1. A što je uopšte bitno ko je bolji, ko više troši Partizan ili Zvezda kada i jedni i drugi znate da vam je najveći domet top 4 a titulu nećete gledati, tu nemam nikakvu dilemu.Zvezda će biti konkurentna samo ako dovede jakog pleja i centra, bez pojačanja je slabija i od Cedevite i od Budućnosti.Partizan je već mnogo slabiji, tako da njega i ne računam kao ozbiljnog konkurenta.
    (sasa.r, 14. novembar 2017 12:04)

    # Link komentara

  2. Niko ne može da zabrani FMP-u kako će da se zove, niti tebi da ispadneš glup...
    (xxx, 13. novembar 2017 11:23)

    Ti nekome da je glup ???…??
     (Batko, 13. novembar 2017 17:40)

    # Link komentara

  3. Bolje rezultate imamo od kada su Gos i Miler dosli u Igodinamik nego sa Hecerom i Vrapcem.
    (Jabucilo, 13. novembar 2017 12:11)

    # Link komentara

  4. Vrlo su slični kvaliteti timova, i neko ima obraza da se ovime hvali
    (smešno šta sve čovek ima da pročita, 13. novembar 2017 01:26). FMP 1 i FMP2.
     (xxx, 13. novembar 2017 11:25)

    # Link komentara

  5. Zaboravio si da dodaš Bakića i Nedovića. A tad ste bili projekat evropska Zvezda na koji je spiskano 50 milki evra. 
    (xxx, 12. novembar 2017 21:48) 

    Ahahahahaahahaah 50 miliona hahahahahah....
    Ma 300miliona...ma sta trista...ravno milijardu i ni evra manje...
    (hmm, 12. novembar 2017 23:09). Niko ne može da zabrani FMP-u kako će da se zove, niti tebi da ispadneš glup...
     (xxx, 13. novembar 2017 11:23)

    # Link komentara

  6. Nema pojačanja,jer su na ova potrošene velike pare,ne žele odma da ih šutnu...
    (ada, 13. novembar 2017 08:24)

    # Link komentara

  7. Jeli igrao Vinko Jelovac?
     (GAD, 13. novembar 2017 08:02)

    # Link komentara

  8. Ja mislim da nam je dovoljno nereseno protiv Albe ako pobedimo Fener sa dva razlike, samo napred moj Partizane.
    (Uros Djurdjavic Prejaki, 13. novembar 2017 05:27)

    # Link komentara

  9. "Tim iz Železnika je tokom većeg dela meča zadavao probleme ekipi Dušana Alimpijevića"

    Зар није Алимпијевићева екипа баш из Железника? И нико не може да јој забрани како да се зове?
     (Јабучило, 13. novembar 2017 02:04)

    # Link komentara

  10. Veliki strumf@ Tvoj komentar je imao smisao do onog trenutka kad si rekao "GOSPODA" a zapravo nisi ni bio svestan koliko je to jadno zvucalo. Nastavite dalje da budete u tom fazonu!"
    (neko iz mase, 13. novembar 2017 01:59)

    # Link komentara

  11. Razlika izmedju vas i nas je sto smo mi Zvezdasi za vas gospoda! Mi ne ponizavamo svoje protivnike! Mi smo te godine igrali bukvalno sa juniorima a vi ste zeleli da se izivljavate. Vidis, to vam se ubrzo vratilo - ona trojka Nolana Smita bila je kosmicka pravda za sve sto ste radili vise od 10 godina. U tom derbiju mi smo imali OSAM igraca u rosteru i NIJEDNOG STRANCA!!! I ti meni uporedjujes vas tim sa 3-4 Amera, Francuza, koga sve ne, i to odlicnih i SKUPIH igraca (koliko god vi krili vase finansije) i afirmisanim nasim igracima sa tom ekipom omladinaca? Tukli smo vas sa Bogdanom, Pavlovicem, Vestermanom, Dzonsom zvanim od miloste BAT i raznim drugim "jeftinim" igracima, sa sve magom na klupi.
    (veliki strumf, 12. novembar 2017 22:21)

    Tim partizana na toj utakmici od +41 pazite sada legiju stranaca Kurtis Džerels, Dušan Kecman, Vukašin Vujović, Lučić, Milosavljević, Bogdan Bogdanović, Raško Katić, Nejtan Džavai, Nemanja Bešović, Petar Božić, Jan Veseli i Džejms Gist. Realno sem Bešovića i Vujovića za koje nisam ni čuo svi ostali BOMBA.

    Sastav zvezde Luka Drča, Nikola Čvorović, Strahinja Dragićević, Lazar Radosavljević, Darko Balaban, e sada dvojica koje znam Sava Lešić, Nemanja Nedović, pa onda Uroš Nikolić, Ivan Marinković verovatno bivši muž Goce Tržan, Vujadin Subotić, Ivan Sajčić i Boris Bakić. trener Saša Nikitović

    Vrlo su slični kvaliteti timova, i neko ima obraza da se ovime hvali
    (smešno šta sve čovek ima da pročita, 13. novembar 2017 01:26)

    # Link komentara

  12. @veliki strumfe ne lazi.Titulu je osvojio Partizan sa Vestermanom i Bogdanom.Dzouns je igrao tri godine kasnije.Vi ste igrali evroligu zato sto vas je pustila Cibona.Tek kasnije ste osvojili prvu titulu u regiji.To je ono prvenstvo gde se igralo dva na pet I zamalo da izgubite mec.Posle toga su povredjivani namerno Milutinov a Blazic je pesnicom povredio Milosavljevica u kontri.
    (Covic je Hrvat, 13. novembar 2017 01:19)

    # Link komentara

  13. @vlajzi. Ma najvaznije da ja Igodinamik pobedio Megu.
    (xxx, 12. novembar 2017 23:54)

    # Link komentara

  14. @xxx. Da smo oobedili Real i Albu Partizan bi se borio za polufinale sa Ljetuvasom, ako oni pobede Dinamik.
    (vlajzi, 12. novembar 2017 23:51)

    # Link komentara

  15. @karaburac. Sta ti pricas, moramo da pobedimo i Real a da Alba izgubi od Makabija da bi prosli grupu.
    (kicopovlo, 12. novembar 2017 23:15)

    # Link komentara

  16. Mogli su i najmladje juniore da izvedu ucinak bi bio isti ,jos bi se odmorili igraci.
    (covke sahista, 12. novembar 2017 23:13)

    # Link komentara

  17. Zaboravio si da dodaš Bakića i Nedovića. A tad ste bili projekat evropska Zvezda na koji je spiskano 50 milki evra.
    (xxx, 12. novembar 2017 21:48)

    Ahahahahaahahaah 50 miliona hahahahahah....
    Ma 300miliona...ma sta trista...ravno milijardu i ni evra manje...
     (hmm, 12. novembar 2017 23:09)

    # Link komentara

  18. Zvezda bi trebalo da pokusa da dovede Hardena iz Hjustona svi koji gledaju NBA znaju kakav je igrac
    (Aca, 12. novembar 2017 23:03)

    # Link komentara

  19. Ako Efes pobedi Lokomotivu a mi pobedimo Bilbao kuci proci ce Partizan grupu.
    (Karaburac, 12. novembar 2017 22:35)

    # Link komentara

  20. U krugu sa Lokomotivom, Albom i Zvezdom odlucivala bi medjusobna kos razlika, mogli bi proci ako se racuna da smo juniore Zvezde tada dobili sa 41. Malo nas ometa sto su prvi timovi tih ekipa davali po 100.
    (asdf, 12. novembar 2017 22:22)

    # Link komentara

  21. i sam si svestan da Partizan ima bolji a Zvezda losiji tim ove sezone. Pored toga svestan si da smo prosle i pretprosle sezone imali tim priblizan vasem kada smo vas dobili 41 razlike a vi onakvi kakvi smo mi bili a niste nas razbijali kao mi vas. Svestan si ti svega ali ti je lakse da pises tako...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (asdf, 12. novembar 2017 21:24)

    Razlika izmedju vas i nas je sto smo mi Zvezdasi za vas gospoda! Mi ne ponizavamo svoje protivnike! Mi smo te godine igrali bukvalno sa juniorima a vi ste zeleli da se izivljavate. Vidis, to vam se ubrzo vratilo - ona trojka Nolana Smita bila je kosmicka pravda za sve sto ste radili vise od 10 godina. U tom derbiju mi smo imali OSAM igraca u rosteru i NIJEDNOG STRANCA!!! I ti meni uporedjujes vas tim sa 3-4 Amera, Francuza, koga sve ne, i to odlicnih i SKUPIH igraca (koliko god vi krili vase finansije) i afirmisanim nasim igracima sa tom ekipom omladinaca? Tukli smo vas sa Bogdanom, Pavlovicem, Vestermanom, Dzonsom zvanim od miloste BAT i raznim drugim "jeftinim" igracima, sa sve magom na klupi.
    (veliki strumf, 12. novembar 2017 22:21)

    # Link komentara

  22. @asdf

    Kako god vi ste istorija. Od 25.04.2014.
    (ja, 12. novembar 2017 21:55)

