Utorak, 20.02.2018.

15:00

Najgori nastup na ZOI: Amerikanka pobedila sistem

Amerikanka sa mađarskim pasošem Elizabet Svoni vlasnica je najbizarnije priče na Zimskim Olimpijskim igrama u Pjongčangu.

Izvor: B92

Najgori nastup na ZOI: Amerikanka pobedila sistem IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

75 Komentari

Sortiraj po:

vlada

pre 6 godina

Izjava našeg olimpijca Marka Vukićevića koja stoji na zvaničnom sajtu olimpijskih igara (https://www.olympic.org/pyeongchang-2018/results/en/alpine-skiing/athlete-profile-n3027771-marko-vukicevic.htm):
"Due to poor results I did not have an opportunity to represent the [Slovenia] national team. I was not motivated enough there, because I had limited options. Serbia was a nice opportunity for me to raise the level of my skiing, with substantial financial support from the national federation." (siol.net, 26 Dec 2017; fis-ski.com, 2014) 

jasdf

pre 6 godina

@milojko
Na svetskom sampionatu 2013. Svajcarska je bila druga. Toliko o tome da nikada nisu usli u cetvrtfinale. Utakmice Svajcarske lige redovno posecuje vise ljudi nego utakmice vecine kosarkaskih liga u Evropi. Kina ima klub u KHL-u, koji u proseku gleda 10+ hiljada ljudi. Do skoro ga je imala i Hrvatska, utakmice su bile posecenije nego svih kosarkaskih klubova u jadranskoj ligi. Austrijska liga takodje ima visoku posecenost, najpopularniji je dvoranski sport u zemlji. Britanija ima ligu slicne posecenosti, a istorijski i medalje sa Olimpijade.
Ako se hokej poredi sa nekim dvoranskim sportom to bi bila kosarka. Od svih ostalih je znatno popularniji.
Vaterpol je sa druge strane jedan od nepopularnijih. Znas li neki klub koji u toku sezone belezi prosecnu posetu od 10+ hiljada gledaoca?

Milojko

pre 6 godina

@jasfd
Ulgavnom tacno, sa par izuzetaka.
Odlican hokej se sigurno ne igra u Svajcarskoj jer nikad u istoriji nisu upeli da prodju ni u cetvrtfinale nekog velikog takmicenja, upitno je i Slovacku, ali oni su makar za nijansu bolji na velikim takmicenjima.
Dobar hokej se definitivno ne igra u Austriji, Britaniji ili J. Koreji jer su sve ove nabrojene zemlje 3. kategorija svetskog hokeja (Koreja je u sampionsku grupu usla zbog olimpijade, Britanija je medju losijim u 1. diviziji, a Austrija je difinitivno ispod svih ranije pobrojanih zamalja).
Ovo dalje pod solidan ne bih ni komentarisao nema smisla. "Solidniji" se hokej igra u Srbiji nego u Kini i razlika izmedju 1. B divizije i 2. A je zanemarljiva.
A poredjenje sa vaterpolom itekako ima smisla, jer da nema NFL-a hokej bi upravo bio sto i vaterpolo.
Samo poredjenja radi u toj Svajcarskoj za koji si naveo da se igra odlican hokej se vise ljudi bavi karlingom nego hokejom iako im je hokej zvanicno 2. timski sport!

jasdf

pre 6 godina

@kapetan nemo
Odlican hokej se igra u Kanadi, Rusiji, SAD, Svedskoj, Finskoj, Ceskoj, Slovackoj, Svajcarskoj; dobar hokej se igra u Norveskoj, Nemackoj, Sloveniji, Francuskoj, Belorusiji, Letoniji, Austriji, Britaniji, J. Koreji; solidan se igra u Poljskoj, Litvaniji, Estoniji, Ukrajini, Madjarskoj, Hrvatskoj, Japanu, pa cak i Kini. To su sve drzave u kojima na hokejaskim utakmicama bud i preko 10 hiljada navijaca. Koliko drzava to ima za vaterpolo?

Kuki

pre 6 godina

Ja bih prokomentarisao nesto drugo, a to je da je ovaj sport toliko atraktivan i popularan, da na nekim zvanicnim takmicenjima koji se boduju za OI, ne mogu da sakupe trideset takmicara iz celog sveta.

Ростислав

pre 6 godina

Од сваке вести, аутошовинистишки ботизам односи победу свагда кроз коментаре. На било коју вест иде обавезни "А у Србији би..." Нема вама помоћи. Кукате цео свој живот а не радите апсолутно ништа да на било који начин такво стање поправите.

mrmlj

pre 6 godina

da se ne lazemo, nije ona ni prvi ni poslednji takmicar koji je zalutao na olimpijske igre ali je prvi za kog znam da je aktivno trazio rupe u pravilima i da se AMA BAS NIMALO nije potrudio da na igrama da svoj maksimum, kakav god da je. cak se i onaj mucenik sto se zamalo nije udavio na 100m slobodno vidno trudio, i razumljivo je da mu je trebalo duplo vise nego drugima zbog okolnosti u kojima je ziveo i trenirao, a bogami i kako se kvalifikovao. zamisljam sebe da sam na ovakvu foru prosao na OI i da ovako izvozam voznju, doduse u snoubordu jer to vozim (apsolutno rekreativno, bez ikakvih ambicija za vise), da se spustim dole i moram da prodjem pored sona vajta. pa, blam bi me pojeo, ne bih nikada u zivotu smeo da kazem da sam olimpijac.

Anti-Jumko

pre 6 godina

nemanja@ Derane, da li si ti uopšte gledao biatlon!? Pitanja za tebe, odakle je Kuzmina, Domracheva, Oesbu, Fak ... ? Lupio si i da nisi svestan.

лазаревац

pre 6 godina

@лебовиц
апсолутно. ја кад сам то написао напуцали ме минусима. у тим неким алтернативним дисциплинама све нека деца и аматри узели медаље. онај један из коме право на стазу и по бронзу. свака част њему и све најбоље, али какав је то спорт?! мислим спорт ко спорт, али да би био олимпијска дисциплина треба да буде ваљда конкурентан на међународном нивоу, а не да постоји 50 неких ликова који се тиме баве у свету и сад за њих олимпијада. ма дај. шта онда није олимпијски спорт?

shox

pre 6 godina

U CV-ju ove "Mađarice" su sledeća dostignuća:
- sa 19 godina, tada kao student Berkeley Univerziteta, se kandidovala za guvernera Kalifornije kao jedan od 135 kandidata. Te godine je Švarceneger postao guverner tako da nije uspela.
- prijavila se za Oakland Raiders čirlidersicu. Nije uspela.
- prijavila se za skeleton tim Venecuele. Nije uspela.
- nakon što je sa 25 godine naučila da skija prijavila se za ski halfpajp disciplinu za reprezentaciju Mađarske. U tome je kao što vidimo uspela.

Ako možemo da iz ovoga nešto naučimo, sem što neki ljudi imaju para i nemaju blama, je da se trud isplati.

nemanja

pre 6 godina

Ne mozete pljuvati po freestyle skijanju kako je vestacka dispciplina a da ne pomente onu grozotu od biatlona u 6 disciplina koju osvajaju isklucivo Nemci, Rusi i Norvezani. Tako isto i freestyle skijanje osvajaju iskljucivo SAD i Kanada, a snowboarding SAD i Svjacarska. Ako nista drugo zlatnu medalju u freestyle skijanju je uzelo 12 nacija, u snowboardingu 11 nacija a u biatlonu za preko 60 godina zlatnu medalju je uzelo 10 drzava ne racunajuci Zapadnu Nemacku, Istocnu Nemacku, SSSR i Unifikovani Tim (drzave bivseg SSSRa sve zajedno sa Rusijom)

Jim Beam

pre 6 godina

@Капетан Немо
Hajde da se ne lažemo, koliko god da nam je drag, vaterpolo se igra u Mađarskoj, 3 exYu države (SRB, CG, HRV) i malo u Italiji, Grčkoj i Španiji što dolazi zbog njihovih prirodnih uslova. U ostalim zemljama vaterpolo je na amaterskom nivou, nemaju profesionalne lige niti timove osim ako nekom tajkunu/lokalnoj samoupravi nije bitno da ima klub pa ulažu u njega. Čak i u SAD i Rusiji je tako, da je suprotno Azevedo (koji je najbolji SAD igrač u istoriji) ne bi celu karijeru igrao na našim prostorima nego u SADu. O ostalim egzotičnim zemljama koje si naveo da ne govorim. Srbija, koja ima 10ak bazena u funkciji te selekcije dere 10 razlike bez muke, toliko je tamo to popularno. Više Srbija ima klubova u američkom fudbalu nego sve te zemlje zajedno u vaterpolu. Sve ukupno, vaterpolo NE TRENIRA više od sto hiljada ljudi u svetu, a novca u sportu gotovo i da nema. Hokej sa druge strane je glavni sport u gotovo svim ex sovjetskim republikama, Češkoj, Slovačkoj, celoj Skandinaviji, Kanadi i u top5 sportova u SAD. Obično popularniji i od fudbala. Imaš preko milion profesionalnih igrača i publiku od cca 800+ miliona ljudi i nekoliko desetina milijardi eura u sportu svake godine. Porediti to i vaterpolo je smešno.

