1. @fenomen
    Najveci fenomen je ako si ti zavrsio osnovnu skolu.
     (Dag Kristi, 18. januar 2018 23:39)

    # Link komentara

  2. bjelica i antic su stranci od njih srpska kosarka nema nista...ima isto onoliko koliko i od sofoklisa ili kvinsija ili mekejleba robertsa i ostalih stranaca
     (muamua, 18. januar 2018 20:45)

    # Link komentara

  3. et Batko...pa i ti nisi nesto pismen.
     (muamua, 18. januar 2018 20:44)

    # Link komentara

  4. sto je morao 7 meca da dobije a za Zvezdu verujem da nije imala toliko protivnika u sezoni.
    (fenomen, 18. januar 2018 19:15)

    Auuuu, 7 meča ... E,tako je to kada se osnovna škola završava preko veze
    (Batko, 18. januar 2018 20:07)

    # Link komentara

  5. A Himki razvalio Olimpijakos sa +28...
     (zyx, 18. januar 2018 20:01)

    # Link komentara

  6. Pobogu, kako moze covek koji je rodjen u Beogradu da bude stranac u Srbiji? Milko Bjelica je Srbin iz Beograda, igra za reprezentaciju Crne Gore zato sto nije dobio poziv srpske reprezentacije, a ne zato sto je Crnogorac, a vec smo diskutovali vise puta i dosli do zakljucka, barem mi u Srbiji, da su Crnogorci deo srpskog nacionalnog korpusa. Takodje, kao covek koji je rodjen u Srbiji, ima srpsko drzavljanstvo. Njegova rodjena sestra je Ana Bjelica, reprezentativka Srbije u odbojci.
    Koliko mi je poznato, Pero Antic je pripadnik srpske nacionalne manjine u Makedoniji. Iako nema srpski pasos, nije stranac u Srbiji, jer je Srbija maticna drzava svim Srbima, gde god da su rodjeni i gde god ziveli.
    (beogradski, 18. januar 2018 12:34) # Link komentara
    Preporučujem (+24)Ne preporučujem (-18)


    čovek napise suvu i kompletnu istinu i dobije toliko minusa....eh šta ti je balkan.....
    (cokomoko, 18. januar 2018 19:38)

    # Link komentara

  7. Kakva je razlika izmedju Rafe Nadala i kkCZ a kakve su slicnosti? Pa Rafa je osvojio 10 RG titula na sljaci a i Zvezda takodje na sljaci je osvojila 10 titula. Jedino je Rafa do svake od tih titula dosao tako sto je morao 7 meca da dobije a za Zvezdu verujem da nije imala toliko protivnika u sezoni.
    (fenomen, 18. januar 2018 19:15)

    Pusti Zvezdu, sinko, gramatiku u ruke. Kaže se 7 mečeva, nepismeni.
     (NoName, 18. januar 2018 19:38)

    # Link komentara

  8. Kakva je razlika izmedju Rafe Nadala i kkCZ a kakve su slicnosti? Pa Rafa je osvojio 10 RG titula na sljaci a i Zvezda takodje na sljaci je osvojila 10 titula. Jedino je Rafa do svake od tih titula dosao tako sto je morao 7 meca da dobije a za Zvezdu verujem da nije imala toliko protivnika u sezoni.
     (fenomen, 18. januar 2018 19:15)

    # Link komentara

  9. ko bre spiner?????????sam si rekao f4 u ma kom profilu takmicenja,zar ne? i sad kad si dobio argumente prebacujes se samo na evroligu i opet lazes jer je period evrolige od 1958 do 1991 se zvao kup evropskih sampiona,a tu zvezda ima jedno 1/2 finale ili f4 kako vise volis.opet sam ja u pravu,ne ti.eto ko spinuje,iz ovog se vidi sve.
    (hronicar, 18. januar 2018 19:02). Spineru, F4 se igra od 1988. To polufinale što spominješ je drugi format takmičenja koji nema veze sa polufinalom ni sa F4. Dakle, tvoj klub 0 (NULA) učešća.
     (xxx, 18. januar 2018 19:14)

    # Link komentara

  10. Lagano dvadesetak razlike za Makabi.
     (Borba do kraja, 18. januar 2018 19:02)

    # Link komentara

  11. @xxx

    ko bre spiner?????????sam si rekao f4 u ma kom profilu takmicenja,zar ne? i sad kad si dobio argumente prebacujes se samo na evroligu i opet lazes jer je period evrolige od 1958 do 1991 se zvao kup evropskih sampiona,a tu zvezda ima jedno 1/2 finale ili f4 kako vise volis.opet sam ja u pravu,ne ti.eto ko spinuje,iz ovog se vidi sve.
    (hronicar, 18. januar 2018 19:02)

    # Link komentara

  12. A 1945 u Zagrebu?
    (Crvena Zvezda 1913, 18. januar 2018 18:42). Oslobođenje grada od nacista, 8.maja.
     (xxx, 18. januar 2018 18:57)

    # Link komentara

  13. tako je...
     (bolje da sam druge ljubio, 18. januar 2018 18:57)

    # Link komentara

  14. @hronicar: alo, spineru, govorim o F4 Evrolige, košarka, kapiš ? Učešće tvoga kluba na F4 Evrolige je 0 (NULA) .
     (xxx, 18. januar 2018 18:49)

    # Link komentara

  15. Crvena Zvezda 1913, 18. januar 2018 16:42) 
    Komičan potpis, kako je ovo ludo. Te 1913. godine rodila se ideje o stvaranju fabrike metalnih proizvoda na Čukarici. Ostalo je istorija.
    (Joca, 18. januar 2018 

    A 1945 u Zagrebu?
     (Crvena Zvezda 1913, 18. januar 2018 18:42)

    # Link komentara

  16. "Grobar" kao navijac se pise velikim slovom,a ovo sto si ti napisao je zanimanje.Zasto grobar ne bi navijao za bilo koga?
    (Dag Kristi, 18. januar 2018 17:54). Nijedan grobar ne bi navijao za limenke...
     (xxx, 18. januar 2018 18:36)

    # Link komentara

  17. @xxx

    "najteze je igrati f4,u ma kom profilu takmicenja,a vas je 0".

    ovo su tvoje reci,a sad cu ti pokazati koliko nisi u pravu i koliko nista ne znas o zvezdi u kosarci.bitno ti je da samo vredjas i pises gluposti i neistine.zvezdin ucinak u evropi kad je f4 u pitanju:
    kup evropskih sampiona 1
    kup pobednika kupova(kup rajmunda saporte,evrokup)trofej,2 finala,2 1/2 finala,ukupno 5.
    kup radivoja koraca 2 finala,4 1/2 finala,ukupno 6.
    uleb evrokup 1 1/2 finale.
    kad to lepo saberes dodjes na broj od 13 f4 koje zvezda ima u svojoj istoriji,nije malo,zar ne?kako onda 0 f4 u ma kom profilu takmicenja?
    ako mi ne verujes,mogu i sezone da ti navedem,nikakav problem nije.ja se ne sluzim lazima kao ti,vec cinjenicama i argumentima.
    (hronicar, 18. januar 2018 18:31)

    # Link komentara

  18. @istina teoretski je dovoljno da budu reprezentativci...to je i smisao toga STRANAC...antic i bjelica nikada nece moci da igraju za srbiju...a novica bi mogao...kao i npr simonovic...
     (muamua, 18. januar 2018 18:16)

    # Link komentara

  19. Makabi se raspada. Ne tražite alibi. Dobijte to. 
    (Luke Babbitt gravedigger, 18. januar 2018 11:50) Nemoj nikad da navijaš za Čovićeve klubove, ako si pravi grobar.
    (xxx, 18. januar 2018 17:12)

    "Grobar" kao navijac se pise velikim slovom,a ovo sto si ti napisao je zanimanje.Zasto grobar ne bi navijao za bilo koga?
     (Dag Kristi, 18. januar 2018 17:54)

