Crvena zvezda se vratila tamo gde joj je i mesto

Pre nešto manje od šest meseci, Crvena zvezda započela je novu sezonu, kao nikada ranije u sedamdesetdve godine dugoj istoriji, sa novim trenerom, novom filozofijom i starim ciljevima.

Nemanja Đorđević
Pošaljite komentar
  1. [link]
    (Марко, 10. decembar 2017 13:18)

    # Link komentara

  2. Kada bi ti neko predložio da ideš da gledaš PSG - City ili Notingem Forest - Steaua šta bi odabrao?
    (sumadija, 08. decembar 2017 18:50)

    Znaci Bamberg - Himki radije gledas nego Partizan - Split...toliko o vernim Partizanovim navijacima...
    (Antidervis - vase je proslo, 9. decembar 2017 16:53)

    # Link komentara

  3. fudbalski hipster ;)
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 9. decembar 2017 13:27) # Link komentara
    A ti si modernista, avangarda takoreci.
    (grobljanski shipster, 9. decembar 2017 14:56)

    # Link komentara

  4. Onda vidiš trening centar Notingema, pa kako stoje u mlađim kategorijama, pa recimo jedan pab gde se okupljaju navijači koji sigurno na vidnom mestu ima slike ta dva trofeja ili finalnih utakmica... Jednom rečju, samom posetom utakmici iskazati poštovanje prema nekadašnjim rezultatima. Možda nemaju pare, ali imaju to nešto što ih čini velikim. A što se tiče Sitija i PSŽ, neka bude Bajern-Siti i Real-PSŽ i da i jedni i drugi završe za ovu sezonu. Pa neka sledeće godine spucaju još 500 miliona, možda odu korak dalje. I za kraj, da na tvoje pitanje odgovorim pitanjem: da li bi pre navijao za Siti, PSŽ, Čelzi ili za Ajaks, Benfiku, Seltik pa i taj Notingem?
    (Zlatko, 09. decembar 2017 12:47)


    fudbalski hipster ;)
     (neutralni felsh, 9. decembar 2017 13:27)

    # Link komentara

  5. Kada bi ti neko predložio da ideš da gledaš PSG - City ili Notingem Forest - Steaua šta bi odabrao?
    (sumadija, 08. decembar 2017 18:50)

    Neka tvoje pitanje bude svojevrsna anketa, pa ću dozvoliti sebi da učestvujem. Šta bih izabrao? Notingem-Steaua. Upravo zbog tog poštovanja prema nekadašnjim uspesima. Ta dva tima imaju 3 titule šampiona Evrope. Bilo bi lepo posmatrati tu utakmicu, pa onda obiđeš stadion Notingema i njihov muzej, sigurno imaju neku priču, kao što je ima i naša Zvezda. Onda vidiš trening centar Notingema, pa kako stoje u mlađim kategorijama, pa recimo jedan pab gde se okupljaju navijači koji sigurno na vidnom mestu ima slike ta dva trofeja ili finalnih utakmica... Jednom rečju, samom posetom utakmici iskazati poštovanje prema nekadašnjim rezultatima. Možda nemaju pare, ali imaju to nešto što ih čini velikim. A što se tiče Sitija i PSŽ, neka bude Bajern-Siti i Real-PSŽ i da i jedni i drugi završe za ovu sezonu. Pa neka sledeće godine spucaju još 500 miliona, možda odu korak dalje. I za kraj, da na tvoje pitanje odgovorim pitanjem: da li bi pre navijao za Siti, PSŽ, Čelzi ili za Ajaks, Benfiku, Seltik pa i taj Notingem?
     (Zlatko, 9. decembar 2017 12:47)

    # Link komentara

  6. Na jednu sezonu ..pa opet za 25 godina????
    (CRVENA ZVEZDA=PETOKRAKA, 08. decembar 2017 20:43)
    Evropska proleća:
    Crvena Zvezda 16
    Partizan 6
    Pošto proleće u Evropi igrate prosečno na svakih 12g, trebalo bi vam tačno 120g da nas stignete pod uslovom da ih mi uopšte ne igramo. A ako bi računali da Zvezda igra proleće na svakih 25g onda bi vam trebalo oko 200-250 godina da nas stignete.
     (Peđa, 9. decembar 2017 10:33)

    # Link komentara

  7. @ Boze dragi pa vi ih hvalite kao da su vec osvojili ligu evrope.
    (ElSrbado, 8. decembar 2017 21:15)

    A ti vidim vec sada poceo si da se treses... Sta li ce tek da bude, kada je osvojimo!? Smiri si covece, nije ti to dobro za srce...
    Zaista si "fenomen" :D:D:D
    (Dragan78, 9. decembar 2017 10:32)

    # Link komentara

  8. Liga Evrope je treća i četvrta evropska liga. Prve dve su u LŠ. 32 tima nikako ne mogu da čine jednu ligu, tako da su i prva i druga evropska liga u LŠ. Uz male izuzetke kao što su Arsenal i slični jer iz njihovih zemalja ne mogu svi kvalitetni timovi da idu u LŠ. 

    Mi smo treći i četvrti šešir treće i četvrte evropske lige. To je bolna istina.
    (Negativni, 08. decembar 2017 20:08)

    Arsenal, Everton,Milan,Lacio,Lyon, Marseille, Villarreal,ATL.Bilbao,Zenit,Dinamo Kijev itd itd,su samo neke od ekipa te "treće ili četvrte" lige

    E sad biti u 3. ili 4. šeširu sa godišnjim budzetima koliko koštaju pojedini prosečni ili ispodprosečni igrači ovih klubova...ja ne vidim nikakvu sramotu...
    Na primer Lyon je prodao samo Lakazeta za 70M€, a gde su Toliso i ostali
    Da naši imaju tih 70M€,pa od njih bi se tražilo da osvoje i LŠ i LE u isto vreme
     (sumadija, 9. decembar 2017 08:16)

    # Link komentara

  9. Nesumnjivo ogroman uspeh naše Zvezde. Stil igre, mali broj datih golova i povlačenje nakon vođstva protiv Kelna na strani i u Beogradu su, prtpostavljam, deo plana, sada već dokazano odličnog trenera Milojević Vladana. Sa kvalitetnim pojačanjima u vidu odličnog organizatora na sredini terena i centarfora svašta je moguće.
    Takođe, taj uspeh je još značajniji i veći plasmanom Partizana u 1/16 finala. Bez njih nema jake Zvezde i obrnuto. Kamo sreće da nam je još par timova sa ovakvim ulogama u Evropi.
    (ShigllioQran, 8. decembar 2017 23:33)

    # Link komentara

  10. Mnogim ljudima je sinoc zivot ponovo dobio smisao. 
     (Neca, 8. decembar 2017 19:59) 

    A omanjoj druzbi se zacementirao besmislom.
    (Toto-ko-tunjo-na-mesalici, 08. decembar 2017 20:37)


    omanja druzba, dakle fudbalski i navijacki esencijalna - zato je druzini crveno-bele kvrzice velika smetnja pa je doticna cesto nicim izazvano spominje.

    zasto bi se 'druzba' besmisleno sekirala oko 'druzinske' slavodobitne histerije izazvane plasmanom u istu rundu takmicenja koju je 'druzba' obezbedila jos pre 2 nedelje?
    ne, pre ce biti da je 'druzini' krivo sto opet kasni pa pokusava da skrene vodu na svoju vodenicu... danas na komentarima, do juce sa famoznim saopstenjima - u sustini jedno te isto.
     (neutralni felsh, 8. decembar 2017 22:49)

    # Link komentara

  11. Mazohisticki deluje zelja pojedinaca, da se trenutni nesumnjivi uspesi u fudbalu, sto je moguce vise omalovaze. Za reprezantaciju se prica, nikad slabija grupa, i da bi bolje bilo da se nismo plasirali. Jedni slicno govore za Partizanovu, a drugi za Zvezdinu grupu. Rivali treci tim Arsenala, poslednji Keln i tamo neki Bate, jos CZ dala samo 3 gola. Ima i kontrasa koji samo sto ne kazu, da je LE slabija i od albanske. Ekipe iz Engleske i Nemacke, nikako se ne mogu porediti,sa ekipama iz liga van top 4, bez obzira na formu ili sastav, ali opet svaka grupa je dovoljno jaka, da je prolaz iste, kakva god da je, uspeh i nista drugo do upeh. Kad se pogleda cela sezona u Evropi, CZ ima svakao bolji rezultat sa bilansom 7 5 2 19:10 naspram FKP 4 5 3 17:14. To se jos bolje vidi kada se pogledaju rezultati, protiv ekipa koje, uzimajuci u obzir: jacinu lige, ulozen novac, rezultate u Evropi zadnjih godina, itd imaju vise imaju nego solidan kvalitet: Olimpijakos, Sparta, Krasnodar, Arsenal, Keln, Dinamo(K). CZ 5 1 2 9:5 a FKP 0 1 3 6:12. 5 pobeda u 8 meceva, naspram 0 u 4. Bez obzira na navedeno, uspeh oba kluba u Evropi je, generalno gledano, podjednak i sto se tice faze do koje se trenutno stiglo, osvojenih bodova za klupski koeficijent i zaradjenog novca. Sa druge strane, to je i pokazatelj da CZ ima kvalitetniji tim, pruza kvalitetnije igre. Posledica je i vise nego zasluzenih 6 bodova prednosti u prvenstvu, kao i da FKP na kraju krajeva mora biti srecan, sto ista nije i veca.
    (Vladan R, 8. decembar 2017 22:40)

    # Link komentara

  12. Bravo Zvezdo ljubavi nasa voli te Republika Srpska?
     (P, 8. decembar 2017 22:24)

    # Link komentara

  13. Apsolutno najvaznija stvar je da Zvezda zadrzi Milojevica na duge staze. Vrlo impresivan ucinak za 6 meseci - ne samo plasman u 32 u kupu UEFA, vec i nacin na koji Zvezda igra. Sa njim je garantovana jos neka Liga Evrope/Sampiona, a igranje u Evropi donosi velike prihode, sansu za bolja pojacanja i tako u krug.

