Dilan Enis dobio srpsko državljanstvo

Kanadski košarkaš i igrač Crvene zvezde Dilan Enis dobio je srpsko državljanstvo, objavljeno je u najnovijem "Službenom glasniku".

Izvor: B92, Beta
Pošaljite komentar
  1. Urgirao Vucic, jasno ko dan bre. Osim ako decko nema srpske krvi, po babine linije...
    (Milosav, 9. februar 2018 15:10)

    # Link komentara

  2. @Slobodan
    Ne znam po kom osnovu ti proglašavaš nas, navijače Partizana, nenormalnim?!
    Da li imaš potrebnu diplomu i kvalifikaciju za tako nešto?
    Ako je tvoj odgovor DA, molio bih te kolega, da mi objasniš kakav je psihološki profil navijača jedinog i najvećeg srpskog kluba, kako se samonazivate, kluba koji je osnovan 1913, a verovatno će se za par dana otkriti da ste osnovani par dana pre Maričke bitke?
    Kakav je profil navijača koji ne dozvoljava da Kleo igra za reprezentaciju, a par meseci kasnije onaj crnac, koji je takođe uzeo naš pasoš, odjedanput može?!
    Kakav je profil navijača koji pljuje i vređa svog košarkaša, samo zato što nije Srbin, a istovremeno Prosinečki, koji se grli sa Tomsonom nije problem?!
    (Dr. Vladan, 9. februar 2018 13:48)

    # Link komentara

  3. Nije tačno da Crna Gora ne dozvoljava dvojno državljanstvo. Da budem precizan - ona ga ne dozvoljava na papiru, ali ga ne brani! To je velika razlika. Svi "Srbijanci" koji igraju za razne selekcije Crne Gore su zadržali srpko državljanstvo. Slobodno proverite. Samo ispisivanje iz srpskog državljanstva je mukotrpan posao (mora i da se objavi u Sl. glasniku). Milko Bjelica je dvojni državljanin. To nije sporno iz ugla Srbije, a kako mu je dozvolila Crna Gora, to je već političko pitanje, jer su oni branili onim 270.000 rođenih zbog referenduma, ali to je u praksi, kada im zatreba, relaksirano.
    (palitrex, 8. februar 2018 22:16)

    # Link komentara

  4. karadjordjeva snicla 1913. 
    (neutralni felsh, 08. februar 2018 19:49) 

    Jok,splitska pašticada....
    (Crvena Zvezda 1913, 08. februar 2018 20:11)


    ti se jednom odluci, jesmo li iz zagreba ili splita? nije svejedno ;)
     (neutralni felsh, 8. februar 2018 21:59)

    # Link komentara

  5. ...докле иде људска глупост....
    (спортски уметник, 08. februar 2018 17:47)

    Čitam tvoje komentare, pitam se isto i shvatam da je u tvom slučaju bezgranična.
     (Wllaxy, 8. februar 2018 21:40)

    # Link komentara

  6. Da li je moguće da ova vest potresa navijače samoproklamovane institucije??? Pa i Vrabac je dobio srpsko državljanstvo pre nekako iz istih razloga i mnogi drugi...
    (Spale)

    vrabac je dobio jer ima rodbinske veze....ovaj nema nijedan razlog....
    (borivoje surdilovic)

    Porediti Vrabca i Enisa je smesno.Ocigledno je ko ima vise slicnosti sa Srbima,onako,iz prve(naravno,"brat"Enis,jer je visok,belac,razume srpski...).
    Razumljivo je davati drzavljanstvo ljudima koji su vise godina ziveli u Srbiji,deci nasih gastarbajtera(a znam koliko gnjave te ljude zbog naseg bednog pasosa),ili ako zelimo tog igraca kao pojacanje za reprezentaciju(tipa Pejdz u zenskoj kosarci),ako ima srpske korene(tipa tetka iz Cacka),ako je iz neke od bivsih jugo republika(Gordic,Vrabac,Omic,Blazic i sl.).Ali,ne dati drzavljanstvo,pasose,zdravstvene knjizice zenama iz bivsih jugo republika ili drugim strankinjama udatim za nase ljude-a dati drzavljanstvo decku koji ne bi mogao da pogodi gde se Srbija nalazi na karti...I uporedjivati njegov slucaj i slucaj Vrabca-e,to je vec malo mnogo.
    (analiza, 8. februar 2018 21:34)

    # Link komentara

  7. Antic je srbin iz Makedonije a Bjelica je srbin rodjen u Beogradu i logicno je da imaju srpsko drzavljanstvo.Bjelicina rodjena sestra igra odbojku za reprezentaciju Srbije i sta nije jasno u njihovom slucaju.Da li treba da ti se nacrta?
    (Objasnjenje, 08. februar 2018 17:16)

    Nema veze sto je Bjelica rodjen u Beogradu, jer da bi dobio crnogorsko drzavljanstvo morao je da se odrekne srpskog. Crnogorci ne dozvoljavaju dvojno drzavljanstvo. Sad, uvek postoji mogucnost da kada je dobio crnogorsko da opet uzme srpsko, jer Srbija ne pravi problem dvojnog drzavljanstva. Zato sam napisao da bi morao opet da dobije. Nemoj da se pravis pametan I da mi postavljas sarkasticna pitanja za nesto o cemu pojma nemas. Antic je Makedonac I nije imao srpski pasos. To sto je neko Srbin iz Makedonije, Crne Gore, BiH ili neke druge zemlje ne znaci da on ima srpsko drzavljanstvo I nije logicno da oni automatski imaju nase drzavljanstvo kao sto ti kazes.
    Zasto jedino Srbin pises malim slovom I to dvaput, a sve ostale vlastite imenice velikim?
     (klot, 8. februar 2018 20:13)

    # Link komentara

  8. karadjordjeva snicla 1913.
    (neutralni felsh, 08. februar 2018 19:49)

    Jok,splitska pašticada....
     (Crvena Zvezda 1913, 8. februar 2018 20:11)

    # Link komentara

  9. @Crvena Zvezda 1913

    Nije njima problem FK Velika Srbija pa FK Jugoslavija pa FK Crvena Zvezda, znaju oni to ... nije im problem sto je tim ekipama isti grb samo su na ovaj Zvezdin dodali petokraku i to znaju, znaju oni da su isti graci i stadio i nije to problem ...
    Njima je problem Gradjanski od koga su oni nastali, problem im je sto oni trebaju pored svog imena da dodaju 1911, ne mogu da prihvate svoju istinu pa pljuju i lazu po drugima a znaju oni sve ...
    Evo kako Matija kaze ...

    "Kao i svaki normalan čovek, navijam za "Crvenu zvezdu". Ali da ima ljudi koji pored žive "Crvene zvezde" mirno navijaju za "Partizan", mene je zaista iznenadilo. Zbog toga sam se malo više zainteresovao za ovu pojavu i utvrdio da je ona uzela prilično maha širom naše zemlje. Kao što se zna, za "Partizan" može igrati bilo ko, ali navijati mogu samo medicinski fenomeniLekarske ekipe bi pre odobravanja banjskog lečenja mogle davati prednost navijačima "Partizana". Beneficirani radni staž koji se daje onima koji obavljaju teže fizičke poslove koji utiču na zdravlje i skraćuju život, najpre bi trebalo dati navijačima "Partizana", jer ništa ne umanjuje radne sposobnosti i ne skraćuje ljudski vek kao navijanje za "Partizan". Sama odluka da se navija za taj tim, pored našeg šampiona "Crvene zvezde", pokazuje suženu moć rasuđivanja i nesposobnost čak i za gruba razlikovanja. Ne bi bilo suvišno ni da se od navijača "Partizana", pored ulaznice, traži i zdravstveno uverenje"
    (Slobodan, 8. februar 2018 20:05)