    # Link komentara

  20. Makabi se raspada. Ne tražite alibi. Dobijte to.
    (Luke Babbitt gravedigger, 18. januar 2018 11:50) Nemoj nikad da navijaš za Čovićeve klubove, ako si pravi grobar.
    (xxx, 18. januar 2018 17:12)

    # Link komentara

  21. ajde Makabi, rašteluj FMP! Srce na teren za Batka i ovog tragikomičara 1913.
     (robert-paša, 18. januar 2018 17:10)

    # Link komentara

  22. (Crvena Zvezda 1913, 18. januar 2018 16:42)
    Komičan potpis, kako je ovo ludo. Te 1913. godine rodila se ideje o stvaranju fabrike metalnih proizvoda na Čukarici. Ostalo je istorija.
     (Joca, 18. januar 2018 17:08)

    # Link komentara

  23. Sta se prepucavate ljudi, ovaj sistem takmicenja "melje " ekipe sa slabijim rosterom. Ovoliko utskmica za kratko vreme, to je nehumano. Nisu igracima toliki problem utakmice nego putovanja, lete ekonomskom klasom, uska sedista za visoke ljude katastrofa, nema carter leta nego presedanja.Videli ste sta je Dzikic izjavio, sa drugom petorkom ne mogu nikoga da dobiju, i on kao i Alempije rotira 7 igraca. Zvezda ce u narednih 12 utakmica da namakne jos barem 4 pobede sto ce biti sasvim ok za neko deseto, jedanaesto mesto. A vi sto smenjujete trenera -oladite
     (deki, 18. januar 2018 17:03)

    # Link komentara

  24. @NoName: najteže je igrati na F4, u ma kom profilu takmičenja, a vaš bilans je 0 (NULA) puta.
    (xxx, 18. januar 2018 16:10)

    Javio se i becilim sa svojom čuvenom jednom rečenicom. Aj priznaj od koga si je prepisao? Od Telegetlije?
    (NoName, 18. januar 2018 16:25) Šta je panteru, boli te istina ??? Ako, treba...
    (xxx, 18. januar 2018 16:51)

    # Link komentara

  25. Možda bi i dobili ako bi se igralo sa dve lopte.
     (ĆUMUR, 18. januar 2018 16:50)

    # Link komentara

  26. Ko veruje da je ovaj sistem Evrolige bolji od starog verovatno misli da bi i Liga Sampiona u fudbalu sa 16 klubova bila bolja od ove koja se trenutno igra. Dakle, liga koja favoritima daje bukvalno 15 utakmica za kalkulisanje i liga u kojoj favoriti posle 5 vezanih poraza ne moraju da brinu o prolasku u nokaut fazu jer ce uvek imati dovoljan broj za popravni, dok to ranije nije bio slucaj. 
    (ajde, 18. januar 2018 14:19) 

    Kvalitet ekipa i kvalitet utakmica je neuporedivo veći,nema kalkulacija,nema više toga da pobediš dva puta jednu ekipu i sa dve pobede slaviš plasman u narednu rundu!Kvalitet svakog kola EL je ravan kvalitetu četvrt finala nekadašnje EL!!
     (Crvena Zvezda 1913, 18. januar 2018 16:42)

    # Link komentara

  27. Makabi se raspada. Ne tražite alibi. Dobijte to.
    (Luke Babbitt gravedigger, 18. januar 2018 11:50)
    relativno se slazem sa tobom...raspadaju se pogotovo u gostima kad se igra dobra odbrana na njima,to je sve gomila amera i svima treba po jedna lopta.ali ako ih kod kuce krene protiv slabijih ekipa mogu da dobiju 30 razlike.a mi smo realno u grupi slabijih ekipa.sve je moguce.ja sam mislio da ce i real da nas ponizi pa smo ih dobili..a i svaka pobeda na strani do kraja ce biti veliki uspeh kapirali to ljudi ili ne
     (duledudule, 18. januar 2018 16:34)

    # Link komentara

  28. @NoName: najteže je igrati na F4, u ma kom profilu takmičenja, a vaš bilans je 0 (NULA) puta.
    (xxx, 18. januar 2018 16:10)

    Javio se i becilim sa svojom čuvenom jednom rečenicom. Aj priznaj od koga si je prepisao? Od Telegetlije?
     (NoName, 18. januar 2018 16:25)

    # Link komentara

  29. Смените бре овог Алимпијевића!!! Докле год је он тренер на утакмице више не идем! Ни на ТВ- у нећу гледати... Његов крајњи домет је КЛС.
     (Раде, 18. januar 2018 16:23)

    # Link komentara

  30. @NoName: najteže je igrati na F4, u ma kom profilu takmičenja, a vaš bilans je 0 (NULA) puta.
     (xxx, 18. januar 2018 16:10)

    # Link komentara

  31. Vaše neznanje je alarmantno. Kada se prođe dalje, nema izvlačenja parova, već se parovi određuju na osnovu tabele. 1-8,2-7,3-6....Bolje plasirani imaju prednost domaćeg terena. Sad ja pitam tebe da li je isto Feneru da bude drugi i da u eliminacionoj fazi igra sa npr Himkijem uz prednost domaćeg terena, ili da bude osmi i da igra sa CSKA u Moskvi? Gledate li vi košarku? Jeste li videli sinoć kakva je bitka bila između Fenera i Panate. I jedni i drugi će proći dalje, ali se igralo kao da im život zavisi. Zašto? Pa zato što je u ovom sistemu svaka pobeda BITNA.
    (NoName, 18. januar 2018 15:48). Za razliku od vas...
     (xxx, 18. januar 2018 16:08)

    # Link komentara

  32. 00

    DNEVNA DOZA GROBARKE GLUPOSTI 
    (Batko, 17. januar 2018 17:49). 

    Ti si poslednji koji treba da komentariše o nečijoj gluposti. 
    (xxx, 17. januar 2018 19:01) 

    O, Bože, bilo ko drugi da mu je rekao....
    (pedja 71, 18. januar 2018 15:49). Pa što mu ti mukice na vreme ne reče...
     (xxx, 18. januar 2018 16:07)

    # Link komentara

  33. MRKA KAPA LJUDI!!!! Hoće neko da uništi Zvezdu. Ko god da je on, uspjeće. Jer bez EL nema života. 
    A s ovim timom mi ne možemo uzeti ABA ligu.
    (Crnogorac, 18. januar 2018 12:30)

    Ne mrači....Osvajamo ABA ,a da hoće da nas unište-hoće,ne samo sportski,mrze nas....ne "pale"tv zbog nas....ali ako,zato i gazimo"ZINAT"!!!!
     (Crvena Zvezda 1913, 18. januar 2018 16:04)

    # Link komentara

  34. ovu EL vise nikad necete igrati.
    (Milos, 18. januar 2018 13:33)

    Ako da bog,ni tad..
     (Crvena Zvezda 1913, 18. januar 2018 15:54)

    # Link komentara

  35. Kakve veze ima da li mogu da igraju za Srbiju,sa tim da li su stranci? I vasi Velickovic,Andric,Cakarevic i jos neki bi teoretski mogli da igraju za Srbiju ali ih niko nikad nece zvati a Salic je rodjen u Bosni,tamo ziveo veci deo zivota,Bjelica u Beogradu i po tebi je Salic nas igrac a Bjelica stranac,sto je glupost.Zna se da su Bjelica i Antic domaci igraci i nikako ne mogu biti stranci u svojoj zemlji,medju svojim narodom i u svom klubu.
    (Istina, 18. januar 2018 15:02). Po tvom rezonovanju i Ročesti je domaći igrač jer je nastupao za Crnu Goru.
     (xxxtimamu, 18. januar 2018 15:49)

    # Link komentara

  36. Ako hoćemo i sledeće sezone da igramo EL,pod hitno nam treba centar još juče....
     (zdravkors, 18. januar 2018 15:49)

