja fudbala. A vi se svojim navijanjem kao navijaci, pridruzujete lopovima i postajete navijaci lopovskih klubova? Nema tu sudijskih gresaka, one su retke, sve je ostalo proizvod rada oba kluba i namestanja u dogovoru sa sudijama. Da li je to vama jasno? I onda ste vi navijaci takvih klubova?? I kada vas klub osvoji titulu, vi ste srecni i zadovoljni a oni su lopovlukom dosli do titule?? Prosto neverovatno i neshvatljivo? A da li i u zivotu tako vrednujete stvari? ISTO tako, jer svaki covek se na ovakvim primerima prepoznaje. Taj i u drugim sverama zivota radi isto i na isti nacin se ponasa. Kao u ovim komentarima. Ovde se lopovluk jednog kluba pravda jer isto to radi i drugi klub?? Partizan dodje do titule namestanjem a onda CZ dodje do titule na isti nacin i tako se oni smenjuju a od fudbala NULA. Duplo golo. A vi ZADOJENI NE VIDITE PRST ISPRED NOSA I SRECNI STE I ZADOVOLJNI??? HAHA...PA CIME?? Jer je vas klub vise krao?? Sledece godine ce onaj drugi i tako u nedogled? I to je nasa liga i fudbal?? Srecno vam bilo i divite se na isti nacin i u buduce.

chox

pre 6 godina

Smesno je kako se ovaj "strucnjak" ovakvim zapaljivim izjavama nudi klupi Partizana , i da nije bilo situacije sa penalom ( koji nije postojao ) on bi nasao nesto drugo da kukumavci

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Sve je Ilija lepo rekao i skidam kapu za to ali ne znam zasto je Stolica ostao u srpskom fudbalu premda gotovo uvek prica u negativnom kontekstu o nasoj ligi, terenima, sudijama... A pritom je (navodno) imao ponudu da trenira neki klub u Kanadi, pa sto nije prihvatio tu ponudu nego je dosao u Vojvodinu?

analiticar_amater

pre 6 godina

Cigani nikad nisu imali obraza, dzabe pricas gospodine Stolica.15 penala im svirano do sada i pitaj Boga koliko crvenih kartona jos.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Slavko Vrekic, 7. mart 2018 20:35)

Vidi sinko, samo vi nemojte da pricate nekome o obrazu. Vi i dalje verujete da Partizan igra posteno i da se samo za Zvezdu namesta. Niste ni svesni u kakvom ste blatu.

Borky

pre 6 godina

Zapravo je situacija veoma jednostavna, sto se samog pravila tice. 

Ako je kontakt nogama postojao - penal je. 
Ako kontakt nogama nije postojao - nema penala. 

Napadac kontrolise loptu u svakom trenutku, odbrambeni igrac nijednog moneta nije ni blizu da uzme posed. I onda se vracamo na gorenavedeno. 
E, sad - da li je kontakt nogama postojao - neka procene oni koji gledaju snimak.
(Leopold82, 07. mart 2018 22:51)

Cek cek znaci mogao ga je povuci za dres ili npr. udariti sakom i to je sve ok dok ne postoji kontakt nogama?

Djenka

pre 6 godina

14 bodova prednosti, igra nas i igra vas, nemojte sada da se izjednacavamo. Penal jeste cudan, ali za razliku od nas objektivnih Zvezdasa to od grobara necemo cuti za neki ofsajd, penal, slobodnjak umesto faula u napadu...proslo kolo gol iz metra ofsajda smo primili u finisu meca. Na kraju cemo imati +10 sa podeljenim bodovima i sa penalima i za jedne i za druge, tako da nemojmo grobari postenje da glumimo, bolji smo.

Borky

pre 6 godina

Al je zato Boaci pobedio obojicu sa vise nego duplo penala! Licemerje na nivou ko kod tvorze. Tipicno i nista neobicno kod botova! 
(kile, 07. mart 2018 22:45)

Sto lazes?Boaci je pucao samo ovu polusezonu i to igrao je na manje od pola utakmica u prvenstvu.Na kraju krajeva sve se moze provjeriti na internetu tako da vase lazi ne prolaze kod normalnih ljudi vec samo kod zaludjenika kao sto si ti.

Tralalalala

pre 6 godina

@Sta je ovaj umislio da je neki trener.....!!!…!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan 1989, 7. mart 2018 21:42)


To je onaj sto vas je razvalio na krovu i zbog koga ste izgubili titulu,kao i danas,ali vi ste uvek jaci za sudiju.

Deda

pre 6 godina

Kao navijač Crvene Zvezde kažem da je Vojvodina žestoko oštećena jer ono nije bilo ni P od penala... Ali kad vidim kako zapomažu ovi, koji bi da je bilo pravde od početka sezone do sada bili preko 20 bodova u minusu, prosto želim da nam do kraja sezone sude po minimum jedan ovakav penal na svakoj utakmici...

FKCZ u srcu

pre 6 godina

Ovo je normalno kada je sa druge strane veliki klub. Isto je i sa Realom, Bajernom, Juventusom.... Batalite... Nego ti Stolica ispljuva srpski fudbal posle ostavke u Voždovcu, pa se opet vrati u njega?€€€

Stoj Dzoni

pre 6 godina

E ne mogu vam opisati koliko sam srecan kad se svira Zvezdi nepostojeci penal, jer onda imam dva dana smijeha zagarantovano, samo upalim komentare i gledam tu nevjerovatnu dozu patnje, nemoci, balavljenja ... joooj ! Zvezdo gazi do titule !!! Sto se mene tice jos 3 naredne tekme neka odluci neposfojeci penal !

Hmm

pre 6 godina

To je onaj sto vas je razvalio na krovu i zbog koga ste izgubili titulu,kao i danas,ali vi ste uvek jaci za sudiju.
(Tralalalala, 7. mart 2018 22:06)

Ahaaa,to je onaj ciji igraci sire noge pola sata u zivom zidu da vrsni strelac Djurdjevic da gol?Zanimljivo...

pusti Jsd jedi kuvano

pre 6 godina

@Samo domaće sudije ...
Prvo zapamti gde ste koga pokrali pre komentara . napredak je na vojnom stadionu posle isteka vremena uz ruku i ofsajd od 2 m , Čačak je uz nepostojeći faul uz isteklo vreme , Mačva penal koji igrač pravi glavom unazad za Ginisa , Mačva penal gde se joč deru lopovi lopovi , Lučani je za UEFU da pogleda i da vas izbaci 10 god iz svih takmičenja , Zemun isteklo vreme .
I daj bilo koji gol iz nepostojećeg ofsajda koji je poništen protiv Zvezde .
Pošto ste se zaleteli opet da vezujete kradje umesto da odigrate prema mogućnostima mora da vam se pokaže da ste lošiji po svaku cenu .

duledudule

pre 6 godina

Otisao Penalci dosao Benal,nije bitno ko je u spicu,bitno je za koga igra. 
(Svakosatno klepetalo, 7. mart 2018 21:54) 

Kada su se Djurdjevic i Leonardo prosle sezone takmicili ko ce dati vise golova iz penala, tada vam je bilo sve regularno. Placite sada nad nasim penalima, a mi cemo da se smejemo kao vi prosle sezone. 
(Ivan, 7. mart 2018 22:11) 

Al je zato Boaci pobedio obojicu sa vise nego duplo penala! Licemerje na nivou ko kod tvorze. Tipicno i nista neobicno kod botova!
(kile, 07. mart 2018 22:45)
ako ti tako kazes pulenu vucelin preposteni onda ti treba verovati

Sabre

pre 6 godina

Znas sta se isto desava? Branis se 90 minuta i das gol iz jedne kontre i onda places sto je posle kontakta tvog igraca sa protivnikom u 16 metara sviran penal.

Ivan

pre 6 godina

Otisao Penalci dosao Benal,nije bitno ko je u spicu,bitno je za koga igra.
(Svakosatno klepetalo, 7. mart 2018 21:54)

Kada su se Djurdjevic i Leonardo prosle sezone takmicili ko ce dati vise golova iz penala, tada vam je bilo sve regularno. Placite sada nad nasim penalima, a mi cemo da se smejemo kao vi prosle sezone.

kadinjaca ipak pala

pre 6 godina

Je li stručnjače, jel sudija kriv sto ti ekipa prima gol u drugom minutu, nakon prekida? Jos nisu ni seli gledaoci na svoja mesta, ti vec imas gol minusa!

ZZZ

pre 6 godina

Neverovatno koliko nerealnosti u našem fudbalu.
Zato će uskoro i Makedonska liga biti jača od naše.

Pazi ove što su "neutralni"..." obe ruke na zvezdinom igraču " ... "čist penal"...

Dajte bre, ne blamirajte se još više.

Zar ne vidite vašim očima da se igrač zvezde oklizne i gubi ravnotežu a bek jasno pokazuje da nema nameru da faulira napadača...ovo se ne bi sudio penal ni u Tunguziju ali se zato sudi vučićevom srbistanu...SRAMOTA

Lepaluki

pre 6 godina

Zato ih zovu onako kako ih zovu,jer se nicega ne stide,jer bi zbog titule....ajde necu radi objave komentara.Zao mi samo Vose jer nije lepo da im ovako vrate za sve godine vernog sluzenja i sudelovanja u fabrikovanim hajkama na Partizan,toliko.

Leopold82

pre 6 godina

Zapravo je situacija veoma jednostavna, sto se samog pravila tice.

Ako je kontakt nogama postojao - penal je.
Ako kontakt nogama nije postojao - nema penala.

Napadac kontrolise loptu u svakom trenutku, odbrambeni igrac nijednog moneta nije ni blizu da uzme posed. I onda se vracamo na gorenavedeno.
E, sad - da li je kontakt nogama postojao - neka procene oni koji gledaju snimak.

Smederevac

pre 6 godina

Da li ce biti neko saopstenje od strane UO FK Vojvodina? Cenim da je pri izlasku sa staiona predsednik FK Vojovina rekao nesto tipa " ZBOG OVOGA CEMO NAMERNO DA PUSTIMO PARTIZAN"

Sve po zasluzi,ko sa decom leze upisan se budi.

kile

pre 6 godina

Otisao Penalci dosao Benal,nije bitno ko je u spicu,bitno je za koga igra.
(Svakosatno klepetalo, 7. mart 2018 21:54)

Kada su se Djurdjevic i Leonardo prosle sezone takmicili ko ce dati vise golova iz penala, tada vam je bilo sve regularno. Placite sada nad nasim penalima, a mi cemo da se smejemo kao vi prosle sezone.
(Ivan, 7. mart 2018 22:11)

Al je zato Boaci pobedio obojicu sa vise nego duplo penala! Licemerje na nivou ko kod tvorze. Tipicno i nista neobicno kod botova!

Ivan

pre 6 godina

Ovako je jos sladje. Kada placu. Odmah neke teorije zavere, a penal bio klasican za udzbenike. Video sam na stotine ovakvih penala kada igrac pravi laznjak blizu gol aut linije, a odbrambeni igrac ga zadrzava rukama.

