Utorak, 23.01.2018.

10:00

Vanja za B92: Za Srbiju nema hoću-neću, ne mogu, boli...

Legenda srpske i svetske odbojke Vladimir Vanja Grbić govorio je u opširnom intervjuu za B92.net.

Izvor: Nemanja Ðorðeviæ

Vanja za B92: Za Srbiju nema hoæu-neæu, ne mogu, boli... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

79 Komentari

Sortiraj po:

hmmmm

pre 6 godina

Svaka cast njemu, njegovom bratu, Miljkovicu, za sve sto su uradili za reprezentaciju. Svaka cast i Zoranu Gajicu, uspeli su te 2000. E sad, tvrdim da posle ovog EP u Poljskoj necu vise gledati ni jedan mec. Ne zato sto smo izgubili od Nemaca, vec zato sto tu neko opasno mulja. Krenes na EP sa 2 primaca, 1 tehnicar, 3 srednja blokera i 2 korektora od kojih bolji sedi na klupi, zato sto losiji treba da nadje klub. Pritom umesto da Srecko Lisinac dobije nagradu od OSS, tu nagradu dobija Luburic. Nekada je bio bitan kvalitet, a danas se vrte mnoge druge stvari. Posle ovog EP Zoran Gajic je pao nisko na lestvici, bar sto se mene tice. Razumem svakog ko odbije da igra za reprezentaciju.

Miodrag

pre 6 godina

@kako da ne, 23. januar 2018 12:35
Nista ti nisi razumeo. Da li nisi hteo, ili mogao, ne znam.
Ti procas o bogatstvu neke zemlje i ono sto se time nudi. Svajcarska je jedna krajnost u kontekstu citave planete. Nije ti najbolji primer.

Leskovcanin

pre 6 godina

@Danilo, Srbi su nesposobni da imaju drzavu kakvu imaju zapadnjaci.Da su sposobni imali bi je.Tacka.
@kako da ne, Svaka cast na komentaru.
Sto se Vanje tice,svaka cast njemu, samo da ne upadne u nazadnu kolotecinu.

Bili Piton

pre 6 godina

ALO, ljudi? Šta smeta u onome što je rekao i što je izdvojeno? I kad je to Vanja sam sebe izdvajao osim kad se prirodno to dešavalo? Jel treba da ćutimo? I uvek ima vas nadpametnih, koji bolje znate i vidite sve, pogotovo ono u čemu se čovek istakao, a već da kritikujete? Sramno. Jel igrač koji se potvrdio, pruznali mimo granica više no ovde, INTELIGENTAN, vaspitan, kulturan, rekao bih i obrazovan, jaka ličnost, uzoran,imao je svoju viziju, po ključu prošao drugi, i šta sad? Pljuvači sram vas bilo, sačuvaj Bože da je bio u nekom od dvojajčanih blizanaca, kako bi ga oni drugi opleli kad god mogu! Ovaj čovek je među 5 i što bi moderno rekli "karaktera" među 5 srpskih sportista SVIH VREMENA! VANJA LEGENDO!

kzen

pre 6 godina

Nacije su teska budalastina, taj plemenski mentalitet nas vodi u vecne sukobe i propast.
Nismo vise u praistorijskim vremenima da nam opstanak zavisi od pripadnosti grupi.

n

pre 6 godina

Profesionalni sport pravi bogalje od ljudi, i fizički i duhovno. Okreće ljude jedne protiv drugih. Normalno je udariti drugog čoveka, povrediti ga. Jos ce te publika ceniti kao "borbenog"! Nažalost, ljudi sve više vode prazne živote, ne ostvaruju se stvaralački i onda se vezuju za "uspehe" timova i pojedinaca, slaveći ih kao sopstvene uspehe. Ti "uspesi" se finansiraju iz njihovih osiromašenih dzepova, a građani zaslepljeni "uspesima", hipnotisano hrle na ta masivna okupljanja u potrazi za instant srećom. Lukavo se podmeće da uspesi tih pojedinaca i timova doprinose vecem ugledu zemlje u svetu. Devedesetih smo bili kažnjeni za ratove koji su se vodili i bombardovani, a sportisti su postizali velike "uspehe". Onda je Srbija "dobila" Novaka Djokovica pa je otislo i Kosovo, a zemlja nam je potonula u veliko siromaštvo. Može još puno toga da se napiše. Poželeo bih deci i odraslima da čitaju knjige, da se obrazuju do kraja života i da se bave telesnom kulturom i oplemenjuju svoj duh pomažući drugima.

Veselin

pre 6 godina

Kazete da se nalazio u drustvu Jao Minga i ostalih... A nasu cuvenu "estradnu umetnicu" Jami ste zaboravili?
Ta nemojte, molim vas... Nije korektno pre svega prema navedenoj dami.
Za sve sto je uradio u igrackoj karijeri zasluzuje ocenu 10! Za sve posle toga, ocena je bitno snizena, kako gde...
I molim te Vanja, drzi se ti odbojke, a kvantnu fiziku, fotosintezu, cepanje atomskog jezgra i slicno - prepusti kompetentnima.

Gde ja živim

pre 6 godina

(Japanac digitalac, 23. januar 2018 12:01)

Ovaj prvi deo sam donekle razumeo i slažem se, ali ovaj drugi me je malo povredio. Ajde ljudi da ukinemo sport. Ozbiljno kažem. Lepo peticija i kraj. Em se više ne daju pare em se ja ne nerviram i super. Slažem se da treba finansirati sport iz privatnog kapitala, a ne državnog. Slažem se da treba ulagati u kulturu, zdravstvo, da se treba baviti pametnim stvarima, ali treba se baviti sportom. Ove godine je SP u fudbalu. Najgledaniji događaj garantovano. Stotine hiljada navijača će biti u Rusiji. Slažem se da ne treba slati krezube i nepismene, ali treba biti tamo. Olimpijada je jedan od najgledanijih događaja. Treba biti na njoj. Nije važan broj medalja (što više to bolje), ali je važno biti na njoj. I to je promocija. Treba obezbediti deci da se bave sportom zbog zdravlja. Ako neko odluči da nastavi profesionalno, ok, treba ga podržati. Infrastrukturno da, davati mu pare ne. To može neki privatni sponzor. Svi narodi sveta se bave sportom i navijaju. Ja u tome ne vidim ništa sporno. Treba ukloniti kriminalce sa tribina, a prave navijače ni slučajno. Ono što mi treba da uradimo je da dovedemo prave ljude, donesemo prave zakone koji će sprečiti malverzacije i krađu. Samim tim ćemo imati i za balet, hobije, knjige i svašta nešto. Jer da su političari ulagali u svašta nešto onoliko koliko su krali, mi bi bili u najmanju ruku Mađarska ili možda čak Poljska. Inače ti Poljaci totalne budale, dođe ih po 60.000 na odbojku da urlaju.

kako da ne

pre 6 godina

@IvanNis
Ja gledam na period pocetka 2000-tih kada vec svi imaju 14 godina i vec gledaju Nike, Adidas, gledaju Brajanta, O’Nil-a, Stojakovica, ‘ao Brajant helikopterom na trening i ja cu jednog dana’, pa onda tada Bekam, Veron, Ronaldo, Zidan, itd, itd. Svi bi da budu oni i svi mastaju kako ce doci do negde i imati pare. Tada si klinac i pominjes kucu, Ferari, Porse, posle toga sa 18 vec kad vidis da je gotovo, to je to i dalje je masta tu samo si stariji pa mislis i o biznisima kad zaradis od sporta itd. Meni je bio samo hobi, ali sam i ja mislio naravno kasnije na zaradu. Moji su imali zbog privatnog biznisa, kao i dan danas, a ja sam opet otisao iz Srbije pre 5 godina iako mi je na tacni sve bilo da krenem super zivot. Sa 18 vec gubis nadu, a sa 22 vec mislis sta i kako. Vise ti pare nisu kao tada, ali zelis da zaradis i imas cilj. E, tako se ja preselih na zapad ne samo zbog para, vec zbog cilja koji je bio i normalan zivot, sredjen bez stresa, bez mita i korupcije na svakom koraku, bez toga da moje dete sutra ima za ekskurziju i za uzinu, a da 10 ostalih nema. Mnogo toga, mnogo. Ne kajem se uopste, sada ovde ne mislim. Ako dete ode u skolu znam da je neka zena iz skole na pesackom prelazu i da uci decu da prelaze, da je tu za ne daj Boze. Znam da su mi sutra deca bezbedna, sigurna. Kao i ja sam. Ovde mi ne treba veza za lekara ili kada vadim neki dokument ili za nesto 10-to. Ovde svi mi imamo svoj red i svi uredno cekamo sedeci, bez stresa, bez haosa. Zivot ide, tece, ti zivis smireno, uslove imas, bezbedan si, ne skacu ti politicari na glavama, razni ‘biznismeni’, otvoris radnju drzava te pomogne, razvijes se...Mnogo toga, mnogo. U CH je tesko doci iz Srbije, ali u Nemacku se ide. I to mnogo. Vi koji se plasite, ne plasite se. Ucite jezik i idite, gubite dane, mesece i godine sedeci tamo. Zivot je jedan i vredi ga ziveti. Bice vam malo tesko prvih par meseci ali onda dodje i drustvo pa auto, pa se lakse i lepse osecate, vec se osecate da ste ‘kuci’ tu u stranoj zemlji. Ja odem na odmor na Tajland i kazem zeni ‘ide mi se kuci’ misleci na CH. Jednostavno i vama ce kao i svima nama kuca da postane ta nova kuca, a stara ce biti tamo i cekace, ne sekirajte se ;)

Stodomajer

pre 6 godina

Samo je vanja osvojio olimpijadu..de je Djula Mester,Mijic,Boskan,Miljkovic,N.grbic ,legenda Vujevic..veliki the great sr Zoran Gajic ..samo ovaj visi po televizijama novinama i prosipa mudrosti

Gde ja živim

pre 6 godina

(Jumko, 23. januar 2018 11:20)

Pazi, jeste Vanja filozof. Ne može da se kaže da nije. To mu je neki stil, možda i vaspitanje, to je teško promeniti. Međutim, lepo ga je slušati. Priča o nekim konkretnim stvarima, slušao sam ga o tim školama sporta i ima tu stvarno dobrih ideja. Plus cela ona priča oko Drine je sjajna, a sad što je slabo bilo zainteresovanih da pomognu je druga priča. 2 meseca je kumio i molio da se obezbede sredstva za Specijalnu Olimpijadu i niko ga nije čuo. Onda odjednom "Prime minister" zakazuje sastanak, daje pare i spašava stvar. Vanju niko ne pominje, drugi Vanja hvali NJEGA i pravi se blesav. Meni je to bilo jako ružno. E sad i što se tiče ove "patetike", ima i tu dobrih strana. Zamisli selektora kao što je on u nekoj mladoj reprezentaciji. Ja bih bio motivisan. Možda priča bajke, ali mislim da bi bio jako dobar u nekom javnom poslu uz naravno adekvatnu kontrolu. Treba uvek čuti različite opcije. Mada opet možda ni ja nemam pojma.

Danilo

pre 6 godina

Nevezano za ovaj intsrvju .Davno sam gledao jedan drugi Vanjin pri kraju karijere i bas sam zapamtio nesto sto je rekao .Sve je to lepo ,zivis u uredjenoj zemlji imas pare ,svi te kao nesto obozavaju ,pricano sa njegovog gledista .Medjutim stalno te nesto kopka osecas da ti tu ne pripadas jednostavno nisi njihov ,ne mozes da se osecas srecnim nikako negde dubogo znas da to nije tvoje mesto.Nikad ma koliko doprineo toj zajednici ti ces uvek biti stranac za njih ,neko kome nije bas za verovati .Mada jeste to pricao za Japan ,tako je osecao i kad je igrao u drugim zemljama .U tom intervju isto kaze ,jesmo mi kao narod nezgodni ,svafjamo se medju sobom svasta radimo ,al ti si to isto ti si isto sto i tvoj narod .Na kraju kaze neko se sa tim pomiri a neko jednostavno ne moze .Mi koliko god smo scadjalice i sve i svasta moramo da se potrudimo da drzavu stavimo na zdrave noge ,jer imati lep i kvalitetan zivot u svojoj drzavi i u nekoj drugoj nije isto .Zato i svi kukaju za tom Sfrj Jugoslavijom i tim nacinom zivota .

marko

pre 6 godina

Svaka njemu cast i skidam kapu ali ja ucim decu da Srbija nevredi ni kao trula jabuka ma jos manje jer i u truloj jabuci ima malo zdravog sto mozes pojesti, jer nezaboravite Srbija je sada privatna a nije vise vasa kao nekada SFRJ kada je sve bilo drzavno i drustveno.

