Utorak, 14.11.2017.

20:45

Petarda: Eriksen het-trikom odveo Dansku u Rusiju!

Reprezentacija Danske poslednji je učesnik Svetskog prvenstva u Rusiji 2018. godine kada su u pitanju selekcije sa evropskog kontinenta.

Izvor:

Petarda: Eriksen het-trikom odveo Dansku u Rusiju! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

Ne videti se u ogledalu...

pre 6 godina

Hrvati pricaju o fudbalu kao da svako takmicenje uzimaju neku medalju , bili treci prije 20 god. i vise nikad nisu izasli iz grupe bili su 23 , 22 , 19 i sad su oni kao velesila , mi smo daleko losiji ali se i ne zanosimo da smo neki faktor.
(brlogudan, 15. novembar 2017 12:15)

Pusti Hrvate, neka lebde malo u oblacima kao i pred svako veliko takmičenje, dok ne nalete na nekakvu Tursku, Meksiko, Portugal... Sami će se spustiti na zemlju u realnost. Ono što mi je komično u celoj priči, a to je da oni nas optužuju za mitomaniju.

drago

pre 6 godina

Blueblueblue

Matic ne moze uhvatiti Modrica a ne da ce ga strpati u dzep hahaha.
A obrana nam je primila 5 golova u 12 tekmi.

Negativni


A titula Zvdzde nije za paljenje mase?
MI smo oavojili broncu sa REPREZENTACIJOM a Zvezda kao klub gdje glavni igraci nisu bili ni Srbi, ni iz Srbije, cak se ni drzava nije zvala Srbija.

Negativni

pre 6 godina

Hrvatska igrala na 10/12 prvenstava a Srbija na 5/11! Duplo više sa duplo manje stanovnika. Alo!

Da ne govorim da je Hrvatska bila prva u kvalifikacijskoj skupini s Italijom (96') i Engleskom (08') a na euru 08' imala max 9 bodova u skupini s Njemačkom!

Hrvatska je prolazila iz skupine na sp 1998. i na euru 1996., 2008., 2016. Dakle 4 puta, vi ne zbrajate euro kad vas tamo nema 20 godina.

Hrvatska je u natjecateljskim utakmicama odrala velikane: Englesku 2x, Italiju 2X, Njemačku 2x, Španjolsku i Nizozemsku. Srbija samo jednom Njemačku i to je sve! Dakle omjer 8:1

Vaši mladi imaju rezultate? A ženska reprezentacija? Budimo ozbiljni, Njemačka, Francuska i drugi ni ne prate ta natjecanja, to samo Srbi i male ekipe prate. Ako vas zanima tko ima jake mlade igrace potražite u kojim klubovima igraju. Hrvatski mladi igraju u: Juventus, Real, Napoli, Inter, Bayer L., Everton... Ajde molim nabrojite vi svoje mlade do 24 godine i njihove klubove. Hvala, prijatno.
(zgslavac, 15. novembar 2017 13:36)

Sve ovo što si naveo, tačno je. Medjutim, prijatelju, sve je to jalovo jer nema trofeja. Jedan Zvezdin "ušati" vredi više nego tisuće tih budalastih pobeda, koje ne služe ama baš ničemu, osim da se pali zaglupljen narod..
Kužiš?

kondor

pre 6 godina

Koga briga za Hrvate!
Ne razumem neke, što se ovde prepiru sa njima.Gledajmo nas, a Hrvati nek misle o nama šta hoće, i nek za sebe misle da su najbolji.

drago

pre 6 godina

Sto se kvala tice, 4 puta smo osvojili skupinu, po jednom bili ispred Italije i Engleske koju smo ostavili bez Eura.
Imamo 10 plasmana od 12. Vi samo 5, od toga samo jedan plasman na Euro.

drago

pre 6 godina

Sto se kvala tice, 4 puta smo osvojili skupinu, po jednom bili ispred Italije i Engleske koju smo ostavili bez Eura. Jos smo samo jednom bili sa velesilom u skupini, zavrsili smo iza Italije u skupini za zadnji Euro. A zavrsili bi ispreda da nam huligani nisu skidali bodove i gledatelje. Znaci 2:1 ispred takvih ekipa.
Imamo 10 plasmana od 12. Vi samo 5 od 11, od toga samo jedan plasman na Euro.

Vi ste po 2 puta zavrsili iza Italije i 2 puta Portugala za Euro.
Iza Spanjolske i ispred Spanjolske i Francuske za SP. Znaci protiv velesila 2:5. Neusporedivo.

Scout

Znaci strasna Ceska ali nije i strasna Hrvatska koja je tad bila aktualna broncana samo da se nas ne bi pohvalilo:)))
Skupine se dobijaju kao i u svakom sportu, boljim rankingom na zdrijebu ;)

3x3

pre 6 godina

Srbija Evropski i svetski sampion u fudbalu za mlade. Zvezda prvak Evrope i sveta, Partizan jedno finale LS, Zvezda finale UEFA, 10 kosarkaskih finala, 5 zlatnih, u odbojci i vaterpolo smo sve osvojili sto se moglo osvojiti. Ko racuna drvene medalje?

zgslavac

pre 6 godina

Hrvatska igrala na 10/12 prvenstava a Srbija na 5/11! Duplo više sa duplo manje stanovnika. Alo!

Da ne govorim da je Hrvatska bila prva u kvalifikacijskoj skupini s Italijom (96') i Engleskom (08') a na euru 08' imala max 9 bodova u skupini s Njemačkom!

Hrvatska je prolazila iz skupine na sp 1998. i na euru 1996., 2008., 2016. Dakle 4 puta, vi ne zbrajate euro kad vas tamo nema 20 godina.

Hrvatska je u natjecateljskim utakmicama odrala velikane: Englesku 2x, Italiju 2X, Njemačku 2x, Španjolsku i Nizozemsku. Srbija samo jednom Njemačku i to je sve! Dakle omjer 8:1

Vaši mladi imaju rezultate? A ženska reprezentacija? Budimo ozbiljni, Njemačka, Francuska i drugi ni ne prate ta natjecanja, to samo Srbi i male ekipe prate. Ako vas zanima tko ima jake mlade igrace potražite u kojim klubovima igraju. Hrvatski mladi igraju u: Juventus, Real, Napoli, Inter, Bayer L., Everton... Ajde molim nabrojite vi svoje mlade do 24 godine i njihove klubove. Hvala, prijatno.

brlogudan

pre 6 godina

Hrvati pricaju o fudbalu kao da svako takmicenje uzimaju neku medalju , bili treci prije 20 god. i vise nikad nisu izasli iz grupe bili su 23 , 22 , 19 i sad su oni kao velesila , mi smo daleko losiji ali se i ne zanosimo da smo neki faktor.

drago

pre 6 godina

Iz nase skupine i mi i Island na zadnja 2 prvenstva sa dobrim rezultatima a iz vase samo vi i Irska po jednom sa losim rezultatom. A i u dodatnim mi dobri a Itlrci losi. Imali smo puno tezu skupinu.

Ivan

Juniori...haha
Da, velesila smo. Ima par repki nase snage ali niko jaci. Znam da se ne mozete pomiriti s tim ali to je jednostavno tako.
'96-e smo pokradeni protiv osvajaca Njemacke u 4-finalu kod drugog gola, '98-e smo uzeli medalju, vodili u polufinalu protiv osvajaca, 2002-e tukli Italiju, 2004-e igrali nerijeseno sa Francuskom, vodili protiv Engleske za plasman u 4-finale, 2006-e igrali egal tekmu sa po imenima nikad jacim Brazilom, vodili protiv Australije za plasman dalje, 2008-e bili prvi u skupini sa finalistom Njemackom sa kojim bi igrali da nam Turci nisu izjednacili u zadnjoj sekundi, 2012-e igrali nerijeseno sa finalistom Talijanima i bili bolji od osvajaca Spanjolske di smo kod 0:0 propustili 2 zicera. Da smo dobili oni bi ispali. 2004-e vodili protiv polufinalista i domacina Brazila kad im je sudjen nepostojeci penal. 2016-e bili prvi u skupini pored Spanjolske, ispali od osvajaca Portugala u necu u kojem smo bili puno bolji.
4 puta ispali od osvajaca, 2008-e od polufinaliste, 2004-e od Engleske. Sve na knap.
A di ste vi? '98-e ispali od Nizozemske koju smo mi tukli, 2000-e i '06-e nezabiljezena sramota, 2010-e nista.

Blueblueblue

Jeste da, bas kao sto smo vas nabili u zadnjim tekmama u nogometu, vaterpolu i rukometu. Imate jos koji sport?

hr

pre 6 godina

@okidoki

Mislim da smo bili 3. na listi nakon SPa 98.
Vidi se da si objektivan, nema ti se tu smisla raspravljati :)
Nismo puno napravili od 98 iako prolasci grupa na EUROu i nije lose, ali bar smo Engleze zeznuli izbacivanjem s EUROa.

ZG

pre 6 godina

(Scout, 15. novembar 2017 11:12)

2008
1. Španija 1663 boda
2. Nemačka 1381
3. Holandija 1338
4. Italija 1328
5. Brazil 1246
6. Argentina 1180
7. Hrvatska 1142
8. Engleska 1115

2013 četvrt
1998 treci rang lista FIFA

remax

pre 6 godina

Zanimljivo da se ovi što porede nas i Dance kroz učinak protiv Irske, ne služe npr. poređenjem da je jedan Vels izbacio Belgiju, top 5 evropsku ekipu na EP a kod nas završio 3. u grupi.
Može i tako da se gleda.
Ali komšije sa "dobrim" namerama uvek žmure na jedno oko.. ;)

okidoki

pre 6 godina

(Scout, 15. novembar 2017 11:12)

Oni su bili prvi u grupi sa Englezima
Prvi u grupi sa Italijanima
Bili su 4 ili 6 na fifinoj rang listi

Scout

pre 6 godina

Okidoki, covjek ti lijepo objasnio i ti sve ponavljas ko papagaj. Kontas ti poentu njegove priče? Nemamo pojma ni mi ni oni, oni nisu nikakva sila! I bugari su igrali polufinale prvenstvo pre njih, jesu i bugari sila u fudbalu? Daj covjece šta je vama? Drugo, oni ama bas uvijek imaju najlakše grupe! Sad izgubili od islanda, kad su ispadali i nisu išli na prvenstva bili su lošiji (ironično) od ukrajinaca i grka. Ne prolaze grupe kao sto ti reče covjek. Mi smo barem prolazili grupe ispred španije, francuske, ceske(kad su bili vice prvaci evrope) velikih fudbalskih sila, oni se nebi kvalifikovali u tim grupama, pa covjece Island usrani pobjedi grupu ispred njih. Mi smo barem uvijek u polufinalima i pobjeđujemo za mlade. Pa jedna holandija. Francuska , pa čak i njemacka nisu redovni učenici tih mladih turnira kao sto je Srbija. I da zvezda je evropski i svetski sampion , znaci da imamo bolje rezultate od njih u fudbalu! Zvezda je samo 6 godina pre njihove medalje bila svetski i evropski sampion. A to svi zaboravljaju a njihovu bronzu pominjete kao da se juče desilo.

kladzom do bola

pre 6 godina

australija - honduras 3-1 kraj . golovi za australiju, slobodan udarac i dva penala , njih bih bas voleo u grupi ako je moguce

okidoki

pre 6 godina

okidoki, 14. novembar 2017 23:26) 
O cemu ti pricas pa Hrvati od 98 nisu prosli grupu.U kavlifikacijama za svetsko uvek su posle igrali baraz.MI prvi u grupi sa Spanijom iz cetvrtog sesira,prvi u grupi sa Francuskom,sad prvi skoro 3 kola pre kraja obezbedili plasman.Jedini put igrali baraz,bilo 10:0 protiv Madjara.To sto se oni loze da su neka sila u fudbalu to je druga stvar.U mladjim kategorijama prvaci sveta i Evrope,stalno u polufinalima EP,redovno igramo OI(oni i ne znaju da se igra fudbal na OI)
(Ivan, 15. novembar 2017 00:43)

Oni su bili treci 98 a mi bolji od njih jer smo bili prvi u kvalifikacijama hahaha
Oni zdnja tri trenera bojkotiraju zato nisu prvi u grupi
Piši za košarku a nemoj pisati za fudbal da smo bolji

Milan

pre 6 godina

"O'Nil: Sve smo uradili, vežbali čak i penale"

Martine, brate najmiliji, sve je to lepo, ali bice da niste vezbali odbranu. Ko ti je bio savetnik za odbrambenu taktiku: Klop ili Venger?