    # Link komentara

  37. DNEVNA DOZA GROBARKE GLUPOSTI
    (Batko, 17. januar 2018 17:49).

    Ti si poslednji koji treba da komentariše o nečijoj gluposti.
    (xxx, 17. januar 2018 19:01)

    O, Bože, bilo ko drugi da mu je rekao....
    (pedja 71, 18. januar 2018 15:49)

    # Link komentara

  38. Ko veruje da je ovaj sistem Evrolige bolji od starog verovatno misli da bi i Liga Sampiona u fudbalu sa 16 klubova bila bolja od ove koja se trenutno igra. Dakle, liga koja favoritima daje bukvalno 15 utakmica za kalkulisanje i liga u kojoj favoriti posle 5 vezanih poraza ne moraju da brinu o prolasku u nokaut fazu jer ce uvek imati dovoljan broj za popravni, dok to ranije nije bio slucaj.
    (ajde, 18. januar 2018 14:19)

    Vaše neznanje je alarmantno. Kada se prođe dalje, nema izvlačenja parova, već se parovi određuju na osnovu tabele. 1-8,2-7,3-6....Bolje plasirani imaju prednost domaćeg terena. Sad ja pitam tebe da li je isto Feneru da bude drugi i da u eliminacionoj fazi igra sa npr Himkijem uz prednost domaćeg terena, ili da bude osmi i da igra sa CSKA u Moskvi? Gledate li vi košarku? Jeste li videli sinoć kakva je bitka bila između Fenera i Panate. I jedni i drugi će proći dalje, ali se igralo kao da im život zavisi. Zašto? Pa zato što je u ovom sistemu svaka pobeda BITNA.
     (NoName, 18. januar 2018 15:48)

    # Link komentara

  39. @istina 
    mogu li ti igraci antic i bjelica da igraju za srbiju??? ne mogu ,znaci stranci su...kao sto bi i stranac bio npr gordic da se vrati u partizan...to sto su neki tamo rekli da igraci sa ovih prostora nisu stranci to je nesto drugo ali za nasu kosarku antic je isto sto i lesor ili miler ili ovaj nas vilijam gos 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (muamua, 18. januar 2018 14:21) 

    Kakve veze ima da li mogu da igraju za Srbiju,sa tim da li su stranci? I vasi Velickovic,Andric,Cakarevic i jos neki bi teoretski mogli da igraju za Srbiju ali ih niko nikad nece uzvati a Salic je rodjen u Bosni,tamo ziveo veci deo zivota,Bjelica u Beogradu i po tebi je Salic nas igrac a Bjelica stranac,sto je glupost.Zna se da su Bjelica i Antic domaci igraci i nikako ne mogu biti stranci u svojoj zemlji,medju svojim narodom i u svom klubu.
    (Istina, 18. januar 2018 15:02)

    Ajoj decko...U cemu je nesporazum, kazi ciki? Obojica su igrali za druge reprezentacije (CG I MAK), pa su time izgubili pravo igranja za Srbiju, cak I kada bi hteli I bili pozvani. Bijelica ima dvojno drzavljanstvo, a Antic samo makedonsko. Rodjen je u Skoplju. Ako treba, dovedite 12 Amera, dajte im (kao Dzenkinsu) srpsko drzavljanstvo ali ne pisite svasta.
     (mladici gladni-devojke jele, 18. januar 2018 15:41)

    # Link komentara

  40. Sistem takmičenja po grupama i ovj sadašnji znatno se razlikuju i po broju utakmica a posebno, po mom mišljenju, i po sportskoj i takmičakskoj neizvesnosti. Sad se igra više utakmica, ali neznatno više za ekipe koje ne prođu u F8, a i svim ekipama je zagarantovan taj broj utakmica. Prethodni sistem je bio eliminacioni u više faza i svaka utakmica je morala da se igra iz sve snage i svaki koš je bio odlučujući. Sa spotskog i takmičarskog aspekta mnogo interesantnije za gledanje, dok sad ekipe kalkuliš, dižu i spuštaju formu po potrebi, pa to može, i te kako da utiče na rezultate, neke druge ekipe.
    (Grr, 18. januar 2018 14:42)

    O čemu vi Grobari više pričate? U prethodnom sistemu svaka utakmica bila bitna? Pa NETAČNO. Prolazili ste dalje sa 30-ak posto pobeda, samo jednom ste imali 50 posto. U grupi su uvek bila dva očajna tima tipa Nanter, Prokom, Nimbruk, Budiveljnik... Sve što je trebalo je da budete bolji od tih i kao četvrti idete dalje. Zvezda prošle sezone nije prošla sa 16 pobeda, skoro 55 posto. Nema više Nantera i Budiveljnika da pobede nad njima garantuju prolazak. Čuješ ti njihove pričice, prolazili dalje sa skorom 3/10 i pevaju pesmu o tome kako je svaka utakmica bila eliminaciona. Pa imali ste ove godine takav sistem u Evrokupu, imali ste skor 1-7 i još uvek imali šanse za prolaz, a još tri kola imalo do kraja. Sa 4 pobede ideš dalje, to je 30 posto pobeda. U Evroligi 50 posto nema dovoljno, i to na tri puta većem broju utakmica. Nije isto imati 50 posto na uzorku od 10, ili na uzorku od 30 utakmica. A vi i dalje pričajte da je teže pobediti Asvel nego Real Madrid.
     (NoName, 18. januar 2018 15:39)

    # Link komentara

  41. ocekujem da do kraja EL da skupo prodamo kozu, uz jos neku pobedu!!! Sve ostalo je nerealno, sa UBEDLJIVO najjeftinijim timom u el, gde najsiromasniji posle nas ima vise nego duplo skuplji tim. ovo je takodje i najjeftiniji tim zvezde u poslednjih 5 god, da li je i najgori, vreme ce pokazati?! mi bukvalno NISTA nemamo od radicevica keselja jankovica i jovanovica, sem sto popunjavaju broj na treningu i tekmi, pera vise ne igra nego sto igra, tako da su pojacanja lesor feldin i rocesti. tim napravljen atletski i suterski jak, sve ostalo bas TANKO! daj boze da osvojimo aba ligu pa da vidimo sta dalje, braca su zavarila slavinu a na leto nemamo koga da prodamo za iole ozbiljnije pare sem lesora tako da nece biti 2.5 mil od prodatih igraca. ljudi, ovo je sezona KO PREZIVI PRICACE!!!a ta prica o A licenci je smehotres, iz arene smo pobegli da se ne brukamo, ni pionir ne punimo, s u redu cekaju bajern, lokomotiva, turci...
    (lets play, 18. januar 2018 15:35)

    # Link komentara

  42. anica, 18. januar 2018 13:58)....Da li si tako srcana i u kuhinji sa serpama i loncima?
    (Borat iz predgradja, 18. januar 2018 15:29)

    # Link komentara

  43. @petar

    108 utakmica 2010 odigrao partizan???…?? decko pojma ti nemas iako je sve dostupno na internetu.ukupno ste te 2010 odigrali 67 utakmica naspram zvezdinih 84 bez top 8 evrolige i f4,a vi ste te godine i to igrali.komedijasu
    (komedija od kluba ste i nista vise, 18. januar 2018 15:28)

    # Link komentara

  44. Nije samo Zvezda umorna, umoran je i Makabi!
     (danny, 18. januar 2018 15:21)

    # Link komentara

  45. @@Konstatacija
    Pa ko vama brani da odmarate igrače? Odmorite ih večeras za sledeću protiv Oly
     (View, 18. januar 2018 15:11)

