1. Jesu porazi problem, ali ne toliki koliko je primanje stotke svaki drugi mec a 90+ konstantno. Tu ozbiljno ne valja neato I treba menjati pod hitno!
     (realni, 15. novembar 2017 17:40)

    # Link komentara

  2. Ono kad ti o klupskim bojama prica navijac kluba koji je svoje klupske boje skroz promenio...nekad plavo-crveni, danas crno-beli... I onda dodje ovde i soli pamet o vaznosti klupskih boja...
    (Antidervis - vase je proslo, 15. novembar 2017 11:41)

    Sta ima lose u promeni klupskih boja? Pa i FK Kardif je promenio boje neposredno pre nego sto ce uci u Premijer ligu. Ali dzabe ja tebi pisem jer em sto se ne razumes u fudbal em sto mislis da je Kardif samo jedan od engleskih gradova.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 15. novembar 2017 15:23)

    # Link komentara

  3. Onaj ko je isterao-li Dzikica treba da bude najuren-i iz Partizana i zabraniti im da dolaze na utakmice.
    (saca, 15. novembar 2017 14:43)

    Taj ko je oterao Dzikica ( Supermen) ni ne dolazi na utakmice Partizana jer je veliki zvezdas.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 15. novembar 2017 15:20)

    # Link komentara

  4. Onaj ko je isterao-li Dzikica treba da bude najuren-i iz Partizana i zabraniti im da dolaze na utakmice.
    (saca, 15. novembar 2017 14:43)

    # Link komentara

  5. Zvezdas sam i nije da zelim da branim Mutu ali citajuci komentare dodje covek do zakljucka da u Srbiji svi sve znaju I svi su pametniji od Mute,Radonjica,Alimpijevica. Jedino sto ne znaju je kako da zarade 500 evra.
     (verujem u čuda, 15. novembar 2017 12:26)

    # Link komentara

  6. (Alcale, 15. novembar 2017 08:17)

    Dosta bre više laži i spinovi da je KKP državni klub.
    JSD I KKP nisu DRŽAVNI KLUBOVI, to su UDRUŽENJA GRAĐANA, i država nema nikakve obaveze prema tim udruženjima. Niti ih je osnovala niti je dužna da ih finasira.

    Pa šta ako je kako kažeš Čović kupio grb i postao vlasnik kluba? Šta bi tu bilo loše?
    Pa svi najveći klubovi su privatni: Pao, Oly, Makabi, Fener ...
    Da ne pominjem PSG, Chaelse, Cyti, United... NBA.
    Sve najbolje u svetu je privatno. Ne vidim ništa loše u tome. Čak obrnuto. Udruženje građana koje je istovremeno ničije i svačije i troši pare poreskih obveznika je nešto najgore što je Kardelj mogao da osmisli.

    Zvezda još uvek nije privatizovana, a nadam se da će biti vrlo skoro.
    (SrbEUin, 15. novembar 2017 12:24)

    # Link komentara

  7. Muto vreme je da se pakujes.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 15. novembar 2017 12:14)

    # Link komentara

  8. Sad ce panteri da kazu da Muta nece dobiti otkaz zbog ogromne plate haha. Kad nam je upumpan veliki novac kao sto krcunovci kazu sto nismo isplatili Duleta i vratili njihovu personu non grata? Dule bi u nedavnom derbiju dao par lekcija malom i neiskusnom Alimpijevicu.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 15. novembar 2017 12:14)

    # Link komentara

  9. Niko ne zamera Muti na sinocnom porazu.Alba je jaka ekipa. 
    (rade, 15. novembar 2017 09:00) 

    Jaka ekipa u cipiripi kupu, kako to sad ??? Zar tu nisu kako ste ono govorili 'krs ekipe' 'poluamaterske ekipe' itd itd da se ne prisjecamo svih naziva za Evrokup ... Al onda dodje vrijeme da i vi okusite taj 'cipiripi' i sta bi ? Zakucani za dno tabele sa jednom jedinom pobjedom .... Hit !!!
    (buldog, 15. novembar 2017 09:42)

    Ma ovo je još i podnosljivo. Alba, Limoz, Lokomotiva imaju neku snagu. Hit je bio kad su ih tamburali Asesoft i Zeleni Novembar pre tri godine sa sve Macvanom i Pavlovićem.
     (NoName, 15. novembar 2017 11:52)

    # Link komentara

  10. Zagorac da hoće da igra za dž on bi rekao ljudima u Partizanu da plate samo te 2-3 hiljade evra Mišku. I svi zadovoljni. Ali Zagor ipak pored Partizana voli i lovu. 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 15. novembar 2017 09:23) 

    Zato bi Zagor igrao dzabe??? 
    Novica, koji bi i oca i majku za Partizan prodao, kako sam kaze, igra za sest cifara po sezoni - zasto bi, pobogu, Zagor igrao dzabe??? 

    Red je da dobije najmanje 4-5 puta vecu platu od Novice, jer je to odnos vrednosti.
    (One night in May, 15. novembar 2017 10:54)

    Ma slažem se sa tobom. Moj komentar uostalom i kaže da Zagor neće da igra za dž. Što je sasvim normalno. Ljudi igraju za pare, u Zvezdi, Partizanu, Borcu iz Čačka... Neki za veće, neki za manje, ali igraju za pare. Samo Grobari misle da sa kod njih igra za sarmice kod Bogdanove keve. A i Zagorac ih loži izjavama da pare nisu problem. Pa kad nisu problem gde je zapelo? Kod 30000 evra mesečno? Sitnica..
     (NoName, 15. novembar 2017 11:46)

    # Link komentara

  11. nije lako danas biti navijac KKCZ, maticni klub u frizu a privatni nosi grb i prisvojio boje...
    (Alcale, 15. novembar 2017 10:42)

    Ono kad ti o klupskim bojama prica navijac kluba koji je svoje klupske boje skroz promenio...nekad plavo-crveni, danas crno-beli... I onda dodje ovde i soli pamet o vaznosti klupskih boja...
    (Antidervis - vase je proslo, 15. novembar 2017 11:41)

    # Link komentara

  12. Alo bre grobari polako!!!!Dajmo podrsku novoj upravu tek su se ljudi sabrali....pa nismo mi tamo neki instant projekat pa da moze preko noci nesto....urusavaju nas sa svih strana vec 5 godina....treba vremena ali treba i vere....bice to sve dobro samo jako....NAPRED PARTIZAN!!!!
     (CRVENA ZVEZDA=PETOKRAKA, 15. novembar 2017 11:38)

    # Link komentara

  13. Pre Nikolića mora da ode večiti Todorić koji je tu decenijama i koji vuče i dobar deo krivice za ovakvo stanje u našem Partizanu.Ako Nikolić želi da nam Partizan igra odbranu neka se obrati velemajstoru odbrane Dejanu Radonjiću za pomoć i savete ili neka gleda utakmice Zvezde iz prošle i pretprošle sezone.Nije sve u državnim parama,skupim strancima,ima nešto i u znanju,radu,znoju.
     (branko, 15. novembar 2017 11:15)

    # Link komentara

  14. Zagorac da hoće da igra za dž on bi rekao ljudima u Partizanu da plate samo te 2-3 hiljade evra Mišku. I svi zadovoljni. Ali Zagor ipak pored Partizana voli i lovu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 15. novembar 2017 09:23)

    Zato bi Zagor igrao dzabe???
    Novica, koji bi i oca i majku za Partizan prodao, kako sam kaze, igra za sest cifara po sezoni - zasto bi, pobogu, Zagor igrao dzabe???