    # Link komentara

  10. Crnogorci ne priznaju dvojno drzavljanstvo tako da Bjelica ne moze da ima nase i njihovo.Ovo pouzdano znam jer je moja drugarica morala da se odrekne naseg drzavljanstva.Ali grobarima ne vredi objasnjavati posto su oni na intelektualnom nivou dece predskolskog uzrasta kao i predsednik njihovog KK.A inace sve za koje znam da naviaju za nas na izborima glasace za Sapica ili Djilasa
    (Aleka, 8. februar 2018 20:01)

    # Link komentara

  11. Auu, ala su se uplasili da neostanu bez trofeja kupa, cim su morali da zovu svevisnjeg da im sredi drzavljanstvo za visak stranaca... 
    (navijac, 08. februar 2018 17:10) 

    Vidi navijač - da si išao u školu a ne po stadionima znao bi da se "neostanu" piše odvojeno... Gramatika za šesti razred osnovne škole... A da... Izvini... Ti od škole imaš samo časove ljubavi kod Dula...
    (Som Tojer, 08. februar 2018 18:03)


    Gramatika, prvi i poslednji argument polupismenih.
     (neutralni felsh, 8. februar 2018 19:54)

    # Link komentara

  12. alekova mezimica :)
     (neutralni felsh, 8. februar 2018 19:52)

    # Link komentara

  13. Drago dete,nisi još zreo za odgovor,ali evo,bar nešto za prvu lekciju! 
    Drug Tito i partizani nisu stvorili svet,on je postojao i pre njih! 
    Razmišljaj o tome do sutra pa ako shvatiš idemo dalje. 
    Pozdrav!
    (Crvena Zvezda 1913, 08. februar 2018 19:28)


    karadjordjeva snicla 1913.
     (neutralni felsh, 8. februar 2018 19:49)

    # Link komentara

  14. Za Bjelicu, crnogorsko drzavljanstvo ne moze dvojno sa srpskim(crna gora nedozvoljava).
    Tako da se odrekao srpskog ako ga je imao.
    Samo istina a ne Excell tabele.
    (hrkhrk, 08. februar 2018 18:59)

    Hahahahhahahaha ne moze ne moze ahhahahahahhahaha hahahhahahahahhaha. Sta jos ne moze, daj reci nam
     (nista o nicemu, 8. februar 2018 19:37)

    # Link komentara

  15. Ono kad te Bog kazni pa odredi da navijaš za Partizan,em što te unesreći za ceo život em što tolika koncetracija gluposti,nerealnosti,licemerja i ljubomore iziskuje ozbiljnu i stručnu analizu.Neprocenjivo
    (Viktor Igo, 8. februar 2018 19:37)

    # Link komentara

  16. Meni su podjedanko odvratni ovi sto su prozivali Omica na nacionalnoj osnovi i ovi sto prozivaju Enisa zbog drzavljanstva.I jedni i drugi su velike patriote i muskarcine.A ovi jadni grobari su juce prozivali i dete od 18. godina na nacionalnoj osnovi.
    (Aleksandra, 8. februar 2018 19:36)

    # Link komentara

  17. Када се родиш у престоници Југославије, шта си ти?
    (спортски уметник, 08. februar 2018 16:21)

    Obično ono što su ti roditelji...
     (Crvena Zvezda 1913, 8. februar 2018 19:36)

    # Link komentara

  18. A Dijara, El Monir i Oumaru jos uvek cekaju na isti, ee Srbijo medju breskvama i lubenicama...
    Partizan potpisao ugovor sa Kom Trejd kompanijom, 2 dana kasnije i Zvezda, cik da vidim da li ce neki Partizanov stranac do kraja sedmice dobiti srpsko drzavljanstvo. Ovo je uradjeno da bi Zvezda Idea dovela jos nekog stranog igraca.
     (Uros Djurdjevic #32, 8. februar 2018 19:28)

    # Link komentara

  19. Ma sve je to krasno kaj ne, nego nisi mi rekao jednu stvar. crvena zvezda je osnovana 8.avgusta 1913.godine, po cemu je klub dobio ime, odakle osnivacima inspiracija da klub nazovu crvena zvezda ?
    (antiDebil, 08. februar 2018 

    Drago dete,nisi još zreo za odgovor,ali evo,bar nešto za prvu lekciju!
    Drug Tito i partizani nisu stvorili svet,on je postojao i pre njih!
    Razmišljaj o tome do sutra pa ako shvatiš idemo dalje.
    Pozdrav!
     (Crvena Zvezda 1913, 8. februar 2018 19:28)

    # Link komentara

  20. bjelica je rodjen u bg i imao drzavljanstvo oduvek...sestre mu igraju za srbiju odbojku i kosarku. veze oni nemaju sa cg- ne mesajte babe i zabe. anticu ime kaze ko je. a ako enis moze da bude kanadjanin-moze vala i srbin.
     (crni_redstar, 8. februar 2018 19:26)

    # Link komentara

  21. Evo ga ovaj CZ 1913 opet. Brate, sta ti znaci to 1913, jel' si tad rodjen? 
    Pitam najnormalnije. 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Podgoricanin, 8. februar 2018 17:03) # Link komentara 

    Tada je osnovana fk jugoslavija a on mrzi jugoslaviju. Ko zna sta je umislio. A smara svaki dan. Sacuvaj Boze. Valjda se stidi istorije c zvezde.
    (Duka, 08. februar 2018 17:19)

    Kratko rečeno-nemaš pojma!
    8.8.1913 god.osnovan je jedan beogradski fudbalski klub "Velika Srbija"kojem je kroz istoriju vlast menjala ime,poslednji put 1945 i to ne iz Fk Jugoslavija u Fk Crvena Zvezda,kako to vi jugosi navodite,već iz SK1913 u Crvena Zvezda.
    Sad ovi osnovani u Zagrebu mogu do sutra da histerišu ali ovo su istorijski tačni podaci,a da mrzim YU je čista budalaština,samo volim svoje,ne mrzim nikog!
     (Crvena Zvezda 1913, 8. februar 2018 19:21)

    # Link komentara

  22. ekstra. bjelica i ročesti crnogorci,znači srbi...pera makedonac,isto srbin...omić bosanski slovenac,još jedan domaći igrač srbin...sad ovaj crnac postade srbin. ostadoše onaj francuz i feldin. pa vule daj i njima,da nam ova mutantska zvazda bude bar multinacionalno čistokrvno srpska.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MarcoPolo, 8. februar 2018 18:43)

    Kakvo kvalitetno kmečanje - Made in IgokeaPartizan
    (Batko, 8. februar 2018 19:18)

    # Link komentara

  23. Kako ljudi ne razumiju da ovo sad već izlazi iz klubskih okvira, i da postaje državno, ustavno pitanje. Osobe koje ne ispunjavaju ni jedan od uslova za sticanje srpskog državljanstva,dobijaju ga po hitnom postupku, pri tom nisu ni izuzetno važni za razvoj zemlje u bilo kom pogledu, dok drugi normalni građani moraju da čekaju godinama da bi uopšte došli na red za sticanje državljanastva

    I molim vas prestanite sa tim rješenjem da se osobe porjeklom iz bivše SFRJ ne smatraju strancima u sportu. Mi smo u njihovim zemljama stranci i tako nas tretiraju, tako da ne vidim razlog da se oni kod nas smatraju domaćim igračima. Pravilo od 4 stranca služi tome da se da veća šansa našim igračima, a ne da razni drugi državljani postaju po hitnom postupku odjednom naši državljani i zauzimaju mjesto nekim mladim klincima, kojima država i tu lomi snove.

    Napomena: Bjelica, Antić, i slični imaju državljanstvo drugih zemalja, igrali su ili još igraju za reprezentaciju zemalja čije državljanstvo imaju, te kao takvi se ne mogu smatrati domaćim igračima, ma kako god se oni privatno izjašnjavali. Sticanje dvojnog državljanstva je druga stvar, ali to su rjetki primjeri, najviše je riječ o odnosima Srbije i RS/BiH.

