Utorak, 21.11.2017.

10:45

Krivična prijava zbog prodaje igrača BSK Partizanu

Služba za borbu protiv organizovanog kriminala MUP Srbije podnela je krivičnu prijavu protiv bivšeg odgovornog lica Fudbalskog kluba BSK iz Borče.

Izvor:

Krivièna prijava zbog prodaje igraèa BSK Partizanu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

Dex

pre 6 godina

Gospodo navijači, razmislite oko čega se raspravljate - da li su bolji naši ili njihovi kriminalci? Nemojte samo da mi kažete "ne, mi smo cveće, oni su mafija". Samo mali se izdignite iz situacije i shvatićete u kom mulju se nalazi naš "fudbal".

Ljubisa livac

pre 6 godina

@uros djurdjevic prejaki bot

Lepo si to rekao, Kostic NEKAD u Borcu, sad u Zvezdi. Toncev NEKAD u Zvezdi, a brat mu u Radniku i td. Dakle nekad, a kod vas su ISTOVREMENO bili funkcioneri klubova i clanovi Upravnog odbora. Mozes li da shvatis razliku?

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

si ti naveo postoje pretpostavke a u vasim filijalama su predsednici bili ljudi koji su u isto vreme bili i clanovi vase uprave. Sukob interesa?! Kada smo kod prodaje igraca i kada spominjes Spartak, sta reci za polusezonu u kojoj iz Vojvodine u Partizan prelaze trener Nikolic i tri igraca?!!! Ej, u jednom prelaznom roku!!!
(Vetar u ledja..., 21. novembar 2017 21:41)

Bato, pa i taj Kostic sto je bio finansijer Borca je sad u upravi Zvezde, Ivica Toncev je predsednik Radnickog a nekada Zvezde, njegov brat Novica predsednik Surdulice a imate i bivseg funkcionera i u vrhuski fudbalskog saveza, Slavisa Kokeza je predsednik. Lupajte minuse panteri ali to ce pokazati da vas boli ta istina. Sto se tice prelazaka iz Novog Sada u Partizan, Vulicevic je dosao kao slobodan igrac, placeni su Trajkovic i Skuletic koji je inace ponikao u Partizanu, dakle prakticno sno doveli 2 igraca sa Karadjordja a ne tri, cisto da te naucim nesto novo posto fudbal pratis od skoro. A sto se tice vasih pojacanja obecali ste procente Nislijama za Pavkova a ne da ga niste prodali vec ste gs vratili u Nis, Borcu ste obecali procenat od naredne prodaje za Vujakliju, Mugosu i Lazovica ( Mugosa i Laza u paketu dosli na Marakanu), a sva trojica napustili Zvezdu kao slobodni igraci, drugim recima izigrali ste ih a oni vam prepuste igrace na rec ( citaj, jedan poziv menja sve). Uzgred hoces da ti napisem i igrace koji su nosili dresove i Zvezde i Vose? Supic, Kahriman, Miha, Sestic, Gavric, Leo Lerinc ( cuvena legenda vas sa severa), Veseljko Trivunovic, Mrdja, Poletanovic, Babic, Oumaru, Milos Trifunovic... Ali da ne nabrajam dalje jer je jasno da vi imate odlicne odnose sa Lalama.

Vetar u ledja...

pre 6 godina

@ Uros Djurdjevic
Mala, ali bitna, razlika je sto za sve klubove koje si ti naveo postoje pretpostavke a u vasim filijalama su predsednici bili ljudi koji su u isto vreme bili i clanovi vase uprave. Sukob interesa?! Kada smo kod prodaje igraca i kada spominjes Spartak, sta reci za polusezonu u kojoj iz Vojvodine u Partizan prelaze trener Nikolic i tri igraca?!!! Ej, u jednom prelaznom roku!!!

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

BSK, Smederevo-Sartid, Hajduk Kula, Buducnost Banatski dvor, Rad, Metalac Gornji Milanovac. Svi ama bas svi su bili filijale Partizana, igrali prijatejske utakmice i davali im igrace. 
To su te posteno uzete titule. 
Da se razumemo, Zvezda je tada bila losa ali daleko od toga da je Partizan uzimao titule na suv kvalitet. 
Sportski pozdrav
(Barbarian, 21. novembar 2017 16:29)

Borac, Spartak, Rad, Vojvodina, Javor Ivanjica, Radnicki Nis, Radnik Surdulica, Novi Pazar. Svi, ama bas svi ti klubovi su bili i jesu filijale Zvezde, igraju prijateljske utakmice i daju im igrace ( Spartak dao Zvezdi cak 4 igraca u roku od 2 godine: Plavsic, Milic, Ilic, Milosevic). Da se razumemo, Partizan je prosle godine imao solidan tim ali daleko od toga da je Zvezda u maju mesecu postala sampion na suv kvalitet, bas kao i 2014. godine, dakle 2 sezone ranije.

Dragan

pre 6 godina

Ovo je samo delic, samo jedan sitan detalj, onoga sto je grobarski lobi radio u nasem fudbalu od '91 na ovamo. Za pravu katarzu FK Partizan i otreznjenje zabludelih navijaca potrebno je raskrinkati spregu "politicari-fudbalski savez-sudijska organizacija-uprava FK Partizan" ciji je naum bio ne samo uspostaviti vestacku i laznu dominaciju Partizana, vec i fizicki unistiti FK Crvena Zvezda.

Ljubisa livac

pre 6 godina

@fabrikovana vest

Nemam sta ja da te ucim o tvom klubu. Gugluj, "Nikola Dzomba upravni odbor Partizana". Isto ucini i sa Radovanovicem, Kosticem iz Cacka, Vukadinovicem iz Metalca i td. Lako proveriti koliko ste filijala imali.

zemunski kej

pre 6 godina

Najbolje da su ga ostavili u Borci i da nikada ne zavrsi u inostranstvu,predpostavljam Kazahstan,Azerbejdzan ili Taland.Momak nije napravio karijeru i ko ga je pustio u Partizan spasao ga je siromastva u pitanju je fudbaler sa prezimenom Babic ,retko ko je cuo, Nista tu nije sporno.

Sofronije

pre 6 godina

sofronije

Od čijih para je bilo šta izgrađeno u bivšoj nam Jugi? Marakanu su napravili igrači u slobodno vreme? Malo mešali beton a malo trčkarali za loptom? Nekako se uvek setite Mirka a zaboravite Miljana... selektivno pamćenje ili nedostatak obraza... od koga je, nije ni čudo da nema srama
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Niški, 21. novembar 2017 16:44)

Niški, u nameri da ispadneš pametan, polupao si lončiće. Nisam pitao za JNA, ne bavim se starom Jugoslavijom, pitam za velelepni sportski centar koji je izgraćen između dva rata, odmah posle hiperinflacije i izlaska zemlje iz sportskih sankcija. Zaboravljamo Miljana? Porediš Miljana i Mirka? Čoveče, božji šta je Miljan bio premijer SFRJ? Pominješ Jugoslaviju i obraz u istoj rečenici a navijaš za klub koji je od svojih 11 titula SFRJ prvaka, jednu osvojio u 96. minutu kada nadoknade nije bilo i kad su sve ostale utakmice završene i 2 na SUDU UDRUŽENOG RADA?! Nisi u pravu, pozbato je da su Grobari najhrabriji navijači, ne zato što se ničega ne boje već što se ničega NE STIDE!

Barbarian

pre 6 godina

BSK, Smederevo-Sartid, Hajduk Kula, Buducnost Banatski dvor, Rad, Metalac Gornji Milanovac. Svi ama bas svi su bili filijale Partizana, igrali prijatejske utakmice i davali im igrace.
To su te posteno uzete titule.
Da se razumemo, Zvezda je tada bila losa ali daleko od toga da je Partizan uzimao titule na suv kvalitet.
Sportski pozdrav

Niški

pre 6 godina

sofronije

Od čijih para je bilo šta izgrađeno u bivšoj nam Jugi? Marakanu su napravili igrači u slobodno vreme? Malo mešali beton a malo trčkarali za loptom? Nekako se uvek setite Mirka a zaboravite Miljana... selektivno pamćenje ili nedostatak obraza... od koga je, nije ni čudo da nema srama

Sofronije

pre 6 godina

GOspodine Fabrikovana vest dva dana pred utakmicu sezone, pošto vidim da ste izuzetno dobro upućeni u stvari iako ste poprilično kontradiktorni i barate stvarima u koje se ne razumete,a vidim i da ste vatreni navijač Partizana, da li biste bili ljubazni da mi odgovorite. Kako, i od čega je Partizan napravio Zemunelo 1998. godine. Od zarađenih para, kada, kako i na kome ili od državnih para pošto je vaš bivši predsednik MIrko Marjanović, pravo iz vaše uskočio u fotelju premijera? Hvala unapred na odgovoru.

Sofronije

pre 6 godina

Gospodine Fabrikovana vest dva dana pred utakmicu sezone, da skratimo diskusiju i izvedemo zaključak. Dakle, u svom prvom postu pišete "p.s.Jos jedno pitanje za strucnjaka od laika,zasto je samo Zvezda podlozna UPPR-u i zasto se samo Zvezdi otpisuju dugovi dok svi ostali moraju da ih vracaju,cak i sa kamatom kao na primer Partizan,hvala." A u drugom kažete, "ako me secanje ne vara Danilovic je izjavio da Partizan nece UPPR jer se zna sta to znaci i da on ne zeli da nosi teret toga kao predsednik kluba te da ne zna kako bi pred oci navijacima koji su striktno dali do znanja sta misle o tome." Dakle, i sami ste znali da nije samo Zvezda podložna UPPR-u i da ste ga ODBILI. I samo mi nije jasno kakve veze Gasprom u celoj toj priči ima? Kako je vašem NK-u sponzor bila Elektrodistribucija, jedan od najvećih državnih gubitaša? A što se tiče sipanja para, Zvezda jasno kaže koliko je od koga dobila a o vašim finansijama i vašim dugovima niko ništa ne zna. Samo odjednom se sazna da dugujete 120.000 Klobučaru, 529.000 Magu, 150.000 Muriču, 156.000 Musliju, 130.000 Katiću zaboravio sam koliko se dugovalo Betansu, Lovernju, Gagiću, Miljenoviću... Vaše finansije saznajemo od BATA, poštovani Gospodine Fabrikovana vesti dva dana pred utakmicu sezone. I da vas pitam za ovaj vaš ingeniozni nik, kakvu utakmicu sezone HKK Partizan igra za dva dana? Prijateljsku sa KK Novi Pazar u Novom Pazaru ili mislite na nogomet protiv Mlade momčadi iz Švicarske?

Fabrikovana vest dva dana pred utakmicu sezone

pre 6 godina

@Decace , menjas ime ali se po stilu pisanja vidi da te zulja Zvezda i jos samo nisi postavio pitanje da li je Zvezda privatni ili drzavni klub.Za tvoju informaciju KK Partizanu je nudjen UPPR koji klub nije prihvatio.Kao sto je nudjen svim priverdnim subjektima pa i fizickim licima.Mislili ste da ce drzava sve da oprosti. I nauci sta je UPPR. Ukucas UPPR i dobijes znanje.Ostala edukacija se placa
(ekonomista, 21. novembar 2017 14:24)


Gospodine ekonomista,ne znam na koga ste mislili ali to sigurno nisam ja,ja volim direktnu i argumentovanu raspravu te se time i vodim.Vezano za vas klub meni stvarno nije poznato da li je Zvezda privatna ili drzavna,malo je komplikovano za mene.Da,znamo da je nudjen UPPR,znamo i zasto je odbijen odnosno koja je cena toga,po nama neprocenjiva,po vama ne ali to je stvar navijaca i stava.Mene zanima na osnovu cega ste zakljucili da su u Partizanu mislili da ce drzava sve da oprosti,odakle dug iz tog perioda ako je drzava oprastala? Koliko znam Partizan i dan danas vraca svoj dug i to sa kamatom dok je Zvezdin dug ispario kroz UPPR preko noci,nekih 18 miliona.Da li to znaci da je ustvari Zvezdi drzava oprostila visemilionski dug i da je lakse vratiti 18 miliona nego 5,hvala unapred.

Fabrikovana vest dva dana pred utakmicu sezone

pre 6 godina

@Cuveni Radovanovic koji je bio predsednik Bsk i clan upravnog odbora Partizana. Kako se tad fino mestarilo. Partizan je u Upravnom odboru imao predsednike Bsk-a, Borca iz Cacka, Hajduka iz Kule, Metalca... Sartida... Jedinstven slucaj u svetu. Redom sve prijateljske utakmice. I onda se oni hvale nekim nizovima, "dominacijama", kukaju na drzavu... Znam da vas istina boli, ali tako ste vi uzimali titule u vase "zlatno vreme". Redom, Radovanovic, Dzomba, Vukadinovic... Gde jos ima to? Zamislite da je predsednik i vlasnik Lestera u UO Celsija? Culi za sukob interesa?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ljubisa livac, 21. novembar 2017 14:12)


Gospodine Ljubisa,svi smo upoznati sa reputacijom doticnog Radovanovica i koliku tezinu nosi njegova rec i koliko znam on je oteran iz Partizana te mozda i tu mozemo traziti uzroke njegovih izjava.Elem,posto i vi baratate informacijama mene zanima da li biste mogli da nam date imena i prezimena svih tih ljudi za koje tvrdite da su bili u UO Partizana a posebno me zanima u kom je to periodu Nikola Dzomba bio clan i kako objasnjavate da je Hajduk iz Kule pobedjivao Partizan na JNA odnosno igrao nereseno u Kuli dok se Partizan jurio sa Zvezdom za titulu? Za kraj,kako objasnjavate angazovanje izvesnog Koleta iz Cacka u UO Crvena Zvezda dok je u isto vreme i glavni finansijer FK Borac,hvala unapred.

