1. Veliki sam fan RF,ali da je kojim slucajem prosao dalje,bilo bi nezasluzeno.Bez obzira na prethodne dobre partije,igrao je lose,odsutno,sa mnogo gresaka kao pocetnik.Ne mogu da kazem da je G.igrao nesto posebno,ali pobedio je i to je to.
    Moram da dodam jos,da je sam kriv za sve njegove poraze,posebno one naj,najvaznije u karijeri.
    (alek, 19. novembar 2017 21:40)

    # Link komentara

  2. @To je to ,mnogi i to oni vrhunski teniseri iz prethodnih perioda su govorili da je Federerov FH najbolji na svijetu ,ali eto ti se nađe da ih demantuješ da mu je da mu je od svih udaraca servis najbolji.Pravi si teniski stručnjak.Ha ,ha ,ha!
    (bago tebi, 19. novembar 2017 18:16)

    # Link komentara

  3. @.....
    Da sam rekao da PREFERIRAM Đokovića bilo bi sve ok?
     (mm, 19. novembar 2017 17:29)

    # Link komentara

  4. @@@@(smanji dozivljaj, gledaj tenis, pre nego sto posaljes komentar, ovako ispadnes glup)..........

    Pa nije Federer osvojio samo Majami...sta cemo sa A.O. i Indijan Vels, Vimbldon i pomozi mi reci sta je jos osvojio ove godine a da su pomenuti teniseri bili u zrebu?!
    Pravis se pametniji a ...
     (da da, 19. novembar 2017 15:13)

    # Link komentara

  5. Da pojasnim..

    Niko ne spori da Rodžeru je servis najubitačnije oružije kroz celu karijeru pa se samim tim desi jedan loš momenat u nekom meču posle koga se teško može pa da se izvuče protiv najboljih..Nadal ima drugi problem kad mu zataji forhend sa kojim većinu svojih poena gradio kroz čitavu karijeru pa samim tim uvek u velikim mečevima. Novak svoju igru gradio sa dvoručnim bekend riternom sa osnovne linije da kad god mu zataji..Nastaju problemi ozbiljni za njega..Valjda jasno sad na osnovu čega su njih trojica najviše oslanjali pa uvek odnosno šta im je donosilo pobede,titule..Federeru(servis) Novaku(dvoručni bekend ritern) Nadalu(Forhend iz trka)pored drugih aspekata koje povezuju ovo prvo..
    (To je to.., 19. novembar 2017 15:07)

    # Link komentara

  6. vesna markovic
    Dobro je kad bar znaš da se prezivaš M (veliko slovo) Markovic. Hvala za kompliment da sam mlad dečko, ja ako sam mlad naučicu sve što ne znam, a ti ako nisi mlada (a po svemu sudeci nisi) kasno je da naučiš bilo šta.
     (mm, 19. novembar 2017 15:01)

    # Link komentara

  7. Nisam Federerov navijač, više preferiram Nadala ali ......
    (mm, 19. novembar 2017 12:28)

    Ne brukaj se. Ne koristi strane reči ako ne znaš šta znače.
    Kada neko kaže “više preferiram“, to pouzdano govori da se radi o osobi niskog obrazovanja.
    Takođe, činjenice se ne obaraju argumentima, jer su prosto činjenice. Argumentima se obara ili brani nečije mišljenje ili čin.
     (..., 19. novembar 2017 14:53)

    # Link komentara

  8. vesna blagojevic
    Moje poznavanje imena tenisera, samog tenisa i engleskog jezika (mada ti ne znaš da li ja znam ili ne znam engleski ili neki drugi jezik) je manji problem od ne znanja pisanja sopstvenog imena i prezimena (i toga treba da se stidiš a ne da ispravljaš druge u jednom jedinom slovu). I sam tenis kao sport po svemu sudeći znam bolje nego ti. A drugo, SVE što sam napisao je apsulutno tačno ali ne znam samo šta te tačno zabolelo od svega toga, nešto očigledno jeste. Ali, imajući u vidu da vi kada nemate ni jedan argument za obaranje činjenica, obavezno se 'vatate za gramatiku i nepostojećih grešaka iz iste.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mm, 19. novembar 2017 13:57) # Link komentara
    Jos jedno pravilo internet komunikacije- nickname , username nije isto sto i licno ime. A moje ovde nije blagojevic kao sto si naveo):
    No oprastam ti , verovatno si mlad decko ima vremena , naucices.
    Gledaj i tenis usput , pa da komentarisemo nekad ozbiljno.
    (vesna markovic, 19. novembar 2017 14:43)

    # Link komentara

  9. zzzzzzz
    Ja sam retko na ovim temama za razliku od vas koji visite ovde danonoćno i koji živite kako kažeš tudji život i čekate da vam jedan teniser donese malo radosti koje u sopstvenom očigledno nemate ni za lek...A i imate vidim nekog posla kada samo ispravljate, demantujete, replicirate drugim komentatorima, ili smatrate da samo vi imate pravo na mišljenje, na komentarisanje itd.?
    Pošto se slažeš sa izvesnom v.m.valjda ste ista pesrona.....
     (mm, 19. novembar 2017 14:28)

    # Link komentara

  10. @Dino
    Koliko ja znam cele godine su na gs i matersima (do avgusta) bili Đoković, Marej, Nišikori, Vavrinka, Raonić itd i šta je beše osvajao? Brojka nikako nije 0 (nula)?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (da da, 19. novembar 2017 12:59) # Link komentara
    Kad hoces da se pravis pametan i dokazujes nesto, rolleyes , a pokazes koliko si neinformisan a hoces da kao potenciras nesto. Murray i Djokovic npr do tog avgusta (bas avgusta , hm) nisu igrali Miami, i slucajno Federer osvoji Miami prvi put od 2006 godine.
    (smanji dozivljaj, gledaj tenis pre neko sto posaljes komentar, ovako ispadnes glup, 19. novembar 2017 14:22)

    # Link komentara

  11. vesna blagojevic
    Moje poznavanje imena tenisera, samog tenisa i engleskog jezika (mada ti ne znaš da li ja znam ili ne znam engleski ili neki drugi jezik) je manji problem od ne znanja pisanja sopstvenog imena i prezimena (i toga treba da se stidiš a ne da ispravljaš druge u jednom jedinom slovu). I sam tenis kao sport po svemu sudeći znam bolje nego ti. A drugo, SVE što sam napisao je apsulutno tačno ali ne znam samo šta te tačno zabolelo od svega toga, nešto očigledno jeste. Ali, imajući u vidu da vi kada nemate ni jedan argument za obaranje činjenica, obavezno se 'vatate za gramatiku i nepostojećih grešaka iz iste.
     (mm, 19. novembar 2017 13:57)

