Nedelja, 05.11.2017.

19:55

Obezbeđenje Mastersa Nadalu: Ko ste vi?

Možda jeste jedno od najpoznatijih lica u svetu tenisa i jedan od najboljih igrača ikada, ali Rafaela Nadala ipak ne znaju što može da stvori komične situacije.

Izvor: B92

Obezbeðenje Mastersa Nadalu: Ko ste vi? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

79 Komentari

Sortiraj po:

Najbolji je opancarev lepak

pre 6 godina

Ja sam pratio,secam se da je Boba voleo da pojede sendvic i pije koka kolu na pauzama u mecu.A da znao je i da opsuje onako socno kad promasi prvi servis za par cantima.Jel imam dozvolu da komentarisem?

vlada

pre 6 godina

Kinezi ne razlikuju belce, kao i mi njih što ne razlikujemo. Hajde da li bi neko od nas prepoznao recimo Nišikorija sad da ga vidimo na ulici? Mislili bi neki Kinez...(ja, 05. novembar 2017 20:03)U tvom komentaru koji je dobio najvise pluseva je sazeta nesreca ovog naroda.NEZNANJE!
U redu je. Nije pomesao Finca i Nigerijca.

v

pre 6 godina

Čestitam svim komentatorima koji su prokomentarisali, da se ovo desilo Djokovicu bilo bi antisrpska zavera i mrze ga jer je nas, a nasmejao me i ovaj sto protestuje protiv antispanskog nastupa obezbedjenja.
Nimalo diplomatski od Vas, kao ni od Herte Miler ili ukrajinskog ambasadora, a broj negativnih glasova samo potvrdjuje da ste uboli u sridu.
(pope, 5. novembar 2017 23:21)
Previše generalizujete stvari , jednako kao i većina komentatora.
Đokoviću se slično desilo u Monte Karlu , jedino su botovi tipa Jumko, Mikii i ostali razglabali danima. Takođe izjednačavanje politike i sporta u komentarima vesti o sportu je potpuno pogrešno , a najčešće nije ni duhovito.
Pozdrav

bBb

pre 6 godina

Čitao sam da samo 5% ljudi u svetu prati tenis.......... Znači ništa čudno ako nije znao ko je.
(Shacall, 06. novembar 2017 04:41)

Kad bi znao koliko je, ustvari, 5%, nikada ne bi napisao "samo". Da ti pojasnim, oko 350 miliona ljudi...

banjalučki ćevap

pre 6 godina

@Pa? Ko je u Srbiji pratio tenis pre nego sto se pojavio Djokovic, Jelena, Ana, itd? Mozda 1 promil populacije. A sad svi eksperti
(tenis sta je to, 05. novembar 2017 22:12)
Ja predlažem da se hitno osnuje teniska policija, nešto poput komunalne, i da sumnjive podvrgne kratkom testu poznavanja teniske istorije do pojave Đokoviću. Onima koji ne prođu oduzeti računar, tablet, smartphone, u drastičnim slučajevima i tv prijemnik. Tako da pravi poznavaoci ne moraju trpiti teror kojekakvih stručnjaka! Npr. ko je igrao polufinale US Opena 1987. u konkurenciji parova? Ne znaš, a ovamo pametuješ na komentarima!?!? Oduzimanje lap topa na mjesec dana i dva kaznena boda! Pa ti vidi...

Mare

pre 6 godina

Radniku obezbeđenja je rečeno da svako lice pre ulaska pita pita za ime i šta želi tu da radi i to je to. Čist profesionalizam ili šut noga sa posla.

Tamni Vilajet

pre 6 godina

@Čitao sam da samo 5% ljudi u svetu prati tenis.......... Znači ništa čudno ako nije znao ko je.
(Shacall, 06. novembar 2017 04:41)
A ja pročitao da čak 85 % ljudi na svijetu ne prati ništa živo, niti ih šta interesuje.

masterkg

pre 6 godina

Kinezi ne razlikuju belce, kao i mi njih što ne razlikujemo. Hajde da li bi neko od nas prepoznao recimo Nišikorija sad da ga vidimo na ulici? Mislili bi neki Kinez...
(ja, 05. novembar 2017 20:03)

Nema veze što je Japanac ....

Uvek budi spreman na to..

pre 6 godina

Čega se ljudi sve ne sete da postave kao vest pa samim tim da zarade na tome a pride da upecaju hejtere odnosno botove za svadju kao uvek.

Big Ron

pre 6 godina

Ništa posebno......nije ni dužan da ga odmah prepozna. 
(šta reći, 05. novembar 2017 20:05) 

Obezbeđenju na teniskom turniru nije dužnost da prepozna prvog tenisera sveta? To je slično kao da obezbeđenju u Beloj Kući nije dužnost da prepozna Trampa.
(kmnccc, 05. novembar 2017 20:21)

Nije duzan da ga odmah prepozna??? Ovde treba da se zabrani komentarisanje pojedinima..

Miloš

pre 6 godina

Obezbeđenju na teniskom turniru nije dužnost da prepozna prvog tenisera sveta? To je slično kao da obezbeđenju u Beloj Kući nije dužnost da prepozna Trampa.
(kmnccc, 5. novembar 2017 20:21)

Pa nije Bercy Nadalova kuća, već sportsko-zabavni kompleks. Danas teniski turnir, sutra koncert Guns n Roses, prekosutra košarka... Čovek radi tamo i zaista ne može da zna sve zvezde koje dolaze.

ns84

pre 6 godina

da nije bilo kamera ovaj nema sanse da bi ga pustio :-) nego vidi kamere pa kao ajde garant ima pravo da prodje i zvuci mi poznato to Nadal.

pope

pre 6 godina

Čestitam svim komentatorima koji su prokomentarisali, da se ovo desilo Djokovicu bilo bi antisrpska zavera i mrze ga jer je nas, a nasmejao me i ovaj sto protestuje protiv antispanskog nastupa obezbedjenja.
Nimalo diplomatski od Vas, kao ni od Herte Miler ili ukrajinskog ambasadora, a broj negativnih glasova samo potvrdjuje da ste uboli u sridu.

blok 45

pre 6 godina

Slicno je bilo i na Surcinu, kad je Roger Federer dolazio da igra Davis Cup. Pitao ga ili radnik obezbedjenja ili carinik -- "vi jako licite na Roger Federera?" Roger samo odgovorio -- "ja sam Roger Federer".

tenis sta je to

pre 6 godina

(ja hoću da budem aMoniman, 5. novembar 2017 21:54)
Pa? Ko je u Srbiji pratio tenis pre nego sto se pojavio Djokovic, Jelena, Ana, itd? Mozda 1 promil populacije. A sad svi eksperti

Predrag

pre 6 godina

More, morao je da ga legitimise kada ne nosi identifikacionu karticu. Pored tog coveka iz obezbedjenja prodje u toku dana bar hiljadu ljudi i sto bi on morao sve da poznaje , pa cak i Nadala? A, sta bi bilo da je to bio neko koji lici na Nadala i koji je mogao da napravi neku glupost?