Vladimir

pre 6 godina

Penal nije bio sporan, on nije postojao ali ne mogu da se ne setim Stolice i dve ili tri utakmice sa Partizanom prošle godine koje su išle iz 1 u 2.Sve je on noćas bio u pravu ali gde baš on da glumi poštenje!?

zoe

pre 6 godina

Ne, Ilija, smesno je ono kako si prosle godine pustio Partizan da uzme titulu a da si hteo da igras Partizan ne bi dobio Vozdovac 3 dana. Sada tebe nije sramota da pricas o sudjenju? Smesan penal, slazem se, ali ti nemas nikakvo pravo da pricas jer si ti svoju rec pogazio milion puta u svojim izjavama. Na pr, napustio si Vozdovac kao zbog naseg fudbala, neces da radia vise ovde, pa posle 15 dana eto tebe u Vojvodini. Mani se alibi prici, tvoja jedina zelja je da budea trener Partizana i to treba otvoreno i da kazes.

Samo domace sudije - kadije - delije

pre 6 godina

Dokle bre to izjednacavanje. Kad god vam se svira smesan penal ili se protivniku ponisti cist gol, a to je skoro u svakom kolu, vi okrecete na penal u Cacku koji je 100% postojao, Mladost gde stvarno nema nista sporno jer su igraci Mladosti dobili sasvim opravdano po 2 zuta kartona i Napredak gde je po onoj njivi bilo nemoguce bez bar deset ponavljanja i usporavanja provaliti da je bio ofsajd. A koliko puta je Partizan ostecen u ovoj sezoni. Skoro svako kolo za poneki nesviran penal za ponisten cist gol ili penal za protivnika.
Pa za vas su svirani penali za koje se nikada nece utvrditi zbog cega su svirani a skoro u svakom kolu se protivnicima ponistavaju cisti golovi zbog nepostojecih ofsajda. Nicega se vi ne stidite zato i jeste protiv stranih sudija i var tehnologoje a Vosa takodje neka ponovo glasa protiv toga, pa joj posle djavo kriv.

jera

pre 6 godina

Ovaj se ozbiljno kandiduje za klupu Partizana. Demagagog. "svi vidimo" Pa kazi covece sta vidimo!!! Ako si smeker kazi. A ne ko Vucela. Namesta se. Pa kazi i dokazi ko namesta! Cime jeVojvodina osramocena? Penalom? PA kazi da nije bio penal. I dokazi.
(Davor, 7. mart 2018 20:45) hahhahahahahaha

Aleksandar

pre 6 godina

Sramota sta rade srpskom fudbalu. Ovo je veceras cist primer namestene utskmice. Mene je kao zvezdasa sramota na koji je nacin dobila zvezda. Lepo je neko pre neki dan u komentarima napisao da se ne sekiramo ako zagusti ima da svirnu nepostojeci penal.

marko

pre 6 godina

covek je u pravu sve od reci do reci, zvezda i partizan su dva najveca zla ove zemlje, nek nas uefa zauvek izbaci iz svih takmicenja, ova drzava ce procvetati kad se ova dva kluba ugase, toliko od mene.

dave

pre 6 godina

SVE REČENO! Dobili su svakakve penale, ono je sigurno jedan od najsmješnijih u istoriji fudbala! Znate šta FA radi za onakve stvari? 5 mečeva suspenzije bato, pa da te vidimo sledeći put junačino!
(Mastermind, 07. mart 2018 20:42)

ti znas sta radi FA.

son

pre 6 godina

Ovakve izjave trenera (pedagoga) zaista nisu prihvatljive i FSS treba raditi da ih potpuno iskorjeni. Drago mi je da Milojevic to nije pokazao niti jednom ove sezone iako je eto proalu utakmicu napravljena greska u 90min na stetu njegive ekipe, priznacete mnogo gora od ove sporne situacije... Ne vidim da nasi treneri i funkcioneri kukaju na sudije u evropskim mecevima niti kada odu u inoatranstvo, iako su se i ove sezone desavale vece greske nasim klubovima u evropi.. uglavnom, imam veliku odbojnost prema ovakvim strucnjacima, a oni nazalost trebaju biti vodilje boljitka u sportu

naissus

pre 6 godina

Ovaj se ozbiljno kandiduje za klupu Partizana. Demagagog. "svi vidimo" Pa kazi covece sta vidimo!!! Ako si smeker kazi. A ne ko Vucela. Namesta se. Pa kazi i dokazi ko namesta! Cime jeVojvodina osramocena? Penalom? PA kazi da nije bio penal. I dokazi.
(Davor, 07. mart 2018 20:45)
Dokaz da drzava postaje parodija. Ubedjuju te da ne vidis, da si lud, da moras TI da dokazes da nisi lud i slep. Relativizovali su svaku vrednost, ucinili da TEBI bude neprijatno sto si se drznuo da ukazes da Nesa ima falsifikovan doktorat, da ljudi nemaju 500 eura platu kao sto prica predsednik, da mu ovaj penal ni majka ne bi svirala.. Da, gospodo, kradu i Zvezda i Partizan, i da ima nekog normalnog u tom fudbalu da ukazom ponisti prvenstvo i da ga zabrani dok se ne ocisti od kukolja. Ovo nicemu ne vodi, toliko je smesno da prosto ne verujem da neko stariji od 18 moze da ostavi ozbiljan komentar i diskutuje o ovoj sceni...

bobrock

pre 6 godina

Pogledajte drugi ponovljeni snimak sporne situacije u krupnom planu i obratite pažnju na desnu nogu igrača Vojvodine. Ja sam isto mislio da nema veze sa penalom ali i nije baš tako jasno.

NoName

pre 6 godina

Naravno da si osramoćen. Čak i na ovoj slici se u dnu vidi Partizanov šal. Treniraš jedan klub, a ispod jakne nosiš šal drugog kluba. Neće vam proći ove godine, Stolice. Prošle godine su tvoji igrači širili noge u živom zidu da bi klub čiji šal nosiš bio šampion. Ove godine neće moći, Stolice.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Svaka šuša misli da je Ferguson. Vodio Voždovac, pa misli da je popio svu pamet sveta. Treba da budeš sretan i ponosan što si imao tu čast, da budeš na klupi jednog kluba, protiv velike Crvene Zvezde!

Jup

pre 6 godina

Penal nije postojao i tacka. Dokle gledati ovakve sudije kojima se gace tresu od zvezde i partizana tj terze i vucele? Nema vise ono "ni po babu ni po stricevima".

Jonas

pre 6 godina

Cigani nikad nisu imali obraza, dzabe pricas gospodine Stolica.15 penala im svirano do sada i pitaj Boga koliko crvenih kartona jos.
(Slavko Vrekic, 07. mart 2018 20:35)

Jesi brojao partizanove titule o objektvni grobaru???

Šumadinac

pre 6 godina

Penal kao penal je pravilno sudjen, jer je igrač Vojvodine glupo i nepotrebno sa dve ruke odgurnuo Radonjića.
Taj kontakt se svira, stariji se sećaju da je protiv nas, na SP u Nemačkoj, sudija svirao penal Karasiju zbog pljuvanja u šesnaestercu Poljskog igrača iako je lopta bila na 30 metara od njih.

U ovom slučaju je jedini i najveći problem što takav penal ne bi svirao protiv Zvezde a ni protiv Partizana.

Crvena Zvezda1913

pre 6 godina

Pokopa vas covek u dve reci. 

Samo napred. 

Sve je jasno.
(Metuzalem, 07. mart 2018 20:50)

Pokopao je sebe na mestu šefa stručnog štaba jsdp a svojom izjavom je osramotio FK Vojvodinu,njene igrače i navijače.Trebalo je da čestita pobedniku,pohvali svoje igrače i atmosferu na tribinama,a ne da u ime navijača jugoslovenskog kluba kmeči u kameru.
Skoro si imao izjavu trenera poražene ekipe u Lučanima,tada to nije bilo "pokopavanje".....

djuks

pre 6 godina

Ne radi se ovde o Zvezdinoj tituli, Stolica govori isto sto i Lalatovic pre koju utakmicu a to znaci izmedju redova da se Radnicki iz Nisa gura u Evropu.

???

pre 6 godina

ovo je nas fudbal. bravooo..i da, kokeza je kriv, on sprecava da cz bude drzavni prvak?? hahaha...ubi se kokeza da spreci i omete zvezdu? ovako? hahaha...e sada su vam valjda jasna saopsetenja i da su to samo spinovanja a u stvari...sami vidimo sta se iza toga krije.

Mastermind

pre 6 godina

SVE REČENO! Dobili su svakakve penale, ono je sigurno jedan od najsmješnijih u istoriji fudbala! Znate šta FA radi za onakve stvari? 5 mečeva suspenzije bato, pa da te vidimo sledeći put junačino!

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Čist penal ko suza! To što ti glumiš Nikolića to je tvoj problem. Tebi nije stalo da Vojvodina uzme tri boda, već da ta tri boda daš Partizanu. Već pola godine kukaš na srpski fudbal, pa idi više, eno Arsenalu treba kvalitetan trener, pošalji im CV.

LjubiteljSporta

pre 6 godina

Svesni smo da je ovo bila sjajna utakmica. Postena pobeda. Kao sto su posteni i Zvezda i Partizan. Kao sto je i Srbija postena, pravna i napredna drzava.

Josarian

pre 6 godina

Jedino što je preostalo je da sudije počnu da sapliću protivničke igrače Zvezde ili da se uključe u igru dodavanjem lopti, i to ne samo glavni, nego i pomoćni sudije. Izvinite, ovo više nije ni sramota.

Uros Djurdjevic nejaki #32

pre 6 godina

Molim ove lazne Zvezdase sto placu "Zvezdas sam ali nije bio penal" da analiziraju gol Vozdovca u proslom kolu.. Hvala

Royal_Guard

pre 6 godina

Najjaci su mi ovi treneri sto kukaju posle utakime i pricaju jako je liga namestena. Gospodo, niko vas ne tera da vodite timove iz nase lige. Ako vam se ne svidja idite u inostranstvo...a da, zaboravio sam da vas tamo niko nece.

grafolog

pre 6 godina

G.Stolica, sramoti se i ruinira ceo narod, vec decenijama, i nikom nista. U Srbiji se na kradju i korupciju gleda kao na nesto pozeljno i normalno..

Cacak

pre 6 godina

Tako je Stolice, komicno je ovo sto se radi.... kada neko krade na +14 to samo govori o stepenu bolesti i pretpostavljam straha zbog prosle sezone.

Realan Delija

pre 6 godina

Zvezdas sam ali da priznam da ovakav penal nisam jos vidio a pratim fudbal nekih 20 godina.Ne moramo ovo raditi jer smo titulu vec obezbedili.Sportski pozdrav...

Davor

pre 6 godina

Ovaj se ozbiljno kandiduje za klupu Partizana. Demagagog. "svi vidimo" Pa kazi covece sta vidimo!!! Ako si smeker kazi. A ne ko Vucela. Namesta se. Pa kazi i dokazi ko namesta! Cime jeVojvodina osramocena? Penalom? PA kazi da nije bio penal. I dokazi.

besan ker

pre 6 godina

Što je najgore, sad će navijači blizanaca da se preganjaju ko manje krade... Ubili ste ligu, i fudbal, i celokupni sport u Srbiji. Zlo treba iskoreniti, dok se ova dva kluba ne ugase, biće ovako iz godine u godinu.

kodzo

pre 6 godina

Svi smo svesni da pikiras klupu Partizana. A svesni smo sta je tvoj klub radio prosle godine sa tobom na celu i u ciju korist...Secas se ono podizanje nogu u zivom zidu, paket premije za pobedu protiv Zvezde i poraz protiv Partizana. Mozda neko ima pravo da drzi moralne pridike, ali ti svakako nisi taj

Zabonja

pre 6 godina

Gospodine Stolica, svi smo u prenosu videli da Vam viri crno-beli sal ispod jakne. A kada se u jednacinu uvrsti i neladasnja prica o vasem prelsasku u JSD Partizan, ovakva izjava stvarno ne cudi.

