Četvrtak, 23.11.2017.

11:00

I Lebron je, ipak, samo čovek

Klivlend je pobedio Bruklin 119:109, a meč je obeležio Lebron Džejms sa 33 poena, šest skokova i pet asistencija.

Izvor: B92

I Lebron je, ipak, samo èovek IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

26 Komentari

Sortiraj po:

Sumadin

pre 6 godina

Ono sto niko nije primetio je fantasticno citanje igre i napada protivnika, brilijantno, ovo sto nije zakucao to je posledica nonsalantnosti.
(ernesto che, 23. novembar 2017 17:35)

To je upravo ono o cemu govore stariji ljubitelji kosarke. Kod onog sa kim porede Lebrona, kod MJ nije postojala nonsalantnost u igri. Imao je nesto sto Ameri zovu killer instinkt. Nije postojala nonsalantnost u predsezoni, svaku utakmicu je grizao, svaku.

petarczv

pre 6 godina

Ovo je da se hejteri imaju čemu radovati. LeBron odigra besprijekorno partiju i onda mu je mana što je promašio zakucavanje. Velika stvar. Pa i lošiji od njega su promašivali kucanja. Evo npr. ovaj https://www.youtube.com/watch?v=BHPeUPHfqVg
(Jezekilj, 23. novembar 2017 13:51)

Samo sto se taj najbolji svih vremena odrazio sa linije za slobodna bacanja a inace je dva puta pobedjivao na takmicenjima u zakucavanju...

ernesto che

pre 6 godina

Ono sto niko nije primetio je fantasticno citanje igre i napada protivnika, brilijantno, ovo sto nije zakucao to je posledica nonsalantnosti.

Bojan

pre 6 godina

(vince carter, 23. novembar 2017 15:00)
da, igrao je protiv zone, ali kako. 20ak suteva po mecu za 20ak poena po mecu, 43% suta.
pazi ne krivim ga, jeste bio mator, ali koliko je nahvaljivan taj njegov povratak, covek bi pomislio da je postizao opet po 30 poena po mecu sa 50% suta. Da se vratio u naponu snage bio bi bolji, i postizao bi nekih 31-32 poena po mecu, sa 48-49 posto suta. I da, sa tim rezultatima bi bio bolji kosarkas nego 90ih :)


to samo fanboyevi sanjaju o Majklu koji postize 40 poena sa pola snage u danasnjoj kosarci.
a igraci zbog narastajuceg tempa igraju sve krace da bi im karijere trajale duze i sve znacajnija je klupa.

vince carter

pre 6 godina

Plitko...vise blokada i kradja je bilo jer je igra bila vise fizicka i u mesu,publika u halama je bila mnogo bucnija,veca napetost i zelja za takmicenjem i borbenoscu...Mnogi su isli na casove kod Olajuwona da bi naucili njegove pokrete,pogotovo Howard ali ne moze to svako,Jordan je imao fantastican footwork i ogromne sake kojima je lakse kontrolisao loptu i protivnici nisu znali gde i kuda ce,samo nepoznavaoci sporta mogu kroz statistiku da porede igrace razlicitih perioda pa cak i istog jer sve zavisi gde ko igra ali posto se ovde igra tako,igram i ja :)

nista o nicemu

pre 6 godina

Razlika izmedju Lebrona i Majkla je ipak 2 asistencije po mecu, ne prevazilazi se to bas tako lako. Da je majkl dao 2 kosa manje i imao 2 asistencije vise, gle cuda, imaju identican prosek poena i asistencija, sto ce reci da su u napadu slicni.

postoji jos jedna bitna razlika, tokom cele Lebronove karijere se igra zona, tokom Majklove se igralo na coveka

Bio bi bolja verzija Kobija i u egalu sa Lebronom, no o 30 poena po mecu bi mogao da sanja na nivou karijere
(Bojan, 23. novembar 2017 14:21)