Ova devojke je samo iskoristila "rupu u pravilima", kao svojevremeno Eddy the Eagle u ski skokovima. Samo što je on rizikovao život, a ova devojka se lagano spustila :) Ako ništa, imaće lepu priču da priča svojoj deci i unucima.

Vesna

pre 6 godina

Pre desetak godina, takmičar u umetničkom klizanju, Kanađanin koji je želeo da učestvuje na ZOI a nije bio dovoljno dobar da bi mogao da se plasira na kanadskom nacionalnom takmičenju, setio se da ima srpsko poreklo. Tražio i dobio naš pasoš. Naš olimpijski komitet ga prijavio da učestvuje i čovek je osvojio 38. mesto. Tako je Srbija, tad i verovatno nikad više, imala predstavnika u muškom umetničkom klizanju na zimskim olimpijskim igrama.
Ne razumem zašto osuđujete ovu ženu što je uradila isto kao i ovaj naš zemljak!

Nikola

pre 6 godina

Ona je sjajna! Zamislite taj CV! Kandidat za gurvernerku, učesnica na olimpijadi... Bravo za dosetljivost! Ovi što misle da je to sramota ili varanje, mogu samo da joj zavide! Da je konkurencija u tom sportu dobra, ona ne bi ni primirisala ZOI, ali pošto očigledno nije ona je iskoristila priliku :)

Vladimir

pre 6 godina

@esi mi dobar ?

Derane, ova dotična osoba je izigrala sistem. Da si pročitao tekst bilo bi ti jasno da se radi o legalnoj prevari. Ali hej, ti si verovatno pobornik nove generacije koja nema vremena da čita, uči, bavi se sportom, da hvali poštenje a osudjuje suprotno. Sličan će i braniti ovu varalicu. I zbog nje će njen sportski savez biti crna ovca u društvu. Ma bravo za prevarante.

Pokondirena tikvica

pre 6 godina

U Srbiji bi ti sestro slatka zavrsila za doktora nauka i dobila bi visoko-pozicionirano mesto u vodjenju drzave sa svojim sposobnostima!

Lektor

pre 6 godina

Svašta ljudi sebi rade da bi bar na minut bili "poznati"! Ista priča kao sa Edijem Iglom, samo je on uzeo pare i od knjige i od filma. Žalosno je što je došlo vreme da se na ovu i slične budalaštine gleda sa simpatijama. Ovo treba nazvati pravim imenom, a to je BRUKA I SRAMOTA! Ljudi za malo "slave" od sebe prave idiote, a zbog "političke korektnosti" niko ne sme da ih nazove pravim imenom BUDALČINE.. Neko čudno vreme je došlo, daleko bilo.

Mrkva

pre 6 godina

(lebovitz, 20. februar 2018 15:23)

Skejtbording će biti na Olimpijskim igrama 2020. godine.
Čisto da te informišem da će po prvi put i karate biti uvršten kao Olimpijski sport.

Drugo, osim što je nastao u Americi, skejtbording je tamo najpopularniji zato što se skejtborderi finansiraju, dobijaju ugovore od kompanija i od toga žive i nije im to hobi.
Uostalom, zbog toga mnoge stvari i uspevaju u Americi jer ljudi uvek traže nove načine da naprave biznis od nečega i ulažu se pare, dok je Evropa konzervativna i kompanije samo sponzorišu tradicionalne stvari, košarka, fudbal i sl.
Da premestiš sve američke pro skejtere u Evropu, NIKO ih ne bi sponzorisao ni za šta.

tamo vamo dodje mu na isto

pre 6 godina

(zekonja utegurovic, 20. februar 2018 15:46)
verovatno je pogresio.
Od Holandije smo izgubili sa 6:1 (2000 na EP), a od Argentine sa 6:0 (2006 na SP).

Капетан Немо

pre 6 godina

@lebovitz
Pa i vaterpolo se igra samo na nasim prostorima + Italija i Spanija malo. Kriket u Komonveltu. Takvih sportova je koliko hoćeš i uglavnom su olimpijski...
(JimBeam, 20. februar 2018 15:51)

Нажалост, мора се признати да ватерполо није баш најпопуларнији спорт на Свету. Осим јужноевропских држава, Шпанија, Италија, Грчка, Хрватска, Црна Гора, Србија, сјајан ватерполо се игра и у Мађарској, САД и Аустралији. Сасвим солидан ватерполо се игра и у Немачкој, Француској, Словачкој, Румунији, Русија се полако враћа на стазе старе славе, а ту спадају још Бразил, Јапан, свеприсутна Кина итд. Извињавам се ако сам неку солидну репрезентацију заборавио да споменем. Сада бих волео да ми неко наброји колико има сјајних и мање сјајних репрезентација на Свету у хокеју на леду. Нисам сигуран да би тај број био већи од ватерполо репрезентација. Притом треба рећи да у Африци, Јужној и Седњој Америци и већем делу Азије хокеј на леду практично не постоји. Приметили сте можда да се у хокеју на леду не играју континентални шампионати а нема ни уобичајених квалификација за Светско првенство већ су репрезентације распоређене по шесточланим квалитативним групама где готово да није могуће да се нека мање квалитетна репрезентација састане са неком од репрезентација из самог светског врха. Кад бисмо претпоставили једну потпуно невероватну ситуацију да, рецимо, Србија уложи велики (огроман) новац у инфраструктуру (изгради још неколико ледених дворана а не да их имамо само две или три у читавој Србији), доведе и добро плати квалитетне тренере из иностранства, пошто наших баш и немамо, да раде, пре свега, са млађим нараштајима, да се уложи у популаризацију овог спорта, Србији би требало теоретски шест до осам, а практично више од десет, реално бар двадесет, година да се нађе у конкуренцији са највећим светским силама овог спорта зато што смо ми тренутно негде у шестој или седмој лиги. Ватерполо је у том погледу много бољи.
Волео бих да смо у хокеју на леду квалитетнији али то су само пусте жеље.
Што се тиче ове даме из извештаја, могу само да кажем да би мене било срамота. Изиграла је систем да би се сликала као учесник на Олимпијади. Обична преваранткиња!
Напред Србијо!!!

esi mi dobar ?

pre 6 godina

Ovi sto je pljuju, jel mozete bolje ? Ako umete i mozete sledece ZOI su vase. Ili pak nisu ?
Zasto mislim da vecina koja ostavlja komentare na temi ZOI nisu uzivo nikad ni videli skije u zivotu...

Nemi posmatrač

pre 6 godina

Devojko, nemoj da gubiš vreme ! Dođi u Srbiju, bićeš bar ministarka, ako ne i nešto više ! Takvi kao ti su ovde na ceni . Beskrupulozni i lukavi.

Zlatko

pre 6 godina

@Zlatko porediti ovu osobu sa ljudima i timovima koji “posteno” izadju na teren i odigraju je smesno. Ne mozes porediti nju sa kosarkaskim timom gde svaki igrac ume bar da vodi loptu..ili sa fudbalskim gde ljudi znaju da se lopta sutira nogama. ona je ovde iz nekog svog licnog poriva ili prkosa, zeljna paznje. da li je u pitanju opklada ili samo neki psihicki poremecaj ostaje da se vidi. Sa druge strane ovo takodje pokazuje i to da sistem kvalifikacija nije savrsen, ali ovo niti je prvi put niti jedini sport u kome smo vidjali nesto slicno.
(dusan, 20. februar 2018 16:03)

Voleo bih i ja budem željan pažnje tako što ću se plasirati na OI u nekom sportu, ali ne ide to baš tako. Svaki igrač u košarkaškom timu zna da vodi loptu, tako i ona zna da skija po tom "toboganu". To što ne zna nikakvu akrobaciju kvalifikuje je za poslednje mesto. Vidim ovde se digla frka oko mog komentara vezano za Holandiju. Kao prvo moja greška, mislio sam na Argentinu. Kao drugo, mnogi su napisali da je bilo 1:6 na EP, tako da nisam puno ni promašio. Zašto reč pošteno pod navodnicima? U čemu je razlika između njenog nastupa i naših 0:6 i kasnije poslednjeg mesta u grupi? Nema razlike. Ili možda ima. Mi smo dali gol (dobro- dva), a ona nije napravila akrobaciju. Jedino si u pravu za "pošteno". Naši izađu "pošteno" dok ekipe San Marina ili Luksemburga izađu pošteno. Ona je u ovom slučaju San Marino, jer bolje i više od ovoga ne ume. Slažemo se za sistem kvalifikacija, kao i oko toga da nije ni prvi put ni jedini sport gde se događalo slično.

Mali od Bg

pre 6 godina

Njen je cilj bio da ucestvuje na ZOI. Ostvarila ga je. Zbog takvih ambicija imamo sportiste kakvi su Maradona, Dzordan, Federer i sl. Da li ste vi ostvarili svoju zivotnu zelju? Bez obzira kolika je? Njoj svi treba da se divimo, a ne da je ismevamo.

zvezdarac

pre 6 godina

@mik
Ti misliš da je ova prikazala nešto karakterističnih petlje za ovaj sport?