Djole

pre 6 godina

Kao prvo Nisikori je Japanac i velika je greska uporediti ga sa Kinezima, a inace prepoznao bi i njega svako ko prati tenis.
(vratio bi sve kineze kuci u japan, 5. novembar 2017 20:36)

A ti kad vidis nepoznatog Azijata odmah znas da li je Japanac, Kinez ili Koreanac? Cak se ni oni medjusobno ne prepoznaju tek tako ko je odakle. To je i bila poenta komentara. Kad bi neko sreo Nisikorija na ulici, a da ga ne prepozna, verovatno bi prvo pomislio da je neki Kinez jer ih ima najvise i svuda.

nisam ja, ja je

pre 6 godina

Belci ne mogu da upamte lice crnaca i azijata, pa da ga uspesno prepoznaju medju 10 ljudi ponovo. Isto tako azijati i crnci s pripadnicima drugih rasa. (a, 5. novembar 2017 21:43)

Kad bi neko vreme ziveo u Kini (i naravno - kad bi ziveo medju njima, a ne u nekom zemljackom getu) i ti bi, ne samo poceo ih razlikovati, nego bi i kineski progovorio. Verovao ili ne, moze ziv covek i to, pa makar bio i "belac". Cisto sumnjam da su ovog juce dovukli iz Kine, pa ga odmah stavili u obezbedjenje teniskog turnira. Mada je ocigledno kako je on ovde rekao samo ono sto je pisalo u scenariju.

Zašto se brani ono što nije na mestu?

pre 6 godina

@E moj svete
Kako to misliš da Pariz nije centar pismenosti? Za početak: Sorbona, osnovana 1257. godine, dvadesetak godina posle smrti Svetog Save, mnogi vodeći svetski filozofi stvarali su u Parizu (Dekart, Volter, Monteskje, Žan Žak Ruso), a francuska književnost, nema smisla da nabrajam veluike pisce, vajarstvo (Roden), a slikarstvo, aman čoveče, film, pozorište... Prvi teniski turniri igrani su u 19. veku, pre izgradnje Ajfelove kule. Francuska buržoaska revolucija, na kojoj se danas temelji savremena demokratska država, jedan je od najvažnijih istorijskih događaja. Šta je još ostalo - moda, muzika, muzeji, Larusova enciklopedija... čoveče, Francuska i Pariz, grad svetlosti, u svakom pogledu, i onda se pojavi jedan koji je juče preskočio Kineski zid i nije prepoznao Nadala. I vama je to normalno?

BgHQ

pre 6 godina

Kinezi ne razlikuju belce, kao i mi njih što ne razlikujemo. Hajde da li bi neko od nas prepoznao recimo Nišikorija sad da ga vidimo na ulici? Mislili bi neki Kinez...
(ja, 05. novembar 2017 20:03)
U tvom komentaru koji je dobio najvise pluseva je sazeta nesreca ovog naroda.NEZNANJE!

E moj svete

pre 6 godina

@Srbče
Pa da je Pariz baš centar pismenosti ... teško. Reakcija momka iz obezbedjenja je sasvim korektna. Zato i služe službene propusnice za učesnike, novinare, osoblje...

vila vilavic

pre 6 godina

Normalna reakcija Nadala a i coveka iz obezbedjenja.

Zamislite Rogera Federera koji i do toaleta ide okruzen sa 16 telohranitelja?
Koji je to stav prema licnoj bezbednosti.

ja hoću da budem aMoniman

pre 6 godina

Pre par godina u Delhiju, indijci biznismeni, samo dvojica od deset culi za Djokovica. Ja ne verujem :). Nije u pitanju raspoznavanje nego nikad culi.

Grga

pre 6 godina

Kinezi ne razlikuju belce, kao i mi njih što ne razlikujemo. Hajde da li bi neko od nas prepoznao recimo Nišikorija sad da ga vidimo na ulici? Mislili bi neki Kinez... 
(ja, 5. novembar 2017 20:03) 

Kao prvo Nisikori je Japanac i velika je greska uporediti ga sa Kinezima, a inace prepoznao bi i njega svako ko prati tenis.
(vratio bi sve kineze kuci u japan, 05. novembar 2017 20:36)

Kakva je razlika između Kineza i Japanaca? Žuti ljudi. Piju vodu s Morave.

a

pre 6 godina

@BgHQ To nije nesreca naroda, vec naucna cinjenica. Belci ne mogu da upamte lice crnaca i azijata, pa da ga uspesno prepoznaju medju 10 ljudi ponovo. Isto tako azijati i crnci s pripadnicima drugih rasa. Na engleskom se naziva cross-race effect, ne znam ime na srspkom iskreno.

trumpeta

pre 6 godina

Obezbeđenju na teniskom turniru nije dužnost da prepozna prvog tenisera sveta? To je slično kao da obezbeđenju u Beloj Kući nije dužnost da prepozna Trampa.
(kmnccc, 5. novembar 2017 20:21)
Ni blizu. Obezbedjenje teniskog turnira radi za organizatora turnira a ne za tenisere a obezbedjenje u Beloj kuci za Trampa a ne za Belu kucu.

(coki, 5. novembar 2017 20:28)
Dobro si skontao da smo najlicemerniji narod na planeti, i Britance smo zeznuli

Nebojša

pre 6 godina

Au, da je to bilo nase N010, pricalo bi se kako su to zavere protiv Srbije i kako ga svi oni mrze, ali da ce im to N010 vratiti reketom
(Mikii, 05. novembar 2017 20:07)

Da je bio No1e ti bi pisao vidite da je nebitan čak ga ni radnici na masters turniru ne prepoznaju ali čak iako je ovde u pitanju Nadal to te nije sprečilo da pokazuješ još jednom svoje komplekse i to naravno medju prvima si komentarisao kao i inače.

ring of fire

pre 6 godina

Covek radi svoj posao i ocigledno tenis ga ne interesuje tako da nije cudno sto ne prepoznaje igrace.Kad bi mene postavili kao obezbedjenje negde na finalu bezbola u Americi naravno da ne bih ni jednog igraca prepoznao jer bezbol ne gledam.