Antidervis - vase je proslo

pre 6 godina

@antidervis ahahhahahahahaha ahahhahaha ahahha ti kao vlasnik firme itekako odgovaras ako npr svom rodjaku dajes bolju cenu od komsije za nesto naravno pod uslovom da te kontrola navata....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (muamua, 21. novembar 2017 13:40)

Kao veleprodaja mogu da dam kome god hocu kakvu god hocu cenu.
Samo maloprodaje odredjenih vrsta robe imaju tu obavezu jedinstvenog cenovnika...lupetas gluposti, a veze s vezom nemas...

Sofronije

pre 6 godina

Tako se to radilo tokom "dominacije" Partizana. Filijale, bratski klubovi, prijateljske utakmice. Evo još jednog primera.

„I pre gostovanja Partizanu najavljivali smo promene u timu iz razloga što nas očekuje serija teških mečeva, pa smo raspoložive snage morali kvalitetno da rasporedimo, da rovite igrače sačuvamo za predstojeće susrete u kojima su nam potrebni zdravi igrači. Zato smo sačuvali sve one koji su imali problema sa povredama ili su premoerni. Verujem da će biti spremni za naredne okršaje“, rekao je Ranko Delić za Sport.
Sledeći rival kulske ekipe biće Crvena zvezda."

https://www.b92.net/sport/fudbal/vesti.php?yyyy=2012&mm=09&dd=17&nav_id=643920

Ko o čemu, Grobari o poštenju.

Sofronije

pre 6 godina

p.s.Jos jedno pitanje za strucnjaka od laika,zasto je samo Zvezda podlozna UPPR-u i zasto se samo Zvezdi otpisuju dugovi dok svi ostali moraju da ih vracaju,cak i sa kamatom kao na primer Partizan,hvala.
(Fabrikovana vest dva dana pred utakmicu sezone, 21. novembar 2017 13:34)


Ja sam laik kao i ti ali ću ti objasniti. Nije istina da je samo Zvezda p odložna UPPR-u. Poznato je da je Danilović bio spreman da uđe u UPPR ali da je dozvolio da ga Vujošević spreči u tome. Zašto? Zato što u tom slučaju mag, general i opozicionar ne bi mogao da uzima 250.000 godišnje i zato što ste se nadali da će vam u pomoć opet priskočiti Tadić, Dačić, Ružić, Ljajić i svi oszali koji su sipali u vašu rupu bez dna. Braćo Grobari, porez MORA da se plati. Zbog poreza je i Al Kapone završio na robiji.

Fabrikovana vest dva dana pred utakmicu sezone

pre 6 godina

@Ja sam laik kao i ti ali ću ti objasniti. Nije istina da je samo Zvezda p odložna UPPR-u. Poznato je da je Danilović bio spreman da uđe u UPPR ali da je dozvolio da ga Vujošević spreči u tome. Zašto? Zato što u tom slučaju mag, general i opozicionar ne bi mogao da uzima 250.000 godišnje i zato što ste se nadali da će vam u pomoć opet priskočiti Tadić, Dačić, Ružić, Ljajić i svi oszali koji su sipali u vašu rupu bez dna. Braćo Grobari, porez MORA da se plati. Zbog poreza je i Al Kapone završio na robiji.
(Sofronije, 21. novembar 2017 14:02)


Gospodine Sofronije,ako me secanje ne vara Danilovic je izjavio da Partizan nece UPPR jer se zna sta to znaci i da on ne zeli da nosi teret toga kao predsednik kluba te da ne zna kako bi pred oci navijacima koji su striktno dali do znanja sta misle o tome.Nigde nije pomenut Vujosevic niti njegova zabrana UPPR-a radi naplate novca,to mi vise zvuci kao proizvod necije maste ili zle namere da se oklevece trener Partizana usled nedostatka dokaza i argumenata.
Posto vidim da baratate informacijama zanima me vase misljenje,koliko se u cirama to "sipalo" u Partizan,kako je Zvezdi odobren UPPR za vreme Tadica odnosno doveden Gazprom u FK sa obzirom na njegov pedigre navijaca Partizana,zasto je bas u to vreme Partizan dok se "sipalo" isao u RS da trazi pare od Dodika,da li se to vreme poklapa sa projektom Evropska Zvezda na koji je po recima Gorana Vesica potroseno 20 miliona evra za 4 godine?Hvala unapred.

Istina

pre 6 godina

@Istina
Partizan je ugasio Hajduk jer nije platio za Fejsu a Hajduk je po vasim pricama bio nas klub. Pa cekaj, gde je logika? Zasto bismo ugasili klub koji nam donosi bodove? Zasto bi se klub ugasio ako nije dobio pare za Fejsu? Je l to znaci da bi se ugasili svakako da Fejsa nije bio njihov igrac? Pozabavi se malo sa logikom pa se vrati da iznosis 'istinu'.
(asdf, 21. novembar 2017 12:56)

Morao bi ti da se pozabaviš i logikom i pameću jer ti nijedno ne ide,garantovano.Ugasili su Hajduk upravo zato da ne bi imali kome da vrate milionski iznos,koji su podelili sa Džombom,po dogovoru.Par godina im je Hajduk pomagao,davao bodove a protiv konkurenata zapinjao maksimalno ali kinta je svrha svega i ona se morala uzeti a na Hajdukovo mesto će doći neki drugi klub,koji će prepustati bodove,po unapred određenom scenariju.Ako treba da ti nacrtam,nije problem,javi se slobodno.

ekonomista

pre 6 godina

Gospodine bankaru,da li biste bili ljubazni da nam dostavite neki link ili nas uputite gde bi mogli da procitamo i "edukujemo" se o otpisu 4 miliona evra duga Partizana prema Marfin banci.Takodje da vam ovim putem pozelim da i vama vracaju dugove kao sto ih je Zvezda vratila,i fudbalski i kosarkaski klub,hvala unapred i pozdrav.

p.s.Jos jedno pitanje za strucnjaka od laika,zasto je samo Zvezda podlozna UPPR-u i zasto se samo Zvezdi otpisuju dugovi dok svi ostali moraju da ih vracaju,cak i sa kamatom kao na primer Partizan,hvala.
(Fabrikovana vest dva dana pred utakmicu sezone, 21. novembar 2017 13:34)

Decace , menjas ime ali se po stilu pisanja vidi da te zulja Zvezda i jos samo nisi postavio pitanje da li je Zvezda privatni ili drzavni klub.Za tvoju informaciju KK Partizanu je nudjen UPPR koji klub nije prihvatio.Kao sto je nudjen svim priverdnim subjektima pa i fizickim licima.Mislili ste da ce drzava sve da oprosti. I nauci sta je UPPR. Ukucas UPPR i dobijes znanje.Ostala edukacija se placa

mistik

pre 6 godina

Za sve ove pantere....ovde se ne radi o tome kako je Partizan pokrao BSK (a nije, iz Borce sam i znam dosta o klubu), vec o tome kako je tadasnji gazda kluba te pare uzeo za sebe sto nije redak slucaj u ovom klubu koji zbog toga igra trecu ligu

Sofronije

pre 6 godina

@antidervis ahahhahahahahaha ahahhahaha ahahha ti kao vlasnik firme itekako odgovaras ako npr svom rodjaku dajes bolju cenu od komsije za nesto naravno pod uslovom da te kontrola navata....
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (muamua, 21. novembar 2017 13:40)

Evo vas kontrola na'vatala.

Ljubisa livac

pre 6 godina

Cuveni Radovanovic koji je bio predsednik Bsk i clan upravnog odbora Partizana. Kako se tad fino mestarilo. Partizan je u Upravnom odboru imao predsednike Bsk-a, Borca iz Cacka, Hajduka iz Kule, Metalca... Sartida... Jedinstven slucaj u svetu. Redom sve prijateljske utakmice. I onda se oni hvale nekim nizovima, "dominacijama", kukaju na drzavu... Znam da vas istina boli, ali tako ste vi uzimali titule u vase "zlatno vreme". Redom, Radovanovic, Dzomba, Vukadinovic... Gde jos ima to? Zamislite da je predsednik i vlasnik Lestera u UO Celsija? Culi za sukob interesa?

smelo

pre 6 godina

ugasiše u to vreme sve njihove filijale bsk, banat hajduk kula.... a igralo se posteno, a kad nije moglo posteno onda kao protiv vojvodine u finalu kupa, ili danas u zadnjih par kola. sto bi rekao tole burazerski odnosi
(burazerski odnosi, 21. novembar 2017 12:45)
Bitno je da sve vase filijale zive i dan danas (Cuka, vojvodina, radnicki nis, borac..)

CJ

pre 6 godina

Svi dobro znaju sta se radi u Zvezdi vec deceniju a mozda i dve tako da ne moras ti da nam prosipas fore i solis pamet. I jedan i drugi klub mesetare ali ono sto Zvezda radi sa igracima je za ozbiljan krimi film.
(asdf, 21. novembar 2017 11:53)

Ma nemoj, ti znaš šta Zvezda radi.
Napiši kad znaš da i mi saznamo.
Istina je da Zvezda kupi igrača pa ne plati deo ali sve ih to sačeka na sudu, zato i ima dug 40 miliona.
A Partizan dobije Savica za džabe a onda ga proda za 15 miliona...i opet su u minusu? !
Kako?
Ko zna koliko klubova ste oštetili na ovaj način, tek ćemo čuti šta se sve dešavalo.

muamua

pre 6 godina

@antidervis ahahhahahahahaha ahahhahaha ahahha ti kao vlasnik firme itekako odgovaras ako npr svom rodjaku dajes bolju cenu od komsije za nesto naravno pod uslovom da te kontrola navata....

BBRS

pre 6 godina

Neka neko u ruke uzme slucaj i prodaju Darka Lazovica iz Borca u Zvezdu, u taj transfer je ubaceno i 30 procenata od naredne prodaje a ovaj potpisao za Djenovu kao slobodan igrac. Ima tu jos sumnjivih slucajeva.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 21. novembar 2017 12:54)

Овај лик ни дан без Звезде не може !
Шта ли је теби Звезда од детињства урадила кад оволику фобију од ње имаш ?!

Fabrikovana vest dva dana pred utakmicu sezone

pre 6 godina

@Da te malo edukujem. Svaka banka ima sumnjiva i nenaplativa potrazivanja kao stavku u bilansu. Banka je odlucila da glavnicu izbrise a da naplati kamatu. I to je normalno u celom svetu.Posle 5 Oktobra Pariski i Londonski klub su otpisali Jugoslaviji milijardu dolara.Uostalom i Marfin banka je otpisala KK Partizan 4 miliona evra
(bankar, 21. novembar 2017 12:53)


Gospodine bankaru,da li biste bili ljubazni da nam dostavite neki link ili nas uputite gde bi mogli da procitamo i "edukujemo" se o otpisu 4 miliona evra duga Partizana prema Marfin banci.Takodje da vam ovim putem pozelim da i vama vracaju dugove kao sto ih je Zvezda vratila,i fudbalski i kosarkaski klub,hvala unapred i pozdrav.

p.s.Jos jedno pitanje za strucnjaka od laika,zasto je samo Zvezda podlozna UPPR-u i zasto se samo Zvezdi otpisuju dugovi dok svi ostali moraju da ih vracaju,cak i sa kamatom kao na primer Partizan,hvala.

Sofronije

pre 6 godina

Zvezdasi ne daju na svoje abilirane a unistili klubove.
Cudna neka sekta.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Djalma, 21. novembar 2017 13:36)

A ko je to abIliran? Uništili naš klub, kao Vujošević tvoj. Mi na svoje abIlirane ne damo, a vi svog uništitelja slavite.

Sasa

pre 6 godina

Eto kako partizan kupuje i uništava klubove u Srbiji. Kad bi policija krenula da radi svoj posao partizana više ne bi bilo.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (partizan sramota Srbije, 21. novembar 2017 11:11)

Partizan bi verovatno bio kaznjen, mozda i vracen u II ligu, ali bi CZ sa 60 miliona Evra duga morala biti ugasena , ili poslata u Beton ligu sa nekim novim imenom.