Nermus

pre 6 godina

(bax, 23. januar 2018 11:56)

Običan svet ga gleda tako što ga je uvrstio u odbojkašku kuću slavnih. Inače tamo stavljaju proseke od igrača po što eto nije imo više od jednog Skudeta. A zato je imao 2 puta prvak Jugoslavije, trostruki prvak Ceva, osvajač Turskog prvensta i kupa. Ušao čovek u kuću slavnih, nagradu za životno delo od odbojkaške konfederacije. Stavrno kad pogledam neviđeni prosek od igrača. Sedi 1.

Washington

pre 6 godina

A šta je to Srbija da nije možda božanstvo??? Šta je to Srbija nama dala sem što smo samim rođenjem u istoj hendikepirani i osuđeni na siromaštvo.Umesto da živimo ko normalan svet mi srbujemo.Baš me bre briga za Srbiju.
(berkut, 23. januar 2018 10:07)

Pa brate onda pali iz Srbije, mislim neko pun toliko mrznje prema sopstvenoj zemlji ne treba da zivi u njoj. Ne kapiram ove price uopste. I meni nije bilo sjajno u Srbiji pa sam otisao dalje ali ne bi nikad ovako pljuvao po svojoj zemlji i svojim ljudima.

pera

pre 6 godina

Zanimljivo kako ljudi pricaju da "mladi zele pare, a ne da igraju za reprezentaciju"; kao da je reprezentacija nesto prirodno, urodjeno u coveku bez cega se ne moze; kao da je sport, pa samim tim i reprezentativni sport, uopste bitan, a zarada u zivotu nije; i kao da postoji nekakva obaveza ljudi koji se bave sportom, da to rade u ime drzave i jos pri tom da postizu rezultate. Ili "treba da se povuce, vec je mator, da se ne sramoti", kao da je sramota biti losiji. Sport, kakvog znamo danas, postoji mozda 150 godina, a realno ovakav masovan profesionalni sport sa ovolikim zaradama ni 30-ak godina. To je zanimanje i licni izbor, kao sto neko odluci da bude pekar ili zubar. I kao u svakom drugom zanimanju, neko moze biti los, prosecan ili sjajan, moze da ulozi onoliko truda koliko zeli i koliko je dovoljno da opstane, ili onoliko koliko je potrebno da bude vrhunski. Najcesce i nagrada sleduje prema tome. I kao sto necemo kupiti kiflu u losoj pekari ili ici kod zubara cija plomba ispadne posle 7 dana, tako ne moramo ni da gledamo na TV ili placamo ulaznicu za sportski dogadjaj u kom ucestvuju oni cijim ucinkom nismo zadovoljni. A sportisti imaju pravo da odluce da li ce slobodno vreme da posvete igranju rekreativnog amaterskog takmicenja sa reprezentacijom, ili ispijanju koktela na Bahamima. Mogu da se povuku sa 27 godina ako imaju mogucnost, a mogu i da igraju dok god neko zeli da ih angazuje - isto kao u svakom drugom poslu. Nije mi jasno zasto bi im iko zamerao ista od toga.

IvanNiš

pre 6 godina

"U Srbiji deca kao i ljudi na to gledaju kao na zaradu, na sport. Na izvlacenje iz siromastva, dok ovde je svaki sport hobi."
(kako da ne, 23. januar 2018 12:35)

Mislim da si napisao činjenično stanje na terenu ali ovo što sam stavio pod znakom navoda dozvoli da ja prokomentarišem. Trenirao sam kao klinac košarku jako dugo i mogu ti reći da ni moji drugari a ni ja nikada nismo razmišljali o parama. Na pamet nam ta prljavština tada nije padala, nikada se o tome govorilo nije. Pričali smo pod brojem jedan o košarci a pod brojem dva o raznim dečačkim temama. Nikada nisam video primer roditelja koji preko deteta ostvaruje svoje finansijske snove ali ne kažem da tih primera nema. Ta priča o parama podseća na neki američki film gde po pravilu talentovani crnac kroz košarku pokušava da pobegne od siromašnog detinjstva pomešanog još sa lošim društvom u kraju i drogom. Klasična američka priča koja nikakve veze i potpore nema u Srbiji. Ta priča o parama može da usledi kasnije kada već otkrivenom talentu neko ponudi pozamašan ugovor a ovaj to vidi kao način da obezbedi sebe i porodicu. Koliki je procenat takvih u odnosu na sve nas koji smo se trenirali košarku? Mizerno mali. Samo jedan dečko iz našeg kluba je dobio stipendiju od Hemofarma tada ali nikakvu karijeru nije napravio. Ovde pričam o periodu krajem 90-ih. Razlika u odrastanju, razmišljanju, filozofiji obojene dece iz geta i naše dece je ogromna. Dve različite ravni. Sportski pozdrav!

Djordje

pre 6 godina

Pa politika Srbija,i dominantno razmisljanje,od kako je nastala u 19.veku jeste konstantno zrtvovanje svega...i kulture i prosvete i privrede i razvoja i na kraju zivota,bas svega,zarad politickog cilja koji se nekada zvao "nacionalno oslobodjenje Srba",a sada se zove "svi Srbi u jednoj drzavi".Vreme kada cemo prestati da se zrtvujemo i ratujemo i poceti konacno da zivimo valjda ce doci nekada.Tek tada ce biti vreme kada ce Srbi biti ljudi,a postovace se Srbin kao pojedinac,a ne samo kao topovsko meso koje je Srbiji potrebno samo ako ima ispod sebe neku teritoriju koju treba uvuci u Srbiju.

kajverson

pre 6 godina

Ako svoju zemlju volis igraj za nju svim srcem ,a ako ne bolje nemoj da igras
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko, 23. januar 2018 12:23) # Link komentara

na ovaj komentar vi dajete vise minusa nego pluseva....doista neznam u cemu je toliki problem kod vas, zasto ste toliko negativni prema svemu a tako i prema vlastitim sportasima......svatko tko nastupa za svoju zemlju od njega se trazi samo jedno ....srce!

antiDebil

pre 6 godina

To oko igranja za reprezentaciju, to je mozda nekada vazilo, danas to polako izumire.
Mada tu mi je interesantno sto ne mogu da se setim da je neko nekada odbio da igra za fudbalsku reprezentaciju, da je neko nekada odbio da igra za vaterpolo i odbojkasku reprezentaciju, u rukometu je bilo problema ali oni su retki ALI ZATO U KOSARCI cirkus nevidjenih razmera. Samo to pokazuje koliko je kosarka u evropi u kanalu, EL vodi privatnik krimos, ABA i KLS vodi jos veci krimos, nba izvlaci iz evrope ono najbolje i zatrpava tu istu evropu sve gorim i gorim crncima, Jokic 2 puta za 3 godine odbija da igra za reprezentaciju zbog prevrtanja guma, Bogdanovic je za sada svetli primer od ovih rodjenih nakon 1990.godine !!

skola za glupake

pre 6 godina

Ma za Srbiju bih odsekao i ruku i nogu...jer kada se samo setim sta je meni sve Srbija dala, lepu i srecnu mladost bez ratova, straha, kriminala, zasluzeni posao bez podmicivanja, platu od 2000 evra itd

тоба

pre 6 godina

У Србији је све мање Срба,тако и љубави према домовини све је мања..мој Вања

Japanac digitalac

pre 6 godina

Zemlje kao sto su Japan, Norveska, USA i mogu da imaju ovakvo razmisljanje, zemlje koje nisu za tebe nista ucinile ali su ti omogucile da sam donosis neke odluke od kojih mozes da zivis lepo i spokojno. Sta Srbija vekovima u nazad omogucava svojim gradjanima? Veliku srbiju, ratove sa svim komsijama a i sire, ulaganje u sport valjda logikom ako smo slabi i siromasi bar da se negde iskazemo pa dajemo novac u sport. Bolje je sav novac koji se daje u sport bude preusmeren socijalnim slucajevima, da se njihov status popravi. Podrzavam Jokica prvog koji decko zna da koristi mozak, sto mu treba Srbija i reprezentacija? Problem nas Srba mislim na vecinu je taj sto pogresno volimo nasu zemlju. Zemlja se voli kulturom, citanjem knjiga, pametnim hobijem i druzenjem sa pametnim ljudima, sticanjem novih znanja, slusanjem opere i gledanjem baleta. Medjutim primitivna i prostacka Srbija zagovara ljubav kroz sport fudzbal, kLosarka itd...gde vidimo primitivne krezave likove koji nesto skandiraju, kao u koloseumima pre 2300 godina. Eto to je taj nivo, nista se prostacine nisu promenile, mozak ostao na nivou stare ere. Ja sam da taj Srbin nestane i zameni ga normalan i skolovan Srbin koji ce ceniti prave vrednosti a ne lazne i nebeske.

shokovi

pre 6 godina

Trebao bi malo da znas sta je uradio u klupskoj odbojci (nista, 1 Scudeto), pa da govoris o tome. Repenzetativna karijera: clan generacije i samo to.
(bax, 23. januar 2018 11:56)

Dakle, ti si jos jedan od onih koji bi Mesija nazvali losim fudbalerom da sa Barselonom nije uzeo nekoliko trofeja. I kako kazes, clan generacije i samo to.. pa svi su oni clanovi generacije ali da se nisu nasli zajedno mozda nikada ne bi osvojili trofej. Mat Le Tisije npr nikada nista nije osvojio a svi znaju kakav je bio igrac. Vanja je njemu najbolji odbojkas tog vremena i to je to. Tu nema sta da.se raspravlja.

kako da ne

pre 6 godina

@mali zeleni
Srbija prijatna za zivot? Ozbiljan si? Po cemu to? O platama necu, to je 0. Nije ni tema. Tema je sport. Sta je prijatno, sto deca nemaju bazene, sto teniskih terena i ima sada, ali vecina ljudi nema da finansira casove od 1000 dinara. Dvorane? Koje dvorane? Da uzmes termin za nesto kosta barem 700-800 dinara, sto za ljude nije mala para. Terena za mali fudbal i ima, jesu losiji ali ih ima, toga oduvek i ima, kao i za basket koji su do duse dosta i bez obruca, ali ih ima. Nema dovoljno, ali ih ima. Ako pogledas neke uredjene zemlje i Srbiju po tome, videces da Srbija ne da je prijatna, nego je 0! Eto u kom sportu imas posebno Svajcarce? Nije bitno sto im u fudbalu npr pola tima cine stranci rodjeni u Swiss, ali uopste gde ces ih videti sem u skijanju i eto fudbalu. Ima ih i u hokeju, ali se u Srb to ne prati pa i ne zna se. A, znas kakve uslove ima Swiss za svaki sport? Eto igrom slucaja zivim tu i mogu ti reci da terene za mali fudbal i basket imas na svakom koraku, svako selo, kao i opstina ima svoj fudbalski teren koji je otvoren da ljudi koriste. Svaka skola ima svoju dvoranu za odbojku, rukomet, stoni tenis i pritom dosta sa decom rade sto se tih sportova tice, tj dosta ih teraju da se bave sportovima. Medjutim, gde su posle? Jednostavno 90% batale profi sport jer imaju uslove za skolovanja i ‘diplome’ i krecu sa poslovima, jure nesto drugo. Najvise se prati hokej, imaju jaku ligu. Haos je u gradu kada se igra mec. Sport broj 1 za ljude, posle fudbal. Basket jako slabo. U Srbiji deca kao i ljudi na to gledaju kao na zaradu, na sport. Na izvlacenje iz siromastva, dok ovde je svaki sport hobi. Sto se tice Grbica, bilo je dosta igraca boljih od njega ali kao klinac secam se njegovih skokova preko reklama i na tribinama, borio se. Bas sam ga gotivio i dalje ga gotivim. Borio se i hvala mu za ono sto je dao.

Bane

pre 6 godina

(bax, 23. januar 2018 11:56)

Pa jer se samo Skudeto računa ili recimo dva puta prvak Jugoslavije sa Vojvodinom ili je to bezvredan trofej po tebi.

