Subota, 02.12.2017.

14:46

VIDEO: Da li je bio penal za Crvenu zvezdu?

Fudbaleri Crvene zvezde izjednačili su protiv Bačke, nakon što je Pešić pao unutura 16 metara, posle čega je sudija Marko Popović dosudio jedaneasterac.

Izvor: PT

VIDEO: Da li je bio penal za Crvenu zvezdu? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

181 Komentari

Sortiraj po:

SK

pre 6 godina

Grobari drže moralne lekcije, pljuju na Zvezdinu kako oni kažu već osvojenu i plaćenu titulu, a onda je slave u maju i zaborave sve ružno što im se desilo, kada je sezona kao prošla... A inače jedino ne kmeče kad su na -34. Pi*ke.

beli65

pre 6 godina

@realista
kad je Zvezda počela da vam bodovno beži svirano vam 7 penala u 6 utakmica sve na 0:0 ili 1:1 posle 85-og minuta sve iz razloga da vam ne pobegnemo kao one sezone (-32)

smokva

pre 6 godina

Pravilo u JSL kaze: svaki kontakt sa igracem Zvezde u sesnaestercu je penal a mrki pogled i crveni karton.
(Vlada, 02. decembar 2017 15:07)
Zaboravio si da se dobija crveni karton kada pitas sudiju zasto faul :))

Rola

pre 6 godina

Ma kakav penal kada na svakoj utakmici gde igra Zvezda sudijama naređeno čim igrač Zvezde padne moraju da sviraju penal.Shvatite ljudi ovo nisu greške ovo se ponavlja iz kolo u kolo zato treba proglasiti Zvezdu šampionom pa onda da igraju prijateljske utakmice pa kom opanci kom obojici.Tada će biti i stadioni puni jer će se znati da niko neće imati bilo kakvu korist da lazira.

Srdjan

pre 6 godina

Sramno je sudjenje i u korist Crvene Zvezde i u korist Partizana. Tacno je da se u stranim ligama takodje proteziraju velikani, ali se ne svira svako kolo penal. Posle se cude kad nema gledalaca na tribinama. Pa, nece niko da gleda takvu nefer borbu. Navijam za Zvezdu, ali sam se ironicno nasmejao kad sam gledao danas utakmicu i kada je sudija dosudio penal. Sto se tice Partizana, imali su i vece protekcije od ove Zvezdine danas, ali nebitno, nek misle da su oni najposteniji na svetu. Smisao toga sto gledam Zvezdine utakmice u domacem sampionatu je da bih video mogucnosti pojedinih igraca, pre svega mladih (Radonjic, Adzic, Ilic...), a pehari me ne interesuju. Interesuje me kako ko igra u Evropi, a hvala bogu oba nasa kluba su dostojno reprezentovala Srbiju u LE ove godine do sada. Nadam se da ce tako i nastaviti.

Smešno

pre 6 godina

Odbanbeni igrač ode na levu stranu,napadač "zvezdane" ode na desnu stranu, "niđe" veze (kontakta) i penal u 86. minutu. To je "tak' normalno"! Pa, više se ni ne libe da se bar potrude kakav će penal da dosude! Smešno i sramota!

Baba Stanojka

pre 6 godina

(Car, 02. decembar 2017 19:00)

Znaci po tebi je u redu da nekog pokrades ako to isto uradi i partizan. To je opravdanje tebi? Zato smo tu gde smo.

A sta je sa ostalim klubovima? Ostali nemaju pravo da kradu? Ili jos bolje, nemaju prava na fer tretman u ligi koja vama lopovima daje legitimitet? I vama je cudno kad vas nazivaju blizancima? Pa vi ste neverovatni.

Realista

pre 6 godina

Posto se iz saopstenja koje uporno pisu celnici FK Crvena Zvezda, stvara lazna slika o tome kako se Partizan uporno gura penalima, statistika je ta koja ih najbolje demnatuje. Od pocetka sezone u korist Crvene Zvezde svirano je devet jedanaesteraca, a protiv Crvene Zvezde NIJEDAN. U korist Partizana svirano je sedam jedanaesteraca, a protiv jedan. U poslednjih sest utakmica u svakoj je sviran penal za Crvenu Zvezdu. Dajte mi Napredak iz Krusevca, sa takvim sudjenjem kakvo ima Zvezda, umesao bih se u borbu za titulu.

Danas je na primer, ovim izmisljenim penalom sudija ugurao bod u dzep Zvezdi. Da to nije uradio, Partizan bi pobedom protiv Vojvodine i u derbiju stigao Zvezdu i zbog boljeg odnosa u medjusobnim duelima ima prednost u borbi za titulu.

Dalje, u domacem prvenstvu Zvezda daje 2.5 gola po utakmici, a u Ligi Evrope 0.4 gola po utakmici bez ijednog dosudjenog penala. Sa druge strane Partizan u domacem prvenstvu daje 2 gola po utakmici, a u LE 1.4 gola po utakmici takodje bez dosudjenog penala.

Svako dosadasnje i svako sledece saopstenje iz CZV je odraz najgoreg licemerja koje imaju celnici tog kluba. Jasno je da Zvezda mora osvojiti titulu ove sezone, kako se slucajno vec sada ne bi desilo da ih Partizan pretekne po broju titula, jer je to jedini preostali sport u kome Zvezda ima makar identican broj titula kao Partizan. To se nece desiti ove sezone, ali je samo pitanje trenutka kada ce to Partizan uraditi. Bolje organizovan klub, sa boljom skolom fudbala.

Bilal

pre 6 godina

(analiticar_amater)

(analiza, 2. decembar 2017 17:08)
Da, vas dvojica, malo ne preterujete? Pa u prošlom kolu je pomoćni sudija poništio čist gol Partizana protov Voždovca zbog navodnog ofsajda a i iz istog razloga prekinuo akciju gde je Ožegović bio sam pred golmanom. Bilo je mnogo slučajeva kada je Partizan u utakmicama sa tzv malim klubovima bio oštećen ili zbog poništavanjem regularnog gola ili zbog sviranja nepostojećeg ofsajda ili zbog nedosuđenog penala. Naravno, bilo je i diskutabilnih situacija u korist Partizana. Nije to karakteristično samo za SLS pa i u najvećim svetskim ligama se favorizuju veliki timovi u odnosu na male samo što se tamo ne diže tolika prašina oko toga. Uostalom, navijači malih klubova i ne dižu toliku dreku oko sudijskih grešaka koliko grobari i delije. U strahu su velike oći pa s toga svak' u tuđem oko vidi trun a u svome ne vidi panj.

Коста

pre 6 godina

Ма цео тај наш фудбал је бедан, то је главни проблем, зато све игледа сумњиво.

Slavisa

pre 6 godina

Ako ste hteli da izazovete 'neke' na komentare, uspeli ste. Cemu ovakav naslov? (jedino je opravdano, zbog medjusobnog satiranja, pa da neko treci bude na celu FSS)

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Ovo je penal isto kao sto je bio penal za njih protiv Cuke kad je Pesic izveo makazice i promasio loptu a sudija dao penal. Dakle ovaj penal danas je isto regularan kao taj.

Car

pre 6 godina

Znate kako, mozemo raspravljati da li bio penal ili ne...ali evo recimo da nije,i da smo danas ukrali taj 1 bod, to nije nista, ali apsolutno nista u poredjenju sa brojem bodova koje je partizan ukrao ove sezone...dakle, da sumiramo,da Zvezda ovako ukrade narednih 10 utakmica,da nam na svakoj sviraju po 2, 3 penala i protivnicima daju crveni, i da nadoknada svaka traje po 10 minuta, grobari nemaju pravo bilo sta da nam kazu,jersu oni 10 puta vise pokrali!!!! Razumete!?!?!
Znaci nemojte vi crno beli da nam moralisete!!! Svi mogu samo vi ne!!!
Mogu navijaci Vose, Napretka,Spartaka, bilo ko...vi ne!!!! Vi nemate pravo da kazete bilo sta!!!

mark(Y)O

pre 6 godina

"CARE"- UPRAVO SE O TOME I RADI mogu svi da nam pricaju o namestanju i kradjama ali ne (NIKAKO) vi. Nama koji smo jedini klub u Srbiji koji igra evropska takmicenja i uporno pokusava da podigne rejting(koeficijent) naseg fudbala u Eropi dok ga drugi vuku na dole.
PARTIZAN je medju 80 klubova u Evropi vi niste ni medju 150. PARTIZAN se izdrzava prodajom svojih igraca a vi do pre 2 god. niste prodali ukupno 3 igraca.
Ne zelim da kazem da smo mi bolji od vas nego upravo to da nas stalno napadate nekakvim komicnim saopstenjima(konstantno zadjih godina) I TI SAD KAZAES VI NEMATE PRAVO NAMA DA PRICATE(pa vi ste to upravo radili i radite i dalje).GDE JE SAD MRKELA ima li sta da kaze a za ocigledan penal nad Panticem je optuzio FSS da pomaze Partizanu(to se zove licemerje i ima ga sa obe strane nazalost ali uvek vi prvi pocnete)

xxx

pre 6 godina

Ko suza penal
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Batko, 2. decembar 2017 17:50) Mnogo prljava ta suza...

husref musemić

pre 6 godina

https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1331739#k25403639
nije to ravnopravno jer vama svako malo sviraju penal u derbiju a nama nisu 25 godina...koliko stida i srama nemate

sava.

pre 6 godina

Da nije koristio obe ruke kau u ragbiju,sudija sigurno ne bi svirao. bio metar od igrača.glupost koju je napravio igrač bačke a nije da nije bila još jedna situacija sumljiva za penal ali sudija nije imao hrabeosti.sad če penali za partizan pa če biti opet isčuđivanja,drži čoveka sa obe ruke iako je bio okrenut od gola. glupost odbrane.

slaviša šmigič

pre 6 godina

onaj što je imao najviše penala dosuđenih nema pravo,da blekne budalaštinu.blejačima se netreba obračati osim ako te napadnu jer znamo,da partizan klub sa najviše penala.

Nikola

pre 6 godina

Pitanje i za jedne i druge navijace? Da li sudije ne smeju da dosude penal na utakmicama Zvezde i Partizana jer ce automatski biti namesteno? Logicno je da se slabiji timovi brane tako sto igraju na ivici faula. Problem je sto to nisu bas nesto kvalitetni igraci pa ne mogu da se kontrolisu i naprave faul u sesnaestercu. Ne vidim sta je problem velikom broju penala i za jedne i za druge. Pitanje je samo da li ce sudija dosuditi bas svaki prekrsaj ili ne.

analiza

pre 6 godina

"Nije ovde pitanje da li je ovaj faul bio za penal ili ne, iako licno mislim da je bilo osnova da se sudi. Problem je u tome sto penal ne bi bio sudjen da je bila obrnuta situacija, tj da je igrac Backe bio oboren u Zvezdinom sesnaestercu. Problem su sudijski arsini i favorizovanje i Zvezde i Partizana. Da nije toga, i jedni i drugi bi gubili mnogo vise bodova. Sve i da je opravdano dosudjen penal, licno imam gorak ukus u ustima iako sam zvezdas. Koliko znam do sad u prvenstvu za nase protivnike nije sviran ni jedan penal protiv nas, iako je bilo situacija u kojima bi moglo da se svira i koje bi sudije sigurno dosudile za Zvezdu. Navijaci ostalih klubova bunite se slobodno, vi grobari ako niste svesni da imate istu ovakvu protekciju bolje zaobidjite vest i postetide nas vaseg licemerja."
(analiticar_amater)
Konacno procitah razuman komentar sa vasim potpisom.Slazem se od reci do reci.I,da,meni je takodje muka kad sudije navlace za Par-tipa faulovi u zoni suta(a igraju Milijas,Donald-Drincic,Tosic),ofsajdi koji postoje a ne sude se i ofsajdi koji NE postoje a sude se,gomila malih faulova u korist vecitih,faulovi koji se ne sude za ekipe koje nisu CZ ili Par,faulovi koji ne postoje a sude se manjim klubovima.Kartoni za proteste protivnicima vecitih...VAR uvesti,ukinuti pomocne sudije i mirna Backa!

Velja89

pre 6 godina

Ajmo sada da oteramo sve igrače iz Zvezde.
Pa šta ako smo kiksnuli, dešava se to, a pre toga smo vezali jedno 10 pobeda u Superligi zaredom, igrali smo sa B timom. Dobićemo Keln jer znamo šta radimo :)

Davle

pre 6 godina

Ma daj kakve su ovo gluposti oko raspravke,pre nego sto je primio Pesic loptu protivnicki igrac ga vuce za desnu ruku , po prijemu lopte gura ga sa levom rukom sa ledja i prebacuje ga preko kolena... u rvanju bi ovo bio cist tuš a u fudbalu se zove penal,ali dobro svacije oci gledaju drugacije,zavisi od navijacke objektivnosti...
Inace , sve cestitke igracima Backe na prikazanoj igri,momci su zasluzili bod i igrom i borbenoscu.