    # Link komentara

  46. @istina
    mogu li ti igraci antic i bjelica da igraju za srbiju??? ne mogu ,znaci stranci su...kao sto bi i stranac bio npr gordic da se vrati u partizan...to sto su neki tamo rekli da igraci sa ovih prostora nisu stranci to je nesto drugo ali za nasu kosarku antic je isto sto i lesor ili miler ili ovaj nas vilijam gos
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (muamua, 18. januar 2018 14:21)

    Kakve veze ima da li mogu da igraju za Srbiju,sa tim da li su stranci? I vasi Velickovic,Andric,Cakarevic i jos neki bi teoretski mogli da igraju za Srbiju ali ih niko nikad nece zvati a Salic je rodjen u Bosni,tamo ziveo veci deo zivota,Bjelica u Beogradu i po tebi je Salic nas igrac a Bjelica stranac,sto je glupost.Zna se da su Bjelica i Antic domaci igraci i nikako ne mogu biti stranci u svojoj zemlji,medju svojim narodom i u svom klubu.
    (Istina, 18. januar 2018 15:02)

    # Link komentara

  47. Ma pobedicemo 20 razlike!!! Kad imamo najboljeg trenera Evrope a bice i bolji. Obradovic je mala beba za Alimpijevica!! Realno.
    (...Zvezda..., 18. januar 2018 14:59)

    # Link komentara

  48. vidi avangarde kako grakce o umoru zvezde...imam za njih samo jedno pitanje:ciji trener je rekao da ne razume zasto nije pomerena utakmica u aba ligi sa zvezdom zbog njihovog puta u limoz u evrokupu?????????znaci kad njihov trener kaze da su umorni od puta u evrokupu to je umor,a kad zvezda igra u 10 dana 7 utakmica uz duga putovanja to je alibi prica,zar ne?i sad su jadni umorni od gostovanja u aba ligi i nizu strance, a zvezda cuti i igra i realno kazu stanje kako jest onda je to alibi???????a vidim pojedini i dalje lazu sebe da su osvojili uleb kup iako ukupno imaju 4 pobede u istom,a nikako da nauce da evropski kup koraca to nikako nije.valjda ce nauciti vremenom,mladi su jos
    (ljupce, 18. januar 2018 14:57)

    # Link komentara

  49. Pa jasno,Zvezda je umorna a Makabi je odmoran posto on nije igrao pre dva dana u Atini...
    (Realno kao i uvek, 18. januar 2018 13:37)

    Ako vec volis da komentarises,ne bi bilo lose da procitas jos koju vest,o nekim drugim klubovima,nego sto visis samo na Zvezdinim,da bi pisao gluposti i nesto kritikovao.Da si pratio tako nesto,znao bi da je Makabi u Atini odmarao vodece igrace i cuvao ih za utakmicu protiv Zvezde a to je izjavio licno njihov trener.
    (Konstatacija, 18. januar 2018 14:54)

    # Link komentara

  50. Sistem takmičenja po grupama i ovj sadašnji znatno se razlikuju i po broju utakmica a posebno, po mom mišljenju, i po sportskoj i takmičakskoj neizvesnosti. Sad se igra više utakmica, ali neznatno više za ekipe koje ne prođu u F8, a i svim ekipama je zagarantovan taj broj utakmica. Prethodni sistem je bio eliminacioni u više faza i svaka utakmica je morala da se igra iz sve snage i svaki koš je bio odlučujući. Sa spotskog i takmičarskog aspekta mnogo interesantnije za gledanje, dok sad ekipe kalkuliš, dižu i spuštaju formu po potrebi, pa to može, i te kako da utiče na rezultate, neke druge ekipe.
    (Grr, 18. januar 2018 14:42)

    # Link komentara

  51. Odlično! Antićev izostanak samo može biti pojačanje za Zvezdu. Neverovatno koliko čovek troši lopti na nerezonske šuteve za 3 poena.
     (Mišel Lubenica, 18. januar 2018 14:40)

    # Link komentara

  52. @istina
    mogu li ti igraci antic i bjelica da igraju za srbiju??? ne mogu ,znaci stranci su...kao sto bi i stranac bio npr gordic da se vrati u partizan...to sto su neki tamo rekli da igraci sa ovih prostora nisu stranci to je nesto drugo ali za nasu kosarku antic je isto sto i lesor ili miler ili ovaj nas vilijam gos
     (muamua, 18. januar 2018 14:21)

    # Link komentara

  53. Ko veruje da je ovaj sistem Evrolige bolji od starog verovatno misli da bi i Liga Sampiona u fudbalu sa 16 klubova bila bolja od ove koja se trenutno igra. Dakle, liga koja favoritima daje bukvalno 15 utakmica za kalkulisanje i liga u kojoj favoriti posle 5 vezanih poraza ne moraju da brinu o prolasku u nokaut fazu jer ce uvek imati dovoljan broj za popravni, dok to ranije nije bio slucaj.
     (ajde, 18. januar 2018 14:19)

    # Link komentara

  54. Slazem se da ne treba traziti alibi, pa svi su umorni ne samo Zvezda, ali treba imati u vidu i da se u domacem prvenstvu bori za EL sledece godine za razliku od 90% ekipa koje imaju zagarantovanu EL ili ti A licencu!
     (Mare, 18. januar 2018 14:15)

    # Link komentara

  55. (antiDebil, 18. januar 2018 13:27) # Link komentara


    Da da da...Ajde da zanemarimo sto je Zvezda prosle godine imala skor 16-14 a pre 2 god bila u TOP 8 a ove 7-11 trenutno....A da ne kazemo da je Zvezda sa eto ne znalicom Radonjicom rasla iz sezone u sezonu....

    A to sto vi sad imate vise TOP 8 zahvalite i sistemu takmicenja.Vi kad ste ulazili u taj top 8 imali ste zadatak prvo da prodjete grupu od 5 pa onda u top 15 u grupu od 4 tima(kad je Zvezda usla u TOP 8 format top 16 je bio 8 timova u grupi).Ovim ne zelim da nipodistavam rezlutate Partizana samo da ne mesamo babe i zabe.
    (Milan, 18. januar 2018 14:10)

    # Link komentara

  56. umorni od tolikih poraza ?
     (air jordan, 18. januar 2018 14:10)

    # Link komentara

  57. Partizan je 2010. godine odigrao 108 utakmica u sezoni! Sreamota više sa ovim naslovima "Umorna Zvezda". Čitamo to posle svakog poraza Zvezde. Valjda je lakse evroligasima koji igraju Spansko, Tursko ili Rusko prvenstvo.
    (Petar, 18. januar 2018 14:05)

    # Link komentara

  58. antiDebil, 18. januar 2018 13:27
    Naravno da je na visem nivou, nema vise da prolazis grupu sa 5, 6 pobeda, moras da pobedjujes velikane evropske kosarke, nema vise Ljetuvas Ritas, Orleans, Maorusi...igras 30. kola, pola bar moras da pobedis da bi imao sansu da udjes u top 8, SANSU!. Necu grobare biti bezobrazna kao ti i omalovaziti vasu titulu, vidim da ti je jedino ostalo da se hvalis Vujosevicem koji vam je i uneo to "seme zlobe" putem koga se prepoznajete, sto se tice njegovog trenerksog umeca nema se sta zameriti. Da li si se zapitao gde bi bio u ovom sistemu takmicenja, umesto sto vredjas Zvezdinu kosarku?? Da te podsetim...prvi ste se podsmevali dok smo bili poslednji, a na kom ste mestu u EC i koliko ste meceva pobedili ne komentarises. A, kuće?
    Od silnog menjanja dresova vam se desi i da crveno beli obucete, eto prilike 26. januara.
    (anica, 18. januar 2018 13:58)