    # Link komentara

  23. Lepo je ziveti od secanja, samo to vam je i ostalo jer titulu videti necete jos dugo, dugo, duuuugo! Sad cemo mi vama trpati stotke, ionako nam godinama sluzite za uigravanje, punimo vas gde stignemo i to sa smesnim timom. Partizan je tada u timu imao: Dzerelsa, Dzavaija, Veselog, Bogdanovica, Lucica, Milosavljevica, Raska katica, Kecmana, Bozica... Zvezda Drcu, Nikolica, Subotica, Radosavljevica, Lesica, Dragicevica (Tadijiniog brata), igrali smo sa 8 igraca u rosteru! Time se ponosite? Bila vam je to labudova pesma, poslednja godina vlasti koja je unistila Zvezdu. Predsednik drzave je dolazio na utakmice... To vreme se nikad vise vratiti nece - ceka vas najmanje jos decenija posta, i to onog na vodi!
    (veliki strumf, 12. novembar 2017 19:41) Zaboravio si da dodaš Bakića i Nedovića. A tad ste bili projekat evropska Zvezda na koji je spiskano 50 milki evra.
    (xxx, 12. novembar 2017 21:48)

    # Link komentara

  24. Lepo pre potpisivanja ugovora sutiranje 10 bacanja, ko ne ubode 6...dovidjenja. Ovako sada kukati na bacanja, dzabe, to nam je sto nam je.
    Mene je odusevio Rocesti, ne gledam igrace pojedinacno tokom meca vec kao tim jer kad pratim mec gledam samo da udje u kos:), ali mi je milina kad vidim kakav izbacaj ima i kako znam da nema sanse da omasi:).
    Mislim da nam je problem skok u napadu, dosta lopti gubimo...jedino Lesor uhvati.
    (anica, 12. novembar 2017 21:46)

    # Link komentara

  25. FMP vs Radnički..
     (Taribo West 16, 12. novembar 2017 21:29)

    # Link komentara

  26. veliki strumfe i sam si svestan da Partizan ima bolji a Zvezda losiji tim ove sezone. Pored toga svestan si da smo prosle i pretprosle sezone imali tim priblizan vasem kada smo vas dobili 41 razlike a vi onakvi kakvi smo mi bili a niste nas razbijali kao mi vas. Svestan si ti svega ali ti je lakse da pises tako...
     (asdf, 12. novembar 2017 21:24)

    # Link komentara

  27. Niti se u evrokupu igraju 6 niti u Evroligi minimum 30, nego 32. ima 16 ekipa, znaci 32 utakmice. 
    Kao sto vidis, ja koristim i drugu vijugu!
    (Batko, 12. novembar 2017 19:26)

    Hahahhhahahaha, sreca pa nisi ukljucio i trecu!
     (Sofronije, 12. novembar 2017 21:21)

    # Link komentara

  28. @ofsajd slepce,ja te video juce izlaziti iz cirkusa,sto ne kazes istinu.
    (Red machine, 12. novembar 2017 21:05)

    # Link komentara

  29. @veliki strumf

    gista si zaboravio.ekipa partizana u tom derbiju:dzerels,kecman,lucic,milosavljevic,katic,dzavai,bozic,veseli,gist,bogdanovic,besovic i vujovic(poslednja trojica dobili ozbiljnu minutazu tek u 4/4).skup stranaca i iskustva i to evroligaskog protiv blago receno drugo pozivaca koji su silom prilika postali nosioci i prvotimci(cvorovic 17 godina,marinkovic 18,sajcic 18).eto cime se oni hvale
    (komedija od kluba ste i nista vise, 12. novembar 2017 21:05)

    # Link komentara

  30. Alimpije ostani mole te svi grobari!!
    (Grobar, 12. novembar 2017 17:12)

    Sto, svidela ti se stotka od pre 7 dana, pa si hteo jos koji put.
    (mbođ, 12. novembar 2017 20:57)

    # Link komentara

  31. Mene zanima zašto je vaša uprava dovela Radičevića. Verovatno da bi igrao na poziciji "nije u Partizanu". Uopšte se ne šalim, mnogo bolje rešenje bio bi Filip Čović.
    (Đorđe, 12. novembar 2017 20:11)

    Ili čak da su ostavili Rakičevića
    (Batko, 12. novembar 2017 20:36)

    # Link komentara

  32. Mene zanima zašto je vaša uprava dovela Radičevića. Verovatno da bi igrao na poziciji "nije u Partizanu". Uopšte se ne šalim, mnogo bolje rešenje bio bi Filip Čović.
    (Đorđe, 12. novembar 2017 20:11)

    Ili čak da su ostavili Rakičevića
    (Batko, 12. novembar 2017 20:36)

    # Link komentara

  33. Ima 16 timova znaci 32 utakmice. Kao sto vidis ja koristim i drugu vijugu.
    @Batko

    Au kakva druga vijuga. Pa tebi ne pomazu ni sest vijuga.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Karaburac, 12. novembar 2017 20:05)

    Pogledati pod odgovor "Profesor"-u

    ps. Izblamira se, ali ok...nije ti prvi put
    (Batko, 12. novembar 2017 20:34)

    # Link komentara

  34. Bez Bjelice i Antica je ovo super.
     (jaa, 12. novembar 2017 20:29)

    # Link komentara

  35. Mene zanima zašto je vaša uprava dovela Radičevića. Verovatno da bi igrao na poziciji "nije u Partizanu". Uopšte se ne šalim, mnogo bolje rešenje bio bi Filip Čović.
    (Đorđe, 12. novembar 2017 20:11)

    # Link komentara

  36. Ima 16 timova znaci 32 utakmice. Kao sto vidis ja koristim i drugu vijugu.
    @Batko

    Au kakva druga vijuga. Pa tebi ne pomazu ni sest vijuga.
     (Karaburac, 12. novembar 2017 20:05)

    # Link komentara

  37. Šampioni pobjedjuju i kad ne igraju najbolje . Da, i ja tvrdim da trebaju pojačanja a nekima se zahvaliti jer vidi se da nisu za Zvezdine ambicije i ime . Naravno, nisam zaboravio, BRAVO ZVEZDO✊!
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 12. novembar 2017 20:03)

    # Link komentara

  38. Cirkus
    (Ofsajd slepče!, 12. novembar 2017 20:02)

    # Link komentara

  39. Sudar divova,dva brata od istog oca.Imaju jos jednog,njega su se odrekli K.K Ivo Lola Ribar
    (Whu, 12. novembar 2017 19:56)

    # Link komentara

  40. Bravo i za prvi i za drugi tim, napred limenke, Bravo Nebojšo, bravo Fićo..
     (FMP forever, 12. novembar 2017 19:53)

    # Link komentara

  41. Batko

    Sada si dokazao pamet.Ne pisi vise nista da se ne brukas. Liga ima 16 ekipa i igra se 15 utakmica jer ne mizes sam sa sobom da igras. Ne brukaj se vise.Znaci 30 utakmica a ne 32
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Profesor, 12. novembar 2017 19:41)

    Muko moja, sad si se izblamirao za medalju !
    Nisi jos skapirao da ima ljudi koji koriste moj nik i pisu pod njim ?!
    Auuuuu, brisi taj nik "profesor" i menjaj u "djače prvače", molim te
    (Batko, 12. novembar 2017 19:50)

    # Link komentara

  42. Pa nemamo mi para kao neki da nam igraju dva amera na pleju
    (qc, 12. novembar 2017 19:50)

    # Link komentara

  43. slobodna bacanja KATASTROFA!!!…!! jovanovica koristiti kao defanzivnu cetvorku samo,u napadu sta uradi uradi.jankovic napolje.radicevic samo ulaz i asistencija,sut ni pod tackom razno.feldin ima kod mene kredit za narednih pet utakmica da ima 0% sut iz igre.jest igrao 35 min,ali 31p,5as i 3 uk lopte...kud ces bolje.dangubic da vise sutira trojke i koristi ulaz.rocesti na svom proseku od 7as odlican,a ovde neki pisu da ne razigrava ostale(eto koliko znaju o kosarci).vi sto hocete skuplje i bolje igrace izvolite u halu pa platite kartu za aba i evroligu.popunite klupski budzet,ali vi sve hocete za dzabe,tacnije da drugi placaju umesto vas.e pa ne moze
    (ljupce, 12. novembar 2017 19:44)