BigBoca

pre 6 godina

Penal je bijo i Boaći ga je maestralno izveo i postigao prelep gol. Nije dzabe Zvezda bila svetski šampion i najbolji srpski klub u istoriji.
(delija momak, 2. decembar 2017 16:53)

BIJO!

Nisi školovao?

Aleksandar

pre 6 godina

Gledaj sudije, jedva docekao da pokaze penal...hahaha...koja je ovo sprdnja. Zlezdi momentalno da se dodijeli pehar, stvarno nema potrebe da se mezimica ovako strasi pa da spasavaju glavu nepostojecim penalom na kraju utakmice.

Kol

pre 6 godina

@(rauski, 02. decembar 2017 14:56)

Zbog ovakvih stvari i kriminalaca na tribinama i u upravama, ja sam prestao da gledam domaci fudbal i zelim im svima od zvezdane saopstenje, partizana kalimera i reprezentacije koja sluzi menadzerima da prodaju svoje pulene sve najgore, fudbal u ovoj kvazi drzavi zasluzuje da se ugasi!

mirko

pre 6 godina

Evo lajavci pobijaju ono sto je očigledno samo da u sebi opravdaju onu krađu njhovog kluba. Penal je cist kao suza dok je kod prvog gola možda bio faul nad golmanom ali treba neko kompetentiji da proceni. Sudija bio na nivou sto se mene tice. Mislim da se i ovim sudijama smučilo da sude vecitima

Само кажем... мсм немо' се љутите...

pre 6 godina

Братеуууу, као да га покојни Бата покосио шмајсером...

nesa80

pre 6 godina

kad je u pitanju zvezda to je cist penal kao suza sto ce potvrditi i sudijska komisija,ne bitno da li se bacio,da li je sa ledja,da li ga vuce,da li ga ne vuce...koja god da je moguca situacija za zvezdu to je penal cist...a kad je protivnicki tim u pitanju ma ni govora u penalu,slobodno sudijsko uverenje...sve u svemu ZA ZVEZDU JE UVEK PENAL BEZ POLEMIKE MOLIM,a za partizanom ce da se vice drste lopova i cela liga ce se javno buni na partizanove utakmice i kad ni nema penala.to je planski sistem takav i tako ce uvek i biti

miki

pre 6 godina

nisam gledao utakmicu a vidim da je konacan rezultat 2:2, mislim se, Zvezda ispustila pobedu kad ono sada vidim da je jedva izjenacila u 85. minutu i to preko penala. hmmmm Koji je ovo penal za Zvezdu ove sezone. Postoji neko ko ce da stane na kraj ovome?

Marko Niš

pre 6 godina

Bio je!!! Sudija ga je svirao video sam u direktnom prenosu!!! Ma šta ja, svi su videli!!! Sve su videli!!! A za one koji nisu videli sledeće kolo videće opet, stalno se ponavlja!!!

analiticar_amater

pre 6 godina

Namestena u smislu da ste do derbija i utakmice sa Zeleznikom svaku dobijali uz pomoc sudija, kako sa penalima tako sa crvenim kartonima, ofsajdima za protivnike itd.. Cak ste i u derbiju dali onaj gol iz golauta.. E iz tog razloga je namestena titula koju niste osvojili jer niste mogli protiv Partizana i Vozdovca!!
(byrch, 2. decembar 2017 16:31)

Ne blamiraj se molim te. Zvezda je imala protekciju sudija na nekim utakmicama isto kao i Partizan. Kad je nesto namesteno, onda je to namesteno, onda Partizan ne bi mogao da se na terenu izbori za titulu. Namestiti ko uzima titulu i pruzati protekciju na nekim mecevima nije isto. Sad bez zezanja, sta je vama grobarima? Jel ste to kolektivno trokirali i ostali bez sivih celija ili ste toliko ostrasceni da cam je sve jedno koliko smesno zvucite? Partizan ima istu protekciju kao i Zvezda a vi ste jedini koji to ne vidite.

Nevera

pre 6 godina

I opet....
izgubili ste namestenu titulu.

Pa da je namestena logika govori da bi je uzeli. O probusenog mozga sa druge strane brda. Pre ce biti namestena da nece da uzme od silne kuknjave iz Humske. Kme kme, pokradeni smo.

milos

pre 6 godina

Neizgledna situacija i da se igrac backe pomerio ne bi bila sansa za gol ni izdaleka. Ali kako odmah u sekundi svira penal covek. Mora VAR ali nece ga biti.

iwar

pre 6 godina

postoji li u ovoj mucenoj zemlji iko drugi od zvezde I partizana, dva brenda koje drzava izdrzava od nasih para! gadi mi se BGD svakim danim sve vise I vise

czva

pre 6 godina

Prvenstva i titule ce biti regularne samo kada i Zvezda i Partizan budu gubili po 7 - 8 utakmica u prvenstvu.
Niti su ostali klubovi toliko losi da navedena dva mogu sve ostale da pobede niti su sudijski arsini isti. Ne vidim u cemu je problem izgubiti, Barselona, Real, Mancester, Bayern takodje gube u svojim prvenstvima pa niko neobjavljuje saopstenja.
Zvezda je sinoc pobedila veliki Real na sred Madrida pa oni jos uvek nisu nista ni objavili niti ugasili klub.
Da li je bio penal? Cim ga je sudija svirao, jeste! Opravdano ili ne, to niko od nas ne zna, zna samo sudija.

Nagai Nagayoshi

pre 6 godina

Naravno da nije...ali sudija koji ide u penziju i pre meca dobija Zvezdin dres je presudio da je penal...i to je to,sad cekamo saopstenje...
P.s. voleo bih da Keln izbaci Zvezdu...

Igor Pg

pre 6 godina

Cus je li ovo penal?!!! Hahaha pa kontakt se iz aviona vidi! E upravo je u ovome razlika izmedju penala koji se sviraju Zvezdi i onih nepostojecih koje brat bratu ne bi dao a koji se daju Partizanu..

delija momak

pre 6 godina

Penal je bijo i Boaći ga je maestralno izveo i postigao prelep gol. Nije dzabe Zvezda bila svetski šampion i najbolji srpski klub u istoriji.

igi

pre 6 godina

Sve su ovo penali ali samo kod nas u ligi. E ovako ce se igraci Zvezde valjati i protiv Kelna pa ce mo videti na sdelu medjunarodne sudije koje ce samo da odmahuju rukom. Ovde kod nas Partizanu a posebno Zvezdi koja kuka na sudjenje cim joj nedaju vestacko disanje sudije sviraju se ovakvi penali

ajmo grobari tri cetri sad

pre 6 godina

Da nije svirao faul tj. Penal pogrešio bi sudija. Klasičan rvački zahvat gori nego kad su Boaćiju skinuli dres u finalu kupa. E sad ako onaj faul nad Boaćijem u derbiju nije bio penal možda nije ni ovo

marko

pre 6 godina

Cist penal kao suza... Lepo se vidi kako ga igrac Backe gura svom snagom, a i Pesic je bio u gol sansi, licem okrenut golu, sto je automatski penal

byrch

pre 6 godina

Pa da je namestena logika govori da bi je uzeli. O probusenog mozga sa druge strane brda. Pre ce biti namestena da nece da uzme od silne kuknjave iz Humske. Kme kme, pokradeni smo.
(Nevera, 2. decembar 2017 16:02)

Namestena u smislu da ste do derbija i utakmice sa Zeleznikom svaku dobijali uz pomoc sudija, kako sa penalima tako sa crvenim kartonima, ofsajdima za protivnike itd.. Cak ste i u derbiju dali onaj gol iz golauta.. E iz tog razloga je namestena titula koju niste osvojili jer niste mogli protiv Partizana i Vozdovca!!

NecuZvaku

pre 6 godina

Cim sudija svira penal za Partizan - navijaci Zvezde spamuju vest o kradji
Cim sudija svira penal za Zvezdu - navijaci Partizana spamuju vest o kradji

Objektivnost 0 (nula) na obe strane

nikola12kg

pre 6 godina

U poslednjih 11 utakmica u domacem prvenstvu/kupu, Crvena Zvezda je imala cak 10 penala!!! To je neverovatno. Nebitno je da li je Partizan ili Zvezda u pitanju, ocigledno je da je srpski fudbal korumpiran i namesten i to je jedan od razloga zasto sve manje ljudi prati domaci fudbal... Nije mi jasno kako to prolazi vec godinama, kako nema postenog coveka u kuci fudbala koji ce da iskoreni sve ovo i da stavi srpski fudbal na pravi put? Mislite da smo uspesni jer nam dve ekipe igraju u Evropi? Zato sto je reprezentacija na svetskom prvenstvu? Nas fudbal tone i tone iz godine u godinu...Jedino opstaje ta zelja i ljubav naroda prema fudbalu, naroda koji nema nikakvu finansijsku korist od toga, iako nas svi redom razocaravaju iz godine u godinu...Ali pitanje je do kad ce to trajati...Naravno, nista se nece promeniti jer je previse korupcije ili licnog interesa,previse losih i sebicnih ljudi kojima je novac na prvom i poslednjem mestu...

osmiputnik

pre 6 godina

Al' ce Keln da vas razbije!! 
(savio, 02. decembar 2017 15:26) 

Kaže se....Al' će Keln da NAS razbije, ako si srbin. Jedino ako nisi nemac na privremenom radu u Srbiji, što čisto sumnjam. Mada sumnjam i da si srbin.
(Nikita, 02. decembar 2017 15:50)

Zasto bi bilo "Al ce Keln da NAS razbije" pa ne igra reprezentacija protiv kelna pa da mi budemo jedno hhahhahahahaha..
Seti se podsmevanja bobadilja, sad ce da vam se vrati.

Karaburac

pre 6 godina

Da li je bio penal kazace nam najvece zlo srpskog fudbala i to u vidu saopstenja.
A vi novinari smesni ste kao pozoriste. Okurazite se i recite vec jednom ko je ko u nasem fudbalu.
Zasto navijac Backe ne moze da procita naslov: Backa pokradena od sudije koji pre utakmice prima dres zvezde.

sasa

pre 6 godina

Najjace kada se grobar predstavi kao zvezdas i pise da ga je sramota, pre dva kola desila se najveca kradja u istoriji fudbala i vi grobari pisete o postenju, pa nije li vas sramota ???

xxx

pre 6 godina

Draage komsije , moze Keln i da razbije Zvezdu, ali to nece anulirati 15 evropskih cetvrtfinala, 7 polufinala, dva finala , od kojih jedna pobeda u finalu i evropska najjaca titula, spram vasih jednog i to ne uspesnog finala jednog polufinala jednog cetvrtfinala i jos 2-3 proleca u Evropi.Nije sramota izgubiti od Kelna, sramota ke ispasti od Fljarmutarija.
(tja, 2. decembar 2017 16:41) Poslednji tim iz bundeslige koji već u novembru postao član cvajte protiv albanaca koji su stigli do polufinala KPK, i u Tirani savladli Barselonu koja je kasnije to takmičenje osvojila...

Ono

pre 6 godina

Previše se potenciraju ti penali za Zvezdu i Partizan jer ogromna većina je bila. Češće je problem da se za protivnika ne svira penal i da se prave druge greske u korist najveća dva kluba. Penali su uglavnom najmanji problem i realno u 95% situacija na mestu. Ovo je penal (ne vidi se na ovom klipu najbolje) jer je Pesic vučen i telom oboren. Za maltene svaki penal ima jakog osnova i normalno je da ih bude ovoliko jer manjak kvaliteta ostale ekipe nadomešćuju agresivnom odbranom i često preagresivnom.