Ljudi su lomili vrat akrobacijama i ovo uopšte nije naivno. Hiršer je tehničar i mnogo manje je opasno voziti SL i SG nego se takmičiti (stvarno) u ovom.

djoka

pre 6 godina

Nije poenta da se samo pojavis na OI već i da das sve od sebe....
(Aries, 20. februar 2018 15:45)

"Važno je učestvovati" - moto Olimpijskih Igara. Ona je dala sve od sebe, e sad što ne zna bolje to je druga priča.

cento

pre 6 godina

Svaka čast što je ispunila svoj san, i na neki način i "prevarila" sistem, jer za to moraš da imaš i nešto u glavi.
(brm, 20. februar 2018 16:24)

Ne,za ovo moras da budes bezobrazan,licemjeran i pokvaren.

dusan

pre 6 godina

@Zlatko porediti ovu osobu sa ljudima i timovima koji “posteno” izadju na teren i odigraju je smesno. Ne mozes porediti nju sa kosarkaskim timom gde svaki igrac ume bar da vodi loptu..ili sa fudbalskim gde ljudi znaju da se lopta sutira nogama. ona je ovde iz nekog svog licnog poriva ili prkosa, zeljna paznje. da li je u pitanju opklada ili samo neki psihicki poremecaj ostaje da se vidi. Sa druge strane ovo takodje pokazuje i to da sistem kvalifikacija nije savrsen, ali ovo niti je prvi put niti jedini sport u kome smo vidjali nesto slicno.

U fudbalu je rešenje

pre 6 godina

Gospodine Zlatko,kad smo mi izgubili od Holandije 0-6?
(zekonja utegurovic, 20. februar 2018 15:46)

Nije baš 6-0...bilo je 6-1... 25.06.2000 u Roterdamu, Evropsko prvenstvo 2000.

amater

pre 6 godina

Gospodine Zlatko,kad smo mi izgubili od Holandije 0-6?
(zekonja utegurovic, 20. februar 2018 15:46)
Nismo 0-6 ali jesmo 1-6 na euro 2000

m m

pre 6 godina

@Zlatko

Jeste. Zasto je taj sport uopste deo zimske olimpijade, ako na kvalifikacijama ne moze da dodje ni tih 30 takmicara?

U pitanju su velike pare - oprema, dve godine takmicenja na skupim mestima - a ova amaterka je svojom srecom iz bogate famlije. A sport do skoro nije ni postojao.

brm

pre 6 godina

Ispunila je svoj san da učestvuje na OI. Svakako bolje skija i od dobrog amatera. I za ovo je potrebno mnogo treninga.

Na kraju, ne zaboravite da su Olimpijske igre amatersko takmičenje i da i dalje stoji Pjer de Kubertenovo "važno je učestvovati".

Svaka čast što je ispunila svoj san, i na neki način i "prevarila" sistem, jer za to moraš da imaš i nešto u glavi.

Vracarac

pre 6 godina

I posle neko po medakjama sa olimpijada vrednuje ko je kakav u sportu, kakvih tu sve ima sportova koji cak imaju mnogo disciplina. Zamisli kad imas koliko hoces disciplina u klizanju. A onome sto spominje sa Holandijom utakmicu samo jedna napomena. Posle te utakmice u roku od godinu i nesto cak 3 holandska igraca su uhvacena na doping testu, i svi trojica na steroid nandrolon. Tako da znaju i mladje generacije, Edgar Davids, Jap Stam i Frank de Bur su uhvaceni na doping testu nedugo zatim. Trcali su sumanuto celu utakmicu, zalosno je sto UEFA nikad oko toga nije pokrenula neku vecu istragu, vec su pojedinacno dobijali kazne i to manje

namerni prolaznik

pre 6 godina

Jedan od mnogih sportova u kojem su samo Amerikanci dobri, jer se kod njih njeguje. Očekujem uskoro na ljetnim igrama i takve gromade od sportova kao što su skateboard, beer pong, rodeo i sl.
(lebovitz, 20. februar 2018 15:23)

burazeru beer pong je nasa sansa za medalju. :)

lebovitz

pre 6 godina

Jedan od mnogih sportova u kojem su samo Amerikanci dobri, jer se kod njih njeguje. Očekujem uskoro na ljetnim igrama i takve gromade od sportova kao što su skateboard, beer pong, rodeo i sl.

JimBeam

pre 6 godina

@lebovitz
Pa i vaterpolo se igra samo na nasim prostorima + Italija i Spanija malo. Kriket u Komonveltu. Takvih sportova je koliko hoćeš i uglavnom su olimpijski...

s

pre 6 godina

Dobar primer da je previse sportova uvrsteno u olimpijske igre, pogotovo ove zimske. Treba da se uvede neka kvota, a ne neki sportovi se igraju samo u par zemalja, u ostalim je sve to rekreativno, a uvrsta se u olimpijadu

Zlatko

pre 6 godina

srozavanje zoi.
(ledenjak, 20. februar 2018 15:14)

Nije. Da li je kriterijum X nastupa među 30? Jeste. Da li je 13 puta bila među 30? Jeste. Da li je ona poslednja? Jeste. Ne vidim zašto je ovo srozavanje a rezultat onog mučenika u plivanju nije. Da li su se oboje kvalifikovali shodno propozicijama? Jesu. Zašto je ovo srozavanje a naših 0:6 protiv Holandije nije? Ili kad se neki mučenici plasiraju na prvenstvo u basketu, pa svaku gube 25-30 razlike. Svi ti pojedinci ili reprezentacije su se kvalifikovali prema pravilima tog takmičenja i to je njihov maksimum. Ona će moći da priča da je učestvovala na OI i da je bila jedna od ukupno par hiljada sportista te godine. A svako ko misli da je to lako, neka izabere neki individualan sport i kvalifikuje se na OI.

Mik

pre 6 godina

i posle nam neko priča priče o velikom zalaganju u izmišljenim zimskim sportovima. Kad pogleda čovek za šta se sve ne dobijaju medalje... uglavnom su tu cirkuske veštine. Pa kad uporedimo jednog Hiršera i Svindala sa ovom... polucevkom... Karling je za ovo "kraljica sportova"...

Aries

pre 6 godina

Nije poenta da se samo pojavis na OI već i da das sve od sebe. Njen nastup ne sadrži čak ni osnovne elemente tog sporta. Po meni ovo je ponižavajuće i bilo bi me sramota.

Pera

pre 6 godina

Ne razumem što je nagrđuju, ovo što je uradila na half pajpu teško da može 10000 deo populacije skijaša da uradi.

Pa tim i mnogi od onih koji je negativno komentarišu.

Zlatko

pre 6 godina

srozavanje zoi.
(ledenjak, 20. februar 2018 15:14)

Nije. Da li je kriterijum X nastupa među 30? Jeste. Da li je 13 puta bila među 30? Jeste. Da li je ona poslednja? Jeste. Ne vidim zašto je ovo srozavanje a rezultat onog mučenika u plivanju nije. Da li su se oboje kvalifikovali shodno propozicijama? Jesu. Zašto je ovo srozavanje a naših 0:6 protiv Holandije nije? Ili kad se neki mučenici plasiraju na prvenstvo u basketu, pa svaku gube 25-30 razlike. Svi ti pojedinci ili reprezentacije su se kvalifikovali prema pravilima tog takmičenja i to je njihov maksimum. Ona će moći da priča da je učestvovala na OI i da je bila jedna od ukupno par hiljada sportista te godine. A svako ko misli da je to lako, neka izabere neki individualan sport i kvalifikuje se na OI.

lebovitz

pre 6 godina

Jedan od mnogih sportova u kojem su samo Amerikanci dobri, jer se kod njih njeguje. Očekujem uskoro na ljetnim igrama i takve gromade od sportova kao što su skateboard, beer pong, rodeo i sl.

namerni prolaznik

pre 6 godina

Jedan od mnogih sportova u kojem su samo Amerikanci dobri, jer se kod njih njeguje. Očekujem uskoro na ljetnim igrama i takve gromade od sportova kao što su skateboard, beer pong, rodeo i sl.
(lebovitz, 20. februar 2018 15:23)

burazeru beer pong je nasa sansa za medalju. :)

Mik

pre 6 godina

i posle nam neko priča priče o velikom zalaganju u izmišljenim zimskim sportovima. Kad pogleda čovek za šta se sve ne dobijaju medalje... uglavnom su tu cirkuske veštine. Pa kad uporedimo jednog Hiršera i Svindala sa ovom... polucevkom... Karling je za ovo "kraljica sportova"...

Aries

pre 6 godina

Nije poenta da se samo pojavis na OI već i da das sve od sebe. Njen nastup ne sadrži čak ni osnovne elemente tog sporta. Po meni ovo je ponižavajuće i bilo bi me sramota.

brm

pre 6 godina

Ispunila je svoj san da učestvuje na OI. Svakako bolje skija i od dobrog amatera. I za ovo je potrebno mnogo treninga.

Na kraju, ne zaboravite da su Olimpijske igre amatersko takmičenje i da i dalje stoji Pjer de Kubertenovo "važno je učestvovati".

Svaka čast što je ispunila svoj san, i na neki način i "prevarila" sistem, jer za to moraš da imaš i nešto u glavi.

Pokondirena tikvica

pre 6 godina

U Srbiji bi ti sestro slatka zavrsila za doktora nauka i dobila bi visoko-pozicionirano mesto u vodjenju drzave sa svojim sposobnostima!