P.S. sto je najgore, navijac sam Liverpoola.
(Lokal meteorolog sa izlizanim djonovima od plute, 14. novembar 2017 23:28)

Ne, najgore je sto srbi (ili ljudi sa prostora bivse Jugoslavije) nazivaju sebe navijacima engleskog kluba a ne srpskog/jugoslovenskog.

PS: Ovo nije kritika na tvoj racun vec samarcina funkcionerima nasih klubova tj naseg saveza.

ne vjerujem da mozete biti TOLIKO bahati

pre 6 godina

@zgslavac , najgore je sto ti ni ne trolas, tvoj mali mozgic je stvarno uvjeren da je Srbija bila u slaboj ,a vi u jakoj grupi hahahahaha. OK a pazi ovo : Wales polufinale zadnje EP > Island cetvrtfinale , Irska osmina finala > Ukrajina ispala u grupi , Austrija ispala u grupi isto kao i Turci, meni se cini da je da su u najmanju ruku grupe bile iste, a opet vi ste morali u dodatne

kladzom do bola

pre 6 godina

za irce bolje da nisu prolazili centar kao u prvoj utakmici , za mene je dobro sto su dali gol zbog kladze ali to je njih sahranilo . napred honduras od 10h krece , sva sreca danas ne arbajtujem i mogu da i dalje uzivam , a ima i nas kup ,evroliga zvezda -cska ma milina . samo sto cu tesko da gledam peru i nz od 03 i nesto nocas

Brica

pre 6 godina

@prike
Ako se kaze da je grupa bila slaba i da smo imali srece to nije omalovazavanje vec realnost.
@dejan
Ko prati SP moze reci da na istom ima mozda 2-3 bas lose ekipe tako da i cetvrto mesto u grupi nije neuspeh.
Veliki broj komentatora pise o 1/8 finala a to nije lako eto CRO ima kontinuitet,kvalitet pa im na kraju ponestane srece,odluci jedna lopta,sekunda.
Novi selektor ce imati sve na raspolaganju,moci ce da uigrava ekipu do mile volje jer prvu utakmicu pod teretom rezultata ce imati u kvalifikacijama za EP.
Nije ovo kosarka gde smo velesila i potreban je sistem rada da se bude u samom vrhu vec je fudbal gde smo neka treca svetska liga i potreban nam je sistem rada da igramo redovno na zavrsnim turnirima,naravno na svakoj utakmici treba davati 100% i ici na pobedu bez obzira na protivnika.

mi smo bar odradili posao

pre 6 godina

@zgslavac , ali je zato grupa s Islandom ,Ukrajinom ,Turskom superjaka hahahhahahahahaha, vi ni u toj grupi ne mozete biti prvi

zzbz

pre 6 godina

Pa i da budemo zadnji. I šta onda? Jel bolje da budemo zadnji na prvenstvu ili da ne idemo uopšte? Često zasluže kritiku, al vi ga preteraste.
(Millennium, 14. novembar 2017 23:12)

E pa brate meni je bolje da ne idu uopste, nego da tamo budu kanta za napucavanje, kao protiv Argentine 2006. Ili da nas blamiraju nicim izazvani igranjem ruke u svom 16ercu...
Ovako lepo sednemo ko ljudi, i gledamo ostale kako igrtaju fudbal i ginu za drzavni sveti dres..

оће то

pre 6 godina

@JOS LAZIC MINUS 3.5 SUTRA(Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 14. novembar 2017 20:58)
Jadan onaj kome je u zivotu samo Zvezda u glavi.
(Miles Davis, 14. novembar 2017 21:08)
Хахахахаха, да знаш да си у праву! Ја то све време говорим!

mk

pre 6 godina

Kristijan Eriksen ! Kakav igrac ! Alal vera doktore ove igre !
Kakva ekipa,neodustajanje,zelja za SP.
U Danskoj se Irci provuku,odes sa 0 0, primis gol u 5-om minutu i posle im spakujes 5 komada...
Nijednog momenta nisu odustali od svoje igre,verovali su u sebe i to im se vratilo i to onako kako zasluzuju...
A ovaj momak je prava 10ka,lider ekipe,svetska klasa,pravo je uzivanje gledati ga...
U subotu igraju Arsenal Totenhem,nadam se da ce ponoviti bar delic onog od juce...
Zato subota 13 30 uzivanje :)))

Irci su se malo zamislili

pre 6 godina

Mislim da nikakve veze nema večerašnji rezultat Irske sa konstatacijama da je naša grupa bila laka. Irci su u grupi postizali u proseku jedva nešto više od gola po meču (12 golova na 10 mečeva). Dakle, oni su ekipa koja vrlo teško postiže golove, ali su zato primili samo 6 golova. Ljudi su se jednostavno oslonili na odbranu, a znali su da jedan primljen gol na svom terenu donosi veoma težak zadatak pred njih. To se upravo i pokazalo. Čitav koncept i zamisao igre se raspao kad su primili gol. Zbog toga se Danska, tako reći, prošetala pored njih. Jednostavno nemaju pobednički mentalitet da se vrate rezultatski kad je najteže, kao i većina timova sličnog igračkog kadra i sa sličnim (ne)iskustvom. Dakle, hteo sam da kažem da se utakmica baraža i utakmica u grupi ne mogu porediti, nije isti pritisak i igrači se drugačije osećaju i ponašaju. Čak štaviše, mislim da se u grupi Danska ne bi lepo provela ili joj barem ne bi bilo ovako lako. Irska je ''morala'' da se otvori posle primljenog gola, jer nije imala povoljan rezultat. U grupi bi u toj situaciji i dalje forsirali igru kontra napadima. Toliko...

BlueBlueBlue

pre 6 godina

Samo se vi raspravljajte, ja cekam da dobijemo Hrvate u grupi i da im i tamo nabijemo komplekse kao i u svim ostalim sportovima, Hrvati su suplji u odbrani a na sredini terena ce Matic ponovo da stavi Modrica u dzep pa ce morati da igraju Simunica da bi se odbranili!

Boro iz Pobede

pre 6 godina

Ko samo malo ukljuci mozak moze vec sad da nasluti sta nam se sprema u Rusiji. Setite se kakve smo mi dve utakmice odigrali sa Ircima a zamislite da realno Danci nece uraditi nista narocito u Rusiji i da ce tamo biti ekipa mnogo boljih od Danaca. Ja im drzim palceve da nebude vise od 6 komada i da Petko ostane rekorder!

Rusijo stizemo

pre 6 godina

Sjever Europe: Island, Danska, Svedska, Engleska, Belgija, Njemacka, Poljska (nema Holandije, Ukrajine).
Mediteran: Portugal, Španjolska, Francuska i Hrvatska (nema Italije, Grčke, Turske).
Srbija je imala slabu grupu što potvrđuje i da se jedina iz te slabe grupe plasirala.
Iz hrvatske grupe su otpale dvije jake ekipe, Ukrajina i Turska, a dvije ekipe iz grupe su se plasirale.

milan knezevic

pre 6 godina

Zanimljivo Srbija i Danska su jedine dve ekipe koje nisu igrale na Evropskom a da su se plasirale na Mundijal,nekako nam se i jednima i drugima vratila Uefina sramotna odluka da Albance za dron nagradi bodovima kojim su zavrsili ispred oba tima i nezasluzeno odu u Francusku.Takodje se vratilo i Italijanima za svesno pustanje Bogdanova i ekipe da rade sta hoce na stadionu kako bi dobili bodove za zelenim stolom iako su mogli da srede situaciju za par minuta

zgslavac

pre 6 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Indoktrinacija, 14. novembar 2017 22:36)

I mislio sam da je Vatikan kriv što Hrvatska ima medalju i 10/12 nastupa na SP/EP a Srbija ništa od toga.

Smijali se Crnogorcima kako će bez vas, a pogledaj kako su oni odigrali s Danskom. Da ste vi imali skupinu s Poljskom, Danskom i Rumunjskom završili bi na svojem uobičajnom 3. mjestu. Objektivno.

Ivan

pre 6 godina

(okidoki, 14. novembar 2017 23:26)
O cemu ti pricas pa Hrvati od 98 nisu prosli grupu.U kavlifikacijama za svetsko uvek su posle igrali baraz.MI prvi u grupi sa Spanijom iz cetvrtog sesira,prvi u grupi sa Francuskom,sad prvi skoro 3 kola pre kraja obezbedili plasman.Jedini put igrali baraz,bilo 10:0 protiv Madjara.To sto se oni loze da su neka sila u fudbalu to je druga stvar.U mladjim kategorijama prvaci sveta i Evrope,stalno u polufinalima EP,redovno igramo OI(oni i ne znaju da se igra fudbal na OI)

Kako vam ne dosadi više

pre 6 godina

Pa dobro, ozbiljna ekipa ne može bit iza Srbije.. Mi idemo do finala to je jasno, njemci osvojili prošlo, argentinci se traže, možda i titula..
(Trololo, 14. novembar 2017 23:06)

Jasno ko dan. Tu dileme nema...do sledećeg Portugala, Meksika i sl.

batigol

pre 6 godina

Eriksen je majstor fudbala, mnogi gledaju Kejna u Totenhemu, ali ovaj covek je pokrenuo tim koji je vec nekoliko sezona pri vrhu PL...

Sto se nasih tice... Aman ljudi, konacno smo se plasirali na veliko takmičenje. Kao da smo bili redovni ucesnici na SP/EP do sad pa da omalovazavamo sve ovo postignuto u kv. grupi ma kakva bila. U Juznoj Africi smo dobili jednu Nemacku pa to je tad bila senzacija plus Stojke odbranio penal Podolskom. Secam se tad sam bio na poslu, ulice prazne, nigde zive duse svi se zavukli negde da gledaju, uzbudjenje i neizvesnost na maksimumu. Tako ce sa bude i sad i umesto da se radujemo sto ce nas biti tamo mi sve negativno. Jeste, mnogo sta ne valja i nije idealno ali treba biti realan i uzivati u cinjenici da smo konacno na SP. Uzdravlje

Trololo

pre 6 godina

Pa dobro, ozbiljna ekipa ne može bit iza Srbije.. Mi idemo do finala to je jasno, njemci osvojili prošlo, argentinci se traže, možda i titula..

Lokal meteorolog sa izlizanim djonovima od plute

pre 6 godina

"O'Nil: Sve smo uradili, vežbali čak i penale"

Martine, brate najmiliji, sve je to lepo, ali bice da niste vezbali odbranu. Ko ti je bio savetnik za odbrambenu taktiku: Klop ili Venger?

P.S. sto je najgore, navijac sam Liverpoola.

ostrovljani samo jako

pre 6 godina

Nema netalentovanije igrace od ostrovskih igraca, toliko netalenat na jedno mesto tesko je videti.
(Izdislav, 14. novembar 2017 22:33

Najtacnija konstatacija, odavno sam hteo da napisem ovo.Samo zbog volje, ljubav prema fudbalu, profesionalizam kao i dobar sistem i ok savezi ove reprezentacije su konkurentne, cista suprotnost od nas.

Bratko SRB

pre 6 godina

@dejan

Brate opusteno, po tvojoj racunici mi cemo da zgazimo Argentince jer su oni danas pukli od Nigerijaca 2:4 koje smo mi zgazili poslednji put kad smo igrali 3:0 , a Brazilci pukli od Nemce 1:7 koje smo mi zgazili na proslom Svetskog gde smo igrali...znaci lagano brate :) sto se cimas. Meni se svidja tvoje razmisljanje.

radetoronto

pre 6 godina

Hajde ohladite vise oko slabosti grupe u kome se Srbija nalazila.

Jel je Srbija birala grupu? Ne, grupa je tako izabrana i Srbija je bila prva. Prosto.

Sto se tice samog turnira, skoro pa sve je moguce. Malo sreca ovde, dobra hemija onde, i eto solidan rezultat. Po svemu sudeci necemo proci grupnu fazu, ali sa druge strane i da stignemo do cetvrtfinale nije skroz nemoguce. Kad su mladi mogli do svetskog vrha, zasto seniori ne bi mogli do Top8?

T Rex

pre 6 godina

Nema netalentovanije igrace od ostrovskih igraca, toliko netalenat na jedno mesto tesko je videti.
(Izdislav, 14. novembar 2017 22:37)
Toliko gluposti u jednom komentaru je stvarno tesko videti.