Ninja Subota

pre 6 godina

Čist penal!!! Lepo se vidi da ga protivnički igrač hvata za ruku i džeki čen potezom mu lomi šaku, potom ga gazi kopačkama i vezuje mu štucnu oko guše dok mu očne jabučice polako stišće

tja

pre 6 godina

Draage komsije , moze Keln i da razbije Zvezdu, ali to nece anulirati 15 evropskih cetvrtfinala, 7 polufinala, dva finala , od kojih jedna pobeda u finalu i evropska najjaca titula, spram vasih jednog i to ne uspesnog finala jednog polufinala jednog cetvrtfinala i jos 2-3 proleca u Evropi.Nije sramota izgubiti od Kelna, sramota ke ispasti od Fljarmutarija.

zoran ivkovic

pre 6 godina

vuce i guranja je bilo, samo i ne jakog inteziteta ... pad pesica malo i treatalan...lopta je bezala podalje od pesica tako da pesic ne bi ugrozio gol i da nije pao ....bas iz tog razloga ja ne bih svirao penal

.

pre 6 godina

@ Marijan

A ko drugi da osvoji titulu?sa kojim timom,za koje navijače da osvaja?za užu rodbinu?sa kojim stadionom?zvehda i partizan institucije u zemlji i sve pare idu u ta dva kluba,pa igrači drugih klubova navijaju za njih..

xxx

pre 6 godina

To je nebitno.
Samo je vazno da Keln pobedi.
Nama grobarima je to ipak najvaznija utakmica sezine.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 2. decembar 2017 14:57) Drekavac, to stoji da ćete da izgubite u četvrtak...

JPR24

pre 6 godina

Sram da vas bude sve koji kazete da ovo nije penal i koji zelite jos prepucavanja u nasem fudbalu i ovakvu situaciju. Ovo je cist penal sa dve ruke ga je vukao igrac Backe. Pojma vi nemate
(CzBg89!, 02. decembar 2017 15:17)
Ajde ti lepo pogledaj snimke jos jednu 50 puta, najmanje, pa se javi sa svojom sramotom. O pojmu necemo ovaj put. Ne valja preskakati gradivo.

Pedja

pre 6 godina

Penal je bio i to pre svega zbog iskustva napadaca. Pesic je odmah sklonio loptu u stranu i posao za njom, odbrambeni igrac ga povlaci i automatski sprecava da nastavi kretanje sa loptom i nema spora da li je faul ili ne. Da je lopta ostala kod Pesica, ne bi bio penal, jer bi se tretiralo kao start odbrane da se otkloni opasnost.

Miki

pre 6 godina

Pesic se sam baca u stranu,napravio mali trzaj i eto penala.to je postenje velikog kluba,stuba srpstva koji place kao dete kad izgubi igracku kada nije prvi.sramoooota!!!

Milos

pre 6 godina

Cudi me igrac Backe. Zna se koliko su sudije lake na penalu kada je zvezda u pitanju, I tako nasrtati je potpuno pogresno. Plus sto je ovaj daleko od sanse.

turista

pre 6 godina

I ako ne navijam za Zvezdu, penal kao suza. Voleo bi da Zvezda u cetvrtak prodje dalje, kako bi i jedni i drugi na prolece imali i vise nego zgusnut raspored. Ukoliko ne prodju, ode pola ekipe i nece biti bas interesantno prvenstvo...

krajisnik

pre 6 godina

ovo sa 2 napadača baš nešto ne ide.
Iako bi trebali biti opasniji u napadu, delujemo nepovezano, a posebno u odbrani.
4-2-3-1 je naša formacija
Takođe bez Kange i Radonjica smo mnogo slabiji.
Idemo dalje

kile

pre 6 godina

Svugde na svetu se zna kako se sviraju penali. Nigde se ne svira pad na kontakt pogotovo daleko od gola i sanse! Odbrambeni igraci su privilegovani i njima je dopustena jaca igra... Osim u slucaju kad igrac zvezde padne kad oseti dodir...

garfild

pre 6 godina

Zvezdas sam, ali najvece zlo naseg fudbala su Zvezda i Partizan, odnosno način kako ta dva kluba danas funkcionisu! Utisak je da ostali klubovi igraju samo da liga ne bi imala dva kluba!!!

el_kiddo

pre 6 godina

Nije pitanje da li je bio penal, problem je sto ce biti penal kada god zaskripi, prosle nedelje protiiv Cukarickog na 0-1 se sedi penal. Nije isto penal na 0-1 i na 2-1 na primer...

Blago onima što su otišli

pre 6 godina

Penal, suza kao čist, a još jedan nije sviran minut pre kraja, tako da je CZ teško oštećena. Pitam sve: ima li smisla više gubiti vreme na ovo što se radi u srbskom fudbalu? A tek šta se radi i državi i društvu?

Bobadilja

pre 6 godina

Ha ha. Pa ovaj sudija je ispružio ruku ka beloj tački pre nego što je Pešić legao na travu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dugoprsti, 2. decembar 2017 15:28)

Suze navijača Kelna, Arsenala i Bate Borisova nemaju cenu!

xxx

pre 6 godina

To je nebitno.
Samo je vazno da Keln pobedi.
Nama grobarima je to ipak najvaznija utakmica sezine.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 2. decembar 2017 14:57) Nama grobarima je prošlog kola u LE bila najvažnija utakmica sezone. A da ćete da izgubite od Kelna, to stoji...

Nikita

pre 6 godina

Al' ce Keln da vas razbije!!
(savio, 02. decembar 2017 15:26)

Kaže se....Al' će Keln da NAS razbije, ako si srbin. Jedino ako nisi nemac na privremenom radu u Srbiji, što čisto sumnjam. Mada sumnjam i da si srbin.

Djubre

pre 6 godina

Na svakoj, ali svakoj utakmici ova dva kancera domaćeg sporta postoji vest Da li je bio penal za Zvezdu? Da li je bio penal za Partizan? Pa gasi bre tu ligu, nek šutiraju po 5 penala za titulu i ćao!

mark(Y)O

pre 6 godina

Bravo za komentar Par-CZ po 5 penala ko pobedi titula.
Navijam za Partizan i mozda nisam objektivan ali mnogo se vise
pomagalo Zvezdi (pre svega finansiski , pa menjanje pravila po potrebi zvezde itd.)iz zato ne volim kad nas izjednacavaju sa njima.
Ali dok smo i mi drzavni klub i trazimo te iste pare(privilegije) nije moralno
da delimo lekcije o postenju.( i tu je opet sve zvezda zapocela od vesica i lukica).
PRE SVEGA SUDIJE SU LOSE to se vidi i bez VAR-a nije mi jasno ofsajd Tavambi 3m nije bio (ima mnogo primera) kako taj covek sme da ima licencu
Sve u svemu i mi takvi (nadam se i ZVEZDA) izborismo PROLECE ?????

analiticar_amater

pre 6 godina

Nije ovde pitanje da li je ovaj faul bio za penal ili ne, iako licno mislim da je bilo osnova da se sudi. Problem je u tome sto penal ne bi bio sudjen da je bila obrnuta situacija, tj da je igrac Backe bio oboren u Zvezdinom sesnaestercu. Problem su sudijski arsini i favorizovanje i Zvezde i Partizana. Da nije toga, i jedni i drugi bi gubili mnogo vise bodova. Sve i da je opravdano dosudjen penal, licno imam gorak ukus u ustima iako sam zvezdas. Koliko znam do sad u prvenstvu za nase protivnike nije sviran ni jedan penal protiv nas, iako je bilo situacija u kojima bi moglo da se svira i koje bi sudije sigurno dosudile za Zvezdu. Navijaci ostalih klubova bunite se slobodno, vi grobari ako niste svesni da imate istu ovakvu protekciju bolje zaobidjite vest i postetide nas vaseg licemerja.

hmm

pre 6 godina

Jeste ga udario po lijevoj nozi ali nije i po stajnoj da bi onako pao. Faula je bilo, teatralnosti takodje.
(Momir, 02. decembar 2017 14:58)

jel to znaci da nije bio penal?

Delija

pre 6 godina

Kontakta nogama nije bilo a jedino sto moze da bude jeste da ga je drzao igrac Backe desnom rukom posle cega je Pesic iskusno napravio trzaj i okret.Tako da ako je penal postojao jedino zbog drzanja za ruku i povlacenja Pesica pri njegovom okretanju ali posto je to u pitanju Zvezda koja je gubila ili Partizan da je gubio ili bilo nereseno naravno da se sudi svaki ozbiljniji kontakt ali ne samo za njih pogledajte Barselonu,Real,Juventus... kad gube sudije malo navlace na kraju za njih tako da je razumljivo sviran penal.

CzBg89!

pre 6 godina

Sram da vas bude sve koji kazete da ovo nije penal i koji zelite jos prepucavanja u nasem fudbalu i ovakvu situaciju. Ovo je cist penal sa dve ruke ga je vukao igrac Backe. Pojma vi nemate

Marijan

pre 6 godina

Ovo je sramota vise...Nema sad tu prepucavanja Zvezda-Partizan...isti kriterijumi u oba slucaja. Zvezda prosle sezone nije osvojila namestenu titulu...A ove sezone mora pa mora. Bruka...Rad bi bio da neko treci osvoji ligu. Muka vise i od Zvezde i od Partizana...MUKA

Marijan

pre 6 godina

Ovo je sramota vise...Nema sad tu prepucavanja Zvezda-Partizan...isti kriterijumi u oba slucaja. Zvezda prosle sezone nije osvojila namestenu titulu...A ove sezone mora pa mora. Bruka...Rad bi bio da neko treci osvoji ligu. Muka vise i od Zvezde i od Partizana...MUKA

Djubre

pre 6 godina

Na svakoj, ali svakoj utakmici ova dva kancera domaćeg sporta postoji vest Da li je bio penal za Zvezdu? Da li je bio penal za Partizan? Pa gasi bre tu ligu, nek šutiraju po 5 penala za titulu i ćao!

analiticar_amater

pre 6 godina

Nije ovde pitanje da li je ovaj faul bio za penal ili ne, iako licno mislim da je bilo osnova da se sudi. Problem je u tome sto penal ne bi bio sudjen da je bila obrnuta situacija, tj da je igrac Backe bio oboren u Zvezdinom sesnaestercu. Problem su sudijski arsini i favorizovanje i Zvezde i Partizana. Da nije toga, i jedni i drugi bi gubili mnogo vise bodova. Sve i da je opravdano dosudjen penal, licno imam gorak ukus u ustima iako sam zvezdas. Koliko znam do sad u prvenstvu za nase protivnike nije sviran ni jedan penal protiv nas, iako je bilo situacija u kojima bi moglo da se svira i koje bi sudije sigurno dosudile za Zvezdu. Navijaci ostalih klubova bunite se slobodno, vi grobari ako niste svesni da imate istu ovakvu protekciju bolje zaobidjite vest i postetide nas vaseg licemerja.

Miki

pre 6 godina

Pesic se sam baca u stranu,napravio mali trzaj i eto penala.to je postenje velikog kluba,stuba srpstva koji place kao dete kad izgubi igracku kada nije prvi.sramoooota!!!

Realista

pre 6 godina

Posto se iz saopstenja koje uporno pisu celnici FK Crvena Zvezda, stvara lazna slika o tome kako se Partizan uporno gura penalima, statistika je ta koja ih najbolje demnatuje. Od pocetka sezone u korist Crvene Zvezde svirano je devet jedanaesteraca, a protiv Crvene Zvezde NIJEDAN. U korist Partizana svirano je sedam jedanaesteraca, a protiv jedan. U poslednjih sest utakmica u svakoj je sviran penal za Crvenu Zvezdu. Dajte mi Napredak iz Krusevca, sa takvim sudjenjem kakvo ima Zvezda, umesao bih se u borbu za titulu.

Danas je na primer, ovim izmisljenim penalom sudija ugurao bod u dzep Zvezdi. Da to nije uradio, Partizan bi pobedom protiv Vojvodine i u derbiju stigao Zvezdu i zbog boljeg odnosa u medjusobnim duelima ima prednost u borbi za titulu.

Dalje, u domacem prvenstvu Zvezda daje 2.5 gola po utakmici, a u Ligi Evrope 0.4 gola po utakmici bez ijednog dosudjenog penala. Sa druge strane Partizan u domacem prvenstvu daje 2 gola po utakmici, a u LE 1.4 gola po utakmici takodje bez dosudjenog penala.

Svako dosadasnje i svako sledece saopstenje iz CZV je odraz najgoreg licemerja koje imaju celnici tog kluba. Jasno je da Zvezda mora osvojiti titulu ove sezone, kako se slucajno vec sada ne bi desilo da ih Partizan pretekne po broju titula, jer je to jedini preostali sport u kome Zvezda ima makar identican broj titula kao Partizan. To se nece desiti ove sezone, ali je samo pitanje trenutka kada ce to Partizan uraditi. Bolje organizovan klub, sa boljom skolom fudbala.

garfild

pre 6 godina

Zvezdas sam, ali najvece zlo naseg fudbala su Zvezda i Partizan, odnosno način kako ta dva kluba danas funkcionisu! Utisak je da ostali klubovi igraju samo da liga ne bi imala dva kluba!!!