Raca

pre 6 godina

Vanja Grbić je za mene bio i ostao simbol svega onoga što se podrazumeva,očekuje i treba da krasi jednog reprezentativca Srbije.
Uvek bez dileme i kalkulisanja igrao za nacionalni tim,bio primer i uzor svojim saigračima i svima nama.
Ja danas svojoj deci na Vanjinom primeru objašnjavam odnos sportiste prema svojoj zemlji,narodu i nacionalnom timu.
Vanja hvala ti za sve,bio si i ostao uzor i inspiracija.

marko

pre 6 godina

Igrao sam odbojku 20tak godina i jako dobro znam sta je odbojka ,,
igrao sam protiv svih nasih vecih igraca ... protiv svih Grbica ... pok. Milosa pa preko Vladimira i Nikole ...,
za mene je Vladimir Grbic jedan od najboljih igraca sveta 20 veka , tik uz Lorenca Bernardija koji jedino mozda elegantniji igrac i drugacijeg mentalnog sklopa ,
Vanja je numero uno !!!

miliman4

pre 6 godina

to je covek koji je na olimpijadi u Sidneju, mislim u polufinalu igrao sa temperaturom od 39 i napravio onaj nevidjeni poen kada je spasao loptu skoro sa tribina, vratio se i blokirao, bio je najbolji na terenu! tako da nije prazna prica jer ima iza sebe delo koje to i dokazuje

e

pre 6 godina

Srbija je jedna od zemalja gde je sport možda iznad svetskog proseka. To je zato što u sportu postoje pravila koja ako se nepoštuju padaš u drugi plan i gubiš. Nismo dobri u sportovima gde se kolektivno obrće mnogo novca, zato što se tu uključuju dangube, probisveti muljatori i mafijaši. Kako u sportu, tako je i u ekonomiji i zato nam se "od silnog dobra i lepote zavrtelo u glavi da jedva dišemo".

Jumko

pre 6 godina

Da se najezis od likova koji patetisanjem i filozofiranjem sticu jeftine poene... Daj lepo intervju kao npr Dejan Savic, sta prosipas ovde mudrosti!?

bax

pre 6 godina

Za Marka: daj mi molim te svoje prezime, cisto da vidim na kom si nivou bio, kada dajes ovakve izjave. Vanja najbolji igrac XX veka?! Kakva glupost! Trebao bi malo da znas sta je uradio u klupskoj odbojci (nista, 1 Scudeto), pa da govoris o tome. Repenzetativna karijera: clan generacije i samo to, koja je uzela mnogo medalja od 95’ zakljucno sa Sidnejom. Posle toga, dakle sa 30 god je prakticno zavrsio reprenzetativnu odbojku: 2001 smo osvojili sa Boskanom zlato, jer Vanja nije znao sta ga vise “boli”. Tako je i sa klupskom karijerom. Niko ne govori da nije bio vrhunski igrac, ali je daleko od toga kako ga obican svet gleda.

mali zeleni

pre 6 godina

A šta je to Srbija da nije možda božanstvo??? 
Šta je to Srbija nama dala sem što smo samim rođenjem u istoj hendikepirani i osuđeni na siromaštvo. 
Umesto da živimo ko normalan svet mi srbujemo. 
Baš me bre briga za Srbiju.
(berkut, 23. januar 2018 10:07)

Mogao si da budeš rođen i u Avganistanu ili Tadžikistanu, tamo bi ti sigurno bilo bolje!
Dobri uslovi za razvoj sporta su tamo gde ljudi nisu gladni i žedni. Mi ovde nismo ni hendikepirani ni siromašni u poređenju sa dobrim delom sveta. Prirodni uslovi su tu i Srbija je jedna od prijatnijih zemalja za život. Ostalo zavisi samo od nešto talenta, dobre volje i veeeelikog truda.

BoltonBastard

pre 6 godina

(berkut, 23. januar 2018 10:07)

U pravu si prijatelju i ja to nebrojeno puta pomislim, ali kad stanem pred Ćele-kulom, spomenik Đakonu Avakumu ili 1300 kaplara, onda dobro razmislim...

berkut

pre 6 godina

Nisi prijatelju, 21 vek je pici gde god ti se svidja, najlakse samo kukati i trolovati...
(murakami, 23. januar 2018 10:17)

Ne kukam ja zbog mene negi zbog rodbine i prijatelja koji su tu ostali.
Evo mene već 6 godina na Norvegian cruise line 9 000 $ svakog meseca a neman troška.Do sada sam mnogima pomogao njih 5-ori zaposlio na brodovima.

mix

pre 6 godina

Vanja je lepo rekao da je neophodan strpljiv i strucan rad sa decom buducim sportistima. Imam sina i cerku koji se bave sportom i mogu vam reci o cemu mladi najvise razgovaraju i kakve su im zelje. Osim zelje za pobedom, skoro svaki put kao motiv u sportu navode i sportske penzije, kako kazu, od hiljadu evra. I njima i njihovim roditeljima kao da je glavni cilj osvojiti bar trece mesto na prvenstvu Evrope i resiti pitanje zivotne egzistencije. E, da li bi to trebao biti glavni motiv u sportu, to je pitanje.

pamtim dobro vrijeme

pre 6 godina

@berkut

Sav normalan svijet voli svoju zemlju iako velika vecina zivi lose ili losije od nas. Mozda ne osjecas nista prema Srbiji, u redu je to, ali moras imati korjen negdje. Ako ne Srbija potrazi drugu zemlju, srecno.

berkut

pre 6 godina

A šta je to Srbija da nije možda božanstvo???
Šta je to Srbija nama dala sem što smo samim rođenjem u istoj hendikepirani i osuđeni na siromaštvo.
Umesto da živimo ko normalan svet mi srbujemo.
Baš me bre briga za Srbiju.

Veliki momak

pre 6 godina

Tisina Jugosloven, sta ti ima da pricas o nasoj Srbiji, uvek si mahao jugoslovenskom trobojkom, a ne srpskom dok si igrao.
(Zvezda, Srbija, nikad jugoslavija, 23. januar 2018 10:10)

Hvala ti Gospode Boze,sto ne navijam za zvezdu zbog ovakvih neljudi.Prosto me sramota zbog ovog..kakav plitak i ogranicen um zalosno i da ima 15 godina,i da ima 65.
Vanju upoznao,popricao sa njim.Jedan od boljih i kvalitetnijih ljudi koje sam u zivotu-za ovih 35 godina imao cast da upoznam!

Mare

pre 6 godina

Tisina Jugosloven, sta ti ima da pricas o nasoj Srbiji, uvek si mahao jugoslovenskom trobojkom, a ne srpskom dok si igrao. 
(Zvezda, Srbija, nikad jugoslavija, 23. januar 2018 10:10) 

Tvojoj Srbiji? Takvi kao ti ne pripadaju srpskom narodu. Veze ti sa Srbijom nemas.

Džozef Hejvud

pre 6 godina

A šta je to Srbija da nije možda božanstvo??? 
Šta je to Srbija nama dala sem što smo samim rođenjem u istoj hendikepirani i osuđeni na siromaštvo. 
Umesto da živimo ko normalan svet mi srbujemo. 
Baš me bre briga za Srbiju.
(berkut, 23. januar 2018 10:07)

A šta je trebala da ti da? Mogućnost da smrdljaš po ceo dan u kafiću i da za to dobijaš pare?

murakami

pre 6 godina

A šta je to Srbija da nije možda božanstvo??? Šta je to Srbija nama dala sem što smo samim rođenjem u istoj hendikepirani i osuđeni na siromaštvo.Umesto da živimo ko normalan svet mi srbujemo.Baš me bre briga za Srbiju.
(berkut, 23. januar 2018 10:07)

Nisi prijatelju, 21 vek je pici gde god ti se svidja, najlakse samo kukati i trolovati...

Zvezda, Srbija, nikad jugoslavija

pre 6 godina

Tisina Jugosloven, sta ti ima da pricas o nasoj Srbiji, uvek si mahao jugoslovenskom trobojkom, a ne srpskom dok si igrao.

shokovi

pre 6 godina

A šta je to Srbija da nije možda božanstvo??? 
Šta je to Srbija nama dala sem što smo samim rođenjem u istoj hendikepirani i osuđeni na siromaštvo. 
Umesto da živimo ko normalan svet mi srbujemo. 
Baš me bre briga za Srbiju.
(berkut, 23. januar 2018 10:07)

E pa vidis druze, da su Vanja i ostali razmisljali kao ti mozda se nikada u zivotu ne bi radovao..

Djk

pre 6 godina

E moj Vanja, to bi trebalo da je tako, ali današnja omladina više nema ideal. Sada, kako zbog stanja u svetu, tako i kod nas, osnovna zamisao svakog sportiste jeste zarada i dobar ugovor, pa tek onda moze da se razmišlja o reprezentaciji. Kad sam bio klinac na televiziji si mogao da gledaš po neki gren slem u tenisu, svetska i evropska u svim sportovima i ligu sampiona u fudbalu i naravno domaće prvenstvo, a danas svega ima previse, prenose se i fjučersi u tenisu, i druge fudbalske lige, tamo neki nama nepozati kriket i polo, ljudi prate snuker, jednostavno danasnja deca odrastaju u izobilju svakakvog sporta i to im ne predstavlja nesto bitno. Zato se danas ni ne idealizje reprezentacija i sport kao nekada.

trile

pre 6 godina

Bravo Vanja! To je pravi stav a ne ovi hoću/neću, moram da radim "individualno"! Ili ovi rukometaši koji su otišli u Hrvatsku na odmor (mada oni nisu najkrivlji, selector je već u spisku izostavio neke od najboljih igrača uključujući i brata Petra Nenadića koji je izneo cele kvalifikacije)

trile

pre 6 godina

Bravo Vanja! To je pravi stav a ne ovi hoću/neću, moram da radim "individualno"! Ili ovi rukometaši koji su otišli u Hrvatsku na odmor (mada oni nisu najkrivlji, selector je već u spisku izostavio neke od najboljih igrača uključujući i brata Petra Nenadića koji je izneo cele kvalifikacije)

murakami

pre 6 godina

A šta je to Srbija da nije možda božanstvo??? Šta je to Srbija nama dala sem što smo samim rođenjem u istoj hendikepirani i osuđeni na siromaštvo.Umesto da živimo ko normalan svet mi srbujemo.Baš me bre briga za Srbiju.
(berkut, 23. januar 2018 10:07)

Nisi prijatelju, 21 vek je pici gde god ti se svidja, najlakse samo kukati i trolovati...

Veliki momak

pre 6 godina

Tisina Jugosloven, sta ti ima da pricas o nasoj Srbiji, uvek si mahao jugoslovenskom trobojkom, a ne srpskom dok si igrao.
(Zvezda, Srbija, nikad jugoslavija, 23. januar 2018 10:10)

Hvala ti Gospode Boze,sto ne navijam za zvezdu zbog ovakvih neljudi.Prosto me sramota zbog ovog..kakav plitak i ogranicen um zalosno i da ima 15 godina,i da ima 65.
Vanju upoznao,popricao sa njim.Jedan od boljih i kvalitetnijih ljudi koje sam u zivotu-za ovih 35 godina imao cast da upoznam!

Džozef Hejvud

pre 6 godina

A šta je to Srbija da nije možda božanstvo??? 
Šta je to Srbija nama dala sem što smo samim rođenjem u istoj hendikepirani i osuđeni na siromaštvo. 
Umesto da živimo ko normalan svet mi srbujemo. 
Baš me bre briga za Srbiju.
(berkut, 23. januar 2018 10:07)

A šta je trebala da ti da? Mogućnost da smrdljaš po ceo dan u kafiću i da za to dobijaš pare?

Mare

pre 6 godina

Tisina Jugosloven, sta ti ima da pricas o nasoj Srbiji, uvek si mahao jugoslovenskom trobojkom, a ne srpskom dok si igrao. 
(Zvezda, Srbija, nikad jugoslavija, 23. januar 2018 10:10) 

Tvojoj Srbiji? Takvi kao ti ne pripadaju srpskom narodu. Veze ti sa Srbijom nemas.