    # Link komentara

  44. SRAMOTNA IGRA ZVEZDE.Zvezda ove godine puca po svim savovima. Prvo, ostace bez navijaca, jer niko nije mazohista da bi gledao i trpeo bol, gledajući RADIČEVIĆA, DAVIDOVCA, APIĆA, JOVANOVIĆA, JANKOVIĆA, KEŠELJA, LAZAREVIĆA DOBRICA I SL. Prosto je neverovatno od toliko dobrih plejeva, da mi uzmemo Radičevića, zar nije bila bolja kombinacija Gos-Ročesti. Čović kaže da je Rajt bio skup za mesečnu platu od 40000 evra, a jedna dobijena utakmica u Euro ligi sa njim vraća taj novac, iz tih razloga Zvezda će ostati bez publike, a onda sve po redu. Voleo bih da znam ko je odradio SKAUTING ove godine.Dabogda mu oci ispale. Prva petorka i nekako, a KLUPA plač majke božije. Koja je to politika kluba da imaš igrače Antića Bjelicu Ročestija od prko 30 godina, pa da mogu da igraju svaku drugu utakmicu (Antić). Voleo bih da je drugačija situacija. Pozdrav za Delije.BOJKOT UPRAVE. NIKO U ARENU.
    (SM ladja, 12. novembar 2017 19:33)Skolski primer botine,na svakoj vesti o KK Crvena Zvezda isti iskopirani komentar ovog lika,ko ima vremena nije tesko proveriti...da li je moguce da je botovanje uslo i u sport???
    (Nemanja, 12. novembar 2017 19:42)

    # Link komentara

  45. U toj utakmici su primili 100 komada za 30 minuta. Steta sto je Jovanovic povukao rucnu, trebao je da tera do 140 i do +70 !!!
    Ali nema veze, bice prilike da se ispravi ta greska...
    (antiDebil, 12. novembar 2017 18:46)

    Lepo je ziveti od secanja, samo to vam je i ostalo jer titulu videti necete jos dugo, dugo, duuuugo! Sad cemo mi vama trpati stotke, ionako nam godinama sluzite za uigravanje, punimo vas gde stignemo i to sa smesnim timom. Partizan je tada u timu imao: Dzerelsa, Dzavaija, Veselog, Bogdanovica, Lucica, Milosavljevica, Raska katica, Kecmana, Bozica... Zvezda Drcu, Nikolica, Subotica, Radosavljevica, Lesica, Dragicevica (Tadijiniog brata), igrali smo sa 8 igraca u rosteru! Time se ponosite? Bila vam je to labudova pesma, poslednja godina vlasti koja je unistila Zvezdu. Predsednik drzave je dolazio na utakmice... To vreme se nikad vise vratiti nece - ceka vas najmanje jos decenija posta, i to onog na vodi!
    (veliki strumf, 12. novembar 2017 19:41)

    # Link komentara

  46. Batko

    Sada si dokazao pamet.Ne pisi vise nista da se ne brukas. Liga ima 16 ekipa i igra se 15 utakmica jer ne mizes sam sa sobom da igras. Ne brukaj se vise.Znaci 30 utakmica a ne 32
     (Profesor, 12. novembar 2017 19:41)

    # Link komentara

  47. Zvezda je,kao i svaki mec koji je dosad dobila,dobila na individualni kvalitet pojedinca,a ne zahvaljujuci timskoj igri. Na zalost,posle nekoliko godina i nemamo tim...
    (kicOne, 12. novembar 2017 19:39)

    # Link komentara

  48. Ako cska bude igrao ozbiljno,20 za njih
    (Ada, 12. novembar 2017 19:39)

    # Link komentara

  49. nagradno pitanje za "batka"!16 ekipa,koliko utakmica ????
     (kicopovlo, 12. novembar 2017 19:38)

    # Link komentara

  50. Sto komada grobari, sto komada.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nizdis, 12. novembar 2017 19:32)
    Mislis 118:77??
    (Salaso, 12. novembar 2017 19:37)

    # Link komentara

  51. @Rahel
    Uprava Zvezde da procita tvoj komentar???Jel se salis?
     (Dag Kristi, 12. novembar 2017 19:34)

    # Link komentara

  52. SRAMOTNA IGRA ZVEZDE.Zvezda ove godine puca po svim savovima. Prvo, ostace bez navijaca, jer niko nije mazohista da bi gledao i trpeo bol, gledajući RADIČEVIĆA, DAVIDOVCA, APIĆA, JOVANOVIĆA, JANKOVIĆA, KEŠELJA, LAZAREVIĆA DOBRICA I SL. Prosto je neverovatno od toliko dobrih plejeva, da mi uzmemo Radičevića, zar nije bila bolja kombinacija Gos-Ročesti. Čović kaže da je Rajt bio skup za mesečnu platu od 40000 evra, a jedna dobijena utakmica u Euro ligi sa njim vraća taj novac, iz tih razloga Zvezda će ostati bez publike, a onda sve po redu. Voleo bih da znam ko je odradio SKAUTING ove godine.Dabogda mu oci ispale. Prva petorka i nekako, a KLUPA plač majke božije. Koja je to politika kluba da imaš igrače Antića Bjelicu Ročestija od prko 30 godina, pa da mogu da igraju svaku drugu utakmicu (Antić). Voleo bih da je drugačija situacija. Pozdrav za Delije.BOJKOT UPRAVE. NIKO U ARENU.
    (SM ladja, 12. novembar 2017 19:33)

    # Link komentara

  53. Prvi put ove sezone ne uzivam u zvezdinoj igri i ne iscekujem toliko tekme
     (Djenka Srbine, 12. novembar 2017 19:32)

    # Link komentara

  54. Sto komada grobari, sto komada.
     (Nizdis, 12. novembar 2017 19:32)

    # Link komentara

  55. Čovek ograničen ko saksija, nekome napise da je glup ????
    Neverovatno...
    (Batko, 12. novembar 2017 18:33) # Link komentara

    Inace pametnjakovici kao ti od sto komentara posalju pedeset.
    Ccccccc kome je sve dostupan internet.
    (Djalma, 12. novembar 2017 19:31)

    # Link komentara

  56. Kladis na FMP, sigurne pare.
     (Jan Torp, 12. novembar 2017 19:31)

    # Link komentara

  57. Ljudi, suzdrzite se zluradih komentara UZ LAZNO PREDSTAVLJANJE!

    Pa ne moze svakoj ekipi da se da 100 poena, u ABA ligi ipak ima 10-ak ekipa koje znaju da igraju kosarku! :-)
    (011/2, 12. novembar 2017 19:28)

    # Link komentara

  58. onog jankovica ne bih zvao da mi igra u timu iz kraja 3na3 basket
    (srb, 12. novembar 2017 19:25)Zvao bih ga ali samo protiv mene da igra.
    (Aleksej, 12. novembar 2017 19:27)

    # Link komentara

  59. Sine, nemoj da si glup. U evroligi se ogra minimum 30 utakmica. U evrokupu 6. Zasto ne ukljucis tu drugu vijugu nego se oslanjas samo na jednu?   
    (Vlajzi, 12. novembar 2017 18:16) 

    Niti se u evrokupu igraju 6 niti u Evroligi minimum 30, nego 32. ima 16 ekipa, znaci 32 utakmice.
    Kao sto vidis, ja koristim i drugu vijugu!
     (Batko, 12. novembar 2017 19:26)

    # Link komentara

  60. Radicevic moze da ga da samo sa linije slobodnih bacanja.Goreg kosarkasa nismo imali u istoriji.BENA
    (vladan, 12. novembar 2017 19:23)Na poziciji pleja nikad goreg igraca nismo imali da budemo precizni.
    (Aleksej, 12. novembar 2017 19:26)

    # Link komentara

  61. onog jankovica ne bih zvao da mi igra u timu iz kraja 3na3 basket
     (srb, 12. novembar 2017 19:25)

    # Link komentara

  62. Ako nemamo para za krstenog centra,dovesti Ojoa sto pre (prelazni rok u Aba izmedju ekipa ko ee ne varam od 10.12.-14.12.)
    Jankovica prebaciti u Fmp( iskreno,nije pokazao ni da ima kvalitet i za njih).
    Covic,pa i Pot izmislili kosarku za Radicevica,nikako mi nije jasno kako je taj lik igrao 4 sezone Endesu,bio draftovan,igrao letnju ligu...
    Jovanovica spustiti i definitovno na 4,neka radi na sutu za 3 i bacanjima,i eto nama sledece sezone novog Luke Mitrovica...
    Dovesti jednu atletsku 3-4,sa kosevima i skokovima u rukama,cuvara obruca nalik Milleru,i zavrsili smo posao...
     (Parter B, 12. novembar 2017 19:23)

    # Link komentara

  63. Radicevic moze da ga da samo sa linije slobodnih bacanja.Goreg kosarkasa nismo imali u istoriji.BENA
     (vladan, 12. novembar 2017 19:23)

    # Link komentara

  64. Objavite ovo da neko iz uprave KK Crvena Zvezda PROCITA OVO.
    Kada bi smo imali akcije za Feldina u EL covek bi lagano imao 20+ak poena po mecu i uz Rocetijevih 20-ak i ostatak sakupi oko 45-50 eto pobeda onih ekipa pribliznog kvaliteta.Covek je tip igraca kao sto je bio i Tompson(U Bambergu razbijao,u Zvezdi 0,posle Zvezde opet kidao u Turskoj)dakle znaci to su suteri,za njih su potrebne izgradjene akcije ,oni individalno mogu iz driblinga da izrade 2,3 suta sa sakom na licu i da jedan pogode.
    Pojacanje na centru od 213cm i 120 kg se podrazumeva.
     (Rahel, 12. novembar 2017 19:21)