Ne komentarisem penal, ali kazem da je cudno sto ste bas sada izjavili ovako nesto. Ekipa vam je osvojila 6 od mogucih 30 bodova na proslih 10 utakmica, zasto vam je bas ovaj poraz protiv Zvezde ovako tesko pao?

Cacak

pre 6 godina

Tako je Stolice, komicno je ovo sto se radi.... kada neko krade na +14 to samo govori o stepenu bolesti i pretpostavljam straha zbog prosle sezone.

Mastermind

pre 6 godina

SVE REČENO! Dobili su svakakve penale, ono je sigurno jedan od najsmješnijih u istoriji fudbala! Znate šta FA radi za onakve stvari? 5 mečeva suspenzije bato, pa da te vidimo sledeći put junačino!

grafolog

pre 6 godina

G.Stolica, sramoti se i ruinira ceo narod, vec decenijama, i nikom nista. U Srbiji se na kradju i korupciju gleda kao na nesto pozeljno i normalno..

Zabonja

pre 6 godina

Gospodine Stolica, svi smo u prenosu videli da Vam viri crno-beli sal ispod jakne. A kada se u jednacinu uvrsti i neladasnja prica o vasem prelsasku u JSD Partizan, ovakva izjava stvarno ne cudi.

Ne komentarisem penal, ali kazem da je cudno sto ste bas sada izjavili ovako nesto. Ekipa vam je osvojila 6 od mogucih 30 bodova na proslih 10 utakmica, zasto vam je bas ovaj poraz protiv Zvezde ovako tesko pao?

Realan Delija

pre 6 godina

Zvezdas sam ali da priznam da ovakav penal nisam jos vidio a pratim fudbal nekih 20 godina.Ne moramo ovo raditi jer smo titulu vec obezbedili.Sportski pozdrav...

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Čist penal ko suza! To što ti glumiš Nikolića to je tvoj problem. Tebi nije stalo da Vojvodina uzme tri boda, već da ta tri boda daš Partizanu. Već pola godine kukaš na srpski fudbal, pa idi više, eno Arsenalu treba kvalitetan trener, pošalji im CV.

kodzo

pre 6 godina

Svi smo svesni da pikiras klupu Partizana. A svesni smo sta je tvoj klub radio prosle godine sa tobom na celu i u ciju korist...Secas se ono podizanje nogu u zivom zidu, paket premije za pobedu protiv Zvezde i poraz protiv Partizana. Mozda neko ima pravo da drzi moralne pridike, ali ti svakako nisi taj

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

@Dokle bre to izjednacavanje. Kad god vam se svira smesan penal ili se protivniku ponisti cist gol, a to je skoro u svakom kolu, vi okrecete na penal u Cacku koji je 100% postojao, Mladost gde stvarno nema nista sporno jer su igraci Mladosti dobili sasvim opravdano po 2 zuta kartona i Napredak gde je po onoj njivi bilo nemoguce bez bar deset ponavljanja i usporavanja provaliti da je bio ofsajd. A koliko puta je Partizan ostecen u ovoj sezoni. Skoro svako kolo za poneki nesviran penal za ponisten cist gol ili penal za protivnika. 
Pa za vas su svirani penali za koje se nikada nece utvrditi zbog cega su svirani a skoro u svakom kolu se protivnicima ponistavaju cisti golovi zbog nepostojecih ofsajda. Nicega se vi ne stidite zato i jeste protiv stranih sudija i var tehnologoje a Vosa takodje neka ponovo glasa protiv toga, pa joj posle djavo kriv. 
(Samo domace sudije - kadije - delije, 7. mart 2018 21:48) 


SVAKA CAST ZA KOMENTAR!
(Caps Lock, 07. mart 2018 23:09)

Partizanska propaganda!
Zar je moguće da ste spinovanje doveli do savršenstva?

Josarian

pre 6 godina

Jedino što je preostalo je da sudije počnu da sapliću protivničke igrače Zvezde ili da se uključe u igru dodavanjem lopti, i to ne samo glavni, nego i pomoćni sudije. Izvinite, ovo više nije ni sramota.

LjubiteljSporta

pre 6 godina

Svesni smo da je ovo bila sjajna utakmica. Postena pobeda. Kao sto su posteni i Zvezda i Partizan. Kao sto je i Srbija postena, pravna i napredna drzava.

naissus

pre 6 godina

Ovaj se ozbiljno kandiduje za klupu Partizana. Demagagog. "svi vidimo" Pa kazi covece sta vidimo!!! Ako si smeker kazi. A ne ko Vucela. Namesta se. Pa kazi i dokazi ko namesta! Cime jeVojvodina osramocena? Penalom? PA kazi da nije bio penal. I dokazi.
(Davor, 07. mart 2018 20:45)
Dokaz da drzava postaje parodija. Ubedjuju te da ne vidis, da si lud, da moras TI da dokazes da nisi lud i slep. Relativizovali su svaku vrednost, ucinili da TEBI bude neprijatno sto si se drznuo da ukazes da Nesa ima falsifikovan doktorat, da ljudi nemaju 500 eura platu kao sto prica predsednik, da mu ovaj penal ni majka ne bi svirala.. Da, gospodo, kradu i Zvezda i Partizan, i da ima nekog normalnog u tom fudbalu da ukazom ponisti prvenstvo i da ga zabrani dok se ne ocisti od kukolja. Ovo nicemu ne vodi, toliko je smesno da prosto ne verujem da neko stariji od 18 moze da ostavi ozbiljan komentar i diskutuje o ovoj sceni...

devlagm

pre 6 godina

Gresi se mnogo... Ne samo na utakmicama Zvezde i Partizana. Nego sto narod ne prati ostale tekme. Ili su sudije ocaj ili ovo neko radi sa namerom da unisti srpski fudbal koji je vec dotakao samo dno.

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Sve je Ilija lepo rekao i skidam kapu za to ali ne znam zasto je Stolica ostao u srpskom fudbalu premda gotovo uvek prica u negativnom kontekstu o nasoj ligi, terenima, sudijama... A pritom je (navodno) imao ponudu da trenira neki klub u Kanadi, pa sto nije prihvatio tu ponudu nego je dosao u Vojvodinu?

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

I mi smo svesni šta se dešavalo prošle godine u duelima Voždovca i Partizana dok si ih ti vodio, prelazi iz 2 u 1 i 1 u 2 i širenje nogu u živom zidu, pozdrav ...

Davor

pre 6 godina

Ovaj se ozbiljno kandiduje za klupu Partizana. Demagagog. "svi vidimo" Pa kazi covece sta vidimo!!! Ako si smeker kazi. A ne ko Vucela. Namesta se. Pa kazi i dokazi ko namesta! Cime jeVojvodina osramocena? Penalom? PA kazi da nije bio penal. I dokazi.

zoe

pre 6 godina

Ne, Ilija, smesno je ono kako si prosle godine pustio Partizan da uzme titulu a da si hteo da igras Partizan ne bi dobio Vozdovac 3 dana. Sada tebe nije sramota da pricas o sudjenju? Smesan penal, slazem se, ali ti nemas nikakvo pravo da pricas jer si ti svoju rec pogazio milion puta u svojim izjavama. Na pr, napustio si Vozdovac kao zbog naseg fudbala, neces da radia vise ovde, pa posle 15 dana eto tebe u Vojvodini. Mani se alibi prici, tvoja jedina zelja je da budea trener Partizana i to treba otvoreno i da kazes.

Crvena Zvezda1913

pre 6 godina

Pokopa vas covek u dve reci. 

Samo napred. 

Sve je jasno.
(Metuzalem, 07. mart 2018 20:50)

Pokopao je sebe na mestu šefa stručnog štaba jsdp a svojom izjavom je osramotio FK Vojvodinu,njene igrače i navijače.Trebalo je da čestita pobedniku,pohvali svoje igrače i atmosferu na tribinama,a ne da u ime navijača jugoslovenskog kluba kmeči u kameru.
Skoro si imao izjavu trenera poražene ekipe u Lučanima,tada to nije bilo "pokopavanje".....

Royal_Guard

pre 6 godina

Najjaci su mi ovi treneri sto kukaju posle utakime i pricaju jako je liga namestena. Gospodo, niko vas ne tera da vodite timove iz nase lige. Ako vam se ne svidja idite u inostranstvo...a da, zaboravio sam da vas tamo niko nece.

arbitraža

pre 6 godina

(sta covek da kaze??, 7. mart 2018 23:03)

Potpuno se slažem s tobom ali kakav smo narod, takva nam i država, standard života, fudbal i stadioni! Sve je unapred dogovoreno, korumpirano, bahato i kriminalizovano! Zašto? Jer ne zaslužujemo bolje, nemamo taj nivo potrebne svesti za bolje društvo! Nije to od juče, ova agonija traje skoro već 30 godina! Ovo kažem kao Zvezdaš ali kao realni posmatrač!

sta covek da kaze??

pre 6 godina

Tuzno je u sta se ovaj narod pretvorio. Ovde se opravdava sudjenje jer se isto tako sudi i za Partizan?? Neverovatno? Ko je veci lopov taj pobedjuje?? Pa da li ste vi normalni? Pa da li vi vidite u sta se pretvorila ova liga i nas fudbal? I vi to opravdavate? Pa mi smo DNO. I ostacemo DNO sve dok ovi koji kradu i pune svoje dzepove vredjaju inteligenciju normalnih ljubitelja fudbala. A vi se svojim navijanjem kao navijaci, pridruzujete lopovima i postajete navijaci lopovskih klubova? Nema tu sudijskih gresaka, one su retke, sve je ostalo proizvod rada oba kluba i namestanja u dogovoru sa sudijama. Da li je to vama jasno? I onda ste vi navijaci takvih klubova?? I kada vas klub osvoji titulu, vi ste srecni i zadovoljni a oni su lopovlukom dosli do titule?? Prosto neverovatno i neshvatljivo? A da li i u zivotu tako vrednujete stvari? ISTO tako, jer svaki covek se na ovakvim primerima prepoznaje. Taj i u drugim sverama zivota radi isto i na isti nacin se ponasa. Kao u ovim komentarima. Ovde se lopovluk jednog kluba pravda jer isto to radi i drugi klub?? Partizan dodje do titule namestanjem a onda CZ dodje do titule na isti nacin i tako se oni smenjuju a od fudbala NULA. Duplo golo. A vi ZADOJENI NE VIDITE PRST ISPRED NOSA I SRECNI STE I ZADOVOLJNI??? HAHA...PA CIME?? Jer je vas klub vise krao?? Sledece godine ce onaj drugi i tako u nedogled? I to je nasa liga i fudbal?? Srecno vam bilo i divite se na isti nacin i u buduce.

Vladimir

pre 6 godina

Penal nije bio sporan, on nije postojao ali ne mogu da se ne setim Stolice i dve ili tri utakmice sa Partizanom prošle godine koje su išle iz 1 u 2.Sve je on noćas bio u pravu ali gde baš on da glumi poštenje!?

analiticar_amater

pre 6 godina

Cigani nikad nisu imali obraza, dzabe pricas gospodine Stolica.15 penala im svirano do sada i pitaj Boga koliko crvenih kartona jos.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Slavko Vrekic, 7. mart 2018 20:35)

Vidi sinko, samo vi nemojte da pricate nekome o obrazu. Vi i dalje verujete da Partizan igra posteno i da se samo za Zvezdu namesta. Niste ni svesni u kakvom ste blatu.