    Red je da dobije najmanje 4-5 puta vecu platu od Novice, jer je to odnos vrednosti.
    (One night in May, 15. novembar 2017 10:54)

    # Link komentara

  15. Fale Pavlovic i plej
     (Miroslav, 15. novembar 2017 10:45)

    # Link komentara

  16. Pa meni je suludo da ulazim u dalju diskusiju i polemiku sa takvim diletantima, nepozvaocima kosarke i umisljenje istorije i sadasnjosti...
    ali da kada smo usli u F4 dobili smo od sponozora (drzavnih kao i vi jer privatni ne ulazu u kosarkaske klubove) koliko i VI. CAK je smanjena premija grada beograda za nagradu! Pogledaj samo koga ste sve dovodili tih godina pre prodaje grba! Pesic pa Zmago Sagadin, ej.. najskuplji treneri na ovim prostorima, o cuvenom ugovoru sa divcem da ne pricam :)...
    Ne pada mi na pamet da uporedjujem KKP sa BILO kojim klubom u srbiji po istoriji i osvojenim trofejima jer je jednostavno daleko ispred svih!

    Uostalom ko god danas tvrdi da je Covicev klub KKCZ mora da ima neki problem jer u startu MORA prvo samog sebe da laze i prihvati to KAO ISTINU! nije lako danas biti navijac KKCZ, maticni klub u frizu a privatni nosi grb i prisvojio boje...
    (Alcale, 15. novembar 2017 10:42)

    # Link komentara

  17. Mozda je momenat da Miloje dodje.
    Ili pak da se razgovara sa Cankom
     (jedan980, 15. novembar 2017 10:41)

    # Link komentara

  18. Neverovatno kolika je mržnja prema Partizanu od strane Pantera na čelu sa Čovićem! Ne znam što ne gledaju samo svoje prljavo dvorište, a čeka ih serija poraza od danas pa u nedogled u EL. Jasno je da Partizan u ovom trenutku nema ni tim ni igru za neke ozbiljnije poduhvate u Evro kupu. Niste valjda očekivali da će pobediti Albu, koja je pre par nedelja razbila Bamberg, ili Lokomotivu Kubanj, koja ima pet puta kvalitetniji tim i glatko može da se nosi sa bilo kojim timom iz EL?!
    Svi grobari treba strpljivo da čekaju bolje dane. Mislim da bi najveća greška bila sada menjati trenera Nikolića. Na kraju krajeva ni jedan pravi grobar pre početka ove sezone nije ni očekivao od ove ekipe neke veće uspehe i trofeje.
     (novica, 15. novembar 2017 10:40)

    # Link komentara

  19. Sve je to normalno:-)
     (ixi, 15. novembar 2017 10:32)

    # Link komentara

  20. Grobari, kakvi ste vi prevrtljivci, posle Zvezde u rupe, posle Bilbaa i Bemaxa osvajali ste NBA, sad opet nista ne valja. Ako je vama jasno, evo i meni je.
     (seksisto, 15. novembar 2017 10:31)

    # Link komentara

  21. (Rale, 15. novembar 2017 10:19)

    Au brate kako ti nije dobro! Ispade ljudi igraju za 1000 do 2500 mesečno?! Sigurno...
     (tako je kako je, 15. novembar 2017 10:30)

    # Link komentara

  22. Zasto napadate Mutu? Coveku je bila slava, a po starom obicaju, na slavi domacin sluzi, a gosti slave.
     (grobar, 15. novembar 2017 10:27)

    # Link komentara

  23. Sa Pavlovićem smo osvojili titulu kod vas u Železniku  
    2)Samardo će biti bolji,nije spreman fizički zato i je i došao kod nas  
    3)Zagorac će konačno Andrića šutniti iz tima i onda smo spolja najjači u ligi  
    4)DOlazi još jedna četvorka ništa ne brinite 
    (ada, 15. novembar 2017 08:38) 
    i to sve sa 400.000 evra budzetom? pa vi ste alhemicari!
    (ja, 15. novembar 2017 08:50)

    Pa lako je to sve uklopiti u 400.000 evra kad imas spsoban menadzment i igrace koji su zbog ljubavi spremni da se odreknu novca. Ja sam veliki grobar i pratim kosarku 40 godina i znam bolje od vas, ovakve su plate igraca: Vilijams Gos 20 hiljada evra godisnje, Miler isto 20 hiljada, Samuels 30 hiljada evra, Marinkovic, Andric i Cakarevic po 10 hiljada evra, Novica 15 hiljada godisnje, Salic Pecarski Gavrilovic i svi ostali imaju ukupno 55 hiljada evra godisnje, to je ukupno 170 hiljada evra na igrace, Zagorac kad dodje to ce biti jos 30 hiljada evra godisnje, ukupno 200 k i ostaje jos 200 hiljada iz budzeta za putovanja, za halu, za trenere i osoblje, za mladje kategorije, za zaposlene u klubu, za vracanje dugova svima ( od toga ce i Duletu biti isplacen kompletan dug od 600 hiljada evra ) i za jos 2 strana pojacanja. Eto to vam je realno stanje, ko ne veruje neka proveri bar je kod nas sve transparentno i sve se zna.
     (Rale, 15. novembar 2017 10:19)

    # Link komentara

  24. A što ste izostavili deo na kraju gde se spominju Zagorac i Zvezda?
     (Šruder protiv Šredera, 15. novembar 2017 10:19)

    # Link komentara

  25. odlazi muta vraca se duloa, a panteri nevera...
     (nesa, 15. novembar 2017 10:05)

    # Link komentara

  26. o sve sa 400.000 evra budzetom? pa vi ste alhemicari!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 15. novembar 2017 08:50) # Link komentara
    Mi smo drzavni klub i treba da nam daju pare,al što vama privatnom daju,sramota
    (ada, 15. novembar 2017 09:57)

    # Link komentara

  27. @red machine 1. Koju vi tradiciju kosarkasku imate? Ono sljaci u kosarci 3na3? 2. Sipali smo mi vama u rupu 20.godina i opet cemo.
    @dex ne znas ni kako se zove prvi i jedini evropski kup koji ste osvojili, a nama si dosao da prosipas pamet. 1988 smo bili treci na f4, 1989 smo osvojili evropski kup, cisto da te podsetim. A nasa urusavanje krece otkad je Vucic dosao na vlast, od f4 u Parizu. Legenda kaze da je bio jednom jedan klub crvena zvezda koji se ugasio zbog 15mil duga, prodao grb, kupio ga gazda FMPa, ostalo je istorija... Da vas ne boli istina, ne biste nam ni komentarisali vesti, bar da ima nesto pametno da se procita pa i da kaze covek.
     (gate4, 15. novembar 2017 09:53)

    # Link komentara

  28. Niko ne zamera Muti na sinocnom porazu.Alba je jaka ekipa.
    (rade, 15. novembar 2017 09:00)

    Jaka ekipa u cipiripi kupu, kako to sad ??? Zar tu nisu kako ste ono govorili 'krs ekipe' 'poluamaterske ekipe' itd itd da se ne prisjecamo svih naziva za Evrokup ... Al onda dodje vrijeme da i vi okusite taj 'cipiripi' i sta bi ? Zakucani za dno tabele sa jednom jedinom pobjedom .... Hit !!!
     (buldog, 15. novembar 2017 09:42)

    # Link komentara

  29. MUTO ODLAZI! Muta realno nije za glavnog trenera - on je tu za zezanje u reprezentaciji i to je to
     (realista, 15. novembar 2017 09:32)

    # Link komentara

  30. Гаги Николић био је тренер Карпоша...
    (киза Д, 15. novembar 2017 09:28)

    # Link komentara

  31. Загорац је очигледно партизановац и њега можда заиста не интересују паре, али његов менаџер је лепо пар пута у медијима објаснио да је у Европи менаџерска провизија 10 посто нето плате за играча, а у НБА 4 посто бруто. 