JPR24

pre 6 godina

Sram da vas bude sve koji kazete da ovo nije penal i koji zelite jos prepucavanja u nasem fudbalu i ovakvu situaciju. Ovo je cist penal sa dve ruke ga je vukao igrac Backe. Pojma vi nemate
(CzBg89!, 02. decembar 2017 15:17)
Ajde ti lepo pogledaj snimke jos jednu 50 puta, najmanje, pa se javi sa svojom sramotom. O pojmu necemo ovaj put. Ne valja preskakati gradivo.

Ninja Subota

pre 6 godina

Čist penal!!! Lepo se vidi da ga protivnički igrač hvata za ruku i džeki čen potezom mu lomi šaku, potom ga gazi kopačkama i vezuje mu štucnu oko guše dok mu očne jabučice polako stišće

Nagai Nagayoshi

pre 6 godina

Naravno da nije...ali sudija koji ide u penziju i pre meca dobija Zvezdin dres je presudio da je penal...i to je to,sad cekamo saopstenje...
P.s. voleo bih da Keln izbaci Zvezdu...

Marko Niš

pre 6 godina

Bio je!!! Sudija ga je svirao video sam u direktnom prenosu!!! Ma šta ja, svi su videli!!! Sve su videli!!! A za one koji nisu videli sledeće kolo videće opet, stalno se ponavlja!!!

BigBoca

pre 6 godina

Penal je bijo i Boaći ga je maestralno izveo i postigao prelep gol. Nije dzabe Zvezda bila svetski šampion i najbolji srpski klub u istoriji.
(delija momak, 2. decembar 2017 16:53)

BIJO!

Nisi školovao?

Milos

pre 6 godina

Cudi me igrac Backe. Zna se koliko su sudije lake na penalu kada je zvezda u pitanju, I tako nasrtati je potpuno pogresno. Plus sto je ovaj daleko od sanse.

xxx

pre 6 godina

To je nebitno.
Samo je vazno da Keln pobedi.
Nama grobarima je to ipak najvaznija utakmica sezine.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 2. decembar 2017 14:57) Nama grobarima je prošlog kola u LE bila najvažnija utakmica sezone. A da ćete da izgubite od Kelna, to stoji...

analiza

pre 6 godina

"Nije ovde pitanje da li je ovaj faul bio za penal ili ne, iako licno mislim da je bilo osnova da se sudi. Problem je u tome sto penal ne bi bio sudjen da je bila obrnuta situacija, tj da je igrac Backe bio oboren u Zvezdinom sesnaestercu. Problem su sudijski arsini i favorizovanje i Zvezde i Partizana. Da nije toga, i jedni i drugi bi gubili mnogo vise bodova. Sve i da je opravdano dosudjen penal, licno imam gorak ukus u ustima iako sam zvezdas. Koliko znam do sad u prvenstvu za nase protivnike nije sviran ni jedan penal protiv nas, iako je bilo situacija u kojima bi moglo da se svira i koje bi sudije sigurno dosudile za Zvezdu. Navijaci ostalih klubova bunite se slobodno, vi grobari ako niste svesni da imate istu ovakvu protekciju bolje zaobidjite vest i postetide nas vaseg licemerja."
(analiticar_amater)
Konacno procitah razuman komentar sa vasim potpisom.Slazem se od reci do reci.I,da,meni je takodje muka kad sudije navlace za Par-tipa faulovi u zoni suta(a igraju Milijas,Donald-Drincic,Tosic),ofsajdi koji postoje a ne sude se i ofsajdi koji NE postoje a sude se,gomila malih faulova u korist vecitih,faulovi koji se ne sude za ekipe koje nisu CZ ili Par,faulovi koji ne postoje a sude se manjim klubovima.Kartoni za proteste protivnicima vecitih...VAR uvesti,ukinuti pomocne sudije i mirna Backa!

kile

pre 6 godina

Svugde na svetu se zna kako se sviraju penali. Nigde se ne svira pad na kontakt pogotovo daleko od gola i sanse! Odbrambeni igraci su privilegovani i njima je dopustena jaca igra... Osim u slucaju kad igrac zvezde padne kad oseti dodir...

miki

pre 6 godina

nisam gledao utakmicu a vidim da je konacan rezultat 2:2, mislim se, Zvezda ispustila pobedu kad ono sada vidim da je jedva izjenacila u 85. minutu i to preko penala. hmmmm Koji je ovo penal za Zvezdu ove sezone. Postoji neko ko ce da stane na kraj ovome?

Karaburac

pre 6 godina

Da li je bio penal kazace nam najvece zlo srpskog fudbala i to u vidu saopstenja.
A vi novinari smesni ste kao pozoriste. Okurazite se i recite vec jednom ko je ko u nasem fudbalu.
Zasto navijac Backe ne moze da procita naslov: Backa pokradena od sudije koji pre utakmice prima dres zvezde.

mark(Y)O

pre 6 godina

"CARE"- UPRAVO SE O TOME I RADI mogu svi da nam pricaju o namestanju i kradjama ali ne (NIKAKO) vi. Nama koji smo jedini klub u Srbiji koji igra evropska takmicenja i uporno pokusava da podigne rejting(koeficijent) naseg fudbala u Eropi dok ga drugi vuku na dole.
PARTIZAN je medju 80 klubova u Evropi vi niste ni medju 150. PARTIZAN se izdrzava prodajom svojih igraca a vi do pre 2 god. niste prodali ukupno 3 igraca.
Ne zelim da kazem da smo mi bolji od vas nego upravo to da nas stalno napadate nekakvim komicnim saopstenjima(konstantno zadjih godina) I TI SAD KAZAES VI NEMATE PRAVO NAMA DA PRICATE(pa vi ste to upravo radili i radite i dalje).GDE JE SAD MRKELA ima li sta da kaze a za ocigledan penal nad Panticem je optuzio FSS da pomaze Partizanu(to se zove licemerje i ima ga sa obe strane nazalost ali uvek vi prvi pocnete)

osmiputnik

pre 6 godina

Al' ce Keln da vas razbije!! 
(savio, 02. decembar 2017 15:26) 

Kaže se....Al' će Keln da NAS razbije, ako si srbin. Jedino ako nisi nemac na privremenom radu u Srbiji, što čisto sumnjam. Mada sumnjam i da si srbin.
(Nikita, 02. decembar 2017 15:50)

Zasto bi bilo "Al ce Keln da NAS razbije" pa ne igra reprezentacija protiv kelna pa da mi budemo jedno hhahhahahahaha..
Seti se podsmevanja bobadilja, sad ce da vam se vrati.

el_kiddo

pre 6 godina

Nije pitanje da li je bio penal, problem je sto ce biti penal kada god zaskripi, prosle nedelje protiiv Cukarickog na 0-1 se sedi penal. Nije isto penal na 0-1 i na 2-1 na primer...

byrch

pre 6 godina

Pa da je namestena logika govori da bi je uzeli. O probusenog mozga sa druge strane brda. Pre ce biti namestena da nece da uzme od silne kuknjave iz Humske. Kme kme, pokradeni smo.
(Nevera, 2. decembar 2017 16:02)

Namestena u smislu da ste do derbija i utakmice sa Zeleznikom svaku dobijali uz pomoc sudija, kako sa penalima tako sa crvenim kartonima, ofsajdima za protivnike itd.. Cak ste i u derbiju dali onaj gol iz golauta.. E iz tog razloga je namestena titula koju niste osvojili jer niste mogli protiv Partizana i Vozdovca!!

husref musemić

pre 6 godina

https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1331739#k25403639
nije to ravnopravno jer vama svako malo sviraju penal u derbiju a nama nisu 25 godina...koliko stida i srama nemate

zoran ivkovic

pre 6 godina

vuce i guranja je bilo, samo i ne jakog inteziteta ... pad pesica malo i treatalan...lopta je bezala podalje od pesica tako da pesic ne bi ugrozio gol i da nije pao ....bas iz tog razloga ja ne bih svirao penal

xxx

pre 6 godina

Ko suza penal
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Batko, 2. decembar 2017 17:50) Mnogo prljava ta suza...

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Ovo je penal isto kao sto je bio penal za njih protiv Cuke kad je Pesic izveo makazice i promasio loptu a sudija dao penal. Dakle ovaj penal danas je isto regularan kao taj.

NecuZvaku

pre 6 godina

Cim sudija svira penal za Partizan - navijaci Zvezde spamuju vest o kradji
Cim sudija svira penal za Zvezdu - navijaci Partizana spamuju vest o kradji

Objektivnost 0 (nula) na obe strane

Само кажем... мсм немо' се љутите...

pre 6 godina

Братеуууу, као да га покојни Бата покосио шмајсером...

igi

pre 6 godina

Sve su ovo penali ali samo kod nas u ligi. E ovako ce se igraci Zvezde valjati i protiv Kelna pa ce mo videti na sdelu medjunarodne sudije koje ce samo da odmahuju rukom. Ovde kod nas Partizanu a posebno Zvezdi koja kuka na sudjenje cim joj nedaju vestacko disanje sudije sviraju se ovakvi penali

nesa80

pre 6 godina

kad je u pitanju zvezda to je cist penal kao suza sto ce potvrditi i sudijska komisija,ne bitno da li se bacio,da li je sa ledja,da li ga vuce,da li ga ne vuce...koja god da je moguca situacija za zvezdu to je penal cist...a kad je protivnicki tim u pitanju ma ni govora u penalu,slobodno sudijsko uverenje...sve u svemu ZA ZVEZDU JE UVEK PENAL BEZ POLEMIKE MOLIM,a za partizanom ce da se vice drste lopova i cela liga ce se javno buni na partizanove utakmice i kad ni nema penala.to je planski sistem takav i tako ce uvek i biti

nikola12kg

pre 6 godina

U poslednjih 11 utakmica u domacem prvenstvu/kupu, Crvena Zvezda je imala cak 10 penala!!! To je neverovatno. Nebitno je da li je Partizan ili Zvezda u pitanju, ocigledno je da je srpski fudbal korumpiran i namesten i to je jedan od razloga zasto sve manje ljudi prati domaci fudbal... Nije mi jasno kako to prolazi vec godinama, kako nema postenog coveka u kuci fudbala koji ce da iskoreni sve ovo i da stavi srpski fudbal na pravi put? Mislite da smo uspesni jer nam dve ekipe igraju u Evropi? Zato sto je reprezentacija na svetskom prvenstvu? Nas fudbal tone i tone iz godine u godinu...Jedino opstaje ta zelja i ljubav naroda prema fudbalu, naroda koji nema nikakvu finansijsku korist od toga, iako nas svi redom razocaravaju iz godine u godinu...Ali pitanje je do kad ce to trajati...Naravno, nista se nece promeniti jer je previse korupcije ili licnog interesa,previse losih i sebicnih ljudi kojima je novac na prvom i poslednjem mestu...

Kol

pre 6 godina

@(rauski, 02. decembar 2017 14:56)

Zbog ovakvih stvari i kriminalaca na tribinama i u upravama, ja sam prestao da gledam domaci fudbal i zelim im svima od zvezdane saopstenje, partizana kalimera i reprezentacije koja sluzi menadzerima da prodaju svoje pulene sve najgore, fudbal u ovoj kvazi drzavi zasluzuje da se ugasi!

Bilal

pre 6 godina

(analiticar_amater)

(analiza, 2. decembar 2017 17:08)
Da, vas dvojica, malo ne preterujete? Pa u prošlom kolu je pomoćni sudija poništio čist gol Partizana protov Voždovca zbog navodnog ofsajda a i iz istog razloga prekinuo akciju gde je Ožegović bio sam pred golmanom. Bilo je mnogo slučajeva kada je Partizan u utakmicama sa tzv malim klubovima bio oštećen ili zbog poništavanjem regularnog gola ili zbog sviranja nepostojećeg ofsajda ili zbog nedosuđenog penala. Naravno, bilo je i diskutabilnih situacija u korist Partizana. Nije to karakteristično samo za SLS pa i u najvećim svetskim ligama se favorizuju veliki timovi u odnosu na male samo što se tamo ne diže tolika prašina oko toga. Uostalom, navijači malih klubova i ne dižu toliku dreku oko sudijskih grešaka koliko grobari i delije. U strahu su velike oći pa s toga svak' u tuđem oko vidi trun a u svome ne vidi panj.

mark(Y)O

pre 6 godina

Bravo za komentar Par-CZ po 5 penala ko pobedi titula.
Navijam za Partizan i mozda nisam objektivan ali mnogo se vise
pomagalo Zvezdi (pre svega finansiski , pa menjanje pravila po potrebi zvezde itd.)iz zato ne volim kad nas izjednacavaju sa njima.
Ali dok smo i mi drzavni klub i trazimo te iste pare(privilegije) nije moralno
da delimo lekcije o postenju.( i tu je opet sve zvezda zapocela od vesica i lukica).
PRE SVEGA SUDIJE SU LOSE to se vidi i bez VAR-a nije mi jasno ofsajd Tavambi 3m nije bio (ima mnogo primera) kako taj covek sme da ima licencu
Sve u svemu i mi takvi (nadam se i ZVEZDA) izborismo PROLECE ?????

milos

pre 6 godina

Neizgledna situacija i da se igrac backe pomerio ne bi bila sansa za gol ni izdaleka. Ali kako odmah u sekundi svira penal covek. Mora VAR ali nece ga biti.

xxx

pre 6 godina

To je nebitno.
Samo je vazno da Keln pobedi.
Nama grobarima je to ipak najvaznija utakmica sezine.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 2. decembar 2017 14:57) Drekavac, to stoji da ćete da izgubite u četvrtak...