    Bilo bi tuzno da Zvezda propusti ovu sansu da se stvarno vrati tamo gde je zivela 50 godina.
    (dovla, 8. decembar 2017 21:53)

    # Link komentara

  14. Liga Evrope je treća i četvrta evropska liga. Prve dve su u LŠ. 32 tima nikako ne mogu da čine jednu ligu, tako da su i prva i druga evropska liga u LŠ. Uz male izuzetke kao što su Arsenal i slični jer iz njihovih zemalja ne mogu svi kvalitetni timovi da idu u LŠ. 

    Mi smo treći i četvrti šešir treće i četvrte evropske lige. To je bolna istina.
    (Negativni, 08. decembar 2017 20:08)


    to je jedina istina. sve ostalo su plitka navijacka prepucavanja.

    p.s. istina ne boli ako si je svestan, ako si svestan sebe i sveta gde zivis. istina ne boli ako je docekas spreman. a spremni cemo biti samo kad shvatimo sta jesmo i prestanemo da se uzdamo u ono sta smo nekad bili. samo tako mozemo da se pripremimo za izazove koji nam slede, u nesto drugacijem formatu. vazi za sve klubove na balkanu. zapravo, ne odnosi se samo za fudbal.

    mali oglas: prepricavam spinozu po kucama, svakome kome treba za lektiru a mrzi ga da cita debele knjige ;)
     (neutralni felsh, 8. decembar 2017 21:31)

    # Link komentara

  15. Boze dragi pa vi ih hvalite kao da su vec osvojili ligu evrope.
    (ElSrbado, 8. decembar 2017 21:15)

    # Link komentara

  16. Cestitam Zvezdi na pobedi.Ali fudbal se igra 90min.a ne 50 min.Igraci zvezde moraju da budu mentalno i fizicki spremni ako hoce neki uspeh.I pre svega moraju da daju vise golova a ne da se zadovolje samo jednim golom jer to mece biti dovoljno za drugu fazu takmicenja.
    (Nenad, 8. decembar 2017 20:52)

    # Link komentara

  17. Na jednu sezonu ..pa opet za 25 godina????
     (CRVENA ZVEZDA=PETOKRAKA, 8. decembar 2017 20:43)

    # Link komentara

  18. Mnogim ljudima je sinoc zivot ponovo dobio smisao.
     (Neca, 8. decembar 2017 19:59)

    A omanjoj druzbi se zacementirao besmislom.
    (Toto-ko-tunjo-na-mesalici, 8. decembar 2017 20:37)

    # Link komentara

  19. Meni lično lepo zvuči da su oba kluba prošla dalje. Jedna važna stavka smeta ovde a to je koliko se nipodaštava ono što je partizan uradio. Sve same vesti o zvezdi. Čak ni to 25 godina čekanja nije opravdanje. A to ponižavanje Partizanove grupe je u najmanju ruku sebično. Iz te grupe imamo tim iz Švajcarske koji je ispred Bazela(prošao dalje u LŠ)i tim iz Ukrajine koji deli prvo mesto sa Šahtjorom (takođe prošao dalje u LŠ ).Od samog početka Lige evrope se to ponavljalo a grupe su u najmanju ruku bile izjednacene...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)

    Razumem to što govoriš i delimično si u pravu. Medjutim, moraš da shvatiš da je Zvezda daleko najpopularniji klub na prostoru bivše SFRJ, a kamoli Srbije, i zato je medijski mnogo više zastupljena. Partizanovi rezultati nisu za podcenjivanje, tu si u pravu, ali ti rezultati nisu ništa epohalno da bi vesti o Partizanu dostigle nivo vesti o Zvezdi. Zvezda je bivši evropski i svetski prvak i ima ogroman broj navijača, tako da će vesti o njoj uvek biti bolje plasirane.
    Što se grupa tiče, engleska, nemačka i beloruska liga ne mogu nikako da se porede sa ukrajinskom, švajcarskom i albanskom. Naravno da su Bate i Keln duplo jači od Bojsa i Skenderbega. A Arsenal od Dinama. Uostalom, i Krasnodar i Sparta su mnogo ozbiljniji protivnici od Budućnosti i Videotona. Nemoj da se ljutiš - to su činjenice.
    (Negativni, 8. decembar 2017 20:20)

    # Link komentara

  20. Meni lično lepo zvuči da su oba kluba prošla dalje. Jedna važna stavka smeta ovde a to je koliko se nipodaštava ono što je partizan uradio. Sve same vesti o zvezdi. Čak ni to 25 godina čekanja nije opravdanje. A to ponižavanje Partizanove grupe je u najmanju ruku sebično. Iz te grupe imamo tim iz Švajcarske koji je ispred Bazela(prošao dalje u LŠ)i tim iz Ukrajine koji deli prvo mesto sa Šahtjorom (takođe prošao dalje u LŠ ).Od samog početka Lige evrope se to ponavljalo a grupe su u najmanju ruku bile izjednacene... 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (grobar do kraja, 8. decembar 2017 16:44) 

    Mnogo je prosto, veliki klub, velike vesti.... mali klub, male vesti....
     (mr.wolf, 8. decembar 2017 20:17)

    # Link komentara

  21. Za vreme favorizovanja Partizana i sistematskog unistavanja Zvezde prvi sve godine imaju ekipu sastavljenu od igraca iz sopstvenog pogona dok drugi kupuju sa strane,jednima se minira gradnja stadiona,istovremeno drugi dobijaju Gasprom kao generalnog sponzora,jedni prodali dvadesetak igraca u zadnjih 10 godine,konstantno u Evropi i tek ove godine doveli skupljeg stranca,drugi prodali dvojicu i od tih para vratili 35 milki i doveli barem 14 vredih stranaca za poslednje 2-3 godine,bez Evrope,u takvoj situaciji svako bi radije bio ugnjetavan zar ne
    (nik cava, 08. decembar 2017 18:15)

    Ne, nemate za vreme favorizovanja ekipu sastavljenu iz svojih pogona, odnosno imate, ali zahvaljujuci Marjanovicu koji vam je poklonio Teleoptik, pa ste mogli da stipendirate svako talentovano dete iz Srbije i CG, dok je Zvezda kao sto kazes dovodila strance bez para i uvaljivala se u jos vece dugove. Zato se i zove sistematsko unistavanje. Prodali ste vise igraca, to je cinjenica, ali opet, zajvaljujuci parama i infrasyrukturom (Teleoptik), koju ste dobili od drzave. Pa gde vam je bila ta cuvena omladinska skola do '91 ?
    A da, ona je zazivela tek posle srozavanja Zvezde i njene skole, prosto, jednima poklonis centar, a druge uvalis u bulu, a samim tim klinci vise nemaju kud pa pravo u Teleoptik. Koliko ste 90' tih pokrali i dan danas zivite od toga !
     (mr.wolf, 8. decembar 2017 20:10)

    # Link komentara

  22. Realno govoreci, Evroliga je druga evropska liga.. Juce smo gledali dosadan i neatraktivan fudbal sa malo tempa i puno ispucavanja lopte. Prosto coveku bude muka da gleda Zvezdu protiv Kölna, posle utakmice Bayern - PSG. .. Zum beispiel ;)
    (Dwiht York, 08. decembar 2017 16:53)

    Evroliga je prva evropska liga jer je reč o košarci. Liga Evrope je druga evropska liga. A kad smo kod utiska, kako je bilo gledati tečnu igru Partizana u Kijevu?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 8. decembar 2017 18:51) # Link komentara

    Liga Evrope je treća i četvrta evropska liga. Prve dve su u LŠ. 32 tima nikako ne mogu da čine jednu ligu, tako da su i prva i druga evropska liga u LŠ. Uz male izuzetke kao što su Arsenal i slični jer iz njihovih zemalja ne mogu svi kvalitetni timovi da idu u LŠ.

    Mi smo treći i četvrti šešir treće i četvrte evropske lige. To je bolna istina.
    (Negativni, 8. decembar 2017 20:08)

    # Link komentara

  23. Mnogim ljudima je sinoc zivot ponovo dobio smisao. Do prve sledece tekme
     (Neca, 8. decembar 2017 19:59)

    # Link komentara

  24. @aco08

    Mesto joj je na livadi
     (Neca, 8. decembar 2017 19:53)

    # Link komentara

  25. Svaka cast!
    (Miskec, 8. decembar 2017 19:48)

    # Link komentara

  26. Zvezdi je mesto u LS, kao jednom od najvecih klubova u Evropi.
    (aco, 08. decembar 2017 15:10)

    Ako joj je mestou LS i ako je toliko velika ne bi 25 godina cekala da prodje grupnu fazu Lige Evrope i ne bi dozvolila da 25 godina ne udje u Ligu Sampiona.
     (krle, 8. decembar 2017 19:39)

    # Link komentara

  27. Istina posle 25 godina. Pogledaj malo statistiku, sa sve svojim prijateljima (Hajdukom i Dinamom), nemate koliko Zvezda sama.
    (MALI KOMSIJA BESKUCNIK, 08. decembar 2017 17:47)


    jao kako cete opet da lijete suze. svaki put kad ste povilenili od egomanije, tresnulo vas je posred celenke :)
     (neutralni felsh, 8. decembar 2017 19:35)