    Е сад...10% од 20-30 хиљада месечно није уопште лоше. :) 
    Сигуран сам да Мишко цени Загорчеву љубав према Партизану, али мора човек од нечег да живи, плаћа кредите, скупа плава одела и бриљантин за косу. 

    Тако да...или ће Партизан наћи паре или ће Мишко наћи Загорцу неки клуб у Европи који може платити 20-40 хиљада месечно. 

    "Разумем ја вас, али разумите ви мене. Плаћам ону двојицу што копају..."
    (Норис, 15. novembar 2017 00:15)

    Zagorac da hoće da igra za dž on bi rekao ljudima u Partizanu da plate samo te 2-3 hiljade evra Mišku. I svi zadovoljni. Ali Zagor ipak pored Partizana voli i lovu.
     (NoName, 15. novembar 2017 09:23)

    # Link komentara

  32. Lose selektovana ekipa.Novica koji je penzioner i pogubljen po terenu.Miler koji gubi vise lopti od celog prltivnickog tima,ne moze nista da pogodi,Andric koji sutira 1/7 za tri itd..Losa je ekipa jer je verovatno takva finansijska situacija.Ne verujem da bi bilo koji 2.trener mogao nesto da izvuce kod ovih igraca. Treba se boriti sa ovim sto imaju a sledece sezoomne da se napravi nolji skaut.
     (C i n i k, 15. novembar 2017 09:22)

    # Link komentara

  33. Muto ostani!
     (DS, 15. novembar 2017 09:22)

    # Link komentara

  34. Strpite se ljudi, april je jos daleko..Muta ce vam svima prirediti ....
    ,, aprililili" ..:) !!!
     (Insajder, 15. novembar 2017 09:20)

    # Link komentara

  35. Posto mi vas mrzimo zasto na nasim vestima ima 80.posto komentara zvezdinih navijaca, od kojih 70.posto pokazuju koliko su plitki i iskompleksirani?! Naravno da cu da se smejem 8.000 ljudi protiv makabija i 5.000 ljudi protiv bamberga jos vam dele besplatno karte, zar nije za smejanje? I 200.ljudi protiv efempea. Mada u pravu si nije za smejanje, nego za plakanje.
     (donkey, 15. novembar 2017 09:20)

    # Link komentara

  36. Dule Vujosevic bi ovu utakmicu dobio rezultatom 64-62
     (Djalma, 15. novembar 2017 09:13)

    # Link komentara

  37. Kad bih vam rekao ko placa strance i skupe igrace u Partizanu ne biste mi verovali. Da, placa ih neko van Partizana, ali neko ko voli Partizan. Taj, tacnije njih dvojica, ce se naplatiti iz transfera igraca koje placaju. 
    Naravno, ti igraci moraju dobiti malo vecu minutazu. 
    (Sremac, 14. novembar 2017 23:46) 

    Vucic, to smo znali i bez tebe, ajmo dalje.
    (nista o nicemu, 15. novembar 2017 08:02)

    Nije Vučić, nego Vučići, dvojica ih je.
     (NoName, 15. novembar 2017 09:11)

    # Link komentara

  38. Lokomotiva Kuban i ALBA Berlin su jedini kvalitetni klubovi sa kojima će Partizan igrati ove godine u Evropi. Ako na tim utakmicama ne mogu da skupe ni polovinu Pionira ne trebaju ni da postoje.A smejali nam se jer je došlo svega 8.000 ljudi na Bamberg.U zadnjih par godina, Partizanovi navijači su ispunili samo halu Pionir protiv Zvezde, i to ne zbog ljubavi prema klubu, nego zbog mržnje prema protivniku.
    (Ostin A, 14. novembar 2017 23:58)

    Smejali smo se onima koji previse brbljaju i velicaju. Pametnije je bilo igrati u Pioniru koji bi bio pun.
    A vise su se vasi pak ismevali nego mi. No dobro, to sto ljudi ne mogu uvek da plate kartu to nikome nista...
    (JPR24, 15. novembar 2017 09:07)

    # Link komentara

  39. Imali ste ozbiljnog trenera, velikog strucnjaka, odlucili ste se za Mutu i sada ga trpite ili menjajte do beskonacnosti. Tim je limitiran to je ocigledno i treba vreme da se vidi ko koliko zna i moze.
    (saca, 15. novembar 2017 09:02)

    # Link komentara

  40. Katanac
    (Falcao, 15. novembar 2017 09:01)

    # Link komentara

  41. Niko ne zamera Muti na sinocnom porazu.Alba je jaka ekipa.Problem Partizana je igra.Vidi se tu da skripi mnogo toga.Ocigledno je kasni dolazak trenera zbog obaveza u reprezentaciji isto doprineo tome.U hodu sad sve ispravljati mislim da je malo kasno.Partizan nije klub da igra da bi samo igrao.Uvek ce tu biti ocekivanja.Onaj ko vodi ekipu mora biti spreman na to.
    (rade, 15. novembar 2017 09:00)

    # Link komentara

  42. Muto odlazi!!!
     (MB, 15. novembar 2017 08:57)

    # Link komentara

  43. Nenad Canak za trenera!
     (MACAK, 15. novembar 2017 08:55)

    # Link komentara

  44. Alcale: vidim da te mnogo boli,oprosteno ti je...
     (mirko, 15. novembar 2017 08:53)

    # Link komentara

  45. @alcale,prvo da ti kazem,dok je Zvezda kao kosarka imala tradiciju,vi ste bili u drugoj ligi ili vas nije ni bilo,drugo:dvadeset godina se trpalo samo u crno belu rupu,a sto se tice tvog prodavanja magle oko grba,pogledaj na stranici Eurolige sta pise i na kraju hvala sto nas pratite kako ono Igodinamicni.
    (Red machine, 15. novembar 2017 08:53)

    # Link komentara

  46. Ljudi, šta vam je, to je sve normalno!
     (cojle manojle, 15. novembar 2017 08:52)

    # Link komentara

  47. Ne znam da li je smena Nikolica prava stvar,ali ova njegova igra-jurnjava bez odbrane ne lici na nista.
    Jeste Gos istrosen,samardo bez forme..ali i da su spremni protiv Aita setako ne igra!Secam se kada je vodio Huventud i unikahu protiv Partizana,e to su bile tvrde utakmice do 60 poena,Partizan uglavnom pobedjivao,ali je tada imao i trenera!
    Valjda vam je sada jasno zasto je andrija mladenovic u ipravi kluba i zasto je oterao Duleta!Partizan nema rezultate,a ostali dugovi i dalje mada je uslov bio da Dule ode,a stizu pare?!
    Najbolji trener za Partizan je Dragan Jovanovic,valjda se tako covek zove...Trenirao je Karpos prosle sezone.Em' Partizanovac,a i svaki njegov tim je prepoznatljiv po svojoj igri.Partizan nema igru..
    (drzavni posao:ep.20, 15. novembar 2017 08:50)

    # Link komentara

  48. Sa Pavlovićem smo osvojili titulu kod vas u Železniku 
    2)Samardo će biti bolji,nije spreman fizički zato i je i došao kod nas 
    3)Zagorac će konačno Andrića šutniti iz tima i onda smo spolja najjači u ligi 
    4)DOlazi još jedna četvorka ništa ne brinite
    (ada, 15. novembar 2017 08:38)
    i to sve sa 400.000 evra budzetom? pa vi ste alhemicari!
     (ja, 15. novembar 2017 08:50)