Vesna

pre 6 godina

Pre desetak godina, takmičar u umetničkom klizanju, Kanađanin koji je želeo da učestvuje na ZOI a nije bio dovoljno dobar da bi mogao da se plasira na kanadskom nacionalnom takmičenju, setio se da ima srpsko poreklo. Tražio i dobio naš pasoš. Naš olimpijski komitet ga prijavio da učestvuje i čovek je osvojio 38. mesto. Tako je Srbija, tad i verovatno nikad više, imala predstavnika u muškom umetničkom klizanju na zimskim olimpijskim igrama.
Ne razumem zašto osuđujete ovu ženu što je uradila isto kao i ovaj naš zemljak!

s

pre 6 godina

Dobar primer da je previse sportova uvrsteno u olimpijske igre, pogotovo ove zimske. Treba da se uvede neka kvota, a ne neki sportovi se igraju samo u par zemalja, u ostalim je sve to rekreativno, a uvrsta se u olimpijadu

Mali od Bg

pre 6 godina

Njen je cilj bio da ucestvuje na ZOI. Ostvarila ga je. Zbog takvih ambicija imamo sportiste kakvi su Maradona, Dzordan, Federer i sl. Da li ste vi ostvarili svoju zivotnu zelju? Bez obzira kolika je? Njoj svi treba da se divimo, a ne da je ismevamo.

cento

pre 6 godina

Svaka čast što je ispunila svoj san, i na neki način i "prevarila" sistem, jer za to moraš da imaš i nešto u glavi.
(brm, 20. februar 2018 16:24)

Ne,za ovo moras da budes bezobrazan,licemjeran i pokvaren.

djoka

pre 6 godina

Nije poenta da se samo pojavis na OI već i da das sve od sebe....
(Aries, 20. februar 2018 15:45)

"Važno je učestvovati" - moto Olimpijskih Igara. Ona je dala sve od sebe, e sad što ne zna bolje to je druga priča.

amater

pre 6 godina

Gospodine Zlatko,kad smo mi izgubili od Holandije 0-6?
(zekonja utegurovic, 20. februar 2018 15:46)
Nismo 0-6 ali jesmo 1-6 na euro 2000

shox

pre 6 godina

U CV-ju ove "Mađarice" su sledeća dostignuća:
- sa 19 godina, tada kao student Berkeley Univerziteta, se kandidovala za guvernera Kalifornije kao jedan od 135 kandidata. Te godine je Švarceneger postao guverner tako da nije uspela.
- prijavila se za Oakland Raiders čirlidersicu. Nije uspela.
- prijavila se za skeleton tim Venecuele. Nije uspela.
- nakon što je sa 25 godine naučila da skija prijavila se za ski halfpajp disciplinu za reprezentaciju Mađarske. U tome je kao što vidimo uspela.

Ako možemo da iz ovoga nešto naučimo, sem što neki ljudi imaju para i nemaju blama, je da se trud isplati.

dusan

pre 6 godina

@Zlatko porediti ovu osobu sa ljudima i timovima koji “posteno” izadju na teren i odigraju je smesno. Ne mozes porediti nju sa kosarkaskim timom gde svaki igrac ume bar da vodi loptu..ili sa fudbalskim gde ljudi znaju da se lopta sutira nogama. ona je ovde iz nekog svog licnog poriva ili prkosa, zeljna paznje. da li je u pitanju opklada ili samo neki psihicki poremecaj ostaje da se vidi. Sa druge strane ovo takodje pokazuje i to da sistem kvalifikacija nije savrsen, ali ovo niti je prvi put niti jedini sport u kome smo vidjali nesto slicno.

JimBeam

pre 6 godina

@lebovitz
Pa i vaterpolo se igra samo na nasim prostorima + Italija i Spanija malo. Kriket u Komonveltu. Takvih sportova je koliko hoćeš i uglavnom su olimpijski...

Pera

pre 6 godina

Ne razumem što je nagrđuju, ovo što je uradila na half pajpu teško da može 10000 deo populacije skijaša da uradi.

Pa tim i mnogi od onih koji je negativno komentarišu.

m m

pre 6 godina

@Zlatko

Jeste. Zasto je taj sport uopste deo zimske olimpijade, ako na kvalifikacijama ne moze da dodje ni tih 30 takmicara?

U pitanju su velike pare - oprema, dve godine takmicenja na skupim mestima - a ova amaterka je svojom srecom iz bogate famlije. A sport do skoro nije ni postojao.

Nemi posmatrač

pre 6 godina

Devojko, nemoj da gubiš vreme ! Dođi u Srbiju, bićeš bar ministarka, ako ne i nešto više ! Takvi kao ti su ovde na ceni . Beskrupulozni i lukavi.

Jim Beam

pre 6 godina

@Капетан Немо
Hajde da se ne lažemo, koliko god da nam je drag, vaterpolo se igra u Mađarskoj, 3 exYu države (SRB, CG, HRV) i malo u Italiji, Grčkoj i Španiji što dolazi zbog njihovih prirodnih uslova. U ostalim zemljama vaterpolo je na amaterskom nivou, nemaju profesionalne lige niti timove osim ako nekom tajkunu/lokalnoj samoupravi nije bitno da ima klub pa ulažu u njega. Čak i u SAD i Rusiji je tako, da je suprotno Azevedo (koji je najbolji SAD igrač u istoriji) ne bi celu karijeru igrao na našim prostorima nego u SADu. O ostalim egzotičnim zemljama koje si naveo da ne govorim. Srbija, koja ima 10ak bazena u funkciji te selekcije dere 10 razlike bez muke, toliko je tamo to popularno. Više Srbija ima klubova u američkom fudbalu nego sve te zemlje zajedno u vaterpolu. Sve ukupno, vaterpolo NE TRENIRA više od sto hiljada ljudi u svetu, a novca u sportu gotovo i da nema. Hokej sa druge strane je glavni sport u gotovo svim ex sovjetskim republikama, Češkoj, Slovačkoj, celoj Skandinaviji, Kanadi i u top5 sportova u SAD. Obično popularniji i od fudbala. Imaš preko milion profesionalnih igrača i publiku od cca 800+ miliona ljudi i nekoliko desetina milijardi eura u sportu svake godine. Porediti to i vaterpolo je smešno.

Ova devojke je samo iskoristila "rupu u pravilima", kao svojevremeno Eddy the Eagle u ski skokovima. Samo što je on rizikovao život, a ova devojka se lagano spustila :) Ako ništa, imaće lepu priču da priča svojoj deci i unucima.

U fudbalu je rešenje

pre 6 godina

Gospodine Zlatko,kad smo mi izgubili od Holandije 0-6?
(zekonja utegurovic, 20. februar 2018 15:46)

Nije baš 6-0...bilo je 6-1... 25.06.2000 u Roterdamu, Evropsko prvenstvo 2000.

Vracarac

pre 6 godina

I posle neko po medakjama sa olimpijada vrednuje ko je kakav u sportu, kakvih tu sve ima sportova koji cak imaju mnogo disciplina. Zamisli kad imas koliko hoces disciplina u klizanju. A onome sto spominje sa Holandijom utakmicu samo jedna napomena. Posle te utakmice u roku od godinu i nesto cak 3 holandska igraca su uhvacena na doping testu, i svi trojica na steroid nandrolon. Tako da znaju i mladje generacije, Edgar Davids, Jap Stam i Frank de Bur su uhvaceni na doping testu nedugo zatim. Trcali su sumanuto celu utakmicu, zalosno je sto UEFA nikad oko toga nije pokrenula neku vecu istragu, vec su pojedinacno dobijali kazne i to manje

Nikola

pre 6 godina

Ona je sjajna! Zamislite taj CV! Kandidat za gurvernerku, učesnica na olimpijadi... Bravo za dosetljivost! Ovi što misle da je to sramota ili varanje, mogu samo da joj zavide! Da je konkurencija u tom sportu dobra, ona ne bi ni primirisala ZOI, ali pošto očigledno nije ona je iskoristila priliku :)

лазаревац

pre 6 godina

@лебовиц
апсолутно. ја кад сам то написао напуцали ме минусима. у тим неким алтернативним дисциплинама све нека деца и аматри узели медаље. онај један из коме право на стазу и по бронзу. свака част њему и све најбоље, али какав је то спорт?! мислим спорт ко спорт, али да би био олимпијска дисциплина треба да буде ваљда конкурентан на међународном нивоу, а не да постоји 50 неких ликова који се тиме баве у свету и сад за њих олимпијада. ма дај. шта онда није олимпијски спорт?

Mrkva

pre 6 godina

(lebovitz, 20. februar 2018 15:23)

Skejtbording će biti na Olimpijskim igrama 2020. godine.
Čisto da te informišem da će po prvi put i karate biti uvršten kao Olimpijski sport.