Ono sto je meni ovde super to je naj normalnije ponasanje Nadala koji sasvim normalno kaze svoje ime i prezime i ispostuje proceduru. Rafa je stvarno smeker.

brm

pre 6 godina

Obezbeđenju na teniskom turniru nije dužnost da prepozna prvog tenisera sveta? To je slično kao da obezbeđenju u Beloj Kući nije dužnost da prepozna Trampa.
(kmnccc, 5. novembar 2017 20:21)

Ne, nije dužan da prepozna. Svaki igrač nosi akreditaciju i obezbeđenje ima prava da traži od svakog igrača akreditaciju na uvid (uglavnom je imaju zakačenu za torbu pa se vidi odmah).

I sa Trampom je isto. Postoje procedure u raznim krugovima obezbeđenja kojima se najavljuje kada im dolazi predsednik, jer da propuštaju tako na prepoznavanje onda bi lako neki dvojnik mogao da prođe kuda god poželi.

Naravno, najpoznatije uglavnom prepoznaju. Ljubičić je često pričao da dok je bio i treći igrač sveta, retko kada ga je neko obezbeđenje na turnirima prepoznavalo. Jednostavno, ljudi se ponašaju profesionalno i traže akreditaciju ako ne preoznaju. I svi igrači su zadovoljni što je tako jer se osećaju bezbednije.

ja

pre 6 godina

Kinezi ne razlikuju belce, kao i mi njih što ne razlikujemo. Hajde da li bi neko od nas prepoznao recimo Nišikorija sad da ga vidimo na ulici? Mislili bi neki Kinez...

kmnccc

pre 6 godina

Ništa posebno......nije ni dužan da ga odmah prepozna.
(šta reći, 05. novembar 2017 20:05)

Obezbeđenju na teniskom turniru nije dužnost da prepozna prvog tenisera sveta? To je slično kao da obezbeđenju u Beloj Kući nije dužnost da prepozna Trampa.

coki

pre 6 godina

zanimljivi komentari nasih ljudi...ovo im je normalno,i "nije problem" a kada se isto ovo desi Djokovicu onda je to zato sto je Srbin,zato sto ga mrze jer je najbolji a nije "njihov",da to namerno rade samo njemu,ali ovo je Nadal pa je onda ok,sasvim normalno da ga ne prepoznaju kada pokusava da udje na teniski teren.

vratio bi sve kineze kuci u japan

pre 6 godina

Kinezi ne razlikuju belce, kao i mi njih što ne razlikujemo. Hajde da li bi neko od nas prepoznao recimo Nišikorija sad da ga vidimo na ulici? Mislili bi neki Kinez...
(ja, 5. novembar 2017 20:03)

Kao prvo Nisikori je Japanac i velika je greska uporediti ga sa Kinezima, a inace prepoznao bi i njega svako ko prati tenis.

trumpeta

pre 6 godina

Deluje da je kao neka njihova verzija paparaco lova, ide kamera za njim a ovaj čuvar šatro ne zna ko je u pitanju..
(hi men, 5. novembar 2017 20:29)
WTF je paparaco lov?

Srbče

pre 6 godina

Ništa posebno......nije ni dužan da ga odmah prepozna.
(šta reći, 5. novembar 2017 20:05)

Nije se ovo desilo u Beogradu, ili nekom drugom kraju Srbije, nego u Parizu, centru svetske civilizacije i pismenosti, morao je da ga prepozna.

Mikii

pre 6 godina

Migao je čovek i da mu odgovori sa "Jesi jesi a ja sam Novak Djoković - napolje!" :)
(Saša, 05. novembar 2017 20:16)

Kada bi Djokovic bio toliko bitan, mozda bi i mogao ;)

b92 fedbot heaven

pre 6 godina

Jedan je Roger Federer.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sandzak, 5. novembar 2017 20:32)
Jedan je Sandjak u zemlji Srbiji.I u Sandjaku cuo za RF dotle masinerija ispiranja mozga ide .

Normalno, prepoznao ga ili ne duzan je da se identifikuje turnirskom karticom koju za igrace obicno urade clanovi tima.

ja

pre 6 godina

Kinezi ne razlikuju belce, kao i mi njih što ne razlikujemo. Hajde da li bi neko od nas prepoznao recimo Nišikorija sad da ga vidimo na ulici? Mislili bi neki Kinez...

ring of fire

pre 6 godina

Covek radi svoj posao i ocigledno tenis ga ne interesuje tako da nije cudno sto ne prepoznaje igrace.Kad bi mene postavili kao obezbedjenje negde na finalu bezbola u Americi naravno da ne bih ni jednog igraca prepoznao jer bezbol ne gledam.

Ono sto je meni ovde super to je naj normalnije ponasanje Nadala koji sasvim normalno kaze svoje ime i prezime i ispostuje proceduru. Rafa je stvarno smeker.

kmnccc

pre 6 godina

Ništa posebno......nije ni dužan da ga odmah prepozna.
(šta reći, 05. novembar 2017 20:05)

Obezbeđenju na teniskom turniru nije dužnost da prepozna prvog tenisera sveta? To je slično kao da obezbeđenju u Beloj Kući nije dužnost da prepozna Trampa.

brm

pre 6 godina

Obezbeđenju na teniskom turniru nije dužnost da prepozna prvog tenisera sveta? To je slično kao da obezbeđenju u Beloj Kući nije dužnost da prepozna Trampa.
(kmnccc, 5. novembar 2017 20:21)

Ne, nije dužan da prepozna. Svaki igrač nosi akreditaciju i obezbeđenje ima prava da traži od svakog igrača akreditaciju na uvid (uglavnom je imaju zakačenu za torbu pa se vidi odmah).

I sa Trampom je isto. Postoje procedure u raznim krugovima obezbeđenja kojima se najavljuje kada im dolazi predsednik, jer da propuštaju tako na prepoznavanje onda bi lako neki dvojnik mogao da prođe kuda god poželi.