Djk

pre 6 godina

E moj Vanja, to bi trebalo da je tako, ali današnja omladina više nema ideal. Sada, kako zbog stanja u svetu, tako i kod nas, osnovna zamisao svakog sportiste jeste zarada i dobar ugovor, pa tek onda moze da se razmišlja o reprezentaciji. Kad sam bio klinac na televiziji si mogao da gledaš po neki gren slem u tenisu, svetska i evropska u svim sportovima i ligu sampiona u fudbalu i naravno domaće prvenstvo, a danas svega ima previse, prenose se i fjučersi u tenisu, i druge fudbalske lige, tamo neki nama nepozati kriket i polo, ljudi prate snuker, jednostavno danasnja deca odrastaju u izobilju svakakvog sporta i to im ne predstavlja nesto bitno. Zato se danas ni ne idealizje reprezentacija i sport kao nekada.

berkut

pre 6 godina

A šta je to Srbija da nije možda božanstvo???
Šta je to Srbija nama dala sem što smo samim rođenjem u istoj hendikepirani i osuđeni na siromaštvo.
Umesto da živimo ko normalan svet mi srbujemo.
Baš me bre briga za Srbiju.

miliman4

pre 6 godina

to je covek koji je na olimpijadi u Sidneju, mislim u polufinalu igrao sa temperaturom od 39 i napravio onaj nevidjeni poen kada je spasao loptu skoro sa tribina, vratio se i blokirao, bio je najbolji na terenu! tako da nije prazna prica jer ima iza sebe delo koje to i dokazuje

shokovi

pre 6 godina

A šta je to Srbija da nije možda božanstvo??? 
Šta je to Srbija nama dala sem što smo samim rođenjem u istoj hendikepirani i osuđeni na siromaštvo. 
Umesto da živimo ko normalan svet mi srbujemo. 
Baš me bre briga za Srbiju.
(berkut, 23. januar 2018 10:07)

E pa vidis druze, da su Vanja i ostali razmisljali kao ti mozda se nikada u zivotu ne bi radovao..

mali zeleni

pre 6 godina

A šta je to Srbija da nije možda božanstvo??? 
Šta je to Srbija nama dala sem što smo samim rođenjem u istoj hendikepirani i osuđeni na siromaštvo. 
Umesto da živimo ko normalan svet mi srbujemo. 
Baš me bre briga za Srbiju.
(berkut, 23. januar 2018 10:07)

Mogao si da budeš rođen i u Avganistanu ili Tadžikistanu, tamo bi ti sigurno bilo bolje!
Dobri uslovi za razvoj sporta su tamo gde ljudi nisu gladni i žedni. Mi ovde nismo ni hendikepirani ni siromašni u poređenju sa dobrim delom sveta. Prirodni uslovi su tu i Srbija je jedna od prijatnijih zemalja za život. Ostalo zavisi samo od nešto talenta, dobre volje i veeeelikog truda.

marko

pre 6 godina

Igrao sam odbojku 20tak godina i jako dobro znam sta je odbojka ,,
igrao sam protiv svih nasih vecih igraca ... protiv svih Grbica ... pok. Milosa pa preko Vladimira i Nikole ...,
za mene je Vladimir Grbic jedan od najboljih igraca sveta 20 veka , tik uz Lorenca Bernardija koji jedino mozda elegantniji igrac i drugacijeg mentalnog sklopa ,
Vanja je numero uno !!!

skola za glupake

pre 6 godina

Ma za Srbiju bih odsekao i ruku i nogu...jer kada se samo setim sta je meni sve Srbija dala, lepu i srecnu mladost bez ratova, straha, kriminala, zasluzeni posao bez podmicivanja, platu od 2000 evra itd

Raca

pre 6 godina

Vanja Grbić je za mene bio i ostao simbol svega onoga što se podrazumeva,očekuje i treba da krasi jednog reprezentativca Srbije.
Uvek bez dileme i kalkulisanja igrao za nacionalni tim,bio primer i uzor svojim saigračima i svima nama.
Ja danas svojoj deci na Vanjinom primeru objašnjavam odnos sportiste prema svojoj zemlji,narodu i nacionalnom timu.
Vanja hvala ti za sve,bio si i ostao uzor i inspiracija.

Danilo

pre 6 godina

Nevezano za ovaj intsrvju .Davno sam gledao jedan drugi Vanjin pri kraju karijere i bas sam zapamtio nesto sto je rekao .Sve je to lepo ,zivis u uredjenoj zemlji imas pare ,svi te kao nesto obozavaju ,pricano sa njegovog gledista .Medjutim stalno te nesto kopka osecas da ti tu ne pripadas jednostavno nisi njihov ,ne mozes da se osecas srecnim nikako negde dubogo znas da to nije tvoje mesto.Nikad ma koliko doprineo toj zajednici ti ces uvek biti stranac za njih ,neko kome nije bas za verovati .Mada jeste to pricao za Japan ,tako je osecao i kad je igrao u drugim zemljama .U tom intervju isto kaze ,jesmo mi kao narod nezgodni ,svafjamo se medju sobom svasta radimo ,al ti si to isto ti si isto sto i tvoj narod .Na kraju kaze neko se sa tim pomiri a neko jednostavno ne moze .Mi koliko god smo scadjalice i sve i svasta moramo da se potrudimo da drzavu stavimo na zdrave noge ,jer imati lep i kvalitetan zivot u svojoj drzavi i u nekoj drugoj nije isto .Zato i svi kukaju za tom Sfrj Jugoslavijom i tim nacinom zivota .

тоба

pre 6 godina

У Србији је све мање Срба,тако и љубави према домовини све је мања..мој Вања

e

pre 6 godina

Srbija je jedna od zemalja gde je sport možda iznad svetskog proseka. To je zato što u sportu postoje pravila koja ako se nepoštuju padaš u drugi plan i gubiš. Nismo dobri u sportovima gde se kolektivno obrće mnogo novca, zato što se tu uključuju dangube, probisveti muljatori i mafijaši. Kako u sportu, tako je i u ekonomiji i zato nam se "od silnog dobra i lepote zavrtelo u glavi da jedva dišemo".

kako da ne

pre 6 godina

@mali zeleni
Srbija prijatna za zivot? Ozbiljan si? Po cemu to? O platama necu, to je 0. Nije ni tema. Tema je sport. Sta je prijatno, sto deca nemaju bazene, sto teniskih terena i ima sada, ali vecina ljudi nema da finansira casove od 1000 dinara. Dvorane? Koje dvorane? Da uzmes termin za nesto kosta barem 700-800 dinara, sto za ljude nije mala para. Terena za mali fudbal i ima, jesu losiji ali ih ima, toga oduvek i ima, kao i za basket koji su do duse dosta i bez obruca, ali ih ima. Nema dovoljno, ali ih ima. Ako pogledas neke uredjene zemlje i Srbiju po tome, videces da Srbija ne da je prijatna, nego je 0! Eto u kom sportu imas posebno Svajcarce? Nije bitno sto im u fudbalu npr pola tima cine stranci rodjeni u Swiss, ali uopste gde ces ih videti sem u skijanju i eto fudbalu. Ima ih i u hokeju, ali se u Srb to ne prati pa i ne zna se. A, znas kakve uslove ima Swiss za svaki sport? Eto igrom slucaja zivim tu i mogu ti reci da terene za mali fudbal i basket imas na svakom koraku, svako selo, kao i opstina ima svoj fudbalski teren koji je otvoren da ljudi koriste. Svaka skola ima svoju dvoranu za odbojku, rukomet, stoni tenis i pritom dosta sa decom rade sto se tih sportova tice, tj dosta ih teraju da se bave sportovima. Medjutim, gde su posle? Jednostavno 90% batale profi sport jer imaju uslove za skolovanja i ‘diplome’ i krecu sa poslovima, jure nesto drugo. Najvise se prati hokej, imaju jaku ligu. Haos je u gradu kada se igra mec. Sport broj 1 za ljude, posle fudbal. Basket jako slabo. U Srbiji deca kao i ljudi na to gledaju kao na zaradu, na sport. Na izvlacenje iz siromastva, dok ovde je svaki sport hobi. Sto se tice Grbica, bilo je dosta igraca boljih od njega ali kao klinac secam se njegovih skokova preko reklama i na tribinama, borio se. Bas sam ga gotivio i dalje ga gotivim. Borio se i hvala mu za ono sto je dao.

kajverson

pre 6 godina

Ako svoju zemlju volis igraj za nju svim srcem ,a ako ne bolje nemoj da igras
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko, 23. januar 2018 12:23) # Link komentara

na ovaj komentar vi dajete vise minusa nego pluseva....doista neznam u cemu je toliki problem kod vas, zasto ste toliko negativni prema svemu a tako i prema vlastitim sportasima......svatko tko nastupa za svoju zemlju od njega se trazi samo jedno ....srce!

pamtim dobro vrijeme

pre 6 godina

@berkut

Sav normalan svijet voli svoju zemlju iako velika vecina zivi lose ili losije od nas. Mozda ne osjecas nista prema Srbiji, u redu je to, ali moras imati korjen negdje. Ako ne Srbija potrazi drugu zemlju, srecno.

shokovi

pre 6 godina

Trebao bi malo da znas sta je uradio u klupskoj odbojci (nista, 1 Scudeto), pa da govoris o tome. Repenzetativna karijera: clan generacije i samo to.
(bax, 23. januar 2018 11:56)

Dakle, ti si jos jedan od onih koji bi Mesija nazvali losim fudbalerom da sa Barselonom nije uzeo nekoliko trofeja. I kako kazes, clan generacije i samo to.. pa svi su oni clanovi generacije ali da se nisu nasli zajedno mozda nikada ne bi osvojili trofej. Mat Le Tisije npr nikada nista nije osvojio a svi znaju kakav je bio igrac. Vanja je njemu najbolji odbojkas tog vremena i to je to. Tu nema sta da.se raspravlja.

mix

pre 6 godina

Vanja je lepo rekao da je neophodan strpljiv i strucan rad sa decom buducim sportistima. Imam sina i cerku koji se bave sportom i mogu vam reci o cemu mladi najvise razgovaraju i kakve su im zelje. Osim zelje za pobedom, skoro svaki put kao motiv u sportu navode i sportske penzije, kako kazu, od hiljadu evra. I njima i njihovim roditeljima kao da je glavni cilj osvojiti bar trece mesto na prvenstvu Evrope i resiti pitanje zivotne egzistencije. E, da li bi to trebao biti glavni motiv u sportu, to je pitanje.

BoltonBastard

pre 6 godina

(berkut, 23. januar 2018 10:07)

U pravu si prijatelju i ja to nebrojeno puta pomislim, ali kad stanem pred Ćele-kulom, spomenik Đakonu Avakumu ili 1300 kaplara, onda dobro razmislim...

kako da ne

pre 6 godina

@IvanNis
Ja gledam na period pocetka 2000-tih kada vec svi imaju 14 godina i vec gledaju Nike, Adidas, gledaju Brajanta, O’Nil-a, Stojakovica, ‘ao Brajant helikopterom na trening i ja cu jednog dana’, pa onda tada Bekam, Veron, Ronaldo, Zidan, itd, itd. Svi bi da budu oni i svi mastaju kako ce doci do negde i imati pare. Tada si klinac i pominjes kucu, Ferari, Porse, posle toga sa 18 vec kad vidis da je gotovo, to je to i dalje je masta tu samo si stariji pa mislis i o biznisima kad zaradis od sporta itd. Meni je bio samo hobi, ali sam i ja mislio naravno kasnije na zaradu. Moji su imali zbog privatnog biznisa, kao i dan danas, a ja sam opet otisao iz Srbije pre 5 godina iako mi je na tacni sve bilo da krenem super zivot. Sa 18 vec gubis nadu, a sa 22 vec mislis sta i kako. Vise ti pare nisu kao tada, ali zelis da zaradis i imas cilj. E, tako se ja preselih na zapad ne samo zbog para, vec zbog cilja koji je bio i normalan zivot, sredjen bez stresa, bez mita i korupcije na svakom koraku, bez toga da moje dete sutra ima za ekskurziju i za uzinu, a da 10 ostalih nema. Mnogo toga, mnogo. Ne kajem se uopste, sada ovde ne mislim. Ako dete ode u skolu znam da je neka zena iz skole na pesackom prelazu i da uci decu da prelaze, da je tu za ne daj Boze. Znam da su mi sutra deca bezbedna, sigurna. Kao i ja sam. Ovde mi ne treba veza za lekara ili kada vadim neki dokument ili za nesto 10-to. Ovde svi mi imamo svoj red i svi uredno cekamo sedeci, bez stresa, bez haosa. Zivot ide, tece, ti zivis smireno, uslove imas, bezbedan si, ne skacu ti politicari na glavama, razni ‘biznismeni’, otvoris radnju drzava te pomogne, razvijes se...Mnogo toga, mnogo. U CH je tesko doci iz Srbije, ali u Nemacku se ide. I to mnogo. Vi koji se plasite, ne plasite se. Ucite jezik i idite, gubite dane, mesece i godine sedeci tamo. Zivot je jedan i vredi ga ziveti. Bice vam malo tesko prvih par meseci ali onda dodje i drustvo pa auto, pa se lakse i lepse osecate, vec se osecate da ste ‘kuci’ tu u stranoj zemlji. Ja odem na odmor na Tajland i kazem zeni ‘ide mi se kuci’ misleci na CH. Jednostavno i vama ce kao i svima nama kuca da postane ta nova kuca, a stara ce biti tamo i cekace, ne sekirajte se ;)

Washington

pre 6 godina

A šta je to Srbija da nije možda božanstvo??? Šta je to Srbija nama dala sem što smo samim rođenjem u istoj hendikepirani i osuđeni na siromaštvo.Umesto da živimo ko normalan svet mi srbujemo.Baš me bre briga za Srbiju.
(berkut, 23. januar 2018 10:07)

Pa brate onda pali iz Srbije, mislim neko pun toliko mrznje prema sopstvenoj zemlji ne treba da zivi u njoj. Ne kapiram ove price uopste. I meni nije bilo sjajno u Srbiji pa sam otisao dalje ali ne bi nikad ovako pljuvao po svojoj zemlji i svojim ljudima.

Jumko

pre 6 godina

Da se najezis od likova koji patetisanjem i filozofiranjem sticu jeftine poene... Daj lepo intervju kao npr Dejan Savic, sta prosipas ovde mudrosti!?