Drugo, osim što je nastao u Americi, skejtbording je tamo najpopularniji zato što se skejtborderi finansiraju, dobijaju ugovore od kompanija i od toga žive i nije im to hobi.
Uostalom, zbog toga mnoge stvari i uspevaju u Americi jer ljudi uvek traže nove načine da naprave biznis od nečega i ulažu se pare, dok je Evropa konzervativna i kompanije samo sponzorišu tradicionalne stvari, košarka, fudbal i sl.
Da premestiš sve američke pro skejtere u Evropu, NIKO ih ne bi sponzorisao ni za šta.

esi mi dobar ?

pre 6 godina

Ovi sto je pljuju, jel mozete bolje ? Ako umete i mozete sledece ZOI su vase. Ili pak nisu ?
Zasto mislim da vecina koja ostavlja komentare na temi ZOI nisu uzivo nikad ni videli skije u zivotu...

Lektor

pre 6 godina

Svašta ljudi sebi rade da bi bar na minut bili "poznati"! Ista priča kao sa Edijem Iglom, samo je on uzeo pare i od knjige i od filma. Žalosno je što je došlo vreme da se na ovu i slične budalaštine gleda sa simpatijama. Ovo treba nazvati pravim imenom, a to je BRUKA I SRAMOTA! Ljudi za malo "slave" od sebe prave idiote, a zbog "političke korektnosti" niko ne sme da ih nazove pravim imenom BUDALČINE.. Neko čudno vreme je došlo, daleko bilo.

Капетан Немо

pre 6 godina

@lebovitz
Pa i vaterpolo se igra samo na nasim prostorima + Italija i Spanija malo. Kriket u Komonveltu. Takvih sportova je koliko hoćeš i uglavnom su olimpijski...
(JimBeam, 20. februar 2018 15:51)

Нажалост, мора се признати да ватерполо није баш најпопуларнији спорт на Свету. Осим јужноевропских држава, Шпанија, Италија, Грчка, Хрватска, Црна Гора, Србија, сјајан ватерполо се игра и у Мађарској, САД и Аустралији. Сасвим солидан ватерполо се игра и у Немачкој, Француској, Словачкој, Румунији, Русија се полако враћа на стазе старе славе, а ту спадају још Бразил, Јапан, свеприсутна Кина итд. Извињавам се ако сам неку солидну репрезентацију заборавио да споменем. Сада бих волео да ми неко наброји колико има сјајних и мање сјајних репрезентација на Свету у хокеју на леду. Нисам сигуран да би тај број био већи од ватерполо репрезентација. Притом треба рећи да у Африци, Јужној и Седњој Америци и већем делу Азије хокеј на леду практично не постоји. Приметили сте можда да се у хокеју на леду не играју континентални шампионати а нема ни уобичајених квалификација за Светско првенство већ су репрезентације распоређене по шесточланим квалитативним групама где готово да није могуће да се нека мање квалитетна репрезентација састане са неком од репрезентација из самог светског врха. Кад бисмо претпоставили једну потпуно невероватну ситуацију да, рецимо, Србија уложи велики (огроман) новац у инфраструктуру (изгради још неколико ледених дворана а не да их имамо само две или три у читавој Србији), доведе и добро плати квалитетне тренере из иностранства, пошто наших баш и немамо, да раде, пре свега, са млађим нараштајима, да се уложи у популаризацију овог спорта, Србији би требало теоретски шест до осам, а практично више од десет, реално бар двадесет, година да се нађе у конкуренцији са највећим светским силама овог спорта зато што смо ми тренутно негде у шестој или седмој лиги. Ватерполо је у том погледу много бољи.
Волео бих да смо у хокеју на леду квалитетнији али то су само пусте жеље.
Што се тиче ове даме из извештаја, могу само да кажем да би мене било срамота. Изиграла је систем да би се сликала као учесник на Олимпијади. Обична преваранткиња!
Напред Србијо!!!

mrmlj

pre 6 godina

da se ne lazemo, nije ona ni prvi ni poslednji takmicar koji je zalutao na olimpijske igre ali je prvi za kog znam da je aktivno trazio rupe u pravilima i da se AMA BAS NIMALO nije potrudio da na igrama da svoj maksimum, kakav god da je. cak se i onaj mucenik sto se zamalo nije udavio na 100m slobodno vidno trudio, i razumljivo je da mu je trebalo duplo vise nego drugima zbog okolnosti u kojima je ziveo i trenirao, a bogami i kako se kvalifikovao. zamisljam sebe da sam na ovakvu foru prosao na OI i da ovako izvozam voznju, doduse u snoubordu jer to vozim (apsolutno rekreativno, bez ikakvih ambicija za vise), da se spustim dole i moram da prodjem pored sona vajta. pa, blam bi me pojeo, ne bih nikada u zivotu smeo da kazem da sam olimpijac.

Vladimir

pre 6 godina

@esi mi dobar ?

Derane, ova dotična osoba je izigrala sistem. Da si pročitao tekst bilo bi ti jasno da se radi o legalnoj prevari. Ali hej, ti si verovatno pobornik nove generacije koja nema vremena da čita, uči, bavi se sportom, da hvali poštenje a osudjuje suprotno. Sličan će i braniti ovu varalicu. I zbog nje će njen sportski savez biti crna ovca u društvu. Ma bravo za prevarante.

Zlatko

pre 6 godina

@Zlatko porediti ovu osobu sa ljudima i timovima koji “posteno” izadju na teren i odigraju je smesno. Ne mozes porediti nju sa kosarkaskim timom gde svaki igrac ume bar da vodi loptu..ili sa fudbalskim gde ljudi znaju da se lopta sutira nogama. ona je ovde iz nekog svog licnog poriva ili prkosa, zeljna paznje. da li je u pitanju opklada ili samo neki psihicki poremecaj ostaje da se vidi. Sa druge strane ovo takodje pokazuje i to da sistem kvalifikacija nije savrsen, ali ovo niti je prvi put niti jedini sport u kome smo vidjali nesto slicno.
(dusan, 20. februar 2018 16:03)

Voleo bih i ja budem željan pažnje tako što ću se plasirati na OI u nekom sportu, ali ne ide to baš tako. Svaki igrač u košarkaškom timu zna da vodi loptu, tako i ona zna da skija po tom "toboganu". To što ne zna nikakvu akrobaciju kvalifikuje je za poslednje mesto. Vidim ovde se digla frka oko mog komentara vezano za Holandiju. Kao prvo moja greška, mislio sam na Argentinu. Kao drugo, mnogi su napisali da je bilo 1:6 na EP, tako da nisam puno ni promašio. Zašto reč pošteno pod navodnicima? U čemu je razlika između njenog nastupa i naših 0:6 i kasnije poslednjeg mesta u grupi? Nema razlike. Ili možda ima. Mi smo dali gol (dobro- dva), a ona nije napravila akrobaciju. Jedino si u pravu za "pošteno". Naši izađu "pošteno" dok ekipe San Marina ili Luksemburga izađu pošteno. Ona je u ovom slučaju San Marino, jer bolje i više od ovoga ne ume. Slažemo se za sistem kvalifikacija, kao i oko toga da nije ni prvi put ni jedini sport gde se događalo slično.

tamo vamo dodje mu na isto

pre 6 godina

(zekonja utegurovic, 20. februar 2018 15:46)
verovatno je pogresio.
Od Holandije smo izgubili sa 6:1 (2000 na EP), a od Argentine sa 6:0 (2006 na SP).

Anti-Jumko

pre 6 godina

nemanja@ Derane, da li si ti uopšte gledao biatlon!? Pitanja za tebe, odakle je Kuzmina, Domracheva, Oesbu, Fak ... ? Lupio si i da nisi svestan.

Kuki

pre 6 godina

Ja bih prokomentarisao nesto drugo, a to je da je ovaj sport toliko atraktivan i popularan, da na nekim zvanicnim takmicenjima koji se boduju za OI, ne mogu da sakupe trideset takmicara iz celog sveta.

zvezdarac

pre 6 godina

@mik
Ti misliš da je ova prikazala nešto karakterističnih petlje za ovaj sport?

Ljudi su lomili vrat akrobacijama i ovo uopšte nije naivno. Hiršer je tehničar i mnogo manje je opasno voziti SL i SG nego se takmičiti (stvarno) u ovom.

nemanja

pre 6 godina

Ne mozete pljuvati po freestyle skijanju kako je vestacka dispciplina a da ne pomente onu grozotu od biatlona u 6 disciplina koju osvajaju isklucivo Nemci, Rusi i Norvezani. Tako isto i freestyle skijanje osvajaju iskljucivo SAD i Kanada, a snowboarding SAD i Svjacarska. Ako nista drugo zlatnu medalju u freestyle skijanju je uzelo 12 nacija, u snowboardingu 11 nacija a u biatlonu za preko 60 godina zlatnu medalju je uzelo 10 drzava ne racunajuci Zapadnu Nemacku, Istocnu Nemacku, SSSR i Unifikovani Tim (drzave bivseg SSSRa sve zajedno sa Rusijom)

Ростислав

pre 6 godina

Од сваке вести, аутошовинистишки ботизам односи победу свагда кроз коментаре. На било коју вест иде обавезни "А у Србији би..." Нема вама помоћи. Кукате цео свој живот а не радите апсолутно ништа да на било који начин такво стање поправите.