Naravno, najpoznatije uglavnom prepoznaju. Ljubičić je često pričao da dok je bio i treći igrač sveta, retko kada ga je neko obezbeđenje na turnirima prepoznavalo. Jednostavno, ljudi se ponašaju profesionalno i traže akreditaciju ako ne preoznaju. I svi igrači su zadovoljni što je tako jer se osećaju bezbednije.

blok 45

pre 6 godina

Slicno je bilo i na Surcinu, kad je Roger Federer dolazio da igra Davis Cup. Pitao ga ili radnik obezbedjenja ili carinik -- "vi jako licite na Roger Federera?" Roger samo odgovorio -- "ja sam Roger Federer".

ns84

pre 6 godina

da nije bilo kamera ovaj nema sanse da bi ga pustio :-) nego vidi kamere pa kao ajde garant ima pravo da prodje i zvuci mi poznato to Nadal.

trumpeta

pre 6 godina

Deluje da je kao neka njihova verzija paparaco lova, ide kamera za njim a ovaj čuvar šatro ne zna ko je u pitanju..
(hi men, 5. novembar 2017 20:29)
WTF je paparaco lov?

BgHQ

pre 6 godina

Kinezi ne razlikuju belce, kao i mi njih što ne razlikujemo. Hajde da li bi neko od nas prepoznao recimo Nišikorija sad da ga vidimo na ulici? Mislili bi neki Kinez...
(ja, 05. novembar 2017 20:03)
U tvom komentaru koji je dobio najvise pluseva je sazeta nesreca ovog naroda.NEZNANJE!

coki

pre 6 godina

zanimljivi komentari nasih ljudi...ovo im je normalno,i "nije problem" a kada se isto ovo desi Djokovicu onda je to zato sto je Srbin,zato sto ga mrze jer je najbolji a nije "njihov",da to namerno rade samo njemu,ali ovo je Nadal pa je onda ok,sasvim normalno da ga ne prepoznaju kada pokusava da udje na teniski teren.

Grga

pre 6 godina

Kinezi ne razlikuju belce, kao i mi njih što ne razlikujemo. Hajde da li bi neko od nas prepoznao recimo Nišikorija sad da ga vidimo na ulici? Mislili bi neki Kinez... 
(ja, 5. novembar 2017 20:03) 

Kao prvo Nisikori je Japanac i velika je greska uporediti ga sa Kinezima, a inace prepoznao bi i njega svako ko prati tenis.
(vratio bi sve kineze kuci u japan, 05. novembar 2017 20:36)

Kakva je razlika između Kineza i Japanaca? Žuti ljudi. Piju vodu s Morave.

Nebojša

pre 6 godina

Au, da je to bilo nase N010, pricalo bi se kako su to zavere protiv Srbije i kako ga svi oni mrze, ali da ce im to N010 vratiti reketom
(Mikii, 05. novembar 2017 20:07)

Da je bio No1e ti bi pisao vidite da je nebitan čak ga ni radnici na masters turniru ne prepoznaju ali čak iako je ovde u pitanju Nadal to te nije sprečilo da pokazuješ još jednom svoje komplekse i to naravno medju prvima si komentarisao kao i inače.

tenis sta je to

pre 6 godina

(ja hoću da budem aMoniman, 5. novembar 2017 21:54)
Pa? Ko je u Srbiji pratio tenis pre nego sto se pojavio Djokovic, Jelena, Ana, itd? Mozda 1 promil populacije. A sad svi eksperti

Predrag

pre 6 godina

More, morao je da ga legitimise kada ne nosi identifikacionu karticu. Pored tog coveka iz obezbedjenja prodje u toku dana bar hiljadu ljudi i sto bi on morao sve da poznaje , pa cak i Nadala? A, sta bi bilo da je to bio neko koji lici na Nadala i koji je mogao da napravi neku glupost?

ja hoću da budem aMoniman

pre 6 godina

Pre par godina u Delhiju, indijci biznismeni, samo dvojica od deset culi za Djokovica. Ja ne verujem :). Nije u pitanju raspoznavanje nego nikad culi.

pope

pre 6 godina

Čestitam svim komentatorima koji su prokomentarisali, da se ovo desilo Djokovicu bilo bi antisrpska zavera i mrze ga jer je nas, a nasmejao me i ovaj sto protestuje protiv antispanskog nastupa obezbedjenja.
Nimalo diplomatski od Vas, kao ni od Herte Miler ili ukrajinskog ambasadora, a broj negativnih glasova samo potvrdjuje da ste uboli u sridu.

vratio bi sve kineze kuci u japan

pre 6 godina

Kinezi ne razlikuju belce, kao i mi njih što ne razlikujemo. Hajde da li bi neko od nas prepoznao recimo Nišikorija sad da ga vidimo na ulici? Mislili bi neki Kinez...
(ja, 5. novembar 2017 20:03)

Kao prvo Nisikori je Japanac i velika je greska uporediti ga sa Kinezima, a inace prepoznao bi i njega svako ko prati tenis.

nisam ja, ja je

pre 6 godina

Belci ne mogu da upamte lice crnaca i azijata, pa da ga uspesno prepoznaju medju 10 ljudi ponovo. Isto tako azijati i crnci s pripadnicima drugih rasa. (a, 5. novembar 2017 21:43)

Kad bi neko vreme ziveo u Kini (i naravno - kad bi ziveo medju njima, a ne u nekom zemljackom getu) i ti bi, ne samo poceo ih razlikovati, nego bi i kineski progovorio. Verovao ili ne, moze ziv covek i to, pa makar bio i "belac". Cisto sumnjam da su ovog juce dovukli iz Kine, pa ga odmah stavili u obezbedjenje teniskog turnira. Mada je ocigledno kako je on ovde rekao samo ono sto je pisalo u scenariju.

vila vilavic

pre 6 godina

Normalna reakcija Nadala a i coveka iz obezbedjenja.

Zamislite Rogera Federera koji i do toaleta ide okruzen sa 16 telohranitelja?
Koji je to stav prema licnoj bezbednosti.

b92 fedbot heaven

pre 6 godina

Jedan je Roger Federer.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sandzak, 5. novembar 2017 20:32)
Jedan je Sandjak u zemlji Srbiji.I u Sandjaku cuo za RF dotle masinerija ispiranja mozga ide .