Bili Piton

pre 6 godina

ALO, ljudi? Šta smeta u onome što je rekao i što je izdvojeno? I kad je to Vanja sam sebe izdvajao osim kad se prirodno to dešavalo? Jel treba da ćutimo? I uvek ima vas nadpametnih, koji bolje znate i vidite sve, pogotovo ono u čemu se čovek istakao, a već da kritikujete? Sramno. Jel igrač koji se potvrdio, pruznali mimo granica više no ovde, INTELIGENTAN, vaspitan, kulturan, rekao bih i obrazovan, jaka ličnost, uzoran,imao je svoju viziju, po ključu prošao drugi, i šta sad? Pljuvači sram vas bilo, sačuvaj Bože da je bio u nekom od dvojajčanih blizanaca, kako bi ga oni drugi opleli kad god mogu! Ovaj čovek je među 5 i što bi moderno rekli "karaktera" među 5 srpskih sportista SVIH VREMENA! VANJA LEGENDO!

n

pre 6 godina

Profesionalni sport pravi bogalje od ljudi, i fizički i duhovno. Okreće ljude jedne protiv drugih. Normalno je udariti drugog čoveka, povrediti ga. Jos ce te publika ceniti kao "borbenog"! Nažalost, ljudi sve više vode prazne živote, ne ostvaruju se stvaralački i onda se vezuju za "uspehe" timova i pojedinaca, slaveći ih kao sopstvene uspehe. Ti "uspesi" se finansiraju iz njihovih osiromašenih dzepova, a građani zaslepljeni "uspesima", hipnotisano hrle na ta masivna okupljanja u potrazi za instant srećom. Lukavo se podmeće da uspesi tih pojedinaca i timova doprinose vecem ugledu zemlje u svetu. Devedesetih smo bili kažnjeni za ratove koji su se vodili i bombardovani, a sportisti su postizali velike "uspehe". Onda je Srbija "dobila" Novaka Djokovica pa je otislo i Kosovo, a zemlja nam je potonula u veliko siromaštvo. Može još puno toga da se napiše. Poželeo bih deci i odraslima da čitaju knjige, da se obrazuju do kraja života i da se bave telesnom kulturom i oplemenjuju svoj duh pomažući drugima.

marko

pre 6 godina

Svaka njemu cast i skidam kapu ali ja ucim decu da Srbija nevredi ni kao trula jabuka ma jos manje jer i u truloj jabuci ima malo zdravog sto mozes pojesti, jer nezaboravite Srbija je sada privatna a nije vise vasa kao nekada SFRJ kada je sve bilo drzavno i drustveno.

IvanNiš

pre 6 godina

"U Srbiji deca kao i ljudi na to gledaju kao na zaradu, na sport. Na izvlacenje iz siromastva, dok ovde je svaki sport hobi."
(kako da ne, 23. januar 2018 12:35)

Mislim da si napisao činjenično stanje na terenu ali ovo što sam stavio pod znakom navoda dozvoli da ja prokomentarišem. Trenirao sam kao klinac košarku jako dugo i mogu ti reći da ni moji drugari a ni ja nikada nismo razmišljali o parama. Na pamet nam ta prljavština tada nije padala, nikada se o tome govorilo nije. Pričali smo pod brojem jedan o košarci a pod brojem dva o raznim dečačkim temama. Nikada nisam video primer roditelja koji preko deteta ostvaruje svoje finansijske snove ali ne kažem da tih primera nema. Ta priča o parama podseća na neki američki film gde po pravilu talentovani crnac kroz košarku pokušava da pobegne od siromašnog detinjstva pomešanog još sa lošim društvom u kraju i drogom. Klasična američka priča koja nikakve veze i potpore nema u Srbiji. Ta priča o parama može da usledi kasnije kada već otkrivenom talentu neko ponudi pozamašan ugovor a ovaj to vidi kao način da obezbedi sebe i porodicu. Koliki je procenat takvih u odnosu na sve nas koji smo se trenirali košarku? Mizerno mali. Samo jedan dečko iz našeg kluba je dobio stipendiju od Hemofarma tada ali nikakvu karijeru nije napravio. Ovde pričam o periodu krajem 90-ih. Razlika u odrastanju, razmišljanju, filozofiji obojene dece iz geta i naše dece je ogromna. Dve različite ravni. Sportski pozdrav!

bax

pre 6 godina

Za Marka: daj mi molim te svoje prezime, cisto da vidim na kom si nivou bio, kada dajes ovakve izjave. Vanja najbolji igrac XX veka?! Kakva glupost! Trebao bi malo da znas sta je uradio u klupskoj odbojci (nista, 1 Scudeto), pa da govoris o tome. Repenzetativna karijera: clan generacije i samo to, koja je uzela mnogo medalja od 95’ zakljucno sa Sidnejom. Posle toga, dakle sa 30 god je prakticno zavrsio reprenzetativnu odbojku: 2001 smo osvojili sa Boskanom zlato, jer Vanja nije znao sta ga vise “boli”. Tako je i sa klupskom karijerom. Niko ne govori da nije bio vrhunski igrac, ali je daleko od toga kako ga obican svet gleda.

Japanac digitalac

pre 6 godina

Zemlje kao sto su Japan, Norveska, USA i mogu da imaju ovakvo razmisljanje, zemlje koje nisu za tebe nista ucinile ali su ti omogucile da sam donosis neke odluke od kojih mozes da zivis lepo i spokojno. Sta Srbija vekovima u nazad omogucava svojim gradjanima? Veliku srbiju, ratove sa svim komsijama a i sire, ulaganje u sport valjda logikom ako smo slabi i siromasi bar da se negde iskazemo pa dajemo novac u sport. Bolje je sav novac koji se daje u sport bude preusmeren socijalnim slucajevima, da se njihov status popravi. Podrzavam Jokica prvog koji decko zna da koristi mozak, sto mu treba Srbija i reprezentacija? Problem nas Srba mislim na vecinu je taj sto pogresno volimo nasu zemlju. Zemlja se voli kulturom, citanjem knjiga, pametnim hobijem i druzenjem sa pametnim ljudima, sticanjem novih znanja, slusanjem opere i gledanjem baleta. Medjutim primitivna i prostacka Srbija zagovara ljubav kroz sport fudzbal, kLosarka itd...gde vidimo primitivne krezave likove koji nesto skandiraju, kao u koloseumima pre 2300 godina. Eto to je taj nivo, nista se prostacine nisu promenile, mozak ostao na nivou stare ere. Ja sam da taj Srbin nestane i zameni ga normalan i skolovan Srbin koji ce ceniti prave vrednosti a ne lazne i nebeske.

berkut

pre 6 godina

Nisi prijatelju, 21 vek je pici gde god ti se svidja, najlakse samo kukati i trolovati...
(murakami, 23. januar 2018 10:17)

Ne kukam ja zbog mene negi zbog rodbine i prijatelja koji su tu ostali.
Evo mene već 6 godina na Norvegian cruise line 9 000 $ svakog meseca a neman troška.Do sada sam mnogima pomogao njih 5-ori zaposlio na brodovima.

Veselin

pre 6 godina

Kazete da se nalazio u drustvu Jao Minga i ostalih... A nasu cuvenu "estradnu umetnicu" Jami ste zaboravili?
Ta nemojte, molim vas... Nije korektno pre svega prema navedenoj dami.
Za sve sto je uradio u igrackoj karijeri zasluzuje ocenu 10! Za sve posle toga, ocena je bitno snizena, kako gde...
I molim te Vanja, drzi se ti odbojke, a kvantnu fiziku, fotosintezu, cepanje atomskog jezgra i slicno - prepusti kompetentnima.

antiDebil

pre 6 godina

To oko igranja za reprezentaciju, to je mozda nekada vazilo, danas to polako izumire.
Mada tu mi je interesantno sto ne mogu da se setim da je neko nekada odbio da igra za fudbalsku reprezentaciju, da je neko nekada odbio da igra za vaterpolo i odbojkasku reprezentaciju, u rukometu je bilo problema ali oni su retki ALI ZATO U KOSARCI cirkus nevidjenih razmera. Samo to pokazuje koliko je kosarka u evropi u kanalu, EL vodi privatnik krimos, ABA i KLS vodi jos veci krimos, nba izvlaci iz evrope ono najbolje i zatrpava tu istu evropu sve gorim i gorim crncima, Jokic 2 puta za 3 godine odbija da igra za reprezentaciju zbog prevrtanja guma, Bogdanovic je za sada svetli primer od ovih rodjenih nakon 1990.godine !!

Stodomajer

pre 6 godina

Samo je vanja osvojio olimpijadu..de je Djula Mester,Mijic,Boskan,Miljkovic,N.grbic ,legenda Vujevic..veliki the great sr Zoran Gajic ..samo ovaj visi po televizijama novinama i prosipa mudrosti

kzen

pre 6 godina

Nacije su teska budalastina, taj plemenski mentalitet nas vodi u vecne sukobe i propast.
Nismo vise u praistorijskim vremenima da nam opstanak zavisi od pripadnosti grupi.

Nermus

pre 6 godina

(bax, 23. januar 2018 11:56)

Običan svet ga gleda tako što ga je uvrstio u odbojkašku kuću slavnih. Inače tamo stavljaju proseke od igrača po što eto nije imo više od jednog Skudeta. A zato je imao 2 puta prvak Jugoslavije, trostruki prvak Ceva, osvajač Turskog prvensta i kupa. Ušao čovek u kuću slavnih, nagradu za životno delo od odbojkaške konfederacije. Stavrno kad pogledam neviđeni prosek od igrača. Sedi 1.

Gde ja živim

pre 6 godina

(Jumko, 23. januar 2018 11:20)

Pazi, jeste Vanja filozof. Ne može da se kaže da nije. To mu je neki stil, možda i vaspitanje, to je teško promeniti. Međutim, lepo ga je slušati. Priča o nekim konkretnim stvarima, slušao sam ga o tim školama sporta i ima tu stvarno dobrih ideja. Plus cela ona priča oko Drine je sjajna, a sad što je slabo bilo zainteresovanih da pomognu je druga priča. 2 meseca je kumio i molio da se obezbede sredstva za Specijalnu Olimpijadu i niko ga nije čuo. Onda odjednom "Prime minister" zakazuje sastanak, daje pare i spašava stvar. Vanju niko ne pominje, drugi Vanja hvali NJEGA i pravi se blesav. Meni je to bilo jako ružno. E sad i što se tiče ove "patetike", ima i tu dobrih strana. Zamisli selektora kao što je on u nekoj mladoj reprezentaciji. Ja bih bio motivisan. Možda priča bajke, ali mislim da bi bio jako dobar u nekom javnom poslu uz naravno adekvatnu kontrolu. Treba uvek čuti različite opcije. Mada opet možda ni ja nemam pojma.

Bane

pre 6 godina

(bax, 23. januar 2018 11:56)

Pa jer se samo Skudeto računa ili recimo dva puta prvak Jugoslavije sa Vojvodinom ili je to bezvredan trofej po tebi.

pera

pre 6 godina

Zanimljivo kako ljudi pricaju da "mladi zele pare, a ne da igraju za reprezentaciju"; kao da je reprezentacija nesto prirodno, urodjeno u coveku bez cega se ne moze; kao da je sport, pa samim tim i reprezentativni sport, uopste bitan, a zarada u zivotu nije; i kao da postoji nekakva obaveza ljudi koji se bave sportom, da to rade u ime drzave i jos pri tom da postizu rezultate. Ili "treba da se povuce, vec je mator, da se ne sramoti", kao da je sramota biti losiji. Sport, kakvog znamo danas, postoji mozda 150 godina, a realno ovakav masovan profesionalni sport sa ovolikim zaradama ni 30-ak godina. To je zanimanje i licni izbor, kao sto neko odluci da bude pekar ili zubar. I kao u svakom drugom zanimanju, neko moze biti los, prosecan ili sjajan, moze da ulozi onoliko truda koliko zeli i koliko je dovoljno da opstane, ili onoliko koliko je potrebno da bude vrhunski. Najcesce i nagrada sleduje prema tome. I kao sto necemo kupiti kiflu u losoj pekari ili ici kod zubara cija plomba ispadne posle 7 dana, tako ne moramo ni da gledamo na TV ili placamo ulaznicu za sportski dogadjaj u kom ucestvuju oni cijim ucinkom nismo zadovoljni. A sportisti imaju pravo da odluce da li ce slobodno vreme da posvete igranju rekreativnog amaterskog takmicenja sa reprezentacijom, ili ispijanju koktela na Bahamima. Mogu da se povuku sa 27 godina ako imaju mogucnost, a mogu i da igraju dok god neko zeli da ih angazuje - isto kao u svakom drugom poslu. Nije mi jasno zasto bi im iko zamerao ista od toga.