Hmm

pre 6 godina

To je onaj sto vas je razvalio na krovu i zbog koga ste izgubili titulu,kao i danas,ali vi ste uvek jaci za sudiju.
(Tralalalala, 7. mart 2018 22:06)

Ahaaa,to je onaj ciji igraci sire noge pola sata u zivom zidu da vrsni strelac Djurdjevic da gol?Zanimljivo...

jera

pre 6 godina

Ovaj se ozbiljno kandiduje za klupu Partizana. Demagagog. "svi vidimo" Pa kazi covece sta vidimo!!! Ako si smeker kazi. A ne ko Vucela. Namesta se. Pa kazi i dokazi ko namesta! Cime jeVojvodina osramocena? Penalom? PA kazi da nije bio penal. I dokazi.
(Davor, 7. mart 2018 20:45) hahhahahahahaha

Borky

pre 6 godina

Zapravo je situacija veoma jednostavna, sto se samog pravila tice. 

Ako je kontakt nogama postojao - penal je. 
Ako kontakt nogama nije postojao - nema penala. 

Napadac kontrolise loptu u svakom trenutku, odbrambeni igrac nijednog moneta nije ni blizu da uzme posed. I onda se vracamo na gorenavedeno. 
E, sad - da li je kontakt nogama postojao - neka procene oni koji gledaju snimak.
(Leopold82, 07. mart 2018 22:51)

Cek cek znaci mogao ga je povuci za dres ili npr. udariti sakom i to je sve ok dok ne postoji kontakt nogama?

Jonas

pre 6 godina

Cigani nikad nisu imali obraza, dzabe pricas gospodine Stolica.15 penala im svirano do sada i pitaj Boga koliko crvenih kartona jos.
(Slavko Vrekic, 07. mart 2018 20:35)

Jesi brojao partizanove titule o objektvni grobaru???

Djenka

pre 6 godina

14 bodova prednosti, igra nas i igra vas, nemojte sada da se izjednacavamo. Penal jeste cudan, ali za razliku od nas objektivnih Zvezdasa to od grobara necemo cuti za neki ofsajd, penal, slobodnjak umesto faula u napadu...proslo kolo gol iz metra ofsajda smo primili u finisu meca. Na kraju cemo imati +10 sa podeljenim bodovima i sa penalima i za jedne i za druge, tako da nemojmo grobari postenje da glumimo, bolji smo.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Svaka šuša misli da je Ferguson. Vodio Voždovac, pa misli da je popio svu pamet sveta. Treba da budeš sretan i ponosan što si imao tu čast, da budeš na klupi jednog kluba, protiv velike Crvene Zvezde!

ZZZ

pre 6 godina

Neverovatno koliko nerealnosti u našem fudbalu.
Zato će uskoro i Makedonska liga biti jača od naše.

Pazi ove što su "neutralni"..." obe ruke na zvezdinom igraču " ... "čist penal"...

Dajte bre, ne blamirajte se još više.

Zar ne vidite vašim očima da se igrač zvezde oklizne i gubi ravnotežu a bek jasno pokazuje da nema nameru da faulira napadača...ovo se ne bi sudio penal ni u Tunguziju ali se zato sudi vučićevom srbistanu...SRAMOTA

Uros Djurdjevic nejaki #32

pre 6 godina

Molim ove lazne Zvezdase sto placu "Zvezdas sam ali nije bio penal" da analiziraju gol Vozdovca u proslom kolu.. Hvala

NoName

pre 6 godina

Naravno da si osramoćen. Čak i na ovoj slici se u dnu vidi Partizanov šal. Treniraš jedan klub, a ispod jakne nosiš šal drugog kluba. Neće vam proći ove godine, Stolice. Prošle godine su tvoji igrači širili noge u živom zidu da bi klub čiji šal nosiš bio šampion. Ove godine neće moći, Stolice.

FKCZ u srcu

pre 6 godina

Ovo je normalno kada je sa druge strane veliki klub. Isto je i sa Realom, Bajernom, Juventusom.... Batalite... Nego ti Stolica ispljuva srpski fudbal posle ostavke u Voždovcu, pa se opet vrati u njega?€€€

Smederevac

pre 6 godina

Da li ce biti neko saopstenje od strane UO FK Vojvodina? Cenim da je pri izlasku sa staiona predsednik FK Vojovina rekao nesto tipa " ZBOG OVOGA CEMO NAMERNO DA PUSTIMO PARTIZAN"

Sve po zasluzi,ko sa decom leze upisan se budi.

pusti Jsd jedi kuvano

pre 6 godina

@Samo domaće sudije ...
Prvo zapamti gde ste koga pokrali pre komentara . napredak je na vojnom stadionu posle isteka vremena uz ruku i ofsajd od 2 m , Čačak je uz nepostojeći faul uz isteklo vreme , Mačva penal koji igrač pravi glavom unazad za Ginisa , Mačva penal gde se joč deru lopovi lopovi , Lučani je za UEFU da pogleda i da vas izbaci 10 god iz svih takmičenja , Zemun isteklo vreme .
I daj bilo koji gol iz nepostojećeg ofsajda koji je poništen protiv Zvezde .
Pošto ste se zaleteli opet da vezujete kradje umesto da odigrate prema mogućnostima mora da vam se pokaže da ste lošiji po svaku cenu .

Stoj Dzoni

pre 6 godina

E ne mogu vam opisati koliko sam srecan kad se svira Zvezdi nepostojeci penal, jer onda imam dva dana smijeha zagarantovano, samo upalim komentare i gledam tu nevjerovatnu dozu patnje, nemoci, balavljenja ... joooj ! Zvezdo gazi do titule !!! Sto se mene tice jos 3 naredne tekme neka odluci neposfojeci penal !

bobrock

pre 6 godina

Pogledajte drugi ponovljeni snimak sporne situacije u krupnom planu i obratite pažnju na desnu nogu igrača Vojvodine. Ja sam isto mislio da nema veze sa penalom ali i nije baš tako jasno.

Deda

pre 6 godina

Kao navijač Crvene Zvezde kažem da je Vojvodina žestoko oštećena jer ono nije bilo ni P od penala... Ali kad vidim kako zapomažu ovi, koji bi da je bilo pravde od početka sezone do sada bili preko 20 bodova u minusu, prosto želim da nam do kraja sezone sude po minimum jedan ovakav penal na svakoj utakmici...

Caps Lock

pre 6 godina

@Dokle bre to izjednacavanje. Kad god vam se svira smesan penal ili se protivniku ponisti cist gol, a to je skoro u svakom kolu, vi okrecete na penal u Cacku koji je 100% postojao, Mladost gde stvarno nema nista sporno jer su igraci Mladosti dobili sasvim opravdano po 2 zuta kartona i Napredak gde je po onoj njivi bilo nemoguce bez bar deset ponavljanja i usporavanja provaliti da je bio ofsajd. A koliko puta je Partizan ostecen u ovoj sezoni. Skoro svako kolo za poneki nesviran penal za ponisten cist gol ili penal za protivnika.
Pa za vas su svirani penali za koje se nikada nece utvrditi zbog cega su svirani a skoro u svakom kolu se protivnicima ponistavaju cisti golovi zbog nepostojecih ofsajda. Nicega se vi ne stidite zato i jeste protiv stranih sudija i var tehnologoje a Vosa takodje neka ponovo glasa protiv toga, pa joj posle djavo kriv.
(Samo domace sudije - kadije - delije, 7. mart 2018 21:48)


SVAKA CAST ZA KOMENTAR!

Sabre

pre 6 godina

Znas sta se isto desava? Branis se 90 minuta i das gol iz jedne kontre i onda places sto je posle kontakta tvog igraca sa protivnikom u 16 metara sviran penal.

Borky

pre 6 godina

Al je zato Boaci pobedio obojicu sa vise nego duplo penala! Licemerje na nivou ko kod tvorze. Tipicno i nista neobicno kod botova! 
(kile, 07. mart 2018 22:45)

Sto lazes?Boaci je pucao samo ovu polusezonu i to igrao je na manje od pola utakmica u prvenstvu.Na kraju krajeva sve se moze provjeriti na internetu tako da vase lazi ne prolaze kod normalnih ljudi vec samo kod zaludjenika kao sto si ti.

???

pre 6 godina

ovo je nas fudbal. bravooo..i da, kokeza je kriv, on sprecava da cz bude drzavni prvak?? hahaha...ubi se kokeza da spreci i omete zvezdu? ovako? hahaha...e sada su vam valjda jasna saopsetenja i da su to samo spinovanja a u stvari...sami vidimo sta se iza toga krije.

besan ker

pre 6 godina

Što je najgore, sad će navijači blizanaca da se preganjaju ko manje krade... Ubili ste ligu, i fudbal, i celokupni sport u Srbiji. Zlo treba iskoreniti, dok se ova dva kluba ne ugase, biće ovako iz godine u godinu.

djuks

pre 6 godina

Ne radi se ovde o Zvezdinoj tituli, Stolica govori isto sto i Lalatovic pre koju utakmicu a to znaci izmedju redova da se Radnicki iz Nisa gura u Evropu.

marko

pre 6 godina

covek je u pravu sve od reci do reci, zvezda i partizan su dva najveca zla ove zemlje, nek nas uefa zauvek izbaci iz svih takmicenja, ova drzava ce procvetati kad se ova dva kluba ugase, toliko od mene.

Jup

pre 6 godina

Penal nije postojao i tacka. Dokle gledati ovakve sudije kojima se gace tresu od zvezde i partizana tj terze i vucele? Nema vise ono "ni po babu ni po stricevima".

kile

pre 6 godina

Otisao Penalci dosao Benal,nije bitno ko je u spicu,bitno je za koga igra.
(Svakosatno klepetalo, 7. mart 2018 21:54)

Kada su se Djurdjevic i Leonardo prosle sezone takmicili ko ce dati vise golova iz penala, tada vam je bilo sve regularno. Placite sada nad nasim penalima, a mi cemo da se smejemo kao vi prosle sezone.
(Ivan, 7. mart 2018 22:11)

Al je zato Boaci pobedio obojicu sa vise nego duplo penala! Licemerje na nivou ko kod tvorze. Tipicno i nista neobicno kod botova!

chox

pre 6 godina

Smesno je kako se ovaj "strucnjak" ovakvim zapaljivim izjavama nudi klupi Partizana , i da nije bilo situacije sa penalom ( koji nije postojao ) on bi nasao nesto drugo da kukumavci

Lepaluki

pre 6 godina

Zato ih zovu onako kako ih zovu,jer se nicega ne stide,jer bi zbog titule....ajde necu radi objave komentara.Zao mi samo Vose jer nije lepo da im ovako vrate za sve godine vernog sluzenja i sudelovanja u fabrikovanim hajkama na Partizan,toliko.