    # Link komentara

  12. Biće zanimljivo iduće godine čitati komentare ovih autora kad vide da su im bila neosnovana očkivanja da će povratnici na turnirima praviti dar-mar.
    PS. posebno Dini ,koji je svojim komentarom da tek odnedavno prati tenis,pa mu savjetujem da na internetu pronađe podatke kakav skor ima sa Novakom,Marejem ,Wavrinkom,Nišikorijem i Raonićem i kad to sazna ,onda će shvatiti da je prava neznalica.
    (biće zanimljivo, 19. novembar 2017 13:50)

    # Link komentara

  13. @Dino
    Koliko ja znam cele godine su na gs i matersima (do avgusta) bili Đoković, Marej, Nišikori, Vavrinka, Raonić itd i šta je beše osvajao? Brojka nikako nije 0 (nula)?
     (da da, 19. novembar 2017 12:59)

    # Link komentara

  14. Ima li @mm drugog posla sem da salje duple komentare, da li je toliko tesko otkucati ispravan verifikacioni kod, ili je sam jos jedan od bespolsenih botova , koji zivi tudji zivot.
    (zzzzzzz, 19. novembar 2017 12:55)

    # Link komentara

  15. @mm
    Ime igraca je Andy Murray, znam da ti engleski jezik a ni tenis nisu jaca strana, onda bolje napisati onako kako se na ovim prostorima izgovara- Mari,ili cak Marej . Pun je sajt B92 takvih kojima verovatno drugi placaju internet konekciju, da bi se njima sto manje bavili u stvarnom zivotu.
    Ako imas nesto da kazes lepo citiras komentar ili tagujes komentatora a ne generalizujes stvari, i bijes imaginarne bitke .Jos jedno pravilo iz bontona internet komunikacije, koje imas vremena da naucis.
    Kada tom znanju dodas poznavanje takmicara u tenisu i same igre, onda o istom mozemo komentarisati. Do tada , pozdrav!

    Goffin je oduzeo vreme Federeru u drugom setu dubokim returnima i BH na liniju. Inteligentan je decko ali nije uvek lako sprovesti dogovorenu taktiku u mecu.Sasvim zasluzena pobeda , nadam se da ce istu sprovesti i u Finalu protiv slicnog tipa igraca.
    (vesna markovic, 19. novembar 2017 12:51)

    # Link komentara

  16. Igrac sa najvecim brojem titula u sezoni 2017.Ukupno osvojenih sedam turnira,dva slema,osvojen najvazniji turnir godine (Wimbledon),najveci broj masters titula u sezoni,igrac sa najvecim brojem titula na tvrdim podlogama u sezoni,najvise osvojenih titula na travnatim podlogama u ovoj godini.
    Definitivno,najbolji igrac ove sezone je Federer!.
    (Loop, 19. novembar 2017 12:44)

    # Link komentara

  17. vesna markovic
    Ja pišem o ovome o čemu je i ovaj tekst, o porazu Federera od Gofana, o tome što se šalje u penziju neko ko je ove godine osvojii 2gs i par mastersa, o nekome ko ima samo dva ili tri poraza ove godine a da su u igri bili i Đoković, Marey, Vavrinka, Raonić, Nišikori i svi ostali. O čemu ti pišeš? Marey, njega zovu i Mari i ne vidim da si nekoga ispravljala, uostalom pre nego što nekoga ispravljaš nauči da se ime i prezime pišu velikim početnim slovima, a ti svoje ime pišeš malim, i da, vidim da se i ti slažeš sa sobom samom tj sa Fedbot heaven b92 i šta ćemo sad?
    p.s.
    Nisam Federerov navijač, više preferiram Nadala ali prosto nisam mogao da odolim da napišem prethodni komentar i sližim se sa Srdjanom koji je napisao istinu.
     (mm, 19. novembar 2017 12:28)

    # Link komentara

  18. Mrznja i kompleksi haraju..
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Big Ron, 19. novembar 2017 02:17)
    Budi precizan , mrznja prema kome i ciji kompleksi.

    Tema je mec Federer-Goffin, ne znam ko su ti koji donose druge igrace u komentare. Da pokazu sta????
    (milana, 19. novembar 2017 11:56)

    # Link komentara

  19. vesna markovic
    Ja pišem o tome o čemu je tekst, o Rodžerovom porazu od Gofana, a ti, o čemu ti pišeš? Šaljete čoveka u penziju zbog ovog poraza, uspešnog čoveka koji je ove godine osvojio 2gs i par mastersa, čoveka koji ove godine ima samo dva ili tri poraza i to od tenisera koji je i Đokovića pobedio. Marey, ako baš hoćeš nazivaju ga i Mari i šta ćemo stim? A ti pre nego ispravljaš druge nauči da se ime i prezime piše velikim slovima, sopstveno ime ne umeš da napišeš kako treba. A vidim da se i ti slažeš sama sa sobom tj sa Fedbot heaven b92.
     (mm, 19. novembar 2017 11:09)

    # Link komentara

  20. Zasto ga saljemo ?Pa zato sto kada igraju Djokovic,Mari,Nisikori,Raonic,Vavrinka ,Federer ce osvojiti 0(i slovima nula) GS,eto zato.
    (Dino, 19. novembar 2017 11:03)

    # Link komentara

  21. Još jedan dokaz kad Nadalu oduzmeš forhend iz najboljih dana kao Novakov fanatastičan bekend ritern jasno da su u velikom problemu pa uvek. Tako da ti je glupo što konstatuješ nešto jer svako od njih ima svoju slabost koja je sasvim normalna da se pojavi jedanput kad-tad u igri.
    (Bane, 19. novembar 2017 00:24) # Link komentara
    Niste u pravu ipak je Federeru servis doneo vise nego Nadalu i Djokovicu igra sa osnovane. Celu karijeru servira dobro i ceka jedan slabiji servis gem protivnika, ogroman deo njegovih pobeda je sa jednim brejkom po setu. Cim servis stane u problemu je velikom i to je cinjenica.
    (Fedbot heaven b92, 19. novembar 2017 10:11)

    # Link komentara

  22. najjaci komentar nekog lika ovde, juce cini mi se, kako igrachi poput Gofana nemaju nikakve sanse protiv Federera, ne postoji prognoza u Sportu, shvatite to..
     (Glume starletane, 19. novembar 2017 02:34)

    # Link komentara

  23. Mrznja i kompleksi haraju..
     (Big Ron, 19. novembar 2017 02:17)

    # Link komentara

  24. Raduje činjenica da je Krainović igrao ravnopravno sa Sokom koji igra na završnom turniru. Iduće godine se Nole vraća na tron jer brani malo poena.
    (mup, 19. novembar 2017 02:08)

    # Link komentara

  25. Jos jedan dokaz koliko servis znaci Federeru kroz celu karijeru, cim mu to stane u igri onda je u velikom problemu...
    (Vuk, 18. novembar 2017 21:11)

    Još jedan dokaz kad Nadalu oduzmeš forhend iz najboljih dana kao Novakov fanatastičan bekend ritern jasno da su u velikom problemu pa uvek. Tako da ti je glupo što konstatuješ nešto jer svako od njih ima svoju slabost koja je sasvim normalna da se pojavi jedanput kad-tad u igri.
    (Bane, 19. novembar 2017 00:24)