jasdf

pre 6 godina

@milojko
Na svetskom sampionatu 2013. Svajcarska je bila druga. Toliko o tome da nikada nisu usli u cetvrtfinale. Utakmice Svajcarske lige redovno posecuje vise ljudi nego utakmice vecine kosarkaskih liga u Evropi. Kina ima klub u KHL-u, koji u proseku gleda 10+ hiljada ljudi. Do skoro ga je imala i Hrvatska, utakmice su bile posecenije nego svih kosarkaskih klubova u jadranskoj ligi. Austrijska liga takodje ima visoku posecenost, najpopularniji je dvoranski sport u zemlji. Britanija ima ligu slicne posecenosti, a istorijski i medalje sa Olimpijade.
Ako se hokej poredi sa nekim dvoranskim sportom to bi bila kosarka. Od svih ostalih je znatno popularniji.
Vaterpol je sa druge strane jedan od nepopularnijih. Znas li neki klub koji u toku sezone belezi prosecnu posetu od 10+ hiljada gledaoca?

jasdf

pre 6 godina

@kapetan nemo
Odlican hokej se igra u Kanadi, Rusiji, SAD, Svedskoj, Finskoj, Ceskoj, Slovackoj, Svajcarskoj; dobar hokej se igra u Norveskoj, Nemackoj, Sloveniji, Francuskoj, Belorusiji, Letoniji, Austriji, Britaniji, J. Koreji; solidan se igra u Poljskoj, Litvaniji, Estoniji, Ukrajini, Madjarskoj, Hrvatskoj, Japanu, pa cak i Kini. To su sve drzave u kojima na hokejaskim utakmicama bud i preko 10 hiljada navijaca. Koliko drzava to ima za vaterpolo?

Milojko

pre 6 godina

@jasfd
Ulgavnom tacno, sa par izuzetaka.
Odlican hokej se sigurno ne igra u Svajcarskoj jer nikad u istoriji nisu upeli da prodju ni u cetvrtfinale nekog velikog takmicenja, upitno je i Slovacku, ali oni su makar za nijansu bolji na velikim takmicenjima.
Dobar hokej se definitivno ne igra u Austriji, Britaniji ili J. Koreji jer su sve ove nabrojene zemlje 3. kategorija svetskog hokeja (Koreja je u sampionsku grupu usla zbog olimpijade, Britanija je medju losijim u 1. diviziji, a Austrija je difinitivno ispod svih ranije pobrojanih zamalja).
Ovo dalje pod solidan ne bih ni komentarisao nema smisla. "Solidniji" se hokej igra u Srbiji nego u Kini i razlika izmedju 1. B divizije i 2. A je zanemarljiva.
A poredjenje sa vaterpolom itekako ima smisla, jer da nema NFL-a hokej bi upravo bio sto i vaterpolo.
Samo poredjenja radi u toj Svajcarskoj za koji si naveo da se igra odlican hokej se vise ljudi bavi karlingom nego hokejom iako im je hokej zvanicno 2. timski sport!

vlada

pre 6 godina

Izjava našeg olimpijca Marka Vukićevića koja stoji na zvaničnom sajtu olimpijskih igara (https://www.olympic.org/pyeongchang-2018/results/en/alpine-skiing/athlete-profile-n3027771-marko-vukicevic.htm):
"Due to poor results I did not have an opportunity to represent the [Slovenia] national team. I was not motivated enough there, because I had limited options. Serbia was a nice opportunity for me to raise the level of my skiing, with substantial financial support from the national federation." (siol.net, 26 Dec 2017; fis-ski.com, 2014) 

cento

pre 6 godina

Svaka čast što je ispunila svoj san, i na neki način i "prevarila" sistem, jer za to moraš da imaš i nešto u glavi.
(brm, 20. februar 2018 16:24)

Ne,za ovo moras da budes bezobrazan,licemjeran i pokvaren.

Zlatko

pre 6 godina

srozavanje zoi.
(ledenjak, 20. februar 2018 15:14)

Nije. Da li je kriterijum X nastupa među 30? Jeste. Da li je 13 puta bila među 30? Jeste. Da li je ona poslednja? Jeste. Ne vidim zašto je ovo srozavanje a rezultat onog mučenika u plivanju nije. Da li su se oboje kvalifikovali shodno propozicijama? Jesu. Zašto je ovo srozavanje a naših 0:6 protiv Holandije nije? Ili kad se neki mučenici plasiraju na prvenstvo u basketu, pa svaku gube 25-30 razlike. Svi ti pojedinci ili reprezentacije su se kvalifikovali prema pravilima tog takmičenja i to je njihov maksimum. Ona će moći da priča da je učestvovala na OI i da je bila jedna od ukupno par hiljada sportista te godine. A svako ko misli da je to lako, neka izabere neki individualan sport i kvalifikuje se na OI.

lebovitz

pre 6 godina

Jedan od mnogih sportova u kojem su samo Amerikanci dobri, jer se kod njih njeguje. Očekujem uskoro na ljetnim igrama i takve gromade od sportova kao što su skateboard, beer pong, rodeo i sl.

JimBeam

pre 6 godina

@lebovitz
Pa i vaterpolo se igra samo na nasim prostorima + Italija i Spanija malo. Kriket u Komonveltu. Takvih sportova je koliko hoćeš i uglavnom su olimpijski...

Mik

pre 6 godina

i posle nam neko priča priče o velikom zalaganju u izmišljenim zimskim sportovima. Kad pogleda čovek za šta se sve ne dobijaju medalje... uglavnom su tu cirkuske veštine. Pa kad uporedimo jednog Hiršera i Svindala sa ovom... polucevkom... Karling je za ovo "kraljica sportova"...

nemanja

pre 6 godina

Ne mozete pljuvati po freestyle skijanju kako je vestacka dispciplina a da ne pomente onu grozotu od biatlona u 6 disciplina koju osvajaju isklucivo Nemci, Rusi i Norvezani. Tako isto i freestyle skijanje osvajaju iskljucivo SAD i Kanada, a snowboarding SAD i Svjacarska. Ako nista drugo zlatnu medalju u freestyle skijanju je uzelo 12 nacija, u snowboardingu 11 nacija a u biatlonu za preko 60 godina zlatnu medalju je uzelo 10 drzava ne racunajuci Zapadnu Nemacku, Istocnu Nemacku, SSSR i Unifikovani Tim (drzave bivseg SSSRa sve zajedno sa Rusijom)

Aries

pre 6 godina

Nije poenta da se samo pojavis na OI već i da das sve od sebe. Njen nastup ne sadrži čak ni osnovne elemente tog sporta. Po meni ovo je ponižavajuće i bilo bi me sramota.

brm

pre 6 godina

Ispunila je svoj san da učestvuje na OI. Svakako bolje skija i od dobrog amatera. I za ovo je potrebno mnogo treninga.

Na kraju, ne zaboravite da su Olimpijske igre amatersko takmičenje i da i dalje stoji Pjer de Kubertenovo "važno je učestvovati".

Svaka čast što je ispunila svoj san, i na neki način i "prevarila" sistem, jer za to moraš da imaš i nešto u glavi.

esi mi dobar ?

pre 6 godina

Ovi sto je pljuju, jel mozete bolje ? Ako umete i mozete sledece ZOI su vase. Ili pak nisu ?
Zasto mislim da vecina koja ostavlja komentare na temi ZOI nisu uzivo nikad ni videli skije u zivotu...

Капетан Немо

pre 6 godina

@lebovitz
Pa i vaterpolo se igra samo na nasim prostorima + Italija i Spanija malo. Kriket u Komonveltu. Takvih sportova je koliko hoćeš i uglavnom su olimpijski...
(JimBeam, 20. februar 2018 15:51)

Нажалост, мора се признати да ватерполо није баш најпопуларнији спорт на Свету. Осим јужноевропских држава, Шпанија, Италија, Грчка, Хрватска, Црна Гора, Србија, сјајан ватерполо се игра и у Мађарској, САД и Аустралији. Сасвим солидан ватерполо се игра и у Немачкој, Француској, Словачкој, Румунији, Русија се полако враћа на стазе старе славе, а ту спадају још Бразил, Јапан, свеприсутна Кина итд. Извињавам се ако сам неку солидну репрезентацију заборавио да споменем. Сада бих волео да ми неко наброји колико има сјајних и мање сјајних репрезентација на Свету у хокеју на леду. Нисам сигуран да би тај број био већи од ватерполо репрезентација. Притом треба рећи да у Африци, Јужној и Седњој Америци и већем делу Азије хокеј на леду практично не постоји. Приметили сте можда да се у хокеју на леду не играју континентални шампионати а нема ни уобичајених квалификација за Светско првенство већ су репрезентације распоређене по шесточланим квалитативним групама где готово да није могуће да се нека мање квалитетна репрезентација састане са неком од репрезентација из самог светског врха. Кад бисмо претпоставили једну потпуно невероватну ситуацију да, рецимо, Србија уложи велики (огроман) новац у инфраструктуру (изгради још неколико ледених дворана а не да их имамо само две или три у читавој Србији), доведе и добро плати квалитетне тренере из иностранства, пошто наших баш и немамо, да раде, пре свега, са млађим нараштајима, да се уложи у популаризацију овог спорта, Србији би требало теоретски шест до осам, а практично више од десет, реално бар двадесет, година да се нађе у конкуренцији са највећим светским силама овог спорта зато што смо ми тренутно негде у шестој или седмој лиги. Ватерполо је у том погледу много бољи.
Волео бих да смо у хокеју на леду квалитетнији али то су само пусте жеље.
Што се тиче ове даме из извештаја, могу само да кажем да би мене било срамота. Изиграла је систем да би се сликала као учесник на Олимпијади. Обична преваранткиња!
Напред Србијо!!!