    # Link komentara

  59. Bilo je i za očekivati. Treba izgurati sezonu sa matorim igračima. Pitanje je sreće da li će se povređivati i mlađi. Antić je vrlo bitan, ne znam da li je CZ dobila neku utakmicu bez Antića. Desi li se nešto Rošestiju, koji je očigledno umoran, CZ nije ni u ABA konkuretna. Davidovac i Dangubić su u uzlaznoj formi dok je Bjelica u kontri.
    Veliko je pitanje za ABA ligu, posle večerašnje utakmice CZ se oprašta od F8, valjda će biti pametni da se okrenu ABA, Budućnost se pojačava, biće zanimljivo.
    (Dragan, 18. januar 2018 13:50)

    # Link komentara

  60. Kakva je meni Pero carina...dosao u zvezdu , uzima dooobru lovu i jos bira koje ce utakmice da igra a koje ne,a i to sto igra,kao u balonu...malo sutira trojke,malo sa 9 m malo preko ruke,bez nekog cimanja u odbrani,ne umara se i deluje da posle utakmice moze lagano jos jedan termin sa ortacima da odigra...mislim da on zivi san svakog profesionalnog kosarkasa....
    (Bravo Pero, 18. januar 2018 13:44)

    # Link komentara

  61. Hajde grobari tisina tamo!
    (Zvezdasica, 18. januar 2018 13:43)

    # Link komentara

  62. Sto neko rece Alibi Alimpijevic...vec vidim ,u slucaju poraza na konferneciji,da je Makabi tim koji ce sigurno biti na F4 a da su oni umorni jer eto,jedino zvezda igra u ovom ritmu a niko od drugih Evroligasa to ne igra...ako s pobedi,hvalospevi , razbijanje po naslovima a u slucaju poraza ide "umorna zvezda,budzet,tim koji ce sigurno da bude na f4 i naravno sudije"...mislim da navijaci ni jednog kluba na svetu ne znaju pojedinacno sudije u Evropi i regionu kao i koliki je ciji budzet,kao sto ga znaju panteri...oni tacno znaju svakog sudiju i koji koliko ne voli zvezdu kao i u evro budzet svakog tima (dok su oni naravno siroti ja u Evropi a u regionu se bahate i u fazonu su,moze im se)...stvarno jedan retko vidjen mentalni sklop
    (..., 18. januar 2018 13:42)

    # Link komentara

  63. Odustali smo od borbe za top 8 i to se jasno vidi, ne može to ova ekipa da iznese i to je jasno, velika je potrošnja i veliki balast je ABA liga, sada sve snage okrenuti prema ABA da se to dobije jer od toga nam sve zavisi ako Čović ne obezbedi A licencu? Timovi sa A licencom su u startu u boljem položaju jer ne zavise od plasmana u svojim ligama pa samim tim i budžet grade prema EL, mi kada bi imali A licencu mogli bi da dovedemo još kvalitetnije igrače i manje bi morali da kalkulišemo zbog ABA pa bi i rezultati bili ubedljiviji!
     (Džoni, 18. januar 2018 13:38)

    # Link komentara

  64. Još jedna stotka na vidiku!
     (Partizan 2014, 18. januar 2018 13:37)

    # Link komentara

  65. Pa jasno,Zvezda je umorna a Makabi je odmoran posto on nije igrao pre dva dana u Atini...
    (Realno kao i uvek, 18. januar 2018 13:37)

    # Link komentara

  66. antiDebil, igrali ste EL sa Prokomom,Budivljenikom i ostalom buranijom i tu ste imali negativnan skor pobeda i poraza. Ne znam da li shvatas da EL od 16 najboljih ekipa u Evropi nije ista kao i sa 24 ili 32?Raspored nije isti, klubovi nisu isti, pare nisu iste...ovu EL vise nikad necete igrati.
    (Milos, 18. januar 2018 13:33)

    # Link komentara

  67. @@@Cowboy Jymmy
    E baš si ga "stručno objasnio". Tvoje ojašnjenje je brdo para, kupiš tim i evo rezultata. Jedino to bi FMP mogao da uradi, ali nema ovo društvo tolikih para za bacanje. A da se napravi tim, da se stručno radi, da tim raste iz sezone u sezonu, to FMP ne zna. Vi bi sve da kupite ali ne ide, pa usput ajde malo da nipodaštavamo i tuđe rezultate i da tržimimo milion razloga za neznanje.
    (Grr, 18. januar 2018 13:30)

    # Link komentara

  68. Cowboy

    Koliko para toliko muzike ?? Ima li mozda necega u stvaranju igraca, razvitku novog kvaliteta ili je sve samo u parama i muzici ?
    Partizan je sa vise nego duplo manjim budzetom igrao f4 EL, godinu pre toga je sa jednim strancem i domacim igracima koji su nosili igru a svi su bili mladji od trenutno najmladjeg igraca fmp IDEE Partizan je igrao top8 EL.... ali dobro to je Partizan i trener je bio neka neznalica Vujosevic, ovo je sada sve na mnogo visem nivou !
    (antiDebil, 18. januar 2018 13:27)

    # Link komentara

  69. Cowboy

    Koliko para toliko muzike ?? Ima li mozda necega u stvaranju igraca, razvitku novog kvaliteta ili je sve samo u parama i muzici ?
    Partizan je sa vise nego duplo manjim budzetom igrao f4 EL, godinu pre toga je sa jednim strancem i domacim igracima koji su nosili igru a svi su bili mladji od trenutno najmladjeg igraca fmp IDEE Partizan je igrao top8 EL.... ali dobro to je Partizan i trener je bio neka neznalica Vujosevic, ovo je sada sve na mnogo visem nivou !
    (antiDebil, 18. januar 2018 13:25)

    # Link komentara

  70. davidovac na poziciji 1 i 2 sa rocestijem i enisom u kombinaciji. da se non stop menjaju. sva trojica da igraju 1 i 2 i da se rotiraju uz najmanje ucestvovanje rocestija. jovanovic sa bjelicom se dobro slaze. dati mu vecu minutazu. lesora forsirati da igra ledjima do iznemoglosti
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (velja, 17. januar 2018 17:50) # Link komentara
    velja ilic, cacak? meni je to taj nivo
    (coki pk, 18. januar 2018 13:15)

    # Link komentara

  71. UNISTI NEKO MOJU ZVEZDU, NAŠU ZVEZDU...TUŽNO. Počeli smo od nule, izgradili sistem, ekipa rasla zajedno sa trenerom...

    Poceli ste od nule? Kad, 1946 ili 2011.
    U podsvesti fmp. jel tako panteru?
    (Djalma, 18. januar 2018 13:14)

    # Link komentara

  72. cowboy jimmy kazes svi ostali klubovi imaju 7 8 stranaca
    antic
    bjelica
    enis
    feldin
    rocesti
    lesor...6komada...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (muamua, 18. januar 2018 12:11

    Bjelica i Antić nisu stranci nego srbi,bez obzira što igraju za Crnu Goru i Makedoniju i ne vode se nigde kao stranci jer imaju i srpski pasoš.Uostalom,Bjelica je rođeni beograđanin a sestra mu igra odbojku za Srbiju.
    Zvezda ima 4 stranaca.
    (Istina, 18. januar 2018 13:06)

    # Link komentara

  73. Dođite nam umorni,Bonđa Sy vas čeka :)))
    (ada, 18. januar 2018 13:01)

    # Link komentara

  74. E Anice kad ti nekom kažeš da je obrukan to je tragikomedija. Ima li veće bruke nego ugasiti svoj klub, prodati grb, pa navijati za drugi klub?
     (Joca, 18. januar 2018 13:00)

    # Link komentara

  75. cowboy jimmy kazes svi ostali klubovi imaju 7 8 stranaca
    antic
    bjelica
    enis
    feldin
    rocesti
    lesor...6komada...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (muamua, 18. januar 2018 12:11

    Milko Bjelica je Srbin iz Srbije.Igra za CG reprezentaciju.Pero Antic Srbin iz makedonije sa makedonskim pasosem. Po pravilniku igraci iz bivsih jugo republika se ne smatraju strancima.Znaci cetiri
    (Cowboy Jymmy, 18. januar 2018 12:52)