    # Link komentara

  26. Srdjan
    Upravo tako, izgubio je tek drugi ili treci meč ove godine (ako se ne varam) i to od tenisera koji je i Đokovića pobedio...
    OK, on je možda odavno trebao u penziju zbog godina, ali po uspešnosti ne vidim zašto. Čovek prosto voli da igra...U 37.godini svojiti 2gs i toliko mastersa (samo na jedan masters nisu igrali Đokovic, Marey, Vavrinka, Raonić, Nišikori), i ne vidim da ga neko sprečio u osvajanju.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mm, 18. novembar 2017 21:37) # Link komentara
    Najbolji su ovi koji se slazu sami sa sobom . LOL
    Murray, ne Marey , prvo nauci kako se igraci zovu da bi znao sta pises.I nemoj skretati sa teme, tema je Goffin pobedio Federera na turniru najboljih 8 u sezoni.


    Goffin je rakodje imao problema sa povredom na ovom turniru ali se nekako sabrao posle lako izgubljenog prvog seta , cim je promenio taktiku, umesto raspucavanja krenuo da razvlaci Rogera na FH stranu, okrenuo je mec u svoji korist sjajnim cistim BH paralelama ( shemom koju je jedan vrhunski igrac razradio i predstavio teniskom turu- kako igrati protiv 1-2 kombinacije)
    (vesna markovic, 18. novembar 2017 22:05)

    # Link komentara

  27. Veliki Federer!
    (Loki, 18. novembar 2017 21:51)

    # Link komentara

  28. S obzirom na Federeeovu veličinu i snagu, uvek mi je bilo čudno da on kad izgubi prvi set verovatnoća da gubi meč itekako raste. Sa jakim igračima naročito. Npr on nikada u karijeri nije pobedio Noleta kada je izgubio prvi set, Novak njega mnogo puta. Novak je najbolji u istoriji tenisa po procentu pobeda posle izgubljenog prvog seta, Federer ni u prvih deset. Zaista čudno.
     (pozz, 18. novembar 2017 21:49)

    # Link komentara

  29. A zasto Federera saljete u penziju zbog ovog poraza? Covjek osvojio 2 GS ove godine i nekoliko mastersa. 99% tenisera bi pozeljelo da imaju makar jednu godinu u svojoj karijeri kao sto je bila ova za Federera.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srdjan, 18. novembar 2017 21:05) # Link komentara
    Jos jedan troll smarach. Citiraj post nemoj se svadjati sa nevidljivim.
    I da Federer je izgubio mec od boljeg , a to je tema a ne kakvu je on karijeru imao. Nista od 7 zavrsnog turnira cak ni u ovako slaboj konkurenciji.
    (Fedbot heaven *92, 18. novembar 2017 21:38)

    # Link komentara

  30. Srdjan
    Upravo tako, izgubio je tek drugi ili treci meč ove godine (ako se ne varam) i to od tenisera koji je i Đokovića pobedio...
    OK, on je možda odavno trebao u penziju zbog godina, ali po uspešnosti ne vidim zašto. Čovek prosto voli da igra...U 37.godini svojiti 2gs i toliko mastersa (samo na jedan masters nisu igrali Đokovic, Marey, Vavrinka, Raonić, Nišikori), i ne vidim da ga neko sprečio u osvajanju.
     (mm, 18. novembar 2017 21:37)

    # Link komentara

  31. Jos jedan dokaz koliko servis znaci Federeru kroz celu karijeru, cim mu to stane u igri onda je u velikom problemu...
    (Vuk, 18. novembar 2017 21:11)

    # Link komentara

  32. Toliko sam verovao u ovo da sam cak odigrao posle izgubljenog prvog seta na Gofana sa simbolicnim ulogom, da ga ne malerisem.
    Federer ima problem sa igracima koje ne moze da 'resi' u 3-4 udarca, pogotovo ako mu malo stane servis. A i na ovom turniru je igrao prilicno mlako, cak su ga imali i Zverev i Cilic, ali mentalno nisu bili spremni i sposobni da ga dokrajce.
    (koma, 18. novembar 2017 21:10)

    # Link komentara

  33. A zasto Federera saljete u penziju zbog ovog poraza? Covjek osvojio 2 GS ove godine i nekoliko mastersa. 99% tenisera bi pozeljelo da imaju makar jednu godinu u svojoj karijeri kao sto je bila ova za Federera.
     (Srdjan, 18. novembar 2017 21:05)

    # Link komentara

  34. Gofan je mentalno jak igrač, brz na nogama, izuzetno se dobro kreće, lepo igra i backhand i forehand, kao i Novak uostalom. Ali stvarno je godina bila loša za prave ljubitelje tenisa, baš dosta vrhunskih igrača nije igralo, a dolazeća generacija je slabo odigrala.
    (Glabnimi, 18. novembar 2017 20:48)

    # Link komentara

  35. Videlo se posle prvog seta da Federer ima zdravstveni problem, verovatno leđa. Gofan je igrao isto kao u prvom setu, Federer je znatno usporio i prvi i drugi servis, slabije se kretao... U govoru nakon meča Gofan je delovao izgubljeno, zbunjeno, ni on ne zna šta je to učinio i kako... ni kriv, ni dužan..,
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Danilo, 18. novembar 2017 18:34) # Link komentara
    Ovaj ne ume da prizna poraz na sportski nacin , isto kao favorit mu. A sta si do sada pisao, smejao se nekima koji su stvarno povredjeni??

    Davidu zelim da osvoji i ovaj turnir i Davis Cup sa svojim saigracima.
    Vamos Daveed!!!
    (kme, kme, smrc, 18. novembar 2017 20:15)

    # Link komentara

  36. stiven K
    Na istom je nivou kao i prošle godine, i par godina unazad. Naredna sezona sa istim ovim teniserima će biti opet "zlatna era"?
     (mm, 18. novembar 2017 20:10)

    # Link komentara

  37. Federer je ceo turnir igrao loše i nervozno. Kada tako igra skoro nikad ne osvoji turnir. Za njega je bolje kada izgubi prvi set, jer ako ga dobije opusti se previše i pomisli "lako ćemo." Protivnika nikada ne treba ni potceniti ni preceniti. Najsmešniji su bili naslovi da se neko "prepao" Federera kada on okrene meč nakon izgubljenog seta u svoju korist. A to je u slučaju Djokovića 2011. i 2015.godine bio "atomski tenis" i to nikome nije smetalo kada je Novak pobedjivao isključivo zahvaljujući greškama protivnika. Davao je Novak protivnicima dovoljno prilika za brejk, ali one uvek nekom greškom ne budu iskorišćene.
    (Realni posmatrač, 18. novembar 2017 19:58)