Razlika izmedju Dzejmsa i Dzordana je u tome sto Dzordan moze sve bolje od Dzejmsa i to u vazduhu, a ne kao Dzejms na zemlji. Zona se igra od skoro, pomalo, i dalje se igra na coveka, ne izmisljaj. Kakav bi Dzordan danas bio ne znamo, ali bi bio bolji do Dzordana 90tih. To je sigurno. Sanjao bi 30poena kao nocnu moru jer ispod 40 ne bi imao. Pozdrav.

vince carter

pre 6 godina

Jordan je igrao protiv zone u Wizardsima kao matorac,veliki igraci se adaptiraju na nove uslove. "Jezekilj" Jordan ima vise hejtera nego sto Lebron ima fanova a Jordan ima vise fanova nego Kina stanovnika :)

Jednostavno nume

pre 6 godina

96 otsto sa linije kucanja...ej bre 2 i 15 covece imas, samo treba da zabodes loptu u obruc, kolko vrljav moras da budes pa promasis svako dvaespeto. Prosecan suter na treningu sa nek bude 8m (jer cesto nagaze, pa ne bude regularna trica sa 8.25) zna da veze peedesetak pogodaka u nizu, ovaj ne moze duplo manje zakucavanja, gde prakticno distanca od kosa ne postoji

Bojan

pre 6 godina

(vince carter, 23. novembar 2017 13:53)
ali jako neobjektivno gledas na stvari.
MJ je imao vise poena, ukradenih lopti i blokada, tacno, a sad to sto Lebron ima vise asistencija pokusavas da prikrijes time sto je Majkl imao u jednom periodu karijere 10+ asistencija po mecu, pa kao eto ako je mogao tada, mogao je tokom cele karijere, samo sto da se fokusirao vise na asistencije ne bi imao toliko poena. Razlika izmedju Lebrona i Majkla je ipak 2 asistencije po mecu, ne prevazilazi se to bas tako lako. Da je majkl dao 2 kosa manje i imao 2 asistencije vise, gle cuda, imaju identican prosek poena i asistencija, sto ce reci da su u napadu slicni.

postoji jos jedna bitna razlika, tokom cele Lebronove karijere se igra zona, tokom Majklove se igralo na coveka, sam prelazak na zonu smanjuje mogucnosti za ukradene lopte i blokade, jer se zonska odbrana bazira na tome da izazoves gresku protivnika, sto rezultira u nesto vecem broju izgubljenih lopti u napadu iako je smanjen broj blokada i ukradenih. Osim toga, taj zonski raspored olaksava skok u odbrani, sto objasnjava i zasto Lebron ima 1500 skokova u odbrani vise nego Majkl, a manje u napadu.


realno, tu nema prevelikih razlika, samo su nijanse u pitanju i najvise licne preferencije koga gotivis. Ali treba biti realan i shvatiti da Majkl danas ne bi igrao kao Majkl 80ih i 90ih i da bi se prilagodio danasnjem stilu. Bio bi bolja verzija Kobija i u egalu sa Lebronom, no o 30 poena po mecu bi mogao da sanja na nivou karijere

qqqq

pre 6 godina

Bojan je rekao istinu. Ako pogledate proseke tada i sada videvcete da su opali.

Ukradene lopte: https://www.basketball-reference.com/leaders/stl_per_g_season.html

Uz par izuzetaka, svi rekordi su 70ih i 80ih.

Blokade: https://www.basketball-reference.com/leaders/blk_per_g_season.html

Uz par izuzetaka, svi rekordi su 80ih i 90ih

Ocigledno je da su blokade i ukradene lopte u proseku bile mnogo vece tada. Danas jedva da ima igraca sa preko 2 blokade/ukradene po mecu. Tada je bilo redovno da neko ima 2, a bilo je i dosta igraca i sa 3+ blokada/ukradenih. (cak i 4).