Pera

pre 6 godina

Ne razumem što je nagrđuju, ovo što je uradila na half pajpu teško da može 10000 deo populacije skijaša da uradi.

Pa tim i mnogi od onih koji je negativno komentarišu.

Nikola

pre 6 godina

Ona je sjajna! Zamislite taj CV! Kandidat za gurvernerku, učesnica na olimpijadi... Bravo za dosetljivost! Ovi što misle da je to sramota ili varanje, mogu samo da joj zavide! Da je konkurencija u tom sportu dobra, ona ne bi ni primirisala ZOI, ali pošto očigledno nije ona je iskoristila priliku :)

Lektor

pre 6 godina

Svašta ljudi sebi rade da bi bar na minut bili "poznati"! Ista priča kao sa Edijem Iglom, samo je on uzeo pare i od knjige i od filma. Žalosno je što je došlo vreme da se na ovu i slične budalaštine gleda sa simpatijama. Ovo treba nazvati pravim imenom, a to je BRUKA I SRAMOTA! Ljudi za malo "slave" od sebe prave idiote, a zbog "političke korektnosti" niko ne sme da ih nazove pravim imenom BUDALČINE.. Neko čudno vreme je došlo, daleko bilo.

Mali od Bg

pre 6 godina

Njen je cilj bio da ucestvuje na ZOI. Ostvarila ga je. Zbog takvih ambicija imamo sportiste kakvi su Maradona, Dzordan, Federer i sl. Da li ste vi ostvarili svoju zivotnu zelju? Bez obzira kolika je? Njoj svi treba da se divimo, a ne da je ismevamo.

dusan

pre 6 godina

@Zlatko porediti ovu osobu sa ljudima i timovima koji “posteno” izadju na teren i odigraju je smesno. Ne mozes porediti nju sa kosarkaskim timom gde svaki igrac ume bar da vodi loptu..ili sa fudbalskim gde ljudi znaju da se lopta sutira nogama. ona je ovde iz nekog svog licnog poriva ili prkosa, zeljna paznje. da li je u pitanju opklada ili samo neki psihicki poremecaj ostaje da se vidi. Sa druge strane ovo takodje pokazuje i to da sistem kvalifikacija nije savrsen, ali ovo niti je prvi put niti jedini sport u kome smo vidjali nesto slicno.

Vladimir

pre 6 godina

@esi mi dobar ?

Derane, ova dotična osoba je izigrala sistem. Da si pročitao tekst bilo bi ti jasno da se radi o legalnoj prevari. Ali hej, ti si verovatno pobornik nove generacije koja nema vremena da čita, uči, bavi se sportom, da hvali poštenje a osudjuje suprotno. Sličan će i braniti ovu varalicu. I zbog nje će njen sportski savez biti crna ovca u društvu. Ma bravo za prevarante.

Vracarac

pre 6 godina

I posle neko po medakjama sa olimpijada vrednuje ko je kakav u sportu, kakvih tu sve ima sportova koji cak imaju mnogo disciplina. Zamisli kad imas koliko hoces disciplina u klizanju. A onome sto spominje sa Holandijom utakmicu samo jedna napomena. Posle te utakmice u roku od godinu i nesto cak 3 holandska igraca su uhvacena na doping testu, i svi trojica na steroid nandrolon. Tako da znaju i mladje generacije, Edgar Davids, Jap Stam i Frank de Bur su uhvaceni na doping testu nedugo zatim. Trcali su sumanuto celu utakmicu, zalosno je sto UEFA nikad oko toga nije pokrenula neku vecu istragu, vec su pojedinacno dobijali kazne i to manje

Zlatko

pre 6 godina

@Zlatko porediti ovu osobu sa ljudima i timovima koji “posteno” izadju na teren i odigraju je smesno. Ne mozes porediti nju sa kosarkaskim timom gde svaki igrac ume bar da vodi loptu..ili sa fudbalskim gde ljudi znaju da se lopta sutira nogama. ona je ovde iz nekog svog licnog poriva ili prkosa, zeljna paznje. da li je u pitanju opklada ili samo neki psihicki poremecaj ostaje da se vidi. Sa druge strane ovo takodje pokazuje i to da sistem kvalifikacija nije savrsen, ali ovo niti je prvi put niti jedini sport u kome smo vidjali nesto slicno.
(dusan, 20. februar 2018 16:03)

Voleo bih i ja budem željan pažnje tako što ću se plasirati na OI u nekom sportu, ali ne ide to baš tako. Svaki igrač u košarkaškom timu zna da vodi loptu, tako i ona zna da skija po tom "toboganu". To što ne zna nikakvu akrobaciju kvalifikuje je za poslednje mesto. Vidim ovde se digla frka oko mog komentara vezano za Holandiju. Kao prvo moja greška, mislio sam na Argentinu. Kao drugo, mnogi su napisali da je bilo 1:6 na EP, tako da nisam puno ni promašio. Zašto reč pošteno pod navodnicima? U čemu je razlika između njenog nastupa i naših 0:6 i kasnije poslednjeg mesta u grupi? Nema razlike. Ili možda ima. Mi smo dali gol (dobro- dva), a ona nije napravila akrobaciju. Jedino si u pravu za "pošteno". Naši izađu "pošteno" dok ekipe San Marina ili Luksemburga izađu pošteno. Ona je u ovom slučaju San Marino, jer bolje i više od ovoga ne ume. Slažemo se za sistem kvalifikacija, kao i oko toga da nije ni prvi put ni jedini sport gde se događalo slično.

Jim Beam

pre 6 godina

@Капетан Немо
Hajde da se ne lažemo, koliko god da nam je drag, vaterpolo se igra u Mađarskoj, 3 exYu države (SRB, CG, HRV) i malo u Italiji, Grčkoj i Španiji što dolazi zbog njihovih prirodnih uslova. U ostalim zemljama vaterpolo je na amaterskom nivou, nemaju profesionalne lige niti timove osim ako nekom tajkunu/lokalnoj samoupravi nije bitno da ima klub pa ulažu u njega. Čak i u SAD i Rusiji je tako, da je suprotno Azevedo (koji je najbolji SAD igrač u istoriji) ne bi celu karijeru igrao na našim prostorima nego u SADu. O ostalim egzotičnim zemljama koje si naveo da ne govorim. Srbija, koja ima 10ak bazena u funkciji te selekcije dere 10 razlike bez muke, toliko je tamo to popularno. Više Srbija ima klubova u američkom fudbalu nego sve te zemlje zajedno u vaterpolu. Sve ukupno, vaterpolo NE TRENIRA više od sto hiljada ljudi u svetu, a novca u sportu gotovo i da nema. Hokej sa druge strane je glavni sport u gotovo svim ex sovjetskim republikama, Češkoj, Slovačkoj, celoj Skandinaviji, Kanadi i u top5 sportova u SAD. Obično popularniji i od fudbala. Imaš preko milion profesionalnih igrača i publiku od cca 800+ miliona ljudi i nekoliko desetina milijardi eura u sportu svake godine. Porediti to i vaterpolo je smešno.

Ova devojke je samo iskoristila "rupu u pravilima", kao svojevremeno Eddy the Eagle u ski skokovima. Samo što je on rizikovao život, a ova devojka se lagano spustila :) Ako ništa, imaće lepu priču da priča svojoj deci i unucima.

s

pre 6 godina

Dobar primer da je previse sportova uvrsteno u olimpijske igre, pogotovo ove zimske. Treba da se uvede neka kvota, a ne neki sportovi se igraju samo u par zemalja, u ostalim je sve to rekreativno, a uvrsta se u olimpijadu

Pokondirena tikvica

pre 6 godina

U Srbiji bi ti sestro slatka zavrsila za doktora nauka i dobila bi visoko-pozicionirano mesto u vodjenju drzave sa svojim sposobnostima!

Nemi posmatrač

pre 6 godina

Devojko, nemoj da gubiš vreme ! Dođi u Srbiju, bićeš bar ministarka, ako ne i nešto više ! Takvi kao ti su ovde na ceni . Beskrupulozni i lukavi.

namerni prolaznik

pre 6 godina

Jedan od mnogih sportova u kojem su samo Amerikanci dobri, jer se kod njih njeguje. Očekujem uskoro na ljetnim igrama i takve gromade od sportova kao što su skateboard, beer pong, rodeo i sl.
(lebovitz, 20. februar 2018 15:23)

burazeru beer pong je nasa sansa za medalju. :)

Vesna

pre 6 godina

Pre desetak godina, takmičar u umetničkom klizanju, Kanađanin koji je želeo da učestvuje na ZOI a nije bio dovoljno dobar da bi mogao da se plasira na kanadskom nacionalnom takmičenju, setio se da ima srpsko poreklo. Tražio i dobio naš pasoš. Naš olimpijski komitet ga prijavio da učestvuje i čovek je osvojio 38. mesto. Tako je Srbija, tad i verovatno nikad više, imala predstavnika u muškom umetničkom klizanju na zimskim olimpijskim igrama.
Ne razumem zašto osuđujete ovu ženu što je uradila isto kao i ovaj naš zemljak!

m m

pre 6 godina

@Zlatko

Jeste. Zasto je taj sport uopste deo zimske olimpijade, ako na kvalifikacijama ne moze da dodje ni tih 30 takmicara?