Aleksandar

pre 6 godina

Gledaj sudije, jedva docekao da pokaze penal...hahaha...koja je ovo sprdnja. Zlezdi momentalno da se dodijeli pehar, stvarno nema potrebe da se mezimica ovako strasi pa da spasavaju glavu nepostojecim penalom na kraju utakmice.

xxx

pre 6 godina

Draage komsije , moze Keln i da razbije Zvezdu, ali to nece anulirati 15 evropskih cetvrtfinala, 7 polufinala, dva finala , od kojih jedna pobeda u finalu i evropska najjaca titula, spram vasih jednog i to ne uspesnog finala jednog polufinala jednog cetvrtfinala i jos 2-3 proleca u Evropi.Nije sramota izgubiti od Kelna, sramota ke ispasti od Fljarmutarija.
(tja, 2. decembar 2017 16:41) Poslednji tim iz bundeslige koji već u novembru postao član cvajte protiv albanaca koji su stigli do polufinala KPK, i u Tirani savladli Barselonu koja je kasnije to takmičenje osvojila...

Rola

pre 6 godina

Ma kakav penal kada na svakoj utakmici gde igra Zvezda sudijama naređeno čim igrač Zvezde padne moraju da sviraju penal.Shvatite ljudi ovo nisu greške ovo se ponavlja iz kolo u kolo zato treba proglasiti Zvezdu šampionom pa onda da igraju prijateljske utakmice pa kom opanci kom obojici.Tada će biti i stadioni puni jer će se znati da niko neće imati bilo kakvu korist da lazira.

Smešno

pre 6 godina

Odbanbeni igrač ode na levu stranu,napadač "zvezdane" ode na desnu stranu, "niđe" veze (kontakta) i penal u 86. minutu. To je "tak' normalno"! Pa, više se ni ne libe da se bar potrude kakav će penal da dosude! Smešno i sramota!

iwar

pre 6 godina

postoji li u ovoj mucenoj zemlji iko drugi od zvezde I partizana, dva brenda koje drzava izdrzava od nasih para! gadi mi se BGD svakim danim sve vise I vise

marko

pre 6 godina

Cist penal kao suza... Lepo se vidi kako ga igrac Backe gura svom snagom, a i Pesic je bio u gol sansi, licem okrenut golu, sto je automatski penal

hmm

pre 6 godina

Jeste ga udario po lijevoj nozi ali nije i po stajnoj da bi onako pao. Faula je bilo, teatralnosti takodje.
(Momir, 02. decembar 2017 14:58)

jel to znaci da nije bio penal?

CzBg89!

pre 6 godina

Sram da vas bude sve koji kazete da ovo nije penal i koji zelite jos prepucavanja u nasem fudbalu i ovakvu situaciju. Ovo je cist penal sa dve ruke ga je vukao igrac Backe. Pojma vi nemate

Коста

pre 6 godina

Ма цео тај наш фудбал је бедан, то је главни проблем, зато све игледа сумњиво.

Nikita

pre 6 godina

Al' ce Keln da vas razbije!!
(savio, 02. decembar 2017 15:26)

Kaže se....Al' će Keln da NAS razbije, ako si srbin. Jedino ako nisi nemac na privremenom radu u Srbiji, što čisto sumnjam. Mada sumnjam i da si srbin.

Srdjan

pre 6 godina

Sramno je sudjenje i u korist Crvene Zvezde i u korist Partizana. Tacno je da se u stranim ligama takodje proteziraju velikani, ali se ne svira svako kolo penal. Posle se cude kad nema gledalaca na tribinama. Pa, nece niko da gleda takvu nefer borbu. Navijam za Zvezdu, ali sam se ironicno nasmejao kad sam gledao danas utakmicu i kada je sudija dosudio penal. Sto se tice Partizana, imali su i vece protekcije od ove Zvezdine danas, ali nebitno, nek misle da su oni najposteniji na svetu. Smisao toga sto gledam Zvezdine utakmice u domacem sampionatu je da bih video mogucnosti pojedinih igraca, pre svega mladih (Radonjic, Adzic, Ilic...), a pehari me ne interesuju. Interesuje me kako ko igra u Evropi, a hvala bogu oba nasa kluba su dostojno reprezentovala Srbiju u LE ove godine do sada. Nadam se da ce tako i nastaviti.

smokva

pre 6 godina

Pravilo u JSL kaze: svaki kontakt sa igracem Zvezde u sesnaestercu je penal a mrki pogled i crveni karton.
(Vlada, 02. decembar 2017 15:07)
Zaboravio si da se dobija crveni karton kada pitas sudiju zasto faul :))

Ono

pre 6 godina

Previše se potenciraju ti penali za Zvezdu i Partizan jer ogromna većina je bila. Češće je problem da se za protivnika ne svira penal i da se prave druge greske u korist najveća dva kluba. Penali su uglavnom najmanji problem i realno u 95% situacija na mestu. Ovo je penal (ne vidi se na ovom klipu najbolje) jer je Pesic vučen i telom oboren. Za maltene svaki penal ima jakog osnova i normalno je da ih bude ovoliko jer manjak kvaliteta ostale ekipe nadomešćuju agresivnom odbranom i često preagresivnom.

sasa

pre 6 godina

Najjace kada se grobar predstavi kao zvezdas i pise da ga je sramota, pre dva kola desila se najveca kradja u istoriji fudbala i vi grobari pisete o postenju, pa nije li vas sramota ???

Baba Stanojka

pre 6 godina

(Car, 02. decembar 2017 19:00)

Znaci po tebi je u redu da nekog pokrades ako to isto uradi i partizan. To je opravdanje tebi? Zato smo tu gde smo.

A sta je sa ostalim klubovima? Ostali nemaju pravo da kradu? Ili jos bolje, nemaju prava na fer tretman u ligi koja vama lopovima daje legitimitet? I vama je cudno kad vas nazivaju blizancima? Pa vi ste neverovatni.

Blago onima što su otišli

pre 6 godina

Penal, suza kao čist, a još jedan nije sviran minut pre kraja, tako da je CZ teško oštećena. Pitam sve: ima li smisla više gubiti vreme na ovo što se radi u srbskom fudbalu? A tek šta se radi i državi i društvu?

tja

pre 6 godina

Draage komsije , moze Keln i da razbije Zvezdu, ali to nece anulirati 15 evropskih cetvrtfinala, 7 polufinala, dva finala , od kojih jedna pobeda u finalu i evropska najjaca titula, spram vasih jednog i to ne uspesnog finala jednog polufinala jednog cetvrtfinala i jos 2-3 proleca u Evropi.Nije sramota izgubiti od Kelna, sramota ke ispasti od Fljarmutarija.

.

pre 6 godina

@ Marijan

A ko drugi da osvoji titulu?sa kojim timom,za koje navijače da osvaja?za užu rodbinu?sa kojim stadionom?zvehda i partizan institucije u zemlji i sve pare idu u ta dva kluba,pa igrači drugih klubova navijaju za njih..

Bobadilja

pre 6 godina

Ha ha. Pa ovaj sudija je ispružio ruku ka beloj tački pre nego što je Pešić legao na travu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dugoprsti, 2. decembar 2017 15:28)

Suze navijača Kelna, Arsenala i Bate Borisova nemaju cenu!

Delija

pre 6 godina

Kontakta nogama nije bilo a jedino sto moze da bude jeste da ga je drzao igrac Backe desnom rukom posle cega je Pesic iskusno napravio trzaj i okret.Tako da ako je penal postojao jedino zbog drzanja za ruku i povlacenja Pesica pri njegovom okretanju ali posto je to u pitanju Zvezda koja je gubila ili Partizan da je gubio ili bilo nereseno naravno da se sudi svaki ozbiljniji kontakt ali ne samo za njih pogledajte Barselonu,Real,Juventus... kad gube sudije malo navlace na kraju za njih tako da je razumljivo sviran penal.

turista

pre 6 godina

I ako ne navijam za Zvezdu, penal kao suza. Voleo bi da Zvezda u cetvrtak prodje dalje, kako bi i jedni i drugi na prolece imali i vise nego zgusnut raspored. Ukoliko ne prodju, ode pola ekipe i nece biti bas interesantno prvenstvo...

Nevera

pre 6 godina

I opet....
izgubili ste namestenu titulu.

Pa da je namestena logika govori da bi je uzeli. O probusenog mozga sa druge strane brda. Pre ce biti namestena da nece da uzme od silne kuknjave iz Humske. Kme kme, pokradeni smo.

Nikola

pre 6 godina

Pitanje i za jedne i druge navijace? Da li sudije ne smeju da dosude penal na utakmicama Zvezde i Partizana jer ce automatski biti namesteno? Logicno je da se slabiji timovi brane tako sto igraju na ivici faula. Problem je sto to nisu bas nesto kvalitetni igraci pa ne mogu da se kontrolisu i naprave faul u sesnaestercu. Ne vidim sta je problem velikom broju penala i za jedne i za druge. Pitanje je samo da li ce sudija dosuditi bas svaki prekrsaj ili ne.

Car

pre 6 godina

Znate kako, mozemo raspravljati da li bio penal ili ne...ali evo recimo da nije,i da smo danas ukrali taj 1 bod, to nije nista, ali apsolutno nista u poredjenju sa brojem bodova koje je partizan ukrao ove sezone...dakle, da sumiramo,da Zvezda ovako ukrade narednih 10 utakmica,da nam na svakoj sviraju po 2, 3 penala i protivnicima daju crveni, i da nadoknada svaka traje po 10 minuta, grobari nemaju pravo bilo sta da nam kazu,jersu oni 10 puta vise pokrali!!!! Razumete!?!?!
Znaci nemojte vi crno beli da nam moralisete!!! Svi mogu samo vi ne!!!
Mogu navijaci Vose, Napretka,Spartaka, bilo ko...vi ne!!!! Vi nemate pravo da kazete bilo sta!!!

czva

pre 6 godina

Prvenstva i titule ce biti regularne samo kada i Zvezda i Partizan budu gubili po 7 - 8 utakmica u prvenstvu.
Niti su ostali klubovi toliko losi da navedena dva mogu sve ostale da pobede niti su sudijski arsini isti. Ne vidim u cemu je problem izgubiti, Barselona, Real, Mancester, Bayern takodje gube u svojim prvenstvima pa niko neobjavljuje saopstenja.
Zvezda je sinoc pobedila veliki Real na sred Madrida pa oni jos uvek nisu nista ni objavili niti ugasili klub.
Da li je bio penal? Cim ga je sudija svirao, jeste! Opravdano ili ne, to niko od nas ne zna, zna samo sudija.