    Državljanstvo je svetinja jedne države, ne skrnavite ga na ovaj način.
     (Mrak, 8. februar 2018 19:15)

    # Link komentara

  24. Eh, gde su sad stara dobra vremena kad se igrala čuvena Winston Yuba liga. Partizan bez ijednog stranca na fajnal foru FIBA Evrolige, Zvezda bez ijednog stranca u finalu Kupa Radivoja Koraća, a u našoj ligi ne zna se koje je teže gostovanje. U Šapcu Iva Zorka Farma, u Rumi Borovica, u Leskovcu Zdravlje, a o legendarnom BFC-u da ne govorim. A reprezentacija dvostruki uzastopni prvak Evrope (1995 i 1997), a kasnije i dvostruki uzastopni prvak Sveta (1998 i 2002). A ovo su nam valjda bolja vremena. I ne mogu da shvatim da neko ovde raspravlja o opravdanosti ovog postupka kada ovakvo deljenje državljanstva ima samo za cilj da se zaobiđe pravilo o broju stranaca. Neko dole kaže, perspektivan je igrač. Pa kakve to veze ima, ne mlati čoveče, za reprezentaciju nikad neće igrati, ili možda hoće. Ko zna. Možda za 20 godina budemo imali 5 crnaca u postavi Srbije.
    (Mazdrpan, 8. februar 2018 19:14)

    # Link komentara

  25. Za Bjelicu, crnogorsko drzavljanstvo ne moze dvojno sa srpskim(crna gora nedozvoljava). 
    Tako da se odrekao srpskog ako ga je imao. 
    Samo istina a ne Excell tabele.
    (hrkhrk, 08. februar 2018 18:59)

    Siguran sam da se i Tajron Rajs odrekao američkog državljanstva da bi uzeo crnogorsko.
     (bobo mk, 8. februar 2018 19:13)

    # Link komentara

  26. R0djen sam u Jugoslaviji,Srbin sam,zivim u Nisu i ne secam se da sam po raspadu JUGE trazio srpsko drzavljanstvo.Dobio sam ga po automatizmu,izjasnjavanjem.Grobari ocigledno misle da Bjelica nije imao nikakvo drzavljanstvo dok nije zaigrao za CG.Doduse,mozda su oni podnosili zahtev s obzirom na himnu koju pevaju?Nisam samo siguran stoje li mirno dok se ori MARJANE,MARJANE?
    (Cika Toni, 8. februar 2018 19:08)

    # Link komentara

  27. Za Bjelicu, crnogorsko drzavljanstvo ne moze dvojno sa srpskim(crna gora nedozvoljava).
    Tako da se odrekao srpskog ako ga je imao.
    Samo istina a ne Excell tabele.
     (hrkhrk, 8. februar 2018 18:59)

    # Link komentara

  28. Molim navijače Partizana da ne prozivaju navijače Zvezde, o spajanju FMP-a, i Zvezde tadašnje. Svi shvatite da niko me može da zabrani FMP-u, da se zove KK Zvezda.
    (Kroki, 8. februar 2018 18:56)

    # Link komentara

  29. Kakva hiperosetljivost se razvila kod navijača kluba stranog porekla!? Oni skaču ko opareni na svaku reč koja počinje na z. Bolje bi bilo da gledaju kako da vrate dugove i izbegnu nestanak. Jedini što ih još uvek održava je mržnja prema najvećem sportskom brendu istočne Evrope.
     (Toma, 8. februar 2018 18:53)

    # Link komentara

  30. hahaahahah sta ti je veza! na osnovu cega? koliko je u radnom odnosu u Srbiji? prica li i pise srskim jezikom? da nije ozenjen Srpkinjom? stidite se.. 9 godina sam u radnom odnosu u madjarskoj.. perfektno pricam i pisem madjarski jezik! imam licnu kartu i trajno boraviste i JOS me nisu prihvatili za drzavljanstvo.. ali izgleda da ovde treba da se smanji broj stranaca u Zvezdi ili tako nesto.. jadni smo
    (online, 08. februar 2018 15:05)

    Druze, pusti socijalnu pricu i busanje u grudi... Pa i Siven Sigal je dobio drzavljanstvo, pa to ne znaci da je on u rangu nadnicara sa baustela koji ceka da dobije papire...
    (Orlando, 8. februar 2018 18:49)

    # Link komentara

  31. ekstra. bjelica i ročesti crnogorci,znači srbi...pera makedonac,isto srbin...omić bosanski slovenac,još jedan domaći igrač srbin...sad ovaj crnac postade srbin. ostadoše onaj francuz i feldin. pa vule daj i njima,da nam ova mutantska zvazda bude bar multinacionalno čistokrvno srpska.
     (MarcoPolo, 8. februar 2018 18:43)

    # Link komentara

  32. Covic-Vucic dominiraju.Nema veze i 7 stranaca,odmah ce se napraviti mesta,a Sasu Pavlovica su racunali u strance iako nije igrao za Cg i imao je pravo nastupa za Srbiju,sto nemaju Antic,Bjelica...nema veze,zivimo bolje,napred fmp i radnicki basket.
     (coki, 8. februar 2018 18:28)

    # Link komentara

  33. Ovo je sramota !!!
    (Mile PFC 1911, 8. februar 2018 18:27)

    # Link komentara

  34. Šta radi ovaj Čović majko mila!? Ima li on bar malo saosećanja prema jednom delu naših zavedenih sugrađana kojima je crno-bela boja u srcu? Ima li on obzira prema njihovom mentalnom zdravlju? Da će to ostaviti teške posledice na njihovoj psihi?
    Evo nema ni Cinika, ceo dan je proveo na netu tražeći argumente protiv davanja državljanstva jednom igraču koji nam nije ni potreban. Jer Pero nema potrebe ni da se skida za KRK i KLS. Tako da bi Enis nije morao baš sad da dobije pasoš.
    Ali takav je Čović, hoće da stavi neku tačku. I gotovo!
     (Savatiye, 8. februar 2018 18:16)

    # Link komentara

  35. Sram vas bilo za komentare o Bjelici nadojena jadom i zlobom balavurdijo
    (Milos, 8. februar 2018 18:14)

    # Link komentara

  36. Mirise sezona Kupa , sve se podigne na visi nivo , mrznja pogotovu .
    Nego procice i ovaj Kup a niko od nas nece saznati sta je :
    SA IZVESTAJEM O TROVANJU .
    Na nedeljnom nivou sizike ne mogu da shvate da im uzeta omiljena igracka . Kao nevaspitana , razmazena deca "vrati mi vrati mi '
    Neko je krsio propise zbog Luke Bogdanovica , moglo se , neko sada dobija pasos , moze se . Sve je to ok .
    Procice ovo docice opet kada cete da dajete iz auta , otimate igrace , bijete sudije , sude Vam kumovi Ali trenutno ne moze .
     (pusti JSD jedi kuvano, 8. februar 2018 18:08)

    # Link komentara

  37. Auu, ala su se uplasili da neostanu bez trofeja kupa, cim su morali da zovu svevisnjeg da im sredi drzavljanstvo za visak stranaca...
    (navijac, 08. februar 2018 17:10)

    Vidi navijač - da si išao u školu a ne po stadionima znao bi da se "neostanu" piše odvojeno... Gramatika za šesti razred osnovne škole... A da... Izvini... Ti od škole imaš samo časove ljubavi kod Dula...
     (Som Tojer, 8. februar 2018 18:03)

    # Link komentara

  38. Бјелица и Антић већ су добили српско држављанство, што ће рећи да Лесор, Рочести, Фелдин, Омић и Енис нису имали, па је један морао бити натурализован, јер у домаћем првенству може да игра само 4 странаца....и ово ће се некад лане звати
    (спортски уметник, 08. februar 2018 15:08)
    Za Bjelicu si pobrkao lonćiće. On je rođeni Beograđanin i državljanin Srbije. Deda mu je iz Crne Gore, a pošto u SRB repki nije bilo mesta za njega, CG mu je izdala pasoš i igra za njih. Srbija je njegova zemlja.
     (zux, 8. februar 2018 17:59)