    # Link komentara

  65. Neka se spremi CSKA!,Napred Zvezda!
    (Van Damme, 12. novembar 2017 19:02)Ako ovako budemo igrali kao s Unikahom i sad s Fmpom 20 razlike gubimo u Bgu.
    (Aleksej, 12. novembar 2017 19:21)

    # Link komentara

  66. (Zanimljiv mladic, 12. novembar 2017 18:55)
    Nick ti je u skladu sa razmišljanjem.
     (Saša Bule, 12. novembar 2017 19:18)

    # Link komentara

  67. U jednom intervjuu Zeljko je objasnio da timovi sa velikim budzetima imaju carter letove.Posle utakmice pravac nazad. Zvezda ide u Litvaniju, Leti preko Varsave.Posle utakmice se spava u sutra nazad.Sada su dan ranije krenuli put Malage. Opet dva presedanja, Posle utakmice spavanje u Malagi i juce ceo dan u putovanju.Danas utakmica vec u utorak CSKA u sredu put u Atinu u cetvrtak utakmica. Mlada ekipa na to nije navikla.Himki je cetiri igrao kod kuce od sest utakmica
     (Sloba, 12. novembar 2017 19:17)

    # Link komentara

  68. Covica i jednu dobru peticu dovesti pod hitno.
     (peca, 12. novembar 2017 19:16)

    # Link komentara

  69. @crni radstar
    pa sta nije jasno? u ostalim statiraju.
     (duh koji hoda, 12. novembar 2017 19:14)

    # Link komentara

  70. Filip izmislijo kosarku za Radicevica.
     (branko, 12. novembar 2017 19:07)

    # Link komentara

  71. @Sine, nemoj da si glup. U evroligi se ogra minimum 30 utakmica. U evrokupu 6. Zasto ne ukljucis tu drugu vijugu nego se oslanjas samo na jednu?
    (Vlajzi, 12. novembar 2017 18:16)

    Znaci ti bi vec da odigrate manje utakmica u EK od onoga sto je minimum? Mogu da razumem, s obzirom na blistave partije. Ali ovo vise govori o tome koliko pratis svoj klub kad ne znas ni koliko ekipa ima u grupi u EK i koliko se utakmica igra, pa si odma' pozeleo da odigrate samo 6. Bitno je da znas novi format Evrolige koji tvoj klub nije igrao. Evo prostim zakljucivanjem moze se zakljuciti koji klub vise pratis.
    (GX, 12. novembar 2017 19:02)

    # Link komentara

  72. Bravo Zvezdo!
    Samo napred.
     (anica, 12. novembar 2017 19:02)

    # Link komentara

  73. Neka se spremi CSKA!,
    Napred Zvezda!
    (Van Damme, 12. novembar 2017 19:02)

    # Link komentara

  74. pa ako feldin i ročesti moraju da povuku protiv fmp-a kad će oni da odmaraju? ako se povrede mi gubimo aba a o evropi je već sada iluzorno pričati.
    (miki, 12. novembar 2017 19:01)

    # Link komentara

  75. Zabrinjavajuće loše. Feldin igra 35 min protiv FMP-a, dva dana uoči CSKA. Ročesti morao da igra skoro celo drugo poluvreme. U suprotnom, bio bi kiks. Klupa ne može da parira ni prosečnim ABA ligašima. Neophodna su pojačanja. To je i običnom posmatraču jasno, a nadam se da je struka to odavno shvatila. Radičević i Janković nisu ispunili očekivanja, o Kešelju da i ne govorim.
     (CZS, 12. novembar 2017 18:58)

    # Link komentara

  76. Sine, nemoj da si glup. U evroligi se ogra minimum 30 utakmica. U evrokupu 6. Zasto ne ukljucis tu drugu vijugu nego se oslanjas samo na jednu?  
    (Vlajzi, 12. novembar 2017 18:16)

    Zaustavite internet, saznali smo da se u Eurocup-u igraju 6 mečeva što znači da je partizan već završio svoje učešće u Evropi ili je možda nešto drugo u pitanju, hmm ... Da vas nema stvarno ali stvarno bi vas trebalo izmisliti ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 12. novembar 2017 18:57)

    # Link komentara

  77. Koji strah kod ovih crvenih navijaca pa to je strasno.
    Po njima pola tima treba odmah da promene.
    Alo, imate mlade perspektivne i talentovane igrace. Vi ste poznati u svetu a i ,,sire,, po proizvodnji vrhunskih igraca. Evo, materijal imate samo treba da napravite finalni proizvod, poosvajate sve trofeje i prodate igrace za vise milona.
    Ili ne. Treba da kupite 15 gotovih proizvoda pa da se onda hvalite ovde kao vi ste neki klub.
    Al razumem strah. Na samu pomisao o prethodne dve decenije strah prevazilazi sve granice razuma.
    (Zanimljiv mladic, 12. novembar 2017 18:55)

    # Link komentara

  78. Slede dva lagana poraza
    (Vucko_dc, 12. novembar 2017 18:55)

    # Link komentara

  79. Igrali u petak u Malagi, vratili se sa napornog puta, igrali bez Bjelice, Pere, Lazića, šta ste vi očekivali?
    Jovanović je dobar potencijal i borben, mora na napadu dosta da radi, ali Janković i Radičević stvarno slabi, baš!
    Ja da se pitam, doveo bi Čovića na mesto rezervnog pleja.
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 12. novembar 2017 18:54)

    # Link komentara

  80. Dzabe vam sve pobede u ABA kad vam u Evroligi pokazu koliko ste losi!!Imacete skor 2-28!! (Grobar, 12. novembar 2017 17:) Aj u 20e da ćemo imati više pobeda nego vi u EK :* (veverac, 12. novembar 2017 17:44) Sine, nemoj da si glup. U evroligi se ogra minimum 30 utakmica. U evrokupu 6. Zasto ne ukljucis tu drugu vijugu nego se oslanjas samo na jednu? (Vlajzi, 12. novembar 2017 18:16) Evo, i mi smo do sada odigrali 6, i ko ima više pobeda? :-)(kam, 12. novembar 2017 18:27)Au, jesam li vam cestitao na istorijskom uspehu?Nisam?Al sam nepristojan... Evo odusevio sam se! hahahahahah
    (vlajzi, 12. novembar 2017 18:33)6 utakmica odigraju dunsteri ovi bolji odigraju duplo vise.
    (Aleksej, 12. novembar 2017 18:52)

    # Link komentara

  81. Radicevic za Rebica ili Radanova. Onda dalje gledati sta raditi sa havajcima koji se uklapaju u evropsku kosarku kao ja u umetnicko klizanje...
     (Terenac, 12. novembar 2017 18:51)

    # Link komentara

  82. Prosle godine kad sam rekao kao partizanovac da je covic zasluzio ponovo da igra u zvezdu, dobio sam brdo minusa jer su ljudi mislili da se zezam. Covic je ozbiljan igrac, sto napadaju njega za poslove njegovog oca, to nema veze sa sportom
     (Psiho, 12. novembar 2017 18:47)

    # Link komentara

  83. Nije ti dosta 100 komada? Mazohista?
    @Batko

    Ma nije dosta ni 117 za +41
    To nije mazohizam nego obraz da se javis. Mada je to vreme kad ti nisi pratio kosarku jer je Englezi i Holandjani ne igraju.
    (Karaburac, 12. novembar 2017 18:11

    U toj utakmici su primili 100 komada za 30 minuta. Steta sto je Jovanovic povukao rucnu, trebao je da tera do 140 i do +70 !!!
    Ali nema veze, bice prilike da se ispravi ta greska...
    (antiDebil, 12. novembar 2017 18:46)

    # Link komentara

  84. u evrokupu se igra 6 utakmica?! wtf
     (crni_redstar, 12. novembar 2017 18:43)

    # Link komentara

  85. Karaburac

    Decko vi i dalje drzite rekord EL.Za celu utakmicu manje od 50 i na kraju razlika 48
     (tule, 12. novembar 2017 18:42)

    # Link komentara

  86. covic za radicevica geri pejton.
     (crni_redstar, 12. novembar 2017 18:42)

    # Link komentara

  87. Koja je poenta igranja ove utakmice
    (sigurica, 12. novembar 2017 17:11)

    Koja je poenta igranja utakmice između aktuelnog šampiona i vicešampiona Srbije ... ?! Hmm, zanimljivo pitanje ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 12. novembar 2017 18:42)

    # Link komentara

  88. Filip Čović je Medžik Džonson za Radičevića. Uopšte mi nije jasno na koji način je dečko dospeo tu gde jeste, jer poznajem par rekreativaca koji su doktorirali košarku u odnosu na ovoga sa kojim Zvezda ima igrača manje čim je u igri.
    (NastyB, 12. novembar 2017 18:41)

    # Link komentara

  89. za nedovica i filipa covica se zna da vole zvezdu, to nije nikakva tajna. sve nesto razmisljam, kako li bi tek igrali i koliko nam koseva dali i asistencija proigrali da nas ne vole toliko? respect i jednom i drugom, jer tek se u petak moglo videti koliko nam je nedovic nedostajao na evrobasketu i tek se veceras vidi koliko je siguran kosarkas postao filip.
     (cole, 12. novembar 2017 18:41)