    # Link komentara

  76. Pa i Makabi je umoran i oslabljen. Citao sam negde da im je neki igrac iz startne petorke pod znakom pitanja.
     (Uros Djurdjevic #32, 18. januar 2018 12:36)

    # Link komentara

  77. Zvezdu unistava sadasnja politika, ne dozvoljava im Covic da udju u klub pa nece da zalegnu. Da je Andrej Vucic uspeo da otme klub Covicu bila bi druga slika, onda bi brat Aleksandar gurnuo brdo love.
     (KANIĐA, 18. januar 2018 12:35)

    # Link komentara

  78. (muamua, 18. januar 2018 12:11)

    Pobogu, kako moze covek koji je rodjen u Beogradu da bude stranac u Srbiji? Milko Bjelica je Srbin iz Beograda, igra za reprezentaciju Crne Gore zato sto nije dobio poziv srpske reprezentacije, a ne zato sto je Crnogorac, a vec smo diskutovali vise puta i dosli do zakljucka, barem mi u Srbiji, da su Crnogorci deo srpskog nacionalnog korpusa. Takodje, kao covek koji je rodjen u Srbiji, ima srpsko drzavljanstvo. Njegova rodjena sestra je Ana Bjelica, reprezentativka Srbije u odbojci.
    Koliko mi je poznato, Pero Antic je pripadnik srpske nacionalne manjine u Makedoniji. Iako nema srpski pasos, nije stranac u Srbiji, jer je Srbija maticna drzava svim Srbima, gde god da su rodjeni i gde god ziveli.
    (beogradski, 18. januar 2018 12:34)

    # Link komentara

  79. UNISTI NEKO MOJU ZVEZDU, NAŠU ZVEZDU...TUŽNO. Počeli smo od nule, izgradili sistem, ekipa rasla zajedno sa trenerom...
    Skauti i tokom tih sjajnih sezona katastrofa(sjetite se samo Tompsona, Mekela, Sofoa, još nekih prosječnih igrača skupo plaćenih...).
    Ali ove sezone dotaknuto dno. Najtrofejniji trener otjeran kao neprijatelj zbog istina koje je izgovorio,doveden zeleni trener koji je trebao još pet godina da se kali u Spartaku, Borcu, maksimum FMP-u... Drži prvi tim i mori ga na +30 u zadnjoj četvrtini, odbrana se ne igra, dovede Enisa da sjedi na klupi a Lazić mu uzima odlučujuće šuteve...
    Dovedena samo dva dobra igrača (ročesti i feldin) uz Pera koji ne može više od deset min po meču ako nije povrijeđen... Još Bjelica i Dangubić ako ih krene, Davidovac i Dobrić tek uče i ne može se od njih očekivati kontinuitet... Zar oni sami da iznesu sezonu?!
    Kešelj, Radičević, šta reći... Jovanović i Janković za FMP sa sve trenerom. Ne može me niko ubijediti da za iste pare nijesmo mogli dovesti bolje igrače! Igre iz reketa nemamo, nista nemamo bez ako podivlja neko za 3...
    Cedevita je od nas jača ali nemaju hemiju, no nikad ne znaš kad će proraditi onakvi igrači. Budućnost je već top, dobar trener uklopio solidne igrače, svak zna svoje mjesto, milion različitih akcija, hemija, samopouzdanje. Evo i pojačavaju se dodatno.MRKA KAPA LJUDI!!!! Hoće neko da uništi Zvezdu. Ko god da je on, uspjeće. Jer bez EL nema života.
    A s ovim timom mi ne možemo uzeti ABA ligu.
    (Crnogorac, 18. januar 2018 12:30)

    # Link komentara

  80. Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Luke Babbitt gravedigger, 18. januar 2018 11:49) # Link komentara


    Sigurno manje nego Zvezda.
    (Milan, 18. januar 2018 12:28)

    # Link komentara

  81. cowboy jimmy kazes svi ostali klubovi imaju 7 8 stranaca
    antic
    bjelica
    enis
    feldin
    rocesti
    lesor...6komada...
     (muamua, 18. januar 2018 12:11)

    # Link komentara

  82. @(sever, 17. januar 2018 18:04)

    Ne igra odbranu?! Sta si ti decko napisao... Pa mi ne mozemo da se skupimo u odbrani kada Pero ne igra gledas li ti utakmicu?! Coveka ne mogu pod kos da uguraju, komanduje igracima odlicno sta treba da rade, jedini problem je kada dodje do preuzimanja pa ostane na nizem igracu koji mogu lako da ga predju pa onda pametno napravi faul. Znaci mogo si sve da napises ali to da ne igra odbranu nikako... Ko treba da igra u odbrani bolje od njega? Lesor?
     (Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 18. januar 2018 12:10)

    # Link komentara

  83. Nikad nisam video da igrac odigra jednu utakmicu pa tri odmara. Kakva sprdnja od kluba. Ko je ovo dozvolio? Bravo pametni covicu,bitno da ti pljujes Radonjica i da si ga podmuklo oterao.
    (Dr, 18. januar 2018 12:08)

    # Link komentara

  84. (Rikardinjo, 18. januar 2018 11:38)
    Prvo, ne izvrci recenice coveka koji nije ziv i koji je bio precizan i jasan uvek...rekao je "ako vam se spava, idite spavajte, ako niste u penziji, nemojte da spavate, dosta ce vam biti spavanja u penziji", drugo...je l vas neko sprecava da igrate EL pa ste toliko ljubomorni, izborite se za EL... trece...ne mozete da se sastavite medju sobom od tabanja i ogovaranja, a virite u tudje dvoriste i podsmevate se, obrukani ste da nema kud vise i da ste pametni da se nabijete u neki cumez i da ne izlazite...ali vama je moral i obraz strana rec.
    Umor je sastavni deo svakog posla, zivi su ljudi, i sigurna sam da bi imali mnogo bolje rezultate da kalendar nije zgusnut, ovako...to nam je sto nam je.
    (anica, 18. januar 2018 12:08)

    # Link komentara

  85. Umorni fmp, jedina ekipa u evropi koja se umara zbog velikog broja utakmica i koja vozom putuje na gostovanja. Nego koliki je taj umor u kilometrima ?
    (antiDebil, 18. januar 2018 11:16)

    Strucnjace za kosarku da ti nesto objasnim da vise ne bi pisao budalastine.Zvezda ima tim kakav ima.Koliko para toliko muzike.Svi ostali timovi po sedam osam stranaca.Guglaj pa broji.Zvezda ima tanku klupu.U opticaju ssest sedam igraca sa ozbiljnom minutazom.Veliki klubovi imaju svoj carter.Posle utakmice pravac kuci.Nema spavanja po aerodromima i hotelima.To je i Zeljko izjavio a takodje i Dimitris Itudis.Charter let kosta 25 hiljada evra.Za Zvezdu velike pare. Drugo. Zvezda od Pere Antica ove sezone nema koristi.Trece. Svi vi "strucnjaci"za kosarku ste predvidjali dve pobede i poslednje mesto.Zvezda je iprosle sezone sa Radonjom i mnogo boljim timom lose prolazila u gustom rasporedu.Ali nama je vazna ABA i vas da naucimo sta je kosraka
    (Cowboy Jymmy, 18. januar 2018 11:58)

    # Link komentara

  86. pa i partizan je umoran,odigrao je cak dve utakmice u 2018-oj
     (beli65, 18. januar 2018 11:58)