    # Link komentara

  39. Antic je srbin iz Makedonije a Bjelica je srbin rodjen u Beogradu i logicno je da imaju srpsko drzavljanstvo.Bjelicina rodjena sestra igra odbojku za reprezentaciju Srbije i sta nije jasno u njihovom slucaju.Da li treba da ti se nacrta?
    (Objasnjenje, 08. februar 2018 17:16)

    Али више са том сестром....и Џакин један Џака игра за Швајцарску, а други за Албанију, је л' то значи да Албанац због буразера није странац у Швајцарској....докле иде људска глупост....
     (спортски уметник, 8. februar 2018 17:47)

    # Link komentara

  40. Konačno repka ima pravog pleja.
    (Nolan Smith, 8. februar 2018 17:14

    Kaкав кошаркашки незналица треба да будеш, да овако нешто напишеш?
    (Лозница, 8. februar 2018 17:44)

    # Link komentara

  41. Сви смо ми тад били Југословени, само Бјелица Србин..браво 
    (спортски уметник, 8. februar 2018 15:57) 

    Pa vi ste i sada Yugosloveni. 
    Što se uopte zbog Srbije sekirate? 
    Gledajte vašu državu i vaše državljanstvo...
    (SrbEUin, 08. februar 2018 17:27)

    Па ми се тога не стидимо, ми се поносимо тиме што људи из читаве бивше Југе навијају за наш клуб, док се ви представљате као великосрБски клуб, а славите Просинечког као своју легенду и редовно у свим спортовима имате више странаца него домаћих играча на терену
     (спортски уметник, 8. februar 2018 17:43)

    # Link komentara

  42. Konačno repka ima pravog pleja.
    (Nolan Smith, 8. februar 2018 17:14) # Link komentara

    Ko bre,repka? Ocigledno da je idea snazan utisak ostavila na tebe.
    (Sah mat, 8. februar 2018 17:42)

    # Link komentara

  43. @Sabre

    Meni je malo čudno da klub koji je "državni projekat" finansijski stoji lošije nego ikad, a klub kome vlast ne pomaže stoji bolje nego ikad. Kao kada ti političari mašu papirima, podacima i statistikama kako nam ide nikad bolje, a ti u stvarnosti vidiš da je totalno suprotno. Sam biraš da li ces da veruješ svojim očima ili našminkanim podacima.
     (LOL, 8. februar 2018 17:41)

    # Link komentara

  44. Zasto uopste postoji pravilo o 4 stranca u domacim takmicenjima, kad neki kosarkas moze po hitnom postupku da dobije pasos (sto bi ONAJ rekao "nit luk jeo nit luk mirisao")? Igrace sa ovih prostora ne treba uzimati u obzir jer skoro svako moze da nadje neku rodbinsku vezu na ovoj ili onoj strani. Dakle, ovo je cista bahatost jer se nekima eto moze. Samo se setih Timotija Dzona Bajforda, on recimo nije stekao zasluge za pasos... Ali zar treba nesto da nas cudi, danas, u Srbiji zemlji medj' sljivama?
     (dabome, 8. februar 2018 17:39)

    # Link komentara

  45. Crvena Zvezda je osnovana u Srbiji, tacka.
     (Zvezdas, 8. februar 2018 17:35)

    # Link komentara

  46. Evo ga ovaj CZ 1913 opet. Brate, sta ti znaci to 1913, jel' si tad rodjen?
    Pitam najnormalnije.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Podgoricanin, 8. februar 2018 17:03) # Link komentara

    Ne nego se stidi svoje istorije i svojih osnivaca.
    (Trt Milojka, 8. februar 2018 17:34)

    # Link komentara

  47. Tuđman nikada nije bio predsednik FK i KK Partizan. Nikakve veze nije imao sa klubovima, osim sa teniskim, i ne postoji nijedna njegova slika ni sa kim iz Partizana, jer kao predsednik JSD nije čak dolazio ni na fudbalske utakmice, a tek na košarkaške?! Nigde slike nema! Kad je usvojena crno-bela boja, predsednik Partizana bio je Martin Dasović, armijski general i narodni heroj, Tuđman je bio tada pukovnik i moraš biti budala pa da pomisliš kako je pored Dasovića on odlučivao o dresovima, ili da je 1945. kao poručnik od 22 godine osnovao sportsku sekciju JA, sa 26 klubova, tada najveće SD u zemlji, pored generala Peka, Tempa, Plavog... koji su bili školovani i pre rata zavoleli fudbal, pa su kao ljubitelji bili i na utakmici CZ sa reprezentacijom Albanije, u Beogradu. Nađite slike, ima ih.
    (Lova sa Kosova, 8. februar 2018 17:32)

    # Link komentara

  48. Hahah
     (rango_unchained, 8. februar 2018 17:28)

    # Link komentara

  49. Сви смо ми тад били Југословени, само Бјелица Србин..браво
    (спортски уметник, 8. februar 2018 15:57)

    Pa vi ste i sada Yugosloveni.
    Što se uopte zbog Srbije sekirate?
    Gledajte vašu državu i vaše državljanstvo...
    (SrbEUin, 8. februar 2018 17:27)

    # Link komentara

  50. Ako moze Stiven Sigal koji Srbiju ni na karti nije mogao da nadje sto ne bi mogao Enis. Ima jos glumaca
     (Zvezdas, 8. februar 2018 17:26)

    # Link komentara

  51. Сви смо ми тад били Југословени, само Бјелица Србин..браво(спортски уметник, 08. februar 2018 15:57)Vi jeste bili jugosloveni kao što ste i danas ali smo mi uvek bili Srbi. Zvezda Srbija nikad Jugoslavija.
    (Nolan Smith, 8. februar 2018 17:22)

    # Link komentara

  52. A sto i omic ne zatrazi drzavljanstvo pa da se delije vrate na tribine?
    (Borat iz predgradja, 8. februar 2018 17:21)

    # Link komentara

  53. Evo ga ovaj CZ 1913 opet. Brate, sta ti znaci to 1913, jel' si tad rodjen?
    Pitam najnormalnije.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Podgoricanin, 8. februar 2018 17:03) # Link komentara

    Tada je osnovana fk jugoslavija a on mrzi jugoslaviju. Ko zna sta je umislio. A smara svaki dan. Sacuvaj Boze. Valjda se stidi istorije c zvezde.
    (Duka, 8. februar 2018 17:19)

    # Link komentara

  54. Ma to vlast sabotira Zvezdu, tako kažu... :D
     (LOL, 8. februar 2018 17:18)

    # Link komentara

  55. Za sve zvedase cisto posto se prave pametni, razumljivo je da neko ko je skoro tek dosao u nasu zemlju dobije pasos , ako jer recimo potreban nasoj reprezentaciji, ali posto to svakako nije i nikad nece biti svi znamo zasto i kako je ovo uradjeno,tako da od ove drzave i kosarke se samo pravi jos veci cirkus. Sta drugo i ocekivati od danasnje vlasti i ljudi kao sto su Covic,Terzic i ostala kompanija...
     (roki, 8. februar 2018 17:18)

    # Link komentara

  56. Ko?? Ko je ovo
    (Pavle, 8. februar 2018 17:17)

    # Link komentara

  57. Posto Antic I Bjelica nemaju pravo nastupa za nasu reprezentaciju oni se smatraju strancima. Samo ako dobiju nase drzavljanstvo, onda se nece smatrati strancima
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (klot, 8. februar 2018 17:03)

    Antic je srbin iz Makedonije a Bjelica je srbin rodjen u Beogradu i logicno je da imaju srpsko drzavljanstvo.Bjelicina rodjena sestra igra odbojku za reprezentaciju Srbije i sta nije jasno u njihovom slucaju.Da li treba da ti se nacrta?
    (Objasnjenje, 8. februar 2018 17:16)