    # Link komentara

  38. Federer je ceo turnir igrao loše i nervozno. Kada tako igra skoro nikad ne osvoji turnir. Za njega je bolje kada izgubi prvi set, jer ako ga dobije opusti se previše i pomisli "lako ćemo." Protivnika nikada ne treba ni potceniti ni preceniti. Najsmešniji su bili naslovi da se neko "prepao" Federera kada on okrene meč nakon izgubljenog seta u svoju korist. A to je u slučaju djokovića 2011. i 2015.godine bio "atomski tenis" i to nikome nije smetalo kada je Novak pobedjivao isključivo zahvaljujući greškama protivnika. Davao je novak protivnicima dovoljno prilika za brejk, ali one uvek nekom greškom ne budu iskorišćene.
    (Realni posmatrač, 18. novembar 2017 19:55)

    # Link komentara

  39. Manite, bre, filozofiranje. Ne ponavljajte katastrofalne greske onog "znalca" koji je krstio "ranjenog" Nadala. Potcenjivanje pristojnog evropskog igraca, D. Gofana se mnogima osvetilo bar na kladionici. Ima ko nije naseo na glupe i primitivne hvale, vreme vudu-igracki Nadala, Sarapove, vreme potcenjivanja publike urlanjem i psovanjem, lezanjem na peskiru kadgod im krene lose... Meni se svidja igra Davida Gofana, to je igra celim telom a to znaci i celim srcem. On nema neku narocitu snagu ni konstrukciju i ostaje mu samo da tako igra i dalje. Sa druge strane, R.F. je vidno izmenjene telesne konstitucije, nema one vitkosti kao do pre dve godine, vreme cini svoje, uzda se u svoje reflekse i gadjanje jednorucno ali ne ide. Uzgred, jeste li zapazili da Gofan NIJE ISKORISTIO NI JEDAN, (U OVOM SLUCAJU ODVOJENO) JEDINI CELENDZ?
    (mileva, 18. novembar 2017 19:50)

    # Link komentara

  40. Bas mi je i milo i drago zbog toga:)
    (analiza, 18. novembar 2017 19:49)

    # Link komentara

  41. Ništa lepše od Fedovaca kad cmizdre nakon poraza. :D
    (The Specifican One, 18. novembar 2017 17:39) # Link komentara

    Evo vec imas povredjen,namestaju se mecevi protiv njega. LOL
    A sam rece da su razlozi njegovog loseg tajminga brza????!!! podloga i loptice. Covek jednostavno ne moze da ne bude sore loser i oda priznanje boljem protivniku.Uvek nalazi izgovor za poraz, lako je smesiti se i biti cool kad dobijas.
    (Fedbot heaven b92, 18. novembar 2017 19:45)

    # Link komentara

  42. @No 1 kada bi objasnio sta znaci rec "itiligentan" mozda bih ukapirala zasto si dobio tolike pluseve.
    (Nebitna, 18. novembar 2017 19:43)

    # Link komentara

  43. Na koji nivo je pao tenis ?!!! I u takvoj konkurenciji ne prolaze Tim, Zverev, Šapovalov, Kirijos.....
    Nema ništa dok se ne vrate velikani Nole, Marej. Vavrinka, Nišikori....
     (stiven k., 18. novembar 2017 19:35)

    # Link komentara

  44. Respect!
    Skidam kapu za gospodina Gofana. Pobedio je i Nadala i Federera.
    Obojicu je ostavio bez nade za trofej.
    (d, 18. novembar 2017 19:31)

    # Link komentara

  45. Cica sto si ove godine uzeo, uzeo si, sledece godine se vraca Nole da te posalje u penziju.
     (kobazz, 18. novembar 2017 19:29)

    # Link komentara

  46. tako je
     (zon, 18. novembar 2017 19:25)

    # Link komentara

  47. Treba trcati a isijas stego.
    Dobro je deda i izdrzao tri puna seta. Ipak kapa dole za ucinjeno do sada.
    (pesadinac, 18. novembar 2017 19:20)

    # Link komentara

  48. Navijaci Federera na aparatima hahaha...nije Rozder igrao nista posebno ovaj turnir i umalo da ponovo iskoristi ovakvu smesnu konkurenciju
    (Mare, 18. novembar 2017 19:17)

    # Link komentara

  49. Ako Dimitriv sada ne osvoji, onda je definitivno peta liga i samo ostaje napaljena mlada nada. Ne potcenjujem Gofana i Soka, ali bugarce je sada u momentumu, i ovo je njegovih 5 minuta. Stvarno dobro igra. polufinale ce mu biti prekretnica.
     (love, 18. novembar 2017 19:14)

    # Link komentara

  50. Svaka čast Gofanu na majstorskoj partiji u naredna dva seta uprkos što je delovalo da će Rožder lako privesti kraju meča posle 6-2. Očigledno da je stigao umor kod LEGENDE al nije smak sveta. Pobedi i porazi su sastavi deo sporta. Tako treba gledati kad dobijaš ili pobedjuješ nevezano koje u pitanju..
    (To je to., 18. novembar 2017 19:11)

    # Link komentara

  51. Buahahahaaaa~ To Goffine Srbine!
    (alwayshappywhenrogerisout, 18. novembar 2017 19:00)

    # Link komentara

  52. super
    penzioner bi trebao već nesto da shvati
     (feder, 18. novembar 2017 19:00)

    # Link komentara

  53. A kakve veze nolo ima u ovoj prici? Zasto ga spominjete? On ne igra mesecima. Federer izgubio jedan mec pa sta ne moze sve da dobije. Sa 36 godina uzeo dva grend slema pa jel malo. Naravno da je najbolji svih vremena. Gledaju se osvojeni grend slemovi i nedelje na prvom mestu, nista drugo nije bitno.
    (Qwerty, 18. novembar 2017 18:50)

    # Link komentara

  54. Najveci gubitnik ovih poslednjih par turnira je definitivno Nadal. Zelim da verujem da nije namesten. Gledao sam ih u Bazelu pre par nedelja, gde je Gofan jedva uzeo nekoliko gemova. A sada "iz keca u dvojku".
    (Mikii, 18. novembar 2017 17:57)

    Neverovatna je želja vas botova Nolemrzitelja da u beskrajnoj mržnji i zlobi koju gajite prema Noletu idete toliko daleko da i jednog velikog Rodžera Federera čijim se uspesima navodno divite optužite ni manje ni više nego za - NAMEŠTANJE MEČEVA! Sramno! Veliki Rodžer Federer upamti NIKADA ali NIKADA sebi ne bi dopustio da namesti neki meč! To izbij sebi iz glave priko!
    (Kouč, 18. novembar 2017 18:37)

    # Link komentara

  55. Videlo se posle prvog seta da Federer ima zdravstveni problem, verovatno leđa. Gofan je igrao isto kao u prvom setu, Federer je znatno usporio i prvi i drugi servis, slabije se kretao... U govoru nakon meča Gofan je delovao izgubljeno, zbunjeno, ni on ne zna šta je to učinio i kako... ni kriv, ni dužan..,
     (Danilo, 18. novembar 2017 18:34)