    # Link komentara

  49. @alcale

    KKP osakacen od strane vlasti? Kako osakatis nekoga sa 20 sponzora i 3 miliona???
    Zvezda imala vecu pomoc kad ste bili na f4??? Da, kad bi se gadjali krempitama.
    Sto se tice institucije, Partizan je po broju titula u SFRJ bio uz rame sa OKK Beogradom na brojci od cetiri. Prvi evro trofej je osvojila Zvezda (Kup pobednika kupova), a Evroligu u nekim razlicitim izdanjima su osvajali i drugi SFRJ timovi po nekoliko puta. Niko ne spori naravno titulu iz 1992. mada bi kao i vi za fudbal mogli da osporavamo format takmicenja i protivnike. Naravno, meteorski uspon Partizana u vecini sportova krece posle 1992. Znamo kako i zasto...
     (dex, 15. novembar 2017 08:47)

    # Link komentara

  50. Jedino Muta, od svih trenera, u spotu na početku utakmice igračima govori na srpskom. Pa kažite posle da nije patriota.
    (ranac, 15. novembar 2017 08:47)

    # Link komentara

  51. 30.000 mesečno? Toliko ne košta ni Blek stena.
    (Vokri Šalja Prekazi, 15. novembar 2017 08:40)

    # Link komentara

  52. Dok je Mute biće i smeha.
    (RUMBLE, 14. novembar 2017 23:19)

    Smeha i poljubaca.
     (bobo mk, 15. novembar 2017 08:40)

    # Link komentara

  53. (@veliki strumf,

    1) Sa Pavlovićem smo osvojili titulu kod vas u Železniku
    2)Samardo će biti bolji,nije spreman fizički zato i je i došao kod nas
    3)Zagorac će konačno Andrića šutniti iz tima i onda smo spolja najjači u ligi
    4)DOlazi još jedna četvorka ništa ne brinite
    (ada, 15. novembar 2017 08:38)

    # Link komentara

  54. Kad već dolazi Zagor, može da povede Čika za trenera.
    (kostolomac, 15. novembar 2017 08:30)

    # Link komentara

  55. wow koliko limenki prate partizan to je sjajno
    (lal, 15. novembar 2017 08:24)

    # Link komentara

  56. Kaže Muta da igrači nisu obučeni da igraju odbranu. A svi u helankama.
    (cikota, 15. novembar 2017 08:21)

    # Link komentara

  57. Hell, sta je tebi Jovanovic, majke ti? Ako se secas on je drzao Bogdana cele sezone na klupi i na +30 za nas...
     (igor, 15. novembar 2017 08:17)

    # Link komentara

  58. @Ostin A
    Woow sta ga duhovitih pantera :)..
    1. Kkp je osakacen namerno od strane vlasti
    2. To se kkcz nije desilo nikada jer je sve vreme imala cak i vecu pomoc od kkp cak i kada je ovaj igrao F4! To mozete lako da uvidite kada pogledate kakve ugovore ste potpisivalisa najskupljim trenerima i nba zvezdama. Ipak kkcz ne postoji vise. Klub je prodao grb a igraci su vođeni nekom nevidljivom silom podpisali ugovore za privatni klub iz zeleznika koji je taj grb kupio.
    3. Kkp ce opstati jer je dao srbskoj i jugoslovenskoj kosarci vise nego svi ostali klubovi zajedno. Opstace jer ima tradiciju. Tradicija je nesto sto fmp nikada nece imati jer kada nebude covica taj klub ide u cabar odakle je i dosao!
    Da li se pitate nekada sta ce biti sa tim klubom koji je kupio vas grb kada ode? A? Aj pitajte se! Covek bio u svakoj vlasti zadnjih 25 godina! Aloo rođaci!?!?! :)
    (Alcale, 15. novembar 2017 08:17)

    # Link komentara

  59. E Muto,Muto!Pricas da igraci ne igraju obranu kako ste se dogovorili.Ako je to istina iako ja u to sumnjam,kazni svakog igraca ko se ne pridrzava dogovora i taktike novcano i pojacaj treninge.Ali mislim da ti na treninzima samo uvezbavas napadacke akcije, a obrana je u drugom planu.Ako je to istina i ne umes da uvezbas pravu obranu sa timom koji imas vreme je da odes.
    (Tomas, 15. novembar 2017 08:15)

    # Link komentara

  60. Muta upravo priznao da ce Zagorac imati 30.000 evra mesecno. Niko u istoriji nije bio veci drzavni projekat od ovogodisnjeg sns partizana.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (partizan drzavni projekat, 14. novembar 2017 23:52)

    Bio je jedan klub ali se brzo zaboravilo koliko se sipalo iz raznih državnih preduzeća i koliko mu se duga na kraju oprostilo, ali ne zameram vam, deco, niste tad pratili sport već Laku noć deco.
    (Vitez Lukić od Lamburginija, 15. novembar 2017 08:14)

    # Link komentara

  61. Naći će se valjda neki trener koji će da radi iz ljubavi prema svom voljenom klubu. Doduše, ima nekih koji su se kleli u vernost a potražuju nekih tričavih 600.000. Poljubaca, šta li.
    (epcot, 15. novembar 2017 08:14)

    # Link komentara

  62. Večna mantra od crno belih bez obzira ko sedne na klupu,plakanje,kmečanje i izlizana priča o neimanju para i jadnom budzetu.Na dresu brdo sponzora sto drzavnih sto prijatelja vlasti,skinuta blokada 300k evra,skinuta 4 bata,dovode se igrači i opet kuknjava i plač.KK KME KME.
     (Talicni Tom, 15. novembar 2017 08:07)

    # Link komentara

  63. Lokomotiva Kuban i ALBA Berlin su jedini kvalitetni klubovi sa kojima će Partizan igrati ove godine u Evropi. Ako na tim utakmicama ne mogu da skupe ni polovinu Pionira ne trebaju ni daljudi na Bamberg.

    U zadnjih par godina, Partizanovi navijači su ispunili samo halu Pionir protiv Zvezde, i to ne zbog ljubavi prema klubu, nego zbog mržnje prema protivniku.
    (Ostin A, 14. novembar 2017 23:58

    Mnogo ste vi mali da bi vas mi mrzeli. Kad je vaš bivši klub Zvezda bio u krizi nije vas u Pioniru bilo ni hiljadu. A o vašim kompleksima dovoljno govori broj vaših komentara na ovoj vesti, i dalje vas više zanima Partizan nego ovaj novi klub za koji navijate. Pozdrav!
     (Joca, 15. novembar 2017 08:07)

    # Link komentara

  64. Stvarno smo uzas,mora se nesto menjati predugo traje ovo rasulo od odbrane.Muta je lik za atmosferu i nista vise.
     (Taćo, 15. novembar 2017 08:06)

    # Link komentara

  65. Kad bih vam rekao ko placa strance i skupe igrace u Partizanu ne biste mi verovali. Da, placa ih neko van Partizana, ali neko ko voli Partizan. Taj, tacnije njih dvojica, ce se naplatiti iz transfera igraca koje placaju.
    Naravno, ti igraci moraju dobiti malo vecu minutazu.
    (Sremac, 14. novembar 2017 23:46)

    Vucic, to smo znali i bez tebe, ajmo dalje.
     (nista o nicemu, 15. novembar 2017 08:02)