Takodje se moze videti i da je prosek poena (sa izuzetkom u periodu 95-99), skokova i asistencija bio veci. Dakle, kolko god je NBA tada bio tezi po misljenju mnogih, ipak je bilo lakse skupljati statistiku.

vince carter

pre 6 godina

"Nba live" Nema gorih komentara od tih jer za 5 godina ce neko napisati za Ben Simonsa na primer isto to ili nekog drugog,svako misli ili bi voleo da zivi u eri najveceg a eto meni nije krivo sto nisam ziveo u eri stvarno najveceg jer da jesam,sad bih imao i vise godina i ne bi mi bilo do pisanja komentara :)) Jordan je bolji u footworku,post game,fadeway,bolji skilss,vise trikova...vise kradja,blokada,poena a manji broj utakmica tako da je tu prica gotova,mnogo manje izgubljenih lopti,cak je kao point guard imao 12 asistencija u proseku zadnjih 15 meceva sezone 1989,11 u finalu protiv Lejkersa,samo jednu manje po utakmici u playoffu!!

Bojan

pre 6 godina

(box, 23. novembar 2017 12:33)
pa nema veze ovo sa godinama, jednostavno svi igraci koji su pokusavali zakucavanja su ih i promasivali. eto vidi se iz statistike otprilike svako 30. zakucavanje je promaseno, sto je sjajan procenat.
Shaq je govorio u svoje vreme da ne zna igraca koji nije promasio zakucavanje, a na netu se mogu naci kompilacije promasenih zakucavanja njegovih, Kobijevih, MJovih, i to bas u tim situacijama, sam ko duh, krene nesto da izvede i promasi.

Jezekilj

pre 6 godina

Ovo je da se hejteri imaju čemu radovati. LeBron odigra besprijekorno partiju i onda mu je mana što je promašio zakucavanje. Velika stvar. Pa i lošiji od njega su promašivali kucanja. Evo npr. ovaj https://www.youtube.com/watch?v=BHPeUPHfqVg

smejanje

pre 6 godina

HAHAHAHAHAHH KD IMA DA TE UNISTI,jel ti pratis NBA , pa KD je mogo samo da klekne ispred Vestbruka sinoc ,a ako je KD igracina sto se ne vrati kao LBJ i donese titulu oklahomi

nbalive

pre 6 godina

Uživajte djeco,gledate najboljeg ikada,
skinite šešire kada izgovarate njegovo ime.
Sve će sirotinja oprostiti osim nečijeg uspjeha

box

pre 6 godina

Ljudi jel vi shvatate da je ovo zakucavanje prilicno tesko izvesti. Nije bilo klasicno sputanje lopte na obruc vec vetrenjaca jednom rukom. Pad koncentracije, losa procena ali i godine su ucinile svoje, ne moze ni zver poput LeBrona doveka da bude supermen. Siguran sam ipak da ima jos dve tri godine na maximalnom nivou a posle jos dve tri solidne sezone pa penzija.

Halabunga

pre 6 godina

Takodje je dao poslednjih 18 poena za klivlend odnosno 23 u poslednioj cetvrtini i prakticno sam prelomio utakmicu. Jedno kucanje gore dole

Halabunga

pre 6 godina

Takodje je dao poslednjih 18 poena za klivlend odnosno 23 u poslednioj cetvrtini i prakticno sam prelomio utakmicu. Jedno kucanje gore dole

smejanje

pre 6 godina

HAHAHAHAHAHH KD IMA DA TE UNISTI,jel ti pratis NBA , pa KD je mogo samo da klekne ispred Vestbruka sinoc ,a ako je KD igracina sto se ne vrati kao LBJ i donese titulu oklahomi

box

pre 6 godina

Ljudi jel vi shvatate da je ovo zakucavanje prilicno tesko izvesti. Nije bilo klasicno sputanje lopte na obruc vec vetrenjaca jednom rukom. Pad koncentracije, losa procena ali i godine su ucinile svoje, ne moze ni zver poput LeBrona doveka da bude supermen. Siguran sam ipak da ima jos dve tri godine na maximalnom nivou a posle jos dve tri solidne sezone pa penzija.

nbalive

pre 6 godina

Uživajte djeco,gledate najboljeg ikada,
skinite šešire kada izgovarate njegovo ime.
Sve će sirotinja oprostiti osim nečijeg uspjeha