Pedja

pre 6 godina

Penal je bio i to pre svega zbog iskustva napadaca. Pesic je odmah sklonio loptu u stranu i posao za njom, odbrambeni igrac ga povlaci i automatski sprecava da nastavi kretanje sa loptom i nema spora da li je faul ili ne. Da je lopta ostala kod Pesica, ne bi bio penal, jer bi se tretiralo kao start odbrane da se otkloni opasnost.

delija momak

pre 6 godina

Penal je bijo i Boaći ga je maestralno izveo i postigao prelep gol. Nije dzabe Zvezda bila svetski šampion i najbolji srpski klub u istoriji.

sava.

pre 6 godina

Da nije koristio obe ruke kau u ragbiju,sudija sigurno ne bi svirao. bio metar od igrača.glupost koju je napravio igrač bačke a nije da nije bila još jedna situacija sumljiva za penal ali sudija nije imao hrabeosti.sad če penali za partizan pa če biti opet isčuđivanja,drži čoveka sa obe ruke iako je bio okrenut od gola. glupost odbrane.

beli65

pre 6 godina

@realista
kad je Zvezda počela da vam bodovno beži svirano vam 7 penala u 6 utakmica sve na 0:0 ili 1:1 posle 85-og minuta sve iz razloga da vam ne pobegnemo kao one sezone (-32)

krajisnik

pre 6 godina

ovo sa 2 napadača baš nešto ne ide.
Iako bi trebali biti opasniji u napadu, delujemo nepovezano, a posebno u odbrani.
4-2-3-1 je naša formacija
Takođe bez Kange i Radonjica smo mnogo slabiji.
Idemo dalje

Igor Pg

pre 6 godina

Cus je li ovo penal?!!! Hahaha pa kontakt se iz aviona vidi! E upravo je u ovome razlika izmedju penala koji se sviraju Zvezdi i onih nepostojecih koje brat bratu ne bi dao a koji se daju Partizanu..

Davle

pre 6 godina

Ma daj kakve su ovo gluposti oko raspravke,pre nego sto je primio Pesic loptu protivnicki igrac ga vuce za desnu ruku , po prijemu lopte gura ga sa levom rukom sa ledja i prebacuje ga preko kolena... u rvanju bi ovo bio cist tuš a u fudbalu se zove penal,ali dobro svacije oci gledaju drugacije,zavisi od navijacke objektivnosti...
Inace , sve cestitke igracima Backe na prikazanoj igri,momci su zasluzili bod i igrom i borbenoscu.

mirko

pre 6 godina

Evo lajavci pobijaju ono sto je očigledno samo da u sebi opravdaju onu krađu njhovog kluba. Penal je cist kao suza dok je kod prvog gola možda bio faul nad golmanom ali treba neko kompetentiji da proceni. Sudija bio na nivou sto se mene tice. Mislim da se i ovim sudijama smučilo da sude vecitima

slaviša šmigič

pre 6 godina

onaj što je imao najviše penala dosuđenih nema pravo,da blekne budalaštinu.blejačima se netreba obračati osim ako te napadnu jer znamo,da partizan klub sa najviše penala.

analiticar_amater

pre 6 godina

Namestena u smislu da ste do derbija i utakmice sa Zeleznikom svaku dobijali uz pomoc sudija, kako sa penalima tako sa crvenim kartonima, ofsajdima za protivnike itd.. Cak ste i u derbiju dali onaj gol iz golauta.. E iz tog razloga je namestena titula koju niste osvojili jer niste mogli protiv Partizana i Vozdovca!!
(byrch, 2. decembar 2017 16:31)

Ne blamiraj se molim te. Zvezda je imala protekciju sudija na nekim utakmicama isto kao i Partizan. Kad je nesto namesteno, onda je to namesteno, onda Partizan ne bi mogao da se na terenu izbori za titulu. Namestiti ko uzima titulu i pruzati protekciju na nekim mecevima nije isto. Sad bez zezanja, sta je vama grobarima? Jel ste to kolektivno trokirali i ostali bez sivih celija ili ste toliko ostrasceni da cam je sve jedno koliko smesno zvucite? Partizan ima istu protekciju kao i Zvezda a vi ste jedini koji to ne vidite.

ajmo grobari tri cetri sad

pre 6 godina

Da nije svirao faul tj. Penal pogrešio bi sudija. Klasičan rvački zahvat gori nego kad su Boaćiju skinuli dres u finalu kupa. E sad ako onaj faul nad Boaćijem u derbiju nije bio penal možda nije ni ovo

Slavisa

pre 6 godina

Ako ste hteli da izazovete 'neke' na komentare, uspeli ste. Cemu ovakav naslov? (jedino je opravdano, zbog medjusobnog satiranja, pa da neko treci bude na celu FSS)

Velja89

pre 6 godina

Ajmo sada da oteramo sve igrače iz Zvezde.
Pa šta ako smo kiksnuli, dešava se to, a pre toga smo vezali jedno 10 pobeda u Superligi zaredom, igrali smo sa B timom. Dobićemo Keln jer znamo šta radimo :)

SK

pre 6 godina

Grobari drže moralne lekcije, pljuju na Zvezdinu kako oni kažu već osvojenu i plaćenu titulu, a onda je slave u maju i zaborave sve ružno što im se desilo, kada je sezona kao prošla... A inače jedino ne kmeče kad su na -34. Pi*ke.

CzBg89!

pre 6 godina

Sram da vas bude sve koji kazete da ovo nije penal i koji zelite jos prepucavanja u nasem fudbalu i ovakvu situaciju. Ovo je cist penal sa dve ruke ga je vukao igrac Backe. Pojma vi nemate

Nikita

pre 6 godina

Al' ce Keln da vas razbije!!
(savio, 02. decembar 2017 15:26)

Kaže se....Al' će Keln da NAS razbije, ako si srbin. Jedino ako nisi nemac na privremenom radu u Srbiji, što čisto sumnjam. Mada sumnjam i da si srbin.

Bobadilja

pre 6 godina

Ha ha. Pa ovaj sudija je ispružio ruku ka beloj tački pre nego što je Pešić legao na travu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dugoprsti, 2. decembar 2017 15:28)

Suze navijača Kelna, Arsenala i Bate Borisova nemaju cenu!

tja

pre 6 godina

Draage komsije , moze Keln i da razbije Zvezdu, ali to nece anulirati 15 evropskih cetvrtfinala, 7 polufinala, dva finala , od kojih jedna pobeda u finalu i evropska najjaca titula, spram vasih jednog i to ne uspesnog finala jednog polufinala jednog cetvrtfinala i jos 2-3 proleca u Evropi.Nije sramota izgubiti od Kelna, sramota ke ispasti od Fljarmutarija.

Pedja

pre 6 godina

Penal je bio i to pre svega zbog iskustva napadaca. Pesic je odmah sklonio loptu u stranu i posao za njom, odbrambeni igrac ga povlaci i automatski sprecava da nastavi kretanje sa loptom i nema spora da li je faul ili ne. Da je lopta ostala kod Pesica, ne bi bio penal, jer bi se tretiralo kao start odbrane da se otkloni opasnost.

Car

pre 6 godina

Znate kako, mozemo raspravljati da li bio penal ili ne...ali evo recimo da nije,i da smo danas ukrali taj 1 bod, to nije nista, ali apsolutno nista u poredjenju sa brojem bodova koje je partizan ukrao ove sezone...dakle, da sumiramo,da Zvezda ovako ukrade narednih 10 utakmica,da nam na svakoj sviraju po 2, 3 penala i protivnicima daju crveni, i da nadoknada svaka traje po 10 minuta, grobari nemaju pravo bilo sta da nam kazu,jersu oni 10 puta vise pokrali!!!! Razumete!?!?!
Znaci nemojte vi crno beli da nam moralisete!!! Svi mogu samo vi ne!!!
Mogu navijaci Vose, Napretka,Spartaka, bilo ko...vi ne!!!! Vi nemate pravo da kazete bilo sta!!!

sasa

pre 6 godina

Najjace kada se grobar predstavi kao zvezdas i pise da ga je sramota, pre dva kola desila se najveca kradja u istoriji fudbala i vi grobari pisete o postenju, pa nije li vas sramota ???

turista

pre 6 godina

I ako ne navijam za Zvezdu, penal kao suza. Voleo bi da Zvezda u cetvrtak prodje dalje, kako bi i jedni i drugi na prolece imali i vise nego zgusnut raspored. Ukoliko ne prodju, ode pola ekipe i nece biti bas interesantno prvenstvo...

Igor Pg

pre 6 godina

Cus je li ovo penal?!!! Hahaha pa kontakt se iz aviona vidi! E upravo je u ovome razlika izmedju penala koji se sviraju Zvezdi i onih nepostojecih koje brat bratu ne bi dao a koji se daju Partizanu..

delija momak

pre 6 godina

Penal je bijo i Boaći ga je maestralno izveo i postigao prelep gol. Nije dzabe Zvezda bila svetski šampion i najbolji srpski klub u istoriji.

mirko

pre 6 godina

Evo lajavci pobijaju ono sto je očigledno samo da u sebi opravdaju onu krađu njhovog kluba. Penal je cist kao suza dok je kod prvog gola možda bio faul nad golmanom ali treba neko kompetentiji da proceni. Sudija bio na nivou sto se mene tice. Mislim da se i ovim sudijama smučilo da sude vecitima

ajmo grobari tri cetri sad

pre 6 godina

Da nije svirao faul tj. Penal pogrešio bi sudija. Klasičan rvački zahvat gori nego kad su Boaćiju skinuli dres u finalu kupa. E sad ako onaj faul nad Boaćijem u derbiju nije bio penal možda nije ni ovo

Davle

pre 6 godina

Ma daj kakve su ovo gluposti oko raspravke,pre nego sto je primio Pesic loptu protivnicki igrac ga vuce za desnu ruku , po prijemu lopte gura ga sa levom rukom sa ledja i prebacuje ga preko kolena... u rvanju bi ovo bio cist tuš a u fudbalu se zove penal,ali dobro svacije oci gledaju drugacije,zavisi od navijacke objektivnosti...
Inace , sve cestitke igracima Backe na prikazanoj igri,momci su zasluzili bod i igrom i borbenoscu.

Blago onima što su otišli

pre 6 godina

Penal, suza kao čist, a još jedan nije sviran minut pre kraja, tako da je CZ teško oštećena. Pitam sve: ima li smisla više gubiti vreme na ovo što se radi u srbskom fudbalu? A tek šta se radi i državi i društvu?

slaviša šmigič

pre 6 godina

onaj što je imao najviše penala dosuđenih nema pravo,da blekne budalaštinu.blejačima se netreba obračati osim ako te napadnu jer znamo,da partizan klub sa najviše penala.

Nikola

pre 6 godina

Pitanje i za jedne i druge navijace? Da li sudije ne smeju da dosude penal na utakmicama Zvezde i Partizana jer ce automatski biti namesteno? Logicno je da se slabiji timovi brane tako sto igraju na ivici faula. Problem je sto to nisu bas nesto kvalitetni igraci pa ne mogu da se kontrolisu i naprave faul u sesnaestercu. Ne vidim sta je problem velikom broju penala i za jedne i za druge. Pitanje je samo da li ce sudija dosuditi bas svaki prekrsaj ili ne.

Marijan

pre 6 godina

Ovo je sramota vise...Nema sad tu prepucavanja Zvezda-Partizan...isti kriterijumi u oba slucaja. Zvezda prosle sezone nije osvojila namestenu titulu...A ove sezone mora pa mora. Bruka...Rad bi bio da neko treci osvoji ligu. Muka vise i od Zvezde i od Partizana...MUKA

sava.

pre 6 godina

Da nije koristio obe ruke kau u ragbiju,sudija sigurno ne bi svirao. bio metar od igrača.glupost koju je napravio igrač bačke a nije da nije bila još jedna situacija sumljiva za penal ali sudija nije imao hrabeosti.sad če penali za partizan pa če biti opet isčuđivanja,drži čoveka sa obe ruke iako je bio okrenut od gola. glupost odbrane.

analiticar_amater

pre 6 godina

Namestena u smislu da ste do derbija i utakmice sa Zeleznikom svaku dobijali uz pomoc sudija, kako sa penalima tako sa crvenim kartonima, ofsajdima za protivnike itd.. Cak ste i u derbiju dali onaj gol iz golauta.. E iz tog razloga je namestena titula koju niste osvojili jer niste mogli protiv Partizana i Vozdovca!!
(byrch, 2. decembar 2017 16:31)

Ne blamiraj se molim te. Zvezda je imala protekciju sudija na nekim utakmicama isto kao i Partizan. Kad je nesto namesteno, onda je to namesteno, onda Partizan ne bi mogao da se na terenu izbori za titulu. Namestiti ko uzima titulu i pruzati protekciju na nekim mecevima nije isto. Sad bez zezanja, sta je vama grobarima? Jel ste to kolektivno trokirali i ostali bez sivih celija ili ste toliko ostrasceni da cam je sve jedno koliko smesno zvucite? Partizan ima istu protekciju kao i Zvezda a vi ste jedini koji to ne vidite.

Velja89

pre 6 godina

Ajmo sada da oteramo sve igrače iz Zvezde.
Pa šta ako smo kiksnuli, dešava se to, a pre toga smo vezali jedno 10 pobeda u Superligi zaredom, igrali smo sa B timom. Dobićemo Keln jer znamo šta radimo :)

Nevera

pre 6 godina

I opet....
izgubili ste namestenu titulu.