Istina

pre 6 godina

Бабић и Савић су дошли заједно 2010е колико се ја сећам, а овај потписивао нешто 2013е....мислим да је свима јасно да је ово још један покушај 'доктора' да нападне Партизан и тиме прикрије своје мутне радње
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (спортски уметник, 21. novembar 2017 11:00)

Slabo se ti secas sportska analfabeto a uz to si i prilicno ogranicen.Babic je presao 2011.a lepo pise u tekstu da je taj funkcioner naknadno potpisao aneks ugovora,kad mu je istekla funkcija,jer im partizan,po obicaju,nije platio na vreme obestecenje.Tako je oslobodio partizan placanja a sebi je strpao u dzep te novce i podelio sa tim ljudima iz partizana.Inace,partizan jos uvek duguje Borci veliku svotu novca za Savica,kao i Hajduku iz Kule za Fejsu jer je tu bilo veliko muljanje sa Dzombom.Takodje i Banatu za Tosica.Neke od tih klubova je ugasio a neke pokusao da ugasi ili sroza na najnize grane,da bi se to zaboravilo i bilo daleko od ociju javnosti.

asdf

pre 6 godina

@Istina
Partizan je ugasio Hajduk jer nije platio za Fejsu a Hajduk je po vasim pricama bio nas klub. Pa cekaj, gde je logika? Zasto bismo ugasili klub koji nam donosi bodove? Zasto bi se klub ugasio ako nije dobio pare za Fejsu? Je l to znaci da bi se ugasili svakako da Fejsa nije bio njihov igrac? Pozabavi se malo sa logikom pa se vrati da iznosis 'istinu'.

bankar

pre 6 godina

Ima elemenata za krivicu svakako. Odrekao se obeštećenja u korist kluba, bez opravdanog razloga.
Ali ja ne vidim razliku između toga i poverioca Zvezde koji se odriču 5 miliona evra, direktno oštećujući svoje kompanije. Kako je to drugačije, kada imaju mehanizme naplate. I jedni i drugi su se odrekli svojih prihoda, koje su realno mogli da naplate. Samo Gasprom uplaćuje Zvezdi 5 miliona godišnje, plus prihodi od prodaje igrača.
Samo u slučaju Zvezde direktive dolaze sa vrha.
Uopšte ne pravdam ovog lika iz Borče, apsolutno treba da odgovara, ali me nervira što u ovoj zemlji na važe jednaka pravila za sve.
(Đorđe, 21. novembar 2017 11:40)

Da te malo edukujem. Svaka banka ima sumnjiva i nenaplativa potrazivanja kao stavku u bilansu. Banka je odlucila da glavnicu izbrise a da naplati kamatu. I to je normalno u celom svetu.Posle 5 Oktobra Pariski i Londonski klub su otpisali Jugoslaviji milijardu dolara.Uostalom i Marfin banka je otpisala KK Partizan 4 miliona evra

Antidervis - vase je proslo

pre 6 godina

Ali ja ne vidim razliku između toga i poverioca Zvezde koji se odriču 5 miliona evra, direktno oštećujući svoje kompanije. Kako je to drugačije, kada imaju mehanizme naplate. I jedni i drugi su se odrekli svojih prihoda, koje su realno mogli da naplate. Samo Gasprom uplaćuje Zvezdi 5 miliona godišnje, plus prihodi od prodaje igrača.
Samo u slučaju Zvezde direktive dolaze sa vrha.
Uopšte ne pravdam ovog lika iz Borče, apsolutno treba da odgovara, ali me nervira što u ovoj zemlji na važe jednaka pravila za sve.
(Đorđe, 21. novembar 2017 11:40)

Ja, kao vlasnik privatne firme, koja je dakle moja, moja i samo moja - mogu da se odreknem cega god hocu i u ciju god korist hocu. Dok moja firma uredno placa poreze drzavi, drzavu apsolutno bas briga da li ja svoju privatnu firmu ostecujem ili ne.

BSK Borca nije privatna firma. I drzavu itekako briga da li je BSK ostecen ili ne.
Jeste, ostetio sam svoju firmu oprostivsi dug Zvezdi - kad pozelim, kao ovlasceno lice i zakonski zastupnik i vlasnik, da tuzim sam sebe, to cu i da ucinim. Drzavu apsolutno bas briga sta ja radim sa svojom privatnom firmom - dok god uredno isplacujem plate i doprinose i namirujem poreze.


BSK nije privatna firma i trebalo bi do detalja da se istrazi koji ljudi ili fudbalski klubovi su imali korist od ove ocigledne prevare, tj. kriminala.

Edorado

pre 6 godina

Trebalo bi ga nagraditi jer je omogućio da šampion Partizan plati sudije na desetak utakmica(po 10000€) kako je taj isti organ za borbu protiv kriminala utvrdio a Vučko & Neša cene -uspešne- kolektive.

Matrix

pre 6 godina

@ Djordje Banka se u slučaju Zvezde odrekla samo kamate koja se nakupila na toliki iznos mimo one koju je Zvezda zajedno sa glavnicom vec platila....A ovo sto Partizan radi je klasičan kriminal, mi smo nas dug i kamatu platili a vi dovodite igrace koji su pod ugovorom bez obestecenja!

burazerski odnosi

pre 6 godina

ugasiše u to vreme sve njihove filijale bsk, banat hajduk kula.... a igralo se posteno, a kad nije moglo posteno onda kao protiv vojvodine u finalu kupa, ili danas u zadnjih par kola. sto bi rekao tole burazerski odnosi

Ljubisa livac

pre 6 godina

Cuveni Radovanovic koji je bio predsednik Bsk i clan upravnog odbora Partizana. Kako se tad fino mestarilo. Partizan je u Upravnom odboru imao predsednike Bsk-a, Borca iz Cacka, Hajduka iz Kule, Metalca... Jedinstven slucaj u svetu. Redom sve prijateljske utakmice. I onda se oni hvale nekim nizovima, "dominacijama", kukaju na drzavu...

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Neka neko u ruke uzme slucaj i prodaju Darka Lazovica iz Borca u Zvezdu, u taj transfer je ubaceno i 30 procenata od naredne prodaje a ovaj potpisao za Djenovu kao slobodan igrac. Ima tu jos sumnjivih slucajeva.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Sad su se setil da gone krivicno tog funkcionera a ne pise zbog kog igraca ga krivicno terete. Tamo neke 2022. godine ce podneti prijavu protiv celnika Cukarickog zato sto su nam ove godine prodali Ozegovica, ups nece jer je on Zvezdino dete. Ali sigurno ce se setiti da optuze celnika Novog Pazara jer je prodao Jevtovica Partizanu. Kolika diskriminacija vlada u ovom nasem fudbalu pa to nema nigde, cak bi u Mozambiku.

Zvezdas

pre 6 godina

Čuj, Partizan oštetio nekog i pribavio korist?
Ma to je nemoguće, oni su najčestitiji klub na svetu, to ste vi na Zvezdu sigurno mislili.
(CJ, 21. novembar 2017 11:10)

Svi dobro znaju sta se radi u Zvezdi vec deceniju a mozda i dve tako da ne moras ti da nam prosipas fore i solis pamet. I jedan i drugi klub mesetare ali ono sto Zvezda radi sa igracima je za ozbiljan krimi film.
(asdf, 21. novembar 2017 11:53)

Ti znas?? Obavesten si?

Tru tu

pre 6 godina

Leleee mezimica potpisuje sakom i kapom ovaj udario na bsk.
Pa za one je javna tajna da niko nesme ni da tuzi sede i cekaju a pare dobiti nikad nece(radnicki, borac, spartak...)

спортски уметник

pre 6 godina

Бабић и Савић су дошли заједно 2010е колико се ја сећам, а овај потписивао нешто 2013е....мислим да је свима јасно да је ово још један покушај 'доктора' да нападне Партизан и тиме прикрије своје мутне радње

Antidervis - vase je proslo

pre 6 godina

Partizai kradu - ma nemoguce! Opet Vucic kriv...iako je to bilo u vreme Tadica, garant Vucic kriv.

Ko je rekao Tole Karadzic?

Kako drugacije

pre 6 godina

A sta bi ionako FK Borca uradila sa tim param... Ovako je covek sebi obezbedio lep stan u Beogradu.
PS. Nema ovde nikakve optuzbe na racun FK Partizana(posto ce neki odmah iz tog ugla gledati), oni su ljudi platili robu - a to sto je ovaj iz FK Borca muljao i umesto u klub, strpao pare u dzep, je njegov problem koji ce objasniti pred istraznim sudijom, valjda!?

partizan sramota Srbije

pre 6 godina

Eto kako partizan kupuje i uništava klubove u Srbiji. Kad bi policija krenula da radi svoj posao partizana više ne bi bilo.

Đorđe

pre 6 godina

Ima elemenata za krivicu svakako. Odrekao se obeštećenja u korist kluba, bez opravdanog razloga.
Ali ja ne vidim razliku između toga i poverioca Zvezde koji se odriču 5 miliona evra, direktno oštećujući svoje kompanije. Kako je to drugačije, kada imaju mehanizme naplate. I jedni i drugi su se odrekli svojih prihoda, koje su realno mogli da naplate. Samo Gasprom uplaćuje Zvezdi 5 miliona godišnje, plus prihodi od prodaje igrača.
Samo u slučaju Zvezde direktive dolaze sa vrha.
Uopšte ne pravdam ovog lika iz Borče, apsolutno treba da odgovara, ali me nervira što u ovoj zemlji na važe jednaka pravila za sve.

asdf

pre 6 godina

Čuj, Partizan oštetio nekog i pribavio korist?
Ma to je nemoguće, oni su najčestitiji klub na svetu, to ste vi na Zvezdu sigurno mislili.
(CJ, 21. novembar 2017 11:10)

Svi dobro znaju sta se radi u Zvezdi vec deceniju a mozda i dve tako da ne moras ti da nam prosipas fore i solis pamet. I jedan i drugi klub mesetare ali ono sto Zvezda radi sa igracima je za ozbiljan krimi film.

Admiral

pre 6 godina

I uzeo 50 holjada ispod stola, svi srecni... sta tek reci za astronomske plate igraca koje su samo nacin kako da se legalno izvuku sto veci novac, naravno zarada se opet deli i tako u krug... srpski fudbal, a ovi mucenici nek sede na terenu dok se veciti prepucavaju ko vise namesta

41+

pre 6 godina

Jel to bese Pavkov?! Daj bre Vucko ostavi Partizan na miru bar pred najvažniju utakmicu u Evropi ove godine,gde sad izvuče Bsk Borcu 2013 i sto hiljada evra,bolje ti vidi kako je tvoja mezimca prepolovia dug od 50 miliona i kako je Dr Terzic uspeo da vrati jedan milion evra a da mu obrisu pet miliona,e to je za posmatranje..

vlada

pre 6 godina

Tako i treba...sve funkcionere koji su ostetili svoje klubove a prodavali su igrace Zvezdi i Partizanu treba u zatvor strpati. Ovaj iznos nije mali, a mogu tek da zamislim sta rade u nasim najvecim klubovima i kako se tek to pegla!

спортски уметник

pre 6 godina

Бабић и Савић су дошли заједно 2010е колико се ја сећам, а овај потписивао нешто 2013е....мислим да је свима јасно да је ово још један покушај 'доктора' да нападне Партизан и тиме прикрије своје мутне радње

vlada

pre 6 godina

Tako i treba...sve funkcionere koji su ostetili svoje klubove a prodavali su igrace Zvezdi i Partizanu treba u zatvor strpati. Ovaj iznos nije mali, a mogu tek da zamislim sta rade u nasim najvecim klubovima i kako se tek to pegla!

Istina

pre 6 godina

Бабић и Савић су дошли заједно 2010е колико се ја сећам, а овај потписивао нешто 2013е....мислим да је свима јасно да је ово још један покушај 'доктора' да нападне Партизан и тиме прикрије своје мутне радње
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (спортски уметник, 21. novembar 2017 11:00)

Slabo se ti secas sportska analfabeto a uz to si i prilicno ogranicen.Babic je presao 2011.a lepo pise u tekstu da je taj funkcioner naknadno potpisao aneks ugovora,kad mu je istekla funkcija,jer im partizan,po obicaju,nije platio na vreme obestecenje.Tako je oslobodio partizan placanja a sebi je strpao u dzep te novce i podelio sa tim ljudima iz partizana.Inace,partizan jos uvek duguje Borci veliku svotu novca za Savica,kao i Hajduku iz Kule za Fejsu jer je tu bilo veliko muljanje sa Dzombom.Takodje i Banatu za Tosica.Neke od tih klubova je ugasio a neke pokusao da ugasi ili sroza na najnize grane,da bi se to zaboravilo i bilo daleko od ociju javnosti.

41+

pre 6 godina

Jel to bese Pavkov?! Daj bre Vucko ostavi Partizan na miru bar pred najvažniju utakmicu u Evropi ove godine,gde sad izvuče Bsk Borcu 2013 i sto hiljada evra,bolje ti vidi kako je tvoja mezimca prepolovia dug od 50 miliona i kako je Dr Terzic uspeo da vrati jedan milion evra a da mu obrisu pet miliona,e to je za posmatranje..

Antidervis - vase je proslo

pre 6 godina

Partizai kradu - ma nemoguce! Opet Vucic kriv...iako je to bilo u vreme Tadica, garant Vucic kriv.

Ko je rekao Tole Karadzic?

Admiral

pre 6 godina

I uzeo 50 holjada ispod stola, svi srecni... sta tek reci za astronomske plate igraca koje su samo nacin kako da se legalno izvuku sto veci novac, naravno zarada se opet deli i tako u krug... srpski fudbal, a ovi mucenici nek sede na terenu dok se veciti prepucavaju ko vise namesta

partizan sramota Srbije

pre 6 godina

Eto kako partizan kupuje i uništava klubove u Srbiji. Kad bi policija krenula da radi svoj posao partizana više ne bi bilo.

Đorđe

pre 6 godina

Ima elemenata za krivicu svakako. Odrekao se obeštećenja u korist kluba, bez opravdanog razloga.
Ali ja ne vidim razliku između toga i poverioca Zvezde koji se odriču 5 miliona evra, direktno oštećujući svoje kompanije. Kako je to drugačije, kada imaju mehanizme naplate. I jedni i drugi su se odrekli svojih prihoda, koje su realno mogli da naplate. Samo Gasprom uplaćuje Zvezdi 5 miliona godišnje, plus prihodi od prodaje igrača.
Samo u slučaju Zvezde direktive dolaze sa vrha.
Uopšte ne pravdam ovog lika iz Borče, apsolutno treba da odgovara, ali me nervira što u ovoj zemlji na važe jednaka pravila za sve.

Kako drugacije

pre 6 godina

A sta bi ionako FK Borca uradila sa tim param... Ovako je covek sebi obezbedio lep stan u Beogradu.
PS. Nema ovde nikakve optuzbe na racun FK Partizana(posto ce neki odmah iz tog ugla gledati), oni su ljudi platili robu - a to sto je ovaj iz FK Borca muljao i umesto u klub, strpao pare u dzep, je njegov problem koji ce objasniti pred istraznim sudijom, valjda!?