    # Link komentara

  58. Tako jeeeeeee čovke neka pate...
     (rocesti..., 8. februar 2018 17:14)

    # Link komentara

  59. Konačno repka ima pravog pleja.
    (Nolan Smith, 8. februar 2018 17:14)

    # Link komentara

  60. @frka panika

    I treba da ih odbiju prvo zato ko normalan bi ziveo u Srbiji,a da nije rodjen i jos nenormalniji bio da trazi srpsko drzavljanstvo,a lude ljude netreba primati u drzavljanstvo,a nije ni po zakonu.
    (Nenad, 8. februar 2018 17:12)

    # Link komentara

  61. A Charles Cather ima preko 900 klipova o Srbiji na Youtube-u,zivi 7 godina ovde,zeli nase drzavljanstvo,ali nikome ne pada na pamet da mu da.
     (Aleks, 8. februar 2018 17:11)

    # Link komentara

  62. i onda ljudi bez imalo stida i obraza (kao i vodja ovog kluba) kazu Partizan je drzavni projekat hahahha
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Rakocevic, 8. februar 2018 16:29)

    Tebric, jel moramo stvarno da ti navodimo sve 'naturalizovane' grobare? Cinjenica, manje u basketu, ali tu je fudbal. Rekao bih da se 'drzavni projekat' malo vise gleda po tome koliko se sipa u rupu bez dna koja nikakve rezultate vec godinama ne postize, ali naravno, logika i grobari su odavno posvadjane kategorije..
    (Sabre, 8. februar 2018 17:10)

    # Link komentara

  63. Auu, ala su se uplasili da neostanu bez trofeja kupa, cim su morali da zovu svevisnjeg da im sredi drzavljanstvo za visak stranaca...
     (navijac, 8. februar 2018 17:10)

    # Link komentara

  64. Evo ga ovaj CZ 1913 opet. Brate, sta ti znaci to 1913, jel' si tad rodjen?Pitam najnormalnije.
    (Podgoricanin, 08. februar 2018 17:03)....Ne,tada mu je rodjena legenda iz zeleznika
    (Borat iz predgradja, 8. februar 2018 17:07)

    # Link komentara

  65. Izgleda da su grobari vece patriote od Mise Vacica😂.
    (Aleksandra, 8. februar 2018 17:06)

    # Link komentara

  66. Ovaj se bar oženio u Srbiji i ostaće tu godinama a prošle godine što država pred kup dala igraču partizana državljanstvo bez ikakvog razloga to je skandal.
     (partizan sns, 8. februar 2018 17:05)

    # Link komentara

  67. @ спортски уметник Milko Bjelica dobio srpsko drzavljanstvo? Da, jos kad se rodio u Beogradu. To sto je igrao za CG ne znaci da je izgubio nase drzavljanstvo.(Stomak, 08. februar 2018 15:20)Сви смо ми тад били Југословени, само Бјелица Србин..браво
    (спортски уметник, 08. februar 2018 15:57)
    Vi ste i danas Jugosloveni. Dulo vas tome naucio. Ali mi nismo vi :)
    (santa justa, 8. februar 2018 17:05)

    # Link komentara

  68. Da li je moguće da ova vest potresa navijače samoproklamovane institucije??? Pa i Vrabac je dobio srpsko državljanstvo pre nekako iz istih razloga i mnogi drugi...
    (Spale, 8. februar 2018 16:20)

    Da li je moguce da se neko jos potresa zbog zagrebacko-laktaskog licemerstva?
    (Toto-ko-tunjo-uz-pivce-za-zivce, 8. februar 2018 17:03)

    # Link komentara

  69. Evo ga ovaj CZ 1913 opet. Brate, sta ti znaci to 1913, jel' si tad rodjen?
    Pitam najnormalnije.
     (Podgoricanin, 8. februar 2018 17:03)

    # Link komentara

  70. Bjelica je Srbin rodjen u Beogradu. 
    Antic je Srbin rodjen u Makedoniji. 
    Sta nije jasno?
    (sveti nolan smit ubiva azdahu, 08. februar 2018 15:19)

    Iz registracionog pravilnika KSS

    Члан 32.
    Регистрација играча страних држављана врши се под општим условима за регистрацију играча.
    Клубови највишег ранга такмичења у мушкој и женској сениорској конкуренцији имају право да
    региструју највише четири (4) страна играча сениора са правом наступа у домаћем такмичењу.
    Клубови имају право да региструју и највише четири (4) страна играча, млађих од 18. година, са
    правом наступа у такмичењу млађих категорија, укупно у свим старосним категоријама МК, али не више од
    два (2) у једној категорији.
    Под страним играчем из ст. 2. и 3. овог члана сматрају се играчи страни држављани и играчи који
    немају право наступа за кошаркашку Репрезентацију Србије.
    Страни играч који напуни 18 година губи право наступа на свим такмичењима осим права наступа у
    највишем рангу такмичења (1МЛС и 1ЖЛС).

    Posto Antic I Bjelica nemaju pravo nastupa za nasu reprezentaciju oni se smatraju strancima. Samo ako dobiju nase drzavljanstvo, onda se nece smatrati strancima
     (klot, 8. februar 2018 17:03)

    # Link komentara

  71. Ma kakav Vrabac, nije on nikad igrao kod nas. Nije nam ni Tudjman bio predsednik. O Marjanovicu, Tadicu i Dacicu ne vredi ni govoriti, oni nisu nikakve veze imali sa institucijom.
     (Grobar, 8. februar 2018 17:02)

    # Link komentara

  72. hahaahahah sta ti je veza! na osnovu cega? koliko je u radnom odnosu u Srbiji? prica li i pise srskim jezikom? da nije ozenjen Srpkinjom? stidite se.. 9 godina sam u radnom odnosu u madjarskoj.. perfektno pricam i pisem madjarski jezik! imam licnu kartu i trajno boraviste i JOS me nisu prihvatili za drzavljanstvo.. ali izgleda da ovde treba da se smanji broj stranaca u Zvezdi ili tako nesto.. jadni smo
    (online, 08. februar 2018 15:05)
    Da si naucio da kuvas gulas i paprikas mozda bi i dobio. Zali se Orbanu :)
    (santa justa, 8. februar 2018 17:00)

    # Link komentara

  73. Nelson, Dženkins, evo sada i Enis. Strašno šta se pravi od ove države...
    (Miki, 8. februar 2018 15:52)

    Slazem se. Da se ne daje drzavljanstvo strancima Srbija bi bila utopija. (umirem od smeha)
    (LightbringeR, 8. februar 2018 16:59)

    # Link komentara

  74. Koliko prognanih Srba iz Hrvatske jos uvek nije dobilo drzavljanstvo Srbije.Sramota sta se sve Zvezdi dozvoljava
    (nenad, 8. februar 2018 16:57)

    # Link komentara

  75. Bruka i sramota.
     (Blue Moon 744, 8. februar 2018 16:54)

    # Link komentara

  76. Deluje degutatno da mali Perica piše kako su navijači CZ uvek bili Srbi a mi jugosi, a svi smo bili osamdeset godina i Jugosloveni i Srbi istovremeno. Ne priznajete Jugoslaviju ali ne odričete se jugoslovenskih titula. Na sreću, malog Pericu niko ni za šta ne pita, on se to svađa sa malim Đokicom. Pre rata Srbija nije bila država a Narodnu Republiku Srbiju ili državu Srbiju 1946. godine doneli smo vam mi jugoslovenski partizani, formiranjem FNRJ, federaciji sa šest država - Srbija, Hrvatska, Slovenija, Makedonija, BiH i Crna Gora.
    (Deset jugoslovenskih, sa šljakom, 8. februar 2018 16:52)

    # Link komentara

  77. Da li je moguće da ova vest potresa navijače samoproklamovane institucije??? Pa i Vrabac je dobio srpsko državljanstvo pre nekako iz istih razloga i mnogi drugi...
    (Spale, 08. februar 2018 16:20

    vrabac je dobio jer ima rodbinske veze....ovaj nema nijedan razlog....
     (borivoje surdilovic, 8. februar 2018 16:51)