U pitanju su velike pare - oprema, dve godine takmicenja na skupim mestima - a ova amaterka je svojom srecom iz bogate famlije. A sport do skoro nije ni postojao.

djoka

pre 6 godina

Nije poenta da se samo pojavis na OI već i da das sve od sebe....
(Aries, 20. februar 2018 15:45)

"Važno je učestvovati" - moto Olimpijskih Igara. Ona je dala sve od sebe, e sad što ne zna bolje to je druga priča.

Ростислав

pre 6 godina

Од сваке вести, аутошовинистишки ботизам односи победу свагда кроз коментаре. На било коју вест иде обавезни "А у Србији би..." Нема вама помоћи. Кукате цео свој живот а не радите апсолутно ништа да на било који начин такво стање поправите.

U fudbalu je rešenje

pre 6 godina

Gospodine Zlatko,kad smo mi izgubili od Holandije 0-6?
(zekonja utegurovic, 20. februar 2018 15:46)

Nije baš 6-0...bilo je 6-1... 25.06.2000 u Roterdamu, Evropsko prvenstvo 2000.

zvezdarac

pre 6 godina

@mik
Ti misliš da je ova prikazala nešto karakterističnih petlje za ovaj sport?

Ljudi su lomili vrat akrobacijama i ovo uopšte nije naivno. Hiršer je tehničar i mnogo manje je opasno voziti SL i SG nego se takmičiti (stvarno) u ovom.

mrmlj

pre 6 godina

da se ne lazemo, nije ona ni prvi ni poslednji takmicar koji je zalutao na olimpijske igre ali je prvi za kog znam da je aktivno trazio rupe u pravilima i da se AMA BAS NIMALO nije potrudio da na igrama da svoj maksimum, kakav god da je. cak se i onaj mucenik sto se zamalo nije udavio na 100m slobodno vidno trudio, i razumljivo je da mu je trebalo duplo vise nego drugima zbog okolnosti u kojima je ziveo i trenirao, a bogami i kako se kvalifikovao. zamisljam sebe da sam na ovakvu foru prosao na OI i da ovako izvozam voznju, doduse u snoubordu jer to vozim (apsolutno rekreativno, bez ikakvih ambicija za vise), da se spustim dole i moram da prodjem pored sona vajta. pa, blam bi me pojeo, ne bih nikada u zivotu smeo da kazem da sam olimpijac.

jasdf

pre 6 godina

@kapetan nemo
Odlican hokej se igra u Kanadi, Rusiji, SAD, Svedskoj, Finskoj, Ceskoj, Slovackoj, Svajcarskoj; dobar hokej se igra u Norveskoj, Nemackoj, Sloveniji, Francuskoj, Belorusiji, Letoniji, Austriji, Britaniji, J. Koreji; solidan se igra u Poljskoj, Litvaniji, Estoniji, Ukrajini, Madjarskoj, Hrvatskoj, Japanu, pa cak i Kini. To su sve drzave u kojima na hokejaskim utakmicama bud i preko 10 hiljada navijaca. Koliko drzava to ima za vaterpolo?

amater

pre 6 godina

Gospodine Zlatko,kad smo mi izgubili od Holandije 0-6?
(zekonja utegurovic, 20. februar 2018 15:46)
Nismo 0-6 ali jesmo 1-6 na euro 2000

Mrkva

pre 6 godina

(lebovitz, 20. februar 2018 15:23)

Skejtbording će biti na Olimpijskim igrama 2020. godine.
Čisto da te informišem da će po prvi put i karate biti uvršten kao Olimpijski sport.

Drugo, osim što je nastao u Americi, skejtbording je tamo najpopularniji zato što se skejtborderi finansiraju, dobijaju ugovore od kompanija i od toga žive i nije im to hobi.
Uostalom, zbog toga mnoge stvari i uspevaju u Americi jer ljudi uvek traže nove načine da naprave biznis od nečega i ulažu se pare, dok je Evropa konzervativna i kompanije samo sponzorišu tradicionalne stvari, košarka, fudbal i sl.
Da premestiš sve američke pro skejtere u Evropu, NIKO ih ne bi sponzorisao ni za šta.

лазаревац

pre 6 godina

@лебовиц
апсолутно. ја кад сам то написао напуцали ме минусима. у тим неким алтернативним дисциплинама све нека деца и аматри узели медаље. онај један из коме право на стазу и по бронзу. свака част њему и све најбоље, али какав је то спорт?! мислим спорт ко спорт, али да би био олимпијска дисциплина треба да буде ваљда конкурентан на међународном нивоу, а не да постоји 50 неких ликова који се тиме баве у свету и сад за њих олимпијада. ма дај. шта онда није олимпијски спорт?

shox

pre 6 godina

U CV-ju ove "Mađarice" su sledeća dostignuća:
- sa 19 godina, tada kao student Berkeley Univerziteta, se kandidovala za guvernera Kalifornije kao jedan od 135 kandidata. Te godine je Švarceneger postao guverner tako da nije uspela.
- prijavila se za Oakland Raiders čirlidersicu. Nije uspela.
- prijavila se za skeleton tim Venecuele. Nije uspela.
- nakon što je sa 25 godine naučila da skija prijavila se za ski halfpajp disciplinu za reprezentaciju Mađarske. U tome je kao što vidimo uspela.

Ako možemo da iz ovoga nešto naučimo, sem što neki ljudi imaju para i nemaju blama, je da se trud isplati.

Anti-Jumko

pre 6 godina

nemanja@ Derane, da li si ti uopšte gledao biatlon!? Pitanja za tebe, odakle je Kuzmina, Domracheva, Oesbu, Fak ... ? Lupio si i da nisi svestan.

Kuki

pre 6 godina

Ja bih prokomentarisao nesto drugo, a to je da je ovaj sport toliko atraktivan i popularan, da na nekim zvanicnim takmicenjima koji se boduju za OI, ne mogu da sakupe trideset takmicara iz celog sveta.

Milojko

pre 6 godina

@jasfd
Ulgavnom tacno, sa par izuzetaka.
Odlican hokej se sigurno ne igra u Svajcarskoj jer nikad u istoriji nisu upeli da prodju ni u cetvrtfinale nekog velikog takmicenja, upitno je i Slovacku, ali oni su makar za nijansu bolji na velikim takmicenjima.
Dobar hokej se definitivno ne igra u Austriji, Britaniji ili J. Koreji jer su sve ove nabrojene zemlje 3. kategorija svetskog hokeja (Koreja je u sampionsku grupu usla zbog olimpijade, Britanija je medju losijim u 1. diviziji, a Austrija je difinitivno ispod svih ranije pobrojanih zamalja).
Ovo dalje pod solidan ne bih ni komentarisao nema smisla. "Solidniji" se hokej igra u Srbiji nego u Kini i razlika izmedju 1. B divizije i 2. A je zanemarljiva.
A poredjenje sa vaterpolom itekako ima smisla, jer da nema NFL-a hokej bi upravo bio sto i vaterpolo.
Samo poredjenja radi u toj Svajcarskoj za koji si naveo da se igra odlican hokej se vise ljudi bavi karlingom nego hokejom iako im je hokej zvanicno 2. timski sport!

jasdf

pre 6 godina

@milojko
Na svetskom sampionatu 2013. Svajcarska je bila druga. Toliko o tome da nikada nisu usli u cetvrtfinale. Utakmice Svajcarske lige redovno posecuje vise ljudi nego utakmice vecine kosarkaskih liga u Evropi. Kina ima klub u KHL-u, koji u proseku gleda 10+ hiljada ljudi. Do skoro ga je imala i Hrvatska, utakmice su bile posecenije nego svih kosarkaskih klubova u jadranskoj ligi. Austrijska liga takodje ima visoku posecenost, najpopularniji je dvoranski sport u zemlji. Britanija ima ligu slicne posecenosti, a istorijski i medalje sa Olimpijade.
Ako se hokej poredi sa nekim dvoranskim sportom to bi bila kosarka. Od svih ostalih je znatno popularniji.
Vaterpol je sa druge strane jedan od nepopularnijih. Znas li neki klub koji u toku sezone belezi prosecnu posetu od 10+ hiljada gledaoca?

tamo vamo dodje mu na isto

pre 6 godina

(zekonja utegurovic, 20. februar 2018 15:46)
verovatno je pogresio.
Od Holandije smo izgubili sa 6:1 (2000 na EP), a od Argentine sa 6:0 (2006 na SP).

vlada

pre 6 godina

Izjava našeg olimpijca Marka Vukićevića koja stoji na zvaničnom sajtu olimpijskih igara (https://www.olympic.org/pyeongchang-2018/results/en/alpine-skiing/athlete-profile-n3027771-marko-vukicevic.htm):
"Due to poor results I did not have an opportunity to represent the [Slovenia] national team. I was not motivated enough there, because I had limited options. Serbia was a nice opportunity for me to raise the level of my skiing, with substantial financial support from the national federation." (siol.net, 26 Dec 2017; fis-ski.com, 2014)