    # Link komentara

  28. Zvezdi i eventualno Partizanu je nesto u LS.U LE je mesto Vojvodini i Radnickom.
    (boban,nis, 08. decembar 2017 19:23)


    eventualno smanji dozivljaj. zvezda ce igrati LS onda kad se plasira. od stare slave se ne zivi.
     (neutralni felsh, 8. decembar 2017 19:30)

    # Link komentara

  29. Zvezdi i eventualno Partizanu je nesto u LS.U LE je mesto Vojvodini i Radnickom.
    (boban,nis, 8. decembar 2017 19:23)

    # Link komentara

  30. Partizan igrao vise puta na prolece pa se niko nije toliko lozio, stvarno niste u vinkli... ubice vas kompleksi
     (nesa, 8. decembar 2017 19:20)

    # Link komentara

  31. Lelelel…elel e
     (Shjeee, 8. decembar 2017 19:17)

    # Link komentara

  32. Evo ga tripl iks agatonovic, pustili ga na pauzu u strugari pa stancuje besmislene komentare. Nikako duze od 3 reci da bi mogao sve da stigne. Koliko je to promasen zivot, ljudi moji.
    (Ljubisa livac, 08. decembar 2017 18:13). Nisu svi načitani poput tebe...
     (xxx, 8. decembar 2017 19:11)

    # Link komentara

  33. Realno govoreci, Evroliga je druga evropska liga.. Juce smo gledali dosadan i neatraktivan fudbal sa malo tempa i puno ispucavanja lopte. Prosto coveku bude muka da gleda Zvezdu protiv Kölna, posle utakmice Bayern - PSG. .. Zum beispiel ;)
    (Dwiht York, 08. decembar 2017 16:53)

    Evroliga je prva evropska liga jer je reč o košarci. Liga Evrope je druga evropska liga. A kad smo kod utiska, kako je bilo gledati tečnu igru Partizana u Kijevu?
     (NoName, 8. decembar 2017 18:51)

    # Link komentara

  34. Nisi u pravu , prošlo kolo je bilo , sa pravom , više o Partizanu . 
    N Forest , ne znam kako da Ti dočaram , postoje filmovi o tome , o PSG još uvek ne , fudbalska bajka sa Brajanom Klafom , opet lični moj stav je nešto što se bar ovde suprostavlja surovom biznisu . Normalno možeš da zanemariš kao i tvoji istomišljenici ali Forest je dvostruki šampion i to na impresivan način . Siguran sam da njegovi navijači možda trenutno nisu zadovoljni ali generalno šta onda reći za PSG , koliko to godina bez trofeja . Arsenal je igrao LŠ stalno i koji benefit sem finansijskog imaju navijači ? Valjda se igra za trofej , mada vidim da ovde provejava mišljenje važno je učestvovati . Biti prvak Evrope znači biti besmrtan , nebitno koja si liga . Biti City ili PSG znači imati reklamu i to šetajuću . Osvojiće oni nekad , možda , pojaviće se drugi treći ko zna koliko ali N Forest će ostati zapamćen kao jedna od najboljih fudbalskih bajki , normalno ima sličnih priča još ali pogodi u tim nisu akteri PSG i slični .
    (lemuri, 08. decembar 2017 16:20)

    Nisi me najbolje razumeo
    Ja sam samo hteo da kažem da se od prošlosti ne živi.
    Poštujem ja Notingem,i njihovu prošlost, ništa ne zanemarujem... poštujem i Zvezdinu naravno ali evo npr moj Partizan je bio prvak Evrope u košarci ali već 5-6 godina nas nema nigde
    I ja sad ne mogu zbog toga biti srećan i reći nema veze, bili smo prvaci Evrope pre 25 godina

    Mislim da je naš problem generalno kao nacije što i dalje živimo u prošlosti.Na vlasti su nam ljudi koji su vladali u prošlosti,svi nas živi prodjoše a mi se i dalje busamo u grudi kako smo mi nekada i šta smo mi nekada

    Kada bi ti neko predložio da ideš da gledaš PSG - City ili Notingem Forest - Steaua šta bi odabrao?
     (sumadija, 8. decembar 2017 18:50)

    # Link komentara

  35. 'Ajde da uporedimo igre naša dva kluba 

    Partizan igra sporo ,dosadno,bezidejno i gol razlika 8:9(u grupi) 
    Pobedonosni gol protiv YB ,kontra iz tri poteza gde je sve odigrano na prvu,4 gola Videoton-u a moglo je 6-7 bez problema,čak i juče u visokom porazu prečka i još dve mrtve šanse i posed lopte 60%.... 

    Zvezda igra lepršavo, brzo,moderno i gol razlika 3:2(u grupi) 
    Šta je to tako moderno i lepršavo i brzo sa 0,5 golova u proseku 

    Ja još jednom čestitam Zvezdi prolaz ali ne pravite Barcelonu od ekipe koja da tri gola na šest utakmica
    (sumadija, 08. decembar 2017 18:22)

    Zaboga, čoveče, taj Videoton koji pominješ je pre tri dana u kupu ispao od mađarskog treceligasa. I takav Videoton vas je u Beogradu batalio, i tamo dok niste dali gol. Da vam nije bio Stojković na golu i Videoton bi vam dao 7.
     (NoName, 8. decembar 2017 18:40)

    # Link komentara

  36. Tako je grobari,čekali smo 25 godina i odmah bili bolji od vas!Mi smo prošli tako kako smo prošli a vi verovatno ni sami neznate kako ste prošli! Neznam u stvari čemu se radujete,svaki vaš korak napred je samo šansa za novu bruku i ništa više !
    (Zlatko, 8. decembar 2017 15:47) # Link komentara

    Crni Zlatko, mani se fudbala i knjigu u šake. Izdominirao si u prve dve rečenice, da je to sramota čitati.

    NE ZNATE! NE ZNAM!
    (JocaBoca, 8. decembar 2017 18:39)

    # Link komentara

  37. Patnja! Samo jedna rec, a ja se samo smeskam I srce mi puno hoce iskoci!:)
     (fancy, 8. decembar 2017 18:36)

    # Link komentara

  38. Samo cu reci Zeleznik
     (Dulo, 8. decembar 2017 18:36)

    # Link komentara

  39. Tako je grobari,čekali smo 25 godina i odmah bili bolji od vas!Mi smo prošli tako kako smo prošli a vi verovatno ni sami neznate kako ste prošli! Neznam u stvari čemu se radujete,svaki vaš korak napred je samo šansa za novu bruku i ništa više ! Ej čoveče ,7 golova ste primili od sasvim prosečne ekipe Dinama,igra ne postoji,Stojković najbolji igrač 6 meseci a vi se radujete ? Čemu?Pričate o grupama ? Samo čovek s ozbiljnim mentalnim problemom može da poredi Dinamo i Arsenal(čak i treći tim)Keln i Jang Bojs? Pa Švajcarski tim je nivo Borca iz Čačka u svojoj zemlji!Bate i ovaj Skenderbeg? Smešno! Bruka bi bila da niste prošli ali plašim se da je bolje za vas da niste!Zvezda je slabija od svih sa kojima je igrala ali je odigrala pametnije i to je donelo uspeh ,ali ovo je maximum i treba uživati u tome !
    (Zlatko, 8. decembar 2017 15:47) # Link komentara

    Delijo, ne znam se pise odvojeno! Sedi, jedan!
    (Pirot is black & white, 8. decembar 2017 18:24)

    # Link komentara

  40. Sjajan tekst, hvala ti velika Zvezdo! Grobari mozete samo da patite i piskarate nebuloze.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Ljubisa livac, 8. decembar 2017 17:24)
    Pa od cega da patimo? Da, nekad davno je Zvezda bila veliki klub, sad vise to nije. Koliko se vas sto komentarisete ovde uopste seca Barija i ko je od vas ovde doziveo tu veliku Zvezdu? Za vreme stare Jugoslavije, Zvezda je bila bolja, posle raspada zemlje Partizan je bio bolji i to je to.
    (partizan, 8. decembar 2017 18:23)

    # Link komentara

  41. Ahahaha, pa ovo je neprocevnjivo, grobarcici su uvredjeni! 

    Ma jel tako? Jasno je kao dan kada se uporedi kvalitet igre nasa dva predstavnika da Partizan NIPOSTO ne zavredjuje pohvale zbog pokazane igre, ta cinjenica je neoboriva. 

    Juce sam navijao za Partizan, kao i svaki put kada igra u Evropi, to se ne dovodi u pitanje, nas je klub, nasi momci, sa druge strane plota su, ali su NASI, i ta je cinjenica neoboriva. 

    Da je Zvezda igrala onoliko lose koliko je i Partizan, ne bi dobila ovoliko paznje i tekstova, sta je tu sporno? Ako trazite nebesku nepravdu grobari, pa sta da vam kazem, medju vama ima stvarno 'slucajeva', ako ne mozete da podnesete cinjenicu da je Zvezda igrala bolje, brze i modernije od vas tokom ove evropske jeseni, onda patite, dugo i bolno...
    (ant, 08. decembar 2017 16:57)


    'Ajde da uporedimo igre naša dva kluba

    Partizan igra sporo ,dosadno,bezidejno i gol razlika 8:9(u grupi)
    Pobedonosni gol protiv YB ,kontra iz tri poteza gde je sve odigrano na prvu,4 gola Videoton-u a moglo je 6-7 bez problema,čak i juče u visokom porazu prečka i još dve mrtve šanse i posed lopte 60%....