Samo domace sudije - kadije - delije

pre 6 godina

Dokle bre to izjednacavanje. Kad god vam se svira smesan penal ili se protivniku ponisti cist gol, a to je skoro u svakom kolu, vi okrecete na penal u Cacku koji je 100% postojao, Mladost gde stvarno nema nista sporno jer su igraci Mladosti dobili sasvim opravdano po 2 zuta kartona i Napredak gde je po onoj njivi bilo nemoguce bez bar deset ponavljanja i usporavanja provaliti da je bio ofsajd. A koliko puta je Partizan ostecen u ovoj sezoni. Skoro svako kolo za poneki nesviran penal za ponisten cist gol ili penal za protivnika.
Pa za vas su svirani penali za koje se nikada nece utvrditi zbog cega su svirani a skoro u svakom kolu se protivnicima ponistavaju cisti golovi zbog nepostojecih ofsajda. Nicega se vi ne stidite zato i jeste protiv stranih sudija i var tehnologoje a Vosa takodje neka ponovo glasa protiv toga, pa joj posle djavo kriv.

Šumadinac

pre 6 godina

Penal kao penal je pravilno sudjen, jer je igrač Vojvodine glupo i nepotrebno sa dve ruke odgurnuo Radonjića.
Taj kontakt se svira, stariji se sećaju da je protiv nas, na SP u Nemačkoj, sudija svirao penal Karasiju zbog pljuvanja u šesnaestercu Poljskog igrača iako je lopta bila na 30 metara od njih.

U ovom slučaju je jedini i najveći problem što takav penal ne bi svirao protiv Zvezde a ni protiv Partizana.

Aleksandar

pre 6 godina

Sramota sta rade srpskom fudbalu. Ovo je veceras cist primer namestene utskmice. Mene je kao zvezdasa sramota na koji je nacin dobila zvezda. Lepo je neko pre neki dan u komentarima napisao da se ne sekiramo ako zagusti ima da svirnu nepostojeci penal.

kadinjaca ipak pala

pre 6 godina

Je li stručnjače, jel sudija kriv sto ti ekipa prima gol u drugom minutu, nakon prekida? Jos nisu ni seli gledaoci na svoja mesta, ti vec imas gol minusa!

Ivan

pre 6 godina

Otisao Penalci dosao Benal,nije bitno ko je u spicu,bitno je za koga igra.
(Svakosatno klepetalo, 7. mart 2018 21:54)

Kada su se Djurdjevic i Leonardo prosle sezone takmicili ko ce dati vise golova iz penala, tada vam je bilo sve regularno. Placite sada nad nasim penalima, a mi cemo da se smejemo kao vi prosle sezone.

dave

pre 6 godina

SVE REČENO! Dobili su svakakve penale, ono je sigurno jedan od najsmješnijih u istoriji fudbala! Znate šta FA radi za onakve stvari? 5 mečeva suspenzije bato, pa da te vidimo sledeći put junačino!
(Mastermind, 07. mart 2018 20:42)

ti znas sta radi FA.

Ivan

pre 6 godina

Ovako je jos sladje. Kada placu. Odmah neke teorije zavere, a penal bio klasican za udzbenike. Video sam na stotine ovakvih penala kada igrac pravi laznjak blizu gol aut linije, a odbrambeni igrac ga zadrzava rukama.

duledudule

pre 6 godina

Otisao Penalci dosao Benal,nije bitno ko je u spicu,bitno je za koga igra. 
(Svakosatno klepetalo, 7. mart 2018 21:54) 

Kada su se Djurdjevic i Leonardo prosle sezone takmicili ko ce dati vise golova iz penala, tada vam je bilo sve regularno. Placite sada nad nasim penalima, a mi cemo da se smejemo kao vi prosle sezone. 
(Ivan, 7. mart 2018 22:11) 

Al je zato Boaci pobedio obojicu sa vise nego duplo penala! Licemerje na nivou ko kod tvorze. Tipicno i nista neobicno kod botova!
(kile, 07. mart 2018 22:45)
ako ti tako kazes pulenu vucelin preposteni onda ti treba verovati

Tralalalala

pre 6 godina

@Sta je ovaj umislio da je neki trener.....!!!…!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan 1989, 7. mart 2018 21:42)


To je onaj sto vas je razvalio na krovu i zbog koga ste izgubili titulu,kao i danas,ali vi ste uvek jaci za sudiju.

Leopold82

pre 6 godina

Zapravo je situacija veoma jednostavna, sto se samog pravila tice.

Ako je kontakt nogama postojao - penal je.
Ako kontakt nogama nije postojao - nema penala.

Napadac kontrolise loptu u svakom trenutku, odbrambeni igrac nijednog moneta nije ni blizu da uzme posed. I onda se vracamo na gorenavedeno.
E, sad - da li je kontakt nogama postojao - neka procene oni koji gledaju snimak.

son

pre 6 godina

Ovakve izjave trenera (pedagoga) zaista nisu prihvatljive i FSS treba raditi da ih potpuno iskorjeni. Drago mi je da Milojevic to nije pokazao niti jednom ove sezone iako je eto proalu utakmicu napravljena greska u 90min na stetu njegive ekipe, priznacete mnogo gora od ove sporne situacije... Ne vidim da nasi treneri i funkcioneri kukaju na sudije u evropskim mecevima niti kada odu u inoatranstvo, iako su se i ove sezone desavale vece greske nasim klubovima u evropi.. uglavnom, imam veliku odbojnost prema ovakvim strucnjacima, a oni nazalost trebaju biti vodilje boljitka u sportu

aalborg

pre 6 godina

Znas sta se isto desava? Branis se 90 minuta i das gol iz jedne kontre i onda places sto je posle kontakta tvog igraca sa protivnikom u 16 metara sviran penal.
(Sabre, 07. mart 2018 22:57)

Sine nisi gledao utakmicu... Sve smo radili, samo se nismo branili celu utakmicu. Imali smo veći posed lopte, i više šuteva na gol od zvezde

tmpttn

pre 6 godina

Partizanska propaganda! 
Zar je moguće da ste spinovanje doveli do savršenstva?
(Crvena Zvezda 1913, 07. mart 2018 23:27)

Rece lik koji u potpisu ima laž kojom pokušava svoj klub predstaviti starijim nego jeste pozivajući se na kontinuitet sa klubom koji je komunističkim dekretom uništen a imovina i igrači prisiljeni da igraju za Krcunovo komunističko mezimče. Jadno. Stubovi srBstva sa 2 Srbina u Bariju.....

Luke Babbitt gravedigger

pre 6 godina

Ovaj penal i ovo sve je maligno.Oni hoce titulu po svaku cenu i njihov strah je toliko veliki da i na +14 kradu bez blama.Ovo je lakrdija

Nikola

pre 6 godina

Činjenica je da se u velikoj meri pomaže zvezdi i partizanu i to nije dobro ali je takodje činjenica da ova dva boda ništa ne bi promenila jer je zvezda do sada mnogo više pokazala.Takodje mišljenja sam da je zvezda u velikom padu u igri jer nema organizatora igre.Uporno se pljuje Pesic ali taj dečko ni ne dobija upotrebljive lopte koje bi mogao da koristi već pokušava sam da izgradi sebi poziciju sto mu nije jača strana.Veci problem po meni su igra radonjića i srnica uz pomenutog organizovana sto je mnogo bitno u stvaranju sansi.

Rasha

pre 6 godina

Ne bi taj jedan bod resio probleme vojvodine, toliko su upropastili klub da iskreno i ne zasluzuju bolji tretman ...

Iskreno, mislim da je trenutno fkv na nivou prosecnog drugoligasa ...

Penal je mogao i nije morao da se svira, postojao je kontakt i igrac vojvodine je sprecio zvezdinog da prodje, nakon sto ga je driblingom izbacio iz igre ...

Djomla

pre 6 godina

Stolice, smaras, smaras. Nas narod kaze, uvek podji prvo od sebe i razmisli o tome sta ti radis. A ti si Stolice, veoma, veoma neispravan, dvolican i sve radis po nalogu. Ukratko, kontakta je bilo, penal je ispravno dosudjen a ti se konstantno reklamiras i nudis partizanu, bilo izjavama, bilo sklanjanjem tvojih igraca na terenu.

NENAD

pre 6 godina

GROBARI ZABORAVILI STE DA JE VOJVODINA ZBOG VAS HTJELA NAPUSTITI UTAKMICU, TJ. NJENI IGRACI, DA SE DALJE NE NABRAJA, PROSLE GODINE STE VRSILI PRITISAK I CEKALI ZVEZDIN KIKS, A VI KAO DA STE IMALI UGOVOR DA SVE UTAKMICE DOBIJATE DO KRAJA I DOBILI STE. PA PRICATE KAKO STE BOLJI U DERBIJU SAMO DA ZNATE TITULA NE OSVAJA U DERBIJU BODOVI SE SKUPLJAJU U SVAKOM KOLU, NISTE NAM OVE GODINE NI DO KOLJENA, CEMU SE BUNITE

cobi

pre 6 godina

kakav licimer,strašno. što se nije bunio prošle godine kada je vodio Voždovac kada je suđen penal za JSD zbog Jankovićevog delfinskog skoka u bazen. tada je sve bilo ok. Vučela ga naložio, kao dovešće ga u JSD ali prvo pogine protiv Zvezde.

Milos

pre 6 godina

Samo domace sudije, u Cacku pored spornog penal je sporan i faul u napadu Tosica koji je sudija svirao kao faul igraca Borca iz koga je partizan dao gol u 97 minutu. Napredak se igrao na stadionu partizana i ofsajd je bio vise nego ocigledan. Protiv Mladosti je drugi crveni smesan. Protiv Macve su i penal i crveni za partizan smesni. Ajmo dalje u proslost, partizan je bio jedini klub u istoriji fudbala ciji su upravu cinili predsednici drugi klubova. Da se podsetimo: Dzomba Hajduk Kula, Sekulic Javor, Metalac, BSK Radovanovic, Vucurevic Buducnost Banatski dvor,Sartid. Svako prvenostvo se pocinjali sa +36. Tako da zaista nismo isti jer u Zvezdi nikada nisu predsednici drugih klubova bili u upravi.

gargamel

pre 6 godina

Uros Djurdjevic #32

dokle vise ti sa svojim nebuloznim komentarima? kamo srece da ovi sa b92 malo vise filtriraju da ne mracis teorijama zavere u koje samo ti verujes, na svakoj vesti te ima.

Leopold82

pre 6 godina

Napadac kontrolise loptu u svakom trenutku, odbrambeni igrac nijednog moneta nije ni blizu da uzme posed. I onda se vracamo na gorenavedeno.
E, sad - da li je kontakt nogama postojao - neka procene oni koji gledaju snimak.
(Leopold82, 07. mart 2018 22:51)

Cek cek znaci mogao ga je povuci za dres ili npr. udariti sakom i to je sve ok dok ne postoji kontakt nogama?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Borky, 7. mart 2018 23:17)

Pisao sam o konkretnoj situaciji...Ako ces tako bukvalno - mogao je i glavom da ga udari...ocigledno da ga nije ni vukao za dres ni udario sakom (ni udario glavom)...pricam o konkretnoj situaciji...

nele

pre 6 godina

@borky,
za povlacenje, odgurivanje sudija procenjuje intezitet za odluku da li je prekrsaj. U ovom slucaju ga definitivno nema. Pri kontaktu po nogama se ne procenjuje intezitet, svaki kontakt je faul osim u slucaju da napadac inicira the trazi kontakt. Ovde to nije slucaj a gontakt postoji = faul = penal

miško

pre 6 godina

Zvezda je za klasu iznad svih,danas u Srbiji a nekada i na Svetu."Kad si Zvezdo bila iznad svih.....".Ovo sve oko čega se raspravlja je trange frange.Najbolji smo i kao klub,najbolje organizovani,najbolji tim imamo,struka najbolja(neka žive Džaja,Terza i Mihailović),najveći stadion pa normalno je budemo šampioni.Ostali neka se poredjaju,nemam ništa protiv da to bude Partizan sa Stolicom ili foteljom.