    # Link komentara

  78. Vazno je da se iskoristi svaka prilika za pljuvanje Zvezde a bez i malo poznavanja materije.Sportisti u svetu,a i kod nas,vrlo cesto i po skracenom postupku dobijaju drzavljanstvo.Necu pricati o Italiji,Francuskoj,RUSIJI(secate li se ko im je osvojio EP u kosarci),zemljama bivse drzave..Podseticu vas samo na poslednje primere u Srbiji kada se nesto niste mnogo bunili.Kosarkasica Pejdz koja nikada nije igrala ni za koji nas klub,koliko je godina igrao Kleo kada je dobio drzavljanstvo? onaj rus dzudista i takodje rus plivac,ne mogu da im se setim imena i td.Ja sam veliki protivnik ideje da,pogotovu u kosarci,igraju naturalizovani igraci,ali ko zna kako ce se na ovo gledati u buducnosti? A cinjenica jeste da je covek vrlo perspektivan i da mu se prorice dobra NBA karijera.A za ovog sto radi u Madjarskoj poruka:Kad budes medju 5 najboljih radnika u svojoj struci veruj mi da ce te Madjari moliti da ti daju drzavljanstvo.
    (Cika Toni, 08. februar 2018 16:13)Pricas glupom narodu.
    (Aleksej, 8. februar 2018 16:46)

    # Link komentara

  79. Bjelica Milko je rodjen u Beogradu tako da nije imao potrebe da “dobije” srpsko drzavljanstvo. Dobio je eventualno crnogorsko, gospodo iz avangarde. 
    (shef, 08. februar 2018 15:43) 
    Posto vidim da se bas razumes u zakone i kako se dobija drzavljanstvo. Ajde molim te objasni nam kako je Enis dobio srpsko drzavljanstvo? Da nije i on rodjen u Beogradu?
     (Garfild, 8. februar 2018 16:46)

    # Link komentara

  80. Изјава која је обележила једну целу кошаркашку епоху у Србији а и шире: и ово ће се некада (Но)лане звати! ??????
    (Ноланко Смитић, 8. februar 2018 16:41)

    # Link komentara

  81. Srpski košarkaš Dilan Enis u poslednjem minutu stekao pravo nastupa u Kupu Radivoja Koraća zbog pretrpanog broja stranaca u timu KK Crvena zvezda Beograd. Za neupućene...
     (Marko Niš, 8. februar 2018 16:39)

    # Link komentara

  82. Što naše državljanstvo ne može da dobije žena koja je rodila decu sa čovekom iz Srbije i koja živi ovde godinama.Muž joj je poginuo na pruzi, a ona je ja mislim sa Filipina i strahuje da će je deportovati i odvojiti od dece . kod nas sve nakaradno. Adrijana Lima,je isto dobila udajom. Fešta napravljena, premijer uručio pasoš, sv mediji preneli....Muka mi je od nepravde . Razumem da ćete biti protiv mog mišljenja i da vam je više stalo do ovog košarkaša koga će boleti uvo za sve , čim dobije bolju ponudu i ode odavde. Pozdrav!
    (Jelena, 8. februar 2018 16:37)

    # Link komentara

  83. (спортски уметник, 08. februar 2018 15:08)

    Vidi slazem se da vlada kaubojstina, i da ovo nije smelo da se desi, ali realno, za domace prvenstvo nam svi igraci nisu ni potrebni, zato me i cudi ovo, jedino ako je ovo uradjeno da se razigrava i da neko ne sedi na tribinama od njih i ne gubi kontinuitet, onda ne odobravam, nije posteno... Ionako smo previse jaki za KLS...
     (DarioHubner, 8. februar 2018 16:37)

    # Link komentara

  84. Grobarska komedija nema granica,najveci problem Partizana je sto je Enis dobio srpsko drzavljanstvo, nezdravi ljudi.
    (Aleksej, 8. februar 2018 16:37)

    # Link komentara

  85. Бјелица и Антић већ су добили српско држављанство, што ће рећи да Лесор, Рочести, Фелдин, Омић и Енис нису имали, па је један морао бити натурализован, јер у домаћем првенству може да игра само 4 странаца....и ово ће се некад лане звати
    (спортски уметник, 08. februar 2018 15:08)Bjelica i Antic nemaju srpsko drzavljanstvo ali sa igraci sa podrucja bivse Jugoslavije se racunaju kao domaci igraci,u pravu si i ovo ce se jednom lane zvati a Zvezda ce i dalje titule osvajati.
    (Aleksej, 8. februar 2018 16:35)

    # Link komentara

  86. Кад је Бјелица рођен, још је била Југославија, тако да он никако по рођењу није могао да добије српско држављанство....он је по распадима земаља у којима је живео могао да бира за кога ће да игра и он је својевољно изабрао Црну Гору испред Србије(спортски уметник, 08. februar 2018 15:53)Daj ne blamiraj se, majke ti.Lupio si za Bjelicu i ok. Sad se jos dodatno kanališ
    (Batko, 08. februar 2018 16:00)
    A da ti izbegnes folirazu sa laznim nik-om. Ajd’ malo budi originalniji.
    (Batko,, 8. februar 2018 16:35)

    # Link komentara

  87. Сви смо ми тад били Југословени, само Бјелица Србин..браво
    (спортски уметник, 08. februar 2018 15:57)

    Ne znam za tebe, ja sam i tada bio Srbin jer je to o čemu pričaš nacionalnost a za državljanstvo se kaže državljanin R. Srbije.

    Btw. Bjelica je rođen u Beogradu i time stekao uslov za državljanstvo R. Srbije.
     (Wllaxy, 8. februar 2018 16:30)

    # Link komentara

  88. Сви смо ми тад били Југословени, само Бјелица Србин..браво
    (спортски уметник, 08. februar 2018 15:57)

    Vi jeste bili jugosloveni kao što ste i danas ali ima nas koji se nikada nismo osećali kao jugosi!!!
    (Crvena Zvezda 1913, 8. februar 2018 16:19)

    Ma sve je to krasno kaj ne, nego nisi mi rekao jednu stvar. crvena zvezda je osnovana 8.avgusta 1913.godine, po cemu je klub dobio ime, odakle osnivacima inspiracija da klub nazovu crvena zvezda ?
    (antiDebil, 8. februar 2018 16:30)

    # Link komentara

  89. i onda ljudi bez imalo stida i obraza (kao i vodja ovog kluba) kazu Partizan je drzavni projekat hahahha
     (Rakocevic, 8. februar 2018 16:29)

    # Link komentara

  90. A jel glasa cetvrtog marta?
    (Vojkan, 8. februar 2018 16:26)

    # Link komentara

  91. Daj ne blamiraj se, majke ti. 
    Lupio si za Bjelicu i ok. Sad se jos dodatno kanališ
    (Batko, 08. februar 2018 16:00)

    Када се родиш у престоници Југославије, шта си ти?
     (спортски уметник, 8. februar 2018 16:21)

    # Link komentara

  92. kopa fmp i rukama i nogama...daće sutra državljanstvo i onom francuzu,a već su menjali ime,prevarili i državu i dugove,ako treba i sa 10 stranaca s srpskim pasošem,samo da ostanu u evroligi na silu...žalosno.
     (MarcoPolo, 8. februar 2018 16:20)

    # Link komentara

  93. Da li je moguće da ova vest potresa navijače samoproklamovane institucije??? Pa i Vrabac je dobio srpsko državljanstvo pre nekako iz istih razloga i mnogi drugi...
    (Spale, 8. februar 2018 16:20)

    # Link komentara

  94. Ja nisam za davanje srpskog drzavljanstva stranim sportistima, ma koliko oni uradi za neki klub. Jednostavno, sport je biznis- zasto bih ja nekom davao drzavljanstvo za dobro obavljen posao.
     (Efendi Mita, 8. februar 2018 16:20)