    Zvezda igra lepršavo, brzo,moderno i gol razlika 3:2(u grupi)
    Šta je to tako moderno i lepršavo i brzo sa 0,5 golova u proseku

    Ja još jednom čestitam Zvezdi prolaz ali ne pravite Barcelonu od ekipe koja da tri gola na šest utakmica
     (sumadija, 8. decembar 2017 18:22)

    # Link komentara

  42. kompleksi,kompleksi,kompleksi...i uvek ce biti..
     (SUNĐER BOB, 8. decembar 2017 18:22)

    # Link komentara

  43. @hmm
    Za vreme favorizovanja Partizana i sistematskog unistavanja Zvezde prvi sve godine imaju ekipu sastavljenu od igraca iz sopstvenog pogona dok drugi kupuju sa strane,jednima se minira gradnja stadiona,istovremeno drugi dobijaju Gasprom kao generalnog sponzora,jedni prodali dvadesetak igraca u zadnjih 10 godine,konstantno u Evropi i tek ove godine doveli skupljeg stranca,drugi prodali dvojicu i od tih para vratili 35 milki i doveli barem 14 vredih stranaca za poslednje 2-3 godine,bez Evrope,u takvoj situaciji svako bi radije bio ugnjetavan zar ne
    (nik cava, 8. decembar 2017 18:15)

    # Link komentara

  44. Jel se Crvena Zvezda stvarno vratila u Zeleznik?! :D
    (AntiPutin, 8. decembar 2017 18:13)

    # Link komentara

  45. Evo ga tripl iks agatonovic, pustili ga na pauzu u strugari pa stancuje besmislene komentare. Nikako duze od 3 reci da bi mogao sve da stigne. Koliko je to promasen zivot, ljudi moji.
     (Ljubisa livac, 8. decembar 2017 18:13)

    # Link komentara

  46. Zahvaljujući pametnim ljudima, sve velike i važne životne filozofije stanu u jednu rečenicu. Tako je i sa srpskim fudbalom - Neko pamti Bari, neko Fljamurtari.
    (dovlajoe, 8. decembar 2017 18:11)

    # Link komentara

  47. na dnu evropskog fudbala
     (mikloš lizard, 8. decembar 2017 18:05)

    # Link komentara

  48. Ima nesto sto do sada nije zabelezeno a to je da niko do sada nije od prvog kola kfalifikacija dosao do nokaut faze I na osnovu toga sa osam pobeda i cetiri neresene Zvezda zaradila 5,4 miiona evra. a Partizan 4, 7. A sledece godine napadamo LS
     (Sloba zvezdas, 8. decembar 2017 18:00)

    # Link komentara

  49. gde joj je mesto ce se videti kad je napune u sledecoj fazi i onda opet 10 godina ispadne u julu...nemojte se lozitu....
     (borivoje surdilovic, 8. decembar 2017 17:59)

    # Link komentara

  50. Mi smo bili prvaci Evrope i sveta, a vi? 
    Mi smo bili prvaci Evrope i sveta, a vi? 
    Mi smo bili prvaci Evrope i sveta, a vi? 
    Mi smo bili prvaci Evrope i sveta, a vi? 

    E tako grobarcicu, posto je odgovor na gornje pitanjex4 NE, onda...kako da ti kazem, suoci se sa svojim najdubljim, potisnutim emocijama, znas onim od kojih se becis svako malo i trzuckas glavom, a ni ne znas razlog, ali tu je on, nudim ti ga gore, stalno je tu, i nikada nece otici, ni u 21. ni u 22. veku.
    (jovica, 08. decembar 2017 16:48). Koliko imaš godina mali veseljače?
     (xxx, 8. decembar 2017 17:56)

    # Link komentara

  51. Ove godine je Zvezdi mesto tu gde je. Ipak, prethodnih 26 godina joj očigledno nije bilo mesto u Evropi. To mesto se svake godine zaslužuje i nikom nije prirodno dato, pa ni Zvezdi. Tako da je konstatacija - vratila se Zvezda gde joj je i mesto, posle 26 godina posta, prilično nezrela.
     (Madjo, 8. decembar 2017 17:55)

    # Link komentara

  52. Kao klubu koji je na 27om mestu vecne UEFA liste mesto i jeste u prolecnom delu takmicenja.Inace, cestitam Partizsnu na sestom prolecu u Evropi.
    (acko, 8. decembar 2017 17:54)

    # Link komentara

  53. Sjajan tekst, hvala ti velika Zvezdo! Grobari mozete samo da patite i piskarate nebuloze.
    (Ljubisa livac, 08. decembar 2017 17:24). Ti piskaraš nebuloze, ako ti do sad niko nije rekao...
     (xxx, 8. decembar 2017 17:52)

    # Link komentara

  54. Ljudi rodjeni 1946-e, napunise 71 godinu, uveliko u penziji, a ne docekase da partizan osvoji euro trofej niti da ima vise pobeda i trofeja od Zvezde. Karma.
    (Ljubisa livac, 08. decembar 2017 17:30). Karma su tvoji očigledni kompleksi od Partizana...
     (xxx, 8. decembar 2017 17:51)

    # Link komentara

  55. Lepo, nego kako komentarišeš vaše tek šesto proleće u Evropi za 72 godine postojanja? Naspram Zvezdinih 16...
    (Peđa, 08. decembar 2017 17:40). Pa lepo, a kako ti komentarišeš da Partizanu u derbiju nije sviran penal od 1995.?
     (xxx, 8. decembar 2017 17:50)

    # Link komentara

  56. Barselona je prvi put bila prvak evrope 92,posle Zvezde a neki veliki gtadovi jos uvek nemaju prvaka evrope,Pariz,Atina,Moskva,Rim,Istanbul,a London sa toliko poznatih klubova samo jednu i to pre nekoliko godina
    (Prle, 8. decembar 2017 17:47)

    # Link komentara

  57. Деца рођена '92. већ рађају с
    воје друго дете, а ево Звезда коначно зимује у Европи :)
    (Јабучило, 08. decembar 2017 17:05)

    Istina posle 25 godina. Pogledaj malo statistiku, sa sve svojim prijateljima (Hajdukom i Dinamom), nemate koliko Zvezda sama.
     (MALI KOMSIJA BESKUCNIK, 8. decembar 2017 17:47)

    # Link komentara

  58. zvezda zvezda zvezda samo zvezda, otvorim prazan frizider zvezda, dignem wc dasku zvezda, ne mogu da se zaposlim s diplomom, nema veze zvezda zvezda, gladan sam bas, ma nema veze zvezda idemo!!!
    (Max Payne, 8. decembar 2017 15:22)

    Ako tako nastupaš i na razgovorima za posao, džaba ti diploma i nije čudo što ne možeš da se zaposliš. Takvi nikome ne trebaju.
    (JA, 08. decembar 2017 15:58)

    Зашто такви не требају? Зато што има своје мишљење и сме да га каже? Зато што није навијач вођиног клуба? Зато што није добио посао преко партијске књижице? Зато што није слеп и види неправду? Зато што има мозак и не плаши се да га употреби! Е моја Србијо, тешки дани су пред тобом! П. С. Честитке и једнима и другима на пролазу.
     (цврц милојка, 8. decembar 2017 17:44)

    # Link komentara

  59. Znaci vraca se u rupu??
    (SamoPitam, 8. decembar 2017 17:42)

    # Link komentara

  60. (jovica, 8. decembar 2017 16:48)

    Ja sam bio osnovac sad sam matori deda. Ne živi se od prošlosti. Notingen Forest je bio 2 puta pa gde su i šta rade sad. Liverpul osvojio 5 puta ligu šampiona a eto 25 godina ništa od Premijer lige. Prošlost je prošlost od toga nema leba.
    (Bane, 8. decembar 2017 17:42)

    # Link komentara

  61. bio bi red posle deset godina da udjete u LE i posle 25 da prezimite ( mozda ti imas toliko godina ) , i meni je milina gledati kako se radujete kao mala deca, posle toliikog vremena i zasluzili ste..
    (ja, 08. decembar 2017 16:28)
    Lepo, nego kako komentarišeš vaše tek šesto proleće u Evropi za 72 godine postojanja? Naspram Zvezdinih 16...
     (Peđa, 8. decembar 2017 17:40)

    # Link komentara

  62. jooooj boze pa ko da su opet uzeli KES...a ne samo prosli dalje...
     (goran..., 8. decembar 2017 17:39)

    # Link komentara

  63. tri suta na gol 9 bodova, svaka cast, ali nece to dugo da traje.
    (saca, 8. decembar 2017 17:35)

    # Link komentara

  64. @jabucilo

    Ljudi rodjeni 1946-e, napunise 71 godinu, uveliko u penziji, a ne docekase da partizan osvoji euro trofej niti da ima vise pobeda i trofeja od Zvezde. Karma.
     (Ljubisa livac, 8. decembar 2017 17:30)

    # Link komentara

  65. JEDAN VOĐA JEDAN KLUB!SRBIJA U TRANSU ZBOG "ISTORIJSKOG USPEHA" MILJENICE!!!!!TIRAŽI NOVINA NIKAD VEĆI ,TREĆE OKO NE MOZE DA OBJASNI OVAJ FENOMEN,TAROT U BUNILU.....
     (Inspektor torente, 8. decembar 2017 17:26)

    # Link komentara

  66. Meni lično lepo zvuči da su oba kluba prošla dalje. Jedna važna stavka smeta ovde a to je koliko se nipodaštava ono što je partizan uradio. Sve same vesti o zvezdi. Čak ni to 25 godina čekanja nije opravdanje. A to ponižavanje Partizanove grupe je u najmanju ruku sebično. Iz te grupe imamo tim iz Švajcarske koji je ispred Bazela(prošao dalje u LŠ)i tim iz Ukrajine koji deli prvo mesto sa Šahtjorom (takođe prošao dalje u LŠ ).Od samog početka Lige evrope se to ponavljalo a grupe su u najmanju ruku bile izjednacene...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (grobar do kraja, 8. decembar 2017 16:44)