Zabonja

pre 6 godina

Gospodine Stolica, svi smo u prenosu videli da Vam viri crno-beli sal ispod jakne. A kada se u jednacinu uvrsti i neladasnja prica o vasem prelsasku u JSD Partizan, ovakva izjava stvarno ne cudi.

Ne komentarisem penal, ali kazem da je cudno sto ste bas sada izjavili ovako nesto. Ekipa vam je osvojila 6 od mogucih 30 bodova na proslih 10 utakmica, zasto vam je bas ovaj poraz protiv Zvezde ovako tesko pao?

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Čist penal ko suza! To što ti glumiš Nikolića to je tvoj problem. Tebi nije stalo da Vojvodina uzme tri boda, već da ta tri boda daš Partizanu. Već pola godine kukaš na srpski fudbal, pa idi više, eno Arsenalu treba kvalitetan trener, pošalji im CV.

Davor

pre 6 godina

Ovaj se ozbiljno kandiduje za klupu Partizana. Demagagog. "svi vidimo" Pa kazi covece sta vidimo!!! Ako si smeker kazi. A ne ko Vucela. Namesta se. Pa kazi i dokazi ko namesta! Cime jeVojvodina osramocena? Penalom? PA kazi da nije bio penal. I dokazi.

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

@Dokle bre to izjednacavanje. Kad god vam se svira smesan penal ili se protivniku ponisti cist gol, a to je skoro u svakom kolu, vi okrecete na penal u Cacku koji je 100% postojao, Mladost gde stvarno nema nista sporno jer su igraci Mladosti dobili sasvim opravdano po 2 zuta kartona i Napredak gde je po onoj njivi bilo nemoguce bez bar deset ponavljanja i usporavanja provaliti da je bio ofsajd. A koliko puta je Partizan ostecen u ovoj sezoni. Skoro svako kolo za poneki nesviran penal za ponisten cist gol ili penal za protivnika. 
Pa za vas su svirani penali za koje se nikada nece utvrditi zbog cega su svirani a skoro u svakom kolu se protivnicima ponistavaju cisti golovi zbog nepostojecih ofsajda. Nicega se vi ne stidite zato i jeste protiv stranih sudija i var tehnologoje a Vosa takodje neka ponovo glasa protiv toga, pa joj posle djavo kriv. 
(Samo domace sudije - kadije - delije, 7. mart 2018 21:48) 


SVAKA CAST ZA KOMENTAR!
(Caps Lock, 07. mart 2018 23:09)

Partizanska propaganda!
Zar je moguće da ste spinovanje doveli do savršenstva?

kodzo

pre 6 godina

Svi smo svesni da pikiras klupu Partizana. A svesni smo sta je tvoj klub radio prosle godine sa tobom na celu i u ciju korist...Secas se ono podizanje nogu u zivom zidu, paket premije za pobedu protiv Zvezde i poraz protiv Partizana. Mozda neko ima pravo da drzi moralne pridike, ali ti svakako nisi taj

Royal_Guard

pre 6 godina

Najjaci su mi ovi treneri sto kukaju posle utakime i pricaju jako je liga namestena. Gospodo, niko vas ne tera da vodite timove iz nase lige. Ako vam se ne svidja idite u inostranstvo...a da, zaboravio sam da vas tamo niko nece.

Cacak

pre 6 godina

Tako je Stolice, komicno je ovo sto se radi.... kada neko krade na +14 to samo govori o stepenu bolesti i pretpostavljam straha zbog prosle sezone.

Mastermind

pre 6 godina

SVE REČENO! Dobili su svakakve penale, ono je sigurno jedan od najsmješnijih u istoriji fudbala! Znate šta FA radi za onakve stvari? 5 mečeva suspenzije bato, pa da te vidimo sledeći put junačino!

Uros Djurdjevic nejaki #32

pre 6 godina

Molim ove lazne Zvezdase sto placu "Zvezdas sam ali nije bio penal" da analiziraju gol Vozdovca u proslom kolu.. Hvala

Samo domace sudije - kadije - delije

pre 6 godina

Dokle bre to izjednacavanje. Kad god vam se svira smesan penal ili se protivniku ponisti cist gol, a to je skoro u svakom kolu, vi okrecete na penal u Cacku koji je 100% postojao, Mladost gde stvarno nema nista sporno jer su igraci Mladosti dobili sasvim opravdano po 2 zuta kartona i Napredak gde je po onoj njivi bilo nemoguce bez bar deset ponavljanja i usporavanja provaliti da je bio ofsajd. A koliko puta je Partizan ostecen u ovoj sezoni. Skoro svako kolo za poneki nesviran penal za ponisten cist gol ili penal za protivnika.
Pa za vas su svirani penali za koje se nikada nece utvrditi zbog cega su svirani a skoro u svakom kolu se protivnicima ponistavaju cisti golovi zbog nepostojecih ofsajda. Nicega se vi ne stidite zato i jeste protiv stranih sudija i var tehnologoje a Vosa takodje neka ponovo glasa protiv toga, pa joj posle djavo kriv.

Djenka

pre 6 godina

14 bodova prednosti, igra nas i igra vas, nemojte sada da se izjednacavamo. Penal jeste cudan, ali za razliku od nas objektivnih Zvezdasa to od grobara necemo cuti za neki ofsajd, penal, slobodnjak umesto faula u napadu...proslo kolo gol iz metra ofsajda smo primili u finisu meca. Na kraju cemo imati +10 sa podeljenim bodovima i sa penalima i za jedne i za druge, tako da nemojmo grobari postenje da glumimo, bolji smo.

Crvena Zvezda1913

pre 6 godina

Pokopa vas covek u dve reci. 

Samo napred. 

Sve je jasno.
(Metuzalem, 07. mart 2018 20:50)

Pokopao je sebe na mestu šefa stručnog štaba jsdp a svojom izjavom je osramotio FK Vojvodinu,njene igrače i navijače.Trebalo je da čestita pobedniku,pohvali svoje igrače i atmosferu na tribinama,a ne da u ime navijača jugoslovenskog kluba kmeči u kameru.
Skoro si imao izjavu trenera poražene ekipe u Lučanima,tada to nije bilo "pokopavanje".....

NoName

pre 6 godina

Naravno da si osramoćen. Čak i na ovoj slici se u dnu vidi Partizanov šal. Treniraš jedan klub, a ispod jakne nosiš šal drugog kluba. Neće vam proći ove godine, Stolice. Prošle godine su tvoji igrači širili noge u živom zidu da bi klub čiji šal nosiš bio šampion. Ove godine neće moći, Stolice.

zoe

pre 6 godina

Ne, Ilija, smesno je ono kako si prosle godine pustio Partizan da uzme titulu a da si hteo da igras Partizan ne bi dobio Vozdovac 3 dana. Sada tebe nije sramota da pricas o sudjenju? Smesan penal, slazem se, ali ti nemas nikakvo pravo da pricas jer si ti svoju rec pogazio milion puta u svojim izjavama. Na pr, napustio si Vozdovac kao zbog naseg fudbala, neces da radia vise ovde, pa posle 15 dana eto tebe u Vojvodini. Mani se alibi prici, tvoja jedina zelja je da budea trener Partizana i to treba otvoreno i da kazes.

analiticar_amater

pre 6 godina

Cigani nikad nisu imali obraza, dzabe pricas gospodine Stolica.15 penala im svirano do sada i pitaj Boga koliko crvenih kartona jos.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Slavko Vrekic, 7. mart 2018 20:35)

Vidi sinko, samo vi nemojte da pricate nekome o obrazu. Vi i dalje verujete da Partizan igra posteno i da se samo za Zvezdu namesta. Niste ni svesni u kakvom ste blatu.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Svaka šuša misli da je Ferguson. Vodio Voždovac, pa misli da je popio svu pamet sveta. Treba da budeš sretan i ponosan što si imao tu čast, da budeš na klupi jednog kluba, protiv velike Crvene Zvezde!

Jonas

pre 6 godina

Cigani nikad nisu imali obraza, dzabe pricas gospodine Stolica.15 penala im svirano do sada i pitaj Boga koliko crvenih kartona jos.
(Slavko Vrekic, 07. mart 2018 20:35)

Jesi brojao partizanove titule o objektvni grobaru???

Stoj Dzoni

pre 6 godina

E ne mogu vam opisati koliko sam srecan kad se svira Zvezdi nepostojeci penal, jer onda imam dva dana smijeha zagarantovano, samo upalim komentare i gledam tu nevjerovatnu dozu patnje, nemoci, balavljenja ... joooj ! Zvezdo gazi do titule !!! Sto se mene tice jos 3 naredne tekme neka odluci neposfojeci penal !

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

I mi smo svesni šta se dešavalo prošle godine u duelima Voždovca i Partizana dok si ih ti vodio, prelazi iz 2 u 1 i 1 u 2 i širenje nogu u živom zidu, pozdrav ...

chox

pre 6 godina

Smesno je kako se ovaj "strucnjak" ovakvim zapaljivim izjavama nudi klupi Partizana , i da nije bilo situacije sa penalom ( koji nije postojao ) on bi nasao nesto drugo da kukumavci

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Sve je Ilija lepo rekao i skidam kapu za to ali ne znam zasto je Stolica ostao u srpskom fudbalu premda gotovo uvek prica u negativnom kontekstu o nasoj ligi, terenima, sudijama... A pritom je (navodno) imao ponudu da trenira neki klub u Kanadi, pa sto nije prihvatio tu ponudu nego je dosao u Vojvodinu?

bobrock

pre 6 godina

Pogledajte drugi ponovljeni snimak sporne situacije u krupnom planu i obratite pažnju na desnu nogu igrača Vojvodine. Ja sam isto mislio da nema veze sa penalom ali i nije baš tako jasno.

Aleksandar

pre 6 godina

Sramota sta rade srpskom fudbalu. Ovo je veceras cist primer namestene utskmice. Mene je kao zvezdasa sramota na koji je nacin dobila zvezda. Lepo je neko pre neki dan u komentarima napisao da se ne sekiramo ako zagusti ima da svirnu nepostojeci penal.

Deda

pre 6 godina

Kao navijač Crvene Zvezde kažem da je Vojvodina žestoko oštećena jer ono nije bilo ni P od penala... Ali kad vidim kako zapomažu ovi, koji bi da je bilo pravde od početka sezone do sada bili preko 20 bodova u minusu, prosto želim da nam do kraja sezone sude po minimum jedan ovakav penal na svakoj utakmici...

Caps Lock

pre 6 godina

@Dokle bre to izjednacavanje. Kad god vam se svira smesan penal ili se protivniku ponisti cist gol, a to je skoro u svakom kolu, vi okrecete na penal u Cacku koji je 100% postojao, Mladost gde stvarno nema nista sporno jer su igraci Mladosti dobili sasvim opravdano po 2 zuta kartona i Napredak gde je po onoj njivi bilo nemoguce bez bar deset ponavljanja i usporavanja provaliti da je bio ofsajd. A koliko puta je Partizan ostecen u ovoj sezoni. Skoro svako kolo za poneki nesviran penal za ponisten cist gol ili penal za protivnika.
Pa za vas su svirani penali za koje se nikada nece utvrditi zbog cega su svirani a skoro u svakom kolu se protivnicima ponistavaju cisti golovi zbog nepostojecih ofsajda. Nicega se vi ne stidite zato i jeste protiv stranih sudija i var tehnologoje a Vosa takodje neka ponovo glasa protiv toga, pa joj posle djavo kriv.
(Samo domace sudije - kadije - delije, 7. mart 2018 21:48)


SVAKA CAST ZA KOMENTAR!