Bojan

pre 6 godina

(box, 23. novembar 2017 12:33)
pa nema veze ovo sa godinama, jednostavno svi igraci koji su pokusavali zakucavanja su ih i promasivali. eto vidi se iz statistike otprilike svako 30. zakucavanje je promaseno, sto je sjajan procenat.
Shaq je govorio u svoje vreme da ne zna igraca koji nije promasio zakucavanje, a na netu se mogu naci kompilacije promasenih zakucavanja njegovih, Kobijevih, MJovih, i to bas u tim situacijama, sam ko duh, krene nesto da izvede i promasi.

vince carter

pre 6 godina

Jordan je igrao protiv zone u Wizardsima kao matorac,veliki igraci se adaptiraju na nove uslove. "Jezekilj" Jordan ima vise hejtera nego sto Lebron ima fanova a Jordan ima vise fanova nego Kina stanovnika :)

nista o nicemu

pre 6 godina

Razlika izmedju Lebrona i Majkla je ipak 2 asistencije po mecu, ne prevazilazi se to bas tako lako. Da je majkl dao 2 kosa manje i imao 2 asistencije vise, gle cuda, imaju identican prosek poena i asistencija, sto ce reci da su u napadu slicni.

postoji jos jedna bitna razlika, tokom cele Lebronove karijere se igra zona, tokom Majklove se igralo na coveka

Bio bi bolja verzija Kobija i u egalu sa Lebronom, no o 30 poena po mecu bi mogao da sanja na nivou karijere
(Bojan, 23. novembar 2017 14:21)

Razlika izmedju Dzejmsa i Dzordana je u tome sto Dzordan moze sve bolje od Dzejmsa i to u vazduhu, a ne kao Dzejms na zemlji. Zona se igra od skoro, pomalo, i dalje se igra na coveka, ne izmisljaj. Kakav bi Dzordan danas bio ne znamo, ali bi bio bolji do Dzordana 90tih. To je sigurno. Sanjao bi 30poena kao nocnu moru jer ispod 40 ne bi imao. Pozdrav.

qqqq

pre 6 godina

Bojan je rekao istinu. Ako pogledate proseke tada i sada videvcete da su opali.

Ukradene lopte: https://www.basketball-reference.com/leaders/stl_per_g_season.html

Uz par izuzetaka, svi rekordi su 70ih i 80ih.

Blokade: https://www.basketball-reference.com/leaders/blk_per_g_season.html

Uz par izuzetaka, svi rekordi su 80ih i 90ih

Ocigledno je da su blokade i ukradene lopte u proseku bile mnogo vece tada. Danas jedva da ima igraca sa preko 2 blokade/ukradene po mecu. Tada je bilo redovno da neko ima 2, a bilo je i dosta igraca i sa 3+ blokada/ukradenih. (cak i 4).

Takodje se moze videti i da je prosek poena (sa izuzetkom u periodu 95-99), skokova i asistencija bio veci. Dakle, kolko god je NBA tada bio tezi po misljenju mnogih, ipak je bilo lakse skupljati statistiku.

Jezekilj

pre 6 godina

Ovo je da se hejteri imaju čemu radovati. LeBron odigra besprijekorno partiju i onda mu je mana što je promašio zakucavanje. Velika stvar. Pa i lošiji od njega su promašivali kucanja. Evo npr. ovaj https://www.youtube.com/watch?v=BHPeUPHfqVg

Bojan

pre 6 godina

(vince carter, 23. novembar 2017 13:53)
ali jako neobjektivno gledas na stvari.
MJ je imao vise poena, ukradenih lopti i blokada, tacno, a sad to sto Lebron ima vise asistencija pokusavas da prikrijes time sto je Majkl imao u jednom periodu karijere 10+ asistencija po mecu, pa kao eto ako je mogao tada, mogao je tokom cele karijere, samo sto da se fokusirao vise na asistencije ne bi imao toliko poena. Razlika izmedju Lebrona i Majkla je ipak 2 asistencije po mecu, ne prevazilazi se to bas tako lako. Da je majkl dao 2 kosa manje i imao 2 asistencije vise, gle cuda, imaju identican prosek poena i asistencija, sto ce reci da su u napadu slicni.