    # Link komentara

  66. Treba se čuvati za Aba ligu,to stoji,al ovakvim partijama se gubi samopouzdanja i poverenje navijača,Andrić treba da leti podhitno,a ovi zvezdani što komentarišu časove ljubavi,neka spreme grla ima da se deru na svoje včcrs kad i cska oduči od košarke...
    (ada, 15. novembar 2017 07:52)

    # Link komentara

  67. Nekako mi je žao Mute. Nije kvaran, iskren je. Onako, baš gospodski.
    (pera trta, 15. novembar 2017 07:47)

    # Link komentara

  68. (Ostin A, 14. novembar 2017 23:58)

    Igrate EL aj sto vam je poseta slaba na Evropi (skupa karta) nego sto je bilo protiv FMP ni 2000 ljudi
     (4Q, 15. novembar 2017 07:43)

    # Link komentara

  69. Ne treba da ode.Dovesti Milojevića a Muta da ostane za pomoćnog.I naravno oterati Todorića.
    (kvazimodo, 15. novembar 2017 07:42)

    # Link komentara

  70. Ima čovjek Tomića, ali ga drži na klupi i ne da čovjeku da igra.
    (WillyWonka, 15. novembar 2017 07:39)

    # Link komentara

  71. Ostin-prvi komentar je sve objasnio. Grobari samo dolaze na utakmice protiv Zvezde. U velikom broju, napaljeni i podivljali kao besni psi. Uzgred, imaju jednu pesmicu posvecenu njihovom klubu, sve ostalo psovanje i vrednjanje protivnika.
    (Mita, 15. novembar 2017 07:36)

    # Link komentara

  72. Muta da se vrati u centralu SNSa odakle je i krenuo u Partizan...
    (Rajka, 15. novembar 2017 07:20)

    # Link komentara

  73. A šta mislite da bi se desilo da promenimo trenera, a nije još ni pola sezone, takva šok terapija nikom dobra ne bi donela... dajte šansu čoveku, a ovo što je dobio do sada nije bila ni šansa, ni prava podrška. Ja sam za to da vidimo na kraju sezone šta je napravio od Partizana pa da pokrećemo ovu temu, ili je uopšte ne pokrećemo. Po meni najveći problem je što kada su u igri i Miler i Gos, lopta ne prelazi u ruke više od dva igrača, guše igru i perviše soliraju u pokušaju da poboljšaju statistiku. Ne mogu da verujem, ali Marinković ispade najracionalniji igraču provoj petorci. Polako Muto znaš kakvi su naši ljudi, menja im se mišljenje iz dana u dan, a pamćenje im je kratko.
    (SrbinsonKruso, 15. novembar 2017 07:15)

    # Link komentara

  74. Koji su to mentoli skandirali "Muto odlazi"...
     (Najdzel, 15. novembar 2017 07:11)

    # Link komentara

  75. Muto legendo, samo napred!
     (Vojvoda Momcilo, 15. novembar 2017 07:00)

    # Link komentara

  76. Velika ljubav mnogo košta. Dule i Rade su pravi primeri za to. Šta znaju deca šta je EUR 30.000 mesečno?
     (Vitez Koja, 15. novembar 2017 06:59)

    # Link komentara

  77. "Mi se dogovaramo na jedan način da se branimo, da branimo ispod, a dođe utakmica pa oni brane ispod"...ŠTA JE ONDA PROBLEM, VIDIŠ DA BRANE ISPOD!!
    (HAHAHAHAHAHAHAHAHA......, 15. novembar 2017 06:57)

    # Link komentara

  78. Počeo i Muta o budžetu
     (Sa parkinga, 15. novembar 2017 06:56)

    # Link komentara

  79. Dule Vujoseviccccc.....
     (Skiper, 15. novembar 2017 06:48)

    # Link komentara

  80. Vujosevic Dule!
     (X men, 15. novembar 2017 06:45)

    # Link komentara

  81. Nakon ovakvih izjava, mislim da bismo morali da dovedemo novog trenera.
    Hvala i srećno!
    p.s. prošli put nakon otkaza Muti stigli smo od očajne sezone do final four-a evrolige...pametnom dosta!
    (Realno, 15. novembar 2017 05:59)

    # Link komentara

  82. Biće to sve u redu, samo polako. Ja ti verujem više nego Džikiću.
    (Ray Donovan, 15. novembar 2017 05:31)

    # Link komentara

  83. Мутa превaрa.
     (Dr.Thrax, 15. novembar 2017 03:52)

    # Link komentara

  84. Kad bih vam rekao ko placa strance i skupe igrace u Partizanu ne biste mi verovali. Da, placa ih neko van Partizana, ali neko ko voli Partizan. Taj, tacnije njih dvojica, ce se naplatiti iz transfera igraca koje placaju. 
    (Sremac, 14. novembar 2017 23:46)
    Jel' ti Dr.Nesa iz Beograda neki rod?
     (Pera Magic Mitic, 15. novembar 2017 02:52)

    # Link komentara

  85. onima koji se razumeju u kosarku bilo je jasno i pre derbija, onima koji se ne razumeju, nece biti jasno ni posle albe...
    nije zvezda imala dobro sutersko vece, vec je partizan dozvolio protivniku da ima suterski trening...
    za dobru odbranu je potrebno vreme... ali preduslov je da igraci shvate da je to pitanje casti... nije sve u blokadi ili ukradenoj lopti... izes statistiku... tako se povezuju igraci izmedju sebe... kao na ratistu... da znas ko ti cuva ledja u rovu...
    finale evropskog prvenstva... jugoslavija - italija 61:49... selektor je naravno bio najuspesniji evropski trener svih vremena... u takvom sistemu lakse je stici neke indijance koji vode 115:90, nego ekipu koja te spusti ispod 50 poena za 40 minuta... (ok, tada je napad trajao 30 sekundi... ali kakva crna taktika da se igra na veliki broj poseda... da se prangija kao da imas 5 durantula u timu)... zoc to nije radio sa danilovicem, djordjevicem, bodirogom...
    odbrana mora da se igra, bio netalentovan kao stimac ili genije kao teodosic... svi!!! kao jedan!!!
     (lal, 15. novembar 2017 02:51)

    # Link komentara

  86. Ajde lepo ti Zeljko kuci posle ove sezone, dosta si se namlatio kesa u turskoj, da nas se zajedno ponovo svi plase. Nek puknu dusmani. Muto idi kod Zeljka na mesec dana da ti nacrta odbranu, a do tada nek Novica bude trener igrac 😂
     (gate4, 15. novembar 2017 02:08)

    # Link komentara

  87. Navijam za CZ ali prevashodno mnogo volim kosarku, i ne mrzim P...i iskreno mi je zao sto se cela sezona zrtvuje zbog 2 stranca. Zar ideja nije bila rad na duze staze?
    (Aleksa, 15. novembar 2017 02:02)

    # Link komentara

  88. Treba da ide na casove kod Radonjica za odbranu.Dzabe napad kad odbranu nemas
     (Starac Fočo od stotinu ljeta, 15. novembar 2017 01:47)

    # Link komentara

  89. Nekom legenda Vučić i Čović, nekom Paspalj i Muta.
     (konzervica, 15. novembar 2017 01:37)

    # Link komentara

  90. Pustite Mutoua da razvija mlade igrace.Sta odma hocete za vrat kao da ste mag?
     (Kadinjaca i Jugosloven, 15. novembar 2017 01:29)