Matrix

pre 6 godina

@ Djordje Banka se u slučaju Zvezde odrekla samo kamate koja se nakupila na toliki iznos mimo one koju je Zvezda zajedno sa glavnicom vec platila....A ovo sto Partizan radi je klasičan kriminal, mi smo nas dug i kamatu platili a vi dovodite igrace koji su pod ugovorom bez obestecenja!

asdf

pre 6 godina

Čuj, Partizan oštetio nekog i pribavio korist?
Ma to je nemoguće, oni su najčestitiji klub na svetu, to ste vi na Zvezdu sigurno mislili.
(CJ, 21. novembar 2017 11:10)

Svi dobro znaju sta se radi u Zvezdi vec deceniju a mozda i dve tako da ne moras ti da nam prosipas fore i solis pamet. I jedan i drugi klub mesetare ali ono sto Zvezda radi sa igracima je za ozbiljan krimi film.

Tru tu

pre 6 godina

Leleee mezimica potpisuje sakom i kapom ovaj udario na bsk.
Pa za one je javna tajna da niko nesme ni da tuzi sede i cekaju a pare dobiti nikad nece(radnicki, borac, spartak...)

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Neka neko u ruke uzme slucaj i prodaju Darka Lazovica iz Borca u Zvezdu, u taj transfer je ubaceno i 30 procenata od naredne prodaje a ovaj potpisao za Djenovu kao slobodan igrac. Ima tu jos sumnjivih slucajeva.

Sofronije

pre 6 godina

GOspodine Fabrikovana vest dva dana pred utakmicu sezone, pošto vidim da ste izuzetno dobro upućeni u stvari iako ste poprilično kontradiktorni i barate stvarima u koje se ne razumete,a vidim i da ste vatreni navijač Partizana, da li biste bili ljubazni da mi odgovorite. Kako, i od čega je Partizan napravio Zemunelo 1998. godine. Od zarađenih para, kada, kako i na kome ili od državnih para pošto je vaš bivši predsednik MIrko Marjanović, pravo iz vaše uskočio u fotelju premijera? Hvala unapred na odgovoru.

Ljubisa livac

pre 6 godina

Cuveni Radovanovic koji je bio predsednik Bsk i clan upravnog odbora Partizana. Kako se tad fino mestarilo. Partizan je u Upravnom odboru imao predsednike Bsk-a, Borca iz Cacka, Hajduka iz Kule, Metalca... Jedinstven slucaj u svetu. Redom sve prijateljske utakmice. I onda se oni hvale nekim nizovima, "dominacijama", kukaju na drzavu...

Edorado

pre 6 godina

Trebalo bi ga nagraditi jer je omogućio da šampion Partizan plati sudije na desetak utakmica(po 10000€) kako je taj isti organ za borbu protiv kriminala utvrdio a Vučko & Neša cene -uspešne- kolektive.

Sasa

pre 6 godina

Eto kako partizan kupuje i uništava klubove u Srbiji. Kad bi policija krenula da radi svoj posao partizana više ne bi bilo.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (partizan sramota Srbije, 21. novembar 2017 11:11)

Partizan bi verovatno bio kaznjen, mozda i vracen u II ligu, ali bi CZ sa 60 miliona Evra duga morala biti ugasena , ili poslata u Beton ligu sa nekim novim imenom.

Barbarian

pre 6 godina

BSK, Smederevo-Sartid, Hajduk Kula, Buducnost Banatski dvor, Rad, Metalac Gornji Milanovac. Svi ama bas svi su bili filijale Partizana, igrali prijatejske utakmice i davali im igrace.
To su te posteno uzete titule.
Da se razumemo, Zvezda je tada bila losa ali daleko od toga da je Partizan uzimao titule na suv kvalitet.
Sportski pozdrav

Sofronije

pre 6 godina

Gospodine Fabrikovana vest dva dana pred utakmicu sezone, da skratimo diskusiju i izvedemo zaključak. Dakle, u svom prvom postu pišete "p.s.Jos jedno pitanje za strucnjaka od laika,zasto je samo Zvezda podlozna UPPR-u i zasto se samo Zvezdi otpisuju dugovi dok svi ostali moraju da ih vracaju,cak i sa kamatom kao na primer Partizan,hvala." A u drugom kažete, "ako me secanje ne vara Danilovic je izjavio da Partizan nece UPPR jer se zna sta to znaci i da on ne zeli da nosi teret toga kao predsednik kluba te da ne zna kako bi pred oci navijacima koji su striktno dali do znanja sta misle o tome." Dakle, i sami ste znali da nije samo Zvezda podložna UPPR-u i da ste ga ODBILI. I samo mi nije jasno kakve veze Gasprom u celoj toj priči ima? Kako je vašem NK-u sponzor bila Elektrodistribucija, jedan od najvećih državnih gubitaša? A što se tiče sipanja para, Zvezda jasno kaže koliko je od koga dobila a o vašim finansijama i vašim dugovima niko ništa ne zna. Samo odjednom se sazna da dugujete 120.000 Klobučaru, 529.000 Magu, 150.000 Muriču, 156.000 Musliju, 130.000 Katiću zaboravio sam koliko se dugovalo Betansu, Lovernju, Gagiću, Miljenoviću... Vaše finansije saznajemo od BATA, poštovani Gospodine Fabrikovana vesti dva dana pred utakmicu sezone. I da vas pitam za ovaj vaš ingeniozni nik, kakvu utakmicu sezone HKK Partizan igra za dva dana? Prijateljsku sa KK Novi Pazar u Novom Pazaru ili mislite na nogomet protiv Mlade momčadi iz Švicarske?

burazerski odnosi

pre 6 godina

ugasiše u to vreme sve njihove filijale bsk, banat hajduk kula.... a igralo se posteno, a kad nije moglo posteno onda kao protiv vojvodine u finalu kupa, ili danas u zadnjih par kola. sto bi rekao tole burazerski odnosi

Antidervis - vase je proslo

pre 6 godina

Ali ja ne vidim razliku između toga i poverioca Zvezde koji se odriču 5 miliona evra, direktno oštećujući svoje kompanije. Kako je to drugačije, kada imaju mehanizme naplate. I jedni i drugi su se odrekli svojih prihoda, koje su realno mogli da naplate. Samo Gasprom uplaćuje Zvezdi 5 miliona godišnje, plus prihodi od prodaje igrača.
Samo u slučaju Zvezde direktive dolaze sa vrha.
Uopšte ne pravdam ovog lika iz Borče, apsolutno treba da odgovara, ali me nervira što u ovoj zemlji na važe jednaka pravila za sve.
(Đorđe, 21. novembar 2017 11:40)

Ja, kao vlasnik privatne firme, koja je dakle moja, moja i samo moja - mogu da se odreknem cega god hocu i u ciju god korist hocu. Dok moja firma uredno placa poreze drzavi, drzavu apsolutno bas briga da li ja svoju privatnu firmu ostecujem ili ne.

BSK Borca nije privatna firma. I drzavu itekako briga da li je BSK ostecen ili ne.
Jeste, ostetio sam svoju firmu oprostivsi dug Zvezdi - kad pozelim, kao ovlasceno lice i zakonski zastupnik i vlasnik, da tuzim sam sebe, to cu i da ucinim. Drzavu apsolutno bas briga sta ja radim sa svojom privatnom firmom - dok god uredno isplacujem plate i doprinose i namirujem poreze.


BSK nije privatna firma i trebalo bi do detalja da se istrazi koji ljudi ili fudbalski klubovi su imali korist od ove ocigledne prevare, tj. kriminala.

asdf

pre 6 godina

@Istina
Partizan je ugasio Hajduk jer nije platio za Fejsu a Hajduk je po vasim pricama bio nas klub. Pa cekaj, gde je logika? Zasto bismo ugasili klub koji nam donosi bodove? Zasto bi se klub ugasio ako nije dobio pare za Fejsu? Je l to znaci da bi se ugasili svakako da Fejsa nije bio njihov igrac? Pozabavi se malo sa logikom pa se vrati da iznosis 'istinu'.

BBRS

pre 6 godina

Neka neko u ruke uzme slucaj i prodaju Darka Lazovica iz Borca u Zvezdu, u taj transfer je ubaceno i 30 procenata od naredne prodaje a ovaj potpisao za Djenovu kao slobodan igrac. Ima tu jos sumnjivih slucajeva.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 21. novembar 2017 12:54)

Овај лик ни дан без Звезде не може !
Шта ли је теби Звезда од детињства урадила кад оволику фобију од ње имаш ?!

CJ

pre 6 godina

Svi dobro znaju sta se radi u Zvezdi vec deceniju a mozda i dve tako da ne moras ti da nam prosipas fore i solis pamet. I jedan i drugi klub mesetare ali ono sto Zvezda radi sa igracima je za ozbiljan krimi film.
(asdf, 21. novembar 2017 11:53)

Ma nemoj, ti znaš šta Zvezda radi.
Napiši kad znaš da i mi saznamo.
Istina je da Zvezda kupi igrača pa ne plati deo ali sve ih to sačeka na sudu, zato i ima dug 40 miliona.
A Partizan dobije Savica za džabe a onda ga proda za 15 miliona...i opet su u minusu? !
Kako?
Ko zna koliko klubova ste oštetili na ovaj način, tek ćemo čuti šta se sve dešavalo.

Istina

pre 6 godina

@Istina
Partizan je ugasio Hajduk jer nije platio za Fejsu a Hajduk je po vasim pricama bio nas klub. Pa cekaj, gde je logika? Zasto bismo ugasili klub koji nam donosi bodove? Zasto bi se klub ugasio ako nije dobio pare za Fejsu? Je l to znaci da bi se ugasili svakako da Fejsa nije bio njihov igrac? Pozabavi se malo sa logikom pa se vrati da iznosis 'istinu'.
(asdf, 21. novembar 2017 12:56)

Morao bi ti da se pozabaviš i logikom i pameću jer ti nijedno ne ide,garantovano.Ugasili su Hajduk upravo zato da ne bi imali kome da vrate milionski iznos,koji su podelili sa Džombom,po dogovoru.Par godina im je Hajduk pomagao,davao bodove a protiv konkurenata zapinjao maksimalno ali kinta je svrha svega i ona se morala uzeti a na Hajdukovo mesto će doći neki drugi klub,koji će prepustati bodove,po unapred određenom scenariju.Ako treba da ti nacrtam,nije problem,javi se slobodno.

Fabrikovana vest dva dana pred utakmicu sezone

pre 6 godina

@Da te malo edukujem. Svaka banka ima sumnjiva i nenaplativa potrazivanja kao stavku u bilansu. Banka je odlucila da glavnicu izbrise a da naplati kamatu. I to je normalno u celom svetu.Posle 5 Oktobra Pariski i Londonski klub su otpisali Jugoslaviji milijardu dolara.Uostalom i Marfin banka je otpisala KK Partizan 4 miliona evra
(bankar, 21. novembar 2017 12:53)


Gospodine bankaru,da li biste bili ljubazni da nam dostavite neki link ili nas uputite gde bi mogli da procitamo i "edukujemo" se o otpisu 4 miliona evra duga Partizana prema Marfin banci.Takodje da vam ovim putem pozelim da i vama vracaju dugove kao sto ih je Zvezda vratila,i fudbalski i kosarkaski klub,hvala unapred i pozdrav.

p.s.Jos jedno pitanje za strucnjaka od laika,zasto je samo Zvezda podlozna UPPR-u i zasto se samo Zvezdi otpisuju dugovi dok svi ostali moraju da ih vracaju,cak i sa kamatom kao na primer Partizan,hvala.

Sofronije

pre 6 godina

Tako se to radilo tokom "dominacije" Partizana. Filijale, bratski klubovi, prijateljske utakmice. Evo još jednog primera.

„I pre gostovanja Partizanu najavljivali smo promene u timu iz razloga što nas očekuje serija teških mečeva, pa smo raspoložive snage morali kvalitetno da rasporedimo, da rovite igrače sačuvamo za predstojeće susrete u kojima su nam potrebni zdravi igrači. Zato smo sačuvali sve one koji su imali problema sa povredama ili su premoerni. Verujem da će biti spremni za naredne okršaje“, rekao je Ranko Delić za Sport.
Sledeći rival kulske ekipe biće Crvena zvezda."

https://www.b92.net/sport/fudbal/vesti.php?yyyy=2012&mm=09&dd=17&nav_id=643920

Ko o čemu, Grobari o poštenju.

bankar

pre 6 godina

Ima elemenata za krivicu svakako. Odrekao se obeštećenja u korist kluba, bez opravdanog razloga.
Ali ja ne vidim razliku između toga i poverioca Zvezde koji se odriču 5 miliona evra, direktno oštećujući svoje kompanije. Kako je to drugačije, kada imaju mehanizme naplate. I jedni i drugi su se odrekli svojih prihoda, koje su realno mogli da naplate. Samo Gasprom uplaćuje Zvezdi 5 miliona godišnje, plus prihodi od prodaje igrača.
Samo u slučaju Zvezde direktive dolaze sa vrha.
Uopšte ne pravdam ovog lika iz Borče, apsolutno treba da odgovara, ali me nervira što u ovoj zemlji na važe jednaka pravila za sve.
(Đorđe, 21. novembar 2017 11:40)

Da te malo edukujem. Svaka banka ima sumnjiva i nenaplativa potrazivanja kao stavku u bilansu. Banka je odlucila da glavnicu izbrise a da naplati kamatu. I to je normalno u celom svetu.Posle 5 Oktobra Pariski i Londonski klub su otpisali Jugoslaviji milijardu dolara.Uostalom i Marfin banka je otpisala KK Partizan 4 miliona evra

Sofronije

pre 6 godina

p.s.Jos jedno pitanje za strucnjaka od laika,zasto je samo Zvezda podlozna UPPR-u i zasto se samo Zvezdi otpisuju dugovi dok svi ostali moraju da ih vracaju,cak i sa kamatom kao na primer Partizan,hvala.
(Fabrikovana vest dva dana pred utakmicu sezone, 21. novembar 2017 13:34)


Ja sam laik kao i ti ali ću ti objasniti. Nije istina da je samo Zvezda p odložna UPPR-u. Poznato je da je Danilović bio spreman da uđe u UPPR ali da je dozvolio da ga Vujošević spreči u tome. Zašto? Zato što u tom slučaju mag, general i opozicionar ne bi mogao da uzima 250.000 godišnje i zato što ste se nadali da će vam u pomoć opet priskočiti Tadić, Dačić, Ružić, Ljajić i svi oszali koji su sipali u vašu rupu bez dna. Braćo Grobari, porez MORA da se plati. Zbog poreza je i Al Kapone završio na robiji.