Normalno, prepoznao ga ili ne duzan je da se identifikuje turnirskom karticom koju za igrace obicno urade clanovi tima.

Zašto se brani ono što nije na mestu?

pre 6 godina

@E moj svete
Kako to misliš da Pariz nije centar pismenosti? Za početak: Sorbona, osnovana 1257. godine, dvadesetak godina posle smrti Svetog Save, mnogi vodeći svetski filozofi stvarali su u Parizu (Dekart, Volter, Monteskje, Žan Žak Ruso), a francuska književnost, nema smisla da nabrajam veluike pisce, vajarstvo (Roden), a slikarstvo, aman čoveče, film, pozorište... Prvi teniski turniri igrani su u 19. veku, pre izgradnje Ajfelove kule. Francuska buržoaska revolucija, na kojoj se danas temelji savremena demokratska država, jedan je od najvažnijih istorijskih događaja. Šta je još ostalo - moda, muzika, muzeji, Larusova enciklopedija... čoveče, Francuska i Pariz, grad svetlosti, u svakom pogledu, i onda se pojavi jedan koji je juče preskočio Kineski zid i nije prepoznao Nadala. I vama je to normalno?

masterkg

pre 6 godina

Kinezi ne razlikuju belce, kao i mi njih što ne razlikujemo. Hajde da li bi neko od nas prepoznao recimo Nišikorija sad da ga vidimo na ulici? Mislili bi neki Kinez...
(ja, 05. novembar 2017 20:03)

Nema veze što je Japanac ....

trumpeta

pre 6 godina

Obezbeđenju na teniskom turniru nije dužnost da prepozna prvog tenisera sveta? To je slično kao da obezbeđenju u Beloj Kući nije dužnost da prepozna Trampa.
(kmnccc, 5. novembar 2017 20:21)
Ni blizu. Obezbedjenje teniskog turnira radi za organizatora turnira a ne za tenisere a obezbedjenje u Beloj kuci za Trampa a ne za Belu kucu.

(coki, 5. novembar 2017 20:28)
Dobro si skontao da smo najlicemerniji narod na planeti, i Britance smo zeznuli

Mikii

pre 6 godina

Migao je čovek i da mu odgovori sa "Jesi jesi a ja sam Novak Djoković - napolje!" :)
(Saša, 05. novembar 2017 20:16)

Kada bi Djokovic bio toliko bitan, mozda bi i mogao ;)

E moj svete

pre 6 godina

@Srbče
Pa da je Pariz baš centar pismenosti ... teško. Reakcija momka iz obezbedjenja je sasvim korektna. Zato i služe službene propusnice za učesnike, novinare, osoblje...

a

pre 6 godina

@BgHQ To nije nesreca naroda, vec naucna cinjenica. Belci ne mogu da upamte lice crnaca i azijata, pa da ga uspesno prepoznaju medju 10 ljudi ponovo. Isto tako azijati i crnci s pripadnicima drugih rasa. Na engleskom se naziva cross-race effect, ne znam ime na srspkom iskreno.

Djole

pre 6 godina

Kao prvo Nisikori je Japanac i velika je greska uporediti ga sa Kinezima, a inace prepoznao bi i njega svako ko prati tenis.
(vratio bi sve kineze kuci u japan, 5. novembar 2017 20:36)

A ti kad vidis nepoznatog Azijata odmah znas da li je Japanac, Kinez ili Koreanac? Cak se ni oni medjusobno ne prepoznaju tek tako ko je odakle. To je i bila poenta komentara. Kad bi neko sreo Nisikorija na ulici, a da ga ne prepozna, verovatno bi prvo pomislio da je neki Kinez jer ih ima najvise i svuda.

Srbče

pre 6 godina

Ništa posebno......nije ni dužan da ga odmah prepozna.
(šta reći, 5. novembar 2017 20:05)

Nije se ovo desilo u Beogradu, ili nekom drugom kraju Srbije, nego u Parizu, centru svetske civilizacije i pismenosti, morao je da ga prepozna.

Mare

pre 6 godina

Radniku obezbeđenja je rečeno da svako lice pre ulaska pita pita za ime i šta želi tu da radi i to je to. Čist profesionalizam ili šut noga sa posla.

Miloš

pre 6 godina

Obezbeđenju na teniskom turniru nije dužnost da prepozna prvog tenisera sveta? To je slično kao da obezbeđenju u Beloj Kući nije dužnost da prepozna Trampa.
(kmnccc, 5. novembar 2017 20:21)

Pa nije Bercy Nadalova kuća, već sportsko-zabavni kompleks. Danas teniski turnir, sutra koncert Guns n Roses, prekosutra košarka... Čovek radi tamo i zaista ne može da zna sve zvezde koje dolaze.

banjalučki ćevap

pre 6 godina

@Pa? Ko je u Srbiji pratio tenis pre nego sto se pojavio Djokovic, Jelena, Ana, itd? Mozda 1 promil populacije. A sad svi eksperti
(tenis sta je to, 05. novembar 2017 22:12)
Ja predlažem da se hitno osnuje teniska policija, nešto poput komunalne, i da sumnjive podvrgne kratkom testu poznavanja teniske istorije do pojave Đokoviću. Onima koji ne prođu oduzeti računar, tablet, smartphone, u drastičnim slučajevima i tv prijemnik. Tako da pravi poznavaoci ne moraju trpiti teror kojekakvih stručnjaka! Npr. ko je igrao polufinale US Opena 1987. u konkurenciji parova? Ne znaš, a ovamo pametuješ na komentarima!?!? Oduzimanje lap topa na mjesec dana i dva kaznena boda! Pa ti vidi...

Big Ron

pre 6 godina

Ništa posebno......nije ni dužan da ga odmah prepozna. 
(šta reći, 05. novembar 2017 20:05) 

Obezbeđenju na teniskom turniru nije dužnost da prepozna prvog tenisera sveta? To je slično kao da obezbeđenju u Beloj Kući nije dužnost da prepozna Trampa.
(kmnccc, 05. novembar 2017 20:21)

Nije duzan da ga odmah prepozna??? Ovde treba da se zabrani komentarisanje pojedinima..

Uvek budi spreman na to..

pre 6 godina

Čega se ljudi sve ne sete da postave kao vest pa samim tim da zarade na tome a pride da upecaju hejtere odnosno botove za svadju kao uvek.