    # Link komentara

  91. Uzmite Radonjica ,slobodan je! ima da vam stegne odbranu Beton.
     (clasic, 15. novembar 2017 01:20)

    # Link komentara

  92. Muta je maskota od trenera. Ne mislim da je strucan uopste, naprotiv. Ali dobro. Ja bih voleo da je Dzikic ostao (da, jesam Zvezdas), jer bi partizan bio mnogo jaci sa njim na klupi a nema jake Zvezde bez jakog Partizana. A i taman da Covic shvati da ne mozes da dovuces klinca od 30 godina (da se razumemo ja imam 30 godina i radim kao trener u odbojci vec 11 pa opet smatram da ne bih mogao da vodim ekipu koja igra ligu sampiona ili Kup Cev-a).
    (Vlada, 15. novembar 2017 01:16)

    # Link komentara

  93. Niste preneli jednu vrlo interesantnu, da ne kazem smesnu izjavu i jednu vrlo vaznu, pa da dopunim vest:
    1. Muta ladno izjavi da su protiv Mege odigrali ODLICNU ODBRANU! Ej, primili 89 poena od jedne Mege i kaze da je ta odbrana bila odlicna. Pa da sam bio na konferenciji u lice bih mu se nasmejao, ali niko od onih novinara nema herca da mu postavi pravo pitanje niti da kritikuje igru.
    2. Vrlo vazna stvar koju je rekao jeste da ih je totalno poremetio centar koga su doveli i koji nije spreman. Vec sam pisao o tome kad je Samardo dosao - rekao sam da ce on samo poremetiti ekipu koja je tada igrala dobro. Ispostavilo se da sam bio potpuno u pravu - covek pogodi ponesto ali vise lopti trosi, a u odbrani skoro ne postoji. Kad se samo setim koliko je Grobara ovde komentarisalo da ce zatvoriti reket, a ustvari sada mnogo vise koseva primate iz reketa. Eventualni dolazak Zagorca jos ce vas vise poremetiti. Prvo, on ni u Megi nikad nije igrao odbranu. U napadu Partizanu ce trebati jos jedna lopta: Gos i Miler mnogo vole loptu, vole da sutiraju, vole da sutiraju i Vanja, Andric, voli i Zagorac - nece to ni na sta liciti, bicete jos gori. Videcete. To je slicno kao kad je dosao Pavlovic - samo vas je poremetio i osvojili ste nista. A on je mnogo bolji od Zagorca.
     (veliki strumf, 15. novembar 2017 01:04)

    # Link komentara

  94. Muto kralju! Bice bolje! Napravices ti tim, kao i u svakom drugom klubu, samo ti treba jos malo vremena. Partizan u stecaju samo sa tobom ima sanse!
    (lemi, 15. novembar 2017 01:02)

    # Link komentara

  95. Lokomotiva Kuban i ALBA Berlin su jedini kvalitetni klubovi sa kojima će Partizan igrati ove godine u Evropi. Ako na tim utakmicama ne mogu da skupe ni polovinu Pionira ne trebaju ni da postoje.A smejali nam se jer je došlo svega 8.000 ljudi na Bamberg.U zadnjih par godina, Partizanovi navijači su ispunili samo halu Pionir protiv Zvezde, i to ne zbog ljubavi prema klubu, nego zbog mržnje prema protivniku.
    (Ostin A, 14. novembar 2017 23:58)
    Objasnio si brate sustinu njihovog postojanja.
    (Aleksej, 15. novembar 2017 01:00)

    # Link komentara

  96. Prva stvar koju smatram da Muta loše radi je vezana za Mihajla Andrića. Dečko ima spor rad nogu, slab je fizički, nema dobar dribling a igra mu na jednoj od tri najbitnije pozicije u timu. Ne znam da li ste primetili ali kako je Pecarski ušao umesto njega na poziciju 3 automatski smo postali sigurniji u skoku. Ni Pecarski nije neki defanzivac ali on je potencijal koji još može da napreduje i mislim da je njemu mesto na poziciji 3. Druga stvar su ameri koji ne pipaju odbranu jer je igraju na nekih 2 metra od igrača. Mislim da je bolje da tandem bekova budu Gos i Marinković a sa druge strane Miler i Aranitović, tako će biti manje slabosti u odbrani. Mnogi okrivljuju centre ali nisu oni krivi, jednostavno kada bekovi ne zagrade igrača a centru na leđima visi protivnik onda će onaj bek u napadu iz zaleta lakše da uhvati loptu. Muta je možda dobar za rad sa već obučenim igračima ali sa ovakvim timom mora da radi neko ko ume da kontroliše ritam meča, kao i igru u napadu i odbrani.
    (Shearer, 15. novembar 2017 00:52)

    # Link komentara

  97. Problem je ispao jer su pogodili strance kao nikad do sad i sad više nema alibija ko što je rečeno za koju godinu već mora odmah. Svi znamo da stranci odlaze na kraju sezone i da je ta sezona kad se napada ABA došla brže od očekivanog a trener nespreman. Sad se tek vidi da si se kasno priključio i da breme favorita nisi spreman da nosiš a rezultati moraju odmah. I šta sad? Ili pripremaj ekipu za pojačanja i borbu za trofej ili odlazi jer stvari su se ubrzale, ne idu polagačke, i ko ne uhvati voz u punoj brzini ispada iz njega. Zato ili se opravljaj da igramo pravu košarku, na rezultat, sa jakom odbranom i jakim napadom ili odlazi odmah...
     (Marko Niš, 15. novembar 2017 00:42)

    # Link komentara

  98. Ostin A:
    Ne zbog mrznje prema zvezdi, nego zbog covica. Ne mozes da mrzis nesto sto ne postoji. Mrzi se FMP.
     (Ljuba, 15. novembar 2017 00:36)

    # Link komentara

  99. Muto,odlazi,da Dule ima ovu ekipu+Zagorac i skakacka i odbrambena 4 ili 5ica,lagano bi došli do finala.A i Zvezdu ja mislim da bi mogli.Prvi put vidim da jedan trener ovako spušta kriterijume,uz dužno postovanje,dobra košarka se zasniva na jakoj odbrani.
     (Kiler, 15. novembar 2017 00:31)

    # Link komentara

  100. @Sremac
    Ko sve ima pristup internetu , pa ovo je strasno . Alo , gledamo svi sa strane sta se desava , jos Papa nije urgirao za KKP . Ko ih placa , pa budzet Republike Srbije .
     (A1 B6 pokrivanje, 15. novembar 2017 00:30)

    # Link komentara

  101. Prigusena svetla u pioniru da se ne primeti koliko je hala prazna. Sa vama samo komeNdija...
     (Miljan Vš, 15. novembar 2017 00:27)

    # Link komentara

  102. Prosto su mi neverovatni ljudi koji ovako bezocno pljuju Mutu . Ljudi , dajte malo realnosti ako vec nemate srama ! Prvo , koliki je budzet Partizana? Zar mislite da za sitan novac dovedete igrace koji ce sad da sabijaju u Evropi - ne moze , Muta radi najbolje sto moze sa onim sto ima . Druga stvar , ovde su neki otisli tako daleko da osporavaju Mutu kao trenera , kao Sale lud pa ga uzeo kao pomocnog trenera reprezentacije.Bio sam Pioniru , poluprazan , sramota ! Ako hocete stvarno da pomognete Partizanu i ovim mladim igracima , probajte da potrefite Pionir , ako se jos uvek secate gde se nalazi , umesto sto filozofirate o stvarima o kojima nemate pojma . Toliko
     (deki, 15. novembar 2017 00:26)

    # Link komentara

  103. Zvezdas sam,necu da komentarisem Partizan ali hocu Mutu....Poznajem ga odlicno,gledao sam svaku utakmicu u Kragujevcu 4 godine dok je vodio Radnicki..Muta je super lik,harizmatican,interesantan sve to stoji,ali tu se prica i zavrsava..Tako je i Radnicki igrao potpuno divlje bez ijednog krstenog napada,o odbrani da ne govorim.Muta je lenj,ceo dan je provodio u kaficu (Da VInci) mozete da pitate bilo koga iz Kragujevca,trening mu odrade pomocnici nekad.Takodje,nocni zivot kocka itd...Ekipa koja je otisla na F4 jadranske lige je bila potpuno ravnopravna sa Zvezdom i Partizanom mozda cak i bolja...Tada je Dinkic upumpao pare u klub,2 odlicna Amera i domaci igraci..Takodje Muta nema autoritet uopste,na gostovanju u Strazburu zamalo da se pobiju Bircevic i Kalinic..Sve u svemu,bas prosecan trener od kojeg se titule ne ocekuju uopste
    (Necu zvaku ocu kusur, 15. novembar 2017 00:25)

    # Link komentara

  104. Загорац је очигледно партизановац и њега можда заиста не интересују паре, али његов менаџер је лепо пар пута у медијима објаснио да је у Европи менаџерска провизија 10 посто нето плате за играча, а у НБА 4 посто бруто.