Ljubisa livac

pre 6 godina

Cuveni Radovanovic koji je bio predsednik Bsk i clan upravnog odbora Partizana. Kako se tad fino mestarilo. Partizan je u Upravnom odboru imao predsednike Bsk-a, Borca iz Cacka, Hajduka iz Kule, Metalca... Sartida... Jedinstven slucaj u svetu. Redom sve prijateljske utakmice. I onda se oni hvale nekim nizovima, "dominacijama", kukaju na drzavu... Znam da vas istina boli, ali tako ste vi uzimali titule u vase "zlatno vreme". Redom, Radovanovic, Dzomba, Vukadinovic... Gde jos ima to? Zamislite da je predsednik i vlasnik Lestera u UO Celsija? Culi za sukob interesa?

Fabrikovana vest dva dana pred utakmicu sezone

pre 6 godina

@Decace , menjas ime ali se po stilu pisanja vidi da te zulja Zvezda i jos samo nisi postavio pitanje da li je Zvezda privatni ili drzavni klub.Za tvoju informaciju KK Partizanu je nudjen UPPR koji klub nije prihvatio.Kao sto je nudjen svim priverdnim subjektima pa i fizickim licima.Mislili ste da ce drzava sve da oprosti. I nauci sta je UPPR. Ukucas UPPR i dobijes znanje.Ostala edukacija se placa
(ekonomista, 21. novembar 2017 14:24)


Gospodine ekonomista,ne znam na koga ste mislili ali to sigurno nisam ja,ja volim direktnu i argumentovanu raspravu te se time i vodim.Vezano za vas klub meni stvarno nije poznato da li je Zvezda privatna ili drzavna,malo je komplikovano za mene.Da,znamo da je nudjen UPPR,znamo i zasto je odbijen odnosno koja je cena toga,po nama neprocenjiva,po vama ne ali to je stvar navijaca i stava.Mene zanima na osnovu cega ste zakljucili da su u Partizanu mislili da ce drzava sve da oprosti,odakle dug iz tog perioda ako je drzava oprastala? Koliko znam Partizan i dan danas vraca svoj dug i to sa kamatom dok je Zvezdin dug ispario kroz UPPR preko noci,nekih 18 miliona.Da li to znaci da je ustvari Zvezdi drzava oprostila visemilionski dug i da je lakse vratiti 18 miliona nego 5,hvala unapred.

Sofronije

pre 6 godina

sofronije

Od čijih para je bilo šta izgrađeno u bivšoj nam Jugi? Marakanu su napravili igrači u slobodno vreme? Malo mešali beton a malo trčkarali za loptom? Nekako se uvek setite Mirka a zaboravite Miljana... selektivno pamćenje ili nedostatak obraza... od koga je, nije ni čudo da nema srama
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Niški, 21. novembar 2017 16:44)

Niški, u nameri da ispadneš pametan, polupao si lončiće. Nisam pitao za JNA, ne bavim se starom Jugoslavijom, pitam za velelepni sportski centar koji je izgraćen između dva rata, odmah posle hiperinflacije i izlaska zemlje iz sportskih sankcija. Zaboravljamo Miljana? Porediš Miljana i Mirka? Čoveče, božji šta je Miljan bio premijer SFRJ? Pominješ Jugoslaviju i obraz u istoj rečenici a navijaš za klub koji je od svojih 11 titula SFRJ prvaka, jednu osvojio u 96. minutu kada nadoknade nije bilo i kad su sve ostale utakmice završene i 2 na SUDU UDRUŽENOG RADA?! Nisi u pravu, pozbato je da su Grobari najhrabriji navijači, ne zato što se ničega ne boje već što se ničega NE STIDE!

Sofronije

pre 6 godina

Zvezdasi ne daju na svoje abilirane a unistili klubove.
Cudna neka sekta.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Djalma, 21. novembar 2017 13:36)

A ko je to abIliran? Uništili naš klub, kao Vujošević tvoj. Mi na svoje abIlirane ne damo, a vi svog uništitelja slavite.

Fabrikovana vest dva dana pred utakmicu sezone

pre 6 godina

@Cuveni Radovanovic koji je bio predsednik Bsk i clan upravnog odbora Partizana. Kako se tad fino mestarilo. Partizan je u Upravnom odboru imao predsednike Bsk-a, Borca iz Cacka, Hajduka iz Kule, Metalca... Sartida... Jedinstven slucaj u svetu. Redom sve prijateljske utakmice. I onda se oni hvale nekim nizovima, "dominacijama", kukaju na drzavu... Znam da vas istina boli, ali tako ste vi uzimali titule u vase "zlatno vreme". Redom, Radovanovic, Dzomba, Vukadinovic... Gde jos ima to? Zamislite da je predsednik i vlasnik Lestera u UO Celsija? Culi za sukob interesa?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ljubisa livac, 21. novembar 2017 14:12)


Gospodine Ljubisa,svi smo upoznati sa reputacijom doticnog Radovanovica i koliku tezinu nosi njegova rec i koliko znam on je oteran iz Partizana te mozda i tu mozemo traziti uzroke njegovih izjava.Elem,posto i vi baratate informacijama mene zanima da li biste mogli da nam date imena i prezimena svih tih ljudi za koje tvrdite da su bili u UO Partizana a posebno me zanima u kom je to periodu Nikola Dzomba bio clan i kako objasnjavate da je Hajduk iz Kule pobedjivao Partizan na JNA odnosno igrao nereseno u Kuli dok se Partizan jurio sa Zvezdom za titulu? Za kraj,kako objasnjavate angazovanje izvesnog Koleta iz Cacka u UO Crvena Zvezda dok je u isto vreme i glavni finansijer FK Borac,hvala unapred.

Ljubisa livac

pre 6 godina

@fabrikovana vest

Nemam sta ja da te ucim o tvom klubu. Gugluj, "Nikola Dzomba upravni odbor Partizana". Isto ucini i sa Radovanovicem, Kosticem iz Cacka, Vukadinovicem iz Metalca i td. Lako proveriti koliko ste filijala imali.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

BSK, Smederevo-Sartid, Hajduk Kula, Buducnost Banatski dvor, Rad, Metalac Gornji Milanovac. Svi ama bas svi su bili filijale Partizana, igrali prijatejske utakmice i davali im igrace. 
To su te posteno uzete titule. 
Da se razumemo, Zvezda je tada bila losa ali daleko od toga da je Partizan uzimao titule na suv kvalitet. 
Sportski pozdrav
(Barbarian, 21. novembar 2017 16:29)

Borac, Spartak, Rad, Vojvodina, Javor Ivanjica, Radnicki Nis, Radnik Surdulica, Novi Pazar. Svi, ama bas svi ti klubovi su bili i jesu filijale Zvezde, igraju prijateljske utakmice i daju im igrace ( Spartak dao Zvezdi cak 4 igraca u roku od 2 godine: Plavsic, Milic, Ilic, Milosevic). Da se razumemo, Partizan je prosle godine imao solidan tim ali daleko od toga da je Zvezda u maju mesecu postala sampion na suv kvalitet, bas kao i 2014. godine, dakle 2 sezone ranije.

Zvezdas

pre 6 godina

Čuj, Partizan oštetio nekog i pribavio korist?
Ma to je nemoguće, oni su najčestitiji klub na svetu, to ste vi na Zvezdu sigurno mislili.
(CJ, 21. novembar 2017 11:10)

Svi dobro znaju sta se radi u Zvezdi vec deceniju a mozda i dve tako da ne moras ti da nam prosipas fore i solis pamet. I jedan i drugi klub mesetare ali ono sto Zvezda radi sa igracima je za ozbiljan krimi film.
(asdf, 21. novembar 2017 11:53)

Ti znas?? Obavesten si?

Fabrikovana vest dva dana pred utakmicu sezone

pre 6 godina

@Ja sam laik kao i ti ali ću ti objasniti. Nije istina da je samo Zvezda p odložna UPPR-u. Poznato je da je Danilović bio spreman da uđe u UPPR ali da je dozvolio da ga Vujošević spreči u tome. Zašto? Zato što u tom slučaju mag, general i opozicionar ne bi mogao da uzima 250.000 godišnje i zato što ste se nadali da će vam u pomoć opet priskočiti Tadić, Dačić, Ružić, Ljajić i svi oszali koji su sipali u vašu rupu bez dna. Braćo Grobari, porez MORA da se plati. Zbog poreza je i Al Kapone završio na robiji.
(Sofronije, 21. novembar 2017 14:02)


Gospodine Sofronije,ako me secanje ne vara Danilovic je izjavio da Partizan nece UPPR jer se zna sta to znaci i da on ne zeli da nosi teret toga kao predsednik kluba te da ne zna kako bi pred oci navijacima koji su striktno dali do znanja sta misle o tome.Nigde nije pomenut Vujosevic niti njegova zabrana UPPR-a radi naplate novca,to mi vise zvuci kao proizvod necije maste ili zle namere da se oklevece trener Partizana usled nedostatka dokaza i argumenata.
Posto vidim da baratate informacijama zanima me vase misljenje,koliko se u cirama to "sipalo" u Partizan,kako je Zvezdi odobren UPPR za vreme Tadica odnosno doveden Gazprom u FK sa obzirom na njegov pedigre navijaca Partizana,zasto je bas u to vreme Partizan dok se "sipalo" isao u RS da trazi pare od Dodika,da li se to vreme poklapa sa projektom Evropska Zvezda na koji je po recima Gorana Vesica potroseno 20 miliona evra za 4 godine?Hvala unapred.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Sad su se setil da gone krivicno tog funkcionera a ne pise zbog kog igraca ga krivicno terete. Tamo neke 2022. godine ce podneti prijavu protiv celnika Cukarickog zato sto su nam ove godine prodali Ozegovica, ups nece jer je on Zvezdino dete. Ali sigurno ce se setiti da optuze celnika Novog Pazara jer je prodao Jevtovica Partizanu. Kolika diskriminacija vlada u ovom nasem fudbalu pa to nema nigde, cak bi u Mozambiku.

Sofronije

pre 6 godina

@antidervis ahahhahahahahaha ahahhahaha ahahha ti kao vlasnik firme itekako odgovaras ako npr svom rodjaku dajes bolju cenu od komsije za nesto naravno pod uslovom da te kontrola navata....
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (muamua, 21. novembar 2017 13:40)

Evo vas kontrola na'vatala.

Dragan

pre 6 godina

Ovo je samo delic, samo jedan sitan detalj, onoga sto je grobarski lobi radio u nasem fudbalu od '91 na ovamo. Za pravu katarzu FK Partizan i otreznjenje zabludelih navijaca potrebno je raskrinkati spregu "politicari-fudbalski savez-sudijska organizacija-uprava FK Partizan" ciji je naum bio ne samo uspostaviti vestacku i laznu dominaciju Partizana, vec i fizicki unistiti FK Crvena Zvezda.

Antidervis - vase je proslo

pre 6 godina

@antidervis ahahhahahahahaha ahahhahaha ahahha ti kao vlasnik firme itekako odgovaras ako npr svom rodjaku dajes bolju cenu od komsije za nesto naravno pod uslovom da te kontrola navata....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (muamua, 21. novembar 2017 13:40)

Kao veleprodaja mogu da dam kome god hocu kakvu god hocu cenu.
Samo maloprodaje odredjenih vrsta robe imaju tu obavezu jedinstvenog cenovnika...lupetas gluposti, a veze s vezom nemas...

ekonomista

pre 6 godina

Gospodine bankaru,da li biste bili ljubazni da nam dostavite neki link ili nas uputite gde bi mogli da procitamo i "edukujemo" se o otpisu 4 miliona evra duga Partizana prema Marfin banci.Takodje da vam ovim putem pozelim da i vama vracaju dugove kao sto ih je Zvezda vratila,i fudbalski i kosarkaski klub,hvala unapred i pozdrav.

p.s.Jos jedno pitanje za strucnjaka od laika,zasto je samo Zvezda podlozna UPPR-u i zasto se samo Zvezdi otpisuju dugovi dok svi ostali moraju da ih vracaju,cak i sa kamatom kao na primer Partizan,hvala.
(Fabrikovana vest dva dana pred utakmicu sezone, 21. novembar 2017 13:34)

Decace , menjas ime ali se po stilu pisanja vidi da te zulja Zvezda i jos samo nisi postavio pitanje da li je Zvezda privatni ili drzavni klub.Za tvoju informaciju KK Partizanu je nudjen UPPR koji klub nije prihvatio.Kao sto je nudjen svim priverdnim subjektima pa i fizickim licima.Mislili ste da ce drzava sve da oprosti. I nauci sta je UPPR. Ukucas UPPR i dobijes znanje.Ostala edukacija se placa

mistik

pre 6 godina

Za sve ove pantere....ovde se ne radi o tome kako je Partizan pokrao BSK (a nije, iz Borce sam i znam dosta o klubu), vec o tome kako je tadasnji gazda kluba te pare uzeo za sebe sto nije redak slucaj u ovom klubu koji zbog toga igra trecu ligu

smelo

pre 6 godina

ugasiše u to vreme sve njihove filijale bsk, banat hajduk kula.... a igralo se posteno, a kad nije moglo posteno onda kao protiv vojvodine u finalu kupa, ili danas u zadnjih par kola. sto bi rekao tole burazerski odnosi
(burazerski odnosi, 21. novembar 2017 12:45)
Bitno je da sve vase filijale zive i dan danas (Cuka, vojvodina, radnicki nis, borac..)

muamua

pre 6 godina

@antidervis ahahhahahahahaha ahahhahaha ahahha ti kao vlasnik firme itekako odgovaras ako npr svom rodjaku dajes bolju cenu od komsije za nesto naravno pod uslovom da te kontrola navata....