    # Link komentara

  56. dule
    Kad bi svi igrali zbog para kao ovaj nas patriJota!
     (ma da, 18. novembar 2017 18:33)

    # Link komentara

  57. Tenis pratim,ne bas redovno otprilike od Monike Seles,ali se secam Borga,Mekinroa,Zivojinovica i Prpica.Veliki sam bio fan Samprasa.Tvrdim da bolja era tenisa nije vidjena u sto bi se reklo prime time Rodzera,Djokovica i Nadala,a treba svakako spomenuti i Mareja,Del Potra,Vavrinku.Medjutim bas ova godina je tako nezanimljiva da nisam nijedan mec odgledao.Sve je bilo na neku silu,nijednog velikog meca,ajde neka bude taj u finalu AOpena...mada daleko je to od njihovih velikih meceva.Ni 20% od onih mega duela gde je sve prstalo.Nadam se samo da ce Novak,Marej i ostali uci u sl.godinu sto jaci,mada to nikad vise nece biti kao kad igras sa 25,26god.zivota...jer ce mecevi sve cetvorice,petorice najboljih da budu opet spektakl.Jer pogledajte na sta lici ATP lista,pa Cilic zamalo da bude treci!
    (Pikobelo, 18. novembar 2017 18:30)

    # Link komentara

  58. E moj "goat"...
    Teniska federacija mu sklonila Noleta,Murraya,Nadala,Wawrinku i opet se muči.Mozda da se povuku jos jedno petorica i da onda obozavatalji uzivaju u belikim pobedama Federera. Čim istekne "kazna" gore navedenim,Rodja moze u penziju.
    (Zox, 18. novembar 2017 18:30)

    # Link komentara

  59. (Mikii, 18. novembar 2017 17:57)

    A šta kažeš "želiš da veruješ" da nije namešten? Ajde molim te šta reče? Ma namešten sto posto, ne sekiraj se, namestio Rođa nije izgubio! Dao "iz keca u dvojku" pobedu Gofanu sigurno! Sve ti znaš! A istina je zapravo sasvim na drugoj strani i glasi: ZASLUŽENA POBEDA GOFANA NAD FEDEREROM DANAS! A ono što je tvoj ljubimac (koji ti je ljubimac zbog mržnje koju gajiš prema Noletu a ne zbog toga jer gotiviš njega) je za veliko poštovanje, tu nema spora, u 37.godini uraditi ovo što je Federer uradio je veliki podvig i to mogu samo najbolji, samo velikani. I nema potrebe da ga vi botovi Noletovi mrzitelji "branite" na taj način onako kako ga ti "braniš" jer time zapravo pljujete na njega, želite da kažete da on namešta neke mečeve, što je sve samo ne sportski zar ne i sve samo ne istina! Nije namešten ovaj meč, isto nije namešten ni ovogodišnji AO niti WB koje je Federer osvojio. Sve je čisto, zaslužena pobeda Gofana danas nad Federerom jer je Gofan bolje odigrao i to je sve.
    (Ivan, 18. novembar 2017 18:27)

    # Link komentara

  60. Ostade Mirka bez love
     (dule, 18. novembar 2017 18:26)

    # Link komentara

  61. Tenis nikada losiji. Zlatno doba je proslo pre pet - sest godina.
     (igor, 18. novembar 2017 18:25)

    # Link komentara

  62. Feder da je igrao i sljaku ovo bi morao na rolerima da igra.
     (Najbolji je opancarev lepak, 18. novembar 2017 18:21)

    # Link komentara

  63. Ne bih još da otpisujem Federera , jer i pre početka ove sezone niko mu nije davao gram šanse da uzme koji GS a on ih uzeo dva, činjenica je da ne može da trči kao pre i da se kreće po terenu kao pre desetak godina,ali sve to on kompenzuje neverovatnim udarcima koje i dalje poseduje i što je još bolje po njega uspeo je dosta da popravi bekend koji mu je nekada pravio silne probleme , tako da ima on još šta da pokaže pre nego što ode u penziju...mada opet pored svega nabrojanog činjenica je da se protiv "krštenice" sve teže bori i da će u sledećoj sezoni to biti još više izraženo, evo i danas protiv Gofana dok je imao snage igrao je perfektno bukvalno ga je počistio u prvom setu,ali čim je počeo da ga stiže umor videlo se da će teško izaći na kraj sa Gofanom, mislim da ćemo već od Australian opena videti dali Federer ima snage da se probije do završnice turnira i dali može i dalje da prkosi godinama!
    (Goran, 18. novembar 2017 18:20)

    # Link komentara

  64. Bugarin ovo osvaja lako.
     (novica, 18. novembar 2017 18:13)

    # Link komentara

  65. Bez veze.
     (goki, 18. novembar 2017 18:13)

    # Link komentara

  66. Bravo za ovog momka!
    (IntruderBrokoli, 18. novembar 2017 18:12)

    # Link komentara

  67. @BBC, i ostaće, zauvek!
     (Danko, 18. novembar 2017 18:12)

    # Link komentara

  68. Nije se Federer osecao dobro i bolela ga ledja?
     (Najbolji je opancarev lepak, 18. novembar 2017 18:11)

    # Link komentara

  69. Zreo za penziju...
    (RF nikad ne otpisujte 4ke iz epruvete, 18. novembar 2017 18:09)

    # Link komentara

  70. Valja trcat rodjak
    (Roni raketa saljeva, 18. novembar 2017 18:09)

    # Link komentara

  71. @2CRACY,Gofan do danas nije imao igru protiv Rodžera ,jer je prethodnih 6 mečeva glatko izgubio.Federer je prvi set odigrao maestralno ,drugi i treći katastrofalno i zato je Gofan danas imao igru protiv njega.Sutra će katastrofalno izgubiti od rivala u finalnom meču,živi bili pa vidjeli.
    (prognoza, 18. novembar 2017 18:08)

    # Link komentara

  72. Ajmo maramice...
    (LP, 18. novembar 2017 18:06)

    # Link komentara

  73. @2CRACY,Gofan do danas nije imao igru protiv Rodžera ,jer je prethodnih 6 mečeva glatko izgubio.Federer je prvi set odigrao maestralno ,drugi i treći katastrofalno i zato je Gofan danas imao igru protiv njega.Sutra će katastrofalno izgubiti od rivala u finalnom meču,živi bili pa vidjeli.
    (prognoza, 18. novembar 2017 18:06)

    # Link komentara

  74. @2CRACY,Gofan do danas nije imao igru protiv Rodžera ,jer je prethodnih 6 mečeva glatko izgubio.Federer je prvi set odigrao maestralno ,drugi i treći katastrofalno i zato je Gofan danas imao igru protiv njega.Sutra će katastrofalno izgubiti od rivala u finalnom meču,živi bili pa vidjeli.
    (prognoza, 18. novembar 2017 18:06)