    # Link komentara

  95. Сви смо ми тад били Југословени, само Бјелица Србин..браво
    (спортски уметник, 08. februar 2018 15:57)

    Vi jeste bili jugosloveni kao što ste i danas ali ima nas koji se nikada nismo osećali kao jugosi!!!
     (Crvena Zvezda 1913, 8. februar 2018 16:19)

    # Link komentara

  96. A Arno Gujon? Charles Chather? Thiago Fereira? I ostali koji su zapravo uradili nesto za ovu Drzavu i ljude?
     (Komita, 8. februar 2018 16:15)

    # Link komentara

  97. Nadam se da je svim navijacima Partizana jasno...
    Sa ovom vlascu nema nama prosperiteta.
    Lakse je udovoljiti zelju milionima zvezdasa, prekinuti dominaciju, oprostiti dugove...
    Dobiti najmanje 500.000 glasova samo zbog zvezde.
    Nego dovesti zemlju u red i zasluziti posteno glasove.
    Tako da imajte to na umu kada ostanete kuci na dan glasanja.
    Posle mozete samo da se nervirate i kukate po vestima.
    (Punimlimenke, 8. februar 2018 16:14)

    # Link komentara

  98. Vazno je da se iskoristi svaka prilika za pljuvanje Zvezde a bez i malo poznavanja materije.Sportisti u svetu,a i kod nas,vrlo cesto i po skracenom postupku dobijaju drzavljanstvo.Necu pricati o Italiji,Francuskoj,RUSIJI(secate li se ko im je osvojio EP u kosarci),zemljama bivse drzave..Podseticu vas samo na poslednje primere u Srbiji kada se nesto niste mnogo bunili.Kosarkasica Pejdz koja nikada nije igrala ni za koji nas klub,koliko je godina igrao Kleo kada je dobio drzavljanstvo? onaj rus dzudista i takodje rus plivac,ne mogu da im se setim imena i td.Ja sam veliki protivnik ideje da,pogotovu u kosarci,igraju naturalizovani igraci,ali ko zna kako ce se na ovo gledati u buducnosti? A cinjenica jeste da je covek vrlo perspektivan i da mu se prorice dobra NBA karijera.A za ovog sto radi u Madjarskoj poruka:Kad budes medju 5 najboljih radnika u svojoj struci veruj mi da ce te Madjari moliti da ti daju drzavljanstvo.
    (Cika Toni, 8. februar 2018 16:13)

    # Link komentara

  99. A Kunta Kinte, je l' dobio?
    (novica, 08. februar 2018 15:43)

    To ti pitas za ove tvoje ???
    Vidi novice, Kunta ce dobiti a vi Kintu necete ... zasto ? ... zato !
    (Mile Laktas pocasni presednik !, 8. februar 2018 16:11)

    # Link komentara

  100. vrabac je dobio papire na osnovu rodbinskih veza u srbiji..zasto je dobio dilan enis???
     (boks, 8. februar 2018 16:11)

    # Link komentara

  101. U mom kraju na Dedinju,gde sam proveo veći deo detinjstva, živela su dva brata, poznatiji pod nadimcima Umetnik i Pesnik. Obojica su se drogirali i malo valjali drogu što je za ono vreme, kraj sedamdesetih bilo prilično propraćeno. Dobar joint na žurnala si mogao od njih da uzmeš. Pošto nisam iz tog miljea, a slutim da ovo što ovaj ovde “umetnik” piše, može samo da piše čovek sa sličnim fantazijama, želeo bi samo da probam da ga malo osvestim, ako je to uopšte moguće.“Da li zna da je sestra Milka Bjelice bila reprezentativka Srbije u odbojci? Da li zna da je Milko bio prekobrojan za reprezentaciju Srbije u to doba i isključivo zato pristao na Crnogorsko državljanstvo, kao drugo i počeo da igra za Crnu Goru? E sad ako si još malo “high”nije ni važno...
    (Milan, 8. februar 2018 16:08)

    # Link komentara

  102. Na svaku vest o Zvezdi pa cak i nevezano za sportsku stranu gomila komentara isfrustriranih navijaca kluba nizeg ranga...Sta ti je kompleks.
     (Dejan CZ, 8. februar 2018 16:07)

    # Link komentara

  103. Кад је Бјелица рођен, још је била Југославија, тако да он никако по рођењу није могао да добије српско држављанство....он је по распадима земаља у којима је живео могао да бира за кога ће да игра и он је својевољно изабрао Црну Гору испред Србије
    (спортски уметник, 08. februar 2018 15:53)

    Daj ne blamiraj se, majke ti.
    Lupio si za Bjelicu i ok. Sad se jos dodatno kanališ
     (Batko, 8. februar 2018 16:00)

    # Link komentara

  104. Evo ja dajem moje svoje drzavljanstvo za dzabe . Ne verujem da ceni vise ,ali uvek mozemo da se dogovorimo ako cena nije odgovarajuca .
    (Hoces Iskreno ?!, 8. februar 2018 16:00)

    # Link komentara

  105. Kako obesmisliti pravilo da četiri stranca mogu da igraju. Bajfort se u grobu okreće dok je normalan deo Srbije u neverici. Šta da kažu tek ljudi koji žive u Srbiji već godinama ali ih uporno odbijaju za državljanstvo...
    (frka panika, 8. februar 2018 15:57)

    # Link komentara

  106. sramota.
     (MarcoPolo, 8. februar 2018 15:57)

    # Link komentara

  107. @ спортски уметник Milko Bjelica dobio srpsko drzavljanstvo? Da, jos kad se rodio u Beogradu. To sto je igrao za CG ne znaci da je izgubio nase drzavljanstvo.
    (Stomak, 08. februar 2018 15:20)

    Сви смо ми тад били Југословени, само Бјелица Србин..браво
     (спортски уметник, 8. februar 2018 15:57)

    # Link komentara

  108. Samo u drzavi Srbiji da stranac moze za 2 meseca boravka u njoj da dobije drzavljanstvo!!Sramota!!`
    (Grobar, 08. februar 2018 15:03)

    Naravno kao i Adin Vrabac na primer ...
     (Šta uradi to Nolane Smithe ??!, 8. februar 2018 15:56)

    # Link komentara

  109. Bjelica Milko je rodjen u Beogradu tako da nije imao potrebe da “dobije” srpsko drzavljanstvo. Dobio je eventualno crnogorsko, gospodo iz avangarde.
    (shef, 08. februar 2018 15:43)

    Кад је Бјелица рођен, још је била Југославија, тако да он никако по рођењу није могао да добије српско држављанство....он је по распадима земаља у којима је живео могао да бира за кога ће да игра и он је својевољно изабрао Црну Гору испред Србије
     (спортски уметник, 8. februar 2018 15:53)

    # Link komentara

  110. Nelson, Dženkins, evo sada i Enis. Strašno šta se pravi od ove države...
    (Miki, 8. februar 2018 15:52)

    # Link komentara

  111. Na osnovu čega? Zvezda ima previše stranaca, aha, jasno.
     (WinstonBlue, 8. februar 2018 15:50)

    # Link komentara

  112. Sremac,izguglaj malo....ja da ti nabrajam ne pada mi na pamet,a kamoli da ulazim u raspravu.

    Pozdravite vasu mamu.
     (milojica, 8. februar 2018 15:48)

    # Link komentara

  113. Očigledno da je rod sa Halidom Muslimovicem ali opet... To bi onda trebalo da je BiH?
     (Borba, 8. februar 2018 15:45)

    # Link komentara

  114. Bjelica Milko je rodjen u Beogradu tako da nije imao potrebe da “dobije” srpsko drzavljanstvo. Dobio je eventualno crnogorsko, gospodo iz avangarde.
    (shef, 8. februar 2018 15:43)