    Е сад...10% од 20-30 хиљада месечно није уопште лоше. :)
    Сигуран сам да Мишко цени Загорчеву љубав према Партизану, али мора човек од нечег да живи, плаћа кредите, скупа плава одела и бриљантин за косу.

    Тако да...или ће Партизан наћи паре или ће Мишко наћи Загорцу неки клуб у Европи који може платити 20-40 хиљада месечно.

    "Разумем ја вас, али разумите ви мене. Плаћам ону двојицу што копају..."
    (Норис, 15. novembar 2017 00:15)

    # Link komentara

  105. Nisam pratio nocas tekmu, nisam imao kad... Jesu ovo opet isprasili komsije u cipiripi kupu ?
     (dirigent, 15. novembar 2017 00:12)

    # Link komentara

  106. Hahahhah oni teraju Mutu zaaaamisli
    (Petar, 15. novembar 2017 00:07)

    # Link komentara

  107. Lokomotiva Kuban i ALBA Berlin su jedini kvalitetni klubovi sa kojima će Partizan igrati ove godine u Evropi. Ako na tim utakmicama ne mogu da skupe ni polovinu Pionira ne trebaju ni da postoje.

    A smejali nam se jer je došlo svega 8.000 ljudi na Bamberg.

    U zadnjih par godina, Partizanovi navijači su ispunili samo halu Pionir protiv Zvezde, i to ne zbog ljubavi prema klubu, nego zbog mržnje prema protivniku.
    (Ostin A, 14. novembar 2017 23:58)

    # Link komentara

  108. Muto odbrana je stvar ponosa hoćeš da pustiš nekog u kuću ili nećeš, dalje - dobra odbrana je kada na sve to nadogradiš zahteve koje im postaviš a to je kako da brane visoke/niske igrače/specijalno nekog sutera, linija dodavanja, usmeravanje, branjenje pika, udvajanje, zonski presing, kombinovana odbrana.. ima milion stvari ovde svaki trener je različit, dalje - odbrana kreće iz napada ko brani kos kada neko šutne? Poslednji igrač najbliži kosu ne ide na skok ili
    Poslednja dva ima tu milion stvari ali prvo I osnovno je volja za odbranu nema tu nikakvog talenta.
    (rimtutituki, 14. novembar 2017 23:53)

    # Link komentara

  109. Muta upravo priznao da ce Zagorac imati 30.000 evra mesecno. Niko u istoriji nije bio veci drzavni projekat od ovogodisnjeg sns partizana.
     (partizan drzavni projekat, 14. novembar 2017 23:52)

    # Link komentara

  110. Malo grobara na časovima ljubavi
     (mentalitet, 14. novembar 2017 23:49)

    # Link komentara

  111. Ozbiljnu kosarku, bar po meni, krasi odbrana. Ovo sto partizan igra mi djeluje kao nabijanje indexnih poena pojedinih igraca radi dalje prodaje. Radije bih mlade igrace vezao ugovorom tri-cetiri godine i napravio neki plan nego minutazu i novac davao strancima koji odose za dz u junu.
     (bixente, 14. novembar 2017 23:47)

    # Link komentara

  112. Kad bih vam rekao ko placa strance i skupe igrace u Partizanu ne biste mi verovali. Da, placa ih neko van Partizana, ali neko ko voli Partizan. Taj, tacnije njih dvojica, ce se naplatiti iz transfera igraca koje placaju.
    Naravno, ti igraci moraju dobiti malo vecu minutazu.
    (Sremac, 14. novembar 2017 23:46)

    # Link komentara

  113. Ljudi, dajte nam barem Alempija, samo da ne gledamo ovog Mutu više!
     (ja, 14. novembar 2017 23:41)

    # Link komentara

  114. Au kakav lik. Nisi ti problem? Igraci nisu obuceni da igraju odbranu?! Pa covece zasto si ti tu,valjda je tvoja obaveza da ih to naucis. Ne postuju dogovore sa treninga? Pa to znaci da nemas autoritet. Ja tvrdim da bi neki ozbiljniji trener poput Dzileta,Jovanovica,Milojevica mnogo bolje utrenirao ovu ekipu,koja uopste nije losa samo je ti ocajno vodis! Uprava pod hitno treba da reaguje i dovede ozbiljnog trenera dok ne bude kasno. Za Ek je vec kasno ali da se bar pokusa nesto u Aba ligi. Sa tobom nema svetla na kraju tunela!!
    (Hell, 14. novembar 2017 23:06)

    Da mi je znati ko forsira tog Jovanovica? Jesi ti normalan? Razumes li ti ovaj sport? Jovanovic je nula od trenera...
     (ej bre, 14. novembar 2017 23:41)

    # Link komentara

  115. Ovaj niti zna trenerski posao,niti ima autoritet niti ga igraci slusaju.Raspala druzina klinaca koji samo jure statistiku da bi ih neko zapazio za sledecu sezonu.Mada im se ne moze zameriti kada igraju za pokoju kiflu i jogurt.Od Mute boljeg za te novce ne mogu naci (citaj:da radi za dz.).A ovi iz uprave se mole bogu da samo uspeju da zavrse sezonu i to sa sto manjim minusom.A kada dodje vreme za naplatu bice kud koji mili moji.Ne znam samo da li su kosevi u Pioniru u vlasnistvu Partizana...
    (dekili, 14. novembar 2017 23:41)

    # Link komentara

  116. Jok, ja sam problem.
     (Marko, 14. novembar 2017 23:40)

    # Link komentara

  117. Ajde Muto da se ne ljubimo cuo si poruku sa tribina nisi trener za Partizan za 3 meseca nisi unapredio igru igras najgoru odbranu u evropi odlazi nisi trener za nas klub.
    (srdjan, 14. novembar 2017 23:40)

    # Link komentara

  118. zlajo sine a reci mi samo za koju je ekipu muta?!
    imas pet bambija ako znas odgovor
     (aleksaczv, 14. novembar 2017 23:40)

    # Link komentara

  119. Odlazi, ali sa sobom povedi i one koji su te doveli, vreme je da Todoricu i Silobadu vidimo ledja!!!
     (miki, 14. novembar 2017 23:34)

    # Link komentara

  120. Iznervirao sam se protiv Albe posteno, ali terati trenera ni u pola sezone je jadno. Sta doci se bolji? Evo Greg Popovic se javio dolazi samo Muta da ode i titula je u dzepu.
    Dati ovoj ekipi sa sve Mutom sansu do kraja sezone bar.
    (Paja, 14. novembar 2017 23:33)

    # Link komentara

  121. Mileru svaka čast na prodorima, ali momak ne igra odbranu ni pod razno, pa bi ga trebalo s noge na nogu sad kad smo ispali iz igre za prolaz dalje. Zagorac pored Vanje živog i zdravog ne treba,samo će da ga guši, a zbog BATa trenutno ne može da dođe čak i da pristane da igra za džaba.
    Pustiti Gavrilovića, Aranitovića i Pecarskog da igraju što je moguće više pa dovesti nekog Amera iz G-lige pred plejof ABA lige.