    # Link komentara

  75. Zmaku
    Svako koristi odsustvo nekoga. I Djokovic je koristio odsustvo i losu formu Nadala a kasnije i Federera, Marej takodje a i losu formu Djokovica, da je "velika cetvorka" stalno igrala, znas kad bi Vavrinka dosao na trece mesto, da su prosle godine na ovom turniru igrali Rafa i Rodzer mozda se bitka za to cuveno 1. mesto ne bi svela na pitanje Djokovic ili Marej..itd. Nisam Fedov navijac ali Gofan je pobedio i Djokovica ako se ne varam, zasto mislis da nije moguce pobediti sada Federera? I na kraju STA su Vavrinka, Nisikori i Raonic bolji od Dimitova, Tima, Zvereva, pa i Gofana..koliko ja znam svi su oni vec pobedjivali Djokovica. Zasto podcenjujete ovogodisnje ucesnike na ovom turniru a mislite da je proslogodisnja konkurencija bila nesto bolja?
     (svasta, 18. novembar 2017 18:05)

    # Link komentara

  76. Tuzicu Gofana ATP organizaciji,kako je samo smeo?
     (Dino, 18. novembar 2017 18:04)

    # Link komentara

  77. Sreca pa je Djokovic usao u probleme, lagano bi postao najveci svih vremena, steta Nole veliku sansu si imao, ali ne daju povrede..
     (Uros, 18. novembar 2017 18:02)

    # Link komentara

  78. Nije Roger izgubio,ni Rafa nije izgubio od Gofana.Samo ih je on pobedio da vam bude lakše.
     (BBC, 18. novembar 2017 18:01)

    # Link komentara

  79. Bravo Gofan.Odličan igrač.Itiligentan.
     (No 1, 18. novembar 2017 18:00)

    # Link komentara

  80. Najveci gubitnik ovih poslednjih par turnira je definitivno Nadal. Kolena koja su mu obelezila karijeru, sad ga onemogucise da iskoristi, prvo odsustvo Federera, pa sad i njegov neshvatljivi kiks. Uzimajuci u obzir kakav je fanatik za tenis, Rafa, nece mu biti lako ovih dana. Sto se tice danasnjeg meca, sta reci? Zelim da verujem da nije namesten. Gledao sam ih u Bazelu pre par nedelja, gde je Gofan jedva uzeo nekoliko gemova. A sada "iz keca u dvojku". A kvota jedno "milion" na takav epilog. Nije ni bitno, cestitke Gofanu. P.S. Kakva sansa se otvara Soku, da nakon Mastersa u Parizu, osvoji i zavrsni turnir. U par nedelja covek ima sansu da ostvari ono sto jedan Nadal nije mogao citavu deceniju.
     (Mikii, 18. novembar 2017 17:57)

    # Link komentara

  81. Kad je jedan Gofan sa izrazito defanzivnim stilom igre izbacio Federera. O čemu mi pričamo, ovo je najgori period u tenisu zadnjih 20 godina. Vraćajte se Nole, Mareju, Sten Vavrinka, Rafo Nadale i Nišikori, jer tenis više nije zanimljiv bez njih.
    (fantom, 18. novembar 2017 17:10)

    Od kada to Gofan igra defanzivno a pogotovo izrazito kako ti tvrdiš ako si uopšte gledao današnji meč i tu igru zoveš defanzivom batali tenis ne razumeš ga.
     (Nebojša, 18. novembar 2017 17:54)

    # Link komentara

  82. @matori

    Oni su kupili isto kao sto je Novak kupio, kada su ovi bili van forme i na 60% mogucnosti.
     (Mladen, 18. novembar 2017 17:54)

    # Link komentara

  83. Federer je umoran ...to se vidi iz aviona... preskočio je Paris jer je bio umoran ...nije se dovoljno odmorio...pa ako je pobedio Rafu i Rodju...možda i zaslužuje finale i pobedu u finalu....
     (JocaTrta, 18. novembar 2017 17:54)

    # Link komentara

  84. bravo za Gofana!
     (mila, 18. novembar 2017 17:51)

    # Link komentara

  85. Gde su sad oni mudraci sto su pricali kako Gofan nema igru za Federera i da ce Federer da ga pocisti sa terena? 
    E moji strucnjaci (koji gledaju samo Novakove meceve i nijedne vise), nemojte davate komentare kad se ne razumete, ne postoje u svetu tenisa samo Novak, Federer i Nadal, postoji tu jos dosta zverina.
    (2CRAZY, 18. novembar 2017 17:31)

    Ti stručnjaci što su to pisali su Fedexovi navijači ne Novakovi.
     (Nebojša, 18. novembar 2017 17:51)

    # Link komentara

  86. tako je sut nista da se doda il oduzme i ja to mislim sve vreme
    (oglo, 18. novembar 2017 17:48)

    # Link komentara

  87. Pobedjivao ili gubio, legenda ostaje legenda.
     (RForever, 18. novembar 2017 17:48)

    # Link komentara

  88. Bravo za Gofana, ali su mu i Federerovih 30ak gresaka za ovih sat i po prilicno pomogli...
     (Doktor, 18. novembar 2017 17:48)

    # Link komentara

  89. Za sve je kriv kuvar pogrešio sastojke ili ih nije u dovoljnoj meri stavio pa nestade snage odjednom i to nenajavljeno ,kad se niko nije ni nadao,držte kuvara.
    (Simpo, 18. novembar 2017 17:46)

    # Link komentara

  90. Drago mi je zbog Gofana, veliki borac i maksimalno pristojan momak, bilo je vreme da napravi pomak u karijeri.
    (Lik, 18. novembar 2017 17:45)

    # Link komentara

  91. kao što napisah pre nekoliko dana...
    Rodžer ne igra ništa spektakularno, nije igrao ni Rafa...ovo se odnosi na celu godinu....
    Novak na 90% svojih mogućnosti je bolji od ovoga što su ova dvojica prikazala ove godine i pokupila sve značajnije titule...
    a Gofan ume da bude veoma nezgodan... prvi put kada sam ga gledao pre dosta vremena, igrao je protiv Rodžera i servirao za set. međutim, bio je mlad i uplašio se pobede protiv legende. ali to kako je dečko igrao taj set, sećam se da sam bio veoma iznenađen - dečko je proizveo vrhunsku igru u kratkom vremenskom periodu... pomislih, mlad je, može biti dobar za koju godinu.... i evo ga.
     (matori, 18. novembar 2017 17:43)

    # Link komentara

  92. Koliko malo komentara na ovu vest a da je Rodžer pobedio e onda bi bilo nekoliko stotina protiv našeg Novaka.Izgleda da je car ili kralj Rodja dobio novo odelo.
    (Simpo, 18. novembar 2017 17:43)