Vetar u ledja...

pre 6 godina

@ Uros Djurdjevic
Mala, ali bitna, razlika je sto za sve klubove koje si ti naveo postoje pretpostavke a u vasim filijalama su predsednici bili ljudi koji su u isto vreme bili i clanovi vase uprave. Sukob interesa?! Kada smo kod prodaje igraca i kada spominjes Spartak, sta reci za polusezonu u kojoj iz Vojvodine u Partizan prelaze trener Nikolic i tri igraca?!!! Ej, u jednom prelaznom roku!!!

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

si ti naveo postoje pretpostavke a u vasim filijalama su predsednici bili ljudi koji su u isto vreme bili i clanovi vase uprave. Sukob interesa?! Kada smo kod prodaje igraca i kada spominjes Spartak, sta reci za polusezonu u kojoj iz Vojvodine u Partizan prelaze trener Nikolic i tri igraca?!!! Ej, u jednom prelaznom roku!!!
(Vetar u ledja..., 21. novembar 2017 21:41)

Bato, pa i taj Kostic sto je bio finansijer Borca je sad u upravi Zvezde, Ivica Toncev je predsednik Radnickog a nekada Zvezde, njegov brat Novica predsednik Surdulice a imate i bivseg funkcionera i u vrhuski fudbalskog saveza, Slavisa Kokeza je predsednik. Lupajte minuse panteri ali to ce pokazati da vas boli ta istina. Sto se tice prelazaka iz Novog Sada u Partizan, Vulicevic je dosao kao slobodan igrac, placeni su Trajkovic i Skuletic koji je inace ponikao u Partizanu, dakle prakticno sno doveli 2 igraca sa Karadjordja a ne tri, cisto da te naucim nesto novo posto fudbal pratis od skoro. A sto se tice vasih pojacanja obecali ste procente Nislijama za Pavkova a ne da ga niste prodali vec ste gs vratili u Nis, Borcu ste obecali procenat od naredne prodaje za Vujakliju, Mugosu i Lazovica ( Mugosa i Laza u paketu dosli na Marakanu), a sva trojica napustili Zvezdu kao slobodni igraci, drugim recima izigrali ste ih a oni vam prepuste igrace na rec ( citaj, jedan poziv menja sve). Uzgred hoces da ti napisem i igrace koji su nosili dresove i Zvezde i Vose? Supic, Kahriman, Miha, Sestic, Gavric, Leo Lerinc ( cuvena legenda vas sa severa), Veseljko Trivunovic, Mrdja, Poletanovic, Babic, Oumaru, Milos Trifunovic... Ali da ne nabrajam dalje jer je jasno da vi imate odlicne odnose sa Lalama.

Niški

pre 6 godina

sofronije

Od čijih para je bilo šta izgrađeno u bivšoj nam Jugi? Marakanu su napravili igrači u slobodno vreme? Malo mešali beton a malo trčkarali za loptom? Nekako se uvek setite Mirka a zaboravite Miljana... selektivno pamćenje ili nedostatak obraza... od koga je, nije ni čudo da nema srama

zemunski kej

pre 6 godina

Najbolje da su ga ostavili u Borci i da nikada ne zavrsi u inostranstvu,predpostavljam Kazahstan,Azerbejdzan ili Taland.Momak nije napravio karijeru i ko ga je pustio u Partizan spasao ga je siromastva u pitanju je fudbaler sa prezimenom Babic ,retko ko je cuo, Nista tu nije sporno.

Dex

pre 6 godina

Gospodo navijači, razmislite oko čega se raspravljate - da li su bolji naši ili njihovi kriminalci? Nemojte samo da mi kažete "ne, mi smo cveće, oni su mafija". Samo mali se izdignite iz situacije i shvatićete u kom mulju se nalazi naš "fudbal".

Ljubisa livac

pre 6 godina

@uros djurdjevic prejaki bot

Lepo si to rekao, Kostic NEKAD u Borcu, sad u Zvezdi. Toncev NEKAD u Zvezdi, a brat mu u Radniku i td. Dakle nekad, a kod vas su ISTOVREMENO bili funkcioneri klubova i clanovi Upravnog odbora. Mozes li da shvatis razliku?

спортски уметник

pre 6 godina

Бабић и Савић су дошли заједно 2010е колико се ја сећам, а овај потписивао нешто 2013е....мислим да је свима јасно да је ово још један покушај 'доктора' да нападне Партизан и тиме прикрије своје мутне радње

41+

pre 6 godina

Jel to bese Pavkov?! Daj bre Vucko ostavi Partizan na miru bar pred najvažniju utakmicu u Evropi ove godine,gde sad izvuče Bsk Borcu 2013 i sto hiljada evra,bolje ti vidi kako je tvoja mezimca prepolovia dug od 50 miliona i kako je Dr Terzic uspeo da vrati jedan milion evra a da mu obrisu pet miliona,e to je za posmatranje..

partizan sramota Srbije

pre 6 godina

Eto kako partizan kupuje i uništava klubove u Srbiji. Kad bi policija krenula da radi svoj posao partizana više ne bi bilo.

asdf

pre 6 godina

Čuj, Partizan oštetio nekog i pribavio korist?
Ma to je nemoguće, oni su najčestitiji klub na svetu, to ste vi na Zvezdu sigurno mislili.
(CJ, 21. novembar 2017 11:10)

Svi dobro znaju sta se radi u Zvezdi vec deceniju a mozda i dve tako da ne moras ti da nam prosipas fore i solis pamet. I jedan i drugi klub mesetare ali ono sto Zvezda radi sa igracima je za ozbiljan krimi film.

Antidervis - vase je proslo

pre 6 godina

Partizai kradu - ma nemoguce! Opet Vucic kriv...iako je to bilo u vreme Tadica, garant Vucic kriv.

Ko je rekao Tole Karadzic?

Đorđe

pre 6 godina

Ima elemenata za krivicu svakako. Odrekao se obeštećenja u korist kluba, bez opravdanog razloga.
Ali ja ne vidim razliku između toga i poverioca Zvezde koji se odriču 5 miliona evra, direktno oštećujući svoje kompanije. Kako je to drugačije, kada imaju mehanizme naplate. I jedni i drugi su se odrekli svojih prihoda, koje su realno mogli da naplate. Samo Gasprom uplaćuje Zvezdi 5 miliona godišnje, plus prihodi od prodaje igrača.
Samo u slučaju Zvezde direktive dolaze sa vrha.
Uopšte ne pravdam ovog lika iz Borče, apsolutno treba da odgovara, ali me nervira što u ovoj zemlji na važe jednaka pravila za sve.

Tru tu

pre 6 godina

Leleee mezimica potpisuje sakom i kapom ovaj udario na bsk.
Pa za one je javna tajna da niko nesme ni da tuzi sede i cekaju a pare dobiti nikad nece(radnicki, borac, spartak...)

Matrix

pre 6 godina

@ Djordje Banka se u slučaju Zvezde odrekla samo kamate koja se nakupila na toliki iznos mimo one koju je Zvezda zajedno sa glavnicom vec platila....A ovo sto Partizan radi je klasičan kriminal, mi smo nas dug i kamatu platili a vi dovodite igrace koji su pod ugovorom bez obestecenja!

Kako drugacije

pre 6 godina

A sta bi ionako FK Borca uradila sa tim param... Ovako je covek sebi obezbedio lep stan u Beogradu.
PS. Nema ovde nikakve optuzbe na racun FK Partizana(posto ce neki odmah iz tog ugla gledati), oni su ljudi platili robu - a to sto je ovaj iz FK Borca muljao i umesto u klub, strpao pare u dzep, je njegov problem koji ce objasniti pred istraznim sudijom, valjda!?

Istina

pre 6 godina

Бабић и Савић су дошли заједно 2010е колико се ја сећам, а овај потписивао нешто 2013е....мислим да је свима јасно да је ово још један покушај 'доктора' да нападне Партизан и тиме прикрије своје мутне радње
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (спортски уметник, 21. novembar 2017 11:00)

Slabo se ti secas sportska analfabeto a uz to si i prilicno ogranicen.Babic je presao 2011.a lepo pise u tekstu da je taj funkcioner naknadno potpisao aneks ugovora,kad mu je istekla funkcija,jer im partizan,po obicaju,nije platio na vreme obestecenje.Tako je oslobodio partizan placanja a sebi je strpao u dzep te novce i podelio sa tim ljudima iz partizana.Inace,partizan jos uvek duguje Borci veliku svotu novca za Savica,kao i Hajduku iz Kule za Fejsu jer je tu bilo veliko muljanje sa Dzombom.Takodje i Banatu za Tosica.Neke od tih klubova je ugasio a neke pokusao da ugasi ili sroza na najnize grane,da bi se to zaboravilo i bilo daleko od ociju javnosti.

asdf

pre 6 godina

@Istina
Partizan je ugasio Hajduk jer nije platio za Fejsu a Hajduk je po vasim pricama bio nas klub. Pa cekaj, gde je logika? Zasto bismo ugasili klub koji nam donosi bodove? Zasto bi se klub ugasio ako nije dobio pare za Fejsu? Je l to znaci da bi se ugasili svakako da Fejsa nije bio njihov igrac? Pozabavi se malo sa logikom pa se vrati da iznosis 'istinu'.

Sasa

pre 6 godina

Eto kako partizan kupuje i uništava klubove u Srbiji. Kad bi policija krenula da radi svoj posao partizana više ne bi bilo.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (partizan sramota Srbije, 21. novembar 2017 11:11)

Partizan bi verovatno bio kaznjen, mozda i vracen u II ligu, ali bi CZ sa 60 miliona Evra duga morala biti ugasena , ili poslata u Beton ligu sa nekim novim imenom.

Barbarian

pre 6 godina

BSK, Smederevo-Sartid, Hajduk Kula, Buducnost Banatski dvor, Rad, Metalac Gornji Milanovac. Svi ama bas svi su bili filijale Partizana, igrali prijatejske utakmice i davali im igrace.
To su te posteno uzete titule.
Da se razumemo, Zvezda je tada bila losa ali daleko od toga da je Partizan uzimao titule na suv kvalitet.
Sportski pozdrav

Fabrikovana vest dva dana pred utakmicu sezone

pre 6 godina

@Cuveni Radovanovic koji je bio predsednik Bsk i clan upravnog odbora Partizana. Kako se tad fino mestarilo. Partizan je u Upravnom odboru imao predsednike Bsk-a, Borca iz Cacka, Hajduka iz Kule, Metalca... Sartida... Jedinstven slucaj u svetu. Redom sve prijateljske utakmice. I onda se oni hvale nekim nizovima, "dominacijama", kukaju na drzavu... Znam da vas istina boli, ali tako ste vi uzimali titule u vase "zlatno vreme". Redom, Radovanovic, Dzomba, Vukadinovic... Gde jos ima to? Zamislite da je predsednik i vlasnik Lestera u UO Celsija? Culi za sukob interesa?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ljubisa livac, 21. novembar 2017 14:12)


Gospodine Ljubisa,svi smo upoznati sa reputacijom doticnog Radovanovica i koliku tezinu nosi njegova rec i koliko znam on je oteran iz Partizana te mozda i tu mozemo traziti uzroke njegovih izjava.Elem,posto i vi baratate informacijama mene zanima da li biste mogli da nam date imena i prezimena svih tih ljudi za koje tvrdite da su bili u UO Partizana a posebno me zanima u kom je to periodu Nikola Dzomba bio clan i kako objasnjavate da je Hajduk iz Kule pobedjivao Partizan na JNA odnosno igrao nereseno u Kuli dok se Partizan jurio sa Zvezdom za titulu? Za kraj,kako objasnjavate angazovanje izvesnog Koleta iz Cacka u UO Crvena Zvezda dok je u isto vreme i glavni finansijer FK Borac,hvala unapred.

Edorado

pre 6 godina

Trebalo bi ga nagraditi jer je omogućio da šampion Partizan plati sudije na desetak utakmica(po 10000€) kako je taj isti organ za borbu protiv kriminala utvrdio a Vučko & Neša cene -uspešne- kolektive.

Fabrikovana vest dva dana pred utakmicu sezone

pre 6 godina

@Decace , menjas ime ali se po stilu pisanja vidi da te zulja Zvezda i jos samo nisi postavio pitanje da li je Zvezda privatni ili drzavni klub.Za tvoju informaciju KK Partizanu je nudjen UPPR koji klub nije prihvatio.Kao sto je nudjen svim priverdnim subjektima pa i fizickim licima.Mislili ste da ce drzava sve da oprosti. I nauci sta je UPPR. Ukucas UPPR i dobijes znanje.Ostala edukacija se placa
(ekonomista, 21. novembar 2017 14:24)


Gospodine ekonomista,ne znam na koga ste mislili ali to sigurno nisam ja,ja volim direktnu i argumentovanu raspravu te se time i vodim.Vezano za vas klub meni stvarno nije poznato da li je Zvezda privatna ili drzavna,malo je komplikovano za mene.Da,znamo da je nudjen UPPR,znamo i zasto je odbijen odnosno koja je cena toga,po nama neprocenjiva,po vama ne ali to je stvar navijaca i stava.Mene zanima na osnovu cega ste zakljucili da su u Partizanu mislili da ce drzava sve da oprosti,odakle dug iz tog perioda ako je drzava oprastala? Koliko znam Partizan i dan danas vraca svoj dug i to sa kamatom dok je Zvezdin dug ispario kroz UPPR preko noci,nekih 18 miliona.Da li to znaci da je ustvari Zvezdi drzava oprostila visemilionski dug i da je lakse vratiti 18 miliona nego 5,hvala unapred.