postoji jos jedna bitna razlika, tokom cele Lebronove karijere se igra zona, tokom Majklove se igralo na coveka, sam prelazak na zonu smanjuje mogucnosti za ukradene lopte i blokade, jer se zonska odbrana bazira na tome da izazoves gresku protivnika, sto rezultira u nesto vecem broju izgubljenih lopti u napadu iako je smanjen broj blokada i ukradenih. Osim toga, taj zonski raspored olaksava skok u odbrani, sto objasnjava i zasto Lebron ima 1500 skokova u odbrani vise nego Majkl, a manje u napadu.


realno, tu nema prevelikih razlika, samo su nijanse u pitanju i najvise licne preferencije koga gotivis. Ali treba biti realan i shvatiti da Majkl danas ne bi igrao kao Majkl 80ih i 90ih i da bi se prilagodio danasnjem stilu. Bio bi bolja verzija Kobija i u egalu sa Lebronom, no o 30 poena po mecu bi mogao da sanja na nivou karijere

Bojan

pre 6 godina

(vince carter, 23. novembar 2017 15:00)
da, igrao je protiv zone, ali kako. 20ak suteva po mecu za 20ak poena po mecu, 43% suta.
pazi ne krivim ga, jeste bio mator, ali koliko je nahvaljivan taj njegov povratak, covek bi pomislio da je postizao opet po 30 poena po mecu sa 50% suta. Da se vratio u naponu snage bio bi bolji, i postizao bi nekih 31-32 poena po mecu, sa 48-49 posto suta. I da, sa tim rezultatima bi bio bolji kosarkas nego 90ih :)


to samo fanboyevi sanjaju o Majklu koji postize 40 poena sa pola snage u danasnjoj kosarci.
a igraci zbog narastajuceg tempa igraju sve krace da bi im karijere trajale duze i sve znacajnija je klupa.

vince carter

pre 6 godina

"Nba live" Nema gorih komentara od tih jer za 5 godina ce neko napisati za Ben Simonsa na primer isto to ili nekog drugog,svako misli ili bi voleo da zivi u eri najveceg a eto meni nije krivo sto nisam ziveo u eri stvarno najveceg jer da jesam,sad bih imao i vise godina i ne bi mi bilo do pisanja komentara :)) Jordan je bolji u footworku,post game,fadeway,bolji skilss,vise trikova...vise kradja,blokada,poena a manji broj utakmica tako da je tu prica gotova,mnogo manje izgubljenih lopti,cak je kao point guard imao 12 asistencija u proseku zadnjih 15 meceva sezone 1989,11 u finalu protiv Lejkersa,samo jednu manje po utakmici u playoffu!!

ernesto che

pre 6 godina

Ono sto niko nije primetio je fantasticno citanje igre i napada protivnika, brilijantno, ovo sto nije zakucao to je posledica nonsalantnosti.

Jednostavno nume

pre 6 godina

96 otsto sa linije kucanja...ej bre 2 i 15 covece imas, samo treba da zabodes loptu u obruc, kolko vrljav moras da budes pa promasis svako dvaespeto. Prosecan suter na treningu sa nek bude 8m (jer cesto nagaze, pa ne bude regularna trica sa 8.25) zna da veze peedesetak pogodaka u nizu, ovaj ne moze duplo manje zakucavanja, gde prakticno distanca od kosa ne postoji

petarczv

pre 6 godina

Ovo je da se hejteri imaju čemu radovati. LeBron odigra besprijekorno partiju i onda mu je mana što je promašio zakucavanje. Velika stvar. Pa i lošiji od njega su promašivali kucanja. Evo npr. ovaj https://www.youtube.com/watch?v=BHPeUPHfqVg
(Jezekilj, 23. novembar 2017 13:51)