    # Link komentara

  93. Gofan ga pobedio na snagu i mišiče. Nole jedi meso i slaninu da ti figura bude kao u Gofana.
     (Ložač., 18. novembar 2017 17:42)

    # Link komentara

  94. Najžalosnije će biti to što će Gofan lagano izgubiti bilo da se sastane sa Dimitrovim,ili Sokom.
    (činjenica, 18. novembar 2017 17:41)

    # Link komentara

  95. Ništa lepše od Fedovaca kad cmizdre nakon poraza. :D
    (The Specifican One, 18. novembar 2017 17:39)

    # Link komentara

  96. Zaslužena pobeda Gofana nema šta! A Rodžeru zaista kapa dole za ovu sezonu. Jeste da mnogo velikana tenisa ove sezone gotovo da nisu ni pola iste odigrali niti su bili u 100% formi u toku čitave sezone ali ovo što je Federer ove sezone u svojoj 37.godini uradio to je zaista za veliko poštovanje. Ali ovoga puta, posle briljantnog prvog seta u kome je održao školski čas tenisa Gofanu u svim segmentima te igre, dolazi do pada i Gofan ga je maltene rutinski dobio u 2. i 3. setu! Jednostavno premor od preduge sezone je vidljiv, a vidimo da i premoren veliki Federer sa gotovo 90% Tura može da se nosi i u 37.godini. Kapa dole! Zaista je majstor ove igre, ali ovoga puta je Gofan iskoristio svoju šansu i zasluženo ga pobedio.
    (Ivan, 18. novembar 2017 17:38)

    # Link komentara

  97. Čuveni G.O.A.T. koji izgubi od rovitog Gofana...to vam je tzv.' najbolji teniser u istoriji'...a kako reče Agasi Federer nikako ne može biti najbolji, što je fakat.
    Dakle, ućutali se fedobotovi, jer može on da osvaja poneki turnir kad mu godinama nameštaju žrebove, al' kad dođe glavni, pravi G.O.A.T., nigde ih neće biti, ni Federera, niti Nadala, niti bilo kog drugog, a zna se ko je glavni: teniski guru - JokerNole!
    (veder, 18. novembar 2017 17:38)

    # Link komentara

  98. Oduva ga ovaj Mali u istoriju,a RF najveçi...§ta bi mu tek uradio onaj §to ne plaça porez srbima ?
    (...e ba§ mi krivo , stvarno, 18. novembar 2017 17:35)

    # Link komentara

  99. hahahah Federovi botovi muk, red za aparate. Nista od 7 titule na zavrsnom mastersu, Goffin silni je to.LOL
    (Fedbot heaven b92, 18. novembar 2017 17:35)

    # Link komentara

  100. BRAVO GOFAN!!! Bas mi je drago..
     (DD, 18. novembar 2017 17:34)

    # Link komentara

  101. Срђан@

    Због чега се није могло надати? За наду је итекако основа било, Федерер није показао неку игру на турниру, изгубио сет од уморног Зверева, тешко добио Сока и изгубио сет од распалог Чилића. Ако мислиш да Гофан не би добио наведене тенисере онда не знам стварно. Да је изненађење јесте, али да је шок, невјерица, није.
    (Змаку, 18. novembar 2017 17:33)

    # Link komentara

  102. Gde su sad oni mudraci sto su pricali kako Gofan nema igru za Federera i da ce Federer da ga pocisti sa terena?
    E moji strucnjaci (koji gledaju samo Novakove meceve i nijedne vise), nemojte davate komentare kad se ne razumete, ne postoje u svetu tenisa samo Novak, Federer i Nadal, postoji tu jos dosta zverina.
    (2CRAZY, 18. novembar 2017 17:31)

    # Link komentara

  103. @iz ugla


    Ne kopira ga vec je isto tempo igrac kao Novak. Takav je npr igrac bio i Davidenko neposredno pre Novaka. Davidenko je bio problem Novaku dok Nole nije ojacao i ubacio u vecu brzinu. Iskreno, po mom misljenju najveci Noletov adut za GOAT aspiracije je upravo to. Kada mu je forma na vrhuncu niko nikad nije igrao takvim tempom a za to kontre nema kakav god stil igre gajili. Svede se sve na brzeg igraca a vi bezmalo statirate. Na zalost, Nole kad ne moze da isprati formom svoj osnovni stil igre nema apsolutno nikakav drugi adut u igri i pocinje da se muci protiv igraca svih profila, federer ima servis,forhend,volej i uvek moze igrati na caku s bilo kakvom formom.
     (Sut, 18. novembar 2017 17:31)

    # Link komentara

  104. Ovo je katastrofa, stvarno nikakava igra od Rogera!
    Kao da je sve namesteno..
    (rama, 18. novembar 2017 17:31)

    # Link komentara

  105. Хахахах@
    Па због таквих ствари и повреда он и прави резултате какве прави. Да су Ђоковић и екипа спремни, да их повреде нису отјерале са терена не би ни Федерер правио неке запажене резултате. Сока је добио теже, изгубио сет од Зверева којег је умор савладао, момак играо превише турнира ове сезоне. Сет му узео и Чилић, а данас Гофан направио шта је направио. Видјећемо шта ће следећа сезона донијети, која је кључна по много чему, али да сам навијач Федерера, не бих се пуно надао.
    (Змаку, 18. novembar 2017 17:29)

    # Link komentara

  106. Koliko tenis nije zanimljiv kada nema Noleta, Stena, Wawrinke, Raonica, Mareja, Rafa povredjen i ima jos par ... treba uzivati u ovom periodu, jer se nece pojaviti gladijatori njihovih kalibra u skorije vreme (mislim na veliku trojku)...
    Gofan, svaka cast i hrabro do titule.
    (Pera Koyot, 18. novembar 2017 17:24)

    # Link komentara

  107. Rodžer Federer-Nikad ne otpisujte Kralja, 18. novembar 2017 17:07)

    # Link komentara A sad u penziju,sklanjali su mu se dosta ove godine...
    (nikad ne otpisujte dete iz epruvete, 18. novembar 2017 17:23)

    # Link komentara

  108. Rodja izgubio. Sta li cemo sada !?:) Ajde Fedexi... Prvo cestitajte Gofanu, pa onda branite Rodju, hvalite ga,radite sta hocete.
    Ali prvo cestitati boljem danas. Rodja je gospodin,takvi i vi da budete.
    (kimiko, 18. novembar 2017 17:23)

    # Link komentara

  109. E, kako igra Gofan, svaka čast.
    Sad mi nije žao velikih: Rafe i Rogeta...da li je ovo stvarnost, ili se meni priviđa?
    Žao mi ovih njihovih obožavala sa ovog sajta, nemogu zaspati.
    Bravo Davide.
    (milutin, 18. novembar 2017 17:21)

    # Link komentara

  110. Za one koji koriste tu reč "ponizio" kada pišu o meču Gofana sa jednim našim teniserom kojeg mrze kao da ime je brata ubio, pitanje: Da li je večeras Gofan ponizio Federera ili je to samo sport i jedan poraz ili pobeda koji su deo karijere svakoga sportiste?
    (Djido, 18. novembar 2017 17:21)