Furija

pre 6 godina

Gledam ove prijateljske tekme.Ok rezultati su malo nerealni,urugvaj izgubio od austrije, argentina od nigerije, spanija nereseno sa rusijom,ipak su to prijateljski mecevi.Ali ljudi moji kad sam video sastav spanije, a tek kad sam video ko im greje klupu na ovom mecu sa rusijom, pa jeza da te uhvati.Nije normalno koliko su jaki.

Makedonce

pre 6 godina

Millennium, 14. novembar 2017 23:12) 

Vidiš da je njima bolje da se ne plasiraju 
Hrvati od devet plasmana 4-5 puta prošli grupu jednom treci 
Mi im se smejemo 
Bolje da se plasiramo na svakom velikom takmicenju 
Možda i mi kao Hrvati ušicarimo neku medalju
(okidoki, 14. novembar 2017 23:26)

Hrvati su 98 imali dobru ekipu. A 2008 i 2016 falilo im je malo srece.

okidoki

pre 6 godina

Nije mi jasno ovo omalovažavanje naše reprezentacije. Dok se drugi bore u baražu, strepe, ispada Italija, ne igraju Holandija, SAD, Čile, mi igramo prijateljske jer smo se već plasirali. Pa i da budemo zadnji. I šta onda? Jel bolje da budemo zadnji na prvenstvu ili da ne idemo uopšte? Često zasluže kritiku, al vi ga preteraste.
(Millennium, 14. novembar 2017 23:12)

Vidiš da je njima bolje da se ne plasiraju
Hrvati od devet plasmana 4-5 puta prošli grupu jednom treci
Mi im se smejemo
Bolje da se plasiramo na svakom velikom takmicenju
Možda i mi kao Hrvati ušicarimo neku medalju

Millennium

pre 6 godina

Nije mi jasno ovo omalovažavanje naše reprezentacije. Dok se drugi bore u baražu, strepe, ispada Italija, ne igraju Holandija, SAD, Čile, mi igramo prijateljske jer smo se već plasirali. Pa i da budemo zadnji. I šta onda? Jel bolje da budemo zadnji na prvenstvu ili da ne idemo uopšte? Često zasluže kritiku, al vi ga preteraste.

Nebojša

pre 6 godina

Kad se sjetim koliko je Crna Gora namučila Dansku u 2 utakmice i uzela im 3 boda, a ova Irska za klasu slabija ekipa. 

Nikad se više neće ponovit tako slaba skupina: Wales, Srbija, Irska, Austrija
(zgslavac, 14. novembar 2017 22:13)

A po čemu je to vaša skupina bila jaka osim ako ne misliš po tome što je jedan Island bio ispred vas.

Kol

pre 6 godina

I Lord naravno rusi nepisano pravilo da igrac nad kojim je nacinjen penal ne izvodi isti jer on je Lord Bendtner, publika u ekstazi kakav igrac!

zgslavac

pre 6 godina

Kad se sjetim koliko je Crna Gora namučila Dansku u 2 utakmice i uzela im 3 boda, a ova Irska za klasu slabija ekipa.

Nikad se više neće ponovit tako slaba skupina: Wales, Srbija, Irska, Austrija

marerakarera

pre 6 godina

Eriksen je kalibar za Barsu ili Real. Covek KIDA za Totenhem, bio je jedina dobra kupovina nakon sto su uzaludno bacili onaj novac Bejla. Irci imaju sistem, i igraju sasvim dobro, samo nemaju golgetera, vrlo prosto. Danci nazalost zasluzeno prosli, navijao sam za Irce ali steta. Mislim da su uzasno naivno odigrali, i da je poraz od nas njih totalno utukao.

dejan

pre 6 godina

Cuj Irci pukli kuci sa 5-1 od Danske.Kinezi od Kolumbije kuci sa 4-0. I mi idemo na SP da se nosimo sa Brazilcima, Nemcima, Spancima i Argentincima?Pa idem odmah da ulozim sto evra da smo zadnji u grupi.

lol

pre 6 godina

kad su srbijanci dobili irce mogu zamislit sta ce im danci ucinit
(zg-U-srcu, 14. novembar 2017 22:05)

Danska prvak Evrope 92' hrvatska nikad nije bila niti ce biti, ne znam sta se lozite da ste neka sila u "nogometu" Srbija nikad nece biti isto ali bar se ne lozimo da smo sila.

Rajko007

pre 6 godina

Drugi gol Danaca je za skolske prirucnike kontre sa jednim dodirom, savrsenstvo! Kako li bi se mi tek proveli umesto Irske!? Hvala ti Kolarov sto si nas postedeo baraza i ovog raspucanog Eriksena.

Buntovnik

pre 6 godina

Ove reprezentacije nisu normalne. Juce cela planeta ocekivala da italijani dobiju, a ono nereseno. Sad svi ocekivali malo golova, a ono 6.

Kontras

pre 6 godina

Gledam koliko je jaca Danska od Irske koja je bila 2. u nasoj grupi. To samo pokazuje da je nasa grupa bila slaba, a ne da smo mi nesto posebno jaki.

Danci igraju brzo, moderno, lepo, mnogo lepse od nas koji smo se direktno plasirali na SP. Ekipa kao oni ce nas sigurno pobediti na SP ako drasticno ne popravimo formu i igru. Da ne pricamo za jace ekipe.

Valjda ce se nesto promeniti nabolje u nasoj igri u medjuvremenu.

lol

pre 6 godina

@Indoktrinacija

Imaju drvenu medalju mozda, nesto se ne secam da se dodeljuju medalje u fudbalu, i jos ona prica Srbija u kosarci oni u fudbalu, strasno.

Makedonce

pre 6 godina

Ајмо Браћо Ирци,и ви сте од нас потекли... 
(бађура, 14. novembar 2017 21:03) 

Gube i braca Japanci..Srbija do TokiJa
(mučki provokator, 14. novembar 2017 22:24)

Evo za utehu pobedila vam braca Senegalci

Indoktrinacija

pre 6 godina

kad su srbijanci dobili irce mogu zamislit sta ce im danci ucinit
(zg-U-srcu, 14. novembar 2017 22:05)

Ćuti Hrvoje, pokrij se ušima. Sa onakvim timom niste mogli da budete ispred Islanda u grupi. Sreća pa ste rešavali sa Ukrajincima u poslednjem kolu. Na kraju eliminišete Grke koji daju 2 gola na utakmici često koliko i vi osvajate medalje u košarci.
Mi bar znamo da ne znamo i ne možemo pa i ne očekujemo neki uspeh, dok se vi već vidite u eliminacionoj fazi SP.
Ne znam, ko je vas slagao da ste velesila u fudbalu, imate jednu broznu i to sa igračima stasalim u bivšoj nam zajedničkoj (ne ponovilo se) državi?!
Možda bismo je i mi imali da nam nisu uveli sankcije ali to je sad neka druga priča (znaš ono, Danke Deutchland).

Mister Hajd

pre 6 godina

Dobro je da su neki počeli da prepoznaju vrednost Eriksena...Čovek igra već drugu sezonu na svetskom nivou...Cenim i Modrića, ali Erikson je No1

marco

pre 6 godina

'Ajmo strucnjaci opletite kako smo imali slabu grupu! Mi smo na Svetskom prvenstvu, a velesila Italija, jedna od tri najvece fudbalske nacije nije tamo! Da ne spominjem Holandiju...

belodedic

pre 6 godina

@ Gledam koliko je jaca Danska od Irske koja je bila 2. u nasoj grupi. To samo pokazuje da je nasa grupa bila slaba, a ne da smo mi nesto posebno.
(Kontras, 14. novembar 2017 22:23)
Danska-Crna Gora 0:1 !?!?!?

mučki provokator

pre 6 godina

Ајмо Браћо Ирци,и ви сте од нас потекли...
(бађура, 14. novembar 2017 21:03)

Gube i braca Japanci..Srbija do TokiJa

Miles Davis

pre 6 godina

JOS LAZIC MINUS 3.5 SUTRA
(Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 14. novembar 2017 20:58)
Gde si bio kad vas je Bjelica busio pre par dana? Jel dobio Alempije otkaz?

Miles Davis

pre 6 godina

JOS LAZIC MINUS 3.5 SUTRA
(Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 14. novembar 2017 20:58)
Jadan onaj kome je u zivotu samo Zvezda u glavi.

Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas

pre 6 godina

ha ha igrao sam irci daju 1+ gol kvota 1.55 hvala ircima
(kladzom do bola, 14. novembar 2017 20:56)

JOS LAZIC MINUS 3.5 SUTRA

Indoktrinacija

pre 6 godina

kad su srbijanci dobili irce mogu zamislit sta ce im danci ucinit
(zg-U-srcu, 14. novembar 2017 22:05)

Ćuti Hrvoje, pokrij se ušima. Sa onakvim timom niste mogli da budete ispred Islanda u grupi. Sreća pa ste rešavali sa Ukrajincima u poslednjem kolu. Na kraju eliminišete Grke koji daju 2 gola na utakmici često koliko i vi osvajate medalje u košarci.
Mi bar znamo da ne znamo i ne možemo pa i ne očekujemo neki uspeh, dok se vi već vidite u eliminacionoj fazi SP.
Ne znam, ko je vas slagao da ste velesila u fudbalu, imate jednu broznu i to sa igračima stasalim u bivšoj nam zajedničkoj (ne ponovilo se) državi?!
Možda bismo je i mi imali da nam nisu uveli sankcije ali to je sad neka druga priča (znaš ono, Danke Deutchland).

Nebojša

pre 6 godina

Kad se sjetim koliko je Crna Gora namučila Dansku u 2 utakmice i uzela im 3 boda, a ova Irska za klasu slabija ekipa. 

Nikad se više neće ponovit tako slaba skupina: Wales, Srbija, Irska, Austrija
(zgslavac, 14. novembar 2017 22:13)

A po čemu je to vaša skupina bila jaka osim ako ne misliš po tome što je jedan Island bio ispred vas.

lol

pre 6 godina

kad su srbijanci dobili irce mogu zamislit sta ce im danci ucinit
(zg-U-srcu, 14. novembar 2017 22:05)

Danska prvak Evrope 92' hrvatska nikad nije bila niti ce biti, ne znam sta se lozite da ste neka sila u "nogometu" Srbija nikad nece biti isto ali bar se ne lozimo da smo sila.

Millennium

pre 6 godina

Nije mi jasno ovo omalovažavanje naše reprezentacije. Dok se drugi bore u baražu, strepe, ispada Italija, ne igraju Holandija, SAD, Čile, mi igramo prijateljske jer smo se već plasirali. Pa i da budemo zadnji. I šta onda? Jel bolje da budemo zadnji na prvenstvu ili da ne idemo uopšte? Često zasluže kritiku, al vi ga preteraste.

Miles Davis

pre 6 godina

JOS LAZIC MINUS 3.5 SUTRA
(Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 14. novembar 2017 20:58)
Jadan onaj kome je u zivotu samo Zvezda u glavi.

Rajko007

pre 6 godina

Drugi gol Danaca je za skolske prirucnike kontre sa jednim dodirom, savrsenstvo! Kako li bi se mi tek proveli umesto Irske!? Hvala ti Kolarov sto si nas postedeo baraza i ovog raspucanog Eriksena.

marerakarera

pre 6 godina

Eriksen je kalibar za Barsu ili Real. Covek KIDA za Totenhem, bio je jedina dobra kupovina nakon sto su uzaludno bacili onaj novac Bejla. Irci imaju sistem, i igraju sasvim dobro, samo nemaju golgetera, vrlo prosto. Danci nazalost zasluzeno prosli, navijao sam za Irce ali steta. Mislim da su uzasno naivno odigrali, i da je poraz od nas njih totalno utukao.

Kol

pre 6 godina

I Lord naravno rusi nepisano pravilo da igrac nad kojim je nacinjen penal ne izvodi isti jer on je Lord Bendtner, publika u ekstazi kakav igrac!

radetoronto

pre 6 godina

Hajde ohladite vise oko slabosti grupe u kome se Srbija nalazila.

Jel je Srbija birala grupu? Ne, grupa je tako izabrana i Srbija je bila prva. Prosto.