    # Link komentara

  115. A Kunta Kinte, je l' dobio?
     (novica, 8. februar 2018 15:43)

    # Link komentara

  116. Ja znam Enisa iz Pazara, al izgleda nije to taj
     (Simpatizer, 8. februar 2018 15:41)

    # Link komentara

  117. Zato žene iz inostranstva koje su udate za naše ljude i žive ovde godinama ne mogu da dobiju državljanstvo. A ovaj će da zaboravi Srbiju za nekoliko meseci.
     (Powerslave, 8. februar 2018 15:40)

    # Link komentara

  118. @grobar
    slazem se. treba da igra bar 6 meseci, ko Vrabac?
     (sasa, 8. februar 2018 15:40)

    # Link komentara

  119. A Dijari nisu zeleli dati drzevljanstvo posle 3 godine a ovom posle 2 meseca....kakve su njegove zasluge pa da dobije tako brzo drzevljanstvo...?
    (Nenad Pirot, 8. februar 2018 15:40)

    # Link komentara

  120. Супруга оног несрећника што је настрадао у Ваљеву није подобна.Родила троје деце, најстарије 14г и још увек чека.
    (киза Д, 8. februar 2018 15:38)

    # Link komentara

  121. umetnice BJELICA JE RODJEN U BEOGRADU,NEMA ON STA DA DOBIJE.
     (nosi fenjer,navija za fener, 8. februar 2018 15:38)

    # Link komentara

  122. Mali komsija zaboravio na Vrabca pa kuka kao mala beba
    (Ivan, 8. februar 2018 15:35)

    # Link komentara

  123. Eniseee srbineeee ima sutra da se ori Pionirom
     (Miki, 8. februar 2018 15:34)

    # Link komentara

  124. Ljudi koji zive ovde godinama i doprinose ovoj zemlji ne mogu da dobiju drzavljanstvo a ovaj ga dobije posle dva meseca!!!!

    Malo su nas bombardovali!!!!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (milojica, 8. februar 2018 15:16)

    A koji su to ljudi????
    (Sremac, 8. februar 2018 15:30)

    # Link komentara

  125. Prizren za Dženkinsa, pasoš za Enisa!
    (MiloshGB, 8. februar 2018 15:30)

    # Link komentara

  126. Hahahahahahaha
     (Šruder protiv Šredera, 8. februar 2018 15:30)

    # Link komentara

  127. To mi je sad krsteno srpsko pravoslavno ime i prezime.
    (Dilan Urac, 8. februar 2018 15:05)

    Odlican... Inace, nemam sta pametno da dodam na ovu temu - svi imate dovoljno vijuga u glavi, da je izlisno pricati o cemu je ovde zapravo rec. Sportski pozdrav
    (Kako drugacije, 8. februar 2018 15:27)

    # Link komentara

  128. Šta reći na ovo? Pre par dana gledam na tv ženu, plače, oce da je deportuju. Bez dece da ostane. Ona je vec 10 ak godina ovde, dvoje male dece. Ona je sa Filipina, tako nesto. Muz joj naš čovek a nema naše drzavljanstvo. Bitno da drzavljanstvo dobijaju Sigal, Fajns i košarkaši, fudbaleri sa tri pi.... noćenja dobijaju.
     (Cisco, 8. februar 2018 15:22)

    # Link komentara

  129. Ljudi u Rep. Srpskoj cekaju po 2-3 godine na drzavljanstvo Srbije. Ali prednost imaju zasluzni gradjani koji su ucinili puno za zemlju :)
     (mrgud, 8. februar 2018 15:21)

    # Link komentara

  130. Pa sta ako je dobio,em smo smanjili nezaposlenost em nas po popisu ima vise.
     (Najbolji je opancarev lepak, 8. februar 2018 15:21)

    # Link komentara

  131. @ спортски уметник Milko Bjelica dobio srpsko drzavljanstvo? Da, jos kad se rodio u Beogradu. To sto je igrao za CG ne znaci da je izgubio nase drzavljanstvo.
    (Stomak, 8. februar 2018 15:20)

    # Link komentara

  132. Bjelica je Srbin rodjen u Beogradu.
    Antic je Srbin rodjen u Makedoniji.
    Sta nije jasno?
     (sveti nolan smit ubiva azdahu, 8. februar 2018 15:19)

    # Link komentara

  133. Komsija mali dobar dan!
     (Ganci, 8. februar 2018 15:18)

    # Link komentara

  134. Ljudi koji zive ovde godinama i doprinose ovoj zemlji ne mogu da dobiju drzavljanstvo a ovaj ga dobije posle dva meseca!!!!

    Malo su nas bombardovali!!!!
     (milojica, 8. februar 2018 15:16)

    # Link komentara

  135. Кева му из Чачка
     (спортски уметник, 8. februar 2018 15:16)

    # Link komentara

  136. Je l' se seća neko onih Čileanaca, što su došli odavno, pričaju tečno srpski i još uvek nisu dobili naš pasoš? I Bajford je čekao i čekao... Nije nam svetla budućnost sa ovima na vlasti. Nije nam svetla budućnost svakako.
    (jedva cekam da odem, 8. februar 2018 15:15)

    # Link komentara

  137. Znači bit će crncadi po Srbiji ko do skoro Kinezcadi.:) Ali ovi sa drzavljanstvom Srbije.
     (neko, 8. februar 2018 15:15)

    # Link komentara

  138. Strasnoo i smesno ... :-) neko ceka 2-3 godine neko 2-3 meseca...to je Srbija
    (Fss, 8. februar 2018 15:13)

    # Link komentara

  139. Ovo je sramotno vec postalo, igraci koji po pola sezone igraju za zvezdu dobijaju drzavljanstvo...
     (sta uradi hjunze cungze???, 8. februar 2018 15:10)

    # Link komentara

  140. zbog kupa i prvenstva...lakse je izmeniti zakon i povecati strance nego ovako da dobijaju ljudi pasos samo zbog te procedure.
     (crni_redstar, 8. februar 2018 15:09)

    # Link komentara

  141. Бјелица и Антић већ су добили српско држављанство, што ће рећи да Лесор, Рочести, Фелдин, Омић и Енис нису имали, па је један морао бити натурализован, јер у домаћем првенству може да игра само 4 странаца....и ово ће се некад лане звати
     (спортски уметник, 8. februar 2018 15:08)

    # Link komentara

  142. Hvala Vucicu.Napredno.Ima da rasturi na izborima samo od glasova zvezdasa.
     (milos, 8. februar 2018 15:07)

    # Link komentara

  143. hahaahahah sta ti je veza! na osnovu cega? koliko je u radnom odnosu u Srbiji? prica li i pise srskim jezikom? da nije ozenjen Srpkinjom? stidite se.. 9 godina sam u radnom odnosu u madjarskoj.. perfektno pricam i pisem madjarski jezik! imam licnu kartu i trajno boraviste i JOS me nisu prihvatili za drzavljanstvo.. ali izgleda da ovde treba da se smanji broj stranaca u Zvezdi ili tako nesto.. jadni smo
    (online, 8. februar 2018 15:05)

    # Link komentara

  144. Mislim da je svima jasno zašto je ovo urađeno. Enis niti radi u nekoj oblasti gde mi nemamo svoj kadar i niti ima kakve veze tj korene sa Srbijom ali dovoljno je da se pozove vođa i stvar rešena.
    (Shearer, 8. februar 2018 15:05)

    # Link komentara

  145. To mi je sad krsteno srpsko pravoslavno ime i prezime.
    (Dilan Urac, 8. februar 2018 15:05)

    # Link komentara

  146. Samo rokaj Bajo! Gazimo sve narednih 20god..
     (JoKeR, 8. februar 2018 15:04)

    # Link komentara

  147. Samo u drzavi Srbiji da stranac moze za 2 meseca boravka u njoj da dobije drzavljanstvo!!Sramota!!`
    (Grobar, 8. februar 2018 15:03)

    # Link komentara

  148. A Alen Omic ?
    (Batko,, 8. februar 2018 15:02)

    # Link komentara