    # Link komentara

  111. Svaka cast Gofanu, on je ove godine pobedio i Djokovica, a sada na istom turniru i Federera i Nadala... Mislim da se Mareju to nikad nije desilo u karijeri da uradi, a clan je "velike cetvorke"!!!
    (realnost, 18. novembar 2017 17:19)

    # Link komentara

  112. Пензија!!!
    (Змаку, 18. novembar 2017 17:06)

    Djokovic je u penziji vec.
    (Hahaha, 18. novembar 2017 17:19)

    # Link komentara

  113. Па где сте Федереровци, Ваш не може да добије ни полуфинале јер је морао много да трчи. Не могу да се мечеви добијају стајаћи у место и чекајући да противник погреши видевши преко пута Ф. Како је играо као на фјучерсу тако је и прошао, правац Шбајцарска.
    Баш ми је Вас много жао што не можете да величате очајне игре вашег љубимца и дижете га у небеса. Како је играо тако је и прошао.
     (НЕДОЂИЈА, 18. novembar 2017 17:18)

    # Link komentara

  114. Prijatno me iznenadio Gofan, da onako hladne glave servira u trecem setu, na 4:3 i 5:4. Obicno je tu zakazivao protiv 'velike trojke/cetvorke' . Jos pogotovo sto je preokrenuo protiv Federera. Obicno Federer kad dobije prvi set na ovakvim turnirima , zavrsava pobedom. Kako god, dobijamo novog pobednika zavrsnog mastersa, a sledece godine se nadam nekom 'slageru' , Novak/Federer/Nadal/Endi. Bice zanimljiva 2018ta, dosta kvalitetnih tenisera se vraca posle pauze pa ce biti poprilicno interesantnih pocetnih kola na turnirima.
     (DukiNS, 18. novembar 2017 17:17)

    # Link komentara

  115. Da li je ko pomislio da se, posle onakvog prvog, ovo desi?!?! Samljeto ga je i onda strasan pad u igri. Sve je stalo. Neverovatno zaista. Ajmo Grigore!!!
     (PERO ANTIC, 18. novembar 2017 17:14)

    # Link komentara

  116. Da sam na Federerovom mestu ja bih na završni masters išao samo u parnim godinama da se ne bih preforsrao..... ;)

    Penzija!
    (Mile, 18. novembar 2017 17:14)

    # Link komentara

  117. Mikii, nisam gleda meć, jel' plesao Federer?
    (Kožna frula za Mikiija, 18. novembar 2017 17:14)

    # Link komentara

  118. Gledao sam.Bolje da izmisli neku povredu od nove godine.Gofan se skoro izvinjavao što ga je pobedio,da ne navuce gnev publike za finale.Muk,i kiseo osmeh cuvenog zaljubljenika u samog sebe Federera.
     (nikola, 18. novembar 2017 17:12)

    # Link komentara

  119. To je taj najbolji svih vremena?
     (BBC, 18. novembar 2017 17:12)

    # Link komentara

  120. stižu veliki poznavaoci tenisa ( od 2011.) sa originalnim komentarima tipa peMzija, Rođi ni namješteni turniri ne pomažu i sl. čisto da malo liječe svoje frustracije jer je većina pukla u kladionici igrajući na Federera...
    (lorenzo, 18. novembar 2017 17:12)

    # Link komentara

  121. ahhahahaa uhuhuhu hahaah
     (AgentPromena, 18. novembar 2017 17:12)

    # Link komentara

  122. Eheeej, uspavani. Ne smete da javite da je Gofan smazao "RANJENOG" Federera (ja cenim Rodzera ali valjda kad je Nadal bio "ranjen", onda je i Rodzer.)? Dakle, neocekivani mali Gofan koji slucajno pobedjuje ce u finale gde mu zelim da pobedi i Bugarina.
    (milojko, 18. novembar 2017 17:12)

    # Link komentara

  123. Z-A-S-L-Z-E-N-O
    (Teniser, 18. novembar 2017 17:12)

    # Link komentara

  124. Gofan potpuno kopira Đokovićev stil igre. Pametan dečko.
     (Iz ugla, 18. novembar 2017 17:11)

    # Link komentara

  125. Nema sta, Gofan ovaj turnir igra izvanredno. Zasluzeni odlazak u finalu.
     (zastitar97, 18. novembar 2017 17:10)

    # Link komentara

  126. DELOVAO JE BEZ SNAGE I VOLJE.ZNAJU ONI DA TEK KAD NEMA MAREJA VAVRINKE I NOVAKA MOGU NESTO DA OSVOJE
     (da, 18. novembar 2017 17:10)

    # Link komentara

  127. Federer zreo za penziju, kad ga neki Goffin pobedi to je znak da je vreme za retirement.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 18. novembar 2017 17:10)

    # Link komentara

  128. Kad je jedan Gofan sa izrazito defanzivnim stilom igre izbacio Federera. O čemu mi pričamo, ovo je najgori period u tenisu zadnjih 20 godina. Vraćajte se Nole, Mareju, Sten Vavrinka, Rafo Nadale i Nišikori, jer tenis više nije zanimljiv bez njih.
    (fantom, 18. novembar 2017 17:10)

    # Link komentara

  129. Moš’ misliti!!!!
    GOFAN!?!?
    E moj Rdžere pa kako sad da te branim od ovih hejtera!
    (Ivan v., 18. novembar 2017 17:10)

    # Link komentara

  130. Ma kakve su ovo stele ljudi moji!! Ovaj izgubi od Dimitrova lagano..prakticno kao da nije igrao pa obrne Federera koji je profesor za sve njih i jedini ima kontinuitet.... A onda Sok obrne cilica itd.....Dok snimaju reklame zajendo dogovaraju sledeci turnir...scenario..
    (zvrk, 18. novembar 2017 17:09)

    # Link komentara

  131. Vjerujem da se ni najvatreniji navijaci Gofana, a ni najvatreniji hejteri Federera nisu nadala ovome. Gofan je igra solidno, iskreno, slabije nego protiv Rafe, ali je zato Federer igrao katastrofalno, aut po pola metra, servis uopste nije radio. No, bilo kako bilo, Gofan je to iskoristio i potpuno zasluzeno pobijedio. Ne bi me cudilo da Gofan ovo i osvoji, ne vjerujem da moze odigrati jos jedan onako los mec kao protiv Dimitrova.
     (Srdjan, 18. novembar 2017 17:08)

    # Link komentara

  132. I bez Zavrsnog mastersa ovo je najbolja Federerova sezona u poslednjih 7-8 godina
     (Rodžer Federer-Nikad ne otpisujte Kralja, 18. novembar 2017 17:07)

    # Link komentara

  133. Пензија!!!
    (Змаку, 18. novembar 2017 17:06)

    # Link komentara