Djordje

pre 6 godina

Pa politika Srbija,i dominantno razmisljanje,od kako je nastala u 19.veku jeste konstantno zrtvovanje svega...i kulture i prosvete i privrede i razvoja i na kraju zivota,bas svega,zarad politickog cilja koji se nekada zvao "nacionalno oslobodjenje Srba",a sada se zove "svi Srbi u jednoj drzavi".Vreme kada cemo prestati da se zrtvujemo i ratujemo i poceti konacno da zivimo valjda ce doci nekada.Tek tada ce biti vreme kada ce Srbi biti ljudi,a postovace se Srbin kao pojedinac,a ne samo kao topovsko meso koje je Srbiji potrebno samo ako ima ispod sebe neku teritoriju koju treba uvuci u Srbiju.

Zvezda, Srbija, nikad jugoslavija

pre 6 godina

Tisina Jugosloven, sta ti ima da pricas o nasoj Srbiji, uvek si mahao jugoslovenskom trobojkom, a ne srpskom dok si igrao.

Gde ja živim

pre 6 godina

(Japanac digitalac, 23. januar 2018 12:01)

Ovaj prvi deo sam donekle razumeo i slažem se, ali ovaj drugi me je malo povredio. Ajde ljudi da ukinemo sport. Ozbiljno kažem. Lepo peticija i kraj. Em se više ne daju pare em se ja ne nerviram i super. Slažem se da treba finansirati sport iz privatnog kapitala, a ne državnog. Slažem se da treba ulagati u kulturu, zdravstvo, da se treba baviti pametnim stvarima, ali treba se baviti sportom. Ove godine je SP u fudbalu. Najgledaniji događaj garantovano. Stotine hiljada navijača će biti u Rusiji. Slažem se da ne treba slati krezube i nepismene, ali treba biti tamo. Olimpijada je jedan od najgledanijih događaja. Treba biti na njoj. Nije važan broj medalja (što više to bolje), ali je važno biti na njoj. I to je promocija. Treba obezbediti deci da se bave sportom zbog zdravlja. Ako neko odluči da nastavi profesionalno, ok, treba ga podržati. Infrastrukturno da, davati mu pare ne. To može neki privatni sponzor. Svi narodi sveta se bave sportom i navijaju. Ja u tome ne vidim ništa sporno. Treba ukloniti kriminalce sa tribina, a prave navijače ni slučajno. Ono što mi treba da uradimo je da dovedemo prave ljude, donesemo prave zakone koji će sprečiti malverzacije i krađu. Samim tim ćemo imati i za balet, hobije, knjige i svašta nešto. Jer da su političari ulagali u svašta nešto onoliko koliko su krali, mi bi bili u najmanju ruku Mađarska ili možda čak Poljska. Inače ti Poljaci totalne budale, dođe ih po 60.000 na odbojku da urlaju.

Leskovcanin

pre 6 godina

@Danilo, Srbi su nesposobni da imaju drzavu kakvu imaju zapadnjaci.Da su sposobni imali bi je.Tacka.
@kako da ne, Svaka cast na komentaru.
Sto se Vanje tice,svaka cast njemu, samo da ne upadne u nazadnu kolotecinu.

Miodrag

pre 6 godina

@kako da ne, 23. januar 2018 12:35
Nista ti nisi razumeo. Da li nisi hteo, ili mogao, ne znam.
Ti procas o bogatstvu neke zemlje i ono sto se time nudi. Svajcarska je jedna krajnost u kontekstu citave planete. Nije ti najbolji primer.

hmmmm

pre 6 godina

Svaka cast njemu, njegovom bratu, Miljkovicu, za sve sto su uradili za reprezentaciju. Svaka cast i Zoranu Gajicu, uspeli su te 2000. E sad, tvrdim da posle ovog EP u Poljskoj necu vise gledati ni jedan mec. Ne zato sto smo izgubili od Nemaca, vec zato sto tu neko opasno mulja. Krenes na EP sa 2 primaca, 1 tehnicar, 3 srednja blokera i 2 korektora od kojih bolji sedi na klupi, zato sto losiji treba da nadje klub. Pritom umesto da Srecko Lisinac dobije nagradu od OSS, tu nagradu dobija Luburic. Nekada je bio bitan kvalitet, a danas se vrte mnoge druge stvari. Posle ovog EP Zoran Gajic je pao nisko na lestvici, bar sto se mene tice. Razumem svakog ko odbije da igra za reprezentaciju.

Zvezda, Srbija, nikad jugoslavija

pre 6 godina

Tisina Jugosloven, sta ti ima da pricas o nasoj Srbiji, uvek si mahao jugoslovenskom trobojkom, a ne srpskom dok si igrao.

berkut

pre 6 godina

A šta je to Srbija da nije možda božanstvo???
Šta je to Srbija nama dala sem što smo samim rođenjem u istoj hendikepirani i osuđeni na siromaštvo.
Umesto da živimo ko normalan svet mi srbujemo.
Baš me bre briga za Srbiju.

Jumko

pre 6 godina

Da se najezis od likova koji patetisanjem i filozofiranjem sticu jeftine poene... Daj lepo intervju kao npr Dejan Savic, sta prosipas ovde mudrosti!?

Džozef Hejvud

pre 6 godina

A šta je to Srbija da nije možda božanstvo??? 
Šta je to Srbija nama dala sem što smo samim rođenjem u istoj hendikepirani i osuđeni na siromaštvo. 
Umesto da živimo ko normalan svet mi srbujemo. 
Baš me bre briga za Srbiju.
(berkut, 23. januar 2018 10:07)

A šta je trebala da ti da? Mogućnost da smrdljaš po ceo dan u kafiću i da za to dobijaš pare?

bax

pre 6 godina

Za Marka: daj mi molim te svoje prezime, cisto da vidim na kom si nivou bio, kada dajes ovakve izjave. Vanja najbolji igrac XX veka?! Kakva glupost! Trebao bi malo da znas sta je uradio u klupskoj odbojci (nista, 1 Scudeto), pa da govoris o tome. Repenzetativna karijera: clan generacije i samo to, koja je uzela mnogo medalja od 95’ zakljucno sa Sidnejom. Posle toga, dakle sa 30 god je prakticno zavrsio reprenzetativnu odbojku: 2001 smo osvojili sa Boskanom zlato, jer Vanja nije znao sta ga vise “boli”. Tako je i sa klupskom karijerom. Niko ne govori da nije bio vrhunski igrac, ali je daleko od toga kako ga obican svet gleda.

berkut

pre 6 godina

Nisi prijatelju, 21 vek je pici gde god ti se svidja, najlakse samo kukati i trolovati...
(murakami, 23. januar 2018 10:17)

Ne kukam ja zbog mene negi zbog rodbine i prijatelja koji su tu ostali.
Evo mene već 6 godina na Norvegian cruise line 9 000 $ svakog meseca a neman troška.Do sada sam mnogima pomogao njih 5-ori zaposlio na brodovima.

Stodomajer

pre 6 godina

Samo je vanja osvojio olimpijadu..de je Djula Mester,Mijic,Boskan,Miljkovic,N.grbic ,legenda Vujevic..veliki the great sr Zoran Gajic ..samo ovaj visi po televizijama novinama i prosipa mudrosti

murakami

pre 6 godina

A šta je to Srbija da nije možda božanstvo??? Šta je to Srbija nama dala sem što smo samim rođenjem u istoj hendikepirani i osuđeni na siromaštvo.Umesto da živimo ko normalan svet mi srbujemo.Baš me bre briga za Srbiju.
(berkut, 23. januar 2018 10:07)

Nisi prijatelju, 21 vek je pici gde god ti se svidja, najlakse samo kukati i trolovati...

skola za glupake

pre 6 godina

Ma za Srbiju bih odsekao i ruku i nogu...jer kada se samo setim sta je meni sve Srbija dala, lepu i srecnu mladost bez ratova, straha, kriminala, zasluzeni posao bez podmicivanja, platu od 2000 evra itd

marko

pre 6 godina

Svaka njemu cast i skidam kapu ali ja ucim decu da Srbija nevredi ni kao trula jabuka ma jos manje jer i u truloj jabuci ima malo zdravog sto mozes pojesti, jer nezaboravite Srbija je sada privatna a nije vise vasa kao nekada SFRJ kada je sve bilo drzavno i drustveno.

Veliki momak

pre 6 godina

Tisina Jugosloven, sta ti ima da pricas o nasoj Srbiji, uvek si mahao jugoslovenskom trobojkom, a ne srpskom dok si igrao.
(Zvezda, Srbija, nikad jugoslavija, 23. januar 2018 10:10)

Hvala ti Gospode Boze,sto ne navijam za zvezdu zbog ovakvih neljudi.Prosto me sramota zbog ovog..kakav plitak i ogranicen um zalosno i da ima 15 godina,i da ima 65.
Vanju upoznao,popricao sa njim.Jedan od boljih i kvalitetnijih ljudi koje sam u zivotu-za ovih 35 godina imao cast da upoznam!

shokovi

pre 6 godina

A šta je to Srbija da nije možda božanstvo??? 
Šta je to Srbija nama dala sem što smo samim rođenjem u istoj hendikepirani i osuđeni na siromaštvo. 
Umesto da živimo ko normalan svet mi srbujemo. 
Baš me bre briga za Srbiju.
(berkut, 23. januar 2018 10:07)

E pa vidis druze, da su Vanja i ostali razmisljali kao ti mozda se nikada u zivotu ne bi radovao..

mali zeleni

pre 6 godina

A šta je to Srbija da nije možda božanstvo??? 
Šta je to Srbija nama dala sem što smo samim rođenjem u istoj hendikepirani i osuđeni na siromaštvo. 
Umesto da živimo ko normalan svet mi srbujemo. 
Baš me bre briga za Srbiju.
(berkut, 23. januar 2018 10:07)

Mogao si da budeš rođen i u Avganistanu ili Tadžikistanu, tamo bi ti sigurno bilo bolje!
Dobri uslovi za razvoj sporta su tamo gde ljudi nisu gladni i žedni. Mi ovde nismo ni hendikepirani ni siromašni u poređenju sa dobrim delom sveta. Prirodni uslovi su tu i Srbija je jedna od prijatnijih zemalja za život. Ostalo zavisi samo od nešto talenta, dobre volje i veeeelikog truda.

Washington

pre 6 godina

A šta je to Srbija da nije možda božanstvo??? Šta je to Srbija nama dala sem što smo samim rođenjem u istoj hendikepirani i osuđeni na siromaštvo.Umesto da živimo ko normalan svet mi srbujemo.Baš me bre briga za Srbiju.
(berkut, 23. januar 2018 10:07)

Pa brate onda pali iz Srbije, mislim neko pun toliko mrznje prema sopstvenoj zemlji ne treba da zivi u njoj. Ne kapiram ove price uopste. I meni nije bilo sjajno u Srbiji pa sam otisao dalje ali ne bi nikad ovako pljuvao po svojoj zemlji i svojim ljudima.