    # Link komentara

  87. Objasnicu nesto vecini vas koji kratko pratite kosarku I ne razumete mnoge stvari. Prica vazi za oba velika BG kluba. Hocete pojacanja, jer ovi nemaju pojma? Lako je to reci ali tesko izvesti. Zasto? Broj stranaca je ogranicen na 4, a oni koliko god bili kvalitetni, ne mogu da nose celu ekipu na ledjima, duz citave sezone u 4 takmicenja. Znaci da je je u sastavu neophodno bar 5-6 odlicnih domacih igraca. E sad vi odgovorite gde su ti domaci igraci? Igraju u inostranim klubovima za ozbiljne pare, koje nasi timovi ne mogu da daju. Mozete li da vratite Jovica, Kalinu, Gudurica..? Moze li Partizan da vrati Gagija, Radulju, Macvana...? Moze, ali sa 5 mil vise u budzetu. Tek ozbiljno slozen domaci sastav, popunjavaju stranci na potrebnim preostalim pozicijama. Tu lezi razlog uspeha predhodnih godina I sadasnji pad.
     (mladici gladni-devojke jele, 18. januar 2018 11:57)

    # Link komentara

  88. Makabi se raspada. Ne tražite alibi. Dobijte to.
     (Luke Babbitt gravedigger, 18. januar 2018 11:50)

    # Link komentara

  89. A Makabi nije umoran?
     (Luke Babbitt gravedigger, 18. januar 2018 11:49)

    # Link komentara

  90. Ma samo je Zvezda umorna i niko vise....
    Pa i Makabi je putovao ali oni za razliku od nas imaju kosarkaskog znanja da dovedu dobre igrace a mi Keselja, studente i Radicevica koji kada im se saberu minuti svima zajedno nemaju ni dve cele tekme za celu sezonu, naravno jer nemaju blage veze sa kosarkom....zali boze para za pojacanja mogli smo za njih 4icu da nadjemo dostojnu zamenu za Peru ovako on igra samo Aba...
    (DOGECOIN, 18. januar 2018 11:43)

    # Link komentara

  91. jedan veliki covek je rekao - " ako ste umorni, lezite pa spavajte bre, nemojte smetati onima koji hoce da rade"...tako i ovi prigradski - guraju se da igraju evroligu a kad dodju tamo cvile da su umorni, kao da druge ekipe odmaraju samo za njih...sreca pa ce uskoro biti oslobodjeni te obaveze pa nek odmaraju koliko hoce...dosta je bilo brukanja...
     (Rikardinjo, 18. januar 2018 11:38)

    # Link komentara

  92. Jedina nada za pobedu jeste da i Rochestie i Feldeine i Bjelica odigraju kako treba. Kad jedan od njih podbaci, retko pobedjujemo. U poslednje vreme to je najcesce Milko. Ja i dalje ne mogu da verujem da je to isti igrac kako on nekad zna da odigra u razmaku od dva dana. Ajde Milkmen, sastavi se covece, pa da nastavimo niz pobeda nad Makabijem!
    (JF, 18. januar 2018 11:37)

    # Link komentara

  93. FMP umoran, ostale ekipe nisu. Pa kad kupiš proverene, skupe a relativno stare igrače. KKP je dovodilo talentovane, skoro anonimne mlade igračr, pa su neki postali korisni za klub a i napravili odlične karijere. Kad imaš para, lakše je kupiti gotovog igrača, a pogotovo kad klub postavi sebi nerealne ciljeve. To mogu da priušte samo veliki i bogati timovi. FMP se ponaša kao pijani milioner, umesto da su dovelo mlađe perspektivne inostrane igrače. Rezultati bi bili slični možda i bolji, ali klub bi rastao. Zaboravih i ludilo da oteraju iskusnog trenera koji je pokazao da se i sa mlađim igrsčima, uz dobar rad, doalze i rezultati.
     (Grr, 18. januar 2018 11:36)

    # Link komentara

  94. Mnogo...Istanbul-Bg-Tel Aviv.
    Laktasi-Zagreb-Mitovica...mozes peske. Bar je luksuz.
     (anica, 18. januar 2018 11:35)

    # Link komentara

  95. Jako mi je žao Zvezde što je umorna.

    Jako mi je žao i što su bez Antića.

    Ali mi nije žao što će da puknu 20 razlike !
    (Grobarchina, 18. januar 2018 11:29)

    # Link komentara

  96. Umorni fmp, jedina ekipa u evropi koja se umara zbog velikog broja utakmica i koja vozom putuje na gostovanja. Nego koliki je taj umor u kilometrima ?
    (antiDebil, 18. januar 2018 11:16)

    # Link komentara

  97. Ne može da se igra sezona bez ozbiljne petice. Antić je stvarno ekstra klasa na četvorci,ali je stariji i često se povređuje, Lesor je nedovoljno iskusan, a Janković i Jovanović su daleko od kvaliteta za EL. Bojim se samo da će nas to koštati i ABA lige. Naravno u emisijama kod Tegija i Grbe se pričaju uspavanke tipa Zvezda je ubedljivo najbolja, lako će ona to da reši, ali ako pogledamo kako igra Budićnost i u ABA ligi i u EK vidi se da nije tako.To što imamo jednog pravog play-a Ročestija koji jeste ekstra klasa ali i on ima 33 godine je drugi problem. Kad se on odmara igru nam vodi Enis?!, ili Davidovac koji ni u snu nije play. Takav tim koji je promenio 8 igrača, sa najmlađim trenerom, uz svo dužno poštovanje, koji je iz Srpske Lige došao do EL u godini dana, neće dati rezultate. U top 8 u EL evidentno je više ne možemo, a u ABA ligi su nam šanse u najbolju ruku 50-50 protiv Budućnosti. Naravno ukoliko se ne pojačamo na poziciji 5 ili kombo 4-5 sa odličnim igračem.
    (Milan, 18. januar 2018 00:53)

    # Link komentara

  98. Batko@@
    Doveli smo"pojacanje"u kosarci.Jos Nolan da nam kaze koliki je transfer.On sve zna NOLANEEEEE..
     (Crveni barun@, 17. januar 2018 22:12)

    # Link komentara

  99. @ lets play

    Sve si u pravu, ali para nema !
    Zvezda nema pare za novog igraca ove godine.
    Bice i sledece nezgodno ali manje ce da se kupuje.
    To vam je sto vam je. Uzivajte ili nemojte...Zvezda ostaje da se voli.
    Toliko od informacija iz “prve” ruke.
    (Aca, 17. januar 2018 20:31)

    # Link komentara

  100. A da odemo bez Alempija i da Pero bude trener?
    Dobili bi 100%.
    (pivljanin, 17. januar 2018 20:08)

    # Link komentara

  101. DNEVNA DOZA GROBARKE GLUPOSTI 
    (Batko, 17. januar 2018 17:49).

    Ti si poslednji koji treba da komentariše o nečijoj gluposti.
    (xxx, 17. januar 2018 19:01)

    Ameba
     (Batko, 17. januar 2018 20:04)

    # Link komentara

  102. Molim struku, da....
    Ako osvojimo ABA ligu, da se revidira i dopuni ovaj roster i formira 12 ratnika koji ce biti u rotaciji. Ozbiljnoj rotaciji.Bolje je imati 12 spremnih igraca klase malo iznad prodeka, nego 5 vrhunskih igraca i 7 zbunjenih jedinki. U takvom rosteru i povrede koje su neminovne, manje bi uticale na igru i rezultat ekipe, Jos i ovo:
    Slaba odbrana je uzrok broj jedan za poraz.Dobri defanzivni timovi su oni koji dobijaju velike utakmice i osvajaju titule. Odbrana treba da bude stabilna i elasticna i kao takva tesko se dogadja loš dan. Dobra odbrana pobeđuje dobar napad u teoriji velikih brojeva.Dobri odbrambeni igrači imaju velike minutaže.Najbolja odbrana je ofanzivni skok.
    Uz sve to, ako imate nekoliko igraca sa dobrim procentom slobodnih bacanja i uigranu semu rogova iz koje mozes napraviti bar 10 opcija sigurnih poentiranja, onda nece biti nedostizno mesto medju 8. Prosto kao pasulj,ali treba skauting igraca da se napravi do detalja. I naravno ne moraju igraci koje sam naveo da kostaju citavo bogatstvo...imamo takvih primera puno...
    (Kale_Pravi, 17. januar 2018 19:44)
    Bravo gospodine. Sjajn komentar.Kao i uvek. Samo dodao bih, mozda i trenera da si izanalizirao, bio bi ovo koment Nebojsi kao podloga za delovanje u prelaznom roku.
    (Oci istine, 17. januar 2018 19:59)