Samo sto se taj najbolji svih vremena odrazio sa linije za slobodna bacanja a inace je dva puta pobedjivao na takmicenjima u zakucavanju...

vince carter

pre 6 godina

Plitko...vise blokada i kradja je bilo jer je igra bila vise fizicka i u mesu,publika u halama je bila mnogo bucnija,veca napetost i zelja za takmicenjem i borbenoscu...Mnogi su isli na casove kod Olajuwona da bi naucili njegove pokrete,pogotovo Howard ali ne moze to svako,Jordan je imao fantastican footwork i ogromne sake kojima je lakse kontrolisao loptu i protivnici nisu znali gde i kuda ce,samo nepoznavaoci sporta mogu kroz statistiku da porede igrace razlicitih perioda pa cak i istog jer sve zavisi gde ko igra ali posto se ovde igra tako,igram i ja :)

Sumadin

pre 6 godina

Ono sto niko nije primetio je fantasticno citanje igre i napada protivnika, brilijantno, ovo sto nije zakucao to je posledica nonsalantnosti.
(ernesto che, 23. novembar 2017 17:35)

To je upravo ono o cemu govore stariji ljubitelji kosarke. Kod onog sa kim porede Lebrona, kod MJ nije postojala nonsalantnost u igri. Imao je nesto sto Ameri zovu killer instinkt. Nije postojala nonsalantnost u predsezoni, svaku utakmicu je grizao, svaku.

nbalive

pre 6 godina

Uživajte djeco,gledate najboljeg ikada,
skinite šešire kada izgovarate njegovo ime.
Sve će sirotinja oprostiti osim nečijeg uspjeha

smejanje

pre 6 godina

HAHAHAHAHAHH KD IMA DA TE UNISTI,jel ti pratis NBA , pa KD je mogo samo da klekne ispred Vestbruka sinoc ,a ako je KD igracina sto se ne vrati kao LBJ i donese titulu oklahomi

Jednostavno nume

pre 6 godina

96 otsto sa linije kucanja...ej bre 2 i 15 covece imas, samo treba da zabodes loptu u obruc, kolko vrljav moras da budes pa promasis svako dvaespeto. Prosecan suter na treningu sa nek bude 8m (jer cesto nagaze, pa ne bude regularna trica sa 8.25) zna da veze peedesetak pogodaka u nizu, ovaj ne moze duplo manje zakucavanja, gde prakticno distanca od kosa ne postoji

vince carter

pre 6 godina

"Nba live" Nema gorih komentara od tih jer za 5 godina ce neko napisati za Ben Simonsa na primer isto to ili nekog drugog,svako misli ili bi voleo da zivi u eri najveceg a eto meni nije krivo sto nisam ziveo u eri stvarno najveceg jer da jesam,sad bih imao i vise godina i ne bi mi bilo do pisanja komentara :)) Jordan je bolji u footworku,post game,fadeway,bolji skilss,vise trikova...vise kradja,blokada,poena a manji broj utakmica tako da je tu prica gotova,mnogo manje izgubljenih lopti,cak je kao point guard imao 12 asistencija u proseku zadnjih 15 meceva sezone 1989,11 u finalu protiv Lejkersa,samo jednu manje po utakmici u playoffu!!

Bojan

pre 6 godina

(vince carter, 23. novembar 2017 13:53)
ali jako neobjektivno gledas na stvari.
MJ je imao vise poena, ukradenih lopti i blokada, tacno, a sad to sto Lebron ima vise asistencija pokusavas da prikrijes time sto je Majkl imao u jednom periodu karijere 10+ asistencija po mecu, pa kao eto ako je mogao tada, mogao je tokom cele karijere, samo sto da se fokusirao vise na asistencije ne bi imao toliko poena. Razlika izmedju Lebrona i Majkla je ipak 2 asistencije po mecu, ne prevazilazi se to bas tako lako. Da je majkl dao 2 kosa manje i imao 2 asistencije vise, gle cuda, imaju identican prosek poena i asistencija, sto ce reci da su u napadu slicni.