    Svaki portal,sajt,novine,bilo kakav medij ima cilj sto vise pregleda,komentara,lajkova...Realno je da Zvezda privlaci vise istih.Tako je kako je.Zato i ovoliko vesti.Mislim da je to svima jasno kao i tebi pa ne vidim razlog da se neko vredja zbog toga.
    (Nikola, 8. decembar 2017 17:26)

    # Link komentara

  67. Sjajan tekst, hvala ti velika Zvezdo! Grobari mozete samo da patite i piskarate nebuloze.
     (Ljubisa livac, 8. decembar 2017 17:24)

    # Link komentara

  68. Neko nekad, a neko nikad.
     (Goran, 8. decembar 2017 17:24)

    # Link komentara

  69. Zvezdi je mesto u LS, kao jednom od najvecih klubova u Evropi.
    (aco, 08. decembar 2017 15:10)

    hahahahhahahahahaha, ulepsao si mi dan!
     (ja, 8. decembar 2017 17:23)

    # Link komentara

  70. @Ma svaka cast na plasmanu..al nemojte vi o vatrogasnom aparatu leba ti...
    (Mile rikverc, 08. decembar 2017 16:45)

    I vama svaka cast al nemojte ni vi o evropskim trofejima i evropskim prolecina leba ti...
     (Speedy, 8. decembar 2017 17:23)

    # Link komentara

  71. Mesto je i Czv i Partizanu u petoj ligi! Da bo spasili našu decu zabluda! Nameštaju i jedni i drugi godinama u nazad i nikom nista!
     (simeone, 8. decembar 2017 17:22)

    # Link komentara

  72. gde u 4a brdjansku ligu?
     (severnjak, 8. decembar 2017 17:19)

    # Link komentara

  73. Pa posle 2 finala, 6 polufinala, 16 cetvrtfinala, tu i jeste mesto velikog kluba.Cestitam i komsijama sa vojnog stadiona na 6-om prolecu u Evropi.
    (stari, 8. decembar 2017 17:16)

    # Link komentara

  74. ja odavno pricam koliko su grobarske suze neprocenjive!
    (deniro, 8. decembar 2017 17:12)

    # Link komentara

  75. Kad bi neko citao komentare na zvezdim i partizanov uspeh pomislio bi da klubovi nisu iz beograda nego iz mancestera. Samo da se pljuje, pogotovu na neciji uspeh (zvezda partizan djokovic jokic itd). Zato smo i tu gde jesmo, umesto da se guramo i pomazemo mi se pljujemo i saplicemo. To je tako inace i u svim sferama zivota, ne samo u sportu. Iskreno, zao mi je tih ljudi, proci ce im zivot u mrznji. Inace, voleo bih da ljudi koji su sinoc na marakani palili baklje (zbog cega mozemo igrati sl.utakmicu pred praznim tribinama-bez podrske navijaca, bez zarade od karata plus kazna min.100.000e) objasne kako oni i na koji to nacin vole i podrzavaju svoj klub, zeleci mu sve najbolje? Izvinjavam se sto sam bio off topic. Odlican tekst, kljucna recenica po mom misljenju je- trener Milojevic je najvece pojacanje. Videla se srelost i stalozenost kroz celo takmicenje, kao da u svakom trenutku znaju sta zele (osim u pojedinim trenutcima ali to je iskljucivo epilog neiskustva, ali popravice se ne sumnjam). Pozdrav pravim navijacima medju delijama i grobarima (ima nas i dalje, siguran sam u to).Srecno dalje!
    (laik, 8. decembar 2017 17:05)

    # Link komentara

  76. Деца рођена '92. већ рађају своје друго дете, а ево Звезда коначно зимује у Европи :)
     (Јабучило, 8. decembar 2017 17:05)

    # Link komentara

  77. Vratila se gde joj je mesto? Tamo gde je Partizan?
     (shone, 8. decembar 2017 17:01)

    # Link komentara

  78. Neko nekad, neko nikad, to grobari znaju zato ih i boli. Sta se nervirate zbog toga, to je samo cinicni, pakosni, mali komsija koji ce uvek ostati mali pa makar svake godine igrao ligu sampiona.
    (Bata, 8. decembar 2017 17:00)

    # Link komentara

  79. Ahahaha, pa ovo je neprocevnjivo, grobarcici su uvredjeni!

    Ma jel tako? Jasno je kao dan kada se uporedi kvalitet igre nasa dva predstavnika da Partizan NIPOSTO ne zavredjuje pohvale zbog pokazane igre, ta cinjenica je neoboriva.

    Juce sam navijao za Partizan, kao i svaki put kada igra u Evropi, to se ne dovodi u pitanje, nas je klub, nasi momci, sa druge strane plota su, ali su NASI, i ta je cinjenica neoboriva.

    Da je Zvezda igrala onoliko lose koliko je i Partizan, ne bi dobila ovoliko paznje i tekstova, sta je tu sporno? Ako trazite nebesku nepravdu grobari, pa sta da vam kazem, medju vama ima stvarno 'slucajeva', ako ne mozete da podnesete cinjenicu da je Zvezda igrala bolje, brze i modernije od vas tokom ove evropske jeseni, onda patite, dugo i bolno...
    (ant, 8. decembar 2017 16:57)

    # Link komentara

  80. Bravo za sjajan tekst! Molio bih vas za jos jedan, koji bi opisao epske duele sa Skenderbegom, takticko nadmudrivanje u Kijevu...
    (Skender, 08. decembar 2017 16:19)

    mislim da je epic, tri gola u sest utakmica...
     (ja, 8. decembar 2017 16:54)

    # Link komentara

  81. 1/16 LE je odličan rezultat, ali ipak sticajem dosta srećnih okolnosti koje su se izdešavale u korist CZ.
     (Grr, 8. decembar 2017 16:54)

    # Link komentara

  82. "najtrofejniji srpski klub igraće po šesnaesti put od svog osnivanja na proleće u Evropi (što je više od kompletne velike četvorke ex-YU – Partizan šest, Hajduk i Dinamo po četiri)"

    Kljucna stvar za shvatanje velicine klubova na ovom prostoru...
     (Dragan VG, 8. decembar 2017 16:54)

    # Link komentara

  83. @dahija
    Koliko godina ima najstariji grobar a jos Evro trofej nije video ?
    Da li i to razumes ?
     (laponci, 8. decembar 2017 16:54)

    # Link komentara

  84. hmm@@
    U ,pravu si to za vas jeste uspeh,za nas nije.I radujte se "velikom"uspehu.
     (zumfer avdija -ciganska legenda, 8. decembar 2017 16:54)

    # Link komentara

  85. Ovo opstenarodno veselje...daj da proglasimo 3 neradna dana, i da se svake godine slavi ovaj dan...ipak se jednom u 25 god. ulazi u grupu i prolazi ista, nije to mala stvar!!!

    Da. Opstenarodno veselje. To je razlika. Mi se radujemo svakom uspehu i tugujemo za svakim neuspehom. Ali smo i bicemo uvek sa nasom Zvezdom. Dok vi glumite veliki klub i na odlucujucoj utakmizi za peolaz na prolece napunite pola stadiona.
    (nenad, 8. decembar 2017 16:54)

    # Link komentara

  86. ".Ej dva puta prezimili.Starasan uspeh"
    (statisticar, 08. decembar 2017 16:23)

    pa vi ste na to cekali 25 godina eejjj...garant si mladji pa te drma kompleks i ljutis. Nemoj omalovazavati svoj uspeh posle deset godina posta u Evropi.
     (dahija, 8. decembar 2017 16:53)

    # Link komentara

  87. Realno govoreci, Evroliga je druga evropska liga.. Juce smo gledali dosadan i neatraktivan fudbal sa malo tempa i puno ispucavanja lopte. Prosto coveku bude muka da gleda Zvezdu protiv Kölna, posle utakmice Bayern - PSG. .. Zum beispiel ;)
     (Dwiht York, 8. decembar 2017 16:53)

    # Link komentara

  88. Ovakvoj,SIGURNO nije MESTO.
    Sinoć sam gledao prenose obe utakmice.Bez obzira sto je Partizan izgubio,ta utakmica je bila barem 5x bolja,leprsavija,igrao se FUTBAL.
    (Bivsi navijač ZVEZDE, 8. decembar 2017 16:53)

    # Link komentara

  89. @novica

    Mi smo bili prvaci Evrope i sveta, a vi?
    Mi smo bili prvaci Evrope i sveta, a vi?
    Mi smo bili prvaci Evrope i sveta, a vi?
    Mi smo bili prvaci Evrope i sveta, a vi?