Sofronije

pre 6 godina

GOspodine Fabrikovana vest dva dana pred utakmicu sezone, pošto vidim da ste izuzetno dobro upućeni u stvari iako ste poprilično kontradiktorni i barate stvarima u koje se ne razumete,a vidim i da ste vatreni navijač Partizana, da li biste bili ljubazni da mi odgovorite. Kako, i od čega je Partizan napravio Zemunelo 1998. godine. Od zarađenih para, kada, kako i na kome ili od državnih para pošto je vaš bivši predsednik MIrko Marjanović, pravo iz vaše uskočio u fotelju premijera? Hvala unapred na odgovoru.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Neka neko u ruke uzme slucaj i prodaju Darka Lazovica iz Borca u Zvezdu, u taj transfer je ubaceno i 30 procenata od naredne prodaje a ovaj potpisao za Djenovu kao slobodan igrac. Ima tu jos sumnjivih slucajeva.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Sad su se setil da gone krivicno tog funkcionera a ne pise zbog kog igraca ga krivicno terete. Tamo neke 2022. godine ce podneti prijavu protiv celnika Cukarickog zato sto su nam ove godine prodali Ozegovica, ups nece jer je on Zvezdino dete. Ali sigurno ce se setiti da optuze celnika Novog Pazara jer je prodao Jevtovica Partizanu. Kolika diskriminacija vlada u ovom nasem fudbalu pa to nema nigde, cak bi u Mozambiku.

Fabrikovana vest dva dana pred utakmicu sezone

pre 6 godina

@Ja sam laik kao i ti ali ću ti objasniti. Nije istina da je samo Zvezda p odložna UPPR-u. Poznato je da je Danilović bio spreman da uđe u UPPR ali da je dozvolio da ga Vujošević spreči u tome. Zašto? Zato što u tom slučaju mag, general i opozicionar ne bi mogao da uzima 250.000 godišnje i zato što ste se nadali da će vam u pomoć opet priskočiti Tadić, Dačić, Ružić, Ljajić i svi oszali koji su sipali u vašu rupu bez dna. Braćo Grobari, porez MORA da se plati. Zbog poreza je i Al Kapone završio na robiji.
(Sofronije, 21. novembar 2017 14:02)


Gospodine Sofronije,ako me secanje ne vara Danilovic je izjavio da Partizan nece UPPR jer se zna sta to znaci i da on ne zeli da nosi teret toga kao predsednik kluba te da ne zna kako bi pred oci navijacima koji su striktno dali do znanja sta misle o tome.Nigde nije pomenut Vujosevic niti njegova zabrana UPPR-a radi naplate novca,to mi vise zvuci kao proizvod necije maste ili zle namere da se oklevece trener Partizana usled nedostatka dokaza i argumenata.
Posto vidim da baratate informacijama zanima me vase misljenje,koliko se u cirama to "sipalo" u Partizan,kako je Zvezdi odobren UPPR za vreme Tadica odnosno doveden Gazprom u FK sa obzirom na njegov pedigre navijaca Partizana,zasto je bas u to vreme Partizan dok se "sipalo" isao u RS da trazi pare od Dodika,da li se to vreme poklapa sa projektom Evropska Zvezda na koji je po recima Gorana Vesica potroseno 20 miliona evra za 4 godine?Hvala unapred.

Sofronije

pre 6 godina

Gospodine Fabrikovana vest dva dana pred utakmicu sezone, da skratimo diskusiju i izvedemo zaključak. Dakle, u svom prvom postu pišete "p.s.Jos jedno pitanje za strucnjaka od laika,zasto je samo Zvezda podlozna UPPR-u i zasto se samo Zvezdi otpisuju dugovi dok svi ostali moraju da ih vracaju,cak i sa kamatom kao na primer Partizan,hvala." A u drugom kažete, "ako me secanje ne vara Danilovic je izjavio da Partizan nece UPPR jer se zna sta to znaci i da on ne zeli da nosi teret toga kao predsednik kluba te da ne zna kako bi pred oci navijacima koji su striktno dali do znanja sta misle o tome." Dakle, i sami ste znali da nije samo Zvezda podložna UPPR-u i da ste ga ODBILI. I samo mi nije jasno kakve veze Gasprom u celoj toj priči ima? Kako je vašem NK-u sponzor bila Elektrodistribucija, jedan od najvećih državnih gubitaša? A što se tiče sipanja para, Zvezda jasno kaže koliko je od koga dobila a o vašim finansijama i vašim dugovima niko ništa ne zna. Samo odjednom se sazna da dugujete 120.000 Klobučaru, 529.000 Magu, 150.000 Muriču, 156.000 Musliju, 130.000 Katiću zaboravio sam koliko se dugovalo Betansu, Lovernju, Gagiću, Miljenoviću... Vaše finansije saznajemo od BATA, poštovani Gospodine Fabrikovana vesti dva dana pred utakmicu sezone. I da vas pitam za ovaj vaš ingeniozni nik, kakvu utakmicu sezone HKK Partizan igra za dva dana? Prijateljsku sa KK Novi Pazar u Novom Pazaru ili mislite na nogomet protiv Mlade momčadi iz Švicarske?

Zvezdas

pre 6 godina

Čuj, Partizan oštetio nekog i pribavio korist?
Ma to je nemoguće, oni su najčestitiji klub na svetu, to ste vi na Zvezdu sigurno mislili.
(CJ, 21. novembar 2017 11:10)

Svi dobro znaju sta se radi u Zvezdi vec deceniju a mozda i dve tako da ne moras ti da nam prosipas fore i solis pamet. I jedan i drugi klub mesetare ali ono sto Zvezda radi sa igracima je za ozbiljan krimi film.
(asdf, 21. novembar 2017 11:53)

Ti znas?? Obavesten si?

bankar

pre 6 godina

Ima elemenata za krivicu svakako. Odrekao se obeštećenja u korist kluba, bez opravdanog razloga.
Ali ja ne vidim razliku između toga i poverioca Zvezde koji se odriču 5 miliona evra, direktno oštećujući svoje kompanije. Kako je to drugačije, kada imaju mehanizme naplate. I jedni i drugi su se odrekli svojih prihoda, koje su realno mogli da naplate. Samo Gasprom uplaćuje Zvezdi 5 miliona godišnje, plus prihodi od prodaje igrača.
Samo u slučaju Zvezde direktive dolaze sa vrha.
Uopšte ne pravdam ovog lika iz Borče, apsolutno treba da odgovara, ali me nervira što u ovoj zemlji na važe jednaka pravila za sve.
(Đorđe, 21. novembar 2017 11:40)

Da te malo edukujem. Svaka banka ima sumnjiva i nenaplativa potrazivanja kao stavku u bilansu. Banka je odlucila da glavnicu izbrise a da naplati kamatu. I to je normalno u celom svetu.Posle 5 Oktobra Pariski i Londonski klub su otpisali Jugoslaviji milijardu dolara.Uostalom i Marfin banka je otpisala KK Partizan 4 miliona evra

Niški

pre 6 godina

sofronije

Od čijih para je bilo šta izgrađeno u bivšoj nam Jugi? Marakanu su napravili igrači u slobodno vreme? Malo mešali beton a malo trčkarali za loptom? Nekako se uvek setite Mirka a zaboravite Miljana... selektivno pamćenje ili nedostatak obraza... od koga je, nije ni čudo da nema srama

Fabrikovana vest dva dana pred utakmicu sezone

pre 6 godina

@Da te malo edukujem. Svaka banka ima sumnjiva i nenaplativa potrazivanja kao stavku u bilansu. Banka je odlucila da glavnicu izbrise a da naplati kamatu. I to je normalno u celom svetu.Posle 5 Oktobra Pariski i Londonski klub su otpisali Jugoslaviji milijardu dolara.Uostalom i Marfin banka je otpisala KK Partizan 4 miliona evra
(bankar, 21. novembar 2017 12:53)


Gospodine bankaru,da li biste bili ljubazni da nam dostavite neki link ili nas uputite gde bi mogli da procitamo i "edukujemo" se o otpisu 4 miliona evra duga Partizana prema Marfin banci.Takodje da vam ovim putem pozelim da i vama vracaju dugove kao sto ih je Zvezda vratila,i fudbalski i kosarkaski klub,hvala unapred i pozdrav.

p.s.Jos jedno pitanje za strucnjaka od laika,zasto je samo Zvezda podlozna UPPR-u i zasto se samo Zvezdi otpisuju dugovi dok svi ostali moraju da ih vracaju,cak i sa kamatom kao na primer Partizan,hvala.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

BSK, Smederevo-Sartid, Hajduk Kula, Buducnost Banatski dvor, Rad, Metalac Gornji Milanovac. Svi ama bas svi su bili filijale Partizana, igrali prijatejske utakmice i davali im igrace. 
To su te posteno uzete titule. 
Da se razumemo, Zvezda je tada bila losa ali daleko od toga da je Partizan uzimao titule na suv kvalitet. 
Sportski pozdrav
(Barbarian, 21. novembar 2017 16:29)

Borac, Spartak, Rad, Vojvodina, Javor Ivanjica, Radnicki Nis, Radnik Surdulica, Novi Pazar. Svi, ama bas svi ti klubovi su bili i jesu filijale Zvezde, igraju prijateljske utakmice i daju im igrace ( Spartak dao Zvezdi cak 4 igraca u roku od 2 godine: Plavsic, Milic, Ilic, Milosevic). Da se razumemo, Partizan je prosle godine imao solidan tim ali daleko od toga da je Zvezda u maju mesecu postala sampion na suv kvalitet, bas kao i 2014. godine, dakle 2 sezone ranije.

smelo

pre 6 godina

ugasiše u to vreme sve njihove filijale bsk, banat hajduk kula.... a igralo se posteno, a kad nije moglo posteno onda kao protiv vojvodine u finalu kupa, ili danas u zadnjih par kola. sto bi rekao tole burazerski odnosi
(burazerski odnosi, 21. novembar 2017 12:45)
Bitno je da sve vase filijale zive i dan danas (Cuka, vojvodina, radnicki nis, borac..)

mistik

pre 6 godina

Za sve ove pantere....ovde se ne radi o tome kako je Partizan pokrao BSK (a nije, iz Borce sam i znam dosta o klubu), vec o tome kako je tadasnji gazda kluba te pare uzeo za sebe sto nije redak slucaj u ovom klubu koji zbog toga igra trecu ligu

burazerski odnosi

pre 6 godina

ugasiše u to vreme sve njihove filijale bsk, banat hajduk kula.... a igralo se posteno, a kad nije moglo posteno onda kao protiv vojvodine u finalu kupa, ili danas u zadnjih par kola. sto bi rekao tole burazerski odnosi

Istina

pre 6 godina

@Istina
Partizan je ugasio Hajduk jer nije platio za Fejsu a Hajduk je po vasim pricama bio nas klub. Pa cekaj, gde je logika? Zasto bismo ugasili klub koji nam donosi bodove? Zasto bi se klub ugasio ako nije dobio pare za Fejsu? Je l to znaci da bi se ugasili svakako da Fejsa nije bio njihov igrac? Pozabavi se malo sa logikom pa se vrati da iznosis 'istinu'.
(asdf, 21. novembar 2017 12:56)

Morao bi ti da se pozabaviš i logikom i pameću jer ti nijedno ne ide,garantovano.Ugasili su Hajduk upravo zato da ne bi imali kome da vrate milionski iznos,koji su podelili sa Džombom,po dogovoru.Par godina im je Hajduk pomagao,davao bodove a protiv konkurenata zapinjao maksimalno ali kinta je svrha svega i ona se morala uzeti a na Hajdukovo mesto će doći neki drugi klub,koji će prepustati bodove,po unapred određenom scenariju.Ako treba da ti nacrtam,nije problem,javi se slobodno.

Sofronije

pre 6 godina

sofronije

Od čijih para je bilo šta izgrađeno u bivšoj nam Jugi? Marakanu su napravili igrači u slobodno vreme? Malo mešali beton a malo trčkarali za loptom? Nekako se uvek setite Mirka a zaboravite Miljana... selektivno pamćenje ili nedostatak obraza... od koga je, nije ni čudo da nema srama
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Niški, 21. novembar 2017 16:44)

Niški, u nameri da ispadneš pametan, polupao si lončiće. Nisam pitao za JNA, ne bavim se starom Jugoslavijom, pitam za velelepni sportski centar koji je izgraćen između dva rata, odmah posle hiperinflacije i izlaska zemlje iz sportskih sankcija. Zaboravljamo Miljana? Porediš Miljana i Mirka? Čoveče, božji šta je Miljan bio premijer SFRJ? Pominješ Jugoslaviju i obraz u istoj rečenici a navijaš za klub koji je od svojih 11 titula SFRJ prvaka, jednu osvojio u 96. minutu kada nadoknade nije bilo i kad su sve ostale utakmice završene i 2 na SUDU UDRUŽENOG RADA?! Nisi u pravu, pozbato je da su Grobari najhrabriji navijači, ne zato što se ničega ne boje već što se ničega NE STIDE!

Ljubisa livac

pre 6 godina

Cuveni Radovanovic koji je bio predsednik Bsk i clan upravnog odbora Partizana. Kako se tad fino mestarilo. Partizan je u Upravnom odboru imao predsednike Bsk-a, Borca iz Cacka, Hajduka iz Kule, Metalca... Jedinstven slucaj u svetu. Redom sve prijateljske utakmice. I onda se oni hvale nekim nizovima, "dominacijama", kukaju na drzavu...