postoji jos jedna bitna razlika, tokom cele Lebronove karijere se igra zona, tokom Majklove se igralo na coveka, sam prelazak na zonu smanjuje mogucnosti za ukradene lopte i blokade, jer se zonska odbrana bazira na tome da izazoves gresku protivnika, sto rezultira u nesto vecem broju izgubljenih lopti u napadu iako je smanjen broj blokada i ukradenih. Osim toga, taj zonski raspored olaksava skok u odbrani, sto objasnjava i zasto Lebron ima 1500 skokova u odbrani vise nego Majkl, a manje u napadu.


realno, tu nema prevelikih razlika, samo su nijanse u pitanju i najvise licne preferencije koga gotivis. Ali treba biti realan i shvatiti da Majkl danas ne bi igrao kao Majkl 80ih i 90ih i da bi se prilagodio danasnjem stilu. Bio bi bolja verzija Kobija i u egalu sa Lebronom, no o 30 poena po mecu bi mogao da sanja na nivou karijere

nista o nicemu

pre 6 godina

Razlika izmedju Lebrona i Majkla je ipak 2 asistencije po mecu, ne prevazilazi se to bas tako lako. Da je majkl dao 2 kosa manje i imao 2 asistencije vise, gle cuda, imaju identican prosek poena i asistencija, sto ce reci da su u napadu slicni.

postoji jos jedna bitna razlika, tokom cele Lebronove karijere se igra zona, tokom Majklove se igralo na coveka

Bio bi bolja verzija Kobija i u egalu sa Lebronom, no o 30 poena po mecu bi mogao da sanja na nivou karijere
(Bojan, 23. novembar 2017 14:21)

Razlika izmedju Dzejmsa i Dzordana je u tome sto Dzordan moze sve bolje od Dzejmsa i to u vazduhu, a ne kao Dzejms na zemlji. Zona se igra od skoro, pomalo, i dalje se igra na coveka, ne izmisljaj. Kakav bi Dzordan danas bio ne znamo, ali bi bio bolji do Dzordana 90tih. To je sigurno. Sanjao bi 30poena kao nocnu moru jer ispod 40 ne bi imao. Pozdrav.

vince carter

pre 6 godina

Jordan je igrao protiv zone u Wizardsima kao matorac,veliki igraci se adaptiraju na nove uslove. "Jezekilj" Jordan ima vise hejtera nego sto Lebron ima fanova a Jordan ima vise fanova nego Kina stanovnika :)

petarczv

pre 6 godina

Ovo je da se hejteri imaju čemu radovati. LeBron odigra besprijekorno partiju i onda mu je mana što je promašio zakucavanje. Velika stvar. Pa i lošiji od njega su promašivali kucanja. Evo npr. ovaj https://www.youtube.com/watch?v=BHPeUPHfqVg
(Jezekilj, 23. novembar 2017 13:51)

Samo sto se taj najbolji svih vremena odrazio sa linije za slobodna bacanja a inace je dva puta pobedjivao na takmicenjima u zakucavanju...

Jezekilj

pre 6 godina

Ovo je da se hejteri imaju čemu radovati. LeBron odigra besprijekorno partiju i onda mu je mana što je promašio zakucavanje. Velika stvar. Pa i lošiji od njega su promašivali kucanja. Evo npr. ovaj https://www.youtube.com/watch?v=BHPeUPHfqVg

Halabunga

pre 6 godina

Takodje je dao poslednjih 18 poena za klivlend odnosno 23 u poslednioj cetvrtini i prakticno sam prelomio utakmicu. Jedno kucanje gore dole

qqqq

pre 6 godina

Bojan je rekao istinu. Ako pogledate proseke tada i sada videvcete da su opali.

Ukradene lopte: https://www.basketball-reference.com/leaders/stl_per_g_season.html

Uz par izuzetaka, svi rekordi su 70ih i 80ih.