    # Link komentara

  90. Čova je za Radičevića Kari
     (duledudule, 12. novembar 2017 18:40)

    # Link komentara

  91. Da li je FMP pobedio Zvezdu u poslednih 5-6 godina?
    (Nuuk, 12. novembar 2017 18:31)

    Ponekad, na treningu...
     (Batko, 12. novembar 2017 18:39)

    # Link komentara

  92. Hahahaha raspoloženi Čović muči zvezdu hahahahaha. Ovo je najbolje dosad što sam pročitao!
     (ja, 12. novembar 2017 18:39)

    # Link komentara

  93. Bez zavitlavanja: ovaj Covic, kad igra ozbiljno, je bolji od Radicevica.
    A, Jovanivica i Jankovica bi gospodski poklonio Partizanu, posto su kukali za njima, ali ni njih ne mrzim toliko.
     (Pera Magic Mitic, 12. novembar 2017 18:38)

    # Link komentara

  94. Covic i Odzo u Zvezdu
     (Jevdja, 12. novembar 2017 18:38)

    # Link komentara

  95. Nuuk

    Onoliko koliko je Mega pobedila vas
     (hug, 12. novembar 2017 18:38)

    # Link komentara

  96. Covic je za Radicevica Vestbruk licno!!! Kako udje Radicevic, tako nam se igra ugasi i protivnik nas stigne (ili nako vodi napravi jos vecu razliku). Naravno, mora odmah da se vrati Rocesti. Njegova uloga je samo da se Rocesti malo odmori. Pa to mogu i ja da igram, ovako kao veteran, za 10 puta manju platu.
     (veliki strumf, 12. novembar 2017 18:38)

    # Link komentara

  97. Mnogo lose igramo.Alimpije out pod hitno.Ovo je prva sezona da mi se ne gleda Zvezda ranije sam sve utakmice u svim takmicenjima gledao sto kod kuce sto u hali.Mucno za gledanje nema tecnosti u igri nema pick and rola nema dodavanja samo neka individualna resenja se pronalaze i sutevi za 3 poena,odbrana reketa ne postoji.(Aleksej, 12. novembar 2017 17:17)U kom delu je njegova greska, osim sto je prihvatio da bude trener ekipe koju nije ON SAM selektovao ???Nema p&r ? Ko da ga odigra ?! Jedini p&r igraju Radicevic i Lesort. Radicevic u kanalu, a Rocesti "skorer-plej". I ko onda ?! Nemamo dubinu , nama jedino nesto Bjelkan moze ledjima da odigra dole i to je to...Mislis da je Alimpije zeli da igra ovako "širi i prangijaj" ??? Gledao FMP prosle godine ?! Naravno da covek ne gaji takav stil igre. Proslih godina smo igrali i vrteli p&r do besvesti jer si imao takve igrace.Jovica na pleju i brdo centara iz godine u godinu. Ail nismo imali sut.Naravno, nikada ne valja pa to ti je. Daleko da se Almpije amnestira od odgovornosti, ali je ovde odgovornost nekih drugih ljudi !Nego, koga bi doveo umesto njega, a da se pri tome ne radi do-selekcija ekipe ?
    (Batko, 12. novembar 2017 17:49)E ovako za pocetak ne bih dovodio Jankovica i Jovanovica njihovi ugovori kao jedan proveren igrac koji pokriva 4,5,Radicevic pored Radanova nikada ako nije bilo para za bolje onda Radanov,pa Wolters je za njega Kari licno,trener ne zna da obuzda Lesora mozda mu i on sugerise da isakce previsoko i tako uvek prazan reket katastrofa od skoka u odbrani,Alimpijevic je jos zelen jedno je voditi Fmp i imati cilj opstanka a drugo Zvezdu gde trebas kontinuirano pobedjivati,Partizan smo pobedili na inspiraciju Bjelice,Fmp dobijamo na inspiraciju Feldina a od igre nista nema.I ja obozavam Zvezdu kao ti ali cinjenice su cinjenice.
    (Aleksej, 12. novembar 2017 18:37)

    # Link komentara

  98. Hoćemo trejd Radičević za FČ3!!!!
     (Vilingrađanin, 12. novembar 2017 18:37)

    # Link komentara

  99. Volters je za Radicevica Apolon licno
     (Quincy, 12. novembar 2017 18:35)

    # Link komentara

  100. Dzabe vam sve pobede u ABA kad vam u Evroligi pokazu koliko ste losi!!Imacete skor 2-28!!   
    (Grobar, 12. novembar 2017 17:)   

    Aj u 20e da ćemo imati više pobeda nego vi u EK :*  
    (veverac, 12. novembar 2017 17:44)  

    Sine, nemoj da si glup. U evroligi se ogra minimum 30 utakmica. U evrokupu 6. Zasto ne ukljucis tu drugu vijugu nego se oslanjas samo na jednu? 
    (Vlajzi, 12. novembar 2017 18:16) 


    Evo, i mi smo do sada odigrali 6, i ko ima više pobeda? :-)
    (kam, 12. novembar 2017 18:27)

    Au, jesam li vam cestitao na istorijskom uspehu?
    Nisam?
    Al sam nepristojan...
    Evo odusevio sam se! hahahahahah
     (vlajzi, 12. novembar 2017 18:33)

    # Link komentara

  101. Sine, nemoj da si glup. U evroligi se ogra minimum 30 utakmica. U evrokupu 6. Zasto ne ukljucis tu drugu vijugu nego se oslanjas samo na jednu?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vlajzi, 12. novembar 2017 18:16)

    Čovek ograničen ko saksija, nekome napise da je glup ????
    Neverovatno...
    (Batko, 12. novembar 2017 18:33)

    # Link komentara

  102. Nikako mi nije jasno zasto se igra u Pioniru? Placa se zakup hale a koliko ima zainteresovanih moglo je bez problema u sali neke OS.
    (Grdan, 12. novembar 2017 18:32)

    # Link komentara

  103. Da li je FMP pobedio Zvezdu u poslednih 5-6 godina?
    (Nuuk, 12. novembar 2017 18:31)

    # Link komentara

  104. Kako si ti vickast...to ti od rodjenja ili ne ?
    Boze, koliko ljudi mogu da budu glupi pa to je neverovatno
    Evo, ja sam ti dao "plusic"...srećan ?
    (Batko, 12. novembar 2017 18:14) # Link komentara

    S obzirom da si vec polao osamnaest komentara ti imas pravo da procenic ko je glup a ko ne. Nadam se da imas udobnu stolicu, nije lako visiti na netu po ceo dan.
    (Djalma, 12. novembar 2017 18:31)

    # Link komentara

  105. Odzo>Lesor.Od janura obavezno u Zvezdu.
    (Aleksej, 12. novembar 2017 18:29)

    # Link komentara

  106. ovo sigurno dobijamo, to je van pitanja, ali ono što me najviše razocaralo jesu naši 'mladi' igrači. u utakmici gde faktički neizvesnost oko pobede ne postoji opet najiskusniji moraju da grizu pošto naši mladi ne znaju ili nisu zainteresovani. osim jovanovića koji daje neke znake života svi ostali blagi užas...
     (smesko, 12. novembar 2017 18:29)

    # Link komentara

  107. Dzabe vam sve pobede u ABA kad vam u Evroligi pokazu koliko ste losi!!Imacete skor 2-28!!  
    (Grobar, 12. novembar 2017 17:)  

    Aj u 20e da ćemo imati više pobeda nego vi u EK :* 
    (veverac, 12. novembar 2017 17:44) 

    Sine, nemoj da si glup. U evroligi se ogra minimum 30 utakmica. U evrokupu 6. Zasto ne ukljucis tu drugu vijugu nego se oslanjas samo na jednu?
    (Vlajzi, 12. novembar 2017 18:16)


    Evo, i mi smo do sada odigrali 6, i ko ima više pobeda? :-)
     (kam, 12. novembar 2017 18:27)

    # Link komentara

  108. Ljudi pa mi imamo 9-10 potpuno neefektivnih igraca (Keselj, Jankovic, Jovanovic, Radicevic, Davidovac, Lazarevic, Apic, Danguba, Dobric) i kada dodate Lazića u napdau pa ko ostaje da postigne poene?? Ostaje da se nadamo nerealnom sutu Rocestija, Feldina i Bjelice i da nam Pero igra i to je sve.
     (randomlik, 12. novembar 2017 18:26)

    # Link komentara

  109. Alimpije ostani mole te svi grobari!!  
    (Grobar, 12. novembar 2017 17:12)  

    Uvek žrtve na kraju zavole onog koji ih maltretira... i Frojd je govorio o tome 
    (Dule Pacov, 12. novembar 2017 17:54) 


    Hahah kakvo spuštanje. vrh!
     (Thilmo, 12. novembar 2017 18:24)