Sto se tice samog turnira, skoro pa sve je moguce. Malo sreca ovde, dobra hemija onde, i eto solidan rezultat. Po svemu sudeci necemo proci grupnu fazu, ali sa druge strane i da stignemo do cetvrtfinale nije skroz nemoguce. Kad su mladi mogli do svetskog vrha, zasto seniori ne bi mogli do Top8?

ostrovljani samo jako

pre 6 godina

Nema netalentovanije igrace od ostrovskih igraca, toliko netalenat na jedno mesto tesko je videti.
(Izdislav, 14. novembar 2017 22:33

Najtacnija konstatacija, odavno sam hteo da napisem ovo.Samo zbog volje, ljubav prema fudbalu, profesionalizam kao i dobar sistem i ok savezi ove reprezentacije su konkurentne, cista suprotnost od nas.

belodedic

pre 6 godina

@ Gledam koliko je jaca Danska od Irske koja je bila 2. u nasoj grupi. To samo pokazuje da je nasa grupa bila slaba, a ne da smo mi nesto posebno.
(Kontras, 14. novembar 2017 22:23)
Danska-Crna Gora 0:1 !?!?!?

Mister Hajd

pre 6 godina

Dobro je da su neki počeli da prepoznaju vrednost Eriksena...Čovek igra već drugu sezonu na svetskom nivou...Cenim i Modrića, ali Erikson je No1

zgslavac

pre 6 godina

Kad se sjetim koliko je Crna Gora namučila Dansku u 2 utakmice i uzela im 3 boda, a ova Irska za klasu slabija ekipa.

Nikad se više neće ponovit tako slaba skupina: Wales, Srbija, Irska, Austrija

Furija

pre 6 godina

Gledam ove prijateljske tekme.Ok rezultati su malo nerealni,urugvaj izgubio od austrije, argentina od nigerije, spanija nereseno sa rusijom,ipak su to prijateljski mecevi.Ali ljudi moji kad sam video sastav spanije, a tek kad sam video ko im greje klupu na ovom mecu sa rusijom, pa jeza da te uhvati.Nije normalno koliko su jaki.

Kontras

pre 6 godina

Gledam koliko je jaca Danska od Irske koja je bila 2. u nasoj grupi. To samo pokazuje da je nasa grupa bila slaba, a ne da smo mi nesto posebno jaki.

Danci igraju brzo, moderno, lepo, mnogo lepse od nas koji smo se direktno plasirali na SP. Ekipa kao oni ce nas sigurno pobediti na SP ako drasticno ne popravimo formu i igru. Da ne pricamo za jace ekipe.

Valjda ce se nesto promeniti nabolje u nasoj igri u medjuvremenu.

Bratko SRB

pre 6 godina

@dejan

Brate opusteno, po tvojoj racunici mi cemo da zgazimo Argentince jer su oni danas pukli od Nigerijaca 2:4 koje smo mi zgazili poslednji put kad smo igrali 3:0 , a Brazilci pukli od Nemce 1:7 koje smo mi zgazili na proslom Svetskog gde smo igrali...znaci lagano brate :) sto se cimas. Meni se svidja tvoje razmisljanje.

Buntovnik

pre 6 godina

Ove reprezentacije nisu normalne. Juce cela planeta ocekivala da italijani dobiju, a ono nereseno. Sad svi ocekivali malo golova, a ono 6.

Lokal meteorolog sa izlizanim djonovima od plute

pre 6 godina

"O'Nil: Sve smo uradili, vežbali čak i penale"

Martine, brate najmiliji, sve je to lepo, ali bice da niste vezbali odbranu. Ko ti je bio savetnik za odbrambenu taktiku: Klop ili Venger?

P.S. sto je najgore, navijac sam Liverpoola.

Miles Davis

pre 6 godina

JOS LAZIC MINUS 3.5 SUTRA
(Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 14. novembar 2017 20:58)
Gde si bio kad vas je Bjelica busio pre par dana? Jel dobio Alempije otkaz?

dejan

pre 6 godina

Cuj Irci pukli kuci sa 5-1 od Danske.Kinezi od Kolumbije kuci sa 4-0. I mi idemo na SP da se nosimo sa Brazilcima, Nemcima, Spancima i Argentincima?Pa idem odmah da ulozim sto evra da smo zadnji u grupi.

marco

pre 6 godina

'Ajmo strucnjaci opletite kako smo imali slabu grupu! Mi smo na Svetskom prvenstvu, a velesila Italija, jedna od tri najvece fudbalske nacije nije tamo! Da ne spominjem Holandiju...

Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas

pre 6 godina

ha ha igrao sam irci daju 1+ gol kvota 1.55 hvala ircima
(kladzom do bola, 14. novembar 2017 20:56)

JOS LAZIC MINUS 3.5 SUTRA

okidoki

pre 6 godina

Nije mi jasno ovo omalovažavanje naše reprezentacije. Dok se drugi bore u baražu, strepe, ispada Italija, ne igraju Holandija, SAD, Čile, mi igramo prijateljske jer smo se već plasirali. Pa i da budemo zadnji. I šta onda? Jel bolje da budemo zadnji na prvenstvu ili da ne idemo uopšte? Često zasluže kritiku, al vi ga preteraste.
(Millennium, 14. novembar 2017 23:12)

Vidiš da je njima bolje da se ne plasiraju
Hrvati od devet plasmana 4-5 puta prošli grupu jednom treci
Mi im se smejemo
Bolje da se plasiramo na svakom velikom takmicenju
Možda i mi kao Hrvati ušicarimo neku medalju

Makedonce

pre 6 godina

Millennium, 14. novembar 2017 23:12) 

Vidiš da je njima bolje da se ne plasiraju 
Hrvati od devet plasmana 4-5 puta prošli grupu jednom treci 
Mi im se smejemo 
Bolje da se plasiramo na svakom velikom takmicenju 
Možda i mi kao Hrvati ušicarimo neku medalju
(okidoki, 14. novembar 2017 23:26)

Hrvati su 98 imali dobru ekipu. A 2008 i 2016 falilo im je malo srece.

mučki provokator

pre 6 godina

Ајмо Браћо Ирци,и ви сте од нас потекли...
(бађура, 14. novembar 2017 21:03)

Gube i braca Japanci..Srbija do TokiJa

T Rex

pre 6 godina

Nema netalentovanije igrace od ostrovskih igraca, toliko netalenat na jedno mesto tesko je videti.
(Izdislav, 14. novembar 2017 22:37)
Toliko gluposti u jednom komentaru je stvarno tesko videti.

Irci su se malo zamislili

pre 6 godina

Mislim da nikakve veze nema večerašnji rezultat Irske sa konstatacijama da je naša grupa bila laka. Irci su u grupi postizali u proseku jedva nešto više od gola po meču (12 golova na 10 mečeva). Dakle, oni su ekipa koja vrlo teško postiže golove, ali su zato primili samo 6 golova. Ljudi su se jednostavno oslonili na odbranu, a znali su da jedan primljen gol na svom terenu donosi veoma težak zadatak pred njih. To se upravo i pokazalo. Čitav koncept i zamisao igre se raspao kad su primili gol. Zbog toga se Danska, tako reći, prošetala pored njih. Jednostavno nemaju pobednički mentalitet da se vrate rezultatski kad je najteže, kao i većina timova sličnog igračkog kadra i sa sličnim (ne)iskustvom. Dakle, hteo sam da kažem da se utakmica baraža i utakmica u grupi ne mogu porediti, nije isti pritisak i igrači se drugačije osećaju i ponašaju. Čak štaviše, mislim da se u grupi Danska ne bi lepo provela ili joj barem ne bi bilo ovako lako. Irska je ''morala'' da se otvori posle primljenog gola, jer nije imala povoljan rezultat. U grupi bi u toj situaciji i dalje forsirali igru kontra napadima. Toliko...

Makedonce

pre 6 godina

Ајмо Браћо Ирци,и ви сте од нас потекли... 
(бађура, 14. novembar 2017 21:03) 

Gube i braca Japanci..Srbija do TokiJa
(mučki provokator, 14. novembar 2017 22:24)

Evo za utehu pobedila vam braca Senegalci

milan knezevic

pre 6 godina

Zanimljivo Srbija i Danska su jedine dve ekipe koje nisu igrale na Evropskom a da su se plasirale na Mundijal,nekako nam se i jednima i drugima vratila Uefina sramotna odluka da Albance za dron nagradi bodovima kojim su zavrsili ispred oba tima i nezasluzeno odu u Francusku.Takodje se vratilo i Italijanima za svesno pustanje Bogdanova i ekipe da rade sta hoce na stadionu kako bi dobili bodove za zelenim stolom iako su mogli da srede situaciju za par minuta

mi smo bar odradili posao

pre 6 godina

@zgslavac , ali je zato grupa s Islandom ,Ukrajinom ,Turskom superjaka hahahhahahahahaha, vi ni u toj grupi ne mozete biti prvi

lol

pre 6 godina

@Indoktrinacija

Imaju drvenu medalju mozda, nesto se ne secam da se dodeljuju medalje u fudbalu, i jos ona prica Srbija u kosarci oni u fudbalu, strasno.

ne vjerujem da mozete biti TOLIKO bahati

pre 6 godina

@zgslavac , najgore je sto ti ni ne trolas, tvoj mali mozgic je stvarno uvjeren da je Srbija bila u slaboj ,a vi u jakoj grupi hahahahaha. OK a pazi ovo : Wales polufinale zadnje EP > Island cetvrtfinale , Irska osmina finala > Ukrajina ispala u grupi , Austrija ispala u grupi isto kao i Turci, meni se cini da je da su u najmanju ruku grupe bile iste, a opet vi ste morali u dodatne

mk

pre 6 godina

Kristijan Eriksen ! Kakav igrac ! Alal vera doktore ove igre !
Kakva ekipa,neodustajanje,zelja za SP.
U Danskoj se Irci provuku,odes sa 0 0, primis gol u 5-om minutu i posle im spakujes 5 komada...
Nijednog momenta nisu odustali od svoje igre,verovali su u sebe i to im se vratilo i to onako kako zasluzuju...
A ovaj momak je prava 10ka,lider ekipe,svetska klasa,pravo je uzivanje gledati ga...
U subotu igraju Arsenal Totenhem,nadam se da ce ponoviti bar delic onog od juce...
Zato subota 13 30 uzivanje :)))

Ivan

pre 6 godina

(okidoki, 14. novembar 2017 23:26)
O cemu ti pricas pa Hrvati od 98 nisu prosli grupu.U kavlifikacijama za svetsko uvek su posle igrali baraz.MI prvi u grupi sa Spanijom iz cetvrtog sesira,prvi u grupi sa Francuskom,sad prvi skoro 3 kola pre kraja obezbedili plasman.Jedini put igrali baraz,bilo 10:0 protiv Madjara.To sto se oni loze da su neka sila u fudbalu to je druga stvar.U mladjim kategorijama prvaci sveta i Evrope,stalno u polufinalima EP,redovno igramo OI(oni i ne znaju da se igra fudbal na OI)

batigol

pre 6 godina

Eriksen je majstor fudbala, mnogi gledaju Kejna u Totenhemu, ali ovaj covek je pokrenuo tim koji je vec nekoliko sezona pri vrhu PL...

Sto se nasih tice... Aman ljudi, konacno smo se plasirali na veliko takmičenje. Kao da smo bili redovni ucesnici na SP/EP do sad pa da omalovazavamo sve ovo postignuto u kv. grupi ma kakva bila. U Juznoj Africi smo dobili jednu Nemacku pa to je tad bila senzacija plus Stojke odbranio penal Podolskom. Secam se tad sam bio na poslu, ulice prazne, nigde zive duse svi se zavukli negde da gledaju, uzbudjenje i neizvesnost na maksimumu. Tako ce sa bude i sad i umesto da se radujemo sto ce nas biti tamo mi sve negativno. Jeste, mnogo sta ne valja i nije idealno ali treba biti realan i uzivati u cinjenici da smo konacno na SP. Uzdravlje

BlueBlueBlue

pre 6 godina

Samo se vi raspravljajte, ja cekam da dobijemo Hrvate u grupi i da im i tamo nabijemo komplekse kao i u svim ostalim sportovima, Hrvati su suplji u odbrani a na sredini terena ce Matic ponovo da stavi Modrica u dzep pa ce morati da igraju Simunica da bi se odbranili!