    E tako grobarcicu, posto je odgovor na gornje pitanjex4 NE, onda...kako da ti kazem, suoci se sa svojim najdubljim, potisnutim emocijama, znas onim od kojih se becis svako malo i trzuckas glavom, a ni ne znas razlog, ali tu je on, nudim ti ga gore, stalno je tu, i nikada nece otici, ni u 21. ni u 22. veku.
    (jovica, 8. decembar 2017 16:48)

    # Link komentara

  90. Jel to nama neko zavidi sto smo najveci najpopularniji najtrofejniji... sto umesto vatrogasnog aparata i civiluka imamo pehare prvaka Evrope i prvaka sveta i okoline. Jel to nekoga izludjuje sto se obelezava i spominje nas uspeh a nepise se o tome ko je 84 na rang listi UEFA, komsija mali isto je drugi a 84 slavi se samo PRVI. Cao zdravo

    Ma svaka cast na plasmanu..al nemojte vi o vatrogasnom aparatu leba ti...
     (Mile rikverc, 8. decembar 2017 16:45)

    # Link komentara

  91. Meni lično lepo zvuči da su oba kluba prošla dalje. Jedna važna stavka smeta ovde a to je koliko se nipodaštava ono što je partizan uradio. Sve same vesti o zvezdi. Čak ni to 25 godina čekanja nije opravdanje. A to ponižavanje Partizanove grupe je u najmanju ruku sebično. Iz te grupe imamo tim iz Švajcarske koji je ispred Bazela(prošao dalje u LŠ)i tim iz Ukrajine koji deli prvo mesto sa Šahtjorom (takođe prošao dalje u LŠ ).Od samog početka Lige evrope se to ponavljalo a grupe su u najmanju ruku bile izjednacene...
     (grobar do kraja, 8. decembar 2017 16:44)

    # Link komentara

  92. Da li je Partizanu mestu tu gde jeste
    (Brut43, 8. decembar 2017 16:05)

    Odgovor ćete dobiti na armisjkom pašnjaku već u sredu.
    (malo strpljenja, 8. decembar 2017 16:44)

    # Link komentara

  93. Ovi ko da su u finalu...
    (MM, 8. decembar 2017 16:39)

    # Link komentara

  94. muka mi je vise od ovih hvalospeva ovom najjadnijem režimskom klubu. u vreme najveće katastrofe srbije u svakom smislu. zato što taj koji uništava srbiju navija za taj klub. to je bilo samo za vreme čaušeskua u rumuniji .
     (milan, 8. decembar 2017 16:38)

    # Link komentara

  95. (sumadija, 8. decembar 2017 15:46)

    Da umesto skupštine, parova i čitanja jedino Alan Forda(mada je od ova tri primera Alan Ford intelektualna i kulturna baština u poređenju sa prva dva) čtaš knjige, pa se još zezneš i ta knjiga bude Biblija... znao bi priču o bludnom sinu. I samim tim zašto se "kolje jagnje" za crvenu zvezdu, a vas "nigde nema".

    Nađi na netu "Priču o bludnom sinu", osvesti se malo, ne budi zatarabljeni zombi koji samo nalikuje na čoveka. Proširi malo vidike sa tog juga, ako ne na sever, a ono na istok i zapad... ka mestima izslaska i zalaska Sunca... to važi i za vašeg blizanca.

    Ali kako čovek da očekuje od komunističih satanskih blizanaca da išta Božije i ljudsko znaju... nije prirodno...

    Ti crveni pentagrami... sa njima vam je svaka pobeda novi poraz... ali ajde, ima i ona: ne sudi, sudiće ti se. Pa ne bih, samo vam pokušavam reći na kako opasnom polju mina gazite, a još mislite da hodate po lovorikama.
    (A ima i ona:"Oprosti im Bože, nemaju blage veze s mozgom šta rade.", 8. decembar 2017 16:29)

    # Link komentara

  96. .a ja,ćutim i smejem se,srce mi je puno kada vidim kako pate zbog našeg uspeha...
    (hmm, 08. decembar 2017 16:04)

    bio bi red posle deset godina da udjete u LE i posle 25 da prezimite ( mozda ti imas toliko godina ) , i meni je milina gledati kako se radujete kao mala deca, posle toliikog vremena i zasluzili ste..
     (ja, 8. decembar 2017 16:28)

    # Link komentara

  97. Da li je Partizanu mestu tu gde jeste
    (Brut43, 08. decembar 2017 16:05)

    mi bili sedam puta za deset godina a vi nijednom pa sadvti razmisli...
     (ja, 8. decembar 2017 16:27)

    # Link komentara

  98. Boze kako pate sto su komsija mali....
    (........., 08. decembar 2017 15:48)

    a vi veliki jednom u deset godina LE, mi za to vreme 7 puta u LE. Vi 25 godina cekate hahahaaaa..a mi dva puta prezimil i dva puta igrali LS, i opet mi mali hahahaaaaa...25 godina eeeeejjj.....
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dahija, 8. decembar 2017 15:58)

    Koliko ste veliki govori statistika da od 40 utakmica po grupnim fazama samo 6 pobeda.Lako provreljivo.Ej dva puta prezimili.Starasan uspeh. I josu jednoj od najslabijih grupa dva poraza i od prvaka grupe primili osam komada
    (statisticar, 8. decembar 2017 16:23)

    # Link komentara

  99. Pa naravno da joj je tu mesto. Zvezda ima više proleća u Evropi nego Partizan, Dinamo i Hajduk zajedno, a ovo joj je prvo nakon 25 godina! Ne može bolji naslov.
    (pametnom dosta, 8. decembar 2017 16:21)

    # Link komentara

  100. @sumadija
    Nisi u pravu , prošlo kolo je bilo , sa pravom , više o Partizanu .
    N Forest , ne znam kako da Ti dočaram , postoje filmovi o tome , o PSG još uvek ne , fudbalska bajka sa Brajanom Klafom , opet lični moj stav je nešto što se bar ovde suprostavlja surovom biznisu . Normalno možeš da zanemariš kao i tvoji istomišljenici ali Forest je dvostruki šampion i to na impresivan način . Siguran sam da njegovi navijači možda trenutno nisu zadovoljni ali generalno šta onda reći za PSG , koliko to godina bez trofeja . Arsenal je igrao LŠ stalno i koji benefit sem finansijskog imaju navijači ? Valjda se igra za trofej , mada vidim da ovde provejava mišljenje važno je učestvovati . Biti prvak Evrope znači biti besmrtan , nebitno koja si liga . Biti City ili PSG znači imati reklamu i to šetajuću . Osvojiće oni nekad , možda , pojaviće se drugi treći ko zna koliko ali N Forest će ostati zapamćen kao jedna od najboljih fudbalskih bajki , normalno ima sličnih priča još ali pogodi u tim nisu akteri PSG i slični .
    (lemuri, 8. decembar 2017 16:20)

    # Link komentara

  101. Bravo za sjajan tekst! Molio bih vas za jos jedan, koji bi opisao epske duele sa Skenderbegom, takticko nadmudrivanje u Kijevu...
    (Skender, 8. decembar 2017 16:19)

    # Link komentara

  102. Smoriste i sa Zvezdom i sa Partizanom. I jedni i drugi su četvrta evropska liga. Dizete ih u oblake, pa kada ih rasture u februaru...opet nista od proleća.
     (RistaAlfista, 8. decembar 2017 16:18)

    # Link komentara

  103. Zvezda je upravo protiv Kelna pocela da stvara tim koji je kasnije osvojio Bari i Tokyo.Nadam se da je ovo samo pocetak
    (delija von brdo, 8. decembar 2017 16:18)

    # Link komentara

  104. Sta je sad misevi gde bezite gde bezite. Rekli bi neki .....
     (zlatko, 8. decembar 2017 16:15)

    # Link komentara

  105. cekali 25 godina eeejjj...i treba da se radujete kao mala deca. Znaci najmladji delija koji je docekao prolaz u LE je star oko 25 godina. Sad razumem ovu klincadiju.
     (dahija, 8. decembar 2017 16:14)

    # Link komentara

  106. Partizan jeste usao kolo pre kraja u ligu Evrope samo kakve to veze ima sa klubovima iz Srbije?
     (Kg, 8. decembar 2017 16:12)

    # Link komentara

  107. Ali dobro, Partizan je miljenik vlasti, jel?
    (down under, 08. decembar 2017 15:25)

    Zato što je Partizan bio miljenik vlasti 20 godina,a za to vreme se učinilo sve da Zvezda više ne postoji,utoliko je ovaj uspeh veliki i vredan suza...
    Na žalost(možda i na sreću srpskog fudbala),vi to nikada nećete da osetite jer nama nikada nije bio cilj da vi nestanete sa sportske mape...
    Pozdrav i imate onu vašu TV,pa gledajte onog objektivnog i sanjajte da ste jedni jedini i nedodirljivi...
     (hmm, 8. decembar 2017 16:11)

    # Link komentara

  108. I Notingem Forest bio par puta prvak Evrope a PSG nikad ni blizu,a vidi ih danas... 

    Čestitke za prolaz,ali ja ne primetih da se ovako i ovoliko pisalo kad je još jedan srpski i beogradski klub prošao pre 15ak dana. 

    Ako nam predsednik navija za Zvezdu pa ne znači da svi Srbi ovog sveta moraju navijati za nju!?
    (sumadija, 08. decembar 2017 15:46)

    I Notingem Forest je čak bio prvak Evrope a Partizai jok, šta ćeš sudbina ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 8. decembar 2017 16:11)

    # Link komentara

  109. 25 godina,ej a sad GRAND VESELJE 7 dana,stub stoji,ne pada...
    (gremlin, 8. decembar 2017 16:10)

    # Link komentara

  110. Grof ne sme da se zaboravi,zašto sinoć nije bio na MARAKANI.Ovo je i njegovo delo.Vladica se popeo na krov sveta a treneri pre njega,Stanković,Vaske,Šeki.
     (miško, 8. decembar 2017 16:10)

    # Link komentara

  111. "Crnogorski strucnjak" !!! Grof ?! ha ha ha ha
     (Bingo, 8. decembar 2017 16:07)