Pa da je namestena logika govori da bi je uzeli. O probusenog mozga sa druge strane brda. Pre ce biti namestena da nece da uzme od silne kuknjave iz Humske. Kme kme, pokradeni smo.

marko

pre 6 godina

Cist penal kao suza... Lepo se vidi kako ga igrac Backe gura svom snagom, a i Pesic je bio u gol sansi, licem okrenut golu, sto je automatski penal

czva

pre 6 godina

Prvenstva i titule ce biti regularne samo kada i Zvezda i Partizan budu gubili po 7 - 8 utakmica u prvenstvu.
Niti su ostali klubovi toliko losi da navedena dva mogu sve ostale da pobede niti su sudijski arsini isti. Ne vidim u cemu je problem izgubiti, Barselona, Real, Mancester, Bayern takodje gube u svojim prvenstvima pa niko neobjavljuje saopstenja.
Zvezda je sinoc pobedila veliki Real na sred Madrida pa oni jos uvek nisu nista ni objavili niti ugasili klub.
Da li je bio penal? Cim ga je sudija svirao, jeste! Opravdano ili ne, to niko od nas ne zna, zna samo sudija.

JPR24

pre 6 godina

Sram da vas bude sve koji kazete da ovo nije penal i koji zelite jos prepucavanja u nasem fudbalu i ovakvu situaciju. Ovo je cist penal sa dve ruke ga je vukao igrac Backe. Pojma vi nemate
(CzBg89!, 02. decembar 2017 15:17)
Ajde ti lepo pogledaj snimke jos jednu 50 puta, najmanje, pa se javi sa svojom sramotom. O pojmu necemo ovaj put. Ne valja preskakati gradivo.

Ono

pre 6 godina

Previše se potenciraju ti penali za Zvezdu i Partizan jer ogromna većina je bila. Češće je problem da se za protivnika ne svira penal i da se prave druge greske u korist najveća dva kluba. Penali su uglavnom najmanji problem i realno u 95% situacija na mestu. Ovo je penal (ne vidi se na ovom klipu najbolje) jer je Pesic vučen i telom oboren. Za maltene svaki penal ima jakog osnova i normalno je da ih bude ovoliko jer manjak kvaliteta ostale ekipe nadomešćuju agresivnom odbranom i često preagresivnom.

Realista

pre 6 godina

Posto se iz saopstenja koje uporno pisu celnici FK Crvena Zvezda, stvara lazna slika o tome kako se Partizan uporno gura penalima, statistika je ta koja ih najbolje demnatuje. Od pocetka sezone u korist Crvene Zvezde svirano je devet jedanaesteraca, a protiv Crvene Zvezde NIJEDAN. U korist Partizana svirano je sedam jedanaesteraca, a protiv jedan. U poslednjih sest utakmica u svakoj je sviran penal za Crvenu Zvezdu. Dajte mi Napredak iz Krusevca, sa takvim sudjenjem kakvo ima Zvezda, umesao bih se u borbu za titulu.

Danas je na primer, ovim izmisljenim penalom sudija ugurao bod u dzep Zvezdi. Da to nije uradio, Partizan bi pobedom protiv Vojvodine i u derbiju stigao Zvezdu i zbog boljeg odnosa u medjusobnim duelima ima prednost u borbi za titulu.

Dalje, u domacem prvenstvu Zvezda daje 2.5 gola po utakmici, a u Ligi Evrope 0.4 gola po utakmici bez ijednog dosudjenog penala. Sa druge strane Partizan u domacem prvenstvu daje 2 gola po utakmici, a u LE 1.4 gola po utakmici takodje bez dosudjenog penala.

Svako dosadasnje i svako sledece saopstenje iz CZV je odraz najgoreg licemerja koje imaju celnici tog kluba. Jasno je da Zvezda mora osvojiti titulu ove sezone, kako se slucajno vec sada ne bi desilo da ih Partizan pretekne po broju titula, jer je to jedini preostali sport u kome Zvezda ima makar identican broj titula kao Partizan. To se nece desiti ove sezone, ali je samo pitanje trenutka kada ce to Partizan uraditi. Bolje organizovan klub, sa boljom skolom fudbala.

Slavisa

pre 6 godina

Ako ste hteli da izazovete 'neke' na komentare, uspeli ste. Cemu ovakav naslov? (jedino je opravdano, zbog medjusobnog satiranja, pa da neko treci bude na celu FSS)

xxx

pre 6 godina

To je nebitno.
Samo je vazno da Keln pobedi.
Nama grobarima je to ipak najvaznija utakmica sezine.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 2. decembar 2017 14:57) Drekavac, to stoji da ćete da izgubite u četvrtak...

Nagai Nagayoshi

pre 6 godina

Naravno da nije...ali sudija koji ide u penziju i pre meca dobija Zvezdin dres je presudio da je penal...i to je to,sad cekamo saopstenje...
P.s. voleo bih da Keln izbaci Zvezdu...

byrch

pre 6 godina

Pa da je namestena logika govori da bi je uzeli. O probusenog mozga sa druge strane brda. Pre ce biti namestena da nece da uzme od silne kuknjave iz Humske. Kme kme, pokradeni smo.
(Nevera, 2. decembar 2017 16:02)

Namestena u smislu da ste do derbija i utakmice sa Zeleznikom svaku dobijali uz pomoc sudija, kako sa penalima tako sa crvenim kartonima, ofsajdima za protivnike itd.. Cak ste i u derbiju dali onaj gol iz golauta.. E iz tog razloga je namestena titula koju niste osvojili jer niste mogli protiv Partizana i Vozdovca!!

.

pre 6 godina

@ Marijan

A ko drugi da osvoji titulu?sa kojim timom,za koje navijače da osvaja?za užu rodbinu?sa kojim stadionom?zvehda i partizan institucije u zemlji i sve pare idu u ta dva kluba,pa igrači drugih klubova navijaju za njih..

Ninja Subota

pre 6 godina

Čist penal!!! Lepo se vidi da ga protivnički igrač hvata za ruku i džeki čen potezom mu lomi šaku, potom ga gazi kopačkama i vezuje mu štucnu oko guše dok mu očne jabučice polako stišće

mark(Y)O

pre 6 godina

"CARE"- UPRAVO SE O TOME I RADI mogu svi da nam pricaju o namestanju i kradjama ali ne (NIKAKO) vi. Nama koji smo jedini klub u Srbiji koji igra evropska takmicenja i uporno pokusava da podigne rejting(koeficijent) naseg fudbala u Eropi dok ga drugi vuku na dole.
PARTIZAN je medju 80 klubova u Evropi vi niste ni medju 150. PARTIZAN se izdrzava prodajom svojih igraca a vi do pre 2 god. niste prodali ukupno 3 igraca.
Ne zelim da kazem da smo mi bolji od vas nego upravo to da nas stalno napadate nekakvim komicnim saopstenjima(konstantno zadjih godina) I TI SAD KAZAES VI NEMATE PRAVO NAMA DA PRICATE(pa vi ste to upravo radili i radite i dalje).GDE JE SAD MRKELA ima li sta da kaze a za ocigledan penal nad Panticem je optuzio FSS da pomaze Partizanu(to se zove licemerje i ima ga sa obe strane nazalost ali uvek vi prvi pocnete)

xxx

pre 6 godina

Ko suza penal
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Batko, 2. decembar 2017 17:50) Mnogo prljava ta suza...

Djubre

pre 6 godina

Na svakoj, ali svakoj utakmici ova dva kancera domaćeg sporta postoji vest Da li je bio penal za Zvezdu? Da li je bio penal za Partizan? Pa gasi bre tu ligu, nek šutiraju po 5 penala za titulu i ćao!

Miki

pre 6 godina

Pesic se sam baca u stranu,napravio mali trzaj i eto penala.to je postenje velikog kluba,stuba srpstva koji place kao dete kad izgubi igracku kada nije prvi.sramoooota!!!

mark(Y)O

pre 6 godina

Bravo za komentar Par-CZ po 5 penala ko pobedi titula.
Navijam za Partizan i mozda nisam objektivan ali mnogo se vise
pomagalo Zvezdi (pre svega finansiski , pa menjanje pravila po potrebi zvezde itd.)iz zato ne volim kad nas izjednacavaju sa njima.
Ali dok smo i mi drzavni klub i trazimo te iste pare(privilegije) nije moralno
da delimo lekcije o postenju.( i tu je opet sve zvezda zapocela od vesica i lukica).
PRE SVEGA SUDIJE SU LOSE to se vidi i bez VAR-a nije mi jasno ofsajd Tavambi 3m nije bio (ima mnogo primera) kako taj covek sme da ima licencu
Sve u svemu i mi takvi (nadam se i ZVEZDA) izborismo PROLECE ?????

osmiputnik

pre 6 godina

Al' ce Keln da vas razbije!! 
(savio, 02. decembar 2017 15:26) 

Kaže se....Al' će Keln da NAS razbije, ako si srbin. Jedino ako nisi nemac na privremenom radu u Srbiji, što čisto sumnjam. Mada sumnjam i da si srbin.
(Nikita, 02. decembar 2017 15:50)

Zasto bi bilo "Al ce Keln da NAS razbije" pa ne igra reprezentacija protiv kelna pa da mi budemo jedno hhahhahahahaha..
Seti se podsmevanja bobadilja, sad ce da vam se vrati.

xxx

pre 6 godina

To je nebitno.
Samo je vazno da Keln pobedi.
Nama grobarima je to ipak najvaznija utakmica sezine.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 2. decembar 2017 14:57) Nama grobarima je prošlog kola u LE bila najvažnija utakmica sezone. A da ćete da izgubite od Kelna, to stoji...

kile

pre 6 godina

Svugde na svetu se zna kako se sviraju penali. Nigde se ne svira pad na kontakt pogotovo daleko od gola i sanse! Odbrambeni igraci su privilegovani i njima je dopustena jaca igra... Osim u slucaju kad igrac zvezde padne kad oseti dodir...

garfild

pre 6 godina

Zvezdas sam, ali najvece zlo naseg fudbala su Zvezda i Partizan, odnosno način kako ta dva kluba danas funkcionisu! Utisak je da ostali klubovi igraju samo da liga ne bi imala dva kluba!!!

igi

pre 6 godina

Sve su ovo penali ali samo kod nas u ligi. E ovako ce se igraci Zvezde valjati i protiv Kelna pa ce mo videti na sdelu medjunarodne sudije koje ce samo da odmahuju rukom. Ovde kod nas Partizanu a posebno Zvezdi koja kuka na sudjenje cim joj nedaju vestacko disanje sudije sviraju se ovakvi penali

Delija

pre 6 godina

Kontakta nogama nije bilo a jedino sto moze da bude jeste da ga je drzao igrac Backe desnom rukom posle cega je Pesic iskusno napravio trzaj i okret.Tako da ako je penal postojao jedino zbog drzanja za ruku i povlacenja Pesica pri njegovom okretanju ali posto je to u pitanju Zvezda koja je gubila ili Partizan da je gubio ili bilo nereseno naravno da se sudi svaki ozbiljniji kontakt ali ne samo za njih pogledajte Barselonu,Real,Juventus... kad gube sudije malo navlace na kraju za njih tako da je razumljivo sviran penal.

BigBoca

pre 6 godina

Penal je bijo i Boaći ga je maestralno izveo i postigao prelep gol. Nije dzabe Zvezda bila svetski šampion i najbolji srpski klub u istoriji.
(delija momak, 2. decembar 2017 16:53)

BIJO!

Nisi školovao?

nesa80

pre 6 godina

kad je u pitanju zvezda to je cist penal kao suza sto ce potvrditi i sudijska komisija,ne bitno da li se bacio,da li je sa ledja,da li ga vuce,da li ga ne vuce...koja god da je moguca situacija za zvezdu to je penal cist...a kad je protivnicki tim u pitanju ma ni govora u penalu,slobodno sudijsko uverenje...sve u svemu ZA ZVEZDU JE UVEK PENAL BEZ POLEMIKE MOLIM,a za partizanom ce da se vice drste lopova i cela liga ce se javno buni na partizanove utakmice i kad ni nema penala.to je planski sistem takav i tako ce uvek i biti

xxx

pre 6 godina

Draage komsije , moze Keln i da razbije Zvezdu, ali to nece anulirati 15 evropskih cetvrtfinala, 7 polufinala, dva finala , od kojih jedna pobeda u finalu i evropska najjaca titula, spram vasih jednog i to ne uspesnog finala jednog polufinala jednog cetvrtfinala i jos 2-3 proleca u Evropi.Nije sramota izgubiti od Kelna, sramota ke ispasti od Fljarmutarija.
(tja, 2. decembar 2017 16:41) Poslednji tim iz bundeslige koji već u novembru postao član cvajte protiv albanaca koji su stigli do polufinala KPK, i u Tirani savladli Barselonu koja je kasnije to takmičenje osvojila...