Brica

pre 6 godina

@prike
Ako se kaze da je grupa bila slaba i da smo imali srece to nije omalovazavanje vec realnost.
@dejan
Ko prati SP moze reci da na istom ima mozda 2-3 bas lose ekipe tako da i cetvrto mesto u grupi nije neuspeh.
Veliki broj komentatora pise o 1/8 finala a to nije lako eto CRO ima kontinuitet,kvalitet pa im na kraju ponestane srece,odluci jedna lopta,sekunda.
Novi selektor ce imati sve na raspolaganju,moci ce da uigrava ekipu do mile volje jer prvu utakmicu pod teretom rezultata ce imati u kvalifikacijama za EP.
Nije ovo kosarka gde smo velesila i potreban je sistem rada da se bude u samom vrhu vec je fudbal gde smo neka treca svetska liga i potreban nam je sistem rada da igramo redovno na zavrsnim turnirima,naravno na svakoj utakmici treba davati 100% i ici na pobedu bez obzira na protivnika.

Kako vam ne dosadi više

pre 6 godina

Pa dobro, ozbiljna ekipa ne može bit iza Srbije.. Mi idemo do finala to je jasno, njemci osvojili prošlo, argentinci se traže, možda i titula..
(Trololo, 14. novembar 2017 23:06)

Jasno ko dan. Tu dileme nema...do sledećeg Portugala, Meksika i sl.

remax

pre 6 godina

Zanimljivo da se ovi što porede nas i Dance kroz učinak protiv Irske, ne služe npr. poređenjem da je jedan Vels izbacio Belgiju, top 5 evropsku ekipu na EP a kod nas završio 3. u grupi.
Može i tako da se gleda.
Ali komšije sa "dobrim" namerama uvek žmure na jedno oko.. ;)

Trololo

pre 6 godina

Pa dobro, ozbiljna ekipa ne može bit iza Srbije.. Mi idemo do finala to je jasno, njemci osvojili prošlo, argentinci se traže, možda i titula..

zgslavac

pre 6 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Indoktrinacija, 14. novembar 2017 22:36)

I mislio sam da je Vatikan kriv što Hrvatska ima medalju i 10/12 nastupa na SP/EP a Srbija ništa od toga.

Smijali se Crnogorcima kako će bez vas, a pogledaj kako su oni odigrali s Danskom. Da ste vi imali skupinu s Poljskom, Danskom i Rumunjskom završili bi na svojem uobičajnom 3. mjestu. Objektivno.

brlogudan

pre 6 godina

Hrvati pricaju o fudbalu kao da svako takmicenje uzimaju neku medalju , bili treci prije 20 god. i vise nikad nisu izasli iz grupe bili su 23 , 22 , 19 i sad su oni kao velesila , mi smo daleko losiji ali se i ne zanosimo da smo neki faktor.

Boro iz Pobede

pre 6 godina

Ko samo malo ukljuci mozak moze vec sad da nasluti sta nam se sprema u Rusiji. Setite se kakve smo mi dve utakmice odigrali sa Ircima a zamislite da realno Danci nece uraditi nista narocito u Rusiji i da ce tamo biti ekipa mnogo boljih od Danaca. Ja im drzim palceve da nebude vise od 6 komada i da Petko ostane rekorder!

Milan

pre 6 godina

"O'Nil: Sve smo uradili, vežbali čak i penale"

Martine, brate najmiliji, sve je to lepo, ali bice da niste vezbali odbranu. Ko ti je bio savetnik za odbrambenu taktiku: Klop ili Venger?

P.S. sto je najgore, navijac sam Liverpoola.
(Lokal meteorolog sa izlizanim djonovima od plute, 14. novembar 2017 23:28)

Ne, najgore je sto srbi (ili ljudi sa prostora bivse Jugoslavije) nazivaju sebe navijacima engleskog kluba a ne srpskog/jugoslovenskog.

PS: Ovo nije kritika na tvoj racun vec samarcina funkcionerima nasih klubova tj naseg saveza.

оће то

pre 6 godina

@JOS LAZIC MINUS 3.5 SUTRA(Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 14. novembar 2017 20:58)
Jadan onaj kome je u zivotu samo Zvezda u glavi.
(Miles Davis, 14. novembar 2017 21:08)
Хахахахаха, да знаш да си у праву! Ја то све време говорим!

kondor

pre 6 godina

Koga briga za Hrvate!
Ne razumem neke, što se ovde prepiru sa njima.Gledajmo nas, a Hrvati nek misle o nama šta hoće, i nek za sebe misle da su najbolji.

Negativni

pre 6 godina

Hrvatska igrala na 10/12 prvenstava a Srbija na 5/11! Duplo više sa duplo manje stanovnika. Alo!

Da ne govorim da je Hrvatska bila prva u kvalifikacijskoj skupini s Italijom (96') i Engleskom (08') a na euru 08' imala max 9 bodova u skupini s Njemačkom!

Hrvatska je prolazila iz skupine na sp 1998. i na euru 1996., 2008., 2016. Dakle 4 puta, vi ne zbrajate euro kad vas tamo nema 20 godina.

Hrvatska je u natjecateljskim utakmicama odrala velikane: Englesku 2x, Italiju 2X, Njemačku 2x, Španjolsku i Nizozemsku. Srbija samo jednom Njemačku i to je sve! Dakle omjer 8:1

Vaši mladi imaju rezultate? A ženska reprezentacija? Budimo ozbiljni, Njemačka, Francuska i drugi ni ne prate ta natjecanja, to samo Srbi i male ekipe prate. Ako vas zanima tko ima jake mlade igrace potražite u kojim klubovima igraju. Hrvatski mladi igraju u: Juventus, Real, Napoli, Inter, Bayer L., Everton... Ajde molim nabrojite vi svoje mlade do 24 godine i njihove klubove. Hvala, prijatno.
(zgslavac, 15. novembar 2017 13:36)

Sve ovo što si naveo, tačno je. Medjutim, prijatelju, sve je to jalovo jer nema trofeja. Jedan Zvezdin "ušati" vredi više nego tisuće tih budalastih pobeda, koje ne služe ama baš ničemu, osim da se pali zaglupljen narod..
Kužiš?

Scout

pre 6 godina

Okidoki, covjek ti lijepo objasnio i ti sve ponavljas ko papagaj. Kontas ti poentu njegove priče? Nemamo pojma ni mi ni oni, oni nisu nikakva sila! I bugari su igrali polufinale prvenstvo pre njih, jesu i bugari sila u fudbalu? Daj covjece šta je vama? Drugo, oni ama bas uvijek imaju najlakše grupe! Sad izgubili od islanda, kad su ispadali i nisu išli na prvenstva bili su lošiji (ironično) od ukrajinaca i grka. Ne prolaze grupe kao sto ti reče covjek. Mi smo barem prolazili grupe ispred španije, francuske, ceske(kad su bili vice prvaci evrope) velikih fudbalskih sila, oni se nebi kvalifikovali u tim grupama, pa covjece Island usrani pobjedi grupu ispred njih. Mi smo barem uvijek u polufinalima i pobjeđujemo za mlade. Pa jedna holandija. Francuska , pa čak i njemacka nisu redovni učenici tih mladih turnira kao sto je Srbija. I da zvezda je evropski i svetski sampion , znaci da imamo bolje rezultate od njih u fudbalu! Zvezda je samo 6 godina pre njihove medalje bila svetski i evropski sampion. A to svi zaboravljaju a njihovu bronzu pominjete kao da se juče desilo.

3x3

pre 6 godina

Srbija Evropski i svetski sampion u fudbalu za mlade. Zvezda prvak Evrope i sveta, Partizan jedno finale LS, Zvezda finale UEFA, 10 kosarkaskih finala, 5 zlatnih, u odbojci i vaterpolo smo sve osvojili sto se moglo osvojiti. Ko racuna drvene medalje?

zgslavac

pre 6 godina

Hrvatska igrala na 10/12 prvenstava a Srbija na 5/11! Duplo više sa duplo manje stanovnika. Alo!

Da ne govorim da je Hrvatska bila prva u kvalifikacijskoj skupini s Italijom (96') i Engleskom (08') a na euru 08' imala max 9 bodova u skupini s Njemačkom!

Hrvatska je prolazila iz skupine na sp 1998. i na euru 1996., 2008., 2016. Dakle 4 puta, vi ne zbrajate euro kad vas tamo nema 20 godina.

Hrvatska je u natjecateljskim utakmicama odrala velikane: Englesku 2x, Italiju 2X, Njemačku 2x, Španjolsku i Nizozemsku. Srbija samo jednom Njemačku i to je sve! Dakle omjer 8:1

Vaši mladi imaju rezultate? A ženska reprezentacija? Budimo ozbiljni, Njemačka, Francuska i drugi ni ne prate ta natjecanja, to samo Srbi i male ekipe prate. Ako vas zanima tko ima jake mlade igrace potražite u kojim klubovima igraju. Hrvatski mladi igraju u: Juventus, Real, Napoli, Inter, Bayer L., Everton... Ajde molim nabrojite vi svoje mlade do 24 godine i njihove klubove. Hvala, prijatno.

zzbz

pre 6 godina

Pa i da budemo zadnji. I šta onda? Jel bolje da budemo zadnji na prvenstvu ili da ne idemo uopšte? Često zasluže kritiku, al vi ga preteraste.
(Millennium, 14. novembar 2017 23:12)

E pa brate meni je bolje da ne idu uopste, nego da tamo budu kanta za napucavanje, kao protiv Argentine 2006. Ili da nas blamiraju nicim izazvani igranjem ruke u svom 16ercu...
Ovako lepo sednemo ko ljudi, i gledamo ostale kako igrtaju fudbal i ginu za drzavni sveti dres..

kladzom do bola

pre 6 godina

australija - honduras 3-1 kraj . golovi za australiju, slobodan udarac i dva penala , njih bih bas voleo u grupi ako je moguce

Rusijo stizemo

pre 6 godina

Sjever Europe: Island, Danska, Svedska, Engleska, Belgija, Njemacka, Poljska (nema Holandije, Ukrajine).
Mediteran: Portugal, Španjolska, Francuska i Hrvatska (nema Italije, Grčke, Turske).
Srbija je imala slabu grupu što potvrđuje i da se jedina iz te slabe grupe plasirala.
Iz hrvatske grupe su otpale dvije jake ekipe, Ukrajina i Turska, a dvije ekipe iz grupe su se plasirale.

okidoki

pre 6 godina

okidoki, 14. novembar 2017 23:26) 
O cemu ti pricas pa Hrvati od 98 nisu prosli grupu.U kavlifikacijama za svetsko uvek su posle igrali baraz.MI prvi u grupi sa Spanijom iz cetvrtog sesira,prvi u grupi sa Francuskom,sad prvi skoro 3 kola pre kraja obezbedili plasman.Jedini put igrali baraz,bilo 10:0 protiv Madjara.To sto se oni loze da su neka sila u fudbalu to je druga stvar.U mladjim kategorijama prvaci sveta i Evrope,stalno u polufinalima EP,redovno igramo OI(oni i ne znaju da se igra fudbal na OI)
(Ivan, 15. novembar 2017 00:43)

Oni su bili treci 98 a mi bolji od njih jer smo bili prvi u kvalifikacijama hahaha
Oni zdnja tri trenera bojkotiraju zato nisu prvi u grupi
Piši za košarku a nemoj pisati za fudbal da smo bolji

hr

pre 6 godina

@okidoki

Mislim da smo bili 3. na listi nakon SPa 98.
Vidi se da si objektivan, nema ti se tu smisla raspravljati :)
Nismo puno napravili od 98 iako prolasci grupa na EUROu i nije lose, ali bar smo Engleze zeznuli izbacivanjem s EUROa.

kladzom do bola

pre 6 godina

za irce bolje da nisu prolazili centar kao u prvoj utakmici , za mene je dobro sto su dali gol zbog kladze ali to je njih sahranilo . napred honduras od 10h krece , sva sreca danas ne arbajtujem i mogu da i dalje uzivam , a ima i nas kup ,evroliga zvezda -cska ma milina . samo sto cu tesko da gledam peru i nz od 03 i nesto nocas

drago

pre 6 godina

Iz nase skupine i mi i Island na zadnja 2 prvenstva sa dobrim rezultatima a iz vase samo vi i Irska po jednom sa losim rezultatom. A i u dodatnim mi dobri a Itlrci losi. Imali smo puno tezu skupinu.