Japanac digitalac

pre 6 godina

Zemlje kao sto su Japan, Norveska, USA i mogu da imaju ovakvo razmisljanje, zemlje koje nisu za tebe nista ucinile ali su ti omogucile da sam donosis neke odluke od kojih mozes da zivis lepo i spokojno. Sta Srbija vekovima u nazad omogucava svojim gradjanima? Veliku srbiju, ratove sa svim komsijama a i sire, ulaganje u sport valjda logikom ako smo slabi i siromasi bar da se negde iskazemo pa dajemo novac u sport. Bolje je sav novac koji se daje u sport bude preusmeren socijalnim slucajevima, da se njihov status popravi. Podrzavam Jokica prvog koji decko zna da koristi mozak, sto mu treba Srbija i reprezentacija? Problem nas Srba mislim na vecinu je taj sto pogresno volimo nasu zemlju. Zemlja se voli kulturom, citanjem knjiga, pametnim hobijem i druzenjem sa pametnim ljudima, sticanjem novih znanja, slusanjem opere i gledanjem baleta. Medjutim primitivna i prostacka Srbija zagovara ljubav kroz sport fudzbal, kLosarka itd...gde vidimo primitivne krezave likove koji nesto skandiraju, kao u koloseumima pre 2300 godina. Eto to je taj nivo, nista se prostacine nisu promenile, mozak ostao na nivou stare ere. Ja sam da taj Srbin nestane i zameni ga normalan i skolovan Srbin koji ce ceniti prave vrednosti a ne lazne i nebeske.

kzen

pre 6 godina

Nacije su teska budalastina, taj plemenski mentalitet nas vodi u vecne sukobe i propast.
Nismo vise u praistorijskim vremenima da nam opstanak zavisi od pripadnosti grupi.

trile

pre 6 godina

Bravo Vanja! To je pravi stav a ne ovi hoću/neću, moram da radim "individualno"! Ili ovi rukometaši koji su otišli u Hrvatsku na odmor (mada oni nisu najkrivlji, selector je već u spisku izostavio neke od najboljih igrača uključujući i brata Petra Nenadića koji je izneo cele kvalifikacije)

kako da ne

pre 6 godina

@IvanNis
Ja gledam na period pocetka 2000-tih kada vec svi imaju 14 godina i vec gledaju Nike, Adidas, gledaju Brajanta, O’Nil-a, Stojakovica, ‘ao Brajant helikopterom na trening i ja cu jednog dana’, pa onda tada Bekam, Veron, Ronaldo, Zidan, itd, itd. Svi bi da budu oni i svi mastaju kako ce doci do negde i imati pare. Tada si klinac i pominjes kucu, Ferari, Porse, posle toga sa 18 vec kad vidis da je gotovo, to je to i dalje je masta tu samo si stariji pa mislis i o biznisima kad zaradis od sporta itd. Meni je bio samo hobi, ali sam i ja mislio naravno kasnije na zaradu. Moji su imali zbog privatnog biznisa, kao i dan danas, a ja sam opet otisao iz Srbije pre 5 godina iako mi je na tacni sve bilo da krenem super zivot. Sa 18 vec gubis nadu, a sa 22 vec mislis sta i kako. Vise ti pare nisu kao tada, ali zelis da zaradis i imas cilj. E, tako se ja preselih na zapad ne samo zbog para, vec zbog cilja koji je bio i normalan zivot, sredjen bez stresa, bez mita i korupcije na svakom koraku, bez toga da moje dete sutra ima za ekskurziju i za uzinu, a da 10 ostalih nema. Mnogo toga, mnogo. Ne kajem se uopste, sada ovde ne mislim. Ako dete ode u skolu znam da je neka zena iz skole na pesackom prelazu i da uci decu da prelaze, da je tu za ne daj Boze. Znam da su mi sutra deca bezbedna, sigurna. Kao i ja sam. Ovde mi ne treba veza za lekara ili kada vadim neki dokument ili za nesto 10-to. Ovde svi mi imamo svoj red i svi uredno cekamo sedeci, bez stresa, bez haosa. Zivot ide, tece, ti zivis smireno, uslove imas, bezbedan si, ne skacu ti politicari na glavama, razni ‘biznismeni’, otvoris radnju drzava te pomogne, razvijes se...Mnogo toga, mnogo. U CH je tesko doci iz Srbije, ali u Nemacku se ide. I to mnogo. Vi koji se plasite, ne plasite se. Ucite jezik i idite, gubite dane, mesece i godine sedeci tamo. Zivot je jedan i vredi ga ziveti. Bice vam malo tesko prvih par meseci ali onda dodje i drustvo pa auto, pa se lakse i lepse osecate, vec se osecate da ste ‘kuci’ tu u stranoj zemlji. Ja odem na odmor na Tajland i kazem zeni ‘ide mi se kuci’ misleci na CH. Jednostavno i vama ce kao i svima nama kuca da postane ta nova kuca, a stara ce biti tamo i cekace, ne sekirajte se ;)

kako da ne

pre 6 godina

@mali zeleni
Srbija prijatna za zivot? Ozbiljan si? Po cemu to? O platama necu, to je 0. Nije ni tema. Tema je sport. Sta je prijatno, sto deca nemaju bazene, sto teniskih terena i ima sada, ali vecina ljudi nema da finansira casove od 1000 dinara. Dvorane? Koje dvorane? Da uzmes termin za nesto kosta barem 700-800 dinara, sto za ljude nije mala para. Terena za mali fudbal i ima, jesu losiji ali ih ima, toga oduvek i ima, kao i za basket koji su do duse dosta i bez obruca, ali ih ima. Nema dovoljno, ali ih ima. Ako pogledas neke uredjene zemlje i Srbiju po tome, videces da Srbija ne da je prijatna, nego je 0! Eto u kom sportu imas posebno Svajcarce? Nije bitno sto im u fudbalu npr pola tima cine stranci rodjeni u Swiss, ali uopste gde ces ih videti sem u skijanju i eto fudbalu. Ima ih i u hokeju, ali se u Srb to ne prati pa i ne zna se. A, znas kakve uslove ima Swiss za svaki sport? Eto igrom slucaja zivim tu i mogu ti reci da terene za mali fudbal i basket imas na svakom koraku, svako selo, kao i opstina ima svoj fudbalski teren koji je otvoren da ljudi koriste. Svaka skola ima svoju dvoranu za odbojku, rukomet, stoni tenis i pritom dosta sa decom rade sto se tih sportova tice, tj dosta ih teraju da se bave sportovima. Medjutim, gde su posle? Jednostavno 90% batale profi sport jer imaju uslove za skolovanja i ‘diplome’ i krecu sa poslovima, jure nesto drugo. Najvise se prati hokej, imaju jaku ligu. Haos je u gradu kada se igra mec. Sport broj 1 za ljude, posle fudbal. Basket jako slabo. U Srbiji deca kao i ljudi na to gledaju kao na zaradu, na sport. Na izvlacenje iz siromastva, dok ovde je svaki sport hobi. Sto se tice Grbica, bilo je dosta igraca boljih od njega ali kao klinac secam se njegovih skokova preko reklama i na tribinama, borio se. Bas sam ga gotivio i dalje ga gotivim. Borio se i hvala mu za ono sto je dao.

marko

pre 6 godina

Igrao sam odbojku 20tak godina i jako dobro znam sta je odbojka ,,
igrao sam protiv svih nasih vecih igraca ... protiv svih Grbica ... pok. Milosa pa preko Vladimira i Nikole ...,
za mene je Vladimir Grbic jedan od najboljih igraca sveta 20 veka , tik uz Lorenca Bernardija koji jedino mozda elegantniji igrac i drugacijeg mentalnog sklopa ,
Vanja je numero uno !!!

n

pre 6 godina

Profesionalni sport pravi bogalje od ljudi, i fizički i duhovno. Okreće ljude jedne protiv drugih. Normalno je udariti drugog čoveka, povrediti ga. Jos ce te publika ceniti kao "borbenog"! Nažalost, ljudi sve više vode prazne živote, ne ostvaruju se stvaralački i onda se vezuju za "uspehe" timova i pojedinaca, slaveći ih kao sopstvene uspehe. Ti "uspesi" se finansiraju iz njihovih osiromašenih dzepova, a građani zaslepljeni "uspesima", hipnotisano hrle na ta masivna okupljanja u potrazi za instant srećom. Lukavo se podmeće da uspesi tih pojedinaca i timova doprinose vecem ugledu zemlje u svetu. Devedesetih smo bili kažnjeni za ratove koji su se vodili i bombardovani, a sportisti su postizali velike "uspehe". Onda je Srbija "dobila" Novaka Djokovica pa je otislo i Kosovo, a zemlja nam je potonula u veliko siromaštvo. Može još puno toga da se napiše. Poželeo bih deci i odraslima da čitaju knjige, da se obrazuju do kraja života i da se bave telesnom kulturom i oplemenjuju svoj duh pomažući drugima.

pamtim dobro vrijeme

pre 6 godina

@berkut

Sav normalan svijet voli svoju zemlju iako velika vecina zivi lose ili losije od nas. Mozda ne osjecas nista prema Srbiji, u redu je to, ali moras imati korjen negdje. Ako ne Srbija potrazi drugu zemlju, srecno.

Danilo

pre 6 godina

Nevezano za ovaj intsrvju .Davno sam gledao jedan drugi Vanjin pri kraju karijere i bas sam zapamtio nesto sto je rekao .Sve je to lepo ,zivis u uredjenoj zemlji imas pare ,svi te kao nesto obozavaju ,pricano sa njegovog gledista .Medjutim stalno te nesto kopka osecas da ti tu ne pripadas jednostavno nisi njihov ,ne mozes da se osecas srecnim nikako negde dubogo znas da to nije tvoje mesto.Nikad ma koliko doprineo toj zajednici ti ces uvek biti stranac za njih ,neko kome nije bas za verovati .Mada jeste to pricao za Japan ,tako je osecao i kad je igrao u drugim zemljama .U tom intervju isto kaze ,jesmo mi kao narod nezgodni ,svafjamo se medju sobom svasta radimo ,al ti si to isto ti si isto sto i tvoj narod .Na kraju kaze neko se sa tim pomiri a neko jednostavno ne moze .Mi koliko god smo scadjalice i sve i svasta moramo da se potrudimo da drzavu stavimo na zdrave noge ,jer imati lep i kvalitetan zivot u svojoj drzavi i u nekoj drugoj nije isto .Zato i svi kukaju za tom Sfrj Jugoslavijom i tim nacinom zivota .

Mare

pre 6 godina

Tisina Jugosloven, sta ti ima da pricas o nasoj Srbiji, uvek si mahao jugoslovenskom trobojkom, a ne srpskom dok si igrao. 
(Zvezda, Srbija, nikad jugoslavija, 23. januar 2018 10:10) 

Tvojoj Srbiji? Takvi kao ti ne pripadaju srpskom narodu. Veze ti sa Srbijom nemas.

Raca

pre 6 godina

Vanja Grbić je za mene bio i ostao simbol svega onoga što se podrazumeva,očekuje i treba da krasi jednog reprezentativca Srbije.
Uvek bez dileme i kalkulisanja igrao za nacionalni tim,bio primer i uzor svojim saigračima i svima nama.
Ja danas svojoj deci na Vanjinom primeru objašnjavam odnos sportiste prema svojoj zemlji,narodu i nacionalnom timu.
Vanja hvala ti za sve,bio si i ostao uzor i inspiracija.

miliman4

pre 6 godina

to je covek koji je na olimpijadi u Sidneju, mislim u polufinalu igrao sa temperaturom od 39 i napravio onaj nevidjeni poen kada je spasao loptu skoro sa tribina, vratio se i blokirao, bio je najbolji na terenu! tako da nije prazna prica jer ima iza sebe delo koje to i dokazuje

kajverson

pre 6 godina

Ako svoju zemlju volis igraj za nju svim srcem ,a ako ne bolje nemoj da igras
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko, 23. januar 2018 12:23) # Link komentara

na ovaj komentar vi dajete vise minusa nego pluseva....doista neznam u cemu je toliki problem kod vas, zasto ste toliko negativni prema svemu a tako i prema vlastitim sportasima......svatko tko nastupa za svoju zemlju od njega se trazi samo jedno ....srce!

Veselin

pre 6 godina

Kazete da se nalazio u drustvu Jao Minga i ostalih... A nasu cuvenu "estradnu umetnicu" Jami ste zaboravili?
Ta nemojte, molim vas... Nije korektno pre svega prema navedenoj dami.
Za sve sto je uradio u igrackoj karijeri zasluzuje ocenu 10! Za sve posle toga, ocena je bitno snizena, kako gde...
I molim te Vanja, drzi se ti odbojke, a kvantnu fiziku, fotosintezu, cepanje atomskog jezgra i slicno - prepusti kompetentnima.

тоба

pre 6 godina

У Србији је све мање Срба,тако и љубави према домовини све је мања..мој Вања

antiDebil

pre 6 godina

To oko igranja za reprezentaciju, to je mozda nekada vazilo, danas to polako izumire.
Mada tu mi je interesantno sto ne mogu da se setim da je neko nekada odbio da igra za fudbalsku reprezentaciju, da je neko nekada odbio da igra za vaterpolo i odbojkasku reprezentaciju, u rukometu je bilo problema ali oni su retki ALI ZATO U KOSARCI cirkus nevidjenih razmera. Samo to pokazuje koliko je kosarka u evropi u kanalu, EL vodi privatnik krimos, ABA i KLS vodi jos veci krimos, nba izvlaci iz evrope ono najbolje i zatrpava tu istu evropu sve gorim i gorim crncima, Jokic 2 puta za 3 godine odbija da igra za reprezentaciju zbog prevrtanja guma, Bogdanovic je za sada svetli primer od ovih rodjenih nakon 1990.godine !!

Djk

pre 6 godina

E moj Vanja, to bi trebalo da je tako, ali današnja omladina više nema ideal. Sada, kako zbog stanja u svetu, tako i kod nas, osnovna zamisao svakog sportiste jeste zarada i dobar ugovor, pa tek onda moze da se razmišlja o reprezentaciji. Kad sam bio klinac na televiziji si mogao da gledaš po neki gren slem u tenisu, svetska i evropska u svim sportovima i ligu sampiona u fudbalu i naravno domaće prvenstvo, a danas svega ima previse, prenose se i fjučersi u tenisu, i druge fudbalske lige, tamo neki nama nepozati kriket i polo, ljudi prate snuker, jednostavno danasnja deca odrastaju u izobilju svakakvog sporta i to im ne predstavlja nesto bitno. Zato se danas ni ne idealizje reprezentacija i sport kao nekada.