    # Link komentara

  103. A za sta se vi borite?
    (realno, 17. januar 2018 19:45)

    # Link komentara

  104. mi smo toliko hendikepirani na centarskim pozicijama da to nije normalno!!!
    sto je najgore, ne vidim da bilo ko u zvezdi to dozivljava kao problem. klasicnu peticu nemamo, pera vise ne igra nego sto igra, ne cetvorkama bjelica i lesor su po svim parametrima kosarke RUPCAGE, jankovica i jovanovica ne smem niti zelim da komentarisem!!! napad igramo bez unutrasnje igre, pik maltene ne postoji, sve se svodi na prangijanje, prenos lopte, kretnja- dve, blok i sut za tri ko god da ostane vise od sekunde sam, u odbrani trka- frka pa ako prodje, proslo je. u petak istice rok za dovodjenje igraca za aba ligu, niko cak i ne pominje pojacanja, sa ovakvim rosterom bice mnogooooooo muke sa crnogorcima, koliki god da sam zvezdas i optimista, ne bih se kladio da cemo uopste dobiti. sta je sa covketom, mozda da mu neko sugerise da promeni dioptriju, zar ne vidi da su jankovic i jovanovic MEGA PROMASAJI, da pera 4 od 5 tekmi igra rekreativno, da nam trebaju POJACANJA!!!!!!!
    (lets play, 17. januar 2018 19:45)

    # Link komentara

  105. Пошто играју у окрњеном саставу биће бар 20+ за Макаби😂😂😂😂😂!!!!
    (Прц Милојка, 17. januar 2018 19:45)

    # Link komentara

  106. Molim struku, da....
    Ako osvojimo ABA ligu, da se revidira i dopuni ovaj roster i formira 12 ratnika koji ce biti u rotaciji. Ozbiljnoj rotaciji.Bolje je imati 12 spremnih igraca klase malo iznad prodeka, nego 5 vrhunskih igraca i 7 zbunjenih jedinki. U takvom rosteru i povrede koje su neminovne, manje bi uticale na igru i rezultat ekipe, Jos i ovo:
    Slaba odbrana je uzrok broj jedan za poraz.Dobri defanzivni timovi su oni koji dobijaju velike utakmice i osvajaju titule. Odbrana treba da bude stabilna i elasticna i kao takva tesko se dogadja loš dan. Dobra odbrana pobeđuje dobar napad u teoriji velikih brojeva.Dobri odbrambeni igrači imaju velike minutaže.Najbolja odbrana je ofanzivni skok.
    Uz sve to, ako imate nekoliko igraca sa dobrim procentom slobodnih bacanja i uigranu semu rogova iz koje mozes napraviti bar 10 opcija sigurnih poentiranja, onda nece biti nedostizno mesto medju 8. Prosto kao pasulj,ali treba skauting igraca da se napravi do detalja. I naravno ne moraju igraci koje sam naveo da kostaju citavo bogatstvo...imamo takvih primera puno...
    (Kale_Pravi, 17. januar 2018 19:44)

    # Link komentara

  107. DNEVNA DOZA GROBARKE GLUPOSTI
    (Batko, 17. januar 2018 17:49). Ti si poslednji koji treba da komentariše o nečijoj gluposti.
     (xxx, 17. januar 2018 19:01)

    # Link komentara

  108. Kvota da če Alempije odigrati jedan P&R je 76,24.
    (oberin martel, 17. januar 2018 18:59)

    # Link komentara

  109. Langford je slobodan, ne igra vise u Kini, Covicu reaguj xD!
    (Keith, 17. januar 2018 18:50)

    # Link komentara

  110. Starac Pero od stotinu ljeta.
    (Ceznem da te zeznem, 17. januar 2018 18:26)

    # Link komentara

  111. Sta ce im trening ionako ce Makabi igrati u okrnjenom sastavu.
     (Uros Djurdjevic #32, 17. januar 2018 18:18)

    # Link komentara

  112. Grobar: Alibijević kaže sa će krajem januara biti gaženja!!!
     (SAŠA FRANKFURT, 17. januar 2018 18:15)

    # Link komentara

  113. Rekreativni igrac, kao i u Feneru pauzira svaku cetvrtu utakmicu. Do sada prosek 7.4 koseva u EL. Ne igra odbranu, sutira po 3-4 puta za trojke, ako krene krene, niko mu ne sme prigovoriti pogotovo trener od koga je stariji (Pero ima 35 godina). Alimpijevicu je najveci uspeh u karijeri da je trenirao upravo jednog Antica.

    Njegova trojka za pobedu protiv Reala je nevidjeno medijski eksploatisana, dok niko ne pominje da je pauzirao 4 utakmice protiv ekipa iz donjeg dela tabele i sve te utakmice smo izgubili. Da smo bar dve dobili sada bi bili medju 8.
     (sever, 17. januar 2018 18:04)

    # Link komentara

  114. Otkaz Alimpiju.
    (Aleksej, 17. januar 2018 18:03)

    # Link komentara

  115. Bice tesko! Napred Zvezdo!
     (anica, 17. januar 2018 18:02)

    # Link komentara

  116. Cepaj to jonah boldene
     (Sta uradi to Bamberze??!, 17. januar 2018 18:00)

    # Link komentara

  117. Alimpije je samo realan, ko god gledao Evroligu ozbiljno, video bi da svaki manje ili više bitan povređen igrač i te kako utiče i na igru i na rezultat, pogotovo Pero koji je onaj tip igrača kojeg prosto ne možeš da osporiš niti da nadomestiš. Ove sitne ostale su vrvt zbog umora i to je normalno i to svaka ekipa ima skoro pred svako kolo.Opet šanse su kakav god da je sastav i jednih i drugih, po meni u njihovom šutu , ukoliko ih njihova divljačka šuterska košarka bude išla tu slabo kakva šansa postoji, a ako upadnu u ritam besomučnoh takmičenja pojedinaca a zvezdina odbrana je i te kako sposobna da to natera, može vrlo lako da se dobije meč. Šteta za juče gde je ceo meč išao ka tome da će se dobiti, ali šta je tu je.
     (Nicky, 17. januar 2018 18:00)

    # Link komentara

  118. davidovac na poziciji 1 i 2 sa rocestijem i enisom u kombinaciji. da se non stop menjaju. sva trojica da igraju 1 i 2 i da se rotiraju uz najmanje ucestvovanje rocestija. jovanovic sa bjelicom se dobro slaze. dati mu vecu minutazu. lesora forsirati da igra ledjima do iznemoglosti
     (velja, 17. januar 2018 17:50)

    # Link komentara

  119. Dusan 'Alibi' Alimpijevic
    (Bree, 17. januar 2018 17:41)


    (KLIPA IN, 17. januar 2018 17:42)

    Znaci 20 razlike za Makabi!! 


    Sta kaze Alibijevic?
    (Grobar, 17. januar 2018 17:46)

    DNEVNA DOZA GROBARKE GLUPOSTI
     (Batko, 17. januar 2018 17:49)

    # Link komentara

  120. Znaci 20 razlike za Makabi!!


    Sta kaze Alibijevic?
    (Grobar, 17. januar 2018 17:46)

    # Link komentara

  121. A
    L
    I
    B
    I
    J
    E
    V
    I
    C
     (KLIPA IN, 17. januar 2018 17:42)

    # Link komentara

  122. Dusan 'Alibi' Alimpijevic
     (Bree, 17. januar 2018 17:41)

    # Link komentara