Šumadinac

pre 6 godina

Penal kao penal je pravilno sudjen, jer je igrač Vojvodine glupo i nepotrebno sa dve ruke odgurnuo Radonjića.
Taj kontakt se svira, stariji se sećaju da je protiv nas, na SP u Nemačkoj, sudija svirao penal Karasiju zbog pljuvanja u šesnaestercu Poljskog igrača iako je lopta bila na 30 metara od njih.

U ovom slučaju je jedini i najveći problem što takav penal ne bi svirao protiv Zvezde a ni protiv Partizana.

kadinjaca ipak pala

pre 6 godina

Je li stručnjače, jel sudija kriv sto ti ekipa prima gol u drugom minutu, nakon prekida? Jos nisu ni seli gledaoci na svoja mesta, ti vec imas gol minusa!

Tralalalala

pre 6 godina

@Sta je ovaj umislio da je neki trener.....!!!…!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan 1989, 7. mart 2018 21:42)


To je onaj sto vas je razvalio na krovu i zbog koga ste izgubili titulu,kao i danas,ali vi ste uvek jaci za sudiju.

Leopold82

pre 6 godina

Zapravo je situacija veoma jednostavna, sto se samog pravila tice.

Ako je kontakt nogama postojao - penal je.
Ako kontakt nogama nije postojao - nema penala.

Napadac kontrolise loptu u svakom trenutku, odbrambeni igrac nijednog moneta nije ni blizu da uzme posed. I onda se vracamo na gorenavedeno.
E, sad - da li je kontakt nogama postojao - neka procene oni koji gledaju snimak.

Sabre

pre 6 godina

Znas sta se isto desava? Branis se 90 minuta i das gol iz jedne kontre i onda places sto je posle kontakta tvog igraca sa protivnikom u 16 metara sviran penal.

son

pre 6 godina

Ovakve izjave trenera (pedagoga) zaista nisu prihvatljive i FSS treba raditi da ih potpuno iskorjeni. Drago mi je da Milojevic to nije pokazao niti jednom ove sezone iako je eto proalu utakmicu napravljena greska u 90min na stetu njegive ekipe, priznacete mnogo gora od ove sporne situacije... Ne vidim da nasi treneri i funkcioneri kukaju na sudije u evropskim mecevima niti kada odu u inoatranstvo, iako su se i ove sezone desavale vece greske nasim klubovima u evropi.. uglavnom, imam veliku odbojnost prema ovakvim strucnjacima, a oni nazalost trebaju biti vodilje boljitka u sportu

Ivan

pre 6 godina

Ovako je jos sladje. Kada placu. Odmah neke teorije zavere, a penal bio klasican za udzbenike. Video sam na stotine ovakvih penala kada igrac pravi laznjak blizu gol aut linije, a odbrambeni igrac ga zadrzava rukama.

ZZZ

pre 6 godina

Neverovatno koliko nerealnosti u našem fudbalu.
Zato će uskoro i Makedonska liga biti jača od naše.

Pazi ove što su "neutralni"..." obe ruke na zvezdinom igraču " ... "čist penal"...

Dajte bre, ne blamirajte se još više.

Zar ne vidite vašim očima da se igrač zvezde oklizne i gubi ravnotežu a bek jasno pokazuje da nema nameru da faulira napadača...ovo se ne bi sudio penal ni u Tunguziju ali se zato sudi vučićevom srbistanu...SRAMOTA

Borky

pre 6 godina

Al je zato Boaci pobedio obojicu sa vise nego duplo penala! Licemerje na nivou ko kod tvorze. Tipicno i nista neobicno kod botova! 
(kile, 07. mart 2018 22:45)

Sto lazes?Boaci je pucao samo ovu polusezonu i to igrao je na manje od pola utakmica u prvenstvu.Na kraju krajeva sve se moze provjeriti na internetu tako da vase lazi ne prolaze kod normalnih ljudi vec samo kod zaludjenika kao sto si ti.

Josarian

pre 6 godina

Jedino što je preostalo je da sudije počnu da sapliću protivničke igrače Zvezde ili da se uključe u igru dodavanjem lopti, i to ne samo glavni, nego i pomoćni sudije. Izvinite, ovo više nije ni sramota.

duledudule

pre 6 godina

Otisao Penalci dosao Benal,nije bitno ko je u spicu,bitno je za koga igra. 
(Svakosatno klepetalo, 7. mart 2018 21:54) 

Kada su se Djurdjevic i Leonardo prosle sezone takmicili ko ce dati vise golova iz penala, tada vam je bilo sve regularno. Placite sada nad nasim penalima, a mi cemo da se smejemo kao vi prosle sezone. 
(Ivan, 7. mart 2018 22:11) 

Al je zato Boaci pobedio obojicu sa vise nego duplo penala! Licemerje na nivou ko kod tvorze. Tipicno i nista neobicno kod botova!
(kile, 07. mart 2018 22:45)
ako ti tako kazes pulenu vucelin preposteni onda ti treba verovati

kile

pre 6 godina

Otisao Penalci dosao Benal,nije bitno ko je u spicu,bitno je za koga igra.
(Svakosatno klepetalo, 7. mart 2018 21:54)

Kada su se Djurdjevic i Leonardo prosle sezone takmicili ko ce dati vise golova iz penala, tada vam je bilo sve regularno. Placite sada nad nasim penalima, a mi cemo da se smejemo kao vi prosle sezone.
(Ivan, 7. mart 2018 22:11)

Al je zato Boaci pobedio obojicu sa vise nego duplo penala! Licemerje na nivou ko kod tvorze. Tipicno i nista neobicno kod botova!

pusti Jsd jedi kuvano

pre 6 godina

@Samo domaće sudije ...
Prvo zapamti gde ste koga pokrali pre komentara . napredak je na vojnom stadionu posle isteka vremena uz ruku i ofsajd od 2 m , Čačak je uz nepostojeći faul uz isteklo vreme , Mačva penal koji igrač pravi glavom unazad za Ginisa , Mačva penal gde se joč deru lopovi lopovi , Lučani je za UEFU da pogleda i da vas izbaci 10 god iz svih takmičenja , Zemun isteklo vreme .
I daj bilo koji gol iz nepostojećeg ofsajda koji je poništen protiv Zvezde .
Pošto ste se zaleteli opet da vezujete kradje umesto da odigrate prema mogućnostima mora da vam se pokaže da ste lošiji po svaku cenu .

Hmm

pre 6 godina

To je onaj sto vas je razvalio na krovu i zbog koga ste izgubili titulu,kao i danas,ali vi ste uvek jaci za sudiju.
(Tralalalala, 7. mart 2018 22:06)

Ahaaa,to je onaj ciji igraci sire noge pola sata u zivom zidu da vrsni strelac Djurdjevic da gol?Zanimljivo...

Lepaluki

pre 6 godina

Zato ih zovu onako kako ih zovu,jer se nicega ne stide,jer bi zbog titule....ajde necu radi objave komentara.Zao mi samo Vose jer nije lepo da im ovako vrate za sve godine vernog sluzenja i sudelovanja u fabrikovanim hajkama na Partizan,toliko.

dave

pre 6 godina

SVE REČENO! Dobili su svakakve penale, ono je sigurno jedan od najsmješnijih u istoriji fudbala! Znate šta FA radi za onakve stvari? 5 mečeva suspenzije bato, pa da te vidimo sledeći put junačino!
(Mastermind, 07. mart 2018 20:42)

ti znas sta radi FA.

grafolog

pre 6 godina

G.Stolica, sramoti se i ruinira ceo narod, vec decenijama, i nikom nista. U Srbiji se na kradju i korupciju gleda kao na nesto pozeljno i normalno..

Ivan

pre 6 godina

Otisao Penalci dosao Benal,nije bitno ko je u spicu,bitno je za koga igra.
(Svakosatno klepetalo, 7. mart 2018 21:54)

Kada su se Djurdjevic i Leonardo prosle sezone takmicili ko ce dati vise golova iz penala, tada vam je bilo sve regularno. Placite sada nad nasim penalima, a mi cemo da se smejemo kao vi prosle sezone.

Realan Delija

pre 6 godina

Zvezdas sam ali da priznam da ovakav penal nisam jos vidio a pratim fudbal nekih 20 godina.Ne moramo ovo raditi jer smo titulu vec obezbedili.Sportski pozdrav...

marko

pre 6 godina

covek je u pravu sve od reci do reci, zvezda i partizan su dva najveca zla ove zemlje, nek nas uefa zauvek izbaci iz svih takmicenja, ova drzava ce procvetati kad se ova dva kluba ugase, toliko od mene.

jera

pre 6 godina

Ovaj se ozbiljno kandiduje za klupu Partizana. Demagagog. "svi vidimo" Pa kazi covece sta vidimo!!! Ako si smeker kazi. A ne ko Vucela. Namesta se. Pa kazi i dokazi ko namesta! Cime jeVojvodina osramocena? Penalom? PA kazi da nije bio penal. I dokazi.
(Davor, 7. mart 2018 20:45) hahhahahahahaha

Vladimir

pre 6 godina

Penal nije bio sporan, on nije postojao ali ne mogu da se ne setim Stolice i dve ili tri utakmice sa Partizanom prošle godine koje su išle iz 1 u 2.Sve je on noćas bio u pravu ali gde baš on da glumi poštenje!?

naissus

pre 6 godina

Ovaj se ozbiljno kandiduje za klupu Partizana. Demagagog. "svi vidimo" Pa kazi covece sta vidimo!!! Ako si smeker kazi. A ne ko Vucela. Namesta se. Pa kazi i dokazi ko namesta! Cime jeVojvodina osramocena? Penalom? PA kazi da nije bio penal. I dokazi.
(Davor, 07. mart 2018 20:45)
Dokaz da drzava postaje parodija. Ubedjuju te da ne vidis, da si lud, da moras TI da dokazes da nisi lud i slep. Relativizovali su svaku vrednost, ucinili da TEBI bude neprijatno sto si se drznuo da ukazes da Nesa ima falsifikovan doktorat, da ljudi nemaju 500 eura platu kao sto prica predsednik, da mu ovaj penal ni majka ne bi svirala.. Da, gospodo, kradu i Zvezda i Partizan, i da ima nekog normalnog u tom fudbalu da ukazom ponisti prvenstvo i da ga zabrani dok se ne ocisti od kukolja. Ovo nicemu ne vodi, toliko je smesno da prosto ne verujem da neko stariji od 18 moze da ostavi ozbiljan komentar i diskutuje o ovoj sceni...

FKCZ u srcu

pre 6 godina

Ovo je normalno kada je sa druge strane veliki klub. Isto je i sa Realom, Bajernom, Juventusom.... Batalite... Nego ti Stolica ispljuva srpski fudbal posle ostavke u Voždovcu, pa se opet vrati u njega?€€€

djuks

pre 6 godina

Ne radi se ovde o Zvezdinoj tituli, Stolica govori isto sto i Lalatovic pre koju utakmicu a to znaci izmedju redova da se Radnicki iz Nisa gura u Evropu.