Tamni Vilajet

pre 6 godina

@Čitao sam da samo 5% ljudi u svetu prati tenis.......... Znači ništa čudno ako nije znao ko je.
(Shacall, 06. novembar 2017 04:41)
A ja pročitao da čak 85 % ljudi na svijetu ne prati ništa živo, niti ih šta interesuje.

vlada

pre 6 godina

Kinezi ne razlikuju belce, kao i mi njih što ne razlikujemo. Hajde da li bi neko od nas prepoznao recimo Nišikorija sad da ga vidimo na ulici? Mislili bi neki Kinez...(ja, 05. novembar 2017 20:03)U tvom komentaru koji je dobio najvise pluseva je sazeta nesreca ovog naroda.NEZNANJE!
U redu je. Nije pomesao Finca i Nigerijca.

bBb

pre 6 godina

Čitao sam da samo 5% ljudi u svetu prati tenis.......... Znači ništa čudno ako nije znao ko je.
(Shacall, 06. novembar 2017 04:41)

Kad bi znao koliko je, ustvari, 5%, nikada ne bi napisao "samo". Da ti pojasnim, oko 350 miliona ljudi...

Najbolji je opancarev lepak

pre 6 godina

Ja sam pratio,secam se da je Boba voleo da pojede sendvic i pije koka kolu na pauzama u mecu.A da znao je i da opsuje onako socno kad promasi prvi servis za par cantima.Jel imam dozvolu da komentarisem?

v

pre 6 godina

Čestitam svim komentatorima koji su prokomentarisali, da se ovo desilo Djokovicu bilo bi antisrpska zavera i mrze ga jer je nas, a nasmejao me i ovaj sto protestuje protiv antispanskog nastupa obezbedjenja.
Nimalo diplomatski od Vas, kao ni od Herte Miler ili ukrajinskog ambasadora, a broj negativnih glasova samo potvrdjuje da ste uboli u sridu.
(pope, 5. novembar 2017 23:21)
Previše generalizujete stvari , jednako kao i većina komentatora.
Đokoviću se slično desilo u Monte Karlu , jedino su botovi tipa Jumko, Mikii i ostali razglabali danima. Takođe izjednačavanje politike i sporta u komentarima vesti o sportu je potpuno pogrešno , a najčešće nije ni duhovito.
Pozdrav

kmnccc

pre 6 godina

Ništa posebno......nije ni dužan da ga odmah prepozna.
(šta reći, 05. novembar 2017 20:05)

Obezbeđenju na teniskom turniru nije dužnost da prepozna prvog tenisera sveta? To je slično kao da obezbeđenju u Beloj Kući nije dužnost da prepozna Trampa.

ja

pre 6 godina

Kinezi ne razlikuju belce, kao i mi njih što ne razlikujemo. Hajde da li bi neko od nas prepoznao recimo Nišikorija sad da ga vidimo na ulici? Mislili bi neki Kinez...

BgHQ

pre 6 godina

Kinezi ne razlikuju belce, kao i mi njih što ne razlikujemo. Hajde da li bi neko od nas prepoznao recimo Nišikorija sad da ga vidimo na ulici? Mislili bi neki Kinez...
(ja, 05. novembar 2017 20:03)
U tvom komentaru koji je dobio najvise pluseva je sazeta nesreca ovog naroda.NEZNANJE!

Mikii

pre 6 godina

Migao je čovek i da mu odgovori sa "Jesi jesi a ja sam Novak Djoković - napolje!" :)
(Saša, 05. novembar 2017 20:16)

Kada bi Djokovic bio toliko bitan, mozda bi i mogao ;)

Srbče

pre 6 godina

Ništa posebno......nije ni dužan da ga odmah prepozna.
(šta reći, 5. novembar 2017 20:05)

Nije se ovo desilo u Beogradu, ili nekom drugom kraju Srbije, nego u Parizu, centru svetske civilizacije i pismenosti, morao je da ga prepozna.

vratio bi sve kineze kuci u japan

pre 6 godina

Kinezi ne razlikuju belce, kao i mi njih što ne razlikujemo. Hajde da li bi neko od nas prepoznao recimo Nišikorija sad da ga vidimo na ulici? Mislili bi neki Kinez...
(ja, 5. novembar 2017 20:03)

Kao prvo Nisikori je Japanac i velika je greska uporediti ga sa Kinezima, a inace prepoznao bi i njega svako ko prati tenis.

Djole

pre 6 godina

Kao prvo Nisikori je Japanac i velika je greska uporediti ga sa Kinezima, a inace prepoznao bi i njega svako ko prati tenis.
(vratio bi sve kineze kuci u japan, 5. novembar 2017 20:36)

A ti kad vidis nepoznatog Azijata odmah znas da li je Japanac, Kinez ili Koreanac? Cak se ni oni medjusobno ne prepoznaju tek tako ko je odakle. To je i bila poenta komentara. Kad bi neko sreo Nisikorija na ulici, a da ga ne prepozna, verovatno bi prvo pomislio da je neki Kinez jer ih ima najvise i svuda.

Nebojša

pre 6 godina

Au, da je to bilo nase N010, pricalo bi se kako su to zavere protiv Srbije i kako ga svi oni mrze, ali da ce im to N010 vratiti reketom
(Mikii, 05. novembar 2017 20:07)

Da je bio No1e ti bi pisao vidite da je nebitan čak ga ni radnici na masters turniru ne prepoznaju ali čak iako je ovde u pitanju Nadal to te nije sprečilo da pokazuješ još jednom svoje komplekse i to naravno medju prvima si komentarisao kao i inače.

coki

pre 6 godina

zanimljivi komentari nasih ljudi...ovo im je normalno,i "nije problem" a kada se isto ovo desi Djokovicu onda je to zato sto je Srbin,zato sto ga mrze jer je najbolji a nije "njihov",da to namerno rade samo njemu,ali ovo je Nadal pa je onda ok,sasvim normalno da ga ne prepoznaju kada pokusava da udje na teniski teren.

pope

pre 6 godina

Čestitam svim komentatorima koji su prokomentarisali, da se ovo desilo Djokovicu bilo bi antisrpska zavera i mrze ga jer je nas, a nasmejao me i ovaj sto protestuje protiv antispanskog nastupa obezbedjenja.
Nimalo diplomatski od Vas, kao ni od Herte Miler ili ukrajinskog ambasadora, a broj negativnih glasova samo potvrdjuje da ste uboli u sridu.