    # Link komentara

  110. Strucnjaci jel ovo run and gun kosarka,ili mi se samo cini?
     (Dopingovane limenke, 12. novembar 2017 18:23)

    # Link komentara

  111. ocigledan je plan za ovu utakmicu ne racunajuci pobedu domace ekipe...
    sto je vise moguce ostavljati feldinu otvorene suteve da se malo "razradi" i podigne sampouzdanje i sto sporiji tempo utakmice sa sto vise prekida.
     (bobo, 12. novembar 2017 18:23)

    # Link komentara

  112. Neko ko ima 22,3 godine se vise ne naziva talenat, pa to vec treba da su vec uveliko formirani igraci koji ulaze u najbolje godine. Ako nista ne pokazes do tada ne znam sta treba da se ceka stvarno.
     (randomlik, 12. novembar 2017 18:22)

    # Link komentara

  113. Feldin kao Vestbruk , sipa brat sa svih strana 💥 !
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 12. novembar 2017 18:22)

    # Link komentara

  114. Sva sreca pa Jankovicu peta licna, jako losa igra, kao uostalom i cela utakmica.Jedino Feldin i Rocesti prelazna ocena.
     (Peca, 12. novembar 2017 18:21)

    # Link komentara

  115. 102? 
    Buaaaaaaahahahahahahahahahah 
    Smejem se evo vec 117 minuta! 
    hahahahahahahahahah 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlajzi, 12. novembar 2017 18:09) 

    Kako si ti vickast...to ti od rodjenja ili ne ? 
    Boze, koliko ljudi mogu da budu glupi pa to je neverovatno 
    Evo, ja sam ti dao "plusic"...srećan ?
    (Batko, 12. novembar 2017 18:14)

    Reko sam ti da ne cvilis!
    Fala za 'plusic'... Batkice djevojcice!
    Bas si divan/a.
     (vlajzi, 12. novembar 2017 18:21)

    # Link komentara

  116. Janković i Jovanović bi trebali da podignu spomenik onom koji ih je doveo u Zvezdu.
     (Vitez Koja, 12. novembar 2017 18:20)

    # Link komentara

  117. Jankoviću, da se ne ljubimo...idi čoveče bavi se nečim drugim u životu. Alimpijeviću, dovedi ovo u red ili i ti idi.
    (Bgd, 12. novembar 2017 18:19)

    # Link komentara

  118. Rocesti cuo da ga prozivaju da lici na sin Dragana i odmah otiso na sisanje.
     (Peca, 12. novembar 2017 18:18)

    # Link komentara

  119. Jankovic 5 licnih za 14 minuta... place mi se
     (randomlik, 12. novembar 2017 18:17)

    # Link komentara

  120. Dzabe vam sve pobede u ABA kad vam u Evroligi pokazu koliko ste losi!!Imacete skor 2-28!! 
    (Grobar, 12. novembar 2017 17:00) 

    Aj u 20e da ćemo imati više pobeda nego vi u EK :*
    (veverac, 12. novembar 2017 17:44)

    Sine, nemoj da si glup. U evroligi se ogra minimum 30 utakmica. U evrokupu 6. Zasto ne ukljucis tu drugu vijugu nego se oslanjas samo na jednu?
     (Vlajzi, 12. novembar 2017 18:16)

    # Link komentara

  121. @batko, prebaciti filipa u zvezdu! to ja kazem, kao navijac partizana! covic nece to da uradi, da ne bi kao gurao sina, a decko je bolji plej od svih klinaca i podosta amerikanaca koji su prosli i kroz partizan i zvezdu! nikako mi nije jasno kako nije otisao u neki bolji evropski klub!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sir oliver, 12. novembar 2017 18:09)

    Tesko da Filip dodje. Ako nema nista bolje, pre bih vratio Rebica ili nekako dosao do Jaramaza
    (Batko, 12. novembar 2017 18:15)

    # Link komentara

  122. @ sumoo - I Milko je imao trening 🖐🏀trojki prije 6 dana protiv vašeg malog kluba . AJDE ZVEZDO !✊😲
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 12. novembar 2017 18:15)

    # Link komentara

  123. 102?
    Buaaaaaaahahahahahahahahahah
    Smejem se evo vec 117 minuta!
    hahahahahahahahahah
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlajzi, 12. novembar 2017 18:09)

    Kako si ti vickast...to ti od rodjenja ili ne ?
    Boze, koliko ljudi mogu da budu glupi pa to je neverovatno
    Evo, ja sam ti dao "plusic"...srećan ?
    (Batko, 12. novembar 2017 18:14)

    # Link komentara

  124. Grobar...... Zvezda ima u EL 2/4 za razliku od tvog kluba koji ima samo jednu pobedu u grupi gde je samo Lokomotiva ozbiljan klub a ostali na nivou Vrsca, Tamisa, Zlatiborca...
     (kolorado, 12. novembar 2017 18:11)

    # Link komentara

  125. Nije ti dosta 100 komada? Mazohista?
    @Batko

    Ma nije dosta ni 117 za +41
    To nije mazohizam nego obraz da se javis. Mada je to vreme kad ti nisi pratio kosarku jer je Englezi i Holandjani ne igraju.
     (Karaburac, 12. novembar 2017 18:11)

    # Link komentara

  126. 40-40, napeto je ko na noši, Daj makaze da presečemo, mislim da će Zvezda da reši u 4. Četvrtini, buahahahhahah!
    (Čemu ova komedija, 12. novembar 2017 18:11)

    # Link komentara

  127. Alimpije ostani mole te svi grobari!! 
    (Grobar, 12. novembar 2017 17:12) 

    Uvek žrtve na kraju zavole onog koji ih maltretira... i Frojd je govorio o tome
    (Dule Pacov, 12. novembar 2017 17:54)

    A zato vi sad obozavate Vujosevica???
    Ne zato sto je tuzio Partizan, nego...
    jasno mi je. Opusteno.... hahahaha
     (Mile sa Lajkovacke pruge, 12. novembar 2017 18:11)

    # Link komentara

  128. prazno je jer zvezdaši (panteri) ne vole sport, oni vole samo pobede.
    (F9, 12. novembar 2017 18:10)

    # Link komentara

  129. Samardo je jos na resetu od Pere...tesko da se povrati vise od šoka 
    oK, sledeci put 102
    (Batko, 12. novembar 2017 17:55)

    102?
    Buaaaaaaahahahahahahahahahah
    Smejem se evo vec 117 minuta!
    hahahahahahahahahah
     (vlajzi, 12. novembar 2017 18:09)

    # Link komentara

  130. @batko, prebaciti filipa u zvezdu! to ja kazem, kao navijac partizana! covic nece to da uradi, da ne bi kao gurao sina, a decko je bolji plej od svih klinaca i podosta amerikanaca koji su prosli i kroz partizan i zvezdu! nikako mi nije jasno kako nije otisao u neki bolji evropski klub!
     (sir oliver, 12. novembar 2017 18:09)

    # Link komentara

  131. Lets play

    Zakup Arene kosta 20 hiljada i to za dva dana kada je u pitanju kosarka
     (Radnik tehnike u Areni, 12. novembar 2017 18:08)

    # Link komentara

  132. Grešiš sinko, grešiš.
    Nema ovde Zvezde, igra FMP protiv Radničkog.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (only fools and horses, 12. novembar 2017 17:45)

    wooow, kakav vrhunski humor .Ovo je verovatno tvoj intelektualni maksimum, a ?!
    (Batko, 12. novembar 2017 18:06)

    # Link komentara

  133. Ko li će pobediti?
     (Miloš, 12. novembar 2017 18:02)

    # Link komentara

  134. Nije ti dosta 100 komada ?! Mazohista ?!
    (Batko, 12. novembar 2017 17:31) 117?
    (xxx, 12. novembar 2017 18:00)

    # Link komentara

  135. Tragikomedija,s elementima drame!Bez ideje i vizije,od tenera do vodjstva ekipe!Ja zaista ne vidim potencijal mladih,koji bi trebalo da unesu novu energiju u Zvezdu!Medjutim energije nigde!
    (musa from usa, 12. novembar 2017 18:00)

    # Link komentara

  136. Od svih igraca koji igraju danas Feldin je postigao 19 poena iz uglavnom solo akcija i dobrog suta. Mladi kojima je data sansa se ispicavaju za 3 u nedostatku ideja i resenja za odbranu FMP-a. Mnogi imaju index vrednosti oko 0 a nije da igraju par minuta. Nije mi jasno kako neko ko baca cigle i ne moze da veze 2 slobodna misli da postigne trojku osim ako mu se ne posreci. 15 suteva za 3 eura isto toliko za 2.
    (Lose, 12. novembar 2017 17:59)

    # Link komentara

  137. Ko protiv koga
    (4Q, 12. novembar 2017 17:06)

    Igraju zvanično dva najbolja srpska kluba (finalisti plej-ofa srpske lige), ako si zaboravio?! Inače, klupa Zvezde je očajna, Janković i Jovanović treba da razmisle da li su kvalitet za neki ABA klub, uopšte! Radičevića treba zameniti na pola sezone, veliki promašaj! Lesor može mnogo bolje a trener mora da "razmrda" ekipu a ne da mirno posmatra letargičnost na parketu! Kešelja više nema u ekipi, hitno zamena za njega!
    (severnjača, 12. novembar 2017 17:58)

    # Link komentara

  138. Ako je upravi logika da prodje jos vremena da dovedu pojacanje da bi jeftinije prosli,manje mesecnih plata,malo su se preracunali,bojim se da ce biti kasno pogotovo za Evroligu,izgubice posetu u Areni i tako ostati bez ozbiljnih para koje su unapred uracunali,pogotovo sto smo vec izgubili utakmice od ekipa gde treba uvek da trazimo pobede a ne protiv CSKA i slicnih.I najtuznije,doveli smo 4 igraca iz FMP od kojih nijedan nece postati vrhunski igrac,to mogu da potpisem,a Radanov i Simanic nemaju mesta u Zvezdi.Ove nase "amerikance" bolje da ne komentarisem.
    (prodigyCZ, 12. novembar 2017 17:58)

    # Link komentara

  139. 100?Tesi se ti tom 100 koliko hoces!!Cinjenica je da ne igrate nista i da sa ovakvom igrom ce te ispasti u polufinalu ABA Lige sto vam najiskrenije i zelim!!!!