    Mutice, hvala, doviđenja, Jakovljević nadam se dolazi, a ti se fino skloni.
    (Dalibor Bilić, 14. novembar 2017 23:31)

    # Link komentara

  122. Sve je to normalno samo ti nisi moj Muto nazalost...kakva je to izjava svi igraju losu odbranu,sramota... odbrana se igra timski,uigrava kao i sve ostalo... nama ce bilo kakva juniorska ekipa da zatrpa kos samo ako ima dva osrednja igraca da vrte pik,to uoste ne branimo i nema uopsteee pomaka a odgledao sam sve utakmice do sad,mogao bih ovako jos 100redova da napisem,ko imalo razumije kosarku vidi sve to.Pecarski(buduci doktor kosarke) kad je u igri,drzi ga dosta puta sa novicom na 5,sto znaci bez centra...pa ne moze pecarski onako nejak na 4 a sa laznom 5com,pa ne postoji nacin da se tako odbrani kos.Muta mi je drag ali sad tek vidim veliko ne znanje kad vodi veci klub,nadam se da ce nas spasiti i otici.A zelim mu sve najbolje ali ga nikako ne vidim na klupi partizana.
     (cisto onako, 14. novembar 2017 23:21)

    # Link komentara

  123. Dok je Mute biće i smeha.
     (RUMBLE, 14. novembar 2017 23:19)

    # Link komentara

  124. Niko nije kriv što je vetar kriv ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 14. novembar 2017 23:18)

    # Link komentara

  125. Мута није тренер за ову екипу Партизана. Ако он не буде смењен или сам не поднесе оставку цела сезона проћи ће у ритму топло-хладно и на крају неће доћи до значајнијег напретка у игри, нити до значајнијег напретка младих играча. СА Загорцем или без њега, свеједно. Једноставно, дивља кошарка не пролази код озбиљних екипа и ми који волимо Партизан, морамо да схватимо да тренутно имамо само таленте, који морају да имају ауторитативног, модерног и посвећеног тренера који ће знатно подићи и индивидуални и тимски квалитет. Тренера који мора да има план шта са Пецарским, Аранитовићем, Тадићем, Маринковићем... Неприхватљиво је да на свакој конференцији за медије између редова омаловажава играче у смислу да не могу да запамте више од две информације или да не знају да играју одбрану или да је "Пецарски пуко" и томе слично. То није ни тренер, ни педагог. То је лузер који кривицу баца на играче, а он "није проблем", али се не помера и ни реч самокритике не изговара. Наравно да се ради о играчима који нису висока класа, али неки то могу бити, само се мора много, много радити. Зато, Муто, јеси симпатичан, јеси драг, али, ниси за Партизан. Управа мора реаговати. Ех, када би Милоје могао да дође, па када би коначно дошао и Загорац...била би сасвим друга прича.... Све у свему, како год било, бићу уз Партизан увек...
    (злаја, 14. novembar 2017 23:18)

    # Link komentara

  126. partizan je ekipa koju igraci koriste da bi se bolje prodali.niko ne ihra odbtanu svi igraju napad i koriste ime partizana da bi izeli koju kintu vise .
    klub je bez uprave, bez autoriteta predsednika ,bez ozbiljnog trenera!!!
     (dusan, 14. novembar 2017 23:17)

    # Link komentara

  127. mutoooooo, sever je uz tebe :-)
    zagorac odbio 350k, cenka se za 50k vise... to je ta vasa ljubav... njegova izjava je dirigovana i lozenje navijaca da bi se izvrsio pritisak platilo 400k... ovo su cene za sezonu!
     (aleksaczv, 14. novembar 2017 23:17)

    # Link komentara

  128. Pa jeste covek u pravu.Ova trojica stranaca igraju iz ciste ljubavi prema Partizanu.Kinta im potpuno nebitna.A i ovim ostalim dosta sto udisu srpski vazduh pa za platu ni ne pitaju.Kada covek laze neka to makar ima smisla.
     (wolf, 14. novembar 2017 23:16)

    # Link komentara

  129. Ej ljudi, pa ovo je sve novmalno!!!!
     (Delije Čikago, 14. novembar 2017 23:15)

    # Link komentara

  130. Problem je skromni budzet od 400.000 evra. Treba nam vise sponzora.
     (Grobar, 14. novembar 2017 23:13)

    # Link komentara

  131. Neki Klipa, ništa a?
     (detektiv kokni kol, 14. novembar 2017 23:11)

    # Link komentara

  132. Muto teraj svoju politiku,uigraj tim,ako uspes dovedi nekog ko moze da doprinese. Bice uspeha.. Podrska
     (DobarLosZao, 14. novembar 2017 23:06)

    # Link komentara

  133. Au kakav lik. Nisi ti problem? Igraci nisu obuceni da igraju odbranu?! Pa covece zasto si ti tu,valjda je tvoja obaveza da ih to naucis. Ne postuju dogovore sa treninga? Pa to znaci da nemas autoritet. Ja tvrdim da bi neki ozbiljniji trener poput Dzileta,Jovanovica,Milojevica mnogo bolje utrenirao ovu ekipu,koja uopste nije losa samo je ti ocajno vodis! Uprava pod hitno treba da reaguje i dovede ozbiljnog trenera dok ne bude kasno. Za Ek je vec kasno ali da se bar pokusa nesto u Aba ligi. Sa tobom nema svetla na kraju tunela!!
     (Hell, 14. novembar 2017 23:06)

    # Link komentara

  134. Muto ostani sve je ovo normalno.
    (lol, 14. novembar 2017 23:05)

    # Link komentara

  135. Odlazi!
    (Dushkic, 14. novembar 2017 23:04)

    # Link komentara

  136. Тешко је са 300.000 Е платити пет странаца, тренера Муту, Величковића, Чакаревића, Андрића, Маринковића, Загорца и све остало, али мој Партизан то може, зар не?
     (Мали Перица, 14. novembar 2017 23:01)

    # Link komentara

  137. Nekad se stvarno pitam je li ovaj Muta normalan
     (RopE, 14. novembar 2017 23:01)

    # Link komentara

  138. Pa kako najgora odbrana, a niste primili 100 poena? Muta lepo rekao: "Ocigledno nismo mi za evropu!".

    Pa... I niste!
     (Will Griggs On Fire, 14. novembar 2017 23:01)

    # Link komentara

  139. Muto, verujemo da ces zategnuti odbranu, jer si uvek bio expert za granitne odbrane. A i igraci su preumorni, evo vec je novembar, tesko je izdrzati taj ritam septembar-novembar..
     (menadjer, 14. novembar 2017 23:00)

    # Link komentara

  140. A sta je tih 20-30 000 hiljada za SNSPartizan - samo bahato.
    (Ivica, 14. novembar 2017 22:59)

    # Link komentara

  141. Ti si problem ti nego tvoja filozofija! Odlazi!
     (Lex, 14. novembar 2017 22:59)

    # Link komentara

  142. Ti si jedini i najveći problem
     (dno, 14. novembar 2017 22:57)

    # Link komentara