Jup

pre 6 godina

Penal nije postojao i tacka. Dokle gledati ovakve sudije kojima se gace tresu od zvezde i partizana tj terze i vucele? Nema vise ono "ni po babu ni po stricevima".

Borky

pre 6 godina

Zapravo je situacija veoma jednostavna, sto se samog pravila tice. 

Ako je kontakt nogama postojao - penal je. 
Ako kontakt nogama nije postojao - nema penala. 

Napadac kontrolise loptu u svakom trenutku, odbrambeni igrac nijednog moneta nije ni blizu da uzme posed. I onda se vracamo na gorenavedeno. 
E, sad - da li je kontakt nogama postojao - neka procene oni koji gledaju snimak.
(Leopold82, 07. mart 2018 22:51)

Cek cek znaci mogao ga je povuci za dres ili npr. udariti sakom i to je sve ok dok ne postoji kontakt nogama?

arbitraža

pre 6 godina

(sta covek da kaze??, 7. mart 2018 23:03)

Potpuno se slažem s tobom ali kakav smo narod, takva nam i država, standard života, fudbal i stadioni! Sve je unapred dogovoreno, korumpirano, bahato i kriminalizovano! Zašto? Jer ne zaslužujemo bolje, nemamo taj nivo potrebne svesti za bolje društvo! Nije to od juče, ova agonija traje skoro već 30 godina! Ovo kažem kao Zvezdaš ali kao realni posmatrač!

sta covek da kaze??

pre 6 godina

Tuzno je u sta se ovaj narod pretvorio. Ovde se opravdava sudjenje jer se isto tako sudi i za Partizan?? Neverovatno? Ko je veci lopov taj pobedjuje?? Pa da li ste vi normalni? Pa da li vi vidite u sta se pretvorila ova liga i nas fudbal? I vi to opravdavate? Pa mi smo DNO. I ostacemo DNO sve dok ovi koji kradu i pune svoje dzepove vredjaju inteligenciju normalnih ljubitelja fudbala. A vi se svojim navijanjem kao navijaci, pridruzujete lopovima i postajete navijaci lopovskih klubova? Nema tu sudijskih gresaka, one su retke, sve je ostalo proizvod rada oba kluba i namestanja u dogovoru sa sudijama. Da li je to vama jasno? I onda ste vi navijaci takvih klubova?? I kada vas klub osvoji titulu, vi ste srecni i zadovoljni a oni su lopovlukom dosli do titule?? Prosto neverovatno i neshvatljivo? A da li i u zivotu tako vrednujete stvari? ISTO tako, jer svaki covek se na ovakvim primerima prepoznaje. Taj i u drugim sverama zivota radi isto i na isti nacin se ponasa. Kao u ovim komentarima. Ovde se lopovluk jednog kluba pravda jer isto to radi i drugi klub?? Partizan dodje do titule namestanjem a onda CZ dodje do titule na isti nacin i tako se oni smenjuju a od fudbala NULA. Duplo golo. A vi ZADOJENI NE VIDITE PRST ISPRED NOSA I SRECNI STE I ZADOVOLJNI??? HAHA...PA CIME?? Jer je vas klub vise krao?? Sledece godine ce onaj drugi i tako u nedogled? I to je nasa liga i fudbal?? Srecno vam bilo i divite se na isti nacin i u buduce.

???

pre 6 godina

ovo je nas fudbal. bravooo..i da, kokeza je kriv, on sprecava da cz bude drzavni prvak?? hahaha...ubi se kokeza da spreci i omete zvezdu? ovako? hahaha...e sada su vam valjda jasna saopsetenja i da su to samo spinovanja a u stvari...sami vidimo sta se iza toga krije.

Nikola

pre 6 godina

Činjenica je da se u velikoj meri pomaže zvezdi i partizanu i to nije dobro ali je takodje činjenica da ova dva boda ništa ne bi promenila jer je zvezda do sada mnogo više pokazala.Takodje mišljenja sam da je zvezda u velikom padu u igri jer nema organizatora igre.Uporno se pljuje Pesic ali taj dečko ni ne dobija upotrebljive lopte koje bi mogao da koristi već pokušava sam da izgradi sebi poziciju sto mu nije jača strana.Veci problem po meni su igra radonjića i srnica uz pomenutog organizovana sto je mnogo bitno u stvaranju sansi.

devlagm

pre 6 godina

Gresi se mnogo... Ne samo na utakmicama Zvezde i Partizana. Nego sto narod ne prati ostale tekme. Ili su sudije ocaj ili ovo neko radi sa namerom da unisti srpski fudbal koji je vec dotakao samo dno.

Djomla

pre 6 godina

Stolice, smaras, smaras. Nas narod kaze, uvek podji prvo od sebe i razmisli o tome sta ti radis. A ti si Stolice, veoma, veoma neispravan, dvolican i sve radis po nalogu. Ukratko, kontakta je bilo, penal je ispravno dosudjen a ti se konstantno reklamiras i nudis partizanu, bilo izjavama, bilo sklanjanjem tvojih igraca na terenu.

Milos

pre 6 godina

Samo domace sudije, u Cacku pored spornog penal je sporan i faul u napadu Tosica koji je sudija svirao kao faul igraca Borca iz koga je partizan dao gol u 97 minutu. Napredak se igrao na stadionu partizana i ofsajd je bio vise nego ocigledan. Protiv Mladosti je drugi crveni smesan. Protiv Macve su i penal i crveni za partizan smesni. Ajmo dalje u proslost, partizan je bio jedini klub u istoriji fudbala ciji su upravu cinili predsednici drugi klubova. Da se podsetimo: Dzomba Hajduk Kula, Sekulic Javor, Metalac, BSK Radovanovic, Vucurevic Buducnost Banatski dvor,Sartid. Svako prvenostvo se pocinjali sa +36. Tako da zaista nismo isti jer u Zvezdi nikada nisu predsednici drugih klubova bili u upravi.

LjubiteljSporta

pre 6 godina

Svesni smo da je ovo bila sjajna utakmica. Postena pobeda. Kao sto su posteni i Zvezda i Partizan. Kao sto je i Srbija postena, pravna i napredna drzava.

besan ker

pre 6 godina

Što je najgore, sad će navijači blizanaca da se preganjaju ko manje krade... Ubili ste ligu, i fudbal, i celokupni sport u Srbiji. Zlo treba iskoreniti, dok se ova dva kluba ne ugase, biće ovako iz godine u godinu.

Rasha

pre 6 godina

Ne bi taj jedan bod resio probleme vojvodine, toliko su upropastili klub da iskreno i ne zasluzuju bolji tretman ...

Iskreno, mislim da je trenutno fkv na nivou prosecnog drugoligasa ...

Penal je mogao i nije morao da se svira, postojao je kontakt i igrac vojvodine je sprecio zvezdinog da prodje, nakon sto ga je driblingom izbacio iz igre ...

gargamel

pre 6 godina

Uros Djurdjevic #32

dokle vise ti sa svojim nebuloznim komentarima? kamo srece da ovi sa b92 malo vise filtriraju da ne mracis teorijama zavere u koje samo ti verujes, na svakoj vesti te ima.

Luke Babbitt gravedigger

pre 6 godina

Ovaj penal i ovo sve je maligno.Oni hoce titulu po svaku cenu i njihov strah je toliko veliki da i na +14 kradu bez blama.Ovo je lakrdija

miško

pre 6 godina

Zvezda je za klasu iznad svih,danas u Srbiji a nekada i na Svetu."Kad si Zvezdo bila iznad svih.....".Ovo sve oko čega se raspravlja je trange frange.Najbolji smo i kao klub,najbolje organizovani,najbolji tim imamo,struka najbolja(neka žive Džaja,Terza i Mihailović),najveći stadion pa normalno je budemo šampioni.Ostali neka se poredjaju,nemam ništa protiv da to bude Partizan sa Stolicom ili foteljom.

Smederevac

pre 6 godina

Da li ce biti neko saopstenje od strane UO FK Vojvodina? Cenim da je pri izlasku sa staiona predsednik FK Vojovina rekao nesto tipa " ZBOG OVOGA CEMO NAMERNO DA PUSTIMO PARTIZAN"

Sve po zasluzi,ko sa decom leze upisan se budi.

NENAD

pre 6 godina

GROBARI ZABORAVILI STE DA JE VOJVODINA ZBOG VAS HTJELA NAPUSTITI UTAKMICU, TJ. NJENI IGRACI, DA SE DALJE NE NABRAJA, PROSLE GODINE STE VRSILI PRITISAK I CEKALI ZVEZDIN KIKS, A VI KAO DA STE IMALI UGOVOR DA SVE UTAKMICE DOBIJATE DO KRAJA I DOBILI STE. PA PRICATE KAKO STE BOLJI U DERBIJU SAMO DA ZNATE TITULA NE OSVAJA U DERBIJU BODOVI SE SKUPLJAJU U SVAKOM KOLU, NISTE NAM OVE GODINE NI DO KOLJENA, CEMU SE BUNITE

tmpttn

pre 6 godina

Partizanska propaganda! 
Zar je moguće da ste spinovanje doveli do savršenstva?
(Crvena Zvezda 1913, 07. mart 2018 23:27)

Rece lik koji u potpisu ima laž kojom pokušava svoj klub predstaviti starijim nego jeste pozivajući se na kontinuitet sa klubom koji je komunističkim dekretom uništen a imovina i igrači prisiljeni da igraju za Krcunovo komunističko mezimče. Jadno. Stubovi srBstva sa 2 Srbina u Bariju.....

cobi

pre 6 godina

kakav licimer,strašno. što se nije bunio prošle godine kada je vodio Voždovac kada je suđen penal za JSD zbog Jankovićevog delfinskog skoka u bazen. tada je sve bilo ok. Vučela ga naložio, kao dovešće ga u JSD ali prvo pogine protiv Zvezde.

aalborg

pre 6 godina

Znas sta se isto desava? Branis se 90 minuta i das gol iz jedne kontre i onda places sto je posle kontakta tvog igraca sa protivnikom u 16 metara sviran penal.
(Sabre, 07. mart 2018 22:57)

Sine nisi gledao utakmicu... Sve smo radili, samo se nismo branili celu utakmicu. Imali smo veći posed lopte, i više šuteva na gol od zvezde

nele

pre 6 godina

@borky,
za povlacenje, odgurivanje sudija procenjuje intezitet za odluku da li je prekrsaj. U ovom slucaju ga definitivno nema. Pri kontaktu po nogama se ne procenjuje intezitet, svaki kontakt je faul osim u slucaju da napadac inicira the trazi kontakt. Ovde to nije slucaj a gontakt postoji = faul = penal

Leopold82

pre 6 godina

Napadac kontrolise loptu u svakom trenutku, odbrambeni igrac nijednog moneta nije ni blizu da uzme posed. I onda se vracamo na gorenavedeno.
E, sad - da li je kontakt nogama postojao - neka procene oni koji gledaju snimak.
(Leopold82, 07. mart 2018 22:51)

Cek cek znaci mogao ga je povuci za dres ili npr. udariti sakom i to je sve ok dok ne postoji kontakt nogama?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Borky, 7. mart 2018 23:17)

Pisao sam o konkretnoj situaciji...Ako ces tako bukvalno - mogao je i glavom da ga udari...ocigledno da ga nije ni vukao za dres ni udario sakom (ni udario glavom)...pricam o konkretnoj situaciji...