    # Link komentara

  112. Možda si gladan kada otvoriš frižider ali posle podignute daske ne verujem.
     (miško, 8. decembar 2017 16:06)

    # Link komentara

  113. Da li je Partizanu mestu tu gde jeste
    (Brut43, 8. decembar 2017 16:05)

    # Link komentara

  114. Da li je moguće da vas toliko boli? Ja na mogu da verujem kolika Kuknjava zbog najobičnijeg teksta. Ljudi, recite mi je li moguće da ih OVOLIKO BOLI?
    (NoName, 08. decembar 2017 15:38)

    uuu moguće je,moguće...
    Ja vama ne mogu da opišem patnju nekoliko grobara iz mog drušrva posle sinoćnje pobede i komentari tipa: Gledaj kako se raduju,te 25godina,te drugi tim kelna,te treci timarsenala,te oni su kolo pred kraj obezbedili prolaz...
    Pucaju od muke i na svaki način žele da nipodaštavaju Zvezdin uspeh...a ja,ćutim i smejem se,srce mi je puno kada vidim kako pate zbog našeg uspeha...
     (hmm, 8. decembar 2017 16:04)

    # Link komentara

  115. Da ne zivim u Srbiji pomislio bih da su osvojili u najmanju ruku LE sinoc.
    (panteroid, 8. decembar 2017 16:03)

    # Link komentara

  116. Zvezda sada treba da pojaca napad ako zeli da ima bilo koje sanse da prodje bar jos jednu rundu. Samo tri data gola u sest utakmica treba da bude upozorenje bez obzira na uspeh.
    Svaka cast ali ne treba preterano padati u eurofriju.
    (Boki, 8. decembar 2017 16:02)

    # Link komentara

  117. Kad se samo setim Božovića i njegove prve godine...
     (Borba, 8. decembar 2017 16:01)

    # Link komentara

  118. Zamisli koliko su mali kad 25 godina treba da prodje za ovakvu stvar..
     (Yarilo, 8. decembar 2017 16:00)

    # Link komentara

  119. Treca liga srbije je njeno mesto da ima ikakve pravde.
     (Yarilo, 8. decembar 2017 16:00)

    # Link komentara

  120. Jel to nama neko zavidi sto smo najveci najpopularniji najtrofejniji... sto umesto vatrogasnog aparata i civiluka imamo pehare prvaka Evrope i prvaka sveta i okoline. Jel to nekoga izludjuje sto se obelezava i spominje nas uspeh a nepise se o tome ko je 84 na rang listi UEFA, komsija mali isto je drugi a 84 slavi se samo PRVI. Cao zdravo
     (Srbija, 8. decembar 2017 15:59)

    # Link komentara

  121. (down under, 8. decembar 2017 15:25)
    Od favorita u grupi, partizan je biven da su usi otpale...a druga dva tima su takvi velikani evropskog fudbala da se od njih tresu samo joystici na PS konzoli ako se ukljuci vibracija...tako da kolo ili dva pre kraja nije ni bitno...partizan je morao da prodje grupu inace bi to bila blamaza bez premca a ne neuspeh.
    (ime, 8. decembar 2017 15:59)

    # Link komentara

  122. Jasno je da idu hvalospevi, jer je bilo četvrt veka totalnog posta, u 21.veku igrali su jedno dve grupe u LE, a sve ostalo su bile sezone kupanja. Partizan je odavno stekao status evropskog fudbalskog kluba i grobarima je normalna stvar stalno učešće u evropskim ligama.
    U tome je i razlika između Gana i Grobara, a to pokazuje i broj bodova na evropskoj rang listi. Problem Gana je što ne mogu nikako da progutaju činjenicu da je Partizan u zadnjih 25 godina daleko uspešniji klub po svim pokazateljima (LŠ, LE, broj domaćih titula).
     (novica, 8. decembar 2017 15:58)

    # Link komentara

  123. Boze kako pate sto su komsija mali....
    (........., 08. decembar 2017 15:48)

    a vi veliki jednom u deset godina LE, mi za to vreme 7 puta u LE. Vi 25 godina cekate hahahaaaa..a mi dva puta prezimil i dva puta igrali LS, i opet mi mali hahahaaaaa...25 godina eeeeejjj.....
     (dahija, 8. decembar 2017 15:58)

    # Link komentara

  124. zvezda zvezda zvezda samo zvezda, otvorim prazan frizider zvezda, dignem wc dasku zvezda, ne mogu da se zaposlim s diplomom, nema veze zvezda zvezda, gladan sam bas, ma nema veze zvezda idemo!!!
    (Max Payne, 8. decembar 2017 15:22)

    Ako tako nastupaš i na razgovorima za posao, džaba ti diploma i nije čudo što ne možeš da se zaposliš. Takvi nikome ne trebaju.
    (JA, 8. decembar 2017 15:58)

    # Link komentara

  125. Potencira se poništen gol Ristića. Setite se da je Krasnodar u toj utakmici postigao gol kada je lopta izasla u aut a sudija nije prekinuo igru.
    (Losmi, 08. decembar 2017 15:43)

    Gol iz auta? Pomešali ste to sa derbijem.
     (pozdrav iz Surdulice, 8. decembar 2017 15:54)

    # Link komentara

  126. Potencira se poništen gol Ristića. Setite se da je Krasnodar u toj utakmici postigao gol kada je lopta izasla u aut a sudija nije prekinuo igru. 
    (Losmi, 08. decembar 2017 15:43) 

    I drugi gol posle igranja rukom ...
    (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 08. decembar 2017 15:47)

    I da ne spominjemo onaj presmešni penal za ruse u bg...
     (hmm, 8. decembar 2017 15:54)

    # Link komentara

  127. Kako proleće, kad je u februaru zima? :)
     (Dzambo, 8. decembar 2017 15:53)

    # Link komentara

  128. I da ne zaboravimo da se zahvalimo Vodji! Bez Vodje nema proleca! Ne hajemo zbog dugova i gladovanja, vazno je prolece! Veliko hvala velikom Vodji!
    (m m, 8. decembar 2017 15:53)

    # Link komentara

  129. Boze kako pate sto su komsija mali....
     (........., 8. decembar 2017 15:48)

    # Link komentara

  130. Tako je grobari,čekali smo 25 godina i odmah bili bolji od vas!Mi smo prošli tako kako smo prošli a vi verovatno ni sami neznate kako ste prošli! Neznam u stvari čemu se radujete,svaki vaš korak napred je samo šansa za novu bruku i ništa više ! Ej čoveče ,7 golova ste primili od sasvim prosečne ekipe Dinama,igra ne postoji,Stojković najbolji igrač 6 meseci a vi se radujete ? Čemu?Pričate o grupama ? Samo čovek s ozbiljnim mentalnim problemom može da poredi Dinamo i Arsenal(čak i treći tim)Keln i Jang Bojs? Pa Švajcarski tim je nivo Borca iz Čačka u svojoj zemlji!Bate i ovaj Skenderbeg? Smešno! Bruka bi bila da niste prošli ali plašim se da je bolje za vas da niste!Zvezda je slabija od svih sa kojima je igrala ali je odigrala pametnije i to je donelo uspeh ,ali ovo je maximum i treba uživati u tome !
    (Zlatko, 8. decembar 2017 15:47)

    # Link komentara

  131. Potencira se poništen gol Ristića. Setite se da je Krasnodar u toj utakmici postigao gol kada je lopta izasla u aut a sudija nije prekinuo igru.
    (Losmi, 08. decembar 2017 15:43)

    I drugi gol posle igranja rukom ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 8. decembar 2017 15:47)

    # Link komentara

  132. Dinamo Zagreb 50 godina nije dočekao proleće u evropi..
     (Mihajlo, 8. decembar 2017 15:47)

    # Link komentara

  133. Beograd se našao u društvu Madrida, Mančestera i Rima, a najtrofejniji srpski klub igraće po šesnaesti put od svog osnivanja na proleće u Evropi (što je više od kompletne velike četvorke ex-YU – Partizan šest, Hajduk i Dinamo po četiri) i ostati upisan u istorji kao prvi i jedini tim koji je do druge faze Lige Evrope stigao krenuvši sa prvog stepenika, sa svega dva primljena gola u grupnoj fazi" 


    AMIN i tačka ...
    (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 08. decembar 2017 15:25)

    I Notingem Forest bio par puta prvak Evrope a PSG nikad ni blizu,a vidi ih danas...

    Čestitke za prolaz,ali ja ne primetih da se ovako i ovoliko pisalo kad je još jedan srpski i beogradski klub prošao pre 15ak dana.

    Ako nam predsednik navija za Zvezdu pa ne znači da svi Srbi ovog sveta moraju navijati za nju!?
     (sumadija, 8. decembar 2017 15:46)

    # Link komentara

  134. Свака част Милојевићу,али је добро једино од Боаћија што умало није спречио Срнића, Канга је био више играч Келна..
     (Миодраг, 8. decembar 2017 15:46)

    # Link komentara

  135. Možda se jednom u 25 godina ulazi na proleće u Evropi, ali isto tako se samo jednom postaje šampion te iste Evrope i sveta, a vi to nikada nećete biti, e tu je ključ.
     (Delije Čikago, 8. decembar 2017 15:46)

    # Link komentara

  136. Potencira se poništen gol Ristića. Setite se da je Krasnodar u toj utakmici postigao gol kada je lopta izasla u aut a sudija nije prekinuo igru.
     (Losmi, 8. decembar 2017 15:43)

    # Link komentara

  137. Ja mogu da razumem navijacku opredeljenost i navijacku ostrascenost ali mi nije jasna tolika favorizacija crvene zvezde.
    Zasto se minimizira Partizanov uspeh a ostvario ga je kolo pre kraja.
    Dokle god je tako stvarace se sve veca mrznja navijaca Partizana prema Zvezdi.
     (Dejan Jovetic NS, 8. decembar 2017 15:41)

    # Link komentara

  138. Ipak je ovo 17 proleće u Evropi a nekome tek 4 ,naravno plus ona dva nedodirljiva trofeja finale kupa eufa itd .Koliko veci stadion toliko veci klub
    (Istina, 08. decembar 2017 15:30)



    taj neki je mnogo mnogo mnogo veliki, cim ti i sad moras da ga spomenes i da uporedjujes.
     (neutralni felsh, 8. decembar 2017 15:41)

    # Link komentara

  139. A u sredu da napunimo lavor. Kažu da će da otopli, biće +9.
    (pera trta, 8. decembar 2017 15:38)

    # Link komentara

  140. zvezda zvezda zvezda samo zvezda, otvorim prazan frizider zvezda, dignem wc dasku zvezda, ne mogu da se zaposlim s diplomom, nema veze zvezda zvezda, gladan sam bas, ma nema veze zvezda idemo!!!
    (Max Payne, 08. decembar 2017 15:22)

    Da li je moguće da vas toliko boli? Ja na mogu da verujem kolika Kuknjava zbog najobičnijeg teksta. Ljudi, recite mi je li moguće da ih OVOLIKO BOLI?
     (NoName, 8. decembar 2017 15:38)

    # Link komentara

  141. "Beograd se našao u društvu Madrida, Mančestera i Rima, a najtrofejniji srpski klub igraće po šesnaesti put od svog osnivanja na proleće u Evropi (što je više od kompletne velike četvorke ex-YU – Partizan šest, Hajduk i Dinamo po četiri) i ostati upisan u istorji kao prvi i jedini tim koji je do druge faze Lige Evrope stigao krenuvši sa prvog stepenika, sa svega dva primljena gola u grupnoj fazi."