Ivan

Juniori...haha
Da, velesila smo. Ima par repki nase snage ali niko jaci. Znam da se ne mozete pomiriti s tim ali to je jednostavno tako.
'96-e smo pokradeni protiv osvajaca Njemacke u 4-finalu kod drugog gola, '98-e smo uzeli medalju, vodili u polufinalu protiv osvajaca, 2002-e tukli Italiju, 2004-e igrali nerijeseno sa Francuskom, vodili protiv Engleske za plasman u 4-finale, 2006-e igrali egal tekmu sa po imenima nikad jacim Brazilom, vodili protiv Australije za plasman dalje, 2008-e bili prvi u skupini sa finalistom Njemackom sa kojim bi igrali da nam Turci nisu izjednacili u zadnjoj sekundi, 2012-e igrali nerijeseno sa finalistom Talijanima i bili bolji od osvajaca Spanjolske di smo kod 0:0 propustili 2 zicera. Da smo dobili oni bi ispali. 2004-e vodili protiv polufinalista i domacina Brazila kad im je sudjen nepostojeci penal. 2016-e bili prvi u skupini pored Spanjolske, ispali od osvajaca Portugala u necu u kojem smo bili puno bolji.
4 puta ispali od osvajaca, 2008-e od polufinaliste, 2004-e od Engleske. Sve na knap.
A di ste vi? '98-e ispali od Nizozemske koju smo mi tukli, 2000-e i '06-e nezabiljezena sramota, 2010-e nista.

Blueblueblue

Jeste da, bas kao sto smo vas nabili u zadnjim tekmama u nogometu, vaterpolu i rukometu. Imate jos koji sport?

drago

pre 6 godina

Blueblueblue

Matic ne moze uhvatiti Modrica a ne da ce ga strpati u dzep hahaha.
A obrana nam je primila 5 golova u 12 tekmi.

Negativni


A titula Zvdzde nije za paljenje mase?
MI smo oavojili broncu sa REPREZENTACIJOM a Zvezda kao klub gdje glavni igraci nisu bili ni Srbi, ni iz Srbije, cak se ni drzava nije zvala Srbija.

drago

pre 6 godina

Sto se kvala tice, 4 puta smo osvojili skupinu, po jednom bili ispred Italije i Engleske koju smo ostavili bez Eura. Jos smo samo jednom bili sa velesilom u skupini, zavrsili smo iza Italije u skupini za zadnji Euro. A zavrsili bi ispreda da nam huligani nisu skidali bodove i gledatelje. Znaci 2:1 ispred takvih ekipa.
Imamo 10 plasmana od 12. Vi samo 5 od 11, od toga samo jedan plasman na Euro.

Vi ste po 2 puta zavrsili iza Italije i 2 puta Portugala za Euro.
Iza Spanjolske i ispred Spanjolske i Francuske za SP. Znaci protiv velesila 2:5. Neusporedivo.

Scout

Znaci strasna Ceska ali nije i strasna Hrvatska koja je tad bila aktualna broncana samo da se nas ne bi pohvalilo:)))
Skupine se dobijaju kao i u svakom sportu, boljim rankingom na zdrijebu ;)

ZG

pre 6 godina

(Scout, 15. novembar 2017 11:12)

2008
1. Španija 1663 boda
2. Nemačka 1381
3. Holandija 1338
4. Italija 1328
5. Brazil 1246
6. Argentina 1180
7. Hrvatska 1142
8. Engleska 1115

2013 četvrt
1998 treci rang lista FIFA

drago

pre 6 godina

Sto se kvala tice, 4 puta smo osvojili skupinu, po jednom bili ispred Italije i Engleske koju smo ostavili bez Eura.
Imamo 10 plasmana od 12. Vi samo 5, od toga samo jedan plasman na Euro.

Ne videti se u ogledalu...

pre 6 godina

Hrvati pricaju o fudbalu kao da svako takmicenje uzimaju neku medalju , bili treci prije 20 god. i vise nikad nisu izasli iz grupe bili su 23 , 22 , 19 i sad su oni kao velesila , mi smo daleko losiji ali se i ne zanosimo da smo neki faktor.
(brlogudan, 15. novembar 2017 12:15)

Pusti Hrvate, neka lebde malo u oblacima kao i pred svako veliko takmičenje, dok ne nalete na nekakvu Tursku, Meksiko, Portugal... Sami će se spustiti na zemlju u realnost. Ono što mi je komično u celoj priči, a to je da oni nas optužuju za mitomaniju.

okidoki

pre 6 godina

(Scout, 15. novembar 2017 11:12)

Oni su bili prvi u grupi sa Englezima
Prvi u grupi sa Italijanima
Bili su 4 ili 6 na fifinoj rang listi

zgslavac

pre 6 godina

Kad se sjetim koliko je Crna Gora namučila Dansku u 2 utakmice i uzela im 3 boda, a ova Irska za klasu slabija ekipa.

Nikad se više neće ponovit tako slaba skupina: Wales, Srbija, Irska, Austrija

dejan

pre 6 godina

Cuj Irci pukli kuci sa 5-1 od Danske.Kinezi od Kolumbije kuci sa 4-0. I mi idemo na SP da se nosimo sa Brazilcima, Nemcima, Spancima i Argentincima?Pa idem odmah da ulozim sto evra da smo zadnji u grupi.

T Rex

pre 6 godina

Nema netalentovanije igrace od ostrovskih igraca, toliko netalenat na jedno mesto tesko je videti.
(Izdislav, 14. novembar 2017 22:37)
Toliko gluposti u jednom komentaru je stvarno tesko videti.

Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas

pre 6 godina

ha ha igrao sam irci daju 1+ gol kvota 1.55 hvala ircima
(kladzom do bola, 14. novembar 2017 20:56)

JOS LAZIC MINUS 3.5 SUTRA

marco

pre 6 godina

'Ajmo strucnjaci opletite kako smo imali slabu grupu! Mi smo na Svetskom prvenstvu, a velesila Italija, jedna od tri najvece fudbalske nacije nije tamo! Da ne spominjem Holandiju...

Indoktrinacija

pre 6 godina

kad su srbijanci dobili irce mogu zamislit sta ce im danci ucinit
(zg-U-srcu, 14. novembar 2017 22:05)

Ćuti Hrvoje, pokrij se ušima. Sa onakvim timom niste mogli da budete ispred Islanda u grupi. Sreća pa ste rešavali sa Ukrajincima u poslednjem kolu. Na kraju eliminišete Grke koji daju 2 gola na utakmici često koliko i vi osvajate medalje u košarci.
Mi bar znamo da ne znamo i ne možemo pa i ne očekujemo neki uspeh, dok se vi već vidite u eliminacionoj fazi SP.
Ne znam, ko je vas slagao da ste velesila u fudbalu, imate jednu broznu i to sa igračima stasalim u bivšoj nam zajedničkoj (ne ponovilo se) državi?!
Možda bismo je i mi imali da nam nisu uveli sankcije ali to je sad neka druga priča (znaš ono, Danke Deutchland).

Miles Davis

pre 6 godina

JOS LAZIC MINUS 3.5 SUTRA
(Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 14. novembar 2017 20:58)
Jadan onaj kome je u zivotu samo Zvezda u glavi.

Makedonce

pre 6 godina

Ајмо Браћо Ирци,и ви сте од нас потекли... 
(бађура, 14. novembar 2017 21:03) 

Gube i braca Japanci..Srbija do TokiJa
(mučki provokator, 14. novembar 2017 22:24)

Evo za utehu pobedila vam braca Senegalci

Trololo

pre 6 godina

Pa dobro, ozbiljna ekipa ne može bit iza Srbije.. Mi idemo do finala to je jasno, njemci osvojili prošlo, argentinci se traže, možda i titula..

lol

pre 6 godina

kad su srbijanci dobili irce mogu zamislit sta ce im danci ucinit
(zg-U-srcu, 14. novembar 2017 22:05)

Danska prvak Evrope 92' hrvatska nikad nije bila niti ce biti, ne znam sta se lozite da ste neka sila u "nogometu" Srbija nikad nece biti isto ali bar se ne lozimo da smo sila.

Miles Davis

pre 6 godina

JOS LAZIC MINUS 3.5 SUTRA
(Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 14. novembar 2017 20:58)
Gde si bio kad vas je Bjelica busio pre par dana? Jel dobio Alempije otkaz?

lol

pre 6 godina

@Indoktrinacija

Imaju drvenu medalju mozda, nesto se ne secam da se dodeljuju medalje u fudbalu, i jos ona prica Srbija u kosarci oni u fudbalu, strasno.

radetoronto

pre 6 godina

Hajde ohladite vise oko slabosti grupe u kome se Srbija nalazila.

Jel je Srbija birala grupu? Ne, grupa je tako izabrana i Srbija je bila prva. Prosto.

Sto se tice samog turnira, skoro pa sve je moguce. Malo sreca ovde, dobra hemija onde, i eto solidan rezultat. Po svemu sudeci necemo proci grupnu fazu, ali sa druge strane i da stignemo do cetvrtfinale nije skroz nemoguce. Kad su mladi mogli do svetskog vrha, zasto seniori ne bi mogli do Top8?

Nebojša

pre 6 godina

Kad se sjetim koliko je Crna Gora namučila Dansku u 2 utakmice i uzela im 3 boda, a ova Irska za klasu slabija ekipa. 

Nikad se više neće ponovit tako slaba skupina: Wales, Srbija, Irska, Austrija
(zgslavac, 14. novembar 2017 22:13)

A po čemu je to vaša skupina bila jaka osim ako ne misliš po tome što je jedan Island bio ispred vas.

Makedonce

pre 6 godina

Millennium, 14. novembar 2017 23:12) 

Vidiš da je njima bolje da se ne plasiraju 
Hrvati od devet plasmana 4-5 puta prošli grupu jednom treci 
Mi im se smejemo 
Bolje da se plasiramo na svakom velikom takmicenju 
Možda i mi kao Hrvati ušicarimo neku medalju
(okidoki, 14. novembar 2017 23:26)

Hrvati su 98 imali dobru ekipu. A 2008 i 2016 falilo im je malo srece.

Kontras

pre 6 godina

Gledam koliko je jaca Danska od Irske koja je bila 2. u nasoj grupi. To samo pokazuje da je nasa grupa bila slaba, a ne da smo mi nesto posebno jaki.

Danci igraju brzo, moderno, lepo, mnogo lepse od nas koji smo se direktno plasirali na SP. Ekipa kao oni ce nas sigurno pobediti na SP ako drasticno ne popravimo formu i igru. Da ne pricamo za jace ekipe.

Valjda ce se nesto promeniti nabolje u nasoj igri u medjuvremenu.

Boro iz Pobede

pre 6 godina

Ko samo malo ukljuci mozak moze vec sad da nasluti sta nam se sprema u Rusiji. Setite se kakve smo mi dve utakmice odigrali sa Ircima a zamislite da realno Danci nece uraditi nista narocito u Rusiji i da ce tamo biti ekipa mnogo boljih od Danaca. Ja im drzim palceve da nebude vise od 6 komada i da Petko ostane rekorder!

Rusijo stizemo

pre 6 godina

Sjever Europe: Island, Danska, Svedska, Engleska, Belgija, Njemacka, Poljska (nema Holandije, Ukrajine).
Mediteran: Portugal, Španjolska, Francuska i Hrvatska (nema Italije, Grčke, Turske).
Srbija je imala slabu grupu što potvrđuje i da se jedina iz te slabe grupe plasirala.
Iz hrvatske grupe su otpale dvije jake ekipe, Ukrajina i Turska, a dvije ekipe iz grupe su se plasirale.

zgslavac

pre 6 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Indoktrinacija, 14. novembar 2017 22:36)

I mislio sam da je Vatikan kriv što Hrvatska ima medalju i 10/12 nastupa na SP/EP a Srbija ništa od toga.