tenis sta je to

pre 6 godina

(ja hoću da budem aMoniman, 5. novembar 2017 21:54)
Pa? Ko je u Srbiji pratio tenis pre nego sto se pojavio Djokovic, Jelena, Ana, itd? Mozda 1 promil populacije. A sad svi eksperti

Zašto se brani ono što nije na mestu?

pre 6 godina

@E moj svete
Kako to misliš da Pariz nije centar pismenosti? Za početak: Sorbona, osnovana 1257. godine, dvadesetak godina posle smrti Svetog Save, mnogi vodeći svetski filozofi stvarali su u Parizu (Dekart, Volter, Monteskje, Žan Žak Ruso), a francuska književnost, nema smisla da nabrajam veluike pisce, vajarstvo (Roden), a slikarstvo, aman čoveče, film, pozorište... Prvi teniski turniri igrani su u 19. veku, pre izgradnje Ajfelove kule. Francuska buržoaska revolucija, na kojoj se danas temelji savremena demokratska država, jedan je od najvažnijih istorijskih događaja. Šta je još ostalo - moda, muzika, muzeji, Larusova enciklopedija... čoveče, Francuska i Pariz, grad svetlosti, u svakom pogledu, i onda se pojavi jedan koji je juče preskočio Kineski zid i nije prepoznao Nadala. I vama je to normalno?

E moj svete

pre 6 godina

@Srbče
Pa da je Pariz baš centar pismenosti ... teško. Reakcija momka iz obezbedjenja je sasvim korektna. Zato i služe službene propusnice za učesnike, novinare, osoblje...

trumpeta

pre 6 godina

Deluje da je kao neka njihova verzija paparaco lova, ide kamera za njim a ovaj čuvar šatro ne zna ko je u pitanju..
(hi men, 5. novembar 2017 20:29)
WTF je paparaco lov?

vila vilavic

pre 6 godina

Normalna reakcija Nadala a i coveka iz obezbedjenja.

Zamislite Rogera Federera koji i do toaleta ide okruzen sa 16 telohranitelja?
Koji je to stav prema licnoj bezbednosti.

Grga

pre 6 godina

Kinezi ne razlikuju belce, kao i mi njih što ne razlikujemo. Hajde da li bi neko od nas prepoznao recimo Nišikorija sad da ga vidimo na ulici? Mislili bi neki Kinez... 
(ja, 5. novembar 2017 20:03) 

Kao prvo Nisikori je Japanac i velika je greska uporediti ga sa Kinezima, a inace prepoznao bi i njega svako ko prati tenis.
(vratio bi sve kineze kuci u japan, 05. novembar 2017 20:36)

Kakva je razlika između Kineza i Japanaca? Žuti ljudi. Piju vodu s Morave.

Predrag

pre 6 godina

More, morao je da ga legitimise kada ne nosi identifikacionu karticu. Pored tog coveka iz obezbedjenja prodje u toku dana bar hiljadu ljudi i sto bi on morao sve da poznaje , pa cak i Nadala? A, sta bi bilo da je to bio neko koji lici na Nadala i koji je mogao da napravi neku glupost?

a

pre 6 godina

@BgHQ To nije nesreca naroda, vec naucna cinjenica. Belci ne mogu da upamte lice crnaca i azijata, pa da ga uspesno prepoznaju medju 10 ljudi ponovo. Isto tako azijati i crnci s pripadnicima drugih rasa. Na engleskom se naziva cross-race effect, ne znam ime na srspkom iskreno.

ring of fire

pre 6 godina

Covek radi svoj posao i ocigledno tenis ga ne interesuje tako da nije cudno sto ne prepoznaje igrace.Kad bi mene postavili kao obezbedjenje negde na finalu bezbola u Americi naravno da ne bih ni jednog igraca prepoznao jer bezbol ne gledam.

Ono sto je meni ovde super to je naj normalnije ponasanje Nadala koji sasvim normalno kaze svoje ime i prezime i ispostuje proceduru. Rafa je stvarno smeker.

brm

pre 6 godina

Obezbeđenju na teniskom turniru nije dužnost da prepozna prvog tenisera sveta? To je slično kao da obezbeđenju u Beloj Kući nije dužnost da prepozna Trampa.
(kmnccc, 5. novembar 2017 20:21)

Ne, nije dužan da prepozna. Svaki igrač nosi akreditaciju i obezbeđenje ima prava da traži od svakog igrača akreditaciju na uvid (uglavnom je imaju zakačenu za torbu pa se vidi odmah).

I sa Trampom je isto. Postoje procedure u raznim krugovima obezbeđenja kojima se najavljuje kada im dolazi predsednik, jer da propuštaju tako na prepoznavanje onda bi lako neki dvojnik mogao da prođe kuda god poželi.

Naravno, najpoznatije uglavnom prepoznaju. Ljubičić je često pričao da dok je bio i treći igrač sveta, retko kada ga je neko obezbeđenje na turnirima prepoznavalo. Jednostavno, ljudi se ponašaju profesionalno i traže akreditaciju ako ne preoznaju. I svi igrači su zadovoljni što je tako jer se osećaju bezbednije.

nisam ja, ja je

pre 6 godina

Belci ne mogu da upamte lice crnaca i azijata, pa da ga uspesno prepoznaju medju 10 ljudi ponovo. Isto tako azijati i crnci s pripadnicima drugih rasa. (a, 5. novembar 2017 21:43)

Kad bi neko vreme ziveo u Kini (i naravno - kad bi ziveo medju njima, a ne u nekom zemljackom getu) i ti bi, ne samo poceo ih razlikovati, nego bi i kineski progovorio. Verovao ili ne, moze ziv covek i to, pa makar bio i "belac". Cisto sumnjam da su ovog juce dovukli iz Kine, pa ga odmah stavili u obezbedjenje teniskog turnira. Mada je ocigledno kako je on ovde rekao samo ono sto je pisalo u scenariju.

trumpeta

pre 6 godina

Obezbeđenju na teniskom turniru nije dužnost da prepozna prvog tenisera sveta? To je slično kao da obezbeđenju u Beloj Kući nije dužnost da prepozna Trampa.
(kmnccc, 5. novembar 2017 20:21)
Ni blizu. Obezbedjenje teniskog turnira radi za organizatora turnira a ne za tenisere a obezbedjenje u Beloj kuci za Trampa a ne za Belu kucu.