Blokade: https://www.basketball-reference.com/leaders/blk_per_g_season.html

Uz par izuzetaka, svi rekordi su 80ih i 90ih

Ocigledno je da su blokade i ukradene lopte u proseku bile mnogo vece tada. Danas jedva da ima igraca sa preko 2 blokade/ukradene po mecu. Tada je bilo redovno da neko ima 2, a bilo je i dosta igraca i sa 3+ blokada/ukradenih. (cak i 4).

Takodje se moze videti i da je prosek poena (sa izuzetkom u periodu 95-99), skokova i asistencija bio veci. Dakle, kolko god je NBA tada bio tezi po misljenju mnogih, ipak je bilo lakse skupljati statistiku.

vince carter

pre 6 godina

Plitko...vise blokada i kradja je bilo jer je igra bila vise fizicka i u mesu,publika u halama je bila mnogo bucnija,veca napetost i zelja za takmicenjem i borbenoscu...Mnogi su isli na casove kod Olajuwona da bi naucili njegove pokrete,pogotovo Howard ali ne moze to svako,Jordan je imao fantastican footwork i ogromne sake kojima je lakse kontrolisao loptu i protivnici nisu znali gde i kuda ce,samo nepoznavaoci sporta mogu kroz statistiku da porede igrace razlicitih perioda pa cak i istog jer sve zavisi gde ko igra ali posto se ovde igra tako,igram i ja :)

box

pre 6 godina

Ljudi jel vi shvatate da je ovo zakucavanje prilicno tesko izvesti. Nije bilo klasicno sputanje lopte na obruc vec vetrenjaca jednom rukom. Pad koncentracije, losa procena ali i godine su ucinile svoje, ne moze ni zver poput LeBrona doveka da bude supermen. Siguran sam ipak da ima jos dve tri godine na maximalnom nivou a posle jos dve tri solidne sezone pa penzija.

Bojan

pre 6 godina

(vince carter, 23. novembar 2017 15:00)
da, igrao je protiv zone, ali kako. 20ak suteva po mecu za 20ak poena po mecu, 43% suta.
pazi ne krivim ga, jeste bio mator, ali koliko je nahvaljivan taj njegov povratak, covek bi pomislio da je postizao opet po 30 poena po mecu sa 50% suta. Da se vratio u naponu snage bio bi bolji, i postizao bi nekih 31-32 poena po mecu, sa 48-49 posto suta. I da, sa tim rezultatima bi bio bolji kosarkas nego 90ih :)


to samo fanboyevi sanjaju o Majklu koji postize 40 poena sa pola snage u danasnjoj kosarci.
a igraci zbog narastajuceg tempa igraju sve krace da bi im karijere trajale duze i sve znacajnija je klupa.

Sumadin

pre 6 godina

Ono sto niko nije primetio je fantasticno citanje igre i napada protivnika, brilijantno, ovo sto nije zakucao to je posledica nonsalantnosti.
(ernesto che, 23. novembar 2017 17:35)

To je upravo ono o cemu govore stariji ljubitelji kosarke. Kod onog sa kim porede Lebrona, kod MJ nije postojala nonsalantnost u igri. Imao je nesto sto Ameri zovu killer instinkt. Nije postojala nonsalantnost u predsezoni, svaku utakmicu je grizao, svaku.

ernesto che

pre 6 godina

Ono sto niko nije primetio je fantasticno citanje igre i napada protivnika, brilijantno, ovo sto nije zakucao to je posledica nonsalantnosti.

Bojan

pre 6 godina

(box, 23. novembar 2017 12:33)
pa nema veze ovo sa godinama, jednostavno svi igraci koji su pokusavali zakucavanja su ih i promasivali. eto vidi se iz statistike otprilike svako 30. zakucavanje je promaseno, sto je sjajan procenat.
Shaq je govorio u svoje vreme da ne zna igraca koji nije promasio zakucavanje, a na netu se mogu naci kompilacije promasenih zakucavanja njegovih, Kobijevih, MJovih, i to bas u tim situacijama, sam ko duh, krene nesto da izvede i promasi.