Smijali se Crnogorcima kako će bez vas, a pogledaj kako su oni odigrali s Danskom. Da ste vi imali skupinu s Poljskom, Danskom i Rumunjskom završili bi na svojem uobičajnom 3. mjestu. Objektivno.

belodedic

pre 6 godina

@ Gledam koliko je jaca Danska od Irske koja je bila 2. u nasoj grupi. To samo pokazuje da je nasa grupa bila slaba, a ne da smo mi nesto posebno.
(Kontras, 14. novembar 2017 22:23)
Danska-Crna Gora 0:1 !?!?!?

zzbz

pre 6 godina

Pa i da budemo zadnji. I šta onda? Jel bolje da budemo zadnji na prvenstvu ili da ne idemo uopšte? Često zasluže kritiku, al vi ga preteraste.
(Millennium, 14. novembar 2017 23:12)

E pa brate meni je bolje da ne idu uopste, nego da tamo budu kanta za napucavanje, kao protiv Argentine 2006. Ili da nas blamiraju nicim izazvani igranjem ruke u svom 16ercu...
Ovako lepo sednemo ko ljudi, i gledamo ostale kako igrtaju fudbal i ginu za drzavni sveti dres..

okidoki

pre 6 godina

Nije mi jasno ovo omalovažavanje naše reprezentacije. Dok se drugi bore u baražu, strepe, ispada Italija, ne igraju Holandija, SAD, Čile, mi igramo prijateljske jer smo se već plasirali. Pa i da budemo zadnji. I šta onda? Jel bolje da budemo zadnji na prvenstvu ili da ne idemo uopšte? Često zasluže kritiku, al vi ga preteraste.
(Millennium, 14. novembar 2017 23:12)

Vidiš da je njima bolje da se ne plasiraju
Hrvati od devet plasmana 4-5 puta prošli grupu jednom treci
Mi im se smejemo
Bolje da se plasiramo na svakom velikom takmicenju
Možda i mi kao Hrvati ušicarimo neku medalju

Rajko007

pre 6 godina

Drugi gol Danaca je za skolske prirucnike kontre sa jednim dodirom, savrsenstvo! Kako li bi se mi tek proveli umesto Irske!? Hvala ti Kolarov sto si nas postedeo baraza i ovog raspucanog Eriksena.

ostrovljani samo jako

pre 6 godina

Nema netalentovanije igrace od ostrovskih igraca, toliko netalenat na jedno mesto tesko je videti.
(Izdislav, 14. novembar 2017 22:33

Najtacnija konstatacija, odavno sam hteo da napisem ovo.Samo zbog volje, ljubav prema fudbalu, profesionalizam kao i dobar sistem i ok savezi ove reprezentacije su konkurentne, cista suprotnost od nas.

okidoki

pre 6 godina

okidoki, 14. novembar 2017 23:26) 
O cemu ti pricas pa Hrvati od 98 nisu prosli grupu.U kavlifikacijama za svetsko uvek su posle igrali baraz.MI prvi u grupi sa Spanijom iz cetvrtog sesira,prvi u grupi sa Francuskom,sad prvi skoro 3 kola pre kraja obezbedili plasman.Jedini put igrali baraz,bilo 10:0 protiv Madjara.To sto se oni loze da su neka sila u fudbalu to je druga stvar.U mladjim kategorijama prvaci sveta i Evrope,stalno u polufinalima EP,redovno igramo OI(oni i ne znaju da se igra fudbal na OI)
(Ivan, 15. novembar 2017 00:43)

Oni su bili treci 98 a mi bolji od njih jer smo bili prvi u kvalifikacijama hahaha
Oni zdnja tri trenera bojkotiraju zato nisu prvi u grupi
Piši za košarku a nemoj pisati za fudbal da smo bolji

Negativni

pre 6 godina

Hrvatska igrala na 10/12 prvenstava a Srbija na 5/11! Duplo više sa duplo manje stanovnika. Alo!

Da ne govorim da je Hrvatska bila prva u kvalifikacijskoj skupini s Italijom (96') i Engleskom (08') a na euru 08' imala max 9 bodova u skupini s Njemačkom!

Hrvatska je prolazila iz skupine na sp 1998. i na euru 1996., 2008., 2016. Dakle 4 puta, vi ne zbrajate euro kad vas tamo nema 20 godina.

Hrvatska je u natjecateljskim utakmicama odrala velikane: Englesku 2x, Italiju 2X, Njemačku 2x, Španjolsku i Nizozemsku. Srbija samo jednom Njemačku i to je sve! Dakle omjer 8:1

Vaši mladi imaju rezultate? A ženska reprezentacija? Budimo ozbiljni, Njemačka, Francuska i drugi ni ne prate ta natjecanja, to samo Srbi i male ekipe prate. Ako vas zanima tko ima jake mlade igrace potražite u kojim klubovima igraju. Hrvatski mladi igraju u: Juventus, Real, Napoli, Inter, Bayer L., Everton... Ajde molim nabrojite vi svoje mlade do 24 godine i njihove klubove. Hvala, prijatno.
(zgslavac, 15. novembar 2017 13:36)

Sve ovo što si naveo, tačno je. Medjutim, prijatelju, sve je to jalovo jer nema trofeja. Jedan Zvezdin "ušati" vredi više nego tisuće tih budalastih pobeda, koje ne služe ama baš ničemu, osim da se pali zaglupljen narod..
Kužiš?

Millennium

pre 6 godina

Nije mi jasno ovo omalovažavanje naše reprezentacije. Dok se drugi bore u baražu, strepe, ispada Italija, ne igraju Holandija, SAD, Čile, mi igramo prijateljske jer smo se već plasirali. Pa i da budemo zadnji. I šta onda? Jel bolje da budemo zadnji na prvenstvu ili da ne idemo uopšte? Često zasluže kritiku, al vi ga preteraste.

Scout

pre 6 godina

Okidoki, covjek ti lijepo objasnio i ti sve ponavljas ko papagaj. Kontas ti poentu njegove priče? Nemamo pojma ni mi ni oni, oni nisu nikakva sila! I bugari su igrali polufinale prvenstvo pre njih, jesu i bugari sila u fudbalu? Daj covjece šta je vama? Drugo, oni ama bas uvijek imaju najlakše grupe! Sad izgubili od islanda, kad su ispadali i nisu išli na prvenstva bili su lošiji (ironično) od ukrajinaca i grka. Ne prolaze grupe kao sto ti reče covjek. Mi smo barem prolazili grupe ispred španije, francuske, ceske(kad su bili vice prvaci evrope) velikih fudbalskih sila, oni se nebi kvalifikovali u tim grupama, pa covjece Island usrani pobjedi grupu ispred njih. Mi smo barem uvijek u polufinalima i pobjeđujemo za mlade. Pa jedna holandija. Francuska , pa čak i njemacka nisu redovni učenici tih mladih turnira kao sto je Srbija. I da zvezda je evropski i svetski sampion , znaci da imamo bolje rezultate od njih u fudbalu! Zvezda je samo 6 godina pre njihove medalje bila svetski i evropski sampion. A to svi zaboravljaju a njihovu bronzu pominjete kao da se juče desilo.

marerakarera

pre 6 godina

Eriksen je kalibar za Barsu ili Real. Covek KIDA za Totenhem, bio je jedina dobra kupovina nakon sto su uzaludno bacili onaj novac Bejla. Irci imaju sistem, i igraju sasvim dobro, samo nemaju golgetera, vrlo prosto. Danci nazalost zasluzeno prosli, navijao sam za Irce ali steta. Mislim da su uzasno naivno odigrali, i da je poraz od nas njih totalno utukao.

BlueBlueBlue

pre 6 godina

Samo se vi raspravljajte, ja cekam da dobijemo Hrvate u grupi i da im i tamo nabijemo komplekse kao i u svim ostalim sportovima, Hrvati su suplji u odbrani a na sredini terena ce Matic ponovo da stavi Modrica u dzep pa ce morati da igraju Simunica da bi se odbranili!

zgslavac

pre 6 godina

Hrvatska igrala na 10/12 prvenstava a Srbija na 5/11! Duplo više sa duplo manje stanovnika. Alo!

Da ne govorim da je Hrvatska bila prva u kvalifikacijskoj skupini s Italijom (96') i Engleskom (08') a na euru 08' imala max 9 bodova u skupini s Njemačkom!

Hrvatska je prolazila iz skupine na sp 1998. i na euru 1996., 2008., 2016. Dakle 4 puta, vi ne zbrajate euro kad vas tamo nema 20 godina.

Hrvatska je u natjecateljskim utakmicama odrala velikane: Englesku 2x, Italiju 2X, Njemačku 2x, Španjolsku i Nizozemsku. Srbija samo jednom Njemačku i to je sve! Dakle omjer 8:1

Vaši mladi imaju rezultate? A ženska reprezentacija? Budimo ozbiljni, Njemačka, Francuska i drugi ni ne prate ta natjecanja, to samo Srbi i male ekipe prate. Ako vas zanima tko ima jake mlade igrace potražite u kojim klubovima igraju. Hrvatski mladi igraju u: Juventus, Real, Napoli, Inter, Bayer L., Everton... Ajde molim nabrojite vi svoje mlade do 24 godine i njihove klubove. Hvala, prijatno.

drago

pre 6 godina

Iz nase skupine i mi i Island na zadnja 2 prvenstva sa dobrim rezultatima a iz vase samo vi i Irska po jednom sa losim rezultatom. A i u dodatnim mi dobri a Itlrci losi. Imali smo puno tezu skupinu.

Ivan

Juniori...haha
Da, velesila smo. Ima par repki nase snage ali niko jaci. Znam da se ne mozete pomiriti s tim ali to je jednostavno tako.
'96-e smo pokradeni protiv osvajaca Njemacke u 4-finalu kod drugog gola, '98-e smo uzeli medalju, vodili u polufinalu protiv osvajaca, 2002-e tukli Italiju, 2004-e igrali nerijeseno sa Francuskom, vodili protiv Engleske za plasman u 4-finale, 2006-e igrali egal tekmu sa po imenima nikad jacim Brazilom, vodili protiv Australije za plasman dalje, 2008-e bili prvi u skupini sa finalistom Njemackom sa kojim bi igrali da nam Turci nisu izjednacili u zadnjoj sekundi, 2012-e igrali nerijeseno sa finalistom Talijanima i bili bolji od osvajaca Spanjolske di smo kod 0:0 propustili 2 zicera. Da smo dobili oni bi ispali. 2004-e vodili protiv polufinalista i domacina Brazila kad im je sudjen nepostojeci penal. 2016-e bili prvi u skupini pored Spanjolske, ispali od osvajaca Portugala u necu u kojem smo bili puno bolji.
4 puta ispali od osvajaca, 2008-e od polufinaliste, 2004-e od Engleske. Sve na knap.
A di ste vi? '98-e ispali od Nizozemske koju smo mi tukli, 2000-e i '06-e nezabiljezena sramota, 2010-e nista.

Blueblueblue

Jeste da, bas kao sto smo vas nabili u zadnjim tekmama u nogometu, vaterpolu i rukometu. Imate jos koji sport?

ZG

pre 6 godina

(Scout, 15. novembar 2017 11:12)

2008
1. Španija 1663 boda
2. Nemačka 1381
3. Holandija 1338
4. Italija 1328
5. Brazil 1246
6. Argentina 1180
7. Hrvatska 1142
8. Engleska 1115

2013 četvrt
1998 treci rang lista FIFA

Lokal meteorolog sa izlizanim djonovima od plute

pre 6 godina

"O'Nil: Sve smo uradili, vežbali čak i penale"

Martine, brate najmiliji, sve je to lepo, ali bice da niste vezbali odbranu. Ko ti je bio savetnik za odbrambenu taktiku: Klop ili Venger?

P.S. sto je najgore, navijac sam Liverpoola.

3x3

pre 6 godina

Srbija Evropski i svetski sampion u fudbalu za mlade. Zvezda prvak Evrope i sveta, Partizan jedno finale LS, Zvezda finale UEFA, 10 kosarkaskih finala, 5 zlatnih, u odbojci i vaterpolo smo sve osvojili sto se moglo osvojiti. Ko racuna drvene medalje?

drago

pre 6 godina

Blueblueblue

Matic ne moze uhvatiti Modrica a ne da ce ga strpati u dzep hahaha.
A obrana nam je primila 5 golova u 12 tekmi.

Negativni


A titula Zvdzde nije za paljenje mase?
MI smo oavojili broncu sa REPREZENTACIJOM a Zvezda kao klub gdje glavni igraci nisu bili ni Srbi, ni iz Srbije, cak se ni drzava nije zvala Srbija.

mučki provokator

pre 6 godina

Ајмо Браћо Ирци,и ви сте од нас потекли...
(бађура, 14. novembar 2017 21:03)

Gube i braca Japanci..Srbija do TokiJa

Kol

pre 6 godina

I Lord naravno rusi nepisano pravilo da igrac nad kojim je nacinjen penal ne izvodi isti jer on je Lord Bendtner, publika u ekstazi kakav igrac!