(coki, 5. novembar 2017 20:28)
Dobro si skontao da smo najlicemerniji narod na planeti, i Britance smo zeznuli

b92 fedbot heaven

pre 6 godina

Jedan je Roger Federer.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sandzak, 5. novembar 2017 20:32)
Jedan je Sandjak u zemlji Srbiji.I u Sandjaku cuo za RF dotle masinerija ispiranja mozga ide .

Normalno, prepoznao ga ili ne duzan je da se identifikuje turnirskom karticom koju za igrace obicno urade clanovi tima.

ja hoću da budem aMoniman

pre 6 godina

Pre par godina u Delhiju, indijci biznismeni, samo dvojica od deset culi za Djokovica. Ja ne verujem :). Nije u pitanju raspoznavanje nego nikad culi.

Big Ron

pre 6 godina

Ništa posebno......nije ni dužan da ga odmah prepozna. 
(šta reći, 05. novembar 2017 20:05) 

Obezbeđenju na teniskom turniru nije dužnost da prepozna prvog tenisera sveta? To je slično kao da obezbeđenju u Beloj Kući nije dužnost da prepozna Trampa.
(kmnccc, 05. novembar 2017 20:21)

Nije duzan da ga odmah prepozna??? Ovde treba da se zabrani komentarisanje pojedinima..

masterkg

pre 6 godina

Kinezi ne razlikuju belce, kao i mi njih što ne razlikujemo. Hajde da li bi neko od nas prepoznao recimo Nišikorija sad da ga vidimo na ulici? Mislili bi neki Kinez...
(ja, 05. novembar 2017 20:03)

Nema veze što je Japanac ....

Mare

pre 6 godina

Radniku obezbeđenja je rečeno da svako lice pre ulaska pita pita za ime i šta želi tu da radi i to je to. Čist profesionalizam ili šut noga sa posla.

Miloš

pre 6 godina

Obezbeđenju na teniskom turniru nije dužnost da prepozna prvog tenisera sveta? To je slično kao da obezbeđenju u Beloj Kući nije dužnost da prepozna Trampa.
(kmnccc, 5. novembar 2017 20:21)

Pa nije Bercy Nadalova kuća, već sportsko-zabavni kompleks. Danas teniski turnir, sutra koncert Guns n Roses, prekosutra košarka... Čovek radi tamo i zaista ne može da zna sve zvezde koje dolaze.

bBb

pre 6 godina

Čitao sam da samo 5% ljudi u svetu prati tenis.......... Znači ništa čudno ako nije znao ko je.
(Shacall, 06. novembar 2017 04:41)

Kad bi znao koliko je, ustvari, 5%, nikada ne bi napisao "samo". Da ti pojasnim, oko 350 miliona ljudi...

blok 45

pre 6 godina

Slicno je bilo i na Surcinu, kad je Roger Federer dolazio da igra Davis Cup. Pitao ga ili radnik obezbedjenja ili carinik -- "vi jako licite na Roger Federera?" Roger samo odgovorio -- "ja sam Roger Federer".

banjalučki ćevap

pre 6 godina

@Pa? Ko je u Srbiji pratio tenis pre nego sto se pojavio Djokovic, Jelena, Ana, itd? Mozda 1 promil populacije. A sad svi eksperti
(tenis sta je to, 05. novembar 2017 22:12)
Ja predlažem da se hitno osnuje teniska policija, nešto poput komunalne, i da sumnjive podvrgne kratkom testu poznavanja teniske istorije do pojave Đokoviću. Onima koji ne prođu oduzeti računar, tablet, smartphone, u drastičnim slučajevima i tv prijemnik. Tako da pravi poznavaoci ne moraju trpiti teror kojekakvih stručnjaka! Npr. ko je igrao polufinale US Opena 1987. u konkurenciji parova? Ne znaš, a ovamo pametuješ na komentarima!?!? Oduzimanje lap topa na mjesec dana i dva kaznena boda! Pa ti vidi...

vlada

pre 6 godina

Kinezi ne razlikuju belce, kao i mi njih što ne razlikujemo. Hajde da li bi neko od nas prepoznao recimo Nišikorija sad da ga vidimo na ulici? Mislili bi neki Kinez...(ja, 05. novembar 2017 20:03)U tvom komentaru koji je dobio najvise pluseva je sazeta nesreca ovog naroda.NEZNANJE!
U redu je. Nije pomesao Finca i Nigerijca.

ns84

pre 6 godina

da nije bilo kamera ovaj nema sanse da bi ga pustio :-) nego vidi kamere pa kao ajde garant ima pravo da prodje i zvuci mi poznato to Nadal.

Tamni Vilajet

pre 6 godina

@Čitao sam da samo 5% ljudi u svetu prati tenis.......... Znači ništa čudno ako nije znao ko je.
(Shacall, 06. novembar 2017 04:41)
A ja pročitao da čak 85 % ljudi na svijetu ne prati ništa živo, niti ih šta interesuje.

v

pre 6 godina

Čestitam svim komentatorima koji su prokomentarisali, da se ovo desilo Djokovicu bilo bi antisrpska zavera i mrze ga jer je nas, a nasmejao me i ovaj sto protestuje protiv antispanskog nastupa obezbedjenja.
Nimalo diplomatski od Vas, kao ni od Herte Miler ili ukrajinskog ambasadora, a broj negativnih glasova samo potvrdjuje da ste uboli u sridu.
(pope, 5. novembar 2017 23:21)
Previše generalizujete stvari , jednako kao i većina komentatora.
Đokoviću se slično desilo u Monte Karlu , jedino su botovi tipa Jumko, Mikii i ostali razglabali danima. Takođe izjednačavanje politike i sporta u komentarima vesti o sportu je potpuno pogrešno , a najčešće nije ni duhovito.
Pozdrav

Najbolji je opancarev lepak

pre 6 godina

Ja sam pratio,secam se da je Boba voleo da pojede sendvic i pije koka kolu na pauzama u mecu.A da znao je i da opsuje onako socno kad promasi prvi servis za par cantima.Jel imam dozvolu da komentarisem?

Uvek budi spreman na to..

pre 6 godina

Čega se ljudi sve ne sete da postave kao vest pa samim tim da zarade na tome a pride da upecaju hejtere odnosno botove za svadju kao uvek.