Ljubisa livac

pre 6 godina

Cuveni Radovanovic koji je bio predsednik Bsk i clan upravnog odbora Partizana. Kako se tad fino mestarilo. Partizan je u Upravnom odboru imao predsednike Bsk-a, Borca iz Cacka, Hajduka iz Kule, Metalca... Sartida... Jedinstven slucaj u svetu. Redom sve prijateljske utakmice. I onda se oni hvale nekim nizovima, "dominacijama", kukaju na drzavu... Znam da vas istina boli, ali tako ste vi uzimali titule u vase "zlatno vreme". Redom, Radovanovic, Dzomba, Vukadinovic... Gde jos ima to? Zamislite da je predsednik i vlasnik Lestera u UO Celsija? Culi za sukob interesa?

Sofronije

pre 6 godina

Tako se to radilo tokom "dominacije" Partizana. Filijale, bratski klubovi, prijateljske utakmice. Evo još jednog primera.

„I pre gostovanja Partizanu najavljivali smo promene u timu iz razloga što nas očekuje serija teških mečeva, pa smo raspoložive snage morali kvalitetno da rasporedimo, da rovite igrače sačuvamo za predstojeće susrete u kojima su nam potrebni zdravi igrači. Zato smo sačuvali sve one koji su imali problema sa povredama ili su premoerni. Verujem da će biti spremni za naredne okršaje“, rekao je Ranko Delić za Sport.
Sledeći rival kulske ekipe biće Crvena zvezda."

https://www.b92.net/sport/fudbal/vesti.php?yyyy=2012&mm=09&dd=17&nav_id=643920

Ko o čemu, Grobari o poštenju.

Dragan

pre 6 godina

Ovo je samo delic, samo jedan sitan detalj, onoga sto je grobarski lobi radio u nasem fudbalu od '91 na ovamo. Za pravu katarzu FK Partizan i otreznjenje zabludelih navijaca potrebno je raskrinkati spregu "politicari-fudbalski savez-sudijska organizacija-uprava FK Partizan" ciji je naum bio ne samo uspostaviti vestacku i laznu dominaciju Partizana, vec i fizicki unistiti FK Crvena Zvezda.

BBRS

pre 6 godina

Neka neko u ruke uzme slucaj i prodaju Darka Lazovica iz Borca u Zvezdu, u taj transfer je ubaceno i 30 procenata od naredne prodaje a ovaj potpisao za Djenovu kao slobodan igrac. Ima tu jos sumnjivih slucajeva.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 21. novembar 2017 12:54)

Овај лик ни дан без Звезде не може !
Шта ли је теби Звезда од детињства урадила кад оволику фобију од ње имаш ?!

Sofronije

pre 6 godina

Zvezdasi ne daju na svoje abilirane a unistili klubove.
Cudna neka sekta.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Djalma, 21. novembar 2017 13:36)

A ko je to abIliran? Uništili naš klub, kao Vujošević tvoj. Mi na svoje abIlirane ne damo, a vi svog uništitelja slavite.

Sofronije

pre 6 godina

p.s.Jos jedno pitanje za strucnjaka od laika,zasto je samo Zvezda podlozna UPPR-u i zasto se samo Zvezdi otpisuju dugovi dok svi ostali moraju da ih vracaju,cak i sa kamatom kao na primer Partizan,hvala.
(Fabrikovana vest dva dana pred utakmicu sezone, 21. novembar 2017 13:34)


Ja sam laik kao i ti ali ću ti objasniti. Nije istina da je samo Zvezda p odložna UPPR-u. Poznato je da je Danilović bio spreman da uđe u UPPR ali da je dozvolio da ga Vujošević spreči u tome. Zašto? Zato što u tom slučaju mag, general i opozicionar ne bi mogao da uzima 250.000 godišnje i zato što ste se nadali da će vam u pomoć opet priskočiti Tadić, Dačić, Ružić, Ljajić i svi oszali koji su sipali u vašu rupu bez dna. Braćo Grobari, porez MORA da se plati. Zbog poreza je i Al Kapone završio na robiji.

ekonomista

pre 6 godina

Gospodine bankaru,da li biste bili ljubazni da nam dostavite neki link ili nas uputite gde bi mogli da procitamo i "edukujemo" se o otpisu 4 miliona evra duga Partizana prema Marfin banci.Takodje da vam ovim putem pozelim da i vama vracaju dugove kao sto ih je Zvezda vratila,i fudbalski i kosarkaski klub,hvala unapred i pozdrav.

p.s.Jos jedno pitanje za strucnjaka od laika,zasto je samo Zvezda podlozna UPPR-u i zasto se samo Zvezdi otpisuju dugovi dok svi ostali moraju da ih vracaju,cak i sa kamatom kao na primer Partizan,hvala.
(Fabrikovana vest dva dana pred utakmicu sezone, 21. novembar 2017 13:34)

Decace , menjas ime ali se po stilu pisanja vidi da te zulja Zvezda i jos samo nisi postavio pitanje da li je Zvezda privatni ili drzavni klub.Za tvoju informaciju KK Partizanu je nudjen UPPR koji klub nije prihvatio.Kao sto je nudjen svim priverdnim subjektima pa i fizickim licima.Mislili ste da ce drzava sve da oprosti. I nauci sta je UPPR. Ukucas UPPR i dobijes znanje.Ostala edukacija se placa

Ljubisa livac

pre 6 godina

@fabrikovana vest

Nemam sta ja da te ucim o tvom klubu. Gugluj, "Nikola Dzomba upravni odbor Partizana". Isto ucini i sa Radovanovicem, Kosticem iz Cacka, Vukadinovicem iz Metalca i td. Lako proveriti koliko ste filijala imali.

Antidervis - vase je proslo

pre 6 godina

Ali ja ne vidim razliku između toga i poverioca Zvezde koji se odriču 5 miliona evra, direktno oštećujući svoje kompanije. Kako je to drugačije, kada imaju mehanizme naplate. I jedni i drugi su se odrekli svojih prihoda, koje su realno mogli da naplate. Samo Gasprom uplaćuje Zvezdi 5 miliona godišnje, plus prihodi od prodaje igrača.
Samo u slučaju Zvezde direktive dolaze sa vrha.
Uopšte ne pravdam ovog lika iz Borče, apsolutno treba da odgovara, ali me nervira što u ovoj zemlji na važe jednaka pravila za sve.
(Đorđe, 21. novembar 2017 11:40)

Ja, kao vlasnik privatne firme, koja je dakle moja, moja i samo moja - mogu da se odreknem cega god hocu i u ciju god korist hocu. Dok moja firma uredno placa poreze drzavi, drzavu apsolutno bas briga da li ja svoju privatnu firmu ostecujem ili ne.

BSK Borca nije privatna firma. I drzavu itekako briga da li je BSK ostecen ili ne.
Jeste, ostetio sam svoju firmu oprostivsi dug Zvezdi - kad pozelim, kao ovlasceno lice i zakonski zastupnik i vlasnik, da tuzim sam sebe, to cu i da ucinim. Drzavu apsolutno bas briga sta ja radim sa svojom privatnom firmom - dok god uredno isplacujem plate i doprinose i namirujem poreze.


BSK nije privatna firma i trebalo bi do detalja da se istrazi koji ljudi ili fudbalski klubovi su imali korist od ove ocigledne prevare, tj. kriminala.

muamua

pre 6 godina

@antidervis ahahhahahahahaha ahahhahaha ahahha ti kao vlasnik firme itekako odgovaras ako npr svom rodjaku dajes bolju cenu od komsije za nesto naravno pod uslovom da te kontrola navata....

CJ

pre 6 godina

Svi dobro znaju sta se radi u Zvezdi vec deceniju a mozda i dve tako da ne moras ti da nam prosipas fore i solis pamet. I jedan i drugi klub mesetare ali ono sto Zvezda radi sa igracima je za ozbiljan krimi film.
(asdf, 21. novembar 2017 11:53)

Ma nemoj, ti znaš šta Zvezda radi.
Napiši kad znaš da i mi saznamo.
Istina je da Zvezda kupi igrača pa ne plati deo ali sve ih to sačeka na sudu, zato i ima dug 40 miliona.
A Partizan dobije Savica za džabe a onda ga proda za 15 miliona...i opet su u minusu? !
Kako?
Ko zna koliko klubova ste oštetili na ovaj način, tek ćemo čuti šta se sve dešavalo.

Vetar u ledja...

pre 6 godina

@ Uros Djurdjevic
Mala, ali bitna, razlika je sto za sve klubove koje si ti naveo postoje pretpostavke a u vasim filijalama su predsednici bili ljudi koji su u isto vreme bili i clanovi vase uprave. Sukob interesa?! Kada smo kod prodaje igraca i kada spominjes Spartak, sta reci za polusezonu u kojoj iz Vojvodine u Partizan prelaze trener Nikolic i tri igraca?!!! Ej, u jednom prelaznom roku!!!

zemunski kej

pre 6 godina

Najbolje da su ga ostavili u Borci i da nikada ne zavrsi u inostranstvu,predpostavljam Kazahstan,Azerbejdzan ili Taland.Momak nije napravio karijeru i ko ga je pustio u Partizan spasao ga je siromastva u pitanju je fudbaler sa prezimenom Babic ,retko ko je cuo, Nista tu nije sporno.

Admiral

pre 6 godina

I uzeo 50 holjada ispod stola, svi srecni... sta tek reci za astronomske plate igraca koje su samo nacin kako da se legalno izvuku sto veci novac, naravno zarada se opet deli i tako u krug... srpski fudbal, a ovi mucenici nek sede na terenu dok se veciti prepucavaju ko vise namesta

vlada

pre 6 godina

Tako i treba...sve funkcionere koji su ostetili svoje klubove a prodavali su igrace Zvezdi i Partizanu treba u zatvor strpati. Ovaj iznos nije mali, a mogu tek da zamislim sta rade u nasim najvecim klubovima i kako se tek to pegla!

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

si ti naveo postoje pretpostavke a u vasim filijalama su predsednici bili ljudi koji su u isto vreme bili i clanovi vase uprave. Sukob interesa?! Kada smo kod prodaje igraca i kada spominjes Spartak, sta reci za polusezonu u kojoj iz Vojvodine u Partizan prelaze trener Nikolic i tri igraca?!!! Ej, u jednom prelaznom roku!!!
(Vetar u ledja..., 21. novembar 2017 21:41)

Bato, pa i taj Kostic sto je bio finansijer Borca je sad u upravi Zvezde, Ivica Toncev je predsednik Radnickog a nekada Zvezde, njegov brat Novica predsednik Surdulice a imate i bivseg funkcionera i u vrhuski fudbalskog saveza, Slavisa Kokeza je predsednik. Lupajte minuse panteri ali to ce pokazati da vas boli ta istina. Sto se tice prelazaka iz Novog Sada u Partizan, Vulicevic je dosao kao slobodan igrac, placeni su Trajkovic i Skuletic koji je inace ponikao u Partizanu, dakle prakticno sno doveli 2 igraca sa Karadjordja a ne tri, cisto da te naucim nesto novo posto fudbal pratis od skoro. A sto se tice vasih pojacanja obecali ste procente Nislijama za Pavkova a ne da ga niste prodali vec ste gs vratili u Nis, Borcu ste obecali procenat od naredne prodaje za Vujakliju, Mugosu i Lazovica ( Mugosa i Laza u paketu dosli na Marakanu), a sva trojica napustili Zvezdu kao slobodni igraci, drugim recima izigrali ste ih a oni vam prepuste igrace na rec ( citaj, jedan poziv menja sve). Uzgred hoces da ti napisem i igrace koji su nosili dresove i Zvezde i Vose? Supic, Kahriman, Miha, Sestic, Gavric, Leo Lerinc ( cuvena legenda vas sa severa), Veseljko Trivunovic, Mrdja, Poletanovic, Babic, Oumaru, Milos Trifunovic... Ali da ne nabrajam dalje jer je jasno da vi imate odlicne odnose sa Lalama.

Antidervis - vase je proslo

pre 6 godina

@antidervis ahahhahahahahaha ahahhahaha ahahha ti kao vlasnik firme itekako odgovaras ako npr svom rodjaku dajes bolju cenu od komsije za nesto naravno pod uslovom da te kontrola navata....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (muamua, 21. novembar 2017 13:40)

Kao veleprodaja mogu da dam kome god hocu kakvu god hocu cenu.
Samo maloprodaje odredjenih vrsta robe imaju tu obavezu jedinstvenog cenovnika...lupetas gluposti, a veze s vezom nemas...

Sofronije

pre 6 godina

@antidervis ahahhahahahahaha ahahhahaha ahahha ti kao vlasnik firme itekako odgovaras ako npr svom rodjaku dajes bolju cenu od komsije za nesto naravno pod uslovom da te kontrola navata....
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (muamua, 21. novembar 2017 13:40)

Evo vas kontrola na'vatala.

Ljubisa livac

pre 6 godina

@uros djurdjevic prejaki bot

Lepo si to rekao, Kostic NEKAD u Borcu, sad u Zvezdi. Toncev NEKAD u Zvezdi, a brat mu u Radniku i td. Dakle nekad, a kod vas su ISTOVREMENO bili funkcioneri klubova i clanovi Upravnog odbora. Mozes li da shvatis razliku?

Dex

pre 6 godina

Gospodo navijači, razmislite oko čega se raspravljate - da li su bolji naši ili njihovi kriminalci? Nemojte samo da mi kažete "ne, mi smo cveće, oni su mafija". Samo mali se izdignite iz situacije i shvatićete u kom mulju se nalazi naš "fudbal".