    Na ovo ništa više ne treba dodati. Hvala komšijama na pažnji i dovidjenja.
     (zauvek Cigan a ne Delija, 8. decembar 2017 15:37)

    # Link komentara

  142. Najveca si Zvezdo! Takvu istoriju, tradiciju i milione navijaca ima jako malo klubova u svetu. 16 put je moj tim prezimio u Evropi! Ponosan na Zvezdu, cestitke i drugom po velicini klubu na ovim prostorima, Partizanu i njegovoj armiji navijaca!
     (R, 8. decembar 2017 15:36)

    # Link komentara

  143. Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lega gazi limenke, 8. decembar 2017 15:07) # Link komentara

    Procitaj vase komentare pre 2 ned pa se javi!Cak su vasi funkcioneri poceli vas da prozivaju!
    (Milan, 8. decembar 2017 15:33)

    # Link komentara

  144. Ipak je ovo 17 proleće u Evropi a nekome tek 4 ,naravno plus ona dva nedodirljiva trofeja finale kupa eufa itd .Koliko veci stadion toliko veci klub
    (Istina, 8. decembar 2017 15:30)

    # Link komentara

  145. Priznajte, niko nije mogao ni da zamisli Zvezdu u nokaut fazi LE posle onog remija na Malti. Na prolece kako bude.

    DA SE VRATE SLAVNI DANI NASE PROSLOSTI!
     (dp3, 8. decembar 2017 15:27)

    # Link komentara

  146. Pa gde se to vratila Zvezda? Gde joj je mesto?
    Znaci ispod nivoa Lige Sampiona (32 kluba) i sada u odabranoj grupi od najbolje 32 ekipe iz Lige Evrope, znaci 32+32=64 najboljih klubova Evrope... hmmmm ... to i ne zvuci bas tako dobro... ali tu smo negde, kao i Partizan. U 50-60 najboljih klubova Evrope. Alal vera!!!
    (Dobros-AV, 8. decembar 2017 15:26)

    # Link komentara

  147. Navijač sam Partzana. Lijep članak. Uživao sam čitajući ga...
     (banjaluka paris texas, 8. decembar 2017 15:26)

    # Link komentara

  148. Hmmm, u svakom slucaju cestitke komsinici, svima nam je drago.

    Meni nije jasno kako je Partizan prosao dalje kolo pre kraja (sto jeste veci uspeh nego prolaz u zadnjem kolu) a da niko nije pravio ovakve kolaze i detaljnu analizu sa bombasticnim naslovima, slikama igraca u suzama, potresnim ispovestima itd isl?

    Ali dobro, Partizan je miljenik vlasti, jel?
    (down under, 8. decembar 2017 15:25)

    # Link komentara

  149. "Beograd se našao u društvu Madrida, Mančestera i Rima, a najtrofejniji srpski klub igraće po šesnaesti put od svog osnivanja na proleće u Evropi (što je više od kompletne velike četvorke ex-YU – Partizan šest, Hajduk i Dinamo po četiri) i ostati upisan u istorji kao prvi i jedini tim koji je do druge faze Lige Evrope stigao krenuvši sa prvog stepenika, sa svega dva primljena gola u grupnoj fazi"


    AMIN i tačka ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 8. decembar 2017 15:25)

    # Link komentara

  150. Pa prosli grupu jednom posle 25 godina i vi pravite cirkus sad,mada razumem,ovo je veliki uspeh za njih.

    Sledece godine opet u sezoni kupanja ima da zavrse.
     (crna mamba, 8. decembar 2017 15:25)

    # Link komentara

  151. Svaka čast, uživao sam u tekstu.
     (Djole_kg, 8. decembar 2017 15:25)

    # Link komentara

  152. Trener Milojevic je apsolutno najzasluzniji za ovaj veliki uspjeh Zvezde. Nakon ko zna koloko godina se pojavio strucnjak, koji posjeduje znanje i hrabrost. Uprava mora da ga ispostuje ,da mu ne prodaje igrace iza ledja, da mu plati . Jer on je Zvezdino najvece pojacanje i moraju ga zadrzati sto duze je moguce.
    (Slobodan, 8. decembar 2017 15:25)

    # Link komentara

  153. e moji grobarcici,vi nikad necete biti tamo gde je zvezda bila
    (mile, 08. decembar 2017 15:17)

    Eh, kako li cemo to da prezivimo. Hahahahahahhaahhahaa
    Otkricu ti jednu tajnu: ni ti nikad neces biti tamo. :*
     (vlajzi, 8. decembar 2017 15:24)

    # Link komentara

  154. Bice jos VHS kaseta... Bari, Tokio, f9, f15, posle 25 godina preskocena sezona kupanja, pobeda bez penala I crvenog kartona...
     (Grobarya, 8. decembar 2017 15:24)

    # Link komentara

  155. Boaći se toliko ispromašivao u LE, da bi momentalno trebalo da dobije šut kartu!
    (Nenad, 08. decembar 2017 15:16)

    zbog onoga gola u kelnu mu treba dati novi ugovor ...
     (suba, 8. decembar 2017 15:23)

    # Link komentara

  156. zvezdi je bilo mesto u sezoni kupanja, ovde je slucajno upala...
     (nesa, 8. decembar 2017 15:22)

    # Link komentara

  157. zvezda zvezda zvezda samo zvezda, otvorim prazan frizider zvezda, dignem wc dasku zvezda, ne mogu da se zaposlim s diplomom, nema veze zvezda zvezda, gladan sam bas, ma nema veze zvezda idemo!!!
     (Max Payne, 8. decembar 2017 15:22)

    # Link komentara

  158. Opet sija punim sjajom Crvena Zvezda! Hvala vam lavovi za ovu divnu sezonu! Svi na stadion!
     (CzBg89!, 8. decembar 2017 15:20)

    # Link komentara

  159. a šta kažete da se snimi film?
     (SEXaS, 8. decembar 2017 15:20)

    # Link komentara

  160. Koliki članak da bi se objasnilo kako je sve bolje, kako smo mnogo dobri , kako nam niko nije do kolena. Prave se lažna poređenja sa Madridom, Londonom , Rimom
    bez ikakvog smisla i utemeljenja.Naš fudbal nije osvojio ništa , i dalje ga vode lica sa poternica i dalje u tom mulju se okreću naše pare (poreskih obveznika)a pune njihovi džepovi.Dalje je to dil političkih miljenika i političara koji javni resurs koriste za svoje potrebe ( troškovi javni -naši, prihod privatan -njihov). I sad neko treba da poveruje da je sve u redu.
    (Sima, 8. decembar 2017 15:20)

    # Link komentara

  161. Svaka cast za tekst!!!
     (Nebojsa dr Covic, Popovic, 8. decembar 2017 15:19)

    # Link komentara

  162. Jos koliko vesti o ovome da ocekujemo?
    Svaka cast nema sta...u jednoj teskoj grupi su izgubili samo jednom i prosli...al malo preterujete...
     (dax grobar, 8. decembar 2017 15:19)

    # Link komentara

  163. Bravo!
    Mada..."nova filozofija"...ne verujem.
     (Retro, 8. decembar 2017 15:17)

    # Link komentara

  164. e moji grobarcici,vi nikad necete biti tamo gde je zvezda bila
     (mile, 8. decembar 2017 15:17)

    # Link komentara

  165. Boaći se toliko ispromašivao u LE, da bi momentalno trebalo da dobije šut kartu!
     (Nenad, 8. decembar 2017 15:16)

    # Link komentara

  166. Ponos!
     (anica, 8. decembar 2017 15:14)

    # Link komentara

  167. Zvezda je dosla tamo gde je Partizan stigso pre dve nedelje
    (mare, 8. decembar 2017 15:12)

    # Link komentara

  168. Zvezdi je mesto u LS, kao jednom od najvecih klubova u Evropi.
     (aco, 8. decembar 2017 15:10)

    # Link komentara

  169. Mora da se uvede i pehar za ovo velelepno dostignuće!
    (pavle, 8. decembar 2017 15:09)

    # Link komentara

  170. Ovo opstenarodno veselje...daj da proglasimo 3 neradna dana, i da se svake godine slavi ovaj dan...ipak se jednom u 25 god. ulazi u grupu i prolazi ista, nije to mala stvar!!!
     (Lega gazi limenke, 8. decembar 2017 15:07)

    # Link komentara