Djordje

pre 6 godina

Pa politika Srbija,i dominantno razmisljanje,od kako je nastala u 19.veku jeste konstantno zrtvovanje svega...i kulture i prosvete i privrede i razvoja i na kraju zivota,bas svega,zarad politickog cilja koji se nekada zvao "nacionalno oslobodjenje Srba",a sada se zove "svi Srbi u jednoj drzavi".Vreme kada cemo prestati da se zrtvujemo i ratujemo i poceti konacno da zivimo valjda ce doci nekada.Tek tada ce biti vreme kada ce Srbi biti ljudi,a postovace se Srbin kao pojedinac,a ne samo kao topovsko meso koje je Srbiji potrebno samo ako ima ispod sebe neku teritoriju koju treba uvuci u Srbiju.

BoltonBastard

pre 6 godina

(berkut, 23. januar 2018 10:07)

U pravu si prijatelju i ja to nebrojeno puta pomislim, ali kad stanem pred Ćele-kulom, spomenik Đakonu Avakumu ili 1300 kaplara, onda dobro razmislim...

IvanNiš

pre 6 godina

"U Srbiji deca kao i ljudi na to gledaju kao na zaradu, na sport. Na izvlacenje iz siromastva, dok ovde je svaki sport hobi."
(kako da ne, 23. januar 2018 12:35)

Mislim da si napisao činjenično stanje na terenu ali ovo što sam stavio pod znakom navoda dozvoli da ja prokomentarišem. Trenirao sam kao klinac košarku jako dugo i mogu ti reći da ni moji drugari a ni ja nikada nismo razmišljali o parama. Na pamet nam ta prljavština tada nije padala, nikada se o tome govorilo nije. Pričali smo pod brojem jedan o košarci a pod brojem dva o raznim dečačkim temama. Nikada nisam video primer roditelja koji preko deteta ostvaruje svoje finansijske snove ali ne kažem da tih primera nema. Ta priča o parama podseća na neki američki film gde po pravilu talentovani crnac kroz košarku pokušava da pobegne od siromašnog detinjstva pomešanog još sa lošim društvom u kraju i drogom. Klasična američka priča koja nikakve veze i potpore nema u Srbiji. Ta priča o parama može da usledi kasnije kada već otkrivenom talentu neko ponudi pozamašan ugovor a ovaj to vidi kao način da obezbedi sebe i porodicu. Koliki je procenat takvih u odnosu na sve nas koji smo se trenirali košarku? Mizerno mali. Samo jedan dečko iz našeg kluba je dobio stipendiju od Hemofarma tada ali nikakvu karijeru nije napravio. Ovde pričam o periodu krajem 90-ih. Razlika u odrastanju, razmišljanju, filozofiji obojene dece iz geta i naše dece je ogromna. Dve različite ravni. Sportski pozdrav!

shokovi

pre 6 godina

Trebao bi malo da znas sta je uradio u klupskoj odbojci (nista, 1 Scudeto), pa da govoris o tome. Repenzetativna karijera: clan generacije i samo to.
(bax, 23. januar 2018 11:56)

Dakle, ti si jos jedan od onih koji bi Mesija nazvali losim fudbalerom da sa Barselonom nije uzeo nekoliko trofeja. I kako kazes, clan generacije i samo to.. pa svi su oni clanovi generacije ali da se nisu nasli zajedno mozda nikada ne bi osvojili trofej. Mat Le Tisije npr nikada nista nije osvojio a svi znaju kakav je bio igrac. Vanja je njemu najbolji odbojkas tog vremena i to je to. Tu nema sta da.se raspravlja.

Nermus

pre 6 godina

(bax, 23. januar 2018 11:56)

Običan svet ga gleda tako što ga je uvrstio u odbojkašku kuću slavnih. Inače tamo stavljaju proseke od igrača po što eto nije imo više od jednog Skudeta. A zato je imao 2 puta prvak Jugoslavije, trostruki prvak Ceva, osvajač Turskog prvensta i kupa. Ušao čovek u kuću slavnih, nagradu za životno delo od odbojkaške konfederacije. Stavrno kad pogledam neviđeni prosek od igrača. Sedi 1.

e

pre 6 godina

Srbija je jedna od zemalja gde je sport možda iznad svetskog proseka. To je zato što u sportu postoje pravila koja ako se nepoštuju padaš u drugi plan i gubiš. Nismo dobri u sportovima gde se kolektivno obrće mnogo novca, zato što se tu uključuju dangube, probisveti muljatori i mafijaši. Kako u sportu, tako je i u ekonomiji i zato nam se "od silnog dobra i lepote zavrtelo u glavi da jedva dišemo".

Bili Piton

pre 6 godina

ALO, ljudi? Šta smeta u onome što je rekao i što je izdvojeno? I kad je to Vanja sam sebe izdvajao osim kad se prirodno to dešavalo? Jel treba da ćutimo? I uvek ima vas nadpametnih, koji bolje znate i vidite sve, pogotovo ono u čemu se čovek istakao, a već da kritikujete? Sramno. Jel igrač koji se potvrdio, pruznali mimo granica više no ovde, INTELIGENTAN, vaspitan, kulturan, rekao bih i obrazovan, jaka ličnost, uzoran,imao je svoju viziju, po ključu prošao drugi, i šta sad? Pljuvači sram vas bilo, sačuvaj Bože da je bio u nekom od dvojajčanih blizanaca, kako bi ga oni drugi opleli kad god mogu! Ovaj čovek je među 5 i što bi moderno rekli "karaktera" među 5 srpskih sportista SVIH VREMENA! VANJA LEGENDO!

pera

pre 6 godina

Zanimljivo kako ljudi pricaju da "mladi zele pare, a ne da igraju za reprezentaciju"; kao da je reprezentacija nesto prirodno, urodjeno u coveku bez cega se ne moze; kao da je sport, pa samim tim i reprezentativni sport, uopste bitan, a zarada u zivotu nije; i kao da postoji nekakva obaveza ljudi koji se bave sportom, da to rade u ime drzave i jos pri tom da postizu rezultate. Ili "treba da se povuce, vec je mator, da se ne sramoti", kao da je sramota biti losiji. Sport, kakvog znamo danas, postoji mozda 150 godina, a realno ovakav masovan profesionalni sport sa ovolikim zaradama ni 30-ak godina. To je zanimanje i licni izbor, kao sto neko odluci da bude pekar ili zubar. I kao u svakom drugom zanimanju, neko moze biti los, prosecan ili sjajan, moze da ulozi onoliko truda koliko zeli i koliko je dovoljno da opstane, ili onoliko koliko je potrebno da bude vrhunski. Najcesce i nagrada sleduje prema tome. I kao sto necemo kupiti kiflu u losoj pekari ili ici kod zubara cija plomba ispadne posle 7 dana, tako ne moramo ni da gledamo na TV ili placamo ulaznicu za sportski dogadjaj u kom ucestvuju oni cijim ucinkom nismo zadovoljni. A sportisti imaju pravo da odluce da li ce slobodno vreme da posvete igranju rekreativnog amaterskog takmicenja sa reprezentacijom, ili ispijanju koktela na Bahamima. Mogu da se povuku sa 27 godina ako imaju mogucnost, a mogu i da igraju dok god neko zeli da ih angazuje - isto kao u svakom drugom poslu. Nije mi jasno zasto bi im iko zamerao ista od toga.

Gde ja živim

pre 6 godina

(Jumko, 23. januar 2018 11:20)

Pazi, jeste Vanja filozof. Ne može da se kaže da nije. To mu je neki stil, možda i vaspitanje, to je teško promeniti. Međutim, lepo ga je slušati. Priča o nekim konkretnim stvarima, slušao sam ga o tim školama sporta i ima tu stvarno dobrih ideja. Plus cela ona priča oko Drine je sjajna, a sad što je slabo bilo zainteresovanih da pomognu je druga priča. 2 meseca je kumio i molio da se obezbede sredstva za Specijalnu Olimpijadu i niko ga nije čuo. Onda odjednom "Prime minister" zakazuje sastanak, daje pare i spašava stvar. Vanju niko ne pominje, drugi Vanja hvali NJEGA i pravi se blesav. Meni je to bilo jako ružno. E sad i što se tiče ove "patetike", ima i tu dobrih strana. Zamisli selektora kao što je on u nekoj mladoj reprezentaciji. Ja bih bio motivisan. Možda priča bajke, ali mislim da bi bio jako dobar u nekom javnom poslu uz naravno adekvatnu kontrolu. Treba uvek čuti različite opcije. Mada opet možda ni ja nemam pojma.

Bane

pre 6 godina

(bax, 23. januar 2018 11:56)

Pa jer se samo Skudeto računa ili recimo dva puta prvak Jugoslavije sa Vojvodinom ili je to bezvredan trofej po tebi.

Gde ja živim

pre 6 godina

(Japanac digitalac, 23. januar 2018 12:01)

Ovaj prvi deo sam donekle razumeo i slažem se, ali ovaj drugi me je malo povredio. Ajde ljudi da ukinemo sport. Ozbiljno kažem. Lepo peticija i kraj. Em se više ne daju pare em se ja ne nerviram i super. Slažem se da treba finansirati sport iz privatnog kapitala, a ne državnog. Slažem se da treba ulagati u kulturu, zdravstvo, da se treba baviti pametnim stvarima, ali treba se baviti sportom. Ove godine je SP u fudbalu. Najgledaniji događaj garantovano. Stotine hiljada navijača će biti u Rusiji. Slažem se da ne treba slati krezube i nepismene, ali treba biti tamo. Olimpijada je jedan od najgledanijih događaja. Treba biti na njoj. Nije važan broj medalja (što više to bolje), ali je važno biti na njoj. I to je promocija. Treba obezbediti deci da se bave sportom zbog zdravlja. Ako neko odluči da nastavi profesionalno, ok, treba ga podržati. Infrastrukturno da, davati mu pare ne. To može neki privatni sponzor. Svi narodi sveta se bave sportom i navijaju. Ja u tome ne vidim ništa sporno. Treba ukloniti kriminalce sa tribina, a prave navijače ni slučajno. Ono što mi treba da uradimo je da dovedemo prave ljude, donesemo prave zakone koji će sprečiti malverzacije i krađu. Samim tim ćemo imati i za balet, hobije, knjige i svašta nešto. Jer da su političari ulagali u svašta nešto onoliko koliko su krali, mi bi bili u najmanju ruku Mađarska ili možda čak Poljska. Inače ti Poljaci totalne budale, dođe ih po 60.000 na odbojku da urlaju.

mix

pre 6 godina

Vanja je lepo rekao da je neophodan strpljiv i strucan rad sa decom buducim sportistima. Imam sina i cerku koji se bave sportom i mogu vam reci o cemu mladi najvise razgovaraju i kakve su im zelje. Osim zelje za pobedom, skoro svaki put kao motiv u sportu navode i sportske penzije, kako kazu, od hiljadu evra. I njima i njihovim roditeljima kao da je glavni cilj osvojiti bar trece mesto na prvenstvu Evrope i resiti pitanje zivotne egzistencije. E, da li bi to trebao biti glavni motiv u sportu, to je pitanje.

Leskovcanin

pre 6 godina

@Danilo, Srbi su nesposobni da imaju drzavu kakvu imaju zapadnjaci.Da su sposobni imali bi je.Tacka.
@kako da ne, Svaka cast na komentaru.
Sto se Vanje tice,svaka cast njemu, samo da ne upadne u nazadnu kolotecinu.

Miodrag

pre 6 godina

@kako da ne, 23. januar 2018 12:35
Nista ti nisi razumeo. Da li nisi hteo, ili mogao, ne znam.
Ti procas o bogatstvu neke zemlje i ono sto se time nudi. Svajcarska je jedna krajnost u kontekstu citave planete. Nije ti najbolji primer.

hmmmm

pre 6 godina

Svaka cast njemu, njegovom bratu, Miljkovicu, za sve sto su uradili za reprezentaciju. Svaka cast i Zoranu Gajicu, uspeli su te 2000. E sad, tvrdim da posle ovog EP u Poljskoj necu vise gledati ni jedan mec. Ne zato sto smo izgubili od Nemaca, vec zato sto tu neko opasno mulja. Krenes na EP sa 2 primaca, 1 tehnicar, 3 srednja blokera i 2 korektora od kojih bolji sedi na klupi, zato sto losiji treba da nadje klub. Pritom umesto da Srecko Lisinac dobije nagradu od OSS, tu nagradu dobija Luburic. Nekada je bio bitan kvalitet, a danas se vrte mnoge druge stvari. Posle ovog EP Zoran Gajic je pao nisko na lestvici, bar sto se mene tice. Razumem svakog ko odbije da igra za reprezentaciju.