Ivan

pre 6 godina

(okidoki, 14. novembar 2017 23:26)
O cemu ti pricas pa Hrvati od 98 nisu prosli grupu.U kavlifikacijama za svetsko uvek su posle igrali baraz.MI prvi u grupi sa Spanijom iz cetvrtog sesira,prvi u grupi sa Francuskom,sad prvi skoro 3 kola pre kraja obezbedili plasman.Jedini put igrali baraz,bilo 10:0 protiv Madjara.To sto se oni loze da su neka sila u fudbalu to je druga stvar.U mladjim kategorijama prvaci sveta i Evrope,stalno u polufinalima EP,redovno igramo OI(oni i ne znaju da se igra fudbal na OI)

ne vjerujem da mozete biti TOLIKO bahati

pre 6 godina

@zgslavac , najgore je sto ti ni ne trolas, tvoj mali mozgic je stvarno uvjeren da je Srbija bila u slaboj ,a vi u jakoj grupi hahahahaha. OK a pazi ovo : Wales polufinale zadnje EP > Island cetvrtfinale , Irska osmina finala > Ukrajina ispala u grupi , Austrija ispala u grupi isto kao i Turci, meni se cini da je da su u najmanju ruku grupe bile iste, a opet vi ste morali u dodatne

Mister Hajd

pre 6 godina

Dobro je da su neki počeli da prepoznaju vrednost Eriksena...Čovek igra već drugu sezonu na svetskom nivou...Cenim i Modrića, ali Erikson je No1

Milan

pre 6 godina

"O'Nil: Sve smo uradili, vežbali čak i penale"

Martine, brate najmiliji, sve je to lepo, ali bice da niste vezbali odbranu. Ko ti je bio savetnik za odbrambenu taktiku: Klop ili Venger?

P.S. sto je najgore, navijac sam Liverpoola.
(Lokal meteorolog sa izlizanim djonovima od plute, 14. novembar 2017 23:28)

Ne, najgore je sto srbi (ili ljudi sa prostora bivse Jugoslavije) nazivaju sebe navijacima engleskog kluba a ne srpskog/jugoslovenskog.

PS: Ovo nije kritika na tvoj racun vec samarcina funkcionerima nasih klubova tj naseg saveza.

brlogudan

pre 6 godina

Hrvati pricaju o fudbalu kao da svako takmicenje uzimaju neku medalju , bili treci prije 20 god. i vise nikad nisu izasli iz grupe bili su 23 , 22 , 19 i sad su oni kao velesila , mi smo daleko losiji ali se i ne zanosimo da smo neki faktor.

drago

pre 6 godina

Sto se kvala tice, 4 puta smo osvojili skupinu, po jednom bili ispred Italije i Engleske koju smo ostavili bez Eura.
Imamo 10 plasmana od 12. Vi samo 5, od toga samo jedan plasman na Euro.

Buntovnik

pre 6 godina

Ove reprezentacije nisu normalne. Juce cela planeta ocekivala da italijani dobiju, a ono nereseno. Sad svi ocekivali malo golova, a ono 6.

Bratko SRB

pre 6 godina

@dejan

Brate opusteno, po tvojoj racunici mi cemo da zgazimo Argentince jer su oni danas pukli od Nigerijaca 2:4 koje smo mi zgazili poslednji put kad smo igrali 3:0 , a Brazilci pukli od Nemce 1:7 koje smo mi zgazili na proslom Svetskog gde smo igrali...znaci lagano brate :) sto se cimas. Meni se svidja tvoje razmisljanje.

Furija

pre 6 godina

Gledam ove prijateljske tekme.Ok rezultati su malo nerealni,urugvaj izgubio od austrije, argentina od nigerije, spanija nereseno sa rusijom,ipak su to prijateljski mecevi.Ali ljudi moji kad sam video sastav spanije, a tek kad sam video ko im greje klupu na ovom mecu sa rusijom, pa jeza da te uhvati.Nije normalno koliko su jaki.

milan knezevic

pre 6 godina

Zanimljivo Srbija i Danska su jedine dve ekipe koje nisu igrale na Evropskom a da su se plasirale na Mundijal,nekako nam se i jednima i drugima vratila Uefina sramotna odluka da Albance za dron nagradi bodovima kojim su zavrsili ispred oba tima i nezasluzeno odu u Francusku.Takodje se vratilo i Italijanima za svesno pustanje Bogdanova i ekipe da rade sta hoce na stadionu kako bi dobili bodove za zelenim stolom iako su mogli da srede situaciju za par minuta

kladzom do bola

pre 6 godina

za irce bolje da nisu prolazili centar kao u prvoj utakmici , za mene je dobro sto su dali gol zbog kladze ali to je njih sahranilo . napred honduras od 10h krece , sva sreca danas ne arbajtujem i mogu da i dalje uzivam , a ima i nas kup ,evroliga zvezda -cska ma milina . samo sto cu tesko da gledam peru i nz od 03 i nesto nocas

drago

pre 6 godina

Sto se kvala tice, 4 puta smo osvojili skupinu, po jednom bili ispred Italije i Engleske koju smo ostavili bez Eura. Jos smo samo jednom bili sa velesilom u skupini, zavrsili smo iza Italije u skupini za zadnji Euro. A zavrsili bi ispreda da nam huligani nisu skidali bodove i gledatelje. Znaci 2:1 ispred takvih ekipa.
Imamo 10 plasmana od 12. Vi samo 5 od 11, od toga samo jedan plasman na Euro.

Vi ste po 2 puta zavrsili iza Italije i 2 puta Portugala za Euro.
Iza Spanjolske i ispred Spanjolske i Francuske za SP. Znaci protiv velesila 2:5. Neusporedivo.

Scout

Znaci strasna Ceska ali nije i strasna Hrvatska koja je tad bila aktualna broncana samo da se nas ne bi pohvalilo:)))
Skupine se dobijaju kao i u svakom sportu, boljim rankingom na zdrijebu ;)

kondor

pre 6 godina

Koga briga za Hrvate!
Ne razumem neke, što se ovde prepiru sa njima.Gledajmo nas, a Hrvati nek misle o nama šta hoće, i nek za sebe misle da su najbolji.

mi smo bar odradili posao

pre 6 godina

@zgslavac , ali je zato grupa s Islandom ,Ukrajinom ,Turskom superjaka hahahhahahahahaha, vi ni u toj grupi ne mozete biti prvi

remax

pre 6 godina

Zanimljivo da se ovi što porede nas i Dance kroz učinak protiv Irske, ne služe npr. poređenjem da je jedan Vels izbacio Belgiju, top 5 evropsku ekipu na EP a kod nas završio 3. u grupi.
Može i tako da se gleda.
Ali komšije sa "dobrim" namerama uvek žmure na jedno oko.. ;)

okidoki

pre 6 godina

(Scout, 15. novembar 2017 11:12)

Oni su bili prvi u grupi sa Englezima
Prvi u grupi sa Italijanima
Bili su 4 ili 6 na fifinoj rang listi

Brica

pre 6 godina

@prike
Ako se kaze da je grupa bila slaba i da smo imali srece to nije omalovazavanje vec realnost.
@dejan
Ko prati SP moze reci da na istom ima mozda 2-3 bas lose ekipe tako da i cetvrto mesto u grupi nije neuspeh.
Veliki broj komentatora pise o 1/8 finala a to nije lako eto CRO ima kontinuitet,kvalitet pa im na kraju ponestane srece,odluci jedna lopta,sekunda.
Novi selektor ce imati sve na raspolaganju,moci ce da uigrava ekipu do mile volje jer prvu utakmicu pod teretom rezultata ce imati u kvalifikacijama za EP.
Nije ovo kosarka gde smo velesila i potreban je sistem rada da se bude u samom vrhu vec je fudbal gde smo neka treca svetska liga i potreban nam je sistem rada da igramo redovno na zavrsnim turnirima,naravno na svakoj utakmici treba davati 100% i ici na pobedu bez obzira na protivnika.

Kako vam ne dosadi više

pre 6 godina

Pa dobro, ozbiljna ekipa ne može bit iza Srbije.. Mi idemo do finala to je jasno, njemci osvojili prošlo, argentinci se traže, možda i titula..
(Trololo, 14. novembar 2017 23:06)

Jasno ko dan. Tu dileme nema...do sledećeg Portugala, Meksika i sl.

hr

pre 6 godina

@okidoki

Mislim da smo bili 3. na listi nakon SPa 98.
Vidi se da si objektivan, nema ti se tu smisla raspravljati :)
Nismo puno napravili od 98 iako prolasci grupa na EUROu i nije lose, ali bar smo Engleze zeznuli izbacivanjem s EUROa.

оће то

pre 6 godina

@JOS LAZIC MINUS 3.5 SUTRA(Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 14. novembar 2017 20:58)
Jadan onaj kome je u zivotu samo Zvezda u glavi.
(Miles Davis, 14. novembar 2017 21:08)
Хахахахаха, да знаш да си у праву! Ја то све време говорим!

kladzom do bola

pre 6 godina

australija - honduras 3-1 kraj . golovi za australiju, slobodan udarac i dva penala , njih bih bas voleo u grupi ako je moguce

batigol

pre 6 godina

Eriksen je majstor fudbala, mnogi gledaju Kejna u Totenhemu, ali ovaj covek je pokrenuo tim koji je vec nekoliko sezona pri vrhu PL...

Sto se nasih tice... Aman ljudi, konacno smo se plasirali na veliko takmičenje. Kao da smo bili redovni ucesnici na SP/EP do sad pa da omalovazavamo sve ovo postignuto u kv. grupi ma kakva bila. U Juznoj Africi smo dobili jednu Nemacku pa to je tad bila senzacija plus Stojke odbranio penal Podolskom. Secam se tad sam bio na poslu, ulice prazne, nigde zive duse svi se zavukli negde da gledaju, uzbudjenje i neizvesnost na maksimumu. Tako ce sa bude i sad i umesto da se radujemo sto ce nas biti tamo mi sve negativno. Jeste, mnogo sta ne valja i nije idealno ali treba biti realan i uzivati u cinjenici da smo konacno na SP. Uzdravlje

Irci su se malo zamislili

pre 6 godina

Mislim da nikakve veze nema večerašnji rezultat Irske sa konstatacijama da je naša grupa bila laka. Irci su u grupi postizali u proseku jedva nešto više od gola po meču (12 golova na 10 mečeva). Dakle, oni su ekipa koja vrlo teško postiže golove, ali su zato primili samo 6 golova. Ljudi su se jednostavno oslonili na odbranu, a znali su da jedan primljen gol na svom terenu donosi veoma težak zadatak pred njih. To se upravo i pokazalo. Čitav koncept i zamisao igre se raspao kad su primili gol. Zbog toga se Danska, tako reći, prošetala pored njih. Jednostavno nemaju pobednički mentalitet da se vrate rezultatski kad je najteže, kao i većina timova sličnog igračkog kadra i sa sličnim (ne)iskustvom. Dakle, hteo sam da kažem da se utakmica baraža i utakmica u grupi ne mogu porediti, nije isti pritisak i igrači se drugačije osećaju i ponašaju. Čak štaviše, mislim da se u grupi Danska ne bi lepo provela ili joj barem ne bi bilo ovako lako. Irska je ''morala'' da se otvori posle primljenog gola, jer nije imala povoljan rezultat. U grupi bi u toj situaciji i dalje forsirali igru kontra napadima. Toliko...

Ne videti se u ogledalu...

pre 6 godina

Hrvati pricaju o fudbalu kao da svako takmicenje uzimaju neku medalju , bili treci prije 20 god. i vise nikad nisu izasli iz grupe bili su 23 , 22 , 19 i sad su oni kao velesila , mi smo daleko losiji ali se i ne zanosimo da smo neki faktor.
(brlogudan, 15. novembar 2017 12:15)

Pusti Hrvate, neka lebde malo u oblacima kao i pred svako veliko takmičenje, dok ne nalete na nekakvu Tursku, Meksiko, Portugal... Sami će se spustiti na zemlju u realnost. Ono što mi je komično u celoj priči, a to je da oni nas optužuju za mitomaniju.

mk

pre 6 godina

Kristijan Eriksen ! Kakav igrac ! Alal vera doktore ove igre !
Kakva ekipa,neodustajanje,zelja za SP.
U Danskoj se Irci provuku,odes sa 0 0, primis gol u 5-om minutu i posle im spakujes 5 komada...
Nijednog momenta nisu odustali od svoje igre,verovali su u sebe i to im se vratilo i to onako kako zasluzuju...
A ovaj momak je prava 10ka,lider ekipe,svetska klasa,pravo je uzivanje gledati ga...
U subotu igraju Arsenal Totenhem,nadam se da ce ponoviti bar delic onog od juce...
Zato subota 13 30 uzivanje :)))