    A Partizan tek treba da uigra Samarda uf uf!!
    (Grobar, 12. novembar 2017 17:45)

    Samardo je jos na resetu od Pere...tesko da se povrati vise od šoka
    oK, sledeci put 102
    (Batko, 12. novembar 2017 17:55)

    # Link komentara

  140. Kakav smo krs od ekipe. To vam je mladi Alempije. Nista bas ne vidim kao ideju igre ni u odbrani ni u napadu. Izgubljeno vreme sa trenerom i uzasan odabir mladih igraca. Kao da nam je navijac partizana selektovao ekipu i odabrao trenera. Ja jos ne mogu da verujem sta gledam...Uzassšss
    (Srksa, 12. novembar 2017 17:37

    Muta Nikolic im je selektovao pola ekipe !
    (antiDebil, 12. novembar 2017 17:55)

    # Link komentara

  141. ako neko gleda, neka mi kaze je li ulazio Dangubic
     (Lepotica, 12. novembar 2017 17:55)

    # Link komentara

  142. I am so confused...
    (Mića, 12. novembar 2017 17:54)

    # Link komentara

  143. Alimpije ostani mole te svi grobari!!
    (Grobar, 12. novembar 2017 17:12)

    Uvek žrtve na kraju zavole onog koji ih maltretira... i Frojd je govorio o tome
     (Dule Pacov, 12. novembar 2017 17:54)

    # Link komentara

  144. ala nas je navuko muta da kupimo ova tri panja jovanovica jankovica i radicevica ubice nas ta alavost ove godine kamo srece da smo ih pustili u partizan
     (jovan, 12. novembar 2017 17:53)

    # Link komentara

  145. U 100 marki da Radicevic danas daje trojku.
    (Matori, 12. novembar 2017 17:53)

    # Link komentara

  146. Ajde " strucnjaci" ozbiljno se igra u F4. Do tada ce doci pojacanja. Za EL ne trebaju jer nema kvaliteta za F8. I sa ovim timom i trenerom smo najbollja ekipa u ABA. Jednom konkurentu smo to pokazali.I Clivlend Cavs lose igra pa su opet favoriti za prvaka NBA
     (Aca, 12. novembar 2017 17:51)

    # Link komentara

  147. Filip Covic je pametan momak i razume se u kosarku. Nadam se da ce Nebojsi preneti utisak sta je ova Zvezdina ekipa. Prebacis veceras Feldina u Fmp i dobiju nas 20 razlike. Ubice nas cska strasno...
    (Srksa, 12. novembar 2017 17:51)

    # Link komentara

  148. ja bih odmah dao jankovica, keselja, radicevica i jovanovica za odza i covica!!!za apica, lazarevica, davidovca i dobrica ne znam sta bih rekao, veliko je pitanje da li bi bilo ko od njih mogao uopste da igra u nekom drugom klubu aba ligu.to dovoljno govori gde smo u ovoj sezoni i koliko je ovo promasena. e, zbog toga je protiv makabija bilo 8.000 ljudi u areni umesto 20.000, ili jos gorih 5.000 protiv bamberga. zato ce protiv cska da bude opet ne vise od 5.000 ljudi a klub u debelom gubitku para jer zakup arene kosta 40.000 evra a sa 2/3.000 prodatih karata ni zakup ne moze da se plati.o alimpiju i strucnom stabu ne mogu jos nista da kazem obzirom da je ekipa sastavljena bez pocetka, sredine i kraja tako da ne mogu da vidim njegov kvalitet ili neznanje. treba imati konjskih zivaca i na tvu gledati bravure radicevica, jankovica i drugih BISERA a kamoli sedeti na klupi i trenirati ih...
    (lets play, 12. novembar 2017 17:51)

    # Link komentara

  149. gledam i ne verujem sta radi jankovic a ostali tragikomicni davidovac radicevic lazarevic apic jovanovic feldin kad popizdi i napusti kad vidi svoje saigrace na nivou kosarke ispred zgrade
     (igor, 12. novembar 2017 17:50)

    # Link komentara

  150. Ne mogu vise da gledam, ovo nije kosarka, ovo je klasican hrkljus bez imalo protoka lopte. Nemamo nikakvu, bas nikakvu igru. Nista ne pogadjamo, a vec imamo i 10ak promasenih bacanja. Loptu nam prevodi Jovanovic i kradu mu je za lagane poene naravno, Jankovic iz natrcavanja sutira trojku sa DEVET metara u trecoj sekundi napada (klasican koledz neobavezan igrac - samo taj potez je dovoljan da popije momentalni otkaz, a ionako je cista nula od igraca). Ili ce se Covic opametiti i oterati Radicevica i ove sa koledza i dovesti kvalitetne igrace, ili ovo vise niko nece da gleda. A CSKA ce nas unakaziti u sredu. Nama igra samo Feldin - covek dao 60% poena u prvom poluvremenu.
     (veliki strumf, 12. novembar 2017 17:50)

    # Link komentara

  151. @grobar zvezda u el ima skor 2/4 i pobede protiv barselone i makabija. Partizan u Evrokupu nije mnogo bolji.
     (lezhi, 12. novembar 2017 17:50)

    # Link komentara

  152. Cirkus pred praznim tribinama
    (Ivan, 12. novembar 2017 17:49)

    # Link komentara

  153. Mnogo lose igramo.Alimpije out pod hitno.Ovo je prva sezona da mi se ne gleda Zvezda ranije sam sve utakmice u svim takmicenjima gledao sto kod kuce sto u hali.Mucno za gledanje nema tecnosti u igri nema pick and rola nema dodavanja samo neka individualna resenja se pronalaze i sutevi za 3 poena,odbrana reketa ne postoji.
    (Aleksej, 12. novembar 2017 17:17)

    U kom delu je njegova greska, osim sto je prihvatio da bude trener ekipe koju nije ON SAM selektovao ???
    Nema p&r ? Ko da ga odigra ?! Jedini p&r igraju Radicevic i Lesort. Radicevic u kanalu, a Rocesti "skorer-plej". I ko onda ?! Nemamo dubinu , nama jedino nesto Bjelkan moze ledjima da odigra dole i to je to...
    Mislis da je Alimpije zeli da igra ovako "širi i prangijaj" ??? Gledao FMP prosle godine ?! Naravno da covek ne gaji takav stil igre.
    Proslih godina smo igrali i vrteli p&r do besvesti jer si imao takve igrace.Jovica na pleju i brdo centara iz godine u godinu. Ail nismo imali sut.
    Naravno, nikada ne valja pa to ti je. Daleko da se Almpije amnestira od odgovornosti, ali je ovde odgovornost nekih drugih ljudi !
    Nego, koga bi doveo umesto njega, a da se pri tome ne radi do-selekcija ekipe ?
    (Batko, 12. novembar 2017 17:49)

    # Link komentara

  154. Tuga...
    (ccc?, 12. novembar 2017 17:49)

    # Link komentara

  155. Grobarima je FMP dva puta baš dobro došao.
    Prvi put kad su porazom u 1/4 Kupa Radivoja Koraća izbegli tada prejaku Zvezdu da ih ugazi, i drugi put u prošlogodišnjem 1/2 KLS.
    (Dragan BL, 12. novembar 2017 17:48)

    # Link komentara

  156. Zvezda ostaje bez titula, avrolige i publike ako se pod hitno nesto ne promeni drasticno.
     (miro, 12. novembar 2017 17:48)

    # Link komentara

  157. Who is who?
     (спортски уметник, 12. novembar 2017 17:46)

    # Link komentara

  158. Uzivo: Zvezda protiv samu sebe u Pioniru!
    (Rodžer Federer-Nikad ne otpisujte Kralja, 12. novembar 2017 17:06)

    Grešiš sinko, grešiš.
    Nema ovde Zvezde, igra FMP protiv Radničkog.
     (only fools and horses, 12. novembar 2017 17:45)

    # Link komentara

  159. (Batko, 12. novembar 2017 17:31) # Link komentara


    100?Tesi se ti tom 100 koliko hoces!!Cinjenica je da ne igrate nista i da sa ovakvom igrom ce te ispasti u polufinalu ABA Lige sto vam najiskrenije i zelim!!!!