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Ovo je penal isto kao sto je bio penal za njih protiv Cuke kad je Pesic izveo makazice i promasio loptu a sudija dao penal. Dakle ovaj penal danas je isto regularan kao taj.

hmm

pre 6 godina

Jeste ga udario po lijevoj nozi ali nije i po stajnoj da bi onako pao. Faula je bilo, teatralnosti takodje.
(Momir, 02. decembar 2017 14:58)

jel to znaci da nije bio penal?

zoran ivkovic

pre 6 godina

vuce i guranja je bilo, samo i ne jakog inteziteta ... pad pesica malo i treatalan...lopta je bezala podalje od pesica tako da pesic ne bi ugrozio gol i da nije pao ....bas iz tog razloga ja ne bih svirao penal

Само кажем... мсм немо' се љутите...

pre 6 godina

Братеуууу, као да га покојни Бата покосио шмајсером...

Marko Niš

pre 6 godina

Bio je!!! Sudija ga je svirao video sam u direktnom prenosu!!! Ma šta ja, svi su videli!!! Sve su videli!!! A za one koji nisu videli sledeće kolo videće opet, stalno se ponavlja!!!

Aleksandar

pre 6 godina

Gledaj sudije, jedva docekao da pokaze penal...hahaha...koja je ovo sprdnja. Zlezdi momentalno da se dodijeli pehar, stvarno nema potrebe da se mezimica ovako strasi pa da spasavaju glavu nepostojecim penalom na kraju utakmice.

Rola

pre 6 godina

Ma kakav penal kada na svakoj utakmici gde igra Zvezda sudijama naređeno čim igrač Zvezde padne moraju da sviraju penal.Shvatite ljudi ovo nisu greške ovo se ponavlja iz kolo u kolo zato treba proglasiti Zvezdu šampionom pa onda da igraju prijateljske utakmice pa kom opanci kom obojici.Tada će biti i stadioni puni jer će se znati da niko neće imati bilo kakvu korist da lazira.

krajisnik

pre 6 godina

ovo sa 2 napadača baš nešto ne ide.
Iako bi trebali biti opasniji u napadu, delujemo nepovezano, a posebno u odbrani.
4-2-3-1 je naša formacija
Takođe bez Kange i Radonjica smo mnogo slabiji.
Idemo dalje

NecuZvaku

pre 6 godina

Cim sudija svira penal za Partizan - navijaci Zvezde spamuju vest o kradji
Cim sudija svira penal za Zvezdu - navijaci Partizana spamuju vest o kradji

Objektivnost 0 (nula) na obe strane

Karaburac

pre 6 godina

Da li je bio penal kazace nam najvece zlo srpskog fudbala i to u vidu saopstenja.
A vi novinari smesni ste kao pozoriste. Okurazite se i recite vec jednom ko je ko u nasem fudbalu.
Zasto navijac Backe ne moze da procita naslov: Backa pokradena od sudije koji pre utakmice prima dres zvezde.

husref musemić

pre 6 godina

https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1331739#k25403639
nije to ravnopravno jer vama svako malo sviraju penal u derbiju a nama nisu 25 godina...koliko stida i srama nemate

Smešno

pre 6 godina

Odbanbeni igrač ode na levu stranu,napadač "zvezdane" ode na desnu stranu, "niđe" veze (kontakta) i penal u 86. minutu. To je "tak' normalno"! Pa, više se ni ne libe da se bar potrude kakav će penal da dosude! Smešno i sramota!

beli65

pre 6 godina

@realista
kad je Zvezda počela da vam bodovno beži svirano vam 7 penala u 6 utakmica sve na 0:0 ili 1:1 posle 85-og minuta sve iz razloga da vam ne pobegnemo kao one sezone (-32)

el_kiddo

pre 6 godina

Nije pitanje da li je bio penal, problem je sto ce biti penal kada god zaskripi, prosle nedelje protiiv Cukarickog na 0-1 se sedi penal. Nije isto penal na 0-1 i na 2-1 na primer...

analiticar_amater

pre 6 godina

Nije ovde pitanje da li je ovaj faul bio za penal ili ne, iako licno mislim da je bilo osnova da se sudi. Problem je u tome sto penal ne bi bio sudjen da je bila obrnuta situacija, tj da je igrac Backe bio oboren u Zvezdinom sesnaestercu. Problem su sudijski arsini i favorizovanje i Zvezde i Partizana. Da nije toga, i jedni i drugi bi gubili mnogo vise bodova. Sve i da je opravdano dosudjen penal, licno imam gorak ukus u ustima iako sam zvezdas. Koliko znam do sad u prvenstvu za nase protivnike nije sviran ni jedan penal protiv nas, iako je bilo situacija u kojima bi moglo da se svira i koje bi sudije sigurno dosudile za Zvezdu. Navijaci ostalih klubova bunite se slobodno, vi grobari ako niste svesni da imate istu ovakvu protekciju bolje zaobidjite vest i postetide nas vaseg licemerja.

Kol

pre 6 godina

@(rauski, 02. decembar 2017 14:56)

Zbog ovakvih stvari i kriminalaca na tribinama i u upravama, ja sam prestao da gledam domaci fudbal i zelim im svima od zvezdane saopstenje, partizana kalimera i reprezentacije koja sluzi menadzerima da prodaju svoje pulene sve najgore, fudbal u ovoj kvazi drzavi zasluzuje da se ugasi!

miki

pre 6 godina

nisam gledao utakmicu a vidim da je konacan rezultat 2:2, mislim se, Zvezda ispustila pobedu kad ono sada vidim da je jedva izjenacila u 85. minutu i to preko penala. hmmmm Koji je ovo penal za Zvezdu ove sezone. Postoji neko ko ce da stane na kraj ovome?

smokva

pre 6 godina

Pravilo u JSL kaze: svaki kontakt sa igracem Zvezde u sesnaestercu je penal a mrki pogled i crveni karton.
(Vlada, 02. decembar 2017 15:07)
Zaboravio si da se dobija crveni karton kada pitas sudiju zasto faul :))

nikola12kg

pre 6 godina

U poslednjih 11 utakmica u domacem prvenstvu/kupu, Crvena Zvezda je imala cak 10 penala!!! To je neverovatno. Nebitno je da li je Partizan ili Zvezda u pitanju, ocigledno je da je srpski fudbal korumpiran i namesten i to je jedan od razloga zasto sve manje ljudi prati domaci fudbal... Nije mi jasno kako to prolazi vec godinama, kako nema postenog coveka u kuci fudbala koji ce da iskoreni sve ovo i da stavi srpski fudbal na pravi put? Mislite da smo uspesni jer nam dve ekipe igraju u Evropi? Zato sto je reprezentacija na svetskom prvenstvu? Nas fudbal tone i tone iz godine u godinu...Jedino opstaje ta zelja i ljubav naroda prema fudbalu, naroda koji nema nikakvu finansijsku korist od toga, iako nas svi redom razocaravaju iz godine u godinu...Ali pitanje je do kad ce to trajati...Naravno, nista se nece promeniti jer je previse korupcije ili licnog interesa,previse losih i sebicnih ljudi kojima je novac na prvom i poslednjem mestu...

milos

pre 6 godina

Neizgledna situacija i da se igrac backe pomerio ne bi bila sansa za gol ni izdaleka. Ali kako odmah u sekundi svira penal covek. Mora VAR ali nece ga biti.

Srdjan

pre 6 godina

Sramno je sudjenje i u korist Crvene Zvezde i u korist Partizana. Tacno je da se u stranim ligama takodje proteziraju velikani, ali se ne svira svako kolo penal. Posle se cude kad nema gledalaca na tribinama. Pa, nece niko da gleda takvu nefer borbu. Navijam za Zvezdu, ali sam se ironicno nasmejao kad sam gledao danas utakmicu i kada je sudija dosudio penal. Sto se tice Partizana, imali su i vece protekcije od ove Zvezdine danas, ali nebitno, nek misle da su oni najposteniji na svetu. Smisao toga sto gledam Zvezdine utakmice u domacem sampionatu je da bih video mogucnosti pojedinih igraca, pre svega mladih (Radonjic, Adzic, Ilic...), a pehari me ne interesuju. Interesuje me kako ko igra u Evropi, a hvala bogu oba nasa kluba su dostojno reprezentovala Srbiju u LE ove godine do sada. Nadam se da ce tako i nastaviti.

SK

pre 6 godina

Grobari drže moralne lekcije, pljuju na Zvezdinu kako oni kažu već osvojenu i plaćenu titulu, a onda je slave u maju i zaborave sve ružno što im se desilo, kada je sezona kao prošla... A inače jedino ne kmeče kad su na -34. Pi*ke.

Milos

pre 6 godina

Cudi me igrac Backe. Zna se koliko su sudije lake na penalu kada je zvezda u pitanju, I tako nasrtati je potpuno pogresno. Plus sto je ovaj daleko od sanse.

iwar

pre 6 godina

postoji li u ovoj mucenoj zemlji iko drugi od zvezde I partizana, dva brenda koje drzava izdrzava od nasih para! gadi mi se BGD svakim danim sve vise I vise

analiza

pre 6 godina

"Nije ovde pitanje da li je ovaj faul bio za penal ili ne, iako licno mislim da je bilo osnova da se sudi. Problem je u tome sto penal ne bi bio sudjen da je bila obrnuta situacija, tj da je igrac Backe bio oboren u Zvezdinom sesnaestercu. Problem su sudijski arsini i favorizovanje i Zvezde i Partizana. Da nije toga, i jedni i drugi bi gubili mnogo vise bodova. Sve i da je opravdano dosudjen penal, licno imam gorak ukus u ustima iako sam zvezdas. Koliko znam do sad u prvenstvu za nase protivnike nije sviran ni jedan penal protiv nas, iako je bilo situacija u kojima bi moglo da se svira i koje bi sudije sigurno dosudile za Zvezdu. Navijaci ostalih klubova bunite se slobodno, vi grobari ako niste svesni da imate istu ovakvu protekciju bolje zaobidjite vest i postetide nas vaseg licemerja."
(analiticar_amater)
Konacno procitah razuman komentar sa vasim potpisom.Slazem se od reci do reci.I,da,meni je takodje muka kad sudije navlace za Par-tipa faulovi u zoni suta(a igraju Milijas,Donald-Drincic,Tosic),ofsajdi koji postoje a ne sude se i ofsajdi koji NE postoje a sude se,gomila malih faulova u korist vecitih,faulovi koji se ne sude za ekipe koje nisu CZ ili Par,faulovi koji ne postoje a sude se manjim klubovima.Kartoni za proteste protivnicima vecitih...VAR uvesti,ukinuti pomocne sudije i mirna Backa!

Bilal

pre 6 godina

(analiticar_amater)

(analiza, 2. decembar 2017 17:08)
Da, vas dvojica, malo ne preterujete? Pa u prošlom kolu je pomoćni sudija poništio čist gol Partizana protov Voždovca zbog navodnog ofsajda a i iz istog razloga prekinuo akciju gde je Ožegović bio sam pred golmanom. Bilo je mnogo slučajeva kada je Partizan u utakmicama sa tzv malim klubovima bio oštećen ili zbog poništavanjem regularnog gola ili zbog sviranja nepostojećeg ofsajda ili zbog nedosuđenog penala. Naravno, bilo je i diskutabilnih situacija u korist Partizana. Nije to karakteristično samo za SLS pa i u najvećim svetskim ligama se favorizuju veliki timovi u odnosu na male samo što se tamo ne diže tolika prašina oko toga. Uostalom, navijači malih klubova i ne dižu toliku dreku oko sudijskih grešaka koliko grobari i delije. U strahu su velike oći pa s toga svak' u tuđem oko vidi trun a u svome ne vidi panj.

Коста

pre 6 godina

Ма цео тај наш фудбал је бедан, то је главни проблем, зато све игледа сумњиво.

Baba Stanojka

pre 6 godina

(Car, 02. decembar 2017 19:00)

Znaci po tebi je u redu da nekog pokrades ako to isto uradi i partizan. To je opravdanje tebi? Zato smo tu gde smo.

A sta je sa ostalim klubovima? Ostali nemaju pravo da kradu? Ili jos bolje, nemaju prava na fer tretman u ligi koja vama lopovima daje legitimitet? I vama je cudno kad vas nazivaju blizancima? Pa vi ste neverovatni.