    A Partizan tek treba da uigra Samarda uf uf!!
    (Grobar, 12. novembar 2017 17:45)

    # Link komentara

  160. Indijanci
     (Sah mat, 12. novembar 2017 17:45)

    # Link komentara

  161. porodicne sportske igre...eh kosarko na sta si spala...
     (dr feelgood, 12. novembar 2017 17:44)

    # Link komentara

  162. Dzabe vam sve pobede u ABA kad vam u Evroligi pokazu koliko ste losi!!Imacete skor 2-28!!
    (Grobar, 12. novembar 2017 17:00)

    Aj u 20e da ćemo imati više pobeda nego vi u EK :*
    (veverac, 12. novembar 2017 17:44)

    # Link komentara

  163. Previse se ocekuje od Jankovica i Jovanovica, likova koji ne mogu da vezu dva bacanja.
    (veverac, 12. novembar 2017 17:42)

    # Link komentara

  164. Alimpijevic konstantno ima raskolacene oci i otvorena usta, neverovatno!
     (Tesla Pancevo, 12. novembar 2017 17:39)

    # Link komentara

  165. Koincidencija li je kada treneri 2 tima imaju ista odela..:)samo jos znachka da se poklopi..:)
    (sasa, 12. novembar 2017 17:38)

    # Link komentara

  166. Kakav smo krs od ekipe. To vam je mladi Alempije. Nista bas ne vidim kao ideju igre ni u odbrani ni u napadu. Izgubljeno vreme sa trenerom i uzasan odabir mladih igraca. Kao da nam je navijac partizana selektovao ekipu i odabrao trenera. Ja jos ne mogu da verujem sta gledam...Uzassšss
    (Srksa, 12. novembar 2017 17:37)

    # Link komentara

  167. 'Minimalna prednost Zvezde protiv Pantera'
    'Čović za vođstvo FMP u Pioniru'

    čitam i smejem se
    (faill, 12. novembar 2017 17:36)

    # Link komentara

  168. Ljudi koji vam je??FMP konstatno vodi!!
    (Grobar, 12. novembar 2017 17:33)

    # Link komentara

  169. Alimpije ostani mole te svi grobari!!
    (Grobar, 12. novembar 2017 17:12)

    Nije ti dosta 100 komada ?! Mazohista ?!
    (Batko, 12. novembar 2017 17:31)

    # Link komentara

  170. Postava Radicevic, Dangubic, Dobric, Jankovic, Lesor postigla je za 4 poslednja minuta 1/4 citav jedan kos iz igre, i to u poslednjem napadu. Istovremeno napravili su brdo licnih gresaka. Radocevic standardno nista, Jankovic nista, Jovanovic se ispucava, Dangubic nevidljiv... NEMAMO KLUPU, ove rezerve ni protiv FMP-a ne mogu da igraju - od 14-5 dozvolili su lagan preokret. Citava klupa nam ni na nivou prosecne ABA ekipe nije!
     (veliki strumf, 12. novembar 2017 17:31)

    # Link komentara

  171. Filipa u CZ.
     (Ide na bolje, 12. novembar 2017 17:30)

    # Link komentara

  172. vec se iskristalisala tabela ko ce na zavrsni turnir buducnost zvezda cedevita partizan
     (boki, 12. novembar 2017 17:29)

    # Link komentara

  173. Treba pustiti bracu iz Zeleznika da eliminisu Partizan iz trke za F4. Sada ih cekaju dve "lakse" protiv Buducnosti i Cedevite.Treba manipulisati kada smo u mogucnosti
     (Fica, 12. novembar 2017 17:29)

    # Link komentara

  174. Mladi i netalentovani.
    Izuzetna kombinacija
    Naravno pričam o mojoj Zvezdi
     (krajisnik, 12. novembar 2017 17:25)

    # Link komentara

  175. Ne mora niko da dodje, samo da Radicevic ode!!!
     (Tesla Pancevo, 12. novembar 2017 17:22)

    # Link komentara

  176. što se ne igra kod kuće?
    (filip play ▻, 12. novembar 2017 17:22)

    # Link komentara

  177. Grobar

    Znao sam da ces da krenes da pametujes. Druge razonode nemas.Eno Formula 1. Sto ti nisi bio protiv Lokomotive?
     (Zvezdas, 12. novembar 2017 17:21)

    # Link komentara

  178. пардон не апића него јовановића
     (веверица, 12. novembar 2017 17:20)

    # Link komentara

  179. Bruka za pojacanja
    (051, 12. novembar 2017 17:13)Najveca bruka je trener mnogo je los Alimpijevic jos je zelen za Zvezdu.
    (Aleksej, 12. novembar 2017 17:18)

    # Link komentara

  180. Mnogo lose igramo.Alimpije out pod hitno.Ovo je prva sezona da mi se ne gleda Zvezda ranije sam sve utakmice u svim takmicenjima gledao sto kod kuce sto u hali.Mucno za gledanje nema tecnosti u igri nema pick and rola nema dodavanja samo neka individualna resenja se pronalaze i sutevi za 3 poena,odbrana reketa ne postoji.
    (Aleksej, 12. novembar 2017 17:17)

    # Link komentara

  181. Prijateljska. :)
     (Kontras, 12. novembar 2017 17:17)

    # Link komentara

  182. Zvezdo zgazi ih svee
     (gndbhdg, 12. novembar 2017 17:16)

    # Link komentara

  183. Ove godine je tim najgori u poslednjih 4 kakva bre mlada ekipa izbacite sam lazarevica davodovca koji igraju po 1 minut ko da ne igraju prosek god isti kao ostalima nema i izvlacenja nego igrati svim srcem za ovaj klub jbg morala je jedna losa godina da dodje mozda i nece biti losa za sada ide tako al daj boze promenice se na bolje ZVEZDA!!!!!
     (petar nedeljkovic, 12. novembar 2017 17:15)

    # Link komentara

  184. Bruka za pojacanja
     (051, 12. novembar 2017 17:13)

    # Link komentara

  185. Pa trening fmp-a zato ima 35 navijaca
     (sumoo, 12. novembar 2017 17:13)

    # Link komentara

  186. Prazan pionir pokazuje koliko vasi navijaci znaju da je ovo farsa!!

    I u ovakvoj utakmici vam trebaju trojke da bi igrali nesto!!

    Alimpije ostani mole te svi grobari!!
    (Grobar, 12. novembar 2017 17:12)

    # Link komentara

  187. Ma nemoguce da je prazno hahahah
     (gate4, 12. novembar 2017 17:11)

    # Link komentara

  188. Koja je poenta igranja ove utakmice
     (sigurica, 12. novembar 2017 17:11)

    # Link komentara

  189. a sto bi neko dosao na utakmicu imaginarnog takmičenja koje nikoga ne zanima, i koje ima važnost tek u finalu plej-ofa zbog evrolige?
    (dzek sok, 12. novembar 2017 17:10)

    # Link komentara

  190. Ko protiv koga
     (4Q, 12. novembar 2017 17:06)

    # Link komentara

  191. @Aegon Targaryen

    Za Zvezdu
    (Luka, 12. novembar 2017 17:06)

    # Link komentara

  192. sto niko ne dodje da gleda zvanicni trening ?
     (Psiho, 12. novembar 2017 17:06)

    # Link komentara

  193. Komedija
    (Dar SR, 12. novembar 2017 17:06)

    # Link komentara

  194. Uzivo: Zvezda protiv samu sebe u Pioniru!
     (Rodžer Federer-Nikad ne otpisujte Kralja, 12. novembar 2017 17:06)

    # Link komentara

  195. Rocesti se osisao samo zbog toga da ga vise ne zovu SIN DRAGAN,znam to iz proverenih virova informacija!
     (Zima, 12. novembar 2017 17:04)

    # Link komentara

  196. Ne razumem???
    (021, 12. novembar 2017 17:02)

    # Link komentara

  197. Dzabe vam sve pobede u ABA kad vam u Evroligi pokazu koliko ste losi!!Imacete skor 2-28!!
    (Grobar, 12. novembar 2017 17:00)

    # Link komentara

  198. Bez prepucavanja, ali poseta je zaista sramotna.
     (brt, 12. novembar 2017 16:59)

    # Link komentara

  199. a u hali 363 coveka...
     (sax, 12. novembar 2017 16:56)

    # Link komentara

  200. cigani u dilemi koga podrzati veceras?
     (sax, 12. novembar 2017 16:54)

    # Link komentara

  201. obratite malo paznju na tabelu. cedevita vec ima dva poraza...
     (Erik Kartmen, 12. novembar 2017 16:54)

    # Link komentara

  202. Za koga navijati?
     (Aegon Targaryen, 12. novembar 2017 16:53)

    # Link komentara